Petak, 11.09.2015.

18:30

Peković za B92: Dve godine rovovske borbe do Evrolige

Izvor: B92

Pekoviæ za B92: Dve godine rovovske borbe do Evrolige IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

120 Komentari

Sortiraj po:

tito partija zvezdina armija

pre 8 godina

Bolje jednu godinu druge lige nego UGASENI KLUB.PARTIZAN NIJE UCESTVOVAO 1948.godine a 1947 je bio treci od pet klubova koji su ucestvovali.1948 ucestvovalo sest klubova.ETO KOLIKO VREDE TITULE UGASENOG KLUBA A BILA SU PRVENSTVA SA CETIRI KLUBA KAO 1952 i 1953.To su dva prvenstva jer se igralo samo leti na malom kalemegdanu.

Mikeli

pre 8 godina

osnovni utisak mene kao profesora univerziteta i grobara: nemojte podcenjivati ovog momka.
(singer, 11. septembar 2015 21:34)

Profesore univerziteta, ne kaze se podceniti, vec potceniti. Brate mili...

milos Brcko

pre 8 godina

Bane, dok god budes mislio da se pare dobijaju, a ne zaradjuju u problemu si.
Podrska promjenama u KK Partizan, stop kupvini karata od kojekakvih vodja navijaca u kesu, uvodjenjem na pozivnicu u tacno dogovoreno vrijeme... Idi u skolu, da bi mogao da zaradis pare, a neocekuj da ti neko daje, imaj novac i legalno kupi kartu, napuni halu i vidjeces, cudo ce se desiti, sponzori ce doci sami da nude novac.

vizura tastatura

pre 8 godina

@ vizura tastatura, 11. septembar 2015 23:10)

Au sefe, iscima se ti ziv da nam "objasnis" u komentaru od 100 redova, a objektivno, mozes samo da nas cimnes za .l.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Muke Panterove, 12. septembar 2015 10:31)

Evo ga jedan od pomenutih botova se prepoznao. Nema razloga za nervozu, valjda u klubu pored sendvica dele i neki sokic, opusti se...

B92.net/sport

pre 8 godina

Imam 29 godina,zenu,cerkicu koja se rodila u januaru ove godine.Kosarku sam trenirao od 1992 do 2003 godine i Partizan pratim i gledam od malena.Evo,iskreno,bez da uvredim bilo koga,ali ja se do ove godine ne secam nijednog poraza Partizana od CZ,bukvalno od kada znam za sebe.Tu je bilo derbija i derbija i pobeda i pobeda,sa po 5,10,20,30 pa i 40 poena razlike.E sad me zanima,kako je moguce da ja kao covek i jedinka koja simpatise Partizan mogu da imam komplekse od KKCZ ? Dok sam ja bio mladjani decko,igrali smo finala sa Podgoricanima,kada sam malo odrastao,tu su bili glavni konkurenti Hemofarm i FMP,pa evo tek danas,skoro dvadesetak godina posle toga KKCZ !

goga

pre 8 godina

osnovni utisak mene kao profesora univerziteta i grobara: nemojte podcenjivati ovog momka.
(singer, 11. septembar 2015 21:34)
a Ja se čudim zašto nam je školstvo u tako lošem stanju.....

Volim ga k'o oka dva...

pre 8 godina

Komentare koji su negativni prema Pekmenu, uglavnom ostavljaju ovi iz Železnika i navijači Partizana, koji Partizan prate zadnjih 10-ak godina.Tačnije prate Partizan, od kad je to postalo "in".Za razliku od vas, ja sam bio na svakoj utakmici i u kupu Saporte, i domaćoj ligi, i kad nas je na evroligaškim utakmicama bilo 2-3 hiljade u hali!Tad smo prvi krug Evrolige završavali sa skorom od po 2-3 pobede.Nije bilo zviždanja, ostajali smo u hali po skoro sat vremena posle utakmice i navijali iz sve snage!To je ljubav prema Partizanu!Partizan nije ni Dule Vujošević, ni Nikola Peković.Partizan smo mi koji ga volimo i kojima je on deo života!Duleta ne da volim , obožavam ga!Međutim, po malo je počeo da gubi kompas.Zato, iz sve snage podrška Pekoviću, da opet budemo strah i trepet za sve evropske velikane!Potpuno sam ubeđen, da nećemo dugo čekati na to!

33 godine duge,tuge

pre 8 godina

Većinom komentari iz Ribara. Treba ih razumeti, njihovi kompleksi od Partizana i Vujoševića se u ovom životu ne mogu izlečiti. Najbolje tek dolazi ali ovaj put sledi duboko i nepovratno zamrzavanje.
(Hoček 13 godina, 12. septembar 2015 07:46)

Nije 13 godina..33 godine..pogrešio si jedan broj...a,igrali ste i u drugoj ligi..a,pa šta ima...

eee,sinak..

pre 8 godina

Ili vam je on opsesija i problem vaseg dijetinjstva ili imate ozbiljnih psihickih problema..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Her, 11. septembar 2015 20:30)

E pa , sine čak bi i ti imao uspeha i sa mladim i sa starim igračima ako dobiješ pare kao mag...nikog on nije stvorio već je sve dovedeno sa strane...niti je opsesija ,niti ima veze sa detinjstvom...sa detinjstvom imaju veze političari koji su i davali pare partizanu......ima ih u FK mali partizan...ne znam koliko si star,ali ako si odrastao u 90-im ,ni najveću uspesi bilo kog kluba ne bi mogli da ti ulepšaj udetzinjstvo,osim ako ti tata nije imao 3 benzinske pumpe...vesele 90-te

Insajder

pre 8 godina

@ to je problem vas koji ne pratite desavanja nego citate samo novine ili pogledate neki deo konferencije za stampu 3 minuta trajanja
(bane, 12. septembar 2015 09:03)
A ti iz prve ruke znaš o svemu tome ili si čak neposredni akter tih događaja, ne informišeš se iz medija kao obični smrtnici.

bane

pre 8 godina

@ to je problem vas koji ne pratite desavanja nego citate samo novine ili pogledate neki deo konferencije za stampu 3 minuta trajanja
(bane, 12. septembar 2015 09:03)
A ti iz prve ruke znaš o svemu tome ili si čak neposredni akter tih događaja, ne informišeš se iz medija kao obični smrtnici.
(Insajder, 12. septembar 2015 11:09)
pa ako procitas ostatak komentara koji si isekao mozda nesto i shvatis. sve konferencije duska vujosevica traju preko sat vremena. tamo mozes da cujes i pohvale i kritike na racun zvezde i analizu igre,sudjenja,i sve o cemu ljudi kukaju na vujosevica da ne radi jer samo prica o finansijama. stvar je percepcije i toga koliko novinari imaju volje da prenesu. a i cale mi radi u sportskom drustvu pa znam dosta stvari unutar kluba,ali vecinu toga dule kaze na dugackoj konferenciji za stampu.

ultrasrbin

pre 8 godina

Povidon, 11. septembar 2015 20:43

Napisa i ostade ziv! Partizan je isti godinama i ako nista drugo nije menjao PIB. Mozes li da mi objasnis kako sa titula pripisuje KK CZ koja je bila zaledjena i koja je davno promenila PIB i registrovana je kao apsolutno drugi klub u odnosu na izvorni.

dva i dva

pre 8 godina

Dule opozicija a javno traži pare od države, na kraju krajeva određen iznos i dobija, ali valjda ne dovoljno.Dakle, iz toga proizilazi da se to opoziciono djelovanje svodi samo na materijalni interes a ne na neke uzvišene ideale kako se često spinuje.

Muke Panterove

pre 8 godina

@ vizura tastatura, 11. septembar 2015 23:10)

Au sefe, iscima se ti ziv da nam "objasnis" u komentaru od 100 redova, a objektivno, mozes samo da nas cimnes za .l.

Kunter

pre 8 godina

Dobre namere Pekmena su očigledne. Kao i naivnost. Vujoševićevo puštanje niz vodu je katastrofalan, sraman i veoma glup potez. Nisu igrači dolazili u Partizan zbog Partizana već zbog Duleta i njegovog specifičnog rada. Peković bi to trebalo da zna ali se pravi naivan. Dule je sebe utkao u same temelje Partizana i ovo nikako ali nikako nije smelo da se desi. Naravno namera da srušiš Partizan je ovim dovedena do kraja. Prvo silom ukineš sponzorstva onda preko A. Mladenovića ukloniš Duleta.. Navijači ako imaju obraza i pameti treba na prvoj sledećoj utakmici da žestoko izvižde ovu novu SNS upravu.

bane

pre 8 godina

Dugo godina sam uzivao gledajuci Duleta i Partizan, mislim da je i on svojim komentarima doprinijeo poniranju Partizana, isistirajuci na sponzorstvu. To vrijeme drzavnih para je proslo, nije posteno ni prema gradjanima kojo placaju porez. Novac treba i moze da se zaradi ,tj. sponzori,marketing, prodaja igraca uz jedan mali dio od drzave treba da cine budzet. Nikola je mlad, ali mi se dopada njegova hrabrost. U Americi je sigurno vidio mnogo nacina za " pravljenje para ". Najvece uspjehe u istoriji smo imali sa trenerima pocetnicima, zato i Bozicu zelim da bude "treca sreca". Podrska za novi pocetak, a oni koji budu bojkotovali su svojevremeno zvizdali Duletu, bojkotovali F4, pa su posle opet dosli...
(milos Brcko, 11. septembar 2015 22:48)
auuu ala je tebi mozak ispran ....... nisi ti duleta slusao,jer da jesi nebi ovako pricao. sad ti je i pwkovic objasnio,partizan je drzavni klub (za razliku od onog privatnog iz zeleznika koji dobija milione) drzava mora da ulozi novac za funkcionisanje kluba i tu je kraj. dule je svo vreme pricao o stopiranim sponzorstvima dunav osiguranja, i ostalih i to stopiranih od atrane drzave i prebaceni u kk zamrzivac. to je problem vas koji ne pratite desavanja nego citate samo novine ili pogledate neki deo konferencije za stampu 3 minuta trajanja. covek prica SAT IPO VREMENA o postavci igre i o svemu u klubu,i sto je naj tuznije to je danilovicev i silobadov posao bio a ne duletov.

Komša

pre 8 godina

@Vizura tastatura
Zasto da nas odere? Na tvoju veliku zalost Dule se na gospodski nacin dogovorio sa Pekmenom pa vam to zadovoljstvo nece biti priusteno.
Duska su podrzavali ,podrzavaju i podrzavace oni koji su svih ovih godina podrzavali KKP.
Tačno je da neki "Partizanovci" pljuju po Duletu ali rekao bih da su to oni kojima je draza politika od Partizana.
Klub nema veze ni sa jednima ni sa drugima,niti je KKP ikada funkcionisao na način na koji ti zelis da prikazeš.
Nadam se da Partizanovci nece nasedati i da se nece upustati u pljuvanje ljudi koji su,svi do jednog uvek bili i bice deo Partizana.
Ne vidim neku veliku razliku izmedju pljuvanja Danilovica,Duleta,Pekmena,Mice ili Pere.

istina

pre 8 godina

za one ostrascenje grobare kako ne vide da je Misko uzeo partizan da im bude razvojni tim Megi.kao sto Zvezda ima FMP tako Mega partizan.to je cela ISTINA.

pikado

pre 8 godina

Дуле, хвала ти за најлепшу младост!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Славиша, 11. septembar 2015 19:16

Kakva li je mladost kad ne bi morao da se javljaš na portalima i pišeš gluposti...jadna ti takva mladost..a znaš zašto..zato što su dok si ti bio mlad oni koji su vodili državu vodili su i tvoj omiljeni klub...

Hoček 13 godina

pre 8 godina

Većinom komentari iz Ribara. Treba ih razumeti, njihovi kompleksi od Partizana i Vujoševića se u ovom životu ne mogu izlečiti. Najbolje tek dolazi ali ovaj put sledi duboko i nepovratno zamrzavanje.

mister mister

pre 8 godina

Hahaha ahaha opzicija kao Dule a isao na miting SNS i zvao Vucica u pomoc,a NIS sponzor glavni i on opozicija hahahaha..klasicno isprani mozgovi,unistio vas je,trazi vam ON pare,VAS vodja u koga se kunete aloooo,na kraju je pokazao lice,zavrnuo vas je...Grobari,Vujosevic ne sme biti veci od kluba,a vi ste ucinili da on to bude a ispalo je da vas je izmanipulisao pricama!

Zoran

pre 8 godina

Navijač sam Zvezde, ali želim Partizanu da što pre dođe u poziciju konkurentne ekipe svima u ABA ligi, a onda će biti konkurentan i šire, to treba Srpskoj košarci. Nema jake Zvezde bez jakog Partizana, niti jake Srpske košarke, bez jaka oba kluba, to je prosto ko pasulj, pa molim usijane glave na obe strane da malo olade.
Pekoviću želim uspeh, a onda ćemo se ćerati do kraja sveta...

oOo

pre 8 godina

Kad pomislim da je doticni prvo preuzeo "Top Hill" pa onda Partizan...pade mi na pamet a zasto i ne bi i pozoriste "Bosko Buha"...znam da nigde veze ali sto da ne...

vrscani pamte

pre 8 godina

vi grobari poznati ste po postenju! kako vas bre nije sramota..mozda sto kaze dule sve ce se to lane zvati ali mi iz vrsca pamtimo kako ste nam otimali i titule i igrace.

Vlajko69

pre 8 godina

što opozicionar neudje u politiku.....
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dra, 11. septembar 2015 20:39)

Zasto ti ne udjes u pravopis?

Pijana veverica

pre 8 godina

Siguran sam da će Peković doneti poboljšanje, jer pre svega voli Partizan, inače ne bi ni hteo da pristane da bude predsednik kad je ovako gadna situacija...

vizura tastatura

pre 8 godina

Do pre par dana na ovom ali i mnogim drugim sajtovima komentari podrske vrhovnom dervisu stancovani su, ne u desetinama, vec u stotinama primeraka, o lajkovima na iste da ne govorimo. A onda, odjednom posle noge pocinje stancovanje komentara da je vrhovni dervis morao da ode jer tako je bolje za klub. Svako ko napise drugacije, ili pomene izdaju, prodaju, biva surovo zasut minusima. I posle svega treba da verujemo da doticni komentatori nisu najobicniji BOTOVI koje je neko iz kluba angazovao da u pocetku brane, a potom pljuju davitelja, sve u skladu sa promenjenom politikom kluba. Treba Dusko da vas odere za sve pare...

xxx

pre 8 godina

Mi ipak ne mijenjamo IME. (Shamija, 11. septembar 2015 19:00)

Naravno, vi ste ga vec promenili
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (*, 11. septembar 2015 21:56) Je li to misliš na klub koji zenit dostigao pod nazivom Ivo Lola Ribar?

milos Brcko

pre 8 godina

Dugo godina sam uzivao gledajuci Duleta i Partizan, mislim da je i on svojim komentarima doprinijeo poniranju Partizana, isistirajuci na sponzorstvu. To vrijeme drzavnih para je proslo, nije posteno ni prema gradjanima kojo placaju porez. Novac treba i moze da se zaradi ,tj. sponzori,marketing, prodaja igraca uz jedan mali dio od drzave treba da cine budzet. Nikola je mlad, ali mi se dopada njegova hrabrost. U Americi je sigurno vidio mnogo nacina za " pravljenje para ". Najvece uspjehe u istoriji smo imali sa trenerima pocetnicima, zato i Bozicu zelim da bude "treca sreca". Podrska za novi pocetak, a oni koji budu bojkotovali su svojevremeno zvizdali Duletu, bojkotovali F4, pa su posle opet dosli...

bagzi

pre 8 godina

@singer
Druze, gramatiku srpskog jezika za 5, 6 razred u ruke pa posle na "univerzitet". Nemoj da poDcenjujes ljude koji dolaze na ovaj portal.

"Partizan Srbima" - kako to komično zvuči

pre 8 godina

Partizan Srbima!!!
(Nuksvp, 11. septembar 2015 21:48)

Domobrani masovno prešli u Partizane
posle kapitulacije Italije i
osnovali 32. zagorsku partizansku diviziju.

Ostalo je već opšte poznato.

DCI Barnaby

pre 8 godina

Pa naravno je njegov konto na računu to što ga kandiduje za ovu funkciju a ne organizacione i menadžerske sposobnosti.Donekle i žalosna situacija, čak bih rekao Pekoviću oprez, pazi šta radiš.Sa druge strane on mi ne djeluje naivan tako da mi je, realno, prilično nejasno ovo sve...

Dzedaj Ramadanovski

pre 8 godina

Svaka tebu cast, nadam se da ce Partizan ozdraviti, a zajedno sa Zvezdom povuci jos nasih klubova ka vrhu, jerbo smo zemlja kosarke, a tebi puno uspeha sa Partizanom.
Zvezdin OFK-ovac!!!

Neko iz Banata

pre 8 godina

Jedini trener koji moze da zameni Vujosevica je MUTA.Ribari limenkari sto se govore da Vujosevic nece naci nov angazman grdno se varaju,eto njega ubrzo u Italiji(taj jezik govori),a mi grobari cemo ga cekati.

No-Name

pre 8 godina

Kecman je igrao godinu dana u mladjim kategorijama IMT(juniori)pre prvog tima, skroman igrac, Bozic, pitam se na osnovu cega je postao igrac, Pekmen i sam rece da ne veruje kako se brzo nasao u Partizanu, finansijska platforma nepoznata, EL trazi igrace a to kosta.
Poznati se ne oglasavaju, Paspalj I ekipa.
Navijac sam CZV, mada mi je zao da ovako zavrsite.

Niks

pre 8 godina

Дакле, воља највећег међу нама је услишена, и то ме јако гризе. Морам да се осврнем и на медије, који су почели да пуштају коментаре подршке јединој опозицији у Србији, овде се ретко кад мој коментар одобравао, културан и истинит, али то је Србија, када те склоне, схвате ко си. Душко Вујошевић је много више од спорта, а то сте касно схватили.

Дуле, хвала ти за најлепшу младост! (Славиша, 11. septembar 2015 19:16)

Sta bre vi umisljate kakva jedina opozicija?

drago

pre 8 godina

Eto zasto je kosarka smijesan sport. Radja, Bojan Bogdanovic, Pekovic i mnogi drugi su poceli trenirati kosarku sa 15 godina i dogurali su to vrha.
Sad zamislite da je neko nogomet poceo trenirati sa 15 dokle bi dosao...

provincija navija za Partizan

pre 8 godina

Hvala Vujoševiću i Daniloviću za srećno detinjstvo! Mislim da sada treba podržati novu upravu i novog trenera. Božić i Kecman u kombinaciji meni odgovara, pogotovo što je Kecman u toj priči. Partizan je uvek to radio, kako je znao da lansira mlade igrače, tako isto i trenere, i to vrhunske trenere. Ne treba kukati, mislim da je potrbna sveža krv. Mislim da ni Dule ne bi odobravao nikakvu kuknjavu, nega treba ići hrabro u nove pobede.

Napred PARTIZAN!!!

fedja

pre 8 godina

Cika Nikola voleo bih da u Patizan dodje Danilo Galinari,on mi je omiljeni igrac.Ja treniram u KK Zeleznicar,nadam se da ce I meni jednog dana grobar pevati"fedja sa la la la"

Sremac

pre 8 godina

Možda sam pogrešio, čitajući između redova. Peković kaže da je Partizan državni klub (kao i Zvezda), no nagoveštava da to verovatno neće biti tako u bliskoj budućnosti. On, i još poneko oko njega, zauzima dobru poziciju za predstojeću privatizaciju. Dve godine su dovoljne da se snimi stanje, da se vide stvarna, ali i fiktivna dugovanja, da se naprave prvi koraci u reorganizaciji kluba.
Više puta u intervjuu pominje NBA, organizaciju tamošnjih klubova, te kako će pomoć za Partizan potražiti i sa te strane.
Biće interesantno.

Licni novac

pre 8 godina

Decko, ti mnogo pretpostavljas i ocigledno malo pratis kosarku. U suprotnom bi znao da je poslednji Pekmenov ugovor vredan 60 miliona dolara i da godisnje po ugovoru zaradjuje blizu 15 miliona dolara.Prema tome, ne pretpostavlja se da on ima novac vec ga IMA.
(ccc?, 11. septembar 2015 19:34)

Naravno da znam za visinu njegovih "zvanicnih" primanja, pitanje je hoce li nesto od tih primanja ustupiti klubu. Po ovoj izjavi ne deluje bas tako, jer kako si i sam naveo koliko on prima po sezoni, sta je onda njemu da odmah izmiri sve dugove koje klub ima ako hoce.
PS
Znaci slazes se da je postavljen iskljucivo zato sto svi ocekuju njegov licni novac i nista vise. Svi bi verovatno voleli da tako bude ali nisam bas siguran da hoce. Ljubav i novac ne idu bas zajedno, primer je Dule, nisam video da oprosti nesto od dugovanje sem onih kazni.

Povidon

pre 8 godina

nekadašnjeg evropskog šampiona  
placite panteri(Marko Cakmak, 11. septembar 2015 18:59)
Partizan Igokea nikad nije bio sampion Evrope. Sampion Evrope je bio pokojni KK Partizan (1945-2008) a ne ova tvorevina iz predgradja Banja Luke sto se lazno predstavlja.

Davle

pre 8 godina

Valjda je svima jasno da su ovog coveka postavili za prvog coveka kluba oni koju ocekuju njegov licni novac ( pretpostavlja se da ga ima mnogo ). Covek sa 29 godina, bez ikakve skole, iskustva u rukovodjenju? Medutim, po ovoj izjavi se cini da on nije bas spreman da izdvoji svoj novac za klub, bar ne u meri u kojoj se ocekuje. Cini mi se ako ne bude davao dosta svog novca ovde da ce ga ljudi koji su ga tako brzo postavili jos brze i skinuti sa ove funkcije. 
(Licni novac, 11. septembar 2015 19:09) 

Decko, ti mnogo pretpostavljas i ocigledno malo pratis kosarku. U suprotnom bi znao da je poslednji Pekmenov ugovor vredan 60 miliona dolara i da godisnje po ugovoru zaradjuje blizu 15 miliona dolara.Prema tome, ne pretpostavlja se da on ima novac vec ga IMA.
(ccc?, 11. septembar 2015 19:34)

Da ga ima u izobilju,ima ga ali da ti napomenem da je u Americi porez na plate NBA igraca oko 50% , tako da tih 15 milki po sezoni odmah prepolovi

MS

pre 8 godina

Obožavam da pročitam intervjue ljudi koji iskreno vole svoj klub. Nebitno da li im je u srcu crveno-bela, crno-bela ili neka treća boja. U takvim izjavama se vidi ta neobjašnjiva strast prema sportu. Sve najbolje Pekoviću i Partizanu. Iskreno od navijača s druge strane brda.

Praznog li života, o mili Bože!

pre 8 godina

"Дуле, хвала ти за најлепшу младост!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Славиша, 11. septembar 2015 19:16) "

Bata

pre 8 godina

Dovedi Amerikance i razvojnog tima u NBA, i ako moze jos neko da udje u upravni odbor, npr Obradovic, Divac koji bi isto mogao da dovede neke iz Amerike, sponzora sto vise

Her

pre 8 godina

Sine a kako to da najboljeg slobodnog trenera niko nece ako mi odgovoris na to pitanje poverovacu da je najbolji.
(petarczv, 11. septembar 2015 19:35)
A kako ti znas da njega niko nece? ako mi odgovoris povjerovacu da nije najbolji..
Nastranu sve njegove greske koje je pravio, kojih je naravno bilo, ali ne bitno za koga ko navija, osporavati Duska Vujosevica, kao vrhunskog strucnjaka, narocito u radu sa mladim igracima, je van svake pameti.. Ili vam je on opsesija i problem vaseg dijetinjstva ili imate ozbiljnih psihickih problema..

Gojko UK

pre 8 godina

Ja mu verujem! Naravno da nije naivan da odmah da sve pare na sto, mislim da ce da da odmah toliko da se namire hitna dugovanja da ne bi imali problema sa batom i bankama..I da ulozi svojih 1-2 miliona i da ga izvaljaju, cist je pred sobom da je pokusao da pomogne klubu koji voli i koji mu je najvise pomogao u karijeri. Takodje mislim da promene mogu vise uticati povoljno nego obrnuto. Za Duleta je dokazano da je jedan od najboljih trenera u evropi, ali po meni je poceo da preteruje u zadnje dve godine mesanjem u sve van terena i ekscesima sa igracima.Licno bih voleo da je ostao u klubu na nekoj od funkcija. Partizanova kosarkaska publika je drugacija od partizanove fudbalske i mislim da ce sve istrpeti za rad naseg partizana. Dokle god nasi igraci daju sve od sebe i u pobedi i u porazu nema zime. Partizan will rise again!!

Reporter

pre 8 godina

Znači, Mega Miško je tu, Peković, Berić, Božić dobra fasada. Sledi reorganizacija u skladu sa UPPR-om i eto, tu smo. Miško će da pogura sa svoje strane, ima slobodnih igrača dovoljno za dva tima, pametan čovek zna da od "ratovanja" sa svim i svakim ne donosi ništa dobro.

Dejan

pre 8 godina

Dok je predsjednik okeanom daleko od svog kluba okeanom ce i Partizan biti daleko od EL,a po zavrsetku igracke karijere to mesto ga sigurno nece sacekati pre svega zbog losih rezultata i debakla koje ce Partizan dozivljavati u iducim godinama da ce to proizvesti novu nezadovoljstvo navijaca i opoziciju koja ce ocerati novu vlast isto ovako kako je dosla.Bice vremena u nastupajucim godinama za ceranje na pretek a u medjuvremenu na rezultatskom i sportskom planu bice i smeha na pretek.

bwa

pre 8 godina

neka navijaci podrze klub kupovinom sezonskih ulaznica od kluba, ne od alkatraza. nadam se da nova uprava nece imati dilove sa profesionalnim tj. placenim navijacima

Славиша

pre 8 godina

Нема сумње у вољу Пековића, Берића и Божића да помогну Партизану. Али увек оно али.
Да смо остали посебни, једини клиб који НЕ ВОДИ СНС, јесмо. Да имамо људе блиске њима у УО - имамо. Имали смо и до сада ОНОГ што нема слику са лоптом из детињства, а смењивао је једног Душка Вујошевића.
Волим Партизан превише, поготову КК. Фудбалски клуб је посебна прича, заузима место у мом срцу због историје, Саше Илића и имена. Ови сада што га воде и што су водили годинама уназад, њих једноставно не могу да обожавам.
Кошаркашки клуб је био авангарда у ери Предрага Саше Даниловића и највећег Душка Вујошевића. Осећања су ми помешана. Не могу да не бодрим тај клуб и легенде које га воде (не, не воде главну реч Човић, Павловић, Весић и екипа), АЛИ НЕ МОГУ НИ ДА ПРЕЂЕМ ПРЕКО ТОГА ДА НАЈБОЉИ СЛОБОДАН ТРЕНЕР ЕВРОПЕ У ОВОМ ТРЕНУТКУ НИЈЕ ПОСТАВЉЕН ЗА ТРЕНЕРА.
Дакле, воља највећег међу нама је услишена, и то ме јако гризе.
Морам да се осврнем и на медије, који су почели да пуштају коментаре подршке јединој опозицији у Србији, овде се ретко кад мој коментар одобравао, културан и истинит, али то је Србија, када те склоне, схвате ко си. Душко Вујошевић је много више од спорта, а то сте касно схватили.

Дуле, хвала ти за најлепшу младост!

KarBan

pre 8 godina

meni nije jasno kako vi partizanvci ni malo kriticki ne postavite pitanje kako aktivni igrac u NBA ligi u kojoj se igra svaki 2-3 dan, moze da vodi klub udaljen hiljadama kilometara i u 6 do 9 sati razlicitim vremenskim zonama? jel vam pamet jos tu, ili slepilo se nastavlja?

Laki

pre 8 godina

Samo u Srbiji može da se pravi eksperiment ovakve vrste.
Ne dovodim u pitanje Pekovićeve sposobnosti kao igrača takođe ni njegovu ljubav prema Partizanu.
Ali za upravljanje klubom su potrebne menadžerske a ne igračke veštine,obrazovanje i iskustvo.
Igrati košarku u SAD i istovremeno rukovoditi klubom u Srbiji koji je na ivici opstanka je krajnje neozbiljno i neodgovorno.
Ni jedan ozbiljan,profesionalni sportski klub u privatnom vlasništvu ne bi dozvolio ovakvo eksperimentisanje jer se radi o privatnom novcu.
Ali,u uslovima državnog vlasništva,političara u upravama klubova,korupcije,rasipanja novca poreskih obveznika Srbije na finansiranje državnih klubova ovakva "čuda" u Srbiji su deo stvarnosti.

Shodno tome je i odgovornost koje nigde nema.Ako ne uspeš jednostavno se skloniš i nikom ništa.Eksperiment propao,dosta državnog novca iz budžeta potrošeno,ali bože moj,u Minesoti i Sakramentu postoji sistem i zna se red.

Gde je Vladan Lukić iz Zvezde i njegova odgovornost ? Piksi ? Terzić ? Dragan Đurić iz Partizana ? Po kom osnovu se jedan dvadesetogodišnjak (Miloš Vazura) kvalifikuje da bude na čelu FK Partizana osim po pripadnosti režimskim strankama ?
Zašto Divac nije uspostavio sistem u Partizanu bar malo po ugledu na Sakramento Kingse u kojima sada radi i gde nema državnog novca,zezanja i neodgovornosti !? Danilović ?

Ni sve državne pare Srbije tu ne mogu pomoći jer završavaju u rukama nesposobnih ljudi.Pomaže samo PRIVATNO VLASNIŠTVO nad klubom.Vlasnik,imenom i prezimenom sa svojim legalno zarađenih novcem koji nekada neće dozvoliti da svoj novac baca u prazno i poverava svoj klub neodgovornim i nesposobnim ljudima.

Roki

pre 8 godina

U narednih 5 godina za vas je Euroliga samo san ...
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 11. septembar 2015 19:09)

Sta li si ti ono obecao pre utakmice sa Steauom?

Fighter

pre 8 godina

Podrška Pekoviću. Duleta sam voleo i dalje ga volim kao bliskog rodjaka, stoji da je jedini opozicionar u državi. Napravio je velike uspehe i upozoravao na ono sto ce da se desi, ali sila Boga ne moli. Sa druge strane gde su sponzori nakon F4 i konstantnog ucesca u EL? Gde je novac od prodaje igrača? Ok, za poslednje dve-tri godine ali i pre toga smo prodavali igrače, za velike novce za naše prilike. Sve u svemu moramo da budemo uz Partizan uz Pekmena i novu upravu, jer Partizan je iznad svakog. Videcemo da li ce smena Vujosevica dovesti klub na bolje i onda možemo da sudimo bilo kome. Pozdrav Grobarima i pravim ljubiteljima kosarke.

Mrgud voli Partizan

pre 8 godina

U narednih 5 godina za vas je Euroliga samo san ...
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 11. septembar 2015 19:09)

Bolje 5 nego 15 ?.

petarczv

pre 8 godina

АЛИ НЕ МОГУ НИ ДА ПРЕЂЕМ ПРЕКО ТОГА ДА НАЈБОЉИ СЛОБОДАН ТРЕНЕР ЕВРОПЕ У ОВОМ ТРЕНУТКУ НИЈЕ ПОСТАВЉЕН ЗА ТРЕНЕРА. 
Дакле, воља највећег међу нама је услишена, и то ме јако гризе. 
Морам да се осврнем и на медије, који су почели да пуштају коментаре подршке јединој опозицији у Србији, овде се ретко кад мој коментар одобравао, културан и истинит, али то је Србија, када те склоне, схвате ко си. Душко Вујошевић је много више од спорта, а то сте касно схватили. 

Дуле, хвала ти за најлепшу младост!
(Славиша, 11. septembar 2015 19:16)

Sine a kako to da najboljeg slobodnog trenera niko nece ako mi odgovoris na to pitanje poverovacu da je najbolji.

Shawn Kemp

pre 8 godina

Pekovicu, lako je tebi da tako pričaš kada ti Dulo kako on kaže ostavio najtalentovaniju generaciju što je trenirao sve vrhunski igrači i osvajači mnogih trofeja, glavni igrači u svojim reprezentacijama...

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 8 godina

Sretno Igokeo partizaneee volimooo teee!!!
Bravo Pekmene za sve sto si uradio otkad si predsednik,mi grobaro igokejci odobravamo svaki tvoj potez!!
Malo smo onda bezveze protestvovali,ali okrecemo se kako vetar duva,sad kad si oterao duloa uvidjamo da je to pravi potez i ono nase #zaDuloa pada u vodu...

ccc?

pre 8 godina

Valjda je svima jasno da su ovog coveka postavili za prvog coveka kluba oni koju ocekuju njegov licni novac ( pretpostavlja se da ga ima mnogo ). Covek sa 29 godina, bez ikakve skole, iskustva u rukovodjenju? Medutim, po ovoj izjavi se cini da on nije bas spreman da izdvoji svoj novac za klub, bar ne u meri u kojoj se ocekuje. Cini mi se ako ne bude davao dosta svog novca ovde da ce ga ljudi koji su ga tako brzo postavili jos brze i skinuti sa ove funkcije.
(Licni novac, 11. septembar 2015 19:09)

Decko, ti mnogo pretpostavljas i ocigledno malo pratis kosarku. U suprotnom bi znao da je poslednji Pekmenov ugovor vredan 60 miliona dolara i da godisnje po ugovoru zaradjuje blizu 15 miliona dolara.Prema tome, ne pretpostavlja se da on ima novac vec ga IMA.

Licni novac

pre 8 godina

Valjda je svima jasno da su ovog coveka postavili za prvog coveka kluba oni koju ocekuju njegov licni novac ( pretpostavlja se da ga ima mnogo ). Covek sa 29 godina, bez ikakve skole, iskustva u rukovodjenju? Medutim, po ovoj izjavi se cini da on nije bas spreman da izdvoji svoj novac za klub, bar ne u meri u kojoj se ocekuje. Cini mi se ako ne bude davao dosta svog novca ovde da ce ga ljudi koji su ga tako brzo postavili jos brze i skinuti sa ove funkcije.

Liga šampiona

pre 8 godina

U narednih 5 godina za vas je Euroliga samo san ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 11. septembar 2015 19:09)

Nismo mi KK CZ Beograd pa da nam Evroliga bude san. Inace vidim da vi vec po starom obicaju vidite sebe kao prvaka ......... ali sledecih sezona :)

lol

pre 8 godina

Iznenadjen sam naslovom iz ovog intervjua. Znam da je ABA liga skoro promenila menadzment, ali nisam znao da je novi toliko sposoban da obezbedi da se vec u roku od dve sezone 8 ili 10 timova plasira u Euroligu. Svaka cast!

dasa

pre 8 godina

Ja stvarno ne verujem da on nije svestan da oni njega nisu tu zvali da sredi klub da bi se manje trošilo ili privukli sponzori, nego samo da bi njemu preko kluba istresali pare iz džepa... Svi misle da će da odmah uleti sa milionima i da će opet da se vrate ona vremena kad će svi da drapaju a da opet ima dosta, a ako on to stvarno ne uradi biće mnogo nezadovoljstva... Nisu te uzeli što si sposoban jer realno o vođenju kluba znaš onoliko koliko zna moja baba, zbog para si tu... Ti si ujka iz Amerike, svi mu se uvlače zbog para

danilo

pre 8 godina

Peković nas je davno "kupio" i jedna ili dve godine su najmanje što mu možemo dati.
Mi smo normalni navijači i ne bismo dušu da prodajemo djavolu.
Neka rade dobro i vredno, i pošteno najpre, neka se vidi put i mladi talenti, i neka Vanja postane nova zvezda na košarkaškim nebu a Murić neka iduće godine predje u F4 klub - i mi smo prezadovoljni.
P.S.
Sa Miškom koji je verovatno i mendžer samom Obami, vredi saradjivati maksimalno, na obostranu korist, ali Miško mora biti vrlo daleko od vodjenja prvog tima, inače ne valja...

danilo

pre 8 godina

Peković nas je davno "kupio" i jedna ili dve godine su najmanje što mu možemo dati.
Mi smo normalni navijači i ne bismo dušu da prodajemo djavolu.
Neka rade dobro i vredno, i pošteno najpre, neka se vidi put i mladi talenti, i neka Vanja postane nova zvezda na košarkaškim nebu a Murić neka iduće godine predje u F4 klub - i mi smo prezadovoljni.
P.S.
Sa Miškom koji je verovatno i mendžer samom Obami, vredi saradjivati maksimalno, na obostranu korist, ali Miško mora biti vrlo daleko od vodjenja prvog tima, inače ne valja...

bwa

pre 8 godina

neka navijaci podrze klub kupovinom sezonskih ulaznica od kluba, ne od alkatraza. nadam se da nova uprava nece imati dilove sa profesionalnim tj. placenim navijacima

Mrgud voli Partizan

pre 8 godina

U narednih 5 godina za vas je Euroliga samo san ...
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 11. septembar 2015 19:09)

Bolje 5 nego 15 ?.

Славиша

pre 8 godina

Нема сумње у вољу Пековића, Берића и Божића да помогну Партизану. Али увек оно али.
Да смо остали посебни, једини клиб који НЕ ВОДИ СНС, јесмо. Да имамо људе блиске њима у УО - имамо. Имали смо и до сада ОНОГ што нема слику са лоптом из детињства, а смењивао је једног Душка Вујошевића.
Волим Партизан превише, поготову КК. Фудбалски клуб је посебна прича, заузима место у мом срцу због историје, Саше Илића и имена. Ови сада што га воде и што су водили годинама уназад, њих једноставно не могу да обожавам.
Кошаркашки клуб је био авангарда у ери Предрага Саше Даниловића и највећег Душка Вујошевића. Осећања су ми помешана. Не могу да не бодрим тај клуб и легенде које га воде (не, не воде главну реч Човић, Павловић, Весић и екипа), АЛИ НЕ МОГУ НИ ДА ПРЕЂЕМ ПРЕКО ТОГА ДА НАЈБОЉИ СЛОБОДАН ТРЕНЕР ЕВРОПЕ У ОВОМ ТРЕНУТКУ НИЈЕ ПОСТАВЉЕН ЗА ТРЕНЕРА.
Дакле, воља највећег међу нама је услишена, и то ме јако гризе.
Морам да се осврнем и на медије, који су почели да пуштају коментаре подршке јединој опозицији у Србији, овде се ретко кад мој коментар одобравао, културан и истинит, али то је Србија, када те склоне, схвате ко си. Душко Вујошевић је много више од спорта, а то сте касно схватили.

Дуле, хвала ти за најлепшу младост!

petarczv

pre 8 godina

АЛИ НЕ МОГУ НИ ДА ПРЕЂЕМ ПРЕКО ТОГА ДА НАЈБОЉИ СЛОБОДАН ТРЕНЕР ЕВРОПЕ У ОВОМ ТРЕНУТКУ НИЈЕ ПОСТАВЉЕН ЗА ТРЕНЕРА. 
Дакле, воља највећег међу нама је услишена, и то ме јако гризе. 
Морам да се осврнем и на медије, који су почели да пуштају коментаре подршке јединој опозицији у Србији, овде се ретко кад мој коментар одобравао, културан и истинит, али то је Србија, када те склоне, схвате ко си. Душко Вујошевић је много више од спорта, а то сте касно схватили. 

Дуле, хвала ти за најлепшу младост!
(Славиша, 11. septembar 2015 19:16)

Sine a kako to da najboljeg slobodnog trenera niko nece ako mi odgovoris na to pitanje poverovacu da je najbolji.

dasa

pre 8 godina

Ja stvarno ne verujem da on nije svestan da oni njega nisu tu zvali da sredi klub da bi se manje trošilo ili privukli sponzori, nego samo da bi njemu preko kluba istresali pare iz džepa... Svi misle da će da odmah uleti sa milionima i da će opet da se vrate ona vremena kad će svi da drapaju a da opet ima dosta, a ako on to stvarno ne uradi biće mnogo nezadovoljstva... Nisu te uzeli što si sposoban jer realno o vođenju kluba znaš onoliko koliko zna moja baba, zbog para si tu... Ti si ujka iz Amerike, svi mu se uvlače zbog para

Licni novac

pre 8 godina

Valjda je svima jasno da su ovog coveka postavili za prvog coveka kluba oni koju ocekuju njegov licni novac ( pretpostavlja se da ga ima mnogo ). Covek sa 29 godina, bez ikakve skole, iskustva u rukovodjenju? Medutim, po ovoj izjavi se cini da on nije bas spreman da izdvoji svoj novac za klub, bar ne u meri u kojoj se ocekuje. Cini mi se ako ne bude davao dosta svog novca ovde da ce ga ljudi koji su ga tako brzo postavili jos brze i skinuti sa ove funkcije.

Liga šampiona

pre 8 godina

U narednih 5 godina za vas je Euroliga samo san ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 11. septembar 2015 19:09)

Nismo mi KK CZ Beograd pa da nam Evroliga bude san. Inace vidim da vi vec po starom obicaju vidite sebe kao prvaka ......... ali sledecih sezona :)

ccc?

pre 8 godina

Valjda je svima jasno da su ovog coveka postavili za prvog coveka kluba oni koju ocekuju njegov licni novac ( pretpostavlja se da ga ima mnogo ). Covek sa 29 godina, bez ikakve skole, iskustva u rukovodjenju? Medutim, po ovoj izjavi se cini da on nije bas spreman da izdvoji svoj novac za klub, bar ne u meri u kojoj se ocekuje. Cini mi se ako ne bude davao dosta svog novca ovde da ce ga ljudi koji su ga tako brzo postavili jos brze i skinuti sa ove funkcije.
(Licni novac, 11. septembar 2015 19:09)

Decko, ti mnogo pretpostavljas i ocigledno malo pratis kosarku. U suprotnom bi znao da je poslednji Pekmenov ugovor vredan 60 miliona dolara i da godisnje po ugovoru zaradjuje blizu 15 miliona dolara.Prema tome, ne pretpostavlja se da on ima novac vec ga IMA.

Fighter

pre 8 godina

Podrška Pekoviću. Duleta sam voleo i dalje ga volim kao bliskog rodjaka, stoji da je jedini opozicionar u državi. Napravio je velike uspehe i upozoravao na ono sto ce da se desi, ali sila Boga ne moli. Sa druge strane gde su sponzori nakon F4 i konstantnog ucesca u EL? Gde je novac od prodaje igrača? Ok, za poslednje dve-tri godine ali i pre toga smo prodavali igrače, za velike novce za naše prilike. Sve u svemu moramo da budemo uz Partizan uz Pekmena i novu upravu, jer Partizan je iznad svakog. Videcemo da li ce smena Vujosevica dovesti klub na bolje i onda možemo da sudimo bilo kome. Pozdrav Grobarima i pravim ljubiteljima kosarke.

Laki

pre 8 godina

Samo u Srbiji može da se pravi eksperiment ovakve vrste.
Ne dovodim u pitanje Pekovićeve sposobnosti kao igrača takođe ni njegovu ljubav prema Partizanu.
Ali za upravljanje klubom su potrebne menadžerske a ne igračke veštine,obrazovanje i iskustvo.
Igrati košarku u SAD i istovremeno rukovoditi klubom u Srbiji koji je na ivici opstanka je krajnje neozbiljno i neodgovorno.
Ni jedan ozbiljan,profesionalni sportski klub u privatnom vlasništvu ne bi dozvolio ovakvo eksperimentisanje jer se radi o privatnom novcu.
Ali,u uslovima državnog vlasništva,političara u upravama klubova,korupcije,rasipanja novca poreskih obveznika Srbije na finansiranje državnih klubova ovakva "čuda" u Srbiji su deo stvarnosti.

Shodno tome je i odgovornost koje nigde nema.Ako ne uspeš jednostavno se skloniš i nikom ništa.Eksperiment propao,dosta državnog novca iz budžeta potrošeno,ali bože moj,u Minesoti i Sakramentu postoji sistem i zna se red.

Gde je Vladan Lukić iz Zvezde i njegova odgovornost ? Piksi ? Terzić ? Dragan Đurić iz Partizana ? Po kom osnovu se jedan dvadesetogodišnjak (Miloš Vazura) kvalifikuje da bude na čelu FK Partizana osim po pripadnosti režimskim strankama ?
Zašto Divac nije uspostavio sistem u Partizanu bar malo po ugledu na Sakramento Kingse u kojima sada radi i gde nema državnog novca,zezanja i neodgovornosti !? Danilović ?

Ni sve državne pare Srbije tu ne mogu pomoći jer završavaju u rukama nesposobnih ljudi.Pomaže samo PRIVATNO VLASNIŠTVO nad klubom.Vlasnik,imenom i prezimenom sa svojim legalno zarađenih novcem koji nekada neće dozvoliti da svoj novac baca u prazno i poverava svoj klub neodgovornim i nesposobnim ljudima.

Povidon

pre 8 godina

nekadašnjeg evropskog šampiona  
placite panteri(Marko Cakmak, 11. septembar 2015 18:59)
Partizan Igokea nikad nije bio sampion Evrope. Sampion Evrope je bio pokojni KK Partizan (1945-2008) a ne ova tvorevina iz predgradja Banja Luke sto se lazno predstavlja.

Roki

pre 8 godina

U narednih 5 godina za vas je Euroliga samo san ...
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 11. septembar 2015 19:09)

Sta li si ti ono obecao pre utakmice sa Steauom?

Gojko UK

pre 8 godina

Ja mu verujem! Naravno da nije naivan da odmah da sve pare na sto, mislim da ce da da odmah toliko da se namire hitna dugovanja da ne bi imali problema sa batom i bankama..I da ulozi svojih 1-2 miliona i da ga izvaljaju, cist je pred sobom da je pokusao da pomogne klubu koji voli i koji mu je najvise pomogao u karijeri. Takodje mislim da promene mogu vise uticati povoljno nego obrnuto. Za Duleta je dokazano da je jedan od najboljih trenera u evropi, ali po meni je poceo da preteruje u zadnje dve godine mesanjem u sve van terena i ekscesima sa igracima.Licno bih voleo da je ostao u klubu na nekoj od funkcija. Partizanova kosarkaska publika je drugacija od partizanove fudbalske i mislim da ce sve istrpeti za rad naseg partizana. Dokle god nasi igraci daju sve od sebe i u pobedi i u porazu nema zime. Partizan will rise again!!

lol

pre 8 godina

Iznenadjen sam naslovom iz ovog intervjua. Znam da je ABA liga skoro promenila menadzment, ali nisam znao da je novi toliko sposoban da obezbedi da se vec u roku od dve sezone 8 ili 10 timova plasira u Euroligu. Svaka cast!

Bata

pre 8 godina

Dovedi Amerikance i razvojnog tima u NBA, i ako moze jos neko da udje u upravni odbor, npr Obradovic, Divac koji bi isto mogao da dovede neke iz Amerike, sponzora sto vise

Sremac

pre 8 godina

Možda sam pogrešio, čitajući između redova. Peković kaže da je Partizan državni klub (kao i Zvezda), no nagoveštava da to verovatno neće biti tako u bliskoj budućnosti. On, i još poneko oko njega, zauzima dobru poziciju za predstojeću privatizaciju. Dve godine su dovoljne da se snimi stanje, da se vide stvarna, ali i fiktivna dugovanja, da se naprave prvi koraci u reorganizaciji kluba.
Više puta u intervjuu pominje NBA, organizaciju tamošnjih klubova, te kako će pomoć za Partizan potražiti i sa te strane.
Biće interesantno.

Vlajko69

pre 8 godina

što opozicionar neudje u politiku.....
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dra, 11. septembar 2015 20:39)

Zasto ti ne udjes u pravopis?

Licni novac

pre 8 godina

Decko, ti mnogo pretpostavljas i ocigledno malo pratis kosarku. U suprotnom bi znao da je poslednji Pekmenov ugovor vredan 60 miliona dolara i da godisnje po ugovoru zaradjuje blizu 15 miliona dolara.Prema tome, ne pretpostavlja se da on ima novac vec ga IMA.
(ccc?, 11. septembar 2015 19:34)

Naravno da znam za visinu njegovih "zvanicnih" primanja, pitanje je hoce li nesto od tih primanja ustupiti klubu. Po ovoj izjavi ne deluje bas tako, jer kako si i sam naveo koliko on prima po sezoni, sta je onda njemu da odmah izmiri sve dugove koje klub ima ako hoce.
PS
Znaci slazes se da je postavljen iskljucivo zato sto svi ocekuju njegov licni novac i nista vise. Svi bi verovatno voleli da tako bude ali nisam bas siguran da hoce. Ljubav i novac ne idu bas zajedno, primer je Dule, nisam video da oprosti nesto od dugovanje sem onih kazni.

provincija navija za Partizan

pre 8 godina

Hvala Vujoševiću i Daniloviću za srećno detinjstvo! Mislim da sada treba podržati novu upravu i novog trenera. Božić i Kecman u kombinaciji meni odgovara, pogotovo što je Kecman u toj priči. Partizan je uvek to radio, kako je znao da lansira mlade igrače, tako isto i trenere, i to vrhunske trenere. Ne treba kukati, mislim da je potrbna sveža krv. Mislim da ni Dule ne bi odobravao nikakvu kuknjavu, nega treba ići hrabro u nove pobede.

Napred PARTIZAN!!!

KarBan

pre 8 godina

meni nije jasno kako vi partizanvci ni malo kriticki ne postavite pitanje kako aktivni igrac u NBA ligi u kojoj se igra svaki 2-3 dan, moze da vodi klub udaljen hiljadama kilometara i u 6 do 9 sati razlicitim vremenskim zonama? jel vam pamet jos tu, ili slepilo se nastavlja?

Shawn Kemp

pre 8 godina

Pekovicu, lako je tebi da tako pričaš kada ti Dulo kako on kaže ostavio najtalentovaniju generaciju što je trenirao sve vrhunski igrači i osvajači mnogih trofeja, glavni igrači u svojim reprezentacijama...

Neko iz Banata

pre 8 godina

Jedini trener koji moze da zameni Vujosevica je MUTA.Ribari limenkari sto se govore da Vujosevic nece naci nov angazman grdno se varaju,eto njega ubrzo u Italiji(taj jezik govori),a mi grobari cemo ga cekati.

MS

pre 8 godina

Obožavam da pročitam intervjue ljudi koji iskreno vole svoj klub. Nebitno da li im je u srcu crveno-bela, crno-bela ili neka treća boja. U takvim izjavama se vidi ta neobjašnjiva strast prema sportu. Sve najbolje Pekoviću i Partizanu. Iskreno od navijača s druge strane brda.

B92.net/sport

pre 8 godina

Imam 29 godina,zenu,cerkicu koja se rodila u januaru ove godine.Kosarku sam trenirao od 1992 do 2003 godine i Partizan pratim i gledam od malena.Evo,iskreno,bez da uvredim bilo koga,ali ja se do ove godine ne secam nijednog poraza Partizana od CZ,bukvalno od kada znam za sebe.Tu je bilo derbija i derbija i pobeda i pobeda,sa po 5,10,20,30 pa i 40 poena razlike.E sad me zanima,kako je moguce da ja kao covek i jedinka koja simpatise Partizan mogu da imam komplekse od KKCZ ? Dok sam ja bio mladjani decko,igrali smo finala sa Podgoricanima,kada sam malo odrastao,tu su bili glavni konkurenti Hemofarm i FMP,pa evo tek danas,skoro dvadesetak godina posle toga KKCZ !

xxx

pre 8 godina

Mi ipak ne mijenjamo IME. (Shamija, 11. septembar 2015 19:00)

Naravno, vi ste ga vec promenili
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (*, 11. septembar 2015 21:56) Je li to misliš na klub koji zenit dostigao pod nazivom Ivo Lola Ribar?

milos Brcko

pre 8 godina

Dugo godina sam uzivao gledajuci Duleta i Partizan, mislim da je i on svojim komentarima doprinijeo poniranju Partizana, isistirajuci na sponzorstvu. To vrijeme drzavnih para je proslo, nije posteno ni prema gradjanima kojo placaju porez. Novac treba i moze da se zaradi ,tj. sponzori,marketing, prodaja igraca uz jedan mali dio od drzave treba da cine budzet. Nikola je mlad, ali mi se dopada njegova hrabrost. U Americi je sigurno vidio mnogo nacina za " pravljenje para ". Najvece uspjehe u istoriji smo imali sa trenerima pocetnicima, zato i Bozicu zelim da bude "treca sreca". Podrska za novi pocetak, a oni koji budu bojkotovali su svojevremeno zvizdali Duletu, bojkotovali F4, pa su posle opet dosli...

vizura tastatura

pre 8 godina

Do pre par dana na ovom ali i mnogim drugim sajtovima komentari podrske vrhovnom dervisu stancovani su, ne u desetinama, vec u stotinama primeraka, o lajkovima na iste da ne govorimo. A onda, odjednom posle noge pocinje stancovanje komentara da je vrhovni dervis morao da ode jer tako je bolje za klub. Svako ko napise drugacije, ili pomene izdaju, prodaju, biva surovo zasut minusima. I posle svega treba da verujemo da doticni komentatori nisu najobicniji BOTOVI koje je neko iz kluba angazovao da u pocetku brane, a potom pljuju davitelja, sve u skladu sa promenjenom politikom kluba. Treba Dusko da vas odere za sve pare...

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 8 godina

Sretno Igokeo partizaneee volimooo teee!!!
Bravo Pekmene za sve sto si uradio otkad si predsednik,mi grobaro igokejci odobravamo svaki tvoj potez!!
Malo smo onda bezveze protestvovali,ali okrecemo se kako vetar duva,sad kad si oterao duloa uvidjamo da je to pravi potez i ono nase #zaDuloa pada u vodu...

Her

pre 8 godina

Sine a kako to da najboljeg slobodnog trenera niko nece ako mi odgovoris na to pitanje poverovacu da je najbolji.
(petarczv, 11. septembar 2015 19:35)
A kako ti znas da njega niko nece? ako mi odgovoris povjerovacu da nije najbolji..
Nastranu sve njegove greske koje je pravio, kojih je naravno bilo, ali ne bitno za koga ko navija, osporavati Duska Vujosevica, kao vrhunskog strucnjaka, narocito u radu sa mladim igracima, je van svake pameti.. Ili vam je on opsesija i problem vaseg dijetinjstva ili imate ozbiljnih psihickih problema..

Volim ga k'o oka dva...

pre 8 godina

Komentare koji su negativni prema Pekmenu, uglavnom ostavljaju ovi iz Železnika i navijači Partizana, koji Partizan prate zadnjih 10-ak godina.Tačnije prate Partizan, od kad je to postalo "in".Za razliku od vas, ja sam bio na svakoj utakmici i u kupu Saporte, i domaćoj ligi, i kad nas je na evroligaškim utakmicama bilo 2-3 hiljade u hali!Tad smo prvi krug Evrolige završavali sa skorom od po 2-3 pobede.Nije bilo zviždanja, ostajali smo u hali po skoro sat vremena posle utakmice i navijali iz sve snage!To je ljubav prema Partizanu!Partizan nije ni Dule Vujošević, ni Nikola Peković.Partizan smo mi koji ga volimo i kojima je on deo života!Duleta ne da volim , obožavam ga!Međutim, po malo je počeo da gubi kompas.Zato, iz sve snage podrška Pekoviću, da opet budemo strah i trepet za sve evropske velikane!Potpuno sam ubeđen, da nećemo dugo čekati na to!

Niks

pre 8 godina

Дакле, воља највећег међу нама је услишена, и то ме јако гризе. Морам да се осврнем и на медије, који су почели да пуштају коментаре подршке јединој опозицији у Србији, овде се ретко кад мој коментар одобравао, културан и истинит, али то је Србија, када те склоне, схвате ко си. Душко Вујошевић је много више од спорта, а то сте касно схватили.

Дуле, хвала ти за најлепшу младост! (Славиша, 11. septembar 2015 19:16)

Sta bre vi umisljate kakva jedina opozicija?

DCI Barnaby

pre 8 godina

Pa naravno je njegov konto na računu to što ga kandiduje za ovu funkciju a ne organizacione i menadžerske sposobnosti.Donekle i žalosna situacija, čak bih rekao Pekoviću oprez, pazi šta radiš.Sa druge strane on mi ne djeluje naivan tako da mi je, realno, prilično nejasno ovo sve...

Pijana veverica

pre 8 godina

Siguran sam da će Peković doneti poboljšanje, jer pre svega voli Partizan, inače ne bi ni hteo da pristane da bude predsednik kad je ovako gadna situacija...

Hoček 13 godina

pre 8 godina

Većinom komentari iz Ribara. Treba ih razumeti, njihovi kompleksi od Partizana i Vujoševića se u ovom životu ne mogu izlečiti. Najbolje tek dolazi ali ovaj put sledi duboko i nepovratno zamrzavanje.

bane

pre 8 godina

Dugo godina sam uzivao gledajuci Duleta i Partizan, mislim da je i on svojim komentarima doprinijeo poniranju Partizana, isistirajuci na sponzorstvu. To vrijeme drzavnih para je proslo, nije posteno ni prema gradjanima kojo placaju porez. Novac treba i moze da se zaradi ,tj. sponzori,marketing, prodaja igraca uz jedan mali dio od drzave treba da cine budzet. Nikola je mlad, ali mi se dopada njegova hrabrost. U Americi je sigurno vidio mnogo nacina za " pravljenje para ". Najvece uspjehe u istoriji smo imali sa trenerima pocetnicima, zato i Bozicu zelim da bude "treca sreca". Podrska za novi pocetak, a oni koji budu bojkotovali su svojevremeno zvizdali Duletu, bojkotovali F4, pa su posle opet dosli...
(milos Brcko, 11. septembar 2015 22:48)
auuu ala je tebi mozak ispran ....... nisi ti duleta slusao,jer da jesi nebi ovako pricao. sad ti je i pwkovic objasnio,partizan je drzavni klub (za razliku od onog privatnog iz zeleznika koji dobija milione) drzava mora da ulozi novac za funkcionisanje kluba i tu je kraj. dule je svo vreme pricao o stopiranim sponzorstvima dunav osiguranja, i ostalih i to stopiranih od atrane drzave i prebaceni u kk zamrzivac. to je problem vas koji ne pratite desavanja nego citate samo novine ili pogledate neki deo konferencije za stampu 3 minuta trajanja. covek prica SAT IPO VREMENA o postavci igre i o svemu u klubu,i sto je naj tuznije to je danilovicev i silobadov posao bio a ne duletov.

Dejan

pre 8 godina

Dok je predsjednik okeanom daleko od svog kluba okeanom ce i Partizan biti daleko od EL,a po zavrsetku igracke karijere to mesto ga sigurno nece sacekati pre svega zbog losih rezultata i debakla koje ce Partizan dozivljavati u iducim godinama da ce to proizvesti novu nezadovoljstvo navijaca i opoziciju koja ce ocerati novu vlast isto ovako kako je dosla.Bice vremena u nastupajucim godinama za ceranje na pretek a u medjuvremenu na rezultatskom i sportskom planu bice i smeha na pretek.

Dzedaj Ramadanovski

pre 8 godina

Svaka tebu cast, nadam se da ce Partizan ozdraviti, a zajedno sa Zvezdom povuci jos nasih klubova ka vrhu, jerbo smo zemlja kosarke, a tebi puno uspeha sa Partizanom.
Zvezdin OFK-ovac!!!

milos Brcko

pre 8 godina

Bane, dok god budes mislio da se pare dobijaju, a ne zaradjuju u problemu si.
Podrska promjenama u KK Partizan, stop kupvini karata od kojekakvih vodja navijaca u kesu, uvodjenjem na pozivnicu u tacno dogovoreno vrijeme... Idi u skolu, da bi mogao da zaradis pare, a neocekuj da ti neko daje, imaj novac i legalno kupi kartu, napuni halu i vidjeces, cudo ce se desiti, sponzori ce doci sami da nude novac.

"Partizan Srbima" - kako to komično zvuči

pre 8 godina

Partizan Srbima!!!
(Nuksvp, 11. septembar 2015 21:48)

Domobrani masovno prešli u Partizane
posle kapitulacije Italije i
osnovali 32. zagorsku partizansku diviziju.

Ostalo je već opšte poznato.

Zoran

pre 8 godina

Navijač sam Zvezde, ali želim Partizanu da što pre dođe u poziciju konkurentne ekipe svima u ABA ligi, a onda će biti konkurentan i šire, to treba Srpskoj košarci. Nema jake Zvezde bez jakog Partizana, niti jake Srpske košarke, bez jaka oba kluba, to je prosto ko pasulj, pa molim usijane glave na obe strane da malo olade.
Pekoviću želim uspeh, a onda ćemo se ćerati do kraja sveta...

goga

pre 8 godina

osnovni utisak mene kao profesora univerziteta i grobara: nemojte podcenjivati ovog momka.
(singer, 11. septembar 2015 21:34)
a Ja se čudim zašto nam je školstvo u tako lošem stanju.....

Davle

pre 8 godina

Valjda je svima jasno da su ovog coveka postavili za prvog coveka kluba oni koju ocekuju njegov licni novac ( pretpostavlja se da ga ima mnogo ). Covek sa 29 godina, bez ikakve skole, iskustva u rukovodjenju? Medutim, po ovoj izjavi se cini da on nije bas spreman da izdvoji svoj novac za klub, bar ne u meri u kojoj se ocekuje. Cini mi se ako ne bude davao dosta svog novca ovde da ce ga ljudi koji su ga tako brzo postavili jos brze i skinuti sa ove funkcije. 
(Licni novac, 11. septembar 2015 19:09) 

Decko, ti mnogo pretpostavljas i ocigledno malo pratis kosarku. U suprotnom bi znao da je poslednji Pekmenov ugovor vredan 60 miliona dolara i da godisnje po ugovoru zaradjuje blizu 15 miliona dolara.Prema tome, ne pretpostavlja se da on ima novac vec ga IMA.
(ccc?, 11. septembar 2015 19:34)

Da ga ima u izobilju,ima ga ali da ti napomenem da je u Americi porez na plate NBA igraca oko 50% , tako da tih 15 milki po sezoni odmah prepolovi

No-Name

pre 8 godina

Kecman je igrao godinu dana u mladjim kategorijama IMT(juniori)pre prvog tima, skroman igrac, Bozic, pitam se na osnovu cega je postao igrac, Pekmen i sam rece da ne veruje kako se brzo nasao u Partizanu, finansijska platforma nepoznata, EL trazi igrace a to kosta.
Poznati se ne oglasavaju, Paspalj I ekipa.
Navijac sam CZV, mada mi je zao da ovako zavrsite.

Reporter

pre 8 godina

Znači, Mega Miško je tu, Peković, Berić, Božić dobra fasada. Sledi reorganizacija u skladu sa UPPR-om i eto, tu smo. Miško će da pogura sa svoje strane, ima slobodnih igrača dovoljno za dva tima, pametan čovek zna da od "ratovanja" sa svim i svakim ne donosi ništa dobro.

bagzi

pre 8 godina

@singer
Druze, gramatiku srpskog jezika za 5, 6 razred u ruke pa posle na "univerzitet". Nemoj da poDcenjujes ljude koji dolaze na ovaj portal.

Praznog li života, o mili Bože!

pre 8 godina

"Дуле, хвала ти за најлепшу младост!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Славиша, 11. septembar 2015 19:16) "

fedja

pre 8 godina

Cika Nikola voleo bih da u Patizan dodje Danilo Galinari,on mi je omiljeni igrac.Ja treniram u KK Zeleznicar,nadam se da ce I meni jednog dana grobar pevati"fedja sa la la la"

ultrasrbin

pre 8 godina

Povidon, 11. septembar 2015 20:43

Napisa i ostade ziv! Partizan je isti godinama i ako nista drugo nije menjao PIB. Mozes li da mi objasnis kako sa titula pripisuje KK CZ koja je bila zaledjena i koja je davno promenila PIB i registrovana je kao apsolutno drugi klub u odnosu na izvorni.

vrscani pamte

pre 8 godina

vi grobari poznati ste po postenju! kako vas bre nije sramota..mozda sto kaze dule sve ce se to lane zvati ali mi iz vrsca pamtimo kako ste nam otimali i titule i igrace.

oOo

pre 8 godina

Kad pomislim da je doticni prvo preuzeo "Top Hill" pa onda Partizan...pade mi na pamet a zasto i ne bi i pozoriste "Bosko Buha"...znam da nigde veze ali sto da ne...

drago

pre 8 godina

Eto zasto je kosarka smijesan sport. Radja, Bojan Bogdanovic, Pekovic i mnogi drugi su poceli trenirati kosarku sa 15 godina i dogurali su to vrha.
Sad zamislite da je neko nogomet poceo trenirati sa 15 dokle bi dosao...

mister mister

pre 8 godina

Hahaha ahaha opzicija kao Dule a isao na miting SNS i zvao Vucica u pomoc,a NIS sponzor glavni i on opozicija hahahaha..klasicno isprani mozgovi,unistio vas je,trazi vam ON pare,VAS vodja u koga se kunete aloooo,na kraju je pokazao lice,zavrnuo vas je...Grobari,Vujosevic ne sme biti veci od kluba,a vi ste ucinili da on to bude a ispalo je da vas je izmanipulisao pricama!

pikado

pre 8 godina

Дуле, хвала ти за најлепшу младост!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Славиша, 11. septembar 2015 19:16

Kakva li je mladost kad ne bi morao da se javljaš na portalima i pišeš gluposti...jadna ti takva mladost..a znaš zašto..zato što su dok si ti bio mlad oni koji su vodili državu vodili su i tvoj omiljeni klub...

Mikeli

pre 8 godina

osnovni utisak mene kao profesora univerziteta i grobara: nemojte podcenjivati ovog momka.
(singer, 11. septembar 2015 21:34)

Profesore univerziteta, ne kaze se podceniti, vec potceniti. Brate mili...

tito partija zvezdina armija

pre 8 godina

Bolje jednu godinu druge lige nego UGASENI KLUB.PARTIZAN NIJE UCESTVOVAO 1948.godine a 1947 je bio treci od pet klubova koji su ucestvovali.1948 ucestvovalo sest klubova.ETO KOLIKO VREDE TITULE UGASENOG KLUBA A BILA SU PRVENSTVA SA CETIRI KLUBA KAO 1952 i 1953.To su dva prvenstva jer se igralo samo leti na malom kalemegdanu.

33 godine duge,tuge

pre 8 godina

Većinom komentari iz Ribara. Treba ih razumeti, njihovi kompleksi od Partizana i Vujoševića se u ovom životu ne mogu izlečiti. Najbolje tek dolazi ali ovaj put sledi duboko i nepovratno zamrzavanje.
(Hoček 13 godina, 12. septembar 2015 07:46)

Nije 13 godina..33 godine..pogrešio si jedan broj...a,igrali ste i u drugoj ligi..a,pa šta ima...

eee,sinak..

pre 8 godina

Ili vam je on opsesija i problem vaseg dijetinjstva ili imate ozbiljnih psihickih problema..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Her, 11. septembar 2015 20:30)

E pa , sine čak bi i ti imao uspeha i sa mladim i sa starim igračima ako dobiješ pare kao mag...nikog on nije stvorio već je sve dovedeno sa strane...niti je opsesija ,niti ima veze sa detinjstvom...sa detinjstvom imaju veze političari koji su i davali pare partizanu......ima ih u FK mali partizan...ne znam koliko si star,ali ako si odrastao u 90-im ,ni najveću uspesi bilo kog kluba ne bi mogli da ti ulepšaj udetzinjstvo,osim ako ti tata nije imao 3 benzinske pumpe...vesele 90-te

Komša

pre 8 godina

@Vizura tastatura
Zasto da nas odere? Na tvoju veliku zalost Dule se na gospodski nacin dogovorio sa Pekmenom pa vam to zadovoljstvo nece biti priusteno.
Duska su podrzavali ,podrzavaju i podrzavace oni koji su svih ovih godina podrzavali KKP.
Tačno je da neki "Partizanovci" pljuju po Duletu ali rekao bih da su to oni kojima je draza politika od Partizana.
Klub nema veze ni sa jednima ni sa drugima,niti je KKP ikada funkcionisao na način na koji ti zelis da prikazeš.
Nadam se da Partizanovci nece nasedati i da se nece upustati u pljuvanje ljudi koji su,svi do jednog uvek bili i bice deo Partizana.
Ne vidim neku veliku razliku izmedju pljuvanja Danilovica,Duleta,Pekmena,Mice ili Pere.

istina

pre 8 godina

za one ostrascenje grobare kako ne vide da je Misko uzeo partizan da im bude razvojni tim Megi.kao sto Zvezda ima FMP tako Mega partizan.to je cela ISTINA.

bane

pre 8 godina

@ to je problem vas koji ne pratite desavanja nego citate samo novine ili pogledate neki deo konferencije za stampu 3 minuta trajanja
(bane, 12. septembar 2015 09:03)
A ti iz prve ruke znaš o svemu tome ili si čak neposredni akter tih događaja, ne informišeš se iz medija kao obični smrtnici.
(Insajder, 12. septembar 2015 11:09)
pa ako procitas ostatak komentara koji si isekao mozda nesto i shvatis. sve konferencije duska vujosevica traju preko sat vremena. tamo mozes da cujes i pohvale i kritike na racun zvezde i analizu igre,sudjenja,i sve o cemu ljudi kukaju na vujosevica da ne radi jer samo prica o finansijama. stvar je percepcije i toga koliko novinari imaju volje da prenesu. a i cale mi radi u sportskom drustvu pa znam dosta stvari unutar kluba,ali vecinu toga dule kaze na dugackoj konferenciji za stampu.

dva i dva

pre 8 godina

Dule opozicija a javno traži pare od države, na kraju krajeva određen iznos i dobija, ali valjda ne dovoljno.Dakle, iz toga proizilazi da se to opoziciono djelovanje svodi samo na materijalni interes a ne na neke uzvišene ideale kako se često spinuje.

Muke Panterove

pre 8 godina

@ vizura tastatura, 11. septembar 2015 23:10)

Au sefe, iscima se ti ziv da nam "objasnis" u komentaru od 100 redova, a objektivno, mozes samo da nas cimnes za .l.

vizura tastatura

pre 8 godina

@ vizura tastatura, 11. septembar 2015 23:10)

Au sefe, iscima se ti ziv da nam "objasnis" u komentaru od 100 redova, a objektivno, mozes samo da nas cimnes za .l.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Muke Panterove, 12. septembar 2015 10:31)

Evo ga jedan od pomenutih botova se prepoznao. Nema razloga za nervozu, valjda u klubu pored sendvica dele i neki sokic, opusti se...

Kunter

pre 8 godina

Dobre namere Pekmena su očigledne. Kao i naivnost. Vujoševićevo puštanje niz vodu je katastrofalan, sraman i veoma glup potez. Nisu igrači dolazili u Partizan zbog Partizana već zbog Duleta i njegovog specifičnog rada. Peković bi to trebalo da zna ali se pravi naivan. Dule je sebe utkao u same temelje Partizana i ovo nikako ali nikako nije smelo da se desi. Naravno namera da srušiš Partizan je ovim dovedena do kraja. Prvo silom ukineš sponzorstva onda preko A. Mladenovića ukloniš Duleta.. Navijači ako imaju obraza i pameti treba na prvoj sledećoj utakmici da žestoko izvižde ovu novu SNS upravu.

Insajder

pre 8 godina

@ to je problem vas koji ne pratite desavanja nego citate samo novine ili pogledate neki deo konferencije za stampu 3 minuta trajanja
(bane, 12. septembar 2015 09:03)
A ti iz prve ruke znaš o svemu tome ili si čak neposredni akter tih događaja, ne informišeš se iz medija kao obični smrtnici.

petarczv

pre 8 godina

АЛИ НЕ МОГУ НИ ДА ПРЕЂЕМ ПРЕКО ТОГА ДА НАЈБОЉИ СЛОБОДАН ТРЕНЕР ЕВРОПЕ У ОВОМ ТРЕНУТКУ НИЈЕ ПОСТАВЉЕН ЗА ТРЕНЕРА. 
Дакле, воља највећег међу нама је услишена, и то ме јако гризе. 
Морам да се осврнем и на медије, који су почели да пуштају коментаре подршке јединој опозицији у Србији, овде се ретко кад мој коментар одобравао, културан и истинит, али то је Србија, када те склоне, схвате ко си. Душко Вујошевић је много више од спорта, а то сте касно схватили. 

Дуле, хвала ти за најлепшу младост!
(Славиша, 11. septembar 2015 19:16)

Sine a kako to da najboljeg slobodnog trenera niko nece ako mi odgovoris na to pitanje poverovacu da je najbolji.

Povidon

pre 8 godina

nekadašnjeg evropskog šampiona  
placite panteri(Marko Cakmak, 11. septembar 2015 18:59)
Partizan Igokea nikad nije bio sampion Evrope. Sampion Evrope je bio pokojni KK Partizan (1945-2008) a ne ova tvorevina iz predgradja Banja Luke sto se lazno predstavlja.

Славиша

pre 8 godina

Нема сумње у вољу Пековића, Берића и Божића да помогну Партизану. Али увек оно али.
Да смо остали посебни, једини клиб који НЕ ВОДИ СНС, јесмо. Да имамо људе блиске њима у УО - имамо. Имали смо и до сада ОНОГ што нема слику са лоптом из детињства, а смењивао је једног Душка Вујошевића.
Волим Партизан превише, поготову КК. Фудбалски клуб је посебна прича, заузима место у мом срцу због историје, Саше Илића и имена. Ови сада што га воде и што су водили годинама уназад, њих једноставно не могу да обожавам.
Кошаркашки клуб је био авангарда у ери Предрага Саше Даниловића и највећег Душка Вујошевића. Осећања су ми помешана. Не могу да не бодрим тај клуб и легенде које га воде (не, не воде главну реч Човић, Павловић, Весић и екипа), АЛИ НЕ МОГУ НИ ДА ПРЕЂЕМ ПРЕКО ТОГА ДА НАЈБОЉИ СЛОБОДАН ТРЕНЕР ЕВРОПЕ У ОВОМ ТРЕНУТКУ НИЈЕ ПОСТАВЉЕН ЗА ТРЕНЕРА.
Дакле, воља највећег међу нама је услишена, и то ме јако гризе.
Морам да се осврнем и на медије, који су почели да пуштају коментаре подршке јединој опозицији у Србији, овде се ретко кад мој коментар одобравао, културан и истинит, али то је Србија, када те склоне, схвате ко си. Душко Вујошевић је много више од спорта, а то сте касно схватили.

Дуле, хвала ти за најлепшу младост!

Mrgud voli Partizan

pre 8 godina

U narednih 5 godina za vas je Euroliga samo san ...
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 11. septembar 2015 19:09)

Bolje 5 nego 15 ?.

lol

pre 8 godina

Iznenadjen sam naslovom iz ovog intervjua. Znam da je ABA liga skoro promenila menadzment, ali nisam znao da je novi toliko sposoban da obezbedi da se vec u roku od dve sezone 8 ili 10 timova plasira u Euroligu. Svaka cast!

drago

pre 8 godina

Eto zasto je kosarka smijesan sport. Radja, Bojan Bogdanovic, Pekovic i mnogi drugi su poceli trenirati kosarku sa 15 godina i dogurali su to vrha.
Sad zamislite da je neko nogomet poceo trenirati sa 15 dokle bi dosao...

ccc?

pre 8 godina

Valjda je svima jasno da su ovog coveka postavili za prvog coveka kluba oni koju ocekuju njegov licni novac ( pretpostavlja se da ga ima mnogo ). Covek sa 29 godina, bez ikakve skole, iskustva u rukovodjenju? Medutim, po ovoj izjavi se cini da on nije bas spreman da izdvoji svoj novac za klub, bar ne u meri u kojoj se ocekuje. Cini mi se ako ne bude davao dosta svog novca ovde da ce ga ljudi koji su ga tako brzo postavili jos brze i skinuti sa ove funkcije.
(Licni novac, 11. septembar 2015 19:09)

Decko, ti mnogo pretpostavljas i ocigledno malo pratis kosarku. U suprotnom bi znao da je poslednji Pekmenov ugovor vredan 60 miliona dolara i da godisnje po ugovoru zaradjuje blizu 15 miliona dolara.Prema tome, ne pretpostavlja se da on ima novac vec ga IMA.

Shawn Kemp

pre 8 godina

Pekovicu, lako je tebi da tako pričaš kada ti Dulo kako on kaže ostavio najtalentovaniju generaciju što je trenirao sve vrhunski igrači i osvajači mnogih trofeja, glavni igrači u svojim reprezentacijama...

dasa

pre 8 godina

Ja stvarno ne verujem da on nije svestan da oni njega nisu tu zvali da sredi klub da bi se manje trošilo ili privukli sponzori, nego samo da bi njemu preko kluba istresali pare iz džepa... Svi misle da će da odmah uleti sa milionima i da će opet da se vrate ona vremena kad će svi da drapaju a da opet ima dosta, a ako on to stvarno ne uradi biće mnogo nezadovoljstva... Nisu te uzeli što si sposoban jer realno o vođenju kluba znaš onoliko koliko zna moja baba, zbog para si tu... Ti si ujka iz Amerike, svi mu se uvlače zbog para

Liga šampiona

pre 8 godina

U narednih 5 godina za vas je Euroliga samo san ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 11. septembar 2015 19:09)

Nismo mi KK CZ Beograd pa da nam Evroliga bude san. Inace vidim da vi vec po starom obicaju vidite sebe kao prvaka ......... ali sledecih sezona :)

Licni novac

pre 8 godina

Valjda je svima jasno da su ovog coveka postavili za prvog coveka kluba oni koju ocekuju njegov licni novac ( pretpostavlja se da ga ima mnogo ). Covek sa 29 godina, bez ikakve skole, iskustva u rukovodjenju? Medutim, po ovoj izjavi se cini da on nije bas spreman da izdvoji svoj novac za klub, bar ne u meri u kojoj se ocekuje. Cini mi se ako ne bude davao dosta svog novca ovde da ce ga ljudi koji su ga tako brzo postavili jos brze i skinuti sa ove funkcije.

igokea-partizan,mi smo sad jedan klub,leto 2007.,grobari u zabludi,nevera

pre 8 godina

Sretno Igokeo partizaneee volimooo teee!!!
Bravo Pekmene za sve sto si uradio otkad si predsednik,mi grobaro igokejci odobravamo svaki tvoj potez!!
Malo smo onda bezveze protestvovali,ali okrecemo se kako vetar duva,sad kad si oterao duloa uvidjamo da je to pravi potez i ono nase #zaDuloa pada u vodu...

Neko iz Banata

pre 8 godina

Jedini trener koji moze da zameni Vujosevica je MUTA.Ribari limenkari sto se govore da Vujosevic nece naci nov angazman grdno se varaju,eto njega ubrzo u Italiji(taj jezik govori),a mi grobari cemo ga cekati.

danilo

pre 8 godina

Peković nas je davno "kupio" i jedna ili dve godine su najmanje što mu možemo dati.
Mi smo normalni navijači i ne bismo dušu da prodajemo djavolu.
Neka rade dobro i vredno, i pošteno najpre, neka se vidi put i mladi talenti, i neka Vanja postane nova zvezda na košarkaškim nebu a Murić neka iduće godine predje u F4 klub - i mi smo prezadovoljni.
P.S.
Sa Miškom koji je verovatno i mendžer samom Obami, vredi saradjivati maksimalno, na obostranu korist, ali Miško mora biti vrlo daleko od vodjenja prvog tima, inače ne valja...

"Partizan Srbima" - kako to komično zvuči

pre 8 godina

Partizan Srbima!!!
(Nuksvp, 11. septembar 2015 21:48)

Domobrani masovno prešli u Partizane
posle kapitulacije Italije i
osnovali 32. zagorsku partizansku diviziju.

Ostalo je već opšte poznato.

Dejan

pre 8 godina

Dok je predsjednik okeanom daleko od svog kluba okeanom ce i Partizan biti daleko od EL,a po zavrsetku igracke karijere to mesto ga sigurno nece sacekati pre svega zbog losih rezultata i debakla koje ce Partizan dozivljavati u iducim godinama da ce to proizvesti novu nezadovoljstvo navijaca i opoziciju koja ce ocerati novu vlast isto ovako kako je dosla.Bice vremena u nastupajucim godinama za ceranje na pretek a u medjuvremenu na rezultatskom i sportskom planu bice i smeha na pretek.

No-Name

pre 8 godina

Kecman je igrao godinu dana u mladjim kategorijama IMT(juniori)pre prvog tima, skroman igrac, Bozic, pitam se na osnovu cega je postao igrac, Pekmen i sam rece da ne veruje kako se brzo nasao u Partizanu, finansijska platforma nepoznata, EL trazi igrace a to kosta.
Poznati se ne oglasavaju, Paspalj I ekipa.
Navijac sam CZV, mada mi je zao da ovako zavrsite.

Niks

pre 8 godina

Дакле, воља највећег међу нама је услишена, и то ме јако гризе. Морам да се осврнем и на медије, који су почели да пуштају коментаре подршке јединој опозицији у Србији, овде се ретко кад мој коментар одобравао, културан и истинит, али то је Србија, када те склоне, схвате ко си. Душко Вујошевић је много више од спорта, а то сте касно схватили.

Дуле, хвала ти за најлепшу младост! (Славиша, 11. septembar 2015 19:16)

Sta bre vi umisljate kakva jedina opozicija?

pikado

pre 8 godina

Дуле, хвала ти за најлепшу младост!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Славиша, 11. septembar 2015 19:16

Kakva li je mladost kad ne bi morao da se javljaš na portalima i pišeš gluposti...jadna ti takva mladost..a znaš zašto..zato što su dok si ti bio mlad oni koji su vodili državu vodili su i tvoj omiljeni klub...

Fighter

pre 8 godina

Podrška Pekoviću. Duleta sam voleo i dalje ga volim kao bliskog rodjaka, stoji da je jedini opozicionar u državi. Napravio je velike uspehe i upozoravao na ono sto ce da se desi, ali sila Boga ne moli. Sa druge strane gde su sponzori nakon F4 i konstantnog ucesca u EL? Gde je novac od prodaje igrača? Ok, za poslednje dve-tri godine ali i pre toga smo prodavali igrače, za velike novce za naše prilike. Sve u svemu moramo da budemo uz Partizan uz Pekmena i novu upravu, jer Partizan je iznad svakog. Videcemo da li ce smena Vujosevica dovesti klub na bolje i onda možemo da sudimo bilo kome. Pozdrav Grobarima i pravim ljubiteljima kosarke.

KarBan

pre 8 godina

meni nije jasno kako vi partizanvci ni malo kriticki ne postavite pitanje kako aktivni igrac u NBA ligi u kojoj se igra svaki 2-3 dan, moze da vodi klub udaljen hiljadama kilometara i u 6 do 9 sati razlicitim vremenskim zonama? jel vam pamet jos tu, ili slepilo se nastavlja?

vizura tastatura

pre 8 godina

Do pre par dana na ovom ali i mnogim drugim sajtovima komentari podrske vrhovnom dervisu stancovani su, ne u desetinama, vec u stotinama primeraka, o lajkovima na iste da ne govorimo. A onda, odjednom posle noge pocinje stancovanje komentara da je vrhovni dervis morao da ode jer tako je bolje za klub. Svako ko napise drugacije, ili pomene izdaju, prodaju, biva surovo zasut minusima. I posle svega treba da verujemo da doticni komentatori nisu najobicniji BOTOVI koje je neko iz kluba angazovao da u pocetku brane, a potom pljuju davitelja, sve u skladu sa promenjenom politikom kluba. Treba Dusko da vas odere za sve pare...

Bata

pre 8 godina

Dovedi Amerikance i razvojnog tima u NBA, i ako moze jos neko da udje u upravni odbor, npr Obradovic, Divac koji bi isto mogao da dovede neke iz Amerike, sponzora sto vise

Praznog li života, o mili Bože!

pre 8 godina

"Дуле, хвала ти за најлепшу младост!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Славиша, 11. septembar 2015 19:16) "

bwa

pre 8 godina

neka navijaci podrze klub kupovinom sezonskih ulaznica od kluba, ne od alkatraza. nadam se da nova uprava nece imati dilove sa profesionalnim tj. placenim navijacima

B92.net/sport

pre 8 godina

Imam 29 godina,zenu,cerkicu koja se rodila u januaru ove godine.Kosarku sam trenirao od 1992 do 2003 godine i Partizan pratim i gledam od malena.Evo,iskreno,bez da uvredim bilo koga,ali ja se do ove godine ne secam nijednog poraza Partizana od CZ,bukvalno od kada znam za sebe.Tu je bilo derbija i derbija i pobeda i pobeda,sa po 5,10,20,30 pa i 40 poena razlike.E sad me zanima,kako je moguce da ja kao covek i jedinka koja simpatise Partizan mogu da imam komplekse od KKCZ ? Dok sam ja bio mladjani decko,igrali smo finala sa Podgoricanima,kada sam malo odrastao,tu su bili glavni konkurenti Hemofarm i FMP,pa evo tek danas,skoro dvadesetak godina posle toga KKCZ !

Gojko UK

pre 8 godina

Ja mu verujem! Naravno da nije naivan da odmah da sve pare na sto, mislim da ce da da odmah toliko da se namire hitna dugovanja da ne bi imali problema sa batom i bankama..I da ulozi svojih 1-2 miliona i da ga izvaljaju, cist je pred sobom da je pokusao da pomogne klubu koji voli i koji mu je najvise pomogao u karijeri. Takodje mislim da promene mogu vise uticati povoljno nego obrnuto. Za Duleta je dokazano da je jedan od najboljih trenera u evropi, ali po meni je poceo da preteruje u zadnje dve godine mesanjem u sve van terena i ekscesima sa igracima.Licno bih voleo da je ostao u klubu na nekoj od funkcija. Partizanova kosarkaska publika je drugacija od partizanove fudbalske i mislim da ce sve istrpeti za rad naseg partizana. Dokle god nasi igraci daju sve od sebe i u pobedi i u porazu nema zime. Partizan will rise again!!

istina

pre 8 godina

za one ostrascenje grobare kako ne vide da je Misko uzeo partizan da im bude razvojni tim Megi.kao sto Zvezda ima FMP tako Mega partizan.to je cela ISTINA.

Licni novac

pre 8 godina

Decko, ti mnogo pretpostavljas i ocigledno malo pratis kosarku. U suprotnom bi znao da je poslednji Pekmenov ugovor vredan 60 miliona dolara i da godisnje po ugovoru zaradjuje blizu 15 miliona dolara.Prema tome, ne pretpostavlja se da on ima novac vec ga IMA.
(ccc?, 11. septembar 2015 19:34)

Naravno da znam za visinu njegovih "zvanicnih" primanja, pitanje je hoce li nesto od tih primanja ustupiti klubu. Po ovoj izjavi ne deluje bas tako, jer kako si i sam naveo koliko on prima po sezoni, sta je onda njemu da odmah izmiri sve dugove koje klub ima ako hoce.
PS
Znaci slazes se da je postavljen iskljucivo zato sto svi ocekuju njegov licni novac i nista vise. Svi bi verovatno voleli da tako bude ali nisam bas siguran da hoce. Ljubav i novac ne idu bas zajedno, primer je Dule, nisam video da oprosti nesto od dugovanje sem onih kazni.

milos Brcko

pre 8 godina

Dugo godina sam uzivao gledajuci Duleta i Partizan, mislim da je i on svojim komentarima doprinijeo poniranju Partizana, isistirajuci na sponzorstvu. To vrijeme drzavnih para je proslo, nije posteno ni prema gradjanima kojo placaju porez. Novac treba i moze da se zaradi ,tj. sponzori,marketing, prodaja igraca uz jedan mali dio od drzave treba da cine budzet. Nikola je mlad, ali mi se dopada njegova hrabrost. U Americi je sigurno vidio mnogo nacina za " pravljenje para ". Najvece uspjehe u istoriji smo imali sa trenerima pocetnicima, zato i Bozicu zelim da bude "treca sreca". Podrska za novi pocetak, a oni koji budu bojkotovali su svojevremeno zvizdali Duletu, bojkotovali F4, pa su posle opet dosli...

xxx

pre 8 godina

Mi ipak ne mijenjamo IME. (Shamija, 11. septembar 2015 19:00)

Naravno, vi ste ga vec promenili
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (*, 11. septembar 2015 21:56) Je li to misliš na klub koji zenit dostigao pod nazivom Ivo Lola Ribar?

Her

pre 8 godina

Sine a kako to da najboljeg slobodnog trenera niko nece ako mi odgovoris na to pitanje poverovacu da je najbolji.
(petarczv, 11. septembar 2015 19:35)
A kako ti znas da njega niko nece? ako mi odgovoris povjerovacu da nije najbolji..
Nastranu sve njegove greske koje je pravio, kojih je naravno bilo, ali ne bitno za koga ko navija, osporavati Duska Vujosevica, kao vrhunskog strucnjaka, narocito u radu sa mladim igracima, je van svake pameti.. Ili vam je on opsesija i problem vaseg dijetinjstva ili imate ozbiljnih psihickih problema..

mister mister

pre 8 godina

Hahaha ahaha opzicija kao Dule a isao na miting SNS i zvao Vucica u pomoc,a NIS sponzor glavni i on opozicija hahahaha..klasicno isprani mozgovi,unistio vas je,trazi vam ON pare,VAS vodja u koga se kunete aloooo,na kraju je pokazao lice,zavrnuo vas je...Grobari,Vujosevic ne sme biti veci od kluba,a vi ste ucinili da on to bude a ispalo je da vas je izmanipulisao pricama!

eee,sinak..

pre 8 godina

Ili vam je on opsesija i problem vaseg dijetinjstva ili imate ozbiljnih psihickih problema..
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Her, 11. septembar 2015 20:30)

E pa , sine čak bi i ti imao uspeha i sa mladim i sa starim igračima ako dobiješ pare kao mag...nikog on nije stvorio već je sve dovedeno sa strane...niti je opsesija ,niti ima veze sa detinjstvom...sa detinjstvom imaju veze političari koji su i davali pare partizanu......ima ih u FK mali partizan...ne znam koliko si star,ali ako si odrastao u 90-im ,ni najveću uspesi bilo kog kluba ne bi mogli da ti ulepšaj udetzinjstvo,osim ako ti tata nije imao 3 benzinske pumpe...vesele 90-te

provincija navija za Partizan

pre 8 godina

Hvala Vujoševiću i Daniloviću za srećno detinjstvo! Mislim da sada treba podržati novu upravu i novog trenera. Božić i Kecman u kombinaciji meni odgovara, pogotovo što je Kecman u toj priči. Partizan je uvek to radio, kako je znao da lansira mlade igrače, tako isto i trenere, i to vrhunske trenere. Ne treba kukati, mislim da je potrbna sveža krv. Mislim da ni Dule ne bi odobravao nikakvu kuknjavu, nega treba ići hrabro u nove pobede.

Napred PARTIZAN!!!

bane

pre 8 godina

Dugo godina sam uzivao gledajuci Duleta i Partizan, mislim da je i on svojim komentarima doprinijeo poniranju Partizana, isistirajuci na sponzorstvu. To vrijeme drzavnih para je proslo, nije posteno ni prema gradjanima kojo placaju porez. Novac treba i moze da se zaradi ,tj. sponzori,marketing, prodaja igraca uz jedan mali dio od drzave treba da cine budzet. Nikola je mlad, ali mi se dopada njegova hrabrost. U Americi je sigurno vidio mnogo nacina za " pravljenje para ". Najvece uspjehe u istoriji smo imali sa trenerima pocetnicima, zato i Bozicu zelim da bude "treca sreca". Podrska za novi pocetak, a oni koji budu bojkotovali su svojevremeno zvizdali Duletu, bojkotovali F4, pa su posle opet dosli...
(milos Brcko, 11. septembar 2015 22:48)
auuu ala je tebi mozak ispran ....... nisi ti duleta slusao,jer da jesi nebi ovako pricao. sad ti je i pwkovic objasnio,partizan je drzavni klub (za razliku od onog privatnog iz zeleznika koji dobija milione) drzava mora da ulozi novac za funkcionisanje kluba i tu je kraj. dule je svo vreme pricao o stopiranim sponzorstvima dunav osiguranja, i ostalih i to stopiranih od atrane drzave i prebaceni u kk zamrzivac. to je problem vas koji ne pratite desavanja nego citate samo novine ili pogledate neki deo konferencije za stampu 3 minuta trajanja. covek prica SAT IPO VREMENA o postavci igre i o svemu u klubu,i sto je naj tuznije to je danilovicev i silobadov posao bio a ne duletov.

Roki

pre 8 godina

U narednih 5 godina za vas je Euroliga samo san ...
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 11. septembar 2015 19:09)

Sta li si ti ono obecao pre utakmice sa Steauom?

33 godine duge,tuge

pre 8 godina

Većinom komentari iz Ribara. Treba ih razumeti, njihovi kompleksi od Partizana i Vujoševića se u ovom životu ne mogu izlečiti. Najbolje tek dolazi ali ovaj put sledi duboko i nepovratno zamrzavanje.
(Hoček 13 godina, 12. septembar 2015 07:46)

Nije 13 godina..33 godine..pogrešio si jedan broj...a,igrali ste i u drugoj ligi..a,pa šta ima...

vrscani pamte

pre 8 godina

vi grobari poznati ste po postenju! kako vas bre nije sramota..mozda sto kaze dule sve ce se to lane zvati ali mi iz vrsca pamtimo kako ste nam otimali i titule i igrace.

Kunter

pre 8 godina

Dobre namere Pekmena su očigledne. Kao i naivnost. Vujoševićevo puštanje niz vodu je katastrofalan, sraman i veoma glup potez. Nisu igrači dolazili u Partizan zbog Partizana već zbog Duleta i njegovog specifičnog rada. Peković bi to trebalo da zna ali se pravi naivan. Dule je sebe utkao u same temelje Partizana i ovo nikako ali nikako nije smelo da se desi. Naravno namera da srušiš Partizan je ovim dovedena do kraja. Prvo silom ukineš sponzorstva onda preko A. Mladenovića ukloniš Duleta.. Navijači ako imaju obraza i pameti treba na prvoj sledećoj utakmici da žestoko izvižde ovu novu SNS upravu.

goga

pre 8 godina

osnovni utisak mene kao profesora univerziteta i grobara: nemojte podcenjivati ovog momka.
(singer, 11. septembar 2015 21:34)
a Ja se čudim zašto nam je školstvo u tako lošem stanju.....

Dzedaj Ramadanovski

pre 8 godina

Svaka tebu cast, nadam se da ce Partizan ozdraviti, a zajedno sa Zvezdom povuci jos nasih klubova ka vrhu, jerbo smo zemlja kosarke, a tebi puno uspeha sa Partizanom.
Zvezdin OFK-ovac!!!

fedja

pre 8 godina

Cika Nikola voleo bih da u Patizan dodje Danilo Galinari,on mi je omiljeni igrac.Ja treniram u KK Zeleznicar,nadam se da ce I meni jednog dana grobar pevati"fedja sa la la la"

Laki

pre 8 godina

Samo u Srbiji može da se pravi eksperiment ovakve vrste.
Ne dovodim u pitanje Pekovićeve sposobnosti kao igrača takođe ni njegovu ljubav prema Partizanu.
Ali za upravljanje klubom su potrebne menadžerske a ne igračke veštine,obrazovanje i iskustvo.
Igrati košarku u SAD i istovremeno rukovoditi klubom u Srbiji koji je na ivici opstanka je krajnje neozbiljno i neodgovorno.
Ni jedan ozbiljan,profesionalni sportski klub u privatnom vlasništvu ne bi dozvolio ovakvo eksperimentisanje jer se radi o privatnom novcu.
Ali,u uslovima državnog vlasništva,političara u upravama klubova,korupcije,rasipanja novca poreskih obveznika Srbije na finansiranje državnih klubova ovakva "čuda" u Srbiji su deo stvarnosti.

Shodno tome je i odgovornost koje nigde nema.Ako ne uspeš jednostavno se skloniš i nikom ništa.Eksperiment propao,dosta državnog novca iz budžeta potrošeno,ali bože moj,u Minesoti i Sakramentu postoji sistem i zna se red.

Gde je Vladan Lukić iz Zvezde i njegova odgovornost ? Piksi ? Terzić ? Dragan Đurić iz Partizana ? Po kom osnovu se jedan dvadesetogodišnjak (Miloš Vazura) kvalifikuje da bude na čelu FK Partizana osim po pripadnosti režimskim strankama ?
Zašto Divac nije uspostavio sistem u Partizanu bar malo po ugledu na Sakramento Kingse u kojima sada radi i gde nema državnog novca,zezanja i neodgovornosti !? Danilović ?

Ni sve državne pare Srbije tu ne mogu pomoći jer završavaju u rukama nesposobnih ljudi.Pomaže samo PRIVATNO VLASNIŠTVO nad klubom.Vlasnik,imenom i prezimenom sa svojim legalno zarađenih novcem koji nekada neće dozvoliti da svoj novac baca u prazno i poverava svoj klub neodgovornim i nesposobnim ljudima.

Reporter

pre 8 godina

Znači, Mega Miško je tu, Peković, Berić, Božić dobra fasada. Sledi reorganizacija u skladu sa UPPR-om i eto, tu smo. Miško će da pogura sa svoje strane, ima slobodnih igrača dovoljno za dva tima, pametan čovek zna da od "ratovanja" sa svim i svakim ne donosi ništa dobro.

Vlajko69

pre 8 godina

što opozicionar neudje u politiku.....
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (dra, 11. septembar 2015 20:39)

Zasto ti ne udjes u pravopis?

Pijana veverica

pre 8 godina

Siguran sam da će Peković doneti poboljšanje, jer pre svega voli Partizan, inače ne bi ni hteo da pristane da bude predsednik kad je ovako gadna situacija...

Hoček 13 godina

pre 8 godina

Većinom komentari iz Ribara. Treba ih razumeti, njihovi kompleksi od Partizana i Vujoševića se u ovom životu ne mogu izlečiti. Najbolje tek dolazi ali ovaj put sledi duboko i nepovratno zamrzavanje.

vizura tastatura

pre 8 godina

@ vizura tastatura, 11. septembar 2015 23:10)

Au sefe, iscima se ti ziv da nam "objasnis" u komentaru od 100 redova, a objektivno, mozes samo da nas cimnes za .l.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Muke Panterove, 12. septembar 2015 10:31)

Evo ga jedan od pomenutih botova se prepoznao. Nema razloga za nervozu, valjda u klubu pored sendvica dele i neki sokic, opusti se...

Davle

pre 8 godina

Valjda je svima jasno da su ovog coveka postavili za prvog coveka kluba oni koju ocekuju njegov licni novac ( pretpostavlja se da ga ima mnogo ). Covek sa 29 godina, bez ikakve skole, iskustva u rukovodjenju? Medutim, po ovoj izjavi se cini da on nije bas spreman da izdvoji svoj novac za klub, bar ne u meri u kojoj se ocekuje. Cini mi se ako ne bude davao dosta svog novca ovde da ce ga ljudi koji su ga tako brzo postavili jos brze i skinuti sa ove funkcije. 
(Licni novac, 11. septembar 2015 19:09) 

Decko, ti mnogo pretpostavljas i ocigledno malo pratis kosarku. U suprotnom bi znao da je poslednji Pekmenov ugovor vredan 60 miliona dolara i da godisnje po ugovoru zaradjuje blizu 15 miliona dolara.Prema tome, ne pretpostavlja se da on ima novac vec ga IMA.
(ccc?, 11. septembar 2015 19:34)

Da ga ima u izobilju,ima ga ali da ti napomenem da je u Americi porez na plate NBA igraca oko 50% , tako da tih 15 milki po sezoni odmah prepolovi

Insajder

pre 8 godina

@ to je problem vas koji ne pratite desavanja nego citate samo novine ili pogledate neki deo konferencije za stampu 3 minuta trajanja
(bane, 12. septembar 2015 09:03)
A ti iz prve ruke znaš o svemu tome ili si čak neposredni akter tih događaja, ne informišeš se iz medija kao obični smrtnici.

Volim ga k'o oka dva...

pre 8 godina

Komentare koji su negativni prema Pekmenu, uglavnom ostavljaju ovi iz Železnika i navijači Partizana, koji Partizan prate zadnjih 10-ak godina.Tačnije prate Partizan, od kad je to postalo "in".Za razliku od vas, ja sam bio na svakoj utakmici i u kupu Saporte, i domaćoj ligi, i kad nas je na evroligaškim utakmicama bilo 2-3 hiljade u hali!Tad smo prvi krug Evrolige završavali sa skorom od po 2-3 pobede.Nije bilo zviždanja, ostajali smo u hali po skoro sat vremena posle utakmice i navijali iz sve snage!To je ljubav prema Partizanu!Partizan nije ni Dule Vujošević, ni Nikola Peković.Partizan smo mi koji ga volimo i kojima je on deo života!Duleta ne da volim , obožavam ga!Međutim, po malo je počeo da gubi kompas.Zato, iz sve snage podrška Pekoviću, da opet budemo strah i trepet za sve evropske velikane!Potpuno sam ubeđen, da nećemo dugo čekati na to!

Sremac

pre 8 godina

Možda sam pogrešio, čitajući između redova. Peković kaže da je Partizan državni klub (kao i Zvezda), no nagoveštava da to verovatno neće biti tako u bliskoj budućnosti. On, i još poneko oko njega, zauzima dobru poziciju za predstojeću privatizaciju. Dve godine su dovoljne da se snimi stanje, da se vide stvarna, ali i fiktivna dugovanja, da se naprave prvi koraci u reorganizaciji kluba.
Više puta u intervjuu pominje NBA, organizaciju tamošnjih klubova, te kako će pomoć za Partizan potražiti i sa te strane.
Biće interesantno.

Muke Panterove

pre 8 godina

@ vizura tastatura, 11. septembar 2015 23:10)

Au sefe, iscima se ti ziv da nam "objasnis" u komentaru od 100 redova, a objektivno, mozes samo da nas cimnes za .l.

bagzi

pre 8 godina

@singer
Druze, gramatiku srpskog jezika za 5, 6 razred u ruke pa posle na "univerzitet". Nemoj da poDcenjujes ljude koji dolaze na ovaj portal.

oOo

pre 8 godina

Kad pomislim da je doticni prvo preuzeo "Top Hill" pa onda Partizan...pade mi na pamet a zasto i ne bi i pozoriste "Bosko Buha"...znam da nigde veze ali sto da ne...

dva i dva

pre 8 godina

Dule opozicija a javno traži pare od države, na kraju krajeva određen iznos i dobija, ali valjda ne dovoljno.Dakle, iz toga proizilazi da se to opoziciono djelovanje svodi samo na materijalni interes a ne na neke uzvišene ideale kako se često spinuje.

ultrasrbin

pre 8 godina

Povidon, 11. septembar 2015 20:43

Napisa i ostade ziv! Partizan je isti godinama i ako nista drugo nije menjao PIB. Mozes li da mi objasnis kako sa titula pripisuje KK CZ koja je bila zaledjena i koja je davno promenila PIB i registrovana je kao apsolutno drugi klub u odnosu na izvorni.

MS

pre 8 godina

Obožavam da pročitam intervjue ljudi koji iskreno vole svoj klub. Nebitno da li im je u srcu crveno-bela, crno-bela ili neka treća boja. U takvim izjavama se vidi ta neobjašnjiva strast prema sportu. Sve najbolje Pekoviću i Partizanu. Iskreno od navijača s druge strane brda.

Zoran

pre 8 godina

Navijač sam Zvezde, ali želim Partizanu da što pre dođe u poziciju konkurentne ekipe svima u ABA ligi, a onda će biti konkurentan i šire, to treba Srpskoj košarci. Nema jake Zvezde bez jakog Partizana, niti jake Srpske košarke, bez jaka oba kluba, to je prosto ko pasulj, pa molim usijane glave na obe strane da malo olade.
Pekoviću želim uspeh, a onda ćemo se ćerati do kraja sveta...

Komša

pre 8 godina

@Vizura tastatura
Zasto da nas odere? Na tvoju veliku zalost Dule se na gospodski nacin dogovorio sa Pekmenom pa vam to zadovoljstvo nece biti priusteno.
Duska su podrzavali ,podrzavaju i podrzavace oni koji su svih ovih godina podrzavali KKP.
Tačno je da neki "Partizanovci" pljuju po Duletu ali rekao bih da su to oni kojima je draza politika od Partizana.
Klub nema veze ni sa jednima ni sa drugima,niti je KKP ikada funkcionisao na način na koji ti zelis da prikazeš.
Nadam se da Partizanovci nece nasedati i da se nece upustati u pljuvanje ljudi koji su,svi do jednog uvek bili i bice deo Partizana.
Ne vidim neku veliku razliku izmedju pljuvanja Danilovica,Duleta,Pekmena,Mice ili Pere.

bane

pre 8 godina

@ to je problem vas koji ne pratite desavanja nego citate samo novine ili pogledate neki deo konferencije za stampu 3 minuta trajanja
(bane, 12. septembar 2015 09:03)
A ti iz prve ruke znaš o svemu tome ili si čak neposredni akter tih događaja, ne informišeš se iz medija kao obični smrtnici.
(Insajder, 12. septembar 2015 11:09)
pa ako procitas ostatak komentara koji si isekao mozda nesto i shvatis. sve konferencije duska vujosevica traju preko sat vremena. tamo mozes da cujes i pohvale i kritike na racun zvezde i analizu igre,sudjenja,i sve o cemu ljudi kukaju na vujosevica da ne radi jer samo prica o finansijama. stvar je percepcije i toga koliko novinari imaju volje da prenesu. a i cale mi radi u sportskom drustvu pa znam dosta stvari unutar kluba,ali vecinu toga dule kaze na dugackoj konferenciji za stampu.

DCI Barnaby

pre 8 godina

Pa naravno je njegov konto na računu to što ga kandiduje za ovu funkciju a ne organizacione i menadžerske sposobnosti.Donekle i žalosna situacija, čak bih rekao Pekoviću oprez, pazi šta radiš.Sa druge strane on mi ne djeluje naivan tako da mi je, realno, prilično nejasno ovo sve...

milos Brcko

pre 8 godina

Bane, dok god budes mislio da se pare dobijaju, a ne zaradjuju u problemu si.
Podrska promjenama u KK Partizan, stop kupvini karata od kojekakvih vodja navijaca u kesu, uvodjenjem na pozivnicu u tacno dogovoreno vrijeme... Idi u skolu, da bi mogao da zaradis pare, a neocekuj da ti neko daje, imaj novac i legalno kupi kartu, napuni halu i vidjeces, cudo ce se desiti, sponzori ce doci sami da nude novac.

Mikeli

pre 8 godina

osnovni utisak mene kao profesora univerziteta i grobara: nemojte podcenjivati ovog momka.
(singer, 11. septembar 2015 21:34)

Profesore univerziteta, ne kaze se podceniti, vec potceniti. Brate mili...

tito partija zvezdina armija

pre 8 godina

Bolje jednu godinu druge lige nego UGASENI KLUB.PARTIZAN NIJE UCESTVOVAO 1948.godine a 1947 je bio treci od pet klubova koji su ucestvovali.1948 ucestvovalo sest klubova.ETO KOLIKO VREDE TITULE UGASENOG KLUBA A BILA SU PRVENSTVA SA CETIRI KLUBA KAO 1952 i 1953.To su dva prvenstva jer se igralo samo leti na malom kalemegdanu.