Nedelja, 10.09.2017.

10:40

Holivud: Za propalu filmsku sezonu kriv je "Rotten Tomatoes"

Izvor: B92

Holivud: Za propalu filmsku sezonu kriv je "Rotten Tomatoes" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

Cinique

pre 6 godina

Nije Holivud ubila loša kritika nego nikad jača cenzura. Ovakvo desničarsko mahnitanje nije zahvatilo Holivud ni u vreme ludaka Makartija. Sada je kontrola još brža i time totalnija.
Vidljivi deo cenzure ide kroz kvaziprivatnu MPAA asocijaciju čije klasifikovanje producenti unapred zadovoljavaju izbegavanjem provokacije, autocenzurom. Umetnost koja izbegava provokaciju neizbežno završi kao kič. Holivud je oduvek bio na granici kiča, a sada samo ni ne pokušava da iskoči.

Dragan

pre 6 godina

Bioskopska karta kosta na Zapadu kao vecera u osrednjem restoranu. Vise se ispalti onda otici na veceru i posle odgledati neki dobar klasik na LED ekranu. Jos se izbegnu reklame, trejleri i idioti sa mobilnim ispred tebe. A dobrih klasika se nakupilo da nove generacije mogu da gledaju ohoho.

Mladen

pre 6 godina

Nepotizam, pad kvaliteta ne samo sto se tice dramaturgije koja je infantilna nego i sa tehnicke strane jer u Holivudu vise nema ni jednog autora osim zanemocalih staraca cije je vreme uveliko proslo i koji treba da se penzionosu, to su neki od problema. Filmove em snimaju zanatlije em je tehnicka strana urnisana preoslanjanjem na tehnologiju. Pa onda da su pre jedno 20g prestali da snimaju filmove za odrasle i preorjentisali se na piramidalnu prevaru snimanja najnizeg smeca za tinejdzere (superheroji) i time sasekli granu na kojoj sede. Cela ta industrija ce tek doziveti krah jer prosecan blokbaster sad kosta 250 miliona a treba da zaradi milijardu da bi oni videli neki profit...ne ide to vise. RT je samo odraz promene u vremenu, thenologija je tu samo deo price, biti filmska "zvezda" vise nema onaj znacaj kao sto je i film izgubio socijalni primat koji je imao u proteklim decenijama(slicno kao i popularna muzika, televizija..) Da ne spominjem da mi se cini da su ljudi u proseku danas mnogo gluplji nego pre recimo 30,40,50g sto nivo produkcije samo oslikava. Evropski film je jos gori, dosadan i bezvredan jer se uz manje para bacenih na tehnologiju tek vidi moralna dekintiranost levicarske globalisticke ideologije.

global

pre 6 godina

(Protoss, 11. septembar 2017 13:18)

Ruski romani i filmovi? Pa necu valjda po deseti put da citam Dostojevskog i po petnaesti da gledam Tarkovskog? Danas i rusi kopiraju holivud i prave blokbastere, ali one sa formom ali bez sustine. Ako ne verujes meni veruj guglu. Ovo ludilo je zahvatilo citav svet.

Milosav

pre 6 godina

Ma sta se sekirate ljudi moji, gledajte pornice, nema da vas boli glava od previse mozganja (mozda ruka) mada se uvek zna kakav je svrsetak...

Slavonija SRB

pre 6 godina

@EU Citizen, kriv je i Paradajz za to posto se marva vodi pomenutim. Marvom je lako upravljati. Dokaz je Balkan. Dokaz je svet sveobuhvatno.

Woods

pre 6 godina

Poseta RT je porasla, jer su se ljudi masovno preselili tamo sa propalog Imdb-a (od kada su ukinuli diskusije). Takodje, ljudi u SAD masovno bojkotuju mnoooge glumce i rezisere, jer ovi ne mogu da prestanu da objasnjavaju "malom" coveku sta treba da misli i kako treba da zivi. I za koga, naravno, treba da glasa. Sve je politika. Cak se i glumci koji su otvoreno republikanci ili liberterijanci (to vise nije desno, to je centar) sikaniraju i napadaju u javnosti i glavna su tema izmisljenih "skandal" tekstova. To vam je danasnji fasisticki Holivud, i to vam je cela mudrost. Ljudi vise nece da finansiraju licemerne, neobrazovane, zatucane, preplacene osetljive pahuljice sa Isusovim kompleksom i egom velicine svemira.

i tako..

pre 6 godina

Iz kvaliteta proizlazi kvalitet.
Jadni ovi danasnji ljudi cime su prenakljukani kroz sve vidove sadrzaja pustenoga u etru. Jos jadniji mi smo koji pod uticajom nismo.

Sinisa

pre 6 godina

Gledao sam Ghost in the Shell. Vizuelni efekti i 3D su fenomenalni. Gluma ispod proseka. Scarlett izgleda AAA+. Prica i rezija na nivou produkcije filmske sekcije u osnovnoj skoli. Sat vremena posle filma nisam mogao da se setim radnje.

pok

pre 6 godina

Jedno vece krece na tv-u film The Devil's Tomb. Ja za telefon da vidim koja mu je ocena da ne gledam badava. Na imbd 3.7, na RT nema ocene kriticara ali ocena publike 10%. Rekoh ajd da ga odgledam jer je film iz 2009 i Cuba Goodling Jr. glumi i da vidim da li je kritika u pravu i moze li joj se verovati. Film je jedno od najvecih ... koje sam ikada gledao.

Protoss

pre 6 godina

Odlično, takav biznis i treba uništavati :)) Mada, naravno, nema to nikakve veze sa Rotten Tomatoes, već pre svega sa endemskim nedostatkom kreativnosti, a viškom političke korektnosti, budalština i ispiranja mozga u holivudskim filmovima.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (EU Citizen, 11. septembar 2017 11:44)

Odlicno EU citizen...Sve zivotne teme su vec obradjene i kulminirale u holivudskim filmovima.OVo sto sada dolazi je pocetak nove dimenzije ludila holivuda.Jedino sto im je bitno da nadju nacin stvoriti novu ideju o tome kako i u kom ce se smeru odvijati zivot civilizacije i naravno dobro unovciti u okorelom neoliberalnom kapitalizmu...To im je jedino vazno.Nista, moracemo da se vratimo ruskim romanima i filmovima, moramo da se baziramo na obnovi unutrasnjeg zivota i duha..jer se slazes??

pixel

pre 6 godina

I u gejmingu ista stvar!
Sve same varijacije na odavno izlizane teme. Nigde igre bez zombija i sl. Vrlo jedna 'mastovita' generacija prepisivaca
i podvaljivaca u paketu sa placenim recenzijama za usmeravanje konzumenta. Sve je laz i sve je prevara i manipulacija. Tuzno...
(u proslosti je ziveti lepse, 10. septembar 2017 13:30)

Ne slazem se do kraja. To najvise vazi za odredjene fransize, i ni izbliza nije takav problem kakvim ga ti predstavljas, i za sada je jos daleko od ove holivudske kletve. Igre sa zombijima sada dozivljavaju svoju "renesansu", jer ih ranije skoro da nije ni bilo (izuzimajuci resident evil serijal). I bas za razliku od holivuda tu ima mnogo raznovrsnih igara, neke cak sa inovacijama. Tako da ne znam tacno o cemu pises.

prijatelj

pre 6 godina

Filmovi se sada kao i svi proizvodi prave da izdrze tri meseca dok se ne zamene novim. Filmom se bave proizvodjaci umesto umetnika. Ne zanima ih kvalitet nego samo dobra reklama koja ce prevariti publiku za taj kratak period. Cak i neke filmove koji krenu dobro i imaju ideju namerno sasecu i vrate u ispod prosecni film.

EU Citizen

pre 6 godina

Odlično, takav biznis i treba uništavati :)) Mada, naravno, nema to nikakve veze sa Rotten Tomatoes, već pre svega sa endemskim nedostatkom kreativnosti, a viškom političke korektnosti, budalština i ispiranja mozga u holivudskim filmovima.

JS

pre 6 godina

Razlog je sto se narod vec zasitio onog sto nam Holivud servira poslednjih godina, ekranizovani svi marvel likovi jos malo i svaki film na isti kalup,nastavci filmova u nedogled pa ce tako fast i furious imati jedno 15 tak delova, Pirati sa Kariba, Terminator...jedno 10 tak, , ocajni rimejkovi starijih filmova.

Stanoje

pre 6 godina

Ono kad u avionu odlucim da gledam u plafon umesto da odgledam neki film jer je zabavnije.
Uzas koliko su Holivudski filmovi postali trash.

KG

pre 6 godina

A da se niste malo previse bavili politikom i uzdizanjem Hitleri i pljuvanjem Trampa, mozda bi vam sezona bila bolja.
Snimajte NOVE filmove, ne "sequele" i"prequele" i "remake-ove". Mozda vam krene na bolje. I, za svaki slucaj, manite se corava posla tj. politike. Ne ide vam.

Zoki

pre 6 godina

U pitanju je više stvari, ne radio se samo u kvalitetu filmova. Industrija video igara uzima sve veći deo kolača. Povećanje ekrana i kvaliteta zvuka su smanjili razliku između bioskopa i gledanja filma kod kuće. Televizija se u borbi za svoj opstanak okrenula proizvodnji kvalitetnih TV serija. Konačno, tu je i gorila koja se zove Netflix, koji osim toga što nudi stotine filmova ima i sopstvenu produkciju i proizvodi odlične serije.

Kole

pre 6 godina

To je zato sto rt ima kretenski nacin ocenjivanja,napravljen za podmicivanje studija.tako da jedno djubre moze fresh 98% da bude sa ocenom 6/10,a moze i solidan film rotten 30% da bude sa ocenom 6/10....a posto su fresh i rotten sarene i velike ikonice ljudi to i gledaju samo,niko ne gleda ocenu filma.....metacritic je daleko bolji sajt

partizan

pre 6 godina

Nista nije crno belo.Ako proverite statistike, u odnosu na broj filmova koji se prave u Holivudu, rimejkovi, nastavci i spin-offs mozda zauzimaju 10% sveukupne produkcije.Problem je sto vecina ljudi ni ne vidi gomile i gomile filmova jer prosto nisu reklamirani kao veliki blokbasteri.Ali ima zaista originalnih filmica, samo treba malo vise potraziti.Inace, u Americi su pukli svi filmovi o superherojima manje vise ali te filmove odrzava Azijska publika u zivotu.

Nenad

pre 6 godina

S obzirom da ne idem na rotten tomatoes skoro uopste i da sam gledao skoro sve filmove od ovog leta mogu samo da kazem da je sam Holivud kriv za manje prihode. Znatno nizi kvalitet prica a i komedije tamo gde je navodno ima.

bgd

pre 6 godina

Onomad producenti nisu hteli da plate scenariste kada su štrajkovali zbog povećanje honorara, eto im ga sada.
Zato su sada TV filmovi i serije na kablovskoj neuporedivo kvalitetiniji.

I svaka čast Kristoferu Nolanu. Čovek je od jednog stripa uspeo da napravi film kao da je sniman po romanu. Ali glupi, površni i pohlepni producenti nisu shvatili u šta je razlog uspeha filma.

It is what it is

pre 6 godina

Brat mi radi kao filmski kriticar za jedan od vaznijih amer. film. casopisa i gleda kako da glavom bezobzira pobegne. Kaze da je pod nevidjenim pritiskom da ne kaze nista previse lose. Filmovi su ROBA cak i u Euvropi i svako ima svoje trziste.
Kakvo se djubre snima kao "umetnicki film" i dobija prestizne nagrade, a niko vise ne sme da kaze da je car go... o Holivudu i da ne govorim.
Problem je sto s emaldje generacije zaglupljuju. Posle i ne traze bolej sadrzaje.

Pera

pre 6 godina

Batalite ljudi Holivud i njihove stancovane filmove.. Pogledajte samo price, postere, glumce.. sve jedno te isto.. Niste ni svesni koliko ima dobrih recimo Evropskih i Azijskih filmova.. U poslednjih godinu dana guglao bukvalno filmove iz svih Evropskih zemalja i strasno koliko kvalitetnih i dobrih filmova sam pogledao. Holivud da ispuca jos ove filmove bazirane na stripovima i pukli nacisto. Krenuli sa rimejkovima nekih klasika koje nikad ne bi trebali ni da pomisljaju ponovo da rade. O klanovima u Holivudu tek nema sta da se prica, cesto mozemo da vidimo razlicite filmove sa sve istim glumcima. Najodvatniji klan su mi Set Rogan, Dzejms Franko, Dzona Hil...

u proslosti je ziveti lepse

pre 6 godina

I u gejmingu ista stvar!
Sve same varijacije na odavno izlizane teme. Nigde igre bez zombija i sl. Vrlo jedna 'mastovita' generacija prepisivaca
i podvaljivaca u paketu sa placenim recenzijama za usmeravanje konzumenta. Sve je laz i sve je prevara i manipulacija. Tuzno...

HESOYAM

pre 6 godina

@ (HESOYAM, 10. septembar 2017 10:49)

Sve pametno reče čovek o Transformersima, pa na kraju uporedi fantastične filmove sa vesternima Serđa Leonea... A vesterni Serđa Leonea su bili nekad ono što su Transformersi (Avengersi, Supermen,...) sada.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 10. septembar 2017 11:05)

Zezas me jel da? Leone radio sa ekstremno niskim budzetom, napravio covek samo 4-5 vesterna, svaki sa razlicitom radnjom i temom, fantasticna gluma, svi prakticni efekti, muzika po meni najbolja ikad komponovana za film, Dobar, Los i Zao se smatra mozda najboljim filmom ikad snimljenim, mada objektivno Kum je neprikosnoven. Znam da to nisu filmovi za svakoga jer ima jako malo dijaloga, ali bas zato su meni ti filmovi fantasticni - sve se svodi na izraze lica, muziku, zvucne efekte, postavljanje scene itd. Sramota je reci da su ti filmovi bili smece kao Transformersi i ovi Marvel/DC kanceri, pa pogledaj iste te kriticare o kojima je vest, svi Leone vesterni imaju preko 95% na Rotten Tomatoes .

Stanimir Branimir

pre 6 godina

Holivud je proslost. Pogledajte kakve filmove sad prave Korejanci. A i ostali, Japanci, pa i Rusi.
(Bob, 10. septembar 2017 11:34)


Ja bih tu dodao i Juznoamericke pre svega Argentinske. I kao sto neko rece 90' su bile zlatne godine bar kad je skorija epoha u pravljenju filmova u pitanju.
(Zuba, 10. septembar 2017 12:17)

Onda da i ja dodam Špance, koji često baš sa Argentincima u koprodukciji prave fantastične trilere. Imaju fantastične zaplete. Nekad preteraju, ali generalno imaju jako dobar i interesantan stil.

amateur

pre 6 godina

Film zavisi od osobe do osobe dali je dobar film, zato odgledajte pa dajte zakljucak, a ne zato sto tamo neki hejteri (sve su ih vise) dali lose ocene ne odgledate film.

T

pre 6 godina

Gledao sam poslednje Pirate s Kariba. Film je bio loše ocenjen. A film je zapravo zabavan i vredi cenu karte. Nije da bih ga gledao ponovo, niti će ostaviti ikakav trag u istoriji kinematografije, ali to ne znači da vam neće biti zabavno da ga gledate. Nije sve ni u ocenama na RT.

Neko ili nesto

pre 6 godina

Dao bi ruku i nogu da snime bar jedan film ili vise delovao kao sto su bili Fight Club, Matrix, Kum itd. To su dobri filmovi, a ne samo pirati s kariba, superheroji, emoji FILM, i slicne budalastine(namerno sam im imena pisao malim slovom)

Tanja Petrovic

pre 6 godina

Vi sto pricate da se takvi filmovi sa superherojima snimaju jer se dopadaju zapadnoj publici u zabludi ste. Pa ovo je najgora sezona upravo zato sto je gledanost u Americi drasticno opala. Ali studiji i dalje snimaju to smece jer gledanost u Aziji samo raste i bez obzira na to sto je u Americi najgora sezona, oni i dalje zgrcu pare jer se Kinezi loze na takve filmove.

brm

pre 6 godina

Pa, ljudi ne žele da gledaju film koji ima toliko lošu kritiku da je prevara naplatiti kartu za njega. I studiji naprave trejler da film deluje kao da je najbolji ikada snimljen. Pravite bolje filmove, pa će se više i gledati. Lično, baš mnogo idem u bioskop. I često mi se desilo da baš želim da gledam neki film, ali nema ništa....nekoliko puta sam otišao na silu, i izašao na sred projekcije. To mi se ove godine najiše puta desilo.

Bre!

pre 6 godina

Soni zabranio kritičarima da objavljuju recenzije za film jer bi rezultat prvi put bio u negativnoj zoni. Nek se drže oni Adama Sendlera i njihovog genijalnog producentskog ugovora kao pijani plota kad ne znaju bolje.
"Blokbasteri" su sad ionako serijski filmovi kod kojih ne treba da čekaš sledeću epizodu nedelju dana već bar godinu. Ko normalan voli da gleda priče-žvake koje se razvlače decenijama i još treba da plati za to...

Nikola

pre 6 godina

Pa kad prave stoti deo Pirata sa Kariba (koga više briga za Depovo šmiranje), Trasformerse (glupo je i komentarisati takav trash), i invaziju ekranizovanja strip junaka. Ne bi ni bio problem da su ti filmovi barem gram kvalitetni. Već je to urađeno kao najgora šljaka! Svadbe se bolje rade nego ti filmovi. Potpuno unetnički bezvredni, u klasi sa najvećim šundom. Čisto me interesuje ko će biti kandidati za Oskara. Pošto po do sada objavljenim filmovi, ne trebaju ni da ga daju nikome!

Pera

pre 6 godina

Uzimaju se milijarde na racun globalizacije, na racun fransizinga od svakog holivudskog trenda. Ekranizuju se svakakve fantasticne gluposti i cede pare iz USA kulture koja se gura kroz internet kao dominantna, a onda je problem kad taj isti internet dovede do (zasluzenog) pada prihoda opravdano losih ostvarenja? Po istoj logici bi i hoteli sa losom ocenom na bookingu trebalo da se bune jer im kritike ugrozavaju biznis.
Hvala kriticarima na tome sto nas upozoravaju da ne trosimo pare na bezvredne filmove i sto ne dozvoljavaju da dopunjujemo racune holivudskih producenata i agenata s kojim se oni onda izivljavaju po svetu.

aha

pre 6 godina

Sve pametno reče čovek o Transformersima, pa na kraju uporedi fantastične filmove sa vesternima Serđa Leonea... A vesterni Serđa Leonea su bili nekad ono što su Transformersi (Avengersi, Supermen,...) sada.
(ja, 10. septembar 2017 11:05)

Gresis, i to mnogo. Ti filomovi su bili drugaciji u odnosu na one klasik vesterne pre, sa recimo Dzon Vejnom. Zato ih publika nije odmah ukapirala. Da nije bilo tih filmova ne bi bilo ni Tarantina recimo. Uneli su novine u tehnici, kadrovima, snimanju. O muzici i Eniu Morikoneu da ne pricamo. Prosto, izdrzali su test vremena sa razlogom. Sta mislis, da li ce transformersi izdrzati test vremena?

b.

pre 6 godina

Jedini dobar film koji sam odgledao u bioskopu ove godine je Baby driver. Svi ostali su bili na skali od meh do zali Boze na sta bacih pare, a uopste nisu male pare u pitanju. Odlazak u bioskop polako postaje luksuz.

Mrmot

pre 6 godina

Pogledajte ideju za novi Star Trek film pa će da vam bude jasno zašto Holivud propada...
Niko neće da baca pare na komunističku propagandu...

Zuba

pre 6 godina

Holivud je proslost. Pogledajte kakve filmove sad prave Korejanci. A i ostali, Japanci, pa i Rusi.
(Bob, 10. septembar 2017 11:34)


Ja bih tu dodao i Juznoamericke pre svega Argentinske. I kao sto neko rece 90' su bile zlatne godine bar kad je skorija epoha u pravljenju filmova u pitanju.

Mayer

pre 6 godina

Ja sam ovog leta gledao filmove Alfreda Hičkoka. Nisam sve odgledao, tako da će imati šta da se gleda i u sezoni jesen-zima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ricinus, 10. septembar 2017 11:49)
Takodje. Gledao sam i druge filmove holivudske produkcije iz tog, i čak ranijeg perioda, tridesete i četrdesete godine, uglavnom film-noar žanr. Ono što na prvi pogled primetite jeste gluma, koje nema u novim filmovima. Onda je tu priča, pa scenario, pa atmosfera... sve ono što čini jedan film filmom. I uživao sam. I nastaviću da gledam i uživam u filmovima od pre 80 i 70 godina. Pozdrav.

Nikola

pre 6 godina

Mogu da krive koga god hoce i filozofiraju koliko god zelje,ali cinjenica je da ne mogu da sastave jedan zglavan film. Sve neki nastavci, remakeovi i specijalni efekti. Serije su mnogo bolje. Ne mogu da verujem da ne moze da se napravi scenario koji ce zaista imati neku pricu.

Sive lubanje silom

pre 6 godina

@(Zapata, 10. septembar 2017 11:40)

Sve si mudro zborio. Kad se samo setim nekih filmova iz '90-ih kako su pali s neba i oduvali (prvo mi pada na pamet "Petparačke priče"), stvarno tuga tugina šta se danas snima. A što se tiče infantilnosti zapadnjačke publike i njihovog loženja na superheroje u zrelim godinama, tu imam malko drugačiji pogled. Nije to toliko ifnatilnost koliko zatucanost. Ti superheroji i slične stvari su uzdignuti na nivo filozofije, tako im se to predstavlja. Oni stvarno misle da postoji neka dubina u obračunu Betmena i Supermena, na primer. Na svet gledaju kroz prizmu prikazanu npr. u Star Wars, postoje samo beli i crni, dobri i zli. Kad pričaš sa prosečnim 35-ogodišnjim zapadnjakom, primetićeš sve ovo, kao i da u životu nije pročitao neko iole ozbiljnije štivo. Jednostavno su od malih nogu zatucavani i pretvoreni u konzumente ovih splačina koje im danas prodaju.

Fuel-injected suicide machine

pre 6 godina

Ovaj Tavamba je zlata vredan za nasu ligu, kako samo prima loptu i razgrce protivnicke igrace.
(Joveta, 9. septembar 2017 22:28)

Nekad su blok-basteri bili Terminator 2, Aliens, Ambis, Blejd Raner, Ajkula, Egzorcist, Isijavanje..

Pa jedan Predator je esencija sedme umetnosti u poredjenju sa danasnjim blok-basterima.

Mandrak

pre 6 godina

Kako Game of Thrones-u ne smataju kritike da bude gledan? Počnite da snimate filmove pa će ih ljudi gledati, a ovo što sad snimate nije ni smeće već gore. Nemam želju ni besplatno da pogledam neki do vaših "hitova".

MitchSrbija

pre 6 godina

Kad snimate smece, smece i jos smeca. Bukvalno vas marvel i dc filmovi drze, nakon emoji filma i proslogodisnjih ghostbustersa dobro je da jos postojite

petar

pre 6 godina

da da, eto kriv je sajt za recenziju filmova, a te recenzije pravi publika. znaci kriva im je publika što im je pala zarada..
eto skoro sam bio sa devojkom u jednom šoping centru, i stvarno sam hteo da odgledam neki film, ali kad sam prišao rasporedu projekcija imao sam šta da vidim: tajni život kućnih ljubimaca, minions movie, neki Thorovi, Spajdermeni Xmenovi, pitajbogakojimenovi.. samo sam se okrenuo i otišao.. eto gledao sam IT koji, iako je opet što neko spomene muzanje mrtve krave, morao da pogledam jer sam fan romana stivena kinga.. inace da zaključim, previše specijalnih efekata, premalo glume, radnje i emocija.. živ primer za to je onaj novi King Kong skull Island. toliko je loše uradjen da me posle pola sata nije bilo briga dal ce preživeti i onaj predimenzionirani majmun i ostali jednodimenzionalni likovi

Kibo

pre 6 godina

Holivud je mrtav ali jos toga nie svesta. Unistila ga je isprazna neoliberalna ideologija koja unistava svaku umetnost koju dotakne zato sto joj je koren, tj. ideja losa. A politicki korektne junake nek im gleda Afrika I Azija.

Zapata

pre 6 godina

Problem je sto muzete odavno mrtve krave kao sto su Pirati sa Kariba, snimate nasumicno smece kao sto je Emoji, Minions, ubijate u pojam sa super-herojskim filmovima...Gde nestadose veliki stand alone odlicni filmovi, makar snimljeni po nekoj knjizi? Sada se jedva cuju u ovoj buci koju stvaraju dzinovski blokbasteri. 90-ih je bilo mnostvo takvih 'samih' filmova, i to bese najbolja filmska decenija ikada. Samo snimate nastavke i muzete nesto ranije uspesno, snimate unutar raznoraznih 'univerzuma' sto je opet nova vrsta iskoriscavanja vec postojeceg. Da ne pricam o ovim ukrstanjima kao sto je Batman vs Superman, sto je bukvalno na nivou onoga sto smo kao deca pricali (ko bi pobedio kad bi se potukli taj i taj heroj), i vrhunac nedostatka maste holivuda. Nazalost dosta govori i o nezrelosti zapadne publike koja se, iako duboko zasla u 20-te i 30-te, i dalje lozi na superheroje. I naravno povrh svega tu je JJ Abrams da nam pravi zamaskirane rimejkove starih dobrih filmova i koristi nostalgiju. Nije da nije bilo dobrih filmova u Holivudu poslednjih godina (sve od Skorsezea i Nolana) , ali ovo stanje me je nateralo da istrazim kinematografiju nekih drugih drzava (Juzne Koreje, Spanije, Latinske Amerike, Nemacke, i zaista sam odusevljen).

Gde ja živim

pre 6 godina

Ja nisam nikada mogao da razumem ljude koji gledaju film na osnovu bilo koje ocene. Ocena može da ti služi isključivo kao informacija i ništa više. Pogledaš zaplet, priču, glumačku postavu, ako te zaintrigira odeš i pogledaš ako ne nikom ništa. Ja sam se nagledao filmova i sa 20% RT i 90+. Nekada se zeznem u proceni, ali opet sam sam kriv. Konkretan primer za mene pošto je skorašnji je Denkerk. Na RT ima 93%, a recimo Interstellar 71%. Za mene lično bolji ovaj drugi. Dobro uvek sam voleo da čitam recenzije pokojnog Rodžera Eberta i vrlo često su nam se poklapala mišljenja (doduše ja nisam umeo tako lepo da obrazložim), ali nisu bili presudni i uvek sam ih čitao nakon gledanja. Na kraju krajeva zavisi i šta u datom momentu očekujem od filma da li samo puku zabavu ili malo intelektualnog naprezanja.

Bot na kvadrat

pre 6 godina

Vremena su se promenila posle serije Breaking bad,sada su serije daleko,daleko kvalitetnije od filmova i sve vise glumaca prelazi, da tako kazem ,na male ekrane,sto je do pre 10 godina bilo nezamislivo,dok su se bioskopske projekcije svele na Kapetana Ameriku i nekakve superheroje koje gledaju deca i tinejdzeri po trznim centrima.

Low Key Lyesmith

pre 6 godina

Biće da ipak ima veze sa očajnom Hollywoodskom produkcijom - Alien Covenant, Wonder Woman (ovaj beše ima preko 90% na Rotten Tomatoes - feminist lobbying je jedino objašnjenje), Transformers, zbilja razočaravajući Ghost in the Shell... Shape of water možda bude poslovični melem na ranu. Ostaje da se vidi...

ja

pre 6 godina

@ (HESOYAM, 10. septembar 2017 10:49)

Sve pametno reče čovek o Transformersima, pa na kraju uporedi fantastične filmove sa vesternima Serđa Leonea... A vesterni Serđa Leonea su bili nekad ono što su Transformersi (Avengersi, Supermen,...) sada.

Helena

pre 6 godina

E, pa, kad budete počeli da slušate fanove, bolje ćete prolaziti. Prestanite da snimate smeće, pa će i kritike biti bolje. Čuj, RT kriv, a ne gluposti što snimate, c c c...

Bg

pre 6 godina

...Takodje, kritici ne treba verovati, najvolji primer je "lalalend" koji na IMDB na prvih nekoliko strana ima samo 10ke a posle samo jedinice...
(Dr Manhattan, 10. septembar 2017 10:52)

Ne slazem se da se kritici ne treba verovati. Preformulisao bih radije da se ocenjivanju savremenih visokobudzetnih filmova ne moze verovati. Oskar se decenijama unazad pokazuje da nije nikakvo merilo kvaliteta sto se takvih filmova tice. Velicina nekog filma ne lezi u tome koliko je sjajna njegova prica ili koliko je lep (gledam u lalalend), vec na osnovu inovativnosti u ideji, tehnici, koja ce se kasnije posmatrati kao njen uticaj u istorijskom kontekstu, i bas zbog toga mnoge kritike savremenih dela, ne samo filmske umetnosti (setite se impresionistickih i simbolistickih dela), grese jer ne mogu (ili ne zele) da vide njen potencijalni znacaj. I taj oskar je savrseni primer toga, koliko je americkih kultnih filmova osim kuma osvojilo oskara u vreme kada je izaslo? 'Najveci americki film' Citizen Kane je dobio svoje mesto u istoriji tek 15 god nakon sto je izasao. A to je da pritom ne pricamo o potkupljivosti kritika savremenih dela i svoti novca koja se vrti u senci tog 'kultnog' dogadjaja zvanog oskar. Ljudi ne vide u plastu sve njegove kicosti, da oskar nije namenjen za njih vec za produkcijske kuce, da "for your considetation" kampanja sluzi kao tender za te kuce, ciji ce se film izabrati.

SEVERAC ®

pre 6 godina

Poslednjih par godina visokobudžetni filmovi su katastrofalno loši. Bezidejne priče i samo efekti. Preskupo plaćeni glumci koji pristaju da snimaju svakakvo djubre... Evo budite realni, pa navedite 5 dobrih fimova u zadnje 3 godine.... Nije lako zar ne....

Vlado Banja Luka

pre 6 godina

Ova ljetna sezona je najlosija u zadnjih 16 godina, zarada je samo u odnosu na proslo ljeto pala 15%. Naravno da su producenti ljuti i zabrinuti. Ali, umjesto da detektuju problem kod sebe, oni se ljute na kriticare i publiku. Problem nije u prosjecnom gledaocu, vec u holivudskoj produkciji! Ovo ljeto su im glavni filmovi bili negledljivi promasaji kao sto su Mumija, Transformersi, Dark Tower ili Pirati sa Kariba, praceni sa crticima i superherojstinom. Ustvari, pored losih prica problem su i holivudsko naturanje i propagiranje homoseksualizma, politicke korektnosti i americke izabranosti... Evo npr, film Dark Tower je snimljen po Kingovim knjigama koje su hit i imaju bazu. Ljudi odu da ga pogledaju, kad ono glavnog lika Revolverasa, koji je u knjigama bijelac, glumi crnac Idris Elba!? Politicka korektnost. Naravno da su ga fanovi bojkotovali...

Laza

pre 6 godina

Neka, dajte samo sto vise politicki korektnih sadrzaja, po mogucstvu sa zenama u glavnim ulogama SVUDA, i nastavite sa bezidejnim i jalovim scenarijima koji se kriju iza bljeskavih efekata...

Pa kada padne gledanost i zarada za jos 20%, onda se ceskajte po glavi, dok budete snimali film o Dzejmsu Bondu koga ce igrati LGBT orijentisana Afroamerikanka...

HESOYAM

pre 6 godina

Ma nemoj, pa zato smece kao oni Transformersi izlazi svake 3 godine i zgrne silne pare, pa onda automatski izlazi i sledeci deo. Dosta vise sa nastavcima nastavaka, sa remake-ovima klasicnih filmova i ostalim glupostima. Ako ne mozete da napravite nesto novo i kvalitetno onda ne treba ni da zaradite nista. Ima naravno dobrih filmova i danas, ali nema vise fantasticnih ostvarenja, dao bih bre levu ruku da Serdjo Leone moze da snimi jos koji vestern...

Beli maharadža

pre 6 godina

Nije im palo na pamet da su se ljudi zasitili raznih nastavaka, rimejkova, superheroja i ostalog djubreta koje snimaju, bez da su ponudili jedan originalan i pažnje vredan film?

Dr Manhattan

pre 6 godina

Ne pratim rotten tomatoes ali mi nije potreban nikakav sajt da vidim da su ovogodisnji filmovi natprosečno loši. Takodje, kritici ne treba verovati, najvolji primer je "lalalend" koji na IMDB na prvih nekoliko strana ima samo 10ke a posle samo jedinice. Na žalost, u svetu vise ne postoji nezavisno novinarstvo, svi rade samo za pare.

palop

pre 6 godina

A mozda da snimate bolje filmove? Takodje, RT ne daje svoje ocene za filmove, vec skuplja recenzije raznih kriticara i ocena filma je cist zbir svih tih recenzija.

Ilija

pre 6 godina

Pa mozda kad bi Holivud prestao sa nastavcima raznoraznih fransiza, rimejkovima i spinofovima mozda bi imali vise uspeha - zarade, sto je naravno najbitnije od svega. Potrebne su nove ideje, ljudi su se smorili fransizama koje ce izgleda da traju u nedogled, a kvalitet sve vise slabi...

anti-reklamozder

pre 6 godina

snimite nesto za sta prosecnom coveku nece biti zao da da tesko stecen novac za cenu bioskopske karte, pa ce da bude dobro...ili snimajte pirate do iznemoglosti pa se zalite

Alphonse-Marie-Adolphe de Neuville

pre 6 godina

Kako može studio da zabrani kritičarima da pišu? Možda nije organizovao projekcije za njih pre premijere? Pa i to bi već trebalo da bude najava "kvaliteta".

palop

pre 6 godina

A mozda da snimate bolje filmove? Takodje, RT ne daje svoje ocene za filmove, vec skuplja recenzije raznih kriticara i ocena filma je cist zbir svih tih recenzija.

Beli maharadža

pre 6 godina

Nije im palo na pamet da su se ljudi zasitili raznih nastavaka, rimejkova, superheroja i ostalog djubreta koje snimaju, bez da su ponudili jedan originalan i pažnje vredan film?

Ilija

pre 6 godina

Pa mozda kad bi Holivud prestao sa nastavcima raznoraznih fransiza, rimejkovima i spinofovima mozda bi imali vise uspeha - zarade, sto je naravno najbitnije od svega. Potrebne su nove ideje, ljudi su se smorili fransizama koje ce izgleda da traju u nedogled, a kvalitet sve vise slabi...

Dr Manhattan

pre 6 godina

Ne pratim rotten tomatoes ali mi nije potreban nikakav sajt da vidim da su ovogodisnji filmovi natprosečno loši. Takodje, kritici ne treba verovati, najvolji primer je "lalalend" koji na IMDB na prvih nekoliko strana ima samo 10ke a posle samo jedinice. Na žalost, u svetu vise ne postoji nezavisno novinarstvo, svi rade samo za pare.

HESOYAM

pre 6 godina

Ma nemoj, pa zato smece kao oni Transformersi izlazi svake 3 godine i zgrne silne pare, pa onda automatski izlazi i sledeci deo. Dosta vise sa nastavcima nastavaka, sa remake-ovima klasicnih filmova i ostalim glupostima. Ako ne mozete da napravite nesto novo i kvalitetno onda ne treba ni da zaradite nista. Ima naravno dobrih filmova i danas, ali nema vise fantasticnih ostvarenja, dao bih bre levu ruku da Serdjo Leone moze da snimi jos koji vestern...

anti-reklamozder

pre 6 godina

snimite nesto za sta prosecnom coveku nece biti zao da da tesko stecen novac za cenu bioskopske karte, pa ce da bude dobro...ili snimajte pirate do iznemoglosti pa se zalite

Helena

pre 6 godina

E, pa, kad budete počeli da slušate fanove, bolje ćete prolaziti. Prestanite da snimate smeće, pa će i kritike biti bolje. Čuj, RT kriv, a ne gluposti što snimate, c c c...

SEVERAC ®

pre 6 godina

Poslednjih par godina visokobudžetni filmovi su katastrofalno loši. Bezidejne priče i samo efekti. Preskupo plaćeni glumci koji pristaju da snimaju svakakvo djubre... Evo budite realni, pa navedite 5 dobrih fimova u zadnje 3 godine.... Nije lako zar ne....

Kibo

pre 6 godina

Holivud je mrtav ali jos toga nie svesta. Unistila ga je isprazna neoliberalna ideologija koja unistava svaku umetnost koju dotakne zato sto joj je koren, tj. ideja losa. A politicki korektne junake nek im gleda Afrika I Azija.

Laza

pre 6 godina

Neka, dajte samo sto vise politicki korektnih sadrzaja, po mogucstvu sa zenama u glavnim ulogama SVUDA, i nastavite sa bezidejnim i jalovim scenarijima koji se kriju iza bljeskavih efekata...

Pa kada padne gledanost i zarada za jos 20%, onda se ceskajte po glavi, dok budete snimali film o Dzejmsu Bondu koga ce igrati LGBT orijentisana Afroamerikanka...

Alphonse-Marie-Adolphe de Neuville

pre 6 godina

Kako može studio da zabrani kritičarima da pišu? Možda nije organizovao projekcije za njih pre premijere? Pa i to bi već trebalo da bude najava "kvaliteta".

Zapata

pre 6 godina

Problem je sto muzete odavno mrtve krave kao sto su Pirati sa Kariba, snimate nasumicno smece kao sto je Emoji, Minions, ubijate u pojam sa super-herojskim filmovima...Gde nestadose veliki stand alone odlicni filmovi, makar snimljeni po nekoj knjizi? Sada se jedva cuju u ovoj buci koju stvaraju dzinovski blokbasteri. 90-ih je bilo mnostvo takvih 'samih' filmova, i to bese najbolja filmska decenija ikada. Samo snimate nastavke i muzete nesto ranije uspesno, snimate unutar raznoraznih 'univerzuma' sto je opet nova vrsta iskoriscavanja vec postojeceg. Da ne pricam o ovim ukrstanjima kao sto je Batman vs Superman, sto je bukvalno na nivou onoga sto smo kao deca pricali (ko bi pobedio kad bi se potukli taj i taj heroj), i vrhunac nedostatka maste holivuda. Nazalost dosta govori i o nezrelosti zapadne publike koja se, iako duboko zasla u 20-te i 30-te, i dalje lozi na superheroje. I naravno povrh svega tu je JJ Abrams da nam pravi zamaskirane rimejkove starih dobrih filmova i koristi nostalgiju. Nije da nije bilo dobrih filmova u Holivudu poslednjih godina (sve od Skorsezea i Nolana) , ali ovo stanje me je nateralo da istrazim kinematografiju nekih drugih drzava (Juzne Koreje, Spanije, Latinske Amerike, Nemacke, i zaista sam odusevljen).

Fuel-injected suicide machine

pre 6 godina

Ovaj Tavamba je zlata vredan za nasu ligu, kako samo prima loptu i razgrce protivnicke igrace.
(Joveta, 9. septembar 2017 22:28)

Nekad su blok-basteri bili Terminator 2, Aliens, Ambis, Blejd Raner, Ajkula, Egzorcist, Isijavanje..

Pa jedan Predator je esencija sedme umetnosti u poredjenju sa danasnjim blok-basterima.

Nikola

pre 6 godina

Pa kad prave stoti deo Pirata sa Kariba (koga više briga za Depovo šmiranje), Trasformerse (glupo je i komentarisati takav trash), i invaziju ekranizovanja strip junaka. Ne bi ni bio problem da su ti filmovi barem gram kvalitetni. Već je to urađeno kao najgora šljaka! Svadbe se bolje rade nego ti filmovi. Potpuno unetnički bezvredni, u klasi sa najvećim šundom. Čisto me interesuje ko će biti kandidati za Oskara. Pošto po do sada objavljenim filmovi, ne trebaju ni da ga daju nikome!

HESOYAM

pre 6 godina

@ (HESOYAM, 10. septembar 2017 10:49)

Sve pametno reče čovek o Transformersima, pa na kraju uporedi fantastične filmove sa vesternima Serđa Leonea... A vesterni Serđa Leonea su bili nekad ono što su Transformersi (Avengersi, Supermen,...) sada.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 10. septembar 2017 11:05)

Zezas me jel da? Leone radio sa ekstremno niskim budzetom, napravio covek samo 4-5 vesterna, svaki sa razlicitom radnjom i temom, fantasticna gluma, svi prakticni efekti, muzika po meni najbolja ikad komponovana za film, Dobar, Los i Zao se smatra mozda najboljim filmom ikad snimljenim, mada objektivno Kum je neprikosnoven. Znam da to nisu filmovi za svakoga jer ima jako malo dijaloga, ali bas zato su meni ti filmovi fantasticni - sve se svodi na izraze lica, muziku, zvucne efekte, postavljanje scene itd. Sramota je reci da su ti filmovi bili smece kao Transformersi i ovi Marvel/DC kanceri, pa pogledaj iste te kriticare o kojima je vest, svi Leone vesterni imaju preko 95% na Rotten Tomatoes .

Vlado Banja Luka

pre 6 godina

Ova ljetna sezona je najlosija u zadnjih 16 godina, zarada je samo u odnosu na proslo ljeto pala 15%. Naravno da su producenti ljuti i zabrinuti. Ali, umjesto da detektuju problem kod sebe, oni se ljute na kriticare i publiku. Problem nije u prosjecnom gledaocu, vec u holivudskoj produkciji! Ovo ljeto su im glavni filmovi bili negledljivi promasaji kao sto su Mumija, Transformersi, Dark Tower ili Pirati sa Kariba, praceni sa crticima i superherojstinom. Ustvari, pored losih prica problem su i holivudsko naturanje i propagiranje homoseksualizma, politicke korektnosti i americke izabranosti... Evo npr, film Dark Tower je snimljen po Kingovim knjigama koje su hit i imaju bazu. Ljudi odu da ga pogledaju, kad ono glavnog lika Revolverasa, koji je u knjigama bijelac, glumi crnac Idris Elba!? Politicka korektnost. Naravno da su ga fanovi bojkotovali...

Bot na kvadrat

pre 6 godina

Vremena su se promenila posle serije Breaking bad,sada su serije daleko,daleko kvalitetnije od filmova i sve vise glumaca prelazi, da tako kazem ,na male ekrane,sto je do pre 10 godina bilo nezamislivo,dok su se bioskopske projekcije svele na Kapetana Ameriku i nekakve superheroje koje gledaju deca i tinejdzeri po trznim centrima.

aha

pre 6 godina

Sve pametno reče čovek o Transformersima, pa na kraju uporedi fantastične filmove sa vesternima Serđa Leonea... A vesterni Serđa Leonea su bili nekad ono što su Transformersi (Avengersi, Supermen,...) sada.
(ja, 10. septembar 2017 11:05)

Gresis, i to mnogo. Ti filomovi su bili drugaciji u odnosu na one klasik vesterne pre, sa recimo Dzon Vejnom. Zato ih publika nije odmah ukapirala. Da nije bilo tih filmova ne bi bilo ni Tarantina recimo. Uneli su novine u tehnici, kadrovima, snimanju. O muzici i Eniu Morikoneu da ne pricamo. Prosto, izdrzali su test vremena sa razlogom. Sta mislis, da li ce transformersi izdrzati test vremena?

Stanimir Branimir

pre 6 godina

Holivud je proslost. Pogledajte kakve filmove sad prave Korejanci. A i ostali, Japanci, pa i Rusi.
(Bob, 10. septembar 2017 11:34)


Ja bih tu dodao i Juznoamericke pre svega Argentinske. I kao sto neko rece 90' su bile zlatne godine bar kad je skorija epoha u pravljenju filmova u pitanju.
(Zuba, 10. septembar 2017 12:17)

Onda da i ja dodam Špance, koji često baš sa Argentincima u koprodukciji prave fantastične trilere. Imaju fantastične zaplete. Nekad preteraju, ali generalno imaju jako dobar i interesantan stil.

Sive lubanje silom

pre 6 godina

@(Zapata, 10. septembar 2017 11:40)

Sve si mudro zborio. Kad se samo setim nekih filmova iz '90-ih kako su pali s neba i oduvali (prvo mi pada na pamet "Petparačke priče"), stvarno tuga tugina šta se danas snima. A što se tiče infantilnosti zapadnjačke publike i njihovog loženja na superheroje u zrelim godinama, tu imam malko drugačiji pogled. Nije to toliko ifnatilnost koliko zatucanost. Ti superheroji i slične stvari su uzdignuti na nivo filozofije, tako im se to predstavlja. Oni stvarno misle da postoji neka dubina u obračunu Betmena i Supermena, na primer. Na svet gledaju kroz prizmu prikazanu npr. u Star Wars, postoje samo beli i crni, dobri i zli. Kad pričaš sa prosečnim 35-ogodišnjim zapadnjakom, primetićeš sve ovo, kao i da u životu nije pročitao neko iole ozbiljnije štivo. Jednostavno su od malih nogu zatucavani i pretvoreni u konzumente ovih splačina koje im danas prodaju.

MitchSrbija

pre 6 godina

Kad snimate smece, smece i jos smeca. Bukvalno vas marvel i dc filmovi drze, nakon emoji filma i proslogodisnjih ghostbustersa dobro je da jos postojite

Mandrak

pre 6 godina

Kako Game of Thrones-u ne smataju kritike da bude gledan? Počnite da snimate filmove pa će ih ljudi gledati, a ovo što sad snimate nije ni smeće već gore. Nemam želju ni besplatno da pogledam neki do vaših "hitova".

u proslosti je ziveti lepse

pre 6 godina

I u gejmingu ista stvar!
Sve same varijacije na odavno izlizane teme. Nigde igre bez zombija i sl. Vrlo jedna 'mastovita' generacija prepisivaca
i podvaljivaca u paketu sa placenim recenzijama za usmeravanje konzumenta. Sve je laz i sve je prevara i manipulacija. Tuzno...

Tanja Petrovic

pre 6 godina

Vi sto pricate da se takvi filmovi sa superherojima snimaju jer se dopadaju zapadnoj publici u zabludi ste. Pa ovo je najgora sezona upravo zato sto je gledanost u Americi drasticno opala. Ali studiji i dalje snimaju to smece jer gledanost u Aziji samo raste i bez obzira na to sto je u Americi najgora sezona, oni i dalje zgrcu pare jer se Kinezi loze na takve filmove.

Neko ili nesto

pre 6 godina

Dao bi ruku i nogu da snime bar jedan film ili vise delovao kao sto su bili Fight Club, Matrix, Kum itd. To su dobri filmovi, a ne samo pirati s kariba, superheroji, emoji FILM, i slicne budalastine(namerno sam im imena pisao malim slovom)

Mayer

pre 6 godina

Ja sam ovog leta gledao filmove Alfreda Hičkoka. Nisam sve odgledao, tako da će imati šta da se gleda i u sezoni jesen-zima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ricinus, 10. septembar 2017 11:49)
Takodje. Gledao sam i druge filmove holivudske produkcije iz tog, i čak ranijeg perioda, tridesete i četrdesete godine, uglavnom film-noar žanr. Ono što na prvi pogled primetite jeste gluma, koje nema u novim filmovima. Onda je tu priča, pa scenario, pa atmosfera... sve ono što čini jedan film filmom. I uživao sam. I nastaviću da gledam i uživam u filmovima od pre 80 i 70 godina. Pozdrav.

brm

pre 6 godina

Pa, ljudi ne žele da gledaju film koji ima toliko lošu kritiku da je prevara naplatiti kartu za njega. I studiji naprave trejler da film deluje kao da je najbolji ikada snimljen. Pravite bolje filmove, pa će se više i gledati. Lično, baš mnogo idem u bioskop. I često mi se desilo da baš želim da gledam neki film, ali nema ništa....nekoliko puta sam otišao na silu, i izašao na sred projekcije. To mi se ove godine najiše puta desilo.

petar

pre 6 godina

da da, eto kriv je sajt za recenziju filmova, a te recenzije pravi publika. znaci kriva im je publika što im je pala zarada..
eto skoro sam bio sa devojkom u jednom šoping centru, i stvarno sam hteo da odgledam neki film, ali kad sam prišao rasporedu projekcija imao sam šta da vidim: tajni život kućnih ljubimaca, minions movie, neki Thorovi, Spajdermeni Xmenovi, pitajbogakojimenovi.. samo sam se okrenuo i otišao.. eto gledao sam IT koji, iako je opet što neko spomene muzanje mrtve krave, morao da pogledam jer sam fan romana stivena kinga.. inace da zaključim, previše specijalnih efekata, premalo glume, radnje i emocija.. živ primer za to je onaj novi King Kong skull Island. toliko je loše uradjen da me posle pola sata nije bilo briga dal ce preživeti i onaj predimenzionirani majmun i ostali jednodimenzionalni likovi

Low Key Lyesmith

pre 6 godina

Biće da ipak ima veze sa očajnom Hollywoodskom produkcijom - Alien Covenant, Wonder Woman (ovaj beše ima preko 90% na Rotten Tomatoes - feminist lobbying je jedino objašnjenje), Transformers, zbilja razočaravajući Ghost in the Shell... Shape of water možda bude poslovični melem na ranu. Ostaje da se vidi...

T

pre 6 godina

Gledao sam poslednje Pirate s Kariba. Film je bio loše ocenjen. A film je zapravo zabavan i vredi cenu karte. Nije da bih ga gledao ponovo, niti će ostaviti ikakav trag u istoriji kinematografije, ali to ne znači da vam neće biti zabavno da ga gledate. Nije sve ni u ocenama na RT.

Nikola

pre 6 godina

Mogu da krive koga god hoce i filozofiraju koliko god zelje,ali cinjenica je da ne mogu da sastave jedan zglavan film. Sve neki nastavci, remakeovi i specijalni efekti. Serije su mnogo bolje. Ne mogu da verujem da ne moze da se napravi scenario koji ce zaista imati neku pricu.

Nenad

pre 6 godina

S obzirom da ne idem na rotten tomatoes skoro uopste i da sam gledao skoro sve filmove od ovog leta mogu samo da kazem da je sam Holivud kriv za manje prihode. Znatno nizi kvalitet prica a i komedije tamo gde je navodno ima.

It is what it is

pre 6 godina

Brat mi radi kao filmski kriticar za jedan od vaznijih amer. film. casopisa i gleda kako da glavom bezobzira pobegne. Kaze da je pod nevidjenim pritiskom da ne kaze nista previse lose. Filmovi su ROBA cak i u Euvropi i svako ima svoje trziste.
Kakvo se djubre snima kao "umetnicki film" i dobija prestizne nagrade, a niko vise ne sme da kaze da je car go... o Holivudu i da ne govorim.
Problem je sto s emaldje generacije zaglupljuju. Posle i ne traze bolej sadrzaje.

Bre!

pre 6 godina

Soni zabranio kritičarima da objavljuju recenzije za film jer bi rezultat prvi put bio u negativnoj zoni. Nek se drže oni Adama Sendlera i njihovog genijalnog producentskog ugovora kao pijani plota kad ne znaju bolje.
"Blokbasteri" su sad ionako serijski filmovi kod kojih ne treba da čekaš sledeću epizodu nedelju dana već bar godinu. Ko normalan voli da gleda priče-žvake koje se razvlače decenijama i još treba da plati za to...

Pera

pre 6 godina

Uzimaju se milijarde na racun globalizacije, na racun fransizinga od svakog holivudskog trenda. Ekranizuju se svakakve fantasticne gluposti i cede pare iz USA kulture koja se gura kroz internet kao dominantna, a onda je problem kad taj isti internet dovede do (zasluzenog) pada prihoda opravdano losih ostvarenja? Po istoj logici bi i hoteli sa losom ocenom na bookingu trebalo da se bune jer im kritike ugrozavaju biznis.
Hvala kriticarima na tome sto nas upozoravaju da ne trosimo pare na bezvredne filmove i sto ne dozvoljavaju da dopunjujemo racune holivudskih producenata i agenata s kojim se oni onda izivljavaju po svetu.

Zuba

pre 6 godina

Holivud je proslost. Pogledajte kakve filmove sad prave Korejanci. A i ostali, Japanci, pa i Rusi.
(Bob, 10. septembar 2017 11:34)


Ja bih tu dodao i Juznoamericke pre svega Argentinske. I kao sto neko rece 90' su bile zlatne godine bar kad je skorija epoha u pravljenju filmova u pitanju.

ja

pre 6 godina

@ (HESOYAM, 10. septembar 2017 10:49)

Sve pametno reče čovek o Transformersima, pa na kraju uporedi fantastične filmove sa vesternima Serđa Leonea... A vesterni Serđa Leonea su bili nekad ono što su Transformersi (Avengersi, Supermen,...) sada.

Bg

pre 6 godina

...Takodje, kritici ne treba verovati, najvolji primer je "lalalend" koji na IMDB na prvih nekoliko strana ima samo 10ke a posle samo jedinice...
(Dr Manhattan, 10. septembar 2017 10:52)

Ne slazem se da se kritici ne treba verovati. Preformulisao bih radije da se ocenjivanju savremenih visokobudzetnih filmova ne moze verovati. Oskar se decenijama unazad pokazuje da nije nikakvo merilo kvaliteta sto se takvih filmova tice. Velicina nekog filma ne lezi u tome koliko je sjajna njegova prica ili koliko je lep (gledam u lalalend), vec na osnovu inovativnosti u ideji, tehnici, koja ce se kasnije posmatrati kao njen uticaj u istorijskom kontekstu, i bas zbog toga mnoge kritike savremenih dela, ne samo filmske umetnosti (setite se impresionistickih i simbolistickih dela), grese jer ne mogu (ili ne zele) da vide njen potencijalni znacaj. I taj oskar je savrseni primer toga, koliko je americkih kultnih filmova osim kuma osvojilo oskara u vreme kada je izaslo? 'Najveci americki film' Citizen Kane je dobio svoje mesto u istoriji tek 15 god nakon sto je izasao. A to je da pritom ne pricamo o potkupljivosti kritika savremenih dela i svoti novca koja se vrti u senci tog 'kultnog' dogadjaja zvanog oskar. Ljudi ne vide u plastu sve njegove kicosti, da oskar nije namenjen za njih vec za produkcijske kuce, da "for your considetation" kampanja sluzi kao tender za te kuce, ciji ce se film izabrati.

Pera

pre 6 godina

Batalite ljudi Holivud i njihove stancovane filmove.. Pogledajte samo price, postere, glumce.. sve jedno te isto.. Niste ni svesni koliko ima dobrih recimo Evropskih i Azijskih filmova.. U poslednjih godinu dana guglao bukvalno filmove iz svih Evropskih zemalja i strasno koliko kvalitetnih i dobrih filmova sam pogledao. Holivud da ispuca jos ove filmove bazirane na stripovima i pukli nacisto. Krenuli sa rimejkovima nekih klasika koje nikad ne bi trebali ni da pomisljaju ponovo da rade. O klanovima u Holivudu tek nema sta da se prica, cesto mozemo da vidimo razlicite filmove sa sve istim glumcima. Najodvatniji klan su mi Set Rogan, Dzejms Franko, Dzona Hil...

b.

pre 6 godina

Jedini dobar film koji sam odgledao u bioskopu ove godine je Baby driver. Svi ostali su bili na skali od meh do zali Boze na sta bacih pare, a uopste nisu male pare u pitanju. Odlazak u bioskop polako postaje luksuz.

Gde ja živim

pre 6 godina

Ja nisam nikada mogao da razumem ljude koji gledaju film na osnovu bilo koje ocene. Ocena može da ti služi isključivo kao informacija i ništa više. Pogledaš zaplet, priču, glumačku postavu, ako te zaintrigira odeš i pogledaš ako ne nikom ništa. Ja sam se nagledao filmova i sa 20% RT i 90+. Nekada se zeznem u proceni, ali opet sam sam kriv. Konkretan primer za mene pošto je skorašnji je Denkerk. Na RT ima 93%, a recimo Interstellar 71%. Za mene lično bolji ovaj drugi. Dobro uvek sam voleo da čitam recenzije pokojnog Rodžera Eberta i vrlo često su nam se poklapala mišljenja (doduše ja nisam umeo tako lepo da obrazložim), ali nisu bili presudni i uvek sam ih čitao nakon gledanja. Na kraju krajeva zavisi i šta u datom momentu očekujem od filma da li samo puku zabavu ili malo intelektualnog naprezanja.

bgd

pre 6 godina

Onomad producenti nisu hteli da plate scenariste kada su štrajkovali zbog povećanje honorara, eto im ga sada.
Zato su sada TV filmovi i serije na kablovskoj neuporedivo kvalitetiniji.

I svaka čast Kristoferu Nolanu. Čovek je od jednog stripa uspeo da napravi film kao da je sniman po romanu. Ali glupi, površni i pohlepni producenti nisu shvatili u šta je razlog uspeha filma.

Stanoje

pre 6 godina

Ono kad u avionu odlucim da gledam u plafon umesto da odgledam neki film jer je zabavnije.
Uzas koliko su Holivudski filmovi postali trash.

Mrmot

pre 6 godina

Pogledajte ideju za novi Star Trek film pa će da vam bude jasno zašto Holivud propada...
Niko neće da baca pare na komunističku propagandu...

EU Citizen

pre 6 godina

Odlično, takav biznis i treba uništavati :)) Mada, naravno, nema to nikakve veze sa Rotten Tomatoes, već pre svega sa endemskim nedostatkom kreativnosti, a viškom političke korektnosti, budalština i ispiranja mozga u holivudskim filmovima.

Milosav

pre 6 godina

Ma sta se sekirate ljudi moji, gledajte pornice, nema da vas boli glava od previse mozganja (mozda ruka) mada se uvek zna kakav je svrsetak...

Zoki

pre 6 godina

U pitanju je više stvari, ne radio se samo u kvalitetu filmova. Industrija video igara uzima sve veći deo kolača. Povećanje ekrana i kvaliteta zvuka su smanjili razliku između bioskopa i gledanja filma kod kuće. Televizija se u borbi za svoj opstanak okrenula proizvodnji kvalitetnih TV serija. Konačno, tu je i gorila koja se zove Netflix, koji osim toga što nudi stotine filmova ima i sopstvenu produkciju i proizvodi odlične serije.

JS

pre 6 godina

Razlog je sto se narod vec zasitio onog sto nam Holivud servira poslednjih godina, ekranizovani svi marvel likovi jos malo i svaki film na isti kalup,nastavci filmova u nedogled pa ce tako fast i furious imati jedno 15 tak delova, Pirati sa Kariba, Terminator...jedno 10 tak, , ocajni rimejkovi starijih filmova.

KG

pre 6 godina

A da se niste malo previse bavili politikom i uzdizanjem Hitleri i pljuvanjem Trampa, mozda bi vam sezona bila bolja.
Snimajte NOVE filmove, ne "sequele" i"prequele" i "remake-ove". Mozda vam krene na bolje. I, za svaki slucaj, manite se corava posla tj. politike. Ne ide vam.

Mladen

pre 6 godina

Nepotizam, pad kvaliteta ne samo sto se tice dramaturgije koja je infantilna nego i sa tehnicke strane jer u Holivudu vise nema ni jednog autora osim zanemocalih staraca cije je vreme uveliko proslo i koji treba da se penzionosu, to su neki od problema. Filmove em snimaju zanatlije em je tehnicka strana urnisana preoslanjanjem na tehnologiju. Pa onda da su pre jedno 20g prestali da snimaju filmove za odrasle i preorjentisali se na piramidalnu prevaru snimanja najnizeg smeca za tinejdzere (superheroji) i time sasekli granu na kojoj sede. Cela ta industrija ce tek doziveti krah jer prosecan blokbaster sad kosta 250 miliona a treba da zaradi milijardu da bi oni videli neki profit...ne ide to vise. RT je samo odraz promene u vremenu, thenologija je tu samo deo price, biti filmska "zvezda" vise nema onaj znacaj kao sto je i film izgubio socijalni primat koji je imao u proteklim decenijama(slicno kao i popularna muzika, televizija..) Da ne spominjem da mi se cini da su ljudi u proseku danas mnogo gluplji nego pre recimo 30,40,50g sto nivo produkcije samo oslikava. Evropski film je jos gori, dosadan i bezvredan jer se uz manje para bacenih na tehnologiju tek vidi moralna dekintiranost levicarske globalisticke ideologije.

prijatelj

pre 6 godina

Filmovi se sada kao i svi proizvodi prave da izdrze tri meseca dok se ne zamene novim. Filmom se bave proizvodjaci umesto umetnika. Ne zanima ih kvalitet nego samo dobra reklama koja ce prevariti publiku za taj kratak period. Cak i neke filmove koji krenu dobro i imaju ideju namerno sasecu i vrate u ispod prosecni film.

pok

pre 6 godina

Jedno vece krece na tv-u film The Devil's Tomb. Ja za telefon da vidim koja mu je ocena da ne gledam badava. Na imbd 3.7, na RT nema ocene kriticara ali ocena publike 10%. Rekoh ajd da ga odgledam jer je film iz 2009 i Cuba Goodling Jr. glumi i da vidim da li je kritika u pravu i moze li joj se verovati. Film je jedno od najvecih ... koje sam ikada gledao.

Woods

pre 6 godina

Poseta RT je porasla, jer su se ljudi masovno preselili tamo sa propalog Imdb-a (od kada su ukinuli diskusije). Takodje, ljudi u SAD masovno bojkotuju mnoooge glumce i rezisere, jer ovi ne mogu da prestanu da objasnjavaju "malom" coveku sta treba da misli i kako treba da zivi. I za koga, naravno, treba da glasa. Sve je politika. Cak se i glumci koji su otvoreno republikanci ili liberterijanci (to vise nije desno, to je centar) sikaniraju i napadaju u javnosti i glavna su tema izmisljenih "skandal" tekstova. To vam je danasnji fasisticki Holivud, i to vam je cela mudrost. Ljudi vise nece da finansiraju licemerne, neobrazovane, zatucane, preplacene osetljive pahuljice sa Isusovim kompleksom i egom velicine svemira.

Sinisa

pre 6 godina

Gledao sam Ghost in the Shell. Vizuelni efekti i 3D su fenomenalni. Gluma ispod proseka. Scarlett izgleda AAA+. Prica i rezija na nivou produkcije filmske sekcije u osnovnoj skoli. Sat vremena posle filma nisam mogao da se setim radnje.

Protoss

pre 6 godina

Odlično, takav biznis i treba uništavati :)) Mada, naravno, nema to nikakve veze sa Rotten Tomatoes, već pre svega sa endemskim nedostatkom kreativnosti, a viškom političke korektnosti, budalština i ispiranja mozga u holivudskim filmovima.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (EU Citizen, 11. septembar 2017 11:44)

Odlicno EU citizen...Sve zivotne teme su vec obradjene i kulminirale u holivudskim filmovima.OVo sto sada dolazi je pocetak nove dimenzije ludila holivuda.Jedino sto im je bitno da nadju nacin stvoriti novu ideju o tome kako i u kom ce se smeru odvijati zivot civilizacije i naravno dobro unovciti u okorelom neoliberalnom kapitalizmu...To im je jedino vazno.Nista, moracemo da se vratimo ruskim romanima i filmovima, moramo da se baziramo na obnovi unutrasnjeg zivota i duha..jer se slazes??

Dragan

pre 6 godina

Bioskopska karta kosta na Zapadu kao vecera u osrednjem restoranu. Vise se ispalti onda otici na veceru i posle odgledati neki dobar klasik na LED ekranu. Jos se izbegnu reklame, trejleri i idioti sa mobilnim ispred tebe. A dobrih klasika se nakupilo da nove generacije mogu da gledaju ohoho.

partizan

pre 6 godina

Nista nije crno belo.Ako proverite statistike, u odnosu na broj filmova koji se prave u Holivudu, rimejkovi, nastavci i spin-offs mozda zauzimaju 10% sveukupne produkcije.Problem je sto vecina ljudi ni ne vidi gomile i gomile filmova jer prosto nisu reklamirani kao veliki blokbasteri.Ali ima zaista originalnih filmica, samo treba malo vise potraziti.Inace, u Americi su pukli svi filmovi o superherojima manje vise ali te filmove odrzava Azijska publika u zivotu.

amateur

pre 6 godina

Film zavisi od osobe do osobe dali je dobar film, zato odgledajte pa dajte zakljucak, a ne zato sto tamo neki hejteri (sve su ih vise) dali lose ocene ne odgledate film.

i tako..

pre 6 godina

Iz kvaliteta proizlazi kvalitet.
Jadni ovi danasnji ljudi cime su prenakljukani kroz sve vidove sadrzaja pustenoga u etru. Jos jadniji mi smo koji pod uticajom nismo.

global

pre 6 godina

(Protoss, 11. septembar 2017 13:18)

Ruski romani i filmovi? Pa necu valjda po deseti put da citam Dostojevskog i po petnaesti da gledam Tarkovskog? Danas i rusi kopiraju holivud i prave blokbastere, ali one sa formom ali bez sustine. Ako ne verujes meni veruj guglu. Ovo ludilo je zahvatilo citav svet.

Kole

pre 6 godina

To je zato sto rt ima kretenski nacin ocenjivanja,napravljen za podmicivanje studija.tako da jedno djubre moze fresh 98% da bude sa ocenom 6/10,a moze i solidan film rotten 30% da bude sa ocenom 6/10....a posto su fresh i rotten sarene i velike ikonice ljudi to i gledaju samo,niko ne gleda ocenu filma.....metacritic je daleko bolji sajt

Cinique

pre 6 godina

Nije Holivud ubila loša kritika nego nikad jača cenzura. Ovakvo desničarsko mahnitanje nije zahvatilo Holivud ni u vreme ludaka Makartija. Sada je kontrola još brža i time totalnija.
Vidljivi deo cenzure ide kroz kvaziprivatnu MPAA asocijaciju čije klasifikovanje producenti unapred zadovoljavaju izbegavanjem provokacije, autocenzurom. Umetnost koja izbegava provokaciju neizbežno završi kao kič. Holivud je oduvek bio na granici kiča, a sada samo ni ne pokušava da iskoči.

pixel

pre 6 godina

I u gejmingu ista stvar!
Sve same varijacije na odavno izlizane teme. Nigde igre bez zombija i sl. Vrlo jedna 'mastovita' generacija prepisivaca
i podvaljivaca u paketu sa placenim recenzijama za usmeravanje konzumenta. Sve je laz i sve je prevara i manipulacija. Tuzno...
(u proslosti je ziveti lepse, 10. septembar 2017 13:30)

Ne slazem se do kraja. To najvise vazi za odredjene fransize, i ni izbliza nije takav problem kakvim ga ti predstavljas, i za sada je jos daleko od ove holivudske kletve. Igre sa zombijima sada dozivljavaju svoju "renesansu", jer ih ranije skoro da nije ni bilo (izuzimajuci resident evil serijal). I bas za razliku od holivuda tu ima mnogo raznovrsnih igara, neke cak sa inovacijama. Tako da ne znam tacno o cemu pises.

Slavonija SRB

pre 6 godina

@EU Citizen, kriv je i Paradajz za to posto se marva vodi pomenutim. Marvom je lako upravljati. Dokaz je Balkan. Dokaz je svet sveobuhvatno.

ja

pre 6 godina

@ (HESOYAM, 10. septembar 2017 10:49)

Sve pametno reče čovek o Transformersima, pa na kraju uporedi fantastične filmove sa vesternima Serđa Leonea... A vesterni Serđa Leonea su bili nekad ono što su Transformersi (Avengersi, Supermen,...) sada.

Mrmot

pre 6 godina

Pogledajte ideju za novi Star Trek film pa će da vam bude jasno zašto Holivud propada...
Niko neće da baca pare na komunističku propagandu...

T

pre 6 godina

Gledao sam poslednje Pirate s Kariba. Film je bio loše ocenjen. A film je zapravo zabavan i vredi cenu karte. Nije da bih ga gledao ponovo, niti će ostaviti ikakav trag u istoriji kinematografije, ali to ne znači da vam neće biti zabavno da ga gledate. Nije sve ni u ocenama na RT.

amateur

pre 6 godina

Film zavisi od osobe do osobe dali je dobar film, zato odgledajte pa dajte zakljucak, a ne zato sto tamo neki hejteri (sve su ih vise) dali lose ocene ne odgledate film.

Sive lubanje silom

pre 6 godina

@(Zapata, 10. septembar 2017 11:40)

Sve si mudro zborio. Kad se samo setim nekih filmova iz '90-ih kako su pali s neba i oduvali (prvo mi pada na pamet "Petparačke priče"), stvarno tuga tugina šta se danas snima. A što se tiče infantilnosti zapadnjačke publike i njihovog loženja na superheroje u zrelim godinama, tu imam malko drugačiji pogled. Nije to toliko ifnatilnost koliko zatucanost. Ti superheroji i slične stvari su uzdignuti na nivo filozofije, tako im se to predstavlja. Oni stvarno misle da postoji neka dubina u obračunu Betmena i Supermena, na primer. Na svet gledaju kroz prizmu prikazanu npr. u Star Wars, postoje samo beli i crni, dobri i zli. Kad pričaš sa prosečnim 35-ogodišnjim zapadnjakom, primetićeš sve ovo, kao i da u životu nije pročitao neko iole ozbiljnije štivo. Jednostavno su od malih nogu zatucavani i pretvoreni u konzumente ovih splačina koje im danas prodaju.

Kibo

pre 6 godina

Holivud je mrtav ali jos toga nie svesta. Unistila ga je isprazna neoliberalna ideologija koja unistava svaku umetnost koju dotakne zato sto joj je koren, tj. ideja losa. A politicki korektne junake nek im gleda Afrika I Azija.

Laza

pre 6 godina

Neka, dajte samo sto vise politicki korektnih sadrzaja, po mogucstvu sa zenama u glavnim ulogama SVUDA, i nastavite sa bezidejnim i jalovim scenarijima koji se kriju iza bljeskavih efekata...

Pa kada padne gledanost i zarada za jos 20%, onda se ceskajte po glavi, dok budete snimali film o Dzejmsu Bondu koga ce igrati LGBT orijentisana Afroamerikanka...

Dr Manhattan

pre 6 godina

Ne pratim rotten tomatoes ali mi nije potreban nikakav sajt da vidim da su ovogodisnji filmovi natprosečno loši. Takodje, kritici ne treba verovati, najvolji primer je "lalalend" koji na IMDB na prvih nekoliko strana ima samo 10ke a posle samo jedinice. Na žalost, u svetu vise ne postoji nezavisno novinarstvo, svi rade samo za pare.

Gde ja živim

pre 6 godina

Ja nisam nikada mogao da razumem ljude koji gledaju film na osnovu bilo koje ocene. Ocena može da ti služi isključivo kao informacija i ništa više. Pogledaš zaplet, priču, glumačku postavu, ako te zaintrigira odeš i pogledaš ako ne nikom ništa. Ja sam se nagledao filmova i sa 20% RT i 90+. Nekada se zeznem u proceni, ali opet sam sam kriv. Konkretan primer za mene pošto je skorašnji je Denkerk. Na RT ima 93%, a recimo Interstellar 71%. Za mene lično bolji ovaj drugi. Dobro uvek sam voleo da čitam recenzije pokojnog Rodžera Eberta i vrlo često su nam se poklapala mišljenja (doduše ja nisam umeo tako lepo da obrazložim), ali nisu bili presudni i uvek sam ih čitao nakon gledanja. Na kraju krajeva zavisi i šta u datom momentu očekujem od filma da li samo puku zabavu ili malo intelektualnog naprezanja.

Zapata

pre 6 godina

Problem je sto muzete odavno mrtve krave kao sto su Pirati sa Kariba, snimate nasumicno smece kao sto je Emoji, Minions, ubijate u pojam sa super-herojskim filmovima...Gde nestadose veliki stand alone odlicni filmovi, makar snimljeni po nekoj knjizi? Sada se jedva cuju u ovoj buci koju stvaraju dzinovski blokbasteri. 90-ih je bilo mnostvo takvih 'samih' filmova, i to bese najbolja filmska decenija ikada. Samo snimate nastavke i muzete nesto ranije uspesno, snimate unutar raznoraznih 'univerzuma' sto je opet nova vrsta iskoriscavanja vec postojeceg. Da ne pricam o ovim ukrstanjima kao sto je Batman vs Superman, sto je bukvalno na nivou onoga sto smo kao deca pricali (ko bi pobedio kad bi se potukli taj i taj heroj), i vrhunac nedostatka maste holivuda. Nazalost dosta govori i o nezrelosti zapadne publike koja se, iako duboko zasla u 20-te i 30-te, i dalje lozi na superheroje. I naravno povrh svega tu je JJ Abrams da nam pravi zamaskirane rimejkove starih dobrih filmova i koristi nostalgiju. Nije da nije bilo dobrih filmova u Holivudu poslednjih godina (sve od Skorsezea i Nolana) , ali ovo stanje me je nateralo da istrazim kinematografiju nekih drugih drzava (Juzne Koreje, Spanije, Latinske Amerike, Nemacke, i zaista sam odusevljen).

Vlado Banja Luka

pre 6 godina

Ova ljetna sezona je najlosija u zadnjih 16 godina, zarada je samo u odnosu na proslo ljeto pala 15%. Naravno da su producenti ljuti i zabrinuti. Ali, umjesto da detektuju problem kod sebe, oni se ljute na kriticare i publiku. Problem nije u prosjecnom gledaocu, vec u holivudskoj produkciji! Ovo ljeto su im glavni filmovi bili negledljivi promasaji kao sto su Mumija, Transformersi, Dark Tower ili Pirati sa Kariba, praceni sa crticima i superherojstinom. Ustvari, pored losih prica problem su i holivudsko naturanje i propagiranje homoseksualizma, politicke korektnosti i americke izabranosti... Evo npr, film Dark Tower je snimljen po Kingovim knjigama koje su hit i imaju bazu. Ljudi odu da ga pogledaju, kad ono glavnog lika Revolverasa, koji je u knjigama bijelac, glumi crnac Idris Elba!? Politicka korektnost. Naravno da su ga fanovi bojkotovali...

HESOYAM

pre 6 godina

@ (HESOYAM, 10. septembar 2017 10:49)

Sve pametno reče čovek o Transformersima, pa na kraju uporedi fantastične filmove sa vesternima Serđa Leonea... A vesterni Serđa Leonea su bili nekad ono što su Transformersi (Avengersi, Supermen,...) sada.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ja, 10. septembar 2017 11:05)

Zezas me jel da? Leone radio sa ekstremno niskim budzetom, napravio covek samo 4-5 vesterna, svaki sa razlicitom radnjom i temom, fantasticna gluma, svi prakticni efekti, muzika po meni najbolja ikad komponovana za film, Dobar, Los i Zao se smatra mozda najboljim filmom ikad snimljenim, mada objektivno Kum je neprikosnoven. Znam da to nisu filmovi za svakoga jer ima jako malo dijaloga, ali bas zato su meni ti filmovi fantasticni - sve se svodi na izraze lica, muziku, zvucne efekte, postavljanje scene itd. Sramota je reci da su ti filmovi bili smece kao Transformersi i ovi Marvel/DC kanceri, pa pogledaj iste te kriticare o kojima je vest, svi Leone vesterni imaju preko 95% na Rotten Tomatoes .

Nikola

pre 6 godina

Pa kad prave stoti deo Pirata sa Kariba (koga više briga za Depovo šmiranje), Trasformerse (glupo je i komentarisati takav trash), i invaziju ekranizovanja strip junaka. Ne bi ni bio problem da su ti filmovi barem gram kvalitetni. Već je to urađeno kao najgora šljaka! Svadbe se bolje rade nego ti filmovi. Potpuno unetnički bezvredni, u klasi sa najvećim šundom. Čisto me interesuje ko će biti kandidati za Oskara. Pošto po do sada objavljenim filmovi, ne trebaju ni da ga daju nikome!

HESOYAM

pre 6 godina

Ma nemoj, pa zato smece kao oni Transformersi izlazi svake 3 godine i zgrne silne pare, pa onda automatski izlazi i sledeci deo. Dosta vise sa nastavcima nastavaka, sa remake-ovima klasicnih filmova i ostalim glupostima. Ako ne mozete da napravite nesto novo i kvalitetno onda ne treba ni da zaradite nista. Ima naravno dobrih filmova i danas, ali nema vise fantasticnih ostvarenja, dao bih bre levu ruku da Serdjo Leone moze da snimi jos koji vestern...

Low Key Lyesmith

pre 6 godina

Biće da ipak ima veze sa očajnom Hollywoodskom produkcijom - Alien Covenant, Wonder Woman (ovaj beše ima preko 90% na Rotten Tomatoes - feminist lobbying je jedino objašnjenje), Transformers, zbilja razočaravajući Ghost in the Shell... Shape of water možda bude poslovični melem na ranu. Ostaje da se vidi...

petar

pre 6 godina

da da, eto kriv je sajt za recenziju filmova, a te recenzije pravi publika. znaci kriva im je publika što im je pala zarada..
eto skoro sam bio sa devojkom u jednom šoping centru, i stvarno sam hteo da odgledam neki film, ali kad sam prišao rasporedu projekcija imao sam šta da vidim: tajni život kućnih ljubimaca, minions movie, neki Thorovi, Spajdermeni Xmenovi, pitajbogakojimenovi.. samo sam se okrenuo i otišao.. eto gledao sam IT koji, iako je opet što neko spomene muzanje mrtve krave, morao da pogledam jer sam fan romana stivena kinga.. inace da zaključim, previše specijalnih efekata, premalo glume, radnje i emocija.. živ primer za to je onaj novi King Kong skull Island. toliko je loše uradjen da me posle pola sata nije bilo briga dal ce preživeti i onaj predimenzionirani majmun i ostali jednodimenzionalni likovi

Fuel-injected suicide machine

pre 6 godina

Ovaj Tavamba je zlata vredan za nasu ligu, kako samo prima loptu i razgrce protivnicke igrace.
(Joveta, 9. septembar 2017 22:28)

Nekad su blok-basteri bili Terminator 2, Aliens, Ambis, Blejd Raner, Ajkula, Egzorcist, Isijavanje..

Pa jedan Predator je esencija sedme umetnosti u poredjenju sa danasnjim blok-basterima.

Tanja Petrovic

pre 6 godina

Vi sto pricate da se takvi filmovi sa superherojima snimaju jer se dopadaju zapadnoj publici u zabludi ste. Pa ovo je najgora sezona upravo zato sto je gledanost u Americi drasticno opala. Ali studiji i dalje snimaju to smece jer gledanost u Aziji samo raste i bez obzira na to sto je u Americi najgora sezona, oni i dalje zgrcu pare jer se Kinezi loze na takve filmove.

Neko ili nesto

pre 6 godina

Dao bi ruku i nogu da snime bar jedan film ili vise delovao kao sto su bili Fight Club, Matrix, Kum itd. To su dobri filmovi, a ne samo pirati s kariba, superheroji, emoji FILM, i slicne budalastine(namerno sam im imena pisao malim slovom)

u proslosti je ziveti lepse

pre 6 godina

I u gejmingu ista stvar!
Sve same varijacije na odavno izlizane teme. Nigde igre bez zombija i sl. Vrlo jedna 'mastovita' generacija prepisivaca
i podvaljivaca u paketu sa placenim recenzijama za usmeravanje konzumenta. Sve je laz i sve je prevara i manipulacija. Tuzno...

Beli maharadža

pre 6 godina

Nije im palo na pamet da su se ljudi zasitili raznih nastavaka, rimejkova, superheroja i ostalog djubreta koje snimaju, bez da su ponudili jedan originalan i pažnje vredan film?

SEVERAC ®

pre 6 godina

Poslednjih par godina visokobudžetni filmovi su katastrofalno loši. Bezidejne priče i samo efekti. Preskupo plaćeni glumci koji pristaju da snimaju svakakvo djubre... Evo budite realni, pa navedite 5 dobrih fimova u zadnje 3 godine.... Nije lako zar ne....

Bot na kvadrat

pre 6 godina

Vremena su se promenila posle serije Breaking bad,sada su serije daleko,daleko kvalitetnije od filmova i sve vise glumaca prelazi, da tako kazem ,na male ekrane,sto je do pre 10 godina bilo nezamislivo,dok su se bioskopske projekcije svele na Kapetana Ameriku i nekakve superheroje koje gledaju deca i tinejdzeri po trznim centrima.

Ilija

pre 6 godina

Pa mozda kad bi Holivud prestao sa nastavcima raznoraznih fransiza, rimejkovima i spinofovima mozda bi imali vise uspeha - zarade, sto je naravno najbitnije od svega. Potrebne su nove ideje, ljudi su se smorili fransizama koje ce izgleda da traju u nedogled, a kvalitet sve vise slabi...

Bg

pre 6 godina

...Takodje, kritici ne treba verovati, najvolji primer je "lalalend" koji na IMDB na prvih nekoliko strana ima samo 10ke a posle samo jedinice...
(Dr Manhattan, 10. septembar 2017 10:52)

Ne slazem se da se kritici ne treba verovati. Preformulisao bih radije da se ocenjivanju savremenih visokobudzetnih filmova ne moze verovati. Oskar se decenijama unazad pokazuje da nije nikakvo merilo kvaliteta sto se takvih filmova tice. Velicina nekog filma ne lezi u tome koliko je sjajna njegova prica ili koliko je lep (gledam u lalalend), vec na osnovu inovativnosti u ideji, tehnici, koja ce se kasnije posmatrati kao njen uticaj u istorijskom kontekstu, i bas zbog toga mnoge kritike savremenih dela, ne samo filmske umetnosti (setite se impresionistickih i simbolistickih dela), grese jer ne mogu (ili ne zele) da vide njen potencijalni znacaj. I taj oskar je savrseni primer toga, koliko je americkih kultnih filmova osim kuma osvojilo oskara u vreme kada je izaslo? 'Najveci americki film' Citizen Kane je dobio svoje mesto u istoriji tek 15 god nakon sto je izasao. A to je da pritom ne pricamo o potkupljivosti kritika savremenih dela i svoti novca koja se vrti u senci tog 'kultnog' dogadjaja zvanog oskar. Ljudi ne vide u plastu sve njegove kicosti, da oskar nije namenjen za njih vec za produkcijske kuce, da "for your considetation" kampanja sluzi kao tender za te kuce, ciji ce se film izabrati.

Zuba

pre 6 godina

Holivud je proslost. Pogledajte kakve filmove sad prave Korejanci. A i ostali, Japanci, pa i Rusi.
(Bob, 10. septembar 2017 11:34)


Ja bih tu dodao i Juznoamericke pre svega Argentinske. I kao sto neko rece 90' su bile zlatne godine bar kad je skorija epoha u pravljenju filmova u pitanju.

palop

pre 6 godina

A mozda da snimate bolje filmove? Takodje, RT ne daje svoje ocene za filmove, vec skuplja recenzije raznih kriticara i ocena filma je cist zbir svih tih recenzija.

Stanimir Branimir

pre 6 godina

Holivud je proslost. Pogledajte kakve filmove sad prave Korejanci. A i ostali, Japanci, pa i Rusi.
(Bob, 10. septembar 2017 11:34)


Ja bih tu dodao i Juznoamericke pre svega Argentinske. I kao sto neko rece 90' su bile zlatne godine bar kad je skorija epoha u pravljenju filmova u pitanju.
(Zuba, 10. septembar 2017 12:17)

Onda da i ja dodam Špance, koji često baš sa Argentincima u koprodukciji prave fantastične trilere. Imaju fantastične zaplete. Nekad preteraju, ali generalno imaju jako dobar i interesantan stil.

Pera

pre 6 godina

Batalite ljudi Holivud i njihove stancovane filmove.. Pogledajte samo price, postere, glumce.. sve jedno te isto.. Niste ni svesni koliko ima dobrih recimo Evropskih i Azijskih filmova.. U poslednjih godinu dana guglao bukvalno filmove iz svih Evropskih zemalja i strasno koliko kvalitetnih i dobrih filmova sam pogledao. Holivud da ispuca jos ove filmove bazirane na stripovima i pukli nacisto. Krenuli sa rimejkovima nekih klasika koje nikad ne bi trebali ni da pomisljaju ponovo da rade. O klanovima u Holivudu tek nema sta da se prica, cesto mozemo da vidimo razlicite filmove sa sve istim glumcima. Najodvatniji klan su mi Set Rogan, Dzejms Franko, Dzona Hil...

pixel

pre 6 godina

I u gejmingu ista stvar!
Sve same varijacije na odavno izlizane teme. Nigde igre bez zombija i sl. Vrlo jedna 'mastovita' generacija prepisivaca
i podvaljivaca u paketu sa placenim recenzijama za usmeravanje konzumenta. Sve je laz i sve je prevara i manipulacija. Tuzno...
(u proslosti je ziveti lepse, 10. septembar 2017 13:30)

Ne slazem se do kraja. To najvise vazi za odredjene fransize, i ni izbliza nije takav problem kakvim ga ti predstavljas, i za sada je jos daleko od ove holivudske kletve. Igre sa zombijima sada dozivljavaju svoju "renesansu", jer ih ranije skoro da nije ni bilo (izuzimajuci resident evil serijal). I bas za razliku od holivuda tu ima mnogo raznovrsnih igara, neke cak sa inovacijama. Tako da ne znam tacno o cemu pises.

Protoss

pre 6 godina

Odlično, takav biznis i treba uništavati :)) Mada, naravno, nema to nikakve veze sa Rotten Tomatoes, već pre svega sa endemskim nedostatkom kreativnosti, a viškom političke korektnosti, budalština i ispiranja mozga u holivudskim filmovima.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (EU Citizen, 11. septembar 2017 11:44)

Odlicno EU citizen...Sve zivotne teme su vec obradjene i kulminirale u holivudskim filmovima.OVo sto sada dolazi je pocetak nove dimenzije ludila holivuda.Jedino sto im je bitno da nadju nacin stvoriti novu ideju o tome kako i u kom ce se smeru odvijati zivot civilizacije i naravno dobro unovciti u okorelom neoliberalnom kapitalizmu...To im je jedino vazno.Nista, moracemo da se vratimo ruskim romanima i filmovima, moramo da se baziramo na obnovi unutrasnjeg zivota i duha..jer se slazes??

anti-reklamozder

pre 6 godina

snimite nesto za sta prosecnom coveku nece biti zao da da tesko stecen novac za cenu bioskopske karte, pa ce da bude dobro...ili snimajte pirate do iznemoglosti pa se zalite

brm

pre 6 godina

Pa, ljudi ne žele da gledaju film koji ima toliko lošu kritiku da je prevara naplatiti kartu za njega. I studiji naprave trejler da film deluje kao da je najbolji ikada snimljen. Pravite bolje filmove, pa će se više i gledati. Lično, baš mnogo idem u bioskop. I često mi se desilo da baš želim da gledam neki film, ali nema ništa....nekoliko puta sam otišao na silu, i izašao na sred projekcije. To mi se ove godine najiše puta desilo.

bgd

pre 6 godina

Onomad producenti nisu hteli da plate scenariste kada su štrajkovali zbog povećanje honorara, eto im ga sada.
Zato su sada TV filmovi i serije na kablovskoj neuporedivo kvalitetiniji.

I svaka čast Kristoferu Nolanu. Čovek je od jednog stripa uspeo da napravi film kao da je sniman po romanu. Ali glupi, površni i pohlepni producenti nisu shvatili u šta je razlog uspeha filma.

global

pre 6 godina

(Protoss, 11. septembar 2017 13:18)

Ruski romani i filmovi? Pa necu valjda po deseti put da citam Dostojevskog i po petnaesti da gledam Tarkovskog? Danas i rusi kopiraju holivud i prave blokbastere, ali one sa formom ali bez sustine. Ako ne verujes meni veruj guglu. Ovo ludilo je zahvatilo citav svet.

Alphonse-Marie-Adolphe de Neuville

pre 6 godina

Kako može studio da zabrani kritičarima da pišu? Možda nije organizovao projekcije za njih pre premijere? Pa i to bi već trebalo da bude najava "kvaliteta".

b.

pre 6 godina

Jedini dobar film koji sam odgledao u bioskopu ove godine je Baby driver. Svi ostali su bili na skali od meh do zali Boze na sta bacih pare, a uopste nisu male pare u pitanju. Odlazak u bioskop polako postaje luksuz.

aha

pre 6 godina

Sve pametno reče čovek o Transformersima, pa na kraju uporedi fantastične filmove sa vesternima Serđa Leonea... A vesterni Serđa Leonea su bili nekad ono što su Transformersi (Avengersi, Supermen,...) sada.
(ja, 10. septembar 2017 11:05)

Gresis, i to mnogo. Ti filomovi su bili drugaciji u odnosu na one klasik vesterne pre, sa recimo Dzon Vejnom. Zato ih publika nije odmah ukapirala. Da nije bilo tih filmova ne bi bilo ni Tarantina recimo. Uneli su novine u tehnici, kadrovima, snimanju. O muzici i Eniu Morikoneu da ne pricamo. Prosto, izdrzali su test vremena sa razlogom. Sta mislis, da li ce transformersi izdrzati test vremena?

MitchSrbija

pre 6 godina

Kad snimate smece, smece i jos smeca. Bukvalno vas marvel i dc filmovi drze, nakon emoji filma i proslogodisnjih ghostbustersa dobro je da jos postojite

Nikola

pre 6 godina

Mogu da krive koga god hoce i filozofiraju koliko god zelje,ali cinjenica je da ne mogu da sastave jedan zglavan film. Sve neki nastavci, remakeovi i specijalni efekti. Serije su mnogo bolje. Ne mogu da verujem da ne moze da se napravi scenario koji ce zaista imati neku pricu.

Mandrak

pre 6 godina

Kako Game of Thrones-u ne smataju kritike da bude gledan? Počnite da snimate filmove pa će ih ljudi gledati, a ovo što sad snimate nije ni smeće već gore. Nemam želju ni besplatno da pogledam neki do vaših "hitova".

Bre!

pre 6 godina

Soni zabranio kritičarima da objavljuju recenzije za film jer bi rezultat prvi put bio u negativnoj zoni. Nek se drže oni Adama Sendlera i njihovog genijalnog producentskog ugovora kao pijani plota kad ne znaju bolje.
"Blokbasteri" su sad ionako serijski filmovi kod kojih ne treba da čekaš sledeću epizodu nedelju dana već bar godinu. Ko normalan voli da gleda priče-žvake koje se razvlače decenijama i još treba da plati za to...

It is what it is

pre 6 godina

Brat mi radi kao filmski kriticar za jedan od vaznijih amer. film. casopisa i gleda kako da glavom bezobzira pobegne. Kaze da je pod nevidjenim pritiskom da ne kaze nista previse lose. Filmovi su ROBA cak i u Euvropi i svako ima svoje trziste.
Kakvo se djubre snima kao "umetnicki film" i dobija prestizne nagrade, a niko vise ne sme da kaze da je car go... o Holivudu i da ne govorim.
Problem je sto s emaldje generacije zaglupljuju. Posle i ne traze bolej sadrzaje.

Kole

pre 6 godina

To je zato sto rt ima kretenski nacin ocenjivanja,napravljen za podmicivanje studija.tako da jedno djubre moze fresh 98% da bude sa ocenom 6/10,a moze i solidan film rotten 30% da bude sa ocenom 6/10....a posto su fresh i rotten sarene i velike ikonice ljudi to i gledaju samo,niko ne gleda ocenu filma.....metacritic je daleko bolji sajt

KG

pre 6 godina

A da se niste malo previse bavili politikom i uzdizanjem Hitleri i pljuvanjem Trampa, mozda bi vam sezona bila bolja.
Snimajte NOVE filmove, ne "sequele" i"prequele" i "remake-ove". Mozda vam krene na bolje. I, za svaki slucaj, manite se corava posla tj. politike. Ne ide vam.

Slavonija SRB

pre 6 godina

@EU Citizen, kriv je i Paradajz za to posto se marva vodi pomenutim. Marvom je lako upravljati. Dokaz je Balkan. Dokaz je svet sveobuhvatno.

Mladen

pre 6 godina

Nepotizam, pad kvaliteta ne samo sto se tice dramaturgije koja je infantilna nego i sa tehnicke strane jer u Holivudu vise nema ni jednog autora osim zanemocalih staraca cije je vreme uveliko proslo i koji treba da se penzionosu, to su neki od problema. Filmove em snimaju zanatlije em je tehnicka strana urnisana preoslanjanjem na tehnologiju. Pa onda da su pre jedno 20g prestali da snimaju filmove za odrasle i preorjentisali se na piramidalnu prevaru snimanja najnizeg smeca za tinejdzere (superheroji) i time sasekli granu na kojoj sede. Cela ta industrija ce tek doziveti krah jer prosecan blokbaster sad kosta 250 miliona a treba da zaradi milijardu da bi oni videli neki profit...ne ide to vise. RT je samo odraz promene u vremenu, thenologija je tu samo deo price, biti filmska "zvezda" vise nema onaj znacaj kao sto je i film izgubio socijalni primat koji je imao u proteklim decenijama(slicno kao i popularna muzika, televizija..) Da ne spominjem da mi se cini da su ljudi u proseku danas mnogo gluplji nego pre recimo 30,40,50g sto nivo produkcije samo oslikava. Evropski film je jos gori, dosadan i bezvredan jer se uz manje para bacenih na tehnologiju tek vidi moralna dekintiranost levicarske globalisticke ideologije.

Cinique

pre 6 godina

Nije Holivud ubila loša kritika nego nikad jača cenzura. Ovakvo desničarsko mahnitanje nije zahvatilo Holivud ni u vreme ludaka Makartija. Sada je kontrola još brža i time totalnija.
Vidljivi deo cenzure ide kroz kvaziprivatnu MPAA asocijaciju čije klasifikovanje producenti unapred zadovoljavaju izbegavanjem provokacije, autocenzurom. Umetnost koja izbegava provokaciju neizbežno završi kao kič. Holivud je oduvek bio na granici kiča, a sada samo ni ne pokušava da iskoči.

Mayer

pre 6 godina

Ja sam ovog leta gledao filmove Alfreda Hičkoka. Nisam sve odgledao, tako da će imati šta da se gleda i u sezoni jesen-zima.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ricinus, 10. septembar 2017 11:49)
Takodje. Gledao sam i druge filmove holivudske produkcije iz tog, i čak ranijeg perioda, tridesete i četrdesete godine, uglavnom film-noar žanr. Ono što na prvi pogled primetite jeste gluma, koje nema u novim filmovima. Onda je tu priča, pa scenario, pa atmosfera... sve ono što čini jedan film filmom. I uživao sam. I nastaviću da gledam i uživam u filmovima od pre 80 i 70 godina. Pozdrav.

Pera

pre 6 godina

Uzimaju se milijarde na racun globalizacije, na racun fransizinga od svakog holivudskog trenda. Ekranizuju se svakakve fantasticne gluposti i cede pare iz USA kulture koja se gura kroz internet kao dominantna, a onda je problem kad taj isti internet dovede do (zasluzenog) pada prihoda opravdano losih ostvarenja? Po istoj logici bi i hoteli sa losom ocenom na bookingu trebalo da se bune jer im kritike ugrozavaju biznis.
Hvala kriticarima na tome sto nas upozoravaju da ne trosimo pare na bezvredne filmove i sto ne dozvoljavaju da dopunjujemo racune holivudskih producenata i agenata s kojim se oni onda izivljavaju po svetu.

Nenad

pre 6 godina

S obzirom da ne idem na rotten tomatoes skoro uopste i da sam gledao skoro sve filmove od ovog leta mogu samo da kazem da je sam Holivud kriv za manje prihode. Znatno nizi kvalitet prica a i komedije tamo gde je navodno ima.

Woods

pre 6 godina

Poseta RT je porasla, jer su se ljudi masovno preselili tamo sa propalog Imdb-a (od kada su ukinuli diskusije). Takodje, ljudi u SAD masovno bojkotuju mnoooge glumce i rezisere, jer ovi ne mogu da prestanu da objasnjavaju "malom" coveku sta treba da misli i kako treba da zivi. I za koga, naravno, treba da glasa. Sve je politika. Cak se i glumci koji su otvoreno republikanci ili liberterijanci (to vise nije desno, to je centar) sikaniraju i napadaju u javnosti i glavna su tema izmisljenih "skandal" tekstova. To vam je danasnji fasisticki Holivud, i to vam je cela mudrost. Ljudi vise nece da finansiraju licemerne, neobrazovane, zatucane, preplacene osetljive pahuljice sa Isusovim kompleksom i egom velicine svemira.

Sinisa

pre 6 godina

Gledao sam Ghost in the Shell. Vizuelni efekti i 3D su fenomenalni. Gluma ispod proseka. Scarlett izgleda AAA+. Prica i rezija na nivou produkcije filmske sekcije u osnovnoj skoli. Sat vremena posle filma nisam mogao da se setim radnje.

Helena

pre 6 godina

E, pa, kad budete počeli da slušate fanove, bolje ćete prolaziti. Prestanite da snimate smeće, pa će i kritike biti bolje. Čuj, RT kriv, a ne gluposti što snimate, c c c...

EU Citizen

pre 6 godina

Odlično, takav biznis i treba uništavati :)) Mada, naravno, nema to nikakve veze sa Rotten Tomatoes, već pre svega sa endemskim nedostatkom kreativnosti, a viškom političke korektnosti, budalština i ispiranja mozga u holivudskim filmovima.

pok

pre 6 godina

Jedno vece krece na tv-u film The Devil's Tomb. Ja za telefon da vidim koja mu je ocena da ne gledam badava. Na imbd 3.7, na RT nema ocene kriticara ali ocena publike 10%. Rekoh ajd da ga odgledam jer je film iz 2009 i Cuba Goodling Jr. glumi i da vidim da li je kritika u pravu i moze li joj se verovati. Film je jedno od najvecih ... koje sam ikada gledao.

partizan

pre 6 godina

Nista nije crno belo.Ako proverite statistike, u odnosu na broj filmova koji se prave u Holivudu, rimejkovi, nastavci i spin-offs mozda zauzimaju 10% sveukupne produkcije.Problem je sto vecina ljudi ni ne vidi gomile i gomile filmova jer prosto nisu reklamirani kao veliki blokbasteri.Ali ima zaista originalnih filmica, samo treba malo vise potraziti.Inace, u Americi su pukli svi filmovi o superherojima manje vise ali te filmove odrzava Azijska publika u zivotu.

Zoki

pre 6 godina

U pitanju je više stvari, ne radio se samo u kvalitetu filmova. Industrija video igara uzima sve veći deo kolača. Povećanje ekrana i kvaliteta zvuka su smanjili razliku između bioskopa i gledanja filma kod kuće. Televizija se u borbi za svoj opstanak okrenula proizvodnji kvalitetnih TV serija. Konačno, tu je i gorila koja se zove Netflix, koji osim toga što nudi stotine filmova ima i sopstvenu produkciju i proizvodi odlične serije.

JS

pre 6 godina

Razlog je sto se narod vec zasitio onog sto nam Holivud servira poslednjih godina, ekranizovani svi marvel likovi jos malo i svaki film na isti kalup,nastavci filmova u nedogled pa ce tako fast i furious imati jedno 15 tak delova, Pirati sa Kariba, Terminator...jedno 10 tak, , ocajni rimejkovi starijih filmova.

Stanoje

pre 6 godina

Ono kad u avionu odlucim da gledam u plafon umesto da odgledam neki film jer je zabavnije.
Uzas koliko su Holivudski filmovi postali trash.

prijatelj

pre 6 godina

Filmovi se sada kao i svi proizvodi prave da izdrze tri meseca dok se ne zamene novim. Filmom se bave proizvodjaci umesto umetnika. Ne zanima ih kvalitet nego samo dobra reklama koja ce prevariti publiku za taj kratak period. Cak i neke filmove koji krenu dobro i imaju ideju namerno sasecu i vrate u ispod prosecni film.

i tako..

pre 6 godina

Iz kvaliteta proizlazi kvalitet.
Jadni ovi danasnji ljudi cime su prenakljukani kroz sve vidove sadrzaja pustenoga u etru. Jos jadniji mi smo koji pod uticajom nismo.

Milosav

pre 6 godina

Ma sta se sekirate ljudi moji, gledajte pornice, nema da vas boli glava od previse mozganja (mozda ruka) mada se uvek zna kakav je svrsetak...

Dragan

pre 6 godina

Bioskopska karta kosta na Zapadu kao vecera u osrednjem restoranu. Vise se ispalti onda otici na veceru i posle odgledati neki dobar klasik na LED ekranu. Jos se izbegnu reklame, trejleri i idioti sa mobilnim ispred tebe. A dobrih klasika se nakupilo da nove generacije mogu da gledaju ohoho.