Petak, 14.04.2017.

12:10

Kvebek priprema zabranu rase pitbul

Izvor: Beta

Kvebek priprema zabranu rase pitbul IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

96 Komentari

Sortiraj po:

Komša

pre 6 godina

@iz ugla
Trenutno ništa od toga nije izvodljivo jer nismo ispunili prvi preduslov da bilo šta možemo sprovesti.Nismo popisali i čipovali svakog ljubimca u Srbiji.Tek kada to uradimo,moći ćemo da preduzmemo bilo šta - prvo da smanjimo broj pada koje nedavesni vlasnici izbacuju na ulicu (glavni razlog velikog broja lutalica). Onda nailazimo na drugi problem.Bilo šta od ova dva predloga da odaberemo moramo da utvrdimo koji pas je Pit.Sama pomisao da bi neka naša služba utvrdjivala DNK psa i pravila razliku ozmedju Džekija i Pita mi se čini nemoguća- pa mi jedva hranu proveravamo i često šaljemo uzorke u inostranstvo da nam oni kažu šta jedemo?!
Ipak,kada bi se to nekako uredilo bio bih pristalica rešenja koje bi podrazumevalo sertifikat za vlasnika (psiho test,obuka ) za držanje opasnih pasa.

из угла

pre 6 godina

Ако су чињенице:

А. Понашање пса зависи од власника и како је васпитан.
Б. Неваспитан питбул убија, а друге расе повређују.

Шта су решења да се сачувају људски животи:
1. Дозвола за држање пса са полагањем као за возило.
2. Забрана питбулова као расе.

Шта је изводљиво?

Realnost

pre 6 godina

Ja razumem ove koji vole ali sta cemo sa nama koji ne volimo.Hocu da prosetam parkom koji uzgred nije napravljen za kucne ljubimce nego za decu i ljude.Hocu da udjem u ulaz zgrade a da ne smrdi na psecu mokracu.Hocu da u moju zgradu komsije ne uvode preko noci pse lutalice jer boze moj njima je hladno.Pa ako im je hladno vodite ih pred svoja vrata u svoj stan pa dokazujte sebi da ste dobri ljudi .Vi "dobri"ljudi ,udruzite se skupite novac pa napravite azil,sto da vase hirove finansiramo mi ostali.

St

pre 6 godina

U Beogradu su zabranjeni gradskom uredbom jos 1997 ali nikom nista...Iskompleksirani likovi koji nemaju devojku i rade zgibove na spravama 1389 i dalje ih setaju..

Ciri

pre 6 godina

Imamo jednog staforda u blizini. Lik koji ga čuva bio u zatvoru. Pas izgleda opasno. Ali se raduje kao malo dete kada me vidi, mazim ga. Okej nije pitbul... Ako su ih zabranili, i nije bez razloga. Korpe za te velike pse bi trebalo da su obavezne i da se to primenjuje.

Gornje Međurovo pored Niša

pre 6 godina

Juče je u Leskovcu pitbul usmrtio staricu sa kojom je živeo.. Da znate pre nego što počnete da komentarišete.
(Simke, 14. april 2017 12:13)
"Baka Natalija je živela sa rođakom Slađanom, koja joj je bila starateljka.Slađana je imala 2 pitbula,mužjaka i ženku.Bili su mirni i umiljati.Ali baku nisu voleli, jer ih je često terala i udarala štapom."

cilindrozemljaš

pre 6 godina

Treba zabraniti sve rase, ko hoće kucu uzme lutalicu.
To vam je unikat, jedan od milion a svi ostali brendirani kučići su vam kao kineska roba.
Dakle kuca lutalica je original, kao Pattek Philippe a "rasni" kučići su vam kao casio sat.

James

pre 6 godina

Potrazite malo po netu zapravo koliko ima ubistava pitbulova..skoro je u atlanti pitbul ubio dete a drugo tesko povredio , iz cista mira odjednom.. Apsolutno ih treba zabraniti.. Takodje skoro je vlasnicu napao jer je htela da mu obuce dzemper ! I nemojte da mi pricate price i za sve da trazite neke glupe izgovore i razloge.. NIKAD ali nikad se ne zna kad ce da im kvrcne u glavi jer te zveri imaju genetski usadjen kod ! Da kada napadnu, ubiju i da ne stanu dok to ne ucine, bez obzira polivao ih vodom sutirao udarao... cak i ubadao nozem.. Potpuna zabrana tih zveri ili ekstremno ozbiljno sprovodjenje zakona da NOSE KORPU !

Ненад

pre 6 godina

Минусе лупају они који те псе и тренирају да буду агресивни и који их користе за борбе. Није пит бул за свакога.

Detelinara okretnica trojke

pre 6 godina

Није пас опасан већ газда који га је таквим направио. Моја комшиница је имала пит була. Тај пас је био једна велика добрица. Мачке су га тукле, а он је по цео дан знао да трчкара по ливади и да се ваља у цвећу. Ми смо га зато звали Фердинанд, по оном цртаном филму са биком.
Пас ако од малена научи да буде крволок он ће такав бити док не умре. Зато треба кажњавати те што их спремају за борбе.
(маркеђани, 14. april 2017 10:10)

Sasvim slucajno znam tacno o kom psu se radi ( onaj sto je napao devojcicu pre par godina u NS-u ) , takodje sam komsija i poznajem i tu komsinicu koju navodis i njenog brata i njihovog oca. Aj sad digitron u ruke pa saberi koliko godine zatvora i mentalnih bolnica imaju komsinica,brat i otac pa se priseti kako je Ferdinand napao devojcicu od 7-8 godina ( u svim novinama pisano o tome ) i ponovo procitaj svoj komentar .

Komša

pre 6 godina

Ponekad države pribegavaju ovakvim rešenjima da bi prokrile svoju lenjost.
Uzmimo primer zabrane prodaje alkohola posle 22h.Klinci kupe alkohol i sede po ćoškovima,parkovima i cirkaju, glasni su, pa ih kao valja u tome sprečiti.I umesto da patrole rade svoj posao ,legitimišu,pišu prijave zbog remećenja javnog reda,zbog bacanja konzrrvi i flaša po javnim površinama npr. oni pribegnu restriktivnim merama koje više pogode neke normalne ljude koji možda zbog posla nisu stigli da kupe pivo ili bilo šta ranije.Tako i ovo sa psima.Po Staljinovom peincipu- nema čoveka,nema problema.Nema pita,nema problema.Pa psihopata ili sadista će od bilo kojeg većeg,jačeg psa da napravi monstruma.I šta onda? Šta kad neki nesavesni vlasnik od svog Rota napravi monstruma? Hoćemo li Džou,koji je normalan čovek zabraniti da ima svojeg psa (ko prati ove vesti sigurno je zapazio sa kakvom ljubavlju i pažnjom se taj čovek o svojim životinjama brine)?Spustimo se na zemlju.Rešenje koje automatski podrazumeva nečiju eliminaciju,bez bilo kakvog pokušaja da se nadje drugi način je zločin a oni koji to zagovaraju su skloni totalitarizmu.Kontrola,propisi...tražiti rešenje zdravom razumu prihvatljivo.

Posmatrač

pre 6 godina

Običnim ljudima su veoma čudni "argumenti" vlasnika potencijalno opasnih pasa. Takve pse određena vrsta ljudi nabavlja sa jasnom i određenom namerom. Ne zbog maženja sa sopstvenom decom...
Kao što se snažan automobil ili motocikl ne poseduju da bi se vozili uz striktno poštovanje odredbi o ograničenju brzine (i buke), već da bi na određen način privlačili pažnju, tako se i određene rase pasa nabavljaju da bi izazvali izvesni osećaj nelagode kod okoline.
Otkud ta čudna potreba da se ima ružan i potencijalno opasan pas?

Baki

pre 6 godina

@Ferra, naravno da ih nece uspavati. Zabranice nova legla i kupovinu, a vlasnici postojecih moraju da postuju postojece zakone (vezane za sigunost).

doberman

pre 6 godina

juce, kod ortaka, spavaju dva staforda naspram mene, i jedan se budi na svakih 15min i rezi na mene i pikira, pitam ovog sta je, bre, ovo, znam kerove od kad kupljeni, kaze ma opusteno, oni tako sanjaju pa utripuju? opasani psi, al mnogo opasni.

max

pre 6 godina

Свашта. А људску глупост неће да забране. Па тај пас је већа маза од чиваве нпр, а то што га поједини ,,људи,, уче од малена да се бори у рингу због његове физичке предиспозиције то је нешто друго. Па и вас да су од малена учили тако нешто данас би долазили у ситуацији да људи забрањују људе...
(Душан, 14. april 2017 09:49)

Ja jos ne znam za slucaj gde je civava nekog ubila. Prema tome...
Pit Bull je po potencijalnoj agresivnosti i prilikom ispoljavanja te agresivnosti blizi lavu, tigru ili vuku. Nesto ne vidim da se po kucama cuvaju ove zveri. Pit bull nije obican pas, to je potencijalna zver i to smrtonosna, i ljudi se sa razlogom plase.

Komša

pre 6 godina

@siniša
Kada vodiš svoju decu nećeš da razmišljaš kakav je vlasnik? I to je tvoj argument vlasnicima pasa koji smatraju da je vlasnik (odvratna reč) odgovoran za ponašanje svog psa.
A da li razmišljaš kad sa decom prelaziš ulicu da li je vozač koji nailazi dovoljno obučen,pijan ili drogiran? Verovatno razmišljaš ali to ne upotrebljavaš kao argument za zabranu upotrebe motornih vozila.
Ne držim takve rase pasa ali me iritiraju takvi načini rešavanja problema.
Prvo valjda moramo da pokušamo da nadjemo rešenje koje ne uključuje bilo čiju eliminaciju.

zz

pre 6 godina

pitovi nisu zveri,prava zverina je covek koji ih stvorio i zloupotrebio za svoje bolesno zadovoljstvo,inace divlja zivotinja ubija zato sto je gladna ili ugrozena kada brani svoju teritoriju,a samo zver(covek)iz zadovoljstva i mrznje...nemojte da vredjate pse

WengerOut

pre 6 godina

Razumem ovakve komentare, ali da li je iko od vas ikada imao pitbula kao ljubimca? Ja jesam, tj. i dalje imam i nikada nisam imao problem ni sa komsijama, ni sa kim zbog tog psa. Istina, bio je malo agresivniji u odredjenom dobu, ali se to resava kastracijom, koja kosta od 3 do 5 hiljada dinara. Nakon potpunog oporavka od oko 40-ak dana, dobili ste zlatnog retrivera sa opakim izgledom. Vidim da se mnogi ne slazu sa tim, ali apsolutno je sve do vlasnika! Ubedjen sam 99% da moj pit nikoga nece ujesti, ali me zabrinjava ovih 1% i zato ga nikada ne setam bez jakog povodca i obavezne brnjice.

Nedzad

pre 6 godina

Pogresba odluka koju donose politicari a ne strucnjaci veterine Da treba ograniciti drzanje ali u smislu daih smeju drzati samo odgovorni i zreli ljudi kinolozi koji ceproci odredjene zdravstveno sigurnosne provere. Sve ostalo je neustavno ogranicavanje pravai sloboda gradjana ili u slucaju da se ne preduzima nista, nebriga za sigurnoat u drustvu.

zz

pre 6 godina

sta uraditi da pas ne bude opasan i da ne napadne nekoga:
-uraditi socijalizaciju na vreme dok je stene,druzenje sa ostalim psima,mackama,i drugim zivotinjama.
-psa NIKADA drzati vezanog na lancu,nego u svom boksu gde ce se osecati sigurno i slobodno.
-u setnji obavezno Korpa i na povodcu.
-za kupovinu i drzanje psa opasne rase uvesti psiho test svakih 6 meseci,potvrda da nije nikada osudjivan.

ovo sve uradite i vise nema "opasne rase"e to se ne postuje nego se ZLOUPOTRBLJAVA!,onda imamo situacije pas POKIDAO LANAC i usmrtio zenu!a kako je taj pas vaspitavan,da li je imao paznju,ljubav,ucestvovao u borbama? psa i citavu rasu je lako okriviti,a COVEKA???

Rajko

pre 6 godina

Nisu krive zivotinje vec vaspitanje koje dobijaju od ljudi? Hajde onda da svi nosimo pistolje, pa nije pistolj kriv nego treba prevaspitavati ljude? A sta ako se ljudi ne mogu prevaspitati?

aleksandar

pre 6 godina

Nemam ništa protiv ni jedne rase, ali u gradu nema šta da traže veliki i borbeni psi, to je mučenje životinje i takve ljude treba kažnjavati.
Takođe svaki pas bi trebao da prođe dresuru i socijalizaciju da bi mogao da bude u gradu.

Vitez

pre 6 godina

Glupost. Sta ima tu da se zabranjuje. Treba zabraniti da takve rase pasa, koje su snazne, ne mogu da setaju mladji od 18 god, da se placa godisnji porez od 150.000 dinara, da moraju da imaju polozenu obuku poslusnosti i da je obavezno nosenje korpe. Onda ih nece drzati likovi koji ih sada drze, a normalni ljudima te vrste rasa uglavnom nisu zanimljive.
Ceo zivot imam pse i uvek me smore histericni roditelji sa histericnom decom koji vicu bezi eto ga pas! Ljudi iskulirajte malo, nisu medvedi

Ferra

pre 6 godina

Šta znači zabraniti psa u državi u kojoj ih već ima, ne razumem? Ozbiljno pitam. Guglala bih ali mi na telefonu ništa živo ne izlazi. Poubijaće sve pse te rase koji su već u državi ili šta? Deportovaće ih? Ili znači da samo od dana donošenja zakona neće više moći da se nabavljaju novi?

Pitbul kao rasa psa ne postoji, slobodno proverite ne moguce je izvesti ih ni na jednu izlozbu pasa, zato sto to nije pas vec prava zivotinja...
(Marko, 14. april 2017 11:14) # Link komentara
?? Pas nije "prava životinja"?

Tomy

pre 6 godina

Ниједан пас није "опасна врста", већ то човек од њега направи! Ниједан пас се не рађа агресиван и крвожедан! Забраните држање паса малоумним искомплексираним кретенима који од њих и праве машине за убијање! Пас ту ништа није крив!
(Ненад, 14. april 2017 11:33)
Hajde ti od zlatnog ritrivera napravi da zakolje nekog coveka?!

Vaspitavaj tako (kad ne moze drugacije) vlasnike

pre 6 godina

Ovo u Kvebeku je aktuelno vec oko 2 god. Stavise, Vlada je, posle izlazaka na ulicu vlasnika pitbulova, bila i "popustila" - stavila dosije ad akta, - ali, posle slucaja od pre 3-4 dana kada su dva pitbula usmrtila vlasnika, ovo pitanje je aktuelizovano.

Iako volim zivotinje (ne znam koji ljubimac mi je drazi, pas ili macka) podrzavam ovu inicijativu. Slazem se i sa tim da je vlasnik najveci krivac. Skoro svaki vlasnik za svog kaze: "Ne bojte se! Nije opasan", a on kida i jurisa. Desilo mi se, npr., da sam jednom umalo slomio nogu, a nisam hteo da to skevre sutnem i tako resim problem.

I da se pohvalim: redovno mesecno dajem novcane priloge za napustene zivotinje, a najmanje 2 puta mesecno odem u tzv. azil i prosetam sat-dva nekog psa. Istrcim se i ja sa njim.

goran

pre 6 godina

Није пас опасан већ газда који га је таквим направио. Моја комшиница је имала пит була. Тај пас је био једна велика добрица. Мачке су га тукле, а он је по цео дан знао да трчкара по ливади и да се ваља у цвећу. Ми смо га зато звали Фердинанд, по оном цртаном филму са биком.
Пас ако од малена научи да буде крволок он ће такав бити док не умре. Зато треба кажњавати те што их спремају за борбе.
(маркеђани, 14. april 2017 10:10)
Ne slazem se sa vasim komentarom u potpunosti ,mada da budem iskren ima dela istine u tome da dosta toga zavisi od socijalizacije psa ,ali opet kada se realno sagledaju svi aspekti ipak prevagu odnosi cinjenica je da su pit-bulovi jedna krajnje agresivna i opasna rasa pogotovo u rukama neodgovornih ljudi, i da se stoga ipak mora napraviti neki red i zakon oko drzanja i cuvanja ove veoma agresivne i opasne pasmine, kod nas je najgore sto niko nema uvid u to ko sve drzi pse ove rase i ko ih kome i kako prodaje, pa je stoga prakticki nemoguce uvesti nekakav zakon po kojem bi neodgovornim ljudima bilo zabranjeno drzanje ovakve rase, po meni jedino resenje (ma koliko ono bolno bilo za ljubitelje pasa ) je ipak da se udari totalna zabrana za drzanje ove rase pasa ,jer koliko god pit-bulovi bili maze u rukama odgovornih ljudi toliko su krvolocne ubice i zveri u rukama neodgovornih ljudi,s tom razlikom sto je neodgovornih ipak mnogo vise od odgovornih, a sredinu je nemoguce naci !

siki

pre 6 godina

U redu. Ali tom logikom treba zabraniti i čoveka. Koliko ljudi strada od strane čoveka, a koliko od strane pasa i životinja uopšte? Uzmite statistiku. Neuporedivo.
Evo moj primer. Imam 39 god. Nikad nisam bio u životnoj opasnosti od strane pasa. A od stranje ljudi? Hmm..da razmislim samo u zadnjih nedelju dana. Pre neki dan me umalo nije pokupio kamion jer nije hteo da stane na pešačkom, a juče me neka kobila isekla autom skrečući udesno dok sam vozio bicikl. Itd, itd..

Vlada Joksimovic

pre 6 godina

Problem je sto po kolicini ugriza prednjace rase tipa pudlica, bisona, pekinezera i sl. ali iz nekog razloga ti psi i njihove rase ne dolaze na listu opasnih ili zabranjenih.

Ненад

pre 6 godina

Ниједан пас није "опасна врста", већ то човек од њега направи! Ниједан пас се не рађа агресиван и крвожедан! Забраните држање паса малоумним искомплексираним кретенима који од њих и праве машине за убијање! Пас ту ништа није крив!

Marko

pre 6 godina

Pitbul kao rasa psa ne postoji, slobodno proverite ne moguce je izvesti ih ni na jednu izlozbu pasa, zato sto to nije pas vec prava zivotinja...

eee

pre 6 godina

Svaki pas je onakav kakvim ga gazda napravi. Pitbul moze biti najveca maza ako ga razmazis kao i sto maltezer moze biti agresivan ako ga tako istreniras. Umesto sto zabranjuju "opasne" vrste psa bolje im je da uvedu neki psihicki test za ljude koji hoce pse uopste.

Kapetan Kuka

pre 6 godina

Hvala bogu. Eto nama nade da ce i kog nas zabraniti drzanje ovih cudovista. Naravno nije dovoljno sto su ovi psi unakazalu i rastrgli toliko dece u Srbiji, ali sada, evo, kad neka drzava na zapadu zabrani cudovista, ima nade da ce i nasa vlast postupiti "po difoltu".

KrkutPFC

pre 6 godina

Svaka normalna zemlja će to da uvede. Koliko je samo života kod nas taj pas odneo. Evo pre neki dan kod nas je starica od 96 godina ubijena od strane tog psa. Koji je to slučaj po redu...

milan

pre 6 godina

Nije pas kriv nego ne čovek to je prvo drugo više ubistava i klanja čine ljudi nego psi kod nas u srbiji pit bula će hladno kastrirati zbog agresivnosti a upravo bi vlasnika tog pit bula trebalo kastrirati da se ne razmnožava toliko o pravima životinja

neuro

pre 6 godina

Bravo. Kod nas ker može da te ubije i nikom nista. Dešavalo se da rotvajler ubije prolaznika pa niko nije mrdnuo prstom. Vlasnici vode opasne pse na povocu ili čak bez njega!!! Korpu ni ne pomišljaju da stave. Psi mokre i defeciraju po ulicama, trotoarima i zelenim površinama, a vlasnici se prave ludi. Čekaj hoćeš psa? Pa brini se o njemu. Skupljaj njegovu kaku. Ako je potencijalno opasan moraš da ga spreči da ne nudi nekome.

....

pre 6 godina

Pametno. Obožavam pse, ali priča "kakav gazda takav pas" jednostavno ne pokriva sve aspekte. Nije isto kada je agresivan neki pekinezer ili pitbul. Previše užasnih slučajeva govori u prilog tome.

Nisu psi problem vec vlasnici

pre 6 godina

To bi trebalo uvesti i kod nas, kategorizacija rasa i sprovoditi zakon. Niko ne postuje propise, korpu niko ne stavlja psu(cuvena recenica dobar je nece on nista) i ljudi se sa pravom plase pasa. Da smo uredjena zemlja u kojoj se postuju propisi ne bi bilo toliko mrznje prema psima. U novom sadu pustaju pse u deo parka gde se igraju deca iako je park za pse bukvalno na 10 metara. Posle djavo bude kriv sto je pas napao dete. A to sto niko ne cisti za svojim psom, cista nekultura. Nije pas kriv sto ima loseg vlasnika koji ne zna za red i koliko paznje i odricanja je potrebno za drzanje kucnog ljubimca.

autosovinista koji od sovinista pravi auta za dz

pre 6 godina

Ha, brži sam od opasnih momaka i šiparica, ljubitelja ove vrste pasa, koje nemogu da ih drže na lancu i da hoće. Kanada je jedna NORMALNA i dobro uredjena zemlja i nema nikakve sličnosti sa ovom našom.....

mare

pre 6 godina

Ma to je ta varvarska i zaostala Kanada koja ne poštuje prava životinja i koja ne zna da opasnog psa stvara čovek, a pitovi su inače neviđene maze...

Igor

pre 6 godina

Gluposti. Pit Bull je mala maca za Belgijsku Maliou. Samo da sabani sto skapiraju i morace i njih da zabrane. U svakom slucaju, zivotinja uvek ispasta zbog coveka.

kk

pre 6 godina

Bravo!!! A ovde vaze zakoni za babe i dede koji prodaju na pijaci van tezge ali za setanje opasnih kerova bez maske ne postoje nikakve sankcije ... Bravo za MUP i sudstvo ...

marama

pre 6 godina

Potpuno se slažem. Ne može svako da gaji i drži opasne rase. To mogu biti ljudi koji se profesionalno bave dresurama ili već neke druge kategorije i grupe, ali ne običan svet koji ne ume da vaspita i kontroliše svog psa.

маркеђани

pre 6 godina

Није пас опасан већ газда који га је таквим направио. Моја комшиница је имала пит була. Тај пас је био једна велика добрица. Мачке су га тукле, а он је по цео дан знао да трчкара по ливади и да се ваља у цвећу. Ми смо га зато звали Фердинанд, по оном цртаном филму са биком.
Пас ако од малена научи да буде крволок он ће такав бити док не умре. Зато треба кажњавати те што их спремају за борбе.

DK

pre 6 godina

To je uradjeno kod nas u danskoj, poslije vise epizoda napada na djecu a posebno se istakla rasa stadfordshire i razni miksevi te rase. Te rase pasa su opasne u pogresnim rukama ,cesto kriminalcima.

sinisa

pre 6 godina

Podrzavam.
I odmah odgovor vlasnicima koji ce da ovjasnjavaju da je sve do "vaspitanja" psa, da se slazem da dobro odgojen npr. pitbul nije problem ali su problem oni drugi koje drze neodgovorni vlasnici... I sada ja kada setam svoju decu treba da nagadjam kakav je vlasnik...
Isti slucaj je i sa oruzijem... cije je nosenje (bar kod nas) zabranjeno, cisto da ne bi morali svi da razmisljamo kakav je ovaj koji ga nosi/seta.
Pozdrav svim ljubiteljima pasa!

maki

pre 6 godina

Ne samo neodgovorni, vec i ljudi sa kompleksima i nezreli "ljubitelji" pasa kojima je borba pasa normalna!!! Toliko sebicnih i samozivih ljudi ne sme imati ne socijalizovanu zivotinju. Najbolje je uz posebne dozvole i ovlascenja jer se ovako ne desava nista

Darko

pre 6 godina

Da mi neko objasni kako ja nisam nikad imao jedan jedini problem sa ovom rasom, a imam je još od '89?
Šta je to, neki fenomen?
Vlasnici tih pasa (tu mislim na sve rase) gde dolazi do incidenata nisu sposobni ni kornjaču da čuvaju, a zna se da su devijantne ličnosti i za šta im služe psi.

Душан

pre 6 godina

Свашта. А људску глупост неће да забране. Па тај пас је већа маза од чиваве нпр, а то што га поједини ,,људи,, уче од малена да се бори у рингу због његове физичке предиспозиције то је нешто друго. Па и вас да су од малена учили тако нешто данас би долазили у ситуацији да људи забрањују људе...

Meister Jakob

pre 6 godina

Njemačka je to napravila prije nekih 15 godina.
Neke rase su potpuno zabranjene, neke su odnedavno uveli da se moraju svi sterilizirati, a za neke moraš obavezno imati brnjicu, lajnu i plaćaš poseban porez i osiguranje, a kazne za kršenje su drastične, i do €50,000 i nisam točno siguran, ali mislim 5 godina zatvora, i više ako pas nekom nanese teške tjelesne ozljede ili nekoga ubije, onda dobiješ puno više naravno!
Znam jednog luđaka u Hamburgu koji je imao mješanca između rotvajlera i takvog nekakvog pitt bulla, staford ili tako nešto. I onda bi kreten bacio tenisku lopticu među roditelje koji su se igrali s djecom na livadi i uživao i smijao se kako svi se razbježe kad vide da neka zvijer juri prema njima!!!

Bane

pre 6 godina

Teska glupost. Sve je u vaspitavanju psa. Imam pit bula koji jede sa mackama, a vidjao sam mnoge druge rase pa cak i pudle potpuno nekontrolisanog ponasanja. Naravno da pit bul moze da napravi mnogo vise stete ako je lose vaspitan, pa cak i da ubije, ali je i dalje problem u vlasnicima a ne u psima.

Ljupče Dragoljupče

pre 6 godina

Rasisti! Treba zabraniti određenu dresuru a ne rasu. Šta je kuca kriva što je sudbina stavila u nasilnički dom? Stavite Snupija u takvo okruženje i dobićete Snup Dogi Gengsta Bum Buma.. Pravda za pitove, pogotovo pitome!

sinisa

pre 6 godina

Podrzavam.
I odmah odgovor vlasnicima koji ce da ovjasnjavaju da je sve do "vaspitanja" psa, da se slazem da dobro odgojen npr. pitbul nije problem ali su problem oni drugi koje drze neodgovorni vlasnici... I sada ja kada setam svoju decu treba da nagadjam kakav je vlasnik...
Isti slucaj je i sa oruzijem... cije je nosenje (bar kod nas) zabranjeno, cisto da ne bi morali svi da razmisljamo kakav je ovaj koji ga nosi/seta.
Pozdrav svim ljubiteljima pasa!

DK

pre 6 godina

To je uradjeno kod nas u danskoj, poslije vise epizoda napada na djecu a posebno se istakla rasa stadfordshire i razni miksevi te rase. Te rase pasa su opasne u pogresnim rukama ,cesto kriminalcima.

mare

pre 6 godina

Ma to je ta varvarska i zaostala Kanada koja ne poštuje prava životinja i koja ne zna da opasnog psa stvara čovek, a pitovi su inače neviđene maze...

neuro

pre 6 godina

Bravo. Kod nas ker može da te ubije i nikom nista. Dešavalo se da rotvajler ubije prolaznika pa niko nije mrdnuo prstom. Vlasnici vode opasne pse na povocu ili čak bez njega!!! Korpu ni ne pomišljaju da stave. Psi mokre i defeciraju po ulicama, trotoarima i zelenim površinama, a vlasnici se prave ludi. Čekaj hoćeš psa? Pa brini se o njemu. Skupljaj njegovu kaku. Ako je potencijalno opasan moraš da ga spreči da ne nudi nekome.

....

pre 6 godina

Pametno. Obožavam pse, ali priča "kakav gazda takav pas" jednostavno ne pokriva sve aspekte. Nije isto kada je agresivan neki pekinezer ili pitbul. Previše užasnih slučajeva govori u prilog tome.

KrkutPFC

pre 6 godina

Svaka normalna zemlja će to da uvede. Koliko je samo života kod nas taj pas odneo. Evo pre neki dan kod nas je starica od 96 godina ubijena od strane tog psa. Koji je to slučaj po redu...

Meister Jakob

pre 6 godina

Njemačka je to napravila prije nekih 15 godina.
Neke rase su potpuno zabranjene, neke su odnedavno uveli da se moraju svi sterilizirati, a za neke moraš obavezno imati brnjicu, lajnu i plaćaš poseban porez i osiguranje, a kazne za kršenje su drastične, i do €50,000 i nisam točno siguran, ali mislim 5 godina zatvora, i više ako pas nekom nanese teške tjelesne ozljede ili nekoga ubije, onda dobiješ puno više naravno!
Znam jednog luđaka u Hamburgu koji je imao mješanca između rotvajlera i takvog nekakvog pitt bulla, staford ili tako nešto. I onda bi kreten bacio tenisku lopticu među roditelje koji su se igrali s djecom na livadi i uživao i smijao se kako svi se razbježe kad vide da neka zvijer juri prema njima!!!

kk

pre 6 godina

Bravo!!! A ovde vaze zakoni za babe i dede koji prodaju na pijaci van tezge ali za setanje opasnih kerova bez maske ne postoje nikakve sankcije ... Bravo za MUP i sudstvo ...

max

pre 6 godina

Свашта. А људску глупост неће да забране. Па тај пас је већа маза од чиваве нпр, а то што га поједини ,,људи,, уче од малена да се бори у рингу због његове физичке предиспозиције то је нешто друго. Па и вас да су од малена учили тако нешто данас би долазили у ситуацији да људи забрањују људе...
(Душан, 14. april 2017 09:49)

Ja jos ne znam za slucaj gde je civava nekog ubila. Prema tome...
Pit Bull je po potencijalnoj agresivnosti i prilikom ispoljavanja te agresivnosti blizi lavu, tigru ili vuku. Nesto ne vidim da se po kucama cuvaju ove zveri. Pit bull nije obican pas, to je potencijalna zver i to smrtonosna, i ljudi se sa razlogom plase.

Nisu psi problem vec vlasnici

pre 6 godina

To bi trebalo uvesti i kod nas, kategorizacija rasa i sprovoditi zakon. Niko ne postuje propise, korpu niko ne stavlja psu(cuvena recenica dobar je nece on nista) i ljudi se sa pravom plase pasa. Da smo uredjena zemlja u kojoj se postuju propisi ne bi bilo toliko mrznje prema psima. U novom sadu pustaju pse u deo parka gde se igraju deca iako je park za pse bukvalno na 10 metara. Posle djavo bude kriv sto je pas napao dete. A to sto niko ne cisti za svojim psom, cista nekultura. Nije pas kriv sto ima loseg vlasnika koji ne zna za red i koliko paznje i odricanja je potrebno za drzanje kucnog ljubimca.

maki

pre 6 godina

Ne samo neodgovorni, vec i ljudi sa kompleksima i nezreli "ljubitelji" pasa kojima je borba pasa normalna!!! Toliko sebicnih i samozivih ljudi ne sme imati ne socijalizovanu zivotinju. Najbolje je uz posebne dozvole i ovlascenja jer se ovako ne desava nista

autosovinista koji od sovinista pravi auta za dz

pre 6 godina

Ha, brži sam od opasnih momaka i šiparica, ljubitelja ove vrste pasa, koje nemogu da ih drže na lancu i da hoće. Kanada je jedna NORMALNA i dobro uredjena zemlja i nema nikakve sličnosti sa ovom našom.....

Ненад

pre 6 godina

Ниједан пас није "опасна врста", већ то човек од њега направи! Ниједан пас се не рађа агресиван и крвожедан! Забраните држање паса малоумним искомплексираним кретенима који од њих и праве машине за убијање! Пас ту ништа није крив!

маркеђани

pre 6 godina

Није пас опасан већ газда који га је таквим направио. Моја комшиница је имала пит була. Тај пас је био једна велика добрица. Мачке су га тукле, а он је по цео дан знао да трчкара по ливади и да се ваља у цвећу. Ми смо га зато звали Фердинанд, по оном цртаном филму са биком.
Пас ако од малена научи да буде крволок он ће такав бити док не умре. Зато треба кажњавати те што их спремају за борбе.

Marko

pre 6 godina

Pitbul kao rasa psa ne postoji, slobodno proverite ne moguce je izvesti ih ni na jednu izlozbu pasa, zato sto to nije pas vec prava zivotinja...

Darko

pre 6 godina

Da mi neko objasni kako ja nisam nikad imao jedan jedini problem sa ovom rasom, a imam je još od '89?
Šta je to, neki fenomen?
Vlasnici tih pasa (tu mislim na sve rase) gde dolazi do incidenata nisu sposobni ni kornjaču da čuvaju, a zna se da su devijantne ličnosti i za šta im služe psi.

Bane

pre 6 godina

Teska glupost. Sve je u vaspitavanju psa. Imam pit bula koji jede sa mackama, a vidjao sam mnoge druge rase pa cak i pudle potpuno nekontrolisanog ponasanja. Naravno da pit bul moze da napravi mnogo vise stete ako je lose vaspitan, pa cak i da ubije, ali je i dalje problem u vlasnicima a ne u psima.

Ljupče Dragoljupče

pre 6 godina

Rasisti! Treba zabraniti određenu dresuru a ne rasu. Šta je kuca kriva što je sudbina stavila u nasilnički dom? Stavite Snupija u takvo okruženje i dobićete Snup Dogi Gengsta Bum Buma.. Pravda za pitove, pogotovo pitome!

Душан

pre 6 godina

Свашта. А људску глупост неће да забране. Па тај пас је већа маза од чиваве нпр, а то што га поједини ,,људи,, уче од малена да се бори у рингу због његове физичке предиспозиције то је нешто друго. Па и вас да су од малена учили тако нешто данас би долазили у ситуацији да људи забрањују људе...

zz

pre 6 godina

pitovi nisu zveri,prava zverina je covek koji ih stvorio i zloupotrebio za svoje bolesno zadovoljstvo,inace divlja zivotinja ubija zato sto je gladna ili ugrozena kada brani svoju teritoriju,a samo zver(covek)iz zadovoljstva i mrznje...nemojte da vredjate pse

Komša

pre 6 godina

@siniša
Kada vodiš svoju decu nećeš da razmišljaš kakav je vlasnik? I to je tvoj argument vlasnicima pasa koji smatraju da je vlasnik (odvratna reč) odgovoran za ponašanje svog psa.
A da li razmišljaš kad sa decom prelaziš ulicu da li je vozač koji nailazi dovoljno obučen,pijan ili drogiran? Verovatno razmišljaš ali to ne upotrebljavaš kao argument za zabranu upotrebe motornih vozila.
Ne držim takve rase pasa ali me iritiraju takvi načini rešavanja problema.
Prvo valjda moramo da pokušamo da nadjemo rešenje koje ne uključuje bilo čiju eliminaciju.

St

pre 6 godina

U Beogradu su zabranjeni gradskom uredbom jos 1997 ali nikom nista...Iskompleksirani likovi koji nemaju devojku i rade zgibove na spravama 1389 i dalje ih setaju..

Vaspitavaj tako (kad ne moze drugacije) vlasnike

pre 6 godina

Ovo u Kvebeku je aktuelno vec oko 2 god. Stavise, Vlada je, posle izlazaka na ulicu vlasnika pitbulova, bila i "popustila" - stavila dosije ad akta, - ali, posle slucaja od pre 3-4 dana kada su dva pitbula usmrtila vlasnika, ovo pitanje je aktuelizovano.

Iako volim zivotinje (ne znam koji ljubimac mi je drazi, pas ili macka) podrzavam ovu inicijativu. Slazem se i sa tim da je vlasnik najveci krivac. Skoro svaki vlasnik za svog kaze: "Ne bojte se! Nije opasan", a on kida i jurisa. Desilo mi se, npr., da sam jednom umalo slomio nogu, a nisam hteo da to skevre sutnem i tako resim problem.

I da se pohvalim: redovno mesecno dajem novcane priloge za napustene zivotinje, a najmanje 2 puta mesecno odem u tzv. azil i prosetam sat-dva nekog psa. Istrcim se i ja sa njim.

Vitez

pre 6 godina

Glupost. Sta ima tu da se zabranjuje. Treba zabraniti da takve rase pasa, koje su snazne, ne mogu da setaju mladji od 18 god, da se placa godisnji porez od 150.000 dinara, da moraju da imaju polozenu obuku poslusnosti i da je obavezno nosenje korpe. Onda ih nece drzati likovi koji ih sada drze, a normalni ljudima te vrste rasa uglavnom nisu zanimljive.
Ceo zivot imam pse i uvek me smore histericni roditelji sa histericnom decom koji vicu bezi eto ga pas! Ljudi iskulirajte malo, nisu medvedi

James

pre 6 godina

Potrazite malo po netu zapravo koliko ima ubistava pitbulova..skoro je u atlanti pitbul ubio dete a drugo tesko povredio , iz cista mira odjednom.. Apsolutno ih treba zabraniti.. Takodje skoro je vlasnicu napao jer je htela da mu obuce dzemper ! I nemojte da mi pricate price i za sve da trazite neke glupe izgovore i razloge.. NIKAD ali nikad se ne zna kad ce da im kvrcne u glavi jer te zveri imaju genetski usadjen kod ! Da kada napadnu, ubiju i da ne stanu dok to ne ucine, bez obzira polivao ih vodom sutirao udarao... cak i ubadao nozem.. Potpuna zabrana tih zveri ili ekstremno ozbiljno sprovodjenje zakona da NOSE KORPU !

aleksandar

pre 6 godina

Nemam ništa protiv ni jedne rase, ali u gradu nema šta da traže veliki i borbeni psi, to je mučenje životinje i takve ljude treba kažnjavati.
Takođe svaki pas bi trebao da prođe dresuru i socijalizaciju da bi mogao da bude u gradu.

zz

pre 6 godina

sta uraditi da pas ne bude opasan i da ne napadne nekoga:
-uraditi socijalizaciju na vreme dok je stene,druzenje sa ostalim psima,mackama,i drugim zivotinjama.
-psa NIKADA drzati vezanog na lancu,nego u svom boksu gde ce se osecati sigurno i slobodno.
-u setnji obavezno Korpa i na povodcu.
-za kupovinu i drzanje psa opasne rase uvesti psiho test svakih 6 meseci,potvrda da nije nikada osudjivan.

ovo sve uradite i vise nema "opasne rase"e to se ne postuje nego se ZLOUPOTRBLJAVA!,onda imamo situacije pas POKIDAO LANAC i usmrtio zenu!a kako je taj pas vaspitavan,da li je imao paznju,ljubav,ucestvovao u borbama? psa i citavu rasu je lako okriviti,a COVEKA???

WengerOut

pre 6 godina

Razumem ovakve komentare, ali da li je iko od vas ikada imao pitbula kao ljubimca? Ja jesam, tj. i dalje imam i nikada nisam imao problem ni sa komsijama, ni sa kim zbog tog psa. Istina, bio je malo agresivniji u odredjenom dobu, ali se to resava kastracijom, koja kosta od 3 do 5 hiljada dinara. Nakon potpunog oporavka od oko 40-ak dana, dobili ste zlatnog retrivera sa opakim izgledom. Vidim da se mnogi ne slazu sa tim, ali apsolutno je sve do vlasnika! Ubedjen sam 99% da moj pit nikoga nece ujesti, ali me zabrinjava ovih 1% i zato ga nikada ne setam bez jakog povodca i obavezne brnjice.

doberman

pre 6 godina

juce, kod ortaka, spavaju dva staforda naspram mene, i jedan se budi na svakih 15min i rezi na mene i pikira, pitam ovog sta je, bre, ovo, znam kerove od kad kupljeni, kaze ma opusteno, oni tako sanjaju pa utripuju? opasani psi, al mnogo opasni.

Detelinara okretnica trojke

pre 6 godina

Није пас опасан већ газда који га је таквим направио. Моја комшиница је имала пит була. Тај пас је био једна велика добрица. Мачке су га тукле, а он је по цео дан знао да трчкара по ливади и да се ваља у цвећу. Ми смо га зато звали Фердинанд, по оном цртаном филму са биком.
Пас ако од малена научи да буде крволок он ће такав бити док не умре. Зато треба кажњавати те што их спремају за борбе.
(маркеђани, 14. april 2017 10:10)

Sasvim slucajno znam tacno o kom psu se radi ( onaj sto je napao devojcicu pre par godina u NS-u ) , takodje sam komsija i poznajem i tu komsinicu koju navodis i njenog brata i njihovog oca. Aj sad digitron u ruke pa saberi koliko godine zatvora i mentalnih bolnica imaju komsinica,brat i otac pa se priseti kako je Ferdinand napao devojcicu od 7-8 godina ( u svim novinama pisano o tome ) i ponovo procitaj svoj komentar .

Tomy

pre 6 godina

Ниједан пас није "опасна врста", већ то човек од њега направи! Ниједан пас се не рађа агресиван и крвожедан! Забраните држање паса малоумним искомплексираним кретенима који од њих и праве машине за убијање! Пас ту ништа није крив!
(Ненад, 14. april 2017 11:33)
Hajde ti od zlatnog ritrivera napravi da zakolje nekog coveka?!

Posmatrač

pre 6 godina

Običnim ljudima su veoma čudni "argumenti" vlasnika potencijalno opasnih pasa. Takve pse određena vrsta ljudi nabavlja sa jasnom i određenom namerom. Ne zbog maženja sa sopstvenom decom...
Kao što se snažan automobil ili motocikl ne poseduju da bi se vozili uz striktno poštovanje odredbi o ograničenju brzine (i buke), već da bi na određen način privlačili pažnju, tako se i određene rase pasa nabavljaju da bi izazvali izvesni osećaj nelagode kod okoline.
Otkud ta čudna potreba da se ima ružan i potencijalno opasan pas?

siki

pre 6 godina

U redu. Ali tom logikom treba zabraniti i čoveka. Koliko ljudi strada od strane čoveka, a koliko od strane pasa i životinja uopšte? Uzmite statistiku. Neuporedivo.
Evo moj primer. Imam 39 god. Nikad nisam bio u životnoj opasnosti od strane pasa. A od stranje ljudi? Hmm..da razmislim samo u zadnjih nedelju dana. Pre neki dan me umalo nije pokupio kamion jer nije hteo da stane na pešačkom, a juče me neka kobila isekla autom skrečući udesno dok sam vozio bicikl. Itd, itd..

Ciri

pre 6 godina

Imamo jednog staforda u blizini. Lik koji ga čuva bio u zatvoru. Pas izgleda opasno. Ali se raduje kao malo dete kada me vidi, mazim ga. Okej nije pitbul... Ako su ih zabranili, i nije bez razloga. Korpe za te velike pse bi trebalo da su obavezne i da se to primenjuje.

goran

pre 6 godina

Није пас опасан већ газда који га је таквим направио. Моја комшиница је имала пит була. Тај пас је био једна велика добрица. Мачке су га тукле, а он је по цео дан знао да трчкара по ливади и да се ваља у цвећу. Ми смо га зато звали Фердинанд, по оном цртаном филму са биком.
Пас ако од малена научи да буде крволок он ће такав бити док не умре. Зато треба кажњавати те што их спремају за борбе.
(маркеђани, 14. april 2017 10:10)
Ne slazem se sa vasim komentarom u potpunosti ,mada da budem iskren ima dela istine u tome da dosta toga zavisi od socijalizacije psa ,ali opet kada se realno sagledaju svi aspekti ipak prevagu odnosi cinjenica je da su pit-bulovi jedna krajnje agresivna i opasna rasa pogotovo u rukama neodgovornih ljudi, i da se stoga ipak mora napraviti neki red i zakon oko drzanja i cuvanja ove veoma agresivne i opasne pasmine, kod nas je najgore sto niko nema uvid u to ko sve drzi pse ove rase i ko ih kome i kako prodaje, pa je stoga prakticki nemoguce uvesti nekakav zakon po kojem bi neodgovornim ljudima bilo zabranjeno drzanje ovakve rase, po meni jedino resenje (ma koliko ono bolno bilo za ljubitelje pasa ) je ipak da se udari totalna zabrana za drzanje ove rase pasa ,jer koliko god pit-bulovi bili maze u rukama odgovornih ljudi toliko su krvolocne ubice i zveri u rukama neodgovornih ljudi,s tom razlikom sto je neodgovornih ipak mnogo vise od odgovornih, a sredinu je nemoguce naci !

marama

pre 6 godina

Potpuno se slažem. Ne može svako da gaji i drži opasne rase. To mogu biti ljudi koji se profesionalno bave dresurama ili već neke druge kategorije i grupe, ali ne običan svet koji ne ume da vaspita i kontroliše svog psa.

Ferra

pre 6 godina

Šta znači zabraniti psa u državi u kojoj ih već ima, ne razumem? Ozbiljno pitam. Guglala bih ali mi na telefonu ništa živo ne izlazi. Poubijaće sve pse te rase koji su već u državi ili šta? Deportovaće ih? Ili znači da samo od dana donošenja zakona neće više moći da se nabavljaju novi?

Pitbul kao rasa psa ne postoji, slobodno proverite ne moguce je izvesti ih ni na jednu izlozbu pasa, zato sto to nije pas vec prava zivotinja...
(Marko, 14. april 2017 11:14) # Link komentara
?? Pas nije "prava životinja"?

Ненад

pre 6 godina

Минусе лупају они који те псе и тренирају да буду агресивни и који их користе за борбе. Није пит бул за свакога.

cilindrozemljaš

pre 6 godina

Treba zabraniti sve rase, ko hoće kucu uzme lutalicu.
To vam je unikat, jedan od milion a svi ostali brendirani kučići su vam kao kineska roba.
Dakle kuca lutalica je original, kao Pattek Philippe a "rasni" kučići su vam kao casio sat.

Igor

pre 6 godina

Gluposti. Pit Bull je mala maca za Belgijsku Maliou. Samo da sabani sto skapiraju i morace i njih da zabrane. U svakom slucaju, zivotinja uvek ispasta zbog coveka.

Kapetan Kuka

pre 6 godina

Hvala bogu. Eto nama nade da ce i kog nas zabraniti drzanje ovih cudovista. Naravno nije dovoljno sto su ovi psi unakazalu i rastrgli toliko dece u Srbiji, ali sada, evo, kad neka drzava na zapadu zabrani cudovista, ima nade da ce i nasa vlast postupiti "po difoltu".

Vlada Joksimovic

pre 6 godina

Problem je sto po kolicini ugriza prednjace rase tipa pudlica, bisona, pekinezera i sl. ali iz nekog razloga ti psi i njihove rase ne dolaze na listu opasnih ili zabranjenih.

Realnost

pre 6 godina

Ja razumem ove koji vole ali sta cemo sa nama koji ne volimo.Hocu da prosetam parkom koji uzgred nije napravljen za kucne ljubimce nego za decu i ljude.Hocu da udjem u ulaz zgrade a da ne smrdi na psecu mokracu.Hocu da u moju zgradu komsije ne uvode preko noci pse lutalice jer boze moj njima je hladno.Pa ako im je hladno vodite ih pred svoja vrata u svoj stan pa dokazujte sebi da ste dobri ljudi .Vi "dobri"ljudi ,udruzite se skupite novac pa napravite azil,sto da vase hirove finansiramo mi ostali.

milan

pre 6 godina

Nije pas kriv nego ne čovek to je prvo drugo više ubistava i klanja čine ljudi nego psi kod nas u srbiji pit bula će hladno kastrirati zbog agresivnosti a upravo bi vlasnika tog pit bula trebalo kastrirati da se ne razmnožava toliko o pravima životinja

Gornje Međurovo pored Niša

pre 6 godina

Juče je u Leskovcu pitbul usmrtio staricu sa kojom je živeo.. Da znate pre nego što počnete da komentarišete.
(Simke, 14. april 2017 12:13)
"Baka Natalija je živela sa rođakom Slađanom, koja joj je bila starateljka.Slađana je imala 2 pitbula,mužjaka i ženku.Bili su mirni i umiljati.Ali baku nisu voleli, jer ih je često terala i udarala štapom."

eee

pre 6 godina

Svaki pas je onakav kakvim ga gazda napravi. Pitbul moze biti najveca maza ako ga razmazis kao i sto maltezer moze biti agresivan ako ga tako istreniras. Umesto sto zabranjuju "opasne" vrste psa bolje im je da uvedu neki psihicki test za ljude koji hoce pse uopste.

Rajko

pre 6 godina

Nisu krive zivotinje vec vaspitanje koje dobijaju od ljudi? Hajde onda da svi nosimo pistolje, pa nije pistolj kriv nego treba prevaspitavati ljude? A sta ako se ljudi ne mogu prevaspitati?

Komša

pre 6 godina

Ponekad države pribegavaju ovakvim rešenjima da bi prokrile svoju lenjost.
Uzmimo primer zabrane prodaje alkohola posle 22h.Klinci kupe alkohol i sede po ćoškovima,parkovima i cirkaju, glasni su, pa ih kao valja u tome sprečiti.I umesto da patrole rade svoj posao ,legitimišu,pišu prijave zbog remećenja javnog reda,zbog bacanja konzrrvi i flaša po javnim površinama npr. oni pribegnu restriktivnim merama koje više pogode neke normalne ljude koji možda zbog posla nisu stigli da kupe pivo ili bilo šta ranije.Tako i ovo sa psima.Po Staljinovom peincipu- nema čoveka,nema problema.Nema pita,nema problema.Pa psihopata ili sadista će od bilo kojeg većeg,jačeg psa da napravi monstruma.I šta onda? Šta kad neki nesavesni vlasnik od svog Rota napravi monstruma? Hoćemo li Džou,koji je normalan čovek zabraniti da ima svojeg psa (ko prati ove vesti sigurno je zapazio sa kakvom ljubavlju i pažnjom se taj čovek o svojim životinjama brine)?Spustimo se na zemlju.Rešenje koje automatski podrazumeva nečiju eliminaciju,bez bilo kakvog pokušaja da se nadje drugi način je zločin a oni koji to zagovaraju su skloni totalitarizmu.Kontrola,propisi...tražiti rešenje zdravom razumu prihvatljivo.

Nedzad

pre 6 godina

Pogresba odluka koju donose politicari a ne strucnjaci veterine Da treba ograniciti drzanje ali u smislu daih smeju drzati samo odgovorni i zreli ljudi kinolozi koji ceproci odredjene zdravstveno sigurnosne provere. Sve ostalo je neustavno ogranicavanje pravai sloboda gradjana ili u slucaju da se ne preduzima nista, nebriga za sigurnoat u drustvu.

Baki

pre 6 godina

@Ferra, naravno da ih nece uspavati. Zabranice nova legla i kupovinu, a vlasnici postojecih moraju da postuju postojece zakone (vezane za sigunost).

из угла

pre 6 godina

Ако су чињенице:

А. Понашање пса зависи од власника и како је васпитан.
Б. Неваспитан питбул убија, а друге расе повређују.

Шта су решења да се сачувају људски животи:
1. Дозвола за држање пса са полагањем као за возило.
2. Забрана питбулова као расе.

Шта је изводљиво?

Komša

pre 6 godina

@iz ugla
Trenutno ništa od toga nije izvodljivo jer nismo ispunili prvi preduslov da bilo šta možemo sprovesti.Nismo popisali i čipovali svakog ljubimca u Srbiji.Tek kada to uradimo,moći ćemo da preduzmemo bilo šta - prvo da smanjimo broj pada koje nedavesni vlasnici izbacuju na ulicu (glavni razlog velikog broja lutalica). Onda nailazimo na drugi problem.Bilo šta od ova dva predloga da odaberemo moramo da utvrdimo koji pas je Pit.Sama pomisao da bi neka naša služba utvrdjivala DNK psa i pravila razliku ozmedju Džekija i Pita mi se čini nemoguća- pa mi jedva hranu proveravamo i često šaljemo uzorke u inostranstvo da nam oni kažu šta jedemo?!
Ipak,kada bi se to nekako uredilo bio bih pristalica rešenja koje bi podrazumevalo sertifikat za vlasnika (psiho test,obuka ) za držanje opasnih pasa.

Ненад

pre 6 godina

Ниједан пас није "опасна врста", већ то човек од њега направи! Ниједан пас се не рађа агресиван и крвожедан! Забраните држање паса малоумним искомплексираним кретенима који од њих и праве машине за убијање! Пас ту ништа није крив!

Bane

pre 6 godina

Teska glupost. Sve je u vaspitavanju psa. Imam pit bula koji jede sa mackama, a vidjao sam mnoge druge rase pa cak i pudle potpuno nekontrolisanog ponasanja. Naravno da pit bul moze da napravi mnogo vise stete ako je lose vaspitan, pa cak i da ubije, ali je i dalje problem u vlasnicima a ne u psima.

Ljupče Dragoljupče

pre 6 godina

Rasisti! Treba zabraniti određenu dresuru a ne rasu. Šta je kuca kriva što je sudbina stavila u nasilnički dom? Stavite Snupija u takvo okruženje i dobićete Snup Dogi Gengsta Bum Buma.. Pravda za pitove, pogotovo pitome!

маркеђани

pre 6 godina

Није пас опасан већ газда који га је таквим направио. Моја комшиница је имала пит була. Тај пас је био једна велика добрица. Мачке су га тукле, а он је по цео дан знао да трчкара по ливади и да се ваља у цвећу. Ми смо га зато звали Фердинанд, по оном цртаном филму са биком.
Пас ако од малена научи да буде крволок он ће такав бити док не умре. Зато треба кажњавати те што их спремају за борбе.

Душан

pre 6 godina

Свашта. А људску глупост неће да забране. Па тај пас је већа маза од чиваве нпр, а то што га поједини ,,људи,, уче од малена да се бори у рингу због његове физичке предиспозиције то је нешто друго. Па и вас да су од малена учили тако нешто данас би долазили у ситуацији да људи забрањују људе...

Darko

pre 6 godina

Da mi neko objasni kako ja nisam nikad imao jedan jedini problem sa ovom rasom, a imam je još od '89?
Šta je to, neki fenomen?
Vlasnici tih pasa (tu mislim na sve rase) gde dolazi do incidenata nisu sposobni ni kornjaču da čuvaju, a zna se da su devijantne ličnosti i za šta im služe psi.

mare

pre 6 godina

Ma to je ta varvarska i zaostala Kanada koja ne poštuje prava životinja i koja ne zna da opasnog psa stvara čovek, a pitovi su inače neviđene maze...

zz

pre 6 godina

pitovi nisu zveri,prava zverina je covek koji ih stvorio i zloupotrebio za svoje bolesno zadovoljstvo,inace divlja zivotinja ubija zato sto je gladna ili ugrozena kada brani svoju teritoriju,a samo zver(covek)iz zadovoljstva i mrznje...nemojte da vredjate pse

Marko

pre 6 godina

Pitbul kao rasa psa ne postoji, slobodno proverite ne moguce je izvesti ih ni na jednu izlozbu pasa, zato sto to nije pas vec prava zivotinja...

WengerOut

pre 6 godina

Razumem ovakve komentare, ali da li je iko od vas ikada imao pitbula kao ljubimca? Ja jesam, tj. i dalje imam i nikada nisam imao problem ni sa komsijama, ni sa kim zbog tog psa. Istina, bio je malo agresivniji u odredjenom dobu, ali se to resava kastracijom, koja kosta od 3 do 5 hiljada dinara. Nakon potpunog oporavka od oko 40-ak dana, dobili ste zlatnog retrivera sa opakim izgledom. Vidim da se mnogi ne slazu sa tim, ali apsolutno je sve do vlasnika! Ubedjen sam 99% da moj pit nikoga nece ujesti, ali me zabrinjava ovih 1% i zato ga nikada ne setam bez jakog povodca i obavezne brnjice.

Komša

pre 6 godina

@siniša
Kada vodiš svoju decu nećeš da razmišljaš kakav je vlasnik? I to je tvoj argument vlasnicima pasa koji smatraju da je vlasnik (odvratna reč) odgovoran za ponašanje svog psa.
A da li razmišljaš kad sa decom prelaziš ulicu da li je vozač koji nailazi dovoljno obučen,pijan ili drogiran? Verovatno razmišljaš ali to ne upotrebljavaš kao argument za zabranu upotrebe motornih vozila.
Ne držim takve rase pasa ali me iritiraju takvi načini rešavanja problema.
Prvo valjda moramo da pokušamo da nadjemo rešenje koje ne uključuje bilo čiju eliminaciju.

autosovinista koji od sovinista pravi auta za dz

pre 6 godina

Ha, brži sam od opasnih momaka i šiparica, ljubitelja ove vrste pasa, koje nemogu da ih drže na lancu i da hoće. Kanada je jedna NORMALNA i dobro uredjena zemlja i nema nikakve sličnosti sa ovom našom.....

Vlada Joksimovic

pre 6 godina

Problem je sto po kolicini ugriza prednjace rase tipa pudlica, bisona, pekinezera i sl. ali iz nekog razloga ti psi i njihove rase ne dolaze na listu opasnih ili zabranjenih.

KrkutPFC

pre 6 godina

Svaka normalna zemlja će to da uvede. Koliko je samo života kod nas taj pas odneo. Evo pre neki dan kod nas je starica od 96 godina ubijena od strane tog psa. Koji je to slučaj po redu...

....

pre 6 godina

Pametno. Obožavam pse, ali priča "kakav gazda takav pas" jednostavno ne pokriva sve aspekte. Nije isto kada je agresivan neki pekinezer ili pitbul. Previše užasnih slučajeva govori u prilog tome.

neuro

pre 6 godina

Bravo. Kod nas ker može da te ubije i nikom nista. Dešavalo se da rotvajler ubije prolaznika pa niko nije mrdnuo prstom. Vlasnici vode opasne pse na povocu ili čak bez njega!!! Korpu ni ne pomišljaju da stave. Psi mokre i defeciraju po ulicama, trotoarima i zelenim površinama, a vlasnici se prave ludi. Čekaj hoćeš psa? Pa brini se o njemu. Skupljaj njegovu kaku. Ako je potencijalno opasan moraš da ga spreči da ne nudi nekome.

eee

pre 6 godina

Svaki pas je onakav kakvim ga gazda napravi. Pitbul moze biti najveca maza ako ga razmazis kao i sto maltezer moze biti agresivan ako ga tako istreniras. Umesto sto zabranjuju "opasne" vrste psa bolje im je da uvedu neki psihicki test za ljude koji hoce pse uopste.

Rajko

pre 6 godina

Nisu krive zivotinje vec vaspitanje koje dobijaju od ljudi? Hajde onda da svi nosimo pistolje, pa nije pistolj kriv nego treba prevaspitavati ljude? A sta ako se ljudi ne mogu prevaspitati?

sinisa

pre 6 godina

Podrzavam.
I odmah odgovor vlasnicima koji ce da ovjasnjavaju da je sve do "vaspitanja" psa, da se slazem da dobro odgojen npr. pitbul nije problem ali su problem oni drugi koje drze neodgovorni vlasnici... I sada ja kada setam svoju decu treba da nagadjam kakav je vlasnik...
Isti slucaj je i sa oruzijem... cije je nosenje (bar kod nas) zabranjeno, cisto da ne bi morali svi da razmisljamo kakav je ovaj koji ga nosi/seta.
Pozdrav svim ljubiteljima pasa!

max

pre 6 godina

Свашта. А људску глупост неће да забране. Па тај пас је већа маза од чиваве нпр, а то што га поједини ,,људи,, уче од малена да се бори у рингу због његове физичке предиспозиције то је нешто друго. Па и вас да су од малена учили тако нешто данас би долазили у ситуацији да људи забрањују људе...
(Душан, 14. april 2017 09:49)

Ja jos ne znam za slucaj gde je civava nekog ubila. Prema tome...
Pit Bull je po potencijalnoj agresivnosti i prilikom ispoljavanja te agresivnosti blizi lavu, tigru ili vuku. Nesto ne vidim da se po kucama cuvaju ove zveri. Pit bull nije obican pas, to je potencijalna zver i to smrtonosna, i ljudi se sa razlogom plase.

kk

pre 6 godina

Bravo!!! A ovde vaze zakoni za babe i dede koji prodaju na pijaci van tezge ali za setanje opasnih kerova bez maske ne postoje nikakve sankcije ... Bravo za MUP i sudstvo ...

Tomy

pre 6 godina

Ниједан пас није "опасна врста", већ то човек од њега направи! Ниједан пас се не рађа агресиван и крвожедан! Забраните држање паса малоумним искомплексираним кретенима који од њих и праве машине за убијање! Пас ту ништа није крив!
(Ненад, 14. april 2017 11:33)
Hajde ti od zlatnog ritrivera napravi da zakolje nekog coveka?!

Realnost

pre 6 godina

Ja razumem ove koji vole ali sta cemo sa nama koji ne volimo.Hocu da prosetam parkom koji uzgred nije napravljen za kucne ljubimce nego za decu i ljude.Hocu da udjem u ulaz zgrade a da ne smrdi na psecu mokracu.Hocu da u moju zgradu komsije ne uvode preko noci pse lutalice jer boze moj njima je hladno.Pa ako im je hladno vodite ih pred svoja vrata u svoj stan pa dokazujte sebi da ste dobri ljudi .Vi "dobri"ljudi ,udruzite se skupite novac pa napravite azil,sto da vase hirove finansiramo mi ostali.

Nedzad

pre 6 godina

Pogresba odluka koju donose politicari a ne strucnjaci veterine Da treba ograniciti drzanje ali u smislu daih smeju drzati samo odgovorni i zreli ljudi kinolozi koji ceproci odredjene zdravstveno sigurnosne provere. Sve ostalo je neustavno ogranicavanje pravai sloboda gradjana ili u slucaju da se ne preduzima nista, nebriga za sigurnoat u drustvu.

Gornje Međurovo pored Niša

pre 6 godina

Juče je u Leskovcu pitbul usmrtio staricu sa kojom je živeo.. Da znate pre nego što počnete da komentarišete.
(Simke, 14. april 2017 12:13)
"Baka Natalija je živela sa rođakom Slađanom, koja joj je bila starateljka.Slađana je imala 2 pitbula,mužjaka i ženku.Bili su mirni i umiljati.Ali baku nisu voleli, jer ih je često terala i udarala štapom."

DK

pre 6 godina

To je uradjeno kod nas u danskoj, poslije vise epizoda napada na djecu a posebno se istakla rasa stadfordshire i razni miksevi te rase. Te rase pasa su opasne u pogresnim rukama ,cesto kriminalcima.

Vitez

pre 6 godina

Glupost. Sta ima tu da se zabranjuje. Treba zabraniti da takve rase pasa, koje su snazne, ne mogu da setaju mladji od 18 god, da se placa godisnji porez od 150.000 dinara, da moraju da imaju polozenu obuku poslusnosti i da je obavezno nosenje korpe. Onda ih nece drzati likovi koji ih sada drze, a normalni ljudima te vrste rasa uglavnom nisu zanimljive.
Ceo zivot imam pse i uvek me smore histericni roditelji sa histericnom decom koji vicu bezi eto ga pas! Ljudi iskulirajte malo, nisu medvedi

Ferra

pre 6 godina

Šta znači zabraniti psa u državi u kojoj ih već ima, ne razumem? Ozbiljno pitam. Guglala bih ali mi na telefonu ništa živo ne izlazi. Poubijaće sve pse te rase koji su već u državi ili šta? Deportovaće ih? Ili znači da samo od dana donošenja zakona neće više moći da se nabavljaju novi?

Pitbul kao rasa psa ne postoji, slobodno proverite ne moguce je izvesti ih ni na jednu izlozbu pasa, zato sto to nije pas vec prava zivotinja...
(Marko, 14. april 2017 11:14) # Link komentara
?? Pas nije "prava životinja"?

Meister Jakob

pre 6 godina

Njemačka je to napravila prije nekih 15 godina.
Neke rase su potpuno zabranjene, neke su odnedavno uveli da se moraju svi sterilizirati, a za neke moraš obavezno imati brnjicu, lajnu i plaćaš poseban porez i osiguranje, a kazne za kršenje su drastične, i do €50,000 i nisam točno siguran, ali mislim 5 godina zatvora, i više ako pas nekom nanese teške tjelesne ozljede ili nekoga ubije, onda dobiješ puno više naravno!
Znam jednog luđaka u Hamburgu koji je imao mješanca između rotvajlera i takvog nekakvog pitt bulla, staford ili tako nešto. I onda bi kreten bacio tenisku lopticu među roditelje koji su se igrali s djecom na livadi i uživao i smijao se kako svi se razbježe kad vide da neka zvijer juri prema njima!!!

siki

pre 6 godina

U redu. Ali tom logikom treba zabraniti i čoveka. Koliko ljudi strada od strane čoveka, a koliko od strane pasa i životinja uopšte? Uzmite statistiku. Neuporedivo.
Evo moj primer. Imam 39 god. Nikad nisam bio u životnoj opasnosti od strane pasa. A od stranje ljudi? Hmm..da razmislim samo u zadnjih nedelju dana. Pre neki dan me umalo nije pokupio kamion jer nije hteo da stane na pešačkom, a juče me neka kobila isekla autom skrečući udesno dok sam vozio bicikl. Itd, itd..

St

pre 6 godina

U Beogradu su zabranjeni gradskom uredbom jos 1997 ali nikom nista...Iskompleksirani likovi koji nemaju devojku i rade zgibove na spravama 1389 i dalje ih setaju..

Nisu psi problem vec vlasnici

pre 6 godina

To bi trebalo uvesti i kod nas, kategorizacija rasa i sprovoditi zakon. Niko ne postuje propise, korpu niko ne stavlja psu(cuvena recenica dobar je nece on nista) i ljudi se sa pravom plase pasa. Da smo uredjena zemlja u kojoj se postuju propisi ne bi bilo toliko mrznje prema psima. U novom sadu pustaju pse u deo parka gde se igraju deca iako je park za pse bukvalno na 10 metara. Posle djavo bude kriv sto je pas napao dete. A to sto niko ne cisti za svojim psom, cista nekultura. Nije pas kriv sto ima loseg vlasnika koji ne zna za red i koliko paznje i odricanja je potrebno za drzanje kucnog ljubimca.

cilindrozemljaš

pre 6 godina

Treba zabraniti sve rase, ko hoće kucu uzme lutalicu.
To vam je unikat, jedan od milion a svi ostali brendirani kučići su vam kao kineska roba.
Dakle kuca lutalica je original, kao Pattek Philippe a "rasni" kučići su vam kao casio sat.

maki

pre 6 godina

Ne samo neodgovorni, vec i ljudi sa kompleksima i nezreli "ljubitelji" pasa kojima je borba pasa normalna!!! Toliko sebicnih i samozivih ljudi ne sme imati ne socijalizovanu zivotinju. Najbolje je uz posebne dozvole i ovlascenja jer se ovako ne desava nista

Igor

pre 6 godina

Gluposti. Pit Bull je mala maca za Belgijsku Maliou. Samo da sabani sto skapiraju i morace i njih da zabrane. U svakom slucaju, zivotinja uvek ispasta zbog coveka.

zz

pre 6 godina

sta uraditi da pas ne bude opasan i da ne napadne nekoga:
-uraditi socijalizaciju na vreme dok je stene,druzenje sa ostalim psima,mackama,i drugim zivotinjama.
-psa NIKADA drzati vezanog na lancu,nego u svom boksu gde ce se osecati sigurno i slobodno.
-u setnji obavezno Korpa i na povodcu.
-za kupovinu i drzanje psa opasne rase uvesti psiho test svakih 6 meseci,potvrda da nije nikada osudjivan.

ovo sve uradite i vise nema "opasne rase"e to se ne postuje nego se ZLOUPOTRBLJAVA!,onda imamo situacije pas POKIDAO LANAC i usmrtio zenu!a kako je taj pas vaspitavan,da li je imao paznju,ljubav,ucestvovao u borbama? psa i citavu rasu je lako okriviti,a COVEKA???

James

pre 6 godina

Potrazite malo po netu zapravo koliko ima ubistava pitbulova..skoro je u atlanti pitbul ubio dete a drugo tesko povredio , iz cista mira odjednom.. Apsolutno ih treba zabraniti.. Takodje skoro je vlasnicu napao jer je htela da mu obuce dzemper ! I nemojte da mi pricate price i za sve da trazite neke glupe izgovore i razloge.. NIKAD ali nikad se ne zna kad ce da im kvrcne u glavi jer te zveri imaju genetski usadjen kod ! Da kada napadnu, ubiju i da ne stanu dok to ne ucine, bez obzira polivao ih vodom sutirao udarao... cak i ubadao nozem.. Potpuna zabrana tih zveri ili ekstremno ozbiljno sprovodjenje zakona da NOSE KORPU !

milan

pre 6 godina

Nije pas kriv nego ne čovek to je prvo drugo više ubistava i klanja čine ljudi nego psi kod nas u srbiji pit bula će hladno kastrirati zbog agresivnosti a upravo bi vlasnika tog pit bula trebalo kastrirati da se ne razmnožava toliko o pravima životinja

Ненад

pre 6 godina

Минусе лупају они који те псе и тренирају да буду агресивни и који их користе за борбе. Није пит бул за свакога.

Kapetan Kuka

pre 6 godina

Hvala bogu. Eto nama nade da ce i kog nas zabraniti drzanje ovih cudovista. Naravno nije dovoljno sto su ovi psi unakazalu i rastrgli toliko dece u Srbiji, ali sada, evo, kad neka drzava na zapadu zabrani cudovista, ima nade da ce i nasa vlast postupiti "po difoltu".

goran

pre 6 godina

Није пас опасан већ газда који га је таквим направио. Моја комшиница је имала пит була. Тај пас је био једна велика добрица. Мачке су га тукле, а он је по цео дан знао да трчкара по ливади и да се ваља у цвећу. Ми смо га зато звали Фердинанд, по оном цртаном филму са биком.
Пас ако од малена научи да буде крволок он ће такав бити док не умре. Зато треба кажњавати те што их спремају за борбе.
(маркеђани, 14. april 2017 10:10)
Ne slazem se sa vasim komentarom u potpunosti ,mada da budem iskren ima dela istine u tome da dosta toga zavisi od socijalizacije psa ,ali opet kada se realno sagledaju svi aspekti ipak prevagu odnosi cinjenica je da su pit-bulovi jedna krajnje agresivna i opasna rasa pogotovo u rukama neodgovornih ljudi, i da se stoga ipak mora napraviti neki red i zakon oko drzanja i cuvanja ove veoma agresivne i opasne pasmine, kod nas je najgore sto niko nema uvid u to ko sve drzi pse ove rase i ko ih kome i kako prodaje, pa je stoga prakticki nemoguce uvesti nekakav zakon po kojem bi neodgovornim ljudima bilo zabranjeno drzanje ovakve rase, po meni jedino resenje (ma koliko ono bolno bilo za ljubitelje pasa ) je ipak da se udari totalna zabrana za drzanje ove rase pasa ,jer koliko god pit-bulovi bili maze u rukama odgovornih ljudi toliko su krvolocne ubice i zveri u rukama neodgovornih ljudi,s tom razlikom sto je neodgovornih ipak mnogo vise od odgovornih, a sredinu je nemoguce naci !

Komša

pre 6 godina

Ponekad države pribegavaju ovakvim rešenjima da bi prokrile svoju lenjost.
Uzmimo primer zabrane prodaje alkohola posle 22h.Klinci kupe alkohol i sede po ćoškovima,parkovima i cirkaju, glasni su, pa ih kao valja u tome sprečiti.I umesto da patrole rade svoj posao ,legitimišu,pišu prijave zbog remećenja javnog reda,zbog bacanja konzrrvi i flaša po javnim površinama npr. oni pribegnu restriktivnim merama koje više pogode neke normalne ljude koji možda zbog posla nisu stigli da kupe pivo ili bilo šta ranije.Tako i ovo sa psima.Po Staljinovom peincipu- nema čoveka,nema problema.Nema pita,nema problema.Pa psihopata ili sadista će od bilo kojeg većeg,jačeg psa da napravi monstruma.I šta onda? Šta kad neki nesavesni vlasnik od svog Rota napravi monstruma? Hoćemo li Džou,koji je normalan čovek zabraniti da ima svojeg psa (ko prati ove vesti sigurno je zapazio sa kakvom ljubavlju i pažnjom se taj čovek o svojim životinjama brine)?Spustimo se na zemlju.Rešenje koje automatski podrazumeva nečiju eliminaciju,bez bilo kakvog pokušaja da se nadje drugi način je zločin a oni koji to zagovaraju su skloni totalitarizmu.Kontrola,propisi...tražiti rešenje zdravom razumu prihvatljivo.

aleksandar

pre 6 godina

Nemam ništa protiv ni jedne rase, ali u gradu nema šta da traže veliki i borbeni psi, to je mučenje životinje i takve ljude treba kažnjavati.
Takođe svaki pas bi trebao da prođe dresuru i socijalizaciju da bi mogao da bude u gradu.

marama

pre 6 godina

Potpuno se slažem. Ne može svako da gaji i drži opasne rase. To mogu biti ljudi koji se profesionalno bave dresurama ili već neke druge kategorije i grupe, ali ne običan svet koji ne ume da vaspita i kontroliše svog psa.

Posmatrač

pre 6 godina

Običnim ljudima su veoma čudni "argumenti" vlasnika potencijalno opasnih pasa. Takve pse određena vrsta ljudi nabavlja sa jasnom i određenom namerom. Ne zbog maženja sa sopstvenom decom...
Kao što se snažan automobil ili motocikl ne poseduju da bi se vozili uz striktno poštovanje odredbi o ograničenju brzine (i buke), već da bi na određen način privlačili pažnju, tako se i određene rase pasa nabavljaju da bi izazvali izvesni osećaj nelagode kod okoline.
Otkud ta čudna potreba da se ima ružan i potencijalno opasan pas?

Detelinara okretnica trojke

pre 6 godina

Није пас опасан већ газда који га је таквим направио. Моја комшиница је имала пит була. Тај пас је био једна велика добрица. Мачке су га тукле, а он је по цео дан знао да трчкара по ливади и да се ваља у цвећу. Ми смо га зато звали Фердинанд, по оном цртаном филму са биком.
Пас ако од малена научи да буде крволок он ће такав бити док не умре. Зато треба кажњавати те што их спремају за борбе.
(маркеђани, 14. april 2017 10:10)

Sasvim slucajno znam tacno o kom psu se radi ( onaj sto je napao devojcicu pre par godina u NS-u ) , takodje sam komsija i poznajem i tu komsinicu koju navodis i njenog brata i njihovog oca. Aj sad digitron u ruke pa saberi koliko godine zatvora i mentalnih bolnica imaju komsinica,brat i otac pa se priseti kako je Ferdinand napao devojcicu od 7-8 godina ( u svim novinama pisano o tome ) i ponovo procitaj svoj komentar .

Vaspitavaj tako (kad ne moze drugacije) vlasnike

pre 6 godina

Ovo u Kvebeku je aktuelno vec oko 2 god. Stavise, Vlada je, posle izlazaka na ulicu vlasnika pitbulova, bila i "popustila" - stavila dosije ad akta, - ali, posle slucaja od pre 3-4 dana kada su dva pitbula usmrtila vlasnika, ovo pitanje je aktuelizovano.

Iako volim zivotinje (ne znam koji ljubimac mi je drazi, pas ili macka) podrzavam ovu inicijativu. Slazem se i sa tim da je vlasnik najveci krivac. Skoro svaki vlasnik za svog kaze: "Ne bojte se! Nije opasan", a on kida i jurisa. Desilo mi se, npr., da sam jednom umalo slomio nogu, a nisam hteo da to skevre sutnem i tako resim problem.

I da se pohvalim: redovno mesecno dajem novcane priloge za napustene zivotinje, a najmanje 2 puta mesecno odem u tzv. azil i prosetam sat-dva nekog psa. Istrcim se i ja sa njim.

doberman

pre 6 godina

juce, kod ortaka, spavaju dva staforda naspram mene, i jedan se budi na svakih 15min i rezi na mene i pikira, pitam ovog sta je, bre, ovo, znam kerove od kad kupljeni, kaze ma opusteno, oni tako sanjaju pa utripuju? opasani psi, al mnogo opasni.

Ciri

pre 6 godina

Imamo jednog staforda u blizini. Lik koji ga čuva bio u zatvoru. Pas izgleda opasno. Ali se raduje kao malo dete kada me vidi, mazim ga. Okej nije pitbul... Ako su ih zabranili, i nije bez razloga. Korpe za te velike pse bi trebalo da su obavezne i da se to primenjuje.

из угла

pre 6 godina

Ако су чињенице:

А. Понашање пса зависи од власника и како је васпитан.
Б. Неваспитан питбул убија, а друге расе повређују.

Шта су решења да се сачувају људски животи:
1. Дозвола за држање пса са полагањем као за возило.
2. Забрана питбулова као расе.

Шта је изводљиво?

Baki

pre 6 godina

@Ferra, naravno da ih nece uspavati. Zabranice nova legla i kupovinu, a vlasnici postojecih moraju da postuju postojece zakone (vezane za sigunost).

Komša

pre 6 godina

@iz ugla
Trenutno ništa od toga nije izvodljivo jer nismo ispunili prvi preduslov da bilo šta možemo sprovesti.Nismo popisali i čipovali svakog ljubimca u Srbiji.Tek kada to uradimo,moći ćemo da preduzmemo bilo šta - prvo da smanjimo broj pada koje nedavesni vlasnici izbacuju na ulicu (glavni razlog velikog broja lutalica). Onda nailazimo na drugi problem.Bilo šta od ova dva predloga da odaberemo moramo da utvrdimo koji pas je Pit.Sama pomisao da bi neka naša služba utvrdjivala DNK psa i pravila razliku ozmedju Džekija i Pita mi se čini nemoguća- pa mi jedva hranu proveravamo i često šaljemo uzorke u inostranstvo da nam oni kažu šta jedemo?!
Ipak,kada bi se to nekako uredilo bio bih pristalica rešenja koje bi podrazumevalo sertifikat za vlasnika (psiho test,obuka ) za držanje opasnih pasa.