Nedelja, 30.04.2017.

14:25

Džoni Štulić: Bregović kasni deceniju za mnom

Izvor: B92

Džoni Štuliæ: Bregoviæ kasni deceniju za mnom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

150 Komentari

Sortiraj po:

deviant

pre 6 godina

Dzoni ima sjajne stvari koje su obelezile moju generaciju. Zao mi je da vidim da ne shvata da hrabrost i istina ne moraju biti u suprotnosti sa lepim vaspitanjem.

Josip

pre 6 godina

Ovaj tip i bend u kojem je on bio najlošiji glazbenik su bili druga klasa u svoje vrijeme. Daleko (i produkcijski i umjetnički) od Prljavaca (samo prva 3 albuma), Haustora, Valjka, Čorbe, EKV-a, Idola, Leb i Sol i da ne nabrajam dalje. Buldožer, Septembar, Korni i Time su za njih bili simfonisku orkestar. Dakle, ovaj tip je priautan u medijima u zadnjih 20 godina SAMO zato jer su određeni kritičari i menadžeri iz Croatie Recordsa (ex-Jugoton) odlučili da je red da i Hrvatska ima neki No.1. novovalni bend i naravno, dići pare na tom svemu. O ovom tipu o kojem je napisan članak ne bi previše trošio riječi, nek mu je ravna njegova Holandija.

Komša

pre 6 godina

Kada mi je do etno zvuka i roka pre ću slušati šumadijski rok (Točak) ili Vlatka a ne nazovi pastirski rok (preteča turbo folka).
Vokali - Dado,Boris,Serdjo
Tekstove,pored Džonija imaju opasno dobre Atomci (Obradovićeva trilogija - npr."Oni koji dolaze za nama").
Azra i Haustor su nešto specifično.I kao pojava i po odnosu prema popularnosti.
Pa onda vredi pomenuti KUD Idijote,Buldožer....(Šarlo,EKV,Parti B...)
Čorba,Dugme nisu deo toga - to je neka opštenarodno-zabavna priča .

Pozdrav iz Toronta

pre 6 godina

"Lily of the West" nije Dylanova pesma, to je stara irska narodna, koju su snimili Dylan, Stulic ("Usne Vrele Visnje") i mnogi drugi. Tako pise na Wikipediji, dakle ceo svet zna da je Stulic snimio svoju verziju "Lily of the West", cemu insistiranje da je plagijat?

Evo linka, pronadjite Stulicevo ime i referencu: https://en.wikipedia.org/wiki/Lily_of_the_West

Ista stvar sa "Dzoni budi dobar", koju su snimili i Partibrejkerski i mnogi drugi.

DVE KESE

pre 6 godina

DVE KESE@ Sve je to tacno kao i cinjenjica da je plagijator kao i da je izdao sve to sto je postigao pocevsi sa cuvenum hitom "Napile se ulice".
Dzoni je za razliku od njega sve radio i radi po kao autor i nikad se nije odricao svoje fozofije. I kvantitet nikada ali nikada ne potvrdjuje kvitet (politika ti to objasnjava u praksi)
###
"Prvo..."Napile se ulice nije hit",bar nije hit kao sto su "Sanjao sam nocas da te nemam",Sve ce to mila moja ....""Odlazim"Ne gledaj me tako i ne ljubi me vise'."Selma'.:BOsanac'Bitanga i princeza"Zaboravi ako mozes'sve Tifine stvari i jos jedno pet ovakvih redova sa hitovima .On jeste nesto uzeo,par rifova ukupno,nikad nijednu pesmu celu,kao sto to rade druge grupe,da ne nabrajam,uvredice se ovde neki.I od njega uzimaju,pa sta?umetnost je pesmu napraviti bplju nego sto je bila pre,a to moze samo Brega sa ovih prostora i niko vise.

Dragan

pre 6 godina

Zaista nije lepo da vredja neke ljude koji su mu utrli put. Npr Dado Topic je pisao i pevao svoje pesme pre njih dvojce, i neke su i danas neprevazidjene. Bilo je tu jos rokera pre Stulica i Bregovica. A bilo je i posle.
Secam se te "Zagrebacke invazije" 1980, Poceo je Haustor a Film im je bio predgrupa pa su prosli bolje og njjih, pa Kazaliste a jos pre toga Parni Valjak (drugacija muzika - istina i postali su bolji u komponovanju posto je Stulic bio sa nima ).
Znaci za Stulica Bora, Bajaga i ne postoje.
Dobar je bio ali je Narcis i to mu je najveca prepreka u zivotu.

Cika Crni

pre 6 godina

DVE KESE@ Sve je to tacno kao i cinjenjica da je plagijator kao i da je izdao sve to sto je postigao pocevsi sa cuvenum hitom "Napile se ulice".
Dzoni je za razliku od njega sve radio i radi po kao autor i nikad se nije odricao svoje fozofije. I kvantitet nikada ali nikada ne potvrdjuje kvitet (politika ti to objasnjava u praksi)

Milosav

pre 6 godina

Branimir Stulic po mom nisljenju najbolji muzicar sa ovih prostora ikada, zao mi je sto se ovako osamio i povukao u ilegalu, steta za takav talenat.
Dok sam ziv su se secati prve polovine osamdesetih kada smo prosto upijali nejgovu muziku koja i posle vise od 30 godina je jos uvek sveza. Poslusajte samo uzivo iz Kulusica album Ravno do dna, ta neka cudesna energija je jos uvek prisutna.
Porediti svadbarskog muzicara trubaca Bregovica i Dzonija je smesno.

wer

pre 6 godina

bregovic, bogotac pastirsko-dziberskog folk-roka, ne vredi ga ni spominjati uz rame sa ekipom koja je svirala ozbiljan r'n'r

nije ni stulic neka prevelika sreca, ipak je imao dobrih momenata..

DVE KESE

pre 6 godina

"Dugme'prvi od svih je otvorilo vrata rokendrolau SFRJ,prvi prodao 100 000,prvi prodao 500 000.prvi skoro 1 mil.Svaki treci Jugosloven je imao bar po plocu dugmica...Prvi su imali zivu svirku pred 100 000 na hajduckoj Cesmi u Bg,prvi posle 250 000 na Hipoodromu,prvi je svirao sa sinfonijskim orkestrom rokmuziku,prvi imao na nastupu opersku pevacicu i to mnogo pre nego sto ce Fredi merkjuri pevati za Monserat kabalje...Bfrega je za dzonija licno Pako de Lusija(pricam samo o prvih 10 god stvaranja,posto Dugme od 84..pa naovamo nije to sto je bilo),i Betoven u komponiranju,Zasto??Jednostavno je....Brega je znao,ostali nisu umeli,a mogli su...I jos mnogo toga,ali zasada je dosta i ovo,pa prijala ova istina nekome ili ne-vasa stvar.

gulag

pre 6 godina

Prijatelju, malo si zakasnio ako si htio izazvati sok. Tvoje generacije si prilicno odrasli ljudi s familijama i azra im je samo jedna lijepa uspomena iz mladosti. Nove generacije nit razumiju tvoju muziku nit im je interesantna.a nije vise ni u skladu s modernim vremenima. Kasno je za bunt.

S70

pre 6 godina

Svi mi, koji malo pažljivije pratimo muzičku scenu ovih prostora zadnjih 30 - 40 godina, znamo ko je Bregović. Ukusi su različiti, ja lično nikada ne bih mogao da zalutam na neki njegov koncert, ali isto tako neću da osuđujem one koji to rade - njihov izbor.

Nije mi samo jasno šta Džoniju treba da se poredi sa njim, oni su iz potpuno različitih priča.

mudhoney

pre 6 godina

Isti ste obojica,uglavnom vas slusaju oni koji vole narodnu muziku pa kad zagrebu po roku vas dvojica se prvi pojavite.S tim da nemam nista protiv narodne muzike,koju volim i slusam,a vas dvojica je skrnavite do zla boga.Rok muzika sa ovih prostora je smesna i nema ama bas nikakav smisao i uticaj[za razliku od prave narodne muzike]i,kad slusas rok slusaj Pink Floyd,Hendrix,The Smiths,Clash,Sonic Youth,Porcupine Tree,Tool,Morcheeba.RATM..itd a ne ovu dvojicu koji su miljama daleko i od onoga sto su hteli da postignu i u roku i na kraju u narodoj muzici.To sto su stekli status bozanstva na ovim brostorima je samo zahvaljujuci tome sto su se pojavili u pravo vreme i imali smisla da 'osluskuju trziste' sto bi rekli ekonomisti...

zoki

pre 6 godina

Ovo danas vise nije Dzoni. Ovo je karakitarura nekadasnjeg velikog autora. Bas tuzan kraj jednog talentovanog coveka. Covek je definitivno, u intelektualnom smislu zaostao negde tamo u 1987. godini. Ko prati njegov rad, zna da je sve ovo pricao I krajem osamdesetih. Kome jos moze da prija ovakva prica, svi su glupi samo ja sam pametan, svi su lopovi, samo ja sam posten. Bas da neko dogura do 64 godine a da ostane ovako neprosvecen, to je stvarno tuzno. Dzoni, molim te, u ime neke lepe uspomone koju svi nosimo o tebi, nemoj vise da dajes intervjue. Sedi tu gde si I ne javljaj se vise, molim te.

Vlada M

pre 6 godina

Džoni ako si nešto ljut uzmi gitaru i kao nekad izaći će pesma. Šta se baviš prošlošću kada ti možeš uvek da stvaraš to je tvoj pečat. Ljudi bi od tebe sve slušali makar snimio pesmice za vrtić.

U redu

pre 6 godina

Vlatko je jedini koji trenutno radi,a svidja mi se kod njega sto saradjuje sa svima,dostupan i ne pametuje mnogo,covek radi i rado ga zovu da bude gost otvoren i skroman .
Genijalac

Steffan

pre 6 godina

Postoji mnogo dece u Srbiji koja igraju fudbal bolje od npr Bekama. A ipak je Bekam Bekam a dete u Srbiji samo odraste sa pricom 'bio sam bolji od Bekama'.

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Stulic je upravu. Cak ni Bregovic jos uvek nije zabranio postavljanje svojih pesama na Jutjub. Nisu ni mnoge najvece svetske muzicke zvezde. Samo Stulic. Ima tome oko 4 godine. Od tada ovaj egocentrik,prevarant i lazni roker vise ne postoji na mojoj plejlisti.

Fantom Slobode

pre 6 godina

Ne razumem kako svako tek tako daje sebi za pravo da komentariše izjave najvećeg pesnika kojeg je Balkan ikad rodio. Đoni je davnih dana rekao da se "furao na sebe" i objasnio to kao svojevrstan ego-trip. Kome se ne sviđa, nek čita i tumači Bregine izjave.

aleks84

pre 6 godina

Smesno mi je ovo pljuvanje po tudjem uspehu u komentarima. Svako ko ima vise od 20 god zna sta je bilo Bijelo dugme....druga dimenzija u odnosu na sve ostale. Tu popularnost i magiju tesko da ce neko dostici. Simbol jednog vremena, jedne drzave. Simbol Dugmeta, tvorac i vodja je Bregovic. Cak i posle dugmeta, covek je napravio svetsku karijeru. Tesko da to moze prevarant i plagijtor. Nego, uspeh se ne prasta. Falice Brega i slicni njemu...

BN

pre 6 godina

Drag si u svojoj doslednosti,ne rusi to,a da smo te slusali jesmo i potajno se nadamo da ces ipak okupiti ekipu i napraviti "tri koncerta".

Vaso

pre 6 godina

Štulić ima 2 ... ajde možemo reći i 3 pesme da valja (kad kažem pesme mislim na muziku+ tekst, a ne samo na tekst...da mi je do teksta čitao bi Šantića ili na primer Radičevića, a Brega...Bregović ih ipak ima malo više...i još nešto računam smo ono što je Brega uradio sa dugmetom (pogotovo sa Bebekom)...ovo posle toga je ... ma nije to to...

Zbunjeni prodavac magle

pre 6 godina

Na neki nacin mi se dopada i Dugme, vise kao veza sa nekim lepsim vremenima. Samo i tada je postojala, blago receno sala posto mi nece objaviti komentar, da je Bregovic otisao u inostranstvo sa punom torbom praznih kaseta. Zakljucak, sprema se novi album. I naravno dok bese Duska Trifunovica... Ali da je biznismen, jeste. Sto se mene tice, koketiranje sa ruralnim zvukom ga je odvojilo od roka pa, bar za mene, ipak nije pravi roker.

bob dylan

pre 6 godina

Džoni izgleda ne može da oprosti bregi što mu je ukrao fazon sa belim odelom i buljukom trubača, frulaša i talambaša u pozadini. Nekako ne mogu zamisliti džonija na breginom mestu. Ili je do neprepoznavanja dovedena suština prevare?

man

pre 6 godina

pogledajte film -kad miki kaze da se boji-, i poslusajte gde fotograf azre prepricava razgovor izmedju brege i dzonija. bice vam jasno sto ga spominje.

Kosmos-Štasmos

pre 6 godina

...čuje se uvodna bas deonica...publika prati sa:..."oooooo....ooooooo" i napokon gitara, bubanj i Johnny sa stihovima:..."smrdljivi grad zatvara podrume...smrdljivi grad zatvara ulice"...

...surovi, urbani zvuk koji koketira između punk-a i rock n roll-a...težina i smisao u svakom stihu...i vi to poredite sa "Bijelim Dugmetom"... (ajmo curice, ajmo dječaci...wtf)...???...

...pa takvo poređenje je kao porediti Shelby Mustang 1967 sa golfom 3 tdi karavan (pijačar)...

...ne stavljam Azru na pedestal...ali definitivno jedna od najboljih grupa ex YU...Dugme je bilo dobra grupa ali ne u istoj ligi sa Azrom, Idolima, Šarlom...po meni u ligi sa Parnim Valjkom, Filmom...i sličnim grupama za "opšte narodnu zabavu I veselje"...

Jimmy Page

pre 6 godina

G.Bregović vs Džoni Štulić. Da nije tužno, bilo bi tragično. Upoređivati jednog miljenika svih sistema, čoveka koji je imao svu logistiku i podršku medija od starta davnih sedamdesetih, što su ondašnji rokeri mogli samo da sanjaju sa nekim koji se sam probijao svojim radom, svojom muzikom, svojim stavom i ubeđenjima i u tome ostao dosledan do danasnjih dana, e pa izvinite to se ne da porediti. Može neko da voli muziku za odmor i razonodu , a neko muziku koja ima više dimenzija, koja se sluša godinama, o kojoj se razmišlja i čije potuke su itekako aktuelne i dan danas. "Na strateškim mestima njihovi ljudi...kurvini sinovi"

kad mrtvi fazani lete, a ni jedan ne pada

pre 6 godina

Rekoh sebi, moj Bože, koliko sustavne demagogije poređane u artiljerijske salve,
koliko pokradenih misli iza kojih ne stoji ništa do sujete, mržnje i vlasti,
i koliko prljavštine treba da se izlije pred naše noge,
i kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare!!!
Pravi opis za Srbiju 2017.
Hvala ti za bezbrižno detinsjtvo i mladost, hvala ti za filozofiju koja je danas čak aktuelnija nego 80-tih prošloga veka.
A poređenje sa Bregovićem je apsolutno bespredmetno!!!
Radi se o potpuo suprotnim kategorijama - roku kao životnoj filozofiji i kiču i šundu, kojim se podilazi najnižim porivima širokih narodnih masa i koji služe kao sredstvo za sticanje novca i bogaćenje.
I za kraj, budi dobar Džoni, Johny be good !!!

Nemanja Nema Prezime

pre 6 godina

Džoni me je razočarao što je pljuvao po Bregoviću. Brate ni ja ga ne volim ali ga ne pljujem. Aman. Drži distancu.
I ti i on radite u proizvodnji, ali to što proizvodite nije konkurentno jedno drugom.
Chill out, ispada se vrlo lako al se zato teško uspinje. Ne?

bulka

pre 6 godina

Mozemo jednog pljuvati(posle one sramote na hipodromu ni ime mu ne bi spominjao),drugog hvaliti(iako mu je ego kao soliter),ali fakat njih dvojica su najznacajnije figure domaceg roka,jednostavno kada bi se ekranizovale karijere domacih izvodjaca Dzoni i Dugme bi dali apsolutno najvise filmskog materijala,mnogo mesta prazno pa Ekv i Lajbah jos mesta pa Corba,Oliver Mandic,Miso Kovac...

Sanja

pre 6 godina

Ravno do dna,trostruki album jedan od najboljih predvideo nam buducnost....Covek koji je napravio toliko dobrih pesama ima pravo i na dozu arogancije,nebuloza i oholosti.

Dragan P

pre 6 godina

Zemljače!!!! neće biti da si 100% čist kompozitor. Mi koji smo samo konzumenti tog proizvoda, ali oni koji ne mogu bez muzike i to prate od detinjstva od šezdesetih, mogu da kažem da je teško biti to što jesi ako ne kraduckaš sa strane a ponešto i u celini prisvojiš. Da te podsetim, a znaćeš na šta mislim, Bob Dylan - Lily of the west i ona tvoja numera... hm, da li sam u pravu

neutralni felsh

pre 6 godina

Cudno i ne bas u Dzonijevom stilu! Inace prva postavka Dugmeta, nekoliko antologijskih pjesama i vrhunska muzika... Za mene licno Stulic najveci, malo ispod njega Mladenovic, a onda veeelika praznina :)
(Igor Pg, 30. april 2017 18:26)


ne, ovo je bas taj dzonijev stil, taj brbljivo-agresivni stil koji ga je krasio skoro od pocetka karijere. ranih osamdesetih se u zezanju pricalo da mozda jedino david lee roth ima veci ego od stulica :)

p.s. ne rangiraj ljude i umetnike po principu "ispod-iznad", nego "sire-uze"... i bez praznina, molim lepo ;)

sale

pre 6 godina

"Ispada da sve sto je napisao Dzoni to je hit,to je nesto svemirsko a eto po meni ima i on 10 dobrih stvari ostalo je suhi prosjek."
Evo ovako...nabroji tih 10 najvecih hitova od Azre! Svaki ljubitelj Azre ce ti nabrojati preko tvojih 10, jos 10 za koje ne mozes reci da nisu bolje o tvojih!

Steve Ray Waughan

pre 6 godina

Moze biti, ali je Vlatko Stefanovski Jimi Hendrix za vas obojicu, pa sada pricajte sta hocete.
(ne boj se sine velike visine, 30. april 2017 17:12)
Vajni gitarista koji je sve fazone pokupio od Al Di Meole.

kodek35@gmail.com

pre 6 godina

Kakvih komentara ima...slažem se da o ukusima ne vredi raspravljati, lično...ima par pesama dugmeta koje volim i cenim...ali Džoni...ima da ustanete kad pričate o njemu(ili kad on priča), sa jedne strane veliki tezgaroš a sa druge jedan od najvećih medju nama...ikada...mislim da ću i ja da smotam jedan večeras i prevodim liniju po liniju Azre...

mufljuz

pre 6 godina

Uuuuuu,kakav demagog.Pretera ga Dzoni,kapa dole za sve sto si uradio.Niko ti nije ni do kolena.Ali budi ono sto i jesi "ziva legenda" i pusti druge da pricaju o tebi.

Zole

pre 6 godina

Možda si veći roker od Bregovića. Begović je napravio jedan od najveći biznisa od rock AND rolla u Jugoslaviji a ti si ostao ametar. Ti si veći roker a Bregović je veći biznismen.

X=iks

pre 6 godina

Jedno je sigurno - on je jos veci ego-manijak cak i od Bregovica. Bregovic je, ako nista drugo, dovoljno inteligentan da cesto zna biti i autoironican. A Stulicev najveci problem uvek je bio totalni nedostatak autokriticnosti. Tako je za sve sto je ikad napisao, rekao, odsvirao, ili pomislio, bio uveren da se ni po koju cenu ne sme uskratiti Vecnosti. Da je umeo svoj opus profiltrirati, svesti na 10, max. 20%, a odbaciti sve drugo,ostalo bi nesto zaista, ali zaista, vredno, a ne bi imali proliv albume od po 4-5, ili ko zna vec koliko, ploca praznog hoda.

Sinek

pre 6 godina

inače je Štulić do degutantnosti arogantan. Imao je super stvari sa Azrom i to je u biti sve što je napravio, a ostalo je život na staroj slavi od tih par godina. Kad neko za sebe veli ja sam najbolji, jedini, niko kao ja, svi ostali su mali prema meni sve govori o takvoj spodobi. A Štulić inače ali sve gleda kao da je u najmanju ruku stvoritelj svemira, a koliko mrzi Hrvatsku to je nevjerojatno. Vidi se da je sin vojnog lica no sa teškim poremećajem ega.

Pozdrav iz Toronta

pre 6 godina

(Aorist, 30. april 2017 17:39)

Bio sam pre par meseci na Bregovicevom koncertu u Torontu, rekoh da vidim taj koncept sa trubacima, i bolje da nisam. Nisam mogao da verujem kad sam ukapirao da je zvuk mesavina zive i snimljene muzike, dakle, polu play-back. Na kraju sam se osecao kao budala koja je platila $70 za konzumaciju u kafani u kojoj sam jos morao skupo da platim to svoje jedno pivo koje sam tamo popio. Bregovic je takodje odavno "pesnicki mrtav", ako je ikada i bio ziv, a njegovo "koriscenje balkanske muzike" se svodi na turbo-folk koji ima prizvuk Guče, pa je prijemciviji Srbima u dijaspori koji su odrasli gadeci se tursko-srpskog turbo-folka. Puno bih se lepse osecao na koncertu Ere Ojdanica, bar bih znao za sta sam platio, a i pivo bi islo puno lakse.

Vlada

pre 6 godina

Nije se Džoni uopšte promenio. I ranije je "pričao gluposti", pa kad sad čujete šta je izjavljivao pre recimo 20-30 godina, danas to zvuči genijalno i proročki.
A to što je u ilegali potpuno je logično i očekivano. Ne bacaju mu se biseri pred svinje, samo je on to lepše objasnio, i mnogo puta. Nije on nikome ništa dužan. Nije teško shvatiti.

Pablo

pre 6 godina

Tvoje lice brzo zamiče
za najbliži ugao pogleda mog
pitanje je da li ću te ikada više...
ali ne razbijam glavu time
to mi nanosi bol

Sunčana strana ulice
gledam lijepe djevojčice
zbilja je tužno biti sam
na ovako divan sunčan dan

Mnogi misle da ja radim
rekoh sebi dobar štos
plaha narav eto to je
od rada mi zlo

U tramvaju mi masa ljudi
bez pardona prste gazi
pritisnuti poslom brigom
svatko svoje dupe čuva pazi

goran

pre 6 godina

.." kako da ne mislim na sive eminencije,
nevidljive ubojice efikasnih ruku?
Kako da nečujem njihove usne dok mi šapuću...ti si moj,ti si moj....ti si moj...." kralj!

sarajevo.ba

pre 6 godina

Sta znam, meni vise usima prija Azra od Dugmeta ali i Dzoni uvijek malo pretjeruje.
Mladji sam, nisam se bio rodio kad su oni te pjesme pravili ali po onome sto sam gledao Dugme je bilo popularnije.
To da je dugme vjerovatno sund u odnosu na Azru nije sporno, da je Brega dosta pjesam "klepio" od drugih itd..ali mi je isto tako glupo to da kao Azra ima 100 hitova.
Ispada da sve sto je napisao Dzoni to je hit,to je nesto svemirsko a eto po meni ima i on 10 dobrih stvari ostalo je suhi prosjek.
Naravno, o ukusima ne vrijedi raspravljati i to je moje misljenje.

A Dzoni je vecu popularnost dobio s tim sto se ne pojavljuje u medijima i sto je ispario nego da je ostao dole.

Igor Pg

pre 6 godina

Cudno i ne bas u Dzonijevom stilu! Inace prva postavka Dugmeta, nekoliko antologijskih pjesama i vrhunska muzika... Za mene licno Stulic najveci, malo ispod njega Mladenovic, a onda veeelika praznina :)

Hmm

pre 6 godina

Igrom slucaja znam coveka koji je drugar sa Stulicem iz skole ili po nekom slicnom osnovu ga poznaje licno, sada stvarno ne mogu da se setim jer je bilo pre bar 15 godina prica. I on kaze kako je Dzoni pricao Bregi jos davno kako zeli i planira da krene sa komponovanjem muzike sa etno elementom. I rekao je kako planira da ubaci etno muziku, pevace, trubace i sl. a on da sedi u sredini u odelu u sred velikog orkestra. Sledece sto je video upravo Bregovic zapocinje takav koncept na osnovu njegove ideje i to vrlo uspesno. Tada mi ta prica nista nije znacila ali sada 15 godina posle izgleda da to sto mi je taj covek rekao ima smisla.

ness

pre 6 godina

evo ja sam jedan od "kultista"..i javljam se..jer je na mali kavkaz pala sjeta, a neki dan sam čisto uz put, zavirio kroz dim cigareta, i vidjeh dobro svi su tu...i neka puše sve svjetske lade...dzoni od 79' čak do ove 17'te jer nam je mjesečna plaća mizerna i ne znamo šta da radimo po čitavi dan..

Toni

pre 6 godina

To ionako nema veze jedno sa drugim. Džoni je autor, a Bregović zabavljač. Doduše, za Bregovića vežem i neka lijepa gitarska sila, koja nijesu odsvirali ni mnogo bolji od njega...

Izdajnik

pre 6 godina

Ja se osecam povlastenim sto sam odrastao u dobu kad sam imao takav izbor Stulic, Brega, EKV, Rundek, Indexi, Divljan, Vlatko Stefanovski, Lacni Franc,....
Šta god odaberes - kvalitet. Sve ostalo je stvar ukusa. Pod komunistickom čizmom bili smo barem muzicki dio naprednog sveta a sada smo balkanska krčma.

Lutko od krvi bez trunke ideje

pre 6 godina

Jedino mi je žao što produkcija na nekim albumima nije bila bolja (poput albuma "Sunčana strana ulice"). Kako god, Џони je iza sebe ostavio riznicu predivnih pesama i filozofije.

White fang

pre 6 godina

Sa takvim naduvanim egom i ne poštovanjem kolega nije ni čudo da živi u (dobrovoljnom?) izgnanstvu i ne komponuje već 20 godina. Život je maraton dragi Džoni a ne sprint! A od stare slave je teško živeti. Brega to dobro zna.

troter

pre 6 godina

brega je za dzonija genije,dzoni je samo umrli radnik sa malo talenta i velikim egom...a sa ovim pljuvanjem pokusava da se proda sasi popovicu

boban

pre 6 godina

Ovaj sto kaze - pametnom dosta - sigurno nije pametan
Nema ovde nikakvog ustezanja ni lazne skromnosti
Ovo su fakti
Cao sendvicari i samo cepajte Kalasnjikov

BobmarkSRB

pre 6 godina

Mhmmm...ok mozda je nebitan i los taj Brega ali mi nije jasno zasto te on toliko boli ...da li je mozda ispirao usta tobom ? Zasto si isflustriran? Ili ovo samo govori ko si u stvari ...!?

Aorist

pre 6 godina

Džoni se tu i tamo javi, kao dobri duh ih prošlosti.
Čemu uopšte potreba da sebe poredi sa Goranom Bregovićem koji je i danas živahan i u izobilju koristi balkansku muziku bez problema.
S druge strane, Štulić je pesnički "mrtav" odavno. Sem ako je neko čuo ili pročitao njegove nove kompozicije u zadnjih dvadesetak godina.
Mislim da je to poređenje totalno besmisleno danas. Jedan se bacio u duhovnost, filozofiju, imaginarnost i istoriju, drugi ostao pri lakim notama...

jare ili pare

pre 6 godina

dzoni je legenda...to stoji...ali sad taj Brega,ima kule i gradove,a ti majstore taksiras ili vec tako nesto sljakas u Nizozemskoj...kapa dole obojici

Mr.Robert Klein

pre 6 godina

Tih 60-uh,sa pojavom roka i hipi pokreta,dosla je i sexualna revolucija,koja je pretezno kriva za sve bedastoce,sav sund i pokvarenost koju i danas imamo.Za pornografiju,drogu,kriminal...

pope

pre 6 godina

covek prica nepovezano treba ga umeti shvatiti bas kao i njegove pesme. A ovo sto neko pita od koga od cega se krije kad ga ljudi traze i zele da cuju: pa covek je jednostavno uvek bio paranoican i to nikada nije krio a u pesmama se to da i osetiti. Recimo 80tih je bio ubedjen da ce Sovjeti unistiti svet.

Sasa

pre 6 godina

Slazem sa komentarom da je jedino Rundek zadrzao kreatvnost za DZonija necemo znati jer je prekinuo karijeru ..a za Bregovica se zna ..samo pare su vazne sta god da plagirao ili sklepao.

dr Mabuse

pre 6 godina

Bregović ne kasni, Bregović nije ni startovao. Bregović je samo plagijator, pa nije ni starter, ni avangarda, ni umetnik i neko ko kasni. A tobi Džoni kapa dole.

Sasa

pre 6 godina

Slazem sa komentarom da je jedino Rundek zadrzao kreatvnost za DZonija necemo znati jer je prekinuo karijeru ..a za Bregovica se zna ..samo pare su vazne sta god da plagirao ili sklepao.

Brenki

pre 6 godina

Napravio najlepše pesme sa ovih prostora, a ceo život je u muzici. Pričao o društvu, ljubavi, nepravdi, "onima", doživeo raspad države, ljubavi, procvat nepravde i "sve ove", pokradena autorska prava, vredjanje, diskreditovanje svih vrednosti u koje je verovao i kojih se držao. Pobegao, shvatio gde sve vodi, povukao se, odrekao slave i svega, samo da bi imao pravo na svoj mir, jer mu valjda to ne može niko uzeti. Pa neće da se vrati, džaba što ga vole kad ne vole same sebe, svoj sistem, državu... Koje su vrednosti danas u ex Yu, ko vlada, gde su mladi, šta rade momci, a šta devojke, šta je ljubav danas, šta se sluša, ko su "heroji" omladine. Pa, ni ne treba da se vrati, niti da se zahvaljuje, on je kao umetnik svoje uradio, nije urodilo plodom, ispalo je sve kontra i - ćao zdravo, imate na YT pa gledajte ako hoćete, ako ne, ko vas šiša. Današnje "mejnstrimere" možete da gledate kod Lee Kiš, to je gledano, to se traži. Odavno ove države nisu za nas.

Marija

pre 6 godina

Ne zameram ja ništa ni Džoniju ni Bregoviću. Obojica su postigli šta su hteli. Posle ovoliko godina, možemo da kažemo da žive onako kako su želeli i čemu su stremili. Jedan u ilegali, drugi pod reflektorima. Lični izbor dva čoveka, mozda potpuno različita, ali izbor življen do kraja. Njihov izbor meni može da se dopada ili ne, ali ni ja nikoga nisam pitala za svoje izbore, pa se ne mešam ni u njihove. Stvar je u tome što ni jedan ni drugi nisu obrnuli ćurak, razočarali, dosledni su u svom izboru, pa od obojice možemo samo da učimo.
Ipak - Džoni, legendo! :)

Johnny samo jako!

pre 6 godina

"Spominjem Bregu zato što on voli da ga spominju. Pogotovo kad mu sliku stave, to mu je najvažnije. Znači, obavezno stavi Breginu sliku uz ovaj tekst, a moje reči ispod. To će biti izvrsna kombinacija - on lep, a ja pametan."

Pa kako da ga čovek ne gotivi!?

FROTIR

pre 6 godina

Uozbilji se Dzoni,postajes arogantan vise sa ovim izjavama.Pa,imao si sve sto ima i Brega,pa opet "Azra" nije i ne moze biti "Bijelo Dugme" nikako,niti ti mozes izaci sa orkestrom i dici ruke.....Nekako to ne ide uz tebe,nazalost.Pusti Bregu,sta si se uhvatio za njega?....tebi to ne treba.Jednostavno narod voli Bregu,i dan danas kad se covek pojavi puni sale hale sajmista...Ne takmici se sa njim,nema potrebe,ovako ispada da si ljubomoran,zato uzivaj.

Danilo

pre 6 godina

Džoni je definitivno jedinstvena pojava i balkanskog roka, i balkanske poezije.
I pored svega, ostao je zaista svoj, za razliku od hordi sa prodanim dušama.
Kada bi napravio koncert u Bgd. srušio bi i rekorde Bijelog dugmeta, a i svih ostalih,tek da se vidi da mase stoje uz njega?
Jer Ivo Andrić,Danilo Kiš,Zoran Radmilović i Džoni jesu naše Halejeve komete i srećni smo što smo svedoci!

pfc

pre 6 godina

Pa vrati se i pokazi sta znas. Napisi neku novu pesmu mani se obrada narodnjaka... kroz muziku reci sta mislis. ili si sve rekao? ako si sve rekao, nisi bas puno rekao. moze jos.

Samo kazem...

pre 6 godina

Dzoni je umetnik kakvog muzicka scena domaca nije videla niti ce videti jos dugo vremena, ali zaista ne razumem ovakve izjave(inace retke). Sta mu treba da komentarise gore od sebe? Na taj nacin se samo spusta na nivo ispod. Isto tako me razoacra s vremena na vreme Balas, kada pominje neke nebitne likove. Gledajte svoj put, niko vas ne uporedjuje ni sa kim.

chombe

pre 6 godina

Dzoni je bas opterecen Bregom, a nema nikakvog razloga za to, sem ako nije ljubomoran na njegove pare koje ovaj zna da napravi u velikim kolicinama. Brega je i plagijator i kompozitor i na oba fronta je uspesan. Zna da udahne dusu u pesmu, bez obzira da li je njegova ili tudja. Tacno je da je poseljacio rokenrol, ali osetio je da su u takvoj kombinaciji pare, ali ne moze mu se osporiti bar desetak i vise odlicnih pesama. Sa druge strane, Dzoni je veoma talentovan pesnik, a kao kompozitor je primenio posebnu taktiku. Naime, pravio je cesto pesme tako sto je plagirao neke svetske hitove maksimalno ih uprostivsi. Rezultat nije los - dobri stihovi na nesto prepoznatljivo. Bio je hiperproduktivan sto je prilicno smaralo, bar mene. Sve u svemu, imao je svoj pecat koji se i danas pamti. Ali, obojica se ne mogu uporedjivati sa Arsenom koji je visa dimenzija.

GM

pre 6 godina

Malo je bezveze da se neko prakticno krije, a ima da kaze sto sta...

Ako je tako pojavi se, ako si u ilegali ne javljas se da nam objasnis neke stvari.

Od koga, cega se krijes... ako te narod voli.

Srđan

pre 6 godina

Sad će opet armija kultista da se javi i klanja ovim Džonijevim besmislicama. Inače, ok je Džoni, dosta njegovih pjesama volim, ali već decenijama čovjek ne može dvije rečenice povezati.
Iz te čitave generacije, jedino Darko Rundek je zadržao ozbiljnu kreativnu energiju.

BreakingSad

pre 6 godina

Ostala nam još prašina na hartiji 
K'o jеdina uspomеna na džinovе;
Sad svu slavu pronađosmo u partiji,
Pir porugе dohvatio svе sinovе.
V.P.Dis pre jednoga veka .
Ziv ti nama bio Cupko , i ceraj svoje .

Izdajnik

pre 6 godina

Ja se osecam povlastenim sto sam odrastao u dobu kad sam imao takav izbor Stulic, Brega, EKV, Rundek, Indexi, Divljan, Vlatko Stefanovski, Lacni Franc,....
Šta god odaberes - kvalitet. Sve ostalo je stvar ukusa. Pod komunistickom čizmom bili smo barem muzicki dio naprednog sveta a sada smo balkanska krčma.

Pozdrav iz Toronta

pre 6 godina

(Aorist, 30. april 2017 17:39)

Bio sam pre par meseci na Bregovicevom koncertu u Torontu, rekoh da vidim taj koncept sa trubacima, i bolje da nisam. Nisam mogao da verujem kad sam ukapirao da je zvuk mesavina zive i snimljene muzike, dakle, polu play-back. Na kraju sam se osecao kao budala koja je platila $70 za konzumaciju u kafani u kojoj sam jos morao skupo da platim to svoje jedno pivo koje sam tamo popio. Bregovic je takodje odavno "pesnicki mrtav", ako je ikada i bio ziv, a njegovo "koriscenje balkanske muzike" se svodi na turbo-folk koji ima prizvuk Guče, pa je prijemciviji Srbima u dijaspori koji su odrasli gadeci se tursko-srpskog turbo-folka. Puno bih se lepse osecao na koncertu Ere Ojdanica, bar bih znao za sta sam platio, a i pivo bi islo puno lakse.

Hmm

pre 6 godina

Igrom slucaja znam coveka koji je drugar sa Stulicem iz skole ili po nekom slicnom osnovu ga poznaje licno, sada stvarno ne mogu da se setim jer je bilo pre bar 15 godina prica. I on kaze kako je Dzoni pricao Bregi jos davno kako zeli i planira da krene sa komponovanjem muzike sa etno elementom. I rekao je kako planira da ubaci etno muziku, pevace, trubace i sl. a on da sedi u sredini u odelu u sred velikog orkestra. Sledece sto je video upravo Bregovic zapocinje takav koncept na osnovu njegove ideje i to vrlo uspesno. Tada mi ta prica nista nije znacila ali sada 15 godina posle izgleda da to sto mi je taj covek rekao ima smisla.

Srđan

pre 6 godina

Sad će opet armija kultista da se javi i klanja ovim Džonijevim besmislicama. Inače, ok je Džoni, dosta njegovih pjesama volim, ali već decenijama čovjek ne može dvije rečenice povezati.
Iz te čitave generacije, jedino Darko Rundek je zadržao ozbiljnu kreativnu energiju.

Zole

pre 6 godina

Možda si veći roker od Bregovića. Begović je napravio jedan od najveći biznisa od rock AND rolla u Jugoslaviji a ti si ostao ametar. Ti si veći roker a Bregović je veći biznismen.

BreakingSad

pre 6 godina

Ostala nam još prašina na hartiji 
K'o jеdina uspomеna na džinovе;
Sad svu slavu pronađosmo u partiji,
Pir porugе dohvatio svе sinovе.
V.P.Dis pre jednoga veka .
Ziv ti nama bio Cupko , i ceraj svoje .

Pablo

pre 6 godina

Tvoje lice brzo zamiče
za najbliži ugao pogleda mog
pitanje je da li ću te ikada više...
ali ne razbijam glavu time
to mi nanosi bol

Sunčana strana ulice
gledam lijepe djevojčice
zbilja je tužno biti sam
na ovako divan sunčan dan

Mnogi misle da ja radim
rekoh sebi dobar štos
plaha narav eto to je
od rada mi zlo

U tramvaju mi masa ljudi
bez pardona prste gazi
pritisnuti poslom brigom
svatko svoje dupe čuva pazi

Vlada

pre 6 godina

Nije se Džoni uopšte promenio. I ranije je "pričao gluposti", pa kad sad čujete šta je izjavljivao pre recimo 20-30 godina, danas to zvuči genijalno i proročki.
A to što je u ilegali potpuno je logično i očekivano. Ne bacaju mu se biseri pred svinje, samo je on to lepše objasnio, i mnogo puta. Nije on nikome ništa dužan. Nije teško shvatiti.

goran

pre 6 godina

.." kako da ne mislim na sive eminencije,
nevidljive ubojice efikasnih ruku?
Kako da nečujem njihove usne dok mi šapuću...ti si moj,ti si moj....ti si moj...." kralj!

mufljuz

pre 6 godina

Uuuuuu,kakav demagog.Pretera ga Dzoni,kapa dole za sve sto si uradio.Niko ti nije ni do kolena.Ali budi ono sto i jesi "ziva legenda" i pusti druge da pricaju o tebi.

Igor Pg

pre 6 godina

Cudno i ne bas u Dzonijevom stilu! Inace prva postavka Dugmeta, nekoliko antologijskih pjesama i vrhunska muzika... Za mene licno Stulic najveci, malo ispod njega Mladenovic, a onda veeelika praznina :)

Johnny samo jako!

pre 6 godina

"Spominjem Bregu zato što on voli da ga spominju. Pogotovo kad mu sliku stave, to mu je najvažnije. Znači, obavezno stavi Breginu sliku uz ovaj tekst, a moje reči ispod. To će biti izvrsna kombinacija - on lep, a ja pametan."

Pa kako da ga čovek ne gotivi!?

GM

pre 6 godina

Malo je bezveze da se neko prakticno krije, a ima da kaze sto sta...

Ako je tako pojavi se, ako si u ilegali ne javljas se da nam objasnis neke stvari.

Od koga, cega se krijes... ako te narod voli.

sale

pre 6 godina

"Ispada da sve sto je napisao Dzoni to je hit,to je nesto svemirsko a eto po meni ima i on 10 dobrih stvari ostalo je suhi prosjek."
Evo ovako...nabroji tih 10 najvecih hitova od Azre! Svaki ljubitelj Azre ce ti nabrojati preko tvojih 10, jos 10 za koje ne mozes reci da nisu bolje o tvojih!

Sasa

pre 6 godina

Slazem sa komentarom da je jedino Rundek zadrzao kreatvnost za DZonija necemo znati jer je prekinuo karijeru ..a za Bregovica se zna ..samo pare su vazne sta god da plagirao ili sklepao.

Brenki

pre 6 godina

Napravio najlepše pesme sa ovih prostora, a ceo život je u muzici. Pričao o društvu, ljubavi, nepravdi, "onima", doživeo raspad države, ljubavi, procvat nepravde i "sve ove", pokradena autorska prava, vredjanje, diskreditovanje svih vrednosti u koje je verovao i kojih se držao. Pobegao, shvatio gde sve vodi, povukao se, odrekao slave i svega, samo da bi imao pravo na svoj mir, jer mu valjda to ne može niko uzeti. Pa neće da se vrati, džaba što ga vole kad ne vole same sebe, svoj sistem, državu... Koje su vrednosti danas u ex Yu, ko vlada, gde su mladi, šta rade momci, a šta devojke, šta je ljubav danas, šta se sluša, ko su "heroji" omladine. Pa, ni ne treba da se vrati, niti da se zahvaljuje, on je kao umetnik svoje uradio, nije urodilo plodom, ispalo je sve kontra i - ćao zdravo, imate na YT pa gledajte ako hoćete, ako ne, ko vas šiša. Današnje "mejnstrimere" možete da gledate kod Lee Kiš, to je gledano, to se traži. Odavno ove države nisu za nas.

boban

pre 6 godina

Ovaj sto kaze - pametnom dosta - sigurno nije pametan
Nema ovde nikakvog ustezanja ni lazne skromnosti
Ovo su fakti
Cao sendvicari i samo cepajte Kalasnjikov

X=iks

pre 6 godina

Jedno je sigurno - on je jos veci ego-manijak cak i od Bregovica. Bregovic je, ako nista drugo, dovoljno inteligentan da cesto zna biti i autoironican. A Stulicev najveci problem uvek je bio totalni nedostatak autokriticnosti. Tako je za sve sto je ikad napisao, rekao, odsvirao, ili pomislio, bio uveren da se ni po koju cenu ne sme uskratiti Vecnosti. Da je umeo svoj opus profiltrirati, svesti na 10, max. 20%, a odbaciti sve drugo,ostalo bi nesto zaista, ali zaista, vredno, a ne bi imali proliv albume od po 4-5, ili ko zna vec koliko, ploca praznog hoda.

Lutko od krvi bez trunke ideje

pre 6 godina

Jedino mi je žao što produkcija na nekim albumima nije bila bolja (poput albuma "Sunčana strana ulice"). Kako god, Џони je iza sebe ostavio riznicu predivnih pesama i filozofije.

ness

pre 6 godina

evo ja sam jedan od "kultista"..i javljam se..jer je na mali kavkaz pala sjeta, a neki dan sam čisto uz put, zavirio kroz dim cigareta, i vidjeh dobro svi su tu...i neka puše sve svjetske lade...dzoni od 79' čak do ove 17'te jer nam je mjesečna plaća mizerna i ne znamo šta da radimo po čitavi dan..

Aorist

pre 6 godina

Džoni se tu i tamo javi, kao dobri duh ih prošlosti.
Čemu uopšte potreba da sebe poredi sa Goranom Bregovićem koji je i danas živahan i u izobilju koristi balkansku muziku bez problema.
S druge strane, Štulić je pesnički "mrtav" odavno. Sem ako je neko čuo ili pročitao njegove nove kompozicije u zadnjih dvadesetak godina.
Mislim da je to poređenje totalno besmisleno danas. Jedan se bacio u duhovnost, filozofiju, imaginarnost i istoriju, drugi ostao pri lakim notama...

Danilo

pre 6 godina

Džoni je definitivno jedinstvena pojava i balkanskog roka, i balkanske poezije.
I pored svega, ostao je zaista svoj, za razliku od hordi sa prodanim dušama.
Kada bi napravio koncert u Bgd. srušio bi i rekorde Bijelog dugmeta, a i svih ostalih,tek da se vidi da mase stoje uz njega?
Jer Ivo Andrić,Danilo Kiš,Zoran Radmilović i Džoni jesu naše Halejeve komete i srećni smo što smo svedoci!

Toni

pre 6 godina

To ionako nema veze jedno sa drugim. Džoni je autor, a Bregović zabavljač. Doduše, za Bregovića vežem i neka lijepa gitarska sila, koja nijesu odsvirali ni mnogo bolji od njega...

Marija

pre 6 godina

Ne zameram ja ništa ni Džoniju ni Bregoviću. Obojica su postigli šta su hteli. Posle ovoliko godina, možemo da kažemo da žive onako kako su želeli i čemu su stremili. Jedan u ilegali, drugi pod reflektorima. Lični izbor dva čoveka, mozda potpuno različita, ali izbor življen do kraja. Njihov izbor meni može da se dopada ili ne, ali ni ja nikoga nisam pitala za svoje izbore, pa se ne mešam ni u njihove. Stvar je u tome što ni jedan ni drugi nisu obrnuli ćurak, razočarali, dosledni su u svom izboru, pa od obojice možemo samo da učimo.
Ipak - Džoni, legendo! :)

Sinek

pre 6 godina

inače je Štulić do degutantnosti arogantan. Imao je super stvari sa Azrom i to je u biti sve što je napravio, a ostalo je život na staroj slavi od tih par godina. Kad neko za sebe veli ja sam najbolji, jedini, niko kao ja, svi ostali su mali prema meni sve govori o takvoj spodobi. A Štulić inače ali sve gleda kao da je u najmanju ruku stvoritelj svemira, a koliko mrzi Hrvatsku to je nevjerojatno. Vidi se da je sin vojnog lica no sa teškim poremećajem ega.

dr Mabuse

pre 6 godina

Bregović ne kasni, Bregović nije ni startovao. Bregović je samo plagijator, pa nije ni starter, ni avangarda, ni umetnik i neko ko kasni. A tobi Džoni kapa dole.

BobmarkSRB

pre 6 godina

Mhmmm...ok mozda je nebitan i los taj Brega ali mi nije jasno zasto te on toliko boli ...da li je mozda ispirao usta tobom ? Zasto si isflustriran? Ili ovo samo govori ko si u stvari ...!?

sarajevo.ba

pre 6 godina

Sta znam, meni vise usima prija Azra od Dugmeta ali i Dzoni uvijek malo pretjeruje.
Mladji sam, nisam se bio rodio kad su oni te pjesme pravili ali po onome sto sam gledao Dugme je bilo popularnije.
To da je dugme vjerovatno sund u odnosu na Azru nije sporno, da je Brega dosta pjesam "klepio" od drugih itd..ali mi je isto tako glupo to da kao Azra ima 100 hitova.
Ispada da sve sto je napisao Dzoni to je hit,to je nesto svemirsko a eto po meni ima i on 10 dobrih stvari ostalo je suhi prosjek.
Naravno, o ukusima ne vrijedi raspravljati i to je moje misljenje.

A Dzoni je vecu popularnost dobio s tim sto se ne pojavljuje u medijima i sto je ispario nego da je ostao dole.

White fang

pre 6 godina

Sa takvim naduvanim egom i ne poštovanjem kolega nije ni čudo da živi u (dobrovoljnom?) izgnanstvu i ne komponuje već 20 godina. Život je maraton dragi Džoni a ne sprint! A od stare slave je teško živeti. Brega to dobro zna.

FROTIR

pre 6 godina

Uozbilji se Dzoni,postajes arogantan vise sa ovim izjavama.Pa,imao si sve sto ima i Brega,pa opet "Azra" nije i ne moze biti "Bijelo Dugme" nikako,niti ti mozes izaci sa orkestrom i dici ruke.....Nekako to ne ide uz tebe,nazalost.Pusti Bregu,sta si se uhvatio za njega?....tebi to ne treba.Jednostavno narod voli Bregu,i dan danas kad se covek pojavi puni sale hale sajmista...Ne takmici se sa njim,nema potrebe,ovako ispada da si ljubomoran,zato uzivaj.

Milosav

pre 6 godina

Branimir Stulic po mom nisljenju najbolji muzicar sa ovih prostora ikada, zao mi je sto se ovako osamio i povukao u ilegalu, steta za takav talenat.
Dok sam ziv su se secati prve polovine osamdesetih kada smo prosto upijali nejgovu muziku koja i posle vise od 30 godina je jos uvek sveza. Poslusajte samo uzivo iz Kulusica album Ravno do dna, ta neka cudesna energija je jos uvek prisutna.
Porediti svadbarskog muzicara trubaca Bregovica i Dzonija je smesno.

chombe

pre 6 godina

Dzoni je bas opterecen Bregom, a nema nikakvog razloga za to, sem ako nije ljubomoran na njegove pare koje ovaj zna da napravi u velikim kolicinama. Brega je i plagijator i kompozitor i na oba fronta je uspesan. Zna da udahne dusu u pesmu, bez obzira da li je njegova ili tudja. Tacno je da je poseljacio rokenrol, ali osetio je da su u takvoj kombinaciji pare, ali ne moze mu se osporiti bar desetak i vise odlicnih pesama. Sa druge strane, Dzoni je veoma talentovan pesnik, a kao kompozitor je primenio posebnu taktiku. Naime, pravio je cesto pesme tako sto je plagirao neke svetske hitove maksimalno ih uprostivsi. Rezultat nije los - dobri stihovi na nesto prepoznatljivo. Bio je hiperproduktivan sto je prilicno smaralo, bar mene. Sve u svemu, imao je svoj pecat koji se i danas pamti. Ali, obojica se ne mogu uporedjivati sa Arsenom koji je visa dimenzija.

Samo kazem...

pre 6 godina

Dzoni je umetnik kakvog muzicka scena domaca nije videla niti ce videti jos dugo vremena, ali zaista ne razumem ovakve izjave(inace retke). Sta mu treba da komentarise gore od sebe? Na taj nacin se samo spusta na nivo ispod. Isto tako me razoacra s vremena na vreme Balas, kada pominje neke nebitne likove. Gledajte svoj put, niko vas ne uporedjuje ni sa kim.

troter

pre 6 godina

brega je za dzonija genije,dzoni je samo umrli radnik sa malo talenta i velikim egom...a sa ovim pljuvanjem pokusava da se proda sasi popovicu

Sasa

pre 6 godina

Slazem sa komentarom da je jedino Rundek zadrzao kreatvnost za DZonija necemo znati jer je prekinuo karijeru ..a za Bregovica se zna ..samo pare su vazne sta god da plagirao ili sklepao.

jare ili pare

pre 6 godina

dzoni je legenda...to stoji...ali sad taj Brega,ima kule i gradove,a ti majstore taksiras ili vec tako nesto sljakas u Nizozemskoj...kapa dole obojici

zoki

pre 6 godina

Ovo danas vise nije Dzoni. Ovo je karakitarura nekadasnjeg velikog autora. Bas tuzan kraj jednog talentovanog coveka. Covek je definitivno, u intelektualnom smislu zaostao negde tamo u 1987. godini. Ko prati njegov rad, zna da je sve ovo pricao I krajem osamdesetih. Kome jos moze da prija ovakva prica, svi su glupi samo ja sam pametan, svi su lopovi, samo ja sam posten. Bas da neko dogura do 64 godine a da ostane ovako neprosvecen, to je stvarno tuzno. Dzoni, molim te, u ime neke lepe uspomone koju svi nosimo o tebi, nemoj vise da dajes intervjue. Sedi tu gde si I ne javljaj se vise, molim te.

Kosmos-Štasmos

pre 6 godina

...čuje se uvodna bas deonica...publika prati sa:..."oooooo....ooooooo" i napokon gitara, bubanj i Johnny sa stihovima:..."smrdljivi grad zatvara podrume...smrdljivi grad zatvara ulice"...

...surovi, urbani zvuk koji koketira između punk-a i rock n roll-a...težina i smisao u svakom stihu...i vi to poredite sa "Bijelim Dugmetom"... (ajmo curice, ajmo dječaci...wtf)...???...

...pa takvo poređenje je kao porediti Shelby Mustang 1967 sa golfom 3 tdi karavan (pijačar)...

...ne stavljam Azru na pedestal...ali definitivno jedna od najboljih grupa ex YU...Dugme je bilo dobra grupa ali ne u istoj ligi sa Azrom, Idolima, Šarlom...po meni u ligi sa Parnim Valjkom, Filmom...i sličnim grupama za "opšte narodnu zabavu I veselje"...

gulag

pre 6 godina

Prijatelju, malo si zakasnio ako si htio izazvati sok. Tvoje generacije si prilicno odrasli ljudi s familijama i azra im je samo jedna lijepa uspomena iz mladosti. Nove generacije nit razumiju tvoju muziku nit im je interesantna.a nije vise ni u skladu s modernim vremenima. Kasno je za bunt.

kad mrtvi fazani lete, a ni jedan ne pada

pre 6 godina

Rekoh sebi, moj Bože, koliko sustavne demagogije poređane u artiljerijske salve,
koliko pokradenih misli iza kojih ne stoji ništa do sujete, mržnje i vlasti,
i koliko prljavštine treba da se izlije pred naše noge,
i kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare!!!
Pravi opis za Srbiju 2017.
Hvala ti za bezbrižno detinsjtvo i mladost, hvala ti za filozofiju koja je danas čak aktuelnija nego 80-tih prošloga veka.
A poređenje sa Bregovićem je apsolutno bespredmetno!!!
Radi se o potpuo suprotnim kategorijama - roku kao životnoj filozofiji i kiču i šundu, kojim se podilazi najnižim porivima širokih narodnih masa i koji služe kao sredstvo za sticanje novca i bogaćenje.
I za kraj, budi dobar Džoni, Johny be good !!!

pfc

pre 6 godina

Pa vrati se i pokazi sta znas. Napisi neku novu pesmu mani se obrada narodnjaka... kroz muziku reci sta mislis. ili si sve rekao? ako si sve rekao, nisi bas puno rekao. moze jos.

S70

pre 6 godina

Svi mi, koji malo pažljivije pratimo muzičku scenu ovih prostora zadnjih 30 - 40 godina, znamo ko je Bregović. Ukusi su različiti, ja lično nikada ne bih mogao da zalutam na neki njegov koncert, ali isto tako neću da osuđujem one koji to rade - njihov izbor.

Nije mi samo jasno šta Džoniju treba da se poredi sa njim, oni su iz potpuno različitih priča.

pope

pre 6 godina

covek prica nepovezano treba ga umeti shvatiti bas kao i njegove pesme. A ovo sto neko pita od koga od cega se krije kad ga ljudi traze i zele da cuju: pa covek je jednostavno uvek bio paranoican i to nikada nije krio a u pesmama se to da i osetiti. Recimo 80tih je bio ubedjen da ce Sovjeti unistiti svet.

U redu

pre 6 godina

Vlatko je jedini koji trenutno radi,a svidja mi se kod njega sto saradjuje sa svima,dostupan i ne pametuje mnogo,covek radi i rado ga zovu da bude gost otvoren i skroman .
Genijalac

Sanja

pre 6 godina

Ravno do dna,trostruki album jedan od najboljih predvideo nam buducnost....Covek koji je napravio toliko dobrih pesama ima pravo i na dozu arogancije,nebuloza i oholosti.

Mr.Robert Klein

pre 6 godina

Tih 60-uh,sa pojavom roka i hipi pokreta,dosla je i sexualna revolucija,koja je pretezno kriva za sve bedastoce,sav sund i pokvarenost koju i danas imamo.Za pornografiju,drogu,kriminal...

wer

pre 6 godina

bregovic, bogotac pastirsko-dziberskog folk-roka, ne vredi ga ni spominjati uz rame sa ekipom koja je svirala ozbiljan r'n'r

nije ni stulic neka prevelika sreca, ipak je imao dobrih momenata..

Cika Crni

pre 6 godina

DVE KESE@ Sve je to tacno kao i cinjenjica da je plagijator kao i da je izdao sve to sto je postigao pocevsi sa cuvenum hitom "Napile se ulice".
Dzoni je za razliku od njega sve radio i radi po kao autor i nikad se nije odricao svoje fozofije. I kvantitet nikada ali nikada ne potvrdjuje kvitet (politika ti to objasnjava u praksi)

Jimmy Page

pre 6 godina

G.Bregović vs Džoni Štulić. Da nije tužno, bilo bi tragično. Upoređivati jednog miljenika svih sistema, čoveka koji je imao svu logistiku i podršku medija od starta davnih sedamdesetih, što su ondašnji rokeri mogli samo da sanjaju sa nekim koji se sam probijao svojim radom, svojom muzikom, svojim stavom i ubeđenjima i u tome ostao dosledan do danasnjih dana, e pa izvinite to se ne da porediti. Može neko da voli muziku za odmor i razonodu , a neko muziku koja ima više dimenzija, koja se sluša godinama, o kojoj se razmišlja i čije potuke su itekako aktuelne i dan danas. "Na strateškim mestima njihovi ljudi...kurvini sinovi"

DVE KESE

pre 6 godina

"Dugme'prvi od svih je otvorilo vrata rokendrolau SFRJ,prvi prodao 100 000,prvi prodao 500 000.prvi skoro 1 mil.Svaki treci Jugosloven je imao bar po plocu dugmica...Prvi su imali zivu svirku pred 100 000 na hajduckoj Cesmi u Bg,prvi posle 250 000 na Hipoodromu,prvi je svirao sa sinfonijskim orkestrom rokmuziku,prvi imao na nastupu opersku pevacicu i to mnogo pre nego sto ce Fredi merkjuri pevati za Monserat kabalje...Bfrega je za dzonija licno Pako de Lusija(pricam samo o prvih 10 god stvaranja,posto Dugme od 84..pa naovamo nije to sto je bilo),i Betoven u komponiranju,Zasto??Jednostavno je....Brega je znao,ostali nisu umeli,a mogli su...I jos mnogo toga,ali zasada je dosta i ovo,pa prijala ova istina nekome ili ne-vasa stvar.

Dragan

pre 6 godina

Zaista nije lepo da vredja neke ljude koji su mu utrli put. Npr Dado Topic je pisao i pevao svoje pesme pre njih dvojce, i neke su i danas neprevazidjene. Bilo je tu jos rokera pre Stulica i Bregovica. A bilo je i posle.
Secam se te "Zagrebacke invazije" 1980, Poceo je Haustor a Film im je bio predgrupa pa su prosli bolje og njjih, pa Kazaliste a jos pre toga Parni Valjak (drugacija muzika - istina i postali su bolji u komponovanju posto je Stulic bio sa nima ).
Znaci za Stulica Bora, Bajaga i ne postoje.
Dobar je bio ali je Narcis i to mu je najveca prepreka u zivotu.

Steffan

pre 6 godina

Postoji mnogo dece u Srbiji koja igraju fudbal bolje od npr Bekama. A ipak je Bekam Bekam a dete u Srbiji samo odraste sa pricom 'bio sam bolji od Bekama'.

Fantom Slobode

pre 6 godina

Ne razumem kako svako tek tako daje sebi za pravo da komentariše izjave najvećeg pesnika kojeg je Balkan ikad rodio. Đoni je davnih dana rekao da se "furao na sebe" i objasnio to kao svojevrstan ego-trip. Kome se ne sviđa, nek čita i tumači Bregine izjave.

man

pre 6 godina

pogledajte film -kad miki kaze da se boji-, i poslusajte gde fotograf azre prepricava razgovor izmedju brege i dzonija. bice vam jasno sto ga spominje.

bob dylan

pre 6 godina

Džoni izgleda ne može da oprosti bregi što mu je ukrao fazon sa belim odelom i buljukom trubača, frulaša i talambaša u pozadini. Nekako ne mogu zamisliti džonija na breginom mestu. Ili je do neprepoznavanja dovedena suština prevare?

Vlada M

pre 6 godina

Džoni ako si nešto ljut uzmi gitaru i kao nekad izaći će pesma. Šta se baviš prošlošću kada ti možeš uvek da stvaraš to je tvoj pečat. Ljudi bi od tebe sve slušali makar snimio pesmice za vrtić.

neutralni felsh

pre 6 godina

Cudno i ne bas u Dzonijevom stilu! Inace prva postavka Dugmeta, nekoliko antologijskih pjesama i vrhunska muzika... Za mene licno Stulic najveci, malo ispod njega Mladenovic, a onda veeelika praznina :)
(Igor Pg, 30. april 2017 18:26)


ne, ovo je bas taj dzonijev stil, taj brbljivo-agresivni stil koji ga je krasio skoro od pocetka karijere. ranih osamdesetih se u zezanju pricalo da mozda jedino david lee roth ima veci ego od stulica :)

p.s. ne rangiraj ljude i umetnike po principu "ispod-iznad", nego "sire-uze"... i bez praznina, molim lepo ;)

aleks84

pre 6 godina

Smesno mi je ovo pljuvanje po tudjem uspehu u komentarima. Svako ko ima vise od 20 god zna sta je bilo Bijelo dugme....druga dimenzija u odnosu na sve ostale. Tu popularnost i magiju tesko da ce neko dostici. Simbol jednog vremena, jedne drzave. Simbol Dugmeta, tvorac i vodja je Bregovic. Cak i posle dugmeta, covek je napravio svetsku karijeru. Tesko da to moze prevarant i plagijtor. Nego, uspeh se ne prasta. Falice Brega i slicni njemu...

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Stulic je upravu. Cak ni Bregovic jos uvek nije zabranio postavljanje svojih pesama na Jutjub. Nisu ni mnoge najvece svetske muzicke zvezde. Samo Stulic. Ima tome oko 4 godine. Od tada ovaj egocentrik,prevarant i lazni roker vise ne postoji na mojoj plejlisti.

kodek35@gmail.com

pre 6 godina

Kakvih komentara ima...slažem se da o ukusima ne vredi raspravljati, lično...ima par pesama dugmeta koje volim i cenim...ali Džoni...ima da ustanete kad pričate o njemu(ili kad on priča), sa jedne strane veliki tezgaroš a sa druge jedan od najvećih medju nama...ikada...mislim da ću i ja da smotam jedan večeras i prevodim liniju po liniju Azre...

mudhoney

pre 6 godina

Isti ste obojica,uglavnom vas slusaju oni koji vole narodnu muziku pa kad zagrebu po roku vas dvojica se prvi pojavite.S tim da nemam nista protiv narodne muzike,koju volim i slusam,a vas dvojica je skrnavite do zla boga.Rok muzika sa ovih prostora je smesna i nema ama bas nikakav smisao i uticaj[za razliku od prave narodne muzike]i,kad slusas rok slusaj Pink Floyd,Hendrix,The Smiths,Clash,Sonic Youth,Porcupine Tree,Tool,Morcheeba.RATM..itd a ne ovu dvojicu koji su miljama daleko i od onoga sto su hteli da postignu i u roku i na kraju u narodoj muzici.To sto su stekli status bozanstva na ovim brostorima je samo zahvaljujuci tome sto su se pojavili u pravo vreme i imali smisla da 'osluskuju trziste' sto bi rekli ekonomisti...

BN

pre 6 godina

Drag si u svojoj doslednosti,ne rusi to,a da smo te slusali jesmo i potajno se nadamo da ces ipak okupiti ekipu i napraviti "tri koncerta".

Zbunjeni prodavac magle

pre 6 godina

Na neki nacin mi se dopada i Dugme, vise kao veza sa nekim lepsim vremenima. Samo i tada je postojala, blago receno sala posto mi nece objaviti komentar, da je Bregovic otisao u inostranstvo sa punom torbom praznih kaseta. Zakljucak, sprema se novi album. I naravno dok bese Duska Trifunovica... Ali da je biznismen, jeste. Sto se mene tice, koketiranje sa ruralnim zvukom ga je odvojilo od roka pa, bar za mene, ipak nije pravi roker.

Steve Ray Waughan

pre 6 godina

Moze biti, ali je Vlatko Stefanovski Jimi Hendrix za vas obojicu, pa sada pricajte sta hocete.
(ne boj se sine velike visine, 30. april 2017 17:12)
Vajni gitarista koji je sve fazone pokupio od Al Di Meole.

bulka

pre 6 godina

Mozemo jednog pljuvati(posle one sramote na hipodromu ni ime mu ne bi spominjao),drugog hvaliti(iako mu je ego kao soliter),ali fakat njih dvojica su najznacajnije figure domaceg roka,jednostavno kada bi se ekranizovale karijere domacih izvodjaca Dzoni i Dugme bi dali apsolutno najvise filmskog materijala,mnogo mesta prazno pa Ekv i Lajbah jos mesta pa Corba,Oliver Mandic,Miso Kovac...

Josip

pre 6 godina

Ovaj tip i bend u kojem je on bio najlošiji glazbenik su bili druga klasa u svoje vrijeme. Daleko (i produkcijski i umjetnički) od Prljavaca (samo prva 3 albuma), Haustora, Valjka, Čorbe, EKV-a, Idola, Leb i Sol i da ne nabrajam dalje. Buldožer, Septembar, Korni i Time su za njih bili simfonisku orkestar. Dakle, ovaj tip je priautan u medijima u zadnjih 20 godina SAMO zato jer su određeni kritičari i menadžeri iz Croatie Recordsa (ex-Jugoton) odlučili da je red da i Hrvatska ima neki No.1. novovalni bend i naravno, dići pare na tom svemu. O ovom tipu o kojem je napisan članak ne bi previše trošio riječi, nek mu je ravna njegova Holandija.

Dragan P

pre 6 godina

Zemljače!!!! neće biti da si 100% čist kompozitor. Mi koji smo samo konzumenti tog proizvoda, ali oni koji ne mogu bez muzike i to prate od detinjstva od šezdesetih, mogu da kažem da je teško biti to što jesi ako ne kraduckaš sa strane a ponešto i u celini prisvojiš. Da te podsetim, a znaćeš na šta mislim, Bob Dylan - Lily of the west i ona tvoja numera... hm, da li sam u pravu

Nemanja Nema Prezime

pre 6 godina

Džoni me je razočarao što je pljuvao po Bregoviću. Brate ni ja ga ne volim ali ga ne pljujem. Aman. Drži distancu.
I ti i on radite u proizvodnji, ali to što proizvodite nije konkurentno jedno drugom.
Chill out, ispada se vrlo lako al se zato teško uspinje. Ne?

Pozdrav iz Toronta

pre 6 godina

"Lily of the West" nije Dylanova pesma, to je stara irska narodna, koju su snimili Dylan, Stulic ("Usne Vrele Visnje") i mnogi drugi. Tako pise na Wikipediji, dakle ceo svet zna da je Stulic snimio svoju verziju "Lily of the West", cemu insistiranje da je plagijat?

Evo linka, pronadjite Stulicevo ime i referencu: https://en.wikipedia.org/wiki/Lily_of_the_West

Ista stvar sa "Dzoni budi dobar", koju su snimili i Partibrejkerski i mnogi drugi.

Komša

pre 6 godina

Kada mi je do etno zvuka i roka pre ću slušati šumadijski rok (Točak) ili Vlatka a ne nazovi pastirski rok (preteča turbo folka).
Vokali - Dado,Boris,Serdjo
Tekstove,pored Džonija imaju opasno dobre Atomci (Obradovićeva trilogija - npr."Oni koji dolaze za nama").
Azra i Haustor su nešto specifično.I kao pojava i po odnosu prema popularnosti.
Pa onda vredi pomenuti KUD Idijote,Buldožer....(Šarlo,EKV,Parti B...)
Čorba,Dugme nisu deo toga - to je neka opštenarodno-zabavna priča .

Vaso

pre 6 godina

Štulić ima 2 ... ajde možemo reći i 3 pesme da valja (kad kažem pesme mislim na muziku+ tekst, a ne samo na tekst...da mi je do teksta čitao bi Šantića ili na primer Radičevića, a Brega...Bregović ih ipak ima malo više...i još nešto računam smo ono što je Brega uradio sa dugmetom (pogotovo sa Bebekom)...ovo posle toga je ... ma nije to to...

deviant

pre 6 godina

Dzoni ima sjajne stvari koje su obelezile moju generaciju. Zao mi je da vidim da ne shvata da hrabrost i istina ne moraju biti u suprotnosti sa lepim vaspitanjem.

DVE KESE

pre 6 godina

DVE KESE@ Sve je to tacno kao i cinjenjica da je plagijator kao i da je izdao sve to sto je postigao pocevsi sa cuvenum hitom "Napile se ulice".
Dzoni je za razliku od njega sve radio i radi po kao autor i nikad se nije odricao svoje fozofije. I kvantitet nikada ali nikada ne potvrdjuje kvitet (politika ti to objasnjava u praksi)
###
"Prvo..."Napile se ulice nije hit",bar nije hit kao sto su "Sanjao sam nocas da te nemam",Sve ce to mila moja ....""Odlazim"Ne gledaj me tako i ne ljubi me vise'."Selma'.:BOsanac'Bitanga i princeza"Zaboravi ako mozes'sve Tifine stvari i jos jedno pet ovakvih redova sa hitovima .On jeste nesto uzeo,par rifova ukupno,nikad nijednu pesmu celu,kao sto to rade druge grupe,da ne nabrajam,uvredice se ovde neki.I od njega uzimaju,pa sta?umetnost je pesmu napraviti bplju nego sto je bila pre,a to moze samo Brega sa ovih prostora i niko vise.

Srđan

pre 6 godina

Sad će opet armija kultista da se javi i klanja ovim Džonijevim besmislicama. Inače, ok je Džoni, dosta njegovih pjesama volim, ali već decenijama čovjek ne može dvije rečenice povezati.
Iz te čitave generacije, jedino Darko Rundek je zadržao ozbiljnu kreativnu energiju.

troter

pre 6 godina

brega je za dzonija genije,dzoni je samo umrli radnik sa malo talenta i velikim egom...a sa ovim pljuvanjem pokusava da se proda sasi popovicu

Sinek

pre 6 godina

inače je Štulić do degutantnosti arogantan. Imao je super stvari sa Azrom i to je u biti sve što je napravio, a ostalo je život na staroj slavi od tih par godina. Kad neko za sebe veli ja sam najbolji, jedini, niko kao ja, svi ostali su mali prema meni sve govori o takvoj spodobi. A Štulić inače ali sve gleda kao da je u najmanju ruku stvoritelj svemira, a koliko mrzi Hrvatsku to je nevjerojatno. Vidi se da je sin vojnog lica no sa teškim poremećajem ega.

BobmarkSRB

pre 6 godina

Mhmmm...ok mozda je nebitan i los taj Brega ali mi nije jasno zasto te on toliko boli ...da li je mozda ispirao usta tobom ? Zasto si isflustriran? Ili ovo samo govori ko si u stvari ...!?

sarajevo.ba

pre 6 godina

Sta znam, meni vise usima prija Azra od Dugmeta ali i Dzoni uvijek malo pretjeruje.
Mladji sam, nisam se bio rodio kad su oni te pjesme pravili ali po onome sto sam gledao Dugme je bilo popularnije.
To da je dugme vjerovatno sund u odnosu na Azru nije sporno, da je Brega dosta pjesam "klepio" od drugih itd..ali mi je isto tako glupo to da kao Azra ima 100 hitova.
Ispada da sve sto je napisao Dzoni to je hit,to je nesto svemirsko a eto po meni ima i on 10 dobrih stvari ostalo je suhi prosjek.
Naravno, o ukusima ne vrijedi raspravljati i to je moje misljenje.

A Dzoni je vecu popularnost dobio s tim sto se ne pojavljuje u medijima i sto je ispario nego da je ostao dole.

GM

pre 6 godina

Malo je bezveze da se neko prakticno krije, a ima da kaze sto sta...

Ako je tako pojavi se, ako si u ilegali ne javljas se da nam objasnis neke stvari.

Od koga, cega se krijes... ako te narod voli.

White fang

pre 6 godina

Sa takvim naduvanim egom i ne poštovanjem kolega nije ni čudo da živi u (dobrovoljnom?) izgnanstvu i ne komponuje već 20 godina. Život je maraton dragi Džoni a ne sprint! A od stare slave je teško živeti. Brega to dobro zna.

X=iks

pre 6 godina

Jedno je sigurno - on je jos veci ego-manijak cak i od Bregovica. Bregovic je, ako nista drugo, dovoljno inteligentan da cesto zna biti i autoironican. A Stulicev najveci problem uvek je bio totalni nedostatak autokriticnosti. Tako je za sve sto je ikad napisao, rekao, odsvirao, ili pomislio, bio uveren da se ni po koju cenu ne sme uskratiti Vecnosti. Da je umeo svoj opus profiltrirati, svesti na 10, max. 20%, a odbaciti sve drugo,ostalo bi nesto zaista, ali zaista, vredno, a ne bi imali proliv albume od po 4-5, ili ko zna vec koliko, ploca praznog hoda.

Zole

pre 6 godina

Možda si veći roker od Bregovića. Begović je napravio jedan od najveći biznisa od rock AND rolla u Jugoslaviji a ti si ostao ametar. Ti si veći roker a Bregović je veći biznismen.

mufljuz

pre 6 godina

Uuuuuu,kakav demagog.Pretera ga Dzoni,kapa dole za sve sto si uradio.Niko ti nije ni do kolena.Ali budi ono sto i jesi "ziva legenda" i pusti druge da pricaju o tebi.

sale

pre 6 godina

"Ispada da sve sto je napisao Dzoni to je hit,to je nesto svemirsko a eto po meni ima i on 10 dobrih stvari ostalo je suhi prosjek."
Evo ovako...nabroji tih 10 najvecih hitova od Azre! Svaki ljubitelj Azre ce ti nabrojati preko tvojih 10, jos 10 za koje ne mozes reci da nisu bolje o tvojih!

Mr.Robert Klein

pre 6 godina

Tih 60-uh,sa pojavom roka i hipi pokreta,dosla je i sexualna revolucija,koja je pretezno kriva za sve bedastoce,sav sund i pokvarenost koju i danas imamo.Za pornografiju,drogu,kriminal...

DVE KESE

pre 6 godina

"Dugme'prvi od svih je otvorilo vrata rokendrolau SFRJ,prvi prodao 100 000,prvi prodao 500 000.prvi skoro 1 mil.Svaki treci Jugosloven je imao bar po plocu dugmica...Prvi su imali zivu svirku pred 100 000 na hajduckoj Cesmi u Bg,prvi posle 250 000 na Hipoodromu,prvi je svirao sa sinfonijskim orkestrom rokmuziku,prvi imao na nastupu opersku pevacicu i to mnogo pre nego sto ce Fredi merkjuri pevati za Monserat kabalje...Bfrega je za dzonija licno Pako de Lusija(pricam samo o prvih 10 god stvaranja,posto Dugme od 84..pa naovamo nije to sto je bilo),i Betoven u komponiranju,Zasto??Jednostavno je....Brega je znao,ostali nisu umeli,a mogli su...I jos mnogo toga,ali zasada je dosta i ovo,pa prijala ova istina nekome ili ne-vasa stvar.

Igor Pg

pre 6 godina

Cudno i ne bas u Dzonijevom stilu! Inace prva postavka Dugmeta, nekoliko antologijskih pjesama i vrhunska muzika... Za mene licno Stulic najveci, malo ispod njega Mladenovic, a onda veeelika praznina :)

mudhoney

pre 6 godina

Isti ste obojica,uglavnom vas slusaju oni koji vole narodnu muziku pa kad zagrebu po roku vas dvojica se prvi pojavite.S tim da nemam nista protiv narodne muzike,koju volim i slusam,a vas dvojica je skrnavite do zla boga.Rok muzika sa ovih prostora je smesna i nema ama bas nikakav smisao i uticaj[za razliku od prave narodne muzike]i,kad slusas rok slusaj Pink Floyd,Hendrix,The Smiths,Clash,Sonic Youth,Porcupine Tree,Tool,Morcheeba.RATM..itd a ne ovu dvojicu koji su miljama daleko i od onoga sto su hteli da postignu i u roku i na kraju u narodoj muzici.To sto su stekli status bozanstva na ovim brostorima je samo zahvaljujuci tome sto su se pojavili u pravo vreme i imali smisla da 'osluskuju trziste' sto bi rekli ekonomisti...

Vaso

pre 6 godina

Štulić ima 2 ... ajde možemo reći i 3 pesme da valja (kad kažem pesme mislim na muziku+ tekst, a ne samo na tekst...da mi je do teksta čitao bi Šantića ili na primer Radičevića, a Brega...Bregović ih ipak ima malo više...i još nešto računam smo ono što je Brega uradio sa dugmetom (pogotovo sa Bebekom)...ovo posle toga je ... ma nije to to...

chombe

pre 6 godina

Dzoni je bas opterecen Bregom, a nema nikakvog razloga za to, sem ako nije ljubomoran na njegove pare koje ovaj zna da napravi u velikim kolicinama. Brega je i plagijator i kompozitor i na oba fronta je uspesan. Zna da udahne dusu u pesmu, bez obzira da li je njegova ili tudja. Tacno je da je poseljacio rokenrol, ali osetio je da su u takvoj kombinaciji pare, ali ne moze mu se osporiti bar desetak i vise odlicnih pesama. Sa druge strane, Dzoni je veoma talentovan pesnik, a kao kompozitor je primenio posebnu taktiku. Naime, pravio je cesto pesme tako sto je plagirao neke svetske hitove maksimalno ih uprostivsi. Rezultat nije los - dobri stihovi na nesto prepoznatljivo. Bio je hiperproduktivan sto je prilicno smaralo, bar mene. Sve u svemu, imao je svoj pecat koji se i danas pamti. Ali, obojica se ne mogu uporedjivati sa Arsenom koji je visa dimenzija.

dr Mabuse

pre 6 godina

Bregović ne kasni, Bregović nije ni startovao. Bregović je samo plagijator, pa nije ni starter, ni avangarda, ni umetnik i neko ko kasni. A tobi Džoni kapa dole.

FROTIR

pre 6 godina

Uozbilji se Dzoni,postajes arogantan vise sa ovim izjavama.Pa,imao si sve sto ima i Brega,pa opet "Azra" nije i ne moze biti "Bijelo Dugme" nikako,niti ti mozes izaci sa orkestrom i dici ruke.....Nekako to ne ide uz tebe,nazalost.Pusti Bregu,sta si se uhvatio za njega?....tebi to ne treba.Jednostavno narod voli Bregu,i dan danas kad se covek pojavi puni sale hale sajmista...Ne takmici se sa njim,nema potrebe,ovako ispada da si ljubomoran,zato uzivaj.

Hmm

pre 6 godina

Igrom slucaja znam coveka koji je drugar sa Stulicem iz skole ili po nekom slicnom osnovu ga poznaje licno, sada stvarno ne mogu da se setim jer je bilo pre bar 15 godina prica. I on kaze kako je Dzoni pricao Bregi jos davno kako zeli i planira da krene sa komponovanjem muzike sa etno elementom. I rekao je kako planira da ubaci etno muziku, pevace, trubace i sl. a on da sedi u sredini u odelu u sred velikog orkestra. Sledece sto je video upravo Bregovic zapocinje takav koncept na osnovu njegove ideje i to vrlo uspesno. Tada mi ta prica nista nije znacila ali sada 15 godina posle izgleda da to sto mi je taj covek rekao ima smisla.

boban

pre 6 godina

Ovaj sto kaze - pametnom dosta - sigurno nije pametan
Nema ovde nikakvog ustezanja ni lazne skromnosti
Ovo su fakti
Cao sendvicari i samo cepajte Kalasnjikov

pfc

pre 6 godina

Pa vrati se i pokazi sta znas. Napisi neku novu pesmu mani se obrada narodnjaka... kroz muziku reci sta mislis. ili si sve rekao? ako si sve rekao, nisi bas puno rekao. moze jos.

Pozdrav iz Toronta

pre 6 godina

(Aorist, 30. april 2017 17:39)

Bio sam pre par meseci na Bregovicevom koncertu u Torontu, rekoh da vidim taj koncept sa trubacima, i bolje da nisam. Nisam mogao da verujem kad sam ukapirao da je zvuk mesavina zive i snimljene muzike, dakle, polu play-back. Na kraju sam se osecao kao budala koja je platila $70 za konzumaciju u kafani u kojoj sam jos morao skupo da platim to svoje jedno pivo koje sam tamo popio. Bregovic je takodje odavno "pesnicki mrtav", ako je ikada i bio ziv, a njegovo "koriscenje balkanske muzike" se svodi na turbo-folk koji ima prizvuk Guče, pa je prijemciviji Srbima u dijaspori koji su odrasli gadeci se tursko-srpskog turbo-folka. Puno bih se lepse osecao na koncertu Ere Ojdanica, bar bih znao za sta sam platio, a i pivo bi islo puno lakse.

Dragan

pre 6 godina

Zaista nije lepo da vredja neke ljude koji su mu utrli put. Npr Dado Topic je pisao i pevao svoje pesme pre njih dvojce, i neke su i danas neprevazidjene. Bilo je tu jos rokera pre Stulica i Bregovica. A bilo je i posle.
Secam se te "Zagrebacke invazije" 1980, Poceo je Haustor a Film im je bio predgrupa pa su prosli bolje og njjih, pa Kazaliste a jos pre toga Parni Valjak (drugacija muzika - istina i postali su bolji u komponovanju posto je Stulic bio sa nima ).
Znaci za Stulica Bora, Bajaga i ne postoje.
Dobar je bio ali je Narcis i to mu je najveca prepreka u zivotu.

pope

pre 6 godina

covek prica nepovezano treba ga umeti shvatiti bas kao i njegove pesme. A ovo sto neko pita od koga od cega se krije kad ga ljudi traze i zele da cuju: pa covek je jednostavno uvek bio paranoican i to nikada nije krio a u pesmama se to da i osetiti. Recimo 80tih je bio ubedjen da ce Sovjeti unistiti svet.

jare ili pare

pre 6 godina

dzoni je legenda...to stoji...ali sad taj Brega,ima kule i gradove,a ti majstore taksiras ili vec tako nesto sljakas u Nizozemskoj...kapa dole obojici

Slobodni Klikeri

pre 6 godina

Stulic je upravu. Cak ni Bregovic jos uvek nije zabranio postavljanje svojih pesama na Jutjub. Nisu ni mnoge najvece svetske muzicke zvezde. Samo Stulic. Ima tome oko 4 godine. Od tada ovaj egocentrik,prevarant i lazni roker vise ne postoji na mojoj plejlisti.

zoki

pre 6 godina

Ovo danas vise nije Dzoni. Ovo je karakitarura nekadasnjeg velikog autora. Bas tuzan kraj jednog talentovanog coveka. Covek je definitivno, u intelektualnom smislu zaostao negde tamo u 1987. godini. Ko prati njegov rad, zna da je sve ovo pricao I krajem osamdesetih. Kome jos moze da prija ovakva prica, svi su glupi samo ja sam pametan, svi su lopovi, samo ja sam posten. Bas da neko dogura do 64 godine a da ostane ovako neprosvecen, to je stvarno tuzno. Dzoni, molim te, u ime neke lepe uspomone koju svi nosimo o tebi, nemoj vise da dajes intervjue. Sedi tu gde si I ne javljaj se vise, molim te.

aleks84

pre 6 godina

Smesno mi je ovo pljuvanje po tudjem uspehu u komentarima. Svako ko ima vise od 20 god zna sta je bilo Bijelo dugme....druga dimenzija u odnosu na sve ostale. Tu popularnost i magiju tesko da ce neko dostici. Simbol jednog vremena, jedne drzave. Simbol Dugmeta, tvorac i vodja je Bregovic. Cak i posle dugmeta, covek je napravio svetsku karijeru. Tesko da to moze prevarant i plagijtor. Nego, uspeh se ne prasta. Falice Brega i slicni njemu...

Vlada

pre 6 godina

Nije se Džoni uopšte promenio. I ranije je "pričao gluposti", pa kad sad čujete šta je izjavljivao pre recimo 20-30 godina, danas to zvuči genijalno i proročki.
A to što je u ilegali potpuno je logično i očekivano. Ne bacaju mu se biseri pred svinje, samo je on to lepše objasnio, i mnogo puta. Nije on nikome ništa dužan. Nije teško shvatiti.

Toni

pre 6 godina

To ionako nema veze jedno sa drugim. Džoni je autor, a Bregović zabavljač. Doduše, za Bregovića vežem i neka lijepa gitarska sila, koja nijesu odsvirali ni mnogo bolji od njega...

goran

pre 6 godina

.." kako da ne mislim na sive eminencije,
nevidljive ubojice efikasnih ruku?
Kako da nečujem njihove usne dok mi šapuću...ti si moj,ti si moj....ti si moj...." kralj!

Johnny samo jako!

pre 6 godina

"Spominjem Bregu zato što on voli da ga spominju. Pogotovo kad mu sliku stave, to mu je najvažnije. Znači, obavezno stavi Breginu sliku uz ovaj tekst, a moje reči ispod. To će biti izvrsna kombinacija - on lep, a ja pametan."

Pa kako da ga čovek ne gotivi!?

Dragan P

pre 6 godina

Zemljače!!!! neće biti da si 100% čist kompozitor. Mi koji smo samo konzumenti tog proizvoda, ali oni koji ne mogu bez muzike i to prate od detinjstva od šezdesetih, mogu da kažem da je teško biti to što jesi ako ne kraduckaš sa strane a ponešto i u celini prisvojiš. Da te podsetim, a znaćeš na šta mislim, Bob Dylan - Lily of the west i ona tvoja numera... hm, da li sam u pravu

Danilo

pre 6 godina

Džoni je definitivno jedinstvena pojava i balkanskog roka, i balkanske poezije.
I pored svega, ostao je zaista svoj, za razliku od hordi sa prodanim dušama.
Kada bi napravio koncert u Bgd. srušio bi i rekorde Bijelog dugmeta, a i svih ostalih,tek da se vidi da mase stoje uz njega?
Jer Ivo Andrić,Danilo Kiš,Zoran Radmilović i Džoni jesu naše Halejeve komete i srećni smo što smo svedoci!

Izdajnik

pre 6 godina

Ja se osecam povlastenim sto sam odrastao u dobu kad sam imao takav izbor Stulic, Brega, EKV, Rundek, Indexi, Divljan, Vlatko Stefanovski, Lacni Franc,....
Šta god odaberes - kvalitet. Sve ostalo je stvar ukusa. Pod komunistickom čizmom bili smo barem muzicki dio naprednog sveta a sada smo balkanska krčma.

Lutko od krvi bez trunke ideje

pre 6 godina

Jedino mi je žao što produkcija na nekim albumima nije bila bolja (poput albuma "Sunčana strana ulice"). Kako god, Џони je iza sebe ostavio riznicu predivnih pesama i filozofije.

gulag

pre 6 godina

Prijatelju, malo si zakasnio ako si htio izazvati sok. Tvoje generacije si prilicno odrasli ljudi s familijama i azra im je samo jedna lijepa uspomena iz mladosti. Nove generacije nit razumiju tvoju muziku nit im je interesantna.a nije vise ni u skladu s modernim vremenima. Kasno je za bunt.

BreakingSad

pre 6 godina

Ostala nam još prašina na hartiji 
K'o jеdina uspomеna na džinovе;
Sad svu slavu pronađosmo u partiji,
Pir porugе dohvatio svе sinovе.
V.P.Dis pre jednoga veka .
Ziv ti nama bio Cupko , i ceraj svoje .

Milosav

pre 6 godina

Branimir Stulic po mom nisljenju najbolji muzicar sa ovih prostora ikada, zao mi je sto se ovako osamio i povukao u ilegalu, steta za takav talenat.
Dok sam ziv su se secati prve polovine osamdesetih kada smo prosto upijali nejgovu muziku koja i posle vise od 30 godina je jos uvek sveza. Poslusajte samo uzivo iz Kulusica album Ravno do dna, ta neka cudesna energija je jos uvek prisutna.
Porediti svadbarskog muzicara trubaca Bregovica i Dzonija je smesno.

Pablo

pre 6 godina

Tvoje lice brzo zamiče
za najbliži ugao pogleda mog
pitanje je da li ću te ikada više...
ali ne razbijam glavu time
to mi nanosi bol

Sunčana strana ulice
gledam lijepe djevojčice
zbilja je tužno biti sam
na ovako divan sunčan dan

Mnogi misle da ja radim
rekoh sebi dobar štos
plaha narav eto to je
od rada mi zlo

U tramvaju mi masa ljudi
bez pardona prste gazi
pritisnuti poslom brigom
svatko svoje dupe čuva pazi

Fantom Slobode

pre 6 godina

Ne razumem kako svako tek tako daje sebi za pravo da komentariše izjave najvećeg pesnika kojeg je Balkan ikad rodio. Đoni je davnih dana rekao da se "furao na sebe" i objasnio to kao svojevrstan ego-trip. Kome se ne sviđa, nek čita i tumači Bregine izjave.

Josip

pre 6 godina

Ovaj tip i bend u kojem je on bio najlošiji glazbenik su bili druga klasa u svoje vrijeme. Daleko (i produkcijski i umjetnički) od Prljavaca (samo prva 3 albuma), Haustora, Valjka, Čorbe, EKV-a, Idola, Leb i Sol i da ne nabrajam dalje. Buldožer, Septembar, Korni i Time su za njih bili simfonisku orkestar. Dakle, ovaj tip je priautan u medijima u zadnjih 20 godina SAMO zato jer su određeni kritičari i menadžeri iz Croatie Recordsa (ex-Jugoton) odlučili da je red da i Hrvatska ima neki No.1. novovalni bend i naravno, dići pare na tom svemu. O ovom tipu o kojem je napisan članak ne bi previše trošio riječi, nek mu je ravna njegova Holandija.

Sasa

pre 6 godina

Slazem sa komentarom da je jedino Rundek zadrzao kreatvnost za DZonija necemo znati jer je prekinuo karijeru ..a za Bregovica se zna ..samo pare su vazne sta god da plagirao ili sklepao.

Aorist

pre 6 godina

Džoni se tu i tamo javi, kao dobri duh ih prošlosti.
Čemu uopšte potreba da sebe poredi sa Goranom Bregovićem koji je i danas živahan i u izobilju koristi balkansku muziku bez problema.
S druge strane, Štulić je pesnički "mrtav" odavno. Sem ako je neko čuo ili pročitao njegove nove kompozicije u zadnjih dvadesetak godina.
Mislim da je to poređenje totalno besmisleno danas. Jedan se bacio u duhovnost, filozofiju, imaginarnost i istoriju, drugi ostao pri lakim notama...

Brenki

pre 6 godina

Napravio najlepše pesme sa ovih prostora, a ceo život je u muzici. Pričao o društvu, ljubavi, nepravdi, "onima", doživeo raspad države, ljubavi, procvat nepravde i "sve ove", pokradena autorska prava, vredjanje, diskreditovanje svih vrednosti u koje je verovao i kojih se držao. Pobegao, shvatio gde sve vodi, povukao se, odrekao slave i svega, samo da bi imao pravo na svoj mir, jer mu valjda to ne može niko uzeti. Pa neće da se vrati, džaba što ga vole kad ne vole same sebe, svoj sistem, državu... Koje su vrednosti danas u ex Yu, ko vlada, gde su mladi, šta rade momci, a šta devojke, šta je ljubav danas, šta se sluša, ko su "heroji" omladine. Pa, ni ne treba da se vrati, niti da se zahvaljuje, on je kao umetnik svoje uradio, nije urodilo plodom, ispalo je sve kontra i - ćao zdravo, imate na YT pa gledajte ako hoćete, ako ne, ko vas šiša. Današnje "mejnstrimere" možete da gledate kod Lee Kiš, to je gledano, to se traži. Odavno ove države nisu za nas.

Sasa

pre 6 godina

Slazem sa komentarom da je jedino Rundek zadrzao kreatvnost za DZonija necemo znati jer je prekinuo karijeru ..a za Bregovica se zna ..samo pare su vazne sta god da plagirao ili sklepao.

ness

pre 6 godina

evo ja sam jedan od "kultista"..i javljam se..jer je na mali kavkaz pala sjeta, a neki dan sam čisto uz put, zavirio kroz dim cigareta, i vidjeh dobro svi su tu...i neka puše sve svjetske lade...dzoni od 79' čak do ove 17'te jer nam je mjesečna plaća mizerna i ne znamo šta da radimo po čitavi dan..

Samo kazem...

pre 6 godina

Dzoni je umetnik kakvog muzicka scena domaca nije videla niti ce videti jos dugo vremena, ali zaista ne razumem ovakve izjave(inace retke). Sta mu treba da komentarise gore od sebe? Na taj nacin se samo spusta na nivo ispod. Isto tako me razoacra s vremena na vreme Balas, kada pominje neke nebitne likove. Gledajte svoj put, niko vas ne uporedjuje ni sa kim.

Steve Ray Waughan

pre 6 godina

Moze biti, ali je Vlatko Stefanovski Jimi Hendrix za vas obojicu, pa sada pricajte sta hocete.
(ne boj se sine velike visine, 30. april 2017 17:12)
Vajni gitarista koji je sve fazone pokupio od Al Di Meole.

wer

pre 6 godina

bregovic, bogotac pastirsko-dziberskog folk-roka, ne vredi ga ni spominjati uz rame sa ekipom koja je svirala ozbiljan r'n'r

nije ni stulic neka prevelika sreca, ipak je imao dobrih momenata..

kodek35@gmail.com

pre 6 godina

Kakvih komentara ima...slažem se da o ukusima ne vredi raspravljati, lično...ima par pesama dugmeta koje volim i cenim...ali Džoni...ima da ustanete kad pričate o njemu(ili kad on priča), sa jedne strane veliki tezgaroš a sa druge jedan od najvećih medju nama...ikada...mislim da ću i ja da smotam jedan večeras i prevodim liniju po liniju Azre...

Nemanja Nema Prezime

pre 6 godina

Džoni me je razočarao što je pljuvao po Bregoviću. Brate ni ja ga ne volim ali ga ne pljujem. Aman. Drži distancu.
I ti i on radite u proizvodnji, ali to što proizvodite nije konkurentno jedno drugom.
Chill out, ispada se vrlo lako al se zato teško uspinje. Ne?

Komša

pre 6 godina

Kada mi je do etno zvuka i roka pre ću slušati šumadijski rok (Točak) ili Vlatka a ne nazovi pastirski rok (preteča turbo folka).
Vokali - Dado,Boris,Serdjo
Tekstove,pored Džonija imaju opasno dobre Atomci (Obradovićeva trilogija - npr."Oni koji dolaze za nama").
Azra i Haustor su nešto specifično.I kao pojava i po odnosu prema popularnosti.
Pa onda vredi pomenuti KUD Idijote,Buldožer....(Šarlo,EKV,Parti B...)
Čorba,Dugme nisu deo toga - to je neka opštenarodno-zabavna priča .

Marija

pre 6 godina

Ne zameram ja ništa ni Džoniju ni Bregoviću. Obojica su postigli šta su hteli. Posle ovoliko godina, možemo da kažemo da žive onako kako su želeli i čemu su stremili. Jedan u ilegali, drugi pod reflektorima. Lični izbor dva čoveka, mozda potpuno različita, ali izbor življen do kraja. Njihov izbor meni može da se dopada ili ne, ali ni ja nikoga nisam pitala za svoje izbore, pa se ne mešam ni u njihove. Stvar je u tome što ni jedan ni drugi nisu obrnuli ćurak, razočarali, dosledni su u svom izboru, pa od obojice možemo samo da učimo.
Ipak - Džoni, legendo! :)

Kosmos-Štasmos

pre 6 godina

...čuje se uvodna bas deonica...publika prati sa:..."oooooo....ooooooo" i napokon gitara, bubanj i Johnny sa stihovima:..."smrdljivi grad zatvara podrume...smrdljivi grad zatvara ulice"...

...surovi, urbani zvuk koji koketira između punk-a i rock n roll-a...težina i smisao u svakom stihu...i vi to poredite sa "Bijelim Dugmetom"... (ajmo curice, ajmo dječaci...wtf)...???...

...pa takvo poređenje je kao porediti Shelby Mustang 1967 sa golfom 3 tdi karavan (pijačar)...

...ne stavljam Azru na pedestal...ali definitivno jedna od najboljih grupa ex YU...Dugme je bilo dobra grupa ali ne u istoj ligi sa Azrom, Idolima, Šarlom...po meni u ligi sa Parnim Valjkom, Filmom...i sličnim grupama za "opšte narodnu zabavu I veselje"...

bob dylan

pre 6 godina

Džoni izgleda ne može da oprosti bregi što mu je ukrao fazon sa belim odelom i buljukom trubača, frulaša i talambaša u pozadini. Nekako ne mogu zamisliti džonija na breginom mestu. Ili je do neprepoznavanja dovedena suština prevare?

Steffan

pre 6 godina

Postoji mnogo dece u Srbiji koja igraju fudbal bolje od npr Bekama. A ipak je Bekam Bekam a dete u Srbiji samo odraste sa pricom 'bio sam bolji od Bekama'.

U redu

pre 6 godina

Vlatko je jedini koji trenutno radi,a svidja mi se kod njega sto saradjuje sa svima,dostupan i ne pametuje mnogo,covek radi i rado ga zovu da bude gost otvoren i skroman .
Genijalac

Vlada M

pre 6 godina

Džoni ako si nešto ljut uzmi gitaru i kao nekad izaći će pesma. Šta se baviš prošlošću kada ti možeš uvek da stvaraš to je tvoj pečat. Ljudi bi od tebe sve slušali makar snimio pesmice za vrtić.

Sanja

pre 6 godina

Ravno do dna,trostruki album jedan od najboljih predvideo nam buducnost....Covek koji je napravio toliko dobrih pesama ima pravo i na dozu arogancije,nebuloza i oholosti.

Jimmy Page

pre 6 godina

G.Bregović vs Džoni Štulić. Da nije tužno, bilo bi tragično. Upoređivati jednog miljenika svih sistema, čoveka koji je imao svu logistiku i podršku medija od starta davnih sedamdesetih, što su ondašnji rokeri mogli samo da sanjaju sa nekim koji se sam probijao svojim radom, svojom muzikom, svojim stavom i ubeđenjima i u tome ostao dosledan do danasnjih dana, e pa izvinite to se ne da porediti. Može neko da voli muziku za odmor i razonodu , a neko muziku koja ima više dimenzija, koja se sluša godinama, o kojoj se razmišlja i čije potuke su itekako aktuelne i dan danas. "Na strateškim mestima njihovi ljudi...kurvini sinovi"

kad mrtvi fazani lete, a ni jedan ne pada

pre 6 godina

Rekoh sebi, moj Bože, koliko sustavne demagogije poređane u artiljerijske salve,
koliko pokradenih misli iza kojih ne stoji ništa do sujete, mržnje i vlasti,
i koliko prljavštine treba da se izlije pred naše noge,
i kako je do neprepoznavanja dovedena suština prevare!!!
Pravi opis za Srbiju 2017.
Hvala ti za bezbrižno detinsjtvo i mladost, hvala ti za filozofiju koja je danas čak aktuelnija nego 80-tih prošloga veka.
A poređenje sa Bregovićem je apsolutno bespredmetno!!!
Radi se o potpuo suprotnim kategorijama - roku kao životnoj filozofiji i kiču i šundu, kojim se podilazi najnižim porivima širokih narodnih masa i koji služe kao sredstvo za sticanje novca i bogaćenje.
I za kraj, budi dobar Džoni, Johny be good !!!

Zbunjeni prodavac magle

pre 6 godina

Na neki nacin mi se dopada i Dugme, vise kao veza sa nekim lepsim vremenima. Samo i tada je postojala, blago receno sala posto mi nece objaviti komentar, da je Bregovic otisao u inostranstvo sa punom torbom praznih kaseta. Zakljucak, sprema se novi album. I naravno dok bese Duska Trifunovica... Ali da je biznismen, jeste. Sto se mene tice, koketiranje sa ruralnim zvukom ga je odvojilo od roka pa, bar za mene, ipak nije pravi roker.

Cika Crni

pre 6 godina

DVE KESE@ Sve je to tacno kao i cinjenjica da je plagijator kao i da je izdao sve to sto je postigao pocevsi sa cuvenum hitom "Napile se ulice".
Dzoni je za razliku od njega sve radio i radi po kao autor i nikad se nije odricao svoje fozofije. I kvantitet nikada ali nikada ne potvrdjuje kvitet (politika ti to objasnjava u praksi)

bulka

pre 6 godina

Mozemo jednog pljuvati(posle one sramote na hipodromu ni ime mu ne bi spominjao),drugog hvaliti(iako mu je ego kao soliter),ali fakat njih dvojica su najznacajnije figure domaceg roka,jednostavno kada bi se ekranizovale karijere domacih izvodjaca Dzoni i Dugme bi dali apsolutno najvise filmskog materijala,mnogo mesta prazno pa Ekv i Lajbah jos mesta pa Corba,Oliver Mandic,Miso Kovac...

man

pre 6 godina

pogledajte film -kad miki kaze da se boji-, i poslusajte gde fotograf azre prepricava razgovor izmedju brege i dzonija. bice vam jasno sto ga spominje.

S70

pre 6 godina

Svi mi, koji malo pažljivije pratimo muzičku scenu ovih prostora zadnjih 30 - 40 godina, znamo ko je Bregović. Ukusi su različiti, ja lično nikada ne bih mogao da zalutam na neki njegov koncert, ali isto tako neću da osuđujem one koji to rade - njihov izbor.

Nije mi samo jasno šta Džoniju treba da se poredi sa njim, oni su iz potpuno različitih priča.

neutralni felsh

pre 6 godina

Cudno i ne bas u Dzonijevom stilu! Inace prva postavka Dugmeta, nekoliko antologijskih pjesama i vrhunska muzika... Za mene licno Stulic najveci, malo ispod njega Mladenovic, a onda veeelika praznina :)
(Igor Pg, 30. april 2017 18:26)


ne, ovo je bas taj dzonijev stil, taj brbljivo-agresivni stil koji ga je krasio skoro od pocetka karijere. ranih osamdesetih se u zezanju pricalo da mozda jedino david lee roth ima veci ego od stulica :)

p.s. ne rangiraj ljude i umetnike po principu "ispod-iznad", nego "sire-uze"... i bez praznina, molim lepo ;)

BN

pre 6 godina

Drag si u svojoj doslednosti,ne rusi to,a da smo te slusali jesmo i potajno se nadamo da ces ipak okupiti ekipu i napraviti "tri koncerta".

DVE KESE

pre 6 godina

DVE KESE@ Sve je to tacno kao i cinjenjica da je plagijator kao i da je izdao sve to sto je postigao pocevsi sa cuvenum hitom "Napile se ulice".
Dzoni je za razliku od njega sve radio i radi po kao autor i nikad se nije odricao svoje fozofije. I kvantitet nikada ali nikada ne potvrdjuje kvitet (politika ti to objasnjava u praksi)
###
"Prvo..."Napile se ulice nije hit",bar nije hit kao sto su "Sanjao sam nocas da te nemam",Sve ce to mila moja ....""Odlazim"Ne gledaj me tako i ne ljubi me vise'."Selma'.:BOsanac'Bitanga i princeza"Zaboravi ako mozes'sve Tifine stvari i jos jedno pet ovakvih redova sa hitovima .On jeste nesto uzeo,par rifova ukupno,nikad nijednu pesmu celu,kao sto to rade druge grupe,da ne nabrajam,uvredice se ovde neki.I od njega uzimaju,pa sta?umetnost je pesmu napraviti bplju nego sto je bila pre,a to moze samo Brega sa ovih prostora i niko vise.

Pozdrav iz Toronta

pre 6 godina

"Lily of the West" nije Dylanova pesma, to je stara irska narodna, koju su snimili Dylan, Stulic ("Usne Vrele Visnje") i mnogi drugi. Tako pise na Wikipediji, dakle ceo svet zna da je Stulic snimio svoju verziju "Lily of the West", cemu insistiranje da je plagijat?

Evo linka, pronadjite Stulicevo ime i referencu: https://en.wikipedia.org/wiki/Lily_of_the_West

Ista stvar sa "Dzoni budi dobar", koju su snimili i Partibrejkerski i mnogi drugi.

deviant

pre 6 godina

Dzoni ima sjajne stvari koje su obelezile moju generaciju. Zao mi je da vidim da ne shvata da hrabrost i istina ne moraju biti u suprotnosti sa lepim vaspitanjem.