Nedelja, 22.02.2015.

10:04

Jovanović: Vučić ne može sâm

Lider LDP Čedomir Jovanović izjavio je u da političari moraju da rešavaju probleme koje Srbija ima 25 godina, da je za to potrebna najspobnija Vlada.

Izvor: Tanjug

Jovanoviæ: Vuèiæ ne može sâm IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

178 Komentari

Sortiraj po:

SEDI - DOLE - JEDAN

pre 9 godina

Cedomir Jovanovic se vec duzi period preporucuje Aleksandru Vucic i trazi da udje u Vladu. Iskreno receno receno ne vidim ni jedan pozitivan primer da bi on doprineo boljem i kvalitetnijem radu Vlade. Sve njegove sposobnosti su vec vidjene, osim njegovih licnih gde je se bez dana radanog iskustva obogatio. Cedomir Jovanovic nista novo ne moze da ponudi gradjanima Srbije zato je ispod cenzusa, i ne vidim kako bi on doprineo da Vlada bolje funkcionise. Sigurna sam da Aleksandar Vucic moze i bez njega.

Vladan

pre 9 godina

Uzalud se Ceda nudi, jer da bi uso u vladu LDP mora da predje cenzus koji je za njih u ovom trenutku misaona imenica. Nema sumnje da Vucic radi veliki posao za nasu zemlju, i da bi mnogi voleli da budu deo vlade u kojoj je on premijer, ali neki kriterijumi moraju da se postuju.

Ekolog

pre 9 godina

Raduje to sto neko iz opozicije shvata i podrzava ideje i trud vlasti, ali Jovanovic sigurno nije taj koji bi mogao u korak sa premijerom.

Milosavljevic

pre 9 godina

U Srbiji je najgore sto ljudi hoce da rade posao koji bi voleli, a ne onaj za koji su sposobni. Gospodin Jovanovic je svoje pokazao, od zebre do posredovanja izmedju tajkuna u slucaju beogradske luke. To je dovoljno za jednu karijeru, kud ces vise?

Viki

pre 9 godina

I baš Čeda bi da pomogne Vučiću pa za to treba podrška naroda ne samo dobra volja Čedina.Da je Čedina politika ispravna narod bi mu dao podršku na izborima i ušao bi u vlast ali narod ne može da zavara jedan Čeda.

Fantom

pre 9 godina

Aktuelna vlast odlično radi svoj posao, a to je i dokazala. Srbija je za ovo kratko vreme znatno napredovala u odnosu na raniji period, u to nema sumnje. Napokon se nalazimo u sigurnim rukama.

Tijana

pre 9 godina

Čedi moram da priznam jednu stvar.
Ipak je skapirao ko je i gde je.
(vulindon, 22. februar 2015 22:13)
@vulindon
Skapirao čovek da je izgubio i trudi se da nešto promeni, za razliku od ostalih demokrata!

ostali se vole, B 92 se čita

pre 9 godina

Možda grešim, ali meni se čini da Čeda želi da bude u Vladi RS. Ne znam kako bi on doprineo boljem radu iste, ali vidim po njegovim izjavama u poslednje vreme da mu je glavni cilj da bude u parlementu. Samo postoji jedan problem. Čeda ništa novo ne može da ponudi gradjanima Srbije zato je ispod cenzusa, i ne vidim kako bi on doprineo da Vlada bolje funkcioniše. Sigurna sam da Vučić može i bez njega.

Poopokatepetl

pre 9 godina

Sto bi rekla moja baba, tako mlad a vec ' politicki " star! Proslo je vreme gospodina Jovanovica, doslo je vreme za teretanu i ekstremne sportove!

krucifix

pre 9 godina

To sto imate nameru da razgovarate sa A.Vucicem,u redu,ali cemu razgovori sa B.Pjticem?Sta Pajtic ima novo da kaze i ponudi,jer sve sto je rekao i uradio,mi gradjani smo dobro osetili na svojoj kozi.Manite se ljudi koji su Srbiju doveli do prosijackog stapa.

amely

pre 9 godina

To sto imate nameru da razgovarate sa A.Vucicem,u redu,ali cemu razgovori sa B.Pjticem?Sta Pajtic ima novo da kaze i ponudi,jer sve sto je rekao i uradio,mi gradjani smo dobro osetili na svojoj kozi.Manite se ljudi koji su Srbiju doveli do prosijackog stapa.

SrleIPajce

pre 9 godina

To sto je rekao stoji, ali ne razumem cemu ova izjava.Cedice,Cedice, zar opet krecemo sa ulizivanjem? Prvo se predje cenzus pa se onda javis za rec.Malo ulizivanja vlasti, malo opoziciji pa se mozda neko sazali, jel da?

blanšfort

pre 9 godina

Vrlo pomirljivi tonovi u izlaganju Jovanovica i za pocetak to je dobro.Ali za ozbiljnu saradnju trba mnogo vise.Potrebna su dela,a vi ih Jovanovicu nemate.

Ana

pre 9 godina

Ceda je dobro primetio da premijer ne moze sve sam, ali zato ima tim koji mu u tome pomaze i on je spreman da primi svaku dobronamernu pomoc i drugih politicara i gradjana Srbije.

Natasa

pre 9 godina

Vucic moze mnogo toga dobrog da uradi ali ne moze sam da se bori protiv stalnog sabotiranja od strane opozicije, potrebna mu je podrska I drugih stranaka, u smislu prestanka iznosenja neistina I podmetanja nogu, jer su upravo oni krivci zbog toga sto je drzava u ovom stanju.

montoya

pre 9 godina

Jovanovicu izgleda bas dosadno u opoziciji pa resio i on da odvali nesto. Samo ne znam ko njega jos uvek smatra za ozbiljnog politicara.

BiljanaM

pre 9 godina

Premijer moze da vodi Srbiju napred i u bolju buducnost, ali moramo i mi kao narod da damo podrsku, da imamo strpljenja i veliku nadu i verujem da cemo uspeti...

guzva pred vratima vlade

pre 9 godina

Cedo nemoj preko reda da se trpas u vladu jer pre tebe su u hodniku vlade na cekanju Tadic i Canak...ko je sledeci neka stane u red i sacekaj da mladozenja izadje i baci bidermajer pa ko ga uhvati eto mu ga

REALAN

pre 9 godina

Jovanoviću- Vučić sve do sada šta je uradio uradio je sam.Verujem kao građanin da će i dalje uspevati da uradi samo dobro za Srbiju.

Natasa

pre 9 godina

E moj Cedo, kada se setim kako sam bila ocarana tobom, dok smo mi mladi opijeni tvojim entuzijazmom i talentom za dramaturgiju slepo sledili tvoje lazne misli i postupke, ja i dalje nemam deci da kupim knjige a ti...ne znas sta imas. Odakle, kako i ko tebi vise veruje..nasa generacija je odrasla a neki novi klinci shvatili ko si i sta si - uostalom kako prodje na izborima??? Koga ti vise mozes da obmanes i ko ce tebe da sledi. Prosao je tvoj voz, odglumio si svoje, samo da ti neko to naplati i onda je OK

Majda S

pre 9 godina

Nekako ne verujem da bi bas ima neku korist od Cede, a onih koji ga kompromituju ima dovoljno, tako da, idi se odmori Cedice...ne zeli te narod

hiavata

pre 9 godina

vucicu ozeni me......ceda..
(kole, 22. februar 2015 11:58)

Interesantan komentar. Jos interesantnije kad vidis jos njih par skoro istih, a razlicite osobe. Je l' vi imate neke trening centre gde vas informisu sta da komentarisete za tekuci dan? Stvarno bih voleo da znam, interesantno je kako se napredne tehnologije koriste i u Srbiji.

Синиша

pre 9 godina

Hahahaa.. Nije sam! Ne boj se Čedice, ne bi on sam opstao da mu nije zapada i zapadnih instruktora. Imate vi isti cilj. Sa tobom bi nas sam brze doveo do "cilja"!

ostali se vole, B 92 se čita

pre 9 godina

Posle ove izjave Čedomira Jovanovića sve više sam ubedjena da on želi da udje u Vladu po svaku cenu. Ne znam šta bi to LDP mogao epohalno da uradi, obzirom da su im glasači ukazali toliko poverenje da i cenzus nisu prešli. Vlada funkcioniše dobro za sada, u slučaju da postoje odredjeni ministri čijim radom premijer nije zadovoljan on će reknstruisati Vladu. LDP ne vidim kao deo nove Vlade, a ovo što Čeda priča su priče koje smo čuli mnogo puta do sada. Ništa novo nije rekao, niti je dokazao da LDP može nešto dobro da uradi za Srbiju.

Krsta

pre 9 godina

Pa slazem se sa Cedom, uglavnom. Ne razumem samo kakve veze on ima sa svim tim. Da nece on da bude taj koji ce Vucicu da ukase na greske I da ga stiti? Ne razume stvarno.

milanka

pre 9 godina

Premijer Aleksandar Vucic sa svojim saradnicima se trudi da stvori gradjanima Srbije bolje uslove za zivot, a za to potrebna je ogromna energija, a oni to i imaju. Dokazali su spremnost za saradnju u svetu i u regionu.A to nam je u ovom momentu najvaznije.

The Resonable Doubt

pre 9 godina

Mislim da Vučić, po ceo, dan tuče glavom o ragastol, kolebajući se : "Da li da zovem Čedu ili ne !? Da li da ga pitam ili ne !? Hoću li sa Čedom ili bez !? ..."

TNT

pre 9 godina

Čedomire hočeš u Vladu ??? Ako nećeš, ne smaraj više ok. Trguj sa rezancima, testom, brašnom, malo i farmaceutskom robom, i uživaj, ti si u poslu ne zamajavaj napaceni narod, milioneru sa lakovanim cipelama.

fatal

pre 9 godina

Cedomir Jovanovic je razocarao sve koji su za njega ikad glasali. Nudi se svakodnevno Vucicu, a ovaj ga ni ne primecuje. Moj glas ponovo ide DS-u, jedinoj opozicionoj stranci.

mike

pre 9 godina

Da, najbolje opet 100 stranaka da se ukljuci e onda smo sigurno dobro prosli... Max 2 stranke za ovako malu zemlju sa vise kontrole za iste

indigo

pre 9 godina

"...Razmislite malo, kada pišete ovakve poltronske komentare, kakvu državu ostavljamo našoj deci. Koje su to vrednosti koje želimo da ostavimo u nasleđe."
(toza, 22. februar 2015 11:46)

... tu i jeste problem sto ti poltroni godinama prebacuju krivcu na druge, najcesce one bivse itd., a ne shvataju i ne prihvataju svoje greske... svaljivanje krivice na druge preneli su i na botove.

Crni Petar

pre 9 godina

Premijeru treba pomoci da shvati da on nije za taj posao, a ne da mu se dodatno pumpa prenaduvani ego. On je sustina problema i osnovi kocnicar promena u drustvu. Niti je ozbiljan, niti je odgovoran prema narodu. Naprotiv. Vecinu stvari koje radi uopste ne razume i o vecini problema promislja laicki. Po pravilu, okruzio se sa ljudima samo po jednom kriteriju - da su poltronske prirode i da su nesposobniji od njega. Oni retki, koji imaju odredjena znanja i potrebno iskustvo a pristali su da ih vodi tako covek, imaju svoje razloge za takvu mrlju u svojoj biografiji. Vasi razlozi da se tako lose pozicionirate u buducoj podeli karata su mozda proizvod nuznosti, ali trajno Vam oduzimaju prethodne zasluge. Duboko zalim sto je tako.

Duškko

pre 9 godina

Zbog čega se njegove izjavi malo po malo "daju" u medijima sa nacionalnom frekfencijom, kada su osvojili par posto glasova? A druge stranke sa sličnim brojem glasova su samo na pojedinim lokalnim. Možda što propagiraju drugačiji vid vođenja države...
Sve u svemu smeta mi, a i velikom broju ljudi! Ako nema cenzure šta je razlog?

Vlajko92

pre 9 godina

Misljenja sam da je Ceda Jovanovic konacno sazrio kao politicar i da ce mu nas premijer dati sansu jer svi zasluzuju sansu kada shvate da su gresili.

sara

pre 9 godina

Moram priznati da se slazem sa vecim delom onoga sto je Ceda izjavio. Samo mi utisak kvari, baz obzira na istinitost izrecenog, sto je jedini razlog ovakve izjave, zelja da se udomi...Koji je vec ovo put u poslednje vreme da daje ovakve i slicne izjave a da ne moze ni da prikrije razlog za to..

analgin

pre 9 godina

Rešavanje problema korupcije i ostalog sivila u Srbiji je otvaranje pandorine kutije. Kako smo počeli, samo za zaštićene svedoke bi trebalo izgraditi jedan veći grad, a zamislite šta bi nam bilo potrebno da smestimo konačan proizvod jurnjave u tom korupcijskom sistemu.
Znate li nekoh poštenog iz te branše? Nekog ko se stvarno bogatio samo za platu koju dobija.
Za početak, kad bi se ja pitao, uveo bih da svi koji žele da budu u foteljama, na narodnoj grbači, budu donori organa. Da vidimo ko stvarno želi da pomogne nekom.

PokrajacS

pre 9 godina

Ne podrzavam politku Cedomira,ali u pravu je kada kaze da jedan covek ne moze sam.Da bi promenili situaciju na bolje treba svi da se trude i rade ako treba i svaki dan .

Gorcilo

pre 9 godina

Napredak se vidi,ali to jos nije dvoljno da gradjani osete bolji zivot.Zato treba nastaviti sa ovakvom politikom kako bi mogli da ocekujemo dobre rezultate.

toza

pre 9 godina

Naravno da Vucic ne moze sam i potrebno je da se i opozicija dovede pameti kao Ceda Jovanovic koji ovaj put pametno govori. To ne znaci da ce da Vucic prihvatiti u Vladu Srbije ali odredjeni vid saradnje je pozeljan zbog toga sto zelimo dobro Srbiji.
(breskvica, 22. februar 2015 10:29)
Ako želiš sa nekim da sarađuješ i za opštu dobrobit onda ga ne "dovodiš pameti" već sa njim razgovaraš kao sa ljudskim bićem koje verovatno neke stvari zna bolje od tebe.
Neverovatno je koliko niste svesni šta radite državi ovakvim komentarima. Time što bespogovorno podržavaš vođu činiš nepopravljivu štetu državi. Nije normalno da iz dana u dan postavljate pitanje dobronamernosti i poštenja svih onih koji nešto izjave suprotno od onoga što se vođi sviđa. Kako smo došli u situaciju da se samo za jednog čoveka u zemlji ne postavlja pitanje dobronamernosti i poštenja. Kako smo došli do toga da svi imaju prošlost (naravno crnu) osim velikog vođe.
Nije trenutni rejtig i popularnost kod građana merilo dobronamernosti a još manje je merilo znanja i sposobnosti da se država vodi u pravom smeru.
Razmislite malo, kada pišete ovakve poltronske komentare, kakvu državu ostavljamo našoj deci. Koje su to vrednosti koje želimo da ostavimo u nasleđe.

Grunf

pre 9 godina

Vi tražite sada ruku čoveka koji je osvojio apsolutnu većinu,o čemu svi Vi koji se nudite samo možete da sanjate.Nisam fan niti SNS-a niti dela Premijera ali ono što je on uspeo na izborima je fascinantno.Naša stvarnost može se učiniti da je najbliža farsi zbog sirove posprdnosti i neumerene neobaveštenosti.Izgleda da naša stvarnost i jeste farsična. Nije li naša zbilja najbliža vratolomijama najviše zbog stalnih zabuna i zamršenih odnosa. Naša realnost je daleko do bilo kojeg komediografskog žanra i bilo kakve komedijice.Po tome kako stvarnost može da opstane naopačke,kako sve može poprimiti neprirodan i zastrašujući ton - nesklad u kome se približava i teško spojivo kao što su iskustva komičnog i jezivog,komičnog i tragičnog može se pomisliti da je takva stvarnost najbliža sadašnjosti u Srbiji.Nesklad političkih ideja danas je u Srbiji sklad koji nazivate i pokušvate da proturite kao vladu nacionalnog jedinstva,spasa.Kkao je moguće da jedni zemlju kvalitetno vodi, Radikal, Socijalista,Komunista i da mu se nudi Liberal i Demokrata.Radikal više nije radikal on je napredni ma šta god to značilo.Vi se nudite stranci koja govori u budućem vremenu evo skoro 3 godine.Sadšnjost ne postoji,prošlost smo zaboravili i ne pominjemo je.Za 25 godina svi ste bili u vlasti dakle svi ste krivi za ovo gde smo.Vi možete zajedno jer Vi pokupiste kajmak a narodu surutka.Da znam sećam se biće bolje 2005,2010,2020,2030.Kad mi dodjemo sa najboljima na vlast ih ima da pršti.Po ledjima naroda.

dejan

pre 9 godina

Dragi Čedo, a zar ne misliš da to što Vučić namerno drži nesposobne oko sebe i ništa ne čini povodom gluposti koje čine govori barem malo o tome da li zaista želi da Srbija krene napred?

Miroljub

pre 9 godina

Jedan covek svakako da ne moze nista da uradi,ali zato treba da pokrene ljude oko sebe da i oni vredno rade kako bi zemlju izvukli iz krize.

toza

pre 9 godina

U pravu je Čeda kada kaže da Vučić ne može sve sam. Ali tu i leži problem ove koalicije (još od 2012). Vučić želi sve sam. On nikome ne veruje. Hajde što ne veruje ovim svojima iz stranke, verovatno ima razloga pošto zna njihove kapacitete ali stalno priča o vladi stručnjaka i onda na mesto ministra finansija i privrede dovede "stručnjake" ali i dalje on o svemu odlučuje. Da li je normalno da premijer bude glavni pregovarač sa Esmarkom, a uopšte se ne razume u ekonomiju. Oni koji znaju i žele da pomognu neće da sarađuju sa premijerom koji se prema ministrima odnosi kao vaspitačica prema deci u vrtiću.
Vučićevi postupcu su u totalnom neskladu sa onim što priča. Kako se oseća minister Vujović? Gde izgubi integritet (ako ga je imao). Kako se oseća Udovički kada premije poziva na jedinstvo a sa druge strane peni na svaku kritiku. Da li to Vučićevo jedinstvo podrazumeva da svi radimo kako on kaže i da se povinujemo čak i kada smatramo da nije u pravu.
Jedini način da stvari krenu na bolje je da se premijer razvasti da vrati odluke u institucije sistema i da bude vođa tima a ne čovek tim. Najbolji pokazatelj Vučićevog paničnog straha od podele vlasti je to što je još uvek kordinator svih bezbednosnih službi.
Vučić je sve karte bacio na zidanje svog rejtinga i to je jedino što drži ovu vlast. Svi ostali su nebitni i zamenjivi, nebitno da li su njegove stranačke kolege ili politički protivnici.

Sandra

pre 9 godina

ne moze Vucic biti odgovoran za ono sto se radilo zadnju deceniju jer nije tada bio na vlasti,pa je logicno da on sad u javnost iznosi sta su radili ,gde gresili,jer nam tako dokazuje da je njegova politika totalno drugacija od njihove,i da mu je interes drzave na prvom mestu a ne njegiv licni interes!

zoran

pre 9 godina

Ovaj covek je na politickoj sceni vazan koliko i ja. Neverujem da je neko uopste i cuo za mene. I sad svi mediji prenose njegove dusebrizne savete jos jednom manipulatoru u nizu. Kao i druge politicare u Srbiji njih je briga samo za svoj dzep i zato smo tu gde jesmo. Evo i ja cu da izdam saopstenje: Molim sve politicare Srbije da ucine ono sto je najbolje za Srbiju a to je da odu odavde daleko da ih vise nikad ne vidimo, necujemo i da ih ako bog da sto pre zaboravimo. Aj da vidim hoce li neko moje saopstenje da prenese

nije nego

pre 9 godina

@palica
hocu da pomognem,ali na isti nacin kao i oni. Za platu od xyz €,upravne,nadzorne i ostale odbore. Ili mozda da ja pomognem pro bono,a oni za masnu kintu?

Vlada

pre 9 godina

Mislim da bi ti bio idealan da mu pomogneš, ne bi ni njima smetalo da im daš bar neki legitimitet iako nisi ni blizu čak ni čuvenih 6% koje pominju svaki dan.

Marko89

pre 9 godina

Premijer ne može sam, potrebna je ogromna energija za promene u Srbiji a svi koji je poseduju treba da pomognu i doprinesu. Premijer ce uvek birati saradnike na osnovu njihovih sposobnosti a Čedomir Jovanović možda i nije njegov omiljen političar ali je sposoban i treba mu dati šansu da se dokaže prvo u Kragujevcu a onda i neki manji resor ako se dobro pokaže.

Predrag

pre 9 godina

Ne prođe ni 7 dana, a da se Čeda ne nudi za ulazak u Vladu.
Građani su ga sa pravom "nagradili" da bude ispod cenzusa, jer im je dosta jeftine demagogije.
Za Vučića bi bilo politički pogubno da prihvati ove ponude LDŠ-a za saradnjom.

alfaC

pre 9 godina

Čedo je pametan lik! U Srbiji nikad nije imao podršku jer je otvoreno govorio o tabu temama, od Kosova, za koje je rekao da će se odvojiti još početkom devedesetih, pa do Guy parade. Šovinistička država mu nikad nije mogla oprostiti objektivnost. U Srbiji moras sve prvo godinama negirati, a onda kada postane neminovnost onda prešutno priznati, tako će biti sa Kosovom i sa Guy paradom i sa problemima u odnosima sa susjednim zemljama. Cedina greška, nije uljepsavao i umotavao u "srpski mit", već je govorio šta će se stvarno dogoditi...

Кривокапић

pre 9 godina

Чедо, не брини. Ако је могла Јелена Триван наћиће се нешто и за тебе. Изгледа да од фиделинке слаба вајда.

bob

pre 9 godina

SNS na čelu sa Vučićem je za veoma kratko vreme pokazala da jedan čovek, jedna stranka, jedna vladajuća koalicija ipak može sama dosta toga da uradi za državu.
(Pepeljuga, 22. februar 2015 10:25) pa ako je i od sns bota mnogo je!ocigledno ne znate u centralnoj otadzbinskoj upravi u kancelariji za botove cija je to izreka bila.jedan covek,jedna partija i jos samo dodajte jedan narod.ako nema cenzure onda cete objaviti moj komentar

11482

pre 9 godina

Svi su sada pametni i znaju šta ne treba da se radi i šta je trebalo uraditi,ko je kriv,ko nije kriv,dele savete i političke smernice...a kada treba nešto konkretno da se uradi,preduzmu odredjene mere i bori za Srbiju,onda svi ćute ili kritikuju.

kejto

pre 9 godina

treba ga razumeti. ima para, puca od snage i sada bi vlast. posto na izborima nema sanse da predje cenzus, a medijski je znacajno prisutan, onda bi da se ugura u vladu na mala vrata kao kombi stranka.

Milan

pre 9 godina

Neverovatno je koliko se mržnje usmerava prema Čedomiru Jovanoviću samo zato što je rekao da stvari u Srbiji nisu crno-bele i da nije sve što Vučić uradi zlo i naopako. Čedomir Jovanović radi jednu fantastičnu stvar - suprotstavlja se zabijanju u političke rovove i posmatranju političkog protivnika kao smrtnog neprijatelja. Ne, ne moram biti za Vučića i za SNS pa da kažem da su neki njihovi potezi dobri, a oni koji su loši da ih kritikujem bez da Vučića doživljavam kao oličenje zla. Hvala LDP-u što pokušava da normalizuje politiku u Srbiji. To ovde neće ići lako jer je naša politika i dalje predmoderna, ali ćemo polako i mi postati normalno političko društvo...

Gorcilo

pre 9 godina

Napredak se vidi,ali to jos nije dvoljno da gradjnai osete.Zato treba nastaviti sa ovakvom politikom kako bi mogli da ocekujemo dobre rezultate.

Lisica i Vuk

pre 9 godina

Znači bez Vas se ništa ne može uraditi dobro za Srbiju, Vi ste potrebni? Očigledno ne pratite dešavanja i poteze koje premijer preduzima, te niste u toku. Da premijer nema poverenja u vladu, i da ona ne obavlja svoja zaduženja odgovorne, sigurno bi promenio ministre koji zabušavaju, što ne sumnjam i da će se desiti onima koji tapkaju u mestu, jer jedan čovek ne može da vodi računa o svemu, neophodan je pravi tim.

Smokvica

pre 9 godina

Ekonomija nam je ovoj zemlji najveći problem godinama...,a vi političari dok se budete mešali u taj resor biće samo vama dobro,ali ne i ovoj zemlji!!!
Nemoguće će biti to, da se vi u sve razumete!!!

haiyan

pre 9 godina

Stvar je u tome sto opozicija nece razgovarati sa ovim "vodi me u vlast" LDPom. Ne znam sta se desava sa ovim Cedom. Nikada nije ovoliko nisko pao. Steta za LDP.

boki

pre 9 godina

Misljenja sam da bi svi dobronamerni politicari u Srbiji trebali da podrze napore Aleksandra Vucica koji radi na napredku Srbije. Gospodin Ceda Jovanovic je shvatio da nema koristi od kritizerstva i njegov razuman i pomirljiv ton sigurno ce naici na puno razumevanje Aleksandra Vucica koji za dobrobit Srbije daje sansu i dojucerasnjim neprijateljima a najbolji dokaz je njegov boravak u Hrvarskoj.

Predrag

pre 9 godina

Jasno je da Vucic ne moze sam, niti zna sam ali on tako zeli, on zeli da bude sve i svja u ovoj zemlji. Da nije tako jacao bi institucije, postavljao pametne, sposobne i strucne ljude a ne bi postavljao klimoglavce i Grand balerinu od 25 godina na mesto savetnice direktora EPS.

Miljana B

pre 9 godina

Građani najbolje znaju ko je koristan za Srbiju i za njih i oni su se za te odlučili na izborima. Što se tiče razgovora, ipak je za vas bolje da taj razgovor ovbavite sa Pajtićem ,jer vi se sigurno sa Vučićem nećete moći da dogovorite o bilo čemu.

analiza

pre 9 godina

"On je istakao i da je spreman da razgovara i sa Aleksandrom Vučićem i sa Bojanom Pajtićem."
I ja sam spreman da potpišem za Real Madrid, ali me nešto ne zovu

Palica

pre 9 godina

Nije ni normalno da jedan covek vadi SRbiju iz mulja, pridrzite mu se. Gde ste vi koji nanjbolje znante sta ste radili ? Pomozite, ne VUcicu nego SRbiji.

Helen

pre 9 godina

Aleksandar Vučić je dokazao da je spreman za saradnju u svetu i u regionu, a naravno i u samoj Srbiji. Napravio je koalicionu vladu iako nije morao. Gospodinu Jovanovicu je to poznato. Aleksandar Vucic ce sigurno znati da proceni da li je Jovanovic iskren i ako utvrdi da nema zadnjih namera, ovakvi zreli stavovi Jovanovica nece biti prepreke za saradnju osobito na nekim nivoima vlasti.

predrag

pre 9 godina

Potrebna nam je najsposobnija vlada, moramo pronaći u ovom društvu one koji imaju snagu, da prvo prokrče put koji se mora stvoriti da bi se do takve vlade došlo", rekao je Jovanović.
Koji su to kriterijumi, i da li ih, Mr. Jovanovic u potpunosti ispunjava?

Srdjan

pre 9 godina

Gospodin Jovanovic bi mogao da nam otkrije koliko miliona dinara su u blokadi preduzeca koja su u njegovom vlasnistvu, pa i partija kojom rukovodi...pre nego sto resi da bilo kome pomogne...

Audicija

pre 9 godina

Čeda Jovanović se već neko vreme ponaša kao jedan od likova iz kultne predstave Audicija, kada na kraju svog izvedenog programa (pesma i recitacija) molećivo sugeriše komisiji za prijem - PRIMI ME!!!

Branko

pre 9 godina

Jel to nestade love, Čedomire? Sve što si "dobro" uradio za Srbiju, uradio si. Ima još studenata sa iznošenim farmerkama i pocepanim patikama koji bi dali svoj doprinos "razvoju" Srbije.

Pepeljuga

pre 9 godina

SNS na čelu sa Vučićem je za veoma kratko vreme pokazala da jedan čovek, jedna stranka, jedna vladajuća koalicija ipak može sama dosta toga da uradi za državu.

Jovana

pre 9 godina

Slazem se da Vucic mora da poradi na timu, nije produkivno ako je samo on lokomoiva cele kompozicije, ali ne mislim da je Jovanovic adekvatna osoba...

GASTON

pre 9 godina

Pravo u centar Cedomire, ko bi rekao:"Napisali smo platformu okupljanja za Srbiju, ali je odgovor lidera opozicionih stranaka bio - rano je, hajde da sečakemo. Epilog je - pojedinac kome je čitava Srbija na plećima, i tuce stranaka koje tumaraju bez podrške i uverenja"

Maza

pre 9 godina

Sta god da je vladajuća koalicija uradila,uradila je za dobrobit države. Jovanović može samo da daje intervjue, ali i dalje stoji cupkajući u mestu.

jovan vukadinovic

pre 9 godina

neverovatan je bezobrazluk i upornost kojom ovaj covek,sebe bez i jedne reference,rezultata/bio podpredsednik vlade Srbije za EU integracije,rezultata cista nula!!!stavise minus,jerbo je svadjao tada Srbiju sa EU zvanicniciam.../,zatim bio vrhovnik DOS a koji je upropastio sve sanse Srbije da se zaustavi propadanje koje je stvorio Milosevic Seselj,Nikolic i ekipa devedesetih...i sad nedavno overio sve to svoje neznanje,fijaskom na izborima...i opet hoce vlast!!!pametuje...bolje mu je da cuti,krca bogatstvo koje je navukao kao DOS ov junosa...i "nestane'poput Dinkica...makar smo to zasluzili,ako je od Boga

master

pre 9 godina

Tacno,a ti si tvoju sposobnost pkazao vec na delima,napunio si svoje dzepove iskoristivsi polozaj i napravio od stranke privatno preduzece,sve sto je valjalo otislo je iz nje.Nisi ti nista bolji od njih,samo pevas drugacijim tonom,svi ste vi zaszreli da vas narod najuri sa politcke scene i da vam se svima ispita poreklo imovine i protivzakonito steceno oduzme,pa onda lepo na zasluzeni odmor izmedju cetiri zida.Nekada sam i ja bio slep i verovao vam,sve dok nisam saznao neke stvari o vama,i ubedjen sam da ima jako puno istine u tome.Od mene mozete da pevate svi u horu,podrsku vise nikada.

dado90

pre 9 godina

Srpska napredna stranka na celu sa Vucucem je jedina stranka koja se pokazala da radi u interesu gradjana i zemlje a ne interesu stranackih funkcionera.Naravno uvek ima individualnih izuzetaka i ti izuzeci treba,kao sto je premijer najavio,da se iskljuce iz stranke.

taja

pre 9 godina

Joavnović na ovaj način pokušava da održi stranku u životu, dajući maglovita obećanja svom članstvu da će u skorije vreme stranka postati deo vlade. Mislim da je u toj stranci veliko nezadovoljstvo autokratskim vođenjem stranke od strane Jovanovića, kao i da su je napustili mnogi viđeniji članovi i osnivači

uriah heep

pre 9 godina

"... ne misli da je za sve probleme u zemlji odgovoran onaj ko je do juče bio na vlasti...",kazao je Jovanovic.Pa ko je onda odgovoran,gradjani?Pa ko je radio privatizacije po Srbiji i pozatvarao silne firme i ostavio bez posla pola Srbije...neko mora da je odgovoran,a siguran sam da gradjani nisu odgovorni.

Za svoj džep

pre 9 godina

"da je iz sve snage navijao da Aleksandar Vučić postigne dogovor za smederevsku Železaru"

Dobro rečeno. Svi oni, uključujući naravno i Č.Jovanovića, zapravo su najobičniji navijači. Pitate se za koga navijaju? Pogađajte.

koki

pre 9 godina

Gospodin Jovanovic nema veci uticaj na politicku scenu Srbije ali je znacajno sto pokazuje visok stepen razumevanja za napore koje Aleksandar Vucic cini na dobrobit Srbije. Pozdravljam njegov gest i mislim da se mogu stvoriti predispozicije za saradnju osobito na lokalnom nivou a po potrebi i na visem nivou.

a koje boje su te kantice i lopatice?

pre 9 godina

Iliti Vucicu primi me u vladu, bicu dobar, majke mi :D
E, Cedo, Cedo, bice da se Djindjic sad okrece u grobu :D

breskvica

pre 9 godina

Naravno da Vucic ne moze sam i potrebno je da se i opozicija dovede pameti kao Ceda Jovanovic koji ovaj put pametno govori. To ne znaci da ce da Vucic prihvatiti u Vladu Srbije ali odredjeni vid saradnje je pozeljan zbog toga sto zelimo dobro Srbiji.

ProfesorKiksMaler

pre 9 godina

Bogati političari se udružuju, zajahuju podanike, i govore siromašnom, bolesnom i propalom narodu da mora brže, više i bolje. Isisali su sve vredno pa sirotinja treba da im dopuni pehare i srebrne tanjire.

Racunovodja

pre 9 godina

Imali ste svi vi šansu da se pokažete koliko ste sposobni i koliko vam je stalo do države. Pokazali ste da nemate dobre namere. Srbiji su neophodni novi ljudi, a vi u paketu da sjasite sa narodne grbače za sva vremena.

cukce

pre 9 godina

Na stranu ko je Vucic bio do 2008. i sto nista nije uradjeno sto je obecavao kad je doso na vlast (bice bolje 2014. pa 2015. pa 2016. pa sada se prica 2017.) stvarno ce covek trudi nema sta. Poslednje smo videli oko zelezare, morao je sam da vodi pregovore, gde su ministri ekonimije i privrede!? E mozete da zamislite kakav je kadar SNS-a i njegovih koalicionih partnera na lokalnom nivou, kad u vlast i u najblizem okruzenju Vucica nema nikog ko ce da uradi nesto korisno za ovu drzavu i na koga Vucic moze da se osloni!

Branko

pre 9 godina

Jel to nestade love, Čedomire? Sve što si "dobro" uradio za Srbiju, uradio si. Ima još studenata sa iznošenim farmerkama i pocepanim patikama koji bi dali svoj doprinos "razvoju" Srbije.

Helen

pre 9 godina

Aleksandar Vučić je dokazao da je spreman za saradnju u svetu i u regionu, a naravno i u samoj Srbiji. Napravio je koalicionu vladu iako nije morao. Gospodinu Jovanovicu je to poznato. Aleksandar Vucic ce sigurno znati da proceni da li je Jovanovic iskren i ako utvrdi da nema zadnjih namera, ovakvi zreli stavovi Jovanovica nece biti prepreke za saradnju osobito na nekim nivoima vlasti.

breskvica

pre 9 godina

Naravno da Vucic ne moze sam i potrebno je da se i opozicija dovede pameti kao Ceda Jovanovic koji ovaj put pametno govori. To ne znaci da ce da Vucic prihvatiti u Vladu Srbije ali odredjeni vid saradnje je pozeljan zbog toga sto zelimo dobro Srbiji.

haiyan

pre 9 godina

Stvar je u tome sto opozicija nece razgovarati sa ovim "vodi me u vlast" LDPom. Ne znam sta se desava sa ovim Cedom. Nikada nije ovoliko nisko pao. Steta za LDP.

Pepeljuga

pre 9 godina

SNS na čelu sa Vučićem je za veoma kratko vreme pokazala da jedan čovek, jedna stranka, jedna vladajuća koalicija ipak može sama dosta toga da uradi za državu.

boki

pre 9 godina

Misljenja sam da bi svi dobronamerni politicari u Srbiji trebali da podrze napore Aleksandra Vucica koji radi na napredku Srbije. Gospodin Ceda Jovanovic je shvatio da nema koristi od kritizerstva i njegov razuman i pomirljiv ton sigurno ce naici na puno razumevanje Aleksandra Vucica koji za dobrobit Srbije daje sansu i dojucerasnjim neprijateljima a najbolji dokaz je njegov boravak u Hrvarskoj.

Palica

pre 9 godina

Nije ni normalno da jedan covek vadi SRbiju iz mulja, pridrzite mu se. Gde ste vi koji nanjbolje znante sta ste radili ? Pomozite, ne VUcicu nego SRbiji.

analiza

pre 9 godina

"On je istakao i da je spreman da razgovara i sa Aleksandrom Vučićem i sa Bojanom Pajtićem."
I ja sam spreman da potpišem za Real Madrid, ali me nešto ne zovu

dado90

pre 9 godina

Srpska napredna stranka na celu sa Vucucem je jedina stranka koja se pokazala da radi u interesu gradjana i zemlje a ne interesu stranackih funkcionera.Naravno uvek ima individualnih izuzetaka i ti izuzeci treba,kao sto je premijer najavio,da se iskljuce iz stranke.

jovan vukadinovic

pre 9 godina

neverovatan je bezobrazluk i upornost kojom ovaj covek,sebe bez i jedne reference,rezultata/bio podpredsednik vlade Srbije za EU integracije,rezultata cista nula!!!stavise minus,jerbo je svadjao tada Srbiju sa EU zvanicniciam.../,zatim bio vrhovnik DOS a koji je upropastio sve sanse Srbije da se zaustavi propadanje koje je stvorio Milosevic Seselj,Nikolic i ekipa devedesetih...i sad nedavno overio sve to svoje neznanje,fijaskom na izborima...i opet hoce vlast!!!pametuje...bolje mu je da cuti,krca bogatstvo koje je navukao kao DOS ov junosa...i "nestane'poput Dinkica...makar smo to zasluzili,ako je od Boga

Srdjan

pre 9 godina

Gospodin Jovanovic bi mogao da nam otkrije koliko miliona dinara su u blokadi preduzeca koja su u njegovom vlasnistvu, pa i partija kojom rukovodi...pre nego sto resi da bilo kome pomogne...

master

pre 9 godina

Tacno,a ti si tvoju sposobnost pkazao vec na delima,napunio si svoje dzepove iskoristivsi polozaj i napravio od stranke privatno preduzece,sve sto je valjalo otislo je iz nje.Nisi ti nista bolji od njih,samo pevas drugacijim tonom,svi ste vi zaszreli da vas narod najuri sa politcke scene i da vam se svima ispita poreklo imovine i protivzakonito steceno oduzme,pa onda lepo na zasluzeni odmor izmedju cetiri zida.Nekada sam i ja bio slep i verovao vam,sve dok nisam saznao neke stvari o vama,i ubedjen sam da ima jako puno istine u tome.Od mene mozete da pevate svi u horu,podrsku vise nikada.

Sandra

pre 9 godina

ne moze Vucic biti odgovoran za ono sto se radilo zadnju deceniju jer nije tada bio na vlasti,pa je logicno da on sad u javnost iznosi sta su radili ,gde gresili,jer nam tako dokazuje da je njegova politika totalno drugacija od njihove,i da mu je interes drzave na prvom mestu a ne njegiv licni interes!

zoran

pre 9 godina

Ovaj covek je na politickoj sceni vazan koliko i ja. Neverujem da je neko uopste i cuo za mene. I sad svi mediji prenose njegove dusebrizne savete jos jednom manipulatoru u nizu. Kao i druge politicare u Srbiji njih je briga samo za svoj dzep i zato smo tu gde jesmo. Evo i ja cu da izdam saopstenje: Molim sve politicare Srbije da ucine ono sto je najbolje za Srbiju a to je da odu odavde daleko da ih vise nikad ne vidimo, necujemo i da ih ako bog da sto pre zaboravimo. Aj da vidim hoce li neko moje saopstenje da prenese

Vlajko92

pre 9 godina

Misljenja sam da je Ceda Jovanovic konacno sazrio kao politicar i da ce mu nas premijer dati sansu jer svi zasluzuju sansu kada shvate da su gresili.

Lisica i Vuk

pre 9 godina

Znači bez Vas se ništa ne može uraditi dobro za Srbiju, Vi ste potrebni? Očigledno ne pratite dešavanja i poteze koje premijer preduzima, te niste u toku. Da premijer nema poverenja u vladu, i da ona ne obavlja svoja zaduženja odgovorne, sigurno bi promenio ministre koji zabušavaju, što ne sumnjam i da će se desiti onima koji tapkaju u mestu, jer jedan čovek ne može da vodi računa o svemu, neophodan je pravi tim.

Crni Petar

pre 9 godina

Premijeru treba pomoci da shvati da on nije za taj posao, a ne da mu se dodatno pumpa prenaduvani ego. On je sustina problema i osnovi kocnicar promena u drustvu. Niti je ozbiljan, niti je odgovoran prema narodu. Naprotiv. Vecinu stvari koje radi uopste ne razume i o vecini problema promislja laicki. Po pravilu, okruzio se sa ljudima samo po jednom kriteriju - da su poltronske prirode i da su nesposobniji od njega. Oni retki, koji imaju odredjena znanja i potrebno iskustvo a pristali su da ih vodi tako covek, imaju svoje razloge za takvu mrlju u svojoj biografiji. Vasi razlozi da se tako lose pozicionirate u buducoj podeli karata su mozda proizvod nuznosti, ali trajno Vam oduzimaju prethodne zasluge. Duboko zalim sto je tako.

Milan

pre 9 godina

Neverovatno je koliko se mržnje usmerava prema Čedomiru Jovanoviću samo zato što je rekao da stvari u Srbiji nisu crno-bele i da nije sve što Vučić uradi zlo i naopako. Čedomir Jovanović radi jednu fantastičnu stvar - suprotstavlja se zabijanju u političke rovove i posmatranju političkog protivnika kao smrtnog neprijatelja. Ne, ne moram biti za Vučića i za SNS pa da kažem da su neki njihovi potezi dobri, a oni koji su loši da ih kritikujem bez da Vučića doživljavam kao oličenje zla. Hvala LDP-u što pokušava da normalizuje politiku u Srbiji. To ovde neće ići lako jer je naša politika i dalje predmoderna, ali ćemo polako i mi postati normalno političko društvo...

Miljana B

pre 9 godina

Građani najbolje znaju ko je koristan za Srbiju i za njih i oni su se za te odlučili na izborima. Što se tiče razgovora, ipak je za vas bolje da taj razgovor ovbavite sa Pajtićem ,jer vi se sigurno sa Vučićem nećete moći da dogovorite o bilo čemu.

uriah heep

pre 9 godina

"... ne misli da je za sve probleme u zemlji odgovoran onaj ko je do juče bio na vlasti...",kazao je Jovanovic.Pa ko je onda odgovoran,gradjani?Pa ko je radio privatizacije po Srbiji i pozatvarao silne firme i ostavio bez posla pola Srbije...neko mora da je odgovoran,a siguran sam da gradjani nisu odgovorni.

bob

pre 9 godina

SNS na čelu sa Vučićem je za veoma kratko vreme pokazala da jedan čovek, jedna stranka, jedna vladajuća koalicija ipak može sama dosta toga da uradi za državu.
(Pepeljuga, 22. februar 2015 10:25) pa ako je i od sns bota mnogo je!ocigledno ne znate u centralnoj otadzbinskoj upravi u kancelariji za botove cija je to izreka bila.jedan covek,jedna partija i jos samo dodajte jedan narod.ako nema cenzure onda cete objaviti moj komentar

kejto

pre 9 godina

treba ga razumeti. ima para, puca od snage i sada bi vlast. posto na izborima nema sanse da predje cenzus, a medijski je znacajno prisutan, onda bi da se ugura u vladu na mala vrata kao kombi stranka.

milanka

pre 9 godina

Premijer Aleksandar Vucic sa svojim saradnicima se trudi da stvori gradjanima Srbije bolje uslove za zivot, a za to potrebna je ogromna energija, a oni to i imaju. Dokazali su spremnost za saradnju u svetu i u regionu.A to nam je u ovom momentu najvaznije.

Smokvica

pre 9 godina

Ekonomija nam je ovoj zemlji najveći problem godinama...,a vi političari dok se budete mešali u taj resor biće samo vama dobro,ali ne i ovoj zemlji!!!
Nemoguće će biti to, da se vi u sve razumete!!!

TNT

pre 9 godina

Čedomire hočeš u Vladu ??? Ako nećeš, ne smaraj više ok. Trguj sa rezancima, testom, brašnom, malo i farmaceutskom robom, i uživaj, ti si u poslu ne zamajavaj napaceni narod, milioneru sa lakovanim cipelama.

Maza

pre 9 godina

Sta god da je vladajuća koalicija uradila,uradila je za dobrobit države. Jovanović može samo da daje intervjue, ali i dalje stoji cupkajući u mestu.

Gorcilo

pre 9 godina

Napredak se vidi,ali to jos nije dvoljno da gradjnai osete.Zato treba nastaviti sa ovakvom politikom kako bi mogli da ocekujemo dobre rezultate.

11482

pre 9 godina

Svi su sada pametni i znaju šta ne treba da se radi i šta je trebalo uraditi,ko je kriv,ko nije kriv,dele savete i političke smernice...a kada treba nešto konkretno da se uradi,preduzmu odredjene mere i bori za Srbiju,onda svi ćute ili kritikuju.

GASTON

pre 9 godina

Pravo u centar Cedomire, ko bi rekao:"Napisali smo platformu okupljanja za Srbiju, ali je odgovor lidera opozicionih stranaka bio - rano je, hajde da sečakemo. Epilog je - pojedinac kome je čitava Srbija na plećima, i tuce stranaka koje tumaraju bez podrške i uverenja"

Jovana

pre 9 godina

Slazem se da Vucic mora da poradi na timu, nije produkivno ako je samo on lokomoiva cele kompozicije, ali ne mislim da je Jovanovic adekvatna osoba...

Predrag

pre 9 godina

Ne prođe ni 7 dana, a da se Čeda ne nudi za ulazak u Vladu.
Građani su ga sa pravom "nagradili" da bude ispod cenzusa, jer im je dosta jeftine demagogije.
Za Vučića bi bilo politički pogubno da prihvati ove ponude LDŠ-a za saradnjom.

sara

pre 9 godina

Moram priznati da se slazem sa vecim delom onoga sto je Ceda izjavio. Samo mi utisak kvari, baz obzira na istinitost izrecenog, sto je jedini razlog ovakve izjave, zelja da se udomi...Koji je vec ovo put u poslednje vreme da daje ovakve i slicne izjave a da ne moze ni da prikrije razlog za to..

Krsta

pre 9 godina

Pa slazem se sa Cedom, uglavnom. Ne razumem samo kakve veze on ima sa svim tim. Da nece on da bude taj koji ce Vucicu da ukase na greske I da ga stiti? Ne razume stvarno.

guzva pred vratima vlade

pre 9 godina

Cedo nemoj preko reda da se trpas u vladu jer pre tebe su u hodniku vlade na cekanju Tadic i Canak...ko je sledeci neka stane u red i sacekaj da mladozenja izadje i baci bidermajer pa ko ga uhvati eto mu ga

koki

pre 9 godina

Gospodin Jovanovic nema veci uticaj na politicku scenu Srbije ali je znacajno sto pokazuje visok stepen razumevanja za napore koje Aleksandar Vucic cini na dobrobit Srbije. Pozdravljam njegov gest i mislim da se mogu stvoriti predispozicije za saradnju osobito na lokalnom nivou a po potrebi i na visem nivou.

Za svoj džep

pre 9 godina

"da je iz sve snage navijao da Aleksandar Vučić postigne dogovor za smederevsku Železaru"

Dobro rečeno. Svi oni, uključujući naravno i Č.Jovanovića, zapravo su najobičniji navijači. Pitate se za koga navijaju? Pogađajte.

Miroljub

pre 9 godina

Jedan covek svakako da ne moze nista da uradi,ali zato treba da pokrene ljude oko sebe da i oni vredno rade kako bi zemlju izvukli iz krize.

mike

pre 9 godina

Da, najbolje opet 100 stranaka da se ukljuci e onda smo sigurno dobro prosli... Max 2 stranke za ovako malu zemlju sa vise kontrole za iste

PokrajacS

pre 9 godina

Ne podrzavam politku Cedomira,ali u pravu je kada kaze da jedan covek ne moze sam.Da bi promenili situaciju na bolje treba svi da se trude i rade ako treba i svaki dan .

ostali se vole, B 92 se čita

pre 9 godina

Posle ove izjave Čedomira Jovanovića sve više sam ubedjena da on želi da udje u Vladu po svaku cenu. Ne znam šta bi to LDP mogao epohalno da uradi, obzirom da su im glasači ukazali toliko poverenje da i cenzus nisu prešli. Vlada funkcioniše dobro za sada, u slučaju da postoje odredjeni ministri čijim radom premijer nije zadovoljan on će reknstruisati Vladu. LDP ne vidim kao deo nove Vlade, a ovo što Čeda priča su priče koje smo čuli mnogo puta do sada. Ništa novo nije rekao, niti je dokazao da LDP može nešto dobro da uradi za Srbiju.

taja

pre 9 godina

Joavnović na ovaj način pokušava da održi stranku u životu, dajući maglovita obećanja svom članstvu da će u skorije vreme stranka postati deo vlade. Mislim da je u toj stranci veliko nezadovoljstvo autokratskim vođenjem stranke od strane Jovanovića, kao i da su je napustili mnogi viđeniji članovi i osnivači

Gorcilo

pre 9 godina

Napredak se vidi,ali to jos nije dvoljno da gradjani osete bolji zivot.Zato treba nastaviti sa ovakvom politikom kako bi mogli da ocekujemo dobre rezultate.

a koje boje su te kantice i lopatice?

pre 9 godina

Iliti Vucicu primi me u vladu, bicu dobar, majke mi :D
E, Cedo, Cedo, bice da se Djindjic sad okrece u grobu :D

Audicija

pre 9 godina

Čeda Jovanović se već neko vreme ponaša kao jedan od likova iz kultne predstave Audicija, kada na kraju svog izvedenog programa (pesma i recitacija) molećivo sugeriše komisiji za prijem - PRIMI ME!!!

Natasa

pre 9 godina

E moj Cedo, kada se setim kako sam bila ocarana tobom, dok smo mi mladi opijeni tvojim entuzijazmom i talentom za dramaturgiju slepo sledili tvoje lazne misli i postupke, ja i dalje nemam deci da kupim knjige a ti...ne znas sta imas. Odakle, kako i ko tebi vise veruje..nasa generacija je odrasla a neki novi klinci shvatili ko si i sta si - uostalom kako prodje na izborima??? Koga ti vise mozes da obmanes i ko ce tebe da sledi. Prosao je tvoj voz, odglumio si svoje, samo da ti neko to naplati i onda je OK

BiljanaM

pre 9 godina

Premijer moze da vodi Srbiju napred i u bolju buducnost, ali moramo i mi kao narod da damo podrsku, da imamo strpljenja i veliku nadu i verujem da cemo uspeti...

predrag

pre 9 godina

Potrebna nam je najsposobnija vlada, moramo pronaći u ovom društvu one koji imaju snagu, da prvo prokrče put koji se mora stvoriti da bi se do takve vlade došlo", rekao je Jovanović.
Koji su to kriterijumi, i da li ih, Mr. Jovanovic u potpunosti ispunjava?

Racunovodja

pre 9 godina

Imali ste svi vi šansu da se pokažete koliko ste sposobni i koliko vam je stalo do države. Pokazali ste da nemate dobre namere. Srbiji su neophodni novi ljudi, a vi u paketu da sjasite sa narodne grbače za sva vremena.

The Resonable Doubt

pre 9 godina

Mislim da Vučić, po ceo, dan tuče glavom o ragastol, kolebajući se : "Da li da zovem Čedu ili ne !? Da li da ga pitam ili ne !? Hoću li sa Čedom ili bez !? ..."

nije nego

pre 9 godina

@palica
hocu da pomognem,ali na isti nacin kao i oni. Za platu od xyz €,upravne,nadzorne i ostale odbore. Ili mozda da ja pomognem pro bono,a oni za masnu kintu?

SrleIPajce

pre 9 godina

To sto je rekao stoji, ali ne razumem cemu ova izjava.Cedice,Cedice, zar opet krecemo sa ulizivanjem? Prvo se predje cenzus pa se onda javis za rec.Malo ulizivanja vlasti, malo opoziciji pa se mozda neko sazali, jel da?

toza

pre 9 godina

Naravno da Vucic ne moze sam i potrebno je da se i opozicija dovede pameti kao Ceda Jovanovic koji ovaj put pametno govori. To ne znaci da ce da Vucic prihvatiti u Vladu Srbije ali odredjeni vid saradnje je pozeljan zbog toga sto zelimo dobro Srbiji.
(breskvica, 22. februar 2015 10:29)
Ako želiš sa nekim da sarađuješ i za opštu dobrobit onda ga ne "dovodiš pameti" već sa njim razgovaraš kao sa ljudskim bićem koje verovatno neke stvari zna bolje od tebe.
Neverovatno je koliko niste svesni šta radite državi ovakvim komentarima. Time što bespogovorno podržavaš vođu činiš nepopravljivu štetu državi. Nije normalno da iz dana u dan postavljate pitanje dobronamernosti i poštenja svih onih koji nešto izjave suprotno od onoga što se vođi sviđa. Kako smo došli u situaciju da se samo za jednog čoveka u zemlji ne postavlja pitanje dobronamernosti i poštenja. Kako smo došli do toga da svi imaju prošlost (naravno crnu) osim velikog vođe.
Nije trenutni rejtig i popularnost kod građana merilo dobronamernosti a još manje je merilo znanja i sposobnosti da se država vodi u pravom smeru.
Razmislite malo, kada pišete ovakve poltronske komentare, kakvu državu ostavljamo našoj deci. Koje su to vrednosti koje želimo da ostavimo u nasleđe.

Majda S

pre 9 godina

Nekako ne verujem da bi bas ima neku korist od Cede, a onih koji ga kompromituju ima dovoljno, tako da, idi se odmori Cedice...ne zeli te narod

Vlada

pre 9 godina

Mislim da bi ti bio idealan da mu pomogneš, ne bi ni njima smetalo da im daš bar neki legitimitet iako nisi ni blizu čak ni čuvenih 6% koje pominju svaki dan.

REALAN

pre 9 godina

Jovanoviću- Vučić sve do sada šta je uradio uradio je sam.Verujem kao građanin da će i dalje uspevati da uradi samo dobro za Srbiju.

amely

pre 9 godina

To sto imate nameru da razgovarate sa A.Vucicem,u redu,ali cemu razgovori sa B.Pjticem?Sta Pajtic ima novo da kaze i ponudi,jer sve sto je rekao i uradio,mi gradjani smo dobro osetili na svojoj kozi.Manite se ljudi koji su Srbiju doveli do prosijackog stapa.

montoya

pre 9 godina

Jovanovicu izgleda bas dosadno u opoziciji pa resio i on da odvali nesto. Samo ne znam ko njega jos uvek smatra za ozbiljnog politicara.

dejan

pre 9 godina

Dragi Čedo, a zar ne misliš da to što Vučić namerno drži nesposobne oko sebe i ništa ne čini povodom gluposti koje čine govori barem malo o tome da li zaista želi da Srbija krene napred?

fatal

pre 9 godina

Cedomir Jovanovic je razocarao sve koji su za njega ikad glasali. Nudi se svakodnevno Vucicu, a ovaj ga ni ne primecuje. Moj glas ponovo ide DS-u, jedinoj opozicionoj stranci.

blanšfort

pre 9 godina

Vrlo pomirljivi tonovi u izlaganju Jovanovica i za pocetak to je dobro.Ali za ozbiljnu saradnju trba mnogo vise.Potrebna su dela,a vi ih Jovanovicu nemate.

alfaC

pre 9 godina

Čedo je pametan lik! U Srbiji nikad nije imao podršku jer je otvoreno govorio o tabu temama, od Kosova, za koje je rekao da će se odvojiti još početkom devedesetih, pa do Guy parade. Šovinistička država mu nikad nije mogla oprostiti objektivnost. U Srbiji moras sve prvo godinama negirati, a onda kada postane neminovnost onda prešutno priznati, tako će biti sa Kosovom i sa Guy paradom i sa problemima u odnosima sa susjednim zemljama. Cedina greška, nije uljepsavao i umotavao u "srpski mit", već je govorio šta će se stvarno dogoditi...

cukce

pre 9 godina

Na stranu ko je Vucic bio do 2008. i sto nista nije uradjeno sto je obecavao kad je doso na vlast (bice bolje 2014. pa 2015. pa 2016. pa sada se prica 2017.) stvarno ce covek trudi nema sta. Poslednje smo videli oko zelezare, morao je sam da vodi pregovore, gde su ministri ekonimije i privrede!? E mozete da zamislite kakav je kadar SNS-a i njegovih koalicionih partnera na lokalnom nivou, kad u vlast i u najblizem okruzenju Vucica nema nikog ko ce da uradi nesto korisno za ovu drzavu i na koga Vucic moze da se osloni!

Кривокапић

pre 9 godina

Чедо, не брини. Ако је могла Јелена Триван наћиће се нешто и за тебе. Изгледа да од фиделинке слаба вајда.

Poopokatepetl

pre 9 godina

Sto bi rekla moja baba, tako mlad a vec ' politicki " star! Proslo je vreme gospodina Jovanovica, doslo je vreme za teretanu i ekstremne sportove!

krucifix

pre 9 godina

To sto imate nameru da razgovarate sa A.Vucicem,u redu,ali cemu razgovori sa B.Pjticem?Sta Pajtic ima novo da kaze i ponudi,jer sve sto je rekao i uradio,mi gradjani smo dobro osetili na svojoj kozi.Manite se ljudi koji su Srbiju doveli do prosijackog stapa.

toza

pre 9 godina

U pravu je Čeda kada kaže da Vučić ne može sve sam. Ali tu i leži problem ove koalicije (još od 2012). Vučić želi sve sam. On nikome ne veruje. Hajde što ne veruje ovim svojima iz stranke, verovatno ima razloga pošto zna njihove kapacitete ali stalno priča o vladi stručnjaka i onda na mesto ministra finansija i privrede dovede "stručnjake" ali i dalje on o svemu odlučuje. Da li je normalno da premijer bude glavni pregovarač sa Esmarkom, a uopšte se ne razume u ekonomiju. Oni koji znaju i žele da pomognu neće da sarađuju sa premijerom koji se prema ministrima odnosi kao vaspitačica prema deci u vrtiću.
Vučićevi postupcu su u totalnom neskladu sa onim što priča. Kako se oseća minister Vujović? Gde izgubi integritet (ako ga je imao). Kako se oseća Udovički kada premije poziva na jedinstvo a sa druge strane peni na svaku kritiku. Da li to Vučićevo jedinstvo podrazumeva da svi radimo kako on kaže i da se povinujemo čak i kada smatramo da nije u pravu.
Jedini način da stvari krenu na bolje je da se premijer razvasti da vrati odluke u institucije sistema i da bude vođa tima a ne čovek tim. Najbolji pokazatelj Vučićevog paničnog straha od podele vlasti je to što je još uvek kordinator svih bezbednosnih službi.
Vučić je sve karte bacio na zidanje svog rejtinga i to je jedino što drži ovu vlast. Svi ostali su nebitni i zamenjivi, nebitno da li su njegove stranačke kolege ili politički protivnici.

Natasa

pre 9 godina

Vucic moze mnogo toga dobrog da uradi ali ne moze sam da se bori protiv stalnog sabotiranja od strane opozicije, potrebna mu je podrska I drugih stranaka, u smislu prestanka iznosenja neistina I podmetanja nogu, jer su upravo oni krivci zbog toga sto je drzava u ovom stanju.

Ana

pre 9 godina

Ceda je dobro primetio da premijer ne moze sve sam, ali zato ima tim koji mu u tome pomaze i on je spreman da primi svaku dobronamernu pomoc i drugih politicara i gradjana Srbije.

indigo

pre 9 godina

"...Razmislite malo, kada pišete ovakve poltronske komentare, kakvu državu ostavljamo našoj deci. Koje su to vrednosti koje želimo da ostavimo u nasleđe."
(toza, 22. februar 2015 11:46)

... tu i jeste problem sto ti poltroni godinama prebacuju krivcu na druge, najcesce one bivse itd., a ne shvataju i ne prihvataju svoje greske... svaljivanje krivice na druge preneli su i na botove.

Grunf

pre 9 godina

Vi tražite sada ruku čoveka koji je osvojio apsolutnu većinu,o čemu svi Vi koji se nudite samo možete da sanjate.Nisam fan niti SNS-a niti dela Premijera ali ono što je on uspeo na izborima je fascinantno.Naša stvarnost može se učiniti da je najbliža farsi zbog sirove posprdnosti i neumerene neobaveštenosti.Izgleda da naša stvarnost i jeste farsična. Nije li naša zbilja najbliža vratolomijama najviše zbog stalnih zabuna i zamršenih odnosa. Naša realnost je daleko do bilo kojeg komediografskog žanra i bilo kakve komedijice.Po tome kako stvarnost može da opstane naopačke,kako sve može poprimiti neprirodan i zastrašujući ton - nesklad u kome se približava i teško spojivo kao što su iskustva komičnog i jezivog,komičnog i tragičnog može se pomisliti da je takva stvarnost najbliža sadašnjosti u Srbiji.Nesklad političkih ideja danas je u Srbiji sklad koji nazivate i pokušvate da proturite kao vladu nacionalnog jedinstva,spasa.Kkao je moguće da jedni zemlju kvalitetno vodi, Radikal, Socijalista,Komunista i da mu se nudi Liberal i Demokrata.Radikal više nije radikal on je napredni ma šta god to značilo.Vi se nudite stranci koja govori u budućem vremenu evo skoro 3 godine.Sadšnjost ne postoji,prošlost smo zaboravili i ne pominjemo je.Za 25 godina svi ste bili u vlasti dakle svi ste krivi za ovo gde smo.Vi možete zajedno jer Vi pokupiste kajmak a narodu surutka.Da znam sećam se biće bolje 2005,2010,2020,2030.Kad mi dodjemo sa najboljima na vlast ih ima da pršti.Po ledjima naroda.

Duškko

pre 9 godina

Zbog čega se njegove izjavi malo po malo "daju" u medijima sa nacionalnom frekfencijom, kada su osvojili par posto glasova? A druge stranke sa sličnim brojem glasova su samo na pojedinim lokalnim. Možda što propagiraju drugačiji vid vođenja države...
Sve u svemu smeta mi, a i velikom broju ljudi! Ako nema cenzure šta je razlog?

ProfesorKiksMaler

pre 9 godina

Bogati političari se udružuju, zajahuju podanike, i govore siromašnom, bolesnom i propalom narodu da mora brže, više i bolje. Isisali su sve vredno pa sirotinja treba da im dopuni pehare i srebrne tanjire.

Predrag

pre 9 godina

Jasno je da Vucic ne moze sam, niti zna sam ali on tako zeli, on zeli da bude sve i svja u ovoj zemlji. Da nije tako jacao bi institucije, postavljao pametne, sposobne i strucne ljude a ne bi postavljao klimoglavce i Grand balerinu od 25 godina na mesto savetnice direktora EPS.

Синиша

pre 9 godina

Hahahaa.. Nije sam! Ne boj se Čedice, ne bi on sam opstao da mu nije zapada i zapadnih instruktora. Imate vi isti cilj. Sa tobom bi nas sam brze doveo do "cilja"!

analgin

pre 9 godina

Rešavanje problema korupcije i ostalog sivila u Srbiji je otvaranje pandorine kutije. Kako smo počeli, samo za zaštićene svedoke bi trebalo izgraditi jedan veći grad, a zamislite šta bi nam bilo potrebno da smestimo konačan proizvod jurnjave u tom korupcijskom sistemu.
Znate li nekoh poštenog iz te branše? Nekog ko se stvarno bogatio samo za platu koju dobija.
Za početak, kad bi se ja pitao, uveo bih da svi koji žele da budu u foteljama, na narodnoj grbači, budu donori organa. Da vidimo ko stvarno želi da pomogne nekom.

hiavata

pre 9 godina

vucicu ozeni me......ceda..
(kole, 22. februar 2015 11:58)

Interesantan komentar. Jos interesantnije kad vidis jos njih par skoro istih, a razlicite osobe. Je l' vi imate neke trening centre gde vas informisu sta da komentarisete za tekuci dan? Stvarno bih voleo da znam, interesantno je kako se napredne tehnologije koriste i u Srbiji.

ostali se vole, B 92 se čita

pre 9 godina

Možda grešim, ali meni se čini da Čeda želi da bude u Vladi RS. Ne znam kako bi on doprineo boljem radu iste, ali vidim po njegovim izjavama u poslednje vreme da mu je glavni cilj da bude u parlementu. Samo postoji jedan problem. Čeda ništa novo ne može da ponudi gradjanima Srbije zato je ispod cenzusa, i ne vidim kako bi on doprineo da Vlada bolje funkcioniše. Sigurna sam da Vučić može i bez njega.

Tijana

pre 9 godina

Čedi moram da priznam jednu stvar.
Ipak je skapirao ko je i gde je.
(vulindon, 22. februar 2015 22:13)
@vulindon
Skapirao čovek da je izgubio i trudi se da nešto promeni, za razliku od ostalih demokrata!

Marko89

pre 9 godina

Premijer ne može sam, potrebna je ogromna energija za promene u Srbiji a svi koji je poseduju treba da pomognu i doprinesu. Premijer ce uvek birati saradnike na osnovu njihovih sposobnosti a Čedomir Jovanović možda i nije njegov omiljen političar ali je sposoban i treba mu dati šansu da se dokaže prvo u Kragujevcu a onda i neki manji resor ako se dobro pokaže.

Fantom

pre 9 godina

Aktuelna vlast odlično radi svoj posao, a to je i dokazala. Srbija je za ovo kratko vreme znatno napredovala u odnosu na raniji period, u to nema sumnje. Napokon se nalazimo u sigurnim rukama.

SEDI - DOLE - JEDAN

pre 9 godina

Cedomir Jovanovic se vec duzi period preporucuje Aleksandru Vucic i trazi da udje u Vladu. Iskreno receno receno ne vidim ni jedan pozitivan primer da bi on doprineo boljem i kvalitetnijem radu Vlade. Sve njegove sposobnosti su vec vidjene, osim njegovih licnih gde je se bez dana radanog iskustva obogatio. Cedomir Jovanovic nista novo ne moze da ponudi gradjanima Srbije zato je ispod cenzusa, i ne vidim kako bi on doprineo da Vlada bolje funkcionise. Sigurna sam da Aleksandar Vucic moze i bez njega.

Viki

pre 9 godina

I baš Čeda bi da pomogne Vučiću pa za to treba podrška naroda ne samo dobra volja Čedina.Da je Čedina politika ispravna narod bi mu dao podršku na izborima i ušao bi u vlast ali narod ne može da zavara jedan Čeda.

Milosavljevic

pre 9 godina

U Srbiji je najgore sto ljudi hoce da rade posao koji bi voleli, a ne onaj za koji su sposobni. Gospodin Jovanovic je svoje pokazao, od zebre do posredovanja izmedju tajkuna u slucaju beogradske luke. To je dovoljno za jednu karijeru, kud ces vise?

Ekolog

pre 9 godina

Raduje to sto neko iz opozicije shvata i podrzava ideje i trud vlasti, ali Jovanovic sigurno nije taj koji bi mogao u korak sa premijerom.

Vladan

pre 9 godina

Uzalud se Ceda nudi, jer da bi uso u vladu LDP mora da predje cenzus koji je za njih u ovom trenutku misaona imenica. Nema sumnje da Vucic radi veliki posao za nasu zemlju, i da bi mnogi voleli da budu deo vlade u kojoj je on premijer, ali neki kriterijumi moraju da se postuju.

bob

pre 9 godina

SNS na čelu sa Vučićem je za veoma kratko vreme pokazala da jedan čovek, jedna stranka, jedna vladajuća koalicija ipak može sama dosta toga da uradi za državu.
(Pepeljuga, 22. februar 2015 10:25) pa ako je i od sns bota mnogo je!ocigledno ne znate u centralnoj otadzbinskoj upravi u kancelariji za botove cija je to izreka bila.jedan covek,jedna partija i jos samo dodajte jedan narod.ako nema cenzure onda cete objaviti moj komentar

Helen

pre 9 godina

Aleksandar Vučić je dokazao da je spreman za saradnju u svetu i u regionu, a naravno i u samoj Srbiji. Napravio je koalicionu vladu iako nije morao. Gospodinu Jovanovicu je to poznato. Aleksandar Vucic ce sigurno znati da proceni da li je Jovanovic iskren i ako utvrdi da nema zadnjih namera, ovakvi zreli stavovi Jovanovica nece biti prepreke za saradnju osobito na nekim nivoima vlasti.

breskvica

pre 9 godina

Naravno da Vucic ne moze sam i potrebno je da se i opozicija dovede pameti kao Ceda Jovanovic koji ovaj put pametno govori. To ne znaci da ce da Vucic prihvatiti u Vladu Srbije ali odredjeni vid saradnje je pozeljan zbog toga sto zelimo dobro Srbiji.

nije nego

pre 9 godina

@palica
hocu da pomognem,ali na isti nacin kao i oni. Za platu od xyz €,upravne,nadzorne i ostale odbore. Ili mozda da ja pomognem pro bono,a oni za masnu kintu?

Crni Petar

pre 9 godina

Premijeru treba pomoci da shvati da on nije za taj posao, a ne da mu se dodatno pumpa prenaduvani ego. On je sustina problema i osnovi kocnicar promena u drustvu. Niti je ozbiljan, niti je odgovoran prema narodu. Naprotiv. Vecinu stvari koje radi uopste ne razume i o vecini problema promislja laicki. Po pravilu, okruzio se sa ljudima samo po jednom kriteriju - da su poltronske prirode i da su nesposobniji od njega. Oni retki, koji imaju odredjena znanja i potrebno iskustvo a pristali su da ih vodi tako covek, imaju svoje razloge za takvu mrlju u svojoj biografiji. Vasi razlozi da se tako lose pozicionirate u buducoj podeli karata su mozda proizvod nuznosti, ali trajno Vam oduzimaju prethodne zasluge. Duboko zalim sto je tako.

alfaC

pre 9 godina

Čedo je pametan lik! U Srbiji nikad nije imao podršku jer je otvoreno govorio o tabu temama, od Kosova, za koje je rekao da će se odvojiti još početkom devedesetih, pa do Guy parade. Šovinistička država mu nikad nije mogla oprostiti objektivnost. U Srbiji moras sve prvo godinama negirati, a onda kada postane neminovnost onda prešutno priznati, tako će biti sa Kosovom i sa Guy paradom i sa problemima u odnosima sa susjednim zemljama. Cedina greška, nije uljepsavao i umotavao u "srpski mit", već je govorio šta će se stvarno dogoditi...

Pepeljuga

pre 9 godina

SNS na čelu sa Vučićem je za veoma kratko vreme pokazala da jedan čovek, jedna stranka, jedna vladajuća koalicija ipak može sama dosta toga da uradi za državu.

boki

pre 9 godina

Misljenja sam da bi svi dobronamerni politicari u Srbiji trebali da podrze napore Aleksandra Vucica koji radi na napredku Srbije. Gospodin Ceda Jovanovic je shvatio da nema koristi od kritizerstva i njegov razuman i pomirljiv ton sigurno ce naici na puno razumevanje Aleksandra Vucica koji za dobrobit Srbije daje sansu i dojucerasnjim neprijateljima a najbolji dokaz je njegov boravak u Hrvarskoj.

toza

pre 9 godina

Naravno da Vucic ne moze sam i potrebno je da se i opozicija dovede pameti kao Ceda Jovanovic koji ovaj put pametno govori. To ne znaci da ce da Vucic prihvatiti u Vladu Srbije ali odredjeni vid saradnje je pozeljan zbog toga sto zelimo dobro Srbiji.
(breskvica, 22. februar 2015 10:29)
Ako želiš sa nekim da sarađuješ i za opštu dobrobit onda ga ne "dovodiš pameti" već sa njim razgovaraš kao sa ljudskim bićem koje verovatno neke stvari zna bolje od tebe.
Neverovatno je koliko niste svesni šta radite državi ovakvim komentarima. Time što bespogovorno podržavaš vođu činiš nepopravljivu štetu državi. Nije normalno da iz dana u dan postavljate pitanje dobronamernosti i poštenja svih onih koji nešto izjave suprotno od onoga što se vođi sviđa. Kako smo došli u situaciju da se samo za jednog čoveka u zemlji ne postavlja pitanje dobronamernosti i poštenja. Kako smo došli do toga da svi imaju prošlost (naravno crnu) osim velikog vođe.
Nije trenutni rejtig i popularnost kod građana merilo dobronamernosti a još manje je merilo znanja i sposobnosti da se država vodi u pravom smeru.
Razmislite malo, kada pišete ovakve poltronske komentare, kakvu državu ostavljamo našoj deci. Koje su to vrednosti koje želimo da ostavimo u nasleđe.

dejan

pre 9 godina

Dragi Čedo, a zar ne misliš da to što Vučić namerno drži nesposobne oko sebe i ništa ne čini povodom gluposti koje čine govori barem malo o tome da li zaista želi da Srbija krene napred?

cukce

pre 9 godina

Na stranu ko je Vucic bio do 2008. i sto nista nije uradjeno sto je obecavao kad je doso na vlast (bice bolje 2014. pa 2015. pa 2016. pa sada se prica 2017.) stvarno ce covek trudi nema sta. Poslednje smo videli oko zelezare, morao je sam da vodi pregovore, gde su ministri ekonimije i privrede!? E mozete da zamislite kakav je kadar SNS-a i njegovih koalicionih partnera na lokalnom nivou, kad u vlast i u najblizem okruzenju Vucica nema nikog ko ce da uradi nesto korisno za ovu drzavu i na koga Vucic moze da se osloni!

Кривокапић

pre 9 godina

Чедо, не брини. Ако је могла Јелена Триван наћиће се нешто и за тебе. Изгледа да од фиделинке слаба вајда.

fatal

pre 9 godina

Cedomir Jovanovic je razocarao sve koji su za njega ikad glasali. Nudi se svakodnevno Vucicu, a ovaj ga ni ne primecuje. Moj glas ponovo ide DS-u, jedinoj opozicionoj stranci.

dado90

pre 9 godina

Srpska napredna stranka na celu sa Vucucem je jedina stranka koja se pokazala da radi u interesu gradjana i zemlje a ne interesu stranackih funkcionera.Naravno uvek ima individualnih izuzetaka i ti izuzeci treba,kao sto je premijer najavio,da se iskljuce iz stranke.

toza

pre 9 godina

U pravu je Čeda kada kaže da Vučić ne može sve sam. Ali tu i leži problem ove koalicije (još od 2012). Vučić želi sve sam. On nikome ne veruje. Hajde što ne veruje ovim svojima iz stranke, verovatno ima razloga pošto zna njihove kapacitete ali stalno priča o vladi stručnjaka i onda na mesto ministra finansija i privrede dovede "stručnjake" ali i dalje on o svemu odlučuje. Da li je normalno da premijer bude glavni pregovarač sa Esmarkom, a uopšte se ne razume u ekonomiju. Oni koji znaju i žele da pomognu neće da sarađuju sa premijerom koji se prema ministrima odnosi kao vaspitačica prema deci u vrtiću.
Vučićevi postupcu su u totalnom neskladu sa onim što priča. Kako se oseća minister Vujović? Gde izgubi integritet (ako ga je imao). Kako se oseća Udovički kada premije poziva na jedinstvo a sa druge strane peni na svaku kritiku. Da li to Vučićevo jedinstvo podrazumeva da svi radimo kako on kaže i da se povinujemo čak i kada smatramo da nije u pravu.
Jedini način da stvari krenu na bolje je da se premijer razvasti da vrati odluke u institucije sistema i da bude vođa tima a ne čovek tim. Najbolji pokazatelj Vučićevog paničnog straha od podele vlasti je to što je još uvek kordinator svih bezbednosnih službi.
Vučić je sve karte bacio na zidanje svog rejtinga i to je jedino što drži ovu vlast. Svi ostali su nebitni i zamenjivi, nebitno da li su njegove stranačke kolege ili politički protivnici.

Grunf

pre 9 godina

Vi tražite sada ruku čoveka koji je osvojio apsolutnu većinu,o čemu svi Vi koji se nudite samo možete da sanjate.Nisam fan niti SNS-a niti dela Premijera ali ono što je on uspeo na izborima je fascinantno.Naša stvarnost može se učiniti da je najbliža farsi zbog sirove posprdnosti i neumerene neobaveštenosti.Izgleda da naša stvarnost i jeste farsična. Nije li naša zbilja najbliža vratolomijama najviše zbog stalnih zabuna i zamršenih odnosa. Naša realnost je daleko do bilo kojeg komediografskog žanra i bilo kakve komedijice.Po tome kako stvarnost može da opstane naopačke,kako sve može poprimiti neprirodan i zastrašujući ton - nesklad u kome se približava i teško spojivo kao što su iskustva komičnog i jezivog,komičnog i tragičnog može se pomisliti da je takva stvarnost najbliža sadašnjosti u Srbiji.Nesklad političkih ideja danas je u Srbiji sklad koji nazivate i pokušvate da proturite kao vladu nacionalnog jedinstva,spasa.Kkao je moguće da jedni zemlju kvalitetno vodi, Radikal, Socijalista,Komunista i da mu se nudi Liberal i Demokrata.Radikal više nije radikal on je napredni ma šta god to značilo.Vi se nudite stranci koja govori u budućem vremenu evo skoro 3 godine.Sadšnjost ne postoji,prošlost smo zaboravili i ne pominjemo je.Za 25 godina svi ste bili u vlasti dakle svi ste krivi za ovo gde smo.Vi možete zajedno jer Vi pokupiste kajmak a narodu surutka.Da znam sećam se biće bolje 2005,2010,2020,2030.Kad mi dodjemo sa najboljima na vlast ih ima da pršti.Po ledjima naroda.

Palica

pre 9 godina

Nije ni normalno da jedan covek vadi SRbiju iz mulja, pridrzite mu se. Gde ste vi koji nanjbolje znante sta ste radili ? Pomozite, ne VUcicu nego SRbiji.

Predrag

pre 9 godina

Jasno je da Vucic ne moze sam, niti zna sam ali on tako zeli, on zeli da bude sve i svja u ovoj zemlji. Da nije tako jacao bi institucije, postavljao pametne, sposobne i strucne ljude a ne bi postavljao klimoglavce i Grand balerinu od 25 godina na mesto savetnice direktora EPS.

ProfesorKiksMaler

pre 9 godina

Bogati političari se udružuju, zajahuju podanike, i govore siromašnom, bolesnom i propalom narodu da mora brže, više i bolje. Isisali su sve vredno pa sirotinja treba da im dopuni pehare i srebrne tanjire.

indigo

pre 9 godina

"...Razmislite malo, kada pišete ovakve poltronske komentare, kakvu državu ostavljamo našoj deci. Koje su to vrednosti koje želimo da ostavimo u nasleđe."
(toza, 22. februar 2015 11:46)

... tu i jeste problem sto ti poltroni godinama prebacuju krivcu na druge, najcesce one bivse itd., a ne shvataju i ne prihvataju svoje greske... svaljivanje krivice na druge preneli su i na botove.

analgin

pre 9 godina

Rešavanje problema korupcije i ostalog sivila u Srbiji je otvaranje pandorine kutije. Kako smo počeli, samo za zaštićene svedoke bi trebalo izgraditi jedan veći grad, a zamislite šta bi nam bilo potrebno da smestimo konačan proizvod jurnjave u tom korupcijskom sistemu.
Znate li nekoh poštenog iz te branše? Nekog ko se stvarno bogatio samo za platu koju dobija.
Za početak, kad bi se ja pitao, uveo bih da svi koji žele da budu u foteljama, na narodnoj grbači, budu donori organa. Da vidimo ko stvarno želi da pomogne nekom.

Duškko

pre 9 godina

Zbog čega se njegove izjavi malo po malo "daju" u medijima sa nacionalnom frekfencijom, kada su osvojili par posto glasova? A druge stranke sa sličnim brojem glasova su samo na pojedinim lokalnim. Možda što propagiraju drugačiji vid vođenja države...
Sve u svemu smeta mi, a i velikom broju ljudi! Ako nema cenzure šta je razlog?

Marko89

pre 9 godina

Premijer ne može sam, potrebna je ogromna energija za promene u Srbiji a svi koji je poseduju treba da pomognu i doprinesu. Premijer ce uvek birati saradnike na osnovu njihovih sposobnosti a Čedomir Jovanović možda i nije njegov omiljen političar ali je sposoban i treba mu dati šansu da se dokaže prvo u Kragujevcu a onda i neki manji resor ako se dobro pokaže.

hiavata

pre 9 godina

vucicu ozeni me......ceda..
(kole, 22. februar 2015 11:58)

Interesantan komentar. Jos interesantnije kad vidis jos njih par skoro istih, a razlicite osobe. Je l' vi imate neke trening centre gde vas informisu sta da komentarisete za tekuci dan? Stvarno bih voleo da znam, interesantno je kako se napredne tehnologije koriste i u Srbiji.

Sandra

pre 9 godina

ne moze Vucic biti odgovoran za ono sto se radilo zadnju deceniju jer nije tada bio na vlasti,pa je logicno da on sad u javnost iznosi sta su radili ,gde gresili,jer nam tako dokazuje da je njegova politika totalno drugacija od njihove,i da mu je interes drzave na prvom mestu a ne njegiv licni interes!

Синиша

pre 9 godina

Hahahaa.. Nije sam! Ne boj se Čedice, ne bi on sam opstao da mu nije zapada i zapadnih instruktora. Imate vi isti cilj. Sa tobom bi nas sam brze doveo do "cilja"!

Vlajko92

pre 9 godina

Misljenja sam da je Ceda Jovanovic konacno sazrio kao politicar i da ce mu nas premijer dati sansu jer svi zasluzuju sansu kada shvate da su gresili.

Milan

pre 9 godina

Neverovatno je koliko se mržnje usmerava prema Čedomiru Jovanoviću samo zato što je rekao da stvari u Srbiji nisu crno-bele i da nije sve što Vučić uradi zlo i naopako. Čedomir Jovanović radi jednu fantastičnu stvar - suprotstavlja se zabijanju u političke rovove i posmatranju političkog protivnika kao smrtnog neprijatelja. Ne, ne moram biti za Vučića i za SNS pa da kažem da su neki njihovi potezi dobri, a oni koji su loši da ih kritikujem bez da Vučića doživljavam kao oličenje zla. Hvala LDP-u što pokušava da normalizuje politiku u Srbiji. To ovde neće ići lako jer je naša politika i dalje predmoderna, ali ćemo polako i mi postati normalno političko društvo...

Lisica i Vuk

pre 9 godina

Znači bez Vas se ništa ne može uraditi dobro za Srbiju, Vi ste potrebni? Očigledno ne pratite dešavanja i poteze koje premijer preduzima, te niste u toku. Da premijer nema poverenja u vladu, i da ona ne obavlja svoja zaduženja odgovorne, sigurno bi promenio ministre koji zabušavaju, što ne sumnjam i da će se desiti onima koji tapkaju u mestu, jer jedan čovek ne može da vodi računa o svemu, neophodan je pravi tim.

milanka

pre 9 godina

Premijer Aleksandar Vucic sa svojim saradnicima se trudi da stvori gradjanima Srbije bolje uslove za zivot, a za to potrebna je ogromna energija, a oni to i imaju. Dokazali su spremnost za saradnju u svetu i u regionu.A to nam je u ovom momentu najvaznije.

koki

pre 9 godina

Gospodin Jovanovic nema veci uticaj na politicku scenu Srbije ali je znacajno sto pokazuje visok stepen razumevanja za napore koje Aleksandar Vucic cini na dobrobit Srbije. Pozdravljam njegov gest i mislim da se mogu stvoriti predispozicije za saradnju osobito na lokalnom nivou a po potrebi i na visem nivou.

Gorcilo

pre 9 godina

Napredak se vidi,ali to jos nije dvoljno da gradjnai osete.Zato treba nastaviti sa ovakvom politikom kako bi mogli da ocekujemo dobre rezultate.

Miroljub

pre 9 godina

Jedan covek svakako da ne moze nista da uradi,ali zato treba da pokrene ljude oko sebe da i oni vredno rade kako bi zemlju izvukli iz krize.

11482

pre 9 godina

Svi su sada pametni i znaju šta ne treba da se radi i šta je trebalo uraditi,ko je kriv,ko nije kriv,dele savete i političke smernice...a kada treba nešto konkretno da se uradi,preduzmu odredjene mere i bori za Srbiju,onda svi ćute ili kritikuju.

Miljana B

pre 9 godina

Građani najbolje znaju ko je koristan za Srbiju i za njih i oni su se za te odlučili na izborima. Što se tiče razgovora, ipak je za vas bolje da taj razgovor ovbavite sa Pajtićem ,jer vi se sigurno sa Vučićem nećete moći da dogovorite o bilo čemu.

Gorcilo

pre 9 godina

Napredak se vidi,ali to jos nije dvoljno da gradjani osete bolji zivot.Zato treba nastaviti sa ovakvom politikom kako bi mogli da ocekujemo dobre rezultate.

REALAN

pre 9 godina

Jovanoviću- Vučić sve do sada šta je uradio uradio je sam.Verujem kao građanin da će i dalje uspevati da uradi samo dobro za Srbiju.

Maza

pre 9 godina

Sta god da je vladajuća koalicija uradila,uradila je za dobrobit države. Jovanović može samo da daje intervjue, ali i dalje stoji cupkajući u mestu.

zoran

pre 9 godina

Ovaj covek je na politickoj sceni vazan koliko i ja. Neverujem da je neko uopste i cuo za mene. I sad svi mediji prenose njegove dusebrizne savete jos jednom manipulatoru u nizu. Kao i druge politicare u Srbiji njih je briga samo za svoj dzep i zato smo tu gde jesmo. Evo i ja cu da izdam saopstenje: Molim sve politicare Srbije da ucine ono sto je najbolje za Srbiju a to je da odu odavde daleko da ih vise nikad ne vidimo, necujemo i da ih ako bog da sto pre zaboravimo. Aj da vidim hoce li neko moje saopstenje da prenese

Fantom

pre 9 godina

Aktuelna vlast odlično radi svoj posao, a to je i dokazala. Srbija je za ovo kratko vreme znatno napredovala u odnosu na raniji period, u to nema sumnje. Napokon se nalazimo u sigurnim rukama.

PokrajacS

pre 9 godina

Ne podrzavam politku Cedomira,ali u pravu je kada kaze da jedan covek ne moze sam.Da bi promenili situaciju na bolje treba svi da se trude i rade ako treba i svaki dan .

Tijana

pre 9 godina

Čedi moram da priznam jednu stvar.
Ipak je skapirao ko je i gde je.
(vulindon, 22. februar 2015 22:13)
@vulindon
Skapirao čovek da je izgubio i trudi se da nešto promeni, za razliku od ostalih demokrata!

Branko

pre 9 godina

Jel to nestade love, Čedomire? Sve što si "dobro" uradio za Srbiju, uradio si. Ima još studenata sa iznošenim farmerkama i pocepanim patikama koji bi dali svoj doprinos "razvoju" Srbije.

GASTON

pre 9 godina

Pravo u centar Cedomire, ko bi rekao:"Napisali smo platformu okupljanja za Srbiju, ali je odgovor lidera opozicionih stranaka bio - rano je, hajde da sečakemo. Epilog je - pojedinac kome je čitava Srbija na plećima, i tuce stranaka koje tumaraju bez podrške i uverenja"

Jovana

pre 9 godina

Slazem se da Vucic mora da poradi na timu, nije produkivno ako je samo on lokomoiva cele kompozicije, ali ne mislim da je Jovanovic adekvatna osoba...

BiljanaM

pre 9 godina

Premijer moze da vodi Srbiju napred i u bolju buducnost, ali moramo i mi kao narod da damo podrsku, da imamo strpljenja i veliku nadu i verujem da cemo uspeti...

jovan vukadinovic

pre 9 godina

neverovatan je bezobrazluk i upornost kojom ovaj covek,sebe bez i jedne reference,rezultata/bio podpredsednik vlade Srbije za EU integracije,rezultata cista nula!!!stavise minus,jerbo je svadjao tada Srbiju sa EU zvanicniciam.../,zatim bio vrhovnik DOS a koji je upropastio sve sanse Srbije da se zaustavi propadanje koje je stvorio Milosevic Seselj,Nikolic i ekipa devedesetih...i sad nedavno overio sve to svoje neznanje,fijaskom na izborima...i opet hoce vlast!!!pametuje...bolje mu je da cuti,krca bogatstvo koje je navukao kao DOS ov junosa...i "nestane'poput Dinkica...makar smo to zasluzili,ako je od Boga

Predrag

pre 9 godina

Ne prođe ni 7 dana, a da se Čeda ne nudi za ulazak u Vladu.
Građani su ga sa pravom "nagradili" da bude ispod cenzusa, jer im je dosta jeftine demagogije.
Za Vučića bi bilo politički pogubno da prihvati ove ponude LDŠ-a za saradnjom.

uriah heep

pre 9 godina

"... ne misli da je za sve probleme u zemlji odgovoran onaj ko je do juče bio na vlasti...",kazao je Jovanovic.Pa ko je onda odgovoran,gradjani?Pa ko je radio privatizacije po Srbiji i pozatvarao silne firme i ostavio bez posla pola Srbije...neko mora da je odgovoran,a siguran sam da gradjani nisu odgovorni.

sara

pre 9 godina

Moram priznati da se slazem sa vecim delom onoga sto je Ceda izjavio. Samo mi utisak kvari, baz obzira na istinitost izrecenog, sto je jedini razlog ovakve izjave, zelja da se udomi...Koji je vec ovo put u poslednje vreme da daje ovakve i slicne izjave a da ne moze ni da prikrije razlog za to..

Srdjan

pre 9 godina

Gospodin Jovanovic bi mogao da nam otkrije koliko miliona dinara su u blokadi preduzeca koja su u njegovom vlasnistvu, pa i partija kojom rukovodi...pre nego sto resi da bilo kome pomogne...

kejto

pre 9 godina

treba ga razumeti. ima para, puca od snage i sada bi vlast. posto na izborima nema sanse da predje cenzus, a medijski je znacajno prisutan, onda bi da se ugura u vladu na mala vrata kao kombi stranka.

haiyan

pre 9 godina

Stvar je u tome sto opozicija nece razgovarati sa ovim "vodi me u vlast" LDPom. Ne znam sta se desava sa ovim Cedom. Nikada nije ovoliko nisko pao. Steta za LDP.

Smokvica

pre 9 godina

Ekonomija nam je ovoj zemlji najveći problem godinama...,a vi političari dok se budete mešali u taj resor biće samo vama dobro,ali ne i ovoj zemlji!!!
Nemoguće će biti to, da se vi u sve razumete!!!

predrag

pre 9 godina

Potrebna nam je najsposobnija vlada, moramo pronaći u ovom društvu one koji imaju snagu, da prvo prokrče put koji se mora stvoriti da bi se do takve vlade došlo", rekao je Jovanović.
Koji su to kriterijumi, i da li ih, Mr. Jovanovic u potpunosti ispunjava?

Krsta

pre 9 godina

Pa slazem se sa Cedom, uglavnom. Ne razumem samo kakve veze on ima sa svim tim. Da nece on da bude taj koji ce Vucicu da ukase na greske I da ga stiti? Ne razume stvarno.

Natasa

pre 9 godina

Vucic moze mnogo toga dobrog da uradi ali ne moze sam da se bori protiv stalnog sabotiranja od strane opozicije, potrebna mu je podrska I drugih stranaka, u smislu prestanka iznosenja neistina I podmetanja nogu, jer su upravo oni krivci zbog toga sto je drzava u ovom stanju.

amely

pre 9 godina

To sto imate nameru da razgovarate sa A.Vucicem,u redu,ali cemu razgovori sa B.Pjticem?Sta Pajtic ima novo da kaze i ponudi,jer sve sto je rekao i uradio,mi gradjani smo dobro osetili na svojoj kozi.Manite se ljudi koji su Srbiju doveli do prosijackog stapa.

Za svoj džep

pre 9 godina

"da je iz sve snage navijao da Aleksandar Vučić postigne dogovor za smederevsku Železaru"

Dobro rečeno. Svi oni, uključujući naravno i Č.Jovanovića, zapravo su najobičniji navijači. Pitate se za koga navijaju? Pogađajte.

Audicija

pre 9 godina

Čeda Jovanović se već neko vreme ponaša kao jedan od likova iz kultne predstave Audicija, kada na kraju svog izvedenog programa (pesma i recitacija) molećivo sugeriše komisiji za prijem - PRIMI ME!!!

krucifix

pre 9 godina

To sto imate nameru da razgovarate sa A.Vucicem,u redu,ali cemu razgovori sa B.Pjticem?Sta Pajtic ima novo da kaze i ponudi,jer sve sto je rekao i uradio,mi gradjani smo dobro osetili na svojoj kozi.Manite se ljudi koji su Srbiju doveli do prosijackog stapa.

analiza

pre 9 godina

"On je istakao i da je spreman da razgovara i sa Aleksandrom Vučićem i sa Bojanom Pajtićem."
I ja sam spreman da potpišem za Real Madrid, ali me nešto ne zovu

master

pre 9 godina

Tacno,a ti si tvoju sposobnost pkazao vec na delima,napunio si svoje dzepove iskoristivsi polozaj i napravio od stranke privatno preduzece,sve sto je valjalo otislo je iz nje.Nisi ti nista bolji od njih,samo pevas drugacijim tonom,svi ste vi zaszreli da vas narod najuri sa politcke scene i da vam se svima ispita poreklo imovine i protivzakonito steceno oduzme,pa onda lepo na zasluzeni odmor izmedju cetiri zida.Nekada sam i ja bio slep i verovao vam,sve dok nisam saznao neke stvari o vama,i ubedjen sam da ima jako puno istine u tome.Od mene mozete da pevate svi u horu,podrsku vise nikada.

Vlada

pre 9 godina

Mislim da bi ti bio idealan da mu pomogneš, ne bi ni njima smetalo da im daš bar neki legitimitet iako nisi ni blizu čak ni čuvenih 6% koje pominju svaki dan.

TNT

pre 9 godina

Čedomire hočeš u Vladu ??? Ako nećeš, ne smaraj više ok. Trguj sa rezancima, testom, brašnom, malo i farmaceutskom robom, i uživaj, ti si u poslu ne zamajavaj napaceni narod, milioneru sa lakovanim cipelama.

Ana

pre 9 godina

Ceda je dobro primetio da premijer ne moze sve sam, ali zato ima tim koji mu u tome pomaze i on je spreman da primi svaku dobronamernu pomoc i drugih politicara i gradjana Srbije.

Racunovodja

pre 9 godina

Imali ste svi vi šansu da se pokažete koliko ste sposobni i koliko vam je stalo do države. Pokazali ste da nemate dobre namere. Srbiji su neophodni novi ljudi, a vi u paketu da sjasite sa narodne grbače za sva vremena.

taja

pre 9 godina

Joavnović na ovaj način pokušava da održi stranku u životu, dajući maglovita obećanja svom članstvu da će u skorije vreme stranka postati deo vlade. Mislim da je u toj stranci veliko nezadovoljstvo autokratskim vođenjem stranke od strane Jovanovića, kao i da su je napustili mnogi viđeniji članovi i osnivači

mike

pre 9 godina

Da, najbolje opet 100 stranaka da se ukljuci e onda smo sigurno dobro prosli... Max 2 stranke za ovako malu zemlju sa vise kontrole za iste

The Resonable Doubt

pre 9 godina

Mislim da Vučić, po ceo, dan tuče glavom o ragastol, kolebajući se : "Da li da zovem Čedu ili ne !? Da li da ga pitam ili ne !? Hoću li sa Čedom ili bez !? ..."

ostali se vole, B 92 se čita

pre 9 godina

Posle ove izjave Čedomira Jovanovića sve više sam ubedjena da on želi da udje u Vladu po svaku cenu. Ne znam šta bi to LDP mogao epohalno da uradi, obzirom da su im glasači ukazali toliko poverenje da i cenzus nisu prešli. Vlada funkcioniše dobro za sada, u slučaju da postoje odredjeni ministri čijim radom premijer nije zadovoljan on će reknstruisati Vladu. LDP ne vidim kao deo nove Vlade, a ovo što Čeda priča su priče koje smo čuli mnogo puta do sada. Ništa novo nije rekao, niti je dokazao da LDP može nešto dobro da uradi za Srbiju.

blanšfort

pre 9 godina

Vrlo pomirljivi tonovi u izlaganju Jovanovica i za pocetak to je dobro.Ali za ozbiljnu saradnju trba mnogo vise.Potrebna su dela,a vi ih Jovanovicu nemate.

a koje boje su te kantice i lopatice?

pre 9 godina

Iliti Vucicu primi me u vladu, bicu dobar, majke mi :D
E, Cedo, Cedo, bice da se Djindjic sad okrece u grobu :D

ostali se vole, B 92 se čita

pre 9 godina

Možda grešim, ali meni se čini da Čeda želi da bude u Vladi RS. Ne znam kako bi on doprineo boljem radu iste, ali vidim po njegovim izjavama u poslednje vreme da mu je glavni cilj da bude u parlementu. Samo postoji jedan problem. Čeda ništa novo ne može da ponudi gradjanima Srbije zato je ispod cenzusa, i ne vidim kako bi on doprineo da Vlada bolje funkcioniše. Sigurna sam da Vučić može i bez njega.

Majda S

pre 9 godina

Nekako ne verujem da bi bas ima neku korist od Cede, a onih koji ga kompromituju ima dovoljno, tako da, idi se odmori Cedice...ne zeli te narod

Natasa

pre 9 godina

E moj Cedo, kada se setim kako sam bila ocarana tobom, dok smo mi mladi opijeni tvojim entuzijazmom i talentom za dramaturgiju slepo sledili tvoje lazne misli i postupke, ja i dalje nemam deci da kupim knjige a ti...ne znas sta imas. Odakle, kako i ko tebi vise veruje..nasa generacija je odrasla a neki novi klinci shvatili ko si i sta si - uostalom kako prodje na izborima??? Koga ti vise mozes da obmanes i ko ce tebe da sledi. Prosao je tvoj voz, odglumio si svoje, samo da ti neko to naplati i onda je OK

guzva pred vratima vlade

pre 9 godina

Cedo nemoj preko reda da se trpas u vladu jer pre tebe su u hodniku vlade na cekanju Tadic i Canak...ko je sledeci neka stane u red i sacekaj da mladozenja izadje i baci bidermajer pa ko ga uhvati eto mu ga

montoya

pre 9 godina

Jovanovicu izgleda bas dosadno u opoziciji pa resio i on da odvali nesto. Samo ne znam ko njega jos uvek smatra za ozbiljnog politicara.

SrleIPajce

pre 9 godina

To sto je rekao stoji, ali ne razumem cemu ova izjava.Cedice,Cedice, zar opet krecemo sa ulizivanjem? Prvo se predje cenzus pa se onda javis za rec.Malo ulizivanja vlasti, malo opoziciji pa se mozda neko sazali, jel da?

Poopokatepetl

pre 9 godina

Sto bi rekla moja baba, tako mlad a vec ' politicki " star! Proslo je vreme gospodina Jovanovica, doslo je vreme za teretanu i ekstremne sportove!

Viki

pre 9 godina

I baš Čeda bi da pomogne Vučiću pa za to treba podrška naroda ne samo dobra volja Čedina.Da je Čedina politika ispravna narod bi mu dao podršku na izborima i ušao bi u vlast ali narod ne može da zavara jedan Čeda.

Milosavljevic

pre 9 godina

U Srbiji je najgore sto ljudi hoce da rade posao koji bi voleli, a ne onaj za koji su sposobni. Gospodin Jovanovic je svoje pokazao, od zebre do posredovanja izmedju tajkuna u slucaju beogradske luke. To je dovoljno za jednu karijeru, kud ces vise?

Ekolog

pre 9 godina

Raduje to sto neko iz opozicije shvata i podrzava ideje i trud vlasti, ali Jovanovic sigurno nije taj koji bi mogao u korak sa premijerom.

Vladan

pre 9 godina

Uzalud se Ceda nudi, jer da bi uso u vladu LDP mora da predje cenzus koji je za njih u ovom trenutku misaona imenica. Nema sumnje da Vucic radi veliki posao za nasu zemlju, i da bi mnogi voleli da budu deo vlade u kojoj je on premijer, ali neki kriterijumi moraju da se postuju.

SEDI - DOLE - JEDAN

pre 9 godina

Cedomir Jovanovic se vec duzi period preporucuje Aleksandru Vucic i trazi da udje u Vladu. Iskreno receno receno ne vidim ni jedan pozitivan primer da bi on doprineo boljem i kvalitetnijem radu Vlade. Sve njegove sposobnosti su vec vidjene, osim njegovih licnih gde je se bez dana radanog iskustva obogatio. Cedomir Jovanovic nista novo ne moze da ponudi gradjanima Srbije zato je ispod cenzusa, i ne vidim kako bi on doprineo da Vlada bolje funkcionise. Sigurna sam da Aleksandar Vucic moze i bez njega.