Četvrtak, 27.10.2016.

11:58

Putin odlikovao Kusturicu Ordenom družbe

Izvor: Tanjug

Putin odlikovao Kusturicu Ordenom družbe IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

Јабучило

pre 7 godina

Možda je i tako,ali ne zaboravi da su Turci obilato upražnjavali pravo prve bračne noći.
(Genetika, 28. oktobar 2016 10:12)

Ни ти не заборави да се први мачићи у воду бацају. Немали број прворођенчади није доживљавао прилику да одрасте. Што се генетике тиче, сви заборављају на Аваре, који су оставили дубок траг у српском генетском запису.

povratak

pre 7 godina

Odlican je igrac Emir. Od komunista je dobio da studira u Pragu, od stare Juge da snima Dolly Bell i Oca, od profe Formana prvu palmu, od Amera pare za Dom za vesanje, od Cobeta za Underground... dobri filmovi. A onda je postao Nemanja. I sto bi rekao narod, od tada puno zuji, ali malo meda daje...(Stefan, 28. oktobar 2016 04:14)Dobijali su i drugi i to mnogo više od njega pa nisu napravili ni približno kvalitetne filmove.Da ne govorim da nikada nije pravio režimske filmove ili pravio ustupke finansijerima,kako su mnogi naši reditelji radili.Najbolji i najpriznatiji reditelj sa ovih prostora,a imali smo i imamo dosta dobrih u toj umetnosti,čija dela spadaju u vrh svetske kinematografije.Takav rediteljski talenat će se teško roditi na ovim prostorima u bliskoj budućnosti.A dobio je i nagradu u Veneciji za film Crna mačka beli mačor.

Analitičar

pre 7 godina

Sve čestike g-dinu Emiru Kusturici. Veliki čovek, veliki umetnik. Spravom je zaslužio ovakvo priznanje. Srbija, Region i ostali SVET treba da se ponose što imamo ovakvog velikog umetnika. Pozdrav.

Saldzo

pre 7 godina

A zašto nije odlikovao i Sidrana, bez njega Emir nebi ni postojao?
(Milan, 27. oktobar 2016 12:40)

Istina. Meni je Sidranov scenario za "Podzemlje" remek-djelo.
(Princip, 28. oktobar 2016 09:23)

"Podzemlje" je po delu Duska Kovacevica koji je pisao i scenario zajedno sa Kusturicom.

Genetika

pre 7 godina

Preci Emira Kusturice (kao i preci svih ostalih juzno-slovenskih muslimana) presli su na Islam za vreme Turske vladavine. On jeste Srbin, bez obzira koje vere bio.
(Ostojic, 27. oktobar 2016 19:51)
Možda je i tako,ali ne zaboravi da su Turci obilato upražnjavali pravo prve bračne noći.

Princip

pre 7 godina

A zašto nije odlikovao i Sidrana, bez njega Emir nebi ni postojao?
(Milan, 27. oktobar 2016 12:40)

Istina. Meni je Sidranov scenario za "Podzemlje" remek-djelo.

Stefan

pre 7 godina

Odlican je igrac Emir. Od komunista je dobio da studira u Pragu, od stare Juge da snima Dolly Bell i Oca, od profe Formana prvu palmu, od Amera pare za Dom za vesanje, od Cobeta za Underground... dobri filmovi. A onda je postao Nemanja. I sto bi rekao narod, od tada puno zuji, ali malo meda daje...

neutralni felsh

pre 7 godina

Zaslužio je nema šta! 
Pročitala sam danas Emir će snimati film o Maduru. Ipak je to cinično. O najsiromašnijem predsedniku neke države film da radi grof (gubernator šta li je već) Kusturica (zemljoposednik onolike planine, grada...). 
Ps. Eh taj naš konformizam. Propovedaš narodu da je biti sirotinja OK da je zapadna kultura i način života smeće (đubre) a ti u svom privatnom životu koristiš sve proizvode te zapadne kulture.
(natalija, 27. oktobar 2016 16:03)


odlican komentar.

Ostojic

pre 7 godina

Ne mogu da verujem nedna prodata dusa Muslimsn od oca i majke moze tako da manipulise Serbski po bogami i Ruski narod prava cuda bi rekli Bosanci.
(Sula, 27. oktobar 2016 12:48)

Preci Emira Kusturice (kao i preci svih ostalih juzno-slovenskih muslimana) presli su na Islam za vreme Turske vladavine. On jeste Srbin, bez obzira koje vere bio.

Marija

pre 7 godina

Što se njegove vere tiče, samo se vratio tamo gde pripada.
A veru su prodali oni koji i dalje "počivaju" u tim ostalim jeretičkim verama.

dragan dragan

pre 7 godina

Sta znace komentari, musliman od oca i majke, izdao voj narod. On se samo vratio veri pradedovskoj i zato je izdao svoj muslimanski narod ili veru nije jasno sta je prvo izdao. Mrzite ga vi ciji su preci prelazili u islam da bi sacuvali drustveni polozaj i bogatstvo. Sami se pokrstili, to jest promenili veru. I onda se mrznjom dokazujete u novoj veri. Video sam tekst pre odredjenog vremena D. Avazu, jedan od vas kaze, ponosim se svojim srpskim poreklom ali jos vise i novom verom muslimanskom.

Mrgud

pre 7 godina

Kada pola raznih "aktivista za ljudska prava" i "nezavisnih novinara" dobije Legiju časti ili počnu da ustanovljavaju i uručuju nagrade jedni drugima - čestitkama nikad kraja. Svi im se dive očiju punih suza, prave se reportaže, ređaju fraze u intervjuima.
E ako vam je Emir problem, iskreno vam zavidim.
A opet, kada vidim koliko žuči po njemu prosipate, u stvari vam ne zavidim uopšte. Mržnja je loš životni saputnik.

plastični isus

pre 7 godina

Da je kojim slučajem, npr. Srđan Dragojević odlikovan od strane Obame ili engleske kraljice to bi odmah bio "dokaz" da je izdajnik, špijun i da radi protiv srpstva. A kada Kusturica neprestano visi kod Putina ili dverjani, radikali i DSS idu na poklonjenje velikom voždu da dobiju naredne instrukcije - to je onda patriotizam. Jer naravno u pitanju ej "majčica", "pravoslavna braća" itd.(Laloš, 27. oktobar 2016 12:44)Pa Kusta je snimao filmove u SAD-u i sada često tamo putuje,a i u Srbiju dovodi američke(nezavisne)umetnike.Rado je viđen gost u mnogim zemljama na svim kontinentima,a odlikovanja je dobijao i u drugim zemljama,Francuskoj na primer,gde je isto tako puno radio.

E izroda li coveka?!

pre 7 godina

Fasista i diktator odlikovao muslimana koji se pokrstio, izdao svoju originalnu domovinu (BiH), pa dosao u Srbiju, tu mu Milosevic dao drzavljanstvo, i nakon rusenja Milosevicevog rezima iz sve snage radi na unistenju drzave u koju se doselio (Srbija), i za sve te zaluge dobija orden......
A ne znamo ni kako se zove, ponekad Emir, ponekad Nemanja..... UZAS!
(AntiPutin, 27. oktobar 2016 12:55)

Ljudi kao sto je Kuturica preko su potrebni Srbiji. Takvi kao sto si ti nisu potrebni nikome, pa ni Srbiji. Pakuj i vozi. Prosipaj otrov i zuc negde drugde. Ovde nikome ne trebas.

natalija

pre 7 godina

Zaslužio je nema šta!
Pročitala sam danas Emir će snimati film o Maduru. Ipak je to cinično. O najsiromašnijem predsedniku neke države film da radi grof (gubernator šta li je već) Kusturica (zemljoposednik onolike planine, grada...).
Ps. Eh taj naš konformizam. Propovedaš narodu da je biti sirotinja OK da je zapadna kultura i način života smeće (đubre) a ti u svom privatnom životu koristiš sve proizvode te zapadne kulture.

crni talas

pre 7 godina

A zašto nije odlikovao i Sidrana, bez njega Emir nebi ni postojao?(Milan, 27. oktobar 2016 12:40)Kusturica je snimao pre i posle saradnje sa Sidranom.Podzemlje i Crna mačka beli mačor je radio bez Sidrana pa je dobio glavne nagrade u Kanu i Veneciji.

olja

pre 7 godina

Milan@

"Milane", sigurni ste da bez Sidrana ne bi bio to sto jeste? Ili se salite? Da okrenemo kako jeste - Sidran je uz njega iskocio iz anonimnosti. To je istina. Manite se zajedljivosti, opasna je, naudicete svom zdravlju.

red velicina

pre 7 godina

cccc..... kakvi komentari... pa, koliko je nasih pisaca i reditelja dobilio ordne legije cassti francuske republike. evo, ove godine i anonimusi neki ovdasnji poceli da se kite njime, pa su uglavnom bile cestitke ili se javnost dostojanstveno uzdrzala od komentarisanja. uostalom, zar mislite da su reditelju koji ima zlatnu palmu i zlatnog lava za svoj rad, uz jos dva kanskea gran prija, uopste potrebne bilo kakve nagrade i priznjanja?!

Toplicanin Milan

pre 7 godina

Opet Kusturica zadaje enormne dusevne patnje "postenim poreskim obveznicima" R.Srbije. Naravno to radi "umetnicki" preko ove nagrade.

sir oliver

pre 7 godina

zabole kustu za orden, ima li uz njega neki deo u kesu! ili bar rusija da se otvori za snimanje nekog filma! moze opsada staljingrada, to nece dugo trajati, cirka 25 godina! bice gotovo dok kazes beograd na vodi!

ГМ

pre 7 godina

Боже колико једа и злобе у претходним коментарима, да се човек растужи. Уместо да се радујемо што је држављанин наше домовине добио високо признање из једне велике земље. Исто да је добио и са Запада, треба само честитати јер та признања се не добијају тек тако, као што се и не стиже до успеха седећи у кафани или на софи и пишући заједљиве коментаре. О томе како се Кустирица зове и како се изјашњава, па ваљда он има право да припада народу коме жели и вери којој жели. Или ће можда неко други да му то одреди?

Laloš

pre 7 godina

Da je kojim slučajem, npr. Srđan Dragojević odlikovan od strane Obame ili engleske kraljice to bi odmah bio "dokaz" da je izdajnik, špijun i da radi protiv srpstva. A kada Kusturica neprestano visi kod Putina ili dverjani, radikali i DSS idu na poklonjenje velikom voždu da dobiju naredne instrukcije - to je onda patriotizam. Jer naravno u pitanju ej "majčica", "pravoslavna braća" itd.

AntiPutin

pre 7 godina

Fasista i diktator odlikovao muslimana koji se pokrstio, izdao svoju originalnu domovinu (BiH), pa dosao u Srbiju, tu mu Milosevic dao drzavljanstvo, i nakon rusenja Milosevicevog rezima iz sve snage radi na unistenju drzave u koju se doselio (Srbija), i za sve te zaluge dobija orden......
A ne znamo ni kako se zove, ponekad Emir, ponekad Nemanja..... UZAS!

CATAPA

pre 7 godina

"Mene, ako se sete na dan bezbednosti, sete se. Ako se ne sete, nikom ništa. To je bila moja dužnost da radim."

Eto, setili te se, Emire Čvoroviću.

viki55

pre 7 godina

Da nije mozda i Nemanja(odavno vise nije Emir)proteran iz Srbije ? Sobzirom da je Nemanja najpoznatiji preletac Srpstva, treba ga zastititi i ne dovesti u sumnju da je rusofil, ili Boze me sakloni da radi nesto protiv svoje nove domovine !?

Sula

pre 7 godina

Ne mogu da verujem nedna prodata dusa Muslimsn od oca i majke moze tako da manipulise Serbski po bogami i Ruski narod prava cuda bi rekli Bosanci.

CATAPA

pre 7 godina

"Mene, ako se sete na dan bezbednosti, sete se. Ako se ne sete, nikom ništa. To je bila moja dužnost da radim."

Eto, setili te se, Emire Čvoroviću.

Laloš

pre 7 godina

Da je kojim slučajem, npr. Srđan Dragojević odlikovan od strane Obame ili engleske kraljice to bi odmah bio "dokaz" da je izdajnik, špijun i da radi protiv srpstva. A kada Kusturica neprestano visi kod Putina ili dverjani, radikali i DSS idu na poklonjenje velikom voždu da dobiju naredne instrukcije - to je onda patriotizam. Jer naravno u pitanju ej "majčica", "pravoslavna braća" itd.

AntiPutin

pre 7 godina

Fasista i diktator odlikovao muslimana koji se pokrstio, izdao svoju originalnu domovinu (BiH), pa dosao u Srbiju, tu mu Milosevic dao drzavljanstvo, i nakon rusenja Milosevicevog rezima iz sve snage radi na unistenju drzave u koju se doselio (Srbija), i za sve te zaluge dobija orden......
A ne znamo ni kako se zove, ponekad Emir, ponekad Nemanja..... UZAS!

ГМ

pre 7 godina

Боже колико једа и злобе у претходним коментарима, да се човек растужи. Уместо да се радујемо што је држављанин наше домовине добио високо признање из једне велике земље. Исто да је добио и са Запада, треба само честитати јер та признања се не добијају тек тако, као што се и не стиже до успеха седећи у кафани или на софи и пишући заједљиве коментаре. О томе како се Кустирица зове и како се изјашњава, па ваљда он има право да припада народу коме жели и вери којој жели. Или ће можда неко други да му то одреди?

natalija

pre 7 godina

Zaslužio je nema šta!
Pročitala sam danas Emir će snimati film o Maduru. Ipak je to cinično. O najsiromašnijem predsedniku neke države film da radi grof (gubernator šta li je već) Kusturica (zemljoposednik onolike planine, grada...).
Ps. Eh taj naš konformizam. Propovedaš narodu da je biti sirotinja OK da je zapadna kultura i način života smeće (đubre) a ti u svom privatnom životu koristiš sve proizvode te zapadne kulture.

plastični isus

pre 7 godina

Da je kojim slučajem, npr. Srđan Dragojević odlikovan od strane Obame ili engleske kraljice to bi odmah bio "dokaz" da je izdajnik, špijun i da radi protiv srpstva. A kada Kusturica neprestano visi kod Putina ili dverjani, radikali i DSS idu na poklonjenje velikom voždu da dobiju naredne instrukcije - to je onda patriotizam. Jer naravno u pitanju ej "majčica", "pravoslavna braća" itd.(Laloš, 27. oktobar 2016 12:44)Pa Kusta je snimao filmove u SAD-u i sada često tamo putuje,a i u Srbiju dovodi američke(nezavisne)umetnike.Rado je viđen gost u mnogim zemljama na svim kontinentima,a odlikovanja je dobijao i u drugim zemljama,Francuskoj na primer,gde je isto tako puno radio.

crni talas

pre 7 godina

A zašto nije odlikovao i Sidrana, bez njega Emir nebi ni postojao?(Milan, 27. oktobar 2016 12:40)Kusturica je snimao pre i posle saradnje sa Sidranom.Podzemlje i Crna mačka beli mačor je radio bez Sidrana pa je dobio glavne nagrade u Kanu i Veneciji.

Sula

pre 7 godina

Ne mogu da verujem nedna prodata dusa Muslimsn od oca i majke moze tako da manipulise Serbski po bogami i Ruski narod prava cuda bi rekli Bosanci.

sir oliver

pre 7 godina

zabole kustu za orden, ima li uz njega neki deo u kesu! ili bar rusija da se otvori za snimanje nekog filma! moze opsada staljingrada, to nece dugo trajati, cirka 25 godina! bice gotovo dok kazes beograd na vodi!

olja

pre 7 godina

Milan@

"Milane", sigurni ste da bez Sidrana ne bi bio to sto jeste? Ili se salite? Da okrenemo kako jeste - Sidran je uz njega iskocio iz anonimnosti. To je istina. Manite se zajedljivosti, opasna je, naudicete svom zdravlju.

viki55

pre 7 godina

Da nije mozda i Nemanja(odavno vise nije Emir)proteran iz Srbije ? Sobzirom da je Nemanja najpoznatiji preletac Srpstva, treba ga zastititi i ne dovesti u sumnju da je rusofil, ili Boze me sakloni da radi nesto protiv svoje nove domovine !?

red velicina

pre 7 godina

cccc..... kakvi komentari... pa, koliko je nasih pisaca i reditelja dobilio ordne legije cassti francuske republike. evo, ove godine i anonimusi neki ovdasnji poceli da se kite njime, pa su uglavnom bile cestitke ili se javnost dostojanstveno uzdrzala od komentarisanja. uostalom, zar mislite da su reditelju koji ima zlatnu palmu i zlatnog lava za svoj rad, uz jos dva kanskea gran prija, uopste potrebne bilo kakve nagrade i priznjanja?!

Toplicanin Milan

pre 7 godina

Opet Kusturica zadaje enormne dusevne patnje "postenim poreskim obveznicima" R.Srbije. Naravno to radi "umetnicki" preko ove nagrade.

Stefan

pre 7 godina

Odlican je igrac Emir. Od komunista je dobio da studira u Pragu, od stare Juge da snima Dolly Bell i Oca, od profe Formana prvu palmu, od Amera pare za Dom za vesanje, od Cobeta za Underground... dobri filmovi. A onda je postao Nemanja. I sto bi rekao narod, od tada puno zuji, ali malo meda daje...

neutralni felsh

pre 7 godina

Zaslužio je nema šta! 
Pročitala sam danas Emir će snimati film o Maduru. Ipak je to cinično. O najsiromašnijem predsedniku neke države film da radi grof (gubernator šta li je već) Kusturica (zemljoposednik onolike planine, grada...). 
Ps. Eh taj naš konformizam. Propovedaš narodu da je biti sirotinja OK da je zapadna kultura i način života smeće (đubre) a ti u svom privatnom životu koristiš sve proizvode te zapadne kulture.
(natalija, 27. oktobar 2016 16:03)


odlican komentar.

E izroda li coveka?!

pre 7 godina

Fasista i diktator odlikovao muslimana koji se pokrstio, izdao svoju originalnu domovinu (BiH), pa dosao u Srbiju, tu mu Milosevic dao drzavljanstvo, i nakon rusenja Milosevicevog rezima iz sve snage radi na unistenju drzave u koju se doselio (Srbija), i za sve te zaluge dobija orden......
A ne znamo ni kako se zove, ponekad Emir, ponekad Nemanja..... UZAS!
(AntiPutin, 27. oktobar 2016 12:55)

Ljudi kao sto je Kuturica preko su potrebni Srbiji. Takvi kao sto si ti nisu potrebni nikome, pa ni Srbiji. Pakuj i vozi. Prosipaj otrov i zuc negde drugde. Ovde nikome ne trebas.

Mrgud

pre 7 godina

Kada pola raznih "aktivista za ljudska prava" i "nezavisnih novinara" dobije Legiju časti ili počnu da ustanovljavaju i uručuju nagrade jedni drugima - čestitkama nikad kraja. Svi im se dive očiju punih suza, prave se reportaže, ređaju fraze u intervjuima.
E ako vam je Emir problem, iskreno vam zavidim.
A opet, kada vidim koliko žuči po njemu prosipate, u stvari vam ne zavidim uopšte. Mržnja je loš životni saputnik.

Ostojic

pre 7 godina

Ne mogu da verujem nedna prodata dusa Muslimsn od oca i majke moze tako da manipulise Serbski po bogami i Ruski narod prava cuda bi rekli Bosanci.
(Sula, 27. oktobar 2016 12:48)

Preci Emira Kusturice (kao i preci svih ostalih juzno-slovenskih muslimana) presli su na Islam za vreme Turske vladavine. On jeste Srbin, bez obzira koje vere bio.

Saldzo

pre 7 godina

A zašto nije odlikovao i Sidrana, bez njega Emir nebi ni postojao?
(Milan, 27. oktobar 2016 12:40)

Istina. Meni je Sidranov scenario za "Podzemlje" remek-djelo.
(Princip, 28. oktobar 2016 09:23)

"Podzemlje" je po delu Duska Kovacevica koji je pisao i scenario zajedno sa Kusturicom.

Marija

pre 7 godina

Što se njegove vere tiče, samo se vratio tamo gde pripada.
A veru su prodali oni koji i dalje "počivaju" u tim ostalim jeretičkim verama.

dragan dragan

pre 7 godina

Sta znace komentari, musliman od oca i majke, izdao voj narod. On se samo vratio veri pradedovskoj i zato je izdao svoj muslimanski narod ili veru nije jasno sta je prvo izdao. Mrzite ga vi ciji su preci prelazili u islam da bi sacuvali drustveni polozaj i bogatstvo. Sami se pokrstili, to jest promenili veru. I onda se mrznjom dokazujete u novoj veri. Video sam tekst pre odredjenog vremena D. Avazu, jedan od vas kaze, ponosim se svojim srpskim poreklom ali jos vise i novom verom muslimanskom.

Analitičar

pre 7 godina

Sve čestike g-dinu Emiru Kusturici. Veliki čovek, veliki umetnik. Spravom je zaslužio ovakvo priznanje. Srbija, Region i ostali SVET treba da se ponose što imamo ovakvog velikog umetnika. Pozdrav.

Genetika

pre 7 godina

Preci Emira Kusturice (kao i preci svih ostalih juzno-slovenskih muslimana) presli su na Islam za vreme Turske vladavine. On jeste Srbin, bez obzira koje vere bio.
(Ostojic, 27. oktobar 2016 19:51)
Možda je i tako,ali ne zaboravi da su Turci obilato upražnjavali pravo prve bračne noći.

Princip

pre 7 godina

A zašto nije odlikovao i Sidrana, bez njega Emir nebi ni postojao?
(Milan, 27. oktobar 2016 12:40)

Istina. Meni je Sidranov scenario za "Podzemlje" remek-djelo.

povratak

pre 7 godina

Odlican je igrac Emir. Od komunista je dobio da studira u Pragu, od stare Juge da snima Dolly Bell i Oca, od profe Formana prvu palmu, od Amera pare za Dom za vesanje, od Cobeta za Underground... dobri filmovi. A onda je postao Nemanja. I sto bi rekao narod, od tada puno zuji, ali malo meda daje...(Stefan, 28. oktobar 2016 04:14)Dobijali su i drugi i to mnogo više od njega pa nisu napravili ni približno kvalitetne filmove.Da ne govorim da nikada nije pravio režimske filmove ili pravio ustupke finansijerima,kako su mnogi naši reditelji radili.Najbolji i najpriznatiji reditelj sa ovih prostora,a imali smo i imamo dosta dobrih u toj umetnosti,čija dela spadaju u vrh svetske kinematografije.Takav rediteljski talenat će se teško roditi na ovim prostorima u bliskoj budućnosti.A dobio je i nagradu u Veneciji za film Crna mačka beli mačor.

Јабучило

pre 7 godina

Možda je i tako,ali ne zaboravi da su Turci obilato upražnjavali pravo prve bračne noći.
(Genetika, 28. oktobar 2016 10:12)

Ни ти не заборави да се први мачићи у воду бацају. Немали број прворођенчади није доживљавао прилику да одрасте. Што се генетике тиче, сви заборављају на Аваре, који су оставили дубок траг у српском генетском запису.

AntiPutin

pre 7 godina

Fasista i diktator odlikovao muslimana koji se pokrstio, izdao svoju originalnu domovinu (BiH), pa dosao u Srbiju, tu mu Milosevic dao drzavljanstvo, i nakon rusenja Milosevicevog rezima iz sve snage radi na unistenju drzave u koju se doselio (Srbija), i za sve te zaluge dobija orden......
A ne znamo ni kako se zove, ponekad Emir, ponekad Nemanja..... UZAS!

Sula

pre 7 godina

Ne mogu da verujem nedna prodata dusa Muslimsn od oca i majke moze tako da manipulise Serbski po bogami i Ruski narod prava cuda bi rekli Bosanci.

Laloš

pre 7 godina

Da je kojim slučajem, npr. Srđan Dragojević odlikovan od strane Obame ili engleske kraljice to bi odmah bio "dokaz" da je izdajnik, špijun i da radi protiv srpstva. A kada Kusturica neprestano visi kod Putina ili dverjani, radikali i DSS idu na poklonjenje velikom voždu da dobiju naredne instrukcije - to je onda patriotizam. Jer naravno u pitanju ej "majčica", "pravoslavna braća" itd.

natalija

pre 7 godina

Zaslužio je nema šta!
Pročitala sam danas Emir će snimati film o Maduru. Ipak je to cinično. O najsiromašnijem predsedniku neke države film da radi grof (gubernator šta li je već) Kusturica (zemljoposednik onolike planine, grada...).
Ps. Eh taj naš konformizam. Propovedaš narodu da je biti sirotinja OK da je zapadna kultura i način života smeće (đubre) a ti u svom privatnom životu koristiš sve proizvode te zapadne kulture.

ГМ

pre 7 godina

Боже колико једа и злобе у претходним коментарима, да се човек растужи. Уместо да се радујемо што је држављанин наше домовине добио високо признање из једне велике земље. Исто да је добио и са Запада, треба само честитати јер та признања се не добијају тек тако, као што се и не стиже до успеха седећи у кафани или на софи и пишући заједљиве коментаре. О томе како се Кустирица зове и како се изјашњава, па ваљда он има право да припада народу коме жели и вери којој жели. Или ће можда неко други да му то одреди?

viki55

pre 7 godina

Da nije mozda i Nemanja(odavno vise nije Emir)proteran iz Srbije ? Sobzirom da je Nemanja najpoznatiji preletac Srpstva, treba ga zastititi i ne dovesti u sumnju da je rusofil, ili Boze me sakloni da radi nesto protiv svoje nove domovine !?

CATAPA

pre 7 godina

"Mene, ako se sete na dan bezbednosti, sete se. Ako se ne sete, nikom ništa. To je bila moja dužnost da radim."

Eto, setili te se, Emire Čvoroviću.

sir oliver

pre 7 godina

zabole kustu za orden, ima li uz njega neki deo u kesu! ili bar rusija da se otvori za snimanje nekog filma! moze opsada staljingrada, to nece dugo trajati, cirka 25 godina! bice gotovo dok kazes beograd na vodi!

olja

pre 7 godina

Milan@

"Milane", sigurni ste da bez Sidrana ne bi bio to sto jeste? Ili se salite? Da okrenemo kako jeste - Sidran je uz njega iskocio iz anonimnosti. To je istina. Manite se zajedljivosti, opasna je, naudicete svom zdravlju.

crni talas

pre 7 godina

A zašto nije odlikovao i Sidrana, bez njega Emir nebi ni postojao?(Milan, 27. oktobar 2016 12:40)Kusturica je snimao pre i posle saradnje sa Sidranom.Podzemlje i Crna mačka beli mačor je radio bez Sidrana pa je dobio glavne nagrade u Kanu i Veneciji.

plastični isus

pre 7 godina

Da je kojim slučajem, npr. Srđan Dragojević odlikovan od strane Obame ili engleske kraljice to bi odmah bio "dokaz" da je izdajnik, špijun i da radi protiv srpstva. A kada Kusturica neprestano visi kod Putina ili dverjani, radikali i DSS idu na poklonjenje velikom voždu da dobiju naredne instrukcije - to je onda patriotizam. Jer naravno u pitanju ej "majčica", "pravoslavna braća" itd.(Laloš, 27. oktobar 2016 12:44)Pa Kusta je snimao filmove u SAD-u i sada često tamo putuje,a i u Srbiju dovodi američke(nezavisne)umetnike.Rado je viđen gost u mnogim zemljama na svim kontinentima,a odlikovanja je dobijao i u drugim zemljama,Francuskoj na primer,gde je isto tako puno radio.

Toplicanin Milan

pre 7 godina

Opet Kusturica zadaje enormne dusevne patnje "postenim poreskim obveznicima" R.Srbije. Naravno to radi "umetnicki" preko ove nagrade.

red velicina

pre 7 godina

cccc..... kakvi komentari... pa, koliko je nasih pisaca i reditelja dobilio ordne legije cassti francuske republike. evo, ove godine i anonimusi neki ovdasnji poceli da se kite njime, pa su uglavnom bile cestitke ili se javnost dostojanstveno uzdrzala od komentarisanja. uostalom, zar mislite da su reditelju koji ima zlatnu palmu i zlatnog lava za svoj rad, uz jos dva kanskea gran prija, uopste potrebne bilo kakve nagrade i priznjanja?!

E izroda li coveka?!

pre 7 godina

Fasista i diktator odlikovao muslimana koji se pokrstio, izdao svoju originalnu domovinu (BiH), pa dosao u Srbiju, tu mu Milosevic dao drzavljanstvo, i nakon rusenja Milosevicevog rezima iz sve snage radi na unistenju drzave u koju se doselio (Srbija), i za sve te zaluge dobija orden......
A ne znamo ni kako se zove, ponekad Emir, ponekad Nemanja..... UZAS!
(AntiPutin, 27. oktobar 2016 12:55)

Ljudi kao sto je Kuturica preko su potrebni Srbiji. Takvi kao sto si ti nisu potrebni nikome, pa ni Srbiji. Pakuj i vozi. Prosipaj otrov i zuc negde drugde. Ovde nikome ne trebas.

Ostojic

pre 7 godina

Ne mogu da verujem nedna prodata dusa Muslimsn od oca i majke moze tako da manipulise Serbski po bogami i Ruski narod prava cuda bi rekli Bosanci.
(Sula, 27. oktobar 2016 12:48)

Preci Emira Kusturice (kao i preci svih ostalih juzno-slovenskih muslimana) presli su na Islam za vreme Turske vladavine. On jeste Srbin, bez obzira koje vere bio.

Princip

pre 7 godina

A zašto nije odlikovao i Sidrana, bez njega Emir nebi ni postojao?
(Milan, 27. oktobar 2016 12:40)

Istina. Meni je Sidranov scenario za "Podzemlje" remek-djelo.

Marija

pre 7 godina

Što se njegove vere tiče, samo se vratio tamo gde pripada.
A veru su prodali oni koji i dalje "počivaju" u tim ostalim jeretičkim verama.

neutralni felsh

pre 7 godina

Zaslužio je nema šta! 
Pročitala sam danas Emir će snimati film o Maduru. Ipak je to cinično. O najsiromašnijem predsedniku neke države film da radi grof (gubernator šta li je već) Kusturica (zemljoposednik onolike planine, grada...). 
Ps. Eh taj naš konformizam. Propovedaš narodu da je biti sirotinja OK da je zapadna kultura i način života smeće (đubre) a ti u svom privatnom životu koristiš sve proizvode te zapadne kulture.
(natalija, 27. oktobar 2016 16:03)


odlican komentar.

Stefan

pre 7 godina

Odlican je igrac Emir. Od komunista je dobio da studira u Pragu, od stare Juge da snima Dolly Bell i Oca, od profe Formana prvu palmu, od Amera pare za Dom za vesanje, od Cobeta za Underground... dobri filmovi. A onda je postao Nemanja. I sto bi rekao narod, od tada puno zuji, ali malo meda daje...

dragan dragan

pre 7 godina

Sta znace komentari, musliman od oca i majke, izdao voj narod. On se samo vratio veri pradedovskoj i zato je izdao svoj muslimanski narod ili veru nije jasno sta je prvo izdao. Mrzite ga vi ciji su preci prelazili u islam da bi sacuvali drustveni polozaj i bogatstvo. Sami se pokrstili, to jest promenili veru. I onda se mrznjom dokazujete u novoj veri. Video sam tekst pre odredjenog vremena D. Avazu, jedan od vas kaze, ponosim se svojim srpskim poreklom ali jos vise i novom verom muslimanskom.

Genetika

pre 7 godina

Preci Emira Kusturice (kao i preci svih ostalih juzno-slovenskih muslimana) presli su na Islam za vreme Turske vladavine. On jeste Srbin, bez obzira koje vere bio.
(Ostojic, 27. oktobar 2016 19:51)
Možda je i tako,ali ne zaboravi da su Turci obilato upražnjavali pravo prve bračne noći.

Mrgud

pre 7 godina

Kada pola raznih "aktivista za ljudska prava" i "nezavisnih novinara" dobije Legiju časti ili počnu da ustanovljavaju i uručuju nagrade jedni drugima - čestitkama nikad kraja. Svi im se dive očiju punih suza, prave se reportaže, ređaju fraze u intervjuima.
E ako vam je Emir problem, iskreno vam zavidim.
A opet, kada vidim koliko žuči po njemu prosipate, u stvari vam ne zavidim uopšte. Mržnja je loš životni saputnik.

Analitičar

pre 7 godina

Sve čestike g-dinu Emiru Kusturici. Veliki čovek, veliki umetnik. Spravom je zaslužio ovakvo priznanje. Srbija, Region i ostali SVET treba da se ponose što imamo ovakvog velikog umetnika. Pozdrav.

povratak

pre 7 godina

Odlican je igrac Emir. Od komunista je dobio da studira u Pragu, od stare Juge da snima Dolly Bell i Oca, od profe Formana prvu palmu, od Amera pare za Dom za vesanje, od Cobeta za Underground... dobri filmovi. A onda je postao Nemanja. I sto bi rekao narod, od tada puno zuji, ali malo meda daje...(Stefan, 28. oktobar 2016 04:14)Dobijali su i drugi i to mnogo više od njega pa nisu napravili ni približno kvalitetne filmove.Da ne govorim da nikada nije pravio režimske filmove ili pravio ustupke finansijerima,kako su mnogi naši reditelji radili.Najbolji i najpriznatiji reditelj sa ovih prostora,a imali smo i imamo dosta dobrih u toj umetnosti,čija dela spadaju u vrh svetske kinematografije.Takav rediteljski talenat će se teško roditi na ovim prostorima u bliskoj budućnosti.A dobio je i nagradu u Veneciji za film Crna mačka beli mačor.

Saldzo

pre 7 godina

A zašto nije odlikovao i Sidrana, bez njega Emir nebi ni postojao?
(Milan, 27. oktobar 2016 12:40)

Istina. Meni je Sidranov scenario za "Podzemlje" remek-djelo.
(Princip, 28. oktobar 2016 09:23)

"Podzemlje" je po delu Duska Kovacevica koji je pisao i scenario zajedno sa Kusturicom.

Јабучило

pre 7 godina

Možda je i tako,ali ne zaboravi da su Turci obilato upražnjavali pravo prve bračne noći.
(Genetika, 28. oktobar 2016 10:12)

Ни ти не заборави да се први мачићи у воду бацају. Немали број прворођенчади није доживљавао прилику да одрасте. Што се генетике тиче, сви заборављају на Аваре, који су оставили дубок траг у српском генетском запису.