Nedelja, 02.08.2015.

10:45

"Ljudi u upravi Zvezde su zlo"

Predsednik Nikolić i premijer Vučić trebalo bi da ukinu fudbal na dve-tri godine, rekao je za “Večernje Novosti“ Vidak Perović, predsednik niškog Radničkog.

Izvor: ÐN

"Ljudi u upravi Zvezde su zlo" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

173 Komentari

Sortiraj po:

Kodjiro

pre 8 godina

Samo da podsetim da je Perović založio svoj stan da bi Radnički mogao da odblokira račun. Tako da nas zaobidjete sa pričama kako su svi isti .... Mi smo za nove Zvezdine Zvezde (ćorke, terza i kokeza) druga dimenzija.

Zemun zakon

pre 8 godina

ma nemoj, zlo kažeš...da li da te podsetim predsedniče na potpuno regularan, ali poništen gol pokojnog Gorana Gogića na Čairu 26.10. 2013. godine? pre sam kraj utakmice, kada bi sve bilo rešeno... zašto onda niste arlaukali o zlu i pričali o kadijama itd... kažemo zašto niste, ne zato što ti persiram (svojim ponašanjem ti to ne zaslužuješ), nego oni koji su tada bili na čelu prepoštenog Radničkog iz Niša... ti nekome pričaš da je zlo, sram te bilo.

dimitrije

pre 8 godina

Ima li iko iz Zvezdine uprave (osim Kokeze od skoro) ikakvu funkciju u FSS? Ili iz ranijih uprava?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dusan, 2. avgust 2015 12:41)


Ne znam gde ti živiš kad ne znaš da je Branimir Babarogić godinama vodio sudijsku organizaciju. Šta želiš više od toga?

Dušan Mrakić, Đorđe Stefanović...

cenzura ubija

pre 8 godina

drzava prodala NIS uslov da finansiraju Zvezdu
milioni eura NARODNIH para se sliva u zvezdu i partizan
sve zive DRZAVNE i privatne firme MORAJU da finansiraju zvezdu i partizan
rezultat 0.
u Evropu gube od amatera.
u domacu ligu namestaju.
dokle god bute tako,nas fudbal ima da bude 0.
RAK srpskog sporta

Ivan

pre 8 godina

Da, zato kada ti se ni jedan igrac ne oznoji protiv partizana tada je sve ok, nema spornih situacija, kuknjave po novinama i slicnog, izgubite lagano i onda ste sretni. Zvezda namesta ali su vasi ljubimci toliko jaki da i pored toga posteno uvek osvoje titulu.

Евроталибан

pre 8 godina

Добро ајде да угасимо "близанце" и шта онда, мислите да се напредни неће "инфилтрирати" у неки нови клуб, уствари где год има профита ту су напредни и СПС крпељи, немојте да сте наивни толико.

stradivari

pre 8 godina

Glavni arhivator@ pa sad zbog tri utakmice ovog prvenastva Partizan postade posten klub...Gore su stvari radili od zvezde jer su imali bolje mehanizme...a to je ista godina..komsije...ista praksa

Djura frizura

pre 8 godina

iz Šapca pred svaku utakmicu zvezde dobijam fb obavestenje o besplatnom prevozu i ulasku na sever o trosku navijacke grupe. toliko....

maiden serbia

pre 8 godina

Naravno sad će iskompleksirani beogradjani da pišu kako je njegov klub još gori samo zato što čovek kaže istinu o beogradskim "velikanima".

Lošmi

pre 8 godina

Ovi sto pozivaju da kaze ko je nudio novac nemaju veze za elementarnom logikom. Bila bi njegova rec protiv optuzenih. Popio bi na kraju tuzbe za klevetu i to je to.
Covek je potpuno u pravu. A pitajte i trenera Vozdovca sta misli o ligi. Covek zapenio na konf za stampu, a po portalima ni reci. Pise se samo kad se dese sporne situacije na utakmicama Partizana i Zvezde...
(Isterivac botova, 02. avgust 2015 12:15)

Možda si u pravu ali ne vidim svrhu izjave neko mi je nudio mito ali neću da kažem ko, gde, i kad. Kako onda da mu verujem da je to istina? To mi je isti fazon kao kada si klinac pa se hvališ ortacima da imaš devojku, ali je ne znaju jer nije iz kraja i nećeš da im kažeš kako se zove. Tj nemaš devojku.

TerzaKokeza

pre 8 godina

Gospodin kaze da su mu nudili neki prosle sezone da namesti utakmice. Zasto tada to nije prijavio policiji? Zasto sada ne prijavi? Zasto ne reaguje tuzilastvo? Covek je licemeran.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (iznogud, 2. avgust 2015 12:36)

Upravo tako. Ovo što radi nekada velika CZ je svinjarija, iz čiste obesti i nemoći na terenu. Taj klub nikada nije bio na nižim granama u istoriji. Siluju domaći fudbal. Ali, ovakve neodređene optužbe, gde čovek saspe gomilu floskula i ne kaže ništa, pritom priznjaući da nije prijavio pokušaj podmićivanja pokazuje svu moralnu bedu ovog društva. Nema hrabrosti, nema volje za promenama , nema integriteta, nema ničega. Ima samo ovih kafanskih prepucavanja od 2, 3 dana posle kojih sve ostaje isto, Posle ove izjave bi u svakoj normalnoj državi ovaj bio pozvan na razgovor u policiju zboga eventualnih saznanja o kriminalnim radnjama. Posle koga bi neko ili bio uhapšen i optužen ili bi se on izinio javnosti zbog obmanjivanja.

Mifoslav

pre 8 godina

Pa majku mu, ovde je jedan dobar deo ostrascenih likova ( ne mogu sre zvati navijacima ), slep pored ociju ili glup. Sta vi zamisljate, ja dodjem da pokusam da stelujem utakmicu i to objavimo preko megafona da svi cuju i da me je lakse strpati u zatvor. Boze blagi, spasi ih. Tuzilastvo ne moze dici prijavu bez dokaza, a onaj ko je optuzen moze podici protivtuzbu sa zahtevom za naknadu stete ako nema dokaza. Mozda vam je sad nesto jasnije, ali s obzirom na vas IQ, sumnjam. Objavite ovo ako za Boga znate, ako se bar jedan od ovih likova prosvetli posticemo uspeh.Kakav taksv.

baba Vanga

pre 8 godina

Covek nije nista rekao. Kazi bre ko je taj koji Ti je donosio novce i sve ce se odmah raspetljati ... a ne da ukidamo fudbal koji je predivan sport...

aco

pre 8 godina

Ukinuti fudbal, a pre mesec dana smo bili prvaci sveta? Ne treba ici u krajnost. Potrebno je privatizovati najvece klubove i veci deo problema je resen.

konjina

pre 8 godina

Svi u zvezdi su u klubu zbog lične koristi, a ovaj Perović nije zbog svoje koristi u Radničkom, već izrazito zbog sportskog motiva. Od usta odvaja za Radnički? Demagogija devedesetih...

Hulk

pre 8 godina

... a potom su tri igraca bila iza golmana Radnickog i tada mogu da se dodaju slobodno, po pravilima...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Deda Pera, 2. avgust 2015 12:13) # Link komentara

Ajde deda... reci nam po kojim to pravilima. Po fudbalskim nije, mozda u malom golfu...

Nemanja Zivanovic BG

pre 8 godina

Zvezdu izbaciti u 3. ligu! Nema potrebe za ukidanjem fudbala, jer postoje mnogi koji hoce da ga igraju. A sve one koji nece, u beton ligu!

Dovidjenja prijarno

pre 8 godina

"Kad smo kod publike neverovatno mi je i to da Zvezda mora da plaća navijače od Subotice do Dimitrovgrada kako bi popunila stadion"... TOLIKO!

Главни архиватор

pre 8 godina

Зашто спомињати Партизан,који је на свакој утакмици у прва 3 кола био оштећен?Да није тако,разлика са другопласираном екипом би била 20 бодова,на крају.Против Партизана се редовно свирају пенали,против Звезде..?

mare nis

pre 8 godina

Aj sad svi koji kazete da je trebao da ode u policiju,tuzilastvo ili gde vec da procitate komentar koji je potpisao "Isterivac botova"

Milos

pre 8 godina

Sve je tacno. Dosta je vise ulaganja u 'blizance' u svim sportovima. Ima sporta i ljudi i van Beograda. Odbijamo da budemo gradjani drugog reda.

Maximus

pre 8 godina

@@@(Deda Pera, 02. avgust 2015 12:13)
Ajde ako mora da ti se crta...dobro pazi:u trenutku centaršuta možda i nema ofsajda ali kontakt Jovanovića sa loptom je ključ svega,to je poslednji pas ka Joviću koji daje gol a nalazi se u čistoj ofsajd poziciji.Sve se lepo vidi,ne znam što se svi prave slepi kod očiju...

srkiboy82

pre 8 godina

(cartmanx, 2. avgust 2015 12:08)_ U pravu si, nismo isti. Mi nismo imali trenera koji kaže da je igrao nameštene utakmice sa dok je bio trener FKP.

NislijaCZ

pre 8 godina

Navijac sam Crvene Zvezde, zivim u Nisu i 20 godina pratim Zvezdu i idem na utakmice kad god mogu. Nikada nam nijedan put do Bg-a nije bio placen od strane bilo koga, a gosn Vidak ako ne plati bus za meraklije, na sledecoj utakmici se skandira "uprava napolje". I da , taj bus koji on plati meraklijama, je za trecinu skuplji nego sto je redovna cena. Nije tu iz svog interesa... SAD KAD SI NAJGORA NA SVETU, JA JOS VISE VOLIM TE...

stanko

pre 8 godina

E stvarno mi je dosta ovih što "znaju sve", "Vide sve"... ali "neće da kažu". Njemu je neko nudio pare prošle sezone??? Pa što nisi odmah prijavio poštenjačino?

Isterivac botova

pre 8 godina

Ovi sto pozivaju da kaze ko je nudio novac nemaju veze za elementarnom logikom. Bila bi njegova rec protiv optuzenih. Popio bi na kraju tuzbe za klevetu i to je to.
Covek je potpuno u pravu. A pitajte i trenera Vozdovca sta misli o ligi. Covek zapenio na konf za stampu, a po portalima ni reci. Pise se samo kad se dese sporne situacije na utakmicama Partizana i Zvezde...

88

pre 8 godina

To svi znaju... Godinama se optuzuje Partizan za placene titule, namestene utakmice, imamo filijale, a pobedjivali smo ih svake godine u derbijima, Tole itd... Godinama Grobari slusaju te price... E sada kada su i oni konacno pokazali da rade to(da se razumemo to rade jos odavno), cak i gore od Partizana, sada se odjednom bune pljuvaci Partizana, kako je komsinica na "udaru" drzave, medija... Kako da ne... Kad se pljuje Partizan onda je ok, a sad nije... Obraz djon!

Dusan

pre 8 godina

Da, slazem se da Zvezdina uprava lose radi, ali ne vidim kako su to oni odgovorni bilo kako za stanje u srpskom fudbalu? FSS ima svoje organe? Kako su to oni krivi za izbor sudija? Ima li iko iz Zvezdine uprave (osim Kokeze od skoro) ikakvu funkciju u FSS? Ili iz ranijih uprava? Za to krivci mogu biti samo drugi koje ovom prilikom ne pominjrte Pre ce biti da vam je "briga za srpski fudbal" izgovor da se pridruzite kolektivnom lincu Crvene Zvezde koji traje od pocetka prvenstva.

Šavija Alonso

pre 8 godina

Ako si ikad trebao da povučeš ekipu sa terena, to je bilo sada. A istina jeste da ništa ne bi postigao - Zvezdi bi dali tri boda, Radnički bi bio žestoko kažnjen, i sve bi se zaboravilo za nedelju dana.

rade

pre 8 godina

Ceo zapad ti je zvizdao manipulatore obični. Šta pričaš, koga lažeš? i ko koga plaća? nas četvorica kolima zajedno idemo na svako gostovanje i delimo troškove. Izgleda da si ti još jedan iz Partizanove škole manipulacije tipa Dzombe. Super je to da se sami otkrijete da znamo sa kim imamo posla. ..

Ag

pre 8 godina

@cartmanx, Nazalost, mislim da ste im samo vratili poene iz meca 2013, i onih 4:3. Svako, ko misli da samo jedan od blizanaca namesta, se grdno vara.

REALNO

pre 8 godina

80% tačnih informacija, ali ono o plaćanju navijača da dolazi je laž, a i da nije, gospodin bi trebao da cuti iz razloga zato sto svako gostovanje njegovih navijača je plaćeno i besplatno..Zvezda je godinama najgledaniji klub i tako ce ostati. Verovatno zauvek..

Rade

pre 8 godina

"Deda Pero", zato nam tako i ide zato što svi znaju pravila, a nije tako. Kada se nadje dva ili više igrača ispred protivinočkog golmana poslednji koji primi loptu i sprovede u mrežu mora da bude santimetar, dva, tri...iza igrača koji mu je dodao, u protivnom je ofsajd. U ovoj Situaciji Jović je bio i ostao najistureniji...Može i ceo tim da se nadje ispred golmana, ukoliko je prvi prijem lopte bio kada su najmanje dva igrača ekipe koja se brani, uključujući i golmana bila ispred, ali u trenutku prijema taj igrač koji će je kasnije sprovesti u mrežu mora da bude iza onog koji mu je dodao.

Nex

pre 8 godina

"A vi iz nisa kao niste zlo? Kladim se da ga nista nistu ni razumeli znate kako oni pricaju! Vetar u ledja!!!
(Vetar, 2. avgust 2015 11:39)"

Au brate, ala si ti nepismen! (Ja, inače, nisam iz Niš(a).)

C i n i k

pre 8 godina

Ja bih nasu Ligu bar na 20 g ukinuo,i sve koji su u tome bih pohapsio i oduzeo imovinu!Ta nasa "udruzenja gradjana"-FK su LEGLO ORGANIZOVANOG KRIMINALA!

Miodrag

pre 8 godina

Posle ovih izjava ocekujem da ce se Radnjchki ove godine zhestoko boriti za opstanak.Aparat ce da dejstvuje pocevshi od skedeceg kola.

Pera inspektor

pre 8 godina

Cestitke na komentaru. Slazem se sa Vama.
Molim da svratite sutra do policije i ispricate ko vam je nudio novac za namestanje, do sad nam niste svracali.
Pozdrav
Pera inspektor

Mare

pre 8 godina

Resenje je u privatizaciji, ali vodje navijaca to ne dozvoljavaju. Nista se nece promeniti ako dodje nova uprava, toliko se uprava promenilo i rezultati su isti, potrebna je privatizacija.

*

pre 8 godina

Zvezda mora da plaća navijače od Subotice do Dimitrovgrada kako bi popunila stadion kada su kapije širom otvorene”, rekao je Perović.

Mnogo si smesan grobarcino, pa nismo mi osnovani u Zagrebu da nam treba pasos da gledamo svoj tim. Nego 'ajte vi ća, doma.

Koma

pre 8 godina

Za sve je u pravu sem da im neko nije dao da pobede Zvezdu. Crveni je vise nego zasluzen, tj drugi zuti a mogao je i direktan crveni. Taj igrac je dobio manji udarac i poceo da simulira povredu valjanjem po terenu, kad mu je neko prigovorio sa klupe Zvezde on je iste sekunde zaboravio na povredu skocio i poceo da psuje tog Zvezdasa. To je bio tek 60min, a i celo drugo poluvreme ste se valjali po terenu i odugovlacili, nise hteli da igrate a mogli ste dotuci nikakvu Zvezdu.
Sudjenje jeste bilo malo domacinsko, ali nista preterano. Malo ko bi svirao onaj ofsajd kod gola u 90om kad situacija nije najjasnija ni na usporenom snimku a kamo li uzivo. Penal je jedino domacinski odsviran, ne da nije bio - jeste, ali blio kome drugom sem Zvezdi i Partizanu ne bi svirali u 90-om minutu na onakav kontakt i na onakav rezultat. Ali opet smo jedan gol je postignut tako da je na kraju pravedan rezultat.

miki

pre 8 godina

Bravo za Real sa Nišave! navijam za Zvezdu ali trenutno je Radnički bolji i zdraviji klub. Mada ruku na srce predsednik je malo preterao. Ofsajd nije bio sigurno to uopšte nije sporno. Penal je bio a ostalo više manje..nije lako ni sudijama kad očas posla ode glava ako oštete Zvezdu..e tu je problem..kao što reče poštovani gospodin..

Milenko

pre 8 godina

Ja ne razumem kako to oni vama nisu dali da pobedite? Sto niste poveli 0-2 ili 0-3 kad ste vec toliko bolje izgledali...Valjali ste se na terenu ukupno 10 minuta, igrali zacementirano bunkerski u drugom poluvremenu, penal je bio cist a bogami i oba zuta...Gol iz ofsajda je ocigledan,a zato prosle godine u Nisu kad nam je ponisten cist gol za pobedu, to onda nema veze, tad nije bio ofsajd pa nikom nista, sudije su ok...

Munja

pre 8 godina

Opa! Sad treba da reaguje tužilaštvo, da policija uzme izjavu i imena svih koji su donosili novac za nameštanje utakmica, pa istraga i suđenje. I sve bi se rešilo da sa ima volje. Ako se posle ove izjave ništa od navedenoga ne dogodi, biće jasno da živimo u slaboj državi.

ALEKSANDAR

pre 8 godina

Partizanovac sam,i za Partizan i Zvezdu je u pravu.Ima tu previse bagre koje se treba resiti.Medjutim nervira me jedna stvar!Uvek spominju kako se liga igra zbog Partizana i Zvezde,i kako samo oni titule osvajaju!Pa evo zasto Vojvodina nebi oavojila(ja sam iz N. Sada) bilo bi mi drago!?Ne moze zato sto nisu nikad napravili jaci tim od "blizanaca",a pazite Novi Sad,Nis,Kragujevac... su gradovi koji imaju mogucnost da poguraju klubove,da uloze nesto novca i bice jednaki i borice se za titulu! A posto poznajem sportske prilike u N.Sadu,to se nece desiti jos skoro,zato sto je ovde takav sljam u nekim sportovima(kosarka,fudbal) da dok su oni tu ovde nece biti dobro!!!Pa Novi Sad nema dva prvoligasa u ovoj ligi,pa nema ga u kosarci nigde,i sta sad treba da krivimo Zvezdu i Partizan!!!Malo sam i skrenuo sa teme,ali sve je to povezano,nadam se da ce mi pustiti komentar!!!

cartmanx

pre 8 godina

Meni je bilo toliko zao posle poraza Radnickog,jer mi je bklub sa Nisave oduvek bio simpatican, ma bio sam besan, mnogo vise nego posle poaraza Partizana ciji sam navijac, ali molim gospodina iz Radnickog da nas ne stavlja u isti kos, pominajnjem "blizanaca" i sl. eto mi smo juce posteno izgubili od N.Pazara pa boze moj idemo dalje, jer jednostavno nismo isti i nikada necemo biti, i ne daj boze da smo isti!P.S. Zasto sada kada CZV(uprava) na sve sto naleti sve pokrade ne organizujete 15 minuta za spas srpskog fudbala!? P.S. Molim objavite komentar, nema uvreda izbacuju se daleko teze reci od "pokrade".

cartmanx

pre 8 godina

A vi iz nisa kao niste zlo? Kladim se da ga nista nistu ni razumeli znate kako oni pricaju! Vetar u ledja!!!
(Vetar, 2. avgust 2015 11:39)

Kako "oni" pricaju, molim te, evo obajsni mi?Ako si gledao promasaje od filmova poput "Zone Zamfirove" gde je potpuno promasen stari niski jezik, jer su igrali glumci iz BG-a ali ne svojom krivicom,e onda je stvarno nejasno, vec oskarovac Sotra je tako nesto nametnuo. Pa sta mislis da se ovde u BG-u prica pravilno gramaticki slusaj samo akcentovanje voditelja dnevnika na RTS ako uopste znas sta je to ili da ponizavas druge delove Srbije koja ionako siromasna(juzna) sluzi samo da se crpi novac iz svih oblasti pa i sporta, nema ni na jednoj znacajnijoj funkciji u drzavi coveka iz Nisa.E zato FK Radnici(iako sam navijac PFC-a) nema ravnopravan tretman vec dugo, jedino sto g.dinu zameram sto PFC I CZV stavlja u isti kos("blizanci"), i sto ako zna ne kaze ko je nudio namestanje utakmica. Ti nemas kopleks vise vrednosti, nego nize, jer komleks vise vrednosti ne postoji on proizilazi iz kompleksa nize vrednosti. Verovatno zivis u centru BG u Zelezniku ili Grockoj(uz duzno postovanje prema gradjanima tih naselja).

chupavi

pre 8 godina

Sudija im uzeo pobedu a oni jednom sutnuli na gol i to posle prekida. Nije ih bilo na terenu, i igrali su sa svih 11 igraca u svom sesnaestercu. Fudbal nam propada bas zato sto sve ekipe protiv vecitih igraju sa autobusom ispred gola a posle kukaju da su pokradeni. Prvi zuti za Rosica je zato sto je provocirao publiku posle gola a drugi zato sto je glumio povredu ali posto je bio provociran psovao je i hteo da se bije... Sve po pravilima. Gol mozda iz ofsajda ali penal je cist ko suza. I zasto niko ne pise da je Zvezda imala brdo kornera i suteva, da je imala mnogo veci posed lopte, i tvrdim da ce nakon uigravanja pregaziti sve ovakve JSL nazovi ekipe.

Груја Смедеревац

pre 8 godina

Или укинути фудбал (сениорски, клинце треба свакако пустити да играју), или још боље, угасити "близанце". А пре свега медији треба да пишу о сваком занимљивом детаљу из других клубова, а да престану са писањем романа о томе шта је помоћник заменика потпреседника неког од близанаца доручковао пре три дана. Уколико се близанцима ускрати медијска пажња, све ће моћи лакше да се среди!

Deda Pera

pre 8 godina

10 puta sam pregledao snimak i ne vidim da je gol bio iz ofsajda. Cisto neutralno gledam.

U trenutku upucivanja lopte niko nije bio u ofsajdu, a potom su tri igraca bila iza golmana Radnickog i tada mogu da se dodaju slobodno, po pravilima.

Kada je bio ofsajd?

Za zuti-crveni karton nemam pojma, nisam gledao.

stanko

pre 8 godina

E stvarno mi je dosta ovih što "znaju sve", "Vide sve"... ali "neće da kažu". Njemu je neko nudio pare prošle sezone??? Pa što nisi odmah prijavio poštenjačino?

iznogud

pre 8 godina

Gospodin kaze da su mu nudili neki prosle sezone da namesti utakmice. Zasto tada to nije prijavio policiji? Zasto sada ne prijavi? Zasto ne reaguje tuzilastvo? Covek je licemeran.

mare nis

pre 8 godina

Cigani bre mi smo igrali fudbal i za to vreme vi ste imali 0 ( NULA ) suteva na nas gol a mi smo vodili i samo vas je Rajkovic spasio da ne primite i drugi.E onda je onaj nesrecni sudija uzeo sve u svoje ruke i onda se vise nije igrao fudbal a tu se najbolje snalazite.

Rade

pre 8 godina

Konačno da neko smogne snage da kaže istinu. Beogradski "fudbalski stručnjaci" su uništili fudbal u Srbiji i reprezentaciju...Pokušavaju i u drugim sportovima, ali im ide malo teže. Na žalost, sve dok prvi čovek srpske vlade bude ostrašćeni navijač u ovim problemima bolje neće ništa biti. Kriminalci će voditi kolo. Tu je problem, uticaj "države" na postavljanje ljudi sumnjivog moralnog i ljudskog integriteta i na nepodržavanje privatizacije klubova...

borko

pre 8 godina

“Odgovorno stojim iza te tvrdnje. Bilo je situacija prošle sezone kada su nam donosili novac da bismo izgubili utakmicu, ali mi tako ne funkcionišemo. Nikada nikoga nećemo pustiti, tako bih izdao sebe i svoje principe”, zaključio je Perović za

Pa sto care nisi otisao u policiju i sa dokazima prijavio da te je neko terao da namestis utakmicu

boki

pre 8 godina

onda kazi lepo crvena zvezda a ne blizanci
nekako se izokola stvara prica i izjednacavaju se cz i partizan iako je jasno da su neuporedivi.
ljudi zvezda ima 5 bodova a nisu dali nijedan regularan gol.

Ovo je fiberglas!

pre 8 godina

Ovaj je sebi mnogo dao za pravo! Niko mi se nije izvinio?! Nikada u zivotu nisam cuo ili procitao da se posle utakmice jedan klub izvinjava treneru srugog kluba osim ako se nije desilo nesto ekstremno, kao sto je napad navijaca na tog trenera i njegove igrace ili neka teska povreda, namerno izazvana. Ovde nema govora ni o cemu slicnom. Moguce je da je gol postignut iz ofsajda, mozda nije bilo penal... Igrac Radnickog je iskljucen s`punim pravom. Ali msve to ne daje pravo ovom coveku da daje ovakve izjave.

raki

pre 8 godina

kako ja shvatam zakon ovaj covek je saucesnik u kriminalu posto nije odmah prijavio pokusaj mita i zasto nije rekao od koga sto krije ionako ce ga policija privesti i morace da kaze njima, inace sve pre toga sto je rekao je tacno i vidi se na koga aludira kroz ceo tekst i cije ime pominje ali nije dovoljno hrabar da to policiji i prijavi

B9..

pre 8 godina

Slazem se u potpunosti sa Perovicem. U Srbiji treba rasformirati fudbal na jedan određeni period kako bi se ocistio od lopova!!! Bar na 3 godine.

neki tamo

pre 8 godina

Kao Zvezdas, pravi a ne placeni, potpisujem sve sto je gdin rekao. Treba ukinuti fudbal u Srbiji i posvetiti paznju drugim sportovima koji donose uspeh, individualnim i kolektivnim.

Ljudi na spec olimp osvoje 15ak medalja u raznim disciplinama, samo po clanak o njima.
Ovde o svakoj utakmici Zvezde ili Part idu izvestaji o utakmici, konf za medije pre i posle iste, izjave igraca, posebne vesti.Drugi klubovi ne postoje za medije. Vosa dominirala u sred Torina, jedva dva teksta napisana a rts ni ne pomislja na prenos. Ima svasta sto bih napisao, ali kako dalje pisem to se sve vise nerviram oko neceg kako stvari funkcionisu u nasoj zemlji.
Pozdrav za sve ljubitelje zdravog sporta i rivalstva medju klubovima i navijacima!

Svevladovic

pre 8 godina

"Bilo je situacija prošle sezone kada su nam donosili novac da bismo izgubili utakmicu, ali mi tako ne funkcionišemo. Nikada nikoga nećemo pustiti, tako bih izdao sebe i svoje principe”, zaključio je Perović.

Ajd' kad si toliko principijalan pravac u tuzilastvo sa imenima i svedocima. Namestanje utakmica je ozbiljno krivicno delo a prikrivanje tog dela se naziva saucesnistvo.

nekad zvezdaš

pre 8 godina

Čovek je objasnio kako fudbal, a i ostalo u Srbiji funkcioniše, pogotovo u poslednjim rečenicama.
Ne treba fudbal ugasiti u Srbiji, nego Blizance. Zajedno sa fss oni su grobari fudbala, kao trenutna vlast Srbije.

Nikad kao Bane...

pre 8 godina

Sto da ukinu fudbal, pa nije fudbal kriv, neka ukinu te za koje kazes da su zlo... Idi direktno kod premijera, on ce sigurno podrzati tu ideju...

qwerty

pre 8 godina

Covek je u pravu.
Sve moze da se resi, ali nema dobre volje, inicijatice ili bolje resi ima vise onih kooji vuku na drugu stranu.
U upravnim odborima blizanaca iz Bg sede politicari.
A svi vec dobro znamo da su politichari naseg drustva sljam.
Necu dalje da pisem, samo cu da se iznerviram bez potrebe.
Odo napolje na svez vazduh.

Aleksandar

pre 8 godina

Potpuno se slazem sa ovom tvrdnjom coveka.Volim Crvenu Zvezdu i dugo godina je pratim.Nisam placen da navijam za nju i ma sta da se desi,nema drugog kluba za mene.Ono sto je porazno za klubski fudbal u nasoj zemlji je to sto ljudi svoje karijere(citaj komplekse),licne, politicke,finansijske,marketinske vezuju za velike klubove kao sto su Partizan i Crvena Zvezda.Nije problem sto oni to rade nego sto imaju potporu u drustvu i politickom trenutku i oni bez ikakvog 'miraza'ulaze u njih.A,iz njih posle neuspeha i finansijskog kraha za klub,a licnog bogacenja ilaze bez provere koliko su teski materijalno.Moral za njih ne postoji.Kada se budemo resili placenih navijaca, karijerista koji su niski ,a vole velike automobile i imaju mali ...,tada ce nasem fudbalu doci boljitak.Dotle...Ko ziv ko mrtav.

Iskusni Meraklija

pre 8 godina

Titovi blizanci sa najveće zlo našeg fudbala. Onog dana kada neki treći klub bude šampion zato što je najbolji svanuće i srpskom fudbalu. Dotle- napreDNO!

navijac Reala sa Nisave

pre 8 godina

Bravo Vidace, svaka ti je na mestu.Samo me strah da ne prodjemo kao ranijih godina kada smo dizali glas protiv fudbalske mafije pa desetak godina nismo videli super ligu.I jos nesto mozda je najbolje da naprave beogradsku ligu pa neka igraju tamo protiv svojih klubova a ostatak Srbije neka igra svoju ligu pa ko je bolji neka pobedi.

nesa

pre 8 godina

Preteruješ. Izgubili ste dva boda zato što kao i svi timovi koji igraju protiv zvezde ili partizana ako povedu ne gledaju da daju još koji gol nego gledaju kako da što više vremena ukradu.

la haine

pre 8 godina

Slažem se, ali se sve plašim da ste vi ostali svi sveci... Sve bih vas ja u paketu proterao iz fudbala, fudbal u Srbiji sveo na amaterski nivo, da se krene iz početka, sa ljudima koje interesuje fudbal, a ne da nam menadžeri vršljaju, vedre i oblače!

milan niš

pre 8 godina

@neki tamo
Bravo za komentar i bravo za hrabrost gospodina Perovića.U Srbiji se i glava gubi kad neko takne 'blizance' 'srpskog' 'fudbala'.

Vlada

pre 8 godina

Pa ako su dolazili i nudili novac, što to niste prijavili i rekli ko su ti ljudi? Da ste to uradili, stao bih iza svega što govorite. Ovako, mogu samo da kažem da ne zaslužujete bolje

AntiSPS

pre 8 godina

Perovicu u potpunosti te razumem i slazem se sa tobom , ali da bi pobedio zlo moras se sluziti njihovim metodama, pa svi vidimo ko je prvak poslednjih 10 godina i na koji način

mojeime

pre 8 godina

Realno BG blizanci su zlo naseg fudbala.
i nemojte se zavaravati da su jedni bolji/gori od drugih.
Razlika je samo od politucke garniture pa nas tako jasu malo jedni malo drugi.
Dok se njihovim bahacenju ne stane na put nasem fudbalu prosperiteta nema.
Sramno je kako su sezonma u nazad namestalu meceve i pravili pritisak raznih vrsta.
Zvezda je za beton ligu jos od pre 3 godine, to sto se jos uvek takmice govori o drzavi i nista drugo.
Partizan bolje tek da ne komentarisem, finale kuoa sa Vojvodinom ako se secate i milion drugih stvari.

Jednostavno pisem ovo kao iskreni ljubitelj fudbala.
Deco pamet u glavu, ne vidite sumu od drveca, BG blizancima se mora stati na put za dobro Srpakog fudbala!

fvhj

pre 8 godina

eto,nek policija reaguje,zovite čoveka na razgovor i nek kaže ko mu je nudio pare i nek klupko krene da se odmotava...za to vreme suspendovati našu ligu

Pazarac

pre 8 godina

Nudili mu novac da izgubi utakmicu,a oni ne funkcionišu tako...gospodine učinili ste krivicno delo ukoliko niste prijavili nadleznim organima ko vam je nudio i zasto.

nozse

pre 8 godina

zasto ovaj odgovorni i savesni fudbalski radnik nije prijavio ta lica koja su mu donosila pare za namestanje utakmica? Odmah ga privesti na saslusanje i ne pustati dok sve ne isprica do detalja!

Hoces Iskreno?

pre 8 godina

Svi koji pricaju da fudbal treba da se ukine na odredjeni period i ne zasluzuju nista bolje od trenutnog. Pa vi jos iz komunizma niste izasli!
Ne treba fudbal da se ukine,nego odredjene njuske u zatvor da se strpaju,menadzeri i menadzerske agencije zakonom odstrane iz fudbala i to na nivou FIFA i UEFA iii jos mnogo toga moze da se uredi,zakonima,ne nekim sankcijama. Nego mi u Srbiji ne znamo za demokratske nacine,nego samo za "cvrstu ruku" . Zato i zivimo ovako divno.

Povidon

pre 8 godina

Vi tako ne funkcionisete ali zato kada trebas konkretno da kazes ko vam je nudio novac da namestite onda opet ona stara prica "neko". Mozda je diskutabilno da li je bio ofsajd ili ne, nije sporno da je Zvezda ocajno igrala ali ni vi niste zasluzili pobedu sa 2 suta na gol i 2 puta sto ste presli centar. Igrali ste bunker rodjace i niste bili bolji od ocajne Zvezde tako da pobedu niste zasluzili. Pobeda se zasluzi kada se igra fudbal. Isto vazi i za nas.

1003

pre 8 godina

Da je zvezda imala sudjenje kao sto je imao Radnicki, o tome bi se pisalo danima,uprava zvezde nebi zatvarala usta, a sigurno da bi se javio i AV.

Novinar SoS kanala

pre 8 godina

Što bi ukidali fudbal na dve,tri godine!? Zar nije lakše C.zvezdu zbog svega što je prikazala i koliko duga ima oterati u treću ligu,njene funkcionere i onog malog iz KK poslati na jedno mesto...eto rešenja!

heatovac

pre 8 godina

Kad bi Mup istrazio namestanja od prosle godine, Vosa bi ispala u 3 ligu, Partizan u 4, a Zvezda bi bila sampion.Ali pravda je tesko dostizna i sve ce ostati na ovome.

krenite

pre 8 godina

Тужилаштво да реагује одмах и да га позове за исказ у вези понуда да пеошле сезоне намешта мечеве!

gremlin

pre 8 godina

Nisu oni zlo,oni koji malo hoće da budu objektivni...koriste reč"kontraverzni biznismeni"još NAPREDNI...p.s.još 3 pojačanja,i para vam stiže,a struja poskupljuje...

Pedja

pre 8 godina

Ja sam Zvezdas po rodjenju i ubedjenju , ali ovaj covek je potpuno u pravu ! Unistavaju nam Zvezdu godinama, tribine lazno popunjene, kasa Zvezde u minusu 55 miliona evra , a ovi strsljenovi oko nje puni ko brodovi !

I jos nam se hvale kako su oni najveci zvezdasi... STRAHOTA !

neki tamo

pre 8 godina

Kao Zvezdas, pravi a ne placeni, potpisujem sve sto je gdin rekao. Treba ukinuti fudbal u Srbiji i posvetiti paznju drugim sportovima koji donose uspeh, individualnim i kolektivnim.

Ljudi na spec olimp osvoje 15ak medalja u raznim disciplinama, samo po clanak o njima.
Ovde o svakoj utakmici Zvezde ili Part idu izvestaji o utakmici, konf za medije pre i posle iste, izjave igraca, posebne vesti.Drugi klubovi ne postoje za medije. Vosa dominirala u sred Torina, jedva dva teksta napisana a rts ni ne pomislja na prenos. Ima svasta sto bih napisao, ali kako dalje pisem to se sve vise nerviram oko neceg kako stvari funkcionisu u nasoj zemlji.
Pozdrav za sve ljubitelje zdravog sporta i rivalstva medju klubovima i navijacima!

1003

pre 8 godina

Da je zvezda imala sudjenje kao sto je imao Radnicki, o tome bi se pisalo danima,uprava zvezde nebi zatvarala usta, a sigurno da bi se javio i AV.

Novinar SoS kanala

pre 8 godina

Što bi ukidali fudbal na dve,tri godine!? Zar nije lakše C.zvezdu zbog svega što je prikazala i koliko duga ima oterati u treću ligu,njene funkcionere i onog malog iz KK poslati na jedno mesto...eto rešenja!

Šavija Alonso

pre 8 godina

Ako si ikad trebao da povučeš ekipu sa terena, to je bilo sada. A istina jeste da ništa ne bi postigao - Zvezdi bi dali tri boda, Radnički bi bio žestoko kažnjen, i sve bi se zaboravilo za nedelju dana.

Isterivac botova

pre 8 godina

Ovi sto pozivaju da kaze ko je nudio novac nemaju veze za elementarnom logikom. Bila bi njegova rec protiv optuzenih. Popio bi na kraju tuzbe za klevetu i to je to.
Covek je potpuno u pravu. A pitajte i trenera Vozdovca sta misli o ligi. Covek zapenio na konf za stampu, a po portalima ni reci. Pise se samo kad se dese sporne situacije na utakmicama Partizana i Zvezde...

fvhj

pre 8 godina

eto,nek policija reaguje,zovite čoveka na razgovor i nek kaže ko mu je nudio pare i nek klupko krene da se odmotava...za to vreme suspendovati našu ligu

Nikad kao Bane...

pre 8 godina

Sto da ukinu fudbal, pa nije fudbal kriv, neka ukinu te za koje kazes da su zlo... Idi direktno kod premijera, on ce sigurno podrzati tu ideju...

C i n i k

pre 8 godina

Ja bih nasu Ligu bar na 20 g ukinuo,i sve koji su u tome bih pohapsio i oduzeo imovinu!Ta nasa "udruzenja gradjana"-FK su LEGLO ORGANIZOVANOG KRIMINALA!

cartmanx

pre 8 godina

Meni je bilo toliko zao posle poraza Radnickog,jer mi je bklub sa Nisave oduvek bio simpatican, ma bio sam besan, mnogo vise nego posle poaraza Partizana ciji sam navijac, ali molim gospodina iz Radnickog da nas ne stavlja u isti kos, pominajnjem "blizanaca" i sl. eto mi smo juce posteno izgubili od N.Pazara pa boze moj idemo dalje, jer jednostavno nismo isti i nikada necemo biti, i ne daj boze da smo isti!P.S. Zasto sada kada CZV(uprava) na sve sto naleti sve pokrade ne organizujete 15 minuta za spas srpskog fudbala!? P.S. Molim objavite komentar, nema uvreda izbacuju se daleko teze reci od "pokrade".

Dovidjenja prijarno

pre 8 godina

"Kad smo kod publike neverovatno mi je i to da Zvezda mora da plaća navijače od Subotice do Dimitrovgrada kako bi popunila stadion"... TOLIKO!

Pedja

pre 8 godina

Ja sam Zvezdas po rodjenju i ubedjenju , ali ovaj covek je potpuno u pravu ! Unistavaju nam Zvezdu godinama, tribine lazno popunjene, kasa Zvezde u minusu 55 miliona evra , a ovi strsljenovi oko nje puni ko brodovi !

I jos nam se hvale kako su oni najveci zvezdasi... STRAHOTA !

navijac Reala sa Nisave

pre 8 godina

Bravo Vidace, svaka ti je na mestu.Samo me strah da ne prodjemo kao ranijih godina kada smo dizali glas protiv fudbalske mafije pa desetak godina nismo videli super ligu.I jos nesto mozda je najbolje da naprave beogradsku ligu pa neka igraju tamo protiv svojih klubova a ostatak Srbije neka igra svoju ligu pa ko je bolji neka pobedi.

Djura frizura

pre 8 godina

iz Šapca pred svaku utakmicu zvezde dobijam fb obavestenje o besplatnom prevozu i ulasku na sever o trosku navijacke grupe. toliko....

Pera inspektor

pre 8 godina

Cestitke na komentaru. Slazem se sa Vama.
Molim da svratite sutra do policije i ispricate ko vam je nudio novac za namestanje, do sad nam niste svracali.
Pozdrav
Pera inspektor

Munja

pre 8 godina

Opa! Sad treba da reaguje tužilaštvo, da policija uzme izjavu i imena svih koji su donosili novac za nameštanje utakmica, pa istraga i suđenje. I sve bi se rešilo da sa ima volje. Ako se posle ove izjave ništa od navedenoga ne dogodi, biće jasno da živimo u slaboj državi.

Главни архиватор

pre 8 godina

Зашто спомињати Партизан,који је на свакој утакмици у прва 3 кола био оштећен?Да није тако,разлика са другопласираном екипом би била 20 бодова,на крају.Против Партизана се редовно свирају пенали,против Звезде..?

Nemanja Zivanovic BG

pre 8 godina

Zvezdu izbaciti u 3. ligu! Nema potrebe za ukidanjem fudbala, jer postoje mnogi koji hoce da ga igraju. A sve one koji nece, u beton ligu!

Hoces Iskreno?

pre 8 godina

Svi koji pricaju da fudbal treba da se ukine na odredjeni period i ne zasluzuju nista bolje od trenutnog. Pa vi jos iz komunizma niste izasli!
Ne treba fudbal da se ukine,nego odredjene njuske u zatvor da se strpaju,menadzeri i menadzerske agencije zakonom odstrane iz fudbala i to na nivou FIFA i UEFA iii jos mnogo toga moze da se uredi,zakonima,ne nekim sankcijama. Nego mi u Srbiji ne znamo za demokratske nacine,nego samo za "cvrstu ruku" . Zato i zivimo ovako divno.

Milos

pre 8 godina

Sve je tacno. Dosta je vise ulaganja u 'blizance' u svim sportovima. Ima sporta i ljudi i van Beograda. Odbijamo da budemo gradjani drugog reda.

Milenko

pre 8 godina

Ja ne razumem kako to oni vama nisu dali da pobedite? Sto niste poveli 0-2 ili 0-3 kad ste vec toliko bolje izgledali...Valjali ste se na terenu ukupno 10 minuta, igrali zacementirano bunkerski u drugom poluvremenu, penal je bio cist a bogami i oba zuta...Gol iz ofsajda je ocigledan,a zato prosle godine u Nisu kad nam je ponisten cist gol za pobedu, to onda nema veze, tad nije bio ofsajd pa nikom nista, sudije su ok...

maiden serbia

pre 8 godina

Naravno sad će iskompleksirani beogradjani da pišu kako je njegov klub još gori samo zato što čovek kaže istinu o beogradskim "velikanima".

borko

pre 8 godina

“Odgovorno stojim iza te tvrdnje. Bilo je situacija prošle sezone kada su nam donosili novac da bismo izgubili utakmicu, ali mi tako ne funkcionišemo. Nikada nikoga nećemo pustiti, tako bih izdao sebe i svoje principe”, zaključio je Perović za

Pa sto care nisi otisao u policiju i sa dokazima prijavio da te je neko terao da namestis utakmicu

Евроталибан

pre 8 godina

Добро ајде да угасимо "близанце" и шта онда, мислите да се напредни неће "инфилтрирати" у неки нови клуб, уствари где год има профита ту су напредни и СПС крпељи, немојте да сте наивни толико.

aco

pre 8 godina

Ukinuti fudbal, a pre mesec dana smo bili prvaci sveta? Ne treba ici u krajnost. Potrebno je privatizovati najvece klubove i veci deo problema je resen.

gremlin

pre 8 godina

Nisu oni zlo,oni koji malo hoće da budu objektivni...koriste reč"kontraverzni biznismeni"još NAPREDNI...p.s.još 3 pojačanja,i para vam stiže,a struja poskupljuje...

boki

pre 8 godina

onda kazi lepo crvena zvezda a ne blizanci
nekako se izokola stvara prica i izjednacavaju se cz i partizan iako je jasno da su neuporedivi.
ljudi zvezda ima 5 bodova a nisu dali nijedan regularan gol.

cenzura ubija

pre 8 godina

drzava prodala NIS uslov da finansiraju Zvezdu
milioni eura NARODNIH para se sliva u zvezdu i partizan
sve zive DRZAVNE i privatne firme MORAJU da finansiraju zvezdu i partizan
rezultat 0.
u Evropu gube od amatera.
u domacu ligu namestaju.
dokle god bute tako,nas fudbal ima da bude 0.
RAK srpskog sporta

mojeime

pre 8 godina

Realno BG blizanci su zlo naseg fudbala.
i nemojte se zavaravati da su jedni bolji/gori od drugih.
Razlika je samo od politucke garniture pa nas tako jasu malo jedni malo drugi.
Dok se njihovim bahacenju ne stane na put nasem fudbalu prosperiteta nema.
Sramno je kako su sezonma u nazad namestalu meceve i pravili pritisak raznih vrsta.
Zvezda je za beton ligu jos od pre 3 godine, to sto se jos uvek takmice govori o drzavi i nista drugo.
Partizan bolje tek da ne komentarisem, finale kuoa sa Vojvodinom ako se secate i milion drugih stvari.

Jednostavno pisem ovo kao iskreni ljubitelj fudbala.
Deco pamet u glavu, ne vidite sumu od drveca, BG blizancima se mora stati na put za dobro Srpakog fudbala!

qwerty

pre 8 godina

Covek je u pravu.
Sve moze da se resi, ali nema dobre volje, inicijatice ili bolje resi ima vise onih kooji vuku na drugu stranu.
U upravnim odborima blizanaca iz Bg sede politicari.
A svi vec dobro znamo da su politichari naseg drustva sljam.
Necu dalje da pisem, samo cu da se iznerviram bez potrebe.
Odo napolje na svez vazduh.

Iskusni Meraklija

pre 8 godina

Titovi blizanci sa najveće zlo našeg fudbala. Onog dana kada neki treći klub bude šampion zato što je najbolji svanuće i srpskom fudbalu. Dotle- napreDNO!

konjina

pre 8 godina

Svi u zvezdi su u klubu zbog lične koristi, a ovaj Perović nije zbog svoje koristi u Radničkom, već izrazito zbog sportskog motiva. Od usta odvaja za Radnički? Demagogija devedesetih...

la haine

pre 8 godina

Slažem se, ali se sve plašim da ste vi ostali svi sveci... Sve bih vas ja u paketu proterao iz fudbala, fudbal u Srbiji sveo na amaterski nivo, da se krene iz početka, sa ljudima koje interesuje fudbal, a ne da nam menadžeri vršljaju, vedre i oblače!

AntiSPS

pre 8 godina

Perovicu u potpunosti te razumem i slazem se sa tobom , ali da bi pobedio zlo moras se sluziti njihovim metodama, pa svi vidimo ko je prvak poslednjih 10 godina i na koji način

milan niš

pre 8 godina

@neki tamo
Bravo za komentar i bravo za hrabrost gospodina Perovića.U Srbiji se i glava gubi kad neko takne 'blizance' 'srpskog' 'fudbala'.

Kodjiro

pre 8 godina

Samo da podsetim da je Perović založio svoj stan da bi Radnički mogao da odblokira račun. Tako da nas zaobidjete sa pričama kako su svi isti .... Mi smo za nove Zvezdine Zvezde (ćorke, terza i kokeza) druga dimenzija.

Hulk

pre 8 godina

... a potom su tri igraca bila iza golmana Radnickog i tada mogu da se dodaju slobodno, po pravilima...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Deda Pera, 2. avgust 2015 12:13) # Link komentara

Ajde deda... reci nam po kojim to pravilima. Po fudbalskim nije, mozda u malom golfu...

Aleksandar

pre 8 godina

Potpuno se slazem sa ovom tvrdnjom coveka.Volim Crvenu Zvezdu i dugo godina je pratim.Nisam placen da navijam za nju i ma sta da se desi,nema drugog kluba za mene.Ono sto je porazno za klubski fudbal u nasoj zemlji je to sto ljudi svoje karijere(citaj komplekse),licne, politicke,finansijske,marketinske vezuju za velike klubove kao sto su Partizan i Crvena Zvezda.Nije problem sto oni to rade nego sto imaju potporu u drustvu i politickom trenutku i oni bez ikakvog 'miraza'ulaze u njih.A,iz njih posle neuspeha i finansijskog kraha za klub,a licnog bogacenja ilaze bez provere koliko su teski materijalno.Moral za njih ne postoji.Kada se budemo resili placenih navijaca, karijerista koji su niski ,a vole velike automobile i imaju mali ...,tada ce nasem fudbalu doci boljitak.Dotle...Ko ziv ko mrtav.

mare nis

pre 8 godina

Cigani bre mi smo igrali fudbal i za to vreme vi ste imali 0 ( NULA ) suteva na nas gol a mi smo vodili i samo vas je Rajkovic spasio da ne primite i drugi.E onda je onaj nesrecni sudija uzeo sve u svoje ruke i onda se vise nije igrao fudbal a tu se najbolje snalazite.

Svevladovic

pre 8 godina

"Bilo je situacija prošle sezone kada su nam donosili novac da bismo izgubili utakmicu, ali mi tako ne funkcionišemo. Nikada nikoga nećemo pustiti, tako bih izdao sebe i svoje principe”, zaključio je Perović.

Ajd' kad si toliko principijalan pravac u tuzilastvo sa imenima i svedocima. Namestanje utakmica je ozbiljno krivicno delo a prikrivanje tog dela se naziva saucesnistvo.

cartmanx

pre 8 godina

A vi iz nisa kao niste zlo? Kladim se da ga nista nistu ni razumeli znate kako oni pricaju! Vetar u ledja!!!
(Vetar, 2. avgust 2015 11:39)

Kako "oni" pricaju, molim te, evo obajsni mi?Ako si gledao promasaje od filmova poput "Zone Zamfirove" gde je potpuno promasen stari niski jezik, jer su igrali glumci iz BG-a ali ne svojom krivicom,e onda je stvarno nejasno, vec oskarovac Sotra je tako nesto nametnuo. Pa sta mislis da se ovde u BG-u prica pravilno gramaticki slusaj samo akcentovanje voditelja dnevnika na RTS ako uopste znas sta je to ili da ponizavas druge delove Srbije koja ionako siromasna(juzna) sluzi samo da se crpi novac iz svih oblasti pa i sporta, nema ni na jednoj znacajnijoj funkciji u drzavi coveka iz Nisa.E zato FK Radnici(iako sam navijac PFC-a) nema ravnopravan tretman vec dugo, jedino sto g.dinu zameram sto PFC I CZV stavlja u isti kos("blizanci"), i sto ako zna ne kaze ko je nudio namestanje utakmica. Ti nemas kopleks vise vrednosti, nego nize, jer komleks vise vrednosti ne postoji on proizilazi iz kompleksa nize vrednosti. Verovatno zivis u centru BG u Zelezniku ili Grockoj(uz duzno postovanje prema gradjanima tih naselja).

Miodrag

pre 8 godina

Posle ovih izjava ocekujem da ce se Radnjchki ove godine zhestoko boriti za opstanak.Aparat ce da dejstvuje pocevshi od skedeceg kola.

nozse

pre 8 godina

zasto ovaj odgovorni i savesni fudbalski radnik nije prijavio ta lica koja su mu donosila pare za namestanje utakmica? Odmah ga privesti na saslusanje i ne pustati dok sve ne isprica do detalja!

Nex

pre 8 godina

"A vi iz nisa kao niste zlo? Kladim se da ga nista nistu ni razumeli znate kako oni pricaju! Vetar u ledja!!!
(Vetar, 2. avgust 2015 11:39)"

Au brate, ala si ti nepismen! (Ja, inače, nisam iz Niš(a).)

Deda Pera

pre 8 godina

10 puta sam pregledao snimak i ne vidim da je gol bio iz ofsajda. Cisto neutralno gledam.

U trenutku upucivanja lopte niko nije bio u ofsajdu, a potom su tri igraca bila iza golmana Radnickog i tada mogu da se dodaju slobodno, po pravilima.

Kada je bio ofsajd?

Za zuti-crveni karton nemam pojma, nisam gledao.

nekad zvezdaš

pre 8 godina

Čovek je objasnio kako fudbal, a i ostalo u Srbiji funkcioniše, pogotovo u poslednjim rečenicama.
Ne treba fudbal ugasiti u Srbiji, nego Blizance. Zajedno sa fss oni su grobari fudbala, kao trenutna vlast Srbije.

dimitrije

pre 8 godina

Ima li iko iz Zvezdine uprave (osim Kokeze od skoro) ikakvu funkciju u FSS? Ili iz ranijih uprava?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dusan, 2. avgust 2015 12:41)


Ne znam gde ti živiš kad ne znaš da je Branimir Babarogić godinama vodio sudijsku organizaciju. Šta želiš više od toga?

Dušan Mrakić, Đorđe Stefanović...

baba Vanga

pre 8 godina

Covek nije nista rekao. Kazi bre ko je taj koji Ti je donosio novce i sve ce se odmah raspetljati ... a ne da ukidamo fudbal koji je predivan sport...

raki

pre 8 godina

kako ja shvatam zakon ovaj covek je saucesnik u kriminalu posto nije odmah prijavio pokusaj mita i zasto nije rekao od koga sto krije ionako ce ga policija privesti i morace da kaze njima, inace sve pre toga sto je rekao je tacno i vidi se na koga aludira kroz ceo tekst i cije ime pominje ali nije dovoljno hrabar da to policiji i prijavi

B9..

pre 8 godina

Slazem se u potpunosti sa Perovicem. U Srbiji treba rasformirati fudbal na jedan određeni period kako bi se ocistio od lopova!!! Bar na 3 godine.

88

pre 8 godina

To svi znaju... Godinama se optuzuje Partizan za placene titule, namestene utakmice, imamo filijale, a pobedjivali smo ih svake godine u derbijima, Tole itd... Godinama Grobari slusaju te price... E sada kada su i oni konacno pokazali da rade to(da se razumemo to rade jos odavno), cak i gore od Partizana, sada se odjednom bune pljuvaci Partizana, kako je komsinica na "udaru" drzave, medija... Kako da ne... Kad se pljuje Partizan onda je ok, a sad nije... Obraz djon!

ALEKSANDAR

pre 8 godina

Partizanovac sam,i za Partizan i Zvezdu je u pravu.Ima tu previse bagre koje se treba resiti.Medjutim nervira me jedna stvar!Uvek spominju kako se liga igra zbog Partizana i Zvezde,i kako samo oni titule osvajaju!Pa evo zasto Vojvodina nebi oavojila(ja sam iz N. Sada) bilo bi mi drago!?Ne moze zato sto nisu nikad napravili jaci tim od "blizanaca",a pazite Novi Sad,Nis,Kragujevac... su gradovi koji imaju mogucnost da poguraju klubove,da uloze nesto novca i bice jednaki i borice se za titulu! A posto poznajem sportske prilike u N.Sadu,to se nece desiti jos skoro,zato sto je ovde takav sljam u nekim sportovima(kosarka,fudbal) da dok su oni tu ovde nece biti dobro!!!Pa Novi Sad nema dva prvoligasa u ovoj ligi,pa nema ga u kosarci nigde,i sta sad treba da krivimo Zvezdu i Partizan!!!Malo sam i skrenuo sa teme,ali sve je to povezano,nadam se da ce mi pustiti komentar!!!

Pazarac

pre 8 godina

Nudili mu novac da izgubi utakmicu,a oni ne funkcionišu tako...gospodine učinili ste krivicno delo ukoliko niste prijavili nadleznim organima ko vam je nudio i zasto.

TerzaKokeza

pre 8 godina

Gospodin kaze da su mu nudili neki prosle sezone da namesti utakmice. Zasto tada to nije prijavio policiji? Zasto sada ne prijavi? Zasto ne reaguje tuzilastvo? Covek je licemeran.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (iznogud, 2. avgust 2015 12:36)

Upravo tako. Ovo što radi nekada velika CZ je svinjarija, iz čiste obesti i nemoći na terenu. Taj klub nikada nije bio na nižim granama u istoriji. Siluju domaći fudbal. Ali, ovakve neodređene optužbe, gde čovek saspe gomilu floskula i ne kaže ništa, pritom priznjaući da nije prijavio pokušaj podmićivanja pokazuje svu moralnu bedu ovog društva. Nema hrabrosti, nema volje za promenama , nema integriteta, nema ničega. Ima samo ovih kafanskih prepucavanja od 2, 3 dana posle kojih sve ostaje isto, Posle ove izjave bi u svakoj normalnoj državi ovaj bio pozvan na razgovor u policiju zboga eventualnih saznanja o kriminalnim radnjama. Posle koga bi neko ili bio uhapšen i optužen ili bi se on izinio javnosti zbog obmanjivanja.

krenite

pre 8 godina

Тужилаштво да реагује одмах и да га позове за исказ у вези понуда да пеошле сезоне намешта мечеве!

NislijaCZ

pre 8 godina

Navijac sam Crvene Zvezde, zivim u Nisu i 20 godina pratim Zvezdu i idem na utakmice kad god mogu. Nikada nam nijedan put do Bg-a nije bio placen od strane bilo koga, a gosn Vidak ako ne plati bus za meraklije, na sledecoj utakmici se skandira "uprava napolje". I da , taj bus koji on plati meraklijama, je za trecinu skuplji nego sto je redovna cena. Nije tu iz svog interesa... SAD KAD SI NAJGORA NA SVETU, JA JOS VISE VOLIM TE...

Rade

pre 8 godina

Konačno da neko smogne snage da kaže istinu. Beogradski "fudbalski stručnjaci" su uništili fudbal u Srbiji i reprezentaciju...Pokušavaju i u drugim sportovima, ali im ide malo teže. Na žalost, sve dok prvi čovek srpske vlade bude ostrašćeni navijač u ovim problemima bolje neće ništa biti. Kriminalci će voditi kolo. Tu je problem, uticaj "države" na postavljanje ljudi sumnjivog moralnog i ljudskog integriteta i na nepodržavanje privatizacije klubova...

Rade

pre 8 godina

"Deda Pero", zato nam tako i ide zato što svi znaju pravila, a nije tako. Kada se nadje dva ili više igrača ispred protivinočkog golmana poslednji koji primi loptu i sprovede u mrežu mora da bude santimetar, dva, tri...iza igrača koji mu je dodao, u protivnom je ofsajd. U ovoj Situaciji Jović je bio i ostao najistureniji...Može i ceo tim da se nadje ispred golmana, ukoliko je prvi prijem lopte bio kada su najmanje dva igrača ekipe koja se brani, uključujući i golmana bila ispred, ali u trenutku prijema taj igrač koji će je kasnije sprovesti u mrežu mora da bude iza onog koji mu je dodao.

miki

pre 8 godina

Bravo za Real sa Nišave! navijam za Zvezdu ali trenutno je Radnički bolji i zdraviji klub. Mada ruku na srce predsednik je malo preterao. Ofsajd nije bio sigurno to uopšte nije sporno. Penal je bio a ostalo više manje..nije lako ni sudijama kad očas posla ode glava ako oštete Zvezdu..e tu je problem..kao što reče poštovani gospodin..

Mifoslav

pre 8 godina

Pa majku mu, ovde je jedan dobar deo ostrascenih likova ( ne mogu sre zvati navijacima ), slep pored ociju ili glup. Sta vi zamisljate, ja dodjem da pokusam da stelujem utakmicu i to objavimo preko megafona da svi cuju i da me je lakse strpati u zatvor. Boze blagi, spasi ih. Tuzilastvo ne moze dici prijavu bez dokaza, a onaj ko je optuzen moze podici protivtuzbu sa zahtevom za naknadu stete ako nema dokaza. Mozda vam je sad nesto jasnije, ali s obzirom na vas IQ, sumnjam. Objavite ovo ako za Boga znate, ako se bar jedan od ovih likova prosvetli posticemo uspeh.Kakav taksv.

Lošmi

pre 8 godina

Ovi sto pozivaju da kaze ko je nudio novac nemaju veze za elementarnom logikom. Bila bi njegova rec protiv optuzenih. Popio bi na kraju tuzbe za klevetu i to je to.
Covek je potpuno u pravu. A pitajte i trenera Vozdovca sta misli o ligi. Covek zapenio na konf za stampu, a po portalima ni reci. Pise se samo kad se dese sporne situacije na utakmicama Partizana i Zvezde...
(Isterivac botova, 02. avgust 2015 12:15)

Možda si u pravu ali ne vidim svrhu izjave neko mi je nudio mito ali neću da kažem ko, gde, i kad. Kako onda da mu verujem da je to istina? To mi je isti fazon kao kada si klinac pa se hvališ ortacima da imaš devojku, ali je ne znaju jer nije iz kraja i nećeš da im kažeš kako se zove. Tj nemaš devojku.

mare nis

pre 8 godina

Aj sad svi koji kazete da je trebao da ode u policiju,tuzilastvo ili gde vec da procitate komentar koji je potpisao "Isterivac botova"

REALNO

pre 8 godina

80% tačnih informacija, ali ono o plaćanju navijača da dolazi je laž, a i da nije, gospodin bi trebao da cuti iz razloga zato sto svako gostovanje njegovih navijača je plaćeno i besplatno..Zvezda je godinama najgledaniji klub i tako ce ostati. Verovatno zauvek..

heatovac

pre 8 godina

Kad bi Mup istrazio namestanja od prosle godine, Vosa bi ispala u 3 ligu, Partizan u 4, a Zvezda bi bila sampion.Ali pravda je tesko dostizna i sve ce ostati na ovome.

Povidon

pre 8 godina

Vi tako ne funkcionisete ali zato kada trebas konkretno da kazes ko vam je nudio novac da namestite onda opet ona stara prica "neko". Mozda je diskutabilno da li je bio ofsajd ili ne, nije sporno da je Zvezda ocajno igrala ali ni vi niste zasluzili pobedu sa 2 suta na gol i 2 puta sto ste presli centar. Igrali ste bunker rodjace i niste bili bolji od ocajne Zvezde tako da pobedu niste zasluzili. Pobeda se zasluzi kada se igra fudbal. Isto vazi i za nas.

Maximus

pre 8 godina

@@@(Deda Pera, 02. avgust 2015 12:13)
Ajde ako mora da ti se crta...dobro pazi:u trenutku centaršuta možda i nema ofsajda ali kontakt Jovanovića sa loptom je ključ svega,to je poslednji pas ka Joviću koji daje gol a nalazi se u čistoj ofsajd poziciji.Sve se lepo vidi,ne znam što se svi prave slepi kod očiju...

*

pre 8 godina

Zvezda mora da plaća navijače od Subotice do Dimitrovgrada kako bi popunila stadion kada su kapije širom otvorene”, rekao je Perović.

Mnogo si smesan grobarcino, pa nismo mi osnovani u Zagrebu da nam treba pasos da gledamo svoj tim. Nego 'ajte vi ća, doma.

chupavi

pre 8 godina

Sudija im uzeo pobedu a oni jednom sutnuli na gol i to posle prekida. Nije ih bilo na terenu, i igrali su sa svih 11 igraca u svom sesnaestercu. Fudbal nam propada bas zato sto sve ekipe protiv vecitih igraju sa autobusom ispred gola a posle kukaju da su pokradeni. Prvi zuti za Rosica je zato sto je provocirao publiku posle gola a drugi zato sto je glumio povredu ali posto je bio provociran psovao je i hteo da se bije... Sve po pravilima. Gol mozda iz ofsajda ali penal je cist ko suza. I zasto niko ne pise da je Zvezda imala brdo kornera i suteva, da je imala mnogo veci posed lopte, i tvrdim da ce nakon uigravanja pregaziti sve ovakve JSL nazovi ekipe.

Mare

pre 8 godina

Resenje je u privatizaciji, ali vodje navijaca to ne dozvoljavaju. Nista se nece promeniti ako dodje nova uprava, toliko se uprava promenilo i rezultati su isti, potrebna je privatizacija.

Ivan

pre 8 godina

Da, zato kada ti se ni jedan igrac ne oznoji protiv partizana tada je sve ok, nema spornih situacija, kuknjave po novinama i slicnog, izgubite lagano i onda ste sretni. Zvezda namesta ali su vasi ljubimci toliko jaki da i pored toga posteno uvek osvoje titulu.

stradivari

pre 8 godina

Glavni arhivator@ pa sad zbog tri utakmice ovog prvenastva Partizan postade posten klub...Gore su stvari radili od zvezde jer su imali bolje mehanizme...a to je ista godina..komsije...ista praksa

Vlada

pre 8 godina

Pa ako su dolazili i nudili novac, što to niste prijavili i rekli ko su ti ljudi? Da ste to uradili, stao bih iza svega što govorite. Ovako, mogu samo da kažem da ne zaslužujete bolje

iznogud

pre 8 godina

Gospodin kaze da su mu nudili neki prosle sezone da namesti utakmice. Zasto tada to nije prijavio policiji? Zasto sada ne prijavi? Zasto ne reaguje tuzilastvo? Covek je licemeran.

stanko

pre 8 godina

E stvarno mi je dosta ovih što "znaju sve", "Vide sve"... ali "neće da kažu". Njemu je neko nudio pare prošle sezone??? Pa što nisi odmah prijavio poštenjačino?

rade

pre 8 godina

Ceo zapad ti je zvizdao manipulatore obični. Šta pričaš, koga lažeš? i ko koga plaća? nas četvorica kolima zajedno idemo na svako gostovanje i delimo troškove. Izgleda da si ti još jedan iz Partizanove škole manipulacije tipa Dzombe. Super je to da se sami otkrijete da znamo sa kim imamo posla. ..

Груја Смедеревац

pre 8 godina

Или укинути фудбал (сениорски, клинце треба свакако пустити да играју), или још боље, угасити "близанце". А пре свега медији треба да пишу о сваком занимљивом детаљу из других клубова, а да престану са писањем романа о томе шта је помоћник заменика потпреседника неког од близанаца доручковао пре три дана. Уколико се близанцима ускрати медијска пажња, све ће моћи лакше да се среди!

Dusan

pre 8 godina

Da, slazem se da Zvezdina uprava lose radi, ali ne vidim kako su to oni odgovorni bilo kako za stanje u srpskom fudbalu? FSS ima svoje organe? Kako su to oni krivi za izbor sudija? Ima li iko iz Zvezdine uprave (osim Kokeze od skoro) ikakvu funkciju u FSS? Ili iz ranijih uprava? Za to krivci mogu biti samo drugi koje ovom prilikom ne pominjrte Pre ce biti da vam je "briga za srpski fudbal" izgovor da se pridruzite kolektivnom lincu Crvene Zvezde koji traje od pocetka prvenstva.

Koma

pre 8 godina

Za sve je u pravu sem da im neko nije dao da pobede Zvezdu. Crveni je vise nego zasluzen, tj drugi zuti a mogao je i direktan crveni. Taj igrac je dobio manji udarac i poceo da simulira povredu valjanjem po terenu, kad mu je neko prigovorio sa klupe Zvezde on je iste sekunde zaboravio na povredu skocio i poceo da psuje tog Zvezdasa. To je bio tek 60min, a i celo drugo poluvreme ste se valjali po terenu i odugovlacili, nise hteli da igrate a mogli ste dotuci nikakvu Zvezdu.
Sudjenje jeste bilo malo domacinsko, ali nista preterano. Malo ko bi svirao onaj ofsajd kod gola u 90om kad situacija nije najjasnija ni na usporenom snimku a kamo li uzivo. Penal je jedino domacinski odsviran, ne da nije bio - jeste, ali blio kome drugom sem Zvezdi i Partizanu ne bi svirali u 90-om minutu na onakav kontakt i na onakav rezultat. Ali opet smo jedan gol je postignut tako da je na kraju pravedan rezultat.

Ovo je fiberglas!

pre 8 godina

Ovaj je sebi mnogo dao za pravo! Niko mi se nije izvinio?! Nikada u zivotu nisam cuo ili procitao da se posle utakmice jedan klub izvinjava treneru srugog kluba osim ako se nije desilo nesto ekstremno, kao sto je napad navijaca na tog trenera i njegove igrace ili neka teska povreda, namerno izazvana. Ovde nema govora ni o cemu slicnom. Moguce je da je gol postignut iz ofsajda, mozda nije bilo penal... Igrac Radnickog je iskljucen s`punim pravom. Ali msve to ne daje pravo ovom coveku da daje ovakve izjave.

nesa

pre 8 godina

Preteruješ. Izgubili ste dva boda zato što kao i svi timovi koji igraju protiv zvezde ili partizana ako povedu ne gledaju da daju još koji gol nego gledaju kako da što više vremena ukradu.

stanko

pre 8 godina

E stvarno mi je dosta ovih što "znaju sve", "Vide sve"... ali "neće da kažu". Njemu je neko nudio pare prošle sezone??? Pa što nisi odmah prijavio poštenjačino?

Zemun zakon

pre 8 godina

ma nemoj, zlo kažeš...da li da te podsetim predsedniče na potpuno regularan, ali poništen gol pokojnog Gorana Gogića na Čairu 26.10. 2013. godine? pre sam kraj utakmice, kada bi sve bilo rešeno... zašto onda niste arlaukali o zlu i pričali o kadijama itd... kažemo zašto niste, ne zato što ti persiram (svojim ponašanjem ti to ne zaslužuješ), nego oni koji su tada bili na čelu prepoštenog Radničkog iz Niša... ti nekome pričaš da je zlo, sram te bilo.

srkiboy82

pre 8 godina

(cartmanx, 2. avgust 2015 12:08)_ U pravu si, nismo isti. Mi nismo imali trenera koji kaže da je igrao nameštene utakmice sa dok je bio trener FKP.

Ag

pre 8 godina

@cartmanx, Nazalost, mislim da ste im samo vratili poene iz meca 2013, i onih 4:3. Svako, ko misli da samo jedan od blizanaca namesta, se grdno vara.

Deda Pera

pre 8 godina

10 puta sam pregledao snimak i ne vidim da je gol bio iz ofsajda. Cisto neutralno gledam.

U trenutku upucivanja lopte niko nije bio u ofsajdu, a potom su tri igraca bila iza golmana Radnickog i tada mogu da se dodaju slobodno, po pravilima.

Kada je bio ofsajd?

Za zuti-crveni karton nemam pojma, nisam gledao.

Milenko

pre 8 godina

Ja ne razumem kako to oni vama nisu dali da pobedite? Sto niste poveli 0-2 ili 0-3 kad ste vec toliko bolje izgledali...Valjali ste se na terenu ukupno 10 minuta, igrali zacementirano bunkerski u drugom poluvremenu, penal je bio cist a bogami i oba zuta...Gol iz ofsajda je ocigledan,a zato prosle godine u Nisu kad nam je ponisten cist gol za pobedu, to onda nema veze, tad nije bio ofsajd pa nikom nista, sudije su ok...

Novinar SoS kanala

pre 8 godina

Što bi ukidali fudbal na dve,tri godine!? Zar nije lakše C.zvezdu zbog svega što je prikazala i koliko duga ima oterati u treću ligu,njene funkcionere i onog malog iz KK poslati na jedno mesto...eto rešenja!

AntiSPS

pre 8 godina

Perovicu u potpunosti te razumem i slazem se sa tobom , ali da bi pobedio zlo moras se sluziti njihovim metodama, pa svi vidimo ko je prvak poslednjih 10 godina i na koji način

heatovac

pre 8 godina

Kad bi Mup istrazio namestanja od prosle godine, Vosa bi ispala u 3 ligu, Partizan u 4, a Zvezda bi bila sampion.Ali pravda je tesko dostizna i sve ce ostati na ovome.

konjina

pre 8 godina

Svi u zvezdi su u klubu zbog lične koristi, a ovaj Perović nije zbog svoje koristi u Radničkom, već izrazito zbog sportskog motiva. Od usta odvaja za Radnički? Demagogija devedesetih...

Zemun zakon

pre 8 godina

ma nemoj, zlo kažeš...da li da te podsetim predsedniče na potpuno regularan, ali poništen gol pokojnog Gorana Gogića na Čairu 26.10. 2013. godine? pre sam kraj utakmice, kada bi sve bilo rešeno... zašto onda niste arlaukali o zlu i pričali o kadijama itd... kažemo zašto niste, ne zato što ti persiram (svojim ponašanjem ti to ne zaslužuješ), nego oni koji su tada bili na čelu prepoštenog Radničkog iz Niša... ti nekome pričaš da je zlo, sram te bilo.

Ovo je fiberglas!

pre 8 godina

Ovaj je sebi mnogo dao za pravo! Niko mi se nije izvinio?! Nikada u zivotu nisam cuo ili procitao da se posle utakmice jedan klub izvinjava treneru srugog kluba osim ako se nije desilo nesto ekstremno, kao sto je napad navijaca na tog trenera i njegove igrace ili neka teska povreda, namerno izazvana. Ovde nema govora ni o cemu slicnom. Moguce je da je gol postignut iz ofsajda, mozda nije bilo penal... Igrac Radnickog je iskljucen s`punim pravom. Ali msve to ne daje pravo ovom coveku da daje ovakve izjave.

REALNO

pre 8 godina

80% tačnih informacija, ali ono o plaćanju navijača da dolazi je laž, a i da nije, gospodin bi trebao da cuti iz razloga zato sto svako gostovanje njegovih navijača je plaćeno i besplatno..Zvezda je godinama najgledaniji klub i tako ce ostati. Verovatno zauvek..

cartmanx

pre 8 godina

Meni je bilo toliko zao posle poraza Radnickog,jer mi je bklub sa Nisave oduvek bio simpatican, ma bio sam besan, mnogo vise nego posle poaraza Partizana ciji sam navijac, ali molim gospodina iz Radnickog da nas ne stavlja u isti kos, pominajnjem "blizanaca" i sl. eto mi smo juce posteno izgubili od N.Pazara pa boze moj idemo dalje, jer jednostavno nismo isti i nikada necemo biti, i ne daj boze da smo isti!P.S. Zasto sada kada CZV(uprava) na sve sto naleti sve pokrade ne organizujete 15 minuta za spas srpskog fudbala!? P.S. Molim objavite komentar, nema uvreda izbacuju se daleko teze reci od "pokrade".

NislijaCZ

pre 8 godina

Navijac sam Crvene Zvezde, zivim u Nisu i 20 godina pratim Zvezdu i idem na utakmice kad god mogu. Nikada nam nijedan put do Bg-a nije bio placen od strane bilo koga, a gosn Vidak ako ne plati bus za meraklije, na sledecoj utakmici se skandira "uprava napolje". I da , taj bus koji on plati meraklijama, je za trecinu skuplji nego sto je redovna cena. Nije tu iz svog interesa... SAD KAD SI NAJGORA NA SVETU, JA JOS VISE VOLIM TE...

chupavi

pre 8 godina

Sudija im uzeo pobedu a oni jednom sutnuli na gol i to posle prekida. Nije ih bilo na terenu, i igrali su sa svih 11 igraca u svom sesnaestercu. Fudbal nam propada bas zato sto sve ekipe protiv vecitih igraju sa autobusom ispred gola a posle kukaju da su pokradeni. Prvi zuti za Rosica je zato sto je provocirao publiku posle gola a drugi zato sto je glumio povredu ali posto je bio provociran psovao je i hteo da se bije... Sve po pravilima. Gol mozda iz ofsajda ali penal je cist ko suza. I zasto niko ne pise da je Zvezda imala brdo kornera i suteva, da je imala mnogo veci posed lopte, i tvrdim da ce nakon uigravanja pregaziti sve ovakve JSL nazovi ekipe.

stradivari

pre 8 godina

Glavni arhivator@ pa sad zbog tri utakmice ovog prvenastva Partizan postade posten klub...Gore su stvari radili od zvezde jer su imali bolje mehanizme...a to je ista godina..komsije...ista praksa

Ivan

pre 8 godina

Da, zato kada ti se ni jedan igrac ne oznoji protiv partizana tada je sve ok, nema spornih situacija, kuknjave po novinama i slicnog, izgubite lagano i onda ste sretni. Zvezda namesta ali su vasi ljubimci toliko jaki da i pored toga posteno uvek osvoje titulu.

Главни архиватор

pre 8 godina

Зашто спомињати Партизан,који је на свакој утакмици у прва 3 кола био оштећен?Да није тако,разлика са другопласираном екипом би била 20 бодова,на крају.Против Партизана се редовно свирају пенали,против Звезде..?

*

pre 8 godina

Zvezda mora da plaća navijače od Subotice do Dimitrovgrada kako bi popunila stadion kada su kapije širom otvorene”, rekao je Perović.

Mnogo si smesan grobarcino, pa nismo mi osnovani u Zagrebu da nam treba pasos da gledamo svoj tim. Nego 'ajte vi ća, doma.

rade

pre 8 godina

Ceo zapad ti je zvizdao manipulatore obični. Šta pričaš, koga lažeš? i ko koga plaća? nas četvorica kolima zajedno idemo na svako gostovanje i delimo troškove. Izgleda da si ti još jedan iz Partizanove škole manipulacije tipa Dzombe. Super je to da se sami otkrijete da znamo sa kim imamo posla. ..

nesa

pre 8 godina

Preteruješ. Izgubili ste dva boda zato što kao i svi timovi koji igraju protiv zvezde ili partizana ako povedu ne gledaju da daju još koji gol nego gledaju kako da što više vremena ukradu.

Nikad kao Bane...

pre 8 godina

Sto da ukinu fudbal, pa nije fudbal kriv, neka ukinu te za koje kazes da su zlo... Idi direktno kod premijera, on ce sigurno podrzati tu ideju...

Povidon

pre 8 godina

Vi tako ne funkcionisete ali zato kada trebas konkretno da kazes ko vam je nudio novac da namestite onda opet ona stara prica "neko". Mozda je diskutabilno da li je bio ofsajd ili ne, nije sporno da je Zvezda ocajno igrala ali ni vi niste zasluzili pobedu sa 2 suta na gol i 2 puta sto ste presli centar. Igrali ste bunker rodjace i niste bili bolji od ocajne Zvezde tako da pobedu niste zasluzili. Pobeda se zasluzi kada se igra fudbal. Isto vazi i za nas.

1003

pre 8 godina

Da je zvezda imala sudjenje kao sto je imao Radnicki, o tome bi se pisalo danima,uprava zvezde nebi zatvarala usta, a sigurno da bi se javio i AV.

Koma

pre 8 godina

Za sve je u pravu sem da im neko nije dao da pobede Zvezdu. Crveni je vise nego zasluzen, tj drugi zuti a mogao je i direktan crveni. Taj igrac je dobio manji udarac i poceo da simulira povredu valjanjem po terenu, kad mu je neko prigovorio sa klupe Zvezde on je iste sekunde zaboravio na povredu skocio i poceo da psuje tog Zvezdasa. To je bio tek 60min, a i celo drugo poluvreme ste se valjali po terenu i odugovlacili, nise hteli da igrate a mogli ste dotuci nikakvu Zvezdu.
Sudjenje jeste bilo malo domacinsko, ali nista preterano. Malo ko bi svirao onaj ofsajd kod gola u 90om kad situacija nije najjasnija ni na usporenom snimku a kamo li uzivo. Penal je jedino domacinski odsviran, ne da nije bio - jeste, ali blio kome drugom sem Zvezdi i Partizanu ne bi svirali u 90-om minutu na onakav kontakt i na onakav rezultat. Ali opet smo jedan gol je postignut tako da je na kraju pravedan rezultat.

boki

pre 8 godina

onda kazi lepo crvena zvezda a ne blizanci
nekako se izokola stvara prica i izjednacavaju se cz i partizan iako je jasno da su neuporedivi.
ljudi zvezda ima 5 bodova a nisu dali nijedan regularan gol.

neki tamo

pre 8 godina

Kao Zvezdas, pravi a ne placeni, potpisujem sve sto je gdin rekao. Treba ukinuti fudbal u Srbiji i posvetiti paznju drugim sportovima koji donose uspeh, individualnim i kolektivnim.

Ljudi na spec olimp osvoje 15ak medalja u raznim disciplinama, samo po clanak o njima.
Ovde o svakoj utakmici Zvezde ili Part idu izvestaji o utakmici, konf za medije pre i posle iste, izjave igraca, posebne vesti.Drugi klubovi ne postoje za medije. Vosa dominirala u sred Torina, jedva dva teksta napisana a rts ni ne pomislja na prenos. Ima svasta sto bih napisao, ali kako dalje pisem to se sve vise nerviram oko neceg kako stvari funkcionisu u nasoj zemlji.
Pozdrav za sve ljubitelje zdravog sporta i rivalstva medju klubovima i navijacima!

Dovidjenja prijarno

pre 8 godina

"Kad smo kod publike neverovatno mi je i to da Zvezda mora da plaća navijače od Subotice do Dimitrovgrada kako bi popunila stadion"... TOLIKO!

Nemanja Zivanovic BG

pre 8 godina

Zvezdu izbaciti u 3. ligu! Nema potrebe za ukidanjem fudbala, jer postoje mnogi koji hoce da ga igraju. A sve one koji nece, u beton ligu!

Dusan

pre 8 godina

Da, slazem se da Zvezdina uprava lose radi, ali ne vidim kako su to oni odgovorni bilo kako za stanje u srpskom fudbalu? FSS ima svoje organe? Kako su to oni krivi za izbor sudija? Ima li iko iz Zvezdine uprave (osim Kokeze od skoro) ikakvu funkciju u FSS? Ili iz ranijih uprava? Za to krivci mogu biti samo drugi koje ovom prilikom ne pominjrte Pre ce biti da vam je "briga za srpski fudbal" izgovor da se pridruzite kolektivnom lincu Crvene Zvezde koji traje od pocetka prvenstva.

miki

pre 8 godina

Bravo za Real sa Nišave! navijam za Zvezdu ali trenutno je Radnički bolji i zdraviji klub. Mada ruku na srce predsednik je malo preterao. Ofsajd nije bio sigurno to uopšte nije sporno. Penal je bio a ostalo više manje..nije lako ni sudijama kad očas posla ode glava ako oštete Zvezdu..e tu je problem..kao što reče poštovani gospodin..

Pera inspektor

pre 8 godina

Cestitke na komentaru. Slazem se sa Vama.
Molim da svratite sutra do policije i ispricate ko vam je nudio novac za namestanje, do sad nam niste svracali.
Pozdrav
Pera inspektor

mojeime

pre 8 godina

Realno BG blizanci su zlo naseg fudbala.
i nemojte se zavaravati da su jedni bolji/gori od drugih.
Razlika je samo od politucke garniture pa nas tako jasu malo jedni malo drugi.
Dok se njihovim bahacenju ne stane na put nasem fudbalu prosperiteta nema.
Sramno je kako su sezonma u nazad namestalu meceve i pravili pritisak raznih vrsta.
Zvezda je za beton ligu jos od pre 3 godine, to sto se jos uvek takmice govori o drzavi i nista drugo.
Partizan bolje tek da ne komentarisem, finale kuoa sa Vojvodinom ako se secate i milion drugih stvari.

Jednostavno pisem ovo kao iskreni ljubitelj fudbala.
Deco pamet u glavu, ne vidite sumu od drveca, BG blizancima se mora stati na put za dobro Srpakog fudbala!

Iskusni Meraklija

pre 8 godina

Titovi blizanci sa najveće zlo našeg fudbala. Onog dana kada neki treći klub bude šampion zato što je najbolji svanuće i srpskom fudbalu. Dotle- napreDNO!

cenzura ubija

pre 8 godina

drzava prodala NIS uslov da finansiraju Zvezdu
milioni eura NARODNIH para se sliva u zvezdu i partizan
sve zive DRZAVNE i privatne firme MORAJU da finansiraju zvezdu i partizan
rezultat 0.
u Evropu gube od amatera.
u domacu ligu namestaju.
dokle god bute tako,nas fudbal ima da bude 0.
RAK srpskog sporta

Ag

pre 8 godina

@cartmanx, Nazalost, mislim da ste im samo vratili poene iz meca 2013, i onih 4:3. Svako, ko misli da samo jedan od blizanaca namesta, se grdno vara.

nozse

pre 8 godina

zasto ovaj odgovorni i savesni fudbalski radnik nije prijavio ta lica koja su mu donosila pare za namestanje utakmica? Odmah ga privesti na saslusanje i ne pustati dok sve ne isprica do detalja!

Vlada

pre 8 godina

Pa ako su dolazili i nudili novac, što to niste prijavili i rekli ko su ti ljudi? Da ste to uradili, stao bih iza svega što govorite. Ovako, mogu samo da kažem da ne zaslužujete bolje

srkiboy82

pre 8 godina

(cartmanx, 2. avgust 2015 12:08)_ U pravu si, nismo isti. Mi nismo imali trenera koji kaže da je igrao nameštene utakmice sa dok je bio trener FKP.

C i n i k

pre 8 godina

Ja bih nasu Ligu bar na 20 g ukinuo,i sve koji su u tome bih pohapsio i oduzeo imovinu!Ta nasa "udruzenja gradjana"-FK su LEGLO ORGANIZOVANOG KRIMINALA!

Pazarac

pre 8 godina

Nudili mu novac da izgubi utakmicu,a oni ne funkcionišu tako...gospodine učinili ste krivicno delo ukoliko niste prijavili nadleznim organima ko vam je nudio i zasto.

stanko

pre 8 godina

E stvarno mi je dosta ovih što "znaju sve", "Vide sve"... ali "neće da kažu". Njemu je neko nudio pare prošle sezone??? Pa što nisi odmah prijavio poštenjačino?

Lošmi

pre 8 godina

Ovi sto pozivaju da kaze ko je nudio novac nemaju veze za elementarnom logikom. Bila bi njegova rec protiv optuzenih. Popio bi na kraju tuzbe za klevetu i to je to.
Covek je potpuno u pravu. A pitajte i trenera Vozdovca sta misli o ligi. Covek zapenio na konf za stampu, a po portalima ni reci. Pise se samo kad se dese sporne situacije na utakmicama Partizana i Zvezde...
(Isterivac botova, 02. avgust 2015 12:15)

Možda si u pravu ali ne vidim svrhu izjave neko mi je nudio mito ali neću da kažem ko, gde, i kad. Kako onda da mu verujem da je to istina? To mi je isti fazon kao kada si klinac pa se hvališ ortacima da imaš devojku, ali je ne znaju jer nije iz kraja i nećeš da im kažeš kako se zove. Tj nemaš devojku.

raki

pre 8 godina

kako ja shvatam zakon ovaj covek je saucesnik u kriminalu posto nije odmah prijavio pokusaj mita i zasto nije rekao od koga sto krije ionako ce ga policija privesti i morace da kaze njima, inace sve pre toga sto je rekao je tacno i vidi se na koga aludira kroz ceo tekst i cije ime pominje ali nije dovoljno hrabar da to policiji i prijavi

Milos

pre 8 godina

Sve je tacno. Dosta je vise ulaganja u 'blizance' u svim sportovima. Ima sporta i ljudi i van Beograda. Odbijamo da budemo gradjani drugog reda.

Svevladovic

pre 8 godina

"Bilo je situacija prošle sezone kada su nam donosili novac da bismo izgubili utakmicu, ali mi tako ne funkcionišemo. Nikada nikoga nećemo pustiti, tako bih izdao sebe i svoje principe”, zaključio je Perović.

Ajd' kad si toliko principijalan pravac u tuzilastvo sa imenima i svedocima. Namestanje utakmica je ozbiljno krivicno delo a prikrivanje tog dela se naziva saucesnistvo.

nekad zvezdaš

pre 8 godina

Čovek je objasnio kako fudbal, a i ostalo u Srbiji funkcioniše, pogotovo u poslednjim rečenicama.
Ne treba fudbal ugasiti u Srbiji, nego Blizance. Zajedno sa fss oni su grobari fudbala, kao trenutna vlast Srbije.

borko

pre 8 godina

“Odgovorno stojim iza te tvrdnje. Bilo je situacija prošle sezone kada su nam donosili novac da bismo izgubili utakmicu, ali mi tako ne funkcionišemo. Nikada nikoga nećemo pustiti, tako bih izdao sebe i svoje principe”, zaključio je Perović za

Pa sto care nisi otisao u policiju i sa dokazima prijavio da te je neko terao da namestis utakmicu

Šavija Alonso

pre 8 godina

Ako si ikad trebao da povučeš ekipu sa terena, to je bilo sada. A istina jeste da ništa ne bi postigao - Zvezdi bi dali tri boda, Radnički bi bio žestoko kažnjen, i sve bi se zaboravilo za nedelju dana.

Груја Смедеревац

pre 8 godina

Или укинути фудбал (сениорски, клинце треба свакако пустити да играју), или још боље, угасити "близанце". А пре свега медији треба да пишу о сваком занимљивом детаљу из других клубова, а да престану са писањем романа о томе шта је помоћник заменика потпреседника неког од близанаца доручковао пре три дана. Уколико се близанцима ускрати медијска пажња, све ће моћи лакше да се среди!

TerzaKokeza

pre 8 godina

Gospodin kaze da su mu nudili neki prosle sezone da namesti utakmice. Zasto tada to nije prijavio policiji? Zasto sada ne prijavi? Zasto ne reaguje tuzilastvo? Covek je licemeran.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (iznogud, 2. avgust 2015 12:36)

Upravo tako. Ovo što radi nekada velika CZ je svinjarija, iz čiste obesti i nemoći na terenu. Taj klub nikada nije bio na nižim granama u istoriji. Siluju domaći fudbal. Ali, ovakve neodređene optužbe, gde čovek saspe gomilu floskula i ne kaže ništa, pritom priznjaući da nije prijavio pokušaj podmićivanja pokazuje svu moralnu bedu ovog društva. Nema hrabrosti, nema volje za promenama , nema integriteta, nema ničega. Ima samo ovih kafanskih prepucavanja od 2, 3 dana posle kojih sve ostaje isto, Posle ove izjave bi u svakoj normalnoj državi ovaj bio pozvan na razgovor u policiju zboga eventualnih saznanja o kriminalnim radnjama. Posle koga bi neko ili bio uhapšen i optužen ili bi se on izinio javnosti zbog obmanjivanja.

milan niš

pre 8 godina

@neki tamo
Bravo za komentar i bravo za hrabrost gospodina Perovića.U Srbiji se i glava gubi kad neko takne 'blizance' 'srpskog' 'fudbala'.

stanko

pre 8 godina

E stvarno mi je dosta ovih što "znaju sve", "Vide sve"... ali "neće da kažu". Njemu je neko nudio pare prošle sezone??? Pa što nisi odmah prijavio poštenjačino?

Djura frizura

pre 8 godina

iz Šapca pred svaku utakmicu zvezde dobijam fb obavestenje o besplatnom prevozu i ulasku na sever o trosku navijacke grupe. toliko....

88

pre 8 godina

To svi znaju... Godinama se optuzuje Partizan za placene titule, namestene utakmice, imamo filijale, a pobedjivali smo ih svake godine u derbijima, Tole itd... Godinama Grobari slusaju te price... E sada kada su i oni konacno pokazali da rade to(da se razumemo to rade jos odavno), cak i gore od Partizana, sada se odjednom bune pljuvaci Partizana, kako je komsinica na "udaru" drzave, medija... Kako da ne... Kad se pljuje Partizan onda je ok, a sad nije... Obraz djon!

iznogud

pre 8 godina

Gospodin kaze da su mu nudili neki prosle sezone da namesti utakmice. Zasto tada to nije prijavio policiji? Zasto sada ne prijavi? Zasto ne reaguje tuzilastvo? Covek je licemeran.

ALEKSANDAR

pre 8 godina

Partizanovac sam,i za Partizan i Zvezdu je u pravu.Ima tu previse bagre koje se treba resiti.Medjutim nervira me jedna stvar!Uvek spominju kako se liga igra zbog Partizana i Zvezde,i kako samo oni titule osvajaju!Pa evo zasto Vojvodina nebi oavojila(ja sam iz N. Sada) bilo bi mi drago!?Ne moze zato sto nisu nikad napravili jaci tim od "blizanaca",a pazite Novi Sad,Nis,Kragujevac... su gradovi koji imaju mogucnost da poguraju klubove,da uloze nesto novca i bice jednaki i borice se za titulu! A posto poznajem sportske prilike u N.Sadu,to se nece desiti jos skoro,zato sto je ovde takav sljam u nekim sportovima(kosarka,fudbal) da dok su oni tu ovde nece biti dobro!!!Pa Novi Sad nema dva prvoligasa u ovoj ligi,pa nema ga u kosarci nigde,i sta sad treba da krivimo Zvezdu i Partizan!!!Malo sam i skrenuo sa teme,ali sve je to povezano,nadam se da ce mi pustiti komentar!!!

maiden serbia

pre 8 godina

Naravno sad će iskompleksirani beogradjani da pišu kako je njegov klub još gori samo zato što čovek kaže istinu o beogradskim "velikanima".

gremlin

pre 8 godina

Nisu oni zlo,oni koji malo hoće da budu objektivni...koriste reč"kontraverzni biznismeni"još NAPREDNI...p.s.još 3 pojačanja,i para vam stiže,a struja poskupljuje...

Hoces Iskreno?

pre 8 godina

Svi koji pricaju da fudbal treba da se ukine na odredjeni period i ne zasluzuju nista bolje od trenutnog. Pa vi jos iz komunizma niste izasli!
Ne treba fudbal da se ukine,nego odredjene njuske u zatvor da se strpaju,menadzeri i menadzerske agencije zakonom odstrane iz fudbala i to na nivou FIFA i UEFA iii jos mnogo toga moze da se uredi,zakonima,ne nekim sankcijama. Nego mi u Srbiji ne znamo za demokratske nacine,nego samo za "cvrstu ruku" . Zato i zivimo ovako divno.

baba Vanga

pre 8 godina

Covek nije nista rekao. Kazi bre ko je taj koji Ti je donosio novce i sve ce se odmah raspetljati ... a ne da ukidamo fudbal koji je predivan sport...

Hulk

pre 8 godina

... a potom su tri igraca bila iza golmana Radnickog i tada mogu da se dodaju slobodno, po pravilima...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Deda Pera, 2. avgust 2015 12:13) # Link komentara

Ajde deda... reci nam po kojim to pravilima. Po fudbalskim nije, mozda u malom golfu...

fvhj

pre 8 godina

eto,nek policija reaguje,zovite čoveka na razgovor i nek kaže ko mu je nudio pare i nek klupko krene da se odmotava...za to vreme suspendovati našu ligu

navijac Reala sa Nisave

pre 8 godina

Bravo Vidace, svaka ti je na mestu.Samo me strah da ne prodjemo kao ranijih godina kada smo dizali glas protiv fudbalske mafije pa desetak godina nismo videli super ligu.I jos nesto mozda je najbolje da naprave beogradsku ligu pa neka igraju tamo protiv svojih klubova a ostatak Srbije neka igra svoju ligu pa ko je bolji neka pobedi.

Isterivac botova

pre 8 godina

Ovi sto pozivaju da kaze ko je nudio novac nemaju veze za elementarnom logikom. Bila bi njegova rec protiv optuzenih. Popio bi na kraju tuzbe za klevetu i to je to.
Covek je potpuno u pravu. A pitajte i trenera Vozdovca sta misli o ligi. Covek zapenio na konf za stampu, a po portalima ni reci. Pise se samo kad se dese sporne situacije na utakmicama Partizana i Zvezde...

aco

pre 8 godina

Ukinuti fudbal, a pre mesec dana smo bili prvaci sveta? Ne treba ici u krajnost. Potrebno je privatizovati najvece klubove i veci deo problema je resen.

dimitrije

pre 8 godina

Ima li iko iz Zvezdine uprave (osim Kokeze od skoro) ikakvu funkciju u FSS? Ili iz ranijih uprava?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Dusan, 2. avgust 2015 12:41)


Ne znam gde ti živiš kad ne znaš da je Branimir Babarogić godinama vodio sudijsku organizaciju. Šta želiš više od toga?

Dušan Mrakić, Đorđe Stefanović...

Pedja

pre 8 godina

Ja sam Zvezdas po rodjenju i ubedjenju , ali ovaj covek je potpuno u pravu ! Unistavaju nam Zvezdu godinama, tribine lazno popunjene, kasa Zvezde u minusu 55 miliona evra , a ovi strsljenovi oko nje puni ko brodovi !

I jos nam se hvale kako su oni najveci zvezdasi... STRAHOTA !

qwerty

pre 8 godina

Covek je u pravu.
Sve moze da se resi, ali nema dobre volje, inicijatice ili bolje resi ima vise onih kooji vuku na drugu stranu.
U upravnim odborima blizanaca iz Bg sede politicari.
A svi vec dobro znamo da su politichari naseg drustva sljam.
Necu dalje da pisem, samo cu da se iznerviram bez potrebe.
Odo napolje na svez vazduh.

Munja

pre 8 godina

Opa! Sad treba da reaguje tužilaštvo, da policija uzme izjavu i imena svih koji su donosili novac za nameštanje utakmica, pa istraga i suđenje. I sve bi se rešilo da sa ima volje. Ako se posle ove izjave ništa od navedenoga ne dogodi, biće jasno da živimo u slaboj državi.

Miodrag

pre 8 godina

Posle ovih izjava ocekujem da ce se Radnjchki ove godine zhestoko boriti za opstanak.Aparat ce da dejstvuje pocevshi od skedeceg kola.

Mifoslav

pre 8 godina

Pa majku mu, ovde je jedan dobar deo ostrascenih likova ( ne mogu sre zvati navijacima ), slep pored ociju ili glup. Sta vi zamisljate, ja dodjem da pokusam da stelujem utakmicu i to objavimo preko megafona da svi cuju i da me je lakse strpati u zatvor. Boze blagi, spasi ih. Tuzilastvo ne moze dici prijavu bez dokaza, a onaj ko je optuzen moze podici protivtuzbu sa zahtevom za naknadu stete ako nema dokaza. Mozda vam je sad nesto jasnije, ali s obzirom na vas IQ, sumnjam. Objavite ovo ako za Boga znate, ako se bar jedan od ovih likova prosvetli posticemo uspeh.Kakav taksv.

Евроталибан

pre 8 godina

Добро ајде да угасимо "близанце" и шта онда, мислите да се напредни неће "инфилтрирати" у неки нови клуб, уствари где год има профита ту су напредни и СПС крпељи, немојте да сте наивни толико.

la haine

pre 8 godina

Slažem se, ali se sve plašim da ste vi ostali svi sveci... Sve bih vas ja u paketu proterao iz fudbala, fudbal u Srbiji sveo na amaterski nivo, da se krene iz početka, sa ljudima koje interesuje fudbal, a ne da nam menadžeri vršljaju, vedre i oblače!

B9..

pre 8 godina

Slazem se u potpunosti sa Perovicem. U Srbiji treba rasformirati fudbal na jedan određeni period kako bi se ocistio od lopova!!! Bar na 3 godine.

mare nis

pre 8 godina

Cigani bre mi smo igrali fudbal i za to vreme vi ste imali 0 ( NULA ) suteva na nas gol a mi smo vodili i samo vas je Rajkovic spasio da ne primite i drugi.E onda je onaj nesrecni sudija uzeo sve u svoje ruke i onda se vise nije igrao fudbal a tu se najbolje snalazite.

krenite

pre 8 godina

Тужилаштво да реагује одмах и да га позове за исказ у вези понуда да пеошле сезоне намешта мечеве!

cartmanx

pre 8 godina

A vi iz nisa kao niste zlo? Kladim se da ga nista nistu ni razumeli znate kako oni pricaju! Vetar u ledja!!!
(Vetar, 2. avgust 2015 11:39)

Kako "oni" pricaju, molim te, evo obajsni mi?Ako si gledao promasaje od filmova poput "Zone Zamfirove" gde je potpuno promasen stari niski jezik, jer su igrali glumci iz BG-a ali ne svojom krivicom,e onda je stvarno nejasno, vec oskarovac Sotra je tako nesto nametnuo. Pa sta mislis da se ovde u BG-u prica pravilno gramaticki slusaj samo akcentovanje voditelja dnevnika na RTS ako uopste znas sta je to ili da ponizavas druge delove Srbije koja ionako siromasna(juzna) sluzi samo da se crpi novac iz svih oblasti pa i sporta, nema ni na jednoj znacajnijoj funkciji u drzavi coveka iz Nisa.E zato FK Radnici(iako sam navijac PFC-a) nema ravnopravan tretman vec dugo, jedino sto g.dinu zameram sto PFC I CZV stavlja u isti kos("blizanci"), i sto ako zna ne kaze ko je nudio namestanje utakmica. Ti nemas kopleks vise vrednosti, nego nize, jer komleks vise vrednosti ne postoji on proizilazi iz kompleksa nize vrednosti. Verovatno zivis u centru BG u Zelezniku ili Grockoj(uz duzno postovanje prema gradjanima tih naselja).

Rade

pre 8 godina

Konačno da neko smogne snage da kaže istinu. Beogradski "fudbalski stručnjaci" su uništili fudbal u Srbiji i reprezentaciju...Pokušavaju i u drugim sportovima, ali im ide malo teže. Na žalost, sve dok prvi čovek srpske vlade bude ostrašćeni navijač u ovim problemima bolje neće ništa biti. Kriminalci će voditi kolo. Tu je problem, uticaj "države" na postavljanje ljudi sumnjivog moralnog i ljudskog integriteta i na nepodržavanje privatizacije klubova...

Rade

pre 8 godina

"Deda Pero", zato nam tako i ide zato što svi znaju pravila, a nije tako. Kada se nadje dva ili više igrača ispred protivinočkog golmana poslednji koji primi loptu i sprovede u mrežu mora da bude santimetar, dva, tri...iza igrača koji mu je dodao, u protivnom je ofsajd. U ovoj Situaciji Jović je bio i ostao najistureniji...Može i ceo tim da se nadje ispred golmana, ukoliko je prvi prijem lopte bio kada su najmanje dva igrača ekipe koja se brani, uključujući i golmana bila ispred, ali u trenutku prijema taj igrač koji će je kasnije sprovesti u mrežu mora da bude iza onog koji mu je dodao.

Aleksandar

pre 8 godina

Potpuno se slazem sa ovom tvrdnjom coveka.Volim Crvenu Zvezdu i dugo godina je pratim.Nisam placen da navijam za nju i ma sta da se desi,nema drugog kluba za mene.Ono sto je porazno za klubski fudbal u nasoj zemlji je to sto ljudi svoje karijere(citaj komplekse),licne, politicke,finansijske,marketinske vezuju za velike klubove kao sto su Partizan i Crvena Zvezda.Nije problem sto oni to rade nego sto imaju potporu u drustvu i politickom trenutku i oni bez ikakvog 'miraza'ulaze u njih.A,iz njih posle neuspeha i finansijskog kraha za klub,a licnog bogacenja ilaze bez provere koliko su teski materijalno.Moral za njih ne postoji.Kada se budemo resili placenih navijaca, karijerista koji su niski ,a vole velike automobile i imaju mali ...,tada ce nasem fudbalu doci boljitak.Dotle...Ko ziv ko mrtav.

Nex

pre 8 godina

"A vi iz nisa kao niste zlo? Kladim se da ga nista nistu ni razumeli znate kako oni pricaju! Vetar u ledja!!!
(Vetar, 2. avgust 2015 11:39)"

Au brate, ala si ti nepismen! (Ja, inače, nisam iz Niš(a).)

mare nis

pre 8 godina

Aj sad svi koji kazete da je trebao da ode u policiju,tuzilastvo ili gde vec da procitate komentar koji je potpisao "Isterivac botova"

Kodjiro

pre 8 godina

Samo da podsetim da je Perović založio svoj stan da bi Radnički mogao da odblokira račun. Tako da nas zaobidjete sa pričama kako su svi isti .... Mi smo za nove Zvezdine Zvezde (ćorke, terza i kokeza) druga dimenzija.

Maximus

pre 8 godina

@@@(Deda Pera, 02. avgust 2015 12:13)
Ajde ako mora da ti se crta...dobro pazi:u trenutku centaršuta možda i nema ofsajda ali kontakt Jovanovića sa loptom je ključ svega,to je poslednji pas ka Joviću koji daje gol a nalazi se u čistoj ofsajd poziciji.Sve se lepo vidi,ne znam što se svi prave slepi kod očiju...

Mare

pre 8 godina

Resenje je u privatizaciji, ali vodje navijaca to ne dozvoljavaju. Nista se nece promeniti ako dodje nova uprava, toliko se uprava promenilo i rezultati su isti, potrebna je privatizacija.