Utorak, 22.08.2017.

10:19

Aca trica: Sa Banskih dvora naređeno da siđemo s postolja

Prokletstvo koje prati košarkašku reprezentaciju Hrvatske počelo je 1995. godine, nakon silaska sa pobedničkog postolja na Evropskom prvenstvu u Atini.

Izvor: Tanjug

Aca trica: Sa Banskih dvora nareðeno da siðemo s postolja IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

139 Komentari

Sortiraj po:

miro split

pre 6 godina

Normalno da smo morali pobić sa postolja.Hrvatska je tek bila stvorena,a moguće je da bi se neki naš košarkaš zabunija i zaboravija,pa počne pivat na sav glas Hej Slaveni.
Navika je gadna stvar.
Zamisli situaciju u kojoj i Srbi i Hrvati revu himnu prople države.
Ovako smo izbjegli opći kaos i ludilo.
Pametna odluka našeg vođe koji ka general JNA i provjereni komunista zna da srce zaigra na Internacionalu i Hej Slaveni.

mare

pre 6 godina

da ste tad bili ljudi i pravi sportisti mozda bi ste i do sada neki put bili na postolju i slusali himnu boze pravde...nadam se da ce te sada skupiti m i saslusati boze pravde!!!!!

Bora

pre 6 godina

Legenda kaze da cela njihova reprezentacija zapali svece i ocita Oče naš u Hramu Svetog Save u Beogradu kako bi se kletva skinula... Vratite se veri predaka. Dotle nista od medalje.

Змајевић

pre 6 godina

Хрватска нема оно најважније: доброг селектора. У Европи данас се игра ткз. "шаховска кошарка" и удео селектора у игри је огроман. Не побеђује тим који има најбоље играче него тим, који уз подразумевану дисциплину и физичку спремност, води најбољи стратег и тактичар. Када су наше кошаркашице биле првакиње Европе оне су то постале зато што их је водила Марина Маљковић, а не зато што су биле најдоминантније и сл.

Terenac

pre 6 godina

nimalo nežalim, slušati himnu koja je u HR predstavljala sve najgore u to vrijeme a i poslje onakog nakaradnog finala svaka čast za potez i još se naježim kada vidim to
(mm, 22. avgust 2017 11:59) 

A predak ti 1918. plakao od srece pevajuci himnu zajednicke drzave. Obelezavao se tada kraj 800 godina ciscenja madjarskih stala.

Siniša

pre 6 godina

Kao prvo, nije on Aca trica već Aco trico a kao drugo, možda su iz Banskih dvora sad naredili da se i vrate na postolje a zna se da su Hrvati veoma poslušan narod, naročito kad naredjuje vrh.

nn

pre 6 godina

A predak ti 1918. plakao od srece pevajuci himnu zajednicke drzave. Obelezavao se tada kraj 800 godina ciscenja madjarskih stala.

A tvoji preci jedva dočekali pa se u Banovini Hrvatskoj ponašali kao da im je to prćija i nekakav dobiveni miraz.
Ostali je povijest i historija ali džaba, za 800 godina ništa shvatio i naučio nebi...

Valjevska podvala

pre 6 godina

Postoji samo jedan nacin da se prokletstvo prekine - srpski Selektor!!!
(Karma, 22. avgust 2017 11:24)

Pa i imaju srpskog selektora

lal

pre 6 godina

@hrasta: ovo je vise sala... veza doduse postoji... u glavama jednih i drugih... jeste iracionalno, ali to je tako...
samo ne znam zasto te to cudi pot3d raznih "fengshuija"... da li slon sa podinutom surlom i da li da gleda ka vratima... raznih karmi... i jos milion stvari...
ne smem ni da pomenem veru... a jos manje popove...

hrvatski meteorolog

pre 6 godina

mi stojimo postojano kao klisurine,
proklet bio izdajica svoje domovine... ;)

Slažem se, bilo je dosta časnih pravoslavaca u Hrvatskoj...
A moja domovina nikad nije bila niti će biti u kojoj popuje Sloba Milošević sa mitinzima "istine".

Jevdja

pre 6 godina

Dokle god se oslanjate na jednog igraca ili dva koji daju 80 posto koseva nikad necete uspeti kod nas svi igraju za tim u tome je razlika.

sasa

pre 6 godina

@johnny, sa prvom recenicom si sebe demantovao ujedno. :) Jednostavno vi nikada nisme imali vrhunsku selekciju, uvek je bila vrlo-dobra ili nesto malo vise od toga. Nema tu nikakvog prokletstva, vec nedostatk kvaliteta koji je potreban za najvise domete. Jednu selekciju vrhunskom ne cini jedan kosarkas, vec timska igra i uticaj kao doprinos svakog pojedinca.Vi to nemate. Kraj price. Balkanske nacije inace cesto mnogo lete u sportu, a nemaju bas toliko povoda za to. Vi ste takav primer u fudbalu, jer mislite da ste medju tri najbolje reprezentacije sveta, sto je suludo, jer niste ni u pet. Traziti opravdanje u prokletstvu je samozavaravanje i pokusaj zavaravanja drugih.

Okram Idul

pre 6 godina

Hrvatima nikad talenat ni igracki kvalitet igraca nije bio problem, vec mentalitet, ako cemo realno (a malo smo ih i mi u par navrata ubili u pojam pa previse gledaju kod nas u dvoriste, ali ne kupe "dobre" stvari). I mi imamo slican problem, ali to nadoknadjujemo prkosom i inatom, kao i ISKRENOM verom da mozemo SVAKOG da pobedimo u kosarci. To je postalo deo "kulture" (sto bi muta rekao, normalno) za sta su zaduzeni mnogi asovi iz proslosti, kao i trenerske ikone jos iz vremena dok smo bili Jugoslavija pa na ovamo. Slicno je i sa Vaterpolom. Moglo bi tako i u drugim sportovima, tipa fudbal, ali tamo se drugacije radi od malih nogu, i ta deca vecinom mastaju o velikim transferima kada zapocinju karijere, a ne o tome da osvoje zlato na nekom prvenstvu, kao sto je to slucaj sa kosarkasima / vaterpolistima. Da bi stvarno uspeli u zivotu, kao i u sportu, morate iskreno verovati u sebe.

Vuk

pre 6 godina

Hrvati kao dobri katolici ne vjeruju u nikakve uroke, prokletstva i slične istočne mračnjake.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (the man, 22. avgust 2017 12:01

Italijani, Spanci, Portugalci cu jos veci katolici, a na civilizacijskoj lestvici su nekoliko nivoa iznad Hrvatske, pa nemaju problem sa sportskim mitovima. Jer, ovo je nista drugo do sportski mit , zbog koga je sport zanimljiv, bez koga bi sport bio samo suva statistika, skup brojeva i dostignuca.Drugim recima, dosadan. Ako vec glumis "zapadnjaka", barem ne glumi bukvalistu..

Made in SRB

pre 6 godina

Pa to što si sve rekao je PROKLETSTVO.... Ahahaha, kakav luzer. "Ne, pa ne moguće!!!! Sudije su priznale trojku"!!! Ma, KECMANE, legendooooo

Marko

pre 6 godina

Prokletstvo?Karma?
Iz kojega ste vi veka ispali?
Hrvatska nakon Kukoca i Petrovica 20 godina nije imala ekipu koja moze daleko.Srbija je uvek bila jaca.
Tu prica zavrsava.Kakvo prokletstvo dinosauri jedni??

johnny

pre 6 godina

Ma kakva karma, imali smo jednu vrhunsku generaciju koja je nakon pogibije Petrovica postala prosjecna. Problem lezi u tome sto je kosarka u HR sustavno unistavana od strane mafijasko-politickih struktura, pogodovalo se jednom klubu unistavajuci sve ostale pa cak i jednog visestrukog prvaka europe. Slican problem je i u nogometu, rukometu i ostalim momcadskim sportovima izuzev mozda vaterpola. HR nije velesila u kosarci niti ce na ovaj nacin vise ikada biti, to je skup par pojedinaca koji mogu tu i tamo nekoga iznenaditi.

Mrkva

pre 6 godina

Kakav je ovo lik. Sve su kao nesrećno gubili, a možda i sada nesrećno izgube, hahaha.
Ne daj bože da izgube zato što su igrali loše, već je sve to nesrećno gubljenje.

maximilijan

pre 6 godina

Stimac im daje trojku sledeci.
(pirocanac, 22. avgust 2017 11:20)

Pa može, ali samo ako odabere u glavnom meniju Reggia Millera za avatar

2+2=5

pre 6 godina

I meni su tražili da idem u rat da ubijam pa nisam, tražili su mi da mrzim pa nisam ali ipak ja sam gubitnik tranzicije i nisam yesman. Mogu da traže tvoje je da li ćeš ili nećeš, siromašno obaveštenje jadnog čoveka.

kosmetski smor

pre 6 godina

Realno, sportisti su vrlo često pod pritiskom politike. Evo i sad se vrši pritisak na naše sportiste da sidju sa postolja ako na njemu bude sportista sa područja Kosova... koliko se to razlikuje od '95 i hrvatskog poteza...?
Drago mi je da je Aca dao ovu izjavu, vidiš negde da ima normalnih ljudi i normalnih rezona...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Boban Bg, 22. avgust 2017 11:23)

# Link...ja , care nigde po novinama nisam video , niti procitao da se vrsi pritisak da srbi sidju sa postolja ukoliko se pojave albanci....nece mi objaviti ako napisem siptari, nece svakako , al nema veze.....vec nasuprot, boza maljkovic vec tri dana kako moramo da ostanemo na postolju....mada sad razumem tvoj komentar, mora krug dvojke da se dodvorava svakom....

hrasta

pre 6 godina

Neshvatljivo mi je da se u 21. veku pise o prokletstvima. Neshvatljivo je bilo da se tako razmislja i u 17. al ajd da ne trazimo suvise.
Samo da vam objasnim sta to podrazumeva: svako ko veruje u to, misli da postoji realna, kauzalna veza izmedju silaska s postolja i neosvajanja medalja na kasnijim takmicenjima. To dalje znaci da postoji neki entitet koji cini da Hrvatska lose razvija talente, lose postavlja taktiku, da lopta izlazi iz kpsa, kvari mehaniku suta ili tehniku odbrane, npr. Saricu, samo zato sto je pre 22 godine, kad on valjda nije ni bio rodjen neka druga generacija sisla s postolja.
Pa tako ne bi razmisljao pismen covek ni pre hiljadu godina!

kletve nas opominju

pre 6 godina

Na postolju mora da se odstoji, ko god drugi da stoji na njemu kakva god muzika ili publika da se čuje u pozadini ono mora da se ispoštuje, ako mu nađeš neku zamerku i odeš od njega ono te više ne prima nazad, dakle Hrvati ovo vam je uputstvo za skidanje kletve: napravite postolje, zauzmite istu poziciju trećeplasiranog, na ono najviše postavite nekog/nešto što jako mrzite (može i maketa), pustite u pozadini himnu/muziku koja vam je omražena, mirno stojte i probajte da ne mrzite tih nekoliko minuta - to je to, ali upamtite, nakon skidanja kletve, najpre će vam jedino treća pozicija biti dostupna..

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 6 godina

Mislim da ove godine skidaju prokletstvo. Nije da ih volim ili nešto, ali mislim da im je ekipa sazrela, dobri igrači, bez otkaza i povreda, igraju dobro, svi u formi...

princ rima

pre 6 godina

nimalo nežalim, slušati himnu koja je u HR predstavljala sve najgore u to vrijeme a i poslje onakog nakaradnog finala svaka čast za potez i još se naježim kada vidim to
(mm, 22. avgust 2017 11:59)

"jedino su ljudska glupost i univerzum beskonacni" Albert Ajnstajn

jovana

pre 6 godina

Грмимо на Маљковића што је против тога да бојкотујемо постоље са представницима Косова* - а онда се подсмевамо Хрватима што су то постоље напустили онда кад нису нас признавали, као што и ми сад не признајемо Косово*. 
И, наравно, по старом добром обичају имамо "валидне" аргументе да то није исто - а јесте исто... него смо ми недоследни, као и обично.
(Зоки, 22. avgust 2017 11:11)

Naravno da nije isto, brkas stvari, to sto su hrvati uradili je isto kao kad bi danas predstavnici Kosova* sisli sa postolja, a ne mi!!!

Gde ja živim

pre 6 godina

@Зоки

Ja se apsolutno slažem sa tobom i smatram da je Udovičićeva izjava od prošle godine bacila veliku ljagu na njegovu sportsku karijeru. Ne volim način na koji je Maljković izabran, ali tu odluku i izjavu maksimalno poštujem. Sport i politika NE SMEJU da se mešaju NIKADA.

Petar Pan

pre 6 godina

Najnesportskiji potez kojeg sam u životu video. Aco, ili si sportista ili to nisi. Ti i svi oni koje sam zaista mnogo voleo kao košarkaše, poput Kukoča i Rađe ste pokazali da ste sve drugo saem sportisti. Bez integriteta i identiteta. A i jedna lingvistička poruka za osobu koja nas je uputila da Aca nije Aca nego Aco: molim da se naučite padežima. Nominativ je prvi padež i nema nikakve veze sa petim padežom, vokativom. Dakle na pitanje: ko ili šta se dobije odgovor - Aca. A na pitanje: pozovi dotičnog - može se čuti: Aco! Toliko o lingvistici nepismenoj osobi koja svoju nepismenost hoće da proda kao pismenost a našu pismenost vidi kao nepismenost.

Zile

pre 6 godina

A ja mislio pored ekonomskih, kulturnih, sportskih i svih drugih sankcija koje su tada trebale da uruse moral, nacionalno jedinstvo i samu drzavu na kraju, da je "momcad" iz HR sisla jer su smatrali da su bolji. Pa i oni su imali neku svest o tome da li treba ili ne da se sidju sa postolja. Sta hoce da kazu da su morali jer bi ih streljali, pa to nisu radili ni u zlocinackoj Srbiji ?
Svi ti potezi nesretnih 90-tih imali su samo jedan cilj "propagandno satanizovanje" jednog naroda a posledice osecamo i danas posle 20-25g a koliko ce da traje znace nasi unuci.

the man

pre 6 godina

Hrvati kao dobri katolici ne vjeruju u nikakve uroke, prokletstva i slične istočne mračnjake. Istina je jedna, nakon sjajne generacije, a posebno pogibijom Dražena nikad se nije ponovila ni slična generacija. Hrvatska dosad je u najboljem slučaju imala ekipu za prvih 8, nikako da bi bila favorit za medalju. Nije ni sad favorit, iako kao nikad u zadnjih 20 godina ima igrački tandem za najveće stvari, ali je ostatak kadra još uvijek tanak. Za par godina će sve osim medalje na svakom prvenstvu biti neuspjeh, čim do kraja stasaju Hezonja, Žižić, Zubac, Bender, Bajo i drugi.

Panda

pre 6 godina

I ja bih napustio ne zbog košarkaša nego zbog te himne. Ne želimo je ni čuti ni slušati,jednostavno mrzimo tu himnu koja je podsjetniku na tamnicu zvanu bivša država.

Simeon

pre 6 godina

S obzirom da je selektor reprezentacije Hrvatske Srbin bas kao i dva njihova najbolja igraca Bogdanovic i Saric, svakako nisu bez sansi na ovom prvenstvu.

Goran

pre 6 godina

"nimalo ne zalim slušati himnu koja je u HR predstavljala sve najgore". Mislis sigurno na stih "proklet bio izdajica svoje domovine".

Kroasan

pre 6 godina

Ja stojim iza ove odluke. Danas je tolerantnije vrijeme generalno, ali sam siguran da bi Vučić ovako nešto volio narediti da Kosovo osvoji zlato, a Srbija broncu. Neće to uraditi jer je takvo vrijeme da svi moramo glumiti liberalnost, ali...

vjeran

pre 6 godina

e srbi moji, pa bas me zanima da kosovari osnuju dvije ili tri kvazi države na podrucju danasnje srbije dali bi vi slusali njihovu himnu. ajde + slušamo
- ne slušamo

JPR24

pre 6 godina

Da ste imali "ono", vi ne bi slusali sta vam politicari govore pa bi ostali kako i dolikuje sportistima... Ali posto ste bile poslune ovce, mozete vi koliko hocete o "odluci, ko i sta i kako", dzaba vam kad niste imali svije "Ja".

boki

pre 6 godina

necete ni ovog puta uzeti medalju,ipak su srbija spanija franuska i litvanija kvalitetnije od vas.Vi ste na nivou grcke turske italije

yamb

pre 6 godina

Koje bre prokletstvo. Njima se repka raspala, svakakvi su šetali kroz njihov savez (kao kod nas u rukometu). I opet su imali sjajne igrače, ali nikad nisu napravili tim kako treba. Kao i u vaterpolu, samo je pitanje vremena kada će osvojiti medalju i kada će nas pobediti. Na žalost ili na sreću, ista smo genetika i sličan mentalni sklop i to je tako. Kako u vaterpolu i košarci, tako ćemo i mi njih pre ili kasnije u fudbalu i rukometu. Decenije su pred nama... (Jedino ne znam za odbojku, nešto ne vidim da uopšte išta rade u tom sportu).

Požuri polako

pre 6 godina

Sve je to samo naknadna pamet i nevešt pokušaj pravdanja za glupost koju su napravili.
O tome je Kukoč pričao još pre deset godina na HRT-u, ima video na youtube može se lako proveriti.
To što je Aca tek sad skupio petlje, da kaže ono što smo svi znali nije neka hrabrost, već jeftino vađenje fleka.
Svi su složno podržali naredbu svog vrhovnika, u starahu za svoje stražnjice i privilegije i vratilo im se sa kamatom.
Sve je to sad samo deo istorije, što neko reče, pitanje je kako bi naši košarkaši postupili da nama narede silazak sa postolja zbog Kosova recimo.
Ne treba zaboraviti da je Saša Djordjević kao kapiten, bez pardona dao pehar u ruke Miloševiću sa velikim osmehom na licu, tako da ne treba baš ni prestrogo moralisati o postupku hrvatskih košarkaša.

Sport

pre 6 godina

Hrvatska je imala generacije koje su mogle više, ali se uvek pravila greska sa forsiranjem dva igrača po 35 minuta bez obzira ko je protvnik. Aca trica radi to ponovo i tu je zamka u koju svi upadaju. Kada se dođe do bitnih utakmica on će imati istrošena dva startera i preumorna, a onda pada koncentracija i ucinak. Ako bude znao da rasporedi minute biće to mnogo bolje, ali prijateljske već pokazuju da će teško nešto biti od toga.

dragan

pre 6 godina

"ja lično tako nešto ne bih nikada napravio, ali tako su odlučili ljudi u Zagrebu"

Pa nije tacno, napravio si to i sisao. Da si bio Duci Simonovic, ne bi sisao. I Tito je naredio da reprezentacija ostaje na OI u Minhenu, jer su nasi hteli da se povuku, jer je bilo dokazano da je Portoriko bio dopingovan, a utakmica nije ponistena. Jedini je Duci bio doledan, on je bo on, ali ti nisi ti. Ne osudjem, ali nemoj da kazes da ne bi to ucinio kada si ucinio.

vito

pre 6 godina

cemu pljuvacina po aci?ovo je korektna izjava..u to vreme ne poslusati naredjenje odozgo je ravno samoubistvu..svi oni su posle dosli u hotel Karavel i cestitali nasim kosarkasima..bio sam licno tamo i uverio se

Resava

pre 6 godina

Realno, na SP i OI ako i mi i hrvati budemo kompletni, to ce biti dve najbolje Evropske ekipe. Bojan i Dario su im sada na EP glavni igraci. A malo li je?

Oxi

pre 6 godina

(the man, 22. avgust 2017 12:01) 
 Citava hrvatska kosarka se svodi na dva porodicna projekta, visoki Dalmatinci Saric i Zizic, i tri visoka Bosanca, Bogdanovic, Bender i Zubac. Hrvatska je svetlosnim godinama daleko od uspeha u kosarci, a koji ce afrikanizacijom ovog sporta postati sve tezi cak i za Srbiju.

mali glas puno znaci

pre 6 godina

Muka mi je od komentara "ja licno ne bih tako, ali sam dobio politicke instrukcije da uradim.....bla bla bla".Upravo to je ono sto razlikuje coveka sa integritetom i onog bez istog.Da su svi ostali na postolju, mozda bi imali "ribanje", ali nista strasnije od toga.Ne zaboravite da je Goran Ivanisevic odbio da igra prijateljski mec sa Franjom Tudjmanom, i jos uvek je ziv i zdrav i Hrvati ga obozavaju.Dakle uvek se svodi na licnu odluku i licni integritet.

Yoyo

pre 6 godina

Relativno korektna izjava, ali nedovoljno za pročišćenje, ali je svakako pomak.
Za 20-tak godina će verovatno uslediti i izvinjenje, e tada možda i dođe neka bronza.
Do tada, ništa...

EU

pre 6 godina

Spanci ce kalkulisati i gledati nas da dobiju, znaju da smo u lakoj grupi tako da ce izgubiti od Hrvata i koga jos da bi dobili nas u cetvrtfinalu ili polufinalu, a Gasoli će nas relativno lako savladati. Samo razmislite o tome, shvatam ja da im nema Ljulja ali hajde realno da pogledamo, nadao sam se Nedoviću ali on neće igrati ni na ovom Akropolis kupu tako da sumnjam da će ga Đorđević voditi

nesha

pre 6 godina

Zaslužili su prokletstvo Bele Gutmana iz Benfike,na 100 god.na koliko je prokleo Benfiku da ne osvoji ništa.Do sada je "ispunio" oko 60 god. uz izgubljenih 7 finala.Šteta što nas je NBA oligarhija značajno oslabila,verovatno zbog Turaka koji su domaćini i koji znaju ko im je glavna prepreka na isforsiranom zlatu.Setite se svets.prvenstva 2010 i šta je bilo u polu-finalu gde smo ih razbili,ali izgubili:gaženje linije,sudije,publika itd.

Boban Bg

pre 6 godina

Realno, sportisti su vrlo često pod pritiskom politike. Evo i sad se vrši pritisak na naše sportiste da sidju sa postolja ako na njemu bude sportista sa područja Kosova... koliko se to razlikuje od '95 i hrvatskog poteza...?
Drago mi je da je Aca dao ovu izjavu, vidiš negde da ima normalnih ljudi i normalnih rezona...

veliki strumf

pre 6 godina

Aca ne razume rec "prokletstvo". Nije vas proklela FIBA, nema teorija zavere, nisu vas ostetile sudije... Sam silazaka sa postolja prourokovao je nesto sto se naziva prokletstvom, modernije se to moze reci losom karmom. 22 godine su prosle, videcemo da li ce se "kletva" skinuti.

Зоки

pre 6 godina

Грмимо на Маљковића што је против тога да бојкотујемо постоље са представницима Косова* - а онда се подсмевамо Хрватима што су то постоље напустили онда кад нису нас признавали, као што и ми сад не признајемо Косово*.
И, наравно, по старом добром обичају имамо "валидне" аргументе да то није исто - а јесте исто... него смо ми недоследни, као и обично.

Petar

pre 6 godina

Sa trenutnim sastavima Hrvati su možda i favoriti za zlato odmah iza Španije. Mi smo bez Teodosića, Bjelice i Jokića prilično mehanička ekipa u kojoj nema ko da iskreira i razigra. Sve će to da izgleda odlično do trenutka kad se bude lomilo u eliminacionoj fazi. Za te momente mi više nemamo čoveka kojem ćemo dati loptu. Nama će svaka eliminaciona utakmica da bude giljotina i zavisiće od toga kako je rastrčimo i sa kojom prednošću uđemo u završnicu. Jer kad se uđe u poslednjih pet minuta u egalu, mi smo u ovom sastavu suvi prosek i sve je moguće.

mm

pre 6 godina

nimalo nežalim, slušati himnu koja je u HR predstavljala sve najgore u to vrijeme a i poslje onakog nakaradnog finala svaka čast za potez i još se naježim kada vidim to

Boki

pre 6 godina

Sećajući se sarajevskih dana skraja 1985. godine mogu da kažem da je Aca uvek bio korekta prema svima. To šta od njega traži sport je sasvim nešto drugo. Mnoge stvari u sportu se zasnivaju na finti, lažnjaku, varanju protivnika, snazi... pa je onda i sasvim normalno da mnogi sportisti tako počnu da se ponašaju u svakoj situaciji...
Ako Hrvati budu i treći u grupi biće za njih dobro. Španija je jača bez dileme a Crna Gora ima dobar motiv. Ostali su tu da se igraju mada...

Burekdjija

pre 6 godina

Skoro sve ekipe su jako oslabljene, i ovo je sansa da se Hrvati dokopaju medalje..
(maybe, 22. avgust 2017 10:42)

A Hrvati nisu oslabljeni..Hezonja, Žižic i Zubac..

štangla

pre 6 godina

Како год, тад сте били, сишли, више се никад нећете попети на исто..
@(sunčane skale, 22. avgust 2017 10:40)

Hoće, samo selektor mora da otpeva tri puta Hej Sloveni, tri puta Bože pravde i tri puta crnogorsku himnu(Oj Svijetla Majska Zoro).

Han Solo

pre 6 godina

A da probate da igrate pod zastavom EU ili olimpijskom po potrebi?
Ako vas oni odbiju zbog "zavere", javite se poslacemo vam par srpskih.

Siniša

pre 6 godina

Aco, Aco... Niste sišli sa postolja kada ste primili medalje, nego kada se Jugoslavija popela na postolje. Bili ste tu čitavo vrijeme dok je Litvanija primala medalje.

Prika iz susjedstva

pre 6 godina

Prokletstvo? A vi svako malo Albancima kako su pleme i zaostali. Da mi je vidjeti likove te inteligencije koja ovako promišlja...

Andrej

pre 6 godina

Slusao si za saku dolara naredjenja onih koji su planski ubijali i proganjali tvoje sunarodnjake, Srbe... Nisi jedini... Saric je identican primjer, samo s jos vise srpskoga DNA.

Rvat

pre 6 godina

Nije ni Hrvatska kompletna idemo bez pola tima iz Rija i ukupno 4 NBA igraca
A u 1/4 HR i SRB se ne mogu susresti nikako,tek u eventualnom polufinalu
Vi u 1/4 najvjerovatnije idete na Grčku ili Sloveniju a mi na Litvu

NovosadjanChe

pre 6 godina

Cuj naredili. Ko moze de ti naredi da budes govno od coveka. Zapretili su vam kako? Svi ste novcano obezbedjeni bili, igrali van Hrvatske... i zapretili su vam tacno kako? Ili postujes coveka (sportskog protivnika) ili ne. Svako ko je nesto trenirao naucen je da postuje protivnika i da sportski prihvati poraz a ne sidje sa postolja jer, eto, neko je naredio. Keve ti.

basketas

pre 6 godina

pitanje je ko ce pobediti u medjusobnom susretu. hrvati su tek malo slabiji od nas ali mnogo motivisaniji. ne znam da li mi sada u timu imamo hemiju koju smo imali prethodnih godina.

A to se inače u narodu kaže - nemati stida ni srama!

pre 6 godina

"Iskreno, ja lično tako nešto ne bih nikada napravio, ali tako su odlučili ljudi u Zagrebu"

Ovde je sva suština tisutljetnje polupanosti duha. Doduše ovo je i čovečanski problem, ali tisutljetnja kultura tu prednjači u svetu, čak su eto uspeli u tome biti ispred jedne germanske rase koja ima nekoliko nacija koje su ovaj svet zavijale u crno, pa opet tisutljetnji najgori.

A kako to citirana rečenica oslikava muku hrvata?

Pa čovek je tom rečenicom zapravo rekao:"Moja volja je bila Tuđmanova volja, ja nisam bio slobodno biće, ja sam bio rob tuđe volje, i kako god se obrne sramota je moja! Jer sam prikazao da nemam svoju volju iako sam stvoren kao apsolutno slobodno biće!"

E, a zato Srbiju mnogi u svetu ne podnose, jer ovde mnogo nas za svetski, pogotovo germanski ukus, ima svoje ja, svoju slobodnu volju odlučivanja i ne zavisi šta će mu ko reći!

To se zove slobodarski duh!

Slobodan duh krivi samo sebe, ne krivi drugog, jer slobodan duh zna da svaka odluka zavisi samo od njega samog, ne od pitaj Boga koga!

I na kraju, nije problem ni pasti pod tuđu volju, nekad je ona previše jaka i preti po sam život, pa se valja sačuvati i oćutati... ali potom kad sve prođe reći:"ja sam dobar, a on je loš" je problem veliki! Jer ti ne priznaješ grešku i slabost svoje volje slobodne, nego svoju slabost prvdaš i još uzdižeš!

To hrvati rade svih ovih 100 i nešto godina koliko misle da postoje - oni su kao dobri, a nigde slobodne volje prikazane, samo sramota i slabost!

hh

pre 6 godina

Skoro sve ekipe su jako oslabljene, i ovo je sansa da se Hrvati dokopaju medalje..
(maybe, 22. avgust 2017 10:42)

pa i Hrvatima su otkazali mnogi igraci tako da smo egal!

Goran

pre 6 godina

A kako se to zove kada je neko 21 godinu blizu medalje a ne moze da je osvoji. Da su uvek bili daleko od medalje onda ne to bi bilo prokletstvo ali biti toliko godina kandidat za medalju a nikad je ne osvojiti je upravo prokletstvo. Ko zna koliko ce jos trajati. Neka pitaju Benfiku koliko moze da potraje.

TedZG

pre 6 godina

Ne vjerujem u ove priče o nekakvom prokletstvu. To je za malu djecu i babe gatare. Mi jednostavno nismo dovoljno dobri i to je jedina istina. Nekad smo bili velesila a sad nas nema nigdje zato što se ne radi dobro od male djece pa nadalje. Neki će reći pa imamo dobre mlade selekcije. Igrao sam košarku i seniorska košarka je druga priča.
U Srbiji npr. je košarka možda i najvažniji sport a i vidi se da su igrači košarkaški pismeni i vladaju svim aspektima igre.
Kod nas nije takva situacija i kad odem pogledati neku utakmicu ulovim se za glavu kad vidim da play nezna voditi loptu. Danas u Hrvatskoj se svakakvi tipovi nazivaju košarkašima.
Lijep pozdrav svim ljubiteljima ove prekrasne igre u Srbiji.

Merkur

pre 6 godina

Sve nakon toliko godina izgleda relaksiranije i jednostavnije, ali ako ozbiljnije razmotrimo taj istorijski momenat - u tom trenutku mi nismo imali diplomatske odnose s Hrvatskom, praktično smo bili u neobjavljenom ratu, oni su smatrali da im je okupiran deo teritorije (kao mi sada sa Kosovom i Metohijom) - Krajina je pala posle mesec dana... očekivati tada ovaj uslovno i relativno normalni odnos kakav imamo sada - kada igramo i prijateljske utakmice, prosto je bila utopija. Naravno da je tako odlučila vrhuška oko Tuđmana - i ma koliko da je to glupo, nesportski i u svakom smislu gledano s ove vremenske distance bez ikakvog opravdanja... treba uzeti u obzir da nije uopšte bilo neočekivano. Ne treba stvari gledati pojednostavljeno i romantično - previše je u tom trenutku bilo zle krvi u našim odnosima(koju osećamo i dan-danas, a možete zamisliti kako je tad bilo) da bi se jedno sportsko takmičenje odvijalo u čisto sportskom duhu. Srećom, Litvanci su ih pobedili u polufinalu - i izbegnuto je finale s njima... što u tom trenutku nije trebalo ni njima ni nama.

Gde ja živim

pre 6 godina

S obzirom na 2 slične izjave u razmaku od godinu dana, možda i skinu "kletvu". Jeste bio rat, ali sa stanovišta sporta jedna velika sramota. Joj što smo mi baksuzi, a mogli smo da vladamo naredne 4 godine, mada ja ne gubim nadu.

polliok

pre 6 godina

Hrvatska ide na Srbiju vec u cetvrtfinalu,izbeci nas mogu samo ako osvoje grupu i odu u drugi deo zreba a to ce pored Špa. biti jako tesko.Naravno pretpostavljam da cemo mi biti prvi ugrupi.

Bio prošle godine

pre 6 godina

E moj Petroviću..... baš mi je drago što vam narod od koga ste se odrodili nabija takve komplekse u sportu koji porodica Petrović najviše voli.

TedZG

pre 6 godina

Ne vjerujem u ove priče o nekakvom prokletstvu. To je za malu djecu i babe gatare. Mi jednostavno nismo dovoljno dobri i to je jedina istina. Nekad smo bili velesila a sad nas nema nigdje zato što se ne radi dobro od male djece pa nadalje. Neki će reći pa imamo dobre mlade selekcije. Igrao sam košarku i seniorska košarka je druga priča.
U Srbiji npr. je košarka možda i najvažniji sport a i vidi se da su igrači košarkaški pismeni i vladaju svim aspektima igre.
Kod nas nije takva situacija i kad odem pogledati neku utakmicu ulovim se za glavu kad vidim da play nezna voditi loptu. Danas u Hrvatskoj se svakakvi tipovi nazivaju košarkašima.
Lijep pozdrav svim ljubiteljima ove prekrasne igre u Srbiji.

polliok

pre 6 godina

Hrvatska ide na Srbiju vec u cetvrtfinalu,izbeci nas mogu samo ako osvoje grupu i odu u drugi deo zreba a to ce pored Špa. biti jako tesko.Naravno pretpostavljam da cemo mi biti prvi ugrupi.

Siniša

pre 6 godina

Aco, Aco... Niste sišli sa postolja kada ste primili medalje, nego kada se Jugoslavija popela na postolje. Bili ste tu čitavo vrijeme dok je Litvanija primala medalje.

Simeon

pre 6 godina

S obzirom da je selektor reprezentacije Hrvatske Srbin bas kao i dva njihova najbolja igraca Bogdanovic i Saric, svakako nisu bez sansi na ovom prvenstvu.

NovosadjanChe

pre 6 godina

Cuj naredili. Ko moze de ti naredi da budes govno od coveka. Zapretili su vam kako? Svi ste novcano obezbedjeni bili, igrali van Hrvatske... i zapretili su vam tacno kako? Ili postujes coveka (sportskog protivnika) ili ne. Svako ko je nesto trenirao naucen je da postuje protivnika i da sportski prihvati poraz a ne sidje sa postolja jer, eto, neko je naredio. Keve ti.

mali glas puno znaci

pre 6 godina

Muka mi je od komentara "ja licno ne bih tako, ali sam dobio politicke instrukcije da uradim.....bla bla bla".Upravo to je ono sto razlikuje coveka sa integritetom i onog bez istog.Da su svi ostali na postolju, mozda bi imali "ribanje", ali nista strasnije od toga.Ne zaboravite da je Goran Ivanisevic odbio da igra prijateljski mec sa Franjom Tudjmanom, i jos uvek je ziv i zdrav i Hrvati ga obozavaju.Dakle uvek se svodi na licnu odluku i licni integritet.

Andrej

pre 6 godina

Slusao si za saku dolara naredjenja onih koji su planski ubijali i proganjali tvoje sunarodnjake, Srbe... Nisi jedini... Saric je identican primjer, samo s jos vise srpskoga DNA.

veliki strumf

pre 6 godina

Aca ne razume rec "prokletstvo". Nije vas proklela FIBA, nema teorija zavere, nisu vas ostetile sudije... Sam silazaka sa postolja prourokovao je nesto sto se naziva prokletstvom, modernije se to moze reci losom karmom. 22 godine su prosle, videcemo da li ce se "kletva" skinuti.

Yoyo

pre 6 godina

Relativno korektna izjava, ali nedovoljno za pročišćenje, ali je svakako pomak.
Za 20-tak godina će verovatno uslediti i izvinjenje, e tada možda i dođe neka bronza.
Do tada, ništa...

nesha

pre 6 godina

Zaslužili su prokletstvo Bele Gutmana iz Benfike,na 100 god.na koliko je prokleo Benfiku da ne osvoji ništa.Do sada je "ispunio" oko 60 god. uz izgubljenih 7 finala.Šteta što nas je NBA oligarhija značajno oslabila,verovatno zbog Turaka koji su domaćini i koji znaju ko im je glavna prepreka na isforsiranom zlatu.Setite se svets.prvenstva 2010 i šta je bilo u polu-finalu gde smo ih razbili,ali izgubili:gaženje linije,sudije,publika itd.

štangla

pre 6 godina

Како год, тад сте били, сишли, више се никад нећете попети на исто..
@(sunčane skale, 22. avgust 2017 10:40)

Hoće, samo selektor mora da otpeva tri puta Hej Sloveni, tri puta Bože pravde i tri puta crnogorsku himnu(Oj Svijetla Majska Zoro).

Merkur

pre 6 godina

Sve nakon toliko godina izgleda relaksiranije i jednostavnije, ali ako ozbiljnije razmotrimo taj istorijski momenat - u tom trenutku mi nismo imali diplomatske odnose s Hrvatskom, praktično smo bili u neobjavljenom ratu, oni su smatrali da im je okupiran deo teritorije (kao mi sada sa Kosovom i Metohijom) - Krajina je pala posle mesec dana... očekivati tada ovaj uslovno i relativno normalni odnos kakav imamo sada - kada igramo i prijateljske utakmice, prosto je bila utopija. Naravno da je tako odlučila vrhuška oko Tuđmana - i ma koliko da je to glupo, nesportski i u svakom smislu gledano s ove vremenske distance bez ikakvog opravdanja... treba uzeti u obzir da nije uopšte bilo neočekivano. Ne treba stvari gledati pojednostavljeno i romantično - previše je u tom trenutku bilo zle krvi u našim odnosima(koju osećamo i dan-danas, a možete zamisliti kako je tad bilo) da bi se jedno sportsko takmičenje odvijalo u čisto sportskom duhu. Srećom, Litvanci su ih pobedili u polufinalu - i izbegnuto je finale s njima... što u tom trenutku nije trebalo ni njima ni nama.

A to se inače u narodu kaže - nemati stida ni srama!

pre 6 godina

"Iskreno, ja lično tako nešto ne bih nikada napravio, ali tako su odlučili ljudi u Zagrebu"

Ovde je sva suština tisutljetnje polupanosti duha. Doduše ovo je i čovečanski problem, ali tisutljetnja kultura tu prednjači u svetu, čak su eto uspeli u tome biti ispred jedne germanske rase koja ima nekoliko nacija koje su ovaj svet zavijale u crno, pa opet tisutljetnji najgori.

A kako to citirana rečenica oslikava muku hrvata?

Pa čovek je tom rečenicom zapravo rekao:"Moja volja je bila Tuđmanova volja, ja nisam bio slobodno biće, ja sam bio rob tuđe volje, i kako god se obrne sramota je moja! Jer sam prikazao da nemam svoju volju iako sam stvoren kao apsolutno slobodno biće!"

E, a zato Srbiju mnogi u svetu ne podnose, jer ovde mnogo nas za svetski, pogotovo germanski ukus, ima svoje ja, svoju slobodnu volju odlučivanja i ne zavisi šta će mu ko reći!

To se zove slobodarski duh!

Slobodan duh krivi samo sebe, ne krivi drugog, jer slobodan duh zna da svaka odluka zavisi samo od njega samog, ne od pitaj Boga koga!

I na kraju, nije problem ni pasti pod tuđu volju, nekad je ona previše jaka i preti po sam život, pa se valja sačuvati i oćutati... ali potom kad sve prođe reći:"ja sam dobar, a on je loš" je problem veliki! Jer ti ne priznaješ grešku i slabost svoje volje slobodne, nego svoju slabost prvdaš i još uzdižeš!

To hrvati rade svih ovih 100 i nešto godina koliko misle da postoje - oni su kao dobri, a nigde slobodne volje prikazane, samo sramota i slabost!

Valjevska podvala

pre 6 godina

Postoji samo jedan nacin da se prokletstvo prekine - srpski Selektor!!!
(Karma, 22. avgust 2017 11:24)

Pa i imaju srpskog selektora

Зоки

pre 6 godina

Грмимо на Маљковића што је против тога да бојкотујемо постоље са представницима Косова* - а онда се подсмевамо Хрватима што су то постоље напустили онда кад нису нас признавали, као што и ми сад не признајемо Косово*.
И, наравно, по старом добром обичају имамо "валидне" аргументе да то није исто - а јесте исто... него смо ми недоследни, као и обично.

johnny

pre 6 godina

Ma kakva karma, imali smo jednu vrhunsku generaciju koja je nakon pogibije Petrovica postala prosjecna. Problem lezi u tome sto je kosarka u HR sustavno unistavana od strane mafijasko-politickih struktura, pogodovalo se jednom klubu unistavajuci sve ostale pa cak i jednog visestrukog prvaka europe. Slican problem je i u nogometu, rukometu i ostalim momcadskim sportovima izuzev mozda vaterpola. HR nije velesila u kosarci niti ce na ovaj nacin vise ikada biti, to je skup par pojedinaca koji mogu tu i tamo nekoga iznenaditi.

Terenac

pre 6 godina

nimalo nežalim, slušati himnu koja je u HR predstavljala sve najgore u to vrijeme a i poslje onakog nakaradnog finala svaka čast za potez i još se naježim kada vidim to
(mm, 22. avgust 2017 11:59) 

A predak ti 1918. plakao od srece pevajuci himnu zajednicke drzave. Obelezavao se tada kraj 800 godina ciscenja madjarskih stala.

Bio prošle godine

pre 6 godina

E moj Petroviću..... baš mi je drago što vam narod od koga ste se odrodili nabija takve komplekse u sportu koji porodica Petrović najviše voli.

Goran

pre 6 godina

"nimalo ne zalim slušati himnu koja je u HR predstavljala sve najgore". Mislis sigurno na stih "proklet bio izdajica svoje domovine".

Petar

pre 6 godina

Sa trenutnim sastavima Hrvati su možda i favoriti za zlato odmah iza Španije. Mi smo bez Teodosića, Bjelice i Jokića prilično mehanička ekipa u kojoj nema ko da iskreira i razigra. Sve će to da izgleda odlično do trenutka kad se bude lomilo u eliminacionoj fazi. Za te momente mi više nemamo čoveka kojem ćemo dati loptu. Nama će svaka eliminaciona utakmica da bude giljotina i zavisiće od toga kako je rastrčimo i sa kojom prednošću uđemo u završnicu. Jer kad se uđe u poslednjih pet minuta u egalu, mi smo u ovom sastavu suvi prosek i sve je moguće.

Goran

pre 6 godina

A kako se to zove kada je neko 21 godinu blizu medalje a ne moze da je osvoji. Da su uvek bili daleko od medalje onda ne to bi bilo prokletstvo ali biti toliko godina kandidat za medalju a nikad je ne osvojiti je upravo prokletstvo. Ko zna koliko ce jos trajati. Neka pitaju Benfiku koliko moze da potraje.

Rvat

pre 6 godina

Nije ni Hrvatska kompletna idemo bez pola tima iz Rija i ukupno 4 NBA igraca
A u 1/4 HR i SRB se ne mogu susresti nikako,tek u eventualnom polufinalu
Vi u 1/4 najvjerovatnije idete na Grčku ili Sloveniju a mi na Litvu

JPR24

pre 6 godina

Da ste imali "ono", vi ne bi slusali sta vam politicari govore pa bi ostali kako i dolikuje sportistima... Ali posto ste bile poslune ovce, mozete vi koliko hocete o "odluci, ko i sta i kako", dzaba vam kad niste imali svije "Ja".

Boban Bg

pre 6 godina

Realno, sportisti su vrlo često pod pritiskom politike. Evo i sad se vrši pritisak na naše sportiste da sidju sa postolja ako na njemu bude sportista sa područja Kosova... koliko se to razlikuje od '95 i hrvatskog poteza...?
Drago mi je da je Aca dao ovu izjavu, vidiš negde da ima normalnih ljudi i normalnih rezona...

the man

pre 6 godina

Hrvati kao dobri katolici ne vjeruju u nikakve uroke, prokletstva i slične istočne mračnjake. Istina je jedna, nakon sjajne generacije, a posebno pogibijom Dražena nikad se nije ponovila ni slična generacija. Hrvatska dosad je u najboljem slučaju imala ekipu za prvih 8, nikako da bi bila favorit za medalju. Nije ni sad favorit, iako kao nikad u zadnjih 20 godina ima igrački tandem za najveće stvari, ali je ostatak kadra još uvijek tanak. Za par godina će sve osim medalje na svakom prvenstvu biti neuspjeh, čim do kraja stasaju Hezonja, Žižić, Zubac, Bender, Bajo i drugi.

princ rima

pre 6 godina

nimalo nežalim, slušati himnu koja je u HR predstavljala sve najgore u to vrijeme a i poslje onakog nakaradnog finala svaka čast za potez i još se naježim kada vidim to
(mm, 22. avgust 2017 11:59)

"jedino su ljudska glupost i univerzum beskonacni" Albert Ajnstajn

Okram Idul

pre 6 godina

Hrvatima nikad talenat ni igracki kvalitet igraca nije bio problem, vec mentalitet, ako cemo realno (a malo smo ih i mi u par navrata ubili u pojam pa previse gledaju kod nas u dvoriste, ali ne kupe "dobre" stvari). I mi imamo slican problem, ali to nadoknadjujemo prkosom i inatom, kao i ISKRENOM verom da mozemo SVAKOG da pobedimo u kosarci. To je postalo deo "kulture" (sto bi muta rekao, normalno) za sta su zaduzeni mnogi asovi iz proslosti, kao i trenerske ikone jos iz vremena dok smo bili Jugoslavija pa na ovamo. Slicno je i sa Vaterpolom. Moglo bi tako i u drugim sportovima, tipa fudbal, ali tamo se drugacije radi od malih nogu, i ta deca vecinom mastaju o velikim transferima kada zapocinju karijere, a ne o tome da osvoje zlato na nekom prvenstvu, kao sto je to slucaj sa kosarkasima / vaterpolistima. Da bi stvarno uspeli u zivotu, kao i u sportu, morate iskreno verovati u sebe.

Han Solo

pre 6 godina

A da probate da igrate pod zastavom EU ili olimpijskom po potrebi?
Ako vas oni odbiju zbog "zavere", javite se poslacemo vam par srpskih.

jovana

pre 6 godina

Грмимо на Маљковића што је против тога да бојкотујемо постоље са представницима Косова* - а онда се подсмевамо Хрватима што су то постоље напустили онда кад нису нас признавали, као што и ми сад не признајемо Косово*. 
И, наравно, по старом добром обичају имамо "валидне" аргументе да то није исто - а јесте исто... него смо ми недоследни, као и обично.
(Зоки, 22. avgust 2017 11:11)

Naravno da nije isto, brkas stvari, to sto su hrvati uradili je isto kao kad bi danas predstavnici Kosova* sisli sa postolja, a ne mi!!!

Bora

pre 6 godina

Legenda kaze da cela njihova reprezentacija zapali svece i ocita Oče naš u Hramu Svetog Save u Beogradu kako bi se kletva skinula... Vratite se veri predaka. Dotle nista od medalje.

dragan

pre 6 godina

"ja lično tako nešto ne bih nikada napravio, ali tako su odlučili ljudi u Zagrebu"

Pa nije tacno, napravio si to i sisao. Da si bio Duci Simonovic, ne bi sisao. I Tito je naredio da reprezentacija ostaje na OI u Minhenu, jer su nasi hteli da se povuku, jer je bilo dokazano da je Portoriko bio dopingovan, a utakmica nije ponistena. Jedini je Duci bio doledan, on je bo on, ali ti nisi ti. Ne osudjem, ali nemoj da kazes da ne bi to ucinio kada si ucinio.

Oxi

pre 6 godina

(the man, 22. avgust 2017 12:01) 
 Citava hrvatska kosarka se svodi na dva porodicna projekta, visoki Dalmatinci Saric i Zizic, i tri visoka Bosanca, Bogdanovic, Bender i Zubac. Hrvatska je svetlosnim godinama daleko od uspeha u kosarci, a koji ce afrikanizacijom ovog sporta postati sve tezi cak i za Srbiju.

yamb

pre 6 godina

Koje bre prokletstvo. Njima se repka raspala, svakakvi su šetali kroz njihov savez (kao kod nas u rukometu). I opet su imali sjajne igrače, ali nikad nisu napravili tim kako treba. Kao i u vaterpolu, samo je pitanje vremena kada će osvojiti medalju i kada će nas pobediti. Na žalost ili na sreću, ista smo genetika i sličan mentalni sklop i to je tako. Kako u vaterpolu i košarci, tako ćemo i mi njih pre ili kasnije u fudbalu i rukometu. Decenije su pred nama... (Jedino ne znam za odbojku, nešto ne vidim da uopšte išta rade u tom sportu).

Petar Pan

pre 6 godina

Najnesportskiji potez kojeg sam u životu video. Aco, ili si sportista ili to nisi. Ti i svi oni koje sam zaista mnogo voleo kao košarkaše, poput Kukoča i Rađe ste pokazali da ste sve drugo saem sportisti. Bez integriteta i identiteta. A i jedna lingvistička poruka za osobu koja nas je uputila da Aca nije Aca nego Aco: molim da se naučite padežima. Nominativ je prvi padež i nema nikakve veze sa petim padežom, vokativom. Dakle na pitanje: ko ili šta se dobije odgovor - Aca. A na pitanje: pozovi dotičnog - može se čuti: Aco! Toliko o lingvistici nepismenoj osobi koja svoju nepismenost hoće da proda kao pismenost a našu pismenost vidi kao nepismenost.

mm

pre 6 godina

nimalo nežalim, slušati himnu koja je u HR predstavljala sve najgore u to vrijeme a i poslje onakog nakaradnog finala svaka čast za potez i još se naježim kada vidim to

kosmetski smor

pre 6 godina

Realno, sportisti su vrlo često pod pritiskom politike. Evo i sad se vrši pritisak na naše sportiste da sidju sa postolja ako na njemu bude sportista sa područja Kosova... koliko se to razlikuje od '95 i hrvatskog poteza...?
Drago mi je da je Aca dao ovu izjavu, vidiš negde da ima normalnih ljudi i normalnih rezona...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Boban Bg, 22. avgust 2017 11:23)

# Link...ja , care nigde po novinama nisam video , niti procitao da se vrsi pritisak da srbi sidju sa postolja ukoliko se pojave albanci....nece mi objaviti ako napisem siptari, nece svakako , al nema veze.....vec nasuprot, boza maljkovic vec tri dana kako moramo da ostanemo na postolju....mada sad razumem tvoj komentar, mora krug dvojke da se dodvorava svakom....

Zile

pre 6 godina

A ja mislio pored ekonomskih, kulturnih, sportskih i svih drugih sankcija koje su tada trebale da uruse moral, nacionalno jedinstvo i samu drzavu na kraju, da je "momcad" iz HR sisla jer su smatrali da su bolji. Pa i oni su imali neku svest o tome da li treba ili ne da se sidju sa postolja. Sta hoce da kazu da su morali jer bi ih streljali, pa to nisu radili ni u zlocinackoj Srbiji ?
Svi ti potezi nesretnih 90-tih imali su samo jedan cilj "propagandno satanizovanje" jednog naroda a posledice osecamo i danas posle 20-25g a koliko ce da traje znace nasi unuci.

2+2=5

pre 6 godina

I meni su tražili da idem u rat da ubijam pa nisam, tražili su mi da mrzim pa nisam ali ipak ja sam gubitnik tranzicije i nisam yesman. Mogu da traže tvoje je da li ćeš ili nećeš, siromašno obaveštenje jadnog čoveka.

Burekdjija

pre 6 godina

Skoro sve ekipe su jako oslabljene, i ovo je sansa da se Hrvati dokopaju medalje..
(maybe, 22. avgust 2017 10:42)

A Hrvati nisu oslabljeni..Hezonja, Žižic i Zubac..

Prika iz susjedstva

pre 6 godina

Prokletstvo? A vi svako malo Albancima kako su pleme i zaostali. Da mi je vidjeti likove te inteligencije koja ovako promišlja...

Marko

pre 6 godina

Prokletstvo?Karma?
Iz kojega ste vi veka ispali?
Hrvatska nakon Kukoca i Petrovica 20 godina nije imala ekipu koja moze daleko.Srbija je uvek bila jaca.
Tu prica zavrsava.Kakvo prokletstvo dinosauri jedni??

Vuk

pre 6 godina

Hrvati kao dobri katolici ne vjeruju u nikakve uroke, prokletstva i slične istočne mračnjake.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (the man, 22. avgust 2017 12:01

Italijani, Spanci, Portugalci cu jos veci katolici, a na civilizacijskoj lestvici su nekoliko nivoa iznad Hrvatske, pa nemaju problem sa sportskim mitovima. Jer, ovo je nista drugo do sportski mit , zbog koga je sport zanimljiv, bez koga bi sport bio samo suva statistika, skup brojeva i dostignuca.Drugim recima, dosadan. Ako vec glumis "zapadnjaka", barem ne glumi bukvalistu..

Made in SRB

pre 6 godina

Pa to što si sve rekao je PROKLETSTVO.... Ahahaha, kakav luzer. "Ne, pa ne moguće!!!! Sudije su priznale trojku"!!! Ma, KECMANE, legendooooo

hh

pre 6 godina

Skoro sve ekipe su jako oslabljene, i ovo je sansa da se Hrvati dokopaju medalje..
(maybe, 22. avgust 2017 10:42)

pa i Hrvatima su otkazali mnogi igraci tako da smo egal!

Jevdja

pre 6 godina

Dokle god se oslanjate na jednog igraca ili dva koji daju 80 posto koseva nikad necete uspeti kod nas svi igraju za tim u tome je razlika.

miro split

pre 6 godina

Normalno da smo morali pobić sa postolja.Hrvatska je tek bila stvorena,a moguće je da bi se neki naš košarkaš zabunija i zaboravija,pa počne pivat na sav glas Hej Slaveni.
Navika je gadna stvar.
Zamisli situaciju u kojoj i Srbi i Hrvati revu himnu prople države.
Ovako smo izbjegli opći kaos i ludilo.
Pametna odluka našeg vođe koji ka general JNA i provjereni komunista zna da srce zaigra na Internacionalu i Hej Slaveni.

Gde ja živim

pre 6 godina

S obzirom na 2 slične izjave u razmaku od godinu dana, možda i skinu "kletvu". Jeste bio rat, ali sa stanovišta sporta jedna velika sramota. Joj što smo mi baksuzi, a mogli smo da vladamo naredne 4 godine, mada ja ne gubim nadu.

vito

pre 6 godina

cemu pljuvacina po aci?ovo je korektna izjava..u to vreme ne poslusati naredjenje odozgo je ravno samoubistvu..svi oni su posle dosli u hotel Karavel i cestitali nasim kosarkasima..bio sam licno tamo i uverio se

Sport

pre 6 godina

Hrvatska je imala generacije koje su mogle više, ali se uvek pravila greska sa forsiranjem dva igrača po 35 minuta bez obzira ko je protvnik. Aca trica radi to ponovo i tu je zamka u koju svi upadaju. Kada se dođe do bitnih utakmica on će imati istrošena dva startera i preumorna, a onda pada koncentracija i ucinak. Ako bude znao da rasporedi minute biće to mnogo bolje, ali prijateljske već pokazuju da će teško nešto biti od toga.

Змајевић

pre 6 godina

Хрватска нема оно најважније: доброг селектора. У Европи данас се игра ткз. "шаховска кошарка" и удео селектора у игри је огроман. Не побеђује тим који има најбоље играче него тим, који уз подразумевану дисциплину и физичку спремност, води најбољи стратег и тактичар. Када су наше кошаркашице биле првакиње Европе оне су то постале зато што их је водила Марина Маљковић, а не зато што су биле најдоминантније и сл.

kletve nas opominju

pre 6 godina

Na postolju mora da se odstoji, ko god drugi da stoji na njemu kakva god muzika ili publika da se čuje u pozadini ono mora da se ispoštuje, ako mu nađeš neku zamerku i odeš od njega ono te više ne prima nazad, dakle Hrvati ovo vam je uputstvo za skidanje kletve: napravite postolje, zauzmite istu poziciju trećeplasiranog, na ono najviše postavite nekog/nešto što jako mrzite (može i maketa), pustite u pozadini himnu/muziku koja vam je omražena, mirno stojte i probajte da ne mrzite tih nekoliko minuta - to je to, ali upamtite, nakon skidanja kletve, najpre će vam jedino treća pozicija biti dostupna..

Boki

pre 6 godina

Sećajući se sarajevskih dana skraja 1985. godine mogu da kažem da je Aca uvek bio korekta prema svima. To šta od njega traži sport je sasvim nešto drugo. Mnoge stvari u sportu se zasnivaju na finti, lažnjaku, varanju protivnika, snazi... pa je onda i sasvim normalno da mnogi sportisti tako počnu da se ponašaju u svakoj situaciji...
Ako Hrvati budu i treći u grupi biće za njih dobro. Španija je jača bez dileme a Crna Gora ima dobar motiv. Ostali su tu da se igraju mada...

nn

pre 6 godina

A predak ti 1918. plakao od srece pevajuci himnu zajednicke drzave. Obelezavao se tada kraj 800 godina ciscenja madjarskih stala.

A tvoji preci jedva dočekali pa se u Banovini Hrvatskoj ponašali kao da im je to prćija i nekakav dobiveni miraz.
Ostali je povijest i historija ali džaba, za 800 godina ništa shvatio i naučio nebi...

Požuri polako

pre 6 godina

Sve je to samo naknadna pamet i nevešt pokušaj pravdanja za glupost koju su napravili.
O tome je Kukoč pričao još pre deset godina na HRT-u, ima video na youtube može se lako proveriti.
To što je Aca tek sad skupio petlje, da kaže ono što smo svi znali nije neka hrabrost, već jeftino vađenje fleka.
Svi su složno podržali naredbu svog vrhovnika, u starahu za svoje stražnjice i privilegije i vratilo im se sa kamatom.
Sve je to sad samo deo istorije, što neko reče, pitanje je kako bi naši košarkaši postupili da nama narede silazak sa postolja zbog Kosova recimo.
Ne treba zaboraviti da je Saša Djordjević kao kapiten, bez pardona dao pehar u ruke Miloševiću sa velikim osmehom na licu, tako da ne treba baš ni prestrogo moralisati o postupku hrvatskih košarkaša.

sasa

pre 6 godina

@johnny, sa prvom recenicom si sebe demantovao ujedno. :) Jednostavno vi nikada nisme imali vrhunsku selekciju, uvek je bila vrlo-dobra ili nesto malo vise od toga. Nema tu nikakvog prokletstva, vec nedostatk kvaliteta koji je potreban za najvise domete. Jednu selekciju vrhunskom ne cini jedan kosarkas, vec timska igra i uticaj kao doprinos svakog pojedinca.Vi to nemate. Kraj price. Balkanske nacije inace cesto mnogo lete u sportu, a nemaju bas toliko povoda za to. Vi ste takav primer u fudbalu, jer mislite da ste medju tri najbolje reprezentacije sveta, sto je suludo, jer niste ni u pet. Traziti opravdanje u prokletstvu je samozavaravanje i pokusaj zavaravanja drugih.

hrvatski meteorolog

pre 6 godina

mi stojimo postojano kao klisurine,
proklet bio izdajica svoje domovine... ;)

Slažem se, bilo je dosta časnih pravoslavaca u Hrvatskoj...
A moja domovina nikad nije bila niti će biti u kojoj popuje Sloba Milošević sa mitinzima "istine".

Siniša

pre 6 godina

Kao prvo, nije on Aca trica već Aco trico a kao drugo, možda su iz Banskih dvora sad naredili da se i vrate na postolje a zna se da su Hrvati veoma poslušan narod, naročito kad naredjuje vrh.

hrasta

pre 6 godina

Neshvatljivo mi je da se u 21. veku pise o prokletstvima. Neshvatljivo je bilo da se tako razmislja i u 17. al ajd da ne trazimo suvise.
Samo da vam objasnim sta to podrazumeva: svako ko veruje u to, misli da postoji realna, kauzalna veza izmedju silaska s postolja i neosvajanja medalja na kasnijim takmicenjima. To dalje znaci da postoji neki entitet koji cini da Hrvatska lose razvija talente, lose postavlja taktiku, da lopta izlazi iz kpsa, kvari mehaniku suta ili tehniku odbrane, npr. Saricu, samo zato sto je pre 22 godine, kad on valjda nije ni bio rodjen neka druga generacija sisla s postolja.
Pa tako ne bi razmisljao pismen covek ni pre hiljadu godina!

Mrkva

pre 6 godina

Kakav je ovo lik. Sve su kao nesrećno gubili, a možda i sada nesrećno izgube, hahaha.
Ne daj bože da izgube zato što su igrali loše, već je sve to nesrećno gubljenje.

basketas

pre 6 godina

pitanje je ko ce pobediti u medjusobnom susretu. hrvati su tek malo slabiji od nas ali mnogo motivisaniji. ne znam da li mi sada u timu imamo hemiju koju smo imali prethodnih godina.

vjeran

pre 6 godina

e srbi moji, pa bas me zanima da kosovari osnuju dvije ili tri kvazi države na podrucju danasnje srbije dali bi vi slusali njihovu himnu. ajde + slušamo
- ne slušamo

Kroasan

pre 6 godina

Ja stojim iza ove odluke. Danas je tolerantnije vrijeme generalno, ali sam siguran da bi Vučić ovako nešto volio narediti da Kosovo osvoji zlato, a Srbija broncu. Neće to uraditi jer je takvo vrijeme da svi moramo glumiti liberalnost, ali...

EU

pre 6 godina

Spanci ce kalkulisati i gledati nas da dobiju, znaju da smo u lakoj grupi tako da ce izgubiti od Hrvata i koga jos da bi dobili nas u cetvrtfinalu ili polufinalu, a Gasoli će nas relativno lako savladati. Samo razmislite o tome, shvatam ja da im nema Ljulja ali hajde realno da pogledamo, nadao sam se Nedoviću ali on neće igrati ni na ovom Akropolis kupu tako da sumnjam da će ga Đorđević voditi

boki

pre 6 godina

necete ni ovog puta uzeti medalju,ipak su srbija spanija franuska i litvanija kvalitetnije od vas.Vi ste na nivou grcke turske italije

Gde ja živim

pre 6 godina

@Зоки

Ja se apsolutno slažem sa tobom i smatram da je Udovičićeva izjava od prošle godine bacila veliku ljagu na njegovu sportsku karijeru. Ne volim način na koji je Maljković izabran, ali tu odluku i izjavu maksimalno poštujem. Sport i politika NE SMEJU da se mešaju NIKADA.

mare

pre 6 godina

da ste tad bili ljudi i pravi sportisti mozda bi ste i do sada neki put bili na postolju i slusali himnu boze pravde...nadam se da ce te sada skupiti m i saslusati boze pravde!!!!!

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 6 godina

Mislim da ove godine skidaju prokletstvo. Nije da ih volim ili nešto, ali mislim da im je ekipa sazrela, dobri igrači, bez otkaza i povreda, igraju dobro, svi u formi...

Resava

pre 6 godina

Realno, na SP i OI ako i mi i hrvati budemo kompletni, to ce biti dve najbolje Evropske ekipe. Bojan i Dario su im sada na EP glavni igraci. A malo li je?

Panda

pre 6 godina

I ja bih napustio ne zbog košarkaša nego zbog te himne. Ne želimo je ni čuti ni slušati,jednostavno mrzimo tu himnu koja je podsjetniku na tamnicu zvanu bivša država.

maximilijan

pre 6 godina

Stimac im daje trojku sledeci.
(pirocanac, 22. avgust 2017 11:20)

Pa može, ali samo ako odabere u glavnom meniju Reggia Millera za avatar

lal

pre 6 godina

@hrasta: ovo je vise sala... veza doduse postoji... u glavama jednih i drugih... jeste iracionalno, ali to je tako...
samo ne znam zasto te to cudi pot3d raznih "fengshuija"... da li slon sa podinutom surlom i da li da gleda ka vratima... raznih karmi... i jos milion stvari...
ne smem ni da pomenem veru... a jos manje popove...

mm

pre 6 godina

nimalo nežalim, slušati himnu koja je u HR predstavljala sve najgore u to vrijeme a i poslje onakog nakaradnog finala svaka čast za potez i još se naježim kada vidim to

Prika iz susjedstva

pre 6 godina

Prokletstvo? A vi svako malo Albancima kako su pleme i zaostali. Da mi je vidjeti likove te inteligencije koja ovako promišlja...

the man

pre 6 godina

Hrvati kao dobri katolici ne vjeruju u nikakve uroke, prokletstva i slične istočne mračnjake. Istina je jedna, nakon sjajne generacije, a posebno pogibijom Dražena nikad se nije ponovila ni slična generacija. Hrvatska dosad je u najboljem slučaju imala ekipu za prvih 8, nikako da bi bila favorit za medalju. Nije ni sad favorit, iako kao nikad u zadnjih 20 godina ima igrački tandem za najveće stvari, ali je ostatak kadra još uvijek tanak. Za par godina će sve osim medalje na svakom prvenstvu biti neuspjeh, čim do kraja stasaju Hezonja, Žižić, Zubac, Bender, Bajo i drugi.

Kroasan

pre 6 godina

Ja stojim iza ove odluke. Danas je tolerantnije vrijeme generalno, ali sam siguran da bi Vučić ovako nešto volio narediti da Kosovo osvoji zlato, a Srbija broncu. Neće to uraditi jer je takvo vrijeme da svi moramo glumiti liberalnost, ali...

EU

pre 6 godina

Spanci ce kalkulisati i gledati nas da dobiju, znaju da smo u lakoj grupi tako da ce izgubiti od Hrvata i koga jos da bi dobili nas u cetvrtfinalu ili polufinalu, a Gasoli će nas relativno lako savladati. Samo razmislite o tome, shvatam ja da im nema Ljulja ali hajde realno da pogledamo, nadao sam se Nedoviću ali on neće igrati ni na ovom Akropolis kupu tako da sumnjam da će ga Đorđević voditi

Burekdjija

pre 6 godina

Skoro sve ekipe su jako oslabljene, i ovo je sansa da se Hrvati dokopaju medalje..
(maybe, 22. avgust 2017 10:42)

A Hrvati nisu oslabljeni..Hezonja, Žižic i Zubac..

Simeon

pre 6 godina

S obzirom da je selektor reprezentacije Hrvatske Srbin bas kao i dva njihova najbolja igraca Bogdanovic i Saric, svakako nisu bez sansi na ovom prvenstvu.

Panda

pre 6 godina

I ja bih napustio ne zbog košarkaša nego zbog te himne. Ne želimo je ni čuti ni slušati,jednostavno mrzimo tu himnu koja je podsjetniku na tamnicu zvanu bivša država.

Petar

pre 6 godina

Sa trenutnim sastavima Hrvati su možda i favoriti za zlato odmah iza Španije. Mi smo bez Teodosića, Bjelice i Jokića prilično mehanička ekipa u kojoj nema ko da iskreira i razigra. Sve će to da izgleda odlično do trenutka kad se bude lomilo u eliminacionoj fazi. Za te momente mi više nemamo čoveka kojem ćemo dati loptu. Nama će svaka eliminaciona utakmica da bude giljotina i zavisiće od toga kako je rastrčimo i sa kojom prednošću uđemo u završnicu. Jer kad se uđe u poslednjih pet minuta u egalu, mi smo u ovom sastavu suvi prosek i sve je moguće.

Boban Bg

pre 6 godina

Realno, sportisti su vrlo često pod pritiskom politike. Evo i sad se vrši pritisak na naše sportiste da sidju sa postolja ako na njemu bude sportista sa područja Kosova... koliko se to razlikuje od '95 i hrvatskog poteza...?
Drago mi je da je Aca dao ovu izjavu, vidiš negde da ima normalnih ljudi i normalnih rezona...

vjeran

pre 6 godina

e srbi moji, pa bas me zanima da kosovari osnuju dvije ili tri kvazi države na podrucju danasnje srbije dali bi vi slusali njihovu himnu. ajde + slušamo
- ne slušamo

Зоки

pre 6 godina

Грмимо на Маљковића што је против тога да бојкотујемо постоље са представницима Косова* - а онда се подсмевамо Хрватима што су то постоље напустили онда кад нису нас признавали, као што и ми сад не признајемо Косово*.
И, наравно, по старом добром обичају имамо "валидне" аргументе да то није исто - а јесте исто... него смо ми недоследни, као и обично.

polliok

pre 6 godina

Hrvatska ide na Srbiju vec u cetvrtfinalu,izbeci nas mogu samo ako osvoje grupu i odu u drugi deo zreba a to ce pored Špa. biti jako tesko.Naravno pretpostavljam da cemo mi biti prvi ugrupi.

hrvatski meteorolog

pre 6 godina

mi stojimo postojano kao klisurine,
proklet bio izdajica svoje domovine... ;)

Slažem se, bilo je dosta časnih pravoslavaca u Hrvatskoj...
A moja domovina nikad nije bila niti će biti u kojoj popuje Sloba Milošević sa mitinzima "istine".

basketas

pre 6 godina

pitanje je ko ce pobediti u medjusobnom susretu. hrvati su tek malo slabiji od nas ali mnogo motivisaniji. ne znam da li mi sada u timu imamo hemiju koju smo imali prethodnih godina.

NovosadjanChe

pre 6 godina

Cuj naredili. Ko moze de ti naredi da budes govno od coveka. Zapretili su vam kako? Svi ste novcano obezbedjeni bili, igrali van Hrvatske... i zapretili su vam tacno kako? Ili postujes coveka (sportskog protivnika) ili ne. Svako ko je nesto trenirao naucen je da postuje protivnika i da sportski prihvati poraz a ne sidje sa postolja jer, eto, neko je naredio. Keve ti.

hrasta

pre 6 godina

Neshvatljivo mi je da se u 21. veku pise o prokletstvima. Neshvatljivo je bilo da se tako razmislja i u 17. al ajd da ne trazimo suvise.
Samo da vam objasnim sta to podrazumeva: svako ko veruje u to, misli da postoji realna, kauzalna veza izmedju silaska s postolja i neosvajanja medalja na kasnijim takmicenjima. To dalje znaci da postoji neki entitet koji cini da Hrvatska lose razvija talente, lose postavlja taktiku, da lopta izlazi iz kpsa, kvari mehaniku suta ili tehniku odbrane, npr. Saricu, samo zato sto je pre 22 godine, kad on valjda nije ni bio rodjen neka druga generacija sisla s postolja.
Pa tako ne bi razmisljao pismen covek ni pre hiljadu godina!

maximilijan

pre 6 godina

Stimac im daje trojku sledeci.
(pirocanac, 22. avgust 2017 11:20)

Pa može, ali samo ako odabere u glavnom meniju Reggia Millera za avatar

A to se inače u narodu kaže - nemati stida ni srama!

pre 6 godina

"Iskreno, ja lično tako nešto ne bih nikada napravio, ali tako su odlučili ljudi u Zagrebu"

Ovde je sva suština tisutljetnje polupanosti duha. Doduše ovo je i čovečanski problem, ali tisutljetnja kultura tu prednjači u svetu, čak su eto uspeli u tome biti ispred jedne germanske rase koja ima nekoliko nacija koje su ovaj svet zavijale u crno, pa opet tisutljetnji najgori.

A kako to citirana rečenica oslikava muku hrvata?

Pa čovek je tom rečenicom zapravo rekao:"Moja volja je bila Tuđmanova volja, ja nisam bio slobodno biće, ja sam bio rob tuđe volje, i kako god se obrne sramota je moja! Jer sam prikazao da nemam svoju volju iako sam stvoren kao apsolutno slobodno biće!"

E, a zato Srbiju mnogi u svetu ne podnose, jer ovde mnogo nas za svetski, pogotovo germanski ukus, ima svoje ja, svoju slobodnu volju odlučivanja i ne zavisi šta će mu ko reći!

To se zove slobodarski duh!

Slobodan duh krivi samo sebe, ne krivi drugog, jer slobodan duh zna da svaka odluka zavisi samo od njega samog, ne od pitaj Boga koga!

I na kraju, nije problem ni pasti pod tuđu volju, nekad je ona previše jaka i preti po sam život, pa se valja sačuvati i oćutati... ali potom kad sve prođe reći:"ja sam dobar, a on je loš" je problem veliki! Jer ti ne priznaješ grešku i slabost svoje volje slobodne, nego svoju slabost prvdaš i još uzdižeš!

To hrvati rade svih ovih 100 i nešto godina koliko misle da postoje - oni su kao dobri, a nigde slobodne volje prikazane, samo sramota i slabost!

Andrej

pre 6 godina

Slusao si za saku dolara naredjenja onih koji su planski ubijali i proganjali tvoje sunarodnjake, Srbe... Nisi jedini... Saric je identican primjer, samo s jos vise srpskoga DNA.

Požuri polako

pre 6 godina

Sve je to samo naknadna pamet i nevešt pokušaj pravdanja za glupost koju su napravili.
O tome je Kukoč pričao još pre deset godina na HRT-u, ima video na youtube može se lako proveriti.
To što je Aca tek sad skupio petlje, da kaže ono što smo svi znali nije neka hrabrost, već jeftino vađenje fleka.
Svi su složno podržali naredbu svog vrhovnika, u starahu za svoje stražnjice i privilegije i vratilo im se sa kamatom.
Sve je to sad samo deo istorije, što neko reče, pitanje je kako bi naši košarkaši postupili da nama narede silazak sa postolja zbog Kosova recimo.
Ne treba zaboraviti da je Saša Djordjević kao kapiten, bez pardona dao pehar u ruke Miloševiću sa velikim osmehom na licu, tako da ne treba baš ni prestrogo moralisati o postupku hrvatskih košarkaša.

nesha

pre 6 godina

Zaslužili su prokletstvo Bele Gutmana iz Benfike,na 100 god.na koliko je prokleo Benfiku da ne osvoji ništa.Do sada je "ispunio" oko 60 god. uz izgubljenih 7 finala.Šteta što nas je NBA oligarhija značajno oslabila,verovatno zbog Turaka koji su domaćini i koji znaju ko im je glavna prepreka na isforsiranom zlatu.Setite se svets.prvenstva 2010 i šta je bilo u polu-finalu gde smo ih razbili,ali izgubili:gaženje linije,sudije,publika itd.

Bora

pre 6 godina

Legenda kaze da cela njihova reprezentacija zapali svece i ocita Oče naš u Hramu Svetog Save u Beogradu kako bi se kletva skinula... Vratite se veri predaka. Dotle nista od medalje.

Bio prošle godine

pre 6 godina

E moj Petroviću..... baš mi je drago što vam narod od koga ste se odrodili nabija takve komplekse u sportu koji porodica Petrović najviše voli.

Petar Pan

pre 6 godina

Najnesportskiji potez kojeg sam u životu video. Aco, ili si sportista ili to nisi. Ti i svi oni koje sam zaista mnogo voleo kao košarkaše, poput Kukoča i Rađe ste pokazali da ste sve drugo saem sportisti. Bez integriteta i identiteta. A i jedna lingvistička poruka za osobu koja nas je uputila da Aca nije Aca nego Aco: molim da se naučite padežima. Nominativ je prvi padež i nema nikakve veze sa petim padežom, vokativom. Dakle na pitanje: ko ili šta se dobije odgovor - Aca. A na pitanje: pozovi dotičnog - može se čuti: Aco! Toliko o lingvistici nepismenoj osobi koja svoju nepismenost hoće da proda kao pismenost a našu pismenost vidi kao nepismenost.

nn

pre 6 godina

A predak ti 1918. plakao od srece pevajuci himnu zajednicke drzave. Obelezavao se tada kraj 800 godina ciscenja madjarskih stala.

A tvoji preci jedva dočekali pa se u Banovini Hrvatskoj ponašali kao da im je to prćija i nekakav dobiveni miraz.
Ostali je povijest i historija ali džaba, za 800 godina ništa shvatio i naučio nebi...

hh

pre 6 godina

Skoro sve ekipe su jako oslabljene, i ovo je sansa da se Hrvati dokopaju medalje..
(maybe, 22. avgust 2017 10:42)

pa i Hrvatima su otkazali mnogi igraci tako da smo egal!

kletve nas opominju

pre 6 godina

Na postolju mora da se odstoji, ko god drugi da stoji na njemu kakva god muzika ili publika da se čuje u pozadini ono mora da se ispoštuje, ako mu nađeš neku zamerku i odeš od njega ono te više ne prima nazad, dakle Hrvati ovo vam je uputstvo za skidanje kletve: napravite postolje, zauzmite istu poziciju trećeplasiranog, na ono najviše postavite nekog/nešto što jako mrzite (može i maketa), pustite u pozadini himnu/muziku koja vam je omražena, mirno stojte i probajte da ne mrzite tih nekoliko minuta - to je to, ali upamtite, nakon skidanja kletve, najpre će vam jedino treća pozicija biti dostupna..

Resava

pre 6 godina

Realno, na SP i OI ako i mi i hrvati budemo kompletni, to ce biti dve najbolje Evropske ekipe. Bojan i Dario su im sada na EP glavni igraci. A malo li je?

jovana

pre 6 godina

Грмимо на Маљковића што је против тога да бојкотујемо постоље са представницима Косова* - а онда се подсмевамо Хрватима што су то постоље напустили онда кад нису нас признавали, као што и ми сад не признајемо Косово*. 
И, наравно, по старом добром обичају имамо "валидне" аргументе да то није исто - а јесте исто... него смо ми недоследни, као и обично.
(Зоки, 22. avgust 2017 11:11)

Naravno da nije isto, brkas stvari, to sto su hrvati uradili je isto kao kad bi danas predstavnici Kosova* sisli sa postolja, a ne mi!!!

kosmetski smor

pre 6 godina

Realno, sportisti su vrlo često pod pritiskom politike. Evo i sad se vrši pritisak na naše sportiste da sidju sa postolja ako na njemu bude sportista sa područja Kosova... koliko se to razlikuje od '95 i hrvatskog poteza...?
Drago mi je da je Aca dao ovu izjavu, vidiš negde da ima normalnih ljudi i normalnih rezona...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Boban Bg, 22. avgust 2017 11:23)

# Link...ja , care nigde po novinama nisam video , niti procitao da se vrsi pritisak da srbi sidju sa postolja ukoliko se pojave albanci....nece mi objaviti ako napisem siptari, nece svakako , al nema veze.....vec nasuprot, boza maljkovic vec tri dana kako moramo da ostanemo na postolju....mada sad razumem tvoj komentar, mora krug dvojke da se dodvorava svakom....

Terenac

pre 6 godina

nimalo nežalim, slušati himnu koja je u HR predstavljala sve najgore u to vrijeme a i poslje onakog nakaradnog finala svaka čast za potez i još se naježim kada vidim to
(mm, 22. avgust 2017 11:59) 

A predak ti 1918. plakao od srece pevajuci himnu zajednicke drzave. Obelezavao se tada kraj 800 godina ciscenja madjarskih stala.

štangla

pre 6 godina

Како год, тад сте били, сишли, више се никад нећете попети на исто..
@(sunčane skale, 22. avgust 2017 10:40)

Hoće, samo selektor mora da otpeva tri puta Hej Sloveni, tri puta Bože pravde i tri puta crnogorsku himnu(Oj Svijetla Majska Zoro).

Boki

pre 6 godina

Sećajući se sarajevskih dana skraja 1985. godine mogu da kažem da je Aca uvek bio korekta prema svima. To šta od njega traži sport je sasvim nešto drugo. Mnoge stvari u sportu se zasnivaju na finti, lažnjaku, varanju protivnika, snazi... pa je onda i sasvim normalno da mnogi sportisti tako počnu da se ponašaju u svakoj situaciji...
Ako Hrvati budu i treći u grupi biće za njih dobro. Španija je jača bez dileme a Crna Gora ima dobar motiv. Ostali su tu da se igraju mada...

mali glas puno znaci

pre 6 godina

Muka mi je od komentara "ja licno ne bih tako, ali sam dobio politicke instrukcije da uradim.....bla bla bla".Upravo to je ono sto razlikuje coveka sa integritetom i onog bez istog.Da su svi ostali na postolju, mozda bi imali "ribanje", ali nista strasnije od toga.Ne zaboravite da je Goran Ivanisevic odbio da igra prijateljski mec sa Franjom Tudjmanom, i jos uvek je ziv i zdrav i Hrvati ga obozavaju.Dakle uvek se svodi na licnu odluku i licni integritet.

Yoyo

pre 6 godina

Relativno korektna izjava, ali nedovoljno za pročišćenje, ali je svakako pomak.
Za 20-tak godina će verovatno uslediti i izvinjenje, e tada možda i dođe neka bronza.
Do tada, ništa...

vito

pre 6 godina

cemu pljuvacina po aci?ovo je korektna izjava..u to vreme ne poslusati naredjenje odozgo je ravno samoubistvu..svi oni su posle dosli u hotel Karavel i cestitali nasim kosarkasima..bio sam licno tamo i uverio se

Oxi

pre 6 godina

(the man, 22. avgust 2017 12:01) 
 Citava hrvatska kosarka se svodi na dva porodicna projekta, visoki Dalmatinci Saric i Zizic, i tri visoka Bosanca, Bogdanovic, Bender i Zubac. Hrvatska je svetlosnim godinama daleko od uspeha u kosarci, a koji ce afrikanizacijom ovog sporta postati sve tezi cak i za Srbiju.

TedZG

pre 6 godina

Ne vjerujem u ove priče o nekakvom prokletstvu. To je za malu djecu i babe gatare. Mi jednostavno nismo dovoljno dobri i to je jedina istina. Nekad smo bili velesila a sad nas nema nigdje zato što se ne radi dobro od male djece pa nadalje. Neki će reći pa imamo dobre mlade selekcije. Igrao sam košarku i seniorska košarka je druga priča.
U Srbiji npr. je košarka možda i najvažniji sport a i vidi se da su igrači košarkaški pismeni i vladaju svim aspektima igre.
Kod nas nije takva situacija i kad odem pogledati neku utakmicu ulovim se za glavu kad vidim da play nezna voditi loptu. Danas u Hrvatskoj se svakakvi tipovi nazivaju košarkašima.
Lijep pozdrav svim ljubiteljima ove prekrasne igre u Srbiji.

Marko

pre 6 godina

Prokletstvo?Karma?
Iz kojega ste vi veka ispali?
Hrvatska nakon Kukoca i Petrovica 20 godina nije imala ekipu koja moze daleko.Srbija je uvek bila jaca.
Tu prica zavrsava.Kakvo prokletstvo dinosauri jedni??

Goran

pre 6 godina

A kako se to zove kada je neko 21 godinu blizu medalje a ne moze da je osvoji. Da su uvek bili daleko od medalje onda ne to bi bilo prokletstvo ali biti toliko godina kandidat za medalju a nikad je ne osvojiti je upravo prokletstvo. Ko zna koliko ce jos trajati. Neka pitaju Benfiku koliko moze da potraje.

veliki strumf

pre 6 godina

Aca ne razume rec "prokletstvo". Nije vas proklela FIBA, nema teorija zavere, nisu vas ostetile sudije... Sam silazaka sa postolja prourokovao je nesto sto se naziva prokletstvom, modernije se to moze reci losom karmom. 22 godine su prosle, videcemo da li ce se "kletva" skinuti.

Siniša

pre 6 godina

Aco, Aco... Niste sišli sa postolja kada ste primili medalje, nego kada se Jugoslavija popela na postolje. Bili ste tu čitavo vrijeme dok je Litvanija primala medalje.

Made in SRB

pre 6 godina

Pa to što si sve rekao je PROKLETSTVO.... Ahahaha, kakav luzer. "Ne, pa ne moguće!!!! Sudije su priznale trojku"!!! Ma, KECMANE, legendooooo

mare

pre 6 godina

da ste tad bili ljudi i pravi sportisti mozda bi ste i do sada neki put bili na postolju i slusali himnu boze pravde...nadam se da ce te sada skupiti m i saslusati boze pravde!!!!!

princ rima

pre 6 godina

nimalo nežalim, slušati himnu koja je u HR predstavljala sve najgore u to vrijeme a i poslje onakog nakaradnog finala svaka čast za potez i još se naježim kada vidim to
(mm, 22. avgust 2017 11:59)

"jedino su ljudska glupost i univerzum beskonacni" Albert Ajnstajn

Змајевић

pre 6 godina

Хрватска нема оно најважније: доброг селектора. У Европи данас се игра ткз. "шаховска кошарка" и удео селектора у игри је огроман. Не побеђује тим који има најбоље играче него тим, који уз подразумевану дисциплину и физичку спремност, води најбољи стратег и тактичар. Када су наше кошаркашице биле првакиње Европе оне су то постале зато што их је водила Марина Маљковић, а не зато што су биле најдоминантније и сл.

Han Solo

pre 6 godina

A da probate da igrate pod zastavom EU ili olimpijskom po potrebi?
Ako vas oni odbiju zbog "zavere", javite se poslacemo vam par srpskih.

Gde ja živim

pre 6 godina

@Зоки

Ja se apsolutno slažem sa tobom i smatram da je Udovičićeva izjava od prošle godine bacila veliku ljagu na njegovu sportsku karijeru. Ne volim način na koji je Maljković izabran, ali tu odluku i izjavu maksimalno poštujem. Sport i politika NE SMEJU da se mešaju NIKADA.

yamb

pre 6 godina

Koje bre prokletstvo. Njima se repka raspala, svakakvi su šetali kroz njihov savez (kao kod nas u rukometu). I opet su imali sjajne igrače, ali nikad nisu napravili tim kako treba. Kao i u vaterpolu, samo je pitanje vremena kada će osvojiti medalju i kada će nas pobediti. Na žalost ili na sreću, ista smo genetika i sličan mentalni sklop i to je tako. Kako u vaterpolu i košarci, tako ćemo i mi njih pre ili kasnije u fudbalu i rukometu. Decenije su pred nama... (Jedino ne znam za odbojku, nešto ne vidim da uopšte išta rade u tom sportu).

Merkur

pre 6 godina

Sve nakon toliko godina izgleda relaksiranije i jednostavnije, ali ako ozbiljnije razmotrimo taj istorijski momenat - u tom trenutku mi nismo imali diplomatske odnose s Hrvatskom, praktično smo bili u neobjavljenom ratu, oni su smatrali da im je okupiran deo teritorije (kao mi sada sa Kosovom i Metohijom) - Krajina je pala posle mesec dana... očekivati tada ovaj uslovno i relativno normalni odnos kakav imamo sada - kada igramo i prijateljske utakmice, prosto je bila utopija. Naravno da je tako odlučila vrhuška oko Tuđmana - i ma koliko da je to glupo, nesportski i u svakom smislu gledano s ove vremenske distance bez ikakvog opravdanja... treba uzeti u obzir da nije uopšte bilo neočekivano. Ne treba stvari gledati pojednostavljeno i romantično - previše je u tom trenutku bilo zle krvi u našim odnosima(koju osećamo i dan-danas, a možete zamisliti kako je tad bilo) da bi se jedno sportsko takmičenje odvijalo u čisto sportskom duhu. Srećom, Litvanci su ih pobedili u polufinalu - i izbegnuto je finale s njima... što u tom trenutku nije trebalo ni njima ni nama.

Gde ja živim

pre 6 godina

S obzirom na 2 slične izjave u razmaku od godinu dana, možda i skinu "kletvu". Jeste bio rat, ali sa stanovišta sporta jedna velika sramota. Joj što smo mi baksuzi, a mogli smo da vladamo naredne 4 godine, mada ja ne gubim nadu.

boki

pre 6 godina

necete ni ovog puta uzeti medalju,ipak su srbija spanija franuska i litvanija kvalitetnije od vas.Vi ste na nivou grcke turske italije

Goran

pre 6 godina

"nimalo ne zalim slušati himnu koja je u HR predstavljala sve najgore". Mislis sigurno na stih "proklet bio izdajica svoje domovine".

2+2=5

pre 6 godina

I meni su tražili da idem u rat da ubijam pa nisam, tražili su mi da mrzim pa nisam ali ipak ja sam gubitnik tranzicije i nisam yesman. Mogu da traže tvoje je da li ćeš ili nećeš, siromašno obaveštenje jadnog čoveka.

Vuk

pre 6 godina

Hrvati kao dobri katolici ne vjeruju u nikakve uroke, prokletstva i slične istočne mračnjake.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (the man, 22. avgust 2017 12:01

Italijani, Spanci, Portugalci cu jos veci katolici, a na civilizacijskoj lestvici su nekoliko nivoa iznad Hrvatske, pa nemaju problem sa sportskim mitovima. Jer, ovo je nista drugo do sportski mit , zbog koga je sport zanimljiv, bez koga bi sport bio samo suva statistika, skup brojeva i dostignuca.Drugim recima, dosadan. Ako vec glumis "zapadnjaka", barem ne glumi bukvalistu..

Valjevska podvala

pre 6 godina

Postoji samo jedan nacin da se prokletstvo prekine - srpski Selektor!!!
(Karma, 22. avgust 2017 11:24)

Pa i imaju srpskog selektora

Siniša

pre 6 godina

Kao prvo, nije on Aca trica već Aco trico a kao drugo, možda su iz Banskih dvora sad naredili da se i vrate na postolje a zna se da su Hrvati veoma poslušan narod, naročito kad naredjuje vrh.

Rvat

pre 6 godina

Nije ni Hrvatska kompletna idemo bez pola tima iz Rija i ukupno 4 NBA igraca
A u 1/4 HR i SRB se ne mogu susresti nikako,tek u eventualnom polufinalu
Vi u 1/4 najvjerovatnije idete na Grčku ili Sloveniju a mi na Litvu

JPR24

pre 6 godina

Da ste imali "ono", vi ne bi slusali sta vam politicari govore pa bi ostali kako i dolikuje sportistima... Ali posto ste bile poslune ovce, mozete vi koliko hocete o "odluci, ko i sta i kako", dzaba vam kad niste imali svije "Ja".

dragan

pre 6 godina

"ja lično tako nešto ne bih nikada napravio, ali tako su odlučili ljudi u Zagrebu"

Pa nije tacno, napravio si to i sisao. Da si bio Duci Simonovic, ne bi sisao. I Tito je naredio da reprezentacija ostaje na OI u Minhenu, jer su nasi hteli da se povuku, jer je bilo dokazano da je Portoriko bio dopingovan, a utakmica nije ponistena. Jedini je Duci bio doledan, on je bo on, ali ti nisi ti. Ne osudjem, ali nemoj da kazes da ne bi to ucinio kada si ucinio.

Okram Idul

pre 6 godina

Hrvatima nikad talenat ni igracki kvalitet igraca nije bio problem, vec mentalitet, ako cemo realno (a malo smo ih i mi u par navrata ubili u pojam pa previse gledaju kod nas u dvoriste, ali ne kupe "dobre" stvari). I mi imamo slican problem, ali to nadoknadjujemo prkosom i inatom, kao i ISKRENOM verom da mozemo SVAKOG da pobedimo u kosarci. To je postalo deo "kulture" (sto bi muta rekao, normalno) za sta su zaduzeni mnogi asovi iz proslosti, kao i trenerske ikone jos iz vremena dok smo bili Jugoslavija pa na ovamo. Slicno je i sa Vaterpolom. Moglo bi tako i u drugim sportovima, tipa fudbal, ali tamo se drugacije radi od malih nogu, i ta deca vecinom mastaju o velikim transferima kada zapocinju karijere, a ne o tome da osvoje zlato na nekom prvenstvu, kao sto je to slucaj sa kosarkasima / vaterpolistima. Da bi stvarno uspeli u zivotu, kao i u sportu, morate iskreno verovati u sebe.

johnny

pre 6 godina

Ma kakva karma, imali smo jednu vrhunsku generaciju koja je nakon pogibije Petrovica postala prosjecna. Problem lezi u tome sto je kosarka u HR sustavno unistavana od strane mafijasko-politickih struktura, pogodovalo se jednom klubu unistavajuci sve ostale pa cak i jednog visestrukog prvaka europe. Slican problem je i u nogometu, rukometu i ostalim momcadskim sportovima izuzev mozda vaterpola. HR nije velesila u kosarci niti ce na ovaj nacin vise ikada biti, to je skup par pojedinaca koji mogu tu i tamo nekoga iznenaditi.

Dule Dabić Gluvaja, selo Gornja Suvaja

pre 6 godina

Mislim da ove godine skidaju prokletstvo. Nije da ih volim ili nešto, ali mislim da im je ekipa sazrela, dobri igrači, bez otkaza i povreda, igraju dobro, svi u formi...

Sport

pre 6 godina

Hrvatska je imala generacije koje su mogle više, ali se uvek pravila greska sa forsiranjem dva igrača po 35 minuta bez obzira ko je protvnik. Aca trica radi to ponovo i tu je zamka u koju svi upadaju. Kada se dođe do bitnih utakmica on će imati istrošena dva startera i preumorna, a onda pada koncentracija i ucinak. Ako bude znao da rasporedi minute biće to mnogo bolje, ali prijateljske već pokazuju da će teško nešto biti od toga.

Mrkva

pre 6 godina

Kakav je ovo lik. Sve su kao nesrećno gubili, a možda i sada nesrećno izgube, hahaha.
Ne daj bože da izgube zato što su igrali loše, već je sve to nesrećno gubljenje.

sasa

pre 6 godina

@johnny, sa prvom recenicom si sebe demantovao ujedno. :) Jednostavno vi nikada nisme imali vrhunsku selekciju, uvek je bila vrlo-dobra ili nesto malo vise od toga. Nema tu nikakvog prokletstva, vec nedostatk kvaliteta koji je potreban za najvise domete. Jednu selekciju vrhunskom ne cini jedan kosarkas, vec timska igra i uticaj kao doprinos svakog pojedinca.Vi to nemate. Kraj price. Balkanske nacije inace cesto mnogo lete u sportu, a nemaju bas toliko povoda za to. Vi ste takav primer u fudbalu, jer mislite da ste medju tri najbolje reprezentacije sveta, sto je suludo, jer niste ni u pet. Traziti opravdanje u prokletstvu je samozavaravanje i pokusaj zavaravanja drugih.

Jevdja

pre 6 godina

Dokle god se oslanjate na jednog igraca ili dva koji daju 80 posto koseva nikad necete uspeti kod nas svi igraju za tim u tome je razlika.

Zile

pre 6 godina

A ja mislio pored ekonomskih, kulturnih, sportskih i svih drugih sankcija koje su tada trebale da uruse moral, nacionalno jedinstvo i samu drzavu na kraju, da je "momcad" iz HR sisla jer su smatrali da su bolji. Pa i oni su imali neku svest o tome da li treba ili ne da se sidju sa postolja. Sta hoce da kazu da su morali jer bi ih streljali, pa to nisu radili ni u zlocinackoj Srbiji ?
Svi ti potezi nesretnih 90-tih imali su samo jedan cilj "propagandno satanizovanje" jednog naroda a posledice osecamo i danas posle 20-25g a koliko ce da traje znace nasi unuci.

lal

pre 6 godina

@hrasta: ovo je vise sala... veza doduse postoji... u glavama jednih i drugih... jeste iracionalno, ali to je tako...
samo ne znam zasto te to cudi pot3d raznih "fengshuija"... da li slon sa podinutom surlom i da li da gleda ka vratima... raznih karmi... i jos milion stvari...
ne smem ni da pomenem veru... a jos manje popove...

miro split

pre 6 godina

Normalno da smo morali pobić sa postolja.Hrvatska je tek bila stvorena,a moguće je da bi se neki naš košarkaš zabunija i zaboravija,pa počne pivat na sav glas Hej Slaveni.
Navika je gadna stvar.
Zamisli situaciju u kojoj i Srbi i Hrvati revu himnu prople države.
Ovako smo izbjegli opći kaos i ludilo.
Pametna odluka našeg vođe koji ka general JNA i provjereni komunista zna da srce zaigra na Internacionalu i Hej Slaveni.