Četvrtak, 07.09.2017.

12:00

Da su samo znali: Holivudske zvezde koje su odbile kultne uloge

Izvor: B92

Da su samo znali: Holivudske zvezde koje su odbile kultne uloge IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

46 Komentari

Sortiraj po:

samo da kazem...

pre 6 godina

Džek u Kumu? Plašim se da bi napravio neku grimasu i upropastio film. Al Paćino je savršeno odglumio hladnog i proračunatog mafijaša.

WotS

pre 6 godina

Većina navedenih bi solidno odigrala te uloge, jer je (uglavnom) reč o odličnim glumcima, ali je pitanje koliko bi tih rola imalo epitet kultnih. Neke uloge jednostavno ne "leže" nekom glumačkom profilu, bez obzira na vanserijski talenat i umeće. Lako je zamisliti da bi neki od navedenih (npr. Džekmen, Selek i Koneri, možda i Mišel Fajfer) sasvim dobro prošli u toj "alternativnoj istoriji", ali neki verovatno ne bi (npr. Nikolson ili Gibson). Čini mi se da je najveći gubitnik na ovoj listi Hju Džekmen, jer on definitivno ima izražen bondovsku harizmu. Mogao je da napravi sjajan balans izneđu šmekersko-džentlmenskog i opakog akcionog aspekta takve uloge (uz dozu britkog ciničnog humora) - balans koji defintivno nedostaje franšizi od kako je uloga Bonda predata namrštenom i "ledenom" Danijelu Krejgu. Mislim da bi Džekmen sačuvao tu bazičnu ravnotežu i učinio da Bondov profil ne sklizne toliko mnogo ka sirovoj, agresivnoj, hladnoj i gotovo siledžijskoj strani. A na listi odbijenih uloga i najvećih glumačkih "autogolova" svakako su morali biti Al Paćino i Bert Rejnolds (obojica odbili ulogu Han Soloa u "Star Wars"), Džeremi Ajrons ("Silence of the lambs") i Džejms Kan ("One flew over the cuckoo's nest") - no, suvereni šampion liste je Miki Rork koji je odbio glavne role u "Top Gun", "The Untouchables", "Thin Red Line", "Platoon", "Rain Man", "Pulp Fiction", "Dead Poets Society", "Highlander" i "48 Hours" (i još barem tuce blokbaster uloga koje su proslavile druge glumce).

nnnn

pre 6 godina

Sta bi bilo kad bi bilo... Ovi filmovi su postali legendarni zahvaljujuci glumcima koji su izneli uloge i dobro da se pogodilo tako.
Realno, mogao bih da zamislim Dikaprija i Fajfer u tim ulogama, ali npr. da je Pamela glumila Skali ili Son Koneri Gandalfa ne znam kako bi to izgledalo.

WotS

pre 6 godina

Većina navedenih bi solidno odigrala te uloge, jer je uglavnom reč o veoma dobrim glumcima, ali pitanje je da li bi te role ostale upamćene kao kultne. Neke uloge jednostavno ne "leže" nekom glumačkom profilu (i obrnuto) bez obzira na vanserijski talenat i umeće. Zato je lako zamisliti da bi neki od navedenih (npr. Džekmen, Selek i Koneri, možda i Mišel Fajfer) sasvim dobro prošli u toj "alternativnoj istoriji", ali neki ipak ne bi (npr. Nikolson ili Gibson). Čini mi se da je najveći gubitnik na ovoj listi Hju Džekmen, jer on definitivno ima izražen bondovski kvalitet. Mogao je da napravi sjajan balans izneđu šmekersko-džentlmenske harizme (sa dozom britkog ciničnog humora) i opakog akcionog aspekta takve uloge - dakle, balans koji defintivno nedostaje franšizi od kako je uloga Bonda predata namrštenom i "smrznutom" Danijelu Krejgu. Mislim da bi Džekmen sačuvao tu osnovnu ravnotežu i učinio da Bondov profil ne sklizne toliko daleko ka sirovoj, agresivnoj, hladnoj i gotovo siledžijskoj strani. Na listi odbijenih uloga i najvećih glumačkih "autogolova" svakako još moraju biti Al Paćino i Bert Rejnolds (obojica odbili ulogu Han Soloa u "Star Wars"), Džeremi Ajrons ("Silence of the lambs") i Džejms Kan ("One flew over the cuckoo's nest", ali suvereni "šampion" liste je Miki Rork koji je odbio glavne role u "Top Gun", "The Untouchables", "Thin Red Line", "Platoon", "Rain Man", "Pulp Fiction", "Dead Poets Society", "Highlander" i "48 Hours" (i to nije sve !).

John

pre 6 godina

Od svih i svega navedenog možda je Mel Gibson trebao da odigra Gladijatora, i Šon Koneri Gandalfa.
A ostalo... Travolta kao Forest? Ne budite smešni...

WotS

pre 6 godina

Većina navedenih bi solidno odigrala te uloge (jer je uglavnom reč o afirmisanim i veoma dobrim glumcima), ali pitanje je u koliko slučajeva bi te uloge ostale upamćene kao kultne. Čini mi se da je najveći gubitnik na ovoj listi Hju Džekmen, jer on definitivno ima bondovski kvalitet. Mogao je da napravi sjajan balans izneđu šmekersko-džentlmenske harizme (sa dozom britkog ciničnog humora) i opakog akcionog aspekta takve uloge - dakle, balans koji defintivno nedostaje franšizi od kako je uloga predata namrštenom i krutom Danijelu Krejgu. Mislim da bi Džekmen sačuvao tu osnovnu ravnotežu koja je izgubljena odlaskom Brosnana i učinio da balans ne sklizne toliko duboko ka sirovoj, agresivnoj, hladnoj i gotovo siledžijskoj strani novog profila … A kad smo već kod liste odbijenih uloga i najvećih glumačkih "autogolova" u istoriji filma, proguglajte samo koje je i kakve uloge svojevremeno odbio Miki Rork - pa taj lik bi neizostavno MORAO biti prvi na listi !

Sale

pre 6 godina

“Mislim da bi me takva uloga ubacila u kalup. Pratim svoj instinkt i želim da budem otvoren za raznolike uloge“. Kaže čovek koji 17 godina glumi Vulverina...
(RR, 7. septembar 2017 13:04)
Da, ali je u međuvremenu bio i Van Helsing i Leopold i "Real steel"...

duxxx

pre 6 godina

Sve ovo mogu da zamislim vrlo lako, osim da Dzek Nikolson glumi Majkla Korleonea umesto Al Pacina.
(Duki, 7. septembar 2017 13:00)

Džek Nikolson je samo tri godine stariji od Al Paćina.

Milan_PT

pre 6 godina

Nama starijima, koji se sećamo doba kad je "Briljantin" sniman, je poznata priča da je za glavnu mušku ulogu tražen pevač sa dobrim izgledom. Izbor je pao na Pitera Fremptona (tad izuzetno popularan solo pevač), koji je bio magnet za devojke i devojčice, ali je on odustao kad je Olivija Njutn-Džon izabrana za njegovu partnerku u filmu. Razlog je bio što je Olivija u filmu trebala do koristi obuću sa veoma visokom štiklom. Frempton bi sa samo 4cm više od nje, izgledao dobrano niži od nje. Travolta, sa svojih 20cm više od Olivije, nije imao taj problem, bez obzira što nije znao da peva...

Gde ja živim

pre 6 godina

Ja sam jednom pročitao u nekim novinama da je Koneri iz potpuno istog razloga odbio ulogu Morfeusa u Matrixu. Do dana današnjeg ne znam da li je bila greška u novinama ili je stvarno rekao potpuno istu stvar. Ijan Mekelen je pokidao, a Šon ostao bez skoro 500 mil. Takođe se pominje kao trač ovih dana da bi Leo mogao da glumi u filmu o Džokeru. To bi bilo interesantno videti.

Mr Bojangles

pre 6 godina

Rekoh ovde skoro, Tom Selek nije želeo da obrije brkove (koji su bili njegov zaštitni znak u tada najpopularnijoj seriji Magnum P.I.). Sa druge strane, Spielberg nije video Indijanu Džonsa sa brkovima i tako... stigosmo do Han Soloa kao back-up rešenja.

Informacija

pre 6 godina

mislim da je bolje sto Nikolson nije glumio Majkla Korleonea. mislim da je bio previse star za tu ulogu. on i Brando bi izgledali kao braca, a ne kao otac i sin
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (son, 7. septembar 2017 13:03)

Pa stariji je samo 3 godine :)

bb

pre 6 godina

Travolta je odbio 2 uloge koje je posle igrao Ridzard Gir, filmovi su Americki zigolo i flim Oficir i dzentlmen.
Za ulogu Zgodne zene su bile u opticaju i neke popularnije glumice od ove.

son

pre 6 godina

mislim da je bolje sto Nikolson nije glumio Majkla Korleonea. mislim da je bio previse star za tu ulogu. on i Brando bi izgledali kao braca, a ne kao otac i sin

anti-reklamozder

pre 6 godina

Hju Dzekman nije pogresio i ima bogatu brodvejsku karijeru ,iako je filmski doziveo ono cega se plasio sa Bondom samo kao Vulverin.

gresku i to krupnu je napravio Niklson sa "kumom" i uslovno Di Kaprio ,mada se on ostvario i ovako u gotovo svim, ako ne i svim koje je tumacio.

Čmičak

pre 6 godina

I bolje što su odbili, u većini slučajeva to nisu bili glumci kojima takve uloge leže kao na primer Bil Marej i Forest Gamp ili Pamela i Dosije X ili Mel Gibson u svojim četrdesetima kao Gladijator. Možda bi eventualno Mišel Fajfer mogla da iznese Jaganjce, sve ostalo bi bili promašaji...

chombe

pre 6 godina

Mnogi od ovih glumaca bi odlicno odigrali uloge koje su odbili. Son Koneri bi sigurno bio maestralan, Travolta i izgleda kao blento, tj. Forest Gamp, Tom Selek je pravi Indijana. Cak bi i Dzek Nikolsen mogao da bude Majkl Korleone jer inteligentnije glumi od Pacina... Ali, dobri su i ovi koji su igrali, samo kazem da bi mogao da zamislim i ove spomenute.

RR

pre 6 godina

“Mislim da bi me takva uloga ubacila u kalup. Pratim svoj instinkt i želim da budem otvoren za raznolike uloge“. Kaže čovek koji 17 godina glumi Vulverina...

Rikošet

pre 6 godina

Da, ali da li bi ti filmovi bili isto toliko dobri da su glumili pomenuti glumci? Ne kažem da bi bili loši ali nekom jednostavno legne uloga. Kao kad bi De Niro tumačio Tonija Montanu. On je odličan glumac i ne bi loše to odglumio ali je tu Paćino rasturio i sad ne možete nikog drugog da zamislite na njegovom mestu.

Nebojša

pre 6 godina

Kada se sve pogleda dobro što su odbili jer je ovako ispalo super mada pojedini sa ove liste bi verujem dobro odradili posao da su prihvatili uloge.

mon

pre 6 godina

di kaprija apsolutno mogu da zamislim u "americkom psihu" i mislim da bi to bolje odradio od bejla. mislim da je bejl vise glumio onako kako bi di kaprio to uradio nego sto je dao sam neki svoj pecat.
sve u svemu korektno je to bejl uradio

RR

pre 6 godina

“Mislim da bi me takva uloga ubacila u kalup. Pratim svoj instinkt i želim da budem otvoren za raznolike uloge“. Kaže čovek koji 17 godina glumi Vulverina...

son

pre 6 godina

mislim da je bolje sto Nikolson nije glumio Majkla Korleonea. mislim da je bio previse star za tu ulogu. on i Brando bi izgledali kao braca, a ne kao otac i sin

Rikošet

pre 6 godina

Da, ali da li bi ti filmovi bili isto toliko dobri da su glumili pomenuti glumci? Ne kažem da bi bili loši ali nekom jednostavno legne uloga. Kao kad bi De Niro tumačio Tonija Montanu. On je odličan glumac i ne bi loše to odglumio ali je tu Paćino rasturio i sad ne možete nikog drugog da zamislite na njegovom mestu.

Informacija

pre 6 godina

mislim da je bolje sto Nikolson nije glumio Majkla Korleonea. mislim da je bio previse star za tu ulogu. on i Brando bi izgledali kao braca, a ne kao otac i sin
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (son, 7. septembar 2017 13:03)

Pa stariji je samo 3 godine :)

Čmičak

pre 6 godina

I bolje što su odbili, u većini slučajeva to nisu bili glumci kojima takve uloge leže kao na primer Bil Marej i Forest Gamp ili Pamela i Dosije X ili Mel Gibson u svojim četrdesetima kao Gladijator. Možda bi eventualno Mišel Fajfer mogla da iznese Jaganjce, sve ostalo bi bili promašaji...

Mr Bojangles

pre 6 godina

Rekoh ovde skoro, Tom Selek nije želeo da obrije brkove (koji su bili njegov zaštitni znak u tada najpopularnijoj seriji Magnum P.I.). Sa druge strane, Spielberg nije video Indijanu Džonsa sa brkovima i tako... stigosmo do Han Soloa kao back-up rešenja.

Nebojša

pre 6 godina

Kada se sve pogleda dobro što su odbili jer je ovako ispalo super mada pojedini sa ove liste bi verujem dobro odradili posao da su prihvatili uloge.

bb

pre 6 godina

Travolta je odbio 2 uloge koje je posle igrao Ridzard Gir, filmovi su Americki zigolo i flim Oficir i dzentlmen.
Za ulogu Zgodne zene su bile u opticaju i neke popularnije glumice od ove.

anti-reklamozder

pre 6 godina

Hju Dzekman nije pogresio i ima bogatu brodvejsku karijeru ,iako je filmski doziveo ono cega se plasio sa Bondom samo kao Vulverin.

gresku i to krupnu je napravio Niklson sa "kumom" i uslovno Di Kaprio ,mada se on ostvario i ovako u gotovo svim, ako ne i svim koje je tumacio.

chombe

pre 6 godina

Mnogi od ovih glumaca bi odlicno odigrali uloge koje su odbili. Son Koneri bi sigurno bio maestralan, Travolta i izgleda kao blento, tj. Forest Gamp, Tom Selek je pravi Indijana. Cak bi i Dzek Nikolsen mogao da bude Majkl Korleone jer inteligentnije glumi od Pacina... Ali, dobri su i ovi koji su igrali, samo kazem da bi mogao da zamislim i ove spomenute.

Gde ja živim

pre 6 godina

Ja sam jednom pročitao u nekim novinama da je Koneri iz potpuno istog razloga odbio ulogu Morfeusa u Matrixu. Do dana današnjeg ne znam da li je bila greška u novinama ili je stvarno rekao potpuno istu stvar. Ijan Mekelen je pokidao, a Šon ostao bez skoro 500 mil. Takođe se pominje kao trač ovih dana da bi Leo mogao da glumi u filmu o Džokeru. To bi bilo interesantno videti.

mon

pre 6 godina

di kaprija apsolutno mogu da zamislim u "americkom psihu" i mislim da bi to bolje odradio od bejla. mislim da je bejl vise glumio onako kako bi di kaprio to uradio nego sto je dao sam neki svoj pecat.
sve u svemu korektno je to bejl uradio

WotS

pre 6 godina

Većina navedenih bi solidno odigrala te uloge, jer je (uglavnom) reč o odličnim glumcima, ali je pitanje koliko bi tih rola imalo epitet kultnih. Neke uloge jednostavno ne "leže" nekom glumačkom profilu, bez obzira na vanserijski talenat i umeće. Lako je zamisliti da bi neki od navedenih (npr. Džekmen, Selek i Koneri, možda i Mišel Fajfer) sasvim dobro prošli u toj "alternativnoj istoriji", ali neki verovatno ne bi (npr. Nikolson ili Gibson). Čini mi se da je najveći gubitnik na ovoj listi Hju Džekmen, jer on definitivno ima izražen bondovsku harizmu. Mogao je da napravi sjajan balans izneđu šmekersko-džentlmenskog i opakog akcionog aspekta takve uloge (uz dozu britkog ciničnog humora) - balans koji defintivno nedostaje franšizi od kako je uloga Bonda predata namrštenom i "ledenom" Danijelu Krejgu. Mislim da bi Džekmen sačuvao tu bazičnu ravnotežu i učinio da Bondov profil ne sklizne toliko mnogo ka sirovoj, agresivnoj, hladnoj i gotovo siledžijskoj strani. A na listi odbijenih uloga i najvećih glumačkih "autogolova" svakako su morali biti Al Paćino i Bert Rejnolds (obojica odbili ulogu Han Soloa u "Star Wars"), Džeremi Ajrons ("Silence of the lambs") i Džejms Kan ("One flew over the cuckoo's nest") - no, suvereni šampion liste je Miki Rork koji je odbio glavne role u "Top Gun", "The Untouchables", "Thin Red Line", "Platoon", "Rain Man", "Pulp Fiction", "Dead Poets Society", "Highlander" i "48 Hours" (i još barem tuce blokbaster uloga koje su proslavile druge glumce).

John

pre 6 godina

Od svih i svega navedenog možda je Mel Gibson trebao da odigra Gladijatora, i Šon Koneri Gandalfa.
A ostalo... Travolta kao Forest? Ne budite smešni...

Sale

pre 6 godina

“Mislim da bi me takva uloga ubacila u kalup. Pratim svoj instinkt i želim da budem otvoren za raznolike uloge“. Kaže čovek koji 17 godina glumi Vulverina...
(RR, 7. septembar 2017 13:04)
Da, ali je u međuvremenu bio i Van Helsing i Leopold i "Real steel"...

Milan_PT

pre 6 godina

Nama starijima, koji se sećamo doba kad je "Briljantin" sniman, je poznata priča da je za glavnu mušku ulogu tražen pevač sa dobrim izgledom. Izbor je pao na Pitera Fremptona (tad izuzetno popularan solo pevač), koji je bio magnet za devojke i devojčice, ali je on odustao kad je Olivija Njutn-Džon izabrana za njegovu partnerku u filmu. Razlog je bio što je Olivija u filmu trebala do koristi obuću sa veoma visokom štiklom. Frempton bi sa samo 4cm više od nje, izgledao dobrano niži od nje. Travolta, sa svojih 20cm više od Olivije, nije imao taj problem, bez obzira što nije znao da peva...

duxxx

pre 6 godina

Sve ovo mogu da zamislim vrlo lako, osim da Dzek Nikolson glumi Majkla Korleonea umesto Al Pacina.
(Duki, 7. septembar 2017 13:00)

Džek Nikolson je samo tri godine stariji od Al Paćina.

nnnn

pre 6 godina

Sta bi bilo kad bi bilo... Ovi filmovi su postali legendarni zahvaljujuci glumcima koji su izneli uloge i dobro da se pogodilo tako.
Realno, mogao bih da zamislim Dikaprija i Fajfer u tim ulogama, ali npr. da je Pamela glumila Skali ili Son Koneri Gandalfa ne znam kako bi to izgledalo.

WotS

pre 6 godina

Većina navedenih bi solidno odigrala te uloge (jer je uglavnom reč o afirmisanim i veoma dobrim glumcima), ali pitanje je u koliko slučajeva bi te uloge ostale upamćene kao kultne. Čini mi se da je najveći gubitnik na ovoj listi Hju Džekmen, jer on definitivno ima bondovski kvalitet. Mogao je da napravi sjajan balans izneđu šmekersko-džentlmenske harizme (sa dozom britkog ciničnog humora) i opakog akcionog aspekta takve uloge - dakle, balans koji defintivno nedostaje franšizi od kako je uloga predata namrštenom i krutom Danijelu Krejgu. Mislim da bi Džekmen sačuvao tu osnovnu ravnotežu koja je izgubljena odlaskom Brosnana i učinio da balans ne sklizne toliko duboko ka sirovoj, agresivnoj, hladnoj i gotovo siledžijskoj strani novog profila … A kad smo već kod liste odbijenih uloga i najvećih glumačkih "autogolova" u istoriji filma, proguglajte samo koje je i kakve uloge svojevremeno odbio Miki Rork - pa taj lik bi neizostavno MORAO biti prvi na listi !

WotS

pre 6 godina

Većina navedenih bi solidno odigrala te uloge, jer je uglavnom reč o veoma dobrim glumcima, ali pitanje je da li bi te role ostale upamćene kao kultne. Neke uloge jednostavno ne "leže" nekom glumačkom profilu (i obrnuto) bez obzira na vanserijski talenat i umeće. Zato je lako zamisliti da bi neki od navedenih (npr. Džekmen, Selek i Koneri, možda i Mišel Fajfer) sasvim dobro prošli u toj "alternativnoj istoriji", ali neki ipak ne bi (npr. Nikolson ili Gibson). Čini mi se da je najveći gubitnik na ovoj listi Hju Džekmen, jer on definitivno ima izražen bondovski kvalitet. Mogao je da napravi sjajan balans izneđu šmekersko-džentlmenske harizme (sa dozom britkog ciničnog humora) i opakog akcionog aspekta takve uloge - dakle, balans koji defintivno nedostaje franšizi od kako je uloga Bonda predata namrštenom i "smrznutom" Danijelu Krejgu. Mislim da bi Džekmen sačuvao tu osnovnu ravnotežu i učinio da Bondov profil ne sklizne toliko daleko ka sirovoj, agresivnoj, hladnoj i gotovo siledžijskoj strani. Na listi odbijenih uloga i najvećih glumačkih "autogolova" svakako još moraju biti Al Paćino i Bert Rejnolds (obojica odbili ulogu Han Soloa u "Star Wars"), Džeremi Ajrons ("Silence of the lambs") i Džejms Kan ("One flew over the cuckoo's nest", ali suvereni "šampion" liste je Miki Rork koji je odbio glavne role u "Top Gun", "The Untouchables", "Thin Red Line", "Platoon", "Rain Man", "Pulp Fiction", "Dead Poets Society", "Highlander" i "48 Hours" (i to nije sve !).

samo da kazem...

pre 6 godina

Džek u Kumu? Plašim se da bi napravio neku grimasu i upropastio film. Al Paćino je savršeno odglumio hladnog i proračunatog mafijaša.

mon

pre 6 godina

di kaprija apsolutno mogu da zamislim u "americkom psihu" i mislim da bi to bolje odradio od bejla. mislim da je bejl vise glumio onako kako bi di kaprio to uradio nego sto je dao sam neki svoj pecat.
sve u svemu korektno je to bejl uradio

RR

pre 6 godina

“Mislim da bi me takva uloga ubacila u kalup. Pratim svoj instinkt i želim da budem otvoren za raznolike uloge“. Kaže čovek koji 17 godina glumi Vulverina...

son

pre 6 godina

mislim da je bolje sto Nikolson nije glumio Majkla Korleonea. mislim da je bio previse star za tu ulogu. on i Brando bi izgledali kao braca, a ne kao otac i sin

chombe

pre 6 godina

Mnogi od ovih glumaca bi odlicno odigrali uloge koje su odbili. Son Koneri bi sigurno bio maestralan, Travolta i izgleda kao blento, tj. Forest Gamp, Tom Selek je pravi Indijana. Cak bi i Dzek Nikolsen mogao da bude Majkl Korleone jer inteligentnije glumi od Pacina... Ali, dobri su i ovi koji su igrali, samo kazem da bi mogao da zamislim i ove spomenute.

Čmičak

pre 6 godina

I bolje što su odbili, u većini slučajeva to nisu bili glumci kojima takve uloge leže kao na primer Bil Marej i Forest Gamp ili Pamela i Dosije X ili Mel Gibson u svojim četrdesetima kao Gladijator. Možda bi eventualno Mišel Fajfer mogla da iznese Jaganjce, sve ostalo bi bili promašaji...

Rikošet

pre 6 godina

Da, ali da li bi ti filmovi bili isto toliko dobri da su glumili pomenuti glumci? Ne kažem da bi bili loši ali nekom jednostavno legne uloga. Kao kad bi De Niro tumačio Tonija Montanu. On je odličan glumac i ne bi loše to odglumio ali je tu Paćino rasturio i sad ne možete nikog drugog da zamislite na njegovom mestu.

Sale

pre 6 godina

“Mislim da bi me takva uloga ubacila u kalup. Pratim svoj instinkt i želim da budem otvoren za raznolike uloge“. Kaže čovek koji 17 godina glumi Vulverina...
(RR, 7. septembar 2017 13:04)
Da, ali je u međuvremenu bio i Van Helsing i Leopold i "Real steel"...

John

pre 6 godina

Od svih i svega navedenog možda je Mel Gibson trebao da odigra Gladijatora, i Šon Koneri Gandalfa.
A ostalo... Travolta kao Forest? Ne budite smešni...

anti-reklamozder

pre 6 godina

Hju Dzekman nije pogresio i ima bogatu brodvejsku karijeru ,iako je filmski doziveo ono cega se plasio sa Bondom samo kao Vulverin.

gresku i to krupnu je napravio Niklson sa "kumom" i uslovno Di Kaprio ,mada se on ostvario i ovako u gotovo svim, ako ne i svim koje je tumacio.

Informacija

pre 6 godina

mislim da je bolje sto Nikolson nije glumio Majkla Korleonea. mislim da je bio previse star za tu ulogu. on i Brando bi izgledali kao braca, a ne kao otac i sin
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (son, 7. septembar 2017 13:03)

Pa stariji je samo 3 godine :)

Gde ja živim

pre 6 godina

Ja sam jednom pročitao u nekim novinama da je Koneri iz potpuno istog razloga odbio ulogu Morfeusa u Matrixu. Do dana današnjeg ne znam da li je bila greška u novinama ili je stvarno rekao potpuno istu stvar. Ijan Mekelen je pokidao, a Šon ostao bez skoro 500 mil. Takođe se pominje kao trač ovih dana da bi Leo mogao da glumi u filmu o Džokeru. To bi bilo interesantno videti.

duxxx

pre 6 godina

Sve ovo mogu da zamislim vrlo lako, osim da Dzek Nikolson glumi Majkla Korleonea umesto Al Pacina.
(Duki, 7. septembar 2017 13:00)

Džek Nikolson je samo tri godine stariji od Al Paćina.

WotS

pre 6 godina

Većina navedenih bi solidno odigrala te uloge, jer je uglavnom reč o veoma dobrim glumcima, ali pitanje je da li bi te role ostale upamćene kao kultne. Neke uloge jednostavno ne "leže" nekom glumačkom profilu (i obrnuto) bez obzira na vanserijski talenat i umeće. Zato je lako zamisliti da bi neki od navedenih (npr. Džekmen, Selek i Koneri, možda i Mišel Fajfer) sasvim dobro prošli u toj "alternativnoj istoriji", ali neki ipak ne bi (npr. Nikolson ili Gibson). Čini mi se da je najveći gubitnik na ovoj listi Hju Džekmen, jer on definitivno ima izražen bondovski kvalitet. Mogao je da napravi sjajan balans izneđu šmekersko-džentlmenske harizme (sa dozom britkog ciničnog humora) i opakog akcionog aspekta takve uloge - dakle, balans koji defintivno nedostaje franšizi od kako je uloga Bonda predata namrštenom i "smrznutom" Danijelu Krejgu. Mislim da bi Džekmen sačuvao tu osnovnu ravnotežu i učinio da Bondov profil ne sklizne toliko daleko ka sirovoj, agresivnoj, hladnoj i gotovo siledžijskoj strani. Na listi odbijenih uloga i najvećih glumačkih "autogolova" svakako još moraju biti Al Paćino i Bert Rejnolds (obojica odbili ulogu Han Soloa u "Star Wars"), Džeremi Ajrons ("Silence of the lambs") i Džejms Kan ("One flew over the cuckoo's nest", ali suvereni "šampion" liste je Miki Rork koji je odbio glavne role u "Top Gun", "The Untouchables", "Thin Red Line", "Platoon", "Rain Man", "Pulp Fiction", "Dead Poets Society", "Highlander" i "48 Hours" (i to nije sve !).

bb

pre 6 godina

Travolta je odbio 2 uloge koje je posle igrao Ridzard Gir, filmovi su Americki zigolo i flim Oficir i dzentlmen.
Za ulogu Zgodne zene su bile u opticaju i neke popularnije glumice od ove.

WotS

pre 6 godina

Većina navedenih bi solidno odigrala te uloge (jer je uglavnom reč o afirmisanim i veoma dobrim glumcima), ali pitanje je u koliko slučajeva bi te uloge ostale upamćene kao kultne. Čini mi se da je najveći gubitnik na ovoj listi Hju Džekmen, jer on definitivno ima bondovski kvalitet. Mogao je da napravi sjajan balans izneđu šmekersko-džentlmenske harizme (sa dozom britkog ciničnog humora) i opakog akcionog aspekta takve uloge - dakle, balans koji defintivno nedostaje franšizi od kako je uloga predata namrštenom i krutom Danijelu Krejgu. Mislim da bi Džekmen sačuvao tu osnovnu ravnotežu koja je izgubljena odlaskom Brosnana i učinio da balans ne sklizne toliko duboko ka sirovoj, agresivnoj, hladnoj i gotovo siledžijskoj strani novog profila … A kad smo već kod liste odbijenih uloga i najvećih glumačkih "autogolova" u istoriji filma, proguglajte samo koje je i kakve uloge svojevremeno odbio Miki Rork - pa taj lik bi neizostavno MORAO biti prvi na listi !

Milan_PT

pre 6 godina

Nama starijima, koji se sećamo doba kad je "Briljantin" sniman, je poznata priča da je za glavnu mušku ulogu tražen pevač sa dobrim izgledom. Izbor je pao na Pitera Fremptona (tad izuzetno popularan solo pevač), koji je bio magnet za devojke i devojčice, ali je on odustao kad je Olivija Njutn-Džon izabrana za njegovu partnerku u filmu. Razlog je bio što je Olivija u filmu trebala do koristi obuću sa veoma visokom štiklom. Frempton bi sa samo 4cm više od nje, izgledao dobrano niži od nje. Travolta, sa svojih 20cm više od Olivije, nije imao taj problem, bez obzira što nije znao da peva...

WotS

pre 6 godina

Većina navedenih bi solidno odigrala te uloge, jer je (uglavnom) reč o odličnim glumcima, ali je pitanje koliko bi tih rola imalo epitet kultnih. Neke uloge jednostavno ne "leže" nekom glumačkom profilu, bez obzira na vanserijski talenat i umeće. Lako je zamisliti da bi neki od navedenih (npr. Džekmen, Selek i Koneri, možda i Mišel Fajfer) sasvim dobro prošli u toj "alternativnoj istoriji", ali neki verovatno ne bi (npr. Nikolson ili Gibson). Čini mi se da je najveći gubitnik na ovoj listi Hju Džekmen, jer on definitivno ima izražen bondovsku harizmu. Mogao je da napravi sjajan balans izneđu šmekersko-džentlmenskog i opakog akcionog aspekta takve uloge (uz dozu britkog ciničnog humora) - balans koji defintivno nedostaje franšizi od kako je uloga Bonda predata namrštenom i "ledenom" Danijelu Krejgu. Mislim da bi Džekmen sačuvao tu bazičnu ravnotežu i učinio da Bondov profil ne sklizne toliko mnogo ka sirovoj, agresivnoj, hladnoj i gotovo siledžijskoj strani. A na listi odbijenih uloga i najvećih glumačkih "autogolova" svakako su morali biti Al Paćino i Bert Rejnolds (obojica odbili ulogu Han Soloa u "Star Wars"), Džeremi Ajrons ("Silence of the lambs") i Džejms Kan ("One flew over the cuckoo's nest") - no, suvereni šampion liste je Miki Rork koji je odbio glavne role u "Top Gun", "The Untouchables", "Thin Red Line", "Platoon", "Rain Man", "Pulp Fiction", "Dead Poets Society", "Highlander" i "48 Hours" (i još barem tuce blokbaster uloga koje su proslavile druge glumce).

Nebojša

pre 6 godina

Kada se sve pogleda dobro što su odbili jer je ovako ispalo super mada pojedini sa ove liste bi verujem dobro odradili posao da su prihvatili uloge.

Mr Bojangles

pre 6 godina

Rekoh ovde skoro, Tom Selek nije želeo da obrije brkove (koji su bili njegov zaštitni znak u tada najpopularnijoj seriji Magnum P.I.). Sa druge strane, Spielberg nije video Indijanu Džonsa sa brkovima i tako... stigosmo do Han Soloa kao back-up rešenja.

nnnn

pre 6 godina

Sta bi bilo kad bi bilo... Ovi filmovi su postali legendarni zahvaljujuci glumcima koji su izneli uloge i dobro da se pogodilo tako.
Realno, mogao bih da zamislim Dikaprija i Fajfer u tim ulogama, ali npr. da je Pamela glumila Skali ili Son Koneri Gandalfa ne znam kako bi to izgledalo.

samo da kazem...

pre 6 godina

Džek u Kumu? Plašim se da bi napravio neku grimasu i upropastio film. Al Paćino je savršeno odglumio hladnog i proračunatog mafijaša.