Utorak, 25.08.2015.

17:55

Federer o Novaku: Naše rivalstvo evoluira

Švajcarski teniser Rodžer Federer istakao je da je Novak Đoković mnogo napredovao tokom godina i da se adaptirao na njegov stil tenisa.

Izvor: JT

Federer o Novaku: Naše rivalstvo evoluira IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

89 Komentari

Sortiraj po:

GoranJ.

pre 8 godina

http://lebuzz.eurosport.co.uk/polls/vote-which-sports-star-is-the-greatest-right-now-2306/ Ljudi podrzimo Novaka , glasajte za njega ! :) HVALA !

@&@

pre 8 godina

@Anica

Poenta mog komentara je bila demantovanje tvoje tvrdnje da Federer nije imao nikakvu konkurenciju, ti kazes:" a to sto ima 17 GS koliko god da se dicis time uzeo ih je u slaboj konkurenciji, uostalom covek 3 godine nema grenslem, ocajan odnos sa najvecim rivalom," Federer je i kada je Nadal bio najjaci uzeo 13 GS, bez obzira na ocajan medjusobni skor. Novak je morao da saceka da se Nadal konacno "ohladi" I Federer udje u tridesete da bi poceo da skuplja kajmak. Zar je vama toliki problem da priznate da Novak ima ubedljivo najlosiju konkurenciju ikada. Pa I Serena ce uzeti jedno 40 GS igrajuci protiv Halep, Svitoline,Pliskove,...

pere

pre 8 godina

konkurencija je u tenisu sad smjesnija nego od 2003-2009 .tu neko prica da se federer moro dokazat i osvojit nesto u zadnje 4 god. pa koji je to tenisac nakon 30 godine dominiro .dajte primjer samo jednog . tenis je svoje najzlatnije doba imo od kraja 80-ih do kraja 90-ih .tad se u istoj generaciji naslo 4,5 vrhunskih tenisaca , a medu 30 nije bilo mjesta za igrace kao sto je cilic .ej cilic je top 15 igrac zadnjih 5 god . to je dovoljan pokazatelj o kakvoj se konkurenciji u tenisu trenutno radi

hr nikada nisu imali no1

pre 8 godina

(fedex_forever)

U kom to univerzumu je Nadal bio najbolji u 2012.? Prosvetli me!
Batice, ili imaš amneziju ili voliš da sanjaš. Lepo je sanjati. Snovi su jedno a realnost je nešto sasvim drugo. Probudi se. Zdravije je.

da da miki da da pusa

pre 8 godina

Djokovic ne moze biti najkompletniji, pogledaj malo voleje kako igra.
(fedex_forever, 26. avgust 2015 11:57)

Vidi i Bolitieri kako Novak igra voleje pa tvrdi da je Novak najkompletniji u istoriji a ne Federer. To govori na svakoj televiziji gde gostuje već nakoliko godina. Poslednji put na Wimbledon TV pre mesec dana. Ne samo on, mnogi misle isto. Ako ne znaš ko je Bolitijeri, to je onaj čika koji je stvorio 5 brojeva 1. Verujem njemu. Kada ti budeš stvorio 6 brojeva 1, verovaću tebi. Za sada nemaš kredibilitet za svoje tvrdnje, te su stoga one bezvredne. Hvala, doviđenja.

fedex prdever

pre 8 godina

(fedex_forever, 26. avgust 2015 11:57)

Novak je po ATP-u šampion (najbolji):
2011.
2012.
2014.
2015. (biće)

Po ITF-u je šampion (najbolji):
2011.
2012.
2013.
2014.
2015. (biće)

Ovo što ti tu nešto guraš Nadala, to u tvom malom svetu. Hvala!

fedex_forever

pre 8 godina

(KAO XXXL, 26. avgust 2015 09:16)

Tvoji komentari - najbesmisleniji.

Federer je u Londonu pred finale bio povredjen i izgubio je ubedljivo u finalu Devis Cupa od Monfilsa, gde nije mogao da se pomeri. Tako da 21:21 moze da bude samo u tvom malom svetu.

2012 i 2013 je najbolji bio Nadal, a ne Djokovic! 2011 i ove godine nema diskusije -Djokovic.

Medjusobni dueli jesu vazan, ali ne i presudan element u prici oko toga ko je najbolji. Koliko puta Nadal nije ni stigao do duela sa Federerom, jer ga je oprao neko drugi (Lopes u Cincinnatiu), tako da i taj skor treba uzeti sa rezervom. Nadal ima negativan skor sa mnogim igracima (Davidenko, Braun, ...) pa opet njih ne smatras najboljim svih vremena.

Sa igrom na mrezi koju poseduje, Djokovic ne moze biti najkompletniji, pogledaj malo voleje kako igra.

anica

pre 8 godina

(@&@, 26. avgust 2015 02:10)
Zasto preskaces Gonzalesa, Filipusisa i Bagdatisa, da li si svestan koliko je puta gubio od Rafe u finalima RG, kakav crni Rafa protivnik, bas sam skoro pogledala polufinale iz Australije 2014, eto to je beton nije sljaka, ono je smesno, tvoj Fedex je poceo da smanjuje osvajanje trofeja zbog dva momka, ti znas koja, da je najveci kao sto navodite morao je da se zadnjih godina dokaze, to ti je suva cinjenica, po trofejima jeste najveci svih vremena, ali to je smesno da se samo gs gledaju, i necu vise da se ubedjujem oko konkurencije, sve se zna...prestanite da omalovazavate tenisera kao sto je Nox jer Novak i Nadal imaju ukupno 23GS i ne zna se kraj, paralelno uz Noleta pominjem Rafu jer to zasluzuje!

Markonato

pre 8 godina

Ovo je neverovatno. Svaki, ali baš svaki tekst o Federeru, prate isti komentari. Te kako je umišljen, kako je bezobrazan, te kako je dvosmislen, te kako je narciosoidan, te kako omalovažava Novaka, te ovo - te ono. Stalno se pojedini dušebrižnici bave odsustvom konkurencije u njegovoj zlatnoj eri, kao i tom nepostojećom pobedom Djovaka u neodigranom finalu. Gospodo, osvrnite se malo oko sebe, pročitajte malo strane portale, čitajte intervjue sa pravim poznavaocima tenisa, među kojima su neretko i teniseri sami. Da li je moguće da svi oni podležu navodnom marketingu Najka, svetskoj zaveri protiv Srba i kojekakvim budalaštinama kojima nas zatrpavate. Nesporno je da je naš Đoković jedan od najvećih ikada i da će možda biti i najveći kada okonča karijeru, ali prekinite sa tom iracionalizacijom Federerove ličnosti. Prekinite da u svemu što radi i što priča tražite skriveni smisao i nepostojeće značenje. Čovek je legenda i zalužuje poštovanje. Razumem da je pravo svakog da voli ili ne voli nekog igrača i čoveka uopšte, ali samo vam savetujem da malo vedrije gledate na svet. Pozdrav svima :)

KAO XXXL

pre 8 godina

Medjusobni skorovi (H. to H.)
R.Federer: R.Nadal 10:23 !!!
R.Federer : N.Djoković 21:21 (računao i WTF 2014)
R.Nadal : N.Djoković 23:21
Novak Djoković najbolji teniser ATP 2011,2012,2014,2015,
Novak najkompletniji teniser,R.Federer najtrofejniji,R.Nadal najborbeniji i najsnažniji!

KAO XXXL

pre 8 godina

Objektivno i realno R.Federer je sada tek izjednačio skor sa Novakom na 21:21 ! Pobeda Novaka na WTF 2014 u Londonu je čista jer je dobio trofej,bodove i novac a to što se Federer uplašio jer bi bio ubedljivo poražen ne umanjuje niti može biti razlog da se ta pobeda ne računa u medjusobni skor! Uostalom setite se svi kako se R.Federer podsmevao Novaku kada je morao da predaje mečeve zbog zdravstvenih problema!

Uskok

pre 8 godina

Džabe vam sva klasa i znanje, u New Yorku majstor Čilić brani bodove.
(Saša, 25. avgust 2015 20:08
Istina, samo da li će ih odbraniti? Teško, i Čilić ima godinica, a kako igra, taj GS je varijanta "plesala je jedno leto". No, svaka čast momku na osvojenom GS, ja ne mogu ni na igrici da ga osvojim...

Drug iz komiteta

pre 8 godina

Za razliku od vecine koja komentarise ovaj manje-vise formalan intervju,
ja ne trazim razlog da se na Federera ljutim, da me nervira, da ga ne postujem, ili, ne daj boze, mrzim. Stavise, najvise uzivam u mecevima Noleta i njega, jer je on bez sumnje najveci svih vremena, a mi imamo srecu da je Nole jedan od najvecih svih vremena (ne bih imao nista protiv da po rezultatima nadmasi i Federera, zasta po godinama ima fore). Dakle, manje losih vibracija, volite se ljudi u uzivajte u vrhunskom tenisu.

D.P.

pre 8 godina

Novak je sam sebe pobedio a ne Federer. Posumnjao je u sebe i to je dovoljno za jednog sportistu da posrne. Mora da radi na psihološkom planu. Nekoliko puta je umesto da nastavi na strani bekhend diagonala vratio na Federeru na forhend koji je on odigrao sa vinerima. Greška je bila u trenerskom timu što nisu bolje pripremili taktiku. Sa Federerom se nemože igrati sa povratnim loptama po sredini igrališta, lopte moraju više u uglove pa makar bile i rizične. Biće bolje!

@&@

pre 8 godina

@Anica

Vidi, Federer je u karijeri za rivale imao Hjuita,Safina,Rodika,Nadala,Novaka. Svi oni su bili a I trenutno (Novak) #1. I svi imaju osvojene GS I masterse. Novak ima Federera od 34 godine, I Maria koji nikada nije bio #1,i nekog vise. Ja neznam u koju klasu bi mogli da svrstamo Ferera,Vavrinku,Raonica,Nisikoria,Berdiha...ljude za koje je i masters nedostizan a kamoli GS, (osim Vavrinke), mozda u klasu sa Davidenkom,Nalbadianom.... Ako se secas ovog istog Federera pre par godina nije samo Novak tukao, tukli su ga I Stahovski,Gulbis,Conga,Berdih,Cilic,Sepi,Vavrinka,Mari.... E sad, kada je fizicki najspremnijem Novaku jedan takav Federer vazi za glavnog rivala,sramota je sto do sada nema bar 13 GS. Jer da Novak ima 34 A Federer 29,sa ovakvim Nadalom i bez Delpotra,Federer bi sad imao preko 25 GS lagano...

marko

pre 8 godina

Šteta za Nadala i ovakav pad u 2015. Pored starog Nadala Federer bi bio skoro zaboravljen, jer bi ispadao iz igre bilo kada i bilo gde, a Novak bi imao verovatno još više uspeha

dovla

pre 8 godina

Feki ne zasluzije da se komentarise, nije vrijedno, ali moram podijelit nesto sa vama, sto maloprije procitah.


"Zašto, pored ostalog, volim Novaka? Zato što me loše raspoloženje poslije njegovog debakla od Federera u Sinsinatiju držalo desetak minuta, a euforija kad polomi Švajcarca na “Ju-Es openu” držaće me tri dana!"


:)

Becker

pre 8 godina

Nisam vjerovao da ima neko gori od Jumka. AL evo ima to je ova sto se uvijek potpisuje sa nikom Anica, vece nebuloze da neko pise nisam vidio a plus dosadnije za citati ,razumije se u tenis gore od Jumka,sta mislite raja da ih spojimo nekako.

ja

pre 8 godina

Nece na US Openu Novak imati sansu za revans jer ce Federer kao i obicno ispasti u cetvrtfinalu.
U Sinsinatiju je Federer pobedio samo zahvaljujuci podlozi koja izuzetno odgovara njegovom stilu igre.
U Njujorku je podloga potpuno drugacija i tamo nikakve sanse ne bi imao protiv Novaka, sve i kad bi se nekako dokopao finala.
Za poslednjih 5 godina Federer he samo na Vimbldonu uspeo da stigne do finala. Na ostalim gren slemovima uglavnom ispada u cetvrtfinalu, a nekad i ranije.
Ne vidim da tu moze nesto da se promeni.

mlekadzija

pre 8 godina

Imajuci u vidu godine Federer igra odlicno. No treba biti objektivan, za razliku od brojnih komentatora koji ga okivaju u zvezde i sada. Poslednji veliki trofej Federer je osvojio pre ... koliko... tri godine bese??? P.S. Koja je u pravu ne teba se prepirati vec uzivati u mecevima (Djoka, Feder, Rafa, Marej). Ko zna kad ce opet takva cetvorka da se izdvoji...

pedja

pre 8 godina

RF je delimicno iznenadio vrlo agresivnom igrom, pogotovu istrcavanje na drugi servis. Imao je srece sa 2 net cord-a, taman preko mreze i jos 2 koji su mogli zavrsiti u mrezi. Brejk u drugom setu, sta reci, sudijska greska, umesto as za bese 30:30, ono dupla za 15:40, pa jos jedna dupla. Nole nija trazi challenge. Pogledajmo samo trku za London, nas momak ima skoro duplo vise poena nego RF.
Bravo Novak!

Neznalica BGD

pre 8 godina

gde si bio u Londonu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vuk, 25. avgust 2015 22:23) U mrezi...

anica

pre 8 godina

fedex, 25. avgust 2015 20:54
Cim si rekao da je za tebe Safin, Bagdatis Gonzales Rodik bolji teniser od jednog Mareja Vavrinke Nadala Berdiha pa i Conge sve si rekao, smaras prijatelju sa tim ubedjenjima, idi na statistiku pa proveri kako se razvijala karijera RF, a to sto ima 17 GS koliko god da se dicis time uzeo ih je u slaboj konkurenciji, uostalom covek 3 godine nema grenslem, ocajan odnos sa najvecim rivalom, kakva mu je karijera zadnjih godina, kao najveci teniser svakako to nije smeo dozvoliti jer nije uvek imao 34 slozices se, no, da se ne ponavljam... Nole ce sigurno uzeti minimum US open bar jos jedan, bar jos jedan Ao, i sigurno RG...12 gs...ni to nije dosta?! mozda Novak nije najbolji svih vremena, mozda bude, mozda nece biti, i ne mora, dovoljno je ovo sto je i do sada osvojio, uzeo je sve grenslemove preko najtezih protivnika, shvati razumi da je Novak bolji teniser od Federera, mladji 6 godina a skoro u svim statistickim parametrima egal, ili bolji, dal je moguce covece da ne zelis to da vidis:), nista drsko i bezobrazno, samo sam ti odgovorila jer te smatram koliko toliko objektivnim i normalnim Fedeksovim fanom, sto je retkost.
srdacan pozdrav!
Anica

ili se ipak to samo nadam???

pre 8 godina

Nema veze sa temom, ali smatram da ce se tek vremenom videti da je Novak igrac za travu, iako igra samo W, smatram da ce ga uzeti jos tri, cetiri puta... Uvek je odmoran, svez za turnir jer preskoci hale i kvins,motivacije za W uvek ima i moze on to!!!

Muke s rečima

pre 8 godina

@Monte Kristo
Solid, kako sam napisao, ali neko nije našao za shodno da objavi, u engleskom znači da je nešto izuzetno, temeljno, odlično, u nemačkom solide i u francuskom solide, a pridev solid je iz latinskog jezika, ima i značinje čist, fin. Za satove poznate marke reklama glasi - Roleks satovi napravljeni su "aus solide massive Gold", od finog, čistog zlata.

mudrac

pre 8 godina

To je ta razlika u vaspitanju. Da je situacija bila obrnuta, da je Novak preskočio Kanadu a Federer igrao dva finala za redom i izgubio, Novak bi spomenuo da se videlo da je Federer malo umorniji. Ovaj naduvenko ja, pa ja, pa ja, ja, ja, opet ja, pa ja, ja, ja, onda ja, ja....
Srbi su kao dete iz bajke o Carevom novom odelu. Ceo svet hvali (nepostojeće) carevo novo odelo, da ne ispadnu glupi (jer je krojač rekao da ga vide samo pametni ljudi), i nađe se jedno obično dete da kaže naglas i primeti činjenicu: "Car je go hi hi hi!".

moreplovac

pre 8 godina

Nego, sta to znaci povijest ?

Znaci, po vijest idi na B92. To je siroma hteo da kaze al se zbunio pa to upotrebio u pogresnom kontekstu:):)

Politikolog

pre 8 godina

Vi koji komentarisete uslove u restoranima Novak. Pre nego sto napisete jos jednu tragikomcinu glupost, raspitajte se o terminu FRANSIZA.

šetač

pre 8 godina

Za mene je 21:21 jer ono u Londonu je Noletova pobeda. RF je sjajan teniser, volim da gledam njegove mečeve, ali ono plakanje kada je upropastio dodelu pehara Rafi, ona ciganija sa Vavrinkom u polufinalu Londona i sramna predaja jer zaboga suviše je iscrpljen pa mu se ne izlazi na megdan Noletu plus one izjave posle polufinala USO su njegovi biseri koji su mu prošli samo zato što je on RF iza koga stoji Nike, Gilette i ko zna ko sve još i goji mu grade imidž savršenog, perfektnog....

fedex_forever

pre 8 godina

Roger Federer je jedinstven sportista i teniser, najtalentovaniji i najuspesniji ikada! Cak i u 35toj godini moza da pobedi najboljeg na svetu. Naravno, sad ce navijaci tog prvog na sveu da skoce i zavicu, "ali nije igrao na svom nivou, ovo ono, pogledaj Wimbledon,..." Cinjenica je da Federer vise nije najbolji, ali povremeno igra najbolji tenis :)

oberin martel

pre 8 godina

Nikad nece biti kao Rafa i Federer, najvece rivalstvo u povijesti sporta
(Bulbasor, 25. avgust 2015 18:30)

O kakvo ti to rivalstvu pričaš? Pa Nadal:Federer=23:10.
Otkinuo ga Rafa za dva života.

jedan je Nole

pre 8 godina

Ako servirate dobro, možete da uradite šta god želite bez obzira na igru vašeg protivnika.

Osim ako niste Kevin Anderson.

fedex

pre 8 godina

Tako je i postat ce kroz 1-2 godine i najbolje rivalstvo,meni su to omiljeni mecevi..a ljudi kako ste tako tvrdoglavi,zasto stalno poredite novaka sa federerom i nadalom,kad je 17 i 14 vise od 9,ne vidim razlog za neke dalje analize i poredjanja,al evo reci cu za sve ove koji omalozavaju roddicka,safina,gonzalesa,bagdatisa i gonzalesa da nisu nista jaci ni tsonga ni wavrinka,a bgm ni marej,protiv kojeg federer u finalima ima 3-0..
nema potrebe da uvijek potencirate novaka kao najboljeg svih vremena,jer i sami znate da nije i sami znate sta se najvise vrednuje u tenisu,on je najbolji trenutno i to je jedina istina
Lijep pozz za sve realne ljude
UVEDITE DISKUS

monte kristo

pre 8 godina

Originalna izjava na engleskom glasi:

"I've seen Novak adapt to my play over the years and he's also improved a lot. His movement and his backhand and forehand are always so solid. There aren't many errors coming out of his forehand wing now. Our rivalry has definitely evolved."

Cinjenica je da jeste malo arogantna, ali ne kao sto je u tekstu prevedeno. Federer je izjavio da su Novakova kretnja kao i forhend i behend uvek jako dobri, sto bih ja preveo da nema vidljive slabe tacke (cak i kada ne igra u top formi). Solid na engleskom i solidan na srpskom u ovom slucaju nije adekvatan prevod.

markoni

pre 8 godina

Pomalo arogantna izjava, i ustvari skroz suprotna stvarnosti ako gledamo samo ovo finale... Ukoliko gledamo celo rivalstvo donekle je mozda i u pravu, mada mislim da je Novakov stil igre upravo takav da se prilagodjava svakom protivniku, nasuprot Nadalu za koga pre meca vec znate kako ce da igra i da li imate sanse ili nemate da ga pobedite :-)

sretenn

pre 8 godina

"Ali, volim da izlazim na mrežu i verujem da je isti slučaj i sa publikom”, naglasio je Federer ... Ja ne verujem, da PUBLIKA voli da izlazi na mrežu. Bila bi to prevelika gužva za ipak mali teniski teren. :)

siporex

pre 8 godina

...obozavam ovakve prepotentne izjave igraca koji spada u pet najvecih ikada - ali nije pri samom vrhu, realno 4 ili 5,obozavam ovakve Federerova izjave - jer znam da ce kod novaka da propadi inat i da ce da ga odere kao sto i zasluzuje - kad se sledeci put sretnu...

izjava

pre 8 godina

Savjetujem Novakovim naijačima da pročitaju bar pet-šest puta Federerovu izjavu kad je iz prvog ne mogu razumjesti,pa tek onda da je komentarišu.
Pogotovo naka obrate pažnju na prvi dio njegove i z j a v e.
I još nešto,Novkovi navijači mogu se ljutiti koliko god hoće ,ali je 100% tačna Rodžerova tvrdnja da je Novak prilagodio svoju igru njegovoj,jer da nije, ne bi se ni slučajno mogao pohvaliti sa 20 pobjeda nad njim.Treba ih takođe podsjetiti da je Novak poput Nadala i Mareja defanzivac ,koji su u stanju da do besvjsti prebaciuju lopticu preko mreže,dok rival ne pogriješi,a Federera je uvijek krasila ofanzivna lepršava i maštovita igra i zato je publici širom svijeta godinama najomiljeniji teniser.

llopez

pre 8 godina

Djokovic Federera nikad nije pobjedio defnzivnom igrom ... Da ce Federer da pogadja servis, diktira tempo i izlazi na mrezu - pa to niko ne moze da sprijeci ... sjetimo se finala na Wimldonu, Djokovic je riternirao sa 120%, dobro servirao ( krenuo ga ) bio jak iz pasinga i sto je takticki najbitnije koristio je kratke lopte Federera da ga napada lijevo desno desno lijevo sto dubje i sto jace - najvise iz razloga da Federera izbaci iz comfort zone i natjera ga da pogadja iz trka, a Rodja je izbacio dosta lopti u aut ili dno mreze ... a gledajte samo Cincinati kad god je Federer posla neku laksu loptu Novak se branio ili pokusavao nesto mlako da napadne - to me najvise cudilo ... otkud odjednom ta stezena ruka i mlitav fh i bh ... nadam se da su dok je trajao turnir bile i pripreme za Us open - misici su napetiji, on je umorniji nego inace, slabije se krece - to cemo znat za 10 dana ako bude letio po terenu to je najvjerovatnije bilo to ... i to ce bit dobro ...

devlinjo

pre 8 godina

Ma lik je ćao. Opušteno ljudi Novak zna šta radi. Ovaj je toliko iskompleksiran da se izvaljuje samo tako. Toliko kontradiktornosti poslednjih par godina da ne verujes. A čim osvoji nešto istripuje se da je 2006. godina.

antiDebil

pre 8 godina

Nikad nece biti kao Rafa i Federer, najvece rivalstvo u povijesti sporta
(Bulbasor, 25. avgust 2015 18:30)

Malo si se preracunao, izgleda da i dalje zivis u 2009 godini u medjuvremenu su vec 2 rivalstva su pretekla to o cemu ti govoris !!

Nego, sta to znaci povijest ?

Valentin

pre 8 godina

Samo u Srbiji pridev solidan znači nešto osrednje, dovoljno, podnošljivo, nije bogzna šta... u pismenom svetu solidno znači izvanredno, sjajno. Ali ste u svom neznanju i ksenofobiji krenuli protiv Federera čak i kad hvali Novaka. Nema vama leka od balkanskog usuda. Nije prevodilac loše preveo reč solidno, nego vi niste solidni u znanju.

Cole

pre 8 godina

Poštujem ovu izjavu ali ne mogu
da zaboravim ni da si pre par
meseci rekao da što se tebe tiče
ne postoji rivalitet sa Đokovićem.
Tako da...

anica

pre 8 godina

Svaka cast sto igra sa svezinom i dalje, ali mi nije jasno kako moze da kaze da se Novak adaptirao na njegovu igru, bas naprotiv, Federer se prilagodio, osvojice Nole Sinsinati!
Anica

menjam nick

pre 8 godina

@Bulbosaur
Koliko medjusobnih mečeva su odigrali Fed i Nadal? Koliko mečeva su odigrali Nadal i Djoković? Koliko mečeva su odigrali Djoković i Fed? Hvala.

poznavalac

pre 8 godina

Veliko finale Us opena Federer-Novak, kakav bi to strasan mec bio sigurno mnogo bolji i neizvesiji nego finale Sinsija. Bas prizeljkujem to finale.

Vladislav

pre 8 godina

Volim Federera , zelim mu jos jedan GS a naravno da Nole uzme RG i Cincinati.
Sledece god ne ocekujem mnogo od Noleta izuvise ce biti naporna godina , olimpijada ce sve poremetiti i iziskivati nenormalne napore , elm sto je naporno elem vremenska razlika je ogoromna i adaptiranje na uslove...

anica

pre 8 godina

Zamolicu jos jednom osobu koja pise komentare u moje ime da to batali, inace mi ne preostaje nista drugo osim da kuliram, pa i ako pises pisi samo lepo o Noletu pls:)

Vitez Koja

pre 8 godina

Ljudi, ne svadjajte se ko je bolji, ovo sto oni rade prevazilazi rivalstvo. Budite srecni dok jos godine sluze Federera, Novaka, Mareja i Nadala, ovo sto gledamo, nikada vise necemo gledati u svetu tenisa. Za jedno 30 godina, bice vam privilegija sto ste ziveli u doba ovih ljudi i gledali njihove meceve. Uzivajte dok traje i ne gubite vreme na rasprave koje su besmislene.

blah

pre 8 godina

Korektno kao i uvek. Novak je samo solidan igrac i nista vise. Da Fed, kako rece skoro , nije poceo u toku meca da razmislja sta ce da pije to vece (jer covek nema sta nije osvojio po 7-8 puta), i da je Rafa u top formi, gospodin djokovic bi imao mozda 3-4 GS. Srecno Fed na USopen-u ;)

sasa jokic

pre 8 godina

Njegovo kretanje, bekhend i forhend su "solidni".....Arogancija neverovatna. Mogu da zamislim da je osvojio 2 mastersa sta bi pricao, ili slucajno GS.....

Patriota

pre 8 godina

Federu, pitaj Noleta kada ce njegov tata da isplati radnike? Osim sto ih placa 30 hiljada za crncenje u kuhinji po paklenoj vrucini, em jos ni to ne daje redovno. Podseti ga molim te!

vlada

pre 8 godina

Ja bih pre rekao da je Federer taj koji u poslednje vreme prilagodjava svoj stil igre Novaku, što se vidi i po tome da u sposlednje vreme češće nego ostali uspeva da pobedi Novaka ili bar momački da ga namuči!

Jumko

pre 8 godina

@patriota
Čim tvrdiš da ih Srđan plaća 30 hiljada za crnčenje u kuhinji, znači da je cifra veća...I kakve uopšte veze Novak ima sa tim?
Ja još ne mogu da shvatim da Nadal u međusobnom skoru dere Fekija 23-10, frapiran sam tim podatkom:)

Vitez Koja

pre 8 godina

Ljudi, ne svadjajte se ko je bolji, ovo sto oni rade prevazilazi rivalstvo. Budite srecni dok jos godine sluze Federera, Novaka, Mareja i Nadala, ovo sto gledamo, nikada vise necemo gledati u svetu tenisa. Za jedno 30 godina, bice vam privilegija sto ste ziveli u doba ovih ljudi i gledali njihove meceve. Uzivajte dok traje i ne gubite vreme na rasprave koje su besmislene.

Patriota

pre 8 godina

Federu, pitaj Noleta kada ce njegov tata da isplati radnike? Osim sto ih placa 30 hiljada za crncenje u kuhinji po paklenoj vrucini, em jos ni to ne daje redovno. Podseti ga molim te!

vlada

pre 8 godina

Ja bih pre rekao da je Federer taj koji u poslednje vreme prilagodjava svoj stil igre Novaku, što se vidi i po tome da u sposlednje vreme češće nego ostali uspeva da pobedi Novaka ili bar momački da ga namuči!

poznavalac

pre 8 godina

Veliko finale Us opena Federer-Novak, kakav bi to strasan mec bio sigurno mnogo bolji i neizvesiji nego finale Sinsija. Bas prizeljkujem to finale.

monte kristo

pre 8 godina

Originalna izjava na engleskom glasi:

"I've seen Novak adapt to my play over the years and he's also improved a lot. His movement and his backhand and forehand are always so solid. There aren't many errors coming out of his forehand wing now. Our rivalry has definitely evolved."

Cinjenica je da jeste malo arogantna, ali ne kao sto je u tekstu prevedeno. Federer je izjavio da su Novakova kretnja kao i forhend i behend uvek jako dobri, sto bih ja preveo da nema vidljive slabe tacke (cak i kada ne igra u top formi). Solid na engleskom i solidan na srpskom u ovom slucaju nije adekvatan prevod.

antiDebil

pre 8 godina

Nikad nece biti kao Rafa i Federer, najvece rivalstvo u povijesti sporta
(Bulbasor, 25. avgust 2015 18:30)

Malo si se preracunao, izgleda da i dalje zivis u 2009 godini u medjuvremenu su vec 2 rivalstva su pretekla to o cemu ti govoris !!

Nego, sta to znaci povijest ?

Valentin

pre 8 godina

Samo u Srbiji pridev solidan znači nešto osrednje, dovoljno, podnošljivo, nije bogzna šta... u pismenom svetu solidno znači izvanredno, sjajno. Ali ste u svom neznanju i ksenofobiji krenuli protiv Federera čak i kad hvali Novaka. Nema vama leka od balkanskog usuda. Nije prevodilac loše preveo reč solidno, nego vi niste solidni u znanju.

sasa jokic

pre 8 godina

Njegovo kretanje, bekhend i forhend su "solidni".....Arogancija neverovatna. Mogu da zamislim da je osvojio 2 mastersa sta bi pricao, ili slucajno GS.....

izjava

pre 8 godina

Savjetujem Novakovim naijačima da pročitaju bar pet-šest puta Federerovu izjavu kad je iz prvog ne mogu razumjesti,pa tek onda da je komentarišu.
Pogotovo naka obrate pažnju na prvi dio njegove i z j a v e.
I još nešto,Novkovi navijači mogu se ljutiti koliko god hoće ,ali je 100% tačna Rodžerova tvrdnja da je Novak prilagodio svoju igru njegovoj,jer da nije, ne bi se ni slučajno mogao pohvaliti sa 20 pobjeda nad njim.Treba ih takođe podsjetiti da je Novak poput Nadala i Mareja defanzivac ,koji su u stanju da do besvjsti prebaciuju lopticu preko mreže,dok rival ne pogriješi,a Federera je uvijek krasila ofanzivna lepršava i maštovita igra i zato je publici širom svijeta godinama najomiljeniji teniser.

sretenn

pre 8 godina

"Ali, volim da izlazim na mrežu i verujem da je isti slučaj i sa publikom”, naglasio je Federer ... Ja ne verujem, da PUBLIKA voli da izlazi na mrežu. Bila bi to prevelika gužva za ipak mali teniski teren. :)

llopez

pre 8 godina

Djokovic Federera nikad nije pobjedio defnzivnom igrom ... Da ce Federer da pogadja servis, diktira tempo i izlazi na mrezu - pa to niko ne moze da sprijeci ... sjetimo se finala na Wimldonu, Djokovic je riternirao sa 120%, dobro servirao ( krenuo ga ) bio jak iz pasinga i sto je takticki najbitnije koristio je kratke lopte Federera da ga napada lijevo desno desno lijevo sto dubje i sto jace - najvise iz razloga da Federera izbaci iz comfort zone i natjera ga da pogadja iz trka, a Rodja je izbacio dosta lopti u aut ili dno mreze ... a gledajte samo Cincinati kad god je Federer posla neku laksu loptu Novak se branio ili pokusavao nesto mlako da napadne - to me najvise cudilo ... otkud odjednom ta stezena ruka i mlitav fh i bh ... nadam se da su dok je trajao turnir bile i pripreme za Us open - misici su napetiji, on je umorniji nego inace, slabije se krece - to cemo znat za 10 dana ako bude letio po terenu to je najvjerovatnije bilo to ... i to ce bit dobro ...

anica

pre 8 godina

Svaka cast sto igra sa svezinom i dalje, ali mi nije jasno kako moze da kaze da se Novak adaptirao na njegovu igru, bas naprotiv, Federer se prilagodio, osvojice Nole Sinsinati!
Anica

anica

pre 8 godina

fedex, 25. avgust 2015 20:54
Cim si rekao da je za tebe Safin, Bagdatis Gonzales Rodik bolji teniser od jednog Mareja Vavrinke Nadala Berdiha pa i Conge sve si rekao, smaras prijatelju sa tim ubedjenjima, idi na statistiku pa proveri kako se razvijala karijera RF, a to sto ima 17 GS koliko god da se dicis time uzeo ih je u slaboj konkurenciji, uostalom covek 3 godine nema grenslem, ocajan odnos sa najvecim rivalom, kakva mu je karijera zadnjih godina, kao najveci teniser svakako to nije smeo dozvoliti jer nije uvek imao 34 slozices se, no, da se ne ponavljam... Nole ce sigurno uzeti minimum US open bar jos jedan, bar jos jedan Ao, i sigurno RG...12 gs...ni to nije dosta?! mozda Novak nije najbolji svih vremena, mozda bude, mozda nece biti, i ne mora, dovoljno je ovo sto je i do sada osvojio, uzeo je sve grenslemove preko najtezih protivnika, shvati razumi da je Novak bolji teniser od Federera, mladji 6 godina a skoro u svim statistickim parametrima egal, ili bolji, dal je moguce covece da ne zelis to da vidis:), nista drsko i bezobrazno, samo sam ti odgovorila jer te smatram koliko toliko objektivnim i normalnim Fedeksovim fanom, sto je retkost.
srdacan pozdrav!
Anica

pedja

pre 8 godina

RF je delimicno iznenadio vrlo agresivnom igrom, pogotovu istrcavanje na drugi servis. Imao je srece sa 2 net cord-a, taman preko mreze i jos 2 koji su mogli zavrsiti u mrezi. Brejk u drugom setu, sta reci, sudijska greska, umesto as za bese 30:30, ono dupla za 15:40, pa jos jedna dupla. Nole nija trazi challenge. Pogledajmo samo trku za London, nas momak ima skoro duplo vise poena nego RF.
Bravo Novak!

siporex

pre 8 godina

...obozavam ovakve prepotentne izjave igraca koji spada u pet najvecih ikada - ali nije pri samom vrhu, realno 4 ili 5,obozavam ovakve Federerova izjave - jer znam da ce kod novaka da propadi inat i da ce da ga odere kao sto i zasluzuje - kad se sledeci put sretnu...

Cole

pre 8 godina

Poštujem ovu izjavu ali ne mogu
da zaboravim ni da si pre par
meseci rekao da što se tebe tiče
ne postoji rivalitet sa Đokovićem.
Tako da...

oberin martel

pre 8 godina

Nikad nece biti kao Rafa i Federer, najvece rivalstvo u povijesti sporta
(Bulbasor, 25. avgust 2015 18:30)

O kakvo ti to rivalstvu pričaš? Pa Nadal:Federer=23:10.
Otkinuo ga Rafa za dva života.

šetač

pre 8 godina

Za mene je 21:21 jer ono u Londonu je Noletova pobeda. RF je sjajan teniser, volim da gledam njegove mečeve, ali ono plakanje kada je upropastio dodelu pehara Rafi, ona ciganija sa Vavrinkom u polufinalu Londona i sramna predaja jer zaboga suviše je iscrpljen pa mu se ne izlazi na megdan Noletu plus one izjave posle polufinala USO su njegovi biseri koji su mu prošli samo zato što je on RF iza koga stoji Nike, Gilette i ko zna ko sve još i goji mu grade imidž savršenog, perfektnog....

devlinjo

pre 8 godina

Ma lik je ćao. Opušteno ljudi Novak zna šta radi. Ovaj je toliko iskompleksiran da se izvaljuje samo tako. Toliko kontradiktornosti poslednjih par godina da ne verujes. A čim osvoji nešto istripuje se da je 2006. godina.

menjam nick

pre 8 godina

@Bulbosaur
Koliko medjusobnih mečeva su odigrali Fed i Nadal? Koliko mečeva su odigrali Nadal i Djoković? Koliko mečeva su odigrali Djoković i Fed? Hvala.

fedex_forever

pre 8 godina

Roger Federer je jedinstven sportista i teniser, najtalentovaniji i najuspesniji ikada! Cak i u 35toj godini moza da pobedi najboljeg na svetu. Naravno, sad ce navijaci tog prvog na sveu da skoce i zavicu, "ali nije igrao na svom nivou, ovo ono, pogledaj Wimbledon,..." Cinjenica je da Federer vise nije najbolji, ali povremeno igra najbolji tenis :)

jedan je Nole

pre 8 godina

Ako servirate dobro, možete da uradite šta god želite bez obzira na igru vašeg protivnika.

Osim ako niste Kevin Anderson.

ili se ipak to samo nadam???

pre 8 godina

Nema veze sa temom, ali smatram da ce se tek vremenom videti da je Novak igrac za travu, iako igra samo W, smatram da ce ga uzeti jos tri, cetiri puta... Uvek je odmoran, svez za turnir jer preskoci hale i kvins,motivacije za W uvek ima i moze on to!!!

Vladislav

pre 8 godina

Volim Federera , zelim mu jos jedan GS a naravno da Nole uzme RG i Cincinati.
Sledece god ne ocekujem mnogo od Noleta izuvise ce biti naporna godina , olimpijada ce sve poremetiti i iziskivati nenormalne napore , elm sto je naporno elem vremenska razlika je ogoromna i adaptiranje na uslove...

Neznalica BGD

pre 8 godina

gde si bio u Londonu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vuk, 25. avgust 2015 22:23) U mrezi...

Uskok

pre 8 godina

Džabe vam sva klasa i znanje, u New Yorku majstor Čilić brani bodove.
(Saša, 25. avgust 2015 20:08
Istina, samo da li će ih odbraniti? Teško, i Čilić ima godinica, a kako igra, taj GS je varijanta "plesala je jedno leto". No, svaka čast momku na osvojenom GS, ja ne mogu ni na igrici da ga osvojim...

mudrac

pre 8 godina

To je ta razlika u vaspitanju. Da je situacija bila obrnuta, da je Novak preskočio Kanadu a Federer igrao dva finala za redom i izgubio, Novak bi spomenuo da se videlo da je Federer malo umorniji. Ovaj naduvenko ja, pa ja, pa ja, ja, ja, opet ja, pa ja, ja, ja, onda ja, ja....
Srbi su kao dete iz bajke o Carevom novom odelu. Ceo svet hvali (nepostojeće) carevo novo odelo, da ne ispadnu glupi (jer je krojač rekao da ga vide samo pametni ljudi), i nađe se jedno obično dete da kaže naglas i primeti činjenicu: "Car je go hi hi hi!".

Drug iz komiteta

pre 8 godina

Za razliku od vecine koja komentarise ovaj manje-vise formalan intervju,
ja ne trazim razlog da se na Federera ljutim, da me nervira, da ga ne postujem, ili, ne daj boze, mrzim. Stavise, najvise uzivam u mecevima Noleta i njega, jer je on bez sumnje najveci svih vremena, a mi imamo srecu da je Nole jedan od najvecih svih vremena (ne bih imao nista protiv da po rezultatima nadmasi i Federera, zasta po godinama ima fore). Dakle, manje losih vibracija, volite se ljudi u uzivajte u vrhunskom tenisu.

Jumko

pre 8 godina

@patriota
Čim tvrdiš da ih Srđan plaća 30 hiljada za crnčenje u kuhinji, znači da je cifra veća...I kakve uopšte veze Novak ima sa tim?
Ja još ne mogu da shvatim da Nadal u međusobnom skoru dere Fekija 23-10, frapiran sam tim podatkom:)

Muke s rečima

pre 8 godina

@Monte Kristo
Solid, kako sam napisao, ali neko nije našao za shodno da objavi, u engleskom znači da je nešto izuzetno, temeljno, odlično, u nemačkom solide i u francuskom solide, a pridev solid je iz latinskog jezika, ima i značinje čist, fin. Za satove poznate marke reklama glasi - Roleks satovi napravljeni su "aus solide massive Gold", od finog, čistog zlata.

Politikolog

pre 8 godina

Vi koji komentarisete uslove u restoranima Novak. Pre nego sto napisete jos jednu tragikomcinu glupost, raspitajte se o terminu FRANSIZA.

anica

pre 8 godina

Zamolicu jos jednom osobu koja pise komentare u moje ime da to batali, inace mi ne preostaje nista drugo osim da kuliram, pa i ako pises pisi samo lepo o Noletu pls:)

KAO XXXL

pre 8 godina

Objektivno i realno R.Federer je sada tek izjednačio skor sa Novakom na 21:21 ! Pobeda Novaka na WTF 2014 u Londonu je čista jer je dobio trofej,bodove i novac a to što se Federer uplašio jer bi bio ubedljivo poražen ne umanjuje niti može biti razlog da se ta pobeda ne računa u medjusobni skor! Uostalom setite se svi kako se R.Federer podsmevao Novaku kada je morao da predaje mečeve zbog zdravstvenih problema!

markoni

pre 8 godina

Pomalo arogantna izjava, i ustvari skroz suprotna stvarnosti ako gledamo samo ovo finale... Ukoliko gledamo celo rivalstvo donekle je mozda i u pravu, mada mislim da je Novakov stil igre upravo takav da se prilagodjava svakom protivniku, nasuprot Nadalu za koga pre meca vec znate kako ce da igra i da li imate sanse ili nemate da ga pobedite :-)

blah

pre 8 godina

Korektno kao i uvek. Novak je samo solidan igrac i nista vise. Da Fed, kako rece skoro , nije poceo u toku meca da razmislja sta ce da pije to vece (jer covek nema sta nije osvojio po 7-8 puta), i da je Rafa u top formi, gospodin djokovic bi imao mozda 3-4 GS. Srecno Fed na USopen-u ;)

dovla

pre 8 godina

Feki ne zasluzije da se komentarise, nije vrijedno, ali moram podijelit nesto sa vama, sto maloprije procitah.


"Zašto, pored ostalog, volim Novaka? Zato što me loše raspoloženje poslije njegovog debakla od Federera u Sinsinatiju držalo desetak minuta, a euforija kad polomi Švajcarca na “Ju-Es openu” držaće me tri dana!"


:)

KAO XXXL

pre 8 godina

Medjusobni skorovi (H. to H.)
R.Federer: R.Nadal 10:23 !!!
R.Federer : N.Djoković 21:21 (računao i WTF 2014)
R.Nadal : N.Djoković 23:21
Novak Djoković najbolji teniser ATP 2011,2012,2014,2015,
Novak najkompletniji teniser,R.Federer najtrofejniji,R.Nadal najborbeniji i najsnažniji!

moreplovac

pre 8 godina

Nego, sta to znaci povijest ?

Znaci, po vijest idi na B92. To je siroma hteo da kaze al se zbunio pa to upotrebio u pogresnom kontekstu:):)

fedex

pre 8 godina

Tako je i postat ce kroz 1-2 godine i najbolje rivalstvo,meni su to omiljeni mecevi..a ljudi kako ste tako tvrdoglavi,zasto stalno poredite novaka sa federerom i nadalom,kad je 17 i 14 vise od 9,ne vidim razlog za neke dalje analize i poredjanja,al evo reci cu za sve ove koji omalozavaju roddicka,safina,gonzalesa,bagdatisa i gonzalesa da nisu nista jaci ni tsonga ni wavrinka,a bgm ni marej,protiv kojeg federer u finalima ima 3-0..
nema potrebe da uvijek potencirate novaka kao najboljeg svih vremena,jer i sami znate da nije i sami znate sta se najvise vrednuje u tenisu,on je najbolji trenutno i to je jedina istina
Lijep pozz za sve realne ljude
UVEDITE DISKUS

D.P.

pre 8 godina

Novak je sam sebe pobedio a ne Federer. Posumnjao je u sebe i to je dovoljno za jednog sportistu da posrne. Mora da radi na psihološkom planu. Nekoliko puta je umesto da nastavi na strani bekhend diagonala vratio na Federeru na forhend koji je on odigrao sa vinerima. Greška je bila u trenerskom timu što nisu bolje pripremili taktiku. Sa Federerom se nemože igrati sa povratnim loptama po sredini igrališta, lopte moraju više u uglove pa makar bile i rizične. Biće bolje!

ja

pre 8 godina

Nece na US Openu Novak imati sansu za revans jer ce Federer kao i obicno ispasti u cetvrtfinalu.
U Sinsinatiju je Federer pobedio samo zahvaljujuci podlozi koja izuzetno odgovara njegovom stilu igre.
U Njujorku je podloga potpuno drugacija i tamo nikakve sanse ne bi imao protiv Novaka, sve i kad bi se nekako dokopao finala.
Za poslednjih 5 godina Federer he samo na Vimbldonu uspeo da stigne do finala. Na ostalim gren slemovima uglavnom ispada u cetvrtfinalu, a nekad i ranije.
Ne vidim da tu moze nesto da se promeni.

da da miki da da pusa

pre 8 godina

Djokovic ne moze biti najkompletniji, pogledaj malo voleje kako igra.
(fedex_forever, 26. avgust 2015 11:57)

Vidi i Bolitieri kako Novak igra voleje pa tvrdi da je Novak najkompletniji u istoriji a ne Federer. To govori na svakoj televiziji gde gostuje već nakoliko godina. Poslednji put na Wimbledon TV pre mesec dana. Ne samo on, mnogi misle isto. Ako ne znaš ko je Bolitijeri, to je onaj čika koji je stvorio 5 brojeva 1. Verujem njemu. Kada ti budeš stvorio 6 brojeva 1, verovaću tebi. Za sada nemaš kredibilitet za svoje tvrdnje, te su stoga one bezvredne. Hvala, doviđenja.

@&@

pre 8 godina

@Anica

Vidi, Federer je u karijeri za rivale imao Hjuita,Safina,Rodika,Nadala,Novaka. Svi oni su bili a I trenutno (Novak) #1. I svi imaju osvojene GS I masterse. Novak ima Federera od 34 godine, I Maria koji nikada nije bio #1,i nekog vise. Ja neznam u koju klasu bi mogli da svrstamo Ferera,Vavrinku,Raonica,Nisikoria,Berdiha...ljude za koje je i masters nedostizan a kamoli GS, (osim Vavrinke), mozda u klasu sa Davidenkom,Nalbadianom.... Ako se secas ovog istog Federera pre par godina nije samo Novak tukao, tukli su ga I Stahovski,Gulbis,Conga,Berdih,Cilic,Sepi,Vavrinka,Mari.... E sad, kada je fizicki najspremnijem Novaku jedan takav Federer vazi za glavnog rivala,sramota je sto do sada nema bar 13 GS. Jer da Novak ima 34 A Federer 29,sa ovakvim Nadalom i bez Delpotra,Federer bi sad imao preko 25 GS lagano...

mlekadzija

pre 8 godina

Imajuci u vidu godine Federer igra odlicno. No treba biti objektivan, za razliku od brojnih komentatora koji ga okivaju u zvezde i sada. Poslednji veliki trofej Federer je osvojio pre ... koliko... tri godine bese??? P.S. Koja je u pravu ne teba se prepirati vec uzivati u mecevima (Djoka, Feder, Rafa, Marej). Ko zna kad ce opet takva cetvorka da se izdvoji...

marko

pre 8 godina

Šteta za Nadala i ovakav pad u 2015. Pored starog Nadala Federer bi bio skoro zaboravljen, jer bi ispadao iz igre bilo kada i bilo gde, a Novak bi imao verovatno još više uspeha

Becker

pre 8 godina

Nisam vjerovao da ima neko gori od Jumka. AL evo ima to je ova sto se uvijek potpisuje sa nikom Anica, vece nebuloze da neko pise nisam vidio a plus dosadnije za citati ,razumije se u tenis gore od Jumka,sta mislite raja da ih spojimo nekako.

Markonato

pre 8 godina

Ovo je neverovatno. Svaki, ali baš svaki tekst o Federeru, prate isti komentari. Te kako je umišljen, kako je bezobrazan, te kako je dvosmislen, te kako je narciosoidan, te kako omalovažava Novaka, te ovo - te ono. Stalno se pojedini dušebrižnici bave odsustvom konkurencije u njegovoj zlatnoj eri, kao i tom nepostojećom pobedom Djovaka u neodigranom finalu. Gospodo, osvrnite se malo oko sebe, pročitajte malo strane portale, čitajte intervjue sa pravim poznavaocima tenisa, među kojima su neretko i teniseri sami. Da li je moguće da svi oni podležu navodnom marketingu Najka, svetskoj zaveri protiv Srba i kojekakvim budalaštinama kojima nas zatrpavate. Nesporno je da je naš Đoković jedan od najvećih ikada i da će možda biti i najveći kada okonča karijeru, ali prekinite sa tom iracionalizacijom Federerove ličnosti. Prekinite da u svemu što radi i što priča tražite skriveni smisao i nepostojeće značenje. Čovek je legenda i zalužuje poštovanje. Razumem da je pravo svakog da voli ili ne voli nekog igrača i čoveka uopšte, ali samo vam savetujem da malo vedrije gledate na svet. Pozdrav svima :)

fedex prdever

pre 8 godina

(fedex_forever, 26. avgust 2015 11:57)

Novak je po ATP-u šampion (najbolji):
2011.
2012.
2014.
2015. (biće)

Po ITF-u je šampion (najbolji):
2011.
2012.
2013.
2014.
2015. (biće)

Ovo što ti tu nešto guraš Nadala, to u tvom malom svetu. Hvala!

@&@

pre 8 godina

@Anica

Poenta mog komentara je bila demantovanje tvoje tvrdnje da Federer nije imao nikakvu konkurenciju, ti kazes:" a to sto ima 17 GS koliko god da se dicis time uzeo ih je u slaboj konkurenciji, uostalom covek 3 godine nema grenslem, ocajan odnos sa najvecim rivalom," Federer je i kada je Nadal bio najjaci uzeo 13 GS, bez obzira na ocajan medjusobni skor. Novak je morao da saceka da se Nadal konacno "ohladi" I Federer udje u tridesete da bi poceo da skuplja kajmak. Zar je vama toliki problem da priznate da Novak ima ubedljivo najlosiju konkurenciju ikada. Pa I Serena ce uzeti jedno 40 GS igrajuci protiv Halep, Svitoline,Pliskove,...

fedex_forever

pre 8 godina

(KAO XXXL, 26. avgust 2015 09:16)

Tvoji komentari - najbesmisleniji.

Federer je u Londonu pred finale bio povredjen i izgubio je ubedljivo u finalu Devis Cupa od Monfilsa, gde nije mogao da se pomeri. Tako da 21:21 moze da bude samo u tvom malom svetu.

2012 i 2013 je najbolji bio Nadal, a ne Djokovic! 2011 i ove godine nema diskusije -Djokovic.

Medjusobni dueli jesu vazan, ali ne i presudan element u prici oko toga ko je najbolji. Koliko puta Nadal nije ni stigao do duela sa Federerom, jer ga je oprao neko drugi (Lopes u Cincinnatiu), tako da i taj skor treba uzeti sa rezervom. Nadal ima negativan skor sa mnogim igracima (Davidenko, Braun, ...) pa opet njih ne smatras najboljim svih vremena.

Sa igrom na mrezi koju poseduje, Djokovic ne moze biti najkompletniji, pogledaj malo voleje kako igra.

pere

pre 8 godina

konkurencija je u tenisu sad smjesnija nego od 2003-2009 .tu neko prica da se federer moro dokazat i osvojit nesto u zadnje 4 god. pa koji je to tenisac nakon 30 godine dominiro .dajte primjer samo jednog . tenis je svoje najzlatnije doba imo od kraja 80-ih do kraja 90-ih .tad se u istoj generaciji naslo 4,5 vrhunskih tenisaca , a medu 30 nije bilo mjesta za igrace kao sto je cilic .ej cilic je top 15 igrac zadnjih 5 god . to je dovoljan pokazatelj o kakvoj se konkurenciji u tenisu trenutno radi

hr nikada nisu imali no1

pre 8 godina

(fedex_forever)

U kom to univerzumu je Nadal bio najbolji u 2012.? Prosvetli me!
Batice, ili imaš amneziju ili voliš da sanjaš. Lepo je sanjati. Snovi su jedno a realnost je nešto sasvim drugo. Probudi se. Zdravije je.

anica

pre 8 godina

(@&@, 26. avgust 2015 02:10)
Zasto preskaces Gonzalesa, Filipusisa i Bagdatisa, da li si svestan koliko je puta gubio od Rafe u finalima RG, kakav crni Rafa protivnik, bas sam skoro pogledala polufinale iz Australije 2014, eto to je beton nije sljaka, ono je smesno, tvoj Fedex je poceo da smanjuje osvajanje trofeja zbog dva momka, ti znas koja, da je najveci kao sto navodite morao je da se zadnjih godina dokaze, to ti je suva cinjenica, po trofejima jeste najveci svih vremena, ali to je smesno da se samo gs gledaju, i necu vise da se ubedjujem oko konkurencije, sve se zna...prestanite da omalovazavate tenisera kao sto je Nox jer Novak i Nadal imaju ukupno 23GS i ne zna se kraj, paralelno uz Noleta pominjem Rafu jer to zasluzuje!

GoranJ.

pre 8 godina

http://lebuzz.eurosport.co.uk/polls/vote-which-sports-star-is-the-greatest-right-now-2306/ Ljudi podrzimo Novaka , glasajte za njega ! :) HVALA !

Patriota

pre 8 godina

Federu, pitaj Noleta kada ce njegov tata da isplati radnike? Osim sto ih placa 30 hiljada za crncenje u kuhinji po paklenoj vrucini, em jos ni to ne daje redovno. Podseti ga molim te!

blah

pre 8 godina

Korektno kao i uvek. Novak je samo solidan igrac i nista vise. Da Fed, kako rece skoro , nije poceo u toku meca da razmislja sta ce da pije to vece (jer covek nema sta nije osvojio po 7-8 puta), i da je Rafa u top formi, gospodin djokovic bi imao mozda 3-4 GS. Srecno Fed na USopen-u ;)

siporex

pre 8 godina

...obozavam ovakve prepotentne izjave igraca koji spada u pet najvecih ikada - ali nije pri samom vrhu, realno 4 ili 5,obozavam ovakve Federerova izjave - jer znam da ce kod novaka da propadi inat i da ce da ga odere kao sto i zasluzuje - kad se sledeci put sretnu...

sasa jokic

pre 8 godina

Njegovo kretanje, bekhend i forhend su "solidni".....Arogancija neverovatna. Mogu da zamislim da je osvojio 2 mastersa sta bi pricao, ili slucajno GS.....

izjava

pre 8 godina

Savjetujem Novakovim naijačima da pročitaju bar pet-šest puta Federerovu izjavu kad je iz prvog ne mogu razumjesti,pa tek onda da je komentarišu.
Pogotovo naka obrate pažnju na prvi dio njegove i z j a v e.
I još nešto,Novkovi navijači mogu se ljutiti koliko god hoće ,ali je 100% tačna Rodžerova tvrdnja da je Novak prilagodio svoju igru njegovoj,jer da nije, ne bi se ni slučajno mogao pohvaliti sa 20 pobjeda nad njim.Treba ih takođe podsjetiti da je Novak poput Nadala i Mareja defanzivac ,koji su u stanju da do besvjsti prebaciuju lopticu preko mreže,dok rival ne pogriješi,a Federera je uvijek krasila ofanzivna lepršava i maštovita igra i zato je publici širom svijeta godinama najomiljeniji teniser.

devlinjo

pre 8 godina

Ma lik je ćao. Opušteno ljudi Novak zna šta radi. Ovaj je toliko iskompleksiran da se izvaljuje samo tako. Toliko kontradiktornosti poslednjih par godina da ne verujes. A čim osvoji nešto istripuje se da je 2006. godina.

sretenn

pre 8 godina

"Ali, volim da izlazim na mrežu i verujem da je isti slučaj i sa publikom”, naglasio je Federer ... Ja ne verujem, da PUBLIKA voli da izlazi na mrežu. Bila bi to prevelika gužva za ipak mali teniski teren. :)

Cole

pre 8 godina

Poštujem ovu izjavu ali ne mogu
da zaboravim ni da si pre par
meseci rekao da što se tebe tiče
ne postoji rivalitet sa Đokovićem.
Tako da...

fedex

pre 8 godina

Tako je i postat ce kroz 1-2 godine i najbolje rivalstvo,meni su to omiljeni mecevi..a ljudi kako ste tako tvrdoglavi,zasto stalno poredite novaka sa federerom i nadalom,kad je 17 i 14 vise od 9,ne vidim razlog za neke dalje analize i poredjanja,al evo reci cu za sve ove koji omalozavaju roddicka,safina,gonzalesa,bagdatisa i gonzalesa da nisu nista jaci ni tsonga ni wavrinka,a bgm ni marej,protiv kojeg federer u finalima ima 3-0..
nema potrebe da uvijek potencirate novaka kao najboljeg svih vremena,jer i sami znate da nije i sami znate sta se najvise vrednuje u tenisu,on je najbolji trenutno i to je jedina istina
Lijep pozz za sve realne ljude
UVEDITE DISKUS

anica

pre 8 godina

fedex, 25. avgust 2015 20:54
Cim si rekao da je za tebe Safin, Bagdatis Gonzales Rodik bolji teniser od jednog Mareja Vavrinke Nadala Berdiha pa i Conge sve si rekao, smaras prijatelju sa tim ubedjenjima, idi na statistiku pa proveri kako se razvijala karijera RF, a to sto ima 17 GS koliko god da se dicis time uzeo ih je u slaboj konkurenciji, uostalom covek 3 godine nema grenslem, ocajan odnos sa najvecim rivalom, kakva mu je karijera zadnjih godina, kao najveci teniser svakako to nije smeo dozvoliti jer nije uvek imao 34 slozices se, no, da se ne ponavljam... Nole ce sigurno uzeti minimum US open bar jos jedan, bar jos jedan Ao, i sigurno RG...12 gs...ni to nije dosta?! mozda Novak nije najbolji svih vremena, mozda bude, mozda nece biti, i ne mora, dovoljno je ovo sto je i do sada osvojio, uzeo je sve grenslemove preko najtezih protivnika, shvati razumi da je Novak bolji teniser od Federera, mladji 6 godina a skoro u svim statistickim parametrima egal, ili bolji, dal je moguce covece da ne zelis to da vidis:), nista drsko i bezobrazno, samo sam ti odgovorila jer te smatram koliko toliko objektivnim i normalnim Fedeksovim fanom, sto je retkost.
srdacan pozdrav!
Anica

markoni

pre 8 godina

Pomalo arogantna izjava, i ustvari skroz suprotna stvarnosti ako gledamo samo ovo finale... Ukoliko gledamo celo rivalstvo donekle je mozda i u pravu, mada mislim da je Novakov stil igre upravo takav da se prilagodjava svakom protivniku, nasuprot Nadalu za koga pre meca vec znate kako ce da igra i da li imate sanse ili nemate da ga pobedite :-)

anica

pre 8 godina

Svaka cast sto igra sa svezinom i dalje, ali mi nije jasno kako moze da kaze da se Novak adaptirao na njegovu igru, bas naprotiv, Federer se prilagodio, osvojice Nole Sinsinati!
Anica

antiDebil

pre 8 godina

Nikad nece biti kao Rafa i Federer, najvece rivalstvo u povijesti sporta
(Bulbasor, 25. avgust 2015 18:30)

Malo si se preracunao, izgleda da i dalje zivis u 2009 godini u medjuvremenu su vec 2 rivalstva su pretekla to o cemu ti govoris !!

Nego, sta to znaci povijest ?

šetač

pre 8 godina

Za mene je 21:21 jer ono u Londonu je Noletova pobeda. RF je sjajan teniser, volim da gledam njegove mečeve, ali ono plakanje kada je upropastio dodelu pehara Rafi, ona ciganija sa Vavrinkom u polufinalu Londona i sramna predaja jer zaboga suviše je iscrpljen pa mu se ne izlazi na megdan Noletu plus one izjave posle polufinala USO su njegovi biseri koji su mu prošli samo zato što je on RF iza koga stoji Nike, Gilette i ko zna ko sve još i goji mu grade imidž savršenog, perfektnog....

vlada

pre 8 godina

Ja bih pre rekao da je Federer taj koji u poslednje vreme prilagodjava svoj stil igre Novaku, što se vidi i po tome da u sposlednje vreme češće nego ostali uspeva da pobedi Novaka ili bar momački da ga namuči!

Vladislav

pre 8 godina

Volim Federera , zelim mu jos jedan GS a naravno da Nole uzme RG i Cincinati.
Sledece god ne ocekujem mnogo od Noleta izuvise ce biti naporna godina , olimpijada ce sve poremetiti i iziskivati nenormalne napore , elm sto je naporno elem vremenska razlika je ogoromna i adaptiranje na uslove...

@&@

pre 8 godina

@Anica

Vidi, Federer je u karijeri za rivale imao Hjuita,Safina,Rodika,Nadala,Novaka. Svi oni su bili a I trenutno (Novak) #1. I svi imaju osvojene GS I masterse. Novak ima Federera od 34 godine, I Maria koji nikada nije bio #1,i nekog vise. Ja neznam u koju klasu bi mogli da svrstamo Ferera,Vavrinku,Raonica,Nisikoria,Berdiha...ljude za koje je i masters nedostizan a kamoli GS, (osim Vavrinke), mozda u klasu sa Davidenkom,Nalbadianom.... Ako se secas ovog istog Federera pre par godina nije samo Novak tukao, tukli su ga I Stahovski,Gulbis,Conga,Berdih,Cilic,Sepi,Vavrinka,Mari.... E sad, kada je fizicki najspremnijem Novaku jedan takav Federer vazi za glavnog rivala,sramota je sto do sada nema bar 13 GS. Jer da Novak ima 34 A Federer 29,sa ovakvim Nadalom i bez Delpotra,Federer bi sad imao preko 25 GS lagano...

Valentin

pre 8 godina

Samo u Srbiji pridev solidan znači nešto osrednje, dovoljno, podnošljivo, nije bogzna šta... u pismenom svetu solidno znači izvanredno, sjajno. Ali ste u svom neznanju i ksenofobiji krenuli protiv Federera čak i kad hvali Novaka. Nema vama leka od balkanskog usuda. Nije prevodilac loše preveo reč solidno, nego vi niste solidni u znanju.

Jumko

pre 8 godina

@patriota
Čim tvrdiš da ih Srđan plaća 30 hiljada za crnčenje u kuhinji, znači da je cifra veća...I kakve uopšte veze Novak ima sa tim?
Ja još ne mogu da shvatim da Nadal u međusobnom skoru dere Fekija 23-10, frapiran sam tim podatkom:)

KAO XXXL

pre 8 godina

Objektivno i realno R.Federer je sada tek izjednačio skor sa Novakom na 21:21 ! Pobeda Novaka na WTF 2014 u Londonu je čista jer je dobio trofej,bodove i novac a to što se Federer uplašio jer bi bio ubedljivo poražen ne umanjuje niti može biti razlog da se ta pobeda ne računa u medjusobni skor! Uostalom setite se svi kako se R.Federer podsmevao Novaku kada je morao da predaje mečeve zbog zdravstvenih problema!

fedex_forever

pre 8 godina

Roger Federer je jedinstven sportista i teniser, najtalentovaniji i najuspesniji ikada! Cak i u 35toj godini moza da pobedi najboljeg na svetu. Naravno, sad ce navijaci tog prvog na sveu da skoce i zavicu, "ali nije igrao na svom nivou, ovo ono, pogledaj Wimbledon,..." Cinjenica je da Federer vise nije najbolji, ali povremeno igra najbolji tenis :)

anica

pre 8 godina

Zamolicu jos jednom osobu koja pise komentare u moje ime da to batali, inace mi ne preostaje nista drugo osim da kuliram, pa i ako pises pisi samo lepo o Noletu pls:)

oberin martel

pre 8 godina

Nikad nece biti kao Rafa i Federer, najvece rivalstvo u povijesti sporta
(Bulbasor, 25. avgust 2015 18:30)

O kakvo ti to rivalstvu pričaš? Pa Nadal:Federer=23:10.
Otkinuo ga Rafa za dva života.

mudrac

pre 8 godina

To je ta razlika u vaspitanju. Da je situacija bila obrnuta, da je Novak preskočio Kanadu a Federer igrao dva finala za redom i izgubio, Novak bi spomenuo da se videlo da je Federer malo umorniji. Ovaj naduvenko ja, pa ja, pa ja, ja, ja, opet ja, pa ja, ja, ja, onda ja, ja....
Srbi su kao dete iz bajke o Carevom novom odelu. Ceo svet hvali (nepostojeće) carevo novo odelo, da ne ispadnu glupi (jer je krojač rekao da ga vide samo pametni ljudi), i nađe se jedno obično dete da kaže naglas i primeti činjenicu: "Car je go hi hi hi!".

pedja

pre 8 godina

RF je delimicno iznenadio vrlo agresivnom igrom, pogotovu istrcavanje na drugi servis. Imao je srece sa 2 net cord-a, taman preko mreze i jos 2 koji su mogli zavrsiti u mrezi. Brejk u drugom setu, sta reci, sudijska greska, umesto as za bese 30:30, ono dupla za 15:40, pa jos jedna dupla. Nole nija trazi challenge. Pogledajmo samo trku za London, nas momak ima skoro duplo vise poena nego RF.
Bravo Novak!

Neznalica BGD

pre 8 godina

gde si bio u Londonu?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Vuk, 25. avgust 2015 22:23) U mrezi...

KAO XXXL

pre 8 godina

Medjusobni skorovi (H. to H.)
R.Federer: R.Nadal 10:23 !!!
R.Federer : N.Djoković 21:21 (računao i WTF 2014)
R.Nadal : N.Djoković 23:21
Novak Djoković najbolji teniser ATP 2011,2012,2014,2015,
Novak najkompletniji teniser,R.Federer najtrofejniji,R.Nadal najborbeniji i najsnažniji!

Vitez Koja

pre 8 godina

Ljudi, ne svadjajte se ko je bolji, ovo sto oni rade prevazilazi rivalstvo. Budite srecni dok jos godine sluze Federera, Novaka, Mareja i Nadala, ovo sto gledamo, nikada vise necemo gledati u svetu tenisa. Za jedno 30 godina, bice vam privilegija sto ste ziveli u doba ovih ljudi i gledali njihove meceve. Uzivajte dok traje i ne gubite vreme na rasprave koje su besmislene.

@&@

pre 8 godina

@Anica

Poenta mog komentara je bila demantovanje tvoje tvrdnje da Federer nije imao nikakvu konkurenciju, ti kazes:" a to sto ima 17 GS koliko god da se dicis time uzeo ih je u slaboj konkurenciji, uostalom covek 3 godine nema grenslem, ocajan odnos sa najvecim rivalom," Federer je i kada je Nadal bio najjaci uzeo 13 GS, bez obzira na ocajan medjusobni skor. Novak je morao da saceka da se Nadal konacno "ohladi" I Federer udje u tridesete da bi poceo da skuplja kajmak. Zar je vama toliki problem da priznate da Novak ima ubedljivo najlosiju konkurenciju ikada. Pa I Serena ce uzeti jedno 40 GS igrajuci protiv Halep, Svitoline,Pliskove,...

marko

pre 8 godina

Šteta za Nadala i ovakav pad u 2015. Pored starog Nadala Federer bi bio skoro zaboravljen, jer bi ispadao iz igre bilo kada i bilo gde, a Novak bi imao verovatno još više uspeha

ja

pre 8 godina

Nece na US Openu Novak imati sansu za revans jer ce Federer kao i obicno ispasti u cetvrtfinalu.
U Sinsinatiju je Federer pobedio samo zahvaljujuci podlozi koja izuzetno odgovara njegovom stilu igre.
U Njujorku je podloga potpuno drugacija i tamo nikakve sanse ne bi imao protiv Novaka, sve i kad bi se nekako dokopao finala.
Za poslednjih 5 godina Federer he samo na Vimbldonu uspeo da stigne do finala. Na ostalim gren slemovima uglavnom ispada u cetvrtfinalu, a nekad i ranije.
Ne vidim da tu moze nesto da se promeni.

D.P.

pre 8 godina

Novak je sam sebe pobedio a ne Federer. Posumnjao je u sebe i to je dovoljno za jednog sportistu da posrne. Mora da radi na psihološkom planu. Nekoliko puta je umesto da nastavi na strani bekhend diagonala vratio na Federeru na forhend koji je on odigrao sa vinerima. Greška je bila u trenerskom timu što nisu bolje pripremili taktiku. Sa Federerom se nemože igrati sa povratnim loptama po sredini igrališta, lopte moraju više u uglove pa makar bile i rizične. Biće bolje!

fedex_forever

pre 8 godina

(KAO XXXL, 26. avgust 2015 09:16)

Tvoji komentari - najbesmisleniji.

Federer je u Londonu pred finale bio povredjen i izgubio je ubedljivo u finalu Devis Cupa od Monfilsa, gde nije mogao da se pomeri. Tako da 21:21 moze da bude samo u tvom malom svetu.

2012 i 2013 je najbolji bio Nadal, a ne Djokovic! 2011 i ove godine nema diskusije -Djokovic.

Medjusobni dueli jesu vazan, ali ne i presudan element u prici oko toga ko je najbolji. Koliko puta Nadal nije ni stigao do duela sa Federerom, jer ga je oprao neko drugi (Lopes u Cincinnatiu), tako da i taj skor treba uzeti sa rezervom. Nadal ima negativan skor sa mnogim igracima (Davidenko, Braun, ...) pa opet njih ne smatras najboljim svih vremena.

Sa igrom na mrezi koju poseduje, Djokovic ne moze biti najkompletniji, pogledaj malo voleje kako igra.

ili se ipak to samo nadam???

pre 8 godina

Nema veze sa temom, ali smatram da ce se tek vremenom videti da je Novak igrac za travu, iako igra samo W, smatram da ce ga uzeti jos tri, cetiri puta... Uvek je odmoran, svez za turnir jer preskoci hale i kvins,motivacije za W uvek ima i moze on to!!!

dovla

pre 8 godina

Feki ne zasluzije da se komentarise, nije vrijedno, ali moram podijelit nesto sa vama, sto maloprije procitah.


"Zašto, pored ostalog, volim Novaka? Zato što me loše raspoloženje poslije njegovog debakla od Federera u Sinsinatiju držalo desetak minuta, a euforija kad polomi Švajcarca na “Ju-Es openu” držaće me tri dana!"


:)

pere

pre 8 godina

konkurencija je u tenisu sad smjesnija nego od 2003-2009 .tu neko prica da se federer moro dokazat i osvojit nesto u zadnje 4 god. pa koji je to tenisac nakon 30 godine dominiro .dajte primjer samo jednog . tenis je svoje najzlatnije doba imo od kraja 80-ih do kraja 90-ih .tad se u istoj generaciji naslo 4,5 vrhunskih tenisaca , a medu 30 nije bilo mjesta za igrace kao sto je cilic .ej cilic je top 15 igrac zadnjih 5 god . to je dovoljan pokazatelj o kakvoj se konkurenciji u tenisu trenutno radi

Becker

pre 8 godina

Nisam vjerovao da ima neko gori od Jumka. AL evo ima to je ova sto se uvijek potpisuje sa nikom Anica, vece nebuloze da neko pise nisam vidio a plus dosadnije za citati ,razumije se u tenis gore od Jumka,sta mislite raja da ih spojimo nekako.

da da miki da da pusa

pre 8 godina

Djokovic ne moze biti najkompletniji, pogledaj malo voleje kako igra.
(fedex_forever, 26. avgust 2015 11:57)

Vidi i Bolitieri kako Novak igra voleje pa tvrdi da je Novak najkompletniji u istoriji a ne Federer. To govori na svakoj televiziji gde gostuje već nakoliko godina. Poslednji put na Wimbledon TV pre mesec dana. Ne samo on, mnogi misle isto. Ako ne znaš ko je Bolitijeri, to je onaj čika koji je stvorio 5 brojeva 1. Verujem njemu. Kada ti budeš stvorio 6 brojeva 1, verovaću tebi. Za sada nemaš kredibilitet za svoje tvrdnje, te su stoga one bezvredne. Hvala, doviđenja.

llopez

pre 8 godina

Djokovic Federera nikad nije pobjedio defnzivnom igrom ... Da ce Federer da pogadja servis, diktira tempo i izlazi na mrezu - pa to niko ne moze da sprijeci ... sjetimo se finala na Wimldonu, Djokovic je riternirao sa 120%, dobro servirao ( krenuo ga ) bio jak iz pasinga i sto je takticki najbitnije koristio je kratke lopte Federera da ga napada lijevo desno desno lijevo sto dubje i sto jace - najvise iz razloga da Federera izbaci iz comfort zone i natjera ga da pogadja iz trka, a Rodja je izbacio dosta lopti u aut ili dno mreze ... a gledajte samo Cincinati kad god je Federer posla neku laksu loptu Novak se branio ili pokusavao nesto mlako da napadne - to me najvise cudilo ... otkud odjednom ta stezena ruka i mlitav fh i bh ... nadam se da su dok je trajao turnir bile i pripreme za Us open - misici su napetiji, on je umorniji nego inace, slabije se krece - to cemo znat za 10 dana ako bude letio po terenu to je najvjerovatnije bilo to ... i to ce bit dobro ...

poznavalac

pre 8 godina

Veliko finale Us opena Federer-Novak, kakav bi to strasan mec bio sigurno mnogo bolji i neizvesiji nego finale Sinsija. Bas prizeljkujem to finale.

menjam nick

pre 8 godina

@Bulbosaur
Koliko medjusobnih mečeva su odigrali Fed i Nadal? Koliko mečeva su odigrali Nadal i Djoković? Koliko mečeva su odigrali Djoković i Fed? Hvala.

Markonato

pre 8 godina

Ovo je neverovatno. Svaki, ali baš svaki tekst o Federeru, prate isti komentari. Te kako je umišljen, kako je bezobrazan, te kako je dvosmislen, te kako je narciosoidan, te kako omalovažava Novaka, te ovo - te ono. Stalno se pojedini dušebrižnici bave odsustvom konkurencije u njegovoj zlatnoj eri, kao i tom nepostojećom pobedom Djovaka u neodigranom finalu. Gospodo, osvrnite se malo oko sebe, pročitajte malo strane portale, čitajte intervjue sa pravim poznavaocima tenisa, među kojima su neretko i teniseri sami. Da li je moguće da svi oni podležu navodnom marketingu Najka, svetskoj zaveri protiv Srba i kojekakvim budalaštinama kojima nas zatrpavate. Nesporno je da je naš Đoković jedan od najvećih ikada i da će možda biti i najveći kada okonča karijeru, ali prekinite sa tom iracionalizacijom Federerove ličnosti. Prekinite da u svemu što radi i što priča tražite skriveni smisao i nepostojeće značenje. Čovek je legenda i zalužuje poštovanje. Razumem da je pravo svakog da voli ili ne voli nekog igrača i čoveka uopšte, ali samo vam savetujem da malo vedrije gledate na svet. Pozdrav svima :)

anica

pre 8 godina

(@&@, 26. avgust 2015 02:10)
Zasto preskaces Gonzalesa, Filipusisa i Bagdatisa, da li si svestan koliko je puta gubio od Rafe u finalima RG, kakav crni Rafa protivnik, bas sam skoro pogledala polufinale iz Australije 2014, eto to je beton nije sljaka, ono je smesno, tvoj Fedex je poceo da smanjuje osvajanje trofeja zbog dva momka, ti znas koja, da je najveci kao sto navodite morao je da se zadnjih godina dokaze, to ti je suva cinjenica, po trofejima jeste najveci svih vremena, ali to je smesno da se samo gs gledaju, i necu vise da se ubedjujem oko konkurencije, sve se zna...prestanite da omalovazavate tenisera kao sto je Nox jer Novak i Nadal imaju ukupno 23GS i ne zna se kraj, paralelno uz Noleta pominjem Rafu jer to zasluzuje!

moreplovac

pre 8 godina

Nego, sta to znaci povijest ?

Znaci, po vijest idi na B92. To je siroma hteo da kaze al se zbunio pa to upotrebio u pogresnom kontekstu:):)

Politikolog

pre 8 godina

Vi koji komentarisete uslove u restoranima Novak. Pre nego sto napisete jos jednu tragikomcinu glupost, raspitajte se o terminu FRANSIZA.

hr nikada nisu imali no1

pre 8 godina

(fedex_forever)

U kom to univerzumu je Nadal bio najbolji u 2012.? Prosvetli me!
Batice, ili imaš amneziju ili voliš da sanjaš. Lepo je sanjati. Snovi su jedno a realnost je nešto sasvim drugo. Probudi se. Zdravije je.

monte kristo

pre 8 godina

Originalna izjava na engleskom glasi:

"I've seen Novak adapt to my play over the years and he's also improved a lot. His movement and his backhand and forehand are always so solid. There aren't many errors coming out of his forehand wing now. Our rivalry has definitely evolved."

Cinjenica je da jeste malo arogantna, ali ne kao sto je u tekstu prevedeno. Federer je izjavio da su Novakova kretnja kao i forhend i behend uvek jako dobri, sto bih ja preveo da nema vidljive slabe tacke (cak i kada ne igra u top formi). Solid na engleskom i solidan na srpskom u ovom slucaju nije adekvatan prevod.

Drug iz komiteta

pre 8 godina

Za razliku od vecine koja komentarise ovaj manje-vise formalan intervju,
ja ne trazim razlog da se na Federera ljutim, da me nervira, da ga ne postujem, ili, ne daj boze, mrzim. Stavise, najvise uzivam u mecevima Noleta i njega, jer je on bez sumnje najveci svih vremena, a mi imamo srecu da je Nole jedan od najvecih svih vremena (ne bih imao nista protiv da po rezultatima nadmasi i Federera, zasta po godinama ima fore). Dakle, manje losih vibracija, volite se ljudi u uzivajte u vrhunskom tenisu.

mlekadzija

pre 8 godina

Imajuci u vidu godine Federer igra odlicno. No treba biti objektivan, za razliku od brojnih komentatora koji ga okivaju u zvezde i sada. Poslednji veliki trofej Federer je osvojio pre ... koliko... tri godine bese??? P.S. Koja je u pravu ne teba se prepirati vec uzivati u mecevima (Djoka, Feder, Rafa, Marej). Ko zna kad ce opet takva cetvorka da se izdvoji...

fedex prdever

pre 8 godina

(fedex_forever, 26. avgust 2015 11:57)

Novak je po ATP-u šampion (najbolji):
2011.
2012.
2014.
2015. (biće)

Po ITF-u je šampion (najbolji):
2011.
2012.
2013.
2014.
2015. (biće)

Ovo što ti tu nešto guraš Nadala, to u tvom malom svetu. Hvala!

GoranJ.

pre 8 godina

http://lebuzz.eurosport.co.uk/polls/vote-which-sports-star-is-the-greatest-right-now-2306/ Ljudi podrzimo Novaka , glasajte za njega ! :) HVALA !

jedan je Nole

pre 8 godina

Ako servirate dobro, možete da uradite šta god želite bez obzira na igru vašeg protivnika.

Osim ako niste Kevin Anderson.

Muke s rečima

pre 8 godina

@Monte Kristo
Solid, kako sam napisao, ali neko nije našao za shodno da objavi, u engleskom znači da je nešto izuzetno, temeljno, odlično, u nemačkom solide i u francuskom solide, a pridev solid je iz latinskog jezika, ima i značinje čist, fin. Za satove poznate marke reklama glasi - Roleks satovi napravljeni su "aus solide massive Gold", od finog, čistog zlata.

Uskok

pre 8 godina

Džabe vam sva klasa i znanje, u New Yorku majstor Čilić brani bodove.
(Saša, 25. avgust 2015 20:08
Istina, samo da li će ih odbraniti? Teško, i Čilić ima godinica, a kako igra, taj GS je varijanta "plesala je jedno leto". No, svaka čast momku na osvojenom GS, ja ne mogu ni na igrici da ga osvojim...