Nedelja, 20.09.2015.

16:41

Bogdanović: Ta Litvanija... Nismo spavali

Srpski košarkaš Bogdan Bogdanović ponosan je na svoje saigrače i na atmosferu u reprezentaciji tokom celog Evrobasketa.

Izvor: MN

Bogdanoviæ: Ta Litvanija... Nismo spavali IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

sava

pre 8 godina

hejteri,mozete samo da pametujete,kuckajuci prsticima po tastaturi....posvetite Vi Vas zivot kosarci ili bilo kojem drugom sportu,pa onda pametujte....decko je odigrao najbolje sto je mogao u trenutku,a sigurno mu nije na umu bilo da pruzi najgore utakmice zivota....tako da tisina! samo reci hvale za nase kosarkase!!!!!! podrska na na max!!!!

nex

pre 8 godina

@monarhista
U mnogome se slazem s tobom. A prvenstveno u delu kad treba "dreknuti" na njih kad zaglavunjaju. A imalo je za to bezbroj razloga. Naveo si najbitnije. Duda je znao da se lepo izvice,vise puta. Pa i da polomi tabli ili stolicu ako treba. Ne,Sale kulerski i pedagoski. Ma daj. Oni su klinci i ponekad mora tako.

Rade Futog

pre 8 godina

Bogdane bio si u pravu, bolje Dzenkins da igra umesto tebe.
(Monégasque, 20. septembar 2015 17:57)
Ili mozda Branko Lazic, specijalista za odbranu, kome si dao 123 poena u 4 meca. Ej, 123 poena, ruzno zvuci.

PSL

pre 8 godina

Ako me nešto nervira onda su to komentari ko je iz Zvezde a ko iz Partizana. Oladite malo više sa tim. Ovo su isti oni koji su osvojili srebro na svetskom prvenstvu i mi ih kovali u zvezde. Idemo dalje u borbu za olimpijsku vizu. Podrška i selektrou i svim igračima. I pogledajte malo kritičari ko sve nije prošao grupu koje sve ispao u četvrtfinalu i nema šansu ni za kvalifikacije za OI. Toliko.

Petar

pre 8 godina

Citajuci bezbroj komentara... i pametnih i glupih, i objektivnih i ostrascenih, i euforicnih posle pobede i (od istih tih piskarala) deprimirajucih posle poraza. Pitam se koliko sve to utice na nase kosarkase i na koji nacin. I tu postoje razliciti mentalni sklopovi od jednog do drugog naroda ( a ubedjen sam da svi po malo citaju). Misljenja sam da ne treba biti ekstreman ni po pitanju hvaljenja ni kudjenja... bar dok traje prvenstvo.
Sad kad je gotovo...
Moje je misljenje da smo mogli bolje mi BISMO. al imamo razloga da budemo zadovoljni. ekipa je mlada i vidi se da zele. imamo mladog trenera kom trebaju utakmice (sada ce ih imati). ne moze sve preko noci. stekao se takav utisak jer smo u transu uzeli srebro prosle godine. pa sad se niko ne zadovoljava 4. mestom.
Dobro je i bice i bolje.

Vz

pre 8 godina

Играч без одговорности према саиграчима, играо за сопствену статистику. То му је дозволио Ђорђевић. Погледајте број шутева за три поена и проценат успешности и све ће и лаицима бити јасно.
(Сталоженост, 20. septembar 2015 19:42)
Ako ces vec tako da gledas, sta je onda Teodosic? Ja ni za jednog ni za drugog ne mislim da su igrali za sebe i statistiku. Imaju stabilne, jake ugovore i nemaju tu potrebu. Na sve to, decko je imao sve kolone ispisane na vecini utakmica. Za beka ozbiljan broj asisencija, pristojan broj skokova, iznudjenih faulova itd. Sut mu nije isao i kraj. Stvarno mi je muka ljudi koji im zameraju na ovome. Niko nije zeleo medalju i rio vise od njih, ma sta mi mislili o tome. Mogli su da bleje na plazi, uzvaju u provodu ili sta god. Ali ne, oni su isli na pripreme, pa igrali pripremne utakmice, pa isli na prvenstvo, dok smo mi ostali samo sedeli uz tv i gledali sta oni rade. Da nismo mozda vise od njih uradili da bi bili tu gde su oni sada? Dokle vise smatrati sve osim titule neuspehom?! Imao sam srecu da sam doziveo zlatne trenutku jugoslavije, a isto tako i najgore trenutke scg i srb u kosarci. Zao mi je sto momci nisu uspeli vise od ovoga, ali im od srca cestitam i zahvaljujem se na svemu sto su probali i uradili da bi bili tu gde jesu. I njima i saletu i celom strucnom stabu!

krle

pre 8 godina

Bogdanovic je vukao povredu ledja na pripremama pred evropsko. Celo takmicenje cekamo ga da proradi, a onda u najvaznijoj tekmi poklanja kljucnu loptu protivniku.
(Spasic, 20. septembar 2015 17:06)

Probaj da nadjes usporeni snimak tog Bogdanovog utrcavanja i fokusiraj se na koleno protivnika. Tacno se vidi udarac u Bogdanovu nogu.. Ne pokusavam da ga opravdam, jednostavno, vidi se udarac po nozi i zato je decko klecnuo. Sve u svemu, nismo bili bolji od Litvanaca i ne mozemo na taj napad da se vadimo jer smo mnogo prilika imali tokom meca..

David

pre 8 godina

(Neko, 20. septembar 2015 17:11)

Bogdanović je takođe FMPova škola...

Poznat li vam je ovaj momak sa brojem 13 :)
https://youtu.be/7GOY_NY2OrM?t=20

Raduljica takođe... Kao u ostalom i većina ovih igrača...

Milan

pre 8 godina

Kad pogledam ove komentare, jasno mi je da mi definitivno ne zaslužujemo ove momke. Od kuće ih pljujete i omalovažavate jer nisu pobedili kako bi vas zadovoljili (koji ćete na prvu im okrenuti leđa), i tako na kratko skrenuli pažnju sa toga koliko ste sami bezvredni. Stvarno me je sramota i za sve vas.

Tale

pre 8 godina

Da smo bili deseti grobari bi pisalj hvalospeve i opravdanja l njemu i Sasi. Znam i zasto...grobarima je ovo bila jedina potencijalna radost ove godine...mi cekamo elitno takmicenje i da pokupimo sve trofeje opet.

Sima

pre 8 godina

Ako si povređen, a izađeš na teren, više nisi povređen.Zapamtite to svi koji se bavite sportom.Ili pošeno reci ne mogu ili ćuti.

Dusan

pre 8 godina

Jako mi je zao zbog ruznih komentara o Bogdanu.Zvezdas sam,ali iskreno,Bogdan je moj omiljeni reprezentativac.Ne znam sta se to desilo ovom decku,da li ga je povreda omela ali evidentno je da nema vise onaj suter,nema vise one sigurnosti.Moje misljenje da veliki udeo u tome ima prosla sezona kos Zeljka O. u Feneru.Bogdan je rodjeni napadac,strelac,a imao sam osecaj da je citave sezone u Feneru bio sputan jer je uvek bio druga ili treca napadacka opcija(svaka cast Gaudloku,odlican je),ali je Zeljko morao da mu da vecu slobodu i minutazu jer on to zasluzuje.Pa koliko je puta bio sam na trojci u Feneru,i ne sme da sutne,doda nekom...Kod Saleta ima vecu slobodu,ali nema vise tog suta,a znamo svi kako vredno trenira.Bogdane,puna podrska,sigurno ce biti bolje,doci ce sve na svoje.

poredjenje

pre 8 godina

Hvalili ste se da je vas cilj zlato, ali realno Litvanija, Spanija i Francuska su bolji od vas.
(Josko Martinoski,Tetovo, )

Izgleda da je doslo vreme da nam komsije kazu sta su mislili o nama svih ovih dana, ali nisu mogli da kazu zbog nasih odlicnih igara.
Sto se tice Francuske, mislim da su objektivno bolji, mada (bio sam u Lilu) su igrali mnogo ostro, a nasi nisu smeli tako jer nisu domacini. Sto se tice Litvanije, dobili su nas na loptu u nasoj najgoroj utakmici u poslednje dve godine - ne mogu da dokazem, ali sam ubedjen da bismo ih u seriji od pet utakmica dobili 4:1. Dakle, ova litvanska ekipa je, po mom misljenju losija od nase. Italijani su egal sa nama, iako smo ih dobili. Da sumiram: Spanci i Francuzi bolji od nas, Italijani egal, Grci, Hrvati i Litvanci za nijansu losiji. O Amerima ne treba misliti, razlika izmedju njih i Evrope nikad veca, od kada ja pratim kosarku. To je moje misljenje.
A sto se tice poredjenja sa Makedonijom, to zaista ne stoji... prvo, mi smo prosle godine bili drugi na svetu... a realno smo i 2010. bili drugi na svetu, jer ona kradja u polufinalu (nakon sto smo izbacili svetske prvake Spance) tri sekunde je nesto nevidjeno i nece se ponoviti na svetskim prvenstvima - dakle, mi smo zasluzeni finalisti i tog prvenstva. I jos jedna bitna razlika: najbolji igrac Makedonije je Bob Meklejb, koji je naturalizovan, i pri tome je evropski zanat upravo ispekao kod Duleta u Partizanu. Srpski tim nema naturalizovanih igraca

Mikrosmederevac

pre 8 godina

Ako su se već orijentisali na trojke trebalo je ubaciti milosavljevića na minut dva, mislim da bi on uspeo da ubode nešto kako je nekad sipaotrojke a možda bi trgnuo i ostale igrače...

sremac

pre 8 godina

Utesite se drvenom medaljom! Kao i mi pre cetiri godine. Ali, ako je Makedonija tada zasluzila medalju, jer je bila bolja od Rusije, vi je realno niste. Hvalili ste se da je vas cilj zlato, ali realno Litvanija, Spanija i Francuska su bolji od vas. Najavljivali ste revans amerima, ali izgleda da Rio necete ni videti!
Pozdrav od dozdlivoto Tetovo!
(Josko Martinoski,Tetovo, 20. septembar 2015 18:01)

E pa bjrmovac vidis, dok ste vi slavili vase istorijsko 4. mesto, mi smo na tom istom doziveli debakl, jer smo mi PETOSTRUKI prvaci sveta. Isto tolko su i ameri.. Mi cemo da se vratimo na stare staze, a vi cete sanjati vas vekovni uspeh.

Memfis

pre 8 godina

@vitez koja Decko ja sam rekao da se Kobi nikada nije zalio "Jao neispavan sam". Nauci da citas. Isto tako nikad od poraza ne pravi pobedu. Drugo, srcanosti nije bilo sta god vi ovde lupetali. Dozvolili su sebi da u mecu za medalju imaju suterski trening za 3. Ovo je mozda i rekord po broju ispaljenih trojki u borbi za medalju. Kakva je to utakmica u kojoj Markovic opali 6 trojki? Podsecamto je Stefan Markovic, ne Stefan Kari. Vi ih i dalje dizite u nebesa i kad treba i kad ne treba, meni nije problem da kazem kad nesto ne valja, kao ni da pohvalim kad valja.

luka

pre 8 godina

Druze moj nije isto kad ti Muta Nikolic pravi blok u sutu za tri poena i igraci francuske ili litvanije,promasili ste na turniru 30 cistih suteva bez ikakvog bloka,to je vec za analizu,nedostatak samopouzdanja,treninga ili znanja???

CVETKO prvi

pre 8 godina

Nema ljutnje , nema zlobe , nema kritike , nema tuge i jada ... Nisu izgubili nezasluženo , jednostavno : timovi Litvanije i Francuske su bili bolji od našeg tima !!! Prvo , nisu se uplašili naših već su ih "nosili u zubima" , šetali se kroz naš reket , išli na ulaz , bili agresivniji i... malo pametniji od našeg tima ! Ako neko igra agresivno-prilagodi mu se i igraj i ti agresivno i kvarno : udaraj , pravi faulove , grebi , api i ujedaj... Tako su nas Litvanci pobedili. Naši nisu mogli da udju u protivnički reket ,
po 5-6 minuta , nego šutirali "trojke" i promašivali ! A kada udju u reket ... to je bilo sve na "o ruk" , natenane , polako i popili "banane" ! Da su ispoštovali ono što je Moka rekao Hrvatima i da su imali malo više BALLS - sigurno bi bili "ZLATNI" . Niti su Litvanci bolji a niti Francuzi od naših ali ... jedno "ALI" devojci sreću kvari ! Olimpijada je naša i srebro - SIGURNO a za zlato mora da "bijete Amerikanci" ! Živi bili !

Nikolaj

pre 8 godina

Nije se ovo ocekivalo, svaka cast Bogdanovicu ali nije on igrac za resavanje utakmica. videlo se to u svakoj utakmici, mora jos dosta da vezba...

jackie

pre 8 godina

Onima što ga ne vole zbog pripadnosti jednom klubu, moram reći sledeće: Bogdan je naš najkompletniji i najpolivalentniji igrač uz Bjelicu. Može da igra na pozicijama 1-3 i pri tome igra odličnu odbranu. I žao mi vas je što ćete ga gledati još dugo kao nosioca igre u reprezentaciji. Što se tiče njegovog učinka, očekivao sam svakako više, i ako gledamo % za 3, a pogotovo nisam očekivao toliku rezervisanost kad su prodori u pitanju. Od prve utakmice mi se nije dopala njegova uloga pomagača, gde je delio minute sa Nedovićem i Kalinićem. Njegova lošija forma (koja je opet bila iznad proseka ekipe) je ili rezultat povrede leđa ili uloge koja mu je dodeljena. To je funkcionisalo dok su Bjelica i Teodosić bili dobri, posle toga smo tražili još nekog raspoloženog igrača, ali ga u kontinuitetu nije bilo. Nije mi baš najjasnija naša početna petorka, gde samo 2 igrača mogu lako da iskreiraju neku situaciju, kao i raspodela minuta. Bez obzira na sve, čestitke ekipi.

Сталоженост

pre 8 godina

Играч без одговорности према саиграчима, играо за сопствену статистику. То му је дозволио Ђорђевић. Погледајте број шутева за три поена и проценат успешности и све ће и лаицима бити јасно.

Spasic

pre 8 godina

@sovuljaga

Zahvaljujuci tim igracima koje si pomenuo mi smo stigli do prilike da se borimo za medalju. Svako je iskocio u odredjenom trenutku sem Bogdana.

@ostali koji pozivaju na licimerstvo - da, kosarka je ko svaki sport - surov. Ili si pobednik ili gubitnik i to je sasvim ok. Ne morate da skacete na svaku kritiku, volimo ih i mi "pljuvaci" na kom god mestu zavrsili. Nemamo izbora.

danix

pre 8 godina

Dakle,sta je uzrok ovim porazima?Stvar je sasvim jasna,nasa reprezentacija je imala mnogo tesku grupu sto je razultiralo stalnom igrom 7-8 igraca dok su njih 4-5 igrala malo ili nikako i zato je nakon 5 takvih utakmica doslo do velikog opterecenja glavnih igraca,Finsku i Cesku smo dobili na snagu i vec se vidjelo da sa snagom pada i koncentracija pri sutu i da se sve vise promasuje.Teo je premoren,Bjelica jos vise,Raduljica,Markovic i Bogdanovic isto.Kad smo vidjeli Tea da sutira 2-8 i 0-6 za tri poena?Nikad.
Dosao je mec sa Litvanijom koja je slabija od nas u svim elementima igre osim fizicki i to je odlucilo.Pad koncentracije i katastrofalan sut,falile su nam dvije-tri trojke,ali ih nije bilo,iako su se svi isprobali.
Erceg je odigrao samo jednu utakmicu kako treba,Kuzmic,Milutinov i Milosavljevic nijednu,Simonovic,epizodni igrac i sada vidite ko je iznio sav teret ovog turnira.Teo i Bjelica su od Finske poceli stavljati led na koljena i ja sam vidio da igre vise nece biti.
Obzirom na sve ove okolnosti cetvrto mjesto nije neuspjeh,
Mnogi zamjeraju Saletu kako je vodio ekipu,medjutim,Sale nije kriv,nije mogao uticati na pomenute okolnosti.Ova ekipa ce se osvjeziti Bobijem,Jokicem,Keseljom i nekim mladjim i opet cemo biti u samom vrhu.
Srecno momci,glavu gore,bice jos prilika.

Luka

pre 8 godina

Bogdan je celo takmicenje odigrao ispod ocekivanja.U svim utakmicama u kojima smo pruzili kvalitetnu igru njegov doprinos je bio minoran.Mislim da je njegovo samopouzdanje da resava utakmicu u tim okolnostima bez ikakvog osnova.Bilo je igraca drugih koji su se pokazali kao vodje i koji su trebali da protiv litvanije resavaju.

Sinisa

pre 8 godina

Ne moze moderna kosarka da se igra sa 4 igraca u odbrani dok se Teodosic setka i pusta igraca da sutira. Zato nikad ista nece osvojiti ni sa CSKA-a ni sa reprezentacijom. Setka se po terenu, siske mu stalno upadaju u oci i evo opet plej Francuske kojeg je on cuvao zavrsava utakmicu sa 20 poena.

Djape knez

pre 8 godina

Nije kriv Bogdan, kriv je onaj ko mu je dozvolio da zavrsava poslednji napad,a imamo igrace koji su stariji po stazu a i koji su resavali utakmice u kljucnim momentima kako u reprezentaciji tako i u timovima gde igraju. Bice od Bogdana igrac ali prerano je poleteo. Teo je posle utakmice otisao odmah u svlacionicu razocaran delom zbog poraza a delom sto on nije resio taj poslednji napad kao najiskusniji igrac .

Djebuena :)

pre 8 godina

Alo bre ljudi,pa o cemu pricamo?? Bogdan je bio povredjen,tek sto se oporavio,odmah je igrao..Najbolji je nas igrac!On je jedini imao m*** da uzme loptu u tom trenutku,tako da tisina...

Nenad

pre 8 godina

Pa da li je moguće da u "zemlji košarke" navijači toliko nemaju pojma s ovim sportom? Danas je Bogdanović uz Markovića bio najbolji igrač, što samo pokazuje da je jak mentalno. Većina vas bi izgubila potenciju nakon onakvog promašaja, a on je danas igrao srčano. Za ove koji tvrde da je najgori igrač imam samo savet da pogledaju statistiku tj odnos postignutih i primljenih poena kad je neki igrač u igri. Videćete da je Bogdanović u vrhu, sa nekih +20. I ne gledajte samo u loptu koja kruži po terenu nego i ostale stvari u igri, Možda ćete shvatiti zašto je Bogdanović među jačim igračima, daleko od najslabijeg. Žao mi je što Teodosić na vreme nije shvatio da mora da radi na snazi. Tvrda odbrana ga potupno eliminiše i baca u očaj. Sad je kasno, 28. godina prođe, a nijedne osvojene titule za njega (ni klupske ni reprezentativne). Šteta. Naši igrači moraju da shvate da u modernoj košarci bez fizikalija nemaju šta da traže u vrhu. Na talent, spretnost i veštinu može...ali do 4-8 mesta plafon. Za medalju su potrebne i fizikalije i mentalna snaga.

monarhista

pre 8 godina

Secate li se moje prve teme o ovom prvenstvu,ja za grobare imam ugradjene radare koji me NIKAD al nikad nisu izdali,jos pre prvenstva ej u toku borbe za titulu sale kritikuje Kalinu a i ne pominje pecarosa,onda krece sastav tima,prosto je NEVEROVATNO da otpada Mitrovic,da LAV Lazic nije bio ni u razmatranju,jedva je docekao da otpadne Bobi a Dangubu je minutazom naterao da otpadne u pripremama IAKO je nas najatletskiji igrac,stavka na kojoj je selektor insistirao,a vodi rovitog i potpuno neuigranog pa i psihicki nespremnog Milosavljevica ciji je ucinak bio statisticka greska.Kad je vec vodio svog Kuzmica poveo je i Milutinova samo sto ce ovaj igrati za vecnog rivala a ne za Pao a kad ga je vec poveo sto ga ne pusti i da igra na utakmicama koje smo dobijali prakticno u prvoj cetvrtini???
Sad Kalina,svaku je u grupi pocinjao,svaku otvarao za DESETKU mislim da je dve utakmice imao 100% ucinak za trojke!A onda kad je doslo prangijanje s trojkama nije ga pustio ni minut prakticno:-(
Da ne pricam da ga je u utakmici protiv Ceske izbacio POTPUNO iz ritma,namerno il iz neznanja nebitno je!
Glavna greska tek dolazi protiv Litvanije,imamo dva zaostatka i 12,9 sec a vrli trener gleda kako se treci ili cak cetvrti izbor zalece i ostalo znate,
Da ne napominjem da je i laik video da cemo "glavu izgubiti" budemo li srljali s trojkama,nista prekor,nista dranje kao na Kalinu,zasto?Pa zato ako ne das trojke moras reci sta cemo onda a on to NIJE ZNAO!!
Ostavka je logican sled dogadjaja!

Srki

pre 8 godina

Auuu, pa jel moguce da ima ljudi koji ostavljaju ovakve komentare? Sta se to desava? Pa momci su carevi i svaka im cast na uradjenom! Lepo bi bilo da su se borili za zlato ili bronzu, ali i ovako nema sta da im se zameri. Jednostavno, Litvanci su imali vise srece, a Francuzi su danas bili bolji. Mnogo su hteli i zeleli, dosta energije potrosili u prvom krugu i nisu izdrzali do kraja. Bile je jako lepo gledati ih do polufinala i to je super. Cetvrti smo u Evropi, nosioci u kvalifikacijama za Rio i imamo velike sanse da se kvalifikujemo. Ovog puta je Bobi mnogo falio jel bi onda imali dva, tri resenja vise u napadu, sto bi nam neizmerno znacilo. Kuzmic nije opravdao ocekivanja, Bogdanovic je vukao povredu, sut nas nije hteo u ovoj drugoj hali, tako da je sve to uticalo na ishod poslednja 2 meca. Bravo momci, svaka cast! Podignute glave pa da vas gledamo u Riu!

Realan samo

pre 8 godina

Koliko likova uzima sebi za pravo da komentariše i pljuje. Kad provedete leto na pripremama a ne na odmoru, onda imate pravo prigovoriti nekome. Posebno ne igračima, oni su najmanje krivi. Kriv je trener koji je polagao nadu i taktiku u igrača koji je realno povređen, i nije mogao više pružiti i pored velike želje. Umesto Bogdana trebao je spremiti Gagija ili Kalinu, za koga niko ne zna zbog čega nije više igrao....

vitez koja

pre 8 godina

@ Memfis

Taj isti cupavi je i podigao ekipu, ali samo u pogresno vreme, u grupnoj fazi! Sto se tice srcanosti, najostrije te osudjujem jer je u odbrani bilo itekakvog bacakanja za loptom sa zeljom i sa samopouzdanjem i rizikovane su povrede. Trece, ako ti mislis da kad Kobi izgubi sedmu utakmicu u polufinalu plejofa NBA moze mirno da spava, onda mi preostaje samo da ti kazem da si neuracunljiv covek.

Miodrag

pre 8 godina

Bjelica je toliko spor igrac ogranicenih sposobnosti,neznam zaista sta on moze dati u nba,bogdanovic jedino dobro sutira za tri poena ali cesto ga nece sut u zadnje vreme,jedini pravi maestro je Teodosic realno

Josko Martinoski,Tetovo

pre 8 godina

Utesite se drvenom medaljom! Kao i mi pre cetiri godine. Ali, ako je Makedonija tada zasluzila medalju, jer je bila bolja od Rusije, vi je realno niste. Hvalili ste se da je vas cilj zlato, ali realno Litvanija, Spanija i Francuska su bolji od vas. Najavljivali ste revans amerima, ali izgleda da Rio necete ni videti!
Pozdrav od dozdlivoto Tetovo!

true

pre 8 godina

@...kakvo ogorcenje navijaca, strasno! a samo jedna trojka protiv Litvanaca je mogla da promeni sve...
(AlchemyDreamer, 20. septembar 2015 17:35)

Ne,nije mogla ta trojka nista da promeni.Tu trojku treba zasluziti,a celu utakmicu smo gubili.Zasluziti prijatelju.

Exit

pre 8 godina

Najbolji si Bogdane! Vreme je na tvojoj strani i svima koji te podržavaju, a naročito onima koji te ne vole, pokazaćeš svoju vrednost! Samo napred!

sovuljaga

pre 8 godina

Spasic,realno reci ko je na sampionatu pokazao puno toga?Teo koji ima 10% sut za tri i 30% sut za dva a u poslednje dve utakmice manje od 3 asistencije?Raduljica koji igra samo protiv ekipa koje nemaju centra?Kalina koji je po indeksu u minus beskonacno,Bjelica koga nema od osmine finala i koji daje autokoseve i dira stalno mrezicu i kos a nema ga nigde u tri najvaznije utakmice?svi su bili generalno losi,dobro su odradili posao samo epizodisti poput Simona i Milosavljevica.

Spasic

pre 8 godina

Bogdanovic je vukao povredu ledja na pripremama pred evropsko. Celo takmicenje cekamo ga da proradi, a onda u najvaznijoj tekmi poklanja kljucnu loptu protivniku. Sad se postavlja pitanje da li je Djordjevic trebalo da povede spremnijeg igraca ili da li je Bogdan toliko veliki talenat da ga vredi cekati...u svakom slucaju na ovom takmicenju je pokazao malo toga.

nnj

pre 8 godina

Koliko su nam "navijači" licemerni, pa to nije normalno!!! Samo se pitam šta bi bilo da je Bogdan pogodio onaj poslednji šut. Pretpostavljam da bi svi onda bili u fazonu:"Bogi kralj! Majstor, doktor, profesor..." itd. Tačno je, nije odigrao na svom nivou, ali to ne znači da treba potpuno odustati od njega, dići ruke samo zato što nije uspeo da pruži maksimum. Razumite ga, bio je povređen i on je i sam želeo da igra najbolje što može, ali jednostavno nije išlo. To ne znači da ga automatski treba izbaciti iz repke, pobogu! Kad vidim one komentare kako ne vredi više čekati Bogdana da proradi padne mi mrak na oči. Čist idiotizam! Pljujete ih tu kao da ste poludeli, a pre nedelju dana ste ih dizali u nebesa. Sram vas bilo! Iznervirali ste se što su izgubili? I, šta sad? NIKOME NIJE TEŽE NEGO NJIMA. Da li možete da zamislite kako su se oni osećali posle svega? Ne, ne možete. Zato što ne znate kako je ispustiti ogromnu šansu, kako je igrati za celu naciju i znati da ako zabrljaš nema nazad i da će sopstveni narod da te kudi! Zato tišina! Ja sam i dalje svim srcem uz Saleta i momke i znam da su im mogućnosti velike i da mogu do OI. Jedva čekam da počnu kvalifikacije da vam svima zapuše usta kad odu u Rio. Nekako ih još više volim nego dok su pobeđivali jer znam koliko im je teško i koliko im fali podrška. Samo hrabro, momci, glavu gore, ne posustajte. Biće dana za megdana!

Sasa jokic

pre 8 godina

Bogdane, svaka cast za atmosferu, ali vezbajte sut momci, ovo sto smo videli je katastrofa. Toliko suteva tokom celog prvenstva promasiti, ja to do sada nisam imao prilike da vidim. Strasno, ali strasno.

iskreno

pre 8 godina

meni se cini da Bogdan nije rascistio koja mu je uloga u reprezentaciji. u partizanu je bio glavni igrac a ujedno i najbolji, posle je presao u fener gde je bilo(u tom trenutku) barem 5 boljih sutera od njega i na kraju je doslo ovaj turnir gde nije 100% siguran sta treba da radi. Gagi i Simon na primer znaju, cista odbrana i to je to. Bogdan ne zna. bice bolje na sledecem prvenstvu sigurno, pozdrav

Boris

pre 8 godina

ti si decko jako lose odigrao celo prvenstvo, kao i jos par igraca.. bjelica se nije video od kad je dosao u francusku. Da ne pricamo o sutu i za 2 i za 3.

bice bolje, jedva cekam sledece prvenstvo, srecno momci

max

pre 8 godina

Bjelica i Teodosic nisu u kosarci koja se igra danas, jos postali kompletni igraci, ostali su polu igraci, ljudi ovo je veliki uspeh,neverovatan,i jako je glupo da ih pljujete.

roby

pre 8 godina

Ostaje gorak ukus, jer su sjajno igrali u Berlinu. Kako su presli u Francusku, svaku sledecu utakmicu su igrali losije od prethodne, steta :(

Atreides

pre 8 godina

Pa ta Litvanija realno fizickivrlo jaka i brza ekipa daleko bzra od nase + dopusteno im je da igraju grubo nasi se pogubili za sta je kriv trener i eto poraza. A sto se Bogdana tice on jesta zaista bio najslabiji nas igran na EP

Sejn

pre 8 godina

@mikii - Sine, kakve ti probleme imas u zivotu?! Prosle godine kad je zatrpavao francuze i grke sa 9 metara, tad je sve bilo ok??? Lako je pljuvati iz dnevne sobe dok ti mama sprema rucak coveka koji je proveo 3 meseca u treningu, sa bolnim ledjima da bi igrao za Srbiju za dzabe.....

Bne84

pre 8 godina

Bez blacenja sada kada ih je jedna lopta delila od finala i onda bi sada svi pisali hvalospeve, grupa nam je bila mnogo teska i tu su se iskidali, posle se smanjila rotacija, pa neiskustvo i pritisak, tu ulogu preuzimaju samo najspremniji, a mi smo tu spremnost istrosili u grupi. Tea su tukli, sudije pustale agresivnost a to njemu ne odgovara, nemaju respekt prema njemu, mnogo je faktora, treba im cestitati, i kuditi ali ne omalovazavati. Bitne su kvalifikacije nadamo se Riju, samo jako!

oberin martel

pre 8 godina

Realno, ubedljivo najlošiji naš igrač na celpm EP(mada ni Teo, Bjelica,Kalinić nisu blistali). Ali ne treba njega kriviti već onoga ko mu je dao toliku slobodu i igri uporno pokušavajući da ga predstavi kao velikog igrača. Dodatni hendikep je neigranje tandema Ilija & Milija.

El lobo

pre 8 godina

Mozda ti nije islo, al muda imas do zemlje i zbog toga cu te uvek ceniti. Prosle godine si briljirao i odigrao znacajnu ulogu na putu reprezentacije do sveskog srebra i za to ti hvala. Puno srece u klubu i da te u narednim godinama gledamo u sve boljoj formi.

Miladin

pre 8 godina

Nema veze idemo dalje.Bice jos pred tobom vaznih utakmica u reprezentaciji.ne treba da odmah pljujemo momke i Saleta.Prosle godine na svetskom sale je bio bog a Bogdan kad je davao one trojke pevali smo mu pesme.Niti je on zaboravio da daje koseve a ni Sale da vodi tim.Glavu gore sampioni idemo dalje.

cccc

pre 8 godina

budite cetvrti u bilo cemu na svetu pa ih onda pljujte!!! odigrali su slabije dve kljucne utakmice i to je to. ko vam daje za pravo da bilo sta komentarisete? Vi ste kao bolji od tih momaka pa imate puno pravo? budite malo realni!

Samo covek

pre 8 godina

Koliko samo zvezdasa ovde, ne mogu verovati, i uvek je tako kad igra reprezentacija. Decko vam je nabio komplekse to je jasno 30 poena po mecu u finalu nije malo, ali budite malo patriote posto se time uvek dicite pa kad se igra za Srbiju podržite sve igrace jednako. Kalina je zvezdas razbio nas u finalu, a opet ga volim kao da mi je rod rodjeni, Mitrovica takodje, Bobija jedva cekam da se prikljuci, cemu ta mrznja nije mi jasno? Skoci mi pritisak kad vidim da se komentarise na osnovu klubova gde su igrali, a ima i partizanovaca i zvezdasa koji to rade. Bogdan je nas glavni igrac u buducnosti, pomirite se sa tim i pruzite podrsku reprezentaciji, lakse sa kompleksima.

basket fan

pre 8 godina

Srbi prvaci grupne faze.
A onaj drvoseča zaboravio sekiru, traži ju već dva meča vidi se totalno izgubljen, čisto smo igrali bez centra.

vitez koja

pre 8 godina

Molim vas da se uzdrzite komentara o ovom momku. Kao covek koji voli svoju zemlju mogu da kazem da je momak dao sve od sebe uz povredu ledja! Nas najbolji igrac je imao sut 9/55 za tri (izvinjavam se na poredjenju, ali nekima se mora dokazati statisticki). Bravo Bogdane bez obzira na sve! FORMA JE PROLAZNA, KLASA JE VECNA!

hudbje

pre 8 godina

Sve ce doci na svoje, Bogi, samo napred. Igrali ste kao zmajevi najveci deo turnira i ucinili ste sve nas spremnijim da poverujemo da su dobre stvari u zivotu na dohvat ruke. Vi ste ponos Srbije i hvala vam na svemu -- osecanje ponosa koje sam imao gledajuci vas u Berlinu niko nikada nece moci da mi uzme. A tuga iz Francuske ce proci.

Dragi

pre 8 godina

Selektor je rekao kada je preuzeo reprezentaciju na TVu da mu je cilj da pobedi Spaniju! Cilj je ispunjen ! E sad...ko sta..kako gde...zasto....to ja ne razumem :)

Memfis

pre 8 godina

Nije problem sto ste izgubili nego sto niste dali sve od sebe i borili se za medalju! Nisi spavo, koga bre zabole sto nisi spavo?! Idol ti je Kobi, da li si od njega cuo nekad tako idiotsku izjavu? Niko da se prodere, da razdrma ekipu, da kaze IDEMO BRE! Jel zna cupavi sta znaci biti kapiten? Svi se vucete i sutirate trojke, a sto se preciznosti tice ja sam za vas Rej Alen. Djordjevic ne zna da zove time-out i izbaci ocajnog Teodosica, Erceg brani Gobera... Igrali ste ko da je borba za 15. mesto i nemas na sta da budes ponosan. Objavite vise komentar

Bogdane glavu gore

pre 8 godina

Pljuvaci neka malo ohlade, Bogdan je danas jedini i izvlačio ovu utakmcu, iskupio se za juče ako je t uopšte bilo potrebno, a mislim da nije. Grizao je i vidjelo je da želi da da sve od sebe da pogura ekipu, ali nije išlo. Znali smo da protiv Francuza neće biti lako, ipak ima tu sporednih faktora koji su uticali i koje smo sami vidjeli nema potrebe komentarisati. Treba biti ponosan na ove momke, sad dobro da se odmore, i idemo u borbu za Rio.

@lex@

pre 8 godina

Драги моји цигани,
не нападајте дечака. Био је бољи од већине. Данас је једини, уз Марковића, покажао жељу и вољу да се нешто направи, а борили су се за медаљу.
Највећу одговорност дели троугао Тео - Бјелица - Радуља. Ко ишта зна о кошарци, зна да је игра наше репрезентације требало да почива на овој тројици. Ја их не кривим, осим једног од њих... Погодите кога.

kale

pre 8 godina

Momci,hvala vam na svemu.Celo leto ste žrtvovali zbog reprezentacije,a neki ovde vas pljuju.Bice bolje,biće medalja,nadam se da ćete nas obradovati već sledeće godine.

Sinkegrof

pre 8 godina

Sramotni su komentari kojima pljujete ovog decka...prosle svetsko prvenstvo je bio pravi heroj ali mi smo narod koji brzo zaboravlja uspehe a neuspehe dugo pamti...momci su dali sve od sebe...slab dan protiv Litvanije i ne treba sad nikome skidati glavu...polufinale je odlican rezultat...bravoo i glavu gore!

vojo

pre 8 godina

Ovog bogdanovica treba proterati iz reprezentacije i nije mi jasno zasto ga ovoliko forsiraju! Kako on u nasoj reprezentaciji treba da bude prva ili druga opcija u napadu ili mec viner, tolika sloboda u potrosnji lopti... momak kao bek nikad nije umeo da napravi prodor ka kosu, u asistenicama ispod proseka, u skokovima prosecan u odbrani prosecan, jedino imao dobar sut ali sada je van forme. Ta prica o bolovima u ledjima je smesna i sluzi svrsi opravdanja njegove lose statistike!
Imamo mi mnogo vece potencijale na bekovskim pozicijama!

oki

pre 8 godina

mnogo mi je žao Bogdana, uopšte nije zasluzio ovakav tretman navijača prema njemu, mnogo dobar momak, zrtvovao je mozda i karijeru igrajući sa povredom a tek mu je 20 i nesto godina i on ovakva pljuvanja da dozivi... samo napred lafino, igraces jos mnogo godina za Srbiju a ovi sto te sad pljuju ce se kunuti u tebe za koju godinu...

Dzoni

pre 8 godina

Ti da si igrac, ti bi izasao i izvinio se svima i naciji i saigracima, jer smo trpeli tvoje izivljavanje ceo turnir sa trojkama 20%, uzmi lepo snimke gledaj za pocetak kosarku..onda trcanje i driblimg, ti znas zasto, a onda eksplozivnost pa tek na kraju sut.. Iskreno ovo je za tvoje dobro ako mislis da postanes veliki igrac..

Igor

pre 8 godina

Vas sto omalovazavate Bogdana neka je sramota i na cast!

Decko je do nedavno bio povredjen, dva meseca loptu nije ni uputio ka kosu. Njegovo najjace oruzje --- prodor i sut za tri poena su bili neprimetni elementi usled povrede ledja i veoma neugodno bolen rotacije misica. Znamo ga iz Fenerbahcea kako je igrao, a posebno vi (pretpostavljam) iz Zvezde posle finalne serije.
Sale ga je poveo u nadi da ce se oporaviti jer kojeg to sutera mi imamo? Bas smo deficitarni. Nazalost, ispostavilo se da Bogdan nije mogao.

Tako da, ako vec omalovazavate momka, dajte budite objektivni ili prigovorite Saletu sto ga je uopste vodio. Sa ovim problemom vise nije mogao.

Mene su vise iznenadili zdravi, spremni i igraci u formi. Sta bi sa Bjelicom, Raduljicom, Ercegom i Teodosicem u polufinalu? Ne mozes od tek oporavljenog igraca ocekivati da zasipa 25 poena i da bude lider tima.

PS. Parker je sa Spancima sutirao 3-17! Hej, Parker jedan! I niko mu nije rekao ruznu rec. Spanulis je uprskao poslednja tri napada sa Spancima --- i dalje je grcki Bog! Spanci ispadose prosle godine kao domacini, Francuzi ove godine --- svi ih i dalje vole. Nema sta, ide se dalje. Samo mi nasim momcima stavljamo glave na panj. Ljudska beda isijava iz vas.

sovuljaga

pre 8 godina

Mikii,pa nije Kalinic dao izjavu...ili mislis da je 2 izgubljene po mecu,30% iz igre i isto toliko sa bacanja bolje od Bogdanovih 9 poena,4 skoka,4 asistencije po mecu i odlicna odbrana.

realno

pre 8 godina

Tebe cu pamtiti kao igraca koji se spaleo o vazduh trceci prema kosu kao besni pas bez ikakvog rezona, a Saleta kao mastora koji je pogadjao trojke za pobedu kada je bilo najpotrebnije.

paxman

pre 8 godina

Momcima svaka čast na turniru i održavanju kulta reprezentacije i košarke. Ali ako i sad pričamo o Litvaniji, onda imamo ozbiljan problem.

zvezdan

pre 8 godina

Najgori igrac prvi daje izjavu. Neki stvarno nemaju obraza
(Mikii, 20. septembar 2015 16:51)

Sta se ti brines, tvoji igraju veceras sa Litvanijom.

Sasa jokic

pre 8 godina

Bogdane, svaka cast za atmosferu, ali vezbajte sut momci, ovo sto smo videli je katastrofa. Toliko suteva tokom celog prvenstva promasiti, ja to do sada nisam imao prilike da vidim. Strasno, ali strasno.

Spasic

pre 8 godina

Bogdanovic je vukao povredu ledja na pripremama pred evropsko. Celo takmicenje cekamo ga da proradi, a onda u najvaznijoj tekmi poklanja kljucnu loptu protivniku. Sad se postavlja pitanje da li je Djordjevic trebalo da povede spremnijeg igraca ili da li je Bogdan toliko veliki talenat da ga vredi cekati...u svakom slucaju na ovom takmicenju je pokazao malo toga.

Memfis

pre 8 godina

Nije problem sto ste izgubili nego sto niste dali sve od sebe i borili se za medalju! Nisi spavo, koga bre zabole sto nisi spavo?! Idol ti je Kobi, da li si od njega cuo nekad tako idiotsku izjavu? Niko da se prodere, da razdrma ekipu, da kaze IDEMO BRE! Jel zna cupavi sta znaci biti kapiten? Svi se vucete i sutirate trojke, a sto se preciznosti tice ja sam za vas Rej Alen. Djordjevic ne zna da zove time-out i izbaci ocajnog Teodosica, Erceg brani Gobera... Igrali ste ko da je borba za 15. mesto i nemas na sta da budes ponosan. Objavite vise komentar

@lex@

pre 8 godina

Драги моји цигани,
не нападајте дечака. Био је бољи од већине. Данас је једини, уз Марковића, покажао жељу и вољу да се нешто направи, а борили су се за медаљу.
Највећу одговорност дели троугао Тео - Бјелица - Радуља. Ко ишта зна о кошарци, зна да је игра наше репрезентације требало да почива на овој тројици. Ја их не кривим, осим једног од њих... Погодите кога.

Bne84

pre 8 godina

Bez blacenja sada kada ih je jedna lopta delila od finala i onda bi sada svi pisali hvalospeve, grupa nam je bila mnogo teska i tu su se iskidali, posle se smanjila rotacija, pa neiskustvo i pritisak, tu ulogu preuzimaju samo najspremniji, a mi smo tu spremnost istrosili u grupi. Tea su tukli, sudije pustale agresivnost a to njemu ne odgovara, nemaju respekt prema njemu, mnogo je faktora, treba im cestitati, i kuditi ali ne omalovazavati. Bitne su kvalifikacije nadamo se Riju, samo jako!

zvezdan

pre 8 godina

Najgori igrac prvi daje izjavu. Neki stvarno nemaju obraza
(Mikii, 20. septembar 2015 16:51)

Sta se ti brines, tvoji igraju veceras sa Litvanijom.

nnj

pre 8 godina

Koliko su nam "navijači" licemerni, pa to nije normalno!!! Samo se pitam šta bi bilo da je Bogdan pogodio onaj poslednji šut. Pretpostavljam da bi svi onda bili u fazonu:"Bogi kralj! Majstor, doktor, profesor..." itd. Tačno je, nije odigrao na svom nivou, ali to ne znači da treba potpuno odustati od njega, dići ruke samo zato što nije uspeo da pruži maksimum. Razumite ga, bio je povređen i on je i sam želeo da igra najbolje što može, ali jednostavno nije išlo. To ne znači da ga automatski treba izbaciti iz repke, pobogu! Kad vidim one komentare kako ne vredi više čekati Bogdana da proradi padne mi mrak na oči. Čist idiotizam! Pljujete ih tu kao da ste poludeli, a pre nedelju dana ste ih dizali u nebesa. Sram vas bilo! Iznervirali ste se što su izgubili? I, šta sad? NIKOME NIJE TEŽE NEGO NJIMA. Da li možete da zamislite kako su se oni osećali posle svega? Ne, ne možete. Zato što ne znate kako je ispustiti ogromnu šansu, kako je igrati za celu naciju i znati da ako zabrljaš nema nazad i da će sopstveni narod da te kudi! Zato tišina! Ja sam i dalje svim srcem uz Saleta i momke i znam da su im mogućnosti velike i da mogu do OI. Jedva čekam da počnu kvalifikacije da vam svima zapuše usta kad odu u Rio. Nekako ih još više volim nego dok su pobeđivali jer znam koliko im je teško i koliko im fali podrška. Samo hrabro, momci, glavu gore, ne posustajte. Biće dana za megdana!

paxman

pre 8 godina

Momcima svaka čast na turniru i održavanju kulta reprezentacije i košarke. Ali ako i sad pričamo o Litvaniji, onda imamo ozbiljan problem.

sremac

pre 8 godina

Utesite se drvenom medaljom! Kao i mi pre cetiri godine. Ali, ako je Makedonija tada zasluzila medalju, jer je bila bolja od Rusije, vi je realno niste. Hvalili ste se da je vas cilj zlato, ali realno Litvanija, Spanija i Francuska su bolji od vas. Najavljivali ste revans amerima, ali izgleda da Rio necete ni videti!
Pozdrav od dozdlivoto Tetovo!
(Josko Martinoski,Tetovo, 20. septembar 2015 18:01)

E pa bjrmovac vidis, dok ste vi slavili vase istorijsko 4. mesto, mi smo na tom istom doziveli debakl, jer smo mi PETOSTRUKI prvaci sveta. Isto tolko su i ameri.. Mi cemo da se vratimo na stare staze, a vi cete sanjati vas vekovni uspeh.

Boris

pre 8 godina

ti si decko jako lose odigrao celo prvenstvo, kao i jos par igraca.. bjelica se nije video od kad je dosao u francusku. Da ne pricamo o sutu i za 2 i za 3.

bice bolje, jedva cekam sledece prvenstvo, srecno momci

Dzoni

pre 8 godina

Ti da si igrac, ti bi izasao i izvinio se svima i naciji i saigracima, jer smo trpeli tvoje izivljavanje ceo turnir sa trojkama 20%, uzmi lepo snimke gledaj za pocetak kosarku..onda trcanje i driblimg, ti znas zasto, a onda eksplozivnost pa tek na kraju sut.. Iskreno ovo je za tvoje dobro ako mislis da postanes veliki igrac..

Igor

pre 8 godina

Vas sto omalovazavate Bogdana neka je sramota i na cast!

Decko je do nedavno bio povredjen, dva meseca loptu nije ni uputio ka kosu. Njegovo najjace oruzje --- prodor i sut za tri poena su bili neprimetni elementi usled povrede ledja i veoma neugodno bolen rotacije misica. Znamo ga iz Fenerbahcea kako je igrao, a posebno vi (pretpostavljam) iz Zvezde posle finalne serije.
Sale ga je poveo u nadi da ce se oporaviti jer kojeg to sutera mi imamo? Bas smo deficitarni. Nazalost, ispostavilo se da Bogdan nije mogao.

Tako da, ako vec omalovazavate momka, dajte budite objektivni ili prigovorite Saletu sto ga je uopste vodio. Sa ovim problemom vise nije mogao.

Mene su vise iznenadili zdravi, spremni i igraci u formi. Sta bi sa Bjelicom, Raduljicom, Ercegom i Teodosicem u polufinalu? Ne mozes od tek oporavljenog igraca ocekivati da zasipa 25 poena i da bude lider tima.

PS. Parker je sa Spancima sutirao 3-17! Hej, Parker jedan! I niko mu nije rekao ruznu rec. Spanulis je uprskao poslednja tri napada sa Spancima --- i dalje je grcki Bog! Spanci ispadose prosle godine kao domacini, Francuzi ove godine --- svi ih i dalje vole. Nema sta, ide se dalje. Samo mi nasim momcima stavljamo glave na panj. Ljudska beda isijava iz vas.

Dusan

pre 8 godina

Jako mi je zao zbog ruznih komentara o Bogdanu.Zvezdas sam,ali iskreno,Bogdan je moj omiljeni reprezentativac.Ne znam sta se to desilo ovom decku,da li ga je povreda omela ali evidentno je da nema vise onaj suter,nema vise one sigurnosti.Moje misljenje da veliki udeo u tome ima prosla sezona kos Zeljka O. u Feneru.Bogdan je rodjeni napadac,strelac,a imao sam osecaj da je citave sezone u Feneru bio sputan jer je uvek bio druga ili treca napadacka opcija(svaka cast Gaudloku,odlican je),ali je Zeljko morao da mu da vecu slobodu i minutazu jer on to zasluzuje.Pa koliko je puta bio sam na trojci u Feneru,i ne sme da sutne,doda nekom...Kod Saleta ima vecu slobodu,ali nema vise tog suta,a znamo svi kako vredno trenira.Bogdane,puna podrska,sigurno ce biti bolje,doci ce sve na svoje.

Djape knez

pre 8 godina

Nije kriv Bogdan, kriv je onaj ko mu je dozvolio da zavrsava poslednji napad,a imamo igrace koji su stariji po stazu a i koji su resavali utakmice u kljucnim momentima kako u reprezentaciji tako i u timovima gde igraju. Bice od Bogdana igrac ali prerano je poleteo. Teo je posle utakmice otisao odmah u svlacionicu razocaran delom zbog poraza a delom sto on nije resio taj poslednji napad kao najiskusniji igrac .

Nenad

pre 8 godina

Pa da li je moguće da u "zemlji košarke" navijači toliko nemaju pojma s ovim sportom? Danas je Bogdanović uz Markovića bio najbolji igrač, što samo pokazuje da je jak mentalno. Većina vas bi izgubila potenciju nakon onakvog promašaja, a on je danas igrao srčano. Za ove koji tvrde da je najgori igrač imam samo savet da pogledaju statistiku tj odnos postignutih i primljenih poena kad je neki igrač u igri. Videćete da je Bogdanović u vrhu, sa nekih +20. I ne gledajte samo u loptu koja kruži po terenu nego i ostale stvari u igri, Možda ćete shvatiti zašto je Bogdanović među jačim igračima, daleko od najslabijeg. Žao mi je što Teodosić na vreme nije shvatio da mora da radi na snazi. Tvrda odbrana ga potupno eliminiše i baca u očaj. Sad je kasno, 28. godina prođe, a nijedne osvojene titule za njega (ni klupske ni reprezentativne). Šteta. Naši igrači moraju da shvate da u modernoj košarci bez fizikalija nemaju šta da traže u vrhu. Na talent, spretnost i veštinu može...ali do 4-8 mesta plafon. Za medalju su potrebne i fizikalije i mentalna snaga.

realno

pre 8 godina

Tebe cu pamtiti kao igraca koji se spaleo o vazduh trceci prema kosu kao besni pas bez ikakvog rezona, a Saleta kao mastora koji je pogadjao trojke za pobedu kada je bilo najpotrebnije.

Nikolaj

pre 8 godina

Nije se ovo ocekivalo, svaka cast Bogdanovicu ali nije on igrac za resavanje utakmica. videlo se to u svakoj utakmici, mora jos dosta da vezba...

poredjenje

pre 8 godina

Hvalili ste se da je vas cilj zlato, ali realno Litvanija, Spanija i Francuska su bolji od vas.
(Josko Martinoski,Tetovo, )

Izgleda da je doslo vreme da nam komsije kazu sta su mislili o nama svih ovih dana, ali nisu mogli da kazu zbog nasih odlicnih igara.
Sto se tice Francuske, mislim da su objektivno bolji, mada (bio sam u Lilu) su igrali mnogo ostro, a nasi nisu smeli tako jer nisu domacini. Sto se tice Litvanije, dobili su nas na loptu u nasoj najgoroj utakmici u poslednje dve godine - ne mogu da dokazem, ali sam ubedjen da bismo ih u seriji od pet utakmica dobili 4:1. Dakle, ova litvanska ekipa je, po mom misljenju losija od nase. Italijani su egal sa nama, iako smo ih dobili. Da sumiram: Spanci i Francuzi bolji od nas, Italijani egal, Grci, Hrvati i Litvanci za nijansu losiji. O Amerima ne treba misliti, razlika izmedju njih i Evrope nikad veca, od kada ja pratim kosarku. To je moje misljenje.
A sto se tice poredjenja sa Makedonijom, to zaista ne stoji... prvo, mi smo prosle godine bili drugi na svetu... a realno smo i 2010. bili drugi na svetu, jer ona kradja u polufinalu (nakon sto smo izbacili svetske prvake Spance) tri sekunde je nesto nevidjeno i nece se ponoviti na svetskim prvenstvima - dakle, mi smo zasluzeni finalisti i tog prvenstva. I jos jedna bitna razlika: najbolji igrac Makedonije je Bob Meklejb, koji je naturalizovan, i pri tome je evropski zanat upravo ispekao kod Duleta u Partizanu. Srpski tim nema naturalizovanih igraca

Sejn

pre 8 godina

@mikii - Sine, kakve ti probleme imas u zivotu?! Prosle godine kad je zatrpavao francuze i grke sa 9 metara, tad je sve bilo ok??? Lako je pljuvati iz dnevne sobe dok ti mama sprema rucak coveka koji je proveo 3 meseca u treningu, sa bolnim ledjima da bi igrao za Srbiju za dzabe.....

Luka

pre 8 godina

Bogdan je celo takmicenje odigrao ispod ocekivanja.U svim utakmicama u kojima smo pruzili kvalitetnu igru njegov doprinos je bio minoran.Mislim da je njegovo samopouzdanje da resava utakmicu u tim okolnostima bez ikakvog osnova.Bilo je igraca drugih koji su se pokazali kao vodje i koji su trebali da protiv litvanije resavaju.

monarhista

pre 8 godina

Secate li se moje prve teme o ovom prvenstvu,ja za grobare imam ugradjene radare koji me NIKAD al nikad nisu izdali,jos pre prvenstva ej u toku borbe za titulu sale kritikuje Kalinu a i ne pominje pecarosa,onda krece sastav tima,prosto je NEVEROVATNO da otpada Mitrovic,da LAV Lazic nije bio ni u razmatranju,jedva je docekao da otpadne Bobi a Dangubu je minutazom naterao da otpadne u pripremama IAKO je nas najatletskiji igrac,stavka na kojoj je selektor insistirao,a vodi rovitog i potpuno neuigranog pa i psihicki nespremnog Milosavljevica ciji je ucinak bio statisticka greska.Kad je vec vodio svog Kuzmica poveo je i Milutinova samo sto ce ovaj igrati za vecnog rivala a ne za Pao a kad ga je vec poveo sto ga ne pusti i da igra na utakmicama koje smo dobijali prakticno u prvoj cetvrtini???
Sad Kalina,svaku je u grupi pocinjao,svaku otvarao za DESETKU mislim da je dve utakmice imao 100% ucinak za trojke!A onda kad je doslo prangijanje s trojkama nije ga pustio ni minut prakticno:-(
Da ne pricam da ga je u utakmici protiv Ceske izbacio POTPUNO iz ritma,namerno il iz neznanja nebitno je!
Glavna greska tek dolazi protiv Litvanije,imamo dva zaostatka i 12,9 sec a vrli trener gleda kako se treci ili cak cetvrti izbor zalece i ostalo znate,
Da ne napominjem da je i laik video da cemo "glavu izgubiti" budemo li srljali s trojkama,nista prekor,nista dranje kao na Kalinu,zasto?Pa zato ako ne das trojke moras reci sta cemo onda a on to NIJE ZNAO!!
Ostavka je logican sled dogadjaja!

iskreno

pre 8 godina

meni se cini da Bogdan nije rascistio koja mu je uloga u reprezentaciji. u partizanu je bio glavni igrac a ujedno i najbolji, posle je presao u fener gde je bilo(u tom trenutku) barem 5 boljih sutera od njega i na kraju je doslo ovaj turnir gde nije 100% siguran sta treba da radi. Gagi i Simon na primer znaju, cista odbrana i to je to. Bogdan ne zna. bice bolje na sledecem prvenstvu sigurno, pozdrav

Sinisa

pre 8 godina

Ne moze moderna kosarka da se igra sa 4 igraca u odbrani dok se Teodosic setka i pusta igraca da sutira. Zato nikad ista nece osvojiti ni sa CSKA-a ni sa reprezentacijom. Setka se po terenu, siske mu stalno upadaju u oci i evo opet plej Francuske kojeg je on cuvao zavrsava utakmicu sa 20 poena.

true

pre 8 godina

@...kakvo ogorcenje navijaca, strasno! a samo jedna trojka protiv Litvanaca je mogla da promeni sve...
(AlchemyDreamer, 20. septembar 2015 17:35)

Ne,nije mogla ta trojka nista da promeni.Tu trojku treba zasluziti,a celu utakmicu smo gubili.Zasluziti prijatelju.

vitez koja

pre 8 godina

Molim vas da se uzdrzite komentara o ovom momku. Kao covek koji voli svoju zemlju mogu da kazem da je momak dao sve od sebe uz povredu ledja! Nas najbolji igrac je imao sut 9/55 za tri (izvinjavam se na poredjenju, ali nekima se mora dokazati statisticki). Bravo Bogdane bez obzira na sve! FORMA JE PROLAZNA, KLASA JE VECNA!

jackie

pre 8 godina

Onima što ga ne vole zbog pripadnosti jednom klubu, moram reći sledeće: Bogdan je naš najkompletniji i najpolivalentniji igrač uz Bjelicu. Može da igra na pozicijama 1-3 i pri tome igra odličnu odbranu. I žao mi vas je što ćete ga gledati još dugo kao nosioca igre u reprezentaciji. Što se tiče njegovog učinka, očekivao sam svakako više, i ako gledamo % za 3, a pogotovo nisam očekivao toliku rezervisanost kad su prodori u pitanju. Od prve utakmice mi se nije dopala njegova uloga pomagača, gde je delio minute sa Nedovićem i Kalinićem. Njegova lošija forma (koja je opet bila iznad proseka ekipe) je ili rezultat povrede leđa ili uloge koja mu je dodeljena. To je funkcionisalo dok su Bjelica i Teodosić bili dobri, posle toga smo tražili još nekog raspoloženog igrača, ali ga u kontinuitetu nije bilo. Nije mi baš najjasnija naša početna petorka, gde samo 2 igrača mogu lako da iskreiraju neku situaciju, kao i raspodela minuta. Bez obzira na sve, čestitke ekipi.

luka

pre 8 godina

Druze moj nije isto kad ti Muta Nikolic pravi blok u sutu za tri poena i igraci francuske ili litvanije,promasili ste na turniru 30 cistih suteva bez ikakvog bloka,to je vec za analizu,nedostatak samopouzdanja,treninga ili znanja???

Djebuena :)

pre 8 godina

Alo bre ljudi,pa o cemu pricamo?? Bogdan je bio povredjen,tek sto se oporavio,odmah je igrao..Najbolji je nas igrac!On je jedini imao m*** da uzme loptu u tom trenutku,tako da tisina...

El lobo

pre 8 godina

Mozda ti nije islo, al muda imas do zemlje i zbog toga cu te uvek ceniti. Prosle godine si briljirao i odigrao znacajnu ulogu na putu reprezentacije do sveskog srebra i za to ti hvala. Puno srece u klubu i da te u narednim godinama gledamo u sve boljoj formi.

Sinkegrof

pre 8 godina

Sramotni su komentari kojima pljujete ovog decka...prosle svetsko prvenstvo je bio pravi heroj ali mi smo narod koji brzo zaboravlja uspehe a neuspehe dugo pamti...momci su dali sve od sebe...slab dan protiv Litvanije i ne treba sad nikome skidati glavu...polufinale je odlican rezultat...bravoo i glavu gore!

sovuljaga

pre 8 godina

Spasic,realno reci ko je na sampionatu pokazao puno toga?Teo koji ima 10% sut za tri i 30% sut za dva a u poslednje dve utakmice manje od 3 asistencije?Raduljica koji igra samo protiv ekipa koje nemaju centra?Kalina koji je po indeksu u minus beskonacno,Bjelica koga nema od osmine finala i koji daje autokoseve i dira stalno mrezicu i kos a nema ga nigde u tri najvaznije utakmice?svi su bili generalno losi,dobro su odradili posao samo epizodisti poput Simona i Milosavljevica.

Exit

pre 8 godina

Najbolji si Bogdane! Vreme je na tvojoj strani i svima koji te podržavaju, a naročito onima koji te ne vole, pokazaćeš svoju vrednost! Samo napred!

Srki

pre 8 godina

Auuu, pa jel moguce da ima ljudi koji ostavljaju ovakve komentare? Sta se to desava? Pa momci su carevi i svaka im cast na uradjenom! Lepo bi bilo da su se borili za zlato ili bronzu, ali i ovako nema sta da im se zameri. Jednostavno, Litvanci su imali vise srece, a Francuzi su danas bili bolji. Mnogo su hteli i zeleli, dosta energije potrosili u prvom krugu i nisu izdrzali do kraja. Bile je jako lepo gledati ih do polufinala i to je super. Cetvrti smo u Evropi, nosioci u kvalifikacijama za Rio i imamo velike sanse da se kvalifikujemo. Ovog puta je Bobi mnogo falio jel bi onda imali dva, tri resenja vise u napadu, sto bi nam neizmerno znacilo. Kuzmic nije opravdao ocekivanja, Bogdanovic je vukao povredu, sut nas nije hteo u ovoj drugoj hali, tako da je sve to uticalo na ishod poslednja 2 meca. Bravo momci, svaka cast! Podignute glave pa da vas gledamo u Riu!

Miladin

pre 8 godina

Nema veze idemo dalje.Bice jos pred tobom vaznih utakmica u reprezentaciji.ne treba da odmah pljujemo momke i Saleta.Prosle godine na svetskom sale je bio bog a Bogdan kad je davao one trojke pevali smo mu pesme.Niti je on zaboravio da daje koseve a ni Sale da vodi tim.Glavu gore sampioni idemo dalje.

roby

pre 8 godina

Ostaje gorak ukus, jer su sjajno igrali u Berlinu. Kako su presli u Francusku, svaku sledecu utakmicu su igrali losije od prethodne, steta :(

oki

pre 8 godina

mnogo mi je žao Bogdana, uopšte nije zasluzio ovakav tretman navijača prema njemu, mnogo dobar momak, zrtvovao je mozda i karijeru igrajući sa povredom a tek mu je 20 i nesto godina i on ovakva pljuvanja da dozivi... samo napred lafino, igraces jos mnogo godina za Srbiju a ovi sto te sad pljuju ce se kunuti u tebe za koju godinu...

Samo covek

pre 8 godina

Koliko samo zvezdasa ovde, ne mogu verovati, i uvek je tako kad igra reprezentacija. Decko vam je nabio komplekse to je jasno 30 poena po mecu u finalu nije malo, ali budite malo patriote posto se time uvek dicite pa kad se igra za Srbiju podržite sve igrace jednako. Kalina je zvezdas razbio nas u finalu, a opet ga volim kao da mi je rod rodjeni, Mitrovica takodje, Bobija jedva cekam da se prikljuci, cemu ta mrznja nije mi jasno? Skoci mi pritisak kad vidim da se komentarise na osnovu klubova gde su igrali, a ima i partizanovaca i zvezdasa koji to rade. Bogdan je nas glavni igrac u buducnosti, pomirite se sa tim i pruzite podrsku reprezentaciji, lakse sa kompleksima.

kale

pre 8 godina

Momci,hvala vam na svemu.Celo leto ste žrtvovali zbog reprezentacije,a neki ovde vas pljuju.Bice bolje,biće medalja,nadam se da ćete nas obradovati već sledeće godine.

Spasic

pre 8 godina

@sovuljaga

Zahvaljujuci tim igracima koje si pomenuo mi smo stigli do prilike da se borimo za medalju. Svako je iskocio u odredjenom trenutku sem Bogdana.

@ostali koji pozivaju na licimerstvo - da, kosarka je ko svaki sport - surov. Ili si pobednik ili gubitnik i to je sasvim ok. Ne morate da skacete na svaku kritiku, volimo ih i mi "pljuvaci" na kom god mestu zavrsili. Nemamo izbora.

oberin martel

pre 8 godina

Realno, ubedljivo najlošiji naš igrač na celpm EP(mada ni Teo, Bjelica,Kalinić nisu blistali). Ali ne treba njega kriviti već onoga ko mu je dao toliku slobodu i igri uporno pokušavajući da ga predstavi kao velikog igrača. Dodatni hendikep je neigranje tandema Ilija & Milija.

CVETKO prvi

pre 8 godina

Nema ljutnje , nema zlobe , nema kritike , nema tuge i jada ... Nisu izgubili nezasluženo , jednostavno : timovi Litvanije i Francuske su bili bolji od našeg tima !!! Prvo , nisu se uplašili naših već su ih "nosili u zubima" , šetali se kroz naš reket , išli na ulaz , bili agresivniji i... malo pametniji od našeg tima ! Ako neko igra agresivno-prilagodi mu se i igraj i ti agresivno i kvarno : udaraj , pravi faulove , grebi , api i ujedaj... Tako su nas Litvanci pobedili. Naši nisu mogli da udju u protivnički reket ,
po 5-6 minuta , nego šutirali "trojke" i promašivali ! A kada udju u reket ... to je bilo sve na "o ruk" , natenane , polako i popili "banane" ! Da su ispoštovali ono što je Moka rekao Hrvatima i da su imali malo više BALLS - sigurno bi bili "ZLATNI" . Niti su Litvanci bolji a niti Francuzi od naših ali ... jedno "ALI" devojci sreću kvari ! Olimpijada je naša i srebro - SIGURNO a za zlato mora da "bijete Amerikanci" ! Živi bili !

sovuljaga

pre 8 godina

Mikii,pa nije Kalinic dao izjavu...ili mislis da je 2 izgubljene po mecu,30% iz igre i isto toliko sa bacanja bolje od Bogdanovih 9 poena,4 skoka,4 asistencije po mecu i odlicna odbrana.

vojo

pre 8 godina

Ovog bogdanovica treba proterati iz reprezentacije i nije mi jasno zasto ga ovoliko forsiraju! Kako on u nasoj reprezentaciji treba da bude prva ili druga opcija u napadu ili mec viner, tolika sloboda u potrosnji lopti... momak kao bek nikad nije umeo da napravi prodor ka kosu, u asistenicama ispod proseka, u skokovima prosecan u odbrani prosecan, jedino imao dobar sut ali sada je van forme. Ta prica o bolovima u ledjima je smesna i sluzi svrsi opravdanja njegove lose statistike!
Imamo mi mnogo vece potencijale na bekovskim pozicijama!

Сталоженост

pre 8 godina

Играч без одговорности према саиграчима, играо за сопствену статистику. То му је дозволио Ђорђевић. Погледајте број шутева за три поена и проценат успешности и све ће и лаицима бити јасно.

Memfis

pre 8 godina

@vitez koja Decko ja sam rekao da se Kobi nikada nije zalio "Jao neispavan sam". Nauci da citas. Isto tako nikad od poraza ne pravi pobedu. Drugo, srcanosti nije bilo sta god vi ovde lupetali. Dozvolili su sebi da u mecu za medalju imaju suterski trening za 3. Ovo je mozda i rekord po broju ispaljenih trojki u borbi za medalju. Kakva je to utakmica u kojoj Markovic opali 6 trojki? Podsecamto je Stefan Markovic, ne Stefan Kari. Vi ih i dalje dizite u nebesa i kad treba i kad ne treba, meni nije problem da kazem kad nesto ne valja, kao ni da pohvalim kad valja.

Dragi

pre 8 godina

Selektor je rekao kada je preuzeo reprezentaciju na TVu da mu je cilj da pobedi Spaniju! Cilj je ispunjen ! E sad...ko sta..kako gde...zasto....to ja ne razumem :)

hudbje

pre 8 godina

Sve ce doci na svoje, Bogi, samo napred. Igrali ste kao zmajevi najveci deo turnira i ucinili ste sve nas spremnijim da poverujemo da su dobre stvari u zivotu na dohvat ruke. Vi ste ponos Srbije i hvala vam na svemu -- osecanje ponosa koje sam imao gledajuci vas u Berlinu niko nikada nece moci da mi uzme. A tuga iz Francuske ce proci.

max

pre 8 godina

Bjelica i Teodosic nisu u kosarci koja se igra danas, jos postali kompletni igraci, ostali su polu igraci, ljudi ovo je veliki uspeh,neverovatan,i jako je glupo da ih pljujete.

Bogdane glavu gore

pre 8 godina

Pljuvaci neka malo ohlade, Bogdan je danas jedini i izvlačio ovu utakmcu, iskupio se za juče ako je t uopšte bilo potrebno, a mislim da nije. Grizao je i vidjelo je da želi da da sve od sebe da pogura ekipu, ali nije išlo. Znali smo da protiv Francuza neće biti lako, ipak ima tu sporednih faktora koji su uticali i koje smo sami vidjeli nema potrebe komentarisati. Treba biti ponosan na ove momke, sad dobro da se odmore, i idemo u borbu za Rio.

Miodrag

pre 8 godina

Bjelica je toliko spor igrac ogranicenih sposobnosti,neznam zaista sta on moze dati u nba,bogdanovic jedino dobro sutira za tri poena ali cesto ga nece sut u zadnje vreme,jedini pravi maestro je Teodosic realno

krle

pre 8 godina

Bogdanovic je vukao povredu ledja na pripremama pred evropsko. Celo takmicenje cekamo ga da proradi, a onda u najvaznijoj tekmi poklanja kljucnu loptu protivniku.
(Spasic, 20. septembar 2015 17:06)

Probaj da nadjes usporeni snimak tog Bogdanovog utrcavanja i fokusiraj se na koleno protivnika. Tacno se vidi udarac u Bogdanovu nogu.. Ne pokusavam da ga opravdam, jednostavno, vidi se udarac po nozi i zato je decko klecnuo. Sve u svemu, nismo bili bolji od Litvanaca i ne mozemo na taj napad da se vadimo jer smo mnogo prilika imali tokom meca..

danix

pre 8 godina

Dakle,sta je uzrok ovim porazima?Stvar je sasvim jasna,nasa reprezentacija je imala mnogo tesku grupu sto je razultiralo stalnom igrom 7-8 igraca dok su njih 4-5 igrala malo ili nikako i zato je nakon 5 takvih utakmica doslo do velikog opterecenja glavnih igraca,Finsku i Cesku smo dobili na snagu i vec se vidjelo da sa snagom pada i koncentracija pri sutu i da se sve vise promasuje.Teo je premoren,Bjelica jos vise,Raduljica,Markovic i Bogdanovic isto.Kad smo vidjeli Tea da sutira 2-8 i 0-6 za tri poena?Nikad.
Dosao je mec sa Litvanijom koja je slabija od nas u svim elementima igre osim fizicki i to je odlucilo.Pad koncentracije i katastrofalan sut,falile su nam dvije-tri trojke,ali ih nije bilo,iako su se svi isprobali.
Erceg je odigrao samo jednu utakmicu kako treba,Kuzmic,Milutinov i Milosavljevic nijednu,Simonovic,epizodni igrac i sada vidite ko je iznio sav teret ovog turnira.Teo i Bjelica su od Finske poceli stavljati led na koljena i ja sam vidio da igre vise nece biti.
Obzirom na sve ove okolnosti cetvrto mjesto nije neuspjeh,
Mnogi zamjeraju Saletu kako je vodio ekipu,medjutim,Sale nije kriv,nije mogao uticati na pomenute okolnosti.Ova ekipa ce se osvjeziti Bobijem,Jokicem,Keseljom i nekim mladjim i opet cemo biti u samom vrhu.
Srecno momci,glavu gore,bice jos prilika.

Mikrosmederevac

pre 8 godina

Ako su se već orijentisali na trojke trebalo je ubaciti milosavljevića na minut dva, mislim da bi on uspeo da ubode nešto kako je nekad sipaotrojke a možda bi trgnuo i ostale igrače...

PSL

pre 8 godina

Ako me nešto nervira onda su to komentari ko je iz Zvezde a ko iz Partizana. Oladite malo više sa tim. Ovo su isti oni koji su osvojili srebro na svetskom prvenstvu i mi ih kovali u zvezde. Idemo dalje u borbu za olimpijsku vizu. Podrška i selektrou i svim igračima. I pogledajte malo kritičari ko sve nije prošao grupu koje sve ispao u četvrtfinalu i nema šansu ni za kvalifikacije za OI. Toliko.

basket fan

pre 8 godina

Srbi prvaci grupne faze.
A onaj drvoseča zaboravio sekiru, traži ju već dva meča vidi se totalno izgubljen, čisto smo igrali bez centra.

cccc

pre 8 godina

budite cetvrti u bilo cemu na svetu pa ih onda pljujte!!! odigrali su slabije dve kljucne utakmice i to je to. ko vam daje za pravo da bilo sta komentarisete? Vi ste kao bolji od tih momaka pa imate puno pravo? budite malo realni!

Realan samo

pre 8 godina

Koliko likova uzima sebi za pravo da komentariše i pljuje. Kad provedete leto na pripremama a ne na odmoru, onda imate pravo prigovoriti nekome. Posebno ne igračima, oni su najmanje krivi. Kriv je trener koji je polagao nadu i taktiku u igrača koji je realno povređen, i nije mogao više pružiti i pored velike želje. Umesto Bogdana trebao je spremiti Gagija ili Kalinu, za koga niko ne zna zbog čega nije više igrao....

Tale

pre 8 godina

Da smo bili deseti grobari bi pisalj hvalospeve i opravdanja l njemu i Sasi. Znam i zasto...grobarima je ovo bila jedina potencijalna radost ove godine...mi cekamo elitno takmicenje i da pokupimo sve trofeje opet.

Petar

pre 8 godina

Citajuci bezbroj komentara... i pametnih i glupih, i objektivnih i ostrascenih, i euforicnih posle pobede i (od istih tih piskarala) deprimirajucih posle poraza. Pitam se koliko sve to utice na nase kosarkase i na koji nacin. I tu postoje razliciti mentalni sklopovi od jednog do drugog naroda ( a ubedjen sam da svi po malo citaju). Misljenja sam da ne treba biti ekstreman ni po pitanju hvaljenja ni kudjenja... bar dok traje prvenstvo.
Sad kad je gotovo...
Moje je misljenje da smo mogli bolje mi BISMO. al imamo razloga da budemo zadovoljni. ekipa je mlada i vidi se da zele. imamo mladog trenera kom trebaju utakmice (sada ce ih imati). ne moze sve preko noci. stekao se takav utisak jer smo u transu uzeli srebro prosle godine. pa sad se niko ne zadovoljava 4. mestom.
Dobro je i bice i bolje.

Vz

pre 8 godina

Играч без одговорности према саиграчима, играо за сопствену статистику. То му је дозволио Ђорђевић. Погледајте број шутева за три поена и проценат успешности и све ће и лаицима бити јасно.
(Сталоженост, 20. septembar 2015 19:42)
Ako ces vec tako da gledas, sta je onda Teodosic? Ja ni za jednog ni za drugog ne mislim da su igrali za sebe i statistiku. Imaju stabilne, jake ugovore i nemaju tu potrebu. Na sve to, decko je imao sve kolone ispisane na vecini utakmica. Za beka ozbiljan broj asisencija, pristojan broj skokova, iznudjenih faulova itd. Sut mu nije isao i kraj. Stvarno mi je muka ljudi koji im zameraju na ovome. Niko nije zeleo medalju i rio vise od njih, ma sta mi mislili o tome. Mogli su da bleje na plazi, uzvaju u provodu ili sta god. Ali ne, oni su isli na pripreme, pa igrali pripremne utakmice, pa isli na prvenstvo, dok smo mi ostali samo sedeli uz tv i gledali sta oni rade. Da nismo mozda vise od njih uradili da bi bili tu gde su oni sada? Dokle vise smatrati sve osim titule neuspehom?! Imao sam srecu da sam doziveo zlatne trenutku jugoslavije, a isto tako i najgore trenutke scg i srb u kosarci. Zao mi je sto momci nisu uspeli vise od ovoga, ali im od srca cestitam i zahvaljujem se na svemu sto su probali i uradili da bi bili tu gde jesu. I njima i saletu i celom strucnom stabu!

vitez koja

pre 8 godina

@ Memfis

Taj isti cupavi je i podigao ekipu, ali samo u pogresno vreme, u grupnoj fazi! Sto se tice srcanosti, najostrije te osudjujem jer je u odbrani bilo itekakvog bacakanja za loptom sa zeljom i sa samopouzdanjem i rizikovane su povrede. Trece, ako ti mislis da kad Kobi izgubi sedmu utakmicu u polufinalu plejofa NBA moze mirno da spava, onda mi preostaje samo da ti kazem da si neuracunljiv covek.

Atreides

pre 8 godina

Pa ta Litvanija realno fizickivrlo jaka i brza ekipa daleko bzra od nase + dopusteno im je da igraju grubo nasi se pogubili za sta je kriv trener i eto poraza. A sto se Bogdana tice on jesta zaista bio najslabiji nas igran na EP

Rade Futog

pre 8 godina

Bogdane bio si u pravu, bolje Dzenkins da igra umesto tebe.
(Monégasque, 20. septembar 2015 17:57)
Ili mozda Branko Lazic, specijalista za odbranu, kome si dao 123 poena u 4 meca. Ej, 123 poena, ruzno zvuci.

Josko Martinoski,Tetovo

pre 8 godina

Utesite se drvenom medaljom! Kao i mi pre cetiri godine. Ali, ako je Makedonija tada zasluzila medalju, jer je bila bolja od Rusije, vi je realno niste. Hvalili ste se da je vas cilj zlato, ali realno Litvanija, Spanija i Francuska su bolji od vas. Najavljivali ste revans amerima, ali izgleda da Rio necete ni videti!
Pozdrav od dozdlivoto Tetovo!

nex

pre 8 godina

@monarhista
U mnogome se slazem s tobom. A prvenstveno u delu kad treba "dreknuti" na njih kad zaglavunjaju. A imalo je za to bezbroj razloga. Naveo si najbitnije. Duda je znao da se lepo izvice,vise puta. Pa i da polomi tabli ili stolicu ako treba. Ne,Sale kulerski i pedagoski. Ma daj. Oni su klinci i ponekad mora tako.

Milan

pre 8 godina

Kad pogledam ove komentare, jasno mi je da mi definitivno ne zaslužujemo ove momke. Od kuće ih pljujete i omalovažavate jer nisu pobedili kako bi vas zadovoljili (koji ćete na prvu im okrenuti leđa), i tako na kratko skrenuli pažnju sa toga koliko ste sami bezvredni. Stvarno me je sramota i za sve vas.

Sima

pre 8 godina

Ako si povređen, a izađeš na teren, više nisi povređen.Zapamtite to svi koji se bavite sportom.Ili pošeno reci ne mogu ili ćuti.

David

pre 8 godina

(Neko, 20. septembar 2015 17:11)

Bogdanović je takođe FMPova škola...

Poznat li vam je ovaj momak sa brojem 13 :)
https://youtu.be/7GOY_NY2OrM?t=20

Raduljica takođe... Kao u ostalom i većina ovih igrača...

sava

pre 8 godina

hejteri,mozete samo da pametujete,kuckajuci prsticima po tastaturi....posvetite Vi Vas zivot kosarci ili bilo kojem drugom sportu,pa onda pametujte....decko je odigrao najbolje sto je mogao u trenutku,a sigurno mu nije na umu bilo da pruzi najgore utakmice zivota....tako da tisina! samo reci hvale za nase kosarkase!!!!!! podrska na na max!!!!

Memfis

pre 8 godina

Nije problem sto ste izgubili nego sto niste dali sve od sebe i borili se za medalju! Nisi spavo, koga bre zabole sto nisi spavo?! Idol ti je Kobi, da li si od njega cuo nekad tako idiotsku izjavu? Niko da se prodere, da razdrma ekipu, da kaze IDEMO BRE! Jel zna cupavi sta znaci biti kapiten? Svi se vucete i sutirate trojke, a sto se preciznosti tice ja sam za vas Rej Alen. Djordjevic ne zna da zove time-out i izbaci ocajnog Teodosica, Erceg brani Gobera... Igrali ste ko da je borba za 15. mesto i nemas na sta da budes ponosan. Objavite vise komentar

Spasic

pre 8 godina

Bogdanovic je vukao povredu ledja na pripremama pred evropsko. Celo takmicenje cekamo ga da proradi, a onda u najvaznijoj tekmi poklanja kljucnu loptu protivniku. Sad se postavlja pitanje da li je Djordjevic trebalo da povede spremnijeg igraca ili da li je Bogdan toliko veliki talenat da ga vredi cekati...u svakom slucaju na ovom takmicenju je pokazao malo toga.

Dzoni

pre 8 godina

Ti da si igrac, ti bi izasao i izvinio se svima i naciji i saigracima, jer smo trpeli tvoje izivljavanje ceo turnir sa trojkama 20%, uzmi lepo snimke gledaj za pocetak kosarku..onda trcanje i driblimg, ti znas zasto, a onda eksplozivnost pa tek na kraju sut.. Iskreno ovo je za tvoje dobro ako mislis da postanes veliki igrac..

@lex@

pre 8 godina

Драги моји цигани,
не нападајте дечака. Био је бољи од већине. Данас је једини, уз Марковића, покажао жељу и вољу да се нешто направи, а борили су се за медаљу.
Највећу одговорност дели троугао Тео - Бјелица - Радуља. Ко ишта зна о кошарци, зна да је игра наше репрезентације требало да почива на овој тројици. Ја их не кривим, осим једног од њих... Погодите кога.

Josko Martinoski,Tetovo

pre 8 godina

Utesite se drvenom medaljom! Kao i mi pre cetiri godine. Ali, ako je Makedonija tada zasluzila medalju, jer je bila bolja od Rusije, vi je realno niste. Hvalili ste se da je vas cilj zlato, ali realno Litvanija, Spanija i Francuska su bolji od vas. Najavljivali ste revans amerima, ali izgleda da Rio necete ni videti!
Pozdrav od dozdlivoto Tetovo!

realno

pre 8 godina

Tebe cu pamtiti kao igraca koji se spaleo o vazduh trceci prema kosu kao besni pas bez ikakvog rezona, a Saleta kao mastora koji je pogadjao trojke za pobedu kada je bilo najpotrebnije.

Djebuena :)

pre 8 godina

Alo bre ljudi,pa o cemu pricamo?? Bogdan je bio povredjen,tek sto se oporavio,odmah je igrao..Najbolji je nas igrac!On je jedini imao m*** da uzme loptu u tom trenutku,tako da tisina...

monarhista

pre 8 godina

Secate li se moje prve teme o ovom prvenstvu,ja za grobare imam ugradjene radare koji me NIKAD al nikad nisu izdali,jos pre prvenstva ej u toku borbe za titulu sale kritikuje Kalinu a i ne pominje pecarosa,onda krece sastav tima,prosto je NEVEROVATNO da otpada Mitrovic,da LAV Lazic nije bio ni u razmatranju,jedva je docekao da otpadne Bobi a Dangubu je minutazom naterao da otpadne u pripremama IAKO je nas najatletskiji igrac,stavka na kojoj je selektor insistirao,a vodi rovitog i potpuno neuigranog pa i psihicki nespremnog Milosavljevica ciji je ucinak bio statisticka greska.Kad je vec vodio svog Kuzmica poveo je i Milutinova samo sto ce ovaj igrati za vecnog rivala a ne za Pao a kad ga je vec poveo sto ga ne pusti i da igra na utakmicama koje smo dobijali prakticno u prvoj cetvrtini???
Sad Kalina,svaku je u grupi pocinjao,svaku otvarao za DESETKU mislim da je dve utakmice imao 100% ucinak za trojke!A onda kad je doslo prangijanje s trojkama nije ga pustio ni minut prakticno:-(
Da ne pricam da ga je u utakmici protiv Ceske izbacio POTPUNO iz ritma,namerno il iz neznanja nebitno je!
Glavna greska tek dolazi protiv Litvanije,imamo dva zaostatka i 12,9 sec a vrli trener gleda kako se treci ili cak cetvrti izbor zalece i ostalo znate,
Da ne napominjem da je i laik video da cemo "glavu izgubiti" budemo li srljali s trojkama,nista prekor,nista dranje kao na Kalinu,zasto?Pa zato ako ne das trojke moras reci sta cemo onda a on to NIJE ZNAO!!
Ostavka je logican sled dogadjaja!

Tale

pre 8 godina

Da smo bili deseti grobari bi pisalj hvalospeve i opravdanja l njemu i Sasi. Znam i zasto...grobarima je ovo bila jedina potencijalna radost ove godine...mi cekamo elitno takmicenje i da pokupimo sve trofeje opet.

vojo

pre 8 godina

Ovog bogdanovica treba proterati iz reprezentacije i nije mi jasno zasto ga ovoliko forsiraju! Kako on u nasoj reprezentaciji treba da bude prva ili druga opcija u napadu ili mec viner, tolika sloboda u potrosnji lopti... momak kao bek nikad nije umeo da napravi prodor ka kosu, u asistenicama ispod proseka, u skokovima prosecan u odbrani prosecan, jedino imao dobar sut ali sada je van forme. Ta prica o bolovima u ledjima je smesna i sluzi svrsi opravdanja njegove lose statistike!
Imamo mi mnogo vece potencijale na bekovskim pozicijama!

Miodrag

pre 8 godina

Bjelica je toliko spor igrac ogranicenih sposobnosti,neznam zaista sta on moze dati u nba,bogdanovic jedino dobro sutira za tri poena ali cesto ga nece sut u zadnje vreme,jedini pravi maestro je Teodosic realno

jackie

pre 8 godina

Onima što ga ne vole zbog pripadnosti jednom klubu, moram reći sledeće: Bogdan je naš najkompletniji i najpolivalentniji igrač uz Bjelicu. Može da igra na pozicijama 1-3 i pri tome igra odličnu odbranu. I žao mi vas je što ćete ga gledati još dugo kao nosioca igre u reprezentaciji. Što se tiče njegovog učinka, očekivao sam svakako više, i ako gledamo % za 3, a pogotovo nisam očekivao toliku rezervisanost kad su prodori u pitanju. Od prve utakmice mi se nije dopala njegova uloga pomagača, gde je delio minute sa Nedovićem i Kalinićem. Njegova lošija forma (koja je opet bila iznad proseka ekipe) je ili rezultat povrede leđa ili uloge koja mu je dodeljena. To je funkcionisalo dok su Bjelica i Teodosić bili dobri, posle toga smo tražili još nekog raspoloženog igrača, ali ga u kontinuitetu nije bilo. Nije mi baš najjasnija naša početna petorka, gde samo 2 igrača mogu lako da iskreiraju neku situaciju, kao i raspodela minuta. Bez obzira na sve, čestitke ekipi.

Djape knez

pre 8 godina

Nije kriv Bogdan, kriv je onaj ko mu je dozvolio da zavrsava poslednji napad,a imamo igrace koji su stariji po stazu a i koji su resavali utakmice u kljucnim momentima kako u reprezentaciji tako i u timovima gde igraju. Bice od Bogdana igrac ali prerano je poleteo. Teo je posle utakmice otisao odmah u svlacionicu razocaran delom zbog poraza a delom sto on nije resio taj poslednji napad kao najiskusniji igrac .

Nenad

pre 8 godina

Pa da li je moguće da u "zemlji košarke" navijači toliko nemaju pojma s ovim sportom? Danas je Bogdanović uz Markovića bio najbolji igrač, što samo pokazuje da je jak mentalno. Većina vas bi izgubila potenciju nakon onakvog promašaja, a on je danas igrao srčano. Za ove koji tvrde da je najgori igrač imam samo savet da pogledaju statistiku tj odnos postignutih i primljenih poena kad je neki igrač u igri. Videćete da je Bogdanović u vrhu, sa nekih +20. I ne gledajte samo u loptu koja kruži po terenu nego i ostale stvari u igri, Možda ćete shvatiti zašto je Bogdanović među jačim igračima, daleko od najslabijeg. Žao mi je što Teodosić na vreme nije shvatio da mora da radi na snazi. Tvrda odbrana ga potupno eliminiše i baca u očaj. Sad je kasno, 28. godina prođe, a nijedne osvojene titule za njega (ni klupske ni reprezentativne). Šteta. Naši igrači moraju da shvate da u modernoj košarci bez fizikalija nemaju šta da traže u vrhu. Na talent, spretnost i veštinu može...ali do 4-8 mesta plafon. Za medalju su potrebne i fizikalije i mentalna snaga.

Exit

pre 8 godina

Najbolji si Bogdane! Vreme je na tvojoj strani i svima koji te podržavaju, a naročito onima koji te ne vole, pokazaćeš svoju vrednost! Samo napred!

Bogdane glavu gore

pre 8 godina

Pljuvaci neka malo ohlade, Bogdan je danas jedini i izvlačio ovu utakmcu, iskupio se za juče ako je t uopšte bilo potrebno, a mislim da nije. Grizao je i vidjelo je da želi da da sve od sebe da pogura ekipu, ali nije išlo. Znali smo da protiv Francuza neće biti lako, ipak ima tu sporednih faktora koji su uticali i koje smo sami vidjeli nema potrebe komentarisati. Treba biti ponosan na ove momke, sad dobro da se odmore, i idemo u borbu za Rio.

basket fan

pre 8 godina

Srbi prvaci grupne faze.
A onaj drvoseča zaboravio sekiru, traži ju već dva meča vidi se totalno izgubljen, čisto smo igrali bez centra.

zvezdan

pre 8 godina

Najgori igrac prvi daje izjavu. Neki stvarno nemaju obraza
(Mikii, 20. septembar 2015 16:51)

Sta se ti brines, tvoji igraju veceras sa Litvanijom.

oberin martel

pre 8 godina

Realno, ubedljivo najlošiji naš igrač na celpm EP(mada ni Teo, Bjelica,Kalinić nisu blistali). Ali ne treba njega kriviti već onoga ko mu je dao toliku slobodu i igri uporno pokušavajući da ga predstavi kao velikog igrača. Dodatni hendikep je neigranje tandema Ilija & Milija.

Samo covek

pre 8 godina

Koliko samo zvezdasa ovde, ne mogu verovati, i uvek je tako kad igra reprezentacija. Decko vam je nabio komplekse to je jasno 30 poena po mecu u finalu nije malo, ali budite malo patriote posto se time uvek dicite pa kad se igra za Srbiju podržite sve igrace jednako. Kalina je zvezdas razbio nas u finalu, a opet ga volim kao da mi je rod rodjeni, Mitrovica takodje, Bobija jedva cekam da se prikljuci, cemu ta mrznja nije mi jasno? Skoci mi pritisak kad vidim da se komentarise na osnovu klubova gde su igrali, a ima i partizanovaca i zvezdasa koji to rade. Bogdan je nas glavni igrac u buducnosti, pomirite se sa tim i pruzite podrsku reprezentaciji, lakse sa kompleksima.

Boris

pre 8 godina

ti si decko jako lose odigrao celo prvenstvo, kao i jos par igraca.. bjelica se nije video od kad je dosao u francusku. Da ne pricamo o sutu i za 2 i za 3.

bice bolje, jedva cekam sledece prvenstvo, srecno momci

Igor

pre 8 godina

Vas sto omalovazavate Bogdana neka je sramota i na cast!

Decko je do nedavno bio povredjen, dva meseca loptu nije ni uputio ka kosu. Njegovo najjace oruzje --- prodor i sut za tri poena su bili neprimetni elementi usled povrede ledja i veoma neugodno bolen rotacije misica. Znamo ga iz Fenerbahcea kako je igrao, a posebno vi (pretpostavljam) iz Zvezde posle finalne serije.
Sale ga je poveo u nadi da ce se oporaviti jer kojeg to sutera mi imamo? Bas smo deficitarni. Nazalost, ispostavilo se da Bogdan nije mogao.

Tako da, ako vec omalovazavate momka, dajte budite objektivni ili prigovorite Saletu sto ga je uopste vodio. Sa ovim problemom vise nije mogao.

Mene su vise iznenadili zdravi, spremni i igraci u formi. Sta bi sa Bjelicom, Raduljicom, Ercegom i Teodosicem u polufinalu? Ne mozes od tek oporavljenog igraca ocekivati da zasipa 25 poena i da bude lider tima.

PS. Parker je sa Spancima sutirao 3-17! Hej, Parker jedan! I niko mu nije rekao ruznu rec. Spanulis je uprskao poslednja tri napada sa Spancima --- i dalje je grcki Bog! Spanci ispadose prosle godine kao domacini, Francuzi ove godine --- svi ih i dalje vole. Nema sta, ide se dalje. Samo mi nasim momcima stavljamo glave na panj. Ljudska beda isijava iz vas.

nnj

pre 8 godina

Koliko su nam "navijači" licemerni, pa to nije normalno!!! Samo se pitam šta bi bilo da je Bogdan pogodio onaj poslednji šut. Pretpostavljam da bi svi onda bili u fazonu:"Bogi kralj! Majstor, doktor, profesor..." itd. Tačno je, nije odigrao na svom nivou, ali to ne znači da treba potpuno odustati od njega, dići ruke samo zato što nije uspeo da pruži maksimum. Razumite ga, bio je povređen i on je i sam želeo da igra najbolje što može, ali jednostavno nije išlo. To ne znači da ga automatski treba izbaciti iz repke, pobogu! Kad vidim one komentare kako ne vredi više čekati Bogdana da proradi padne mi mrak na oči. Čist idiotizam! Pljujete ih tu kao da ste poludeli, a pre nedelju dana ste ih dizali u nebesa. Sram vas bilo! Iznervirali ste se što su izgubili? I, šta sad? NIKOME NIJE TEŽE NEGO NJIMA. Da li možete da zamislite kako su se oni osećali posle svega? Ne, ne možete. Zato što ne znate kako je ispustiti ogromnu šansu, kako je igrati za celu naciju i znati da ako zabrljaš nema nazad i da će sopstveni narod da te kudi! Zato tišina! Ja sam i dalje svim srcem uz Saleta i momke i znam da su im mogućnosti velike i da mogu do OI. Jedva čekam da počnu kvalifikacije da vam svima zapuše usta kad odu u Rio. Nekako ih još više volim nego dok su pobeđivali jer znam koliko im je teško i koliko im fali podrška. Samo hrabro, momci, glavu gore, ne posustajte. Biće dana za megdana!

sovuljaga

pre 8 godina

Mikii,pa nije Kalinic dao izjavu...ili mislis da je 2 izgubljene po mecu,30% iz igre i isto toliko sa bacanja bolje od Bogdanovih 9 poena,4 skoka,4 asistencije po mecu i odlicna odbrana.

Nikolaj

pre 8 godina

Nije se ovo ocekivalo, svaka cast Bogdanovicu ali nije on igrac za resavanje utakmica. videlo se to u svakoj utakmici, mora jos dosta da vezba...

vitez koja

pre 8 godina

Molim vas da se uzdrzite komentara o ovom momku. Kao covek koji voli svoju zemlju mogu da kazem da je momak dao sve od sebe uz povredu ledja! Nas najbolji igrac je imao sut 9/55 za tri (izvinjavam se na poredjenju, ali nekima se mora dokazati statisticki). Bravo Bogdane bez obzira na sve! FORMA JE PROLAZNA, KLASA JE VECNA!

Atreides

pre 8 godina

Pa ta Litvanija realno fizickivrlo jaka i brza ekipa daleko bzra od nase + dopusteno im je da igraju grubo nasi se pogubili za sta je kriv trener i eto poraza. A sto se Bogdana tice on jesta zaista bio najslabiji nas igran na EP

oki

pre 8 godina

mnogo mi je žao Bogdana, uopšte nije zasluzio ovakav tretman navijača prema njemu, mnogo dobar momak, zrtvovao je mozda i karijeru igrajući sa povredom a tek mu je 20 i nesto godina i on ovakva pljuvanja da dozivi... samo napred lafino, igraces jos mnogo godina za Srbiju a ovi sto te sad pljuju ce se kunuti u tebe za koju godinu...

Bne84

pre 8 godina

Bez blacenja sada kada ih je jedna lopta delila od finala i onda bi sada svi pisali hvalospeve, grupa nam je bila mnogo teska i tu su se iskidali, posle se smanjila rotacija, pa neiskustvo i pritisak, tu ulogu preuzimaju samo najspremniji, a mi smo tu spremnost istrosili u grupi. Tea su tukli, sudije pustale agresivnost a to njemu ne odgovara, nemaju respekt prema njemu, mnogo je faktora, treba im cestitati, i kuditi ali ne omalovazavati. Bitne su kvalifikacije nadamo se Riju, samo jako!

El lobo

pre 8 godina

Mozda ti nije islo, al muda imas do zemlje i zbog toga cu te uvek ceniti. Prosle godine si briljirao i odigrao znacajnu ulogu na putu reprezentacije do sveskog srebra i za to ti hvala. Puno srece u klubu i da te u narednim godinama gledamo u sve boljoj formi.

Sinisa

pre 8 godina

Ne moze moderna kosarka da se igra sa 4 igraca u odbrani dok se Teodosic setka i pusta igraca da sutira. Zato nikad ista nece osvojiti ni sa CSKA-a ni sa reprezentacijom. Setka se po terenu, siske mu stalno upadaju u oci i evo opet plej Francuske kojeg je on cuvao zavrsava utakmicu sa 20 poena.

Realan samo

pre 8 godina

Koliko likova uzima sebi za pravo da komentariše i pljuje. Kad provedete leto na pripremama a ne na odmoru, onda imate pravo prigovoriti nekome. Posebno ne igračima, oni su najmanje krivi. Kriv je trener koji je polagao nadu i taktiku u igrača koji je realno povređen, i nije mogao više pružiti i pored velike želje. Umesto Bogdana trebao je spremiti Gagija ili Kalinu, za koga niko ne zna zbog čega nije više igrao....

Luka

pre 8 godina

Bogdan je celo takmicenje odigrao ispod ocekivanja.U svim utakmicama u kojima smo pruzili kvalitetnu igru njegov doprinos je bio minoran.Mislim da je njegovo samopouzdanje da resava utakmicu u tim okolnostima bez ikakvog osnova.Bilo je igraca drugih koji su se pokazali kao vodje i koji su trebali da protiv litvanije resavaju.

Сталоженост

pre 8 godina

Играч без одговорности према саиграчима, играо за сопствену статистику. То му је дозволио Ђорђевић. Погледајте број шутева за три поена и проценат успешности и све ће и лаицима бити јасно.

Sejn

pre 8 godina

@mikii - Sine, kakve ti probleme imas u zivotu?! Prosle godine kad je zatrpavao francuze i grke sa 9 metara, tad je sve bilo ok??? Lako je pljuvati iz dnevne sobe dok ti mama sprema rucak coveka koji je proveo 3 meseca u treningu, sa bolnim ledjima da bi igrao za Srbiju za dzabe.....

Sinkegrof

pre 8 godina

Sramotni su komentari kojima pljujete ovog decka...prosle svetsko prvenstvo je bio pravi heroj ali mi smo narod koji brzo zaboravlja uspehe a neuspehe dugo pamti...momci su dali sve od sebe...slab dan protiv Litvanije i ne treba sad nikome skidati glavu...polufinale je odlican rezultat...bravoo i glavu gore!

true

pre 8 godina

@...kakvo ogorcenje navijaca, strasno! a samo jedna trojka protiv Litvanaca je mogla da promeni sve...
(AlchemyDreamer, 20. septembar 2015 17:35)

Ne,nije mogla ta trojka nista da promeni.Tu trojku treba zasluziti,a celu utakmicu smo gubili.Zasluziti prijatelju.

max

pre 8 godina

Bjelica i Teodosic nisu u kosarci koja se igra danas, jos postali kompletni igraci, ostali su polu igraci, ljudi ovo je veliki uspeh,neverovatan,i jako je glupo da ih pljujete.

Srki

pre 8 godina

Auuu, pa jel moguce da ima ljudi koji ostavljaju ovakve komentare? Sta se to desava? Pa momci su carevi i svaka im cast na uradjenom! Lepo bi bilo da su se borili za zlato ili bronzu, ali i ovako nema sta da im se zameri. Jednostavno, Litvanci su imali vise srece, a Francuzi su danas bili bolji. Mnogo su hteli i zeleli, dosta energije potrosili u prvom krugu i nisu izdrzali do kraja. Bile je jako lepo gledati ih do polufinala i to je super. Cetvrti smo u Evropi, nosioci u kvalifikacijama za Rio i imamo velike sanse da se kvalifikujemo. Ovog puta je Bobi mnogo falio jel bi onda imali dva, tri resenja vise u napadu, sto bi nam neizmerno znacilo. Kuzmic nije opravdao ocekivanja, Bogdanovic je vukao povredu, sut nas nije hteo u ovoj drugoj hali, tako da je sve to uticalo na ishod poslednja 2 meca. Bravo momci, svaka cast! Podignute glave pa da vas gledamo u Riu!

Sasa jokic

pre 8 godina

Bogdane, svaka cast za atmosferu, ali vezbajte sut momci, ovo sto smo videli je katastrofa. Toliko suteva tokom celog prvenstva promasiti, ja to do sada nisam imao prilike da vidim. Strasno, ali strasno.

vitez koja

pre 8 godina

@ Memfis

Taj isti cupavi je i podigao ekipu, ali samo u pogresno vreme, u grupnoj fazi! Sto se tice srcanosti, najostrije te osudjujem jer je u odbrani bilo itekakvog bacakanja za loptom sa zeljom i sa samopouzdanjem i rizikovane su povrede. Trece, ako ti mislis da kad Kobi izgubi sedmu utakmicu u polufinalu plejofa NBA moze mirno da spava, onda mi preostaje samo da ti kazem da si neuracunljiv covek.

danix

pre 8 godina

Dakle,sta je uzrok ovim porazima?Stvar je sasvim jasna,nasa reprezentacija je imala mnogo tesku grupu sto je razultiralo stalnom igrom 7-8 igraca dok su njih 4-5 igrala malo ili nikako i zato je nakon 5 takvih utakmica doslo do velikog opterecenja glavnih igraca,Finsku i Cesku smo dobili na snagu i vec se vidjelo da sa snagom pada i koncentracija pri sutu i da se sve vise promasuje.Teo je premoren,Bjelica jos vise,Raduljica,Markovic i Bogdanovic isto.Kad smo vidjeli Tea da sutira 2-8 i 0-6 za tri poena?Nikad.
Dosao je mec sa Litvanijom koja je slabija od nas u svim elementima igre osim fizicki i to je odlucilo.Pad koncentracije i katastrofalan sut,falile su nam dvije-tri trojke,ali ih nije bilo,iako su se svi isprobali.
Erceg je odigrao samo jednu utakmicu kako treba,Kuzmic,Milutinov i Milosavljevic nijednu,Simonovic,epizodni igrac i sada vidite ko je iznio sav teret ovog turnira.Teo i Bjelica su od Finske poceli stavljati led na koljena i ja sam vidio da igre vise nece biti.
Obzirom na sve ove okolnosti cetvrto mjesto nije neuspjeh,
Mnogi zamjeraju Saletu kako je vodio ekipu,medjutim,Sale nije kriv,nije mogao uticati na pomenute okolnosti.Ova ekipa ce se osvjeziti Bobijem,Jokicem,Keseljom i nekim mladjim i opet cemo biti u samom vrhu.
Srecno momci,glavu gore,bice jos prilika.

sremac

pre 8 godina

Utesite se drvenom medaljom! Kao i mi pre cetiri godine. Ali, ako je Makedonija tada zasluzila medalju, jer je bila bolja od Rusije, vi je realno niste. Hvalili ste se da je vas cilj zlato, ali realno Litvanija, Spanija i Francuska su bolji od vas. Najavljivali ste revans amerima, ali izgleda da Rio necete ni videti!
Pozdrav od dozdlivoto Tetovo!
(Josko Martinoski,Tetovo, 20. septembar 2015 18:01)

E pa bjrmovac vidis, dok ste vi slavili vase istorijsko 4. mesto, mi smo na tom istom doziveli debakl, jer smo mi PETOSTRUKI prvaci sveta. Isto tolko su i ameri.. Mi cemo da se vratimo na stare staze, a vi cete sanjati vas vekovni uspeh.

Dusan

pre 8 godina

Jako mi je zao zbog ruznih komentara o Bogdanu.Zvezdas sam,ali iskreno,Bogdan je moj omiljeni reprezentativac.Ne znam sta se to desilo ovom decku,da li ga je povreda omela ali evidentno je da nema vise onaj suter,nema vise one sigurnosti.Moje misljenje da veliki udeo u tome ima prosla sezona kos Zeljka O. u Feneru.Bogdan je rodjeni napadac,strelac,a imao sam osecaj da je citave sezone u Feneru bio sputan jer je uvek bio druga ili treca napadacka opcija(svaka cast Gaudloku,odlican je),ali je Zeljko morao da mu da vecu slobodu i minutazu jer on to zasluzuje.Pa koliko je puta bio sam na trojci u Feneru,i ne sme da sutne,doda nekom...Kod Saleta ima vecu slobodu,ali nema vise tog suta,a znamo svi kako vredno trenira.Bogdane,puna podrska,sigurno ce biti bolje,doci ce sve na svoje.

kale

pre 8 godina

Momci,hvala vam na svemu.Celo leto ste žrtvovali zbog reprezentacije,a neki ovde vas pljuju.Bice bolje,biće medalja,nadam se da ćete nas obradovati već sledeće godine.

hudbje

pre 8 godina

Sve ce doci na svoje, Bogi, samo napred. Igrali ste kao zmajevi najveci deo turnira i ucinili ste sve nas spremnijim da poverujemo da su dobre stvari u zivotu na dohvat ruke. Vi ste ponos Srbije i hvala vam na svemu -- osecanje ponosa koje sam imao gledajuci vas u Berlinu niko nikada nece moci da mi uzme. A tuga iz Francuske ce proci.

sovuljaga

pre 8 godina

Spasic,realno reci ko je na sampionatu pokazao puno toga?Teo koji ima 10% sut za tri i 30% sut za dva a u poslednje dve utakmice manje od 3 asistencije?Raduljica koji igra samo protiv ekipa koje nemaju centra?Kalina koji je po indeksu u minus beskonacno,Bjelica koga nema od osmine finala i koji daje autokoseve i dira stalno mrezicu i kos a nema ga nigde u tri najvaznije utakmice?svi su bili generalno losi,dobro su odradili posao samo epizodisti poput Simona i Milosavljevica.

Dragi

pre 8 godina

Selektor je rekao kada je preuzeo reprezentaciju na TVu da mu je cilj da pobedi Spaniju! Cilj je ispunjen ! E sad...ko sta..kako gde...zasto....to ja ne razumem :)

cccc

pre 8 godina

budite cetvrti u bilo cemu na svetu pa ih onda pljujte!!! odigrali su slabije dve kljucne utakmice i to je to. ko vam daje za pravo da bilo sta komentarisete? Vi ste kao bolji od tih momaka pa imate puno pravo? budite malo realni!

iskreno

pre 8 godina

meni se cini da Bogdan nije rascistio koja mu je uloga u reprezentaciji. u partizanu je bio glavni igrac a ujedno i najbolji, posle je presao u fener gde je bilo(u tom trenutku) barem 5 boljih sutera od njega i na kraju je doslo ovaj turnir gde nije 100% siguran sta treba da radi. Gagi i Simon na primer znaju, cista odbrana i to je to. Bogdan ne zna. bice bolje na sledecem prvenstvu sigurno, pozdrav

Rade Futog

pre 8 godina

Bogdane bio si u pravu, bolje Dzenkins da igra umesto tebe.
(Monégasque, 20. septembar 2015 17:57)
Ili mozda Branko Lazic, specijalista za odbranu, kome si dao 123 poena u 4 meca. Ej, 123 poena, ruzno zvuci.

Spasic

pre 8 godina

@sovuljaga

Zahvaljujuci tim igracima koje si pomenuo mi smo stigli do prilike da se borimo za medalju. Svako je iskocio u odredjenom trenutku sem Bogdana.

@ostali koji pozivaju na licimerstvo - da, kosarka je ko svaki sport - surov. Ili si pobednik ili gubitnik i to je sasvim ok. Ne morate da skacete na svaku kritiku, volimo ih i mi "pljuvaci" na kom god mestu zavrsili. Nemamo izbora.

poredjenje

pre 8 godina

Hvalili ste se da je vas cilj zlato, ali realno Litvanija, Spanija i Francuska su bolji od vas.
(Josko Martinoski,Tetovo, )

Izgleda da je doslo vreme da nam komsije kazu sta su mislili o nama svih ovih dana, ali nisu mogli da kazu zbog nasih odlicnih igara.
Sto se tice Francuske, mislim da su objektivno bolji, mada (bio sam u Lilu) su igrali mnogo ostro, a nasi nisu smeli tako jer nisu domacini. Sto se tice Litvanije, dobili su nas na loptu u nasoj najgoroj utakmici u poslednje dve godine - ne mogu da dokazem, ali sam ubedjen da bismo ih u seriji od pet utakmica dobili 4:1. Dakle, ova litvanska ekipa je, po mom misljenju losija od nase. Italijani su egal sa nama, iako smo ih dobili. Da sumiram: Spanci i Francuzi bolji od nas, Italijani egal, Grci, Hrvati i Litvanci za nijansu losiji. O Amerima ne treba misliti, razlika izmedju njih i Evrope nikad veca, od kada ja pratim kosarku. To je moje misljenje.
A sto se tice poredjenja sa Makedonijom, to zaista ne stoji... prvo, mi smo prosle godine bili drugi na svetu... a realno smo i 2010. bili drugi na svetu, jer ona kradja u polufinalu (nakon sto smo izbacili svetske prvake Spance) tri sekunde je nesto nevidjeno i nece se ponoviti na svetskim prvenstvima - dakle, mi smo zasluzeni finalisti i tog prvenstva. I jos jedna bitna razlika: najbolji igrac Makedonije je Bob Meklejb, koji je naturalizovan, i pri tome je evropski zanat upravo ispekao kod Duleta u Partizanu. Srpski tim nema naturalizovanih igraca

paxman

pre 8 godina

Momcima svaka čast na turniru i održavanju kulta reprezentacije i košarke. Ali ako i sad pričamo o Litvaniji, onda imamo ozbiljan problem.

Miladin

pre 8 godina

Nema veze idemo dalje.Bice jos pred tobom vaznih utakmica u reprezentaciji.ne treba da odmah pljujemo momke i Saleta.Prosle godine na svetskom sale je bio bog a Bogdan kad je davao one trojke pevali smo mu pesme.Niti je on zaboravio da daje koseve a ni Sale da vodi tim.Glavu gore sampioni idemo dalje.

David

pre 8 godina

(Neko, 20. septembar 2015 17:11)

Bogdanović je takođe FMPova škola...

Poznat li vam je ovaj momak sa brojem 13 :)
https://youtu.be/7GOY_NY2OrM?t=20

Raduljica takođe... Kao u ostalom i većina ovih igrača...

CVETKO prvi

pre 8 godina

Nema ljutnje , nema zlobe , nema kritike , nema tuge i jada ... Nisu izgubili nezasluženo , jednostavno : timovi Litvanije i Francuske su bili bolji od našeg tima !!! Prvo , nisu se uplašili naših već su ih "nosili u zubima" , šetali se kroz naš reket , išli na ulaz , bili agresivniji i... malo pametniji od našeg tima ! Ako neko igra agresivno-prilagodi mu se i igraj i ti agresivno i kvarno : udaraj , pravi faulove , grebi , api i ujedaj... Tako su nas Litvanci pobedili. Naši nisu mogli da udju u protivnički reket ,
po 5-6 minuta , nego šutirali "trojke" i promašivali ! A kada udju u reket ... to je bilo sve na "o ruk" , natenane , polako i popili "banane" ! Da su ispoštovali ono što je Moka rekao Hrvatima i da su imali malo više BALLS - sigurno bi bili "ZLATNI" . Niti su Litvanci bolji a niti Francuzi od naših ali ... jedno "ALI" devojci sreću kvari ! Olimpijada je naša i srebro - SIGURNO a za zlato mora da "bijete Amerikanci" ! Živi bili !

krle

pre 8 godina

Bogdanovic je vukao povredu ledja na pripremama pred evropsko. Celo takmicenje cekamo ga da proradi, a onda u najvaznijoj tekmi poklanja kljucnu loptu protivniku.
(Spasic, 20. septembar 2015 17:06)

Probaj da nadjes usporeni snimak tog Bogdanovog utrcavanja i fokusiraj se na koleno protivnika. Tacno se vidi udarac u Bogdanovu nogu.. Ne pokusavam da ga opravdam, jednostavno, vidi se udarac po nozi i zato je decko klecnuo. Sve u svemu, nismo bili bolji od Litvanaca i ne mozemo na taj napad da se vadimo jer smo mnogo prilika imali tokom meca..

Petar

pre 8 godina

Citajuci bezbroj komentara... i pametnih i glupih, i objektivnih i ostrascenih, i euforicnih posle pobede i (od istih tih piskarala) deprimirajucih posle poraza. Pitam se koliko sve to utice na nase kosarkase i na koji nacin. I tu postoje razliciti mentalni sklopovi od jednog do drugog naroda ( a ubedjen sam da svi po malo citaju). Misljenja sam da ne treba biti ekstreman ni po pitanju hvaljenja ni kudjenja... bar dok traje prvenstvo.
Sad kad je gotovo...
Moje je misljenje da smo mogli bolje mi BISMO. al imamo razloga da budemo zadovoljni. ekipa je mlada i vidi se da zele. imamo mladog trenera kom trebaju utakmice (sada ce ih imati). ne moze sve preko noci. stekao se takav utisak jer smo u transu uzeli srebro prosle godine. pa sad se niko ne zadovoljava 4. mestom.
Dobro je i bice i bolje.

roby

pre 8 godina

Ostaje gorak ukus, jer su sjajno igrali u Berlinu. Kako su presli u Francusku, svaku sledecu utakmicu su igrali losije od prethodne, steta :(

luka

pre 8 godina

Druze moj nije isto kad ti Muta Nikolic pravi blok u sutu za tri poena i igraci francuske ili litvanije,promasili ste na turniru 30 cistih suteva bez ikakvog bloka,to je vec za analizu,nedostatak samopouzdanja,treninga ili znanja???

Memfis

pre 8 godina

@vitez koja Decko ja sam rekao da se Kobi nikada nije zalio "Jao neispavan sam". Nauci da citas. Isto tako nikad od poraza ne pravi pobedu. Drugo, srcanosti nije bilo sta god vi ovde lupetali. Dozvolili su sebi da u mecu za medalju imaju suterski trening za 3. Ovo je mozda i rekord po broju ispaljenih trojki u borbi za medalju. Kakva je to utakmica u kojoj Markovic opali 6 trojki? Podsecamto je Stefan Markovic, ne Stefan Kari. Vi ih i dalje dizite u nebesa i kad treba i kad ne treba, meni nije problem da kazem kad nesto ne valja, kao ni da pohvalim kad valja.

Milan

pre 8 godina

Kad pogledam ove komentare, jasno mi je da mi definitivno ne zaslužujemo ove momke. Od kuće ih pljujete i omalovažavate jer nisu pobedili kako bi vas zadovoljili (koji ćete na prvu im okrenuti leđa), i tako na kratko skrenuli pažnju sa toga koliko ste sami bezvredni. Stvarno me je sramota i za sve vas.

Vz

pre 8 godina

Играч без одговорности према саиграчима, играо за сопствену статистику. То му је дозволио Ђорђевић. Погледајте број шутева за три поена и проценат успешности и све ће и лаицима бити јасно.
(Сталоженост, 20. septembar 2015 19:42)
Ako ces vec tako da gledas, sta je onda Teodosic? Ja ni za jednog ni za drugog ne mislim da su igrali za sebe i statistiku. Imaju stabilne, jake ugovore i nemaju tu potrebu. Na sve to, decko je imao sve kolone ispisane na vecini utakmica. Za beka ozbiljan broj asisencija, pristojan broj skokova, iznudjenih faulova itd. Sut mu nije isao i kraj. Stvarno mi je muka ljudi koji im zameraju na ovome. Niko nije zeleo medalju i rio vise od njih, ma sta mi mislili o tome. Mogli su da bleje na plazi, uzvaju u provodu ili sta god. Ali ne, oni su isli na pripreme, pa igrali pripremne utakmice, pa isli na prvenstvo, dok smo mi ostali samo sedeli uz tv i gledali sta oni rade. Da nismo mozda vise od njih uradili da bi bili tu gde su oni sada? Dokle vise smatrati sve osim titule neuspehom?! Imao sam srecu da sam doziveo zlatne trenutku jugoslavije, a isto tako i najgore trenutke scg i srb u kosarci. Zao mi je sto momci nisu uspeli vise od ovoga, ali im od srca cestitam i zahvaljujem se na svemu sto su probali i uradili da bi bili tu gde jesu. I njima i saletu i celom strucnom stabu!

PSL

pre 8 godina

Ako me nešto nervira onda su to komentari ko je iz Zvezde a ko iz Partizana. Oladite malo više sa tim. Ovo su isti oni koji su osvojili srebro na svetskom prvenstvu i mi ih kovali u zvezde. Idemo dalje u borbu za olimpijsku vizu. Podrška i selektrou i svim igračima. I pogledajte malo kritičari ko sve nije prošao grupu koje sve ispao u četvrtfinalu i nema šansu ni za kvalifikacije za OI. Toliko.

Mikrosmederevac

pre 8 godina

Ako su se već orijentisali na trojke trebalo je ubaciti milosavljevića na minut dva, mislim da bi on uspeo da ubode nešto kako je nekad sipaotrojke a možda bi trgnuo i ostale igrače...

Sima

pre 8 godina

Ako si povređen, a izađeš na teren, više nisi povređen.Zapamtite to svi koji se bavite sportom.Ili pošeno reci ne mogu ili ćuti.

nex

pre 8 godina

@monarhista
U mnogome se slazem s tobom. A prvenstveno u delu kad treba "dreknuti" na njih kad zaglavunjaju. A imalo je za to bezbroj razloga. Naveo si najbitnije. Duda je znao da se lepo izvice,vise puta. Pa i da polomi tabli ili stolicu ako treba. Ne,Sale kulerski i pedagoski. Ma daj. Oni su klinci i ponekad mora tako.

sava

pre 8 godina

hejteri,mozete samo da pametujete,kuckajuci prsticima po tastaturi....posvetite Vi Vas zivot kosarci ili bilo kojem drugom sportu,pa onda pametujte....decko je odigrao najbolje sto je mogao u trenutku,a sigurno mu nije na umu bilo da pruzi najgore utakmice zivota....tako da tisina! samo reci hvale za nase kosarkase!!!!!! podrska na na max!!!!