Bojan
pre 9 godina
Umor zbog 2-3 meča više? Nema šanse.
Sreda, 18.06.2014.
21:51
Da ne čekamo ozbiljne analize španskih medija, a biće ih, nema sumnje, u najkraćim crtama - lako je uočiti uzrok debakla dosadašnjeg šampiona sveta i Evrope.
Izvor: B92
pre 9 godina
Umor zbog 2-3 meča više? Nema šanse.
pre 9 godina
Zato je fudbal zanimljiv danas, ne zivi se od stare slave! Ali je i istina da se danas od njih trazi neuporedivo vise trcanja nego ranije i da stvarno moze doci do zasicenja i drasticnog pada energije! Voljni momenat takodje, svi fudbaleri koji su igrali u zavrsnici lige sampiona su fizicki i emotivno ispraznjeni! Osim onog Brazilca sto igra u Realu, zaboravih mu ime, kida covek, i drzi Brazil u zivotu!
pre 9 godina
Za sve su krivi igraci Penal Madrida. Da nisu igrali Kasiljas, Ramos i Cabi Alonso sve bi drugacije bilo
pre 9 godina
Umor? To nije opravdanje. Spanija ima igrace za 2-3 kvalitetnatima. Dakle moglisu da igraju i oni manje umorni. Dve stvari su kljucne: Prvo, pronadjeno je resenje za sistem igre na posed lopte, a neka inovacije tog sistema nije uradjena. U pocetku taj sistem je donosio rezultate i veliki broj golova i bio je istinski napadacki. Vremenom se doslo do zakljucka da sto vecim posedom lopte protivniku oduzimate vreme da stvori svoje sanse. I tako je tik-taka postala ne napadacka vec odbrambena taktika. Dakle, drzimo loptu u nogama sto duze i cim se da gol tika-taka se igra sve vise u nazad. Od leprsavosti ostade samo dosada i destrukcija... Taj sistem prvo je cacnuo Murinjo, pa drugi. Dakle, postavis cvrste, fizicki jace igrace i nasredini i u odbrani, plus jednog brzog i jednog sidrasa u napadu. Malo bijes, malo kontre ili nesto iz prekida, pa vi drzte loptu u nogama a mi cemo davati golove...
Drugi razlog je nespremnost Del Boskea da unese svezu krv. Nisu to morali da budu mladji igraci. Koliko samo njih iz generacije Cavija i Inijeste nije imalo pravu sansu, a jednako su dobri igraci ali ne igraju tika-taka... Evo na primer Casorla... Pa svaka reprezentacija bi oslanjala igru na njega da ga ima. To ne znaci da je i pre 3-4 godine treblo da igra pre Cavija ili Inijeste. Cisto, pominjem njega da pokazem koliki je potencijal Spanija imala na klupi. Vecina iz prvog tima mozda jeste bila istrosena i umorna ali oni nisu krivi. Kriv je trener sto nije uneo sveze krvi...
pre 9 godina
za kostu sam davno rekao da je precijenjen igrac.Umor,kakva je to glupost od objasnjenja.Pa ne rade u rudniku
pre 9 godina
Ok, moze sad da se gazi po njima koliko hoce, oni imaju eru kakvu nikad nijedan nacionalni tim nije imao, blago onome ko ima takvu generaciju i takav period dominacije koji se zavrsio, ili je na pauzi! Malo ce ih vredjati, trubiti o sramoti, ali kad prodje neko vreme i kad ovo postane istorija, Kasiljas, Ramos, Cavi, Inijesta, Cavi Alonso, Tores, Vilja...i cela ekipa ce biti najveci heroji spanskog fudbala i jedan od, ako ne i najbolji tim sveta ikada! Ne zaboravite da Spanija dominira u mladjim kategorijama, tako da su po meni i dalje supersila!
pre 9 godina
nije istina novinaru. vec takav fudbal jednostavno ne prolazi. procitali su ih svi.
pre 9 godina
Del Boske je imao ljudsku i moralnu odgovornost pozvati ove momke da igraju. iako je sigurno znao i ovo o cemu vi pisete. toliko su osvojili, aktuelni svj. prvaci i da ne brane titulu... poslije ovoga krece opet dominacija Spanaca.
pre 9 godina
Bas iz tih razloga sve sam pare stavio na Nemce!
pre 9 godina
Mislim da je najveća greška bila što nisu promenili nešto bitno-najpre mislim na trenera.del boske je osvojio sve sa njima i dostigao vrh-sa vrha moze samo dole.
pre 9 godina
Ovo k'o Obradovic, sve sam znao ali mislio sam....ti si selektor, izgleda da nisi dobro mislio.
pre 9 godina
Dan zalosti.
pre 9 godina
тешка група са холандијом и чилеом, прочитан стил игре, други су их сконтали, има ту наравно и умора. такође не знам зашто ставља дијега кошту у напад када он није у најбољој форми од пре задњих месец дана. углавном овој екипи се морало дати шанса због предходних година. мислим да касиљаса и ћавија и неке друге нећемо више гледати...почињући са следећом утакмицом против аустралије...углавном не бојим се за шпанију и даље имају фантастичан тим...само треба променити мало стил и довести ове нове играче.
pre 9 godina
podrska velikom Ikeru
pre 9 godina
Odgovor na pitanje iz naslova:Da morali su tako da zavrse jer zaista jesu,i vise nego premoreni.Zapravo su emotivno potpuno istroseni i na klupskom i na reprezentativnom planu,te je shodno tome niska njihovih uspeha ovde morala da se zavrsi.Licno mi nije zao jer su mi definitivno dojadili,a nisam ni iznenadjena njihovim neuspehom jer sam ga u kontekstu prethodno navedenog i ocekivala.Ipak moram da priznam da mi je sada nekako zao,ali sam sigurna da ce se vratiti vec na narednom velikom takmicenju.To naravno ne znaci da ce ga i osvojiti,ali ce sigurno biti u uzoj konkurenciji za osvajanje trofeja,jer su dovoljno velika zemlja sa respektabilnom fudbalskom tradicijom,koja ce posle ovog neuspeha izvuci odgovarajuce pouke i vratiti se na stazu uspeha.Uostalom,gorcina poraza cesto je daleko lekovitija od euforije pobede.
pre 9 godina
pisem ja stalno,al nikako da mi objave kom.skoro sam pisao da se kvalitet fudbala skroz razvodnio.da nema vise tu kvaliteta,da niko ne odskace,da necu pratiti utakmice,sto i ne radim,samo sam odgledao do 75.min BRA-CRO,jer sam igrao tacan rez 4-1(zamalo) za BRA,nalupaste mi minuse.pisao sam kako je to nekad bilo,sve prstalo od fudbala,.uvjek je bilo 5-6 vrlo jakih reprezentacija.sad je ovo smehotres od fudbala.Spanija komedija,Brazil tuga,Argentina nista posebno,Njemacka onako mada su odigrali ok jednu tekmu,Englezi haha tu ne treba trositi rijeci,Holandija nema pobednicki mentalitet,luzeri teski.Francuska nema iskustvo,Italija nikad losija,Portugal smesan,Belgija neiskusna.stoje najgore neko mora biti sampion.ja da se pitam,ne bi dao Boginju nikome.navijam za Urugvaj,al i oni razocarase.nadam se da ce se trgnuti.
(REP.SRPSKA, 19. jun 2014 01:13)
Na kojoj li ti planeti zivis...
pre 9 godina
Svaki komentar je suvisan ovde. Nisu krivi ni igraci ni trener. Ekipa nije izgubila nimalo kvalitet, samo su igraci iscrpljeni. Ako smo gledali sjajnu sezonu Primere i isto takvo finale Lige zahvaljujuci ovim igracima, ne mozemo ocekivati od njih da sad i na Mundijalu igraju sa istom energijom.
Ima i drugih reprezentacija koje ce nas odusevljavati na Mundijalu ;)
I sve pohvale za b92. pruzate gledaocima uvek najnovije vesti na dlanu (Y)
pre 9 godina
pisem ja stalno,al nikako da mi objave kom.skoro sam pisao da se kvalitet fudbala skroz razvodnio.da nema vise tu kvaliteta,da niko ne odskace,da necu pratiti utakmice,sto i ne radim,samo sam odgledao do 75.min BRA-CRO,jer sam igrao tacan rez 4-1(zamalo) za BRA,nalupaste mi minuse.pisao sam kako je to nekad bilo,sve prstalo od fudbala,.uvjek je bilo 5-6 vrlo jakih reprezentacija.sad je ovo smehotres od fudbala.Spanija komedija,Brazil tuga,Argentina nista posebno,Njemacka onako mada su odigrali ok jednu tekmu,Englezi haha tu ne treba trositi rijeci,Holandija nema pobednicki mentalitet,luzeri teski.Francuska nema iskustvo,Italija nikad losija,Portugal smesan,Belgija neiskusna.stoje najgore neko mora biti sampion.ja da se pitam,ne bi dao Boginju nikome.navijam za Urugvaj,al i oni razocarase.nadam se da ce se trgnuti.
pre 9 godina
Svaka cast Spaniji na osvojenim titulama, ali nije to toliko dominantno koliko se cini. Bilo je tu dosta teskih pobeda, minimalnim rezultatom, na penale... Slicno kao i Barselona, koja je pobedjivala i zahvaljujuci sudijskim odlukama.
Nisu ovde problem igraci, Spanija ima fenomenalne igrace. Problem je stil igre. Igraju sporo, jalovo, bezidejno. Danasnji fudbal trazi brze, eksplozivne i tehnicki sjajne igrace. Prototip te igre je proslogodisnji Bajern, kojeg je Gvardiola uspeo da pretvori u jalovi rukometaski tim. Spanija je po meni, najbolje igrala 2008. godine. Cavi,Iniesta i Fabregas pakeri, a egzekutori maestralni tandem Tores-Vilja. Primer modernog fudbala su Nemacka, Holandija i sjajna Italija. Ti timovi ne dave loptu, imaju brzu tranziciju iz odbrane u napad, igraju konkretno i stvaraju dosta sansi, imaju sjajnu skok igru i tehnicki veoma potkovane igrace. Ovo sa opravdanjima je malo smesno, pa ispade da su samo Spanci igrali a drugi odmarali. To nikako nije izgovor, pogotovu za ekipu koja ima toliki fond kvalitetnih fudbalera. Naravno, postoji prezasicenost, ali je ovo ipak razocaravajuce.
pre 9 godina
Svako li danas komentarise, Negativni dje procita da je Ramos presao 30tu ??! Dobar tekst, sustina pogodjena. Ne kapiram samo kako je mogao da igra sa Aspilikuetom i D.Kostom, umjesto njih lagano su trebali igrati Huanfran i Vilja ili bez ijednog od njih a Pedro da bude lazna devetka.Nmg da vjerujem da Karvahal nije medju 23 a Aspilikueta je u prvih 11,to je strasno.Svejedno, ne pamtim takvu dominaciju neke reprezentacije,ovo prvenstvo su u.rali ali imaju najbolje repke u svim mladjim kategorijama tako da ce se vratit.
pre 9 godina
http://s17.postimg.org/z68i3rznz/10492225_306746809492516_3152197591987299770_n.jpg
pre 9 godina
Del Boske je pao na onome na čemu svi na kraju padnu, postao je rob navike i javnog mnjenja. Morali su da igraju Ćavi (ja ne ne mogu da zovem ga Šavi ni u šali) Iniesta, Pedro, Buskec... morao je da igra i Dijego Košta iako je u obe utakmice izgledao kao neki prisilno mobilisani mučenik... Da nije bilo tako javno mnjenje u Španiji bi se u startu obrušilo na njega.
Lako je biti general posle bitke, ali pokazalo se da je trebalo da preseče i rizikuje, da ubaci svežu krv u reprezentaciju, ali Del Boske je uz svo neosporno fudbalsko znanje uvek bio čovek koji je igrao na sigurno, donelo mu je to mnoge uspehe ali ovaj put mu se obilo o glavu...
pre 9 godina
Meni su delovali kao da su se posvadjali a siguran sam i da jesu.
pre 9 godina
Ne slazem se sa tekstom. Naravno da su svih ovih godina najbolji spanskifudbaleri imali teske sezone. Sad i koliko je dobro resiti prvenstvo ranijr moye se videti na prmeru Bayerna ove sezone.
Mislim da su napredovale ostale ekipe i sada npr.najjaca odlika Spanije, a i Barcelone u eri dominacije, je ogroman presing na protivnika i dobra kontrola igre i kretanja. Poceli su i ostali da igraju dobar presing. Danas je to Cile uradio odlicno.
S druge strane, losa ukomponovanost, verovatno opustenost uzrokovana svesnocu snage ekipe, i onda se probude 10 minuta u drugom poluvrmenu, ali ne ide to tek tako , pa padne motivacije, pritisak ogroman...i kola krenu nizbrdo... Videcemo do kraja...prvenstvoobecava u neizvesnosti
pre 9 godina
da, ali većinu igrača pomenutih španskih klubova čine stranci, od kojih mnogi igraju za svoje reprezentacije. tako da bi se pre reklo da su Španci provaljeni i izduvani,ali ne od fizičkog umora. setimo se Italije 2010, francuza 2002... odlazak jedne generacije i jedne filozofije igre... novi fudbal se igra a ovo SP ga promoviše.
pre 9 godina
Po prikazanom su zaslužili i tek kako.
Odbrane bez. Nemaju krštenog štopera u reprezentaciji i to za epilog ima kišu golova u njihovoj mreži. njihova sredina terena iako i dalje jaka nije više tako dominantna kao nekad, a u napadu Košta nije pokazao ništa, od toresa niko ništa nije ni očekivao, tako da se i naslućivalo da će španci i ako prodju dalje to biti neko jajrenje...
pre 9 godina
Nisu ni Roben ni Miler ni Benzema prelezali sezonu, pa evo ih sva trojica sa po 3 pogotka...
pre 9 godina
Jesu i nek su...Ko ih je..
pre 9 godina
Problem Spanije i Barse ove sezone je sto glavni motor tika take Don Xavi vise ne moze da igra na istom nivou. Njega zameniti je tesko, tako da treba reforma i u Barsi i u Spaniji. Jednostavno, kada on ne igra dobro ceo tim ne igra dobro.. Inace Buskets je fenomenalan igrac, trener koji igra fudbal..
pre 9 godina
"da li su spanci morali ovako da zavrse?"....nisu...trebali su da prime od holandije 8, a od cilea bar 4....steta, opet se provukli....a sad lagano doma pa da se okrenu onome sto najbolje znaju....jednoj divnoj grani umjetnosti koja se zove gluma.....
pre 9 godina
Boli me baš uvo da li su Španci morali ovako da završe.
pre 9 godina
Morali su
pre 9 godina
Da.
pre 9 godina
Mozda nisu morali bas ovako da zavrse, ali je njihov pad sa trona bio ocekivan. Iako su svi razlozi navedeni u tekstu realni, ipak su oni vise opravdanje nego razlog. Jedna digresija,da je nama neko rekao nakon OI 2004 i EP 2005 da su nasi kosarkasi umorni i istroseni od osvjanja dva uzastopna svetksa prvenstva i nekoliko evropskih, verovatno bismo ga mrko pogledali i odbrusili nesto. Umesto toga, razlozi su nam bili -losi medjuljudski odnosi, kvazi zvezde, manjak patriotizma, tvrdoglavi selektor itd itd. Ne verujem da ce sad u spanskoj fudbalskoj javnosti biti mnogo drugacije.
A istina je uglavnom negde u sredini. Spanska kaznena ekspedicija dozivela je svoj zenit u periodu 2010-2012 i od tad je u blagom padu. A simbol te ekspedicije je tandem Xavi-Iniesta. Vazni su i ostali clanovi, nekad i kljucni, Pujol,Vilja, Kasiljas itd, ali cela filozofija i sistem ovog tima se vrteo oko poseda od 60-70% za koji su kljucni prva dvojica. Mnogi su trazili nacin da ih onesposobe, pogotovu u Barsi. Murinjo ih je udarao,udarao , pa ih je Alegri nakratko srusio, a na kraju Hajkens dotukao. Simeone je ove godine samo nastavio gde su ranije ovi stali, ali u dva navrata, i time im pokazao da ova filozofija ''Xavi+Iniesta=posed'' puca po savovima. Del Boske je to shvatio izgleda tek posle Holandije, a ni tad ne bi bilo kasno da je imao plan B, ali ocigledno nije.Xavi je vec u poznim igrackim godinama. Spanije ima dosta potencijala, ali ce sistem morati da menja,ili bar da modifikuje tika-taku
pre 9 godina
da li sam ja morao da ubodem iz x u 2 na holandiju i da me obori to sto fqvorit(spanija )ne da gol za gg3+, zbog ovoga da bog da im tri generaxije prodju pre nego sto uzmu titulu
pre 9 godina
Koji umor zbog jedne utakmice vise, kao da su drugi fudbaleri bili svi na klupi cele sezone? Kraj ere jednog fantasticnog tima i, mozda, tiki-take. Cast je ispratiti ovakav tim, ali Del Boske je morao da ima njuha za neke stvari.
pre 9 godina
Daću moje skromno mišljenje o Španiji . Pre svega morao bih naglasiti da Španija i dalje ima najbolji sastav na planeti , pritom ne omalovaživati nijedan drugi tim . Krenuli su u Brazil opušteno - tipa kako ćemo lakoćemo , i mislili su imamo dobar skup pojedinaca i razbićemo ih sve , ali gadno su se prevarili . Nisu igrali kao tim , dalje , pojedinci i dalje misle da su i dalje u Realu i Barsi i prave klanove u reprezentaciji . Del Boske je vrhunski selektor , što je i dokazao na prethodnim šampionatima , ali mislim da je pogrešio u selektiranju igrača kako protiv Lala , tako i protiv Vidala i ekipe . Vidi se umorni Košta , bezidejna cela ekipa , a i polako počinju da bivaju provaljeni sa tika - taka igrom , jednostavno svi su je izvalili i analizirali šta da rade .
Suština mog izlaganja je u tome da to što imaju igrače ekstra klase u ekipi nije dovoljno proći grupu ukoliko ne igraju timski kao prava ekipa , kao prava reprezentacija - što im i dolikuje . Kapa dole , ali drago mi je što su ispali , jer ne igraju fudbal individue nego timovi .
pre 9 godina
dobar i realan komentar. ima nade.
pre 9 godina
Jeste to sve tacno... Ali to je znao i Del Boske... Zasto onda nije igrao Mata - zeljan igre, ili Kazorla vise? Zasto nije branio De Hea? Zasto nisu pozvani Ljorente ili Negredo... Muniain, Susaeta, Herera ili De Markos iz Bilbaa? Cavi, Inijesta i Buskets(!?) nose igru, a Barsa nikad losija, a tika-taka provaljena... Ubacuje Toresa, kojeg nema nigde, Kosta igra poluzdrav... Del Boske je iskljucivi krivac za ovo...
pre 9 godina
Moralo se i to desiti niko ne pobedjuje uvek, ljudi su bukvalno osvojili sve sto se moglo osvojiti tako da bas ih briga!
pre 9 godina
Holandija i Chile su bolje ekipe, inace bi moglo drugacije.
pre 9 godina
pa i pirlo je "mator".
pre 9 godina
Kako se ljudi olako pogube to nije normalno..Da,moze se reci da je jedna era zavrsena sto je i normalno..ali spanija ima nenormalne igrace u svim generacijama,tako da je greska misliti da je ovo njihov kraj imaju itekako dobre igrace koji nisu ni pozvani..alcantara(povredjen) i jese(povredjen),isko,morata mata koji nije igrao fabregas isto deulofeu itd itd..samo im fali novi trener jer je del boske svoje zavrsio i treba dati sansu nekom mladjem.
pre 9 godina
tacno a i nema tika take (sva sreca). ipak, bez tika take spanija je samo jos jedan evropski tim
pre 9 godina
po meni, potonuce je izazvao David Silva promasajem protiv Holandije na 1-0 za Spaniju. Izasao je sam ispred golmana, pokusao da ga lobuje (onako iz zeza, kao nema veze, bice jos sansi) i promasio. Minut iza toga usledilo je izjednacenje i onda potop. Ekipa je pala psiholoski, a napaljeni Cileanci koji igraju kao da su kod kuce nisu propustili priliku da ih dokrajce. Ne verujem u price procitana igra. Kad imas takve igrace mozes igrati kako hoces. A svi koji igraju znacajne lige su potroseni, tu nema dileme.
pre 9 godina
Da, morali su. Čak nisu ni zainteresovano izgledali u nekim trenucima. Kad primiš 5komada od bilo koga tu nešto nije dobro. Takvi momci imaju mnooogo jakih utakmica u nogama i da li je umor ili nezainteresovanost više nije bitno.
pre 9 godina
Preveliki Ego, a fudbal zastareo. Adios !
pre 9 godina
Izgubili su auru nepobedivosti,jeste da je umor igrao ulogu, ali da su dobili Holandjane na onu pipirevku ja tebi ti meni, siguran sam da ne bi bili toliko umorni. Jednostavno su potroseni, svi su osvojili sve sto se u fudbalu moze osvojiti i doslo je do zasicenja.
Nego meni je drago da Cile igra kako igra, oseca se i dalje Bjelsina ruka, ali je Sanpaoli unapredio. Po svemu sudeci ici ce na Mex ili Hr, i verujem, izbaciti ili jedne ili druge. Kud se ne setih da nekog stavim u svoj fantasy tim, koji je uzgred budi receno medju gorima na listi.
pre 9 godina
Nije moralo naravno. Mogli su i od Cilea da prime 5 komada,tako da sve je to realtivno. :)
Sve oko Spanije me uzasno podseca na Francusku posle 1998. i 2000. tj. u Koreji i Japanu 2002,sto sam i ocekivao i sto mi je osobito drago.
pre 9 godina
Ma vazno je da zadovolje svoje boseve u ligu s.i da im osiguraju 1,2 ili x . A za mondijal kome briga
pre 9 godina
pa i italija je na prošlom prvenstvu ispala još u grupi..jednostavno zamor, ne fizički, nego psihički..izgradiće se spanija za godinu dana kada stignu mlade, sveže snage..
pre 9 godina
umorni,a mozda je razlog netrpeljivost igraca barse i reala
pre 9 godina
nije samo to razlog, fudbal od hiljadu dodavanja je procitan prvo je barsa potonula, pa kup konfederacije brazil-spanija 3-0, nazirao se kraj fudbalskoj strategiji od koje mi se dosta puta pridremalo ja tebi ti meni on njemu i tako beskonacno....Nije tu problem umor samo...
pre 9 godina
Konacno da i ovima vidimo kraj.
pre 9 godina
Španija ima star tim od koga se mnogo očekuje. Iniesta, Xavi i ostali su jednostavno ostarili i ne igraju kao nekada. Druga stvar nemaju pravog napadača. Kosti se neda da proradi, Tores katastrofa, a Koke ne dobija priliku.
pre 9 godina
Opravdanja, opravdanja...
pre 9 godina
Otišao kralj u penziju pa je red i na repku... (:
pre 9 godina
Spanija je 80% Barsa, po postavci i nacinu igre. Cim je pala u svojoj dominaciji Barsa - pala je i Spanija. Ono sto igraju Cavi, Iniesta i Buskets bila je godinama najdominantnija igra, ali je odavno procitana i vise ne prolazi ni protiv Levantea, Valjadolida... A onda Del Boske sa njima i Pikeom pocne protiv ultra brzih Holandjana, a na 1-3 uvede i Pedra i Fabregasa i popije laganih 5, a moglo je jos vise. Prosli su bas kao Barsa protiv Bajerna.
pre 9 godina
po toj logici Italijani komotno osvajaju!
pre 9 godina
Po komentarima bih rekao da Nemci i Holandjani nisu igrali nijedno Prvenstvo prosle sezone nego cekali Svetsko u Brazilu...
pre 9 godina
Ovo bi bilo dobro za naše da su se pojavili u Brazilu. Posle ispadanja u prvoj fazi: "Danas svi igraju fudbal. Ispali i aktuelni prvaci..."
pre 9 godina
A kako su onda ti isti igraci pre 4 godine osvojili prvenstvo? Zar i tada nisu bili "umorni"?!
pre 9 godina
Da li morate da imate ovakve naslove?
pre 9 godina
Sasvim korektno pojasnjenje...
Medjutim, srz ekipe je 10tak godina starija, vuce neke starije i vece povrede, a realno, dovoljno kvalitetnih naslednika nema...
pre 9 godina
Naravno da su morali, kakvo je to pitanje...
pre 9 godina
Šavi i Šabi, braća od tetke.
pre 9 godina
"Odlični nemački trener i igrači ’gladni’ igre šokirali su Evropu."
Evropu je sokirala katastrofalna prodaja karata i totalna nezainteresovanost Grka za dolazecu Olimpijadu i nesto je pod hitno moralo biti ucinjeno. Gospodari sveta se ne libe mnogo gore stvari zarad profita od toga da se jednoj reprezentaciji pomogne da postane prvak Evrope, a da to izgleda slucajno.
pre 9 godina
To je to! Kratko i jasno!
pre 9 godina
Ma sta umorni i isrcpljeni? Za te pare bi morali da dube na glavi svaki dan ako treba. Znam da se ne placa igranje za reprezentaciju, al su razmazeni da je to strasno.
pre 9 godina
Kasiljas, rupa od golmana u zadnje vreme, je najveci razlog debakla Spanaca.
Umor i ostalo stoje donekle ali sto balvan na golu moze da pokvari to desetorica u polju nikad ne mogu da isprave. Covek je direktno kriv za 5 od 7 primljenih golova u dve utakmice.
pre 9 godina
Kljucnim igracima je svega preko glave,jedva cekaju odmor.Potroseni totalno.Juznoamerikanci igraju na svom kontinentu SRCANO i zato ce mnogi daleko!
pre 9 godina
Nisu morali, ali neka su!
Kad je pala Barsa, pala je i Spanija.
pre 9 godina
Baš mi ih je žao. Hahaha
pre 9 godina
prokatalonski orijentisani fudbaleri ne treba da igraju za Španiju. to nije nikome u interesu...
pre 9 godina
2010 je šampionat završen kasno, odlučen je u zadnjem kolu, i bio je krajnje iscrpljujuci, real i barsa su na kraju imali po 99 odnosno 96 bodova, tako da ova vasa prica ne pije vodu
pre 9 godina
Vrlo dobra i prihvatljiva analiza!
pre 9 godina
Ne. Ali ova generacija Spanije je mnogo dala fudbalu i ostace upamcena kao najbolja i najdominantnija u istoriji.
pre 9 godina
hiljadu i hiljadu opravdanja
umorni su ?
a kad igraju za svoje klubove,tad nisu umorni,tad para vrti.
nisu oni umorni,igrali bi oni,ujedali bi po teren,da im se sve to placa.
fudbal je odavno izgubio smisao.
pre 9 godina
Istina je da su bili izmoreni ali je onda trebalo njih i odmoriti i staviti odmorne igrace koji su zeljni dokazivanja,tu je selektor kriv.
pre 9 godina
hvala Chileancima,necemo morati vise da gledamo ,folirante, tika taka igru i padanje posle svakog duela
pre 9 godina
Kruzis oko sesnaesterca non stop, umesto da raspalis po toj lopti. Odgovorno tvrdim da ce Diego Kosta biti najveci pronasaj Celsija ikada!
Secate li se kakav je Ronaldo bio napadac? Ljudi moji, to je klasa, uvek sam njegove golove komentarisao sa Auu,pa je li moguce ovo.. Seca li se neko Adrianovog trka na Meaci od gola do gola i golcine? Neke stvari se ne zaboravljaju..
pre 9 godina
e moj del boske, umesto da si odmah stavio tri napadaca (kosta, tores, mata/vilja) i bilo bi bar 3 0 za vas ovako je moralo da se desi to sto se desilo
pre 9 godina
Sve je tačno što piše u članku, ali to je morao znati i Del Boske i zvati u reprezentaciju mlađe i odmornije koji bi "kidali". Dakle selektor je najveći krivac. Nemačka ili Holandija prvak sveta! (Salle, 18. jun 2014 23:37) Kostarika osvaja...
pre 9 godina
Fenomenalan tekst, posle duze vremena ste uboli u srz. Ipak je ovo sampionska generacija, najveca u istoriji svetskog fudbala i treba govoriti o njima sa postovanjem, cak i kad rezultat izostane. Spaniji treba odmor, manji rez kadra, ubacivanje u vatru Alkantare, Kokea Iska i Spanija ce vec na Evropskom za dve godine opet biti furija. Nekako simbolicno oni ispadose sa Marakane, bas te Marakane koju je Mesi otvorio fenomenalnim golom, i mislim da ce aura biti na njegovoj strani ovog puta i da ce Argentina biti svetski sampion:))
pre 9 godina
ĆAVI i ĆABI ALONSO! Nisu Šavi i Šabi! Aman koliko je teško da se nauči pravilan izgovor!
pre 9 godina
Izgleda da jesu
pre 9 godina
Nisu pojeli snikers...
pre 9 godina
Ako...
pre 9 godina
Obrazlozenje je odlicno i realno. Odavno nisam procitao bolji tekst.
pre 9 godina
Obrazlozenje je odlicno i realno. Odavno nisam procitao bolji tekst.
pre 9 godina
Po vasoj logici mi treba da osvajamo mondijal svake cetri godine. Jer nasi se setaju u nasoj ligi.
pre 9 godina
sad da se povuku ovi kojima je vreme(xavi,kasiljas,vilja,sabi alonso itd) i da se ubaci par klinaca i garantujem da uzimaju evropsko :)
pre 9 godina
NE znam sta su ljudi ocekivali od njih kad oni nemaju spica, imaju jednog koji nije dobio sansu a to je David VIlja. Jos jednom reci da je Kosta naprecenjeniji spic u poslednjih par godina i jos jednom reci da je Tores kao pusten sa lanca, trci za loptom kao da nikad fudbal nije igrao, kad mu se lopta doda to je tek komedija. Za Busketsa ne bih trosio reci.
pre 9 godina
To je pravi uzrok sloma Spanije na ovom SP. To i cinjenica da su sve zivo poosvjalai, ove godine na klupskom nivou, a prethondih i u nacionalnoj selekciji...
pre 9 godina
odličan tekst, pravo u centar. Del Boske je jedino mogao (imao je dovoljno kredita) da preseče i podmladi tim. ali nije.
samo još da dodam:
de gea (man)
carvajal (rma) - laporte (ath) - san josé (ath) - alba (bcn)
thiago (bay) - koke (atm)
jesé (rma) - isco (rma) - ruben (lev)
alcasser (vlc)
eto novih šampiona sveta za četiri godine, uz nekoga poput simeonea...
pre 9 godina
Кренимо редом
Основу Шпаније је поставио сада већ покојни Луис Арагонес који је освојио ЕП 2008
Колико ме сећање служи већ је на светском првенству 2010. Дел Носке претрпео озбиљне критике од татка Луиса, како је игра са 10 наспрам 11 мач са две оштрице. Питамо се како 10 на 11, просто Бускец је шпорет а не фудбалер.
Бавићемо се искључиво овим првенством, уколико одпишемо Бускеца, додамо Ћавиа који је две године млађи од селектора, Касиљаса који је бранио на свега 10 утакмица ове сезоне, Жордику Албу који је залутао како у Барселони тако и у репрезентацији, Аспикулеће чија је игра у нападу равна апсолутној нули...затим Силва који не игра своје право место, а и да игра нема уз себе Забалету који коњоше, и за крај Наваса, Негреда, и Љорентеа који гледају све ово из Шпаније па не би било ни поштено према њима да ова багра игра а да мајстори фудбала гледају. А да Дијего Коста повређен последњих месец ипо дана. Нека му је вечна слава и хвала Дел Носке
pre 9 godina
Pa kad dva jedina krstena napadaca (Negredo i Ljorente) nisu ni pozvani, a utakmice pocinju sa dva def. vezna, a kreativci kao Mata i Fabregas sede na klupi.
pre 9 godina
naravno da nisu...splet okolnosti....u prvom meču Silvina šansa na 1-0 a ovo danas ne vredi ni komentarisati....Čile ni ne zna kako je dao dva gola...
pre 9 godina
Reprezentacija koja je , sa pojedinim igracima iz postava,prosla svoj zenit !
Za ozbiljniju ulogu u njoj definitivno vise nema mesta za Cabi Alonsa,Cavija, Pikea,ne zbog godina vec kvaliteta,Kasiljasa,Toresa...
Jednostavno,red je na neke nove momke !
Moj favorit i dalje ostaje Nemacka,nezavisno od situacije sa Spancima,mislim da je na njih dosao rwd...
Pozdrav dobri ljudi !
pre 9 godina
Sve je tačno što piše u članku, ali to je morao znati i Del Boske i zvati u reprezentaciju mlađe i odmornije koji bi "kidali". Dakle selektor je najveći krivac. Nemačka ili Holandija prvak sveta!
pre 9 godina
Del Boske ce uvek ostati za mene jedan od najvecih trenera svih vremena, uz Fergunsona licno i najveci. Ono sto me je zacudilo od takvog starog lisca je da ne oproba Vilju od prve minute, jer im je to najbolji strelac u ovom sastavu.
Gde je veceras Fabregas? Ima dovoljnu visinu za ovaj sastav Chile-a, brzi je od Buskeca i Martineza, bolja tehnika, jedan od njih je mogao ostati na klupi, a da Sesk zaigra.
Treca i najvaznija stvar po meni je sto su igraci dosli na SP bez zelje da izgaraju jer su se naosvajali svega, a pogotovo ova godina je i za igrace u klubovima bila kraljevska, sve su pograbili. Mislim da ne treba u neke duboke analize, ocigledno je bilo sve se moglo videti po igri. Inieste mi je zao, jer mislim da je najbolji svih vremena u kontroli lopte, i jos mi se gledao takav carobnjak.
pre 9 godina
Osim onog unistavanja Italije,na Ep 2012, obe pobede u finalima su ostvarene,minimalno. Oba napadaca Tores i Vilja,su van forme,a Kosta nije kadar da resi mec. Ja nemam nikakve dileme ce Holandija ili Cile pocepati Brazil u 1/8 finala. U ovakvom raspletu,po meni Italija osvaja,ipak ce njihova takticka igra doci do izrazaja kada krenu eliminacije
pre 9 godina
Morali su, zbog neigranja Ćavija i menjanja ga nekim tamo Šavijem.
pre 9 godina
ne slazem se skoro ni sa jednom konstatacijom osim, da su igraci Spanije prezasiceni. kao sto su i Francuzi bili 2002 (iako smatram da su nezasluzeno uzeli trofej 98 i da je finale namestena utakmica), mozda svadja u ekipi i slicno. umor, i objasnjenje da nisu igrali finala tih godina kada su osvajali titule pa skoro je budalastina. Jer, ako pogledate kroz istoriju, ekipe iz zemalja koje su osvajale Kup Sampiona i to dominantno, njihove reprezentacije su osvajale i evropske i svetske titule tih godina....sto se tice Spanije, nerealno je bilo za ocekivati da ponovo osvoje titulu, jer je u pitanju starost igraca, i da dva glavna igraca, Cavi i Inijesta nisu imali adekvatne zamene, Cavi Alonso je imao losu sezonu, i jedan od glavnih razloga lose Barse i Spanije, Pujol...bez njega Spanija i Barsa nisu iste...i jos dodatnih razloga ima na pretek....
pre 9 godina
Čisto sumnjam da utakmica više može da do te mere umori takve igrače. Stvar je jednostavna. Glavni igrači su prešli tridesetu. Iniesta, Alonso, Vilja, Tores, Ramos, ćavi...nije loše imati dva tri iskusna igrača od trideset i nešto, kao što su Bufon i Pirlo, ali ostali moraju imati prosek od 27-28 godina, naročito ključni igrači. Svi prvaci sveta su imali igrače u vrhunskoj formi na ključnim mestima...plejmejker, centarfor, centarhalf i jedan vrhunski bočni igrač. Ostali su tu da nose vodu i trče do besvesti. Ali bez ovih igrača nema titula. Španski igrači su u godinama i presing više ne pomaže, kao ni igra na kratke pasove. Sve u svemu, oni su bili jedna vrhunska generacija sa vrhunskim trenerom koji je osvojio sve što se osvojiti moglo. Ja sam im naročito zahvalan što su onu odvratnu Holandiju koja je imala više startova za crveni nego svi timovi zajedno na prošlom SP pobedila u finalu i tako pokazala da fudbal krljanja, saplitanja i tuče ipak ne može da pobedi. Ipak, gledaćemo još koju godinu ove sjajne igrače makar u njihovim klubovima.
pre 9 godina
Po vasoj logici mi treba da osvajamo mondijal svake cetri godine. Jer nasi se setaju u nasoj ligi.
pre 9 godina
Sve je tačno što piše u članku, ali to je morao znati i Del Boske i zvati u reprezentaciju mlađe i odmornije koji bi "kidali". Dakle selektor je najveći krivac. Nemačka ili Holandija prvak sveta!
pre 9 godina
Ne. Ali ova generacija Spanije je mnogo dala fudbalu i ostace upamcena kao najbolja i najdominantnija u istoriji.
pre 9 godina
Kljucnim igracima je svega preko glave,jedva cekaju odmor.Potroseni totalno.Juznoamerikanci igraju na svom kontinentu SRCANO i zato ce mnogi daleko!
pre 9 godina
Del Boske ce uvek ostati za mene jedan od najvecih trenera svih vremena, uz Fergunsona licno i najveci. Ono sto me je zacudilo od takvog starog lisca je da ne oproba Vilju od prve minute, jer im je to najbolji strelac u ovom sastavu.
Gde je veceras Fabregas? Ima dovoljnu visinu za ovaj sastav Chile-a, brzi je od Buskeca i Martineza, bolja tehnika, jedan od njih je mogao ostati na klupi, a da Sesk zaigra.
Treca i najvaznija stvar po meni je sto su igraci dosli na SP bez zelje da izgaraju jer su se naosvajali svega, a pogotovo ova godina je i za igrace u klubovima bila kraljevska, sve su pograbili. Mislim da ne treba u neke duboke analize, ocigledno je bilo sve se moglo videti po igri. Inieste mi je zao, jer mislim da je najbolji svih vremena u kontroli lopte, i jos mi se gledao takav carobnjak.
pre 9 godina
Pa kad dva jedina krstena napadaca (Negredo i Ljorente) nisu ni pozvani, a utakmice pocinju sa dva def. vezna, a kreativci kao Mata i Fabregas sede na klupi.
pre 9 godina
Vrlo dobra i prihvatljiva analiza!
pre 9 godina
Nisu pojeli snikers...
pre 9 godina
NE znam sta su ljudi ocekivali od njih kad oni nemaju spica, imaju jednog koji nije dobio sansu a to je David VIlja. Jos jednom reci da je Kosta naprecenjeniji spic u poslednjih par godina i jos jednom reci da je Tores kao pusten sa lanca, trci za loptom kao da nikad fudbal nije igrao, kad mu se lopta doda to je tek komedija. Za Busketsa ne bih trosio reci.
pre 9 godina
Jeste to sve tacno... Ali to je znao i Del Boske... Zasto onda nije igrao Mata - zeljan igre, ili Kazorla vise? Zasto nije branio De Hea? Zasto nisu pozvani Ljorente ili Negredo... Muniain, Susaeta, Herera ili De Markos iz Bilbaa? Cavi, Inijesta i Buskets(!?) nose igru, a Barsa nikad losija, a tika-taka provaljena... Ubacuje Toresa, kojeg nema nigde, Kosta igra poluzdrav... Del Boske je iskljucivi krivac za ovo...
pre 9 godina
Obrazlozenje je odlicno i realno. Odavno nisam procitao bolji tekst.
pre 9 godina
To je to! Kratko i jasno!
pre 9 godina
Nisu ni Roben ni Miler ni Benzema prelezali sezonu, pa evo ih sva trojica sa po 3 pogotka...
pre 9 godina
Ovo bi bilo dobro za naše da su se pojavili u Brazilu. Posle ispadanja u prvoj fazi: "Danas svi igraju fudbal. Ispali i aktuelni prvaci..."
pre 9 godina
Del Boske je pao na onome na čemu svi na kraju padnu, postao je rob navike i javnog mnjenja. Morali su da igraju Ćavi (ja ne ne mogu da zovem ga Šavi ni u šali) Iniesta, Pedro, Buskec... morao je da igra i Dijego Košta iako je u obe utakmice izgledao kao neki prisilno mobilisani mučenik... Da nije bilo tako javno mnjenje u Španiji bi se u startu obrušilo na njega.
Lako je biti general posle bitke, ali pokazalo se da je trebalo da preseče i rizikuje, da ubaci svežu krv u reprezentaciju, ali Del Boske je uz svo neosporno fudbalsko znanje uvek bio čovek koji je igrao na sigurno, donelo mu je to mnoge uspehe ali ovaj put mu se obilo o glavu...
pre 9 godina
Osim onog unistavanja Italije,na Ep 2012, obe pobede u finalima su ostvarene,minimalno. Oba napadaca Tores i Vilja,su van forme,a Kosta nije kadar da resi mec. Ja nemam nikakve dileme ce Holandija ili Cile pocepati Brazil u 1/8 finala. U ovakvom raspletu,po meni Italija osvaja,ipak ce njihova takticka igra doci do izrazaja kada krenu eliminacije
pre 9 godina
Morali su, zbog neigranja Ćavija i menjanja ga nekim tamo Šavijem.
pre 9 godina
Obrazlozenje je odlicno i realno. Odavno nisam procitao bolji tekst.
pre 9 godina
Kruzis oko sesnaesterca non stop, umesto da raspalis po toj lopti. Odgovorno tvrdim da ce Diego Kosta biti najveci pronasaj Celsija ikada!
Secate li se kakav je Ronaldo bio napadac? Ljudi moji, to je klasa, uvek sam njegove golove komentarisao sa Auu,pa je li moguce ovo.. Seca li se neko Adrianovog trka na Meaci od gola do gola i golcine? Neke stvari se ne zaboravljaju..
pre 9 godina
po toj logici Italijani komotno osvajaju!
pre 9 godina
Svaka cast Spaniji na osvojenim titulama, ali nije to toliko dominantno koliko se cini. Bilo je tu dosta teskih pobeda, minimalnim rezultatom, na penale... Slicno kao i Barselona, koja je pobedjivala i zahvaljujuci sudijskim odlukama.
Nisu ovde problem igraci, Spanija ima fenomenalne igrace. Problem je stil igre. Igraju sporo, jalovo, bezidejno. Danasnji fudbal trazi brze, eksplozivne i tehnicki sjajne igrace. Prototip te igre je proslogodisnji Bajern, kojeg je Gvardiola uspeo da pretvori u jalovi rukometaski tim. Spanija je po meni, najbolje igrala 2008. godine. Cavi,Iniesta i Fabregas pakeri, a egzekutori maestralni tandem Tores-Vilja. Primer modernog fudbala su Nemacka, Holandija i sjajna Italija. Ti timovi ne dave loptu, imaju brzu tranziciju iz odbrane u napad, igraju konkretno i stvaraju dosta sansi, imaju sjajnu skok igru i tehnicki veoma potkovane igrace. Ovo sa opravdanjima je malo smesno, pa ispade da su samo Spanci igrali a drugi odmarali. To nikako nije izgovor, pogotovu za ekipu koja ima toliki fond kvalitetnih fudbalera. Naravno, postoji prezasicenost, ali je ovo ipak razocaravajuce.
pre 9 godina
Da li morate da imate ovakve naslove?
pre 9 godina
2010 je šampionat završen kasno, odlučen je u zadnjem kolu, i bio je krajnje iscrpljujuci, real i barsa su na kraju imali po 99 odnosno 96 bodova, tako da ova vasa prica ne pije vodu
pre 9 godina
Sasvim korektno pojasnjenje...
Medjutim, srz ekipe je 10tak godina starija, vuce neke starije i vece povrede, a realno, dovoljno kvalitetnih naslednika nema...
pre 9 godina
nije samo to razlog, fudbal od hiljadu dodavanja je procitan prvo je barsa potonula, pa kup konfederacije brazil-spanija 3-0, nazirao se kraj fudbalskoj strategiji od koje mi se dosta puta pridremalo ja tebi ti meni on njemu i tako beskonacno....Nije tu problem umor samo...
pre 9 godina
Кренимо редом
Основу Шпаније је поставио сада већ покојни Луис Арагонес који је освојио ЕП 2008
Колико ме сећање служи већ је на светском првенству 2010. Дел Носке претрпео озбиљне критике од татка Луиса, како је игра са 10 наспрам 11 мач са две оштрице. Питамо се како 10 на 11, просто Бускец је шпорет а не фудбалер.
Бавићемо се искључиво овим првенством, уколико одпишемо Бускеца, додамо Ћавиа који је две године млађи од селектора, Касиљаса који је бранио на свега 10 утакмица ове сезоне, Жордику Албу који је залутао како у Барселони тако и у репрезентацији, Аспикулеће чија је игра у нападу равна апсолутној нули...затим Силва који не игра своје право место, а и да игра нема уз себе Забалету који коњоше, и за крај Наваса, Негреда, и Љорентеа који гледају све ово из Шпаније па не би било ни поштено према њима да ова багра игра а да мајстори фудбала гледају. А да Дијего Коста повређен последњих месец ипо дана. Нека му је вечна слава и хвала Дел Носке
pre 9 godina
Boli me baš uvo da li su Španci morali ovako da završe.
pre 9 godina
Čisto sumnjam da utakmica više može da do te mere umori takve igrače. Stvar je jednostavna. Glavni igrači su prešli tridesetu. Iniesta, Alonso, Vilja, Tores, Ramos, ćavi...nije loše imati dva tri iskusna igrača od trideset i nešto, kao što su Bufon i Pirlo, ali ostali moraju imati prosek od 27-28 godina, naročito ključni igrači. Svi prvaci sveta su imali igrače u vrhunskoj formi na ključnim mestima...plejmejker, centarfor, centarhalf i jedan vrhunski bočni igrač. Ostali su tu da nose vodu i trče do besvesti. Ali bez ovih igrača nema titula. Španski igrači su u godinama i presing više ne pomaže, kao ni igra na kratke pasove. Sve u svemu, oni su bili jedna vrhunska generacija sa vrhunskim trenerom koji je osvojio sve što se osvojiti moglo. Ja sam im naročito zahvalan što su onu odvratnu Holandiju koja je imala više startova za crveni nego svi timovi zajedno na prošlom SP pobedila u finalu i tako pokazala da fudbal krljanja, saplitanja i tuče ipak ne može da pobedi. Ipak, gledaćemo još koju godinu ove sjajne igrače makar u njihovim klubovima.
pre 9 godina
pisem ja stalno,al nikako da mi objave kom.skoro sam pisao da se kvalitet fudbala skroz razvodnio.da nema vise tu kvaliteta,da niko ne odskace,da necu pratiti utakmice,sto i ne radim,samo sam odgledao do 75.min BRA-CRO,jer sam igrao tacan rez 4-1(zamalo) za BRA,nalupaste mi minuse.pisao sam kako je to nekad bilo,sve prstalo od fudbala,.uvjek je bilo 5-6 vrlo jakih reprezentacija.sad je ovo smehotres od fudbala.Spanija komedija,Brazil tuga,Argentina nista posebno,Njemacka onako mada su odigrali ok jednu tekmu,Englezi haha tu ne treba trositi rijeci,Holandija nema pobednicki mentalitet,luzeri teski.Francuska nema iskustvo,Italija nikad losija,Portugal smesan,Belgija neiskusna.stoje najgore neko mora biti sampion.ja da se pitam,ne bi dao Boginju nikome.navijam za Urugvaj,al i oni razocarase.nadam se da ce se trgnuti.
(REP.SRPSKA, 19. jun 2014 01:13)
Na kojoj li ti planeti zivis...
pre 9 godina
Nisu morali, ali neka su!
Kad je pala Barsa, pala je i Spanija.
pre 9 godina
Mozda nisu morali bas ovako da zavrse, ali je njihov pad sa trona bio ocekivan. Iako su svi razlozi navedeni u tekstu realni, ipak su oni vise opravdanje nego razlog. Jedna digresija,da je nama neko rekao nakon OI 2004 i EP 2005 da su nasi kosarkasi umorni i istroseni od osvjanja dva uzastopna svetksa prvenstva i nekoliko evropskih, verovatno bismo ga mrko pogledali i odbrusili nesto. Umesto toga, razlozi su nam bili -losi medjuljudski odnosi, kvazi zvezde, manjak patriotizma, tvrdoglavi selektor itd itd. Ne verujem da ce sad u spanskoj fudbalskoj javnosti biti mnogo drugacije.
A istina je uglavnom negde u sredini. Spanska kaznena ekspedicija dozivela je svoj zenit u periodu 2010-2012 i od tad je u blagom padu. A simbol te ekspedicije je tandem Xavi-Iniesta. Vazni su i ostali clanovi, nekad i kljucni, Pujol,Vilja, Kasiljas itd, ali cela filozofija i sistem ovog tima se vrteo oko poseda od 60-70% za koji su kljucni prva dvojica. Mnogi su trazili nacin da ih onesposobe, pogotovu u Barsi. Murinjo ih je udarao,udarao , pa ih je Alegri nakratko srusio, a na kraju Hajkens dotukao. Simeone je ove godine samo nastavio gde su ranije ovi stali, ali u dva navrata, i time im pokazao da ova filozofija ''Xavi+Iniesta=posed'' puca po savovima. Del Boske je to shvatio izgleda tek posle Holandije, a ni tad ne bi bilo kasno da je imao plan B, ali ocigledno nije.Xavi je vec u poznim igrackim godinama. Spanije ima dosta potencijala, ali ce sistem morati da menja,ili bar da modifikuje tika-taku
pre 9 godina
po meni, potonuce je izazvao David Silva promasajem protiv Holandije na 1-0 za Spaniju. Izasao je sam ispred golmana, pokusao da ga lobuje (onako iz zeza, kao nema veze, bice jos sansi) i promasio. Minut iza toga usledilo je izjednacenje i onda potop. Ekipa je pala psiholoski, a napaljeni Cileanci koji igraju kao da su kod kuce nisu propustili priliku da ih dokrajce. Ne verujem u price procitana igra. Kad imas takve igrace mozes igrati kako hoces. A svi koji igraju znacajne lige su potroseni, tu nema dileme.
pre 9 godina
hvala Chileancima,necemo morati vise da gledamo ,folirante, tika taka igru i padanje posle svakog duela
pre 9 godina
e moj del boske, umesto da si odmah stavio tri napadaca (kosta, tores, mata/vilja) i bilo bi bar 3 0 za vas ovako je moralo da se desi to sto se desilo
pre 9 godina
Šavi i Šabi, braća od tetke.
pre 9 godina
pa i pirlo je "mator".
pre 9 godina
ĆAVI i ĆABI ALONSO! Nisu Šavi i Šabi! Aman koliko je teško da se nauči pravilan izgovor!
pre 9 godina
Fenomenalan tekst, posle duze vremena ste uboli u srz. Ipak je ovo sampionska generacija, najveca u istoriji svetskog fudbala i treba govoriti o njima sa postovanjem, cak i kad rezultat izostane. Spaniji treba odmor, manji rez kadra, ubacivanje u vatru Alkantare, Kokea Iska i Spanija ce vec na Evropskom za dve godine opet biti furija. Nekako simbolicno oni ispadose sa Marakane, bas te Marakane koju je Mesi otvorio fenomenalnim golom, i mislim da ce aura biti na njegovoj strani ovog puta i da ce Argentina biti svetski sampion:))
pre 9 godina
Reprezentacija koja je , sa pojedinim igracima iz postava,prosla svoj zenit !
Za ozbiljniju ulogu u njoj definitivno vise nema mesta za Cabi Alonsa,Cavija, Pikea,ne zbog godina vec kvaliteta,Kasiljasa,Toresa...
Jednostavno,red je na neke nove momke !
Moj favorit i dalje ostaje Nemacka,nezavisno od situacije sa Spancima,mislim da je na njih dosao rwd...
Pozdrav dobri ljudi !
pre 9 godina
Spanija je 80% Barsa, po postavci i nacinu igre. Cim je pala u svojoj dominaciji Barsa - pala je i Spanija. Ono sto igraju Cavi, Iniesta i Buskets bila je godinama najdominantnija igra, ali je odavno procitana i vise ne prolazi ni protiv Levantea, Valjadolida... A onda Del Boske sa njima i Pikeom pocne protiv ultra brzih Holandjana, a na 1-3 uvede i Pedra i Fabregasa i popije laganih 5, a moglo je jos vise. Prosli su bas kao Barsa protiv Bajerna.
pre 9 godina
Po komentarima bih rekao da Nemci i Holandjani nisu igrali nijedno Prvenstvo prosle sezone nego cekali Svetsko u Brazilu...
pre 9 godina
Meni su delovali kao da su se posvadjali a siguran sam i da jesu.
pre 9 godina
sad da se povuku ovi kojima je vreme(xavi,kasiljas,vilja,sabi alonso itd) i da se ubaci par klinaca i garantujem da uzimaju evropsko :)
pre 9 godina
podrska velikom Ikeru
pre 9 godina
hiljadu i hiljadu opravdanja
umorni su ?
a kad igraju za svoje klubove,tad nisu umorni,tad para vrti.
nisu oni umorni,igrali bi oni,ujedali bi po teren,da im se sve to placa.
fudbal je odavno izgubio smisao.
pre 9 godina
Da, morali su. Čak nisu ni zainteresovano izgledali u nekim trenucima. Kad primiš 5komada od bilo koga tu nešto nije dobro. Takvi momci imaju mnooogo jakih utakmica u nogama i da li je umor ili nezainteresovanost više nije bitno.
pre 9 godina
Kasiljas, rupa od golmana u zadnje vreme, je najveci razlog debakla Spanaca.
Umor i ostalo stoje donekle ali sto balvan na golu moze da pokvari to desetorica u polju nikad ne mogu da isprave. Covek je direktno kriv za 5 od 7 primljenih golova u dve utakmice.
pre 9 godina
Otišao kralj u penziju pa je red i na repku... (:
pre 9 godina
Daću moje skromno mišljenje o Španiji . Pre svega morao bih naglasiti da Španija i dalje ima najbolji sastav na planeti , pritom ne omalovaživati nijedan drugi tim . Krenuli su u Brazil opušteno - tipa kako ćemo lakoćemo , i mislili su imamo dobar skup pojedinaca i razbićemo ih sve , ali gadno su se prevarili . Nisu igrali kao tim , dalje , pojedinci i dalje misle da su i dalje u Realu i Barsi i prave klanove u reprezentaciji . Del Boske je vrhunski selektor , što je i dokazao na prethodnim šampionatima , ali mislim da je pogrešio u selektiranju igrača kako protiv Lala , tako i protiv Vidala i ekipe . Vidi se umorni Košta , bezidejna cela ekipa , a i polako počinju da bivaju provaljeni sa tika - taka igrom , jednostavno svi su je izvalili i analizirali šta da rade .
Suština mog izlaganja je u tome da to što imaju igrače ekstra klase u ekipi nije dovoljno proći grupu ukoliko ne igraju timski kao prava ekipa , kao prava reprezentacija - što im i dolikuje . Kapa dole , ali drago mi je što su ispali , jer ne igraju fudbal individue nego timovi .
pre 9 godina
Istina je da su bili izmoreni ali je onda trebalo njih i odmoriti i staviti odmorne igrace koji su zeljni dokazivanja,tu je selektor kriv.
pre 9 godina
Svaki komentar je suvisan ovde. Nisu krivi ni igraci ni trener. Ekipa nije izgubila nimalo kvalitet, samo su igraci iscrpljeni. Ako smo gledali sjajnu sezonu Primere i isto takvo finale Lige zahvaljujuci ovim igracima, ne mozemo ocekivati od njih da sad i na Mundijalu igraju sa istom energijom.
Ima i drugih reprezentacija koje ce nas odusevljavati na Mundijalu ;)
I sve pohvale za b92. pruzate gledaocima uvek najnovije vesti na dlanu (Y)
pre 9 godina
Moralo se i to desiti niko ne pobedjuje uvek, ljudi su bukvalno osvojili sve sto se moglo osvojiti tako da bas ih briga!
pre 9 godina
da, ali većinu igrača pomenutih španskih klubova čine stranci, od kojih mnogi igraju za svoje reprezentacije. tako da bi se pre reklo da su Španci provaljeni i izduvani,ali ne od fizičkog umora. setimo se Italije 2010, francuza 2002... odlazak jedne generacije i jedne filozofije igre... novi fudbal se igra a ovo SP ga promoviše.
pre 9 godina
тешка група са холандијом и чилеом, прочитан стил игре, други су их сконтали, има ту наравно и умора. такође не знам зашто ставља дијега кошту у напад када он није у најбољој форми од пре задњих месец дана. углавном овој екипи се морало дати шанса због предходних година. мислим да касиљаса и ћавија и неке друге нећемо више гледати...почињући са следећом утакмицом против аустралије...углавном не бојим се за шпанију и даље имају фантастичан тим...само треба променити мало стил и довести ове нове играче.
pre 9 godina
To je pravi uzrok sloma Spanije na ovom SP. To i cinjenica da su sve zivo poosvjalai, ove godine na klupskom nivou, a prethondih i u nacionalnoj selekciji...
pre 9 godina
Koji umor zbog jedne utakmice vise, kao da su drugi fudbaleri bili svi na klupi cele sezone? Kraj ere jednog fantasticnog tima i, mozda, tiki-take. Cast je ispratiti ovakav tim, ali Del Boske je morao da ima njuha za neke stvari.
pre 9 godina
Nije moralo naravno. Mogli su i od Cilea da prime 5 komada,tako da sve je to realtivno. :)
Sve oko Spanije me uzasno podseca na Francusku posle 1998. i 2000. tj. u Koreji i Japanu 2002,sto sam i ocekivao i sto mi je osobito drago.
pre 9 godina
"da li su spanci morali ovako da zavrse?"....nisu...trebali su da prime od holandije 8, a od cilea bar 4....steta, opet se provukli....a sad lagano doma pa da se okrenu onome sto najbolje znaju....jednoj divnoj grani umjetnosti koja se zove gluma.....
pre 9 godina
ne slazem se skoro ni sa jednom konstatacijom osim, da su igraci Spanije prezasiceni. kao sto su i Francuzi bili 2002 (iako smatram da su nezasluzeno uzeli trofej 98 i da je finale namestena utakmica), mozda svadja u ekipi i slicno. umor, i objasnjenje da nisu igrali finala tih godina kada su osvajali titule pa skoro je budalastina. Jer, ako pogledate kroz istoriju, ekipe iz zemalja koje su osvajale Kup Sampiona i to dominantno, njihove reprezentacije su osvajale i evropske i svetske titule tih godina....sto se tice Spanije, nerealno je bilo za ocekivati da ponovo osvoje titulu, jer je u pitanju starost igraca, i da dva glavna igraca, Cavi i Inijesta nisu imali adekvatne zamene, Cavi Alonso je imao losu sezonu, i jedan od glavnih razloga lose Barse i Spanije, Pujol...bez njega Spanija i Barsa nisu iste...i jos dodatnih razloga ima na pretek....
pre 9 godina
Sve je tačno što piše u članku, ali to je morao znati i Del Boske i zvati u reprezentaciju mlađe i odmornije koji bi "kidali". Dakle selektor je najveći krivac. Nemačka ili Holandija prvak sveta! (Salle, 18. jun 2014 23:37) Kostarika osvaja...
pre 9 godina
Morali su
pre 9 godina
Problem Spanije i Barse ove sezone je sto glavni motor tika take Don Xavi vise ne moze da igra na istom nivou. Njega zameniti je tesko, tako da treba reforma i u Barsi i u Spaniji. Jednostavno, kada on ne igra dobro ceo tim ne igra dobro.. Inace Buskets je fenomenalan igrac, trener koji igra fudbal..
pre 9 godina
Španija ima star tim od koga se mnogo očekuje. Iniesta, Xavi i ostali su jednostavno ostarili i ne igraju kao nekada. Druga stvar nemaju pravog napadača. Kosti se neda da proradi, Tores katastrofa, a Koke ne dobija priliku.
pre 9 godina
Konacno da i ovima vidimo kraj.
pre 9 godina
Preveliki Ego, a fudbal zastareo. Adios !
pre 9 godina
Ma sta umorni i isrcpljeni? Za te pare bi morali da dube na glavi svaki dan ako treba. Znam da se ne placa igranje za reprezentaciju, al su razmazeni da je to strasno.
pre 9 godina
Holandija i Chile su bolje ekipe, inace bi moglo drugacije.
pre 9 godina
Naravno da su morali, kakvo je to pitanje...
pre 9 godina
Ako...
pre 9 godina
Po prikazanom su zaslužili i tek kako.
Odbrane bez. Nemaju krštenog štopera u reprezentaciji i to za epilog ima kišu golova u njihovoj mreži. njihova sredina terena iako i dalje jaka nije više tako dominantna kao nekad, a u napadu Košta nije pokazao ništa, od toresa niko ništa nije ni očekivao, tako da se i naslućivalo da će španci i ako prodju dalje to biti neko jajrenje...
pre 9 godina
Jesu i nek su...Ko ih je..
pre 9 godina
Ne slazem se sa tekstom. Naravno da su svih ovih godina najbolji spanskifudbaleri imali teske sezone. Sad i koliko je dobro resiti prvenstvo ranijr moye se videti na prmeru Bayerna ove sezone.
Mislim da su napredovale ostale ekipe i sada npr.najjaca odlika Spanije, a i Barcelone u eri dominacije, je ogroman presing na protivnika i dobra kontrola igre i kretanja. Poceli su i ostali da igraju dobar presing. Danas je to Cile uradio odlicno.
S druge strane, losa ukomponovanost, verovatno opustenost uzrokovana svesnocu snage ekipe, i onda se probude 10 minuta u drugom poluvrmenu, ali ne ide to tek tako , pa padne motivacije, pritisak ogroman...i kola krenu nizbrdo... Videcemo do kraja...prvenstvoobecava u neizvesnosti
pre 9 godina
Odgovor na pitanje iz naslova:Da morali su tako da zavrse jer zaista jesu,i vise nego premoreni.Zapravo su emotivno potpuno istroseni i na klupskom i na reprezentativnom planu,te je shodno tome niska njihovih uspeha ovde morala da se zavrsi.Licno mi nije zao jer su mi definitivno dojadili,a nisam ni iznenadjena njihovim neuspehom jer sam ga u kontekstu prethodno navedenog i ocekivala.Ipak moram da priznam da mi je sada nekako zao,ali sam sigurna da ce se vratiti vec na narednom velikom takmicenju.To naravno ne znaci da ce ga i osvojiti,ali ce sigurno biti u uzoj konkurenciji za osvajanje trofeja,jer su dovoljno velika zemlja sa respektabilnom fudbalskom tradicijom,koja ce posle ovog neuspeha izvuci odgovarajuce pouke i vratiti se na stazu uspeha.Uostalom,gorcina poraza cesto je daleko lekovitija od euforije pobede.
pre 9 godina
A kako su onda ti isti igraci pre 4 godine osvojili prvenstvo? Zar i tada nisu bili "umorni"?!
pre 9 godina
Svako li danas komentarise, Negativni dje procita da je Ramos presao 30tu ??! Dobar tekst, sustina pogodjena. Ne kapiram samo kako je mogao da igra sa Aspilikuetom i D.Kostom, umjesto njih lagano su trebali igrati Huanfran i Vilja ili bez ijednog od njih a Pedro da bude lazna devetka.Nmg da vjerujem da Karvahal nije medju 23 a Aspilikueta je u prvih 11,to je strasno.Svejedno, ne pamtim takvu dominaciju neke reprezentacije,ovo prvenstvo su u.rali ali imaju najbolje repke u svim mladjim kategorijama tako da ce se vratit.
pre 9 godina
tacno a i nema tika take (sva sreca). ipak, bez tika take spanija je samo jos jedan evropski tim
pre 9 godina
pa i italija je na prošlom prvenstvu ispala još u grupi..jednostavno zamor, ne fizički, nego psihički..izgradiće se spanija za godinu dana kada stignu mlade, sveže snage..
pre 9 godina
prokatalonski orijentisani fudbaleri ne treba da igraju za Španiju. to nije nikome u interesu...
pre 9 godina
Kako se ljudi olako pogube to nije normalno..Da,moze se reci da je jedna era zavrsena sto je i normalno..ali spanija ima nenormalne igrace u svim generacijama,tako da je greska misliti da je ovo njihov kraj imaju itekako dobre igrace koji nisu ni pozvani..alcantara(povredjen) i jese(povredjen),isko,morata mata koji nije igrao fabregas isto deulofeu itd itd..samo im fali novi trener jer je del boske svoje zavrsio i treba dati sansu nekom mladjem.
pre 9 godina
naravno da nisu...splet okolnosti....u prvom meču Silvina šansa na 1-0 a ovo danas ne vredi ni komentarisati....Čile ni ne zna kako je dao dva gola...
pre 9 godina
Opravdanja, opravdanja...
pre 9 godina
Izgleda da jesu
pre 9 godina
odličan tekst, pravo u centar. Del Boske je jedino mogao (imao je dovoljno kredita) da preseče i podmladi tim. ali nije.
samo još da dodam:
de gea (man)
carvajal (rma) - laporte (ath) - san josé (ath) - alba (bcn)
thiago (bay) - koke (atm)
jesé (rma) - isco (rma) - ruben (lev)
alcasser (vlc)
eto novih šampiona sveta za četiri godine, uz nekoga poput simeonea...
pre 9 godina
Ma vazno je da zadovolje svoje boseve u ligu s.i da im osiguraju 1,2 ili x . A za mondijal kome briga
pre 9 godina
da li sam ja morao da ubodem iz x u 2 na holandiju i da me obori to sto fqvorit(spanija )ne da gol za gg3+, zbog ovoga da bog da im tri generaxije prodju pre nego sto uzmu titulu
pre 9 godina
Baš mi ih je žao. Hahaha
pre 9 godina
umorni,a mozda je razlog netrpeljivost igraca barse i reala
pre 9 godina
"Odlični nemački trener i igrači ’gladni’ igre šokirali su Evropu."
Evropu je sokirala katastrofalna prodaja karata i totalna nezainteresovanost Grka za dolazecu Olimpijadu i nesto je pod hitno moralo biti ucinjeno. Gospodari sveta se ne libe mnogo gore stvari zarad profita od toga da se jednoj reprezentaciji pomogne da postane prvak Evrope, a da to izgleda slucajno.
pre 9 godina
dobar i realan komentar. ima nade.
pre 9 godina
Da.
pre 9 godina
pisem ja stalno,al nikako da mi objave kom.skoro sam pisao da se kvalitet fudbala skroz razvodnio.da nema vise tu kvaliteta,da niko ne odskace,da necu pratiti utakmice,sto i ne radim,samo sam odgledao do 75.min BRA-CRO,jer sam igrao tacan rez 4-1(zamalo) za BRA,nalupaste mi minuse.pisao sam kako je to nekad bilo,sve prstalo od fudbala,.uvjek je bilo 5-6 vrlo jakih reprezentacija.sad je ovo smehotres od fudbala.Spanija komedija,Brazil tuga,Argentina nista posebno,Njemacka onako mada su odigrali ok jednu tekmu,Englezi haha tu ne treba trositi rijeci,Holandija nema pobednicki mentalitet,luzeri teski.Francuska nema iskustvo,Italija nikad losija,Portugal smesan,Belgija neiskusna.stoje najgore neko mora biti sampion.ja da se pitam,ne bi dao Boginju nikome.navijam za Urugvaj,al i oni razocarase.nadam se da ce se trgnuti.
pre 9 godina
Ok, moze sad da se gazi po njima koliko hoce, oni imaju eru kakvu nikad nijedan nacionalni tim nije imao, blago onome ko ima takvu generaciju i takav period dominacije koji se zavrsio, ili je na pauzi! Malo ce ih vredjati, trubiti o sramoti, ali kad prodje neko vreme i kad ovo postane istorija, Kasiljas, Ramos, Cavi, Inijesta, Cavi Alonso, Tores, Vilja...i cela ekipa ce biti najveci heroji spanskog fudbala i jedan od, ako ne i najbolji tim sveta ikada! Ne zaboravite da Spanija dominira u mladjim kategorijama, tako da su po meni i dalje supersila!
pre 9 godina
nije istina novinaru. vec takav fudbal jednostavno ne prolazi. procitali su ih svi.
pre 9 godina
za kostu sam davno rekao da je precijenjen igrac.Umor,kakva je to glupost od objasnjenja.Pa ne rade u rudniku
pre 9 godina
Izgubili su auru nepobedivosti,jeste da je umor igrao ulogu, ali da su dobili Holandjane na onu pipirevku ja tebi ti meni, siguran sam da ne bi bili toliko umorni. Jednostavno su potroseni, svi su osvojili sve sto se u fudbalu moze osvojiti i doslo je do zasicenja.
Nego meni je drago da Cile igra kako igra, oseca se i dalje Bjelsina ruka, ali je Sanpaoli unapredio. Po svemu sudeci ici ce na Mex ili Hr, i verujem, izbaciti ili jedne ili druge. Kud se ne setih da nekog stavim u svoj fantasy tim, koji je uzgred budi receno medju gorima na listi.
pre 9 godina
http://s17.postimg.org/z68i3rznz/10492225_306746809492516_3152197591987299770_n.jpg
pre 9 godina
Umor? To nije opravdanje. Spanija ima igrace za 2-3 kvalitetnatima. Dakle moglisu da igraju i oni manje umorni. Dve stvari su kljucne: Prvo, pronadjeno je resenje za sistem igre na posed lopte, a neka inovacije tog sistema nije uradjena. U pocetku taj sistem je donosio rezultate i veliki broj golova i bio je istinski napadacki. Vremenom se doslo do zakljucka da sto vecim posedom lopte protivniku oduzimate vreme da stvori svoje sanse. I tako je tik-taka postala ne napadacka vec odbrambena taktika. Dakle, drzimo loptu u nogama sto duze i cim se da gol tika-taka se igra sve vise u nazad. Od leprsavosti ostade samo dosada i destrukcija... Taj sistem prvo je cacnuo Murinjo, pa drugi. Dakle, postavis cvrste, fizicki jace igrace i nasredini i u odbrani, plus jednog brzog i jednog sidrasa u napadu. Malo bijes, malo kontre ili nesto iz prekida, pa vi drzte loptu u nogama a mi cemo davati golove...
Drugi razlog je nespremnost Del Boskea da unese svezu krv. Nisu to morali da budu mladji igraci. Koliko samo njih iz generacije Cavija i Inijeste nije imalo pravu sansu, a jednako su dobri igraci ali ne igraju tika-taka... Evo na primer Casorla... Pa svaka reprezentacija bi oslanjala igru na njega da ga ima. To ne znaci da je i pre 3-4 godine treblo da igra pre Cavija ili Inijeste. Cisto, pominjem njega da pokazem koliki je potencijal Spanija imala na klupi. Vecina iz prvog tima mozda jeste bila istrosena i umorna ali oni nisu krivi. Kriv je trener sto nije uneo sveze krvi...
pre 9 godina
Del Boske je imao ljudsku i moralnu odgovornost pozvati ove momke da igraju. iako je sigurno znao i ovo o cemu vi pisete. toliko su osvojili, aktuelni svj. prvaci i da ne brane titulu... poslije ovoga krece opet dominacija Spanaca.
pre 9 godina
Ovo k'o Obradovic, sve sam znao ali mislio sam....ti si selektor, izgleda da nisi dobro mislio.
pre 9 godina
Bas iz tih razloga sve sam pare stavio na Nemce!
pre 9 godina
Dan zalosti.
pre 9 godina
Mislim da je najveća greška bila što nisu promenili nešto bitno-najpre mislim na trenera.del boske je osvojio sve sa njima i dostigao vrh-sa vrha moze samo dole.
pre 9 godina
Za sve su krivi igraci Penal Madrida. Da nisu igrali Kasiljas, Ramos i Cabi Alonso sve bi drugacije bilo
pre 9 godina
Zato je fudbal zanimljiv danas, ne zivi se od stare slave! Ali je i istina da se danas od njih trazi neuporedivo vise trcanja nego ranije i da stvarno moze doci do zasicenja i drasticnog pada energije! Voljni momenat takodje, svi fudbaleri koji su igrali u zavrsnici lige sampiona su fizicki i emotivno ispraznjeni! Osim onog Brazilca sto igra u Realu, zaboravih mu ime, kida covek, i drzi Brazil u zivotu!
pre 9 godina
Umor zbog 2-3 meča više? Nema šanse.
pre 9 godina
hiljadu i hiljadu opravdanja
umorni su ?
a kad igraju za svoje klubove,tad nisu umorni,tad para vrti.
nisu oni umorni,igrali bi oni,ujedali bi po teren,da im se sve to placa.
fudbal je odavno izgubio smisao.
pre 9 godina
prokatalonski orijentisani fudbaleri ne treba da igraju za Španiju. to nije nikome u interesu...
pre 9 godina
naravno da nisu...splet okolnosti....u prvom meču Silvina šansa na 1-0 a ovo danas ne vredi ni komentarisati....Čile ni ne zna kako je dao dva gola...
pre 9 godina
sad da se povuku ovi kojima je vreme(xavi,kasiljas,vilja,sabi alonso itd) i da se ubaci par klinaca i garantujem da uzimaju evropsko :)
pre 9 godina
pisem ja stalno,al nikako da mi objave kom.skoro sam pisao da se kvalitet fudbala skroz razvodnio.da nema vise tu kvaliteta,da niko ne odskace,da necu pratiti utakmice,sto i ne radim,samo sam odgledao do 75.min BRA-CRO,jer sam igrao tacan rez 4-1(zamalo) za BRA,nalupaste mi minuse.pisao sam kako je to nekad bilo,sve prstalo od fudbala,.uvjek je bilo 5-6 vrlo jakih reprezentacija.sad je ovo smehotres od fudbala.Spanija komedija,Brazil tuga,Argentina nista posebno,Njemacka onako mada su odigrali ok jednu tekmu,Englezi haha tu ne treba trositi rijeci,Holandija nema pobednicki mentalitet,luzeri teski.Francuska nema iskustvo,Italija nikad losija,Portugal smesan,Belgija neiskusna.stoje najgore neko mora biti sampion.ja da se pitam,ne bi dao Boginju nikome.navijam za Urugvaj,al i oni razocarase.nadam se da ce se trgnuti.
pre 9 godina
Ne. Ali ova generacija Spanije je mnogo dala fudbalu i ostace upamcena kao najbolja i najdominantnija u istoriji.
pre 9 godina
"Odlični nemački trener i igrači ’gladni’ igre šokirali su Evropu."
Evropu je sokirala katastrofalna prodaja karata i totalna nezainteresovanost Grka za dolazecu Olimpijadu i nesto je pod hitno moralo biti ucinjeno. Gospodari sveta se ne libe mnogo gore stvari zarad profita od toga da se jednoj reprezentaciji pomogne da postane prvak Evrope, a da to izgleda slucajno.
pre 9 godina
Sve je tačno što piše u članku, ali to je morao znati i Del Boske i zvati u reprezentaciju mlađe i odmornije koji bi "kidali". Dakle selektor je najveći krivac. Nemačka ili Holandija prvak sveta!
pre 9 godina
hvala Chileancima,necemo morati vise da gledamo ,folirante, tika taka igru i padanje posle svakog duela
pre 9 godina
Kasiljas, rupa od golmana u zadnje vreme, je najveci razlog debakla Spanaca.
Umor i ostalo stoje donekle ali sto balvan na golu moze da pokvari to desetorica u polju nikad ne mogu da isprave. Covek je direktno kriv za 5 od 7 primljenih golova u dve utakmice.
pre 9 godina
odličan tekst, pravo u centar. Del Boske je jedino mogao (imao je dovoljno kredita) da preseče i podmladi tim. ali nije.
samo još da dodam:
de gea (man)
carvajal (rma) - laporte (ath) - san josé (ath) - alba (bcn)
thiago (bay) - koke (atm)
jesé (rma) - isco (rma) - ruben (lev)
alcasser (vlc)
eto novih šampiona sveta za četiri godine, uz nekoga poput simeonea...
pre 9 godina
Po vasoj logici mi treba da osvajamo mondijal svake cetri godine. Jer nasi se setaju u nasoj ligi.
pre 9 godina
Obrazlozenje je odlicno i realno. Odavno nisam procitao bolji tekst.
pre 9 godina
Кренимо редом
Основу Шпаније је поставио сада већ покојни Луис Арагонес који је освојио ЕП 2008
Колико ме сећање служи већ је на светском првенству 2010. Дел Носке претрпео озбиљне критике од татка Луиса, како је игра са 10 наспрам 11 мач са две оштрице. Питамо се како 10 на 11, просто Бускец је шпорет а не фудбалер.
Бавићемо се искључиво овим првенством, уколико одпишемо Бускеца, додамо Ћавиа који је две године млађи од селектора, Касиљаса који је бранио на свега 10 утакмица ове сезоне, Жордику Албу који је залутао како у Барселони тако и у репрезентацији, Аспикулеће чија је игра у нападу равна апсолутној нули...затим Силва који не игра своје право место, а и да игра нема уз себе Забалету који коњоше, и за крај Наваса, Негреда, и Љорентеа који гледају све ово из Шпаније па не би било ни поштено према њима да ова багра игра а да мајстори фудбала гледају. А да Дијего Коста повређен последњих месец ипо дана. Нека му је вечна слава и хвала Дел Носке
pre 9 godina
Sve je tačno što piše u članku, ali to je morao znati i Del Boske i zvati u reprezentaciju mlađe i odmornije koji bi "kidali". Dakle selektor je najveći krivac. Nemačka ili Holandija prvak sveta! (Salle, 18. jun 2014 23:37) Kostarika osvaja...
pre 9 godina
Obrazlozenje je odlicno i realno. Odavno nisam procitao bolji tekst.
pre 9 godina
pisem ja stalno,al nikako da mi objave kom.skoro sam pisao da se kvalitet fudbala skroz razvodnio.da nema vise tu kvaliteta,da niko ne odskace,da necu pratiti utakmice,sto i ne radim,samo sam odgledao do 75.min BRA-CRO,jer sam igrao tacan rez 4-1(zamalo) za BRA,nalupaste mi minuse.pisao sam kako je to nekad bilo,sve prstalo od fudbala,.uvjek je bilo 5-6 vrlo jakih reprezentacija.sad je ovo smehotres od fudbala.Spanija komedija,Brazil tuga,Argentina nista posebno,Njemacka onako mada su odigrali ok jednu tekmu,Englezi haha tu ne treba trositi rijeci,Holandija nema pobednicki mentalitet,luzeri teski.Francuska nema iskustvo,Italija nikad losija,Portugal smesan,Belgija neiskusna.stoje najgore neko mora biti sampion.ja da se pitam,ne bi dao Boginju nikome.navijam za Urugvaj,al i oni razocarase.nadam se da ce se trgnuti.
(REP.SRPSKA, 19. jun 2014 01:13)
Na kojoj li ti planeti zivis...
pre 9 godina
Da li morate da imate ovakve naslove?
pre 9 godina
Fenomenalan tekst, posle duze vremena ste uboli u srz. Ipak je ovo sampionska generacija, najveca u istoriji svetskog fudbala i treba govoriti o njima sa postovanjem, cak i kad rezultat izostane. Spaniji treba odmor, manji rez kadra, ubacivanje u vatru Alkantare, Kokea Iska i Spanija ce vec na Evropskom za dve godine opet biti furija. Nekako simbolicno oni ispadose sa Marakane, bas te Marakane koju je Mesi otvorio fenomenalnim golom, i mislim da ce aura biti na njegovoj strani ovog puta i da ce Argentina biti svetski sampion:))
pre 9 godina
Vrlo dobra i prihvatljiva analiza!
pre 9 godina
Baš mi ih je žao. Hahaha
pre 9 godina
umorni,a mozda je razlog netrpeljivost igraca barse i reala
pre 9 godina
Boli me baš uvo da li su Španci morali ovako da završe.
pre 9 godina
"da li su spanci morali ovako da zavrse?"....nisu...trebali su da prime od holandije 8, a od cilea bar 4....steta, opet se provukli....a sad lagano doma pa da se okrenu onome sto najbolje znaju....jednoj divnoj grani umjetnosti koja se zove gluma.....
pre 9 godina
Ma vazno je da zadovolje svoje boseve u ligu s.i da im osiguraju 1,2 ili x . A za mondijal kome briga
pre 9 godina
A kako su onda ti isti igraci pre 4 godine osvojili prvenstvo? Zar i tada nisu bili "umorni"?!
pre 9 godina
Del Boske ce uvek ostati za mene jedan od najvecih trenera svih vremena, uz Fergunsona licno i najveci. Ono sto me je zacudilo od takvog starog lisca je da ne oproba Vilju od prve minute, jer im je to najbolji strelac u ovom sastavu.
Gde je veceras Fabregas? Ima dovoljnu visinu za ovaj sastav Chile-a, brzi je od Buskeca i Martineza, bolja tehnika, jedan od njih je mogao ostati na klupi, a da Sesk zaigra.
Treca i najvaznija stvar po meni je sto su igraci dosli na SP bez zelje da izgaraju jer su se naosvajali svega, a pogotovo ova godina je i za igrace u klubovima bila kraljevska, sve su pograbili. Mislim da ne treba u neke duboke analize, ocigledno je bilo sve se moglo videti po igri. Inieste mi je zao, jer mislim da je najbolji svih vremena u kontroli lopte, i jos mi se gledao takav carobnjak.
pre 9 godina
Čisto sumnjam da utakmica više može da do te mere umori takve igrače. Stvar je jednostavna. Glavni igrači su prešli tridesetu. Iniesta, Alonso, Vilja, Tores, Ramos, ćavi...nije loše imati dva tri iskusna igrača od trideset i nešto, kao što su Bufon i Pirlo, ali ostali moraju imati prosek od 27-28 godina, naročito ključni igrači. Svi prvaci sveta su imali igrače u vrhunskoj formi na ključnim mestima...plejmejker, centarfor, centarhalf i jedan vrhunski bočni igrač. Ostali su tu da nose vodu i trče do besvesti. Ali bez ovih igrača nema titula. Španski igrači su u godinama i presing više ne pomaže, kao ni igra na kratke pasove. Sve u svemu, oni su bili jedna vrhunska generacija sa vrhunskim trenerom koji je osvojio sve što se osvojiti moglo. Ja sam im naročito zahvalan što su onu odvratnu Holandiju koja je imala više startova za crveni nego svi timovi zajedno na prošlom SP pobedila u finalu i tako pokazala da fudbal krljanja, saplitanja i tuče ipak ne može da pobedi. Ipak, gledaćemo još koju godinu ove sjajne igrače makar u njihovim klubovima.
pre 9 godina
NE znam sta su ljudi ocekivali od njih kad oni nemaju spica, imaju jednog koji nije dobio sansu a to je David VIlja. Jos jednom reci da je Kosta naprecenjeniji spic u poslednjih par godina i jos jednom reci da je Tores kao pusten sa lanca, trci za loptom kao da nikad fudbal nije igrao, kad mu se lopta doda to je tek komedija. Za Busketsa ne bih trosio reci.
pre 9 godina
ĆAVI i ĆABI ALONSO! Nisu Šavi i Šabi! Aman koliko je teško da se nauči pravilan izgovor!
pre 9 godina
da li sam ja morao da ubodem iz x u 2 na holandiju i da me obori to sto fqvorit(spanija )ne da gol za gg3+, zbog ovoga da bog da im tri generaxije prodju pre nego sto uzmu titulu
pre 9 godina
Opravdanja, opravdanja...
pre 9 godina
pa i italija je na prošlom prvenstvu ispala još u grupi..jednostavno zamor, ne fizički, nego psihički..izgradiće se spanija za godinu dana kada stignu mlade, sveže snage..
pre 9 godina
Osim onog unistavanja Italije,na Ep 2012, obe pobede u finalima su ostvarene,minimalno. Oba napadaca Tores i Vilja,su van forme,a Kosta nije kadar da resi mec. Ja nemam nikakve dileme ce Holandija ili Cile pocepati Brazil u 1/8 finala. U ovakvom raspletu,po meni Italija osvaja,ipak ce njihova takticka igra doci do izrazaja kada krenu eliminacije
pre 9 godina
po meni, potonuce je izazvao David Silva promasajem protiv Holandije na 1-0 za Spaniju. Izasao je sam ispred golmana, pokusao da ga lobuje (onako iz zeza, kao nema veze, bice jos sansi) i promasio. Minut iza toga usledilo je izjednacenje i onda potop. Ekipa je pala psiholoski, a napaljeni Cileanci koji igraju kao da su kod kuce nisu propustili priliku da ih dokrajce. Ne verujem u price procitana igra. Kad imas takve igrace mozes igrati kako hoces. A svi koji igraju znacajne lige su potroseni, tu nema dileme.
pre 9 godina
Odgovor na pitanje iz naslova:Da morali su tako da zavrse jer zaista jesu,i vise nego premoreni.Zapravo su emotivno potpuno istroseni i na klupskom i na reprezentativnom planu,te je shodno tome niska njihovih uspeha ovde morala da se zavrsi.Licno mi nije zao jer su mi definitivno dojadili,a nisam ni iznenadjena njihovim neuspehom jer sam ga u kontekstu prethodno navedenog i ocekivala.Ipak moram da priznam da mi je sada nekako zao,ali sam sigurna da ce se vratiti vec na narednom velikom takmicenju.To naravno ne znaci da ce ga i osvojiti,ali ce sigurno biti u uzoj konkurenciji za osvajanje trofeja,jer su dovoljno velika zemlja sa respektabilnom fudbalskom tradicijom,koja ce posle ovog neuspeha izvuci odgovarajuce pouke i vratiti se na stazu uspeha.Uostalom,gorcina poraza cesto je daleko lekovitija od euforije pobede.
pre 9 godina
Sasvim korektno pojasnjenje...
Medjutim, srz ekipe je 10tak godina starija, vuce neke starije i vece povrede, a realno, dovoljno kvalitetnih naslednika nema...
pre 9 godina
Ma sta umorni i isrcpljeni? Za te pare bi morali da dube na glavi svaki dan ako treba. Znam da se ne placa igranje za reprezentaciju, al su razmazeni da je to strasno.
pre 9 godina
e moj del boske, umesto da si odmah stavio tri napadaca (kosta, tores, mata/vilja) i bilo bi bar 3 0 za vas ovako je moralo da se desi to sto se desilo
pre 9 godina
To je to! Kratko i jasno!
pre 9 godina
dobar i realan komentar. ima nade.
pre 9 godina
Konacno da i ovima vidimo kraj.
pre 9 godina
Jeste to sve tacno... Ali to je znao i Del Boske... Zasto onda nije igrao Mata - zeljan igre, ili Kazorla vise? Zasto nije branio De Hea? Zasto nisu pozvani Ljorente ili Negredo... Muniain, Susaeta, Herera ili De Markos iz Bilbaa? Cavi, Inijesta i Buskets(!?) nose igru, a Barsa nikad losija, a tika-taka provaljena... Ubacuje Toresa, kojeg nema nigde, Kosta igra poluzdrav... Del Boske je iskljucivi krivac za ovo...
pre 9 godina
ne slazem se skoro ni sa jednom konstatacijom osim, da su igraci Spanije prezasiceni. kao sto su i Francuzi bili 2002 (iako smatram da su nezasluzeno uzeli trofej 98 i da je finale namestena utakmica), mozda svadja u ekipi i slicno. umor, i objasnjenje da nisu igrali finala tih godina kada su osvajali titule pa skoro je budalastina. Jer, ako pogledate kroz istoriju, ekipe iz zemalja koje su osvajale Kup Sampiona i to dominantno, njihove reprezentacije su osvajale i evropske i svetske titule tih godina....sto se tice Spanije, nerealno je bilo za ocekivati da ponovo osvoje titulu, jer je u pitanju starost igraca, i da dva glavna igraca, Cavi i Inijesta nisu imali adekvatne zamene, Cavi Alonso je imao losu sezonu, i jedan od glavnih razloga lose Barse i Spanije, Pujol...bez njega Spanija i Barsa nisu iste...i jos dodatnih razloga ima na pretek....
pre 9 godina
Morali su, zbog neigranja Ćavija i menjanja ga nekim tamo Šavijem.
pre 9 godina
Nije moralo naravno. Mogli su i od Cilea da prime 5 komada,tako da sve je to realtivno. :)
Sve oko Spanije me uzasno podseca na Francusku posle 1998. i 2000. tj. u Koreji i Japanu 2002,sto sam i ocekivao i sto mi je osobito drago.
pre 9 godina
Da.
pre 9 godina
Izgubili su auru nepobedivosti,jeste da je umor igrao ulogu, ali da su dobili Holandjane na onu pipirevku ja tebi ti meni, siguran sam da ne bi bili toliko umorni. Jednostavno su potroseni, svi su osvojili sve sto se u fudbalu moze osvojiti i doslo je do zasicenja.
Nego meni je drago da Cile igra kako igra, oseca se i dalje Bjelsina ruka, ali je Sanpaoli unapredio. Po svemu sudeci ici ce na Mex ili Hr, i verujem, izbaciti ili jedne ili druge. Kud se ne setih da nekog stavim u svoj fantasy tim, koji je uzgred budi receno medju gorima na listi.
pre 9 godina
Svako li danas komentarise, Negativni dje procita da je Ramos presao 30tu ??! Dobar tekst, sustina pogodjena. Ne kapiram samo kako je mogao da igra sa Aspilikuetom i D.Kostom, umjesto njih lagano su trebali igrati Huanfran i Vilja ili bez ijednog od njih a Pedro da bude lazna devetka.Nmg da vjerujem da Karvahal nije medju 23 a Aspilikueta je u prvih 11,to je strasno.Svejedno, ne pamtim takvu dominaciju neke reprezentacije,ovo prvenstvo su u.rali ali imaju najbolje repke u svim mladjim kategorijama tako da ce se vratit.
pre 9 godina
Svaka cast Spaniji na osvojenim titulama, ali nije to toliko dominantno koliko se cini. Bilo je tu dosta teskih pobeda, minimalnim rezultatom, na penale... Slicno kao i Barselona, koja je pobedjivala i zahvaljujuci sudijskim odlukama.
Nisu ovde problem igraci, Spanija ima fenomenalne igrace. Problem je stil igre. Igraju sporo, jalovo, bezidejno. Danasnji fudbal trazi brze, eksplozivne i tehnicki sjajne igrace. Prototip te igre je proslogodisnji Bajern, kojeg je Gvardiola uspeo da pretvori u jalovi rukometaski tim. Spanija je po meni, najbolje igrala 2008. godine. Cavi,Iniesta i Fabregas pakeri, a egzekutori maestralni tandem Tores-Vilja. Primer modernog fudbala su Nemacka, Holandija i sjajna Italija. Ti timovi ne dave loptu, imaju brzu tranziciju iz odbrane u napad, igraju konkretno i stvaraju dosta sansi, imaju sjajnu skok igru i tehnicki veoma potkovane igrace. Ovo sa opravdanjima je malo smesno, pa ispade da su samo Spanci igrali a drugi odmarali. To nikako nije izgovor, pogotovu za ekipu koja ima toliki fond kvalitetnih fudbalera. Naravno, postoji prezasicenost, ali je ovo ipak razocaravajuce.
pre 9 godina
podrska velikom Ikeru
pre 9 godina
2010 je šampionat završen kasno, odlučen je u zadnjem kolu, i bio je krajnje iscrpljujuci, real i barsa su na kraju imali po 99 odnosno 96 bodova, tako da ova vasa prica ne pije vodu
pre 9 godina
da, ali većinu igrača pomenutih španskih klubova čine stranci, od kojih mnogi igraju za svoje reprezentacije. tako da bi se pre reklo da su Španci provaljeni i izduvani,ali ne od fizičkog umora. setimo se Italije 2010, francuza 2002... odlazak jedne generacije i jedne filozofije igre... novi fudbal se igra a ovo SP ga promoviše.
pre 9 godina
Jesu i nek su...Ko ih je..
pre 9 godina
Bas iz tih razloga sve sam pare stavio na Nemce!
pre 9 godina
Kruzis oko sesnaesterca non stop, umesto da raspalis po toj lopti. Odgovorno tvrdim da ce Diego Kosta biti najveci pronasaj Celsija ikada!
Secate li se kakav je Ronaldo bio napadac? Ljudi moji, to je klasa, uvek sam njegove golove komentarisao sa Auu,pa je li moguce ovo.. Seca li se neko Adrianovog trka na Meaci od gola do gola i golcine? Neke stvari se ne zaboravljaju..
pre 9 godina
Reprezentacija koja je , sa pojedinim igracima iz postava,prosla svoj zenit !
Za ozbiljniju ulogu u njoj definitivno vise nema mesta za Cabi Alonsa,Cavija, Pikea,ne zbog godina vec kvaliteta,Kasiljasa,Toresa...
Jednostavno,red je na neke nove momke !
Moj favorit i dalje ostaje Nemacka,nezavisno od situacije sa Spancima,mislim da je na njih dosao rwd...
Pozdrav dobri ljudi !
pre 9 godina
Ako...
pre 9 godina
Holandija i Chile su bolje ekipe, inace bi moglo drugacije.
pre 9 godina
Nisu ni Roben ni Miler ni Benzema prelezali sezonu, pa evo ih sva trojica sa po 3 pogotka...
pre 9 godina
Po komentarima bih rekao da Nemci i Holandjani nisu igrali nijedno Prvenstvo prosle sezone nego cekali Svetsko u Brazilu...
pre 9 godina
Preveliki Ego, a fudbal zastareo. Adios !
pre 9 godina
Svaki komentar je suvisan ovde. Nisu krivi ni igraci ni trener. Ekipa nije izgubila nimalo kvalitet, samo su igraci iscrpljeni. Ako smo gledali sjajnu sezonu Primere i isto takvo finale Lige zahvaljujuci ovim igracima, ne mozemo ocekivati od njih da sad i na Mundijalu igraju sa istom energijom.
Ima i drugih reprezentacija koje ce nas odusevljavati na Mundijalu ;)
I sve pohvale za b92. pruzate gledaocima uvek najnovije vesti na dlanu (Y)
pre 9 godina
Kljucnim igracima je svega preko glave,jedva cekaju odmor.Potroseni totalno.Juznoamerikanci igraju na svom kontinentu SRCANO i zato ce mnogi daleko!
pre 9 godina
Istina je da su bili izmoreni ali je onda trebalo njih i odmoriti i staviti odmorne igrace koji su zeljni dokazivanja,tu je selektor kriv.
pre 9 godina
Naravno da su morali, kakvo je to pitanje...
pre 9 godina
Moralo se i to desiti niko ne pobedjuje uvek, ljudi su bukvalno osvojili sve sto se moglo osvojiti tako da bas ih briga!
pre 9 godina
Kako se ljudi olako pogube to nije normalno..Da,moze se reci da je jedna era zavrsena sto je i normalno..ali spanija ima nenormalne igrace u svim generacijama,tako da je greska misliti da je ovo njihov kraj imaju itekako dobre igrace koji nisu ni pozvani..alcantara(povredjen) i jese(povredjen),isko,morata mata koji nije igrao fabregas isto deulofeu itd itd..samo im fali novi trener jer je del boske svoje zavrsio i treba dati sansu nekom mladjem.
pre 9 godina
Daću moje skromno mišljenje o Španiji . Pre svega morao bih naglasiti da Španija i dalje ima najbolji sastav na planeti , pritom ne omalovaživati nijedan drugi tim . Krenuli su u Brazil opušteno - tipa kako ćemo lakoćemo , i mislili su imamo dobar skup pojedinaca i razbićemo ih sve , ali gadno su se prevarili . Nisu igrali kao tim , dalje , pojedinci i dalje misle da su i dalje u Realu i Barsi i prave klanove u reprezentaciji . Del Boske je vrhunski selektor , što je i dokazao na prethodnim šampionatima , ali mislim da je pogrešio u selektiranju igrača kako protiv Lala , tako i protiv Vidala i ekipe . Vidi se umorni Košta , bezidejna cela ekipa , a i polako počinju da bivaju provaljeni sa tika - taka igrom , jednostavno svi su je izvalili i analizirali šta da rade .
Suština mog izlaganja je u tome da to što imaju igrače ekstra klase u ekipi nije dovoljno proći grupu ukoliko ne igraju timski kao prava ekipa , kao prava reprezentacija - što im i dolikuje . Kapa dole , ali drago mi je što su ispali , jer ne igraju fudbal individue nego timovi .
pre 9 godina
Ne slazem se sa tekstom. Naravno da su svih ovih godina najbolji spanskifudbaleri imali teske sezone. Sad i koliko je dobro resiti prvenstvo ranijr moye se videti na prmeru Bayerna ove sezone.
Mislim da su napredovale ostale ekipe i sada npr.najjaca odlika Spanije, a i Barcelone u eri dominacije, je ogroman presing na protivnika i dobra kontrola igre i kretanja. Poceli su i ostali da igraju dobar presing. Danas je to Cile uradio odlicno.
S druge strane, losa ukomponovanost, verovatno opustenost uzrokovana svesnocu snage ekipe, i onda se probude 10 minuta u drugom poluvrmenu, ali ne ide to tek tako , pa padne motivacije, pritisak ogroman...i kola krenu nizbrdo... Videcemo do kraja...prvenstvoobecava u neizvesnosti
pre 9 godina
Del Boske je imao ljudsku i moralnu odgovornost pozvati ove momke da igraju. iako je sigurno znao i ovo o cemu vi pisete. toliko su osvojili, aktuelni svj. prvaci i da ne brane titulu... poslije ovoga krece opet dominacija Spanaca.
pre 9 godina
Šavi i Šabi, braća od tetke.
pre 9 godina
To je pravi uzrok sloma Spanije na ovom SP. To i cinjenica da su sve zivo poosvjalai, ove godine na klupskom nivou, a prethondih i u nacionalnoj selekciji...
pre 9 godina
Nisu pojeli snikers...
pre 9 godina
Otišao kralj u penziju pa je red i na repku... (:
pre 9 godina
Mozda nisu morali bas ovako da zavrse, ali je njihov pad sa trona bio ocekivan. Iako su svi razlozi navedeni u tekstu realni, ipak su oni vise opravdanje nego razlog. Jedna digresija,da je nama neko rekao nakon OI 2004 i EP 2005 da su nasi kosarkasi umorni i istroseni od osvjanja dva uzastopna svetksa prvenstva i nekoliko evropskih, verovatno bismo ga mrko pogledali i odbrusili nesto. Umesto toga, razlozi su nam bili -losi medjuljudski odnosi, kvazi zvezde, manjak patriotizma, tvrdoglavi selektor itd itd. Ne verujem da ce sad u spanskoj fudbalskoj javnosti biti mnogo drugacije.
A istina je uglavnom negde u sredini. Spanska kaznena ekspedicija dozivela je svoj zenit u periodu 2010-2012 i od tad je u blagom padu. A simbol te ekspedicije je tandem Xavi-Iniesta. Vazni su i ostali clanovi, nekad i kljucni, Pujol,Vilja, Kasiljas itd, ali cela filozofija i sistem ovog tima se vrteo oko poseda od 60-70% za koji su kljucni prva dvojica. Mnogi su trazili nacin da ih onesposobe, pogotovu u Barsi. Murinjo ih je udarao,udarao , pa ih je Alegri nakratko srusio, a na kraju Hajkens dotukao. Simeone je ove godine samo nastavio gde su ranije ovi stali, ali u dva navrata, i time im pokazao da ova filozofija ''Xavi+Iniesta=posed'' puca po savovima. Del Boske je to shvatio izgleda tek posle Holandije, a ni tad ne bi bilo kasno da je imao plan B, ali ocigledno nije.Xavi je vec u poznim igrackim godinama. Spanije ima dosta potencijala, ali ce sistem morati da menja,ili bar da modifikuje tika-taku
pre 9 godina
Po prikazanom su zaslužili i tek kako.
Odbrane bez. Nemaju krštenog štopera u reprezentaciji i to za epilog ima kišu golova u njihovoj mreži. njihova sredina terena iako i dalje jaka nije više tako dominantna kao nekad, a u napadu Košta nije pokazao ništa, od toresa niko ništa nije ni očekivao, tako da se i naslućivalo da će španci i ako prodju dalje to biti neko jajrenje...
pre 9 godina
pa i pirlo je "mator".
pre 9 godina
тешка група са холандијом и чилеом, прочитан стил игре, други су их сконтали, има ту наравно и умора. такође не знам зашто ставља дијега кошту у напад када он није у најбољој форми од пре задњих месец дана. углавном овој екипи се морало дати шанса због предходних година. мислим да касиљаса и ћавија и неке друге нећемо више гледати...почињући са следећом утакмицом против аустралије...углавном не бојим се за шпанију и даље имају фантастичан тим...само треба променити мало стил и довести ове нове играче.
pre 9 godina
Ok, moze sad da se gazi po njima koliko hoce, oni imaju eru kakvu nikad nijedan nacionalni tim nije imao, blago onome ko ima takvu generaciju i takav period dominacije koji se zavrsio, ili je na pauzi! Malo ce ih vredjati, trubiti o sramoti, ali kad prodje neko vreme i kad ovo postane istorija, Kasiljas, Ramos, Cavi, Inijesta, Cavi Alonso, Tores, Vilja...i cela ekipa ce biti najveci heroji spanskog fudbala i jedan od, ako ne i najbolji tim sveta ikada! Ne zaboravite da Spanija dominira u mladjim kategorijama, tako da su po meni i dalje supersila!
pre 9 godina
Nisu morali, ali neka su!
Kad je pala Barsa, pala je i Spanija.
pre 9 godina
po toj logici Italijani komotno osvajaju!
pre 9 godina
nije samo to razlog, fudbal od hiljadu dodavanja je procitan prvo je barsa potonula, pa kup konfederacije brazil-spanija 3-0, nazirao se kraj fudbalskoj strategiji od koje mi se dosta puta pridremalo ja tebi ti meni on njemu i tako beskonacno....Nije tu problem umor samo...
pre 9 godina
Problem Spanije i Barse ove sezone je sto glavni motor tika take Don Xavi vise ne moze da igra na istom nivou. Njega zameniti je tesko, tako da treba reforma i u Barsi i u Spaniji. Jednostavno, kada on ne igra dobro ceo tim ne igra dobro.. Inace Buskets je fenomenalan igrac, trener koji igra fudbal..
pre 9 godina
Koji umor zbog jedne utakmice vise, kao da su drugi fudbaleri bili svi na klupi cele sezone? Kraj ere jednog fantasticnog tima i, mozda, tiki-take. Cast je ispratiti ovakav tim, ali Del Boske je morao da ima njuha za neke stvari.
pre 9 godina
Spanija je 80% Barsa, po postavci i nacinu igre. Cim je pala u svojoj dominaciji Barsa - pala je i Spanija. Ono sto igraju Cavi, Iniesta i Buskets bila je godinama najdominantnija igra, ali je odavno procitana i vise ne prolazi ni protiv Levantea, Valjadolida... A onda Del Boske sa njima i Pikeom pocne protiv ultra brzih Holandjana, a na 1-3 uvede i Pedra i Fabregasa i popije laganih 5, a moglo je jos vise. Prosli su bas kao Barsa protiv Bajerna.
pre 9 godina
tacno a i nema tika take (sva sreca). ipak, bez tika take spanija je samo jos jedan evropski tim
pre 9 godina
Mislim da je najveća greška bila što nisu promenili nešto bitno-najpre mislim na trenera.del boske je osvojio sve sa njima i dostigao vrh-sa vrha moze samo dole.
pre 9 godina
Španija ima star tim od koga se mnogo očekuje. Iniesta, Xavi i ostali su jednostavno ostarili i ne igraju kao nekada. Druga stvar nemaju pravog napadača. Kosti se neda da proradi, Tores katastrofa, a Koke ne dobija priliku.
pre 9 godina
http://s17.postimg.org/z68i3rznz/10492225_306746809492516_3152197591987299770_n.jpg
pre 9 godina
Meni su delovali kao da su se posvadjali a siguran sam i da jesu.
pre 9 godina
Dan zalosti.
pre 9 godina
Za sve su krivi igraci Penal Madrida. Da nisu igrali Kasiljas, Ramos i Cabi Alonso sve bi drugacije bilo
pre 9 godina
Izgleda da jesu
pre 9 godina
Pa kad dva jedina krstena napadaca (Negredo i Ljorente) nisu ni pozvani, a utakmice pocinju sa dva def. vezna, a kreativci kao Mata i Fabregas sede na klupi.
pre 9 godina
za kostu sam davno rekao da je precijenjen igrac.Umor,kakva je to glupost od objasnjenja.Pa ne rade u rudniku
pre 9 godina
Da, morali su. Čak nisu ni zainteresovano izgledali u nekim trenucima. Kad primiš 5komada od bilo koga tu nešto nije dobro. Takvi momci imaju mnooogo jakih utakmica u nogama i da li je umor ili nezainteresovanost više nije bitno.
pre 9 godina
Del Boske je pao na onome na čemu svi na kraju padnu, postao je rob navike i javnog mnjenja. Morali su da igraju Ćavi (ja ne ne mogu da zovem ga Šavi ni u šali) Iniesta, Pedro, Buskec... morao je da igra i Dijego Košta iako je u obe utakmice izgledao kao neki prisilno mobilisani mučenik... Da nije bilo tako javno mnjenje u Španiji bi se u startu obrušilo na njega.
Lako je biti general posle bitke, ali pokazalo se da je trebalo da preseče i rizikuje, da ubaci svežu krv u reprezentaciju, ali Del Boske je uz svo neosporno fudbalsko znanje uvek bio čovek koji je igrao na sigurno, donelo mu je to mnoge uspehe ali ovaj put mu se obilo o glavu...
pre 9 godina
Ovo k'o Obradovic, sve sam znao ali mislio sam....ti si selektor, izgleda da nisi dobro mislio.
pre 9 godina
Zato je fudbal zanimljiv danas, ne zivi se od stare slave! Ali je i istina da se danas od njih trazi neuporedivo vise trcanja nego ranije i da stvarno moze doci do zasicenja i drasticnog pada energije! Voljni momenat takodje, svi fudbaleri koji su igrali u zavrsnici lige sampiona su fizicki i emotivno ispraznjeni! Osim onog Brazilca sto igra u Realu, zaboravih mu ime, kida covek, i drzi Brazil u zivotu!
pre 9 godina
Ovo bi bilo dobro za naše da su se pojavili u Brazilu. Posle ispadanja u prvoj fazi: "Danas svi igraju fudbal. Ispali i aktuelni prvaci..."
pre 9 godina
Morali su
pre 9 godina
nije istina novinaru. vec takav fudbal jednostavno ne prolazi. procitali su ih svi.
pre 9 godina
Umor? To nije opravdanje. Spanija ima igrace za 2-3 kvalitetnatima. Dakle moglisu da igraju i oni manje umorni. Dve stvari su kljucne: Prvo, pronadjeno je resenje za sistem igre na posed lopte, a neka inovacije tog sistema nije uradjena. U pocetku taj sistem je donosio rezultate i veliki broj golova i bio je istinski napadacki. Vremenom se doslo do zakljucka da sto vecim posedom lopte protivniku oduzimate vreme da stvori svoje sanse. I tako je tik-taka postala ne napadacka vec odbrambena taktika. Dakle, drzimo loptu u nogama sto duze i cim se da gol tika-taka se igra sve vise u nazad. Od leprsavosti ostade samo dosada i destrukcija... Taj sistem prvo je cacnuo Murinjo, pa drugi. Dakle, postavis cvrste, fizicki jace igrace i nasredini i u odbrani, plus jednog brzog i jednog sidrasa u napadu. Malo bijes, malo kontre ili nesto iz prekida, pa vi drzte loptu u nogama a mi cemo davati golove...
Drugi razlog je nespremnost Del Boskea da unese svezu krv. Nisu to morali da budu mladji igraci. Koliko samo njih iz generacije Cavija i Inijeste nije imalo pravu sansu, a jednako su dobri igraci ali ne igraju tika-taka... Evo na primer Casorla... Pa svaka reprezentacija bi oslanjala igru na njega da ga ima. To ne znaci da je i pre 3-4 godine treblo da igra pre Cavija ili Inijeste. Cisto, pominjem njega da pokazem koliki je potencijal Spanija imala na klupi. Vecina iz prvog tima mozda jeste bila istrosena i umorna ali oni nisu krivi. Kriv je trener sto nije uneo sveze krvi...
pre 9 godina
Umor zbog 2-3 meča više? Nema šanse.
105 Komentari
Sortiraj po: