Sreda, 03.02.2016.

15:56

Pogodite ko najviše voli da dolazi u Beograd

Izvor: Tanjug

Pogodite ko najviše voli da dolazi u Beograd IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

110 Komentari

Sortiraj po:

zzz :))

pre 8 godina

@Oleee
Brate, nije bitno na sta si potrosio pare, vec je vazno da si ga potrosio. Kapiras? Vazno je da si ostavio pare u Srbiji.

Keti S.

pre 8 godina

@sabac

To je tvoje misljenje,medjutim tesko je poverovati da turisti koji posecuju letnje turisticke centre,te prevashodno zele da se sto bolje odmore,imaju preveliku zelju da se opterecuju "teskim temama". Drugim recima ja ne govorim o usputnoj,mogucoj,ali neobaveznoj poseti kulturnim znamenitostima u sopstvenoj "reziji",vec o potpuno i ozbiljno osmisljenim kulturnim turama koje(bar koliko je meni poznato)kada je Hrvatska u pitanju ne nude ni hrvatske,a ni strane tour agencije. U tome je sustina mog stava.

mad-max

pre 8 godina

Ako turke racunamo kao turiste, dok prolecu kroz Srbiju na putu za Nemacku, onda je najvise turista u Srbiji prosle godine bilo iz Sirije!!! Jaka vam racunica!!!

voodoo

pre 8 godina

Kada se pocetkom ili krajem leta vozite autoputem i staneta na neko vece stajaliste, tipa stari hrast i tamo zateknete oko 500 gradjana Turske u svakom momentu u toku dana onda cete ukapirati zasto su Turci prvi, ali to bas ne bi mogli da nazovemo turistima. Na hiljada i hiljada Turaka ide iz Nemacke i drugih Eu zemalja leti masovno kuci u Tursku, pa posle nazad, ali oni su u prolazu, to sto poneki prenoce jednu noc zbog dugog puta i stanu na poneko stajaliste da pojedu nesto ne cini ih bas pravim turistima koji su dosli na par dana da obidju i potrose novac, vec samo prolaznicima. Isto vazi i za njihove kamiondzije iz pravca Eu ka Turskoj i obrnuto, ako i odspavaju kod nas opet nisu bas turisti, vec su u prolazu poslovno.

Keti S.

pre 8 godina

@netko iz publike

Bogu hvala da si se i ti javio,jer ova tema ne bi imala nikakvog smisla bez tvog uobicajeno potpuno neargumentovanog i neutemeljenog komentara. Ipak,hvala na javljanju!

P.S. Cudno je sto nisi spomenuo zagrebacki Advent!

šabac

pre 8 godina

@Keti S.
Mislim da grešiš. Rusi ne dolaze u Split zbog mora nego zbog Dioklecijanove palate samo što koriste letnje low cost letove.

zg232

pre 8 godina

Uf, kakav smo baksuz! Zagrepčane posećuju Austrijanci i Nemci koji ih vole, nas Turci i Hrvati koji nas ne vole.
(težak baksuz, 4. februar 2016 10:52)

Hahahaha, dobar štos. Što bi dolazili da vas na nekin način ne volimo, recimo da ste dragi, ali našli smo neke drage ljude. Sljedeći tjedan sam u BG. Pročitala sam i cijene leskovačkog, sata plesa i masaže. Šteta da dolazim poslom, pa je ono, avion, taksi, ured, hotel, ured, taksi, avion. Biti ću sretna ako šćepam leskovački, za ostalo nemam vremena. Vrlo često sam poslom u BG, ali sam barem 1 godišnje privatno, kao pravi turista i tada si dam oduška sva 3 dana, dobro 2,5 dana. Dolazim zbog dva divna bračna para, koji su zaljubljeni u svoj grad, kao i ja u svoj.

netko iz publike

pre 8 godina

@Keti S.
Bogu hvala da si se javila, jer ova naklapanja i prijepori ne bi imali smisla da nisi "održala" završnu riječ (makar bila unaprijed znana i - otrcana!).

maca

pre 8 godina

Ako nekome Stari grad izgleda kao Bec, a najlepsi pogled sa Kalemegdana, taj mora da promeni dioptriju, ili nista lepse nije video, a ako i jeste onda nesto s njim nije u redu.

otkotrljaj se nazad

pre 8 godina

@Ranger

Ni ja ne razumem tvoju repliku osim ako se nisi prepoznao. Sama cinejnica da se osecas pozvanim da repliciras i da si umislio da si kvalifikovan da nekome porucujes gde da ide pokazuje da su nekome za neke stvari nedovoljne i tri i trideset i tri generacije.

sasa

pre 8 godina

Siguran sam da su ogroman broj ovih posetilaca stari Beogradjani koji sad zive sirom sveta. Kako znam? Pa ja sam jedan od njih i u Beogradu sam ovog leta sreo dosta njih koji su tamo bili takodje u poseti. Velika vecina njih, pa i ja, dolazi sa stranim pasosima, pa se racunaju kao turisti.

Paranoid

pre 8 godina

*Ranger* Sve je to ok "Beogradjanine pravi" nego zašto se tako kao kad teraš ljude nazad u svoje palanke zdušno ne boriš da se ukine centralni sistem to jest da se uvede decentralizacija da se ukine sistem da se pare guraju samo u Beograd možda bi se ti ljudi i vratili odande odakle su došli.Nego neće posle da se ima toliko naviklo se jbg znam

Keti S.

pre 8 godina

@marcello split

Cinjenica je i da je SplIt na moru,zar ne? Tipicno poredjenje "baba i zaba".

Inace,sasvim zadovoljavajuci podaci za grad koji turisti manje/vise tek upoznaju. Razumljivo prednjace gosti iz regiona,ali sve je vise i turista iz drugih evropskih zemalja,dok vanevropski turisti i Beograd i sve druge gradove u ex-YU i na Balkanu,uglavnom posecuju u okviru regionalnih tura. Apropo poslovicnog poredjenja BG i ZG,to je potpuni "fail",jer su to dva potpuno razlicita grada,koji sigurno nisu jos uvek uredjeni "cakum-pakum"(ali napreduju) pri cemu od licnih sklonosti zavisi kojem ce se dati prednost pri poseti. Zagreb je vrlo cesto "usputna stanica" do mora,pri tom tipicno stereotipan srednjoevropski grad,dok je Beograd daleko svojstveniji i privlacniji onima koji zele da upoznaju nesto za njih novo i drugacije. Inace,za razliku od vec "otrcanog" misljenja ovdasnjih "dzangrizala" iz TOB-a zvanicno navode da strani turisti najvise posecuju Kalemegdan i Muzej Nikole Tesle,a ne splavove. S druge strane vrlo je moguce da gosti sa prostora ex-YU daleko vise vole neke druge sadrzaje. Dakle,svako u skladu sa sopstvenim afinitetima.

Lost

pre 8 godina

Zagreb je grad, ne bas velik. Beograd je metropola, zato vas i dolazi toliko ovde. Vuce vas graviotacija veceg tela :D

@ (MS

Austrija je na 30 km od mene, Beč mi je blizu, a i Budimpešta relativno.

Beograd me ne vuče niti u čemu.

Što ne znači da ga nikada neću posjetiti, danas-sutra.

sava buric

pre 8 godina

..... dobar auto i nista drugo sto se tice BG-a.Parce premium pizze 120 dinara/1 euro da prste polizes,burek isto,casovi plesa 2-3 eura/cas,maser tako 5-6 eura/sat,dobra Leskovacka pljeskavica 180-220 dinara/1.8 eura,MC donalds hamburger 2 za 220 dinara/2 za 1.9 eura na Slaviji juce reklama snimio i fotoaparatom.Izbegavajte taksiste na stanicama.
(Tasa BG, 4. februar 2016 00:10)

- interesantni primeri cena! ajde za klopu, to je poznato, al' casovi plesa i masaza! znaci sad ce da navale ko nenormalni.

dragan

pre 8 godina

@mario

Zagreb je grad, ne bas velik. Beograd je metropola, zato vas i dolazi toliko ovde. Vuce vas graviotacija veceg tela :D
(MS, 04. februar 2016 09:45)

Zagreb ima vecu povrsinu od Beograda . Lako proveris na netu.

mile dodik

pre 8 godina

Retko kada pisem komentare bilo gde.Ovaj put osecam potrebu da kazem da Beograd u koji sam dosla pre vise id 15 godina da studiram i tu i ostala zaista volim...samo za tu ljubav treba para i zivaca :) ...debelih...no mogla sam da se vratim u svoj maleni grad nedaleko od prestonice i zivim dosadno mozda za nijansu komfornije u mentalitetu koji mi nije prijao nikad jer nisam vaspitavana i odgojena sam protiv palanackih prica...Uspeti preziveti je svuda danas umetnost...ali Beograd je tvrdog srca samo za one koji nisu osetili nista van granica ove zemlje
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ivy, 4. februar 2016 10:21)

Kako se potpisujes,da ne pominjem tvoj komentar,ne bi rekao da si daleko dogurala od palanke.

Ranger

pre 8 godina

@ Retko ko je u Beogradu iz Beograda, a narocito to nisu oni koji se upinju da dokazu da su "beogradjani pedeseto koleno".
(a sa kog brda si se ti dokotrljao?, 3. februar 2016 23:10)

Retko je zato sto se u poslednjih 25 godina doselila gomila iz raznoraznih krajeva bivse nam zajednicke domovine.Takodje i gomila njih iz provincije koji rade to sto rade,tako da je komentator bbr potpuno u pravu.Ne vidim razlog za tvoju repliku njemu,osim ako se nisi licno prepoznao?

Sto se tice dokazivanja i ostalih gluposti koje si napisao...

Ja kao rodjeni beogradjanin nemam nista da dokazujem,zivim u centru grada i danas u porodicnoj kuci u koju se moja porodica doselila pre 2 svetskog rata.Mozda nisam 50-ta ali jesam treca generacija...

Tebi,ako se ne dopada Beograd i beogradjani,ne vidim sta jos trazis u njemu?

Putuj igumane i ne pitaj za manastir...

zile

pre 8 godina

ipak najvise dolaze stranci sa relativno mnogo para zeljini nasih firmi za dzaba ..nasih jeftinih restorana i zena zeljnih boljeg zivota;)

EU Citizen

pre 8 godina

Beograd, doduše, za život ništa ne valja, iz milion razloga, a ponajviše zato što je država trula i suluda i čovek vrlo teško zarađuje novac poštenim radom i preduzetništvom, zato ja i ne živim tamo, ali ga svima preporučujem za kraću turističku posetu, odlična hrana, dinamičan i zabavan noćni život (koji doduše brzo dosadi, ali šta to briga turistu), lepe devoke (uglavnom opliće, ali, vidi prethodnu zagradu :) ), reke, tvrđava, niske cene, za jedan super prijatan produženi vikend savršena kombinacija. Nedostaje još samo više low cost linija do raznih evropskih gradova i bolji marketing i poseta može da se popne na nekoliko miliona ljudi godišnje.

Marko

pre 8 godina

Quote: Ja verujem Jurici.. :)) ;)

Naravno da vjeruješ. Tako je lako prezirati tuđe na osnovu ničega.

Zagreb nije ni Beč, ni Prag, ni Budimpešta, ali nije ni ruina kavkim ga se nerijetko voli opisivati. Ima tu mnogo posla i mjesta za napredak i uvijek će ga biti, ali izjavljivati da je "štakornjak" i "da u njega zalutaju turisti na putu prema moru" je samo dokaz kako nekome je trn u oku. I Beograd i Zagreb su minorne destinacije i čisto sumnjam da će ikad i jedan i drugi biti mnogo značaniji među turistima nego što su danas. Jest da je Zagreb imao najveći postotak porasta turista u RH, ali to je daleko od jedne srednjeeuropske turstičke destinacije.

ivy

pre 8 godina

Retko kada pisem komentare bilo gde.Ovaj put osecam potrebu da kazem da Beograd u koji sam dosla pre vise id 15 godina da studiram i tu i ostala zaista volim...samo za tu ljubav treba para i zivaca :) ...debelih...no mogla sam da se vratim u svoj maleni grad nedaleko od prestonice i zivim dosadno mozda za nijansu komfornije u mentalitetu koji mi nije prijao nikad jer nisam vaspitavana i odgojena sam protiv palanackih prica...Uspeti preziveti je svuda danas umetnost...ali Beograd je tvrdog srca samo za one koji nisu osetili nista van granica ove zemlje

samo da primetim

pre 8 godina

Turci vole jeftine plavuše, a pošto je to jedino što Beograd nudi turistima, potpuno je logično da oni budu na prvom mestu.

SkechMajstor

pre 8 godina

Vi sto kukate i mislite da ste za bolje molim vas odselite se ne treba nam vasa negativnost , cudi me da tako pametni ljudi kao vi ne mogu da se snadju na zapadu il gde vec.

No frills

pre 8 godina

Evo da pogodim: Beogradjani !
Ima nas na stotine hiljada sa stranim pasošima i bez obzira na sve volimo da dodjemo u grad u kome smo se rodili i odrasli. I mnogo para ostavljamo tu , mnogo više od bilo kog turiste sa zapada ili sa istoka.
Realno Beograd nije tourist friendly i nema tih turista koji će videti nešto što već nisu videli osim panične gužve i sumanutog saobraćaja i rizika da budete žrtva izbacivača manijaka sa jednog od mnogobrojnih beogradskih splavova.

dalmatinac

pre 8 godina

@Markes
Umjesto da u slučaju Zagreba Jurici vjeruješ, bilo bi bolje da sve sam provjeriš. Baš kao što i ja "provjeravam" Beograd svake godine, pa su mi jedino važni vlastiti utisci.

Agramer

pre 8 godina

Vidim zlurade komentare da iz Hrvatske najvise rodbinu posjecuju hrvatski Srbi. Dajte ljudi, to su mahom stariji ljudi koji nemaju dva dinara. Sta je onda sa Bosanskim Srbima koji em su blizi (pogotovo u Podrinju) em je Srba 7 puta vise u BiH nego u Hvatskoj. Vjerujte mi, jako puno Zagrepcana (posto sam ja iz Zagreba) ide u Beograd, ja sam sam u prosjeku dva puta godisnje. Molim vas, prestanite fabricirati tu atmosferu da Hrvati ne vole Beograd i Srbiju, manite se politicara i njihovih igrica.

Tasa BG

pre 8 godina

"U cemu je problem ? Pa hrvati vole beograd koji je kozmopolitski grad s najboljim nocnim zivotom na balkanu ! Hrana predobra a cijene povoljne . Ja planiram posjetu takodjer i posjeticu muzej tesle , sv. Savu saborni hram ' muzej jugoslavije itd. Nadam se da sigurnost hrvatskih gradjana u Bg vise nije problem jer do sada nisam bio u Srbiji ! Pozdrav6
(felix, 3. februar 2016 20:02) "

------------------

Beograd je najlepsi u aprilu/maju.Tada ga najvise volim.Inace za ljude koji ne zive u Beogradu ovo je grad koji nikada ne moze da dosadi barem u prvih 15-20 dana boravka.Zemun kao Austrougarska iz 19-og veka,kej pored Dunava sa puno sprintera i atleticara/biciklista,Novi Beograd kao Njujork gde i dva dana autom da prolazis pa ga ne mozes proci a posle N.Beograda splavovi koji pravo da Vam kazem ne posecujem jer nisam taj tip,to je za mlade,Stari grad kao Bec,ostatak kao da ste dosli vremenskom masinom iz 21-og veka u pocetak 19-og veka.Par minuta na Kalemegdanu uz dobro vreme i pogled dovoljno da umiri i najveceg mrzovoljca i nervoznog coveka.Izbegavajte javni prevoz u sirokom luku.Nije za strance.Za Srbe da.Za strance samo dobar auto i nista drugo sto se tice BG-a.Parce premium pizze 120 dinara/1 euro da prste polizes,burek isto,casovi plesa 2-3 eura/cas,maser tako 5-6 eura/sat,dobra Leskovacka pljeskavica 180-220 dinara/1.8 eura,MC donalds hamburger 2 za 220 dinara/2 za 1.9 eura na Slaviji juce reklama snimio i fotoaparatom.Izbegavajte taksiste na stanicama.

a sa kog brda si se ti dokotrljao?

pre 8 godina

@bbr

Retko ko je u Beogradu iz Beograda, a narocito to nisu oni koji se upinju da dokazu da su "beogradjani pedeseto koleno".

Markes

pre 8 godina

@Opet se javlja netko iz ZG koji mora reći kako "Zagreb posjeti više turista nego Beograd". Ničim izazvan.

Točno je da je RH prošle godine posjetilo 14 milijuna turista, a popriličan broj je posjetio i Zagreb, ne samo tijekom ljeta, već i u prosincu i slično.

Ali samo da dijelom i potvrdim---činjenica je da dio turista "zaluta" u Zagreb, međutim Zagreb kao grad je ništa posebno: raspadajući grad, prepun grafita, uništenih fasada, rupa po ulicama i najgroznijeg javnog prijevoza u EU...grad prepun sivila, smeća i štakornjaka po centru grada.

Eto, čisto toliko kada se spominje ovdje ZG nepotrebno; pa da i ja kažem nešto "nepotrebno" i o ZG.

A Beograd još nisam imao priliku posjetiti, valjda će i taj dan doći uskoro.
(Jurica, 03. februar 2016 19:50)

decko ne ljuti se ,ali ti Zagreb nisi vidio ni na karti a kamoli da da si bio u njemu,jer da si bio drugacije bi pricao ,od cistoce,do prijevoza i svega ostaloga,a to ti mogu potvrditi i ljudi koji iz Srbije dolaze cesto u ZG
a da si bio za vrijeme adventa,bio bi u najljepsem gradu u EU za Bozicno vrijeme,proglasen adventskom desitinacijom u Europi....
pokrij se usima i suti....nisi ti kriv,sve 5
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (KikiRiki, 3. februar 2016 21:08)

Ja verujem Jurici.. :)) ;)

Milos Jovic

pre 8 godina

@Marko
Zamolio bih Vas da mi napisete koji to hotel u BG-u ima u ponudi nocenje sa doruckom za 2 osobe za 20e, a da nije 20km od centra (mada mislim da ga ni tamo nema), da nije sa zajednickim kupatilo, tj. da ima ono sto treba da ima jedan hotel?

KikiRiki

pre 8 godina

Opet se javlja netko iz ZG koji mora reći kako "Zagreb posjeti više turista nego Beograd". Ničim izazvan. 

Točno je da je RH prošle godine posjetilo 14 milijuna turista, a popriličan broj je posjetio i Zagreb, ne samo tijekom ljeta, već i u prosincu i slično. 

Ali samo da dijelom i potvrdim---činjenica je da dio turista "zaluta" u Zagreb, međutim Zagreb kao grad je ništa posebno: raspadajući grad, prepun grafita, uništenih fasada, rupa po ulicama i najgroznijeg javnog prijevoza u EU...grad prepun sivila, smeća i štakornjaka po centru grada. 

Eto, čisto toliko kada se spominje ovdje ZG nepotrebno; pa da i ja kažem nešto "nepotrebno" i o ZG. 

A Beograd još nisam imao priliku posjetiti, valjda će i taj dan doći uskoro.
(Jurica, 03. februar 2016 19:50)

decko ne ljuti se ,ali ti Zagreb nisi vidio ni na karti a kamoli da da si bio u njemu,jer da si bio drugacije bi pricao ,od cistoce,do prijevoza i svega ostaloga,a to ti mogu potvrditi i ljudi koji iz Srbije dolaze cesto u ZG
a da si bio za vrijeme adventa,bio bi u najljepsem gradu u EU za Bozicno vrijeme,proglasen adventskom desitinacijom u Europi....
pokrij se usima i suti....nisi ti kriv,sve 5

KikiRiki

pre 8 godina

a da se prestanete opterecivati regionim,mozda bi bilo bolje... 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (KikiRiki, 3. februar 2016 17:42) 
Sa regionom se vi opterečujete dovoljno je pročitati ovaj portal. 
Tu su izjave političara kako ste "lider" regiona,pa se zamarate što će kupiti od naoružanja Hrvatska,pa se petljate u unutarnje stvari itd.. pa sad ko se zamara??
(mario, 03. februar 2016 19:55)

slabo ti majstore kontas....ja sam iz
Zagreba...nije za tebe ovo,naporno je, jel da?

jovica

pre 8 godina

Ja ne znam sta turiste moze da zadrzi u BG. duze od dva dana
osim onih koji vole nocni zivot na splavovima i po klubovima po cemu smo br.1 u Evropi i najjeftiniji sex na jedno vece bez kondoma koji stranci u BG mogu dobiti.

zg232

pre 8 godina

A sta cemo sa pola mioliona kolonizatora "Montenegrina" sto dodju jednom zauvek?
(Zanovetalo, 3. februar 2016 18:10)

Čuj kolonizatori, to su turisti koji su došli s kartom u jednom smjeru da se dive ljepotama Beograda. Znaš da sporo hodaju, puno se odmaraju, pa eto, trebaju vremena:).

bbr

pre 8 godina

Milos Jovici..placas toliko je nisu to beogradske gazde i beogradske cene smestaja nego su vlasnici svih restorana,kafica,hotela neki tvoji zemljaci i drugi ljudi iz unutrasnjosti koji su pored toga i svoju kulturu doneli sa sobom u Bg,pa izvini ako vidis smece po ulici,starlete polugole,ljude koji pevaju Cecine pesme i slicno,niko od njih i njihovih nije iz Bg.

bbr

pre 8 godina

Zanovetalo...mislis kao porodica Novaka Djokovica?Ane Ivanovic?Bogdana Bogdanovica?Stanica,Nikcevica?Brakocevicke,Nikolicke?Lekicke,Damjanovicke?Mandica,Pjetkovica,Prlainovica?glumce Gagu Nikolica,Pavla Vujisica,pisca Danila Kisa?smetaju ti oni ili su oni ok pa automatski nisu Montenegrini nego Srbi?a ostali su Montenegrini.

jovica

pre 8 godina

Gosti iz BiH-Srbi iz RS i Bosne,Hrvati-Srbi iz Hrvatske,Nemci-Srbi gastarbajteri,Turci-Sandzaklije sa pasosem Turske,eventualno neki heroinski dogovor ali ovaj podatak na samom kraju me je totalno zbunio 45000 Azijaca
(mile dodik, 03. februar 2016 17:58)


Azijci su kinezi koji rade u po Srbiji u bloku 70 i rodjaci koji ih obilaze jel ovi rade po ceo dan cele godine.

prizrenac

pre 8 godina

Despot/samo par imena u Beogradu govore:Tasmajdan,Karaburma,Dorcol,ako idesh u Beogradu poseti malo i Kalemmegdan i verujem da ce ti biti sve jasno,bioloske nacije na teritoriju ex YU nema,mi mozemeo da se zovemo kako god hoces,al nismo ti za koje govorimo,jer 500 god su mnogo,kolko samo vojnika je bilo na ovim prostorima,Despote da nisu bili Turci i Austrohungarci NIKAD ti ne bih presao u Vojvodinu,gledaj ko je gradio te mostove ko na Dunavu,tako i preko Save,pozdrav iz podkalaje u Prizrenu.

Ojha

pre 8 godina

@Zanovetalo

Evo ja sam jedan od tog "soja". Sta da radite, vala nista, nit' mi vama radimo ista nit' vi nama. Jedino kad bi mogli da nas sto ne radimo deportujete nedje u Australiju il' Novi Zeland...

felix

pre 8 godina

U cemu je problem ? Pa hrvati vole beograd koji je kozmopolitski grad s najboljim nocnim zivotom na balkanu ! Hrana predobra a cijene povoljne . Ja planiram posjetu takodjer i posjeticu muzej tesle , sv. Savu saborni hram ' muzej jugoslavije itd. Nadam se da sigurnost hrvatskih gradjana u Bg vise nije problem jer do sada nisam bio u Srbiji ! Pozdrav6

Narcisa Zec

pre 8 godina

Sramota, veeelika sramota da Hrvati mnooogo više vole Beograd od Rusa!
(kako se to smelo desiti?, 03. februar 2016 18:04)

Pa ono, samo su hiljadama kilometra udaljeni.
A ti si se baš potrudio da i u ovom članku ispunis svoju misiju. Svaka tebi čast, trebalo je to izvrnuti, ne može to svako! Bra'o ti ga!

alan ford

pre 8 godina

zanima me koliko dugo se ti Turci zadržavaju u Beogradu.
Mislim da su u ogromnoj većini samo u tranzitu te ih je teško nazvati turistima.

Jurica

pre 8 godina

A Zagreb posjeti preko miljun turista e samozvani lideru regiona.
(mario, 03. februar 2016 16:43)

Pa dobro, ali vas zbog obale poseti 10 miliona turista godisnje.
Naravno da ce jedan deo da "zaluta" i u Zagreb.

@ (hours of love,

Opet se javlja netko iz ZG koji mora reći kako "Zagreb posjeti više turista nego Beograd". Ničim izazvan.

Točno je da je RH prošle godine posjetilo 14 milijuna turista, a popriličan broj je posjetio i Zagreb, ne samo tijekom ljeta, već i u prosincu i slično.

Ali samo da dijelom i potvrdim---činjenica je da dio turista "zaluta" u Zagreb, međutim Zagreb kao grad je ništa posebno: raspadajući grad, prepun grafita, uništenih fasada, rupa po ulicama i najgroznijeg javnog prijevoza u EU...grad prepun sivila, smeća i štakornjaka po centru grada.

Eto, čisto toliko kada se spominje ovdje ZG nepotrebno; pa da i ja kažem nešto "nepotrebno" i o ZG.

A Beograd još nisam imao priliku posjetiti, valjda će i taj dan doći uskoro.

mario

pre 8 godina

a da se prestanete opterecivati regionim,mozda bi bilo bolje...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (KikiRiki, 3. februar 2016 17:42)
Sa regionom se vi opterečujete dovoljno je pročitati ovaj portal.
Tu su izjave političara kako ste "lider" regiona,pa se zamarate što će kupiti od naoružanja Hrvatska,pa se petljate u unutarnje stvari itd.. pa sad ko se zamara??

Marko

pre 8 godina

(Miloš Jović, 3. februar 2016 17:53)
Ne slažem se sa tobom uopšte.Ja radim u hotelu sa tri zvezdice i trenutno jednokrevetnu sobu sa doručkom možeš dobiti za 17 evra za jednu osobu.a dve dvadeset evra.Pogledaj na bukingu cene smeštaja u Beogradu pa posle komentariši.

marcello split

pre 8 godina

Činjenice su činjenice, ma koliku se neki ovdje trudili da ih relativiziraju. Činjenice govore i to da je Split, bez obzira na vizne zavrzlame, posjetilo više ruskih turista nego Beograd. Po meni je to poražavajuća statistika, a vi prosudite kako vam drago...

navala sledi

pre 8 godina

Ovo su sve neki idi-mi-dođi-mi turisti. Pravi šmekeri iz Evrope i sveta će navaliti tek kad se sagrade one dve čudesno velelepne kule na savskom keju.

despot

pre 8 godina

Pa ipak su Turci bili ovde 600 godina i normalno je da ce doci da vide rodjake i rodice i ostalu familiju.
(Mr_Melbourne, 03. februar 2016 16:35

Konkretno 345 godina, ali obzirom da ti je predak promenio veru kod tebe su i dalje.

without surprice

pre 8 godina

Nema iznaneđenja, sve je bilo predvidljivo. Posećuju nas posebno oni "za kulturu zainteresovani gosti". A što se tiče Rusa, čini se da je (turistička) ljubav jednostrana. Do daljnjega...

Mare

pre 8 godina

Bugari su iza Bosne iz koje je došlo 33.000 ljudi. Znači da je Malijeva izjava da za Novu godinu u Beograd dolazi 90.000 Bugara koji će ovde potrošiti milione evra bila čista laž. A lagao je da bi opravdao silan novac potrošen na višednevne koncerte gde su profitirali menadžeri i izvodjači bliski SNS.

ZoonlogonechonO

pre 8 godina

Turcima je potrebna viza za EU. A Beograd nije daleko, nije skup.
Ako Turcima ukinu vizu ( kao sto je Erdogan trazio ) smanjice se broj Turaka u Beogradu, nazalost.

KikiRiki

pre 8 godina

Ja sam ove godine bio tri puta po par dana,al nigdje to nisam prijavio.Prevozio sam neke ljude,a svu zaradu sam ostavio u beogradu.Ne smijem napisati kako sam potrosio novac :)
(Oleeee, 03. februar 2016 17:18)

po "smajliću" zakljucujem da si ga dobro potrosio,i cak sam cuo da nije skupo...:-)

Oleeee

pre 8 godina

Ja sam ove godine bio tri puta po par dana,al nigdje to nisam prijavio.Prevozio sam neke ljude,a svu zaradu sam ostavio u beogradu.Ne smijem napisati kako sam potrosio novac :)

hours of love

pre 8 godina

A Zagreb posjeti preko miljun turista e samozvani lideru regiona.
(mario, 03. februar 2016 16:43)

Pa dobro, ali vas zbog obale poseti 10 miliona turista godisnje.
Naravno da ce jedan deo da "zaluta" i u Zagreb.

mile dodik

pre 8 godina

Gosti iz BiH-Srbi iz RS i Bosne,Hrvati-Srbi iz Hrvatske,Nemci-Srbi gastarbajteri,Turci-Sandzaklije sa pasosem Turske,eventualno neki heroinski dogovor ali ovaj podatak na samom kraju me je totalno zbunio 45000 Azijaca

cobo

pre 8 godina

Ako svaki u proseku ostane
cetiri dana onda ih je otprilike 200 hiljada,samo ne znam sta oni u BG rade,kupaju se,suncaju ili sede u parku hm?

Miloš Jović

pre 8 godina

Ja iz Leskovca kada rešim da odem sa porodicom na vikend, odem lepo do Slouna. Jeste mi 140km duže (u oba pravca), ali bar ne ostavljam lopovima na putarini 15E na putarini, ne plaćam beogradskim gazdama preskupo piće i hranu, ne plaćam smeštaj kao u Parizu...

KikiRiki

pre 8 godina

A Zagreb posjeti preko miljun turista e samozvani lideru regiona.
(mario, 03. februar 2016 16:43)

a da se prestanete opterecivati regionim,mozda bi bilo bolje...

bg turist

pre 8 godina

Ako se zna koliko Turska ima stanovnika onda je neupitno da da su "moralni" predvodnici - najčešći posjetitelji Beograda zapravo Hrvati i Slovenci. U slučaju Hrvatske to nisu - kako je nedavno ovdje netko želio podmetnuti - uglavnom Srbi s hr dokumentima, budući se takvi, posjećujući svoju bg rodbinu, ne prijavljuju kao turisti. Gornja stastika, pak, podrazumijeva one posjetitelje Beograda, koji se - baš kao i ja - tom prilikom evidentiraju, dakle prave pravcate turiste.

Vlada, NL

pre 8 godina

Mislim da bi relativan iznos bio bolja mera za ovo "ko najvise voli", posto apsolutni iznos ne daje pravu sliku. Da preciziram, ako se izracuna relativni iznos u smislu broja Hrvata koji su posetili Beograd prema broju stanovnika Hrvatske i ako se potom izracuna relativni iznos u smislu broja Turaka koji su posetili Beograd prema broju stanovnika Turske, mislim da ce slika biti jako drugacija. Nije bas da smatram da Hrvati mnogo vole Beograd, ali uopste ne verujem da ga Turci vole vise. Prema tome...

despot

pre 8 godina

Pa ipak su Turci bili ovde 600 godina i normalno je da ce doci da vide rodjake i rodice i ostalu familiju.
(Mr_Melbourne, 03. februar 2016 16:35

Konkretno 345 godina, ali obzirom da ti je predak promenio veru kod tebe su i dalje.

Miloš Jović

pre 8 godina

Ja iz Leskovca kada rešim da odem sa porodicom na vikend, odem lepo do Slouna. Jeste mi 140km duže (u oba pravca), ali bar ne ostavljam lopovima na putarini 15E na putarini, ne plaćam beogradskim gazdama preskupo piće i hranu, ne plaćam smeštaj kao u Parizu...

Mare

pre 8 godina

Bugari su iza Bosne iz koje je došlo 33.000 ljudi. Znači da je Malijeva izjava da za Novu godinu u Beograd dolazi 90.000 Bugara koji će ovde potrošiti milione evra bila čista laž. A lagao je da bi opravdao silan novac potrošen na višednevne koncerte gde su profitirali menadžeri i izvodjači bliski SNS.

hours of love

pre 8 godina

A Zagreb posjeti preko miljun turista e samozvani lideru regiona.
(mario, 03. februar 2016 16:43)

Pa dobro, ali vas zbog obale poseti 10 miliona turista godisnje.
Naravno da ce jedan deo da "zaluta" i u Zagreb.

Oleeee

pre 8 godina

Ja sam ove godine bio tri puta po par dana,al nigdje to nisam prijavio.Prevozio sam neke ljude,a svu zaradu sam ostavio u beogradu.Ne smijem napisati kako sam potrosio novac :)

bg turist

pre 8 godina

Ako se zna koliko Turska ima stanovnika onda je neupitno da da su "moralni" predvodnici - najčešći posjetitelji Beograda zapravo Hrvati i Slovenci. U slučaju Hrvatske to nisu - kako je nedavno ovdje netko želio podmetnuti - uglavnom Srbi s hr dokumentima, budući se takvi, posjećujući svoju bg rodbinu, ne prijavljuju kao turisti. Gornja stastika, pak, podrazumijeva one posjetitelje Beograda, koji se - baš kao i ja - tom prilikom evidentiraju, dakle prave pravcate turiste.

KikiRiki

pre 8 godina

A Zagreb posjeti preko miljun turista e samozvani lideru regiona.
(mario, 03. februar 2016 16:43)

a da se prestanete opterecivati regionim,mozda bi bilo bolje...

KikiRiki

pre 8 godina

Ja sam ove godine bio tri puta po par dana,al nigdje to nisam prijavio.Prevozio sam neke ljude,a svu zaradu sam ostavio u beogradu.Ne smijem napisati kako sam potrosio novac :)
(Oleeee, 03. februar 2016 17:18)

po "smajliću" zakljucujem da si ga dobro potrosio,i cak sam cuo da nije skupo...:-)

felix

pre 8 godina

U cemu je problem ? Pa hrvati vole beograd koji je kozmopolitski grad s najboljim nocnim zivotom na balkanu ! Hrana predobra a cijene povoljne . Ja planiram posjetu takodjer i posjeticu muzej tesle , sv. Savu saborni hram ' muzej jugoslavije itd. Nadam se da sigurnost hrvatskih gradjana u Bg vise nije problem jer do sada nisam bio u Srbiji ! Pozdrav6

mile dodik

pre 8 godina

Gosti iz BiH-Srbi iz RS i Bosne,Hrvati-Srbi iz Hrvatske,Nemci-Srbi gastarbajteri,Turci-Sandzaklije sa pasosem Turske,eventualno neki heroinski dogovor ali ovaj podatak na samom kraju me je totalno zbunio 45000 Azijaca

Vlada, NL

pre 8 godina

Mislim da bi relativan iznos bio bolja mera za ovo "ko najvise voli", posto apsolutni iznos ne daje pravu sliku. Da preciziram, ako se izracuna relativni iznos u smislu broja Hrvata koji su posetili Beograd prema broju stanovnika Hrvatske i ako se potom izracuna relativni iznos u smislu broja Turaka koji su posetili Beograd prema broju stanovnika Turske, mislim da ce slika biti jako drugacija. Nije bas da smatram da Hrvati mnogo vole Beograd, ali uopste ne verujem da ga Turci vole vise. Prema tome...

Agramer

pre 8 godina

Vidim zlurade komentare da iz Hrvatske najvise rodbinu posjecuju hrvatski Srbi. Dajte ljudi, to su mahom stariji ljudi koji nemaju dva dinara. Sta je onda sa Bosanskim Srbima koji em su blizi (pogotovo u Podrinju) em je Srba 7 puta vise u BiH nego u Hvatskoj. Vjerujte mi, jako puno Zagrepcana (posto sam ja iz Zagreba) ide u Beograd, ja sam sam u prosjeku dva puta godisnje. Molim vas, prestanite fabricirati tu atmosferu da Hrvati ne vole Beograd i Srbiju, manite se politicara i njihovih igrica.

jovica

pre 8 godina

Ja ne znam sta turiste moze da zadrzi u BG. duze od dva dana
osim onih koji vole nocni zivot na splavovima i po klubovima po cemu smo br.1 u Evropi i najjeftiniji sex na jedno vece bez kondoma koji stranci u BG mogu dobiti.

zg232

pre 8 godina

A sta cemo sa pola mioliona kolonizatora "Montenegrina" sto dodju jednom zauvek?
(Zanovetalo, 3. februar 2016 18:10)

Čuj kolonizatori, to su turisti koji su došli s kartom u jednom smjeru da se dive ljepotama Beograda. Znaš da sporo hodaju, puno se odmaraju, pa eto, trebaju vremena:).

Milos Jovic

pre 8 godina

@Marko
Zamolio bih Vas da mi napisete koji to hotel u BG-u ima u ponudi nocenje sa doruckom za 2 osobe za 20e, a da nije 20km od centra (mada mislim da ga ni tamo nema), da nije sa zajednickim kupatilo, tj. da ima ono sto treba da ima jedan hotel?

jovica

pre 8 godina

Gosti iz BiH-Srbi iz RS i Bosne,Hrvati-Srbi iz Hrvatske,Nemci-Srbi gastarbajteri,Turci-Sandzaklije sa pasosem Turske,eventualno neki heroinski dogovor ali ovaj podatak na samom kraju me je totalno zbunio 45000 Azijaca
(mile dodik, 03. februar 2016 17:58)


Azijci su kinezi koji rade u po Srbiji u bloku 70 i rodjaci koji ih obilaze jel ovi rade po ceo dan cele godine.

cobo

pre 8 godina

Ako svaki u proseku ostane
cetiri dana onda ih je otprilike 200 hiljada,samo ne znam sta oni u BG rade,kupaju se,suncaju ili sede u parku hm?

Tasa BG

pre 8 godina

"U cemu je problem ? Pa hrvati vole beograd koji je kozmopolitski grad s najboljim nocnim zivotom na balkanu ! Hrana predobra a cijene povoljne . Ja planiram posjetu takodjer i posjeticu muzej tesle , sv. Savu saborni hram ' muzej jugoslavije itd. Nadam se da sigurnost hrvatskih gradjana u Bg vise nije problem jer do sada nisam bio u Srbiji ! Pozdrav6
(felix, 3. februar 2016 20:02) "

------------------

Beograd je najlepsi u aprilu/maju.Tada ga najvise volim.Inace za ljude koji ne zive u Beogradu ovo je grad koji nikada ne moze da dosadi barem u prvih 15-20 dana boravka.Zemun kao Austrougarska iz 19-og veka,kej pored Dunava sa puno sprintera i atleticara/biciklista,Novi Beograd kao Njujork gde i dva dana autom da prolazis pa ga ne mozes proci a posle N.Beograda splavovi koji pravo da Vam kazem ne posecujem jer nisam taj tip,to je za mlade,Stari grad kao Bec,ostatak kao da ste dosli vremenskom masinom iz 21-og veka u pocetak 19-og veka.Par minuta na Kalemegdanu uz dobro vreme i pogled dovoljno da umiri i najveceg mrzovoljca i nervoznog coveka.Izbegavajte javni prevoz u sirokom luku.Nije za strance.Za Srbe da.Za strance samo dobar auto i nista drugo sto se tice BG-a.Parce premium pizze 120 dinara/1 euro da prste polizes,burek isto,casovi plesa 2-3 eura/cas,maser tako 5-6 eura/sat,dobra Leskovacka pljeskavica 180-220 dinara/1.8 eura,MC donalds hamburger 2 za 220 dinara/2 za 1.9 eura na Slaviji juce reklama snimio i fotoaparatom.Izbegavajte taksiste na stanicama.

Narcisa Zec

pre 8 godina

Sramota, veeelika sramota da Hrvati mnooogo više vole Beograd od Rusa!
(kako se to smelo desiti?, 03. februar 2016 18:04)

Pa ono, samo su hiljadama kilometra udaljeni.
A ti si se baš potrudio da i u ovom članku ispunis svoju misiju. Svaka tebi čast, trebalo je to izvrnuti, ne može to svako! Bra'o ti ga!

Jurica

pre 8 godina

A Zagreb posjeti preko miljun turista e samozvani lideru regiona.
(mario, 03. februar 2016 16:43)

Pa dobro, ali vas zbog obale poseti 10 miliona turista godisnje.
Naravno da ce jedan deo da "zaluta" i u Zagreb.

@ (hours of love,

Opet se javlja netko iz ZG koji mora reći kako "Zagreb posjeti više turista nego Beograd". Ničim izazvan.

Točno je da je RH prošle godine posjetilo 14 milijuna turista, a popriličan broj je posjetio i Zagreb, ne samo tijekom ljeta, već i u prosincu i slično.

Ali samo da dijelom i potvrdim---činjenica je da dio turista "zaluta" u Zagreb, međutim Zagreb kao grad je ništa posebno: raspadajući grad, prepun grafita, uništenih fasada, rupa po ulicama i najgroznijeg javnog prijevoza u EU...grad prepun sivila, smeća i štakornjaka po centru grada.

Eto, čisto toliko kada se spominje ovdje ZG nepotrebno; pa da i ja kažem nešto "nepotrebno" i o ZG.

A Beograd još nisam imao priliku posjetiti, valjda će i taj dan doći uskoro.

KikiRiki

pre 8 godina

a da se prestanete opterecivati regionim,mozda bi bilo bolje... 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (KikiRiki, 3. februar 2016 17:42) 
Sa regionom se vi opterečujete dovoljno je pročitati ovaj portal. 
Tu su izjave političara kako ste "lider" regiona,pa se zamarate što će kupiti od naoružanja Hrvatska,pa se petljate u unutarnje stvari itd.. pa sad ko se zamara??
(mario, 03. februar 2016 19:55)

slabo ti majstore kontas....ja sam iz
Zagreba...nije za tebe ovo,naporno je, jel da?

KikiRiki

pre 8 godina

Opet se javlja netko iz ZG koji mora reći kako "Zagreb posjeti više turista nego Beograd". Ničim izazvan. 

Točno je da je RH prošle godine posjetilo 14 milijuna turista, a popriličan broj je posjetio i Zagreb, ne samo tijekom ljeta, već i u prosincu i slično. 

Ali samo da dijelom i potvrdim---činjenica je da dio turista "zaluta" u Zagreb, međutim Zagreb kao grad je ništa posebno: raspadajući grad, prepun grafita, uništenih fasada, rupa po ulicama i najgroznijeg javnog prijevoza u EU...grad prepun sivila, smeća i štakornjaka po centru grada. 

Eto, čisto toliko kada se spominje ovdje ZG nepotrebno; pa da i ja kažem nešto "nepotrebno" i o ZG. 

A Beograd još nisam imao priliku posjetiti, valjda će i taj dan doći uskoro.
(Jurica, 03. februar 2016 19:50)

decko ne ljuti se ,ali ti Zagreb nisi vidio ni na karti a kamoli da da si bio u njemu,jer da si bio drugacije bi pricao ,od cistoce,do prijevoza i svega ostaloga,a to ti mogu potvrditi i ljudi koji iz Srbije dolaze cesto u ZG
a da si bio za vrijeme adventa,bio bi u najljepsem gradu u EU za Bozicno vrijeme,proglasen adventskom desitinacijom u Europi....
pokrij se usima i suti....nisi ti kriv,sve 5

navala sledi

pre 8 godina

Ovo su sve neki idi-mi-dođi-mi turisti. Pravi šmekeri iz Evrope i sveta će navaliti tek kad se sagrade one dve čudesno velelepne kule na savskom keju.

ZoonlogonechonO

pre 8 godina

Turcima je potrebna viza za EU. A Beograd nije daleko, nije skup.
Ako Turcima ukinu vizu ( kao sto je Erdogan trazio ) smanjice se broj Turaka u Beogradu, nazalost.

prizrenac

pre 8 godina

Despot/samo par imena u Beogradu govore:Tasmajdan,Karaburma,Dorcol,ako idesh u Beogradu poseti malo i Kalemmegdan i verujem da ce ti biti sve jasno,bioloske nacije na teritoriju ex YU nema,mi mozemeo da se zovemo kako god hoces,al nismo ti za koje govorimo,jer 500 god su mnogo,kolko samo vojnika je bilo na ovim prostorima,Despote da nisu bili Turci i Austrohungarci NIKAD ti ne bih presao u Vojvodinu,gledaj ko je gradio te mostove ko na Dunavu,tako i preko Save,pozdrav iz podkalaje u Prizrenu.

alan ford

pre 8 godina

zanima me koliko dugo se ti Turci zadržavaju u Beogradu.
Mislim da su u ogromnoj većini samo u tranzitu te ih je teško nazvati turistima.

marcello split

pre 8 godina

Činjenice su činjenice, ma koliku se neki ovdje trudili da ih relativiziraju. Činjenice govore i to da je Split, bez obzira na vizne zavrzlame, posjetilo više ruskih turista nego Beograd. Po meni je to poražavajuća statistika, a vi prosudite kako vam drago...

a sa kog brda si se ti dokotrljao?

pre 8 godina

@bbr

Retko ko je u Beogradu iz Beograda, a narocito to nisu oni koji se upinju da dokazu da su "beogradjani pedeseto koleno".

Lost

pre 8 godina

Zagreb je grad, ne bas velik. Beograd je metropola, zato vas i dolazi toliko ovde. Vuce vas graviotacija veceg tela :D

@ (MS

Austrija je na 30 km od mene, Beč mi je blizu, a i Budimpešta relativno.

Beograd me ne vuče niti u čemu.

Što ne znači da ga nikada neću posjetiti, danas-sutra.

bbr

pre 8 godina

Milos Jovici..placas toliko je nisu to beogradske gazde i beogradske cene smestaja nego su vlasnici svih restorana,kafica,hotela neki tvoji zemljaci i drugi ljudi iz unutrasnjosti koji su pored toga i svoju kulturu doneli sa sobom u Bg,pa izvini ako vidis smece po ulici,starlete polugole,ljude koji pevaju Cecine pesme i slicno,niko od njih i njihovih nije iz Bg.

Marko

pre 8 godina

(Miloš Jović, 3. februar 2016 17:53)
Ne slažem se sa tobom uopšte.Ja radim u hotelu sa tri zvezdice i trenutno jednokrevetnu sobu sa doručkom možeš dobiti za 17 evra za jednu osobu.a dve dvadeset evra.Pogledaj na bukingu cene smeštaja u Beogradu pa posle komentariši.

Markes

pre 8 godina

@Opet se javlja netko iz ZG koji mora reći kako "Zagreb posjeti više turista nego Beograd". Ničim izazvan.

Točno je da je RH prošle godine posjetilo 14 milijuna turista, a popriličan broj je posjetio i Zagreb, ne samo tijekom ljeta, već i u prosincu i slično.

Ali samo da dijelom i potvrdim---činjenica je da dio turista "zaluta" u Zagreb, međutim Zagreb kao grad je ništa posebno: raspadajući grad, prepun grafita, uništenih fasada, rupa po ulicama i najgroznijeg javnog prijevoza u EU...grad prepun sivila, smeća i štakornjaka po centru grada.

Eto, čisto toliko kada se spominje ovdje ZG nepotrebno; pa da i ja kažem nešto "nepotrebno" i o ZG.

A Beograd još nisam imao priliku posjetiti, valjda će i taj dan doći uskoro.
(Jurica, 03. februar 2016 19:50)

decko ne ljuti se ,ali ti Zagreb nisi vidio ni na karti a kamoli da da si bio u njemu,jer da si bio drugacije bi pricao ,od cistoce,do prijevoza i svega ostaloga,a to ti mogu potvrditi i ljudi koji iz Srbije dolaze cesto u ZG
a da si bio za vrijeme adventa,bio bi u najljepsem gradu u EU za Bozicno vrijeme,proglasen adventskom desitinacijom u Europi....
pokrij se usima i suti....nisi ti kriv,sve 5
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (KikiRiki, 3. februar 2016 21:08)

Ja verujem Jurici.. :)) ;)

EU Citizen

pre 8 godina

Beograd, doduše, za život ništa ne valja, iz milion razloga, a ponajviše zato što je država trula i suluda i čovek vrlo teško zarađuje novac poštenim radom i preduzetništvom, zato ja i ne živim tamo, ali ga svima preporučujem za kraću turističku posetu, odlična hrana, dinamičan i zabavan noćni život (koji doduše brzo dosadi, ali šta to briga turistu), lepe devoke (uglavnom opliće, ali, vidi prethodnu zagradu :) ), reke, tvrđava, niske cene, za jedan super prijatan produženi vikend savršena kombinacija. Nedostaje još samo više low cost linija do raznih evropskih gradova i bolji marketing i poseta može da se popne na nekoliko miliona ljudi godišnje.

mario

pre 8 godina

a da se prestanete opterecivati regionim,mozda bi bilo bolje...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (KikiRiki, 3. februar 2016 17:42)
Sa regionom se vi opterečujete dovoljno je pročitati ovaj portal.
Tu su izjave političara kako ste "lider" regiona,pa se zamarate što će kupiti od naoružanja Hrvatska,pa se petljate u unutarnje stvari itd.. pa sad ko se zamara??

Ojha

pre 8 godina

@Zanovetalo

Evo ja sam jedan od tog "soja". Sta da radite, vala nista, nit' mi vama radimo ista nit' vi nama. Jedino kad bi mogli da nas sto ne radimo deportujete nedje u Australiju il' Novi Zeland...

bbr

pre 8 godina

Zanovetalo...mislis kao porodica Novaka Djokovica?Ane Ivanovic?Bogdana Bogdanovica?Stanica,Nikcevica?Brakocevicke,Nikolicke?Lekicke,Damjanovicke?Mandica,Pjetkovica,Prlainovica?glumce Gagu Nikolica,Pavla Vujisica,pisca Danila Kisa?smetaju ti oni ili su oni ok pa automatski nisu Montenegrini nego Srbi?a ostali su Montenegrini.

Marko

pre 8 godina

Quote: Ja verujem Jurici.. :)) ;)

Naravno da vjeruješ. Tako je lako prezirati tuđe na osnovu ničega.

Zagreb nije ni Beč, ni Prag, ni Budimpešta, ali nije ni ruina kavkim ga se nerijetko voli opisivati. Ima tu mnogo posla i mjesta za napredak i uvijek će ga biti, ali izjavljivati da je "štakornjak" i "da u njega zalutaju turisti na putu prema moru" je samo dokaz kako nekome je trn u oku. I Beograd i Zagreb su minorne destinacije i čisto sumnjam da će ikad i jedan i drugi biti mnogo značaniji među turistima nego što su danas. Jest da je Zagreb imao najveći postotak porasta turista u RH, ali to je daleko od jedne srednjeeuropske turstičke destinacije.

without surprice

pre 8 godina

Nema iznaneđenja, sve je bilo predvidljivo. Posećuju nas posebno oni "za kulturu zainteresovani gosti". A što se tiče Rusa, čini se da je (turistička) ljubav jednostrana. Do daljnjega...

No frills

pre 8 godina

Evo da pogodim: Beogradjani !
Ima nas na stotine hiljada sa stranim pasošima i bez obzira na sve volimo da dodjemo u grad u kome smo se rodili i odrasli. I mnogo para ostavljamo tu , mnogo više od bilo kog turiste sa zapada ili sa istoka.
Realno Beograd nije tourist friendly i nema tih turista koji će videti nešto što već nisu videli osim panične gužve i sumanutog saobraćaja i rizika da budete žrtva izbacivača manijaka sa jednog od mnogobrojnih beogradskih splavova.

maca

pre 8 godina

Ako nekome Stari grad izgleda kao Bec, a najlepsi pogled sa Kalemegdana, taj mora da promeni dioptriju, ili nista lepse nije video, a ako i jeste onda nesto s njim nije u redu.

samo da primetim

pre 8 godina

Turci vole jeftine plavuše, a pošto je to jedino što Beograd nudi turistima, potpuno je logično da oni budu na prvom mestu.

zg232

pre 8 godina

Uf, kakav smo baksuz! Zagrepčane posećuju Austrijanci i Nemci koji ih vole, nas Turci i Hrvati koji nas ne vole.
(težak baksuz, 4. februar 2016 10:52)

Hahahaha, dobar štos. Što bi dolazili da vas na nekin način ne volimo, recimo da ste dragi, ali našli smo neke drage ljude. Sljedeći tjedan sam u BG. Pročitala sam i cijene leskovačkog, sata plesa i masaže. Šteta da dolazim poslom, pa je ono, avion, taksi, ured, hotel, ured, taksi, avion. Biti ću sretna ako šćepam leskovački, za ostalo nemam vremena. Vrlo često sam poslom u BG, ali sam barem 1 godišnje privatno, kao pravi turista i tada si dam oduška sva 3 dana, dobro 2,5 dana. Dolazim zbog dva divna bračna para, koji su zaljubljeni u svoj grad, kao i ja u svoj.

dalmatinac

pre 8 godina

@Markes
Umjesto da u slučaju Zagreba Jurici vjeruješ, bilo bi bolje da sve sam provjeriš. Baš kao što i ja "provjeravam" Beograd svake godine, pa su mi jedino važni vlastiti utisci.

zile

pre 8 godina

ipak najvise dolaze stranci sa relativno mnogo para zeljini nasih firmi za dzaba ..nasih jeftinih restorana i zena zeljnih boljeg zivota;)

dragan

pre 8 godina

@mario

Zagreb je grad, ne bas velik. Beograd je metropola, zato vas i dolazi toliko ovde. Vuce vas graviotacija veceg tela :D
(MS, 04. februar 2016 09:45)

Zagreb ima vecu povrsinu od Beograda . Lako proveris na netu.

ivy

pre 8 godina

Retko kada pisem komentare bilo gde.Ovaj put osecam potrebu da kazem da Beograd u koji sam dosla pre vise id 15 godina da studiram i tu i ostala zaista volim...samo za tu ljubav treba para i zivaca :) ...debelih...no mogla sam da se vratim u svoj maleni grad nedaleko od prestonice i zivim dosadno mozda za nijansu komfornije u mentalitetu koji mi nije prijao nikad jer nisam vaspitavana i odgojena sam protiv palanackih prica...Uspeti preziveti je svuda danas umetnost...ali Beograd je tvrdog srca samo za one koji nisu osetili nista van granica ove zemlje

voodoo

pre 8 godina

Kada se pocetkom ili krajem leta vozite autoputem i staneta na neko vece stajaliste, tipa stari hrast i tamo zateknete oko 500 gradjana Turske u svakom momentu u toku dana onda cete ukapirati zasto su Turci prvi, ali to bas ne bi mogli da nazovemo turistima. Na hiljada i hiljada Turaka ide iz Nemacke i drugih Eu zemalja leti masovno kuci u Tursku, pa posle nazad, ali oni su u prolazu, to sto poneki prenoce jednu noc zbog dugog puta i stanu na poneko stajaliste da pojedu nesto ne cini ih bas pravim turistima koji su dosli na par dana da obidju i potrose novac, vec samo prolaznicima. Isto vazi i za njihove kamiondzije iz pravca Eu ka Turskoj i obrnuto, ako i odspavaju kod nas opet nisu bas turisti, vec su u prolazu poslovno.

sava buric

pre 8 godina

..... dobar auto i nista drugo sto se tice BG-a.Parce premium pizze 120 dinara/1 euro da prste polizes,burek isto,casovi plesa 2-3 eura/cas,maser tako 5-6 eura/sat,dobra Leskovacka pljeskavica 180-220 dinara/1.8 eura,MC donalds hamburger 2 za 220 dinara/2 za 1.9 eura na Slaviji juce reklama snimio i fotoaparatom.Izbegavajte taksiste na stanicama.
(Tasa BG, 4. februar 2016 00:10)

- interesantni primeri cena! ajde za klopu, to je poznato, al' casovi plesa i masaza! znaci sad ce da navale ko nenormalni.

Paranoid

pre 8 godina

*Ranger* Sve je to ok "Beogradjanine pravi" nego zašto se tako kao kad teraš ljude nazad u svoje palanke zdušno ne boriš da se ukine centralni sistem to jest da se uvede decentralizacija da se ukine sistem da se pare guraju samo u Beograd možda bi se ti ljudi i vratili odande odakle su došli.Nego neće posle da se ima toliko naviklo se jbg znam

sasa

pre 8 godina

Siguran sam da su ogroman broj ovih posetilaca stari Beogradjani koji sad zive sirom sveta. Kako znam? Pa ja sam jedan od njih i u Beogradu sam ovog leta sreo dosta njih koji su tamo bili takodje u poseti. Velika vecina njih, pa i ja, dolazi sa stranim pasosima, pa se racunaju kao turisti.

Ranger

pre 8 godina

@ Retko ko je u Beogradu iz Beograda, a narocito to nisu oni koji se upinju da dokazu da su "beogradjani pedeseto koleno".
(a sa kog brda si se ti dokotrljao?, 3. februar 2016 23:10)

Retko je zato sto se u poslednjih 25 godina doselila gomila iz raznoraznih krajeva bivse nam zajednicke domovine.Takodje i gomila njih iz provincije koji rade to sto rade,tako da je komentator bbr potpuno u pravu.Ne vidim razlog za tvoju repliku njemu,osim ako se nisi licno prepoznao?

Sto se tice dokazivanja i ostalih gluposti koje si napisao...

Ja kao rodjeni beogradjanin nemam nista da dokazujem,zivim u centru grada i danas u porodicnoj kuci u koju se moja porodica doselila pre 2 svetskog rata.Mozda nisam 50-ta ali jesam treca generacija...

Tebi,ako se ne dopada Beograd i beogradjani,ne vidim sta jos trazis u njemu?

Putuj igumane i ne pitaj za manastir...

mile dodik

pre 8 godina

Retko kada pisem komentare bilo gde.Ovaj put osecam potrebu da kazem da Beograd u koji sam dosla pre vise id 15 godina da studiram i tu i ostala zaista volim...samo za tu ljubav treba para i zivaca :) ...debelih...no mogla sam da se vratim u svoj maleni grad nedaleko od prestonice i zivim dosadno mozda za nijansu komfornije u mentalitetu koji mi nije prijao nikad jer nisam vaspitavana i odgojena sam protiv palanackih prica...Uspeti preziveti je svuda danas umetnost...ali Beograd je tvrdog srca samo za one koji nisu osetili nista van granica ove zemlje
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ivy, 4. februar 2016 10:21)

Kako se potpisujes,da ne pominjem tvoj komentar,ne bi rekao da si daleko dogurala od palanke.

Keti S.

pre 8 godina

@marcello split

Cinjenica je i da je SplIt na moru,zar ne? Tipicno poredjenje "baba i zaba".

Inace,sasvim zadovoljavajuci podaci za grad koji turisti manje/vise tek upoznaju. Razumljivo prednjace gosti iz regiona,ali sve je vise i turista iz drugih evropskih zemalja,dok vanevropski turisti i Beograd i sve druge gradove u ex-YU i na Balkanu,uglavnom posecuju u okviru regionalnih tura. Apropo poslovicnog poredjenja BG i ZG,to je potpuni "fail",jer su to dva potpuno razlicita grada,koji sigurno nisu jos uvek uredjeni "cakum-pakum"(ali napreduju) pri cemu od licnih sklonosti zavisi kojem ce se dati prednost pri poseti. Zagreb je vrlo cesto "usputna stanica" do mora,pri tom tipicno stereotipan srednjoevropski grad,dok je Beograd daleko svojstveniji i privlacniji onima koji zele da upoznaju nesto za njih novo i drugacije. Inace,za razliku od vec "otrcanog" misljenja ovdasnjih "dzangrizala" iz TOB-a zvanicno navode da strani turisti najvise posecuju Kalemegdan i Muzej Nikole Tesle,a ne splavove. S druge strane vrlo je moguce da gosti sa prostora ex-YU daleko vise vole neke druge sadrzaje. Dakle,svako u skladu sa sopstvenim afinitetima.

Keti S.

pre 8 godina

@netko iz publike

Bogu hvala da si se i ti javio,jer ova tema ne bi imala nikakvog smisla bez tvog uobicajeno potpuno neargumentovanog i neutemeljenog komentara. Ipak,hvala na javljanju!

P.S. Cudno je sto nisi spomenuo zagrebacki Advent!

netko iz publike

pre 8 godina

@Keti S.
Bogu hvala da si se javila, jer ova naklapanja i prijepori ne bi imali smisla da nisi "održala" završnu riječ (makar bila unaprijed znana i - otrcana!).

šabac

pre 8 godina

@Keti S.
Mislim da grešiš. Rusi ne dolaze u Split zbog mora nego zbog Dioklecijanove palate samo što koriste letnje low cost letove.

SkechMajstor

pre 8 godina

Vi sto kukate i mislite da ste za bolje molim vas odselite se ne treba nam vasa negativnost , cudi me da tako pametni ljudi kao vi ne mogu da se snadju na zapadu il gde vec.

otkotrljaj se nazad

pre 8 godina

@Ranger

Ni ja ne razumem tvoju repliku osim ako se nisi prepoznao. Sama cinejnica da se osecas pozvanim da repliciras i da si umislio da si kvalifikovan da nekome porucujes gde da ide pokazuje da su nekome za neke stvari nedovoljne i tri i trideset i tri generacije.

mad-max

pre 8 godina

Ako turke racunamo kao turiste, dok prolecu kroz Srbiju na putu za Nemacku, onda je najvise turista u Srbiji prosle godine bilo iz Sirije!!! Jaka vam racunica!!!

Keti S.

pre 8 godina

@sabac

To je tvoje misljenje,medjutim tesko je poverovati da turisti koji posecuju letnje turisticke centre,te prevashodno zele da se sto bolje odmore,imaju preveliku zelju da se opterecuju "teskim temama". Drugim recima ja ne govorim o usputnoj,mogucoj,ali neobaveznoj poseti kulturnim znamenitostima u sopstvenoj "reziji",vec o potpuno i ozbiljno osmisljenim kulturnim turama koje(bar koliko je meni poznato)kada je Hrvatska u pitanju ne nude ni hrvatske,a ni strane tour agencije. U tome je sustina mog stava.

zzz :))

pre 8 godina

@Oleee
Brate, nije bitno na sta si potrosio pare, vec je vazno da si ga potrosio. Kapiras? Vazno je da si ostavio pare u Srbiji.

prizrenac

pre 8 godina

Despot/samo par imena u Beogradu govore:Tasmajdan,Karaburma,Dorcol,ako idesh u Beogradu poseti malo i Kalemmegdan i verujem da ce ti biti sve jasno,bioloske nacije na teritoriju ex YU nema,mi mozemeo da se zovemo kako god hoces,al nismo ti za koje govorimo,jer 500 god su mnogo,kolko samo vojnika je bilo na ovim prostorima,Despote da nisu bili Turci i Austrohungarci NIKAD ti ne bih presao u Vojvodinu,gledaj ko je gradio te mostove ko na Dunavu,tako i preko Save,pozdrav iz podkalaje u Prizrenu.

Miloš Jović

pre 8 godina

Ja iz Leskovca kada rešim da odem sa porodicom na vikend, odem lepo do Slouna. Jeste mi 140km duže (u oba pravca), ali bar ne ostavljam lopovima na putarini 15E na putarini, ne plaćam beogradskim gazdama preskupo piće i hranu, ne plaćam smeštaj kao u Parizu...

despot

pre 8 godina

Pa ipak su Turci bili ovde 600 godina i normalno je da ce doci da vide rodjake i rodice i ostalu familiju.
(Mr_Melbourne, 03. februar 2016 16:35

Konkretno 345 godina, ali obzirom da ti je predak promenio veru kod tebe su i dalje.

mile dodik

pre 8 godina

Gosti iz BiH-Srbi iz RS i Bosne,Hrvati-Srbi iz Hrvatske,Nemci-Srbi gastarbajteri,Turci-Sandzaklije sa pasosem Turske,eventualno neki heroinski dogovor ali ovaj podatak na samom kraju me je totalno zbunio 45000 Azijaca

KikiRiki

pre 8 godina

Opet se javlja netko iz ZG koji mora reći kako "Zagreb posjeti više turista nego Beograd". Ničim izazvan. 

Točno je da je RH prošle godine posjetilo 14 milijuna turista, a popriličan broj je posjetio i Zagreb, ne samo tijekom ljeta, već i u prosincu i slično. 

Ali samo da dijelom i potvrdim---činjenica je da dio turista "zaluta" u Zagreb, međutim Zagreb kao grad je ništa posebno: raspadajući grad, prepun grafita, uništenih fasada, rupa po ulicama i najgroznijeg javnog prijevoza u EU...grad prepun sivila, smeća i štakornjaka po centru grada. 

Eto, čisto toliko kada se spominje ovdje ZG nepotrebno; pa da i ja kažem nešto "nepotrebno" i o ZG. 

A Beograd još nisam imao priliku posjetiti, valjda će i taj dan doći uskoro.
(Jurica, 03. februar 2016 19:50)

decko ne ljuti se ,ali ti Zagreb nisi vidio ni na karti a kamoli da da si bio u njemu,jer da si bio drugacije bi pricao ,od cistoce,do prijevoza i svega ostaloga,a to ti mogu potvrditi i ljudi koji iz Srbije dolaze cesto u ZG
a da si bio za vrijeme adventa,bio bi u najljepsem gradu u EU za Bozicno vrijeme,proglasen adventskom desitinacijom u Europi....
pokrij se usima i suti....nisi ti kriv,sve 5

marcello split

pre 8 godina

Činjenice su činjenice, ma koliku se neki ovdje trudili da ih relativiziraju. Činjenice govore i to da je Split, bez obzira na vizne zavrzlame, posjetilo više ruskih turista nego Beograd. Po meni je to poražavajuća statistika, a vi prosudite kako vam drago...

hours of love

pre 8 godina

A Zagreb posjeti preko miljun turista e samozvani lideru regiona.
(mario, 03. februar 2016 16:43)

Pa dobro, ali vas zbog obale poseti 10 miliona turista godisnje.
Naravno da ce jedan deo da "zaluta" i u Zagreb.

mario

pre 8 godina

a da se prestanete opterecivati regionim,mozda bi bilo bolje...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (KikiRiki, 3. februar 2016 17:42)
Sa regionom se vi opterečujete dovoljno je pročitati ovaj portal.
Tu su izjave političara kako ste "lider" regiona,pa se zamarate što će kupiti od naoružanja Hrvatska,pa se petljate u unutarnje stvari itd.. pa sad ko se zamara??

bbr

pre 8 godina

Zanovetalo...mislis kao porodica Novaka Djokovica?Ane Ivanovic?Bogdana Bogdanovica?Stanica,Nikcevica?Brakocevicke,Nikolicke?Lekicke,Damjanovicke?Mandica,Pjetkovica,Prlainovica?glumce Gagu Nikolica,Pavla Vujisica,pisca Danila Kisa?smetaju ti oni ili su oni ok pa automatski nisu Montenegrini nego Srbi?a ostali su Montenegrini.

KikiRiki

pre 8 godina

A Zagreb posjeti preko miljun turista e samozvani lideru regiona.
(mario, 03. februar 2016 16:43)

a da se prestanete opterecivati regionim,mozda bi bilo bolje...

Jurica

pre 8 godina

A Zagreb posjeti preko miljun turista e samozvani lideru regiona.
(mario, 03. februar 2016 16:43)

Pa dobro, ali vas zbog obale poseti 10 miliona turista godisnje.
Naravno da ce jedan deo da "zaluta" i u Zagreb.

@ (hours of love,

Opet se javlja netko iz ZG koji mora reći kako "Zagreb posjeti više turista nego Beograd". Ničim izazvan.

Točno je da je RH prošle godine posjetilo 14 milijuna turista, a popriličan broj je posjetio i Zagreb, ne samo tijekom ljeta, već i u prosincu i slično.

Ali samo da dijelom i potvrdim---činjenica je da dio turista "zaluta" u Zagreb, međutim Zagreb kao grad je ništa posebno: raspadajući grad, prepun grafita, uništenih fasada, rupa po ulicama i najgroznijeg javnog prijevoza u EU...grad prepun sivila, smeća i štakornjaka po centru grada.

Eto, čisto toliko kada se spominje ovdje ZG nepotrebno; pa da i ja kažem nešto "nepotrebno" i o ZG.

A Beograd još nisam imao priliku posjetiti, valjda će i taj dan doći uskoro.

Tasa BG

pre 8 godina

"U cemu je problem ? Pa hrvati vole beograd koji je kozmopolitski grad s najboljim nocnim zivotom na balkanu ! Hrana predobra a cijene povoljne . Ja planiram posjetu takodjer i posjeticu muzej tesle , sv. Savu saborni hram ' muzej jugoslavije itd. Nadam se da sigurnost hrvatskih gradjana u Bg vise nije problem jer do sada nisam bio u Srbiji ! Pozdrav6
(felix, 3. februar 2016 20:02) "

------------------

Beograd je najlepsi u aprilu/maju.Tada ga najvise volim.Inace za ljude koji ne zive u Beogradu ovo je grad koji nikada ne moze da dosadi barem u prvih 15-20 dana boravka.Zemun kao Austrougarska iz 19-og veka,kej pored Dunava sa puno sprintera i atleticara/biciklista,Novi Beograd kao Njujork gde i dva dana autom da prolazis pa ga ne mozes proci a posle N.Beograda splavovi koji pravo da Vam kazem ne posecujem jer nisam taj tip,to je za mlade,Stari grad kao Bec,ostatak kao da ste dosli vremenskom masinom iz 21-og veka u pocetak 19-og veka.Par minuta na Kalemegdanu uz dobro vreme i pogled dovoljno da umiri i najveceg mrzovoljca i nervoznog coveka.Izbegavajte javni prevoz u sirokom luku.Nije za strance.Za Srbe da.Za strance samo dobar auto i nista drugo sto se tice BG-a.Parce premium pizze 120 dinara/1 euro da prste polizes,burek isto,casovi plesa 2-3 eura/cas,maser tako 5-6 eura/sat,dobra Leskovacka pljeskavica 180-220 dinara/1.8 eura,MC donalds hamburger 2 za 220 dinara/2 za 1.9 eura na Slaviji juce reklama snimio i fotoaparatom.Izbegavajte taksiste na stanicama.

bbr

pre 8 godina

Milos Jovici..placas toliko je nisu to beogradske gazde i beogradske cene smestaja nego su vlasnici svih restorana,kafica,hotela neki tvoji zemljaci i drugi ljudi iz unutrasnjosti koji su pored toga i svoju kulturu doneli sa sobom u Bg,pa izvini ako vidis smece po ulici,starlete polugole,ljude koji pevaju Cecine pesme i slicno,niko od njih i njihovih nije iz Bg.

Markes

pre 8 godina

@Opet se javlja netko iz ZG koji mora reći kako "Zagreb posjeti više turista nego Beograd". Ničim izazvan.

Točno je da je RH prošle godine posjetilo 14 milijuna turista, a popriličan broj je posjetio i Zagreb, ne samo tijekom ljeta, već i u prosincu i slično.

Ali samo da dijelom i potvrdim---činjenica je da dio turista "zaluta" u Zagreb, međutim Zagreb kao grad je ništa posebno: raspadajući grad, prepun grafita, uništenih fasada, rupa po ulicama i najgroznijeg javnog prijevoza u EU...grad prepun sivila, smeća i štakornjaka po centru grada.

Eto, čisto toliko kada se spominje ovdje ZG nepotrebno; pa da i ja kažem nešto "nepotrebno" i o ZG.

A Beograd još nisam imao priliku posjetiti, valjda će i taj dan doći uskoro.
(Jurica, 03. februar 2016 19:50)

decko ne ljuti se ,ali ti Zagreb nisi vidio ni na karti a kamoli da da si bio u njemu,jer da si bio drugacije bi pricao ,od cistoce,do prijevoza i svega ostaloga,a to ti mogu potvrditi i ljudi koji iz Srbije dolaze cesto u ZG
a da si bio za vrijeme adventa,bio bi u najljepsem gradu u EU za Bozicno vrijeme,proglasen adventskom desitinacijom u Europi....
pokrij se usima i suti....nisi ti kriv,sve 5
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (KikiRiki, 3. februar 2016 21:08)

Ja verujem Jurici.. :)) ;)

Oleeee

pre 8 godina

Ja sam ove godine bio tri puta po par dana,al nigdje to nisam prijavio.Prevozio sam neke ljude,a svu zaradu sam ostavio u beogradu.Ne smijem napisati kako sam potrosio novac :)

cobo

pre 8 godina

Ako svaki u proseku ostane
cetiri dana onda ih je otprilike 200 hiljada,samo ne znam sta oni u BG rade,kupaju se,suncaju ili sede u parku hm?

felix

pre 8 godina

U cemu je problem ? Pa hrvati vole beograd koji je kozmopolitski grad s najboljim nocnim zivotom na balkanu ! Hrana predobra a cijene povoljne . Ja planiram posjetu takodjer i posjeticu muzej tesle , sv. Savu saborni hram ' muzej jugoslavije itd. Nadam se da sigurnost hrvatskih gradjana u Bg vise nije problem jer do sada nisam bio u Srbiji ! Pozdrav6

Vlada, NL

pre 8 godina

Mislim da bi relativan iznos bio bolja mera za ovo "ko najvise voli", posto apsolutni iznos ne daje pravu sliku. Da preciziram, ako se izracuna relativni iznos u smislu broja Hrvata koji su posetili Beograd prema broju stanovnika Hrvatske i ako se potom izracuna relativni iznos u smislu broja Turaka koji su posetili Beograd prema broju stanovnika Turske, mislim da ce slika biti jako drugacija. Nije bas da smatram da Hrvati mnogo vole Beograd, ali uopste ne verujem da ga Turci vole vise. Prema tome...

Narcisa Zec

pre 8 godina

Sramota, veeelika sramota da Hrvati mnooogo više vole Beograd od Rusa!
(kako se to smelo desiti?, 03. februar 2016 18:04)

Pa ono, samo su hiljadama kilometra udaljeni.
A ti si se baš potrudio da i u ovom članku ispunis svoju misiju. Svaka tebi čast, trebalo je to izvrnuti, ne može to svako! Bra'o ti ga!

KikiRiki

pre 8 godina

a da se prestanete opterecivati regionim,mozda bi bilo bolje... 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (KikiRiki, 3. februar 2016 17:42) 
Sa regionom se vi opterečujete dovoljno je pročitati ovaj portal. 
Tu su izjave političara kako ste "lider" regiona,pa se zamarate što će kupiti od naoružanja Hrvatska,pa se petljate u unutarnje stvari itd.. pa sad ko se zamara??
(mario, 03. februar 2016 19:55)

slabo ti majstore kontas....ja sam iz
Zagreba...nije za tebe ovo,naporno je, jel da?

Agramer

pre 8 godina

Vidim zlurade komentare da iz Hrvatske najvise rodbinu posjecuju hrvatski Srbi. Dajte ljudi, to su mahom stariji ljudi koji nemaju dva dinara. Sta je onda sa Bosanskim Srbima koji em su blizi (pogotovo u Podrinju) em je Srba 7 puta vise u BiH nego u Hvatskoj. Vjerujte mi, jako puno Zagrepcana (posto sam ja iz Zagreba) ide u Beograd, ja sam sam u prosjeku dva puta godisnje. Molim vas, prestanite fabricirati tu atmosferu da Hrvati ne vole Beograd i Srbiju, manite se politicara i njihovih igrica.

Ranger

pre 8 godina

@ Retko ko je u Beogradu iz Beograda, a narocito to nisu oni koji se upinju da dokazu da su "beogradjani pedeseto koleno".
(a sa kog brda si se ti dokotrljao?, 3. februar 2016 23:10)

Retko je zato sto se u poslednjih 25 godina doselila gomila iz raznoraznih krajeva bivse nam zajednicke domovine.Takodje i gomila njih iz provincije koji rade to sto rade,tako da je komentator bbr potpuno u pravu.Ne vidim razlog za tvoju repliku njemu,osim ako se nisi licno prepoznao?

Sto se tice dokazivanja i ostalih gluposti koje si napisao...

Ja kao rodjeni beogradjanin nemam nista da dokazujem,zivim u centru grada i danas u porodicnoj kuci u koju se moja porodica doselila pre 2 svetskog rata.Mozda nisam 50-ta ali jesam treca generacija...

Tebi,ako se ne dopada Beograd i beogradjani,ne vidim sta jos trazis u njemu?

Putuj igumane i ne pitaj za manastir...

bg turist

pre 8 godina

Ako se zna koliko Turska ima stanovnika onda je neupitno da da su "moralni" predvodnici - najčešći posjetitelji Beograda zapravo Hrvati i Slovenci. U slučaju Hrvatske to nisu - kako je nedavno ovdje netko želio podmetnuti - uglavnom Srbi s hr dokumentima, budući se takvi, posjećujući svoju bg rodbinu, ne prijavljuju kao turisti. Gornja stastika, pak, podrazumijeva one posjetitelje Beograda, koji se - baš kao i ja - tom prilikom evidentiraju, dakle prave pravcate turiste.

jovica

pre 8 godina

Ja ne znam sta turiste moze da zadrzi u BG. duze od dva dana
osim onih koji vole nocni zivot na splavovima i po klubovima po cemu smo br.1 u Evropi i najjeftiniji sex na jedno vece bez kondoma koji stranci u BG mogu dobiti.

mile dodik

pre 8 godina

Retko kada pisem komentare bilo gde.Ovaj put osecam potrebu da kazem da Beograd u koji sam dosla pre vise id 15 godina da studiram i tu i ostala zaista volim...samo za tu ljubav treba para i zivaca :) ...debelih...no mogla sam da se vratim u svoj maleni grad nedaleko od prestonice i zivim dosadno mozda za nijansu komfornije u mentalitetu koji mi nije prijao nikad jer nisam vaspitavana i odgojena sam protiv palanackih prica...Uspeti preziveti je svuda danas umetnost...ali Beograd je tvrdog srca samo za one koji nisu osetili nista van granica ove zemlje
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ivy, 4. februar 2016 10:21)

Kako se potpisujes,da ne pominjem tvoj komentar,ne bi rekao da si daleko dogurala od palanke.

Keti S.

pre 8 godina

@marcello split

Cinjenica je i da je SplIt na moru,zar ne? Tipicno poredjenje "baba i zaba".

Inace,sasvim zadovoljavajuci podaci za grad koji turisti manje/vise tek upoznaju. Razumljivo prednjace gosti iz regiona,ali sve je vise i turista iz drugih evropskih zemalja,dok vanevropski turisti i Beograd i sve druge gradove u ex-YU i na Balkanu,uglavnom posecuju u okviru regionalnih tura. Apropo poslovicnog poredjenja BG i ZG,to je potpuni "fail",jer su to dva potpuno razlicita grada,koji sigurno nisu jos uvek uredjeni "cakum-pakum"(ali napreduju) pri cemu od licnih sklonosti zavisi kojem ce se dati prednost pri poseti. Zagreb je vrlo cesto "usputna stanica" do mora,pri tom tipicno stereotipan srednjoevropski grad,dok je Beograd daleko svojstveniji i privlacniji onima koji zele da upoznaju nesto za njih novo i drugacije. Inace,za razliku od vec "otrcanog" misljenja ovdasnjih "dzangrizala" iz TOB-a zvanicno navode da strani turisti najvise posecuju Kalemegdan i Muzej Nikole Tesle,a ne splavove. S druge strane vrlo je moguce da gosti sa prostora ex-YU daleko vise vole neke druge sadrzaje. Dakle,svako u skladu sa sopstvenim afinitetima.

KikiRiki

pre 8 godina

Ja sam ove godine bio tri puta po par dana,al nigdje to nisam prijavio.Prevozio sam neke ljude,a svu zaradu sam ostavio u beogradu.Ne smijem napisati kako sam potrosio novac :)
(Oleeee, 03. februar 2016 17:18)

po "smajliću" zakljucujem da si ga dobro potrosio,i cak sam cuo da nije skupo...:-)

alan ford

pre 8 godina

zanima me koliko dugo se ti Turci zadržavaju u Beogradu.
Mislim da su u ogromnoj većini samo u tranzitu te ih je teško nazvati turistima.

SkechMajstor

pre 8 godina

Vi sto kukate i mislite da ste za bolje molim vas odselite se ne treba nam vasa negativnost , cudi me da tako pametni ljudi kao vi ne mogu da se snadju na zapadu il gde vec.

dragan

pre 8 godina

@mario

Zagreb je grad, ne bas velik. Beograd je metropola, zato vas i dolazi toliko ovde. Vuce vas graviotacija veceg tela :D
(MS, 04. februar 2016 09:45)

Zagreb ima vecu povrsinu od Beograda . Lako proveris na netu.

jovica

pre 8 godina

Gosti iz BiH-Srbi iz RS i Bosne,Hrvati-Srbi iz Hrvatske,Nemci-Srbi gastarbajteri,Turci-Sandzaklije sa pasosem Turske,eventualno neki heroinski dogovor ali ovaj podatak na samom kraju me je totalno zbunio 45000 Azijaca
(mile dodik, 03. februar 2016 17:58)


Azijci su kinezi koji rade u po Srbiji u bloku 70 i rodjaci koji ih obilaze jel ovi rade po ceo dan cele godine.

zg232

pre 8 godina

A sta cemo sa pola mioliona kolonizatora "Montenegrina" sto dodju jednom zauvek?
(Zanovetalo, 3. februar 2016 18:10)

Čuj kolonizatori, to su turisti koji su došli s kartom u jednom smjeru da se dive ljepotama Beograda. Znaš da sporo hodaju, puno se odmaraju, pa eto, trebaju vremena:).

Mare

pre 8 godina

Bugari su iza Bosne iz koje je došlo 33.000 ljudi. Znači da je Malijeva izjava da za Novu godinu u Beograd dolazi 90.000 Bugara koji će ovde potrošiti milione evra bila čista laž. A lagao je da bi opravdao silan novac potrošen na višednevne koncerte gde su profitirali menadžeri i izvodjači bliski SNS.

Marko

pre 8 godina

(Miloš Jović, 3. februar 2016 17:53)
Ne slažem se sa tobom uopšte.Ja radim u hotelu sa tri zvezdice i trenutno jednokrevetnu sobu sa doručkom možeš dobiti za 17 evra za jednu osobu.a dve dvadeset evra.Pogledaj na bukingu cene smeštaja u Beogradu pa posle komentariši.

Keti S.

pre 8 godina

@netko iz publike

Bogu hvala da si se i ti javio,jer ova tema ne bi imala nikakvog smisla bez tvog uobicajeno potpuno neargumentovanog i neutemeljenog komentara. Ipak,hvala na javljanju!

P.S. Cudno je sto nisi spomenuo zagrebacki Advent!

Ojha

pre 8 godina

@Zanovetalo

Evo ja sam jedan od tog "soja". Sta da radite, vala nista, nit' mi vama radimo ista nit' vi nama. Jedino kad bi mogli da nas sto ne radimo deportujete nedje u Australiju il' Novi Zeland...

Lost

pre 8 godina

Zagreb je grad, ne bas velik. Beograd je metropola, zato vas i dolazi toliko ovde. Vuce vas graviotacija veceg tela :D

@ (MS

Austrija je na 30 km od mene, Beč mi je blizu, a i Budimpešta relativno.

Beograd me ne vuče niti u čemu.

Što ne znači da ga nikada neću posjetiti, danas-sutra.

maca

pre 8 godina

Ako nekome Stari grad izgleda kao Bec, a najlepsi pogled sa Kalemegdana, taj mora da promeni dioptriju, ili nista lepse nije video, a ako i jeste onda nesto s njim nije u redu.

navala sledi

pre 8 godina

Ovo su sve neki idi-mi-dođi-mi turisti. Pravi šmekeri iz Evrope i sveta će navaliti tek kad se sagrade one dve čudesno velelepne kule na savskom keju.

samo da primetim

pre 8 godina

Turci vole jeftine plavuše, a pošto je to jedino što Beograd nudi turistima, potpuno je logično da oni budu na prvom mestu.

EU Citizen

pre 8 godina

Beograd, doduše, za život ništa ne valja, iz milion razloga, a ponajviše zato što je država trula i suluda i čovek vrlo teško zarađuje novac poštenim radom i preduzetništvom, zato ja i ne živim tamo, ali ga svima preporučujem za kraću turističku posetu, odlična hrana, dinamičan i zabavan noćni život (koji doduše brzo dosadi, ali šta to briga turistu), lepe devoke (uglavnom opliće, ali, vidi prethodnu zagradu :) ), reke, tvrđava, niske cene, za jedan super prijatan produženi vikend savršena kombinacija. Nedostaje još samo više low cost linija do raznih evropskih gradova i bolji marketing i poseta može da se popne na nekoliko miliona ljudi godišnje.

zile

pre 8 godina

ipak najvise dolaze stranci sa relativno mnogo para zeljini nasih firmi za dzaba ..nasih jeftinih restorana i zena zeljnih boljeg zivota;)

ZoonlogonechonO

pre 8 godina

Turcima je potrebna viza za EU. A Beograd nije daleko, nije skup.
Ako Turcima ukinu vizu ( kao sto je Erdogan trazio ) smanjice se broj Turaka u Beogradu, nazalost.

without surprice

pre 8 godina

Nema iznaneđenja, sve je bilo predvidljivo. Posećuju nas posebno oni "za kulturu zainteresovani gosti". A što se tiče Rusa, čini se da je (turistička) ljubav jednostrana. Do daljnjega...

a sa kog brda si se ti dokotrljao?

pre 8 godina

@bbr

Retko ko je u Beogradu iz Beograda, a narocito to nisu oni koji se upinju da dokazu da su "beogradjani pedeseto koleno".

No frills

pre 8 godina

Evo da pogodim: Beogradjani !
Ima nas na stotine hiljada sa stranim pasošima i bez obzira na sve volimo da dodjemo u grad u kome smo se rodili i odrasli. I mnogo para ostavljamo tu , mnogo više od bilo kog turiste sa zapada ili sa istoka.
Realno Beograd nije tourist friendly i nema tih turista koji će videti nešto što već nisu videli osim panične gužve i sumanutog saobraćaja i rizika da budete žrtva izbacivača manijaka sa jednog od mnogobrojnih beogradskih splavova.

ivy

pre 8 godina

Retko kada pisem komentare bilo gde.Ovaj put osecam potrebu da kazem da Beograd u koji sam dosla pre vise id 15 godina da studiram i tu i ostala zaista volim...samo za tu ljubav treba para i zivaca :) ...debelih...no mogla sam da se vratim u svoj maleni grad nedaleko od prestonice i zivim dosadno mozda za nijansu komfornije u mentalitetu koji mi nije prijao nikad jer nisam vaspitavana i odgojena sam protiv palanackih prica...Uspeti preziveti je svuda danas umetnost...ali Beograd je tvrdog srca samo za one koji nisu osetili nista van granica ove zemlje

sasa

pre 8 godina

Siguran sam da su ogroman broj ovih posetilaca stari Beogradjani koji sad zive sirom sveta. Kako znam? Pa ja sam jedan od njih i u Beogradu sam ovog leta sreo dosta njih koji su tamo bili takodje u poseti. Velika vecina njih, pa i ja, dolazi sa stranim pasosima, pa se racunaju kao turisti.

Paranoid

pre 8 godina

*Ranger* Sve je to ok "Beogradjanine pravi" nego zašto se tako kao kad teraš ljude nazad u svoje palanke zdušno ne boriš da se ukine centralni sistem to jest da se uvede decentralizacija da se ukine sistem da se pare guraju samo u Beograd možda bi se ti ljudi i vratili odande odakle su došli.Nego neće posle da se ima toliko naviklo se jbg znam

Milos Jovic

pre 8 godina

@Marko
Zamolio bih Vas da mi napisete koji to hotel u BG-u ima u ponudi nocenje sa doruckom za 2 osobe za 20e, a da nije 20km od centra (mada mislim da ga ni tamo nema), da nije sa zajednickim kupatilo, tj. da ima ono sto treba da ima jedan hotel?

Marko

pre 8 godina

Quote: Ja verujem Jurici.. :)) ;)

Naravno da vjeruješ. Tako je lako prezirati tuđe na osnovu ničega.

Zagreb nije ni Beč, ni Prag, ni Budimpešta, ali nije ni ruina kavkim ga se nerijetko voli opisivati. Ima tu mnogo posla i mjesta za napredak i uvijek će ga biti, ali izjavljivati da je "štakornjak" i "da u njega zalutaju turisti na putu prema moru" je samo dokaz kako nekome je trn u oku. I Beograd i Zagreb su minorne destinacije i čisto sumnjam da će ikad i jedan i drugi biti mnogo značaniji među turistima nego što su danas. Jest da je Zagreb imao najveći postotak porasta turista u RH, ali to je daleko od jedne srednjeeuropske turstičke destinacije.

otkotrljaj se nazad

pre 8 godina

@Ranger

Ni ja ne razumem tvoju repliku osim ako se nisi prepoznao. Sama cinejnica da se osecas pozvanim da repliciras i da si umislio da si kvalifikovan da nekome porucujes gde da ide pokazuje da su nekome za neke stvari nedovoljne i tri i trideset i tri generacije.

netko iz publike

pre 8 godina

@Keti S.
Bogu hvala da si se javila, jer ova naklapanja i prijepori ne bi imali smisla da nisi "održala" završnu riječ (makar bila unaprijed znana i - otrcana!).

zg232

pre 8 godina

Uf, kakav smo baksuz! Zagrepčane posećuju Austrijanci i Nemci koji ih vole, nas Turci i Hrvati koji nas ne vole.
(težak baksuz, 4. februar 2016 10:52)

Hahahaha, dobar štos. Što bi dolazili da vas na nekin način ne volimo, recimo da ste dragi, ali našli smo neke drage ljude. Sljedeći tjedan sam u BG. Pročitala sam i cijene leskovačkog, sata plesa i masaže. Šteta da dolazim poslom, pa je ono, avion, taksi, ured, hotel, ured, taksi, avion. Biti ću sretna ako šćepam leskovački, za ostalo nemam vremena. Vrlo često sam poslom u BG, ali sam barem 1 godišnje privatno, kao pravi turista i tada si dam oduška sva 3 dana, dobro 2,5 dana. Dolazim zbog dva divna bračna para, koji su zaljubljeni u svoj grad, kao i ja u svoj.

dalmatinac

pre 8 godina

@Markes
Umjesto da u slučaju Zagreba Jurici vjeruješ, bilo bi bolje da sve sam provjeriš. Baš kao što i ja "provjeravam" Beograd svake godine, pa su mi jedino važni vlastiti utisci.

sava buric

pre 8 godina

..... dobar auto i nista drugo sto se tice BG-a.Parce premium pizze 120 dinara/1 euro da prste polizes,burek isto,casovi plesa 2-3 eura/cas,maser tako 5-6 eura/sat,dobra Leskovacka pljeskavica 180-220 dinara/1.8 eura,MC donalds hamburger 2 za 220 dinara/2 za 1.9 eura na Slaviji juce reklama snimio i fotoaparatom.Izbegavajte taksiste na stanicama.
(Tasa BG, 4. februar 2016 00:10)

- interesantni primeri cena! ajde za klopu, to je poznato, al' casovi plesa i masaza! znaci sad ce da navale ko nenormalni.

šabac

pre 8 godina

@Keti S.
Mislim da grešiš. Rusi ne dolaze u Split zbog mora nego zbog Dioklecijanove palate samo što koriste letnje low cost letove.

voodoo

pre 8 godina

Kada se pocetkom ili krajem leta vozite autoputem i staneta na neko vece stajaliste, tipa stari hrast i tamo zateknete oko 500 gradjana Turske u svakom momentu u toku dana onda cete ukapirati zasto su Turci prvi, ali to bas ne bi mogli da nazovemo turistima. Na hiljada i hiljada Turaka ide iz Nemacke i drugih Eu zemalja leti masovno kuci u Tursku, pa posle nazad, ali oni su u prolazu, to sto poneki prenoce jednu noc zbog dugog puta i stanu na poneko stajaliste da pojedu nesto ne cini ih bas pravim turistima koji su dosli na par dana da obidju i potrose novac, vec samo prolaznicima. Isto vazi i za njihove kamiondzije iz pravca Eu ka Turskoj i obrnuto, ako i odspavaju kod nas opet nisu bas turisti, vec su u prolazu poslovno.

mad-max

pre 8 godina

Ako turke racunamo kao turiste, dok prolecu kroz Srbiju na putu za Nemacku, onda je najvise turista u Srbiji prosle godine bilo iz Sirije!!! Jaka vam racunica!!!

Keti S.

pre 8 godina

@sabac

To je tvoje misljenje,medjutim tesko je poverovati da turisti koji posecuju letnje turisticke centre,te prevashodno zele da se sto bolje odmore,imaju preveliku zelju da se opterecuju "teskim temama". Drugim recima ja ne govorim o usputnoj,mogucoj,ali neobaveznoj poseti kulturnim znamenitostima u sopstvenoj "reziji",vec o potpuno i ozbiljno osmisljenim kulturnim turama koje(bar koliko je meni poznato)kada je Hrvatska u pitanju ne nude ni hrvatske,a ni strane tour agencije. U tome je sustina mog stava.

zzz :))

pre 8 godina

@Oleee
Brate, nije bitno na sta si potrosio pare, vec je vazno da si ga potrosio. Kapiras? Vazno je da si ostavio pare u Srbiji.