Sreda, 25.11.2015.

19:49

60 godina Lige šampiona: Zvezda 25, Partizan 69.

U sklopu proslave 60. godišnjice Kupa/Lige šampiona Evropska fudbalska unija (UEFA) objavila je listu najuspešnijih klubova u istoriji elitnog takmičenja.

Izvor:

60 godina Lige šampiona: Zvezda 25, Partizan 69. IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

144 Komentari

Sortiraj po:

Goran Partizanovac

pre 8 godina

Bila jednom jedna CZ 1991 osvojila jedan veliki, veliki Evropski pehar. Od tada je nema, počela da se gasi i gasi i samo što se nije ugasila. Do 1991 bila jedna CZ koja u Evropi nije imala većih uspeha od Partizana, i daleko manje navijača, ali je postojala i igrala fudbal. Postoji jedan FK Partizan koje je 1966 igrao finale LŠ, ofanzivno i ubedljivo, bez bunkera, a zatim dve godine u novom formatu Ligu Šampiona. Finansijski samostalni, nezavisni, sa najvećim brojem fudbalera, u Evropi, stvorenih u svojoj školi. Znači najbolja škola u Evropi. Što reče neko iz fudbalskog zaveza - ljudi da vam nije . . . ., vi bi ste odavno već bili treća liga . . .

skols 18.

pre 8 godina

Gde su velikani celzi siti psz hahahahaha..i da gde je arsenal kolko zaostaje za grandom engleskim..junajted je zakon i svetinja i milion god je ispred ostalih engleza

uskee

pre 8 godina

Pored toga što je Zvezda osvojila LŠ ovaj klub ima više od 200 utakmica u evropskim takmičenjima što je dovodi u top najaktivnijih evropskih klubova koji su igrali evro takmičenja!Priznali to ili ne,činjenica je da je Crvena Zvezda daleko iznad svih ostalih klubova sa prostora eks Jugoslavije!

Povidon

pre 8 godina

Nije tačno. Te 1992. Zvezda je igrala u starom formatu Kupa šampiona, to po poslednji put. Pobednik je bila Barselona. Novi format,pod nazivom Liga šampiona počinje od sezone 1992/93. I pobednik je tada bio Marsej. Dakle Zvezda nikad nije igrala u novom formatu Lige šampiona,i na svu sreću neće nikad...(xxx, 26. novembar 2015 12:55)
Lupas k'o otvoren prozor. Te 1992g igrala se prva liga sampiona po novom formatu i Zvezda je igrala kao tadasnji aktuelni prvak Evrope. Format te Ls je bio slican ovom samo sto se takmicenje nije zvalo Ls. U ostalom na sajtu Uefe pise da je Zvezda bila ucesnik Ls. A igracemo i ovu Ls kad tad dok vi zaista nikada necete biti u prilici ni da prismrdite usatom osim kada dodjete na stadion C.Zvezde.

OrvelPFC

pre 8 godina

Sitacija je ista samo obrnuta u kosarci. KK Partizan ima titulu sampiona Evrope, dok KK CZ Ivo Lola Ribar nema i nikada je nece imati.

Miksi cz

pre 8 godina

Champion Europe (1956-2015)

10x – Real Madrid
7x – Milan
5x – Liverpul, Bajern Minhen, Barselona
4x – Ajaks
3x – Inter, Mančester Junajted
2x – Benfika, Juventus, Notingem Forest, Porto
1x – Čelsi,Aston Vila, Borusija Dortmund, Seltik, Crvena zvezda, Fejenord, Hamburger, Olimpik Marsej, PSV Ajndhoven, Steaua.

357

pre 8 godina

Da se ne lazemo, moramo biti objektivni, evo ja cu kao partizanovac da dam svoje misljenje. Zvezda je 1991 bila najbolja u evropi kao i u svetu, nije bitno kako se tada zvalo takmicenje, biti najbolji u evropi nije mala stvar, sada zovite to takmicenje LS ili Kup pobednika, kako god ali uspeh je stvarno ogroman. Ovaj uspeh treba da bude motivacija svim nasim klubovima koji se raspadaju, pa cak i samoj Zvezdi da pokusa da napravi nesto slicno, ovo zvuci nerealno ali ako ne postavis sebi cilj onda koja je tvoja svrha postojanja? Nas fudbal godinama propada upravo iz tog razloga, nista se ne radi planski, verujte mi da ni Zvezda a ni Partizan nemaju neki dugorocan plan lupam za period od 5 godina. Nedopustivo je da klubovi koji od prodaje igraca zaradjuju ogromne milione budu u minusu. Pogledajmo KK Partizan koji je godinama bio ucesnik evrolige ne moze da nadje sponzora, ocigledno da je klub lose vodjen. Nesposobni ljudi su nam na svim bitnim pozicijama u drzavi.

xxx

pre 8 godina

"Iako nije igrala u novom formatu Lige šampiona...". Ispravka - Crvena zvezda jeste igrala u novom formatu 92-e, samo se to takmičenje tad drugačije zvalo. Ovo je istina koja se kod godinama prećutkuje. Da ne bi bilo kako sam subjektivan, lako je proveriti na sajtu LŠ.
(Aca, 26. novembar 2015 07:54) Nije tačno. Te 1992. Zvezda je igrala u starom formatu Kupa šampiona, to po poslednji put. Pobednik je bila Barselona. Novi format,pod nazivom Liga šampiona počinje od sezone 1992/93. I pobednik je tada bio Marsej. Dakle Zvezda nikad nije igrala u novom formatu Lige šampiona,i na svu sreću neće nikad...

Увek си ДРУГИ (2) и тo нaм нe смeтa ...a

pre 8 godina

ФК Партизан је српски фудбалски клуб из Београда и део је Југословенског спортског друштва Партизан. 
- ДРУГИ (2) је најуспешнији клуб у Србији,пошто је освојио укупно Четрдесет трофеја укључујући и (26) двадесет шест националних 
првенства,(12) дванаест националних купова,(1) један национални суперкуп,(1) један 
Митропа куп (Дунaвсkи kуп),на табели југословенске лиге 'свих времена' завршио је на ДРУГОМ (2) месту. 
- Своје утакмице играју на стадиону Партизана од 1949.године,који је по капацитету ДРУГИ (2) стадион у Србији. 
- Партизан је по броју навијача ДРУГИ (2) најпопуларнији фудбалски клуб у Србији. 
------------------------------------------------------------------------------------------------- 
- ?Крајем осамдесетих Партизан је извршио значајне организационе промене. Године 1989,бивши голман Иван Ћурковић постао је председник клуба док је Мирко Марјановић постао председник извршног одбора Партизана.Најважнији играчи Партизана у овом периоду били су Предраг Мијатовић,Славиша Јокановић,Предраг Спасић, Драгољуб и Бранко Брновић,Будимир Вујачић, 
Вујадин Станојковић,Дарко Миланич и Џони Новак.Међутим, ова генерација је остала у сенци њиховог највећег ривала Црвене звезде и њеног убедљивог наступа домаћем првенству,Европи и Свету?. 

(крај)

xxx

pre 8 godina

Za stellu: pozdravili te Zigic,Kovacevic i Ilija Ivic,svi sa treninga,a za sluzbenog pa vama je sadasnji vodja navijaca bivsi kosarkas Partizana koji se vec dugo bavi politikom...

One night in May

pre 8 godina

Mozemo da pisemo do sutra,ali jedno stoji.Partizan je u kosarci napravio isto ono sto i Zvezda u fudbalu.
To treba da je na ponos svima.Dani srece su to bili i zvezdasa i partizanovaca.
Veliki dani.
(zvezdas, 25. novembar 2015 23:49)

Slazem se - oba uspeha su grandiozna, iako je takvo dostignuce mnogo znacajnije i teze u fudbalu. Ipak, zbog specificne situacije KK Partizan i cinjenice da su morali da igraju i "domace" meceve van Srbije - njihov uspeh dobija dodatnu tezinu.

Sa druge strane - poredjenje sa danasnjim takmicenjima ne stoji.

Zvezda je osvojila takmicenje koje pod drugim imenom i u drugacijem formatu postoji i danas. Trofej je isti, organizator je isti, a format je prilagodjen modernom dobu.

Takmicenje koje je KK Partizan osvojio odavno vise ne postoji - razlicit je format, razlicit je organizator i razlicit je trofej.

Stella

pre 8 godina

Gani su ponosni na svoj klub koji nikad nije igrao Ligu sampiona u ovakvom formatu,umesto da budu zabrinuti sto njihove mlade nade navijaju za Partizan...
(xxx, 25. novembar 2015 23:40)
Nije igrao u ovom, ali je osvojio u drugom formatu, i to Evropa ceni makar proslo 24 ili 54 godine od tada. A na 2 klinca iz CZ koja navijaju za Partizan moze da se nadje 20 zvezdasa u omladinskoj skoli Partizana. To i nije vise vest - i prvotimci Partizana se na treningu dele da Delije i Grobare, pa ekipa Delija tradicionalno ima i rezerve, dok se Grobara jedva skupi za mali fudbal.

Aca

pre 8 godina

"Iako nije igrala u novom formatu Lige šampiona...". Ispravka - Crvena zvezda jeste igrala u novom formatu 92-e, samo se to takmičenje tad drugačije zvalo. Ovo je istina koja se kod godinama prećutkuje. Da ne bi bilo kako sam subjektivan, lako je proveriti na sajtu LŠ.

Miroslav Kojic

pre 8 godina

statistika je statistika ma koliko vam se to ne svidjalo rodjaci.. :) Drago mi je da se neko setio da ovo objavi, cisto da se ne prepucavamo vise ko je najveci klub u Srbiji.. Volim vas sve.. pozdrav..

partizanovci Prle i Tihi i drig i otpisani od mozga

pre 8 godina

Mozemo da pisemo do sutra,ali jedno stoji.Partizan je u kosarci napravio isto ono sto i Zvezda u fudbalu.
To treba da je na ponos svima.Dani srece su to bili i zvezdasa i partizanovaca.
Veliki dani.

@(zvezdas, 25. novembar 2015 23:49)


To sto su partizani uzeli tu jednu tituli u kosarci ucinili su mnogo pre njih i kosarkasi Bosne, Cibone i Splita i to po nekoliko puta, a i drugi exyu klubovi su takodje imali uspeha u osvajanju nekih drugih evropskih trofeja ukljucujuci tu i Zvezdu, tako da to i nije neka narocita ekskluziva sa svim tim tolikim rezultatima u kosarci, ali sto se fudbala tice tu ti je prica potpuno drugacija, jer jedino Zvezda ima titulu evropskog i svetskog prvaka koju svi ostali "Jugosloveni" zajedno, mogu samo da sanjaju, jer ih nikada nece videti u svojim vitrinama i to zauvek nikada! A ako si ti Zvezdas onda sam ja partizan Prle.

Kraj

pre 8 godina

Samo 22 kluba (jedan od njih - Crvena Zvezda!) iz samo 10 država (jedna od njih - naša!) osvajalo je ukupno 60 titula:

- Španija (2 kluba) 15
- Engleska (5k) i Italija (3k) po 12
- Nemačka (3k) 7
- Holandija (3k) 6
- Portugalija (2k) 4
- Škotska, Srbija (SFRJ), Francuska i Rumunija po 1

Po starom formatu 36 titula (1956 - 1991.) :

- Engleska 8 (Liverpul 4, Notingem 2, Mančester i Aston Vila po 1)
- Italija 7 (Milan 4, Inter 2, Juventus 1)
- Španija 6 (Real)
- Holandija 5 (Ajaks 3, PSV i Fejenord po 1)
- Nemačka 4 (Bajern 3, Hamburger 1)
- Portugalija 3 ( Benfika 2, Porto 1)
- Srbija 1 (Crvena Zvezda), Rumunija 1 (Steaua), Škotska 1 (Seltik).

Po novom formatu 24 titule (1992 - 2015.):
- Španija 9 (Barselona 5, Real 4)
- Italija 5 (Milan 3, Juventus i Inter po 1)
- Engleska 4 (Mančester 2, Liverpul i Čelzi po 1)
- Nemačka 3 (Bajern 2, Borusija Dortmund 1)
- Holandija 1 (Ajaks), Francuska 1 (Olimpik), Portugalija 1 (Porto).

*Od 1992. su po prvi put uvedene grupe (četvrtfinalisti podeljeni u dve grupe po 4 tima, pobednici grupa igrali u finalu LŠ, Zvezda druga u svojoj grupi), da bi se u narednim sezonama postepenim izmenama stiglo do današnjeg formata, do tada se igralo samo po eliminacionom kup sistemu i učestvovali su samo prvaci država (a što je izmenjeno 1997. kada su to pravo dobili i nižeplasirani od 2. do 4. mesta iz jačih liga)

- Samo 6 država ima više od jedne titule
- Samo 12 klubova ima više od jedne titule
- Samo 8 klubova je uspelo da odbrani titulu i to samo u starom formatu
- Samo 3 kluba (Real 5, Ajaks i Bajern po 3) su imali duži niz od dve titule i to samo u starom formatu
-Nijedan klub nije imao više od jednog niza u istoriji
- Nijedan klub nikada nije odbranio titulu u novom formatu
- Engleska je jedina imala 6 titula prvaka Evrope u nizu, Španija 5, Nemačka i Holandija po 3
- Samo dva kluba su osvojila titule u novom formatu a da to prethodno nisu učinila i u starom - Olimpik i Borusija
- Samo jedna zemlja je dobila prvaka Evrope u novom formatu a da ga nije imala u starom - Francuska
- Škotska je imala prvaka Evrope pre Engleske
- Otkad se istovremeno više klubova iz iste države takmiči u Ligi Šampiona (97-98.) nismo dobili nijednog novog prvaka Evrope
- Španija je jedina zemlja koja ima dva prvaka Evrope zaredom u novom formatu
- Jedina dva kluba iz istočne Evrope koja su osvojila titulu su Steaua i Crvena Zvezda

sluzbeni

pre 8 godina

Gani su ponosni na svoj klub koji nikad nije igrao Ligu sampiona u ovakvom formatu,umesto da budu zabrinuti sto njihove mlade nade navijaju za Partizan...
(xxx, 25. novembar 2015 23:40)

Da li si ti zabrinut sto je vodja navijacima Partizana navijac Zvezde?

lepi

pre 8 godina

E sad I jedni I drugi da se pogledamo u oci I shvatimo da smo potpuno nevidljivi I neubedljivi I da pocnemo sto pre da igramo fudbal a ne medijski rat.Dosta vise prepucavanja.Od proslosti se ne zivi.I Zvezda I Partizan da se sto pre dozovu pameti

Apis1903

pre 8 godina

Koliko me secanje sluzi Crvena Zvezda je osvojila poslednji KUP SAMPIONA i kao branilac igrala sledaci ciklus u novom formatu. Tako da tvrdnje "nije igrala nikad" ne stoje!

Радован III

pre 8 godina

zvezdas

Zvezda je u basketu uzela evropski trofej, a partizan u fudbalu o tome moze samo da sanja, nismo i nikada nismo bili isti!!!

bogoljub

pre 8 godina

Glup nacin bodovanja. Veceras bod Astane isti kao bod zvezde protib bayerna.
Mora se uvesti razlika u bodovanju po svim sistemima takmicenja, koeficijent pobede u stepenu takmicenja i naravno osvajanje. I sada je teze osvojiti ali tada je postojala tezina toga sto je moralo prethodno prvenstvo svoje davse osvoji
Dajte malo kreativnosti stvaraoci liste

Shommy82

pre 8 godina

Fascinantni su mi ljudi koji komentarišu i u komentarima traže odgovor, a on lepo piše u tekstu. Dakle UEFA je napravila bukvalno ligašku tabelu svih učesnika ikada. Prosto, pobeda 3 boda, nerešeno 1 i poraz 0. Ništa više. Eto tako se desilo da neke ekipe sa manje trofeja imaju više bodova od nekih koji su više puta osvajali. Notingem je učestvovao samo dva puta shodno tome nema ni mnogo bodova. Dakle tabela je shodna rezultatima i pobedama, a ne učešćima i trofejima.

Ja

pre 8 godina

23 godine ne učestvujemo u lš i još uvek nam niko sa ovih prostora nije ni blizu,shvatate li grobari koliko je Zvezda veliki klub,što je najbolje nikada nas niko (ex Yu) neće prestići
(jen, 25. novembar 2015 22:11)

Poredjenje ti je na nivou deteta od 10 godina, krajnje pristrasno i irelevantno.

Elem, kada je Zvezda postala sampion Evrope, SFRJ se kotirala kao jedna (jos uvek) od najmocnijih drzava Evrope, liga SFRJ je bila medju 4 najjace u Evropi, igrao se Kup sistem, igraci su ostajali i do 25-26 godina u klubovima, fudbal je bio igra, a manje biznis.

Posle te godine, mi smo postali najsiromasniji u Evropi, razoreni, osakaceni, spaljeni na lomaci. I kako mozes ocekivati da tim iz jedne od najsiromasnijih zemalja sa budzetom od 10 miliona (ako je uopste toliko) moze da pobedi sve najjace timove, sa budzetima od 100 miliona i vredne 500, u sistemu gde moras da pobedis barem 10 timova, odnosno vise od 10 utakmica protiv giganata?

Bayern je nekada bio uz rame Zvezdi, tj. Zvezda njemu, a danas bi je dobio sa jedno 7-0, i to ako im nije dan, u predsezoni. Od 1991. su napredovali jedno 5 puta ka gore, mi nazadovali jedno 5 unazad.

Ko je uzeo trofej -- uzeo. Isto je i u kosarci, a evo, krenulo je i u vaterpolu. Nema za nas titula ni u jednom sportu jos jedno 50 godina.

veteran

pre 8 godina

Bila Zvezda prvak Evrope, bio Partizan u finalu, bila Srbija na tri mora, bila moja baba devojka........ A gde smo sad? Sad ce svadja oko Ffranje i Krcuna i ko ima lepse dresove! E Srbijo medj sljivama!

"veliki klub "

pre 8 godina

Zvezda koja je odigrala jedan od najgorih finala kupa lige sampiona...koliko je Olimpik bio bolji govori cinjenica da su bili prvaci vec sledece godine dok se "velika " Zvezda, mezimce bivse Jugoslavije ,RASPALA kao I drzava !!!Posle toga LS su gledali samo na televiziji I u komsiliku!!!

misko

pre 8 godina

Realno,Zvezda nije šampion Evrope samo,ona je i Svetski prvak.Beograd,Bari,Tokio.Pored toga imali smo tri polufinala(Fiorentina0:0,1:0,Panatenaikos,4:1,0:3 Isampdorija igrano pod sankcijama).Pobede nad Realom više puta,Barsom, Liverpulom i u revanšu......... Iznosim istinu pa neka neko od grobara to uradi za svoj tim.

Luka_Laban

pre 8 godina

Jesam grobar ali realno Zvezda i jeste najveći klub na Balkanu. Možemo mi da se peckamo i možda Zvezda poslednjih godina nije u dobrom položaju ali realno to je bio klub koji je bio prvak Evrope i koji je 50 godina igrao ravnopravno sa najvećim klubovima Evrope i pobeđivao ih. Drago mi je što je Partizan bar drugi u SFRJ. A vi klinci malo manje mržnje i malo više volite svoj klub. I naučite da poštujete uspeh drugih.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (grobar od 48 leta, 25. novembar 2015 20:09

Svaka cast Gospodine! Zbog ovakvih navijaca i svih dobrih ljudi koji igraju ili navijaju za Partizan, uvek cu da gledam i da navijam za moje komsije, daleko bilo da vas mrzim, naprotiv, radujem se vasim uspesima i svestan sam da bez jakog Partizana, nema ni jake Crvene Zvezde!

xxx

pre 8 godina

Gani su ponosni na svoj klub koji nikad nije igrao Ligu sampiona u ovakvom formatu,umesto da budu zabrinuti sto njihove mlade nade navijaju za Partizan...

zvezdas

pre 8 godina

Mozemo da pisemo do sutra,ali jedno stoji.Partizan je u kosarci napravio isto ono sto i Zvezda u fudbalu.
To treba da je na ponos svima.Dani srece su to bili i zvezdasa i partizanovaca.
Veliki dani.

Bilal

pre 8 godina

E stvarno je ovo objektivna lista!? Pa po kom' kriterijumu je splitski Hajduk tri mesta ispred Partizana? Partizan je bar bio finalista KEŠ a šta je to značajno napravio Hajduk?

zvezda uvek u srcu

pre 8 godina

red star ili roter stern, suze mi krenu kad se setim tih godina a i godine pre osvajanja bio sam na marakini na severu kad je bila ona magla protiv milaneza. ne mogu da zaboravim ni godinu posle osvajanja kad su nam lupili sankcije i kad smo igrali prvu ligu saampiona. da nas politika nije kaznjavala mozda bi ponovili bar finale.

Herr

pre 8 godina

@glupost
"Sistem bodovanja koji je uspostavila UEFA donosi tri boda za pobedu, jedan za remi, dok se poraz neboduje." Nauci da citas. Pa onda da vidimo!!A?

Milos CH

pre 8 godina

Ovaj "rat" Zvezda vs Partizan neka vode deca. Mene zanima nesto drugo, kako
to jedan Milan koji ima 7 titula prvaka Evrope i jos pet izgubljenih finala se nalazi iza jednog Mancestera recimo?

jen

pre 8 godina

23 godine ne učestvujemo u lš i još uvek nam niko sa ovih prostora nije ni blizu,shvatate li grobari koliko je Zvezda veliki klub,što je najbolje nikada nas niko (ex Yu) neće prestići ...,a oni koji nisu doživeli 2-2 protiv Bajerna nikada neće znati šta je fudbalska bajka i beskrajna sreća.To je ono što je Zvezdu učinilo besmrtnom -Zvezdina bajka koja će se ovde prepričavati dok se bude igrao fudbal-VEČNO!!!

Lionac

pre 8 godina

Ja nzm zasto ta ko je bolji stalno. Drago mi je da mi je duh Zvezdastva preneo otac a na njega moj deda. Nekako mi ispuni dan i ulepsa lepa vest o pobedama mog kluba. A drugi klubovi su mi nbt. Bili prvi ili poslednji lepo je kada se indetifikujemo sa necim i da nas to ispuni.

pre 8 godina

- ФК Партизан је српски фудбалски клуб из Београда и део је Југословенског спортског друштва Партизан.
- ДРУГИ ② је најуспешнији клуб у Србији,пошто је освојио укупно Четрдесет трофеја укључујући и двадесет шест националних
првенства,дванаест националних купова,један национални суперкуп,један
Митропа куп,На табели југословенске лиге свих времена завршио је на ДРУГОМ ② месту.
- Своје утакмице играју на стадиону Партизана од 1949.године,који је по капацитету ДРУГИ ② стадион у Србији.
- Партизан је по броју навијача ДРУГИ ② најпопуларнији фудбалски клуб у Србији.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
- ″Крајем осамдесетих Партизан је извршио значајне организационе промене. Године 1989,бивши голман Иван Ћурковић постао је председник клуба док је Мирко Марјановић постао председник извршног одбора Партизана.Најважнији играчи Партизана у овом периоду били су Предраг Мијатовић,Славиша Јокановић,Предраг Спасић, Драгољуб и Бранко Брновић,Будимир Вујачић,
Вујадин Станојковић,Дарко Миланич и Џони Новак.Међутим, ова генерација је остала у сенци њиховог највећег ривала Црвене звезде и њеног убедљивог наступа домаћем првенству,Европи и Свету″.

(крај)

Uspehom do ZVEZDA

pre 8 godina

kakva glupost..dinamo zg koji skoro svake godine igra ls je 99ti a zvezda koja ne zna sta je ls 25ta..
(travian, 25. novembar 2015 20:12)

Da ti razjasnim nešto bitno - ovde se ne gleda Kubertenovski pristup ( " važno je učestvovati " … i služiti za gol razliku ), već ko je šta uradio u bližoj i daljoj prošlosti :
Osvajanje titule prvaka Evrope , učešće u funalima , polufinalima , četvrtfinalima … itd.
( Isto i za nekadašnji Kup kupova i Kup Uefa, ali o tome drugom prilikom ) ;
Kod Zvezde toga ima ( sve gore pobrojano ), a kod ostalih " naših klubova " ( ex - Yu ) mnogo , mnogo retko !!
P.S./ Ovo što Dinamo kao redovno istrčava na megdan - hm , kako beše - pade jedan protivnik za 10 godina !? Kako se to boduje ? Svaka čast na učešću , ali ovo je članak o uspesima protiv protivnika na terenu , a ne o broju " izlazaka na teren i poraza " .

asteriks na osvajanju

pre 8 godina

Bez holandskog predstavnika (Ajaks) i bez engleskog predstavnika (Liverpul). Do tada su ova dva kluba imala 7x Kup Sampiona.

Hugo_DEVASTATOR_grobarski_je_KOMPLEX_NABIJATOR

pre 8 godina

Ma pustite vi sve te proslosti, vazna je sadasnjost, a tu hara neki Hugo DEVASTATOR, ali cekaj, pa to mu onda opet sve dodje na isto, sta ces tradicija, je tradicija ahahahahahaha

Alen

pre 8 godina

@zvezdas
"I dalje može da se nadje ta tabela samo za Kup sampiona od 55-e do 92-e i da se vidi kakav je Zvezda gigant."

Objektivno reći : kakav je Zvezda BILA gigant

Champions Europe 1956 - 2015

pre 8 godina

WINNERS

2014/15 Barcelona
2013/14 Real Madrid
2012/13 Bayern
2011/12 Chelsea
2010/11 Barcelona
2009/10 Internazionale
2008/09 Barcelona
2007/08 Man. United
2006/07 Milan
2005/06 Barcelona
2004/05 Liverpool
2003/04 Porto
2002/03 Milan
2001/02 Real Madrid
2000/01 Bayern
1999/00 Real Madrid
1998/99 Man. United
1997/98 Real Madrid
1996/97 Dortmund
1995/96 Juventus
1994/95 Ajax
1993/94 Milan
1992/93 Marseille
1991/92 Barcelona
1990/91 Crvena zvezda
1989/90 Milan
1988/89 Milan
1987/88 PSV
1986/87 Porto
1985/86 Steaua
1984/85 Juventus
1983/84 Liverpool
1982/83 Hamburg
1981/82 Aston Villa
1980/81 Liverpool
1979/80 Nottm Forest
1978/79 Nottm Forest
1977/78 Liverpool
1976/77 Liverpool
1975/76 Bayern
1974/75 Bayern
1973/74 Bayern
1972/73 Ajax
1971/72 Ajax
1970/71 Ajax
1969/70 Feyenoord
1968/69 Milan
1967/68 Man. United
1966/67 Celtic
1965/66 Real Madrid
1964/65 Internazionale
1963/64 Internazionale
1962/63 Milan
1961/62 Benfica
1960/61 Benfica
1959/60 Real Madrid
1958/59 Real Madrid
1957/58 Real Madrid
1956/57 Real Madrid
1955/56 Real Madrid

bergues

pre 8 godina

Mala ispravka , naime Crvena Zvezda je igrala jednom u novom formatu takmičenja u ligi šampiona , tačnije prvi put kada je novi format uveden , godinu dana nakon osvajanja ovog takmičenja.

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Kako to Mancester ispred Milana??
(Homer J. Simpson, 25. novembar 2015 19:57)

Zato sto broje sve pobede, pa i one nad luzerima u grupama, a Junajted vec 15 godina dobija najslabije grupe ubedljivo. Mada, Junajted jeste veliki klub i tu nema sta. Nema trofeja kao Milan, ali Boze moj.

Milan Jovanovic

pre 8 godina

I sad opet prepucavanje ko je gde, kako i zasto u zadnjih 60 god...
A GDE SMO SADA ??????????
borba imedju 2 "velikana" za 1000 i 1001 mesto na listi UEFA
Sramota kako nam dobro ide...

Srbin

pre 8 godina

Čisto da se zna gde je ko. Pošto se računaju samo pobede. Nije dovoljno samo da učestvuješ, nego treba i pobediti i osvojiti nešto da bi bio dobro rangiran.

*

pre 8 godina

Veze sa vezom ova statistika nema...Po kom sistemu bodovanja je ova analizu..
(realista.., 25. novembar 2015 20:08)

Po sistemu bodovanja Duska Vujosevica. Pa nismo mi sami sebe prozvali institucijom kao vi.
"jer ostaces tek komsija mali"

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Tu je Arsenal a nema Intera, koji ima tri titule prvaka. Glupa lista, zna se redosled - Real pa Milan. I tako ce biti jos dugo, koliko god da poklone trofeja Platinijevoj ljubavnici.

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Naravno,Liverpul opet dokazuje zasto je najveci engleski klub
(Serbian Scouser, 25. novembar 2015 20:01)

Kako kada je Mancester cetvrti? :) Navijaci Liverpula i realnost.

Profesor Doktor Magistar Kosarke

pre 8 godina

Najjaci je Milan koji ima pun krs bodova manje i od Bajerna i Barse i Mancestera hahaha a izmedju 2 i 4 titule vise :-D :-D :-D :-D . Nadam se da ce u skorije vreme skenjati mrtvi real po broku titula :-)

HanSolo

pre 8 godina

Veze sa vezom ova statistika nema...Po kom sistemu bodovanja je ova analizu..
(realista.., 25. novembar 2015 20:08)

Pa jel si nepismen!? Piše u tekstu Kako je računano... Nisi ni pročitao a daješ ovde komentar..
Zato smo tu gde jesmo.. Puna Srbija pametnjakovića ko ti..

zvezdas

pre 8 godina

Zvezda je na ovoj listi bila cetvrta dok je bio stari format. I dalje može da se nadje ta tabela samo za Kup sampiona od 55-e do 92-e i da se vidi kakav je Zvezda gigant.

Pukovnik Vranic

pre 8 godina

Kad pogledate komentare, shvaticete da bar 50% ljudi nije ni procitalo tekst, a dosli su da komentarisu.
Eej, boduje se svaka pobeda, svaki remi, ne boduje se broj osvojenih titula, maso jedna zatupljena! Razmislite da je ranije KES imao i drugaciji format takmicenja, nije bilo igranja po grupama, vec odmah na ispadanje, znaci manji broj utakmica. Sto svakako uvelicava Zvezdin uspeh, bar u nekim ovakvim merilima.
A ne samo da pljujete po necijim uspesima, nebitno da li je to Zvezda, Partizan, Arsenal, Utd ili neko drugi.

Sasa

pre 8 godina

Sad ce da krene lavina(ocekujem min. 300) komentara napaljenih klinaca, vecinom nasih, ali bice i hrvatske decurlije, koji ce da nam "objasne" sustinu fudbala, Evrope, pa i zivota...
Deco moja, knjige u sake, mante se praporaca, pardon, htedoh reci fudbala, davno smo mi van tokova svega, a posebno najvaznije sporedne stvari...
E tek onda, kad nesto procitate(citaj-naucite), shvaticete da nista niste shvatali.

alexa

pre 8 godina

@ grobar od 48 leta
zvezda jeste najveci, Ali najuspesniji nije sigurno! Ljudi pa prestanite vise da se vadite na 91. (valda je 91 stvarno nzm). Imam drugove koji kad neko kaze pfc je bolji on odmah odgovaraju sa zvezda je bila sampion 91... mislim budite realni to je bilo pre 14 - 15 godina.. ne zivite vise u proslosti.Bio Sam I ja prvak u sahu 2008 a sad ne znam figure da pomeram ilsto se desilo sa zvezdom, jednostavno kvalitet klubova opada( to vazi I za pfc) sve se pretvata u mafiju.Pogledajte samo ko vodi klubove I to je dovoljno da zakljucite da od srpskog fudbala nema nista. Sve se svelo na klince koji divljaju po ulicama I skolama koji govore za koji klub navijaju( pfc ili czv) a ja eto dajem 100 e ako znaju da navedu jednu legendu I sadasnje igrace tog kluba. Nije bitno kako igra czv ili pfc nego je samo bitno da se za taj klub navija, jel da? Da ti klinci I boga mi vec odrasle osobe da vole I znaju Sta je fudbal ne bi navijali ni za czv ni za pfc..istina ali boli.

ime

pre 8 godina

Eto i zvanicnog podatka od evropske kuce klubova da je Zvezda evropski klub, a Partizan ipak nije. Inace, po broju bodova Zvezda je 91.godine bila prva. Svi svetski klubovi ispod nje. Ovaj partizan je smehotres. To su ratni profiteri

Zigzag

pre 8 godina

Jesam grobar ali realno Zvezda i jeste najveći klub na Balkanu. Možemo mi da se peckamo i možda Zvezda poslednjih godina nije u dobrom položaju ali realno to je bio klub koji je bio prvak Evrope i koji je 50 godina igrao ravnopravno sa najvećim klubovima Evrope i pobeđivao ih. Drago mi je što je Partizan bar drugi u SFRJ. A vi klinci malo manje mržnje i malo više volite svoj klub. I naučite da poštujete uspeh drugih.
(grobar od 48 leta, 25. novembar 2015 20:09)nije istina da je partizan drugi u sfrj vec hajduk....

glupost

pre 8 godina

Ovo je neka glupost. Ova statistika nema veze sa vezom. Ko zna kako je ovo bodovano. Strasno. Zasto se ne objavi sistem bodovanja??? Pa da vidimo!! A?

grobar od 48 leta

pre 8 godina

Jesam grobar ali realno Zvezda i jeste najveći klub na Balkanu. Možemo mi da se peckamo i možda Zvezda poslednjih godina nije u dobrom položaju ali realno to je bio klub koji je bio prvak Evrope i koji je 50 godina igrao ravnopravno sa najvećim klubovima Evrope i pobeđivao ih. Drago mi je što je Partizan bar drugi u SFRJ. A vi klinci malo manje mržnje i malo više volite svoj klub. I naučite da poštujete uspeh drugih.

Batko

pre 8 godina

Zbog i ovako narušenog mentalnog zdravlja simpatizera FK Raspad, molim redakciju da povuče tekst iz humanitarnog razloga jer histerija u prvih 50-ak komentara ukazuje na fatalne posledice po njihov krhki mozak

nbgdeki

pre 8 godina

Cekaj bre, kako??? Zar nije Partizan harao u Ligi sampiona? I kako 60 godina LS??? Pa grobari kazu da je Zvezda osvojila neko drugo takmicenje pre 24 god.. Skroz sam zbunjen, pomozite. Hahahahahhahahaahha

Zvezda ponos Srbije

pre 8 godina

Pa apsolutno svako zna koliko je Zvezda veći klub od partizana. To znaju i grobari i zato su i toliko prepuni frustracija što navijaju za klub koji je 70 godina u debeloj senci Zvezde. A čim nestanu Toletove titule eto opet njih po 500 na JNA.

grobar od 48 leta

pre 8 godina

Jesam grobar ali realno Zvezda i jeste najveći klub na Balkanu. Možemo mi da se peckamo i možda Zvezda poslednjih godina nije u dobrom položaju ali realno to je bio klub koji je bio prvak Evrope i koji je 50 godina igrao ravnopravno sa najvećim klubovima Evrope i pobeđivao ih. Drago mi je što je Partizan bar drugi u SFRJ. A vi klinci malo manje mržnje i malo više volite svoj klub. I naučite da poštujete uspeh drugih.

nbgdeki

pre 8 godina

Cekaj bre, kako??? Zar nije Partizan harao u Ligi sampiona? I kako 60 godina LS??? Pa grobari kazu da je Zvezda osvojila neko drugo takmicenje pre 24 god.. Skroz sam zbunjen, pomozite. Hahahahahhahahaahha

Zvezda ponos Srbije

pre 8 godina

Pa apsolutno svako zna koliko je Zvezda veći klub od partizana. To znaju i grobari i zato su i toliko prepuni frustracija što navijaju za klub koji je 70 godina u debeloj senci Zvezde. A čim nestanu Toletove titule eto opet njih po 500 na JNA.

zvezdas

pre 8 godina

Zvezda je na ovoj listi bila cetvrta dok je bio stari format. I dalje može da se nadje ta tabela samo za Kup sampiona od 55-e do 92-e i da se vidi kakav je Zvezda gigant.

Sasa

pre 8 godina

Sad ce da krene lavina(ocekujem min. 300) komentara napaljenih klinaca, vecinom nasih, ali bice i hrvatske decurlije, koji ce da nam "objasne" sustinu fudbala, Evrope, pa i zivota...
Deco moja, knjige u sake, mante se praporaca, pardon, htedoh reci fudbala, davno smo mi van tokova svega, a posebno najvaznije sporedne stvari...
E tek onda, kad nesto procitate(citaj-naucite), shvaticete da nista niste shvatali.

Champions Europe 1956 - 2015

pre 8 godina

WINNERS

2014/15 Barcelona
2013/14 Real Madrid
2012/13 Bayern
2011/12 Chelsea
2010/11 Barcelona
2009/10 Internazionale
2008/09 Barcelona
2007/08 Man. United
2006/07 Milan
2005/06 Barcelona
2004/05 Liverpool
2003/04 Porto
2002/03 Milan
2001/02 Real Madrid
2000/01 Bayern
1999/00 Real Madrid
1998/99 Man. United
1997/98 Real Madrid
1996/97 Dortmund
1995/96 Juventus
1994/95 Ajax
1993/94 Milan
1992/93 Marseille
1991/92 Barcelona
1990/91 Crvena zvezda
1989/90 Milan
1988/89 Milan
1987/88 PSV
1986/87 Porto
1985/86 Steaua
1984/85 Juventus
1983/84 Liverpool
1982/83 Hamburg
1981/82 Aston Villa
1980/81 Liverpool
1979/80 Nottm Forest
1978/79 Nottm Forest
1977/78 Liverpool
1976/77 Liverpool
1975/76 Bayern
1974/75 Bayern
1973/74 Bayern
1972/73 Ajax
1971/72 Ajax
1970/71 Ajax
1969/70 Feyenoord
1968/69 Milan
1967/68 Man. United
1966/67 Celtic
1965/66 Real Madrid
1964/65 Internazionale
1963/64 Internazionale
1962/63 Milan
1961/62 Benfica
1960/61 Benfica
1959/60 Real Madrid
1958/59 Real Madrid
1957/58 Real Madrid
1956/57 Real Madrid
1955/56 Real Madrid

Luka_Laban

pre 8 godina

Jesam grobar ali realno Zvezda i jeste najveći klub na Balkanu. Možemo mi da se peckamo i možda Zvezda poslednjih godina nije u dobrom položaju ali realno to je bio klub koji je bio prvak Evrope i koji je 50 godina igrao ravnopravno sa najvećim klubovima Evrope i pobeđivao ih. Drago mi je što je Partizan bar drugi u SFRJ. A vi klinci malo manje mržnje i malo više volite svoj klub. I naučite da poštujete uspeh drugih.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (grobar od 48 leta, 25. novembar 2015 20:09

Svaka cast Gospodine! Zbog ovakvih navijaca i svih dobrih ljudi koji igraju ili navijaju za Partizan, uvek cu da gledam i da navijam za moje komsije, daleko bilo da vas mrzim, naprotiv, radujem se vasim uspesima i svestan sam da bez jakog Partizana, nema ni jake Crvene Zvezde!

zvezdas

pre 8 godina

Mozemo da pisemo do sutra,ali jedno stoji.Partizan je u kosarci napravio isto ono sto i Zvezda u fudbalu.
To treba da je na ponos svima.Dani srece su to bili i zvezdasa i partizanovaca.
Veliki dani.

Uspehom do ZVEZDA

pre 8 godina

kakva glupost..dinamo zg koji skoro svake godine igra ls je 99ti a zvezda koja ne zna sta je ls 25ta..
(travian, 25. novembar 2015 20:12)

Da ti razjasnim nešto bitno - ovde se ne gleda Kubertenovski pristup ( " važno je učestvovati " … i služiti za gol razliku ), već ko je šta uradio u bližoj i daljoj prošlosti :
Osvajanje titule prvaka Evrope , učešće u funalima , polufinalima , četvrtfinalima … itd.
( Isto i za nekadašnji Kup kupova i Kup Uefa, ali o tome drugom prilikom ) ;
Kod Zvezde toga ima ( sve gore pobrojano ), a kod ostalih " naših klubova " ( ex - Yu ) mnogo , mnogo retko !!
P.S./ Ovo što Dinamo kao redovno istrčava na megdan - hm , kako beše - pade jedan protivnik za 10 godina !? Kako se to boduje ? Svaka čast na učešću , ali ovo je članak o uspesima protiv protivnika na terenu , a ne o broju " izlazaka na teren i poraza " .

zvezda uvek u srcu

pre 8 godina

red star ili roter stern, suze mi krenu kad se setim tih godina a i godine pre osvajanja bio sam na marakini na severu kad je bila ona magla protiv milaneza. ne mogu da zaboravim ni godinu posle osvajanja kad su nam lupili sankcije i kad smo igrali prvu ligu saampiona. da nas politika nije kaznjavala mozda bi ponovili bar finale.

jen

pre 8 godina

23 godine ne učestvujemo u lš i još uvek nam niko sa ovih prostora nije ni blizu,shvatate li grobari koliko je Zvezda veliki klub,što je najbolje nikada nas niko (ex Yu) neće prestići ...,a oni koji nisu doživeli 2-2 protiv Bajerna nikada neće znati šta je fudbalska bajka i beskrajna sreća.To je ono što je Zvezdu učinilo besmrtnom -Zvezdina bajka koja će se ovde prepričavati dok se bude igrao fudbal-VEČNO!!!

misko

pre 8 godina

Realno,Zvezda nije šampion Evrope samo,ona je i Svetski prvak.Beograd,Bari,Tokio.Pored toga imali smo tri polufinala(Fiorentina0:0,1:0,Panatenaikos,4:1,0:3 Isampdorija igrano pod sankcijama).Pobede nad Realom više puta,Barsom, Liverpulom i u revanšu......... Iznosim istinu pa neka neko od grobara to uradi za svoj tim.

pre 8 godina

- ФК Партизан је српски фудбалски клуб из Београда и део је Југословенског спортског друштва Партизан.
- ДРУГИ ② је најуспешнији клуб у Србији,пошто је освојио укупно Четрдесет трофеја укључујући и двадесет шест националних
првенства,дванаест националних купова,један национални суперкуп,један
Митропа куп,На табели југословенске лиге свих времена завршио је на ДРУГОМ ② месту.
- Своје утакмице играју на стадиону Партизана од 1949.године,који је по капацитету ДРУГИ ② стадион у Србији.
- Партизан је по броју навијача ДРУГИ ② најпопуларнији фудбалски клуб у Србији.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
- ″Крајем осамдесетих Партизан је извршио значајне организационе промене. Године 1989,бивши голман Иван Ћурковић постао је председник клуба док је Мирко Марјановић постао председник извршног одбора Партизана.Најважнији играчи Партизана у овом периоду били су Предраг Мијатовић,Славиша Јокановић,Предраг Спасић, Драгољуб и Бранко Брновић,Будимир Вујачић,
Вујадин Станојковић,Дарко Миланич и Џони Новак.Међутим, ова генерација је остала у сенци њиховог највећег ривала Црвене звезде и њеног убедљивог наступа домаћем првенству,Европи и Свету″.

(крај)

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Kako to Mancester ispred Milana??
(Homer J. Simpson, 25. novembar 2015 19:57)

Zato sto broje sve pobede, pa i one nad luzerima u grupama, a Junajted vec 15 godina dobija najslabije grupe ubedljivo. Mada, Junajted jeste veliki klub i tu nema sta. Nema trofeja kao Milan, ali Boze moj.

Zigzag

pre 8 godina

Jesam grobar ali realno Zvezda i jeste najveći klub na Balkanu. Možemo mi da se peckamo i možda Zvezda poslednjih godina nije u dobrom položaju ali realno to je bio klub koji je bio prvak Evrope i koji je 50 godina igrao ravnopravno sa najvećim klubovima Evrope i pobeđivao ih. Drago mi je što je Partizan bar drugi u SFRJ. A vi klinci malo manje mržnje i malo više volite svoj klub. I naučite da poštujete uspeh drugih.
(grobar od 48 leta, 25. novembar 2015 20:09)nije istina da je partizan drugi u sfrj vec hajduk....

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Tu je Arsenal a nema Intera, koji ima tri titule prvaka. Glupa lista, zna se redosled - Real pa Milan. I tako ce biti jos dugo, koliko god da poklone trofeja Platinijevoj ljubavnici.

HanSolo

pre 8 godina

Veze sa vezom ova statistika nema...Po kom sistemu bodovanja je ova analizu..
(realista.., 25. novembar 2015 20:08)

Pa jel si nepismen!? Piše u tekstu Kako je računano... Nisi ni pročitao a daješ ovde komentar..
Zato smo tu gde jesmo.. Puna Srbija pametnjakovića ko ti..

bergues

pre 8 godina

Mala ispravka , naime Crvena Zvezda je igrala jednom u novom formatu takmičenja u ligi šampiona , tačnije prvi put kada je novi format uveden , godinu dana nakon osvajanja ovog takmičenja.

*

pre 8 godina

Veze sa vezom ova statistika nema...Po kom sistemu bodovanja je ova analizu..
(realista.., 25. novembar 2015 20:08)

Po sistemu bodovanja Duska Vujosevica. Pa nismo mi sami sebe prozvali institucijom kao vi.
"jer ostaces tek komsija mali"

ime

pre 8 godina

Eto i zvanicnog podatka od evropske kuce klubova da je Zvezda evropski klub, a Partizan ipak nije. Inace, po broju bodova Zvezda je 91.godine bila prva. Svi svetski klubovi ispod nje. Ovaj partizan je smehotres. To su ratni profiteri

Alen

pre 8 godina

@zvezdas
"I dalje može da se nadje ta tabela samo za Kup sampiona od 55-e do 92-e i da se vidi kakav je Zvezda gigant."

Objektivno reći : kakav je Zvezda BILA gigant

Pukovnik Vranic

pre 8 godina

Kad pogledate komentare, shvaticete da bar 50% ljudi nije ni procitalo tekst, a dosli su da komentarisu.
Eej, boduje se svaka pobeda, svaki remi, ne boduje se broj osvojenih titula, maso jedna zatupljena! Razmislite da je ranije KES imao i drugaciji format takmicenja, nije bilo igranja po grupama, vec odmah na ispadanje, znaci manji broj utakmica. Sto svakako uvelicava Zvezdin uspeh, bar u nekim ovakvim merilima.
A ne samo da pljujete po necijim uspesima, nebitno da li je to Zvezda, Partizan, Arsenal, Utd ili neko drugi.

Srbin

pre 8 godina

Čisto da se zna gde je ko. Pošto se računaju samo pobede. Nije dovoljno samo da učestvuješ, nego treba i pobediti i osvojiti nešto da bi bio dobro rangiran.

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Naravno,Liverpul opet dokazuje zasto je najveci engleski klub
(Serbian Scouser, 25. novembar 2015 20:01)

Kako kada je Mancester cetvrti? :) Navijaci Liverpula i realnost.

Milos CH

pre 8 godina

Ovaj "rat" Zvezda vs Partizan neka vode deca. Mene zanima nesto drugo, kako
to jedan Milan koji ima 7 titula prvaka Evrope i jos pet izgubljenih finala se nalazi iza jednog Mancestera recimo?

Lionac

pre 8 godina

Ja nzm zasto ta ko je bolji stalno. Drago mi je da mi je duh Zvezdastva preneo otac a na njega moj deda. Nekako mi ispuni dan i ulepsa lepa vest o pobedama mog kluba. A drugi klubovi su mi nbt. Bili prvi ili poslednji lepo je kada se indetifikujemo sa necim i da nas to ispuni.

Milan Jovanovic

pre 8 godina

I sad opet prepucavanje ko je gde, kako i zasto u zadnjih 60 god...
A GDE SMO SADA ??????????
borba imedju 2 "velikana" za 1000 i 1001 mesto na listi UEFA
Sramota kako nam dobro ide...

Hugo_DEVASTATOR_grobarski_je_KOMPLEX_NABIJATOR

pre 8 godina

Ma pustite vi sve te proslosti, vazna je sadasnjost, a tu hara neki Hugo DEVASTATOR, ali cekaj, pa to mu onda opet sve dodje na isto, sta ces tradicija, je tradicija ahahahahahaha

Herr

pre 8 godina

@glupost
"Sistem bodovanja koji je uspostavila UEFA donosi tri boda za pobedu, jedan za remi, dok se poraz neboduje." Nauci da citas. Pa onda da vidimo!!A?

Profesor Doktor Magistar Kosarke

pre 8 godina

Najjaci je Milan koji ima pun krs bodova manje i od Bajerna i Barse i Mancestera hahaha a izmedju 2 i 4 titule vise :-D :-D :-D :-D . Nadam se da ce u skorije vreme skenjati mrtvi real po broku titula :-)

xxx

pre 8 godina

Gani su ponosni na svoj klub koji nikad nije igrao Ligu sampiona u ovakvom formatu,umesto da budu zabrinuti sto njihove mlade nade navijaju za Partizan...

asteriks na osvajanju

pre 8 godina

Bez holandskog predstavnika (Ajaks) i bez engleskog predstavnika (Liverpul). Do tada su ova dva kluba imala 7x Kup Sampiona.

Bilal

pre 8 godina

E stvarno je ovo objektivna lista!? Pa po kom' kriterijumu je splitski Hajduk tri mesta ispred Partizana? Partizan je bar bio finalista KEŠ a šta je to značajno napravio Hajduk?

Увek си ДРУГИ (2) и тo нaм нe смeтa ...a

pre 8 godina

ФК Партизан је српски фудбалски клуб из Београда и део је Југословенског спортског друштва Партизан. 
- ДРУГИ (2) је најуспешнији клуб у Србији,пошто је освојио укупно Четрдесет трофеја укључујући и (26) двадесет шест националних 
првенства,(12) дванаест националних купова,(1) један национални суперкуп,(1) један 
Митропа куп (Дунaвсkи kуп),на табели југословенске лиге 'свих времена' завршио је на ДРУГОМ (2) месту. 
- Своје утакмице играју на стадиону Партизана од 1949.године,који је по капацитету ДРУГИ (2) стадион у Србији. 
- Партизан је по броју навијача ДРУГИ (2) најпопуларнији фудбалски клуб у Србији. 
------------------------------------------------------------------------------------------------- 
- ?Крајем осамдесетих Партизан је извршио значајне организационе промене. Године 1989,бивши голман Иван Ћурковић постао је председник клуба док је Мирко Марјановић постао председник извршног одбора Партизана.Најважнији играчи Партизана у овом периоду били су Предраг Мијатовић,Славиша Јокановић,Предраг Спасић, Драгољуб и Бранко Брновић,Будимир Вујачић, 
Вујадин Станојковић,Дарко Миланич и Џони Новак.Међутим, ова генерација је остала у сенци њиховог највећег ривала Црвене звезде и њеног убедљивог наступа домаћем првенству,Европи и Свету?. 

(крај)

glupost

pre 8 godina

Ovo je neka glupost. Ova statistika nema veze sa vezom. Ko zna kako je ovo bodovano. Strasno. Zasto se ne objavi sistem bodovanja??? Pa da vidimo!! A?

Batko

pre 8 godina

Zbog i ovako narušenog mentalnog zdravlja simpatizera FK Raspad, molim redakciju da povuče tekst iz humanitarnog razloga jer histerija u prvih 50-ak komentara ukazuje na fatalne posledice po njihov krhki mozak

Kraj

pre 8 godina

Samo 22 kluba (jedan od njih - Crvena Zvezda!) iz samo 10 država (jedna od njih - naša!) osvajalo je ukupno 60 titula:

- Španija (2 kluba) 15
- Engleska (5k) i Italija (3k) po 12
- Nemačka (3k) 7
- Holandija (3k) 6
- Portugalija (2k) 4
- Škotska, Srbija (SFRJ), Francuska i Rumunija po 1

Po starom formatu 36 titula (1956 - 1991.) :

- Engleska 8 (Liverpul 4, Notingem 2, Mančester i Aston Vila po 1)
- Italija 7 (Milan 4, Inter 2, Juventus 1)
- Španija 6 (Real)
- Holandija 5 (Ajaks 3, PSV i Fejenord po 1)
- Nemačka 4 (Bajern 3, Hamburger 1)
- Portugalija 3 ( Benfika 2, Porto 1)
- Srbija 1 (Crvena Zvezda), Rumunija 1 (Steaua), Škotska 1 (Seltik).

Po novom formatu 24 titule (1992 - 2015.):
- Španija 9 (Barselona 5, Real 4)
- Italija 5 (Milan 3, Juventus i Inter po 1)
- Engleska 4 (Mančester 2, Liverpul i Čelzi po 1)
- Nemačka 3 (Bajern 2, Borusija Dortmund 1)
- Holandija 1 (Ajaks), Francuska 1 (Olimpik), Portugalija 1 (Porto).

*Od 1992. su po prvi put uvedene grupe (četvrtfinalisti podeljeni u dve grupe po 4 tima, pobednici grupa igrali u finalu LŠ, Zvezda druga u svojoj grupi), da bi se u narednim sezonama postepenim izmenama stiglo do današnjeg formata, do tada se igralo samo po eliminacionom kup sistemu i učestvovali su samo prvaci država (a što je izmenjeno 1997. kada su to pravo dobili i nižeplasirani od 2. do 4. mesta iz jačih liga)

- Samo 6 država ima više od jedne titule
- Samo 12 klubova ima više od jedne titule
- Samo 8 klubova je uspelo da odbrani titulu i to samo u starom formatu
- Samo 3 kluba (Real 5, Ajaks i Bajern po 3) su imali duži niz od dve titule i to samo u starom formatu
-Nijedan klub nije imao više od jednog niza u istoriji
- Nijedan klub nikada nije odbranio titulu u novom formatu
- Engleska je jedina imala 6 titula prvaka Evrope u nizu, Španija 5, Nemačka i Holandija po 3
- Samo dva kluba su osvojila titule u novom formatu a da to prethodno nisu učinila i u starom - Olimpik i Borusija
- Samo jedna zemlja je dobila prvaka Evrope u novom formatu a da ga nije imala u starom - Francuska
- Škotska je imala prvaka Evrope pre Engleske
- Otkad se istovremeno više klubova iz iste države takmiči u Ligi Šampiona (97-98.) nismo dobili nijednog novog prvaka Evrope
- Španija je jedina zemlja koja ima dva prvaka Evrope zaredom u novom formatu
- Jedina dva kluba iz istočne Evrope koja su osvojila titulu su Steaua i Crvena Zvezda

Stella

pre 8 godina

Gani su ponosni na svoj klub koji nikad nije igrao Ligu sampiona u ovakvom formatu,umesto da budu zabrinuti sto njihove mlade nade navijaju za Partizan...
(xxx, 25. novembar 2015 23:40)
Nije igrao u ovom, ali je osvojio u drugom formatu, i to Evropa ceni makar proslo 24 ili 54 godine od tada. A na 2 klinca iz CZ koja navijaju za Partizan moze da se nadje 20 zvezdasa u omladinskoj skoli Partizana. To i nije vise vest - i prvotimci Partizana se na treningu dele da Delije i Grobare, pa ekipa Delija tradicionalno ima i rezerve, dok se Grobara jedva skupi za mali fudbal.

One night in May

pre 8 godina

Mozemo da pisemo do sutra,ali jedno stoji.Partizan je u kosarci napravio isto ono sto i Zvezda u fudbalu.
To treba da je na ponos svima.Dani srece su to bili i zvezdasa i partizanovaca.
Veliki dani.
(zvezdas, 25. novembar 2015 23:49)

Slazem se - oba uspeha su grandiozna, iako je takvo dostignuce mnogo znacajnije i teze u fudbalu. Ipak, zbog specificne situacije KK Partizan i cinjenice da su morali da igraju i "domace" meceve van Srbije - njihov uspeh dobija dodatnu tezinu.

Sa druge strane - poredjenje sa danasnjim takmicenjima ne stoji.

Zvezda je osvojila takmicenje koje pod drugim imenom i u drugacijem formatu postoji i danas. Trofej je isti, organizator je isti, a format je prilagodjen modernom dobu.

Takmicenje koje je KK Partizan osvojio odavno vise ne postoji - razlicit je format, razlicit je organizator i razlicit je trofej.

Miksi cz

pre 8 godina

Champion Europe (1956-2015)

10x – Real Madrid
7x – Milan
5x – Liverpul, Bajern Minhen, Barselona
4x – Ajaks
3x – Inter, Mančester Junajted
2x – Benfika, Juventus, Notingem Forest, Porto
1x – Čelsi,Aston Vila, Borusija Dortmund, Seltik, Crvena zvezda, Fejenord, Hamburger, Olimpik Marsej, PSV Ajndhoven, Steaua.

Apis1903

pre 8 godina

Koliko me secanje sluzi Crvena Zvezda je osvojila poslednji KUP SAMPIONA i kao branilac igrala sledaci ciklus u novom formatu. Tako da tvrdnje "nije igrala nikad" ne stoje!

357

pre 8 godina

Da se ne lazemo, moramo biti objektivni, evo ja cu kao partizanovac da dam svoje misljenje. Zvezda je 1991 bila najbolja u evropi kao i u svetu, nije bitno kako se tada zvalo takmicenje, biti najbolji u evropi nije mala stvar, sada zovite to takmicenje LS ili Kup pobednika, kako god ali uspeh je stvarno ogroman. Ovaj uspeh treba da bude motivacija svim nasim klubovima koji se raspadaju, pa cak i samoj Zvezdi da pokusa da napravi nesto slicno, ovo zvuci nerealno ali ako ne postavis sebi cilj onda koja je tvoja svrha postojanja? Nas fudbal godinama propada upravo iz tog razloga, nista se ne radi planski, verujte mi da ni Zvezda a ni Partizan nemaju neki dugorocan plan lupam za period od 5 godina. Nedopustivo je da klubovi koji od prodaje igraca zaradjuju ogromne milione budu u minusu. Pogledajmo KK Partizan koji je godinama bio ucesnik evrolige ne moze da nadje sponzora, ocigledno da je klub lose vodjen. Nesposobni ljudi su nam na svim bitnim pozicijama u drzavi.

alexa

pre 8 godina

@ grobar od 48 leta
zvezda jeste najveci, Ali najuspesniji nije sigurno! Ljudi pa prestanite vise da se vadite na 91. (valda je 91 stvarno nzm). Imam drugove koji kad neko kaze pfc je bolji on odmah odgovaraju sa zvezda je bila sampion 91... mislim budite realni to je bilo pre 14 - 15 godina.. ne zivite vise u proslosti.Bio Sam I ja prvak u sahu 2008 a sad ne znam figure da pomeram ilsto se desilo sa zvezdom, jednostavno kvalitet klubova opada( to vazi I za pfc) sve se pretvata u mafiju.Pogledajte samo ko vodi klubove I to je dovoljno da zakljucite da od srpskog fudbala nema nista. Sve se svelo na klince koji divljaju po ulicama I skolama koji govore za koji klub navijaju( pfc ili czv) a ja eto dajem 100 e ako znaju da navedu jednu legendu I sadasnje igrace tog kluba. Nije bitno kako igra czv ili pfc nego je samo bitno da se za taj klub navija, jel da? Da ti klinci I boga mi vec odrasle osobe da vole I znaju Sta je fudbal ne bi navijali ni za czv ni za pfc..istina ali boli.

partizanovci Prle i Tihi i drig i otpisani od mozga

pre 8 godina

Mozemo da pisemo do sutra,ali jedno stoji.Partizan je u kosarci napravio isto ono sto i Zvezda u fudbalu.
To treba da je na ponos svima.Dani srece su to bili i zvezdasa i partizanovaca.
Veliki dani.

@(zvezdas, 25. novembar 2015 23:49)


To sto su partizani uzeli tu jednu tituli u kosarci ucinili su mnogo pre njih i kosarkasi Bosne, Cibone i Splita i to po nekoliko puta, a i drugi exyu klubovi su takodje imali uspeha u osvajanju nekih drugih evropskih trofeja ukljucujuci tu i Zvezdu, tako da to i nije neka narocita ekskluziva sa svim tim tolikim rezultatima u kosarci, ali sto se fudbala tice tu ti je prica potpuno drugacija, jer jedino Zvezda ima titulu evropskog i svetskog prvaka koju svi ostali "Jugosloveni" zajedno, mogu samo da sanjaju, jer ih nikada nece videti u svojim vitrinama i to zauvek nikada! A ako si ti Zvezdas onda sam ja partizan Prle.

Miroslav Kojic

pre 8 godina

statistika je statistika ma koliko vam se to ne svidjalo rodjaci.. :) Drago mi je da se neko setio da ovo objavi, cisto da se ne prepucavamo vise ko je najveci klub u Srbiji.. Volim vas sve.. pozdrav..

Aca

pre 8 godina

"Iako nije igrala u novom formatu Lige šampiona...". Ispravka - Crvena zvezda jeste igrala u novom formatu 92-e, samo se to takmičenje tad drugačije zvalo. Ovo je istina koja se kod godinama prećutkuje. Da ne bi bilo kako sam subjektivan, lako je proveriti na sajtu LŠ.

veteran

pre 8 godina

Bila Zvezda prvak Evrope, bio Partizan u finalu, bila Srbija na tri mora, bila moja baba devojka........ A gde smo sad? Sad ce svadja oko Ffranje i Krcuna i ko ima lepse dresove! E Srbijo medj sljivama!

uskee

pre 8 godina

Pored toga što je Zvezda osvojila LŠ ovaj klub ima više od 200 utakmica u evropskim takmičenjima što je dovodi u top najaktivnijih evropskih klubova koji su igrali evro takmičenja!Priznali to ili ne,činjenica je da je Crvena Zvezda daleko iznad svih ostalih klubova sa prostora eks Jugoslavije!

Ja

pre 8 godina

23 godine ne učestvujemo u lš i još uvek nam niko sa ovih prostora nije ni blizu,shvatate li grobari koliko je Zvezda veliki klub,što je najbolje nikada nas niko (ex Yu) neće prestići
(jen, 25. novembar 2015 22:11)

Poredjenje ti je na nivou deteta od 10 godina, krajnje pristrasno i irelevantno.

Elem, kada je Zvezda postala sampion Evrope, SFRJ se kotirala kao jedna (jos uvek) od najmocnijih drzava Evrope, liga SFRJ je bila medju 4 najjace u Evropi, igrao se Kup sistem, igraci su ostajali i do 25-26 godina u klubovima, fudbal je bio igra, a manje biznis.

Posle te godine, mi smo postali najsiromasniji u Evropi, razoreni, osakaceni, spaljeni na lomaci. I kako mozes ocekivati da tim iz jedne od najsiromasnijih zemalja sa budzetom od 10 miliona (ako je uopste toliko) moze da pobedi sve najjace timove, sa budzetima od 100 miliona i vredne 500, u sistemu gde moras da pobedis barem 10 timova, odnosno vise od 10 utakmica protiv giganata?

Bayern je nekada bio uz rame Zvezdi, tj. Zvezda njemu, a danas bi je dobio sa jedno 7-0, i to ako im nije dan, u predsezoni. Od 1991. su napredovali jedno 5 puta ka gore, mi nazadovali jedno 5 unazad.

Ko je uzeo trofej -- uzeo. Isto je i u kosarci, a evo, krenulo je i u vaterpolu. Nema za nas titula ni u jednom sportu jos jedno 50 godina.

sluzbeni

pre 8 godina

Gani su ponosni na svoj klub koji nikad nije igrao Ligu sampiona u ovakvom formatu,umesto da budu zabrinuti sto njihove mlade nade navijaju za Partizan...
(xxx, 25. novembar 2015 23:40)

Da li si ti zabrinut sto je vodja navijacima Partizana navijac Zvezde?

Радован III

pre 8 godina

zvezdas

Zvezda je u basketu uzela evropski trofej, a partizan u fudbalu o tome moze samo da sanja, nismo i nikada nismo bili isti!!!

bogoljub

pre 8 godina

Glup nacin bodovanja. Veceras bod Astane isti kao bod zvezde protib bayerna.
Mora se uvesti razlika u bodovanju po svim sistemima takmicenja, koeficijent pobede u stepenu takmicenja i naravno osvajanje. I sada je teze osvojiti ali tada je postojala tezina toga sto je moralo prethodno prvenstvo svoje davse osvoji
Dajte malo kreativnosti stvaraoci liste

Povidon

pre 8 godina

Nije tačno. Te 1992. Zvezda je igrala u starom formatu Kupa šampiona, to po poslednji put. Pobednik je bila Barselona. Novi format,pod nazivom Liga šampiona počinje od sezone 1992/93. I pobednik je tada bio Marsej. Dakle Zvezda nikad nije igrala u novom formatu Lige šampiona,i na svu sreću neće nikad...(xxx, 26. novembar 2015 12:55)
Lupas k'o otvoren prozor. Te 1992g igrala se prva liga sampiona po novom formatu i Zvezda je igrala kao tadasnji aktuelni prvak Evrope. Format te Ls je bio slican ovom samo sto se takmicenje nije zvalo Ls. U ostalom na sajtu Uefe pise da je Zvezda bila ucesnik Ls. A igracemo i ovu Ls kad tad dok vi zaista nikada necete biti u prilici ni da prismrdite usatom osim kada dodjete na stadion C.Zvezde.

Shommy82

pre 8 godina

Fascinantni su mi ljudi koji komentarišu i u komentarima traže odgovor, a on lepo piše u tekstu. Dakle UEFA je napravila bukvalno ligašku tabelu svih učesnika ikada. Prosto, pobeda 3 boda, nerešeno 1 i poraz 0. Ništa više. Eto tako se desilo da neke ekipe sa manje trofeja imaju više bodova od nekih koji su više puta osvajali. Notingem je učestvovao samo dva puta shodno tome nema ni mnogo bodova. Dakle tabela je shodna rezultatima i pobedama, a ne učešćima i trofejima.

"veliki klub "

pre 8 godina

Zvezda koja je odigrala jedan od najgorih finala kupa lige sampiona...koliko je Olimpik bio bolji govori cinjenica da su bili prvaci vec sledece godine dok se "velika " Zvezda, mezimce bivse Jugoslavije ,RASPALA kao I drzava !!!Posle toga LS su gledali samo na televiziji I u komsiliku!!!

OrvelPFC

pre 8 godina

Sitacija je ista samo obrnuta u kosarci. KK Partizan ima titulu sampiona Evrope, dok KK CZ Ivo Lola Ribar nema i nikada je nece imati.

Goran Partizanovac

pre 8 godina

Bila jednom jedna CZ 1991 osvojila jedan veliki, veliki Evropski pehar. Od tada je nema, počela da se gasi i gasi i samo što se nije ugasila. Do 1991 bila jedna CZ koja u Evropi nije imala većih uspeha od Partizana, i daleko manje navijača, ali je postojala i igrala fudbal. Postoji jedan FK Partizan koje je 1966 igrao finale LŠ, ofanzivno i ubedljivo, bez bunkera, a zatim dve godine u novom formatu Ligu Šampiona. Finansijski samostalni, nezavisni, sa najvećim brojem fudbalera, u Evropi, stvorenih u svojoj školi. Znači najbolja škola u Evropi. Što reče neko iz fudbalskog zaveza - ljudi da vam nije . . . ., vi bi ste odavno već bili treća liga . . .

lepi

pre 8 godina

E sad I jedni I drugi da se pogledamo u oci I shvatimo da smo potpuno nevidljivi I neubedljivi I da pocnemo sto pre da igramo fudbal a ne medijski rat.Dosta vise prepucavanja.Od proslosti se ne zivi.I Zvezda I Partizan da se sto pre dozovu pameti

xxx

pre 8 godina

Za stellu: pozdravili te Zigic,Kovacevic i Ilija Ivic,svi sa treninga,a za sluzbenog pa vama je sadasnji vodja navijaca bivsi kosarkas Partizana koji se vec dugo bavi politikom...

xxx

pre 8 godina

"Iako nije igrala u novom formatu Lige šampiona...". Ispravka - Crvena zvezda jeste igrala u novom formatu 92-e, samo se to takmičenje tad drugačije zvalo. Ovo je istina koja se kod godinama prećutkuje. Da ne bi bilo kako sam subjektivan, lako je proveriti na sajtu LŠ.
(Aca, 26. novembar 2015 07:54) Nije tačno. Te 1992. Zvezda je igrala u starom formatu Kupa šampiona, to po poslednji put. Pobednik je bila Barselona. Novi format,pod nazivom Liga šampiona počinje od sezone 1992/93. I pobednik je tada bio Marsej. Dakle Zvezda nikad nije igrala u novom formatu Lige šampiona,i na svu sreću neće nikad...

skols 18.

pre 8 godina

Gde su velikani celzi siti psz hahahahaha..i da gde je arsenal kolko zaostaje za grandom engleskim..junajted je zakon i svetinja i milion god je ispred ostalih engleza

glupost

pre 8 godina

Ovo je neka glupost. Ova statistika nema veze sa vezom. Ko zna kako je ovo bodovano. Strasno. Zasto se ne objavi sistem bodovanja??? Pa da vidimo!! A?

xxx

pre 8 godina

Gani su ponosni na svoj klub koji nikad nije igrao Ligu sampiona u ovakvom formatu,umesto da budu zabrinuti sto njihove mlade nade navijaju za Partizan...

nbgdeki

pre 8 godina

Cekaj bre, kako??? Zar nije Partizan harao u Ligi sampiona? I kako 60 godina LS??? Pa grobari kazu da je Zvezda osvojila neko drugo takmicenje pre 24 god.. Skroz sam zbunjen, pomozite. Hahahahahhahahaahha

Zvezda ponos Srbije

pre 8 godina

Pa apsolutno svako zna koliko je Zvezda veći klub od partizana. To znaju i grobari i zato su i toliko prepuni frustracija što navijaju za klub koji je 70 godina u debeloj senci Zvezde. A čim nestanu Toletove titule eto opet njih po 500 na JNA.

grobar od 48 leta

pre 8 godina

Jesam grobar ali realno Zvezda i jeste najveći klub na Balkanu. Možemo mi da se peckamo i možda Zvezda poslednjih godina nije u dobrom položaju ali realno to je bio klub koji je bio prvak Evrope i koji je 50 godina igrao ravnopravno sa najvećim klubovima Evrope i pobeđivao ih. Drago mi je što je Partizan bar drugi u SFRJ. A vi klinci malo manje mržnje i malo više volite svoj klub. I naučite da poštujete uspeh drugih.

Bilal

pre 8 godina

E stvarno je ovo objektivna lista!? Pa po kom' kriterijumu je splitski Hajduk tri mesta ispred Partizana? Partizan je bar bio finalista KEŠ a šta je to značajno napravio Hajduk?

alexa

pre 8 godina

@ grobar od 48 leta
zvezda jeste najveci, Ali najuspesniji nije sigurno! Ljudi pa prestanite vise da se vadite na 91. (valda je 91 stvarno nzm). Imam drugove koji kad neko kaze pfc je bolji on odmah odgovaraju sa zvezda je bila sampion 91... mislim budite realni to je bilo pre 14 - 15 godina.. ne zivite vise u proslosti.Bio Sam I ja prvak u sahu 2008 a sad ne znam figure da pomeram ilsto se desilo sa zvezdom, jednostavno kvalitet klubova opada( to vazi I za pfc) sve se pretvata u mafiju.Pogledajte samo ko vodi klubove I to je dovoljno da zakljucite da od srpskog fudbala nema nista. Sve se svelo na klince koji divljaju po ulicama I skolama koji govore za koji klub navijaju( pfc ili czv) a ja eto dajem 100 e ako znaju da navedu jednu legendu I sadasnje igrace tog kluba. Nije bitno kako igra czv ili pfc nego je samo bitno da se za taj klub navija, jel da? Da ti klinci I boga mi vec odrasle osobe da vole I znaju Sta je fudbal ne bi navijali ni za czv ni za pfc..istina ali boli.

zvezdas

pre 8 godina

Zvezda je na ovoj listi bila cetvrta dok je bio stari format. I dalje može da se nadje ta tabela samo za Kup sampiona od 55-e do 92-e i da se vidi kakav je Zvezda gigant.

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Tu je Arsenal a nema Intera, koji ima tri titule prvaka. Glupa lista, zna se redosled - Real pa Milan. I tako ce biti jos dugo, koliko god da poklone trofeja Platinijevoj ljubavnici.

zvezdas

pre 8 godina

Mozemo da pisemo do sutra,ali jedno stoji.Partizan je u kosarci napravio isto ono sto i Zvezda u fudbalu.
To treba da je na ponos svima.Dani srece su to bili i zvezdasa i partizanovaca.
Veliki dani.

Alen

pre 8 godina

@zvezdas
"I dalje može da se nadje ta tabela samo za Kup sampiona od 55-e do 92-e i da se vidi kakav je Zvezda gigant."

Objektivno reći : kakav je Zvezda BILA gigant

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Naravno,Liverpul opet dokazuje zasto je najveci engleski klub
(Serbian Scouser, 25. novembar 2015 20:01)

Kako kada je Mancester cetvrti? :) Navijaci Liverpula i realnost.

xxx

pre 8 godina

"Iako nije igrala u novom formatu Lige šampiona...". Ispravka - Crvena zvezda jeste igrala u novom formatu 92-e, samo se to takmičenje tad drugačije zvalo. Ovo je istina koja se kod godinama prećutkuje. Da ne bi bilo kako sam subjektivan, lako je proveriti na sajtu LŠ.
(Aca, 26. novembar 2015 07:54) Nije tačno. Te 1992. Zvezda je igrala u starom formatu Kupa šampiona, to po poslednji put. Pobednik je bila Barselona. Novi format,pod nazivom Liga šampiona počinje od sezone 1992/93. I pobednik je tada bio Marsej. Dakle Zvezda nikad nije igrala u novom formatu Lige šampiona,i na svu sreću neće nikad...

Batko

pre 8 godina

Zbog i ovako narušenog mentalnog zdravlja simpatizera FK Raspad, molim redakciju da povuče tekst iz humanitarnog razloga jer histerija u prvih 50-ak komentara ukazuje na fatalne posledice po njihov krhki mozak

OrvelPFC

pre 8 godina

Sitacija je ista samo obrnuta u kosarci. KK Partizan ima titulu sampiona Evrope, dok KK CZ Ivo Lola Ribar nema i nikada je nece imati.

Sasa

pre 8 godina

Sad ce da krene lavina(ocekujem min. 300) komentara napaljenih klinaca, vecinom nasih, ali bice i hrvatske decurlije, koji ce da nam "objasne" sustinu fudbala, Evrope, pa i zivota...
Deco moja, knjige u sake, mante se praporaca, pardon, htedoh reci fudbala, davno smo mi van tokova svega, a posebno najvaznije sporedne stvari...
E tek onda, kad nesto procitate(citaj-naucite), shvaticete da nista niste shvatali.

ime

pre 8 godina

Eto i zvanicnog podatka od evropske kuce klubova da je Zvezda evropski klub, a Partizan ipak nije. Inace, po broju bodova Zvezda je 91.godine bila prva. Svi svetski klubovi ispod nje. Ovaj partizan je smehotres. To su ratni profiteri

Zigzag

pre 8 godina

Jesam grobar ali realno Zvezda i jeste najveći klub na Balkanu. Možemo mi da se peckamo i možda Zvezda poslednjih godina nije u dobrom položaju ali realno to je bio klub koji je bio prvak Evrope i koji je 50 godina igrao ravnopravno sa najvećim klubovima Evrope i pobeđivao ih. Drago mi je što je Partizan bar drugi u SFRJ. A vi klinci malo manje mržnje i malo više volite svoj klub. I naučite da poštujete uspeh drugih.
(grobar od 48 leta, 25. novembar 2015 20:09)nije istina da je partizan drugi u sfrj vec hajduk....

jen

pre 8 godina

23 godine ne učestvujemo u lš i još uvek nam niko sa ovih prostora nije ni blizu,shvatate li grobari koliko je Zvezda veliki klub,što je najbolje nikada nas niko (ex Yu) neće prestići ...,a oni koji nisu doživeli 2-2 protiv Bajerna nikada neće znati šta je fudbalska bajka i beskrajna sreća.To je ono što je Zvezdu učinilo besmrtnom -Zvezdina bajka koja će se ovde prepričavati dok se bude igrao fudbal-VEČNO!!!

pre 8 godina

- ФК Партизан је српски фудбалски клуб из Београда и део је Југословенског спортског друштва Партизан.
- ДРУГИ ② је најуспешнији клуб у Србији,пошто је освојио укупно Четрдесет трофеја укључујући и двадесет шест националних
првенства,дванаест националних купова,један национални суперкуп,један
Митропа куп,На табели југословенске лиге свих времена завршио је на ДРУГОМ ② месту.
- Своје утакмице играју на стадиону Партизана од 1949.године,који је по капацитету ДРУГИ ② стадион у Србији.
- Партизан је по броју навијача ДРУГИ ② најпопуларнији фудбалски клуб у Србији.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
- ″Крајем осамдесетих Партизан је извршио значајне организационе промене. Године 1989,бивши голман Иван Ћурковић постао је председник клуба док је Мирко Марјановић постао председник извршног одбора Партизана.Најважнији играчи Партизана у овом периоду били су Предраг Мијатовић,Славиша Јокановић,Предраг Спасић, Драгољуб и Бранко Брновић,Будимир Вујачић,
Вујадин Станојковић,Дарко Миланич и Џони Новак.Међутим, ова генерација је остала у сенци њиховог највећег ривала Црвене звезде и њеног убедљивог наступа домаћем првенству,Европи и Свету″.

(крај)

zvezda uvek u srcu

pre 8 godina

red star ili roter stern, suze mi krenu kad se setim tih godina a i godine pre osvajanja bio sam na marakini na severu kad je bila ona magla protiv milaneza. ne mogu da zaboravim ni godinu posle osvajanja kad su nam lupili sankcije i kad smo igrali prvu ligu saampiona. da nas politika nije kaznjavala mozda bi ponovili bar finale.

*

pre 8 godina

Veze sa vezom ova statistika nema...Po kom sistemu bodovanja je ova analizu..
(realista.., 25. novembar 2015 20:08)

Po sistemu bodovanja Duska Vujosevica. Pa nismo mi sami sebe prozvali institucijom kao vi.
"jer ostaces tek komsija mali"

"veliki klub "

pre 8 godina

Zvezda koja je odigrala jedan od najgorih finala kupa lige sampiona...koliko je Olimpik bio bolji govori cinjenica da su bili prvaci vec sledece godine dok se "velika " Zvezda, mezimce bivse Jugoslavije ,RASPALA kao I drzava !!!Posle toga LS su gledali samo na televiziji I u komsiliku!!!

Lionac

pre 8 godina

Ja nzm zasto ta ko je bolji stalno. Drago mi je da mi je duh Zvezdastva preneo otac a na njega moj deda. Nekako mi ispuni dan i ulepsa lepa vest o pobedama mog kluba. A drugi klubovi su mi nbt. Bili prvi ili poslednji lepo je kada se indetifikujemo sa necim i da nas to ispuni.

misko

pre 8 godina

Realno,Zvezda nije šampion Evrope samo,ona je i Svetski prvak.Beograd,Bari,Tokio.Pored toga imali smo tri polufinala(Fiorentina0:0,1:0,Panatenaikos,4:1,0:3 Isampdorija igrano pod sankcijama).Pobede nad Realom više puta,Barsom, Liverpulom i u revanšu......... Iznosim istinu pa neka neko od grobara to uradi za svoj tim.

Profesor Doktor Magistar Kosarke

pre 8 godina

Najjaci je Milan koji ima pun krs bodova manje i od Bajerna i Barse i Mancestera hahaha a izmedju 2 i 4 titule vise :-D :-D :-D :-D . Nadam se da ce u skorije vreme skenjati mrtvi real po broku titula :-)

Luka_Laban

pre 8 godina

Jesam grobar ali realno Zvezda i jeste najveći klub na Balkanu. Možemo mi da se peckamo i možda Zvezda poslednjih godina nije u dobrom položaju ali realno to je bio klub koji je bio prvak Evrope i koji je 50 godina igrao ravnopravno sa najvećim klubovima Evrope i pobeđivao ih. Drago mi je što je Partizan bar drugi u SFRJ. A vi klinci malo manje mržnje i malo više volite svoj klub. I naučite da poštujete uspeh drugih.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (grobar od 48 leta, 25. novembar 2015 20:09

Svaka cast Gospodine! Zbog ovakvih navijaca i svih dobrih ljudi koji igraju ili navijaju za Partizan, uvek cu da gledam i da navijam za moje komsije, daleko bilo da vas mrzim, naprotiv, radujem se vasim uspesima i svestan sam da bez jakog Partizana, nema ni jake Crvene Zvezde!

Goran Partizanovac

pre 8 godina

Bila jednom jedna CZ 1991 osvojila jedan veliki, veliki Evropski pehar. Od tada je nema, počela da se gasi i gasi i samo što se nije ugasila. Do 1991 bila jedna CZ koja u Evropi nije imala većih uspeha od Partizana, i daleko manje navijača, ali je postojala i igrala fudbal. Postoji jedan FK Partizan koje je 1966 igrao finale LŠ, ofanzivno i ubedljivo, bez bunkera, a zatim dve godine u novom formatu Ligu Šampiona. Finansijski samostalni, nezavisni, sa najvećim brojem fudbalera, u Evropi, stvorenih u svojoj školi. Znači najbolja škola u Evropi. Što reče neko iz fudbalskog zaveza - ljudi da vam nije . . . ., vi bi ste odavno već bili treća liga . . .

Adriano_Galliani

pre 8 godina

Kako to Mancester ispred Milana??
(Homer J. Simpson, 25. novembar 2015 19:57)

Zato sto broje sve pobede, pa i one nad luzerima u grupama, a Junajted vec 15 godina dobija najslabije grupe ubedljivo. Mada, Junajted jeste veliki klub i tu nema sta. Nema trofeja kao Milan, ali Boze moj.

Srbin

pre 8 godina

Čisto da se zna gde je ko. Pošto se računaju samo pobede. Nije dovoljno samo da učestvuješ, nego treba i pobediti i osvojiti nešto da bi bio dobro rangiran.

asteriks na osvajanju

pre 8 godina

Bez holandskog predstavnika (Ajaks) i bez engleskog predstavnika (Liverpul). Do tada su ova dva kluba imala 7x Kup Sampiona.

Milos CH

pre 8 godina

Ovaj "rat" Zvezda vs Partizan neka vode deca. Mene zanima nesto drugo, kako
to jedan Milan koji ima 7 titula prvaka Evrope i jos pet izgubljenih finala se nalazi iza jednog Mancestera recimo?

Champions Europe 1956 - 2015

pre 8 godina

WINNERS

2014/15 Barcelona
2013/14 Real Madrid
2012/13 Bayern
2011/12 Chelsea
2010/11 Barcelona
2009/10 Internazionale
2008/09 Barcelona
2007/08 Man. United
2006/07 Milan
2005/06 Barcelona
2004/05 Liverpool
2003/04 Porto
2002/03 Milan
2001/02 Real Madrid
2000/01 Bayern
1999/00 Real Madrid
1998/99 Man. United
1997/98 Real Madrid
1996/97 Dortmund
1995/96 Juventus
1994/95 Ajax
1993/94 Milan
1992/93 Marseille
1991/92 Barcelona
1990/91 Crvena zvezda
1989/90 Milan
1988/89 Milan
1987/88 PSV
1986/87 Porto
1985/86 Steaua
1984/85 Juventus
1983/84 Liverpool
1982/83 Hamburg
1981/82 Aston Villa
1980/81 Liverpool
1979/80 Nottm Forest
1978/79 Nottm Forest
1977/78 Liverpool
1976/77 Liverpool
1975/76 Bayern
1974/75 Bayern
1973/74 Bayern
1972/73 Ajax
1971/72 Ajax
1970/71 Ajax
1969/70 Feyenoord
1968/69 Milan
1967/68 Man. United
1966/67 Celtic
1965/66 Real Madrid
1964/65 Internazionale
1963/64 Internazionale
1962/63 Milan
1961/62 Benfica
1960/61 Benfica
1959/60 Real Madrid
1958/59 Real Madrid
1957/58 Real Madrid
1956/57 Real Madrid
1955/56 Real Madrid

Milan Jovanovic

pre 8 godina

I sad opet prepucavanje ko je gde, kako i zasto u zadnjih 60 god...
A GDE SMO SADA ??????????
borba imedju 2 "velikana" za 1000 i 1001 mesto na listi UEFA
Sramota kako nam dobro ide...

Hugo_DEVASTATOR_grobarski_je_KOMPLEX_NABIJATOR

pre 8 godina

Ma pustite vi sve te proslosti, vazna je sadasnjost, a tu hara neki Hugo DEVASTATOR, ali cekaj, pa to mu onda opet sve dodje na isto, sta ces tradicija, je tradicija ahahahahahaha

Увek си ДРУГИ (2) и тo нaм нe смeтa ...a

pre 8 godina

ФК Партизан је српски фудбалски клуб из Београда и део је Југословенског спортског друштва Партизан. 
- ДРУГИ (2) је најуспешнији клуб у Србији,пошто је освојио укупно Четрдесет трофеја укључујући и (26) двадесет шест националних 
првенства,(12) дванаест националних купова,(1) један национални суперкуп,(1) један 
Митропа куп (Дунaвсkи kуп),на табели југословенске лиге 'свих времена' завршио је на ДРУГОМ (2) месту. 
- Своје утакмице играју на стадиону Партизана од 1949.године,који је по капацитету ДРУГИ (2) стадион у Србији. 
- Партизан је по броју навијача ДРУГИ (2) најпопуларнији фудбалски клуб у Србији. 
------------------------------------------------------------------------------------------------- 
- ?Крајем осамдесетих Партизан је извршио значајне организационе промене. Године 1989,бивши голман Иван Ћурковић постао је председник клуба док је Мирко Марјановић постао председник извршног одбора Партизана.Најважнији играчи Партизана у овом периоду били су Предраг Мијатовић,Славиша Јокановић,Предраг Спасић, Драгољуб и Бранко Брновић,Будимир Вујачић, 
Вујадин Станојковић,Дарко Миланич и Џони Новак.Међутим, ова генерација је остала у сенци њиховог највећег ривала Црвене звезде и њеног убедљивог наступа домаћем првенству,Европи и Свету?. 

(крај)

Povidon

pre 8 godina

Nije tačno. Te 1992. Zvezda je igrala u starom formatu Kupa šampiona, to po poslednji put. Pobednik je bila Barselona. Novi format,pod nazivom Liga šampiona počinje od sezone 1992/93. I pobednik je tada bio Marsej. Dakle Zvezda nikad nije igrala u novom formatu Lige šampiona,i na svu sreću neće nikad...(xxx, 26. novembar 2015 12:55)
Lupas k'o otvoren prozor. Te 1992g igrala se prva liga sampiona po novom formatu i Zvezda je igrala kao tadasnji aktuelni prvak Evrope. Format te Ls je bio slican ovom samo sto se takmicenje nije zvalo Ls. U ostalom na sajtu Uefe pise da je Zvezda bila ucesnik Ls. A igracemo i ovu Ls kad tad dok vi zaista nikada necete biti u prilici ni da prismrdite usatom osim kada dodjete na stadion C.Zvezde.

Радован III

pre 8 godina

zvezdas

Zvezda je u basketu uzela evropski trofej, a partizan u fudbalu o tome moze samo da sanja, nismo i nikada nismo bili isti!!!

bergues

pre 8 godina

Mala ispravka , naime Crvena Zvezda je igrala jednom u novom formatu takmičenja u ligi šampiona , tačnije prvi put kada je novi format uveden , godinu dana nakon osvajanja ovog takmičenja.

Uspehom do ZVEZDA

pre 8 godina

kakva glupost..dinamo zg koji skoro svake godine igra ls je 99ti a zvezda koja ne zna sta je ls 25ta..
(travian, 25. novembar 2015 20:12)

Da ti razjasnim nešto bitno - ovde se ne gleda Kubertenovski pristup ( " važno je učestvovati " … i služiti za gol razliku ), već ko je šta uradio u bližoj i daljoj prošlosti :
Osvajanje titule prvaka Evrope , učešće u funalima , polufinalima , četvrtfinalima … itd.
( Isto i za nekadašnji Kup kupova i Kup Uefa, ali o tome drugom prilikom ) ;
Kod Zvezde toga ima ( sve gore pobrojano ), a kod ostalih " naših klubova " ( ex - Yu ) mnogo , mnogo retko !!
P.S./ Ovo što Dinamo kao redovno istrčava na megdan - hm , kako beše - pade jedan protivnik za 10 godina !? Kako se to boduje ? Svaka čast na učešću , ali ovo je članak o uspesima protiv protivnika na terenu , a ne o broju " izlazaka na teren i poraza " .

partizanovci Prle i Tihi i drig i otpisani od mozga

pre 8 godina

Mozemo da pisemo do sutra,ali jedno stoji.Partizan je u kosarci napravio isto ono sto i Zvezda u fudbalu.
To treba da je na ponos svima.Dani srece su to bili i zvezdasa i partizanovaca.
Veliki dani.

@(zvezdas, 25. novembar 2015 23:49)


To sto su partizani uzeli tu jednu tituli u kosarci ucinili su mnogo pre njih i kosarkasi Bosne, Cibone i Splita i to po nekoliko puta, a i drugi exyu klubovi su takodje imali uspeha u osvajanju nekih drugih evropskih trofeja ukljucujuci tu i Zvezdu, tako da to i nije neka narocita ekskluziva sa svim tim tolikim rezultatima u kosarci, ali sto se fudbala tice tu ti je prica potpuno drugacija, jer jedino Zvezda ima titulu evropskog i svetskog prvaka koju svi ostali "Jugosloveni" zajedno, mogu samo da sanjaju, jer ih nikada nece videti u svojim vitrinama i to zauvek nikada! A ako si ti Zvezdas onda sam ja partizan Prle.

One night in May

pre 8 godina

Mozemo da pisemo do sutra,ali jedno stoji.Partizan je u kosarci napravio isto ono sto i Zvezda u fudbalu.
To treba da je na ponos svima.Dani srece su to bili i zvezdasa i partizanovaca.
Veliki dani.
(zvezdas, 25. novembar 2015 23:49)

Slazem se - oba uspeha su grandiozna, iako je takvo dostignuce mnogo znacajnije i teze u fudbalu. Ipak, zbog specificne situacije KK Partizan i cinjenice da su morali da igraju i "domace" meceve van Srbije - njihov uspeh dobija dodatnu tezinu.

Sa druge strane - poredjenje sa danasnjim takmicenjima ne stoji.

Zvezda je osvojila takmicenje koje pod drugim imenom i u drugacijem formatu postoji i danas. Trofej je isti, organizator je isti, a format je prilagodjen modernom dobu.

Takmicenje koje je KK Partizan osvojio odavno vise ne postoji - razlicit je format, razlicit je organizator i razlicit je trofej.

uskee

pre 8 godina

Pored toga što je Zvezda osvojila LŠ ovaj klub ima više od 200 utakmica u evropskim takmičenjima što je dovodi u top najaktivnijih evropskih klubova koji su igrali evro takmičenja!Priznali to ili ne,činjenica je da je Crvena Zvezda daleko iznad svih ostalih klubova sa prostora eks Jugoslavije!

Stella

pre 8 godina

Gani su ponosni na svoj klub koji nikad nije igrao Ligu sampiona u ovakvom formatu,umesto da budu zabrinuti sto njihove mlade nade navijaju za Partizan...
(xxx, 25. novembar 2015 23:40)
Nije igrao u ovom, ali je osvojio u drugom formatu, i to Evropa ceni makar proslo 24 ili 54 godine od tada. A na 2 klinca iz CZ koja navijaju za Partizan moze da se nadje 20 zvezdasa u omladinskoj skoli Partizana. To i nije vise vest - i prvotimci Partizana se na treningu dele da Delije i Grobare, pa ekipa Delija tradicionalno ima i rezerve, dok se Grobara jedva skupi za mali fudbal.

Miksi cz

pre 8 godina

Champion Europe (1956-2015)

10x – Real Madrid
7x – Milan
5x – Liverpul, Bajern Minhen, Barselona
4x – Ajaks
3x – Inter, Mančester Junajted
2x – Benfika, Juventus, Notingem Forest, Porto
1x – Čelsi,Aston Vila, Borusija Dortmund, Seltik, Crvena zvezda, Fejenord, Hamburger, Olimpik Marsej, PSV Ajndhoven, Steaua.

HanSolo

pre 8 godina

Veze sa vezom ova statistika nema...Po kom sistemu bodovanja je ova analizu..
(realista.., 25. novembar 2015 20:08)

Pa jel si nepismen!? Piše u tekstu Kako je računano... Nisi ni pročitao a daješ ovde komentar..
Zato smo tu gde jesmo.. Puna Srbija pametnjakovića ko ti..

sluzbeni

pre 8 godina

Gani su ponosni na svoj klub koji nikad nije igrao Ligu sampiona u ovakvom formatu,umesto da budu zabrinuti sto njihove mlade nade navijaju za Partizan...
(xxx, 25. novembar 2015 23:40)

Da li si ti zabrinut sto je vodja navijacima Partizana navijac Zvezde?

Aca

pre 8 godina

"Iako nije igrala u novom formatu Lige šampiona...". Ispravka - Crvena zvezda jeste igrala u novom formatu 92-e, samo se to takmičenje tad drugačije zvalo. Ovo je istina koja se kod godinama prećutkuje. Da ne bi bilo kako sam subjektivan, lako je proveriti na sajtu LŠ.

xxx

pre 8 godina

Za stellu: pozdravili te Zigic,Kovacevic i Ilija Ivic,svi sa treninga,a za sluzbenog pa vama je sadasnji vodja navijaca bivsi kosarkas Partizana koji se vec dugo bavi politikom...

Pukovnik Vranic

pre 8 godina

Kad pogledate komentare, shvaticete da bar 50% ljudi nije ni procitalo tekst, a dosli su da komentarisu.
Eej, boduje se svaka pobeda, svaki remi, ne boduje se broj osvojenih titula, maso jedna zatupljena! Razmislite da je ranije KES imao i drugaciji format takmicenja, nije bilo igranja po grupama, vec odmah na ispadanje, znaci manji broj utakmica. Sto svakako uvelicava Zvezdin uspeh, bar u nekim ovakvim merilima.
A ne samo da pljujete po necijim uspesima, nebitno da li je to Zvezda, Partizan, Arsenal, Utd ili neko drugi.

357

pre 8 godina

Da se ne lazemo, moramo biti objektivni, evo ja cu kao partizanovac da dam svoje misljenje. Zvezda je 1991 bila najbolja u evropi kao i u svetu, nije bitno kako se tada zvalo takmicenje, biti najbolji u evropi nije mala stvar, sada zovite to takmicenje LS ili Kup pobednika, kako god ali uspeh je stvarno ogroman. Ovaj uspeh treba da bude motivacija svim nasim klubovima koji se raspadaju, pa cak i samoj Zvezdi da pokusa da napravi nesto slicno, ovo zvuci nerealno ali ako ne postavis sebi cilj onda koja je tvoja svrha postojanja? Nas fudbal godinama propada upravo iz tog razloga, nista se ne radi planski, verujte mi da ni Zvezda a ni Partizan nemaju neki dugorocan plan lupam za period od 5 godina. Nedopustivo je da klubovi koji od prodaje igraca zaradjuju ogromne milione budu u minusu. Pogledajmo KK Partizan koji je godinama bio ucesnik evrolige ne moze da nadje sponzora, ocigledno da je klub lose vodjen. Nesposobni ljudi su nam na svim bitnim pozicijama u drzavi.

Herr

pre 8 godina

@glupost
"Sistem bodovanja koji je uspostavila UEFA donosi tri boda za pobedu, jedan za remi, dok se poraz neboduje." Nauci da citas. Pa onda da vidimo!!A?

Apis1903

pre 8 godina

Koliko me secanje sluzi Crvena Zvezda je osvojila poslednji KUP SAMPIONA i kao branilac igrala sledaci ciklus u novom formatu. Tako da tvrdnje "nije igrala nikad" ne stoje!

Kraj

pre 8 godina

Samo 22 kluba (jedan od njih - Crvena Zvezda!) iz samo 10 država (jedna od njih - naša!) osvajalo je ukupno 60 titula:

- Španija (2 kluba) 15
- Engleska (5k) i Italija (3k) po 12
- Nemačka (3k) 7
- Holandija (3k) 6
- Portugalija (2k) 4
- Škotska, Srbija (SFRJ), Francuska i Rumunija po 1

Po starom formatu 36 titula (1956 - 1991.) :

- Engleska 8 (Liverpul 4, Notingem 2, Mančester i Aston Vila po 1)
- Italija 7 (Milan 4, Inter 2, Juventus 1)
- Španija 6 (Real)
- Holandija 5 (Ajaks 3, PSV i Fejenord po 1)
- Nemačka 4 (Bajern 3, Hamburger 1)
- Portugalija 3 ( Benfika 2, Porto 1)
- Srbija 1 (Crvena Zvezda), Rumunija 1 (Steaua), Škotska 1 (Seltik).

Po novom formatu 24 titule (1992 - 2015.):
- Španija 9 (Barselona 5, Real 4)
- Italija 5 (Milan 3, Juventus i Inter po 1)
- Engleska 4 (Mančester 2, Liverpul i Čelzi po 1)
- Nemačka 3 (Bajern 2, Borusija Dortmund 1)
- Holandija 1 (Ajaks), Francuska 1 (Olimpik), Portugalija 1 (Porto).

*Od 1992. su po prvi put uvedene grupe (četvrtfinalisti podeljeni u dve grupe po 4 tima, pobednici grupa igrali u finalu LŠ, Zvezda druga u svojoj grupi), da bi se u narednim sezonama postepenim izmenama stiglo do današnjeg formata, do tada se igralo samo po eliminacionom kup sistemu i učestvovali su samo prvaci država (a što je izmenjeno 1997. kada su to pravo dobili i nižeplasirani od 2. do 4. mesta iz jačih liga)

- Samo 6 država ima više od jedne titule
- Samo 12 klubova ima više od jedne titule
- Samo 8 klubova je uspelo da odbrani titulu i to samo u starom formatu
- Samo 3 kluba (Real 5, Ajaks i Bajern po 3) su imali duži niz od dve titule i to samo u starom formatu
-Nijedan klub nije imao više od jednog niza u istoriji
- Nijedan klub nikada nije odbranio titulu u novom formatu
- Engleska je jedina imala 6 titula prvaka Evrope u nizu, Španija 5, Nemačka i Holandija po 3
- Samo dva kluba su osvojila titule u novom formatu a da to prethodno nisu učinila i u starom - Olimpik i Borusija
- Samo jedna zemlja je dobila prvaka Evrope u novom formatu a da ga nije imala u starom - Francuska
- Škotska je imala prvaka Evrope pre Engleske
- Otkad se istovremeno više klubova iz iste države takmiči u Ligi Šampiona (97-98.) nismo dobili nijednog novog prvaka Evrope
- Španija je jedina zemlja koja ima dva prvaka Evrope zaredom u novom formatu
- Jedina dva kluba iz istočne Evrope koja su osvojila titulu su Steaua i Crvena Zvezda

Miroslav Kojic

pre 8 godina

statistika je statistika ma koliko vam se to ne svidjalo rodjaci.. :) Drago mi je da se neko setio da ovo objavi, cisto da se ne prepucavamo vise ko je najveci klub u Srbiji.. Volim vas sve.. pozdrav..

skols 18.

pre 8 godina

Gde su velikani celzi siti psz hahahahaha..i da gde je arsenal kolko zaostaje za grandom engleskim..junajted je zakon i svetinja i milion god je ispred ostalih engleza

Shommy82

pre 8 godina

Fascinantni su mi ljudi koji komentarišu i u komentarima traže odgovor, a on lepo piše u tekstu. Dakle UEFA je napravila bukvalno ligašku tabelu svih učesnika ikada. Prosto, pobeda 3 boda, nerešeno 1 i poraz 0. Ništa više. Eto tako se desilo da neke ekipe sa manje trofeja imaju više bodova od nekih koji su više puta osvajali. Notingem je učestvovao samo dva puta shodno tome nema ni mnogo bodova. Dakle tabela je shodna rezultatima i pobedama, a ne učešćima i trofejima.

Ja

pre 8 godina

23 godine ne učestvujemo u lš i još uvek nam niko sa ovih prostora nije ni blizu,shvatate li grobari koliko je Zvezda veliki klub,što je najbolje nikada nas niko (ex Yu) neće prestići
(jen, 25. novembar 2015 22:11)

Poredjenje ti je na nivou deteta od 10 godina, krajnje pristrasno i irelevantno.

Elem, kada je Zvezda postala sampion Evrope, SFRJ se kotirala kao jedna (jos uvek) od najmocnijih drzava Evrope, liga SFRJ je bila medju 4 najjace u Evropi, igrao se Kup sistem, igraci su ostajali i do 25-26 godina u klubovima, fudbal je bio igra, a manje biznis.

Posle te godine, mi smo postali najsiromasniji u Evropi, razoreni, osakaceni, spaljeni na lomaci. I kako mozes ocekivati da tim iz jedne od najsiromasnijih zemalja sa budzetom od 10 miliona (ako je uopste toliko) moze da pobedi sve najjace timove, sa budzetima od 100 miliona i vredne 500, u sistemu gde moras da pobedis barem 10 timova, odnosno vise od 10 utakmica protiv giganata?

Bayern je nekada bio uz rame Zvezdi, tj. Zvezda njemu, a danas bi je dobio sa jedno 7-0, i to ako im nije dan, u predsezoni. Od 1991. su napredovali jedno 5 puta ka gore, mi nazadovali jedno 5 unazad.

Ko je uzeo trofej -- uzeo. Isto je i u kosarci, a evo, krenulo je i u vaterpolu. Nema za nas titula ni u jednom sportu jos jedno 50 godina.

bogoljub

pre 8 godina

Glup nacin bodovanja. Veceras bod Astane isti kao bod zvezde protib bayerna.
Mora se uvesti razlika u bodovanju po svim sistemima takmicenja, koeficijent pobede u stepenu takmicenja i naravno osvajanje. I sada je teze osvojiti ali tada je postojala tezina toga sto je moralo prethodno prvenstvo svoje davse osvoji
Dajte malo kreativnosti stvaraoci liste

veteran

pre 8 godina

Bila Zvezda prvak Evrope, bio Partizan u finalu, bila Srbija na tri mora, bila moja baba devojka........ A gde smo sad? Sad ce svadja oko Ffranje i Krcuna i ko ima lepse dresove! E Srbijo medj sljivama!

lepi

pre 8 godina

E sad I jedni I drugi da se pogledamo u oci I shvatimo da smo potpuno nevidljivi I neubedljivi I da pocnemo sto pre da igramo fudbal a ne medijski rat.Dosta vise prepucavanja.Od proslosti se ne zivi.I Zvezda I Partizan da se sto pre dozovu pameti