Nedelja, 11.04.2021.

11:53

Hiperprodukcija domaćih serija: "Jedni te isti glumci, ne znam više šta gledam"

Izvor: B92

Hiperprodukcija domaæih serija: "Jedni te isti glumci, ne znam više šta gledam" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

124 Komentari

Sortiraj po:

Mika

pre 3 godine

Odakle novac za ovolike seije? Pa iz istog izvora kao i za gradnju stambenih kompleksa, trznih centara i poslovnih zgrada - pokraden iz budzeta Republike Srbije i javnih preduzeca.

Nata

pre 3 godine

Ok gledam te serije kada nemam druga posle, mada su zaista niskog kvaliteta. Ali ozbiljno mi se ne svidja sto se cesto pojavljuju isti glumci, kao da su neki klan pa ne daju drugima da dobiju uloge. Pogotovo se ovo odnosi na mlade glumice. Da nece i one kroz 10-20 godina da objave da su silovane pre dobijanja ovih uloga ?

Draga

pre 3 godine

Zabava za svet koji sedi u kućama svojim vec godinu dana......Sve treba sklopiti,izracunati i pregurati ovo jadno vreme u kome se svi nalazimo.Nema tu mnogo pameti.

T

pre 3 godine

Seriju i film cini pre svega scenario, onda ide gluma, pa tek onda sve ostalo. Kod nas se vec decenijama jako malo polaze na scenario, kao da ljudi zele da gledaju snimke bez radnje i smisla. Nadajmo se da ce iz ovog kvantiteta da izadje jedna ili dve kvalitetne serije sve zajedno.

Đole

pre 3 godine

Miki Manojlović se buni ? Nekada veliki glumac a glumio u smeće Rambo seriji Južni Vetar,pogledajte ko nije Italijansku seriju Gomora kakva je produkcija i gluma pa će vam sve biti jasno koliko kaskamo.
(Dragan, 13. april 2021 19:21)

Pa nije baš sve loše u toj seriji.
Za mene su scene u kojima je prikazan odnos oca i sina, tj Diklića i Bikovića odlične. Zapravo, za mene i najbolje u seriji.
Gomora je odlična serija, ali su se u zadnjim epizodama pokvarili... tek da odrade i završe posao na brzinu.

istina vas nervira

pre 3 godine

Meni se ne sviđa, a ti mi ne možeš određivati da gledam u zid. Kao što niko tebi ne zabranjuje da gledaš gluposti i besmislice.
(bora, 13. april 2021 14:03)

A ti znaš šta je glupost a šta nije? Kome se ne sviđa neka ne gleda, ništa ne možete da promenite, talas snimanja serija je krenuo i neće stati dok ima interesa da se snima.

Dragan

pre 3 godine

Miki Manojlović se buni ? Nekada veliki glumac a glumio u smeće Rambo seriji Južni Vetar,pogledajte ko nije Italijansku seriju Gomora kakva je produkcija i gluma pa će vam sve biti jasno koliko kaskamo.

A viđu, dobro je što srpski glumci nemaju šanse u Crnu Goru

pre 3 godine

Ma dajte ljudi, najbolji glumci su definitivno ANDIJA i ANĐELKA, nema gde ih nema.
P.S. Dobro je što se Katićeva povratila posle 20 godina, pa može opet da glumi (obzirom da su sve nove, mlade glumice valjda beznačajne).

De gustibus non est disputandum

pre 3 godine

Kad nema ne valja, kad ima ne valja.
Mnogo smo nezgodni.
Pa dobro, pogledas novu seriju kad pocne da se prikazuje, pa ako ti se svidja, nastavis da gledas, a ako ne, prestanes, pa cekas sledecu novu seriju ili predjes na naki od 100+ kanala kojima vecina raspolaze, pa gledas sta ti se gleda.
A mozes da uzmes i neku pametnu knjigu da procitas, niko ti nece zameriti.

bora

pre 3 godine

@istina vas nervira
Meni se ne sviđa, a ti mi ne možeš određivati da gledam u zid. Kao što niko tebi ne zabranjuje da gledaš gluposti i besmislice.

profesor

pre 3 godine

Posto sam malooo stariji navescu samo neke , Sivi dom ,Kuda idu divlje svinje ,U registraturi ,Gruntovcani ,Gradjanin pokorni ,Grlom u jagode ,Kamiondzije....od novijih Vratice se rode ,sigurno jos neke ali trenutno ne mogu da se setim.

Рашо

pre 3 godine

Ето ти сад. Ипак, имамо му не памћење па се сетимо да си ти некад био глумац у свему што се показивало. Не беше ти мрско, а видим, сматраш и да је то било у реду тада и тако а сада треба другачије!

Locutus

pre 3 godine

U odnosu na serije Vuk Karadžić, Grlom u jagode, Vruć vetar, Priče iz radionice, Kamiondžije itd. ove nove su treća liga zapad, kako gluma tako i produkcija.

Locutus

pre 3 godine

U odnosu na Grlom u jagode, Vruć vetar, Priče iz radionice, Kamiondžije itd. ove nove su treća liga zapad, kako gluma tako i produkcija.

Mile

pre 3 godine

A u stvari teče jedna serija koja je bolja od svih do sada. Jedino može da se uporedi sa Letećim cirkusom.
Ja sam prestao da gledam TV kad sam video prvu epizodu Boljeg života. I evo sad pod stare dane svako veče čekam notifikaciju za DP.

Sulic igor

pre 3 godine

Bezimalo hejta, realno govorim-porediti humoristicke serije tv Beograd ili dramske tv Zagreb s ovim je glupo. Nedavno sam opet odgledao "gruntovcane " i "U registraturi " ,ma neuporedivo.

Profa

pre 3 godine

Jedna od najboljih sa najboljom glumom je bila serija "Koreni" po romanu D.Cosica ,takodje seriju prati odlicna muzika.. Sadasnja ponuda dobra,Kalkanski krugovi je vrlo dobra uz tradicionalno losu glumu V.Cetkovica...Zalosno je sto je nas najbolji "komicar"A.Milosevic,covek se samo krevelji i prica glupe viceve...

Goran

pre 3 godine

(triamon, 12. april 2021 11:57) # Link komentara
Preporučujem (+62)Ne preporučujem (-8)
@Bojan

Jel bi mogao da mi kazes koja agencija za statiste je dobra kod nas? Mene gluma odavno zanima a i bavio sam se amaterski glumom pa bi mi bilo od pomoci da znam kome je najbolje da se obratim.
(Mare, 12. april 2021 11:56)

Sta ti glumis ako si statista?

Tamara

pre 3 godine

Jaaaaoo,a Miki Manojlović se nije skidao sa ekrana svojevremeno. Ne može da se pomiri da je nezanimljiv lik koji je svaku ulogu odigrao ko mtrtvo tele.

mostarac

pre 3 godine

Mirjana Karanovic i Jasna Đuricic u Banja Luci? NJih dvije i Banja Luka, nespojivo. Vise bi im pristajalo da su odabrale neke druge gradove u BiH, kako su i navikle. Iskreno, odvratne su mi do bola.
(Olja, 12. april 2021 11:26)

Pretpostavljam da bi ti drugi gradovi trebali da budu u FBiH. Mirjana i Jasna su profesionalne glumice i rade na filmovima i serijama za koje one misle da su dobre. To što ih ti poistovjećuješ sa njihovim ulogama samo govori o tebi. Nešto slično kao kada su, odmah iza Drugog svjetskog rata, gledaoci u pozorištu htjeli da biju glumce koji su glumili Nijemce. A o tvojoj plitkosti u obrazovanju govori i način kako pišeš ime grada u BiH. Dok je postojao SH/HS jezik, učili smo da se piše Banja Luka ili Banjaluka. Ako uzmeš prvu verziju, onda je *u Banjoj Luci" a u drugoj verziji je "u Banjaluci". Nisam čuo da su se ta pravila promijenila. Ni u jednoj verziji nije pravilno tako kako ti pišeš ali je bitno da je tebe uvrijedila veličina kao što je gospođa Mirjana Karanović.

klub

pre 3 godine

Одакле новац?
Од нас, ТВ претплатника, ми финансирамо море ђубрета које је почело у виду ТВ серија да се пласира на РТС-у.
(Ј, 12. april 2021 09:04)

Ništa to ne snima RTS tako da nista ti ne plaćaš. Većinu današnjih serija snimaju MTS i kanal Superstar i SBB i kanal Nova S.

Kiza

pre 3 godine

Nesto je cudno u komentarima. Ne mali broj komentatora samo cita knjige i ne gleda tv ali zato pomno prati komentare o hiperprodukciji tv serija, valjda u pauzi citanja knjiga....

Volim i ja vas

pre 3 godine

Kada bi Rados i Lazar na sebe preuzeli da reziraju sve "projekte" u regionu, odmah bi se i kvalitet podigao.
Sotra da bude prva rezerva.

rocko

pre 3 godine

Vazda nam je tudje sladje. Gledaj to i cuti, da ne bi opet krenuli sa turskim serijama. Mnogo ste se vi uobrazili da znate, kao da ste dosli iz centra za kulturu tamo negde sa Saturna...

Grad tone, a deda se fenira

pre 3 godine

Pokušao sam da odgledam tu Tajnu vinove loze, ali dosadno brate, bez ritma i bez napetosti... Ajde ovo o Miloševiću, to mi je bilo zanimljivo, jer se sećam tih dana, mada čim krenu neke paralelne priče o ljudskim sudbinama, to je bezlično smaranje!
Mi već jaaako dugo nemamo kvalitetne scenarije, svi su u fazonu "kako mali Perica misli da govori kriminalac, a kako radnik i seljak". Nešto se čovek i nasmeje kad gleda Andriju Miloševića, ali samo kad glumi u ovim francuskim franšizama, jer tu ima ritma i dobro su napisane. Ali, bez obzirana sjajan predložak, "Sinđelići" su perfektne i živopisne "Seranove" iskasapili, apsolutno salonski tekst i gluma, gledaš na sat kad će da prođe. I tako, napišeš komentar - ubiješ vreme ;)

Миљан

pre 3 godine

Па Мики је играо у Јужном Ветру и то је било баш јадно...одрадио и толико. Бранка, па не знам шта да кажем за њу...и она као и Мики, ишли вратили се сад су некако бледи у свему што одиграју. Раша је играо Бесу и то је било јако добро...а оно глупирање на РТС је шта...? Франић Ана, као глумица ништа бледо...оно у Мочвари је мехх, воли да се фотка...позерка, боље ко модел да ради. Тренутно актуелно и јако добро ...Калкански Кругови. Ако идемо уназад онда ту мора да се додају Корени, Сенке над Балканом али само прва сезона, Кости...

aha

pre 3 godine

@milan
Ali ono što je vama lepo me mora biti lepo i meni. I obrnuto. I to ne znači da je neko od nas glup. Prosto, ukusi su različiti i to je dobro. Nisu ni sve strane serije odlične, pa ni naše. Dobro je da se snima.

Павић

pre 3 godine

Недавно сам нашао бугарску серију Под Прикритие, или како су наши превели Балканска мафија. Серија је сјајна. Глума одлична, прича, сценографија, камера, ма све је одлично урађено и просто сам се изненадио. Наши би могли да уче од њих како се снима профи серија.

a

pre 3 godine

Katić,Franić,Bukvić su dali zaista korektne izjave(bitan je scenario)
dok M.Manojlović "udara na konkerenciju".Smetaju mu "jedni te isti glu-
mci".Kako mu nije smetalo kad se on "trtio" po svim filmovima i serija-
ma ?Nisu ni strane serije bog zna šta.Treba odabrati kao i "skupljači
sekundarnih sirovina" po kontejnerima.

Snajper baba

pre 3 godine

Ne gledam serije jer ne mogu više da gledam kriminalce, ubice, spletkaroše, muljatore, bednike, narkomane, klanove, tajkune, svađe, zavere, mrak... Dosta mi je. Jedino osveženje bilo je Jutro će promeniti sve. Oduvava.

ja

pre 3 godine

Poptpuno besmislen stav. Brojnost serija koje se snimaju dozvoljavaju mnogo širem krugu ljudi da dođe do nekog posla i iskaže svoju kreativnost. Tu nisu samo glumci, već i scenaristi, režiseri, scenografi, kostimografi, kamermani, tonci,... Što je širi krug ljudi koji učestvuju u izradi serija, veće su šanse da isplivaju kvalitetniji pojedinci, tako da je evidentno da kvantitet rađa kvalitet.

U poslednjih 30 godina, pre ovog novog talasa serija, a ne računajući mini serije poput Obrenovića i Vuka Karadžića, u Srbiji je snimljeno svega nekoliko serija - Bolji život, Srećni ljudi, Porodično blago, Policajac sa Petlovog brda, Stižu dolari, Lisice, Neki novi klinci, Otvorena vrata i Bela lađa. Sve zajedno su snimane ukupno par meseci, a, sem Boljeg života i Otvorenih vrata, ostalo je težak šund...

Sada se, u samo godinu dana, snimi duplo više serija i već su se izdvojile neke koje, u produkcijskom smislu, toliko odskaču da možemo da ih smatramo zaista kvalitetnim TV sadržajem - Vratiće se rode, Senke nad Balkanom, Jutro će promeniti sve, Državni službenik, Koreni, Ubice mog oca, Besa, Kalkanski krugovi,... Isplivala je čitava plejada novih glumaca (namerno ne mladih, jer sada vidimo gomilu starijih glumaca koji razbijaju kako glume, a nismo imali prilike da ih vidimo ranije, jer su imali epizodne i potpuno opskurne uloge po filmovima i serijama), scenarista, reditelja, producenata,... koji su blago filmske umetnosti, a nismo ni znali za njih.

Tex Willer

pre 3 godine

Mora se priznati da je to korak dalje u odnosu na španske,turske,meksičke i druge ino-serije.Korak dalje i u odnosu na besomučno repriziranje Boljeg života, P. blaga , Radašina i ostalih Milašina.U principu volim tv-serije ali zbog ove hiperprodukcije više ne gledam ni jednu.Ne mogu brate da pohvatam radnju taman u jednoj epizodi omiljeni mi glumac pozitivan lik, šmeker i usput švaleraš a sutradan em seka Persa em rogonja.Ček bre da vidim o čemu se radi kad ono epizoda iz druge serije.Treći dan taj moj omiljeni postao šef ".... klana" a četvrtog je ugledni političar.E onda se petog vrati ponovo onaj iz prve epizode i tako .Ma i da sam normalan "poludio bi".
Na žalost zbog te opšte "skalamutnje" verovatno propustim i neku zaista dobru seriju.Nema veze ako je dobra valjda će je reprizirati.

Joks

pre 3 godine

Ne tražimo na televiziji ono čega nema, a to je neki kvalitet. Omakne se poneki put, ne kažem, ali uglavnom ne. A svi ti glumci, pisci, reditelji, kamermani, šminkeri, asistenti i kostimigrafi moraju od nečega da žive, sad kada nema (ili skoro nema) nikakvih događaja, pozorišta, bioskopa, koncerata i festivala. Nema tu umetnosti, a ponegde fali i zanata, ali niko nas ne tera batinom da gledamo. Ima mnogo načina da se provede kvalitetnije vreme od gledanja televizije, treba samo početi.

Majakovski

pre 3 godine

Zdravko Sotra je primer loseg reditelja. Prestanite mu davati projekte.Ovo je uzas sta taj covek radi. Ponekad bi trebalo da pomislite da u Srbiji ima obrazovane publike koja zna sta je dobro reziran film.

Hanzo Hasashi

pre 3 godine

gledalac@ Naravno da nisu, ali nijedna nasa snimljena u poslednjih par godina nema neki kvalitet, osim "Jutro ce promeniti sve". I svaka druga je na temu kriminala.

petar markovic

pre 3 godine

na 99% tih serija nisam ni pogled bacio, ali nmg da verujem da su losije od raznih genijalnih americkih uradaka kao sto su npr zivot prema dzimu, onaj nesrecni dzoi i razne druge umobolstine lose produkcije, glume i jos grdjeg humora. prema tome, sa stanovista kvaliteta programa nista gore nismo prosli

Mare

pre 3 godine

@Bojan

Jel bi mogao da mi kazes koja agencija za statiste je dobra kod nas? Mene gluma odavno zanima a i bavio sam se amaterski glumom pa bi mi bilo od pomoci da znam kome je najbolje da se obratim.

realno

pre 3 godine

jeftin humor, promocija prostakluka, kurvarluka, idiotizma, bednog postojanja. Sa druge strane kriminal i ubistva. Jad i beda. Svakako niko nece pamtiti ove gluposti kao sto pamtimo nase stare serije i filmove. A muska i zenska strana su pokazale svoje najgore lice, sodoma i gomora.

Commentator

pre 3 godine

Ima nekih serija sa baš lošom glumom, npr. "Igra sudbine", nešto tipa tv novela koja je, koliko čujem, najpopularnija. A onda poslije nje dođe "Urgentni centar" koji je daleko bolji, sa boljom glumom, ali se onda jave neki isti glumci iz prethodne serije. Simpatična serija je bila "Tate".
S druge strane, "Senke nad Balkanom", "Vere i zavere" ili "Besa" su odlične serije.

Trtkojević

pre 3 godine

Tv sam izbacila još pre 10ak godina.Gomila gluposti koja degradira čoveka kao misaono biće. Knjige su mnogo bolje mada i tu ima dosta smeća al još uvek može da se nađu kvalitetni pisci.U planu zaovu godinu su mi biljke(i jestiva bašta u stanu:)), učenje par jezika i da se oproba u crtanju i slikanju.. I da! Da počnem da trčim to je besplatno a zdravo:).Jedan život imamo i tužno je da ga bagatelišemo..

Olja

pre 3 godine

Mirjana Karanovic i Jasna Đuricic u Banja Luci? NJih dvije i Banja Luka, nespojivo. Vise bi im pristajalo da su odabrale neke druge gradove u BiH, kako su i navikle. Iskreno, odvratne su mi do bola.

vladap

pre 3 godine

Gluma je zanat kao i svaki drugi.Potrošač bira proizvod koji će da kupi. Retko koji zanatlija je majstor,a samo malobrojni su vrhunski da bi im se dela smatrala umetnošću.

gledalac

pre 3 godine

@Deki
A serije koje dolaze iz sveta su sve na vrhunskom nivou? Holivud je više đubreta izbacio nego svi ostali zajedno. O latino-američkim i bolivudskim serijama ne treba trošiti reči.

eugen

pre 3 godine

Ja nemam pojma o serijama niti ko u njima glumi. Prosto, ne gledam ništa od toga. Biram da čitam knjige.
(a, 12. april 2021 10:38)

Serije i filmovi se i ne prave za ljude koji citanju daju prednost. Srecan sam sto od ranog detinjstva pripadam "klubu citalaca knjiga".

Mixa

pre 3 godine

Nije istina! A sta fali novim serijama? Ima ih preko 40 u ovoj godini! Od toga, barem 10 njih ce sigurno imati neku vrednost! Sta fali serijama poput Tajna vinove loze, Senke nad balkanom 2, Meso (Kosti), Kalkanski krugovi? Sve su to dobre serije i zanimljive, a neko sto rece, ne valja kad se reprizira-ne valja kad se pustaju nove! Pa onda nemojte da gledate, a ovi glumci verovatno nisu ni pozvani da igraju u nekoj seriji pa im krivo sto drugi icestvuju u vise njih! Gledacu svaku novu domacu seriju koju prikazuju na RTS-u ili Superstar-u, bolje i to nego 1000. put neke reprize! Sta vam daje pravo da u Srbiji sve sto se proizvede nije dobro, a da je inostrano sve bolje?!

Surda

pre 3 godine

Ja kad sam cuo da se snima "Juzni vetar" reko super, nesto o Semsi i Sinanu, kad ono medjutim... Miki i drugari peru pare. Nema veze, samo nek se okrece turbina.

Bojan

pre 3 godine

Bukvalno ne gledam nijednu domaću seriju... evo već deset godina tako. Al se s vremenom na vreme bavim statiranjem u istim, pa mogu potvrditi da ima posla više nego ikad. A toliko je kvalitet srozan da čak i ja dobijem neku epizodnu ulogu iako se nikad nisam bavio glumom xD

Pseudoharms

pre 3 godine

Pa Jugoslavija je imala jak film, upravo zbog hiperprodukcije. Ja sam odgledao sve domaće filmove koje sam igde mogao naći i tek svaki deseti je gledljiv, a svaki dvadeseti dobar. Tako je i sa ovim serijama, uglavnom đubre, ali nađe se tu pokoja dobra.

Master Yoda

pre 3 godine

Sto bi rekli stariji filozofi, kvantitet radja kvalitet, ima odlicnih serija, osrednjih i losih, snima se dosta, sto je odlicno.
Kada smo gledali godinama pet serija iz bremena 80’ i 90’ onda je bilo hde su pare od pretplate, sta radi Telekom, sada kad se snima mnogo ni to ne valja.
Samo neka svi snimaju, gledaoci su mera vrednosti svake serije.

Zivorad

pre 3 godine

Bas je iritantna ova hiperprodukcija serija, ali šta će glumci, mora od nečega da se živi. Verovatno bi snimali filmove, ali pošto niko ne ide zbog pandemije u bioskope, onda makar i ovo. E sad, to što imam transfer blama koliko su nam glumci očajni, koliko su serije loše, to je druga priča. Jedine serije koje su zaista na svetskom nivou su Senke nad Balkanom, Ubice mog oca, Tajkun i mozda ovi Kalkanski krugovi. Na žalost, nema ni jedne dobre ostroumne komedije, sve neki klisei i jeftin humor, al to je i razumljivo s obzirom na stanje stvari.

"Jedni te isti glumci, ne znam više šta gledam"

pre 3 godine

Posto su glumci ne moze da se kaze "kriminalno udruzivanje", mada mu dodje na isto. Ista ekipa se uvek tali na svim serijama. Cemu akademija ako ce uvek isti da rade.

Publije

pre 3 godine

Serije lošeg kvaliteta se proizvode u ovako velikim broju zato što vlast na taj način kupuje glumce da ne govore protiv nje. A postoji i sporedna svrha, a to je da narod ima čime da se zamajava a da mu se od toga ne upali lampica.

Aleksandar

pre 3 godine

@Nista, stvar je prosta, vecine tih serija za pet godina se niko nece ni secati. Jedina dobra serija novijeg datuma je Jutro ce promeniti sve.
(Nazovimo stvari pravim imenom, 12. april 2021 09:02)
Nemoj to preozbiljno shvatati, to su ipak samo TV serije, razbibriga, ne može i ne mora svaka da bude neko epohalno djelo za sva vremena. Neke su bolje neke lošije, a kod svih tih novih serija je primjetan pomak u produkciji, kameri po uzoru na strane serije. Ja bih izdvojio sve sa potpisom Nikole Pejakovića, kao nesto sto ipak na neki nacin odskače, po scenariju prije svega, sto i jeste najbitnije.

Стефан

pre 3 godine

Сенке над Балканом, обе сезоне, Месо и Кости. То су серије које се издвајају од осталих и по питању продукције, сценарија, глуме и по мени најбоље наше серије таквог типа(кратки серијал од 10так епизода).
Ово све остало, те неке породичне сапунице, комедије итд. су ми сасвим ок, јер боље да се тп гледа него разноразне стране серије.
Узгред све више мафијашких серија, без некакве поенте и смисла, убијају нашу омладину.

milan

pre 3 godine

Da li je moguce da su se i ovde nakacili botovi i svi redom pisu kvantitet ce izroditi kvantitet kao papagaji?? Pa to je nas novac nije mi stalo da gledam sto glupih serija vec makar jednu dobru, sa ok glumom i bez glupih fora i jeftinih konverzacija

Deki

pre 3 godine

Gledao nekoliko i nijedna još nije bila ništa posebno. Sve je nedorečeno ili odglumljeno pozorišno. Treba mi još mleka da popijemo da bi napravili serije na svetskom nivou.

poremećene osobe nemaju grižu savest

pre 3 godine

U ovoj dražavi sa sve radi zbog pranja para:

-serije, televizije i mediji (telekom),
-građevina (droga i oružije),
-putevi (domaći kriminalnci za političare)

Miroslav

pre 3 godine

Iskreno ni jednu našu seriju u poslednjih petnaestak godina nisam pogledao. Čak ni "rode". Pogledam epizodu-dve i vidim da je to gubljenje vremena. Doduše ni strane nisu nešto bolje, ali se našlo par koje sam ispratio. Sve u svemu čim je hiperprodukcija, kvalitet je katastrofa.

@c72

pre 3 godine

@Sve je to tezgarenje osmišljeno na svetskom nivou, nema to nikakve veze sa potrebama gledalaca.
(Dragan, 12. april 2021 09:02)
Koje su to potrebe gledalaca? Farma, Parovi, Radašin i slično!? Nemoj samo o potrebama gledalaca...

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

Potpuno je u pravu čovek. Nema njega, nema Bjelogrlića, nema Nikole Kojo, nema Laneta Gutovića... Samo botovi glume i to na amaterskom nivou.

Ivan BL

pre 3 godine

Jedina domaća serija vredna pomena u poslednjih xy godina je Senke nad Balkanom. Ovo ostalo srednja žalost.

Sa druge strane, dobro je da se snima, jer će kvantitet neminovno izroditi i kvalitet.

Reziel

pre 3 godine

Ima dobrih i loših serija, ne samo u Srbiji, nego i u svetu. Isto kao i filmova, isto kao i pozorišnih predstava. Serije trenutno doživljavaju bum jer koštaju značajno manje od filmova (naročito kada govorimo o A produkciji), a rizik je manji. Većinu serija finansiraju producenti zajedno sa kablovskim ili striming kompanijama na kojima će se emitovati. Tako da sami umetnici imaju novac za snimanje, i u tom finansijskom smislu ne moraju da brinu da li će serija dopasti publici ili ne i kako će proći na tržištu. Naravno, ako serija prodje kod publike, ugovaraju se nove epizode, novi ugovori za glumce itd.

Što se nas tiče, naša hiperprodukcija se zasniva na tome da smo dugo vremena imali malo projekata u odnosu na broj glumaca i televizijskih i filmskih stvaralaca. Sada kada ima više novca, ima više serija, pa priliku dobijaju i mladji, ali i lošiji glumci, koji su naravno i manje plaćeni. Nije kvalitet svih serija isti.

Senke nad Balkanom i Ubice moga oca imaju kvalitet i zaradjuju hrpu novca i glumcima, i producentima i scenaristima i svima u tom projektu. Prodaju se i na tržištu u Bugarskoj, Madjarskoj, a kako čujem ima interesenata i sa zapada. Naravno, i tu važan faktor igra cena, jer dobijaju solidan proizvod za manje novca nego što bi platili britansku, američku ili skandinavsku produkciju.

Medjutim, ima i iritantnih "porodičnih" serija koje liče na meksičke sapunice i koje se više ne snimaju ni u tom Meksiku. Šuplja, površna i kliše priča, sa istim takvim likovima i glumcima. Ali prolazi za posle ručka ili pre večere. Tako da ne treba generalizovati, ima svega, a svakako je najvažnije da postoji izbor.

Ј

pre 3 godine

Одакле новац?
Од нас, ТВ претплатника, ми финансирамо море ђубрета које је почело у виду ТВ серија да се пласира на РТС-у.

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

U pravu je čovek. Biković se polomi u botovanju za vlast. Nema Bjelogrlića, Nikole Kojo... sve neki podobni anonimusi glume...

Nazovimo stvari pravim imenom

pre 3 godine

Nista, stvar je prosta, vecine tih serija za pet godina se niko nece ni secati. Jedina dobra serija novijeg datuma je Jutro ce promeniti sve.

Cecil B. Demented

pre 3 godine

to je jedan ugao gledanja, drugi je da gledamo x-tu reprizu nečega.
isto to može da se kaže i za filmove? nije problem hiperprdukcija nego kvalitet... ali opet iz količine će proizaći i neki kvalitet.

idiocrasy

pre 3 godine

Nije loše jer ima posla za filmske radnike. Jedino je problem što je više ljudi angažovano na snimanju nego što će da bude gledalaca.

Undertaker

pre 3 godine

Sivi,prljavi novac mora negde da se opere..
Meni je opet drago sto je filmska industrija, normalno da kvalitet pri hiper produkciji pada, ali opet od 10 moraju da valjaju bar 2. Zivio Vucic i Djilas, samo ulazite :)

dakle..

pre 3 godine

Прво кукају због реприза Павићевих серија а онда се буне кад гледају нове. Невероватно.

fukara ne odlučuje

pre 3 godine

Dok nije bilo serija bilo je kuknjave za poslove i za TV sadržaj, sada kada ima sve za svakog opet ne valja. Treba da se snima, iz kvantiteta će se izroditi kvalitet i to je jedino ispravno mišljenje, svako drugo je odraz inata ili gluposti.

Srbija

pre 3 godine

Da ne napišete možda odakle novac za serije? Ili ipak ne smete?

Borba držAVe sa SBB-om za tržište, gde se koriste finansijski potpuno sumanuti instrumenti, poput pretplaćivanja sportskih događaja i masovne serijske produkcije.

Dodatno, naprednjaci kupuju "mir" medju glumcima, time što podobne nagrađuju, a nepodobne pokušavaju da kupe.

Pera

pre 3 godine

Vucko namirio glumce da ne talasaju. A pare nisu problem, uvek se nadje pul sponzora od firmi koje dobijaju tendere. Gledam te mlade glumce, kako legne honorar pravo egzoticna destinacija, da se vidi Kuba, Sejseli...posle u starosti kukaju...natpisi "bard" naseg glumista tesko zivi, sramota...deca glumaca su posebna tema koja je isplivala kao sekundarni efekat ovih prica u poslednje vreme.

nikola

pre 3 godine

sve je to veliko djubre,sa jednim te istim glumcima,dodvoravnje ljudima ispod prosecnog nivoa inteligencijije,valjda im politicari to nalazu.

Бојан

pre 3 godine

Ако погледамо хронолошки, у просеку су трајале по десетак година, почев нпр. од 80-их, прво су биле у моди породичне серије, па серије о селу и сељацима, па серије Мир Јам и неке питомије о нпр. Дунђерскима, па ситкоми, а у задње време само криминалци, дрога и убијања, и у играној и у документарној варијанти!!!

+MAKSIM

pre 3 godine

Kada se još doda da ista serija, sa različitim vremenima kretanja, ide na više kanala - nastaje opšta prezasićenost i papazjanija od serija. One tako gube na značaju i težini i čovek onda najrađe pobegne na YOU TUBE i potraži nešto sasvim drugo, nešto što nije štancanje tv-programa...

буино голова

pre 3 godine

Стигли холивудски и белосветски отпаци кући, како ли смо успели да преживимо све ове године без њих?

giStro

pre 3 godine

Pojedine glumce ne znam više ni gde gledam u sat ipo vremena čovek glumi u 4 različite serije i što je najgore tek onda vidiš koliko loše glumi. To je sprdnja JA BIH BOLJE POTPISUJEM!!

TnT

pre 3 godine

Nista, stvar je prosta, vecine tih serija za pet godina se niko nece ni secati. Jedina dobra serija novijeg datuma je Jutro ce promeniti sve.
(Nazovimo stvari pravim imenom, 12. april 2021 09:02)

Upravo tako. Jutro svojom urbanoscu odudara od svih ostalih "narodnih" serija. Ne verujem da ce iko imati potrebu da reprizira bilo koju od ostalih erija. Cak mi i Bolji Zivot sad deluje umetnicki (maestralna Radmila Savicevic posebno), da ne pominjem Vruc Vetar ili Salas... Koji su vanvremenski i imaju neku vrednos, pa ih uvek mozes gledati.

Mada vrv bolje da gledamo domace serije nego turske, indijske, latino. Idealan nacin za ubijanje vremena jer i tako najveci broj ljudi u Srbiji ni ne moze kvalitetno da utrosi slobodno vreme pa daj da pratimo muke kriminalaca, vinarija, seljaka. Posle i tvoja muka bude manja :)

zole

pre 3 godine

ajde onda da pustimo da glumci umru od gladi, da ne snimaju...aman ljudi vise, ne valja kad epriziraju Srećne ljude, Bolji život, ne valja vam kad snimaju nove serije. svaki projekat nadje svog gledaoca

Hičkok

pre 3 godine

Prvo su hiljadu puta reprizirali Porodično blago, a onda su odlučili da snime hiljadu serija. Pretplata tiho ali sigurno se povećava, i čini se da neće stati dok ne bude 500rsd mesečno.

aha

pre 3 godine

Šta fali hiper produkciji? Bolje je da se snima više serija, nego stalno da vrte jedne te iste. Da se ne snima mnogo, žalili bi se kako nema posla. Ovako, ako smatraju da su serije lošeg kvaliteta, ne morauju da glume u njima.

Ј

pre 3 godine

Одакле новац?
Од нас, ТВ претплатника, ми финансирамо море ђубрета које је почело у виду ТВ серија да се пласира на РТС-у.

Pera

pre 3 godine

Vucko namirio glumce da ne talasaju. A pare nisu problem, uvek se nadje pul sponzora od firmi koje dobijaju tendere. Gledam te mlade glumce, kako legne honorar pravo egzoticna destinacija, da se vidi Kuba, Sejseli...posle u starosti kukaju...natpisi "bard" naseg glumista tesko zivi, sramota...deca glumaca su posebna tema koja je isplivala kao sekundarni efekat ovih prica u poslednje vreme.

Бојан

pre 3 godine

Ако погледамо хронолошки, у просеку су трајале по десетак година, почев нпр. од 80-их, прво су биле у моди породичне серије, па серије о селу и сељацима, па серије Мир Јам и неке питомије о нпр. Дунђерскима, па ситкоми, а у задње време само криминалци, дрога и убијања, и у играној и у документарној варијанти!!!

nikola

pre 3 godine

sve je to veliko djubre,sa jednim te istim glumcima,dodvoravnje ljudima ispod prosecnog nivoa inteligencijije,valjda im politicari to nalazu.

dakle..

pre 3 godine

Прво кукају због реприза Павићевих серија а онда се буне кад гледају нове. Невероватно.

Srbija

pre 3 godine

Da ne napišete možda odakle novac za serije? Ili ipak ne smete?

Borba držAVe sa SBB-om za tržište, gde se koriste finansijski potpuno sumanuti instrumenti, poput pretplaćivanja sportskih događaja i masovne serijske produkcije.

Dodatno, naprednjaci kupuju "mir" medju glumcima, time što podobne nagrađuju, a nepodobne pokušavaju da kupe.

Publije

pre 3 godine

Serije lošeg kvaliteta se proizvode u ovako velikim broju zato što vlast na taj način kupuje glumce da ne govore protiv nje. A postoji i sporedna svrha, a to je da narod ima čime da se zamajava a da mu se od toga ne upali lampica.

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

U pravu je čovek. Biković se polomi u botovanju za vlast. Nema Bjelogrlića, Nikole Kojo... sve neki podobni anonimusi glume...

Bojan

pre 3 godine

Bukvalno ne gledam nijednu domaću seriju... evo već deset godina tako. Al se s vremenom na vreme bavim statiranjem u istim, pa mogu potvrditi da ima posla više nego ikad. A toliko je kvalitet srozan da čak i ja dobijem neku epizodnu ulogu iako se nikad nisam bavio glumom xD

Nazovimo stvari pravim imenom

pre 3 godine

Nista, stvar je prosta, vecine tih serija za pet godina se niko nece ni secati. Jedina dobra serija novijeg datuma je Jutro ce promeniti sve.

Surda

pre 3 godine

Ja kad sam cuo da se snima "Juzni vetar" reko super, nesto o Semsi i Sinanu, kad ono medjutim... Miki i drugari peru pare. Nema veze, samo nek se okrece turbina.

idiocrasy

pre 3 godine

Nije loše jer ima posla za filmske radnike. Jedino je problem što je više ljudi angažovano na snimanju nego što će da bude gledalaca.

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

Potpuno je u pravu čovek. Nema njega, nema Bjelogrlića, nema Nikole Kojo, nema Laneta Gutovića... Samo botovi glume i to na amaterskom nivou.

giStro

pre 3 godine

Pojedine glumce ne znam više ni gde gledam u sat ipo vremena čovek glumi u 4 različite serije i što je najgore tek onda vidiš koliko loše glumi. To je sprdnja JA BIH BOLJE POTPISUJEM!!

TnT

pre 3 godine

Nista, stvar je prosta, vecine tih serija za pet godina se niko nece ni secati. Jedina dobra serija novijeg datuma je Jutro ce promeniti sve.
(Nazovimo stvari pravim imenom, 12. april 2021 09:02)

Upravo tako. Jutro svojom urbanoscu odudara od svih ostalih "narodnih" serija. Ne verujem da ce iko imati potrebu da reprizira bilo koju od ostalih erija. Cak mi i Bolji Zivot sad deluje umetnicki (maestralna Radmila Savicevic posebno), da ne pominjem Vruc Vetar ili Salas... Koji su vanvremenski i imaju neku vrednos, pa ih uvek mozes gledati.

Mada vrv bolje da gledamo domace serije nego turske, indijske, latino. Idealan nacin za ubijanje vremena jer i tako najveci broj ljudi u Srbiji ni ne moze kvalitetno da utrosi slobodno vreme pa daj da pratimo muke kriminalaca, vinarija, seljaka. Posle i tvoja muka bude manja :)

Hičkok

pre 3 godine

Prvo su hiljadu puta reprizirali Porodično blago, a onda su odlučili da snime hiljadu serija. Pretplata tiho ali sigurno se povećava, i čini se da neće stati dok ne bude 500rsd mesečno.

Reziel

pre 3 godine

Ima dobrih i loših serija, ne samo u Srbiji, nego i u svetu. Isto kao i filmova, isto kao i pozorišnih predstava. Serije trenutno doživljavaju bum jer koštaju značajno manje od filmova (naročito kada govorimo o A produkciji), a rizik je manji. Većinu serija finansiraju producenti zajedno sa kablovskim ili striming kompanijama na kojima će se emitovati. Tako da sami umetnici imaju novac za snimanje, i u tom finansijskom smislu ne moraju da brinu da li će serija dopasti publici ili ne i kako će proći na tržištu. Naravno, ako serija prodje kod publike, ugovaraju se nove epizode, novi ugovori za glumce itd.

Što se nas tiče, naša hiperprodukcija se zasniva na tome da smo dugo vremena imali malo projekata u odnosu na broj glumaca i televizijskih i filmskih stvaralaca. Sada kada ima više novca, ima više serija, pa priliku dobijaju i mladji, ali i lošiji glumci, koji su naravno i manje plaćeni. Nije kvalitet svih serija isti.

Senke nad Balkanom i Ubice moga oca imaju kvalitet i zaradjuju hrpu novca i glumcima, i producentima i scenaristima i svima u tom projektu. Prodaju se i na tržištu u Bugarskoj, Madjarskoj, a kako čujem ima interesenata i sa zapada. Naravno, i tu važan faktor igra cena, jer dobijaju solidan proizvod za manje novca nego što bi platili britansku, američku ili skandinavsku produkciju.

Medjutim, ima i iritantnih "porodičnih" serija koje liče na meksičke sapunice i koje se više ne snimaju ni u tom Meksiku. Šuplja, površna i kliše priča, sa istim takvim likovima i glumcima. Ali prolazi za posle ručka ili pre večere. Tako da ne treba generalizovati, ima svega, a svakako je najvažnije da postoji izbor.

Pseudoharms

pre 3 godine

Pa Jugoslavija je imala jak film, upravo zbog hiperprodukcije. Ja sam odgledao sve domaće filmove koje sam igde mogao naći i tek svaki deseti je gledljiv, a svaki dvadeseti dobar. Tako je i sa ovim serijama, uglavnom đubre, ali nađe se tu pokoja dobra.

+MAKSIM

pre 3 godine

Kada se još doda da ista serija, sa različitim vremenima kretanja, ide na više kanala - nastaje opšta prezasićenost i papazjanija od serija. One tako gube na značaju i težini i čovek onda najrađe pobegne na YOU TUBE i potraži nešto sasvim drugo, nešto što nije štancanje tv-programa...

a

pre 3 godine

Katić,Franić,Bukvić su dali zaista korektne izjave(bitan je scenario)
dok M.Manojlović "udara na konkerenciju".Smetaju mu "jedni te isti glu-
mci".Kako mu nije smetalo kad se on "trtio" po svim filmovima i serija-
ma ?Nisu ni strane serije bog zna šta.Treba odabrati kao i "skupljači
sekundarnih sirovina" po kontejnerima.

aha

pre 3 godine

Šta fali hiper produkciji? Bolje je da se snima više serija, nego stalno da vrte jedne te iste. Da se ne snima mnogo, žalili bi se kako nema posla. Ovako, ako smatraju da su serije lošeg kvaliteta, ne morauju da glume u njima.

Grad tone, a deda se fenira

pre 3 godine

Pokušao sam da odgledam tu Tajnu vinove loze, ali dosadno brate, bez ritma i bez napetosti... Ajde ovo o Miloševiću, to mi je bilo zanimljivo, jer se sećam tih dana, mada čim krenu neke paralelne priče o ljudskim sudbinama, to je bezlično smaranje!
Mi već jaaako dugo nemamo kvalitetne scenarije, svi su u fazonu "kako mali Perica misli da govori kriminalac, a kako radnik i seljak". Nešto se čovek i nasmeje kad gleda Andriju Miloševića, ali samo kad glumi u ovim francuskim franšizama, jer tu ima ritma i dobro su napisane. Ali, bez obzirana sjajan predložak, "Sinđelići" su perfektne i živopisne "Seranove" iskasapili, apsolutno salonski tekst i gluma, gledaš na sat kad će da prođe. I tako, napišeš komentar - ubiješ vreme ;)

fukara ne odlučuje

pre 3 godine

Dok nije bilo serija bilo je kuknjave za poslove i za TV sadržaj, sada kada ima sve za svakog opet ne valja. Treba da se snima, iz kvantiteta će se izroditi kvalitet i to je jedino ispravno mišljenje, svako drugo je odraz inata ili gluposti.

Undertaker

pre 3 godine

Sivi,prljavi novac mora negde da se opere..
Meni je opet drago sto je filmska industrija, normalno da kvalitet pri hiper produkciji pada, ali opet od 10 moraju da valjaju bar 2. Zivio Vucic i Djilas, samo ulazite :)

Стефан

pre 3 godine

Сенке над Балканом, обе сезоне, Месо и Кости. То су серије које се издвајају од осталих и по питању продукције, сценарија, глуме и по мени најбоље наше серије таквог типа(кратки серијал од 10так епизода).
Ово све остало, те неке породичне сапунице, комедије итд. су ми сасвим ок, јер боље да се тп гледа него разноразне стране серије.
Узгред све више мафијашких серија, без некакве поенте и смисла, убијају нашу омладину.

Ivan BL

pre 3 godine

Jedina domaća serija vredna pomena u poslednjih xy godina je Senke nad Balkanom. Ovo ostalo srednja žalost.

Sa druge strane, dobro je da se snima, jer će kvantitet neminovno izroditi i kvalitet.

Majakovski

pre 3 godine

Zdravko Sotra je primer loseg reditelja. Prestanite mu davati projekte.Ovo je uzas sta taj covek radi. Ponekad bi trebalo da pomislite da u Srbiji ima obrazovane publike koja zna sta je dobro reziran film.

milan

pre 3 godine

Da li je moguce da su se i ovde nakacili botovi i svi redom pisu kvantitet ce izroditi kvantitet kao papagaji?? Pa to je nas novac nije mi stalo da gledam sto glupih serija vec makar jednu dobru, sa ok glumom i bez glupih fora i jeftinih konverzacija

poremećene osobe nemaju grižu savest

pre 3 godine

U ovoj dražavi sa sve radi zbog pranja para:

-serije, televizije i mediji (telekom),
-građevina (droga i oružije),
-putevi (domaći kriminalnci za političare)

gledalac

pre 3 godine

@Deki
A serije koje dolaze iz sveta su sve na vrhunskom nivou? Holivud je više đubreta izbacio nego svi ostali zajedno. O latino-američkim i bolivudskim serijama ne treba trošiti reči.

realno

pre 3 godine

jeftin humor, promocija prostakluka, kurvarluka, idiotizma, bednog postojanja. Sa druge strane kriminal i ubistva. Jad i beda. Svakako niko nece pamtiti ove gluposti kao sto pamtimo nase stare serije i filmove. A muska i zenska strana su pokazale svoje najgore lice, sodoma i gomora.

Trtkojević

pre 3 godine

Tv sam izbacila još pre 10ak godina.Gomila gluposti koja degradira čoveka kao misaono biće. Knjige su mnogo bolje mada i tu ima dosta smeća al još uvek može da se nađu kvalitetni pisci.U planu zaovu godinu su mi biljke(i jestiva bašta u stanu:)), učenje par jezika i da se oproba u crtanju i slikanju.. I da! Da počnem da trčim to je besplatno a zdravo:).Jedan život imamo i tužno je da ga bagatelišemo..

Cecil B. Demented

pre 3 godine

to je jedan ugao gledanja, drugi je da gledamo x-tu reprizu nečega.
isto to može da se kaže i za filmove? nije problem hiperprdukcija nego kvalitet... ali opet iz količine će proizaći i neki kvalitet.

буино голова

pre 3 godine

Стигли холивудски и белосветски отпаци кући, како ли смо успели да преживимо све ове године без њих?

@c72

pre 3 godine

@Sve je to tezgarenje osmišljeno na svetskom nivou, nema to nikakve veze sa potrebama gledalaca.
(Dragan, 12. april 2021 09:02)
Koje su to potrebe gledalaca? Farma, Parovi, Radašin i slično!? Nemoj samo o potrebama gledalaca...

Olja

pre 3 godine

Mirjana Karanovic i Jasna Đuricic u Banja Luci? NJih dvije i Banja Luka, nespojivo. Vise bi im pristajalo da su odabrale neke druge gradove u BiH, kako su i navikle. Iskreno, odvratne su mi do bola.

Profa

pre 3 godine

Jedna od najboljih sa najboljom glumom je bila serija "Koreni" po romanu D.Cosica ,takodje seriju prati odlicna muzika.. Sadasnja ponuda dobra,Kalkanski krugovi je vrlo dobra uz tradicionalno losu glumu V.Cetkovica...Zalosno je sto je nas najbolji "komicar"A.Milosevic,covek se samo krevelji i prica glupe viceve...

aha

pre 3 godine

@milan
Ali ono što je vama lepo me mora biti lepo i meni. I obrnuto. I to ne znači da je neko od nas glup. Prosto, ukusi su različiti i to je dobro. Nisu ni sve strane serije odlične, pa ni naše. Dobro je da se snima.

Zivorad

pre 3 godine

Bas je iritantna ova hiperprodukcija serija, ali šta će glumci, mora od nečega da se živi. Verovatno bi snimali filmove, ali pošto niko ne ide zbog pandemije u bioskope, onda makar i ovo. E sad, to što imam transfer blama koliko su nam glumci očajni, koliko su serije loše, to je druga priča. Jedine serije koje su zaista na svetskom nivou su Senke nad Balkanom, Ubice mog oca, Tajkun i mozda ovi Kalkanski krugovi. Na žalost, nema ni jedne dobre ostroumne komedije, sve neki klisei i jeftin humor, al to je i razumljivo s obzirom na stanje stvari.

Deki

pre 3 godine

Gledao nekoliko i nijedna još nije bila ništa posebno. Sve je nedorečeno ili odglumljeno pozorišno. Treba mi još mleka da popijemo da bi napravili serije na svetskom nivou.

Павић

pre 3 godine

Недавно сам нашао бугарску серију Под Прикритие, или како су наши превели Балканска мафија. Серија је сјајна. Глума одлична, прича, сценографија, камера, ма све је одлично урађено и просто сам се изненадио. Наши би могли да уче од њих како се снима профи серија.

Master Yoda

pre 3 godine

Sto bi rekli stariji filozofi, kvantitet radja kvalitet, ima odlicnih serija, osrednjih i losih, snima se dosta, sto je odlicno.
Kada smo gledali godinama pet serija iz bremena 80’ i 90’ onda je bilo hde su pare od pretplate, sta radi Telekom, sada kad se snima mnogo ni to ne valja.
Samo neka svi snimaju, gledaoci su mera vrednosti svake serije.

eugen

pre 3 godine

Ja nemam pojma o serijama niti ko u njima glumi. Prosto, ne gledam ništa od toga. Biram da čitam knjige.
(a, 12. april 2021 10:38)

Serije i filmovi se i ne prave za ljude koji citanju daju prednost. Srecan sam sto od ranog detinjstva pripadam "klubu citalaca knjiga".

Tamara

pre 3 godine

Jaaaaoo,a Miki Manojlović se nije skidao sa ekrana svojevremeno. Ne može da se pomiri da je nezanimljiv lik koji je svaku ulogu odigrao ko mtrtvo tele.

zole

pre 3 godine

ajde onda da pustimo da glumci umru od gladi, da ne snimaju...aman ljudi vise, ne valja kad epriziraju Srećne ljude, Bolji život, ne valja vam kad snimaju nove serije. svaki projekat nadje svog gledaoca

Aleksandar

pre 3 godine

@Nista, stvar je prosta, vecine tih serija za pet godina se niko nece ni secati. Jedina dobra serija novijeg datuma je Jutro ce promeniti sve.
(Nazovimo stvari pravim imenom, 12. april 2021 09:02)
Nemoj to preozbiljno shvatati, to su ipak samo TV serije, razbibriga, ne može i ne mora svaka da bude neko epohalno djelo za sva vremena. Neke su bolje neke lošije, a kod svih tih novih serija je primjetan pomak u produkciji, kameri po uzoru na strane serije. Ja bih izdvojio sve sa potpisom Nikole Pejakovića, kao nesto sto ipak na neki nacin odskače, po scenariju prije svega, sto i jeste najbitnije.

petar markovic

pre 3 godine

na 99% tih serija nisam ni pogled bacio, ali nmg da verujem da su losije od raznih genijalnih americkih uradaka kao sto su npr zivot prema dzimu, onaj nesrecni dzoi i razne druge umobolstine lose produkcije, glume i jos grdjeg humora. prema tome, sa stanovista kvaliteta programa nista gore nismo prosli

Mixa

pre 3 godine

Nije istina! A sta fali novim serijama? Ima ih preko 40 u ovoj godini! Od toga, barem 10 njih ce sigurno imati neku vrednost! Sta fali serijama poput Tajna vinove loze, Senke nad balkanom 2, Meso (Kosti), Kalkanski krugovi? Sve su to dobre serije i zanimljive, a neko sto rece, ne valja kad se reprizira-ne valja kad se pustaju nove! Pa onda nemojte da gledate, a ovi glumci verovatno nisu ni pozvani da igraju u nekoj seriji pa im krivo sto drugi icestvuju u vise njih! Gledacu svaku novu domacu seriju koju prikazuju na RTS-u ili Superstar-u, bolje i to nego 1000. put neke reprize! Sta vam daje pravo da u Srbiji sve sto se proizvede nije dobro, a da je inostrano sve bolje?!

Commentator

pre 3 godine

Ima nekih serija sa baš lošom glumom, npr. "Igra sudbine", nešto tipa tv novela koja je, koliko čujem, najpopularnija. A onda poslije nje dođe "Urgentni centar" koji je daleko bolji, sa boljom glumom, ali se onda jave neki isti glumci iz prethodne serije. Simpatična serija je bila "Tate".
S druge strane, "Senke nad Balkanom", "Vere i zavere" ili "Besa" su odlične serije.

Kiza

pre 3 godine

Nesto je cudno u komentarima. Ne mali broj komentatora samo cita knjige i ne gleda tv ali zato pomno prati komentare o hiperprodukciji tv serija, valjda u pauzi citanja knjiga....

vladap

pre 3 godine

Gluma je zanat kao i svaki drugi.Potrošač bira proizvod koji će da kupi. Retko koji zanatlija je majstor,a samo malobrojni su vrhunski da bi im se dela smatrala umetnošću.

Sulic igor

pre 3 godine

Bezimalo hejta, realno govorim-porediti humoristicke serije tv Beograd ili dramske tv Zagreb s ovim je glupo. Nedavno sam opet odgledao "gruntovcane " i "U registraturi " ,ma neuporedivo.

Miroslav

pre 3 godine

Iskreno ni jednu našu seriju u poslednjih petnaestak godina nisam pogledao. Čak ni "rode". Pogledam epizodu-dve i vidim da je to gubljenje vremena. Doduše ni strane nisu nešto bolje, ali se našlo par koje sam ispratio. Sve u svemu čim je hiperprodukcija, kvalitet je katastrofa.

"Jedni te isti glumci, ne znam više šta gledam"

pre 3 godine

Posto su glumci ne moze da se kaze "kriminalno udruzivanje", mada mu dodje na isto. Ista ekipa se uvek tali na svim serijama. Cemu akademija ako ce uvek isti da rade.

ja

pre 3 godine

Poptpuno besmislen stav. Brojnost serija koje se snimaju dozvoljavaju mnogo širem krugu ljudi da dođe do nekog posla i iskaže svoju kreativnost. Tu nisu samo glumci, već i scenaristi, režiseri, scenografi, kostimografi, kamermani, tonci,... Što je širi krug ljudi koji učestvuju u izradi serija, veće su šanse da isplivaju kvalitetniji pojedinci, tako da je evidentno da kvantitet rađa kvalitet.

U poslednjih 30 godina, pre ovog novog talasa serija, a ne računajući mini serije poput Obrenovića i Vuka Karadžića, u Srbiji je snimljeno svega nekoliko serija - Bolji život, Srećni ljudi, Porodično blago, Policajac sa Petlovog brda, Stižu dolari, Lisice, Neki novi klinci, Otvorena vrata i Bela lađa. Sve zajedno su snimane ukupno par meseci, a, sem Boljeg života i Otvorenih vrata, ostalo je težak šund...

Sada se, u samo godinu dana, snimi duplo više serija i već su se izdvojile neke koje, u produkcijskom smislu, toliko odskaču da možemo da ih smatramo zaista kvalitetnim TV sadržajem - Vratiće se rode, Senke nad Balkanom, Jutro će promeniti sve, Državni službenik, Koreni, Ubice mog oca, Besa, Kalkanski krugovi,... Isplivala je čitava plejada novih glumaca (namerno ne mladih, jer sada vidimo gomilu starijih glumaca koji razbijaju kako glume, a nismo imali prilike da ih vidimo ranije, jer su imali epizodne i potpuno opskurne uloge po filmovima i serijama), scenarista, reditelja, producenata,... koji su blago filmske umetnosti, a nismo ni znali za njih.

Locutus

pre 3 godine

U odnosu na serije Vuk Karadžić, Grlom u jagode, Vruć vetar, Priče iz radionice, Kamiondžije itd. ove nove su treća liga zapad, kako gluma tako i produkcija.

Hanzo Hasashi

pre 3 godine

gledalac@ Naravno da nisu, ali nijedna nasa snimljena u poslednjih par godina nema neki kvalitet, osim "Jutro ce promeniti sve". I svaka druga je na temu kriminala.

klub

pre 3 godine

Одакле новац?
Од нас, ТВ претплатника, ми финансирамо море ђубрета које је почело у виду ТВ серија да се пласира на РТС-у.
(Ј, 12. april 2021 09:04)

Ništa to ne snima RTS tako da nista ti ne plaćaš. Većinu današnjih serija snimaju MTS i kanal Superstar i SBB i kanal Nova S.

Locutus

pre 3 godine

U odnosu na Grlom u jagode, Vruć vetar, Priče iz radionice, Kamiondžije itd. ove nove su treća liga zapad, kako gluma tako i produkcija.

mostarac

pre 3 godine

Mirjana Karanovic i Jasna Đuricic u Banja Luci? NJih dvije i Banja Luka, nespojivo. Vise bi im pristajalo da su odabrale neke druge gradove u BiH, kako su i navikle. Iskreno, odvratne su mi do bola.
(Olja, 12. april 2021 11:26)

Pretpostavljam da bi ti drugi gradovi trebali da budu u FBiH. Mirjana i Jasna su profesionalne glumice i rade na filmovima i serijama za koje one misle da su dobre. To što ih ti poistovjećuješ sa njihovim ulogama samo govori o tebi. Nešto slično kao kada su, odmah iza Drugog svjetskog rata, gledaoci u pozorištu htjeli da biju glumce koji su glumili Nijemce. A o tvojoj plitkosti u obrazovanju govori i način kako pišeš ime grada u BiH. Dok je postojao SH/HS jezik, učili smo da se piše Banja Luka ili Banjaluka. Ako uzmeš prvu verziju, onda je *u Banjoj Luci" a u drugoj verziji je "u Banjaluci". Nisam čuo da su se ta pravila promijenila. Ni u jednoj verziji nije pravilno tako kako ti pišeš ali je bitno da je tebe uvrijedila veličina kao što je gospođa Mirjana Karanović.

Goran

pre 3 godine

(triamon, 12. april 2021 11:57) # Link komentara
Preporučujem (+62)Ne preporučujem (-8)
@Bojan

Jel bi mogao da mi kazes koja agencija za statiste je dobra kod nas? Mene gluma odavno zanima a i bavio sam se amaterski glumom pa bi mi bilo od pomoci da znam kome je najbolje da se obratim.
(Mare, 12. april 2021 11:56)

Sta ti glumis ako si statista?

Mare

pre 3 godine

@Bojan

Jel bi mogao da mi kazes koja agencija za statiste je dobra kod nas? Mene gluma odavno zanima a i bavio sam se amaterski glumom pa bi mi bilo od pomoci da znam kome je najbolje da se obratim.

Joks

pre 3 godine

Ne tražimo na televiziji ono čega nema, a to je neki kvalitet. Omakne se poneki put, ne kažem, ali uglavnom ne. A svi ti glumci, pisci, reditelji, kamermani, šminkeri, asistenti i kostimigrafi moraju od nečega da žive, sad kada nema (ili skoro nema) nikakvih događaja, pozorišta, bioskopa, koncerata i festivala. Nema tu umetnosti, a ponegde fali i zanata, ali niko nas ne tera batinom da gledamo. Ima mnogo načina da se provede kvalitetnije vreme od gledanja televizije, treba samo početi.

Snajper baba

pre 3 godine

Ne gledam serije jer ne mogu više da gledam kriminalce, ubice, spletkaroše, muljatore, bednike, narkomane, klanove, tajkune, svađe, zavere, mrak... Dosta mi je. Jedino osveženje bilo je Jutro će promeniti sve. Oduvava.

rocko

pre 3 godine

Vazda nam je tudje sladje. Gledaj to i cuti, da ne bi opet krenuli sa turskim serijama. Mnogo ste se vi uobrazili da znate, kao da ste dosli iz centra za kulturu tamo negde sa Saturna...

Mile

pre 3 godine

A u stvari teče jedna serija koja je bolja od svih do sada. Jedino može da se uporedi sa Letećim cirkusom.
Ja sam prestao da gledam TV kad sam video prvu epizodu Boljeg života. I evo sad pod stare dane svako veče čekam notifikaciju za DP.

Миљан

pre 3 godine

Па Мики је играо у Јужном Ветру и то је било баш јадно...одрадио и толико. Бранка, па не знам шта да кажем за њу...и она као и Мики, ишли вратили се сад су некако бледи у свему што одиграју. Раша је играо Бесу и то је било јако добро...а оно глупирање на РТС је шта...? Франић Ана, као глумица ништа бледо...оно у Мочвари је мехх, воли да се фотка...позерка, боље ко модел да ради. Тренутно актуелно и јако добро ...Калкански Кругови. Ако идемо уназад онда ту мора да се додају Корени, Сенке над Балканом али само прва сезона, Кости...

Tex Willer

pre 3 godine

Mora se priznati da je to korak dalje u odnosu na španske,turske,meksičke i druge ino-serije.Korak dalje i u odnosu na besomučno repriziranje Boljeg života, P. blaga , Radašina i ostalih Milašina.U principu volim tv-serije ali zbog ove hiperprodukcije više ne gledam ni jednu.Ne mogu brate da pohvatam radnju taman u jednoj epizodi omiljeni mi glumac pozitivan lik, šmeker i usput švaleraš a sutradan em seka Persa em rogonja.Ček bre da vidim o čemu se radi kad ono epizoda iz druge serije.Treći dan taj moj omiljeni postao šef ".... klana" a četvrtog je ugledni političar.E onda se petog vrati ponovo onaj iz prve epizode i tako .Ma i da sam normalan "poludio bi".
Na žalost zbog te opšte "skalamutnje" verovatno propustim i neku zaista dobru seriju.Nema veze ako je dobra valjda će je reprizirati.

profesor

pre 3 godine

Posto sam malooo stariji navescu samo neke , Sivi dom ,Kuda idu divlje svinje ,U registraturi ,Gruntovcani ,Gradjanin pokorni ,Grlom u jagode ,Kamiondzije....od novijih Vratice se rode ,sigurno jos neke ali trenutno ne mogu da se setim.

Volim i ja vas

pre 3 godine

Kada bi Rados i Lazar na sebe preuzeli da reziraju sve "projekte" u regionu, odmah bi se i kvalitet podigao.
Sotra da bude prva rezerva.

Рашо

pre 3 godine

Ето ти сад. Ипак, имамо му не памћење па се сетимо да си ти некад био глумац у свему што се показивало. Не беше ти мрско, а видим, сматраш и да је то било у реду тада и тако а сада треба другачије!

De gustibus non est disputandum

pre 3 godine

Kad nema ne valja, kad ima ne valja.
Mnogo smo nezgodni.
Pa dobro, pogledas novu seriju kad pocne da se prikazuje, pa ako ti se svidja, nastavis da gledas, a ako ne, prestanes, pa cekas sledecu novu seriju ili predjes na naki od 100+ kanala kojima vecina raspolaze, pa gledas sta ti se gleda.
A mozes da uzmes i neku pametnu knjigu da procitas, niko ti nece zameriti.

Mika

pre 3 godine

Odakle novac za ovolike seije? Pa iz istog izvora kao i za gradnju stambenih kompleksa, trznih centara i poslovnih zgrada - pokraden iz budzeta Republike Srbije i javnih preduzeca.

T

pre 3 godine

Seriju i film cini pre svega scenario, onda ide gluma, pa tek onda sve ostalo. Kod nas se vec decenijama jako malo polaze na scenario, kao da ljudi zele da gledaju snimke bez radnje i smisla. Nadajmo se da ce iz ovog kvantiteta da izadje jedna ili dve kvalitetne serije sve zajedno.

bora

pre 3 godine

@istina vas nervira
Meni se ne sviđa, a ti mi ne možeš određivati da gledam u zid. Kao što niko tebi ne zabranjuje da gledaš gluposti i besmislice.

Đole

pre 3 godine

Miki Manojlović se buni ? Nekada veliki glumac a glumio u smeće Rambo seriji Južni Vetar,pogledajte ko nije Italijansku seriju Gomora kakva je produkcija i gluma pa će vam sve biti jasno koliko kaskamo.
(Dragan, 13. april 2021 19:21)

Pa nije baš sve loše u toj seriji.
Za mene su scene u kojima je prikazan odnos oca i sina, tj Diklića i Bikovića odlične. Zapravo, za mene i najbolje u seriji.
Gomora je odlična serija, ali su se u zadnjim epizodama pokvarili... tek da odrade i završe posao na brzinu.

A viđu, dobro je što srpski glumci nemaju šanse u Crnu Goru

pre 3 godine

Ma dajte ljudi, najbolji glumci su definitivno ANDIJA i ANĐELKA, nema gde ih nema.
P.S. Dobro je što se Katićeva povratila posle 20 godina, pa može opet da glumi (obzirom da su sve nove, mlade glumice valjda beznačajne).

Nata

pre 3 godine

Ok gledam te serije kada nemam druga posle, mada su zaista niskog kvaliteta. Ali ozbiljno mi se ne svidja sto se cesto pojavljuju isti glumci, kao da su neki klan pa ne daju drugima da dobiju uloge. Pogotovo se ovo odnosi na mlade glumice. Da nece i one kroz 10-20 godina da objave da su silovane pre dobijanja ovih uloga ?

istina vas nervira

pre 3 godine

Meni se ne sviđa, a ti mi ne možeš određivati da gledam u zid. Kao što niko tebi ne zabranjuje da gledaš gluposti i besmislice.
(bora, 13. april 2021 14:03)

A ti znaš šta je glupost a šta nije? Kome se ne sviđa neka ne gleda, ništa ne možete da promenite, talas snimanja serija je krenuo i neće stati dok ima interesa da se snima.

Draga

pre 3 godine

Zabava za svet koji sedi u kućama svojim vec godinu dana......Sve treba sklopiti,izracunati i pregurati ovo jadno vreme u kome se svi nalazimo.Nema tu mnogo pameti.

Dragan

pre 3 godine

Miki Manojlović se buni ? Nekada veliki glumac a glumio u smeće Rambo seriji Južni Vetar,pogledajte ko nije Italijansku seriju Gomora kakva je produkcija i gluma pa će vam sve biti jasno koliko kaskamo.

буино голова

pre 3 godine

Стигли холивудски и белосветски отпаци кући, како ли смо успели да преживимо све ове године без њих?

Nazovimo stvari pravim imenom

pre 3 godine

Nista, stvar je prosta, vecine tih serija za pet godina se niko nece ni secati. Jedina dobra serija novijeg datuma je Jutro ce promeniti sve.

aha

pre 3 godine

Šta fali hiper produkciji? Bolje je da se snima više serija, nego stalno da vrte jedne te iste. Da se ne snima mnogo, žalili bi se kako nema posla. Ovako, ako smatraju da su serije lošeg kvaliteta, ne morauju da glume u njima.

Mixa

pre 3 godine

Nije istina! A sta fali novim serijama? Ima ih preko 40 u ovoj godini! Od toga, barem 10 njih ce sigurno imati neku vrednost! Sta fali serijama poput Tajna vinove loze, Senke nad balkanom 2, Meso (Kosti), Kalkanski krugovi? Sve su to dobre serije i zanimljive, a neko sto rece, ne valja kad se reprizira-ne valja kad se pustaju nove! Pa onda nemojte da gledate, a ovi glumci verovatno nisu ni pozvani da igraju u nekoj seriji pa im krivo sto drugi icestvuju u vise njih! Gledacu svaku novu domacu seriju koju prikazuju na RTS-u ili Superstar-u, bolje i to nego 1000. put neke reprize! Sta vam daje pravo da u Srbiji sve sto se proizvede nije dobro, a da je inostrano sve bolje?!

Ј

pre 3 godine

Одакле новац?
Од нас, ТВ претплатника, ми финансирамо море ђубрета које је почело у виду ТВ серија да се пласира на РТС-у.

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

U pravu je čovek. Biković se polomi u botovanju za vlast. Nema Bjelogrlića, Nikole Kojo... sve neki podobni anonimusi glume...

fukara ne odlučuje

pre 3 godine

Dok nije bilo serija bilo je kuknjave za poslove i za TV sadržaj, sada kada ima sve za svakog opet ne valja. Treba da se snima, iz kvantiteta će se izroditi kvalitet i to je jedino ispravno mišljenje, svako drugo je odraz inata ili gluposti.

zole

pre 3 godine

ajde onda da pustimo da glumci umru od gladi, da ne snimaju...aman ljudi vise, ne valja kad epriziraju Srećne ljude, Bolji život, ne valja vam kad snimaju nove serije. svaki projekat nadje svog gledaoca

dakle..

pre 3 godine

Прво кукају због реприза Павићевих серија а онда се буне кад гледају нове. Невероватно.

Olja

pre 3 godine

Mirjana Karanovic i Jasna Đuricic u Banja Luci? NJih dvije i Banja Luka, nespojivo. Vise bi im pristajalo da su odabrale neke druge gradove u BiH, kako su i navikle. Iskreno, odvratne su mi do bola.

Ivan BL

pre 3 godine

Jedina domaća serija vredna pomena u poslednjih xy godina je Senke nad Balkanom. Ovo ostalo srednja žalost.

Sa druge strane, dobro je da se snima, jer će kvantitet neminovno izroditi i kvalitet.

Loznica, Tršić, Tronoša, Banja Koviljača najlepša mesta na svetu

pre 3 godine

Potpuno je u pravu čovek. Nema njega, nema Bjelogrlića, nema Nikole Kojo, nema Laneta Gutovića... Samo botovi glume i to na amaterskom nivou.

nikola

pre 3 godine

sve je to veliko djubre,sa jednim te istim glumcima,dodvoravnje ljudima ispod prosecnog nivoa inteligencijije,valjda im politicari to nalazu.

mostarac

pre 3 godine

Mirjana Karanovic i Jasna Đuricic u Banja Luci? NJih dvije i Banja Luka, nespojivo. Vise bi im pristajalo da su odabrale neke druge gradove u BiH, kako su i navikle. Iskreno, odvratne su mi do bola.
(Olja, 12. april 2021 11:26)

Pretpostavljam da bi ti drugi gradovi trebali da budu u FBiH. Mirjana i Jasna su profesionalne glumice i rade na filmovima i serijama za koje one misle da su dobre. To što ih ti poistovjećuješ sa njihovim ulogama samo govori o tebi. Nešto slično kao kada su, odmah iza Drugog svjetskog rata, gledaoci u pozorištu htjeli da biju glumce koji su glumili Nijemce. A o tvojoj plitkosti u obrazovanju govori i način kako pišeš ime grada u BiH. Dok je postojao SH/HS jezik, učili smo da se piše Banja Luka ili Banjaluka. Ako uzmeš prvu verziju, onda je *u Banjoj Luci" a u drugoj verziji je "u Banjaluci". Nisam čuo da su se ta pravila promijenila. Ni u jednoj verziji nije pravilno tako kako ti pišeš ali je bitno da je tebe uvrijedila veličina kao što je gospođa Mirjana Karanović.

Miroslav

pre 3 godine

Iskreno ni jednu našu seriju u poslednjih petnaestak godina nisam pogledao. Čak ni "rode". Pogledam epizodu-dve i vidim da je to gubljenje vremena. Doduše ni strane nisu nešto bolje, ali se našlo par koje sam ispratio. Sve u svemu čim je hiperprodukcija, kvalitet je katastrofa.

Publije

pre 3 godine

Serije lošeg kvaliteta se proizvode u ovako velikim broju zato što vlast na taj način kupuje glumce da ne govore protiv nje. A postoji i sporedna svrha, a to je da narod ima čime da se zamajava a da mu se od toga ne upali lampica.

Trtkojević

pre 3 godine

Tv sam izbacila još pre 10ak godina.Gomila gluposti koja degradira čoveka kao misaono biće. Knjige su mnogo bolje mada i tu ima dosta smeća al još uvek može da se nađu kvalitetni pisci.U planu zaovu godinu su mi biljke(i jestiva bašta u stanu:)), učenje par jezika i da se oproba u crtanju i slikanju.. I da! Da počnem da trčim to je besplatno a zdravo:).Jedan život imamo i tužno je da ga bagatelišemo..

milan

pre 3 godine

Da li je moguce da su se i ovde nakacili botovi i svi redom pisu kvantitet ce izroditi kvantitet kao papagaji?? Pa to je nas novac nije mi stalo da gledam sto glupih serija vec makar jednu dobru, sa ok glumom i bez glupih fora i jeftinih konverzacija

Tamara

pre 3 godine

Jaaaaoo,a Miki Manojlović se nije skidao sa ekrana svojevremeno. Ne može da se pomiri da je nezanimljiv lik koji je svaku ulogu odigrao ko mtrtvo tele.

Master Yoda

pre 3 godine

Sto bi rekli stariji filozofi, kvantitet radja kvalitet, ima odlicnih serija, osrednjih i losih, snima se dosta, sto je odlicno.
Kada smo gledali godinama pet serija iz bremena 80’ i 90’ onda je bilo hde su pare od pretplate, sta radi Telekom, sada kad se snima mnogo ni to ne valja.
Samo neka svi snimaju, gledaoci su mera vrednosti svake serije.

Стефан

pre 3 godine

Сенке над Балканом, обе сезоне, Месо и Кости. То су серије које се издвајају од осталих и по питању продукције, сценарија, глуме и по мени најбоље наше серије таквог типа(кратки серијал од 10так епизода).
Ово све остало, те неке породичне сапунице, комедије итд. су ми сасвим ок, јер боље да се тп гледа него разноразне стране серије.
Узгред све више мафијашких серија, без некакве поенте и смисла, убијају нашу омладину.

a

pre 3 godine

Katić,Franić,Bukvić su dali zaista korektne izjave(bitan je scenario)
dok M.Manojlović "udara na konkerenciju".Smetaju mu "jedni te isti glu-
mci".Kako mu nije smetalo kad se on "trtio" po svim filmovima i serija-
ma ?Nisu ni strane serije bog zna šta.Treba odabrati kao i "skupljači
sekundarnih sirovina" po kontejnerima.

Pera

pre 3 godine

Vucko namirio glumce da ne talasaju. A pare nisu problem, uvek se nadje pul sponzora od firmi koje dobijaju tendere. Gledam te mlade glumce, kako legne honorar pravo egzoticna destinacija, da se vidi Kuba, Sejseli...posle u starosti kukaju...natpisi "bard" naseg glumista tesko zivi, sramota...deca glumaca su posebna tema koja je isplivala kao sekundarni efekat ovih prica u poslednje vreme.

Deki

pre 3 godine

Gledao nekoliko i nijedna još nije bila ništa posebno. Sve je nedorečeno ili odglumljeno pozorišno. Treba mi još mleka da popijemo da bi napravili serije na svetskom nivou.

Bojan

pre 3 godine

Bukvalno ne gledam nijednu domaću seriju... evo već deset godina tako. Al se s vremenom na vreme bavim statiranjem u istim, pa mogu potvrditi da ima posla više nego ikad. A toliko je kvalitet srozan da čak i ja dobijem neku epizodnu ulogu iako se nikad nisam bavio glumom xD

Mile

pre 3 godine

A u stvari teče jedna serija koja je bolja od svih do sada. Jedino može da se uporedi sa Letećim cirkusom.
Ja sam prestao da gledam TV kad sam video prvu epizodu Boljeg života. I evo sad pod stare dane svako veče čekam notifikaciju za DP.

Hičkok

pre 3 godine

Prvo su hiljadu puta reprizirali Porodično blago, a onda su odlučili da snime hiljadu serija. Pretplata tiho ali sigurno se povećava, i čini se da neće stati dok ne bude 500rsd mesečno.

TnT

pre 3 godine

Nista, stvar je prosta, vecine tih serija za pet godina se niko nece ni secati. Jedina dobra serija novijeg datuma je Jutro ce promeniti sve.
(Nazovimo stvari pravim imenom, 12. april 2021 09:02)

Upravo tako. Jutro svojom urbanoscu odudara od svih ostalih "narodnih" serija. Ne verujem da ce iko imati potrebu da reprizira bilo koju od ostalih erija. Cak mi i Bolji Zivot sad deluje umetnicki (maestralna Radmila Savicevic posebno), da ne pominjem Vruc Vetar ili Salas... Koji su vanvremenski i imaju neku vrednos, pa ih uvek mozes gledati.

Mada vrv bolje da gledamo domace serije nego turske, indijske, latino. Idealan nacin za ubijanje vremena jer i tako najveci broj ljudi u Srbiji ni ne moze kvalitetno da utrosi slobodno vreme pa daj da pratimo muke kriminalaca, vinarija, seljaka. Posle i tvoja muka bude manja :)

idiocrasy

pre 3 godine

Nije loše jer ima posla za filmske radnike. Jedino je problem što je više ljudi angažovano na snimanju nego što će da bude gledalaca.

Commentator

pre 3 godine

Ima nekih serija sa baš lošom glumom, npr. "Igra sudbine", nešto tipa tv novela koja je, koliko čujem, najpopularnija. A onda poslije nje dođe "Urgentni centar" koji je daleko bolji, sa boljom glumom, ali se onda jave neki isti glumci iz prethodne serije. Simpatična serija je bila "Tate".
S druge strane, "Senke nad Balkanom", "Vere i zavere" ili "Besa" su odlične serije.

Goran

pre 3 godine

(triamon, 12. april 2021 11:57) # Link komentara
Preporučujem (+62)Ne preporučujem (-8)
@Bojan

Jel bi mogao da mi kazes koja agencija za statiste je dobra kod nas? Mene gluma odavno zanima a i bavio sam se amaterski glumom pa bi mi bilo od pomoci da znam kome je najbolje da se obratim.
(Mare, 12. april 2021 11:56)

Sta ti glumis ako si statista?

+MAKSIM

pre 3 godine

Kada se još doda da ista serija, sa različitim vremenima kretanja, ide na više kanala - nastaje opšta prezasićenost i papazjanija od serija. One tako gube na značaju i težini i čovek onda najrađe pobegne na YOU TUBE i potraži nešto sasvim drugo, nešto što nije štancanje tv-programa...

Srbija

pre 3 godine

Da ne napišete možda odakle novac za serije? Ili ipak ne smete?

Borba držAVe sa SBB-om za tržište, gde se koriste finansijski potpuno sumanuti instrumenti, poput pretplaćivanja sportskih događaja i masovne serijske produkcije.

Dodatno, naprednjaci kupuju "mir" medju glumcima, time što podobne nagrađuju, a nepodobne pokušavaju da kupe.

Aleksandar

pre 3 godine

@Nista, stvar je prosta, vecine tih serija za pet godina se niko nece ni secati. Jedina dobra serija novijeg datuma je Jutro ce promeniti sve.
(Nazovimo stvari pravim imenom, 12. april 2021 09:02)
Nemoj to preozbiljno shvatati, to su ipak samo TV serije, razbibriga, ne može i ne mora svaka da bude neko epohalno djelo za sva vremena. Neke su bolje neke lošije, a kod svih tih novih serija je primjetan pomak u produkciji, kameri po uzoru na strane serije. Ja bih izdvojio sve sa potpisom Nikole Pejakovića, kao nesto sto ipak na neki nacin odskače, po scenariju prije svega, sto i jeste najbitnije.

Pseudoharms

pre 3 godine

Pa Jugoslavija je imala jak film, upravo zbog hiperprodukcije. Ja sam odgledao sve domaće filmove koje sam igde mogao naći i tek svaki deseti je gledljiv, a svaki dvadeseti dobar. Tako je i sa ovim serijama, uglavnom đubre, ali nađe se tu pokoja dobra.

Hanzo Hasashi

pre 3 godine

gledalac@ Naravno da nisu, ali nijedna nasa snimljena u poslednjih par godina nema neki kvalitet, osim "Jutro ce promeniti sve". I svaka druga je na temu kriminala.

Cecil B. Demented

pre 3 godine

to je jedan ugao gledanja, drugi je da gledamo x-tu reprizu nečega.
isto to može da se kaže i za filmove? nije problem hiperprdukcija nego kvalitet... ali opet iz količine će proizaći i neki kvalitet.

Undertaker

pre 3 godine

Sivi,prljavi novac mora negde da se opere..
Meni je opet drago sto je filmska industrija, normalno da kvalitet pri hiper produkciji pada, ali opet od 10 moraju da valjaju bar 2. Zivio Vucic i Djilas, samo ulazite :)

@c72

pre 3 godine

@Sve je to tezgarenje osmišljeno na svetskom nivou, nema to nikakve veze sa potrebama gledalaca.
(Dragan, 12. april 2021 09:02)
Koje su to potrebe gledalaca? Farma, Parovi, Radašin i slično!? Nemoj samo o potrebama gledalaca...

Majakovski

pre 3 godine

Zdravko Sotra je primer loseg reditelja. Prestanite mu davati projekte.Ovo je uzas sta taj covek radi. Ponekad bi trebalo da pomislite da u Srbiji ima obrazovane publike koja zna sta je dobro reziran film.

gledalac

pre 3 godine

@Deki
A serije koje dolaze iz sveta su sve na vrhunskom nivou? Holivud je više đubreta izbacio nego svi ostali zajedno. O latino-američkim i bolivudskim serijama ne treba trošiti reči.

Grad tone, a deda se fenira

pre 3 godine

Pokušao sam da odgledam tu Tajnu vinove loze, ali dosadno brate, bez ritma i bez napetosti... Ajde ovo o Miloševiću, to mi je bilo zanimljivo, jer se sećam tih dana, mada čim krenu neke paralelne priče o ljudskim sudbinama, to je bezlično smaranje!
Mi već jaaako dugo nemamo kvalitetne scenarije, svi su u fazonu "kako mali Perica misli da govori kriminalac, a kako radnik i seljak". Nešto se čovek i nasmeje kad gleda Andriju Miloševića, ali samo kad glumi u ovim francuskim franšizama, jer tu ima ritma i dobro su napisane. Ali, bez obzirana sjajan predložak, "Sinđelići" su perfektne i živopisne "Seranove" iskasapili, apsolutno salonski tekst i gluma, gledaš na sat kad će da prođe. I tako, napišeš komentar - ubiješ vreme ;)

Profa

pre 3 godine

Jedna od najboljih sa najboljom glumom je bila serija "Koreni" po romanu D.Cosica ,takodje seriju prati odlicna muzika.. Sadasnja ponuda dobra,Kalkanski krugovi je vrlo dobra uz tradicionalno losu glumu V.Cetkovica...Zalosno je sto je nas najbolji "komicar"A.Milosevic,covek se samo krevelji i prica glupe viceve...

Sulic igor

pre 3 godine

Bezimalo hejta, realno govorim-porediti humoristicke serije tv Beograd ili dramske tv Zagreb s ovim je glupo. Nedavno sam opet odgledao "gruntovcane " i "U registraturi " ,ma neuporedivo.

Surda

pre 3 godine

Ja kad sam cuo da se snima "Juzni vetar" reko super, nesto o Semsi i Sinanu, kad ono medjutim... Miki i drugari peru pare. Nema veze, samo nek se okrece turbina.

eugen

pre 3 godine

Ja nemam pojma o serijama niti ko u njima glumi. Prosto, ne gledam ništa od toga. Biram da čitam knjige.
(a, 12. april 2021 10:38)

Serije i filmovi se i ne prave za ljude koji citanju daju prednost. Srecan sam sto od ranog detinjstva pripadam "klubu citalaca knjiga".

Бојан

pre 3 godine

Ако погледамо хронолошки, у просеку су трајале по десетак година, почев нпр. од 80-их, прво су биле у моди породичне серије, па серије о селу и сељацима, па серије Мир Јам и неке питомије о нпр. Дунђерскима, па ситкоми, а у задње време само криминалци, дрога и убијања, и у играној и у документарној варијанти!!!

giStro

pre 3 godine

Pojedine glumce ne znam više ni gde gledam u sat ipo vremena čovek glumi u 4 različite serije i što je najgore tek onda vidiš koliko loše glumi. To je sprdnja JA BIH BOLJE POTPISUJEM!!

aha

pre 3 godine

@milan
Ali ono što je vama lepo me mora biti lepo i meni. I obrnuto. I to ne znači da je neko od nas glup. Prosto, ukusi su različiti i to je dobro. Nisu ni sve strane serije odlične, pa ni naše. Dobro je da se snima.

Павић

pre 3 godine

Недавно сам нашао бугарску серију Под Прикритие, или како су наши превели Балканска мафија. Серија је сјајна. Глума одлична, прича, сценографија, камера, ма све је одлично урађено и просто сам се изненадио. Наши би могли да уче од њих како се снима профи серија.

klub

pre 3 godine

Одакле новац?
Од нас, ТВ претплатника, ми финансирамо море ђубрета које је почело у виду ТВ серија да се пласира на РТС-у.
(Ј, 12. april 2021 09:04)

Ništa to ne snima RTS tako da nista ti ne plaćaš. Većinu današnjih serija snimaju MTS i kanal Superstar i SBB i kanal Nova S.

Zivorad

pre 3 godine

Bas je iritantna ova hiperprodukcija serija, ali šta će glumci, mora od nečega da se živi. Verovatno bi snimali filmove, ali pošto niko ne ide zbog pandemije u bioskope, onda makar i ovo. E sad, to što imam transfer blama koliko su nam glumci očajni, koliko su serije loše, to je druga priča. Jedine serije koje su zaista na svetskom nivou su Senke nad Balkanom, Ubice mog oca, Tajkun i mozda ovi Kalkanski krugovi. Na žalost, nema ni jedne dobre ostroumne komedije, sve neki klisei i jeftin humor, al to je i razumljivo s obzirom na stanje stvari.

Reziel

pre 3 godine

Ima dobrih i loših serija, ne samo u Srbiji, nego i u svetu. Isto kao i filmova, isto kao i pozorišnih predstava. Serije trenutno doživljavaju bum jer koštaju značajno manje od filmova (naročito kada govorimo o A produkciji), a rizik je manji. Većinu serija finansiraju producenti zajedno sa kablovskim ili striming kompanijama na kojima će se emitovati. Tako da sami umetnici imaju novac za snimanje, i u tom finansijskom smislu ne moraju da brinu da li će serija dopasti publici ili ne i kako će proći na tržištu. Naravno, ako serija prodje kod publike, ugovaraju se nove epizode, novi ugovori za glumce itd.

Što se nas tiče, naša hiperprodukcija se zasniva na tome da smo dugo vremena imali malo projekata u odnosu na broj glumaca i televizijskih i filmskih stvaralaca. Sada kada ima više novca, ima više serija, pa priliku dobijaju i mladji, ali i lošiji glumci, koji su naravno i manje plaćeni. Nije kvalitet svih serija isti.

Senke nad Balkanom i Ubice moga oca imaju kvalitet i zaradjuju hrpu novca i glumcima, i producentima i scenaristima i svima u tom projektu. Prodaju se i na tržištu u Bugarskoj, Madjarskoj, a kako čujem ima interesenata i sa zapada. Naravno, i tu važan faktor igra cena, jer dobijaju solidan proizvod za manje novca nego što bi platili britansku, američku ili skandinavsku produkciju.

Medjutim, ima i iritantnih "porodičnih" serija koje liče na meksičke sapunice i koje se više ne snimaju ni u tom Meksiku. Šuplja, površna i kliše priča, sa istim takvim likovima i glumcima. Ali prolazi za posle ručka ili pre večere. Tako da ne treba generalizovati, ima svega, a svakako je najvažnije da postoji izbor.

realno

pre 3 godine

jeftin humor, promocija prostakluka, kurvarluka, idiotizma, bednog postojanja. Sa druge strane kriminal i ubistva. Jad i beda. Svakako niko nece pamtiti ove gluposti kao sto pamtimo nase stare serije i filmove. A muska i zenska strana su pokazale svoje najgore lice, sodoma i gomora.

petar markovic

pre 3 godine

na 99% tih serija nisam ni pogled bacio, ali nmg da verujem da su losije od raznih genijalnih americkih uradaka kao sto su npr zivot prema dzimu, onaj nesrecni dzoi i razne druge umobolstine lose produkcije, glume i jos grdjeg humora. prema tome, sa stanovista kvaliteta programa nista gore nismo prosli

Dragan

pre 3 godine

Miki Manojlović se buni ? Nekada veliki glumac a glumio u smeće Rambo seriji Južni Vetar,pogledajte ko nije Italijansku seriju Gomora kakva je produkcija i gluma pa će vam sve biti jasno koliko kaskamo.

ja

pre 3 godine

Poptpuno besmislen stav. Brojnost serija koje se snimaju dozvoljavaju mnogo širem krugu ljudi da dođe do nekog posla i iskaže svoju kreativnost. Tu nisu samo glumci, već i scenaristi, režiseri, scenografi, kostimografi, kamermani, tonci,... Što je širi krug ljudi koji učestvuju u izradi serija, veće su šanse da isplivaju kvalitetniji pojedinci, tako da je evidentno da kvantitet rađa kvalitet.

U poslednjih 30 godina, pre ovog novog talasa serija, a ne računajući mini serije poput Obrenovića i Vuka Karadžića, u Srbiji je snimljeno svega nekoliko serija - Bolji život, Srećni ljudi, Porodično blago, Policajac sa Petlovog brda, Stižu dolari, Lisice, Neki novi klinci, Otvorena vrata i Bela lađa. Sve zajedno su snimane ukupno par meseci, a, sem Boljeg života i Otvorenih vrata, ostalo je težak šund...

Sada se, u samo godinu dana, snimi duplo više serija i već su se izdvojile neke koje, u produkcijskom smislu, toliko odskaču da možemo da ih smatramo zaista kvalitetnim TV sadržajem - Vratiće se rode, Senke nad Balkanom, Jutro će promeniti sve, Državni službenik, Koreni, Ubice mog oca, Besa, Kalkanski krugovi,... Isplivala je čitava plejada novih glumaca (namerno ne mladih, jer sada vidimo gomilu starijih glumaca koji razbijaju kako glume, a nismo imali prilike da ih vidimo ranije, jer su imali epizodne i potpuno opskurne uloge po filmovima i serijama), scenarista, reditelja, producenata,... koji su blago filmske umetnosti, a nismo ni znali za njih.

Kiza

pre 3 godine

Nesto je cudno u komentarima. Ne mali broj komentatora samo cita knjige i ne gleda tv ali zato pomno prati komentare o hiperprodukciji tv serija, valjda u pauzi citanja knjiga....

Миљан

pre 3 godine

Па Мики је играо у Јужном Ветру и то је било баш јадно...одрадио и толико. Бранка, па не знам шта да кажем за њу...и она као и Мики, ишли вратили се сад су некако бледи у свему што одиграју. Раша је играо Бесу и то је било јако добро...а оно глупирање на РТС је шта...? Франић Ана, као глумица ништа бледо...оно у Мочвари је мехх, воли да се фотка...позерка, боље ко модел да ради. Тренутно актуелно и јако добро ...Калкански Кругови. Ако идемо уназад онда ту мора да се додају Корени, Сенке над Балканом али само прва сезона, Кости...

Volim i ja vas

pre 3 godine

Kada bi Rados i Lazar na sebe preuzeli da reziraju sve "projekte" u regionu, odmah bi se i kvalitet podigao.
Sotra da bude prva rezerva.

poremećene osobe nemaju grižu savest

pre 3 godine

U ovoj dražavi sa sve radi zbog pranja para:

-serije, televizije i mediji (telekom),
-građevina (droga i oružije),
-putevi (domaći kriminalnci za političare)

Mare

pre 3 godine

@Bojan

Jel bi mogao da mi kazes koja agencija za statiste je dobra kod nas? Mene gluma odavno zanima a i bavio sam se amaterski glumom pa bi mi bilo od pomoci da znam kome je najbolje da se obratim.

rocko

pre 3 godine

Vazda nam je tudje sladje. Gledaj to i cuti, da ne bi opet krenuli sa turskim serijama. Mnogo ste se vi uobrazili da znate, kao da ste dosli iz centra za kulturu tamo negde sa Saturna...

istina vas nervira

pre 3 godine

Meni se ne sviđa, a ti mi ne možeš određivati da gledam u zid. Kao što niko tebi ne zabranjuje da gledaš gluposti i besmislice.
(bora, 13. april 2021 14:03)

A ti znaš šta je glupost a šta nije? Kome se ne sviđa neka ne gleda, ništa ne možete da promenite, talas snimanja serija je krenuo i neće stati dok ima interesa da se snima.

Nata

pre 3 godine

Ok gledam te serije kada nemam druga posle, mada su zaista niskog kvaliteta. Ali ozbiljno mi se ne svidja sto se cesto pojavljuju isti glumci, kao da su neki klan pa ne daju drugima da dobiju uloge. Pogotovo se ovo odnosi na mlade glumice. Da nece i one kroz 10-20 godina da objave da su silovane pre dobijanja ovih uloga ?

vladap

pre 3 godine

Gluma je zanat kao i svaki drugi.Potrošač bira proizvod koji će da kupi. Retko koji zanatlija je majstor,a samo malobrojni su vrhunski da bi im se dela smatrala umetnošću.

Snajper baba

pre 3 godine

Ne gledam serije jer ne mogu više da gledam kriminalce, ubice, spletkaroše, muljatore, bednike, narkomane, klanove, tajkune, svađe, zavere, mrak... Dosta mi je. Jedino osveženje bilo je Jutro će promeniti sve. Oduvava.

Рашо

pre 3 godine

Ето ти сад. Ипак, имамо му не памћење па се сетимо да си ти некад био глумац у свему што се показивало. Не беше ти мрско, а видим, сматраш и да је то било у реду тада и тако а сада треба другачије!

Tex Willer

pre 3 godine

Mora se priznati da je to korak dalje u odnosu na španske,turske,meksičke i druge ino-serije.Korak dalje i u odnosu na besomučno repriziranje Boljeg života, P. blaga , Radašina i ostalih Milašina.U principu volim tv-serije ali zbog ove hiperprodukcije više ne gledam ni jednu.Ne mogu brate da pohvatam radnju taman u jednoj epizodi omiljeni mi glumac pozitivan lik, šmeker i usput švaleraš a sutradan em seka Persa em rogonja.Ček bre da vidim o čemu se radi kad ono epizoda iz druge serije.Treći dan taj moj omiljeni postao šef ".... klana" a četvrtog je ugledni političar.E onda se petog vrati ponovo onaj iz prve epizode i tako .Ma i da sam normalan "poludio bi".
Na žalost zbog te opšte "skalamutnje" verovatno propustim i neku zaista dobru seriju.Nema veze ako je dobra valjda će je reprizirati.

profesor

pre 3 godine

Posto sam malooo stariji navescu samo neke , Sivi dom ,Kuda idu divlje svinje ,U registraturi ,Gruntovcani ,Gradjanin pokorni ,Grlom u jagode ,Kamiondzije....od novijih Vratice se rode ,sigurno jos neke ali trenutno ne mogu da se setim.

De gustibus non est disputandum

pre 3 godine

Kad nema ne valja, kad ima ne valja.
Mnogo smo nezgodni.
Pa dobro, pogledas novu seriju kad pocne da se prikazuje, pa ako ti se svidja, nastavis da gledas, a ako ne, prestanes, pa cekas sledecu novu seriju ili predjes na naki od 100+ kanala kojima vecina raspolaze, pa gledas sta ti se gleda.
A mozes da uzmes i neku pametnu knjigu da procitas, niko ti nece zameriti.

Joks

pre 3 godine

Ne tražimo na televiziji ono čega nema, a to je neki kvalitet. Omakne se poneki put, ne kažem, ali uglavnom ne. A svi ti glumci, pisci, reditelji, kamermani, šminkeri, asistenti i kostimigrafi moraju od nečega da žive, sad kada nema (ili skoro nema) nikakvih događaja, pozorišta, bioskopa, koncerata i festivala. Nema tu umetnosti, a ponegde fali i zanata, ali niko nas ne tera batinom da gledamo. Ima mnogo načina da se provede kvalitetnije vreme od gledanja televizije, treba samo početi.

bora

pre 3 godine

@istina vas nervira
Meni se ne sviđa, a ti mi ne možeš određivati da gledam u zid. Kao što niko tebi ne zabranjuje da gledaš gluposti i besmislice.

"Jedni te isti glumci, ne znam više šta gledam"

pre 3 godine

Posto su glumci ne moze da se kaze "kriminalno udruzivanje", mada mu dodje na isto. Ista ekipa se uvek tali na svim serijama. Cemu akademija ako ce uvek isti da rade.

Locutus

pre 3 godine

U odnosu na Grlom u jagode, Vruć vetar, Priče iz radionice, Kamiondžije itd. ove nove su treća liga zapad, kako gluma tako i produkcija.

Locutus

pre 3 godine

U odnosu na serije Vuk Karadžić, Grlom u jagode, Vruć vetar, Priče iz radionice, Kamiondžije itd. ove nove su treća liga zapad, kako gluma tako i produkcija.

Đole

pre 3 godine

Miki Manojlović se buni ? Nekada veliki glumac a glumio u smeće Rambo seriji Južni Vetar,pogledajte ko nije Italijansku seriju Gomora kakva je produkcija i gluma pa će vam sve biti jasno koliko kaskamo.
(Dragan, 13. april 2021 19:21)

Pa nije baš sve loše u toj seriji.
Za mene su scene u kojima je prikazan odnos oca i sina, tj Diklića i Bikovića odlične. Zapravo, za mene i najbolje u seriji.
Gomora je odlična serija, ali su se u zadnjim epizodama pokvarili... tek da odrade i završe posao na brzinu.

Draga

pre 3 godine

Zabava za svet koji sedi u kućama svojim vec godinu dana......Sve treba sklopiti,izracunati i pregurati ovo jadno vreme u kome se svi nalazimo.Nema tu mnogo pameti.

A viđu, dobro je što srpski glumci nemaju šanse u Crnu Goru

pre 3 godine

Ma dajte ljudi, najbolji glumci su definitivno ANDIJA i ANĐELKA, nema gde ih nema.
P.S. Dobro je što se Katićeva povratila posle 20 godina, pa može opet da glumi (obzirom da su sve nove, mlade glumice valjda beznačajne).

T

pre 3 godine

Seriju i film cini pre svega scenario, onda ide gluma, pa tek onda sve ostalo. Kod nas se vec decenijama jako malo polaze na scenario, kao da ljudi zele da gledaju snimke bez radnje i smisla. Nadajmo se da ce iz ovog kvantiteta da izadje jedna ili dve kvalitetne serije sve zajedno.

Mika

pre 3 godine

Odakle novac za ovolike seije? Pa iz istog izvora kao i za gradnju stambenih kompleksa, trznih centara i poslovnih zgrada - pokraden iz budzeta Republike Srbije i javnih preduzeca.