Đorđević: Ne odgovara im Srbija u borbi za medalje

Selektor reprezentacije Srbije Aleksandar Đorđević kaže da naša zemlja nema dovoljan respekt kod FIBA i da će se na to reagovati.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar
  1. Zaista ne znam čemu ova kuknjava. Suđenje je bilo loše, ali svima jednako. Sramota je da se jedna Srbija vadi na suđenje. Dok je Bora Stanković drmao u FIBI, sve je bilo OK, onda su sudije bile dobre. Sad kad Srbija ima status kod sudija kao i druge reprezentacije, sudije ne valjaju.
    Kažem opet, Srbija je košarkaški prevelika da bi se spuštala na ovaj nivo.
    (WillyWonka, 7. oktobar 2015 12:17)

    # Link komentara

  2. Zaista ne znam čemu ova kuknjava. Suđenje je bilo loše, ali svima jednako. Sramota je da se jedna Srbija vadi na suđenje. Dok je Bora Stanković drmao u FIBI, sve je bilo OK, onda su sudije bile dobre. Sad kad Srbija ima status kod sudija kao i druge reprezentacije, sudije ne valjaju.
    Kažem opet, Srbija je košarkaški prevelika da bi se spuštala na ovaj nivo.
    (WillyWonka, 7. oktobar 2015 12:16)

    # Link komentara

  3. Sale nacjonale u pravu si! Nazalost...
    (Ana, 24. septembar 2015 23:30)

    # Link komentara

  4. Dusan dva.
     (Hido, 23. septembar 2015 23:18)

    # Link komentara

  5. A devedeset pete u Atini smo bili mnogo veci?! Ili devedeset seste u Atlanti, ili devedeset sedme u Madridu. Bili smo veci za jednu Crnu Goru velicine pola Londona i s brojem stanovnika koji ima neka beogradska opstina. I opet zlato! Kako to?! Ne, druze moj, radi se o tome da si ti uzeo loptu i sutirao trojke 9 od 12, rec je o tome da je Bodiroga devedeset sedme bio nezaustavljiv. Ista je FIBA i tada bila, nema tu nekih znacajnijih promena, samo sto ste vi bili igracine i kao takvi ste zaradili respekt - uvijek (nama) nenaklonjenih sudija, pa cak ponekad i vetar u ledja. Svestan si ti toga, i zato ti ne trebaju ovakve price. Kakav je ono festival besmislenih pokusaja za tri poena bio u polufinalu? To su prave teme. Mozda najlosija i najbesmislenija igra jedne ekipe u istoriji polufinala evropskih prvenstava. Pricaj nam malo o tome.
     (Stefan Kari, 23. septembar 2015 22:39)

    # Link komentara

  6. Ovaj se uistinu pogubio... pa Litva ima svega 3 milione stanovništva, skoro pa tri puta manje od Srbije pa su svejedno ušli u finale...

    S ovakvim izjavama rapidno gubi kredibilitet...
    (ćipe, 23. septembar 2015 22:30)

    # Link komentara

  7. A ni vi nemate kvalitet sto jeste jeste. Oni su i protiv Noleta, pa ih ovaj pobedjuje non stop i prvi je. Samo izgovori.
    (smrc smrc, 23. septembar 2015 21:36)

    # Link komentara

  8. Samo napred selektore! Vi prozimate ovu igru i najbolje znate kako razmontirati protivnika i sudije, cak i protivnicku publiku :) Napunite ih sa bar 20 razlike sledeci put sve, jer ste sposobni za to. O Marjanovicu necu ni da pricam :)


    Samo napred i vidimo se u Brazilu!
    (Inspektor, 23. septembar 2015 19:43)

    # Link komentara

  9. Kazlauskas apsolutno takticki nije nadmudrio Djordjevica, jedino Djordjevic nije imao drugi takticki plan ukoliko nasa igra ne bude dobra. To su sustinski dve razlicite stvari. Kazlauskas je odigrao jedino kako je mogao, bio protivnik Srbija ili Spanija,znaci igraj rudarsku odbranu, tuci i udaraj do maksimuma, povlaci jednom rukom, a drugu drzi u vazduhu, svedi utakmicu na mali broj poena, udvajaj Teodosica i mlati ga kao vola u kupusu, i rolaj pik na Valancijunasa, i kljucna stvar, "Moli Boga da Srbija ima najlosiji dan na prvenstvu, jer sve ovo postavljeno nije dovoljno da se pobedi, i ne zavisi nista od nas" Ende. To je i Djordjevic znao pre i posle utakmice. NIsu oni nas pobedili, vec smo mi pobedili sami sebe, svojom OCAJNOM igrom, plus sudije.
    U utakmici koja se igra na 130 poena, svaki poen je bitan. Sudije su brljale zestoko u prvom poluvremenu, u drugom znatno znatno manje.
    U prvom poluvremenu, slobodno pogledajte snimak utakmice, 9 poena su nam uzeli. Cista Teova trojka kad je faul napravio Kalneitis, polaganje Markovica, onda polaganje Tea na pocetku utakmice kad ga je Jonas izblokirao, prvo je lopta dodirnula tablu isto, i lakat Seibutisa Nedovicu u facu (cist faul u napadu), posle kojeg se dize i daje dva poena. To je devet poena. U drugom poluvremenu faul Bogdana nad Maciulisom (cista rampa) i nesviran faul nad Bjelicom u zadnjem minutu. To je jos 4 poena, sto je ukupno 13, tj 10% ukupnog broja poena. Ono na kraju nije bio faul nad Bogdanom.
    (Zevzekan, 23. septembar 2015 19:30)

    # Link komentara

  10. Teorije zavere. Idemo! Malo realnosti ne bi smetalo.
    (Marinko, 23. septembar 2015 19:26)

    # Link komentara

  11. Kao prvo, moram da kazem da je Djordjevic nasa velika legenda i po meni nas najbolji igrac svih vremena i nista negativno sto uradi kao trener nece promeniti moje misljenje o njemu. Ali ovakve izjave su krajnje neprimerene i ispod su svakog nivoa a pogotovu njegovog. Sami smo krivi sto nismo otisli u finale, niko nam drugi nije kriv. Jeste bilo par diskutabilnih sudijskih odluka ali one daleko od toga da su uticale na konacne ishode protiv Litvanije i Francuske. I za kraj, imam samo jedno pitanje za sve one ljude koji su prethodnih dana u komentarima tvrdili da 4. mesto nije neuspeh i pisali "vi ste nasi sampioni" - da li se ovako ponasa jedan sampion?
    (Del Piero, 23. septembar 2015 16:30)
    Iako mi je Del Piero omiljeni fudbaler od detinjstva, slozio bih se sa tvojim misljenjem samo u tome da je Djordjevic legenda. U ostatku komentara nikako. Niti je on nas najbolji igrac ikad, pored Pedje, pa i Bodiroge. Malo je simptomaticno da sve diskutabilne odluke, sudije uvek sviraju na nasu stetu. Po grupama je bilo tendecioznog sudjenja, u 1/2 finalu takodje. Krivi mi jesmo, ali za 2 klase moramo biti bolji od ostalih da bismo osvojili EP. U borbi za trece mesto, Kahudi, konstantno cupa i udara, ocito faulira Tea, sudije ne reaguju. I posle nije cudo kad Parker, svestan cinjenice, da je Teo jedan od najboljih evropskih kosarkasa, postavlja pitanje zasto Tea ne respektuju sudije. A sampioni cemo biti, sa ovakvim pristupom, uz jos malo kvaliteta na centarskim pozicijama.
    (Rade Futog, 23. septembar 2015 18:54)

    # Link komentara

  12. svi koji spominju kako "sigurno fiba nece gurati litvu" - ne radi se o tome. gurace spance kojima je vise odgovarala litva u finalu jer hteli ne hteli imaju mali kompleks od nas od one teove trojke. tako da nije do litve - sa druge strane gurace i turke, grke... to su marketinski najzanimljivija trzista. nije da sam saglasan skroz sa ovime ali stoji da nisu smeli da sude spanac i letonac i stoji da je moglo biti jos barem 5-6 faulova nad teodosicem u nasilnickim udvajanjima koje bi parker ili spanulis ili koji god turski plej sigurno dobili. i tu je sale u pravu. na stranu sto zaista jeste nadmudren takticki u polufinalu.
    (alo bre!, 23. septembar 2015 18:39)

    # Link komentara

  13. I Spancima je u finalu sudio Srbin, pa?
     (f, 23. septembar 2015 18:31)

    # Link komentara

  14. Čekaj malo, nema logike, pa Litva je manja od Srbije i ima dvostruko manje stanovnika.
    (Nema logike, 23. septembar 2015 11:22)

    Ima logike poslati Litvu na Spaniju jer ce ih ovi kao sto jesu pregaziti. Polsati Srbiju na Spaniju je vec veliki rizik, vec smo ih tukli u grupnoj fazi a i imamo uvek dodatni motiv kad igramo protiv njih, Litva u finalu je sigurica. Pa da li je normalno da Spanac sudi mec koji direktno odlucuje protivnika njegove reprezentacije. I jos Letonac da nam sudi - to ko da je Litvanac. Tuzno i zalosno.

    S druge strane mi smo utakmicu sami izgubili i kriv je selektor, ali ovo sto je rekao sve stoji (mada to nije sustinski razlog poraza)!
    (realno, 23. septembar 2015 18:11)

    # Link komentara

  15. U pravu si Sale legendo... Ali za inat svima mi cemo uvek biti u vrhu i osvajati medalje! Ne osvrcite se na ovaj nas zlobni narod... Poznato je da se svi radujemo kad osvojite nesto a kad ne osvojite i to zbog kriminalnog sudjenja onda svi pljuju i staju u stranu protiv vas... I? Kako da nas postuju u svetu? Pa mi sami svoje ne postujemo... Pa i vas a i Djokovica koliko pljuju i ne postuju vas... A posle se cudimo kad svi navijaju protiv njega... Mi smo jednostavno los narod,mnogo se nakotilo losih ljudi,zlih ljudi ispunjenih mrznjom... Obicni zavidni samozivci i sebicnjaci koji su nesposobni da sami sebi stvore srecu u zivotu,da zarade sebi i priuste nesto,pa im smetaju uspesni ljudi koji su posteno zaradili svu slavu,cast,privilegije i novac... Ali kad uzmete medalju svi ce da svojataju taj uspeh,videcete vec na OI. Ja ne sumnjam u ove momke ds ce tamo doci i vratiti se sa olimpijskom medaljom zivi bili pa videli... Pa neka im smetamo svima ne mogu nam nista dzaba im sve pare ovog sveta! A ove domace pljuvace i izdajnike da na balkonu pred svima prozovete,pa neka se bar duboko u sebi stide i srame ako uopste duse imaju svi ti licemeri koji ce tamo da se raduju,keze skacu i velicaju vas... Cast izuzetcima,malo nas je ali nas ima... I uvek cemo biti uz vas... NAPRED NASI SAMPIONI!
    (Milance, 23. septembar 2015 18:07)

    # Link komentara

  16. A zasto onda nisu Litvaniju sprecili? I oni su mali.
    (deki, 23. septembar 2015 18:04)

    # Link komentara

  17. Moram još jednom da ostavim komentar zbog likova koji su naše utakmice sa Litvanijom '95 i Argentinom '02 proglasili kradjom. Otkad je kradja sviranje jednog faula u napadu nad Savićem? To je jedini sporan trenutak te utakmice koji uopšte nije sporan jer je faul čist ko suza po svim košarkaškim pravilima. I pri tom nije sviran na kraju utakmice već nekoliko minuta pre kraja. A što se tiče famozne Argentine, niste valjda očekivali da će svirati faul u poslednjoj sekundi jednoj legendi Divcu, koji je usput mnogo viši od Skonokinija koji bi da je položi preko njega? Pa ni nad Džordanom nisu svirali faulove u poslednjim sekundama a kamoli nad nesrećnim Skonokinijem. Veze blage to sa kradjama nema, nego ih je Bodiroga odučio od košarke.
    (Negativni, 23. septembar 2015 17:47)

    # Link komentara

  18. Sale je stručnjak koji zna sta govori. Lepo je rekao da mladi još treba da uče. Biće medalja uprkos fibinoj tradicionalnoj pristrasnosti. Meni je žao što nismo uzeli medalju, ali realno smo dobar rezultat ostvarili i biće medalja. Podržavam Saleta jer nikada nisam zaboravio šta je taj čovek uradio za našu košarku. I uradiće on još dosta toga.
     (no sweat, 23. septembar 2015 17:42)

    # Link komentara

  19. Znači nastavlja se kukanje i plakanje. Sami protiv svih, čitav svet nas mrzi, bla bla bla.

    Dokle više? Jedan uspeh male sportske nacije se ovako pretvara u neuspeh. Samosažaljevanje je nešto najgore što možete učiniti samom sebi. Totalno kontraproduktivno.
    (Statističar, 23. septembar 2015 17:37)

    # Link komentara

  20. Do sada sam bio oduševljen kako je Sale vodio tim i kakve je izjave davao. Ovo mi se ne svidja. Ukoliko se dobro sećam, upravo je on Sabonisu posle onog čuvenog finala rekao " Jesu li vam sudije dale devedesetšest poena?"
    Upravo to može sada i Saletu da se kaže. Jesu li vam sudije promašile dvadeset trojki?
    (Negativni, 23. septembar 2015 17:17)

    # Link komentara

  21. Odlican posao Sale uradio sa jednim(Bjelica) i po(Teo) igracem, ostatak tima su panjevi, realno. Za opravdanjem, zasto nije izboreno finale, apsolutno potrebe nema.
    (odlican rezultat, 23. septembar 2015 17:06)

    # Link komentara

  22. Znam da nije moje da se miješam al toliko ste nam se rugali nakon Čeha da su mi Litvanci postali baš mili i dragi. A što se tiće teme, ako je postojala krađa, lako je napraviti jednu analizu svih utakmica i usporedit greške na jednu i drugu stranu. To napravi dvoje, troje ljudi u jedan dan. Znate zašto to nitko nikada ne napravi, jer se onaj koji optužuje suce boji da ipak nije u pravu. Za niti jedan promašen šut nas protiv Čeha niti vas protiv Litve nije kriv sudac i to je suština svega. A to što je neko igrao agresivnije i brže mahao rukama ispred njega, to je njegov izbor i nije zabranjeno u košarci.
    (Hrvat, 23. septembar 2015 16:57)

    # Link komentara

  23. Nemoj tako Sale brate. Odigrali smo polufinale kao kakve babe bez ikakve igre protiv Litvanike koja nam se nudila na tacni.
    (anonimac3, 23. septembar 2015 16:56)

    # Link komentara

  24. Ja bih FIBA dao ultimatum do ponoci pa kontra sankcije ako nam ne dodele zlato. Pa nek se zamisli Bodiroga i drustvo. Citav svet se urotio protiv Saleta, neka saraju malo brate.
    (HyperBot, 23. septembar 2015 16:43)

    # Link komentara

  25. daj bre ostavku i nebrljavi, vujosevicu repku pa da vidis kako se tare, dzaba bre sinovci vasi novci. jel litvanija il latvija kako se bre zove ta bedna drzava sto nas maznu, pa ta baltiska drzava ima 2,5 miliona stanovnika i siromasnija mnogo od hrvatske pa i nas, pa njihov pehar je od drveta... da smo iamli trenera prosli bi u finale sa najmanje +15. slaboj cuni i dlake smetaju...
    (beoman, 23. septembar 2015 16:35)

    # Link komentara

  26. Kiselo grozdje. Kazlauskas te procitao kao otvorenu knjigu a ekipa protiv Francuske delovala kao na giljotinu da ide, bez trunke vere u sebe.
    Sudjenje je u obe utakmice bilo skoro BESPREKORNO, moze se samo zameriti sto Parkeru na pocetku nisu svirani koraci i to je to. Umesto sto kukas na "prljavu igru" Litvanaca i prodajes teorije zavere, bolje pripremi plan B kada se igra cvrsta kosarka jer ne mozes svakog da uvedes u nas basket-fazon "ne diram te, ne diras me", tako se vise ne igra ni u polufinalu turnira u skolskom dvoristu - igrao si na NBG Rancu i znas kako ide.
    U protivnom, cinis ovoj ekipi medvedju uslugu.
    (Serbissimo, 23. septembar 2015 16:33)

    # Link komentara

  27. (Objektivan, 23. septembar 2015 13:33)

    Ako je tebi ono najveća krađa u istoriji jednog sporta u Indijanopolisu šta da se kaže za ono u Turskoj to je izvan i istorije i stvaranja univerzuma. Baš lepo što si navijao za Argentinu jesi li tugovao.
    (Bambi, 23. septembar 2015 16:33)

    # Link komentara

  28. Kao prvo, moram da kazem da je Djordjevic nasa velika legenda i po meni nas najbolji igrac svih vremena i nista negativno sto uradi kao trener nece promeniti moje misljenje o njemu. Ali ovakve izjave su krajnje neprimerene i ispod su svakog nivoa a pogotovu njegovog. Sami smo krivi sto nismo otisli u finale, niko nam drugi nije kriv. Jeste bilo par diskutabilnih sudijskih odluka ali one daleko od toga da su uticale na konacne ishode protiv Litvanije i Francuske. I za kraj, imam samo jedno pitanje za sve one ljude koji su prethodnih dana u komentarima tvrdili da 4. mesto nije neuspeh i pisali "vi ste nasi sampioni" - da li se ovako ponasa jedan sampion?
    (Del Piero, 23. septembar 2015 16:30)

    # Link komentara

  29. Sale, ostani profesionalac kao sto si do sada bio, nema potrebe za ovakvim izjavama.
     (Ivan Ub, 23. septembar 2015 16:27)

    # Link komentara

  30. Fuj kakav smo narod!! I to velika vecina! Kuda ide ovaj svet i koliko je blizu kraj Srba?! Jos ne mogu da verujem kakve sve komentare citam...ajde majstori izadjite na parket kad ste toliki znalci. Ajde dajte drugog selektora. Sve ste zive oterali...Obradovica, Ivkovica, Djordjevica, Mihajlovica i Antica u fudbalu....niko nam nije dobar. I to sve isti ljudi puni mrznje. Ovde komentari sluze za pkjuvanje i nizasta drugo. Otici ce i Djordjevic i sta onda...?
     (covic+terzic=zatvor, 23. septembar 2015 16:21)

    # Link komentara

  31. Alo, da li je to neki muškić rekao da LITVANIJA IMA
    cca 180 MILIONA STANOVNIKA.
    Mi nismo tako učili u školi, biće da nas učiteljice lažu.
    (Dečko, ajde oladi..., 23. septembar 2015 16:21)

    # Link komentara

  32. Odmah da obavestim, obracam se primitivcima i nazalost gradjanima Srbije. Kako vas nije sramota svog obraza i svog zlog jezika?
    Umesto da stanemo na stranu ovih momaka kao sto smo to isto ucinili i prosle godine i "ogledali se" u srebru, mi ih ovde pljujemo. Ma nikad mi necemo kao narod biti postovani u svetu, nikad! Sada da fudbaleri pobede Albaniju 1-0 bili bi veci heroji nego kosarkasi koji su krvarili tamo po belom svetu, igrali sa povredjenim ledjima, izgubili celo leto, dozivljavali razne neprijatnosti u hetelu u Berlinu itd itd.
    Kada pobedjuju svi stavljate njihove slike na zid drustvene mreze a kad izgube stavljate ih na zid srama. Ja podrzavam ove momke i oni su za mene heroji nacije! Ne mozemo uvek i sve da osvojimo, prosle godine smo jedva pobedili Francuze, ove smo jedva izgubili od Litvanaca, to je sport ljudi moji. Kakvi su nam fudbaleri mi trebamo cvece kosarkasima da saljemo na kucnu adresu. I naravno da zasluzuju da ih vlada "pocasti" jednim domacinstvom. Budite ubedjeni da ce ovi momci sa Marjanovicem da pokore Brazil.
    (A.DJ., 23. septembar 2015 16:17)

    # Link komentara

  33. Sale, legendo srpskog sporta, podrzavam te na mestu selektora, pokrenuo si ekipu, 4. mesto u Evropi je ok rezultat, i da se ja pitam ti bi bio selektor jos bar dva takmicenja, ali pocinjes da zvucis kao Dule Vujosevic, smiri strasti, bice medalja...
     (Luka Braci, 23. septembar 2015 16:11)

    # Link komentara

  34. Poštujem saleta ali ovo za sudije mu nije trebalo. Jeste bili su delegirani Španac i letonac u meču protiv litvanije što je sramota, ali nije da nas je to sprečilo da pobedimo litvance, jer da smo igrali našu igru dobili bi ih 10 razlike i pored sudjenja koje je uzgred budi rečeno bilo skandalozno sa obe strane. Jeste Bogdan bio fauliran u zadnjem napadu, jeste marković dao koš, nije bila rampa nego silazna putanja, jesmo par trojki šutirali pod faulovom koji nije sviran, ali skandaloznih odluka je bilo i na drugoj strani. Setite se nesrećnika u livaniji sa brojem 12 koji je očas posla dobio 4 faula a da je realno napravio samo jedan ida im u par navrata nije sviran faul u šutu.

    Litvanci su osvojili medalju onako kako je i sale rekao da se osvajaju medalje - odbranom.
    (vlada, 23. septembar 2015 16:07)

    # Link komentara

  35. Sale zasto si cutao na terenu? U takvim situacijama mora da se pravi nesto neka reakcija po cenu tehnicke da se razbuktaju strasti kad nam vec I onako nije islo.
     (Alexa, 23. septembar 2015 16:05)

    # Link komentara

  36. Da li je ovo taj isti Sale? [link]
    (bmx, 23. septembar 2015 16:03)

    # Link komentara

  37. turska dobija vajldkartu i organizaciju kvalifikacija. jednostavno osma svetska ekonomija za kosarku izdvaja 50 puta vise nego srbija, imaju 3 standardna evroligaša i legiju stranaca u nacionalnoj ligi, imaju ljude u svim strukturama. turska kao domaćin kao što znamo teško gubi i samo možemo da se nadamo nećemo biti sa njima.
     (debla, 23. septembar 2015 16:02)

    # Link komentara

  38. i ovaj otisao u politicare
     (max, 23. septembar 2015 16:01)

    # Link komentara

  39. Борба за бронзу је већ била завршена прича, јер је било битно спречити Србе да се боре за злато и пласирају се директно за ОИ 2016. Свака част Орлови и на овоме! Имате подршку и са Шар-планине!
    (Срђан Б. Младеновић, 23. septembar 2015 13:11)

    Srdjane, predlažem da naučiš malo košarkaških pravila a ne da se uzdaš u to kako smo Bogom dani da sve pobedjujemo i osvajamo.
    Nisam siguran da postoji veza izmedju sudjenja i šutiranja trojki 6/28 u polufinalnoj utakmici.
    Klinci u blokovima na basketu imaju bolji procenat šuta i pojedinačno i ekipno.
     (Nolan, 23. septembar 2015 16:01)

    # Link komentara

  40. Sale najbolji si ! budite srecni da smo tu gde smo.. Sale je ekstra trener momci su pokazali srce i jbg svako ima los Dan takav je Sport ! poz.
     (aca, 23. septembar 2015 16:00)

    # Link komentara

  41. I jos nesto, nemate igraca kao sto je Valenciunas. Kao sto mi nemamo igrace kao sto su Satoransky i Vesely. I zato smo izgubili.
    Pa ta trojica mogu igrati bilo di. To su zvijeri.
    I sta je zajednicko ovima: sve playevi i centri, najbotnije pozicije.
    Imamo mi klasu Bogdanovica ali su ga zeznule ozlijede.
    (drago, 23. septembar 2015 15:59)

    # Link komentara

  42. (Narod zna, 23. septembar 2015 14:58)

    Jesi li izgubio pare jesi da li si mogao da ih dobiješ mogao si. Sve to što pričaš je teorija. Kao što sam ja znao da nećemo uzeti zlato ali sam uložio jer što da ne možda budem upravu kao što ti sad palamudiš.
    (Bane, 23. septembar 2015 15:54)

    # Link komentara

  43. Poštovanje Saletu ali izjava je netačna i nepotrebna.
    Možda ne bi bilo loše da vaspitaš belog medveda naše košarke da dotični shvati ko rešava utakmicu.
    Možda da ipak priznaš kako su Litvanci bili loši a mi još gori i da su pročitali našu igru?
    Možda da ipak ostanemo dostojanstveni u porazu a ne da od nas praviš Špance van terena?
     (Nolan, 23. septembar 2015 15:45)

    # Link komentara

  44. Sutiras 6/28 za tri i pritom samo to i radis celu utakmicu i sad neko treci kriv. A zasto ste onda prosle godine bili u finalu svetskog prvenstva,zasto ove godine nasi sportisti osvojise brdo medalja.Jeftini izgovori na koje samo ovaj narod pada.
    (Da, 23. septembar 2015 15:43)

    # Link komentara

  45. Posezanje za zaverologijom je, poput faula u sportu, jasan dokaz nemoći. Ni Litvanija verovatno nema mnogo veći budžet od nas, pa redovno uzima medalje. Dalje, Španija i Litvanija su igrali bez po 4-5 igrača, Marjanović ni slučajno nije jedini košarkaš na svetu koji je trebalo da nastupi na evrobasketu, a nije. Žao mi je što i Đorđević, još jedna naša sportska institucija, podleže potpuno nesportskoj atmosferi koja kod nas vlada i udara kuknjavu na sudije i organizatore, umesto da traži način da sledeći put bolje tempira formu svojih igrača.
    (čika lo, 23. septembar 2015 15:42)

    # Link komentara

  46. Djordjeviću, svet nije obnevideo, izigravaš žrtvu. Nisam (bar) od tebe očekivao takvu patetiku. Budi srećan što će ti sad "tata" kupiti kvalifikacioni turnir za olimpijske igre.
    (Pravdić, 23. septembar 2015 15:39)

    # Link komentara

  47. Litvanija ima 180 miliona stanovnika, nalazišta nafte i najrazvijeniju privredu u svetu? Bruko pokrij se po ušima!
     (Pajsije, 23. septembar 2015 15:38)

    # Link komentara

  48. Ovo je toliko plitka izjava da sam doziveo transfer blama.Mislim,covek je video sta nam se sprema jos na prvoj utakmici,ali pobedismo spaniju,nemacku,tursku i italiju bez problema,pazi-on je video.Verovatno su dosli agenti iz Mi6 i Bnd-a da kazu nasim igracima da slabo sutiraju trojke i da protiv litvanije slucajno ne organizujemo makar jednu smislenu akciju.Molim selektora da zacuti i da se okane ovakvih debilnih izjava koje vredjaju inteligenciju,samo neka radi i cuti,jos jednom ga molim.
    (dzordz karl, 23. septembar 2015 15:35)

    # Link komentara

  49. Iskusniji trener ne bih pokušao da menja kriterijum buneći se za faul koji je bio (recimo Simonović u napadu protiv Francuza) već bi čekao grešku kojih je bilo itekako i tad dobio tehničku koja bi mogla nešto da promeni... Setite se Dude Ivkovića koji bi arbitrima krv popio protiv Litvanije i sigurno dobio utakmicu...
    (amater, 23. septembar 2015 15:32)

    # Link komentara

  50. Zasto ne?! Ko se iole razume u kosarku, zna da su sudije, pored nase lose igre, mnogo uticale na rezultat. Jel su one dozvolile rukometnu odbranu nad Teom? Ciste banane, kos Matkovoca, faul nad Teom u napadu... Ima toga jos. A sudija Spanac posebna prica. Vidim ima ovde onih koji ga uporedjuju sa Vujosevicem i zgrazavaju se Saletovim komentarom. Ja ih samo pitam da li im je toliko plitka pamet i da su vec zaboravili izjave Covica, Radonjica i ostalih o sudjenju. Muka mi je od vas takvih za koga god da navijate. Ja jos uvek ne mogu da se oporavim od poraza, a vi kao da ste jedva docekali da izgubimo da biste popljujete Saleta i momke, u zavisnosti za koga navijate.
     (Mile, 23. septembar 2015 15:28)

    # Link komentara

  51. Pljuvaci i ljudi puni mrznje zele da Djordjevic da otkaz, a po ovim komentarima vidim da su u vecini i stvarno se zabrinjavam kakav smo to narod. Sale daj otkaz ne treba ti ovo nepostovanje! I hvala ti jos jednom za sve jer konacno sa tobom Srbija je neki faktor u kosarci.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (covic+terzic=zatvor, 23. septembar 2015 13:17)

    Niko nije nezahvalan, ali ovakve izjave Saletu ne trebaju! Sta znaci to uopste mi smo mala siromasna drzava pa nas ne vole?

    Pa mala i siromasna je Jamajka pa je Usain Bolt jedan od najvecih sportista svih vremena i celi svet ga postuje.

    Stvarno stvarno glupa izjava Djordjevica!
    (Washington, 23. septembar 2015 15:28)

    # Link komentara

  52. Ovo su decji izgovori za veliki neuspeh
     (zagor te-nej, 23. septembar 2015 15:18)

    # Link komentara

  53. I breee, stara prica... Gde god se vrti kinta mi nismo dobrodosli jer ne unosimo dovoljno u "sport".. Isto kao sto nisu mogli da prezale kad je Partizan igrao final four evrolige gde je ceo tim vredeo kao jedan igrac cska.
    A ovo za sudije je toliko jadno, da ti protiv Litvanije sude Letonac i Spanac, a Spanija u finalu. Teodosica ubili od batina i nikom nista.
     (Scholes, 23. septembar 2015 15:16)

    # Link komentara

  54. kakva drzava takvo i ophodjenje svetskih sportskih organizacija prema nama, zanislite da se onako sudilo nemackoj u fudbalu,kosarci...ili da sutra fiba fifa dozvole kataloniji da ucestvuje u njihovim takmicenjima!!! sport je odavno izasao iz svojih okvira, sada je sport jednak sa politikom i ekonomijom, a mi dobro znamo kakva je i gde je srbija na tim poljima!!!
     (Huan Pablo Don Fernando, 23. septembar 2015 15:14)

    # Link komentara

  55. " Jer šta evropska košarka ima od male Srbije marketinški, finansijski..."

    ovo bas ne pije vodu, izgubili smo u polufinalu od jos manje zemlje.
    (Navi BA, 23. septembar 2015 15:12)

    # Link komentara

  56. Gospodine Djordjevicu nekoliko opaski
    Cim ste dosli na kormilo govorili ste o pojmu stranac u pezorativnom smislu sa zakljuckom nikad U Zenskoj reprezentaciji je igrala Pejdz cak bila najbolja protiv Slovacke a mi uzeli zlato o nasa igracica bila najbolja na EP u konkurenciji bar 8 ravnopravnih timova Realno na turniru kosarkasa je bilo 5 selektorka je koristikla svih 12 igracica Vi niste bar 5 igraca koristili u ravnopravnokj minutazi ako nisu za EP izgleda da nam stranac treba -npr zamenski plej za teodosica jer je markovic nivo osrednjeg pleja u aba ligasu sredine tabele Po kojim kriterijumima je npr izostavljen macvan Kakvi su bili Vasi monolozi i odnos prema igracima KKCZ u prethodne 2 godine Kakav je bio Vas stav o Bobiju prosle godine Kakvo zlodelo micov na trening utaakmici pa oprosta nema Jeli ono akcija Bogdanovica u zadnjem napadu a bilo je 12 sec i potrebna dvojka Kakav smo mi tim kad protiv Francuske vise sutiramo trojke negodvojke Manite se nametnutih tabua i starih svadja shvatite ono sto odavno znate da tim mora biti kompletan tim sa svim profilima igrac i da svi igraju ili se drzite Letonca i Spanca i diskriminacije
    (vladimir, 23. septembar 2015 15:07)

    # Link komentara

  57. Zato je litvanija ogromno trziste
    (slobodna crna gora, 23. septembar 2015 15:06)

    # Link komentara

  58. da smo odigrali kako mozemo ne bi ni bilo bitno sto su sudije svirale protiv nas. saletu alibi ne treba, sa drugim trenerom ne bi ni 4 bili. rasterecuje igrace a pravi pritisak za buduca takmicenja. zadnje dve lopte, cista banana i faul nad bogdanovicem, 6 poena u zadnjih par napada a izgubili sa kosem razlike. sudjenje je u najmanju ruku vise odgovaralo litvancima. idemo dalje! kvalifikacije za olimpijadu prioritet nad bronzom!
     (lerma, 23. septembar 2015 15:05)

    # Link komentara

  59. Svaka čast za našu igru na turniru,sve smo ih rasturili,pad je bio protiv Litvanija,a protiv Francuske,ruku na srce,nismo imali ni volje ni želje za pobedu.
    (Dile, 23. septembar 2015 15:02)

    # Link komentara

  60. Ovog nikada nisam vole bas zato sto je oduvek bio patriJota Srbin i kada je igrao za reprezentaciju.
    (Felix, 23. septembar 2015 13:45)


    Srbija - jedina zemlja na svetu u kojoj si prokazan ako volis svoju drzavu i narod. Zemlja u kojoj se satro kosmopolite, a u stvari mediokriteti bez identiteta, sprdaju sa ljudskim, intelektualnim ili sportskim velicinama, samo zato jer ovi javno iskazuju ljubav prema drzavi i narodu.

    Nikogovici, ta "fora" sa "patriJotama" je odavno izandjala, pokusajte da upregnete te svoje jadne, autosivinisticke mozdane vijuge i da smislite nesto novo.
     (Herceg, 23. septembar 2015 15:02)

    # Link komentara

  61. Pa i prosle godine smo se nekako jadno i jedva provukli do tog srebra ako cemo bas istinu...
    (marko, 23. septembar 2015 15:01)

    # Link komentara

  62. Iz komentara vidim da narod ili makar priličan broj komentatora prozire (konačno) kroz prazne reči Aleksandra Djordjevića, nekadašnje legende, a sada ...
    Inače ovu priču pričam unazad dve godine otkada sam pročtao prvu izjavu u novinama iz koje su izbijala demagogija i prazne reči bez suštine.
    Na ovom prvenstvu odigrah (iako sam se kladio dva puta u životu) 'Srbija će završiti poslednja u grupi' (kvota 38). Znam da je to bilo malo moguće zbog Islanda u grupi, ali rekoh vredi rizikovati. Iako smo došli do četvrtog mesta sada vidim da to poslednje mesto u grupi i nije bilo toliko budalasto sa moje strane. Igra se na jednu loptu sa Španijom i Nemačkom, a to su prve dve utakmice koje da su pošle naopako svašta je moglo biti, ulazimo u polufinale sa očajnom Litvanijom nakon pobeda na jedvite jade protiv Finske i Češke.
    Slično je bilo i prošle godine sa grupom gde dobijamo jedino Iran i Egipat, a sve ostalo gubimo, pa igramo protiv Grčke gde nemamo šta da izgubimo a oni mnogo kao neporažna ekipa i favoriti, pa idemo na Brazilce koji su nas već dobili u grupi, a da nas dobiju dva puta na Svetskom prvenstvu bi bilo više od čuda, pa na Francuze koji nas se plaše sa preplašnim mišem Koleom na klupi, pa onda Sale na noć pre finala vodi momke na fudbalsku utakmicu da proslave prolazak i ostaju do 2 ujutru, a onda trenutak istine i sudar generala lava i generala srne i sramni završetak od -37 u finalu. Posle toga me je bilo sramota svog porekla, svoje boje kože, visine, itd.
    (Narod zna, 23. septembar 2015 14:58)

    # Link komentara

  63. Žalosno da se ovakav čovek bavi košarkom. Kao košarkaš vrhunski igrač... sada za svoje promapaje u vođenju ekipe traži krivce u drugima. Da nije neki iz FIBE zabranio da pigađaju otvorene šuteve?
    Zar je miguće da ovo govori selektor reprezentacije za koju je rekao da će biti evropski prvaci.
     (Mrki, 23. septembar 2015 14:57)

    # Link komentara

  64. Pa sta sad? Ubuduce moramo biti bolji od svakog protivnika za 10+ poena i kraj, a to mozemo!
    (santa justa, 23. septembar 2015 14:49)

    # Link komentara

  65. Klasican primer naseg mentaliteta: Uvek je kriv neko drugi.Pa makar to bio i Marsovac.
    ($$$, 23. septembar 2015 14:48)

    # Link komentara

  66. Ne volim ovakvu vrstu opravdanja jer mi permanentno i unapred moramo biti svesni situacije koja nas čeka odnosno, da će sudije biti protiv nas. To je eho onog imidža koji su, već decenijama, o nama gradili "naši zapadni prijatelji". Ovaj gospodin je sasvim u pravu. Litvanija je utakmicu dobila na guranje, na hrvanje, na mišiće, na silu a ne na znanje i umeće. Ostaje nam nauk, da sa divljacima ne možeš razgovarati a ni igrati u rukavicama već da se unapred mora pripremiti scenario odnosno kontra plan za ono što nam se priprema. Na ovakvoj utakmici, da nam sude Španac i Letonac?! Prosto neverovatno?! Ali, trebalo je unapred misliti a ne izigravati noja i držati glavu u pesku a posle plakati.
    (Mladen Mladenovic, 23. septembar 2015 14:47)

    # Link komentara

  67. ako nas nevole ... necemo proci na kvalofikacionom tirniru! NEMOJMO bacati 1.7 mil eura
     (goran NS, 23. septembar 2015 14:39)

    # Link komentara

  68. Ljudi u Srbiji su zaista neverovatni, doktori opšte prakse, u sve se razumeju i mešaju. Znao sam da smo košarkaška nacija, ali nisam znao da imamo ovoliko "stručnjaka" koji mnogo bolje od Saleta znaju zašto smo ostali bez medalje. Verujem da se jedan Duda Ivković ili Željko Obradović ne bi usudio da ovoliko slobodno govori o rezultatima reprezentacije, ali "stručnjaci" daju sebi za pravo. Gospodo, pitajte bilo kog vrhunskog košarkaškog trenera koliko faktora utiče na igru jedne ekipe od atmosfere u svlačionici i međuljudskih odnosa preko povreda, psihološkog stanja pojedinca do privikavanja na dvoranu u kojoj se igra. Da, slažem se da je igra Srbije u polufinalu bila najgora na turniru. Verujem da je bilo propusta od strane Saleta u taktici i vodjenju ekipe, ali samo da konstatujem da li je normalno da tu utakmicu sude Španac (čija reprezentacija igra u finalu), Letonac (komšija našeg protivnika u polufinalu) i Turčin. Zar nije bilo nijednog sudije iz Poljske, Ukrajine, Rusije, Italije, Češke, Grčke? Sudijski kriterijum je bio naklonjen Litvaniji (koliko puta su nam svirali korake, faul u napadu, a u odbrani su ubili Boga u nama) i definitivno su imali vetar u leđa. Protiv Francuske se videlo da nismo u meču, a naravno da je bilo bitno da domaćin uzme medalju pred 20+ hiljada navijača.
    (Pini, 23. septembar 2015 14:38)

    # Link komentara

  69. @Bojan Ilic
    mozda Djordjevic zna ali ti po milioniti put pokazujes da NE ZNAS.
     (Timberland, 23. septembar 2015 14:33)

    # Link komentara

  70. Mislim da je idealan selektor za reprezentaciju Kokoškov ili Đurović, tu nema nikakve dileme, čim počne demagogija doviđenja ma koje boje bio.
     (Sasa, 23. septembar 2015 14:33)

    # Link komentara

  71. Ja Đorđevića bukvalno obožavam, ali izjave nakon prvenstva su mu skroz pogrešne. Insinuacije o suđenju i zaverama FIBE nisu u njegovom stilu, pogotovo što to nema veze sa istinom. Suđenje smo svi videli, i svako dobronameran zna da sudije nisu uticale na naš rezultat. A što se tiče FIBE (i ne samo nje) mali će uvek biti mali, a veliki veliki. Valja nam se na to naviknuti, jer promeniti nećemo sigurno. Organizaciju kvalifikacionog turnira nećemo dobiti, ali imamo tim koji svejedno može i mora da se plasira na OI. Zato, dosta kukanja i na posao!
    (Šavija Alonso, 23. septembar 2015 14:31)

    # Link komentara

  72. A odgovara im mocna Litvanija sa svojih 2.9 miliona stanovnika?
    (V, 23. septembar 2015 14:30)

    # Link komentara

  73. Dva najsramnija sudjenja na velikim takmicenjima u istoriji kosarke su se desila u Minhenu na utkmici SSSR - SAD i na utakmici izmedju Jugoslavije i Argentine u Indijanoplisu. Rezultate tih utakmica znate.Ako ne znate onaj u Minhenu, znate za onaj u Americi. Cak i kao navijacu, meni je bilo mucno gledati onu otimacinu, tako da sam pred kraj poceo da navijam za Argentinu. Ne secam se da je iko od trenera to spomenuo u ono vreme, ali sva svetska stampa jeste. Uporedjivana je ta kradja sa onom kradjom iz Minhena.
    (Objektivan, 23. septembar 2015 13:33)

    G-dine Objektivni, samo se pitam kako Vam je promakla utakmica sa Turskom na SP 2010. Ja sa bio tamo (navijao iz sve snage usred turskih navijaca) i znam kakvo je sudjenje bilo tokom utakmice. A ono sto se desilo 3 sekunde pre kraja se nije nikada desilo, a i nece: da igrac izadje iz terena na dva metra od sudije i od delegatskog stola, da mu se nista ne svira i da on da pobednicki kos.
    Kada govorimo o objektivnosti ovo se mora pomenuti, zar ne?
    (iz Lila, 23. septembar 2015 14:24)

    # Link komentara

  74. @To je tačno... ali je tačno i da je Litvanija još manja i da je jednako marketinški neinteresantna. Jednostavno, na kraju se broje poeni i tu smo zakazali u polufinalu. Više sreće sledeći put.


    Gde trcis ko zdrebe pred rudu, nisi razumeo poentu! Oni jesu "mala" zemlja u tom pogledu, ali nije to bilo pitanje, nego ko vise lezi Spancima u finalu, a videlo se da im mi ne lezimo, jer su prvu izgubili od nas, tako da sedi dole 1!
    (Arsen, 23. septembar 2015 14:20)

    # Link komentara

  75. Ajd' molim Vas ubacite i Video. I ne šaljite evente u inostranstvo da ga prekidaju. Hvala
    (Ana Mattuzzi, 23. septembar 2015 14:19)

    # Link komentara

  76. Slazem se sa onima koji kazu da bi nasa bolja igra donela pobede protiv Litvanije i Francuske, bez obzira na sudjenje... ali, nazalost mi nismo toliko dobri da mozemo da pobedimo i sudije i protivnike.
    Bio sam na utakmici sa Francuzima, po povratku u Amsterdam odmah sam napisao komentar ("iz Lila"). Rekao sam da je nemoguce bilo dobiti samo sa Raduljicom kao pravim centrom, ali i da su Francuzi igrali zaista ostro, a nasi nisu smeli tako jer bi im bilo svirano... ovo je uvek, bio najjednostavniji recept za sudije da pomognu jednoj ekipi, dopuste igru na granici faula, stim sto jednima sviraju cesce nego drugima. Dakle, na utakmici sa Francuskom sudije su nam definitivno otezale posao. Na utakmici sa LItvanijom takodje je bila dopustena tvrda igra, ali tesko mi je da sudim na osnovu gledanja na TV.
    Sada da se vratim na trojke - ukoliko sudije dopuste igru na granici faula, a mi imamo samo jednog, umornog centra, broj taktickih mogucnosti se smanjuje. Onda se ide na druge akcije koje su bile dobro izradjene i gde su nasi igraci cesto ostajali sami (morate priznati) - a ove akcije je napravio strucni stab koji se kritikuje.
    Po pitanju psihicke spreme igraca svaka kritika je u sferi nagadjanja - to je osetljiva oblast, ja licno verujem da ih je Sale motivisao vise nego prethodnici.
    Na kraju, pitanje velicine zemlje. Na SP u Turskoj sam upoznao naseg coveka koji radi u nekoj sekciji FIBA - on rece da je novi predsednik biznismen a ne kosarkaski radnik. To sve objasnjava.
    (iz Lila, 23. septembar 2015 14:17)

    # Link komentara

  77. Sale respekt za tebe i za četvrto mesto i to je uspeh jako dobar ali niste zaslužili medalju sa onim što ste pokazali i u polufinalu i u utakmici za treće mesto
    (neki tamo.., 23. septembar 2015 14:16)

    # Link komentara

  78. Pa je l FIBA raspucavala trojke u polufinalu i za treće mesto?
    (FIBA nikako u reket da uđe, 23. septembar 2015 14:15)

    # Link komentara

  79. Ma daaaaaj... Nemoj i ti. To možeš da pričaš nekom ko nije gledao utakmicu, ni jednu, ni drugu.
    (Pajko, 23. septembar 2015 14:12)

    # Link komentara

  80. Slažem se ja sa Saletom, drali su nas na ovom prvenstvu, loše smo igrali zadnje dve utakmice. Ipak na mene je najveći utisak ostavila slika na kojoj se vidi 20 litara vodke i proslava naših košarkaša. I ovi drugi su pili i slavili, ali slike nisu nigde izlazile.
     (DedaMiloje, 23. septembar 2015 14:12)

    # Link komentara

  81. Sale. Uzasno si me razocarao...
     (enes NP, 23. septembar 2015 14:10)

    # Link komentara

  82. Neeeeeeee, samo ne demagogiju molim te!!!
     (opušteno momče, 23. septembar 2015 14:09)

    # Link komentara

  83. Vujosevicu, ti li si ?!!
     (Zavera, 23. septembar 2015 14:08)

    # Link komentara

  84. Ja mislim da je ovo prilicno nebitno apsolutno se nece promeniti stav Fibe prema nama mala zemlja mali uticaj.Mislim da je pravi razlog ovog relativno neuspeha zapravo strah igraca.Imali su sav talenat i borbenost ali nisu imali samopouzdanje da mogu do tog zlata i podlegli su pritisku.Nismo mi ni devedesetih imali toliko bolje timove od nekog kruga od 4-5 ekipa uvek su tu bile Grcka,Spanija Italija,Rusija,Litvanija negde oko naseg nivoa.Ali zato smo imali mentalnu snagu i sampionske igrace.Kad zagusti i protivnicka odbrana stegne sve ostaju samo asovi da prave od nicega nesto a mi nemamo takvog igraca.
    (dragutin, 23. septembar 2015 14:04)

    # Link komentara

  85. Neee Djordjevicu samo to nee :( gotivim te do neba cak iako si i ti krivac sto smo NAJBITNIJE utakmice odigrali OCAJNO, zbunjeno, uplaseno, konfuzno.. Ali opet te gotivim i podrzavam ! Nemoj molim zato ovakve izjave da dajes koje su jadne i bedne, kako da ne opet su svi protiv nas a inace smo zasluzili zlato .. :( Jel su zaverenici krivi sto protiv francuza osnova napada je da kad jedan ima loptu ostali stoje i cekaju neko cudo ?? Dok francuzi se SVI krecu bez lopte !
    (James, 23. septembar 2015 14:04)

    # Link komentara

  86. veliki strumpfe ko si ti da osporavaš saleta?
     (zrakomlat, 23. septembar 2015 14:00)

    # Link komentara

  87. Mnogo površno dajete komentare po portalima, Španija je na produžetke dobila domaćina a kasnije uzela zlato! Igrali su taj meč kao mi protiv Litvanije. Prošli su zato što ih sudije nisu krale a nama nikako ne može da se desi da nas poguraju sudije kada igramo loše! To je poenta!Dakle, svi veliki timovi odigraju neki meč na turniru očajno, tada ili te sudije guraju ili ne, kao nas. Priznajem, jesu jedino kod onog čistog faula Divca nad Skonokinijem i Indijanopolisu u finalu, koji nije sviran. O takvim stvarima govorim. Posle su nam to kompenzovali jer su nam ukrali finale u Turskoj, nemaju prosto svi isti tretman. Da imaju, Nemačka bi na krilima sudija prošla Španiju, ovi bi ispali, a osvojila bi možda i Nemačka! Plus se setite kakva 2 penala su nam svirali u fudbalu na sp u JA a onda ista situacija protiv Kengura a pištaljka nema, ode istorijska šansa! Sale traži jednak tretman i u pravu je! Pogotovo jer smo u košarci to istorijski i zaslužili. Da rezimiram još jednom, svi igraju nekad loše,imaju neobjašnjivo loš dan, tada neki imaju mnogo sreće, ili sudije. Mi ovo drugo nemamo nikada!
    (Ivan-Niš, 23. septembar 2015 13:56)

    # Link komentara

  88. Sve manje si Sale a sve više Salo.
    (oberin martel, 23. septembar 2015 13:56)

    # Link komentara

  89. Kada imas igraca u rotaciji koga 7 puta ostave samog na sutu za 3 poena, a taj igrac je plej i promasi svaki put u utakmici na 2 poena razlike, pokrijes se usima i cestitas protivniku.
    (Novosadjanin., 23. septembar 2015 13:55)

    # Link komentara

  90. To jednostavno ne moze biti izgovor. Budi sportista i prihvati poraze. Ako su nas Litvanci tukli, to nisu radili Francuzi. Prema tome budi covek i priznaj da si bio losiji protivnik. Samo radom se postize uspeh, prema tome zapnite sad, kvalifikujte se za Olimpijske igre, i tamo pokazite da niko ne moze da utice na vasu zelju za medaljama.
     (Time is on my side, 23. septembar 2015 13:51)

    # Link komentara

  91. Sale se zarazio Vukosevicevim virusom teorije zavjere. Sramotna izjava.
     (styx, 23. septembar 2015 13:49)

    # Link komentara

  92. Na nekim vestima trwba zabraniti komentare..
     (bljump, 23. septembar 2015 13:48)

    # Link komentara

  93. Ovog nikada nisam vole bas zato sto je oduvek bio patriJota Srbin i kada je igrao za reprezentaciju.
    (Felix, 23. septembar 2015 13:45)

    # Link komentara

  94. Svi su krivi, samo ne on, i jos mu nije jasno da je postavka igre sa 2 pleja (u kojoj kao dodatak prici Markovic ima slobodu da ispali trojke koliko zeli), ili sa 2 cetvorke (koji ne mogu da zagrade nas kos, a u napadu samo sire i sutiraju besomucno za 3 - opet bez skoka i igre u reketu) procitana i da su nam tu igru zaustavili i Litvanija i Francuska. Zato smo i izgubili.
     (veliki strumf, 23. septembar 2015 13:41)

    # Link komentara

  95. ko je gledao sampionat i video sudjenje sve mu je jasno!
    (izadje na videlo, 23. septembar 2015 13:39)

    # Link komentara

  96. Vucic demagogija se siri Srbijom grdje od gripa ;)
     (budjenje, 23. septembar 2015 13:36)

    # Link komentara

  97. Molim dežurne pljuvače da ne lupaju gluposti. Loše smo odigrali polufinalnu utakmicu ali čak i sa takvog igrom i bez prvog centra bez kojeg smo ostali na pripremama mi bi lagano pobedili Litvaniju da sudije nisu ušle u utakmicu sa stavom da Litvanija mora da pobedi. Otvorena tuča sa jedne strane dok se sa druge svira sve. Da je kriterijum bio izjednačen kao u finalnoj utakmici lagano bismo to dobili sa dvocifrenim rezultatom. Đorđević mnogo bolje zna od vas o čemu se tu radi tako da je bolje da se malo pokrijete ušima ili da promenite disciplinu: predlažem pljuvanje u vis umesto pljuvanja u dalj.
    (Milan, 23. septembar 2015 13:35)

    # Link komentara

  98. Највећи кривац је тренер, као и увек. Нико нам није крив што професионални кошаркаши не могу да погоде кош нити да направе акцију из које би поентирали, већ давимо до последње секунде а онда иде бацање камена с рамена. У полуфиналу држи Марковића у игри који не може да погоди кош ни да је сам на терену и Ерцега моји нема петље да пуца кад је сам на шуту, а то су ретке ситуације. Реално нисмо имали никакву идеју у нападу, већ је свако молио бога да њему не додају лопту, јер не зна шта ће са њом. Литванија је у полуфиналу била најгора репрезентација од свих које сам икада гледао али смо успели да будемо гори и од тога.
    (aleksandar, 23. septembar 2015 13:35)

    # Link komentara

  99. Auuu Sale ne mazi oci sa jadnim izjavama,u siromašnoj zemlji ti imaš ugovor 150-200000 evra godišnje za manje od deset utakmica,za god dana.imas veliki krediti u javnosti koji si počeo da trosis.izjavljivati idemo po zlato a sad pricati nebuloze je omalovažavanje navijaca.primirti 67 poena od najgore litvanije zadnjih 25 god i izgubiti utakmicu moze samo nespreman i loše vodjen tim.i iskreno bas me briga za one tvoje Raduljicu i kuzmica da li će videti Rio nisu ni za aba ligu.Sramota koje si centre poveo i ne vadi se vise,prošle god ti bobi nije bio dobar ni za 12 a sad ti kao falio.
    (Goran, 23. septembar 2015 13:35)

    # Link komentara

  100. Šampioni, borba tek predstoji, nema predaje... Zaječarac
     (Cvele, 23. septembar 2015 13:33)

    # Link komentara

  101. Dva najsramnija sudjenja na velikim takmicenjima u istoriji kosarke su se desila u Minhenu na utkmici SSSR - SAD i na utakmici izmedju Jugoslavije i Argentine u Indijanoplisu. Rezultate tih utakmica znate.Ako ne znate onaj u Minhenu, znate za onaj u Americi. Cak i kao navijacu, meni je bilo mucno gledati onu otimacinu, tako da sam pred kraj poceo da navijam za Argentinu. Ne secam se da je iko od trenera to spomenuo u ono vreme, ali sva svetska stampa jeste. Uporedjivana je ta kradja sa onom kradjom iz Minhena.
    (Objektivan, 23. septembar 2015 13:33)

    # Link komentara

  102. @E ajde Kalimero... Đokovića mrzi ceo stadion, a on bije. Kako se dobija respekt? Tako što uprkos svemu odeš tamo i pobediš ih sve. No nema veze, ima dana, samo ti Sale ostani sa nama. Verujemo u vas, verujemo u ove momke, pokazali su da mogu i to je najvažnije.
    (Alex, 23. septembar 2015 12:08)

    Druze Alex, da nije mogucnosti hawk eye, video bi ti koliko losije bi Djokovic "servirao" i koliko bi tesnih lopti zavrsilo u "autu".
    (sudija dread, 23. septembar 2015 13:31)

    # Link komentara

  103. Sta ti to treba crni Sasa,da nije bilo sudija Litvanci bi nas oduvali,bilo bi +15 poena viska za Litvance...
     (maliperica, 23. septembar 2015 13:23)

    # Link komentara

  104. onakva litva se dobija 9/10, toliko o tome ko nas neče i ko je kriv
    (dare slovenac, 23. septembar 2015 13:22)

    # Link komentara

  105. Ne znam, mislim da je ovo greska Saletova, iskreno nisam video ono sto je on video. Bude uvek sudijskih gresaka, i naravno, meni je zasmetalo sto nam sudi spanac protiv Litvanije, ali ne mogu reci da smo nesto bili osteceni zbog toga.
    (Washington, 23. septembar 2015 13:20)

    # Link komentara

  106. Pljuvaci i ljudi puni mrznje zele da Djordjevic da otkaz, a po ovim komentarima vidim da su u vecini i stvarno se zabrinjavam kakav smo to narod. Sale daj otkaz ne treba ti ovo nepostovanje! I hvala ti jos jednom za sve jer konacno sa tobom Srbija je neki faktor u kosarci.
     (covic+terzic=zatvor, 23. septembar 2015 13:17)

    # Link komentara

  107. Bilo je diskutabilnih sudijskih odluka, bilo je i onih koje su direktno uticale na ishod na mecu sa Litvanijom (u ostalom, stvarno je zalosno da mec u polufinalu sude sudije iz zemalja koje imaju u neku ruku interes u ishodu meca(Spanija-finalista i Letonija-dobar komsija Litvanije)). Ali to ne moze da bude izgovor, ne moze se utakmica dobiti sa uzasno losim sutem za 3 poena, promasiti 5-6 otvorenih suteva je uzas.
    (Vladimir, 23. septembar 2015 13:16)

    # Link komentara

  108. da nije bilo Gasola čovjek ne bih imao šta vidjeti na ovom eurobasketu, ja mislim da treba obruč proširiti, pa ovi trojkaši ne mogu pogoditi ništa Gasol centar šutira trojke 5/6, Bogdanović 1/8 i na kraju sudija kriv normalno ,Batum presmiješan lik ,Parker zuji oko reketa i to je to uglavnom,Novicki penzija,žabari kad hoće šut bacaju loptu s pola terena kad neće izgube 30 razlike,grci igrali onu svoju košarku nisu bili loši ali naletješe na Gasola,Litvanci su igrali antikošarku ali eto mogu biti više nego zadovoljni,hrvati od njih niko ništa nije ni očekivao osim njih samih,i Češka mi se sviđa kako je igrala šteta što nemaju širi roster
    (barbarez, 23. septembar 2015 13:13)

    # Link komentara

  109. Alo bre, pa Litvanija ima samo 3 miliona stanovnika, marketinski je jos neisplativija od Srbije. Dalje, imamo nase ljude u FIBI poput Bodiroge, Zorana Radovica, uvek smo ranije imali Boru Stankovica, ne postoji nikakva zavera protiv Srbije. Ali, valjda je uvek lakse traziti razloge za neuspeh tamo gde ih nema, nego priznati prave razloge (lose vodjenje sa klupe u polufinalu i takticki poraz).
    Nije strasno pogresiti, strasno je ne priznati i ne videti svoju gresku, jer se tada nista nece ispraviti i greske ce se ponavljati.
    (Zarkovic, 23. septembar 2015 13:11)

    # Link komentara

  110. Cela Srbija zivi u crno-belom svetu, do juce je Sale bio Bog, a sad cim kaze nesto sto svi vec znamo-odmah krece pljuvanje i (sto je mozda jos gore,jer pokazuje stanje cele nacije) filozofiranje. A istina je da, sve sto je Sale rekao i vecina komentara ovde, uopste nisu medjusobno iskljucivi. Sale kaze da nas u svetu ne vole i ne postuju, a ovde mu genijalci sugerisu da je zbog taktike izgubio poslednje dve tekme. A zapravo su obe stvari tacne. Tacno je da smo nekad imali veci uticaj, bili smo oduvek jedna od najjacih kosarkaskih ekipa, visestruki prvaci sveta, evrope, i cak zlatni iz Moskve. Bio je tu i Bora Stankovic. Bilo nam je lepo kad je u finalu 2002. sudija jednu spornu odluku presudio u nasu korist. Sada nije taj slucaj, jos smo manje trziste, nema vise Bore, nismo uzeli nijednu titulu 13 godina. Ne vole nas, to vidimo u svim sportovima. Ne treba to da cudi, jer nasi "prijatelji" iz Zapadnog sveta prave takvu sliku o nama. Zato na prvenstvima koje se igraju u tim zemljama navijaci i ne mogu da navijaju za "genocidan, ratnicki, varvarski" narod. Ko dodje ovde moze da se uveri da to nije tako (mada imamo mi druge mane), ali ti ljudi tamo 99.99% nikad nisu i nece dolaziti u Srbiju.
    Sale je takticki, psiholoski, kako god, lose spremio poslednje 2 utakmice (i par prethodnih, samo je protivnik bio mnogo slabiji pa smo dobijali na suv kvalitet). Jos je mlad trener, naucice. Mnogo smo poleteli posle fenomenalnog uspeha prosle godine, ovo ce nas, nadam se, spustiti na zemlju
    (PrincNaZrnuGraska, 23. septembar 2015 13:11)

    # Link komentara

  111. Жива истина! Из авиона се могло видети да судије у полуфиналу не кажњавају прегрубу игру Литванаца, а свирају сваки контакт наших играча! Борба за бронзу је већ била завршена прича, јер је било битно спречити Србе да се боре за злато и пласирају се директно за ОИ 2016. Свака част Орлови и на овоме! Имате подршку и са Шар-планине!
    (Срђан Б. Младеновић, 23. septembar 2015 13:11)

    # Link komentara

  112. Malo je bez veze da se sad prica ovakva nebuloza, a svi smo videli da u poslednje dve utakmice nismo mogli da se sastavimo... Nisu sudije krive zbog onoliko promasenih trojki, recimo... Nikada necemo nista napraviti, jer su uvek drugi krivi
    (Vlada, 23. septembar 2015 13:04)

    # Link komentara

  113. Ok, procitao sam Saletove izjave o svemu i svacemu, o raznim razlozima zasto nismo osvojili medalju...samo jos da izjavi gde je on gresio, da nam objasni ono forsiranje suta za tri poena, zasto nisu nalazena neka druga resenja kada su se ti suetvi iz daljine promasivali.. Haha, uvek su svi drugi krivi
    (dusko, 23. septembar 2015 13:02)

    # Link komentara

  114. E pa mora da se okrive sudije za sve nase poraze, znao sam:)
    Nisu ti sudije krive sto nemate drugih resenja vec ocajnicki pucate trojke i promasujete. Uvek su svi drugi krivi, jeli? Da nema bar malo tvoje krivice Djordjevicu? Bar malo?
    (objektivan, 23. septembar 2015 12:58)

    # Link komentara

  115. Daj bre pusti te teorije zavere.Da ste u finale ne bi bilo ni reči na ovu temu a sad nam krivi drugi.To je smesno sve što ste stekli je bilo uz veliku pomoć te organizacije a na kraju krajeva ako tako misliš i vidiš da nemožete ništa da promenite vi dajte otkaz i napustite košarku u znak protesta inače je ovo priča za unutrašnju upotrebu.
     (Darko, 23. septembar 2015 12:58)

    # Link komentara

  116. Izgubili smo posteno, ovo Djordjevicu nije trebalo
     (Llewelyn, 23. septembar 2015 12:55)

    # Link komentara

  117. Poslije završetka USO-a sedam dana mediji su raspredali o tome kako i zašto publika širom svijeta ne voli Novaka iako je 1. na ATP listi,a kako stvari stoje i Đorđević igra na istu kartu pa trabunja da ne vole da se srpskikošarkaši nađu u finalu.Dakle,ako se uhvate mediji i navijači na ovu njegovu udicu,slijedi nam sedam dana čitanja o evropskoj mržnji srpskih košarkaša.Nazdravlje!
    (divota, 23. septembar 2015 12:52)

    # Link komentara

  118. Sale, navikni se. Mi smo država bez ikakvog rejtinga u svetu. Svako nas ucenjuje, zatvaraju nam granice, nameću nam ekonomsku politiku. Mi se više ništa i ne pitamo. Nažalost sport je postao produžena ruka politike, pa kakav tretman imamo u političkim krugovima, prenosi se i na sport.
    Ali opet ključ našeg poraza protiv Litvanije je očajan šut spolja, a pri tom nemogućnost da uspostavimo unutrašnju igru. Protiv Francuza je presudio kvalitet u njihovu korist i to je to.
    Nema potrebe za ovolikom dramaturgijom, jesu Litvancima dozvolile sudije malo grublju igru, ali da smo samo malo bolje odigrali, plasirali bi smo se u finale.
    Sad glavu gore i borba za plasman na OI. Nema kukanja i traženja opravdanja. Dobrim rezultatima doći će i vremenom veći respekt kod sudija,
    (Đorđe, 23. septembar 2015 12:51)

    # Link komentara

  119. * Možda tu ima istine , u stvari mi jesmo mala zemlja i to smo znali i pre prvenstva, nego nije mi jasno, zašto je otpao Luka Mitrović, koji je bolji i hrabriji od nekih koji su putovali, za Bobija se nije dovoljno borilo, jer da se stavio novac na osiguranje, On bi igrao, Zašto je totalno pogrešna taktika na Litvaniju, koja nas je popedila našim oružjem - dobrom odbranom ....Milutinov je bolji i od Kuzmića i od Raduljice i ono što je rekao Novosel bio je u pravu .....zašto malo ne pogledamo naše greške i još jednu koju sam naveo pre nekoliko meseci ....ako postaneš selektor i kažeš da nećeš trenirati nijedan klub dok si na toj funkciji, ali ako se to promeni,mora da iza Tebe ostane najbolji tim stručnjaka u zemlji, a ne da se vodi društvo i najbolji prijatelji i kumovi, kao stručni štab reprezentacije ....
    (*bane*, 23. septembar 2015 12:45)

    # Link komentara

  120. a marijanovicu je dozvoljeno bilo da igra? pa odma drvlje i kamenje na saleta, na markovicevo polaganje su isli snimak da gledaju? bogdanova banana je bila uz faul, a lakat u nedovica nije faul? pije vodu njegova prica, samo bih mnogo vise voleo da se odnose prema sudijama poput paunovicevih klinaca....imamo mi tim za medalju na oi. i jedva cekam da je uzmu!
     (direktor u beograd, 23. septembar 2015 12:43)

    # Link komentara

  121. A i učitelj te mrzi, jelda
    (Bojan, 23. septembar 2015 12:38)

    # Link komentara

  122. Sta vam nije jasno celo prvenstvo nemamo igru pa mora da se forsira sut za 3 poena... Bogdanovic ispodprosecan, Markovic koji je okosnica tima je bio najgori a trebao je da bude drugi plej al jbg morao je Nedovic jer ovaj nije kvalitet...Sut za 3 katastrofa i sta da se ocekuje prva utakmica kada lopta nece da udje protiv jaceg protivnika ima da se izgubi...Priznajem imaju momci srce ali ne moze samo srce da pobedi mora se i igrati kosarka malo an ne rovari rovari sutni 3 i jbg sta je tu je. Koliko god da je Sale bio dobar prethodno prvenstvo sad je trenerski podbacio skroz.
    (cofilence, 23. septembar 2015 12:36)

    # Link komentara

  123. Aha, konačno istina, sudije su krive, a vi ste igrali savršeno? Sale, mislio sama di pošten čovek.
     (Pajsije, 23. septembar 2015 12:36)

    # Link komentara

  124. Sto se tice vremena kad su Djordjevic i ekipa harali evropom i svetom ne mozete porediti sa ovim sada!Tada smo imali Boru Stankovica koji je bio i mama i tata u FIBA.Drugo,ne slazem se da smo izgubili zbog sudija polufinale,ali moramo da primetimo nezasticenost Teodosica.Nije on NBA zvezda,ali za Evropu treba da ima neki renome,tuku ga od prve utakmice da pedeset posto faulova se ne svira na njemu!Trece,moramo vratiti ljude u FIBA nemoze jedan Island i Finska imati vise svojih ljudi u FIBA od nas.Ima tu jos puno toga da se kaze ali ti je za drugu temu...Podrska Djordjevicu,ali oprez sa optuzbama drugih,jos uvek nije svoju krivicu izneo,a ja mislim da je takticki,a pogotovo psihicka priprema, skroz podbacio u polufinalu!Jer mi smo,uz svu pratecu paradu,morali da pobedimo jer smo bolji za klasu!
     (ALEKSANDAR, 23. septembar 2015 12:35)

    # Link komentara

  125. Mislio sam da je Djordjevic normalan ali on nazalost razmislja kao prosjecan "ceo svet je protiv nas" Srbin.

    Kakve veze ima sto je Spanjolac sudio? Na to su se jednako mogli buniti i Litvanci. Kakve veze ima sto je Letonac sudio? To nije Litvanac.
    Niste bili u stanju odgovoriti na litvansku agresiju i zato ste izgubili. Kao sto i mi gubimo od Francuza u rukometu. A nikad se nismo bunili na njihovu agresivnost.
    Litva je bila nolja i zato je dobila.
    Sta smo mi trebali pitati Cehe da nam puste da im punimo kos?
    I izgubili ste jer ste igrali i ponasali se kao mi. Igra bez igre, samo sut za 3 poena i onda poslije meca pricate kako ste bolji od Litve (ko mi od Ceha). Niste bolji, ko sto nismo ni mi, jer da jesmo dobili bi.
    (drago, 23. septembar 2015 12:34)

    # Link komentara

  126. A od Litvanije baš imaju puno više koristi...
     (Marko, 23. septembar 2015 12:32)

    # Link komentara

  127. Jel moguce da je on toliko izgubio kompas? Te luzerske price "jao mi smo mala zemlja", "kamo srece da smo u svemu 4. u Evropi" itd. su izlizane. Pa Litvanija je duplo manja zemlja od nas, kad vec pricas o mrvici. Jesu nas sudije ostetile vise nego njih, ali glavni razlog poraza je sto te je litvanski selektor procitao i takticki razbio.
    PS Mislim da bi nas ta malecna Litvanija i u fudbalu pobedila.
    (Memfis, 23. septembar 2015 12:32)

    # Link komentara

  128. Od kuknjavezi nema nista. Treba raditi i napredovati za iduca takmicenja. Medalju imamo od prosle godine. Jedini korak napred je zlato a ne bronza.
     (Kris Kros, 23. septembar 2015 12:30)

    # Link komentara

  129. Dakle, samo maliciozni i oni koji nemaju pojma sa kosarkom ne vide sta se desavalo na utakmici sa Litvanijom. U prvom poluvremenu, Litvanci sa nas ubili od batina, a da to nije adekvatno kaznjeno od strane sudija. Nama je sviran i mrki pogled. Da li vi ljudi znate koliko se snage gubi ako te neko mlati celo poluvreme i koliko tu pada koncentracija? I pored toga, s onzirom na lose okolnosti, imali smo super rezultat u poluvremenu. Ne bi bilo tesko zamisliti kolika bi bila razlika u nasu korist da je sudjenje bilo objektivno. Dva puta smo se u toku utakmice vracali iz minusa od 10ak poena, sto iziskuje dodatno opterecenje. Drugo poluvreme su pocele 2 razlicite ekipe. Jedna iznurena i prebijena (MI), a druga vesela i odmorna (Litvanija). Da li shvatate da su im pola utakmice, sudije davale fore? Bez obzira na sve to, uspeli smo da igramo utakmicu na "jednu loptu". Bravo za nase momke, kojima nemam bas nista da zamerim. Ista tuca je vidjena i protiv Finske ali oni su preslabi da bi nas ugrozili.
    Druga je stvar bila protiv Francuza, gde smo igrali bezvoljno, sasvim kilavo i nemotivisano, sto je moja jedina zamerka. Nisam siguran da bi pobedili ali da su se borili, niko im nista ne bi zamerio.
    Sledeci put cemo biti igracki i iskustveno jaci i nadam se najboljem.
    Pozdrav svima.
    (podrzimo ih !!!, 23. septembar 2015 12:27)

    # Link komentara

  130. Kako Djordjevic onda objasnjava cinjenicu da je Srbija osvojila niz medalja u poslednjih 15 - 20 godina. Da li je to bilo na superioran - vanzemaljski - kvalitet i igru nasih kosarkasa ili su ponekad, mozda, i drugi bili osteceni !?!? Kako je poslednji put osvojila srebro na SP, da li su ih i onda sudije sprecile ili nisu !?!? Ili su ih mozda sudije sprecile da osvoje zlato protiv Amerikanaca ??? Koliko se secam bilo je 30 i vise razlike. Kako objasnjava utakmicu Jugoslavija - Argentina u Indijanopolisu, gde su sudije toliko sramno sudile u nasu korist da je i mene licno bilo sramota. Manimo se teorija zavera , manimo se vise Milosevicevog vremena i vecne mrznje zlog Zapada prema Srbstvu i Pravoslavlju. Djordjevic je dobar trener, ali jos uvek nedovoljno iskusan, mislim, kao uostalom i vecina, da jeste napravio par taktickih gresaka, ali i da nije, mozda su Litvanci i Francuzi jednostavno bili - bolji.
    (Pedja, 23. septembar 2015 12:27)

    # Link komentara

  131. covek je potpuno u pravu,sami smo krivi za poraz,ali jesu sudije navlacile za litvaniju,setite se onog kosa koji su nam oduzeli i onog faula koji nije postojao,i litvanci su dobili dva bacanja,cak je i nas komentator poludeo na tu odluku sudija.
     (marko_reus_bgd, 23. septembar 2015 12:23)

    # Link komentara

  132. To je tak jer ste si vec pripasali zlato a zlata ste samo osvajali zajedno sa ostalim bivsim drzavama i uz vjetar Bore a taj sudacki vjetar imaju sad drugi.
    (Štef, 23. septembar 2015 12:23)

    # Link komentara

  133. Kakva luzerska izjava od coveka koji je bio sinonim za pobede.
    (Spasic, 23. septembar 2015 12:23)

    # Link komentara

  134. A zasto malo nisi govorio i o Bogdanu koji je umislio da je veliki igrac? O ''malom Dzordanu'' koji nas je kostao medalje? O tome zbog cega si mu dao toliku slobodu, a da nije odigrao ni jednu od devet utakmica na visokom nivou? Ili mozda jeste? A koju? Koje je objasnjenje za sve to? Koji mu je indeks korisnosti bio na ovom prvenstvu? Procenat suta, broj izgubljenih lopti, minutaza...Zasto ovaj grobar iz porodice Djordjevic ne komentarise njegovu igru na ovom prvenstvu?
    (Kalina majstore, 23. septembar 2015 12:00)

    Da nije bilo tog ,,malog Dzordana" prosle godine mi srebro ne bi videli.
    (kralj, 23. septembar 2015 12:22)

    # Link komentara

  135. Covece nisi poveo 2 ljudska centra na EP, duvala je promaja u reketu, u protovnik u svojoj odbrani u reketu sam samcat. Tu trazi razloge za los rezultat, ne u sudijama. Nemoj biti Dulov ucenik kad si vec usao u legendu.
     (Ivan Novkovic, 23. septembar 2015 12:17)

    # Link komentara

  136. Ja sam stekao utisak da je Litvanija bila bolja od Srbije na parketu. Mada, Litvanija je kao bolja marketinski od Srbije!! Ne razumijem ljude kojima su za neuspjehe uvjek krivi drugi,
    (pero, 23. septembar 2015 12:17)

    # Link komentara

  137. Bez obzira na sve, protiv Litvanije smo igrali kulavički i bez samopuzdanja. A za to je isključivi krivac Đorđević! Njegova loša psihološka priprema igrača pred meč jedini su razlog za poraz od ovakve Litvanije, najslabije u zadnjih 20 godina. Umesto da našim košarkašima Đorđević ponavlja bez prekida da smo od ove Litvanije za klasu bolji, da treba da ih zgazimo, demoliramo...Đorđević je kikavički ponavljao da su šanse 50:50!
    (bole bgd, 23. septembar 2015 12:16)

    # Link komentara

  138. Samo sam se ovog plasio,tj.tipicno srpskog upadanja u teorije zavere,te krive sudije,FIBA,NBA,te svi su protiv nas, i sl.Nema potrebe za takvim reakcijama,napravljen je korektan rezultat,osnovni cilj je ostvaren,izgubili smo kljucni mec na jednu loptu,i zasto sada traziti razloge tamo gde ih sigurno nema.Uspesi nasih sportista ovog leta,a narocito zlatna medalja kosarkasica,demantuju legendarnog kosarkasa.Covek se najbolje uci na svojim greskama.Malo otrcano,al je tako.
    (danass, 23. septembar 2015 12:15)

    # Link komentara

  139. Nama Srbima, je u genima da krivimo druge i popljujemo i sve i svašta..
    (Bojan, 23. septembar 2015 12:14)

    # Link komentara

  140. Šta, ne smemo da pričamo ako je bilo sudijskih grešaka? Prvo, mi smo mali u odnosu na Španiju, jer sudije su posredno duvale za Španiju, a ne za Litvaniju. Drugo, koš Markovića, trojka Tea iz bloka (sudija svira dok lopta putuje prema košu), pa čista Bogdanova blokada, saplitanje u zadnjem napadu (to se ne svira) do prljave igre u odbrani gde se štošta nije sviralo. Treće, mogli smo da dobijemo, grešio je i Sale i igrači, ali ako sad oćutimo još će nas više odrati, jer u životu je tako, dok se ne pobuniš svi te manje poštuju jer misle da si budala.
    (Laki, 23. septembar 2015 12:13)

    # Link komentara

  141. Jako su dosadni ovi sto zameraju los procenat suta za 3 poena. Pa normalno da su sutirali za 3 kad su tukli ko volove u kupusu cim probaju da igraju na centre. Nije islo i to je to. Muka mi je vise od ovog autosovinizma preko svake granice.
    (Dzoni, 23. septembar 2015 12:12)

    # Link komentara

  142. Posebno je korina gigantska litvanska liga, protiv cije reprezentacije smo najvise osteceni, pa su oni dospeli u finale i FIBA donela veliku materijalnu i svaku drugu korist. Dajte, molim vas. 'Ajde da je to receno za utakmicu protiv Turske od pre nekoliko godina, ali ovo...
    (igor ns, 23. septembar 2015 12:10)

    # Link komentara

  143. E ajde Kalimero... Đokovića mrzi ceo stadion, a on bije. Kako se dobija respekt? Tako što uprkos svemu odeš tamo i pobediš ih sve. No nema veze, ima dana, samo ti Sale ostani sa nama. Verujemo u vas, verujemo u ove momke, pokazali su da mogu i to je najvažnije.
    (Alex, 23. septembar 2015 12:08)

    # Link komentara

  144. Koja glupost, kao da je to sad prevagnulo. To moze da poveruje samo neko ko nije gledao celu utakmicu. Litvanci su dominirali SVE vreme. Mi smo promasivali i zato smo izgubili. Kakva sad politika, kakvi bagraci? Onaj ko se na takve stvari fokusira nikad ne uci na svojim greskama i nikad sebe ne poboljsa.
    (Milan, 23. septembar 2015 12:08)

    # Link komentara

  145. Sad su svi krivi. E moj djordjevicu. Tim je odigrao dve uzasno lose utakmice kad je bilo najvaznije. Ostalo je NEBITNO.
     (pribil, 23. septembar 2015 12:05)

    # Link komentara

  146. Nema izvlačenja na sudije kada imaš katastrofa šut za 3 poena, to rade gubitnici.
    Saša veliki si posao odradio i čestitke na uspehu.Jedina zamerka zadnje 2 utakmice gde si dozvolio onoliko šuteva za 3 a očigledno nije išao.Razlog tome verovatno leži i u nedostatku dominantne 5 i 4 pod košem, tipa Marjanović i Mačvan.
     (Andrija, 23. septembar 2015 12:05)

    # Link komentara

  147. I zato ste, odmah po povretku sa EP, otišlli kod našeg Velikog vođe da mu se požalite. S obzirom na njegov veliki ugled u svetu, sigurno će već učiniti nešto. Predlažem da njegogov brata, kao odličnoh košarkaškog stručnjaka, kao reče Čović, uvrstite u stručni tim reprezentacije.
    (Mikica, 23. septembar 2015 12:04)

    # Link komentara

  148. Mnogo volim ovog coveka ali ovo sto prica nema veze a realnoscu.. Jeste, bilo je par gresaka sudija protiv Litvanije ali smo pre svega sami krivi za poraz..Takticki smo nadmudreni i tacka.
    (Dovlanu, 23. septembar 2015 12:04)

    # Link komentara

  149. Kazlauskas ga je takticki oducio od kosarke!
    Nije on dzaba dobijao pedale u Benetonu i Armaniju...bojim se da takav niz ne nastavi i u PAO!
    (Na\opaki, 23. septembar 2015 12:02)

    # Link komentara

  150. Djordjević zna!
    Puna podrška !!
     (Bojan Ilić, 23. septembar 2015 12:01)

    # Link komentara

  151. Svaka ti čast, Sale, za ovo što si rekao. Jedino si to trebao reći još malo potpunije. Iz povelike mase "kiselog kupusa", koja se oko tebe nalazi, teško se mogu čuti takve reči kao tvoje. Ja iz takvog tvoga govora vidim u tebi rodoljublje, a to se mora sa mikroskopom tražiti medju raznim drugim "trenerima" i "selektorima", koji nam vode neke druge sportove. Bez rodoljubivosti nema ni trenera, nema ni selektora, nema ni premijera. Važne su i druge stvari, ali je ta rodoljubivost na mestu broj 1 !

    Tokom utakmice, ja sam tebe krivio najviše. Zašto? Zato što je bilo očigledno da su igrači teško zakazali na psihološkom planu (um, nervi). A za to se ipak mora kriviti više trenera nego igrače. Trener je stručnjak, a reč stručnjak je povelika. Mora trener razumeti šta treba uraditi da se kod igrača zavežu nervi, a da se odreši onaj čisto sportski nastup, recimo ovako: "Neka je važna utakmica; moje je da u svoju "trojku" unesem svu svoju koncentraciju i želju da - pogodim koš, a ne da strepim za rezultat ili da gledam na tablu sa rezultatom. To je posao moga trenera." Ti si morao naći načina da to ugradiš u njih. Ali dobro, sada kad vidim kako govoriš, ubedjen sam da ti ne treba da odeš i da ćeš ti naći načina da to učiniš u budućnosti. Mlad si, pa je i normalno da moraš učiti i na mukama.

    Samo, kako rekoh, trebaće neko početi objašnjavati i kako to da protiv Srba sve ekipe igraju neobjašnjivo kvalitetno, "nadljudski", a već na sledećem meču ih ne možeš poznati!!!
    (Miloš, 23. septembar 2015 12:01)

    # Link komentara

  152. A zasto malo nisi govorio i o Bogdanu koji je umislio da je veliki igrac? O ''malom Dzordanu'' koji nas je kostao medalje? O tome zbog cega si mu dao toliku slobodu, a da nije odigrao ni jednu od devet utakmica na visokom nivou? Ili mozda jeste? A koju? Koje je objasnjenje za sve to? Koji mu je indeks korisnosti bio na ovom prvenstvu? Procenat suta, broj izgubljenih lopti, minutaza...Zasto ovaj grobar iz porodice Djordjevic ne komentarise njegovu igru na ovom prvenstvu?
    (Kalina majstore, 23. septembar 2015 12:00)

    # Link komentara

  153. Svaka cast na uspehu i trudu,nije mala stvar biti 4. u Evropi..Nema potrebe za teorijama zavere,pa i Litvanija nije bogat savez,pa je opet igrala finale..Uostalom mi nikad nismo ni bili bogati,pa imamo toliko osvojenih medalja,tako da ova prica Djordjevica ne pije vodu.On jednostavno nije navikao da gubi,pa sebi racionalizuje situaciju i pronalazi krivca u drugome.Cini mi se da smo lose tempirali formu,jer smo bas slabo odigrali drugi deo takmicenja,a to je krivica strucnog staba.Falio je Bobi,pogotovo protiv Litvanaca(da zaustavi Valanciunasa),ali su nas u ovom sastavu posteno nadigrali i tu Sale nema razloga da se ljuti na sudije ili na neki drugi faktor van terena..
    (saki, 23. septembar 2015 11:59)

    # Link komentara

  154. Pitate zasto Litva, pa zato sto je zgodnija Spancima u finalu.
    (zasto litva, 23. septembar 2015 11:58)

    # Link komentara

  155. duletova skola...
     (zurich, 23. septembar 2015 11:58)

    # Link komentara

  156. Ovo je totalno pogresan put.Teorije zavere su poslednja stvar koju sam ocekivao od Saleta.Sami smo krivi za cetvrto mesto i niko nam nista nije oduzeo.
     (BgHQ, 23. septembar 2015 11:57)

    # Link komentara

  157. Ja sam Srbin ali mi ne odgovara da reprezentacija ucestvuje u borbi za medalje od kada je uvedeno novcano nagradjivanje svih clanova tima i strucnog staba u svim sportovima. Ljudi koji su vec dobro placeni za to sto rade ako osvoje medalju dobijaju nagradu daleko vecu od moje godisnje plate i to iz drzavnog budzeta koji ja moram da popunjavam. Od mene mozete ocekivati i dobiti navijacku podrsku uvek ali za novac se snadjite. Obezbedite jake sponzore, najbolje inostrane püa neka vas zasipaju milionima $ i €, nemam nista protiv.
    (Arandjel, 23. septembar 2015 11:56)

    # Link komentara

  158. To je ono kad ti je zastavnik,šef ili trener car.....
     (jen, 23. septembar 2015 11:54)

    # Link komentara

  159. Sto se tice sudjenja u polufinalu jasno je kao dan da je sve islo na vodenicu Litvanije. Sijaset spornih momenata od kojih je vecina isla na stetu nase reprezentacije... Ali nije to presudilo. Glavni i osnovni razlog je zamor materijala. Dosta smo se istrosili u grupnoj fazi, termini 90% utakmica u pola 3, ima jos puno faktora koji su uticali...
    (zzbz, 23. septembar 2015 11:54)

    # Link komentara

  160. Pa da, tako je, oni su svi cimali i gurnuli igrace kada su "pokusali" da pogode trojke, da skacu, ma kako da ne, nego sto se nisi bunio kada ste dobili redom sve utakmice, a kada gubis onda kriv neko drug, to je uvek tako kod nas, uvek nam je neko drugi kriv, koliko ste imali suteva za trojke sa Litvancima i kolko ste ih pogodili...za ostalo da ne pricamo....
    (Robert, 23. septembar 2015 11:53)

    # Link komentara

  161. Sale za predsednika SRBIJE !!! Volimo te svim srcem Sale , za nas ceš uvek biti kralj. Toliko si uradio kao igrač za reprezentaciju a i sada se vidi koliko imas volje i zelje da napraviš isto sa reprezentacijom . Nepotrebno je prozivati druge kod naše greške . Jednostavno nije islo i biće bolje drugi put . Na predhodnom svetskom prvenstvu nismo imali prevelika očekivanja a osvojismo drugo mesto . Sada sa ambicijom za prvo a osvojismo četvrto . Nastavi i se boris i mi ćemo te bodriti !!!
     (kunskap, 23. septembar 2015 11:53)

    # Link komentara

  162. Joj Boze ovih rezonatora! Jeste Litvanija manja od Srbije, ali covek hoce da kaze da se Spaniji namestao slabiji protivnik, dakle nije rec o Litvaniji sa 3,5 M stanovnika vec o Spaniji sa 45 M stanovnika.
    (GG, 23. septembar 2015 11:50)

    # Link komentara

  163. Ovi koji pričaju da sudije nisu imale udela nisu gledali istu utakmicu kao ja izgleda.. Litvancii su nas ubili od batina..
     (menjam nick, 23. septembar 2015 11:49)

    # Link komentara

  164. Sale nemoj i ti molim te o konspiracijama i zaverenicima. Ti si svetski čovek ne dolikuju ti takvi javni istupi. Djordjević je igrao u daleko nepovoljnijem raspoloženju prema našoj zemlji ali je reprezentacija ipak bila na tronu. Pre svega zato što je Djordjević u najtežim i najvažnijim utakmicama ubacivao 41 poen uz devet trojki. Takvih igrača u našoj reprezentaciji više nema. Polufinale je realno stanje stvari ovaj put nije moglo bolje.
    (try harder, 23. septembar 2015 11:48)

    # Link komentara

  165. ma da smo mi derali sve kako treba mogao je španac da sudi i finale, pa kakav je odnos sveta bio prema nama za vreme i posle onih nesrećnih ratova pa nam na terenu nisi mogli ništa ni uz pomoć sudija, ovo je smešan izgovor dok se ne prihvati odgovornost nema nama spasa
     (mesar, 23. septembar 2015 11:47)

    # Link komentara

  166. Tačno je to sto priča jer dosta toga ima u novcu.O kakvom tržištu mo možemo da pričamo kada nam karta za košarkašku utakmicu domaće lige košta ispod 2 evra ? Surova realnost.
    Sigurno se prilikom donošenja bilo kakvih odluka u FIBA ima to u vidu.
    Što se sudija tiče pogrešna adresa - sve te sudije sude u ULEB takmičenjima a tamo se Španci najviše pitaju (Grci su donekle zaštićeni).
    Sudio nam Španac - pa svaki je Španac kad je profesionalno i finansijski vezan za ULEB.
    To je normalno,Partizan se sa tim susretao deceniju čitavu,a i komšije ce imati vremena da e uvere kako izgleda kad te pred 20000 ljudi prave budalom.
    Ukalkulisati to i biti jaci - drugi recept ne postoji.
    (Komša, 23. septembar 2015 11:47)

    # Link komentara

  167. o cemu prica ovaj???
     (priznaj poraz i kreni dalje, 23. septembar 2015 11:47)

    # Link komentara

  168. Jos nisi dao ostavku?
    Nece tebi da pomogne da ti Djilas organizuje kvalifikacije i u dvoristu ako kako vidim u tebi chuchi mali Vujosevic,pocinju svi da budu krivi i sevaju teorije zavere a analiza sopstvenih gresaka nikad nece biti uradjena.
    Ja znam da je tesko narusiti harmoniju izmedju tebe(neosporna igracka legenda)Djilasa(parajlija plus mnoge druge stvari da ne pominjem antiteg DS) plus Vucic(neogranicena politicka moc)ali posle onolike dreke o zlatu i drugom (mozda i vaznijem) cilju ,plasmanu na OI od cega nije ostvareno nista red je da palis ....sta ce da bude ako mi organizujemo te kvalifikacije a ti se ne plasiras???(setimo se katastrofe sa obradovicem i ep kod nas)...Hocemo li tad da nateramo Vucica da ti organizuje sopstvene OI???
    (monarhista, 23. septembar 2015 11:47)

    # Link komentara

  169. Znači, nismo završili četvrti zato što je Teodosić u posljednje tri utakmice na prvenstvu za 3 šutirao 2/17 i zato što je generalno šut bio katastrofalno loš?
    (Srđan, 23. septembar 2015 11:45)

    # Link komentara

  170. Ovo je iskljucivo Saletova greska. Usao je u biznis i to je to. Voditi Raduljicu bez kluba to je smesno (a da pardon, bice u novom klubu Saleta Djordjevica, besplatne pripreme o trosku Srbije ....)

    Sale samo da znas trojka iz Istambula se pamni, i uvek ce, ali nemoj to da kaljas !!!
    (Daulex, 23. septembar 2015 11:45)

    # Link komentara

  171. Istina je ovo sto Sale govori, ali za poraz od Litvanije je on najveci krivac. Nije imao nikakav plan kako odigrati sa litvancima.
    (vv, 23. septembar 2015 11:44)

    # Link komentara

  172. Nazalost trpimo posledice vladavine Bore Stankovica, mada za 2 godine ima da se ori nasa himna na kraju prvenstva. Podrska Sale da nasa reprezentacija ima bar malo vise rispekta kod sudija nego sto trenutno ima.
     (MarePp, 23. septembar 2015 11:43)

    # Link komentara

  173. Po meni najgore prvenstvo ikad, ne mozes da vidis skok sut, mi isapljujemo protivgradne rakete ka kosu. Nista nam sudije nisu uzele, Spanci su mogli da je ne prodju grupu, bili na loptu od ispadanja i sad pricamo o necemo totalno levo. Moje kosarkasko iskustvo mi govori da digli formu prerano i drali i kad je krenulo da se igra pali, i po meni imali smo tim sa zlatom. Sve je do trenera !!!! Kao i do roditelja !!!
     (straja, 23. septembar 2015 11:42)

    # Link komentara

  174. Da li neko može da mi pojasni šta znači 'salo', 'nolo', 'dulo' što se prožima kroz dosta komentara u poslednje vreme. Neki smisao za humor koji ja očigledno ne razumem? A što se tiče ep-a, svaka čast momcima za sav trud i znoj tokom celog leta. Šteta što nismo uzeli medalju ali to je sport, jedna lopta.. U Indijanopolisu je bila na našoj strani, sada nije a sledeći put će opet biti, samo da se nastavi sa dobrim radom. Rad i samo rad, podrška za Saleta i momke!
     (dule, 23. septembar 2015 11:41)

    # Link komentara

  175. Sramota kakve gluposti prica ovaj covek.Sudije su krive sto smo pucali 3/24 za tri poena i sto smo bili borbeni kao babe..Da je imao malo morala podneo bi ostavku zbog debakla tima...
    (Aleksandar, 23. septembar 2015 11:41)

    # Link komentara

  176. Pre početka utakmice sa Litvanijom, kada sam video ko su nam sudije (Španac i Letonac), znao sam da nemožemo u finale!
    (da, 23. septembar 2015 11:41)

    # Link komentara

  177. Izvini Sale, ali ovaj put to stvarno nema veze. Cak i da je tako, to je uticalo 1%, a 99% smo sami sebi krivi. Nisu sudije sutirale trojke "0 od 200", nego nasi kosarkasi. Realno, koliko god ste svi bili maestralni od pocetka do polufinala, toliko ste stvarno OCAJNO odigrali zadnje 2 utakmice. Nerezonski sutevi, mnogo malo kretanja (plejmejkeri nisu imali kome loptu da dodaju, jer svi stoje pokriveni i ne pomeraju se), besmisleni faulovi, bezidejni napadi... A mogu ti reci da si i ti sam preterao sa izmenama u te 2 utakmice! Pa kako da se ustali igra, kako da se stabilizuje ekipa kad ti menjas postavku posle svakog napada? Pravio si neke letece izmene, kao da ste hokej igrali, a ne kosarku. Prema tome, pusti brate teorije zavere, tehnicku tebi, i slicno... To nije toliko bitno ovaj put! A svaka vam cast i na 4. mestu, i odlicnoj igri sve do pred kraj!
    (Igor, 23. septembar 2015 11:41)

    # Link komentara

  178. Mozda je Sale sve u pravu. Mozda nam ne daju jer smo mali, mozda nas ubijaju u pojam zakulisnim radnjama...
    Ali brate, prosecno 26,2 suta za 3 poena po utakmici. Poredjenja radi, FINSKA 27, sa dosta boljim procentom ubacenih. Ozbiljne reprezentacije: Spanija 20,9; Francuska 18,3. Litvanija, poznata po trojkama 16,9.
    Nisu sudije krive sto smo igrali kao Finska (bez uvrede Finci).
    (Nikola, 23. septembar 2015 11:41)

    # Link komentara

  179. Svaka cast Sale tebi i momcima. Imas ti kredit jos narednih 50 godina sta god da uradis. Jedina zamerka: zasto ONOME dade loptu pre neki dan?
    (Marko, 23. septembar 2015 11:40)

    # Link komentara

  180. Kome smeta jaka Srbija?
    (Miško, 23. septembar 2015 11:40)

    # Link komentara

  181. Svako ko misli da je ovo Djordevicev izgovor za neuspeh i losu selekciju igraca neka lajkuje moj komentar.
    (deks, 23. septembar 2015 11:39)

    # Link komentara

  182. Mislim da nema zavere kao i da he trener izgubio utakmicu sa Litvanijom. ali isto tako mislim da nam ovaj čovek treba kao selektor i podržavam ga 100 %.
     (mmmmm, 23. septembar 2015 11:39)

    # Link komentara

  183. A odgovara Litvanija? Svetska mega sila.... Pusti to Sale, legenda si.... Nemoj da kvariš, niko te ne mrzi zbog 4. mesta
    (ein zwei, 23. septembar 2015 11:38)

    # Link komentara

  184. Bravo Sale. Puna podrska, i samo nastavi tako.
    (Majstor, 23. septembar 2015 11:38)

    # Link komentara

  185. ovoga cemo slusati do sledeceg prvenstva, svaki dan po izjavu
    (saopstenje prenosimo u celosti i bez izmena, 23. septembar 2015 11:38)

    # Link komentara

  186. Joj Sale, pobedi taj ego i shvati da smo izgubili zbog nas samih.
    Sta kao FIBA gura Litvaniju da se bori za medalju jer su oni mnogo veca zemlja od Srbije?
    Bilo je potpuno jasno da su svi bili u grchu ukljucujuci i tebe. Bio si potpuno paralizovan u polufinalu, ni traga od one drskosti u pogledu.
    Ne znam sta je razlog, ali sto pre prihvatis da nam niko nije kriv do nas samih, bice bolje i za tebe i za reprezentaciju.
    (lavi, 23. septembar 2015 11:37)

    # Link komentara

  187. Ako netko ne bi trebao spominjati suce onda je to Đorđević koji je devedesetih neke svoje medalje osvojio upravo zhvaljujući velikom srpskom utjecaju u FIBI, a najveća krađa je bila upravo protiv Litve 1995.godine. Na ovom prvenstvu je bilo pogrešaka al niko nije drastično oštećen niti izgubio utakmicu radi toga.
    (Sudija, 23. septembar 2015 11:37)

    # Link komentara

  188. u trenutku dok teo sutira za 3 svira se faul pod kosem i ne priznaje se. a spancima se priznaje u finalu (kao sto i treba po pravilima). samo slep covek nije video markovicevu kontru gde lopta udara prvo u tablu pa stize banana. na stranu kriterijum koji je vise odgovarao litvancima, to su sigurnih 5 poena za nas. i sa njima mozda ne bismo pobedili ali priznajte pa da vidimo
     (fića, 23. septembar 2015 11:37)

    # Link komentara

  189. Naravno da su igraci najzasluzniji za cetvrto mesto kad su na turnir dosli bez trenera. Jel neko podsetio "Nacionalea" da ni 1995,97 ili 2002 godine nismo bili nista veca zemlja?
    (D_, 23. septembar 2015 11:37)

    # Link komentara

  190. Nije nikakva teorija zavere, protiv Litvanije su sudije navlačile za Litvaniju i to je jednostavno tako. Da smo morali bolje da odigramo- morali smo, zapravo smo odigrali loše i tu bi celoj priči mogao biti i kraj, ali da su sudili za njih - sudili su. Raduljicu moraju da "sahrane" da bi im svirali faul, ali zato Marković u protrčavanju pored Litvanca dobija ličnu. Pa ono uguravanje njihovih krila na zicer tipa ili koš ili faul ili i jedno i drugo - to im je bilo svaki put zagarantovano, pa zašto ne koristiti. Tako je bilo. Letonac i Španac su ipak malo birkali finalistu... samo opet, ne mogu da ne kažem da smo sami krivi za poraz.
    (Simon, 23. septembar 2015 11:36)

    # Link komentara

  191. Daj ljudi ne budimo smesni! Ovakve izjave Saletu apsolutno nisu trebale. Opet nekakve teorije zavera i ostalog, manite se toga. Ljudi smo, nismo Vensan Kole.
     (Bre, 23. septembar 2015 11:36)

    # Link komentara

  192. Svi mu krivi, igraci, sudije, Fiba, Borko, Misko, Greg, CIA, BIA... Jos cekam jednu jedinu rec o njegovoj odgovornosti. O "Zemljo kosarke" otvori se.
    (0Opet, 23. septembar 2015 11:36)

    # Link komentara

  193. Delom Sale je upravu,oni od male Srbije nemaju nista iako mi imamo igrace koji igraju u vrhunskim klubovima.
    Za Bobija jednostavno velika steta kao i za Jovica mnogo znace i u odbrani i u napadu. Posle je i Bogdana zadesila povreda Bjelica nije uspeo celo takmicenje da odrzi isti nivo igre a Teo je protiv litvanije bio previse zatvoren. Jednostavno svega nam je falilo na ovom prvevnstvu ali verujem da ce vec od narednog biti bolje!
     (Fica, 23. septembar 2015 11:35)

    # Link komentara

  194. Nije svetska zavera protiv Srba nego je Đorđević lepo objasnio da je u pitanju novac. Drugim rečima mala Srbija i košarkaški savez koji adekvatno ekonomskoj moći države ima skoro zanemarljiv uticaj na FIBA birokratiju. Šta tu ima nejasno? Da li neko stvarno misli da je nebitno koliko si finansijski moćan i da ako igraš dobru košarku sva su ti vrata otvorena? Samo u bajkama pravda uvek na kraju pobeđuje. U realnom životu novac (skoro) uvek određuje ko je ko i ko gubi ili pobeđuje.
    (Siniša, 23. septembar 2015 11:35)

    # Link komentara

  195. U pravu je Sale za neke stvari. Samo nastavi selektore da dograđuješ ovu ekipu i bićemo prvi.
    (Bodza, 23. septembar 2015 11:34)

    # Link komentara

  196. Sale, ne prosipaj demagogiju i ne pali klince, poput Vucica. Nego reci sto smo u 2 poslednje utakmice licili na Island i Finsku, ispucavajuci se trojkama?
     (Stradija, 23. septembar 2015 11:33)

    # Link komentara

  197. Sale, puna podrska prijatelju. Sve sto si rekao je 100% tacno. Sta ce mo mi nekom ko gleda da zaradi pare.
    Samo napred, nikad (osim vaterpola) nisam video da jedan nas tim igra kao TIM. To si uspeo a to je najteze. Sve ostalo ne zavisi od vas. Ali glave gore to je najbitnije. Sto te ne ubije . . . ojacate.
    (Ivan_Kg, 23. septembar 2015 11:33)

    # Link komentara

  198. Od pocetka sam znao da je sve to CIA- Vatikanska ujdurma.
    (aleks, 23. septembar 2015 11:33)

    # Link komentara

  199. Ma daj Sale.....
    (sasa, 23. septembar 2015 11:33)

    # Link komentara

  200. Ma da, zato je Litvanija medijski i sponzorski gigant koji je neophodan FIBI.
    Mozda imaju neke ekipe i igraci malo protekcije, ali to je vise na ime koje su godinama gradili. Gasol je mozda izvodio 9 slobodnih po mecu umesto 5-6 koje bi imao da nije Gasol, ali je realno dominirao.
    Mi nemamo vec godinama ni rezultate ni igrace koji izazivaju respekt kao sto smo imali do pre 10 god. Niti imamo ljude u organizacijama koji ce lobirati kada zatreba, kao npr. da Spanac nikako ne sme da nam sudi polufinale.
    Znaci nije to zbog toga sto je Srbija mala i finansijski neinteresantna, nego smo izgubili ugled i uticaj u kosarkaskim krugovima.
    (Koma, 23. septembar 2015 11:32)

    # Link komentara

  201. Ali opet smo sami krivi sto nismo u finalu, igrali smo preslabo...
     (Dorčol, 23. septembar 2015 11:32)

    # Link komentara

  202. Konkretno za ovaj turnir...

    Jedan plejmejker kojeg ostavljaju samog na sutu jer znaju da ne moze da pogodi.
    Suteri koji ne mogu da daju otvorene trojke kada je najbitnije.
    Ne gradimo kada se lomi.
    Centar koji ne moze da skoci vec prima banane kao pionir...

    Znaci, Litvanija koja realno ima samo dobrog centra, dok Maculis nista specijalno nego sutira covek kada nema niko bolji od njega, a on klasican defanzivac kao nama Markovic samo na drugoj poziciji,
    ona nas je dobila nikad gore i zbog utakmice koju je realno trener lose postavio, bez i jedne akcije i pravovremene izmene sada nam sve ne valja...

    A da smo usli u finale, sve ok, dva srebra u dve godine...
    (GM, 23. septembar 2015 11:32)

    # Link komentara

  203. Sale puna podrška! Pljuvača će uvek biti ali ja mislim da su i on i igrači izginuli da bi ostvarili rezultat i da ko god ih pljuje ne zaslužuje pažnju.Sale je mlad i ima vremena za njega treba ga pustiti da radi godinama i da raste zajedno sa reprezentacijom. Mislim da i on sam zna da je grešio ali na greškama se najbolje uči.
    (NikolaBGD, 23. septembar 2015 11:32)

    # Link komentara

  204. sudjenje nije toliko bitno kada igras dobro i vidno si bolji od protivnika ali postaje problem kad su ekipe izjednacene i onda svaka sudiska odluka moze da prevagne.

    a cinjenica je da su sudije sudile vise protiv nase reprezentacije.
    (ns posmatrac, 23. septembar 2015 11:32)

    # Link komentara

  205. Sve sto je rekao je potpuno tacno...nije ovo alibi, ovo je stvarnost, svima smeta jaka Srbija, a svima njima zelim familijarno prokletstvo..
     (Dorčol, 23. septembar 2015 11:32)

    # Link komentara

  206. CIA, Vatikan, Eskimi. Tužno.
     (paddy15, 23. septembar 2015 11:32)

    # Link komentara

  207. Нема тв преноса клубске кошарке која пуни фибин буџет нема медаља . Јасно . Реал Барса Галата Панатанеикос и ЦСКА , ни француски баскет се не преноси ван Француске није интересантан . . .
    (Милош, 23. septembar 2015 11:30)

    # Link komentara

  208. Za razliku od Litvanije, koja je ogromna zemlja, od velikog interesa za marketing, svetsku gledanost i FIBA. Daj molim te....
     (Slavisa, 23. septembar 2015 11:29)

    # Link komentara

  209. Trebao si da tempiras formu tako da se ne zavaravate pocetnim uspesima. Niko nije smeo da preuzme odgovornost kada je trebalo, videlo se iz aviona. A sigurno da ima toga o cemu govoris, ali kad si dominantan, onda to nije vazno. A Srbija je prosecna ekipa, mada nemam vecih zamerki ni na tvoj rad ni na igrace. Jednostavno, to je to. Sa boljim centrom bila bi jaca prica, ali sta je, tu je.
     (chombe, 23. septembar 2015 11:29)

    # Link komentara

  210. Sta radi Bodiroga u FIBA Europe??.Sta radi Zoran Radovic?
    (Navijac iz fotelje, 23. septembar 2015 11:28)

    # Link komentara

  211. Zavera postoji, ali kada mi igramo kako treba, to ne moze da nas zaustavi. Prema tome, Djordjevicu, ispravi ocigledne greske pa da se radujemo razbijanju onih sto nam pakuju zavere.
    (srecno, 23. septembar 2015 11:28)

    # Link komentara

  212. Cuti Salo nadmudrili su te takticki u zadnje dve utakmice, a i timski nisi uspeo da dignes. Cist tvoj neuspeh.
    (miki, 23. septembar 2015 11:28)

    # Link komentara

  213. Sale ovoga puta nije u pravu. Na utakmici sa Litvanijom ako izuzmemo nepriznat koš Stefana Markovića iz kontre sudije su korektno obavile svoj posao. Naše četvrto mesto je uspeh i oko toga nema nikakve rasprave ali se mora naglasiti da je utakmica sa Litvanijom loše pripremljena i da smo izgubili od objektivno slabije ekipe od nas.
    (Ivica, 23. septembar 2015 11:27)

    # Link komentara

  214. Sudije su odradile odlican posao u drugom poluvremenu utakmice sa Litvanijom, u prvom je bilo sudjenja na nasu stetu. Svima je jasno da je krivica samo nasa.
     (Igor, 23. septembar 2015 11:27)

    # Link komentara

  215. Sledeći put na pripreme povedi 12, a ne 16 igrača kao letos, koji su izgoreli u ta dva meseca boreći se za mesto u reprezentaciji. Skrati pripreme, jer Srbija ima pravo da tempira formu za završne utakmice, a ne početne u grupi.
    (ZLOBEX, 23. septembar 2015 11:27)

    # Link komentara

  216. Sale nije covek koji ce da iznosi ovakve stvari bez razloga. Ako on kaze da je tako onda je tako, a i logikom zdravog razuma se moze skontati da smo mi samo mala Srbija u finansijskom smislu i da oni nemaju koristi od nas...
    (Petar, 23. septembar 2015 11:25)

    # Link komentara

  217. Ma nema veze vi ste za mene uzeli zlato! Bice bolje,glavu gore momci!
     (Mrgud, 23. septembar 2015 11:25)

    # Link komentara

  218. Uz duzno postovanje-ne lupetaj! Odigrali smo najgori mec u dve godine i imali napad za pobedu u polufinalu! FIBA kriva? Prosle godine uz SAD igrali najbolju kosarku i ostvarili finale... I ,jer i tu FIBA mogla sta?
    (satelit, 23. septembar 2015 11:24)

    # Link komentara

  219. U pravu si Sale. 100%. Sto znaci da moramo da se dokazemo kroz rezultate, a ne kao fucosi kroz incidente. Spremaj ekipu da ubaci bar 50% trojki sledeci put tako da je svima jasno ko je bolji na terenu. Niko ne moze da pobedi uz sudijsku pomoc ako je 20 razlike za protivnika. Da smo dali samo 5 trojki vice protiv Litve svi ponisteni kosevi i nepostojeci faulovi ne bi imali nikakvu vrednost. Spremaj ekipu da uhvati sve lopte pod kosem, a ne da nam duva promaja u odbrani i da nas nadskakuju kao da igramo sa kengurima a ne sa ljudima. I spremaj svu decu da budu mentalni dzinovi kada izvode slobodna bacanja tako da niko ne moze da nas dobije ni grubom igrom sa puno seckanja. Prosek tima mora da bude bar 80% na svakoj utakmici. Imas moju podrsku narednih 10 godina, blanko cek potpisan od strane ovog navijaca, da radis sve sto treba da dodjemo tamo gde nam je mesto. Nismo nesto nadarena nacija za rad, proizvodnju, politicku stabilnost, odnose sa komsijama... Ali smo basketaska nacija od glave do pete. Zivot ce nam biti mnogo lepsi ako doneses kuci medalju sa svakog takmicenja nekoliko puta za redom. Srecno.
    (Djenka, 23. septembar 2015 11:23)

    # Link komentara

  220. Srbija finansijski i marketinski nebitna, ali zato je Litvanija finansijska velesila i mamac za medije. Dokle vise sa ovom demagogijom i pricom kako nas sudije i ceo svet ne voli...
     (ja, 23. septembar 2015 11:22)

    # Link komentara

  221. Čekaj malo, nema logike, pa Litva je manja od Srbije i ima dvostruko manje stanovnika.
    (Nema logike, 23. septembar 2015 11:22)

    # Link komentara

  222. Opa, već počele teorije zavere, što je pouzdan znak da neče biti ozbiljnije analize uzroka neuspeha u sopstvenim redovima ...

    Pre bi se moglo reći da više nismo blago favorizovani kod sudija, kao što je bio slučaj u eri sjajnog Bore Stankovića ...
     (Hoću 158 pluseva botova, 23. septembar 2015 11:21)

    # Link komentara

  223. To je tačno... ali je tačno i da je Litvanija još manja i da je jednako marketinški neinteresantna. Jednostavno, na kraju se broje poeni i tu smo zakazali u polufinalu. Više sreće sledeći put.
    (munz, 23. septembar 2015 11:19)

    # Link komentara

  224. Sindrom Vujosevic je usao u Saleta, samo teorije zavere bez gledanja svojih gresaka koje su ocigledne. Pa i laici su videli da smo odigrali plasljivo kada je trebalo da se pokazemo a nazalost je to Saletova krivica... Nista ovo ne valja.
    (Mare, 23. septembar 2015 11:18)

    # Link komentara

  225. Ma daj bre...nemoj opet,svetska zavera,nebeski narod....pa ove godine ste uzeli toliko mnogo svetskih i evropskih titula....i to bas sad u kosarci zavera....ma daj...
    (Makedonec Makedonski, 23. septembar 2015 11:17)

    # Link komentara

  226. Moze neko da mi objasni kako namerna tehnicka pomaze? Vise puta sam cuo da ljudi to pominju, a ne kontam u cemu je poenta. Hvala!
    (pera, 23. septembar 2015 11:17)

    # Link komentara