Sreda, 29.10.2014.

10:09

Al Pačino: Ja nisam hteo "Kuma", oni nisu hteli Branda

Izvor: B92

Al Paèino: Ja nisam hteo "Kuma", oni nisu hteli Branda IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

sovuljaga

pre 9 godina

nema deda mraza....put Pinku su utabali razni Popovici,Cece,Brene,Arkani,Milosevici,Vulini,Seselji,Dragane Mirkovic,Mire Skoric,Legije,Kristijani i njihova kultura i uticaj na priglup narod a ne filmovi sa mafijasm tematikom jer smo i mi imali jos pre takve filmove.

armin

pre 9 godina

Ako bih morao glasati za najvecu ulogu u istoriji filma, onda je to Marlon Brando u ulozi Vitta Corleonea. Da nije nicega, ona scena kada mu u pola noci Robert Duvall saopstava da je Sonny ubijen, vrijedi toga.

roman empire

pre 9 godina

@roman empire:
Da li ti znas kada je pripreman i sniman film "Bilo jednom u Americi"?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Basser, 30. oktobar 2014 01:24)

Da,Once upon a time in America je pušten u bioskope 1984-te,a Godfather prvi deo je snimljen 1973,ali znam sigurno da je Leoneu prvo nuđeno da snima Kuma,ali je on odbio jer je imao svoj projekat,odnosno film koji bi portretirao mafiju a to je Once upon a time in America.Meni lično se dopada i taj film ali je svakako i jedan od najpotcenjenijih ostvarenja u Američkoj kinematografiji.Možda bi Leone da je prihvatio Godfathera pobrao sve lovorike umesto Copolle to je sad šta bi bilo kad bi bilo,i da li je pogrešio što je odbio da ekranizuje Kuma, i o tome bi se dalo diskutovati.

singer

pre 9 godina

on cak pocinje da lici na branda. korleovstina izlazi na povrsinu, prosto izbija iz njega, karakterno i fizicki... ipak, umiranje ostarelog don korleonea sa zubima od papira, u basti dok se igra sa unukom, za mene ostaje najupecatljivija scena...

GajaG

pre 9 godina

I ja takodje dajem svoj glas za "bilo jednom u americi" , jednostavno mi je to bolji film. I po meni bi De Niro jednako dobro odigrao Majkla kao i Pacino.

uredni neplatisa

pre 9 godina

Ah... Godfather... gledao bi svaki dan kad bi bio na TV.

inace, Vito Corleone je jedini slucaj ikada da su dva razlicita glumca dobili oskare glumeci isti lik...

takodje cerka Kopole, Sofia moze da se pohvali da je glumila u sva tri dela - prvo kao beba na krstenju u prvom delu, pa zatim u jednoj sceni kao mala devojcica koja stoji na brodu sa doseljenicima iz Evrope i naravno u trecem delu kao Majklova cerka. Zapravo samo 7 glumaca je glumilo u sva tri dela Kuma

banjalucanin

pre 9 godina

Postoji i prica da film nije mogao poceti sa snimanjem dok "Koza Nostra" nije dala zeleno svjetlo,jer je to prvi film o "mafiji" koji pokazuje kako ona funkcionise a detaljno pokazano na sudjenju Majklu Korleoneu. Film je velicanstveno remek djelo i mislim da su svi odigrali svoje uloge kao da su rodjeni za njih.

dominus

pre 9 godina

Kuma sam prvi put gledao 1996,s tim sto sam tada bio desetogodisnjak pa nisam shvatio film.Nedavno sam ga gledao na TVu po ko zna koji put,stari mi tada rece da prebacim drugi program jer taj film znamo napamet...kazem ja njemu,stari, ne razumes ti to.

Zoran

pre 9 godina

Brandu su nudili ulogu, ali on nije prihvatio jer se od njega trazilo da pokaze kako bi sve to izgledalo u filmu, da odglumi neki mali tekst. Jednostavno to je bilo omalovazavanej njegove licnosti I nije hteo. Muku su mucili da ga nateraju I nista. Onda su krisom postavili kamerfe u nekoj sobi gde je bio on I pogledali snimak nekoliko minuta I odusevili se.

Lana

pre 9 godina

@ gagi013: Nije Žika Milenković već Burduš, inače mi je došlo da sebi odradim lobotomiju plastičnom kašikom kad sam pročitala taj tekst.

roman empire

pre 9 godina

I treba dodati da taj film nije trebao režirati ni Ford Copolla,nego je bilo nuđenu Sergiu Leoneu da snimi Godfathera ali je to ovaj odbio jer je radio na svom projektu,odnosno filmu Once upon time in America sa sličnom krimi tematikom.Eto bilo je mnogo peripetija od odabira režisera,do glavnih glumaca,ali sve se perfektno posložilo.

Lana

pre 9 godina

Al Pačino je Majkl Korleone! Najbolje u celoj priči je to što je on nizak i ružnjikav, a opet je i pored toga oživeo taj lik kako bi malo ko bio u stanju. Onaj pogled i karakter, posebno u Kumu dva, mogu samo Kopoli da čestitam na upornosti, pravi izbor. Redford bi bio totalni miscast, jer sa onom plavom kosom i očima liči na sve sem na Sicilijanca, Bitija bih moooožda i mogla nekako da zamislim, a psihopatu Džeka Nikolsona ne bih ni komentarisala, on je previše nenormalan i za ulogu Sonija.

filmofil

pre 9 godina

Al Paćino je dobio Oskara za "Miris žene"!Brando i Paćino najbolji glumci u istoriji sedme umjetnosti koja su glumili u najboljem filmu svih vremena.

heavy

pre 9 godina

Da me neko ne razume pogresno Kum I II III su filmovi za sva vremena,uloge perfektne,sve na mestu i vise od toga ali meni ce uvek biti drazi i bolji film Bilo jednom u Americi.Taj film jednostavno ima neki smek i muziku a likovi su potrefljeni da ne moze bolje i to bez Branda i Pacina.

П

pre 9 godina

Паа будући да је Мајкл у књизи лепи мужевни младић апсолутно се слажем да је избор Ал Паћина за улогу... дискутабилан у најмању руку. И Дени ДеВито је добар глумац па га нису изабрали за улогу Рамба

rg

pre 9 godina

Nikako ne mogu da zamislim Vorena Bitija i Roberta Redforda u ulozi koja je bila poverena Al Pacinu i koju je odigrao briljantno. Po meni, iako je Brando neizbezno izvanredan, Al Pacino je taj koji nosi prvi film. Kopola je znao sta radi i napravio je genijalni izbor za ovu ulogu. Ne propustam nijednu priliku da ponovo i ponovo pogledam ove filmove. Ali moram reci da mi se Al Pacino uopste ne dopada u poslednjem filmu gde glumi starog Majkla Korleonea i u kom se radnja filma odvija na Siciliji i jednim delom u Operi. U toj ulozi mi vise izgleda kao jedan izgubljeni i smuseni otac koji bas nikakve veze nema sa Majklom iz 1. filma. Jednostavno nije vise imao onaj pecat ledenog i bezdusnog mafioza.

Toza

pre 9 godina

Bila je to zlatna era holivudskog filma. Pa imamo i cuveni Kjubrikov film, iz 1969. - Spustanje na Mesec - Genijalno uradjeno. No, to su velikani 7. umetnosti. Bravo.
(zoran, 29. oktobar 2014 12:17)

Mi smo potpuno poludeli od mržnje prema Amerikancima. Više ne postoji ni jedna jedina vest iz bilo koje oblasti i koja se desila bilo gde koju nećemo povezati sa Amerikancima i izraziti svoju mržnju prema njima. Inače Zoran je igrao bridž sa Kjubrikom i ima vikendicu pored Kenedi Spejs centra u Floridi pa je direktno upućen u prevaru veka.
(Realista, 29. oktobar 2014 13:47)


Realista, o čemu ti pričaš čoveče. Zoran je samo izneo svoje mišljenje. Ne vidim da je igde izrazio mržnju prema Amerikancima.
Inače, istina je, Holivud ima sve manje i manje dobrih filmova, gotovo da ihi nema. Više mi se sviđaju američki "Independent" filmovi.

Zuba

pre 9 godina

To kako je odigrao u Kumu mu je verovatno zivotna uloga i takve se retko ponavljaju. Po meni jedna od njegovih uloga koja moze samo da se priblizu ostvarenju Kuma je Miris Zene gde je igrao penzionisanog slepog pukovnika i antologijska scena kad brani Chris O'Donnell-a.

majstor Zivota

pre 9 godina

a koliko ljudi zna da je za lik kuma originalno bio u planu nas glumac Jovan Janicijevic Burduš?....da da, nadrealna cinjenica :)
Producenti su na kraju ipak resili da budu americki glumci

Milos

pre 9 godina

Luka Braci je bio u pravom zivotu mafijas, a takodje ovaj film je imao posebnu premijeru samo za tadasnje mafijoze, jer nisu mogli da ih stave u istu sali sa ekipom iz Holivuda. Stalno su zvali producente i insistirali na premijeri..."...kada snimite ratni film zovete generale, e sada morate nas". Takodje, kazu za James Caana da je vise od svega hteo da bude mafijas i da se druzi sa njima. (ove informacije su iz dokumentarca koji se prikazuje u muzeju u Las Vegasu - hotel Tropicana)

pietro

pre 9 godina

Inače Brandova ideja je bila da nagura vatu u obraze i miluje mačku koju je našao na setu. Film je ispao verovatno i veći nego što ga je Kopola zamislio. Npr. meni onaj na sastanku mafijaša što sedi u čelo stola deluje ko neki voditelj.

gagi013

pre 9 godina

Proverite informaciju da su za te dve uloge bili spominjani i Bekim Fehmiju kao Majkl Korleone i Žika Milenković kao veliki don Korleone.

Petar

pre 9 godina

Svaka čast Paćinu, ali u sećanju se sve uvek malo karikira.Nije baš da je on u to vreme bio "nepoznati klinac". Iza sebe je već imao ostvarenja kao što su "Diplomac" i "Ponoćni kauboj"

Nikola

pre 9 godina

Evo jedne zanimljivosti o ovom filmu. Godinama su zamerali direktoru fotografije Kuma jer je pravio senke da se Brandu ne vide oci kada je u svojoj kancelariji. To je tada bilo neprihvatljivo da se takvom glumcu ne vide oci!!! Tek posle 19 godina (1991 oskar nominacija za najbolju kameru - Kum 3) ljudi iz tog posla su skapirali da je to ipak bila genijalna kreativna odluka koja je znacajno doprinela dramaturgiji filma.

milan-bgd

pre 9 godina

Iako obozavam De Nira, a mislim i da Nikolson je zakon, ne mogu da zamislim da bi iko bolje od Al Pacina odigrao transformaciju od dobrog i mirnog sina do hladnokrvnog i bezdusnog mafioze. Cudo od filma! Naravno, odsustvo De Nira u "Kumu I" nam je donelo njegovu ulogu u "Kumu II". Ovi filmovi su zakon. To se vise ne pravi.

mlekadzija

pre 9 godina

Srecom za filmofile sirom sveta ispalo je drugacije. Brando i Pacino su se prihvatili uloga. Sve ostalo je istorija (iz pesimistickog ugla da kazem neponovljiva).

Albano

pre 9 godina

Gledao sam nekoliko puta i imam sva 3 dela i ponekad kada mi je dosadno ponovo ih gledam najmanje jednom u godini znam da je izabran kao drugi Film najbolji za celi prosli vek posle filma Casablanka ali za mene je Film Kum na prvoj mesti a tek onda Casablanka drugi najbolji Film proslog veta, a za Al Pacino i njegovu ulogu i da ne pricamo svaka rec je previsa

Realista

pre 9 godina

Bila je to zlatna era holivudskog filma. Pa imamo i cuveni Kjubrikov film, iz 1969. - Spustanje na Mesec - Genijalno uradjeno. No, to su velikani 7. umetnosti. Bravo.
(zoran, 29. oktobar 2014 12:17)

Mi smo potpuno poludeli od mržnje prema Amerikancima. Više ne postoji ni jedna jedina vest iz bilo koje oblasti i koja se desila bilo gde koju nećemo povezati sa Amerikancima i izraziti svoju mržnju prema njima. Inače Zoran je igrao bridž sa Kjubrikom i ima vikendicu pored Kenedi Spejs centra u Floridi pa je direktno upućen u prevaru veka.

nope

pre 9 godina

hvala Bogu da je kopola inzistirao baš na tebi, da nije bilo tako svet bi ostao uskraćen za jedan od najboljih glumačkih performansa u istoriji.
inače kum je film sa najboljim odabirom glumaca u celoj kinematografiji i verovatno najbolji film svih vremena. samo kad vidim scenu krštenja u kojoj se majkl ladno odriče sotone dok se vrše ubojstva po njegovoj narudžbi ili ona scena u drugom delu gde grli brata freda dok alu neriju daje naredbu da ga ubije, tako hladnokrvan pogled da mi se i dan danas ledi krv u žilama. pravo je krivično delo što paćino nije dobio oskara za ulogu majkla

elba

pre 9 godina

Zanimljivost. Al Pacino nije prisustvovao dodeli oskara te godine posto je bio uvredjen sto je nominovan za sporednu a ne glavnu ulogu a imao je vise "screen time-a" dok je Brando odbio prihvatiti oskara za glavnu ulogu zbog stavova prema polozaju indijanaca i incideta Ranjeno Koljeno.

Divos

pre 9 godina

Ал Паћино овде дефинитивно збори истину. Сам Паћино је до фанатизма посвећен овој професији, за све улогу се темељито припрема, посвећује пажњу сваком детаљу, гримаси, и може се рећи не да глуми, него да живи своје улоге. Улога Мајкла Карлеонеа беше страшно захтевна, и сигурно је код младог Паћина постојао страх да ли је дорастао овом тешком задатку. Али и улога која беше једноставно суђена Паћину.

На крају, у овом филму се све поклопило да није могло боље, вероватно перфекција на постоји, али филмови "Кум" 1 и 2 су јако, јако близу перфекцији, и да су други глумци ускочили одрадили би то добро, био би то јако добар филм, али не би то било то, фалило би нешто, нешто што баш Паћино и Брандо имају, нешто што љубитеље филма тера, иако знају готово сваку сцену или дијалог напамет, да изнова и изнова погледају овај филм. Баш као и други део фантастични филмови, које филмофили и данас након 40-к година са уживањем погледају (по ко зна који пута), и биће их једнако уживање погледати и у будућности за 20 или 50 година, једноставно ванвременски филмови.

zoran

pre 9 godina

Bila je to zlatna era holivudskog filma. Pa imamo i cuveni Kjubrikov film, iz 1969. - Spustanje na Mesec - Genijalno uradjeno. No, to su velikani 7. umetnosti. Bravo.

connection

pre 9 godina

Preporučujem knjigu Easy Riders, Raging Bulls o zlatnoj eri Holivuda kada se su režiseri bili autori; eri koja je iznedrila Altmana, De Palmu, Scorcesea, Lucasa, Friedkina, braću Schrader i naravno Coppolu.

Divos

pre 9 godina

Ал Паћино овде дефинитивно збори истину. Сам Паћино је до фанатизма посвећен овој професији, за све улогу се темељито припрема, посвећује пажњу сваком детаљу, гримаси, и може се рећи не да глуми, него да живи своје улоге. Улога Мајкла Карлеонеа беше страшно захтевна, и сигурно је код младог Паћина постојао страх да ли је дорастао овом тешком задатку. Али и улога која беше једноставно суђена Паћину.

На крају, у овом филму се све поклопило да није могло боље, вероватно перфекција на постоји, али филмови "Кум" 1 и 2 су јако, јако близу перфекцији, и да су други глумци ускочили одрадили би то добро, био би то јако добар филм, али не би то било то, фалило би нешто, нешто што баш Паћино и Брандо имају, нешто што љубитеље филма тера, иако знају готово сваку сцену или дијалог напамет, да изнова и изнова погледају овај филм. Баш као и други део фантастични филмови, које филмофили и данас након 40-к година са уживањем погледају (по ко зна који пута), и биће их једнако уживање погледати и у будућности за 20 или 50 година, једноставно ванвременски филмови.

Jvc

pre 9 godina

Tako nastaju veliki filmovi!
Pod "veliki" mislim dobri,a ne obavezno skupi.
Kjubrik,Kopola i drugi veliki reditelji su znali da izaberu glumce,scenario,kao i kako da sve to uklope. Danas ima blokbastera koliko hoces,ali osim sto su skupi ,nisu i dobri!

ime

pre 9 godina

WB nije hteo ni jednog ni drugog, imali su svoje ljude. Ali Kopola je znao da to mogu da odrade samo njih dvojica, ovaj mlad a Brando problematican i nepredvidiv ali najbolji. Rezultat svi znamo, najbolji film svih vremena...family Corleone

ime

pre 9 godina

WB nije hteo ni jednog ni drugog, imali su svoje ljude. Ali Kopola je znao da to mogu da odrade samo njih dvojica, ovaj mlad a Brando problematican i nepredvidiv ali najbolji. Rezultat svi znamo, najbolji film svih vremena...family Corleone

nope

pre 9 godina

hvala Bogu da je kopola inzistirao baš na tebi, da nije bilo tako svet bi ostao uskraćen za jedan od najboljih glumačkih performansa u istoriji.
inače kum je film sa najboljim odabirom glumaca u celoj kinematografiji i verovatno najbolji film svih vremena. samo kad vidim scenu krštenja u kojoj se majkl ladno odriče sotone dok se vrše ubojstva po njegovoj narudžbi ili ona scena u drugom delu gde grli brata freda dok alu neriju daje naredbu da ga ubije, tako hladnokrvan pogled da mi se i dan danas ledi krv u žilama. pravo je krivično delo što paćino nije dobio oskara za ulogu majkla

Divos

pre 9 godina

Ал Паћино овде дефинитивно збори истину. Сам Паћино је до фанатизма посвећен овој професији, за све улогу се темељито припрема, посвећује пажњу сваком детаљу, гримаси, и може се рећи не да глуми, него да живи своје улоге. Улога Мајкла Карлеонеа беше страшно захтевна, и сигурно је код младог Паћина постојао страх да ли је дорастао овом тешком задатку. Али и улога која беше једноставно суђена Паћину.

На крају, у овом филму се све поклопило да није могло боље, вероватно перфекција на постоји, али филмови "Кум" 1 и 2 су јако, јако близу перфекцији, и да су други глумци ускочили одрадили би то добро, био би то јако добар филм, али не би то било то, фалило би нешто, нешто што баш Паћино и Брандо имају, нешто што љубитеље филма тера, иако знају готово сваку сцену или дијалог напамет, да изнова и изнова погледају овај филм. Баш као и други део фантастични филмови, које филмофили и данас након 40-к година са уживањем погледају (по ко зна који пута), и биће их једнако уживање погледати и у будућности за 20 или 50 година, једноставно ванвременски филмови.

elba

pre 9 godina

Zanimljivost. Al Pacino nije prisustvovao dodeli oskara te godine posto je bio uvredjen sto je nominovan za sporednu a ne glavnu ulogu a imao je vise "screen time-a" dok je Brando odbio prihvatiti oskara za glavnu ulogu zbog stavova prema polozaju indijanaca i incideta Ranjeno Koljeno.

Jvc

pre 9 godina

Tako nastaju veliki filmovi!
Pod "veliki" mislim dobri,a ne obavezno skupi.
Kjubrik,Kopola i drugi veliki reditelji su znali da izaberu glumce,scenario,kao i kako da sve to uklope. Danas ima blokbastera koliko hoces,ali osim sto su skupi ,nisu i dobri!

connection

pre 9 godina

Preporučujem knjigu Easy Riders, Raging Bulls o zlatnoj eri Holivuda kada se su režiseri bili autori; eri koja je iznedrila Altmana, De Palmu, Scorcesea, Lucasa, Friedkina, braću Schrader i naravno Coppolu.

milan-bgd

pre 9 godina

Iako obozavam De Nira, a mislim i da Nikolson je zakon, ne mogu da zamislim da bi iko bolje od Al Pacina odigrao transformaciju od dobrog i mirnog sina do hladnokrvnog i bezdusnog mafioze. Cudo od filma! Naravno, odsustvo De Nira u "Kumu I" nam je donelo njegovu ulogu u "Kumu II". Ovi filmovi su zakon. To se vise ne pravi.

Nikola

pre 9 godina

Evo jedne zanimljivosti o ovom filmu. Godinama su zamerali direktoru fotografije Kuma jer je pravio senke da se Brandu ne vide oci kada je u svojoj kancelariji. To je tada bilo neprihvatljivo da se takvom glumcu ne vide oci!!! Tek posle 19 godina (1991 oskar nominacija za najbolju kameru - Kum 3) ljudi iz tog posla su skapirali da je to ipak bila genijalna kreativna odluka koja je znacajno doprinela dramaturgiji filma.

Divos

pre 9 godina

Ал Паћино овде дефинитивно збори истину. Сам Паћино је до фанатизма посвећен овој професији, за све улогу се темељито припрема, посвећује пажњу сваком детаљу, гримаси, и може се рећи не да глуми, него да живи своје улоге. Улога Мајкла Карлеонеа беше страшно захтевна, и сигурно је код младог Паћина постојао страх да ли је дорастао овом тешком задатку. Али и улога која беше једноставно суђена Паћину.

На крају, у овом филму се све поклопило да није могло боље, вероватно перфекција на постоји, али филмови "Кум" 1 и 2 су јако, јако близу перфекцији, и да су други глумци ускочили одрадили би то добро, био би то јако добар филм, али не би то било то, фалило би нешто, нешто што баш Паћино и Брандо имају, нешто што љубитеље филма тера, иако знају готово сваку сцену или дијалог напамет, да изнова и изнова погледају овај филм. Баш као и други део фантастични филмови, које филмофили и данас након 40-к година са уживањем погледају (по ко зна који пута), и биће их једнако уживање погледати и у будућности за 20 или 50 година, једноставно ванвременски филмови.

roman empire

pre 9 godina

I treba dodati da taj film nije trebao režirati ni Ford Copolla,nego je bilo nuđenu Sergiu Leoneu da snimi Godfathera ali je to ovaj odbio jer je radio na svom projektu,odnosno filmu Once upon time in America sa sličnom krimi tematikom.Eto bilo je mnogo peripetija od odabira režisera,do glavnih glumaca,ali sve se perfektno posložilo.

banjalucanin

pre 9 godina

Postoji i prica da film nije mogao poceti sa snimanjem dok "Koza Nostra" nije dala zeleno svjetlo,jer je to prvi film o "mafiji" koji pokazuje kako ona funkcionise a detaljno pokazano na sudjenju Majklu Korleoneu. Film je velicanstveno remek djelo i mislim da su svi odigrali svoje uloge kao da su rodjeni za njih.

mlekadzija

pre 9 godina

Srecom za filmofile sirom sveta ispalo je drugacije. Brando i Pacino su se prihvatili uloga. Sve ostalo je istorija (iz pesimistickog ugla da kazem neponovljiva).

Realista

pre 9 godina

Bila je to zlatna era holivudskog filma. Pa imamo i cuveni Kjubrikov film, iz 1969. - Spustanje na Mesec - Genijalno uradjeno. No, to su velikani 7. umetnosti. Bravo.
(zoran, 29. oktobar 2014 12:17)

Mi smo potpuno poludeli od mržnje prema Amerikancima. Više ne postoji ni jedna jedina vest iz bilo koje oblasti i koja se desila bilo gde koju nećemo povezati sa Amerikancima i izraziti svoju mržnju prema njima. Inače Zoran je igrao bridž sa Kjubrikom i ima vikendicu pored Kenedi Spejs centra u Floridi pa je direktno upućen u prevaru veka.

zoran

pre 9 godina

Bila je to zlatna era holivudskog filma. Pa imamo i cuveni Kjubrikov film, iz 1969. - Spustanje na Mesec - Genijalno uradjeno. No, to su velikani 7. umetnosti. Bravo.

Lana

pre 9 godina

Al Pačino je Majkl Korleone! Najbolje u celoj priči je to što je on nizak i ružnjikav, a opet je i pored toga oživeo taj lik kako bi malo ko bio u stanju. Onaj pogled i karakter, posebno u Kumu dva, mogu samo Kopoli da čestitam na upornosti, pravi izbor. Redford bi bio totalni miscast, jer sa onom plavom kosom i očima liči na sve sem na Sicilijanca, Bitija bih moooožda i mogla nekako da zamislim, a psihopatu Džeka Nikolsona ne bih ni komentarisala, on je previše nenormalan i za ulogu Sonija.

Albano

pre 9 godina

Gledao sam nekoliko puta i imam sva 3 dela i ponekad kada mi je dosadno ponovo ih gledam najmanje jednom u godini znam da je izabran kao drugi Film najbolji za celi prosli vek posle filma Casablanka ali za mene je Film Kum na prvoj mesti a tek onda Casablanka drugi najbolji Film proslog veta, a za Al Pacino i njegovu ulogu i da ne pricamo svaka rec je previsa

rg

pre 9 godina

Nikako ne mogu da zamislim Vorena Bitija i Roberta Redforda u ulozi koja je bila poverena Al Pacinu i koju je odigrao briljantno. Po meni, iako je Brando neizbezno izvanredan, Al Pacino je taj koji nosi prvi film. Kopola je znao sta radi i napravio je genijalni izbor za ovu ulogu. Ne propustam nijednu priliku da ponovo i ponovo pogledam ove filmove. Ali moram reci da mi se Al Pacino uopste ne dopada u poslednjem filmu gde glumi starog Majkla Korleonea i u kom se radnja filma odvija na Siciliji i jednim delom u Operi. U toj ulozi mi vise izgleda kao jedan izgubljeni i smuseni otac koji bas nikakve veze nema sa Majklom iz 1. filma. Jednostavno nije vise imao onaj pecat ledenog i bezdusnog mafioza.

Milos

pre 9 godina

Luka Braci je bio u pravom zivotu mafijas, a takodje ovaj film je imao posebnu premijeru samo za tadasnje mafijoze, jer nisu mogli da ih stave u istu sali sa ekipom iz Holivuda. Stalno su zvali producente i insistirali na premijeri..."...kada snimite ratni film zovete generale, e sada morate nas". Takodje, kazu za James Caana da je vise od svega hteo da bude mafijas i da se druzi sa njima. (ove informacije su iz dokumentarca koji se prikazuje u muzeju u Las Vegasu - hotel Tropicana)

Zuba

pre 9 godina

To kako je odigrao u Kumu mu je verovatno zivotna uloga i takve se retko ponavljaju. Po meni jedna od njegovih uloga koja moze samo da se priblizu ostvarenju Kuma je Miris Zene gde je igrao penzionisanog slepog pukovnika i antologijska scena kad brani Chris O'Donnell-a.

dominus

pre 9 godina

Kuma sam prvi put gledao 1996,s tim sto sam tada bio desetogodisnjak pa nisam shvatio film.Nedavno sam ga gledao na TVu po ko zna koji put,stari mi tada rece da prebacim drugi program jer taj film znamo napamet...kazem ja njemu,stari, ne razumes ti to.

filmofil

pre 9 godina

Al Paćino je dobio Oskara za "Miris žene"!Brando i Paćino najbolji glumci u istoriji sedme umjetnosti koja su glumili u najboljem filmu svih vremena.

heavy

pre 9 godina

Da me neko ne razume pogresno Kum I II III su filmovi za sva vremena,uloge perfektne,sve na mestu i vise od toga ali meni ce uvek biti drazi i bolji film Bilo jednom u Americi.Taj film jednostavno ima neki smek i muziku a likovi su potrefljeni da ne moze bolje i to bez Branda i Pacina.

pietro

pre 9 godina

Inače Brandova ideja je bila da nagura vatu u obraze i miluje mačku koju je našao na setu. Film je ispao verovatno i veći nego što ga je Kopola zamislio. Npr. meni onaj na sastanku mafijaša što sedi u čelo stola deluje ko neki voditelj.

Toza

pre 9 godina

Bila je to zlatna era holivudskog filma. Pa imamo i cuveni Kjubrikov film, iz 1969. - Spustanje na Mesec - Genijalno uradjeno. No, to su velikani 7. umetnosti. Bravo.
(zoran, 29. oktobar 2014 12:17)

Mi smo potpuno poludeli od mržnje prema Amerikancima. Više ne postoji ni jedna jedina vest iz bilo koje oblasti i koja se desila bilo gde koju nećemo povezati sa Amerikancima i izraziti svoju mržnju prema njima. Inače Zoran je igrao bridž sa Kjubrikom i ima vikendicu pored Kenedi Spejs centra u Floridi pa je direktno upućen u prevaru veka.
(Realista, 29. oktobar 2014 13:47)


Realista, o čemu ti pričaš čoveče. Zoran je samo izneo svoje mišljenje. Ne vidim da je igde izrazio mržnju prema Amerikancima.
Inače, istina je, Holivud ima sve manje i manje dobrih filmova, gotovo da ihi nema. Više mi se sviđaju američki "Independent" filmovi.

Zoran

pre 9 godina

Brandu su nudili ulogu, ali on nije prihvatio jer se od njega trazilo da pokaze kako bi sve to izgledalo u filmu, da odglumi neki mali tekst. Jednostavno to je bilo omalovazavanej njegove licnosti I nije hteo. Muku su mucili da ga nateraju I nista. Onda su krisom postavili kamerfe u nekoj sobi gde je bio on I pogledali snimak nekoliko minuta I odusevili se.

majstor Zivota

pre 9 godina

a koliko ljudi zna da je za lik kuma originalno bio u planu nas glumac Jovan Janicijevic Burduš?....da da, nadrealna cinjenica :)
Producenti su na kraju ipak resili da budu americki glumci

uredni neplatisa

pre 9 godina

Ah... Godfather... gledao bi svaki dan kad bi bio na TV.

inace, Vito Corleone je jedini slucaj ikada da su dva razlicita glumca dobili oskare glumeci isti lik...

takodje cerka Kopole, Sofia moze da se pohvali da je glumila u sva tri dela - prvo kao beba na krstenju u prvom delu, pa zatim u jednoj sceni kao mala devojcica koja stoji na brodu sa doseljenicima iz Evrope i naravno u trecem delu kao Majklova cerka. Zapravo samo 7 glumaca je glumilo u sva tri dela Kuma

gagi013

pre 9 godina

Proverite informaciju da su za te dve uloge bili spominjani i Bekim Fehmiju kao Majkl Korleone i Žika Milenković kao veliki don Korleone.

singer

pre 9 godina

on cak pocinje da lici na branda. korleovstina izlazi na povrsinu, prosto izbija iz njega, karakterno i fizicki... ipak, umiranje ostarelog don korleonea sa zubima od papira, u basti dok se igra sa unukom, za mene ostaje najupecatljivija scena...

П

pre 9 godina

Паа будући да је Мајкл у књизи лепи мужевни младић апсолутно се слажем да је избор Ал Паћина за улогу... дискутабилан у најмању руку. И Дени ДеВито је добар глумац па га нису изабрали за улогу Рамба

Lana

pre 9 godina

@ gagi013: Nije Žika Milenković već Burduš, inače mi je došlo da sebi odradim lobotomiju plastičnom kašikom kad sam pročitala taj tekst.

Petar

pre 9 godina

Svaka čast Paćinu, ali u sećanju se sve uvek malo karikira.Nije baš da je on u to vreme bio "nepoznati klinac". Iza sebe je već imao ostvarenja kao što su "Diplomac" i "Ponoćni kauboj"

armin

pre 9 godina

Ako bih morao glasati za najvecu ulogu u istoriji filma, onda je to Marlon Brando u ulozi Vitta Corleonea. Da nije nicega, ona scena kada mu u pola noci Robert Duvall saopstava da je Sonny ubijen, vrijedi toga.

GajaG

pre 9 godina

I ja takodje dajem svoj glas za "bilo jednom u americi" , jednostavno mi je to bolji film. I po meni bi De Niro jednako dobro odigrao Majkla kao i Pacino.

sovuljaga

pre 9 godina

nema deda mraza....put Pinku su utabali razni Popovici,Cece,Brene,Arkani,Milosevici,Vulini,Seselji,Dragane Mirkovic,Mire Skoric,Legije,Kristijani i njihova kultura i uticaj na priglup narod a ne filmovi sa mafijasm tematikom jer smo i mi imali jos pre takve filmove.

roman empire

pre 9 godina

@roman empire:
Da li ti znas kada je pripreman i sniman film "Bilo jednom u Americi"?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Basser, 30. oktobar 2014 01:24)

Da,Once upon a time in America je pušten u bioskope 1984-te,a Godfather prvi deo je snimljen 1973,ali znam sigurno da je Leoneu prvo nuđeno da snima Kuma,ali je on odbio jer je imao svoj projekat,odnosno film koji bi portretirao mafiju a to je Once upon a time in America.Meni lično se dopada i taj film ali je svakako i jedan od najpotcenjenijih ostvarenja u Američkoj kinematografiji.Možda bi Leone da je prihvatio Godfathera pobrao sve lovorike umesto Copolle to je sad šta bi bilo kad bi bilo,i da li je pogrešio što je odbio da ekranizuje Kuma, i o tome bi se dalo diskutovati.

zoran

pre 9 godina

Bila je to zlatna era holivudskog filma. Pa imamo i cuveni Kjubrikov film, iz 1969. - Spustanje na Mesec - Genijalno uradjeno. No, to su velikani 7. umetnosti. Bravo.

Petar

pre 9 godina

Svaka čast Paćinu, ali u sećanju se sve uvek malo karikira.Nije baš da je on u to vreme bio "nepoznati klinac". Iza sebe je već imao ostvarenja kao što su "Diplomac" i "Ponoćni kauboj"

П

pre 9 godina

Паа будући да је Мајкл у књизи лепи мужевни младић апсолутно се слажем да је избор Ал Паћина за улогу... дискутабилан у најмању руку. И Дени ДеВито је добар глумац па га нису изабрали за улогу Рамба

Realista

pre 9 godina

Bila je to zlatna era holivudskog filma. Pa imamo i cuveni Kjubrikov film, iz 1969. - Spustanje na Mesec - Genijalno uradjeno. No, to su velikani 7. umetnosti. Bravo.
(zoran, 29. oktobar 2014 12:17)

Mi smo potpuno poludeli od mržnje prema Amerikancima. Više ne postoji ni jedna jedina vest iz bilo koje oblasti i koja se desila bilo gde koju nećemo povezati sa Amerikancima i izraziti svoju mržnju prema njima. Inače Zoran je igrao bridž sa Kjubrikom i ima vikendicu pored Kenedi Spejs centra u Floridi pa je direktno upućen u prevaru veka.

heavy

pre 9 godina

Da me neko ne razume pogresno Kum I II III su filmovi za sva vremena,uloge perfektne,sve na mestu i vise od toga ali meni ce uvek biti drazi i bolji film Bilo jednom u Americi.Taj film jednostavno ima neki smek i muziku a likovi su potrefljeni da ne moze bolje i to bez Branda i Pacina.

gagi013

pre 9 godina

Proverite informaciju da su za te dve uloge bili spominjani i Bekim Fehmiju kao Majkl Korleone i Žika Milenković kao veliki don Korleone.

Toza

pre 9 godina

Bila je to zlatna era holivudskog filma. Pa imamo i cuveni Kjubrikov film, iz 1969. - Spustanje na Mesec - Genijalno uradjeno. No, to su velikani 7. umetnosti. Bravo.
(zoran, 29. oktobar 2014 12:17)

Mi smo potpuno poludeli od mržnje prema Amerikancima. Više ne postoji ni jedna jedina vest iz bilo koje oblasti i koja se desila bilo gde koju nećemo povezati sa Amerikancima i izraziti svoju mržnju prema njima. Inače Zoran je igrao bridž sa Kjubrikom i ima vikendicu pored Kenedi Spejs centra u Floridi pa je direktno upućen u prevaru veka.
(Realista, 29. oktobar 2014 13:47)


Realista, o čemu ti pričaš čoveče. Zoran je samo izneo svoje mišljenje. Ne vidim da je igde izrazio mržnju prema Amerikancima.
Inače, istina je, Holivud ima sve manje i manje dobrih filmova, gotovo da ihi nema. Više mi se sviđaju američki "Independent" filmovi.

GajaG

pre 9 godina

I ja takodje dajem svoj glas za "bilo jednom u americi" , jednostavno mi je to bolji film. I po meni bi De Niro jednako dobro odigrao Majkla kao i Pacino.

Albano

pre 9 godina

Gledao sam nekoliko puta i imam sva 3 dela i ponekad kada mi je dosadno ponovo ih gledam najmanje jednom u godini znam da je izabran kao drugi Film najbolji za celi prosli vek posle filma Casablanka ali za mene je Film Kum na prvoj mesti a tek onda Casablanka drugi najbolji Film proslog veta, a za Al Pacino i njegovu ulogu i da ne pricamo svaka rec je previsa

majstor Zivota

pre 9 godina

a koliko ljudi zna da je za lik kuma originalno bio u planu nas glumac Jovan Janicijevic Burduš?....da da, nadrealna cinjenica :)
Producenti su na kraju ipak resili da budu americki glumci

rg

pre 9 godina

Nikako ne mogu da zamislim Vorena Bitija i Roberta Redforda u ulozi koja je bila poverena Al Pacinu i koju je odigrao briljantno. Po meni, iako je Brando neizbezno izvanredan, Al Pacino je taj koji nosi prvi film. Kopola je znao sta radi i napravio je genijalni izbor za ovu ulogu. Ne propustam nijednu priliku da ponovo i ponovo pogledam ove filmove. Ali moram reci da mi se Al Pacino uopste ne dopada u poslednjem filmu gde glumi starog Majkla Korleonea i u kom se radnja filma odvija na Siciliji i jednim delom u Operi. U toj ulozi mi vise izgleda kao jedan izgubljeni i smuseni otac koji bas nikakve veze nema sa Majklom iz 1. filma. Jednostavno nije vise imao onaj pecat ledenog i bezdusnog mafioza.

filmofil

pre 9 godina

Al Paćino je dobio Oskara za "Miris žene"!Brando i Paćino najbolji glumci u istoriji sedme umjetnosti koja su glumili u najboljem filmu svih vremena.

ime

pre 9 godina

WB nije hteo ni jednog ni drugog, imali su svoje ljude. Ali Kopola je znao da to mogu da odrade samo njih dvojica, ovaj mlad a Brando problematican i nepredvidiv ali najbolji. Rezultat svi znamo, najbolji film svih vremena...family Corleone

nope

pre 9 godina

hvala Bogu da je kopola inzistirao baš na tebi, da nije bilo tako svet bi ostao uskraćen za jedan od najboljih glumačkih performansa u istoriji.
inače kum je film sa najboljim odabirom glumaca u celoj kinematografiji i verovatno najbolji film svih vremena. samo kad vidim scenu krštenja u kojoj se majkl ladno odriče sotone dok se vrše ubojstva po njegovoj narudžbi ili ona scena u drugom delu gde grli brata freda dok alu neriju daje naredbu da ga ubije, tako hladnokrvan pogled da mi se i dan danas ledi krv u žilama. pravo je krivično delo što paćino nije dobio oskara za ulogu majkla

Lana

pre 9 godina

@ gagi013: Nije Žika Milenković već Burduš, inače mi je došlo da sebi odradim lobotomiju plastičnom kašikom kad sam pročitala taj tekst.

dominus

pre 9 godina

Kuma sam prvi put gledao 1996,s tim sto sam tada bio desetogodisnjak pa nisam shvatio film.Nedavno sam ga gledao na TVu po ko zna koji put,stari mi tada rece da prebacim drugi program jer taj film znamo napamet...kazem ja njemu,stari, ne razumes ti to.

Divos

pre 9 godina

Ал Паћино овде дефинитивно збори истину. Сам Паћино је до фанатизма посвећен овој професији, за све улогу се темељито припрема, посвећује пажњу сваком детаљу, гримаси, и може се рећи не да глуми, него да живи своје улоге. Улога Мајкла Карлеонеа беше страшно захтевна, и сигурно је код младог Паћина постојао страх да ли је дорастао овом тешком задатку. Али и улога која беше једноставно суђена Паћину.

На крају, у овом филму се све поклопило да није могло боље, вероватно перфекција на постоји, али филмови "Кум" 1 и 2 су јако, јако близу перфекцији, и да су други глумци ускочили одрадили би то добро, био би то јако добар филм, али не би то било то, фалило би нешто, нешто што баш Паћино и Брандо имају, нешто што љубитеље филма тера, иако знају готово сваку сцену или дијалог напамет, да изнова и изнова погледају овај филм. Баш као и други део фантастични филмови, које филмофили и данас након 40-к година са уживањем погледају (по ко зна који пута), и биће их једнако уживање погледати и у будућности за 20 или 50 година, једноставно ванвременски филмови.

Zuba

pre 9 godina

To kako je odigrao u Kumu mu je verovatno zivotna uloga i takve se retko ponavljaju. Po meni jedna od njegovih uloga koja moze samo da se priblizu ostvarenju Kuma je Miris Zene gde je igrao penzionisanog slepog pukovnika i antologijska scena kad brani Chris O'Donnell-a.

Divos

pre 9 godina

Ал Паћино овде дефинитивно збори истину. Сам Паћино је до фанатизма посвећен овој професији, за све улогу се темељито припрема, посвећује пажњу сваком детаљу, гримаси, и може се рећи не да глуми, него да живи своје улоге. Улога Мајкла Карлеонеа беше страшно захтевна, и сигурно је код младог Паћина постојао страх да ли је дорастао овом тешком задатку. Али и улога која беше једноставно суђена Паћину.

На крају, у овом филму се све поклопило да није могло боље, вероватно перфекција на постоји, али филмови "Кум" 1 и 2 су јако, јако близу перфекцији, и да су други глумци ускочили одрадили би то добро, био би то јако добар филм, али не би то било то, фалило би нешто, нешто што баш Паћино и Брандо имају, нешто што љубитеље филма тера, иако знају готово сваку сцену или дијалог напамет, да изнова и изнова погледају овај филм. Баш као и други део фантастични филмови, које филмофили и данас након 40-к година са уживањем погледају (по ко зна који пута), и биће их једнако уживање погледати и у будућности за 20 или 50 година, једноставно ванвременски филмови.

milan-bgd

pre 9 godina

Iako obozavam De Nira, a mislim i da Nikolson je zakon, ne mogu da zamislim da bi iko bolje od Al Pacina odigrao transformaciju od dobrog i mirnog sina do hladnokrvnog i bezdusnog mafioze. Cudo od filma! Naravno, odsustvo De Nira u "Kumu I" nam je donelo njegovu ulogu u "Kumu II". Ovi filmovi su zakon. To se vise ne pravi.

roman empire

pre 9 godina

I treba dodati da taj film nije trebao režirati ni Ford Copolla,nego je bilo nuđenu Sergiu Leoneu da snimi Godfathera ali je to ovaj odbio jer je radio na svom projektu,odnosno filmu Once upon time in America sa sličnom krimi tematikom.Eto bilo je mnogo peripetija od odabira režisera,do glavnih glumaca,ali sve se perfektno posložilo.

Lana

pre 9 godina

Al Pačino je Majkl Korleone! Najbolje u celoj priči je to što je on nizak i ružnjikav, a opet je i pored toga oživeo taj lik kako bi malo ko bio u stanju. Onaj pogled i karakter, posebno u Kumu dva, mogu samo Kopoli da čestitam na upornosti, pravi izbor. Redford bi bio totalni miscast, jer sa onom plavom kosom i očima liči na sve sem na Sicilijanca, Bitija bih moooožda i mogla nekako da zamislim, a psihopatu Džeka Nikolsona ne bih ni komentarisala, on je previše nenormalan i za ulogu Sonija.

connection

pre 9 godina

Preporučujem knjigu Easy Riders, Raging Bulls o zlatnoj eri Holivuda kada se su režiseri bili autori; eri koja je iznedrila Altmana, De Palmu, Scorcesea, Lucasa, Friedkina, braću Schrader i naravno Coppolu.

elba

pre 9 godina

Zanimljivost. Al Pacino nije prisustvovao dodeli oskara te godine posto je bio uvredjen sto je nominovan za sporednu a ne glavnu ulogu a imao je vise "screen time-a" dok je Brando odbio prihvatiti oskara za glavnu ulogu zbog stavova prema polozaju indijanaca i incideta Ranjeno Koljeno.

mlekadzija

pre 9 godina

Srecom za filmofile sirom sveta ispalo je drugacije. Brando i Pacino su se prihvatili uloga. Sve ostalo je istorija (iz pesimistickog ugla da kazem neponovljiva).

Nikola

pre 9 godina

Evo jedne zanimljivosti o ovom filmu. Godinama su zamerali direktoru fotografije Kuma jer je pravio senke da se Brandu ne vide oci kada je u svojoj kancelariji. To je tada bilo neprihvatljivo da se takvom glumcu ne vide oci!!! Tek posle 19 godina (1991 oskar nominacija za najbolju kameru - Kum 3) ljudi iz tog posla su skapirali da je to ipak bila genijalna kreativna odluka koja je znacajno doprinela dramaturgiji filma.

Zoran

pre 9 godina

Brandu su nudili ulogu, ali on nije prihvatio jer se od njega trazilo da pokaze kako bi sve to izgledalo u filmu, da odglumi neki mali tekst. Jednostavno to je bilo omalovazavanej njegove licnosti I nije hteo. Muku su mucili da ga nateraju I nista. Onda su krisom postavili kamerfe u nekoj sobi gde je bio on I pogledali snimak nekoliko minuta I odusevili se.

banjalucanin

pre 9 godina

Postoji i prica da film nije mogao poceti sa snimanjem dok "Koza Nostra" nije dala zeleno svjetlo,jer je to prvi film o "mafiji" koji pokazuje kako ona funkcionise a detaljno pokazano na sudjenju Majklu Korleoneu. Film je velicanstveno remek djelo i mislim da su svi odigrali svoje uloge kao da su rodjeni za njih.

roman empire

pre 9 godina

@roman empire:
Da li ti znas kada je pripreman i sniman film "Bilo jednom u Americi"?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Basser, 30. oktobar 2014 01:24)

Da,Once upon a time in America je pušten u bioskope 1984-te,a Godfather prvi deo je snimljen 1973,ali znam sigurno da je Leoneu prvo nuđeno da snima Kuma,ali je on odbio jer je imao svoj projekat,odnosno film koji bi portretirao mafiju a to je Once upon a time in America.Meni lično se dopada i taj film ali je svakako i jedan od najpotcenjenijih ostvarenja u Američkoj kinematografiji.Možda bi Leone da je prihvatio Godfathera pobrao sve lovorike umesto Copolle to je sad šta bi bilo kad bi bilo,i da li je pogrešio što je odbio da ekranizuje Kuma, i o tome bi se dalo diskutovati.

Jvc

pre 9 godina

Tako nastaju veliki filmovi!
Pod "veliki" mislim dobri,a ne obavezno skupi.
Kjubrik,Kopola i drugi veliki reditelji su znali da izaberu glumce,scenario,kao i kako da sve to uklope. Danas ima blokbastera koliko hoces,ali osim sto su skupi ,nisu i dobri!

Milos

pre 9 godina

Luka Braci je bio u pravom zivotu mafijas, a takodje ovaj film je imao posebnu premijeru samo za tadasnje mafijoze, jer nisu mogli da ih stave u istu sali sa ekipom iz Holivuda. Stalno su zvali producente i insistirali na premijeri..."...kada snimite ratni film zovete generale, e sada morate nas". Takodje, kazu za James Caana da je vise od svega hteo da bude mafijas i da se druzi sa njima. (ove informacije su iz dokumentarca koji se prikazuje u muzeju u Las Vegasu - hotel Tropicana)

pietro

pre 9 godina

Inače Brandova ideja je bila da nagura vatu u obraze i miluje mačku koju je našao na setu. Film je ispao verovatno i veći nego što ga je Kopola zamislio. Npr. meni onaj na sastanku mafijaša što sedi u čelo stola deluje ko neki voditelj.

sovuljaga

pre 9 godina

nema deda mraza....put Pinku su utabali razni Popovici,Cece,Brene,Arkani,Milosevici,Vulini,Seselji,Dragane Mirkovic,Mire Skoric,Legije,Kristijani i njihova kultura i uticaj na priglup narod a ne filmovi sa mafijasm tematikom jer smo i mi imali jos pre takve filmove.

uredni neplatisa

pre 9 godina

Ah... Godfather... gledao bi svaki dan kad bi bio na TV.

inace, Vito Corleone je jedini slucaj ikada da su dva razlicita glumca dobili oskare glumeci isti lik...

takodje cerka Kopole, Sofia moze da se pohvali da je glumila u sva tri dela - prvo kao beba na krstenju u prvom delu, pa zatim u jednoj sceni kao mala devojcica koja stoji na brodu sa doseljenicima iz Evrope i naravno u trecem delu kao Majklova cerka. Zapravo samo 7 glumaca je glumilo u sva tri dela Kuma

singer

pre 9 godina

on cak pocinje da lici na branda. korleovstina izlazi na povrsinu, prosto izbija iz njega, karakterno i fizicki... ipak, umiranje ostarelog don korleonea sa zubima od papira, u basti dok se igra sa unukom, za mene ostaje najupecatljivija scena...

armin

pre 9 godina

Ako bih morao glasati za najvecu ulogu u istoriji filma, onda je to Marlon Brando u ulozi Vitta Corleonea. Da nije nicega, ona scena kada mu u pola noci Robert Duvall saopstava da je Sonny ubijen, vrijedi toga.