Ponedeljak, 10.07.2017.

09:29

Završen najposećeniji EXIT festival ikada

Izvor: Tanjug

Završen najposeæeniji EXIT festival ikada IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

115 Komentari

Sortiraj po:

Nick

pre 6 godina

(Kaja, 11. jul 2017 10:47)
Nisam ja rekao da uvek treba da se očekuje gore. Ja samo kažem da ne možeš da očekuješ ne znam kakva imena za takvu cena. To je glupost, naravno da uvek treba biti bolje ali ja pričam o onom delu gde ljudi kažu gde uvek treba biti VEĆE. Gde ljudi pričaju, gde su Radiohead, Foo Fighters, Pearl Jam i ostali. Jednostavno kažem da za 50€ ne možeš to imati. Možeš imati pevače takvih bendova kad krenu na solo turneje recimo kao što su Liam ove godine, Damon Albarn, Atoms for Peace (Thom Yorke + Flea) prethodnih. Nikada na Exitu nisu bili bendovi iz A kategorije popularnosti a iz godine u godinu čitam zašto nema takvih bendova.

Mladen

pre 6 godina

Imate pravo da komentarišete, to niko ne spori. Ali tu priču "bilo je bolje nekad", možete da prodajete nekim drugim nostalgičarima.

Observer

pre 6 godina

Bio sam sve dane, ukljucujuci i nulti i nije bilo toliko lose kako sam se nadao jer u principu nije bio niti jedan izvodjac koji me zanima. Lineup na mainu nikad gori a isto se moze reci i za Fusion i za Explosiv stage. Dance arena je bila za pohvalu. Sto se tice guzve, one velike guzve je jedino bilo u subotu posebno za Robin Shultz-a. Ostale dane je bila dobra posecenost ali daleko je to od nekih ranijih godina. Znam da je na zalost tesko ocekivati ali bih voleo da neke od ovih bendova dovedu na Exit ili barem da ih neko dovede u Srbiju: Foo Figters, Pearl Jam, Disturbed, Bullet For My Valentine, Five Finger Death Punch, Trivium ili Stone Sour.

Kaja

pre 6 godina

ovako niko ne pljuje i niko ne kuka tek tako. mi koji smo od prvog exita isli i idemo i dalje imamo puno pravo da komentarisemo i lajnap i organizaciju i celokupni utisak. jer imamo staz za to a i uredno placamo ulaz na taj festival godinama i ocekujemo zauzvrat odlicnu uslugu. meni je zao sto mi u srbiji uglavnom funkcionisemo ovako "pa sta ste ocekivali za 50e po danu" dakle reper nam je da uvek ocekujemo losije, slabije ili prosek. kada se budemo naucili da cenimo novac koji dajemo naucicemo da cenimo i sebe. ovako kvalitet ce uvek biti u drugom planu. a festivalski kvalitet treba da bude na prvom i jedinom mestu muzika i energija. zato mi koji se secamo i volimo exit od nastanka znamo sta su bili mejnovi i kako ja nestajala dance arena i kako je fjuzn bio originalan itd. i imamo pravo da potpuno legitimno kazemo ove godine je mejn slab i prosecan do bola za te pare i takav renome koji exit evo zeli da sebi izgradi. dance je seljana postao, fjuzn toga nije ni bilo, explosive izvukose dva benda. ne ulazim u muzicke ukuse. ali nemojmo o naj ovo naj ono. pritom me ne zanima ni ziget n glasto ni roskild zanima me sta smo mi bili a sta smo sada. volim exit i zelim mu/nam sve najbolje. ali mora bolje. btw komentar za br karata nije isao u tom smeru 'kako znaju' ali dobro ko je shvatio shvatio...ps. dodjite na femija sutra uvece u skc da cujete sta je muzika.

drogos s exita

pre 6 godina

Nemoj da lupate gluposti,90% vas koji pricate da je bilo manje ljudi na Exitu nego proslih godina niste bili ove godine.Ovo pricam jer su mi drugari, koji su bili proslih godina, rekli da nikad nije bilo toliko ljudi. Velika guzva, u petak i subotu se cekalo u masi i po 15-20 minuta da se pokrene. To je, stavise, i jedino sto mi se nije svidelo na Exitu posto sam ove godine isao prvi put. U petak smo izgubili sigurno 2 sata, ali kada se dodje na zeljeni stage, sve se zaboravlja.. I umor i nervoza, samo se prepustis i uzivas.Mogu samo da zamislim kako je bilo ljudima koji se drogiraju kad je meni bilo lepo iako sam bio trezan.Nije uopste onako kako se prica,nema nasilja,svi se izvinjavaju,svi su raspolozeni,dok bi se pod satorom na vasaru pobili oko ture piva.Ako nista,Exit coveka pokrene. Prepesacio sam oko 100km tokom trajanja Exita i jos djuskanja i igranja na stageovima.Dodjem u stan,umoran,prljav,istusiram se i legnem u krevet,neverovatan osecaj.Bio sam skeptican,nisam hteo da idem,ali sam se pozitivno iznenadio koliko je Exit u stvari kulturan dogadjaj,a ne neka festa narkomana kao sto ga mnogi ljudi shvataju.Nema ruznih scena.Mnogo mladih,mnogo parova,ljude s decom sam vidjao, sto mnogo govori.Ovi hejteri sto pricaju kako Exit nije ono sto je nekad bio je zato sto su omatorili,ne idu u korak s vremenom.Meni apsolutno nije bilo bitno ko ce da nastupi,uzivao sam u svemu koliko sam mogao.Nesto mi se i nije toliko svidelo.Zato i postoji vise stage-ova.Ides tamo gde volis.

Bozidar

pre 6 godina

Za tehno muziku najbolje i najlepse okruzenje je Love fest,pravi tehno festival. Ljudi koji organizuje Exit organizuju za siru masu i generalno svi profitiraju i Novosadjani i grad. Kome se ne svidja ne treba da komentarise i da se fura oko detalja,onda mu nema ni provoda. Ne svidja mu se bina,on je ni video nije. Odes bez nekih ocekivanja i bude ti full.

Savke

pre 6 godina

aj da probam s drugim komentarom

....samo cu reci dok je Exit bio festival bilo je ko je ludji i opusteniji to bolji sad ako ste malo opustenije gledaju vas kao manje vredne...sund kic i fenseraj na delu....sve ono protiv cega se Exit primarno borio...ostalo ime i vrhunska lokacije ...nazalost

Vi

pre 6 godina

Bio na nultom danu, zbog Jeff Millsa na Areni. Ono sto sam doziveo je pre svega zvuk koji je bio sve samo ne dobar i to ne zbog monstruoznih zvucnika koji se ocigledno mogu cuti fantasticno, nego zbog ocajnih tonaca koji su radili, sve to culi i nisu ulozili apsolutno nikakav trud da se taj propust ispravi. U prevodu bilo ih je bas briga ! Prejak bas, u nekim trenucima u brumu, samim tim visoki i srednji tonovi samo se naziru. Bolno iskustvo i zbog glave a i zbog coveka zbog koga sam dosao na Arenu a nisam uspeo ispratiti nastup kako dolikuje zbog svega navedenog…30min sam setao da nadjem mesto sa koga bih mogao saslusati set barem pristojno. Nisam uspeo! Tuzno !

Mladen

pre 6 godina

Najgora priča je ona "nije nekad kao što je bilo". A zašto, da niste možda ostareli pa vam je sve bolje kada ste bili mlađi. Festival mora da evoluira i prati svetske trendove ako želi da ostane u igri. Ljudi, karta je džabaka, 3 soma za jedan dan, imate 15 stejdževa, sve žanrove zastupljene, možete 8 sati da slušate šta vam je volja i to vam ne valja. Kažu loši izvođači. Ja se bolje u životu nisam proveo. Svako ko kaže da je bilo poluprazno je u deluziji, jedva se dolazilo do dens arene. A za broj ljudi postoji očitavanje na početku, prilično jednostavan koncept. Definitivno biste trebali malo da prestanete da živite u prošlosti i prošlim trenucima i da živite sada.

main

pre 6 godina

Evo da vidimo ko je sve nastupao na glavnoj bini ove godine od stranih izvođača i koja su vrsta muzike:
The Killers - indie rock
Liam Gallagher - rock, britpop
The Jesus and Mary Chain - alternative/indie rock
Jake Bugg - indie rock
Years and years - pop
Rufus - indie pop
Jason Derulo - pop
Roisin Murphy - electropop
Rag'n'bone Man - pop
Hardwell - EDM


Ima dovoljno stvari da svako ovde želi da vidi bar jednu ili dve stvari. Evo za mene je ove godine bilo Killers, Liam, Roisin i to sam pogledao. Karta za njihove koncerte bi me izašla više nego karta za ceo Exit.

RobinSulc

pre 6 godina

Sve je ovo lepo.Exit ovo, exit ono.Nije lose, jos traje i nema tuce.Ljudi su pozitivni, nespojivo sa 500 metara dalje hardcore narodnjacima sa populacijom istih godina kao na tvrdjavi.Al ja sam ovu temu pokrenuo da dodjem do kontakta, posto sam bio mulac, kao i obicno.So, svetleci rajf/bela majca.Molio bih moderaciju, da ne pokrecem vezu, da postavi ovu vest na front page, da bih dobio na verovatnoci.

Nick

pre 6 godina

Šta očekuju ljudi za 50€ da čuju? Za 50€ ne možeš otići na koncert Killersa, pogledajte cenu u Londonu što je bila, od 60 funti do 90. 50€ je manje od jednodneve ulaznice za Sziget, koji inače košta 300 evra za 7 dana.
Kad budemo imali para biće i Exit bolji ponovo

Nemanja

pre 6 godina

Svake godine je egzit najposeceniji ikada lol.Inace, ne bi bilo lose da dovedu svake godine jedan veci bend na tvrdjavu po ovom modelu kao sto su doveli Kilerse.Pa da konacno gledamo bendove kao sto su Pearl Jam,Foo fighters u Srbiji.
(Costa, 10. jul 2017 13:03)

Malo se zanese, Killersi su sa tim bendovima kao nebo i zemlja, u svakom smislu pa i finansijskom i organizacionom.

autor

pre 6 godina

Sto se tice elektro scene i Dance arene, Exit je objasnio ove godine, svaka cast i za lajnap i za izgled stejdza Dance arene. Sto se tice drugih bina, katastrofa. Ali ajde da budemo realni, citava svetska bend scena je uzasna... O domacoj da i ne govorimo. Koji to svetski bend koji je nastao u poslednjih 10 godina moze da napuni mejn? Koji to bend koji nije nastupao na Exitu su trebali da dovedu? Pa ovaj Derulo je napunio mejn, ljudi pa to je katastrofa od muzike... Ovo je problem svih festivala u Evropi, problem je u svetskoj muzickoj sceni. Naravno, bez elektro scene koja je na vrhuncu.

London

pre 6 godina

Na instagramu urednik jednog muzičkog radija kaže kako je najbolji momentat festivala bio kada je Duke Dumont pustio svoju pesmu "Ocean Drive"... dakle nije pevao, svirao, doveo backing vokale... ništa. Samo pustio mp3.

Zavist

pre 6 godina

Ne slusajte price ozlojedjenih volontera koji bi za volontiranje, koje je besplatno, da im se plati 50e dnevno. Ja sam se bavio prodajom karata i nikad toliko nije prodato, tako da ta prica je glupa, e jedino ako su ti ljudi davali tolike pare iz nekog protesta, pa nisu uopste dosli na exit, pa je bilo praznoooo

Rasha

pre 6 godina

"...Opet smatram da je najveca greska sto sire Exit jer Exit bi trebao biti tu gde je i osnovan a ne u CG i HR. Treba dovlaciti ljude sa strane a ne nuditi im Exit na noge..."
(Maki, 10. jul 2017 12:19)

Slazem se sa 100% ...

awol

pre 6 godina

iskreno, izgubio se festivalski duh... internet nam je mnogo dao a mnogo i oduzeo. izgubilo se na kvalitetu u muzici, nema vise dobrih bendova koji traju tj izvodjaca. bude neka stvar popularna ali to ne znaci da je dobra i da ce da traje.
kad nema kvalitetne pesme, nema ni kvalitetnog izvodjaca, nema kvalitetnog ni koncerta ili zuke a nema ni fetivala.
onaj ko se kretao po festivalima i koncertima 90ih i pocetkom 2000ih zna o cemu govorim.

toni

pre 6 godina

Upravo se vrati sa tvrđave :) Po pitanju organizacije i nastupa, definitivno najbolji Exit ikada!
(Bojan, 10. jul 2017 10:10) # Link komentara

E da si ti bio 2005. u blatu i kisi na Carl Coxu ne bi odvalio ovo...

dejan

pre 6 godina

E zbog ovakvih izjava kako je svake godine najveći & najbolji, ja ga već nekoliko godina izbegavam. Gospodo iz Exita, pričajte te priče nekom drugom, ili se barem potrudite da zaista i uradite nešto. Pozdrav od čoveka koji je od nultog Exita mnooogo vremena proveo na tvrđavi.

eee

pre 6 godina

najposeceniji ikada hahaha. nema neka se mi samohvalimo valja to. ucimo od najboljih. nego cekaj kako ovde broje tako lako i oma kolko je bilo ljudi a kad su neke ozbiljnije manifestacije ne zna se 'koliko je karata prodato' ali dobro nek je nama leba i igara lako cemo za ostalo.
(Kaja, 10. jul 2017 13:06)

Zato sto prilikom ulaza otkucavaju bar kod sa narukvica i kartica pa po tome odma znaju koliko je ljudi bilo.

doktor

pre 6 godina

Obozavam pljuvace Exita. Uvek ista prica,nema para ili energije da ode u Novi Sad ,pa onda popljuje i bude mu lakse. Festival je sjajan ,daleko iznad ugleda Srbije.. Mogao si da slusas sta god si hteo,bilo je svega.. E,sad sto organizatori nemaju budzet od 50 mil dolara,pa da dovedu jos 30 velikana to je druga stvar

Alex

pre 6 godina

Apsolutno svake godine sve gori i gori, doveli Killerse da zamaskiraju javnost da je i dalje jedan od "najboljih festivala u Evropi". Ja ne znam odakle im onolika cifra kad su stejdzevi (osim nekih naravno) bili poluprazni. Exit je odavno postao klasican EDM festival, Dance arena je preuzela primat, ali ni ona vise nije ono sto je nekad bila. Nisam hejter, vec govorim cinjenicno stanje i misljenje nas starije garde koja deceniju vec posecuje 'djavu. Pozdrav za sve ljubitelje kvalitetne muzike.

jackbarnes

pre 6 godina

Bio sam na Exitu 3 puta, poslednji put 2009. Tad je program bio prva liga, ovo danas je smiješno. Nisu ni na 20% od onog nekadašnjeg nivoa.

Svetski Mega Car

pre 6 godina

Ubedljivo najgori Exit do sada! Poslednji put sam bio na exit-u 2013, i više nisam išao jer nisam hteo da bacam pare na tako jadne izvodjače, a line up iz godine u godinu sve gori. Rodjaci, drugari, poznanici, apsolutno nikoga ne poznajem da je išao ove godine na exit, svi su bili u fazonu "ma exit je katastrofa". Da bacam 3000 dinara za jednodnevnu kartu da bi tamo slušao neke slepce? Ne pada mi na pamet. Već godinama je katastrofa rok i metal scena, ranije su zaista dovodili poznate bendove kao što su Korn, Nightwish, Arctic Monkeys itd. Možda neko ne voli navedene bendove, ali je činjenica da su ti bendovi mega popularni i da ih dosta ljudi sluša. A ove godine bukvalno ni za jedan rok i metal bend nisam ni čuo, a kamoli da sam znao neku pesmu od njih (osim Killers-a koji jesu poznati, al meni nisu ništa specijalno). I DJ i elektro scena koja je ranije bila zaista odlična, ove godine je zaista katastrofa. Jedina pohvala za Exit jeste što nisu doveli Prodigy i Dejvida Getu po 158. put.

Marko

pre 6 godina

Egzit je ocajan odavno. Cista komercijala i kiceraj.
(Jeste, 10. jul 2017 13:06)
Slažem se...ne zato što sada imam 35. godina,pa krece novi talas.Ali Main odavno je postao mesto tinejdetskih grupa.Neverovatno kada se setim samo kakve su sve grupe dolazile,koliko je bilo ozbiljnih i jako kvalitetnih bendova...ovo sada,no dobro...verovatno i posledica sadašnjeg menadžmenta u EXITU.Poslednji jako jako dobar koncert kojem sam bio prisutan je bio JAMIROQUAI i Faithless.Ok,i Manu Chao,ali mi je 2008. bio bolji.DANCE ARENA se jedina drži...ali definitivno EXIT nije kao sto je bio.Što reče ovaj lik : Iskomercijalizovao se,nažalost.

Nenad

pre 6 godina

Najgori exit ikad, a bio sam na svih 18. Dovode se na glavnu binu youtube zvezde sa par hitica koje uzivo budu smesne. Napravi se guzva na dens areni posle 1-2, a gore prazno celo vece. Male bine zapostavljene. Kod fusiona gore tresti stand sponzora za vreme nastupa. Zabranili rad kaficima kod hotela.

bulut

pre 6 godina

prvi put u modernoj istoriji...
vreme je da se festival preseli na neko primerenije mesto (npr. neku njivu u okolini Novog Sada), a da se tvrdjava uredi i vrati novosadjanima.

Toni Stark

pre 6 godina

Duži niz godina posećujem, kao što je neko napomenuo pre je trebalo skoro dva sata do Fjužna sa Mejn Stejdža, sinoć se prošetah laganim korakom. Na Dens areni je gužva jedino na tribinama, gde se guraju oni kojima je Egzit vožnja i slikanje. Tanko, tanko...
Pola društva je već sad sigurno da od iduće godine ide samo jedan dan, čisto tradicije radi, sem ako se nešto drastično ne promeni.
Samo su dve godine prošle od toga da igla nije mogla da padne na Fejtlesu do toga da su Kilersi, uz doplatu, kao najzvučnije ime za Mejn stejdž. Strašno.

nn

pre 6 godina

Exit je postao cista komercijala. Posecuju ga i oni koji slusaju Karleusu i Sinana Sakica da bi , jel'te, bili fensi i u trendu. Do 2010. godine nije bilo tako.

Costa

pre 6 godina

Svake godine je egzit najposeceniji ikada lol.Inace, ne bi bilo lose da dovedu svake godine jedan veci bend na tvrdjavu po ovom modelu kao sto su doveli Kilerse.Pa da konacno gledamo bendove kao sto su Pearl Jam,Foo fighters u Srbiji.

Spori meteor

pre 6 godina

Isao na svaki exit od prvog do poslednjeg i nikada mi nije bilo lose. Exit traje i trajace i bice sve bolji. Uzivao sam ovih pet dana kao i svaki put do sada. Long live Exit!

It'ssimplewekillthepacman

pre 6 godina

Najbolje da je ovo najbolji Exit ikada.

Mladi ljudi, na Exitu su nastupali the Prodigy, Slayer, Fatboy Slim, Robert Plant, Beastie Boys, New Order, Iggy Pop, Cypress Hill, Him, Cult...

Killersi nabrojanima mogu samo pivo da donesu.

krš

pre 6 godina

laki strajk događaji na kalimegdanu za exit su misaona imenica kvaliteta, od 2007 je ovaj događaj na petrovaradinu postao vašar. ali dok ima publike je ok, samo nemoj da se gađamo 'legendarnim', 'najbolji', 'alternativnim' itd

Zvonko

pre 6 godina

Videlo se - nije moglo da se ne primeti - i na svirkama na Tvrđavi i po gradu, da ima znatno manje ljudi nego ranijih godina. Ne shvatam zbog čega je potrebno i kome je važno da tvrdi kako je ovogodišnji EXIT 'najposeceniji ikada'?

Kaja

pre 6 godina

najposeceniji ikada hahaha. nema neka se mi samohvalimo valja to. ucimo od najboljih. nego cekaj kako ovde broje tako lako i oma kolko je bilo ljudi a kad su neke ozbiljnije manifestacije ne zna se 'koliko je karata prodato' ali dobro nek je nama leba i igara lako cemo za ostalo.

Propo

pre 6 godina

Svi mi koji smo radili gore ove godine a koji radimo godinama, znamo da to nije tacno.
Ove godine je bilo ubedljivo najmanje ljudi u poslednjih 10 godina.
Ove godine je bio ubedljivo najslabiji line up u poslednjih 10 godina.
Ove godine je bilo ubedljivo najtise jer su morali da smanje zvucnike s obzirom da se Tvrdjava raspada.
Ove godine je bilo ubedljivo najmanje stranaca, pogotovo Engleza.
Kamp na Strandu polu prazan?!?
Sta je isto?
Ista je dnevnica vec 10 godina a to je 2200 din, za oko 5000 ljudi koji inace potpisuju da su volonteri pa 2 poznate NS firme koje se bave obezbedjenjem ne placaju porez za oko 400000 eura i ne pune kasu.
Zakljucak:
Edo Majka, covek koji nije mogao da napuni pola platoa ispred Muzeja na Fjuznu sad je na Mejnu.
Sve ljudi koje znam a koji su bili imaju isti zakljucak:
Exit je prop'o!!!
Za to su krivi organizatori jer svake godine dovode sve slabije izvodjace a one iste koji nisu atraktivni stave na drugi stejdz.
Mazu oci sarenim lazama.
Nekad ti je od dance arene do fusion-a trebalo 2-2,5 sata da prodjes zbog enormne guzve i cepova koji se stvaraju.
Sada ceo exit prodjes za pola sata i to bez zurbe.
Oni u tih 215k racunaju radnike kojih ukupno ima oko 15000, novinare, tv, reportere, izvodjace, zaposlene u objektima na tvrdjavi, zaposlene na strandu, u kampu...
Ovogodisnji exit je bio dobar samo onom ko je bio prvi put.

Nick

pre 6 godina

Najposećeniji kad su računali još jedan dan. Ajde da kažemo da je bilo 30 000 ljudi na Kilersima i Milsu i dođemo do 185 000 za 4 dana što je prosek poslednjih 10 godina

trt

pre 6 godina

ni jedan realan izvestaj sa exita osim gde organizatori hvale sami sebe, i po koji novinarcici koji za akreditaciju gube kredibilitet. line up nagori do sada. ozvucenje, jad i beda.. pretvorise festivall u vasar! izalavili se do sramote!

мики

pre 6 godina

I najgori ikada jer te dve stvari i ne idu zajedno. EXIT je zamišljen kao festival bunta, slobode na kome su dovodili izvođače alternativnih pravaca i elektroske i da kažem gitarske muzike. Dolazili su prekaljeni bendovi koji iz sebe imaju gomilu albuma i čiji koncerti su predstavljali spektakl. Ovo sad je vašar sa ad hok zvezdicamo koji imaju tri četiri tra-la-la pesmice i to je to. presmešno.. Bio sam na svim EXIT-ima do sada, i dva sea dancea, kupovao kartu u decembru ali više to neću da radim. Moj izbor za narednu godinu je DNB festival let it roll u Češkoj a zagluplenim klincima u Srbiji definitivno ostavljam EXIT. Propali smo odavno na polju kulture pa je ovakav epilog i očekivan.

Maki

pre 6 godina

Zasto svake godine pisu "najposeceniji" kada nije. Vidi se to po dance areni najvise...pre jedan ljudi manje nego ikad. Opet smatram da je najveca greska sto sire Exit jer Exit bi trebao biti tu gde je i osnovan a ne u CG i HR. Treba dovlaciti ljude sa strane a ne nuditi im Exit na noge.

banEx

pre 6 godina

Te price mogu da "prodaju" mladjim generacijama koji nisu isli na exit pre 5-10 i vise godina.
A sto se tice posecenosti, u to ne ulazim. Bilo je zaista mnogo ljudi.
:)

Gabrijel Omar

pre 6 godina

Najposeceniji?? Ikad?? Sto mi je poznat naslov...kako su krenuli, za nekoliko godina ce biti receno da je bila milionska poseta. No, sve im je oprosteno zbog Jesus and Mary Chain.

Marko

pre 6 godina

Exit svake godine obara rekor u poseti sve dok se ne desi neka tragedija (npr stampedo)!!!
Neozbiljno je i vreme je da ogranice broj ulaznica.

RobinSulc

pre 6 godina

Dobar Dance, svetleci rajf/bela majca, nista nisam cuo.Sori.Ove godine otprilike sve sto je trebalo gledati bilo je na Dance Areni.

Cale

pre 6 godina

Sto se posete tice ne verujem da je najposeceniji al' ajde. A sto se ovoga tice "kada se pogleda lista učesnika, najkvalitetnije do sada" definitivno najgori Exit do sada - ovde ne racunam Dance stage i DJ-eve jer ne poznajem tu scenu. Zvonko Bogdan i Masimo Savic kao jedne od najvecih zvezda Exit-a?! To samo pokazuje koliko opada kvalitet ovog festivala iz godine u godinu.

patofna

pre 6 godina

Exit je vec godinama unazad postao klasicna fenserica od festivala.
Mnogo bolji izbor je Arsenal fest koji je ove godine imao sjajan line up.

Novosadjanin

pre 6 godina

Redovno posećujem EXIT festival i mogu reći da je ovaj jedan od najjadnijih do sad. Nultog dana je bilo malo ljudi jer su naplaćivali dodatno za Killerse. U subotu, koja je tradicionalno najjači dan, gužva na mainu (Derulo pravio šou), na fusionu (Zabranjeno pušenje) oko 1000 ljudi, moglo se šetati. Sinoć (nedelja) na koncertu Rag 'n' Bone Man smešno malo ljudi za jedan ovakav koncert, gužva samo u prvim redovima, prostora iza koliko voliš. Statistika je čudo, ovaj exit je najposećeniji jer je trajao 5 dana i kad se to sabere... više je nego prošle godine 4 dana. I još nešto: neuporedivo manje stranaca je bilo!

Vesna jugovic da vinca

pre 6 godina

Reci da je izvodjacki najkvalitetniji je cak i za pr vest previse! Nikada slabiji exit sto se tice izvodjaca, osim killersa koji su bilj koncert za sebe koji je samog sebe placao i liama gallaghera tu nije bilo prave zvezde. Exit postaje elektronski fesival sa ultra komerc teen muzikom na main stageu koji je godinama sve prazniji i prazniji. O nekom avangardnom i underground festivalu sto je nekad bio nema vise reci. A pritom ako je elektronski festival, pa pre cu na ibizu da odem nego u prasini da se gusim. Trebalo bi preispitati sta ovaj festival zapravo od sebe zeli.

Danilo

pre 6 godina

Exit je odličan festival, gosti su uglavnom probrani, ali upotreba prideva "legendaran" pet puta u kratkom tekstu, uz još dve slične sintagme,pri čemu na Exitu nije bilo baš ništa legendarno, jeste prilično upitna.
Dodatna upitnost se javlja kod zatvaranja Exita grupom koja jeste sipmatična i dugovečna,ti Keltsi, ali potpuno muzički beznačajna, a nimalo legendarna.
Pri tom svaka čast organizatorima-nije lako dovoditi već godinama vrhunske bendove- i publici koja takođe svojim ponašanjem bez incidenata, pokazuje da mi možemo mnogo bolje nego što smo navikli.

marina

pre 6 godina

Pa prema medijima, svaki je najposeceniji... prosecni posetilac exita moze to vrlo lako da proceni - i evo, bilo je ljudi ali daleko od toga da je bilo guzva kao sto je nekad umelo da bude...

masak

pre 6 godina

Samo jedno poredjenje..da li se neko seca,da li je na Beer festu pre neku godinu bilo ukupno oko milion posetilaca za 5 dana? (tj oko 200.000 dnevno)? Nekako mi se cinilo da na exitu ima mnogo vise ljudi.

Krang

pre 6 godina

Taj "nulti dan" na koji ste toliko ponosni je toliko bedan pokusaj dodatne zarade, da nisam mogao da verujem kad sam za njega prvi put procitao. Valjda zbog takvih izvodjaca ljudi i idu na festivale? Zasto onda EXIT jedini naplacuje dodatno da bi posetilac slusao najpoznatijeg izvodjaca na festivalu? Sramota. Ici cu na njihov koncert, ako vec kupujem pojedinacnu kartu.

Propo

pre 6 godina

Svi mi koji smo radili gore ove godine a koji radimo godinama, znamo da to nije tacno.
Ove godine je bilo ubedljivo najmanje ljudi u poslednjih 10 godina.
Ove godine je bio ubedljivo najslabiji line up u poslednjih 10 godina.
Ove godine je bilo ubedljivo najtise jer su morali da smanje zvucnike s obzirom da se Tvrdjava raspada.
Ove godine je bilo ubedljivo najmanje stranaca, pogotovo Engleza.
Kamp na Strandu polu prazan?!?
Sta je isto?
Ista je dnevnica vec 10 godina a to je 2200 din, za oko 5000 ljudi koji inace potpisuju da su volonteri pa 2 poznate NS firme koje se bave obezbedjenjem ne placaju porez za oko 400000 eura i ne pune kasu.
Zakljucak:
Edo Majka, covek koji nije mogao da napuni pola platoa ispred Muzeja na Fjuznu sad je na Mejnu.
Sve ljudi koje znam a koji su bili imaju isti zakljucak:
Exit je prop'o!!!
Za to su krivi organizatori jer svake godine dovode sve slabije izvodjace a one iste koji nisu atraktivni stave na drugi stejdz.
Mazu oci sarenim lazama.
Nekad ti je od dance arene do fusion-a trebalo 2-2,5 sata da prodjes zbog enormne guzve i cepova koji se stvaraju.
Sada ceo exit prodjes za pola sata i to bez zurbe.
Oni u tih 215k racunaju radnike kojih ukupno ima oko 15000, novinare, tv, reportere, izvodjace, zaposlene u objektima na tvrdjavi, zaposlene na strandu, u kampu...
Ovogodisnji exit je bio dobar samo onom ko je bio prvi put.

Novosadjanin

pre 6 godina

Redovno posećujem EXIT festival i mogu reći da je ovaj jedan od najjadnijih do sad. Nultog dana je bilo malo ljudi jer su naplaćivali dodatno za Killerse. U subotu, koja je tradicionalno najjači dan, gužva na mainu (Derulo pravio šou), na fusionu (Zabranjeno pušenje) oko 1000 ljudi, moglo se šetati. Sinoć (nedelja) na koncertu Rag 'n' Bone Man smešno malo ljudi za jedan ovakav koncert, gužva samo u prvim redovima, prostora iza koliko voliš. Statistika je čudo, ovaj exit je najposećeniji jer je trajao 5 dana i kad se to sabere... više je nego prošle godine 4 dana. I još nešto: neuporedivo manje stranaca je bilo!

patofna

pre 6 godina

Exit je vec godinama unazad postao klasicna fenserica od festivala.
Mnogo bolji izbor je Arsenal fest koji je ove godine imao sjajan line up.

мики

pre 6 godina

I najgori ikada jer te dve stvari i ne idu zajedno. EXIT je zamišljen kao festival bunta, slobode na kome su dovodili izvođače alternativnih pravaca i elektroske i da kažem gitarske muzike. Dolazili su prekaljeni bendovi koji iz sebe imaju gomilu albuma i čiji koncerti su predstavljali spektakl. Ovo sad je vašar sa ad hok zvezdicamo koji imaju tri četiri tra-la-la pesmice i to je to. presmešno.. Bio sam na svim EXIT-ima do sada, i dva sea dancea, kupovao kartu u decembru ali više to neću da radim. Moj izbor za narednu godinu je DNB festival let it roll u Češkoj a zagluplenim klincima u Srbiji definitivno ostavljam EXIT. Propali smo odavno na polju kulture pa je ovakav epilog i očekivan.

Maki

pre 6 godina

Zasto svake godine pisu "najposeceniji" kada nije. Vidi se to po dance areni najvise...pre jedan ljudi manje nego ikad. Opet smatram da je najveca greska sto sire Exit jer Exit bi trebao biti tu gde je i osnovan a ne u CG i HR. Treba dovlaciti ljude sa strane a ne nuditi im Exit na noge.

Vesna jugovic da vinca

pre 6 godina

Reci da je izvodjacki najkvalitetniji je cak i za pr vest previse! Nikada slabiji exit sto se tice izvodjaca, osim killersa koji su bilj koncert za sebe koji je samog sebe placao i liama gallaghera tu nije bilo prave zvezde. Exit postaje elektronski fesival sa ultra komerc teen muzikom na main stageu koji je godinama sve prazniji i prazniji. O nekom avangardnom i underground festivalu sto je nekad bio nema vise reci. A pritom ako je elektronski festival, pa pre cu na ibizu da odem nego u prasini da se gusim. Trebalo bi preispitati sta ovaj festival zapravo od sebe zeli.

trt

pre 6 godina

ni jedan realan izvestaj sa exita osim gde organizatori hvale sami sebe, i po koji novinarcici koji za akreditaciju gube kredibilitet. line up nagori do sada. ozvucenje, jad i beda.. pretvorise festivall u vasar! izalavili se do sramote!

Cale

pre 6 godina

Sto se posete tice ne verujem da je najposeceniji al' ajde. A sto se ovoga tice "kada se pogleda lista učesnika, najkvalitetnije do sada" definitivno najgori Exit do sada - ovde ne racunam Dance stage i DJ-eve jer ne poznajem tu scenu. Zvonko Bogdan i Masimo Savic kao jedne od najvecih zvezda Exit-a?! To samo pokazuje koliko opada kvalitet ovog festivala iz godine u godinu.

Costa

pre 6 godina

Svake godine je egzit najposeceniji ikada lol.Inace, ne bi bilo lose da dovedu svake godine jedan veci bend na tvrdjavu po ovom modelu kao sto su doveli Kilerse.Pa da konacno gledamo bendove kao sto su Pearl Jam,Foo fighters u Srbiji.

Krang

pre 6 godina

Taj "nulti dan" na koji ste toliko ponosni je toliko bedan pokusaj dodatne zarade, da nisam mogao da verujem kad sam za njega prvi put procitao. Valjda zbog takvih izvodjaca ljudi i idu na festivale? Zasto onda EXIT jedini naplacuje dodatno da bi posetilac slusao najpoznatijeg izvodjaca na festivalu? Sramota. Ici cu na njihov koncert, ako vec kupujem pojedinacnu kartu.

marina

pre 6 godina

Pa prema medijima, svaki je najposeceniji... prosecni posetilac exita moze to vrlo lako da proceni - i evo, bilo je ljudi ali daleko od toga da je bilo guzva kao sto je nekad umelo da bude...

Danilo

pre 6 godina

Exit je odličan festival, gosti su uglavnom probrani, ali upotreba prideva "legendaran" pet puta u kratkom tekstu, uz još dve slične sintagme,pri čemu na Exitu nije bilo baš ništa legendarno, jeste prilično upitna.
Dodatna upitnost se javlja kod zatvaranja Exita grupom koja jeste sipmatična i dugovečna,ti Keltsi, ali potpuno muzički beznačajna, a nimalo legendarna.
Pri tom svaka čast organizatorima-nije lako dovoditi već godinama vrhunske bendove- i publici koja takođe svojim ponašanjem bez incidenata, pokazuje da mi možemo mnogo bolje nego što smo navikli.

Kaja

pre 6 godina

najposeceniji ikada hahaha. nema neka se mi samohvalimo valja to. ucimo od najboljih. nego cekaj kako ovde broje tako lako i oma kolko je bilo ljudi a kad su neke ozbiljnije manifestacije ne zna se 'koliko je karata prodato' ali dobro nek je nama leba i igara lako cemo za ostalo.

It'ssimplewekillthepacman

pre 6 godina

Najbolje da je ovo najbolji Exit ikada.

Mladi ljudi, na Exitu su nastupali the Prodigy, Slayer, Fatboy Slim, Robert Plant, Beastie Boys, New Order, Iggy Pop, Cypress Hill, Him, Cult...

Killersi nabrojanima mogu samo pivo da donesu.

London

pre 6 godina

Na instagramu urednik jednog muzičkog radija kaže kako je najbolji momentat festivala bio kada je Duke Dumont pustio svoju pesmu "Ocean Drive"... dakle nije pevao, svirao, doveo backing vokale... ništa. Samo pustio mp3.

nn

pre 6 godina

Exit je postao cista komercijala. Posecuju ga i oni koji slusaju Karleusu i Sinana Sakica da bi , jel'te, bili fensi i u trendu. Do 2010. godine nije bilo tako.

banEx

pre 6 godina

Te price mogu da "prodaju" mladjim generacijama koji nisu isli na exit pre 5-10 i vise godina.
A sto se tice posecenosti, u to ne ulazim. Bilo je zaista mnogo ljudi.
:)

Nick

pre 6 godina

Najposećeniji kad su računali još jedan dan. Ajde da kažemo da je bilo 30 000 ljudi na Kilersima i Milsu i dođemo do 185 000 za 4 dana što je prosek poslednjih 10 godina

Nenad

pre 6 godina

Najgori exit ikad, a bio sam na svih 18. Dovode se na glavnu binu youtube zvezde sa par hitica koje uzivo budu smesne. Napravi se guzva na dens areni posle 1-2, a gore prazno celo vece. Male bine zapostavljene. Kod fusiona gore tresti stand sponzora za vreme nastupa. Zabranili rad kaficima kod hotela.

Rasha

pre 6 godina

"...Opet smatram da je najveca greska sto sire Exit jer Exit bi trebao biti tu gde je i osnovan a ne u CG i HR. Treba dovlaciti ljude sa strane a ne nuditi im Exit na noge..."
(Maki, 10. jul 2017 12:19)

Slazem se sa 100% ...

toni

pre 6 godina

Upravo se vrati sa tvrđave :) Po pitanju organizacije i nastupa, definitivno najbolji Exit ikada!
(Bojan, 10. jul 2017 10:10) # Link komentara

E da si ti bio 2005. u blatu i kisi na Carl Coxu ne bi odvalio ovo...

masak

pre 6 godina

Samo jedno poredjenje..da li se neko seca,da li je na Beer festu pre neku godinu bilo ukupno oko milion posetilaca za 5 dana? (tj oko 200.000 dnevno)? Nekako mi se cinilo da na exitu ima mnogo vise ljudi.

Marko

pre 6 godina

Egzit je ocajan odavno. Cista komercijala i kiceraj.
(Jeste, 10. jul 2017 13:06)
Slažem se...ne zato što sada imam 35. godina,pa krece novi talas.Ali Main odavno je postao mesto tinejdetskih grupa.Neverovatno kada se setim samo kakve su sve grupe dolazile,koliko je bilo ozbiljnih i jako kvalitetnih bendova...ovo sada,no dobro...verovatno i posledica sadašnjeg menadžmenta u EXITU.Poslednji jako jako dobar koncert kojem sam bio prisutan je bio JAMIROQUAI i Faithless.Ok,i Manu Chao,ali mi je 2008. bio bolji.DANCE ARENA se jedina drži...ali definitivno EXIT nije kao sto je bio.Što reče ovaj lik : Iskomercijalizovao se,nažalost.

RobinSulc

pre 6 godina

Dobar Dance, svetleci rajf/bela majca, nista nisam cuo.Sori.Ove godine otprilike sve sto je trebalo gledati bilo je na Dance Areni.

Alex

pre 6 godina

Apsolutno svake godine sve gori i gori, doveli Killerse da zamaskiraju javnost da je i dalje jedan od "najboljih festivala u Evropi". Ja ne znam odakle im onolika cifra kad su stejdzevi (osim nekih naravno) bili poluprazni. Exit je odavno postao klasican EDM festival, Dance arena je preuzela primat, ali ni ona vise nije ono sto je nekad bila. Nisam hejter, vec govorim cinjenicno stanje i misljenje nas starije garde koja deceniju vec posecuje 'djavu. Pozdrav za sve ljubitelje kvalitetne muzike.

dejan

pre 6 godina

E zbog ovakvih izjava kako je svake godine najveći & najbolji, ja ga već nekoliko godina izbegavam. Gospodo iz Exita, pričajte te priče nekom drugom, ili se barem potrudite da zaista i uradite nešto. Pozdrav od čoveka koji je od nultog Exita mnooogo vremena proveo na tvrđavi.

awol

pre 6 godina

iskreno, izgubio se festivalski duh... internet nam je mnogo dao a mnogo i oduzeo. izgubilo se na kvalitetu u muzici, nema vise dobrih bendova koji traju tj izvodjaca. bude neka stvar popularna ali to ne znaci da je dobra i da ce da traje.
kad nema kvalitetne pesme, nema ni kvalitetnog izvodjaca, nema kvalitetnog ni koncerta ili zuke a nema ni fetivala.
onaj ko se kretao po festivalima i koncertima 90ih i pocetkom 2000ih zna o cemu govorim.

Toni Stark

pre 6 godina

Duži niz godina posećujem, kao što je neko napomenuo pre je trebalo skoro dva sata do Fjužna sa Mejn Stejdža, sinoć se prošetah laganim korakom. Na Dens areni je gužva jedino na tribinama, gde se guraju oni kojima je Egzit vožnja i slikanje. Tanko, tanko...
Pola društva je već sad sigurno da od iduće godine ide samo jedan dan, čisto tradicije radi, sem ako se nešto drastično ne promeni.
Samo su dve godine prošle od toga da igla nije mogla da padne na Fejtlesu do toga da su Kilersi, uz doplatu, kao najzvučnije ime za Mejn stejdž. Strašno.

Gabrijel Omar

pre 6 godina

Najposeceniji?? Ikad?? Sto mi je poznat naslov...kako su krenuli, za nekoliko godina ce biti receno da je bila milionska poseta. No, sve im je oprosteno zbog Jesus and Mary Chain.

Zvonko

pre 6 godina

Videlo se - nije moglo da se ne primeti - i na svirkama na Tvrđavi i po gradu, da ima znatno manje ljudi nego ranijih godina. Ne shvatam zbog čega je potrebno i kome je važno da tvrdi kako je ovogodišnji EXIT 'najposeceniji ikada'?

Svetski Mega Car

pre 6 godina

Ubedljivo najgori Exit do sada! Poslednji put sam bio na exit-u 2013, i više nisam išao jer nisam hteo da bacam pare na tako jadne izvodjače, a line up iz godine u godinu sve gori. Rodjaci, drugari, poznanici, apsolutno nikoga ne poznajem da je išao ove godine na exit, svi su bili u fazonu "ma exit je katastrofa". Da bacam 3000 dinara za jednodnevnu kartu da bi tamo slušao neke slepce? Ne pada mi na pamet. Već godinama je katastrofa rok i metal scena, ranije su zaista dovodili poznate bendove kao što su Korn, Nightwish, Arctic Monkeys itd. Možda neko ne voli navedene bendove, ali je činjenica da su ti bendovi mega popularni i da ih dosta ljudi sluša. A ove godine bukvalno ni za jedan rok i metal bend nisam ni čuo, a kamoli da sam znao neku pesmu od njih (osim Killers-a koji jesu poznati, al meni nisu ništa specijalno). I DJ i elektro scena koja je ranije bila zaista odlična, ove godine je zaista katastrofa. Jedina pohvala za Exit jeste što nisu doveli Prodigy i Dejvida Getu po 158. put.

Nick

pre 6 godina

Šta očekuju ljudi za 50€ da čuju? Za 50€ ne možeš otići na koncert Killersa, pogledajte cenu u Londonu što je bila, od 60 funti do 90. 50€ je manje od jednodneve ulaznice za Sziget, koji inače košta 300 evra za 7 dana.
Kad budemo imali para biće i Exit bolji ponovo

jackbarnes

pre 6 godina

Bio sam na Exitu 3 puta, poslednji put 2009. Tad je program bio prva liga, ovo danas je smiješno. Nisu ni na 20% od onog nekadašnjeg nivoa.

autor

pre 6 godina

Sto se tice elektro scene i Dance arene, Exit je objasnio ove godine, svaka cast i za lajnap i za izgled stejdza Dance arene. Sto se tice drugih bina, katastrofa. Ali ajde da budemo realni, citava svetska bend scena je uzasna... O domacoj da i ne govorimo. Koji to svetski bend koji je nastao u poslednjih 10 godina moze da napuni mejn? Koji to bend koji nije nastupao na Exitu su trebali da dovedu? Pa ovaj Derulo je napunio mejn, ljudi pa to je katastrofa od muzike... Ovo je problem svih festivala u Evropi, problem je u svetskoj muzickoj sceni. Naravno, bez elektro scene koja je na vrhuncu.

bulut

pre 6 godina

prvi put u modernoj istoriji...
vreme je da se festival preseli na neko primerenije mesto (npr. neku njivu u okolini Novog Sada), a da se tvrdjava uredi i vrati novosadjanima.

Vi

pre 6 godina

Bio na nultom danu, zbog Jeff Millsa na Areni. Ono sto sam doziveo je pre svega zvuk koji je bio sve samo ne dobar i to ne zbog monstruoznih zvucnika koji se ocigledno mogu cuti fantasticno, nego zbog ocajnih tonaca koji su radili, sve to culi i nisu ulozili apsolutno nikakav trud da se taj propust ispravi. U prevodu bilo ih je bas briga ! Prejak bas, u nekim trenucima u brumu, samim tim visoki i srednji tonovi samo se naziru. Bolno iskustvo i zbog glave a i zbog coveka zbog koga sam dosao na Arenu a nisam uspeo ispratiti nastup kako dolikuje zbog svega navedenog…30min sam setao da nadjem mesto sa koga bih mogao saslusati set barem pristojno. Nisam uspeo! Tuzno !

krš

pre 6 godina

laki strajk događaji na kalimegdanu za exit su misaona imenica kvaliteta, od 2007 je ovaj događaj na petrovaradinu postao vašar. ali dok ima publike je ok, samo nemoj da se gađamo 'legendarnim', 'najbolji', 'alternativnim' itd

Mladen

pre 6 godina

Najgora priča je ona "nije nekad kao što je bilo". A zašto, da niste možda ostareli pa vam je sve bolje kada ste bili mlađi. Festival mora da evoluira i prati svetske trendove ako želi da ostane u igri. Ljudi, karta je džabaka, 3 soma za jedan dan, imate 15 stejdževa, sve žanrove zastupljene, možete 8 sati da slušate šta vam je volja i to vam ne valja. Kažu loši izvođači. Ja se bolje u životu nisam proveo. Svako ko kaže da je bilo poluprazno je u deluziji, jedva se dolazilo do dens arene. A za broj ljudi postoji očitavanje na početku, prilično jednostavan koncept. Definitivno biste trebali malo da prestanete da živite u prošlosti i prošlim trenucima i da živite sada.

Spori meteor

pre 6 godina

Isao na svaki exit od prvog do poslednjeg i nikada mi nije bilo lose. Exit traje i trajace i bice sve bolji. Uzivao sam ovih pet dana kao i svaki put do sada. Long live Exit!

Nemanja

pre 6 godina

Svake godine je egzit najposeceniji ikada lol.Inace, ne bi bilo lose da dovedu svake godine jedan veci bend na tvrdjavu po ovom modelu kao sto su doveli Kilerse.Pa da konacno gledamo bendove kao sto su Pearl Jam,Foo fighters u Srbiji.
(Costa, 10. jul 2017 13:03)

Malo se zanese, Killersi su sa tim bendovima kao nebo i zemlja, u svakom smislu pa i finansijskom i organizacionom.

doktor

pre 6 godina

Obozavam pljuvace Exita. Uvek ista prica,nema para ili energije da ode u Novi Sad ,pa onda popljuje i bude mu lakse. Festival je sjajan ,daleko iznad ugleda Srbije.. Mogao si da slusas sta god si hteo,bilo je svega.. E,sad sto organizatori nemaju budzet od 50 mil dolara,pa da dovedu jos 30 velikana to je druga stvar

Kaja

pre 6 godina

ovako niko ne pljuje i niko ne kuka tek tako. mi koji smo od prvog exita isli i idemo i dalje imamo puno pravo da komentarisemo i lajnap i organizaciju i celokupni utisak. jer imamo staz za to a i uredno placamo ulaz na taj festival godinama i ocekujemo zauzvrat odlicnu uslugu. meni je zao sto mi u srbiji uglavnom funkcionisemo ovako "pa sta ste ocekivali za 50e po danu" dakle reper nam je da uvek ocekujemo losije, slabije ili prosek. kada se budemo naucili da cenimo novac koji dajemo naucicemo da cenimo i sebe. ovako kvalitet ce uvek biti u drugom planu. a festivalski kvalitet treba da bude na prvom i jedinom mestu muzika i energija. zato mi koji se secamo i volimo exit od nastanka znamo sta su bili mejnovi i kako ja nestajala dance arena i kako je fjuzn bio originalan itd. i imamo pravo da potpuno legitimno kazemo ove godine je mejn slab i prosecan do bola za te pare i takav renome koji exit evo zeli da sebi izgradi. dance je seljana postao, fjuzn toga nije ni bilo, explosive izvukose dva benda. ne ulazim u muzicke ukuse. ali nemojmo o naj ovo naj ono. pritom me ne zanima ni ziget n glasto ni roskild zanima me sta smo mi bili a sta smo sada. volim exit i zelim mu/nam sve najbolje. ali mora bolje. btw komentar za br karata nije isao u tom smeru 'kako znaju' ali dobro ko je shvatio shvatio...ps. dodjite na femija sutra uvece u skc da cujete sta je muzika.

eee

pre 6 godina

najposeceniji ikada hahaha. nema neka se mi samohvalimo valja to. ucimo od najboljih. nego cekaj kako ovde broje tako lako i oma kolko je bilo ljudi a kad su neke ozbiljnije manifestacije ne zna se 'koliko je karata prodato' ali dobro nek je nama leba i igara lako cemo za ostalo.
(Kaja, 10. jul 2017 13:06)

Zato sto prilikom ulaza otkucavaju bar kod sa narukvica i kartica pa po tome odma znaju koliko je ljudi bilo.

Observer

pre 6 godina

Bio sam sve dane, ukljucujuci i nulti i nije bilo toliko lose kako sam se nadao jer u principu nije bio niti jedan izvodjac koji me zanima. Lineup na mainu nikad gori a isto se moze reci i za Fusion i za Explosiv stage. Dance arena je bila za pohvalu. Sto se tice guzve, one velike guzve je jedino bilo u subotu posebno za Robin Shultz-a. Ostale dane je bila dobra posecenost ali daleko je to od nekih ranijih godina. Znam da je na zalost tesko ocekivati ali bih voleo da neke od ovih bendova dovedu na Exit ili barem da ih neko dovede u Srbiju: Foo Figters, Pearl Jam, Disturbed, Bullet For My Valentine, Five Finger Death Punch, Trivium ili Stone Sour.

Marko

pre 6 godina

Exit svake godine obara rekor u poseti sve dok se ne desi neka tragedija (npr stampedo)!!!
Neozbiljno je i vreme je da ogranice broj ulaznica.

drogos s exita

pre 6 godina

Nemoj da lupate gluposti,90% vas koji pricate da je bilo manje ljudi na Exitu nego proslih godina niste bili ove godine.Ovo pricam jer su mi drugari, koji su bili proslih godina, rekli da nikad nije bilo toliko ljudi. Velika guzva, u petak i subotu se cekalo u masi i po 15-20 minuta da se pokrene. To je, stavise, i jedino sto mi se nije svidelo na Exitu posto sam ove godine isao prvi put. U petak smo izgubili sigurno 2 sata, ali kada se dodje na zeljeni stage, sve se zaboravlja.. I umor i nervoza, samo se prepustis i uzivas.Mogu samo da zamislim kako je bilo ljudima koji se drogiraju kad je meni bilo lepo iako sam bio trezan.Nije uopste onako kako se prica,nema nasilja,svi se izvinjavaju,svi su raspolozeni,dok bi se pod satorom na vasaru pobili oko ture piva.Ako nista,Exit coveka pokrene. Prepesacio sam oko 100km tokom trajanja Exita i jos djuskanja i igranja na stageovima.Dodjem u stan,umoran,prljav,istusiram se i legnem u krevet,neverovatan osecaj.Bio sam skeptican,nisam hteo da idem,ali sam se pozitivno iznenadio koliko je Exit u stvari kulturan dogadjaj,a ne neka festa narkomana kao sto ga mnogi ljudi shvataju.Nema ruznih scena.Mnogo mladih,mnogo parova,ljude s decom sam vidjao, sto mnogo govori.Ovi hejteri sto pricaju kako Exit nije ono sto je nekad bio je zato sto su omatorili,ne idu u korak s vremenom.Meni apsolutno nije bilo bitno ko ce da nastupi,uzivao sam u svemu koliko sam mogao.Nesto mi se i nije toliko svidelo.Zato i postoji vise stage-ova.Ides tamo gde volis.

Zavist

pre 6 godina

Ne slusajte price ozlojedjenih volontera koji bi za volontiranje, koje je besplatno, da im se plati 50e dnevno. Ja sam se bavio prodajom karata i nikad toliko nije prodato, tako da ta prica je glupa, e jedino ako su ti ljudi davali tolike pare iz nekog protesta, pa nisu uopste dosli na exit, pa je bilo praznoooo

Savke

pre 6 godina

aj da probam s drugim komentarom

....samo cu reci dok je Exit bio festival bilo je ko je ludji i opusteniji to bolji sad ako ste malo opustenije gledaju vas kao manje vredne...sund kic i fenseraj na delu....sve ono protiv cega se Exit primarno borio...ostalo ime i vrhunska lokacije ...nazalost

main

pre 6 godina

Evo da vidimo ko je sve nastupao na glavnoj bini ove godine od stranih izvođača i koja su vrsta muzike:
The Killers - indie rock
Liam Gallagher - rock, britpop
The Jesus and Mary Chain - alternative/indie rock
Jake Bugg - indie rock
Years and years - pop
Rufus - indie pop
Jason Derulo - pop
Roisin Murphy - electropop
Rag'n'bone Man - pop
Hardwell - EDM


Ima dovoljno stvari da svako ovde želi da vidi bar jednu ili dve stvari. Evo za mene je ove godine bilo Killers, Liam, Roisin i to sam pogledao. Karta za njihove koncerte bi me izašla više nego karta za ceo Exit.

Mladen

pre 6 godina

Imate pravo da komentarišete, to niko ne spori. Ali tu priču "bilo je bolje nekad", možete da prodajete nekim drugim nostalgičarima.

Bozidar

pre 6 godina

Za tehno muziku najbolje i najlepse okruzenje je Love fest,pravi tehno festival. Ljudi koji organizuje Exit organizuju za siru masu i generalno svi profitiraju i Novosadjani i grad. Kome se ne svidja ne treba da komentarise i da se fura oko detalja,onda mu nema ni provoda. Ne svidja mu se bina,on je ni video nije. Odes bez nekih ocekivanja i bude ti full.

Nick

pre 6 godina

(Kaja, 11. jul 2017 10:47)
Nisam ja rekao da uvek treba da se očekuje gore. Ja samo kažem da ne možeš da očekuješ ne znam kakva imena za takvu cena. To je glupost, naravno da uvek treba biti bolje ali ja pričam o onom delu gde ljudi kažu gde uvek treba biti VEĆE. Gde ljudi pričaju, gde su Radiohead, Foo Fighters, Pearl Jam i ostali. Jednostavno kažem da za 50€ ne možeš to imati. Možeš imati pevače takvih bendova kad krenu na solo turneje recimo kao što su Liam ove godine, Damon Albarn, Atoms for Peace (Thom Yorke + Flea) prethodnih. Nikada na Exitu nisu bili bendovi iz A kategorije popularnosti a iz godine u godinu čitam zašto nema takvih bendova.

RobinSulc

pre 6 godina

Sve je ovo lepo.Exit ovo, exit ono.Nije lose, jos traje i nema tuce.Ljudi su pozitivni, nespojivo sa 500 metara dalje hardcore narodnjacima sa populacijom istih godina kao na tvrdjavi.Al ja sam ovu temu pokrenuo da dodjem do kontakta, posto sam bio mulac, kao i obicno.So, svetleci rajf/bela majca.Molio bih moderaciju, da ne pokrecem vezu, da postavi ovu vest na front page, da bih dobio na verovatnoci.

Mladen

pre 6 godina

Najgora priča je ona "nije nekad kao što je bilo". A zašto, da niste možda ostareli pa vam je sve bolje kada ste bili mlađi. Festival mora da evoluira i prati svetske trendove ako želi da ostane u igri. Ljudi, karta je džabaka, 3 soma za jedan dan, imate 15 stejdževa, sve žanrove zastupljene, možete 8 sati da slušate šta vam je volja i to vam ne valja. Kažu loši izvođači. Ja se bolje u životu nisam proveo. Svako ko kaže da je bilo poluprazno je u deluziji, jedva se dolazilo do dens arene. A za broj ljudi postoji očitavanje na početku, prilično jednostavan koncept. Definitivno biste trebali malo da prestanete da živite u prošlosti i prošlim trenucima i da živite sada.

doktor

pre 6 godina

Obozavam pljuvace Exita. Uvek ista prica,nema para ili energije da ode u Novi Sad ,pa onda popljuje i bude mu lakse. Festival je sjajan ,daleko iznad ugleda Srbije.. Mogao si da slusas sta god si hteo,bilo je svega.. E,sad sto organizatori nemaju budzet od 50 mil dolara,pa da dovedu jos 30 velikana to je druga stvar

Marko

pre 6 godina

Exit svake godine obara rekor u poseti sve dok se ne desi neka tragedija (npr stampedo)!!!
Neozbiljno je i vreme je da ogranice broj ulaznica.

Propo

pre 6 godina

Svi mi koji smo radili gore ove godine a koji radimo godinama, znamo da to nije tacno.
Ove godine je bilo ubedljivo najmanje ljudi u poslednjih 10 godina.
Ove godine je bio ubedljivo najslabiji line up u poslednjih 10 godina.
Ove godine je bilo ubedljivo najtise jer su morali da smanje zvucnike s obzirom da se Tvrdjava raspada.
Ove godine je bilo ubedljivo najmanje stranaca, pogotovo Engleza.
Kamp na Strandu polu prazan?!?
Sta je isto?
Ista je dnevnica vec 10 godina a to je 2200 din, za oko 5000 ljudi koji inace potpisuju da su volonteri pa 2 poznate NS firme koje se bave obezbedjenjem ne placaju porez za oko 400000 eura i ne pune kasu.
Zakljucak:
Edo Majka, covek koji nije mogao da napuni pola platoa ispred Muzeja na Fjuznu sad je na Mejnu.
Sve ljudi koje znam a koji su bili imaju isti zakljucak:
Exit je prop'o!!!
Za to su krivi organizatori jer svake godine dovode sve slabije izvodjace a one iste koji nisu atraktivni stave na drugi stejdz.
Mazu oci sarenim lazama.
Nekad ti je od dance arene do fusion-a trebalo 2-2,5 sata da prodjes zbog enormne guzve i cepova koji se stvaraju.
Sada ceo exit prodjes za pola sata i to bez zurbe.
Oni u tih 215k racunaju radnike kojih ukupno ima oko 15000, novinare, tv, reportere, izvodjace, zaposlene u objektima na tvrdjavi, zaposlene na strandu, u kampu...
Ovogodisnji exit je bio dobar samo onom ko je bio prvi put.

Zavist

pre 6 godina

Ne slusajte price ozlojedjenih volontera koji bi za volontiranje, koje je besplatno, da im se plati 50e dnevno. Ja sam se bavio prodajom karata i nikad toliko nije prodato, tako da ta prica je glupa, e jedino ako su ti ljudi davali tolike pare iz nekog protesta, pa nisu uopste dosli na exit, pa je bilo praznoooo

drogos s exita

pre 6 godina

Nemoj da lupate gluposti,90% vas koji pricate da je bilo manje ljudi na Exitu nego proslih godina niste bili ove godine.Ovo pricam jer su mi drugari, koji su bili proslih godina, rekli da nikad nije bilo toliko ljudi. Velika guzva, u petak i subotu se cekalo u masi i po 15-20 minuta da se pokrene. To je, stavise, i jedino sto mi se nije svidelo na Exitu posto sam ove godine isao prvi put. U petak smo izgubili sigurno 2 sata, ali kada se dodje na zeljeni stage, sve se zaboravlja.. I umor i nervoza, samo se prepustis i uzivas.Mogu samo da zamislim kako je bilo ljudima koji se drogiraju kad je meni bilo lepo iako sam bio trezan.Nije uopste onako kako se prica,nema nasilja,svi se izvinjavaju,svi su raspolozeni,dok bi se pod satorom na vasaru pobili oko ture piva.Ako nista,Exit coveka pokrene. Prepesacio sam oko 100km tokom trajanja Exita i jos djuskanja i igranja na stageovima.Dodjem u stan,umoran,prljav,istusiram se i legnem u krevet,neverovatan osecaj.Bio sam skeptican,nisam hteo da idem,ali sam se pozitivno iznenadio koliko je Exit u stvari kulturan dogadjaj,a ne neka festa narkomana kao sto ga mnogi ljudi shvataju.Nema ruznih scena.Mnogo mladih,mnogo parova,ljude s decom sam vidjao, sto mnogo govori.Ovi hejteri sto pricaju kako Exit nije ono sto je nekad bio je zato sto su omatorili,ne idu u korak s vremenom.Meni apsolutno nije bilo bitno ko ce da nastupi,uzivao sam u svemu koliko sam mogao.Nesto mi se i nije toliko svidelo.Zato i postoji vise stage-ova.Ides tamo gde volis.

bulut

pre 6 godina

prvi put u modernoj istoriji...
vreme je da se festival preseli na neko primerenije mesto (npr. neku njivu u okolini Novog Sada), a da se tvrdjava uredi i vrati novosadjanima.

main

pre 6 godina

Evo da vidimo ko je sve nastupao na glavnoj bini ove godine od stranih izvođača i koja su vrsta muzike:
The Killers - indie rock
Liam Gallagher - rock, britpop
The Jesus and Mary Chain - alternative/indie rock
Jake Bugg - indie rock
Years and years - pop
Rufus - indie pop
Jason Derulo - pop
Roisin Murphy - electropop
Rag'n'bone Man - pop
Hardwell - EDM


Ima dovoljno stvari da svako ovde želi da vidi bar jednu ili dve stvari. Evo za mene je ove godine bilo Killers, Liam, Roisin i to sam pogledao. Karta za njihove koncerte bi me izašla više nego karta za ceo Exit.

мики

pre 6 godina

I najgori ikada jer te dve stvari i ne idu zajedno. EXIT je zamišljen kao festival bunta, slobode na kome su dovodili izvođače alternativnih pravaca i elektroske i da kažem gitarske muzike. Dolazili su prekaljeni bendovi koji iz sebe imaju gomilu albuma i čiji koncerti su predstavljali spektakl. Ovo sad je vašar sa ad hok zvezdicamo koji imaju tri četiri tra-la-la pesmice i to je to. presmešno.. Bio sam na svim EXIT-ima do sada, i dva sea dancea, kupovao kartu u decembru ali više to neću da radim. Moj izbor za narednu godinu je DNB festival let it roll u Češkoj a zagluplenim klincima u Srbiji definitivno ostavljam EXIT. Propali smo odavno na polju kulture pa je ovakav epilog i očekivan.

RobinSulc

pre 6 godina

Sve je ovo lepo.Exit ovo, exit ono.Nije lose, jos traje i nema tuce.Ljudi su pozitivni, nespojivo sa 500 metara dalje hardcore narodnjacima sa populacijom istih godina kao na tvrdjavi.Al ja sam ovu temu pokrenuo da dodjem do kontakta, posto sam bio mulac, kao i obicno.So, svetleci rajf/bela majca.Molio bih moderaciju, da ne pokrecem vezu, da postavi ovu vest na front page, da bih dobio na verovatnoci.

patofna

pre 6 godina

Exit je vec godinama unazad postao klasicna fenserica od festivala.
Mnogo bolji izbor je Arsenal fest koji je ove godine imao sjajan line up.

Kaja

pre 6 godina

najposeceniji ikada hahaha. nema neka se mi samohvalimo valja to. ucimo od najboljih. nego cekaj kako ovde broje tako lako i oma kolko je bilo ljudi a kad su neke ozbiljnije manifestacije ne zna se 'koliko je karata prodato' ali dobro nek je nama leba i igara lako cemo za ostalo.

Mladen

pre 6 godina

Imate pravo da komentarišete, to niko ne spori. Ali tu priču "bilo je bolje nekad", možete da prodajete nekim drugim nostalgičarima.

Nick

pre 6 godina

Šta očekuju ljudi za 50€ da čuju? Za 50€ ne možeš otići na koncert Killersa, pogledajte cenu u Londonu što je bila, od 60 funti do 90. 50€ je manje od jednodneve ulaznice za Sziget, koji inače košta 300 evra za 7 dana.
Kad budemo imali para biće i Exit bolji ponovo

Spori meteor

pre 6 godina

Isao na svaki exit od prvog do poslednjeg i nikada mi nije bilo lose. Exit traje i trajace i bice sve bolji. Uzivao sam ovih pet dana kao i svaki put do sada. Long live Exit!

Vesna jugovic da vinca

pre 6 godina

Reci da je izvodjacki najkvalitetniji je cak i za pr vest previse! Nikada slabiji exit sto se tice izvodjaca, osim killersa koji su bilj koncert za sebe koji je samog sebe placao i liama gallaghera tu nije bilo prave zvezde. Exit postaje elektronski fesival sa ultra komerc teen muzikom na main stageu koji je godinama sve prazniji i prazniji. O nekom avangardnom i underground festivalu sto je nekad bio nema vise reci. A pritom ako je elektronski festival, pa pre cu na ibizu da odem nego u prasini da se gusim. Trebalo bi preispitati sta ovaj festival zapravo od sebe zeli.

Cale

pre 6 godina

Sto se posete tice ne verujem da je najposeceniji al' ajde. A sto se ovoga tice "kada se pogleda lista učesnika, najkvalitetnije do sada" definitivno najgori Exit do sada - ovde ne racunam Dance stage i DJ-eve jer ne poznajem tu scenu. Zvonko Bogdan i Masimo Savic kao jedne od najvecih zvezda Exit-a?! To samo pokazuje koliko opada kvalitet ovog festivala iz godine u godinu.

Novosadjanin

pre 6 godina

Redovno posećujem EXIT festival i mogu reći da je ovaj jedan od najjadnijih do sad. Nultog dana je bilo malo ljudi jer su naplaćivali dodatno za Killerse. U subotu, koja je tradicionalno najjači dan, gužva na mainu (Derulo pravio šou), na fusionu (Zabranjeno pušenje) oko 1000 ljudi, moglo se šetati. Sinoć (nedelja) na koncertu Rag 'n' Bone Man smešno malo ljudi za jedan ovakav koncert, gužva samo u prvim redovima, prostora iza koliko voliš. Statistika je čudo, ovaj exit je najposećeniji jer je trajao 5 dana i kad se to sabere... više je nego prošle godine 4 dana. I još nešto: neuporedivo manje stranaca je bilo!

autor

pre 6 godina

Sto se tice elektro scene i Dance arene, Exit je objasnio ove godine, svaka cast i za lajnap i za izgled stejdza Dance arene. Sto se tice drugih bina, katastrofa. Ali ajde da budemo realni, citava svetska bend scena je uzasna... O domacoj da i ne govorimo. Koji to svetski bend koji je nastao u poslednjih 10 godina moze da napuni mejn? Koji to bend koji nije nastupao na Exitu su trebali da dovedu? Pa ovaj Derulo je napunio mejn, ljudi pa to je katastrofa od muzike... Ovo je problem svih festivala u Evropi, problem je u svetskoj muzickoj sceni. Naravno, bez elektro scene koja je na vrhuncu.

Svetski Mega Car

pre 6 godina

Ubedljivo najgori Exit do sada! Poslednji put sam bio na exit-u 2013, i više nisam išao jer nisam hteo da bacam pare na tako jadne izvodjače, a line up iz godine u godinu sve gori. Rodjaci, drugari, poznanici, apsolutno nikoga ne poznajem da je išao ove godine na exit, svi su bili u fazonu "ma exit je katastrofa". Da bacam 3000 dinara za jednodnevnu kartu da bi tamo slušao neke slepce? Ne pada mi na pamet. Već godinama je katastrofa rok i metal scena, ranije su zaista dovodili poznate bendove kao što su Korn, Nightwish, Arctic Monkeys itd. Možda neko ne voli navedene bendove, ali je činjenica da su ti bendovi mega popularni i da ih dosta ljudi sluša. A ove godine bukvalno ni za jedan rok i metal bend nisam ni čuo, a kamoli da sam znao neku pesmu od njih (osim Killers-a koji jesu poznati, al meni nisu ništa specijalno). I DJ i elektro scena koja je ranije bila zaista odlična, ove godine je zaista katastrofa. Jedina pohvala za Exit jeste što nisu doveli Prodigy i Dejvida Getu po 158. put.

Alex

pre 6 godina

Apsolutno svake godine sve gori i gori, doveli Killerse da zamaskiraju javnost da je i dalje jedan od "najboljih festivala u Evropi". Ja ne znam odakle im onolika cifra kad su stejdzevi (osim nekih naravno) bili poluprazni. Exit je odavno postao klasican EDM festival, Dance arena je preuzela primat, ali ni ona vise nije ono sto je nekad bila. Nisam hejter, vec govorim cinjenicno stanje i misljenje nas starije garde koja deceniju vec posecuje 'djavu. Pozdrav za sve ljubitelje kvalitetne muzike.

Danilo

pre 6 godina

Exit je odličan festival, gosti su uglavnom probrani, ali upotreba prideva "legendaran" pet puta u kratkom tekstu, uz još dve slične sintagme,pri čemu na Exitu nije bilo baš ništa legendarno, jeste prilično upitna.
Dodatna upitnost se javlja kod zatvaranja Exita grupom koja jeste sipmatična i dugovečna,ti Keltsi, ali potpuno muzički beznačajna, a nimalo legendarna.
Pri tom svaka čast organizatorima-nije lako dovoditi već godinama vrhunske bendove- i publici koja takođe svojim ponašanjem bez incidenata, pokazuje da mi možemo mnogo bolje nego što smo navikli.

It'ssimplewekillthepacman

pre 6 godina

Najbolje da je ovo najbolji Exit ikada.

Mladi ljudi, na Exitu su nastupali the Prodigy, Slayer, Fatboy Slim, Robert Plant, Beastie Boys, New Order, Iggy Pop, Cypress Hill, Him, Cult...

Killersi nabrojanima mogu samo pivo da donesu.

RobinSulc

pre 6 godina

Dobar Dance, svetleci rajf/bela majca, nista nisam cuo.Sori.Ove godine otprilike sve sto je trebalo gledati bilo je na Dance Areni.

Costa

pre 6 godina

Svake godine je egzit najposeceniji ikada lol.Inace, ne bi bilo lose da dovedu svake godine jedan veci bend na tvrdjavu po ovom modelu kao sto su doveli Kilerse.Pa da konacno gledamo bendove kao sto su Pearl Jam,Foo fighters u Srbiji.

eee

pre 6 godina

najposeceniji ikada hahaha. nema neka se mi samohvalimo valja to. ucimo od najboljih. nego cekaj kako ovde broje tako lako i oma kolko je bilo ljudi a kad su neke ozbiljnije manifestacije ne zna se 'koliko je karata prodato' ali dobro nek je nama leba i igara lako cemo za ostalo.
(Kaja, 10. jul 2017 13:06)

Zato sto prilikom ulaza otkucavaju bar kod sa narukvica i kartica pa po tome odma znaju koliko je ljudi bilo.

Vi

pre 6 godina

Bio na nultom danu, zbog Jeff Millsa na Areni. Ono sto sam doziveo je pre svega zvuk koji je bio sve samo ne dobar i to ne zbog monstruoznih zvucnika koji se ocigledno mogu cuti fantasticno, nego zbog ocajnih tonaca koji su radili, sve to culi i nisu ulozili apsolutno nikakav trud da se taj propust ispravi. U prevodu bilo ih je bas briga ! Prejak bas, u nekim trenucima u brumu, samim tim visoki i srednji tonovi samo se naziru. Bolno iskustvo i zbog glave a i zbog coveka zbog koga sam dosao na Arenu a nisam uspeo ispratiti nastup kako dolikuje zbog svega navedenog…30min sam setao da nadjem mesto sa koga bih mogao saslusati set barem pristojno. Nisam uspeo! Tuzno !

trt

pre 6 godina

ni jedan realan izvestaj sa exita osim gde organizatori hvale sami sebe, i po koji novinarcici koji za akreditaciju gube kredibilitet. line up nagori do sada. ozvucenje, jad i beda.. pretvorise festivall u vasar! izalavili se do sramote!

masak

pre 6 godina

Samo jedno poredjenje..da li se neko seca,da li je na Beer festu pre neku godinu bilo ukupno oko milion posetilaca za 5 dana? (tj oko 200.000 dnevno)? Nekako mi se cinilo da na exitu ima mnogo vise ljudi.

dejan

pre 6 godina

E zbog ovakvih izjava kako je svake godine najveći & najbolji, ja ga već nekoliko godina izbegavam. Gospodo iz Exita, pričajte te priče nekom drugom, ili se barem potrudite da zaista i uradite nešto. Pozdrav od čoveka koji je od nultog Exita mnooogo vremena proveo na tvrđavi.

Bozidar

pre 6 godina

Za tehno muziku najbolje i najlepse okruzenje je Love fest,pravi tehno festival. Ljudi koji organizuje Exit organizuju za siru masu i generalno svi profitiraju i Novosadjani i grad. Kome se ne svidja ne treba da komentarise i da se fura oko detalja,onda mu nema ni provoda. Ne svidja mu se bina,on je ni video nije. Odes bez nekih ocekivanja i bude ti full.

Krang

pre 6 godina

Taj "nulti dan" na koji ste toliko ponosni je toliko bedan pokusaj dodatne zarade, da nisam mogao da verujem kad sam za njega prvi put procitao. Valjda zbog takvih izvodjaca ljudi i idu na festivale? Zasto onda EXIT jedini naplacuje dodatno da bi posetilac slusao najpoznatijeg izvodjaca na festivalu? Sramota. Ici cu na njihov koncert, ako vec kupujem pojedinacnu kartu.

marina

pre 6 godina

Pa prema medijima, svaki je najposeceniji... prosecni posetilac exita moze to vrlo lako da proceni - i evo, bilo je ljudi ali daleko od toga da je bilo guzva kao sto je nekad umelo da bude...

krš

pre 6 godina

laki strajk događaji na kalimegdanu za exit su misaona imenica kvaliteta, od 2007 je ovaj događaj na petrovaradinu postao vašar. ali dok ima publike je ok, samo nemoj da se gađamo 'legendarnim', 'najbolji', 'alternativnim' itd

nn

pre 6 godina

Exit je postao cista komercijala. Posecuju ga i oni koji slusaju Karleusu i Sinana Sakica da bi , jel'te, bili fensi i u trendu. Do 2010. godine nije bilo tako.

Observer

pre 6 godina

Bio sam sve dane, ukljucujuci i nulti i nije bilo toliko lose kako sam se nadao jer u principu nije bio niti jedan izvodjac koji me zanima. Lineup na mainu nikad gori a isto se moze reci i za Fusion i za Explosiv stage. Dance arena je bila za pohvalu. Sto se tice guzve, one velike guzve je jedino bilo u subotu posebno za Robin Shultz-a. Ostale dane je bila dobra posecenost ali daleko je to od nekih ranijih godina. Znam da je na zalost tesko ocekivati ali bih voleo da neke od ovih bendova dovedu na Exit ili barem da ih neko dovede u Srbiju: Foo Figters, Pearl Jam, Disturbed, Bullet For My Valentine, Five Finger Death Punch, Trivium ili Stone Sour.

banEx

pre 6 godina

Te price mogu da "prodaju" mladjim generacijama koji nisu isli na exit pre 5-10 i vise godina.
A sto se tice posecenosti, u to ne ulazim. Bilo je zaista mnogo ljudi.
:)

Gabrijel Omar

pre 6 godina

Najposeceniji?? Ikad?? Sto mi je poznat naslov...kako su krenuli, za nekoliko godina ce biti receno da je bila milionska poseta. No, sve im je oprosteno zbog Jesus and Mary Chain.

Nick

pre 6 godina

Najposećeniji kad su računali još jedan dan. Ajde da kažemo da je bilo 30 000 ljudi na Kilersima i Milsu i dođemo do 185 000 za 4 dana što je prosek poslednjih 10 godina

Toni Stark

pre 6 godina

Duži niz godina posećujem, kao što je neko napomenuo pre je trebalo skoro dva sata do Fjužna sa Mejn Stejdža, sinoć se prošetah laganim korakom. Na Dens areni je gužva jedino na tribinama, gde se guraju oni kojima je Egzit vožnja i slikanje. Tanko, tanko...
Pola društva je već sad sigurno da od iduće godine ide samo jedan dan, čisto tradicije radi, sem ako se nešto drastično ne promeni.
Samo su dve godine prošle od toga da igla nije mogla da padne na Fejtlesu do toga da su Kilersi, uz doplatu, kao najzvučnije ime za Mejn stejdž. Strašno.

Rasha

pre 6 godina

"...Opet smatram da je najveca greska sto sire Exit jer Exit bi trebao biti tu gde je i osnovan a ne u CG i HR. Treba dovlaciti ljude sa strane a ne nuditi im Exit na noge..."
(Maki, 10. jul 2017 12:19)

Slazem se sa 100% ...

Savke

pre 6 godina

aj da probam s drugim komentarom

....samo cu reci dok je Exit bio festival bilo je ko je ludji i opusteniji to bolji sad ako ste malo opustenije gledaju vas kao manje vredne...sund kic i fenseraj na delu....sve ono protiv cega se Exit primarno borio...ostalo ime i vrhunska lokacije ...nazalost

jackbarnes

pre 6 godina

Bio sam na Exitu 3 puta, poslednji put 2009. Tad je program bio prva liga, ovo danas je smiješno. Nisu ni na 20% od onog nekadašnjeg nivoa.

toni

pre 6 godina

Upravo se vrati sa tvrđave :) Po pitanju organizacije i nastupa, definitivno najbolji Exit ikada!
(Bojan, 10. jul 2017 10:10) # Link komentara

E da si ti bio 2005. u blatu i kisi na Carl Coxu ne bi odvalio ovo...

awol

pre 6 godina

iskreno, izgubio se festivalski duh... internet nam je mnogo dao a mnogo i oduzeo. izgubilo se na kvalitetu u muzici, nema vise dobrih bendova koji traju tj izvodjaca. bude neka stvar popularna ali to ne znaci da je dobra i da ce da traje.
kad nema kvalitetne pesme, nema ni kvalitetnog izvodjaca, nema kvalitetnog ni koncerta ili zuke a nema ni fetivala.
onaj ko se kretao po festivalima i koncertima 90ih i pocetkom 2000ih zna o cemu govorim.

Kaja

pre 6 godina

ovako niko ne pljuje i niko ne kuka tek tako. mi koji smo od prvog exita isli i idemo i dalje imamo puno pravo da komentarisemo i lajnap i organizaciju i celokupni utisak. jer imamo staz za to a i uredno placamo ulaz na taj festival godinama i ocekujemo zauzvrat odlicnu uslugu. meni je zao sto mi u srbiji uglavnom funkcionisemo ovako "pa sta ste ocekivali za 50e po danu" dakle reper nam je da uvek ocekujemo losije, slabije ili prosek. kada se budemo naucili da cenimo novac koji dajemo naucicemo da cenimo i sebe. ovako kvalitet ce uvek biti u drugom planu. a festivalski kvalitet treba da bude na prvom i jedinom mestu muzika i energija. zato mi koji se secamo i volimo exit od nastanka znamo sta su bili mejnovi i kako ja nestajala dance arena i kako je fjuzn bio originalan itd. i imamo pravo da potpuno legitimno kazemo ove godine je mejn slab i prosecan do bola za te pare i takav renome koji exit evo zeli da sebi izgradi. dance je seljana postao, fjuzn toga nije ni bilo, explosive izvukose dva benda. ne ulazim u muzicke ukuse. ali nemojmo o naj ovo naj ono. pritom me ne zanima ni ziget n glasto ni roskild zanima me sta smo mi bili a sta smo sada. volim exit i zelim mu/nam sve najbolje. ali mora bolje. btw komentar za br karata nije isao u tom smeru 'kako znaju' ali dobro ko je shvatio shvatio...ps. dodjite na femija sutra uvece u skc da cujete sta je muzika.

Maki

pre 6 godina

Zasto svake godine pisu "najposeceniji" kada nije. Vidi se to po dance areni najvise...pre jedan ljudi manje nego ikad. Opet smatram da je najveca greska sto sire Exit jer Exit bi trebao biti tu gde je i osnovan a ne u CG i HR. Treba dovlaciti ljude sa strane a ne nuditi im Exit na noge.

Nenad

pre 6 godina

Najgori exit ikad, a bio sam na svih 18. Dovode se na glavnu binu youtube zvezde sa par hitica koje uzivo budu smesne. Napravi se guzva na dens areni posle 1-2, a gore prazno celo vece. Male bine zapostavljene. Kod fusiona gore tresti stand sponzora za vreme nastupa. Zabranili rad kaficima kod hotela.

Marko

pre 6 godina

Egzit je ocajan odavno. Cista komercijala i kiceraj.
(Jeste, 10. jul 2017 13:06)
Slažem se...ne zato što sada imam 35. godina,pa krece novi talas.Ali Main odavno je postao mesto tinejdetskih grupa.Neverovatno kada se setim samo kakve su sve grupe dolazile,koliko je bilo ozbiljnih i jako kvalitetnih bendova...ovo sada,no dobro...verovatno i posledica sadašnjeg menadžmenta u EXITU.Poslednji jako jako dobar koncert kojem sam bio prisutan je bio JAMIROQUAI i Faithless.Ok,i Manu Chao,ali mi je 2008. bio bolji.DANCE ARENA se jedina drži...ali definitivno EXIT nije kao sto je bio.Što reče ovaj lik : Iskomercijalizovao se,nažalost.

Nick

pre 6 godina

(Kaja, 11. jul 2017 10:47)
Nisam ja rekao da uvek treba da se očekuje gore. Ja samo kažem da ne možeš da očekuješ ne znam kakva imena za takvu cena. To je glupost, naravno da uvek treba biti bolje ali ja pričam o onom delu gde ljudi kažu gde uvek treba biti VEĆE. Gde ljudi pričaju, gde su Radiohead, Foo Fighters, Pearl Jam i ostali. Jednostavno kažem da za 50€ ne možeš to imati. Možeš imati pevače takvih bendova kad krenu na solo turneje recimo kao što su Liam ove godine, Damon Albarn, Atoms for Peace (Thom Yorke + Flea) prethodnih. Nikada na Exitu nisu bili bendovi iz A kategorije popularnosti a iz godine u godinu čitam zašto nema takvih bendova.

London

pre 6 godina

Na instagramu urednik jednog muzičkog radija kaže kako je najbolji momentat festivala bio kada je Duke Dumont pustio svoju pesmu "Ocean Drive"... dakle nije pevao, svirao, doveo backing vokale... ništa. Samo pustio mp3.

Nemanja

pre 6 godina

Svake godine je egzit najposeceniji ikada lol.Inace, ne bi bilo lose da dovedu svake godine jedan veci bend na tvrdjavu po ovom modelu kao sto su doveli Kilerse.Pa da konacno gledamo bendove kao sto su Pearl Jam,Foo fighters u Srbiji.
(Costa, 10. jul 2017 13:03)

Malo se zanese, Killersi su sa tim bendovima kao nebo i zemlja, u svakom smislu pa i finansijskom i organizacionom.

Zvonko

pre 6 godina

Videlo se - nije moglo da se ne primeti - i na svirkama na Tvrđavi i po gradu, da ima znatno manje ljudi nego ranijih godina. Ne shvatam zbog čega je potrebno i kome je važno da tvrdi kako je ovogodišnji EXIT 'najposeceniji ikada'?