1. Klasična anglosaksonska projekcija sveta kroz svoje naočare u kombinaciji sa tim što se njihove baljezgarije čuju i vide nadaleko, za razliku od drugih, pa priglupi misle da su apsolutne istine.
     (nemam fb nalog, 15. novembar 2017 08:34)

    # Link komentara

  2. Srbija je po skrtosti lider u regionu. Ko kaze da se obecanja ne ispunjavaju.
    (Pavelin, 14. novembar 2017 14:10)

    # Link komentara

  3. Možda smo nekada bili gostoprimljiv narod. Vremena su se promenila. Ako budemo objektivni nismo više dobri niti jedni prema drugima a ni prema strancima. Bila je dovoljna inflacija 1993. godine da ne mogu da kupim od svoje plate kilogram sira i kad sam zamolila ženu od koje su još moji roditelji kupovali da joj platim sledeće nedelji nije bilo moguće. Tada smo videli koliko smo bili spremni da pomognemo jedni drugima. Slučajno sam kod lekara u to isto vreme čula priču jednog čoveka da je za vreme drugog svetskog rata njegov otac na selu pao i povredio kičmu. Onda je lekarka iz grada dolazila mesec dana da ga leči i za to su joj dali samo 5 kg brašna. Ipak je sve individualno, mi važimo za gostoprimljiv narod, ali su nas životne okolnosti promenile.
    (pešak, 14. novembar 2017 14:04)

    # Link komentara

  4. Колонијална банда прича о дарежљивости... невероватно неваспитано.
     (смена страже, 14. novembar 2017 13:35)

    # Link komentara

  5. Pa to je onda jedna od malobrojnih dobrih stvari u vezi Srba :)) Zašto se uopšte biti nešto specijalno darežljivim smatra dobrom stvari, to je klasična levičarska demagogija i hipokritsko signaliziranje tobožnje vrline? Dobro je gledati svoj vlastiti interes, interes porodice i prijatelja, i eventualno ponekad pomoći nekome izvan tog kruga ko je to zbog nečega posebno zaslužio, sve preko toga je preterano, dugoročno loše a najčešće i lažno i licemerno.
     (EU Citizen, 14. novembar 2017 12:38)

    # Link komentara

  6. A vidi Hrvate....hahahhaa...gori su od nas.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (alkos, 14. novembar 2017 02:43)
    Izgleda da ti nisi vidio dobro ili ne znaš kako ide redosljed ako je Srbija na 8 mjestu,a Hrvatska na 18 mjestu kako je onda Hrvatska gora od vas??
    Dakle lider regiona je zaista lider regiona,ali ne po dobrom.
    (mario, 14. novembar 2017 11:42)

    # Link komentara

  7. Potpuno netočno, Srbi su bez obzira na sve jedan druželjubiv i darežljiv narod generalno gledajući. Imam puno takovih iskustava , što iz JNA ,što od putovanja kada sam išao na jug Crne Gore. Dugo putovanje za mene ,ali neprocenjiva iskustva .Upoznao sam se sa nekim Beograđanima koji su mi ponudili da bilo kada ako bude prilike posjetim njih na imanju u CG koje tamo posjeduju i naravno tamo prespavam.Sve samo za nekoliko sati druženja.Bilo je još puno toga.Englezi su inače hladni i proračunati i škrtost koja se pripisuje Škotima plod je njihove propagande .Upoznao sam i jedne i druge i sam se uvjerio .Srbi po meni spadaju u sam vrh i nikako nisu škrti niti negostoljubivi . Toliko iz Zagreba, inače ne podržavam jedan dio vaše populacije koji nas naziva ustašama i to vam generalno zamjeram i svakim Srbinom , bi se posvađao radi toga , pozdrav. PS I na kraju mislim da normalni Srbi vole nas Hrvate ,takova su barem moja iskustva ,a ona me gotovo nikada ne varaju, a onima drugima koji su vjerujem manjina i to velika manjina neka Bog pomogne.
    (ivan.zgb, 14. novembar 2017 10:47)

    # Link komentara

  8. Secam se tradicionalne srpske empatije, darezljivosti i pomoci koja je pruzana na granici izbeglicama iz Hrvatske. Boca vode je kostala samo 5 maraka, a mogla je da bude mnogo skuplja.
     (Pol Bokiz, 14. novembar 2017 09:31)

    # Link komentara

  9. ja cu navesti jedan primer iz Nemacke. prosle godine kada smo se doselii, kolege sa posla su nam komplentno opremili stan. nesto novo, nesto polovno, ali ga napunili i mnogo novca mi ustedeli. ti hladni nemci...
     (H2O, 14. novembar 2017 09:12)

    # Link komentara

  10. Bitno je da je vecina Britanaca spremna da pomogne strancu i nije uopste ksenofobna. Kakvi licemeri.
    (Sta ti je demokratija, 13. novembar 2017 21:45)

    Licemerno je napisati da je zemlja koja ima vise stranaca nego autohtonog stanovnistva (medju njima I masa nasih) ksenofobna I licemerna. Posebno je licemerno da to dodje iz zemlje gde se Albanci nazivaju Siptarima, Romi Ciganima, Hrvati Ustasama, gde citavi gradovi protestuju protiv privremenog naseljavanja emigranata ili Roma na periferiji, gde se roditelji bore da deca emigranata ne idu sa njihovom decom u razred, gde po statistikama postoj najveci evropski % ljudi koji ne podrzavaju brakove sa razlicitim verama...

    Sto se tice solidarnosti, ja u celom svom okruzenju znam samo jednu osobu koja povremeno daje deo svoje plate u dobrotvorne svrhe. Ne mislim na to da neko povremeno kada je akcija posalje SMS (sa najcesce sluzbenog) mobilnog telefona I donira 100 dinara. Govorimo o sustinskoj spremnosti da nekome pomognemo. Za pocetak pogledajte kako unistavamo sopstvene gradove, istoriju, kulturu, buducnost... pa ce sve biti jasno.

    A ogledalo nije krivo ako nam se odraz ne svidi.
    (Block, 14. novembar 2017 08:58)

    # Link komentara

  11. Opet ti ružni Englezi sa glupim izmišljenim listama ahahaah
     (veljko, 14. novembar 2017 08:46)

    # Link komentara

  12. Haha, ako Englez tako kaze..
     (Spurs, 14. novembar 2017 08:40)

    # Link komentara

  13. Prvo - Englezi će u SVAKOJ prilici da ističu svoje vrline, a kad ih nema onda ljagaju druge na manje ili više ciničan način. To im je valjda u programu ministarstva obrazovanja, jer lakše je tlačiti i podrivati druge narode ako veruješ da si superiorniji od njih.
    Drugo - ovo istraživanje, ako je uopšte istinito, je verovatno rađeno na osnovu statističkih podataka, a znamo kakvo je stanje kod nas u smislu knjigovodstva i platnog prometa.
    Treće - neko je napisao da se kod nas na novac gleda kao na "opredmećenu sigurnost", ili u prevodu slamarica. Da, to je tako kada je zakonska sigurnost na niskom nivou pa je ljudima logičnije da imaju novac spreman za pokret nego da ga vežu u nekoj investiciji koju će im neko ili nešto uništiti/oteti.
    (Bata, 14. novembar 2017 08:33)

    # Link komentara

  14. Pokvarili nam Pirocanci prosek.
    (danijel, 14. novembar 2017 08:32)

    # Link komentara

  15. U situaciji kada je nama potrebna humanitarna pomoć da bi smo preživeli, šta drugo očekujete? Tražite od prosjaka da vam udeli? Uzgred, dovde smo došli upravo zbog vas koji nas prozivate!
     (srbenda, 14. novembar 2017 08:22)

    # Link komentara

  16. "u obzir su uzete tri kategorije: spremnost da se pomogne strancu, novčane donacije i vreme provedeno u volontiranju u dobrotvorne svrhe."
    Potpuno ocekivano obzirom na primenjene kriterijume: ksenofobicni smo (cinjenica), narod nikada nije voleo drzavu (vekovni odnos drzave prema narodu), a volontiranje u dobrotvorne svrhe se cak ne sprovodi ni u zatvorima.
    (mikin, 14. novembar 2017 08:21)

    # Link komentara

  17. Nisu uzeli finansisku situaciju i zivotni standard u obzir, kako da pomognes kad nemas odakle
    (verena, 14. novembar 2017 08:18)

    # Link komentara

  18. Ih, kakva tema za kuknjavu. Ajde navalite kako su nas ojadili politicari i kako se nema odakle. Ajde, ajde, znamo se
     (fc, 14. novembar 2017 08:14)

    # Link komentara

  19. To je zbog besparice, 70. smo u osnovnoj skoli pocinjali sa dinarom za Palestince pa nadalje..
     (Sloba, 14. novembar 2017 08:06)

    # Link komentara

  20. kako smo bedni i siromašni,čudi me da nismo prvi!
     (08!, 14. novembar 2017 08:03)

    # Link komentara

  21. Britanci pravili listu gde je Mjanmar na 1 mestu a sto su "istrebili" narod Rohindza nema veze! Smejurija od liste!!!!
    (Jocagomboca, 14. novembar 2017 07:53)

    # Link komentara

  22. U holu zgrade Međunarodnog Crvenog krsta u Ženevi nalazi se tabla sa natpisom: "Budi human kao što je bila humana Srbija 1885. godine". Postavljena je u znak sećanja na priznanje koje je ova organizacija dodelila srpskoj Vladi i narodu.
    Tokom rata sa Bugarima jedini put da humanitarni konvoj dođe u Bugarsku vodio je preko Srbije. Ne samo da smo pustili konvoj već se Srbija priključila akciji i poslala ćebad, lekove i hranu.
    (Skjavoneska, 14. novembar 2017 07:53)

    # Link komentara

  23. Slepac oci nikad nije mogao da daruje, a tudje se lako poklanja.
     (acko, 14. novembar 2017 07:38)

    # Link komentara

  24. Kada sam video Holandiju na 10 mestu samo sam se iscepao od smeha, pa ovi ovde bi vodu iz kamena iscedili za 20 centi. Tacno je da doniraju NGO-ima ali samo kada mogu da odviju od poreza pa ih nista ne kosta licno. A za Srbiju se zna u kom je finansijsko-psihickon stanju.
    (Nizozemljak, 14. novembar 2017 07:11)

    # Link komentara

  25. Ja bih rekao da ceo zivot "volontiramo"....
     (dexo, 14. novembar 2017 06:57)

    # Link komentara

  26. i za to sto su englezi sastavili bas me briga..ne dam i eto
     (sasa, 14. novembar 2017 06:48)

    # Link komentara

  27. Vidite koliko je tu bitna vera , a mi od nasih popova možemo samo da naučimo da otimamo po ulici.Zato su im i najdraži takvi....Vera ipak propoveda drugačije....
     (Aca, 14. novembar 2017 05:52)

    # Link komentara

  28. kroz istoriju smo uvek bili toleratni prema drugima, pa i danas emigrantima pomažemo mnogo više nego razvijene demokratije zapada. Celu istoriju smo beda i sirotinja ali nismo škrtice barem ne prema strancima.
     (biće bolje, 14. novembar 2017 05:06)

    # Link komentara

  29. Kad za ove sos smseve vidim da se naplacuje pdv zivot mi se zgadi. Da smo skrti nismo, ali da smo prevarani previse mnogo puta u prethodnih 30 godina za nas novac, jesmo.
    (Hiram, 14. novembar 2017 04:06)

    # Link komentara

  30. Dobro je, imamo realne sanse za prvo mesto!
    (spale, 14. novembar 2017 03:35)

    # Link komentara

  31. Englezi... pa Bregzit je izglasan da bi se sprečili stranci da dolaze u Uk, da bi se uskratila finansijska pomoć ostalim članicama EU itd. Sa druge strane, u Srbiji se živi od 300 evra mesečno, čak i onima sa prosečnom platom je potrebna humanitarna pomoć, jer ovakav život nije human.
    (Tika, 14. novembar 2017 02:59)

    # Link komentara

  32. A vidi Hrvate....hahahhaa...gori su od nas.
     (alkos, 14. novembar 2017 02:43)

    # Link komentara

  33. Stidimo se srbi! Zaboravljate da je makedonija nacija od jedva 2 miliona prva skupila novcanu pomoc kada je srbija bila potopljena u “biblijskim razmerama” i poslala ekipe da pomognu poplavljenim podrucjima, a to je samo jedna od mnogo stvari koje je makedonija uradila i uvek bila spremna da uradi za srbiju zbog visevekovnog prijateljstva. Slabo se pamti bilo sta dobro, ali se zato odlicno pamte sitnice kao priznavanja kosova iako smo kosovo odavno prodali i jasemo se evo 18 godina istim temama kako ne damo nesto sto ima svoju granicu i policiju, vladu, premijera i predsednika.
    (Vladimir, 14. novembar 2017 02:37)

    # Link komentara

  34. Lazne vesti! Zavera! Lazu - prosecan jadni i bedni Srbin to tako opravdava. Kad Ameri smene Trampa, on ce verovatno doci da bude Predsednik Srbije ..
    (Papa Americano, 14. novembar 2017 02:12)

    # Link komentara

  35. Šta nekoga briga šta ja radim sa svojim parama? Miči taj nos dalje od mog novčanika.
     (Rudolf, 14. novembar 2017 02:00)

    # Link komentara

  36. Oni su trebali da uzmu u kriterijum i kolike su ovde plate, tj. koliko ljudi rintaju za crkavicu pa da i to uzmu u kolicnik - videli bi da smo daleko darezljiviji.
     (HaramDinaj, 14. novembar 2017 01:34)

    # Link komentara

  37. kako da pomognemo humanitarnim slučajevima
    kad smo mi humanitarni slučaj ??
     (Bip, 14. novembar 2017 01:34)

    # Link komentara

  38. @грле
    nisi u pravu. Srbi su pomogli izbeglicama u ratu 91-95 . Ko god je došao dobio je pomoć, kakvu takvu.
     (pero, 14. novembar 2017 01:27)

    # Link komentara

  39. Ja cu da vam kažem. Kad je došlo nas 500000 iz Bosne pomogli ste nam koliko ste mogli, a ni vi niste imali. Zavisi šta se računa.
     (pero, 14. novembar 2017 01:25)

    # Link komentara

  40. Davala bih ali nemam. Ovako dam nesto sitno, posaljem par smsova.
     (jjovana, 14. novembar 2017 01:06)

    # Link komentara

  41. Помогли странцу? Па не можеш да помогнеш странцу ако 95% становника не среће странца нити једном годишње!
    Методологија истраживања сигурна ко врбов клин...
    (gradinar, 14. novembar 2017 01:06)

    # Link komentara

  42. Pa ovde se naplaćivala bočica vode srbima (svojima), da ne govorim o hrani, kad su bežali od oluje iz hrvatske. Tako da u potpunosti verujem članku.
    (Sava, 14. novembar 2017 01:05)

    # Link komentara

  43. Дакле по Енглезима си шкрт ако немаш пара и ако немаш времена да волонтираш јер ти је празан стомак?
     (miki, 14. novembar 2017 01:01)

    # Link komentara

  44. Glupost!
     (Lexa, 14. novembar 2017 00:51)

    # Link komentara

  45. @Jabučilo - leče se ali u teoriji. U stvarnosti niko ne daje ni cvonjka.
     (Labud, 14. novembar 2017 00:45)

    # Link komentara

  46. Hahhahaha pa nasi ljudi nazalost vec decenijama volontiraju na svom radnom mestu....
    (hello, 14. novembar 2017 00:26)

    # Link komentara

  47. Svi koji se ne slazu sa listom, neka se sete lada su zadnji pit dali donaciju crvenom krstu ili nekoj drugoj dobrotvornoj organizaciji. To nema veze sa imovinskim stanjem nego sa zivotnom filozofijom.
     (Bridge, 14. novembar 2017 00:11)

    # Link komentara

  48. Kako uopste englez cak i hipoteticki da pomogne strancu, kad ja kad god sam video engleza negde u inostranstvu njemu je trebala pomoc. Doduse, nikad nisam pomogao pijanim englezima, mozda je ova lista i tacna.
     (mitko, 14. novembar 2017 00:09)

    # Link komentara

  49. Nije vazno sta ti kaze, vec ko ti kaze, tako da - samo opusteno!
     (zena-zmaj, 13. novembar 2017 23:57)

    # Link komentara

  50. Ovi sto su kao skrti. Nisu skrti, nego ljudi nemaju ni za hleb, zive od danas do sutra, prezivljavaju. A to sto su Ameri i Englezi, Nemci ...itd... kao darezljivi. Lako je biti darezljiv kad si opljackao pola sveta na ovaj ili onaj nacin. Ili izazivaju ratove sirom sveta, a onda kao primaju izbeglici i posle pomazu obnovu zemlje na takav nacin da opet oni profitiraju.
    (Aleksa, 13. novembar 2017 23:55)

    # Link komentara

  51. Ala vam je istrazivanje povredilo ego. Mi imamo previse visoko misljenje o sebi. Nije narod skrt, vec je siromasan. Vecinom. Kada je baksis u pitanju tu su samo Hrvati losiji od nas. Oni ga cesto i ne ostavljaju, a nas je ispod granice pristojnosti. Veceras u restoranu za 5000 dinara, i ostavis 200 dinara baksisa. Zapadnjaci ostavljaju izmedju 500 i 1000.
     (Ivan J, 13. novembar 2017 23:53)

    # Link komentara

  52. Odakle ljudima ideja da Britanci nisu darezljivi. Humanitarian organizacija za koju radi već dugi niz godina utroši godišnje oko 500 miliona funti para koje su donirali stanovnici Britanija iz svojih privatnih džepova. Ne mogu da kažem tačno koliko para je firma potrošila u Srbiji tokom ratova Devedesetih. Mislim za 10 godina između 100 i 150 milona.
    Pare daju i bogati i siromašni. Deca od prve plate potpisuju ugovor da daju po desetak funti mesečno. Mladi ljudi poklanjaju sve pare od poklona za venčanja. Ljudi ostavljaju novac u dobrotvorne svrhe kada umru umesto da ostave deci. Ljudi poklanjaju bližnjima donacije od 5 do 2000 funti umesto poklona za Božić. Skupi se 60-70 miliona svake godine.
    Davanje para u dobrotvorne svrhe je po nekim anketama važnije od seksa, a po svim anketama među 10 najvažnijih stvari u životu za ljude u Britaniji.
    Ako ne veruješ u sve ovo ili misliš kako je to sve neka zavera onda ti je jasno koliko su svetovi u kojima mi i oni živimo da ne možeš da veruješ da je nekome iskreno u životu bitno da svim ljudima bude bolje. Jer tebi nije.
     (Srcko, 13. novembar 2017 23:48)

    # Link komentara

  53. Nemojte tako o NEBESKOM NARODU hahaha
     (Amos, 13. novembar 2017 23:33)

    # Link komentara

  54. Istina. Zapazio sam odavno. Nije samo da vazi za Pirocance. Opasne smo stipse. Ovde zbog 100 evr gore dole, propadaju ozbiljni poslovi od vise hiljada
    (Srbin, 13. novembar 2017 23:31)

    # Link komentara

  55. Bio sam kod druga u Americi.Pozajmim njegov automobil,krenem i pukne mi guma.Stanem izvadim dizalicu ,nisam ni stavio da podizem auto ,stane mi amerikanac i pita jel mi treba pomoc.Ovo u srbiji nisam nikad doziveo.Eto toliko o nama.
    (Dejan M., 13. novembar 2017 23:24)

    # Link komentara

  56. hahahahah SAD 5. ahhahahahahahahhahahshahahahs. srušili pola sveta carevi "pomažući"
     (Treba Betmen, 13. novembar 2017 23:24)

    # Link komentara

  57. Jemen najskrtija zemlja??? Pa sta veseli jemen da donira....oni nemaju leba da jedu!!!!
    (nik, 13. novembar 2017 23:14)

    # Link komentara

  58. Strance nevolimo, doniramo samo našim ljudima a volontiramo za stranke
    (Cyberpank, 13. novembar 2017 23:11)

    # Link komentara

  59. Svi ovi koji su za listu brze-bolje okrivili nacin pravljenja liste, Britance, itd... bi trebalo da se zapitaju koliko puta su otisli u Crveni krst, UNHCR, Kolo srpskih sestara... i pitali kako mogu da pomognu. Koliko puta su otisli u banku i na racun bolnice, ustanove za zastitu nezbrinute dece ili narodne kuhinje uplatili novac. Koliko puta su skuvali rucak i pozvali nekog ko prebira po kontejneru na rucak. Prilikom velikih poplava 2006. smo postavljali vrece na savskom nasipu kod kule Nebojsa, falilo je mnogo ljudi, a kafici i splavovi u susedstvu su bili puni. Da smo humaniji, u ovoj zemlji ne bi bilo gladnih. Pekare u Bg dnevno bacaju tone hrane, a ljudi istovremeno kopaju po kontejnerima. Na splavovima se tokom vikenda potrose milioni EUR, a deca nam umiru jer nema para za lecenje. Zahvaljujuci opstem siromastvu i moralnom padu, nije ni cudo sto smo ovako visoko na listi...:(
    (Dejan, 13. novembar 2017 23:09)

    # Link komentara

  60. Ja bi vas stavio na zadnje mjesto
     (Darko PG, 13. novembar 2017 22:55)

    # Link komentara

  61. 75% zemlje je SOCIJALA!
    Ne možemo ni sami sebi da pomognemo, a kamoli drugima!
     (Mile, 13. novembar 2017 22:55)

    # Link komentara

  62. ja nemam ni za svoju porodicu, sta da dam?
     (maki, 13. novembar 2017 22:44)

    # Link komentara

  63. Pa sta je cudno na ovoj listi? Pa zar nismo?
     (C i n i k, 13. novembar 2017 22:37)

    # Link komentara

  64. Slazem se!!!
    (pop, 13. novembar 2017 22:33)

    # Link komentara

  65. Britanci su uvek bili milosrdni andjeli pocev od njihovih kolonija pa na ovamo.
     (Mare, 13. novembar 2017 22:27)

    # Link komentara

  66. Ma beda smo...jedva ima i za nas:(
     (Smuleco, 13. novembar 2017 22:24)

    # Link komentara

  67. Zivim u Slovackoj, na usavrsavanju skrticavosti. Pirocanci su rasipnici za njih, a za nemce mogu da predpostavim.
     (Vatra, 13. novembar 2017 22:12)

    # Link komentara

  68. Bugari darežljiviji od Srba? Pa oni naplaćuju i plastičnu kašičicu u espresu.
     (Kole, 13. novembar 2017 22:08)

    # Link komentara

  69. Nisu svi dzaba bezali od Srbije, mislim na bivse republike.
    (peskir, 13. novembar 2017 22:03)

    # Link komentara

  70. pa logicno lada imamo najmanje para pa glupa lista nemamo bas najmanje ali smo siromasni
     (??, 13. novembar 2017 21:59)

    # Link komentara

  71. Накшртија земља? А то што се људи лече смс-овима ником ништа?
     (Јабучило, 13. novembar 2017 21:53)

    # Link komentara

  72. Madjarska bi trebala biti malo ispred bas. Inace skoro realms lista...
     (fan a ne fen, 13. novembar 2017 21:51)

    # Link komentara

  73. Englezi pravili, kome oni da pricaju o humanosti i pomoci,smesno
     (dvd, 13. novembar 2017 21:46)

    # Link komentara

  74. Bitno je da je vecina Britanaca spremna da pomogne strancu i nije uopste ksenofobna. Kakvi licemeri.
     (Sta ti je demokratija, 13. novembar 2017 21:45)

    # Link komentara

  75. Потпуно небитне листе !!!
    (да да, 13. novembar 2017 21:44)

    # Link komentara

  76. Prosecan Srbin bar jednom godisnje nekome pomogne da iscepa drva, utovari ugalj, iseli stan itd. Prosecan Srbin nema dovoljno novca da pomogne strancu ali uvek uputstvima ili uslugom bude na raspolaganju bilo kome ko zatrazi pomoc. Ali takve stvari se ne racunaju kao volontiranje ili pomoc strancu, pa smo onda na ovako losem mestu.
    (Nikolas, 13. novembar 2017 21:41)

    # Link komentara

  77. E, ako Britanci kažu, onda je to 'sigurno' tako.
    (naravno, 13. novembar 2017 21:40)

    # Link komentara

  78. Pitam se ,kako to da nas uvek uracunaju kad je nesto lose a kad je dobro i kad bi bili medju boljima tad kao nije obuhvacena Srbija u racunanju.
    (Pa mi smo dosli njih da gledamo, 13. novembar 2017 21:39)

    # Link komentara

  79. E da su Česi i Bugari darežljiviji od Srba u to neverujem.
    (David, 13. novembar 2017 21:37)

    # Link komentara

  80. nazalost, toliko o slavnoj srpskoj darezljivosti... mada smo tome bili svedoci vise puta, ali evo sada i zvanicno...
     (marina, 13. novembar 2017 21:37)

    # Link komentara

  81. Šta najviše volim u svim ovim istraživanjima i listama. a to je da su kontradiktorini u mnogimslučajevima(Srbija jedna od najtolerantnijih,a posle najškritija) ma obožavam sva ta istraživanja!!!..:)..:)
    (Aleksandar, 13. novembar 2017 21:33)

    # Link komentara

  82. Пре него крене кукање на сиротињу: много је у менталитету и доживљају новца код нас. Срби су, ма шта мислили о себи, народ са изузетно ниским нивоом емпатије. Знам, сад ће да се неко надовеже са примерима из историје или актуелним, али чињеница да се то посебно памти показује да је реч о изузетку, а не правилу. Такође, новац се код нас не разуме као средство за куповину или инвестирање, него као опредмећена сигурност.
     (грле, 13. novembar 2017 21:32)

    # Link komentara

  83. Potpuno netočno. Srbi su jedan od najdarezljivijih naroda, samo sirotinja su, mali standard, normalno da ne mogu da daju ko nekad.
    (Croata, 13. novembar 2017 21:31)

    # Link komentara

  84. Nismo skrti, nego nema. Politicari svih ovih godina su ojadili narod.
     (nudista, 13. novembar 2017 21:29)

    # Link komentara

  85. Svakakvi smo al skrti i neljubazni ne, narocito prema strancima, koji uvek hvale nasu gostoprimivost.
     (Hanibal, 13. novembar 2017 21:28)

    # Link komentara

  86. Kako to?To nije tacno.Oni nama sami uzimaju
     (era L2c, 13. novembar 2017 21:24)

    # Link komentara

  87. Bolje i škrt nego britanski "humanitarac". Pola sveta su porobili i opljačkali, pa će oni nekome da da pridikuju.
    (Bojan, 13. novembar 2017 21:19)

    # Link komentara

  88. Ta široka srpska duša
     (dr NS, 13. novembar 2017 21:14)

    # Link komentara