Subota, 23.03.2013.

09:11

Ko bi mogao da zameni Kurta Kobejna

Izvor: B92

Ko bi mogao da zameni Kurta Kobejna IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

90 Komentari

Sortiraj po:

pera mika zika

pre 11 godina

Ko bi mogao da zameni Kurta? Pa naravno Murta!Ko ima vremena da se bavi ovim pitanjima i zasluzio je da ga odsad malo jase Murta.

tamo_daleko

pre 11 godina

"Am I the only one?
Am I the only one?
Am I the only one?
Am I the only one? "

Muzicari ili sportisti koji ostave svoj pecat na generacije koje imaju privilegiju da ih gledaju i uzivaju u njihovoj muzici ili sportskim vestinama i dostignucima su neponovljivi.To su ljudi koji obeleze jednu ili dve generacije i kao takvi su za te ljude nedodirljivi.Nirvana,Azra..M.Jordan,Maradona....su heroji moje mladosti i kao takvi ce vecno ostati u mom secanju.Neponovljivi.
Mozemo danas na Woodstock-u praviti koncert svaki dan...ali samo je JEDAN Woodstock:)

"Memoria
Memoria
Memoria ".....

Lars

pre 11 godina

Setili su se posle skoro 20 godina da traze novog pevaca? Sigurno su potrosili sve pare sto su zaradili od albuma i koncerta, pa ovo dodje kao poslednji trzaj da jos malo unovce staru slavu.

Washington

pre 11 godina

Cek, ne kontam ovo pljuvanje po Foo Fightersima i Dave-u. Mislim veliki sam fan Nirvane bio i ostao ali Foo Fightersi su odlican bend, ne pada mi ni napamet da ga poredim sa Nirvanom, podjednaki su mi i volim i jedan i drugi da slusam. Nekad mi se slusa Nirvana nekad Foo i gotova prica, a sad pricati kako su Foo Fightersi daleko iza Nirvane, to su ciste gluposti. Odlicnu muziku prave svaka im cast.

Апоплекс

pre 11 godina

Просто направите албум на коме ће свако имати по једну песму. Слично албуму "Као да је било некад", када је по један значајан бенд радио по једну песму ЕКВ-а. Само што би овде био по један певач на месту вокала уз Новоселића и Грола. Тако такође можете да одате почаст, не мора само један да се изабере.
Мени је лично најзанимљивији (иако није "најбоље решење") Данијел Џонстон, јер човек успева било шта да уради а има биполарни афективни поремећај и шизофренију.
Не слажем се са коментарима да је Курт само био Нирвана. Свако је ту доприносио. Послушајте песму Мериголд од Нирване. То је Дејв урадио у Куртову част (дакле после његове смрти) и мени је једна од омиљених песама.

jelena

pre 11 godina

Geronimo, ne lupaj. Foo figtersi su odličan bend. I naravno, da Dejv nije stvarao novu Nirvanu, već nešto njegovo. Sam tekst je glupav prilično. Ne može Kurta niko da menja,niti je to poenta cele priče.

parking

pre 11 godina

Da li neko od poznavalaca lika i dela ovo Kurta i njegovog benda moze da mi pojasni u cemu je doprinos ovog lika i njegovog benda covecanstvu. Ja evo sa svojih 25 nikako da skapiram sto ga stalno provlace kroz pricu, ako sam dobro informisan, bio konzument narkotika i skoncao je tako sto je pucao sebi u glavu. Ako ima nesto izmedju toga da je edukativno , molim vas prosvetlite me.
Hvala :)

extalker

pre 11 godina

Grohl je tenkre...mogu da zamislim Polly-ku kada su joj ponudili da ga ,,zameni,,...

...pa nije P.J. rezervni tochak, kao shto su njih dvojica najdalje mogli da doguraju u funkcionisanju Nirvane.

Zato ih je Kurt u zadnjoj godini uslovio umanjenjem procenta od zarade, da bi platio i chetvrtog chlana. Fu fajtersi su pokazatelj gde mu je mesto.

Grol

pilot

pre 11 godina

Za razliku od gore navedenih, Kurt je imao glascinu koja se posle njegove smrti nije mogla cuti ni kod jednog rok pevaca. Bilo je i ima kvalitetnih pevaca, ali on je imao toliko specifican glas da nema sanse da ga neko zameni.

Miljan Stanojevic

pre 11 godina

...pa Nirvana se vama cini "velikim bendom" zato sto se najbolje uklopio u fazon spojiti nespojivo a to je grunge pravac sa tipicno americkim eksponiranjem preko MTV-a. Drugo niti je Nirvana zacetnik Grunga niti bilo ko od onih za koje ste culi tokom 90-tih. A ako cemo iskreno i Pearl Jam i Soundgarden su u tom periodu ekspanzije kudi kamo bili kvalitetniji bendovi.jedini razlog zbog cega ste vi tako Nirvanu doziveli je to sto su imali dobrog menadzera koji je prepoznao potencijal i na tipicno americki nacin vam je to servirano na MTV-u...A sad ovo kao ko ce da zameni Kurta, pa to je glupost, kako neko moze da ga zameni u pravu je PJ Harvey, snimiti jednu dve pesme ili pak jedan ceo album sa raznim gostima je ok sve preko toga je sramotna prodaja. Ali mozda je "Foo Fighter" u nedostatku inspiracije da sam pravi svoju muziku video samo dobar "poslovni potez" i nacin da se na racun stare slave dobro zaradi. A za one koji neznaju ko su bili koreni Grunge, pa molim lepo zivimo u vremenu interneta pa eto prilike da se obrazujete pre nego sto kazete nesto.

saleizkg

pre 11 godina

Kome je uopšte palo ne pamet da se Kurt može "zameniti"? Ili ono što je Nirvana bila? Bilo koja kombinacija bi, u najboljem slučaju, značila: "Neki ljudi sviraju Nirvanine pesme". Ne verujem da se to čak i može prodati...

P.J. još jednom pokazala koliki je lik.

Stefan

pre 11 godina

Kurt je bio legenda.. njega niko ne može da nasledi, zameni itd.. Nirvana mi je mnogo pomogla u životu, pronašao sam sebe u nekim njihovim pesmama.. ježim se dok slušam kako mu glas puca dok peva.. jednostavno neponovljivi Kurt Kobejn..

the man who sold the world

pre 11 godina

Ovo deluje kao tribute bend za zgrtanje para. Treba podsetiti klince sta je Nirvana, i sve te muzicare cenim, ali zbog ovakvih gluposti se Kurt povukao.

rale

pre 11 godina

Da li neko moze zameniti Kobejna u Nirvani??? NE
Da li neko moze zaminiti Axl Rosea u Guns n Roses ??? NE

Kurt da je ziv ,mogao bi da angazuje jednog basistu i bubnjara i to opet bila Nirvana,bas kao sto je Axl uradio sa Guns n Roses...

Coa

pre 11 godina

@ Djordje P, 23. mart 2013 10:54

Tu si potpuno u pravu a Pixies su inace strasno potcenjeni na internacionalnom planu. Mozda je tako i bolje...

LenjaSova

pre 11 godina

Zasto bi ga iko menjao? Niti je moguce, niti je potrebno.
Pi Djej i Kim su institucije za sebe i ne treba im to.
Bas kao i vecini spomenutih u tekstu.

nknk

pre 11 godina

Mislim da je Kocka pogodio sustinu. Nije poenta naci kopiju Kurta jer je to nemoguce, a i da se desi, taj projekat bi bio u startu promasaj. Meni je ovo sa PJ Harvey zvucalo kao super ideja. Ona je ekscentrik na svoj nacin i mislim da bi mogla da izvede sve pesme da zvuce dobro, iako ne bi zvucale kao Kurt. Od ostalih navedenih ljudi, mislim da niko ne bi mogao da bude novi Kurt. Kim (Sonic Youth) mozda, mada je vec nekoliko godina otisla u neku vrlo eksperimentalnu fazu da nisam siguran da bih voleo to da cujem. U svakom slucaju, pozdravljam celu ideju i jedva cekam da se to desi.

Kocka

pre 11 godina

Niko...
I ne treba da ga menja.
Treba da bude svoj ili svoja, sa svojim muzickim pecatom, ko god da dodje, ako se iko ikada usudi da dodje.
Ko zna, mozda to ispadne i lepshe i bolje, na svoj, osoben nacin, ali nikako ne moze biti Nirvana s Kurtom.
Pribliavanje Nirvani s Kurtom znaci samo copycat... Pusto kopiranje i nishta drugo.

cuclica

pre 11 godina

Keba je svojom izvedbom Paint it Black (U Crno Obojeno) svojevremeno potpuno marginalizovao Stonese koji se i dan danas oporavljaju od nenadanog udarca sa Balkana. Sigurno bi jos lakse obavio stvari sa Nirvanom i Smells Like a Teen Spirit (npr "Moja mala mirise na 12god. star viski").

Ako ne moz' Keba ne moz' niko. Ja mislim da ne moze niko. Al' Keba bi bas mogao da proba...

maylo,zg

pre 11 godina

Nitko ne može zamijeniti Kurta,on je bio Nirvana.Najbolje da smisle neko drugo ime za bend a Nirvanu da ostave u prošlosti i ne kvare sjećanje.

Sofronije the Great

pre 11 godina

Niko ga ne moze zameniti... On je Nirvana i niko drugi. Svojim samoubistvom, samo je podigao svoje ime na neki jos visi i ludji oblik mitske pojave...

Geronimo

pre 11 godina

Dejvid Grol je indijanac.Posle Nirvane napraviti bend kakav je Foo Fighters je veoma sramotno.A Kurt se posle ovoga, sigurno, prevrce u grobu.Svaka cast P.J.!

Milos

pre 11 godina

Nije u pitanju samo ko bi mogao da peva u Nirvani sad,Kurta je tesko,u stvari nemoguce zameniti,nesto slicno kao Fredija iz Queen-a.Ima sigurno pevaca koji bi imali tu "boju" glasa,ali sama harizma frontmena Nirvane je nemoguca za dostizanje.Takodje,ako se govori o nekom re-unionu Nirvane i snimanja nekog novog projekta,pitanje je kakve bi ideje Kurt imao,tj u kom pravcu bi isla ta muzika (heavy,punk, ili neki drugi zvuk).Ne znam,od svih pevaca mozda bi Nil Jang mogao da odradi neku turneju sa ostalim clanovima Nirvane...

vopi

pre 11 godina

niko,isto bi bilo kad bi postavili pitanje ko bi mogao da zameni Fredi Mercurya,Dzima Morisona,Dzona lenona....itd ti ljudi su neponovljivi i niko ne moze da ih zameni,i tesko da ce pojaviti neko pribliznih kvaliteta

Милић од бачве

pre 11 godina

Мој први предлог је да се не излази из дворишта града Сијетла, гранџ престонице. Након тога, изабрати једног од ове двојице: Eddie Vedder (Pearl Jam), Chris Cornell (Soundgarden). Жао ми је што не могу предложити Layne Thomas Staley-ија (Alice In Chains), из објективних разлога.

Djordje P

pre 11 godina

The Pixies i Sonic Youth su zakon za ovu izvikanu Nirvanu. Dobra je Nirvana, ali ga preterase sa hvaljenjima, i to sve zbog te americke patetike koju oni stvaraju zbog njegovog samoubistva. Cak je i Kurt rekao da mu je najbolji album "Surfer Rosa" od Pixies-a.

Ivan London

pre 11 godina

Apsolutno niko. Kao sto niko ne bi mogao da zameni Milana Mladenovica. Ko ih je slusao uzivo i kapirao je bio u 10% i sada smo preostalih 1% "globalno-lokalne price". Izuzetno postujem Dave Grohl-a i to sto pokusava da uradi sa Foo Fighters. Takodje cenim to sto je uradio sa Sound City ali je to sve tako daleko od Nirvane. To je kao da nakon "velikog praska" pokusavate da re-kreirate isti u laboratoriji. Curt Cobain je bio i ostao velicanstveni "pali andjeo" i potpuno razumem PJ Harvey koja nikada sebi ne bi dozvolila tako nesto kao i ostali muzicari tog vremena kao sto su Kim Gordon, Frank Black, Kim Deal. A o Neil Young-u da i ne govorimo. Pogledajte par dokumentaraca na tu temu kao sto su 1991: The Year Punk Broke i PJ20 i jos jednom razmislite o svemu. Taj period nasih zivota niko ne moze nadomestiti i svet je definitivno postao jedno dosadno mesto jer da nije Akademija bi bila jos uvek otvorena i ja bih veceras bio tamo. "Everyday Nirvana"

edi

pre 11 godina

''Svojevrsni kum grandža, zanra kojem i Nirvana zvanično pripada, sa svojim bendom Pearl Jam zasigurno je uticao na momke iz Sijetla.''
Wtf?????
Ne treba niko da menja Kurta, jer bi to bilo samo skrnavljenje zaostavštine ovog benda.

cuclica

pre 11 godina

Keba je svojom izvedbom Paint it Black (U Crno Obojeno) svojevremeno potpuno marginalizovao Stonese koji se i dan danas oporavljaju od nenadanog udarca sa Balkana. Sigurno bi jos lakse obavio stvari sa Nirvanom i Smells Like a Teen Spirit (npr "Moja mala mirise na 12god. star viski").

Ako ne moz' Keba ne moz' niko. Ja mislim da ne moze niko. Al' Keba bi bas mogao da proba...

maylo,zg

pre 11 godina

Nitko ne može zamijeniti Kurta,on je bio Nirvana.Najbolje da smisle neko drugo ime za bend a Nirvanu da ostave u prošlosti i ne kvare sjećanje.

Милић од бачве

pre 11 godina

Мој први предлог је да се не излази из дворишта града Сијетла, гранџ престонице. Након тога, изабрати једног од ове двојице: Eddie Vedder (Pearl Jam), Chris Cornell (Soundgarden). Жао ми је што не могу предложити Layne Thomas Staley-ија (Alice In Chains), из објективних разлога.

vopi

pre 11 godina

niko,isto bi bilo kad bi postavili pitanje ko bi mogao da zameni Fredi Mercurya,Dzima Morisona,Dzona lenona....itd ti ljudi su neponovljivi i niko ne moze da ih zameni,i tesko da ce pojaviti neko pribliznih kvaliteta

edi

pre 11 godina

''Svojevrsni kum grandža, zanra kojem i Nirvana zvanično pripada, sa svojim bendom Pearl Jam zasigurno je uticao na momke iz Sijetla.''
Wtf?????
Ne treba niko da menja Kurta, jer bi to bilo samo skrnavljenje zaostavštine ovog benda.

Ivan London

pre 11 godina

Apsolutno niko. Kao sto niko ne bi mogao da zameni Milana Mladenovica. Ko ih je slusao uzivo i kapirao je bio u 10% i sada smo preostalih 1% "globalno-lokalne price". Izuzetno postujem Dave Grohl-a i to sto pokusava da uradi sa Foo Fighters. Takodje cenim to sto je uradio sa Sound City ali je to sve tako daleko od Nirvane. To je kao da nakon "velikog praska" pokusavate da re-kreirate isti u laboratoriji. Curt Cobain je bio i ostao velicanstveni "pali andjeo" i potpuno razumem PJ Harvey koja nikada sebi ne bi dozvolila tako nesto kao i ostali muzicari tog vremena kao sto su Kim Gordon, Frank Black, Kim Deal. A o Neil Young-u da i ne govorimo. Pogledajte par dokumentaraca na tu temu kao sto su 1991: The Year Punk Broke i PJ20 i jos jednom razmislite o svemu. Taj period nasih zivota niko ne moze nadomestiti i svet je definitivno postao jedno dosadno mesto jer da nije Akademija bi bila jos uvek otvorena i ja bih veceras bio tamo. "Everyday Nirvana"

Djordje P

pre 11 godina

The Pixies i Sonic Youth su zakon za ovu izvikanu Nirvanu. Dobra je Nirvana, ali ga preterase sa hvaljenjima, i to sve zbog te americke patetike koju oni stvaraju zbog njegovog samoubistva. Cak je i Kurt rekao da mu je najbolji album "Surfer Rosa" od Pixies-a.

Milos

pre 11 godina

Nije u pitanju samo ko bi mogao da peva u Nirvani sad,Kurta je tesko,u stvari nemoguce zameniti,nesto slicno kao Fredija iz Queen-a.Ima sigurno pevaca koji bi imali tu "boju" glasa,ali sama harizma frontmena Nirvane je nemoguca za dostizanje.Takodje,ako se govori o nekom re-unionu Nirvane i snimanja nekog novog projekta,pitanje je kakve bi ideje Kurt imao,tj u kom pravcu bi isla ta muzika (heavy,punk, ili neki drugi zvuk).Ne znam,od svih pevaca mozda bi Nil Jang mogao da odradi neku turneju sa ostalim clanovima Nirvane...

Kocka

pre 11 godina

Niko...
I ne treba da ga menja.
Treba da bude svoj ili svoja, sa svojim muzickim pecatom, ko god da dodje, ako se iko ikada usudi da dodje.
Ko zna, mozda to ispadne i lepshe i bolje, na svoj, osoben nacin, ali nikako ne moze biti Nirvana s Kurtom.
Pribliavanje Nirvani s Kurtom znaci samo copycat... Pusto kopiranje i nishta drugo.

Geronimo

pre 11 godina

Dejvid Grol je indijanac.Posle Nirvane napraviti bend kakav je Foo Fighters je veoma sramotno.A Kurt se posle ovoga, sigurno, prevrce u grobu.Svaka cast P.J.!

tamo_daleko

pre 11 godina

"Am I the only one?
Am I the only one?
Am I the only one?
Am I the only one? "

Muzicari ili sportisti koji ostave svoj pecat na generacije koje imaju privilegiju da ih gledaju i uzivaju u njihovoj muzici ili sportskim vestinama i dostignucima su neponovljivi.To su ljudi koji obeleze jednu ili dve generacije i kao takvi su za te ljude nedodirljivi.Nirvana,Azra..M.Jordan,Maradona....su heroji moje mladosti i kao takvi ce vecno ostati u mom secanju.Neponovljivi.
Mozemo danas na Woodstock-u praviti koncert svaki dan...ali samo je JEDAN Woodstock:)

"Memoria
Memoria
Memoria ".....

Sofronije the Great

pre 11 godina

Niko ga ne moze zameniti... On je Nirvana i niko drugi. Svojim samoubistvom, samo je podigao svoje ime na neki jos visi i ludji oblik mitske pojave...

pera mika zika

pre 11 godina

Ko bi mogao da zameni Kurta? Pa naravno Murta!Ko ima vremena da se bavi ovim pitanjima i zasluzio je da ga odsad malo jase Murta.

Miljan Stanojevic

pre 11 godina

...pa Nirvana se vama cini "velikim bendom" zato sto se najbolje uklopio u fazon spojiti nespojivo a to je grunge pravac sa tipicno americkim eksponiranjem preko MTV-a. Drugo niti je Nirvana zacetnik Grunga niti bilo ko od onih za koje ste culi tokom 90-tih. A ako cemo iskreno i Pearl Jam i Soundgarden su u tom periodu ekspanzije kudi kamo bili kvalitetniji bendovi.jedini razlog zbog cega ste vi tako Nirvanu doziveli je to sto su imali dobrog menadzera koji je prepoznao potencijal i na tipicno americki nacin vam je to servirano na MTV-u...A sad ovo kao ko ce da zameni Kurta, pa to je glupost, kako neko moze da ga zameni u pravu je PJ Harvey, snimiti jednu dve pesme ili pak jedan ceo album sa raznim gostima je ok sve preko toga je sramotna prodaja. Ali mozda je "Foo Fighter" u nedostatku inspiracije da sam pravi svoju muziku video samo dobar "poslovni potez" i nacin da se na racun stare slave dobro zaradi. A za one koji neznaju ko su bili koreni Grunge, pa molim lepo zivimo u vremenu interneta pa eto prilike da se obrazujete pre nego sto kazete nesto.

jelena

pre 11 godina

Geronimo, ne lupaj. Foo figtersi su odličan bend. I naravno, da Dejv nije stvarao novu Nirvanu, već nešto njegovo. Sam tekst je glupav prilično. Ne može Kurta niko da menja,niti je to poenta cele priče.

parking

pre 11 godina

Da li neko od poznavalaca lika i dela ovo Kurta i njegovog benda moze da mi pojasni u cemu je doprinos ovog lika i njegovog benda covecanstvu. Ja evo sa svojih 25 nikako da skapiram sto ga stalno provlace kroz pricu, ako sam dobro informisan, bio konzument narkotika i skoncao je tako sto je pucao sebi u glavu. Ako ima nesto izmedju toga da je edukativno , molim vas prosvetlite me.
Hvala :)

Washington

pre 11 godina

Cek, ne kontam ovo pljuvanje po Foo Fightersima i Dave-u. Mislim veliki sam fan Nirvane bio i ostao ali Foo Fightersi su odlican bend, ne pada mi ni napamet da ga poredim sa Nirvanom, podjednaki su mi i volim i jedan i drugi da slusam. Nekad mi se slusa Nirvana nekad Foo i gotova prica, a sad pricati kako su Foo Fightersi daleko iza Nirvane, to su ciste gluposti. Odlicnu muziku prave svaka im cast.

Stefan

pre 11 godina

Kurt je bio legenda.. njega niko ne može da nasledi, zameni itd.. Nirvana mi je mnogo pomogla u životu, pronašao sam sebe u nekim njihovim pesmama.. ježim se dok slušam kako mu glas puca dok peva.. jednostavno neponovljivi Kurt Kobejn..

the man who sold the world

pre 11 godina

Ovo deluje kao tribute bend za zgrtanje para. Treba podsetiti klince sta je Nirvana, i sve te muzicare cenim, ali zbog ovakvih gluposti se Kurt povukao.

pilot

pre 11 godina

Za razliku od gore navedenih, Kurt je imao glascinu koja se posle njegove smrti nije mogla cuti ni kod jednog rok pevaca. Bilo je i ima kvalitetnih pevaca, ali on je imao toliko specifican glas da nema sanse da ga neko zameni.

rale

pre 11 godina

Da li neko moze zameniti Kobejna u Nirvani??? NE
Da li neko moze zaminiti Axl Rosea u Guns n Roses ??? NE

Kurt da je ziv ,mogao bi da angazuje jednog basistu i bubnjara i to opet bila Nirvana,bas kao sto je Axl uradio sa Guns n Roses...

saleizkg

pre 11 godina

Kome je uopšte palo ne pamet da se Kurt može "zameniti"? Ili ono što je Nirvana bila? Bilo koja kombinacija bi, u najboljem slučaju, značila: "Neki ljudi sviraju Nirvanine pesme". Ne verujem da se to čak i može prodati...

P.J. još jednom pokazala koliki je lik.

Апоплекс

pre 11 godina

Просто направите албум на коме ће свако имати по једну песму. Слично албуму "Као да је било некад", када је по један значајан бенд радио по једну песму ЕКВ-а. Само што би овде био по један певач на месту вокала уз Новоселића и Грола. Тако такође можете да одате почаст, не мора само један да се изабере.
Мени је лично најзанимљивији (иако није "најбоље решење") Данијел Џонстон, јер човек успева било шта да уради а има биполарни афективни поремећај и шизофренију.
Не слажем се са коментарима да је Курт само био Нирвана. Свако је ту доприносио. Послушајте песму Мериголд од Нирване. То је Дејв урадио у Куртову част (дакле после његове смрти) и мени је једна од омиљених песама.

Lars

pre 11 godina

Setili su se posle skoro 20 godina da traze novog pevaca? Sigurno su potrosili sve pare sto su zaradili od albuma i koncerta, pa ovo dodje kao poslednji trzaj da jos malo unovce staru slavu.

LenjaSova

pre 11 godina

Zasto bi ga iko menjao? Niti je moguce, niti je potrebno.
Pi Djej i Kim su institucije za sebe i ne treba im to.
Bas kao i vecini spomenutih u tekstu.

Coa

pre 11 godina

@ Djordje P, 23. mart 2013 10:54

Tu si potpuno u pravu a Pixies su inace strasno potcenjeni na internacionalnom planu. Mozda je tako i bolje...

extalker

pre 11 godina

Grohl je tenkre...mogu da zamislim Polly-ku kada su joj ponudili da ga ,,zameni,,...

...pa nije P.J. rezervni tochak, kao shto su njih dvojica najdalje mogli da doguraju u funkcionisanju Nirvane.

Zato ih je Kurt u zadnjoj godini uslovio umanjenjem procenta od zarade, da bi platio i chetvrtog chlana. Fu fajtersi su pokazatelj gde mu je mesto.

Grol

nknk

pre 11 godina

Mislim da je Kocka pogodio sustinu. Nije poenta naci kopiju Kurta jer je to nemoguce, a i da se desi, taj projekat bi bio u startu promasaj. Meni je ovo sa PJ Harvey zvucalo kao super ideja. Ona je ekscentrik na svoj nacin i mislim da bi mogla da izvede sve pesme da zvuce dobro, iako ne bi zvucale kao Kurt. Od ostalih navedenih ljudi, mislim da niko ne bi mogao da bude novi Kurt. Kim (Sonic Youth) mozda, mada je vec nekoliko godina otisla u neku vrlo eksperimentalnu fazu da nisam siguran da bih voleo to da cujem. U svakom slucaju, pozdravljam celu ideju i jedva cekam da se to desi.

Geronimo

pre 11 godina

Dejvid Grol je indijanac.Posle Nirvane napraviti bend kakav je Foo Fighters je veoma sramotno.A Kurt se posle ovoga, sigurno, prevrce u grobu.Svaka cast P.J.!

parking

pre 11 godina

Da li neko od poznavalaca lika i dela ovo Kurta i njegovog benda moze da mi pojasni u cemu je doprinos ovog lika i njegovog benda covecanstvu. Ja evo sa svojih 25 nikako da skapiram sto ga stalno provlace kroz pricu, ako sam dobro informisan, bio konzument narkotika i skoncao je tako sto je pucao sebi u glavu. Ako ima nesto izmedju toga da je edukativno , molim vas prosvetlite me.
Hvala :)

Djordje P

pre 11 godina

The Pixies i Sonic Youth su zakon za ovu izvikanu Nirvanu. Dobra je Nirvana, ali ga preterase sa hvaljenjima, i to sve zbog te americke patetike koju oni stvaraju zbog njegovog samoubistva. Cak je i Kurt rekao da mu je najbolji album "Surfer Rosa" od Pixies-a.

Милић од бачве

pre 11 godina

Мој први предлог је да се не излази из дворишта града Сијетла, гранџ престонице. Након тога, изабрати једног од ове двојице: Eddie Vedder (Pearl Jam), Chris Cornell (Soundgarden). Жао ми је што не могу предложити Layne Thomas Staley-ија (Alice In Chains), из објективних разлога.

Sofronije the Great

pre 11 godina

Niko ga ne moze zameniti... On je Nirvana i niko drugi. Svojim samoubistvom, samo je podigao svoje ime na neki jos visi i ludji oblik mitske pojave...

Lars

pre 11 godina

Setili su se posle skoro 20 godina da traze novog pevaca? Sigurno su potrosili sve pare sto su zaradili od albuma i koncerta, pa ovo dodje kao poslednji trzaj da jos malo unovce staru slavu.

Miljan Stanojevic

pre 11 godina

...pa Nirvana se vama cini "velikim bendom" zato sto se najbolje uklopio u fazon spojiti nespojivo a to je grunge pravac sa tipicno americkim eksponiranjem preko MTV-a. Drugo niti je Nirvana zacetnik Grunga niti bilo ko od onih za koje ste culi tokom 90-tih. A ako cemo iskreno i Pearl Jam i Soundgarden su u tom periodu ekspanzije kudi kamo bili kvalitetniji bendovi.jedini razlog zbog cega ste vi tako Nirvanu doziveli je to sto su imali dobrog menadzera koji je prepoznao potencijal i na tipicno americki nacin vam je to servirano na MTV-u...A sad ovo kao ko ce da zameni Kurta, pa to je glupost, kako neko moze da ga zameni u pravu je PJ Harvey, snimiti jednu dve pesme ili pak jedan ceo album sa raznim gostima je ok sve preko toga je sramotna prodaja. Ali mozda je "Foo Fighter" u nedostatku inspiracije da sam pravi svoju muziku video samo dobar "poslovni potez" i nacin da se na racun stare slave dobro zaradi. A za one koji neznaju ko su bili koreni Grunge, pa molim lepo zivimo u vremenu interneta pa eto prilike da se obrazujete pre nego sto kazete nesto.

Ivan London

pre 11 godina

Apsolutno niko. Kao sto niko ne bi mogao da zameni Milana Mladenovica. Ko ih je slusao uzivo i kapirao je bio u 10% i sada smo preostalih 1% "globalno-lokalne price". Izuzetno postujem Dave Grohl-a i to sto pokusava da uradi sa Foo Fighters. Takodje cenim to sto je uradio sa Sound City ali je to sve tako daleko od Nirvane. To je kao da nakon "velikog praska" pokusavate da re-kreirate isti u laboratoriji. Curt Cobain je bio i ostao velicanstveni "pali andjeo" i potpuno razumem PJ Harvey koja nikada sebi ne bi dozvolila tako nesto kao i ostali muzicari tog vremena kao sto su Kim Gordon, Frank Black, Kim Deal. A o Neil Young-u da i ne govorimo. Pogledajte par dokumentaraca na tu temu kao sto su 1991: The Year Punk Broke i PJ20 i jos jednom razmislite o svemu. Taj period nasih zivota niko ne moze nadomestiti i svet je definitivno postao jedno dosadno mesto jer da nije Akademija bi bila jos uvek otvorena i ja bih veceras bio tamo. "Everyday Nirvana"

Kocka

pre 11 godina

Niko...
I ne treba da ga menja.
Treba da bude svoj ili svoja, sa svojim muzickim pecatom, ko god da dodje, ako se iko ikada usudi da dodje.
Ko zna, mozda to ispadne i lepshe i bolje, na svoj, osoben nacin, ali nikako ne moze biti Nirvana s Kurtom.
Pribliavanje Nirvani s Kurtom znaci samo copycat... Pusto kopiranje i nishta drugo.

Washington

pre 11 godina

Cek, ne kontam ovo pljuvanje po Foo Fightersima i Dave-u. Mislim veliki sam fan Nirvane bio i ostao ali Foo Fightersi su odlican bend, ne pada mi ni napamet da ga poredim sa Nirvanom, podjednaki su mi i volim i jedan i drugi da slusam. Nekad mi se slusa Nirvana nekad Foo i gotova prica, a sad pricati kako su Foo Fightersi daleko iza Nirvane, to su ciste gluposti. Odlicnu muziku prave svaka im cast.

pera mika zika

pre 11 godina

Ko bi mogao da zameni Kurta? Pa naravno Murta!Ko ima vremena da se bavi ovim pitanjima i zasluzio je da ga odsad malo jase Murta.

cuclica

pre 11 godina

Keba je svojom izvedbom Paint it Black (U Crno Obojeno) svojevremeno potpuno marginalizovao Stonese koji se i dan danas oporavljaju od nenadanog udarca sa Balkana. Sigurno bi jos lakse obavio stvari sa Nirvanom i Smells Like a Teen Spirit (npr "Moja mala mirise na 12god. star viski").

Ako ne moz' Keba ne moz' niko. Ja mislim da ne moze niko. Al' Keba bi bas mogao da proba...

maylo,zg

pre 11 godina

Nitko ne može zamijeniti Kurta,on je bio Nirvana.Najbolje da smisle neko drugo ime za bend a Nirvanu da ostave u prošlosti i ne kvare sjećanje.

pilot

pre 11 godina

Za razliku od gore navedenih, Kurt je imao glascinu koja se posle njegove smrti nije mogla cuti ni kod jednog rok pevaca. Bilo je i ima kvalitetnih pevaca, ali on je imao toliko specifican glas da nema sanse da ga neko zameni.

extalker

pre 11 godina

Grohl je tenkre...mogu da zamislim Polly-ku kada su joj ponudili da ga ,,zameni,,...

...pa nije P.J. rezervni tochak, kao shto su njih dvojica najdalje mogli da doguraju u funkcionisanju Nirvane.

Zato ih je Kurt u zadnjoj godini uslovio umanjenjem procenta od zarade, da bi platio i chetvrtog chlana. Fu fajtersi su pokazatelj gde mu je mesto.

Grol

edi

pre 11 godina

''Svojevrsni kum grandža, zanra kojem i Nirvana zvanično pripada, sa svojim bendom Pearl Jam zasigurno je uticao na momke iz Sijetla.''
Wtf?????
Ne treba niko da menja Kurta, jer bi to bilo samo skrnavljenje zaostavštine ovog benda.

Milos

pre 11 godina

Nije u pitanju samo ko bi mogao da peva u Nirvani sad,Kurta je tesko,u stvari nemoguce zameniti,nesto slicno kao Fredija iz Queen-a.Ima sigurno pevaca koji bi imali tu "boju" glasa,ali sama harizma frontmena Nirvane je nemoguca za dostizanje.Takodje,ako se govori o nekom re-unionu Nirvane i snimanja nekog novog projekta,pitanje je kakve bi ideje Kurt imao,tj u kom pravcu bi isla ta muzika (heavy,punk, ili neki drugi zvuk).Ne znam,od svih pevaca mozda bi Nil Jang mogao da odradi neku turneju sa ostalim clanovima Nirvane...

rale

pre 11 godina

Da li neko moze zameniti Kobejna u Nirvani??? NE
Da li neko moze zaminiti Axl Rosea u Guns n Roses ??? NE

Kurt da je ziv ,mogao bi da angazuje jednog basistu i bubnjara i to opet bila Nirvana,bas kao sto je Axl uradio sa Guns n Roses...

LenjaSova

pre 11 godina

Zasto bi ga iko menjao? Niti je moguce, niti je potrebno.
Pi Djej i Kim su institucije za sebe i ne treba im to.
Bas kao i vecini spomenutih u tekstu.

nknk

pre 11 godina

Mislim da je Kocka pogodio sustinu. Nije poenta naci kopiju Kurta jer je to nemoguce, a i da se desi, taj projekat bi bio u startu promasaj. Meni je ovo sa PJ Harvey zvucalo kao super ideja. Ona je ekscentrik na svoj nacin i mislim da bi mogla da izvede sve pesme da zvuce dobro, iako ne bi zvucale kao Kurt. Od ostalih navedenih ljudi, mislim da niko ne bi mogao da bude novi Kurt. Kim (Sonic Youth) mozda, mada je vec nekoliko godina otisla u neku vrlo eksperimentalnu fazu da nisam siguran da bih voleo to da cujem. U svakom slucaju, pozdravljam celu ideju i jedva cekam da se to desi.

Stefan

pre 11 godina

Kurt je bio legenda.. njega niko ne može da nasledi, zameni itd.. Nirvana mi je mnogo pomogla u životu, pronašao sam sebe u nekim njihovim pesmama.. ježim se dok slušam kako mu glas puca dok peva.. jednostavno neponovljivi Kurt Kobejn..

Апоплекс

pre 11 godina

Просто направите албум на коме ће свако имати по једну песму. Слично албуму "Као да је било некад", када је по један значајан бенд радио по једну песму ЕКВ-а. Само што би овде био по један певач на месту вокала уз Новоселића и Грола. Тако такође можете да одате почаст, не мора само један да се изабере.
Мени је лично најзанимљивији (иако није "најбоље решење") Данијел Џонстон, јер човек успева било шта да уради а има биполарни афективни поремећај и шизофренију.
Не слажем се са коментарима да је Курт само био Нирвана. Свако је ту доприносио. Послушајте песму Мериголд од Нирване. То је Дејв урадио у Куртову част (дакле после његове смрти) и мени је једна од омиљених песама.

vopi

pre 11 godina

niko,isto bi bilo kad bi postavili pitanje ko bi mogao da zameni Fredi Mercurya,Dzima Morisona,Dzona lenona....itd ti ljudi su neponovljivi i niko ne moze da ih zameni,i tesko da ce pojaviti neko pribliznih kvaliteta

the man who sold the world

pre 11 godina

Ovo deluje kao tribute bend za zgrtanje para. Treba podsetiti klince sta je Nirvana, i sve te muzicare cenim, ali zbog ovakvih gluposti se Kurt povukao.

jelena

pre 11 godina

Geronimo, ne lupaj. Foo figtersi su odličan bend. I naravno, da Dejv nije stvarao novu Nirvanu, već nešto njegovo. Sam tekst je glupav prilično. Ne može Kurta niko da menja,niti je to poenta cele priče.

tamo_daleko

pre 11 godina

"Am I the only one?
Am I the only one?
Am I the only one?
Am I the only one? "

Muzicari ili sportisti koji ostave svoj pecat na generacije koje imaju privilegiju da ih gledaju i uzivaju u njihovoj muzici ili sportskim vestinama i dostignucima su neponovljivi.To su ljudi koji obeleze jednu ili dve generacije i kao takvi su za te ljude nedodirljivi.Nirvana,Azra..M.Jordan,Maradona....su heroji moje mladosti i kao takvi ce vecno ostati u mom secanju.Neponovljivi.
Mozemo danas na Woodstock-u praviti koncert svaki dan...ali samo je JEDAN Woodstock:)

"Memoria
Memoria
Memoria ".....

Coa

pre 11 godina

@ Djordje P, 23. mart 2013 10:54

Tu si potpuno u pravu a Pixies su inace strasno potcenjeni na internacionalnom planu. Mozda je tako i bolje...

saleizkg

pre 11 godina

Kome je uopšte palo ne pamet da se Kurt može "zameniti"? Ili ono što je Nirvana bila? Bilo koja kombinacija bi, u najboljem slučaju, značila: "Neki ljudi sviraju Nirvanine pesme". Ne verujem da se to čak i može prodati...

P.J. još jednom pokazala koliki je lik.