Četvrtak, 21.05.2015.

12:40

Vučić:Ništa nije Sveto pismo,osim..

Premijer Aleksandar Vučić izjavio je da je više puta pročitao platformu o Kosovu predsednika Tomislava Nikolića i da je reč o veoma ozbiljnom i obimnom tekstu.

Izvor: Beta

Vuèiæ:Ništa nije Sveto pismo,osim.. IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

103 Komentari

Sortiraj po:

Jelena

pre 8 godina

Problem Kosova je veoma kompleksno pitanje i do sada smo uvek imali situaciju da smo mi dobijali odredjene signale i uslove iz Evrope, a sa ovom plarformom, kao polaznom osnovom za resenje problema Kosova, Srbija stavlja do znanja svima da ce se aktivno i svim pravnim srdstvima boriti za status Kosova.

Mladen B

pre 8 godina

Mi kao drzava moramo da imamo neki jasan plan sa kojim idemo u pregovore, isto tako i oni imaju zacrtano sta zele. Niko ne moze dobiti sve, ali eventualno ce se naci dogovor na sredini, sto opet zavisi i od uticaja velikih sila, oni mogu da pretegnu na jednu ili drugu stranu.

Lane

pre 8 godina

Da l' je istina da se i dalje komentariše platforma a još nije ugledala svetlost dana? Još vidim da ima i onih što je kritikuju a ne znaju o čemu se radi i njen sadržaj? Dokoni ljudi, gledajte svoja posla i pustite Nikolića i Vučića da urade posao do kraja. Sigurno nije ništa što neće biti u interesu Srbije.

Bojan

pre 8 godina

Zvanična politika Srbije prema Kosovu se ne menja, a platforma je unutrasnje pitanje u Srbiji i nije nesto o cemu bilo ko iz inostranstva uopste treba da se odredjuje.

Vale

pre 8 godina

Predsednik ima pravo da predlozi svoje vidjenje resenja i ne vidim sto bi mu to Vucic zamerio!Zajedno rade i sigurno su imali neke konsultacije do sada u vezi platformi!

Zdravko

pre 8 godina

Od milion problema koje imamo u državi ovaj je jedan od najvećih i predstavljaće pravi izazov za Vladu u narednom periodu. Treba dati podršku i dostignuti što veće jedinstvo povodom ovog pitanja.

n e l o

pre 8 godina

Pitanje je samo sposobnosti politicara u pregovorima,sto je ova Vlada i pokazala,da ipak ima kontrolu na Kosovu i sve dok se Srbija ne odrekne te teritorije,Kosovo nikada nece biti nezavisno.

al jazzera

pre 8 godina

Srbija nije spremna da cini ustupke koji ugrozavaju njen drzavni i nacionalni interes,ali istovremeno,Srbija je spremna da ucini dodatne ustupke radi preovladavanja trenutnog stanja u odnosima izmedju dva naroda.

Maki

pre 8 godina

Treba maksimalno da zastitimo drzavni integritet ali da budemo i istrajni i da se izborimo za status nasih ljudi na Kosovu. S obzirom na obimnost sadrzaja platforme prvo treba da je prostudira drzavni vrh pa onda da je prestave javnosti, bitno je da svi problemi budu detaljno razradjeni!

bojanilo

pre 8 godina

Mislim da Srbija ne bi trebalo da bude kažnjena zastojem u evrospkim integracijama problemima oko kosovskog pitanja. Taj problem ima dugu istoriju, i sigurno je da je za njegovo kompromisno rešenje potrebno imati strpljenja

Marinko

pre 8 godina

Nije sveto pismo ali da treba malo korigovati stavove mozda treba. U svakom slucaju narednih dana cemo videti sta ce biti s platformom. Samo razgovore s Pristinom ne treba ugrozavati.

DODO

pre 8 godina

Za srpski narod KIM je vrlo osetljiva tema i bavljenje njome bez konsenzusa može biti kontraproduktivno zato neka se svi uključe iz nauke, struke, politike,javnog života.

biksi

pre 8 godina

Zivoti naseg naroda na KIM su na prvom mestu i oni ne smeju ni u jednom trenutku biti ugrozeni.Drzavni vrh saradjuje odlicno i ne sumnjam da ce doneti pravu odluku.

Džigi

pre 8 godina

Po pitanju Kosova stvarno treba da budemo jedinstveni i istrajni i da izborimo za status naših ljudi tamo i zaštitimo maksimalno državni integritet. I mislim da je platforma zato i služi i da su u njoj svi problemi detaljno razrađeni.

taja

pre 8 godina

Mislim da je u pitanju želja predsednika da pomogne vladi i premijeru u formulisanju državne politike prema Kosovu, a nikako u tome ne treba tražiti bilo kakav razdor između predsednika i premijera

Ars.AR

pre 8 godina

Pošto je ta platforma obimnog sadržaja, prvo treba da je prostudira državni vrh a ono što bude izvodljivo iz nje treba predstaviti i narodu da bi smo bili upoznati sa svim detaljima.

Zlopamtilo

pre 8 godina

Potpuno sam siguran da naša vlast , odavno ne donosi na svoju ruku ni najmanje odluke iz oblasti spoljne politike , takodje ni na polju unutrasnje politike nemaju bas znacajan manevarski prostor . Losi glumci , strana režija , tužno . Drugo , Kosovo , Draža , Aćif i slične teme koje ne govore o stavljanju hleba na sto ma ne interesuju dok iz dana u dan živimo sve teže i teže . Samo nam treba još jedan "memorandum"....

Lovac na botove

pre 8 godina

Ja se iskreno samo brinem,sta ako Tachi i Haradinaj prihvate tu kazandzijinu platformu??! Kako cemo i sta cemo onda sa 2.5 mil Albanaca na Kosovu?
Nijedna Vlada Srbije ne bi mogla da se formira bez Haradinajai Tachija!
Ili je kazan ustvari mislio da nama pripada samo teritorija Kosova,ali bez Albanaca?
Ono sto je na prvi pogled jasno,to je da je Kazandzija ovo trebalo da predlozi bar 99 kada je bio vlast sa Slobom i da danas,kada nam otvaranje poglavlja zavisi od Kosova, poturati ovakav tekst a znas da je to bolesno,znaci samo da su Rusi velike pare dali kazanu da minira mirotocivog.

Treba se cuvati Amerikanaca T. N.

pre 8 godina

Alo ljudi pitanje Kosova je reseno 1999 god. Nikakve Platforme pisane od bilo koga ne mogu promeniti stanje na terenu. NATO je podizanjem Bondstila upecatila postojece stanje.

lepi maniri

pre 8 godina

Vreme je da gledamo na sebe i našu korist, koju samo premijer može da sprovede u delo. Kosovo je delikatno pitanje i treba ga detaljno analizirati, kako bi najbolje bilo za naš narod na Kosovu i u Srbiji.

Dragan Djordjevic

pre 8 godina

Mislim da nam je u ovom i ovakvom politickom trenutku Platforma nepotrebna! Ne mora ni da se usvoji,ona je već proizvela negativan efekat u EU! Naša diplomatija mora da savlada neke osnovne pojmove o ucestvovanju u svetskoj politici,mora da bude mudra i realisticna i još puno toga! Mislim da će Srbija jako sporo ili nikako ići putem integracija i sopstvenog razvoja! Nas će u svemu prestici ostale balkanske zemlje!

CIKA - TASA- IZ - VRBASA

pre 8 godina

Koliko vidim da je Aleksandar Vucic sa mnogo ozbiljnosti i paznje posvetio patformi koju je dostavio predsednik Srbije Tomislav Nikolic. Sam je rekao da je reč o obimom i ozbiljnom tekstu. Kad budemo sagledali koliko je realistican i moze da se sprovede u delo, Vlada ce izaci u javnost.Nadam se da ce biti razgovora o tome u drzavnom vrhu. Potrebno je da se svi upoznaju sa tekstom istaknuti intelektualci, javni radnici, pravnici akademski obrazovani ljudi.

Goga

pre 8 godina

uvek su i vucic i nikolic iznosili svoje stavove i misljenja, nezavisno od toga da li su se podudarala. onda krene da cuvena prica o njihovoj svadji a zavrsi se dogovorom. tako ce biti i sad, naci ce neko najbezbolnije resenje.

Crna dama

pre 8 godina

Predsednik je veoma studiozno i predpostavljam dugo pisao ovaj akt, oslanjajući se kako na istoriske činjenice, tako i na današnje stanje stvari i interese Srbije. O ovom aktu svakako treba da se izjasni što veći broj političkih partija, ali i drugih relevantnih organizacija.

Markov

pre 8 godina

Ništa se ne mora sem umreti rekao je naš narod. Činjenica je da Vučić na sebe preuzima veliku odgovornost posle toliko godina de su se političke elite te odgovornosti odricale.

Alibaba

pre 8 godina

Pa Već danima se priča, da ne kažem A.V. priča da će svi imati priliku da vide platformu, i stručnjaci i građanstvo, i da će imatii pravo komentara. I o čemu više polemišemo? Svi na svoja radna mesta, da se ne ponavljamo, dajte neke druge vesti, pa toliko problema imamo, a ovu temu ste izlizali

Shayne

pre 8 godina

Nikolic je predao platformu, sad je na vladi srbije da donese odluku i da se u dogovoru koriguju neke stvari, u svakom slucaju ukljucice se mnogi strucnjaci i donece se zajednicko najbolje resenje, sto je u interesu drzave.

mare

pre 8 godina

Srbija mora tragati za rešenjem kosovskog pitanja koje neće ugroziti naše vitalne nacionalne u državne interese, a istovremeno nas udaljiti od napretka u evropskim integracijama

sofce

pre 8 godina

Ništa veliko ne može se postići bez velikih i odgovornih ljudi, a državnik može biti veliki samo ukoliko je odlučan da se bori za interese svoje države i bolji život svojih gradjana.

Shone

pre 8 godina

Ono što ćemo morati da prelomimo jeste pitanje kako dalje tretirati Kosovo, naravno ono će ostati u sklopu naše teritorije, ali definisati funkcionisanje institucija u tom delu pokrajine i upravo zato je ovo jako bitan dokument, slažem se sa premijerom da sa njim zaista treba postupati veoma pažljivo i dobro ga protumačiti.

Dejana

pre 8 godina

Šta god da je napisano u platformi o Kosovu može biti dočekano na nož od strane naroda.Delikatno pitanje zahteva isto tako rešenje,time se i vode naši političari.

e-krem

pre 8 godina

Pisi, pisi ponekad dva-tri reda
pisi, znam da je guzva i da neces stici
pisi, opisi mjesta
gdje nas dvoje skupa nikada necemo ici

Ti si zadnji romantik na ovom svijetu
sto se sporo krece i ceka raj
malo si samo promijenila glumce
al' isti je komad, isti zaplet i kraj

Pantagruel

pre 8 godina

Не могу да се сложим са ставом премијера да ништа није "свето писмо" осим бољег живота за грађане Србије. Да су се наши стари држали те логике и у свакој прилици бирали бољи живот, нас Срба одавно не би било, јер би нас асимиловали разни освајачи (пре свих Турци, Мађари и Аустријанци). Могли су и моји да се потурче, па да живе "као бубрег у лоју", али су уместо тога пружали отпор и кад није било друге, бежали преко Саве под патријархом Арсенијем Трећим (у Великој сеоби). Могао је и мој прадеда да остане лојални грашанин Аустро-угарске монархије која му је обезбеђивала квалитетан живот, али није то учинио него је 1914. дезертирао из њене војске (када су напали Србију) и прешао на страну својих, иако смо већ дуже од два века били државани Аустрије. Ако човек не зна који је исправан пут, све што треба да учини је да себи постави два питања, пре него што донесе било коју крупну одлуку: "Да ме овог тренутка виде претци који више нису живи, да ли би били задовољни мојим држањем или би сматрали да сам изневерио све зашта су се они борили?" и друго: "Када за сто година моји потомци буду сагледали целокупну српску историју, да ли ће мене и моју генерацију поштовати или презирати због овога што ћемо сада учинити? Да ли ће се поносити нама или ће нас се одрицати и осуђивати нас?" Једино ако су оба одговора позитивна, можете бити сигурни да сте на исправном путу. У сваком другом сллучају, лажете и себе и народ.

anka

pre 8 godina

Smatram da je premijer dovoljno sposoban i pronicljiv politicar i da ce dobro proceniti koliko je sadrzaj platforme koritan ili ne za nase ljude na Kosovu.

garavi

pre 8 godina

a znas ti kako mi gori srce za kosovo??? pun mi je rog kosova a pogotovo tebe i onog na vrhu. ljudi gladuju, ti mazes oci ljudima glupostima. bas ti i onaj sto se provodi sa svitom na kubi ste priznali i potpisali nezavisnost.

LLewelyn

pre 8 godina

Premijer je rekao da će platforma biti predstavljena široj javnosti kada se ustanovi šta je od tog teksta izvodljivo u praksi.
(dm, 21. maj 2015 13:27)

Stvarno? Hvala ti sto si nam rekao(la) ono sto smo vec procitali u tekstu. Ajde sad po sendvic. Komentari botova su danas posebno smehodebilozni.

Nikolaj

pre 8 godina

Vrlo ozbiljan tekst tj.platforma koja je od velike vaznosti za Srbiju.Dobar potez Vucica je da hoce da ukljuci javne licnosti,intelektualce da bi zajedno razmatrali i odlucivali o toj platformi.

dubKO

pre 8 godina

Nikako neki da shvate da ova vlast neće ništa brzopleto i preko noći da radi.Sve će se temeljno ispitati pre nego se izađe sa konačnim rešenjem.

Mrki

pre 8 godina

Ovo je klasicna igra dobrog i loseg policajca, malo izmenjena, ali sustina je ista. Nikolic glumi tradicionalistu, nacionalistu, rusofila, sledbenika Titovog puta (poseta Kubi, razmena ordenja sa familijom Kastro i tome slicno) itd. Vucic glumi sve suprotno - EU, prozapadnu politiku, caskanje s Angelom i Obamom ... A zapravo i jedan i drugi imaju isti interes - priprema za naredne izbore i opstanak u fotelji nakon njih ... Tuzno!

sreten

pre 8 godina

Naravno da je bitno da cuju svi ostali strucnjaci,intelektualci i drugi da bi i oni dali svoje misljenje,da ne bude posle da se prica da je premijer sam odlucio o Nikolicevoj platformi.

CeburaSka

pre 8 godina

Da se Ne lazemo.Nikoliceva platforma/svake godine izbaci po jednu/,je Ruska platfofma,kako bi se sprecio ulazak Srbije u Eu.Rusija je bacila ozbiljan PIK,na ovaj deo Balkana,na sta ukazuje ponaSanje DODIGA,uz permanentno igranje kazocoka Kusturice,pokazuje i veoma cesto "usaglasavanje stavova"Nikolica sa Nenadom Popovicem,Ruskim predstavnikom u parlamentu Srbije,Predhodnih godina je izvrsena arusifikacima drzavljanastva na Severu Kosova,aktivirana vojna baza kog Nisa/Dacic&Bajatovic/,sadasnji nemiri su delo ZAEEV-a,bivseg clana DSS-a,otvorenog Rusofila,a juznije je i Ciprad,najnoviji Ruski miljenik.
Takodje,ce se pojacati aktivnosti i u CrnojGori,gde je opozicija 300% pdo direktnim uticajem Ruskog FSB-a.
Prema ,tome bice ovde veselo narefnih 20 godina.

Mrki

pre 8 godina

Ovo je klasicna igra dobrog i loseg policajca, malo izmenjena, ali sustina je ista. Nikolic glumi tradicionalistu, nacionalistu, rusofila, sledbenika Titovog puta (poseta Kubi, razmena ordenja sa familijom Kastro i tome slicno) itd. Vucic glumi sve suprotno - EU, prozapadnu politiku, caskanje s Angelom i Obamom ... A zapravo i jedan i drugi imaju isti interes - priprema za naredne izbore i opstanak u fotelji nakon njih ... Tuzno!

dubKO

pre 8 godina

Nikako neki da shvate da ova vlast neće ništa brzopleto i preko noći da radi.Sve će se temeljno ispitati pre nego se izađe sa konačnim rešenjem.

anka

pre 8 godina

Smatram da je premijer dovoljno sposoban i pronicljiv politicar i da ce dobro proceniti koliko je sadrzaj platforme koritan ili ne za nase ljude na Kosovu.

Nikolaj

pre 8 godina

Vrlo ozbiljan tekst tj.platforma koja je od velike vaznosti za Srbiju.Dobar potez Vucica je da hoce da ukljuci javne licnosti,intelektualce da bi zajedno razmatrali i odlucivali o toj platformi.

garavi

pre 8 godina

a znas ti kako mi gori srce za kosovo??? pun mi je rog kosova a pogotovo tebe i onog na vrhu. ljudi gladuju, ti mazes oci ljudima glupostima. bas ti i onaj sto se provodi sa svitom na kubi ste priznali i potpisali nezavisnost.

taja

pre 8 godina

Mislim da je u pitanju želja predsednika da pomogne vladi i premijeru u formulisanju državne politike prema Kosovu, a nikako u tome ne treba tražiti bilo kakav razdor između predsednika i premijera

n e l o

pre 8 godina

Pitanje je samo sposobnosti politicara u pregovorima,sto je ova Vlada i pokazala,da ipak ima kontrolu na Kosovu i sve dok se Srbija ne odrekne te teritorije,Kosovo nikada nece biti nezavisno.

LLewelyn

pre 8 godina

Premijer je rekao da će platforma biti predstavljena široj javnosti kada se ustanovi šta je od tog teksta izvodljivo u praksi.
(dm, 21. maj 2015 13:27)

Stvarno? Hvala ti sto si nam rekao(la) ono sto smo vec procitali u tekstu. Ajde sad po sendvic. Komentari botova su danas posebno smehodebilozni.

Džigi

pre 8 godina

Po pitanju Kosova stvarno treba da budemo jedinstveni i istrajni i da izborimo za status naših ljudi tamo i zaštitimo maksimalno državni integritet. I mislim da je platforma zato i služi i da su u njoj svi problemi detaljno razrađeni.

Dragan Djordjevic

pre 8 godina

Mislim da nam je u ovom i ovakvom politickom trenutku Platforma nepotrebna! Ne mora ni da se usvoji,ona je već proizvela negativan efekat u EU! Naša diplomatija mora da savlada neke osnovne pojmove o ucestvovanju u svetskoj politici,mora da bude mudra i realisticna i još puno toga! Mislim da će Srbija jako sporo ili nikako ići putem integracija i sopstvenog razvoja! Nas će u svemu prestici ostale balkanske zemlje!

Shone

pre 8 godina

Ono što ćemo morati da prelomimo jeste pitanje kako dalje tretirati Kosovo, naravno ono će ostati u sklopu naše teritorije, ali definisati funkcionisanje institucija u tom delu pokrajine i upravo zato je ovo jako bitan dokument, slažem se sa premijerom da sa njim zaista treba postupati veoma pažljivo i dobro ga protumačiti.

biksi

pre 8 godina

Zivoti naseg naroda na KIM su na prvom mestu i oni ne smeju ni u jednom trenutku biti ugrozeni.Drzavni vrh saradjuje odlicno i ne sumnjam da ce doneti pravu odluku.

Dejana

pre 8 godina

Šta god da je napisano u platformi o Kosovu može biti dočekano na nož od strane naroda.Delikatno pitanje zahteva isto tako rešenje,time se i vode naši političari.

Ars.AR

pre 8 godina

Pošto je ta platforma obimnog sadržaja, prvo treba da je prostudira državni vrh a ono što bude izvodljivo iz nje treba predstaviti i narodu da bi smo bili upoznati sa svim detaljima.

Lane

pre 8 godina

Da l' je istina da se i dalje komentariše platforma a još nije ugledala svetlost dana? Još vidim da ima i onih što je kritikuju a ne znaju o čemu se radi i njen sadržaj? Dokoni ljudi, gledajte svoja posla i pustite Nikolića i Vučića da urade posao do kraja. Sigurno nije ništa što neće biti u interesu Srbije.

al jazzera

pre 8 godina

Srbija nije spremna da cini ustupke koji ugrozavaju njen drzavni i nacionalni interes,ali istovremeno,Srbija je spremna da ucini dodatne ustupke radi preovladavanja trenutnog stanja u odnosima izmedju dva naroda.

Zdravko

pre 8 godina

Od milion problema koje imamo u državi ovaj je jedan od najvećih i predstavljaće pravi izazov za Vladu u narednom periodu. Treba dati podršku i dostignuti što veće jedinstvo povodom ovog pitanja.

Markov

pre 8 godina

Ništa se ne mora sem umreti rekao je naš narod. Činjenica je da Vučić na sebe preuzima veliku odgovornost posle toliko godina de su se političke elite te odgovornosti odricale.

Crna dama

pre 8 godina

Predsednik je veoma studiozno i predpostavljam dugo pisao ovaj akt, oslanjajući se kako na istoriske činjenice, tako i na današnje stanje stvari i interese Srbije. O ovom aktu svakako treba da se izjasni što veći broj političkih partija, ali i drugih relevantnih organizacija.

lepi maniri

pre 8 godina

Vreme je da gledamo na sebe i našu korist, koju samo premijer može da sprovede u delo. Kosovo je delikatno pitanje i treba ga detaljno analizirati, kako bi najbolje bilo za naš narod na Kosovu i u Srbiji.

Shayne

pre 8 godina

Nikolic je predao platformu, sad je na vladi srbije da donese odluku i da se u dogovoru koriguju neke stvari, u svakom slucaju ukljucice se mnogi strucnjaci i donece se zajednicko najbolje resenje, sto je u interesu drzave.

bojanilo

pre 8 godina

Mislim da Srbija ne bi trebalo da bude kažnjena zastojem u evrospkim integracijama problemima oko kosovskog pitanja. Taj problem ima dugu istoriju, i sigurno je da je za njegovo kompromisno rešenje potrebno imati strpljenja

mare

pre 8 godina

Srbija mora tragati za rešenjem kosovskog pitanja koje neće ugroziti naše vitalne nacionalne u državne interese, a istovremeno nas udaljiti od napretka u evropskim integracijama

sreten

pre 8 godina

Naravno da je bitno da cuju svi ostali strucnjaci,intelektualci i drugi da bi i oni dali svoje misljenje,da ne bude posle da se prica da je premijer sam odlucio o Nikolicevoj platformi.

sofce

pre 8 godina

Ništa veliko ne može se postići bez velikih i odgovornih ljudi, a državnik može biti veliki samo ukoliko je odlučan da se bori za interese svoje države i bolji život svojih gradjana.

CIKA - TASA- IZ - VRBASA

pre 8 godina

Koliko vidim da je Aleksandar Vucic sa mnogo ozbiljnosti i paznje posvetio patformi koju je dostavio predsednik Srbije Tomislav Nikolic. Sam je rekao da je reč o obimom i ozbiljnom tekstu. Kad budemo sagledali koliko je realistican i moze da se sprovede u delo, Vlada ce izaci u javnost.Nadam se da ce biti razgovora o tome u drzavnom vrhu. Potrebno je da se svi upoznaju sa tekstom istaknuti intelektualci, javni radnici, pravnici akademski obrazovani ljudi.

Marinko

pre 8 godina

Nije sveto pismo ali da treba malo korigovati stavove mozda treba. U svakom slucaju narednih dana cemo videti sta ce biti s platformom. Samo razgovore s Pristinom ne treba ugrozavati.

Goga

pre 8 godina

uvek su i vucic i nikolic iznosili svoje stavove i misljenja, nezavisno od toga da li su se podudarala. onda krene da cuvena prica o njihovoj svadji a zavrsi se dogovorom. tako ce biti i sad, naci ce neko najbezbolnije resenje.

Bojan

pre 8 godina

Zvanična politika Srbije prema Kosovu se ne menja, a platforma je unutrasnje pitanje u Srbiji i nije nesto o cemu bilo ko iz inostranstva uopste treba da se odredjuje.

DODO

pre 8 godina

Za srpski narod KIM je vrlo osetljiva tema i bavljenje njome bez konsenzusa može biti kontraproduktivno zato neka se svi uključe iz nauke, struke, politike,javnog života.

Maki

pre 8 godina

Treba maksimalno da zastitimo drzavni integritet ali da budemo i istrajni i da se izborimo za status nasih ljudi na Kosovu. S obzirom na obimnost sadrzaja platforme prvo treba da je prostudira drzavni vrh pa onda da je prestave javnosti, bitno je da svi problemi budu detaljno razradjeni!

Alibaba

pre 8 godina

Pa Već danima se priča, da ne kažem A.V. priča da će svi imati priliku da vide platformu, i stručnjaci i građanstvo, i da će imatii pravo komentara. I o čemu više polemišemo? Svi na svoja radna mesta, da se ne ponavljamo, dajte neke druge vesti, pa toliko problema imamo, a ovu temu ste izlizali

Vale

pre 8 godina

Predsednik ima pravo da predlozi svoje vidjenje resenja i ne vidim sto bi mu to Vucic zamerio!Zajedno rade i sigurno su imali neke konsultacije do sada u vezi platformi!

CeburaSka

pre 8 godina

Da se Ne lazemo.Nikoliceva platforma/svake godine izbaci po jednu/,je Ruska platfofma,kako bi se sprecio ulazak Srbije u Eu.Rusija je bacila ozbiljan PIK,na ovaj deo Balkana,na sta ukazuje ponaSanje DODIGA,uz permanentno igranje kazocoka Kusturice,pokazuje i veoma cesto "usaglasavanje stavova"Nikolica sa Nenadom Popovicem,Ruskim predstavnikom u parlamentu Srbije,Predhodnih godina je izvrsena arusifikacima drzavljanastva na Severu Kosova,aktivirana vojna baza kog Nisa/Dacic&Bajatovic/,sadasnji nemiri su delo ZAEEV-a,bivseg clana DSS-a,otvorenog Rusofila,a juznije je i Ciprad,najnoviji Ruski miljenik.
Takodje,ce se pojacati aktivnosti i u CrnojGori,gde je opozicija 300% pdo direktnim uticajem Ruskog FSB-a.
Prema ,tome bice ovde veselo narefnih 20 godina.

Pantagruel

pre 8 godina

Не могу да се сложим са ставом премијера да ништа није "свето писмо" осим бољег живота за грађане Србије. Да су се наши стари држали те логике и у свакој прилици бирали бољи живот, нас Срба одавно не би било, јер би нас асимиловали разни освајачи (пре свих Турци, Мађари и Аустријанци). Могли су и моји да се потурче, па да живе "као бубрег у лоју", али су уместо тога пружали отпор и кад није било друге, бежали преко Саве под патријархом Арсенијем Трећим (у Великој сеоби). Могао је и мој прадеда да остане лојални грашанин Аустро-угарске монархије која му је обезбеђивала квалитетан живот, али није то учинио него је 1914. дезертирао из њене војске (када су напали Србију) и прешао на страну својих, иако смо већ дуже од два века били државани Аустрије. Ако човек не зна који је исправан пут, све што треба да учини је да себи постави два питања, пре него што донесе било коју крупну одлуку: "Да ме овог тренутка виде претци који више нису живи, да ли би били задовољни мојим држањем или би сматрали да сам изневерио све зашта су се они борили?" и друго: "Када за сто година моји потомци буду сагледали целокупну српску историју, да ли ће мене и моју генерацију поштовати или презирати због овога што ћемо сада учинити? Да ли ће се поносити нама или ће нас се одрицати и осуђивати нас?" Једино ако су оба одговора позитивна, можете бити сигурни да сте на исправном путу. У сваком другом сллучају, лажете и себе и народ.

e-krem

pre 8 godina

Pisi, pisi ponekad dva-tri reda
pisi, znam da je guzva i da neces stici
pisi, opisi mjesta
gdje nas dvoje skupa nikada necemo ici

Ti si zadnji romantik na ovom svijetu
sto se sporo krece i ceka raj
malo si samo promijenila glumce
al' isti je komad, isti zaplet i kraj

Lovac na botove

pre 8 godina

Ja se iskreno samo brinem,sta ako Tachi i Haradinaj prihvate tu kazandzijinu platformu??! Kako cemo i sta cemo onda sa 2.5 mil Albanaca na Kosovu?
Nijedna Vlada Srbije ne bi mogla da se formira bez Haradinajai Tachija!
Ili je kazan ustvari mislio da nama pripada samo teritorija Kosova,ali bez Albanaca?
Ono sto je na prvi pogled jasno,to je da je Kazandzija ovo trebalo da predlozi bar 99 kada je bio vlast sa Slobom i da danas,kada nam otvaranje poglavlja zavisi od Kosova, poturati ovakav tekst a znas da je to bolesno,znaci samo da su Rusi velike pare dali kazanu da minira mirotocivog.

Treba se cuvati Amerikanaca T. N.

pre 8 godina

Alo ljudi pitanje Kosova je reseno 1999 god. Nikakve Platforme pisane od bilo koga ne mogu promeniti stanje na terenu. NATO je podizanjem Bondstila upecatila postojece stanje.

Zlopamtilo

pre 8 godina

Potpuno sam siguran da naša vlast , odavno ne donosi na svoju ruku ni najmanje odluke iz oblasti spoljne politike , takodje ni na polju unutrasnje politike nemaju bas znacajan manevarski prostor . Losi glumci , strana režija , tužno . Drugo , Kosovo , Draža , Aćif i slične teme koje ne govore o stavljanju hleba na sto ma ne interesuju dok iz dana u dan živimo sve teže i teže . Samo nam treba još jedan "memorandum"....

Mladen B

pre 8 godina

Mi kao drzava moramo da imamo neki jasan plan sa kojim idemo u pregovore, isto tako i oni imaju zacrtano sta zele. Niko ne moze dobiti sve, ali eventualno ce se naci dogovor na sredini, sto opet zavisi i od uticaja velikih sila, oni mogu da pretegnu na jednu ili drugu stranu.

Jelena

pre 8 godina

Problem Kosova je veoma kompleksno pitanje i do sada smo uvek imali situaciju da smo mi dobijali odredjene signale i uslove iz Evrope, a sa ovom plarformom, kao polaznom osnovom za resenje problema Kosova, Srbija stavlja do znanja svima da ce se aktivno i svim pravnim srdstvima boriti za status Kosova.

garavi

pre 8 godina

a znas ti kako mi gori srce za kosovo??? pun mi je rog kosova a pogotovo tebe i onog na vrhu. ljudi gladuju, ti mazes oci ljudima glupostima. bas ti i onaj sto se provodi sa svitom na kubi ste priznali i potpisali nezavisnost.

LLewelyn

pre 8 godina

Premijer je rekao da će platforma biti predstavljena široj javnosti kada se ustanovi šta je od tog teksta izvodljivo u praksi.
(dm, 21. maj 2015 13:27)

Stvarno? Hvala ti sto si nam rekao(la) ono sto smo vec procitali u tekstu. Ajde sad po sendvic. Komentari botova su danas posebno smehodebilozni.

Lovac na botove

pre 8 godina

Ja se iskreno samo brinem,sta ako Tachi i Haradinaj prihvate tu kazandzijinu platformu??! Kako cemo i sta cemo onda sa 2.5 mil Albanaca na Kosovu?
Nijedna Vlada Srbije ne bi mogla da se formira bez Haradinajai Tachija!
Ili je kazan ustvari mislio da nama pripada samo teritorija Kosova,ali bez Albanaca?
Ono sto je na prvi pogled jasno,to je da je Kazandzija ovo trebalo da predlozi bar 99 kada je bio vlast sa Slobom i da danas,kada nam otvaranje poglavlja zavisi od Kosova, poturati ovakav tekst a znas da je to bolesno,znaci samo da su Rusi velike pare dali kazanu da minira mirotocivog.

Treba se cuvati Amerikanaca T. N.

pre 8 godina

Alo ljudi pitanje Kosova je reseno 1999 god. Nikakve Platforme pisane od bilo koga ne mogu promeniti stanje na terenu. NATO je podizanjem Bondstila upecatila postojece stanje.

dubKO

pre 8 godina

Nikako neki da shvate da ova vlast neće ništa brzopleto i preko noći da radi.Sve će se temeljno ispitati pre nego se izađe sa konačnim rešenjem.

anka

pre 8 godina

Smatram da je premijer dovoljno sposoban i pronicljiv politicar i da ce dobro proceniti koliko je sadrzaj platforme koritan ili ne za nase ljude na Kosovu.

e-krem

pre 8 godina

Pisi, pisi ponekad dva-tri reda
pisi, znam da je guzva i da neces stici
pisi, opisi mjesta
gdje nas dvoje skupa nikada necemo ici

Ti si zadnji romantik na ovom svijetu
sto se sporo krece i ceka raj
malo si samo promijenila glumce
al' isti je komad, isti zaplet i kraj

CeburaSka

pre 8 godina

Da se Ne lazemo.Nikoliceva platforma/svake godine izbaci po jednu/,je Ruska platfofma,kako bi se sprecio ulazak Srbije u Eu.Rusija je bacila ozbiljan PIK,na ovaj deo Balkana,na sta ukazuje ponaSanje DODIGA,uz permanentno igranje kazocoka Kusturice,pokazuje i veoma cesto "usaglasavanje stavova"Nikolica sa Nenadom Popovicem,Ruskim predstavnikom u parlamentu Srbije,Predhodnih godina je izvrsena arusifikacima drzavljanastva na Severu Kosova,aktivirana vojna baza kog Nisa/Dacic&Bajatovic/,sadasnji nemiri su delo ZAEEV-a,bivseg clana DSS-a,otvorenog Rusofila,a juznije je i Ciprad,najnoviji Ruski miljenik.
Takodje,ce se pojacati aktivnosti i u CrnojGori,gde je opozicija 300% pdo direktnim uticajem Ruskog FSB-a.
Prema ,tome bice ovde veselo narefnih 20 godina.

Mrki

pre 8 godina

Ovo je klasicna igra dobrog i loseg policajca, malo izmenjena, ali sustina je ista. Nikolic glumi tradicionalistu, nacionalistu, rusofila, sledbenika Titovog puta (poseta Kubi, razmena ordenja sa familijom Kastro i tome slicno) itd. Vucic glumi sve suprotno - EU, prozapadnu politiku, caskanje s Angelom i Obamom ... A zapravo i jedan i drugi imaju isti interes - priprema za naredne izbore i opstanak u fotelji nakon njih ... Tuzno!

Nikolaj

pre 8 godina

Vrlo ozbiljan tekst tj.platforma koja je od velike vaznosti za Srbiju.Dobar potez Vucica je da hoce da ukljuci javne licnosti,intelektualce da bi zajedno razmatrali i odlucivali o toj platformi.

Pantagruel

pre 8 godina

Не могу да се сложим са ставом премијера да ништа није "свето писмо" осим бољег живота за грађане Србије. Да су се наши стари држали те логике и у свакој прилици бирали бољи живот, нас Срба одавно не би било, јер би нас асимиловали разни освајачи (пре свих Турци, Мађари и Аустријанци). Могли су и моји да се потурче, па да живе "као бубрег у лоју", али су уместо тога пружали отпор и кад није било друге, бежали преко Саве под патријархом Арсенијем Трећим (у Великој сеоби). Могао је и мој прадеда да остане лојални грашанин Аустро-угарске монархије која му је обезбеђивала квалитетан живот, али није то учинио него је 1914. дезертирао из њене војске (када су напали Србију) и прешао на страну својих, иако смо већ дуже од два века били државани Аустрије. Ако човек не зна који је исправан пут, све што треба да учини је да себи постави два питања, пре него што донесе било коју крупну одлуку: "Да ме овог тренутка виде претци који више нису живи, да ли би били задовољни мојим држањем или би сматрали да сам изневерио све зашта су се они борили?" и друго: "Када за сто година моји потомци буду сагледали целокупну српску историју, да ли ће мене и моју генерацију поштовати или презирати због овога што ћемо сада учинити? Да ли ће се поносити нама или ће нас се одрицати и осуђивати нас?" Једино ако су оба одговора позитивна, можете бити сигурни да сте на исправном путу. У сваком другом сллучају, лажете и себе и народ.

Zlopamtilo

pre 8 godina

Potpuno sam siguran da naša vlast , odavno ne donosi na svoju ruku ni najmanje odluke iz oblasti spoljne politike , takodje ni na polju unutrasnje politike nemaju bas znacajan manevarski prostor . Losi glumci , strana režija , tužno . Drugo , Kosovo , Draža , Aćif i slične teme koje ne govore o stavljanju hleba na sto ma ne interesuju dok iz dana u dan živimo sve teže i teže . Samo nam treba još jedan "memorandum"....

sreten

pre 8 godina

Naravno da je bitno da cuju svi ostali strucnjaci,intelektualci i drugi da bi i oni dali svoje misljenje,da ne bude posle da se prica da je premijer sam odlucio o Nikolicevoj platformi.

Shone

pre 8 godina

Ono što ćemo morati da prelomimo jeste pitanje kako dalje tretirati Kosovo, naravno ono će ostati u sklopu naše teritorije, ali definisati funkcionisanje institucija u tom delu pokrajine i upravo zato je ovo jako bitan dokument, slažem se sa premijerom da sa njim zaista treba postupati veoma pažljivo i dobro ga protumačiti.

Dejana

pre 8 godina

Šta god da je napisano u platformi o Kosovu može biti dočekano na nož od strane naroda.Delikatno pitanje zahteva isto tako rešenje,time se i vode naši političari.

Shayne

pre 8 godina

Nikolic je predao platformu, sad je na vladi srbije da donese odluku i da se u dogovoru koriguju neke stvari, u svakom slucaju ukljucice se mnogi strucnjaci i donece se zajednicko najbolje resenje, sto je u interesu drzave.

Crna dama

pre 8 godina

Predsednik je veoma studiozno i predpostavljam dugo pisao ovaj akt, oslanjajući se kako na istoriske činjenice, tako i na današnje stanje stvari i interese Srbije. O ovom aktu svakako treba da se izjasni što veći broj političkih partija, ali i drugih relevantnih organizacija.

Markov

pre 8 godina

Ništa se ne mora sem umreti rekao je naš narod. Činjenica je da Vučić na sebe preuzima veliku odgovornost posle toliko godina de su se političke elite te odgovornosti odricale.

CIKA - TASA- IZ - VRBASA

pre 8 godina

Koliko vidim da je Aleksandar Vucic sa mnogo ozbiljnosti i paznje posvetio patformi koju je dostavio predsednik Srbije Tomislav Nikolic. Sam je rekao da je reč o obimom i ozbiljnom tekstu. Kad budemo sagledali koliko je realistican i moze da se sprovede u delo, Vlada ce izaci u javnost.Nadam se da ce biti razgovora o tome u drzavnom vrhu. Potrebno je da se svi upoznaju sa tekstom istaknuti intelektualci, javni radnici, pravnici akademski obrazovani ljudi.

sofce

pre 8 godina

Ništa veliko ne može se postići bez velikih i odgovornih ljudi, a državnik može biti veliki samo ukoliko je odlučan da se bori za interese svoje države i bolji život svojih gradjana.

lepi maniri

pre 8 godina

Vreme je da gledamo na sebe i našu korist, koju samo premijer može da sprovede u delo. Kosovo je delikatno pitanje i treba ga detaljno analizirati, kako bi najbolje bilo za naš narod na Kosovu i u Srbiji.

Goga

pre 8 godina

uvek su i vucic i nikolic iznosili svoje stavove i misljenja, nezavisno od toga da li su se podudarala. onda krene da cuvena prica o njihovoj svadji a zavrsi se dogovorom. tako ce biti i sad, naci ce neko najbezbolnije resenje.

mare

pre 8 godina

Srbija mora tragati za rešenjem kosovskog pitanja koje neće ugroziti naše vitalne nacionalne u državne interese, a istovremeno nas udaljiti od napretka u evropskim integracijama

Dragan Djordjevic

pre 8 godina

Mislim da nam je u ovom i ovakvom politickom trenutku Platforma nepotrebna! Ne mora ni da se usvoji,ona je već proizvela negativan efekat u EU! Naša diplomatija mora da savlada neke osnovne pojmove o ucestvovanju u svetskoj politici,mora da bude mudra i realisticna i još puno toga! Mislim da će Srbija jako sporo ili nikako ići putem integracija i sopstvenog razvoja! Nas će u svemu prestici ostale balkanske zemlje!

Alibaba

pre 8 godina

Pa Već danima se priča, da ne kažem A.V. priča da će svi imati priliku da vide platformu, i stručnjaci i građanstvo, i da će imatii pravo komentara. I o čemu više polemišemo? Svi na svoja radna mesta, da se ne ponavljamo, dajte neke druge vesti, pa toliko problema imamo, a ovu temu ste izlizali

Džigi

pre 8 godina

Po pitanju Kosova stvarno treba da budemo jedinstveni i istrajni i da izborimo za status naših ljudi tamo i zaštitimo maksimalno državni integritet. I mislim da je platforma zato i služi i da su u njoj svi problemi detaljno razrađeni.

Ars.AR

pre 8 godina

Pošto je ta platforma obimnog sadržaja, prvo treba da je prostudira državni vrh a ono što bude izvodljivo iz nje treba predstaviti i narodu da bi smo bili upoznati sa svim detaljima.

taja

pre 8 godina

Mislim da je u pitanju želja predsednika da pomogne vladi i premijeru u formulisanju državne politike prema Kosovu, a nikako u tome ne treba tražiti bilo kakav razdor između predsednika i premijera

Lane

pre 8 godina

Da l' je istina da se i dalje komentariše platforma a još nije ugledala svetlost dana? Još vidim da ima i onih što je kritikuju a ne znaju o čemu se radi i njen sadržaj? Dokoni ljudi, gledajte svoja posla i pustite Nikolića i Vučića da urade posao do kraja. Sigurno nije ništa što neće biti u interesu Srbije.

Vale

pre 8 godina

Predsednik ima pravo da predlozi svoje vidjenje resenja i ne vidim sto bi mu to Vucic zamerio!Zajedno rade i sigurno su imali neke konsultacije do sada u vezi platformi!

bojanilo

pre 8 godina

Mislim da Srbija ne bi trebalo da bude kažnjena zastojem u evrospkim integracijama problemima oko kosovskog pitanja. Taj problem ima dugu istoriju, i sigurno je da je za njegovo kompromisno rešenje potrebno imati strpljenja

n e l o

pre 8 godina

Pitanje je samo sposobnosti politicara u pregovorima,sto je ova Vlada i pokazala,da ipak ima kontrolu na Kosovu i sve dok se Srbija ne odrekne te teritorije,Kosovo nikada nece biti nezavisno.

Zdravko

pre 8 godina

Od milion problema koje imamo u državi ovaj je jedan od najvećih i predstavljaće pravi izazov za Vladu u narednom periodu. Treba dati podršku i dostignuti što veće jedinstvo povodom ovog pitanja.

Bojan

pre 8 godina

Zvanična politika Srbije prema Kosovu se ne menja, a platforma je unutrasnje pitanje u Srbiji i nije nesto o cemu bilo ko iz inostranstva uopste treba da se odredjuje.

Mladen B

pre 8 godina

Mi kao drzava moramo da imamo neki jasan plan sa kojim idemo u pregovore, isto tako i oni imaju zacrtano sta zele. Niko ne moze dobiti sve, ali eventualno ce se naci dogovor na sredini, sto opet zavisi i od uticaja velikih sila, oni mogu da pretegnu na jednu ili drugu stranu.

al jazzera

pre 8 godina

Srbija nije spremna da cini ustupke koji ugrozavaju njen drzavni i nacionalni interes,ali istovremeno,Srbija je spremna da ucini dodatne ustupke radi preovladavanja trenutnog stanja u odnosima izmedju dva naroda.

biksi

pre 8 godina

Zivoti naseg naroda na KIM su na prvom mestu i oni ne smeju ni u jednom trenutku biti ugrozeni.Drzavni vrh saradjuje odlicno i ne sumnjam da ce doneti pravu odluku.

DODO

pre 8 godina

Za srpski narod KIM je vrlo osetljiva tema i bavljenje njome bez konsenzusa može biti kontraproduktivno zato neka se svi uključe iz nauke, struke, politike,javnog života.

Maki

pre 8 godina

Treba maksimalno da zastitimo drzavni integritet ali da budemo i istrajni i da se izborimo za status nasih ljudi na Kosovu. S obzirom na obimnost sadrzaja platforme prvo treba da je prostudira drzavni vrh pa onda da je prestave javnosti, bitno je da svi problemi budu detaljno razradjeni!

Marinko

pre 8 godina

Nije sveto pismo ali da treba malo korigovati stavove mozda treba. U svakom slucaju narednih dana cemo videti sta ce biti s platformom. Samo razgovore s Pristinom ne treba ugrozavati.

Jelena

pre 8 godina

Problem Kosova je veoma kompleksno pitanje i do sada smo uvek imali situaciju da smo mi dobijali odredjene signale i uslove iz Evrope, a sa ovom plarformom, kao polaznom osnovom za resenje problema Kosova, Srbija stavlja do znanja svima da ce se aktivno i svim pravnim srdstvima boriti za status Kosova.