Ponedeljak, 21.08.2017.

10:00

Ko, kako i koliko može da zameni Teodosića?

Srbija će na ovogodišnjem Evropskom prvenstvu morati bez svog čarobnjaka - kapitena Miloša Teodosića.

Izvor: B92

Ko, kako i koliko može da zameni Teodosiæa? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

120 Komentari

Sortiraj po:

kanjoš

pre 6 godina

Otpadoše Lazić i Gudurić.Možda su Birčević, Štimac i Micić rođeni pod srećnom zvezdom, ali eto im prilike da se pokažu-sad ili nikad! Viva basket!

Lucho

pre 6 godina

Sutra kad vise ne bude igrao morace neko da ga zameni tako je i sada,nece biti njegove magije ali jednom malo drugacijom igrom bez rupe u odbrani mozemo daleko bar do finala!

PG_man

pre 6 godina

Ako ste mi vi Srbi jasni, cekao dabogda. Sta fali Jovicu kao pleju? Igrao u Evroligi na vrhunskom nivou. Rezerve Nedovic I Micic. Solidno. Najbolji suter na prvenstvu Bogdan, centri odlicni, trojke veoma dobre, cetvorke traljavo. Sve u svemu, odlican tim. Po meni, najvise ce da fali Bjelica.

DJ

pre 6 godina

Bogdan igra pod ovim uslovima JEDINO, ali jedino jer su u Sakramentu Pedja i Vlade i jer su mu oni rekli ne da igra nego: Igraj slobodno, ako HOCES, nece se to nista odraziti na tvoj status u Sakramentu.

doberman

pre 6 godina

ma sve je ok, njima se sve prasta, od kadeta do matorih smo konstantno na vrhu, kidacemo ih i sa drugim timom i sa pola klupe, pa doklen duj duj...

Blagonakloni

pre 6 godina

Dosadan sam, ali ponavljam- dugo pratim košarku! Sadašnja situacija me neodoljivo podseća na 1998.-u- Svetsko prvenstvo u Atini, i ubeđen sam da će i rezultat biti isti- zlato!
A da će svaka utakmica biti teška- biće! Da smo kompletni bila bi rapsodija, ovako neće biti pre- terano lepo za oko, biće mnogo "tuče", ali uspećemo!

Sakaluda

pre 6 godina

" Pa Jovic...Sa Teom bi definitivno bili atraktivniji,ali i Jovke je izrastao u pravog vodju. Jedino sto je Teodosic mnogo bolji u sutu,sa druge strane Jovic je mnogo bolji u defanzivi. Medelja je sigurno nasa,nadam se da je zlatna! Mozemo to,itekako.
P.S I Bogdan moze da igra pleja,Obradovic je od njega napravio kompletnog igraca koji jednako dobro igra na pozicijama 1-3.
(Volim zvezdu..., 21. avgust 2017 11:28)"

U svemu se slazem sa tobom, osim toga da je Obradovic od Bogdana napravio kompletnog igraca. Koliko god vas to bolelo, Bogdana je u ovakvu zver od igraca napravio jedan jedini Dule Vujosevic!!!

https://www.youtube.com/watch?v=rMPZLjhJCqs

mate

pre 6 godina

Hrvati, ako sada ne uzmete medalju, prestanite da trenirate.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (banned, 21. avgust 2017 11:08)

Legendo lako bi mi da smo samo od vas gubili-u zadnje 4 godine gubili smo od ceha, senegala, nigerije, produzetak s filipinima... Nemamo kult reprezentacije-evo i vi u nogometu uvik super igrace pa na zadnjem europskom kad ste bili? 2000? Nije sve samo u pojedincima...

maximilijan

pre 6 godina

Povreda? Teo se ne tako davno izderao na one, koji "neće" da igraju za repku. Sada se ja derem na njega: "Teo! Šta je sad ovo? Ne puštaju te Ameri? Eh, ti si mi neki patriota!
(udri ga bre, 21. avgust 2017 11:17)

pa je, kako nije. patriota biznismen

Andrea Djani

pre 6 godina

Nasa reprezentacija zvala se Jugoslavija , Srbija i Crna Gora ili sada Srbija od 1997 godine i EP u Spaniji nastupa nekopletna na takmicenjima . Jedan od najzasluznijih za takvo stanje je Zeljko Obradovic , a kasnije i Dusan Ivkovic koji su teroristickim pristupom prema igracima doveli do takvog stanja . Sasa Djordjevic se ne razlikuje mnogo od pomenutih , ali za razliku od njih nema ni znanja tako da je potpuno svejedno sto ne igra Teodosic kad vec ne igra pola najjaceg tima , tako da su svi nasi rezultati nereprezentativnog karaktera . Igraci mora

lal

pre 6 godina

bice mnogo manje izmisljenih poena... ali srbi moraju da dokazu da imaju i radnu etiku i fanatizam, pored genijalnosti...
- potrebno je rasteretiti bogdana od prenosenja lopte... da bi mogao da radi ono sto najbolje ume...
- besomucno forsiranje pika i nasih centara...
- potpuna sloboda u sutu sa distance... ne samo za bogdana, vec i za macvana i lucica...
- odbrana mora da bude timska i zilotska... (bobijev zadatak je da, ako ne moze korektno da sacuva svog igraca, da ga puni licnim greskama i daje uvek poen vise u napadu)
- ne sme da bude praznog hoda i zutih minuta protiv ozbiljnijih protivnika... koncentracija ce morati da bude idealna...
- moracemo da forsiramo sve igrace do pregrevanja... ako se raspadnemo, makar smo pokusali...
momci i dream team je ostajao bez zlata, pa cak i bez medalje na domacem terenu, kada im nije igrala najbolja petorka... ali oni su dosli da se igraju, a ne da demonstriraju da su 100% profesionalci... i na terenu i van njega... zrtvovali ste leto... zbog cega??? da budete 5. ili 9??? sumnjam...
samo jako... ko je najbolji??? SRBIJA!!!

KRASTAVAC

pre 6 godina

Šta ste svi zapeli za Litvaniju kao da je ne znam kako jaka? Prošlo je vreme Karnišovasa, Marčuljonisa, Sabonisa, Kurtinaitisa... Sad sve neki nepoznati igraju tamo.

hajduk veljko

pre 6 godina

Tea volim od kada sam ga prvi put video kako igra u reprezentaciji. Ipak, ovde se iz aviona vidi NBA i njihov podli uticaj. Pare okrecu sve, a nazalost sport sve vise. 

Teodosic je nama mozak ekipe. Ostali smo bez najboljeg, ostali smo bez pravog vodje. Sada ce Bogdanovic biti glavni igrac ali plasim se da to nece biti dovoljno jer jednostavno decko nije takav igrac da vodi igru koliko god da je napredovao. 

Izgubicemo prvu tesnu utakmicu protiv ozbiljnijeg rivala. Nadam se da mnogo gresim ali jednostavno idemo na ovo EP sa drugim timom!
(TEO#4, 21. avgust 2017 11:06)

He he he ljubav je zaista slepa... Teo i tesne zavrsnice..ajoj.
Zelim Teu da se sto pre oporavi i sve najbolje u sledecoj sezoni, dao je zaista primer svima kako se dolazi na svaku akciju reprezentacije, za to naklon do poda, za ostalo 1 evro tititula od 9 final forova u najcecsce najjacoj ekipi...

323

pre 6 godina

Ako osvojimo medalju, zlatnu npr. onda cemo stvarno dokazati da je u kosarci mnogo bitniji tim od bilo kog pojedinca i da sa pravom jedini na kontinentu mozemo da nosimo naziv zemlja kosarke. Prosto je zacudjujuce koliko skoro svi igraci igraju bolje i daju vise za reprezentaciju nego za klubove. Svaka cast, i samo napred!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Styx river, 21. avgust 2017 11:13)

Slazem se. Primer Bircevica. Ovako nikada nije igrao u Partizanu kao za Srbiju. I ja cestitam svim igracima koji uz sve muke koje imamo igraju odlicno za svoju zemlju.

Ko drugi ako ne vi

pre 6 godina

Nije ni trebalo da selektor poziva igrace koji su dobili taj NBA-virus, mogu i druge da zaraze.
Oni nek idu fino u krevet, topli caj i obloge a ovi momci sa zdravim osecajem za tim na parket.
Tim Srbije su oni koji izlaze na teren, nisu oni zamena za nekoga, oni su tim Srbije, jednog od naslednika najace evropske skole kosarke.
Napred momci, na zlato!

C i n i k

pre 6 godina

Teo je igrac za kojeg nema zamene, to kao da neko nikad nije gledao kako on igra, pa je izjavio ajde da ga zamenimo sa Nedovicem? Nema zamene,ko ce da da 20 p i 10 asistencija po utakmici? Ali se igra bez njega i Jokica,Bjelice,Simona i Raduljice mora promeniti, mi nismo mnogo losi, iako je jasno da nam ne igra prva petorka i iako je jasno da ce borba za do finala, biti teska..

srrrrrrrrrdjan

pre 6 godina

Teodosic je jedinstven, tesko da to moze tek tako da se zameni.
Jovic i Micic bi mogli da pokriju nedostatak Markovica. Organizaciono i suterski su na istom nivou. Bogdan mora da ima vise slobode ali je glupo ocekivati da on odmeni Teodosica. Mozda u nekom sutu na kraju utakmice, i to je ok, ali u organizaciji igre - nikako. Mozda bi trebalo isforsirati Gudurica. Ovo je odlicna prilika da postane veliki igrac. Ima iza sebe losu sezonu, stagnirao je dosta. Potencijal je tu, dobar trener - takodje. Dakle, neka tupka loptu bez prekida jedno 15 dana zajedno sa Saletom pa koliko nauci. Ako nista - bice nam dobar za naredna takmicenja. Sto pre obavi kaljenje bice sve cvrsci.

MWill

pre 6 godina

Micic ce sigurno biti medju 12 igraca. Sale sigurno nece rizikovati samo sa Jovicem, a da ga pokrivaju Bogdan i Nedovic, to je uzaludno trosenje Bogdana, a Nedovic nikako ne moze na pleju, tako da je Vasa siguran.

darko

pre 6 godina

Treba pod hitno pozvati Filipa Covica. On je jedini plej u ovom trenutku koji moze da odmeni Tea. Brz, prodoran, jak na lopti, lucidan, kosgeter..... Igrac koji pravi razliku na terenu.

Leteci covek iz Ljubovije

pre 6 godina

(banned, 21. avgust 2017 11:08
Ovaj iz cista mira spomene hrvate, ni kriv ni dužan. Niti su deo teksta.
Tko sada ima komplekse?

Buki

pre 6 godina

1.Teodosic je trebao da ide na prvenstvo povreda nije toliko ozbiljna mogao je odigrati koji minut u nokaut fazi sto bi nam mnogo znacilo.
2.Bjelica se jos povredijo u martu i nije mi jasno kako do sada se nije oporavijo.
3.Njih dvojica su ipak dali mnogo nasoj zemlji i netreba im zameriti ali ovo im je bila poslednja prilika da uzmu zlato i mislim da vise nece igrati za reprezentaciju jer sledece godine nema takicenja a oni su vec u godinama i skloni su povredama zato su trebali pokusati jos ove godine da se okite zlatom jer to je sansa generacije.
4.Mali Jokic je sramota ima 20g i nece da igra kao priprema se fizicki za NBA pa dobro sto onda nije u Americi i ne priprema se nego po Somboru seta i timari konje i igra basket sa drugarima ispred zgrade.
5.Kako niko Gasolu da zabrani da igra a ima jaki ugovor ima skoro 40g igra u timu koji napada prsten on jedan od glavnih igraca koji je sklon povredama isto a niko mu nije zabranijo da igra.
6.Ja kao navijac i mislim mnogi drugi sam mnogo razocaran jer smo svi mnogo ocekivali od ovog prvenstva i da nakon toliko godina uzmemo zlato ali to igracima izgleda zlato nije mnogo bitno i to nemogu da shvatim.
7.Ubuduce se netreba puno oslanjati na igrace iz NBA i stavljati ih na spiskove kad oni na kraju sve nas prevare ako oce da igraju nek se jave sami ovo vise nema smisla toliko se natezati sa njima.

Peca

pre 6 godina

Uvek sam voleo na terenu da vidim malo ekscentrične i problematične a opuštene likove na terenu. Teo me mnogo podseća po tome na Hrista Stoičkova koji mi je bio jedan od omiljenih fudbalera.

Saikovski

pre 6 godina

Tek sad se vidi koliko je slaba pokrivenost pozicije plejmejkera jer uz rovitog Jovica ostaje Micic... Bogdana treba čuvati na poziciji sutera a Nedović i Jović uz odbrambenu rotaciju i minimalnu minutažu Micica da pokrivaju poziciju plejmejkera...

sanjar

pre 6 godina

Ja se još nadam da će se Teo, Zagorac, Bjelica, Jokić i Raduljica pojaviti na spisku, još Jović, Nedović, Bogdanović, Lučić, Kalinić, Marjanović i Štimac to ludilo od ekipe bi sa pola snage došlo do zlata.

Komša

pre 6 godina

Individualno može Bogdan ali skuplja dara nego mera - gubimo odličnu dvojku u igri.Jedino rešenje su niže postave,dosta kretnje bez lopte,brza igra kako bi se pokrio taj nedostatak (prvi plej) i olakšalo asistoranje...Uz to jaka odbrana i što više kontri.Poziciona igra (dugi napadi) nam sada ne odgovara toliko.

Blue_skin

pre 6 godina

Prvo da kazem da mi je nenormalno zao sto trenutno najbolji evropski kosarkas nece moc da igra na ovom prvenstvu i so cemo bit uskraceni za njegovu magiju i caroliju. Nazalost, vec na ovom prvenstvu ce da se vidi ono sto sam pisao prije 15-ak dana odje, koliko ce Srbija zapravo bit jaka narednih godina, kad Teo zavrsi reprezentativnu karijeru. Bice tu (nadam se, jer izgleda da NBA masinerija svakog moze da uslovi) i Jokic narednih godina, ali ovakav mozak ekipe tesko da ce se nac u skorijem vremenu. Igrom slucaja, dosli smo u priliku da vidimo da li je Srbija bez Tea u rangu prosjecnih reprezentacija ili ipak ima nesto sto niko drugi u Evropi nema - nadrealan timski duh koji i bez njegovog majstorstva izdize ekipu iznad prosjeka.
U svakom slucaju srecno i... Do medalje!

Statuskan

pre 6 godina

Izgubili smo napadački potencijal ne igranjem Tea. Zato moramo da se uzdamo u fanatičnu odbranu. Svesti svakog protivnika na ispod 70 poena. Imamo sjajne defanzivce i mislim da je to moguće. Jović, Gagi, lazić, Micić igraju fantastično u defanzivi i mogu da zaključaju bukvalno svaki bekovski par na prvenstvu. U napadu se uzdam u Bogdana, Lučića, Bobija i Nedovića koji nije potpuno fit. Birča može da otvori reket sa šutem za tri ali je tanak u odbrani. Sve u svemu biće to ok.

kornjaca

pre 6 godina

Jovic prvi plej, Nedovic i Micic ce se menjati a po potrebi Bogdan i Gagi. Mana je sto ako Bogdan igra na kecu ( a moze) gubimo njega kao sutera. Spanija, Litvanija ce to znati da iskoriste. Do medalje mozemo, do zlata ne.

Jack Sparrow

pre 6 godina

Jovic,Bogdanovic,Kalinic,Macvan,Kuzmic prva i tu prva rotacija ulaze Neda,Bobi,Lucic kasnije i Bircevic i Gagi i to je realno tim koji noze do medalje i spanci su ostali bez 5 igraca,francuzi su mnogo oslabljeni a hrvate i litvance sam siguran da mozemo da dobijemo.

Stari namćor

pre 6 godina

Čudno da američki medicinski tim Klipersa na pregledima pre ugovora nisu otkrili "hroničnu" povredu... čudno... Teo živ i zdrav bio!

Djenka

pre 6 godina

Teo se ne da zameniti. Znaci treba naci drugaciji pritup igri. Raduljica, Teo i Jokic nisu bas blistavi u odbrani. Tu ne da nemamo rupu nego imamo cvrsti zid u vidu Kalinica, Lazica i sva tri centra koji kidaju kada je potrebno. Bobi jeste lateralno spor ali kada 2.22 digne ruke probajte da udjete pod kos. Bice ispucavanja sa strane protiv nas, trojke ce da sevaju i cini mi se da ce sve ekipe traziti resenje sa distance. Nije to lose, sa dobrim centrima se kupe svi skokovi bez problema i eliminise mogucnost popravke. A sa Bogdanom, Kalinicem, Jovicem i Lazicem imamo brzu kontru. Mozda se cak desi i da igru vise ne baziramo na sutu za tri poena. Micic hoce da pogine od truda, valjda nece da pregori do takmicenja. Smotan je ali samo zato sto je zelja velika. Uporedite njega i Kalinica. Pa Kalina puca od samopouzdanja kao da je dosao na basket u kraju. To dolazi sa godinama i sa osvojenim titulama. Ima tu par nepoznanica ali to ce Sale vec resiti. Nedovic je znak pitanja pa na njega ne treba ni racunati, bar ne u grupnoj fazi. Decko je munja i zasluzuje mesto u reprezentaciji ali samo ako je zdrav. Vodja tima? Djordjevic! Ne treba vam prejak igrac na terenu ako je trener stena. Zivi bili pa videli. I sto rece neko pre mene ostale reprezentacije se raspadaju po savovima. Ovde godine je sansa za neko iznenadjenje ogromna. Mi prvi, a srebro i bronza nekim autsajderima, zasto da ne:) Srecno.

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

Ne moze ni jedan pojedinac da zameni Tea, vec ce morati timski da nadoknade njegov izostanak. I tu prevashodno mislim da bi sada sistem nase igre trebao znatno da se ubrza. Bez Tea jedino mozemo pojacati odbranu pa na osnovu toga probati sto vise iz kontre zavrsavati akcije. U postavljenom napadu smo bez Tea jako tanki i verovatno cemo se oslanjati na individualna resenja Bogdanovica, Nedovica i eventualno sut za 3 poena. Svi otkazi zajedno nisu bolni kao ovaj izostanak Tea. Plejmejker je srce svakog kosarkaskog tima i mislim da smo procentualno oko 30 do 40% slabiji bez njega. Velika steta i za Srbiju i za Tea

Larry

pre 6 godina

Ja ću biti zadovoljan ako sa ovim sastavom ponovimo rezultat od pre 2 godine. Bilo koja od medalja bila bi ravna čudu i iako je to floskula sijala bi kao zlatna, ne kažem da nemamo šansi ali biće veoma teško , jer neko će morati da se isprsi i nadoknadi Teov gubitak, Bogdan ne može sam treba neko da ga rastereti. Nedović bi mogao to da bude ali i to je znak pitanja s obzirom da je propustio dobar deo priprema i utakmica. Pitanje je i kako će sve ovo uticati na ekipu psihološki. Verujem da Teo presedi dobar deo prvenstva na klupi i odigra neke minute da bi ekipi i takav mnogo značio pre svega zbog ogromnog iskustva i zato što je lider ove generacije, nekako si sigurniji kada znaš da je on tu i kada zagusti da će nekako naći neko lucidno rešenje.
Španija je definitivno favorit, zatim Francuzi pa onda bismo tu negde bili mi zajedno sa Litvancima, Hrvatima, Italijanima i još nekim ekipama koje eventualno mogu da naprave neko iznenađenje.
Sve u svemu nadam se da će se momci skupiti, stisnuti zube i muški odraditi svoj posao i dati 100% mogućnosti, pa šta bude. Ne bi imao šta da im zamerim u tom slučaju a verujem da će tako i biti.

tvmazohista

pre 6 godina

Po meni jako dobra stvar sto je Jovic igrao sa svim nasim centrima po sezonu i to je vrhunski funkcionisalo,Nedovic moze odlicno na kecu da odigra,jos kad bi se Milosavljevic malo opustio a ne da ga je strah da sutne i krene u prodor,za evropsko super ekipica

Moca

pre 6 godina

Neko je Marjanovic, Bjelica, Todosic a neko Jokic. (You do, 21. avgust 2017 11:07)

Sta nastaje kada spojite Todorica i Teodosica?! TODOSIC :)

555 333

pre 6 godina

@samo pitam

Litvanija je, i pored ovako osakaćenog našeg tima, klasa ispod nas, jedino je Španija nešto jača, ostali imaju jedva egal ili lošiji roster. Francuska i dalje jaka, Letonija opasna, Hrvatska vrlo dobra, Slovenija takođe. Crna Gora, Belgija neka moguća iznenađenja..

vanja

pre 6 godina

Jedino sto je dobro je da uopšte nije ni igrao pripremne utakmice i da se momci uigravaju bez njega. Iskreno ne izgledamo lose, mada nije ni bilo jakih utakmica. Vidicemo koliko mozemo bez Tea, nadam se do kraja.

DukiNS

pre 6 godina

Djordjevic mora pronaci nacin da Bogdan sto manje bude u ulozi pleja. Morace Jovic i Micic mnogo bolje, pogotovo Micic da ne ide kao muva bez glave u napadu i da smanji broj izgubljenih lopti. Verovatno ce u ovakvoj situaciji Guduric biti prekobrojan. Plus Lazic ili Gagi.

kadija

pre 6 godina

sto je ovo, kakva je ovo pojava ko god krene put najace lige svijeta otkaze drzavnom timu uz jadne razloge trba proispitat moc menadzera i postovanje prema saveznom selektoru i nacionalnom timu.

Styx river

pre 6 godina

Ako osvojimo medalju, zlatnu npr. onda cemo stvarno dokazati da je u kosarci mnogo bitniji tim od bilo kog pojedinca i da sa pravom jedini na kontinentu mozemo da nosimo naziv zemlja kosarke. Prosto je zacudjujuce koliko skoro svi igraci igraju bolje i daju vise za reprezentaciju nego za klubove. Svaka cast, i samo napred!

Uvek iskren

pre 6 godina

Cim se umesao medicinski tim LA Klipersa moze se zakljuciti pozadina cele price.To sto je proveo mesec dana sa repkom na pripremama je samo paravan za ono sto je usledilo,a to je da ne ide na EP.Mislim nema veze,sta je tu je,bitan je tim na kraju krajeva,a ne pojedinac.A i verovatnp je Teu u glavi da zgrne u naredne 2-3 godine milione koje nije za sve godine igranja kosarke i to je skroz legitimno.Ovo sto napominju po sto puta u svakom tekstu "Teo se uvek stavljao na raspolaganje reprezentaciji" je da ga ne bi razapinjali bas toliko kao recimo Jokica.Meni licno smeta svaki otkaz u repki,ali ko zna kako bi i ja svi mi uradili da smo u njihovim kozama.

Borky

pre 6 godina

Mislim da se Sale pripremao za ovu mogucnost i ono sto se dalo primjetiti iz pripremnih utakmica jeste jaka odbrana,dobra tranzicija i dosta pokusaja zavrsavanja napada na ne postavljenu odbranu otprilike ono sto je Zvezda radila prosle godine.Mislim da je to jedini kocept koji moze donjeti rezultat jer kad pogeldamo roster rep. imamo 8-9 vrhunskih defanzivaca.Spustati protivnike na 60 poena i to bi bilo to a realno imamo tim koji to moze.

Dragan

pre 6 godina

Bogdanovica ne sme forsirati na pleju kao u pripremnim mecevima jer je uzasan i jako los kao plej. Koci i davi igru, napad nam traje 20 sekundi u proseku sa njim na pleju. Nedovic, ako nastavi sa igrama kao u Unikahi ove godine kao i Jovic, bice odlicni na poziciji jedan. Dati Nedovicu slobodu u igri i malo spustiti Bogdanovica na zemlju i ograniciti mu slobodu koja mu je bezuslovno data od strane Djordjevica a koja ce nas kostati rezultata s obzirom da je nas najprecenjeniji igrac u istoriji a nije ni pola igraca kao stari asovi i Teo sada. S obzirom da Djordjevic voli da ima vise plejmejkera u ekipi, pitanje je sta ce biti sa Micicem koji je nas najgori igrac od ovih 14. Bircevic ce igrati iz razloga odsustva Simonovica i Bjelice, iako ne zaostaje za Micicem po neznanju. Lazic, Milosavljevic, Guduric i Micic ce biti cetvorka iz koje ce dvojica ispasti....Nekako mi se cini da su Lazic i Milosavljevic najkorisniji od ove cetvorice ali videcemo.
A sad ostrasceni i napaceni navijaci koji veze nemate o kosarci, udrite ako sam vam dirao Bogdana. Samo napred ;)

Danilo

pre 6 godina

Teo nije zamenljiv jer da jeste, ne bi bio Teo.
Jović ima šansu karijere da na velikom takmičenju ima velike minute, uz srećnu okolnost da su mu tu centri sa kojima je najbolje sarađivao u karijeri.
Bogdan može da igra pleja, lucidnost koju pokazuje jeste fenomenalna, ali sasvim gubi snagu za ono gde je najjači: kreiranje sopstvenog šuta i daleke trojke.
Micić će jednom biti odličan plej, možda to podstane ovde?
Nemanja je znak pitanja zbog povrede, a i inače on je više dvojka, bar ga ja tako vidim godinama.
Sve u svemu, timski rad i odbrana kakva nije viđena, to je naša šansa.

sasa the big hands

pre 6 godina

UH;;;;;;

Neverovatno, ne znam ni sta reci...
No, ostaje cinje ica da su i mnogi drugi bez mnogo igraca,i dalje imamo i vise nego dovoljno igraca...
Sdruge strane, sutera imamo sve manje, u stvari, sad je Bogdan i jedini pravi suter u ekipi.,. TU je i Gudura, ali on je ne stabilan...
Ostaje da se vidi, jer je jasno da ce sad neki drugi morati dobiti priliku...
Kakav peh...

A za ove sto pricaju kako Clippersi nisu dozvolili, idite kuci i najdiute se pihtije...ludacima ne treba komp, nego medicina..

udri ga bre

pre 6 godina

Povreda? Teo se ne tako davno izderao na one, koji "neće" da igraju za repku. Sada se ja derem na njega: "Teo! Šta je sad ovo? Ne puštaju te Ameri? Eh, ti si mi neki patriota!

Srbenda

pre 6 godina

Ajmo bre! Nema tu "iih nema Teodosica, propali smo" ima sad tek da izginu na terenu k'o manijaci pa sta bude bude! Zar vi stvarno mislite da samo zato sto nedostaje Teo mi vise nemamo sanse za zlato a kamoli medalju? Mi igramo timski i tako cemo se i boriti! Napred orlovi!

Milan Kosanovic

pre 6 godina

Samo neka ne ide Micic. Covek toliko davi oni loptu da mi je mucno da ga gledam. Svaki napad kod njega je lopta min 15 sec. Onda obicno usledi neki pas preko cele odbrane ili gurne vruc krompir ka centu da se ovaj snadje kako god ume. Samo ne Micic!

Сорош

pre 6 godina

Опуштено људи, погледајте ростере осталих екипа. Нико не може да скрпи једну петорку, Србија и даље има најдужу клупу.

Oxi

pre 6 godina

Tu su uigrani Zvezdini tandemi plejeva i centara iz poslednje tri Evrolige, Jovic, Stimac, Marjanovic, Micic i Kuzmic, sto je dobro jer veza plej-centar osnova tima, zatim kljucni igrac i najbolji srpski kosarkas Bogdan Bogdanovic, sto bi uz doprinos Vladimira Lucica koji podseca na dane pre povreda i vec uobicajeno dobre role Macvana i Kalinica trebalo da bude dovoljno za prolaz do finala, naravno u slucaju da se pre toga Srbija ne sastaje sa Spanijom. Za odbranu ne treba brinuti, Srbija je ove godine defanzivno nikad jaca, ali ipak za zlato ce morati uz postojeci arsenal tu morati da se pridodaju ili Nedovic ili Guduric. Ili Nedovic ili Guduric su kljuc Srbije za zlatnu medalju, ili ne, na ovom evropskom prvenstvu...

troyka

pre 6 godina

Bogi ga odlično menja, ali mu šut strada, pogotovo za tri, tako da je pravo pitanje ko će šuterski da zameni Bogdana dok on menja Tea? Mačvan? Ili jednostavno u bitnim mečevima da ne igra toliko pleja..

Konstatacija

pre 6 godina

PG: Jović, Nedović, pomaže Bogdanović
SG: Bogdanović, i dvojca od Lazića, Milosavljevića i Gudurića
SF: Kalinić, Lučić
PF: Mačvan, Birčević
C: Marjanović, Kuzmić, Štimac
Nadam se bez Micića jer se dečko raspada i u pripremnim utakmicama. Jedino ostaje dilema na trojci, ako se oporavi Simonović, mada je Lučić super igrao za sada.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (axaxt, 21. avgust 2017 10:40)

Možda bi to bilo realno tako,pod uslovom da su Nedović i Jović zdravi ali pošto nisu,tško.Nedović nije trenirao dve nedelje i bilo je pitanje da li će uopšte ići a Jović je uvek rizičan sa svojom diskushernijom,tako da ne verujem da će Đorđević rizikovati da ostane sa rezervnim plejom,Bogdanovićem u slučaju povrede jednog od njih dvojice,tako da će Micić gotovo sigurno biti na spisku.

Daniele

pre 6 godina

Treba ugasiti ovo takmicenje, dosadno je I besmisleno gledati stalno okrnjene sastave, tj ucenjivanje igraca od strane NBA klubova.

Volim zvezdu...

pre 6 godina

Pa Jovic...Sa Teom bi definitivno bili atraktivniji,ali i Jovke je izrastao u pravog vodju. Jedino sto je Teodosic mnogo bolji u sutu,sa druge strane Jovic je mnogo bolji u defanzivi. Medelja je sigurno nasa,nadam se da je zlatna! Mozemo to,itekako.
P.S I Bogdan moze da igra pleja,Obradovic je od njega napravio kompletnog igraca koji jednako dobro igra na pozicijama 1-3.

iDroid

pre 6 godina

Mislim da će Đorđević ipak povesti Micića na EP, iako ga mnogi ne "vide" u konačnih 12. Biće utakmica u grupi u kojima može dobiti značajnu minutažu i time malo rasteretiti rovite Jovića i Nedovića (ako bude spreman uopšte) za fazu eliminacije.

TEO#4

pre 6 godina

Tea volim od kada sam ga prvi put video kako igra u reprezentaciji. Ipak, ovde se iz aviona vidi NBA i njihov podli uticaj. Pare okrecu sve, a nazalost sport sve vise.

Teodosic je nama mozak ekipe. Ostali smo bez najboljeg, ostali smo bez pravog vodje. Sada ce Bogdanovic biti glavni igrac ali plasim se da to nece biti dovoljno jer jednostavno decko nije takav igrac da vodi igru koliko god da je napredovao.

Izgubicemo prvu tesnu utakmicu protiv ozbiljnijeg rivala. Nadam se da mnogo gresim ali jednostavno idemo na ovo EP sa drugim timom!

vlade123

pre 6 godina

Njega ni jedan igrac ne moze da zameni na svetu a ne u nasoj reprezentaciji, ima boljih igrača od njega ali njegov stil igre nema niko. I bio je pravi lider duze vreme nase reprezentacije. Ne umesno je porediti bilo kog igraca iz nase ekipe sa njim jer je jednostavno ne moguce, iako po mom misljenju Jovic izrasta u odlicnog pleja i bice sigurno jedan od najboljih kad nema Tea. Pored Jovica imamo i Nedovica koji ima sjajne fizikalije za pleja, imamo Bogdana kao opciju na 1, ne znam sta da kazem za Vasu ne mislim da moze nesto vise da pokaze, iskreno se nadam da ce uz Jasikiviciusa dosta napredovati al smatram da je dosta limitiran igrac, bas kao Nedovic al on to svojim fizikalijama nadoknađuje. Nadam se polufinalu bez Tea a posle sta bude, ova ekipa ima srce ima ono sto ne najbitnije u sportu a to je karakter. Svako moze da padne al bojim se posle ovoga da svako moze i da odigra sa nama.

samo pitam

pre 6 godina

teo je bio juce na terapijama u bg, sale u hamburgu na turniru. posle jucerasnje tekme saopstenje da teo propusta ep. kako to? telefonrali? ili se to verovatno vec pre znalo?

sto se tice ep. mislim da su spa i lit ispred nas, sa svim drugima mozemo. i sa teom bi bilo mnogo teske protiv ove dve navedene repke.. tako da...

axaxt

pre 6 godina

PG: Jović, Nedović, pomaže Bogdanović
SG: Bogdanović, i dvojca od Lazića, Milosavljevića i Gudurića
SF: Kalinić, Lučić
PF: Mačvan, Birčević
C: Marjanović, Kuzmić, Štimac
Nadam se bez Micića jer se dečko raspada i u pripremnim utakmicama. Jedino ostaje dilema na trojci, ako se oporavi Simonović, mada je Lučić super igrao za sada.

BgHQ

pre 6 godina

Ispade neozbiljno da selektor piziva igraca sa hronicnom povredom i jos ga drzi mesec dana na pripremama a onda 10 dana pred prvenstvo svi shvataju da Teo ne moze da igra.
Da li ovoliki otkazi NBA igraca imaju veze sa tom ligom i timovima nije na meni da presudjujem ali je malo sve cudno.Mislim da moramo da se naviknemo da mozemo racunati na NBA igrace za Olimpijadu i eventualno Svetski kup a za Evribasket sve manje.

Zlatko

pre 6 godina

Nedovic pomaze na 1, Micic ne treba, izabrace izmedju Lazica/Milosavljevica/Gudurica dvojicu i mozemo do polufinala sa tim timom, nema kukanja nego gruvamo s tim sto imamo...

Beograđanin

pre 6 godina

Zašto nije lepo kao Jokić rekao da ne može da igra, nego je prvo njega pljuvao, a sada ovo. Imamo Bogdana tako da medalja nije problem.

Styx river

pre 6 godina

Ako osvojimo medalju, zlatnu npr. onda cemo stvarno dokazati da je u kosarci mnogo bitniji tim od bilo kog pojedinca i da sa pravom jedini na kontinentu mozemo da nosimo naziv zemlja kosarke. Prosto je zacudjujuce koliko skoro svi igraci igraju bolje i daju vise za reprezentaciju nego za klubove. Svaka cast, i samo napred!

Сорош

pre 6 godina

Опуштено људи, погледајте ростере осталих екипа. Нико не може да скрпи једну петорку, Србија и даље има најдужу клупу.

Borky

pre 6 godina

Mislim da se Sale pripremao za ovu mogucnost i ono sto se dalo primjetiti iz pripremnih utakmica jeste jaka odbrana,dobra tranzicija i dosta pokusaja zavrsavanja napada na ne postavljenu odbranu otprilike ono sto je Zvezda radila prosle godine.Mislim da je to jedini kocept koji moze donjeti rezultat jer kad pogeldamo roster rep. imamo 8-9 vrhunskih defanzivaca.Spustati protivnike na 60 poena i to bi bilo to a realno imamo tim koji to moze.

Zlatko

pre 6 godina

Nedovic pomaze na 1, Micic ne treba, izabrace izmedju Lazica/Milosavljevica/Gudurica dvojicu i mozemo do polufinala sa tim timom, nema kukanja nego gruvamo s tim sto imamo...

axaxt

pre 6 godina

PG: Jović, Nedović, pomaže Bogdanović
SG: Bogdanović, i dvojca od Lazića, Milosavljevića i Gudurića
SF: Kalinić, Lučić
PF: Mačvan, Birčević
C: Marjanović, Kuzmić, Štimac
Nadam se bez Micića jer se dečko raspada i u pripremnim utakmicama. Jedino ostaje dilema na trojci, ako se oporavi Simonović, mada je Lučić super igrao za sada.

BgHQ

pre 6 godina

Ispade neozbiljno da selektor piziva igraca sa hronicnom povredom i jos ga drzi mesec dana na pripremama a onda 10 dana pred prvenstvo svi shvataju da Teo ne moze da igra.
Da li ovoliki otkazi NBA igraca imaju veze sa tom ligom i timovima nije na meni da presudjujem ali je malo sve cudno.Mislim da moramo da se naviknemo da mozemo racunati na NBA igrace za Olimpijadu i eventualno Svetski kup a za Evribasket sve manje.

TEO#4

pre 6 godina

Tea volim od kada sam ga prvi put video kako igra u reprezentaciji. Ipak, ovde se iz aviona vidi NBA i njihov podli uticaj. Pare okrecu sve, a nazalost sport sve vise.

Teodosic je nama mozak ekipe. Ostali smo bez najboljeg, ostali smo bez pravog vodje. Sada ce Bogdanovic biti glavni igrac ali plasim se da to nece biti dovoljno jer jednostavno decko nije takav igrac da vodi igru koliko god da je napredovao.

Izgubicemo prvu tesnu utakmicu protiv ozbiljnijeg rivala. Nadam se da mnogo gresim ali jednostavno idemo na ovo EP sa drugim timom!

mate

pre 6 godina

Hrvati, ako sada ne uzmete medalju, prestanite da trenirate.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (banned, 21. avgust 2017 11:08)

Legendo lako bi mi da smo samo od vas gubili-u zadnje 4 godine gubili smo od ceha, senegala, nigerije, produzetak s filipinima... Nemamo kult reprezentacije-evo i vi u nogometu uvik super igrace pa na zadnjem europskom kad ste bili? 2000? Nije sve samo u pojedincima...

samo pitam

pre 6 godina

teo je bio juce na terapijama u bg, sale u hamburgu na turniru. posle jucerasnje tekme saopstenje da teo propusta ep. kako to? telefonrali? ili se to verovatno vec pre znalo?

sto se tice ep. mislim da su spa i lit ispred nas, sa svim drugima mozemo. i sa teom bi bilo mnogo teske protiv ove dve navedene repke.. tako da...

Beograđanin

pre 6 godina

Zašto nije lepo kao Jokić rekao da ne može da igra, nego je prvo njega pljuvao, a sada ovo. Imamo Bogdana tako da medalja nije problem.

PG_man

pre 6 godina

Ako ste mi vi Srbi jasni, cekao dabogda. Sta fali Jovicu kao pleju? Igrao u Evroligi na vrhunskom nivou. Rezerve Nedovic I Micic. Solidno. Najbolji suter na prvenstvu Bogdan, centri odlicni, trojke veoma dobre, cetvorke traljavo. Sve u svemu, odlican tim. Po meni, najvise ce da fali Bjelica.

323

pre 6 godina

Ako osvojimo medalju, zlatnu npr. onda cemo stvarno dokazati da je u kosarci mnogo bitniji tim od bilo kog pojedinca i da sa pravom jedini na kontinentu mozemo da nosimo naziv zemlja kosarke. Prosto je zacudjujuce koliko skoro svi igraci igraju bolje i daju vise za reprezentaciju nego za klubove. Svaka cast, i samo napred!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Styx river, 21. avgust 2017 11:13)

Slazem se. Primer Bircevica. Ovako nikada nije igrao u Partizanu kao za Srbiju. I ja cestitam svim igracima koji uz sve muke koje imamo igraju odlicno za svoju zemlju.

Blagonakloni

pre 6 godina

Dosadan sam, ali ponavljam- dugo pratim košarku! Sadašnja situacija me neodoljivo podseća na 1998.-u- Svetsko prvenstvo u Atini, i ubeđen sam da će i rezultat biti isti- zlato!
A da će svaka utakmica biti teška- biće! Da smo kompletni bila bi rapsodija, ovako neće biti pre- terano lepo za oko, biće mnogo "tuče", ali uspećemo!

lal

pre 6 godina

bice mnogo manje izmisljenih poena... ali srbi moraju da dokazu da imaju i radnu etiku i fanatizam, pored genijalnosti...
- potrebno je rasteretiti bogdana od prenosenja lopte... da bi mogao da radi ono sto najbolje ume...
- besomucno forsiranje pika i nasih centara...
- potpuna sloboda u sutu sa distance... ne samo za bogdana, vec i za macvana i lucica...
- odbrana mora da bude timska i zilotska... (bobijev zadatak je da, ako ne moze korektno da sacuva svog igraca, da ga puni licnim greskama i daje uvek poen vise u napadu)
- ne sme da bude praznog hoda i zutih minuta protiv ozbiljnijih protivnika... koncentracija ce morati da bude idealna...
- moracemo da forsiramo sve igrace do pregrevanja... ako se raspadnemo, makar smo pokusali...
momci i dream team je ostajao bez zlata, pa cak i bez medalje na domacem terenu, kada im nije igrala najbolja petorka... ali oni su dosli da se igraju, a ne da demonstriraju da su 100% profesionalci... i na terenu i van njega... zrtvovali ste leto... zbog cega??? da budete 5. ili 9??? sumnjam...
samo jako... ko je najbolji??? SRBIJA!!!

DJ

pre 6 godina

Bogdan igra pod ovim uslovima JEDINO, ali jedino jer su u Sakramentu Pedja i Vlade i jer su mu oni rekli ne da igra nego: Igraj slobodno, ako HOCES, nece se to nista odraziti na tvoj status u Sakramentu.

Djenka

pre 6 godina

Teo se ne da zameniti. Znaci treba naci drugaciji pritup igri. Raduljica, Teo i Jokic nisu bas blistavi u odbrani. Tu ne da nemamo rupu nego imamo cvrsti zid u vidu Kalinica, Lazica i sva tri centra koji kidaju kada je potrebno. Bobi jeste lateralno spor ali kada 2.22 digne ruke probajte da udjete pod kos. Bice ispucavanja sa strane protiv nas, trojke ce da sevaju i cini mi se da ce sve ekipe traziti resenje sa distance. Nije to lose, sa dobrim centrima se kupe svi skokovi bez problema i eliminise mogucnost popravke. A sa Bogdanom, Kalinicem, Jovicem i Lazicem imamo brzu kontru. Mozda se cak desi i da igru vise ne baziramo na sutu za tri poena. Micic hoce da pogine od truda, valjda nece da pregori do takmicenja. Smotan je ali samo zato sto je zelja velika. Uporedite njega i Kalinica. Pa Kalina puca od samopouzdanja kao da je dosao na basket u kraju. To dolazi sa godinama i sa osvojenim titulama. Ima tu par nepoznanica ali to ce Sale vec resiti. Nedovic je znak pitanja pa na njega ne treba ni racunati, bar ne u grupnoj fazi. Decko je munja i zasluzuje mesto u reprezentaciji ali samo ako je zdrav. Vodja tima? Djordjevic! Ne treba vam prejak igrac na terenu ako je trener stena. Zivi bili pa videli. I sto rece neko pre mene ostale reprezentacije se raspadaju po savovima. Ovde godine je sansa za neko iznenadjenje ogromna. Mi prvi, a srebro i bronza nekim autsajderima, zasto da ne:) Srecno.

Lucho

pre 6 godina

Sutra kad vise ne bude igrao morace neko da ga zameni tako je i sada,nece biti njegove magije ali jednom malo drugacijom igrom bez rupe u odbrani mozemo daleko bar do finala!

Sakaluda

pre 6 godina

" Pa Jovic...Sa Teom bi definitivno bili atraktivniji,ali i Jovke je izrastao u pravog vodju. Jedino sto je Teodosic mnogo bolji u sutu,sa druge strane Jovic je mnogo bolji u defanzivi. Medelja je sigurno nasa,nadam se da je zlatna! Mozemo to,itekako.
P.S I Bogdan moze da igra pleja,Obradovic je od njega napravio kompletnog igraca koji jednako dobro igra na pozicijama 1-3.
(Volim zvezdu..., 21. avgust 2017 11:28)"

U svemu se slazem sa tobom, osim toga da je Obradovic od Bogdana napravio kompletnog igraca. Koliko god vas to bolelo, Bogdana je u ovakvu zver od igraca napravio jedan jedini Dule Vujosevic!!!

https://www.youtube.com/watch?v=rMPZLjhJCqs

darko

pre 6 godina

Treba pod hitno pozvati Filipa Covica. On je jedini plej u ovom trenutku koji moze da odmeni Tea. Brz, prodoran, jak na lopti, lucidan, kosgeter..... Igrac koji pravi razliku na terenu.

MWill

pre 6 godina

Micic ce sigurno biti medju 12 igraca. Sale sigurno nece rizikovati samo sa Jovicem, a da ga pokrivaju Bogdan i Nedovic, to je uzaludno trosenje Bogdana, a Nedovic nikako ne moze na pleju, tako da je Vasa siguran.

Konstatacija

pre 6 godina

PG: Jović, Nedović, pomaže Bogdanović
SG: Bogdanović, i dvojca od Lazića, Milosavljevića i Gudurića
SF: Kalinić, Lučić
PF: Mačvan, Birčević
C: Marjanović, Kuzmić, Štimac
Nadam se bez Micića jer se dečko raspada i u pripremnim utakmicama. Jedino ostaje dilema na trojci, ako se oporavi Simonović, mada je Lučić super igrao za sada.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (axaxt, 21. avgust 2017 10:40)

Možda bi to bilo realno tako,pod uslovom da su Nedović i Jović zdravi ali pošto nisu,tško.Nedović nije trenirao dve nedelje i bilo je pitanje da li će uopšte ići a Jović je uvek rizičan sa svojom diskushernijom,tako da ne verujem da će Đorđević rizikovati da ostane sa rezervnim plejom,Bogdanovićem u slučaju povrede jednog od njih dvojice,tako da će Micić gotovo sigurno biti na spisku.

Ko drugi ako ne vi

pre 6 godina

Nije ni trebalo da selektor poziva igrace koji su dobili taj NBA-virus, mogu i druge da zaraze.
Oni nek idu fino u krevet, topli caj i obloge a ovi momci sa zdravim osecajem za tim na parket.
Tim Srbije su oni koji izlaze na teren, nisu oni zamena za nekoga, oni su tim Srbije, jednog od naslednika najace evropske skole kosarke.
Napred momci, na zlato!

doberman

pre 6 godina

ma sve je ok, njima se sve prasta, od kadeta do matorih smo konstantno na vrhu, kidacemo ih i sa drugim timom i sa pola klupe, pa doklen duj duj...

Buki

pre 6 godina

1.Teodosic je trebao da ide na prvenstvo povreda nije toliko ozbiljna mogao je odigrati koji minut u nokaut fazi sto bi nam mnogo znacilo.
2.Bjelica se jos povredijo u martu i nije mi jasno kako do sada se nije oporavijo.
3.Njih dvojica su ipak dali mnogo nasoj zemlji i netreba im zameriti ali ovo im je bila poslednja prilika da uzmu zlato i mislim da vise nece igrati za reprezentaciju jer sledece godine nema takicenja a oni su vec u godinama i skloni su povredama zato su trebali pokusati jos ove godine da se okite zlatom jer to je sansa generacije.
4.Mali Jokic je sramota ima 20g i nece da igra kao priprema se fizicki za NBA pa dobro sto onda nije u Americi i ne priprema se nego po Somboru seta i timari konje i igra basket sa drugarima ispred zgrade.
5.Kako niko Gasolu da zabrani da igra a ima jaki ugovor ima skoro 40g igra u timu koji napada prsten on jedan od glavnih igraca koji je sklon povredama isto a niko mu nije zabranijo da igra.
6.Ja kao navijac i mislim mnogi drugi sam mnogo razocaran jer smo svi mnogo ocekivali od ovog prvenstva i da nakon toliko godina uzmemo zlato ali to igracima izgleda zlato nije mnogo bitno i to nemogu da shvatim.
7.Ubuduce se netreba puno oslanjati na igrace iz NBA i stavljati ih na spiskove kad oni na kraju sve nas prevare ako oce da igraju nek se jave sami ovo vise nema smisla toliko se natezati sa njima.

srrrrrrrrrdjan

pre 6 godina

Teodosic je jedinstven, tesko da to moze tek tako da se zameni.
Jovic i Micic bi mogli da pokriju nedostatak Markovica. Organizaciono i suterski su na istom nivou. Bogdan mora da ima vise slobode ali je glupo ocekivati da on odmeni Teodosica. Mozda u nekom sutu na kraju utakmice, i to je ok, ali u organizaciji igre - nikako. Mozda bi trebalo isforsirati Gudurica. Ovo je odlicna prilika da postane veliki igrac. Ima iza sebe losu sezonu, stagnirao je dosta. Potencijal je tu, dobar trener - takodje. Dakle, neka tupka loptu bez prekida jedno 15 dana zajedno sa Saletom pa koliko nauci. Ako nista - bice nam dobar za naredna takmicenja. Sto pre obavi kaljenje bice sve cvrsci.

Stari namćor

pre 6 godina

Čudno da američki medicinski tim Klipersa na pregledima pre ugovora nisu otkrili "hroničnu" povredu... čudno... Teo živ i zdrav bio!

Oxi

pre 6 godina

Tu su uigrani Zvezdini tandemi plejeva i centara iz poslednje tri Evrolige, Jovic, Stimac, Marjanovic, Micic i Kuzmic, sto je dobro jer veza plej-centar osnova tima, zatim kljucni igrac i najbolji srpski kosarkas Bogdan Bogdanovic, sto bi uz doprinos Vladimira Lucica koji podseca na dane pre povreda i vec uobicajeno dobre role Macvana i Kalinica trebalo da bude dovoljno za prolaz do finala, naravno u slucaju da se pre toga Srbija ne sastaje sa Spanijom. Za odbranu ne treba brinuti, Srbija je ove godine defanzivno nikad jaca, ali ipak za zlato ce morati uz postojeci arsenal tu morati da se pridodaju ili Nedovic ili Guduric. Ili Nedovic ili Guduric su kljuc Srbije za zlatnu medalju, ili ne, na ovom evropskom prvenstvu...

maximilijan

pre 6 godina

Povreda? Teo se ne tako davno izderao na one, koji "neće" da igraju za repku. Sada se ja derem na njega: "Teo! Šta je sad ovo? Ne puštaju te Ameri? Eh, ti si mi neki patriota!
(udri ga bre, 21. avgust 2017 11:17)

pa je, kako nije. patriota biznismen

hajduk veljko

pre 6 godina

Tea volim od kada sam ga prvi put video kako igra u reprezentaciji. Ipak, ovde se iz aviona vidi NBA i njihov podli uticaj. Pare okrecu sve, a nazalost sport sve vise. 

Teodosic je nama mozak ekipe. Ostali smo bez najboljeg, ostali smo bez pravog vodje. Sada ce Bogdanovic biti glavni igrac ali plasim se da to nece biti dovoljno jer jednostavno decko nije takav igrac da vodi igru koliko god da je napredovao. 

Izgubicemo prvu tesnu utakmicu protiv ozbiljnijeg rivala. Nadam se da mnogo gresim ali jednostavno idemo na ovo EP sa drugim timom!
(TEO#4, 21. avgust 2017 11:06)

He he he ljubav je zaista slepa... Teo i tesne zavrsnice..ajoj.
Zelim Teu da se sto pre oporavi i sve najbolje u sledecoj sezoni, dao je zaista primer svima kako se dolazi na svaku akciju reprezentacije, za to naklon do poda, za ostalo 1 evro tititula od 9 final forova u najcecsce najjacoj ekipi...

C i n i k

pre 6 godina

Teo je igrac za kojeg nema zamene, to kao da neko nikad nije gledao kako on igra, pa je izjavio ajde da ga zamenimo sa Nedovicem? Nema zamene,ko ce da da 20 p i 10 asistencija po utakmici? Ali se igra bez njega i Jokica,Bjelice,Simona i Raduljice mora promeniti, mi nismo mnogo losi, iako je jasno da nam ne igra prva petorka i iako je jasno da ce borba za do finala, biti teska..

Danilo

pre 6 godina

Teo nije zamenljiv jer da jeste, ne bi bio Teo.
Jović ima šansu karijere da na velikom takmičenju ima velike minute, uz srećnu okolnost da su mu tu centri sa kojima je najbolje sarađivao u karijeri.
Bogdan može da igra pleja, lucidnost koju pokazuje jeste fenomenalna, ali sasvim gubi snagu za ono gde je najjači: kreiranje sopstvenog šuta i daleke trojke.
Micić će jednom biti odličan plej, možda to podstane ovde?
Nemanja je znak pitanja zbog povrede, a i inače on je više dvojka, bar ga ja tako vidim godinama.
Sve u svemu, timski rad i odbrana kakva nije viđena, to je naša šansa.

Blue_skin

pre 6 godina

Prvo da kazem da mi je nenormalno zao sto trenutno najbolji evropski kosarkas nece moc da igra na ovom prvenstvu i so cemo bit uskraceni za njegovu magiju i caroliju. Nazalost, vec na ovom prvenstvu ce da se vidi ono sto sam pisao prije 15-ak dana odje, koliko ce Srbija zapravo bit jaka narednih godina, kad Teo zavrsi reprezentativnu karijeru. Bice tu (nadam se, jer izgleda da NBA masinerija svakog moze da uslovi) i Jokic narednih godina, ali ovakav mozak ekipe tesko da ce se nac u skorijem vremenu. Igrom slucaja, dosli smo u priliku da vidimo da li je Srbija bez Tea u rangu prosjecnih reprezentacija ili ipak ima nesto sto niko drugi u Evropi nema - nadrealan timski duh koji i bez njegovog majstorstva izdize ekipu iznad prosjeka.
U svakom slucaju srecno i... Do medalje!

Leteci covek iz Ljubovije

pre 6 godina

(banned, 21. avgust 2017 11:08
Ovaj iz cista mira spomene hrvate, ni kriv ni dužan. Niti su deo teksta.
Tko sada ima komplekse?

Srbenda

pre 6 godina

Ajmo bre! Nema tu "iih nema Teodosica, propali smo" ima sad tek da izginu na terenu k'o manijaci pa sta bude bude! Zar vi stvarno mislite da samo zato sto nedostaje Teo mi vise nemamo sanse za zlato a kamoli medalju? Mi igramo timski i tako cemo se i boriti! Napred orlovi!

Volim zvezdu...

pre 6 godina

Pa Jovic...Sa Teom bi definitivno bili atraktivniji,ali i Jovke je izrastao u pravog vodju. Jedino sto je Teodosic mnogo bolji u sutu,sa druge strane Jovic je mnogo bolji u defanzivi. Medelja je sigurno nasa,nadam se da je zlatna! Mozemo to,itekako.
P.S I Bogdan moze da igra pleja,Obradovic je od njega napravio kompletnog igraca koji jednako dobro igra na pozicijama 1-3.

Larry

pre 6 godina

Ja ću biti zadovoljan ako sa ovim sastavom ponovimo rezultat od pre 2 godine. Bilo koja od medalja bila bi ravna čudu i iako je to floskula sijala bi kao zlatna, ne kažem da nemamo šansi ali biće veoma teško , jer neko će morati da se isprsi i nadoknadi Teov gubitak, Bogdan ne može sam treba neko da ga rastereti. Nedović bi mogao to da bude ali i to je znak pitanja s obzirom da je propustio dobar deo priprema i utakmica. Pitanje je i kako će sve ovo uticati na ekipu psihološki. Verujem da Teo presedi dobar deo prvenstva na klupi i odigra neke minute da bi ekipi i takav mnogo značio pre svega zbog ogromnog iskustva i zato što je lider ove generacije, nekako si sigurniji kada znaš da je on tu i kada zagusti da će nekako naći neko lucidno rešenje.
Španija je definitivno favorit, zatim Francuzi pa onda bismo tu negde bili mi zajedno sa Litvancima, Hrvatima, Italijanima i još nekim ekipama koje eventualno mogu da naprave neko iznenađenje.
Sve u svemu nadam se da će se momci skupiti, stisnuti zube i muški odraditi svoj posao i dati 100% mogućnosti, pa šta bude. Ne bi imao šta da im zamerim u tom slučaju a verujem da će tako i biti.

Peca

pre 6 godina

Uvek sam voleo na terenu da vidim malo ekscentrične i problematične a opuštene likove na terenu. Teo me mnogo podseća po tome na Hrista Stoičkova koji mi je bio jedan od omiljenih fudbalera.

Daniele

pre 6 godina

Treba ugasiti ovo takmicenje, dosadno je I besmisleno gledati stalno okrnjene sastave, tj ucenjivanje igraca od strane NBA klubova.

Uvek iskren

pre 6 godina

Cim se umesao medicinski tim LA Klipersa moze se zakljuciti pozadina cele price.To sto je proveo mesec dana sa repkom na pripremama je samo paravan za ono sto je usledilo,a to je da ne ide na EP.Mislim nema veze,sta je tu je,bitan je tim na kraju krajeva,a ne pojedinac.A i verovatnp je Teu u glavi da zgrne u naredne 2-3 godine milione koje nije za sve godine igranja kosarke i to je skroz legitimno.Ovo sto napominju po sto puta u svakom tekstu "Teo se uvek stavljao na raspolaganje reprezentaciji" je da ga ne bi razapinjali bas toliko kao recimo Jokica.Meni licno smeta svaki otkaz u repki,ali ko zna kako bi i ja svi mi uradili da smo u njihovim kozama.

tvmazohista

pre 6 godina

Po meni jako dobra stvar sto je Jovic igrao sa svim nasim centrima po sezonu i to je vrhunski funkcionisalo,Nedovic moze odlicno na kecu da odigra,jos kad bi se Milosavljevic malo opustio a ne da ga je strah da sutne i krene u prodor,za evropsko super ekipica

Moca

pre 6 godina

Neko je Marjanovic, Bjelica, Todosic a neko Jokic. (You do, 21. avgust 2017 11:07)

Sta nastaje kada spojite Todorica i Teodosica?! TODOSIC :)

iDroid

pre 6 godina

Mislim da će Đorđević ipak povesti Micića na EP, iako ga mnogi ne "vide" u konačnih 12. Biće utakmica u grupi u kojima može dobiti značajnu minutažu i time malo rasteretiti rovite Jovića i Nedovića (ako bude spreman uopšte) za fazu eliminacije.

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

Ne moze ni jedan pojedinac da zameni Tea, vec ce morati timski da nadoknade njegov izostanak. I tu prevashodno mislim da bi sada sistem nase igre trebao znatno da se ubrza. Bez Tea jedino mozemo pojacati odbranu pa na osnovu toga probati sto vise iz kontre zavrsavati akcije. U postavljenom napadu smo bez Tea jako tanki i verovatno cemo se oslanjati na individualna resenja Bogdanovica, Nedovica i eventualno sut za 3 poena. Svi otkazi zajedno nisu bolni kao ovaj izostanak Tea. Plejmejker je srce svakog kosarkaskog tima i mislim da smo procentualno oko 30 do 40% slabiji bez njega. Velika steta i za Srbiju i za Tea

Statuskan

pre 6 godina

Izgubili smo napadački potencijal ne igranjem Tea. Zato moramo da se uzdamo u fanatičnu odbranu. Svesti svakog protivnika na ispod 70 poena. Imamo sjajne defanzivce i mislim da je to moguće. Jović, Gagi, lazić, Micić igraju fantastično u defanzivi i mogu da zaključaju bukvalno svaki bekovski par na prvenstvu. U napadu se uzdam u Bogdana, Lučića, Bobija i Nedovića koji nije potpuno fit. Birča može da otvori reket sa šutem za tri ali je tanak u odbrani. Sve u svemu biće to ok.

udri ga bre

pre 6 godina

Povreda? Teo se ne tako davno izderao na one, koji "neće" da igraju za repku. Sada se ja derem na njega: "Teo! Šta je sad ovo? Ne puštaju te Ameri? Eh, ti si mi neki patriota!

troyka

pre 6 godina

Bogi ga odlično menja, ali mu šut strada, pogotovo za tri, tako da je pravo pitanje ko će šuterski da zameni Bogdana dok on menja Tea? Mačvan? Ili jednostavno u bitnim mečevima da ne igra toliko pleja..

Milan Kosanovic

pre 6 godina

Samo neka ne ide Micic. Covek toliko davi oni loptu da mi je mucno da ga gledam. Svaki napad kod njega je lopta min 15 sec. Onda obicno usledi neki pas preko cele odbrane ili gurne vruc krompir ka centu da se ovaj snadje kako god ume. Samo ne Micic!

Saikovski

pre 6 godina

Tek sad se vidi koliko je slaba pokrivenost pozicije plejmejkera jer uz rovitog Jovica ostaje Micic... Bogdana treba čuvati na poziciji sutera a Nedović i Jović uz odbrambenu rotaciju i minimalnu minutažu Micica da pokrivaju poziciju plejmejkera...

Jack Sparrow

pre 6 godina

Jovic,Bogdanovic,Kalinic,Macvan,Kuzmic prva i tu prva rotacija ulaze Neda,Bobi,Lucic kasnije i Bircevic i Gagi i to je realno tim koji noze do medalje i spanci su ostali bez 5 igraca,francuzi su mnogo oslabljeni a hrvate i litvance sam siguran da mozemo da dobijemo.

555 333

pre 6 godina

@samo pitam

Litvanija je, i pored ovako osakaćenog našeg tima, klasa ispod nas, jedino je Španija nešto jača, ostali imaju jedva egal ili lošiji roster. Francuska i dalje jaka, Letonija opasna, Hrvatska vrlo dobra, Slovenija takođe. Crna Gora, Belgija neka moguća iznenađenja..

kornjaca

pre 6 godina

Jovic prvi plej, Nedovic i Micic ce se menjati a po potrebi Bogdan i Gagi. Mana je sto ako Bogdan igra na kecu ( a moze) gubimo njega kao sutera. Spanija, Litvanija ce to znati da iskoriste. Do medalje mozemo, do zlata ne.

kadija

pre 6 godina

sto je ovo, kakva je ovo pojava ko god krene put najace lige svijeta otkaze drzavnom timu uz jadne razloge trba proispitat moc menadzera i postovanje prema saveznom selektoru i nacionalnom timu.

KRASTAVAC

pre 6 godina

Šta ste svi zapeli za Litvaniju kao da je ne znam kako jaka? Prošlo je vreme Karnišovasa, Marčuljonisa, Sabonisa, Kurtinaitisa... Sad sve neki nepoznati igraju tamo.

DukiNS

pre 6 godina

Djordjevic mora pronaci nacin da Bogdan sto manje bude u ulozi pleja. Morace Jovic i Micic mnogo bolje, pogotovo Micic da ne ide kao muva bez glave u napadu i da smanji broj izgubljenih lopti. Verovatno ce u ovakvoj situaciji Guduric biti prekobrojan. Plus Lazic ili Gagi.

Komša

pre 6 godina

Individualno može Bogdan ali skuplja dara nego mera - gubimo odličnu dvojku u igri.Jedino rešenje su niže postave,dosta kretnje bez lopte,brza igra kako bi se pokrio taj nedostatak (prvi plej) i olakšalo asistoranje...Uz to jaka odbrana i što više kontri.Poziciona igra (dugi napadi) nam sada ne odgovara toliko.

sanjar

pre 6 godina

Ja se još nadam da će se Teo, Zagorac, Bjelica, Jokić i Raduljica pojaviti na spisku, još Jović, Nedović, Bogdanović, Lučić, Kalinić, Marjanović i Štimac to ludilo od ekipe bi sa pola snage došlo do zlata.

Andrea Djani

pre 6 godina

Nasa reprezentacija zvala se Jugoslavija , Srbija i Crna Gora ili sada Srbija od 1997 godine i EP u Spaniji nastupa nekopletna na takmicenjima . Jedan od najzasluznijih za takvo stanje je Zeljko Obradovic , a kasnije i Dusan Ivkovic koji su teroristickim pristupom prema igracima doveli do takvog stanja . Sasa Djordjevic se ne razlikuje mnogo od pomenutih , ali za razliku od njih nema ni znanja tako da je potpuno svejedno sto ne igra Teodosic kad vec ne igra pola najjaceg tima , tako da su svi nasi rezultati nereprezentativnog karaktera . Igraci mora

vanja

pre 6 godina

Jedino sto je dobro je da uopšte nije ni igrao pripremne utakmice i da se momci uigravaju bez njega. Iskreno ne izgledamo lose, mada nije ni bilo jakih utakmica. Vidicemo koliko mozemo bez Tea, nadam se do kraja.

Dragan

pre 6 godina

Bogdanovica ne sme forsirati na pleju kao u pripremnim mecevima jer je uzasan i jako los kao plej. Koci i davi igru, napad nam traje 20 sekundi u proseku sa njim na pleju. Nedovic, ako nastavi sa igrama kao u Unikahi ove godine kao i Jovic, bice odlicni na poziciji jedan. Dati Nedovicu slobodu u igri i malo spustiti Bogdanovica na zemlju i ograniciti mu slobodu koja mu je bezuslovno data od strane Djordjevica a koja ce nas kostati rezultata s obzirom da je nas najprecenjeniji igrac u istoriji a nije ni pola igraca kao stari asovi i Teo sada. S obzirom da Djordjevic voli da ima vise plejmejkera u ekipi, pitanje je sta ce biti sa Micicem koji je nas najgori igrac od ovih 14. Bircevic ce igrati iz razloga odsustva Simonovica i Bjelice, iako ne zaostaje za Micicem po neznanju. Lazic, Milosavljevic, Guduric i Micic ce biti cetvorka iz koje ce dvojica ispasti....Nekako mi se cini da su Lazic i Milosavljevic najkorisniji od ove cetvorice ali videcemo.
A sad ostrasceni i napaceni navijaci koji veze nemate o kosarci, udrite ako sam vam dirao Bogdana. Samo napred ;)

vlade123

pre 6 godina

Njega ni jedan igrac ne moze da zameni na svetu a ne u nasoj reprezentaciji, ima boljih igrača od njega ali njegov stil igre nema niko. I bio je pravi lider duze vreme nase reprezentacije. Ne umesno je porediti bilo kog igraca iz nase ekipe sa njim jer je jednostavno ne moguce, iako po mom misljenju Jovic izrasta u odlicnog pleja i bice sigurno jedan od najboljih kad nema Tea. Pored Jovica imamo i Nedovica koji ima sjajne fizikalije za pleja, imamo Bogdana kao opciju na 1, ne znam sta da kazem za Vasu ne mislim da moze nesto vise da pokaze, iskreno se nadam da ce uz Jasikiviciusa dosta napredovati al smatram da je dosta limitiran igrac, bas kao Nedovic al on to svojim fizikalijama nadoknađuje. Nadam se polufinalu bez Tea a posle sta bude, ova ekipa ima srce ima ono sto ne najbitnije u sportu a to je karakter. Svako moze da padne al bojim se posle ovoga da svako moze i da odigra sa nama.

sasa the big hands

pre 6 godina

UH;;;;;;

Neverovatno, ne znam ni sta reci...
No, ostaje cinje ica da su i mnogi drugi bez mnogo igraca,i dalje imamo i vise nego dovoljno igraca...
Sdruge strane, sutera imamo sve manje, u stvari, sad je Bogdan i jedini pravi suter u ekipi.,. TU je i Gudura, ali on je ne stabilan...
Ostaje da se vidi, jer je jasno da ce sad neki drugi morati dobiti priliku...
Kakav peh...

A za ove sto pricaju kako Clippersi nisu dozvolili, idite kuci i najdiute se pihtije...ludacima ne treba komp, nego medicina..

kanjoš

pre 6 godina

Otpadoše Lazić i Gudurić.Možda su Birčević, Štimac i Micić rođeni pod srećnom zvezdom, ali eto im prilike da se pokažu-sad ili nikad! Viva basket!

Beograđanin

pre 6 godina

Zašto nije lepo kao Jokić rekao da ne može da igra, nego je prvo njega pljuvao, a sada ovo. Imamo Bogdana tako da medalja nije problem.

TEO#4

pre 6 godina

Tea volim od kada sam ga prvi put video kako igra u reprezentaciji. Ipak, ovde se iz aviona vidi NBA i njihov podli uticaj. Pare okrecu sve, a nazalost sport sve vise.

Teodosic je nama mozak ekipe. Ostali smo bez najboljeg, ostali smo bez pravog vodje. Sada ce Bogdanovic biti glavni igrac ali plasim se da to nece biti dovoljno jer jednostavno decko nije takav igrac da vodi igru koliko god da je napredovao.

Izgubicemo prvu tesnu utakmicu protiv ozbiljnijeg rivala. Nadam se da mnogo gresim ali jednostavno idemo na ovo EP sa drugim timom!

Andrea Djani

pre 6 godina

Nasa reprezentacija zvala se Jugoslavija , Srbija i Crna Gora ili sada Srbija od 1997 godine i EP u Spaniji nastupa nekopletna na takmicenjima . Jedan od najzasluznijih za takvo stanje je Zeljko Obradovic , a kasnije i Dusan Ivkovic koji su teroristickim pristupom prema igracima doveli do takvog stanja . Sasa Djordjevic se ne razlikuje mnogo od pomenutih , ali za razliku od njih nema ni znanja tako da je potpuno svejedno sto ne igra Teodosic kad vec ne igra pola najjaceg tima , tako da su svi nasi rezultati nereprezentativnog karaktera . Igraci mora

Sakaluda

pre 6 godina

" Pa Jovic...Sa Teom bi definitivno bili atraktivniji,ali i Jovke je izrastao u pravog vodju. Jedino sto je Teodosic mnogo bolji u sutu,sa druge strane Jovic je mnogo bolji u defanzivi. Medelja je sigurno nasa,nadam se da je zlatna! Mozemo to,itekako.
P.S I Bogdan moze da igra pleja,Obradovic je od njega napravio kompletnog igraca koji jednako dobro igra na pozicijama 1-3.
(Volim zvezdu..., 21. avgust 2017 11:28)"

U svemu se slazem sa tobom, osim toga da je Obradovic od Bogdana napravio kompletnog igraca. Koliko god vas to bolelo, Bogdana je u ovakvu zver od igraca napravio jedan jedini Dule Vujosevic!!!

https://www.youtube.com/watch?v=rMPZLjhJCqs

BgHQ

pre 6 godina

Ispade neozbiljno da selektor piziva igraca sa hronicnom povredom i jos ga drzi mesec dana na pripremama a onda 10 dana pred prvenstvo svi shvataju da Teo ne moze da igra.
Da li ovoliki otkazi NBA igraca imaju veze sa tom ligom i timovima nije na meni da presudjujem ali je malo sve cudno.Mislim da moramo da se naviknemo da mozemo racunati na NBA igrace za Olimpijadu i eventualno Svetski kup a za Evribasket sve manje.

maximilijan

pre 6 godina

Povreda? Teo se ne tako davno izderao na one, koji "neće" da igraju za repku. Sada se ja derem na njega: "Teo! Šta je sad ovo? Ne puštaju te Ameri? Eh, ti si mi neki patriota!
(udri ga bre, 21. avgust 2017 11:17)

pa je, kako nije. patriota biznismen

axaxt

pre 6 godina

PG: Jović, Nedović, pomaže Bogdanović
SG: Bogdanović, i dvojca od Lazića, Milosavljevića i Gudurića
SF: Kalinić, Lučić
PF: Mačvan, Birčević
C: Marjanović, Kuzmić, Štimac
Nadam se bez Micića jer se dečko raspada i u pripremnim utakmicama. Jedino ostaje dilema na trojci, ako se oporavi Simonović, mada je Lučić super igrao za sada.

samo pitam

pre 6 godina

teo je bio juce na terapijama u bg, sale u hamburgu na turniru. posle jucerasnje tekme saopstenje da teo propusta ep. kako to? telefonrali? ili se to verovatno vec pre znalo?

sto se tice ep. mislim da su spa i lit ispred nas, sa svim drugima mozemo. i sa teom bi bilo mnogo teske protiv ove dve navedene repke.. tako da...

KRASTAVAC

pre 6 godina

Šta ste svi zapeli za Litvaniju kao da je ne znam kako jaka? Prošlo je vreme Karnišovasa, Marčuljonisa, Sabonisa, Kurtinaitisa... Sad sve neki nepoznati igraju tamo.

Zlatko

pre 6 godina

Nedovic pomaze na 1, Micic ne treba, izabrace izmedju Lazica/Milosavljevica/Gudurica dvojicu i mozemo do polufinala sa tim timom, nema kukanja nego gruvamo s tim sto imamo...

Сорош

pre 6 godina

Опуштено људи, погледајте ростере осталих екипа. Нико не може да скрпи једну петорку, Србија и даље има најдужу клупу.

Dragan

pre 6 godina

Bogdanovica ne sme forsirati na pleju kao u pripremnim mecevima jer je uzasan i jako los kao plej. Koci i davi igru, napad nam traje 20 sekundi u proseku sa njim na pleju. Nedovic, ako nastavi sa igrama kao u Unikahi ove godine kao i Jovic, bice odlicni na poziciji jedan. Dati Nedovicu slobodu u igri i malo spustiti Bogdanovica na zemlju i ograniciti mu slobodu koja mu je bezuslovno data od strane Djordjevica a koja ce nas kostati rezultata s obzirom da je nas najprecenjeniji igrac u istoriji a nije ni pola igraca kao stari asovi i Teo sada. S obzirom da Djordjevic voli da ima vise plejmejkera u ekipi, pitanje je sta ce biti sa Micicem koji je nas najgori igrac od ovih 14. Bircevic ce igrati iz razloga odsustva Simonovica i Bjelice, iako ne zaostaje za Micicem po neznanju. Lazic, Milosavljevic, Guduric i Micic ce biti cetvorka iz koje ce dvojica ispasti....Nekako mi se cini da su Lazic i Milosavljevic najkorisniji od ove cetvorice ali videcemo.
A sad ostrasceni i napaceni navijaci koji veze nemate o kosarci, udrite ako sam vam dirao Bogdana. Samo napred ;)

Borky

pre 6 godina

Mislim da se Sale pripremao za ovu mogucnost i ono sto se dalo primjetiti iz pripremnih utakmica jeste jaka odbrana,dobra tranzicija i dosta pokusaja zavrsavanja napada na ne postavljenu odbranu otprilike ono sto je Zvezda radila prosle godine.Mislim da je to jedini kocept koji moze donjeti rezultat jer kad pogeldamo roster rep. imamo 8-9 vrhunskih defanzivaca.Spustati protivnike na 60 poena i to bi bilo to a realno imamo tim koji to moze.

Styx river

pre 6 godina

Ako osvojimo medalju, zlatnu npr. onda cemo stvarno dokazati da je u kosarci mnogo bitniji tim od bilo kog pojedinca i da sa pravom jedini na kontinentu mozemo da nosimo naziv zemlja kosarke. Prosto je zacudjujuce koliko skoro svi igraci igraju bolje i daju vise za reprezentaciju nego za klubove. Svaka cast, i samo napred!

darko

pre 6 godina

Treba pod hitno pozvati Filipa Covica. On je jedini plej u ovom trenutku koji moze da odmeni Tea. Brz, prodoran, jak na lopti, lucidan, kosgeter..... Igrac koji pravi razliku na terenu.

Buki

pre 6 godina

1.Teodosic je trebao da ide na prvenstvo povreda nije toliko ozbiljna mogao je odigrati koji minut u nokaut fazi sto bi nam mnogo znacilo.
2.Bjelica se jos povredijo u martu i nije mi jasno kako do sada se nije oporavijo.
3.Njih dvojica su ipak dali mnogo nasoj zemlji i netreba im zameriti ali ovo im je bila poslednja prilika da uzmu zlato i mislim da vise nece igrati za reprezentaciju jer sledece godine nema takicenja a oni su vec u godinama i skloni su povredama zato su trebali pokusati jos ove godine da se okite zlatom jer to je sansa generacije.
4.Mali Jokic je sramota ima 20g i nece da igra kao priprema se fizicki za NBA pa dobro sto onda nije u Americi i ne priprema se nego po Somboru seta i timari konje i igra basket sa drugarima ispred zgrade.
5.Kako niko Gasolu da zabrani da igra a ima jaki ugovor ima skoro 40g igra u timu koji napada prsten on jedan od glavnih igraca koji je sklon povredama isto a niko mu nije zabranijo da igra.
6.Ja kao navijac i mislim mnogi drugi sam mnogo razocaran jer smo svi mnogo ocekivali od ovog prvenstva i da nakon toliko godina uzmemo zlato ali to igracima izgleda zlato nije mnogo bitno i to nemogu da shvatim.
7.Ubuduce se netreba puno oslanjati na igrace iz NBA i stavljati ih na spiskove kad oni na kraju sve nas prevare ako oce da igraju nek se jave sami ovo vise nema smisla toliko se natezati sa njima.

sanjar

pre 6 godina

Ja se još nadam da će se Teo, Zagorac, Bjelica, Jokić i Raduljica pojaviti na spisku, još Jović, Nedović, Bogdanović, Lučić, Kalinić, Marjanović i Štimac to ludilo od ekipe bi sa pola snage došlo do zlata.

Leteci covek iz Ljubovije

pre 6 godina

(banned, 21. avgust 2017 11:08
Ovaj iz cista mira spomene hrvate, ni kriv ni dužan. Niti su deo teksta.
Tko sada ima komplekse?

C i n i k

pre 6 godina

Teo je igrac za kojeg nema zamene, to kao da neko nikad nije gledao kako on igra, pa je izjavio ajde da ga zamenimo sa Nedovicem? Nema zamene,ko ce da da 20 p i 10 asistencija po utakmici? Ali se igra bez njega i Jokica,Bjelice,Simona i Raduljice mora promeniti, mi nismo mnogo losi, iako je jasno da nam ne igra prva petorka i iako je jasno da ce borba za do finala, biti teska..

PG_man

pre 6 godina

Ako ste mi vi Srbi jasni, cekao dabogda. Sta fali Jovicu kao pleju? Igrao u Evroligi na vrhunskom nivou. Rezerve Nedovic I Micic. Solidno. Najbolji suter na prvenstvu Bogdan, centri odlicni, trojke veoma dobre, cetvorke traljavo. Sve u svemu, odlican tim. Po meni, najvise ce da fali Bjelica.

udri ga bre

pre 6 godina

Povreda? Teo se ne tako davno izderao na one, koji "neće" da igraju za repku. Sada se ja derem na njega: "Teo! Šta je sad ovo? Ne puštaju te Ameri? Eh, ti si mi neki patriota!

sasa the big hands

pre 6 godina

UH;;;;;;

Neverovatno, ne znam ni sta reci...
No, ostaje cinje ica da su i mnogi drugi bez mnogo igraca,i dalje imamo i vise nego dovoljno igraca...
Sdruge strane, sutera imamo sve manje, u stvari, sad je Bogdan i jedini pravi suter u ekipi.,. TU je i Gudura, ali on je ne stabilan...
Ostaje da se vidi, jer je jasno da ce sad neki drugi morati dobiti priliku...
Kakav peh...

A za ove sto pricaju kako Clippersi nisu dozvolili, idite kuci i najdiute se pihtije...ludacima ne treba komp, nego medicina..

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

Ne moze ni jedan pojedinac da zameni Tea, vec ce morati timski da nadoknade njegov izostanak. I tu prevashodno mislim da bi sada sistem nase igre trebao znatno da se ubrza. Bez Tea jedino mozemo pojacati odbranu pa na osnovu toga probati sto vise iz kontre zavrsavati akcije. U postavljenom napadu smo bez Tea jako tanki i verovatno cemo se oslanjati na individualna resenja Bogdanovica, Nedovica i eventualno sut za 3 poena. Svi otkazi zajedno nisu bolni kao ovaj izostanak Tea. Plejmejker je srce svakog kosarkaskog tima i mislim da smo procentualno oko 30 do 40% slabiji bez njega. Velika steta i za Srbiju i za Tea

Ko drugi ako ne vi

pre 6 godina

Nije ni trebalo da selektor poziva igrace koji su dobili taj NBA-virus, mogu i druge da zaraze.
Oni nek idu fino u krevet, topli caj i obloge a ovi momci sa zdravim osecajem za tim na parket.
Tim Srbije su oni koji izlaze na teren, nisu oni zamena za nekoga, oni su tim Srbije, jednog od naslednika najace evropske skole kosarke.
Napred momci, na zlato!

Blagonakloni

pre 6 godina

Dosadan sam, ali ponavljam- dugo pratim košarku! Sadašnja situacija me neodoljivo podseća na 1998.-u- Svetsko prvenstvo u Atini, i ubeđen sam da će i rezultat biti isti- zlato!
A da će svaka utakmica biti teška- biće! Da smo kompletni bila bi rapsodija, ovako neće biti pre- terano lepo za oko, biće mnogo "tuče", ali uspećemo!

Djenka

pre 6 godina

Teo se ne da zameniti. Znaci treba naci drugaciji pritup igri. Raduljica, Teo i Jokic nisu bas blistavi u odbrani. Tu ne da nemamo rupu nego imamo cvrsti zid u vidu Kalinica, Lazica i sva tri centra koji kidaju kada je potrebno. Bobi jeste lateralno spor ali kada 2.22 digne ruke probajte da udjete pod kos. Bice ispucavanja sa strane protiv nas, trojke ce da sevaju i cini mi se da ce sve ekipe traziti resenje sa distance. Nije to lose, sa dobrim centrima se kupe svi skokovi bez problema i eliminise mogucnost popravke. A sa Bogdanom, Kalinicem, Jovicem i Lazicem imamo brzu kontru. Mozda se cak desi i da igru vise ne baziramo na sutu za tri poena. Micic hoce da pogine od truda, valjda nece da pregori do takmicenja. Smotan je ali samo zato sto je zelja velika. Uporedite njega i Kalinica. Pa Kalina puca od samopouzdanja kao da je dosao na basket u kraju. To dolazi sa godinama i sa osvojenim titulama. Ima tu par nepoznanica ali to ce Sale vec resiti. Nedovic je znak pitanja pa na njega ne treba ni racunati, bar ne u grupnoj fazi. Decko je munja i zasluzuje mesto u reprezentaciji ali samo ako je zdrav. Vodja tima? Djordjevic! Ne treba vam prejak igrac na terenu ako je trener stena. Zivi bili pa videli. I sto rece neko pre mene ostale reprezentacije se raspadaju po savovima. Ovde godine je sansa za neko iznenadjenje ogromna. Mi prvi, a srebro i bronza nekim autsajderima, zasto da ne:) Srecno.

kadija

pre 6 godina

sto je ovo, kakva je ovo pojava ko god krene put najace lige svijeta otkaze drzavnom timu uz jadne razloge trba proispitat moc menadzera i postovanje prema saveznom selektoru i nacionalnom timu.

srrrrrrrrrdjan

pre 6 godina

Teodosic je jedinstven, tesko da to moze tek tako da se zameni.
Jovic i Micic bi mogli da pokriju nedostatak Markovica. Organizaciono i suterski su na istom nivou. Bogdan mora da ima vise slobode ali je glupo ocekivati da on odmeni Teodosica. Mozda u nekom sutu na kraju utakmice, i to je ok, ali u organizaciji igre - nikako. Mozda bi trebalo isforsirati Gudurica. Ovo je odlicna prilika da postane veliki igrac. Ima iza sebe losu sezonu, stagnirao je dosta. Potencijal je tu, dobar trener - takodje. Dakle, neka tupka loptu bez prekida jedno 15 dana zajedno sa Saletom pa koliko nauci. Ako nista - bice nam dobar za naredna takmicenja. Sto pre obavi kaljenje bice sve cvrsci.

DJ

pre 6 godina

Bogdan igra pod ovim uslovima JEDINO, ali jedino jer su u Sakramentu Pedja i Vlade i jer su mu oni rekli ne da igra nego: Igraj slobodno, ako HOCES, nece se to nista odraziti na tvoj status u Sakramentu.

kornjaca

pre 6 godina

Jovic prvi plej, Nedovic i Micic ce se menjati a po potrebi Bogdan i Gagi. Mana je sto ako Bogdan igra na kecu ( a moze) gubimo njega kao sutera. Spanija, Litvanija ce to znati da iskoriste. Do medalje mozemo, do zlata ne.

Moca

pre 6 godina

Neko je Marjanovic, Bjelica, Todosic a neko Jokic. (You do, 21. avgust 2017 11:07)

Sta nastaje kada spojite Todorica i Teodosica?! TODOSIC :)

DukiNS

pre 6 godina

Djordjevic mora pronaci nacin da Bogdan sto manje bude u ulozi pleja. Morace Jovic i Micic mnogo bolje, pogotovo Micic da ne ide kao muva bez glave u napadu i da smanji broj izgubljenih lopti. Verovatno ce u ovakvoj situaciji Guduric biti prekobrojan. Plus Lazic ili Gagi.

Larry

pre 6 godina

Ja ću biti zadovoljan ako sa ovim sastavom ponovimo rezultat od pre 2 godine. Bilo koja od medalja bila bi ravna čudu i iako je to floskula sijala bi kao zlatna, ne kažem da nemamo šansi ali biće veoma teško , jer neko će morati da se isprsi i nadoknadi Teov gubitak, Bogdan ne može sam treba neko da ga rastereti. Nedović bi mogao to da bude ali i to je znak pitanja s obzirom da je propustio dobar deo priprema i utakmica. Pitanje je i kako će sve ovo uticati na ekipu psihološki. Verujem da Teo presedi dobar deo prvenstva na klupi i odigra neke minute da bi ekipi i takav mnogo značio pre svega zbog ogromnog iskustva i zato što je lider ove generacije, nekako si sigurniji kada znaš da je on tu i kada zagusti da će nekako naći neko lucidno rešenje.
Španija je definitivno favorit, zatim Francuzi pa onda bismo tu negde bili mi zajedno sa Litvancima, Hrvatima, Italijanima i još nekim ekipama koje eventualno mogu da naprave neko iznenađenje.
Sve u svemu nadam se da će se momci skupiti, stisnuti zube i muški odraditi svoj posao i dati 100% mogućnosti, pa šta bude. Ne bi imao šta da im zamerim u tom slučaju a verujem da će tako i biti.

Peca

pre 6 godina

Uvek sam voleo na terenu da vidim malo ekscentrične i problematične a opuštene likove na terenu. Teo me mnogo podseća po tome na Hrista Stoičkova koji mi je bio jedan od omiljenih fudbalera.

doberman

pre 6 godina

ma sve je ok, njima se sve prasta, od kadeta do matorih smo konstantno na vrhu, kidacemo ih i sa drugim timom i sa pola klupe, pa doklen duj duj...

vlade123

pre 6 godina

Njega ni jedan igrac ne moze da zameni na svetu a ne u nasoj reprezentaciji, ima boljih igrača od njega ali njegov stil igre nema niko. I bio je pravi lider duze vreme nase reprezentacije. Ne umesno je porediti bilo kog igraca iz nase ekipe sa njim jer je jednostavno ne moguce, iako po mom misljenju Jovic izrasta u odlicnog pleja i bice sigurno jedan od najboljih kad nema Tea. Pored Jovica imamo i Nedovica koji ima sjajne fizikalije za pleja, imamo Bogdana kao opciju na 1, ne znam sta da kazem za Vasu ne mislim da moze nesto vise da pokaze, iskreno se nadam da ce uz Jasikiviciusa dosta napredovati al smatram da je dosta limitiran igrac, bas kao Nedovic al on to svojim fizikalijama nadoknađuje. Nadam se polufinalu bez Tea a posle sta bude, ova ekipa ima srce ima ono sto ne najbitnije u sportu a to je karakter. Svako moze da padne al bojim se posle ovoga da svako moze i da odigra sa nama.

Milan Kosanovic

pre 6 godina

Samo neka ne ide Micic. Covek toliko davi oni loptu da mi je mucno da ga gledam. Svaki napad kod njega je lopta min 15 sec. Onda obicno usledi neki pas preko cele odbrane ili gurne vruc krompir ka centu da se ovaj snadje kako god ume. Samo ne Micic!

Uvek iskren

pre 6 godina

Cim se umesao medicinski tim LA Klipersa moze se zakljuciti pozadina cele price.To sto je proveo mesec dana sa repkom na pripremama je samo paravan za ono sto je usledilo,a to je da ne ide na EP.Mislim nema veze,sta je tu je,bitan je tim na kraju krajeva,a ne pojedinac.A i verovatnp je Teu u glavi da zgrne u naredne 2-3 godine milione koje nije za sve godine igranja kosarke i to je skroz legitimno.Ovo sto napominju po sto puta u svakom tekstu "Teo se uvek stavljao na raspolaganje reprezentaciji" je da ga ne bi razapinjali bas toliko kao recimo Jokica.Meni licno smeta svaki otkaz u repki,ali ko zna kako bi i ja svi mi uradili da smo u njihovim kozama.

Statuskan

pre 6 godina

Izgubili smo napadački potencijal ne igranjem Tea. Zato moramo da se uzdamo u fanatičnu odbranu. Svesti svakog protivnika na ispod 70 poena. Imamo sjajne defanzivce i mislim da je to moguće. Jović, Gagi, lazić, Micić igraju fantastično u defanzivi i mogu da zaključaju bukvalno svaki bekovski par na prvenstvu. U napadu se uzdam u Bogdana, Lučića, Bobija i Nedovića koji nije potpuno fit. Birča može da otvori reket sa šutem za tri ali je tanak u odbrani. Sve u svemu biće to ok.

vanja

pre 6 godina

Jedino sto je dobro je da uopšte nije ni igrao pripremne utakmice i da se momci uigravaju bez njega. Iskreno ne izgledamo lose, mada nije ni bilo jakih utakmica. Vidicemo koliko mozemo bez Tea, nadam se do kraja.

555 333

pre 6 godina

@samo pitam

Litvanija je, i pored ovako osakaćenog našeg tima, klasa ispod nas, jedino je Španija nešto jača, ostali imaju jedva egal ili lošiji roster. Francuska i dalje jaka, Letonija opasna, Hrvatska vrlo dobra, Slovenija takođe. Crna Gora, Belgija neka moguća iznenađenja..

Stari namćor

pre 6 godina

Čudno da američki medicinski tim Klipersa na pregledima pre ugovora nisu otkrili "hroničnu" povredu... čudno... Teo živ i zdrav bio!

hajduk veljko

pre 6 godina

Tea volim od kada sam ga prvi put video kako igra u reprezentaciji. Ipak, ovde se iz aviona vidi NBA i njihov podli uticaj. Pare okrecu sve, a nazalost sport sve vise. 

Teodosic je nama mozak ekipe. Ostali smo bez najboljeg, ostali smo bez pravog vodje. Sada ce Bogdanovic biti glavni igrac ali plasim se da to nece biti dovoljno jer jednostavno decko nije takav igrac da vodi igru koliko god da je napredovao. 

Izgubicemo prvu tesnu utakmicu protiv ozbiljnijeg rivala. Nadam se da mnogo gresim ali jednostavno idemo na ovo EP sa drugim timom!
(TEO#4, 21. avgust 2017 11:06)

He he he ljubav je zaista slepa... Teo i tesne zavrsnice..ajoj.
Zelim Teu da se sto pre oporavi i sve najbolje u sledecoj sezoni, dao je zaista primer svima kako se dolazi na svaku akciju reprezentacije, za to naklon do poda, za ostalo 1 evro tititula od 9 final forova u najcecsce najjacoj ekipi...

lal

pre 6 godina

bice mnogo manje izmisljenih poena... ali srbi moraju da dokazu da imaju i radnu etiku i fanatizam, pored genijalnosti...
- potrebno je rasteretiti bogdana od prenosenja lopte... da bi mogao da radi ono sto najbolje ume...
- besomucno forsiranje pika i nasih centara...
- potpuna sloboda u sutu sa distance... ne samo za bogdana, vec i za macvana i lucica...
- odbrana mora da bude timska i zilotska... (bobijev zadatak je da, ako ne moze korektno da sacuva svog igraca, da ga puni licnim greskama i daje uvek poen vise u napadu)
- ne sme da bude praznog hoda i zutih minuta protiv ozbiljnijih protivnika... koncentracija ce morati da bude idealna...
- moracemo da forsiramo sve igrace do pregrevanja... ako se raspadnemo, makar smo pokusali...
momci i dream team je ostajao bez zlata, pa cak i bez medalje na domacem terenu, kada im nije igrala najbolja petorka... ali oni su dosli da se igraju, a ne da demonstriraju da su 100% profesionalci... i na terenu i van njega... zrtvovali ste leto... zbog cega??? da budete 5. ili 9??? sumnjam...
samo jako... ko je najbolji??? SRBIJA!!!

Daniele

pre 6 godina

Treba ugasiti ovo takmicenje, dosadno je I besmisleno gledati stalno okrnjene sastave, tj ucenjivanje igraca od strane NBA klubova.

Oxi

pre 6 godina

Tu su uigrani Zvezdini tandemi plejeva i centara iz poslednje tri Evrolige, Jovic, Stimac, Marjanovic, Micic i Kuzmic, sto je dobro jer veza plej-centar osnova tima, zatim kljucni igrac i najbolji srpski kosarkas Bogdan Bogdanovic, sto bi uz doprinos Vladimira Lucica koji podseca na dane pre povreda i vec uobicajeno dobre role Macvana i Kalinica trebalo da bude dovoljno za prolaz do finala, naravno u slucaju da se pre toga Srbija ne sastaje sa Spanijom. Za odbranu ne treba brinuti, Srbija je ove godine defanzivno nikad jaca, ali ipak za zlato ce morati uz postojeci arsenal tu morati da se pridodaju ili Nedovic ili Guduric. Ili Nedovic ili Guduric su kljuc Srbije za zlatnu medalju, ili ne, na ovom evropskom prvenstvu...

Srbenda

pre 6 godina

Ajmo bre! Nema tu "iih nema Teodosica, propali smo" ima sad tek da izginu na terenu k'o manijaci pa sta bude bude! Zar vi stvarno mislite da samo zato sto nedostaje Teo mi vise nemamo sanse za zlato a kamoli medalju? Mi igramo timski i tako cemo se i boriti! Napred orlovi!

Danilo

pre 6 godina

Teo nije zamenljiv jer da jeste, ne bi bio Teo.
Jović ima šansu karijere da na velikom takmičenju ima velike minute, uz srećnu okolnost da su mu tu centri sa kojima je najbolje sarađivao u karijeri.
Bogdan može da igra pleja, lucidnost koju pokazuje jeste fenomenalna, ali sasvim gubi snagu za ono gde je najjači: kreiranje sopstvenog šuta i daleke trojke.
Micić će jednom biti odličan plej, možda to podstane ovde?
Nemanja je znak pitanja zbog povrede, a i inače on je više dvojka, bar ga ja tako vidim godinama.
Sve u svemu, timski rad i odbrana kakva nije viđena, to je naša šansa.

iDroid

pre 6 godina

Mislim da će Đorđević ipak povesti Micića na EP, iako ga mnogi ne "vide" u konačnih 12. Biće utakmica u grupi u kojima može dobiti značajnu minutažu i time malo rasteretiti rovite Jovića i Nedovića (ako bude spreman uopšte) za fazu eliminacije.

Blue_skin

pre 6 godina

Prvo da kazem da mi je nenormalno zao sto trenutno najbolji evropski kosarkas nece moc da igra na ovom prvenstvu i so cemo bit uskraceni za njegovu magiju i caroliju. Nazalost, vec na ovom prvenstvu ce da se vidi ono sto sam pisao prije 15-ak dana odje, koliko ce Srbija zapravo bit jaka narednih godina, kad Teo zavrsi reprezentativnu karijeru. Bice tu (nadam se, jer izgleda da NBA masinerija svakog moze da uslovi) i Jokic narednih godina, ali ovakav mozak ekipe tesko da ce se nac u skorijem vremenu. Igrom slucaja, dosli smo u priliku da vidimo da li je Srbija bez Tea u rangu prosjecnih reprezentacija ili ipak ima nesto sto niko drugi u Evropi nema - nadrealan timski duh koji i bez njegovog majstorstva izdize ekipu iznad prosjeka.
U svakom slucaju srecno i... Do medalje!

tvmazohista

pre 6 godina

Po meni jako dobra stvar sto je Jovic igrao sa svim nasim centrima po sezonu i to je vrhunski funkcionisalo,Nedovic moze odlicno na kecu da odigra,jos kad bi se Milosavljevic malo opustio a ne da ga je strah da sutne i krene u prodor,za evropsko super ekipica

Saikovski

pre 6 godina

Tek sad se vidi koliko je slaba pokrivenost pozicije plejmejkera jer uz rovitog Jovica ostaje Micic... Bogdana treba čuvati na poziciji sutera a Nedović i Jović uz odbrambenu rotaciju i minimalnu minutažu Micica da pokrivaju poziciju plejmejkera...

Jack Sparrow

pre 6 godina

Jovic,Bogdanovic,Kalinic,Macvan,Kuzmic prva i tu prva rotacija ulaze Neda,Bobi,Lucic kasnije i Bircevic i Gagi i to je realno tim koji noze do medalje i spanci su ostali bez 5 igraca,francuzi su mnogo oslabljeni a hrvate i litvance sam siguran da mozemo da dobijemo.

mate

pre 6 godina

Hrvati, ako sada ne uzmete medalju, prestanite da trenirate.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (banned, 21. avgust 2017 11:08)

Legendo lako bi mi da smo samo od vas gubili-u zadnje 4 godine gubili smo od ceha, senegala, nigerije, produzetak s filipinima... Nemamo kult reprezentacije-evo i vi u nogometu uvik super igrace pa na zadnjem europskom kad ste bili? 2000? Nije sve samo u pojedincima...

Lucho

pre 6 godina

Sutra kad vise ne bude igrao morace neko da ga zameni tako je i sada,nece biti njegove magije ali jednom malo drugacijom igrom bez rupe u odbrani mozemo daleko bar do finala!

Volim zvezdu...

pre 6 godina

Pa Jovic...Sa Teom bi definitivno bili atraktivniji,ali i Jovke je izrastao u pravog vodju. Jedino sto je Teodosic mnogo bolji u sutu,sa druge strane Jovic je mnogo bolji u defanzivi. Medelja je sigurno nasa,nadam se da je zlatna! Mozemo to,itekako.
P.S I Bogdan moze da igra pleja,Obradovic je od njega napravio kompletnog igraca koji jednako dobro igra na pozicijama 1-3.

troyka

pre 6 godina

Bogi ga odlično menja, ali mu šut strada, pogotovo za tri, tako da je pravo pitanje ko će šuterski da zameni Bogdana dok on menja Tea? Mačvan? Ili jednostavno u bitnim mečevima da ne igra toliko pleja..

Konstatacija

pre 6 godina

PG: Jović, Nedović, pomaže Bogdanović
SG: Bogdanović, i dvojca od Lazića, Milosavljevića i Gudurića
SF: Kalinić, Lučić
PF: Mačvan, Birčević
C: Marjanović, Kuzmić, Štimac
Nadam se bez Micića jer se dečko raspada i u pripremnim utakmicama. Jedino ostaje dilema na trojci, ako se oporavi Simonović, mada je Lučić super igrao za sada.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (axaxt, 21. avgust 2017 10:40)

Možda bi to bilo realno tako,pod uslovom da su Nedović i Jović zdravi ali pošto nisu,tško.Nedović nije trenirao dve nedelje i bilo je pitanje da li će uopšte ići a Jović je uvek rizičan sa svojom diskushernijom,tako da ne verujem da će Đorđević rizikovati da ostane sa rezervnim plejom,Bogdanovićem u slučaju povrede jednog od njih dvojice,tako da će Micić gotovo sigurno biti na spisku.

Komša

pre 6 godina

Individualno može Bogdan ali skuplja dara nego mera - gubimo odličnu dvojku u igri.Jedino rešenje su niže postave,dosta kretnje bez lopte,brza igra kako bi se pokrio taj nedostatak (prvi plej) i olakšalo asistoranje...Uz to jaka odbrana i što više kontri.Poziciona igra (dugi napadi) nam sada ne odgovara toliko.

MWill

pre 6 godina

Micic ce sigurno biti medju 12 igraca. Sale sigurno nece rizikovati samo sa Jovicem, a da ga pokrivaju Bogdan i Nedovic, to je uzaludno trosenje Bogdana, a Nedovic nikako ne moze na pleju, tako da je Vasa siguran.

323

pre 6 godina

Ako osvojimo medalju, zlatnu npr. onda cemo stvarno dokazati da je u kosarci mnogo bitniji tim od bilo kog pojedinca i da sa pravom jedini na kontinentu mozemo da nosimo naziv zemlja kosarke. Prosto je zacudjujuce koliko skoro svi igraci igraju bolje i daju vise za reprezentaciju nego za klubove. Svaka cast, i samo napred!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Styx river, 21. avgust 2017 11:13)

Slazem se. Primer Bircevica. Ovako nikada nije igrao u Partizanu kao za Srbiju. I ja cestitam svim igracima koji uz sve muke koje imamo igraju odlicno za svoju zemlju.

kanjoš

pre 6 godina

Otpadoše Lazić i Gudurić.Možda su Birčević, Štimac i Micić rođeni pod srećnom zvezdom, ali eto im prilike da se pokažu-sad ili nikad! Viva basket!