Ponedeljak, 27.06.2022.

08:13

Bred Pit se pokajao zbog uloge: "Taj film nikada nije trebalo da snimim"

Izvor: index.hr

Bred Pit se pokajao zbog uloge: "Taj film nikada nije trebalo da snimim" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

Lecite se

pre 1 godinu

"Ostavite Breda Pita na miru" :))) Ljudi, bolesni ste! Ne znate za drugu kinematografiju, osim americke, a iznosite stavove o najboljim glumcima na svetu!? Carlton Heston (nema smisla pominjati neke neamericke) je bog za ovog i kao glumac i po filmovima i ko ga se seca!?

recenzija

pre 1 godinu

Troja je uzas od filma a Bred Pit je izvikan i ispod prosecan glumac. Ko voli Bred Pita, neka i dalje konzumira Zadrugu i Parove.

kole

pre 1 godinu

Bilo jednom u Holivudu je Tarantinov kosmar kojim nezadrzivo grabi ka holivudskom proseku. Najbolji film i kome je Bred Pit glumio i to sjajno, je "Snatch" Gaj Ricija.

jednoruki Krstivoje

pre 1 godinu

Bred Pit je zaista glumcina. Ima covek bar 15 klasika pocevsi od 90ih i Legende o jeseni, Vampira, 12 majmuna, Sedam, Sneca, Kluba Boraca itd itd. A tek je kasnije dobio Oskara ( po meni, zasluzio je vise). Ladno su mu najgori filmovi ' Gospodim i gospodja Smit i Meksikanac, koji su opet, sasvim ok, tipa 6.5 ocena.

motamkablove

pre 1 godinu

Hoće čovek da kaže da je film trebao da se zove Ahil a ne Troja. Tj nije hteo da bude toliki akcenat na njegovoj ulozi.

Harvi Dent ?

pre 1 godinu

Brede, zaboravljaš The Tree of Life. Troja je umetnost za taj film.
(Biljana, 27. jun 2022 09:55)

Biljana, ćuti ko boga te molim

Harvi Dent ?

pre 1 godinu

ako neko nije primetio troja je jedini film gde je šon bin preživeo a bio je i gud gaj prvi put
(ja, 27. jun 2022 11:27)

Preživeo je i Silent Hill

Harvi Dent ?

pre 1 godinu

Slazem se, Troja je verovatno najlosije adaptiran scenario na osnovu dela a scenaristi su dobili oskara za to, ako se dobro secam, jedan od scenarista je isti covek koji je radio scenario za Game of Thrones. Da su se drzali vise originalne kompozicije Ilijde bolje bi bilo.
(Alyce Buckman, 27. jun 2022 14:57)

Troja nije dobila nikakvog oskara

Miloš BG

pre 1 godinu

Kad smo kod istorijskih filmova, meni je najjače to što mi nismo imali adekvatnu facu za Banovića Strahinju pa smo uvezli italijana Franka Nera al' je zato Srbin Gaga Nikolić ispao idealan Turčin 😂
(perfect, 27. jun 2022 12:39)

A starog Jug Bogdana glumi Gert Frebe iliti Auric Goldfinger iz cuvenog Dzejms Bond filma.

Vlada

pre 1 godinu

Brede, zaboravljaš The Tree of Life. Troja je umetnost za taj film.
(Biljana, 27. jun 2022 09:55)

Ovo samo zensko moze da izjavi. The tree of life je genijalan film, ali nije za svakoga, a Brad je u filmu fenomenalan. A inace, kako je malo omatorio, sve je bolji ili mozda manje odvlaci paznju njegova lepota, pa se vidi koliko je dobar glumac, ali The tree of life, Moneyball, Fury, Hollywood, Ad astra, u svim tim filmovima Brad razbija kako glumi.

miki

pre 1 godinu

Troja je odličan film, već je postao klasik, evergrin. Mislim da je ovo malo zezanje sa njegove strane, glumio je on u nekim drugim manje bitnim i lošijim filmovima…

Hm

pre 1 godinu

Sjajan glumac, koji uprkos tom slađušnom dečačkom licu uspeva da iznese likove i ne izgeda isto u svakoj ulozi. Mislim čak da ga dugo zbog takvog lica i statusa lepotana nije Holivud ozbiljno glumački shvatao. Pomenuli ste mnoge dobre filmove u komentarima, ja bih da dodam "Spaliti posle čitanja" - sjajan u ulozi jedne blente, "Reka uspomena" gde glumi mlađu verziju lika kojeg tumači Robert Redford, čovek koji je pored istog takvog lica uspeo da pokaže Holivudu da je više od pukog lepotana.

Dr.Akaris

pre 1 godinu

ako neko nije primetio troja je jedini film gde je šon bin preživeo
(ja, 27. jun 2022 11:27)
Otkud ti da je preživeo? Pa niko od njih nije preživeo, svi pomrli davno.

Alyce Buckman

pre 1 godinu

Slazem se, Troja je verovatno najlosije adaptiran scenario na osnovu dela a scenaristi su dobili oskara za to, ako se dobro secam, jedan od scenarista je isti covek koji je radio scenario za Game of Thrones. Da su se drzali vise originalne kompozicije Ilijde bolje bi bilo.

Prelepi Ratko

pre 1 godinu

Taman kad ostari u bude bilo prostora za objektivnost, neka Bred tumači Mladić Ratka i spere holivudske grehe svoje bivše ljube.

ZG-SP-RI-ZA

pre 1 godinu

Dobro je odglumio Ahila. Mislim, sta je to tacno trebao da odglumi bolje? Ako je trebao da odglumi bolje, dajte neko objasnjenje.

Ivan iz Čačka

pre 1 godinu

Meni je gori "Upoznajte Dzo Bleka"!
(vakcinisana, 27. jun 2022 11:21)

Poštujem tvoje mišljenje, ali za mene je taj film ako ne najbolji, onda u top 3 njegovih. Mada i na sveukupnoj listi se kod mene kotira visoko. Uz Entoni Hopkinsa, mnogo dobro urađena priča...

lev

pre 1 godinu

Kada sam bio klinac, izbegavao sam njegove filove, mislio sam da je najobicniji pozer, muska verzija andjeline dzoli. A onda sam odgledao Fight Club. Jedan od najvecih glumaca svih vremena.

zemunskikej

pre 1 godinu

Zacudio sam se ,fim je ok. Cak je on tu bio maestralan i podigao film na visi nivo. Bio je tada u najboljim godinama ,fizicki besprekoran i odskocio od ostalih glumaca. Imao je dosta slj filmova onaj kada je sport menadzer bejzbol,Meksikanac ,Upoznajte Dzoa Bleka,jos nekoliko koji su prilicno dosadni.Troja to nije

TB

pre 1 godinu

Istinita prica: Ogromna guzva na poslu i morali smo neke stvari da odradimo sa ekipom iz slovenije i hrvatske cak i u subotu do kasno. Nas 5 muskarca i nekih 15 zena. Kaze jedna nasa "sad idem kuci da jedem, istusiram se pa onda gledam Troju". Sve i jedna starosti od 20 pa do 52 godine; "Troja? Sa Bred Pitom? Gde ima Troja? Kad pocinje? Imamo li mi TV u hotelu? Ajmo, zavrsavajte ovo"...
E moj Bred da sam je u necemu ovoliko los....

perfect

pre 1 godinu

Kad smo kod istorijskih filmova, meni je najjače to što mi nismo imali adekvatnu facu za Banovića Strahinju pa smo uvezli italijana Franka Nera al' je zato Srbin Gaga Nikolić ispao idealan Turčin 😂

Beograd 011

pre 1 godinu

Kao full straight muskarac moram da priznam da BP u Troji izgleda fantasticno. A uloga... pa tako-tako. Izmedju limunade i osrednjeg spektakla. Nije bas debakl, ali nije ni neka visoka umetnost. Uostalom vecina filmova su cista zabava a ne obrazovni program, tako da mi je to sve ok.

VP

pre 1 godinu

Od mene kapa dole kao glumcu. Važi za žešćeg lepotana, a skoro da nema filma gde je glumio zavodnika. Posle harison forda glumac sa procentialno najviše dobrih filmova.

gadni

pre 1 godinu

0

ahilej je i kod homera dosta nedefinisan lik, previse uopsten, uvek sam imao problem da ga zamislim, za razliku od drugih junaka, najblize sam tome da se radi o nekoj vrsti grubijana, zveri, ne bas previse sofisticiran , kao sto je to bio pit u toj verziji troje
(бг, 27. jun 2022 11:43)

Ahileja pamtim samo u kombinaciji s brojem 1. I tu ga vidim sasvim jasno kako mu mag svih magova lijepo govori cuvaj ahile petu, a ovaj tvrdoglav i glup. Eto tako ga ja zamisljam.

Komšà

pre 1 godinu

Možda je malo prestrog (prema sebi) kada je Troja u pitanju.
Mislim da je ipak uspeo da odigra dobro Ahila i da ne naruši lik.
I to je ok.
Zamerke na koncepciju su opravdane ali da je radjeno onako kako je on zamišljao verovatno bi film odgledalo onoliko ljudi koliko gleda Hamleta npr.
Treba biti pošten i reci da je ipak bilo mere u "akcijanju".
Ovako su mnogi imali priliku da se zainteresuju možda i za propuštenu lektiru.
Nešto slično kao kada je deseterac u pitanju - koliko bi ljudi znalo za "Smrt popa Mila" da nije bilo Ramba?

Nije Teoja liš film uopšte.

djosa

pre 1 godinu

@
strasan glumac, sa tuznim privatnim zivotom! Sam sebi je napravio pakao izabravsi onu lujku, a deluje da je zeljan toplog porodicnog zivota...
("Z"nalac, 27. jun 2022 09:34)

100% se slazem.
Ko malo duze prati Pit-a, i zna njegove izjave i intervjue - svakako vidi ovo.

cinik ovdašnji

pre 1 godinu

Kao plavusan sa plavim ocima mogao bi da prodje i kao LGBT Ahil i da bude u vezi sa nekim crncem.
(Harry, 27. jun 2022 09:03) I to bi verovatno bilo tako da se film radi danas, jer LGBT lobi već dugo forsira varijantu po kojoj su Ahil i Patroklo bili ljubavnici, što naravno kod Homera nigde nema, a u filmu se drže rođačkog odnosa. Inače je to ipak vrlo pristojan film, sa scenarijem prilagođenim istorijskom spektaklu, ali interesantno da je svojevremeno i Piter o Tul pljuvao po Petersenu i njegovoj viziji, izgleda da glumci nisu baš cenili to što se uradilo, iako nama ne izgleda loše.

Shame

pre 1 godinu

To je film o dva junaka, Hektoru i Ahilu koji su spletom okolnosti upućeni da svoje živote daju zbog drugih, zatim tradicije i kulture u kojoj žive. "Troja" je samo okvir te filmske priče. Ne vidim da se lik Ahila pojavljuje više u filmu od lika Hektora. Svaki film naglašava stvarne ili dodate karakteristike likova u fizičkom i mentalnom smislu, jer film bez toga ne bi bio zanimljiv. Film je odličan, ali treba da razumemo da taj američki sistem, taj pokvareni lobistički način funkcionisanja dodaje i oduzima ljudima smisao kako u poslovnom, tako i u ličnom životu. Od premijere filma do danas toliko gluposti je rečeno da se čoveku smuči. Te Bred Pit ovo, te ono, ostavite čoveka na miru. Jedan glumac kaže - ja sam strejt, ali kad sam video Bred Pita na setu za Troju...ma nisi ti strejt, prijatelju, ali koga je briga za to, praviš štetu čoveku. Možda si dobio to kao zadatak. Mi nemamo dovoljno informacija, ali sam siguran da je to lobi protiv Bred Pita i čovek počinje da popušta. Popušta Evropa pod pritiskom "američkog davanja smisla stvarima i dogadjajima", a kamoli jedan čovek. Setimo se da su, ovde kod nas, Žarka Lauševića ispitivali na sudu o tome kako je lik "Šmekera" uticao na njegov privatni život. Ima o tome u njegovoj knjizi. Da li sada treba satanizovati Bred Pita dok je u parnicama sa bivšom? Da pitam ja nešto, onako kako se kod nas radi, balkanski - kako je lik "Grdane" uticao na njen privatni život? Pogledajte film Grdana i sve će vam biti jasno. Tamo su celu priču okrenuli naopako - zli likovi su dobri, a dobri su zli i nikom ništa. Amerika...

Petar

pre 1 godinu

Njegov ubedljivo najbolji film legende o jeseni.
(Mastermind, 27. jun 2022 08:43)
Dobar! Mada po meni isto dobar i Sedam godina na Tibetu. Oba filma prepuna neverovatno lepih scena prirode, s tim sto ovaj drugi skoro da i nema ni jedne scene nasilja.

бг

pre 1 godinu

ahilej je i kod homera dosta nedefinisan lik, previse uopsten, uvek sam imao problem da ga zamislim, za razliku od drugih junaka, najblize sam tome da se radi o nekoj vrsti grubijana, zveri, ne bas previse sofisticiran , kao sto je to bio pit u toj verziji troje

Majka

pre 1 godinu

@“Z”nalac Kakva tuzna prica, rodila mu (i usvojila) sestoro dece, lepi ko andjeli. On jos dobro izgleda, moze da ozeni jos mladju koja ce ga usreciti.

dd

pre 1 godinu

Troja je jako dobar film,problem je bio sto je fokus bio previse na njemu.ali to je i normalno posto je lep covek,popularan,mega zvezda,mozda mu je to smetalo jer je hteo da prica bude drugacija.uglavnom dobro je to odradio...tako da ne vidim tu neki veliki problem.s'obzirom sta se sve danas snima,Troja je odlican film!!

kaokakao

pre 1 godinu

A sta ces, Brede, kad je malo vrhunskih filmova poput "U zemlji krvi i meda". Steta sto tu nisi glumio ,pokazao bi sav svoj potencijal. Tu bi glumatanje dostiglo pun potencijal. A sjedi, jadan , da nisi ljepuskast, ne bi glumio ni u nekom lokalnom pozoristu.

Djordje

pre 1 godinu

Troja je jako dobar film,problem je bio sto je fokus bio previse na njemu.ali to je i normalno posto je lep covek,popularan,mega zvezda,mozda mu je to smetalo jer je hteo da prica bude drugacija.uglavnom dobro je to odradio...tako da ne vidim tu neki veliki problem.s'obzirom sta se sve danas snima,Troja je odlican film!!
(dd, 27. jun 2022 10:00)

Slažem se. Malo se razmazio

Straight Outta München

pre 1 godinu

Troja je katastrofa iz mnogo razloga…Pre svega istorijske cinjenice su zanemarene. Slemovi koji su tek rimljano nosili i sl…
Troju mozete gledati cisto da biste uzivali u fotografili.

brm

pre 1 godinu

Mislio sam da će reći "Gospodin i gospođa Smit". Tek tu nema nikakve umetnosti. Ali verovatno ima druge lepe uspomene vezane za snimanje tog filma. :)

Vaše ime

pre 1 godinu

Cccc, pa tu je bio pravi !!!
Beli superiorni heroj, sa plavim očima i kosom...danas bi bilo protivzakonito snimiti tako nešto...Ahil bi morao biti transrodni crnac
(Zastavnik Stojan Mučibabić, 27. jun 2022 08:35)

Hahaha sto je najgore vec su snimili film sa crnim Ahilom

duxxx

pre 1 godinu

Meni se Troja dopala i uvek ga gledam kada naletim na TV-u. Iako je jasno šta Bred želi da kaže i sasvim je u pravu, i vidi se da je ceo film on nekako uzdržan. Film su realno izneli Brajan Koks i onaj Hrvat što igra Hektora.

Lucky

pre 1 godinu

Kod Ahila i ne treba da bude misterije!!! On je sam misterija!!!
Bas i treba da bude ,,evo heroja,,jer on to i predstavlja!!!
Ameri i istorija i mitologija?!?!?!
Al Pacino,
De Niro,Volker,Kejdz,mozda jos dvojica kojih trenutno ne mogu da se setim,to je sve sto imaju od zivih!!

Goran

pre 1 godinu

U ovoj priči Ahil je donekle izgledao skandinavski i skroz je mitičan, ali Ahil iz filma Jelena Trojanska je bio Ahilčina. Iako se film držao istorijskih činjenica sama pojava Ahila ga je bacila u očaj. Ahil je imao tako ženski izbotoksirane usne da je cela bioskopska sala urlala od smeha. Bred Pit je sjajno odglumio, to sto njemu smetaju kadrovi u kojima je u centru, retko ko od obicnih ljudi je primetio, ne bi mu trebalo biti problem. On je glumac koji i najlošije filmske uloge podigne na visok nivo.

"Z"nalac

pre 1 godinu

strasan glumac, sa tuznim privatnim zivotom! Sam sebi je napravio pakao izabravsi onu lujku, a deluje da je zeljan toplog porodicnog zivota...

Harry

pre 1 godinu

Cccc, pa tu je bio pravi !!!
Beli superiorni heroj, sa plavim očima i kosom...danas bi bilo protivzakonito snimiti tako nešto...Ahil bi morao biti transrodni crnac
(Zastavnik Stojan Mučibabić, 27. jun 2022 08:35)

Kao plavusan sa plavim ocima mogao bi da prodje i kao LGBT Ahil i da bude u vezi sa nekim crncem.

Bojan

pre 1 godinu

Meni je Troja baš kul film. Sjajne scene borbe, kako masovne tako i one između Ahila i Hektora, kasting odličan, scenario vrlo dobar i sve vreme se provlači njihova opsednutost večnošću i želja da njihova imena ostanu zapamćena. I bolje što su se odlučili za istorijski spektakl nego za doslovnu adaptaciju Ilijade sa uključivanjem mitskih bića i jurnjavom Parisa oko grada tri puta.

bla bla

pre 1 godinu

Ma ne r…dobar film ,danas nema ni takvih više …njemu smeta sto je predstavljen ko lepi heroj,on sad kao ne želi da se tako istice nego glumom,pa tako i treba jer je u pitanju Homerovo delo iz Grcke mitologije gde se sve i predstavljalo kroz lepotu junaka ….pa neće valjda da bude debeli ružni junak koji pobedjuje sve pred sobom,ko bi to voleo da gleda…isto tako i neverujem da mu se film nije svideo tada nego on to sad malo k….pod stare dane kao više sam ja umetnički nastrojen glumac bla bla ,jel svestan da od svoje lepote nikad ne može da pobegne,uostalom ne bi ni bio prihvacen u Holivudu da je drugačije

Maja

pre 1 godinu

Molim? Pa, ti si umetnička vizija! To je film gde Bred Pit ubedljivo najbolje izgleda. A ne,ne, da nije tog filma, ženski rod bi bio na gubitku.

Zastavnik Stojan Mučibabić

pre 1 godinu

Cccc, pa tu je bio pravi !!!
Beli superiorni heroj, sa plavim očima i kosom...danas bi bilo protivzakonito snimiti tako nešto...Ahil bi morao biti transrodni crnac

mr

pre 1 godinu

Svaki kadar Troje je naglašavao njegovu lepotu. Kao da je režiser bio zaljubljen u njega. Zbog toga što je fokus bio na njemu, film je izgubio priču, koja je otišla u drugi plan.

Zastavnik Stojan Mučibabić

pre 1 godinu

Cccc, pa tu je bio pravi !!!
Beli superiorni heroj, sa plavim očima i kosom...danas bi bilo protivzakonito snimiti tako nešto...Ahil bi morao biti transrodni crnac

mr

pre 1 godinu

Svaki kadar Troje je naglašavao njegovu lepotu. Kao da je režiser bio zaljubljen u njega. Zbog toga što je fokus bio na njemu, film je izgubio priču, koja je otišla u drugi plan.

brm

pre 1 godinu

Mislio sam da će reći "Gospodin i gospođa Smit". Tek tu nema nikakve umetnosti. Ali verovatno ima druge lepe uspomene vezane za snimanje tog filma. :)

Vaše ime

pre 1 godinu

Cccc, pa tu je bio pravi !!!
Beli superiorni heroj, sa plavim očima i kosom...danas bi bilo protivzakonito snimiti tako nešto...Ahil bi morao biti transrodni crnac
(Zastavnik Stojan Mučibabić, 27. jun 2022 08:35)

Hahaha sto je najgore vec su snimili film sa crnim Ahilom

dd

pre 1 godinu

Troja je jako dobar film,problem je bio sto je fokus bio previse na njemu.ali to je i normalno posto je lep covek,popularan,mega zvezda,mozda mu je to smetalo jer je hteo da prica bude drugacija.uglavnom dobro je to odradio...tako da ne vidim tu neki veliki problem.s'obzirom sta se sve danas snima,Troja je odlican film!!

"Z"nalac

pre 1 godinu

strasan glumac, sa tuznim privatnim zivotom! Sam sebi je napravio pakao izabravsi onu lujku, a deluje da je zeljan toplog porodicnog zivota...

Bojan

pre 1 godinu

Meni je Troja baš kul film. Sjajne scene borbe, kako masovne tako i one između Ahila i Hektora, kasting odličan, scenario vrlo dobar i sve vreme se provlači njihova opsednutost večnošću i želja da njihova imena ostanu zapamćena. I bolje što su se odlučili za istorijski spektakl nego za doslovnu adaptaciju Ilijade sa uključivanjem mitskih bića i jurnjavom Parisa oko grada tri puta.

perfect

pre 1 godinu

Kad smo kod istorijskih filmova, meni je najjače to što mi nismo imali adekvatnu facu za Banovića Strahinju pa smo uvezli italijana Franka Nera al' je zato Srbin Gaga Nikolić ispao idealan Turčin 😂

TB

pre 1 godinu

Istinita prica: Ogromna guzva na poslu i morali smo neke stvari da odradimo sa ekipom iz slovenije i hrvatske cak i u subotu do kasno. Nas 5 muskarca i nekih 15 zena. Kaze jedna nasa "sad idem kuci da jedem, istusiram se pa onda gledam Troju". Sve i jedna starosti od 20 pa do 52 godine; "Troja? Sa Bred Pitom? Gde ima Troja? Kad pocinje? Imamo li mi TV u hotelu? Ajmo, zavrsavajte ovo"...
E moj Bred da sam je u necemu ovoliko los....

Maja

pre 1 godinu

Molim? Pa, ti si umetnička vizija! To je film gde Bred Pit ubedljivo najbolje izgleda. A ne,ne, da nije tog filma, ženski rod bi bio na gubitku.

duxxx

pre 1 godinu

Meni se Troja dopala i uvek ga gledam kada naletim na TV-u. Iako je jasno šta Bred želi da kaže i sasvim je u pravu, i vidi se da je ceo film on nekako uzdržan. Film su realno izneli Brajan Koks i onaj Hrvat što igra Hektora.

Goran

pre 1 godinu

U ovoj priči Ahil je donekle izgledao skandinavski i skroz je mitičan, ali Ahil iz filma Jelena Trojanska je bio Ahilčina. Iako se film držao istorijskih činjenica sama pojava Ahila ga je bacila u očaj. Ahil je imao tako ženski izbotoksirane usne da je cela bioskopska sala urlala od smeha. Bred Pit je sjajno odglumio, to sto njemu smetaju kadrovi u kojima je u centru, retko ko od obicnih ljudi je primetio, ne bi mu trebalo biti problem. On je glumac koji i najlošije filmske uloge podigne na visok nivo.

bla bla

pre 1 godinu

Ma ne r…dobar film ,danas nema ni takvih više …njemu smeta sto je predstavljen ko lepi heroj,on sad kao ne želi da se tako istice nego glumom,pa tako i treba jer je u pitanju Homerovo delo iz Grcke mitologije gde se sve i predstavljalo kroz lepotu junaka ….pa neće valjda da bude debeli ružni junak koji pobedjuje sve pred sobom,ko bi to voleo da gleda…isto tako i neverujem da mu se film nije svideo tada nego on to sad malo k….pod stare dane kao više sam ja umetnički nastrojen glumac bla bla ,jel svestan da od svoje lepote nikad ne može da pobegne,uostalom ne bi ni bio prihvacen u Holivudu da je drugačije

Hm

pre 1 godinu

Sjajan glumac, koji uprkos tom slađušnom dečačkom licu uspeva da iznese likove i ne izgeda isto u svakoj ulozi. Mislim čak da ga dugo zbog takvog lica i statusa lepotana nije Holivud ozbiljno glumački shvatao. Pomenuli ste mnoge dobre filmove u komentarima, ja bih da dodam "Spaliti posle čitanja" - sjajan u ulozi jedne blente, "Reka uspomena" gde glumi mlađu verziju lika kojeg tumači Robert Redford, čovek koji je pored istog takvog lica uspeo da pokaže Holivudu da je više od pukog lepotana.

lev

pre 1 godinu

Kada sam bio klinac, izbegavao sam njegove filove, mislio sam da je najobicniji pozer, muska verzija andjeline dzoli. A onda sam odgledao Fight Club. Jedan od najvecih glumaca svih vremena.

Harry

pre 1 godinu

Cccc, pa tu je bio pravi !!!
Beli superiorni heroj, sa plavim očima i kosom...danas bi bilo protivzakonito snimiti tako nešto...Ahil bi morao biti transrodni crnac
(Zastavnik Stojan Mučibabić, 27. jun 2022 08:35)

Kao plavusan sa plavim ocima mogao bi da prodje i kao LGBT Ahil i da bude u vezi sa nekim crncem.

Petar

pre 1 godinu

Njegov ubedljivo najbolji film legende o jeseni.
(Mastermind, 27. jun 2022 08:43)
Dobar! Mada po meni isto dobar i Sedam godina na Tibetu. Oba filma prepuna neverovatno lepih scena prirode, s tim sto ovaj drugi skoro da i nema ni jedne scene nasilja.

VP

pre 1 godinu

Od mene kapa dole kao glumcu. Važi za žešćeg lepotana, a skoro da nema filma gde je glumio zavodnika. Posle harison forda glumac sa procentialno najviše dobrih filmova.

Shame

pre 1 godinu

To je film o dva junaka, Hektoru i Ahilu koji su spletom okolnosti upućeni da svoje živote daju zbog drugih, zatim tradicije i kulture u kojoj žive. "Troja" je samo okvir te filmske priče. Ne vidim da se lik Ahila pojavljuje više u filmu od lika Hektora. Svaki film naglašava stvarne ili dodate karakteristike likova u fizičkom i mentalnom smislu, jer film bez toga ne bi bio zanimljiv. Film je odličan, ali treba da razumemo da taj američki sistem, taj pokvareni lobistički način funkcionisanja dodaje i oduzima ljudima smisao kako u poslovnom, tako i u ličnom životu. Od premijere filma do danas toliko gluposti je rečeno da se čoveku smuči. Te Bred Pit ovo, te ono, ostavite čoveka na miru. Jedan glumac kaže - ja sam strejt, ali kad sam video Bred Pita na setu za Troju...ma nisi ti strejt, prijatelju, ali koga je briga za to, praviš štetu čoveku. Možda si dobio to kao zadatak. Mi nemamo dovoljno informacija, ali sam siguran da je to lobi protiv Bred Pita i čovek počinje da popušta. Popušta Evropa pod pritiskom "američkog davanja smisla stvarima i dogadjajima", a kamoli jedan čovek. Setimo se da su, ovde kod nas, Žarka Lauševića ispitivali na sudu o tome kako je lik "Šmekera" uticao na njegov privatni život. Ima o tome u njegovoj knjizi. Da li sada treba satanizovati Bred Pita dok je u parnicama sa bivšom? Da pitam ja nešto, onako kako se kod nas radi, balkanski - kako je lik "Grdane" uticao na njen privatni život? Pogledajte film Grdana i sve će vam biti jasno. Tamo su celu priču okrenuli naopako - zli likovi su dobri, a dobri su zli i nikom ništa. Amerika...

Beograd 011

pre 1 godinu

Kao full straight muskarac moram da priznam da BP u Troji izgleda fantasticno. A uloga... pa tako-tako. Izmedju limunade i osrednjeg spektakla. Nije bas debakl, ali nije ni neka visoka umetnost. Uostalom vecina filmova su cista zabava a ne obrazovni program, tako da mi je to sve ok.

Komšà

pre 1 godinu

Možda je malo prestrog (prema sebi) kada je Troja u pitanju.
Mislim da je ipak uspeo da odigra dobro Ahila i da ne naruši lik.
I to je ok.
Zamerke na koncepciju su opravdane ali da je radjeno onako kako je on zamišljao verovatno bi film odgledalo onoliko ljudi koliko gleda Hamleta npr.
Treba biti pošten i reci da je ipak bilo mere u "akcijanju".
Ovako su mnogi imali priliku da se zainteresuju možda i za propuštenu lektiru.
Nešto slično kao kada je deseterac u pitanju - koliko bi ljudi znalo za "Smrt popa Mila" da nije bilo Ramba?

Nije Teoja liš film uopšte.

Ivan iz Čačka

pre 1 godinu

Meni je gori "Upoznajte Dzo Bleka"!
(vakcinisana, 27. jun 2022 11:21)

Poštujem tvoje mišljenje, ali za mene je taj film ako ne najbolji, onda u top 3 njegovih. Mada i na sveukupnoj listi se kod mene kotira visoko. Uz Entoni Hopkinsa, mnogo dobro urađena priča...

djosa

pre 1 godinu

@
strasan glumac, sa tuznim privatnim zivotom! Sam sebi je napravio pakao izabravsi onu lujku, a deluje da je zeljan toplog porodicnog zivota...
("Z"nalac, 27. jun 2022 09:34)

100% se slazem.
Ko malo duze prati Pit-a, i zna njegove izjave i intervjue - svakako vidi ovo.

gadni

pre 1 godinu

0

ahilej je i kod homera dosta nedefinisan lik, previse uopsten, uvek sam imao problem da ga zamislim, za razliku od drugih junaka, najblize sam tome da se radi o nekoj vrsti grubijana, zveri, ne bas previse sofisticiran , kao sto je to bio pit u toj verziji troje
(бг, 27. jun 2022 11:43)

Ahileja pamtim samo u kombinaciji s brojem 1. I tu ga vidim sasvim jasno kako mu mag svih magova lijepo govori cuvaj ahile petu, a ovaj tvrdoglav i glup. Eto tako ga ja zamisljam.

cinik ovdašnji

pre 1 godinu

Kao plavusan sa plavim ocima mogao bi da prodje i kao LGBT Ahil i da bude u vezi sa nekim crncem.
(Harry, 27. jun 2022 09:03) I to bi verovatno bilo tako da se film radi danas, jer LGBT lobi već dugo forsira varijantu po kojoj su Ahil i Patroklo bili ljubavnici, što naravno kod Homera nigde nema, a u filmu se drže rođačkog odnosa. Inače je to ipak vrlo pristojan film, sa scenarijem prilagođenim istorijskom spektaklu, ali interesantno da je svojevremeno i Piter o Tul pljuvao po Petersenu i njegovoj viziji, izgleda da glumci nisu baš cenili to što se uradilo, iako nama ne izgleda loše.

Djordje

pre 1 godinu

Troja je jako dobar film,problem je bio sto je fokus bio previse na njemu.ali to je i normalno posto je lep covek,popularan,mega zvezda,mozda mu je to smetalo jer je hteo da prica bude drugacija.uglavnom dobro je to odradio...tako da ne vidim tu neki veliki problem.s'obzirom sta se sve danas snima,Troja je odlican film!!
(dd, 27. jun 2022 10:00)

Slažem se. Malo se razmazio

бг

pre 1 godinu

ahilej je i kod homera dosta nedefinisan lik, previse uopsten, uvek sam imao problem da ga zamislim, za razliku od drugih junaka, najblize sam tome da se radi o nekoj vrsti grubijana, zveri, ne bas previse sofisticiran , kao sto je to bio pit u toj verziji troje

ZG-SP-RI-ZA

pre 1 godinu

Dobro je odglumio Ahila. Mislim, sta je to tacno trebao da odglumi bolje? Ako je trebao da odglumi bolje, dajte neko objasnjenje.

Dr.Akaris

pre 1 godinu

ako neko nije primetio troja je jedini film gde je šon bin preživeo
(ja, 27. jun 2022 11:27)
Otkud ti da je preživeo? Pa niko od njih nije preživeo, svi pomrli davno.

Lucky

pre 1 godinu

Kod Ahila i ne treba da bude misterije!!! On je sam misterija!!!
Bas i treba da bude ,,evo heroja,,jer on to i predstavlja!!!
Ameri i istorija i mitologija?!?!?!
Al Pacino,
De Niro,Volker,Kejdz,mozda jos dvojica kojih trenutno ne mogu da se setim,to je sve sto imaju od zivih!!

Vlada

pre 1 godinu

Brede, zaboravljaš The Tree of Life. Troja je umetnost za taj film.
(Biljana, 27. jun 2022 09:55)

Ovo samo zensko moze da izjavi. The tree of life je genijalan film, ali nije za svakoga, a Brad je u filmu fenomenalan. A inace, kako je malo omatorio, sve je bolji ili mozda manje odvlaci paznju njegova lepota, pa se vidi koliko je dobar glumac, ali The tree of life, Moneyball, Fury, Hollywood, Ad astra, u svim tim filmovima Brad razbija kako glumi.

Majka

pre 1 godinu

@“Z”nalac Kakva tuzna prica, rodila mu (i usvojila) sestoro dece, lepi ko andjeli. On jos dobro izgleda, moze da ozeni jos mladju koja ce ga usreciti.

Straight Outta München

pre 1 godinu

Troja je katastrofa iz mnogo razloga…Pre svega istorijske cinjenice su zanemarene. Slemovi koji su tek rimljano nosili i sl…
Troju mozete gledati cisto da biste uzivali u fotografili.

zemunskikej

pre 1 godinu

Zacudio sam se ,fim je ok. Cak je on tu bio maestralan i podigao film na visi nivo. Bio je tada u najboljim godinama ,fizicki besprekoran i odskocio od ostalih glumaca. Imao je dosta slj filmova onaj kada je sport menadzer bejzbol,Meksikanac ,Upoznajte Dzoa Bleka,jos nekoliko koji su prilicno dosadni.Troja to nije

miki

pre 1 godinu

Troja je odličan film, već je postao klasik, evergrin. Mislim da je ovo malo zezanje sa njegove strane, glumio je on u nekim drugim manje bitnim i lošijim filmovima…

Miloš BG

pre 1 godinu

Kad smo kod istorijskih filmova, meni je najjače to što mi nismo imali adekvatnu facu za Banovića Strahinju pa smo uvezli italijana Franka Nera al' je zato Srbin Gaga Nikolić ispao idealan Turčin 😂
(perfect, 27. jun 2022 12:39)

A starog Jug Bogdana glumi Gert Frebe iliti Auric Goldfinger iz cuvenog Dzejms Bond filma.

jednoruki Krstivoje

pre 1 godinu

Bred Pit je zaista glumcina. Ima covek bar 15 klasika pocevsi od 90ih i Legende o jeseni, Vampira, 12 majmuna, Sedam, Sneca, Kluba Boraca itd itd. A tek je kasnije dobio Oskara ( po meni, zasluzio je vise). Ladno su mu najgori filmovi ' Gospodim i gospodja Smit i Meksikanac, koji su opet, sasvim ok, tipa 6.5 ocena.

Alyce Buckman

pre 1 godinu

Slazem se, Troja je verovatno najlosije adaptiran scenario na osnovu dela a scenaristi su dobili oskara za to, ako se dobro secam, jedan od scenarista je isti covek koji je radio scenario za Game of Thrones. Da su se drzali vise originalne kompozicije Ilijde bolje bi bilo.

kole

pre 1 godinu

Bilo jednom u Holivudu je Tarantinov kosmar kojim nezadrzivo grabi ka holivudskom proseku. Najbolji film i kome je Bred Pit glumio i to sjajno, je "Snatch" Gaj Ricija.

Prelepi Ratko

pre 1 godinu

Taman kad ostari u bude bilo prostora za objektivnost, neka Bred tumači Mladić Ratka i spere holivudske grehe svoje bivše ljube.

Harvi Dent ?

pre 1 godinu

ako neko nije primetio troja je jedini film gde je šon bin preživeo a bio je i gud gaj prvi put
(ja, 27. jun 2022 11:27)

Preživeo je i Silent Hill

motamkablove

pre 1 godinu

Hoće čovek da kaže da je film trebao da se zove Ahil a ne Troja. Tj nije hteo da bude toliki akcenat na njegovoj ulozi.

Harvi Dent ?

pre 1 godinu

Slazem se, Troja je verovatno najlosije adaptiran scenario na osnovu dela a scenaristi su dobili oskara za to, ako se dobro secam, jedan od scenarista je isti covek koji je radio scenario za Game of Thrones. Da su se drzali vise originalne kompozicije Ilijde bolje bi bilo.
(Alyce Buckman, 27. jun 2022 14:57)

Troja nije dobila nikakvog oskara

kaokakao

pre 1 godinu

A sta ces, Brede, kad je malo vrhunskih filmova poput "U zemlji krvi i meda". Steta sto tu nisi glumio ,pokazao bi sav svoj potencijal. Tu bi glumatanje dostiglo pun potencijal. A sjedi, jadan , da nisi ljepuskast, ne bi glumio ni u nekom lokalnom pozoristu.

Harvi Dent ?

pre 1 godinu

Brede, zaboravljaš The Tree of Life. Troja je umetnost za taj film.
(Biljana, 27. jun 2022 09:55)

Biljana, ćuti ko boga te molim

recenzija

pre 1 godinu

Troja je uzas od filma a Bred Pit je izvikan i ispod prosecan glumac. Ko voli Bred Pita, neka i dalje konzumira Zadrugu i Parove.

Lecite se

pre 1 godinu

"Ostavite Breda Pita na miru" :))) Ljudi, bolesni ste! Ne znate za drugu kinematografiju, osim americke, a iznosite stavove o najboljim glumcima na svetu!? Carlton Heston (nema smisla pominjati neke neamericke) je bog za ovog i kao glumac i po filmovima i ko ga se seca!?

kaokakao

pre 1 godinu

A sta ces, Brede, kad je malo vrhunskih filmova poput "U zemlji krvi i meda". Steta sto tu nisi glumio ,pokazao bi sav svoj potencijal. Tu bi glumatanje dostiglo pun potencijal. A sjedi, jadan , da nisi ljepuskast, ne bi glumio ni u nekom lokalnom pozoristu.

Zastavnik Stojan Mučibabić

pre 1 godinu

Cccc, pa tu je bio pravi !!!
Beli superiorni heroj, sa plavim očima i kosom...danas bi bilo protivzakonito snimiti tako nešto...Ahil bi morao biti transrodni crnac

Straight Outta München

pre 1 godinu

Troja je katastrofa iz mnogo razloga…Pre svega istorijske cinjenice su zanemarene. Slemovi koji su tek rimljano nosili i sl…
Troju mozete gledati cisto da biste uzivali u fotografili.

recenzija

pre 1 godinu

Troja je uzas od filma a Bred Pit je izvikan i ispod prosecan glumac. Ko voli Bred Pita, neka i dalje konzumira Zadrugu i Parove.

mr

pre 1 godinu

Svaki kadar Troje je naglašavao njegovu lepotu. Kao da je režiser bio zaljubljen u njega. Zbog toga što je fokus bio na njemu, film je izgubio priču, koja je otišla u drugi plan.

dd

pre 1 godinu

Troja je jako dobar film,problem je bio sto je fokus bio previse na njemu.ali to je i normalno posto je lep covek,popularan,mega zvezda,mozda mu je to smetalo jer je hteo da prica bude drugacija.uglavnom dobro je to odradio...tako da ne vidim tu neki veliki problem.s'obzirom sta se sve danas snima,Troja je odlican film!!

zemunskikej

pre 1 godinu

Zacudio sam se ,fim je ok. Cak je on tu bio maestralan i podigao film na visi nivo. Bio je tada u najboljim godinama ,fizicki besprekoran i odskocio od ostalih glumaca. Imao je dosta slj filmova onaj kada je sport menadzer bejzbol,Meksikanac ,Upoznajte Dzoa Bleka,jos nekoliko koji su prilicno dosadni.Troja to nije

"Z"nalac

pre 1 godinu

strasan glumac, sa tuznim privatnim zivotom! Sam sebi je napravio pakao izabravsi onu lujku, a deluje da je zeljan toplog porodicnog zivota...

Dr.Akaris

pre 1 godinu

ako neko nije primetio troja je jedini film gde je šon bin preživeo
(ja, 27. jun 2022 11:27)
Otkud ti da je preživeo? Pa niko od njih nije preživeo, svi pomrli davno.

Prelepi Ratko

pre 1 godinu

Taman kad ostari u bude bilo prostora za objektivnost, neka Bred tumači Mladić Ratka i spere holivudske grehe svoje bivše ljube.

Shame

pre 1 godinu

To je film o dva junaka, Hektoru i Ahilu koji su spletom okolnosti upućeni da svoje živote daju zbog drugih, zatim tradicije i kulture u kojoj žive. "Troja" je samo okvir te filmske priče. Ne vidim da se lik Ahila pojavljuje više u filmu od lika Hektora. Svaki film naglašava stvarne ili dodate karakteristike likova u fizičkom i mentalnom smislu, jer film bez toga ne bi bio zanimljiv. Film je odličan, ali treba da razumemo da taj američki sistem, taj pokvareni lobistički način funkcionisanja dodaje i oduzima ljudima smisao kako u poslovnom, tako i u ličnom životu. Od premijere filma do danas toliko gluposti je rečeno da se čoveku smuči. Te Bred Pit ovo, te ono, ostavite čoveka na miru. Jedan glumac kaže - ja sam strejt, ali kad sam video Bred Pita na setu za Troju...ma nisi ti strejt, prijatelju, ali koga je briga za to, praviš štetu čoveku. Možda si dobio to kao zadatak. Mi nemamo dovoljno informacija, ali sam siguran da je to lobi protiv Bred Pita i čovek počinje da popušta. Popušta Evropa pod pritiskom "američkog davanja smisla stvarima i dogadjajima", a kamoli jedan čovek. Setimo se da su, ovde kod nas, Žarka Lauševića ispitivali na sudu o tome kako je lik "Šmekera" uticao na njegov privatni život. Ima o tome u njegovoj knjizi. Da li sada treba satanizovati Bred Pita dok je u parnicama sa bivšom? Da pitam ja nešto, onako kako se kod nas radi, balkanski - kako je lik "Grdane" uticao na njen privatni život? Pogledajte film Grdana i sve će vam biti jasno. Tamo su celu priču okrenuli naopako - zli likovi su dobri, a dobri su zli i nikom ništa. Amerika...

Lucky

pre 1 godinu

Kod Ahila i ne treba da bude misterije!!! On je sam misterija!!!
Bas i treba da bude ,,evo heroja,,jer on to i predstavlja!!!
Ameri i istorija i mitologija?!?!?!
Al Pacino,
De Niro,Volker,Kejdz,mozda jos dvojica kojih trenutno ne mogu da se setim,to je sve sto imaju od zivih!!

bla bla

pre 1 godinu

Ma ne r…dobar film ,danas nema ni takvih više …njemu smeta sto je predstavljen ko lepi heroj,on sad kao ne želi da se tako istice nego glumom,pa tako i treba jer je u pitanju Homerovo delo iz Grcke mitologije gde se sve i predstavljalo kroz lepotu junaka ….pa neće valjda da bude debeli ružni junak koji pobedjuje sve pred sobom,ko bi to voleo da gleda…isto tako i neverujem da mu se film nije svideo tada nego on to sad malo k….pod stare dane kao više sam ja umetnički nastrojen glumac bla bla ,jel svestan da od svoje lepote nikad ne može da pobegne,uostalom ne bi ni bio prihvacen u Holivudu da je drugačije

Majka

pre 1 godinu

@“Z”nalac Kakva tuzna prica, rodila mu (i usvojila) sestoro dece, lepi ko andjeli. On jos dobro izgleda, moze da ozeni jos mladju koja ce ga usreciti.

Harry

pre 1 godinu

Cccc, pa tu je bio pravi !!!
Beli superiorni heroj, sa plavim očima i kosom...danas bi bilo protivzakonito snimiti tako nešto...Ahil bi morao biti transrodni crnac
(Zastavnik Stojan Mučibabić, 27. jun 2022 08:35)

Kao plavusan sa plavim ocima mogao bi da prodje i kao LGBT Ahil i da bude u vezi sa nekim crncem.

Bojan

pre 1 godinu

Meni je Troja baš kul film. Sjajne scene borbe, kako masovne tako i one između Ahila i Hektora, kasting odličan, scenario vrlo dobar i sve vreme se provlači njihova opsednutost večnošću i želja da njihova imena ostanu zapamćena. I bolje što su se odlučili za istorijski spektakl nego za doslovnu adaptaciju Ilijade sa uključivanjem mitskih bića i jurnjavom Parisa oko grada tri puta.

Ivan iz Čačka

pre 1 godinu

Meni je gori "Upoznajte Dzo Bleka"!
(vakcinisana, 27. jun 2022 11:21)

Poštujem tvoje mišljenje, ali za mene je taj film ako ne najbolji, onda u top 3 njegovih. Mada i na sveukupnoj listi se kod mene kotira visoko. Uz Entoni Hopkinsa, mnogo dobro urađena priča...

perfect

pre 1 godinu

Kad smo kod istorijskih filmova, meni je najjače to što mi nismo imali adekvatnu facu za Banovića Strahinju pa smo uvezli italijana Franka Nera al' je zato Srbin Gaga Nikolić ispao idealan Turčin 😂

cinik ovdašnji

pre 1 godinu

Kao plavusan sa plavim ocima mogao bi da prodje i kao LGBT Ahil i da bude u vezi sa nekim crncem.
(Harry, 27. jun 2022 09:03) I to bi verovatno bilo tako da se film radi danas, jer LGBT lobi već dugo forsira varijantu po kojoj su Ahil i Patroklo bili ljubavnici, što naravno kod Homera nigde nema, a u filmu se drže rođačkog odnosa. Inače je to ipak vrlo pristojan film, sa scenarijem prilagođenim istorijskom spektaklu, ali interesantno da je svojevremeno i Piter o Tul pljuvao po Petersenu i njegovoj viziji, izgleda da glumci nisu baš cenili to što se uradilo, iako nama ne izgleda loše.

Vlada

pre 1 godinu

Brede, zaboravljaš The Tree of Life. Troja je umetnost za taj film.
(Biljana, 27. jun 2022 09:55)

Ovo samo zensko moze da izjavi. The tree of life je genijalan film, ali nije za svakoga, a Brad je u filmu fenomenalan. A inace, kako je malo omatorio, sve je bolji ili mozda manje odvlaci paznju njegova lepota, pa se vidi koliko je dobar glumac, ali The tree of life, Moneyball, Fury, Hollywood, Ad astra, u svim tim filmovima Brad razbija kako glumi.

Vaše ime

pre 1 godinu

Cccc, pa tu je bio pravi !!!
Beli superiorni heroj, sa plavim očima i kosom...danas bi bilo protivzakonito snimiti tako nešto...Ahil bi morao biti transrodni crnac
(Zastavnik Stojan Mučibabić, 27. jun 2022 08:35)

Hahaha sto je najgore vec su snimili film sa crnim Ahilom

Alyce Buckman

pre 1 godinu

Slazem se, Troja je verovatno najlosije adaptiran scenario na osnovu dela a scenaristi su dobili oskara za to, ako se dobro secam, jedan od scenarista je isti covek koji je radio scenario za Game of Thrones. Da su se drzali vise originalne kompozicije Ilijde bolje bi bilo.

kole

pre 1 godinu

Bilo jednom u Holivudu je Tarantinov kosmar kojim nezadrzivo grabi ka holivudskom proseku. Najbolji film i kome je Bred Pit glumio i to sjajno, je "Snatch" Gaj Ricija.

Maja

pre 1 godinu

Molim? Pa, ti si umetnička vizija! To je film gde Bred Pit ubedljivo najbolje izgleda. A ne,ne, da nije tog filma, ženski rod bi bio na gubitku.

brm

pre 1 godinu

Mislio sam da će reći "Gospodin i gospođa Smit". Tek tu nema nikakve umetnosti. Ali verovatno ima druge lepe uspomene vezane za snimanje tog filma. :)

Komšà

pre 1 godinu

Možda je malo prestrog (prema sebi) kada je Troja u pitanju.
Mislim da je ipak uspeo da odigra dobro Ahila i da ne naruši lik.
I to je ok.
Zamerke na koncepciju su opravdane ali da je radjeno onako kako je on zamišljao verovatno bi film odgledalo onoliko ljudi koliko gleda Hamleta npr.
Treba biti pošten i reci da je ipak bilo mere u "akcijanju".
Ovako su mnogi imali priliku da se zainteresuju možda i za propuštenu lektiru.
Nešto slično kao kada je deseterac u pitanju - koliko bi ljudi znalo za "Smrt popa Mila" da nije bilo Ramba?

Nije Teoja liš film uopšte.

Beograd 011

pre 1 godinu

Kao full straight muskarac moram da priznam da BP u Troji izgleda fantasticno. A uloga... pa tako-tako. Izmedju limunade i osrednjeg spektakla. Nije bas debakl, ali nije ni neka visoka umetnost. Uostalom vecina filmova su cista zabava a ne obrazovni program, tako da mi je to sve ok.

VP

pre 1 godinu

Od mene kapa dole kao glumcu. Važi za žešćeg lepotana, a skoro da nema filma gde je glumio zavodnika. Posle harison forda glumac sa procentialno najviše dobrih filmova.

lev

pre 1 godinu

Kada sam bio klinac, izbegavao sam njegove filove, mislio sam da je najobicniji pozer, muska verzija andjeline dzoli. A onda sam odgledao Fight Club. Jedan od najvecih glumaca svih vremena.

ZG-SP-RI-ZA

pre 1 godinu

Dobro je odglumio Ahila. Mislim, sta je to tacno trebao da odglumi bolje? Ako je trebao da odglumi bolje, dajte neko objasnjenje.

miki

pre 1 godinu

Troja je odličan film, već je postao klasik, evergrin. Mislim da je ovo malo zezanje sa njegove strane, glumio je on u nekim drugim manje bitnim i lošijim filmovima…

djosa

pre 1 godinu

@
strasan glumac, sa tuznim privatnim zivotom! Sam sebi je napravio pakao izabravsi onu lujku, a deluje da je zeljan toplog porodicnog zivota...
("Z"nalac, 27. jun 2022 09:34)

100% se slazem.
Ko malo duze prati Pit-a, i zna njegove izjave i intervjue - svakako vidi ovo.

бг

pre 1 godinu

ahilej je i kod homera dosta nedefinisan lik, previse uopsten, uvek sam imao problem da ga zamislim, za razliku od drugih junaka, najblize sam tome da se radi o nekoj vrsti grubijana, zveri, ne bas previse sofisticiran , kao sto je to bio pit u toj verziji troje

Hm

pre 1 godinu

Sjajan glumac, koji uprkos tom slađušnom dečačkom licu uspeva da iznese likove i ne izgeda isto u svakoj ulozi. Mislim čak da ga dugo zbog takvog lica i statusa lepotana nije Holivud ozbiljno glumački shvatao. Pomenuli ste mnoge dobre filmove u komentarima, ja bih da dodam "Spaliti posle čitanja" - sjajan u ulozi jedne blente, "Reka uspomena" gde glumi mlađu verziju lika kojeg tumači Robert Redford, čovek koji je pored istog takvog lica uspeo da pokaže Holivudu da je više od pukog lepotana.

Goran

pre 1 godinu

U ovoj priči Ahil je donekle izgledao skandinavski i skroz je mitičan, ali Ahil iz filma Jelena Trojanska je bio Ahilčina. Iako se film držao istorijskih činjenica sama pojava Ahila ga je bacila u očaj. Ahil je imao tako ženski izbotoksirane usne da je cela bioskopska sala urlala od smeha. Bred Pit je sjajno odglumio, to sto njemu smetaju kadrovi u kojima je u centru, retko ko od obicnih ljudi je primetio, ne bi mu trebalo biti problem. On je glumac koji i najlošije filmske uloge podigne na visok nivo.

duxxx

pre 1 godinu

Meni se Troja dopala i uvek ga gledam kada naletim na TV-u. Iako je jasno šta Bred želi da kaže i sasvim je u pravu, i vidi se da je ceo film on nekako uzdržan. Film su realno izneli Brajan Koks i onaj Hrvat što igra Hektora.

gadni

pre 1 godinu

0

ahilej je i kod homera dosta nedefinisan lik, previse uopsten, uvek sam imao problem da ga zamislim, za razliku od drugih junaka, najblize sam tome da se radi o nekoj vrsti grubijana, zveri, ne bas previse sofisticiran , kao sto je to bio pit u toj verziji troje
(бг, 27. jun 2022 11:43)

Ahileja pamtim samo u kombinaciji s brojem 1. I tu ga vidim sasvim jasno kako mu mag svih magova lijepo govori cuvaj ahile petu, a ovaj tvrdoglav i glup. Eto tako ga ja zamisljam.

TB

pre 1 godinu

Istinita prica: Ogromna guzva na poslu i morali smo neke stvari da odradimo sa ekipom iz slovenije i hrvatske cak i u subotu do kasno. Nas 5 muskarca i nekih 15 zena. Kaze jedna nasa "sad idem kuci da jedem, istusiram se pa onda gledam Troju". Sve i jedna starosti od 20 pa do 52 godine; "Troja? Sa Bred Pitom? Gde ima Troja? Kad pocinje? Imamo li mi TV u hotelu? Ajmo, zavrsavajte ovo"...
E moj Bred da sam je u necemu ovoliko los....

Petar

pre 1 godinu

Njegov ubedljivo najbolji film legende o jeseni.
(Mastermind, 27. jun 2022 08:43)
Dobar! Mada po meni isto dobar i Sedam godina na Tibetu. Oba filma prepuna neverovatno lepih scena prirode, s tim sto ovaj drugi skoro da i nema ni jedne scene nasilja.

Miloš BG

pre 1 godinu

Kad smo kod istorijskih filmova, meni je najjače to što mi nismo imali adekvatnu facu za Banovića Strahinju pa smo uvezli italijana Franka Nera al' je zato Srbin Gaga Nikolić ispao idealan Turčin 😂
(perfect, 27. jun 2022 12:39)

A starog Jug Bogdana glumi Gert Frebe iliti Auric Goldfinger iz cuvenog Dzejms Bond filma.

Harvi Dent ?

pre 1 godinu

Brede, zaboravljaš The Tree of Life. Troja je umetnost za taj film.
(Biljana, 27. jun 2022 09:55)

Biljana, ćuti ko boga te molim

Harvi Dent ?

pre 1 godinu

Slazem se, Troja je verovatno najlosije adaptiran scenario na osnovu dela a scenaristi su dobili oskara za to, ako se dobro secam, jedan od scenarista je isti covek koji je radio scenario za Game of Thrones. Da su se drzali vise originalne kompozicije Ilijde bolje bi bilo.
(Alyce Buckman, 27. jun 2022 14:57)

Troja nije dobila nikakvog oskara

Harvi Dent ?

pre 1 godinu

ako neko nije primetio troja je jedini film gde je šon bin preživeo a bio je i gud gaj prvi put
(ja, 27. jun 2022 11:27)

Preživeo je i Silent Hill

motamkablove

pre 1 godinu

Hoće čovek da kaže da je film trebao da se zove Ahil a ne Troja. Tj nije hteo da bude toliki akcenat na njegovoj ulozi.

Lecite se

pre 1 godinu

"Ostavite Breda Pita na miru" :))) Ljudi, bolesni ste! Ne znate za drugu kinematografiju, osim americke, a iznosite stavove o najboljim glumcima na svetu!? Carlton Heston (nema smisla pominjati neke neamericke) je bog za ovog i kao glumac i po filmovima i ko ga se seca!?

Djordje

pre 1 godinu

Troja je jako dobar film,problem je bio sto je fokus bio previse na njemu.ali to je i normalno posto je lep covek,popularan,mega zvezda,mozda mu je to smetalo jer je hteo da prica bude drugacija.uglavnom dobro je to odradio...tako da ne vidim tu neki veliki problem.s'obzirom sta se sve danas snima,Troja je odlican film!!
(dd, 27. jun 2022 10:00)

Slažem se. Malo se razmazio

jednoruki Krstivoje

pre 1 godinu

Bred Pit je zaista glumcina. Ima covek bar 15 klasika pocevsi od 90ih i Legende o jeseni, Vampira, 12 majmuna, Sedam, Sneca, Kluba Boraca itd itd. A tek je kasnije dobio Oskara ( po meni, zasluzio je vise). Ladno su mu najgori filmovi ' Gospodim i gospodja Smit i Meksikanac, koji su opet, sasvim ok, tipa 6.5 ocena.