Nedelja, 25.09.2022.

19:30

Nije ni čudo što se Srbi sele tamo; Proglašen najbolji grad za život u 2022. godini

Izvor: capital.ba/

Nije ni èudo što se Srbi sele tamo; Proglašen najbolji grad za život u 2022. godini IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

132 Komentari

Sortiraj po:

wiener

pre 1 godinu

(ivan, 26. septembar 2022 16:02)

kako austrijanaca nema u becu? neverovatno je koliko ljudi iz srbije mrze svoje ljude i druge strance, daleko vise od austrijanaca. cuj bec narkomanski grad. sva sreca pa ove liste ne prave ljudi iz srbije puni predrasuda i sa premalo putnickih iskustava.

ivan

pre 1 godinu

Beč najbolje mesto za život???? WTF??? Skrndavi, odvratni, prljavi narkomanski grad pun svakakvih čudnih rasa i najgore moguće populacije sa Balkana. Bezbedan - nikako!! Čist - nikako (osim centra)!!! Nažalost živeo sam tamo nekoliko godina a svaki put kad sam trebao tamo da putujem mi se bukvalno slošilo... a o bosanćerosima ne bih ni da pričam. Dno-dna! Pa nisu Austrijanci ludi... zato ih ni nema u Beču, jer su svi otišli da žive po okolnim mestima, što dalje od bagre. Ubedljivo su mi najjači ovi naši, koji rade u Sparu, Hoferu itd.... za 1200evra, žive u kontejnerima, kupe 20 starog BMW-a i dodju kući da se proseravaju :D

rebro

pre 1 godinu

Bejah dva puta u Beču. Prvi put da vidim grad, a drugi put da odvedem majku da vidi grad.
Još nakon prvog puta sam shvatio da je Prag gde živim idealno mesto za Srbe.
Prvo tu je pivo, a drugo tu je još više piva. Dobro de ima i Čehinja.
U Beču i Austriji generalno je mešavina Turaka, Srba, Hrvata i ostalih Balkanaca. Jedna poveća kasaba u kojoj nedeljom ništa živo ne radi.
Ne selim se iz Praga.

Dziber u pokušaju

pre 1 godinu

Beč je postao teška rupčaga koja je prepuna propaliteta i džibera sa čitavog Balkana i šire. Pogotovo šiptara koji su im totalno urnisali gradsku kulturu...
(Istrebljivač Vonjevina, 25. septembar 2022 21:27)

Da vidiš u švici kako je sa šiptarima…

warlock

pre 1 godinu

"Srbi su kao protiv EU i NATO-a i kunu se u majku Rusiju a kad dobe prvi priliku uvijek idu na zapad a nikad u Rusiju.
U samo 5 zapadnoeurpskih drzava zivi preko miljun Srba dok u Rusija ima samo 30 tis Srba.
Jel moze neko objasnit taj fenomen?
(josip_zg, 25. septembar 2022 23:45)"
Vidiš, zahvaljujući viševekovnoj pljački ostatka sveta, Zapad se razvijao i danas je najbogatiji deo planete iako je siromašniji prirodnim resursima. Normalno je da ljudi idu gde mogu da "otkinu deo kolača", ali to nema veze sa naklonošču prema nekom narodu. Muslimana u SAD ima koliko hoćeš, pitaj ih koliko vole Ameriku. Čak je i Hrvatska podeljena, veliki procenat Hrvata je svestan zločina koje je Zapad činio i ne daje podršku Zapadu iako je u toj istoj Zajednici.
(Legionar,

Los pokusaj vadjenja, tesko licemjerstvo, ja bi vam vize uveo

Marko

pre 1 godinu

Upravo zato Beč nije bio na mojoj listi želja kada sam odlazio iz Srbije. Cirih i cela južna Nemačka su isti, sve puno Srba/Hrvata/Bosanaca.
(Ja, 26. septembar 2022 08:05)

Ma samo reci jos neku zelju, iselicemo se svi, da budes sam u Cirihu. Kakav kompleksas.

sgdp

pre 1 godinu

Vidiš, zahvaljujući viševekovnoj pljački ostatka sveta, Zapad se razvijao i danas je najbogatiji deo planete iako je siromašniji prirodnim resursima. Normalno je da ljudi idu gde mogu da "otkinu deo kolača", ali to nema veze sa naklonošču prema nekom narodu. Muslimana u SAD ima koliko hoćeš, pitaj ih koliko vole Ameriku. Čak je i Hrvatska podeljena, veliki procenat Hrvata je svestan zločina koje je Zapad činio i ne daje podršku Zapadu iako je u toj istoj Zajednici.
(Legionar, 26. septembar 2022 08:39)

To što je postalo normalna i uobičajena pojava, ne čini te ljude manje licemernim, da ne koristim neke grublje izraze.

Amos Dundee

pre 1 godinu

Najvise mi smeta teza o "odliva srpskih mozgova" na zapad. Istetovirani, sareni srbi smesteni u X6 i njihove silikonske zene nepredstavljaju niti su ikada predstavljali bilokakvu srpsku inteligenciju ili "mozgove". Nikakvi muzeji po Becu njih ne zanimaju. Otisli su samo da zarade za taj isti X6 da "vidi selo", nista vise.

wiener

pre 1 godinu

Ja sam u Austriji zavrsio skole i naravno da mi dobro ide ovde u Becu. Grad je super za zivot. Nije istina da je u Becu sve mrtvo nakon 8 uvece, to je istina o manjim gradovima u Austriji. Ja sam se jednom sreo sa jednim drugarom jedne sred u St. Pöltenu 50km od Beca i doslovno smo jedva nasli lokal da sednemo i i popijemo pivo. U Becu postoji i nocni zivot samo treba znati gde. Naravno ne u stambenim cetvrtima vec u razlicitim centralnim delovima okruga kojih ima svuda po gradu. Ja zivim u jednom takvom delu grada i sve je super. Takodje postoje mnogi klubovi i barovi gde se mladi lepo druze.

Osim toga, nocni zivot i kultura nisu svi sadrzaji koje Bec nudi. Postoje parkovi, sportski dogadjaji i sportski klubovi. grad je dobar za porodice, za mlade ljude i za penzionere. Nudi i puno za obrazovanje, sto u skolama i na univerzitetu, sto u dodatnom obrazovanju u takozvanim narodnim skolama.

U Becu zivi puno doseljenika, to je istina, i upravo zato je za doseljenike Bec bolji od manjih mesta gde doseljenika ima manje. Ljudi su navikli na njih i ne diraju ih mnogo, mada nekima smetaju, ali i doseljenici se cesto ponasaju bahato.

Sve u svemu, putovao sam po celoj Evropi i video sam Neke gradove gde bih mogao da zamislim da zivim, ali ja ovde imam sve. Cela uza rodbina mi je u Austriji, moji najbolji drugari i drugarice zive u Becu i okolini, tako da se ovde osecam jako dobro i svako ko se potrudi moze isto da uspe.

MR

pre 1 godinu

Vo u Beč, Vo iz Beča.
(MR, 25. septembar 2022 22:09)

Kaže se: magarac u Beč, magarac iz Beča ;)

Kaže se: Cipela je Bečka, ali je noga Lička.

123

pre 1 godinu

Nisam se snašao za Beč, pa već godinama živim u jednoj zemlji u podsaharskoj Africi. Verovali ili ne, ali bolji standard, sređenije.

wiener

pre 1 godinu

(Ete, 25. septembar 2022 20:42)

Znaci manji austrijski gradovi su bolji za strance od svetskog grada Beca? Mozda je najbolje otici u neko selo, tek tamo su ljudi tek otvoreni prema strancima.

Usput, ako znas engleski u Becu ces dobro proci cak i ako radis na gradilistima. Austrijancima smeta da neki ljudi godinama zive u Austriji i ne trude se da uce jezik i cesto ne govore nijedan drugi jezik osim maternjeg.

I svima kojima smetaju Srbi koji zive u Becu, niko vas ne tera da se sa njima druzite. Ja se ne druzim sa Srbima, ne zato sto od njih bezim vec jednostavno jer se vecina njih ne krecu u istim krugovima kao ja, mada znam da ima i takvih.

Ovo je dobar grad za zivot.

wiener

pre 1 godinu

(49er, 25. septembar 2022 20:42)

Bec nije nemacki grad. Takav nacin razmisljanja samo pokazuje da i ostatag tvog komentara nema mnogo vrednosti.

Orač

pre 1 godinu

... Srbe koje sam tamo sreo, sve beda, sirotinja i socijala... čast izuzecima al' premalo ih je čak i da bismo rekli da izuzeci potvđuju pravilo... Međutim, ljudi odlaze iz Srbije, najviše zbog sveopšteg sistema kopucije, nepotizma, kriminala na visokim nivoima, nemanja nikakve zaštite prava, užasno bednog školskog sistema, uopšteno, ljudi ne vide perspektivu ni za sebe, a posebno za svoju decu... Školovati fecu u Beču je ipak perspektiva, makar za tu decu...

..

pre 1 godinu

"Moj drugar Djole otisao za Milano, kaze bolja klima"
(Maurizio Ganz, 
Greškom dadoh minus. U Milanu pulsira život, lepi, lepo obučeni ljudi, Nedelja mode, restorani puni...
"pita sv Petar cigu , hoces u raj ili pakao ?
ja bi ako može u Beč !"
(Tomy Čubura
Koliko znam, rekao je da bi u Italiju.

Ja

pre 1 godinu

Upravo zato Beč nije bio na mojoj listi želja kada sam odlazio iz Srbije. Cirih i cela južna Nemačka su isti, sve puno Srba/Hrvata/Bosanaca.

Nisu oni smecari, oni su cistaci.

pre 1 godinu

U javnom toaletu u Beču svakog prvog u mesecu na vratima bude zalepljen plastificirani papir na kom stoji spisak imena za svaki datum kada je koja osoba zadužena za čišćenje.
Od 25 prezimena njih 19 se završava na ić
(3310, 25. septembar 2022 23:27)

Gde je tu problem? Nije sramota biti cistac ili cistacica.
Cistaci posteno zarade svoj novac. Veliko hvala svim ljudima koji ciste ulice, klozete, biroe, ulaze...

Legionar

pre 1 godinu

"Srbi su kao protiv EU i NATO-a i kunu se u majku Rusiju a kad dobe prvi priliku uvijek idu na zapad a nikad u Rusiju.
U samo 5 zapadnoeurpskih drzava zivi preko miljun Srba dok u Rusija ima samo 30 tis Srba.
Jel moze neko objasnit taj fenomen?
(josip_zg, 25. septembar 2022 23:45)"
Vidiš, zahvaljujući viševekovnoj pljački ostatka sveta, Zapad se razvijao i danas je najbogatiji deo planete iako je siromašniji prirodnim resursima. Normalno je da ljudi idu gde mogu da "otkinu deo kolača", ali to nema veze sa naklonošču prema nekom narodu. Muslimana u SAD ima koliko hoćeš, pitaj ih koliko vole Ameriku. Čak je i Hrvatska podeljena, veliki procenat Hrvata je svestan zločina koje je Zapad činio i ne daje podršku Zapadu iako je u toj istoj Zajednici.

Hanibal

pre 1 godinu

Sasa@ Je l' hoces da pogledas da li imamo ili ne? Ti, kao i ostale 'pojave' slicne tebi, znate odlicno zasto ljudi odlaze, a nisu samo pare u pitanju. Nisi jedini kome prija valjanje u blatu.

Lars

pre 1 godinu

@Preci nam se u grobu okreću. Za šta su oni ginuli u Prvom i Drugom svetskom ratu da nam narod odlazi i gradi državu onima koje smo u ratu uz milionske žrtve i ogromna razaranja pobedili jer su nagrnuli na naša sela i gradove? Ostatak preživelih i sadašnjih Srba su narod bez bilo kakvog dostojanstva.
(Petar, 25. septembar 2022 21:04)

Slazem se ali nije problem.sto ljudi beze nego od cega beze. Kako smo uredili nasu drzavu, kakvim diletantima smo dalu da je vode, kako decu odgajamo.. to su problemi a bezanija je samo logican sled svega toga. Imam 40 godina, 99% najkvalitenijih ljudi koje poznajem su odavno po belom svetu, trend je takav da smo ostali samo mi zgadija te se bolji rezultati i ne mogu ocekivati. Mislim da smo odavno presli tacku bez povratka, ja svojoj deci zelim da zive daleko odavde jer ih beskrajno volim!

Rodjen da samo tebi udovoljavam!

pre 1 godinu

@Veliki brat

Znaci ni manje ni vise, ti kazes model auta, boju, max kilometrazu a ja zovem ljude iz oglasa na nemackom, dogovaram, ispitujem, planiram termine i uklapam sa poslom kako bih isao da gledam auta, posle par pokusaja nadjem i kupim auto, resim privremene tablice i svu birokratiju za auto, sednem u isti, vozim 10+ sati, peripetije na carini i granici... na kraju dodjem ti na vrata i dam ti kljuceve u ruke.

Nakon par stotina kilometara me zoves i kukas kako sam te presao i da je auto krs i da sam se za bezveze cimao.

Jel si tako nesto mislio?

Hocu i ja to. Jel mozes molim te da naucis nemacki jezik, zavrsis fakultet ili neki zanat, nadjes posao u Nemackoj, resis ambasadu i papire, uklopis se u stranoj zemlji, resis mi jedan auto onako drugarski nista posebno, voleo bih passata do max 100 hiljada km, crn i da je nije stariji od 2015. Ja te cekam kuci, slobodno zovi kada budes blizu da te ne docekam bas u pidzami. I da, bez originalne servisne knjizice nemoj da mi se pojavljujes, vracas se istim putem nazad. Hvala

Dare

pre 1 godinu

@Banja Luka 140.000 stanovnika , Srba u Beču 200.000. Istine radi sa, srpskim državljanstvom tu negde kao Banja Luka, a Austrijanaca bečlija koji se izjašnjavaju kao Srbi oko 60.000.

Na zadnjem popisu Banjaluka je imala 200.000 stanovnika (par desetina manje).

Hanzo

pre 1 godinu

Ne, nego ce da traci zivot ovde gde se rodio, a ne pita se nista i takodje je gradjanin drugog reda. I bez patetike, ako moze, to sto nasedas na kvazi-patriotska sra*** je tvoj problem.

Joanikije

pre 1 godinu

@Veliki brat

Ti koji su otisli da rade sljakerske poslove i salju pare porodici nazad da kupiju pasnjake zive kao psi.
Zasto bi iko ko je otisao, dosao u sredinu gde nema nikog, ne zna jezik i gde je sve drugacije, radio samo da bi slao pare onima koji udobno zive u svom domu? Neka zarade sami, ili neka i oni krenu u nepoznato.
P.S. Nemam druga posla, nego da dovozim neka polovna kola nezahvalnim ljudima. Ako ti trebaju kola, sedi na autobus, potrosi 10ak sati do Beca, pa se vrati kolima.

Pufta

pre 1 godinu

Posle 20 godina ja sebe nisam našao u njemu...grad kao grad ništa posebno...jedino raj za neradnike jer im je socijalni program vrlo jak...mozda je zato raj....

Објављен коментар

pre 1 godinu

Srbi su kao protiv EU i NATO-a i kunu se u majku Rusiju a kad dobe prvi priliku uvijek idu na zapad a nikad u Rusiju.
U samo 5 zapadnoeurpskih drzava zivi preko miljun Srba dok u Rusija ima samo 30 tis Srba.
Jel moze neko objasnit taj fenomen?
(josip_zg, 25. septembar 2022 23:45)

Ја ћу да ти објасним, као што нас има на Западу, исто тако нас има и у Русији, ја први сам бирао Русију пре ЕУ и нисам се покајао. За пет година рада и живота тамо, решио сам своје животне потребе, стан, кола, добар ЦВ и искуство. Сад могу још боље да наплатим свој рад. Такође, поред мене је било много Срба али и Хрвата, који, су се бусали да су грађани ЕУ, тражили веће плате и којекакве глупости. Па их баћушка врати на фабричка подешавања, тј да се не глупирају већ да раде јер су тамо сви исти. Такође, лаки заборављаш да је Русија до доласка Путина била у проблему, распад СССР-А и све што је то пратило, док нпр. Аустрија, Немачка (Западна), Швајцарска...од Другог светског рата, немају неких проблема.

kako

pre 1 godinu

hteo sam ja odavno jos da pobegnem od komunajra ali nikako da mi uspe, Moras prvo da pokrades ovde da skupis pare pa da mzoes da odes. Ne verujem onim pricama otisao sam sa 10 maraka u dzepu, pa i kad bi me primil isad kak oda prezivim tam osa 350 evra peznijom, Mogu ove bivse komunajre da prodaj ustanove koje su dobil iod rezima ili ovi sad koji otimaju i bogate se preko noci pa se setkaj usa kofercicima punim para

Profesor Dušan

pre 1 godinu

1.ne sele se Srbi tamo zato što je ovaj ili onaj grad lep ili lepši ili bolji ili najbolji, Srbi se sele da zarade novac i da nađu posao za koji će dobiti platu jer u Srbiji ne mogu da nađu posao ili kad ga nađu onda budu mizerno plaćeni i radno iskorišćeni kao u radnom logoru.... dalje :

2.Sele se zbog sigurnosti posla,
3. sele se jer kad je posao siguran mogu dugoročno da isplaniraju nešto ( kuću, stan, auto, letovanje, odmor, ....) za sebe pa onda za decu .

zato se sele ....

Alex

pre 1 godinu

Ne bih živeo u ksenofobnoj Evropi da mi daju 10k eura mesečno. Jedan život imam.
(Alex, 25. septembar 2022 20:39)

A u Srbiji uzivas u slobodama i tolerantnostima? Ili mozda mislis na Rusiju ili Kinu?
(Idi begaj, 25. septembar 2022 22:27)

Srbija, kakva je-takva je , moja je. Ali ako bih emigrirao , samo SAD, eventualno Kanada. O tome ti pričam.

Pogan

pre 1 godinu

Jel moze neko objasnit taj fenomen?
(josip_zg, 25. septembar 2022 23:45)

Veoma jednostavno. Oni koji su proruski orjentisani ne idu nigde i većinom su u Srbiji.

trexi

pre 1 godinu

Sto je veci sljam i bagra to je manji stan i veci dzip na ulici. Upareno sa trenerkom i torbicom preko ramena, drveni krst u autu od 50cm i radno mjesto kanal, toalet, razvozenje paketa i pranje prozora. To je odprilike 50% naseg „svijeta“ u Becu. E sad ima i dosta onih na kojima su izlozeni svi svjetski brendovi, pocevsi od guess. Na ulici zlatno pravilo: sto je manje inteligencije to je veca bembara i mecka. U Billi ili Sparu ce vam sendvic vjerovatno spremiti neka nabedjena likica sa prezimenom na „vic“. Kada dodje vikend onda se pojacaju razne cece i dragane i pocinju lovacke price. Eto ukratko nasa dijaspora. Cast normalnoj manjini.

Vatrogasac

pre 1 godinu

Zivim u Bratislavi i povremeni odem do Beca. Sam beton, strasno sterilno. Arhitektura jetse lepa, ali previse sterilno. Po meni ni priblizno naj lepsem mestu za zivot.

Giovanni

pre 1 godinu

Znaju ljudi kako je u Beču, bili oni (turističkom-šoping bus turom u Parndorfu i SCS-u što i nije Beč i malo oko Opere i Mariahilfer Strasse), videli i ne dopada im se i nikada ne bi živeli tamo. Ja navijam da takvi ne dolaze, ali ih je na žalost sve više i više iz godine u godinu.
Doći u Beč kao turista na par sati ili dana i živeti sa porodicom u tom gradu (u pravom delu grada naravno) je nebo i zemlja.

meda

pre 1 godinu

Šta će Toronto na ovoj listi, dok sam živeo tamo, tamo negde u maju, pri kraju svake zime, sam se zakljinjao da mi je to poslednja u Torontu.
Živeo sam u 2 grada koji su 1.000.000 puta bolji za život od Toronta, naravno nema ih na listi (San Diego, Antibi). Samo po američkoj zapadnoj obali ima koliko hoćeš mesta boljih za život od Toronta.
Ko li pravi te liste da mi je znati ...

meda

pre 1 godinu

Za Lagos u Nigeriji se predviđa da će da ima 100 miliona stanovnika do kraja veka. Bio je skoro video sa onim Nigerijcem koji objašnjava kako mu je bolje da ide da ratuje u Ukrajini nego da živi u Lagosu.

de

pre 1 godinu

Omiljena tema svake godine za komentarisanje. Da skratim:
Pros
- vrhunska voda
- sređen i uređen grad

Cons
- skup
- plate male
- lokalno stanovništvo neprijateljski raspoloženo prema strancima
- mogućnost za ozbiljnim napredovanjem kao stranac 0
- porezi ekstremno visoki
- energija grada 0
- energija ljudi dupla 00
- provod tri 000
- najgora emigracija iz celog sveta, došli ljudi da žive na teret države
-kvalitetni neće da dodju jer su plate komedija

Sve u svemu grad je ok za nepismene, neradnike, ljude pobegle iz rata, ljude koji pre Beca nisu imali toplu vodu i kupatilo. Svi ostali STOP! Zahvalite mi se posle...

Nikola

pre 1 godinu

Uglavnom slabo školovani i potpuno nepismeni, pronalaze sebe van granica sopstvene zemlje željni ispunjavanja sopstvenih kompleksa praznom pričom o lepom životu.Ostali nemaju nikakvu potrebu za životom u Beču.

Mike

pre 1 godinu

U javnom toaletu u Beču svakog prvog u mesecu na vratima bude zalepljen plastificirani papir na kom stoji spisak imena za svaki datum kada je koja osoba zadužena za čišćenje.
Od 25 prezimena njih 19 se završava na ić
(3310, 25. septembar 2022 23:27)

Rade posten posao, izdrzavaju porodicu i placaju porez. Nije sramota raditi posteno. Da im je bolje u Srbiji vratili bi se. Otisli su zbog takvih koji se podsmevaju a zive kod roditelja, rade za 400 evra, bacaju smece i opuske gde stignu a zadovolje sujetu podsmevajuci se drugima.

Lea USA

pre 1 godinu

(iskvarena verzija austrijskog,

Moja deca su bez straha isli u skolu i deca sad idu bez straha. Kad pozoves 911 policija vatrogasci i hitna se stvore se u roku od par minuta. Ja sam ostavila kucu otklucanu nocu ne znam ni ja sama koliko puta sa sve kljucevima u bravi sa spoljasne strane. Paketi nekad stoje danima ispred kuce i nikafa nista nije nestalo. Naravno da ima mesta gde nije bezbedno ali ima takvih mesta svuda i u Srbiji. Ti verovatno nisi nikada ni video Ameriku a privas ovde svasta.

axon

pre 1 godinu

a moskva, štani?
(grle, 25. septembar 2022 23:00)

A što misliš da nas nema ? Nismo izbrojani, ali kažu da nas ima oko 50.000 u Moskvi sto nije malo ako se uzme u obzir da ovde dolazimo na rad i život u poslednjih 20ak godina, a i Beč više od 200 godina. Radim za južno afričku firmu u Moskvi već 12 godina, pre toga u nemačkoj 4 godine, u mađarskoj i grčkoj po godinu, Kipar par meseci. Tamo jeste nominalno nešto veća plata, ali ovde ostane više i nikad me nisu gledali kao stranca. Izbila neka frka u restoranu, sve nas pokupili, kolege i ja nismo nikakve veze sa tim imali ali bili u pogrešno vreme na pogrešnom mestu, ja ruskog par reči znao. Kada su videli da sam Srbin mene prvog pustili. Nikad se na bih vratio na zapad, možda u Grčku ali zbog vremena inače ovde sam kao kod kuće i sasvim lepo živim.

neutralni felš

pre 1 godinu

Da sutra Rusija proglasi rat Austriji, Srbi bi bili na strani Rusije.
(Che, 25. septembar 2022 21:24)

a rusiju videli samo na razglednici.

diplinž

pre 1 godinu

Meni je za oko zapalo ovo 'treći najveći srpski grad'. Ima li nekih podataka o toj listi? Ah da, za vas je Beč srpski, a Banja Luka bosanski grad... Tim odbijanjem od sebe ste Srbe u hr pretvorili u Hrvate, Srbe u cg u Crnogorce, dio ovih u bh u Bošnjake. Nas Krajišnike i Hercegovce nećete tako lako, ali loši ste brate! Zato ste vi Srbijanci a mi najveći Srbi!

Miloš Bg

pre 1 godinu

Zar nije Moskva?
(Misko, 25. septembar 2022 19:53)


Zašto bi se Srbi selili u Moskvu, koliko je Moskva dalje od Beča ili na primer koliko je Moskva hlandnija od Beča, a ako ćemo samo o standardu da govorimo možda bi logičnije bilo da se Srbi pre nasele u Oslo negoli u Beč, jer je u Norveškoj puno bolji standard nego u Austriji, međutim Norveška je ipak daleka i hladna zemlja. Migracije Srba ka Beču su tragična viševekovna tradicija kod Srba, prvo veće naseljavanje Beča od strane srpskih civila je zabeleženo u vreme pohoda turskih okupatora i taj trend se samo nastavio, Beč je bio prvo mirnije i sigurnije mesto, a tako je ostalo i do danas, pravo pitanje je kako obezbediti dugotrajnu sigurnost i bezbednost ovde gde žive Srbi ne bi li bi se kroz vreme stiglo i do drugih benefita mirnog života kao što je to na premer i standard.

Veliki brat

pre 1 godinu

Vo u Beč, Vo iz Beča.
(MR, 25. septembar 2022 22:09)

Kaže se: magarac u Beč, magarac iz Beča ;)



Kakvi crne milionske žrtve, malo da prestanite s ovakvim mitomanijskim komentarima!
(Mito Manija, 25. septembar 2022 21:42)

A svi ti poginuli da su imali po dvoje dece, pa ta deca po dvoje dece, koliko bi danas Srbija imala stanovnika?
Nije ni Bugarska prošla bolje, iako je bila na "drugoj strani" u oba svetska rata, sovjeti su ih toliko unazadili od 1945. do 1990. godine da se nikad neće oporaviti ni kao država ni kao narod.

Nas nisu unazadili sovjeti, unazadili smo se sami!
Pogledajmo bošnjake, posebno oko Novog Pazara - ako neko ima 2 ili 3 sina, jedan ostaje na imanju, ovi ostali mogu u Austriju, Švajcarsku, Nemačku ili gde već, ali otud šalju pomalo para, od kojih se kupuju pašnjaci, širi se proizvodnja zdrave junetine, otvaraju se klanice i radnje za preradu mesa, ovi kad dolaze na odmor ili za praznike, povezu dobar polovan auto i ostave porodici koja je ovde.

Za to vreme, srbi koji su "pobegli" odavede negde tamo, samo kukaju kako je tamo teško, ako ih pitaš da dovezu neki polovan auto koji bi kupili direktno od vlasnika, a ne od nekih prevaranata, kuknjava kako nema, kako sve pokupuju turci ili rusi, kako je komplikovano da se taj auto doveze ovde, uglavnom milion opravdanja da se ne pomogne nikome ovde.
Sa druge strane, čuo sam za sluičaj da su naši u SAD pomogli nekom da tamo ode, ovaj ih izvažario da mu budu žiranti i onda "nestao".

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Bio, video, otišao...

Sem naših klubova gde može da se

ode i slatko se ismeje likovima koji

tamo glume, ništa vredno divljenja...

Znanje nemačkog jezika nije

neophodno jer kakva god usluga da ti

treba naići ćeš na nekog ko priča

srpsko- hrvatski !

Moj izbor broj 1 za život je južni deo

Sardinije. Divlji i ruralni deo.

Sa najlepšim plažama u Evropi .

Uz najbolji sir i odlično vino.

A život im dugačak ! Lagana stotka !

Bruka...

josip_zg

pre 1 godinu

Srbi su kao protiv EU i NATO-a i kunu se u majku Rusiju a kad dobe prvi priliku uvijek idu na zapad a nikad u Rusiju.
U samo 5 zapadnoeurpskih drzava zivi preko miljun Srba dok u Rusija ima samo 30 tis Srba.
Jel moze neko objasnit taj fenomen?

Brutus

pre 1 godinu

Da sutra Rusija proglasi rat Austriji, Srbi bi bili na strani Rusije.
(Che, 25. septembar 2022 21:24)

Možda bolje da budemo na strani Austrije, da im se fino zahvalimo za 1914, ili bolje da odemo u nato i njima da se zahvalimo za "99, a svima zajedno za loženje naroda i guranje u rat po ovim prostorima " 91.

a rusiju videli samo na razglednici.
(neutralni felš, 25. septembar 2022 23:25)

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Kan, Nica, San Trope, San Remo, Milano...
Milano je super. Dobro razvijen, odlicna infrastruktura, posla ima, a blizu su jezera Komo, Garda, a i planine za skijanje, sve u manje od 100km.

VP

pre 1 godinu

Meni je za oko zapalo ovo 'treći najveći srpski grad'. Ima li nekih podataka o toj listi? Ah da, za vas je Beč srpski, a Banja Luka bosanski grad......
(diplinž, 25. septembar 2022 23:19)

Banja Luka 140.000 stanovnika , Srba u Beču 200.000. Istine radi sa, srpskim državljanstvom tu negde kao Banja Luka, a Austrijanaca bečlija koji se izjašnjavaju kao Srbi oko 60.000.

3310

pre 1 godinu

"Naše će sene
hodati po Beču
lutati po dvoru
i čistiti WC-je "

U javnom toaletu u Beču svakog prvog u mesecu na vratima bude zalepljen plastificirani papir na kom stoji spisak imena za svaki datum kada je koja osoba zadužena za čišćenje.
Od 25 prezimena njih 19 se završava na ić

Anti blizanac

pre 1 godinu

bio sam par puta,sve naši ljudi ?
a Burek i Pljeke kao što možete da kupite u Nis,Leskovac
u bilo koji srpski restoran da odete necete da pogresite :)

m

pre 1 godinu

Sad kad im Putin zavrne standard ima da žive ko Rusi u Sibiru."
Ako mislis na Austriju moracu te razočarati. Austrija ima ogromna skladista gasa koja su 90 % puna a rezerve su za oko godinu dana, tako da ovu zimu smo bezbjedni! A upravo su dali 500 eura svakoj punoljetnoj osobi i 250 za svu djecu tako da to bez problema pokriva poskupljenje struje i gasa. Brinite se vi za sebe. Svabe su uvijek bile par koraka ispred sviju!
(mio, 25. septembar 2022 20:43)

a koji ste to vi, mogu biti samo oni, Austrijanci. drugi te price o rezervama prica svaka EU drzava a on toga leba nema i to svi znaju ali nisu glupi da kazu istinu pa mazu oci gradjanim da ne bi bilo panike. nema sanse da se tolika kolicina gasa koja je potrebna za industiju i gradjane uskladisti. a tih 500e pomoci vas mozda i pokrpi kako se lepo rekao ovu zimu, a sta ce te sledecu.

Gru.Z

pre 1 godinu

Imam osećaj da će se sa prvim mrazevima mnogi naši pečalbari naprasno setiti Srbije i gledati kako da se vrate nazad u svoju domovinu.
Ovo ne važi samo za Beč i Austriju...

DJ KRMAK

pre 1 godinu

Прелеп град. Нажалост уништен од људима са дна каце који су дошли са потеза - Загреб - Кабул. Сећам се, седим у хотелу Империјал и гледам како Курди протествују, а Турци их провоцирају. Аустријска пошерица седи у хотелу у неверици. Остатак Аустрије, мања места без поменутих “суграђана” су предивна. Земља за сваку препоруку.

Idi begaj

pre 1 godinu

Ne bih živeo u ksenofobnoj Evropi da mi daju 10k eura mesečno. Jedan život imam.
(Alex, 25. septembar 2022 20:39)

A u Srbiji uzivas u slobodama i tolerantnostima? Ili mozda mislis na Rusiju ili Kinu?

Djoka

pre 1 godinu

@ Ete, 25. septembar 2022

Tacno. Kada sam ziveo u Frankfurtu, zabezeknuo sam se od toga koliko mnogo nasih krimosa i djubreta zivi u Offenbachu (mesto prakticno spojeno sa Fra). Rekoh kolegi, jel su to nasi proterani iz Fra? Nema mesta, a? Kaze on: Ma jok! Ovde su zavrsili svi kriminalci iz 90ih koji nisu izasli iz voza na prvoj stanici, u Becu. HA-HA

Petar

pre 1 godinu

Preci nam se u grobu okreću. Za šta su oni ginuli u Prvom i Drugom svetskom ratu da nam narod odlazi i gradi državu onima koje smo u ratu uz milionske žrtve i ogromna razaranja pobedili jer su nagrnuli na naša sela i gradove? Ostatak preživelih i sadašnjih Srba su narod bez bilo kakvog dostojanstva.

Mito Manija

pre 1 godinu

Preci nam se u grobu okreću. Za šta su oni ginuli u Prvom i Drugom svetskom ratu da nam narod odlazi i gradi državu onima koje smo u ratu uz milionske žrtve i ogromna razaranja pobedili jer su nagrnuli na naša sela i gradove? Ostatak preživelih i sadašnjih Srba su narod bez bilo kakvog dostojanstva.
(Petar, 25. septembar 2022 21:04)

Prvi svetski rat, Srbija poginulo 275.000 vojnika i 300.000, umrli uglavnom od svakakvih bolesti i gladi.

Na ovaj ili onaj način u 2. svteskom ratu u čitavoj Jugoslaviji život je izgubilo ukupno 1.7 miliona ljudi.

Kakvi crne milionske žrtve, malo da prestanite s ovakvim mitomanijskim komentarima!

Istrebljivač Vonjevina

pre 1 godinu

Beč je postao teška rupčaga koja je prepuna propaliteta i džibera sa čitavog Balkana i šire. Pogotovo šiptara koji su im totalno urnisali gradsku kulturu...

Lawless

pre 1 godinu

Mozda za one sa dubokim dzepom Za ostale, samo da zarade servisirajuci bogate. Mojima se nije dopalo, vratili se. Neljubazni lokalci, siromasan drustveni zivot, u 19h sve zamre... Postoje mnogo lepsa mesta za zivot.

Sasa

pre 1 godinu

Jel vi autosovinisti imate erekciju kad pisete komentare, to jest kad vam objave?
Koliko samo nesrecnih ljudi ispranog mozga ovde komentarise, potpuno nesvesni da ih niko i nigde nece ceniti, ako ne cene sebe i svoje.

@Boka

pre 1 godinu

Nisam cuo za Kaljari u Kanadi.
Mozda je Kalgari u pitanju?
(Boka, 25. septembar 2022 19:57)

Nije sramota ne znati, ali je sramota ne znati, a praviti se pametan.

Poster

pre 1 godinu

Dobro se zivi u Becu, spnzoruse sve iPhone 13, minimum. Balkanci mere patke kolima, kao i uvek a rade poslove za par hiljada evra mesecno. I dalje se prica kroz nos, unjka se kada se prica, ostalo to iz zabiti da se usta ne otvaraju, hladno. Ali 'standard'...

sojgu

pre 1 godinu

Najbolji grad beograd najbolja drzava Srbija.inace srbi idu u Beč zbog para a ne kulturnih događaja.bas zidara i tesara interesuje pozorište miskim da ne ispadne da vredja nekog.

Ete

pre 1 godinu

Bec je zbirstina najgoreg sloja nasih ljudi, verujte mi to postoji. Taj grad jeste lep, doteran, stvari funkcionisu sto je za Srbiju misaona imenica, ali taj grad je 1.na listi za najlosije gradove za zivot stranaca sa razlogom. Taj grad je surov ako ne znas jezik I ako si jugos ili bilo koji drugi stranac. Bolje otici u Linz, Graz, Klagenfurt, nego se mrcvariti po Becu sa najgorom felom nasih ljudi. Bec, drago mi je bilo upoznati te, nikad vise!

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Beč je najbolji za život, da ako se pogledaju neki detalji za koje običan gastarbajter i stanovnik Beča nemaju novca, vremena i interesovanja kao na kulturni događaje, pozorišne predstave, operu itd. što se tiče "normalnih" koji rade za platu Beč je preskup, poslovi slabo plaćeni ljudi žive u starim stanovima i zgradama i kada to pogledamo Graz, Bruck, linc, Klagenfurt itd. su mnogo lepša mesta za život imaju sve što i Beč ali jeftinije, mirnije manje stresno, živeo sam u Beču sada u Gracu i nije za usporedbu.

mio

pre 1 godinu

"Sad kad im Putin zavrne standard ima da žive ko Rusi u Sibiru."
Ako mislis na Austriju moracu te razočarati. Austrija ima ogromna skladista gasa koja su 90 % puna a rezerve su za oko godinu dana, tako da ovu zimu smo bezbjedni! A upravo su dali 500 eura svakoj punoljetnoj osobi i 250 za svu djecu tako da to bez problema pokriva poskupljenje struje i gasa. Brinite se vi za sebe. Svabe su uvijek bile par koraka ispred sviju!

49er

pre 1 godinu

Dosadan grad za zivot kao i vecina nemackih osim Berlina,posle 20h uvece nema zive duse na ulicama.U Becu je jedino lepo nasim baustelcima jer rade 12h svaki dan a posle se obeznane u nekoj nasoj kafani gde je pivo 2€ i gde u ćosku nariče pevaljka u pokusaju i tako u krug.Moja lista: Madrid,Prag,Barsa,Istanbul

da, da

pre 1 godinu

Od ovih 10 najboljih samo Osaka moze proci, a ostalih 9 su apsolutno neprihvatljivi! Licno, ne nameravam ni turisticki da ih posetim. Ima na stotine boljih mesta za zivot i to izvan nepotrebno razvikanih anglosaksonskih gradova...

Peđa

pre 1 godinu

Ne znam zašto je Karači loše rangiran na listi, to je najrazvijeniji grad u Pakistanu sa solidnim standardom za život, uslove, ima dosta da ponudi od arhitekture, istorijskih znamenitosti i prirode bas kao i čitav Pakistan koji je inače veoma podcenjen na zapadu bez razloga jer se od dosta razlikuje od susednog Avganistana...I da ne zaboravim živeo sam u Karačiju godinu dana i zbog prirode posla stalno putujem po svetu tako da znam o cemu pričam

mio

pre 1 godinu

"Sad kad im Putin zavrne standard ima da žive ko Rusi u Sibiru."
Ako mislis na Austriju moracu te razočarati. Austrija ima ogromna skladista gasa koja su 90 % puna a rezerve su za oko godinu dana, tako da ovu zimu smo bezbjedni! A upravo su dali 500 eura svakoj punoljetnoj osobi i 250 za svu djecu tako da to bez problema pokriva poskupljenje struje i gasa. Brinite se vi za sebe. Svabe su uvijek bile par koraka ispred sviju!

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Beč je najbolji za život, da ako se pogledaju neki detalji za koje običan gastarbajter i stanovnik Beča nemaju novca, vremena i interesovanja kao na kulturni događaje, pozorišne predstave, operu itd. što se tiče "normalnih" koji rade za platu Beč je preskup, poslovi slabo plaćeni ljudi žive u starim stanovima i zgradama i kada to pogledamo Graz, Bruck, linc, Klagenfurt itd. su mnogo lepša mesta za život imaju sve što i Beč ali jeftinije, mirnije manje stresno, živeo sam u Beču sada u Gracu i nije za usporedbu.

3310

pre 1 godinu

"Naše će sene
hodati po Beču
lutati po dvoru
i čistiti WC-je "

U javnom toaletu u Beču svakog prvog u mesecu na vratima bude zalepljen plastificirani papir na kom stoji spisak imena za svaki datum kada je koja osoba zadužena za čišćenje.
Od 25 prezimena njih 19 se završava na ić

Istrebljivač Vonjevina

pre 1 godinu

Beč je postao teška rupčaga koja je prepuna propaliteta i džibera sa čitavog Balkana i šire. Pogotovo šiptara koji su im totalno urnisali gradsku kulturu...

sojgu

pre 1 godinu

Najbolji grad beograd najbolja drzava Srbija.inace srbi idu u Beč zbog para a ne kulturnih događaja.bas zidara i tesara interesuje pozorište miskim da ne ispadne da vredja nekog.

Sasa

pre 1 godinu

Jel vi autosovinisti imate erekciju kad pisete komentare, to jest kad vam objave?
Koliko samo nesrecnih ljudi ispranog mozga ovde komentarise, potpuno nesvesni da ih niko i nigde nece ceniti, ako ne cene sebe i svoje.

Ete

pre 1 godinu

Bec je zbirstina najgoreg sloja nasih ljudi, verujte mi to postoji. Taj grad jeste lep, doteran, stvari funkcionisu sto je za Srbiju misaona imenica, ali taj grad je 1.na listi za najlosije gradove za zivot stranaca sa razlogom. Taj grad je surov ako ne znas jezik I ako si jugos ili bilo koji drugi stranac. Bolje otici u Linz, Graz, Klagenfurt, nego se mrcvariti po Becu sa najgorom felom nasih ljudi. Bec, drago mi je bilo upoznati te, nikad vise!

Poster

pre 1 godinu

Dobro se zivi u Becu, spnzoruse sve iPhone 13, minimum. Balkanci mere patke kolima, kao i uvek a rade poslove za par hiljada evra mesecno. I dalje se prica kroz nos, unjka se kada se prica, ostalo to iz zabiti da se usta ne otvaraju, hladno. Ali 'standard'...

josip_zg

pre 1 godinu

Srbi su kao protiv EU i NATO-a i kunu se u majku Rusiju a kad dobe prvi priliku uvijek idu na zapad a nikad u Rusiju.
U samo 5 zapadnoeurpskih drzava zivi preko miljun Srba dok u Rusija ima samo 30 tis Srba.
Jel moze neko objasnit taj fenomen?

Idi begaj

pre 1 godinu

Ne bih živeo u ksenofobnoj Evropi da mi daju 10k eura mesečno. Jedan život imam.
(Alex, 25. septembar 2022 20:39)

A u Srbiji uzivas u slobodama i tolerantnostima? Ili mozda mislis na Rusiju ili Kinu?

Petar

pre 1 godinu

Preci nam se u grobu okreću. Za šta su oni ginuli u Prvom i Drugom svetskom ratu da nam narod odlazi i gradi državu onima koje smo u ratu uz milionske žrtve i ogromna razaranja pobedili jer su nagrnuli na naša sela i gradove? Ostatak preživelih i sadašnjih Srba su narod bez bilo kakvog dostojanstva.

Djoka

pre 1 godinu

@ Ete, 25. septembar 2022

Tacno. Kada sam ziveo u Frankfurtu, zabezeknuo sam se od toga koliko mnogo nasih krimosa i djubreta zivi u Offenbachu (mesto prakticno spojeno sa Fra). Rekoh kolegi, jel su to nasi proterani iz Fra? Nema mesta, a? Kaze on: Ma jok! Ovde su zavrsili svi kriminalci iz 90ih koji nisu izasli iz voza na prvoj stanici, u Becu. HA-HA

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Bio, video, otišao...

Sem naših klubova gde može da se

ode i slatko se ismeje likovima koji

tamo glume, ništa vredno divljenja...

Znanje nemačkog jezika nije

neophodno jer kakva god usluga da ti

treba naići ćeš na nekog ko priča

srpsko- hrvatski !

Moj izbor broj 1 za život je južni deo

Sardinije. Divlji i ruralni deo.

Sa najlepšim plažama u Evropi .

Uz najbolji sir i odlično vino.

A život im dugačak ! Lagana stotka !

Bruka...

49er

pre 1 godinu

Dosadan grad za zivot kao i vecina nemackih osim Berlina,posle 20h uvece nema zive duse na ulicama.U Becu je jedino lepo nasim baustelcima jer rade 12h svaki dan a posle se obeznane u nekoj nasoj kafani gde je pivo 2€ i gde u ćosku nariče pevaljka u pokusaju i tako u krug.Moja lista: Madrid,Prag,Barsa,Istanbul

neutralni felš

pre 1 godinu

Da sutra Rusija proglasi rat Austriji, Srbi bi bili na strani Rusije.
(Che, 25. septembar 2022 21:24)

a rusiju videli samo na razglednici.

DJ KRMAK

pre 1 godinu

Прелеп град. Нажалост уништен од људима са дна каце који су дошли са потеза - Загреб - Кабул. Сећам се, седим у хотелу Империјал и гледам како Курди протествују, а Турци их провоцирају. Аустријска пошерица седи у хотелу у неверици. Остатак Аустрије, мања места без поменутих “суграђана” су предивна. Земља за сваку препоруку.

VP

pre 1 godinu

Meni je za oko zapalo ovo 'treći najveći srpski grad'. Ima li nekih podataka o toj listi? Ah da, za vas je Beč srpski, a Banja Luka bosanski grad......
(diplinž, 25. septembar 2022 23:19)

Banja Luka 140.000 stanovnika , Srba u Beču 200.000. Istine radi sa, srpskim državljanstvom tu negde kao Banja Luka, a Austrijanaca bečlija koji se izjašnjavaju kao Srbi oko 60.000.

Mito Manija

pre 1 godinu

Preci nam se u grobu okreću. Za šta su oni ginuli u Prvom i Drugom svetskom ratu da nam narod odlazi i gradi državu onima koje smo u ratu uz milionske žrtve i ogromna razaranja pobedili jer su nagrnuli na naša sela i gradove? Ostatak preživelih i sadašnjih Srba su narod bez bilo kakvog dostojanstva.
(Petar, 25. septembar 2022 21:04)

Prvi svetski rat, Srbija poginulo 275.000 vojnika i 300.000, umrli uglavnom od svakakvih bolesti i gladi.

Na ovaj ili onaj način u 2. svteskom ratu u čitavoj Jugoslaviji život je izgubilo ukupno 1.7 miliona ljudi.

Kakvi crne milionske žrtve, malo da prestanite s ovakvim mitomanijskim komentarima!

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Kan, Nica, San Trope, San Remo, Milano...
Milano je super. Dobro razvijen, odlicna infrastruktura, posla ima, a blizu su jezera Komo, Garda, a i planine za skijanje, sve u manje od 100km.

Veliki brat

pre 1 godinu

Vo u Beč, Vo iz Beča.
(MR, 25. septembar 2022 22:09)

Kaže se: magarac u Beč, magarac iz Beča ;)



Kakvi crne milionske žrtve, malo da prestanite s ovakvim mitomanijskim komentarima!
(Mito Manija, 25. septembar 2022 21:42)

A svi ti poginuli da su imali po dvoje dece, pa ta deca po dvoje dece, koliko bi danas Srbija imala stanovnika?
Nije ni Bugarska prošla bolje, iako je bila na "drugoj strani" u oba svetska rata, sovjeti su ih toliko unazadili od 1945. do 1990. godine da se nikad neće oporaviti ni kao država ni kao narod.

Nas nisu unazadili sovjeti, unazadili smo se sami!
Pogledajmo bošnjake, posebno oko Novog Pazara - ako neko ima 2 ili 3 sina, jedan ostaje na imanju, ovi ostali mogu u Austriju, Švajcarsku, Nemačku ili gde već, ali otud šalju pomalo para, od kojih se kupuju pašnjaci, širi se proizvodnja zdrave junetine, otvaraju se klanice i radnje za preradu mesa, ovi kad dolaze na odmor ili za praznike, povezu dobar polovan auto i ostave porodici koja je ovde.

Za to vreme, srbi koji su "pobegli" odavede negde tamo, samo kukaju kako je tamo teško, ako ih pitaš da dovezu neki polovan auto koji bi kupili direktno od vlasnika, a ne od nekih prevaranata, kuknjava kako nema, kako sve pokupuju turci ili rusi, kako je komplikovano da se taj auto doveze ovde, uglavnom milion opravdanja da se ne pomogne nikome ovde.
Sa druge strane, čuo sam za sluičaj da su naši u SAD pomogli nekom da tamo ode, ovaj ih izvažario da mu budu žiranti i onda "nestao".

Miloš Bg

pre 1 godinu

Zar nije Moskva?
(Misko, 25. septembar 2022 19:53)


Zašto bi se Srbi selili u Moskvu, koliko je Moskva dalje od Beča ili na primer koliko je Moskva hlandnija od Beča, a ako ćemo samo o standardu da govorimo možda bi logičnije bilo da se Srbi pre nasele u Oslo negoli u Beč, jer je u Norveškoj puno bolji standard nego u Austriji, međutim Norveška je ipak daleka i hladna zemlja. Migracije Srba ka Beču su tragična viševekovna tradicija kod Srba, prvo veće naseljavanje Beča od strane srpskih civila je zabeleženo u vreme pohoda turskih okupatora i taj trend se samo nastavio, Beč je bio prvo mirnije i sigurnije mesto, a tako je ostalo i do danas, pravo pitanje je kako obezbediti dugotrajnu sigurnost i bezbednost ovde gde žive Srbi ne bi li bi se kroz vreme stiglo i do drugih benefita mirnog života kao što je to na premer i standard.

Lawless

pre 1 godinu

Mozda za one sa dubokim dzepom Za ostale, samo da zarade servisirajuci bogate. Mojima se nije dopalo, vratili se. Neljubazni lokalci, siromasan drustveni zivot, u 19h sve zamre... Postoje mnogo lepsa mesta za zivot.

Lars

pre 1 godinu

@Preci nam se u grobu okreću. Za šta su oni ginuli u Prvom i Drugom svetskom ratu da nam narod odlazi i gradi državu onima koje smo u ratu uz milionske žrtve i ogromna razaranja pobedili jer su nagrnuli na naša sela i gradove? Ostatak preživelih i sadašnjih Srba su narod bez bilo kakvog dostojanstva.
(Petar, 25. septembar 2022 21:04)

Slazem se ali nije problem.sto ljudi beze nego od cega beze. Kako smo uredili nasu drzavu, kakvim diletantima smo dalu da je vode, kako decu odgajamo.. to su problemi a bezanija je samo logican sled svega toga. Imam 40 godina, 99% najkvalitenijih ljudi koje poznajem su odavno po belom svetu, trend je takav da smo ostali samo mi zgadija te se bolji rezultati i ne mogu ocekivati. Mislim da smo odavno presli tacku bez povratka, ja svojoj deci zelim da zive daleko odavde jer ih beskrajno volim!

Peđa

pre 1 godinu

Ne znam zašto je Karači loše rangiran na listi, to je najrazvijeniji grad u Pakistanu sa solidnim standardom za život, uslove, ima dosta da ponudi od arhitekture, istorijskih znamenitosti i prirode bas kao i čitav Pakistan koji je inače veoma podcenjen na zapadu bez razloga jer se od dosta razlikuje od susednog Avganistana...I da ne zaboravim živeo sam u Karačiju godinu dana i zbog prirode posla stalno putujem po svetu tako da znam o cemu pričam

Brutus

pre 1 godinu

Da sutra Rusija proglasi rat Austriji, Srbi bi bili na strani Rusije.
(Che, 25. septembar 2022 21:24)

Možda bolje da budemo na strani Austrije, da im se fino zahvalimo za 1914, ili bolje da odemo u nato i njima da se zahvalimo za "99, a svima zajedno za loženje naroda i guranje u rat po ovim prostorima " 91.

a rusiju videli samo na razglednici.
(neutralni felš, 25. septembar 2022 23:25)

Orač

pre 1 godinu

... Srbe koje sam tamo sreo, sve beda, sirotinja i socijala... čast izuzecima al' premalo ih je čak i da bismo rekli da izuzeci potvđuju pravilo... Međutim, ljudi odlaze iz Srbije, najviše zbog sveopšteg sistema kopucije, nepotizma, kriminala na visokim nivoima, nemanja nikakve zaštite prava, užasno bednog školskog sistema, uopšteno, ljudi ne vide perspektivu ni za sebe, a posebno za svoju decu... Školovati fecu u Beču je ipak perspektiva, makar za tu decu...

@Boka

pre 1 godinu

Nisam cuo za Kaljari u Kanadi.
Mozda je Kalgari u pitanju?
(Boka, 25. septembar 2022 19:57)

Nije sramota ne znati, ali je sramota ne znati, a praviti se pametan.

Rodjen da samo tebi udovoljavam!

pre 1 godinu

@Veliki brat

Znaci ni manje ni vise, ti kazes model auta, boju, max kilometrazu a ja zovem ljude iz oglasa na nemackom, dogovaram, ispitujem, planiram termine i uklapam sa poslom kako bih isao da gledam auta, posle par pokusaja nadjem i kupim auto, resim privremene tablice i svu birokratiju za auto, sednem u isti, vozim 10+ sati, peripetije na carini i granici... na kraju dodjem ti na vrata i dam ti kljuceve u ruke.

Nakon par stotina kilometara me zoves i kukas kako sam te presao i da je auto krs i da sam se za bezveze cimao.

Jel si tako nesto mislio?

Hocu i ja to. Jel mozes molim te da naucis nemacki jezik, zavrsis fakultet ili neki zanat, nadjes posao u Nemackoj, resis ambasadu i papire, uklopis se u stranoj zemlji, resis mi jedan auto onako drugarski nista posebno, voleo bih passata do max 100 hiljada km, crn i da je nije stariji od 2015. Ja te cekam kuci, slobodno zovi kada budes blizu da te ne docekam bas u pidzami. I da, bez originalne servisne knjizice nemoj da mi se pojavljujes, vracas se istim putem nazad. Hvala

diplinž

pre 1 godinu

Meni je za oko zapalo ovo 'treći najveći srpski grad'. Ima li nekih podataka o toj listi? Ah da, za vas je Beč srpski, a Banja Luka bosanski grad... Tim odbijanjem od sebe ste Srbe u hr pretvorili u Hrvate, Srbe u cg u Crnogorce, dio ovih u bh u Bošnjake. Nas Krajišnike i Hercegovce nećete tako lako, ali loši ste brate! Zato ste vi Srbijanci a mi najveći Srbi!

Anti blizanac

pre 1 godinu

bio sam par puta,sve naši ljudi ?
a Burek i Pljeke kao što možete da kupite u Nis,Leskovac
u bilo koji srpski restoran da odete necete da pogresite :)

Legionar

pre 1 godinu

"Srbi su kao protiv EU i NATO-a i kunu se u majku Rusiju a kad dobe prvi priliku uvijek idu na zapad a nikad u Rusiju.
U samo 5 zapadnoeurpskih drzava zivi preko miljun Srba dok u Rusija ima samo 30 tis Srba.
Jel moze neko objasnit taj fenomen?
(josip_zg, 25. septembar 2022 23:45)"
Vidiš, zahvaljujući viševekovnoj pljački ostatka sveta, Zapad se razvijao i danas je najbogatiji deo planete iako je siromašniji prirodnim resursima. Normalno je da ljudi idu gde mogu da "otkinu deo kolača", ali to nema veze sa naklonošču prema nekom narodu. Muslimana u SAD ima koliko hoćeš, pitaj ih koliko vole Ameriku. Čak je i Hrvatska podeljena, veliki procenat Hrvata je svestan zločina koje je Zapad činio i ne daje podršku Zapadu iako je u toj istoj Zajednici.

m

pre 1 godinu

Sad kad im Putin zavrne standard ima da žive ko Rusi u Sibiru."
Ako mislis na Austriju moracu te razočarati. Austrija ima ogromna skladista gasa koja su 90 % puna a rezerve su za oko godinu dana, tako da ovu zimu smo bezbjedni! A upravo su dali 500 eura svakoj punoljetnoj osobi i 250 za svu djecu tako da to bez problema pokriva poskupljenje struje i gasa. Brinite se vi za sebe. Svabe su uvijek bile par koraka ispred sviju!
(mio, 25. septembar 2022 20:43)

a koji ste to vi, mogu biti samo oni, Austrijanci. drugi te price o rezervama prica svaka EU drzava a on toga leba nema i to svi znaju ali nisu glupi da kazu istinu pa mazu oci gradjanim da ne bi bilo panike. nema sanse da se tolika kolicina gasa koja je potrebna za industiju i gradjane uskladisti. a tih 500e pomoci vas mozda i pokrpi kako se lepo rekao ovu zimu, a sta ce te sledecu.

Hanzo

pre 1 godinu

Ne, nego ce da traci zivot ovde gde se rodio, a ne pita se nista i takodje je gradjanin drugog reda. I bez patetike, ako moze, to sto nasedas na kvazi-patriotska sra*** je tvoj problem.

Ja

pre 1 godinu

Upravo zato Beč nije bio na mojoj listi želja kada sam odlazio iz Srbije. Cirih i cela južna Nemačka su isti, sve puno Srba/Hrvata/Bosanaca.

da, da

pre 1 godinu

Od ovih 10 najboljih samo Osaka moze proci, a ostalih 9 su apsolutno neprihvatljivi! Licno, ne nameravam ni turisticki da ih posetim. Ima na stotine boljih mesta za zivot i to izvan nepotrebno razvikanih anglosaksonskih gradova...

Gru.Z

pre 1 godinu

Imam osećaj da će se sa prvim mrazevima mnogi naši pečalbari naprasno setiti Srbije i gledati kako da se vrate nazad u svoju domovinu.
Ovo ne važi samo za Beč i Austriju...

Amos Dundee

pre 1 godinu

Najvise mi smeta teza o "odliva srpskih mozgova" na zapad. Istetovirani, sareni srbi smesteni u X6 i njihove silikonske zene nepredstavljaju niti su ikada predstavljali bilokakvu srpsku inteligenciju ili "mozgove". Nikakvi muzeji po Becu njih ne zanimaju. Otisli su samo da zarade za taj isti X6 da "vidi selo", nista vise.

Nisu oni smecari, oni su cistaci.

pre 1 godinu

U javnom toaletu u Beču svakog prvog u mesecu na vratima bude zalepljen plastificirani papir na kom stoji spisak imena za svaki datum kada je koja osoba zadužena za čišćenje.
Od 25 prezimena njih 19 se završava na ić
(3310, 25. septembar 2022 23:27)

Gde je tu problem? Nije sramota biti cistac ili cistacica.
Cistaci posteno zarade svoj novac. Veliko hvala svim ljudima koji ciste ulice, klozete, biroe, ulaze...

Dziber u pokušaju

pre 1 godinu

Beč je postao teška rupčaga koja je prepuna propaliteta i džibera sa čitavog Balkana i šire. Pogotovo šiptara koji su im totalno urnisali gradsku kulturu...
(Istrebljivač Vonjevina, 25. septembar 2022 21:27)

Da vidiš u švici kako je sa šiptarima…

Mike

pre 1 godinu

U javnom toaletu u Beču svakog prvog u mesecu na vratima bude zalepljen plastificirani papir na kom stoji spisak imena za svaki datum kada je koja osoba zadužena za čišćenje.
Od 25 prezimena njih 19 se završava na ić
(3310, 25. septembar 2022 23:27)

Rade posten posao, izdrzavaju porodicu i placaju porez. Nije sramota raditi posteno. Da im je bolje u Srbiji vratili bi se. Otisli su zbog takvih koji se podsmevaju a zive kod roditelja, rade za 400 evra, bacaju smece i opuske gde stignu a zadovolje sujetu podsmevajuci se drugima.

Hanibal

pre 1 godinu

Sasa@ Je l' hoces da pogledas da li imamo ili ne? Ti, kao i ostale 'pojave' slicne tebi, znate odlicno zasto ljudi odlaze, a nisu samo pare u pitanju. Nisi jedini kome prija valjanje u blatu.

Dare

pre 1 godinu

@Banja Luka 140.000 stanovnika , Srba u Beču 200.000. Istine radi sa, srpskim državljanstvom tu negde kao Banja Luka, a Austrijanaca bečlija koji se izjašnjavaju kao Srbi oko 60.000.

Na zadnjem popisu Banjaluka je imala 200.000 stanovnika (par desetina manje).

wiener

pre 1 godinu

Ja sam u Austriji zavrsio skole i naravno da mi dobro ide ovde u Becu. Grad je super za zivot. Nije istina da je u Becu sve mrtvo nakon 8 uvece, to je istina o manjim gradovima u Austriji. Ja sam se jednom sreo sa jednim drugarom jedne sred u St. Pöltenu 50km od Beca i doslovno smo jedva nasli lokal da sednemo i i popijemo pivo. U Becu postoji i nocni zivot samo treba znati gde. Naravno ne u stambenim cetvrtima vec u razlicitim centralnim delovima okruga kojih ima svuda po gradu. Ja zivim u jednom takvom delu grada i sve je super. Takodje postoje mnogi klubovi i barovi gde se mladi lepo druze.

Osim toga, nocni zivot i kultura nisu svi sadrzaji koje Bec nudi. Postoje parkovi, sportski dogadjaji i sportski klubovi. grad je dobar za porodice, za mlade ljude i za penzionere. Nudi i puno za obrazovanje, sto u skolama i na univerzitetu, sto u dodatnom obrazovanju u takozvanim narodnim skolama.

U Becu zivi puno doseljenika, to je istina, i upravo zato je za doseljenike Bec bolji od manjih mesta gde doseljenika ima manje. Ljudi su navikli na njih i ne diraju ih mnogo, mada nekima smetaju, ali i doseljenici se cesto ponasaju bahato.

Sve u svemu, putovao sam po celoj Evropi i video sam Neke gradove gde bih mogao da zamislim da zivim, ali ja ovde imam sve. Cela uza rodbina mi je u Austriji, moji najbolji drugari i drugarice zive u Becu i okolini, tako da se ovde osecam jako dobro i svako ko se potrudi moze isto da uspe.

Marko

pre 1 godinu

Upravo zato Beč nije bio na mojoj listi želja kada sam odlazio iz Srbije. Cirih i cela južna Nemačka su isti, sve puno Srba/Hrvata/Bosanaca.
(Ja, 26. septembar 2022 08:05)

Ma samo reci jos neku zelju, iselicemo se svi, da budes sam u Cirihu. Kakav kompleksas.

rebro

pre 1 godinu

Bejah dva puta u Beču. Prvi put da vidim grad, a drugi put da odvedem majku da vidi grad.
Još nakon prvog puta sam shvatio da je Prag gde živim idealno mesto za Srbe.
Prvo tu je pivo, a drugo tu je još više piva. Dobro de ima i Čehinja.
U Beču i Austriji generalno je mešavina Turaka, Srba, Hrvata i ostalih Balkanaca. Jedna poveća kasaba u kojoj nedeljom ništa živo ne radi.
Ne selim se iz Praga.

trexi

pre 1 godinu

Sto je veci sljam i bagra to je manji stan i veci dzip na ulici. Upareno sa trenerkom i torbicom preko ramena, drveni krst u autu od 50cm i radno mjesto kanal, toalet, razvozenje paketa i pranje prozora. To je odprilike 50% naseg „svijeta“ u Becu. E sad ima i dosta onih na kojima su izlozeni svi svjetski brendovi, pocevsi od guess. Na ulici zlatno pravilo: sto je manje inteligencije to je veca bembara i mecka. U Billi ili Sparu ce vam sendvic vjerovatno spremiti neka nabedjena likica sa prezimenom na „vic“. Kada dodje vikend onda se pojacaju razne cece i dragane i pocinju lovacke price. Eto ukratko nasa dijaspora. Cast normalnoj manjini.

ivan

pre 1 godinu

Beč najbolje mesto za život???? WTF??? Skrndavi, odvratni, prljavi narkomanski grad pun svakakvih čudnih rasa i najgore moguće populacije sa Balkana. Bezbedan - nikako!! Čist - nikako (osim centra)!!! Nažalost živeo sam tamo nekoliko godina a svaki put kad sam trebao tamo da putujem mi se bukvalno slošilo... a o bosanćerosima ne bih ni da pričam. Dno-dna! Pa nisu Austrijanci ludi... zato ih ni nema u Beču, jer su svi otišli da žive po okolnim mestima, što dalje od bagre. Ubedljivo su mi najjači ovi naši, koji rade u Sparu, Hoferu itd.... za 1200evra, žive u kontejnerima, kupe 20 starog BMW-a i dodju kući da se proseravaju :D

kako

pre 1 godinu

hteo sam ja odavno jos da pobegnem od komunajra ali nikako da mi uspe, Moras prvo da pokrades ovde da skupis pare pa da mzoes da odes. Ne verujem onim pricama otisao sam sa 10 maraka u dzepu, pa i kad bi me primil isad kak oda prezivim tam osa 350 evra peznijom, Mogu ove bivse komunajre da prodaj ustanove koje su dobil iod rezima ili ovi sad koji otimaju i bogate se preko noci pa se setkaj usa kofercicima punim para

warlock

pre 1 godinu

"Srbi su kao protiv EU i NATO-a i kunu se u majku Rusiju a kad dobe prvi priliku uvijek idu na zapad a nikad u Rusiju.
U samo 5 zapadnoeurpskih drzava zivi preko miljun Srba dok u Rusija ima samo 30 tis Srba.
Jel moze neko objasnit taj fenomen?
(josip_zg, 25. septembar 2022 23:45)"
Vidiš, zahvaljujući viševekovnoj pljački ostatka sveta, Zapad se razvijao i danas je najbogatiji deo planete iako je siromašniji prirodnim resursima. Normalno je da ljudi idu gde mogu da "otkinu deo kolača", ali to nema veze sa naklonošču prema nekom narodu. Muslimana u SAD ima koliko hoćeš, pitaj ih koliko vole Ameriku. Čak je i Hrvatska podeljena, veliki procenat Hrvata je svestan zločina koje je Zapad činio i ne daje podršku Zapadu iako je u toj istoj Zajednici.
(Legionar,

Los pokusaj vadjenja, tesko licemjerstvo, ja bi vam vize uveo

MR

pre 1 godinu

Vo u Beč, Vo iz Beča.
(MR, 25. septembar 2022 22:09)

Kaže se: magarac u Beč, magarac iz Beča ;)

Kaže se: Cipela je Bečka, ali je noga Lička.

de

pre 1 godinu

Omiljena tema svake godine za komentarisanje. Da skratim:
Pros
- vrhunska voda
- sređen i uređen grad

Cons
- skup
- plate male
- lokalno stanovništvo neprijateljski raspoloženo prema strancima
- mogućnost za ozbiljnim napredovanjem kao stranac 0
- porezi ekstremno visoki
- energija grada 0
- energija ljudi dupla 00
- provod tri 000
- najgora emigracija iz celog sveta, došli ljudi da žive na teret države
-kvalitetni neće da dodju jer su plate komedija

Sve u svemu grad je ok za nepismene, neradnike, ljude pobegle iz rata, ljude koji pre Beca nisu imali toplu vodu i kupatilo. Svi ostali STOP! Zahvalite mi se posle...

meda

pre 1 godinu

Šta će Toronto na ovoj listi, dok sam živeo tamo, tamo negde u maju, pri kraju svake zime, sam se zakljinjao da mi je to poslednja u Torontu.
Živeo sam u 2 grada koji su 1.000.000 puta bolji za život od Toronta, naravno nema ih na listi (San Diego, Antibi). Samo po američkoj zapadnoj obali ima koliko hoćeš mesta boljih za život od Toronta.
Ko li pravi te liste da mi je znati ...

axon

pre 1 godinu

a moskva, štani?
(grle, 25. septembar 2022 23:00)

A što misliš da nas nema ? Nismo izbrojani, ali kažu da nas ima oko 50.000 u Moskvi sto nije malo ako se uzme u obzir da ovde dolazimo na rad i život u poslednjih 20ak godina, a i Beč više od 200 godina. Radim za južno afričku firmu u Moskvi već 12 godina, pre toga u nemačkoj 4 godine, u mađarskoj i grčkoj po godinu, Kipar par meseci. Tamo jeste nominalno nešto veća plata, ali ovde ostane više i nikad me nisu gledali kao stranca. Izbila neka frka u restoranu, sve nas pokupili, kolege i ja nismo nikakve veze sa tim imali ali bili u pogrešno vreme na pogrešnom mestu, ja ruskog par reči znao. Kada su videli da sam Srbin mene prvog pustili. Nikad se na bih vratio na zapad, možda u Grčku ali zbog vremena inače ovde sam kao kod kuće i sasvim lepo živim.

Profesor Dušan

pre 1 godinu

1.ne sele se Srbi tamo zato što je ovaj ili onaj grad lep ili lepši ili bolji ili najbolji, Srbi se sele da zarade novac i da nađu posao za koji će dobiti platu jer u Srbiji ne mogu da nađu posao ili kad ga nađu onda budu mizerno plaćeni i radno iskorišćeni kao u radnom logoru.... dalje :

2.Sele se zbog sigurnosti posla,
3. sele se jer kad je posao siguran mogu dugoročno da isplaniraju nešto ( kuću, stan, auto, letovanje, odmor, ....) za sebe pa onda za decu .

zato se sele ....

Pogan

pre 1 godinu

Jel moze neko objasnit taj fenomen?
(josip_zg, 25. septembar 2022 23:45)

Veoma jednostavno. Oni koji su proruski orjentisani ne idu nigde i većinom su u Srbiji.

wiener

pre 1 godinu

(Ete, 25. septembar 2022 20:42)

Znaci manji austrijski gradovi su bolji za strance od svetskog grada Beca? Mozda je najbolje otici u neko selo, tek tamo su ljudi tek otvoreni prema strancima.

Usput, ako znas engleski u Becu ces dobro proci cak i ako radis na gradilistima. Austrijancima smeta da neki ljudi godinama zive u Austriji i ne trude se da uce jezik i cesto ne govore nijedan drugi jezik osim maternjeg.

I svima kojima smetaju Srbi koji zive u Becu, niko vas ne tera da se sa njima druzite. Ja se ne druzim sa Srbima, ne zato sto od njih bezim vec jednostavno jer se vecina njih ne krecu u istim krugovima kao ja, mada znam da ima i takvih.

Ovo je dobar grad za zivot.

123

pre 1 godinu

Nisam se snašao za Beč, pa već godinama živim u jednoj zemlji u podsaharskoj Africi. Verovali ili ne, ali bolji standard, sređenije.

Vatrogasac

pre 1 godinu

Zivim u Bratislavi i povremeni odem do Beca. Sam beton, strasno sterilno. Arhitektura jetse lepa, ali previse sterilno. Po meni ni priblizno naj lepsem mestu za zivot.

Giovanni

pre 1 godinu

Znaju ljudi kako je u Beču, bili oni (turističkom-šoping bus turom u Parndorfu i SCS-u što i nije Beč i malo oko Opere i Mariahilfer Strasse), videli i ne dopada im se i nikada ne bi živeli tamo. Ja navijam da takvi ne dolaze, ali ih je na žalost sve više i više iz godine u godinu.
Doći u Beč kao turista na par sati ili dana i živeti sa porodicom u tom gradu (u pravom delu grada naravno) je nebo i zemlja.

Lea USA

pre 1 godinu

(iskvarena verzija austrijskog,

Moja deca su bez straha isli u skolu i deca sad idu bez straha. Kad pozoves 911 policija vatrogasci i hitna se stvore se u roku od par minuta. Ja sam ostavila kucu otklucanu nocu ne znam ni ja sama koliko puta sa sve kljucevima u bravi sa spoljasne strane. Paketi nekad stoje danima ispred kuce i nikafa nista nije nestalo. Naravno da ima mesta gde nije bezbedno ali ima takvih mesta svuda i u Srbiji. Ti verovatno nisi nikada ni video Ameriku a privas ovde svasta.

meda

pre 1 godinu

Za Lagos u Nigeriji se predviđa da će da ima 100 miliona stanovnika do kraja veka. Bio je skoro video sa onim Nigerijcem koji objašnjava kako mu je bolje da ide da ratuje u Ukrajini nego da živi u Lagosu.

Објављен коментар

pre 1 godinu

Srbi su kao protiv EU i NATO-a i kunu se u majku Rusiju a kad dobe prvi priliku uvijek idu na zapad a nikad u Rusiju.
U samo 5 zapadnoeurpskih drzava zivi preko miljun Srba dok u Rusija ima samo 30 tis Srba.
Jel moze neko objasnit taj fenomen?
(josip_zg, 25. septembar 2022 23:45)

Ја ћу да ти објасним, као што нас има на Западу, исто тако нас има и у Русији, ја први сам бирао Русију пре ЕУ и нисам се покајао. За пет година рада и живота тамо, решио сам своје животне потребе, стан, кола, добар ЦВ и искуство. Сад могу још боље да наплатим свој рад. Такође, поред мене је било много Срба али и Хрвата, који, су се бусали да су грађани ЕУ, тражили веће плате и којекакве глупости. Па их баћушка врати на фабричка подешавања, тј да се не глупирају већ да раде јер су тамо сви исти. Такође, лаки заборављаш да је Русија до доласка Путина била у проблему, распад СССР-А и све што је то пратило, док нпр. Аустрија, Немачка (Западна), Швајцарска...од Другог светског рата, немају неких проблема.

Joanikije

pre 1 godinu

@Veliki brat

Ti koji su otisli da rade sljakerske poslove i salju pare porodici nazad da kupiju pasnjake zive kao psi.
Zasto bi iko ko je otisao, dosao u sredinu gde nema nikog, ne zna jezik i gde je sve drugacije, radio samo da bi slao pare onima koji udobno zive u svom domu? Neka zarade sami, ili neka i oni krenu u nepoznato.
P.S. Nemam druga posla, nego da dovozim neka polovna kola nezahvalnim ljudima. Ako ti trebaju kola, sedi na autobus, potrosi 10ak sati do Beca, pa se vrati kolima.

wiener

pre 1 godinu

(ivan, 26. septembar 2022 16:02)

kako austrijanaca nema u becu? neverovatno je koliko ljudi iz srbije mrze svoje ljude i druge strance, daleko vise od austrijanaca. cuj bec narkomanski grad. sva sreca pa ove liste ne prave ljudi iz srbije puni predrasuda i sa premalo putnickih iskustava.

..

pre 1 godinu

"Moj drugar Djole otisao za Milano, kaze bolja klima"
(Maurizio Ganz, 
Greškom dadoh minus. U Milanu pulsira život, lepi, lepo obučeni ljudi, Nedelja mode, restorani puni...
"pita sv Petar cigu , hoces u raj ili pakao ?
ja bi ako može u Beč !"
(Tomy Čubura
Koliko znam, rekao je da bi u Italiju.

Pufta

pre 1 godinu

Posle 20 godina ja sebe nisam našao u njemu...grad kao grad ništa posebno...jedino raj za neradnike jer im je socijalni program vrlo jak...mozda je zato raj....

sgdp

pre 1 godinu

Vidiš, zahvaljujući viševekovnoj pljački ostatka sveta, Zapad se razvijao i danas je najbogatiji deo planete iako je siromašniji prirodnim resursima. Normalno je da ljudi idu gde mogu da "otkinu deo kolača", ali to nema veze sa naklonošču prema nekom narodu. Muslimana u SAD ima koliko hoćeš, pitaj ih koliko vole Ameriku. Čak je i Hrvatska podeljena, veliki procenat Hrvata je svestan zločina koje je Zapad činio i ne daje podršku Zapadu iako je u toj istoj Zajednici.
(Legionar, 26. septembar 2022 08:39)

To što je postalo normalna i uobičajena pojava, ne čini te ljude manje licemernim, da ne koristim neke grublje izraze.

wiener

pre 1 godinu

(49er, 25. septembar 2022 20:42)

Bec nije nemacki grad. Takav nacin razmisljanja samo pokazuje da i ostatag tvog komentara nema mnogo vrednosti.

Alex

pre 1 godinu

Ne bih živeo u ksenofobnoj Evropi da mi daju 10k eura mesečno. Jedan život imam.
(Alex, 25. septembar 2022 20:39)

A u Srbiji uzivas u slobodama i tolerantnostima? Ili mozda mislis na Rusiju ili Kinu?
(Idi begaj, 25. septembar 2022 22:27)

Srbija, kakva je-takva je , moja je. Ali ako bih emigrirao , samo SAD, eventualno Kanada. O tome ti pričam.

Nikola

pre 1 godinu

Uglavnom slabo školovani i potpuno nepismeni, pronalaze sebe van granica sopstvene zemlje željni ispunjavanja sopstvenih kompleksa praznom pričom o lepom životu.Ostali nemaju nikakvu potrebu za životom u Beču.

Petar

pre 1 godinu

Preci nam se u grobu okreću. Za šta su oni ginuli u Prvom i Drugom svetskom ratu da nam narod odlazi i gradi državu onima koje smo u ratu uz milionske žrtve i ogromna razaranja pobedili jer su nagrnuli na naša sela i gradove? Ostatak preživelih i sadašnjih Srba su narod bez bilo kakvog dostojanstva.

Mito Manija

pre 1 godinu

Preci nam se u grobu okreću. Za šta su oni ginuli u Prvom i Drugom svetskom ratu da nam narod odlazi i gradi državu onima koje smo u ratu uz milionske žrtve i ogromna razaranja pobedili jer su nagrnuli na naša sela i gradove? Ostatak preživelih i sadašnjih Srba su narod bez bilo kakvog dostojanstva.
(Petar, 25. septembar 2022 21:04)

Prvi svetski rat, Srbija poginulo 275.000 vojnika i 300.000, umrli uglavnom od svakakvih bolesti i gladi.

Na ovaj ili onaj način u 2. svteskom ratu u čitavoj Jugoslaviji život je izgubilo ukupno 1.7 miliona ljudi.

Kakvi crne milionske žrtve, malo da prestanite s ovakvim mitomanijskim komentarima!

diplinž

pre 1 godinu

Meni je za oko zapalo ovo 'treći najveći srpski grad'. Ima li nekih podataka o toj listi? Ah da, za vas je Beč srpski, a Banja Luka bosanski grad... Tim odbijanjem od sebe ste Srbe u hr pretvorili u Hrvate, Srbe u cg u Crnogorce, dio ovih u bh u Bošnjake. Nas Krajišnike i Hercegovce nećete tako lako, ali loši ste brate! Zato ste vi Srbijanci a mi najveći Srbi!

Sasa

pre 1 godinu

Jel vi autosovinisti imate erekciju kad pisete komentare, to jest kad vam objave?
Koliko samo nesrecnih ljudi ispranog mozga ovde komentarise, potpuno nesvesni da ih niko i nigde nece ceniti, ako ne cene sebe i svoje.

Čeki opinionista del cazzo

pre 1 godinu

Bio, video, otišao...

Sem naših klubova gde može da se

ode i slatko se ismeje likovima koji

tamo glume, ništa vredno divljenja...

Znanje nemačkog jezika nije

neophodno jer kakva god usluga da ti

treba naići ćeš na nekog ko priča

srpsko- hrvatski !

Moj izbor broj 1 za život je južni deo

Sardinije. Divlji i ruralni deo.

Sa najlepšim plažama u Evropi .

Uz najbolji sir i odlično vino.

A život im dugačak ! Lagana stotka !

Bruka...

Gru.Z

pre 1 godinu

Imam osećaj da će se sa prvim mrazevima mnogi naši pečalbari naprasno setiti Srbije i gledati kako da se vrate nazad u svoju domovinu.
Ovo ne važi samo za Beč i Austriju...

da, da

pre 1 godinu

Od ovih 10 najboljih samo Osaka moze proci, a ostalih 9 su apsolutno neprihvatljivi! Licno, ne nameravam ni turisticki da ih posetim. Ima na stotine boljih mesta za zivot i to izvan nepotrebno razvikanih anglosaksonskih gradova...

mio

pre 1 godinu

"Sad kad im Putin zavrne standard ima da žive ko Rusi u Sibiru."
Ako mislis na Austriju moracu te razočarati. Austrija ima ogromna skladista gasa koja su 90 % puna a rezerve su za oko godinu dana, tako da ovu zimu smo bezbjedni! A upravo su dali 500 eura svakoj punoljetnoj osobi i 250 za svu djecu tako da to bez problema pokriva poskupljenje struje i gasa. Brinite se vi za sebe. Svabe su uvijek bile par koraka ispred sviju!

49er

pre 1 godinu

Dosadan grad za zivot kao i vecina nemackih osim Berlina,posle 20h uvece nema zive duse na ulicama.U Becu je jedino lepo nasim baustelcima jer rade 12h svaki dan a posle se obeznane u nekoj nasoj kafani gde je pivo 2€ i gde u ćosku nariče pevaljka u pokusaju i tako u krug.Moja lista: Madrid,Prag,Barsa,Istanbul

Veliki brat

pre 1 godinu

Vo u Beč, Vo iz Beča.
(MR, 25. septembar 2022 22:09)

Kaže se: magarac u Beč, magarac iz Beča ;)



Kakvi crne milionske žrtve, malo da prestanite s ovakvim mitomanijskim komentarima!
(Mito Manija, 25. septembar 2022 21:42)

A svi ti poginuli da su imali po dvoje dece, pa ta deca po dvoje dece, koliko bi danas Srbija imala stanovnika?
Nije ni Bugarska prošla bolje, iako je bila na "drugoj strani" u oba svetska rata, sovjeti su ih toliko unazadili od 1945. do 1990. godine da se nikad neće oporaviti ni kao država ni kao narod.

Nas nisu unazadili sovjeti, unazadili smo se sami!
Pogledajmo bošnjake, posebno oko Novog Pazara - ako neko ima 2 ili 3 sina, jedan ostaje na imanju, ovi ostali mogu u Austriju, Švajcarsku, Nemačku ili gde već, ali otud šalju pomalo para, od kojih se kupuju pašnjaci, širi se proizvodnja zdrave junetine, otvaraju se klanice i radnje za preradu mesa, ovi kad dolaze na odmor ili za praznike, povezu dobar polovan auto i ostave porodici koja je ovde.

Za to vreme, srbi koji su "pobegli" odavede negde tamo, samo kukaju kako je tamo teško, ako ih pitaš da dovezu neki polovan auto koji bi kupili direktno od vlasnika, a ne od nekih prevaranata, kuknjava kako nema, kako sve pokupuju turci ili rusi, kako je komplikovano da se taj auto doveze ovde, uglavnom milion opravdanja da se ne pomogne nikome ovde.
Sa druge strane, čuo sam za sluičaj da su naši u SAD pomogli nekom da tamo ode, ovaj ih izvažario da mu budu žiranti i onda "nestao".

m

pre 1 godinu

Sad kad im Putin zavrne standard ima da žive ko Rusi u Sibiru."
Ako mislis na Austriju moracu te razočarati. Austrija ima ogromna skladista gasa koja su 90 % puna a rezerve su za oko godinu dana, tako da ovu zimu smo bezbjedni! A upravo su dali 500 eura svakoj punoljetnoj osobi i 250 za svu djecu tako da to bez problema pokriva poskupljenje struje i gasa. Brinite se vi za sebe. Svabe su uvijek bile par koraka ispred sviju!
(mio, 25. septembar 2022 20:43)

a koji ste to vi, mogu biti samo oni, Austrijanci. drugi te price o rezervama prica svaka EU drzava a on toga leba nema i to svi znaju ali nisu glupi da kazu istinu pa mazu oci gradjanim da ne bi bilo panike. nema sanse da se tolika kolicina gasa koja je potrebna za industiju i gradjane uskladisti. a tih 500e pomoci vas mozda i pokrpi kako se lepo rekao ovu zimu, a sta ce te sledecu.

josip_zg

pre 1 godinu

Srbi su kao protiv EU i NATO-a i kunu se u majku Rusiju a kad dobe prvi priliku uvijek idu na zapad a nikad u Rusiju.
U samo 5 zapadnoeurpskih drzava zivi preko miljun Srba dok u Rusija ima samo 30 tis Srba.
Jel moze neko objasnit taj fenomen?

@Boka

pre 1 godinu

Nisam cuo za Kaljari u Kanadi.
Mozda je Kalgari u pitanju?
(Boka, 25. septembar 2022 19:57)

Nije sramota ne znati, ali je sramota ne znati, a praviti se pametan.

sojgu

pre 1 godinu

Najbolji grad beograd najbolja drzava Srbija.inace srbi idu u Beč zbog para a ne kulturnih događaja.bas zidara i tesara interesuje pozorište miskim da ne ispadne da vredja nekog.

Poster

pre 1 godinu

Dobro se zivi u Becu, spnzoruse sve iPhone 13, minimum. Balkanci mere patke kolima, kao i uvek a rade poslove za par hiljada evra mesecno. I dalje se prica kroz nos, unjka se kada se prica, ostalo to iz zabiti da se usta ne otvaraju, hladno. Ali 'standard'...

Lawless

pre 1 godinu

Mozda za one sa dubokim dzepom Za ostale, samo da zarade servisirajuci bogate. Mojima se nije dopalo, vratili se. Neljubazni lokalci, siromasan drustveni zivot, u 19h sve zamre... Postoje mnogo lepsa mesta za zivot.

Brutus

pre 1 godinu

Da sutra Rusija proglasi rat Austriji, Srbi bi bili na strani Rusije.
(Che, 25. septembar 2022 21:24)

Možda bolje da budemo na strani Austrije, da im se fino zahvalimo za 1914, ili bolje da odemo u nato i njima da se zahvalimo za "99, a svima zajedno za loženje naroda i guranje u rat po ovim prostorima " 91.

a rusiju videli samo na razglednici.
(neutralni felš, 25. septembar 2022 23:25)

Idi begaj

pre 1 godinu

Ne bih živeo u ksenofobnoj Evropi da mi daju 10k eura mesečno. Jedan život imam.
(Alex, 25. septembar 2022 20:39)

A u Srbiji uzivas u slobodama i tolerantnostima? Ili mozda mislis na Rusiju ili Kinu?

neutralni felš

pre 1 godinu

Da sutra Rusija proglasi rat Austriji, Srbi bi bili na strani Rusije.
(Che, 25. septembar 2022 21:24)

a rusiju videli samo na razglednici.

3310

pre 1 godinu

"Naše će sene
hodati po Beču
lutati po dvoru
i čistiti WC-je "

U javnom toaletu u Beču svakog prvog u mesecu na vratima bude zalepljen plastificirani papir na kom stoji spisak imena za svaki datum kada je koja osoba zadužena za čišćenje.
Od 25 prezimena njih 19 se završava na ić

Istrebljivač Vonjevina

pre 1 godinu

Beč je postao teška rupčaga koja je prepuna propaliteta i džibera sa čitavog Balkana i šire. Pogotovo šiptara koji su im totalno urnisali gradsku kulturu...

Legionar

pre 1 godinu

"Srbi su kao protiv EU i NATO-a i kunu se u majku Rusiju a kad dobe prvi priliku uvijek idu na zapad a nikad u Rusiju.
U samo 5 zapadnoeurpskih drzava zivi preko miljun Srba dok u Rusija ima samo 30 tis Srba.
Jel moze neko objasnit taj fenomen?
(josip_zg, 25. septembar 2022 23:45)"
Vidiš, zahvaljujući viševekovnoj pljački ostatka sveta, Zapad se razvijao i danas je najbogatiji deo planete iako je siromašniji prirodnim resursima. Normalno je da ljudi idu gde mogu da "otkinu deo kolača", ali to nema veze sa naklonošču prema nekom narodu. Muslimana u SAD ima koliko hoćeš, pitaj ih koliko vole Ameriku. Čak je i Hrvatska podeljena, veliki procenat Hrvata je svestan zločina koje je Zapad činio i ne daje podršku Zapadu iako je u toj istoj Zajednici.

Ete

pre 1 godinu

Bec je zbirstina najgoreg sloja nasih ljudi, verujte mi to postoji. Taj grad jeste lep, doteran, stvari funkcionisu sto je za Srbiju misaona imenica, ali taj grad je 1.na listi za najlosije gradove za zivot stranaca sa razlogom. Taj grad je surov ako ne znas jezik I ako si jugos ili bilo koji drugi stranac. Bolje otici u Linz, Graz, Klagenfurt, nego se mrcvariti po Becu sa najgorom felom nasih ljudi. Bec, drago mi je bilo upoznati te, nikad vise!

Peđa

pre 1 godinu

Ne znam zašto je Karači loše rangiran na listi, to je najrazvijeniji grad u Pakistanu sa solidnim standardom za život, uslove, ima dosta da ponudi od arhitekture, istorijskih znamenitosti i prirode bas kao i čitav Pakistan koji je inače veoma podcenjen na zapadu bez razloga jer se od dosta razlikuje od susednog Avganistana...I da ne zaboravim živeo sam u Karačiju godinu dana i zbog prirode posla stalno putujem po svetu tako da znam o cemu pričam

Zastava101Specijal

pre 1 godinu

Beč je najbolji za život, da ako se pogledaju neki detalji za koje običan gastarbajter i stanovnik Beča nemaju novca, vremena i interesovanja kao na kulturni događaje, pozorišne predstave, operu itd. što se tiče "normalnih" koji rade za platu Beč je preskup, poslovi slabo plaćeni ljudi žive u starim stanovima i zgradama i kada to pogledamo Graz, Bruck, linc, Klagenfurt itd. su mnogo lepša mesta za život imaju sve što i Beč ali jeftinije, mirnije manje stresno, živeo sam u Beču sada u Gracu i nije za usporedbu.

Miloš Bg

pre 1 godinu

Zar nije Moskva?
(Misko, 25. septembar 2022 19:53)


Zašto bi se Srbi selili u Moskvu, koliko je Moskva dalje od Beča ili na primer koliko je Moskva hlandnija od Beča, a ako ćemo samo o standardu da govorimo možda bi logičnije bilo da se Srbi pre nasele u Oslo negoli u Beč, jer je u Norveškoj puno bolji standard nego u Austriji, međutim Norveška je ipak daleka i hladna zemlja. Migracije Srba ka Beču su tragična viševekovna tradicija kod Srba, prvo veće naseljavanje Beča od strane srpskih civila je zabeleženo u vreme pohoda turskih okupatora i taj trend se samo nastavio, Beč je bio prvo mirnije i sigurnije mesto, a tako je ostalo i do danas, pravo pitanje je kako obezbediti dugotrajnu sigurnost i bezbednost ovde gde žive Srbi ne bi li bi se kroz vreme stiglo i do drugih benefita mirnog života kao što je to na premer i standard.

Kobaja Grande

pre 1 godinu

Kan, Nica, San Trope, San Remo, Milano...
Milano je super. Dobro razvijen, odlicna infrastruktura, posla ima, a blizu su jezera Komo, Garda, a i planine za skijanje, sve u manje od 100km.

VP

pre 1 godinu

Meni je za oko zapalo ovo 'treći najveći srpski grad'. Ima li nekih podataka o toj listi? Ah da, za vas je Beč srpski, a Banja Luka bosanski grad......
(diplinž, 25. septembar 2022 23:19)

Banja Luka 140.000 stanovnika , Srba u Beču 200.000. Istine radi sa, srpskim državljanstvom tu negde kao Banja Luka, a Austrijanaca bečlija koji se izjašnjavaju kao Srbi oko 60.000.

Orač

pre 1 godinu

... Srbe koje sam tamo sreo, sve beda, sirotinja i socijala... čast izuzecima al' premalo ih je čak i da bismo rekli da izuzeci potvđuju pravilo... Međutim, ljudi odlaze iz Srbije, najviše zbog sveopšteg sistema kopucije, nepotizma, kriminala na visokim nivoima, nemanja nikakve zaštite prava, užasno bednog školskog sistema, uopšteno, ljudi ne vide perspektivu ni za sebe, a posebno za svoju decu... Školovati fecu u Beču je ipak perspektiva, makar za tu decu...

warlock

pre 1 godinu

"Srbi su kao protiv EU i NATO-a i kunu se u majku Rusiju a kad dobe prvi priliku uvijek idu na zapad a nikad u Rusiju.
U samo 5 zapadnoeurpskih drzava zivi preko miljun Srba dok u Rusija ima samo 30 tis Srba.
Jel moze neko objasnit taj fenomen?
(josip_zg, 25. septembar 2022 23:45)"
Vidiš, zahvaljujući viševekovnoj pljački ostatka sveta, Zapad se razvijao i danas je najbogatiji deo planete iako je siromašniji prirodnim resursima. Normalno je da ljudi idu gde mogu da "otkinu deo kolača", ali to nema veze sa naklonošču prema nekom narodu. Muslimana u SAD ima koliko hoćeš, pitaj ih koliko vole Ameriku. Čak je i Hrvatska podeljena, veliki procenat Hrvata je svestan zločina koje je Zapad činio i ne daje podršku Zapadu iako je u toj istoj Zajednici.
(Legionar,

Los pokusaj vadjenja, tesko licemjerstvo, ja bi vam vize uveo

Anti blizanac

pre 1 godinu

bio sam par puta,sve naši ljudi ?
a Burek i Pljeke kao što možete da kupite u Nis,Leskovac
u bilo koji srpski restoran da odete necete da pogresite :)

rebro

pre 1 godinu

Bejah dva puta u Beču. Prvi put da vidim grad, a drugi put da odvedem majku da vidi grad.
Još nakon prvog puta sam shvatio da je Prag gde živim idealno mesto za Srbe.
Prvo tu je pivo, a drugo tu je još više piva. Dobro de ima i Čehinja.
U Beču i Austriji generalno je mešavina Turaka, Srba, Hrvata i ostalih Balkanaca. Jedna poveća kasaba u kojoj nedeljom ništa živo ne radi.
Ne selim se iz Praga.

DJ KRMAK

pre 1 godinu

Прелеп град. Нажалост уништен од људима са дна каце који су дошли са потеза - Загреб - Кабул. Сећам се, седим у хотелу Империјал и гледам како Курди протествују, а Турци их провоцирају. Аустријска пошерица седи у хотелу у неверици. Остатак Аустрије, мања места без поменутих “суграђана” су предивна. Земља за сваку препоруку.

Nikola

pre 1 godinu

Uglavnom slabo školovani i potpuno nepismeni, pronalaze sebe van granica sopstvene zemlje željni ispunjavanja sopstvenih kompleksa praznom pričom o lepom životu.Ostali nemaju nikakvu potrebu za životom u Beču.

ivan

pre 1 godinu

Beč najbolje mesto za život???? WTF??? Skrndavi, odvratni, prljavi narkomanski grad pun svakakvih čudnih rasa i najgore moguće populacije sa Balkana. Bezbedan - nikako!! Čist - nikako (osim centra)!!! Nažalost živeo sam tamo nekoliko godina a svaki put kad sam trebao tamo da putujem mi se bukvalno slošilo... a o bosanćerosima ne bih ni da pričam. Dno-dna! Pa nisu Austrijanci ludi... zato ih ni nema u Beču, jer su svi otišli da žive po okolnim mestima, što dalje od bagre. Ubedljivo su mi najjači ovi naši, koji rade u Sparu, Hoferu itd.... za 1200evra, žive u kontejnerima, kupe 20 starog BMW-a i dodju kući da se proseravaju :D

Објављен коментар

pre 1 godinu

Srbi su kao protiv EU i NATO-a i kunu se u majku Rusiju a kad dobe prvi priliku uvijek idu na zapad a nikad u Rusiju.
U samo 5 zapadnoeurpskih drzava zivi preko miljun Srba dok u Rusija ima samo 30 tis Srba.
Jel moze neko objasnit taj fenomen?
(josip_zg, 25. septembar 2022 23:45)

Ја ћу да ти објасним, као што нас има на Западу, исто тако нас има и у Русији, ја први сам бирао Русију пре ЕУ и нисам се покајао. За пет година рада и живота тамо, решио сам своје животне потребе, стан, кола, добар ЦВ и искуство. Сад могу још боље да наплатим свој рад. Такође, поред мене је било много Срба али и Хрвата, који, су се бусали да су грађани ЕУ, тражили веће плате и којекакве глупости. Па их баћушка врати на фабричка подешавања, тј да се не глупирају већ да раде јер су тамо сви исти. Такође, лаки заборављаш да је Русија до доласка Путина била у проблему, распад СССР-А и све што је то пратило, док нпр. Аустрија, Немачка (Западна), Швајцарска...од Другог светског рата, немају неких проблема.

Djoka

pre 1 godinu

@ Ete, 25. septembar 2022

Tacno. Kada sam ziveo u Frankfurtu, zabezeknuo sam se od toga koliko mnogo nasih krimosa i djubreta zivi u Offenbachu (mesto prakticno spojeno sa Fra). Rekoh kolegi, jel su to nasi proterani iz Fra? Nema mesta, a? Kaze on: Ma jok! Ovde su zavrsili svi kriminalci iz 90ih koji nisu izasli iz voza na prvoj stanici, u Becu. HA-HA

Alex

pre 1 godinu

Ne bih živeo u ksenofobnoj Evropi da mi daju 10k eura mesečno. Jedan život imam.
(Alex, 25. septembar 2022 20:39)

A u Srbiji uzivas u slobodama i tolerantnostima? Ili mozda mislis na Rusiju ili Kinu?
(Idi begaj, 25. septembar 2022 22:27)

Srbija, kakva je-takva je , moja je. Ali ako bih emigrirao , samo SAD, eventualno Kanada. O tome ti pričam.

Rodjen da samo tebi udovoljavam!

pre 1 godinu

@Veliki brat

Znaci ni manje ni vise, ti kazes model auta, boju, max kilometrazu a ja zovem ljude iz oglasa na nemackom, dogovaram, ispitujem, planiram termine i uklapam sa poslom kako bih isao da gledam auta, posle par pokusaja nadjem i kupim auto, resim privremene tablice i svu birokratiju za auto, sednem u isti, vozim 10+ sati, peripetije na carini i granici... na kraju dodjem ti na vrata i dam ti kljuceve u ruke.

Nakon par stotina kilometara me zoves i kukas kako sam te presao i da je auto krs i da sam se za bezveze cimao.

Jel si tako nesto mislio?

Hocu i ja to. Jel mozes molim te da naucis nemacki jezik, zavrsis fakultet ili neki zanat, nadjes posao u Nemackoj, resis ambasadu i papire, uklopis se u stranoj zemlji, resis mi jedan auto onako drugarski nista posebno, voleo bih passata do max 100 hiljada km, crn i da je nije stariji od 2015. Ja te cekam kuci, slobodno zovi kada budes blizu da te ne docekam bas u pidzami. I da, bez originalne servisne knjizice nemoj da mi se pojavljujes, vracas se istim putem nazad. Hvala

kako

pre 1 godinu

hteo sam ja odavno jos da pobegnem od komunajra ali nikako da mi uspe, Moras prvo da pokrades ovde da skupis pare pa da mzoes da odes. Ne verujem onim pricama otisao sam sa 10 maraka u dzepu, pa i kad bi me primil isad kak oda prezivim tam osa 350 evra peznijom, Mogu ove bivse komunajre da prodaj ustanove koje su dobil iod rezima ili ovi sad koji otimaju i bogate se preko noci pa se setkaj usa kofercicima punim para

Hanzo

pre 1 godinu

Ne, nego ce da traci zivot ovde gde se rodio, a ne pita se nista i takodje je gradjanin drugog reda. I bez patetike, ako moze, to sto nasedas na kvazi-patriotska sra*** je tvoj problem.

Vatrogasac

pre 1 godinu

Zivim u Bratislavi i povremeni odem do Beca. Sam beton, strasno sterilno. Arhitektura jetse lepa, ali previse sterilno. Po meni ni priblizno naj lepsem mestu za zivot.

Ja

pre 1 godinu

Upravo zato Beč nije bio na mojoj listi želja kada sam odlazio iz Srbije. Cirih i cela južna Nemačka su isti, sve puno Srba/Hrvata/Bosanaca.

sgdp

pre 1 godinu

Vidiš, zahvaljujući viševekovnoj pljački ostatka sveta, Zapad se razvijao i danas je najbogatiji deo planete iako je siromašniji prirodnim resursima. Normalno je da ljudi idu gde mogu da "otkinu deo kolača", ali to nema veze sa naklonošču prema nekom narodu. Muslimana u SAD ima koliko hoćeš, pitaj ih koliko vole Ameriku. Čak je i Hrvatska podeljena, veliki procenat Hrvata je svestan zločina koje je Zapad činio i ne daje podršku Zapadu iako je u toj istoj Zajednici.
(Legionar, 26. septembar 2022 08:39)

To što je postalo normalna i uobičajena pojava, ne čini te ljude manje licemernim, da ne koristim neke grublje izraze.

axon

pre 1 godinu

a moskva, štani?
(grle, 25. septembar 2022 23:00)

A što misliš da nas nema ? Nismo izbrojani, ali kažu da nas ima oko 50.000 u Moskvi sto nije malo ako se uzme u obzir da ovde dolazimo na rad i život u poslednjih 20ak godina, a i Beč više od 200 godina. Radim za južno afričku firmu u Moskvi već 12 godina, pre toga u nemačkoj 4 godine, u mađarskoj i grčkoj po godinu, Kipar par meseci. Tamo jeste nominalno nešto veća plata, ali ovde ostane više i nikad me nisu gledali kao stranca. Izbila neka frka u restoranu, sve nas pokupili, kolege i ja nismo nikakve veze sa tim imali ali bili u pogrešno vreme na pogrešnom mestu, ja ruskog par reči znao. Kada su videli da sam Srbin mene prvog pustili. Nikad se na bih vratio na zapad, možda u Grčku ali zbog vremena inače ovde sam kao kod kuće i sasvim lepo živim.

wiener

pre 1 godinu

Ja sam u Austriji zavrsio skole i naravno da mi dobro ide ovde u Becu. Grad je super za zivot. Nije istina da je u Becu sve mrtvo nakon 8 uvece, to je istina o manjim gradovima u Austriji. Ja sam se jednom sreo sa jednim drugarom jedne sred u St. Pöltenu 50km od Beca i doslovno smo jedva nasli lokal da sednemo i i popijemo pivo. U Becu postoji i nocni zivot samo treba znati gde. Naravno ne u stambenim cetvrtima vec u razlicitim centralnim delovima okruga kojih ima svuda po gradu. Ja zivim u jednom takvom delu grada i sve je super. Takodje postoje mnogi klubovi i barovi gde se mladi lepo druze.

Osim toga, nocni zivot i kultura nisu svi sadrzaji koje Bec nudi. Postoje parkovi, sportski dogadjaji i sportski klubovi. grad je dobar za porodice, za mlade ljude i za penzionere. Nudi i puno za obrazovanje, sto u skolama i na univerzitetu, sto u dodatnom obrazovanju u takozvanim narodnim skolama.

U Becu zivi puno doseljenika, to je istina, i upravo zato je za doseljenike Bec bolji od manjih mesta gde doseljenika ima manje. Ljudi su navikli na njih i ne diraju ih mnogo, mada nekima smetaju, ali i doseljenici se cesto ponasaju bahato.

Sve u svemu, putovao sam po celoj Evropi i video sam Neke gradove gde bih mogao da zamislim da zivim, ali ja ovde imam sve. Cela uza rodbina mi je u Austriji, moji najbolji drugari i drugarice zive u Becu i okolini, tako da se ovde osecam jako dobro i svako ko se potrudi moze isto da uspe.

123

pre 1 godinu

Nisam se snašao za Beč, pa već godinama živim u jednoj zemlji u podsaharskoj Africi. Verovali ili ne, ali bolji standard, sređenije.

Marko

pre 1 godinu

Upravo zato Beč nije bio na mojoj listi želja kada sam odlazio iz Srbije. Cirih i cela južna Nemačka su isti, sve puno Srba/Hrvata/Bosanaca.
(Ja, 26. septembar 2022 08:05)

Ma samo reci jos neku zelju, iselicemo se svi, da budes sam u Cirihu. Kakav kompleksas.

Lea USA

pre 1 godinu

(iskvarena verzija austrijskog,

Moja deca su bez straha isli u skolu i deca sad idu bez straha. Kad pozoves 911 policija vatrogasci i hitna se stvore se u roku od par minuta. Ja sam ostavila kucu otklucanu nocu ne znam ni ja sama koliko puta sa sve kljucevima u bravi sa spoljasne strane. Paketi nekad stoje danima ispred kuce i nikafa nista nije nestalo. Naravno da ima mesta gde nije bezbedno ali ima takvih mesta svuda i u Srbiji. Ti verovatno nisi nikada ni video Ameriku a privas ovde svasta.

de

pre 1 godinu

Omiljena tema svake godine za komentarisanje. Da skratim:
Pros
- vrhunska voda
- sređen i uređen grad

Cons
- skup
- plate male
- lokalno stanovništvo neprijateljski raspoloženo prema strancima
- mogućnost za ozbiljnim napredovanjem kao stranac 0
- porezi ekstremno visoki
- energija grada 0
- energija ljudi dupla 00
- provod tri 000
- najgora emigracija iz celog sveta, došli ljudi da žive na teret države
-kvalitetni neće da dodju jer su plate komedija

Sve u svemu grad je ok za nepismene, neradnike, ljude pobegle iz rata, ljude koji pre Beca nisu imali toplu vodu i kupatilo. Svi ostali STOP! Zahvalite mi se posle...

Lars

pre 1 godinu

@Preci nam se u grobu okreću. Za šta su oni ginuli u Prvom i Drugom svetskom ratu da nam narod odlazi i gradi državu onima koje smo u ratu uz milionske žrtve i ogromna razaranja pobedili jer su nagrnuli na naša sela i gradove? Ostatak preživelih i sadašnjih Srba su narod bez bilo kakvog dostojanstva.
(Petar, 25. septembar 2022 21:04)

Slazem se ali nije problem.sto ljudi beze nego od cega beze. Kako smo uredili nasu drzavu, kakvim diletantima smo dalu da je vode, kako decu odgajamo.. to su problemi a bezanija je samo logican sled svega toga. Imam 40 godina, 99% najkvalitenijih ljudi koje poznajem su odavno po belom svetu, trend je takav da smo ostali samo mi zgadija te se bolji rezultati i ne mogu ocekivati. Mislim da smo odavno presli tacku bez povratka, ja svojoj deci zelim da zive daleko odavde jer ih beskrajno volim!

Dare

pre 1 godinu

@Banja Luka 140.000 stanovnika , Srba u Beču 200.000. Istine radi sa, srpskim državljanstvom tu negde kao Banja Luka, a Austrijanaca bečlija koji se izjašnjavaju kao Srbi oko 60.000.

Na zadnjem popisu Banjaluka je imala 200.000 stanovnika (par desetina manje).

wiener

pre 1 godinu

(Ete, 25. septembar 2022 20:42)

Znaci manji austrijski gradovi su bolji za strance od svetskog grada Beca? Mozda je najbolje otici u neko selo, tek tamo su ljudi tek otvoreni prema strancima.

Usput, ako znas engleski u Becu ces dobro proci cak i ako radis na gradilistima. Austrijancima smeta da neki ljudi godinama zive u Austriji i ne trude se da uce jezik i cesto ne govore nijedan drugi jezik osim maternjeg.

I svima kojima smetaju Srbi koji zive u Becu, niko vas ne tera da se sa njima druzite. Ja se ne druzim sa Srbima, ne zato sto od njih bezim vec jednostavno jer se vecina njih ne krecu u istim krugovima kao ja, mada znam da ima i takvih.

Ovo je dobar grad za zivot.

Amos Dundee

pre 1 godinu

Najvise mi smeta teza o "odliva srpskih mozgova" na zapad. Istetovirani, sareni srbi smesteni u X6 i njihove silikonske zene nepredstavljaju niti su ikada predstavljali bilokakvu srpsku inteligenciju ili "mozgove". Nikakvi muzeji po Becu njih ne zanimaju. Otisli su samo da zarade za taj isti X6 da "vidi selo", nista vise.

wiener

pre 1 godinu

(ivan, 26. septembar 2022 16:02)

kako austrijanaca nema u becu? neverovatno je koliko ljudi iz srbije mrze svoje ljude i druge strance, daleko vise od austrijanaca. cuj bec narkomanski grad. sva sreca pa ove liste ne prave ljudi iz srbije puni predrasuda i sa premalo putnickih iskustava.

meda

pre 1 godinu

Za Lagos u Nigeriji se predviđa da će da ima 100 miliona stanovnika do kraja veka. Bio je skoro video sa onim Nigerijcem koji objašnjava kako mu je bolje da ide da ratuje u Ukrajini nego da živi u Lagosu.

Pogan

pre 1 godinu

Jel moze neko objasnit taj fenomen?
(josip_zg, 25. septembar 2022 23:45)

Veoma jednostavno. Oni koji su proruski orjentisani ne idu nigde i većinom su u Srbiji.

Hanibal

pre 1 godinu

Sasa@ Je l' hoces da pogledas da li imamo ili ne? Ti, kao i ostale 'pojave' slicne tebi, znate odlicno zasto ljudi odlaze, a nisu samo pare u pitanju. Nisi jedini kome prija valjanje u blatu.

MR

pre 1 godinu

Vo u Beč, Vo iz Beča.
(MR, 25. septembar 2022 22:09)

Kaže se: magarac u Beč, magarac iz Beča ;)

Kaže se: Cipela je Bečka, ali je noga Lička.

Mike

pre 1 godinu

U javnom toaletu u Beču svakog prvog u mesecu na vratima bude zalepljen plastificirani papir na kom stoji spisak imena za svaki datum kada je koja osoba zadužena za čišćenje.
Od 25 prezimena njih 19 se završava na ić
(3310, 25. septembar 2022 23:27)

Rade posten posao, izdrzavaju porodicu i placaju porez. Nije sramota raditi posteno. Da im je bolje u Srbiji vratili bi se. Otisli su zbog takvih koji se podsmevaju a zive kod roditelja, rade za 400 evra, bacaju smece i opuske gde stignu a zadovolje sujetu podsmevajuci se drugima.

Pufta

pre 1 godinu

Posle 20 godina ja sebe nisam našao u njemu...grad kao grad ništa posebno...jedino raj za neradnike jer im je socijalni program vrlo jak...mozda je zato raj....

..

pre 1 godinu

"Moj drugar Djole otisao za Milano, kaze bolja klima"
(Maurizio Ganz, 
Greškom dadoh minus. U Milanu pulsira život, lepi, lepo obučeni ljudi, Nedelja mode, restorani puni...
"pita sv Petar cigu , hoces u raj ili pakao ?
ja bi ako može u Beč !"
(Tomy Čubura
Koliko znam, rekao je da bi u Italiju.

wiener

pre 1 godinu

(49er, 25. septembar 2022 20:42)

Bec nije nemacki grad. Takav nacin razmisljanja samo pokazuje da i ostatag tvog komentara nema mnogo vrednosti.

meda

pre 1 godinu

Šta će Toronto na ovoj listi, dok sam živeo tamo, tamo negde u maju, pri kraju svake zime, sam se zakljinjao da mi je to poslednja u Torontu.
Živeo sam u 2 grada koji su 1.000.000 puta bolji za život od Toronta, naravno nema ih na listi (San Diego, Antibi). Samo po američkoj zapadnoj obali ima koliko hoćeš mesta boljih za život od Toronta.
Ko li pravi te liste da mi je znati ...

trexi

pre 1 godinu

Sto je veci sljam i bagra to je manji stan i veci dzip na ulici. Upareno sa trenerkom i torbicom preko ramena, drveni krst u autu od 50cm i radno mjesto kanal, toalet, razvozenje paketa i pranje prozora. To je odprilike 50% naseg „svijeta“ u Becu. E sad ima i dosta onih na kojima su izlozeni svi svjetski brendovi, pocevsi od guess. Na ulici zlatno pravilo: sto je manje inteligencije to je veca bembara i mecka. U Billi ili Sparu ce vam sendvic vjerovatno spremiti neka nabedjena likica sa prezimenom na „vic“. Kada dodje vikend onda se pojacaju razne cece i dragane i pocinju lovacke price. Eto ukratko nasa dijaspora. Cast normalnoj manjini.

Joanikije

pre 1 godinu

@Veliki brat

Ti koji su otisli da rade sljakerske poslove i salju pare porodici nazad da kupiju pasnjake zive kao psi.
Zasto bi iko ko je otisao, dosao u sredinu gde nema nikog, ne zna jezik i gde je sve drugacije, radio samo da bi slao pare onima koji udobno zive u svom domu? Neka zarade sami, ili neka i oni krenu u nepoznato.
P.S. Nemam druga posla, nego da dovozim neka polovna kola nezahvalnim ljudima. Ako ti trebaju kola, sedi na autobus, potrosi 10ak sati do Beca, pa se vrati kolima.

Giovanni

pre 1 godinu

Znaju ljudi kako je u Beču, bili oni (turističkom-šoping bus turom u Parndorfu i SCS-u što i nije Beč i malo oko Opere i Mariahilfer Strasse), videli i ne dopada im se i nikada ne bi živeli tamo. Ja navijam da takvi ne dolaze, ali ih je na žalost sve više i više iz godine u godinu.
Doći u Beč kao turista na par sati ili dana i živeti sa porodicom u tom gradu (u pravom delu grada naravno) je nebo i zemlja.

Profesor Dušan

pre 1 godinu

1.ne sele se Srbi tamo zato što je ovaj ili onaj grad lep ili lepši ili bolji ili najbolji, Srbi se sele da zarade novac i da nađu posao za koji će dobiti platu jer u Srbiji ne mogu da nađu posao ili kad ga nađu onda budu mizerno plaćeni i radno iskorišćeni kao u radnom logoru.... dalje :

2.Sele se zbog sigurnosti posla,
3. sele se jer kad je posao siguran mogu dugoročno da isplaniraju nešto ( kuću, stan, auto, letovanje, odmor, ....) za sebe pa onda za decu .

zato se sele ....

Nisu oni smecari, oni su cistaci.

pre 1 godinu

U javnom toaletu u Beču svakog prvog u mesecu na vratima bude zalepljen plastificirani papir na kom stoji spisak imena za svaki datum kada je koja osoba zadužena za čišćenje.
Od 25 prezimena njih 19 se završava na ić
(3310, 25. septembar 2022 23:27)

Gde je tu problem? Nije sramota biti cistac ili cistacica.
Cistaci posteno zarade svoj novac. Veliko hvala svim ljudima koji ciste ulice, klozete, biroe, ulaze...

Dziber u pokušaju

pre 1 godinu

Beč je postao teška rupčaga koja je prepuna propaliteta i džibera sa čitavog Balkana i šire. Pogotovo šiptara koji su im totalno urnisali gradsku kulturu...
(Istrebljivač Vonjevina, 25. septembar 2022 21:27)

Da vidiš u švici kako je sa šiptarima…