NASA: Sjajni Kuvajt - snimljen noću

NASA je snimila Kuvajt noću, gde se vidi koliko je ovaj grad jarko svetlucav, kao da je zlatan.

Prikazati ovde celokupan tekst članka

Pošaljite komentar

  1. Evo vam ga Beograd
    upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/46/Warp_Belgrade_Nightscene_April_2012spatial_subset.jpg
    (Mare, 19. septembar 2012 12:08)

    # Link komentara

  2. E ljudi, imate na netu i snimak Beograda. Potrudite se i zguglajte malo :)
    (Mare, 19. septembar 2012 11:54)

    # Link komentara

  3. Еј, @Caslave, знаш ли ти да бројиш?
    (M. Н. Лазар, 19. septembar 2012 09:56)

    # Link komentara

  4. @Petar

    Не знам да ли си знао, али америчке трупе су одавно у Кувајту, још од првог Заливског рата кад су истерали Ирачане.

    Живео сам и радио у Кувајту око годину дана 2009-2010, делимично је тачно ово што се мисли о Кувајту: јесу богати, возе се предобри аутомобили, добри путеви, добре зграде, добри тржни центри, цене доста високе. Има ту и друга страна медаље, све је прилично прљаво, кад сам ја био смрдела је канализација сваки дан у граду, сад кажу да су је поправили, море су јако затровали, возе као диљаци, онда има гомила Индијаца, Пакистанаца и других Азијата које раде за мизерне плате, а тек што они немају појма о вожњи, страшно! Иначе заливске земље су највећи загађивачи по глави становника! Кувајћани имају добре плате, а не раде пуно, више из досаде, плус разне субвенције што им даје држава. Страни инжењери могу солидно да зараде (месечно може да се уштеди у мом случају око 3000е), обични радници тамо немају шта да траже јер те послове ради дружина из Азије. Толико...
    (Бивши из Кувајта, 18. septembar 2012 18:11)

    # Link komentara

  5. Pogodite koliko džamija ima na toj površini?

    1100!
    (Časlav, 18. septembar 2012 16:49)

    # Link komentara

  6. I jeste zlatan, na svoj način. Napravljen je od čistog crnog zlata.
    (Vladimir, 18. septembar 2012 12:05)

    # Link komentara

  7. Merkaju ga Ameri da vide gde mogu sa vojskom ako moraju trupe da ulete u Irak... Jos i ima nafte tako da im je to bombona!
    (Petar, 18. septembar 2012 09:24)

    # Link komentara

Teme

Oproštajna tribina i dalji planovi...

21.10.2014. | 07:00 | Snezana Radojicic

Mesec i po dana obilazila sam gradove po Srbiji, Bosni i Republici Srpskoj, Hrvatskoj i Crnoj Gori.Gotovo svake večeri držala sam tribine, pričajući o svom putovanju, deleći svoja iskustva i hrabreći prisutne da se odvaže da slede svoje snove ma koliko

  • Krstarenje zapadnim mediteranom(2. deo)

Aktuelno

Šta je to akvaplaning i zašto je toliko opasan