Četvrtak, 01.10.2015.

21:00

Cirbes pokrenuo šampiona, Zvezda dobila Megu

Košarkaši Crvene zvezde počeli su odbranu titule u ABA ligi pobedom protiv Mega Leksa u Pioniru rezultatom 76:70.

Izvor: B92

Cirbes pokrenuo šampiona, Zvezda dobila Megu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

196 Komentari

Sortiraj po:

djc-xxx

pre 8 godina

(djc-xxx, 02. oktobar 2015 08:37)

Prvo zagorac nije izaso posle povrede nego je igrao do kraja utakmice i postigo je jos 4p. Drugo prosle godine smo imali oformljen tim jos pocetkom avgusta tako da do pocetka sezone je ekipa bila uigrana a i prvo kolo smo igrali protv nesrecnih bugara koje su svi drali po 20 razlike. Zar nismo i prosle sezone igrali sve utakmice protiv mege na jednu loptu? Zar dzenkins nije mogo da se sastavi do pred kraj sezone? Zar wiliams nije pogodio nijedan sut za pobedu od 20 koje je uputio? Za cirbesa si ti i tebi slicni govorili da je promasaj da je kalina drvo...Nemate pojma o kosarci dajte malo vremena da se momci uigraju pa onda sudite...A da ne pominjem koliko ste jadni kao navijaci zvezde koji pre nego da je sezona pocela vec pljujete iste momke koje su bili deo tog sampionskog tima kojeg pominjes...jadno
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(petarczv, 2. oktobar 2015 11:43)

1. Ako smo prošle godine imali ranije formiran tim a sada ne - i to je problem ili ne?
2. Mega prošle godine sa Jokicem, Miljenovicem, Kešeljem... je jedno, a ova sad je nešto drugo :-)
3. A gde i kada sam ja to kritikovao Cirbesa i rekao da je promašaj? On mi se oduvek dopadao, mada je cinjenica da je
na nekim tvrdim utakmicama EL bio malo upotrebljiv-tek da se Bobi odmori...
4. Ako nema kritike i svi spuštamo glavu na nešto što je očigledno loše, i samo ga bespokorno podržavamo, onda je to totalitarizam, da ne kažem nešto gore....

monarhista

pre 8 godina

Dosao iz Pionira...place mi se.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ovan, 2. oktobar 2015 00:28) # Link komentara


Pa plachi sokole ko te tero da navijas za Megu...

A nik ko da sam ti ja birao:-))

SAŠA FRANKFURT

pre 8 godina

Da nam ne beše Cirbesa izgubili bi mi glatko! Ali čudno je da čovek koji je bio odsutan sa terena skoro dva meseca rastura na parketu. Bilo je loše, ali tek je početak i verujem da će sve doći na svoje mesto. Nastića treba puno više koristiti dečko ima štofa. Inače bez dva ozbiljna pojačanja nemamo šta da tražimo u Euroligi!

petarczv

pre 8 godina

osle odgledanih par pripremnih utakmica i ove sa Megom, koju smo jedva dobili jer je Zagorac izašao i slomio ruku, ja i dalje, dobronamerno tvrdim: OVO JE KRPLJENJE ŠAMPIONSKOG TIMA, A NE STVARANJE NOVOG... Prošle godine smo delovali mnogo jako i u pripremnoj fazi, a tek u ABA ligi...pa krenuli smo sve sa pobedama od po 20-30 razlike...Da li se neko ovde seća? :-)
(djc-xxx, 02. oktobar 2015 08:37)

Prvo zagorac nije izaso posle povrede nego je igrao do kraja utakmice i postigo je jos 4p. Drugo prosle godine smo imali oformljen tim jos pocetkom avgusta tako da do pocetka sezone je ekipa bila uigrana a i prvo kolo smo igrali protv nesrecnih bugara koje su svi drali po 20 razlike. Zar nismo i prosle sezone igrali sve utakmice protiv mege na jednu loptu? Zar dzenkins nije mogo da se sastavi do pred kraj sezone? Zar wiliams nije pogodio nijedan sut za pobedu od 20 koje je uputio? Za cirbesa si ti i tebi slicni govorili da je promasaj da je kalina drvo...Nemate pojma o kosarci dajte malo vremena da se momci uigraju pa onda sudite...A da ne pominjem koliko ste jadni kao navijaci zvezde koji pre nego da je sezona pocela vec pljujete iste momke koje su bili deo tog sampionskog tima kojeg pominjes...jadno

NCZ

pre 8 godina

Slažem se da treba vremena da se upoznaju i shvate svoju ulogu u timu, ali ljudi mi nemamo nijednog šutera u celoj ekipi... Nemamo onog što bi Moka rek'o 'kučkinog sina' kao što su bili williams i kalinić koji će da promaše 5 šuteva i onda da ubace 20 poena. Po meni fali nam jedan šuter i fizički dominantna četvorka. E sad gde to naći... Sve u svemu, videćemo ali meni sve ovo bez pojačanja deluje previše nesigurno.

Ermin

pre 8 godina

Laza i Simon porobili. Cirba kao Sek. Nastic ce biti strasan sledece godine uz jos malo misica. Tomson dobar igrac, videce se. Ostali, ni za prelaznu...

djc-xxx

pre 8 godina

Posle odgledanih par pripremnih utakmica i ove sa Megom, koju smo jedva dobili jer je Zagorac izašao i slomio ruku, ja i dalje, dobronamerno tvrdim: OVO JE KRPLJENJE ŠAMPIONSKOG TIMA, A NE STVARANJE NOVOG... Prošle godine smo delovali mnogo jako i u pripremnoj fazi, a tek u ABA ligi...pa krenuli smo sve sa pobedama od po 20-30 razlike...Da li se neko ovde seća? :-)

Dejan

pre 8 godina

Prema informacijama koje imam a pouydane su u narednim danima zvezda dovodi 2 odlicna pojacanja na pozicijama 2 i 3. E to ce onda da bude tim za EL mada i dalje mi je diskutabilna pozicija 4

sasa

pre 8 godina

Veoma teska utakmica, vidi se da Zvezda nije uigrana, ali istina je i da joj nedostaje dobar suter na poziciji 3. Moram da primetim da Guduric u opste ne igra, ovaj decko ima veliki potencijal i mora da igra, ako ce sedeti na klupi bolje je da ga posalju negde na kaljenje, ali u neki tim ABA lige posto je nasu ligu prerastao. Moje je misljenje da on ima mesta u Zvezdi i da mu se mora pruziti prava sansa, nemoze se preko noci postati dobar igrac.

Sto se tice Mege, ima odlican tim samo ako uspeju da ostanu na okupu, svidja mi se kako ih Milojevic vodi, ima dobru viziju i trebalo bi da razmisli da krene dalje posle ove sezone.

sasha

pre 8 godina

meni je utisak večeri Mitrović. U poslednjoj četvrtini 3 puta ostaje sâm na šutu za 3 i umesto da proba on ide na neku kilavu fintu šuta, koju ni kod mene u ulici ne bi nikome prodao, i iz nekog polu ulaza baca loptu u pravcu koša...

afrogipsy

pre 8 godina

Neugiranost je cinjenica, nije tacno da nam je tim osrednji, dobar je to tim ( ne bas za final 4 ,ali za nesto slicno kao prosle godine je ok ) . Raduje me povrtak Simonovica, Lazic polako postaje jedan od lidera ove ekipe, Nastic je dobro pojacanje, od Cirbesa cemo se nagledati dobrih partija ove sezone...Rebic ulazi u seniorski ritam,Izraelac je dobar... Topsona cemo sacekati, proradice...ali...bojim se da je Dangubic izgubljen slucaj, a bojim se i da smo na Sofoa bacili solidne pare za koje smo moglineku zverku da dovedemo. Covek je zreo za neku ligu veterana u basketu i to pod uslovom da moze da odmori malo, tokom utakmice- ovo trcanje tamo ovamo nije vise za njega.On je nekad bio prava napast pod kosem , ali vise nije i nece nikada vise biti. Moze da bude drugi centar za 10 ak 15 min, ali... mi nemamo budzet toliki da za igraca sa takvom ulogom izdvojimo 325000 evra- tako da je to promasaj. Mitrovic me iz dana u dan sve vise nervira...decko mora da pocne da ukljucuje mozak i da igra ono sto ume ili ce zavrsiti u poljskom, ceskom ili belgijskom prvenstvu. Kapitensku traku treba dati Lazicu.

Qoozma

pre 8 godina

Kako je smesno da grobarcici komentarišu basket !
(Batko, 01. oktobar 2015 23:11)

Ti dečko imaš strašan kompleks, i to ti kažem kao objektivni navijač košarke. Upoređuješ jedan KK Partizan sa zvezdom u ovom sportu?

Nikola

pre 8 godina

Onaj tim Partizana sa Tripkovicem, Tepicem i Velickovicem bi dobio ovaj tim Zvezde sa Mekelom, Mitrovicem i Skorcijanitisom jedno 20 razlike. Pri tome, uzmite u obzir kolika su primanja bila trojici Srba od 20 godina, a kolika su ovim "zvezdama". Zato nikada necete biti veliki klub, igraci su vam limitirani, od njih vise niko ne moze da napreduje, osim Gudurica koji nece ni igrati i koji ce vec od ove sezone poceti da stagnira. Mozda boli, ali to vam je realnost. Dzaba vam novci, moji sinovci.

zmajognjeni

pre 8 godina

Svi "razocarani zvezdasi" koji vec posle prve utakmice znaju da je sezona propala i spremni su da se odreknu svoje sezonske slobodno mogu da je daju meni, znam sta cu da radim sa njom. Vidimo se.

luka

pre 8 godina

Da od Dangubića 'leba nema, to je valjda svima jasno, ali sada moram da se složim sa većinom koja kritikuje Mitrovića. Potpuno se pogubio, i teško da ćemo od njega videti velike koristi ove sezone, a tu smo najtanji, tako da bez nove četvorke neće valjati. Ne bih se složio da je Mekel bio toliko loš, rano je to da se kaže za jednog pleja. Ima tu materijala, iako je daleko od vrhunskog igrača. Mislim da će, ako proigra, biti dobar za ABA finale, a o nekom rezultatu u Evroligi sa ovim timom, ipak je teško govoriti, koliko god svi mi to želeli. Očekivao sam pravo pojačanje, a ne Simonovića, ali ostaje nada da će doći još neko. Cirbes iznenadio, nadajmo se njegovoj dobroj sezoni.

zmn

pre 8 godina

cirbes je kralj,i trebao bi on da bude startni centar sofo nazalost nema snage da odigra vise od 10 min po mecu,nastic dobar i trebao bi radonja da ga stavi na 4 ku,kada je sofo u igri,od rebica nece biti nikad vrhunski plej max prosek,jovic odlican ogroman napredak,danguba moze i mora mnogo bolje,lazic odlican,tompson i mekel su tek dosli i nadam se da ce se pokazati kao dobri.za aba ligu smo ok,ali za el moraju neka pojacanja.wili da nam se vrati u decembru i neka dobra cetvorka i to je to

od brega odvaljen

pre 8 godina

Cirbes mocan, pikenrol igra za 10.jovic odbrana odlicna ali i dalje sklon velikim greskama u napadu.Mekel sjajan na ulazu i dobar pregled igre ali ocigledan problem sa udvajanjem i iskakanjem 5-ice na njega.Verovatno je tu problem neuigranost.Jako los Dangubic i Mitrovic.Dangubic ako ne iskoristi ove sezone sansu zavrsice u fmp-u do kraja karijere.Nije dobro poceo.Lazic standardno veoma koristan.Prijatno iznenadjenje Nastic.Najvece razocarenje Arena sport.Potvrda da ovaj kanal ne treba da prenosi ni Aba ni superligu u fudbalu.Sve na sk ljudi rade posao profi.

011

pre 8 godina

Rebic je napredovao najmanje 50% i treba mu dati sto vise vremena u igri ,izraelac nije Wilijams ocigledno.Tomson prakticno nije ni igrao(nadam se da je zbog lakse povrede),Nastic odlican ,Jovic samo odbrana ,Lazic je pokazao koliko se Djordjevic ogresio....I ako sam bio protiv dovodjenja Simonovica on je danas ipak nesto pokazao.Najvece razocarenje je Sofo ali ja ipak verujem u njega i njegovo iskustvo.A Dangubic uobicajno katastrofa(sa ovom tehnikom suta nije ni za srpsku ligu),covek koji puca od samopouzdanja je Cirbers(konaxno igra vrhunsku kosarku).Moramo da dovedemo jos jednog mocnog crnca koji probija sam i izmislja poene ...Mislim da bi Erceg samo pomesao karte ali bi Zvezda u toj podeli izgubila.

Mare

pre 8 godina

Ne zaliti za Ercega i jos jednog dobrog beka sutera i odlican tim. Jos je rano za prognoze ali pojacanja su imperativ, inace u EL nemamo sta da trazimo.

Kosta

pre 8 godina

Mekel je jako sebican. Prvo gleda sebe a ne tim, i uvek tu jednu kljucnu sekundu kasni sa zavrsnim pasom ili sutem. I mnogo, bas mnogo tapka loptu u prazno.

милојко

pre 8 godina

sofo nije u formi, ocigledno los je izbor thompson, mekel dodavac, sut blagi uzas, opet nema vodje i igraca koji ce da odlucuje u bitnim trenutcima, bice ovo teska sezona, ako prodjemo u top 16 evrolige bice uspeh!

DedaMiloje

pre 8 godina

Ljudi šta je vama, polako, nije delovalo dobro, Mega je odlična ekipa i uvek se mučimo sa njima. Mekel je odličan igrač, čovek ima deset treninga sa Zvezdom. Vidi se da još ne poznaje igrače. Imamo problem sa povredama, neuigrani smo, kasno se ekipa stavila, polako biće bolje. Cirba pokidao...Nastić je mislim veliki projekat za budućnost.

misko ajkula iz holandije

pre 8 godina

Sofo skup a malo pokazuje,lako pravi licne,nema sanse da odigra preko 20min jer ima 3tone. Sporazumno ga najuriti i dovesti za ugovor od 300hiljada neku zver od 215cm da bude dominantan u reketu. Fali nam bek suter koji ima i ulaz i fale krilo i krilni centar. Znam da je tesko sve dovesti al ako je budzet 5,5miliona i ako mislimo u top 16 moramo se pojacati. Treba nam atleta na poziciji 4 slicno Sloteru ili Lavalu...koji zna ledjima a napravi po 10skokova i 2-3rampe. Simon je dobar u odbrani al los napadac,npr igrac kao Silb je idealan jer pogadja teske suteve i iz bloka i iz driblinga a to Simon i Danguba nisu. Ako smo dobili 1,4mil eura za Bobija i Kalinu taman za te pare 4 top igraca. Partizan je godinama dovodio igrace iz manjih klubova a super pogadjao sa njima(bo,bertans,kinsi,veseli) Veliko je trziste a mnogi bi dosli kod nas zbog evrolige i tako se preporucili bogatim klubovima

Voip

pre 8 godina

Bio na utakmici. Jesam se iznerviro zbog neuigranosti i neodlucnosti u pojedinim momentima ali sad hladne glave vec sada mogu reci da imamo dobre igrace i ove godine. Pojacanja su dobra i kad se to poslozi opet cemo da meljemo. Ono sto nam treba jeste visoko krilo koje ima dobar sut za tri a moze po potrebi da se spusta na cetvorku, Simonovic to moze ali brate mili oseca se na tribinama koliko covek treperi od nesigurnosti i treme a moze biti odlican igrac.

Aleksis Sanco Panco

pre 8 godina

Sad ce ljudi da mi zamere ovo, ali moje misljenje je da je recimo Lazic taj tip igraca koji ima hrabrosti da se zaleti na kos ili sutne za razliku od Gagija Milosavljevica i da je zato pre trebalo on biti pozvan u reprezentaciju. Dangubic, delujd mi kao ok momak ali ne ocekujem od njega puno sta. Po mom skromnom misljenju najveci promasaj Zvezde u zadnjih ne znam koliko godina. U Mitrovica imam puno poverenje. Meni je svoje mogucnosti pokazao protiv Galatasaraja u Istanbulu prosle sezone i to ocekujem da radi i ove. Tejica, iskreno, takodje ne cenim preterano, Rebic prosto nije kalibar, ostali- pa volim ih kao bracu.

NemanjaVac8

pre 8 godina

Dobija ovo državni projekat.
Klasično u trećoj četvrtini kreće tuča i prljava igra gde sudije ne mogu fizički da isprate i sviraju sve kontakte, tu se pravi preokret i na kraju državni projekat dobija desetak razlike.
(Bagg, 1. oktobar 2015 22:19)
...
Malo si se zeznuo, radi se o regionalnom projektu.

metall

pre 8 godina

Kao sto kaze nas narod, prvi macici se u vodu bacaju. Ok, pobeda je bitna za pocetak i to je najvaznije. Evidentno je da mnogo toga jos ne stima, ali za neku ocenu i poredjenje sa proslogodisnjim timom je ipak mozda prerano. Deluje naizgled slabije, ali vreme ce dati odgovore. Po meni, pozicije 1 i 5 su vise nego dobro pokrivene (Mekel i Jovic, odnosno Cirbes, Sofo i Nastic jesu snaga ovog tima), a o pozicijama 2,3 i 4 se svakako da diskutovati. Lazic vredi svake pare, iako se od njega ne moze ocekivati da kao veceras daje uvek 10 + koseva. Sa ostalima nisam siguran - Mitrovic igra po principu toplo hladno, Tomson je za sada van ritma, Dangubic u skladu sa svojim prezimenom (stvarno steta za njega s obzirom na fizikalije), Simonovic kao i uvek od ocaja do sjaja i nazad, a Rebic jos mora da se dokazuje. Mislim da nam definitivno treba jedna atletski jaka cetvorka i svakako jedan suter ubica, a verujem da i Uprava to kapira. Vreme brzo ide, i o novim pojacanjima treba brzo razmisljati!

triplem

pre 8 godina

strasno su me nervirali pasovi na centra posle udvajanja naseg pleja. lopta mora na krilo i onda se otvara najmanje 5 napadackih opcija iz tog viska. inace klinci iz mege imaju odlicnu odbranu. sa zadovoljstvom cu ih pratiti jer sam siguran da cemo se ponovo sresti u polufinalu.

Euforija

pre 8 godina

Losa Zvezda, losa Mega, losa Arena! Laza, Cirbi i Jovic su nam glavni igraci, a pojacanja - 0.Slobodna bacanja - 15/31, ni 50%.Izgubljene lopte - 19. Sve u svemu, veoma lose za prvi utisak!

joca

pre 8 godina

prenos kao dial up varijanta. Zirbes veliki gospodin, vrhunska pick and roll 5ica, pouzdan i mocan. sto se tice mogucnosti u EL bez pojacanja na 2 i 4 i veeeelikog rada 3 pobede su maximum. nadam se da gresim.

mik

pre 8 godina

Šta ste odmah krenuli da pljujete,tek je prvi meč. Setite se i prošle godine smo prvi meč odigrali dosta loše(mislim da je bio Levski u Pioniru) pa je onda sezona bila iz snova. Možda ova ekipa nema kvalitete kao ona prošlogodišnja,ali svakako je rano za ocenjivanje. Uz jedno pojačanje,mislim da ova ekipa može lagano do titule u ABA ligi,a što se tiče EL,grupa je baš baš jaka,tako da će biti surovo. Ali prioritet treba da bude plasman u EL i sledeće sezone,da se održi kontinuitet.

monarhista

pre 8 godina

Koliko sam puta ovih dana napisao da ce sa Zirbesom biti sve drugacije...bice ovo strasna ekipa!!
PS.Mitar je zreo za jednu vaspitnu iza ushiju da mu proradi testosteron:-))

Toto-ko-tunjo

pre 8 godina

sta se javljaju ovi sto ni sebe ne gledaju? (tompoos, 01. oktobar 2015 23:08)

Nemoj, nije im lako. Veceras su u tripu "Kizo, ostani!". Do subote.

tompoos

pre 8 godina

Kojih bre 3000 u Pioniru je bar 4500 (baki, 01. oktobar 2015 22:20) Ma vas ima 200 miliona kako kaže Bajaga.
(Marko, 01. oktobar 2015 22:43)

sta se javljaju ovi sto ni sebe ne gledaju?

Milan

pre 8 godina

Da se oglasim...Vidim ovde vec pljuvanje po ekipi...Vi kojiu pljujete sada nemojte kasnije da ih velicate!Ljudi morate shvatiti da se i PROSLI TIM mucio sa ovom MEGOM!A ne ovaj koji se tek uigrava!!Jeste danas bila losa tekma, ali pobedili smo!Zaigrali smo mnogo bolje posle one tehnicke Radonje!Kritikovacu danas Mitrovica i Dangubu jer treba bolje a oni mogu bolje definitivno!Dosta pogresnih pasova od Mitra..Al nadam se da ce biti bolje!Danas su svi sutirali ocajno bacanja!Tako da tu necu izdvojiti nikog a i to treba bolje i verujem kako sezona bude odmicala bice bolje!Mekel solidan danas imao je 9p 7a i 4 prodate lopte...Simon korektan danas pokupio dosta skokova...Jeste da je masio neke otvorene pozicije ali dao6p.. Sofo me je malo razocarao danas ali verujem u njega!Lazic i Zirbers(izlazi iz povrede) odlicni!Sad tek vidim koliko je on podcenjen bio pored Bobija!Thompson nije mnogo igrao zbog povrede(nesto sa sakom)...Nastic dobra rola u minutima kojima je ubacen...Rebic onako onako...Dao je onu trojku koja je prekinula seriju promasaja...I jos da dodam puna podrska Radonji i ekipi!!!

Batko

pre 8 godina

Evroligaska ekipa nema sta ubedjivo cete biti poslednji u EL sve sa Soping MOL navijacima!
(cirkus, 01. oktobar 2015 22:41)

Mi cemo negde biti poslednji....ali. i necete biti NIGDE

Stari Zvezdas

pre 8 godina

Колико ја видим Томсон и Мекел су најобичнији додавачи лопте као Ребић прошле године.Боље би прошли да је Звезда довела Недовића и Загорца на пример.Настић јако добар и употребљив.Ми Звездаши мораћемо ове године да много упредемо нерве у конопце како би гледање утакмица наше Звезде било мање опасно по здравље.Без обзира што је тек почетак сезоне нема сада у Звезди мајстора,све осредњи подизвођачи.

SASA

pre 8 godina

POCELO JE:

UH, jos jedna tesna pobeda protiv sve boljeg M-Leksa, i odlicnog R.Zagorca kome je 1 akok ne dostajao za double double, i nema sumnje ako nastavi ovako da igra, kuca na vrata A-reprezentacije.
Odlican ulaz, pregled igre, napada kos, sjajno skace i oldican sa linije penala...Zagorac je super star!!!
Sjajna Mega jos jednom demonstrirala kak se igra timska kosarka, i trener MIlojevic je do sad sebe establirao kao obedljivog 1 strucnjaka ABA Lige...
Njegov tim nema u proseku ni 21 godinu, ali kako momci igraju je naprosto odlicno, i treba im dati priliku, a ne seljakati ih svake godine iz mesta u mesto, jer od tog nema buducnosti...
Sto se tice Zvezde, dovoljna je bilpo jedno polvreme za pobedu, ia ako se vidi jasno da Sofo je kilometrima daleko od forme, a i Thmpson, i da su samo smetali,,, Nastic je pokazao da se na njega moze racunati, Dangubic sve bolji, Mekel pokazo da nije Viliams, ali ipak ozbiljan igrac...
Mitrovic daleko od one igre koja treba, gubio je lopte sakom i kapom, uzasan na boksiranju, i ne odlucan...
Skroz svestrani Lazic je sa pravom pokazao da Balizc u opste nije potreabn ovoj ekipi,i na momente je igrao stvarno dobro,,,
DObrodosao REBRON, REbic sa savikm finom minutazom, i igrom, nije mu lako, ali polako ulazi u tim, ...
SVe u svemu, ima jos puno da se radi na ovoj ekipi, i9 veseli cinjenica da ova ekipa moze samo bolje od ovog, i da je pobeda dosla i pored 15 promaseni slobodnih bacanja, i jasno se vidi da nismo kompletni..

oberin martel

pre 8 godina

Nikad Zvezda više neće imati tim kao prošle sezone, to je možda najbolji tim u istoriji Zvezde, ovo je žalosno gledati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Saša, 1. oktobar 2015 22:17)

Žalosno je da su ovakvi Zvezdini navijači. Tim se tek formira, Mekel je tek stigao, Tompson do pre par dana povređen... Treba vremena da se to sklopi i uigra.

novica

pre 8 godina

Po starom receptu,malo Cirbes,malo sudije i pobeda Pantera.
Dokle više?
U zadnjih 5 utakmica Mega 4puta pokradena?!
Uh,ne to je bilo sa onima iz Železnika,izvinite,delije!

karma

pre 8 godina

Kako vas nije sramota? Vi sebe zovete navijacima Crvene zvezde? Pravi navijac ce uvek biti uz tim i kada gube 30i kada vode toliko. A vidim i Radonja se tera lepo Boga mi. Nekada mi je zaista krivo sto pratim sport...

CvetkoV

pre 8 godina

Pobeda je pobeda, i kao takvoj joj se ne gleda u zube.
A ovima sto vec kukaju imam samo da kazem da se ponasaju nezahvalno i razmazeno, i da prenagljuju mnogo, mnogo. Nije ovo ni 40%...

Cordel

pre 8 godina

Ko kaze da Mekel nema pojma. Taj kosarku gleda prvi put u zivotu. Decko je stigao, totalno je neuigran. Probijao je sa svih strana, ostavljao same igrace kako je hteo. A ovo nije ni njegovih 50%. Mitar izuzetno tanak, Danga isto. Ali nadam se da ce se polako vratiti u ritam. A sta reci za gvozdenog Maika, kako dobro covek pick igra da nema dalje.

Jo1e

pre 8 godina

Kojih bre 3000 u Pioniru je bar 4500
(baki, 01. oktobar 2015 22:20)

Ma vas ima 200 miliona kako kaže Bajaga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 1. oktobar 2015 22:43)

Ko to slusa nase pesmice srce maleno nemocno?

Nebojsa

pre 8 godina

Ovo je prva utakmica ove sezone ako smo pravi zvezdasi moramo reci da je ovaj tim tek u formiranju da se ocekuju jos neka pojacanja da ovi novi igraci koji su dosli treba ce im malo vremena da se uklope neki su dosli iz povrede a neki su tek sad dosli ne treba kritikovati odmah mora se u hodu raditi i biti uz njih i trenera Radonjica

talicni_tom

pre 8 godina

Zvezdas sam, ali iskreno sudije u drugom poluvremenu navlace za nas samo tako, mada, ruku na srce, Mega nas ni ravnopravnim sudjenjem ne bi dobila, nemaju iskustva i herca!

alexa_bg

pre 8 godina

Gledam utakmicu i posmatram koliko se Sofo ubi u 3/4 da ugura meginog centra u reket i niko mu ne odigrava i nekoliko puta mora da bezi da mu ne bi svirali 3 sek. Inace treba vremena da se uigraju bice to sve ok.

hesky

pre 8 godina

Dobra utakmica,vidi se da se jos uigravamo ali bice to ok,pohvale za Megu i dobru igru takodje i jedan veliki minus za arenu sport koja prenosi ovu utakmicu,izgubio sam zivce gledajuci zadnje minute 3 cetvrtine imam utisak kao da prenose direktno iz Egipta a ne pionira krajnje amaterski...

Bne84

pre 8 godina

@talicni_tom

I ja sam zvezdas ali uopste nisi u pravu sto se tice megaleksa da nemaju herca, narociti mali Zagorac, igra bez respekta, podseca na Bjelicu i vec sad je bolji od Dangube i pre njega treba u A selekciju iako su 3 i 4, a Zagor ima bolju tehniku, Rebic nema herca ne znam sto se ne oslobodi ima dobar sut, Simon u kontraritmu od evropskog, za Mekela rano davati prognoze nov je...

Bagg

pre 8 godina

Dobija ovo državni projekat.
Klasično u trećoj četvrtini kreće tuča i prljava igra gde sudije ne mogu fizički da isprate i sviraju sve kontakte, tu se pravi preokret i na kraju državni projekat dobija desetak razlike.

Janko

pre 8 godina

Bruka i sramota što se tiče prenosa Arene sport. Šta li se koji đavo vataju za prenos kad obo ne liči ni na šta. Što se tiče Zvezde, vidi se velika neuigranost ali istina je da fali dobar bek šuter i dobra četvorka.

paklena pomorandza

pre 8 godina

Kakvo polaganje Dangubica, decko nije obruc potrefio - tablu jeste :)
Imam utisak da je svoj maksimum dostigao, stagnira vec 2,3 ako ne i vise godina. Steta, ostace samo skok od njega...

fancy

pre 8 godina

Ovo je Rebiceva utakmica! Mekel me je blago razocarao. Kvalitet Zvezdine igre kao i kvalitet prenosa...nadam se da ce biti bolje u drugom poluvremenu u oba slucaja.
Fali mi Willi ne mogu da vam opisem koliko...ne dovesti crnca za play-a ej???!!! Cemu sluzi Mekel jebes igraca kad ne moze da iskreira sebi sut! Florens bio bio premija!

Стефан

pre 8 godina

Ови што пљују Мекела,нек се сете да је вилијамс прошле године у првом колу дао 2 поена.

Kibo

pre 8 godina

Necu sada da glumim ili kritikujem selektora, ali mislim da je Lazic stvarno mogao biti u reprezentaciji, cenim i Gagija, slicni su igraci, fanaticna odbrana uz dobar sut sa distance i kad-kad odrade prodor, ali onda je Gagiju trebala da se da sloboda pri sutu, a ne samo da bude covek sa zadatkom da "pokida" u odbrani par minuta, i napolje. Tako nije mogao da prikaze igru iz Partizana, a pogledajte Lazicevu proslu sezonu, kao i ovu sad kako je poceo... Ili je mogao umesto Simonovica, covek je veoma, veoma zahvalan, konstantan igrac, i ne bi me zacudilo da bude jedan od lidera Zvezde ove sezone.

veliki strumf

pre 8 godina

Samo 26 poena Megi za poluvreme! Bruka! Pisao ja juce da je ovo limitiran tim, veoma malo igraca koji imaju poene u rukama, sve neki kobajagi defanzivci, sporni smo bukvalno na svim pozicijama. Bez 2 ekstra pojacanja, bicemo topovska hrana u Evroligi.

Kale_Pravi

pre 8 godina

Za 14 minuta ucinak bekova i krila Zvezde 2 poena(izostavljam Tomsona namerno)... Vrlo lose. Nemam Arenu, ali ovo je vrlo lose. U subotu dolazi Buducnost....Ljudi, ovo je neuigrano, cak sta vise bojim se da harmoniju i razumevanje igre izmedju igraca ove godine nemamo. Auh. Nadamo se da ce se nesto promeniti. Ide i EL. Gospodo, zabrinut sam!

deda

pre 8 godina

Sad kad vidim da je Zirbes usao i da je spreman siguran sam da ce sezona dobro zapoceti. Zirbes je najveca nada Zvezde ove godine. Na www.carvinghistory.com/anketa4.php on ubedljivo vodi kao najbolji Zvezdin kosarkas. Od Februara prosle godine je naprosto sjajan.

kokanidja

pre 8 godina

Ja ne znam da li se ovo samo meni desava, tj na mojoj kablovskoj, ili svi imate problema sa slikom? Ne mogu da verujem da svaku utakmicu na areni gledam sa smetnjama, bilo da je fudbal ili kosarka??? Na sport klubu mi se to nikad ne desava.

chivu

pre 8 godina

I zasto ne igra Guduric? Vracen je Simonovic, svaka njemu cast ali nije bio potreban pored Dangubica i Tompsona. Fali cetvorka, zar nije ocigledno?

Užas!

pre 8 godina

Ključam od besa! Tražim pola sata linkove da gledam moj omiljeni klub u omiljenom sportu i radi samo jedan i to se čuje ton a nema slike! Dokle više ovaj teror nad ljubiteljima sporta u Srbiji da nemamo gde da pratimo domaći sport? Da li ikog zanima koliko ljudi ima Arenu? Koliko sam samo bio srećan prošle godine zbog Sportkluba a sada mi se zgadila cela godina! A kad pomislim da narednih 5 godina prenosi Arena presedne mi sve! Ako je neko našao normalan link molim ga da objavi.

Nolan

pre 8 godina

Neopisivo mi je drago što nisam uzeo sezonsku i nimalo mi se ne sviđaju nosioci igre, pre svega:
Dangubić - Miškova prevara veka, momak osim atletskih predispozicija nema ništa. Šut neprecizan, u prodoru gubi loptu...
Simonović - mislim da nije potrebno objašnjenje, pogledati sezonu 13/14.
Mekel - šut nikakav, ne znam odakle ideja da se dovodi plejmejker koji nije Amerikanac. Kad sam to napisao, gomila minuseva.
Sofoklis - nije više taj igrač kao što je bio, mnogo spor.

Upravu treba da je sramota što je posle onakve sezone i prodaje Kalinića za milion evra dovela igrače za nivo Evrokupa.

File

pre 8 godina

Ovaj tim Zvezde nema dusu, to je naveci problem. Potpuno haoticno selektiran, vidi se da je postojala ideja kako bi to trebalo da izgleda ali su dovedeni pogresni igraci. Konkludentna radnja da Zvezda salje na pozajmicu jednog od najboljih mladih igraca Evrope znaci da strucni stab ne zna kako da afirmise perspektivnog igraca sto je najveci problem Zvezde kao kluba. Ceo taj sistem sa FMP-om onda nema smisla. Ono sto je cinjenica to je da Zvezda od kada je krenula u fuziju nije afirmisala nijednog mladog igraca, a u svom pogonu ima sve najbolje iz Srbije.

Lamelash

pre 8 godina

Ova utakmica ce samo jedno pokazati. Da se sa Megom odlicno radi. Tim je ove godine mladji nego prosle. Bravo za Megu. Bravo za Milojevica

Realan samo

pre 8 godina

Kad čovek pomisli da je video već najružniji košarkaški dres, počne nova sezona ABA lige. :)

Ali, svaka čast Megi za rezultate svih ovih godina...

zzbz

pre 8 godina

Za sada ocajna Zvezda, standardno ocajna arena sa prenosom, neverovatno losa slika koja se u momentima pretvara u "kockice", par puta zamrznuta slika sa tonom u pozadini, dok ovo kucam vise nemamo ni sliki ni ton...Sta reci, zao mi sto je SK izgubio trku sa ovim luzerima...

Sacramento Kings

pre 8 godina

Gledam tekmu i sve cekam da vidim na klupi ili kako ulazi na teren Jaka, ona njegova energija, borbenost, dizanje atmosfere... neverovatno da mi neki igrac prirastao srcu toliko, znam da nije najbolji ali eto. Naravno o Djenka, Willy, Kalina, Bobi...sve sjajni ljudi i kosarkasi, prosle godine smo stvarno imali timcinu u svakom pogledu.Idemo momci, tek je pocetak, verujem u Vas.

Užas!

pre 8 godina

Ključam od besa! Tražim pola sata linkove da gledam moj omiljeni klub u omiljenom sportu i radi samo jedan i to se čuje ton a nema slike! Dokle više ovaj teror nad ljubiteljima sporta u Srbiji da nemamo gde da pratimo domaći sport? Da li ikog zanima koliko ljudi ima Arenu? Koliko sam samo bio srećan prošle godine zbog Sportkluba a sada mi se zgadila cela godina! A kad pomislim da narednih 5 godina prenosi Arena presedne mi sve! Ako je neko našao normalan link molim ga da objavi.

Jo1e

pre 8 godina

Kojih bre 3000 u Pioniru je bar 4500
(baki, 01. oktobar 2015 22:20)

Ma vas ima 200 miliona kako kaže Bajaga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 1. oktobar 2015 22:43)

Ko to slusa nase pesmice srce maleno nemocno?

Lamelash

pre 8 godina

Ova utakmica ce samo jedno pokazati. Da se sa Megom odlicno radi. Tim je ove godine mladji nego prosle. Bravo za Megu. Bravo za Milojevica

Стефан

pre 8 godina

Ови што пљују Мекела,нек се сете да је вилијамс прошле године у првом колу дао 2 поена.

joca

pre 8 godina

prenos kao dial up varijanta. Zirbes veliki gospodin, vrhunska pick and roll 5ica, pouzdan i mocan. sto se tice mogucnosti u EL bez pojacanja na 2 i 4 i veeeelikog rada 3 pobede su maximum. nadam se da gresim.

chivu

pre 8 godina

I zasto ne igra Guduric? Vracen je Simonovic, svaka njemu cast ali nije bio potreban pored Dangubica i Tompsona. Fali cetvorka, zar nije ocigledno?

Cordel

pre 8 godina

Ko kaze da Mekel nema pojma. Taj kosarku gleda prvi put u zivotu. Decko je stigao, totalno je neuigran. Probijao je sa svih strana, ostavljao same igrace kako je hteo. A ovo nije ni njegovih 50%. Mitar izuzetno tanak, Danga isto. Ali nadam se da ce se polako vratiti u ritam. A sta reci za gvozdenog Maika, kako dobro covek pick igra da nema dalje.

alexa_bg

pre 8 godina

Gledam utakmicu i posmatram koliko se Sofo ubi u 3/4 da ugura meginog centra u reket i niko mu ne odigrava i nekoliko puta mora da bezi da mu ne bi svirali 3 sek. Inace treba vremena da se uigraju bice to sve ok.

Janko

pre 8 godina

Bruka i sramota što se tiče prenosa Arene sport. Šta li se koji đavo vataju za prenos kad obo ne liči ni na šta. Što se tiče Zvezde, vidi se velika neuigranost ali istina je da fali dobar bek šuter i dobra četvorka.

oberin martel

pre 8 godina

Nikad Zvezda više neće imati tim kao prošle sezone, to je možda najbolji tim u istoriji Zvezde, ovo je žalosno gledati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Saša, 1. oktobar 2015 22:17)

Žalosno je da su ovakvi Zvezdini navijači. Tim se tek formira, Mekel je tek stigao, Tompson do pre par dana povređen... Treba vremena da se to sklopi i uigra.

Realan samo

pre 8 godina

Kad čovek pomisli da je video već najružniji košarkaški dres, počne nova sezona ABA lige. :)

Ali, svaka čast Megi za rezultate svih ovih godina...

Toto-ko-tunjo

pre 8 godina

sta se javljaju ovi sto ni sebe ne gledaju? (tompoos, 01. oktobar 2015 23:08)

Nemoj, nije im lako. Veceras su u tripu "Kizo, ostani!". Do subote.

Batko

pre 8 godina

Evroligaska ekipa nema sta ubedjivo cete biti poslednji u EL sve sa Soping MOL navijacima!
(cirkus, 01. oktobar 2015 22:41)

Mi cemo negde biti poslednji....ali. i necete biti NIGDE

Milan

pre 8 godina

Da se oglasim...Vidim ovde vec pljuvanje po ekipi...Vi kojiu pljujete sada nemojte kasnije da ih velicate!Ljudi morate shvatiti da se i PROSLI TIM mucio sa ovom MEGOM!A ne ovaj koji se tek uigrava!!Jeste danas bila losa tekma, ali pobedili smo!Zaigrali smo mnogo bolje posle one tehnicke Radonje!Kritikovacu danas Mitrovica i Dangubu jer treba bolje a oni mogu bolje definitivno!Dosta pogresnih pasova od Mitra..Al nadam se da ce biti bolje!Danas su svi sutirali ocajno bacanja!Tako da tu necu izdvojiti nikog a i to treba bolje i verujem kako sezona bude odmicala bice bolje!Mekel solidan danas imao je 9p 7a i 4 prodate lopte...Simon korektan danas pokupio dosta skokova...Jeste da je masio neke otvorene pozicije ali dao6p.. Sofo me je malo razocarao danas ali verujem u njega!Lazic i Zirbers(izlazi iz povrede) odlicni!Sad tek vidim koliko je on podcenjen bio pored Bobija!Thompson nije mnogo igrao zbog povrede(nesto sa sakom)...Nastic dobra rola u minutima kojima je ubacen...Rebic onako onako...Dao je onu trojku koja je prekinula seriju promasaja...I jos da dodam puna podrska Radonji i ekipi!!!

Nebojsa

pre 8 godina

Ovo je prva utakmica ove sezone ako smo pravi zvezdasi moramo reci da je ovaj tim tek u formiranju da se ocekuju jos neka pojacanja da ovi novi igraci koji su dosli treba ce im malo vremena da se uklope neki su dosli iz povrede a neki su tek sad dosli ne treba kritikovati odmah mora se u hodu raditi i biti uz njih i trenera Radonjica

monarhista

pre 8 godina

Koliko sam puta ovih dana napisao da ce sa Zirbesom biti sve drugacije...bice ovo strasna ekipa!!
PS.Mitar je zreo za jednu vaspitnu iza ushiju da mu proradi testosteron:-))

Nolan

pre 8 godina

Neopisivo mi je drago što nisam uzeo sezonsku i nimalo mi se ne sviđaju nosioci igre, pre svega:
Dangubić - Miškova prevara veka, momak osim atletskih predispozicija nema ništa. Šut neprecizan, u prodoru gubi loptu...
Simonović - mislim da nije potrebno objašnjenje, pogledati sezonu 13/14.
Mekel - šut nikakav, ne znam odakle ideja da se dovodi plejmejker koji nije Amerikanac. Kad sam to napisao, gomila minuseva.
Sofoklis - nije više taj igrač kao što je bio, mnogo spor.

Upravu treba da je sramota što je posle onakve sezone i prodaje Kalinića za milion evra dovela igrače za nivo Evrokupa.

mik

pre 8 godina

Šta ste odmah krenuli da pljujete,tek je prvi meč. Setite se i prošle godine smo prvi meč odigrali dosta loše(mislim da je bio Levski u Pioniru) pa je onda sezona bila iz snova. Možda ova ekipa nema kvalitete kao ona prošlogodišnja,ali svakako je rano za ocenjivanje. Uz jedno pojačanje,mislim da ova ekipa može lagano do titule u ABA ligi,a što se tiče EL,grupa je baš baš jaka,tako da će biti surovo. Ali prioritet treba da bude plasman u EL i sledeće sezone,da se održi kontinuitet.

paklena pomorandza

pre 8 godina

Kakvo polaganje Dangubica, decko nije obruc potrefio - tablu jeste :)
Imam utisak da je svoj maksimum dostigao, stagnira vec 2,3 ako ne i vise godina. Steta, ostace samo skok od njega...

Kale_Pravi

pre 8 godina

Za 14 minuta ucinak bekova i krila Zvezde 2 poena(izostavljam Tomsona namerno)... Vrlo lose. Nemam Arenu, ali ovo je vrlo lose. U subotu dolazi Buducnost....Ljudi, ovo je neuigrano, cak sta vise bojim se da harmoniju i razumevanje igre izmedju igraca ove godine nemamo. Auh. Nadamo se da ce se nesto promeniti. Ide i EL. Gospodo, zabrinut sam!

tompoos

pre 8 godina

Kojih bre 3000 u Pioniru je bar 4500 (baki, 01. oktobar 2015 22:20) Ma vas ima 200 miliona kako kaže Bajaga.
(Marko, 01. oktobar 2015 22:43)

sta se javljaju ovi sto ni sebe ne gledaju?

metall

pre 8 godina

Kao sto kaze nas narod, prvi macici se u vodu bacaju. Ok, pobeda je bitna za pocetak i to je najvaznije. Evidentno je da mnogo toga jos ne stima, ali za neku ocenu i poredjenje sa proslogodisnjim timom je ipak mozda prerano. Deluje naizgled slabije, ali vreme ce dati odgovore. Po meni, pozicije 1 i 5 su vise nego dobro pokrivene (Mekel i Jovic, odnosno Cirbes, Sofo i Nastic jesu snaga ovog tima), a o pozicijama 2,3 i 4 se svakako da diskutovati. Lazic vredi svake pare, iako se od njega ne moze ocekivati da kao veceras daje uvek 10 + koseva. Sa ostalima nisam siguran - Mitrovic igra po principu toplo hladno, Tomson je za sada van ritma, Dangubic u skladu sa svojim prezimenom (stvarno steta za njega s obzirom na fizikalije), Simonovic kao i uvek od ocaja do sjaja i nazad, a Rebic jos mora da se dokazuje. Mislim da nam definitivno treba jedna atletski jaka cetvorka i svakako jedan suter ubica, a verujem da i Uprava to kapira. Vreme brzo ide, i o novim pojacanjima treba brzo razmisljati!

karma

pre 8 godina

Kako vas nije sramota? Vi sebe zovete navijacima Crvene zvezde? Pravi navijac ce uvek biti uz tim i kada gube 30i kada vode toliko. A vidim i Radonja se tera lepo Boga mi. Nekada mi je zaista krivo sto pratim sport...

CvetkoV

pre 8 godina

Pobeda je pobeda, i kao takvoj joj se ne gleda u zube.
A ovima sto vec kukaju imam samo da kazem da se ponasaju nezahvalno i razmazeno, i da prenagljuju mnogo, mnogo. Nije ovo ni 40%...

hesky

pre 8 godina

Dobra utakmica,vidi se da se jos uigravamo ali bice to ok,pohvale za Megu i dobru igru takodje i jedan veliki minus za arenu sport koja prenosi ovu utakmicu,izgubio sam zivce gledajuci zadnje minute 3 cetvrtine imam utisak kao da prenose direktno iz Egipta a ne pionira krajnje amaterski...

SASA

pre 8 godina

POCELO JE:

UH, jos jedna tesna pobeda protiv sve boljeg M-Leksa, i odlicnog R.Zagorca kome je 1 akok ne dostajao za double double, i nema sumnje ako nastavi ovako da igra, kuca na vrata A-reprezentacije.
Odlican ulaz, pregled igre, napada kos, sjajno skace i oldican sa linije penala...Zagorac je super star!!!
Sjajna Mega jos jednom demonstrirala kak se igra timska kosarka, i trener MIlojevic je do sad sebe establirao kao obedljivog 1 strucnjaka ABA Lige...
Njegov tim nema u proseku ni 21 godinu, ali kako momci igraju je naprosto odlicno, i treba im dati priliku, a ne seljakati ih svake godine iz mesta u mesto, jer od tog nema buducnosti...
Sto se tice Zvezde, dovoljna je bilpo jedno polvreme za pobedu, ia ako se vidi jasno da Sofo je kilometrima daleko od forme, a i Thmpson, i da su samo smetali,,, Nastic je pokazao da se na njega moze racunati, Dangubic sve bolji, Mekel pokazo da nije Viliams, ali ipak ozbiljan igrac...
Mitrovic daleko od one igre koja treba, gubio je lopte sakom i kapom, uzasan na boksiranju, i ne odlucan...
Skroz svestrani Lazic je sa pravom pokazao da Balizc u opste nije potreabn ovoj ekipi,i na momente je igrao stvarno dobro,,,
DObrodosao REBRON, REbic sa savikm finom minutazom, i igrom, nije mu lako, ali polako ulazi u tim, ...
SVe u svemu, ima jos puno da se radi na ovoj ekipi, i9 veseli cinjenica da ova ekipa moze samo bolje od ovog, i da je pobeda dosla i pored 15 promaseni slobodnih bacanja, i jasno se vidi da nismo kompletni..

Euforija

pre 8 godina

Losa Zvezda, losa Mega, losa Arena! Laza, Cirbi i Jovic su nam glavni igraci, a pojacanja - 0.Slobodna bacanja - 15/31, ni 50%.Izgubljene lopte - 19. Sve u svemu, veoma lose za prvi utisak!

Sacramento Kings

pre 8 godina

Gledam tekmu i sve cekam da vidim na klupi ili kako ulazi na teren Jaka, ona njegova energija, borbenost, dizanje atmosfere... neverovatno da mi neki igrac prirastao srcu toliko, znam da nije najbolji ali eto. Naravno o Djenka, Willy, Kalina, Bobi...sve sjajni ljudi i kosarkasi, prosle godine smo stvarno imali timcinu u svakom pogledu.Idemo momci, tek je pocetak, verujem u Vas.

Kibo

pre 8 godina

Necu sada da glumim ili kritikujem selektora, ali mislim da je Lazic stvarno mogao biti u reprezentaciji, cenim i Gagija, slicni su igraci, fanaticna odbrana uz dobar sut sa distance i kad-kad odrade prodor, ali onda je Gagiju trebala da se da sloboda pri sutu, a ne samo da bude covek sa zadatkom da "pokida" u odbrani par minuta, i napolje. Tako nije mogao da prikaze igru iz Partizana, a pogledajte Lazicevu proslu sezonu, kao i ovu sad kako je poceo... Ili je mogao umesto Simonovica, covek je veoma, veoma zahvalan, konstantan igrac, i ne bi me zacudilo da bude jedan od lidera Zvezde ove sezone.

triplem

pre 8 godina

strasno su me nervirali pasovi na centra posle udvajanja naseg pleja. lopta mora na krilo i onda se otvara najmanje 5 napadackih opcija iz tog viska. inace klinci iz mege imaju odlicnu odbranu. sa zadovoljstvom cu ih pratiti jer sam siguran da cemo se ponovo sresti u polufinalu.

veliki strumf

pre 8 godina

Samo 26 poena Megi za poluvreme! Bruka! Pisao ja juce da je ovo limitiran tim, veoma malo igraca koji imaju poene u rukama, sve neki kobajagi defanzivci, sporni smo bukvalno na svim pozicijama. Bez 2 ekstra pojacanja, bicemo topovska hrana u Evroligi.

deda

pre 8 godina

Sad kad vidim da je Zirbes usao i da je spreman siguran sam da ce sezona dobro zapoceti. Zirbes je najveca nada Zvezde ove godine. Na www.carvinghistory.com/anketa4.php on ubedljivo vodi kao najbolji Zvezdin kosarkas. Od Februara prosle godine je naprosto sjajan.

zzbz

pre 8 godina

Za sada ocajna Zvezda, standardno ocajna arena sa prenosom, neverovatno losa slika koja se u momentima pretvara u "kockice", par puta zamrznuta slika sa tonom u pozadini, dok ovo kucam vise nemamo ni sliki ni ton...Sta reci, zao mi sto je SK izgubio trku sa ovim luzerima...

kokanidja

pre 8 godina

Ja ne znam da li se ovo samo meni desava, tj na mojoj kablovskoj, ili svi imate problema sa slikom? Ne mogu da verujem da svaku utakmicu na areni gledam sa smetnjama, bilo da je fudbal ili kosarka??? Na sport klubu mi se to nikad ne desava.

Bne84

pre 8 godina

@talicni_tom

I ja sam zvezdas ali uopste nisi u pravu sto se tice megaleksa da nemaju herca, narociti mali Zagorac, igra bez respekta, podseca na Bjelicu i vec sad je bolji od Dangube i pre njega treba u A selekciju iako su 3 i 4, a Zagor ima bolju tehniku, Rebic nema herca ne znam sto se ne oslobodi ima dobar sut, Simon u kontraritmu od evropskog, za Mekela rano davati prognoze nov je...

fancy

pre 8 godina

Ovo je Rebiceva utakmica! Mekel me je blago razocarao. Kvalitet Zvezdine igre kao i kvalitet prenosa...nadam se da ce biti bolje u drugom poluvremenu u oba slucaja.
Fali mi Willi ne mogu da vam opisem koliko...ne dovesti crnca za play-a ej???!!! Cemu sluzi Mekel jebes igraca kad ne moze da iskreira sebi sut! Florens bio bio premija!

File

pre 8 godina

Ovaj tim Zvezde nema dusu, to je naveci problem. Potpuno haoticno selektiran, vidi se da je postojala ideja kako bi to trebalo da izgleda ali su dovedeni pogresni igraci. Konkludentna radnja da Zvezda salje na pozajmicu jednog od najboljih mladih igraca Evrope znaci da strucni stab ne zna kako da afirmise perspektivnog igraca sto je najveci problem Zvezde kao kluba. Ceo taj sistem sa FMP-om onda nema smisla. Ono sto je cinjenica to je da Zvezda od kada je krenula u fuziju nije afirmisala nijednog mladog igraca, a u svom pogonu ima sve najbolje iz Srbije.

Stari Zvezdas

pre 8 godina

Колико ја видим Томсон и Мекел су најобичнији додавачи лопте као Ребић прошле године.Боље би прошли да је Звезда довела Недовића и Загорца на пример.Настић јако добар и употребљив.Ми Звездаши мораћемо ове године да много упредемо нерве у конопце како би гледање утакмица наше Звезде било мање опасно по здравље.Без обзира што је тек почетак сезоне нема сада у Звезди мајстора,све осредњи подизвођачи.

novica

pre 8 godina

Po starom receptu,malo Cirbes,malo sudije i pobeda Pantera.
Dokle više?
U zadnjih 5 utakmica Mega 4puta pokradena?!
Uh,ne to je bilo sa onima iz Železnika,izvinite,delije!

Bagg

pre 8 godina

Dobija ovo državni projekat.
Klasično u trećoj četvrtini kreće tuča i prljava igra gde sudije ne mogu fizički da isprate i sviraju sve kontakte, tu se pravi preokret i na kraju državni projekat dobija desetak razlike.

zmajognjeni

pre 8 godina

Svi "razocarani zvezdasi" koji vec posle prve utakmice znaju da je sezona propala i spremni su da se odreknu svoje sezonske slobodno mogu da je daju meni, znam sta cu da radim sa njom. Vidimo se.

petarczv

pre 8 godina

osle odgledanih par pripremnih utakmica i ove sa Megom, koju smo jedva dobili jer je Zagorac izašao i slomio ruku, ja i dalje, dobronamerno tvrdim: OVO JE KRPLJENJE ŠAMPIONSKOG TIMA, A NE STVARANJE NOVOG... Prošle godine smo delovali mnogo jako i u pripremnoj fazi, a tek u ABA ligi...pa krenuli smo sve sa pobedama od po 20-30 razlike...Da li se neko ovde seća? :-)
(djc-xxx, 02. oktobar 2015 08:37)

Prvo zagorac nije izaso posle povrede nego je igrao do kraja utakmice i postigo je jos 4p. Drugo prosle godine smo imali oformljen tim jos pocetkom avgusta tako da do pocetka sezone je ekipa bila uigrana a i prvo kolo smo igrali protv nesrecnih bugara koje su svi drali po 20 razlike. Zar nismo i prosle sezone igrali sve utakmice protiv mege na jednu loptu? Zar dzenkins nije mogo da se sastavi do pred kraj sezone? Zar wiliams nije pogodio nijedan sut za pobedu od 20 koje je uputio? Za cirbesa si ti i tebi slicni govorili da je promasaj da je kalina drvo...Nemate pojma o kosarci dajte malo vremena da se momci uigraju pa onda sudite...A da ne pominjem koliko ste jadni kao navijaci zvezde koji pre nego da je sezona pocela vec pljujete iste momke koje su bili deo tog sampionskog tima kojeg pominjes...jadno

sasha

pre 8 godina

meni je utisak večeri Mitrović. U poslednjoj četvrtini 3 puta ostaje sâm na šutu za 3 i umesto da proba on ide na neku kilavu fintu šuta, koju ni kod mene u ulici ne bi nikome prodao, i iz nekog polu ulaza baca loptu u pravcu koša...

afrogipsy

pre 8 godina

Neugiranost je cinjenica, nije tacno da nam je tim osrednji, dobar je to tim ( ne bas za final 4 ,ali za nesto slicno kao prosle godine je ok ) . Raduje me povrtak Simonovica, Lazic polako postaje jedan od lidera ove ekipe, Nastic je dobro pojacanje, od Cirbesa cemo se nagledati dobrih partija ove sezone...Rebic ulazi u seniorski ritam,Izraelac je dobar... Topsona cemo sacekati, proradice...ali...bojim se da je Dangubic izgubljen slucaj, a bojim se i da smo na Sofoa bacili solidne pare za koje smo moglineku zverku da dovedemo. Covek je zreo za neku ligu veterana u basketu i to pod uslovom da moze da odmori malo, tokom utakmice- ovo trcanje tamo ovamo nije vise za njega.On je nekad bio prava napast pod kosem , ali vise nije i nece nikada vise biti. Moze da bude drugi centar za 10 ak 15 min, ali... mi nemamo budzet toliki da za igraca sa takvom ulogom izdvojimo 325000 evra- tako da je to promasaj. Mitrovic me iz dana u dan sve vise nervira...decko mora da pocne da ukljucuje mozak i da igra ono sto ume ili ce zavrsiti u poljskom, ceskom ili belgijskom prvenstvu. Kapitensku traku treba dati Lazicu.

Ermin

pre 8 godina

Laza i Simon porobili. Cirba kao Sek. Nastic ce biti strasan sledece godine uz jos malo misica. Tomson dobar igrac, videce se. Ostali, ni za prelaznu...

talicni_tom

pre 8 godina

Zvezdas sam, ali iskreno sudije u drugom poluvremenu navlace za nas samo tako, mada, ruku na srce, Mega nas ni ravnopravnim sudjenjem ne bi dobila, nemaju iskustva i herca!

NCZ

pre 8 godina

Slažem se da treba vremena da se upoznaju i shvate svoju ulogu u timu, ali ljudi mi nemamo nijednog šutera u celoj ekipi... Nemamo onog što bi Moka rek'o 'kučkinog sina' kao što su bili williams i kalinić koji će da promaše 5 šuteva i onda da ubace 20 poena. Po meni fali nam jedan šuter i fizički dominantna četvorka. E sad gde to naći... Sve u svemu, videćemo ali meni sve ovo bez pojačanja deluje previše nesigurno.

od brega odvaljen

pre 8 godina

Cirbes mocan, pikenrol igra za 10.jovic odbrana odlicna ali i dalje sklon velikim greskama u napadu.Mekel sjajan na ulazu i dobar pregled igre ali ocigledan problem sa udvajanjem i iskakanjem 5-ice na njega.Verovatno je tu problem neuigranost.Jako los Dangubic i Mitrovic.Dangubic ako ne iskoristi ove sezone sansu zavrsice u fmp-u do kraja karijere.Nije dobro poceo.Lazic standardno veoma koristan.Prijatno iznenadjenje Nastic.Najvece razocarenje Arena sport.Potvrda da ovaj kanal ne treba da prenosi ni Aba ni superligu u fudbalu.Sve na sk ljudi rade posao profi.

Mare

pre 8 godina

Ne zaliti za Ercega i jos jednog dobrog beka sutera i odlican tim. Jos je rano za prognoze ali pojacanja su imperativ, inace u EL nemamo sta da trazimo.

Voip

pre 8 godina

Bio na utakmici. Jesam se iznerviro zbog neuigranosti i neodlucnosti u pojedinim momentima ali sad hladne glave vec sada mogu reci da imamo dobre igrace i ove godine. Pojacanja su dobra i kad se to poslozi opet cemo da meljemo. Ono sto nam treba jeste visoko krilo koje ima dobar sut za tri a moze po potrebi da se spusta na cetvorku, Simonovic to moze ali brate mili oseca se na tribinama koliko covek treperi od nesigurnosti i treme a moze biti odlican igrac.

luka

pre 8 godina

Da od Dangubića 'leba nema, to je valjda svima jasno, ali sada moram da se složim sa većinom koja kritikuje Mitrovića. Potpuno se pogubio, i teško da ćemo od njega videti velike koristi ove sezone, a tu smo najtanji, tako da bez nove četvorke neće valjati. Ne bih se složio da je Mekel bio toliko loš, rano je to da se kaže za jednog pleja. Ima tu materijala, iako je daleko od vrhunskog igrača. Mislim da će, ako proigra, biti dobar za ABA finale, a o nekom rezultatu u Evroligi sa ovim timom, ipak je teško govoriti, koliko god svi mi to želeli. Očekivao sam pravo pojačanje, a ne Simonovića, ali ostaje nada da će doći još neko. Cirbes iznenadio, nadajmo se njegovoj dobroj sezoni.

011

pre 8 godina

Rebic je napredovao najmanje 50% i treba mu dati sto vise vremena u igri ,izraelac nije Wilijams ocigledno.Tomson prakticno nije ni igrao(nadam se da je zbog lakse povrede),Nastic odlican ,Jovic samo odbrana ,Lazic je pokazao koliko se Djordjevic ogresio....I ako sam bio protiv dovodjenja Simonovica on je danas ipak nesto pokazao.Najvece razocarenje je Sofo ali ja ipak verujem u njega i njegovo iskustvo.A Dangubic uobicajno katastrofa(sa ovom tehnikom suta nije ni za srpsku ligu),covek koji puca od samopouzdanja je Cirbers(konaxno igra vrhunsku kosarku).Moramo da dovedemo jos jednog mocnog crnca koji probija sam i izmislja poene ...Mislim da bi Erceg samo pomesao karte ali bi Zvezda u toj podeli izgubila.

DedaMiloje

pre 8 godina

Ljudi šta je vama, polako, nije delovalo dobro, Mega je odlična ekipa i uvek se mučimo sa njima. Mekel je odličan igrač, čovek ima deset treninga sa Zvezdom. Vidi se da još ne poznaje igrače. Imamo problem sa povredama, neuigrani smo, kasno se ekipa stavila, polako biće bolje. Cirba pokidao...Nastić je mislim veliki projekat za budućnost.

djc-xxx

pre 8 godina

Posle odgledanih par pripremnih utakmica i ove sa Megom, koju smo jedva dobili jer je Zagorac izašao i slomio ruku, ja i dalje, dobronamerno tvrdim: OVO JE KRPLJENJE ŠAMPIONSKOG TIMA, A NE STVARANJE NOVOG... Prošle godine smo delovali mnogo jako i u pripremnoj fazi, a tek u ABA ligi...pa krenuli smo sve sa pobedama od po 20-30 razlike...Da li se neko ovde seća? :-)

Aleksis Sanco Panco

pre 8 godina

Sad ce ljudi da mi zamere ovo, ali moje misljenje je da je recimo Lazic taj tip igraca koji ima hrabrosti da se zaleti na kos ili sutne za razliku od Gagija Milosavljevica i da je zato pre trebalo on biti pozvan u reprezentaciju. Dangubic, delujd mi kao ok momak ali ne ocekujem od njega puno sta. Po mom skromnom misljenju najveci promasaj Zvezde u zadnjih ne znam koliko godina. U Mitrovica imam puno poverenje. Meni je svoje mogucnosti pokazao protiv Galatasaraja u Istanbulu prosle sezone i to ocekujem da radi i ove. Tejica, iskreno, takodje ne cenim preterano, Rebic prosto nije kalibar, ostali- pa volim ih kao bracu.

zmn

pre 8 godina

cirbes je kralj,i trebao bi on da bude startni centar sofo nazalost nema snage da odigra vise od 10 min po mecu,nastic dobar i trebao bi radonja da ga stavi na 4 ku,kada je sofo u igri,od rebica nece biti nikad vrhunski plej max prosek,jovic odlican ogroman napredak,danguba moze i mora mnogo bolje,lazic odlican,tompson i mekel su tek dosli i nadam se da ce se pokazati kao dobri.za aba ligu smo ok,ali za el moraju neka pojacanja.wili da nam se vrati u decembru i neka dobra cetvorka i to je to

misko ajkula iz holandije

pre 8 godina

Sofo skup a malo pokazuje,lako pravi licne,nema sanse da odigra preko 20min jer ima 3tone. Sporazumno ga najuriti i dovesti za ugovor od 300hiljada neku zver od 215cm da bude dominantan u reketu. Fali nam bek suter koji ima i ulaz i fale krilo i krilni centar. Znam da je tesko sve dovesti al ako je budzet 5,5miliona i ako mislimo u top 16 moramo se pojacati. Treba nam atleta na poziciji 4 slicno Sloteru ili Lavalu...koji zna ledjima a napravi po 10skokova i 2-3rampe. Simon je dobar u odbrani al los napadac,npr igrac kao Silb je idealan jer pogadja teske suteve i iz bloka i iz driblinga a to Simon i Danguba nisu. Ako smo dobili 1,4mil eura za Bobija i Kalinu taman za te pare 4 top igraca. Partizan je godinama dovodio igrace iz manjih klubova a super pogadjao sa njima(bo,bertans,kinsi,veseli) Veliko je trziste a mnogi bi dosli kod nas zbog evrolige i tako se preporucili bogatim klubovima

Dejan

pre 8 godina

Prema informacijama koje imam a pouydane su u narednim danima zvezda dovodi 2 odlicna pojacanja na pozicijama 2 i 3. E to ce onda da bude tim za EL mada i dalje mi je diskutabilna pozicija 4

NemanjaVac8

pre 8 godina

Dobija ovo državni projekat.
Klasično u trećoj četvrtini kreće tuča i prljava igra gde sudije ne mogu fizički da isprate i sviraju sve kontakte, tu se pravi preokret i na kraju državni projekat dobija desetak razlike.
(Bagg, 1. oktobar 2015 22:19)
...
Malo si se zeznuo, radi se o regionalnom projektu.

sasa

pre 8 godina

Veoma teska utakmica, vidi se da Zvezda nije uigrana, ali istina je i da joj nedostaje dobar suter na poziciji 3. Moram da primetim da Guduric u opste ne igra, ovaj decko ima veliki potencijal i mora da igra, ako ce sedeti na klupi bolje je da ga posalju negde na kaljenje, ali u neki tim ABA lige posto je nasu ligu prerastao. Moje je misljenje da on ima mesta u Zvezdi i da mu se mora pruziti prava sansa, nemoze se preko noci postati dobar igrac.

Sto se tice Mege, ima odlican tim samo ako uspeju da ostanu na okupu, svidja mi se kako ih Milojevic vodi, ima dobru viziju i trebalo bi da razmisli da krene dalje posle ove sezone.

SAŠA FRANKFURT

pre 8 godina

Da nam ne beše Cirbesa izgubili bi mi glatko! Ali čudno je da čovek koji je bio odsutan sa terena skoro dva meseca rastura na parketu. Bilo je loše, ali tek je početak i verujem da će sve doći na svoje mesto. Nastića treba puno više koristiti dečko ima štofa. Inače bez dva ozbiljna pojačanja nemamo šta da tražimo u Euroligi!

Qoozma

pre 8 godina

Kako je smesno da grobarcici komentarišu basket !
(Batko, 01. oktobar 2015 23:11)

Ti dečko imaš strašan kompleks, i to ti kažem kao objektivni navijač košarke. Upoređuješ jedan KK Partizan sa zvezdom u ovom sportu?

милојко

pre 8 godina

sofo nije u formi, ocigledno los je izbor thompson, mekel dodavac, sut blagi uzas, opet nema vodje i igraca koji ce da odlucuje u bitnim trenutcima, bice ovo teska sezona, ako prodjemo u top 16 evrolige bice uspeh!

Nikola

pre 8 godina

Onaj tim Partizana sa Tripkovicem, Tepicem i Velickovicem bi dobio ovaj tim Zvezde sa Mekelom, Mitrovicem i Skorcijanitisom jedno 20 razlike. Pri tome, uzmite u obzir kolika su primanja bila trojici Srba od 20 godina, a kolika su ovim "zvezdama". Zato nikada necete biti veliki klub, igraci su vam limitirani, od njih vise niko ne moze da napreduje, osim Gudurica koji nece ni igrati i koji ce vec od ove sezone poceti da stagnira. Mozda boli, ali to vam je realnost. Dzaba vam novci, moji sinovci.

monarhista

pre 8 godina

Dosao iz Pionira...place mi se.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ovan, 2. oktobar 2015 00:28) # Link komentara


Pa plachi sokole ko te tero da navijas za Megu...

A nik ko da sam ti ja birao:-))

Kosta

pre 8 godina

Mekel je jako sebican. Prvo gleda sebe a ne tim, i uvek tu jednu kljucnu sekundu kasni sa zavrsnim pasom ili sutem. I mnogo, bas mnogo tapka loptu u prazno.

djc-xxx

pre 8 godina

(djc-xxx, 02. oktobar 2015 08:37)

Prvo zagorac nije izaso posle povrede nego je igrao do kraja utakmice i postigo je jos 4p. Drugo prosle godine smo imali oformljen tim jos pocetkom avgusta tako da do pocetka sezone je ekipa bila uigrana a i prvo kolo smo igrali protv nesrecnih bugara koje su svi drali po 20 razlike. Zar nismo i prosle sezone igrali sve utakmice protiv mege na jednu loptu? Zar dzenkins nije mogo da se sastavi do pred kraj sezone? Zar wiliams nije pogodio nijedan sut za pobedu od 20 koje je uputio? Za cirbesa si ti i tebi slicni govorili da je promasaj da je kalina drvo...Nemate pojma o kosarci dajte malo vremena da se momci uigraju pa onda sudite...A da ne pominjem koliko ste jadni kao navijaci zvezde koji pre nego da je sezona pocela vec pljujete iste momke koje su bili deo tog sampionskog tima kojeg pominjes...jadno
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(petarczv, 2. oktobar 2015 11:43)

1. Ako smo prošle godine imali ranije formiran tim a sada ne - i to je problem ili ne?
2. Mega prošle godine sa Jokicem, Miljenovicem, Kešeljem... je jedno, a ova sad je nešto drugo :-)
3. A gde i kada sam ja to kritikovao Cirbesa i rekao da je promašaj? On mi se oduvek dopadao, mada je cinjenica da je
na nekim tvrdim utakmicama EL bio malo upotrebljiv-tek da se Bobi odmori...
4. Ako nema kritike i svi spuštamo glavu na nešto što je očigledno loše, i samo ga bespokorno podržavamo, onda je to totalitarizam, da ne kažem nešto gore....

novica

pre 8 godina

Po starom receptu,malo Cirbes,malo sudije i pobeda Pantera.
Dokle više?
U zadnjih 5 utakmica Mega 4puta pokradena?!
Uh,ne to je bilo sa onima iz Železnika,izvinite,delije!

Nolan

pre 8 godina

Neopisivo mi je drago što nisam uzeo sezonsku i nimalo mi se ne sviđaju nosioci igre, pre svega:
Dangubić - Miškova prevara veka, momak osim atletskih predispozicija nema ništa. Šut neprecizan, u prodoru gubi loptu...
Simonović - mislim da nije potrebno objašnjenje, pogledati sezonu 13/14.
Mekel - šut nikakav, ne znam odakle ideja da se dovodi plejmejker koji nije Amerikanac. Kad sam to napisao, gomila minuseva.
Sofoklis - nije više taj igrač kao što je bio, mnogo spor.

Upravu treba da je sramota što je posle onakve sezone i prodaje Kalinića za milion evra dovela igrače za nivo Evrokupa.

talicni_tom

pre 8 godina

Zvezdas sam, ali iskreno sudije u drugom poluvremenu navlace za nas samo tako, mada, ruku na srce, Mega nas ni ravnopravnim sudjenjem ne bi dobila, nemaju iskustva i herca!

Bagg

pre 8 godina

Dobija ovo državni projekat.
Klasično u trećoj četvrtini kreće tuča i prljava igra gde sudije ne mogu fizički da isprate i sviraju sve kontakte, tu se pravi preokret i na kraju državni projekat dobija desetak razlike.

Stari Zvezdas

pre 8 godina

Колико ја видим Томсон и Мекел су најобичнији додавачи лопте као Ребић прошле године.Боље би прошли да је Звезда довела Недовића и Загорца на пример.Настић јако добар и употребљив.Ми Звездаши мораћемо ове године да много упредемо нерве у конопце како би гледање утакмица наше Звезде било мање опасно по здравље.Без обзира што је тек почетак сезоне нема сада у Звезди мајстора,све осредњи подизвођачи.

veliki strumf

pre 8 godina

Samo 26 poena Megi za poluvreme! Bruka! Pisao ja juce da je ovo limitiran tim, veoma malo igraca koji imaju poene u rukama, sve neki kobajagi defanzivci, sporni smo bukvalno na svim pozicijama. Bez 2 ekstra pojacanja, bicemo topovska hrana u Evroligi.

Jo1e

pre 8 godina

Kojih bre 3000 u Pioniru je bar 4500
(baki, 01. oktobar 2015 22:20)

Ma vas ima 200 miliona kako kaže Bajaga.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Marko, 1. oktobar 2015 22:43)

Ko to slusa nase pesmice srce maleno nemocno?

Nikola

pre 8 godina

Onaj tim Partizana sa Tripkovicem, Tepicem i Velickovicem bi dobio ovaj tim Zvezde sa Mekelom, Mitrovicem i Skorcijanitisom jedno 20 razlike. Pri tome, uzmite u obzir kolika su primanja bila trojici Srba od 20 godina, a kolika su ovim "zvezdama". Zato nikada necete biti veliki klub, igraci su vam limitirani, od njih vise niko ne moze da napreduje, osim Gudurica koji nece ni igrati i koji ce vec od ove sezone poceti da stagnira. Mozda boli, ali to vam je realnost. Dzaba vam novci, moji sinovci.

SASA

pre 8 godina

POCELO JE:

UH, jos jedna tesna pobeda protiv sve boljeg M-Leksa, i odlicnog R.Zagorca kome je 1 akok ne dostajao za double double, i nema sumnje ako nastavi ovako da igra, kuca na vrata A-reprezentacije.
Odlican ulaz, pregled igre, napada kos, sjajno skace i oldican sa linije penala...Zagorac je super star!!!
Sjajna Mega jos jednom demonstrirala kak se igra timska kosarka, i trener MIlojevic je do sad sebe establirao kao obedljivog 1 strucnjaka ABA Lige...
Njegov tim nema u proseku ni 21 godinu, ali kako momci igraju je naprosto odlicno, i treba im dati priliku, a ne seljakati ih svake godine iz mesta u mesto, jer od tog nema buducnosti...
Sto se tice Zvezde, dovoljna je bilpo jedno polvreme za pobedu, ia ako se vidi jasno da Sofo je kilometrima daleko od forme, a i Thmpson, i da su samo smetali,,, Nastic je pokazao da se na njega moze racunati, Dangubic sve bolji, Mekel pokazo da nije Viliams, ali ipak ozbiljan igrac...
Mitrovic daleko od one igre koja treba, gubio je lopte sakom i kapom, uzasan na boksiranju, i ne odlucan...
Skroz svestrani Lazic je sa pravom pokazao da Balizc u opste nije potreabn ovoj ekipi,i na momente je igrao stvarno dobro,,,
DObrodosao REBRON, REbic sa savikm finom minutazom, i igrom, nije mu lako, ali polako ulazi u tim, ...
SVe u svemu, ima jos puno da se radi na ovoj ekipi, i9 veseli cinjenica da ova ekipa moze samo bolje od ovog, i da je pobeda dosla i pored 15 promaseni slobodnih bacanja, i jasno se vidi da nismo kompletni..

Qoozma

pre 8 godina

Kako je smesno da grobarcici komentarišu basket !
(Batko, 01. oktobar 2015 23:11)

Ti dečko imaš strašan kompleks, i to ti kažem kao objektivni navijač košarke. Upoređuješ jedan KK Partizan sa zvezdom u ovom sportu?

chivu

pre 8 godina

I zasto ne igra Guduric? Vracen je Simonovic, svaka njemu cast ali nije bio potreban pored Dangubica i Tompsona. Fali cetvorka, zar nije ocigledno?

Užas!

pre 8 godina

Ključam od besa! Tražim pola sata linkove da gledam moj omiljeni klub u omiljenom sportu i radi samo jedan i to se čuje ton a nema slike! Dokle više ovaj teror nad ljubiteljima sporta u Srbiji da nemamo gde da pratimo domaći sport? Da li ikog zanima koliko ljudi ima Arenu? Koliko sam samo bio srećan prošle godine zbog Sportkluba a sada mi se zgadila cela godina! A kad pomislim da narednih 5 godina prenosi Arena presedne mi sve! Ako je neko našao normalan link molim ga da objavi.

karma

pre 8 godina

Kako vas nije sramota? Vi sebe zovete navijacima Crvene zvezde? Pravi navijac ce uvek biti uz tim i kada gube 30i kada vode toliko. A vidim i Radonja se tera lepo Boga mi. Nekada mi je zaista krivo sto pratim sport...

File

pre 8 godina

Ovaj tim Zvezde nema dusu, to je naveci problem. Potpuno haoticno selektiran, vidi se da je postojala ideja kako bi to trebalo da izgleda ali su dovedeni pogresni igraci. Konkludentna radnja da Zvezda salje na pozajmicu jednog od najboljih mladih igraca Evrope znaci da strucni stab ne zna kako da afirmise perspektivnog igraca sto je najveci problem Zvezde kao kluba. Ceo taj sistem sa FMP-om onda nema smisla. Ono sto je cinjenica to je da Zvezda od kada je krenula u fuziju nije afirmisala nijednog mladog igraca, a u svom pogonu ima sve najbolje iz Srbije.

Kale_Pravi

pre 8 godina

Za 14 minuta ucinak bekova i krila Zvezde 2 poena(izostavljam Tomsona namerno)... Vrlo lose. Nemam Arenu, ali ovo je vrlo lose. U subotu dolazi Buducnost....Ljudi, ovo je neuigrano, cak sta vise bojim se da harmoniju i razumevanje igre izmedju igraca ove godine nemamo. Auh. Nadamo se da ce se nesto promeniti. Ide i EL. Gospodo, zabrinut sam!

fancy

pre 8 godina

Ovo je Rebiceva utakmica! Mekel me je blago razocarao. Kvalitet Zvezdine igre kao i kvalitet prenosa...nadam se da ce biti bolje u drugom poluvremenu u oba slucaja.
Fali mi Willi ne mogu da vam opisem koliko...ne dovesti crnca za play-a ej???!!! Cemu sluzi Mekel jebes igraca kad ne moze da iskreira sebi sut! Florens bio bio premija!

Euforija

pre 8 godina

Losa Zvezda, losa Mega, losa Arena! Laza, Cirbi i Jovic su nam glavni igraci, a pojacanja - 0.Slobodna bacanja - 15/31, ni 50%.Izgubljene lopte - 19. Sve u svemu, veoma lose za prvi utisak!

Toto-ko-tunjo

pre 8 godina

sta se javljaju ovi sto ni sebe ne gledaju? (tompoos, 01. oktobar 2015 23:08)

Nemoj, nije im lako. Veceras su u tripu "Kizo, ostani!". Do subote.

djc-xxx

pre 8 godina

Posle odgledanih par pripremnih utakmica i ove sa Megom, koju smo jedva dobili jer je Zagorac izašao i slomio ruku, ja i dalje, dobronamerno tvrdim: OVO JE KRPLJENJE ŠAMPIONSKOG TIMA, A NE STVARANJE NOVOG... Prošle godine smo delovali mnogo jako i u pripremnoj fazi, a tek u ABA ligi...pa krenuli smo sve sa pobedama od po 20-30 razlike...Da li se neko ovde seća? :-)

oberin martel

pre 8 godina

Nikad Zvezda više neće imati tim kao prošle sezone, to je možda najbolji tim u istoriji Zvezde, ovo je žalosno gledati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Saša, 1. oktobar 2015 22:17)

Žalosno je da su ovakvi Zvezdini navijači. Tim se tek formira, Mekel je tek stigao, Tompson do pre par dana povređen... Treba vremena da se to sklopi i uigra.

Nebojsa

pre 8 godina

Ovo je prva utakmica ove sezone ako smo pravi zvezdasi moramo reci da je ovaj tim tek u formiranju da se ocekuju jos neka pojacanja da ovi novi igraci koji su dosli treba ce im malo vremena da se uklope neki su dosli iz povrede a neki su tek sad dosli ne treba kritikovati odmah mora se u hodu raditi i biti uz njih i trenera Radonjica

Стефан

pre 8 godina

Ови што пљују Мекела,нек се сете да је вилијамс прошле године у првом колу дао 2 поена.

Batko

pre 8 godina

Evroligaska ekipa nema sta ubedjivo cete biti poslednji u EL sve sa Soping MOL navijacima!
(cirkus, 01. oktobar 2015 22:41)

Mi cemo negde biti poslednji....ali. i necete biti NIGDE

triplem

pre 8 godina

strasno su me nervirali pasovi na centra posle udvajanja naseg pleja. lopta mora na krilo i onda se otvara najmanje 5 napadackih opcija iz tog viska. inace klinci iz mege imaju odlicnu odbranu. sa zadovoljstvom cu ih pratiti jer sam siguran da cemo se ponovo sresti u polufinalu.

Milan

pre 8 godina

Da se oglasim...Vidim ovde vec pljuvanje po ekipi...Vi kojiu pljujete sada nemojte kasnije da ih velicate!Ljudi morate shvatiti da se i PROSLI TIM mucio sa ovom MEGOM!A ne ovaj koji se tek uigrava!!Jeste danas bila losa tekma, ali pobedili smo!Zaigrali smo mnogo bolje posle one tehnicke Radonje!Kritikovacu danas Mitrovica i Dangubu jer treba bolje a oni mogu bolje definitivno!Dosta pogresnih pasova od Mitra..Al nadam se da ce biti bolje!Danas su svi sutirali ocajno bacanja!Tako da tu necu izdvojiti nikog a i to treba bolje i verujem kako sezona bude odmicala bice bolje!Mekel solidan danas imao je 9p 7a i 4 prodate lopte...Simon korektan danas pokupio dosta skokova...Jeste da je masio neke otvorene pozicije ali dao6p.. Sofo me je malo razocarao danas ali verujem u njega!Lazic i Zirbers(izlazi iz povrede) odlicni!Sad tek vidim koliko je on podcenjen bio pored Bobija!Thompson nije mnogo igrao zbog povrede(nesto sa sakom)...Nastic dobra rola u minutima kojima je ubacen...Rebic onako onako...Dao je onu trojku koja je prekinula seriju promasaja...I jos da dodam puna podrska Radonji i ekipi!!!

Cordel

pre 8 godina

Ko kaze da Mekel nema pojma. Taj kosarku gleda prvi put u zivotu. Decko je stigao, totalno je neuigran. Probijao je sa svih strana, ostavljao same igrace kako je hteo. A ovo nije ni njegovih 50%. Mitar izuzetno tanak, Danga isto. Ali nadam se da ce se polako vratiti u ritam. A sta reci za gvozdenog Maika, kako dobro covek pick igra da nema dalje.

mik

pre 8 godina

Šta ste odmah krenuli da pljujete,tek je prvi meč. Setite se i prošle godine smo prvi meč odigrali dosta loše(mislim da je bio Levski u Pioniru) pa je onda sezona bila iz snova. Možda ova ekipa nema kvalitete kao ona prošlogodišnja,ali svakako je rano za ocenjivanje. Uz jedno pojačanje,mislim da ova ekipa može lagano do titule u ABA ligi,a što se tiče EL,grupa je baš baš jaka,tako da će biti surovo. Ali prioritet treba da bude plasman u EL i sledeće sezone,da se održi kontinuitet.

deda

pre 8 godina

Sad kad vidim da je Zirbes usao i da je spreman siguran sam da ce sezona dobro zapoceti. Zirbes je najveca nada Zvezde ove godine. Na www.carvinghistory.com/anketa4.php on ubedljivo vodi kao najbolji Zvezdin kosarkas. Od Februara prosle godine je naprosto sjajan.

Kibo

pre 8 godina

Necu sada da glumim ili kritikujem selektora, ali mislim da je Lazic stvarno mogao biti u reprezentaciji, cenim i Gagija, slicni su igraci, fanaticna odbrana uz dobar sut sa distance i kad-kad odrade prodor, ali onda je Gagiju trebala da se da sloboda pri sutu, a ne samo da bude covek sa zadatkom da "pokida" u odbrani par minuta, i napolje. Tako nije mogao da prikaze igru iz Partizana, a pogledajte Lazicevu proslu sezonu, kao i ovu sad kako je poceo... Ili je mogao umesto Simonovica, covek je veoma, veoma zahvalan, konstantan igrac, i ne bi me zacudilo da bude jedan od lidera Zvezde ove sezone.

joca

pre 8 godina

prenos kao dial up varijanta. Zirbes veliki gospodin, vrhunska pick and roll 5ica, pouzdan i mocan. sto se tice mogucnosti u EL bez pojacanja na 2 i 4 i veeeelikog rada 3 pobede su maximum. nadam se da gresim.

tompoos

pre 8 godina

Kojih bre 3000 u Pioniru je bar 4500 (baki, 01. oktobar 2015 22:20) Ma vas ima 200 miliona kako kaže Bajaga.
(Marko, 01. oktobar 2015 22:43)

sta se javljaju ovi sto ni sebe ne gledaju?

monarhista

pre 8 godina

Koliko sam puta ovih dana napisao da ce sa Zirbesom biti sve drugacije...bice ovo strasna ekipa!!
PS.Mitar je zreo za jednu vaspitnu iza ushiju da mu proradi testosteron:-))

Lamelash

pre 8 godina

Ova utakmica ce samo jedno pokazati. Da se sa Megom odlicno radi. Tim je ove godine mladji nego prosle. Bravo za Megu. Bravo za Milojevica

paklena pomorandza

pre 8 godina

Kakvo polaganje Dangubica, decko nije obruc potrefio - tablu jeste :)
Imam utisak da je svoj maksimum dostigao, stagnira vec 2,3 ako ne i vise godina. Steta, ostace samo skok od njega...

Kosta

pre 8 godina

Mekel je jako sebican. Prvo gleda sebe a ne tim, i uvek tu jednu kljucnu sekundu kasni sa zavrsnim pasom ili sutem. I mnogo, bas mnogo tapka loptu u prazno.

metall

pre 8 godina

Kao sto kaze nas narod, prvi macici se u vodu bacaju. Ok, pobeda je bitna za pocetak i to je najvaznije. Evidentno je da mnogo toga jos ne stima, ali za neku ocenu i poredjenje sa proslogodisnjim timom je ipak mozda prerano. Deluje naizgled slabije, ali vreme ce dati odgovore. Po meni, pozicije 1 i 5 su vise nego dobro pokrivene (Mekel i Jovic, odnosno Cirbes, Sofo i Nastic jesu snaga ovog tima), a o pozicijama 2,3 i 4 se svakako da diskutovati. Lazic vredi svake pare, iako se od njega ne moze ocekivati da kao veceras daje uvek 10 + koseva. Sa ostalima nisam siguran - Mitrovic igra po principu toplo hladno, Tomson je za sada van ritma, Dangubic u skladu sa svojim prezimenom (stvarno steta za njega s obzirom na fizikalije), Simonovic kao i uvek od ocaja do sjaja i nazad, a Rebic jos mora da se dokazuje. Mislim da nam definitivno treba jedna atletski jaka cetvorka i svakako jedan suter ubica, a verujem da i Uprava to kapira. Vreme brzo ide, i o novim pojacanjima treba brzo razmisljati!

CvetkoV

pre 8 godina

Pobeda je pobeda, i kao takvoj joj se ne gleda u zube.
A ovima sto vec kukaju imam samo da kazem da se ponasaju nezahvalno i razmazeno, i da prenagljuju mnogo, mnogo. Nije ovo ni 40%...

Sacramento Kings

pre 8 godina

Gledam tekmu i sve cekam da vidim na klupi ili kako ulazi na teren Jaka, ona njegova energija, borbenost, dizanje atmosfere... neverovatno da mi neki igrac prirastao srcu toliko, znam da nije najbolji ali eto. Naravno o Djenka, Willy, Kalina, Bobi...sve sjajni ljudi i kosarkasi, prosle godine smo stvarno imali timcinu u svakom pogledu.Idemo momci, tek je pocetak, verujem u Vas.

Dejan

pre 8 godina

Prema informacijama koje imam a pouydane su u narednim danima zvezda dovodi 2 odlicna pojacanja na pozicijama 2 i 3. E to ce onda da bude tim za EL mada i dalje mi je diskutabilna pozicija 4

Bne84

pre 8 godina

@talicni_tom

I ja sam zvezdas ali uopste nisi u pravu sto se tice megaleksa da nemaju herca, narociti mali Zagorac, igra bez respekta, podseca na Bjelicu i vec sad je bolji od Dangube i pre njega treba u A selekciju iako su 3 i 4, a Zagor ima bolju tehniku, Rebic nema herca ne znam sto se ne oslobodi ima dobar sut, Simon u kontraritmu od evropskog, za Mekela rano davati prognoze nov je...

Janko

pre 8 godina

Bruka i sramota što se tiče prenosa Arene sport. Šta li se koji đavo vataju za prenos kad obo ne liči ni na šta. Što se tiče Zvezde, vidi se velika neuigranost ali istina je da fali dobar bek šuter i dobra četvorka.

hesky

pre 8 godina

Dobra utakmica,vidi se da se jos uigravamo ali bice to ok,pohvale za Megu i dobru igru takodje i jedan veliki minus za arenu sport koja prenosi ovu utakmicu,izgubio sam zivce gledajuci zadnje minute 3 cetvrtine imam utisak kao da prenose direktno iz Egipta a ne pionira krajnje amaterski...

alexa_bg

pre 8 godina

Gledam utakmicu i posmatram koliko se Sofo ubi u 3/4 da ugura meginog centra u reket i niko mu ne odigrava i nekoliko puta mora da bezi da mu ne bi svirali 3 sek. Inace treba vremena da se uigraju bice to sve ok.

zzbz

pre 8 godina

Za sada ocajna Zvezda, standardno ocajna arena sa prenosom, neverovatno losa slika koja se u momentima pretvara u "kockice", par puta zamrznuta slika sa tonom u pozadini, dok ovo kucam vise nemamo ni sliki ni ton...Sta reci, zao mi sto je SK izgubio trku sa ovim luzerima...

милојко

pre 8 godina

sofo nije u formi, ocigledno los je izbor thompson, mekel dodavac, sut blagi uzas, opet nema vodje i igraca koji ce da odlucuje u bitnim trenutcima, bice ovo teska sezona, ako prodjemo u top 16 evrolige bice uspeh!

misko ajkula iz holandije

pre 8 godina

Sofo skup a malo pokazuje,lako pravi licne,nema sanse da odigra preko 20min jer ima 3tone. Sporazumno ga najuriti i dovesti za ugovor od 300hiljada neku zver od 215cm da bude dominantan u reketu. Fali nam bek suter koji ima i ulaz i fale krilo i krilni centar. Znam da je tesko sve dovesti al ako je budzet 5,5miliona i ako mislimo u top 16 moramo se pojacati. Treba nam atleta na poziciji 4 slicno Sloteru ili Lavalu...koji zna ledjima a napravi po 10skokova i 2-3rampe. Simon je dobar u odbrani al los napadac,npr igrac kao Silb je idealan jer pogadja teske suteve i iz bloka i iz driblinga a to Simon i Danguba nisu. Ako smo dobili 1,4mil eura za Bobija i Kalinu taman za te pare 4 top igraca. Partizan je godinama dovodio igrace iz manjih klubova a super pogadjao sa njima(bo,bertans,kinsi,veseli) Veliko je trziste a mnogi bi dosli kod nas zbog evrolige i tako se preporucili bogatim klubovima

NCZ

pre 8 godina

Slažem se da treba vremena da se upoznaju i shvate svoju ulogu u timu, ali ljudi mi nemamo nijednog šutera u celoj ekipi... Nemamo onog što bi Moka rek'o 'kučkinog sina' kao što su bili williams i kalinić koji će da promaše 5 šuteva i onda da ubace 20 poena. Po meni fali nam jedan šuter i fizički dominantna četvorka. E sad gde to naći... Sve u svemu, videćemo ali meni sve ovo bez pojačanja deluje previše nesigurno.

Ermin

pre 8 godina

Laza i Simon porobili. Cirba kao Sek. Nastic ce biti strasan sledece godine uz jos malo misica. Tomson dobar igrac, videce se. Ostali, ni za prelaznu...

NemanjaVac8

pre 8 godina

Dobija ovo državni projekat.
Klasično u trećoj četvrtini kreće tuča i prljava igra gde sudije ne mogu fizički da isprate i sviraju sve kontakte, tu se pravi preokret i na kraju državni projekat dobija desetak razlike.
(Bagg, 1. oktobar 2015 22:19)
...
Malo si se zeznuo, radi se o regionalnom projektu.

Mare

pre 8 godina

Ne zaliti za Ercega i jos jednog dobrog beka sutera i odlican tim. Jos je rano za prognoze ali pojacanja su imperativ, inace u EL nemamo sta da trazimo.

Aleksis Sanco Panco

pre 8 godina

Sad ce ljudi da mi zamere ovo, ali moje misljenje je da je recimo Lazic taj tip igraca koji ima hrabrosti da se zaleti na kos ili sutne za razliku od Gagija Milosavljevica i da je zato pre trebalo on biti pozvan u reprezentaciju. Dangubic, delujd mi kao ok momak ali ne ocekujem od njega puno sta. Po mom skromnom misljenju najveci promasaj Zvezde u zadnjih ne znam koliko godina. U Mitrovica imam puno poverenje. Meni je svoje mogucnosti pokazao protiv Galatasaraja u Istanbulu prosle sezone i to ocekujem da radi i ove. Tejica, iskreno, takodje ne cenim preterano, Rebic prosto nije kalibar, ostali- pa volim ih kao bracu.

zmajognjeni

pre 8 godina

Svi "razocarani zvezdasi" koji vec posle prve utakmice znaju da je sezona propala i spremni su da se odreknu svoje sezonske slobodno mogu da je daju meni, znam sta cu da radim sa njom. Vidimo se.

sasha

pre 8 godina

meni je utisak večeri Mitrović. U poslednjoj četvrtini 3 puta ostaje sâm na šutu za 3 i umesto da proba on ide na neku kilavu fintu šuta, koju ni kod mene u ulici ne bi nikome prodao, i iz nekog polu ulaza baca loptu u pravcu koša...

kokanidja

pre 8 godina

Ja ne znam da li se ovo samo meni desava, tj na mojoj kablovskoj, ili svi imate problema sa slikom? Ne mogu da verujem da svaku utakmicu na areni gledam sa smetnjama, bilo da je fudbal ili kosarka??? Na sport klubu mi se to nikad ne desava.

Realan samo

pre 8 godina

Kad čovek pomisli da je video već najružniji košarkaški dres, počne nova sezona ABA lige. :)

Ali, svaka čast Megi za rezultate svih ovih godina...

zmn

pre 8 godina

cirbes je kralj,i trebao bi on da bude startni centar sofo nazalost nema snage da odigra vise od 10 min po mecu,nastic dobar i trebao bi radonja da ga stavi na 4 ku,kada je sofo u igri,od rebica nece biti nikad vrhunski plej max prosek,jovic odlican ogroman napredak,danguba moze i mora mnogo bolje,lazic odlican,tompson i mekel su tek dosli i nadam se da ce se pokazati kao dobri.za aba ligu smo ok,ali za el moraju neka pojacanja.wili da nam se vrati u decembru i neka dobra cetvorka i to je to

DedaMiloje

pre 8 godina

Ljudi šta je vama, polako, nije delovalo dobro, Mega je odlična ekipa i uvek se mučimo sa njima. Mekel je odličan igrač, čovek ima deset treninga sa Zvezdom. Vidi se da još ne poznaje igrače. Imamo problem sa povredama, neuigrani smo, kasno se ekipa stavila, polako biće bolje. Cirba pokidao...Nastić je mislim veliki projekat za budućnost.

Voip

pre 8 godina

Bio na utakmici. Jesam se iznerviro zbog neuigranosti i neodlucnosti u pojedinim momentima ali sad hladne glave vec sada mogu reci da imamo dobre igrace i ove godine. Pojacanja su dobra i kad se to poslozi opet cemo da meljemo. Ono sto nam treba jeste visoko krilo koje ima dobar sut za tri a moze po potrebi da se spusta na cetvorku, Simonovic to moze ali brate mili oseca se na tribinama koliko covek treperi od nesigurnosti i treme a moze biti odlican igrac.

luka

pre 8 godina

Da od Dangubića 'leba nema, to je valjda svima jasno, ali sada moram da se složim sa većinom koja kritikuje Mitrovića. Potpuno se pogubio, i teško da ćemo od njega videti velike koristi ove sezone, a tu smo najtanji, tako da bez nove četvorke neće valjati. Ne bih se složio da je Mekel bio toliko loš, rano je to da se kaže za jednog pleja. Ima tu materijala, iako je daleko od vrhunskog igrača. Mislim da će, ako proigra, biti dobar za ABA finale, a o nekom rezultatu u Evroligi sa ovim timom, ipak je teško govoriti, koliko god svi mi to želeli. Očekivao sam pravo pojačanje, a ne Simonovića, ali ostaje nada da će doći još neko. Cirbes iznenadio, nadajmo se njegovoj dobroj sezoni.

SAŠA FRANKFURT

pre 8 godina

Da nam ne beše Cirbesa izgubili bi mi glatko! Ali čudno je da čovek koji je bio odsutan sa terena skoro dva meseca rastura na parketu. Bilo je loše, ali tek je početak i verujem da će sve doći na svoje mesto. Nastića treba puno više koristiti dečko ima štofa. Inače bez dva ozbiljna pojačanja nemamo šta da tražimo u Euroligi!

od brega odvaljen

pre 8 godina

Cirbes mocan, pikenrol igra za 10.jovic odbrana odlicna ali i dalje sklon velikim greskama u napadu.Mekel sjajan na ulazu i dobar pregled igre ali ocigledan problem sa udvajanjem i iskakanjem 5-ice na njega.Verovatno je tu problem neuigranost.Jako los Dangubic i Mitrovic.Dangubic ako ne iskoristi ove sezone sansu zavrsice u fmp-u do kraja karijere.Nije dobro poceo.Lazic standardno veoma koristan.Prijatno iznenadjenje Nastic.Najvece razocarenje Arena sport.Potvrda da ovaj kanal ne treba da prenosi ni Aba ni superligu u fudbalu.Sve na sk ljudi rade posao profi.

afrogipsy

pre 8 godina

Neugiranost je cinjenica, nije tacno da nam je tim osrednji, dobar je to tim ( ne bas za final 4 ,ali za nesto slicno kao prosle godine je ok ) . Raduje me povrtak Simonovica, Lazic polako postaje jedan od lidera ove ekipe, Nastic je dobro pojacanje, od Cirbesa cemo se nagledati dobrih partija ove sezone...Rebic ulazi u seniorski ritam,Izraelac je dobar... Topsona cemo sacekati, proradice...ali...bojim se da je Dangubic izgubljen slucaj, a bojim se i da smo na Sofoa bacili solidne pare za koje smo moglineku zverku da dovedemo. Covek je zreo za neku ligu veterana u basketu i to pod uslovom da moze da odmori malo, tokom utakmice- ovo trcanje tamo ovamo nije vise za njega.On je nekad bio prava napast pod kosem , ali vise nije i nece nikada vise biti. Moze da bude drugi centar za 10 ak 15 min, ali... mi nemamo budzet toliki da za igraca sa takvom ulogom izdvojimo 325000 evra- tako da je to promasaj. Mitrovic me iz dana u dan sve vise nervira...decko mora da pocne da ukljucuje mozak i da igra ono sto ume ili ce zavrsiti u poljskom, ceskom ili belgijskom prvenstvu. Kapitensku traku treba dati Lazicu.

sasa

pre 8 godina

Veoma teska utakmica, vidi se da Zvezda nije uigrana, ali istina je i da joj nedostaje dobar suter na poziciji 3. Moram da primetim da Guduric u opste ne igra, ovaj decko ima veliki potencijal i mora da igra, ako ce sedeti na klupi bolje je da ga posalju negde na kaljenje, ali u neki tim ABA lige posto je nasu ligu prerastao. Moje je misljenje da on ima mesta u Zvezdi i da mu se mora pruziti prava sansa, nemoze se preko noci postati dobar igrac.

Sto se tice Mege, ima odlican tim samo ako uspeju da ostanu na okupu, svidja mi se kako ih Milojevic vodi, ima dobru viziju i trebalo bi da razmisli da krene dalje posle ove sezone.

petarczv

pre 8 godina

osle odgledanih par pripremnih utakmica i ove sa Megom, koju smo jedva dobili jer je Zagorac izašao i slomio ruku, ja i dalje, dobronamerno tvrdim: OVO JE KRPLJENJE ŠAMPIONSKOG TIMA, A NE STVARANJE NOVOG... Prošle godine smo delovali mnogo jako i u pripremnoj fazi, a tek u ABA ligi...pa krenuli smo sve sa pobedama od po 20-30 razlike...Da li se neko ovde seća? :-)
(djc-xxx, 02. oktobar 2015 08:37)

Prvo zagorac nije izaso posle povrede nego je igrao do kraja utakmice i postigo je jos 4p. Drugo prosle godine smo imali oformljen tim jos pocetkom avgusta tako da do pocetka sezone je ekipa bila uigrana a i prvo kolo smo igrali protv nesrecnih bugara koje su svi drali po 20 razlike. Zar nismo i prosle sezone igrali sve utakmice protiv mege na jednu loptu? Zar dzenkins nije mogo da se sastavi do pred kraj sezone? Zar wiliams nije pogodio nijedan sut za pobedu od 20 koje je uputio? Za cirbesa si ti i tebi slicni govorili da je promasaj da je kalina drvo...Nemate pojma o kosarci dajte malo vremena da se momci uigraju pa onda sudite...A da ne pominjem koliko ste jadni kao navijaci zvezde koji pre nego da je sezona pocela vec pljujete iste momke koje su bili deo tog sampionskog tima kojeg pominjes...jadno

011

pre 8 godina

Rebic je napredovao najmanje 50% i treba mu dati sto vise vremena u igri ,izraelac nije Wilijams ocigledno.Tomson prakticno nije ni igrao(nadam se da je zbog lakse povrede),Nastic odlican ,Jovic samo odbrana ,Lazic je pokazao koliko se Djordjevic ogresio....I ako sam bio protiv dovodjenja Simonovica on je danas ipak nesto pokazao.Najvece razocarenje je Sofo ali ja ipak verujem u njega i njegovo iskustvo.A Dangubic uobicajno katastrofa(sa ovom tehnikom suta nije ni za srpsku ligu),covek koji puca od samopouzdanja je Cirbers(konaxno igra vrhunsku kosarku).Moramo da dovedemo jos jednog mocnog crnca koji probija sam i izmislja poene ...Mislim da bi Erceg samo pomesao karte ali bi Zvezda u toj podeli izgubila.

monarhista

pre 8 godina

Dosao iz Pionira...place mi se.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ovan, 2. oktobar 2015 00:28) # Link komentara


Pa plachi sokole ko te tero da navijas za Megu...

A nik ko da sam ti ja birao:-))

djc-xxx

pre 8 godina

(djc-xxx, 02. oktobar 2015 08:37)

Prvo zagorac nije izaso posle povrede nego je igrao do kraja utakmice i postigo je jos 4p. Drugo prosle godine smo imali oformljen tim jos pocetkom avgusta tako da do pocetka sezone je ekipa bila uigrana a i prvo kolo smo igrali protv nesrecnih bugara koje su svi drali po 20 razlike. Zar nismo i prosle sezone igrali sve utakmice protiv mege na jednu loptu? Zar dzenkins nije mogo da se sastavi do pred kraj sezone? Zar wiliams nije pogodio nijedan sut za pobedu od 20 koje je uputio? Za cirbesa si ti i tebi slicni govorili da je promasaj da je kalina drvo...Nemate pojma o kosarci dajte malo vremena da se momci uigraju pa onda sudite...A da ne pominjem koliko ste jadni kao navijaci zvezde koji pre nego da je sezona pocela vec pljujete iste momke koje su bili deo tog sampionskog tima kojeg pominjes...jadno
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije
(petarczv, 2. oktobar 2015 11:43)

1. Ako smo prošle godine imali ranije formiran tim a sada ne - i to je problem ili ne?
2. Mega prošle godine sa Jokicem, Miljenovicem, Kešeljem... je jedno, a ova sad je nešto drugo :-)
3. A gde i kada sam ja to kritikovao Cirbesa i rekao da je promašaj? On mi se oduvek dopadao, mada je cinjenica da je
na nekim tvrdim utakmicama EL bio malo upotrebljiv-tek da se Bobi odmori...
4. Ako nema kritike i svi spuštamo glavu na nešto što je očigledno loše, i samo ga bespokorno podržavamo, onda je to totalitarizam, da ne kažem nešto gore....