Sreda, 01.04.2015.

20:52

Nećemo povlačiti predstavnika iz HR

Premijer Aleksandar Vučić izjavio je da Srbija neće povlačiti svog predstavnika iz Hrvatske niti će slati ijedan loš signal Hrvatskoj.

Izvor: Tanjug

Neæemo povlaèiti predstavnika iz HR IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

198 Komentari

Sortiraj po:

Marija13

pre 9 godina

Verujem da ce premijer uraditi sve da ponovo popravi odnose sa Hrvatskom. Nije fer da nam pojedinci kvare dobre odnose koje smo izgradili.

Major

pre 9 godina

Ovo je pravi kulturni odgovor na bezobrazluk iz Hrvatske!Bas me interesuje da li ce znati da odgovore na ovakve pomirljive tonove ili ce i dalje nastaviti sa svojom propagandom i napadanjem Srbije!Hoce li Hrvatska poceti voditi normalnu,zdravu politiku ili ce za sve i dalje okrivljivati Srbiju!

Atos

pre 9 godina

E kamo srece da i hrvatski politicari pokazu ovoliki nivo tolerancije i odgovornosti kao Vucic!Nas stalno optuzuju da sirimo nacionalnu mrznju a Vucic je pokazao ko zna koji put da to nije tacno i da su to samo usamljeni incidenti dok kod Hrvata to rade i njihovi visoki zvanicnici!

Beta

pre 9 godina

Ovako premijer jedne zemlje treba da se ponasa,da smiruje tenzije i siri toleranciju a ne kao hrvatski premijer da deli lekcije drugima i stvara losu atmosferu a jos nije sredio ni svoje dvoriste!Mislio sam da je Milanovic kulturniji ali i on je pokazao dosta nepostovanja!

Miljana B

pre 9 godina

Butthole Surfer : Šta građani misle o Šešelju i njegovoj politici rekli su na prošlogodišnjim izborima. Svaki drugi komentar bio bi suvišan.

Marko Škorić

pre 9 godina

Spaska: Baciti sve pod noge što je do sada urađeno na normalizaciji odnosa u regionu , zbog Šešeljevog cirkusa , bila bi velika greška.Srbija je ozbiljna država sa odgovornim rukovodstvom i verujem da tako neće nešto uraditi.

Miloš Kosorić

pre 9 godina

mArkoni:Dipolomatija je ozbiljan državnički posao i potrebno je mnogo političkog znanja,odgovornosti i veštine da bi se uspešno obavljala.Verujem da će predsednici vlada kroz dijalog uspeti da prevaziđu ovu zategnutost koja je došla zbog cirkusa koji pravi Šešelj.

Miro Đokić

pre 9 godina

psihologB:Srbija je do sada pokazala da preduzima sve mere da se sa svim državama uspostavi dobri odnosi pa i sa državama u regionu.Ne treba obraćati pažnju što neke vanparlamentalne stranke idu po Sbiji i prave razne gluposti i da to utiče na zategnutost odnosa između Srbije i Hrvatske.

Mišo Ćuković

pre 9 godina

Šef: Ostrašćenost nije nikom dobrog donela pa ne bi ni nama. Čudi rekcija hrvatskih zvaničnika na cirkus koji pravi Šešelj po Srbiji , jer oni dobro znaju da stav radikala i njihovog vođe nije stave rukovodstva Srbije. Pa šta bi bilo da sada tako reaguje Srbija na puštanje na slobodu Glavaša.

Wilson

pre 9 godina

Loše slike dolaze i iz Hrvatske ali Srbija i Hrvatska moraju naći zajednički jezik jer je to od opšteg interesa za obadve zemlje.Sa takvim ekstremnim pojavama kao što su paljenje zastave ili parole za dom spremni će se susretati i u budućnosti ali to nije nikakva prepreka za saradnju jer to nisu stavovi država već ekstremnih pojedinaca koji na taj način raspiruju mržnju.

victoria

pre 9 godina

Prosto se stresem kada čujem retoriku 90 'tih .Do sada sam smatrala da je samo Šešelj još uvek u tom dobu ali sada vidim da Hrvatska nije ni izašla iz njega !
Kao takvi ,njima nije mesto u EU jer očigledno nisu napredovali ni malo .

Ekko

pre 9 godina

Hrvati nas ne vole, jos manje podrzavaju u nasim nastojanjima da reformisemo drzavu, pokusavaju na svakom koraku da nam postave nogu i osujete nase namere, planove i angazovanje da postanemo deo EU. To mnogo govori o njihovom primitivizmu i mrznji koji su gori od Seseljeve halabuke.

LULU

pre 9 godina

Seseljev postupak je za svaku osudu i svakako je smesno pomisliti da je imao za cilj pomoci Sarovicu. Toliko mu je odmogao da vise nema kud. Sta li je seselj hteo da postigne ovako glupim gestom?

Lepa

pre 9 godina

Taman kada smo uspostavili korektne odnose sa Hrvatskom nadje se jedan covek koji ce to da srusi. Zato je i poslat iz Haga. Ne treba dozvoliti da ponasanje jednogh coveka utice na odnose nase dve Drzave. Nije Srbija kriva za njegovo ponasanje.

ivana

pre 9 godina

Tako je, treba da bude tamo nas predstavnik, zbog nasih ljudi tamo. Ne treba dizati tenziju, treba pokusati smiriti stvari bas zbog njih koji su tamo

Fenomen

pre 9 godina

Gde je taj Vucic bio kad su lupali ploce sa citilicnim natpisima po Vukovaru i drugim gradovima? Zasto se tada nije oglasio? A sad...botovi...navalite!

Boki

pre 9 godina

Hrvatska je, od kad postoji, uvek volela da provocira. To je jednostavno njihov nacin komunikacije. Mi nismo takvi, niti cemo biti.

Zoran

pre 9 godina

Politickim skandalima pojedinaca i politickom nestabilnoscu srusice se sve sto je do sada naporno stvarano. Saradnja se Hrvatskom mora se nastaviti, treba prevazici sve nesuglasice i doci do zajednickog resenja.

pele

pre 9 godina

I dalje se desava isti scenario da bilo sta da se desi kod nas nase komsije su spremni da upru prstom i sruce kamenje zbog neodgovornosti pojedinaca, dok u suprotnom mi uvek idemo sa odredjenom dozom smirenosti, i to dosta govori o nama da ne skacemo na "prvu loptu".

Arnold

pre 9 godina

To sto je Seselj uradio ne predstavlja zvanican stav drzave Srbije i o tome nema sta vise da se prica. Isto kao kada bi neki pristalica ekstremnih hrvatskih organizacija palio srpsku zastavu.

Popovicke93

pre 9 godina

Povlacenjem svoga predstavnika tj ambasadora iz HR bi bio los znak za Srbiju,jer bi se odmah protumacilo da nezelimo stabilnost u regionu i na balkanu.

Izida

pre 9 godina

Hag je na neki način trebao isto da učestvuje u smirenju odnosa između Srbije i Hrvatske, a uradio je upravo suprotno puštanjem na slobodu čoveka za kojeg se zna da je veliki problem u tim odnosima. Sad oni treba da zovu i izvinjavaju se Hrvatima, a ne Vučić koji nije ni kriv ni dužan za ovaj haos, osim što Srbiju postavlja na mesto lidera regiona.

Duska

pre 9 godina

Da li pojedinci vrede vise od naroda jedne drzave, pa da daju sebi za pravo ovakvo ponasanje?! Mislim da Seselju i slicnima treba jednom za svagda stati na put!

Gold

pre 9 godina

Nas premijer je pokazao da je Srbija konacno postala jedna jaka zemlja koja zna sta hoce,zemlja koja gradi prijateljske odnose a ne narusava ih

Dizni

pre 9 godina

Mislim da se drzavnici obeju zemalja ( Hrvatske i Srbije ) trebaju izdici iz situacije i pokazati politicku mudrost. Znamo da ima i sa jedne i sa druge strane nacionalista. Vazno je kakvu politiku vode zvanicni Zagreb i Beogred.

desanka

pre 9 godina

Seselj je poslao ruznu sliku u svet o nama, time sto je palio zastave, nasi odnosi sa Hrvatskom nisu sjajni tako da ih je ovo jos dodatno poljuljalo, premijer sada mora mudro odigrati.

Onore de Balzak

pre 9 godina

Srbija je na velikom ispitu zrelosti sada. Vreme je da pokažemo da smo nešto naučili od prošlosti i da želimo bolju budućnost.

Ognjen 92

pre 9 godina

Paljenje zastave Hrvatske na javnom mestu od strane Šešelja je bila kap, koja je prelila čašu. Naši susedi su veoma oseteljivi na delovanje ovog haškog optuženika. Moramo učiniti sve da odnose vratimo u normalu. Za pošetak hitna ekstradikcija Šešelja u Hag bi bio pravi korak naše Vlade.

Dalibor ARCS

pre 9 godina

Srbija je civilizovana zemlja i sigurno zbog Seselja necemo kvariti dobre odnose sa susedima.Treba se okrenuti buducnosti i ekonomskoj saradnji.

Tibor

pre 9 godina

Bili bismo stvarno ludi i nepromisljeni da idemo nazad u devedesete i resavamo teske probleme. Zato Vucic ispravno postupa i smiruje eventualne tenzije.

Belko

pre 9 godina

U pravu je Vucic,mi treba da pokazemo da smo odgovorni i da ne upadamo u njihovu retoriku i nastavimo tamo gde smo stali a oni ce zbog njihove politike vec imati problema i obice im se sve o glavu!Ne nasedajmo na njihove provokacije vec im pokazimo kako civilizovan svet resava probleme!

Mikica

pre 9 godina

Podhitno treba smiriti tenzije, samo mirnim putemm dijalogom i hladne glave resavati sve, problemi sa susedima nam ne trebaju, a na Seselja ne obracati paznju jer on zeli samo publicitet i nista drugo, jer je majstor za tako nesto.

Dalmatinka

pre 9 godina

Vučićevo nastojanje za spuštanjem lopte i smirivanjem situacije sigurno podržava većina građana Srbije. Previše toga nas veže sa Hrvatskom i interes stanovnika obe države je da imamo stabilne i konstruktivne odnose.

čika sava

pre 9 godina

"Slike paljenja zastave su loše slike koje idu iz Beograda i to što ćemo da kažemo da to nema veze sa državom, a nema, i to što ćemo da kažemo da to rade predstavnici vanparlamentarne stranke neće mnogo doprineti našem boljem ili drugačijem imidžu", upozorio je premijer.
Šešelja ne može da zaustavi niko u njegovom pronacionalističkom delovanju...nije ga ni Hag mogao da ukroti, vredjao je i psovao sve tamo a kamoli u svojoj zemlji, na slobodi. Važno je da se sve ovo stavi pod kontrolu a počinioci svojih (ne)dela neka odgovaraju pred licem pravde.

Zoran

pre 9 godina

Vučiću svaka ti je ko u Njegoša ali poradi malo na kvalitetu ovih botova jer izgleda kao da te podržava neko osrednje AI softversko rešenje a ne grupa živih ljudi.

Stanar Sasa

pre 9 godina

Paljenje zastave?!Primitivizam, a o novonastaloj situaciji da ne govorimo, sve sto smo uradili za dobro odnosa Srbije i Hrvatske sa jednom zastavom i cirkuzantom palo je u vodu.

BHU

pre 9 godina

Nemamo sta vise ni da ocekujemo s obzirom kakvu smo im poruku poslali.Seselj voli da izaziva takve probleme.Taman smo bili na korak od EU,a sada nam je sudbia neizvesna.

Munjinjo

pre 9 godina

"Ljepa naša" POD HITNO mora angažovati ili germane ili amere da im vode ministarstvo "vanjski djela" jer ovaj ih Vučić, prosto, UBI !!! U tim sporadičnim "kontaktima", u čistom prividu od bilateralnih odnosa, Vučić vodi, najmanje, sa 7:0 ! Mislim da u Hrvatskoj politici, trenutno, ne postoji lice koje je u stanju da BAR nasluti širi kontekst i repere savremena meta-političke komunikacije i geo-strategijskih turbulencija !

Majaa

pre 9 godina

Pa ovo je namerno odradjeno, da bi javnost i na pojedince obratila paznju. Uz to postavljaju i premijeru zamku, misle da bi on mogao da se saplete. Smeta im Vuviceva borba za Srbiju.

ninna

pre 9 godina

Hrvatska ima nekakav oštar stav prema nama ,kritički nastrojen ,pogotovo sada kada su ušli u EU i nisu zadovoljni sa fondovima koji su dobili .Tako da svoje nezadovoljstvo iskaljuju na nama.Naša vlada ignoriše takvo ponašanje i pokušava da pokrene ceo region zarad napretka.
Što se tiče ove situacije ,mislim da su jedva čekali bilo kakav razlog ,pa da burno reaguju !

Marina

pre 9 godina

Srbija je pokazala svoj napredak, tako da jedan ovakav vandalski cin, nadamo se nece srusiti ovu stabilnost koju smo stekli poslednjih godinu dana!!!!

Marijaa95

pre 9 godina

Premijer nema nista protiv Hrvatske i nema razloga da bi on hteo da ima bilo kakav sukob s njima. Stavise, on zeli dobru kolunikaciju sa svima, pa i sa Hrvatskom. Nije pokvaren i ima obraz, za razliku od Hrvatske!

alexandroo

pre 9 godina

Mislim da je ovakva reakcija Hrvatske ishitrena !
Tako reagovati na ponašanje pripadnika vanparlamentarne stranke je čist apsurd !

nikola mladenovic

pre 9 godina

Znaju svi da je taj glupi gaf uperio protiv Vucica, on ce vec to da objasni Hrvatskoj, a onog klovna Vulina, bi odmah trebao da posalje dodjavola.

Jelenko

pre 9 godina

Mozda bi Hrvati mogli malo da pogledaju u svoje dvoriste i prvo kazne gomilu svojih javnih licnosti koji pljuju po Srbiji pa tek onda nas da optuzuju za nesto.

REPRIZA

pre 9 godina

Svi racunaju na nas zdrav razum i dostojanstvo pa tako i Milanovic nekako kao da zna da nakon svake provokacije mi budemo oni strpljeniji i pametniji koji oproste i vrate stvari na pravi put.

krle - dron

pre 9 godina

Ljudi moji premijer nema drugi izlaz nego da brani dobre odnose sa hrvatskom,tako radi odgovoran covek koji misli na svoje gradjane,pa mnogi zaboravljaju da 80% srbske prehrane i maloprodaje te prehrane je u hrvatskim rukama,nije se sa time zezati......srbski tunjavi boljsevici nisu ni svesni sta su srbiji ucinili i sad im premijer kriv pa pale zastave i to na celu sa jednim hlvatom cija rodbina upravlja HDZ-om,ironiji medju boljsevicima nikad kraja.....

Srboljub

pre 9 godina

Vlast u Srbiji je puno puta do sada pokazala da žele punu normalizaciju odnosa sa Hrvatskom. Da bi se to desilo potrebno je da i druga strana to želi.

vidan

pre 9 godina

Srbija želi da unapređuje bilateralne odnose sa svojim susedima, uključujući i Hrvatsku. Nadam se da jedan pojedinac nije vredan prekidanja diplomatskih odnosa dve države

Miloš

pre 9 godina

Srbija zastupa politiku mira i dobrosusedskih odnosa. Takvu politiku prepoznaje i podržava EU kojoj nikako nije u interesu nova destabilizacija u regionu. Verujem da je hrvatski premijer toga svestan.

tyu

pre 9 godina

Zasto bi se povlacio nas ambasador iz Hrvatske? Treba ostati u korektnim odnosima sa svima i ne dozvoliti da Seseljev ispad bude smetnja u tim odnosima.

Remake

pre 9 godina

Odnosi Srbije i Hrvatske su ponovo došli na dosta nisku tačku zbog gluposti koju je juče uradila grupa neodgovornih građana Srbije, pristalica određene političke grupacije. Slažem se da treba povući poteze koji će smiriti situaciju jer nikom u regionu ne odgovara pogoršanje odnosa. Međutim, da bi se odnosi smirili potrebne su dve strane, Srbija sa svoje strane čini određene korake. Sinoć sam gledao Dnevnik HRT-a u 22h i na žalost mogao sam samo da vidim potpirivanje tenzije od strane javnog servisa Hrvatske. U studiju je gostovala bivša premijerka Hrvatske g-đa Jadranka Kosor koja je u principu optužila čitav narod u Srbiji da podržava poteze male grupe ljudi traživši da se Vlada distancira i izvini za potez paljenja hrvatske zastave. Sve to je bilo praćeno prilogom u kome je jedan hrvatski ministar prostačkim i uličarskim rečnikom rekao ministru Vulinu da treba da se leči, sa naglašavanjem onoga "bre". Nakon toga sam se zapitao da li Hrvatska zaista želi smirivanje situacije i dobre odnose sa Srbijom. Kao šlag na tortu došao je naredni prilog HRT-a u kome se političari svađaju da li treba "obljetnicu" Oluje održati samo u Kninu ili i u Kninu i u Zagrebu. Država koja je proterala i pobila 200.000 svojih građana slavi taj čin kao državni praznik i pri tome drži pridike Srbiji zbog toga što je neodgovorni pojedinac zapalio hrvatsku zastavu, što je svakako za osudu i sankciju.

Anna

pre 9 godina

Zbog konstantnih ispada jedne osobe (ne bih opisivala kakve osobe, poznato je, nece mi pustiti komentar zbog uvredljivog sadrzaja) ne bi trebalo da se pravi velika buka i povlace veliki potezi. To Seselju i jeste cilj, ne treba dozvoliti da iz njegovih gluposti izadje nesto veliko.

Milica

pre 9 godina

Dobro sto onda premijer Hrvatske ne osudi ponasanje njihovog pevaca Perkovica koji javno propagira ustastvo i pjluje po nevinim zrtvama.

Željana

pre 9 godina

Šešelj i pojedini hrvatski državni predstavnici, rade potpuno istu stvar! Provociraju i pokušavaju da ponovo neko novo ludilo koje bi ceo region vratilo u ratno ludilo! Kao da su im isti mentori!!!

Tara

pre 9 godina

Zbog ludila jednog čoveka, treba da ispašta ceo jedan narod. Ne treba ga vraćati u Hag, on mora ovde da odgovara za dovođenje u opasnost, od ponovne izolacije, celog srpskog naroda.

Milanka

pre 9 godina

Zbog čega bi povlačili predstavnike iz Hrvatske, pa nema u Hrvatskoj mesta bez ustaških grafita i muzike Tompsona, i proslave godišnjice oluje

levac

pre 9 godina

Sve sto Seselj ovde radi i prica od kako se vratio iz Haga je prica uz Vucicev blagoslov.Sve sto Vucic nece da izjavi a misli iznosi Seselj.U sustini oni isto misle .Da je drugacije Seselja u medijima ne bi ni bilo.

Mile

pre 9 godina

Valjda je prošlo vreme davanja uzaludnih žrtvi vihoru rada,dosta je mržnje.Sve što želimo je mir,nikoga ne diramo i želimo da niko ne dira nas.Svaki gest ove vrste dovodi nas u neprijatnu situaciju.

tututu

pre 9 godina

Cijela ova situacija tako savršeno odgovara Milanoviću da se ne bih čudio da je Šešeljev performans na ovaj ili onaj način režiran. Zoki se sad može pokazati kao zaštitnik nacionalnih interesa (možeš misliti, kakav napad na iste i kakva zaštita), a hadezeovci mu ne mogu ništa. Hrvatska javnost ima novu cirkusku točku za zabavu, a izbori se bliže. Pozdrav iz Zg.

бт

pre 9 godina

Seselj pravi budalu od sebe i to bi trebalo svi da znaju.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kantona, 1. april 2015 21:40)

Хвала што си нам скренуо пажњу, тако да сад сигурно сви знају. Паљење заставе, па чак и усташке, сигурно није начин да се скрене пажња на неке проблеме.

uros

pre 9 godina

Totalno je besmisleno narusavati odnose zbog Seselja, kao da ga svi ne znaju u regionu.. Ja vise mislim da je ovde fokus na relaciji Vucic - Seselj, i to sto bi neki voleli da vide kako sada Vucic ukorava Seselja, hapsi ga, maltretira itd. pa se zbog toga dize prasina.. Neki jednostavno ne mogu Vucicu da oproste to sto je postao najuspesniji premijer Srbije do sada.

Tibor b

pre 9 godina

Dobar potez Vucica.Ova je vlada napravila ogroman pomak u politici i ne bi bilo dobro da se sada ovakvim jednim ispadom nesto mukom steceno upropasti.

miroslav

pre 9 godina

Dobro Šešelj, on je vanparlamentarna stranka, a šta je sa Vulinovim izjavama. On je ministar, i bio je na listi SNS, njegove izjave se ne razlikuju od Šešeljevih, jedino on ne pali zastave.

Tamara

pre 9 godina

Vandalskim i necivilizovanim ponasanjem samo stvaramo losu sliku o sebi i drzavi u kojoj zivimo. Ovakvi i slicni ispada mogu samo da naprave stetu i umanje sve ono sto je do sad uradjeno u drzavi. Treba medjusobno da saradjujemo, razvijamo dobre medjususedske odnose i saradnju, a ne da dozvolimo da pojedinci skloni destruktivnom ponasanju stvaraju losu sliku o nasoj drzavi.

Aida

pre 9 godina

Premijer se svim silama trudi da uspostavi dobre odnose sa zemljama u regionu, krajnje je vreme da Hrvati prestanu da glume vecite zrtve, u politici nema mesta za emocije i saradnja je neophodna za obostrano dobro.

jovan

pre 9 godina

Radikalska retorika i ekstremizam je pojava koja jos nije iskorenjena ni sa jedne ni sa druge strane Drine, tako da bismo zajedno trebali raditi na iskorenjivanju takvih pojava, a ne da dopustamo da nas ti isti ekstremisti posvadjaju..

Milijan

pre 9 godina

Vučić smiruje situaciju, zna koliko je napora uložio da se koliko, toliko normalizuju odnosi i sad ne sme da dozvoli da sve opet krene naopako. Mirno, pribrano reagoje, to je sda veoma važno. Hrvati su takvi, prvo bi da prekinu saradnju, a onada, nakon meseca moramo mi, opet, da preduzimamo korake. Vučić zato žuri da popravi ono za šta sam nije kriv.

djuran

pre 9 godina

Pa to je Seselj i ovome ne treba pridavati nikakvu paznju jer se to i moglo ocekivati od njega...ne treba praviti od komarca magarca, taman smo koliko toliko izgladili odnose zahvaljujuci premijeru...

ostali se vole B 92 se čita

pre 9 godina

Srbija je spremna za saradnju sa svima i nema razloga da zaoštrava odnose sa Hrvatskom. Vučić je odlaskom na inauguraciju hrvatske predsednice pružio ruku prijatelsjtva, sada je red da Hrvati pokažu da li su vredni tog prijateljstva.

olgica

pre 9 godina

Kao i uvek,Vucic smiren i odmeren pokusava da stisa i sredi situaciju.Ne bi bilo u redu da zbog Seselja koji ocigledno i ne voli Srbiju,svi mi stradamo.

miloš

pre 9 godina

Ja sa tima što pale ni kafu ne bi popio , ni da mi idoli budu , ni šefovi . ma ni za kuma ne b i uzeo takve mračne i nazadne likove. Al ' znam ko bi.

zabica86

pre 9 godina

To sto je Seselj ucinio govori da se uopste nije opametio i samo pokazuje u kakav ambis bi gurnuo drzavu kad bi se, nekim cudom, dokopao vlasti. Sreca, pa je to nemoguce. Strasno je kad neko ostane zaglavljen u proslosti.

deshibasara

pre 9 godina

Drži prijatelje blizu, drži neprijatelje bliže... Makijaveli
(Milena, 1. april 2015 21:45)
Citat je dobar, stav koji si iskazala los, ne zasluzujes toliko pluseva.
Nije Hrvatska, niti bilo koja druga nacija nepriatelj, ljudi su dobri ili losi i tacka.
Meni je najbolja prijateljica Hrvatica, ne zato sto je Hrvatica, vec zato sto je DOBRA osoba.
Za kraj
"Cemu na svetu narodi ako postoje ljudi?" - Miroslav Mika Antic

John

pre 9 godina

Srbija kao i Hrvatska su u ekonomskoj crnoj rupi, sta drugo mogu ponuditi stanovnistvu nego oprobani recept nacionalizma i nasilja iz 90-tih,kojima se vesto izbegavaju mnogo vaznije teme koje tiste opljackane narode i jedne i druge zemlje......

Zoran

pre 9 godina

Hrvatske vlasti i srpske opozicija uživaju u svemu ovome. I jedni i drugi pokušavaju da iskoriste Šešeljeve ispade za podizanje sopstvene popularnosti.

majstor spina

pre 9 godina

Da je hteo da povuče ambasadora iz Hrvatske, onda bi bilo smisleno da se obrati javnosti i navede razloge, zbog kojih to čini.
Ovako obraćanje, gde se kaže da on neće povući predstavnika iz Hrvatske, kao odgovor na nepostojeće pitanje, je besmisleno.

Sale

pre 9 godina

Treba dobro razmisliti i doneti pravo resenje, usijanih glava se nece naci najbolje resenje. Vlada sigurno nece dozvoliti da jedan covek destabilizuje citav region.

Jelenko

pre 9 godina

Mozda bi Hrvati mogli malo da pogledaju u svoje dvoriste i prvo kazne gomilu svojih javnih licnosti koji pljuju po Srbiji pa tek onda nas da optuzuju za nesto.

Goga

pre 9 godina

u pravu je. srbija ima svoj pravac i cilj i ne treba da je zanima sta hrvati rade i pricaju. treba uspostaviti korektan odnos, zbog nas samih...

mara

pre 9 godina

Srbija želi da unapređuje bilateralne odnose sa svojim susedima, uključujući i Hrvatsku. Nadam se da jedan pojedinac nije vredan prekidanja diplomatskih odnosa dve države

beba

pre 9 godina

Mislim da hrvatska javnost političkom egzibicionizmu Vojislava Šešelja ne treba da pridaje ozbiljan značaj. I u Hrvatskoj ima ekstremista, setimo se samo šta je o predstavniku Srba Pupovcu govorio Glavaš, ali na svu sreću, takve ličnosti nemaju podršku građana

Promatrač

pre 9 godina

Sve je ovo samo igrokaz od istih "kompanjona". Hrvatska je korektno postupila i ništa uvredljivo i provokativno nije napavila prema Srbiji. Milanović je prokomentirao da region i Srbiju povratak Šešelja u Hag neće destabilizirati. Drugi par opanaka je što su Vučić i Šešelj istog svjetonazora samo je Vučić "pametniji" pa se ne izražava kao nesretni Šešelj. Izjava vašeg ministra Vulina je za svaku osudu i naše ministarstvo je postupilo točno kako treba. Nažalost kod vas u Srbiji ovakva demagogija i dalje prolazi.... Sa ovakvima na vlasti vama će biti samo gore... sudar sa realnošću će nažalost puno boliti.

Šef

pre 9 godina

Srbija na svom čelu danas nema ostrašćenog lidera, nego lidera koji je uvek za dijalog, da nađe kompromis i ne beži od problema, to je ono što realno Hrvati nemaju, ali i mnogi drugi.

Granit

pre 9 godina

"Mi ćemo sa naše strane da zaustavimo svaku vrstu retorike koja bi dalje potpirivala loše strasti"

A Karlovac,Karldobag,Virovitica

To je bilo u proslom zivotu???????

psihologB

pre 9 godina

Mi smo pokazali da zelimo mir i dobre odnose, saradnju i podrsku time kada je premijer posetio Hrvatsku, pokazao je kolika je velicina Srbije, sad je na njima kako ce se pokazati.

rile

pre 9 godina

Ta losa slika je poslata od manjine koju ne zanima svoja zemlja. Bitno je da premijer salje govor o dobrom odnosima sa svima koji zele da saradjuju.

zelenko

pre 9 godina

Postupak Šešelja je za svaku osudu. Državni organi su odmah reagovali i pokrenuli krivični postupak protiv njega. Mislim da je reakcija Hrvatske preterana, jer to što je šešelj uradio je čin pojedinca i nema nikakve veze sa politikom dobrih međususedskih odnosa za koju se zalaže Srbija.

dragce

pre 9 godina

Danasnji gaf trebalo bi da sluzi na cast Seselju koji je postao ono protiv cega se celog zivota borio.Domaci izdajnik.Inace,reeakcija Vucica nije ocekivana samo onima kojima je gore pomenuti uzor a ne uzrok...

Mikica

pre 9 godina

Gospodine Vučiću 100% ste u pravu! Dosta je bilo srpskih žrtava zarad tzv. branilaca otadžbine iz "drugog reda". Srpski omladina hoće u Evropu I neće da živi u zatvoru zarad ratnih profitera I huškača mržnje.

Repica

pre 9 godina

Stvarno nemam sta da dodam na ovu izjavu Vucica!Stvarno odmerena izjava koja pokazuje koliki stepen odgovornosti ima i koliko je spreman da predje preko nekih stvari zarad mira,stabilnosti i zastite Srba u Hrvatskoj!

Cecur

pre 9 godina

Predano,posveceno i krvnicki radis za dobrobit svoje zemlje onda se pojavi "ala" u liku Seselja i sve to upropasti!Zar je dovoljan bilo koji komentar...Verujem i tvrdim da ne...Seselju ne cinis zlo sebi nego narodu oko tebe i mucenim ljudima Srbima koji su ostali na vekovnim ognjistima koji pokusavaju da povrate sto se povratiti moze!!!Jadan si ti,da imas i malo pameti to ne bih ucinio!!!

maja

pre 9 godina

Nasa Vlada je jako ozbiljna i spremna za saradju sa svim zemljama.Veliki trud i napor se ulaze za stabilnu buducnost i saradnju sa susednim drzavama kao i ostalim svetskim zemljama

VeraG

pre 9 godina

Treba zadržati korektne odnose, jer Hrvatska ima i imaće puno Srba kao državljana, a svoje ljude moramo podržavati! Nemojmo incidente očajnih pojedinaca pretvarati u problem.

Hani

pre 9 godina

Danas zastava. Sutra...sta? Ambasada? Prekosutra...mozda paljenje Beograda, razbijanje izloga, kao '90-ih sto je bilo??? Bila bi to losa retrospektiva.

Majče

pre 9 godina

Šešelj je paljenjem hrvatske zastave izazvao nemire. Tako je ugrozio odnose izmedju Srbije i Hrvatske, koji ionako nisiu bili najsjajniji. Šešeljev postupak šalje lošu sliku u svetu o Srbiji.

branko

pre 9 godina

Sta se desava ovo,svi vode drzavnu politiku ,ko treba i ko ne treba!Nece ovo izaci na dobro i mislim da cemo u buducnosti imati velikih problema koji se naziru!

hajdi

pre 9 godina

Od nesloge, svadja i incidenata nemamo nista, nismo nikad ni imali, niti cemo nekada da imamo. Odrzavanje dobrih odnosa sa okolinom a i sire, moze samo da nam donese dobro, jer nam je ratova i sankcija dosta. Vreme je da se poboljsaju ekonomski ali i medjuljudski odnosi.

macak

pre 9 godina

Treba da pokušamo da ocuvamo mir i stabilnost jer je to važno i zbog Srba koji žive u Hrvatskoj i zbog naših budućih odnosa sa tom zemljom.

Milana

pre 9 godina

Sigurna sam da nece da se poremete dobri odnosi koji su tek uspostavljeni sa Hrvatskom zbog poremecenih postupaka poremecene ideologije dragog nam ''vojvode''. Toliko.

pantelija

pre 9 godina

Premijer Vučić je ponovo pokazao da Srbija želi dobre odnose sa susedima, bez obzira na incident koji je Šešelj izazvao. I Hrvatska bi sa svoje strane trebala tome više da doprinese.

bojan

pre 9 godina

Jako je dobro i pohvalno sto je Srbija nakon danasnjeg gafa i reakcije iz hrvatske spremna da posalje samo pozitivne signale da bi se situacija sto pre resila.

msm

pre 9 godina

Investitore svakako necemo privući paleći zastave zemalja EU jer time palimo zastavu pod koju staje pet stotina miliona ljudi od kojih mi tražimo investicije i dodatnu pomoć i podršku.

marija puk

pre 9 godina

Postovanje koje ukazujemo Hrvatskoj,nije nikakvo ponizenje,vec deo nase spoljne politike sto se tice evrointegracija. Samo ovakvom politikom,konacno cemo prevazici taj lazni nacionalizam,koji se meri mrznjom prema Hrvatima. To nije nacionalizam,vec politika.

TVRDJAVA

pre 9 godina

Naravno da necemo povlaciti nase pretstavnike i da cemo nastaviti politiku mira i saradnje sa Hrvatskom. Ne smemo dozvoliti da jedan ludak poremeti sve i unazadi nas e odnose koje je premijer mukom doveo na bolji nivo.

Lakyy

pre 9 godina

Stav i postupci lidera radikala ne oslikuju politiku i odnose drzave Srbije prema Hrvackoj i od njih se treba momentalno ograditi a Seselja pozvati na odgovornost.

nasa posla

pre 9 godina

Koje vise postovanje prema Srbiji moze ocikavati, zemlji kojoj odluka Haga o opozivanju Seselja se tretira kao udar na vladu i destabilizaciju drzave.

Koje odgovorno ponasanje sa nase strane kada Vulin blebece onako a seselj pali zastavu i porucuje nastavak politike Velike Srbije bez da se "Svemocni" oglasio po ovima dogadjajima.

Mamicam

pre 9 godina

Srbija gaji dobrosusedske odnose a ljudi koji su namerno dovedeni u zemlju kako bi to pokvarili ne mogu uspeti u tome. Zato sto je na politickoj sceni covek koji ne zeli da se odnosi vracaju na lose staze nekadasnjih politickih konflikata i koji ima zelju da odnosi sa svima a narocito sa prvim komsijama budu na najboljem mogucem nivou.

mladen

pre 9 godina

Ubedjen sam da je sve ovo pokrenuto samo da bi se skrenula paznja sa pada helikoptera, tj objavljivanja izvestaja. Kad ne znas sta ces, pljujes Hrvate. Isto je to i kod njih, samo u suprotnom smeru.

Šef

pre 9 godina

Srbija na svom čelu danas nema ostrašćenog lidera, nego lidera koji je uvek za dijalog, da nađe kompromis i ne beži od problema, to je ono što realno Hrvati nemaju, ali i mnogi drugi.

Mamicam

pre 9 godina

Srbija gaji dobrosusedske odnose a ljudi koji su namerno dovedeni u zemlju kako bi to pokvarili ne mogu uspeti u tome. Zato sto je na politickoj sceni covek koji ne zeli da se odnosi vracaju na lose staze nekadasnjih politickih konflikata i koji ima zelju da odnosi sa svima a narocito sa prvim komsijama budu na najboljem mogucem nivou.

Repica

pre 9 godina

Stvarno nemam sta da dodam na ovu izjavu Vucica!Stvarno odmerena izjava koja pokazuje koliki stepen odgovornosti ima i koliko je spreman da predje preko nekih stvari zarad mira,stabilnosti i zastite Srba u Hrvatskoj!

psihologB

pre 9 godina

Mi smo pokazali da zelimo mir i dobre odnose, saradnju i podrsku time kada je premijer posetio Hrvatsku, pokazao je kolika je velicina Srbije, sad je na njima kako ce se pokazati.

Mikica

pre 9 godina

Gospodine Vučiću 100% ste u pravu! Dosta je bilo srpskih žrtava zarad tzv. branilaca otadžbine iz "drugog reda". Srpski omladina hoće u Evropu I neće da živi u zatvoru zarad ratnih profitera I huškača mržnje.

mladen

pre 9 godina

Ubedjen sam da je sve ovo pokrenuto samo da bi se skrenula paznja sa pada helikoptera, tj objavljivanja izvestaja. Kad ne znas sta ces, pljujes Hrvate. Isto je to i kod njih, samo u suprotnom smeru.

Granit

pre 9 godina

"Mi ćemo sa naše strane da zaustavimo svaku vrstu retorike koja bi dalje potpirivala loše strasti"

A Karlovac,Karldobag,Virovitica

To je bilo u proslom zivotu???????

msm

pre 9 godina

Investitore svakako necemo privući paleći zastave zemalja EU jer time palimo zastavu pod koju staje pet stotina miliona ljudi od kojih mi tražimo investicije i dodatnu pomoć i podršku.

Majaa

pre 9 godina

Pa ovo je namerno odradjeno, da bi javnost i na pojedince obratila paznju. Uz to postavljaju i premijeru zamku, misle da bi on mogao da se saplete. Smeta im Vuviceva borba za Srbiju.

Hani

pre 9 godina

Danas zastava. Sutra...sta? Ambasada? Prekosutra...mozda paljenje Beograda, razbijanje izloga, kao '90-ih sto je bilo??? Bila bi to losa retrospektiva.

Dalmatinka

pre 9 godina

Vučićevo nastojanje za spuštanjem lopte i smirivanjem situacije sigurno podržava većina građana Srbije. Previše toga nas veže sa Hrvatskom i interes stanovnika obe države je da imamo stabilne i konstruktivne odnose.

ninna

pre 9 godina

Hrvatska ima nekakav oštar stav prema nama ,kritički nastrojen ,pogotovo sada kada su ušli u EU i nisu zadovoljni sa fondovima koji su dobili .Tako da svoje nezadovoljstvo iskaljuju na nama.Naša vlada ignoriše takvo ponašanje i pokušava da pokrene ceo region zarad napretka.
Što se tiče ove situacije ,mislim da su jedva čekali bilo kakav razlog ,pa da burno reaguju !

Remake

pre 9 godina

Odnosi Srbije i Hrvatske su ponovo došli na dosta nisku tačku zbog gluposti koju je juče uradila grupa neodgovornih građana Srbije, pristalica određene političke grupacije. Slažem se da treba povući poteze koji će smiriti situaciju jer nikom u regionu ne odgovara pogoršanje odnosa. Međutim, da bi se odnosi smirili potrebne su dve strane, Srbija sa svoje strane čini određene korake. Sinoć sam gledao Dnevnik HRT-a u 22h i na žalost mogao sam samo da vidim potpirivanje tenzije od strane javnog servisa Hrvatske. U studiju je gostovala bivša premijerka Hrvatske g-đa Jadranka Kosor koja je u principu optužila čitav narod u Srbiji da podržava poteze male grupe ljudi traživši da se Vlada distancira i izvini za potez paljenja hrvatske zastave. Sve to je bilo praćeno prilogom u kome je jedan hrvatski ministar prostačkim i uličarskim rečnikom rekao ministru Vulinu da treba da se leči, sa naglašavanjem onoga "bre". Nakon toga sam se zapitao da li Hrvatska zaista želi smirivanje situacije i dobre odnose sa Srbijom. Kao šlag na tortu došao je naredni prilog HRT-a u kome se političari svađaju da li treba "obljetnicu" Oluje održati samo u Kninu ili i u Kninu i u Zagrebu. Država koja je proterala i pobila 200.000 svojih građana slavi taj čin kao državni praznik i pri tome drži pridike Srbiji zbog toga što je neodgovorni pojedinac zapalio hrvatsku zastavu, što je svakako za osudu i sankciju.

Lakyy

pre 9 godina

Stav i postupci lidera radikala ne oslikuju politiku i odnose drzave Srbije prema Hrvackoj i od njih se treba momentalno ograditi a Seselja pozvati na odgovornost.

Goga

pre 9 godina

u pravu je. srbija ima svoj pravac i cilj i ne treba da je zanima sta hrvati rade i pricaju. treba uspostaviti korektan odnos, zbog nas samih...

Miloš

pre 9 godina

Srbija zastupa politiku mira i dobrosusedskih odnosa. Takvu politiku prepoznaje i podržava EU kojoj nikako nije u interesu nova destabilizacija u regionu. Verujem da je hrvatski premijer toga svestan.

Željana

pre 9 godina

Šešelj i pojedini hrvatski državni predstavnici, rade potpuno istu stvar! Provociraju i pokušavaju da ponovo neko novo ludilo koje bi ceo region vratilo u ratno ludilo! Kao da su im isti mentori!!!

Aida

pre 9 godina

Premijer se svim silama trudi da uspostavi dobre odnose sa zemljama u regionu, krajnje je vreme da Hrvati prestanu da glume vecite zrtve, u politici nema mesta za emocije i saradnja je neophodna za obostrano dobro.

Mile

pre 9 godina

Valjda je prošlo vreme davanja uzaludnih žrtvi vihoru rada,dosta je mržnje.Sve što želimo je mir,nikoga ne diramo i želimo da niko ne dira nas.Svaki gest ove vrste dovodi nas u neprijatnu situaciju.

ostali se vole B 92 se čita

pre 9 godina

Srbija je spremna za saradnju sa svima i nema razloga da zaoštrava odnose sa Hrvatskom. Vučić je odlaskom na inauguraciju hrvatske predsednice pružio ruku prijatelsjtva, sada je red da Hrvati pokažu da li su vredni tog prijateljstva.

levac

pre 9 godina

Sve sto Seselj ovde radi i prica od kako se vratio iz Haga je prica uz Vucicev blagoslov.Sve sto Vucic nece da izjavi a misli iznosi Seselj.U sustini oni isto misle .Da je drugacije Seselja u medijima ne bi ni bilo.

zabica86

pre 9 godina

To sto je Seselj ucinio govori da se uopste nije opametio i samo pokazuje u kakav ambis bi gurnuo drzavu kad bi se, nekim cudom, dokopao vlasti. Sreca, pa je to nemoguce. Strasno je kad neko ostane zaglavljen u proslosti.

Tara

pre 9 godina

Zbog ludila jednog čoveka, treba da ispašta ceo jedan narod. Ne treba ga vraćati u Hag, on mora ovde da odgovara za dovođenje u opasnost, od ponovne izolacije, celog srpskog naroda.

Jelenko

pre 9 godina

Mozda bi Hrvati mogli malo da pogledaju u svoje dvoriste i prvo kazne gomilu svojih javnih licnosti koji pljuju po Srbiji pa tek onda nas da optuzuju za nesto.

Milanka

pre 9 godina

Zbog čega bi povlačili predstavnike iz Hrvatske, pa nema u Hrvatskoj mesta bez ustaških grafita i muzike Tompsona, i proslave godišnjice oluje

Tamara

pre 9 godina

Vandalskim i necivilizovanim ponasanjem samo stvaramo losu sliku o sebi i drzavi u kojoj zivimo. Ovakvi i slicni ispada mogu samo da naprave stetu i umanje sve ono sto je do sad uradjeno u drzavi. Treba medjusobno da saradjujemo, razvijamo dobre medjususedske odnose i saradnju, a ne da dozvolimo da pojedinci skloni destruktivnom ponasanju stvaraju losu sliku o nasoj drzavi.

mara

pre 9 godina

Srbija želi da unapređuje bilateralne odnose sa svojim susedima, uključujući i Hrvatsku. Nadam se da jedan pojedinac nije vredan prekidanja diplomatskih odnosa dve države

Jelenko

pre 9 godina

Mozda bi Hrvati mogli malo da pogledaju u svoje dvoriste i prvo kazne gomilu svojih javnih licnosti koji pljuju po Srbiji pa tek onda nas da optuzuju za nesto.

beba

pre 9 godina

Mislim da hrvatska javnost političkom egzibicionizmu Vojislava Šešelja ne treba da pridaje ozbiljan značaj. I u Hrvatskoj ima ekstremista, setimo se samo šta je o predstavniku Srba Pupovcu govorio Glavaš, ali na svu sreću, takve ličnosti nemaju podršku građana

Milijan

pre 9 godina

Vučić smiruje situaciju, zna koliko je napora uložio da se koliko, toliko normalizuju odnosi i sad ne sme da dozvoli da sve opet krene naopako. Mirno, pribrano reagoje, to je sda veoma važno. Hrvati su takvi, prvo bi da prekinu saradnju, a onada, nakon meseca moramo mi, opet, da preduzimamo korake. Vučić zato žuri da popravi ono za šta sam nije kriv.

Sale

pre 9 godina

Treba dobro razmisliti i doneti pravo resenje, usijanih glava se nece naci najbolje resenje. Vlada sigurno nece dozvoliti da jedan covek destabilizuje citav region.

tututu

pre 9 godina

Cijela ova situacija tako savršeno odgovara Milanoviću da se ne bih čudio da je Šešeljev performans na ovaj ili onaj način režiran. Zoki se sad može pokazati kao zaštitnik nacionalnih interesa (možeš misliti, kakav napad na iste i kakva zaštita), a hadezeovci mu ne mogu ništa. Hrvatska javnost ima novu cirkusku točku za zabavu, a izbori se bliže. Pozdrav iz Zg.

Tibor b

pre 9 godina

Dobar potez Vucica.Ova je vlada napravila ogroman pomak u politici i ne bi bilo dobro da se sada ovakvim jednim ispadom nesto mukom steceno upropasti.

miloš

pre 9 godina

Ja sa tima što pale ni kafu ne bi popio , ni da mi idoli budu , ni šefovi . ma ni za kuma ne b i uzeo takve mračne i nazadne likove. Al ' znam ko bi.

krle - dron

pre 9 godina

Ljudi moji premijer nema drugi izlaz nego da brani dobre odnose sa hrvatskom,tako radi odgovoran covek koji misli na svoje gradjane,pa mnogi zaboravljaju da 80% srbske prehrane i maloprodaje te prehrane je u hrvatskim rukama,nije se sa time zezati......srbski tunjavi boljsevici nisu ni svesni sta su srbiji ucinili i sad im premijer kriv pa pale zastave i to na celu sa jednim hlvatom cija rodbina upravlja HDZ-om,ironiji medju boljsevicima nikad kraja.....

uros

pre 9 godina

Totalno je besmisleno narusavati odnose zbog Seselja, kao da ga svi ne znaju u regionu.. Ja vise mislim da je ovde fokus na relaciji Vucic - Seselj, i to sto bi neki voleli da vide kako sada Vucic ukorava Seselja, hapsi ga, maltretira itd. pa se zbog toga dize prasina.. Neki jednostavno ne mogu Vucicu da oproste to sto je postao najuspesniji premijer Srbije do sada.

djuran

pre 9 godina

Pa to je Seselj i ovome ne treba pridavati nikakvu paznju jer se to i moglo ocekivati od njega...ne treba praviti od komarca magarca, taman smo koliko toliko izgladili odnose zahvaljujuci premijeru...

jovan

pre 9 godina

Radikalska retorika i ekstremizam je pojava koja jos nije iskorenjena ni sa jedne ni sa druge strane Drine, tako da bismo zajedno trebali raditi na iskorenjivanju takvih pojava, a ne da dopustamo da nas ti isti ekstremisti posvadjaju..

бт

pre 9 godina

Seselj pravi budalu od sebe i to bi trebalo svi da znaju.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kantona, 1. april 2015 21:40)

Хвала што си нам скренуо пажњу, тако да сад сигурно сви знају. Паљење заставе, па чак и усташке, сигурно није начин да се скрене пажња на неке проблеме.

Milica

pre 9 godina

Dobro sto onda premijer Hrvatske ne osudi ponasanje njihovog pevaca Perkovica koji javno propagira ustastvo i pjluje po nevinim zrtvama.

deshibasara

pre 9 godina

Drži prijatelje blizu, drži neprijatelje bliže... Makijaveli
(Milena, 1. april 2015 21:45)
Citat je dobar, stav koji si iskazala los, ne zasluzujes toliko pluseva.
Nije Hrvatska, niti bilo koja druga nacija nepriatelj, ljudi su dobri ili losi i tacka.
Meni je najbolja prijateljica Hrvatica, ne zato sto je Hrvatica, vec zato sto je DOBRA osoba.
Za kraj
"Cemu na svetu narodi ako postoje ljudi?" - Miroslav Mika Antic

Zoran

pre 9 godina

Hrvatske vlasti i srpske opozicija uživaju u svemu ovome. I jedni i drugi pokušavaju da iskoriste Šešeljeve ispade za podizanje sopstvene popularnosti.

Anna

pre 9 godina

Zbog konstantnih ispada jedne osobe (ne bih opisivala kakve osobe, poznato je, nece mi pustiti komentar zbog uvredljivog sadrzaja) ne bi trebalo da se pravi velika buka i povlace veliki potezi. To Seselju i jeste cilj, ne treba dozvoliti da iz njegovih gluposti izadje nesto veliko.

vidan

pre 9 godina

Srbija želi da unapređuje bilateralne odnose sa svojim susedima, uključujući i Hrvatsku. Nadam se da jedan pojedinac nije vredan prekidanja diplomatskih odnosa dve države

olgica

pre 9 godina

Kao i uvek,Vucic smiren i odmeren pokusava da stisa i sredi situaciju.Ne bi bilo u redu da zbog Seselja koji ocigledno i ne voli Srbiju,svi mi stradamo.

tyu

pre 9 godina

Zasto bi se povlacio nas ambasador iz Hrvatske? Treba ostati u korektnim odnosima sa svima i ne dozvoliti da Seseljev ispad bude smetnja u tim odnosima.

pantelija

pre 9 godina

Premijer Vučić je ponovo pokazao da Srbija želi dobre odnose sa susedima, bez obzira na incident koji je Šešelj izazvao. I Hrvatska bi sa svoje strane trebala tome više da doprinese.

dragce

pre 9 godina

Danasnji gaf trebalo bi da sluzi na cast Seselju koji je postao ono protiv cega se celog zivota borio.Domaci izdajnik.Inace,reeakcija Vucica nije ocekivana samo onima kojima je gore pomenuti uzor a ne uzrok...

Srboljub

pre 9 godina

Vlast u Srbiji je puno puta do sada pokazala da žele punu normalizaciju odnosa sa Hrvatskom. Da bi se to desilo potrebno je da i druga strana to želi.

Dizni

pre 9 godina

Mislim da se drzavnici obeju zemalja ( Hrvatske i Srbije ) trebaju izdici iz situacije i pokazati politicku mudrost. Znamo da ima i sa jedne i sa druge strane nacionalista. Vazno je kakvu politiku vode zvanicni Zagreb i Beogred.

Marina

pre 9 godina

Srbija je pokazala svoj napredak, tako da jedan ovakav vandalski cin, nadamo se nece srusiti ovu stabilnost koju smo stekli poslednjih godinu dana!!!!

Stanar Sasa

pre 9 godina

Paljenje zastave?!Primitivizam, a o novonastaloj situaciji da ne govorimo, sve sto smo uradili za dobro odnosa Srbije i Hrvatske sa jednom zastavom i cirkuzantom palo je u vodu.

Ognjen 92

pre 9 godina

Paljenje zastave Hrvatske na javnom mestu od strane Šešelja je bila kap, koja je prelila čašu. Naši susedi su veoma oseteljivi na delovanje ovog haškog optuženika. Moramo učiniti sve da odnose vratimo u normalu. Za pošetak hitna ekstradikcija Šešelja u Hag bi bio pravi korak naše Vlade.

Belko

pre 9 godina

U pravu je Vucic,mi treba da pokazemo da smo odgovorni i da ne upadamo u njihovu retoriku i nastavimo tamo gde smo stali a oni ce zbog njihove politike vec imati problema i obice im se sve o glavu!Ne nasedajmo na njihove provokacije vec im pokazimo kako civilizovan svet resava probleme!

Izida

pre 9 godina

Hag je na neki način trebao isto da učestvuje u smirenju odnosa između Srbije i Hrvatske, a uradio je upravo suprotno puštanjem na slobodu čoveka za kojeg se zna da je veliki problem u tim odnosima. Sad oni treba da zovu i izvinjavaju se Hrvatima, a ne Vučić koji nije ni kriv ni dužan za ovaj haos, osim što Srbiju postavlja na mesto lidera regiona.

macak

pre 9 godina

Treba da pokušamo da ocuvamo mir i stabilnost jer je to važno i zbog Srba koji žive u Hrvatskoj i zbog naših budućih odnosa sa tom zemljom.

Majče

pre 9 godina

Šešelj je paljenjem hrvatske zastave izazvao nemire. Tako je ugrozio odnose izmedju Srbije i Hrvatske, koji ionako nisiu bili najsjajniji. Šešeljev postupak šalje lošu sliku u svetu o Srbiji.

REPRIZA

pre 9 godina

Svi racunaju na nas zdrav razum i dostojanstvo pa tako i Milanovic nekako kao da zna da nakon svake provokacije mi budemo oni strpljeniji i pametniji koji oproste i vrate stvari na pravi put.

Cecur

pre 9 godina

Predano,posveceno i krvnicki radis za dobrobit svoje zemlje onda se pojavi "ala" u liku Seselja i sve to upropasti!Zar je dovoljan bilo koji komentar...Verujem i tvrdim da ne...Seselju ne cinis zlo sebi nego narodu oko tebe i mucenim ljudima Srbima koji su ostali na vekovnim ognjistima koji pokusavaju da povrate sto se povratiti moze!!!Jadan si ti,da imas i malo pameti to ne bih ucinio!!!

BHU

pre 9 godina

Nemamo sta vise ni da ocekujemo s obzirom kakvu smo im poruku poslali.Seselj voli da izaziva takve probleme.Taman smo bili na korak od EU,a sada nam je sudbia neizvesna.

alexandroo

pre 9 godina

Mislim da je ovakva reakcija Hrvatske ishitrena !
Tako reagovati na ponašanje pripadnika vanparlamentarne stranke je čist apsurd !

čika sava

pre 9 godina

"Slike paljenja zastave su loše slike koje idu iz Beograda i to što ćemo da kažemo da to nema veze sa državom, a nema, i to što ćemo da kažemo da to rade predstavnici vanparlamentarne stranke neće mnogo doprineti našem boljem ili drugačijem imidžu", upozorio je premijer.
Šešelja ne može da zaustavi niko u njegovom pronacionalističkom delovanju...nije ga ni Hag mogao da ukroti, vredjao je i psovao sve tamo a kamoli u svojoj zemlji, na slobodi. Važno je da se sve ovo stavi pod kontrolu a počinioci svojih (ne)dela neka odgovaraju pred licem pravde.

Zoran

pre 9 godina

Vučiću svaka ti je ko u Njegoša ali poradi malo na kvalitetu ovih botova jer izgleda kao da te podržava neko osrednje AI softversko rešenje a ne grupa živih ljudi.

Marijaa95

pre 9 godina

Premijer nema nista protiv Hrvatske i nema razloga da bi on hteo da ima bilo kakav sukob s njima. Stavise, on zeli dobru kolunikaciju sa svima, pa i sa Hrvatskom. Nije pokvaren i ima obraz, za razliku od Hrvatske!

Munjinjo

pre 9 godina

"Ljepa naša" POD HITNO mora angažovati ili germane ili amere da im vode ministarstvo "vanjski djela" jer ovaj ih Vučić, prosto, UBI !!! U tim sporadičnim "kontaktima", u čistom prividu od bilateralnih odnosa, Vučić vodi, najmanje, sa 7:0 ! Mislim da u Hrvatskoj politici, trenutno, ne postoji lice koje je u stanju da BAR nasluti širi kontekst i repere savremena meta-političke komunikacije i geo-strategijskih turbulencija !

Milana

pre 9 godina

Sigurna sam da nece da se poremete dobri odnosi koji su tek uspostavljeni sa Hrvatskom zbog poremecenih postupaka poremecene ideologije dragog nam ''vojvode''. Toliko.

VeraG

pre 9 godina

Treba zadržati korektne odnose, jer Hrvatska ima i imaće puno Srba kao državljana, a svoje ljude moramo podržavati! Nemojmo incidente očajnih pojedinaca pretvarati u problem.

hajdi

pre 9 godina

Od nesloge, svadja i incidenata nemamo nista, nismo nikad ni imali, niti cemo nekada da imamo. Odrzavanje dobrih odnosa sa okolinom a i sire, moze samo da nam donese dobro, jer nam je ratova i sankcija dosta. Vreme je da se poboljsaju ekonomski ali i medjuljudski odnosi.

zelenko

pre 9 godina

Postupak Šešelja je za svaku osudu. Državni organi su odmah reagovali i pokrenuli krivični postupak protiv njega. Mislim da je reakcija Hrvatske preterana, jer to što je šešelj uradio je čin pojedinca i nema nikakve veze sa politikom dobrih međususedskih odnosa za koju se zalaže Srbija.

rile

pre 9 godina

Ta losa slika je poslata od manjine koju ne zanima svoja zemlja. Bitno je da premijer salje govor o dobrom odnosima sa svima koji zele da saradjuju.

maja

pre 9 godina

Nasa Vlada je jako ozbiljna i spremna za saradju sa svim zemljama.Veliki trud i napor se ulaze za stabilnu buducnost i saradnju sa susednim drzavama kao i ostalim svetskim zemljama

TVRDJAVA

pre 9 godina

Naravno da necemo povlaciti nase pretstavnike i da cemo nastaviti politiku mira i saradnje sa Hrvatskom. Ne smemo dozvoliti da jedan ludak poremeti sve i unazadi nas e odnose koje je premijer mukom doveo na bolji nivo.

bojan

pre 9 godina

Jako je dobro i pohvalno sto je Srbija nakon danasnjeg gafa i reakcije iz hrvatske spremna da posalje samo pozitivne signale da bi se situacija sto pre resila.

marija puk

pre 9 godina

Postovanje koje ukazujemo Hrvatskoj,nije nikakvo ponizenje,vec deo nase spoljne politike sto se tice evrointegracija. Samo ovakvom politikom,konacno cemo prevazici taj lazni nacionalizam,koji se meri mrznjom prema Hrvatima. To nije nacionalizam,vec politika.

nasa posla

pre 9 godina

Koje vise postovanje prema Srbiji moze ocikavati, zemlji kojoj odluka Haga o opozivanju Seselja se tretira kao udar na vladu i destabilizaciju drzave.

Koje odgovorno ponasanje sa nase strane kada Vulin blebece onako a seselj pali zastavu i porucuje nastavak politike Velike Srbije bez da se "Svemocni" oglasio po ovima dogadjajima.

nikola mladenovic

pre 9 godina

Znaju svi da je taj glupi gaf uperio protiv Vucica, on ce vec to da objasni Hrvatskoj, a onog klovna Vulina, bi odmah trebao da posalje dodjavola.

branko

pre 9 godina

Sta se desava ovo,svi vode drzavnu politiku ,ko treba i ko ne treba!Nece ovo izaci na dobro i mislim da cemo u buducnosti imati velikih problema koji se naziru!

Promatrač

pre 9 godina

Sve je ovo samo igrokaz od istih "kompanjona". Hrvatska je korektno postupila i ništa uvredljivo i provokativno nije napavila prema Srbiji. Milanović je prokomentirao da region i Srbiju povratak Šešelja u Hag neće destabilizirati. Drugi par opanaka je što su Vučić i Šešelj istog svjetonazora samo je Vučić "pametniji" pa se ne izražava kao nesretni Šešelj. Izjava vašeg ministra Vulina je za svaku osudu i naše ministarstvo je postupilo točno kako treba. Nažalost kod vas u Srbiji ovakva demagogija i dalje prolazi.... Sa ovakvima na vlasti vama će biti samo gore... sudar sa realnošću će nažalost puno boliti.

miroslav

pre 9 godina

Dobro Šešelj, on je vanparlamentarna stranka, a šta je sa Vulinovim izjavama. On je ministar, i bio je na listi SNS, njegove izjave se ne razlikuju od Šešeljevih, jedino on ne pali zastave.

majstor spina

pre 9 godina

Da je hteo da povuče ambasadora iz Hrvatske, onda bi bilo smisleno da se obrati javnosti i navede razloge, zbog kojih to čini.
Ovako obraćanje, gde se kaže da on neće povući predstavnika iz Hrvatske, kao odgovor na nepostojeće pitanje, je besmisleno.

John

pre 9 godina

Srbija kao i Hrvatska su u ekonomskoj crnoj rupi, sta drugo mogu ponuditi stanovnistvu nego oprobani recept nacionalizma i nasilja iz 90-tih,kojima se vesto izbegavaju mnogo vaznije teme koje tiste opljackane narode i jedne i druge zemlje......

victoria

pre 9 godina

Prosto se stresem kada čujem retoriku 90 'tih .Do sada sam smatrala da je samo Šešelj još uvek u tom dobu ali sada vidim da Hrvatska nije ni izašla iz njega !
Kao takvi ,njima nije mesto u EU jer očigledno nisu napredovali ni malo .

Fenomen

pre 9 godina

Gde je taj Vucic bio kad su lupali ploce sa citilicnim natpisima po Vukovaru i drugim gradovima? Zasto se tada nije oglasio? A sad...botovi...navalite!

Ekko

pre 9 godina

Hrvati nas ne vole, jos manje podrzavaju u nasim nastojanjima da reformisemo drzavu, pokusavaju na svakom koraku da nam postave nogu i osujete nase namere, planove i angazovanje da postanemo deo EU. To mnogo govori o njihovom primitivizmu i mrznji koji su gori od Seseljeve halabuke.

LULU

pre 9 godina

Seseljev postupak je za svaku osudu i svakako je smesno pomisliti da je imao za cilj pomoci Sarovicu. Toliko mu je odmogao da vise nema kud. Sta li je seselj hteo da postigne ovako glupim gestom?

Gold

pre 9 godina

Nas premijer je pokazao da je Srbija konacno postala jedna jaka zemlja koja zna sta hoce,zemlja koja gradi prijateljske odnose a ne narusava ih

Popovicke93

pre 9 godina

Povlacenjem svoga predstavnika tj ambasadora iz HR bi bio los znak za Srbiju,jer bi se odmah protumacilo da nezelimo stabilnost u regionu i na balkanu.

desanka

pre 9 godina

Seselj je poslao ruznu sliku u svet o nama, time sto je palio zastave, nasi odnosi sa Hrvatskom nisu sjajni tako da ih je ovo jos dodatno poljuljalo, premijer sada mora mudro odigrati.

Onore de Balzak

pre 9 godina

Srbija je na velikom ispitu zrelosti sada. Vreme je da pokažemo da smo nešto naučili od prošlosti i da želimo bolju budućnost.

Dalibor ARCS

pre 9 godina

Srbija je civilizovana zemlja i sigurno zbog Seselja necemo kvariti dobre odnose sa susedima.Treba se okrenuti buducnosti i ekonomskoj saradnji.

Duska

pre 9 godina

Da li pojedinci vrede vise od naroda jedne drzave, pa da daju sebi za pravo ovakvo ponasanje?! Mislim da Seselju i slicnima treba jednom za svagda stati na put!

Mikica

pre 9 godina

Podhitno treba smiriti tenzije, samo mirnim putemm dijalogom i hladne glave resavati sve, problemi sa susedima nam ne trebaju, a na Seselja ne obracati paznju jer on zeli samo publicitet i nista drugo, jer je majstor za tako nesto.

Tibor

pre 9 godina

Bili bismo stvarno ludi i nepromisljeni da idemo nazad u devedesete i resavamo teske probleme. Zato Vucic ispravno postupa i smiruje eventualne tenzije.

Boki

pre 9 godina

Hrvatska je, od kad postoji, uvek volela da provocira. To je jednostavno njihov nacin komunikacije. Mi nismo takvi, niti cemo biti.

pele

pre 9 godina

I dalje se desava isti scenario da bilo sta da se desi kod nas nase komsije su spremni da upru prstom i sruce kamenje zbog neodgovornosti pojedinaca, dok u suprotnom mi uvek idemo sa odredjenom dozom smirenosti, i to dosta govori o nama da ne skacemo na "prvu loptu".

Arnold

pre 9 godina

To sto je Seselj uradio ne predstavlja zvanican stav drzave Srbije i o tome nema sta vise da se prica. Isto kao kada bi neki pristalica ekstremnih hrvatskih organizacija palio srpsku zastavu.

ivana

pre 9 godina

Tako je, treba da bude tamo nas predstavnik, zbog nasih ljudi tamo. Ne treba dizati tenziju, treba pokusati smiriti stvari bas zbog njih koji su tamo

Zoran

pre 9 godina

Politickim skandalima pojedinaca i politickom nestabilnoscu srusice se sve sto je do sada naporno stvarano. Saradnja se Hrvatskom mora se nastaviti, treba prevazici sve nesuglasice i doci do zajednickog resenja.

Lepa

pre 9 godina

Taman kada smo uspostavili korektne odnose sa Hrvatskom nadje se jedan covek koji ce to da srusi. Zato je i poslat iz Haga. Ne treba dozvoliti da ponasanje jednogh coveka utice na odnose nase dve Drzave. Nije Srbija kriva za njegovo ponasanje.

Wilson

pre 9 godina

Loše slike dolaze i iz Hrvatske ali Srbija i Hrvatska moraju naći zajednički jezik jer je to od opšteg interesa za obadve zemlje.Sa takvim ekstremnim pojavama kao što su paljenje zastave ili parole za dom spremni će se susretati i u budućnosti ali to nije nikakva prepreka za saradnju jer to nisu stavovi država već ekstremnih pojedinaca koji na taj način raspiruju mržnju.

Marko Škorić

pre 9 godina

Spaska: Baciti sve pod noge što je do sada urađeno na normalizaciji odnosa u regionu , zbog Šešeljevog cirkusa , bila bi velika greška.Srbija je ozbiljna država sa odgovornim rukovodstvom i verujem da tako neće nešto uraditi.

Miro Đokić

pre 9 godina

psihologB:Srbija je do sada pokazala da preduzima sve mere da se sa svim državama uspostavi dobri odnosi pa i sa državama u regionu.Ne treba obraćati pažnju što neke vanparlamentalne stranke idu po Sbiji i prave razne gluposti i da to utiče na zategnutost odnosa između Srbije i Hrvatske.

Miloš Kosorić

pre 9 godina

mArkoni:Dipolomatija je ozbiljan državnički posao i potrebno je mnogo političkog znanja,odgovornosti i veštine da bi se uspešno obavljala.Verujem da će predsednici vlada kroz dijalog uspeti da prevaziđu ovu zategnutost koja je došla zbog cirkusa koji pravi Šešelj.

Mišo Ćuković

pre 9 godina

Šef: Ostrašćenost nije nikom dobrog donela pa ne bi ni nama. Čudi rekcija hrvatskih zvaničnika na cirkus koji pravi Šešelj po Srbiji , jer oni dobro znaju da stav radikala i njihovog vođe nije stave rukovodstva Srbije. Pa šta bi bilo da sada tako reaguje Srbija na puštanje na slobodu Glavaša.

Miljana B

pre 9 godina

Butthole Surfer : Šta građani misle o Šešelju i njegovoj politici rekli su na prošlogodišnjim izborima. Svaki drugi komentar bio bi suvišan.

Atos

pre 9 godina

E kamo srece da i hrvatski politicari pokazu ovoliki nivo tolerancije i odgovornosti kao Vucic!Nas stalno optuzuju da sirimo nacionalnu mrznju a Vucic je pokazao ko zna koji put da to nije tacno i da su to samo usamljeni incidenti dok kod Hrvata to rade i njihovi visoki zvanicnici!

Beta

pre 9 godina

Ovako premijer jedne zemlje treba da se ponasa,da smiruje tenzije i siri toleranciju a ne kao hrvatski premijer da deli lekcije drugima i stvara losu atmosferu a jos nije sredio ni svoje dvoriste!Mislio sam da je Milanovic kulturniji ali i on je pokazao dosta nepostovanja!

Major

pre 9 godina

Ovo je pravi kulturni odgovor na bezobrazluk iz Hrvatske!Bas me interesuje da li ce znati da odgovore na ovakve pomirljive tonove ili ce i dalje nastaviti sa svojom propagandom i napadanjem Srbije!Hoce li Hrvatska poceti voditi normalnu,zdravu politiku ili ce za sve i dalje okrivljivati Srbiju!

Marija13

pre 9 godina

Verujem da ce premijer uraditi sve da ponovo popravi odnose sa Hrvatskom. Nije fer da nam pojedinci kvare dobre odnose koje smo izgradili.

mladen

pre 9 godina

Ubedjen sam da je sve ovo pokrenuto samo da bi se skrenula paznja sa pada helikoptera, tj objavljivanja izvestaja. Kad ne znas sta ces, pljujes Hrvate. Isto je to i kod njih, samo u suprotnom smeru.

nasa posla

pre 9 godina

Koje vise postovanje prema Srbiji moze ocikavati, zemlji kojoj odluka Haga o opozivanju Seselja se tretira kao udar na vladu i destabilizaciju drzave.

Koje odgovorno ponasanje sa nase strane kada Vulin blebece onako a seselj pali zastavu i porucuje nastavak politike Velike Srbije bez da se "Svemocni" oglasio po ovima dogadjajima.

Granit

pre 9 godina

"Mi ćemo sa naše strane da zaustavimo svaku vrstu retorike koja bi dalje potpirivala loše strasti"

A Karlovac,Karldobag,Virovitica

To je bilo u proslom zivotu???????

Šef

pre 9 godina

Srbija na svom čelu danas nema ostrašćenog lidera, nego lidera koji je uvek za dijalog, da nađe kompromis i ne beži od problema, to je ono što realno Hrvati nemaju, ali i mnogi drugi.

Promatrač

pre 9 godina

Sve je ovo samo igrokaz od istih "kompanjona". Hrvatska je korektno postupila i ništa uvredljivo i provokativno nije napavila prema Srbiji. Milanović je prokomentirao da region i Srbiju povratak Šešelja u Hag neće destabilizirati. Drugi par opanaka je što su Vučić i Šešelj istog svjetonazora samo je Vučić "pametniji" pa se ne izražava kao nesretni Šešelj. Izjava vašeg ministra Vulina je za svaku osudu i naše ministarstvo je postupilo točno kako treba. Nažalost kod vas u Srbiji ovakva demagogija i dalje prolazi.... Sa ovakvima na vlasti vama će biti samo gore... sudar sa realnošću će nažalost puno boliti.

Mikica

pre 9 godina

Gospodine Vučiću 100% ste u pravu! Dosta je bilo srpskih žrtava zarad tzv. branilaca otadžbine iz "drugog reda". Srpski omladina hoće u Evropu I neće da živi u zatvoru zarad ratnih profitera I huškača mržnje.

psihologB

pre 9 godina

Mi smo pokazali da zelimo mir i dobre odnose, saradnju i podrsku time kada je premijer posetio Hrvatsku, pokazao je kolika je velicina Srbije, sad je na njima kako ce se pokazati.

majstor spina

pre 9 godina

Da je hteo da povuče ambasadora iz Hrvatske, onda bi bilo smisleno da se obrati javnosti i navede razloge, zbog kojih to čini.
Ovako obraćanje, gde se kaže da on neće povući predstavnika iz Hrvatske, kao odgovor na nepostojeće pitanje, je besmisleno.

John

pre 9 godina

Srbija kao i Hrvatska su u ekonomskoj crnoj rupi, sta drugo mogu ponuditi stanovnistvu nego oprobani recept nacionalizma i nasilja iz 90-tih,kojima se vesto izbegavaju mnogo vaznije teme koje tiste opljackane narode i jedne i druge zemlje......

miroslav

pre 9 godina

Dobro Šešelj, on je vanparlamentarna stranka, a šta je sa Vulinovim izjavama. On je ministar, i bio je na listi SNS, njegove izjave se ne razlikuju od Šešeljevih, jedino on ne pali zastave.

nikola mladenovic

pre 9 godina

Znaju svi da je taj glupi gaf uperio protiv Vucica, on ce vec to da objasni Hrvatskoj, a onog klovna Vulina, bi odmah trebao da posalje dodjavola.

pantelija

pre 9 godina

Premijer Vučić je ponovo pokazao da Srbija želi dobre odnose sa susedima, bez obzira na incident koji je Šešelj izazvao. I Hrvatska bi sa svoje strane trebala tome više da doprinese.

msm

pre 9 godina

Investitore svakako necemo privući paleći zastave zemalja EU jer time palimo zastavu pod koju staje pet stotina miliona ljudi od kojih mi tražimo investicije i dodatnu pomoć i podršku.

branko

pre 9 godina

Sta se desava ovo,svi vode drzavnu politiku ,ko treba i ko ne treba!Nece ovo izaci na dobro i mislim da cemo u buducnosti imati velikih problema koji se naziru!

Repica

pre 9 godina

Stvarno nemam sta da dodam na ovu izjavu Vucica!Stvarno odmerena izjava koja pokazuje koliki stepen odgovornosti ima i koliko je spreman da predje preko nekih stvari zarad mira,stabilnosti i zastite Srba u Hrvatskoj!

Zoran

pre 9 godina

Vučiću svaka ti je ko u Njegoša ali poradi malo na kvalitetu ovih botova jer izgleda kao da te podržava neko osrednje AI softversko rešenje a ne grupa živih ljudi.

Mamicam

pre 9 godina

Srbija gaji dobrosusedske odnose a ljudi koji su namerno dovedeni u zemlju kako bi to pokvarili ne mogu uspeti u tome. Zato sto je na politickoj sceni covek koji ne zeli da se odnosi vracaju na lose staze nekadasnjih politickih konflikata i koji ima zelju da odnosi sa svima a narocito sa prvim komsijama budu na najboljem mogucem nivou.

Majče

pre 9 godina

Šešelj je paljenjem hrvatske zastave izazvao nemire. Tako je ugrozio odnose izmedju Srbije i Hrvatske, koji ionako nisiu bili najsjajniji. Šešeljev postupak šalje lošu sliku u svetu o Srbiji.

Hani

pre 9 godina

Danas zastava. Sutra...sta? Ambasada? Prekosutra...mozda paljenje Beograda, razbijanje izloga, kao '90-ih sto je bilo??? Bila bi to losa retrospektiva.

Lakyy

pre 9 godina

Stav i postupci lidera radikala ne oslikuju politiku i odnose drzave Srbije prema Hrvackoj i od njih se treba momentalno ograditi a Seselja pozvati na odgovornost.

Munjinjo

pre 9 godina

"Ljepa naša" POD HITNO mora angažovati ili germane ili amere da im vode ministarstvo "vanjski djela" jer ovaj ih Vučić, prosto, UBI !!! U tim sporadičnim "kontaktima", u čistom prividu od bilateralnih odnosa, Vučić vodi, najmanje, sa 7:0 ! Mislim da u Hrvatskoj politici, trenutno, ne postoji lice koje je u stanju da BAR nasluti širi kontekst i repere savremena meta-političke komunikacije i geo-strategijskih turbulencija !

Cecur

pre 9 godina

Predano,posveceno i krvnicki radis za dobrobit svoje zemlje onda se pojavi "ala" u liku Seselja i sve to upropasti!Zar je dovoljan bilo koji komentar...Verujem i tvrdim da ne...Seselju ne cinis zlo sebi nego narodu oko tebe i mucenim ljudima Srbima koji su ostali na vekovnim ognjistima koji pokusavaju da povrate sto se povratiti moze!!!Jadan si ti,da imas i malo pameti to ne bih ucinio!!!

rile

pre 9 godina

Ta losa slika je poslata od manjine koju ne zanima svoja zemlja. Bitno je da premijer salje govor o dobrom odnosima sa svima koji zele da saradjuju.

zelenko

pre 9 godina

Postupak Šešelja je za svaku osudu. Državni organi su odmah reagovali i pokrenuli krivični postupak protiv njega. Mislim da je reakcija Hrvatske preterana, jer to što je šešelj uradio je čin pojedinca i nema nikakve veze sa politikom dobrih međususedskih odnosa za koju se zalaže Srbija.

maja

pre 9 godina

Nasa Vlada je jako ozbiljna i spremna za saradju sa svim zemljama.Veliki trud i napor se ulaze za stabilnu buducnost i saradnju sa susednim drzavama kao i ostalim svetskim zemljama

bojan

pre 9 godina

Jako je dobro i pohvalno sto je Srbija nakon danasnjeg gafa i reakcije iz hrvatske spremna da posalje samo pozitivne signale da bi se situacija sto pre resila.

TVRDJAVA

pre 9 godina

Naravno da necemo povlaciti nase pretstavnike i da cemo nastaviti politiku mira i saradnje sa Hrvatskom. Ne smemo dozvoliti da jedan ludak poremeti sve i unazadi nas e odnose koje je premijer mukom doveo na bolji nivo.

Milana

pre 9 godina

Sigurna sam da nece da se poremete dobri odnosi koji su tek uspostavljeni sa Hrvatskom zbog poremecenih postupaka poremecene ideologije dragog nam ''vojvode''. Toliko.

dragce

pre 9 godina

Danasnji gaf trebalo bi da sluzi na cast Seselju koji je postao ono protiv cega se celog zivota borio.Domaci izdajnik.Inace,reeakcija Vucica nije ocekivana samo onima kojima je gore pomenuti uzor a ne uzrok...

marija puk

pre 9 godina

Postovanje koje ukazujemo Hrvatskoj,nije nikakvo ponizenje,vec deo nase spoljne politike sto se tice evrointegracija. Samo ovakvom politikom,konacno cemo prevazici taj lazni nacionalizam,koji se meri mrznjom prema Hrvatima. To nije nacionalizam,vec politika.

macak

pre 9 godina

Treba da pokušamo da ocuvamo mir i stabilnost jer je to važno i zbog Srba koji žive u Hrvatskoj i zbog naših budućih odnosa sa tom zemljom.

VeraG

pre 9 godina

Treba zadržati korektne odnose, jer Hrvatska ima i imaće puno Srba kao državljana, a svoje ljude moramo podržavati! Nemojmo incidente očajnih pojedinaca pretvarati u problem.

hajdi

pre 9 godina

Od nesloge, svadja i incidenata nemamo nista, nismo nikad ni imali, niti cemo nekada da imamo. Odrzavanje dobrih odnosa sa okolinom a i sire, moze samo da nam donese dobro, jer nam je ratova i sankcija dosta. Vreme je da se poboljsaju ekonomski ali i medjuljudski odnosi.

Miloš

pre 9 godina

Srbija zastupa politiku mira i dobrosusedskih odnosa. Takvu politiku prepoznaje i podržava EU kojoj nikako nije u interesu nova destabilizacija u regionu. Verujem da je hrvatski premijer toga svestan.

Aida

pre 9 godina

Premijer se svim silama trudi da uspostavi dobre odnose sa zemljama u regionu, krajnje je vreme da Hrvati prestanu da glume vecite zrtve, u politici nema mesta za emocije i saradnja je neophodna za obostrano dobro.

vidan

pre 9 godina

Srbija želi da unapređuje bilateralne odnose sa svojim susedima, uključujući i Hrvatsku. Nadam se da jedan pojedinac nije vredan prekidanja diplomatskih odnosa dve države

Željana

pre 9 godina

Šešelj i pojedini hrvatski državni predstavnici, rade potpuno istu stvar! Provociraju i pokušavaju da ponovo neko novo ludilo koje bi ceo region vratilo u ratno ludilo! Kao da su im isti mentori!!!

Srboljub

pre 9 godina

Vlast u Srbiji je puno puta do sada pokazala da žele punu normalizaciju odnosa sa Hrvatskom. Da bi se to desilo potrebno je da i druga strana to želi.

tyu

pre 9 godina

Zasto bi se povlacio nas ambasador iz Hrvatske? Treba ostati u korektnim odnosima sa svima i ne dozvoliti da Seseljev ispad bude smetnja u tim odnosima.

Jelenko

pre 9 godina

Mozda bi Hrvati mogli malo da pogledaju u svoje dvoriste i prvo kazne gomilu svojih javnih licnosti koji pljuju po Srbiji pa tek onda nas da optuzuju za nesto.

Tibor b

pre 9 godina

Dobar potez Vucica.Ova je vlada napravila ogroman pomak u politici i ne bi bilo dobro da se sada ovakvim jednim ispadom nesto mukom steceno upropasti.

Remake

pre 9 godina

Odnosi Srbije i Hrvatske su ponovo došli na dosta nisku tačku zbog gluposti koju je juče uradila grupa neodgovornih građana Srbije, pristalica određene političke grupacije. Slažem se da treba povući poteze koji će smiriti situaciju jer nikom u regionu ne odgovara pogoršanje odnosa. Međutim, da bi se odnosi smirili potrebne su dve strane, Srbija sa svoje strane čini određene korake. Sinoć sam gledao Dnevnik HRT-a u 22h i na žalost mogao sam samo da vidim potpirivanje tenzije od strane javnog servisa Hrvatske. U studiju je gostovala bivša premijerka Hrvatske g-đa Jadranka Kosor koja je u principu optužila čitav narod u Srbiji da podržava poteze male grupe ljudi traživši da se Vlada distancira i izvini za potez paljenja hrvatske zastave. Sve to je bilo praćeno prilogom u kome je jedan hrvatski ministar prostačkim i uličarskim rečnikom rekao ministru Vulinu da treba da se leči, sa naglašavanjem onoga "bre". Nakon toga sam se zapitao da li Hrvatska zaista želi smirivanje situacije i dobre odnose sa Srbijom. Kao šlag na tortu došao je naredni prilog HRT-a u kome se političari svađaju da li treba "obljetnicu" Oluje održati samo u Kninu ili i u Kninu i u Zagrebu. Država koja je proterala i pobila 200.000 svojih građana slavi taj čin kao državni praznik i pri tome drži pridike Srbiji zbog toga što je neodgovorni pojedinac zapalio hrvatsku zastavu, što je svakako za osudu i sankciju.

Anna

pre 9 godina

Zbog konstantnih ispada jedne osobe (ne bih opisivala kakve osobe, poznato je, nece mi pustiti komentar zbog uvredljivog sadrzaja) ne bi trebalo da se pravi velika buka i povlace veliki potezi. To Seselju i jeste cilj, ne treba dozvoliti da iz njegovih gluposti izadje nesto veliko.

olgica

pre 9 godina

Kao i uvek,Vucic smiren i odmeren pokusava da stisa i sredi situaciju.Ne bi bilo u redu da zbog Seselja koji ocigledno i ne voli Srbiju,svi mi stradamo.

Milanka

pre 9 godina

Zbog čega bi povlačili predstavnike iz Hrvatske, pa nema u Hrvatskoj mesta bez ustaških grafita i muzike Tompsona, i proslave godišnjice oluje

Milica

pre 9 godina

Dobro sto onda premijer Hrvatske ne osudi ponasanje njihovog pevaca Perkovica koji javno propagira ustastvo i pjluje po nevinim zrtvama.

jovan

pre 9 godina

Radikalska retorika i ekstremizam je pojava koja jos nije iskorenjena ni sa jedne ni sa druge strane Drine, tako da bismo zajedno trebali raditi na iskorenjivanju takvih pojava, a ne da dopustamo da nas ti isti ekstremisti posvadjaju..

krle - dron

pre 9 godina

Ljudi moji premijer nema drugi izlaz nego da brani dobre odnose sa hrvatskom,tako radi odgovoran covek koji misli na svoje gradjane,pa mnogi zaboravljaju da 80% srbske prehrane i maloprodaje te prehrane je u hrvatskim rukama,nije se sa time zezati......srbski tunjavi boljsevici nisu ni svesni sta su srbiji ucinili i sad im premijer kriv pa pale zastave i to na celu sa jednim hlvatom cija rodbina upravlja HDZ-om,ironiji medju boljsevicima nikad kraja.....

Milijan

pre 9 godina

Vučić smiruje situaciju, zna koliko je napora uložio da se koliko, toliko normalizuju odnosi i sad ne sme da dozvoli da sve opet krene naopako. Mirno, pribrano reagoje, to je sda veoma važno. Hrvati su takvi, prvo bi da prekinu saradnju, a onada, nakon meseca moramo mi, opet, da preduzimamo korake. Vučić zato žuri da popravi ono za šta sam nije kriv.

Tamara

pre 9 godina

Vandalskim i necivilizovanim ponasanjem samo stvaramo losu sliku o sebi i drzavi u kojoj zivimo. Ovakvi i slicni ispada mogu samo da naprave stetu i umanje sve ono sto je do sad uradjeno u drzavi. Treba medjusobno da saradjujemo, razvijamo dobre medjususedske odnose i saradnju, a ne da dozvolimo da pojedinci skloni destruktivnom ponasanju stvaraju losu sliku o nasoj drzavi.

Marijaa95

pre 9 godina

Premijer nema nista protiv Hrvatske i nema razloga da bi on hteo da ima bilo kakav sukob s njima. Stavise, on zeli dobru kolunikaciju sa svima, pa i sa Hrvatskom. Nije pokvaren i ima obraz, za razliku od Hrvatske!

alexandroo

pre 9 godina

Mislim da je ovakva reakcija Hrvatske ishitrena !
Tako reagovati na ponašanje pripadnika vanparlamentarne stranke je čist apsurd !

Izida

pre 9 godina

Hag je na neki način trebao isto da učestvuje u smirenju odnosa između Srbije i Hrvatske, a uradio je upravo suprotno puštanjem na slobodu čoveka za kojeg se zna da je veliki problem u tim odnosima. Sad oni treba da zovu i izvinjavaju se Hrvatima, a ne Vučić koji nije ni kriv ni dužan za ovaj haos, osim što Srbiju postavlja na mesto lidera regiona.

ostali se vole B 92 se čita

pre 9 godina

Srbija je spremna za saradnju sa svima i nema razloga da zaoštrava odnose sa Hrvatskom. Vučić je odlaskom na inauguraciju hrvatske predsednice pružio ruku prijatelsjtva, sada je red da Hrvati pokažu da li su vredni tog prijateljstva.

uros

pre 9 godina

Totalno je besmisleno narusavati odnose zbog Seselja, kao da ga svi ne znaju u regionu.. Ja vise mislim da je ovde fokus na relaciji Vucic - Seselj, i to sto bi neki voleli da vide kako sada Vucic ukorava Seselja, hapsi ga, maltretira itd. pa se zbog toga dize prasina.. Neki jednostavno ne mogu Vucicu da oproste to sto je postao najuspesniji premijer Srbije do sada.

tututu

pre 9 godina

Cijela ova situacija tako savršeno odgovara Milanoviću da se ne bih čudio da je Šešeljev performans na ovaj ili onaj način režiran. Zoki se sad može pokazati kao zaštitnik nacionalnih interesa (možeš misliti, kakav napad na iste i kakva zaštita), a hadezeovci mu ne mogu ništa. Hrvatska javnost ima novu cirkusku točku za zabavu, a izbori se bliže. Pozdrav iz Zg.

djuran

pre 9 godina

Pa to je Seselj i ovome ne treba pridavati nikakvu paznju jer se to i moglo ocekivati od njega...ne treba praviti od komarca magarca, taman smo koliko toliko izgladili odnose zahvaljujuci premijeru...

Stanar Sasa

pre 9 godina

Paljenje zastave?!Primitivizam, a o novonastaloj situaciji da ne govorimo, sve sto smo uradili za dobro odnosa Srbije i Hrvatske sa jednom zastavom i cirkuzantom palo je u vodu.

ninna

pre 9 godina

Hrvatska ima nekakav oštar stav prema nama ,kritički nastrojen ,pogotovo sada kada su ušli u EU i nisu zadovoljni sa fondovima koji su dobili .Tako da svoje nezadovoljstvo iskaljuju na nama.Naša vlada ignoriše takvo ponašanje i pokušava da pokrene ceo region zarad napretka.
Što se tiče ove situacije ,mislim da su jedva čekali bilo kakav razlog ,pa da burno reaguju !

Ognjen 92

pre 9 godina

Paljenje zastave Hrvatske na javnom mestu od strane Šešelja je bila kap, koja je prelila čašu. Naši susedi su veoma oseteljivi na delovanje ovog haškog optuženika. Moramo učiniti sve da odnose vratimo u normalu. Za pošetak hitna ekstradikcija Šešelja u Hag bi bio pravi korak naše Vlade.

Belko

pre 9 godina

U pravu je Vucic,mi treba da pokazemo da smo odgovorni i da ne upadamo u njihovu retoriku i nastavimo tamo gde smo stali a oni ce zbog njihove politike vec imati problema i obice im se sve o glavu!Ne nasedajmo na njihove provokacije vec im pokazimo kako civilizovan svet resava probleme!

REPRIZA

pre 9 godina

Svi racunaju na nas zdrav razum i dostojanstvo pa tako i Milanovic nekako kao da zna da nakon svake provokacije mi budemo oni strpljeniji i pametniji koji oproste i vrate stvari na pravi put.

Dalmatinka

pre 9 godina

Vučićevo nastojanje za spuštanjem lopte i smirivanjem situacije sigurno podržava većina građana Srbije. Previše toga nas veže sa Hrvatskom i interes stanovnika obe države je da imamo stabilne i konstruktivne odnose.

beba

pre 9 godina

Mislim da hrvatska javnost političkom egzibicionizmu Vojislava Šešelja ne treba da pridaje ozbiljan značaj. I u Hrvatskoj ima ekstremista, setimo se samo šta je o predstavniku Srba Pupovcu govorio Glavaš, ali na svu sreću, takve ličnosti nemaju podršku građana

Sale

pre 9 godina

Treba dobro razmisliti i doneti pravo resenje, usijanih glava se nece naci najbolje resenje. Vlada sigurno nece dozvoliti da jedan covek destabilizuje citav region.

Goga

pre 9 godina

u pravu je. srbija ima svoj pravac i cilj i ne treba da je zanima sta hrvati rade i pricaju. treba uspostaviti korektan odnos, zbog nas samih...

Jelenko

pre 9 godina

Mozda bi Hrvati mogli malo da pogledaju u svoje dvoriste i prvo kazne gomilu svojih javnih licnosti koji pljuju po Srbiji pa tek onda nas da optuzuju za nesto.

deshibasara

pre 9 godina

Drži prijatelje blizu, drži neprijatelje bliže... Makijaveli
(Milena, 1. april 2015 21:45)
Citat je dobar, stav koji si iskazala los, ne zasluzujes toliko pluseva.
Nije Hrvatska, niti bilo koja druga nacija nepriatelj, ljudi su dobri ili losi i tacka.
Meni je najbolja prijateljica Hrvatica, ne zato sto je Hrvatica, vec zato sto je DOBRA osoba.
Za kraj
"Cemu na svetu narodi ako postoje ljudi?" - Miroslav Mika Antic

Zoran

pre 9 godina

Hrvatske vlasti i srpske opozicija uživaju u svemu ovome. I jedni i drugi pokušavaju da iskoriste Šešeljeve ispade za podizanje sopstvene popularnosti.

levac

pre 9 godina

Sve sto Seselj ovde radi i prica od kako se vratio iz Haga je prica uz Vucicev blagoslov.Sve sto Vucic nece da izjavi a misli iznosi Seselj.U sustini oni isto misle .Da je drugacije Seselja u medijima ne bi ni bilo.

бт

pre 9 godina

Seselj pravi budalu od sebe i to bi trebalo svi da znaju.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kantona, 1. april 2015 21:40)

Хвала што си нам скренуо пажњу, тако да сад сигурно сви знају. Паљење заставе, па чак и усташке, сигурно није начин да се скрене пажња на неке проблеме.

Majaa

pre 9 godina

Pa ovo je namerno odradjeno, da bi javnost i na pojedince obratila paznju. Uz to postavljaju i premijeru zamku, misle da bi on mogao da se saplete. Smeta im Vuviceva borba za Srbiju.

BHU

pre 9 godina

Nemamo sta vise ni da ocekujemo s obzirom kakvu smo im poruku poslali.Seselj voli da izaziva takve probleme.Taman smo bili na korak od EU,a sada nam je sudbia neizvesna.

čika sava

pre 9 godina

"Slike paljenja zastave su loše slike koje idu iz Beograda i to što ćemo da kažemo da to nema veze sa državom, a nema, i to što ćemo da kažemo da to rade predstavnici vanparlamentarne stranke neće mnogo doprineti našem boljem ili drugačijem imidžu", upozorio je premijer.
Šešelja ne može da zaustavi niko u njegovom pronacionalističkom delovanju...nije ga ni Hag mogao da ukroti, vredjao je i psovao sve tamo a kamoli u svojoj zemlji, na slobodi. Važno je da se sve ovo stavi pod kontrolu a počinioci svojih (ne)dela neka odgovaraju pred licem pravde.

Dizni

pre 9 godina

Mislim da se drzavnici obeju zemalja ( Hrvatske i Srbije ) trebaju izdici iz situacije i pokazati politicku mudrost. Znamo da ima i sa jedne i sa druge strane nacionalista. Vazno je kakvu politiku vode zvanicni Zagreb i Beogred.

mara

pre 9 godina

Srbija želi da unapređuje bilateralne odnose sa svojim susedima, uključujući i Hrvatsku. Nadam se da jedan pojedinac nije vredan prekidanja diplomatskih odnosa dve države

zabica86

pre 9 godina

To sto je Seselj ucinio govori da se uopste nije opametio i samo pokazuje u kakav ambis bi gurnuo drzavu kad bi se, nekim cudom, dokopao vlasti. Sreca, pa je to nemoguce. Strasno je kad neko ostane zaglavljen u proslosti.

miloš

pre 9 godina

Ja sa tima što pale ni kafu ne bi popio , ni da mi idoli budu , ni šefovi . ma ni za kuma ne b i uzeo takve mračne i nazadne likove. Al ' znam ko bi.

Tara

pre 9 godina

Zbog ludila jednog čoveka, treba da ispašta ceo jedan narod. Ne treba ga vraćati u Hag, on mora ovde da odgovara za dovođenje u opasnost, od ponovne izolacije, celog srpskog naroda.

Mile

pre 9 godina

Valjda je prošlo vreme davanja uzaludnih žrtvi vihoru rada,dosta je mržnje.Sve što želimo je mir,nikoga ne diramo i želimo da niko ne dira nas.Svaki gest ove vrste dovodi nas u neprijatnu situaciju.

Marina

pre 9 godina

Srbija je pokazala svoj napredak, tako da jedan ovakav vandalski cin, nadamo se nece srusiti ovu stabilnost koju smo stekli poslednjih godinu dana!!!!

Boki

pre 9 godina

Hrvatska je, od kad postoji, uvek volela da provocira. To je jednostavno njihov nacin komunikacije. Mi nismo takvi, niti cemo biti.

victoria

pre 9 godina

Prosto se stresem kada čujem retoriku 90 'tih .Do sada sam smatrala da je samo Šešelj još uvek u tom dobu ali sada vidim da Hrvatska nije ni izašla iz njega !
Kao takvi ,njima nije mesto u EU jer očigledno nisu napredovali ni malo .

Gold

pre 9 godina

Nas premijer je pokazao da je Srbija konacno postala jedna jaka zemlja koja zna sta hoce,zemlja koja gradi prijateljske odnose a ne narusava ih

Popovicke93

pre 9 godina

Povlacenjem svoga predstavnika tj ambasadora iz HR bi bio los znak za Srbiju,jer bi se odmah protumacilo da nezelimo stabilnost u regionu i na balkanu.

desanka

pre 9 godina

Seselj je poslao ruznu sliku u svet o nama, time sto je palio zastave, nasi odnosi sa Hrvatskom nisu sjajni tako da ih je ovo jos dodatno poljuljalo, premijer sada mora mudro odigrati.

Onore de Balzak

pre 9 godina

Srbija je na velikom ispitu zrelosti sada. Vreme je da pokažemo da smo nešto naučili od prošlosti i da želimo bolju budućnost.

Dalibor ARCS

pre 9 godina

Srbija je civilizovana zemlja i sigurno zbog Seselja necemo kvariti dobre odnose sa susedima.Treba se okrenuti buducnosti i ekonomskoj saradnji.

Duska

pre 9 godina

Da li pojedinci vrede vise od naroda jedne drzave, pa da daju sebi za pravo ovakvo ponasanje?! Mislim da Seselju i slicnima treba jednom za svagda stati na put!

Mikica

pre 9 godina

Podhitno treba smiriti tenzije, samo mirnim putemm dijalogom i hladne glave resavati sve, problemi sa susedima nam ne trebaju, a na Seselja ne obracati paznju jer on zeli samo publicitet i nista drugo, jer je majstor za tako nesto.

Tibor

pre 9 godina

Bili bismo stvarno ludi i nepromisljeni da idemo nazad u devedesete i resavamo teske probleme. Zato Vucic ispravno postupa i smiruje eventualne tenzije.

pele

pre 9 godina

I dalje se desava isti scenario da bilo sta da se desi kod nas nase komsije su spremni da upru prstom i sruce kamenje zbog neodgovornosti pojedinaca, dok u suprotnom mi uvek idemo sa odredjenom dozom smirenosti, i to dosta govori o nama da ne skacemo na "prvu loptu".

Arnold

pre 9 godina

To sto je Seselj uradio ne predstavlja zvanican stav drzave Srbije i o tome nema sta vise da se prica. Isto kao kada bi neki pristalica ekstremnih hrvatskih organizacija palio srpsku zastavu.

Fenomen

pre 9 godina

Gde je taj Vucic bio kad su lupali ploce sa citilicnim natpisima po Vukovaru i drugim gradovima? Zasto se tada nije oglasio? A sad...botovi...navalite!

ivana

pre 9 godina

Tako je, treba da bude tamo nas predstavnik, zbog nasih ljudi tamo. Ne treba dizati tenziju, treba pokusati smiriti stvari bas zbog njih koji su tamo

Zoran

pre 9 godina

Politickim skandalima pojedinaca i politickom nestabilnoscu srusice se sve sto je do sada naporno stvarano. Saradnja se Hrvatskom mora se nastaviti, treba prevazici sve nesuglasice i doci do zajednickog resenja.

Lepa

pre 9 godina

Taman kada smo uspostavili korektne odnose sa Hrvatskom nadje se jedan covek koji ce to da srusi. Zato je i poslat iz Haga. Ne treba dozvoliti da ponasanje jednogh coveka utice na odnose nase dve Drzave. Nije Srbija kriva za njegovo ponasanje.

Ekko

pre 9 godina

Hrvati nas ne vole, jos manje podrzavaju u nasim nastojanjima da reformisemo drzavu, pokusavaju na svakom koraku da nam postave nogu i osujete nase namere, planove i angazovanje da postanemo deo EU. To mnogo govori o njihovom primitivizmu i mrznji koji su gori od Seseljeve halabuke.

LULU

pre 9 godina

Seseljev postupak je za svaku osudu i svakako je smesno pomisliti da je imao za cilj pomoci Sarovicu. Toliko mu je odmogao da vise nema kud. Sta li je seselj hteo da postigne ovako glupim gestom?

Wilson

pre 9 godina

Loše slike dolaze i iz Hrvatske ali Srbija i Hrvatska moraju naći zajednički jezik jer je to od opšteg interesa za obadve zemlje.Sa takvim ekstremnim pojavama kao što su paljenje zastave ili parole za dom spremni će se susretati i u budućnosti ali to nije nikakva prepreka za saradnju jer to nisu stavovi država već ekstremnih pojedinaca koji na taj način raspiruju mržnju.

Marko Škorić

pre 9 godina

Spaska: Baciti sve pod noge što je do sada urađeno na normalizaciji odnosa u regionu , zbog Šešeljevog cirkusa , bila bi velika greška.Srbija je ozbiljna država sa odgovornim rukovodstvom i verujem da tako neće nešto uraditi.

Miro Đokić

pre 9 godina

psihologB:Srbija je do sada pokazala da preduzima sve mere da se sa svim državama uspostavi dobri odnosi pa i sa državama u regionu.Ne treba obraćati pažnju što neke vanparlamentalne stranke idu po Sbiji i prave razne gluposti i da to utiče na zategnutost odnosa između Srbije i Hrvatske.

Miloš Kosorić

pre 9 godina

mArkoni:Dipolomatija je ozbiljan državnički posao i potrebno je mnogo političkog znanja,odgovornosti i veštine da bi se uspešno obavljala.Verujem da će predsednici vlada kroz dijalog uspeti da prevaziđu ovu zategnutost koja je došla zbog cirkusa koji pravi Šešelj.

Mišo Ćuković

pre 9 godina

Šef: Ostrašćenost nije nikom dobrog donela pa ne bi ni nama. Čudi rekcija hrvatskih zvaničnika na cirkus koji pravi Šešelj po Srbiji , jer oni dobro znaju da stav radikala i njihovog vođe nije stave rukovodstva Srbije. Pa šta bi bilo da sada tako reaguje Srbija na puštanje na slobodu Glavaša.

Miljana B

pre 9 godina

Butthole Surfer : Šta građani misle o Šešelju i njegovoj politici rekli su na prošlogodišnjim izborima. Svaki drugi komentar bio bi suvišan.

Atos

pre 9 godina

E kamo srece da i hrvatski politicari pokazu ovoliki nivo tolerancije i odgovornosti kao Vucic!Nas stalno optuzuju da sirimo nacionalnu mrznju a Vucic je pokazao ko zna koji put da to nije tacno i da su to samo usamljeni incidenti dok kod Hrvata to rade i njihovi visoki zvanicnici!

Beta

pre 9 godina

Ovako premijer jedne zemlje treba da se ponasa,da smiruje tenzije i siri toleranciju a ne kao hrvatski premijer da deli lekcije drugima i stvara losu atmosferu a jos nije sredio ni svoje dvoriste!Mislio sam da je Milanovic kulturniji ali i on je pokazao dosta nepostovanja!

Major

pre 9 godina

Ovo je pravi kulturni odgovor na bezobrazluk iz Hrvatske!Bas me interesuje da li ce znati da odgovore na ovakve pomirljive tonove ili ce i dalje nastaviti sa svojom propagandom i napadanjem Srbije!Hoce li Hrvatska poceti voditi normalnu,zdravu politiku ili ce za sve i dalje okrivljivati Srbiju!

Marija13

pre 9 godina

Verujem da ce premijer uraditi sve da ponovo popravi odnose sa Hrvatskom. Nije fer da nam pojedinci kvare dobre odnose koje smo izgradili.