1. Petica za krezavi osmeh građana.
    (Curbrigen, 25. mart 2017 03:46)

    # Link komentara

  2. Necistoca, zapustenost i nemar su svakodnevica danasnje Srbije. Dolazim dva puta godisnje i uvek primetim one oronule zgrade kada se vozi sa aerodroma prema gazeli cije fasade niko nije pipnuo od kako su napravljene. Kada se ja kao neko ko je ziveo u Srbiji tako osecam sta mislite kako je nekom turisti koji je prvi put to, pomislice da je dosao u Mogadisu a ne Beograd.
    Naravno da imamo milion neiskoriscenih turistickih opcija ali kako to postici kada u drzavi ne funkcionisu osnovne stvari kao sudstvo, zdravstvo, skolski sistem, socijalno. Aktuelna vlast se bavi otvaranjem fiktivnih fabrika, prepucavanjem sa "bivsom vlascu", kukumavcenjem pred kamerama i ostajanjem na vlasti sto je moguce duze umesto da nesto radi i poboljsa sliku o nama u svetu pa ce turisti sami da nagrnu.
    Nisam pesimista ali ne mogu da ne mislim da u Srbiji nikad nece biti bolje nego samo gore osim ako se desi neka radikalna promena sto je moguce samo narodnom revolucijom koja je ovde nemoguca.
    (Milosav, 23. mart 2017 17:47)

    # Link komentara

  3. Od Beograda jedino mi je prljaviji moj Pariz ali koliko ljudi prodje kroz Pariz dnevno a koliko kroz Beograd?
    Od nasih gradova jedino vredi videti taj Pirot i njegovu fantasticnu okolinu,ljudi se potrudili.Nis ima potencijala kao i Novi Sad sa prelepim fasadama ali ostalo je uzas.
    (Dijasporac iz Pariza, 16. mart 2017 15:14)

    # Link komentara

  4. Pajser: Zato sto je vecina nazovi Beogradjana u stvari reka dodjosa iz nekih selendri, brda i planina, pa su taj takav mentalitet doneli u Beograd i razvili ga do krajnjih granica u prostakluk, obest, bezobrazluk i primitivizam. Svojim nemarom i nevaspitanjem su prepunili Beli grad koji je danas jedna od najprljavijih prestonica Evrope. E a sad ti lepo razmisli da li si i ti deo te vecine.
     (Njegovan, 9. mart 2017 23:42)

    # Link komentara

  5. Prljavo. Graffiti. Nema dovoljno kanti za djubre...svaka radnja ili prodavnica mora da ima cist trotoar. Tacka.
    Uzasno je kad vidim prodavace kako stoje na ulazu i puse cicarete, a dva metra od njih kesa ili pikavci...ili neko djubre...
    Osnovna kulura. Osnovna!
    (Bikan, 9. mart 2017 07:57)

    # Link komentara

  6. Синоћ прича једна госпођа у тролејбусу 22: ,,Хоћу да се офарбам, да не изгледам више као да имам 100 година. А немам још ни 90!" Смеје се. Затим се уозбиљи и настави: ,,Рече ми један дечко данас да сам бакутанер. Како је то ружно. Каже он мени 'шта хоћеш, бакутанер'. Кажем, младићу, ту конзерву што си бацио насред улице и згазио, покупи сад па однеси до корпе. Он каже је л' ово твоје двориште. Кажем ја, ово је и моје и твоје. Он се смеје. Ја се савијем овако са 89 година па покупим конзерву, а он ће за мном: 'Види бакутанера како је блесав!' "
     (Омладина, 9. mart 2017 06:45)

    # Link komentara

  7. Ako bi se radila analiza otpadaka po ulicama,trotoarima i parkovima,sta mislite da li bi pikavci pobedili ili plasticne kese?U mom gradicu je dosta cisto,postoje dobro rasporedjene korpe za otpatke,komunalci dobro rade svoj posao.Ali,izludjuju me gomilice opusaka cigara ispred drzavnih ustanova(socijalno,sud...)na mestima gde pusaci izadju na pauzu-a na samo desetak metara od mesta gde opusteno bace pikavce-stoji uredno kanta za otpatke.Ako takvoj osobi nije problem da baci opusak cigare,zasto da verujem da nece baciti stapic od sladoleda,kesu ili limenku?
    (Analiza, 8. mart 2017 22:25)

    # Link komentara

  8. немамо ни писоаре, него у кафану поручиш пиће да можеш да се извиздиш.
     (Милош, 8. mart 2017 20:26)

    # Link komentara

  9. Vrlo je zalosno sto mi ovde nemocni komentarisemo o ovim temama. Prinudjeni da se stidimo. I slozio bih se sa nikim od komentatora, i ja sam isto nekoliko puta razmisljao da se odselim iz zemlje radi smeca. Bedni smo, al ne moramo pored toga u sramoti da zivimo. Ili nasi politicari misle da ne zasluzujemo bolje?
     (Djura NS, 8. mart 2017 18:55)

    # Link komentara

  10. za bolje sutra, 06. mart 2017 04:23)

    A da li je zabranjeno reći da si rođen u BG? Je li to sramota? Kad se Užičani, Čačani i svi ostali deklarišu da su rođeni u svom gradu i ističu koliko vole svoj grad i kraj to je u redu, samo Beograđani moraju da ćute? Može li neko da mi objasni čemu ova diskriminacija? To inače traje već dugo.
     (Pajser, 8. mart 2017 18:03)

    # Link komentara

  11. Oformili smo komunalnu policiju,da dobro ste procitali,komunalnu policiju?.A cime se oni bave nekami neko objasni a cinimi se svacim osim onim poslom kojim bi trebali.Sta rade zatvorenici na izdrzavanju kazni?,ubijaju se od dosade,pa zasto ih ne iskoristiti kada su vec na teretu poreskih obveznika da ciste gradove po Srbiji,i da nam se svet necudi sto smo tako prljavi.A ova gospa sto kaze da je Pariz prljav,ja neznam gde ste vi to bili ali ja sam odusevljen cistocom i kamo lepe srece da je moj Beograd pola tako,,prljav,,kao Pariz.
    (aleksandar grozni, 8. mart 2017 06:12)

    # Link komentara

  12. Niste vi bili u Bankoku da vidite sta je prljavstina i smrad!
     (Jox, 7. mart 2017 20:57)

    # Link komentara

  13. Prosto se pitam kako bi tek izgledale ulice da nema gradske cistoce?
    A uvek se pitam dal oni rade dovoljno? Vidjaju se na ulici, nije da se ne vide al opet.....
    (Marko, 7. mart 2017 14:29)

    # Link komentara

  14. To sa djubretom i treba da bude trenutno jedan od glavnih problema, treba pocetim sa pracenjem i naplacivanjem kazni na licu mesta, ko nema da plati kaznu na drustveno korisni rad (ciscenjem ulica, uklanjanjem djubreta, ciscenjem grafita...) Veoma brzo bi se primetila promena na bolje.
    Posebno sam besan na gradjane koje kante po ulicama koje su predvidjene za papirice, flasice... i druge sitne otpatke ti ljudi koriste da ubace svoje velike kese pune djubreta.
    (Bez_Straha, 7. mart 2017 12:41)

    # Link komentara

  15. Cela Srbija je pod smecem.
     (Goran, 7. mart 2017 12:31)

    # Link komentara

  16. Bila sam u 24 zemlje na 3 kontinenta. Srbija je ubedljivo najprljavija od tih zemalja. Kod nas skoro nikakva svest o tome ne postoji, da ne govorimo da se kod nas smatra patriotizmom ne priznavati sebi nikakve mane.
    I nisu krivi oni koji ciste (mada bi i to trebalo bolje organizovati)- krivi su gradjani koji prljaju. Koliko sam puta, svaki dan, videla ljude svih uzrasta, koji deluju veoma pristojno, kako bacaju otpatke na ulicu.
    Rigorozne kazne, edukacija, na vise frontova mora nesto da se preduzme.
    (aleksandra r., 7. mart 2017 11:27)

    # Link komentara

  17. U mnogo siromasnijim zemljama je cistije, nego kod nas. Vidim kad putujem i krivo mi je, posebno kad vidim kakav je odnos prema nasim turistima u odnosu na strane. Nismo toliko gostoljubivi, nego kalkulisemo gostoprimstvo po dzepu. Cast izuzecima, njih je malo.
    (Ljiljana, London, 7. mart 2017 11:12)

    # Link komentara

  18. ... i to pretvoriti u turistički sadržaj/turu ... ko želi da gleda ... sa sloganom "posetite jedan od najprljavijih gradova sveta" ... želosno
    (nele, 7. mart 2017 09:42)

    # Link komentara

  19. London koji ima 8 mil stanovnika izmesanih sa svih krajeva sveta, je apoteka u odnosu na prljavi Beograd. Sramota naša velika.
     (Petar, 7. mart 2017 09:08)

    # Link komentara

  20. (ne lazite vise, 06. mart 2017 08:46)

    Bravo, bravo, bravo za komentar.
     (monden, 7. mart 2017 08:26)

    # Link komentara

  21. Okrečite Beograd, okrečite Beograd....
    očistite Beograd, očistite Beograd...
     (dux, 7. mart 2017 07:54)

    # Link komentara

  22. Šta bi sa hotelom Jugoslavija na Novom Beogradu, pretvorio se u prodavnicu bicikla i delova za bicikle, kafiće. Kad pogledam gore prema balkonima sablast.
    (Zoran M., 7. mart 2017 03:34)

    # Link komentara

  23. beograd mozda jeste prljav al je isto tako pariz pa bar tri puta prljaviji.!!! onoliko djubreta ja u zivotu nisam videla!!
    (Maja, 7. mart 2017 00:27)

    # Link komentara

  24. Vlasnik sam psa i apsolutno se slazem da se 80% mojih kolega i koleginica koje svakodnevno vidjam prave ludi kada im se ljubimac istovari. Naravno da sve koji ne pokupe treba po dzepu. Ali je to ujedno relativno mali problem u odnosu na sve ostalo, krenuvsi od ljudskog izmeta, ostataka restoranskih menija i ambalaza fastfooda, krozprozorskog smeca i otpusaka, prepunih kontejnera i nepostojecih kanti, nekulture zitelja i posetilaca ovog grada, bahatosti vozaca i opste netolerancije medju decom, mladima i starima. Nekada bio, ali danas je Beograd daleko od simbola za ponos osim za potrebe politicke, turisticke i druge finansijske i estradne propagande i "elite". Ono sto nazivamo kulturom, postalo je undreground scena realnosti, a od muzeja, pozorista i umetnickih dela se niko nije niti napio, prezdrao, bauljao niti majku "grobarsku" ili "cigansku" na fasadi iscrtao ili bilo sta na cemu se zgrce novac. Beograd se utopio u sivilo vremena u kojem zivimo, jer su beogradjani oduvek cinili ovaj grad to sto jeste. Ako je ikome bitno, ja sam beogradjanin po rodjenju (i malo dalje) i vise mi to ne imponuje.
     (Sale BGD, 6. mart 2017 23:06)

    # Link komentara

  25. beogradjanin rece meni "meni nije bitna cistoca" kad bio u Ch..
     (svrca, 6. mart 2017 21:50)

    # Link komentara

  26. "Petica za osmeh a pola naroda krezubo???
     (cholak, 6. mart 2017 20:21)

    # Link komentara

  27. Ljudi ni Novi Sad nije nista bolji!Placamo za odrzavanje grada debelo,Novi sad poslednjih godina nikad nije bio prljaviji.Zivim u naselju grbavica(prva zona) ne mozes od smeca i psecih go*ana da prodjes ulicom a o ulazu u grad da ne pricamo.Za ovo netreba puno mudrosti sve iz gradske cistoce otpustiti i zaposliti menadzere koji resiti problem.Za mesec dana grad ce se sijati.p.s.Da ne zaboravim ono ruglo izmedju najlona i rodica u temerinskoj ulici.Ljudi koji zive tamo napravili su svoju privatnu deponiju.Gradonacelnik bi trebao da se zapita dali je sposoban da radi svoj posao.Molim vas objavite ovo.
     (Vladans, 6. mart 2017 16:13)

    # Link komentara

  28. Skoro se setah u centru ulicom Strahinjica bana kad izadje sredovecni covek iz svog ulaza i opusteno pusta svog psa da se istovari bukvalno na sred trotoara koji je usput jos jedva metar i po sirkok na tom mestu. Pomislih da mu kazem nesto ali sam se predomislio znajuci da kod nas uglavnom tako moze samo doci do eskalacije u vidu svadje, psovanja itd. Cemer i jad...
    (bice bolje, 6. mart 2017 15:10)

    # Link komentara

  29. Beograd je Uzasno Prlja i Siv.Kese,djubre iz otvorenih kanti,izlepljene sve bandere,Fasade kao u sred Alepa samo jos ukrasene umetnickim radovima Sprej umetnika-iz redova Delija i Seseljevih sledbenika,rupe,svaki drugi automobil,autobus,tramvaj prljav kso da se non stop vozi po blatu,krstarenje nedefinisanih objekata nac4 tocka bez svetala natovarenih sporetima,kartonima i sl..
     (Bgd, 6. mart 2017 14:18)

    # Link komentara

  30. Jeftina hrana, pica i zene... to je sto njih ovde najvise privlaci da se ne lazemo
     (N3k0 tam0, 6. mart 2017 13:33)

    # Link komentara

  31. Jel pominje neko uzasne grafite?
     (Jox, 6. mart 2017 11:34)

    # Link komentara

  32. Zbog prljavštine bih se i odselio odavde, između ostalog. Što bi bilo lepo kad bi imali tehnologiju da sa satelita očitavamo DNK podatke sa otpadaka i na kraju svakog meseca svako dobije račun koliko je koštalo uklanjanje đubreta koje je posejao prethodnih nekoliko nedelja.
    (Gradimir, 6. mart 2017 11:07)

    # Link komentara

  33. Nista manje mucnine nosi i nerodjenim beogradjanima smece u Belom Gradu ! Posto Mali primi jos koju stotinu do hiljadu KOMUNALNIH POLICAJACA, treba ocekivati da ce Beograd imati najveci broj suncanih dana u Evropi !?!?!
     (Selektivno, 6. mart 2017 09:08)

    # Link komentara

  34. Ono sto je bitno za anketu je kom stalezu pripadaju ti anketirani. Moze i starost anketiranih. Mada sudeci po rezultatima, mislim da znam odgovor na oba pitanja. Ne znam, ali da se nisma tu rodio, ne bih vam ja nikad dosao na vas balkan, ne samo u tzv srbiju, sve namerno malim slovom, nego nigde ne bih dosao na taj balkan. Džaba vas bilo svih zajedno. Zasto bi ja hteo dsa dodjem tui gde niko nikad nije nasao za shodno da od tih zemalja napravi nesto ljudski, i gde se i u 21 veku glozu oko nekih izmisljenih granica, kao u Africi? BTW, za to sa "osmesima" i "ljubaznoscu" , pa sta ste ocekivali, ljudozdere? To nije nikakav faktor ni za sta. I veoma ste dosadni sa time, to plus. Je li, kad ste tako ljubazni, zasto niste takvi i jedni sa drugima, nego ste kao zveri, a samo kad dodju stranci, vrsite im proktoloski pregled nosom? Hocete da vam ja kazem, ako ne znate? Zato sto podsvesno mislite da ste inferiorni u odnosu na njih pa ste im ponizni, zato sto ste ljigavci sa udvorickim mentalitetom. Ali zato kad ste u kontaktu sa nekim za koga mislite da je ispod vas, a to su svi vasi sugradjani, pokazete svoje pravo lice zla i obicne zveri. Tako da, molim vas da ovo istrazivanje, i sva vasa slicna istrazivanja, odstampate na okrugli papir sa rupom u sredini, pa mi ih posaljite.
    (ne lazite vise, 6. mart 2017 08:46)

    # Link komentara

  35. Potpuna istina... Što se tiče smeća, situacija bi mogla da se popravi, samo da ljudi vode malo više računa. Meni najviše smetaju pseća go**a po ulici. To me užasava! Non stop moraš da gledaš kuda ideš inače nećeš dobro proći. Ti bi moralo da se reši sistemski, što nije lako. A ako treba da pređeš preko zelene površine, to je tek opasan posao...
     (Miloš Marković, 6. mart 2017 07:31)

    # Link komentara

  36. Beograd je nikad prljaviji....polako postaje Sivograd
     (vojo, 6. mart 2017 06:08)

    # Link komentara

  37. potpisujem. meni se kao rodjenom Beogradjaninu smucila prljavstina.
    (dusan, 05. mart 2017 20:35)
    To "rođeni beograđanin" neka titula? I ja sam se rodio u beogradu, ali sam posle 35 godina, zivota otisao, jer ne želim da budem beograđanin. Ja nisam stoka koja šara zidove najglupljim mogućim porukama, ne bacam smeće po ulici, a meru je prevrsilo kada sam primetio da sam zbog sve bezazlenijih stvari u saobraćaju počinjao da pominjem sve više uže i šire rodbine, čak ušao u par konflikata koji ne znam kako nisu zavrsili tučom. Sećam se, još dok sam bio dete, prijatelji koji su živeli po zgradama cesto su se zalili da, stanari visih spratova često izbace celu kesu đubreta kroz prozor. Ne zelim da budem sve to sto odlikuje beograđanina. Inače, beograd je imao 100.000 stanovnika pre 100 godina, a koga i ne pitaš on "rođeni beograđanin" .
     (za bolje sutra, 6. mart 2017 04:23)

    # Link komentara

  38. Što jedinica? Količina đubreta je za 5+, nema gde ga nema. Plus grafiti, to mi je napomenuo svaki stranac.
    Ne kažu džabe pametniji - kad padne standard, prvo strada kultura. I poslednja se diže.
     (dzigi, 5. mart 2017 23:41)

    # Link komentara

  39. Mora da se ulaže i da se radi na promovisanju, stranci nas uglavnom vezuju za ratove i nemaju pojma koliko ovde može da se uživa, ako imaš dublji džep.
    Naša turistička org. čeka da turisti banu sami umesto da nas reklamira.

    Zašto se ne promoviše naša zemlja u Kini, ako ima potencijala? Zar je toliko skupo/ teško platiti neku reklamu u Kini, organizovati promocije neke, na sajmovima ili sl, sarađivati sa njihovim turističkim agencijama? Nego nikom nije stalo da se potrudi malo, samo se priča.
    (Neno, 5. mart 2017 23:02)

    # Link komentara

  40. У београду свугде смећа........
     (ИБАРСКА ЗуМЗАРА, 5. mart 2017 22:31)

    # Link komentara

  41. Beograd nije izuzetno lep grad ali je interesantan.Pogotovo ljudima koji imaju skroman budzet i koji nisu previse proputovali(jer kad uporede Bg sa nekim drugim destinacijama sigurno nece biti fascinirani).Beograd je za low budget varijante sjajan grad,mozete super apartman da iznajmite za 20e na dan u centru grada,hrana opet prilicno povoljna(za nas sa nasim platama nije,ali za nekoga sa strane jeste),mladima nudi dosta dobar nocni provod svakog dana u sedmici(i jeftine zenske,ali to je neka druga strana price).Sve u svemu,ja volim svoj grad i meni jeste lep,ali svaki drugi evropski grad u kom sam bila je realno turisticki atraktivniji.
     (EnaE, 5. mart 2017 22:24)

    # Link komentara

  42. Treba sve da nas je sramota. Juče idem Francuskom ulicom, 50 metara oko picerije bucko lete kese i djubre na sve strane. Kao da je deponija. A to nam je centar. Nemar države i nezainteresovanost da se reši problem je izrodila da smo najprljavija zemlja u evropi. Eto koliko u stvari volimo našu zemlju.
     (Tarkomen, 5. mart 2017 21:37)

    # Link komentara

  43. Realno, baš tako i jeste. Smeća svuda, pored puta, u prirodi. Deponija pored autoputa kod Novog Sada kao planina velika. Sramota!
     (vidi..., 5. mart 2017 21:08)

    # Link komentara

  44. Prosto su neverovatne količine đubreta po Srbiji, na svakom koraku. Ne postoji nijedna zelena površina koja nije pretvorena u mini deponiju. Plastične kese se vijore sa drveća, automobilske gume, hartije od bureka i koječega, kontejneri sa više đubreta oko nego u njemu...neverovatno. I onda se u članku pitaju zašto neuporedivo više turista ide u Budimpeštu nego u Beograd. Ne znam da li je to ozbiljno pitanje, ili nekakva šala.
     (Gvadalkanal, 5. mart 2017 20:59)

    # Link komentara

  45. Uopšte me ne čudi ovakva ocena jer gro mladih ali i starijih je veoma zadovoljna boravkom u Beogradu (Srbiji). Svako nađe ono što mu odgovara: neki vole noćni provod što Beogradu ne manjka, dok drugi više vole naše manastire i crkve, treći pak, više vole seoski (etno) turizam itd. Ljubaznosti uvek ima na pretek, takav smo narod, ali ono što najviše smeta turistima (a i meni užasno) je đubre po ulicama kojega ima na tone. Premalo kanti za otpatke po banderama (ili ih uopšte i nema), nekultivisan narod koji baca sve i šta god stigne po ulicama, lenji i nezainteresovani đubretari - odaje veoma ružnu sliku glavnog grada. Isto važi i za Novi Beograd (na kvadrat) a situacija je alarmantna, te stoga, molim nadležne da se donese uredba na nivou grada kojom bi se drakonski kažnjavali građani koji ovako ruže Beograd !!!
    (Srđan, 5. mart 2017 20:50)

    # Link komentara

  46. potpisujem. meni se kao rodjenom Beogradjaninu smucila prljavstina.
     (dusan, 5. mart 2017 20:35)

    # Link komentara