Nedelja, 21.06.2015.

15:00

Kineskinja spasla 100 pasa na najjezivijem festivalu

Izvor: Beta

Kineskinja spasla 100 pasa na najjezivijem festivalu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

62 Komentari

Sortiraj po:

Ma stvarno

pre 8 godina

Danima čitam naslov i ne otvaram tekst i sad ne mogu da se nakajem što sam to uradila. A za komentare... Ne znam šta reći. Eto, ja jesam licemerna. Ne bih mogla da jedem prase kad bi prisustvovala klanju. Ali nisu mi jasni oni koji upoređuju psa i prase. Čovek je pripitomio svinju da bi se hranio, a psa da bi ga čuvao ( mislim pas čoveka ) i pravio mu društvo. Ljudi i psi se druže nekoliko hiljada godina. Druže. Meni je ovako nešto potpuno neshvatljivo.

dupli standardi

pre 8 godina

@prijavite neljude
Naravno da prijavljujem i naravno da u Srbistanu dobijam samo podsmeh od nadležnih. Ni jedan slucaj nije zavrsen odgovarajucom kaznom, nego se nekim cudom meni inspekcija nakaci sto imam tri psa i cetiri macke u kuci sa dvoristem, a sto komsije okolo kolju na vec pomenut nacin je deo nase tradicije pa nije za kaznjavanje. Znate, ako svinja skici i skici i skici i tako 5 minuta (sto verujte nije malo, kada slusate agoniju drugog bica) , meni je to signal da nije bezbolno ubijena, ako je to moguce uopste.

prijavite neljude

pre 8 godina

@dupli standardi Zasto ne prijavite ljude koji sekirom ubijaju svinju? Gde ste vi to videli da se tako ubijaju zivotinje. Ne izmisljajte. Prvo srpski seljak kolje da bi jeo ili prodao, svinja koja se tako ubije, nije cela ni za jelo, ni za prodaju.

Luka

pre 8 godina

@vegan Na pogresnoj si adresi, ja meso ne jedem. I ne znam azile u Srbiji gde se psi zivi spaljuju. A ti ako znas, a cutis, nisi nista bolji od tih koji to rade! A vidim bas si vegan, pun si saosecanja prema patnjama zivotinja. To sto Kinezi ubijaju pse te ne pogadja, jer eto Srbi jedu svinje. Pravi vegan nema sta.

vegan

pre 8 godina

@Luka
ja znam "azile" u Srbiji gde se psi zivi spaljuju. Ja znam klanice u Srbiji koje sutiraju krave, kokoske, svinje, iz ciste pakosti... Je l' ti sad lakse sto postoji neko ko te stvari zna? hajd sad lepo, sunce moje, otidi i pojedi jedan cevapcic...

dupli standardi

pre 8 godina

@realno
Naravno da nije normalno. Zato je normalno sekirom po sred cela lupiti svinju. Ili uglaviti teletu glavu izmedju metalnih drzaca i po sred cela ga lupiti celicnim maljem. ili staviti glavu kokoske na panj pa zamahnuti sekirom.
ponavljajte kao mantru "humano ubistvo", mozda dodjete do prosvetljenja ;)

vegan

pre 8 godina

@Tanja
molim Vas, Vasi argumenti su smesni. Na internetu postoji toliko informacija, malo proguglajte, pozda nesto novo i naucite. Kako stoka zivi u klanicama, koliko dugo zivi, uostalom, ko ste vi da sudite da li je ok da neka zivotinja bude ljubimac ili za ishranu. Verovali ili ne, postoje ljudi na svetu koji imaju svinju, kravu, kokosku za ljubimca. I nisu ograniceni...

nevera

pre 8 godina

Ovde ovi "ljubitelji" razlicitih kultura komentarisu, a nemaju osnovne informacije. Ovaj festival nije tradicija, vec postoji od 2009. godine. Slavi se kao dan sunceve svetlosti. Ne kolju se psi koji su za to drzani, vec vlasnicki psi i lutalice. Poenta je ukrasti psa iz dvorista i spremiti ga. Sto vise pasa to bolje. Zivotinje se zive ubijaju, lutalice lopatom do smrti. Vlasnicki se dovode na mesnu pijacu i zivi se kuvaju, tako sto ih ubace u kljucalu vodu. Informisite se malo kad krenete da pricate o tradiciji. Koriscenje pseceg i macijeg mesa u ishrani je odavno odbaceno u svim urbanim delovima Kine!

Sasha

pre 8 godina

Sedam mjeseci je kako sam postao vegetarijanac (gotove vegan). Neopisivo se bolje zdravstveno osjecam, ali kada procitam ovaj uzas, tek onda vidim da su eticki razlozi za vegetarijanstvo/veganstvo najbitniji. Tragedija je ovo sto se dogadja ovim psima, a jos veca licemjerstvo onih koji se zgrazavaju ovakvog tretmana pasa, a sami podrzavaju isti tretman nad pilicima, svinjama i kravama zarad sopstvene ishrane.

Ljudska vrsta je najvece prokletstvo ove planete.

svastojed

pre 8 godina

Ma kakve crne "kulturoloske" razlike! Pas i macka su kucni ljubimci, u mnogim kucama jos jedan clan domacinstva, i jednostavno NISU isto sto i krava, kokoska, svinja i tacka. Bez razmisljanja bih pucao u onog ko bi pokusao da mi oduzme psa da ga zivog przi, kuva, muci.

Naravno da su uslovi "gajenja" stoke i zivine u industrijskoj poljoprivredi ogavni i nehumani + da se svaki sat unistavaju hektari suma da bi se pretvorili u polja za zitarice za njihovu prehranu. I naravno da bi to trebalo zabraniti.

Ali to ni pod razno ne opravdava zdranje i dranje kucnih ljubimaca.

idi bre

pre 8 godina

@vegeterijanac Ti si vegeterijanac koji sigurno jede to prase koje toliko zalis. Da si vegeterijanac pogodile bi te i patnje pasa koji se zivi spaljuju. Zamisli krike zivog bica kad ga neko ubaci u kljucalu vodu.

realno

pre 8 godina

@EU Balky kome su to psi oduzeli zivot? O cemu vi ovde pametujete? Poistovecujete pse koji se zivi pale u Kini sa balkanskim navikama u ishrani. Je li normalno zivo bice zapaliti? Ubaciti zivo bice u kljucalu vodu? Vezati mu sape iza ledja i baciti u kavez? Pravite se pametni, kulturni, postujete tradiciju drugog naroda. Vasa stvar. Vecina normalnih ljudi osudjuje divljastvo Kineza. I sta uopste radite na temi ljubimac? U redu ne volite pse, shvatili smo.

Petar

pre 8 godina

Ovi "filozofi" sto pisu o kravama, kozama, pilicima misle da su svu pamet sveta popili. Pas je ljubimac nije hrana. Ja meso ne jedem, i zao mi je svakog zivog bica koje strada kao hrana, jer ima nacina da se zdravo hranimo i bez mesa. Dobro je za organizam, liniju, izgled. Ali tesko je to objasniti Balkancima. Ali i ovima "filozofima" koji pravdaju divljastvo Kineza. Da neko ukrade mog psa da bu ga zivog skuvao to bi mu bilo zadnje sto je u zivotu uradio. Jedan Kinez je ubio tri coveka da bi zastitio svoje stene koje su ukrali iz dvorista.

Marko

pre 8 godina

EU Balky, ajde mi reci broj ljudi kojima su psi oduzeli zivot, kad vec glumis informisanost. I kad sam procitao tvoju glupost o farmi na kojoj se "uzgaja misicno tkivo" , vidio sam da nema smisla raspravljati.

vegetarijanac

pre 8 godina

@anonimus Nacin na koji se u Kini ubijaju psi je jeziv! Vidite malo kakav je to festival, imate slike tih "divnih" ljudi, pa onda pametujte o kozama, kravama i pilicima. Psi su ljubimci nisu hrana. Posebno ne hrana koja se ziva spaljuje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Luka, 23. jun 2015 04:08)

nama su psi možda ljubimci, tamo su očigledno i hrana. nisam gledao kako kolju u kini pse a i ne znam da li hoću, ali reći kako su oni nehumani a kod nas je sve u redu je ipak malo licemerno. slažem se da ako se već jedu životinje da im smrt treba biti što lakša. u čemu je poenta da ih mučiš pre nego što ih ubiješ!?
inače sve je čoveku normalno na šta je navikao. npr. koliko je prase na ražnju samo odvratno, a većini ljudi u srbije sama pomisao na to pravi zazubice.
tako da, neka jede ko šta hoće, ali ako može bez mučenja.
pozdrav

Srbija

pre 8 godina

Moram da zamolim neke komentatore da počnu da prave razliku i gledaju na činjenice.Tačno je da mi koljemo svinje,krave,ovce,pilad i koze.Ali mi to radimo brzo i ne ostavljajući ih da se muče.Da li ste videli nekog Srbina da ispaljuje vatru na živu kravu,ili lomi svaku koščicu u telu živom prasetu?
Uzgred,pre dva dana smo uspešno potpisali hiljade i hiljade peticija protiv ovog festivala i kineska vlada je prihvatila (čitaj morala da prihvati) da ga ne održi na ovaj način,bar za ovu godinu.
#StopYulin2015

Tanja

pre 8 godina

@Madhva (Hare Krišna: I šta hoćete time da kažete? Da je zbog takvog tretmana pilića i teladi u redu da se psima odsecaju glave i da se živi spaljuju? Da se otimaju od vlasnika? Bože, sačuvaj...vaš argument je podjednako i kontra-argument, pobogu, gde vam je pamet? Ako se brinete o dobrobiti pilića, trebalo bi da brinete i o dobrobiti pasa. Ovako, vi ste taj koji je licemeran, a ne mi koji se potpuno normalno zgražavamo nad jezivim tretmanom životinja. I pritom ako ne uviđate razliku između krave i kućnog ljubimca, onda ne znam šta da vam kažem. Kako god da se tretira stoka, ona ne može da preživi bez ljudi. Jednostavno ne može. Šta predlažete kao rešenje? Da pustimo krave, svinje, ovce, koze, kokoške u prirodu? Da ih čuvamo kao pse u stanovima? Stoka ima svoju svrhu a to je da daje mleko, meso, jaja i zato se uzgaja. Kućni ljubimac ima svoju svrhu, da pravi društvo čoveku. Ja ne mogu da uzmem tele i da ga čuvam u stanu. Mogu psa ili mačku. Nikada ne bih ubila tele, ali ne bih ni bila protiv klanica a da nemam adekvatno, prihvatljivo rešenje koje bi klanice učinilo izlišnim, a stoku opet sačuvalo u životu. Ta krava bi podjednako umrla od gladi zimi, ili bi je ubile predatroske životinje da o njoj ne brine čovek. Za psa ili mačku bi se to teže moglo reći. Koliko ovaca lutalica videste na ulici? A koliko pasa? Da li vam to nešto govori? Umesto što ovde relativizujete grozotu nad psima i mačkama, ponudite rešenje za te krave, ovce i kokoške, ako ga imate. Ako ne bolje ćutite!

EU Balky

pre 8 godina

U Srbiji da umiru od gladi, psece meso niko nebi jeo... kinezi su... nemam reci. Festival pseceg mesa? wtf?(MisterZ, 22. jun 2015 14:34)
U Indiji da umiru od gladi kravu niko nebi jeo...Srbi su...nemam reči.
U Arabiji da umiru od gladi, prasiće niko nebi jeo...srbi su...nemam reči. Guča sa stotinama prasića (i nevinih janjaca) nabijenih na kolac? wtf?
Hehehe.
Zašto niko ne pljuje po kulturnim kanađanima koji male foke žive deru da nebi oštetili krzno. U najboljem slučaju ih umlate s drvenim palicama. eeeej zbog krzna a ne mesa. Nekada je u divljini životinjsko krzno bilo važno da se prežive zime ali danas? Naravno, glupo je optuživati sve kanađane zbog nekolicine lovaca na krzno kao i 1.3 milijardi kineza zbog običaja u jednoj pokrajini.

EU Balky

pre 8 godina

vi sto izjednacavate stoku sa psima mi recite, kad ste vidjeli da ovca vodi slijepo covjeka, da se dijete igra sa kravom, da vam koza spasi zivot?(Marko, 22. jun 2015 16:53
A kad si ti vidio da ti koza ili ovca oduzme zivot ? Koliko hiljada pasa godišnje napadne ljude i koliko ljudi (pogotovo djece) izgubi život? To što ti janje ne spašava život ili ne skače u zagrljaj ne znači da ga možeš nabiti na kolac pa na ražanj. Janje je umiljato i ne laje na nepoznate pokazujuči im očnjake pa ga to ne spašava klanja. Danas su ljudi po tom pitanju vrlo dvolični. Žao im životinja i zgražaju se prilikom klanja istih ali kad dođu u mesnicu ili restoran pa vide mesinu onda im sline cure. Kao da to meso raste na drvetu. Kad u skoroj budućnosti zažive farme mesa na kojima će se uzgajati samo mišićno tkivo onda ćete biti protiv toga kao sada protiv GMO i sa sjetom ćete pričati kako su nekad prasići i janjci trčali po dvorištu pa ih deda samo zgrabi, zakolje i odere i već su na ražnju. Inače sam ljubitelj (živih) pasa i (pečenih) janjaca ali ne trpim ovakvu dvoličnost.

Luka

pre 8 godina

@Niko Koja kultura? Kultura paljenja zivih pasa? Kuktura ubijanja vlasnickih pasa lopatama? Deca normalnih ljudi u Kini placu za svojim ubijenim ljubimcima. Ti znas neku klanicu u Srbiji gde se krave zive pale? Zive stavljaju u lonac? Gde im se vezuje njuska pa se onda na zivo osure? E pa to Kinezi rade psima. To nije kultura nego divljastvo.

Luka

pre 8 godina

@anonimus Nacin na koji se u Kini ubijaju psi je jeziv! Vidite malo kakav je to festival, imate slike tih "divnih" ljudi, pa onda pametujte o kozama, kravama i pilicima. Psi su ljubimci nisu hrana. Posebno ne hrana koja se ziva spaljuje.

Luka

pre 8 godina

@111 Stvar je u tome sto oni kradu pse od vlasnika i onda ih lopatama zive ubijaju. Skoci sto ljudi sa lopatama i ubije psa. Ili ga zivog bace u kljucalu vodu da se kuva. Ima situacija gde ih zive pale, i zivima im vezuju sape iza ledja. To je takav festival. To nisu ljudi!

Ненад

pre 8 godina

Vase licemerje je neograniceno. Tipkate po tastaturi i osudjujete kulturu koju ne poznajete. Idite pred klanice u srbiji pa spasite jednu kravu, svinju ili kokosku, pa onda drzite pridike o moralu. Zasto su psi zivotinje viseg staleza u odnosu na kokoske? Nemojte rostiljati, jesti jaja i odreknite se ribljih specijaliteta.
(Niko, 22. jun 2015 00:02)

Па и људи су такође животиње. Зашто мислиш да су људи животиње вишег сталежа у односу на рецимо псе или кокошке, живи се и једнима и другима. То што ми кољемо свиње не значи да требамо да подржавамо то што Кинези кољу псе, већ треба забранити и једно и друго.

Madhva (Hare Krišna)

pre 8 godina

"E više mi je ovih komentara o pilićima i prasićima preko glave! Piliće i prasiće ne drže bez hrane i vode danima zbijene u kavezu, ne spaljuju ih žive, seljak čuva krmaču, kravu, kvočke, hrani ih, vodi računa da su zdravi, a kad ih ubijaju ubijaju ih tako da što manje pate. Kinezi pse i mačke, deru žive, odsecaju im delove tela dok su još živi, jednom rečju ponašaju se prema njima sadistički, alooo bre, ukapirajte već jednom razliku...."
@Tanja
Pogledajte PETINE dokumentarce o tretiranju stoke i živine na velikim farmama. Ništa manje monstruozno nego ovo kinesko maltretiranje pasa i mačaka. Jedno je biti svinja kod babe na selu, a sasvim drugo su farme sa po desetak hiljada životinja, sabijenih u metalne boxeve. Telad koja u životu nisu videla nebo, tovljene svinje kojima su zbog neprirodne težine kosti nogu izlomljene, koje leže u bolu sa živim ranama. Muški pilići koji se živi melju u mlinu, kokoške odsečenih kljunova da se ne bi kljucale kada ih je po nekoliko stotina u maloj prostoriji (kutiji bez prozora), polumrtve žedne životinje spakovane u šleper, kao da su balvani u sred leta se voze po dan dva... uf zlo mi je a video sam još svega.

Marko

pre 8 godina

vi sto izjednacavate stoku sa psima mi recite, kad ste vidjeli da ovca vodi slijepo covjeka, da se dijete igra sa kravom, da vam koza spasi zivot?

primjedba

pre 8 godina

@ Niko
Ajd razmisli malo covjece. Kako mozes porediti psa i kokoš?! Kad dodješ kuci, kokoš ti skoči u naručje i raduje ti se kao rodjenom bratu?! Krava isto to radi?! To je zivina i stoka a pas sigurno nije ta kategorija. Ovo sto rade je jadno, i bolesno.

.

pre 8 godina

I ako mi je ovo odvratno mrzim i licemerstvo koje je u nekom ludilu trenutno na drustvenim mrezama u srbiji.. Svi kao stop stop bla bla a onda odu u prodavnicu kupe meso ili svrate da kupe hamburger a to meso nije poraslo u basti nego neka zivotinja ubijena da bi oni jeli.

Милан

pre 8 godina

Само нека се уведу правила да се те животиње не муче,не убијају мучки.Да се не иживљавају над њима.Јесте нама болесно што једу псе и мачке,ал то раде вековима,дакле као што ми једемо прасиће итд.Али ми не мучимо прасиће,не сакатимо,већ радимо оно за шта их је Бог и створио.За егзистенцију човека.Тако да је једино спорно то болесно иживљавање.То већ не могу да схватим

Tanja

pre 8 godina

E više mi je ovih komentara o pilićima i prasićima preko glave! Piliće i prasiće ne drže bez hrane i vode danima zbijene u kavezu, ne spaljuju ih žive, seljak čuva krmaču, kravu, kvočke, hrani ih, vodi računa da su zdravi, a kad ih ubijaju ubijaju ih tako da što manje pate. Kinezi pse i mačke, deru žive, odsecaju im delove tela dok su još živi, jednom rečju ponašaju se prema njima sadistički, alooo bre, ukapirajte već jednom razliku. Znači ne uzgajaju ih, ne čuvaju u odgovarajućim uslovima, ne obezbeđuju im hranu, vodu, lekarski negu, nego ih pokupe gde ih nađu, često ukradu od vlasnika i ubiju na najzverskiji način. Razlika između njih i pilića i prasića kod nas je OGROMNA!

Dragan

pre 8 godina

Neki ovde kao da su potpisali neki mirovni sporazum sa psom, je li?
Pas im je prijatelj, a svinja neprijatelj. E ne može to tako rođaci.

Piplfoks

pre 8 godina

Patke i kokoške su za jelo, psi nisu. Svaki put kad me neko smara što pravim razliku ja zakoljem kokošku - ni ne pojedem je, samo je iseckam sitno, čisto njima iz pakosti.

Niko

pre 8 godina

Vase licemerje je neograniceno. Tipkate po tastaturi i osudjujete kulturu koju ne poznajete. Idite pred klanice u srbiji pa spasite jednu kravu, svinju ili kokosku, pa onda drzite pridike o moralu. Zasto su psi zivotinje viseg staleza u odnosu na kokoske? Nemojte rostiljati, jesti jaja i odreknite se ribljih specijaliteta.

stan

pre 8 godina

To je deo njihove tradicije I to je ok.Nemrzim nikog I svako ima pravo na svoje.
Ne odobravam licemerne dusebriznike a jedu meso na ovaj ili preradeni nacin a pljuju olako na sve .

idc

pre 8 godina

Da li je moguće u 21veku u jednoj od najrazvijenijih zemalja sveta ovako nešto da se naziva festivalom???
Ovi što poistovećuju pse sa ovcama,kravama,itd.Jedna bitna razlika postoji između tih životinja i pasa-mačaka,jeste da psi i mačke spadaju u redove zveri i njihovo meso nije pogodno za ljudsku upotrebu,prvenstveno mislim na nutritivne vrednosti,iliti,nikakvu hranjivu vrednost nema takvo meso,plus može da izazove razne stomačne komplikacije u vidu infekcije,trovanja.
Čudi me da PETA,ili neka udruženja pri "U.N",nisu apelovala kineskim vlastima da prestanu sa ovim običajem,ionako koristimo,za sopstvenu ishranu,prevelik broj živih bića.
Ovoj grozoti treba stati na put već jednom!

anonimus

pre 8 godina

Jeste najjeziviji festival, a ustvari nije. I mi isto tako koljemo krave, ovce, kokoske, svinje, ali to nije jezivo kao kerove, iz nekog razloga. Pitajte Indijce da li je jezivije klati krave ili kerove. To je sve do kulture, ali realno je da je jezivo i jedno i drugo i trece i peto, sve su to ziva bica a mi smo bolesni predatori i tako je kako je. Svaka cast zeni.

El Tigre

pre 8 godina

Bio sam tamo... To su prozori... Plako sam... Tamo ih bacacem plamena prze, pa tuku do smrti, pa seku glave, pa ih peku... Vecina ih umre od bolesti, zedji, gladi i od traume kad vide sta se njegovom prijatelju desilo... Kradu ih sa ulice, od ljudi, ne skidaju ogrlice... Video sam jednu devojcicu koja je imala psa koji se zvao Flower ili tako nesto ne mogu da se setim. Odma je zaplakala, umalo nije umrla... Tako rade i sa mackama... Strasno... Ovo je sramota za naciju kao sto je Kina... Ali, sve se vraca sve se placa... Karma je k...

:((( :'(

Dragana Ciric

pre 8 godina

Zgrozila sam se citajuci ovaj tekst .U mojim ocima izgubili su mnogo .Cenila sam kao vredne ljude i štedljivr .Moram da kažem da su moju Lolu Zlatni Retriver Gledali malo vidno.Sada znam I zasto.Molim institutitucije nase I njihove I Kineskog ambasadora da ovaj Tekst dodje do njega I da Nesto ucine da taj genocid na neduznim psima se ukine .Jer mi ih drzimo kao kicne ljubimce I radujemo se sa njima I boluje mo. Bitno I nada Zemlja da uputio protean u nogu to je genocid
..pamtimo I ne mozemo da oprostimoCestitam gospojo na humanistic I hvala joj.

vegan

pre 8 godina

Ja ne mogu da podnesem kolicinu licemerstva ljudi koji se zgrozavaju ovog festivala...
Ovoj gospodji svaka cast. Mi u Srbiji imamo samo jedu zenu spremnu i posvecenu spasavanju svih zivotinja a ne samo pasa i macaka.

anonimus

pre 8 godina

Jeste najjeziviji festival, a ustvari nije. I mi isto tako koljemo krave, ovce, kokoske, svinje, ali to nije jezivo kao kerove, iz nekog razloga. Pitajte Indijce da li je jezivije klati krave ili kerove. To je sve do kulture, ali realno je da je jezivo i jedno i drugo i trece i peto, sve su to ziva bica a mi smo bolesni predatori i tako je kako je. Svaka cast zeni.

El Tigre

pre 8 godina

Bio sam tamo... To su prozori... Plako sam... Tamo ih bacacem plamena prze, pa tuku do smrti, pa seku glave, pa ih peku... Vecina ih umre od bolesti, zedji, gladi i od traume kad vide sta se njegovom prijatelju desilo... Kradu ih sa ulice, od ljudi, ne skidaju ogrlice... Video sam jednu devojcicu koja je imala psa koji se zvao Flower ili tako nesto ne mogu da se setim. Odma je zaplakala, umalo nije umrla... Tako rade i sa mackama... Strasno... Ovo je sramota za naciju kao sto je Kina... Ali, sve se vraca sve se placa... Karma je k...

:((( :'(

Niko

pre 8 godina

Vase licemerje je neograniceno. Tipkate po tastaturi i osudjujete kulturu koju ne poznajete. Idite pred klanice u srbiji pa spasite jednu kravu, svinju ili kokosku, pa onda drzite pridike o moralu. Zasto su psi zivotinje viseg staleza u odnosu na kokoske? Nemojte rostiljati, jesti jaja i odreknite se ribljih specijaliteta.

Tanja

pre 8 godina

E više mi je ovih komentara o pilićima i prasićima preko glave! Piliće i prasiće ne drže bez hrane i vode danima zbijene u kavezu, ne spaljuju ih žive, seljak čuva krmaču, kravu, kvočke, hrani ih, vodi računa da su zdravi, a kad ih ubijaju ubijaju ih tako da što manje pate. Kinezi pse i mačke, deru žive, odsecaju im delove tela dok su još živi, jednom rečju ponašaju se prema njima sadistički, alooo bre, ukapirajte već jednom razliku. Znači ne uzgajaju ih, ne čuvaju u odgovarajućim uslovima, ne obezbeđuju im hranu, vodu, lekarski negu, nego ih pokupe gde ih nađu, često ukradu od vlasnika i ubiju na najzverskiji način. Razlika između njih i pilića i prasića kod nas je OGROMNA!

vegan

pre 8 godina

Ja ne mogu da podnesem kolicinu licemerstva ljudi koji se zgrozavaju ovog festivala...
Ovoj gospodji svaka cast. Mi u Srbiji imamo samo jedu zenu spremnu i posvecenu spasavanju svih zivotinja a ne samo pasa i macaka.

Dragana Ciric

pre 8 godina

Zgrozila sam se citajuci ovaj tekst .U mojim ocima izgubili su mnogo .Cenila sam kao vredne ljude i štedljivr .Moram da kažem da su moju Lolu Zlatni Retriver Gledali malo vidno.Sada znam I zasto.Molim institutitucije nase I njihove I Kineskog ambasadora da ovaj Tekst dodje do njega I da Nesto ucine da taj genocid na neduznim psima se ukine .Jer mi ih drzimo kao kicne ljubimce I radujemo se sa njima I boluje mo. Bitno I nada Zemlja da uputio protean u nogu to je genocid
..pamtimo I ne mozemo da oprostimoCestitam gospojo na humanistic I hvala joj.

.

pre 8 godina

I ako mi je ovo odvratno mrzim i licemerstvo koje je u nekom ludilu trenutno na drustvenim mrezama u srbiji.. Svi kao stop stop bla bla a onda odu u prodavnicu kupe meso ili svrate da kupe hamburger a to meso nije poraslo u basti nego neka zivotinja ubijena da bi oni jeli.

primjedba

pre 8 godina

@ Niko
Ajd razmisli malo covjece. Kako mozes porediti psa i kokoš?! Kad dodješ kuci, kokoš ti skoči u naručje i raduje ti se kao rodjenom bratu?! Krava isto to radi?! To je zivina i stoka a pas sigurno nije ta kategorija. Ovo sto rade je jadno, i bolesno.

idc

pre 8 godina

Da li je moguće u 21veku u jednoj od najrazvijenijih zemalja sveta ovako nešto da se naziva festivalom???
Ovi što poistovećuju pse sa ovcama,kravama,itd.Jedna bitna razlika postoji između tih životinja i pasa-mačaka,jeste da psi i mačke spadaju u redove zveri i njihovo meso nije pogodno za ljudsku upotrebu,prvenstveno mislim na nutritivne vrednosti,iliti,nikakvu hranjivu vrednost nema takvo meso,plus može da izazove razne stomačne komplikacije u vidu infekcije,trovanja.
Čudi me da PETA,ili neka udruženja pri "U.N",nisu apelovala kineskim vlastima da prestanu sa ovim običajem,ionako koristimo,za sopstvenu ishranu,prevelik broj živih bića.
Ovoj grozoti treba stati na put već jednom!

stan

pre 8 godina

To je deo njihove tradicije I to je ok.Nemrzim nikog I svako ima pravo na svoje.
Ne odobravam licemerne dusebriznike a jedu meso na ovaj ili preradeni nacin a pljuju olako na sve .

Милан

pre 8 godina

Само нека се уведу правила да се те животиње не муче,не убијају мучки.Да се не иживљавају над њима.Јесте нама болесно што једу псе и мачке,ал то раде вековима,дакле као што ми једемо прасиће итд.Али ми не мучимо прасиће,не сакатимо,већ радимо оно за шта их је Бог и створио.За егзистенцију човека.Тако да је једино спорно то болесно иживљавање.То већ не могу да схватим

Dragan

pre 8 godina

Neki ovde kao da su potpisali neki mirovni sporazum sa psom, je li?
Pas im je prijatelj, a svinja neprijatelj. E ne može to tako rođaci.

Srbija

pre 8 godina

Moram da zamolim neke komentatore da počnu da prave razliku i gledaju na činjenice.Tačno je da mi koljemo svinje,krave,ovce,pilad i koze.Ali mi to radimo brzo i ne ostavljajući ih da se muče.Da li ste videli nekog Srbina da ispaljuje vatru na živu kravu,ili lomi svaku koščicu u telu živom prasetu?
Uzgred,pre dva dana smo uspešno potpisali hiljade i hiljade peticija protiv ovog festivala i kineska vlada je prihvatila (čitaj morala da prihvati) da ga ne održi na ovaj način,bar za ovu godinu.
#StopYulin2015

Madhva (Hare Krišna)

pre 8 godina

"E više mi je ovih komentara o pilićima i prasićima preko glave! Piliće i prasiće ne drže bez hrane i vode danima zbijene u kavezu, ne spaljuju ih žive, seljak čuva krmaču, kravu, kvočke, hrani ih, vodi računa da su zdravi, a kad ih ubijaju ubijaju ih tako da što manje pate. Kinezi pse i mačke, deru žive, odsecaju im delove tela dok su još živi, jednom rečju ponašaju se prema njima sadistički, alooo bre, ukapirajte već jednom razliku...."
@Tanja
Pogledajte PETINE dokumentarce o tretiranju stoke i živine na velikim farmama. Ništa manje monstruozno nego ovo kinesko maltretiranje pasa i mačaka. Jedno je biti svinja kod babe na selu, a sasvim drugo su farme sa po desetak hiljada životinja, sabijenih u metalne boxeve. Telad koja u životu nisu videla nebo, tovljene svinje kojima su zbog neprirodne težine kosti nogu izlomljene, koje leže u bolu sa živim ranama. Muški pilići koji se živi melju u mlinu, kokoške odsečenih kljunova da se ne bi kljucale kada ih je po nekoliko stotina u maloj prostoriji (kutiji bez prozora), polumrtve žedne životinje spakovane u šleper, kao da su balvani u sred leta se voze po dan dva... uf zlo mi je a video sam još svega.

realno

pre 8 godina

@EU Balky kome su to psi oduzeli zivot? O cemu vi ovde pametujete? Poistovecujete pse koji se zivi pale u Kini sa balkanskim navikama u ishrani. Je li normalno zivo bice zapaliti? Ubaciti zivo bice u kljucalu vodu? Vezati mu sape iza ledja i baciti u kavez? Pravite se pametni, kulturni, postujete tradiciju drugog naroda. Vasa stvar. Vecina normalnih ljudi osudjuje divljastvo Kineza. I sta uopste radite na temi ljubimac? U redu ne volite pse, shvatili smo.

Luka

pre 8 godina

@Niko Koja kultura? Kultura paljenja zivih pasa? Kuktura ubijanja vlasnickih pasa lopatama? Deca normalnih ljudi u Kini placu za svojim ubijenim ljubimcima. Ti znas neku klanicu u Srbiji gde se krave zive pale? Zive stavljaju u lonac? Gde im se vezuje njuska pa se onda na zivo osure? E pa to Kinezi rade psima. To nije kultura nego divljastvo.

Luka

pre 8 godina

@anonimus Nacin na koji se u Kini ubijaju psi je jeziv! Vidite malo kakav je to festival, imate slike tih "divnih" ljudi, pa onda pametujte o kozama, kravama i pilicima. Psi su ljubimci nisu hrana. Posebno ne hrana koja se ziva spaljuje.

Tanja

pre 8 godina

@Madhva (Hare Krišna: I šta hoćete time da kažete? Da je zbog takvog tretmana pilića i teladi u redu da se psima odsecaju glave i da se živi spaljuju? Da se otimaju od vlasnika? Bože, sačuvaj...vaš argument je podjednako i kontra-argument, pobogu, gde vam je pamet? Ako se brinete o dobrobiti pilića, trebalo bi da brinete i o dobrobiti pasa. Ovako, vi ste taj koji je licemeran, a ne mi koji se potpuno normalno zgražavamo nad jezivim tretmanom životinja. I pritom ako ne uviđate razliku između krave i kućnog ljubimca, onda ne znam šta da vam kažem. Kako god da se tretira stoka, ona ne može da preživi bez ljudi. Jednostavno ne može. Šta predlažete kao rešenje? Da pustimo krave, svinje, ovce, koze, kokoške u prirodu? Da ih čuvamo kao pse u stanovima? Stoka ima svoju svrhu a to je da daje mleko, meso, jaja i zato se uzgaja. Kućni ljubimac ima svoju svrhu, da pravi društvo čoveku. Ja ne mogu da uzmem tele i da ga čuvam u stanu. Mogu psa ili mačku. Nikada ne bih ubila tele, ali ne bih ni bila protiv klanica a da nemam adekvatno, prihvatljivo rešenje koje bi klanice učinilo izlišnim, a stoku opet sačuvalo u životu. Ta krava bi podjednako umrla od gladi zimi, ili bi je ubile predatroske životinje da o njoj ne brine čovek. Za psa ili mačku bi se to teže moglo reći. Koliko ovaca lutalica videste na ulici? A koliko pasa? Da li vam to nešto govori? Umesto što ovde relativizujete grozotu nad psima i mačkama, ponudite rešenje za te krave, ovce i kokoške, ako ga imate. Ako ne bolje ćutite!

Luka

pre 8 godina

@111 Stvar je u tome sto oni kradu pse od vlasnika i onda ih lopatama zive ubijaju. Skoci sto ljudi sa lopatama i ubije psa. Ili ga zivog bace u kljucalu vodu da se kuva. Ima situacija gde ih zive pale, i zivima im vezuju sape iza ledja. To je takav festival. To nisu ljudi!

EU Balky

pre 8 godina

U Srbiji da umiru od gladi, psece meso niko nebi jeo... kinezi su... nemam reci. Festival pseceg mesa? wtf?(MisterZ, 22. jun 2015 14:34)
U Indiji da umiru od gladi kravu niko nebi jeo...Srbi su...nemam reči.
U Arabiji da umiru od gladi, prasiće niko nebi jeo...srbi su...nemam reči. Guča sa stotinama prasića (i nevinih janjaca) nabijenih na kolac? wtf?
Hehehe.
Zašto niko ne pljuje po kulturnim kanađanima koji male foke žive deru da nebi oštetili krzno. U najboljem slučaju ih umlate s drvenim palicama. eeeej zbog krzna a ne mesa. Nekada je u divljini životinjsko krzno bilo važno da se prežive zime ali danas? Naravno, glupo je optuživati sve kanađane zbog nekolicine lovaca na krzno kao i 1.3 milijardi kineza zbog običaja u jednoj pokrajini.

Petar

pre 8 godina

Ovi "filozofi" sto pisu o kravama, kozama, pilicima misle da su svu pamet sveta popili. Pas je ljubimac nije hrana. Ja meso ne jedem, i zao mi je svakog zivog bica koje strada kao hrana, jer ima nacina da se zdravo hranimo i bez mesa. Dobro je za organizam, liniju, izgled. Ali tesko je to objasniti Balkancima. Ali i ovima "filozofima" koji pravdaju divljastvo Kineza. Da neko ukrade mog psa da bu ga zivog skuvao to bi mu bilo zadnje sto je u zivotu uradio. Jedan Kinez je ubio tri coveka da bi zastitio svoje stene koje su ukrali iz dvorista.

EU Balky

pre 8 godina

vi sto izjednacavate stoku sa psima mi recite, kad ste vidjeli da ovca vodi slijepo covjeka, da se dijete igra sa kravom, da vam koza spasi zivot?(Marko, 22. jun 2015 16:53
A kad si ti vidio da ti koza ili ovca oduzme zivot ? Koliko hiljada pasa godišnje napadne ljude i koliko ljudi (pogotovo djece) izgubi život? To što ti janje ne spašava život ili ne skače u zagrljaj ne znači da ga možeš nabiti na kolac pa na ražanj. Janje je umiljato i ne laje na nepoznate pokazujuči im očnjake pa ga to ne spašava klanja. Danas su ljudi po tom pitanju vrlo dvolični. Žao im životinja i zgražaju se prilikom klanja istih ali kad dođu u mesnicu ili restoran pa vide mesinu onda im sline cure. Kao da to meso raste na drvetu. Kad u skoroj budućnosti zažive farme mesa na kojima će se uzgajati samo mišićno tkivo onda ćete biti protiv toga kao sada protiv GMO i sa sjetom ćete pričati kako su nekad prasići i janjci trčali po dvorištu pa ih deda samo zgrabi, zakolje i odere i već su na ražnju. Inače sam ljubitelj (živih) pasa i (pečenih) janjaca ali ne trpim ovakvu dvoličnost.

vegetarijanac

pre 8 godina

@anonimus Nacin na koji se u Kini ubijaju psi je jeziv! Vidite malo kakav je to festival, imate slike tih "divnih" ljudi, pa onda pametujte o kozama, kravama i pilicima. Psi su ljubimci nisu hrana. Posebno ne hrana koja se ziva spaljuje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Luka, 23. jun 2015 04:08)

nama su psi možda ljubimci, tamo su očigledno i hrana. nisam gledao kako kolju u kini pse a i ne znam da li hoću, ali reći kako su oni nehumani a kod nas je sve u redu je ipak malo licemerno. slažem se da ako se već jedu životinje da im smrt treba biti što lakša. u čemu je poenta da ih mučiš pre nego što ih ubiješ!?
inače sve je čoveku normalno na šta je navikao. npr. koliko je prase na ražnju samo odvratno, a većini ljudi u srbije sama pomisao na to pravi zazubice.
tako da, neka jede ko šta hoće, ali ako može bez mučenja.
pozdrav

Marko

pre 8 godina

EU Balky, ajde mi reci broj ljudi kojima su psi oduzeli zivot, kad vec glumis informisanost. I kad sam procitao tvoju glupost o farmi na kojoj se "uzgaja misicno tkivo" , vidio sam da nema smisla raspravljati.

Marko

pre 8 godina

vi sto izjednacavate stoku sa psima mi recite, kad ste vidjeli da ovca vodi slijepo covjeka, da se dijete igra sa kravom, da vam koza spasi zivot?

Ненад

pre 8 godina

Vase licemerje je neograniceno. Tipkate po tastaturi i osudjujete kulturu koju ne poznajete. Idite pred klanice u srbiji pa spasite jednu kravu, svinju ili kokosku, pa onda drzite pridike o moralu. Zasto su psi zivotinje viseg staleza u odnosu na kokoske? Nemojte rostiljati, jesti jaja i odreknite se ribljih specijaliteta.
(Niko, 22. jun 2015 00:02)

Па и људи су такође животиње. Зашто мислиш да су људи животиње вишег сталежа у односу на рецимо псе или кокошке, живи се и једнима и другима. То што ми кољемо свиње не значи да требамо да подржавамо то што Кинези кољу псе, већ треба забранити и једно и друго.

Sasha

pre 8 godina

Sedam mjeseci je kako sam postao vegetarijanac (gotove vegan). Neopisivo se bolje zdravstveno osjecam, ali kada procitam ovaj uzas, tek onda vidim da su eticki razlozi za vegetarijanstvo/veganstvo najbitniji. Tragedija je ovo sto se dogadja ovim psima, a jos veca licemjerstvo onih koji se zgrazavaju ovakvog tretmana pasa, a sami podrzavaju isti tretman nad pilicima, svinjama i kravama zarad sopstvene ishrane.

Ljudska vrsta je najvece prokletstvo ove planete.

Piplfoks

pre 8 godina

Patke i kokoške su za jelo, psi nisu. Svaki put kad me neko smara što pravim razliku ja zakoljem kokošku - ni ne pojedem je, samo je iseckam sitno, čisto njima iz pakosti.

idi bre

pre 8 godina

@vegeterijanac Ti si vegeterijanac koji sigurno jede to prase koje toliko zalis. Da si vegeterijanac pogodile bi te i patnje pasa koji se zivi spaljuju. Zamisli krike zivog bica kad ga neko ubaci u kljucalu vodu.

svastojed

pre 8 godina

Ma kakve crne "kulturoloske" razlike! Pas i macka su kucni ljubimci, u mnogim kucama jos jedan clan domacinstva, i jednostavno NISU isto sto i krava, kokoska, svinja i tacka. Bez razmisljanja bih pucao u onog ko bi pokusao da mi oduzme psa da ga zivog przi, kuva, muci.

Naravno da su uslovi "gajenja" stoke i zivine u industrijskoj poljoprivredi ogavni i nehumani + da se svaki sat unistavaju hektari suma da bi se pretvorili u polja za zitarice za njihovu prehranu. I naravno da bi to trebalo zabraniti.

Ali to ni pod razno ne opravdava zdranje i dranje kucnih ljubimaca.

nevera

pre 8 godina

Ovde ovi "ljubitelji" razlicitih kultura komentarisu, a nemaju osnovne informacije. Ovaj festival nije tradicija, vec postoji od 2009. godine. Slavi se kao dan sunceve svetlosti. Ne kolju se psi koji su za to drzani, vec vlasnicki psi i lutalice. Poenta je ukrasti psa iz dvorista i spremiti ga. Sto vise pasa to bolje. Zivotinje se zive ubijaju, lutalice lopatom do smrti. Vlasnicki se dovode na mesnu pijacu i zivi se kuvaju, tako sto ih ubace u kljucalu vodu. Informisite se malo kad krenete da pricate o tradiciji. Koriscenje pseceg i macijeg mesa u ishrani je odavno odbaceno u svim urbanim delovima Kine!

Ma stvarno

pre 8 godina

Danima čitam naslov i ne otvaram tekst i sad ne mogu da se nakajem što sam to uradila. A za komentare... Ne znam šta reći. Eto, ja jesam licemerna. Ne bih mogla da jedem prase kad bi prisustvovala klanju. Ali nisu mi jasni oni koji upoređuju psa i prase. Čovek je pripitomio svinju da bi se hranio, a psa da bi ga čuvao ( mislim pas čoveka ) i pravio mu društvo. Ljudi i psi se druže nekoliko hiljada godina. Druže. Meni je ovako nešto potpuno neshvatljivo.

dupli standardi

pre 8 godina

@realno
Naravno da nije normalno. Zato je normalno sekirom po sred cela lupiti svinju. Ili uglaviti teletu glavu izmedju metalnih drzaca i po sred cela ga lupiti celicnim maljem. ili staviti glavu kokoske na panj pa zamahnuti sekirom.
ponavljajte kao mantru "humano ubistvo", mozda dodjete do prosvetljenja ;)

Luka

pre 8 godina

@vegan Na pogresnoj si adresi, ja meso ne jedem. I ne znam azile u Srbiji gde se psi zivi spaljuju. A ti ako znas, a cutis, nisi nista bolji od tih koji to rade! A vidim bas si vegan, pun si saosecanja prema patnjama zivotinja. To sto Kinezi ubijaju pse te ne pogadja, jer eto Srbi jedu svinje. Pravi vegan nema sta.

prijavite neljude

pre 8 godina

@dupli standardi Zasto ne prijavite ljude koji sekirom ubijaju svinju? Gde ste vi to videli da se tako ubijaju zivotinje. Ne izmisljajte. Prvo srpski seljak kolje da bi jeo ili prodao, svinja koja se tako ubije, nije cela ni za jelo, ni za prodaju.

dupli standardi

pre 8 godina

@prijavite neljude
Naravno da prijavljujem i naravno da u Srbistanu dobijam samo podsmeh od nadležnih. Ni jedan slucaj nije zavrsen odgovarajucom kaznom, nego se nekim cudom meni inspekcija nakaci sto imam tri psa i cetiri macke u kuci sa dvoristem, a sto komsije okolo kolju na vec pomenut nacin je deo nase tradicije pa nije za kaznjavanje. Znate, ako svinja skici i skici i skici i tako 5 minuta (sto verujte nije malo, kada slusate agoniju drugog bica) , meni je to signal da nije bezbolno ubijena, ako je to moguce uopste.

vegan

pre 8 godina

@Luka
ja znam "azile" u Srbiji gde se psi zivi spaljuju. Ja znam klanice u Srbiji koje sutiraju krave, kokoske, svinje, iz ciste pakosti... Je l' ti sad lakse sto postoji neko ko te stvari zna? hajd sad lepo, sunce moje, otidi i pojedi jedan cevapcic...

vegan

pre 8 godina

@Tanja
molim Vas, Vasi argumenti su smesni. Na internetu postoji toliko informacija, malo proguglajte, pozda nesto novo i naucite. Kako stoka zivi u klanicama, koliko dugo zivi, uostalom, ko ste vi da sudite da li je ok da neka zivotinja bude ljubimac ili za ishranu. Verovali ili ne, postoje ljudi na svetu koji imaju svinju, kravu, kokosku za ljubimca. I nisu ograniceni...

Dragana Ciric

pre 8 godina

Zgrozila sam se citajuci ovaj tekst .U mojim ocima izgubili su mnogo .Cenila sam kao vredne ljude i štedljivr .Moram da kažem da su moju Lolu Zlatni Retriver Gledali malo vidno.Sada znam I zasto.Molim institutitucije nase I njihove I Kineskog ambasadora da ovaj Tekst dodje do njega I da Nesto ucine da taj genocid na neduznim psima se ukine .Jer mi ih drzimo kao kicne ljubimce I radujemo se sa njima I boluje mo. Bitno I nada Zemlja da uputio protean u nogu to je genocid
..pamtimo I ne mozemo da oprostimoCestitam gospojo na humanistic I hvala joj.

El Tigre

pre 8 godina

Bio sam tamo... To su prozori... Plako sam... Tamo ih bacacem plamena prze, pa tuku do smrti, pa seku glave, pa ih peku... Vecina ih umre od bolesti, zedji, gladi i od traume kad vide sta se njegovom prijatelju desilo... Kradu ih sa ulice, od ljudi, ne skidaju ogrlice... Video sam jednu devojcicu koja je imala psa koji se zvao Flower ili tako nesto ne mogu da se setim. Odma je zaplakala, umalo nije umrla... Tako rade i sa mackama... Strasno... Ovo je sramota za naciju kao sto je Kina... Ali, sve se vraca sve se placa... Karma je k...

:((( :'(

idc

pre 8 godina

Da li je moguće u 21veku u jednoj od najrazvijenijih zemalja sveta ovako nešto da se naziva festivalom???
Ovi što poistovećuju pse sa ovcama,kravama,itd.Jedna bitna razlika postoji između tih životinja i pasa-mačaka,jeste da psi i mačke spadaju u redove zveri i njihovo meso nije pogodno za ljudsku upotrebu,prvenstveno mislim na nutritivne vrednosti,iliti,nikakvu hranjivu vrednost nema takvo meso,plus može da izazove razne stomačne komplikacije u vidu infekcije,trovanja.
Čudi me da PETA,ili neka udruženja pri "U.N",nisu apelovala kineskim vlastima da prestanu sa ovim običajem,ionako koristimo,za sopstvenu ishranu,prevelik broj živih bića.
Ovoj grozoti treba stati na put već jednom!

Piplfoks

pre 8 godina

Patke i kokoške su za jelo, psi nisu. Svaki put kad me neko smara što pravim razliku ja zakoljem kokošku - ni ne pojedem je, samo je iseckam sitno, čisto njima iz pakosti.

Niko

pre 8 godina

Vase licemerje je neograniceno. Tipkate po tastaturi i osudjujete kulturu koju ne poznajete. Idite pred klanice u srbiji pa spasite jednu kravu, svinju ili kokosku, pa onda drzite pridike o moralu. Zasto su psi zivotinje viseg staleza u odnosu na kokoske? Nemojte rostiljati, jesti jaja i odreknite se ribljih specijaliteta.

primjedba

pre 8 godina

@ Niko
Ajd razmisli malo covjece. Kako mozes porediti psa i kokoš?! Kad dodješ kuci, kokoš ti skoči u naručje i raduje ti se kao rodjenom bratu?! Krava isto to radi?! To je zivina i stoka a pas sigurno nije ta kategorija. Ovo sto rade je jadno, i bolesno.

Милан

pre 8 godina

Само нека се уведу правила да се те животиње не муче,не убијају мучки.Да се не иживљавају над њима.Јесте нама болесно што једу псе и мачке,ал то раде вековима,дакле као што ми једемо прасиће итд.Али ми не мучимо прасиће,не сакатимо,већ радимо оно за шта их је Бог и створио.За егзистенцију човека.Тако да је једино спорно то болесно иживљавање.То већ не могу да схватим

Tanja

pre 8 godina

E više mi je ovih komentara o pilićima i prasićima preko glave! Piliće i prasiće ne drže bez hrane i vode danima zbijene u kavezu, ne spaljuju ih žive, seljak čuva krmaču, kravu, kvočke, hrani ih, vodi računa da su zdravi, a kad ih ubijaju ubijaju ih tako da što manje pate. Kinezi pse i mačke, deru žive, odsecaju im delove tela dok su još živi, jednom rečju ponašaju se prema njima sadistički, alooo bre, ukapirajte već jednom razliku. Znači ne uzgajaju ih, ne čuvaju u odgovarajućim uslovima, ne obezbeđuju im hranu, vodu, lekarski negu, nego ih pokupe gde ih nađu, često ukradu od vlasnika i ubiju na najzverskiji način. Razlika između njih i pilića i prasića kod nas je OGROMNA!

stan

pre 8 godina

To je deo njihove tradicije I to je ok.Nemrzim nikog I svako ima pravo na svoje.
Ne odobravam licemerne dusebriznike a jedu meso na ovaj ili preradeni nacin a pljuju olako na sve .

Dragan

pre 8 godina

Neki ovde kao da su potpisali neki mirovni sporazum sa psom, je li?
Pas im je prijatelj, a svinja neprijatelj. E ne može to tako rođaci.

anonimus

pre 8 godina

Jeste najjeziviji festival, a ustvari nije. I mi isto tako koljemo krave, ovce, kokoske, svinje, ali to nije jezivo kao kerove, iz nekog razloga. Pitajte Indijce da li je jezivije klati krave ili kerove. To je sve do kulture, ali realno je da je jezivo i jedno i drugo i trece i peto, sve su to ziva bica a mi smo bolesni predatori i tako je kako je. Svaka cast zeni.

vegan

pre 8 godina

Ja ne mogu da podnesem kolicinu licemerstva ljudi koji se zgrozavaju ovog festivala...
Ovoj gospodji svaka cast. Mi u Srbiji imamo samo jedu zenu spremnu i posvecenu spasavanju svih zivotinja a ne samo pasa i macaka.

.

pre 8 godina

I ako mi je ovo odvratno mrzim i licemerstvo koje je u nekom ludilu trenutno na drustvenim mrezama u srbiji.. Svi kao stop stop bla bla a onda odu u prodavnicu kupe meso ili svrate da kupe hamburger a to meso nije poraslo u basti nego neka zivotinja ubijena da bi oni jeli.

Marko

pre 8 godina

vi sto izjednacavate stoku sa psima mi recite, kad ste vidjeli da ovca vodi slijepo covjeka, da se dijete igra sa kravom, da vam koza spasi zivot?

vegetarijanac

pre 8 godina

@anonimus Nacin na koji se u Kini ubijaju psi je jeziv! Vidite malo kakav je to festival, imate slike tih "divnih" ljudi, pa onda pametujte o kozama, kravama i pilicima. Psi su ljubimci nisu hrana. Posebno ne hrana koja se ziva spaljuje.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Luka, 23. jun 2015 04:08)

nama su psi možda ljubimci, tamo su očigledno i hrana. nisam gledao kako kolju u kini pse a i ne znam da li hoću, ali reći kako su oni nehumani a kod nas je sve u redu je ipak malo licemerno. slažem se da ako se već jedu životinje da im smrt treba biti što lakša. u čemu je poenta da ih mučiš pre nego što ih ubiješ!?
inače sve je čoveku normalno na šta je navikao. npr. koliko je prase na ražnju samo odvratno, a većini ljudi u srbije sama pomisao na to pravi zazubice.
tako da, neka jede ko šta hoće, ali ako može bez mučenja.
pozdrav

EU Balky

pre 8 godina

vi sto izjednacavate stoku sa psima mi recite, kad ste vidjeli da ovca vodi slijepo covjeka, da se dijete igra sa kravom, da vam koza spasi zivot?(Marko, 22. jun 2015 16:53
A kad si ti vidio da ti koza ili ovca oduzme zivot ? Koliko hiljada pasa godišnje napadne ljude i koliko ljudi (pogotovo djece) izgubi život? To što ti janje ne spašava život ili ne skače u zagrljaj ne znači da ga možeš nabiti na kolac pa na ražanj. Janje je umiljato i ne laje na nepoznate pokazujuči im očnjake pa ga to ne spašava klanja. Danas su ljudi po tom pitanju vrlo dvolični. Žao im životinja i zgražaju se prilikom klanja istih ali kad dođu u mesnicu ili restoran pa vide mesinu onda im sline cure. Kao da to meso raste na drvetu. Kad u skoroj budućnosti zažive farme mesa na kojima će se uzgajati samo mišićno tkivo onda ćete biti protiv toga kao sada protiv GMO i sa sjetom ćete pričati kako su nekad prasići i janjci trčali po dvorištu pa ih deda samo zgrabi, zakolje i odere i već su na ražnju. Inače sam ljubitelj (živih) pasa i (pečenih) janjaca ali ne trpim ovakvu dvoličnost.

Tanja

pre 8 godina

@Madhva (Hare Krišna: I šta hoćete time da kažete? Da je zbog takvog tretmana pilića i teladi u redu da se psima odsecaju glave i da se živi spaljuju? Da se otimaju od vlasnika? Bože, sačuvaj...vaš argument je podjednako i kontra-argument, pobogu, gde vam je pamet? Ako se brinete o dobrobiti pilića, trebalo bi da brinete i o dobrobiti pasa. Ovako, vi ste taj koji je licemeran, a ne mi koji se potpuno normalno zgražavamo nad jezivim tretmanom životinja. I pritom ako ne uviđate razliku između krave i kućnog ljubimca, onda ne znam šta da vam kažem. Kako god da se tretira stoka, ona ne može da preživi bez ljudi. Jednostavno ne može. Šta predlažete kao rešenje? Da pustimo krave, svinje, ovce, koze, kokoške u prirodu? Da ih čuvamo kao pse u stanovima? Stoka ima svoju svrhu a to je da daje mleko, meso, jaja i zato se uzgaja. Kućni ljubimac ima svoju svrhu, da pravi društvo čoveku. Ja ne mogu da uzmem tele i da ga čuvam u stanu. Mogu psa ili mačku. Nikada ne bih ubila tele, ali ne bih ni bila protiv klanica a da nemam adekvatno, prihvatljivo rešenje koje bi klanice učinilo izlišnim, a stoku opet sačuvalo u životu. Ta krava bi podjednako umrla od gladi zimi, ili bi je ubile predatroske životinje da o njoj ne brine čovek. Za psa ili mačku bi se to teže moglo reći. Koliko ovaca lutalica videste na ulici? A koliko pasa? Da li vam to nešto govori? Umesto što ovde relativizujete grozotu nad psima i mačkama, ponudite rešenje za te krave, ovce i kokoške, ako ga imate. Ako ne bolje ćutite!

Luka

pre 8 godina

@anonimus Nacin na koji se u Kini ubijaju psi je jeziv! Vidite malo kakav je to festival, imate slike tih "divnih" ljudi, pa onda pametujte o kozama, kravama i pilicima. Psi su ljubimci nisu hrana. Posebno ne hrana koja se ziva spaljuje.

Ненад

pre 8 godina

Vase licemerje je neograniceno. Tipkate po tastaturi i osudjujete kulturu koju ne poznajete. Idite pred klanice u srbiji pa spasite jednu kravu, svinju ili kokosku, pa onda drzite pridike o moralu. Zasto su psi zivotinje viseg staleza u odnosu na kokoske? Nemojte rostiljati, jesti jaja i odreknite se ribljih specijaliteta.
(Niko, 22. jun 2015 00:02)

Па и људи су такође животиње. Зашто мислиш да су људи животиње вишег сталежа у односу на рецимо псе или кокошке, живи се и једнима и другима. То што ми кољемо свиње не значи да требамо да подржавамо то што Кинези кољу псе, већ треба забранити и једно и друго.

Luka

pre 8 godina

@Niko Koja kultura? Kultura paljenja zivih pasa? Kuktura ubijanja vlasnickih pasa lopatama? Deca normalnih ljudi u Kini placu za svojim ubijenim ljubimcima. Ti znas neku klanicu u Srbiji gde se krave zive pale? Zive stavljaju u lonac? Gde im se vezuje njuska pa se onda na zivo osure? E pa to Kinezi rade psima. To nije kultura nego divljastvo.

svastojed

pre 8 godina

Ma kakve crne "kulturoloske" razlike! Pas i macka su kucni ljubimci, u mnogim kucama jos jedan clan domacinstva, i jednostavno NISU isto sto i krava, kokoska, svinja i tacka. Bez razmisljanja bih pucao u onog ko bi pokusao da mi oduzme psa da ga zivog przi, kuva, muci.

Naravno da su uslovi "gajenja" stoke i zivine u industrijskoj poljoprivredi ogavni i nehumani + da se svaki sat unistavaju hektari suma da bi se pretvorili u polja za zitarice za njihovu prehranu. I naravno da bi to trebalo zabraniti.

Ali to ni pod razno ne opravdava zdranje i dranje kucnih ljubimaca.

Srbija

pre 8 godina

Moram da zamolim neke komentatore da počnu da prave razliku i gledaju na činjenice.Tačno je da mi koljemo svinje,krave,ovce,pilad i koze.Ali mi to radimo brzo i ne ostavljajući ih da se muče.Da li ste videli nekog Srbina da ispaljuje vatru na živu kravu,ili lomi svaku koščicu u telu živom prasetu?
Uzgred,pre dva dana smo uspešno potpisali hiljade i hiljade peticija protiv ovog festivala i kineska vlada je prihvatila (čitaj morala da prihvati) da ga ne održi na ovaj način,bar za ovu godinu.
#StopYulin2015

Marko

pre 8 godina

EU Balky, ajde mi reci broj ljudi kojima su psi oduzeli zivot, kad vec glumis informisanost. I kad sam procitao tvoju glupost o farmi na kojoj se "uzgaja misicno tkivo" , vidio sam da nema smisla raspravljati.

Luka

pre 8 godina

@111 Stvar je u tome sto oni kradu pse od vlasnika i onda ih lopatama zive ubijaju. Skoci sto ljudi sa lopatama i ubije psa. Ili ga zivog bace u kljucalu vodu da se kuva. Ima situacija gde ih zive pale, i zivima im vezuju sape iza ledja. To je takav festival. To nisu ljudi!

EU Balky

pre 8 godina

U Srbiji da umiru od gladi, psece meso niko nebi jeo... kinezi su... nemam reci. Festival pseceg mesa? wtf?(MisterZ, 22. jun 2015 14:34)
U Indiji da umiru od gladi kravu niko nebi jeo...Srbi su...nemam reči.
U Arabiji da umiru od gladi, prasiće niko nebi jeo...srbi su...nemam reči. Guča sa stotinama prasića (i nevinih janjaca) nabijenih na kolac? wtf?
Hehehe.
Zašto niko ne pljuje po kulturnim kanađanima koji male foke žive deru da nebi oštetili krzno. U najboljem slučaju ih umlate s drvenim palicama. eeeej zbog krzna a ne mesa. Nekada je u divljini životinjsko krzno bilo važno da se prežive zime ali danas? Naravno, glupo je optuživati sve kanađane zbog nekolicine lovaca na krzno kao i 1.3 milijardi kineza zbog običaja u jednoj pokrajini.

realno

pre 8 godina

@EU Balky kome su to psi oduzeli zivot? O cemu vi ovde pametujete? Poistovecujete pse koji se zivi pale u Kini sa balkanskim navikama u ishrani. Je li normalno zivo bice zapaliti? Ubaciti zivo bice u kljucalu vodu? Vezati mu sape iza ledja i baciti u kavez? Pravite se pametni, kulturni, postujete tradiciju drugog naroda. Vasa stvar. Vecina normalnih ljudi osudjuje divljastvo Kineza. I sta uopste radite na temi ljubimac? U redu ne volite pse, shvatili smo.

Madhva (Hare Krišna)

pre 8 godina

"E više mi je ovih komentara o pilićima i prasićima preko glave! Piliće i prasiće ne drže bez hrane i vode danima zbijene u kavezu, ne spaljuju ih žive, seljak čuva krmaču, kravu, kvočke, hrani ih, vodi računa da su zdravi, a kad ih ubijaju ubijaju ih tako da što manje pate. Kinezi pse i mačke, deru žive, odsecaju im delove tela dok su još živi, jednom rečju ponašaju se prema njima sadistički, alooo bre, ukapirajte već jednom razliku...."
@Tanja
Pogledajte PETINE dokumentarce o tretiranju stoke i živine na velikim farmama. Ništa manje monstruozno nego ovo kinesko maltretiranje pasa i mačaka. Jedno je biti svinja kod babe na selu, a sasvim drugo su farme sa po desetak hiljada životinja, sabijenih u metalne boxeve. Telad koja u životu nisu videla nebo, tovljene svinje kojima su zbog neprirodne težine kosti nogu izlomljene, koje leže u bolu sa živim ranama. Muški pilići koji se živi melju u mlinu, kokoške odsečenih kljunova da se ne bi kljucale kada ih je po nekoliko stotina u maloj prostoriji (kutiji bez prozora), polumrtve žedne životinje spakovane u šleper, kao da su balvani u sred leta se voze po dan dva... uf zlo mi je a video sam još svega.

Petar

pre 8 godina

Ovi "filozofi" sto pisu o kravama, kozama, pilicima misle da su svu pamet sveta popili. Pas je ljubimac nije hrana. Ja meso ne jedem, i zao mi je svakog zivog bica koje strada kao hrana, jer ima nacina da se zdravo hranimo i bez mesa. Dobro je za organizam, liniju, izgled. Ali tesko je to objasniti Balkancima. Ali i ovima "filozofima" koji pravdaju divljastvo Kineza. Da neko ukrade mog psa da bu ga zivog skuvao to bi mu bilo zadnje sto je u zivotu uradio. Jedan Kinez je ubio tri coveka da bi zastitio svoje stene koje su ukrali iz dvorista.

Sasha

pre 8 godina

Sedam mjeseci je kako sam postao vegetarijanac (gotove vegan). Neopisivo se bolje zdravstveno osjecam, ali kada procitam ovaj uzas, tek onda vidim da su eticki razlozi za vegetarijanstvo/veganstvo najbitniji. Tragedija je ovo sto se dogadja ovim psima, a jos veca licemjerstvo onih koji se zgrazavaju ovakvog tretmana pasa, a sami podrzavaju isti tretman nad pilicima, svinjama i kravama zarad sopstvene ishrane.

Ljudska vrsta je najvece prokletstvo ove planete.

vegan

pre 8 godina

@Luka
ja znam "azile" u Srbiji gde se psi zivi spaljuju. Ja znam klanice u Srbiji koje sutiraju krave, kokoske, svinje, iz ciste pakosti... Je l' ti sad lakse sto postoji neko ko te stvari zna? hajd sad lepo, sunce moje, otidi i pojedi jedan cevapcic...

vegan

pre 8 godina

@Tanja
molim Vas, Vasi argumenti su smesni. Na internetu postoji toliko informacija, malo proguglajte, pozda nesto novo i naucite. Kako stoka zivi u klanicama, koliko dugo zivi, uostalom, ko ste vi da sudite da li je ok da neka zivotinja bude ljubimac ili za ishranu. Verovali ili ne, postoje ljudi na svetu koji imaju svinju, kravu, kokosku za ljubimca. I nisu ograniceni...

Ma stvarno

pre 8 godina

Danima čitam naslov i ne otvaram tekst i sad ne mogu da se nakajem što sam to uradila. A za komentare... Ne znam šta reći. Eto, ja jesam licemerna. Ne bih mogla da jedem prase kad bi prisustvovala klanju. Ali nisu mi jasni oni koji upoređuju psa i prase. Čovek je pripitomio svinju da bi se hranio, a psa da bi ga čuvao ( mislim pas čoveka ) i pravio mu društvo. Ljudi i psi se druže nekoliko hiljada godina. Druže. Meni je ovako nešto potpuno neshvatljivo.

idi bre

pre 8 godina

@vegeterijanac Ti si vegeterijanac koji sigurno jede to prase koje toliko zalis. Da si vegeterijanac pogodile bi te i patnje pasa koji se zivi spaljuju. Zamisli krike zivog bica kad ga neko ubaci u kljucalu vodu.

dupli standardi

pre 8 godina

@realno
Naravno da nije normalno. Zato je normalno sekirom po sred cela lupiti svinju. Ili uglaviti teletu glavu izmedju metalnih drzaca i po sred cela ga lupiti celicnim maljem. ili staviti glavu kokoske na panj pa zamahnuti sekirom.
ponavljajte kao mantru "humano ubistvo", mozda dodjete do prosvetljenja ;)

Luka

pre 8 godina

@vegan Na pogresnoj si adresi, ja meso ne jedem. I ne znam azile u Srbiji gde se psi zivi spaljuju. A ti ako znas, a cutis, nisi nista bolji od tih koji to rade! A vidim bas si vegan, pun si saosecanja prema patnjama zivotinja. To sto Kinezi ubijaju pse te ne pogadja, jer eto Srbi jedu svinje. Pravi vegan nema sta.

prijavite neljude

pre 8 godina

@dupli standardi Zasto ne prijavite ljude koji sekirom ubijaju svinju? Gde ste vi to videli da se tako ubijaju zivotinje. Ne izmisljajte. Prvo srpski seljak kolje da bi jeo ili prodao, svinja koja se tako ubije, nije cela ni za jelo, ni za prodaju.

nevera

pre 8 godina

Ovde ovi "ljubitelji" razlicitih kultura komentarisu, a nemaju osnovne informacije. Ovaj festival nije tradicija, vec postoji od 2009. godine. Slavi se kao dan sunceve svetlosti. Ne kolju se psi koji su za to drzani, vec vlasnicki psi i lutalice. Poenta je ukrasti psa iz dvorista i spremiti ga. Sto vise pasa to bolje. Zivotinje se zive ubijaju, lutalice lopatom do smrti. Vlasnicki se dovode na mesnu pijacu i zivi se kuvaju, tako sto ih ubace u kljucalu vodu. Informisite se malo kad krenete da pricate o tradiciji. Koriscenje pseceg i macijeg mesa u ishrani je odavno odbaceno u svim urbanim delovima Kine!

dupli standardi

pre 8 godina

@prijavite neljude
Naravno da prijavljujem i naravno da u Srbistanu dobijam samo podsmeh od nadležnih. Ni jedan slucaj nije zavrsen odgovarajucom kaznom, nego se nekim cudom meni inspekcija nakaci sto imam tri psa i cetiri macke u kuci sa dvoristem, a sto komsije okolo kolju na vec pomenut nacin je deo nase tradicije pa nije za kaznjavanje. Znate, ako svinja skici i skici i skici i tako 5 minuta (sto verujte nije malo, kada slusate agoniju drugog bica) , meni je to signal da nije bezbolno ubijena, ako je to moguce uopste.