citac
pre 7 godina
Mislim da ipak treba prvo gledati kvalitet filma. Mnogi glumci su dobili oskare za glumu negativaca. Naravno da ne treba ucestvovati u losoj propagandi, ali film nije rijaliti.
Ponedeljak, 20.02.2017.
10:31
Izvor: B92
pre 7 godina
Mislim da ipak treba prvo gledati kvalitet filma. Mnogi glumci su dobili oskare za glumu negativaca. Naravno da ne treba ucestvovati u losoj propagandi, ali film nije rijaliti.
pre 7 godina
Baca novac, a nema ga. Klasika.
Ako je vec nesto hteo, trebao je uzeti novac i donirati sve
nekom unistenom mestu na istoku Ukrajine, kod Luganska i Donjecka.
Uz medijsku pompu.
Mogao ih je tuci njihovim novcem ako vec nece da gleda svoja posla.
pre 7 godina
Eh, kad bi ljudi shvatali da je propaganda uvek neprijateljska, propaganda bi bila nemoćna.
Propaganda je namenjena izrazito glupima. Za ono malo pametnih se koristi sila. Većina između misli da je pametna pa se prave glupima.
Ovaj Rus možda jeste junak, ali to uopšte ne znači da je čovek. (O čojstvu i junaštvu). Najgore je što mu se dive oni koji nisu ni jedno ni drugo.
pre 7 godina
Covek ne kapira biznis. Neces, ne moras, ima ko hoce i to je to. Reditelj filma hoce da napravi film koji ce se dobro prodati. No hard feelings, just business...Kapiram i Rusa i postujem njegov stav. Kapiram i filmsku industriju...
pre 7 godina
@ Knez,Bitka za Sevastopolj,Rusi izgubili 2 miliona ljudi u drugom svetskom ratu.
Sada da Knez,Barozo, Fabius, Kamerun,Obama i Holand odluce kome krim pripada.
Dok su rusi ginuli, ovi sto ih kritikuju su sedeli na kovcugu (kasa)i cekali da se rat zavrsi.
pre 7 godina
Necu da budem Svabo u dotiranom filmu...
pre 7 godina
...informisi se covece...!!!
...referendum...
...ni kapi krvi...
...kako te ne mrzi da izigravas cnn...???
(kraja, 20. februar 2017 13:48)
Kao Srbin moram da se ne slozim sa ovim ovde.
Krvi nije bilo jer se Ukrajinici nisu usudili suprotstativi se Ruskoj vosjsci (verovatno pametno, mnogo su jaci).
Refrenduma je bilo, i cak i da je bio 100% posten (a nije, jer su naoruzani Rsi bili prisutni, pa ko da radi kampanju protiv), Rusi su vecina i preglasali bi Ukrajince.
E sad, da smo organizovali refrendum na Kosovu - sta mislite, da li bi Albanci glasali za? I nakon toga, da smo mi rekli "ma necemo sukob sa NATO, mnogo su jaci".
I onda neko tamo po svetu kaze "u redu je da je Kosovo albansko, glasali su".
E pa nije u redu, jer krsi MEDJUNARODNO PRAVO. Isto kao i na Krimu.
Dakle, kao Srbin, protivim se i jednom i drugom.
Ne razumem ove licemerne Srbe koji podrzavaju Krim, i ne shvatajuci da ce doci dan kad ce Rusija priznati Kosovo, a Zapad ukinuti sankcije, sve u nekom paketu i vecem dogovoru.
pre 7 godina
I još jedno pitanje za komentatore, kako biste dočekali film o srpskim ratnim zločinima snimljen od strane Srbina (na primer)? A, šta kažete, nijedan Srbin takav film ne bi snimio? Pa što bismo onda zamerali njihovim američkim kolegama.
Shvatite, ovakvi filmovi se ne snimaju da verno i objektivno prikažu događaje - za to postoje dokumentarci. Ovde se radi o tome da ima dve strane i za jednu publika treba da navija, a drugu da mrzi. U FILMU. Ne i u stvarnom životu. Većina vas ima problem da ukapira taj koncept. Veći ste nacionalisti od Amerikanaca koji te filmove prave, a sa manjim pokrićem.
(L, 20. februar 2017 17:15)
Blago tebi kad veruješ da dokumentarci verno prikazuju ono što se desilo. Da si bacio pogled koji put na History channel , pod uslovom da si uopšte čuo za taj kanal , primetio bi da to baš i nije tako , da ti dokumentarci podsećaju na te filmove o kojima pričaš.
pre 7 godina
Aaaaaaaa Rusi vjerovatno snimaju filmove gdje su oni negativci? Vrati se fino u Rusiju i bude pozitivac. Jednostavno je.
pre 7 godina
Ljudi od integriteta su odavno u manjini. S toga se mnogi cude zasto je glumac odbio ulogu. Svaka mu cast, po mom misljenju. Prodati se za saku dolara i minut lazne slave je popularno, ali u isto vreme i ljigavo.
pre 7 godina
Zavisi od filma. Ja bih pristala da glumim negativca u dobrom filmu, i obrnuto.
pre 7 godina
I još jedno pitanje za komentatore, kako biste dočekali film o srpskim ratnim zločinima snimljen od strane Srbina (na primer)? A, šta kažete, nijedan Srbin takav film ne bi snimio? Pa što bismo onda zamerali njihovim američkim kolegama. Shvatite, ovakvi filmovi se ne snimaju da verno i objektivno prikažu događaje - za to postoje dokumentarci. Ovde se radi o tome da ima dve strane i za jednu publika treba da navija, a drugu da mrzi. U FILMU. Ne i u stvarnom životu. Većina vas ima problem da ukapira taj koncept. Veći ste nacionalisti od Amerikanaca koji te filmove prave, a sa manjim pokrićem.
(L, 20. februar 2017 17:15)
Nismo docekali ni srpski film o ratnim zlocinima nad Srbima, nisu dali Srbi Jugosloveni ni posle jednog od brojnih ratova, al ti Srbi Jugosloveni se ubise od pricanja i glumljenja u filmovima koji Srbe prikazuju u losem svetlu, to je koncept za kapiranje.
pre 7 godina
Ovo je baš razljutilo ruse pa je i vest na TV Rosija 24 bila tema. Čak su optužili i amerikance kako prikazuju srbe u negativnom kontextu. Baš su objektivno izvestili svaka im čast.
pre 7 godina
"Kako vas dvoje ne shvatate da vas dvoje igrate drugih dvoje koji se vole?"
pre 7 godina
Za ove neobaveštene ili što se prave ludi...Amerikanci ne snimaju filmove gde je njihova vojska ili država prikazana kao zločinačka...kako vršlja i ubija po svetu zarad svojih pre svega ekonomskih interesa...što je i razumljivo...razumljivo je i da Rus neće da glumi u filmu u kome je ruska vojska prikazana kao zločinačka...samo mi nije jasno kako se samo u Srbiji nadju ovi naši nazovi umetnici...koji snimaju filmove u kojima sopstveni narod prikazuju na taj način...to je enigma...pa čak i kad snimaju film o stradanju jevreja u II sv.ratu iz radnje filma ostane nejasno onima koji film gledaju-da se taj zločinački logor nalazio na teritoriji NDH...pa tako ko ne poznaje dovoljno istoriju ili gledalac u inostranstvu dobije sliku kako je u Srbiji postojao logor za jevreje...strašno!!!
pre 7 godina
Od mene bravo za karakter...da je nasim glumcima malo vise nekog patriotizma ne bi blatili sopstveni narod pri svakoj ponudjenoj ulozi...i nekom dolaru usput!!! Kazem nekom dolaru, mada je to bila extra dobra kinta u odnosu na prosjek, jer bi nam Srbija i srpstvo trebalo znaciti mnogo vise od mizerne uloge...koliko god da je velika i bitna! Ja jos nisam vidio ni hrvatske, ni BiH glumce da pljuju po svom narodu!!! Samo nama Srbima to nije bljak...mi najvise volimo svome zabiberiti...i jos kad te za to plate!!! Sve je receno...sami sebi smo najvece zlo!!! Lijepo je vidjeti ljude koji sa ponosom gledaju na svoju zemlju...
pre 7 godina
Definicija ljudskog integriteta !
Naklon do poda ! (AtamanCG, 20. februar 2017 11:15)
Ovo je servilnost koja lize prah sa tudjih cipela. Ono sto hvalis da drugi ne radi, sam cinis. Bljak!
(Gde je tvoj integritet?, 20. februar 2017 16:51)
A, gdje je tvoj "potpis" ? Moj je uvijek isti, i na temama o automobilima, i na ovakvim, a ti ? ...
Ne znam odakle si ubacio i lizanje, ali zanimljivo je, zaista. I ne mora lizanje da bude "bljak", pitaj neku ženu, iznenadićeš se ...
pre 7 godina
A nasi su pojurili da snime film "U zemlji krvi i meda" koji je antisrpski propagandni film. Da se ispivracas.
pre 7 godina
To se zove soft power i ima za cilj da indokrinira vec anestezirane amerikance i ostale konzumente sirom sveta da oni lakse prihvate cak navijaju za americko senlucenje po citavom globusu. To je ozbiljna stvar koliko god banalana izgledala i na osnovu nje amerikanci vladaju svetom. Izrazito je moralno ne prihvatiti takvu ulogu ako imas cak i zametak drustvene svesti i elementarno poznavanje kulture i politike te ja doticnom glumcu cestitam.
(box, 20. februar 2017 15:46)
Da, sigurno. Kao kad bi rekao da Gospodar Prstenova indoktrinira ljude protiv Mračnih čarobnjaka i Orkova.
pre 7 godina
@ Meister Jakob
Realan si čovek, vidim po većini tvojih komentara, ali ću ovde da "iskoristim pravo da se ne složim sa tobom". Znaš li da NIKADA nemački glumac nije igrao Hitlera? U (po meni sjajnom) filmu "Der Untergang" (kod nas preveden kao "Hitlerovi poslednji dani") glavni glumac je Svajcarac. Pricao je u više navrata kako je "skidao" Hitlerovu mimiku, gestikulaciju i akcenat i jeste mu nemački jezik maternji, ali čovek NIJE Nemac.
(miletrans, 20. februar 2017 17:22)
pa Hitler je bio austrijanac.
pre 7 godina
Pazi, preselio se 1994 u Ameriku (jer mu
obozavatelji nisu dali mira u Rusiji predpostavljam). Veliki ruski patriota koji placa takse Amerikancima 20 godina. Da su mu ponudili ulogu ili deportaciju da vidis kako bi igrao! Sve same patriote pobegle od te Rusije. A obranitih scenaria nikad nigde...
pre 7 godina
Hitler je prvi krenuo da širi propagandu, Ameri au ga nasledili, preko filma će ubediti mnoge da su u Donbasu Rusi zločinci koji masakriraju druge mirne narode, dok je istina daleko drugačija, a to bi mogli da pokažu kad bi pitali ljude koji žive ili su živeli tu
pre 7 godina
svaka cast
pre 7 godina
I mi imamo Nebojšu Glogovca! Nisu svi Šerbedžija, Diklić, Duričko i dr.!
pre 7 godina
G. Meister Jakobe,alijas Hrvoje...zivo me zanima potreba jednog Hrvata,da redovno posecuje jedan Srpski sajt,a jos redovnije iznosi svoje misljenje?! Ja do duse,ne posecujem vase portale,pa i ne znam da li ima obrnutih primera,ako ims ovo vazi i za njih. Zato,gledajte sta se desava u vasoj kuce,ne gurajte nos u tudje dvoriste!
(donkihot, 20. februar 2017 16:42)
Fulao si, ja se ne zovem Hrvoje, ni blizu.
A zašto pišem komentare na srpskom sajtu?
Ja sam srpski(beogradski) zet i djeca su mi polusrbi, i itekako me se tiče šta se zbiva u ovoj vašoj liliputanskoj državi, jedina mi je utjeha da mi djeca po meni imaju EU državljanstvo.
A drugo, ostavljanje komentare na sve teme me neizmjerno zabavlja, isto tako gomila Srba posjećuje hrvatske portale i ostavljaju svakakve, često prostačke i uvredljive komentare, vidiš u Hrvatskoj se svi komentari automatski objavljuju.
pre 7 godina
Nikola Djuricko sa ovime nebi imao problema...
pre 7 godina
Koliko god vi ovde branili Ruse u komentarima to nikad nece promeniti cinjenicu da je referendum raspisan uz okupaciju ruske vojske.
pre 7 godina
Ameri odavno ste procitani jer koristite holivud kao ratnu propagandu.
pre 7 godina
I još jedno pitanje za komentatore, kako biste dočekali film o srpskim ratnim zločinima snimljen od strane Srbina (na primer)? A, šta kažete, nijedan Srbin takav film ne bi snimio? Pa što bismo onda zamerali njihovim američkim kolegama.
Shvatite, ovakvi filmovi se ne snimaju da verno i objektivno prikažu događaje - za to postoje dokumentarci. Ovde se radi o tome da ima dve strane i za jednu publika treba da navija, a drugu da mrzi. U FILMU. Ne i u stvarnom životu. Većina vas ima problem da ukapira taj koncept. Veći ste nacionalisti od Amerikanaca koji te filmove prave, a sa manjim pokrićem.
pre 7 godina
Da Mirjana Karanovic, Branka Katic, Djuricko, Serbedzija i ostali nauce sta zaista znaci moral i kada covek moze mirno da spava jer nije ucestvovao u propagandi, u izokretanju istine zarad pozamasnog honorara.
pre 7 godina
Pustite vi Andzelinu, Djuricka i Serbedziju, pa mi smo sami sebi snimili film gde smo ubice i pljackasi. Zar se niko ne seća "Turneje" i bravura Kicica, Brajovica, pokojnih Tatica i Nikolica? Mada pre njih stazu su utabali Mirjana Karanovic i Bogdan Diklic. Najviše me je razočarao Miki Manojlović kad je u hrvatskoj emisiji govorio sa hrvatskim naglaskom i umesto vazduh govorio "zrak".
pre 7 godina
Hollywood ne oduvek podržavao kako spoljnu tako i unutrašnju politimu,koja se vodi u Vashingtonu.Tako da je normalno da usled pogoršanja odnosa na relaciji Moskva-Vashington krenu za pravljenjem filmova na tu temu.Kada je Bush izvršio invaziiju na Irak došlo je do manjeg pogoršanja odnosa Vashingtona i Parisa i opet je hollywood korišćen da bi se blatili Francuzi.Sećam se da je i jedan veliki hollywoodski reditelj australijskog porekla uključio u tu priču.
pre 7 godina
Приликом повратка Крима под руско окриље су погинула 2 човјека(1 Рус,1 Украјинац),коју су сахрањени заједно.Један ковчег је био прекривен руском а други украјинском заставом.Толико о злим Русима и стереотипима.
Нису ни сви Срби као Раде,Никола,Сергеј,Мира,....А бити стереотип се очиледно добро плаћа.
pre 7 godina
Svaka čast na čvrstom karakteru da nije samo stvar u novcu već i u dostojanstvu. Nego kod nas je nekako uvek i za vreme Tita bilo bolje igrati schwabu. Dobiju se kvalitetne uniforme, bolji smeštaj, novije oružje i rekviziti dok su partizani morali sve od kuće da ponesu, a spavanje u šumi.
pre 7 godina
Nasi glumci odmah potrcali za Sasom Jankovicem... ..e Srbijo medju sljivama!!!!!!!
pre 7 godina
@ Meister Jakob
Realan si čovek, vidim po većini tvojih komentara, ali ću ovde da "iskoristim pravo da se ne složim sa tobom". Znaš li da NIKADA nemački glumac nije igrao Hitlera? U (po meni sjajnom) filmu "Der Untergang" (kod nas preveden kao "Hitlerovi poslednji dani") glavni glumac je Svajcarac. Pricao je u više navrata kako je "skidao" Hitlerovu mimiku, gestikulaciju i akcenat i jeste mu nemački jezik maternji, ali čovek NIJE Nemac.
pre 7 godina
šta kaže đuričko na ovo?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (patrijota, 20. februar 2017 16:29)
Što bi Voja Brajović rakao za šaku Anđinog pilava.
pre 7 godina
@ Huligan
Ako si profesionalac onda ne odbijaš uloge iz nekih kvazimoralnih i "patriotskih" razloga!
_ _ _ _ _ _ _
Ако си професионални војник и надређени ти нареди да побијеш недужне цивиле, то и урадиш јер си професионалац?
pre 7 godina
šta kaže đuričko na ovo?
pre 7 godina
Gluposti, dečko, ruske mafije u Americi koliko hoćeš, ali, naravno, ako nećeš ne moraš, mogu i Srbi da glume Ruse sasvim uverljivo :)))
pre 7 godina
Evo prilike za Djurička da ode u Holivud.
pre 7 godina
svaka čast brate
pre 7 godina
Au bre rusofili, prikočite malo. Napalili ste se opasno. Hajde malo hladne glave razmislite. Jeli neko ikada čuo za ovog ruskog "glumca" ili "borca"? Nije? Nisam ni ja. Hajmo dalje. Piše da se odselio trbuhom za kruhom iz Rusije u Ameriku 1994-e nebi li postao poznat u Holivudu. Pre više od 20 godina. Vidim postao je jako poznat. Kad je takav patriota, što se fino vrati u majčicu Rusiju pa počne da glumi u njihovim grandioznim filmovima koje niko ne želi da gleda. Umesto toga, skuplja jeftine poene u svojoj bivšoj domovini i kod naivnih Srba.
pre 7 godina
Znači Ameri doleteli i do Ukrajine.
pre 7 godina
Definicija ljudskog integriteta !
Naklon do poda ! (AtamanCG, 20. februar 2017 11:15)
Ovo je servilnost koja lize prah sa tudjih cipela. Ono sto hvalis da drugi ne radi, sam cinis. Bljak!
pre 7 godina
G. Meister Jakobe,alijas Hrvoje...zivo me zanima potreba jednog Hrvata,da redovno posecuje jedan Srpski sajt,a jos redovnije iznosi svoje misljenje?! Ja do duse,ne posecujem vase portale,pa i ne znam da li ima obrnutih primera,ako ims ovo vazi i za njih. Zato,gledajte sta se desava u vasoj kuce,ne gurajte nos u tudje dvoriste!
pre 7 godina
Neka angažuju Sergeja Trifunovića.On sve igra.
pre 7 godina
Pre su negativci bili Indijanci sad Rusi,a Amerikanci uvek oni "dobri"na pravoj strani,pobednici,spasioci...
Samo mi nije jasno odakle u Ukrajini americki marinci,hm ?!
pre 7 godina
Propaganda se najbolje placa. Ovaj nikada nece postati zapadni novinar.
pre 7 godina
bravo!
pre 7 godina
E baš šteta. A čovek taman očekivao da mu ponude da glumi Trampa u novom blokbasteru, što je i logično, budući da dolazi iz SSSR-a..
pre 7 godina
Muzika, film, sve u slizbi politike u Americi. Kao u SSSR-u.
pre 7 godina
Ako si profesionalac onda ne odbijaš uloge iz nekih kvazimoralnih i "patriotskih" razloga!
-----------------------
Ako si profesionalac onda ne glumis u kvazifilmovima.
pre 7 godina
Rade i Mira se ne slazu.
pre 7 godina
Citaj Serbedzijo
pre 7 godina
@Bree,
Navedi jedan film koji je zabranjen u US/EU. Zidas, a?
pre 7 godina
@Ljudi, to "Amer pozitivac, Rus negativac" vam je čista psihologija mase. Što reče neko zamisli da se Ameri bune za filmove u kojima su Ameri negativci. Jednostavno, ta postavka se koristi za površne filmove za jednokratnu zabavu i publiku koja nije u stanju da se dublje poistoveti sa likom, pričom, i slično, pa onda pisci poture nekog "klasičnog Amera" kao glavnog junaka i neki "strani entitet" kao negativca. Taj princip uostalom postojao je mnogo pre Holivuda i živi u mnogo različitih oblika. Pogledajte recimo Sumrak - glavna junakinja klasična tinejdžerkica sa kojom ciljna publika (klasične tinejdžerkice) treba da se poistoveti, suočava se sa paranormalnim bićima koje čovek ne može da razume. Stari dobri "borba dobra i zla" kliše, šta mislite zašto je postao kliše - zato što su tu uvek "neki kao mi" protiv nekih koji nisu kao "mi" i žele sve suprotno. A u širokom spektru za američku publiku, ide se baš na to - Ameri protiv bilo koje nacije u ostatku sveta. Isto tako bismo mi pravili filmove Srbi protiv Amera...
To se zove soft power i ima za cilj da indokrinira vec anestezirane amerikance i ostale konzumente sirom sveta da oni lakse prihvate cak navijaju za americko senlucenje po citavom globusu. To je ozbiljna stvar koliko god banalana izgledala i na osnovu nje amerikanci vladaju svetom. Izrazito je moralno ne prihvatiti takvu ulogu ako imas cak i zametak drustvene svesti i elementarno poznavanje kulture i politike te ja doticnom glumcu cestitam.
pre 7 godina
@Meister Jakob
Krim je pripojen Rusiji bez jednog jedinog šamara, a posebno ne ispaljenog metka!
To si ti nešto pomešao sa sukobima u istočnom delu Ukrajine, "desno od Dnjepra", koji su se desili posle referenduma na Krimu.
pre 7 godina
Sasvim je prirodno da američki vojni avion bude oboren u Ukrajini !?
pre 7 godina
Šta je ovo... Behind enemy lines reloaded
pre 7 godina
@ Meister Job... pa i jesu Krim uzeli na "dobar dan, izvolite" hahaha i to bez ijedne zrtve sto ce se ta akcija studirati u najelitnijim vojnim skolama u buducnosti...
pre 7 godina
Nema u holivudu puno filmova o americkim zlocinima. Cak i u filmovima u Vijetnamu ih predstavljaju kao borce za slobodu. Vise sam gledao holivudskih filmova o Drugom svetskom ratu sa dobrim Nemcima nego sa sa dobrim Rusima. Neverovatna propaganda.
pre 7 godina
Eto šanse za Šerbedžiju Rada i Đurička Nikolu...velikih pobornika demokratije i pravde...
pre 7 godina
A šta se organiziranog kriminala tiče Rusi su poznati kao najokrutniji, okrutiniji čak i od Kineza i Kolumbijaca, Talijane da ne spominjem, oni su gospoda gangsteri, i ne ustručavaju se nikoga ubiti, policajca da okom ne trepnu, taman i šefa FBI-a!
(Huligan, 20. februar 2017 11:42)
sto se tice organizovanog kriminala anglo-saksonci su najgori u istoriji, sa tim sto oni to ne zovu kriminal nego sirenje demokratije.
pre 7 godina
U americkim filmovima negativci se znaju: rusi, iranci, iracani, palestinci, avganistanci (arapi uooste), nemci do 1945. nakon toga su postali bas kul likovi, itd. Rusija i Iran prave nemoguce dobre i realne filmove uopsteno, prave drame i trilere. Takvi filmovi se uglavnom zabranjuju u Americi, EU, VB i Izraelu, to je lice demokratije i sveta u kome zivimo!
pre 7 godina
Ljudi, to "Amer pozitivac, Rus negativac" vam je čista psihologija mase. Što reče neko zamisli da se Ameri bune za filmove u kojima su Ameri negativci. Jednostavno, ta postavka se koristi za površne filmove za jednokratnu zabavu i publiku koja nije u stanju da se dublje poistoveti sa likom, pričom, i slično, pa onda pisci poture nekog "klasičnog Amera" kao glavnog junaka i neki "strani entitet" kao negativca. Taj princip uostalom postojao je mnogo pre Holivuda i živi u mnogo različitih oblika. Pogledajte recimo Sumrak - glavna junakinja klasična tinejdžerkica sa kojom ciljna publika (klasične tinejdžerkice) treba da se poistoveti, suočava se sa paranormalnim bićima koje čovek ne može da razume. Stari dobri "borba dobra i zla" kliše, šta mislite zašto je postao kliše - zato što su tu uvek "neki kao mi" protiv nekih koji nisu kao "mi" i žele sve suprotno. A u širokom spektru za američku publiku, ide se baš na to - Ameri protiv bilo koje nacije u ostatku sveta. Isto tako bismo mi pravili filmove Srbi protiv Amera...
Ali džaba ja pišem kad prosečan Srbenda ne razume kako to funkcioniše i da je i sam podložan istoj psihologiji.
pre 7 godina
mi je poznat scenario
pre 7 godina
Neću da budem Švabo, Švabo da budem neću...
pre 7 godina
Pa zasto bre tako...Trifunovic i karanovicka bi pristali na takve uloge
pre 7 godina
Oni sigurno placu od muke sto taj nece da igra u nekom glupom filmu.
pre 7 godina
Ne razumem što Rusi ne počnu da snimaju slične filmove,samo sa obrnutim ulogama!
pre 7 godina
Koja glupost, to je kao da Amerikanac odbije glumiti Ted Bundyja ili Nijemac npr. Goeringa.
Ili on tim postupkom hoće pokazati da Rusi u Ukrajini nisu okolo ubijali, Krim su dobili na dobar dan, izvol'te?!
(Meister Jakob, 20. februar 2017 11:26)
Nije isto, loše ti je poređenje. Nije on odbio da glumi neku poznatu istorijsku ličnost nego neimenovanog Rusa koji teroriše Ukrajince.
Isto bi bilo kad bi neki Amer odbio da glumi neimenovanog CIA instruktora koji predvodi grupu mudžahedina koja upada u mirno sirijsko selo gde pobije sve seljake i usput recimo siluje seljanke. A potom vijaju posadu ruskog oborenog helihoptera koja je pošla da ih spreči u zločinu. Naravno, na kraju filma preživi samo ruski pilot.
Patetika.
P.S. Inače, sećam se kad je pre par godina izašlo par knjiga o Prvom svetskom ratu - ovde gomila ljudi zapenila o tome a onda sam pročitao sjajan komentar - uglavnom, jedan Holivudski film u smislu propagande vredi više nego dvadeset knjiga eminentnih istoričara. Voli narod jeftinu i jednostavnu zabavu, bez da previše uključuje mozak - a to podrazumeva film gde se jasno zna ko je dobar a ko loš. Pa takvih filmova i prava istorija je nebitna.
pre 7 godina
"Krim su dobili na dobar dan, izvol'te?!
(Meister Jakob, 20. februar 2017 11:26)
...informisi se covece...!!!
...referendum...
...ni kapi krvi...
...kako te ne mrzi da izigravas cnn...???
pre 7 godina
Bravo.
pre 7 godina
svaka cast,a ne ove nase prodane duse koje su odma otrcale kod andjeline
pre 7 godina
@ Meister Jakob А ви имате доказе о присуству руских војника у
ДНР и ЛНР?Ако их имате,а немају их ни САД,проследите их у CIA,DNA,
NSA или где сматрате да треба.И,за вашу информацију,током преузимања
Крима погнуо је 1(и словима ЈЕДАН)човек.Потпуковник украјинске војске кога су убили његови војници који су хтели да се предају Русима,а он је то покушавао да спречи.Вртео се снимак на You tube.
pre 7 godina
Ako si profesionalac onda ne odbijaš uloge iz nekih kvazimoralnih i "patriotskih" razloga!
..
(Huligan, 20. februar 2017 11:42)
Ti onda ne znaš šta znači moral. Baš ovo je moral i patriotizam, ne raditi nešto ako je nemoralno, bez obzira na pare, naredjenja itd.
pre 7 godina
Legenda.
pre 7 godina
Nele bi rekao još nešto:
-ko igra za raju i zanemaruje taktiku,
završiće karijeru, u nižerazrednom Vratniku.
pre 7 godina
Tako su se nas Djuricko i kompanija zaleteli da glume u Andjinom filmu nadajuci se da ce se probiti do Holivuda, za razliku od Glogovca koji je odbio da glumi i zbog toga ga jos vise cijenim. Nije sve u prokletim parama ima nesto vise od toga, svaka cast na ovome potezu...
pre 7 godina
Gledas li ovo Đuričko???
pre 7 godina
Posao glumca je da glumi....
Zasto da ne i Rusa koji je negativac....
Ne pominjite Serbedziju u negativnom kontekstu..Sjajno glumi i ti likovi su uvek dobro koncipirani a on veliki i svoj...
pre 7 godina
Ma ne brini, sad će Ameri odmah da snime "Rat i mir", a ti ćeš tamo da igraš Pjera Bezuhova.
pre 7 godina
lici na jedan scenario koji se bavio pilotima koji beze od Srba :)
pre 7 godina
Neka zovu Šerbedžiju,on će prihvatiti.
pre 7 godina
Da vidim kako će amer glumiti u ruskom projektu zlog tipa koji prodaje maglu i pustoši sve oko sebe
pre 7 godina
Раде Шербеџија не одбија „вечити негативац" у холивуду!!!
pre 7 godina
@Meister Jakob; Krim je vraćen bez ijednog ispaljenog metka. A narod na Krimu je stao 98% iza Rusije.
pre 7 godina
Nisu u pitanju isključivo profesionalizam i lična osećanja prema ponuđenoj ulozi, nego i svest da je filmska industrija decenijama unazad poligon za kreiranje mišljenje čoveka (u ovom slučaju Holivud - Amerikanca).
Pa svaki drugi film/serija govori o Rusima u negativnoj konotaciji - koljači, silovatelji, zločinci. I onda se pitate odakle kolektivna histerija u Americi gde oni veruju da su im Rusi namestili izbore, da su im oni odabrali predsednika, da su oni najveće zlo na svetu bla bla.
Kroz svoje filmove/serije oni suptilno promovišu (nameću) vrednosti prosečnom čoveku - danas imate mali milion serija sa gej porodicama sa decom koje se skoro po pravilu prikazuju kroz komediju, kriminalističke serije gde se u svakoj epizodi opravdava američki imperijalizam, gde je liberalizam ultimativna vrednost itd
Ja sam se šokirao (s obzirom da sa velikom pažnjom pratim američku kinematografiju) koliko su Srbi ocrnjeni i prikazani kao genocidne ubice (pre svega) nevinih muslimana, ali i kao univerzalni zločinci. To je meni šokantno s obzirom da to da je Srbija jedna mala zabačena država u Istočnoj Evropi, a dobija toliko negativne pažnje. Pre mesec dana sam u tri uzastopne epizode različitih serija na FoxCrime video kako su Srbi prikazani kao:
1- genocidne ubice
2 - koljači dece
3 - banditi dileri u USA
Kinematografija ili priprema teren ili što je češći slučaj naknadno opravdava poteze američkih političara, bilo to vezanl za unutrašnju ili češće spoljnu politiku.
Mogao bih još mnogo da pišem o ovome, ali već sam previše vremena utrošio. Poenta je, časno je odbiti ulogu u propagandi bilo koje vrste, a pogotovo one umerene protiv sopstvenog naroda. I da, nisam rusofil ako tako neko zaključuje iz komentara pošto očekujem da nekome to bude argument.
pre 7 godina
Pa ako neces ti, ima ko hoce! Ceo svet (osim Rusa i Srba) vidi sta Rusi rade po Ukrajini!
pre 7 godina
@(Huligan, 20. februar 2017 11:42)
Aham, znaci ako je neko "profesionalac" on ne moze da zastupa odredjene stavove, mere vrednosti i moral, jer jel'te, on je profesinalac!?
Izgleda da sam neinformisan, pa nisam znao da je "placeni ubica" ustvari "to" zanimanje koje postavlja prihvatljive standarde ponasanja se sve ostale profesije!
Stvarno se svasta moze cuti i procitati u danasnje vreme...
pre 7 godina
Ma daaaa.. a vec je glumio ubicu rusa 15min slave sa De Nirom
pre 7 godina
Karanovic, Djuricko, citate li vi ovo?
pre 7 godina
postovanje za glumca... nije isto kad igras osvedocenog i istorijskog zlocinca, ili dogadjaj i lik koji je potpuno izmisljen... ali kad si u ovakvom projektu, koji sluzi da potpiruje mrznju, i da da prevagu na neciju stranu, da opravdava neke postupke a jos uvek se ne zna ni 30% istine... zasto bas ja da predstavljam svoj narod kako drugi kazu, i to u najlosijem svetlu u najgorem vremenu, gde se hvata svaka reakcija kao povod za rat... naravno, za nas sRBE je sve profesionalizam. Mi smo profesionalci u svakom poslu i nas nije briga ni za cije misljenje, niti kako izgledaju nasi postupci gledano drugim ocima iz drugog ugla...
pre 7 godina
Glumačka patetika !!! Odbio negativnu ulogu u nekom filmu C produkcije koji se snimaju na "kilo" i koji uglavnom zaboraviš već kad izađeš iz bioskopa. Naravno, to objaviš na sva zvona, nebil dobio neku ukogu jal u "matjuški" Rusiji, kao čovek na "liniji", jal u "Ameriki", kao čovek od "principa"
pre 7 godina
@Djuricko
Dobio si minuse nisu ljudi izvalili potpis :)
pre 7 godina
Pišite šta god hoćete, ali meni je muka od američkih filmova. Svi njihovi filmovi izgledaju ovakoi: Rusi hoće da izazovu treći svetski rat, a oni amerikanci spašavaju svet, svi muslimani su džihadisti i teroristi, svi Srbi su ljudožderi i divljaci i td. Zato nek njihovi glimci glume i tog Rusa i naravno super heroja. Jedino se čudim da nisu još počeli seriju filmova o Severnoj Koreji. Ovo bi mogla da pročita Mirjana Karanović i još neki naši koji su jako poleteli da ispljuju svoj narod, a šta su učinili da isprave nepravdu koja je nama učinjena, šta je sa našim proteranim, nestalim i ubijenim?
pre 7 godina
a nasi ne samo da bi pristali nego bi trazili da im uloga jos bude krvolocnija
pre 7 godina
Pa u 99% holivudskih filmova je glavni negativac Amerikanac pa nitko ne odbija ponude zbog tog.
(Ne razumijem, 20. februar 2017 11:14)
Ali je i pozitivac negativac. A koliko filmova ima gde je Amer negativac a neki drugi drzavljanin pozitivac - cak i kada je u pitanju njihov vrlo bliski saveznik to teskom moze da se desi. Isto vazi i za Britance i mnoge druge ozbiljne nacije.
pre 7 godina
Naši glumci nemaju ovih problema.
pre 7 godina
U nedostatku kvalitetnih glumaca iz Rusije filmadžije moraju ganjat ljude po ulici da glume Ruse...
pre 7 godina
Haha, ovo je na nivou Neleta Karajlica i pesme "Necu da budem Svabo":
Necu da budem okupator
ima neki djavo u mojoj psihi
necu da budem svabo
kad ne mogu biti Prle niti Tihi
necu da budem svabo
svabo da budem necu
Glavni glumci bi htjeli
da su na pravoj strani
ja da budem svabo
a oni partizani
pre 7 godina
Eto kako je život čudan. Da bi mogao da preživi, morao je iz rodne Rusije da ode u mrsku kapitalističku Ameriku. A sada mu nude uloge stereotipnih ubica i siledžija u glupim filmovima. Čovek stvarno treba da bude psihički jak da bi to podneo i ostao koliko-toliko dosledan sebi.
pre 7 godina
Pa u 99% holivudskih filmova je glavni negativac Amerikanac pa nitko ne odbija ponude zbog tog.
pre 7 godina
Ako si profesionalac onda ne odbijaš uloge iz nekih kvazimoralnih i "patriotskih" razloga!
Ili nam time želiš pokazati i dokazati da Rusi nisu ubijali po Ukrajini, i ne samo Ukrajini nego npr. u Čečeniji i Gruziji i na tuđim teritorijama osnivali raznorazne Osetije i šta ja znam kakve još satelitske ruske paradržavice?!
A šta se organiziranog kriminala tiče Rusi su poznati kao najokrutniji, okrutiniji čak i od Kineza i Kolumbijaca, Talijane da ne spominjem, oni su gospoda gangsteri, i ne ustručavaju se nikoga ubiti, policajca da okom ne trepnu, taman i šefa FBI-a!
pre 7 godina
Film Behind Enemy Lines iz 2001. godine takodje govori o agresorima i masakru i marincima koji beze posle pada aviona.Samo sto su zlikovci srbi iz Bosne.
pre 7 godina
To Šerbedžija nebi propustio da glumi ni za kakve pare.
pre 7 godina
Srce !
pre 7 godina
je l beše i Sergej Trifunović izjavio ovako nesto ili sam se istripovao?
pre 7 godina
Definicija ljudskog integriteta !
Naklon do poda !
pre 7 godina
А овде су својевремено трчали да глуме у филму Џолијеве...
pre 7 godina
Čovek ima čast,obraz,ponos. Svaka čast. A ovi naši neki glumci se sve utrkuju da igraju srpske negativce u američkim filmovima.
pre 7 godina
gospodin covek.
pre 7 godina
Koja glupost, to je kao da Amerikanac odbije glumiti Ted Bundyja ili Nijemac npr. Goeringa.
Ili on tim postupkom hoće pokazati da Rusi u Ukrajini nisu okolo ubijali, Krim su dobili na dobar dan, izvol'te?!
pre 7 godina
Izračunao da će ga prigrliti Putin.
pre 7 godina
Objasni to srpskim glumcima koji su se utrkivali da igraju zlikovce Srbe ili Ruse u holivudskim bljuvotinama.
pre 7 godina
Aaaaa, pa ti nisi nikakav profesionalac.
pre 7 godina
Objasni to srpskim glumcima koji su se utrkivali da igraju zlikovce Srbe ili Ruse u holivudskim bljuvotinama.
pre 7 godina
Naši glumci nemaju ovih problema.
pre 7 godina
Čovek ima čast,obraz,ponos. Svaka čast. A ovi naši neki glumci se sve utrkuju da igraju srpske negativce u američkim filmovima.
pre 7 godina
Definicija ljudskog integriteta !
Naklon do poda !
pre 7 godina
Neka zovu Šerbedžiju,on će prihvatiti.
pre 7 godina
gospodin covek.
pre 7 godina
Film Behind Enemy Lines iz 2001. godine takodje govori o agresorima i masakru i marincima koji beze posle pada aviona.Samo sto su zlikovci srbi iz Bosne.
pre 7 godina
А овде су својевремено трчали да глуме у филму Џолијеве...
pre 7 godina
To Šerbedžija nebi propustio da glumi ni za kakve pare.
pre 7 godina
Pa u 99% holivudskih filmova je glavni negativac Amerikanac pa nitko ne odbija ponude zbog tog.
(Ne razumijem, 20. februar 2017 11:14)
Ali je i pozitivac negativac. A koliko filmova ima gde je Amer negativac a neki drugi drzavljanin pozitivac - cak i kada je u pitanju njihov vrlo bliski saveznik to teskom moze da se desi. Isto vazi i za Britance i mnoge druge ozbiljne nacije.
pre 7 godina
Eto kako je život čudan. Da bi mogao da preživi, morao je iz rodne Rusije da ode u mrsku kapitalističku Ameriku. A sada mu nude uloge stereotipnih ubica i siledžija u glupim filmovima. Čovek stvarno treba da bude psihički jak da bi to podneo i ostao koliko-toliko dosledan sebi.
pre 7 godina
Haha, ovo je na nivou Neleta Karajlica i pesme "Necu da budem Svabo":
Necu da budem okupator
ima neki djavo u mojoj psihi
necu da budem svabo
kad ne mogu biti Prle niti Tihi
necu da budem svabo
svabo da budem necu
Glavni glumci bi htjeli
da su na pravoj strani
ja da budem svabo
a oni partizani
pre 7 godina
je l beše i Sergej Trifunović izjavio ovako nesto ili sam se istripovao?
pre 7 godina
Eto šanse za Šerbedžiju Rada i Đurička Nikolu...velikih pobornika demokratije i pravde...
pre 7 godina
Evo prilike za Djurička da ode u Holivud.
pre 7 godina
šta kaže đuričko na ovo?
pre 7 godina
Neka angažuju Sergeja Trifunovića.On sve igra.
pre 7 godina
Ako si profesionalac onda ne odbijaš uloge iz nekih kvazimoralnih i "patriotskih" razloga!
-----------------------
Ako si profesionalac onda ne glumis u kvazifilmovima.
pre 7 godina
Nikola Djuricko sa ovime nebi imao problema...
pre 7 godina
Nema u holivudu puno filmova o americkim zlocinima. Cak i u filmovima u Vijetnamu ih predstavljaju kao borce za slobodu. Vise sam gledao holivudskih filmova o Drugom svetskom ratu sa dobrim Nemcima nego sa sa dobrim Rusima. Neverovatna propaganda.
pre 7 godina
A šta se organiziranog kriminala tiče Rusi su poznati kao najokrutniji, okrutiniji čak i od Kineza i Kolumbijaca, Talijane da ne spominjem, oni su gospoda gangsteri, i ne ustručavaju se nikoga ubiti, policajca da okom ne trepnu, taman i šefa FBI-a!
(Huligan, 20. februar 2017 11:42)
sto se tice organizovanog kriminala anglo-saksonci su najgori u istoriji, sa tim sto oni to ne zovu kriminal nego sirenje demokratije.
pre 7 godina
Sasvim je prirodno da američki vojni avion bude oboren u Ukrajini !?
pre 7 godina
U americkim filmovima negativci se znaju: rusi, iranci, iracani, palestinci, avganistanci (arapi uooste), nemci do 1945. nakon toga su postali bas kul likovi, itd. Rusija i Iran prave nemoguce dobre i realne filmove uopsteno, prave drame i trilere. Takvi filmovi se uglavnom zabranjuju u Americi, EU, VB i Izraelu, to je lice demokratije i sveta u kome zivimo!
pre 7 godina
Tako su se nas Djuricko i kompanija zaleteli da glume u Andjinom filmu nadajuci se da ce se probiti do Holivuda, za razliku od Glogovca koji je odbio da glumi i zbog toga ga jos vise cijenim. Nije sve u prokletim parama ima nesto vise od toga, svaka cast na ovome potezu...
pre 7 godina
"Krim su dobili na dobar dan, izvol'te?!
(Meister Jakob, 20. februar 2017 11:26)
...informisi se covece...!!!
...referendum...
...ni kapi krvi...
...kako te ne mrzi da izigravas cnn...???
pre 7 godina
Pustite vi Andzelinu, Djuricka i Serbedziju, pa mi smo sami sebi snimili film gde smo ubice i pljackasi. Zar se niko ne seća "Turneje" i bravura Kicica, Brajovica, pokojnih Tatica i Nikolica? Mada pre njih stazu su utabali Mirjana Karanovic i Bogdan Diklic. Najviše me je razočarao Miki Manojlović kad je u hrvatskoj emisiji govorio sa hrvatskim naglaskom i umesto vazduh govorio "zrak".
pre 7 godina
Aaaaa, pa ti nisi nikakav profesionalac.
pre 7 godina
Nisu u pitanju isključivo profesionalizam i lična osećanja prema ponuđenoj ulozi, nego i svest da je filmska industrija decenijama unazad poligon za kreiranje mišljenje čoveka (u ovom slučaju Holivud - Amerikanca).
Pa svaki drugi film/serija govori o Rusima u negativnoj konotaciji - koljači, silovatelji, zločinci. I onda se pitate odakle kolektivna histerija u Americi gde oni veruju da su im Rusi namestili izbore, da su im oni odabrali predsednika, da su oni najveće zlo na svetu bla bla.
Kroz svoje filmove/serije oni suptilno promovišu (nameću) vrednosti prosečnom čoveku - danas imate mali milion serija sa gej porodicama sa decom koje se skoro po pravilu prikazuju kroz komediju, kriminalističke serije gde se u svakoj epizodi opravdava američki imperijalizam, gde je liberalizam ultimativna vrednost itd
Ja sam se šokirao (s obzirom da sa velikom pažnjom pratim američku kinematografiju) koliko su Srbi ocrnjeni i prikazani kao genocidne ubice (pre svega) nevinih muslimana, ali i kao univerzalni zločinci. To je meni šokantno s obzirom da to da je Srbija jedna mala zabačena država u Istočnoj Evropi, a dobija toliko negativne pažnje. Pre mesec dana sam u tri uzastopne epizode različitih serija na FoxCrime video kako su Srbi prikazani kao:
1- genocidne ubice
2 - koljači dece
3 - banditi dileri u USA
Kinematografija ili priprema teren ili što je češći slučaj naknadno opravdava poteze američkih političara, bilo to vezanl za unutrašnju ili češće spoljnu politiku.
Mogao bih još mnogo da pišem o ovome, ali već sam previše vremena utrošio. Poenta je, časno je odbiti ulogu u propagandi bilo koje vrste, a pogotovo one umerene protiv sopstvenog naroda. I da, nisam rusofil ako tako neko zaključuje iz komentara pošto očekujem da nekome to bude argument.
pre 7 godina
Pa zasto bre tako...Trifunovic i karanovicka bi pristali na takve uloge
pre 7 godina
Citaj Serbedzijo
pre 7 godina
svaka cast
pre 7 godina
Gledas li ovo Đuričko???
pre 7 godina
Neću da budem Švabo, Švabo da budem neću...
pre 7 godina
Karanovic, Djuricko, citate li vi ovo?
pre 7 godina
@ Huligan
Ako si profesionalac onda ne odbijaš uloge iz nekih kvazimoralnih i "patriotskih" razloga!
_ _ _ _ _ _ _
Ако си професионални војник и надређени ти нареди да побијеш недужне цивиле, то и урадиш јер си професионалац?
pre 7 godina
Pišite šta god hoćete, ali meni je muka od američkih filmova. Svi njihovi filmovi izgledaju ovakoi: Rusi hoće da izazovu treći svetski rat, a oni amerikanci spašavaju svet, svi muslimani su džihadisti i teroristi, svi Srbi su ljudožderi i divljaci i td. Zato nek njihovi glimci glume i tog Rusa i naravno super heroja. Jedino se čudim da nisu još počeli seriju filmova o Severnoj Koreji. Ovo bi mogla da pročita Mirjana Karanović i još neki naši koji su jako poleteli da ispljuju svoj narod, a šta su učinili da isprave nepravdu koja je nama učinjena, šta je sa našim proteranim, nestalim i ubijenim?
pre 7 godina
Srce !
pre 7 godina
Koja glupost, to je kao da Amerikanac odbije glumiti Ted Bundyja ili Nijemac npr. Goeringa.
Ili on tim postupkom hoće pokazati da Rusi u Ukrajini nisu okolo ubijali, Krim su dobili na dobar dan, izvol'te?!
(Meister Jakob, 20. februar 2017 11:26)
Nije isto, loše ti je poređenje. Nije on odbio da glumi neku poznatu istorijsku ličnost nego neimenovanog Rusa koji teroriše Ukrajince.
Isto bi bilo kad bi neki Amer odbio da glumi neimenovanog CIA instruktora koji predvodi grupu mudžahedina koja upada u mirno sirijsko selo gde pobije sve seljake i usput recimo siluje seljanke. A potom vijaju posadu ruskog oborenog helihoptera koja je pošla da ih spreči u zločinu. Naravno, na kraju filma preživi samo ruski pilot.
Patetika.
P.S. Inače, sećam se kad je pre par godina izašlo par knjiga o Prvom svetskom ratu - ovde gomila ljudi zapenila o tome a onda sam pročitao sjajan komentar - uglavnom, jedan Holivudski film u smislu propagande vredi više nego dvadeset knjiga eminentnih istoričara. Voli narod jeftinu i jednostavnu zabavu, bez da previše uključuje mozak - a to podrazumeva film gde se jasno zna ko je dobar a ko loš. Pa takvih filmova i prava istorija je nebitna.
pre 7 godina
Ako si profesionalac onda ne odbijaš uloge iz nekih kvazimoralnih i "patriotskih" razloga!
..
(Huligan, 20. februar 2017 11:42)
Ti onda ne znaš šta znači moral. Baš ovo je moral i patriotizam, ne raditi nešto ako je nemoralno, bez obzira na pare, naredjenja itd.
pre 7 godina
Znači Ameri doleteli i do Ukrajine.
pre 7 godina
@ Meister Job... pa i jesu Krim uzeli na "dobar dan, izvolite" hahaha i to bez ijedne zrtve sto ce se ta akcija studirati u najelitnijim vojnim skolama u buducnosti...
pre 7 godina
Pre su negativci bili Indijanci sad Rusi,a Amerikanci uvek oni "dobri"na pravoj strani,pobednici,spasioci...
Samo mi nije jasno odakle u Ukrajini americki marinci,hm ?!
pre 7 godina
šta kaže đuričko na ovo?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (patrijota, 20. februar 2017 16:29)
Što bi Voja Brajović rakao za šaku Anđinog pilava.
pre 7 godina
svaka cast,a ne ove nase prodane duse koje su odma otrcale kod andjeline
pre 7 godina
@Meister Jakob; Krim je vraćen bez ijednog ispaljenog metka. A narod na Krimu je stao 98% iza Rusije.
pre 7 godina
Da Mirjana Karanovic, Branka Katic, Djuricko, Serbedzija i ostali nauce sta zaista znaci moral i kada covek moze mirno da spava jer nije ucestvovao u propagandi, u izokretanju istine zarad pozamasnog honorara.
pre 7 godina
Rade i Mira se ne slazu.
pre 7 godina
@Meister Jakob
Krim je pripojen Rusiji bez jednog jedinog šamara, a posebno ne ispaljenog metka!
To si ti nešto pomešao sa sukobima u istočnom delu Ukrajine, "desno od Dnjepra", koji su se desili posle referenduma na Krimu.
pre 7 godina
@ Meister Jakob А ви имате доказе о присуству руских војника у
ДНР и ЛНР?Ако их имате,а немају их ни САД,проследите их у CIA,DNA,
NSA или где сматрате да треба.И,за вашу информацију,током преузимања
Крима погнуо је 1(и словима ЈЕДАН)човек.Потпуковник украјинске војске кога су убили његови војници који су хтели да се предају Русима,а он је то покушавао да спречи.Вртео се снимак на You tube.
pre 7 godina
Приликом повратка Крима под руско окриље су погинула 2 човјека(1 Рус,1 Украјинац),коју су сахрањени заједно.Један ковчег је био прекривен руском а други украјинском заставом.Толико о злим Русима и стереотипима.
Нису ни сви Срби као Раде,Никола,Сергеј,Мира,....А бити стереотип се очиледно добро плаћа.
pre 7 godina
U nedostatku kvalitetnih glumaca iz Rusije filmadžije moraju ganjat ljude po ulici da glume Ruse...
pre 7 godina
Ma ne brini, sad će Ameri odmah da snime "Rat i mir", a ti ćeš tamo da igraš Pjera Bezuhova.
pre 7 godina
Izračunao da će ga prigrliti Putin.
pre 7 godina
Раде Шербеџија не одбија „вечити негативац" у холивуду!!!
pre 7 godina
Ameri odavno ste procitani jer koristite holivud kao ratnu propagandu.
pre 7 godina
@ Meister Jakob
Realan si čovek, vidim po većini tvojih komentara, ali ću ovde da "iskoristim pravo da se ne složim sa tobom". Znaš li da NIKADA nemački glumac nije igrao Hitlera? U (po meni sjajnom) filmu "Der Untergang" (kod nas preveden kao "Hitlerovi poslednji dani") glavni glumac je Svajcarac. Pricao je u više navrata kako je "skidao" Hitlerovu mimiku, gestikulaciju i akcenat i jeste mu nemački jezik maternji, ali čovek NIJE Nemac.
pre 7 godina
Koja glupost, to je kao da Amerikanac odbije glumiti Ted Bundyja ili Nijemac npr. Goeringa.
Ili on tim postupkom hoće pokazati da Rusi u Ukrajini nisu okolo ubijali, Krim su dobili na dobar dan, izvol'te?!
pre 7 godina
Šta je ovo... Behind enemy lines reloaded
pre 7 godina
Glumačka patetika !!! Odbio negativnu ulogu u nekom filmu C produkcije koji se snimaju na "kilo" i koji uglavnom zaboraviš već kad izađeš iz bioskopa. Naravno, to objaviš na sva zvona, nebil dobio neku ukogu jal u "matjuški" Rusiji, kao čovek na "liniji", jal u "Ameriki", kao čovek od "principa"
pre 7 godina
Muzika, film, sve u slizbi politike u Americi. Kao u SSSR-u.
pre 7 godina
postovanje za glumca... nije isto kad igras osvedocenog i istorijskog zlocinca, ili dogadjaj i lik koji je potpuno izmisljen... ali kad si u ovakvom projektu, koji sluzi da potpiruje mrznju, i da da prevagu na neciju stranu, da opravdava neke postupke a jos uvek se ne zna ni 30% istine... zasto bas ja da predstavljam svoj narod kako drugi kazu, i to u najlosijem svetlu u najgorem vremenu, gde se hvata svaka reakcija kao povod za rat... naravno, za nas sRBE je sve profesionalizam. Mi smo profesionalci u svakom poslu i nas nije briga ni za cije misljenje, niti kako izgledaju nasi postupci gledano drugim ocima iz drugog ugla...
pre 7 godina
Nele bi rekao još nešto:
-ko igra za raju i zanemaruje taktiku,
završiće karijeru, u nižerazrednom Vratniku.
pre 7 godina
Pa u 99% holivudskih filmova je glavni negativac Amerikanac pa nitko ne odbija ponude zbog tog.
pre 7 godina
lici na jedan scenario koji se bavio pilotima koji beze od Srba :)
pre 7 godina
@(Huligan, 20. februar 2017 11:42)
Aham, znaci ako je neko "profesionalac" on ne moze da zastupa odredjene stavove, mere vrednosti i moral, jer jel'te, on je profesinalac!?
Izgleda da sam neinformisan, pa nisam znao da je "placeni ubica" ustvari "to" zanimanje koje postavlja prihvatljive standarde ponasanja se sve ostale profesije!
Stvarno se svasta moze cuti i procitati u danasnje vreme...
pre 7 godina
Ne razumem što Rusi ne počnu da snimaju slične filmove,samo sa obrnutim ulogama!
pre 7 godina
a nasi ne samo da bi pristali nego bi trazili da im uloga jos bude krvolocnija
pre 7 godina
Da vidim kako će amer glumiti u ruskom projektu zlog tipa koji prodaje maglu i pustoši sve oko sebe
pre 7 godina
G. Meister Jakobe,alijas Hrvoje...zivo me zanima potreba jednog Hrvata,da redovno posecuje jedan Srpski sajt,a jos redovnije iznosi svoje misljenje?! Ja do duse,ne posecujem vase portale,pa i ne znam da li ima obrnutih primera,ako ims ovo vazi i za njih. Zato,gledajte sta se desava u vasoj kuce,ne gurajte nos u tudje dvoriste!
pre 7 godina
bravo!
pre 7 godina
Ako si profesionalac onda ne odbijaš uloge iz nekih kvazimoralnih i "patriotskih" razloga!
Ili nam time želiš pokazati i dokazati da Rusi nisu ubijali po Ukrajini, i ne samo Ukrajini nego npr. u Čečeniji i Gruziji i na tuđim teritorijama osnivali raznorazne Osetije i šta ja znam kakve još satelitske ruske paradržavice?!
A šta se organiziranog kriminala tiče Rusi su poznati kao najokrutniji, okrutiniji čak i od Kineza i Kolumbijaca, Talijane da ne spominjem, oni su gospoda gangsteri, i ne ustručavaju se nikoga ubiti, policajca da okom ne trepnu, taman i šefa FBI-a!
pre 7 godina
@Djuricko
Dobio si minuse nisu ljudi izvalili potpis :)
pre 7 godina
svaka čast brate
pre 7 godina
Propaganda se najbolje placa. Ovaj nikada nece postati zapadni novinar.
pre 7 godina
mi je poznat scenario
pre 7 godina
@Ljudi, to "Amer pozitivac, Rus negativac" vam je čista psihologija mase. Što reče neko zamisli da se Ameri bune za filmove u kojima su Ameri negativci. Jednostavno, ta postavka se koristi za površne filmove za jednokratnu zabavu i publiku koja nije u stanju da se dublje poistoveti sa likom, pričom, i slično, pa onda pisci poture nekog "klasičnog Amera" kao glavnog junaka i neki "strani entitet" kao negativca. Taj princip uostalom postojao je mnogo pre Holivuda i živi u mnogo različitih oblika. Pogledajte recimo Sumrak - glavna junakinja klasična tinejdžerkica sa kojom ciljna publika (klasične tinejdžerkice) treba da se poistoveti, suočava se sa paranormalnim bićima koje čovek ne može da razume. Stari dobri "borba dobra i zla" kliše, šta mislite zašto je postao kliše - zato što su tu uvek "neki kao mi" protiv nekih koji nisu kao "mi" i žele sve suprotno. A u širokom spektru za američku publiku, ide se baš na to - Ameri protiv bilo koje nacije u ostatku sveta. Isto tako bismo mi pravili filmove Srbi protiv Amera...
To se zove soft power i ima za cilj da indokrinira vec anestezirane amerikance i ostale konzumente sirom sveta da oni lakse prihvate cak navijaju za americko senlucenje po citavom globusu. To je ozbiljna stvar koliko god banalana izgledala i na osnovu nje amerikanci vladaju svetom. Izrazito je moralno ne prihvatiti takvu ulogu ako imas cak i zametak drustvene svesti i elementarno poznavanje kulture i politike te ja doticnom glumcu cestitam.
pre 7 godina
Bravo.
pre 7 godina
Legenda.
pre 7 godina
A nasi su pojurili da snime film "U zemlji krvi i meda" koji je antisrpski propagandni film. Da se ispivracas.
pre 7 godina
I još jedno pitanje za komentatore, kako biste dočekali film o srpskim ratnim zločinima snimljen od strane Srbina (na primer)? A, šta kažete, nijedan Srbin takav film ne bi snimio? Pa što bismo onda zamerali njihovim američkim kolegama. Shvatite, ovakvi filmovi se ne snimaju da verno i objektivno prikažu događaje - za to postoje dokumentarci. Ovde se radi o tome da ima dve strane i za jednu publika treba da navija, a drugu da mrzi. U FILMU. Ne i u stvarnom životu. Većina vas ima problem da ukapira taj koncept. Veći ste nacionalisti od Amerikanaca koji te filmove prave, a sa manjim pokrićem.
(L, 20. februar 2017 17:15)
Nismo docekali ni srpski film o ratnim zlocinima nad Srbima, nisu dali Srbi Jugosloveni ni posle jednog od brojnih ratova, al ti Srbi Jugosloveni se ubise od pricanja i glumljenja u filmovima koji Srbe prikazuju u losem svetlu, to je koncept za kapiranje.
pre 7 godina
Nasi glumci odmah potrcali za Sasom Jankovicem... ..e Srbijo medju sljivama!!!!!!!
pre 7 godina
Za ove neobaveštene ili što se prave ludi...Amerikanci ne snimaju filmove gde je njihova vojska ili država prikazana kao zločinačka...kako vršlja i ubija po svetu zarad svojih pre svega ekonomskih interesa...što je i razumljivo...razumljivo je i da Rus neće da glumi u filmu u kome je ruska vojska prikazana kao zločinačka...samo mi nije jasno kako se samo u Srbiji nadju ovi naši nazovi umetnici...koji snimaju filmove u kojima sopstveni narod prikazuju na taj način...to je enigma...pa čak i kad snimaju film o stradanju jevreja u II sv.ratu iz radnje filma ostane nejasno onima koji film gledaju-da se taj zločinački logor nalazio na teritoriji NDH...pa tako ko ne poznaje dovoljno istoriju ili gledalac u inostranstvu dobije sliku kako je u Srbiji postojao logor za jevreje...strašno!!!
pre 7 godina
Au bre rusofili, prikočite malo. Napalili ste se opasno. Hajde malo hladne glave razmislite. Jeli neko ikada čuo za ovog ruskog "glumca" ili "borca"? Nije? Nisam ni ja. Hajmo dalje. Piše da se odselio trbuhom za kruhom iz Rusije u Ameriku 1994-e nebi li postao poznat u Holivudu. Pre više od 20 godina. Vidim postao je jako poznat. Kad je takav patriota, što se fino vrati u majčicu Rusiju pa počne da glumi u njihovim grandioznim filmovima koje niko ne želi da gleda. Umesto toga, skuplja jeftine poene u svojoj bivšoj domovini i kod naivnih Srba.
pre 7 godina
Ovo je baš razljutilo ruse pa je i vest na TV Rosija 24 bila tema. Čak su optužili i amerikance kako prikazuju srbe u negativnom kontextu. Baš su objektivno izvestili svaka im čast.
pre 7 godina
"Kako vas dvoje ne shvatate da vas dvoje igrate drugih dvoje koji se vole?"
pre 7 godina
I mi imamo Nebojšu Glogovca! Nisu svi Šerbedžija, Diklić, Duričko i dr.!
pre 7 godina
Gluposti, dečko, ruske mafije u Americi koliko hoćeš, ali, naravno, ako nećeš ne moraš, mogu i Srbi da glume Ruse sasvim uverljivo :)))
pre 7 godina
Od mene bravo za karakter...da je nasim glumcima malo vise nekog patriotizma ne bi blatili sopstveni narod pri svakoj ponudjenoj ulozi...i nekom dolaru usput!!! Kazem nekom dolaru, mada je to bila extra dobra kinta u odnosu na prosjek, jer bi nam Srbija i srpstvo trebalo znaciti mnogo vise od mizerne uloge...koliko god da je velika i bitna! Ja jos nisam vidio ni hrvatske, ni BiH glumce da pljuju po svom narodu!!! Samo nama Srbima to nije bljak...mi najvise volimo svome zabiberiti...i jos kad te za to plate!!! Sve je receno...sami sebi smo najvece zlo!!! Lijepo je vidjeti ljude koji sa ponosom gledaju na svoju zemlju...
pre 7 godina
@ Meister Jakob
Realan si čovek, vidim po većini tvojih komentara, ali ću ovde da "iskoristim pravo da se ne složim sa tobom". Znaš li da NIKADA nemački glumac nije igrao Hitlera? U (po meni sjajnom) filmu "Der Untergang" (kod nas preveden kao "Hitlerovi poslednji dani") glavni glumac je Svajcarac. Pricao je u više navrata kako je "skidao" Hitlerovu mimiku, gestikulaciju i akcenat i jeste mu nemački jezik maternji, ali čovek NIJE Nemac.
(miletrans, 20. februar 2017 17:22)
pa Hitler je bio austrijanac.
pre 7 godina
Ljudi, to "Amer pozitivac, Rus negativac" vam je čista psihologija mase. Što reče neko zamisli da se Ameri bune za filmove u kojima su Ameri negativci. Jednostavno, ta postavka se koristi za površne filmove za jednokratnu zabavu i publiku koja nije u stanju da se dublje poistoveti sa likom, pričom, i slično, pa onda pisci poture nekog "klasičnog Amera" kao glavnog junaka i neki "strani entitet" kao negativca. Taj princip uostalom postojao je mnogo pre Holivuda i živi u mnogo različitih oblika. Pogledajte recimo Sumrak - glavna junakinja klasična tinejdžerkica sa kojom ciljna publika (klasične tinejdžerkice) treba da se poistoveti, suočava se sa paranormalnim bićima koje čovek ne može da razume. Stari dobri "borba dobra i zla" kliše, šta mislite zašto je postao kliše - zato što su tu uvek "neki kao mi" protiv nekih koji nisu kao "mi" i žele sve suprotno. A u širokom spektru za američku publiku, ide se baš na to - Ameri protiv bilo koje nacije u ostatku sveta. Isto tako bismo mi pravili filmove Srbi protiv Amera...
Ali džaba ja pišem kad prosečan Srbenda ne razume kako to funkcioniše i da je i sam podložan istoj psihologiji.
pre 7 godina
E baš šteta. A čovek taman očekivao da mu ponude da glumi Trampa u novom blokbasteru, što je i logično, budući da dolazi iz SSSR-a..
pre 7 godina
I još jedno pitanje za komentatore, kako biste dočekali film o srpskim ratnim zločinima snimljen od strane Srbina (na primer)? A, šta kažete, nijedan Srbin takav film ne bi snimio? Pa što bismo onda zamerali njihovim američkim kolegama.
Shvatite, ovakvi filmovi se ne snimaju da verno i objektivno prikažu događaje - za to postoje dokumentarci. Ovde se radi o tome da ima dve strane i za jednu publika treba da navija, a drugu da mrzi. U FILMU. Ne i u stvarnom životu. Većina vas ima problem da ukapira taj koncept. Veći ste nacionalisti od Amerikanaca koji te filmove prave, a sa manjim pokrićem.
pre 7 godina
Definicija ljudskog integriteta !
Naklon do poda ! (AtamanCG, 20. februar 2017 11:15)
Ovo je servilnost koja lize prah sa tudjih cipela. Ono sto hvalis da drugi ne radi, sam cinis. Bljak!
(Gde je tvoj integritet?, 20. februar 2017 16:51)
A, gdje je tvoj "potpis" ? Moj je uvijek isti, i na temama o automobilima, i na ovakvim, a ti ? ...
Ne znam odakle si ubacio i lizanje, ali zanimljivo je, zaista. I ne mora lizanje da bude "bljak", pitaj neku ženu, iznenadićeš se ...
pre 7 godina
Necu da budem Svabo u dotiranom filmu...
pre 7 godina
Posao glumca je da glumi....
Zasto da ne i Rusa koji je negativac....
Ne pominjite Serbedziju u negativnom kontekstu..Sjajno glumi i ti likovi su uvek dobro koncipirani a on veliki i svoj...
pre 7 godina
Ljudi od integriteta su odavno u manjini. S toga se mnogi cude zasto je glumac odbio ulogu. Svaka mu cast, po mom misljenju. Prodati se za saku dolara i minut lazne slave je popularno, ali u isto vreme i ljigavo.
pre 7 godina
Oni sigurno placu od muke sto taj nece da igra u nekom glupom filmu.
pre 7 godina
Definicija ljudskog integriteta !
Naklon do poda ! (AtamanCG, 20. februar 2017 11:15)
Ovo je servilnost koja lize prah sa tudjih cipela. Ono sto hvalis da drugi ne radi, sam cinis. Bljak!
pre 7 godina
@ Knez,Bitka za Sevastopolj,Rusi izgubili 2 miliona ljudi u drugom svetskom ratu.
Sada da Knez,Barozo, Fabius, Kamerun,Obama i Holand odluce kome krim pripada.
Dok su rusi ginuli, ovi sto ih kritikuju su sedeli na kovcugu (kasa)i cekali da se rat zavrsi.
pre 7 godina
Pa ako neces ti, ima ko hoce! Ceo svet (osim Rusa i Srba) vidi sta Rusi rade po Ukrajini!
pre 7 godina
Ma daaaa.. a vec je glumio ubicu rusa 15min slave sa De Nirom
pre 7 godina
Hitler je prvi krenuo da širi propagandu, Ameri au ga nasledili, preko filma će ubediti mnoge da su u Donbasu Rusi zločinci koji masakriraju druge mirne narode, dok je istina daleko drugačija, a to bi mogli da pokažu kad bi pitali ljude koji žive ili su živeli tu
pre 7 godina
I još jedno pitanje za komentatore, kako biste dočekali film o srpskim ratnim zločinima snimljen od strane Srbina (na primer)? A, šta kažete, nijedan Srbin takav film ne bi snimio? Pa što bismo onda zamerali njihovim američkim kolegama.
Shvatite, ovakvi filmovi se ne snimaju da verno i objektivno prikažu događaje - za to postoje dokumentarci. Ovde se radi o tome da ima dve strane i za jednu publika treba da navija, a drugu da mrzi. U FILMU. Ne i u stvarnom životu. Većina vas ima problem da ukapira taj koncept. Veći ste nacionalisti od Amerikanaca koji te filmove prave, a sa manjim pokrićem.
(L, 20. februar 2017 17:15)
Blago tebi kad veruješ da dokumentarci verno prikazuju ono što se desilo. Da si bacio pogled koji put na History channel , pod uslovom da si uopšte čuo za taj kanal , primetio bi da to baš i nije tako , da ti dokumentarci podsećaju na te filmove o kojima pričaš.
pre 7 godina
G. Meister Jakobe,alijas Hrvoje...zivo me zanima potreba jednog Hrvata,da redovno posecuje jedan Srpski sajt,a jos redovnije iznosi svoje misljenje?! Ja do duse,ne posecujem vase portale,pa i ne znam da li ima obrnutih primera,ako ims ovo vazi i za njih. Zato,gledajte sta se desava u vasoj kuce,ne gurajte nos u tudje dvoriste!
(donkihot, 20. februar 2017 16:42)
Fulao si, ja se ne zovem Hrvoje, ni blizu.
A zašto pišem komentare na srpskom sajtu?
Ja sam srpski(beogradski) zet i djeca su mi polusrbi, i itekako me se tiče šta se zbiva u ovoj vašoj liliputanskoj državi, jedina mi je utjeha da mi djeca po meni imaju EU državljanstvo.
A drugo, ostavljanje komentare na sve teme me neizmjerno zabavlja, isto tako gomila Srba posjećuje hrvatske portale i ostavljaju svakakve, često prostačke i uvredljive komentare, vidiš u Hrvatskoj se svi komentari automatski objavljuju.
pre 7 godina
Pazi, preselio se 1994 u Ameriku (jer mu
obozavatelji nisu dali mira u Rusiji predpostavljam). Veliki ruski patriota koji placa takse Amerikancima 20 godina. Da su mu ponudili ulogu ili deportaciju da vidis kako bi igrao! Sve same patriote pobegle od te Rusije. A obranitih scenaria nikad nigde...
pre 7 godina
...informisi se covece...!!!
...referendum...
...ni kapi krvi...
...kako te ne mrzi da izigravas cnn...???
(kraja, 20. februar 2017 13:48)
Kao Srbin moram da se ne slozim sa ovim ovde.
Krvi nije bilo jer se Ukrajinici nisu usudili suprotstativi se Ruskoj vosjsci (verovatno pametno, mnogo su jaci).
Refrenduma je bilo, i cak i da je bio 100% posten (a nije, jer su naoruzani Rsi bili prisutni, pa ko da radi kampanju protiv), Rusi su vecina i preglasali bi Ukrajince.
E sad, da smo organizovali refrendum na Kosovu - sta mislite, da li bi Albanci glasali za? I nakon toga, da smo mi rekli "ma necemo sukob sa NATO, mnogo su jaci".
I onda neko tamo po svetu kaze "u redu je da je Kosovo albansko, glasali su".
E pa nije u redu, jer krsi MEDJUNARODNO PRAVO. Isto kao i na Krimu.
Dakle, kao Srbin, protivim se i jednom i drugom.
Ne razumem ove licemerne Srbe koji podrzavaju Krim, i ne shvatajuci da ce doci dan kad ce Rusija priznati Kosovo, a Zapad ukinuti sankcije, sve u nekom paketu i vecem dogovoru.
pre 7 godina
Koliko god vi ovde branili Ruse u komentarima to nikad nece promeniti cinjenicu da je referendum raspisan uz okupaciju ruske vojske.
pre 7 godina
To se zove soft power i ima za cilj da indokrinira vec anestezirane amerikance i ostale konzumente sirom sveta da oni lakse prihvate cak navijaju za americko senlucenje po citavom globusu. To je ozbiljna stvar koliko god banalana izgledala i na osnovu nje amerikanci vladaju svetom. Izrazito je moralno ne prihvatiti takvu ulogu ako imas cak i zametak drustvene svesti i elementarno poznavanje kulture i politike te ja doticnom glumcu cestitam.
(box, 20. februar 2017 15:46)
Da, sigurno. Kao kad bi rekao da Gospodar Prstenova indoktrinira ljude protiv Mračnih čarobnjaka i Orkova.
pre 7 godina
Aaaaaaaa Rusi vjerovatno snimaju filmove gdje su oni negativci? Vrati se fino u Rusiju i bude pozitivac. Jednostavno je.
pre 7 godina
Hollywood ne oduvek podržavao kako spoljnu tako i unutrašnju politimu,koja se vodi u Vashingtonu.Tako da je normalno da usled pogoršanja odnosa na relaciji Moskva-Vashington krenu za pravljenjem filmova na tu temu.Kada je Bush izvršio invaziiju na Irak došlo je do manjeg pogoršanja odnosa Vashingtona i Parisa i opet je hollywood korišćen da bi se blatili Francuzi.Sećam se da je i jedan veliki hollywoodski reditelj australijskog porekla uključio u tu priču.
pre 7 godina
Zavisi od filma. Ja bih pristala da glumim negativca u dobrom filmu, i obrnuto.
pre 7 godina
Covek ne kapira biznis. Neces, ne moras, ima ko hoce i to je to. Reditelj filma hoce da napravi film koji ce se dobro prodati. No hard feelings, just business...Kapiram i Rusa i postujem njegov stav. Kapiram i filmsku industriju...
pre 7 godina
Svaka čast na čvrstom karakteru da nije samo stvar u novcu već i u dostojanstvu. Nego kod nas je nekako uvek i za vreme Tita bilo bolje igrati schwabu. Dobiju se kvalitetne uniforme, bolji smeštaj, novije oružje i rekviziti dok su partizani morali sve od kuće da ponesu, a spavanje u šumi.
pre 7 godina
Eh, kad bi ljudi shvatali da je propaganda uvek neprijateljska, propaganda bi bila nemoćna.
Propaganda je namenjena izrazito glupima. Za ono malo pametnih se koristi sila. Većina između misli da je pametna pa se prave glupima.
Ovaj Rus možda jeste junak, ali to uopšte ne znači da je čovek. (O čojstvu i junaštvu). Najgore je što mu se dive oni koji nisu ni jedno ni drugo.
pre 7 godina
Baca novac, a nema ga. Klasika.
Ako je vec nesto hteo, trebao je uzeti novac i donirati sve
nekom unistenom mestu na istoku Ukrajine, kod Luganska i Donjecka.
Uz medijsku pompu.
Mogao ih je tuci njihovim novcem ako vec nece da gleda svoja posla.
pre 7 godina
Mislim da ipak treba prvo gledati kvalitet filma. Mnogi glumci su dobili oskare za glumu negativaca. Naravno da ne treba ucestvovati u losoj propagandi, ali film nije rijaliti.
pre 7 godina
@Bree,
Navedi jedan film koji je zabranjen u US/EU. Zidas, a?
pre 7 godina
Koja glupost, to je kao da Amerikanac odbije glumiti Ted Bundyja ili Nijemac npr. Goeringa.
Ili on tim postupkom hoće pokazati da Rusi u Ukrajini nisu okolo ubijali, Krim su dobili na dobar dan, izvol'te?!
pre 7 godina
Aaaaa, pa ti nisi nikakav profesionalac.
pre 7 godina
Pa u 99% holivudskih filmova je glavni negativac Amerikanac pa nitko ne odbija ponude zbog tog.
pre 7 godina
Izračunao da će ga prigrliti Putin.
pre 7 godina
Glumačka patetika !!! Odbio negativnu ulogu u nekom filmu C produkcije koji se snimaju na "kilo" i koji uglavnom zaboraviš već kad izađeš iz bioskopa. Naravno, to objaviš na sva zvona, nebil dobio neku ukogu jal u "matjuški" Rusiji, kao čovek na "liniji", jal u "Ameriki", kao čovek od "principa"
pre 7 godina
Ako si profesionalac onda ne odbijaš uloge iz nekih kvazimoralnih i "patriotskih" razloga!
Ili nam time želiš pokazati i dokazati da Rusi nisu ubijali po Ukrajini, i ne samo Ukrajini nego npr. u Čečeniji i Gruziji i na tuđim teritorijama osnivali raznorazne Osetije i šta ja znam kakve još satelitske ruske paradržavice?!
A šta se organiziranog kriminala tiče Rusi su poznati kao najokrutniji, okrutiniji čak i od Kineza i Kolumbijaca, Talijane da ne spominjem, oni su gospoda gangsteri, i ne ustručavaju se nikoga ubiti, policajca da okom ne trepnu, taman i šefa FBI-a!
pre 7 godina
Ma ne brini, sad će Ameri odmah da snime "Rat i mir", a ti ćeš tamo da igraš Pjera Bezuhova.
pre 7 godina
Pa ako neces ti, ima ko hoce! Ceo svet (osim Rusa i Srba) vidi sta Rusi rade po Ukrajini!
pre 7 godina
E baš šteta. A čovek taman očekivao da mu ponude da glumi Trampa u novom blokbasteru, što je i logično, budući da dolazi iz SSSR-a..
pre 7 godina
I još jedno pitanje za komentatore, kako biste dočekali film o srpskim ratnim zločinima snimljen od strane Srbina (na primer)? A, šta kažete, nijedan Srbin takav film ne bi snimio? Pa što bismo onda zamerali njihovim američkim kolegama.
Shvatite, ovakvi filmovi se ne snimaju da verno i objektivno prikažu događaje - za to postoje dokumentarci. Ovde se radi o tome da ima dve strane i za jednu publika treba da navija, a drugu da mrzi. U FILMU. Ne i u stvarnom životu. Većina vas ima problem da ukapira taj koncept. Veći ste nacionalisti od Amerikanaca koji te filmove prave, a sa manjim pokrićem.
pre 7 godina
Nasi glumci odmah potrcali za Sasom Jankovicem... ..e Srbijo medju sljivama!!!!!!!
pre 7 godina
Au bre rusofili, prikočite malo. Napalili ste se opasno. Hajde malo hladne glave razmislite. Jeli neko ikada čuo za ovog ruskog "glumca" ili "borca"? Nije? Nisam ni ja. Hajmo dalje. Piše da se odselio trbuhom za kruhom iz Rusije u Ameriku 1994-e nebi li postao poznat u Holivudu. Pre više od 20 godina. Vidim postao je jako poznat. Kad je takav patriota, što se fino vrati u majčicu Rusiju pa počne da glumi u njihovim grandioznim filmovima koje niko ne želi da gleda. Umesto toga, skuplja jeftine poene u svojoj bivšoj domovini i kod naivnih Srba.
pre 7 godina
Oni sigurno placu od muke sto taj nece da igra u nekom glupom filmu.
pre 7 godina
Ljudi, to "Amer pozitivac, Rus negativac" vam je čista psihologija mase. Što reče neko zamisli da se Ameri bune za filmove u kojima su Ameri negativci. Jednostavno, ta postavka se koristi za površne filmove za jednokratnu zabavu i publiku koja nije u stanju da se dublje poistoveti sa likom, pričom, i slično, pa onda pisci poture nekog "klasičnog Amera" kao glavnog junaka i neki "strani entitet" kao negativca. Taj princip uostalom postojao je mnogo pre Holivuda i živi u mnogo različitih oblika. Pogledajte recimo Sumrak - glavna junakinja klasična tinejdžerkica sa kojom ciljna publika (klasične tinejdžerkice) treba da se poistoveti, suočava se sa paranormalnim bićima koje čovek ne može da razume. Stari dobri "borba dobra i zla" kliše, šta mislite zašto je postao kliše - zato što su tu uvek "neki kao mi" protiv nekih koji nisu kao "mi" i žele sve suprotno. A u širokom spektru za američku publiku, ide se baš na to - Ameri protiv bilo koje nacije u ostatku sveta. Isto tako bismo mi pravili filmove Srbi protiv Amera...
Ali džaba ja pišem kad prosečan Srbenda ne razume kako to funkcioniše i da je i sam podložan istoj psihologiji.
pre 7 godina
Objasni to srpskim glumcima koji su se utrkivali da igraju zlikovce Srbe ili Ruse u holivudskim bljuvotinama.
pre 7 godina
Posao glumca je da glumi....
Zasto da ne i Rusa koji je negativac....
Ne pominjite Serbedziju u negativnom kontekstu..Sjajno glumi i ti likovi su uvek dobro koncipirani a on veliki i svoj...
pre 7 godina
U nedostatku kvalitetnih glumaca iz Rusije filmadžije moraju ganjat ljude po ulici da glume Ruse...
pre 7 godina
Gluposti, dečko, ruske mafije u Americi koliko hoćeš, ali, naravno, ako nećeš ne moraš, mogu i Srbi da glume Ruse sasvim uverljivo :)))
pre 7 godina
Definicija ljudskog integriteta !
Naklon do poda ! (AtamanCG, 20. februar 2017 11:15)
Ovo je servilnost koja lize prah sa tudjih cipela. Ono sto hvalis da drugi ne radi, sam cinis. Bljak!
pre 7 godina
Eto kako je život čudan. Da bi mogao da preživi, morao je iz rodne Rusije da ode u mrsku kapitalističku Ameriku. A sada mu nude uloge stereotipnih ubica i siledžija u glupim filmovima. Čovek stvarno treba da bude psihički jak da bi to podneo i ostao koliko-toliko dosledan sebi.
pre 7 godina
Neka zovu Šerbedžiju,on će prihvatiti.
pre 7 godina
Definicija ljudskog integriteta !
Naklon do poda !
pre 7 godina
gospodin covek.
pre 7 godina
Čovek ima čast,obraz,ponos. Svaka čast. A ovi naši neki glumci se sve utrkuju da igraju srpske negativce u američkim filmovima.
pre 7 godina
To Šerbedžija nebi propustio da glumi ni za kakve pare.
pre 7 godina
Ma daaaa.. a vec je glumio ubicu rusa 15min slave sa De Nirom
pre 7 godina
Naši glumci nemaju ovih problema.
pre 7 godina
Pazi, preselio se 1994 u Ameriku (jer mu
obozavatelji nisu dali mira u Rusiji predpostavljam). Veliki ruski patriota koji placa takse Amerikancima 20 godina. Da su mu ponudili ulogu ili deportaciju da vidis kako bi igrao! Sve same patriote pobegle od te Rusije. A obranitih scenaria nikad nigde...
pre 7 godina
А овде су својевремено трчали да глуме у филму Џолијеве...
pre 7 godina
Pa u 99% holivudskih filmova je glavni negativac Amerikanac pa nitko ne odbija ponude zbog tog.
(Ne razumijem, 20. februar 2017 11:14)
Ali je i pozitivac negativac. A koliko filmova ima gde je Amer negativac a neki drugi drzavljanin pozitivac - cak i kada je u pitanju njihov vrlo bliski saveznik to teskom moze da se desi. Isto vazi i za Britance i mnoge druge ozbiljne nacije.
pre 7 godina
Pustite vi Andzelinu, Djuricka i Serbedziju, pa mi smo sami sebi snimili film gde smo ubice i pljackasi. Zar se niko ne seća "Turneje" i bravura Kicica, Brajovica, pokojnih Tatica i Nikolica? Mada pre njih stazu su utabali Mirjana Karanovic i Bogdan Diklic. Najviše me je razočarao Miki Manojlović kad je u hrvatskoj emisiji govorio sa hrvatskim naglaskom i umesto vazduh govorio "zrak".
pre 7 godina
Baca novac, a nema ga. Klasika.
Ako je vec nesto hteo, trebao je uzeti novac i donirati sve
nekom unistenom mestu na istoku Ukrajine, kod Luganska i Donjecka.
Uz medijsku pompu.
Mogao ih je tuci njihovim novcem ako vec nece da gleda svoja posla.
pre 7 godina
je l beše i Sergej Trifunović izjavio ovako nesto ili sam se istripovao?
pre 7 godina
@Bree,
Navedi jedan film koji je zabranjen u US/EU. Zidas, a?
pre 7 godina
To se zove soft power i ima za cilj da indokrinira vec anestezirane amerikance i ostale konzumente sirom sveta da oni lakse prihvate cak navijaju za americko senlucenje po citavom globusu. To je ozbiljna stvar koliko god banalana izgledala i na osnovu nje amerikanci vladaju svetom. Izrazito je moralno ne prihvatiti takvu ulogu ako imas cak i zametak drustvene svesti i elementarno poznavanje kulture i politike te ja doticnom glumcu cestitam.
(box, 20. februar 2017 15:46)
Da, sigurno. Kao kad bi rekao da Gospodar Prstenova indoktrinira ljude protiv Mračnih čarobnjaka i Orkova.
pre 7 godina
A šta se organiziranog kriminala tiče Rusi su poznati kao najokrutniji, okrutiniji čak i od Kineza i Kolumbijaca, Talijane da ne spominjem, oni su gospoda gangsteri, i ne ustručavaju se nikoga ubiti, policajca da okom ne trepnu, taman i šefa FBI-a!
(Huligan, 20. februar 2017 11:42)
sto se tice organizovanog kriminala anglo-saksonci su najgori u istoriji, sa tim sto oni to ne zovu kriminal nego sirenje demokratije.
pre 7 godina
U americkim filmovima negativci se znaju: rusi, iranci, iracani, palestinci, avganistanci (arapi uooste), nemci do 1945. nakon toga su postali bas kul likovi, itd. Rusija i Iran prave nemoguce dobre i realne filmove uopsteno, prave drame i trilere. Takvi filmovi se uglavnom zabranjuju u Americi, EU, VB i Izraelu, to je lice demokratije i sveta u kome zivimo!
pre 7 godina
Koliko god vi ovde branili Ruse u komentarima to nikad nece promeniti cinjenicu da je referendum raspisan uz okupaciju ruske vojske.
pre 7 godina
Srce !
pre 7 godina
Da Mirjana Karanovic, Branka Katic, Djuricko, Serbedzija i ostali nauce sta zaista znaci moral i kada covek moze mirno da spava jer nije ucestvovao u propagandi, u izokretanju istine zarad pozamasnog honorara.
pre 7 godina
G. Meister Jakobe,alijas Hrvoje...zivo me zanima potreba jednog Hrvata,da redovno posecuje jedan Srpski sajt,a jos redovnije iznosi svoje misljenje?! Ja do duse,ne posecujem vase portale,pa i ne znam da li ima obrnutih primera,ako ims ovo vazi i za njih. Zato,gledajte sta se desava u vasoj kuce,ne gurajte nos u tudje dvoriste!
pre 7 godina
Haha, ovo je na nivou Neleta Karajlica i pesme "Necu da budem Svabo":
Necu da budem okupator
ima neki djavo u mojoj psihi
necu da budem svabo
kad ne mogu biti Prle niti Tihi
necu da budem svabo
svabo da budem necu
Glavni glumci bi htjeli
da su na pravoj strani
ja da budem svabo
a oni partizani
pre 7 godina
Приликом повратка Крима под руско окриље су погинула 2 човјека(1 Рус,1 Украјинац),коју су сахрањени заједно.Један ковчег је био прекривен руском а други украјинском заставом.Толико о злим Русима и стереотипима.
Нису ни сви Срби као Раде,Никола,Сергеј,Мира,....А бити стереотип се очиледно добро плаћа.
pre 7 godina
G. Meister Jakobe,alijas Hrvoje...zivo me zanima potreba jednog Hrvata,da redovno posecuje jedan Srpski sajt,a jos redovnije iznosi svoje misljenje?! Ja do duse,ne posecujem vase portale,pa i ne znam da li ima obrnutih primera,ako ims ovo vazi i za njih. Zato,gledajte sta se desava u vasoj kuce,ne gurajte nos u tudje dvoriste!
(donkihot, 20. februar 2017 16:42)
Fulao si, ja se ne zovem Hrvoje, ni blizu.
A zašto pišem komentare na srpskom sajtu?
Ja sam srpski(beogradski) zet i djeca su mi polusrbi, i itekako me se tiče šta se zbiva u ovoj vašoj liliputanskoj državi, jedina mi je utjeha da mi djeca po meni imaju EU državljanstvo.
A drugo, ostavljanje komentare na sve teme me neizmjerno zabavlja, isto tako gomila Srba posjećuje hrvatske portale i ostavljaju svakakve, često prostačke i uvredljive komentare, vidiš u Hrvatskoj se svi komentari automatski objavljuju.
pre 7 godina
Film Behind Enemy Lines iz 2001. godine takodje govori o agresorima i masakru i marincima koji beze posle pada aviona.Samo sto su zlikovci srbi iz Bosne.
pre 7 godina
Eto šanse za Šerbedžiju Rada i Đurička Nikolu...velikih pobornika demokratije i pravde...
pre 7 godina
Ako si profesionalac onda ne odbijaš uloge iz nekih kvazimoralnih i "patriotskih" razloga!
-----------------------
Ako si profesionalac onda ne glumis u kvazifilmovima.
pre 7 godina
Nikola Djuricko sa ovime nebi imao problema...
pre 7 godina
Eh, kad bi ljudi shvatali da je propaganda uvek neprijateljska, propaganda bi bila nemoćna.
Propaganda je namenjena izrazito glupima. Za ono malo pametnih se koristi sila. Većina između misli da je pametna pa se prave glupima.
Ovaj Rus možda jeste junak, ali to uopšte ne znači da je čovek. (O čojstvu i junaštvu). Najgore je što mu se dive oni koji nisu ni jedno ni drugo.
pre 7 godina
Covek ne kapira biznis. Neces, ne moras, ima ko hoce i to je to. Reditelj filma hoce da napravi film koji ce se dobro prodati. No hard feelings, just business...Kapiram i Rusa i postujem njegov stav. Kapiram i filmsku industriju...
pre 7 godina
Neka angažuju Sergeja Trifunovića.On sve igra.
pre 7 godina
@ Huligan
Ako si profesionalac onda ne odbijaš uloge iz nekih kvazimoralnih i "patriotskih" razloga!
_ _ _ _ _ _ _
Ако си професионални војник и надређени ти нареди да побијеш недужне цивиле, то и урадиш јер си професионалац?
pre 7 godina
I još jedno pitanje za komentatore, kako biste dočekali film o srpskim ratnim zločinima snimljen od strane Srbina (na primer)? A, šta kažete, nijedan Srbin takav film ne bi snimio? Pa što bismo onda zamerali njihovim američkim kolegama. Shvatite, ovakvi filmovi se ne snimaju da verno i objektivno prikažu događaje - za to postoje dokumentarci. Ovde se radi o tome da ima dve strane i za jednu publika treba da navija, a drugu da mrzi. U FILMU. Ne i u stvarnom životu. Većina vas ima problem da ukapira taj koncept. Veći ste nacionalisti od Amerikanaca koji te filmove prave, a sa manjim pokrićem.
(L, 20. februar 2017 17:15)
Nismo docekali ni srpski film o ratnim zlocinima nad Srbima, nisu dali Srbi Jugosloveni ni posle jednog od brojnih ratova, al ti Srbi Jugosloveni se ubise od pricanja i glumljenja u filmovima koji Srbe prikazuju u losem svetlu, to je koncept za kapiranje.
pre 7 godina
Pa zasto bre tako...Trifunovic i karanovicka bi pristali na takve uloge
pre 7 godina
@ Meister Jakob
Realan si čovek, vidim po većini tvojih komentara, ali ću ovde da "iskoristim pravo da se ne složim sa tobom". Znaš li da NIKADA nemački glumac nije igrao Hitlera? U (po meni sjajnom) filmu "Der Untergang" (kod nas preveden kao "Hitlerovi poslednji dani") glavni glumac je Svajcarac. Pricao je u više navrata kako je "skidao" Hitlerovu mimiku, gestikulaciju i akcenat i jeste mu nemački jezik maternji, ali čovek NIJE Nemac.
pre 7 godina
"Krim su dobili na dobar dan, izvol'te?!
(Meister Jakob, 20. februar 2017 11:26)
...informisi se covece...!!!
...referendum...
...ni kapi krvi...
...kako te ne mrzi da izigravas cnn...???
pre 7 godina
svaka cast
pre 7 godina
Pišite šta god hoćete, ali meni je muka od američkih filmova. Svi njihovi filmovi izgledaju ovakoi: Rusi hoće da izazovu treći svetski rat, a oni amerikanci spašavaju svet, svi muslimani su džihadisti i teroristi, svi Srbi su ljudožderi i divljaci i td. Zato nek njihovi glimci glume i tog Rusa i naravno super heroja. Jedino se čudim da nisu još počeli seriju filmova o Severnoj Koreji. Ovo bi mogla da pročita Mirjana Karanović i još neki naši koji su jako poleteli da ispljuju svoj narod, a šta su učinili da isprave nepravdu koja je nama učinjena, šta je sa našim proteranim, nestalim i ubijenim?
pre 7 godina
@Meister Jakob
Krim je pripojen Rusiji bez jednog jedinog šamara, a posebno ne ispaljenog metka!
To si ti nešto pomešao sa sukobima u istočnom delu Ukrajine, "desno od Dnjepra", koji su se desili posle referenduma na Krimu.
pre 7 godina
Ameri odavno ste procitani jer koristite holivud kao ratnu propagandu.
pre 7 godina
šta kaže đuričko na ovo?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (patrijota, 20. februar 2017 16:29)
Što bi Voja Brajović rakao za šaku Anđinog pilava.
pre 7 godina
Za ove neobaveštene ili što se prave ludi...Amerikanci ne snimaju filmove gde je njihova vojska ili država prikazana kao zločinačka...kako vršlja i ubija po svetu zarad svojih pre svega ekonomskih interesa...što je i razumljivo...razumljivo je i da Rus neće da glumi u filmu u kome je ruska vojska prikazana kao zločinačka...samo mi nije jasno kako se samo u Srbiji nadju ovi naši nazovi umetnici...koji snimaju filmove u kojima sopstveni narod prikazuju na taj način...to je enigma...pa čak i kad snimaju film o stradanju jevreja u II sv.ratu iz radnje filma ostane nejasno onima koji film gledaju-da se taj zločinački logor nalazio na teritoriji NDH...pa tako ko ne poznaje dovoljno istoriju ili gledalac u inostranstvu dobije sliku kako je u Srbiji postojao logor za jevreje...strašno!!!
pre 7 godina
Karanovic, Djuricko, citate li vi ovo?
pre 7 godina
...informisi se covece...!!!
...referendum...
...ni kapi krvi...
...kako te ne mrzi da izigravas cnn...???
(kraja, 20. februar 2017 13:48)
Kao Srbin moram da se ne slozim sa ovim ovde.
Krvi nije bilo jer se Ukrajinici nisu usudili suprotstativi se Ruskoj vosjsci (verovatno pametno, mnogo su jaci).
Refrenduma je bilo, i cak i da je bio 100% posten (a nije, jer su naoruzani Rsi bili prisutni, pa ko da radi kampanju protiv), Rusi su vecina i preglasali bi Ukrajince.
E sad, da smo organizovali refrendum na Kosovu - sta mislite, da li bi Albanci glasali za? I nakon toga, da smo mi rekli "ma necemo sukob sa NATO, mnogo su jaci".
I onda neko tamo po svetu kaze "u redu je da je Kosovo albansko, glasali su".
E pa nije u redu, jer krsi MEDJUNARODNO PRAVO. Isto kao i na Krimu.
Dakle, kao Srbin, protivim se i jednom i drugom.
Ne razumem ove licemerne Srbe koji podrzavaju Krim, i ne shvatajuci da ce doci dan kad ce Rusija priznati Kosovo, a Zapad ukinuti sankcije, sve u nekom paketu i vecem dogovoru.
pre 7 godina
Citaj Serbedzijo
pre 7 godina
Nema u holivudu puno filmova o americkim zlocinima. Cak i u filmovima u Vijetnamu ih predstavljaju kao borce za slobodu. Vise sam gledao holivudskih filmova o Drugom svetskom ratu sa dobrim Nemcima nego sa sa dobrim Rusima. Neverovatna propaganda.
pre 7 godina
Gledas li ovo Đuričko???
pre 7 godina
Legenda.
pre 7 godina
@ Meister Job... pa i jesu Krim uzeli na "dobar dan, izvolite" hahaha i to bez ijedne zrtve sto ce se ta akcija studirati u najelitnijim vojnim skolama u buducnosti...
pre 7 godina
Muzika, film, sve u slizbi politike u Americi. Kao u SSSR-u.
pre 7 godina
šta kaže đuričko na ovo?
pre 7 godina
svaka cast,a ne ove nase prodane duse koje su odma otrcale kod andjeline
pre 7 godina
svaka čast brate
pre 7 godina
Pre su negativci bili Indijanci sad Rusi,a Amerikanci uvek oni "dobri"na pravoj strani,pobednici,spasioci...
Samo mi nije jasno odakle u Ukrajini americki marinci,hm ?!
pre 7 godina
Definicija ljudskog integriteta !
Naklon do poda ! (AtamanCG, 20. februar 2017 11:15)
Ovo je servilnost koja lize prah sa tudjih cipela. Ono sto hvalis da drugi ne radi, sam cinis. Bljak!
(Gde je tvoj integritet?, 20. februar 2017 16:51)
A, gdje je tvoj "potpis" ? Moj je uvijek isti, i na temama o automobilima, i na ovakvim, a ti ? ...
Ne znam odakle si ubacio i lizanje, ali zanimljivo je, zaista. I ne mora lizanje da bude "bljak", pitaj neku ženu, iznenadićeš se ...
pre 7 godina
Zavisi od filma. Ja bih pristala da glumim negativca u dobrom filmu, i obrnuto.
pre 7 godina
@Meister Jakob; Krim je vraćen bez ijednog ispaljenog metka. A narod na Krimu je stao 98% iza Rusije.
pre 7 godina
Ako si profesionalac onda ne odbijaš uloge iz nekih kvazimoralnih i "patriotskih" razloga!
..
(Huligan, 20. februar 2017 11:42)
Ti onda ne znaš šta znači moral. Baš ovo je moral i patriotizam, ne raditi nešto ako je nemoralno, bez obzira na pare, naredjenja itd.
pre 7 godina
bravo!
pre 7 godina
Aaaaaaaa Rusi vjerovatno snimaju filmove gdje su oni negativci? Vrati se fino u Rusiju i bude pozitivac. Jednostavno je.
pre 7 godina
Mislim da ipak treba prvo gledati kvalitet filma. Mnogi glumci su dobili oskare za glumu negativaca. Naravno da ne treba ucestvovati u losoj propagandi, ali film nije rijaliti.
pre 7 godina
Раде Шербеџија не одбија „вечити негативац" у холивуду!!!
pre 7 godina
Tako su se nas Djuricko i kompanija zaleteli da glume u Andjinom filmu nadajuci se da ce se probiti do Holivuda, za razliku od Glogovca koji je odbio da glumi i zbog toga ga jos vise cijenim. Nije sve u prokletim parama ima nesto vise od toga, svaka cast na ovome potezu...
pre 7 godina
@ Meister Jakob А ви имате доказе о присуству руских војника у
ДНР и ЛНР?Ако их имате,а немају их ни САД,проследите их у CIA,DNA,
NSA или где сматрате да треба.И,за вашу информацију,током преузимања
Крима погнуо је 1(и словима ЈЕДАН)човек.Потпуковник украјинске војске кога су убили његови војници који су хтели да се предају Русима,а он је то покушавао да спречи.Вртео се снимак на You tube.
pre 7 godina
A nasi su pojurili da snime film "U zemlji krvi i meda" koji je antisrpski propagandni film. Da se ispivracas.
pre 7 godina
Ovo je baš razljutilo ruse pa je i vest na TV Rosija 24 bila tema. Čak su optužili i amerikance kako prikazuju srbe u negativnom kontextu. Baš su objektivno izvestili svaka im čast.
pre 7 godina
a nasi ne samo da bi pristali nego bi trazili da im uloga jos bude krvolocnija
pre 7 godina
Evo prilike za Djurička da ode u Holivud.
pre 7 godina
Hitler je prvi krenuo da širi propagandu, Ameri au ga nasledili, preko filma će ubediti mnoge da su u Donbasu Rusi zločinci koji masakriraju druge mirne narode, dok je istina daleko drugačija, a to bi mogli da pokažu kad bi pitali ljude koji žive ili su živeli tu
pre 7 godina
Od mene bravo za karakter...da je nasim glumcima malo vise nekog patriotizma ne bi blatili sopstveni narod pri svakoj ponudjenoj ulozi...i nekom dolaru usput!!! Kazem nekom dolaru, mada je to bila extra dobra kinta u odnosu na prosjek, jer bi nam Srbija i srpstvo trebalo znaciti mnogo vise od mizerne uloge...koliko god da je velika i bitna! Ja jos nisam vidio ni hrvatske, ni BiH glumce da pljuju po svom narodu!!! Samo nama Srbima to nije bljak...mi najvise volimo svome zabiberiti...i jos kad te za to plate!!! Sve je receno...sami sebi smo najvece zlo!!! Lijepo je vidjeti ljude koji sa ponosom gledaju na svoju zemlju...
pre 7 godina
Nisu u pitanju isključivo profesionalizam i lična osećanja prema ponuđenoj ulozi, nego i svest da je filmska industrija decenijama unazad poligon za kreiranje mišljenje čoveka (u ovom slučaju Holivud - Amerikanca).
Pa svaki drugi film/serija govori o Rusima u negativnoj konotaciji - koljači, silovatelji, zločinci. I onda se pitate odakle kolektivna histerija u Americi gde oni veruju da su im Rusi namestili izbore, da su im oni odabrali predsednika, da su oni najveće zlo na svetu bla bla.
Kroz svoje filmove/serije oni suptilno promovišu (nameću) vrednosti prosečnom čoveku - danas imate mali milion serija sa gej porodicama sa decom koje se skoro po pravilu prikazuju kroz komediju, kriminalističke serije gde se u svakoj epizodi opravdava američki imperijalizam, gde je liberalizam ultimativna vrednost itd
Ja sam se šokirao (s obzirom da sa velikom pažnjom pratim američku kinematografiju) koliko su Srbi ocrnjeni i prikazani kao genocidne ubice (pre svega) nevinih muslimana, ali i kao univerzalni zločinci. To je meni šokantno s obzirom da to da je Srbija jedna mala zabačena država u Istočnoj Evropi, a dobija toliko negativne pažnje. Pre mesec dana sam u tri uzastopne epizode različitih serija na FoxCrime video kako su Srbi prikazani kao:
1- genocidne ubice
2 - koljači dece
3 - banditi dileri u USA
Kinematografija ili priprema teren ili što je češći slučaj naknadno opravdava poteze američkih političara, bilo to vezanl za unutrašnju ili češće spoljnu politiku.
Mogao bih još mnogo da pišem o ovome, ali već sam previše vremena utrošio. Poenta je, časno je odbiti ulogu u propagandi bilo koje vrste, a pogotovo one umerene protiv sopstvenog naroda. I da, nisam rusofil ako tako neko zaključuje iz komentara pošto očekujem da nekome to bude argument.
pre 7 godina
Nele bi rekao još nešto:
-ko igra za raju i zanemaruje taktiku,
završiće karijeru, u nižerazrednom Vratniku.
pre 7 godina
Ne razumem što Rusi ne počnu da snimaju slične filmove,samo sa obrnutim ulogama!
pre 7 godina
Rade i Mira se ne slazu.
pre 7 godina
Sasvim je prirodno da američki vojni avion bude oboren u Ukrajini !?
pre 7 godina
@Ljudi, to "Amer pozitivac, Rus negativac" vam je čista psihologija mase. Što reče neko zamisli da se Ameri bune za filmove u kojima su Ameri negativci. Jednostavno, ta postavka se koristi za površne filmove za jednokratnu zabavu i publiku koja nije u stanju da se dublje poistoveti sa likom, pričom, i slično, pa onda pisci poture nekog "klasičnog Amera" kao glavnog junaka i neki "strani entitet" kao negativca. Taj princip uostalom postojao je mnogo pre Holivuda i živi u mnogo različitih oblika. Pogledajte recimo Sumrak - glavna junakinja klasična tinejdžerkica sa kojom ciljna publika (klasične tinejdžerkice) treba da se poistoveti, suočava se sa paranormalnim bićima koje čovek ne može da razume. Stari dobri "borba dobra i zla" kliše, šta mislite zašto je postao kliše - zato što su tu uvek "neki kao mi" protiv nekih koji nisu kao "mi" i žele sve suprotno. A u širokom spektru za američku publiku, ide se baš na to - Ameri protiv bilo koje nacije u ostatku sveta. Isto tako bismo mi pravili filmove Srbi protiv Amera...
To se zove soft power i ima za cilj da indokrinira vec anestezirane amerikance i ostale konzumente sirom sveta da oni lakse prihvate cak navijaju za americko senlucenje po citavom globusu. To je ozbiljna stvar koliko god banalana izgledala i na osnovu nje amerikanci vladaju svetom. Izrazito je moralno ne prihvatiti takvu ulogu ako imas cak i zametak drustvene svesti i elementarno poznavanje kulture i politike te ja doticnom glumcu cestitam.
pre 7 godina
@ Knez,Bitka za Sevastopolj,Rusi izgubili 2 miliona ljudi u drugom svetskom ratu.
Sada da Knez,Barozo, Fabius, Kamerun,Obama i Holand odluce kome krim pripada.
Dok su rusi ginuli, ovi sto ih kritikuju su sedeli na kovcugu (kasa)i cekali da se rat zavrsi.
pre 7 godina
Bravo.
pre 7 godina
Šta je ovo... Behind enemy lines reloaded
pre 7 godina
@(Huligan, 20. februar 2017 11:42)
Aham, znaci ako je neko "profesionalac" on ne moze da zastupa odredjene stavove, mere vrednosti i moral, jer jel'te, on je profesinalac!?
Izgleda da sam neinformisan, pa nisam znao da je "placeni ubica" ustvari "to" zanimanje koje postavlja prihvatljive standarde ponasanja se sve ostale profesije!
Stvarno se svasta moze cuti i procitati u danasnje vreme...
pre 7 godina
Propaganda se najbolje placa. Ovaj nikada nece postati zapadni novinar.
pre 7 godina
Znači Ameri doleteli i do Ukrajine.
pre 7 godina
@ Meister Jakob
Realan si čovek, vidim po većini tvojih komentara, ali ću ovde da "iskoristim pravo da se ne složim sa tobom". Znaš li da NIKADA nemački glumac nije igrao Hitlera? U (po meni sjajnom) filmu "Der Untergang" (kod nas preveden kao "Hitlerovi poslednji dani") glavni glumac je Svajcarac. Pricao je u više navrata kako je "skidao" Hitlerovu mimiku, gestikulaciju i akcenat i jeste mu nemački jezik maternji, ali čovek NIJE Nemac.
(miletrans, 20. februar 2017 17:22)
pa Hitler je bio austrijanac.
pre 7 godina
Ljudi od integriteta su odavno u manjini. S toga se mnogi cude zasto je glumac odbio ulogu. Svaka mu cast, po mom misljenju. Prodati se za saku dolara i minut lazne slave je popularno, ali u isto vreme i ljigavo.
pre 7 godina
I još jedno pitanje za komentatore, kako biste dočekali film o srpskim ratnim zločinima snimljen od strane Srbina (na primer)? A, šta kažete, nijedan Srbin takav film ne bi snimio? Pa što bismo onda zamerali njihovim američkim kolegama.
Shvatite, ovakvi filmovi se ne snimaju da verno i objektivno prikažu događaje - za to postoje dokumentarci. Ovde se radi o tome da ima dve strane i za jednu publika treba da navija, a drugu da mrzi. U FILMU. Ne i u stvarnom životu. Većina vas ima problem da ukapira taj koncept. Veći ste nacionalisti od Amerikanaca koji te filmove prave, a sa manjim pokrićem.
(L, 20. februar 2017 17:15)
Blago tebi kad veruješ da dokumentarci verno prikazuju ono što se desilo. Da si bacio pogled koji put na History channel , pod uslovom da si uopšte čuo za taj kanal , primetio bi da to baš i nije tako , da ti dokumentarci podsećaju na te filmove o kojima pričaš.
pre 7 godina
Koja glupost, to je kao da Amerikanac odbije glumiti Ted Bundyja ili Nijemac npr. Goeringa.
Ili on tim postupkom hoće pokazati da Rusi u Ukrajini nisu okolo ubijali, Krim su dobili na dobar dan, izvol'te?!
(Meister Jakob, 20. februar 2017 11:26)
Nije isto, loše ti je poređenje. Nije on odbio da glumi neku poznatu istorijsku ličnost nego neimenovanog Rusa koji teroriše Ukrajince.
Isto bi bilo kad bi neki Amer odbio da glumi neimenovanog CIA instruktora koji predvodi grupu mudžahedina koja upada u mirno sirijsko selo gde pobije sve seljake i usput recimo siluje seljanke. A potom vijaju posadu ruskog oborenog helihoptera koja je pošla da ih spreči u zločinu. Naravno, na kraju filma preživi samo ruski pilot.
Patetika.
P.S. Inače, sećam se kad je pre par godina izašlo par knjiga o Prvom svetskom ratu - ovde gomila ljudi zapenila o tome a onda sam pročitao sjajan komentar - uglavnom, jedan Holivudski film u smislu propagande vredi više nego dvadeset knjiga eminentnih istoričara. Voli narod jeftinu i jednostavnu zabavu, bez da previše uključuje mozak - a to podrazumeva film gde se jasno zna ko je dobar a ko loš. Pa takvih filmova i prava istorija je nebitna.
pre 7 godina
Neću da budem Švabo, Švabo da budem neću...
pre 7 godina
I mi imamo Nebojšu Glogovca! Nisu svi Šerbedžija, Diklić, Duričko i dr.!
pre 7 godina
lici na jedan scenario koji se bavio pilotima koji beze od Srba :)
pre 7 godina
Da vidim kako će amer glumiti u ruskom projektu zlog tipa koji prodaje maglu i pustoši sve oko sebe
pre 7 godina
postovanje za glumca... nije isto kad igras osvedocenog i istorijskog zlocinca, ili dogadjaj i lik koji je potpuno izmisljen... ali kad si u ovakvom projektu, koji sluzi da potpiruje mrznju, i da da prevagu na neciju stranu, da opravdava neke postupke a jos uvek se ne zna ni 30% istine... zasto bas ja da predstavljam svoj narod kako drugi kazu, i to u najlosijem svetlu u najgorem vremenu, gde se hvata svaka reakcija kao povod za rat... naravno, za nas sRBE je sve profesionalizam. Mi smo profesionalci u svakom poslu i nas nije briga ni za cije misljenje, niti kako izgledaju nasi postupci gledano drugim ocima iz drugog ugla...
pre 7 godina
@Djuricko
Dobio si minuse nisu ljudi izvalili potpis :)
pre 7 godina
Hollywood ne oduvek podržavao kako spoljnu tako i unutrašnju politimu,koja se vodi u Vashingtonu.Tako da je normalno da usled pogoršanja odnosa na relaciji Moskva-Vashington krenu za pravljenjem filmova na tu temu.Kada je Bush izvršio invaziiju na Irak došlo je do manjeg pogoršanja odnosa Vashingtona i Parisa i opet je hollywood korišćen da bi se blatili Francuzi.Sećam se da je i jedan veliki hollywoodski reditelj australijskog porekla uključio u tu priču.
pre 7 godina
Svaka čast na čvrstom karakteru da nije samo stvar u novcu već i u dostojanstvu. Nego kod nas je nekako uvek i za vreme Tita bilo bolje igrati schwabu. Dobiju se kvalitetne uniforme, bolji smeštaj, novije oružje i rekviziti dok su partizani morali sve od kuće da ponesu, a spavanje u šumi.
pre 7 godina
"Kako vas dvoje ne shvatate da vas dvoje igrate drugih dvoje koji se vole?"
pre 7 godina
mi je poznat scenario
pre 7 godina
Necu da budem Svabo u dotiranom filmu...
117 Komentari
Sortiraj po: