Sreda, 10.02.2016.

16:55

Novak u Beogradu: Onaj osećaj...

Najbolji teniser i sportista sveta Novak Đoković stigao je u svoj rodni grad, pošto je malo pre 17 časova sleteo u Beograd.

Izvor:

Novak u Beogradu: Onaj oseæaj... IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

250 Komentari

Sortiraj po:

Milosav

pre 8 godina

(Dragan, 11. februar 2016 09:28)

Odlican komentar Dragane, samo da dodam nesto sto svi dobro znaju: od svih tih Srba rasutih po belom svetu koji placaju poreze drugim drzavama (gde i zive) svake godine stizu milijarde evra zvanicno, znaci putem doznaka plus ko zna koliko jos kesa. Evo na brzinu nadjoh jedan clanak iz Novosti od prosle godine, pogledajte citat dole.
Ove spodobe koje prigovaraju Novaku za porez i gde zivi nisu vredne komentara, sore losers kako bi rekli na zapadu.

"Od 2001. do kraja 2012, prema oceni ekonomista, u Srbiju je iz dijaspore stiglo više od 34 milijarde evra po osnovu doznaka, dok smo u u istom periodu privukli oko 19,5 milijardi evra stranih direktnih i portfolio investicija."

neko iz gomile

pre 8 godina

Dobro nam dosao kuci sokole nas! Ova predivna vest je kao slag na tortu u danu u kome sam saznao da cu postati otac!!!
(Beobrad, 11. februar 2016 09:58)

Cestitke i tebi i srecno!

VUK

pre 8 godina

Novak je SRBIJU postavio na vrh sveta u teniskom sportu. Srbija je , čast i drugim reprezentativcima, ali kako oni, tako i svi mi znamo da je tu glavna i odlučujuća karika bio Novak, osvojila Davis Cup!. Imali smo priliku da vidimo koliko vredimo kao reprezentacija bez njega. Znači u sportu, kojim se bave najbogatije i najmoćnije zemlje sveta postali smo prvaci sveta! To je Novak dao svojoj rodnoj otadžbini! Evo stranice gde Vi koji prozivate Đokovića, možete da napišete šta ste dali Srbiji? osim PIA koji bez vaše volje za vas uplaćuje poslodavac. Sve Vas koji ste toliko zavidni i mali pred Novakovim uspehom neka je sramota.

Bane

pre 8 godina

Dali Novak plaća poreze u Srbiji?
(marjan, 10. februar 2016 21:31)

Ne, kao sto ne placaju ni trener Greg Popovic, senator Dzordz Vojinovic, biznismen Milan Panic, glumica Stana Katic, rukometas Nikola Karabatic, fudbaler Bojan Krkic, teniser Danijel Nestor, ... kao sto nisu placali pokojni Nikola Tesla, Mihajlo Pupin, Karl Malden, Milos Crnjanski (dok je bio emigrant) ... i kao sto nisu placali i ne placaju milioni srpskih ovom narodju poznatih i nepoznatih gore ne spomenutih iseljenika, gastarbajtera i njihovih potomaka bez obzira na profesiju, pol, starost, bracno i imovinsko stanje, drzavljanstvo, mesto rodjenja i zemlju u kojoj su stalno nastanjeni. Zasto bi za Republiku Srbiju uopste bilo bitno da li je neko nastanjen u Monaku ili u npr. Torontu, Frankfurtu ili Klivlendu? Koje je to konflikte u istoriji imala Srbija sa Monakom a nije imala npr. sa Nemackom ili SAD?

Mrle

pre 8 godina

Nole kralju svarati do Vidikovca na pijacu znas kakav med imam za tebe prva liga, e a na prolece voce ne prskano u Monako cu da ti saljem o svom trosku. E sad dal je sa ili bez tog glumena to neznam al nece ti smeta 100%.

Dragan

pre 8 godina

... To sto on udeli koju milostinju kroz neku donaciju nije ni priblizno onoliko koliko bi davao da je rezident Srbije. ...
(jova, 10. februar 2016 23:38)

Sta je pisac hteo da kaze?

Pa u inostranstvu osim Djokovica zivi jos 3+ miliona Srba. Neki su rodjeni ovde a otisli su da se jednog dana vrate, neki su otisli zauvek, neki su rodjeni tamo, nekima su tamo rodjeni i roditelji i njihovi roditelji i svi oni nikada nece ziveti u Srbiji a neki cak ne znaju ni srpski jezik i nemaju srpska imena i pojma nemaju gde se Srbija nalazi.

Od svih njih zajedno Srbija nikada nije dobila ni jedan dolar na ime poreza a da su rezidenti Srbije i da sve one pare koje sada uplacuju u budzete Kanade, SAD, Australije, Novog Zelanda, Emirata, Juznoafricke Republike, Rusije, zemalja EU, Juzne Amerike, ... bila bi takodje drugacija prica.

Svi ti ljudi koji su otisli iz Srbije, nisu otisli zato jer im je ovde bilo dobro ni zato da bi radili kao robovi u korist Srbije nego zato da bi obezbedili sebi i potomstvu bolji i bezbrizniji zivot od onog kakav su imali ovde. Ko misli da im je lako, neka krene njihovim stopama.

Zasto bi od svih tih 3+ miliona nasih ljudi jedino Nole bio taj koji bi placao porez ovoj drzavi od koje nikada kao njen drzavljanin nije nista dobio? Kada je bolestan, ne ide ovde u drzavni dom zdravlja ni u bolnicu. Sin mu se nece skolovati u Srbiji. Kada omatori, Nole od Fonda PIO RS nece primati penziju. ... Kome i zasto i na osnovu cega bi onda ovde placao porez?

rogonja

pre 8 godina

@Jova
Nemoj da vise da uproscavas stvari!!! Vecu glupost nisam procitao, a nije ni tvoja svalerka! :-)

Logika ti je zastrasujuca!!!

VUK

pre 8 godina

Velika se tuga i mržnja uselila u srca grobara.. Novak gde igra -publika u dresovima CZ,fudbal -aut ;košarka -dubioza ; ali zato kao poreski inspektori su na prvom mestu! Bolje da skupe pare i daju malom Živkoviću.. jedan je od najboljih mladih igrača sveta a šta doživljava u Srbiji i Partizanu??!! I sutra kad postane svetska zvezda, da li i Živković treba da plaća porez zemlji iz koje je morao da ode? ajde partizanovci..šetnja ako ne volite Novaka! Samo nemojte vi o porezu? Kad ofarbate fasade koje decenijama uništavate i popravite sve što ste polomili u ovoj zemlji e onda nekog prozivajte.. gde na Novaka?!

boban

pre 8 godina

dosta vise sa porezima, kojoj drzavi, kojem sudstvu, kojem zdravstvu? pa to au sve rupe bez dna.... novak je najveci zivi srbin svih vremena!

Glas razuma

pre 8 godina

...kad ne placas porez.
(Marx, 10. februar 2016 23:18)

Novace, procitaj dobro sve komentare u kojem te prozivaju. Protitaj i seti se kada ti sledeci put padne suluda ideja da se ponovo ukljucis u bilo kakvu humanitarnu akciju u Srbiji. Zadrzi pare za sebe, ne arci ga na ovu drzavu i narod jer narod je kao sto vidis jedna besprizorna parazitska nezahvalna stoka a ni drzava nije nista bolja.

afrikanac_iz_beograda

pre 8 godina

Zarko je u svojoj knjizi napisao jednu divnu misao,
"Šta te to toliko boli u tvom životu, da misliš da će proći ako mene povrediš?"
Mislim da su ovi zlobni ljudi sto drve sa porezima, sto omalovažavaju tudje enormne uspehe, spadaju u ovu grupu ljudi na koje je Zarko mislio. Mali misevi, taoci sopstvenih neuspeha, zadojeni mrznjom prema svakome, koji zbog licnih neuspeha ne mogu da podnesu tudje uspehe. Ja ih licno zalim.

Kadar stići i uteći...narocito uteći

pre 8 godina

Svaki drzavljanin Srbije je duzan da prijavi svoje globalne prihode. Srbija sa mnogim zemljama ima sporazume o izbegavanju dvostrukog oporezivanja. Ako ste poreski rezident tih zemalja i tamo platite porez, uz potvrdu o placenom porezu ovde se donosi resenje da ga ne placate u Srbiji. Ima tu jos nesto finesa, ali to je ugrubo postavka stvari. Srbija te sporazume ima sa mnogim zemljama, ali nema sa npr. Amerikom i Monakom (koji poreze i NEMA).

To znaci da je Novak duzan da plati porez na dohodak gradjana Srbiji, i tacka.

Ali...

ZA SVE STO JE URADIO ZA SRBIJU, JA NE SAMO DA BIH GA OSLOBODIO POREZA, NEGO BIH MU JOS I DAO PARE IZ BUDZETA!!!

HVALA TI ZA SVE, NOVACE!

VUK

pre 8 godina

@Jumko stvarno nemaš pojma o životu!! Publika u Pioniru ga baš i voli što je "izvređao" madridsku publiku! A šta je radila madridska publika? E zato sad će peta godina kako na turniru im nosilac nije br.1.,Ne mogu ni sa dodatnim evrima da dovedu Novaka. Eto im Nadala i Ferera nek guslaju tri sata!

Xxx

pre 8 godina

Zasto ne pitate Anu(Bazel) i Jelenu(Dubai) gdje one placaju porez? Zasto vam je samo Novak"trn u oku"? Mene licno niciji novcanik ne interesuje.Novaku zelim prijatan odmor sa porodicom i prijateljima i uspjesan nastavak sezone.

oskar

pre 8 godina

@jovo
i jos jednu stvar si potpuno smetnuo s uma, bas kao i ovo za porez u monte karlu. a to je da tebi i drugim zaposlenima u javnom sektoru koje si naveo, platu daje drzava, pa s toga si i duzan da drzavi platis poreze, doprinose i slicno. novak djokovic zemljace nije na platnom spisku mracnih gospodara ove napacene zemlje, ne placa ga drzava srbija! sam zaradjuje u inostranstvu po turnirima, pa zasto onda da plati porez srbiji!? o cemu ti pricas covece? od ove zemlje banke zute nije dobio. nadji tekst kako su svojevremeno odredjeni ljudi molili vladu srbije da finansijski pomogne jednog tada 14-ogodisnjeg supertalentovanog decaka novaka djokovica. pogodi sta je bilo...nista, molbe su zavrsile u kanti. nema para. a sad bi deo kolaca istog tog novaka djokovica. e pa ne moze. komentator nebojsa viskovic je jednom lepo ispricao tu pricu. dakle od srbije nije dobio nista, a vi bi da joj placa porez...to je uspesna matematika nas srba...ulozi 0 dinara u nesto, i cekaj da dobijes milione. strasno.

Krotiteljka tigrova

pre 8 godina

@jova

Niste u pravu, a evo i zbog čega. Kad se u Češkoj digla galama oko toga što Petra Kvitova živi u Monaku, objašnjeno je da svi teniseri plaćaju porez u onoj zemlji u kojoj dobiju premiju na turniru. Novak ima nepokretnu imovinu u Srbiji i, nadam se, da redovno izmiruje svoje obaveze koje se tiču poreza na nepokretnosti. Ne vidim zašto bi plaćao porez na zaradu koju je ostvario u inostranstvu u Srbiji? U nekoj idealnoj situaciji postojanja odgovorne i patriotski nastrojene vlasti i potpune jasnosti oko plaćanja poreza (da ista pravila važe za sve, a ne da pojedini tajkuni i državna preduzeća mogu godinama da duguju) i potrošnje državnog novca, moglo bi i Novaku da se uputi to pitanje. Ne razumem ni zašto se postavlja samo pitanje Novakovog poreza? Šta je sa porezom koji treba shodno svojoj zaradi da plaćaju advokati ili estradne ''zvezde''? Novak je ovu zemlju zadužio, podigao joj je ugled i učinio je prepoznatljivom. Na njegovom mestu, i ja bih se ponela isto: svoj novac bih u vidu humanitarne pomoći ulagala u ono što ja želim i što smatram urgentnim, a ne da vlast kupuje npr. nove svetiljke za novu godinu i slične budalaštine ili do besomučnosti zapošljava nesposobne partijske pitomce u javnom sektoru.

Za Novaka samo navijamo, slavimo ga, volimo, ostajemo budni do sitnih sati, a nikako da se ugledamo na njega i krenemo da radimo i napredujemo do krajnjih granica svojih mogućnosti. Jer Novak prvo treba da bude to - uzor i inspiracija svima nama! 

Dejan

pre 8 godina

Porez se placa tamo gde je novac zaradjen. gde god da Novak igra tamo i placa porez. Na novac zaradjen na Australian Open porez je placen Australiji, na premije iz Amerike porez se placa Americi, sa Wimbledona porez se placa Engleskoj itd. Novak placa Monaku porez na prihode zaradjene u Monaku. Dosta vise o porezu i kojekakvim glupostima.

TurboNator

pre 8 godina

"..Novak djokovic na Sav svoj zaradjeni novac sve to placa Monaku. Dakle, ne na potroseni u Srbiji, sto je nista, vec na zaradjeni.. U sustini, zato i jeste rezident Monaka, a ne zato sto mu je tamo bolja klima.."

jova, 10. februar 2016 23:38

Zasto, ALI ZASTO ljudi pisete komentare o stvarima u koje niste upuceni, odnosno o kojima nemate pojma??

http://www.nomoretax.eu/living/relocation-to-monaco/

1. Ako razumes - procitaj i videces da Nole u Monaku NE PLACA porez!

2. Da li Srbija ima neki sporazum da ne naplacuje svojim obveznicima porez na zarade ostvarene 'preko'? Koliko ja znam - NEMA, ako gresim slobodno me ispravite. Znaci, da zivi u Srbiji morao bi da plati porez DVA PUTA - posto su njegove zarade u inostranstvu OPOREZOVANE u zemlji gde ih zaradi! Ako pise da je za Wimbledon dobio 1.88 miliona funti - TO JE BRUTO, odnosno porez (taksa) mu uzme skoro 45%! I tako slicno u USA, Australiji itd. I onda bi na ono sto mu ostane NETO platio porez u Srbiji!

https://www.gov.uk/government/publications/rates-and-allowances-income-tax/income-tax-rates-and-allowances-current-and-past

Ko bi od vas pametnjakovica placao DUPLI porez (a da ne mora)? Ajde javite se!

3. Noletu je mozda i vaznije (od poreza) da u Monaku zivi mirno, niko ga ne pritiska, ne salecu ga za pare, grebu kola (kao sto neko rece) itd... Moze da zivi NORMALNO! A inace je verovatno malo lepse tamo... I lakse je za putovanja nego iz BG, itd itd. Mnogo razloga da zivi tamo kad vec moze!

rogonja

pre 8 godina

Koja ljubomora vlada u nasem narodu, to je tuga velika! A zemlja smo apsurda, kod nas prvo radnicima ne uplacuju poreze i doprinose, stopa rada na crno je veca nego u dzibutiju, sta vise, sama drzava ne placa poreze i doprinose. Krademo struju, ne placamo racune za mobilini, info stan, u totalnoj krizi svesti i dzepa, ali ima tamo jedan Novak koji ako plati porez, volecemo ga jos vise, a nama ce biti jos bolje!!! Mislim da mu je bilo bolje, da je onomad uzeo ono drzavljanstvo sto su mu nudili. A ni sad nije kasno!!! Licni poraz ce mi biti, ako mi deca odrastu ovde gde i ja!!!

Stevica

pre 8 godina

Dali Novak plaća poreze u Srbiji?
(marjan, 10. februar 2016 21:31)

Ne, ali kao sto bi svaki Srbin trebalo da zna i on zna da se "da li" pise ovako...

ludjak neki

pre 8 godina

Najjače je što jedan isti lik ostavlja hejterske komentare na svaki minut, dva. Što dozvoljavate ovakve spamove? Brate lečenjeee!
(nole car, 10. februar 2016 20:58)

Tacno tako.. jedan isti lik stalno smara za porez.. mogao bi malo da se raspita pre nego sto pocne da daje ovako glupave komentare..

srbinuinostranstvu

pre 8 godina

Ni ja ne placam porez a volim svoju Srbiju kao Novak i uvek istu euforiju imam kad sletim na taj isti aerodrom. Sad pricajte kako Novak i ja nismo srbi a oni na vlasti koji vam ne daju da vodite normalne zivote zadnjih 20 godina na njih se ugledate jel?
Niste ni svesni koliko smo blagosloveni sa ovakvim covekom kakav je Djokovic, kada bude prestao da igra i kada prodje neko vreme gledacete njegove meceve na youtubu sa suzama.

Dejan

pre 8 godina

Poštovani, izbezumljeni građani... Novak ne živi u Srbiji i ne plaća porez ovde, što je i logično! Svoje komplekse lečite u svojim glavama!

Mitke

pre 8 godina

Dobrodosao ljudino! Svako normalan i sa vise od 2gr mozga te voli, shvata sta mi imamo i da smo zivi svedoci genija, za ostale se ne obaziri...

Katarina

pre 8 godina

Svet je ponosan na tebe,ti si moj idol samo tako nastavi do jos velikih pobeda...zelim tebi i tvojoj porodici sve najlepse i najbolje...

jova

pre 8 godina

Mozda neki ljudi ovde ne razumeju.

Statisticki, vecina Srbije radi u drzavnim firmama i prima cca 20-35.000,00 din neto mesecno. Svako od tih ljudi da jos 150+ evra min (koje ne dobijaju na ruke) na poreze/prireze/takse koje pokrecu ovu drzavu -razvoj puteva, zdravstva, skenere, ultrazvukove, plate svim tim ljudima u j.sektoru, uciteljicama vase dece, klupe u skolama, krecenje skola, igralista i sl. Tako funkcionise drzava. Bolja ekonomija=veci obrt= veca naplata poreza= veci prosperitet.

Novak djokovic na SAV svoj zaradjeni novac sve to placa Monaku. Dakle, ne na potroseni u Srbiji, sto je nista, vec na zaradjeni. Njegov novac je MNOGO veci od naseg i samim tim bi bio mnogo veci priliv od njega nego od nas obicnih smrtnika. Bilo bi idealno da imamo 10.000 novaka koji placaju obaveze Srbiji. To sto on udeli koju milostinju kroz neku donaciju nije ni priblizno onoliko koliko bi davao da je rezident Srbije. U sustini, zato i jeste rezident Monaka, a ne zato sto mu je tamo bolja klima.

Da se razumemo - lepo je sto on radi na promociji Srbije i sl. Medjutim, da uprostim, to bi bilo kao da se ja predstavljam vasim zetom, muzem vase cerke, ocem vaseg unuceta, a milione koje zaradim sklanjam i dajem svalerki, a porodici nista. I vi ste ponosni i hvalite se svima sto imate uspesnog zeta, al kajmak i dalje ubiremo ja i svalerka, dok vasa cerka i unuce idu iscepani i gladni.

Nek je ziv, zdrav i uspesan, niko ga ne tera da placa nista Srbiji, al nek su cisti racuni.

MOMO Australija

pre 8 godina

Onaj osecaj kad skontas da kanadjani vise cene Raonica nego Srbi Novaka Djokovica.

Cinjenica: i Raonic zivi u Monaku kao i Novak i ne placa porez Kanadi. Ali to ljude ne zanima jer je vrhunski sportista koji na najbolji nacin predstavlja Kanadu.

Poenta je da smo mi kao narod osudjeni na propast, i sami smo krivi, niko drugi.
(Washington, 10. februar 2016 20:54)
Svaka ti cast brate, sve si objasnio.

zeljko

pre 8 godina

Svaki državljanin Srbije koji živi van teritorije Srbije sa stalnim prebivalistem napolju ,a provede van Srbije,6 meseci i jedan dan godišnje nije u obavezi da plaća porez.To pravo koriste milioni Srba koji žive i rade u inostranstvu,pa ne vidim zašto bi Novak.Samo za razliku od raznih Vidica,Ivanovića,Divaca,Stojakovica.Obradovića,Ivkovića,Antića...on godišnje donira milione dolara u Srbiju.

kik

pre 8 godina

Sve sve ali pobedio ovaj iskompleksirani koji ima problem s tim sto je Nole rodjen u bg. A pobedio u zestokoj konkurenciji ovih sto prebacuju za Monako.

Maja

pre 8 godina

Ljudi, sta se palite na ove likove koji namjerno napisu par zlobnih komentara a vi se uhvatite u zamku. On ce svakako osjetiti na ulici kao i svaki put koliko ga ovaj narod i zemlja voli, kao nikoga do sada. Nole, uzivaj, volimo te!

poreznik

pre 8 godina

Ovi komentari oko poreza su jezivi. Ja bi voleo od doticnih, da sledeci put kad pisu oko poreza, da nam decidno kazu, koji porez, na sta i koliko bi to Novak trebao da plati! I naravno da napisu razlog, ZASTO DA PLATI!?

guja

pre 8 godina

Pa sto ne zivis onda u svojoj zemlji? (Poznavalac, 10. februar 2016 17:50)

...pa da mu poznavaoci ne bi svaki dan tražili lovu na zajam, da mu ne bi grebali kola, urlali pod prozor, saletali na ulici. Ima razloga još.

Dragan

pre 8 godina

Porez, porez, porez, ... Ko o cemu, baba o ustipcima! A istina je da covek nije poreski obaveznik Republike Srbije, da nista ne duguje ni njoj, ni Bogu, ni narodu, da od ove Srbije kada mu je bilo najteze pre 13-16 godina nije dobio nikakvu pomoc a da je on kada je ovom narodu bilo najteze u nekoliko navrata dao ogromnu pomoc, vecu nego bilo koji pojedinac.

Amerikanac

pre 8 godina

Treba da se organizuje da Novak, Putin I Asad odrze zajednicku posetu Srbiji. Koja bi to euforija bila, malo da se narodu podigne moral i raspolozenje.

oskar

pre 8 godina

@anti botina
ajde prosvetli nas pa nam reci u kom gradu je rodjen? novak je rodjen 22. maja 1987.god. u beogradu. pa kako to onda nije stigao u svoj rodni grad? ili ti imas mozda drugu, tajnu informaciju da je novak rodjen negde drugo...

stef

pre 8 godina

Da li je moguce da ljudi spominju porez? A na sta da plati porez? On placa porez tamo gde ga je i zaradio. Kada se u Srbiji bude igrao grend slem i Novak osvoji 2 miliona, platice porez. Ja ne mogu da verujem da postoje ovakvi ljudi...

Washington

pre 8 godina

Onaj osecaj kad skontas da kanadjani vise cene Raonica nego Srbi Novaka Djokovica.

Cinjenica: i Raonic zivi u Monaku kao i Novak i ne placa porez Kanadi. Ali to ljude ne zanima jer je vrhunski sportista koji na najbolji nacin predstavlja Kanadu.

Poenta je da smo mi kao narod osudjeni na propast, i sami smo krivi, niko drugi.

branimir bjelica

pre 8 godina

Nikada u zivotu nikoga nisam smatrao clanom najuze poro dice, samo njega, legenda neponovljiva, za nasih zivota niko slican se nece roditi. FORZA NOLE,NUMERO UNO,GENIO,pozdrav. svim normalnim ljudima iz Italie.

AntiPutin

pre 8 godina

Promasio je aerodrom, greskom sleteo u Beograd, a hteo je u Nicu (to je najblizi aerodrom Monaku)... tamo je njegova kuca, tamo placa porez!

Denim Freak

pre 8 godina

Nole brate živ bio, stvarno si najbolji Ikada(za mene bar) ali taj džemper pa zar u belome svetu nema ništa bolje da se kupi!
Čak i Rodjo ima bolje džempere od tvoga!
Ajde poradi malo na stilu!

Djokara Samuraj

pre 8 godina

Kome bre Nole da plati porez!? Srbija njemu da plati za promociju svega sto je srpsko. Nole ne trazi nista a daje toliko puno. On je medju najboljim srpskim sinovima koja je ova zemlja ikad dala.

Ne daj onome koji ti nikada nista nije dao...

pre 8 godina

Onaj osecaj kad zna da treba da plati porez...
(objavite komentar, 10. februar 2016 17:59)

Pa platio ga je tamo gde treba, tamo gde manje deru nego u Srbiji. To je ono sto ti, banke u Srbiji, i srpska alava drzava nikada necete shvatiti.

genije

pre 8 godina

Gospodine Novace Djokovicu dobro nam se vratio...Ponosan sam sto imamo takvu sportsko-ljudsku velicinu koja nas predstavlja na najlepsi moguci nacin gde god se pojavi...Nadam se da ce nasa deca prepoznati uzora u takvoj osobi i probati slediti njegov put...HVALA VAM NA SVEMU STO NAM PRUZATE...

duje

pre 8 godina

Bio bi red da ga se nagradi sa 20.000€ za prvo mesto!
Isto kao i vaterpoliste!
I treba mu dati stan za zaslužne građane i sportsku penziju!
Ne sme država da prema nekima bude majka a prema drugima maćeha!
Pravda za Noleta!

Djokovic u "svojoj zemlji" nije.

pre 8 godina

Top 6:

Nadal. Prebivaliste - Manakor, Majorka, Španija
Federer. Prebivaliste - Volerau, Švajcarska
Marej. Prebivaliste - London, England, UK
Vavrinka. Prebivaliste - Saint-Barthélemy, Švajcarska
Ferer. Prebivaliste - Valencia, Spain.

Milosav

pre 8 godina

a balkon... njemu niko ne organizuje doček?
Čvarkov, 10. februar 2016 18:42)

Polako, to ce da bude kad donese zlato iz Rija.
Nole, dobro dosao u Srbiju!
Dominator - Terminator!

Milutin

pre 8 godina

@ anti botina ako Banjica nije u Beogradu onda se Novak rodio u nekom drugom gradu! Koji ti imaš problem? Sad je problem što je rođen u Beogradu?! Više bi odgovaralo :Lika, Banija, Kordun....??? cccc pazi kad dođeš u Beograd.. lete tramvaji! Mnogo opasno!

VL

pre 8 godina

Onaj osjećaj kad preletis pogledom komentare i ne možeš vjerovati koliko ljudi (a možda su u pitanju samo dvojica,trojica) jedva čeka da na bilo koju vijest o Novaku jedva čeka da prospu žuč i ispolje svu svoju negativnu energiju misleći da će im nakon toga biti lakše i ljepše u životu. Neće,vjerujte,i dalje će vam život biti jadan i nezanimljiv,a za to je najmanje Novak kriv.Bolje da radite na sebi umjesto da mrzite nekoga poput njega,a ne bi bilo loše ni da učite od njega,a ima se što naučiti. Novaku želim ugodan boravak u Srbiji,okružen ljudima koji ga iskreno vole.

Michael De Santa

pre 8 godina

nije dosao u svoj rodni grad jer kao prvo nije rodjen u njemu.Kao drugo, lepo pise na twitu da je dosao u svoju zemlju.BEOGRADJANI, NE SVOJATAJTE SVE I SVASTA NIJE BEOGRAD SRBIJA
(anti botina, 10. februar 2016 17:56)
Hvala vam na glasu.
SLAZEM SE!!!

Aleksa

pre 8 godina

Zbog ovih uterivača poreza mi je nekada žao što onomad Novak nije uzeo UK državljanstvo. U Srbiji se nažalost nalazi gnezdo otrovnih, zlonamernih i neobrazovanih ljudi koji prostom racionalizacijom ne mogu da ukapiraju da čovek plaća porez uredno na sve nekretnine/biznise koje ima u matičnoj državi, odnosno porez na prihod na lokaciji gde je prihod i ostvario. To što biste vi da mu uzmete parče kolača za koje je prolio svoju krv i znoj samo više govori o vama kao najgoroj sorti ljudi.

stiven k.

pre 8 godina

Nole, činiš nas srećnim i ponosnim i kad igraš i osvajaš trofeje i kad dođeš kući među nas. Neka Bog blagoslovi tvoju majku koja te rodi. Puno zdravlja i svu sreću ovog sveta ti želim...

kosmajac

pre 8 godina

takav osecaj je najlepsi, kad dodjes a znas da se vracas kuci. tesko bi se radovao da mora da ostane u srbistanu. nista lepse nego turisticki u posetu. prelep osecaj . ne smem da pomislim osecaj sletis i mora da nastavis da zivis u srbistanu , e to je pakao

bgd

pre 8 godina

@realni. indijancu jedan, Monako nije njegov rodni grad, Monako je drzava. tako nam i treba....kako kaze film, nije Sloba kriv...mi smo..itd

danix

pre 8 godina

Kako se ono kaze,svugdje podji,svojoj kuci dodji,to je mjesto gdje se najbolje osjecas,to je mjesto gdje te sunce jace grije,to je mjesto gdje te narod voli.
Dobro nam dosao,sokole.

anti botina

pre 8 godina

nije dosao u svoj rodni grad jer kao prvo nije rodjen u njemu.Kao drugo, lepo pise na twitu da je dosao u svoju zemlju.BEOGRADJANI, NE SVOJATAJTE SVE I SVASTA NIJE BEOGRAD SRBIJA

Brat Djura

pre 8 godina

Naravno, veliki sam fan Novaka i zelim mu dobrodoslicu i da nam ne zameri sto dolazi u ovakvu Srbiju. Pri rom ne mogu da shvatim da na komentar dobrodosao, ljudi (da li su?) lupaju minuse.. Koliko god da navijaju za spance ili svicarce.. Jadnici..

gremlin

pre 8 godina

Taj osecaj,mogao sam da budem drzavljanin jedne strane zemlje...i naravno vratio sam se...jer koliko sve ovde bilo trulo,kad sletis na Teslu taj osecaj ne moze da se meri NI SA CIM NA SVETU...!!!

JOKER

pre 8 godina

Živ nam bio legendo naša!!! Srbija je ponosna na našeg najboljeg sportistu i još boljeg čoveka! p.s.koliko god to teško zvučalo ali tako je...

Lucimur

pre 8 godina

Most gazelin, odakle sam skakao hijadu puta.. Beogradjanka gde sam prvi put povredio coveka hladnim oruzjem.. A ne, cekaj.. to je neko drugi :)

duje

pre 8 godina

Bio bi red da ga se nagradi sa 20.000€ za prvo mesto!
Isto kao i vaterpoliste!
I treba mu dati stan za zaslužne građane i sportsku penziju!
Ne sme država da prema nekima bude majka a prema drugima maćeha!
Pravda za Noleta!

stiven k.

pre 8 godina

Nole, činiš nas srećnim i ponosnim i kad igraš i osvajaš trofeje i kad dođeš kući među nas. Neka Bog blagoslovi tvoju majku koja te rodi. Puno zdravlja i svu sreću ovog sveta ti želim...

Aleksa

pre 8 godina

Zbog ovih uterivača poreza mi je nekada žao što onomad Novak nije uzeo UK državljanstvo. U Srbiji se nažalost nalazi gnezdo otrovnih, zlonamernih i neobrazovanih ljudi koji prostom racionalizacijom ne mogu da ukapiraju da čovek plaća porez uredno na sve nekretnine/biznise koje ima u matičnoj državi, odnosno porez na prihod na lokaciji gde je prihod i ostvario. To što biste vi da mu uzmete parče kolača za koje je prolio svoju krv i znoj samo više govori o vama kao najgoroj sorti ljudi.

danix

pre 8 godina

Kako se ono kaze,svugdje podji,svojoj kuci dodji,to je mjesto gdje se najbolje osjecas,to je mjesto gdje te sunce jace grije,to je mjesto gdje te narod voli.
Dobro nam dosao,sokole.

genije

pre 8 godina

Gospodine Novace Djokovicu dobro nam se vratio...Ponosan sam sto imamo takvu sportsko-ljudsku velicinu koja nas predstavlja na najlepsi moguci nacin gde god se pojavi...Nadam se da ce nasa deca prepoznati uzora u takvoj osobi i probati slediti njegov put...HVALA VAM NA SVEMU STO NAM PRUZATE...

gremlin

pre 8 godina

Taj osecaj,mogao sam da budem drzavljanin jedne strane zemlje...i naravno vratio sam se...jer koliko sve ovde bilo trulo,kad sletis na Teslu taj osecaj ne moze da se meri NI SA CIM NA SVETU...!!!

Milosav

pre 8 godina

a balkon... njemu niko ne organizuje doček?
Čvarkov, 10. februar 2016 18:42)

Polako, to ce da bude kad donese zlato iz Rija.
Nole, dobro dosao u Srbiju!
Dominator - Terminator!

MOMO Australija

pre 8 godina

Onaj osecaj kad skontas da kanadjani vise cene Raonica nego Srbi Novaka Djokovica.

Cinjenica: i Raonic zivi u Monaku kao i Novak i ne placa porez Kanadi. Ali to ljude ne zanima jer je vrhunski sportista koji na najbolji nacin predstavlja Kanadu.

Poenta je da smo mi kao narod osudjeni na propast, i sami smo krivi, niko drugi.
(Washington, 10. februar 2016 20:54)
Svaka ti cast brate, sve si objasnio.

Brat Djura

pre 8 godina

Naravno, veliki sam fan Novaka i zelim mu dobrodoslicu i da nam ne zameri sto dolazi u ovakvu Srbiju. Pri rom ne mogu da shvatim da na komentar dobrodosao, ljudi (da li su?) lupaju minuse.. Koliko god da navijaju za spance ili svicarce.. Jadnici..

zeljko

pre 8 godina

Svaki državljanin Srbije koji živi van teritorije Srbije sa stalnim prebivalistem napolju ,a provede van Srbije,6 meseci i jedan dan godišnje nije u obavezi da plaća porez.To pravo koriste milioni Srba koji žive i rade u inostranstvu,pa ne vidim zašto bi Novak.Samo za razliku od raznih Vidica,Ivanovića,Divaca,Stojakovica.Obradovića,Ivkovića,Antića...on godišnje donira milione dolara u Srbiju.

anti botina

pre 8 godina

nije dosao u svoj rodni grad jer kao prvo nije rodjen u njemu.Kao drugo, lepo pise na twitu da je dosao u svoju zemlju.BEOGRADJANI, NE SVOJATAJTE SVE I SVASTA NIJE BEOGRAD SRBIJA

Dejan

pre 8 godina

Poštovani, izbezumljeni građani... Novak ne živi u Srbiji i ne plaća porez ovde, što je i logično! Svoje komplekse lečite u svojim glavama!

guja

pre 8 godina

Pa sto ne zivis onda u svojoj zemlji? (Poznavalac, 10. februar 2016 17:50)

...pa da mu poznavaoci ne bi svaki dan tražili lovu na zajam, da mu ne bi grebali kola, urlali pod prozor, saletali na ulici. Ima razloga još.

Mitke

pre 8 godina

Dobrodosao ljudino! Svako normalan i sa vise od 2gr mozga te voli, shvata sta mi imamo i da smo zivi svedoci genija, za ostale se ne obaziri...

JOKER

pre 8 godina

Živ nam bio legendo naša!!! Srbija je ponosna na našeg najboljeg sportistu i još boljeg čoveka! p.s.koliko god to teško zvučalo ali tako je...

Dragan

pre 8 godina

Porez, porez, porez, ... Ko o cemu, baba o ustipcima! A istina je da covek nije poreski obaveznik Republike Srbije, da nista ne duguje ni njoj, ni Bogu, ni narodu, da od ove Srbije kada mu je bilo najteze pre 13-16 godina nije dobio nikakvu pomoc a da je on kada je ovom narodu bilo najteze u nekoliko navrata dao ogromnu pomoc, vecu nego bilo koji pojedinac.

Michael De Santa

pre 8 godina

nije dosao u svoj rodni grad jer kao prvo nije rodjen u njemu.Kao drugo, lepo pise na twitu da je dosao u svoju zemlju.BEOGRADJANI, NE SVOJATAJTE SVE I SVASTA NIJE BEOGRAD SRBIJA
(anti botina, 10. februar 2016 17:56)
Hvala vam na glasu.
SLAZEM SE!!!

poreznik

pre 8 godina

Ovi komentari oko poreza su jezivi. Ja bi voleo od doticnih, da sledeci put kad pisu oko poreza, da nam decidno kazu, koji porez, na sta i koliko bi to Novak trebao da plati! I naravno da napisu razlog, ZASTO DA PLATI!?

Maja

pre 8 godina

Ljudi, sta se palite na ove likove koji namjerno napisu par zlobnih komentara a vi se uhvatite u zamku. On ce svakako osjetiti na ulici kao i svaki put koliko ga ovaj narod i zemlja voli, kao nikoga do sada. Nole, uzivaj, volimo te!

Washington

pre 8 godina

Onaj osecaj kad skontas da kanadjani vise cene Raonica nego Srbi Novaka Djokovica.

Cinjenica: i Raonic zivi u Monaku kao i Novak i ne placa porez Kanadi. Ali to ljude ne zanima jer je vrhunski sportista koji na najbolji nacin predstavlja Kanadu.

Poenta je da smo mi kao narod osudjeni na propast, i sami smo krivi, niko drugi.

oskar

pre 8 godina

@anti botina
ajde prosvetli nas pa nam reci u kom gradu je rodjen? novak je rodjen 22. maja 1987.god. u beogradu. pa kako to onda nije stigao u svoj rodni grad? ili ti imas mozda drugu, tajnu informaciju da je novak rodjen negde drugo...

bgd

pre 8 godina

@realni. indijancu jedan, Monako nije njegov rodni grad, Monako je drzava. tako nam i treba....kako kaze film, nije Sloba kriv...mi smo..itd

Katarina

pre 8 godina

Svet je ponosan na tebe,ti si moj idol samo tako nastavi do jos velikih pobeda...zelim tebi i tvojoj porodici sve najlepse i najbolje...

kosmajac

pre 8 godina

takav osecaj je najlepsi, kad dodjes a znas da se vracas kuci. tesko bi se radovao da mora da ostane u srbistanu. nista lepse nego turisticki u posetu. prelep osecaj . ne smem da pomislim osecaj sletis i mora da nastavis da zivis u srbistanu , e to je pakao

Djokara Samuraj

pre 8 godina

Kome bre Nole da plati porez!? Srbija njemu da plati za promociju svega sto je srpsko. Nole ne trazi nista a daje toliko puno. On je medju najboljim srpskim sinovima koja je ova zemlja ikad dala.

VL

pre 8 godina

Onaj osjećaj kad preletis pogledom komentare i ne možeš vjerovati koliko ljudi (a možda su u pitanju samo dvojica,trojica) jedva čeka da na bilo koju vijest o Novaku jedva čeka da prospu žuč i ispolje svu svoju negativnu energiju misleći da će im nakon toga biti lakše i ljepše u životu. Neće,vjerujte,i dalje će vam život biti jadan i nezanimljiv,a za to je najmanje Novak kriv.Bolje da radite na sebi umjesto da mrzite nekoga poput njega,a ne bi bilo loše ni da učite od njega,a ima se što naučiti. Novaku želim ugodan boravak u Srbiji,okružen ljudima koji ga iskreno vole.

stef

pre 8 godina

Da li je moguce da ljudi spominju porez? A na sta da plati porez? On placa porez tamo gde ga je i zaradio. Kada se u Srbiji bude igrao grend slem i Novak osvoji 2 miliona, platice porez. Ja ne mogu da verujem da postoje ovakvi ljudi...

kik

pre 8 godina

Sve sve ali pobedio ovaj iskompleksirani koji ima problem s tim sto je Nole rodjen u bg. A pobedio u zestokoj konkurenciji ovih sto prebacuju za Monako.

jova

pre 8 godina

Mozda neki ljudi ovde ne razumeju.

Statisticki, vecina Srbije radi u drzavnim firmama i prima cca 20-35.000,00 din neto mesecno. Svako od tih ljudi da jos 150+ evra min (koje ne dobijaju na ruke) na poreze/prireze/takse koje pokrecu ovu drzavu -razvoj puteva, zdravstva, skenere, ultrazvukove, plate svim tim ljudima u j.sektoru, uciteljicama vase dece, klupe u skolama, krecenje skola, igralista i sl. Tako funkcionise drzava. Bolja ekonomija=veci obrt= veca naplata poreza= veci prosperitet.

Novak djokovic na SAV svoj zaradjeni novac sve to placa Monaku. Dakle, ne na potroseni u Srbiji, sto je nista, vec na zaradjeni. Njegov novac je MNOGO veci od naseg i samim tim bi bio mnogo veci priliv od njega nego od nas obicnih smrtnika. Bilo bi idealno da imamo 10.000 novaka koji placaju obaveze Srbiji. To sto on udeli koju milostinju kroz neku donaciju nije ni priblizno onoliko koliko bi davao da je rezident Srbije. U sustini, zato i jeste rezident Monaka, a ne zato sto mu je tamo bolja klima.

Da se razumemo - lepo je sto on radi na promociji Srbije i sl. Medjutim, da uprostim, to bi bilo kao da se ja predstavljam vasim zetom, muzem vase cerke, ocem vaseg unuceta, a milione koje zaradim sklanjam i dajem svalerki, a porodici nista. I vi ste ponosni i hvalite se svima sto imate uspesnog zeta, al kajmak i dalje ubiremo ja i svalerka, dok vasa cerka i unuce idu iscepani i gladni.

Nek je ziv, zdrav i uspesan, niko ga ne tera da placa nista Srbiji, al nek su cisti racuni.

Milutin

pre 8 godina

@ anti botina ako Banjica nije u Beogradu onda se Novak rodio u nekom drugom gradu! Koji ti imaš problem? Sad je problem što je rođen u Beogradu?! Više bi odgovaralo :Lika, Banija, Kordun....??? cccc pazi kad dođeš u Beograd.. lete tramvaji! Mnogo opasno!

branimir bjelica

pre 8 godina

Nikada u zivotu nikoga nisam smatrao clanom najuze poro dice, samo njega, legenda neponovljiva, za nasih zivota niko slican se nece roditi. FORZA NOLE,NUMERO UNO,GENIO,pozdrav. svim normalnim ljudima iz Italie.

Amerikanac

pre 8 godina

Treba da se organizuje da Novak, Putin I Asad odrze zajednicku posetu Srbiji. Koja bi to euforija bila, malo da se narodu podigne moral i raspolozenje.

Djokovic u "svojoj zemlji" nije.

pre 8 godina

Top 6:

Nadal. Prebivaliste - Manakor, Majorka, Španija
Federer. Prebivaliste - Volerau, Švajcarska
Marej. Prebivaliste - London, England, UK
Vavrinka. Prebivaliste - Saint-Barthélemy, Švajcarska
Ferer. Prebivaliste - Valencia, Spain.

Ne daj onome koji ti nikada nista nije dao...

pre 8 godina

Onaj osecaj kad zna da treba da plati porez...
(objavite komentar, 10. februar 2016 17:59)

Pa platio ga je tamo gde treba, tamo gde manje deru nego u Srbiji. To je ono sto ti, banke u Srbiji, i srpska alava drzava nikada necete shvatiti.

Dragan

pre 8 godina

... To sto on udeli koju milostinju kroz neku donaciju nije ni priblizno onoliko koliko bi davao da je rezident Srbije. ...
(jova, 10. februar 2016 23:38)

Sta je pisac hteo da kaze?

Pa u inostranstvu osim Djokovica zivi jos 3+ miliona Srba. Neki su rodjeni ovde a otisli su da se jednog dana vrate, neki su otisli zauvek, neki su rodjeni tamo, nekima su tamo rodjeni i roditelji i njihovi roditelji i svi oni nikada nece ziveti u Srbiji a neki cak ne znaju ni srpski jezik i nemaju srpska imena i pojma nemaju gde se Srbija nalazi.

Od svih njih zajedno Srbija nikada nije dobila ni jedan dolar na ime poreza a da su rezidenti Srbije i da sve one pare koje sada uplacuju u budzete Kanade, SAD, Australije, Novog Zelanda, Emirata, Juznoafricke Republike, Rusije, zemalja EU, Juzne Amerike, ... bila bi takodje drugacija prica.

Svi ti ljudi koji su otisli iz Srbije, nisu otisli zato jer im je ovde bilo dobro ni zato da bi radili kao robovi u korist Srbije nego zato da bi obezbedili sebi i potomstvu bolji i bezbrizniji zivot od onog kakav su imali ovde. Ko misli da im je lako, neka krene njihovim stopama.

Zasto bi od svih tih 3+ miliona nasih ljudi jedino Nole bio taj koji bi placao porez ovoj drzavi od koje nikada kao njen drzavljanin nije nista dobio? Kada je bolestan, ne ide ovde u drzavni dom zdravlja ni u bolnicu. Sin mu se nece skolovati u Srbiji. Kada omatori, Nole od Fonda PIO RS nece primati penziju. ... Kome i zasto i na osnovu cega bi onda ovde placao porez?

Lucimur

pre 8 godina

Most gazelin, odakle sam skakao hijadu puta.. Beogradjanka gde sam prvi put povredio coveka hladnim oruzjem.. A ne, cekaj.. to je neko drugi :)

Bane

pre 8 godina

Dali Novak plaća poreze u Srbiji?
(marjan, 10. februar 2016 21:31)

Ne, kao sto ne placaju ni trener Greg Popovic, senator Dzordz Vojinovic, biznismen Milan Panic, glumica Stana Katic, rukometas Nikola Karabatic, fudbaler Bojan Krkic, teniser Danijel Nestor, ... kao sto nisu placali pokojni Nikola Tesla, Mihajlo Pupin, Karl Malden, Milos Crnjanski (dok je bio emigrant) ... i kao sto nisu placali i ne placaju milioni srpskih ovom narodju poznatih i nepoznatih gore ne spomenutih iseljenika, gastarbajtera i njihovih potomaka bez obzira na profesiju, pol, starost, bracno i imovinsko stanje, drzavljanstvo, mesto rodjenja i zemlju u kojoj su stalno nastanjeni. Zasto bi za Republiku Srbiju uopste bilo bitno da li je neko nastanjen u Monaku ili u npr. Torontu, Frankfurtu ili Klivlendu? Koje je to konflikte u istoriji imala Srbija sa Monakom a nije imala npr. sa Nemackom ili SAD?

AntiPutin

pre 8 godina

Promasio je aerodrom, greskom sleteo u Beograd, a hteo je u Nicu (to je najblizi aerodrom Monaku)... tamo je njegova kuca, tamo placa porez!

srbinuinostranstvu

pre 8 godina

Ni ja ne placam porez a volim svoju Srbiju kao Novak i uvek istu euforiju imam kad sletim na taj isti aerodrom. Sad pricajte kako Novak i ja nismo srbi a oni na vlasti koji vam ne daju da vodite normalne zivote zadnjih 20 godina na njih se ugledate jel?
Niste ni svesni koliko smo blagosloveni sa ovakvim covekom kakav je Djokovic, kada bude prestao da igra i kada prodje neko vreme gledacete njegove meceve na youtubu sa suzama.

Krotiteljka tigrova

pre 8 godina

@jova

Niste u pravu, a evo i zbog čega. Kad se u Češkoj digla galama oko toga što Petra Kvitova živi u Monaku, objašnjeno je da svi teniseri plaćaju porez u onoj zemlji u kojoj dobiju premiju na turniru. Novak ima nepokretnu imovinu u Srbiji i, nadam se, da redovno izmiruje svoje obaveze koje se tiču poreza na nepokretnosti. Ne vidim zašto bi plaćao porez na zaradu koju je ostvario u inostranstvu u Srbiji? U nekoj idealnoj situaciji postojanja odgovorne i patriotski nastrojene vlasti i potpune jasnosti oko plaćanja poreza (da ista pravila važe za sve, a ne da pojedini tajkuni i državna preduzeća mogu godinama da duguju) i potrošnje državnog novca, moglo bi i Novaku da se uputi to pitanje. Ne razumem ni zašto se postavlja samo pitanje Novakovog poreza? Šta je sa porezom koji treba shodno svojoj zaradi da plaćaju advokati ili estradne ''zvezde''? Novak je ovu zemlju zadužio, podigao joj je ugled i učinio je prepoznatljivom. Na njegovom mestu, i ja bih se ponela isto: svoj novac bih u vidu humanitarne pomoći ulagala u ono što ja želim i što smatram urgentnim, a ne da vlast kupuje npr. nove svetiljke za novu godinu i slične budalaštine ili do besomučnosti zapošljava nesposobne partijske pitomce u javnom sektoru.

Za Novaka samo navijamo, slavimo ga, volimo, ostajemo budni do sitnih sati, a nikako da se ugledamo na njega i krenemo da radimo i napredujemo do krajnjih granica svojih mogućnosti. Jer Novak prvo treba da bude to - uzor i inspiracija svima nama! 

TurboNator

pre 8 godina

"..Novak djokovic na Sav svoj zaradjeni novac sve to placa Monaku. Dakle, ne na potroseni u Srbiji, sto je nista, vec na zaradjeni.. U sustini, zato i jeste rezident Monaka, a ne zato sto mu je tamo bolja klima.."

jova, 10. februar 2016 23:38

Zasto, ALI ZASTO ljudi pisete komentare o stvarima u koje niste upuceni, odnosno o kojima nemate pojma??

http://www.nomoretax.eu/living/relocation-to-monaco/

1. Ako razumes - procitaj i videces da Nole u Monaku NE PLACA porez!

2. Da li Srbija ima neki sporazum da ne naplacuje svojim obveznicima porez na zarade ostvarene 'preko'? Koliko ja znam - NEMA, ako gresim slobodno me ispravite. Znaci, da zivi u Srbiji morao bi da plati porez DVA PUTA - posto su njegove zarade u inostranstvu OPOREZOVANE u zemlji gde ih zaradi! Ako pise da je za Wimbledon dobio 1.88 miliona funti - TO JE BRUTO, odnosno porez (taksa) mu uzme skoro 45%! I tako slicno u USA, Australiji itd. I onda bi na ono sto mu ostane NETO platio porez u Srbiji!

https://www.gov.uk/government/publications/rates-and-allowances-income-tax/income-tax-rates-and-allowances-current-and-past

Ko bi od vas pametnjakovica placao DUPLI porez (a da ne mora)? Ajde javite se!

3. Noletu je mozda i vaznije (od poreza) da u Monaku zivi mirno, niko ga ne pritiska, ne salecu ga za pare, grebu kola (kao sto neko rece) itd... Moze da zivi NORMALNO! A inace je verovatno malo lepse tamo... I lakse je za putovanja nego iz BG, itd itd. Mnogo razloga da zivi tamo kad vec moze!

Mrle

pre 8 godina

Nole kralju svarati do Vidikovca na pijacu znas kakav med imam za tebe prva liga, e a na prolece voce ne prskano u Monako cu da ti saljem o svom trosku. E sad dal je sa ili bez tog glumena to neznam al nece ti smeta 100%.

Dejan

pre 8 godina

Porez se placa tamo gde je novac zaradjen. gde god da Novak igra tamo i placa porez. Na novac zaradjen na Australian Open porez je placen Australiji, na premije iz Amerike porez se placa Americi, sa Wimbledona porez se placa Engleskoj itd. Novak placa Monaku porez na prihode zaradjene u Monaku. Dosta vise o porezu i kojekakvim glupostima.

VUK

pre 8 godina

Novak je SRBIJU postavio na vrh sveta u teniskom sportu. Srbija je , čast i drugim reprezentativcima, ali kako oni, tako i svi mi znamo da je tu glavna i odlučujuća karika bio Novak, osvojila Davis Cup!. Imali smo priliku da vidimo koliko vredimo kao reprezentacija bez njega. Znači u sportu, kojim se bave najbogatije i najmoćnije zemlje sveta postali smo prvaci sveta! To je Novak dao svojoj rodnoj otadžbini! Evo stranice gde Vi koji prozivate Đokovića, možete da napišete šta ste dali Srbiji? osim PIA koji bez vaše volje za vas uplaćuje poslodavac. Sve Vas koji ste toliko zavidni i mali pred Novakovim uspehom neka je sramota.

Stevica

pre 8 godina

Dali Novak plaća poreze u Srbiji?
(marjan, 10. februar 2016 21:31)

Ne, ali kao sto bi svaki Srbin trebalo da zna i on zna da se "da li" pise ovako...

Glas razuma

pre 8 godina

...kad ne placas porez.
(Marx, 10. februar 2016 23:18)

Novace, procitaj dobro sve komentare u kojem te prozivaju. Protitaj i seti se kada ti sledeci put padne suluda ideja da se ponovo ukljucis u bilo kakvu humanitarnu akciju u Srbiji. Zadrzi pare za sebe, ne arci ga na ovu drzavu i narod jer narod je kao sto vidis jedna besprizorna parazitska nezahvalna stoka a ni drzava nije nista bolja.

boban

pre 8 godina

dosta vise sa porezima, kojoj drzavi, kojem sudstvu, kojem zdravstvu? pa to au sve rupe bez dna.... novak je najveci zivi srbin svih vremena!

neko iz gomile

pre 8 godina

Dobro nam dosao kuci sokole nas! Ova predivna vest je kao slag na tortu u danu u kome sam saznao da cu postati otac!!!
(Beobrad, 11. februar 2016 09:58)

Cestitke i tebi i srecno!

Denim Freak

pre 8 godina

Nole brate živ bio, stvarno si najbolji Ikada(za mene bar) ali taj džemper pa zar u belome svetu nema ništa bolje da se kupi!
Čak i Rodjo ima bolje džempere od tvoga!
Ajde poradi malo na stilu!

rogonja

pre 8 godina

Koja ljubomora vlada u nasem narodu, to je tuga velika! A zemlja smo apsurda, kod nas prvo radnicima ne uplacuju poreze i doprinose, stopa rada na crno je veca nego u dzibutiju, sta vise, sama drzava ne placa poreze i doprinose. Krademo struju, ne placamo racune za mobilini, info stan, u totalnoj krizi svesti i dzepa, ali ima tamo jedan Novak koji ako plati porez, volecemo ga jos vise, a nama ce biti jos bolje!!! Mislim da mu je bilo bolje, da je onomad uzeo ono drzavljanstvo sto su mu nudili. A ni sad nije kasno!!! Licni poraz ce mi biti, ako mi deca odrastu ovde gde i ja!!!

oskar

pre 8 godina

@jovo
i jos jednu stvar si potpuno smetnuo s uma, bas kao i ovo za porez u monte karlu. a to je da tebi i drugim zaposlenima u javnom sektoru koje si naveo, platu daje drzava, pa s toga si i duzan da drzavi platis poreze, doprinose i slicno. novak djokovic zemljace nije na platnom spisku mracnih gospodara ove napacene zemlje, ne placa ga drzava srbija! sam zaradjuje u inostranstvu po turnirima, pa zasto onda da plati porez srbiji!? o cemu ti pricas covece? od ove zemlje banke zute nije dobio. nadji tekst kako su svojevremeno odredjeni ljudi molili vladu srbije da finansijski pomogne jednog tada 14-ogodisnjeg supertalentovanog decaka novaka djokovica. pogodi sta je bilo...nista, molbe su zavrsile u kanti. nema para. a sad bi deo kolaca istog tog novaka djokovica. e pa ne moze. komentator nebojsa viskovic je jednom lepo ispricao tu pricu. dakle od srbije nije dobio nista, a vi bi da joj placa porez...to je uspesna matematika nas srba...ulozi 0 dinara u nesto, i cekaj da dobijes milione. strasno.

Xxx

pre 8 godina

Zasto ne pitate Anu(Bazel) i Jelenu(Dubai) gdje one placaju porez? Zasto vam je samo Novak"trn u oku"? Mene licno niciji novcanik ne interesuje.Novaku zelim prijatan odmor sa porodicom i prijateljima i uspjesan nastavak sezone.

afrikanac_iz_beograda

pre 8 godina

Zarko je u svojoj knjizi napisao jednu divnu misao,
"Šta te to toliko boli u tvom životu, da misliš da će proći ako mene povrediš?"
Mislim da su ovi zlobni ljudi sto drve sa porezima, sto omalovažavaju tudje enormne uspehe, spadaju u ovu grupu ljudi na koje je Zarko mislio. Mali misevi, taoci sopstvenih neuspeha, zadojeni mrznjom prema svakome, koji zbog licnih neuspeha ne mogu da podnesu tudje uspehe. Ja ih licno zalim.

ludjak neki

pre 8 godina

Najjače je što jedan isti lik ostavlja hejterske komentare na svaki minut, dva. Što dozvoljavate ovakve spamove? Brate lečenjeee!
(nole car, 10. februar 2016 20:58)

Tacno tako.. jedan isti lik stalno smara za porez.. mogao bi malo da se raspita pre nego sto pocne da daje ovako glupave komentare..

VUK

pre 8 godina

@Jumko stvarno nemaš pojma o životu!! Publika u Pioniru ga baš i voli što je "izvređao" madridsku publiku! A šta je radila madridska publika? E zato sad će peta godina kako na turniru im nosilac nije br.1.,Ne mogu ni sa dodatnim evrima da dovedu Novaka. Eto im Nadala i Ferera nek guslaju tri sata!

Milosav

pre 8 godina

(Dragan, 11. februar 2016 09:28)

Odlican komentar Dragane, samo da dodam nesto sto svi dobro znaju: od svih tih Srba rasutih po belom svetu koji placaju poreze drugim drzavama (gde i zive) svake godine stizu milijarde evra zvanicno, znaci putem doznaka plus ko zna koliko jos kesa. Evo na brzinu nadjoh jedan clanak iz Novosti od prosle godine, pogledajte citat dole.
Ove spodobe koje prigovaraju Novaku za porez i gde zivi nisu vredne komentara, sore losers kako bi rekli na zapadu.

"Od 2001. do kraja 2012, prema oceni ekonomista, u Srbiju je iz dijaspore stiglo više od 34 milijarde evra po osnovu doznaka, dok smo u u istom periodu privukli oko 19,5 milijardi evra stranih direktnih i portfolio investicija."

VUK

pre 8 godina

Velika se tuga i mržnja uselila u srca grobara.. Novak gde igra -publika u dresovima CZ,fudbal -aut ;košarka -dubioza ; ali zato kao poreski inspektori su na prvom mestu! Bolje da skupe pare i daju malom Živkoviću.. jedan je od najboljih mladih igrača sveta a šta doživljava u Srbiji i Partizanu??!! I sutra kad postane svetska zvezda, da li i Živković treba da plaća porez zemlji iz koje je morao da ode? ajde partizanovci..šetnja ako ne volite Novaka! Samo nemojte vi o porezu? Kad ofarbate fasade koje decenijama uništavate i popravite sve što ste polomili u ovoj zemlji e onda nekog prozivajte.. gde na Novaka?!

Kadar stići i uteći...narocito uteći

pre 8 godina

Svaki drzavljanin Srbije je duzan da prijavi svoje globalne prihode. Srbija sa mnogim zemljama ima sporazume o izbegavanju dvostrukog oporezivanja. Ako ste poreski rezident tih zemalja i tamo platite porez, uz potvrdu o placenom porezu ovde se donosi resenje da ga ne placate u Srbiji. Ima tu jos nesto finesa, ali to je ugrubo postavka stvari. Srbija te sporazume ima sa mnogim zemljama, ali nema sa npr. Amerikom i Monakom (koji poreze i NEMA).

To znaci da je Novak duzan da plati porez na dohodak gradjana Srbiji, i tacka.

Ali...

ZA SVE STO JE URADIO ZA SRBIJU, JA NE SAMO DA BIH GA OSLOBODIO POREZA, NEGO BIH MU JOS I DAO PARE IZ BUDZETA!!!

HVALA TI ZA SVE, NOVACE!

rogonja

pre 8 godina

@Jova
Nemoj da vise da uproscavas stvari!!! Vecu glupost nisam procitao, a nije ni tvoja svalerka! :-)

Logika ti je zastrasujuca!!!

jova

pre 8 godina

Mozda neki ljudi ovde ne razumeju.

Statisticki, vecina Srbije radi u drzavnim firmama i prima cca 20-35.000,00 din neto mesecno. Svako od tih ljudi da jos 150+ evra min (koje ne dobijaju na ruke) na poreze/prireze/takse koje pokrecu ovu drzavu -razvoj puteva, zdravstva, skenere, ultrazvukove, plate svim tim ljudima u j.sektoru, uciteljicama vase dece, klupe u skolama, krecenje skola, igralista i sl. Tako funkcionise drzava. Bolja ekonomija=veci obrt= veca naplata poreza= veci prosperitet.

Novak djokovic na SAV svoj zaradjeni novac sve to placa Monaku. Dakle, ne na potroseni u Srbiji, sto je nista, vec na zaradjeni. Njegov novac je MNOGO veci od naseg i samim tim bi bio mnogo veci priliv od njega nego od nas obicnih smrtnika. Bilo bi idealno da imamo 10.000 novaka koji placaju obaveze Srbiji. To sto on udeli koju milostinju kroz neku donaciju nije ni priblizno onoliko koliko bi davao da je rezident Srbije. U sustini, zato i jeste rezident Monaka, a ne zato sto mu je tamo bolja klima.

Da se razumemo - lepo je sto on radi na promociji Srbije i sl. Medjutim, da uprostim, to bi bilo kao da se ja predstavljam vasim zetom, muzem vase cerke, ocem vaseg unuceta, a milione koje zaradim sklanjam i dajem svalerki, a porodici nista. I vi ste ponosni i hvalite se svima sto imate uspesnog zeta, al kajmak i dalje ubiremo ja i svalerka, dok vasa cerka i unuce idu iscepani i gladni.

Nek je ziv, zdrav i uspesan, niko ga ne tera da placa nista Srbiji, al nek su cisti racuni.

anti botina

pre 8 godina

nije dosao u svoj rodni grad jer kao prvo nije rodjen u njemu.Kao drugo, lepo pise na twitu da je dosao u svoju zemlju.BEOGRADJANI, NE SVOJATAJTE SVE I SVASTA NIJE BEOGRAD SRBIJA

AntiPutin

pre 8 godina

Promasio je aerodrom, greskom sleteo u Beograd, a hteo je u Nicu (to je najblizi aerodrom Monaku)... tamo je njegova kuca, tamo placa porez!

Amerikanac

pre 8 godina

Treba da se organizuje da Novak, Putin I Asad odrze zajednicku posetu Srbiji. Koja bi to euforija bila, malo da se narodu podigne moral i raspolozenje.

Djokovic u "svojoj zemlji" nije.

pre 8 godina

Top 6:

Nadal. Prebivaliste - Manakor, Majorka, Španija
Federer. Prebivaliste - Volerau, Švajcarska
Marej. Prebivaliste - London, England, UK
Vavrinka. Prebivaliste - Saint-Barthélemy, Švajcarska
Ferer. Prebivaliste - Valencia, Spain.

duje

pre 8 godina

Bio bi red da ga se nagradi sa 20.000€ za prvo mesto!
Isto kao i vaterpoliste!
I treba mu dati stan za zaslužne građane i sportsku penziju!
Ne sme država da prema nekima bude majka a prema drugima maćeha!
Pravda za Noleta!

kosmajac

pre 8 godina

takav osecaj je najlepsi, kad dodjes a znas da se vracas kuci. tesko bi se radovao da mora da ostane u srbistanu. nista lepse nego turisticki u posetu. prelep osecaj . ne smem da pomislim osecaj sletis i mora da nastavis da zivis u srbistanu , e to je pakao

Denim Freak

pre 8 godina

Nole brate živ bio, stvarno si najbolji Ikada(za mene bar) ali taj džemper pa zar u belome svetu nema ništa bolje da se kupi!
Čak i Rodjo ima bolje džempere od tvoga!
Ajde poradi malo na stilu!

gremlin

pre 8 godina

Taj osecaj,mogao sam da budem drzavljanin jedne strane zemlje...i naravno vratio sam se...jer koliko sve ovde bilo trulo,kad sletis na Teslu taj osecaj ne moze da se meri NI SA CIM NA SVETU...!!!

Lucimur

pre 8 godina

Most gazelin, odakle sam skakao hijadu puta.. Beogradjanka gde sam prvi put povredio coveka hladnim oruzjem.. A ne, cekaj.. to je neko drugi :)

Aleksa

pre 8 godina

Zbog ovih uterivača poreza mi je nekada žao što onomad Novak nije uzeo UK državljanstvo. U Srbiji se nažalost nalazi gnezdo otrovnih, zlonamernih i neobrazovanih ljudi koji prostom racionalizacijom ne mogu da ukapiraju da čovek plaća porez uredno na sve nekretnine/biznise koje ima u matičnoj državi, odnosno porez na prihod na lokaciji gde je prihod i ostvario. To što biste vi da mu uzmete parče kolača za koje je prolio svoju krv i znoj samo više govori o vama kao najgoroj sorti ljudi.

Michael De Santa

pre 8 godina

nije dosao u svoj rodni grad jer kao prvo nije rodjen u njemu.Kao drugo, lepo pise na twitu da je dosao u svoju zemlju.BEOGRADJANI, NE SVOJATAJTE SVE I SVASTA NIJE BEOGRAD SRBIJA
(anti botina, 10. februar 2016 17:56)
Hvala vam na glasu.
SLAZEM SE!!!

stiven k.

pre 8 godina

Nole, činiš nas srećnim i ponosnim i kad igraš i osvajaš trofeje i kad dođeš kući među nas. Neka Bog blagoslovi tvoju majku koja te rodi. Puno zdravlja i svu sreću ovog sveta ti želim...

Milosav

pre 8 godina

a balkon... njemu niko ne organizuje doček?
Čvarkov, 10. februar 2016 18:42)

Polako, to ce da bude kad donese zlato iz Rija.
Nole, dobro dosao u Srbiju!
Dominator - Terminator!

zeljko

pre 8 godina

Svaki državljanin Srbije koji živi van teritorije Srbije sa stalnim prebivalistem napolju ,a provede van Srbije,6 meseci i jedan dan godišnje nije u obavezi da plaća porez.To pravo koriste milioni Srba koji žive i rade u inostranstvu,pa ne vidim zašto bi Novak.Samo za razliku od raznih Vidica,Ivanovića,Divaca,Stojakovica.Obradovića,Ivkovića,Antića...on godišnje donira milione dolara u Srbiju.

Dejan

pre 8 godina

Poštovani, izbezumljeni građani... Novak ne živi u Srbiji i ne plaća porez ovde, što je i logično! Svoje komplekse lečite u svojim glavama!

MOMO Australija

pre 8 godina

Onaj osecaj kad skontas da kanadjani vise cene Raonica nego Srbi Novaka Djokovica.

Cinjenica: i Raonic zivi u Monaku kao i Novak i ne placa porez Kanadi. Ali to ljude ne zanima jer je vrhunski sportista koji na najbolji nacin predstavlja Kanadu.

Poenta je da smo mi kao narod osudjeni na propast, i sami smo krivi, niko drugi.
(Washington, 10. februar 2016 20:54)
Svaka ti cast brate, sve si objasnio.

danix

pre 8 godina

Kako se ono kaze,svugdje podji,svojoj kuci dodji,to je mjesto gdje se najbolje osjecas,to je mjesto gdje te sunce jace grije,to je mjesto gdje te narod voli.
Dobro nam dosao,sokole.

branimir bjelica

pre 8 godina

Nikada u zivotu nikoga nisam smatrao clanom najuze poro dice, samo njega, legenda neponovljiva, za nasih zivota niko slican se nece roditi. FORZA NOLE,NUMERO UNO,GENIO,pozdrav. svim normalnim ljudima iz Italie.

Washington

pre 8 godina

Onaj osecaj kad skontas da kanadjani vise cene Raonica nego Srbi Novaka Djokovica.

Cinjenica: i Raonic zivi u Monaku kao i Novak i ne placa porez Kanadi. Ali to ljude ne zanima jer je vrhunski sportista koji na najbolji nacin predstavlja Kanadu.

Poenta je da smo mi kao narod osudjeni na propast, i sami smo krivi, niko drugi.

genije

pre 8 godina

Gospodine Novace Djokovicu dobro nam se vratio...Ponosan sam sto imamo takvu sportsko-ljudsku velicinu koja nas predstavlja na najlepsi moguci nacin gde god se pojavi...Nadam se da ce nasa deca prepoznati uzora u takvoj osobi i probati slediti njegov put...HVALA VAM NA SVEMU STO NAM PRUZATE...

Glas razuma

pre 8 godina

...kad ne placas porez.
(Marx, 10. februar 2016 23:18)

Novace, procitaj dobro sve komentare u kojem te prozivaju. Protitaj i seti se kada ti sledeci put padne suluda ideja da se ponovo ukljucis u bilo kakvu humanitarnu akciju u Srbiji. Zadrzi pare za sebe, ne arci ga na ovu drzavu i narod jer narod je kao sto vidis jedna besprizorna parazitska nezahvalna stoka a ni drzava nije nista bolja.

Brat Djura

pre 8 godina

Naravno, veliki sam fan Novaka i zelim mu dobrodoslicu i da nam ne zameri sto dolazi u ovakvu Srbiju. Pri rom ne mogu da shvatim da na komentar dobrodosao, ljudi (da li su?) lupaju minuse.. Koliko god da navijaju za spance ili svicarce.. Jadnici..

stef

pre 8 godina

Da li je moguce da ljudi spominju porez? A na sta da plati porez? On placa porez tamo gde ga je i zaradio. Kada se u Srbiji bude igrao grend slem i Novak osvoji 2 miliona, platice porez. Ja ne mogu da verujem da postoje ovakvi ljudi...

Maja

pre 8 godina

Ljudi, sta se palite na ove likove koji namjerno napisu par zlobnih komentara a vi se uhvatite u zamku. On ce svakako osjetiti na ulici kao i svaki put koliko ga ovaj narod i zemlja voli, kao nikoga do sada. Nole, uzivaj, volimo te!

Mitke

pre 8 godina

Dobrodosao ljudino! Svako normalan i sa vise od 2gr mozga te voli, shvata sta mi imamo i da smo zivi svedoci genija, za ostale se ne obaziri...

oskar

pre 8 godina

@anti botina
ajde prosvetli nas pa nam reci u kom gradu je rodjen? novak je rodjen 22. maja 1987.god. u beogradu. pa kako to onda nije stigao u svoj rodni grad? ili ti imas mozda drugu, tajnu informaciju da je novak rodjen negde drugo...

guja

pre 8 godina

Pa sto ne zivis onda u svojoj zemlji? (Poznavalac, 10. februar 2016 17:50)

...pa da mu poznavaoci ne bi svaki dan tražili lovu na zajam, da mu ne bi grebali kola, urlali pod prozor, saletali na ulici. Ima razloga još.

poreznik

pre 8 godina

Ovi komentari oko poreza su jezivi. Ja bi voleo od doticnih, da sledeci put kad pisu oko poreza, da nam decidno kazu, koji porez, na sta i koliko bi to Novak trebao da plati! I naravno da napisu razlog, ZASTO DA PLATI!?

Milutin

pre 8 godina

@ anti botina ako Banjica nije u Beogradu onda se Novak rodio u nekom drugom gradu! Koji ti imaš problem? Sad je problem što je rođen u Beogradu?! Više bi odgovaralo :Lika, Banija, Kordun....??? cccc pazi kad dođeš u Beograd.. lete tramvaji! Mnogo opasno!

Dragan

pre 8 godina

Porez, porez, porez, ... Ko o cemu, baba o ustipcima! A istina je da covek nije poreski obaveznik Republike Srbije, da nista ne duguje ni njoj, ni Bogu, ni narodu, da od ove Srbije kada mu je bilo najteze pre 13-16 godina nije dobio nikakvu pomoc a da je on kada je ovom narodu bilo najteze u nekoliko navrata dao ogromnu pomoc, vecu nego bilo koji pojedinac.

bgd

pre 8 godina

@realni. indijancu jedan, Monako nije njegov rodni grad, Monako je drzava. tako nam i treba....kako kaze film, nije Sloba kriv...mi smo..itd

JOKER

pre 8 godina

Živ nam bio legendo naša!!! Srbija je ponosna na našeg najboljeg sportistu i još boljeg čoveka! p.s.koliko god to teško zvučalo ali tako je...

kik

pre 8 godina

Sve sve ali pobedio ovaj iskompleksirani koji ima problem s tim sto je Nole rodjen u bg. A pobedio u zestokoj konkurenciji ovih sto prebacuju za Monako.

Katarina

pre 8 godina

Svet je ponosan na tebe,ti si moj idol samo tako nastavi do jos velikih pobeda...zelim tebi i tvojoj porodici sve najlepse i najbolje...

VL

pre 8 godina

Onaj osjećaj kad preletis pogledom komentare i ne možeš vjerovati koliko ljudi (a možda su u pitanju samo dvojica,trojica) jedva čeka da na bilo koju vijest o Novaku jedva čeka da prospu žuč i ispolje svu svoju negativnu energiju misleći da će im nakon toga biti lakše i ljepše u životu. Neće,vjerujte,i dalje će vam život biti jadan i nezanimljiv,a za to je najmanje Novak kriv.Bolje da radite na sebi umjesto da mrzite nekoga poput njega,a ne bi bilo loše ni da učite od njega,a ima se što naučiti. Novaku želim ugodan boravak u Srbiji,okružen ljudima koji ga iskreno vole.

VUK

pre 8 godina

Velika se tuga i mržnja uselila u srca grobara.. Novak gde igra -publika u dresovima CZ,fudbal -aut ;košarka -dubioza ; ali zato kao poreski inspektori su na prvom mestu! Bolje da skupe pare i daju malom Živkoviću.. jedan je od najboljih mladih igrača sveta a šta doživljava u Srbiji i Partizanu??!! I sutra kad postane svetska zvezda, da li i Živković treba da plaća porez zemlji iz koje je morao da ode? ajde partizanovci..šetnja ako ne volite Novaka! Samo nemojte vi o porezu? Kad ofarbate fasade koje decenijama uništavate i popravite sve što ste polomili u ovoj zemlji e onda nekog prozivajte.. gde na Novaka?!

Dragan

pre 8 godina

... To sto on udeli koju milostinju kroz neku donaciju nije ni priblizno onoliko koliko bi davao da je rezident Srbije. ...
(jova, 10. februar 2016 23:38)

Sta je pisac hteo da kaze?

Pa u inostranstvu osim Djokovica zivi jos 3+ miliona Srba. Neki su rodjeni ovde a otisli su da se jednog dana vrate, neki su otisli zauvek, neki su rodjeni tamo, nekima su tamo rodjeni i roditelji i njihovi roditelji i svi oni nikada nece ziveti u Srbiji a neki cak ne znaju ni srpski jezik i nemaju srpska imena i pojma nemaju gde se Srbija nalazi.

Od svih njih zajedno Srbija nikada nije dobila ni jedan dolar na ime poreza a da su rezidenti Srbije i da sve one pare koje sada uplacuju u budzete Kanade, SAD, Australije, Novog Zelanda, Emirata, Juznoafricke Republike, Rusije, zemalja EU, Juzne Amerike, ... bila bi takodje drugacija prica.

Svi ti ljudi koji su otisli iz Srbije, nisu otisli zato jer im je ovde bilo dobro ni zato da bi radili kao robovi u korist Srbije nego zato da bi obezbedili sebi i potomstvu bolji i bezbrizniji zivot od onog kakav su imali ovde. Ko misli da im je lako, neka krene njihovim stopama.

Zasto bi od svih tih 3+ miliona nasih ljudi jedino Nole bio taj koji bi placao porez ovoj drzavi od koje nikada kao njen drzavljanin nije nista dobio? Kada je bolestan, ne ide ovde u drzavni dom zdravlja ni u bolnicu. Sin mu se nece skolovati u Srbiji. Kada omatori, Nole od Fonda PIO RS nece primati penziju. ... Kome i zasto i na osnovu cega bi onda ovde placao porez?

Ne daj onome koji ti nikada nista nije dao...

pre 8 godina

Onaj osecaj kad zna da treba da plati porez...
(objavite komentar, 10. februar 2016 17:59)

Pa platio ga je tamo gde treba, tamo gde manje deru nego u Srbiji. To je ono sto ti, banke u Srbiji, i srpska alava drzava nikada necete shvatiti.

Djokara Samuraj

pre 8 godina

Kome bre Nole da plati porez!? Srbija njemu da plati za promociju svega sto je srpsko. Nole ne trazi nista a daje toliko puno. On je medju najboljim srpskim sinovima koja je ova zemlja ikad dala.

Krotiteljka tigrova

pre 8 godina

@jova

Niste u pravu, a evo i zbog čega. Kad se u Češkoj digla galama oko toga što Petra Kvitova živi u Monaku, objašnjeno je da svi teniseri plaćaju porez u onoj zemlji u kojoj dobiju premiju na turniru. Novak ima nepokretnu imovinu u Srbiji i, nadam se, da redovno izmiruje svoje obaveze koje se tiču poreza na nepokretnosti. Ne vidim zašto bi plaćao porez na zaradu koju je ostvario u inostranstvu u Srbiji? U nekoj idealnoj situaciji postojanja odgovorne i patriotski nastrojene vlasti i potpune jasnosti oko plaćanja poreza (da ista pravila važe za sve, a ne da pojedini tajkuni i državna preduzeća mogu godinama da duguju) i potrošnje državnog novca, moglo bi i Novaku da se uputi to pitanje. Ne razumem ni zašto se postavlja samo pitanje Novakovog poreza? Šta je sa porezom koji treba shodno svojoj zaradi da plaćaju advokati ili estradne ''zvezde''? Novak je ovu zemlju zadužio, podigao joj je ugled i učinio je prepoznatljivom. Na njegovom mestu, i ja bih se ponela isto: svoj novac bih u vidu humanitarne pomoći ulagala u ono što ja želim i što smatram urgentnim, a ne da vlast kupuje npr. nove svetiljke za novu godinu i slične budalaštine ili do besomučnosti zapošljava nesposobne partijske pitomce u javnom sektoru.

Za Novaka samo navijamo, slavimo ga, volimo, ostajemo budni do sitnih sati, a nikako da se ugledamo na njega i krenemo da radimo i napredujemo do krajnjih granica svojih mogućnosti. Jer Novak prvo treba da bude to - uzor i inspiracija svima nama! 

Kadar stići i uteći...narocito uteći

pre 8 godina

Svaki drzavljanin Srbije je duzan da prijavi svoje globalne prihode. Srbija sa mnogim zemljama ima sporazume o izbegavanju dvostrukog oporezivanja. Ako ste poreski rezident tih zemalja i tamo platite porez, uz potvrdu o placenom porezu ovde se donosi resenje da ga ne placate u Srbiji. Ima tu jos nesto finesa, ali to je ugrubo postavka stvari. Srbija te sporazume ima sa mnogim zemljama, ali nema sa npr. Amerikom i Monakom (koji poreze i NEMA).

To znaci da je Novak duzan da plati porez na dohodak gradjana Srbiji, i tacka.

Ali...

ZA SVE STO JE URADIO ZA SRBIJU, JA NE SAMO DA BIH GA OSLOBODIO POREZA, NEGO BIH MU JOS I DAO PARE IZ BUDZETA!!!

HVALA TI ZA SVE, NOVACE!

ludjak neki

pre 8 godina

Najjače je što jedan isti lik ostavlja hejterske komentare na svaki minut, dva. Što dozvoljavate ovakve spamove? Brate lečenjeee!
(nole car, 10. februar 2016 20:58)

Tacno tako.. jedan isti lik stalno smara za porez.. mogao bi malo da se raspita pre nego sto pocne da daje ovako glupave komentare..

TurboNator

pre 8 godina

"..Novak djokovic na Sav svoj zaradjeni novac sve to placa Monaku. Dakle, ne na potroseni u Srbiji, sto je nista, vec na zaradjeni.. U sustini, zato i jeste rezident Monaka, a ne zato sto mu je tamo bolja klima.."

jova, 10. februar 2016 23:38

Zasto, ALI ZASTO ljudi pisete komentare o stvarima u koje niste upuceni, odnosno o kojima nemate pojma??

http://www.nomoretax.eu/living/relocation-to-monaco/

1. Ako razumes - procitaj i videces da Nole u Monaku NE PLACA porez!

2. Da li Srbija ima neki sporazum da ne naplacuje svojim obveznicima porez na zarade ostvarene 'preko'? Koliko ja znam - NEMA, ako gresim slobodno me ispravite. Znaci, da zivi u Srbiji morao bi da plati porez DVA PUTA - posto su njegove zarade u inostranstvu OPOREZOVANE u zemlji gde ih zaradi! Ako pise da je za Wimbledon dobio 1.88 miliona funti - TO JE BRUTO, odnosno porez (taksa) mu uzme skoro 45%! I tako slicno u USA, Australiji itd. I onda bi na ono sto mu ostane NETO platio porez u Srbiji!

https://www.gov.uk/government/publications/rates-and-allowances-income-tax/income-tax-rates-and-allowances-current-and-past

Ko bi od vas pametnjakovica placao DUPLI porez (a da ne mora)? Ajde javite se!

3. Noletu je mozda i vaznije (od poreza) da u Monaku zivi mirno, niko ga ne pritiska, ne salecu ga za pare, grebu kola (kao sto neko rece) itd... Moze da zivi NORMALNO! A inace je verovatno malo lepse tamo... I lakse je za putovanja nego iz BG, itd itd. Mnogo razloga da zivi tamo kad vec moze!

Dejan

pre 8 godina

Porez se placa tamo gde je novac zaradjen. gde god da Novak igra tamo i placa porez. Na novac zaradjen na Australian Open porez je placen Australiji, na premije iz Amerike porez se placa Americi, sa Wimbledona porez se placa Engleskoj itd. Novak placa Monaku porez na prihode zaradjene u Monaku. Dosta vise o porezu i kojekakvim glupostima.

boban

pre 8 godina

dosta vise sa porezima, kojoj drzavi, kojem sudstvu, kojem zdravstvu? pa to au sve rupe bez dna.... novak je najveci zivi srbin svih vremena!

Stevica

pre 8 godina

Dali Novak plaća poreze u Srbiji?
(marjan, 10. februar 2016 21:31)

Ne, ali kao sto bi svaki Srbin trebalo da zna i on zna da se "da li" pise ovako...

VUK

pre 8 godina

@Jumko stvarno nemaš pojma o životu!! Publika u Pioniru ga baš i voli što je "izvređao" madridsku publiku! A šta je radila madridska publika? E zato sad će peta godina kako na turniru im nosilac nije br.1.,Ne mogu ni sa dodatnim evrima da dovedu Novaka. Eto im Nadala i Ferera nek guslaju tri sata!

rogonja

pre 8 godina

@Jova
Nemoj da vise da uproscavas stvari!!! Vecu glupost nisam procitao, a nije ni tvoja svalerka! :-)

Logika ti je zastrasujuca!!!

Bane

pre 8 godina

Dali Novak plaća poreze u Srbiji?
(marjan, 10. februar 2016 21:31)

Ne, kao sto ne placaju ni trener Greg Popovic, senator Dzordz Vojinovic, biznismen Milan Panic, glumica Stana Katic, rukometas Nikola Karabatic, fudbaler Bojan Krkic, teniser Danijel Nestor, ... kao sto nisu placali pokojni Nikola Tesla, Mihajlo Pupin, Karl Malden, Milos Crnjanski (dok je bio emigrant) ... i kao sto nisu placali i ne placaju milioni srpskih ovom narodju poznatih i nepoznatih gore ne spomenutih iseljenika, gastarbajtera i njihovih potomaka bez obzira na profesiju, pol, starost, bracno i imovinsko stanje, drzavljanstvo, mesto rodjenja i zemlju u kojoj su stalno nastanjeni. Zasto bi za Republiku Srbiju uopste bilo bitno da li je neko nastanjen u Monaku ili u npr. Torontu, Frankfurtu ili Klivlendu? Koje je to konflikte u istoriji imala Srbija sa Monakom a nije imala npr. sa Nemackom ili SAD?

VUK

pre 8 godina

Novak je SRBIJU postavio na vrh sveta u teniskom sportu. Srbija je , čast i drugim reprezentativcima, ali kako oni, tako i svi mi znamo da je tu glavna i odlučujuća karika bio Novak, osvojila Davis Cup!. Imali smo priliku da vidimo koliko vredimo kao reprezentacija bez njega. Znači u sportu, kojim se bave najbogatije i najmoćnije zemlje sveta postali smo prvaci sveta! To je Novak dao svojoj rodnoj otadžbini! Evo stranice gde Vi koji prozivate Đokovića, možete da napišete šta ste dali Srbiji? osim PIA koji bez vaše volje za vas uplaćuje poslodavac. Sve Vas koji ste toliko zavidni i mali pred Novakovim uspehom neka je sramota.

srbinuinostranstvu

pre 8 godina

Ni ja ne placam porez a volim svoju Srbiju kao Novak i uvek istu euforiju imam kad sletim na taj isti aerodrom. Sad pricajte kako Novak i ja nismo srbi a oni na vlasti koji vam ne daju da vodite normalne zivote zadnjih 20 godina na njih se ugledate jel?
Niste ni svesni koliko smo blagosloveni sa ovakvim covekom kakav je Djokovic, kada bude prestao da igra i kada prodje neko vreme gledacete njegove meceve na youtubu sa suzama.

afrikanac_iz_beograda

pre 8 godina

Zarko je u svojoj knjizi napisao jednu divnu misao,
"Šta te to toliko boli u tvom životu, da misliš da će proći ako mene povrediš?"
Mislim da su ovi zlobni ljudi sto drve sa porezima, sto omalovažavaju tudje enormne uspehe, spadaju u ovu grupu ljudi na koje je Zarko mislio. Mali misevi, taoci sopstvenih neuspeha, zadojeni mrznjom prema svakome, koji zbog licnih neuspeha ne mogu da podnesu tudje uspehe. Ja ih licno zalim.

Mrle

pre 8 godina

Nole kralju svarati do Vidikovca na pijacu znas kakav med imam za tebe prva liga, e a na prolece voce ne prskano u Monako cu da ti saljem o svom trosku. E sad dal je sa ili bez tog glumena to neznam al nece ti smeta 100%.

neko iz gomile

pre 8 godina

Dobro nam dosao kuci sokole nas! Ova predivna vest je kao slag na tortu u danu u kome sam saznao da cu postati otac!!!
(Beobrad, 11. februar 2016 09:58)

Cestitke i tebi i srecno!

rogonja

pre 8 godina

Koja ljubomora vlada u nasem narodu, to je tuga velika! A zemlja smo apsurda, kod nas prvo radnicima ne uplacuju poreze i doprinose, stopa rada na crno je veca nego u dzibutiju, sta vise, sama drzava ne placa poreze i doprinose. Krademo struju, ne placamo racune za mobilini, info stan, u totalnoj krizi svesti i dzepa, ali ima tamo jedan Novak koji ako plati porez, volecemo ga jos vise, a nama ce biti jos bolje!!! Mislim da mu je bilo bolje, da je onomad uzeo ono drzavljanstvo sto su mu nudili. A ni sad nije kasno!!! Licni poraz ce mi biti, ako mi deca odrastu ovde gde i ja!!!

oskar

pre 8 godina

@jovo
i jos jednu stvar si potpuno smetnuo s uma, bas kao i ovo za porez u monte karlu. a to je da tebi i drugim zaposlenima u javnom sektoru koje si naveo, platu daje drzava, pa s toga si i duzan da drzavi platis poreze, doprinose i slicno. novak djokovic zemljace nije na platnom spisku mracnih gospodara ove napacene zemlje, ne placa ga drzava srbija! sam zaradjuje u inostranstvu po turnirima, pa zasto onda da plati porez srbiji!? o cemu ti pricas covece? od ove zemlje banke zute nije dobio. nadji tekst kako su svojevremeno odredjeni ljudi molili vladu srbije da finansijski pomogne jednog tada 14-ogodisnjeg supertalentovanog decaka novaka djokovica. pogodi sta je bilo...nista, molbe su zavrsile u kanti. nema para. a sad bi deo kolaca istog tog novaka djokovica. e pa ne moze. komentator nebojsa viskovic je jednom lepo ispricao tu pricu. dakle od srbije nije dobio nista, a vi bi da joj placa porez...to je uspesna matematika nas srba...ulozi 0 dinara u nesto, i cekaj da dobijes milione. strasno.

Xxx

pre 8 godina

Zasto ne pitate Anu(Bazel) i Jelenu(Dubai) gdje one placaju porez? Zasto vam je samo Novak"trn u oku"? Mene licno niciji novcanik ne interesuje.Novaku zelim prijatan odmor sa porodicom i prijateljima i uspjesan nastavak sezone.

Milosav

pre 8 godina

(Dragan, 11. februar 2016 09:28)

Odlican komentar Dragane, samo da dodam nesto sto svi dobro znaju: od svih tih Srba rasutih po belom svetu koji placaju poreze drugim drzavama (gde i zive) svake godine stizu milijarde evra zvanicno, znaci putem doznaka plus ko zna koliko jos kesa. Evo na brzinu nadjoh jedan clanak iz Novosti od prosle godine, pogledajte citat dole.
Ove spodobe koje prigovaraju Novaku za porez i gde zivi nisu vredne komentara, sore losers kako bi rekli na zapadu.

"Od 2001. do kraja 2012, prema oceni ekonomista, u Srbiju je iz dijaspore stiglo više od 34 milijarde evra po osnovu doznaka, dok smo u u istom periodu privukli oko 19,5 milijardi evra stranih direktnih i portfolio investicija."