Čistka u RTV, menadžment kaže "normalno"

Beograd -- U poslednja 24 sata na Radio-televizije Vojvodine smenjeno je sedmoro urednika informativnog programa, kako tvrde zaposleni, bez ikakvog obrazloženja.

Izvor: B92
Podeli
Foto: Thinkstock
Foto: Thinkstock

Zbog toga su zaposleni upozorili da je opstanak tog javnog servisa doveden u pitanje. Rukovodstvo odgovara da su takve odluke pravo menadžmenta.

Novinari čije su emisije nagrađivane, od novog rukovodstva dobili su obaveštenje i ocenu da je njihovo izveštavanje u proteklom periodu "bilo neobjektivno i da su im priče bile naručene".

"Kada smo tražili argumente i dokaze o tome ostali smo bez odgovora i naravno dokaza da je to tako bilo, jer nije, niko nije vršio pritiske na nas. Nismo radili naručene priče", kažu novinari.

Novo rukovodstvo u v.d. statusu u iznenadnim promenama novinarsko-uredničkog tima ne vidi ništa sporno.

"Svaki menadžment dovodi novi tim i dovodi nove ljude i ovde ne vidim zašto se od svega pravi slučaj", kaže Nada Kalkan, v.d. glavne i odgovorne urednice Prvog programa RTV.

Promene na RTV usledile su samo nekoliko dana nakon izbora i promene vlasti u pokrajini. Novo rukovodstvo uverava da politika s ovim nema nikakve veze.

Talas promena usledio je nakon smene direktora programa Slobodana Arežine, koji je pre godinu dana izabran na četvorogodišnji mandat.

Nakon toga usledila je ostavka generalnog direktora Srđana Mihajlovića, a potom je i glavna i odgovorna urednica Prvog programa Marijana Jović podnela ostavku.

Opširnije u video-prilogu:

Prati B92 na Viberu

Politika

strana 1 od 8186 idi na stranu