Utorak, 07.04.2020.

11:32

"Očekujemo stabilizaciju krajem juna, od početka jula moći će da se putuje" VIDEO

Izvor: B92

"Oèekujemo stabilizaciju krajem juna, od poèetka jula moæi æe da se putuje" VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

Peka

pre 4 godine

(Bojan, 8. april 2020 08:54)

Pa nije baš crno-belo... to da možeš sam sve da obaviš važi za destinacije koje su blizu velikih aerodroma, ali neka mala grčka ostrva i slično teško možeš da nađeš let, a i ako ga nađeš, on je u tim terminima skuplji nego ceo aranžman preko agencije.

Dušan

pre 4 godine

Pozdrav Svima.
Ako je agencija registrovana kao doo, odgovara pred sudom sa osnivačkim kapitalom koji je verovatno 1000 dinara. Da ima i polisu osiguranja. Vi pare na Vasu žalost nećete videti. Agencije ce biti pozatvarane, a vlasnika bez para možete da tužite . Dobićete spor ali para tu nema, sem za advokate.

Caki

pre 4 godine

Ako ove godine prevarite one koji su već uplatili aranžmane svima će biti jasno da više nikada ne koriste usluge turističkih agencija, već da samostalno organizuju putovanja. Posebno imajući u vidu činjenicu da su hoteli vratili novac onima koji su rezervisali preko Bookinga i drugih sajtova. Takodje, biće jasno da su rani bukinzi vrlo rizični, ne samo zbog korone, već i jer agencije banrotiraju u medjuvremenu, zbog čega će rezervacija biti samo pred polazak.

nema mora

pre 4 godine

Cak i da je tako pa da proradi turizam sredinom leta, ja ne mogu nigde. Uzela nam firma (drzavna) ovogodisnji odmor, za ovo vreme sto smo kod kuce.
Tako da moje letovanje tece sad.

NikolaBg

pre 4 godine

Novac je ljudima sada potrebniji od bilo kojih vaučera. Ne možemo prognozirati koliko će dugo trajati ova pandemija. Možda će se do juna smiriti, ali ljudi su možda ostali bez posla itd. Problem je u tome što su ljudi uplatili putovanja za Beč, Trst ili druge evropske gradove za prvi maj i Uskrs, tu se već pitaju naravno strani hoteli, hosteli koji ne žele da im novac propadne.

Maestro

pre 4 godine

Nas ce pre psihoza i neznanje dotuci,citam komentare i ne verujem,ljudi utripovali da je Korona kao i HIV virus,ne znaju da je uzročnik sezonskog gripa korona1, problem kod ovog virusa je sto se brzo prenosi i ne postoji vakcina,ali preko leta ce on nestati,kao i ostali slični, mozda se ponovo na jesen pojavi kao sezonski ali bice dosta slabiji,ovi paranoici neka ne izlaze iz svojih misjih rupa do sudnjega dana,sto se mene tice

ludovanjovanovic

pre 4 godine

Moje je misljenje da u ovom trenuktu samo lud covek moze da razmislja o bilo kakvom odmori u inostranstvu. Stanje je takvo da ce virus ostati, jer leka nema, a vakcinu najavljuju za jesen. Leti je nacin prenosenja otezan ali ce virus i dalje biti prisutan. Normalno da ce drzave koje zive od turizma otvoriti granice i verovatno spustiti cene, ali da li je pre svega bezbedno putovati? To se postsvlja pitanje, zdrav razum kaze da ove godine nista od putovanja, to naravno ne znaci da ljudi nece putovati i da nekom mozes da zabranis, ali razum vecini ljudi nije bas najjaci adut.

Bojan

pre 4 godine

Ja samo ne razumem da jos postoje ljudi koji putuju preko agencije.
Lepo udjete na internet, izaberete hotel ili Airbnb, narucite, platite. Isto tako i sa avionskim kartama.
Zasto placate dodatno agencije???

прле

pre 4 godine

Да кад на врби роди грожђе!
Ево у Данској и Норвешкој чим је ситуација малко боља са вирусом они отварају вртиће и школе! Док вирус још хара у људима који чак ни немају симптоме. И онда јово наново опет у јуну, зато што прерано прекидају мере! Вирус ће се ширити све док има могућност.

mm.

pre 4 godine

"Ti mozda uspes da letujes za 150e ,ali to ne znaci da i drugi to rade"
Pljuvac svih stilova,
Nije bitno šta i kako ja radim (živim i državljanin sam EU), niti me interesuje koliko te košta letovanje. Jednostavno, gde ti živiš? Evo, samo što ne polete puni avioni iz jedne zemlje u drugu, naročito izvan EU u EU. Počni da se pakuješ.

Bro

pre 4 godine

Odete, zaglavite u toj državi u nekom kampu jedno mesec dana, pa i ovde još toliko... Ova godina je, bre, izgubljena za putovanja - štekajte pare, ljudi, jer ko zna koje će sve grane privrede osetiti gubitke od produženih posledica izolacije i koliko ljudi će ostati bez posla... Kad se raščisti situacija, onda zimovanje u Srbiji, gala :)

Ford

pre 4 godine

Ovo sto JUTA i domace agencije rade je cista pljacka. Ko su oni pa da drze novac na svojim racunima i gadjaju se nekim bonovima i glupostima?

AirBnB je vratio pare putnicima koji su imali rezervacije ali zbog Korone ne mogu da se pojave.

dule

pre 4 godine

kada mi grk vrati 70.000 depozita i ja vracam pare vama. ako grk ne vrati posto ja taj novac nemam vise na racunu ( otisao na depozit i plate ) ja gasim firmu i vi cete se naplatiti od osiguravajuce kuce... problem ce biti velike nase agencije ako naprave isto jer polisa osiguranja od 400.000 eur NI BLIZU nece pokriti uplate gradjana. ima jedno bar 20 takvih agencija. sve koje imaju cartere
(n, 07. april 2020 21:17)

Imaš valjda neki ugovor sa tim Grkom? Ako nemaš, pripremi se na višegodišnju robiju u Srbiji i plenidbu imovine.

moon

pre 4 godine

Ne verujem da cemo moci na more i letpvvanja. Na zalost ovo ce potrajati, a drzave nece tako lako spustiti granice. Spanija i Italija su u velikom problemu, ako cela eu ne uradi nesto nakon korona virusa za spas ekonomije ljudi su u problemu, a i cela eu kao organizacija. Takodje niko nece biti bas darezljiv sto se tice odmora i bice pritiska sa svih strana da se gubici makar malo ublaze. Dosta ce i ljudi ostati bez posla jer su neki morali da se okrenu IT tehnologiji koja je olaksala sa jedne strane posao, ali shvatice da su ljudi trosak. Situacija je teska, a bice i teza u drugom ekonomskom talasu. Bolje malo stedite pa sledece godine lepo ko ljudi.

domace

pre 4 godine

Ma kakva putovanja....virus je svuda, dosao je i do Grcke i grckih ostrva ...
Mozete jednu godinu da letujete i u Srbiji. A osim toga, potrosacki mentalitet i nacin zivota polako nestaje ...

dex

pre 4 godine

Ja ove godine necu putovati na letovanje van Srbije sigurno, zasto da rizikujem, taj novac cu da potrosim u Banjama Srbije, i to vise kracih odmora, dobar smestaj, hrana, i dobar Spa centar su mi sasvim dovoljni.

Sarajevo.ba

pre 4 godine

Ja uplatio u Januaru za Europa park u Njemackoj sad za ove Vaskrsne praznike, vratili ljudi uredno prije 10-ak dana sve do zadnjeg franka.
Ganjajte svoju lovu kakvi crni vauceri.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

(a šta će kasnije biti, videćemo). U svakom slučaju, putovati po Srbiji i u inostranstvo su dve stvari koje nemaju veze jedna s drugom. Niko nije lud da mesecima sedi u karantinu, da bi mu turisti koje smeštaj košta 150€ za 10 dana, a hranu nose od kuće, ponovo doneo virus.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mm., 7. april 2020 20:40)
Ne znam o kakvih 150e ti pricas. Mene i devojku izadje oko 1200e i ne nosimo nasu hranu. Putujemo avionom. I grci dobre pare dobiju od nas srba. Ti mozda uspes da letujes za 150e ,ali to ne znaci da i drugi to rade. Grci zive od turizma i ako ne puste nas,nece pustiti ni ostale,a to znaci da ce otici u minus nekoliko milijardi.

C i n i k

pre 4 godine

Zasto? Uplatio si ranije da bi prosao jeftinije. To sa sobom povlaci rizik. Izgubio si i nema pare nazad.
(dragaN, 07. april 2020 15:46)

To nije kocka,igra na srecu.
Nikakve veze nma dal je nko platio ranije ili 1 dan pred put,mesas babe i zabe.
Ovde je rec o ljudima koji su uredno platili 4,5 dana za nki put u nki Evropski grad,Barcelona,Milano,Venzia,Bec i sl.
O njima je rec, a agencija tu nikakvu odgovornost nema jer su granice zatvorene, i zato msm da je sasvim ok da ljudima daju vaucer za putovanje ali u 2.terminu.
A 2.problem su ljudi kojima se ti smejes jer su platili letovanje po 15 ili 20% nizoj ceni.
Na tvoju nesrecu,ti ce ljudi ici na letovanje jer ce od jula situacija biti mnogo povoljnija.

n

pre 4 godine

kada mi grk vrati 70.000 depozita i ja vracam pare vama. ako grk ne vrati posto ja taj novac nemam vise na racunu ( otisao na depozit i plate ) ja gasim firmu i vi cete se naplatiti od osiguravajuce kuce... problem ce biti velike nase agencije ako naprave isto jer polisa osiguranja od 400.000 eur NI BLIZU nece pokriti uplate gradjana. ima jedno bar 20 takvih agencija. sve koje imaju cartere

C i n i k

pre 4 godine

Znaći, i ovaj argument ne stoji...Dakle, ko želi iinsistira, uplaćeno se mora vratiti.
(Saša, 07. april 2020 16:38)

Pises o visoj sili i da zato agencija mora da vrati pare?
Visa sila upravo oslobadja agenciju odgovornosti..
Ti bi 1.maja da ides za Milano ili Rim a IT skroz zatvorena?
Kakva je onda krivica agencije,realno?
A onda ako ti ponude vaucer da bi ga koristio do Nove Godine ili sl.godine to je ok,ja msm da je ok.
Ali ovde ima 2 problema.
1 su problem ljudi sto nmg nigde do 15.maja (to je ovih cca 250 000 za period april/maj za Evropske destinacije/gradove) a sve su platili, a 2.su problem ljudi koji su platili letovanje u GR.
Ovaj govori o ovima iz 1.grupe problema, s tim da se svi nadaju da ce letovanja biti ove godine vec od jula,sto se i ja iskreno nadam..

Andreja

pre 4 godine

bože ovi ljudi nisu normalni,definitivno lud narod? kao da će od 1.jula virus nestati tek tako ko letnji pljusak,a svi čekati srpske turiste željne da operu noge u moru od domestosa i asepsola? fuuuuuuuuj...

Nasmejah se od srca ovom komentaru.
U pravu ste....kakav odmor ?!
Moze, kod familije na selu, da se pomogne oko poljskih radova..
Uzivajte...upoznajte svoju zemlju, bice svima korisno..

mm.

pre 4 godine

"ako ce se moci putovati po Srbiji,zasto ne bi moglo i u Grcku. Sta smo mi u vakumu,pa kod nas nije isti vazduh. Klasicno lupetanje! Ili ce se moci putovati u inostranstvo,ili nece moci nigde."
Pljuvac svih stilova, tačno, klasično lupetanje, tvoje. Možda zato što je Grčka u EU, pritom i u Schengenu, koji je na mesec dana zatvorio potpuno granice (a šta će kasnije biti, videćemo). U svakom slučaju, putovati po Srbiji i u inostranstvo su dve stvari koje nemaju veze jedna s drugom. Niko nije lud da mesecima sedi u karantinu, da bi mu turisti koje smeštaj košta 150€ za 10 dana, a hranu nose od kuće, ponovo doneo virus.

Sanel

pre 4 godine

Kurc je jos prekjuce ovdje u Austriji rekao da drzava ostaje zatvorena sve dok se ne nadje lijek protiv korone,ili dok se ne nadje efikasno cjepivo.Buduci da sad skoro sve drzave "prepisuju" jedna od druge odluke oko korona krize,ne ocekujte ove godine bilo kakva putovanja .

Loby

pre 4 godine

Po kom to zakonu ce davati vaucere?u zakonu i samom ugovoru koji je potpisao svako sa agencijom pise da zbog epidemije, zatvaranja granica, zaraze u zemlji u kojoj se putuje, vanrednog stanja i slicno se novac vraća!Neću vaučer, hoću svoje pare nazad, i jedva čekam da ovo prodje pa da ide jedna kolektivna tužba ovom liku iz YUTA, i turističkim agencijama. isam ja sa YUTA potpisivao ugovor o putovanju a ni sa Vladom RS.

C i n i k

pre 4 godine

I ja msm da je neki pocetak ili polovina jula reper, nzn, tesko mi i ovo da prihvatim,ko da smo svi u nkom losem SF filmu gde nma kraja..
Inace znm da ima ljudi koji odma drvlje i kamenje po onima sto bi sto pre da se vrate svojim zivotima,i to bas ne razumem.
Ako je nko platio GR npr. 2019 ili pocetkom 2020, platio je posteno i treba da ide na more a kriticari nk idu gde hoce za svoje pare ili nka sede kuci.

Gogisa

pre 4 godine

Čovek priča gluposti.
U ugovoru sve lepo piše i šta i kada i koliko dana pred put može da se raskine ugovor.Ne mozes nikoga da silujes da ide na more posle pandemije ako on to ne želi.Tacka.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

I jost nesto,ako ce se moci putovati po Srbiji,zasto ne bi moglo i u Grcku. Sta smo mi u vakumu,pa kod nas nije isti vazduh. Klasicno lupetanje! Ili ce se moci putovati u inostranstvo,ili nece moci nigde.Ako moram da biram izmedju Srbije i da ne idem nigde,biram ovu drugu opciju. Dosta mi je nase prljavstine,aljkavosti,losih usloga,visokih cena,primitivizma..

Milivoje

pre 4 godine

Maksa, 07. april 2020 18:17)

Ne treba da se generalizuje cela ova situacija, a ponajmanje da pljujes i vredjas. Radim u skoro privatizovanoj velikoj firmi.. Imamo posla i radimo najnormalnije. Mnogi rade od kuce za koje nema potrebe da dolaze i izlazu se eventualnoj zarazi.. Imamo uglavnom sve mere zastite, rukavice, maske, sapun, toplu vodu, dezinficijense za ruke, redovno nam 'prskaju' prostorije.. Za sada primamo platu i srecni smo zbog toga jer smatram da dok radimo - bicemo placeni. Supruga mi je kod privatnika dobila momentalni otkaz prvog dana vanrednog stanja. I da, planiram odmor, ako Bog da. Smatram da nam je sada najpotrebniji posle ovoga nego ikad. Pa cemo se krisom u sebi nadati da cemo moci i ove godine pre pocetka skolske godine da odemo na nedelju dana u CG da odmorimo dusu. I ne, nismo clanovi nikakve stranke. Aj, u zdravlju ostaj, Makso..

nada22

pre 4 godine

1. Ja se ne sećam da su epidemolozi kazali da će u julu-avgustu biti SVE NORMALNO, pa i PUTOVANJA moguća.
2. Neke turističke agencije PRILIČNO IZVRĆU izjave i PREPORUKE YUTE, naravno u SVOJU korist. Pokušavaju da, navodeći SVE moguće insitucije, ubede nas "neuke" putnike da otkaz nije moguć i da NJIHOVE odredbe i uslovi u POTPISANIM ugovorima sad (od pre 4 nedelje) NE VAŽE, odnosno će KASNIJE DOSTAVITI uslove za "eventualni otkaz putovanja".

Ratko

pre 4 godine

Ovaj čovek mesecima priča teške nebuloze kako bi građane koji su uplatili aranžmane omeo u povraćaju svojih para.
Agencije treba odmah da vrate pare a eventualnu štetu neka traže od države.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

joj ovi po komentarima se drame.. Zar je toliko cudno da se pocne putovati za 2 meseca? Pa ne vlada kuga napolju vec virus,koji je prenaduvan u medijima. Uostalom,nama mladima malo sta moze,tako da ne vidim problem da otputujem. Ovi sto su istraumirani i gledaju TV po ceo dan neka ostanu kuci,ja sam uplatio i planiram ici u Julu i dace bog i da odem ! Dosta kuknjave. Neko je vec u komentaru napisao da bi bilo super da omoguce vadjenje pasosa dok kako bi se izbegle guzve.

Maksa

pre 4 godine

Odmor? Kakav odmor?! O tome mozda jedino razmisljaju oni drzavni uhlebi sto primaju pune plate, a sede po kucama da ne smetaju ovima sto zaista rade (lekari, vojska, policija ...). I ko bajagi zvanicno "rade" od kuce, a u realnosti: igraju igrice, gledaju pornice, skidaju serije i filmove s torenta ... Njih nije briga za ostatak ljudi, jer ce cim sve ovo prodje dobiti poziv da se jave na svoj stari posao, otici ce u svoje stare kancelarije, primace i dalje svoje iste, pune plate, dodatke, varijabile, regrese, markice, tople i hladne obroke, brasno i secer preko sindikata itd. kao da se nista nije ni dogodilo. Ljudi koji rade u privatnom sektoru ce biti srecni ako uopste budu imali posao, jer ce od drzave imati garantovani minimalac jos neko izvesno vreme, ali u jednom trenutku ce biti u se i u svoje kljuse. A vlasnici privatnih firmi ce provesti sledece 2-3 godine u ponovnom pokretanju biznisa, proizvodnje, uspostavljanju kontakata sa partnerima ... za sve to vreme ce mozda dobijati tu drzavnu milostinju, a mozda i ne. IT frilensere ocekuje ponovna borba za nove klijente i krajnja neizvesnost na globalnom IT trzistu, kao i cinjenica da domaca potraznja za IT uslugama uopste nije tako velika kao sto premijerka prica ... Sve u svemu, zaboravite odmor sledece 2-3 godine vi koji nemate clansku knjizicu stranke ...

Tupko&Glupko

pre 4 godine

"Rezervisao sam apartman za skijanje na francuskim alpima. platio sam kreditnom karticom koja odlaze plaćanje na 30 dana. novac mi je vraćen pre nego što je i skinut sa mog računa."
(bata gaja, 07. april 2020 14:19)

Mora da imaš platinum visu?1?

verinveliki

pre 4 godine

Zahtevajte isključivo pare nazad. Preporuka advokata. Ugovor nije ispunjen. Agencije snose rizik poslovanja i one ako zele mogu da zahtevaju povrat novca od prevoznika i hotela, ukoliko su sredsva preneli (sto sumnjam). Sigurno bi se i agencije prema vama ponasale da je obrnut slucaj. ISKLJUČIVO NAZAD NOVAC ZA NEIZVRŠENU USLUGU.

Đorđe

pre 4 godine

Ljudi kojima su otkazani aranžmani imaju pravo na povraćaj novca bez obzira šta kaže Yuta koja zbog ovoga može biti tužena i pred međunarodnim sudom. Što se mene tiče ne bi mi smetalo da putujem i u ovoj situaciji. Večeras. Nažalost neki ljudi misle da to nije dobro a isti su izjavili i da ne znaju ništa o virusu. Bolje svi da se zarazimo i steći ćemo kolektivni imunitet za jesen. Ovako od oktobra biće Jovo nanovo…

miki

pre 4 godine

bože ovi ljudi nisu normalni,definitivno lud narod? kao da će od 1.jula virus nestati tek tako ko letnji pljusak,a svi čekati srpske turiste željne da operu noge u moru od domestosa i asepsola? fuuuuuuuuj...

Saša

pre 4 godine

Stvari su sa formalnog i pravnog aspekta 100% jasne.Nezahvalno je u ovom trenutku licitirati, pogaïati, predviđati kada će moći da se putuje...Da me neko ne shvati pogrešno, daj Bože, koliko sutradan da se cela planeta reši ovog zla i da se svi vratimo u normalne tokove života što pre..
A ovo što kaže g-din Seničić, ko je uplatio odreïeni deo ili možda veći deo aranžmana, a ne želi da putuje, mora mu se vratiti celokupan iznos uplate...Ovo jr planetarni fenomen, pandemija, koja se dešava jednom u 100 godina, gde ima toliko nepoznatog i neotkrivenog, da najveći stručnjaci svih profila, još uvek nemaju jasno sklopljenu sliku oko svih efekata ove pandemije. Znači, za neostvarenu uslugu zbog "više sile", mora se onome ko to želi vrstiti ceo iznos uplaćenog aranžmana, ne može mu se ponuditi vaučer kao obavezujuća ili jedina moguća zamena za uplaćenu, a neostvarenu uslugu iz itekako objektivnih razloga...,"Mnoge agencije će se suoćiti sa nelikvidnoću"...Zar to nijw slučaj sa maltene svim sferama života i rada?Znaći, i ovaj argument ne stoji...Dakle, ko želi iinsistira, uplaćeno se mora vratiti.

PetarPan

pre 4 godine

Obzirom da ova bolest slabije pogađa žene, bojim se da će biti pritisaka da se uplati all inclusive, pa makar muž letovanje proveo na respiratoru.

dragaN

pre 4 godine

Vracajte pare
(Panta, 7. april 2020 14:27)

Zasto? Uplatio si ranije da bi prosao jeftinije. To sa sobom povlaci rizik. Izgubio si i nema pare nazad.

duelmare

pre 4 godine

meni je smesno uopste misljenje da ce moci da se putuje, da ce se igrati fudbal (kosarka), da ce se sve normalizovati za 2 meseca
to se najavljuje a broj zarazenih ljudi SVUDA u svetu jos uvek raste zestoko

glogan

pre 4 godine

Imamo matursku ekskurziju planiranu za kraj septembra ove godine, sta mislite hoce li biti toga? Razumem ozbiljnost situacije ali mislim da ce za 6 meseci stvarno sve biti stabilno i da cemo otici, uvek sam veliki optimista..

komunizam traje

pre 4 godine

Cim se otvore granice, eto nas u Grckoj. Cenim u maju. Da pobegnem od ludog naroda na 10 dana.
Potom krajem juna 20 dana Kavala. Uplacena u decembru.

Ostali nek kalkulisu kako im volja.

Pozdrav!

(:

miletrans

pre 4 godine

Vaučeri iste vrednosti... Pa će onda po ceni PP u hotelu sa tri zvezdice da se nudi "odličan studio na samo 450m od mora". A već plaćeni hoteli će na volšeban način da budu prebukirani baš u traženom terminu, pa će uz doplatu od 3999 da se volšebno nađe soba jer je "upravo pre pola sata neko otkazao". Prilkom prodaje aranžmana niste od ljudi uzimali ni "vaučere" ni "vrednosne kupone" nego KEŠ. Prema tome, ovo ima da vraćate solarnom metodom (pare na sunce).

Shone BP

pre 4 godine

Sto posto ce narodu biti da lezi jedan pored drugog na plazama po belom svetu.
Eventualno jezerce u susednom gradicu uz gajbu piva. Putovanja sledece godine. Samo da svi budemo zivi i zdravi.

Hollandjanin

pre 4 godine

Samo se na jednom mestu plaća unapred.
Reći ćete da je jeftinije ali očigledno nije.
Ako nemaš para onda nemoj na letovanje.nije to moranje, više je pomodarstvo postalo.
Evo pišem ovo a izdajem nekoliko nekretnina u Španiji. Ko mi pomene cenkanje odmah mora da produži dalje. Takvi mi gosti ne trebaju.

Ivan

pre 4 godine

Ne postoji nikakva sansa de se pocetkom jula putuje u inostranstvo, daj boze i krajem avgusta ili pocetkom septembra da bude. Makar da mozemo u julu po Srbiji normalno putovati.

Armus

pre 4 godine

Gde bre da se putuje? I 4 meseca nakon početka i navodno gotove pandemije, ne može se u Kinu. Zamisli narod na plaži, jedan preko drugog, a tek u vodi....

Stormtrooper

pre 4 godine

Vama nije poznato koliko se virus zadrzava na povrsini, a pricate kada ce neko na odmor. Bili ste, sada ste i bicete i dalje neozbiljni. Sve do pronalaska leka ili vakcine je prosto receno hazarderstvo, kao i soping u Milanu.

ra

pre 4 godine

Ovi nasi strucnjaci rekose pre 2 nedelje,sledece dve nedelje su najbitnije! Ove nedelje govore ove dve nedelje su najgore! Kako sad u Julu smirivanje? Nemojte nas vise lagati.Pretanite sa besmislenim konferencijama,i obracanjima politicara

Pisem ovo pismo a ruka mi drhti od tuge i bola...

pre 4 godine

Epidemiolozi i ti ste u zabludi, nista pre septembra. Mozda do banje na ovo leto eventualno na jezero, u najboljem slucaju na pecanje da okrecem jagnje.... A vise mi ni ne treba.

Joca NS

pre 4 godine

Manje ce se putovati po svetu ove godine zbog svega ovoga.
Ja sam se odlucio za jezera u Backoj Palanci i jezera u Beloj Crkvi ove godine. I ovako smo se osiromasili mislim da treba ostaviti pare u svojoj zemlji bar ove godine pa sledece ponovo po starom.

Bosanac

pre 4 godine

Tako su moj brat i snaha (snaja) uplatili put za Slo i Aut u februaru. Prvo su im aranzman otkazali za pocetak marta, a kad je dosao mart otkazali za septembar 2020 . Ja im kazem da traze lovu nazad jer mozda oni ne zele da putuju tada, mozda ne prezive, mozda ovo - mozda ono.....hiljadu razloga za povrat novca. Na kraju krajeva ko ste vi da drzite nas novac na kontu. Mnogi ce sad reci da je novac mozda uplacen hotelima u drugim drzavama , ali vjerujem da i ti hoteli vracaju novac jer nisu izvrsili turisticku i ugostiteljsku uslugu.

bata gaja

pre 4 godine

rezervisao sam apartman za skijanje na francuskim alpima. platio sam kreditnom karticom koja odlaze plaćanje na 30 dana. novac mi je vraćen pre nego što je i skinut sa mog računa.

Milos

pre 4 godine

Savet za sve koji bi da putuju u inostranstvo: mozda se sve ovo smiri kod nas, ali je pitanje kako je tamo gde planirate da idete. Svakako bi bilo strasno da se zarazite zbog lose lokalne higijene, necijeg nemara i sl, a biti zarazen ovim van matice, moze da znaci razliku izmedju zivota i smrti.

P.S. Da li bi, recimo, Egipat pre iskljucio sa respiratora vas ili nekog sa njihovim drzavljanstvom? Bolje jedno leto sedeti u matici nego to bilo poslednje.

sergio

pre 4 godine

Pratim i proveravam bukvalno sve izvore: svetsku zdravstvenu organizaciju, španske medije, italijanske medije, ruske medije, američke, naše naravno, nemačke, arapske... Sve to sad ima na engleskom i sve može da se lepo čita.

NIKO, ali bukvalno NIKO ne priča o datumima i takvim procenama, ovaj čovek je prvi koga čujem. Naravno da se svi mi nadamo čoveče da će se ovo završiti što pre, ali nemoj govoriti ono u šta nisi siguran i za šta nemaš potporište.

Advokat

pre 4 godine

"Umesto vraćanja novca planirani su vrednosni vaučeri u istom iznosu koji su do sada uplatili koje bi mogli da iskoriste u narednom periodu, do kraja sledeće letnje sezone ili do kraja godine" rekao je Seničić i dodao da ne žele da iko bude oštećen, ni turističke agencija, a ni putnici.

Ovaj papagaj uporno prica ono sto je u interesu agencija. Imate pravo na potpuni povracaj novca usled novonastale nepredvidjene okolnosti kako u ugovoru i stoji. Pokusavaju da vas zaplase. Samo ostro bice na leto dzab dzabe last minute aranzmana jer su oni vile zakupili. A tesko da ce im Grci, Turci, Italijani i Spanci vracati novac. U ostalom njihov problem niko ne zaradjuje uvek pa sto bi agencije?

Djura

pre 4 godine

Nije mi baš najjasnije ko će putovati i kako? Strah od zaraze je toliki da pojedini ljudi peru novac, brišu apsolutno sve pre nego što to dotaknu a već u julu će lagano i bez problema ući u bus, sedeti pored bilo koga i provesti u busu, vozu, brodu par sati da bi došli u nekakav hotel ili apartman. Ma šanse nema, pa sve dok se mesecima ili najmanje godinu dana ne budu javljali slučajevi zaraze, pola ljudi neće skinuti masku i rukavice. Realno je da će se možda putovati unutar Srbije u vikendice kod rodbine prijatelja za koje ste uvereni da je sve ok i toliko, Eventualno oni koji su preležali koronu a za to imaju i potvrdu lekara odnosno da su sigurni, a takvih do kraja ove godine nece biti više od 100000.

Dimitrije

pre 4 godine

"Umesto vraćanja novca planirani su vrednosni vaučeri u istom iznosu koji su do sada uplatili koje bi mogli da iskoriste u narednom periodu, do kraja sledeće letnje sezone ili do kraja godine" rekao je Seničić i dodao da ne žele da iko bude oštećen, ni turističke agencija, a ni putnici.

Pokusava vec mesec dana da zastrasi ljude koji su dali svoj novac. Ja sam svoj dobio nazad. Kako? Otisao u agenciju odbili me, produzio do NBGD do trzisne inspekcije i na osnovu dokumentacije (u ugovoru jasno pise da imamo pravo na 100% povaracaja novca ako nastupi nepredvidjena okolnost) podneo pismenu prijavu. Zvali me isti dan cim ih je inspektorka nazvala da dodjem po svoj novac. Jer ako ovo ne uradite smejace vam se u facu i reci pa sto niste trazili novac? Jesam. Jeste? A imate neki dokaz da ste trazili? Pa ne ja sam bio u agenciji ali nemam dokaz da su me odbili. Samo ostro pa u julu da letujemo last minute za pola para. Jer vidite oni su vile unapred zakupili a mnogo ljudi je potrosilo godisnje odmore da ne bi islo na posao da izbegnu virus. Znaci bice cene u sred leta kao u pred sezoni.

Putnik sa iskustvom

pre 4 godine

Ja sam juce uzeo svih 100% para kako je u ugovoru i naglaseno. Ako bude putovanja bice aranzmana po last minute cenama vise nego ikada pre. Win Win situacija. A ovaj prica da uplasi neuke da ne traze svoj novac. Korona je apsolutno nepredvidjena okolnost kako i stoji u svacijem ugovoru i imate pravo na 100 povracaj uplate. Samo im na licu mesta napomenite da iz ovih stopa idete u trzisnu inspekciju da podnesete prijavu odma menjaju pesmu.

Ibvan

pre 4 godine

Ako su drzavnici kod nas pametni, karantin na aerodromu ce postojati do kraja leta a ako ne budu, onda cemo imati koronu celo leto pa vi putujte i slusajte svoje pundravce.

Bosanac

pre 4 godine

Tako su moj brat i snaha (snaja) uplatili put za Slo i Aut u februaru. Prvo su im aranzman otkazali za pocetak marta, a kad je dosao mart otkazali za septembar 2020 . Ja im kazem da traze lovu nazad jer mozda oni ne zele da putuju tada, mozda ne prezive, mozda ovo - mozda ono.....hiljadu razloga za povrat novca. Na kraju krajeva ko ste vi da drzite nas novac na kontu. Mnogi ce sad reci da je novac mozda uplacen hotelima u drugim drzavama , ali vjerujem da i ti hoteli vracaju novac jer nisu izvrsili turisticku i ugostiteljsku uslugu.

Putnik sa iskustvom

pre 4 godine

Ja sam juce uzeo svih 100% para kako je u ugovoru i naglaseno. Ako bude putovanja bice aranzmana po last minute cenama vise nego ikada pre. Win Win situacija. A ovaj prica da uplasi neuke da ne traze svoj novac. Korona je apsolutno nepredvidjena okolnost kako i stoji u svacijem ugovoru i imate pravo na 100 povracaj uplate. Samo im na licu mesta napomenite da iz ovih stopa idete u trzisnu inspekciju da podnesete prijavu odma menjaju pesmu.

bata gaja

pre 4 godine

rezervisao sam apartman za skijanje na francuskim alpima. platio sam kreditnom karticom koja odlaze plaćanje na 30 dana. novac mi je vraćen pre nego što je i skinut sa mog računa.

Stormtrooper

pre 4 godine

Vama nije poznato koliko se virus zadrzava na povrsini, a pricate kada ce neko na odmor. Bili ste, sada ste i bicete i dalje neozbiljni. Sve do pronalaska leka ili vakcine je prosto receno hazarderstvo, kao i soping u Milanu.

Pisem ovo pismo a ruka mi drhti od tuge i bola...

pre 4 godine

Epidemiolozi i ti ste u zabludi, nista pre septembra. Mozda do banje na ovo leto eventualno na jezero, u najboljem slucaju na pecanje da okrecem jagnje.... A vise mi ni ne treba.

Armus

pre 4 godine

Gde bre da se putuje? I 4 meseca nakon početka i navodno gotove pandemije, ne može se u Kinu. Zamisli narod na plaži, jedan preko drugog, a tek u vodi....

Ratko

pre 4 godine

Ovaj čovek mesecima priča teške nebuloze kako bi građane koji su uplatili aranžmane omeo u povraćaju svojih para.
Agencije treba odmah da vrate pare a eventualnu štetu neka traže od države.

verinveliki

pre 4 godine

Zahtevajte isključivo pare nazad. Preporuka advokata. Ugovor nije ispunjen. Agencije snose rizik poslovanja i one ako zele mogu da zahtevaju povrat novca od prevoznika i hotela, ukoliko su sredsva preneli (sto sumnjam). Sigurno bi se i agencije prema vama ponasale da je obrnut slucaj. ISKLJUČIVO NAZAD NOVAC ZA NEIZVRŠENU USLUGU.

sergio

pre 4 godine

Pratim i proveravam bukvalno sve izvore: svetsku zdravstvenu organizaciju, španske medije, italijanske medije, ruske medije, američke, naše naravno, nemačke, arapske... Sve to sad ima na engleskom i sve može da se lepo čita.

NIKO, ali bukvalno NIKO ne priča o datumima i takvim procenama, ovaj čovek je prvi koga čujem. Naravno da se svi mi nadamo čoveče da će se ovo završiti što pre, ali nemoj govoriti ono u šta nisi siguran i za šta nemaš potporište.

Maksa

pre 4 godine

Odmor? Kakav odmor?! O tome mozda jedino razmisljaju oni drzavni uhlebi sto primaju pune plate, a sede po kucama da ne smetaju ovima sto zaista rade (lekari, vojska, policija ...). I ko bajagi zvanicno "rade" od kuce, a u realnosti: igraju igrice, gledaju pornice, skidaju serije i filmove s torenta ... Njih nije briga za ostatak ljudi, jer ce cim sve ovo prodje dobiti poziv da se jave na svoj stari posao, otici ce u svoje stare kancelarije, primace i dalje svoje iste, pune plate, dodatke, varijabile, regrese, markice, tople i hladne obroke, brasno i secer preko sindikata itd. kao da se nista nije ni dogodilo. Ljudi koji rade u privatnom sektoru ce biti srecni ako uopste budu imali posao, jer ce od drzave imati garantovani minimalac jos neko izvesno vreme, ali u jednom trenutku ce biti u se i u svoje kljuse. A vlasnici privatnih firmi ce provesti sledece 2-3 godine u ponovnom pokretanju biznisa, proizvodnje, uspostavljanju kontakata sa partnerima ... za sve to vreme ce mozda dobijati tu drzavnu milostinju, a mozda i ne. IT frilensere ocekuje ponovna borba za nove klijente i krajnja neizvesnost na globalnom IT trzistu, kao i cinjenica da domaca potraznja za IT uslugama uopste nije tako velika kao sto premijerka prica ... Sve u svemu, zaboravite odmor sledece 2-3 godine vi koji nemate clansku knjizicu stranke ...

Sanel

pre 4 godine

Kurc je jos prekjuce ovdje u Austriji rekao da drzava ostaje zatvorena sve dok se ne nadje lijek protiv korone,ili dok se ne nadje efikasno cjepivo.Buduci da sad skoro sve drzave "prepisuju" jedna od druge odluke oko korona krize,ne ocekujte ove godine bilo kakva putovanja .

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

(a šta će kasnije biti, videćemo). U svakom slučaju, putovati po Srbiji i u inostranstvo su dve stvari koje nemaju veze jedna s drugom. Niko nije lud da mesecima sedi u karantinu, da bi mu turisti koje smeštaj košta 150€ za 10 dana, a hranu nose od kuće, ponovo doneo virus.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mm., 7. april 2020 20:40)
Ne znam o kakvih 150e ti pricas. Mene i devojku izadje oko 1200e i ne nosimo nasu hranu. Putujemo avionom. I grci dobre pare dobiju od nas srba. Ti mozda uspes da letujes za 150e ,ali to ne znaci da i drugi to rade. Grci zive od turizma i ako ne puste nas,nece pustiti ni ostale,a to znaci da ce otici u minus nekoliko milijardi.

Loby

pre 4 godine

Po kom to zakonu ce davati vaucere?u zakonu i samom ugovoru koji je potpisao svako sa agencijom pise da zbog epidemije, zatvaranja granica, zaraze u zemlji u kojoj se putuje, vanrednog stanja i slicno se novac vraća!Neću vaučer, hoću svoje pare nazad, i jedva čekam da ovo prodje pa da ide jedna kolektivna tužba ovom liku iz YUTA, i turističkim agencijama. isam ja sa YUTA potpisivao ugovor o putovanju a ni sa Vladom RS.

miletrans

pre 4 godine

Vaučeri iste vrednosti... Pa će onda po ceni PP u hotelu sa tri zvezdice da se nudi "odličan studio na samo 450m od mora". A već plaćeni hoteli će na volšeban način da budu prebukirani baš u traženom terminu, pa će uz doplatu od 3999 da se volšebno nađe soba jer je "upravo pre pola sata neko otkazao". Prilkom prodaje aranžmana niste od ljudi uzimali ni "vaučere" ni "vrednosne kupone" nego KEŠ. Prema tome, ovo ima da vraćate solarnom metodom (pare na sunce).

Gogisa

pre 4 godine

Čovek priča gluposti.
U ugovoru sve lepo piše i šta i kada i koliko dana pred put može da se raskine ugovor.Ne mozes nikoga da silujes da ide na more posle pandemije ako on to ne želi.Tacka.

nada22

pre 4 godine

1. Ja se ne sećam da su epidemolozi kazali da će u julu-avgustu biti SVE NORMALNO, pa i PUTOVANJA moguća.
2. Neke turističke agencije PRILIČNO IZVRĆU izjave i PREPORUKE YUTE, naravno u SVOJU korist. Pokušavaju da, navodeći SVE moguće insitucije, ubede nas "neuke" putnike da otkaz nije moguć i da NJIHOVE odredbe i uslovi u POTPISANIM ugovorima sad (od pre 4 nedelje) NE VAŽE, odnosno će KASNIJE DOSTAVITI uslove za "eventualni otkaz putovanja".

Sarajevo.ba

pre 4 godine

Ja uplatio u Januaru za Europa park u Njemackoj sad za ove Vaskrsne praznike, vratili ljudi uredno prije 10-ak dana sve do zadnjeg franka.
Ganjajte svoju lovu kakvi crni vauceri.

C i n i k

pre 4 godine

Zasto? Uplatio si ranije da bi prosao jeftinije. To sa sobom povlaci rizik. Izgubio si i nema pare nazad.
(dragaN, 07. april 2020 15:46)

To nije kocka,igra na srecu.
Nikakve veze nma dal je nko platio ranije ili 1 dan pred put,mesas babe i zabe.
Ovde je rec o ljudima koji su uredno platili 4,5 dana za nki put u nki Evropski grad,Barcelona,Milano,Venzia,Bec i sl.
O njima je rec, a agencija tu nikakvu odgovornost nema jer su granice zatvorene, i zato msm da je sasvim ok da ljudima daju vaucer za putovanje ali u 2.terminu.
A 2.problem su ljudi kojima se ti smejes jer su platili letovanje po 15 ili 20% nizoj ceni.
Na tvoju nesrecu,ti ce ljudi ici na letovanje jer ce od jula situacija biti mnogo povoljnija.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

I jost nesto,ako ce se moci putovati po Srbiji,zasto ne bi moglo i u Grcku. Sta smo mi u vakumu,pa kod nas nije isti vazduh. Klasicno lupetanje! Ili ce se moci putovati u inostranstvo,ili nece moci nigde.Ako moram da biram izmedju Srbije i da ne idem nigde,biram ovu drugu opciju. Dosta mi je nase prljavstine,aljkavosti,losih usloga,visokih cena,primitivizma..

Andreja

pre 4 godine

bože ovi ljudi nisu normalni,definitivno lud narod? kao da će od 1.jula virus nestati tek tako ko letnji pljusak,a svi čekati srpske turiste željne da operu noge u moru od domestosa i asepsola? fuuuuuuuuj...

Nasmejah se od srca ovom komentaru.
U pravu ste....kakav odmor ?!
Moze, kod familije na selu, da se pomogne oko poljskih radova..
Uzivajte...upoznajte svoju zemlju, bice svima korisno..

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

joj ovi po komentarima se drame.. Zar je toliko cudno da se pocne putovati za 2 meseca? Pa ne vlada kuga napolju vec virus,koji je prenaduvan u medijima. Uostalom,nama mladima malo sta moze,tako da ne vidim problem da otputujem. Ovi sto su istraumirani i gledaju TV po ceo dan neka ostanu kuci,ja sam uplatio i planiram ici u Julu i dace bog i da odem ! Dosta kuknjave. Neko je vec u komentaru napisao da bi bilo super da omoguce vadjenje pasosa dok kako bi se izbegle guzve.

Saša

pre 4 godine

Stvari su sa formalnog i pravnog aspekta 100% jasne.Nezahvalno je u ovom trenutku licitirati, pogaïati, predviđati kada će moći da se putuje...Da me neko ne shvati pogrešno, daj Bože, koliko sutradan da se cela planeta reši ovog zla i da se svi vratimo u normalne tokove života što pre..
A ovo što kaže g-din Seničić, ko je uplatio odreïeni deo ili možda veći deo aranžmana, a ne želi da putuje, mora mu se vratiti celokupan iznos uplate...Ovo jr planetarni fenomen, pandemija, koja se dešava jednom u 100 godina, gde ima toliko nepoznatog i neotkrivenog, da najveći stručnjaci svih profila, još uvek nemaju jasno sklopljenu sliku oko svih efekata ove pandemije. Znači, za neostvarenu uslugu zbog "više sile", mora se onome ko to želi vrstiti ceo iznos uplaćenog aranžmana, ne može mu se ponuditi vaučer kao obavezujuća ili jedina moguća zamena za uplaćenu, a neostvarenu uslugu iz itekako objektivnih razloga...,"Mnoge agencije će se suoćiti sa nelikvidnoću"...Zar to nijw slučaj sa maltene svim sferama života i rada?Znaći, i ovaj argument ne stoji...Dakle, ko želi iinsistira, uplaćeno se mora vratiti.

Milivoje

pre 4 godine

Maksa, 07. april 2020 18:17)

Ne treba da se generalizuje cela ova situacija, a ponajmanje da pljujes i vredjas. Radim u skoro privatizovanoj velikoj firmi.. Imamo posla i radimo najnormalnije. Mnogi rade od kuce za koje nema potrebe da dolaze i izlazu se eventualnoj zarazi.. Imamo uglavnom sve mere zastite, rukavice, maske, sapun, toplu vodu, dezinficijense za ruke, redovno nam 'prskaju' prostorije.. Za sada primamo platu i srecni smo zbog toga jer smatram da dok radimo - bicemo placeni. Supruga mi je kod privatnika dobila momentalni otkaz prvog dana vanrednog stanja. I da, planiram odmor, ako Bog da. Smatram da nam je sada najpotrebniji posle ovoga nego ikad. Pa cemo se krisom u sebi nadati da cemo moci i ove godine pre pocetka skolske godine da odemo na nedelju dana u CG da odmorimo dusu. I ne, nismo clanovi nikakve stranke. Aj, u zdravlju ostaj, Makso..

ra

pre 4 godine

Ovi nasi strucnjaci rekose pre 2 nedelje,sledece dve nedelje su najbitnije! Ove nedelje govore ove dve nedelje su najgore! Kako sad u Julu smirivanje? Nemojte nas vise lagati.Pretanite sa besmislenim konferencijama,i obracanjima politicara

Advokat

pre 4 godine

"Umesto vraćanja novca planirani su vrednosni vaučeri u istom iznosu koji su do sada uplatili koje bi mogli da iskoriste u narednom periodu, do kraja sledeće letnje sezone ili do kraja godine" rekao je Seničić i dodao da ne žele da iko bude oštećen, ni turističke agencija, a ni putnici.

Ovaj papagaj uporno prica ono sto je u interesu agencija. Imate pravo na potpuni povracaj novca usled novonastale nepredvidjene okolnosti kako u ugovoru i stoji. Pokusavaju da vas zaplase. Samo ostro bice na leto dzab dzabe last minute aranzmana jer su oni vile zakupili. A tesko da ce im Grci, Turci, Italijani i Spanci vracati novac. U ostalom njihov problem niko ne zaradjuje uvek pa sto bi agencije?

Dimitrije

pre 4 godine

"Umesto vraćanja novca planirani su vrednosni vaučeri u istom iznosu koji su do sada uplatili koje bi mogli da iskoriste u narednom periodu, do kraja sledeće letnje sezone ili do kraja godine" rekao je Seničić i dodao da ne žele da iko bude oštećen, ni turističke agencija, a ni putnici.

Pokusava vec mesec dana da zastrasi ljude koji su dali svoj novac. Ja sam svoj dobio nazad. Kako? Otisao u agenciju odbili me, produzio do NBGD do trzisne inspekcije i na osnovu dokumentacije (u ugovoru jasno pise da imamo pravo na 100% povaracaja novca ako nastupi nepredvidjena okolnost) podneo pismenu prijavu. Zvali me isti dan cim ih je inspektorka nazvala da dodjem po svoj novac. Jer ako ovo ne uradite smejace vam se u facu i reci pa sto niste trazili novac? Jesam. Jeste? A imate neki dokaz da ste trazili? Pa ne ja sam bio u agenciji ali nemam dokaz da su me odbili. Samo ostro pa u julu da letujemo last minute za pola para. Jer vidite oni su vile unapred zakupili a mnogo ljudi je potrosilo godisnje odmore da ne bi islo na posao da izbegnu virus. Znaci bice cene u sred leta kao u pred sezoni.

domace

pre 4 godine

Ma kakva putovanja....virus je svuda, dosao je i do Grcke i grckih ostrva ...
Mozete jednu godinu da letujete i u Srbiji. A osim toga, potrosacki mentalitet i nacin zivota polako nestaje ...

PetarPan

pre 4 godine

Obzirom da ova bolest slabije pogađa žene, bojim se da će biti pritisaka da se uplati all inclusive, pa makar muž letovanje proveo na respiratoru.

komunizam traje

pre 4 godine

Cim se otvore granice, eto nas u Grckoj. Cenim u maju. Da pobegnem od ludog naroda na 10 dana.
Potom krajem juna 20 dana Kavala. Uplacena u decembru.

Ostali nek kalkulisu kako im volja.

Pozdrav!

(:

n

pre 4 godine

kada mi grk vrati 70.000 depozita i ja vracam pare vama. ako grk ne vrati posto ja taj novac nemam vise na racunu ( otisao na depozit i plate ) ja gasim firmu i vi cete se naplatiti od osiguravajuce kuce... problem ce biti velike nase agencije ako naprave isto jer polisa osiguranja od 400.000 eur NI BLIZU nece pokriti uplate gradjana. ima jedno bar 20 takvih agencija. sve koje imaju cartere

miki

pre 4 godine

bože ovi ljudi nisu normalni,definitivno lud narod? kao da će od 1.jula virus nestati tek tako ko letnji pljusak,a svi čekati srpske turiste željne da operu noge u moru od domestosa i asepsola? fuuuuuuuuj...

duelmare

pre 4 godine

meni je smesno uopste misljenje da ce moci da se putuje, da ce se igrati fudbal (kosarka), da ce se sve normalizovati za 2 meseca
to se najavljuje a broj zarazenih ljudi SVUDA u svetu jos uvek raste zestoko

dex

pre 4 godine

Ja ove godine necu putovati na letovanje van Srbije sigurno, zasto da rizikujem, taj novac cu da potrosim u Banjama Srbije, i to vise kracih odmora, dobar smestaj, hrana, i dobar Spa centar su mi sasvim dovoljni.

Milos

pre 4 godine

Savet za sve koji bi da putuju u inostranstvo: mozda se sve ovo smiri kod nas, ali je pitanje kako je tamo gde planirate da idete. Svakako bi bilo strasno da se zarazite zbog lose lokalne higijene, necijeg nemara i sl, a biti zarazen ovim van matice, moze da znaci razliku izmedju zivota i smrti.

P.S. Da li bi, recimo, Egipat pre iskljucio sa respiratora vas ili nekog sa njihovim drzavljanstvom? Bolje jedno leto sedeti u matici nego to bilo poslednje.

Ivan

pre 4 godine

Ne postoji nikakva sansa de se pocetkom jula putuje u inostranstvo, daj boze i krajem avgusta ili pocetkom septembra da bude. Makar da mozemo u julu po Srbiji normalno putovati.

Đorđe

pre 4 godine

Ljudi kojima su otkazani aranžmani imaju pravo na povraćaj novca bez obzira šta kaže Yuta koja zbog ovoga može biti tužena i pred međunarodnim sudom. Što se mene tiče ne bi mi smetalo da putujem i u ovoj situaciji. Večeras. Nažalost neki ljudi misle da to nije dobro a isti su izjavili i da ne znaju ništa o virusu. Bolje svi da se zarazimo i steći ćemo kolektivni imunitet za jesen. Ovako od oktobra biće Jovo nanovo…

Tupko&Glupko

pre 4 godine

"Rezervisao sam apartman za skijanje na francuskim alpima. platio sam kreditnom karticom koja odlaze plaćanje na 30 dana. novac mi je vraćen pre nego što je i skinut sa mog računa."
(bata gaja, 07. april 2020 14:19)

Mora da imaš platinum visu?1?

Shone BP

pre 4 godine

Sto posto ce narodu biti da lezi jedan pored drugog na plazama po belom svetu.
Eventualno jezerce u susednom gradicu uz gajbu piva. Putovanja sledece godine. Samo da svi budemo zivi i zdravi.

C i n i k

pre 4 godine

I ja msm da je neki pocetak ili polovina jula reper, nzn, tesko mi i ovo da prihvatim,ko da smo svi u nkom losem SF filmu gde nma kraja..
Inace znm da ima ljudi koji odma drvlje i kamenje po onima sto bi sto pre da se vrate svojim zivotima,i to bas ne razumem.
Ako je nko platio GR npr. 2019 ili pocetkom 2020, platio je posteno i treba da ide na more a kriticari nk idu gde hoce za svoje pare ili nka sede kuci.

Joca NS

pre 4 godine

Manje ce se putovati po svetu ove godine zbog svega ovoga.
Ja sam se odlucio za jezera u Backoj Palanci i jezera u Beloj Crkvi ove godine. I ovako smo se osiromasili mislim da treba ostaviti pare u svojoj zemlji bar ove godine pa sledece ponovo po starom.

mm.

pre 4 godine

"ako ce se moci putovati po Srbiji,zasto ne bi moglo i u Grcku. Sta smo mi u vakumu,pa kod nas nije isti vazduh. Klasicno lupetanje! Ili ce se moci putovati u inostranstvo,ili nece moci nigde."
Pljuvac svih stilova, tačno, klasično lupetanje, tvoje. Možda zato što je Grčka u EU, pritom i u Schengenu, koji je na mesec dana zatvorio potpuno granice (a šta će kasnije biti, videćemo). U svakom slučaju, putovati po Srbiji i u inostranstvo su dve stvari koje nemaju veze jedna s drugom. Niko nije lud da mesecima sedi u karantinu, da bi mu turisti koje smeštaj košta 150€ za 10 dana, a hranu nose od kuće, ponovo doneo virus.

Djura

pre 4 godine

Nije mi baš najjasnije ko će putovati i kako? Strah od zaraze je toliki da pojedini ljudi peru novac, brišu apsolutno sve pre nego što to dotaknu a već u julu će lagano i bez problema ući u bus, sedeti pored bilo koga i provesti u busu, vozu, brodu par sati da bi došli u nekakav hotel ili apartman. Ma šanse nema, pa sve dok se mesecima ili najmanje godinu dana ne budu javljali slučajevi zaraze, pola ljudi neće skinuti masku i rukavice. Realno je da će se možda putovati unutar Srbije u vikendice kod rodbine prijatelja za koje ste uvereni da je sve ok i toliko, Eventualno oni koji su preležali koronu a za to imaju i potvrdu lekara odnosno da su sigurni, a takvih do kraja ove godine nece biti više od 100000.

Caki

pre 4 godine

Ako ove godine prevarite one koji su već uplatili aranžmane svima će biti jasno da više nikada ne koriste usluge turističkih agencija, već da samostalno organizuju putovanja. Posebno imajući u vidu činjenicu da su hoteli vratili novac onima koji su rezervisali preko Bookinga i drugih sajtova. Takodje, biće jasno da su rani bukinzi vrlo rizični, ne samo zbog korone, već i jer agencije banrotiraju u medjuvremenu, zbog čega će rezervacija biti samo pred polazak.

Ibvan

pre 4 godine

Ako su drzavnici kod nas pametni, karantin na aerodromu ce postojati do kraja leta a ako ne budu, onda cemo imati koronu celo leto pa vi putujte i slusajte svoje pundravce.

glogan

pre 4 godine

Imamo matursku ekskurziju planiranu za kraj septembra ove godine, sta mislite hoce li biti toga? Razumem ozbiljnost situacije ali mislim da ce za 6 meseci stvarno sve biti stabilno i da cemo otici, uvek sam veliki optimista..

Bojan

pre 4 godine

Ja samo ne razumem da jos postoje ljudi koji putuju preko agencije.
Lepo udjete na internet, izaberete hotel ili Airbnb, narucite, platite. Isto tako i sa avionskim kartama.
Zasto placate dodatno agencije???

C i n i k

pre 4 godine

Znaći, i ovaj argument ne stoji...Dakle, ko želi iinsistira, uplaćeno se mora vratiti.
(Saša, 07. april 2020 16:38)

Pises o visoj sili i da zato agencija mora da vrati pare?
Visa sila upravo oslobadja agenciju odgovornosti..
Ti bi 1.maja da ides za Milano ili Rim a IT skroz zatvorena?
Kakva je onda krivica agencije,realno?
A onda ako ti ponude vaucer da bi ga koristio do Nove Godine ili sl.godine to je ok,ja msm da je ok.
Ali ovde ima 2 problema.
1 su problem ljudi sto nmg nigde do 15.maja (to je ovih cca 250 000 za period april/maj za Evropske destinacije/gradove) a sve su platili, a 2.su problem ljudi koji su platili letovanje u GR.
Ovaj govori o ovima iz 1.grupe problema, s tim da se svi nadaju da ce letovanja biti ove godine vec od jula,sto se i ja iskreno nadam..

Maestro

pre 4 godine

Nas ce pre psihoza i neznanje dotuci,citam komentare i ne verujem,ljudi utripovali da je Korona kao i HIV virus,ne znaju da je uzročnik sezonskog gripa korona1, problem kod ovog virusa je sto se brzo prenosi i ne postoji vakcina,ali preko leta ce on nestati,kao i ostali slični, mozda se ponovo na jesen pojavi kao sezonski ali bice dosta slabiji,ovi paranoici neka ne izlaze iz svojih misjih rupa do sudnjega dana,sto se mene tice

dule

pre 4 godine

kada mi grk vrati 70.000 depozita i ja vracam pare vama. ako grk ne vrati posto ja taj novac nemam vise na racunu ( otisao na depozit i plate ) ja gasim firmu i vi cete se naplatiti od osiguravajuce kuce... problem ce biti velike nase agencije ako naprave isto jer polisa osiguranja od 400.000 eur NI BLIZU nece pokriti uplate gradjana. ima jedno bar 20 takvih agencija. sve koje imaju cartere
(n, 07. april 2020 21:17)

Imaš valjda neki ugovor sa tim Grkom? Ako nemaš, pripremi se na višegodišnju robiju u Srbiji i plenidbu imovine.

Hollandjanin

pre 4 godine

Samo se na jednom mestu plaća unapred.
Reći ćete da je jeftinije ali očigledno nije.
Ako nemaš para onda nemoj na letovanje.nije to moranje, više je pomodarstvo postalo.
Evo pišem ovo a izdajem nekoliko nekretnina u Španiji. Ko mi pomene cenkanje odmah mora da produži dalje. Takvi mi gosti ne trebaju.

nema mora

pre 4 godine

Cak i da je tako pa da proradi turizam sredinom leta, ja ne mogu nigde. Uzela nam firma (drzavna) ovogodisnji odmor, za ovo vreme sto smo kod kuce.
Tako da moje letovanje tece sad.

Ford

pre 4 godine

Ovo sto JUTA i domace agencije rade je cista pljacka. Ko su oni pa da drze novac na svojim racunima i gadjaju se nekim bonovima i glupostima?

AirBnB je vratio pare putnicima koji su imali rezervacije ali zbog Korone ne mogu da se pojave.

ludovanjovanovic

pre 4 godine

Moje je misljenje da u ovom trenuktu samo lud covek moze da razmislja o bilo kakvom odmori u inostranstvu. Stanje je takvo da ce virus ostati, jer leka nema, a vakcinu najavljuju za jesen. Leti je nacin prenosenja otezan ali ce virus i dalje biti prisutan. Normalno da ce drzave koje zive od turizma otvoriti granice i verovatno spustiti cene, ali da li je pre svega bezbedno putovati? To se postsvlja pitanje, zdrav razum kaze da ove godine nista od putovanja, to naravno ne znaci da ljudi nece putovati i da nekom mozes da zabranis, ali razum vecini ljudi nije bas najjaci adut.

Dušan

pre 4 godine

Pozdrav Svima.
Ako je agencija registrovana kao doo, odgovara pred sudom sa osnivačkim kapitalom koji je verovatno 1000 dinara. Da ima i polisu osiguranja. Vi pare na Vasu žalost nećete videti. Agencije ce biti pozatvarane, a vlasnika bez para možete da tužite . Dobićete spor ali para tu nema, sem za advokate.

dragaN

pre 4 godine

Vracajte pare
(Panta, 7. april 2020 14:27)

Zasto? Uplatio si ranije da bi prosao jeftinije. To sa sobom povlaci rizik. Izgubio si i nema pare nazad.

moon

pre 4 godine

Ne verujem da cemo moci na more i letpvvanja. Na zalost ovo ce potrajati, a drzave nece tako lako spustiti granice. Spanija i Italija su u velikom problemu, ako cela eu ne uradi nesto nakon korona virusa za spas ekonomije ljudi su u problemu, a i cela eu kao organizacija. Takodje niko nece biti bas darezljiv sto se tice odmora i bice pritiska sa svih strana da se gubici makar malo ublaze. Dosta ce i ljudi ostati bez posla jer su neki morali da se okrenu IT tehnologiji koja je olaksala sa jedne strane posao, ali shvatice da su ljudi trosak. Situacija je teska, a bice i teza u drugom ekonomskom talasu. Bolje malo stedite pa sledece godine lepo ko ljudi.

прле

pre 4 godine

Да кад на врби роди грожђе!
Ево у Данској и Норвешкој чим је ситуација малко боља са вирусом они отварају вртиће и школе! Док вирус још хара у људима који чак ни немају симптоме. И онда јово наново опет у јуну, зато што прерано прекидају мере! Вирус ће се ширити све док има могућност.

mm.

pre 4 godine

"Ti mozda uspes da letujes za 150e ,ali to ne znaci da i drugi to rade"
Pljuvac svih stilova,
Nije bitno šta i kako ja radim (živim i državljanin sam EU), niti me interesuje koliko te košta letovanje. Jednostavno, gde ti živiš? Evo, samo što ne polete puni avioni iz jedne zemlje u drugu, naročito izvan EU u EU. Počni da se pakuješ.

Bro

pre 4 godine

Odete, zaglavite u toj državi u nekom kampu jedno mesec dana, pa i ovde još toliko... Ova godina je, bre, izgubljena za putovanja - štekajte pare, ljudi, jer ko zna koje će sve grane privrede osetiti gubitke od produženih posledica izolacije i koliko ljudi će ostati bez posla... Kad se raščisti situacija, onda zimovanje u Srbiji, gala :)

NikolaBg

pre 4 godine

Novac je ljudima sada potrebniji od bilo kojih vaučera. Ne možemo prognozirati koliko će dugo trajati ova pandemija. Možda će se do juna smiriti, ali ljudi su možda ostali bez posla itd. Problem je u tome što su ljudi uplatili putovanja za Beč, Trst ili druge evropske gradove za prvi maj i Uskrs, tu se već pitaju naravno strani hoteli, hosteli koji ne žele da im novac propadne.

Peka

pre 4 godine

(Bojan, 8. april 2020 08:54)

Pa nije baš crno-belo... to da možeš sam sve da obaviš važi za destinacije koje su blizu velikih aerodroma, ali neka mala grčka ostrva i slično teško možeš da nađeš let, a i ako ga nađeš, on je u tim terminima skuplji nego ceo aranžman preko agencije.

dex

pre 4 godine

Ja ove godine necu putovati na letovanje van Srbije sigurno, zasto da rizikujem, taj novac cu da potrosim u Banjama Srbije, i to vise kracih odmora, dobar smestaj, hrana, i dobar Spa centar su mi sasvim dovoljni.

domace

pre 4 godine

Ma kakva putovanja....virus je svuda, dosao je i do Grcke i grckih ostrva ...
Mozete jednu godinu da letujete i u Srbiji. A osim toga, potrosacki mentalitet i nacin zivota polako nestaje ...

dragaN

pre 4 godine

Vracajte pare
(Panta, 7. april 2020 14:27)

Zasto? Uplatio si ranije da bi prosao jeftinije. To sa sobom povlaci rizik. Izgubio si i nema pare nazad.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

joj ovi po komentarima se drame.. Zar je toliko cudno da se pocne putovati za 2 meseca? Pa ne vlada kuga napolju vec virus,koji je prenaduvan u medijima. Uostalom,nama mladima malo sta moze,tako da ne vidim problem da otputujem. Ovi sto su istraumirani i gledaju TV po ceo dan neka ostanu kuci,ja sam uplatio i planiram ici u Julu i dace bog i da odem ! Dosta kuknjave. Neko je vec u komentaru napisao da bi bilo super da omoguce vadjenje pasosa dok kako bi se izbegle guzve.

Pisem ovo pismo a ruka mi drhti od tuge i bola...

pre 4 godine

Epidemiolozi i ti ste u zabludi, nista pre septembra. Mozda do banje na ovo leto eventualno na jezero, u najboljem slucaju na pecanje da okrecem jagnje.... A vise mi ni ne treba.

Hollandjanin

pre 4 godine

Samo se na jednom mestu plaća unapred.
Reći ćete da je jeftinije ali očigledno nije.
Ako nemaš para onda nemoj na letovanje.nije to moranje, više je pomodarstvo postalo.
Evo pišem ovo a izdajem nekoliko nekretnina u Španiji. Ko mi pomene cenkanje odmah mora da produži dalje. Takvi mi gosti ne trebaju.

Maksa

pre 4 godine

Odmor? Kakav odmor?! O tome mozda jedino razmisljaju oni drzavni uhlebi sto primaju pune plate, a sede po kucama da ne smetaju ovima sto zaista rade (lekari, vojska, policija ...). I ko bajagi zvanicno "rade" od kuce, a u realnosti: igraju igrice, gledaju pornice, skidaju serije i filmove s torenta ... Njih nije briga za ostatak ljudi, jer ce cim sve ovo prodje dobiti poziv da se jave na svoj stari posao, otici ce u svoje stare kancelarije, primace i dalje svoje iste, pune plate, dodatke, varijabile, regrese, markice, tople i hladne obroke, brasno i secer preko sindikata itd. kao da se nista nije ni dogodilo. Ljudi koji rade u privatnom sektoru ce biti srecni ako uopste budu imali posao, jer ce od drzave imati garantovani minimalac jos neko izvesno vreme, ali u jednom trenutku ce biti u se i u svoje kljuse. A vlasnici privatnih firmi ce provesti sledece 2-3 godine u ponovnom pokretanju biznisa, proizvodnje, uspostavljanju kontakata sa partnerima ... za sve to vreme ce mozda dobijati tu drzavnu milostinju, a mozda i ne. IT frilensere ocekuje ponovna borba za nove klijente i krajnja neizvesnost na globalnom IT trzistu, kao i cinjenica da domaca potraznja za IT uslugama uopste nije tako velika kao sto premijerka prica ... Sve u svemu, zaboravite odmor sledece 2-3 godine vi koji nemate clansku knjizicu stranke ...

Stormtrooper

pre 4 godine

Vama nije poznato koliko se virus zadrzava na povrsini, a pricate kada ce neko na odmor. Bili ste, sada ste i bicete i dalje neozbiljni. Sve do pronalaska leka ili vakcine je prosto receno hazarderstvo, kao i soping u Milanu.

Andreja

pre 4 godine

bože ovi ljudi nisu normalni,definitivno lud narod? kao da će od 1.jula virus nestati tek tako ko letnji pljusak,a svi čekati srpske turiste željne da operu noge u moru od domestosa i asepsola? fuuuuuuuuj...

Nasmejah se od srca ovom komentaru.
U pravu ste....kakav odmor ?!
Moze, kod familije na selu, da se pomogne oko poljskih radova..
Uzivajte...upoznajte svoju zemlju, bice svima korisno..

Armus

pre 4 godine

Gde bre da se putuje? I 4 meseca nakon početka i navodno gotove pandemije, ne može se u Kinu. Zamisli narod na plaži, jedan preko drugog, a tek u vodi....

komunizam traje

pre 4 godine

Cim se otvore granice, eto nas u Grckoj. Cenim u maju. Da pobegnem od ludog naroda na 10 dana.
Potom krajem juna 20 dana Kavala. Uplacena u decembru.

Ostali nek kalkulisu kako im volja.

Pozdrav!

(:

mm.

pre 4 godine

"ako ce se moci putovati po Srbiji,zasto ne bi moglo i u Grcku. Sta smo mi u vakumu,pa kod nas nije isti vazduh. Klasicno lupetanje! Ili ce se moci putovati u inostranstvo,ili nece moci nigde."
Pljuvac svih stilova, tačno, klasično lupetanje, tvoje. Možda zato što je Grčka u EU, pritom i u Schengenu, koji je na mesec dana zatvorio potpuno granice (a šta će kasnije biti, videćemo). U svakom slučaju, putovati po Srbiji i u inostranstvo su dve stvari koje nemaju veze jedna s drugom. Niko nije lud da mesecima sedi u karantinu, da bi mu turisti koje smeštaj košta 150€ za 10 dana, a hranu nose od kuće, ponovo doneo virus.

Bosanac

pre 4 godine

Tako su moj brat i snaha (snaja) uplatili put za Slo i Aut u februaru. Prvo su im aranzman otkazali za pocetak marta, a kad je dosao mart otkazali za septembar 2020 . Ja im kazem da traze lovu nazad jer mozda oni ne zele da putuju tada, mozda ne prezive, mozda ovo - mozda ono.....hiljadu razloga za povrat novca. Na kraju krajeva ko ste vi da drzite nas novac na kontu. Mnogi ce sad reci da je novac mozda uplacen hotelima u drugim drzavama , ali vjerujem da i ti hoteli vracaju novac jer nisu izvrsili turisticku i ugostiteljsku uslugu.

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

I jost nesto,ako ce se moci putovati po Srbiji,zasto ne bi moglo i u Grcku. Sta smo mi u vakumu,pa kod nas nije isti vazduh. Klasicno lupetanje! Ili ce se moci putovati u inostranstvo,ili nece moci nigde.Ako moram da biram izmedju Srbije i da ne idem nigde,biram ovu drugu opciju. Dosta mi je nase prljavstine,aljkavosti,losih usloga,visokih cena,primitivizma..

Putnik sa iskustvom

pre 4 godine

Ja sam juce uzeo svih 100% para kako je u ugovoru i naglaseno. Ako bude putovanja bice aranzmana po last minute cenama vise nego ikada pre. Win Win situacija. A ovaj prica da uplasi neuke da ne traze svoj novac. Korona je apsolutno nepredvidjena okolnost kako i stoji u svacijem ugovoru i imate pravo na 100 povracaj uplate. Samo im na licu mesta napomenite da iz ovih stopa idete u trzisnu inspekciju da podnesete prijavu odma menjaju pesmu.

miki

pre 4 godine

bože ovi ljudi nisu normalni,definitivno lud narod? kao da će od 1.jula virus nestati tek tako ko letnji pljusak,a svi čekati srpske turiste željne da operu noge u moru od domestosa i asepsola? fuuuuuuuuj...

C i n i k

pre 4 godine

Znaći, i ovaj argument ne stoji...Dakle, ko želi iinsistira, uplaćeno se mora vratiti.
(Saša, 07. april 2020 16:38)

Pises o visoj sili i da zato agencija mora da vrati pare?
Visa sila upravo oslobadja agenciju odgovornosti..
Ti bi 1.maja da ides za Milano ili Rim a IT skroz zatvorena?
Kakva je onda krivica agencije,realno?
A onda ako ti ponude vaucer da bi ga koristio do Nove Godine ili sl.godine to je ok,ja msm da je ok.
Ali ovde ima 2 problema.
1 su problem ljudi sto nmg nigde do 15.maja (to je ovih cca 250 000 za period april/maj za Evropske destinacije/gradove) a sve su platili, a 2.su problem ljudi koji su platili letovanje u GR.
Ovaj govori o ovima iz 1.grupe problema, s tim da se svi nadaju da ce letovanja biti ove godine vec od jula,sto se i ja iskreno nadam..

C i n i k

pre 4 godine

Zasto? Uplatio si ranije da bi prosao jeftinije. To sa sobom povlaci rizik. Izgubio si i nema pare nazad.
(dragaN, 07. april 2020 15:46)

To nije kocka,igra na srecu.
Nikakve veze nma dal je nko platio ranije ili 1 dan pred put,mesas babe i zabe.
Ovde je rec o ljudima koji su uredno platili 4,5 dana za nki put u nki Evropski grad,Barcelona,Milano,Venzia,Bec i sl.
O njima je rec, a agencija tu nikakvu odgovornost nema jer su granice zatvorene, i zato msm da je sasvim ok da ljudima daju vaucer za putovanje ali u 2.terminu.
A 2.problem su ljudi kojima se ti smejes jer su platili letovanje po 15 ili 20% nizoj ceni.
Na tvoju nesrecu,ti ce ljudi ici na letovanje jer ce od jula situacija biti mnogo povoljnija.

Sanel

pre 4 godine

Kurc je jos prekjuce ovdje u Austriji rekao da drzava ostaje zatvorena sve dok se ne nadje lijek protiv korone,ili dok se ne nadje efikasno cjepivo.Buduci da sad skoro sve drzave "prepisuju" jedna od druge odluke oko korona krize,ne ocekujte ove godine bilo kakva putovanja .

Pljuvac svih stilova

pre 4 godine

(a šta će kasnije biti, videćemo). U svakom slučaju, putovati po Srbiji i u inostranstvo su dve stvari koje nemaju veze jedna s drugom. Niko nije lud da mesecima sedi u karantinu, da bi mu turisti koje smeštaj košta 150€ za 10 dana, a hranu nose od kuće, ponovo doneo virus.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mm., 7. april 2020 20:40)
Ne znam o kakvih 150e ti pricas. Mene i devojku izadje oko 1200e i ne nosimo nasu hranu. Putujemo avionom. I grci dobre pare dobiju od nas srba. Ti mozda uspes da letujes za 150e ,ali to ne znaci da i drugi to rade. Grci zive od turizma i ako ne puste nas,nece pustiti ni ostale,a to znaci da ce otici u minus nekoliko milijardi.

glogan

pre 4 godine

Imamo matursku ekskurziju planiranu za kraj septembra ove godine, sta mislite hoce li biti toga? Razumem ozbiljnost situacije ali mislim da ce za 6 meseci stvarno sve biti stabilno i da cemo otici, uvek sam veliki optimista..

Ivan

pre 4 godine

Ne postoji nikakva sansa de se pocetkom jula putuje u inostranstvo, daj boze i krajem avgusta ili pocetkom septembra da bude. Makar da mozemo u julu po Srbiji normalno putovati.

Djura

pre 4 godine

Nije mi baš najjasnije ko će putovati i kako? Strah od zaraze je toliki da pojedini ljudi peru novac, brišu apsolutno sve pre nego što to dotaknu a već u julu će lagano i bez problema ući u bus, sedeti pored bilo koga i provesti u busu, vozu, brodu par sati da bi došli u nekakav hotel ili apartman. Ma šanse nema, pa sve dok se mesecima ili najmanje godinu dana ne budu javljali slučajevi zaraze, pola ljudi neće skinuti masku i rukavice. Realno je da će se možda putovati unutar Srbije u vikendice kod rodbine prijatelja za koje ste uvereni da je sve ok i toliko, Eventualno oni koji su preležali koronu a za to imaju i potvrdu lekara odnosno da su sigurni, a takvih do kraja ove godine nece biti više od 100000.

duelmare

pre 4 godine

meni je smesno uopste misljenje da ce moci da se putuje, da ce se igrati fudbal (kosarka), da ce se sve normalizovati za 2 meseca
to se najavljuje a broj zarazenih ljudi SVUDA u svetu jos uvek raste zestoko

C i n i k

pre 4 godine

I ja msm da je neki pocetak ili polovina jula reper, nzn, tesko mi i ovo da prihvatim,ko da smo svi u nkom losem SF filmu gde nma kraja..
Inace znm da ima ljudi koji odma drvlje i kamenje po onima sto bi sto pre da se vrate svojim zivotima,i to bas ne razumem.
Ako je nko platio GR npr. 2019 ili pocetkom 2020, platio je posteno i treba da ide na more a kriticari nk idu gde hoce za svoje pare ili nka sede kuci.

bata gaja

pre 4 godine

rezervisao sam apartman za skijanje na francuskim alpima. platio sam kreditnom karticom koja odlaze plaćanje na 30 dana. novac mi je vraćen pre nego što je i skinut sa mog računa.

Joca NS

pre 4 godine

Manje ce se putovati po svetu ove godine zbog svega ovoga.
Ja sam se odlucio za jezera u Backoj Palanci i jezera u Beloj Crkvi ove godine. I ovako smo se osiromasili mislim da treba ostaviti pare u svojoj zemlji bar ove godine pa sledece ponovo po starom.

n

pre 4 godine

kada mi grk vrati 70.000 depozita i ja vracam pare vama. ako grk ne vrati posto ja taj novac nemam vise na racunu ( otisao na depozit i plate ) ja gasim firmu i vi cete se naplatiti od osiguravajuce kuce... problem ce biti velike nase agencije ako naprave isto jer polisa osiguranja od 400.000 eur NI BLIZU nece pokriti uplate gradjana. ima jedno bar 20 takvih agencija. sve koje imaju cartere

Milos

pre 4 godine

Savet za sve koji bi da putuju u inostranstvo: mozda se sve ovo smiri kod nas, ali je pitanje kako je tamo gde planirate da idete. Svakako bi bilo strasno da se zarazite zbog lose lokalne higijene, necijeg nemara i sl, a biti zarazen ovim van matice, moze da znaci razliku izmedju zivota i smrti.

P.S. Da li bi, recimo, Egipat pre iskljucio sa respiratora vas ili nekog sa njihovim drzavljanstvom? Bolje jedno leto sedeti u matici nego to bilo poslednje.

Shone BP

pre 4 godine

Sto posto ce narodu biti da lezi jedan pored drugog na plazama po belom svetu.
Eventualno jezerce u susednom gradicu uz gajbu piva. Putovanja sledece godine. Samo da svi budemo zivi i zdravi.

Milivoje

pre 4 godine

Maksa, 07. april 2020 18:17)

Ne treba da se generalizuje cela ova situacija, a ponajmanje da pljujes i vredjas. Radim u skoro privatizovanoj velikoj firmi.. Imamo posla i radimo najnormalnije. Mnogi rade od kuce za koje nema potrebe da dolaze i izlazu se eventualnoj zarazi.. Imamo uglavnom sve mere zastite, rukavice, maske, sapun, toplu vodu, dezinficijense za ruke, redovno nam 'prskaju' prostorije.. Za sada primamo platu i srecni smo zbog toga jer smatram da dok radimo - bicemo placeni. Supruga mi je kod privatnika dobila momentalni otkaz prvog dana vanrednog stanja. I da, planiram odmor, ako Bog da. Smatram da nam je sada najpotrebniji posle ovoga nego ikad. Pa cemo se krisom u sebi nadati da cemo moci i ove godine pre pocetka skolske godine da odemo na nedelju dana u CG da odmorimo dusu. I ne, nismo clanovi nikakve stranke. Aj, u zdravlju ostaj, Makso..

Tupko&Glupko

pre 4 godine

"Rezervisao sam apartman za skijanje na francuskim alpima. platio sam kreditnom karticom koja odlaze plaćanje na 30 dana. novac mi je vraćen pre nego što je i skinut sa mog računa."
(bata gaja, 07. april 2020 14:19)

Mora da imaš platinum visu?1?

Maestro

pre 4 godine

Nas ce pre psihoza i neznanje dotuci,citam komentare i ne verujem,ljudi utripovali da je Korona kao i HIV virus,ne znaju da je uzročnik sezonskog gripa korona1, problem kod ovog virusa je sto se brzo prenosi i ne postoji vakcina,ali preko leta ce on nestati,kao i ostali slični, mozda se ponovo na jesen pojavi kao sezonski ali bice dosta slabiji,ovi paranoici neka ne izlaze iz svojih misjih rupa do sudnjega dana,sto se mene tice

Ibvan

pre 4 godine

Ako su drzavnici kod nas pametni, karantin na aerodromu ce postojati do kraja leta a ako ne budu, onda cemo imati koronu celo leto pa vi putujte i slusajte svoje pundravce.

ludovanjovanovic

pre 4 godine

Moje je misljenje da u ovom trenuktu samo lud covek moze da razmislja o bilo kakvom odmori u inostranstvu. Stanje je takvo da ce virus ostati, jer leka nema, a vakcinu najavljuju za jesen. Leti je nacin prenosenja otezan ali ce virus i dalje biti prisutan. Normalno da ce drzave koje zive od turizma otvoriti granice i verovatno spustiti cene, ali da li je pre svega bezbedno putovati? To se postsvlja pitanje, zdrav razum kaze da ove godine nista od putovanja, to naravno ne znaci da ljudi nece putovati i da nekom mozes da zabranis, ali razum vecini ljudi nije bas najjaci adut.

Bojan

pre 4 godine

Ja samo ne razumem da jos postoje ljudi koji putuju preko agencije.
Lepo udjete na internet, izaberete hotel ili Airbnb, narucite, platite. Isto tako i sa avionskim kartama.
Zasto placate dodatno agencije???

verinveliki

pre 4 godine

Zahtevajte isključivo pare nazad. Preporuka advokata. Ugovor nije ispunjen. Agencije snose rizik poslovanja i one ako zele mogu da zahtevaju povrat novca od prevoznika i hotela, ukoliko su sredsva preneli (sto sumnjam). Sigurno bi se i agencije prema vama ponasale da je obrnut slucaj. ISKLJUČIVO NAZAD NOVAC ZA NEIZVRŠENU USLUGU.

Ratko

pre 4 godine

Ovaj čovek mesecima priča teške nebuloze kako bi građane koji su uplatili aranžmane omeo u povraćaju svojih para.
Agencije treba odmah da vrate pare a eventualnu štetu neka traže od države.

Dimitrije

pre 4 godine

"Umesto vraćanja novca planirani su vrednosni vaučeri u istom iznosu koji su do sada uplatili koje bi mogli da iskoriste u narednom periodu, do kraja sledeće letnje sezone ili do kraja godine" rekao je Seničić i dodao da ne žele da iko bude oštećen, ni turističke agencija, a ni putnici.

Pokusava vec mesec dana da zastrasi ljude koji su dali svoj novac. Ja sam svoj dobio nazad. Kako? Otisao u agenciju odbili me, produzio do NBGD do trzisne inspekcije i na osnovu dokumentacije (u ugovoru jasno pise da imamo pravo na 100% povaracaja novca ako nastupi nepredvidjena okolnost) podneo pismenu prijavu. Zvali me isti dan cim ih je inspektorka nazvala da dodjem po svoj novac. Jer ako ovo ne uradite smejace vam se u facu i reci pa sto niste trazili novac? Jesam. Jeste? A imate neki dokaz da ste trazili? Pa ne ja sam bio u agenciji ali nemam dokaz da su me odbili. Samo ostro pa u julu da letujemo last minute za pola para. Jer vidite oni su vile unapred zakupili a mnogo ljudi je potrosilo godisnje odmore da ne bi islo na posao da izbegnu virus. Znaci bice cene u sred leta kao u pred sezoni.

Đorđe

pre 4 godine

Ljudi kojima su otkazani aranžmani imaju pravo na povraćaj novca bez obzira šta kaže Yuta koja zbog ovoga može biti tužena i pred međunarodnim sudom. Što se mene tiče ne bi mi smetalo da putujem i u ovoj situaciji. Večeras. Nažalost neki ljudi misle da to nije dobro a isti su izjavili i da ne znaju ništa o virusu. Bolje svi da se zarazimo i steći ćemo kolektivni imunitet za jesen. Ovako od oktobra biće Jovo nanovo…

Bro

pre 4 godine

Odete, zaglavite u toj državi u nekom kampu jedno mesec dana, pa i ovde još toliko... Ova godina je, bre, izgubljena za putovanja - štekajte pare, ljudi, jer ko zna koje će sve grane privrede osetiti gubitke od produženih posledica izolacije i koliko ljudi će ostati bez posla... Kad se raščisti situacija, onda zimovanje u Srbiji, gala :)

ra

pre 4 godine

Ovi nasi strucnjaci rekose pre 2 nedelje,sledece dve nedelje su najbitnije! Ove nedelje govore ove dve nedelje su najgore! Kako sad u Julu smirivanje? Nemojte nas vise lagati.Pretanite sa besmislenim konferencijama,i obracanjima politicara

PetarPan

pre 4 godine

Obzirom da ova bolest slabije pogađa žene, bojim se da će biti pritisaka da se uplati all inclusive, pa makar muž letovanje proveo na respiratoru.

Saša

pre 4 godine

Stvari su sa formalnog i pravnog aspekta 100% jasne.Nezahvalno je u ovom trenutku licitirati, pogaïati, predviđati kada će moći da se putuje...Da me neko ne shvati pogrešno, daj Bože, koliko sutradan da se cela planeta reši ovog zla i da se svi vratimo u normalne tokove života što pre..
A ovo što kaže g-din Seničić, ko je uplatio odreïeni deo ili možda veći deo aranžmana, a ne želi da putuje, mora mu se vratiti celokupan iznos uplate...Ovo jr planetarni fenomen, pandemija, koja se dešava jednom u 100 godina, gde ima toliko nepoznatog i neotkrivenog, da najveći stručnjaci svih profila, još uvek nemaju jasno sklopljenu sliku oko svih efekata ove pandemije. Znači, za neostvarenu uslugu zbog "više sile", mora se onome ko to želi vrstiti ceo iznos uplaćenog aranžmana, ne može mu se ponuditi vaučer kao obavezujuća ili jedina moguća zamena za uplaćenu, a neostvarenu uslugu iz itekako objektivnih razloga...,"Mnoge agencije će se suoćiti sa nelikvidnoću"...Zar to nijw slučaj sa maltene svim sferama života i rada?Znaći, i ovaj argument ne stoji...Dakle, ko želi iinsistira, uplaćeno se mora vratiti.

Loby

pre 4 godine

Po kom to zakonu ce davati vaucere?u zakonu i samom ugovoru koji je potpisao svako sa agencijom pise da zbog epidemije, zatvaranja granica, zaraze u zemlji u kojoj se putuje, vanrednog stanja i slicno se novac vraća!Neću vaučer, hoću svoje pare nazad, i jedva čekam da ovo prodje pa da ide jedna kolektivna tužba ovom liku iz YUTA, i turističkim agencijama. isam ja sa YUTA potpisivao ugovor o putovanju a ni sa Vladom RS.

Sarajevo.ba

pre 4 godine

Ja uplatio u Januaru za Europa park u Njemackoj sad za ove Vaskrsne praznike, vratili ljudi uredno prije 10-ak dana sve do zadnjeg franka.
Ganjajte svoju lovu kakvi crni vauceri.

miletrans

pre 4 godine

Vaučeri iste vrednosti... Pa će onda po ceni PP u hotelu sa tri zvezdice da se nudi "odličan studio na samo 450m od mora". A već plaćeni hoteli će na volšeban način da budu prebukirani baš u traženom terminu, pa će uz doplatu od 3999 da se volšebno nađe soba jer je "upravo pre pola sata neko otkazao". Prilkom prodaje aranžmana niste od ljudi uzimali ni "vaučere" ni "vrednosne kupone" nego KEŠ. Prema tome, ovo ima da vraćate solarnom metodom (pare na sunce).

nada22

pre 4 godine

1. Ja se ne sećam da su epidemolozi kazali da će u julu-avgustu biti SVE NORMALNO, pa i PUTOVANJA moguća.
2. Neke turističke agencije PRILIČNO IZVRĆU izjave i PREPORUKE YUTE, naravno u SVOJU korist. Pokušavaju da, navodeći SVE moguće insitucije, ubede nas "neuke" putnike da otkaz nije moguć i da NJIHOVE odredbe i uslovi u POTPISANIM ugovorima sad (od pre 4 nedelje) NE VAŽE, odnosno će KASNIJE DOSTAVITI uslove za "eventualni otkaz putovanja".

Advokat

pre 4 godine

"Umesto vraćanja novca planirani su vrednosni vaučeri u istom iznosu koji su do sada uplatili koje bi mogli da iskoriste u narednom periodu, do kraja sledeće letnje sezone ili do kraja godine" rekao je Seničić i dodao da ne žele da iko bude oštećen, ni turističke agencija, a ni putnici.

Ovaj papagaj uporno prica ono sto je u interesu agencija. Imate pravo na potpuni povracaj novca usled novonastale nepredvidjene okolnosti kako u ugovoru i stoji. Pokusavaju da vas zaplase. Samo ostro bice na leto dzab dzabe last minute aranzmana jer su oni vile zakupili. A tesko da ce im Grci, Turci, Italijani i Spanci vracati novac. U ostalom njihov problem niko ne zaradjuje uvek pa sto bi agencije?

sergio

pre 4 godine

Pratim i proveravam bukvalno sve izvore: svetsku zdravstvenu organizaciju, španske medije, italijanske medije, ruske medije, američke, naše naravno, nemačke, arapske... Sve to sad ima na engleskom i sve može da se lepo čita.

NIKO, ali bukvalno NIKO ne priča o datumima i takvim procenama, ovaj čovek je prvi koga čujem. Naravno da se svi mi nadamo čoveče da će se ovo završiti što pre, ali nemoj govoriti ono u šta nisi siguran i za šta nemaš potporište.

mm.

pre 4 godine

"Ti mozda uspes da letujes za 150e ,ali to ne znaci da i drugi to rade"
Pljuvac svih stilova,
Nije bitno šta i kako ja radim (živim i državljanin sam EU), niti me interesuje koliko te košta letovanje. Jednostavno, gde ti živiš? Evo, samo što ne polete puni avioni iz jedne zemlje u drugu, naročito izvan EU u EU. Počni da se pakuješ.

Dušan

pre 4 godine

Pozdrav Svima.
Ako je agencija registrovana kao doo, odgovara pred sudom sa osnivačkim kapitalom koji je verovatno 1000 dinara. Da ima i polisu osiguranja. Vi pare na Vasu žalost nećete videti. Agencije ce biti pozatvarane, a vlasnika bez para možete da tužite . Dobićete spor ali para tu nema, sem za advokate.

Peka

pre 4 godine

(Bojan, 8. april 2020 08:54)

Pa nije baš crno-belo... to da možeš sam sve da obaviš važi za destinacije koje su blizu velikih aerodroma, ali neka mala grčka ostrva i slično teško možeš da nađeš let, a i ako ga nađeš, on je u tim terminima skuplji nego ceo aranžman preko agencije.

Gogisa

pre 4 godine

Čovek priča gluposti.
U ugovoru sve lepo piše i šta i kada i koliko dana pred put može da se raskine ugovor.Ne mozes nikoga da silujes da ide na more posle pandemije ako on to ne želi.Tacka.

moon

pre 4 godine

Ne verujem da cemo moci na more i letpvvanja. Na zalost ovo ce potrajati, a drzave nece tako lako spustiti granice. Spanija i Italija su u velikom problemu, ako cela eu ne uradi nesto nakon korona virusa za spas ekonomije ljudi su u problemu, a i cela eu kao organizacija. Takodje niko nece biti bas darezljiv sto se tice odmora i bice pritiska sa svih strana da se gubici makar malo ublaze. Dosta ce i ljudi ostati bez posla jer su neki morali da se okrenu IT tehnologiji koja je olaksala sa jedne strane posao, ali shvatice da su ljudi trosak. Situacija je teska, a bice i teza u drugom ekonomskom talasu. Bolje malo stedite pa sledece godine lepo ko ljudi.

dule

pre 4 godine

kada mi grk vrati 70.000 depozita i ja vracam pare vama. ako grk ne vrati posto ja taj novac nemam vise na racunu ( otisao na depozit i plate ) ja gasim firmu i vi cete se naplatiti od osiguravajuce kuce... problem ce biti velike nase agencije ako naprave isto jer polisa osiguranja od 400.000 eur NI BLIZU nece pokriti uplate gradjana. ima jedno bar 20 takvih agencija. sve koje imaju cartere
(n, 07. april 2020 21:17)

Imaš valjda neki ugovor sa tim Grkom? Ako nemaš, pripremi se na višegodišnju robiju u Srbiji i plenidbu imovine.

прле

pre 4 godine

Да кад на врби роди грожђе!
Ево у Данској и Норвешкој чим је ситуација малко боља са вирусом они отварају вртиће и школе! Док вирус још хара у људима који чак ни немају симптоме. И онда јово наново опет у јуну, зато што прерано прекидају мере! Вирус ће се ширити све док има могућност.

nema mora

pre 4 godine

Cak i da je tako pa da proradi turizam sredinom leta, ja ne mogu nigde. Uzela nam firma (drzavna) ovogodisnji odmor, za ovo vreme sto smo kod kuce.
Tako da moje letovanje tece sad.

Ford

pre 4 godine

Ovo sto JUTA i domace agencije rade je cista pljacka. Ko su oni pa da drze novac na svojim racunima i gadjaju se nekim bonovima i glupostima?

AirBnB je vratio pare putnicima koji su imali rezervacije ali zbog Korone ne mogu da se pojave.

NikolaBg

pre 4 godine

Novac je ljudima sada potrebniji od bilo kojih vaučera. Ne možemo prognozirati koliko će dugo trajati ova pandemija. Možda će se do juna smiriti, ali ljudi su možda ostali bez posla itd. Problem je u tome što su ljudi uplatili putovanja za Beč, Trst ili druge evropske gradove za prvi maj i Uskrs, tu se već pitaju naravno strani hoteli, hosteli koji ne žele da im novac propadne.

Caki

pre 4 godine

Ako ove godine prevarite one koji su već uplatili aranžmane svima će biti jasno da više nikada ne koriste usluge turističkih agencija, već da samostalno organizuju putovanja. Posebno imajući u vidu činjenicu da su hoteli vratili novac onima koji su rezervisali preko Bookinga i drugih sajtova. Takodje, biće jasno da su rani bukinzi vrlo rizični, ne samo zbog korone, već i jer agencije banrotiraju u medjuvremenu, zbog čega će rezervacija biti samo pred polazak.