Utorak, 24.03.2015.

16:52

Hrvati snimaju rimejk filma "Valter brani Sarajevo"

Izvor: index.hr

Hrvati snimaju rimejk filma "Valter brani Sarajevo" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

76 Komentari

Sortiraj po:

iskreno

pre 9 godina

Skoro sam razmisljao zasto nasi ne snime ovaj film.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (PIVKE, 25. mart 2015 15:36)

Da li bi Valter u toj verziji bio kakav Vojvoda?

dejo ghenije

pre 9 godina

Potpisao si se imenom Hrvata kojeg su zaklali Ćetnici i imaš pravo u jednom da nije tužno bilo bi smješno
(sve je pocelo u odesi, 25. mart 2015 15:24)

A je li stari,a kužiš li ti onu njegovu najpoznatiju poemu?

ivan goran kovačić

pre 9 godina

Potpisao si se imenom Hrvata kojeg su zaklali Ćetnici i imaš pravo u jednom da nije tužno bilo bi smješno
(sve je pocelo u odesi, 25. mart 2015 15:24)

Znam čijim imenom sam se potpisao i zbog čega. Imenom čoveka koji se pobunio protiv onoga što određeni krugovi u Hrvatskoj uporno pokušavaju da falsifikuju,a neki se,na užas civilizovanog sveta,time i ponose.

sve je pocelo u odesi

pre 9 godina

Hrvati snimaju film o anti-fašističkom pokretu u II svetskom ratu.

Da nije tužno bilo bi smešno.
(ivan goran kovačić, 24. mart 2015 18:04)

Potpisao si se imenom Hrvata kojeg su zaklali Ćetnici i imaš pravo u jednom da nije tužno bilo bi smješno

filmofil

pre 9 godina

Bata Živojinović je osrednji glumac,a u "Valteru "su svi bolje glumili od njega ,jer je on recitovao replikei to je radio u skoro svim svojim filmovima.Ako imate priliku da ponovo odgledate film ,uvjerićete se .On je jedino sjajno glumio u "Brezi" Ante Babaje i "Tri" Saše Petrovića.

ivan goran kovačić

pre 9 godina

Možeš da se pjeniš koliko god želiš ali činjenice se ne mogu promijeniti!
(realno, 25. mart 2015 10:50)

Realno i ne mogu,npr da je Jasenovac jedini konc-logor u II svetskom ratu koji je imao poseban deo za decu,kao i da je Himler lično bio zgrožen onim što se tamo dešavalo,o čemu postoje dokumenti. Ali sumnjam da će se to pominjati u filmu.

realno

pre 9 godina

i.. sta su onda uradili.. ubili su po par ljutih i po deset cevapa.. ili su istukli nekoliko gajbi piva..
(walter brani za sarajevo, 25. mart 2015 11:33)

Већ сутрадан после формирања, одред је извео диверзију на прузи између Сиска и Греде, након три дана порушио пругу између Цапрага и Сиска, а затим је организовао свој логор Жабинској шуми и дејствовао у рејону Сиска.

Možda su zaista poslije akcije otišli na čevape i na po ljutu.

Mr. Punch

pre 9 godina

@Mr. Punch
"A da najzanimljivije da je po meni najbolji film o srpskoj istoriji 'Banovic Strahinja' snimio Vatroslav Mimica, bas pravi 'gedza'?"

I lepo ukrasio pravoslavnu crkvu mrtvackim glavama, vrlo objektivno.
@(R2D2, 25. mart 2015 10:22)

Bas interesantno to sto kazete. Ja sam video lobanje npr. na Svetoj Gori. Jel ih Vatroslav Mimica i tamo stavio? Bas neki grozan covek, ide kojekude i stavlja lobanje.c-c-c. Koliko znam za takve stvari u filmovima je zaduzen scenograf, a scenograf u ovom filmu je bio g. Mile Jeremic. A 'slucajno' je bas i kum 'pravom' Valteru tj Bati Zivojinovicu. I covek sigurno zna svoj posao, tako da je nije V.M. kako kazete 'ukrasavao' pravoslavnu crkvu. Drugo, ako kadgod dodjete u NS preporucujem vam da odete u Almasku crkvu i da mi objektivno kazete sta je tu pravoslavno, a sta masonsko? Trece u vezi sa nasom istorijom i dalje mislim da je pomenuti film najbolji.

druga generacija

pre 9 godina

Tesko je razumeti istoriju gledano iz danasnje prespektive.
Drugi svetski rat je bila velika nesreca koja ne sme da se ponovi.

Hetfild

pre 9 godina

(hidrivoje, 25. mart 2015 11:59)

Stvarno hidrivoje,to nikom ovde nije palo na pamet - da se radi o lovi,a ne o umetnosti u najčistijem obliku. Tako da,promućurni hidrivoje,ako imaš za nas još lekcija o kapitalizmu - podijum je tvoj.

walter brani za sarajevo

pre 9 godina

Naravno. Prvi antifašistički odred u bivšoj Jugoslaviji je osnovan upravo u Hrvatskoj u šumi Brezovica kod sela Žabno pored Siska i većinu pripadnika su činili Hrvati (Inaće podatak sa srpske Wikipedie).
Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)

i.. sta su onda uradili.. ubili su po par ljutih i po deset cevapa.. ili su istukli nekoliko gajbi piva.. ne znam ko je tacno stradao od njihove ruke taj dan ali nisu ni svabe ni ustase. Drugi svetski rat nije poceo onog dana kad je formiran SS, vec onog dana kad je napadnuta Poljska, tako da ni ustanak nije poceo onda kad je formiran neki odred vec je poceo konkretnom akcijom protiv okupatora. Viktor je napisao u svom komentaru kad, gde i kojom akcijom je poceo ustanak. Pa ni ta grupa se nije za jedan dan okupila a zatim isplanirala i izvela pomenutu akciju.

hidrivoje

pre 9 godina

Dječice naložena, evo malo činjenica.

1. Jadran film ima prava na Valtera.
2. Kina ima preko milijardu ljudi.
3. Valter je bio hit u kini.

Dakle, dok balkanluk kukumavče o ustašama, partizanima i četnicima Jadran film će brojati pare.
Drugim riječima, Bata radi, Zagreb se gradi. Dobrodošli u kapitalizam. Možda je Srbija snimala bolje filmove, ali lovu su uvijek bolje kužili purgeri ;)

realno

pre 9 godina

@ Уопште ми није јасно зашто хрватски (поједини) хисторичари и националисти имају потребу да стало фалсификују модерну историју. Дан устанка у Хрватској јесте 27. јул, док је устанак у Србији дигнут још 7. јула у месту Бела Црква.
(Виктор, 24. mart 2015 22:45)

Viktore; Srpska wikipedia kaže sljedeće''Сисачки народноослободилачки партизански (НОП) одред формиран је 22. јуна 1941. године у селу Жабно код Сиска, по одлуци Окружног комитета Комунистичке партије Хрватске за Сисак.

Приликом формирања, одред је имао свега 39 бораца, углавном чланова Комунистичке партије Југославије с подручја Сиска. То је био први партизански одред формиран у окупираној Југославији.''

Ako ti nije pravo što piše, a ti odi na wikipediu pa izmijeni činjenice kako ti misliš da su se dogodile.

realno

pre 9 godina

Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)

Svakako,nego zaboravio si usput da pomeneš i da su Tesla,Andrić i Novak Đoković Hrvati. I cveće za nemačke tenkiće.
(ivan goran kovačić, 24. mart 2015 22:40)

Možeš da se pjeniš koliko god želiš ali činjenice se ne mogu promijeniti! Jedan od osnivača prvog partizanskog odreda u bivšoj držćavi je bio i Janko Bobetko.

R2D2

pre 9 godina

@Mr. Punch
"A da najzanimljivije da je po meni najbolji film o srpskoj istoriji 'Banovic Strahinja' snimio Vatroslav Mimica, bas pravi 'gedza'?"

I lepo ukrasio pravoslavnu crkvu mrtvackim glavama, vrlo objektivno.

mr.key

pre 9 godina

@tuzlak

Osim Bate i 90% ostalih glumaca je bilo iz Srbije(Gidra, Samardzic, Rade Markovic, Burdus...), a i pravi Valter, Vladimir Peric je bio naravno Srbin. Nije ni mogao da bude nesto drugo, posto su ostali bili ili ustase ili hrvatsko cvijece i zajedno su se borili po raznim ss divizijama (13-ta Handzar i 23-a Kama naprimer) pa nisu imali kad da brane Sarajevo.

Indijaneri prihajaju

pre 9 godina

Vec vidim scenu gde Valter ulazi u kafanu i pozdravlja sa "Hvaljen Isusi i Marija", a grupa sarajevskih ilegalaca mu u glas otpozdravlja sa "Selam Alejkum efendija Valter"...

Cinema Comunisto

pre 9 godina

Pa Jadran film je snimio vecinu vrhunskih partizanskih filmova, Neretvu izmedju ostalih.

A sto se tice rimejka, samo da Walter ne bude Emir Hadzihafisbegovic.

Basser

pre 9 godina

U celoj istoriji njihove kinematografije ne moze se nabrojati desetak valjanih filmova, i nakon svega bavice se rimejkom i to onakvog filma.
Dobro, ako nista drugo, mozda uspe kao prizemna komedija.

tužno

pre 9 godina

Kakve su šanse da se remake sa ovakvim žanrom snimi u Srbiji s obzirom na vladajuću garnituru vlasti i predsjednika vojvodu? Valter bi prema toj verziji sigurno i sam bio vojvoda.

mali radojica

pre 9 godina

Već vidim gde će imati dodira sa prošlim ratom. To bez velikosrpskihjugoćetnika neće moći da prodje. Dakle svakom normalnom čoveku je već muka od te bljutave antisrpske histerije koja vlada svim porama Hrvatskog društva a naročito u kulturi i pogotovu u filmu. Napravi ti prikane moj film o Jasenovcu pa prikaži klanje male dečice u prvom i jedinstvenom dečijem Aušvicu na teritoriji Europe pa se onda busaj u grudi da si neki sineasta. Ne bih smeo nos da promoliš u Zagrebu od onih šatoraša i kojekakve bande ustaša što vlada Hrvatskim ulicama i skverovima. Mani se ti prekrajanja istorije i rimejkova filmova o Drugom svetskom ratu jer ćeš sigurno krenuti u reviziju cele priče a onda će se sve to pretvoriti i totalnu sprdnju i komediju. Niko do sada nije napravio nikakav rimejk nekog ratnog filma, a nama je svima jasno da morate malo pred Frau Angelom da se zapirate i eto Nemce da prikažete kao dobre i kao humane ratnike koji nisu krivi za logore. Znam da će gomila iz komšiluka(što se ovde eksponira ekavicom a mi kao naivni)sada udarati minuse jer eto tobože još nisam ni video film pa što ga komentarišem. E dragi moji ko Vas ne zna skupo bi Vas platio a narod sa ovog prostora vas jako dobro zna i oseća.

tuzlak

pre 9 godina

Sta imaju srbi sa Walterom i sa Sarajevom osim što je glumac Živojinovic srbin pa ih sve ovo toliko pogadja. Komentara sa sudjenja Mladiću je obićno 0, tamo vam je mjesto da komentarišete fašizam.

my way

pre 9 godina

Prvi antifašistički odred u bivšoj Jugoslaviji je osnovan upravo u Hrvatskoj u šumi Brezovica kod sela Žabno pored Siska i većinu pripadnika su činili Hrvati (Inaće podatak sa srpske Wikipedie).
Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)
Nije mogao prvi antifasisticki odred biti stvoren u Hrvatskoj, niti od Hrvata, jer su se Srbi protiv okupatora borili od 6. aprila kad je udario, pa dok nije oteran. Kapitulaciju nisu priznavali ni prihvatili. Zna se koga su Nemci smatrali za neprijatelja, a koga za prijatelja, dzaba pokusaji falsifikovanja istorije.

Виктор

pre 9 godina

Naravno. Prvi antifašistički odred u bivšoj Jugoslaviji je osnovan upravo u Hrvatskoj u šumi Brezovica kod sela Žabno pored Siska i većinu pripadnika su činili Hrvati (Inaće podatak sa srpske Wikipedie).
Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)

@ Уопште ми није јасно зашто хрватски (поједини) хисторичари и националисти имају потребу да стало фалсификују модерну историју. Дан устанка у Хрватској јесте 27. јул, док је устанак у Србији дигнут још 7. јула у месту Бела Црква. Ако рачунамо устанак четника Држаа Михајловића, онда је прва устаничка пушка пукла још 13. маја 1941. године. Хрватски хисторичари сада тврде како је дан устанка 22. јуна, када је тобоже формирана прва хрватска партизанска јединица. Зашто? Одговор је веома јасан, наиме ранији Дан устанка 27. јул је био везан за догађај када су лички герилски одреди и народа из околине Доњег Лапца, напали су и заузели усташко-жандармеријску станицу у Србу, разрушили железничку пругу Книн-Дрвар и уништили одред усташа код Српског кланца. Некоме није у интересу да јавно каже да су те одреде чинили - Срби из Хрватске! О томе какав је однос модерне Хрватске према антифашситичкој борби, најбоље говори податак да је током рата у Хрватској порушен споменик „Устанку народа Хрватске“ у Србу, изграђен 1951. године. Осим тога прича да је прави Валтер био четнички борац који је деловао иза леђа комуниста, усташа и Немаца.

mel gibson

pre 9 godina

Ajde sto Valter nije postojao i sto nikakvog pokreta otpora u Sarajevu nije ni bilo, al nema veze, nek snimaju sta hoće. Ali pazite ovo:

"U prvoj verziji Jadran film i partneri iz Sarajeva vode glavnu reč, u drugoj verziji filma nećemo imati tako značajnu ulogu jer smo za taj projekat zainteresovali važne i velike strane partnere"

Znači postoji druga verzija filma, a bogami mirišem kakva - Valter iz 1993. koji brani Sarajevo od zlih Srba. E to je ustvari cilj ovoga projekta.

Mr. Punch

pre 9 godina

Pa oni nemaji 5 dobra filma od '80-ih pa na ovamo.
@(Vlada, 24. mart 2015 17:15)
Ne znam sta ste gledali, ali svejedno. Pa ko je snimio 'Izbavitelja', pa 'Stroj za maglu' tj 'Zlocin u skoli'...? A da najzanimljivije da je po meni najbolji film o srpskoj istoriji 'Banovic Strahinja' snimio Vatroslav Mimica, bas pravi 'gedza'?

Gong

pre 9 godina

"Ćuj stari, ono kao, fakat ne kúžim kak si mogo potrgat one vlakove tak lak..."

"A gle, frende, fakat da ih je bolje tak poderat, pa da za svakog njihovog poginulog istrijebe 100, hahahahaha!"

ivan goran kovačić

pre 9 godina

Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)

I Jasenovac je bio divno mesto za odmor...

ivan goran kovačić

pre 9 godina

Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)

Svakako,nego zaboravio si usput da pomeneš i da su Tesla,Andrić i Novak Đoković Hrvati. I cveće za nemačke tenkiće.

ivan goran kovačić

pre 9 godina

Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)

Svakako,nego zaboravio si usput da pomeneš i da su Tesla,Andrić i Novak Đoković Hrvati. I cveće za nemačke tenkiće.

realno

pre 9 godina

Hrvati snimaju film o anti-fašističkom pokretu u II svetskom ratu.

Da nije tužno bilo bi smešno.
(ivan goran kovačić, 24. mart 2015 18:04)

Naravno. Prvi antifašistički odred u bivšoj Jugoslaviji je osnovan upravo u Hrvatskoj u šumi Brezovica kod sela Žabno pored Siska i većinu pripadnika su činili Hrvati (Inaće podatak sa srpske Wikipedie).
Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!

zoki

pre 9 godina

Kako mozes kinezu da prodas kopiju, to mi nije jasno. I, stvarno, hrvati da snime film o borbi protiv fasista, svasta, ajde da snime to italijani ili bugari, tamo je ta borba mozda i postojala, ali hrvati..... stvarno svasta. Zoki.

dajder gajger!

pre 9 godina

Originalni "Valter" je u određenom smislu nenadmašan film. Ima svoje mesto u istoriji i to nije moguće promeniti. Rimejk može da bude interesantan ali sigurno unapred gubi bitku sa klasikom. Zato će biti neophodno posmatrati novi film nezavisno od originalnog, ako je ikako moguće. I biće interesantno videti kakav će to pogled na noviju istoriju novi film doneti.

Iskreno

pre 9 godina

Pretpostavljam da će biti interesantno. Prvi film je legendaran, a u ovom može Rene Bitorajac da glumi Valtera, dok je Tarik Filipović solidan za ulogu Zisa. Suri može biti Mirko Filipović, zašto da ne? Dok ulogu ribe koja izdaje savršeno nosi Severina Vučković. Uživao bih uz kokice, i pivce.

Haha

pre 9 godina

Ovo je nesto sto je sasvim prirodno i nimalo me ne iznenadjuje. Jer Hrvati su naslednici posleratne YU loznjave na ratne filmove i patriotizam, ratne pobede i obljetnice. Ipak su oni pobedili znatno jaceg neprijatelja u oslobodilackom ratu, braneci svoju prelepu teritoriju.

Vladimir Peric postaje Bosnjak

pre 9 godina

"Mislim da nitko kod nas ne može menjati istoriju, niti birati u kojoj vojsci su nam bili dedovi. Možemo samo na pametan način definisati šta je budućnost i izvući samo ono dobro što je bilo u prošlosti. Borba protiv onoga koji je ubijao civile i pokušavao iskoreniti cele narode u logorima bila je, naravno, borba dobra protiv zla" ...

Plasim se da ce redefinicija ovog filma biti nekako asimetricno uradjena i da ce oni koji budu zeleli da osveze secanje na film sa jednim modernijim pristupom i iz jednog sasvim novog ugla dobiti jednu iskrivljenu sliku o u poslednjih 25 godina dezurnim krivcima s ovih prostora, koji ce zameniti mesta sa pravim krivcima onog doba. Nadam se da ce nasi glumci dobro pogledati scenario pre nego sto se prihvate neke eventualno ponudjene uloge.

Milutin

pre 9 godina

Gledao sam rimejk serije "Kazaliste u kuci" i "Pozoriste u kuci" sa Tanjom Boskovic i Bjelogrlicem. Svideli su mi se I jedan I drugi rimejk te legendarne serije, bilo je sjajno. Ali kada je Valter u pitanju, tu sam vec prilicno skeptican. Tematika je drugacija I nezahvalna za rimejk.

Mex anti-bot

pre 9 godina

Bas danas procitah vest da ce da se snima rimejk Scarface-a i momentalno sam dobio mucninu u zeldcu, a sad vidim da i ovi krenuli istim stopama. Kinematorgrafija im u bedaku, nemaju ni jednu orginalnu ideju pa ce sad kinezima da uvaljuju remejk Valtera.
Jedan je Bata Valter dzaba pokusavate.

Mex anti-bot

pre 9 godina

Bas danas procitah vest da ce da se snima rimejk Scarface-a i momentalno sam dobio mucninu u zeldcu, a sad vidim da i ovi krenuli istim stopama. Kinematorgrafija im u bedaku, nemaju ni jednu orginalnu ideju pa ce sad kinezima da uvaljuju remejk Valtera.
Jedan je Bata Valter dzaba pokusavate.

Vladimir Peric postaje Bosnjak

pre 9 godina

"Mislim da nitko kod nas ne može menjati istoriju, niti birati u kojoj vojsci su nam bili dedovi. Možemo samo na pametan način definisati šta je budućnost i izvući samo ono dobro što je bilo u prošlosti. Borba protiv onoga koji je ubijao civile i pokušavao iskoreniti cele narode u logorima bila je, naravno, borba dobra protiv zla" ...

Plasim se da ce redefinicija ovog filma biti nekako asimetricno uradjena i da ce oni koji budu zeleli da osveze secanje na film sa jednim modernijim pristupom i iz jednog sasvim novog ugla dobiti jednu iskrivljenu sliku o u poslednjih 25 godina dezurnim krivcima s ovih prostora, koji ce zameniti mesta sa pravim krivcima onog doba. Nadam se da ce nasi glumci dobro pogledati scenario pre nego sto se prihvate neke eventualno ponudjene uloge.

Haha

pre 9 godina

Ovo je nesto sto je sasvim prirodno i nimalo me ne iznenadjuje. Jer Hrvati su naslednici posleratne YU loznjave na ratne filmove i patriotizam, ratne pobede i obljetnice. Ipak su oni pobedili znatno jaceg neprijatelja u oslobodilackom ratu, braneci svoju prelepu teritoriju.

Indijaneri prihajaju

pre 9 godina

Vec vidim scenu gde Valter ulazi u kafanu i pozdravlja sa "Hvaljen Isusi i Marija", a grupa sarajevskih ilegalaca mu u glas otpozdravlja sa "Selam Alejkum efendija Valter"...

zoki

pre 9 godina

Kako mozes kinezu da prodas kopiju, to mi nije jasno. I, stvarno, hrvati da snime film o borbi protiv fasista, svasta, ajde da snime to italijani ili bugari, tamo je ta borba mozda i postojala, ali hrvati..... stvarno svasta. Zoki.

Milutin

pre 9 godina

Gledao sam rimejk serije "Kazaliste u kuci" i "Pozoriste u kuci" sa Tanjom Boskovic i Bjelogrlicem. Svideli su mi se I jedan I drugi rimejk te legendarne serije, bilo je sjajno. Ali kada je Valter u pitanju, tu sam vec prilicno skeptican. Tematika je drugacija I nezahvalna za rimejk.

my way

pre 9 godina

Prvi antifašistički odred u bivšoj Jugoslaviji je osnovan upravo u Hrvatskoj u šumi Brezovica kod sela Žabno pored Siska i većinu pripadnika su činili Hrvati (Inaće podatak sa srpske Wikipedie).
Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)
Nije mogao prvi antifasisticki odred biti stvoren u Hrvatskoj, niti od Hrvata, jer su se Srbi protiv okupatora borili od 6. aprila kad je udario, pa dok nije oteran. Kapitulaciju nisu priznavali ni prihvatili. Zna se koga su Nemci smatrali za neprijatelja, a koga za prijatelja, dzaba pokusaji falsifikovanja istorije.

mali radojica

pre 9 godina

Već vidim gde će imati dodira sa prošlim ratom. To bez velikosrpskihjugoćetnika neće moći da prodje. Dakle svakom normalnom čoveku je već muka od te bljutave antisrpske histerije koja vlada svim porama Hrvatskog društva a naročito u kulturi i pogotovu u filmu. Napravi ti prikane moj film o Jasenovcu pa prikaži klanje male dečice u prvom i jedinstvenom dečijem Aušvicu na teritoriji Europe pa se onda busaj u grudi da si neki sineasta. Ne bih smeo nos da promoliš u Zagrebu od onih šatoraša i kojekakve bande ustaša što vlada Hrvatskim ulicama i skverovima. Mani se ti prekrajanja istorije i rimejkova filmova o Drugom svetskom ratu jer ćeš sigurno krenuti u reviziju cele priče a onda će se sve to pretvoriti i totalnu sprdnju i komediju. Niko do sada nije napravio nikakav rimejk nekog ratnog filma, a nama je svima jasno da morate malo pred Frau Angelom da se zapirate i eto Nemce da prikažete kao dobre i kao humane ratnike koji nisu krivi za logore. Znam da će gomila iz komšiluka(što se ovde eksponira ekavicom a mi kao naivni)sada udarati minuse jer eto tobože još nisam ni video film pa što ga komentarišem. E dragi moji ko Vas ne zna skupo bi Vas platio a narod sa ovog prostora vas jako dobro zna i oseća.

Виктор

pre 9 godina

Naravno. Prvi antifašistički odred u bivšoj Jugoslaviji je osnovan upravo u Hrvatskoj u šumi Brezovica kod sela Žabno pored Siska i većinu pripadnika su činili Hrvati (Inaće podatak sa srpske Wikipedie).
Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)

@ Уопште ми није јасно зашто хрватски (поједини) хисторичари и националисти имају потребу да стало фалсификују модерну историју. Дан устанка у Хрватској јесте 27. јул, док је устанак у Србији дигнут још 7. јула у месту Бела Црква. Ако рачунамо устанак четника Држаа Михајловића, онда је прва устаничка пушка пукла још 13. маја 1941. године. Хрватски хисторичари сада тврде како је дан устанка 22. јуна, када је тобоже формирана прва хрватска партизанска јединица. Зашто? Одговор је веома јасан, наиме ранији Дан устанка 27. јул је био везан за догађај када су лички герилски одреди и народа из околине Доњег Лапца, напали су и заузели усташко-жандармеријску станицу у Србу, разрушили железничку пругу Книн-Дрвар и уништили одред усташа код Српског кланца. Некоме није у интересу да јавно каже да су те одреде чинили - Срби из Хрватске! О томе какав је однос модерне Хрватске према антифашситичкој борби, најбоље говори податак да је током рата у Хрватској порушен споменик „Устанку народа Хрватске“ у Србу, изграђен 1951. године. Осим тога прича да је прави Валтер био четнички борац који је деловао иза леђа комуниста, усташа и Немаца.

mr.key

pre 9 godina

@tuzlak

Osim Bate i 90% ostalih glumaca je bilo iz Srbije(Gidra, Samardzic, Rade Markovic, Burdus...), a i pravi Valter, Vladimir Peric je bio naravno Srbin. Nije ni mogao da bude nesto drugo, posto su ostali bili ili ustase ili hrvatsko cvijece i zajedno su se borili po raznim ss divizijama (13-ta Handzar i 23-a Kama naprimer) pa nisu imali kad da brane Sarajevo.

Gong

pre 9 godina

"Ćuj stari, ono kao, fakat ne kúžim kak si mogo potrgat one vlakove tak lak..."

"A gle, frende, fakat da ih je bolje tak poderat, pa da za svakog njihovog poginulog istrijebe 100, hahahahaha!"

realno

pre 9 godina

Hrvati snimaju film o anti-fašističkom pokretu u II svetskom ratu.

Da nije tužno bilo bi smešno.
(ivan goran kovačić, 24. mart 2015 18:04)

Naravno. Prvi antifašistički odred u bivšoj Jugoslaviji je osnovan upravo u Hrvatskoj u šumi Brezovica kod sela Žabno pored Siska i većinu pripadnika su činili Hrvati (Inaće podatak sa srpske Wikipedie).
Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!

ivan goran kovačić

pre 9 godina

Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)

I Jasenovac je bio divno mesto za odmor...

Iskreno

pre 9 godina

Pretpostavljam da će biti interesantno. Prvi film je legendaran, a u ovom može Rene Bitorajac da glumi Valtera, dok je Tarik Filipović solidan za ulogu Zisa. Suri može biti Mirko Filipović, zašto da ne? Dok ulogu ribe koja izdaje savršeno nosi Severina Vučković. Uživao bih uz kokice, i pivce.

dajder gajger!

pre 9 godina

Originalni "Valter" je u određenom smislu nenadmašan film. Ima svoje mesto u istoriji i to nije moguće promeniti. Rimejk može da bude interesantan ali sigurno unapred gubi bitku sa klasikom. Zato će biti neophodno posmatrati novi film nezavisno od originalnog, ako je ikako moguće. I biće interesantno videti kakav će to pogled na noviju istoriju novi film doneti.

mel gibson

pre 9 godina

Ajde sto Valter nije postojao i sto nikakvog pokreta otpora u Sarajevu nije ni bilo, al nema veze, nek snimaju sta hoće. Ali pazite ovo:

"U prvoj verziji Jadran film i partneri iz Sarajeva vode glavnu reč, u drugoj verziji filma nećemo imati tako značajnu ulogu jer smo za taj projekat zainteresovali važne i velike strane partnere"

Znači postoji druga verzija filma, a bogami mirišem kakva - Valter iz 1993. koji brani Sarajevo od zlih Srba. E to je ustvari cilj ovoga projekta.

Cinema Comunisto

pre 9 godina

Pa Jadran film je snimio vecinu vrhunskih partizanskih filmova, Neretvu izmedju ostalih.

A sto se tice rimejka, samo da Walter ne bude Emir Hadzihafisbegovic.

ivan goran kovačić

pre 9 godina

Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)

Svakako,nego zaboravio si usput da pomeneš i da su Tesla,Andrić i Novak Đoković Hrvati. I cveće za nemačke tenkiće.

ivan goran kovačić

pre 9 godina

Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)

Svakako,nego zaboravio si usput da pomeneš i da su Tesla,Andrić i Novak Đoković Hrvati. I cveće za nemačke tenkiće.

tužno

pre 9 godina

Kakve su šanse da se remake sa ovakvim žanrom snimi u Srbiji s obzirom na vladajuću garnituru vlasti i predsjednika vojvodu? Valter bi prema toj verziji sigurno i sam bio vojvoda.

ivan goran kovačić

pre 9 godina

Možeš da se pjeniš koliko god želiš ali činjenice se ne mogu promijeniti!
(realno, 25. mart 2015 10:50)

Realno i ne mogu,npr da je Jasenovac jedini konc-logor u II svetskom ratu koji je imao poseban deo za decu,kao i da je Himler lično bio zgrožen onim što se tamo dešavalo,o čemu postoje dokumenti. Ali sumnjam da će se to pominjati u filmu.

Basser

pre 9 godina

U celoj istoriji njihove kinematografije ne moze se nabrojati desetak valjanih filmova, i nakon svega bavice se rimejkom i to onakvog filma.
Dobro, ako nista drugo, mozda uspe kao prizemna komedija.

R2D2

pre 9 godina

@Mr. Punch
"A da najzanimljivije da je po meni najbolji film o srpskoj istoriji 'Banovic Strahinja' snimio Vatroslav Mimica, bas pravi 'gedza'?"

I lepo ukrasio pravoslavnu crkvu mrtvackim glavama, vrlo objektivno.

Mr. Punch

pre 9 godina

Pa oni nemaji 5 dobra filma od '80-ih pa na ovamo.
@(Vlada, 24. mart 2015 17:15)
Ne znam sta ste gledali, ali svejedno. Pa ko je snimio 'Izbavitelja', pa 'Stroj za maglu' tj 'Zlocin u skoli'...? A da najzanimljivije da je po meni najbolji film o srpskoj istoriji 'Banovic Strahinja' snimio Vatroslav Mimica, bas pravi 'gedza'?

tuzlak

pre 9 godina

Sta imaju srbi sa Walterom i sa Sarajevom osim što je glumac Živojinovic srbin pa ih sve ovo toliko pogadja. Komentara sa sudjenja Mladiću je obićno 0, tamo vam je mjesto da komentarišete fašizam.

hidrivoje

pre 9 godina

Dječice naložena, evo malo činjenica.

1. Jadran film ima prava na Valtera.
2. Kina ima preko milijardu ljudi.
3. Valter je bio hit u kini.

Dakle, dok balkanluk kukumavče o ustašama, partizanima i četnicima Jadran film će brojati pare.
Drugim riječima, Bata radi, Zagreb se gradi. Dobrodošli u kapitalizam. Možda je Srbija snimala bolje filmove, ali lovu su uvijek bolje kužili purgeri ;)

realno

pre 9 godina

@ Уопште ми није јасно зашто хрватски (поједини) хисторичари и националисти имају потребу да стало фалсификују модерну историју. Дан устанка у Хрватској јесте 27. јул, док је устанак у Србији дигнут још 7. јула у месту Бела Црква.
(Виктор, 24. mart 2015 22:45)

Viktore; Srpska wikipedia kaže sljedeće''Сисачки народноослободилачки партизански (НОП) одред формиран је 22. јуна 1941. године у селу Жабно код Сиска, по одлуци Окружног комитета Комунистичке партије Хрватске за Сисак.

Приликом формирања, одред је имао свега 39 бораца, углавном чланова Комунистичке партије Југославије с подручја Сиска. То је био први партизански одред формиран у окупираној Југославији.''

Ako ti nije pravo što piše, a ti odi na wikipediu pa izmijeni činjenice kako ti misliš da su se dogodile.

iskreno

pre 9 godina

Skoro sam razmisljao zasto nasi ne snime ovaj film.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (PIVKE, 25. mart 2015 15:36)

Da li bi Valter u toj verziji bio kakav Vojvoda?

realno

pre 9 godina

Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)

Svakako,nego zaboravio si usput da pomeneš i da su Tesla,Andrić i Novak Đoković Hrvati. I cveće za nemačke tenkiće.
(ivan goran kovačić, 24. mart 2015 22:40)

Možeš da se pjeniš koliko god želiš ali činjenice se ne mogu promijeniti! Jedan od osnivača prvog partizanskog odreda u bivšoj držćavi je bio i Janko Bobetko.

Mr. Punch

pre 9 godina

@Mr. Punch
"A da najzanimljivije da je po meni najbolji film o srpskoj istoriji 'Banovic Strahinja' snimio Vatroslav Mimica, bas pravi 'gedza'?"

I lepo ukrasio pravoslavnu crkvu mrtvackim glavama, vrlo objektivno.
@(R2D2, 25. mart 2015 10:22)

Bas interesantno to sto kazete. Ja sam video lobanje npr. na Svetoj Gori. Jel ih Vatroslav Mimica i tamo stavio? Bas neki grozan covek, ide kojekude i stavlja lobanje.c-c-c. Koliko znam za takve stvari u filmovima je zaduzen scenograf, a scenograf u ovom filmu je bio g. Mile Jeremic. A 'slucajno' je bas i kum 'pravom' Valteru tj Bati Zivojinovicu. I covek sigurno zna svoj posao, tako da je nije V.M. kako kazete 'ukrasavao' pravoslavnu crkvu. Drugo, ako kadgod dodjete u NS preporucujem vam da odete u Almasku crkvu i da mi objektivno kazete sta je tu pravoslavno, a sta masonsko? Trece u vezi sa nasom istorijom i dalje mislim da je pomenuti film najbolji.

walter brani za sarajevo

pre 9 godina

Naravno. Prvi antifašistički odred u bivšoj Jugoslaviji je osnovan upravo u Hrvatskoj u šumi Brezovica kod sela Žabno pored Siska i većinu pripadnika su činili Hrvati (Inaće podatak sa srpske Wikipedie).
Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)

i.. sta su onda uradili.. ubili su po par ljutih i po deset cevapa.. ili su istukli nekoliko gajbi piva.. ne znam ko je tacno stradao od njihove ruke taj dan ali nisu ni svabe ni ustase. Drugi svetski rat nije poceo onog dana kad je formiran SS, vec onog dana kad je napadnuta Poljska, tako da ni ustanak nije poceo onda kad je formiran neki odred vec je poceo konkretnom akcijom protiv okupatora. Viktor je napisao u svom komentaru kad, gde i kojom akcijom je poceo ustanak. Pa ni ta grupa se nije za jedan dan okupila a zatim isplanirala i izvela pomenutu akciju.

Hetfild

pre 9 godina

(hidrivoje, 25. mart 2015 11:59)

Stvarno hidrivoje,to nikom ovde nije palo na pamet - da se radi o lovi,a ne o umetnosti u najčistijem obliku. Tako da,promućurni hidrivoje,ako imaš za nas još lekcija o kapitalizmu - podijum je tvoj.

filmofil

pre 9 godina

Bata Živojinović je osrednji glumac,a u "Valteru "su svi bolje glumili od njega ,jer je on recitovao replikei to je radio u skoro svim svojim filmovima.Ako imate priliku da ponovo odgledate film ,uvjerićete se .On je jedino sjajno glumio u "Brezi" Ante Babaje i "Tri" Saše Petrovića.

druga generacija

pre 9 godina

Tesko je razumeti istoriju gledano iz danasnje prespektive.
Drugi svetski rat je bila velika nesreca koja ne sme da se ponovi.

realno

pre 9 godina

i.. sta su onda uradili.. ubili su po par ljutih i po deset cevapa.. ili su istukli nekoliko gajbi piva..
(walter brani za sarajevo, 25. mart 2015 11:33)

Већ сутрадан после формирања, одред је извео диверзију на прузи између Сиска и Греде, након три дана порушио пругу између Цапрага и Сиска, а затим је организовао свој логор Жабинској шуми и дејствовао у рејону Сиска.

Možda su zaista poslije akcije otišli na čevape i na po ljutu.

sve je pocelo u odesi

pre 9 godina

Hrvati snimaju film o anti-fašističkom pokretu u II svetskom ratu.

Da nije tužno bilo bi smešno.
(ivan goran kovačić, 24. mart 2015 18:04)

Potpisao si se imenom Hrvata kojeg su zaklali Ćetnici i imaš pravo u jednom da nije tužno bilo bi smješno

ivan goran kovačić

pre 9 godina

Potpisao si se imenom Hrvata kojeg su zaklali Ćetnici i imaš pravo u jednom da nije tužno bilo bi smješno
(sve je pocelo u odesi, 25. mart 2015 15:24)

Znam čijim imenom sam se potpisao i zbog čega. Imenom čoveka koji se pobunio protiv onoga što određeni krugovi u Hrvatskoj uporno pokušavaju da falsifikuju,a neki se,na užas civilizovanog sveta,time i ponose.

dejo ghenije

pre 9 godina

Potpisao si se imenom Hrvata kojeg su zaklali Ćetnici i imaš pravo u jednom da nije tužno bilo bi smješno
(sve je pocelo u odesi, 25. mart 2015 15:24)

A je li stari,a kužiš li ti onu njegovu najpoznatiju poemu?

realno

pre 9 godina

Hrvati snimaju film o anti-fašističkom pokretu u II svetskom ratu.

Da nije tužno bilo bi smešno.
(ivan goran kovačić, 24. mart 2015 18:04)

Naravno. Prvi antifašistički odred u bivšoj Jugoslaviji je osnovan upravo u Hrvatskoj u šumi Brezovica kod sela Žabno pored Siska i većinu pripadnika su činili Hrvati (Inaće podatak sa srpske Wikipedie).
Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!

Iskreno

pre 9 godina

Pretpostavljam da će biti interesantno. Prvi film je legendaran, a u ovom može Rene Bitorajac da glumi Valtera, dok je Tarik Filipović solidan za ulogu Zisa. Suri može biti Mirko Filipović, zašto da ne? Dok ulogu ribe koja izdaje savršeno nosi Severina Vučković. Uživao bih uz kokice, i pivce.

tuzlak

pre 9 godina

Sta imaju srbi sa Walterom i sa Sarajevom osim što je glumac Živojinovic srbin pa ih sve ovo toliko pogadja. Komentara sa sudjenja Mladiću je obićno 0, tamo vam je mjesto da komentarišete fašizam.

Haha

pre 9 godina

Ovo je nesto sto je sasvim prirodno i nimalo me ne iznenadjuje. Jer Hrvati su naslednici posleratne YU loznjave na ratne filmove i patriotizam, ratne pobede i obljetnice. Ipak su oni pobedili znatno jaceg neprijatelja u oslobodilackom ratu, braneci svoju prelepu teritoriju.

filmofil

pre 9 godina

Bata Živojinović je osrednji glumac,a u "Valteru "su svi bolje glumili od njega ,jer je on recitovao replikei to je radio u skoro svim svojim filmovima.Ako imate priliku da ponovo odgledate film ,uvjerićete se .On je jedino sjajno glumio u "Brezi" Ante Babaje i "Tri" Saše Petrovića.

zoki

pre 9 godina

Kako mozes kinezu da prodas kopiju, to mi nije jasno. I, stvarno, hrvati da snime film o borbi protiv fasista, svasta, ajde da snime to italijani ili bugari, tamo je ta borba mozda i postojala, ali hrvati..... stvarno svasta. Zoki.

realno

pre 9 godina

@ Уопште ми није јасно зашто хрватски (поједини) хисторичари и националисти имају потребу да стало фалсификују модерну историју. Дан устанка у Хрватској јесте 27. јул, док је устанак у Србији дигнут још 7. јула у месту Бела Црква.
(Виктор, 24. mart 2015 22:45)

Viktore; Srpska wikipedia kaže sljedeće''Сисачки народноослободилачки партизански (НОП) одред формиран је 22. јуна 1941. године у селу Жабно код Сиска, по одлуци Окружног комитета Комунистичке партије Хрватске за Сисак.

Приликом формирања, одред је имао свега 39 бораца, углавном чланова Комунистичке партије Југославије с подручја Сиска. То је био први партизански одред формиран у окупираној Југославији.''

Ako ti nije pravo što piše, a ti odi na wikipediu pa izmijeni činjenice kako ti misliš da su se dogodile.

Milutin

pre 9 godina

Gledao sam rimejk serije "Kazaliste u kuci" i "Pozoriste u kuci" sa Tanjom Boskovic i Bjelogrlicem. Svideli su mi se I jedan I drugi rimejk te legendarne serije, bilo je sjajno. Ali kada je Valter u pitanju, tu sam vec prilicno skeptican. Tematika je drugacija I nezahvalna za rimejk.

Mr. Punch

pre 9 godina

Pa oni nemaji 5 dobra filma od '80-ih pa na ovamo.
@(Vlada, 24. mart 2015 17:15)
Ne znam sta ste gledali, ali svejedno. Pa ko je snimio 'Izbavitelja', pa 'Stroj za maglu' tj 'Zlocin u skoli'...? A da najzanimljivije da je po meni najbolji film o srpskoj istoriji 'Banovic Strahinja' snimio Vatroslav Mimica, bas pravi 'gedza'?

Mex anti-bot

pre 9 godina

Bas danas procitah vest da ce da se snima rimejk Scarface-a i momentalno sam dobio mucninu u zeldcu, a sad vidim da i ovi krenuli istim stopama. Kinematorgrafija im u bedaku, nemaju ni jednu orginalnu ideju pa ce sad kinezima da uvaljuju remejk Valtera.
Jedan je Bata Valter dzaba pokusavate.

my way

pre 9 godina

Prvi antifašistički odred u bivšoj Jugoslaviji je osnovan upravo u Hrvatskoj u šumi Brezovica kod sela Žabno pored Siska i većinu pripadnika su činili Hrvati (Inaće podatak sa srpske Wikipedie).
Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)
Nije mogao prvi antifasisticki odred biti stvoren u Hrvatskoj, niti od Hrvata, jer su se Srbi protiv okupatora borili od 6. aprila kad je udario, pa dok nije oteran. Kapitulaciju nisu priznavali ni prihvatili. Zna se koga su Nemci smatrali za neprijatelja, a koga za prijatelja, dzaba pokusaji falsifikovanja istorije.

mali radojica

pre 9 godina

Već vidim gde će imati dodira sa prošlim ratom. To bez velikosrpskihjugoćetnika neće moći da prodje. Dakle svakom normalnom čoveku je već muka od te bljutave antisrpske histerije koja vlada svim porama Hrvatskog društva a naročito u kulturi i pogotovu u filmu. Napravi ti prikane moj film o Jasenovcu pa prikaži klanje male dečice u prvom i jedinstvenom dečijem Aušvicu na teritoriji Europe pa se onda busaj u grudi da si neki sineasta. Ne bih smeo nos da promoliš u Zagrebu od onih šatoraša i kojekakve bande ustaša što vlada Hrvatskim ulicama i skverovima. Mani se ti prekrajanja istorije i rimejkova filmova o Drugom svetskom ratu jer ćeš sigurno krenuti u reviziju cele priče a onda će se sve to pretvoriti i totalnu sprdnju i komediju. Niko do sada nije napravio nikakav rimejk nekog ratnog filma, a nama je svima jasno da morate malo pred Frau Angelom da se zapirate i eto Nemce da prikažete kao dobre i kao humane ratnike koji nisu krivi za logore. Znam da će gomila iz komšiluka(što se ovde eksponira ekavicom a mi kao naivni)sada udarati minuse jer eto tobože još nisam ni video film pa što ga komentarišem. E dragi moji ko Vas ne zna skupo bi Vas platio a narod sa ovog prostora vas jako dobro zna i oseća.

Basser

pre 9 godina

U celoj istoriji njihove kinematografije ne moze se nabrojati desetak valjanih filmova, i nakon svega bavice se rimejkom i to onakvog filma.
Dobro, ako nista drugo, mozda uspe kao prizemna komedija.

Vladimir Peric postaje Bosnjak

pre 9 godina

"Mislim da nitko kod nas ne može menjati istoriju, niti birati u kojoj vojsci su nam bili dedovi. Možemo samo na pametan način definisati šta je budućnost i izvući samo ono dobro što je bilo u prošlosti. Borba protiv onoga koji je ubijao civile i pokušavao iskoreniti cele narode u logorima bila je, naravno, borba dobra protiv zla" ...

Plasim se da ce redefinicija ovog filma biti nekako asimetricno uradjena i da ce oni koji budu zeleli da osveze secanje na film sa jednim modernijim pristupom i iz jednog sasvim novog ugla dobiti jednu iskrivljenu sliku o u poslednjih 25 godina dezurnim krivcima s ovih prostora, koji ce zameniti mesta sa pravim krivcima onog doba. Nadam se da ce nasi glumci dobro pogledati scenario pre nego sto se prihvate neke eventualno ponudjene uloge.

ivan goran kovačić

pre 9 godina

Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)

Svakako,nego zaboravio si usput da pomeneš i da su Tesla,Andrić i Novak Đoković Hrvati. I cveće za nemačke tenkiće.

mr.key

pre 9 godina

@tuzlak

Osim Bate i 90% ostalih glumaca je bilo iz Srbije(Gidra, Samardzic, Rade Markovic, Burdus...), a i pravi Valter, Vladimir Peric je bio naravno Srbin. Nije ni mogao da bude nesto drugo, posto su ostali bili ili ustase ili hrvatsko cvijece i zajedno su se borili po raznim ss divizijama (13-ta Handzar i 23-a Kama naprimer) pa nisu imali kad da brane Sarajevo.

realno

pre 9 godina

Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)

Svakako,nego zaboravio si usput da pomeneš i da su Tesla,Andrić i Novak Đoković Hrvati. I cveće za nemačke tenkiće.
(ivan goran kovačić, 24. mart 2015 22:40)

Možeš da se pjeniš koliko god želiš ali činjenice se ne mogu promijeniti! Jedan od osnivača prvog partizanskog odreda u bivšoj držćavi je bio i Janko Bobetko.

ivan goran kovačić

pre 9 godina

Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)

Svakako,nego zaboravio si usput da pomeneš i da su Tesla,Andrić i Novak Đoković Hrvati. I cveće za nemačke tenkiće.

ivan goran kovačić

pre 9 godina

Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)

I Jasenovac je bio divno mesto za odmor...

walter brani za sarajevo

pre 9 godina

Naravno. Prvi antifašistički odred u bivšoj Jugoslaviji je osnovan upravo u Hrvatskoj u šumi Brezovica kod sela Žabno pored Siska i većinu pripadnika su činili Hrvati (Inaće podatak sa srpske Wikipedie).
Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)

i.. sta su onda uradili.. ubili su po par ljutih i po deset cevapa.. ili su istukli nekoliko gajbi piva.. ne znam ko je tacno stradao od njihove ruke taj dan ali nisu ni svabe ni ustase. Drugi svetski rat nije poceo onog dana kad je formiran SS, vec onog dana kad je napadnuta Poljska, tako da ni ustanak nije poceo onda kad je formiran neki odred vec je poceo konkretnom akcijom protiv okupatora. Viktor je napisao u svom komentaru kad, gde i kojom akcijom je poceo ustanak. Pa ni ta grupa se nije za jedan dan okupila a zatim isplanirala i izvela pomenutu akciju.

hidrivoje

pre 9 godina

Dječice naložena, evo malo činjenica.

1. Jadran film ima prava na Valtera.
2. Kina ima preko milijardu ljudi.
3. Valter je bio hit u kini.

Dakle, dok balkanluk kukumavče o ustašama, partizanima i četnicima Jadran film će brojati pare.
Drugim riječima, Bata radi, Zagreb se gradi. Dobrodošli u kapitalizam. Možda je Srbija snimala bolje filmove, ali lovu su uvijek bolje kužili purgeri ;)

ivan goran kovačić

pre 9 godina

Možeš da se pjeniš koliko god želiš ali činjenice se ne mogu promijeniti!
(realno, 25. mart 2015 10:50)

Realno i ne mogu,npr da je Jasenovac jedini konc-logor u II svetskom ratu koji je imao poseban deo za decu,kao i da je Himler lično bio zgrožen onim što se tamo dešavalo,o čemu postoje dokumenti. Ali sumnjam da će se to pominjati u filmu.

Cinema Comunisto

pre 9 godina

Pa Jadran film je snimio vecinu vrhunskih partizanskih filmova, Neretvu izmedju ostalih.

A sto se tice rimejka, samo da Walter ne bude Emir Hadzihafisbegovic.

sve je pocelo u odesi

pre 9 godina

Hrvati snimaju film o anti-fašističkom pokretu u II svetskom ratu.

Da nije tužno bilo bi smešno.
(ivan goran kovačić, 24. mart 2015 18:04)

Potpisao si se imenom Hrvata kojeg su zaklali Ćetnici i imaš pravo u jednom da nije tužno bilo bi smješno

tužno

pre 9 godina

Kakve su šanse da se remake sa ovakvim žanrom snimi u Srbiji s obzirom na vladajuću garnituru vlasti i predsjednika vojvodu? Valter bi prema toj verziji sigurno i sam bio vojvoda.

Indijaneri prihajaju

pre 9 godina

Vec vidim scenu gde Valter ulazi u kafanu i pozdravlja sa "Hvaljen Isusi i Marija", a grupa sarajevskih ilegalaca mu u glas otpozdravlja sa "Selam Alejkum efendija Valter"...

ivan goran kovačić

pre 9 godina

Potpisao si se imenom Hrvata kojeg su zaklali Ćetnici i imaš pravo u jednom da nije tužno bilo bi smješno
(sve je pocelo u odesi, 25. mart 2015 15:24)

Znam čijim imenom sam se potpisao i zbog čega. Imenom čoveka koji se pobunio protiv onoga što određeni krugovi u Hrvatskoj uporno pokušavaju da falsifikuju,a neki se,na užas civilizovanog sveta,time i ponose.

Виктор

pre 9 godina

Naravno. Prvi antifašistički odred u bivšoj Jugoslaviji je osnovan upravo u Hrvatskoj u šumi Brezovica kod sela Žabno pored Siska i većinu pripadnika su činili Hrvati (Inaće podatak sa srpske Wikipedie).
Sam dan formiranja Sisačkog partizanskog odreda je praznik Republike Hrvatske, Dan antifašističke borbe!
(realno, 24. mart 2015 21:00)

@ Уопште ми није јасно зашто хрватски (поједини) хисторичари и националисти имају потребу да стало фалсификују модерну историју. Дан устанка у Хрватској јесте 27. јул, док је устанак у Србији дигнут још 7. јула у месту Бела Црква. Ако рачунамо устанак четника Држаа Михајловића, онда је прва устаничка пушка пукла још 13. маја 1941. године. Хрватски хисторичари сада тврде како је дан устанка 22. јуна, када је тобоже формирана прва хрватска партизанска јединица. Зашто? Одговор је веома јасан, наиме ранији Дан устанка 27. јул је био везан за догађај када су лички герилски одреди и народа из околине Доњег Лапца, напали су и заузели усташко-жандармеријску станицу у Србу, разрушили железничку пругу Книн-Дрвар и уништили одред усташа код Српског кланца. Некоме није у интересу да јавно каже да су те одреде чинили - Срби из Хрватске! О томе какав је однос модерне Хрватске према антифашситичкој борби, најбоље говори податак да је током рата у Хрватској порушен споменик „Устанку народа Хрватске“ у Србу, изграђен 1951. године. Осим тога прича да је прави Валтер био четнички борац који је деловао иза леђа комуниста, усташа и Немаца.

realno

pre 9 godina

i.. sta su onda uradili.. ubili su po par ljutih i po deset cevapa.. ili su istukli nekoliko gajbi piva..
(walter brani za sarajevo, 25. mart 2015 11:33)

Већ сутрадан после формирања, одред је извео диверзију на прузи између Сиска и Греде, након три дана порушио пругу између Цапрага и Сиска, а затим је организовао свој логор Жабинској шуми и дејствовао у рејону Сиска.

Možda su zaista poslije akcije otišli na čevape i na po ljutu.

mel gibson

pre 9 godina

Ajde sto Valter nije postojao i sto nikakvog pokreta otpora u Sarajevu nije ni bilo, al nema veze, nek snimaju sta hoće. Ali pazite ovo:

"U prvoj verziji Jadran film i partneri iz Sarajeva vode glavnu reč, u drugoj verziji filma nećemo imati tako značajnu ulogu jer smo za taj projekat zainteresovali važne i velike strane partnere"

Znači postoji druga verzija filma, a bogami mirišem kakva - Valter iz 1993. koji brani Sarajevo od zlih Srba. E to je ustvari cilj ovoga projekta.

R2D2

pre 9 godina

@Mr. Punch
"A da najzanimljivije da je po meni najbolji film o srpskoj istoriji 'Banovic Strahinja' snimio Vatroslav Mimica, bas pravi 'gedza'?"

I lepo ukrasio pravoslavnu crkvu mrtvackim glavama, vrlo objektivno.

Hetfild

pre 9 godina

(hidrivoje, 25. mart 2015 11:59)

Stvarno hidrivoje,to nikom ovde nije palo na pamet - da se radi o lovi,a ne o umetnosti u najčistijem obliku. Tako da,promućurni hidrivoje,ako imaš za nas još lekcija o kapitalizmu - podijum je tvoj.

Mr. Punch

pre 9 godina

@Mr. Punch
"A da najzanimljivije da je po meni najbolji film o srpskoj istoriji 'Banovic Strahinja' snimio Vatroslav Mimica, bas pravi 'gedza'?"

I lepo ukrasio pravoslavnu crkvu mrtvackim glavama, vrlo objektivno.
@(R2D2, 25. mart 2015 10:22)

Bas interesantno to sto kazete. Ja sam video lobanje npr. na Svetoj Gori. Jel ih Vatroslav Mimica i tamo stavio? Bas neki grozan covek, ide kojekude i stavlja lobanje.c-c-c. Koliko znam za takve stvari u filmovima je zaduzen scenograf, a scenograf u ovom filmu je bio g. Mile Jeremic. A 'slucajno' je bas i kum 'pravom' Valteru tj Bati Zivojinovicu. I covek sigurno zna svoj posao, tako da je nije V.M. kako kazete 'ukrasavao' pravoslavnu crkvu. Drugo, ako kadgod dodjete u NS preporucujem vam da odete u Almasku crkvu i da mi objektivno kazete sta je tu pravoslavno, a sta masonsko? Trece u vezi sa nasom istorijom i dalje mislim da je pomenuti film najbolji.

Gong

pre 9 godina

"Ćuj stari, ono kao, fakat ne kúžim kak si mogo potrgat one vlakove tak lak..."

"A gle, frende, fakat da ih je bolje tak poderat, pa da za svakog njihovog poginulog istrijebe 100, hahahahaha!"

dejo ghenije

pre 9 godina

Potpisao si se imenom Hrvata kojeg su zaklali Ćetnici i imaš pravo u jednom da nije tužno bilo bi smješno
(sve je pocelo u odesi, 25. mart 2015 15:24)

A je li stari,a kužiš li ti onu njegovu najpoznatiju poemu?

dajder gajger!

pre 9 godina

Originalni "Valter" je u određenom smislu nenadmašan film. Ima svoje mesto u istoriji i to nije moguće promeniti. Rimejk može da bude interesantan ali sigurno unapred gubi bitku sa klasikom. Zato će biti neophodno posmatrati novi film nezavisno od originalnog, ako je ikako moguće. I biće interesantno videti kakav će to pogled na noviju istoriju novi film doneti.

druga generacija

pre 9 godina

Tesko je razumeti istoriju gledano iz danasnje prespektive.
Drugi svetski rat je bila velika nesreca koja ne sme da se ponovi.

iskreno

pre 9 godina

Skoro sam razmisljao zasto nasi ne snime ovaj film.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (PIVKE, 25. mart 2015 15:36)

Da li bi Valter u toj verziji bio kakav Vojvoda?