1. Topla preporuka Bari , citava oblast u Italiji Puglia je fenomenalna. Odlicna povezanost vozovima , arhitektura carobna , jug Italije je sarmantan uz kvalitetna domaca vina i ukusnu hranu mozete doziveti nezaboravno iskustvo. Polignano a Mare obavezno posetiti , Alberobello takodje kao i utakmicu Barija na cuvenom Sveti Nikola stadionu. Avionom iz Temisvara sat vremena do Barija , ciao raggazzi :)
     (zlatibor mi u srcu, 16. septembar 2017 08:35)

    # Link komentara

  2. Trieste obavezno obici ,ja sam se iznenadio u pozitivnom smislu,blizu je nekih sest sati voznje od BG.
    (Perica, 15. septembar 2017 10:44)

    # Link komentara

  3. Minsk, Belorusija
    (Višnja, 14. septembar 2017 22:44)

    # Link komentara

  4. Svako selo Italije je lepša od svega ovoga na listi!!
    (Fcrs, 14. septembar 2017 17:42)

    # Link komentara

  5. Perugia, Matera, Bergamo, Treviso
    (Bgd, 14. septembar 2017 17:14)

    # Link komentara

  6. Doboj
     (Mislav, 14. septembar 2017 16:46)

    # Link komentara

  7. U Bergen direktno iz Budimpeste. Ne morate do Osloa i sl.
    (bravo, 14. septembar 2017 15:38)

    # Link komentara

  8. Briž je prelep i svakako ga treba posetiti, uz gent naravno, u Briselu mi se svidja samo centar
    (Hsjdhhs, 14. septembar 2017 15:19)

    # Link komentara

  9. Bilo koje mesto bez turista je prelepo...
     (xRated, 14. septembar 2017 12:57)

    # Link komentara

  10. Zaboravili ste Strazburg,koji je kombinacija starog i očuvanog, novog i modernog, prepunog kanala, zelenila, katedrala u centru...
    Nemci su samo prošli kroz njega u drugom svetskom ratu, ništa nije oštećeno.
    (Dragan, 14. septembar 2017 12:10)

    # Link komentara

  11. Strasbourg, Francuska... Prelep grad, ako neko nije bio ili cuo, pogledajte na guglu...
     (osmiputnik, 14. septembar 2017 11:27)

    # Link komentara

  12. Briz je lep, ali je poput tematskog parka, vestacki deluje dok je Gent jednako lep ali veci, autenticniji, zivlji grad i svakako se nalazi na samo pola sata od Brisela
    (Zwijnaarde, 14. septembar 2017 11:02)

    # Link komentara

  13. Andaluzija. Sevilja, Malaga, Granada - trenutno sam ovde i ni reč srpskog da čujem za 10 dana. Jeftin let iz Niša preko Bergama do Sevilje, Airbnb apartmani, vozne i autobuske međugradske karte unapred preko interneta. Istorija, kultura, more, neverovatni predeli... Ali samo septembar ili oktobar
     (smbd, 14. septembar 2017 10:56)

    # Link komentara

  14. Bas me cudi da Ub nije na ovoj listi!?
    (Oliver Nedeljkovic, 14. septembar 2017 10:46)

    # Link komentara

  15. Pirot, SRBIJA
    (Najsavremeniji Srpski grad, 14. septembar 2017 10:43)

    # Link komentara

  16. Glavni i veci gradovi Evrope jesu neverovatni i jako zanimljivi, ali u ovim manjim covek moze da na pravi nacin upozna neciju kulturu(ljude, hranu, obicaje..), da se skloni od guzve i prosto da uziva u spokojnosti.
    Putujte ljudi kad god mozete i bilo gde, upoznajte svet.
     (nikolas, 14. septembar 2017 10:27)

    # Link komentara

  17. Lübeck, Nemačka! prelep grad, topla preporuka
     (Prki, 14. septembar 2017 10:24)

    # Link komentara

  18. ima li nesto da valja vama iz redakcije a da nije sa dekadentnog i sadistickog zapada postoji li nesto stotreba videti u Srbiji u bugarskoj u rumuniji grcku da ni ne spominjem
     (abv, 14. septembar 2017 10:16)

    # Link komentara

  19. Vi najozbiljnije pisete da turisti zaobilaze Briz? Pa to je jedan od najpoznatijih gradova sveta, kad je turizam u pitanju. Jedna od najcescih tema (lokacija) gradskih fotografija.
    (Dex, 14. septembar 2017 09:56)

    # Link komentara

  20. Шта?! Нема Београда?!;)
    А да, није прелеп, ал нас ни незаобилазе!:)
    (Cinoeye, 14. septembar 2017 09:48)

    # Link komentara

  21. Требиње, Херцеговина, Република Српска
     (М, 14. septembar 2017 09:47)

    # Link komentara

  22. Gent je daleko atraktivniji grad od Briza
    (Zwijnaarde, 14. septembar 2017 09:32)

    # Link komentara

  23. briz se izbjegava? BRIZ?
    (jeste li sigurni?, 14. septembar 2017 09:27)

    # Link komentara

  24. pu bre....video nista nisam....
     (kombinacija, 14. septembar 2017 09:16)

    # Link komentara

  25. Kriva slika za Lakost
    (SDU, 14. septembar 2017 09:15)

    # Link komentara

  26. Subotica, Srbija
     (Korac, 14. septembar 2017 08:38)

    # Link komentara

  27. Subotica, Srbija
     (Korac, 14. septembar 2017 08:37)

    # Link komentara

  28. Bergen je poznata turistička destinacija. Turisti koji posećuju Norvešku, obavezno odlaze u Bergen. Zato mu uopšte nije mesto, na ovoj listi.
     (Smuleco, 14. septembar 2017 08:30)