Petak, 06.07.2012.

IMAGE DESCRIPTION

Sortiraj po:

pre 11 godina

Sve je to lepo ali 2000 evra je previse po osobi.Bio sam u slicnom hotelu preko iste agencije,Big blue "hotel Venecija palace" u Antaliji. U oktobru 2007,van sezone za nekih 1500 eura za celu porodicu.TO tada jeste bilo jeftino.premda nismo imali gde potrositi novac jer je sve bilo ultra all inkluziv.Osim sto bas nije dobro za liniju jes smo se za 15 dana ugojili oko 5 kg.Ne secam se da sam nekad negde tako dobru hranu imao,a o kolacima da nepricam Kuhinja je bila kao na kraljevskim dvorovima.Nezna se dali je lepse na oko ili je ukusnije.Jedino sto Turci trpaju malo vise zacina.More je u oktbru bilo oko 28 stepeni,a spoljna temperatura takodje ne preko 27-28 stepeni.Jedina mana Antalije je ogromna vlaznost ost vazduha i jako tesko se dise,kao u tropima.
Van sezone je najeftinije a i klima je najprijatnija. Za prvomajske parznike i deciji raspust idemo u Egipat u Hurgadu u hotel sa 5 zvezdica na all inkluziv.Sve ovo preko agencije sunline kosta me 1200 eura sa svim taksama i vizama za nas troje u kompletu.Mogu se naci i jeftiniji hoteli ali u Egipat se ne ide u hotele ispod 4*

pre 11 godina

Ja sam bas htela da odem u Tursku na odmor i pretrazivala hotele na internetu, nigde nisam videla lepu plazu ni zelenilo da se sedi ispod njega. Ako ja moram da hodam kilometar do mora a lezaljke poredjane ko sardine jedna do druge, hvala lepo, sta mi treba bazen i ogroman hotel, ako nemam more?

Buki

Sve zavisi preko koje agencije idete pre par dana sam dosao iz Kusedasija bilo je super ljudi hrana prelepa zemja aki agencija koja vazi za jednu od boljih Lui travel daleko je od tog.Pre nego sto ce da krenemo na put receno nam je da je Hotel promenjen onda kad smo trebali da krenemo za Tursku autobus je kasnio nekih sat vremena tek stigao iz Grcke soferi se samo zanenili.Nekako smo krenuli usli u Bugarsku i tu nam prvo se probusi guma zalepe je krenemk dalje tu vec primeti sofer da gubimo struju napolju + 40 klima staje nadjemo neki servis kazu crko regler drndaju sat vremena i ustanove da nemaju deo nego da treba da idemo u dr servis odemo tamo kad opet cekamo kazu imaju deo ali da nema ko da ga izda u magacinu petak a proslo radno vrme sedimo negde u Sofiji na nekoj periferiji kazu za dva sata tri bice vec nesto i tako vise puta za dva sata kazu bice deo al tek sutra u 12 polako nas sve hvata nervoza nestaju zalihe hrane nadjemo neki market dajemo evre kad NEPRIMAJU U EVROPSKOJ UN zamolim zenu u prodavnici zameni mi 5 evra po njenkm nekom kursu.Vreme prolazi pada mrak iko nece evre ili te ucenjuje blizi se noc ljudi spavaju na plocniku gazda naso nekog privatnog servisera i autobusom krecemo iz Bugarske oko 23.Ulazimo u Tursku probudi me neka eksplozija kad ono eksplodirala nam guma poceo autobus da seta po putu od gume ostala samk felnProfesionalni vozaci neznaju gumu da zamene vodic zaustavi neki kamion sva sreca Turcin nam zameni gumu

pre 11 godina

Juče sam se vratio iz Turske na svoj "all inclusive" način.Autom,preko Makedonije i Grčke /uz zgranute grčke carinike/,trajektom preko Dardanela, a dalje preko Izmira do Efesa gde smo proveli popodne.Nakon toga još 4 sata vožnje do Pamukala gde smo preko bookinga obezbedili hotel/nd/.Sutradan nakon obilaska Hierapolisa popodne smo stigli u Alanju.Smeštaj u hotelu na Kleopatrinoj plaži, blizu centra, 14 dana /AI/.Hotel sa 3* sasvim pristojan, doduše sa većinom Rusa, uglavnom bahatih, ali podnošljivih.Plaža jako lepa, sa toplom, čistom vodom.Alanja sa bogatim noćnim životom, jeftinim gradskim prevozom /1,25 TL/, do centra linija broj 1, do zamka br.4.Klima sa visokom vlažnošću, ali izdržaćete.Nakon Alanje otišli smo za Konju u obilazak Mevlane a nakon toga dva dana proveli u Kapadokiji /nd/-Goreme.Uz pomoć vodiča na koga smo slučajno nabasali, doživeli smo neponovljivo iskustvo u kolevci hrišćanstva.Naša mala grupa /3 Francuskinje i nas četvoro/ imali smo tu privilegiju da prolazimo hodnicima podzemnog grada koji još nije u potpunosti otvoren za turiste,obidjemo Urgup,Ihlara dolinu, Avanos.Nakon toga preko Ankare u Istanbul stižemo popodne na prvi dan Ramazana.U parku izmedju Aja Sofije i Plave džamije spektakularan ambijent.Sutradan preko Bugarske povratak kući.Ukratko prelep odmor za oko 1800e.Sve predrasude o Turskoj izbrisane-veoma ljubazan, vredan i pošten narod.Zemlja lepe kuhinje, raznolike geografije, odličnih puteva, tolerantne policije, skupog benzina/oko 2e/.Bravo

uncanny valley

U Turskoj je jako lepo ali samo ako odete u neki manji hotel ili luksuznije odmaraliste sa bungalovima. Mi smo uplatili tako nesto ali smo greskom agencije zavrsili prvi dan u jednom ogromnom hotelu. To je bilo pakleno! Gomila ljudi pred svedskim stolom kao termiti trpaju toliko hrane da bi je posle Turci bacali nepojedenu, nema svoju plazu, ispred hotela na bazenu-vreva! Da nismo odmah sutradan presli u zeljeni smestaj, poludeli bi.
Cuvajte se klauzule u ugovoru u kojem pise da ako je agencija u nemogucnosti da vas smesti, iz nekog razloga, u zeljeni smestaj duzna da vam obezbedi smestaj iste kategorizacije. Tih 5 zvezdica i onih koje smo mi uplatili i hteli su nebo i zemlja.

pre 11 godina

Dovoljno je pogledati tripadvisor: Gloria serenity razocaravajuc, losa hrana, ceo dan i noc gomile dece koje urlicu, vecinom ruska klijentela, treba se boriti za hranu sa nevaspitanom decom i sl...luksuz, ali na turski nacin.

Nikada nisam bila u Turskom, videla sam zaista mnogo fotografija. Interesantno, ali osim Olu Deniz, nisam videla ni jednu lepu plazu, mislim na boju i vrstu peska i na boju i providnost mora. Ti hoteli su superluksuzni i impresivni, ali ja, i kada sebi dozvolim neki luksuz, volim da je to nesto diskretno, kao npr. na Sardiniji, ne privlace me ti hoteli sa po hiljadu i vise soba.