Utorak, 14.10.2014.

08:09

Saobraćajci kažnjavaju kolege

Svi pripadnici MUP došli su pod udar Zakona o bezbednosti saobraćaja. Od juče saobraćajna policija zbog nepoštovanja zakona kažnjava i svoje kolege, piše Blic.

Izvor: Blic

Saobraæajci kažnjavaju kolege IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

190 Komentari

Sortiraj po:

Uzaludni

pre 9 godina

Pa ljudi sve shvatim da ima neko ko ne voli policiju da ima neko ko voli, da ima komentara koji su ok a i onih koji lupetaju. Ja sam policajac, platio sam par kazni i pre ovoga što komentarišete. To je kao glavna vest e pa sad dajte da vidimo sto u krševima koje vozimo ne rade pojasevi,zašto je država zabranila policiji da vozi zutom trakom sem kad idu na intervencije, a dopustila taxi udruženjima valjda treba da bude obrnuto.
Koliko mi se puta desilo da pored mene prodje neko na crveno svetlo čisto radi provokacije, jer zna da ima nekog u MUP-u i da smo nemoćni bilo šta da uradimo po tom pitanju.Treba da se vezujemo slažem se ali ima razloga iz kojih i ne treba da se vezujemo. Slažem se da ima ima policajaca koji koriste sl.vozila u privatne svrhe ali većina vozila koja vidite na ulicama nešto obavljaju za potrebe MUP-a. Tako da upotreba sl.vozila od strane običnih policajaca je zanemarljiva jedini greh moze da im bude ako su uz put stali nešto da kupe.Pa onda aj da vidimo zašto doktori primaju pacijente preko reda pa mesto da čekamo pola sata čekamo sat i više.To vam je kao i sa pojasom i normalno je da svako u svojoj branši ima neke protekcije i pogodnosti.Tako i mene uhvati radar ja platim dug kod sudije. Kao što je neko napisao kad dođu novi kadrovi uvodi se neka disciplina jer stvarno nema pametnijih stvari da se rešavaju.

sandsea

pre 9 godina

Ovo nema smisla, kao sto ni kazne "novog" Zakona nemaju smisla. Problem se moze resavati boljom obukom vozaca, izgradnji kulture saobracaja, opomenama i bezbednijim putevima, a tek na kraju procesa su drakonske kazne. Totalna je besmislica da policajci na zadatku vezu pojas jer to moze ugroziti njihovu bezbednost ili osujetiti svrhu zadatka. E sad, ako ide kod tetke na kolace sl.vozilom, to je druga prica. Sve se moze kad se naprave smislene razlike.

dvostruki standardi

pre 9 godina

Kad ce neko da kazni i protera saobracajne policajce koji svakodnevno krse pravila iz bezbednosti saobracaja i pored 2(dva) saobracajna znaka zabrane zaustavljanja i parkiranja osim za vozila GSP i pri tome sprecavaju sluzbeno vozilo i vozaca GSP u vrsenju duznosti, nepropisnim parkiranjem na pocetnom autobuskom stajalistu na liniji 35, na trgu republike, u Francuskoj ulici preko puta Narodnog pozorista, "reketirajuci" pesake?

Sofija

pre 9 godina

Nemojte banalizovati stvari. Svaki vozač je bar jednom video policajce kako parkiraju na sred puta , ali ispred burekdžinice, kako se prestrojavaju bez žmigavca ili prave polukružno preko duple pune linije, a pri tome nikoga ne jure. Ne jednom sam poželela da ih slikam i pošaljem novinama, ali bi to bila upotreba mobilnog dok vozim...
Jedno je vršenje dužnosti, a drugo bahatost.

Zuja

pre 9 godina

A jel ce smeti u toku voznje da pricaju na onu radio vezu ili kad ih zovu moraju da stanu pored puta dok ga ne uputi na intervenciju? Koja je razlika izmedju radio veze i mobilnog? Opasno je to da budu u poteri i da pricaju na radio stanicu. Auta su im zesce opremljena i cista tako da pojas se mora vezati ipak imaju tu uniformu koja jeste pocepana ali je oprana i namirisana. I tako vezan u cistoj ali pocepanoj uniformi neka se vozi, privodi po naredbi Suda, radi intervencije i iskace iz auta kad uoci prekrsaj. Ja imam osecaj kao da zivimo na Malti ili Kanarskim ostrvima.

Ratko

pre 9 godina

Ja kao policajac slazem se za sve napisano sem za ovaj sigurnosni pojas. Privatni auto kad vozim svakako treba vezati ali sluzbeni kad se vozi nikada ga vezati necu a ima milion razloga za to, koje cu ako bude trebalo obrazloziti i ispred Sudije za prekrsaje. Policajac u toku smene od 12 sati udje i izadje iz vozila preko 100 puta. Njemu vozilo sluzi da se prebaci od tacke A do tacke B kao i svima stim sto on mnogo to cesce radi u vrlo kratkom periodu. Zatrcis se u auto ides na intervencije gde je u toku nasilje ili neka masovna tuca, juris i zuris a pritom jos bas o pojasu treba da razmisljas. To je naravno jasno i medju kolegama tako da ce tu stavku morati da preskocite. Uostalom ja nikog ne ugrozavam time sto ne stavljam taj pojas vec iskljucivo sebe. A ja sa sobom mogu da radim sta hocu.

ko će srbima ugoditi

pre 9 godina

Naravno da se nije poštovao ni ovaj ni mnogi drugi zakoni, dok su bili zuti.SAda idemo prema Evropi, ne samo na rečima.

Baki SM

pre 9 godina

"Uostalom ja nikog ne ugrozavam time sto ne stavljam taj pojas vec iskljucivo sebe. A ja sa sobom mogu da radim sta hocu.
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Ratko, 14. oktobar 2014 11:19)"

Zašto ti možeš, a mi ne možemo? Kad pandur počne da pametuje...

NikolaSt

pre 9 godina

Hahahaha, pa ne mogu da verujem! Kome mazete oci? Poceti da kaznjavaju!? Pa zar do sad nisu? Ko je odgovoran? Ovo su price za malu decu, policija je sve bliza ponasanju iz 90-etih. Bahati i nevaspitani, pogotovu ti saobracajci koji te obavezno upitaju gde zuris, gde radis i gde si posao. Sto njega uopste ne treba da interesuje!

Aleksandar P.

pre 9 godina

Sto se tice nas policajaca mi mozemo da radimo i pesice. Mi se nismo rodili u autu! Zamisli situaciju ide patrola na neko razbojnistvo i prolece bez pojaseva pored kolega a ovi jure za njima da im napisu kaznu. Evo sad za derbi dodjite da vidite kako pratimo huligane na utakmicu sve sa vezanim pojasevima brzinom 5 na sat od Zeleznicke do JNA. I tako vezani cekamo da naprave neki rusvaj dok se mi polako u onim oklopima odvezemo i izadjemo iz vozila da intervenisemo. Ja radim 20 godina i bilo je jedno 10 ovakvih naredbi, kako dodje novi ministar tako izmisljaju toplu vodu. To su ljudi koji apsolutno pojma nemaju kako izgleda jedan radni dan u patroli.

Milan

pre 9 godina

'Ajde i to cudo da vidimo, samo da ne bude prazna reklama. Mozda u Beogradu nesto i prodje, ali u unutrasnjosti nema sanse. U Despotovcu sin saobracajca koji zari i pali cim vidi auto sa stranim tablicama, vozi motor bez tablica, 150 na sat i nikom nista. Kakav otac, takav sin. Plata 35 hiljada, a "tatica" napravio vilu, ali to mu dodje kao normalno, jer 100 evra je minimum da te "ne upisuje"...

petar

pre 9 godina

Price iz nasih zivota: Juce oko 11:20, lokacija zrenjaninski put pravac ka Bg, semafor Borca. Na toj lokaciji dve trake se slivaju u 4 i uvek je po pravilu cekanje 2 do 3 puta na semaforu zbog guzve. Policijsko vozilo bg 024- 483 pali sirenu i levom trakom obilazi citavu kolonu, prolazi kroz raskrsce i nastavlja dalje...par stotina metara kasnije policajac koji nije vezan gasi sirenu i nastavlja voznju...

Psn

pre 9 godina

"Zakon važi za sve, pa i za policiju, i mora da se poštuje'' - haha, ma jok - za njih ne treba da važi. Oni su bogom dani :D
Zamisli kada je vest da treba poštovati zakon od strane onoga ko zakon primenjuje!
Strašno..

Zlatko Todorović

pre 9 godina

Dok građani ne budu mogli da podnesu prijavu za njihovo bahato, bezobrazn, nepropisno isamovoljno ponašanje, dotle NE VERUJEM u ove bajke. Kad bude moglo da se škljocne mobilnim kad prolaze kroz crveno, voze preko pune linije i to bude validan dokaz protiv njih-dotle ovakve žvake su samo da se operu prstići

Milan

pre 9 godina

A ko će da kažnjava saobraćajnu policiju?
Danas je jedan od njih smotao na sred mosta preko duple pune linije bez rotacije i bez sirene i pri tom zamalo nije napravio lančani sudar.
Verovatno je zaboravio tiket kod kuće.

Boki

pre 9 godina

a kazna za koriscenje rotacije da bi se proslo kroz guzvu, ili kroz crveno svetlo na raskrsnici.....?
U Batajnici si mogao da navijes sat prema jednom policijskom automobilu i ujutro i posle podne...svaki dan..rotacija i preticanje kilometarske kolone.

blizanac

pre 9 godina

e pričajte to nekom drugom, pa jel vi stvarno mislite da smo baš tolike ovce da verujemo u svaku vašu glupost. Da, stoje dva saobraćajca i prilazi im policijsko vozilo u kome kolega nije vezan, oni ga zaustavljaju i naplaćuju mu kaznu 5000 ali ako plati u roku od 8 dana onda je 2500. Ma nema šanse, časti ih 1000 din, oni kažu NEMOJTE DA MI IMAMO PROBLEM i teraj dalje.

Movado

pre 9 godina

Da sve vam verujem da ce kolege da kaznjavaju, bice jedna kazna da narod vidi ( koja ce biti bacena u djubre) a mozda nece ni to. Jedino ce mozda da pisu sebi kazne ko ludi ako narod to placa, sto je moguce.

Mile

pre 9 godina

Pa ako meni policajac svaki put ponudi da se "nagodimo" cak i onaj u sred grada sta li ce tek kolegi svome da ponudi... "kupi mi kafu i ne pisem ti kaznu" ... pa ovo je presmesno ...

Nova godina još nije, a kad će, ne zna se...

pre 9 godina

Jeste, zamislimo situaciju gde saobraćajac zaustavlja svoga šefa (komandira) i primećuje da nije vezan ili je telefonirao mobilnim tokom vožnje. Šta, kao pisaće mu kaznu? Važi... Sutra ujutru ovaj njemu potpiše odluku o prekomandi u Donji Mali Šišitovac, sa platom 50% manjom od one (bedne) koju već prima.
To se ne radi tako. Ovakvim sporadičnim odlukama se ništa neće promeniti. Loše stvari i loše stanje (ne samo u policiji) moraju sistematski da se menjaju. A koliko vidim, u ovoj zemlji za tim niti ima želje, niti volje da se to sprovede. Svi nešto obećavaju, a kad dođu na vlast, kad vide koliko im je lepo (i svima oko njih), odmah idu po Čolinoj staroj "Ništa ja tu ne bi' dir'o"... I tako, trla baba lan...

Zeko

pre 9 godina

"Saobraćajna policija je, kako piše taj list, dobila naređenje da zbog nevezivanja sigurnosnog pojasa i upotrebe mobilnog telefona tokom vožnje mora da kazni i pripadnike MUP-a, čak i kada su u službenom vozilu. "

Ova recenica lepo oslikava kakva je ovo pateticna drzava. A dosad nisu morali placati kazne iako su krsili zakon? Sramota!

sveznalica

pre 9 godina

saobraćajci umesto što love veštice bolje bi im bilo da regulišu saobraćaj. danas imao situaciji da na slaviji trojca saobraćajaca pišu prijave ispred hotela stara slavija za nepropuštanje pešaka ali ni jednom ne pada na pamet da reguliše prelaz istih, pa zato imamo krkljanac na raskrsnici. ponašanje saobraćajne policije je sramotno te sve vise lice na punioce budžeta. šta ono beše sa upotrebom blinkera nisam primetio da je smanjen broj vozila koja ih koriste, da li će I to da kontrolišu?

Dikh tu kava

pre 9 godina

Šta reći.. Ako izjava Redžepija od juče "vređa zdravu pamet", onda ova itekako vređa i onu najnezdraviju..
Ajde deco, kući, dosta ste se igrali države, mleko, crtani, pa gasi svetlo i na spavanje..

ljuba

pre 9 godina

Nemojte ljudi da uvoj nasoj drzavi zakon vazi za sve, pasce neki opasan sneg ili ce nas zadesiti kakva druga elementarna katastrofa. Bas je bilo lepo kada zakon nije vazio za sve, tj. skoro ni za koga, jer kakav je to zakon ako se 100% postuje - nikakav...

krsto

pre 9 godina

Tako je! Stednja na savakom koraku.
Toma i Dacic su skoro bili u USA i nisu vodili nikoga.Boravili u skromnim hotelima u kojima spavaju ovi policajci koji naplacuju jedni drugima kazne..
Gde to ima?
Pa nemas nigde ,ali lepo zvuci..
Dok penzinerima otimaju iz usta ovi paradiraju...

vampirbg

pre 9 godina

Problem je sto je ovo uopste vest. Ovo bi trebalo da im spada u opis posla posto valjda zakon vazi za sve pa samim tim i policajce?

željko

pre 9 godina

Kako da ne, dajte nam imena policajaca i sudija za prekrsaje koji su ikada platili kaznu za pojas i telefoniranje u kolima.Niko bahatiji od njih !

Mali Perica

pre 9 godina

Dakle, oni ovim i formalno potvrđuju da do sada za njih zakon nije važio? Sjajno. Ovde je vest kada neko počne da se ponaša po zakonu. Zato nam i jeste ovako kako nsm je.

palilulac stari

pre 9 godina

e pa sada mi je muka. po celom gradu se divlja u saobracaju. kod mene u cvijicevoj se vozi kao na autoputu, divljanje do imbecilnosti. u malim ulicama se obavezno vozi u kontra smeru. policiju nisam video nepamtim, sem kada treba napraviti guzvu na raskrsnici.

CicaN

pre 9 godina

Pa zakon je valjda za sve isti. Zašto se ne bi kažnjavali i policajci ako naprave saobraćajni prekršaj. Međutim praksa govori sasvim nešto drugo. Retko koji policajac je vezan u službenom automobilu iako i za nji to pravilo važi.

charuga

pre 9 godina

AAHAHAHAHAAAA!!!....da nije smeshno bilo bi groteskno i burleskno!!....chuj!.."napisane prve kazne"!???!??...u principu,da ne bude zbune,TAKO BI I TREBALO U NORMALNOJ DRZZAVI,ali Srbistan??!...nemojte da se zajebavamo!....

Jaforidza

pre 9 godina

Gledajuci snimke drzavnih funkcionera kada izlaze iz vozila nijedan nije vezan.... da li i za njih to vazi (recimo za premijera AV)

Chilavert

pre 9 godina

Postala mi je navika da bacim pogled da li se policija vezuje u sluzbenim vozilima. Do sada nisam video ni jedno uniformisano lice uredno vezano.......

Baki SM

pre 9 godina

''Zakon važi za sve, pa i za policiju, i mora da se poštuje'' ali ništa dok ne stigne naredjenje da se zakon poštuje!?! Šta ćemo sa ludim vožnjama, obilaženjem kolona, prelaženjem preko punih linija, prolascima na crveno ili običnim parkiranjima na pešačkim prelazima, letnjim gumama zimi, neispravnim svetlima...?

marko_sthlm

pre 9 godina

###''Zakon važi za sve, pa i za policiju, i mora da se poštuje'', rekli su Blicu u Upravi saobraćajne policije.###

Zakon važi za sve PA I ZA POLICIJU!!!!
Čuj izjave! Pa valjda policija kojoj je posao da osigura poštovanje i primenu zakona prva mora da se ponaša po tim istim zakonima!

Ili sam ja možda sve to pogrešno shvatio???

Dobrica

pre 9 godina

Joj,kako su dobri. Ko je bre njima dozvolio da iz cista mira zaustavljaju vozace i automobile,onako na stih probu??? To izgleda kao da je neka vanredna situacija pa patrole jure nekoga. U zemlji gde ja zivim, niko nikada ne zaustavlja tako hajducki vozace, sem ako nisu napravili prekrsaj.Ako ne pravite prekrsaje niko vas nikada nece zaustaviti. U Srbiji te zaustavljaju i mene jednom,pre oko 5 godina pitase "gde ste krenuli"...Kad se tada ne slogirah....

sivilo

pre 9 godina

vidim i doktore jurite koji nece da operisu pacijenta bez avansa! i sudije koji procesuiraju kriminalce koji rade sta im je volja!

Zabrinut

pre 9 godina

Nisam protiv primene zakona prema svima u jednakoj meri, ali kako je pocelo policajci ce i uniformu morati sami da kupuju, a nakon toga sledi obaveza da privatno vozilo ofarbaju u plavo-belu i koriste ga kao sluzbeno - to sve nakon smanjenja plata.

Postavlja se pitanje da li ce i "nedodirljivi" morati da placaju kazne? Oni koji nakon zaustavljanja od strane policije nazovu nacelnika, komandira, inspektora ili neku njusku iz ministarstva i prete policajcu. Sta je sa njima? Ko i kako ce njih da kazni?

Stranac

pre 9 godina

Imam fotografiju dvojice policajaca u uniformama u civilnom automobilu kako se voze ulicama Beograda, a nisu vezani. S njima je bilo i trece lice u civilu koje takodjer nije bilo vezano. Snimio sam ih ljetos dok smo cekali zeleno svjetlo na semaforu. Moze im se...

otpor!

pre 9 godina

- Pa kakav si to kolega?
- Ma nemoj? A ti meni prosli put za svetla?
- Pa ne nego...
- Potpisi.
- Dobro dobro, videces ti kad te ja navatam negde, ima da ides na vanredni tehnicki.
- Aj sad ti na vanredni.
- He, he ma salio sam se, kolega....
Nema od ovoga nista, nece svoj svoga.

goran

pre 9 godina

1. Policajci imaju pravo, po zakonu koji su oni i pisali, da koriste mobilni telefon u toku vožnje
2. Ako i postoji akcija, trajaće par sati, najviše jedan dan

PAJA....

pre 9 godina

Naravno, zakon je od uvek važio za sve, ali se nikada
nije primenjivao niti će se sda primenjivati, to je jasno
svima. Nisam video ni jedno obeleženo policijsko vozilo
u kojem se koriste digurnosni pojasevi, a mobilne telefone
koriste više od 90 %. U jednoj nedelji treba izvrši
nenajavljenu kontrolu korišćenja službenih vozila, videlo
bi se koji se sve prekršaji čine, verujte ima vožnje bez
vozačke dozvole, vožnja pod dejstvom alkohla, ne koristi se
sigurnosni pojas, a mobilni je u upotrebi kod 90% vozača.
O čemu uopšte komentarišemo...

exSmile

pre 9 godina

"Od juče saobraćajna policija zbog nepoštovanja zakona kažnjava i svoje kolege" hahahaha pa vi ste upravo priznali selektivnost primene zakona i propisa u minulih... XY godina. Pa da li je moguce da je ovo vest?

preduzetnik

pre 9 godina

Jeste važi, nijedan Gospodin Policajac ne poštuje saobraćajne propise, ali niti jedan. Da se uvede opcija da je važeći dokaz snimak na kom se vidi kako oni prave prekršaje, pa da vidiš kako su to fina gospoda

pex

pre 9 godina

A cekajte, a sta je bilo do juce? Do juce su radili sta su hteli? I to je ok? Kakva farsa..sto ne traze sada od naroda, recimo onolike snimke i fotke policijskih kola u prekrsaju?

sasar

pre 9 godina

''Zakon važi za sve, pa i za policiju, i mora da se poštuje'', rekli su Blicu u Upravi saob
raćajne policije.
Pa zar i do sad nije vazio za sve!?!? Ne razumem, zasto juce nije vazio a danas vazi kad gradjani vec 20 godina ukazuju na to isto.

naređenje-izvršenje

pre 9 godina

Znači "nečije" NAREĐENJE je jače i važnije od zakona (koji je na snazi već 6 godina ?) pa verovatno i od USTAVA !
Čekamo sledeće NAREĐENJE!!!!!!!!
Pa sledeće...
Jel` vam to liči na nešto ?

Nabout:blank

pre 9 godina

Alternativni naslov: "Saobracajci kaznjavaju osobe koje krse zakon" - tuzno je da je ovo uopste vest a ne nesto sto se podrazumeva.

Реалан

pre 9 godina

Јел важи и за комуналну полицију? И шта ми, грађани, да радимо кад их видимо у прекршају? Јел их дозвољено снимати?

Pendula

pre 9 godina

Kakva smo mi banana drzava kad je vest da ce policija od danas cak i druge policajce kaznjavati za prekrsaje u daobracaju....Zar to nije najnormalnija stvar da zakon vazi za sve?

da da

pre 9 godina

Nema od toga ništa !
A oće li ih kažnjavati za vožnju od 10 km/sat usred grada ? A za prolazak kroz crveno i nepuštanje pešaka na pešačkom ? A za ispijanje "sokića" u radno vreme ? A za spavanje po šumarcima ?
Nema od toga ništa !

CAPS LOCK

pre 9 godina

Jeste, pricajte mi o tome. Juce u mom gradu ulicom prolazi saobracajac koji nije bio na duznosti, u svom automobilu odvrnuo muziku a decica mu na prednjem sedistu pevaju i skacu. A Vi probajte takvu egzibiciju i otanjicete svoj budzet i upisati sebi neki kazneni poen. Al' opet, ko ce njega da kaznjava...

živadin

pre 9 godina

To je samo obična gluma i foliranje. Njihovi službeni automobili nisu tehnički ispravni a slobodno se kreću ulicama. Običan primer. Koliko ste videli tih automobila kojima ne radi jedan far??? Tako je 100 godina unazad.

limeni

pre 9 godina

ma kako da ne, 'sigurno ce placati kazne i dobijati poene'!! hoce al malo sutra, a trebalo bi jer su najbahatiji vozaci upravo u policiji

Aleksandar

pre 9 godina

Ovo samo u Srbiji može biti vest (da su svi jednaki pred zakonom), a tragedija je što će 99% čitalaca ove vesti, poučeni ranijim iskustvima, kao komentar na vest promrmljati sebi u bradu: "Ma važi..."

dragance

pre 9 godina

i sta sad da aplaudiramo?
juce me je u centru sapca zamalo zgazio policajac na pesackom, nije ni usporio niti dao zmigavac. bio je u policijskom pezou

zbanderas

pre 9 godina

Da li je moguce i da neko poveruje u ovaj cirkus? Kada se pročitaju ovakve budalaštine,izgleda kao da je Srbija idealno sređena zemlja,gde sisem funkcioniše a korupcija ne postoji!! A u stvari je ovo zemlja gde na jedan papir u opštini čekam od 08h-14,50h,a zbog brze voznje dam policiji 500dinara posle cenjkanja i svađe. Eto.

Brana

pre 9 godina

Pričanje mobilnim i nevezivanje pojasa!?
A vožnja zaustavnom trakom, preticanje preko pune linije, nepropisno parkiranje, vožnja bez upaljenih svetala, nasilnička vožnja.... to je i dalje dozvoljeno?
Razumem ako uključe rotaciju, ali svakodnevno vozila Policije prave sve ove prekršaje bez rotacije. A opet i čuvena situacija an autoputu, kada vozilo policije naiđe na gužvu, uključi rotaciju, prođe i tom prilikom napravi pravi haos, i zatim isključe rotaciju, da li je to zloupotreba?
Ključno pitanje je takođe i ko će plaćati te kazne? Policajac je službeno lice, i ako na dužnosti dobije kaznu, pokriva je "služba", a služba se finansira iz budžeta.... ili će policajci plaćati iz svog džepa??

Ministar

pre 9 godina

"Zakon važi za sve, pa i za policiju, i mora da se poštuje'', rekli su Blicu u Upravi saobraćajne policije." - iritira ovaj ton saopštenja gde se naglašava kako sada nešto mora. Ja hoću da mediji istraže zašto do sada zakon nije poštovan i da krivci odgovaraju, svi do zadnjeg. Ovako, kvazi država drami državu, a to prenose kvazi mediji.

Zavadi pa vladaj...

pre 9 godina

Ko će koga, ako neće svoj svoga ...
P.S. Ovi što nisu štrajkovali sad će po direktivi da opletu kolege štrajkače, koji su im izborili povlastice..!!??

slucajni prolaznik

pre 9 godina

Goreg ministra policija nije imala! Ja sam mislio da je nesrecni Jocic vrhunac, ali ne...Da li je neko ovom neiskusnom mladicu objasnio kako se stice ugled u Ministarstvu koje vodi? Ovako kako on radi sigurno ne... Blati i opanjkava policajce i cele jedinice po medijima, umesto istinske reforme koju svi u policiji ocekuju, on se bavi medijskim spinovanjem i ubiranjem jeftinih poena....

Laert

pre 9 godina

Imam veliku empatiju prema policiji. To je posledica proživljenog i neophodnosti da te neko zaštiti, pre nego što iz očaja i nemoći, sam uzmeš zakon u svoje ruke. Pre puno godina, u Nemačkoj, su uhvatili ministra saobraćaja kako pijan vozi. Naravno, on je protestvovao u "srpskom" stilu "Znate li vi ko sam ja", ali znali su i sve je saznala nemačka javnost. Da ne dužim, epilog je bio da je ministar morao da podnese ostavku. Zamislite tu situaciju kod nas. Naš ministar ne vozi, njega voze, naša policija ne sme da zaustavi vozilo koje vozi ministra. Kada bi se i to nemoguće desilo, sve bi se zataškalo i nikada niko ne bi saznao, osim onog savesnog policajca, koji bi bio kažnjen. Gledao sam nemoć i poniženje policajca, bio sam pored njega, kada je hteo da zaustavi neki džip, koji je išao u kontra smeru. Kako je energično podigao "stop" palicu da ga zaustavi, tako mu je, isto energično,skoro teatralno, odgovorio suvozač srednjim prstom. Samo smo se pogledali. Nisu to bili bahati mladići, to su bile njegove kolege "na zadatku". Potpuno nesvesno, servilno, povlačimo se pred nepravdom, nemoćni da promenimo svest onih koje su uzpirali vlast usvim oblastima, ne zanjući da je "najveća vlast, vlast nad samim sobom".

tiru liru

pre 9 godina

Ovo je čisto zamazivanje očiju narodu: po zakonu policija je izuzeta od zabrane upotrebe komunikacionih sredstava tokom vožnje. Član 28. stav 3 Zakona o bezbednosti saobraćaja...

upitnik

pre 9 godina

Bože svašta! Naravno da zakon važi za sve, al gde ćeš službeno auto zaustavljat zbog pojasa... Malo sve liči na šprdnju

mrhe

pre 9 godina

Sumnjam da će to dosledno da sprovode. Ali treba. Toliko iritira kada ih vidim kako voze zavaljeni, bez pojasa, i pričaju telefonom.

Sve će to narod po(m)zlatiti

pre 9 godina

A kažnjeni, od svojih kolega, policajci će neplanirani izdatak nadoknaditi kažnjavanjem građanstva.....
P.S. Skupe nove cipele i uniforme..

Zeka Peka

pre 9 godina

od juce tek kaznjava???zasto nije kaznjen neko zbog toga??jel to znaci da su oni divljali, vozili pijani,pravili prekrsaje??ako je takva kolegijalnost, nije ni cudo sto su pripadnici mup-a glavni u kriminalu, pljackama, otmicama, kradjama.....

petar

pre 9 godina

Price iz nasih zivota: Juce oko 11:20, lokacija zrenjaninski put pravac ka Bg, semafor Borca. Na toj lokaciji dve trake se slivaju u 4 i uvek je po pravilu cekanje 2 do 3 puta na semaforu zbog guzve. Policijsko vozilo bg 024- 483 pali sirenu i levom trakom obilazi citavu kolonu, prolazi kroz raskrsce i nastavlja dalje...par stotina metara kasnije policajac koji nije vezan gasi sirenu i nastavlja voznju...

Иван

pre 9 godina

Када сам кренуо да читам текст, погледао сам на ком сам сајту, помислио сам да је њуз.нет

Какво црно кажњавање колега, какви бакрачи, ови би рођеног оца дали за 10е.

Било би занимљиво да министар или директор полиције изађу на тв и представе нам бар једног саобраћајца који никада није примио мито. Без трунке зле намере, сматрам да такав не постоји!

Кад мене зауставе и узму 1000дин или 10е, а да немају појма ко сам, колеге ће од сад уместо за џабе пуштати за 5е.

naređenje-izvršenje

pre 9 godina

Znači "nečije" NAREĐENJE je jače i važnije od zakona (koji je na snazi već 6 godina ?) pa verovatno i od USTAVA !
Čekamo sledeće NAREĐENJE!!!!!!!!
Pa sledeće...
Jel` vam to liči na nešto ?

Boki

pre 9 godina

a kazna za koriscenje rotacije da bi se proslo kroz guzvu, ili kroz crveno svetlo na raskrsnici.....?
U Batajnici si mogao da navijes sat prema jednom policijskom automobilu i ujutro i posle podne...svaki dan..rotacija i preticanje kilometarske kolone.

Nabout:blank

pre 9 godina

Alternativni naslov: "Saobracajci kaznjavaju osobe koje krse zakon" - tuzno je da je ovo uopste vest a ne nesto sto se podrazumeva.

živadin

pre 9 godina

To je samo obična gluma i foliranje. Njihovi službeni automobili nisu tehnički ispravni a slobodno se kreću ulicama. Običan primer. Koliko ste videli tih automobila kojima ne radi jedan far??? Tako je 100 godina unazad.

Реалан

pre 9 godina

Јел важи и за комуналну полицију? И шта ми, грађани, да радимо кад их видимо у прекршају? Јел их дозвољено снимати?

exSmile

pre 9 godina

"Od juče saobraćajna policija zbog nepoštovanja zakona kažnjava i svoje kolege" hahahaha pa vi ste upravo priznali selektivnost primene zakona i propisa u minulih... XY godina. Pa da li je moguce da je ovo vest?

Иван

pre 9 godina

Када сам кренуо да читам текст, погледао сам на ком сам сајту, помислио сам да је њуз.нет

Какво црно кажњавање колега, какви бакрачи, ови би рођеног оца дали за 10е.

Било би занимљиво да министар или директор полиције изађу на тв и представе нам бар једног саобраћајца који никада није примио мито. Без трунке зле намере, сматрам да такав не постоји!

Кад мене зауставе и узму 1000дин или 10е, а да немају појма ко сам, колеге ће од сад уместо за џабе пуштати за 5е.

Zeka Peka

pre 9 godina

od juce tek kaznjava???zasto nije kaznjen neko zbog toga??jel to znaci da su oni divljali, vozili pijani,pravili prekrsaje??ako je takva kolegijalnost, nije ni cudo sto su pripadnici mup-a glavni u kriminalu, pljackama, otmicama, kradjama.....

sasar

pre 9 godina

''Zakon važi za sve, pa i za policiju, i mora da se poštuje'', rekli su Blicu u Upravi saob
raćajne policije.
Pa zar i do sad nije vazio za sve!?!? Ne razumem, zasto juce nije vazio a danas vazi kad gradjani vec 20 godina ukazuju na to isto.

mrhe

pre 9 godina

Sumnjam da će to dosledno da sprovode. Ali treba. Toliko iritira kada ih vidim kako voze zavaljeni, bez pojasa, i pričaju telefonom.

PAJA....

pre 9 godina

Naravno, zakon je od uvek važio za sve, ali se nikada
nije primenjivao niti će se sda primenjivati, to je jasno
svima. Nisam video ni jedno obeleženo policijsko vozilo
u kojem se koriste digurnosni pojasevi, a mobilne telefone
koriste više od 90 %. U jednoj nedelji treba izvrši
nenajavljenu kontrolu korišćenja službenih vozila, videlo
bi se koji se sve prekršaji čine, verujte ima vožnje bez
vozačke dozvole, vožnja pod dejstvom alkohla, ne koristi se
sigurnosni pojas, a mobilni je u upotrebi kod 90% vozača.
O čemu uopšte komentarišemo...

Sve će to narod po(m)zlatiti

pre 9 godina

A kažnjeni, od svojih kolega, policajci će neplanirani izdatak nadoknaditi kažnjavanjem građanstva.....
P.S. Skupe nove cipele i uniforme..

Zavadi pa vladaj...

pre 9 godina

Ko će koga, ako neće svoj svoga ...
P.S. Ovi što nisu štrajkovali sad će po direktivi da opletu kolege štrajkače, koji su im izborili povlastice..!!??

Milan

pre 9 godina

'Ajde i to cudo da vidimo, samo da ne bude prazna reklama. Mozda u Beogradu nesto i prodje, ali u unutrasnjosti nema sanse. U Despotovcu sin saobracajca koji zari i pali cim vidi auto sa stranim tablicama, vozi motor bez tablica, 150 na sat i nikom nista. Kakav otac, takav sin. Plata 35 hiljada, a "tatica" napravio vilu, ali to mu dodje kao normalno, jer 100 evra je minimum da te "ne upisuje"...

NikolaSt

pre 9 godina

Hahahaha, pa ne mogu da verujem! Kome mazete oci? Poceti da kaznjavaju!? Pa zar do sad nisu? Ko je odgovoran? Ovo su price za malu decu, policija je sve bliza ponasanju iz 90-etih. Bahati i nevaspitani, pogotovu ti saobracajci koji te obavezno upitaju gde zuris, gde radis i gde si posao. Sto njega uopste ne treba da interesuje!

CicaN

pre 9 godina

Pa zakon je valjda za sve isti. Zašto se ne bi kažnjavali i policajci ako naprave saobraćajni prekršaj. Međutim praksa govori sasvim nešto drugo. Retko koji policajac je vezan u službenom automobilu iako i za nji to pravilo važi.

Aleksandar P.

pre 9 godina

Sto se tice nas policajaca mi mozemo da radimo i pesice. Mi se nismo rodili u autu! Zamisli situaciju ide patrola na neko razbojnistvo i prolece bez pojaseva pored kolega a ovi jure za njima da im napisu kaznu. Evo sad za derbi dodjite da vidite kako pratimo huligane na utakmicu sve sa vezanim pojasevima brzinom 5 na sat od Zeleznicke do JNA. I tako vezani cekamo da naprave neki rusvaj dok se mi polako u onim oklopima odvezemo i izadjemo iz vozila da intervenisemo. Ja radim 20 godina i bilo je jedno 10 ovakvih naredbi, kako dodje novi ministar tako izmisljaju toplu vodu. To su ljudi koji apsolutno pojma nemaju kako izgleda jedan radni dan u patroli.

Zlatko Todorović

pre 9 godina

Dok građani ne budu mogli da podnesu prijavu za njihovo bahato, bezobrazn, nepropisno isamovoljno ponašanje, dotle NE VERUJEM u ove bajke. Kad bude moglo da se škljocne mobilnim kad prolaze kroz crveno, voze preko pune linije i to bude validan dokaz protiv njih-dotle ovakve žvake su samo da se operu prstići

Baki SM

pre 9 godina

"Uostalom ja nikog ne ugrozavam time sto ne stavljam taj pojas vec iskljucivo sebe. A ja sa sobom mogu da radim sta hocu.
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Ratko, 14. oktobar 2014 11:19)"

Zašto ti možeš, a mi ne možemo? Kad pandur počne da pametuje...

da da

pre 9 godina

Nema od toga ništa !
A oće li ih kažnjavati za vožnju od 10 km/sat usred grada ? A za prolazak kroz crveno i nepuštanje pešaka na pešačkom ? A za ispijanje "sokića" u radno vreme ? A za spavanje po šumarcima ?
Nema od toga ništa !

CAPS LOCK

pre 9 godina

Jeste, pricajte mi o tome. Juce u mom gradu ulicom prolazi saobracajac koji nije bio na duznosti, u svom automobilu odvrnuo muziku a decica mu na prednjem sedistu pevaju i skacu. A Vi probajte takvu egzibiciju i otanjicete svoj budzet i upisati sebi neki kazneni poen. Al' opet, ko ce njega da kaznjava...

Ratko

pre 9 godina

Ja kao policajac slazem se za sve napisano sem za ovaj sigurnosni pojas. Privatni auto kad vozim svakako treba vezati ali sluzbeni kad se vozi nikada ga vezati necu a ima milion razloga za to, koje cu ako bude trebalo obrazloziti i ispred Sudije za prekrsaje. Policajac u toku smene od 12 sati udje i izadje iz vozila preko 100 puta. Njemu vozilo sluzi da se prebaci od tacke A do tacke B kao i svima stim sto on mnogo to cesce radi u vrlo kratkom periodu. Zatrcis se u auto ides na intervencije gde je u toku nasilje ili neka masovna tuca, juris i zuris a pritom jos bas o pojasu treba da razmisljas. To je naravno jasno i medju kolegama tako da ce tu stavku morati da preskocite. Uostalom ja nikog ne ugrozavam time sto ne stavljam taj pojas vec iskljucivo sebe. A ja sa sobom mogu da radim sta hocu.

Aleksandar

pre 9 godina

Ovo samo u Srbiji može biti vest (da su svi jednaki pred zakonom), a tragedija je što će 99% čitalaca ove vesti, poučeni ranijim iskustvima, kao komentar na vest promrmljati sebi u bradu: "Ma važi..."

Ministar

pre 9 godina

"Zakon važi za sve, pa i za policiju, i mora da se poštuje'', rekli su Blicu u Upravi saobraćajne policije." - iritira ovaj ton saopštenja gde se naglašava kako sada nešto mora. Ja hoću da mediji istraže zašto do sada zakon nije poštovan i da krivci odgovaraju, svi do zadnjeg. Ovako, kvazi država drami državu, a to prenose kvazi mediji.

krsto

pre 9 godina

Tako je! Stednja na savakom koraku.
Toma i Dacic su skoro bili u USA i nisu vodili nikoga.Boravili u skromnim hotelima u kojima spavaju ovi policajci koji naplacuju jedni drugima kazne..
Gde to ima?
Pa nemas nigde ,ali lepo zvuci..
Dok penzinerima otimaju iz usta ovi paradiraju...

ljuba

pre 9 godina

Nemojte ljudi da uvoj nasoj drzavi zakon vazi za sve, pasce neki opasan sneg ili ce nas zadesiti kakva druga elementarna katastrofa. Bas je bilo lepo kada zakon nije vazio za sve, tj. skoro ni za koga, jer kakav je to zakon ako se 100% postuje - nikakav...

limeni

pre 9 godina

ma kako da ne, 'sigurno ce placati kazne i dobijati poene'!! hoce al malo sutra, a trebalo bi jer su najbahatiji vozaci upravo u policiji

zbanderas

pre 9 godina

Da li je moguce i da neko poveruje u ovaj cirkus? Kada se pročitaju ovakve budalaštine,izgleda kao da je Srbija idealno sređena zemlja,gde sisem funkcioniše a korupcija ne postoji!! A u stvari je ovo zemlja gde na jedan papir u opštini čekam od 08h-14,50h,a zbog brze voznje dam policiji 500dinara posle cenjkanja i svađe. Eto.

Milan

pre 9 godina

A ko će da kažnjava saobraćajnu policiju?
Danas je jedan od njih smotao na sred mosta preko duple pune linije bez rotacije i bez sirene i pri tom zamalo nije napravio lančani sudar.
Verovatno je zaboravio tiket kod kuće.

petar

pre 9 godina

Price iz nasih zivota: Juce oko 11:20, lokacija zrenjaninski put pravac ka Bg, semafor Borca. Na toj lokaciji dve trake se slivaju u 4 i uvek je po pravilu cekanje 2 do 3 puta na semaforu zbog guzve. Policijsko vozilo bg 024- 483 pali sirenu i levom trakom obilazi citavu kolonu, prolazi kroz raskrsce i nastavlja dalje...par stotina metara kasnije policajac koji nije vezan gasi sirenu i nastavlja voznju...

Laert

pre 9 godina

Imam veliku empatiju prema policiji. To je posledica proživljenog i neophodnosti da te neko zaštiti, pre nego što iz očaja i nemoći, sam uzmeš zakon u svoje ruke. Pre puno godina, u Nemačkoj, su uhvatili ministra saobraćaja kako pijan vozi. Naravno, on je protestvovao u "srpskom" stilu "Znate li vi ko sam ja", ali znali su i sve je saznala nemačka javnost. Da ne dužim, epilog je bio da je ministar morao da podnese ostavku. Zamislite tu situaciju kod nas. Naš ministar ne vozi, njega voze, naša policija ne sme da zaustavi vozilo koje vozi ministra. Kada bi se i to nemoguće desilo, sve bi se zataškalo i nikada niko ne bi saznao, osim onog savesnog policajca, koji bi bio kažnjen. Gledao sam nemoć i poniženje policajca, bio sam pored njega, kada je hteo da zaustavi neki džip, koji je išao u kontra smeru. Kako je energično podigao "stop" palicu da ga zaustavi, tako mu je, isto energično,skoro teatralno, odgovorio suvozač srednjim prstom. Samo smo se pogledali. Nisu to bili bahati mladići, to su bile njegove kolege "na zadatku". Potpuno nesvesno, servilno, povlačimo se pred nepravdom, nemoćni da promenimo svest onih koje su uzpirali vlast usvim oblastima, ne zanjući da je "najveća vlast, vlast nad samim sobom".

Brana

pre 9 godina

Pričanje mobilnim i nevezivanje pojasa!?
A vožnja zaustavnom trakom, preticanje preko pune linije, nepropisno parkiranje, vožnja bez upaljenih svetala, nasilnička vožnja.... to je i dalje dozvoljeno?
Razumem ako uključe rotaciju, ali svakodnevno vozila Policije prave sve ove prekršaje bez rotacije. A opet i čuvena situacija an autoputu, kada vozilo policije naiđe na gužvu, uključi rotaciju, prođe i tom prilikom napravi pravi haos, i zatim isključe rotaciju, da li je to zloupotreba?
Ključno pitanje je takođe i ko će plaćati te kazne? Policajac je službeno lice, i ako na dužnosti dobije kaznu, pokriva je "služba", a služba se finansira iz budžeta.... ili će policajci plaćati iz svog džepa??

Nova godina još nije, a kad će, ne zna se...

pre 9 godina

Jeste, zamislimo situaciju gde saobraćajac zaustavlja svoga šefa (komandira) i primećuje da nije vezan ili je telefonirao mobilnim tokom vožnje. Šta, kao pisaće mu kaznu? Važi... Sutra ujutru ovaj njemu potpiše odluku o prekomandi u Donji Mali Šišitovac, sa platom 50% manjom od one (bedne) koju već prima.
To se ne radi tako. Ovakvim sporadičnim odlukama se ništa neće promeniti. Loše stvari i loše stanje (ne samo u policiji) moraju sistematski da se menjaju. A koliko vidim, u ovoj zemlji za tim niti ima želje, niti volje da se to sprovede. Svi nešto obećavaju, a kad dođu na vlast, kad vide koliko im je lepo (i svima oko njih), odmah idu po Čolinoj staroj "Ništa ja tu ne bi' dir'o"... I tako, trla baba lan...

Dikh tu kava

pre 9 godina

Šta reći.. Ako izjava Redžepija od juče "vređa zdravu pamet", onda ova itekako vređa i onu najnezdraviju..
Ajde deco, kući, dosta ste se igrali države, mleko, crtani, pa gasi svetlo i na spavanje..

ko će srbima ugoditi

pre 9 godina

Naravno da se nije poštovao ni ovaj ni mnogi drugi zakoni, dok su bili zuti.SAda idemo prema Evropi, ne samo na rečima.

Pendula

pre 9 godina

Kakva smo mi banana drzava kad je vest da ce policija od danas cak i druge policajce kaznjavati za prekrsaje u daobracaju....Zar to nije najnormalnija stvar da zakon vazi za sve?

otpor!

pre 9 godina

- Pa kakav si to kolega?
- Ma nemoj? A ti meni prosli put za svetla?
- Pa ne nego...
- Potpisi.
- Dobro dobro, videces ti kad te ja navatam negde, ima da ides na vanredni tehnicki.
- Aj sad ti na vanredni.
- He, he ma salio sam se, kolega....
Nema od ovoga nista, nece svoj svoga.

vampirbg

pre 9 godina

Problem je sto je ovo uopste vest. Ovo bi trebalo da im spada u opis posla posto valjda zakon vazi za sve pa samim tim i policajce?

Mali Perica

pre 9 godina

Dakle, oni ovim i formalno potvrđuju da do sada za njih zakon nije važio? Sjajno. Ovde je vest kada neko počne da se ponaša po zakonu. Zato nam i jeste ovako kako nsm je.

palilulac stari

pre 9 godina

e pa sada mi je muka. po celom gradu se divlja u saobracaju. kod mene u cvijicevoj se vozi kao na autoputu, divljanje do imbecilnosti. u malim ulicama se obavezno vozi u kontra smeru. policiju nisam video nepamtim, sem kada treba napraviti guzvu na raskrsnici.

Movado

pre 9 godina

Da sve vam verujem da ce kolege da kaznjavaju, bice jedna kazna da narod vidi ( koja ce biti bacena u djubre) a mozda nece ni to. Jedino ce mozda da pisu sebi kazne ko ludi ako narod to placa, sto je moguce.

Psn

pre 9 godina

"Zakon važi za sve, pa i za policiju, i mora da se poštuje'' - haha, ma jok - za njih ne treba da važi. Oni su bogom dani :D
Zamisli kada je vest da treba poštovati zakon od strane onoga ko zakon primenjuje!
Strašno..

Sofija

pre 9 godina

Nemojte banalizovati stvari. Svaki vozač je bar jednom video policajce kako parkiraju na sred puta , ali ispred burekdžinice, kako se prestrojavaju bez žmigavca ili prave polukružno preko duple pune linije, a pri tome nikoga ne jure. Ne jednom sam poželela da ih slikam i pošaljem novinama, ali bi to bila upotreba mobilnog dok vozim...
Jedno je vršenje dužnosti, a drugo bahatost.

slucajni prolaznik

pre 9 godina

Goreg ministra policija nije imala! Ja sam mislio da je nesrecni Jocic vrhunac, ali ne...Da li je neko ovom neiskusnom mladicu objasnio kako se stice ugled u Ministarstvu koje vodi? Ovako kako on radi sigurno ne... Blati i opanjkava policajce i cele jedinice po medijima, umesto istinske reforme koju svi u policiji ocekuju, on se bavi medijskim spinovanjem i ubiranjem jeftinih poena....

dragance

pre 9 godina

i sta sad da aplaudiramo?
juce me je u centru sapca zamalo zgazio policajac na pesackom, nije ni usporio niti dao zmigavac. bio je u policijskom pezou

petar

pre 9 godina

Price iz nasih zivota: Juce oko 11:20, lokacija zrenjaninski put pravac ka Bg, semafor Borca. Na toj lokaciji dve trake se slivaju u 4 i uvek je po pravilu cekanje 2 do 3 puta na semaforu zbog guzve. Policijsko vozilo bg 024- 483 pali sirenu i levom trakom obilazi citavu kolonu, prolazi kroz raskrsce i nastavlja dalje...par stotina metara kasnije policajac koji nije vezan gasi sirenu i nastavlja voznju...

marko_sthlm

pre 9 godina

###''Zakon važi za sve, pa i za policiju, i mora da se poštuje'', rekli su Blicu u Upravi saobraćajne policije.###

Zakon važi za sve PA I ZA POLICIJU!!!!
Čuj izjave! Pa valjda policija kojoj je posao da osigura poštovanje i primenu zakona prva mora da se ponaša po tim istim zakonima!

Ili sam ja možda sve to pogrešno shvatio???

Mile

pre 9 godina

Pa ako meni policajac svaki put ponudi da se "nagodimo" cak i onaj u sred grada sta li ce tek kolegi svome da ponudi... "kupi mi kafu i ne pisem ti kaznu" ... pa ovo je presmesno ...

sveznalica

pre 9 godina

saobraćajci umesto što love veštice bolje bi im bilo da regulišu saobraćaj. danas imao situaciji da na slaviji trojca saobraćajaca pišu prijave ispred hotela stara slavija za nepropuštanje pešaka ali ni jednom ne pada na pamet da reguliše prelaz istih, pa zato imamo krkljanac na raskrsnici. ponašanje saobraćajne policije je sramotno te sve vise lice na punioce budžeta. šta ono beše sa upotrebom blinkera nisam primetio da je smanjen broj vozila koja ih koriste, da li će I to da kontrolišu?

Zeko

pre 9 godina

"Saobraćajna policija je, kako piše taj list, dobila naređenje da zbog nevezivanja sigurnosnog pojasa i upotrebe mobilnog telefona tokom vožnje mora da kazni i pripadnike MUP-a, čak i kada su u službenom vozilu. "

Ova recenica lepo oslikava kakva je ovo pateticna drzava. A dosad nisu morali placati kazne iako su krsili zakon? Sramota!

blizanac

pre 9 godina

e pričajte to nekom drugom, pa jel vi stvarno mislite da smo baš tolike ovce da verujemo u svaku vašu glupost. Da, stoje dva saobraćajca i prilazi im policijsko vozilo u kome kolega nije vezan, oni ga zaustavljaju i naplaćuju mu kaznu 5000 ali ako plati u roku od 8 dana onda je 2500. Ma nema šanse, časti ih 1000 din, oni kažu NEMOJTE DA MI IMAMO PROBLEM i teraj dalje.

Dobrica

pre 9 godina

Joj,kako su dobri. Ko je bre njima dozvolio da iz cista mira zaustavljaju vozace i automobile,onako na stih probu??? To izgleda kao da je neka vanredna situacija pa patrole jure nekoga. U zemlji gde ja zivim, niko nikada ne zaustavlja tako hajducki vozace, sem ako nisu napravili prekrsaj.Ako ne pravite prekrsaje niko vas nikada nece zaustaviti. U Srbiji te zaustavljaju i mene jednom,pre oko 5 godina pitase "gde ste krenuli"...Kad se tada ne slogirah....

preduzetnik

pre 9 godina

Jeste važi, nijedan Gospodin Policajac ne poštuje saobraćajne propise, ali niti jedan. Da se uvede opcija da je važeći dokaz snimak na kom se vidi kako oni prave prekršaje, pa da vidiš kako su to fina gospoda

Zabrinut

pre 9 godina

Nisam protiv primene zakona prema svima u jednakoj meri, ali kako je pocelo policajci ce i uniformu morati sami da kupuju, a nakon toga sledi obaveza da privatno vozilo ofarbaju u plavo-belu i koriste ga kao sluzbeno - to sve nakon smanjenja plata.

Postavlja se pitanje da li ce i "nedodirljivi" morati da placaju kazne? Oni koji nakon zaustavljanja od strane policije nazovu nacelnika, komandira, inspektora ili neku njusku iz ministarstva i prete policajcu. Sta je sa njima? Ko i kako ce njih da kazni?

Stranac

pre 9 godina

Imam fotografiju dvojice policajaca u uniformama u civilnom automobilu kako se voze ulicama Beograda, a nisu vezani. S njima je bilo i trece lice u civilu koje takodjer nije bilo vezano. Snimio sam ih ljetos dok smo cekali zeleno svjetlo na semaforu. Moze im se...

dvostruki standardi

pre 9 godina

Kad ce neko da kazni i protera saobracajne policajce koji svakodnevno krse pravila iz bezbednosti saobracaja i pored 2(dva) saobracajna znaka zabrane zaustavljanja i parkiranja osim za vozila GSP i pri tome sprecavaju sluzbeno vozilo i vozaca GSP u vrsenju duznosti, nepropisnim parkiranjem na pocetnom autobuskom stajalistu na liniji 35, na trgu republike, u Francuskoj ulici preko puta Narodnog pozorista, "reketirajuci" pesake?

tiru liru

pre 9 godina

Ovo je čisto zamazivanje očiju narodu: po zakonu policija je izuzeta od zabrane upotrebe komunikacionih sredstava tokom vožnje. Član 28. stav 3 Zakona o bezbednosti saobraćaja...

sivilo

pre 9 godina

vidim i doktore jurite koji nece da operisu pacijenta bez avansa! i sudije koji procesuiraju kriminalce koji rade sta im je volja!

charuga

pre 9 godina

AAHAHAHAHAAAA!!!....da nije smeshno bilo bi groteskno i burleskno!!....chuj!.."napisane prve kazne"!???!??...u principu,da ne bude zbune,TAKO BI I TREBALO U NORMALNOJ DRZZAVI,ali Srbistan??!...nemojte da se zajebavamo!....

Jaforidza

pre 9 godina

Gledajuci snimke drzavnih funkcionera kada izlaze iz vozila nijedan nije vezan.... da li i za njih to vazi (recimo za premijera AV)

pex

pre 9 godina

A cekajte, a sta je bilo do juce? Do juce su radili sta su hteli? I to je ok? Kakva farsa..sto ne traze sada od naroda, recimo onolike snimke i fotke policijskih kola u prekrsaju?

Chilavert

pre 9 godina

Postala mi je navika da bacim pogled da li se policija vezuje u sluzbenim vozilima. Do sada nisam video ni jedno uniformisano lice uredno vezano.......

Zuja

pre 9 godina

A jel ce smeti u toku voznje da pricaju na onu radio vezu ili kad ih zovu moraju da stanu pored puta dok ga ne uputi na intervenciju? Koja je razlika izmedju radio veze i mobilnog? Opasno je to da budu u poteri i da pricaju na radio stanicu. Auta su im zesce opremljena i cista tako da pojas se mora vezati ipak imaju tu uniformu koja jeste pocepana ali je oprana i namirisana. I tako vezan u cistoj ali pocepanoj uniformi neka se vozi, privodi po naredbi Suda, radi intervencije i iskace iz auta kad uoci prekrsaj. Ja imam osecaj kao da zivimo na Malti ili Kanarskim ostrvima.

Baki SM

pre 9 godina

''Zakon važi za sve, pa i za policiju, i mora da se poštuje'' ali ništa dok ne stigne naredjenje da se zakon poštuje!?! Šta ćemo sa ludim vožnjama, obilaženjem kolona, prelaženjem preko punih linija, prolascima na crveno ili običnim parkiranjima na pešačkim prelazima, letnjim gumama zimi, neispravnim svetlima...?

željko

pre 9 godina

Kako da ne, dajte nam imena policajaca i sudija za prekrsaje koji su ikada platili kaznu za pojas i telefoniranje u kolima.Niko bahatiji od njih !

upitnik

pre 9 godina

Bože svašta! Naravno da zakon važi za sve, al gde ćeš službeno auto zaustavljat zbog pojasa... Malo sve liči na šprdnju

Uzaludni

pre 9 godina

Pa ljudi sve shvatim da ima neko ko ne voli policiju da ima neko ko voli, da ima komentara koji su ok a i onih koji lupetaju. Ja sam policajac, platio sam par kazni i pre ovoga što komentarišete. To je kao glavna vest e pa sad dajte da vidimo sto u krševima koje vozimo ne rade pojasevi,zašto je država zabranila policiji da vozi zutom trakom sem kad idu na intervencije, a dopustila taxi udruženjima valjda treba da bude obrnuto.
Koliko mi se puta desilo da pored mene prodje neko na crveno svetlo čisto radi provokacije, jer zna da ima nekog u MUP-u i da smo nemoćni bilo šta da uradimo po tom pitanju.Treba da se vezujemo slažem se ali ima razloga iz kojih i ne treba da se vezujemo. Slažem se da ima ima policajaca koji koriste sl.vozila u privatne svrhe ali većina vozila koja vidite na ulicama nešto obavljaju za potrebe MUP-a. Tako da upotreba sl.vozila od strane običnih policajaca je zanemarljiva jedini greh moze da im bude ako su uz put stali nešto da kupe.Pa onda aj da vidimo zašto doktori primaju pacijente preko reda pa mesto da čekamo pola sata čekamo sat i više.To vam je kao i sa pojasom i normalno je da svako u svojoj branši ima neke protekcije i pogodnosti.Tako i mene uhvati radar ja platim dug kod sudije. Kao što je neko napisao kad dođu novi kadrovi uvodi se neka disciplina jer stvarno nema pametnijih stvari da se rešavaju.

goran

pre 9 godina

1. Policajci imaju pravo, po zakonu koji su oni i pisali, da koriste mobilni telefon u toku vožnje
2. Ako i postoji akcija, trajaće par sati, najviše jedan dan

sandsea

pre 9 godina

Ovo nema smisla, kao sto ni kazne "novog" Zakona nemaju smisla. Problem se moze resavati boljom obukom vozaca, izgradnji kulture saobracaja, opomenama i bezbednijim putevima, a tek na kraju procesa su drakonske kazne. Totalna je besmislica da policajci na zadatku vezu pojas jer to moze ugroziti njihovu bezbednost ili osujetiti svrhu zadatka. E sad, ako ide kod tetke na kolace sl.vozilom, to je druga prica. Sve se moze kad se naprave smislene razlike.

ko će srbima ugoditi

pre 9 godina

Naravno da se nije poštovao ni ovaj ni mnogi drugi zakoni, dok su bili zuti.SAda idemo prema Evropi, ne samo na rečima.

Ratko

pre 9 godina

Ja kao policajac slazem se za sve napisano sem za ovaj sigurnosni pojas. Privatni auto kad vozim svakako treba vezati ali sluzbeni kad se vozi nikada ga vezati necu a ima milion razloga za to, koje cu ako bude trebalo obrazloziti i ispred Sudije za prekrsaje. Policajac u toku smene od 12 sati udje i izadje iz vozila preko 100 puta. Njemu vozilo sluzi da se prebaci od tacke A do tacke B kao i svima stim sto on mnogo to cesce radi u vrlo kratkom periodu. Zatrcis se u auto ides na intervencije gde je u toku nasilje ili neka masovna tuca, juris i zuris a pritom jos bas o pojasu treba da razmisljas. To je naravno jasno i medju kolegama tako da ce tu stavku morati da preskocite. Uostalom ja nikog ne ugrozavam time sto ne stavljam taj pojas vec iskljucivo sebe. A ja sa sobom mogu da radim sta hocu.

Aleksandar P.

pre 9 godina

Sto se tice nas policajaca mi mozemo da radimo i pesice. Mi se nismo rodili u autu! Zamisli situaciju ide patrola na neko razbojnistvo i prolece bez pojaseva pored kolega a ovi jure za njima da im napisu kaznu. Evo sad za derbi dodjite da vidite kako pratimo huligane na utakmicu sve sa vezanim pojasevima brzinom 5 na sat od Zeleznicke do JNA. I tako vezani cekamo da naprave neki rusvaj dok se mi polako u onim oklopima odvezemo i izadjemo iz vozila da intervenisemo. Ja radim 20 godina i bilo je jedno 10 ovakvih naredbi, kako dodje novi ministar tako izmisljaju toplu vodu. To su ljudi koji apsolutno pojma nemaju kako izgleda jedan radni dan u patroli.

Zuja

pre 9 godina

A jel ce smeti u toku voznje da pricaju na onu radio vezu ili kad ih zovu moraju da stanu pored puta dok ga ne uputi na intervenciju? Koja je razlika izmedju radio veze i mobilnog? Opasno je to da budu u poteri i da pricaju na radio stanicu. Auta su im zesce opremljena i cista tako da pojas se mora vezati ipak imaju tu uniformu koja jeste pocepana ali je oprana i namirisana. I tako vezan u cistoj ali pocepanoj uniformi neka se vozi, privodi po naredbi Suda, radi intervencije i iskace iz auta kad uoci prekrsaj. Ja imam osecaj kao da zivimo na Malti ili Kanarskim ostrvima.

Uzaludni

pre 9 godina

Pa ljudi sve shvatim da ima neko ko ne voli policiju da ima neko ko voli, da ima komentara koji su ok a i onih koji lupetaju. Ja sam policajac, platio sam par kazni i pre ovoga što komentarišete. To je kao glavna vest e pa sad dajte da vidimo sto u krševima koje vozimo ne rade pojasevi,zašto je država zabranila policiji da vozi zutom trakom sem kad idu na intervencije, a dopustila taxi udruženjima valjda treba da bude obrnuto.
Koliko mi se puta desilo da pored mene prodje neko na crveno svetlo čisto radi provokacije, jer zna da ima nekog u MUP-u i da smo nemoćni bilo šta da uradimo po tom pitanju.Treba da se vezujemo slažem se ali ima razloga iz kojih i ne treba da se vezujemo. Slažem se da ima ima policajaca koji koriste sl.vozila u privatne svrhe ali većina vozila koja vidite na ulicama nešto obavljaju za potrebe MUP-a. Tako da upotreba sl.vozila od strane običnih policajaca je zanemarljiva jedini greh moze da im bude ako su uz put stali nešto da kupe.Pa onda aj da vidimo zašto doktori primaju pacijente preko reda pa mesto da čekamo pola sata čekamo sat i više.To vam je kao i sa pojasom i normalno je da svako u svojoj branši ima neke protekcije i pogodnosti.Tako i mene uhvati radar ja platim dug kod sudije. Kao što je neko napisao kad dođu novi kadrovi uvodi se neka disciplina jer stvarno nema pametnijih stvari da se rešavaju.

upitnik

pre 9 godina

Bože svašta! Naravno da zakon važi za sve, al gde ćeš službeno auto zaustavljat zbog pojasa... Malo sve liči na šprdnju

sandsea

pre 9 godina

Ovo nema smisla, kao sto ni kazne "novog" Zakona nemaju smisla. Problem se moze resavati boljom obukom vozaca, izgradnji kulture saobracaja, opomenama i bezbednijim putevima, a tek na kraju procesa su drakonske kazne. Totalna je besmislica da policajci na zadatku vezu pojas jer to moze ugroziti njihovu bezbednost ili osujetiti svrhu zadatka. E sad, ako ide kod tetke na kolace sl.vozilom, to je druga prica. Sve se moze kad se naprave smislene razlike.

naređenje-izvršenje

pre 9 godina

Znači "nečije" NAREĐENJE je jače i važnije od zakona (koji je na snazi već 6 godina ?) pa verovatno i od USTAVA !
Čekamo sledeće NAREĐENJE!!!!!!!!
Pa sledeće...
Jel` vam to liči na nešto ?

goran

pre 9 godina

1. Policajci imaju pravo, po zakonu koji su oni i pisali, da koriste mobilni telefon u toku vožnje
2. Ako i postoji akcija, trajaće par sati, najviše jedan dan

Иван

pre 9 godina

Када сам кренуо да читам текст, погледао сам на ком сам сајту, помислио сам да је њуз.нет

Какво црно кажњавање колега, какви бакрачи, ови би рођеног оца дали за 10е.

Било би занимљиво да министар или директор полиције изађу на тв и представе нам бар једног саобраћајца који никада није примио мито. Без трунке зле намере, сматрам да такав не постоји!

Кад мене зауставе и узму 1000дин или 10е, а да немају појма ко сам, колеге ће од сад уместо за џабе пуштати за 5е.

slucajni prolaznik

pre 9 godina

Goreg ministra policija nije imala! Ja sam mislio da je nesrecni Jocic vrhunac, ali ne...Da li je neko ovom neiskusnom mladicu objasnio kako se stice ugled u Ministarstvu koje vodi? Ovako kako on radi sigurno ne... Blati i opanjkava policajce i cele jedinice po medijima, umesto istinske reforme koju svi u policiji ocekuju, on se bavi medijskim spinovanjem i ubiranjem jeftinih poena....

charuga

pre 9 godina

AAHAHAHAHAAAA!!!....da nije smeshno bilo bi groteskno i burleskno!!....chuj!.."napisane prve kazne"!???!??...u principu,da ne bude zbune,TAKO BI I TREBALO U NORMALNOJ DRZZAVI,ali Srbistan??!...nemojte da se zajebavamo!....

Baki SM

pre 9 godina

"Uostalom ja nikog ne ugrozavam time sto ne stavljam taj pojas vec iskljucivo sebe. A ja sa sobom mogu da radim sta hocu.
Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Ratko, 14. oktobar 2014 11:19)"

Zašto ti možeš, a mi ne možemo? Kad pandur počne da pametuje...

živadin

pre 9 godina

To je samo obična gluma i foliranje. Njihovi službeni automobili nisu tehnički ispravni a slobodno se kreću ulicama. Običan primer. Koliko ste videli tih automobila kojima ne radi jedan far??? Tako je 100 godina unazad.

Реалан

pre 9 godina

Јел важи и за комуналну полицију? И шта ми, грађани, да радимо кад их видимо у прекршају? Јел их дозвољено снимати?

Zeka Peka

pre 9 godina

od juce tek kaznjava???zasto nije kaznjen neko zbog toga??jel to znaci da su oni divljali, vozili pijani,pravili prekrsaje??ako je takva kolegijalnost, nije ni cudo sto su pripadnici mup-a glavni u kriminalu, pljackama, otmicama, kradjama.....

Laert

pre 9 godina

Imam veliku empatiju prema policiji. To je posledica proživljenog i neophodnosti da te neko zaštiti, pre nego što iz očaja i nemoći, sam uzmeš zakon u svoje ruke. Pre puno godina, u Nemačkoj, su uhvatili ministra saobraćaja kako pijan vozi. Naravno, on je protestvovao u "srpskom" stilu "Znate li vi ko sam ja", ali znali su i sve je saznala nemačka javnost. Da ne dužim, epilog je bio da je ministar morao da podnese ostavku. Zamislite tu situaciju kod nas. Naš ministar ne vozi, njega voze, naša policija ne sme da zaustavi vozilo koje vozi ministra. Kada bi se i to nemoguće desilo, sve bi se zataškalo i nikada niko ne bi saznao, osim onog savesnog policajca, koji bi bio kažnjen. Gledao sam nemoć i poniženje policajca, bio sam pored njega, kada je hteo da zaustavi neki džip, koji je išao u kontra smeru. Kako je energično podigao "stop" palicu da ga zaustavi, tako mu je, isto energično,skoro teatralno, odgovorio suvozač srednjim prstom. Samo smo se pogledali. Nisu to bili bahati mladići, to su bile njegove kolege "na zadatku". Potpuno nesvesno, servilno, povlačimo se pred nepravdom, nemoćni da promenimo svest onih koje su uzpirali vlast usvim oblastima, ne zanjući da je "najveća vlast, vlast nad samim sobom".

tiru liru

pre 9 godina

Ovo je čisto zamazivanje očiju narodu: po zakonu policija je izuzeta od zabrane upotrebe komunikacionih sredstava tokom vožnje. Član 28. stav 3 Zakona o bezbednosti saobraćaja...

sivilo

pre 9 godina

vidim i doktore jurite koji nece da operisu pacijenta bez avansa! i sudije koji procesuiraju kriminalce koji rade sta im je volja!

PAJA....

pre 9 godina

Naravno, zakon je od uvek važio za sve, ali se nikada
nije primenjivao niti će se sda primenjivati, to je jasno
svima. Nisam video ni jedno obeleženo policijsko vozilo
u kojem se koriste digurnosni pojasevi, a mobilne telefone
koriste više od 90 %. U jednoj nedelji treba izvrši
nenajavljenu kontrolu korišćenja službenih vozila, videlo
bi se koji se sve prekršaji čine, verujte ima vožnje bez
vozačke dozvole, vožnja pod dejstvom alkohla, ne koristi se
sigurnosni pojas, a mobilni je u upotrebi kod 90% vozača.
O čemu uopšte komentarišemo...

željko

pre 9 godina

Kako da ne, dajte nam imena policajaca i sudija za prekrsaje koji su ikada platili kaznu za pojas i telefoniranje u kolima.Niko bahatiji od njih !

Stranac

pre 9 godina

Imam fotografiju dvojice policajaca u uniformama u civilnom automobilu kako se voze ulicama Beograda, a nisu vezani. S njima je bilo i trece lice u civilu koje takodjer nije bilo vezano. Snimio sam ih ljetos dok smo cekali zeleno svjetlo na semaforu. Moze im se...

Zeko

pre 9 godina

"Saobraćajna policija je, kako piše taj list, dobila naređenje da zbog nevezivanja sigurnosnog pojasa i upotrebe mobilnog telefona tokom vožnje mora da kazni i pripadnike MUP-a, čak i kada su u službenom vozilu. "

Ova recenica lepo oslikava kakva je ovo pateticna drzava. A dosad nisu morali placati kazne iako su krsili zakon? Sramota!

petar

pre 9 godina

Price iz nasih zivota: Juce oko 11:20, lokacija zrenjaninski put pravac ka Bg, semafor Borca. Na toj lokaciji dve trake se slivaju u 4 i uvek je po pravilu cekanje 2 do 3 puta na semaforu zbog guzve. Policijsko vozilo bg 024- 483 pali sirenu i levom trakom obilazi citavu kolonu, prolazi kroz raskrsce i nastavlja dalje...par stotina metara kasnije policajac koji nije vezan gasi sirenu i nastavlja voznju...

Boki

pre 9 godina

a kazna za koriscenje rotacije da bi se proslo kroz guzvu, ili kroz crveno svetlo na raskrsnici.....?
U Batajnici si mogao da navijes sat prema jednom policijskom automobilu i ujutro i posle podne...svaki dan..rotacija i preticanje kilometarske kolone.

ljuba

pre 9 godina

Nemojte ljudi da uvoj nasoj drzavi zakon vazi za sve, pasce neki opasan sneg ili ce nas zadesiti kakva druga elementarna katastrofa. Bas je bilo lepo kada zakon nije vazio za sve, tj. skoro ni za koga, jer kakav je to zakon ako se 100% postuje - nikakav...

Zlatko Todorović

pre 9 godina

Dok građani ne budu mogli da podnesu prijavu za njihovo bahato, bezobrazn, nepropisno isamovoljno ponašanje, dotle NE VERUJEM u ove bajke. Kad bude moglo da se škljocne mobilnim kad prolaze kroz crveno, voze preko pune linije i to bude validan dokaz protiv njih-dotle ovakve žvake su samo da se operu prstići

NikolaSt

pre 9 godina

Hahahaha, pa ne mogu da verujem! Kome mazete oci? Poceti da kaznjavaju!? Pa zar do sad nisu? Ko je odgovoran? Ovo su price za malu decu, policija je sve bliza ponasanju iz 90-etih. Bahati i nevaspitani, pogotovu ti saobracajci koji te obavezno upitaju gde zuris, gde radis i gde si posao. Sto njega uopste ne treba da interesuje!

Zavadi pa vladaj...

pre 9 godina

Ko će koga, ako neće svoj svoga ...
P.S. Ovi što nisu štrajkovali sad će po direktivi da opletu kolege štrajkače, koji su im izborili povlastice..!!??

mrhe

pre 9 godina

Sumnjam da će to dosledno da sprovode. Ali treba. Toliko iritira kada ih vidim kako voze zavaljeni, bez pojasa, i pričaju telefonom.

Sve će to narod po(m)zlatiti

pre 9 godina

A kažnjeni, od svojih kolega, policajci će neplanirani izdatak nadoknaditi kažnjavanjem građanstva.....
P.S. Skupe nove cipele i uniforme..

Nabout:blank

pre 9 godina

Alternativni naslov: "Saobracajci kaznjavaju osobe koje krse zakon" - tuzno je da je ovo uopste vest a ne nesto sto se podrazumeva.

Aleksandar

pre 9 godina

Ovo samo u Srbiji može biti vest (da su svi jednaki pred zakonom), a tragedija je što će 99% čitalaca ove vesti, poučeni ranijim iskustvima, kao komentar na vest promrmljati sebi u bradu: "Ma važi..."

da da

pre 9 godina

Nema od toga ništa !
A oće li ih kažnjavati za vožnju od 10 km/sat usred grada ? A za prolazak kroz crveno i nepuštanje pešaka na pešačkom ? A za ispijanje "sokića" u radno vreme ? A za spavanje po šumarcima ?
Nema od toga ništa !

limeni

pre 9 godina

ma kako da ne, 'sigurno ce placati kazne i dobijati poene'!! hoce al malo sutra, a trebalo bi jer su najbahatiji vozaci upravo u policiji

zbanderas

pre 9 godina

Da li je moguce i da neko poveruje u ovaj cirkus? Kada se pročitaju ovakve budalaštine,izgleda kao da je Srbija idealno sređena zemlja,gde sisem funkcioniše a korupcija ne postoji!! A u stvari je ovo zemlja gde na jedan papir u opštini čekam od 08h-14,50h,a zbog brze voznje dam policiji 500dinara posle cenjkanja i svađe. Eto.

CAPS LOCK

pre 9 godina

Jeste, pricajte mi o tome. Juce u mom gradu ulicom prolazi saobracajac koji nije bio na duznosti, u svom automobilu odvrnuo muziku a decica mu na prednjem sedistu pevaju i skacu. A Vi probajte takvu egzibiciju i otanjicete svoj budzet i upisati sebi neki kazneni poen. Al' opet, ko ce njega da kaznjava...

Brana

pre 9 godina

Pričanje mobilnim i nevezivanje pojasa!?
A vožnja zaustavnom trakom, preticanje preko pune linije, nepropisno parkiranje, vožnja bez upaljenih svetala, nasilnička vožnja.... to je i dalje dozvoljeno?
Razumem ako uključe rotaciju, ali svakodnevno vozila Policije prave sve ove prekršaje bez rotacije. A opet i čuvena situacija an autoputu, kada vozilo policije naiđe na gužvu, uključi rotaciju, prođe i tom prilikom napravi pravi haos, i zatim isključe rotaciju, da li je to zloupotreba?
Ključno pitanje je takođe i ko će plaćati te kazne? Policajac je službeno lice, i ako na dužnosti dobije kaznu, pokriva je "služba", a služba se finansira iz budžeta.... ili će policajci plaćati iz svog džepa??

dragance

pre 9 godina

i sta sad da aplaudiramo?
juce me je u centru sapca zamalo zgazio policajac na pesackom, nije ni usporio niti dao zmigavac. bio je u policijskom pezou

petar

pre 9 godina

Price iz nasih zivota: Juce oko 11:20, lokacija zrenjaninski put pravac ka Bg, semafor Borca. Na toj lokaciji dve trake se slivaju u 4 i uvek je po pravilu cekanje 2 do 3 puta na semaforu zbog guzve. Policijsko vozilo bg 024- 483 pali sirenu i levom trakom obilazi citavu kolonu, prolazi kroz raskrsce i nastavlja dalje...par stotina metara kasnije policajac koji nije vezan gasi sirenu i nastavlja voznju...

Ministar

pre 9 godina

"Zakon važi za sve, pa i za policiju, i mora da se poštuje'', rekli su Blicu u Upravi saobraćajne policije." - iritira ovaj ton saopštenja gde se naglašava kako sada nešto mora. Ja hoću da mediji istraže zašto do sada zakon nije poštovan i da krivci odgovaraju, svi do zadnjeg. Ovako, kvazi država drami državu, a to prenose kvazi mediji.

Pendula

pre 9 godina

Kakva smo mi banana drzava kad je vest da ce policija od danas cak i druge policajce kaznjavati za prekrsaje u daobracaju....Zar to nije najnormalnija stvar da zakon vazi za sve?

Dobrica

pre 9 godina

Joj,kako su dobri. Ko je bre njima dozvolio da iz cista mira zaustavljaju vozace i automobile,onako na stih probu??? To izgleda kao da je neka vanredna situacija pa patrole jure nekoga. U zemlji gde ja zivim, niko nikada ne zaustavlja tako hajducki vozace, sem ako nisu napravili prekrsaj.Ako ne pravite prekrsaje niko vas nikada nece zaustaviti. U Srbiji te zaustavljaju i mene jednom,pre oko 5 godina pitase "gde ste krenuli"...Kad se tada ne slogirah....

preduzetnik

pre 9 godina

Jeste važi, nijedan Gospodin Policajac ne poštuje saobraćajne propise, ali niti jedan. Da se uvede opcija da je važeći dokaz snimak na kom se vidi kako oni prave prekršaje, pa da vidiš kako su to fina gospoda

otpor!

pre 9 godina

- Pa kakav si to kolega?
- Ma nemoj? A ti meni prosli put za svetla?
- Pa ne nego...
- Potpisi.
- Dobro dobro, videces ti kad te ja navatam negde, ima da ides na vanredni tehnicki.
- Aj sad ti na vanredni.
- He, he ma salio sam se, kolega....
Nema od ovoga nista, nece svoj svoga.

vampirbg

pre 9 godina

Problem je sto je ovo uopste vest. Ovo bi trebalo da im spada u opis posla posto valjda zakon vazi za sve pa samim tim i policajce?

Mali Perica

pre 9 godina

Dakle, oni ovim i formalno potvrđuju da do sada za njih zakon nije važio? Sjajno. Ovde je vest kada neko počne da se ponaša po zakonu. Zato nam i jeste ovako kako nsm je.

palilulac stari

pre 9 godina

e pa sada mi je muka. po celom gradu se divlja u saobracaju. kod mene u cvijicevoj se vozi kao na autoputu, divljanje do imbecilnosti. u malim ulicama se obavezno vozi u kontra smeru. policiju nisam video nepamtim, sem kada treba napraviti guzvu na raskrsnici.

marko_sthlm

pre 9 godina

###''Zakon važi za sve, pa i za policiju, i mora da se poštuje'', rekli su Blicu u Upravi saobraćajne policije.###

Zakon važi za sve PA I ZA POLICIJU!!!!
Čuj izjave! Pa valjda policija kojoj je posao da osigura poštovanje i primenu zakona prva mora da se ponaša po tim istim zakonima!

Ili sam ja možda sve to pogrešno shvatio???

Baki SM

pre 9 godina

''Zakon važi za sve, pa i za policiju, i mora da se poštuje'' ali ništa dok ne stigne naredjenje da se zakon poštuje!?! Šta ćemo sa ludim vožnjama, obilaženjem kolona, prelaženjem preko punih linija, prolascima na crveno ili običnim parkiranjima na pešačkim prelazima, letnjim gumama zimi, neispravnim svetlima...?

sasar

pre 9 godina

''Zakon važi za sve, pa i za policiju, i mora da se poštuje'', rekli su Blicu u Upravi saob
raćajne policije.
Pa zar i do sad nije vazio za sve!?!? Ne razumem, zasto juce nije vazio a danas vazi kad gradjani vec 20 godina ukazuju na to isto.

CicaN

pre 9 godina

Pa zakon je valjda za sve isti. Zašto se ne bi kažnjavali i policajci ako naprave saobraćajni prekršaj. Međutim praksa govori sasvim nešto drugo. Retko koji policajac je vezan u službenom automobilu iako i za nji to pravilo važi.

exSmile

pre 9 godina

"Od juče saobraćajna policija zbog nepoštovanja zakona kažnjava i svoje kolege" hahahaha pa vi ste upravo priznali selektivnost primene zakona i propisa u minulih... XY godina. Pa da li je moguce da je ovo vest?

Jaforidza

pre 9 godina

Gledajuci snimke drzavnih funkcionera kada izlaze iz vozila nijedan nije vezan.... da li i za njih to vazi (recimo za premijera AV)

pex

pre 9 godina

A cekajte, a sta je bilo do juce? Do juce su radili sta su hteli? I to je ok? Kakva farsa..sto ne traze sada od naroda, recimo onolike snimke i fotke policijskih kola u prekrsaju?

Zabrinut

pre 9 godina

Nisam protiv primene zakona prema svima u jednakoj meri, ali kako je pocelo policajci ce i uniformu morati sami da kupuju, a nakon toga sledi obaveza da privatno vozilo ofarbaju u plavo-belu i koriste ga kao sluzbeno - to sve nakon smanjenja plata.

Postavlja se pitanje da li ce i "nedodirljivi" morati da placaju kazne? Oni koji nakon zaustavljanja od strane policije nazovu nacelnika, komandira, inspektora ili neku njusku iz ministarstva i prete policajcu. Sta je sa njima? Ko i kako ce njih da kazni?

Chilavert

pre 9 godina

Postala mi je navika da bacim pogled da li se policija vezuje u sluzbenim vozilima. Do sada nisam video ni jedno uniformisano lice uredno vezano.......

Mile

pre 9 godina

Pa ako meni policajac svaki put ponudi da se "nagodimo" cak i onaj u sred grada sta li ce tek kolegi svome da ponudi... "kupi mi kafu i ne pisem ti kaznu" ... pa ovo je presmesno ...

sveznalica

pre 9 godina

saobraćajci umesto što love veštice bolje bi im bilo da regulišu saobraćaj. danas imao situaciji da na slaviji trojca saobraćajaca pišu prijave ispred hotela stara slavija za nepropuštanje pešaka ali ni jednom ne pada na pamet da reguliše prelaz istih, pa zato imamo krkljanac na raskrsnici. ponašanje saobraćajne policije je sramotno te sve vise lice na punioce budžeta. šta ono beše sa upotrebom blinkera nisam primetio da je smanjen broj vozila koja ih koriste, da li će I to da kontrolišu?

Movado

pre 9 godina

Da sve vam verujem da ce kolege da kaznjavaju, bice jedna kazna da narod vidi ( koja ce biti bacena u djubre) a mozda nece ni to. Jedino ce mozda da pisu sebi kazne ko ludi ako narod to placa, sto je moguce.

Milan

pre 9 godina

A ko će da kažnjava saobraćajnu policiju?
Danas je jedan od njih smotao na sred mosta preko duple pune linije bez rotacije i bez sirene i pri tom zamalo nije napravio lančani sudar.
Verovatno je zaboravio tiket kod kuće.

Psn

pre 9 godina

"Zakon važi za sve, pa i za policiju, i mora da se poštuje'' - haha, ma jok - za njih ne treba da važi. Oni su bogom dani :D
Zamisli kada je vest da treba poštovati zakon od strane onoga ko zakon primenjuje!
Strašno..

blizanac

pre 9 godina

e pričajte to nekom drugom, pa jel vi stvarno mislite da smo baš tolike ovce da verujemo u svaku vašu glupost. Da, stoje dva saobraćajca i prilazi im policijsko vozilo u kome kolega nije vezan, oni ga zaustavljaju i naplaćuju mu kaznu 5000 ali ako plati u roku od 8 dana onda je 2500. Ma nema šanse, časti ih 1000 din, oni kažu NEMOJTE DA MI IMAMO PROBLEM i teraj dalje.

Nova godina još nije, a kad će, ne zna se...

pre 9 godina

Jeste, zamislimo situaciju gde saobraćajac zaustavlja svoga šefa (komandira) i primećuje da nije vezan ili je telefonirao mobilnim tokom vožnje. Šta, kao pisaće mu kaznu? Važi... Sutra ujutru ovaj njemu potpiše odluku o prekomandi u Donji Mali Šišitovac, sa platom 50% manjom od one (bedne) koju već prima.
To se ne radi tako. Ovakvim sporadičnim odlukama se ništa neće promeniti. Loše stvari i loše stanje (ne samo u policiji) moraju sistematski da se menjaju. A koliko vidim, u ovoj zemlji za tim niti ima želje, niti volje da se to sprovede. Svi nešto obećavaju, a kad dođu na vlast, kad vide koliko im je lepo (i svima oko njih), odmah idu po Čolinoj staroj "Ništa ja tu ne bi' dir'o"... I tako, trla baba lan...

krsto

pre 9 godina

Tako je! Stednja na savakom koraku.
Toma i Dacic su skoro bili u USA i nisu vodili nikoga.Boravili u skromnim hotelima u kojima spavaju ovi policajci koji naplacuju jedni drugima kazne..
Gde to ima?
Pa nemas nigde ,ali lepo zvuci..
Dok penzinerima otimaju iz usta ovi paradiraju...

Dikh tu kava

pre 9 godina

Šta reći.. Ako izjava Redžepija od juče "vređa zdravu pamet", onda ova itekako vređa i onu najnezdraviju..
Ajde deco, kući, dosta ste se igrali države, mleko, crtani, pa gasi svetlo i na spavanje..

Milan

pre 9 godina

'Ajde i to cudo da vidimo, samo da ne bude prazna reklama. Mozda u Beogradu nesto i prodje, ali u unutrasnjosti nema sanse. U Despotovcu sin saobracajca koji zari i pali cim vidi auto sa stranim tablicama, vozi motor bez tablica, 150 na sat i nikom nista. Kakav otac, takav sin. Plata 35 hiljada, a "tatica" napravio vilu, ali to mu dodje kao normalno, jer 100 evra je minimum da te "ne upisuje"...

dvostruki standardi

pre 9 godina

Kad ce neko da kazni i protera saobracajne policajce koji svakodnevno krse pravila iz bezbednosti saobracaja i pored 2(dva) saobracajna znaka zabrane zaustavljanja i parkiranja osim za vozila GSP i pri tome sprecavaju sluzbeno vozilo i vozaca GSP u vrsenju duznosti, nepropisnim parkiranjem na pocetnom autobuskom stajalistu na liniji 35, na trgu republike, u Francuskoj ulici preko puta Narodnog pozorista, "reketirajuci" pesake?

Sofija

pre 9 godina

Nemojte banalizovati stvari. Svaki vozač je bar jednom video policajce kako parkiraju na sred puta , ali ispred burekdžinice, kako se prestrojavaju bez žmigavca ili prave polukružno preko duple pune linije, a pri tome nikoga ne jure. Ne jednom sam poželela da ih slikam i pošaljem novinama, ali bi to bila upotreba mobilnog dok vozim...
Jedno je vršenje dužnosti, a drugo bahatost.