Utorak, 31.03.2015.

11:01

Cipras: Ne vraćamo sankcije Rusiji

Grčka neće vratiti zapadne sankcije Rusiji, jer je to "put koji ne vodi nigde", izjavio je grčki premijer Aleksis Cipras.

Izvor: Tanjug

Cipras: Ne vraæamo sankcije Rusiji IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

56 Komentari

Sortiraj po:

antibot

pre 8 godina

A meni je jako tuzno ovo pljuvanje Grcke i Ciprasa od strane pojedinih komentatora, a i nama se smesi njihov scenario a mi cak nemamo ni turizam.

Algoritam

pre 8 godina

Cipras, i vladajuća Siriza su svesni da nakon što su pokazali zube EU moraju negde da se skrase, a Putin ih je vazda podržavao. Drago mi je što Grčka i njene vlasti pravilno razmišljaju i ne pucaju sebi u nogu iako im je druga noga već u gipsu. A između ostalog turski tok počinje za Eu na granici između Turske i Grčke, posle će i Cipras biti u mogućnosti da diktira isporuke gasa i da se cenka sa Eu. ima kliker.

stranac 1952

pre 8 godina

Otkad su Turci otišli, milom ili silom, novonastala Grčka je tri!3!!! puta bankrotirala! Za koji mesec ili dva će bankrotirati opet! Sećate se možda Argentine 2001? Država bez novca, škole, vojska, policija, ono malo državnih bolnica, gradovi...sve što se financira iz buđeta ide u *urac! Grčka ima svitu bogatih, koje ne diraju, a turizam ne može da vadi državu, koja nije sposobna ubrati novac! Primer Hrvatske-stalno su u besparici, a turizam jih izvuće svaku godinu i još jim nešto ostaje!:) Nema tamo, da nešto pojedeš ili popiješ bez računa-barem od Istre do Zadra i Knina! Južnije desetljećima nisam bio! PZ!

Crnogorac

pre 8 godina

Ja iskreno ne znam ko je gori: ovi turboslavci što se kunu u Rusiju a nemaju blage veze o Rusiji, ili NATOfili. Strašno đe ide ovaj svijet.

dragan

pre 8 godina

Mene opet necudi nepoznavanje istorije"otimac intelektualne svojine".Holkaust po kazivanju jevreja su ucinile sve drzave Evrope.Pogledati kanal Hustori.Nijedna drzava u svetu pa ni SAD nije htela da primi jevrejske izbeglice.Nacizam je nacional sicijaluzam a to smo imali i mi.

oliver tvist

pre 8 godina

"Ko u mladosti nije levicar,taj nema srca,ko u starosti nije desnicar,taj nema mozga" Winston Churchill.
Pametnom dosta.
(Milan Nis, 31. mart 2015 13:11)

Uvek kada vidim neki Cercilov citat, pitam se, cime vas je taj covek toliko impresionirao?
On je bio DOBAR POLITICAR ( za svoju zemlju ),i nista vise od toga, a ova izjava (vec svima poznata) nije nista drugo nego politicki stav.
Da je pominjao radikalizam ( levi, desni, sve jedno) kao odliku mladosti,a konzervativizam kao odliku starosti u redu, ali ovako....
Tek, u vremenu koje dolazi, trebace mnogo ovih sa srcem, odnosno ovih drugih bez mozga, jer djavo je odneo salu, a Dikensovo vreme nam se smesi iz buducnosti.

planina

pre 8 godina

Ovaj inzenjer ima viziju, na kraju krajeva ovaj zapadni nemoral i imperijalizam mora jednom puknuti. Sve tece sve se krece ...
Sama ideja da je "kapitalizam savrsen system" je glupa, nedemokratska, apsolutisticka, to je isto da ja kazem da je najbolje auto "Peugeot 404 1970".
Treba uvesti u Americi Marksizam u skole, naravno ne samo Mrksizam, ha,ha... cemu apsolutizam
Bice svasta kad stamparija "svetske valute" postane "nekonvertibilna" ...

amonimni citalac

pre 8 godina

Mislim da srbi,bugari i grci vise nece stajati na putu naoruzanim posetiocima iz azije..mislim da je zapad uhvatio neki opasan virus koji ce da ga dovede do zida vrlo brzo.

Stevan

pre 8 godina

Hoces hoces, samo ti jos nisu javili. Cipras Cipras, ja sam stvarno mislio da si ti jaci igrac. Haha... ovaj bi sad od Rusije da se ogrebe malo,a? Haha... tesko da ce.

Washington

pre 8 godina

EU zbog USA uvodi sankcije Rusiji. Slabe i EU i Rusija. Jaca USA. Da li grci nemcima to da objasnjavaju?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mare, 31. mart 2015 12:28)

Da, a nemci su inace glup narod uvek bili... Smesno.

Otimač intelektualne svojine

pre 8 godina

Da, a nemci su inace glup narod uvek bili... Smesno.
(Washington, 31. mart 2015 14:35)

I ne čudi od osobe koja se potpisuje s 'Washington', da nacizam i holokaust smatra civilizacijskim dostignućima. U duhu svih kometara 'višepotpisanog'.

Prosjačenje

pre 8 godina

Gospodin Cipras će leći na rudu Angeli Merkel jer je Grčka u bankrotu. Sve što priča za dnevnu uporebu je poza. Kada si bez para moraš biti ponizan prema onima koji te hlebom hrane. Staviće i kravatu kada to bude njihov uslov.

Salerno

pre 8 godina

ne volim amere, ali jos manje grke, mi makedonci znamo sta znaci grcka demokratija, i sada i kroz istoriju. nadam se da ce ameri i turci srediti situaciju.

Bata

pre 8 godina

Sad lepo dati znak Turcima da uzmu ono što misle da im pripada, a kad Grci zatraže pomoć slegnuti ramenima i reći da sankcije nisu rešenje. Drugim rečima Cipras se igra opstankom grčke države kao takve. Grčka je jedino bezbedna dok je u NATO, ako krene da izigrava poverenje ostaće sama protiv Albanaca i Turaka.

dragan

pre 8 godina

Hteli be Grci na mufte da zive, I od EU I od Rusije:/
(London 94, 31. mart 2015 12:37)
++++++++++
A sto nebi saradjivali i sa jednima i drugima? Ovako ih samo mufaju iz EU. Onako bi ih teze muftala jedna strana.

tosa

pre 8 godina

Za neke koji ovde jos nisu skontali neke stvari. Turska NECE napasti Grcku jer i sama Turska sve vise saradjuje sa Rusijom (gasovod je dobar primer) i sve vise od...... EU. Turci samo mogu jos vise da pomognu Grcima da se priblize Rusiji a ne da ih napadaju. I Turcima je dosta lazljive i prevrtljive EU i SAD i sve vise se okrecu Rusima.

Humanoid

pre 8 godina

Evropu si još mogao vrtit oko prsta ovim si se upravo zamerio Amerikancima a oni su vrlo dosledni u kažnjavanju neposlušnih.
(srki, 31. mart 2015 11:58)

I sve te silne priče o 'zapadnim vrednostima & svekolikoj civilizaciji' se svode na ovo, 'kažnjavanje neposlušnih'. Niko se poput sluge ne može tako strasnooduševiti kažnjavanju onih koji bi da budu slobodni. Naši čuvari 'zapadnih vrednosti' su zoran primer tome.

Gulamfer

pre 8 godina

E moj Ciprase, i tebi ce da ode klocfizna na kvacilu aviona kada budes negde putovao... Onako slucajno, pa u brdo. Ne bi to bilo njima prvi put.

Botovanje ludom radovanje

pre 8 godina

Nisam rusofil, Putina ne mogu očima da vidim, oteli su nam NIS i svu naftu... Ali zar neko zaista pri zdravoj pameti može da izjavi kako "Rusi rasturaju Ukrajinu"?!? Živela Grčka, slobodna od neoliberalnih kapitalističkih okova!

EU+SNS botovi, to su para dva!

pre 8 godina

Sad kad domaće slugeranje počnu cviliti kao da im neko iz džepa vadi. A i da pokuša, šta bi od gologuzije uzeo? Samo parole i mantre o 'evro-integracijama'. Toga im ne fali.

mare

pre 8 godina

Ako ste ruski prijatelji izađite iz NATO, ako ste anti-globalisti/levičari izađite iz EU i odbacite € kao valutu, vratite drahmu. Stop sa populizmom.

Magla

pre 8 godina

Kako tako lako zavede srbe jednostavnim populistickim frazama, a poznato je da je Cipiripi vec nekoliko puta podvio rep i opet ce......Rusija nema sta da ponudi Grckoj sto ce joj pomoci da vraca dugove a neoliberalni kapitalizam je izrazeniji u Rusiji nego na uredjenom zapadu.

runner

pre 8 godina

Не знам да ли је остварив ал' ово је фантастичан потез Ципраса. Ако истраје на томе Грчка привреда ће доживети прави бум. Нарочито добро ће проћи туризам и пољопривреда. С друге стране то ће створити велику пукотину у политици западног ембарга спрам Русије па ће временом и остали почети да крше тај ембарго, пре свих Аустрија, Италија, Шпанија, Португал, Чешка и Словачка.

BRDM

pre 8 godina

"Cipras je istakao da se on ne slaže sa sankcijama, izrazivši uverenje da taj put nigde ne vodi."

Ma jok. Rusi rasturaju Ukrajinu, a mi cemo da ih vodimo u bioskop...

zoran1965

pre 8 godina

sada kada grci počnu da izvoze: kukuruz, žito, suncokret, uljanu repicu, elektroniku sa znakom simensa...
ko ne vidi to , a rusi će se praviti blesavi pošto im treba roba

Miodrag

pre 8 godina

Stanite, ako ja dobro razumem: zemlje članice EU, recimo Grčka (a sve više i Madjarska, Italija, Austrija, Slovačka, Češka, Kipar....) ne moraju da slede zajedničku spoljnu politiku EU, ali to moraju zemlje koje nisu članice EU !!! Naime, takve poruke svaki dan čujemo od EU birokrata....

Bane

pre 8 godina

Grčka je mnogo "nemirna". Ne znam jesu li čuli da se onima koji su neposlušni "zavrću ruke". Ipak, Grčka je toliko dužna da više nije samo dužnik nego zapravo poslovni partner, Nemačkoj pre svega.
Zbog toga je vodeća "sila" EU, Nemačka u procepu: s jedne strane mora da sluša Wašington a sa druge da brine o sopstvenim interesima za koje USA ne mari ni malo. Štaviše ....
Očekujem da se Grcima, kao i Mađarima (Orbanu) vrlo brzo dogodi neka velika neprijatnost u cilju disciplinovanja. Živi bili pa videli ("demokratiju" na delu).

master

pre 8 godina

O ovome sam pisao vec ranije,posto su on i njegov toliko hvaljeni i ministar finansija pokusali da preveslaju EU,ostalo im je jos samo da pretnjama kako ce uci u pakt sa Rusijom pokusaju da primoraju EU da im oprosti dugove.Ne znam kako ce zavrsiti,niti okrivljujem sadasnju grcku vladu za stanje u kojem se nalaze,ali ne mogu da opravdam i podrzim tu pasivnost prema bogatima,a u stvarnosti su oni i isisali narod i doveli ih u ocajno stanje.Kada bi se ja pitao,dozvolio bi im izlazak iz EU,pa onda neka dokazu svoju sposobnost.Nisu clanice EU i njeni gradjani duzni da bogate prave jos bogatijima,to je problem koji svaka zemlja za sebe mora resavati,znaci boriti se protiv kriminala i korupcije a ne ucestvovati u njoj pa posle kriviti druge i traziti pomoc.Sto se tice Rusije,Putin je to znao i jedva docekao,siguran sam da se grcki narod sa njim nece usreciti.

max%

pre 8 godina

Ovi definitivno prave celu evropu ludom,ja samo ne znam zasto ih trpe,napravite jaku uniju,gde nema ovakvih lazova,neradnika,i ljudi bez dela!!!!!

Dunster

pre 8 godina

Nisam siguran kako će se sve ovo završiti sa Grčkom al premijeru Ciprasu svaka čast!
Čovek je jednostavno u pravu i to će se kad tad EU i celoj Evropi pokazati ali se bojim da će biti prekasno.
Amerika je destruktivna supersila i to je veliki problem svih njenih evropskih saveznika koji sve to dobro znaju ali nesmeju ili nemogu da joj se suprostave.
SVAKA ČAST CIPRAS!

patriota

pre 8 godina

Ovo je ona inicijalna kapisla koja će izazvati sledeće žariste i dalji konflikt. Svi očekuju eskalaciju u Ukrajini, a izbiće između Turske i Grčke. Ocekujem sada prvo uznemiravanje Turske zbog gasovoda koji se preliva na Grčku, jer hoće da vodi svoju politiku i eto ga rat. Scenario već napisan samo još režiser SAD da odabere monemate početka priče.

Dumar

pre 8 godina

Tako brate, tako se sa njima razgovara, vi jeste u velikim problemima, ali niste nicija krpa kojom ce brisati pod. E kako su nasi daleko od toga.

Milan

pre 8 godina

Na pitanje Lenjinu zasto je revolucija pocela u Rusiji a ne Nema;koj koja je imala mnogo razvijenije industrijsko drustvo i organizovaniju radnicku klasu vodja prve socijalisticke revolucije je rekao: Lanci imeperijalizma pucaju tamo gde im je najslabija karika!" I u ovom slučaju Grčka je dokaz za to...Američke sankcije u Evropi će pasti kada prijatelji sa juga ukinu sankcije i kada ce se zemlje sa severea Evrope upitati a zasto ne bi to mogli i mi da uradimo kada ionako znamo da je rat u Ukrajini Americki a ne Evropski!
Ponosan sto je Balkan rodio ovako velikog coveka!

Iguman Nemanja

pre 8 godina

Grčka pokazala obraz!
Uči Srbijo!

Ako bude sreće pa da osnujemo nepobedivu pravoslavnu alijansu od našeg Jadrana do Aljaske: Srbija (sa Crnom Gorom i Srpskom)- Grčka - Rusija!

Уго Чавез

pre 8 godina

Ово ће бити мудри херој и ослободилац Балкана од империјализма и неолибералног капитализма!
Грчка се са правом приближава антифашистичкој праведној Русији!
Браво за Алексиса Ципраса!

Zoki

pre 8 godina

Nista, Turci nek uzmu par grckih ostrva a kada Grci budu trazili reakciju prema Turskoj pokazati im srednji prst i reci da nema smisla uvodili sankcije Turcima.

Уго Чавез

pre 8 godina

Ово ће бити мудри херој и ослободилац Балкана од империјализма и неолибералног капитализма!
Грчка се са правом приближава антифашистичкој праведној Русији!
Браво за Алексиса Ципраса!

Miodrag

pre 8 godina

Stanite, ako ja dobro razumem: zemlje članice EU, recimo Grčka (a sve više i Madjarska, Italija, Austrija, Slovačka, Češka, Kipar....) ne moraju da slede zajedničku spoljnu politiku EU, ali to moraju zemlje koje nisu članice EU !!! Naime, takve poruke svaki dan čujemo od EU birokrata....

runner

pre 8 godina

Не знам да ли је остварив ал' ово је фантастичан потез Ципраса. Ако истраје на томе Грчка привреда ће доживети прави бум. Нарочито добро ће проћи туризам и пољопривреда. С друге стране то ће створити велику пукотину у политици западног ембарга спрам Русије па ће временом и остали почети да крше тај ембарго, пре свих Аустрија, Италија, Шпанија, Португал, Чешка и Словачка.

Dunster

pre 8 godina

Nisam siguran kako će se sve ovo završiti sa Grčkom al premijeru Ciprasu svaka čast!
Čovek je jednostavno u pravu i to će se kad tad EU i celoj Evropi pokazati ali se bojim da će biti prekasno.
Amerika je destruktivna supersila i to je veliki problem svih njenih evropskih saveznika koji sve to dobro znaju ali nesmeju ili nemogu da joj se suprostave.
SVAKA ČAST CIPRAS!

Iguman Nemanja

pre 8 godina

Grčka pokazala obraz!
Uči Srbijo!

Ako bude sreće pa da osnujemo nepobedivu pravoslavnu alijansu od našeg Jadrana do Aljaske: Srbija (sa Crnom Gorom i Srpskom)- Grčka - Rusija!

Milan

pre 8 godina

Na pitanje Lenjinu zasto je revolucija pocela u Rusiji a ne Nema;koj koja je imala mnogo razvijenije industrijsko drustvo i organizovaniju radnicku klasu vodja prve socijalisticke revolucije je rekao: Lanci imeperijalizma pucaju tamo gde im je najslabija karika!" I u ovom slučaju Grčka je dokaz za to...Američke sankcije u Evropi će pasti kada prijatelji sa juga ukinu sankcije i kada ce se zemlje sa severea Evrope upitati a zasto ne bi to mogli i mi da uradimo kada ionako znamo da je rat u Ukrajini Americki a ne Evropski!
Ponosan sto je Balkan rodio ovako velikog coveka!

Bane

pre 8 godina

Grčka je mnogo "nemirna". Ne znam jesu li čuli da se onima koji su neposlušni "zavrću ruke". Ipak, Grčka je toliko dužna da više nije samo dužnik nego zapravo poslovni partner, Nemačkoj pre svega.
Zbog toga je vodeća "sila" EU, Nemačka u procepu: s jedne strane mora da sluša Wašington a sa druge da brine o sopstvenim interesima za koje USA ne mari ni malo. Štaviše ....
Očekujem da se Grcima, kao i Mađarima (Orbanu) vrlo brzo dogodi neka velika neprijatnost u cilju disciplinovanja. Živi bili pa videli ("demokratiju" na delu).

Botovanje ludom radovanje

pre 8 godina

Nisam rusofil, Putina ne mogu očima da vidim, oteli su nam NIS i svu naftu... Ali zar neko zaista pri zdravoj pameti može da izjavi kako "Rusi rasturaju Ukrajinu"?!? Živela Grčka, slobodna od neoliberalnih kapitalističkih okova!

Humanoid

pre 8 godina

Evropu si još mogao vrtit oko prsta ovim si se upravo zamerio Amerikancima a oni su vrlo dosledni u kažnjavanju neposlušnih.
(srki, 31. mart 2015 11:58)

I sve te silne priče o 'zapadnim vrednostima & svekolikoj civilizaciji' se svode na ovo, 'kažnjavanje neposlušnih'. Niko se poput sluge ne može tako strasnooduševiti kažnjavanju onih koji bi da budu slobodni. Naši čuvari 'zapadnih vrednosti' su zoran primer tome.

tosa

pre 8 godina

Za neke koji ovde jos nisu skontali neke stvari. Turska NECE napasti Grcku jer i sama Turska sve vise saradjuje sa Rusijom (gasovod je dobar primer) i sve vise od...... EU. Turci samo mogu jos vise da pomognu Grcima da se priblize Rusiji a ne da ih napadaju. I Turcima je dosta lazljive i prevrtljive EU i SAD i sve vise se okrecu Rusima.

Otimač intelektualne svojine

pre 8 godina

Da, a nemci su inace glup narod uvek bili... Smesno.
(Washington, 31. mart 2015 14:35)

I ne čudi od osobe koja se potpisuje s 'Washington', da nacizam i holokaust smatra civilizacijskim dostignućima. U duhu svih kometara 'višepotpisanog'.

zoran1965

pre 8 godina

sada kada grci počnu da izvoze: kukuruz, žito, suncokret, uljanu repicu, elektroniku sa znakom simensa...
ko ne vidi to , a rusi će se praviti blesavi pošto im treba roba

Dumar

pre 8 godina

Tako brate, tako se sa njima razgovara, vi jeste u velikim problemima, ali niste nicija krpa kojom ce brisati pod. E kako su nasi daleko od toga.

Gulamfer

pre 8 godina

E moj Ciprase, i tebi ce da ode klocfizna na kvacilu aviona kada budes negde putovao... Onako slucajno, pa u brdo. Ne bi to bilo njima prvi put.

Zoki

pre 8 godina

Nista, Turci nek uzmu par grckih ostrva a kada Grci budu trazili reakciju prema Turskoj pokazati im srednji prst i reci da nema smisla uvodili sankcije Turcima.

max%

pre 8 godina

Ovi definitivno prave celu evropu ludom,ja samo ne znam zasto ih trpe,napravite jaku uniju,gde nema ovakvih lazova,neradnika,i ljudi bez dela!!!!!

EU+SNS botovi, to su para dva!

pre 8 godina

Sad kad domaće slugeranje počnu cviliti kao da im neko iz džepa vadi. A i da pokuša, šta bi od gologuzije uzeo? Samo parole i mantre o 'evro-integracijama'. Toga im ne fali.

BRDM

pre 8 godina

"Cipras je istakao da se on ne slaže sa sankcijama, izrazivši uverenje da taj put nigde ne vodi."

Ma jok. Rusi rasturaju Ukrajinu, a mi cemo da ih vodimo u bioskop...

mare

pre 8 godina

Ako ste ruski prijatelji izađite iz NATO, ako ste anti-globalisti/levičari izađite iz EU i odbacite € kao valutu, vratite drahmu. Stop sa populizmom.

dragan

pre 8 godina

Hteli be Grci na mufte da zive, I od EU I od Rusije:/
(London 94, 31. mart 2015 12:37)
++++++++++
A sto nebi saradjivali i sa jednima i drugima? Ovako ih samo mufaju iz EU. Onako bi ih teze muftala jedna strana.

Magla

pre 8 godina

Kako tako lako zavede srbe jednostavnim populistickim frazama, a poznato je da je Cipiripi vec nekoliko puta podvio rep i opet ce......Rusija nema sta da ponudi Grckoj sto ce joj pomoci da vraca dugove a neoliberalni kapitalizam je izrazeniji u Rusiji nego na uredjenom zapadu.

master

pre 8 godina

O ovome sam pisao vec ranije,posto su on i njegov toliko hvaljeni i ministar finansija pokusali da preveslaju EU,ostalo im je jos samo da pretnjama kako ce uci u pakt sa Rusijom pokusaju da primoraju EU da im oprosti dugove.Ne znam kako ce zavrsiti,niti okrivljujem sadasnju grcku vladu za stanje u kojem se nalaze,ali ne mogu da opravdam i podrzim tu pasivnost prema bogatima,a u stvarnosti su oni i isisali narod i doveli ih u ocajno stanje.Kada bi se ja pitao,dozvolio bi im izlazak iz EU,pa onda neka dokazu svoju sposobnost.Nisu clanice EU i njeni gradjani duzni da bogate prave jos bogatijima,to je problem koji svaka zemlja za sebe mora resavati,znaci boriti se protiv kriminala i korupcije a ne ucestvovati u njoj pa posle kriviti druge i traziti pomoc.Sto se tice Rusije,Putin je to znao i jedva docekao,siguran sam da se grcki narod sa njim nece usreciti.

patriota

pre 8 godina

Ovo je ona inicijalna kapisla koja će izazvati sledeće žariste i dalji konflikt. Svi očekuju eskalaciju u Ukrajini, a izbiće između Turske i Grčke. Ocekujem sada prvo uznemiravanje Turske zbog gasovoda koji se preliva na Grčku, jer hoće da vodi svoju politiku i eto ga rat. Scenario već napisan samo još režiser SAD da odabere monemate početka priče.

Bata

pre 8 godina

Sad lepo dati znak Turcima da uzmu ono što misle da im pripada, a kad Grci zatraže pomoć slegnuti ramenima i reći da sankcije nisu rešenje. Drugim rečima Cipras se igra opstankom grčke države kao takve. Grčka je jedino bezbedna dok je u NATO, ako krene da izigrava poverenje ostaće sama protiv Albanaca i Turaka.

Washington

pre 8 godina

EU zbog USA uvodi sankcije Rusiji. Slabe i EU i Rusija. Jaca USA. Da li grci nemcima to da objasnjavaju?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mare, 31. mart 2015 12:28)

Da, a nemci su inace glup narod uvek bili... Smesno.

Stevan

pre 8 godina

Hoces hoces, samo ti jos nisu javili. Cipras Cipras, ja sam stvarno mislio da si ti jaci igrac. Haha... ovaj bi sad od Rusije da se ogrebe malo,a? Haha... tesko da ce.

Salerno

pre 8 godina

ne volim amere, ali jos manje grke, mi makedonci znamo sta znaci grcka demokratija, i sada i kroz istoriju. nadam se da ce ameri i turci srediti situaciju.

Prosjačenje

pre 8 godina

Gospodin Cipras će leći na rudu Angeli Merkel jer je Grčka u bankrotu. Sve što priča za dnevnu uporebu je poza. Kada si bez para moraš biti ponizan prema onima koji te hlebom hrane. Staviće i kravatu kada to bude njihov uslov.

planina

pre 8 godina

Ovaj inzenjer ima viziju, na kraju krajeva ovaj zapadni nemoral i imperijalizam mora jednom puknuti. Sve tece sve se krece ...
Sama ideja da je "kapitalizam savrsen system" je glupa, nedemokratska, apsolutisticka, to je isto da ja kazem da je najbolje auto "Peugeot 404 1970".
Treba uvesti u Americi Marksizam u skole, naravno ne samo Mrksizam, ha,ha... cemu apsolutizam
Bice svasta kad stamparija "svetske valute" postane "nekonvertibilna" ...

oliver tvist

pre 8 godina

"Ko u mladosti nije levicar,taj nema srca,ko u starosti nije desnicar,taj nema mozga" Winston Churchill.
Pametnom dosta.
(Milan Nis, 31. mart 2015 13:11)

Uvek kada vidim neki Cercilov citat, pitam se, cime vas je taj covek toliko impresionirao?
On je bio DOBAR POLITICAR ( za svoju zemlju ),i nista vise od toga, a ova izjava (vec svima poznata) nije nista drugo nego politicki stav.
Da je pominjao radikalizam ( levi, desni, sve jedno) kao odliku mladosti,a konzervativizam kao odliku starosti u redu, ali ovako....
Tek, u vremenu koje dolazi, trebace mnogo ovih sa srcem, odnosno ovih drugih bez mozga, jer djavo je odneo salu, a Dikensovo vreme nam se smesi iz buducnosti.

Crnogorac

pre 8 godina

Ja iskreno ne znam ko je gori: ovi turboslavci što se kunu u Rusiju a nemaju blage veze o Rusiji, ili NATOfili. Strašno đe ide ovaj svijet.

dragan

pre 8 godina

Mene opet necudi nepoznavanje istorije"otimac intelektualne svojine".Holkaust po kazivanju jevreja su ucinile sve drzave Evrope.Pogledati kanal Hustori.Nijedna drzava u svetu pa ni SAD nije htela da primi jevrejske izbeglice.Nacizam je nacional sicijaluzam a to smo imali i mi.

antibot

pre 8 godina

A meni je jako tuzno ovo pljuvanje Grcke i Ciprasa od strane pojedinih komentatora, a i nama se smesi njihov scenario a mi cak nemamo ni turizam.

amonimni citalac

pre 8 godina

Mislim da srbi,bugari i grci vise nece stajati na putu naoruzanim posetiocima iz azije..mislim da je zapad uhvatio neki opasan virus koji ce da ga dovede do zida vrlo brzo.

Algoritam

pre 8 godina

Cipras, i vladajuća Siriza su svesni da nakon što su pokazali zube EU moraju negde da se skrase, a Putin ih je vazda podržavao. Drago mi je što Grčka i njene vlasti pravilno razmišljaju i ne pucaju sebi u nogu iako im je druga noga već u gipsu. A između ostalog turski tok počinje za Eu na granici između Turske i Grčke, posle će i Cipras biti u mogućnosti da diktira isporuke gasa i da se cenka sa Eu. ima kliker.

stranac 1952

pre 8 godina

Otkad su Turci otišli, milom ili silom, novonastala Grčka je tri!3!!! puta bankrotirala! Za koji mesec ili dva će bankrotirati opet! Sećate se možda Argentine 2001? Država bez novca, škole, vojska, policija, ono malo državnih bolnica, gradovi...sve što se financira iz buđeta ide u *urac! Grčka ima svitu bogatih, koje ne diraju, a turizam ne može da vadi državu, koja nije sposobna ubrati novac! Primer Hrvatske-stalno su u besparici, a turizam jih izvuće svaku godinu i još jim nešto ostaje!:) Nema tamo, da nešto pojedeš ili popiješ bez računa-barem od Istre do Zadra i Knina! Južnije desetljećima nisam bio! PZ!

max%

pre 8 godina

Ovi definitivno prave celu evropu ludom,ja samo ne znam zasto ih trpe,napravite jaku uniju,gde nema ovakvih lazova,neradnika,i ljudi bez dela!!!!!

BRDM

pre 8 godina

"Cipras je istakao da se on ne slaže sa sankcijama, izrazivši uverenje da taj put nigde ne vodi."

Ma jok. Rusi rasturaju Ukrajinu, a mi cemo da ih vodimo u bioskop...

Zoki

pre 8 godina

Nista, Turci nek uzmu par grckih ostrva a kada Grci budu trazili reakciju prema Turskoj pokazati im srednji prst i reci da nema smisla uvodili sankcije Turcima.

Salerno

pre 8 godina

ne volim amere, ali jos manje grke, mi makedonci znamo sta znaci grcka demokratija, i sada i kroz istoriju. nadam se da ce ameri i turci srediti situaciju.

master

pre 8 godina

O ovome sam pisao vec ranije,posto su on i njegov toliko hvaljeni i ministar finansija pokusali da preveslaju EU,ostalo im je jos samo da pretnjama kako ce uci u pakt sa Rusijom pokusaju da primoraju EU da im oprosti dugove.Ne znam kako ce zavrsiti,niti okrivljujem sadasnju grcku vladu za stanje u kojem se nalaze,ali ne mogu da opravdam i podrzim tu pasivnost prema bogatima,a u stvarnosti su oni i isisali narod i doveli ih u ocajno stanje.Kada bi se ja pitao,dozvolio bi im izlazak iz EU,pa onda neka dokazu svoju sposobnost.Nisu clanice EU i njeni gradjani duzni da bogate prave jos bogatijima,to je problem koji svaka zemlja za sebe mora resavati,znaci boriti se protiv kriminala i korupcije a ne ucestvovati u njoj pa posle kriviti druge i traziti pomoc.Sto se tice Rusije,Putin je to znao i jedva docekao,siguran sam da se grcki narod sa njim nece usreciti.

Magla

pre 8 godina

Kako tako lako zavede srbe jednostavnim populistickim frazama, a poznato je da je Cipiripi vec nekoliko puta podvio rep i opet ce......Rusija nema sta da ponudi Grckoj sto ce joj pomoci da vraca dugove a neoliberalni kapitalizam je izrazeniji u Rusiji nego na uredjenom zapadu.

Уго Чавез

pre 8 godina

Ово ће бити мудри херој и ослободилац Балкана од империјализма и неолибералног капитализма!
Грчка се са правом приближава антифашистичкој праведној Русији!
Браво за Алексиса Ципраса!

Bata

pre 8 godina

Sad lepo dati znak Turcima da uzmu ono što misle da im pripada, a kad Grci zatraže pomoć slegnuti ramenima i reći da sankcije nisu rešenje. Drugim rečima Cipras se igra opstankom grčke države kao takve. Grčka je jedino bezbedna dok je u NATO, ako krene da izigrava poverenje ostaće sama protiv Albanaca i Turaka.

Iguman Nemanja

pre 8 godina

Grčka pokazala obraz!
Uči Srbijo!

Ako bude sreće pa da osnujemo nepobedivu pravoslavnu alijansu od našeg Jadrana do Aljaske: Srbija (sa Crnom Gorom i Srpskom)- Grčka - Rusija!

Stevan

pre 8 godina

Hoces hoces, samo ti jos nisu javili. Cipras Cipras, ja sam stvarno mislio da si ti jaci igrac. Haha... ovaj bi sad od Rusije da se ogrebe malo,a? Haha... tesko da ce.

Prosjačenje

pre 8 godina

Gospodin Cipras će leći na rudu Angeli Merkel jer je Grčka u bankrotu. Sve što priča za dnevnu uporebu je poza. Kada si bez para moraš biti ponizan prema onima koji te hlebom hrane. Staviće i kravatu kada to bude njihov uslov.

Washington

pre 8 godina

EU zbog USA uvodi sankcije Rusiji. Slabe i EU i Rusija. Jaca USA. Da li grci nemcima to da objasnjavaju?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mare, 31. mart 2015 12:28)

Da, a nemci su inace glup narod uvek bili... Smesno.

Botovanje ludom radovanje

pre 8 godina

Nisam rusofil, Putina ne mogu očima da vidim, oteli su nam NIS i svu naftu... Ali zar neko zaista pri zdravoj pameti može da izjavi kako "Rusi rasturaju Ukrajinu"?!? Živela Grčka, slobodna od neoliberalnih kapitalističkih okova!

zoran1965

pre 8 godina

sada kada grci počnu da izvoze: kukuruz, žito, suncokret, uljanu repicu, elektroniku sa znakom simensa...
ko ne vidi to , a rusi će se praviti blesavi pošto im treba roba

mare

pre 8 godina

Ako ste ruski prijatelji izađite iz NATO, ako ste anti-globalisti/levičari izađite iz EU i odbacite € kao valutu, vratite drahmu. Stop sa populizmom.

Gulamfer

pre 8 godina

E moj Ciprase, i tebi ce da ode klocfizna na kvacilu aviona kada budes negde putovao... Onako slucajno, pa u brdo. Ne bi to bilo njima prvi put.

Bane

pre 8 godina

Grčka je mnogo "nemirna". Ne znam jesu li čuli da se onima koji su neposlušni "zavrću ruke". Ipak, Grčka je toliko dužna da više nije samo dužnik nego zapravo poslovni partner, Nemačkoj pre svega.
Zbog toga je vodeća "sila" EU, Nemačka u procepu: s jedne strane mora da sluša Wašington a sa druge da brine o sopstvenim interesima za koje USA ne mari ni malo. Štaviše ....
Očekujem da se Grcima, kao i Mađarima (Orbanu) vrlo brzo dogodi neka velika neprijatnost u cilju disciplinovanja. Živi bili pa videli ("demokratiju" na delu).

runner

pre 8 godina

Не знам да ли је остварив ал' ово је фантастичан потез Ципраса. Ако истраје на томе Грчка привреда ће доживети прави бум. Нарочито добро ће проћи туризам и пољопривреда. С друге стране то ће створити велику пукотину у политици западног ембарга спрам Русије па ће временом и остали почети да крше тај ембарго, пре свих Аустрија, Италија, Шпанија, Португал, Чешка и Словачка.

Milan

pre 8 godina

Na pitanje Lenjinu zasto je revolucija pocela u Rusiji a ne Nema;koj koja je imala mnogo razvijenije industrijsko drustvo i organizovaniju radnicku klasu vodja prve socijalisticke revolucije je rekao: Lanci imeperijalizma pucaju tamo gde im je najslabija karika!" I u ovom slučaju Grčka je dokaz za to...Američke sankcije u Evropi će pasti kada prijatelji sa juga ukinu sankcije i kada ce se zemlje sa severea Evrope upitati a zasto ne bi to mogli i mi da uradimo kada ionako znamo da je rat u Ukrajini Americki a ne Evropski!
Ponosan sto je Balkan rodio ovako velikog coveka!

Dunster

pre 8 godina

Nisam siguran kako će se sve ovo završiti sa Grčkom al premijeru Ciprasu svaka čast!
Čovek je jednostavno u pravu i to će se kad tad EU i celoj Evropi pokazati ali se bojim da će biti prekasno.
Amerika je destruktivna supersila i to je veliki problem svih njenih evropskih saveznika koji sve to dobro znaju ali nesmeju ili nemogu da joj se suprostave.
SVAKA ČAST CIPRAS!

Miodrag

pre 8 godina

Stanite, ako ja dobro razumem: zemlje članice EU, recimo Grčka (a sve više i Madjarska, Italija, Austrija, Slovačka, Češka, Kipar....) ne moraju da slede zajedničku spoljnu politiku EU, ali to moraju zemlje koje nisu članice EU !!! Naime, takve poruke svaki dan čujemo od EU birokrata....

patriota

pre 8 godina

Ovo je ona inicijalna kapisla koja će izazvati sledeće žariste i dalji konflikt. Svi očekuju eskalaciju u Ukrajini, a izbiće između Turske i Grčke. Ocekujem sada prvo uznemiravanje Turske zbog gasovoda koji se preliva na Grčku, jer hoće da vodi svoju politiku i eto ga rat. Scenario već napisan samo još režiser SAD da odabere monemate početka priče.

Dumar

pre 8 godina

Tako brate, tako se sa njima razgovara, vi jeste u velikim problemima, ali niste nicija krpa kojom ce brisati pod. E kako su nasi daleko od toga.

Humanoid

pre 8 godina

Evropu si još mogao vrtit oko prsta ovim si se upravo zamerio Amerikancima a oni su vrlo dosledni u kažnjavanju neposlušnih.
(srki, 31. mart 2015 11:58)

I sve te silne priče o 'zapadnim vrednostima & svekolikoj civilizaciji' se svode na ovo, 'kažnjavanje neposlušnih'. Niko se poput sluge ne može tako strasnooduševiti kažnjavanju onih koji bi da budu slobodni. Naši čuvari 'zapadnih vrednosti' su zoran primer tome.

dragan

pre 8 godina

Hteli be Grci na mufte da zive, I od EU I od Rusije:/
(London 94, 31. mart 2015 12:37)
++++++++++
A sto nebi saradjivali i sa jednima i drugima? Ovako ih samo mufaju iz EU. Onako bi ih teze muftala jedna strana.

tosa

pre 8 godina

Za neke koji ovde jos nisu skontali neke stvari. Turska NECE napasti Grcku jer i sama Turska sve vise saradjuje sa Rusijom (gasovod je dobar primer) i sve vise od...... EU. Turci samo mogu jos vise da pomognu Grcima da se priblize Rusiji a ne da ih napadaju. I Turcima je dosta lazljive i prevrtljive EU i SAD i sve vise se okrecu Rusima.

Otimač intelektualne svojine

pre 8 godina

Da, a nemci su inace glup narod uvek bili... Smesno.
(Washington, 31. mart 2015 14:35)

I ne čudi od osobe koja se potpisuje s 'Washington', da nacizam i holokaust smatra civilizacijskim dostignućima. U duhu svih kometara 'višepotpisanog'.

EU+SNS botovi, to su para dva!

pre 8 godina

Sad kad domaće slugeranje počnu cviliti kao da im neko iz džepa vadi. A i da pokuša, šta bi od gologuzije uzeo? Samo parole i mantre o 'evro-integracijama'. Toga im ne fali.

amonimni citalac

pre 8 godina

Mislim da srbi,bugari i grci vise nece stajati na putu naoruzanim posetiocima iz azije..mislim da je zapad uhvatio neki opasan virus koji ce da ga dovede do zida vrlo brzo.

Crnogorac

pre 8 godina

Ja iskreno ne znam ko je gori: ovi turboslavci što se kunu u Rusiju a nemaju blage veze o Rusiji, ili NATOfili. Strašno đe ide ovaj svijet.

planina

pre 8 godina

Ovaj inzenjer ima viziju, na kraju krajeva ovaj zapadni nemoral i imperijalizam mora jednom puknuti. Sve tece sve se krece ...
Sama ideja da je "kapitalizam savrsen system" je glupa, nedemokratska, apsolutisticka, to je isto da ja kazem da je najbolje auto "Peugeot 404 1970".
Treba uvesti u Americi Marksizam u skole, naravno ne samo Mrksizam, ha,ha... cemu apsolutizam
Bice svasta kad stamparija "svetske valute" postane "nekonvertibilna" ...

dragan

pre 8 godina

Mene opet necudi nepoznavanje istorije"otimac intelektualne svojine".Holkaust po kazivanju jevreja su ucinile sve drzave Evrope.Pogledati kanal Hustori.Nijedna drzava u svetu pa ni SAD nije htela da primi jevrejske izbeglice.Nacizam je nacional sicijaluzam a to smo imali i mi.

oliver tvist

pre 8 godina

"Ko u mladosti nije levicar,taj nema srca,ko u starosti nije desnicar,taj nema mozga" Winston Churchill.
Pametnom dosta.
(Milan Nis, 31. mart 2015 13:11)

Uvek kada vidim neki Cercilov citat, pitam se, cime vas je taj covek toliko impresionirao?
On je bio DOBAR POLITICAR ( za svoju zemlju ),i nista vise od toga, a ova izjava (vec svima poznata) nije nista drugo nego politicki stav.
Da je pominjao radikalizam ( levi, desni, sve jedno) kao odliku mladosti,a konzervativizam kao odliku starosti u redu, ali ovako....
Tek, u vremenu koje dolazi, trebace mnogo ovih sa srcem, odnosno ovih drugih bez mozga, jer djavo je odneo salu, a Dikensovo vreme nam se smesi iz buducnosti.

Algoritam

pre 8 godina

Cipras, i vladajuća Siriza su svesni da nakon što su pokazali zube EU moraju negde da se skrase, a Putin ih je vazda podržavao. Drago mi je što Grčka i njene vlasti pravilno razmišljaju i ne pucaju sebi u nogu iako im je druga noga već u gipsu. A između ostalog turski tok počinje za Eu na granici između Turske i Grčke, posle će i Cipras biti u mogućnosti da diktira isporuke gasa i da se cenka sa Eu. ima kliker.

stranac 1952

pre 8 godina

Otkad su Turci otišli, milom ili silom, novonastala Grčka je tri!3!!! puta bankrotirala! Za koji mesec ili dva će bankrotirati opet! Sećate se možda Argentine 2001? Država bez novca, škole, vojska, policija, ono malo državnih bolnica, gradovi...sve što se financira iz buđeta ide u *urac! Grčka ima svitu bogatih, koje ne diraju, a turizam ne može da vadi državu, koja nije sposobna ubrati novac! Primer Hrvatske-stalno su u besparici, a turizam jih izvuće svaku godinu i još jim nešto ostaje!:) Nema tamo, da nešto pojedeš ili popiješ bez računa-barem od Istre do Zadra i Knina! Južnije desetljećima nisam bio! PZ!

antibot

pre 8 godina

A meni je jako tuzno ovo pljuvanje Grcke i Ciprasa od strane pojedinih komentatora, a i nama se smesi njihov scenario a mi cak nemamo ni turizam.