Ponedeljak, 30.03.2015.

20:36

"Hag je kriv za cirkus oko Šešelja"

Bivša portparolka Tribunala u Hagu Florens Artman ističe da je Tribunal kriv za cirkus koji je nastao u slučaju lidera SRS Vojislava Šešelja.

Izvor: B92

"Hag je kriv za cirkus oko Šešelja" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

176 Komentari

Sortiraj po:

Wilson

pre 9 godina

Hag svoju nestručnost i nesposobnost pokušava da sakrije a Šešelja iskoristi u političke svrhe kako bi destabilizovao Srbiju koja je sa ovom vladom jedinstvena i jaka i polako postaje lider u regionu.

marko

pre 9 godina

Seselj je navodno pusten je da bi se lecio a to je ono cemu se najmanje posvetio od kada je dosao...u startu je igra bila jasna...

GERNIKA

pre 9 godina

U pravu je i konacno jedan iskreni iskaz iz duse.Mi smo samo njihove marionete sa kojima se poigravaju kad god im se prohte.Naravno da je njihova krivica za sav haos koji je Seselj svojim izlaskom priredio Srbiji.

prorok

pre 9 godina

Mene uopšte nije iznenadilo ponašanje Haga i do sad su imali skandalozne odluke i presude tako da se priča sad samo nastavlja.

had

pre 9 godina

Ovo što je tribunal uradio sa Šešeljem i jeste kompletan cirkus sa potencijalno vrlo ozbiljnim posledicama kako u Srbiji tako i u regionu !

stalker

pre 9 godina

Naravno da je kriv. Znali su jos kad je otisao u Hag, sa kim imaju posla. Ocigledno Seselj nije ispunio ono sto se od njega ocekivalo, pa ga sad za kaznu zele nazad.

marina

pre 9 godina

Pa, i DS ne zna šta hoće. Prvo su se radovali povratku Šešelja iz Haga, a sada se raduju pozivu tribunala za njegov povratak. A što je još gore oni su (sedeći na dve stolice) nekada bili na čelu naše države. Strašno.

cole

pre 9 godina

Zapadu definitivno ne odgovara jak premijer u Srbiji i što Srbija odbija da se priključi sankcijama protiv Rusije . Ovo oko Šešelja je Zapad namerno uradio.

Kalina

pre 9 godina

Zanimljivo da Artmanova daje ovakve izjave, nije ih lako povezati sa njom - kada je se setimo kao britke sablje u rukama Karle Del Ponte. Slazem se da je u pitanju cirkus, ali ne znam koga bi trebalo da zabavlja.

Milanko Vitomir

pre 9 godina

feniks:Naravno da su Šešelja pustali da bi napravio haos u Srbiji. Pošto to nisu uspeli ,sada pokušavaju sa njegovim povratkom u Hag. Ni ovo im neće uspeti.

Obrad Savčić

pre 9 godina

Stepa: Na žalost ovo je pritisak EU da prizna nezavisnost Kosova i da uvedemo sankcije Rusiji. Dasadašnji pritisci nisu imali uspeha pa sada pokušavaju sa Šešeljom.

secuan

pre 9 godina

Ništa,ostala je EU bez jednog igrača,ali tu su im još bolji-Hrvatinići i Šiptari,verni,odani i poslušni,a ne traže posebnu negu...baciš im mrvice sa stola,oni večno zahvalni.

Lepka

pre 9 godina

Lepo je da neko koje blizak tribunalu u Hagu ovakvu istinu prizna, ali je bilo mnogo bolje da je aktivno rađeno na eliminisanju takve prakse ovog tribunala dok su ona i Karla imale uticaj u tribunalu, a ne da sada pričaju priče radi lične promocije!

Um caruje

pre 9 godina

Treba coveka dok traje cela ova frka prebaciti u Rusiju. Rusija je puna raznoraznih diktatora i anti zapdno orjentisanih ljudi. Ne vidim sto je to problem. Medjutim, ja mislim da on ne bi hteo znog tog njegovog ponosa i tvrdoglavosti. Bolje tako nego da se opet medjusobno koljemo. Vucic bi napravio veliku gresku kada bi ga hapsio, pa shodno tome bolje ovako nekako zavrsiti i mirni smo pred svetom. Naravno ako ga svet moze preuzeti iz Rusije, srecno im bilo kao i sa svim ostalim koji uzivaju u blagodetima Ruske imperije. U krajnjem slucaju trebao bi samo otici u Rusku amabasadu, sto je Ruska teritorija i kraj price :D Ne volim doticnog gospodina ali zaista dosta bre vise dvostrukih arsina, dosadni ste vise, sta bre hocete vise od nas, ostavite na s na miru. Nevine hocete i bolesne da hapsimo,osudjujemo. Ja ne mogu da verujem da je ovo moguce.

feniks_13

pre 9 godina

Pa naravno nda su oni krivi,ma namerno su ga pustili da pravi haos pa kad sad nailaze na veliko negodovanje zemlje i ljudi pokusavaju da vade fleke...Posto ste ga pustili sami ga i vratite a ne vase propuste mi da ispravljamo

Stepa

pre 9 godina

Nazalost Hag koristi Seselja umesto sargarepe na stapu kako bi usmeravali Srbiju u pravcu koji oni zele. Optimista sam i nadam se da ce celni ljudi drzave mirno resiti i ovaj problem

Judge Dredd

pre 9 godina

Istražni postupak je odavno završen apresudana nije izvedena. "Stricto sensu", vlada Republike Srbije nema pravni osnov na osnovu koje bi izvršila ekstradiciju Vojislava Šešelja. Drugim rečima, u pravno-formalnom smislu, Šešelj je nevin. Vlada bi SAMA izazvala destabilizaciju ukupnih prilika u zemlji ako bi bi izašla u susret "političkom potraživanju" koje prisitiže iz evropskih centara moći. To se, naravno, neće dogodtiti. Vučić odlično poznaje međunaradno pravo i lako će poentirati u ovoj, naizgled, "zamršenoj" situaciji.Ubrzoće se ispostaviti sledeće: ko god da je naručio ovakvu odluku Žalbenog Veća, ko god da stoji iza takve "brljotine", postigao je "auto-gol" ...

Mikser

pre 9 godina

Naravno da je kriv za njegovo ponašanje. Očigledno je da su lovili u mutnom pošto će se vratiti u isti taj Hag neobavljena posla. Očigledan poraz svih onih koji su mu pružali podršku u nastojanju da napravi planirani haos.

Stefan M

pre 9 godina

Pitanja o krivici u vezi Šešelja su odavno već istorija. Život ide dalje i uvek ima šansi za novi početak. Možda je skori povratak Šešelja u Hag prilika da se greške u procesu protiv ovog haškog optuženika konačno isprave.

Čardak

pre 9 godina

Hag i svi savetnici kojima je zadatak destabilizacija Srbije su više nego poraženi. Providnim pokušajima su sami sebi skočili u stomak a Šešelja potrošili u ovoj smešnoj akciji. Nego dobro, najbitnije je da Srbija nije osetila posledice po njegovom povratku a to što ga sad zovu da se vrati je apsolutno dobra vest pošto je on sramota Srbije.

Emilija

pre 9 godina

Zanimljivo da Artmanova daje ovakve izjave, nije ih lako povezati sa njom - kada je se setimo kao britke sablje u rukama Karle Del Ponte. Slazem se da je u pitanju cirkus, ali ne znam koga bi trebalo da zabavlja.

paun

pre 9 godina

Besmisleno je ovo sto Hag radi,pravi velike propuste u obavljanju svog posla sto ce naneti stetu samo nasoj drzavi...treba se mudro sa tim izboriti.

Flash Gordon

pre 9 godina

Verovatno je običaj da se izricanje optužnice odvija u prisustvu optuženog. Međutim, takav "običaj" nije integralni deo Pravilnika o radu Sudskog veća, što Florens Artmana jako dobro zna. Drugim rečima, ako Brisel i Strazbur zaista žele da se ova situacija prevaziđe sigurno je da postoje brojni i elegantni načini. Na našoj diplomatiji je da ŠTO PRE sugeriše ove načine !

stevica

pre 9 godina

Ko bi drugi mogao biti kriv no Hag.Pitam se samo sta li sada hocu,jer posto su sami napravili ovaj cirkus oko njega,zalosno,12 god.ga drzali u pritvoru pustili i sad ga hocu nazad,neshvatljivo

Popcorn

pre 9 godina

Pa svi u Srbiji smo se odmah složili da je Hag kriv. Ali jedna stvar mi nije jasna, kako tribunal može sebi da dozvoli da pravi takve greške, prvo posle 3 godine od završetka sudjenja presuda nije doneta, a onda ga puštaju, pa traže nazad. Niko o njima nije imao pozitivno mišljenje, ni optuženi, a ni žrtve, a sada su totalno uprskali reputaciju. Čini mi se da je tribunal već trebao biti ugašen, a da ostane samo rezidualni mehanizam do kraja svih postupaka, tako da moraju okončati ovu farsu što pre.

silvester pacov

pre 9 godina

Evidentno je da Hag snosi krivicu,a kako kaže i bivša portparolka Tribunala u Hagu Florens Artman sami su krivi za ovaj cirkus koji ćemo po svemu sudeći mi platiti.

Bora

pre 9 godina

Kakve bre ce to nemire Seselj da napravi? O cemu vi pricate? Hag je pokazao potrpunu nekompetenciju i pristrasnost. Haski tribunal treba da plati srbiji odstetu za nevidjeno ponizenje koje je naneto srpskom narodu, a nemire ce izazvati SNS sa svojom bolesno izdajnickom politikom, pa kad narodu padne mrak na oci presesce im sve zajebancije, lazi i izdaje, a narocito udruzivanje sa NATOom.

Glas@Razuma

pre 9 godina

Zalostan pokusaj Haga da destabilizuje rad vlade i premijera!!I sad jos ce mi da ispadnemo krivi zbog ponasanja neuravnotezenog i bolesnog coveka!Vodite ga,nije uspeo da zavrsi misiju!

pire

pre 9 godina

Delom je i svojim ponašanjem Šešelj kumovao ovakvoj odluci Tribunala koji je krajnje neozbiljan u celokupnom Šešeljevom slučaju, samo su napravili bezvezan problem i pritisak na srpsku Vladu!!!

razumom do pobede

pre 9 godina

Sramotan potez Haga,jer su znali sta ce Seselj uraditi,znaci svesno su udarili na vladu i premiera i sad kao Srbija u nezgodnom polozaju,nosite Seselja nije vam uspela igrica!!!

Cule

pre 9 godina

Haski tribunal kao rdjav djak srlja iz greske u gresku, a Srbija umesto da se bavi sopstvenim siromastvom trosi energiju na teme koje joj se namecu.

Joca

pre 9 godina

Da li je njihova namera zaista bila da se pustanjem Seselja destabilizuje vlast,to ne znam.Kako bilo, u tome nisu uspeli i povlace svoje sredstvo!!!

akrobata68

pre 9 godina

Nespretno je i žalosno što se Tribunal ovako ponaša, Srbija treba da kritikuje situaciju i da pozove Tribunal da što pre donese presudu Šešelju čije je suđenje završeno pre tri godine.
Da li je potrebno ovde išta komentarisati.

Kostic

pre 9 godina

Pa naravno da je Hag kriv. Njihovom odlukom je pusten, sada ga traze. Oni vrlo dobro znaju kakav je covek Seselj i da je problematican. Ali njhove odluke nisu nimalo naivne vec koriste to znanje da bi vrsili pritisak na nasu drzavu. Neka Hag sam dodje da ga uzme, a ne samo nama da stvaraju probleme.

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

I gospodja Artman predstavlja jednu od tipicnih haskih sudskih hohstaplera, uprkos tome sto daje intervjue i sebe distancira od ove kvazi sudske instance. Zar nije i ona u vise momenata pokazala da ne postuje taj sud? Uprkos svemu, uprkos neverovatnoj stvatri da covek lezi u pritvoru 12 godina cekajuci da mu se dokazu zlocini, uprkos tome sto je sudjenje zavrseno PRE TRI GODINE, njoj je na kraju najvaznije da gospodin Vojislav Seselj bude osudjen. Barem pre njegove smrti, kako bi navodne Seseljeve zrtve imale navodnog krivca?! Zlocin je da krivi budu neosudjeni i da slobodno setaju ali je jos veci zlocin osuditi coveka, cija se krivica ne moze dokazati odnosno, cija su glavna krivicna dela njegovi "vatreni govori"?! I ovaj intervju gospodje Artman samo govori da je Haski tribunal djavolja ustanova u kojoj se do cilja dolazi na najprljavije moguce nacine.

Geto-Posle-Tranzicije-BG

pre 9 godina

Ova žena je jedina, čini mi se, bila nepristrasna tokom rada. U pravi je svakako u jednom: cirkus i ništa drugo. Pozadina cirkusa je nešto sasvim drugo

Natasa

pre 9 godina

Realno, sasvim je nezavidna situacija u kojoj se trenutno nalazi Vucic i vlada Srbije..nametnute su nam obaveze i odluke koje nicim izazvano treba da izvrsavamo!

fenix

pre 9 godina

Haški sud radi po nalogu moćnika. Nalogodavci bi opet da okrvave zube nad Srbijom ali ovoga puta im neće uspeti jer odavno Srbija nije imala petlje da svoje interese stavi u prvi plan i da se ponaša odgovorno ma koliko to nekog iritiralo!

strejder

pre 9 godina

Naravno da je sramotno ponasanje tribunala i naravno da ce Srbija da zahteva da se sto pre dopnese presuda Seselju,to je trebalo da se uradi jos pre tri godine!Treba da se raspsti klovnovska institucija u Hagu!!!

Ekolog

pre 9 godina

Ovo je bila vrlo neozbiljna odluka, o pustanju Seselja na slobodu, i ne verujem da nisu imali u vidu njegove politicke atkivnosti i provokacije. Neka sada haski tribunal sam resava problem koji su sami napravili.

BISENIJA

pre 9 godina

Naravno da je Hag odgovoran za ovaj cirkus oko Seselja i treba da preduzme nesto. Oni ga isporucili bez icijeg trazenja, odlozili presudu a sada ga hoce nazad. Pa stvarno cirkus

Dejan

pre 9 godina

Trebalo je da mu izreknu kaznu,odbiju godine sto je proveo tamo ,da odlezi ostale i da se vrati kao normalan covek,ovako je pusten zbog navodnih zdravstvenih problema i sta sad ocekuju da se sam vrati.

ManUTD

pre 9 godina

Ista ta Florens Artman je pre bila za destabilizaciju Srbije. Ne treba ona da nam govori šta i kako. Odlično to znamo i sami, u tome bar imamo iskustva na pretek, kad su pritisci sa strane u pitanju.

sinisa

pre 9 godina

seselj nije nikada rekao da ce sprecavati nekoga da izvrsava svoje obaveze, vec ako treba da ga izrucuju, nek to cine oni koji su mu svo vrijeme bili najblizi saradnici. tacno je da se covjek smatra nevinim dok se ne dokaze krivica, al sto ga onda drze tamo 12 godina bez presude?! smijesno je ko vjeruje u tu instituciju!

Клисура

pre 9 godina

Значи да су Шешељеве тврдње потковане, и да је суд у Хагу продужена рука неправде према Србији. Владу Србије не кривим ни трунке, и свако ко другачије мисли, није у праву, али има право да мисли.

bezimena kojoj ne objavljuju komentare

pre 9 godina

Dobro kaže ova pametna žena.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (salas u malom ritu, 30. mart 2015 20:53)

Da je pametna ne bi bila bivša (obavestite se sami zašto je bivša) i ovaj način samoreklamerstva je glup!

Micika

pre 9 godina

Veliki propust suda ili velika neodgovornost koja ce doneti samo probleme nasoj drzavi zato sto mi moramo da ispunjavamo nase medjunarodne obaveze i deportujemo ga ako to sud nalozi.

Saša

pre 9 godina

U pitanju je bivši portparol tribunala. Ista bi komentarisala potpuno suprotno da je ostala na radnom mestu. Nego, dobila "nogu" pa lupeta. I sada će neku da je dožive kao "prijatelja srpskog naroda".
Ova će vlast jednog dana samo da objavi da je Šešelj stigao u Hag. Tako su i Miloševića. Vrlo nezgodna situacija.

Izida

pre 9 godina

Kada bivša potparolka da ovakvu izjavu onda je sasvim jasno šta se tu dešava, produžena ruka EU svesno pokušava da destabiliše Srbiji.

dado90

pre 9 godina

Covek je pusten da bi destabilizovao trenutnu vlast i premijera sa ciljem da se utice na politiku koja Srbiji donosi dobro.To isto rade i sa danasnjom odlukom.Moze Hag da pokusava da destabilizuje ovu zemlju koliko hoce, ali nece uspeti zato sto srbiju vode casni i posteni ljudi a ne prevrtaci i ljudi od interesa.

uriah heep

pre 9 godina

Ma za sve imaju scenario!I kad su ga slali ovamo i sad kad ga vraćaju imaju unapred razrađenu taktiku,ništa im sveto nije!

zemljoradnik

pre 9 godina

Nazalost situacija je takva da mnogima u zemlji i svetu ne odgovara vlada u Srbiji koja pre svega misli o svojim gradjanima i koja zeli da od ove zemlje napravi lidere u regionu.Prvo su hteli da je destabilizuju kada su pustali Seselja iz Haga a kada su shvatili da im nije uspelo, sad bi da ga vrate.Jednostavno Evropi ne odgovara jak premijer i jaka vlada Srbije, ne odgovara im nasa neutralnost oko pitanja sukoba u Ukrajini, i mnoge stvari koje su u interesu srpskog naroda.

obilic

pre 9 godina

Ma Hag je to i hteo,da pustanjem Seselja na slobodu,pa da opet zahteva njegovo izrucenje,samo poremeti vladu u Srbiji,jer joj ne zele mir i stabilnost.

Клисура

pre 9 godina

Значи да су Шешељеве тврдње потковане, и да је суд у Хагу продужена рука неправде према Србији. Владу Србије не кривим ни трунке, и свако ко другачије мисли, није у праву, али има право да мисли.

neko tu debelo muti

pre 9 godina

@ (lajk za peticiju, 30. mart 2015 20:45)
Ti se zavitlavaš pa zato nemaš mnogo lajkova, al si u pravu za to sto pišeš.
Oni su njega pustili zbog zdravstvenih razloga, i nicime nisu uslovili njegov povratak u bgd, sto je znacilo da je jako tesko bolestan, bar tako sam ja mislio.
Njihovi lekari ili su neznalice ili su postupili po naredjenju. Jer kako su predstavili Šešelj je vec trebo da umre. Nema trece.
A sad ga hoce nazad, a lepo im je rekao da se on ne vraca. Sto su ga kod djavola uopste pustili.

dida

pre 9 godina

Jednostavno moramo da shvatimo da smo na udaru ljudi i zemalja kojima ne odgovara jak premijer koji zeli da od Srbije napravi lidera u regionu.Mozda je sve ovo pokusaj destabilizacije citave vlade i kazna za ne ucestvovanje u sankcijama sprovedenih protiv Rusije.Citava igranka prvo oko pustanja na slobodu a sad oko vracanja u pritvor, dok neko u svemu tome trazi korist, a taj neko je opozicija u zemlji predvodjenja Demokratskom strankom.

Duša

pre 9 godina

Žena lepo sve kaže, ali meni nije jasno kako je sada odjednom doneta ovakva odluka da se vrati Šešelj u Hag i zašto baš sada.Oni su znali kada su ga puštali da on nikada neće dobrovoljno da se vrati.Čini mi se kao da nešto namerno izazivaju, kao da sada to Zapadu odgovara.

Kosovka devojka

pre 9 godina

Hag je kao fudbalski sudija. Jednom pogrese i umesto da priznaju oni krecu da prave jos vece greske. To nije sud. To je cirkus i to zna svaki bar malo obrazovan covek u kojoj god zemlji da zivi.

курс на листу

pre 9 godina

(Marija, 30. mart 2015 20:40)

Уместо курса филозофије боље да си ишла на курс познавања правописа.

Lasta

pre 9 godina

Taj sud uopste ne radi odgovorno i onako kako treba sto se vidi iz toga da je Seselj cekao tolike godine da mu izreknu presudu a sada su ga ko zna iz kojeg razloga pustili uslovno da bi se brze bolje predomislili pa sada mi da ga vracamo nazad.

Emilija

pre 9 godina

Svi su generali posle bitke, pa što su ga puštali, a bilo je razloga za puštanje, sada ga žele nazad, samo se pravi nepotrebna gužva i pometnja!

Lutkar

pre 9 godina

Naravno da je tribunal kriv, sad on treba da resava ovaj problem, hteli su kako malo da ga smire time sto ce da ga puste i kao ce da se vrati, neka dobro razmisle sta im je ciniti.

Hristina

pre 9 godina

Zapadu ne odgovara jaka i stabilna Srbija,vojna neutralnost,pogotovo odbijanje sankcija protiv Rusije.Takođe,ne odgovara im premijer koji jasno zna šta hoće i neće,kakav je Vučić.Vlada iz senke se radovala dolasku Šešelja jer su mislili da će tako rejting SNS-a biti smanjen,pošto se to nije desilo sad im odgovara da se vrati u Hag.

Neko nepristrasan

pre 9 godina

Svi eu zvaničnici, predsednici, potparoli, izaslanici i ostali, pričaju istinu kada siđu sa funkcije. Osete valjda da će živeti još kratko pa peru grehe. U pakao s' njima.

joca

pre 9 godina

Haski sud pokusava da Srbiju drzi na kratkom povodcu i zbog te cinjenice i nije donela presudu u postupku protiv Seselja vec odugovlacenjem postupka zele da unesu sukobe i naruse stabilnost Srbije. Siguran sam da ce vlada iznaci resenje ove zamrsene situacije i da je narod dovoljno razuman da se bilo kakvi medjusobni sukobi izbegnu.

zelenko

pre 9 godina

Bojim se da se na taj cirkus racunalo sa pustanjem Seselja iz Haga kao na svojevrstan pritisak na Srbiju da se opredeli izmedju EU i Rusije.

Čarapan

pre 9 godina

Sve je ovo tačno, ponašanje tribunala je skandalozno. Pa ipak, ne treba dozvoliti destabilizaciju zemlje, posebno ako je to bio cilj. Mi smo mala zemlja, bez nekog uticaja, nismo u NATO, nismo u EU i svako moze sa nama sta mu se prohte, takve su prilike. Medjunarodno pravo nije isto za nas i za neke druge, jače i uticajnije... Uhapsiti ga, ispuniti svoje medjunarodne obaveze i ići dalje. Ako je pokojni Djindjić to mogao sa Slobodanom M., u onakvom trenutku, zarad interesa Srbije, onda morate i vi sa ovim vasim. Nema mesta patetisanju, i Vucic i Dacic i Nikolic su svojim minulim radom poprilicno odgovorni za ovu trenutnu ujdurmu, prema tome, izvolite, ponašajte se odgovorno.

Harpun

pre 9 godina

Florence Hartmann je u pravu. Sud u Den Haagu je oko slucaja Seselj napravio nesvakidasnji cirkus. Ako je presuda donijeta prije tri godine, zasto je ne procitaju i ne objave? Ako je nevin, onda je nevin. A ako je kriv, onda je kriv. Cemu ovo sve? Kome ovo treba? Ovakvo ponasanje Tribunala je neodgovorno kako prema zrtvama Seseljevog terora tako i prema Srbiji, koja strijemi kao i EU i koja je ovakvim potezom dovedena u kompliciranu situaciju.

Srbija ako bude pametna, ovaj vruci krompir ce vratiti u Den Haag kako bi oni sami odlucili da li ce ga hladiti ili napraviti pire.

Divos

pre 9 godina

Да, овај квази-суд се претворио одавно у политички суд, и наравно да се претворио и у општу лакрдију, али то и нема са процесом др Шешељу. Својим начином рада су доказали да им је једина сврха, не трагати за правдом и да починиоци злочина буду праведно кажњени, него угодити послодавцу и дати свој допринос у наметнутом тумачењу ближе прошлости на Балкану. Као такви, а тако то и бива са полтичким судовима који се претворе само у оруђе силника, су сами себе одавно компромитовали и обесмислили.

И госпођа Аерман беше упослена у том суду, и дала је свој допринос у том силовању над истином. А дала је посредно и не својом кривицом допринос у још једној од бројних лакрдија тог квази-суда. За потпуно исти прекршај, непоштивање суда, ова госпођа је кажњена са 7.000 евра (отприлике њена двонедељна плата док је била упослена), а др Шешељ са 15 месеци робије (додуше др Шешељ беше опоран у непоштивању па је кажњен још 2 пута за исти прекршај).

Како год, у овом квази-суду, ето Војвода од Шевенингена 12 година тамнује и чека првостепену пресуфу, са малом вероватноћом да ће је дочекати, и остаће тај квази-суд упамћен као цивилизацијско ругло на почетку овог миленијума.

Dinosaurus

pre 9 godina

Ne treba nama nikakav bivši ili sadašnji zvaničnik iz Haga da kaže da li smo mi u pravu ili ne. Dosta nam je popovanja. Vrlo dobro znamo kakve su instrukcije zapada i zašto prave haos.

snupi

pre 9 godina

Hag je oranizovao cirkus a Seselj ce ispasti najveci ma..un ako prihvati da suruje sa haskim tribunalom i nanese nepopravljive stete Srbiji i gradjanima. Treba svojom voljom da se vrati u postupak kao sto je prvi put i otisao i da saceka presudu.

kole

pre 9 godina

I slepci vide da je Hag ko zna pod čijim instrukcijama zakuvao sa Šešeljem sve zard destabilizacije vlade u Srbiji ali im nije pošlo za ruku pa sad vraćaju ga nazad.

jaca

pre 9 godina

Haski tribunal je jedna od vecih gluposti na koju smo pristali, do sad bi mu vec sto puta presudili jel kriv ili nije dokle vise s tim sudjenjem i agonijom. Putili su ga ocigledno da bi destabilizovali aktuelnu vlast ali im ni to nije poslo za rukom. Narod veruje u politiku Aleksandra Vucica i ni tri Seselja ne mogu svojim govorancijama da to opovrgnu!

SNS u srcu

pre 9 godina

Jao koja pametna izjava bivse potparolke tribunala u Hagu,tacno se islo da se naskodi Srbiji ali jedini krvac je Hag i dzaba sad oni svaljuju krivicu na nas!

NikolaS

pre 9 godina

Činjenica je da je sam sud u Hagu najveći krivac za ovu situaciju. Da je dao uslove pod kojim puštaju Šešelja na slobodu, situacija bi bila potpuno drugačija. Logično bi bilo da sami ispravljaju svoju grešku.

belial

pre 9 godina

Covek je branio Srbiju 12 godina i jos ga pljuju zbog toga.Ne mogu da verujem sta se desava sa ovim narodom kao da vam je ispran mozak.Nije Seselj kriv za ovaj realiti sou,covek je dokazao svoju nevinost.Covek veruje u ideale koji su u interesu Srbije.Cega se bojite?Da nije mozda nekog novog rata? Pa Srbija ima najgori geopoliticki polozaj u svetu i cak 5 zarista koja se mogu zapaliti po volji nasih partnera sa zapada.Srbi se moraju boriti za opstanak!!Ugledajmo se na Izrael.

Drcha

pre 9 godina

Ovo je jos jedan od pokusaja da se destabilizuje vlada Srbije i da se narusi stanje u nasoj drzavi,jer Evropi ne odgovara jak i stabilan premijer na celu Srbije. Ne odgovara im stabilna i neutralna Srbija po pitanju sankcija Rusiji i sto ne mozemo da zaboravimo NATO agresiju i zrtve agresije 1999. Prvo su pustili gospodina Seselja sami,a sada ga opet vracaju. Besmisleno,ne treba dozvoliti da destabilizuju nasu drzavu.

danilo

pre 9 godina

Apsolutno tacno. Mada njih i da razumem, ljuti su sto se nismo okrenuli protiv Rusije, premijer ima jak uticaj u Srbiji, ne mogu da ga kontrolisu. Najsmesnije su demokrate. Prvo su se radovali seselju, pa kad je izvodio perfonmans oko godisnjice ubistva bivseg premijer onda im je bio odvratan, a sad im je opet cool kad treba da se destabilizuje vlada i Vucic. Kao deca.

Mare,NS

pre 9 godina

Gospodja Artman je osudjena u Haskom tibunalu za nepostovanje suda.
Odbila je da plati i dodje na izdrzavanje kazne.
Drzava Francuska je odbila da je izruci.
Bas ste nasli,koga da pitate!!!
A,mozda i nama posluzi kao primer,kako ozbiljne drzave stite svoje gradjane od progona kvazi-sudova!

Branislava 75

pre 9 godina

Zaista je sramotno ponasanje haskog Tribunala. Ovo je samo dokaz njihove nesposobnosti u obavljanju poslova zbog kojih je Tribunal i osnovan. Velika lakrdija i pokusaj da se Srbija ponovo destabilizuje.

b.

pre 9 godina

Oteze se zato sto nemaju vecinu da ga osude, nisam ljubitelj Seselja ali covek im je objasnio neke stvari u Hagu. Verovatno ce ga uhapsiti i onda mrcvariti jos godinu dana dok ne umre, a presuda nikada nece biti donesena! Medjunarodno pravo...

iskra

pre 9 godina

Nazalost Hag se igra sa Srbijom. Da nece mozda da mi ispadnemo krivi sto je Seselj palio AMericku zastavu. Strasno. I da unosi se nemir u Srbiju po necijem scenariu

dragana

pre 9 godina

Tačno pravi cirkus, on je zato i pušten jer lako je predvideti njegovo ponašanje, dokaz o neozbiljnosti i neodgovornosti Tribunala.

Wisdom

pre 9 godina

Evidentno je da postoje različiti modaliteti prevazilaženja jedne bizarne situacije koju je isprovocirao "tribunal", svojom nepromišljenom i nesmotrenom odlikom. Ono što je još očiglednije jeste činjenica da svako od rešenja, u volšebnom "slučaju Šešelj", IZRAZITO zavisi od političke volje svih njegovih aktera. Mislim da čak i "čelična" Florens Artman indirektno priznaje ovu činjenice i time sugeriše način postupanja naše strane. Drugim rečima, MAKSIMALNO se mora insistirati na onim modalitetima daljeg rada tribunala koji ne zahtevaju AMA BAŠ NIKAKAV angažman naših vlasti, u prvoim redu, ministarstva pravosuđa.

aaa

pre 9 godina

Kakva sramota od izjave. Ona govori da Hag treba da donese konacnu presudu da je kriv. A po cemu je on kriv, I ko ste vi da komentarisete kakva presuda treba da bude.
Nastavak haske price koju svi znamo kako ide.

Dane

pre 9 godina

Sad će ispasti da je premijer kriv za njegovo vraćanje. Najlakše ako se nekom nešto ne svidi u inostranstvu odmah vršiti destabiliziranje zemlje. Ne smemo to dopustiti i moramo ostati pri čvrstom stavu.

Srbin

pre 9 godina

Zamislite to da ljudi koji su do juče nosili bedževe "stop haškoj tiraniji" danas isporučuju tom istom hagu svog dojučerašnjeg saradnika.Mislim da takvu izdaju svet još nije video i to znači da se takvim ljudima nemože verovati.

boranin

pre 9 godina

Ovom odlukom Hag još jednom potvrđuje da je u pitanju politički sud koji radi po dikatatu Zapada, a pre svega Amera, jer Haški tribunal nije mogao da očekuje da će Šešelj poštovati bilo kakve zabrane koje pred njega postavi Hag, jer on to nije poštovao ni u Hagu, a čak mislim da je Šešelj mnogo radikalnije izjave davao u vreme suđenja u Hagu, nego što izjavljuje u ovih par meseci koliko je na slobodi.

deakon

pre 9 godina

Zaista suludo,ne branim ga,ali ako je kriv,postjanje sad ili britanije je kriminalno delo.Kolonije nisu zlocin,veliki nikada ne cine zlocin.to se pripusuje nama "MALIMA",bizarno,smesno...Istina uvek pobedi,moramo da cutimo i slezemo ramenima,doci ce nase vreme,samo to treba docekati.Bila emisija da Avganistan nikada nije porazen kroz istoriju,a ko je nas porazio kroz istoriju?Jesmo bili okupirani,ali nikadaq porazeni.Ja sam mozda seljak i prost covek,ali sam ceo ceo zivot slobodan i Srbin sam i ne priznajem nista drugo.Dati zivot za te ideale je za mene cast,kao sto su to ucinili moji dedovi po ocu i majci.

dusanmal

pre 9 godina

@ИБАРСКИ ВУК - kao sto ova navodi - sudjenje je zavrseno... Ostaje da izreknu presudu. Te su ga, opet kao sto ekspert navodi-pustili bezuslovno. E, sad oni hoce nesto trece (razlozi ocigledni ali nevazni). U bilo kom organizovanom pravosudju, to nije dozvoljeno. Nema manjanja pravila u sred procesa.
Prema tome, ako izreknu presudu, mogu nesto da traze. Bez toga, nema nikakvih pravnih osnova za bilo kakvo potrazivanje.

cuki

pre 9 godina

Isuvise providni potezi Haga da se utice na destabilizaciju vlasti i premijera.Kako im nije uspeo plan destabilizacije sa pustanjem na slobodu tako nece ni ovaj sa zahtevom za povratak u pritvorsku jedinicu.

mlekadzija

pre 9 godina

Jel ovo nekakva naknadna pamet???? F.Artman ima nekakve nerasciscene racune sa Hagom...nesto su je tuzili...a o znacajnom doprinosu FA cirkusu u Hagu ne bih ovom prilikom.

vori

pre 9 godina

Jos jedan od dokaza da je taj sud obican cirkus. Samo su hteli da poremete vladu Srbije sa njegovim pustanjem. Ali bice da su ljudi koji vode nasu drzavu malo tvrdji orah...:)

lana69

pre 9 godina

Dobro da je neko to priznao.Naravno da je Hag kriv .Oni su ga pustili a sad ce od nas da traze da ga mi vratimo nazad.Strasno kako nam prave frku.

ИБАРСКИ ВУК

pre 9 godina

десет година му траје суђење и нису му пресудили ..........ово постаје смешно........

Marija

pre 9 godina

Meni je žao što će ga uhapsiti ponovo, ne zato što ga volim nego zato da napaljene srbende iz Beča vide da ne postoji nikakva šansa da SRS bude najjača stranka u Srbiji. Čak i kada bi se takvo nešto nekim slučajem i dogodilo nikakva promjena se ne bi dogodila, on bi nakrao malo para i zbrisao negdje u inostranstvo. Isto ono što vlasti ovdje rade od uvijek, još od Stefana Nemanje.

lajk za peticiju

pre 9 godina

Artmanova je u pravu, a ja ocu da iskoristim da prenesem ovde komentar koji sam lajkovo na drugoj vesti:

Dobro bre ljudi, je l' taj Šešelj uopšte bolestan ili nije???
Zar su lekari u Hagu kompletni idioti, glupaci i neznalice, kad su ga onomad pustili, bezuslovno, praktično - da umre kod kuće?!

Ili su možda ipak u pravu oni koji su tvrdili da tamo nema lekara, nego da su u pitanju šarlatani koji ne leče ljude, već su samo proforme prisutni i ispunjavaju naloge koje dobijaju od za to zaduženih osoba iz Tužilaštva i/ili Suda?

Ako sve to nije tako i ako su na predlog ozbiljnih, odgovornih i stručnih lekara Šešelja pustili zbog TEŠKE bolesti, šta se u medjuvremenu desilo da ovaj vitla po Srbiji, umesto da leži na samrtnoj postelji?! Šta je Šešelj? Neki zdravstveni fenomen, tipa, spontano izlečenje politikom?

Pa dajte ljudi, ako to "radi", da pravimo PETICIJU, neka i druge teško obolele odnesu do tv studija, neka tamo urlaju na Vladu, psuju, prete, vredjaju žive i mrtve, pa da i oni tako volšebno ozdrave!!!! a, šta kažete?
(peticija!!!!!, 30. mart 2015 20:15)

nenad rs

pre 9 godina

Ово је неозбиљно,судски процес је завршен и чека се пресуда,какво суђење,о чему говорите,па нисмо глупи да ништа не схватамо.

MRSI MU

pre 9 godina

Kako se ljudi menjaju, kada su na funkciji onda im je Srbija trn u oku, kada su daleko od funkcije onda su dobri, bože ,oprosti im , ne znaju šta rade!

Mare,NS

pre 9 godina

Nije kriv Hag,nego politicki pritisak iz EU i NATO-a!
Zamislite da srpski parlament zaseda i donese zakljucak,da neki sud u Srbiji treba da preispita svoju odluku.
Krenula bi lavina optuzbi na temu mesanja u nezavisnost pravosudja.
E,to je uradio Evropski parlament i komentarisao odluku o pustanju Seselja i trazio njegovo vracanje u Hag.
Nisu se setili da pitaju,zasto za jedanaest godina nije donesena presuda,iako se dobrovoljno i odmah odazvao pozivu suda?
Nisu se pitali,zasto mu nisu dozvolili da iznosi odbranu i poziva svedoke.
Nisu se pitali,kako ce opravdati tih jedanaest godina,ako presuda bude oslobadjajuca ili manja od tog perioda?
Apelujem na sve gradjane Srbije da ostanu smireni,jer se radi o jos jednoj smisljenoj provokaciji onih,koji Srbiji ne zele i nikad nisu zeleli dobro.
Ako krenimo da se delimo i svadjamo,postigli su svoj cilj.
Siguran sam da ih je i Seselj procitao(zna on sa kim ima posla) i da nece dozvoliti da dodje do nereda.
Osudimo svi JEDNOGLASNO ponasanje Haskog tribunala(njihovih mentora) i pokazimo da vise nismo glupi,necemo dozvoliti podele i necemo nasesti na provokacije.

Mir braco,mir!!!

ИБАРСКИ ВУК

pre 9 godina

десет година му траје суђење и нису му пресудили ..........ово постаје смешно........

nenad rs

pre 9 godina

Ово је неозбиљно,судски процес је завршен и чека се пресуда,какво суђење,о чему говорите,па нисмо глупи да ништа не схватамо.

neko tu debelo muti

pre 9 godina

@ (lajk za peticiju, 30. mart 2015 20:45)
Ti se zavitlavaš pa zato nemaš mnogo lajkova, al si u pravu za to sto pišeš.
Oni su njega pustili zbog zdravstvenih razloga, i nicime nisu uslovili njegov povratak u bgd, sto je znacilo da je jako tesko bolestan, bar tako sam ja mislio.
Njihovi lekari ili su neznalice ili su postupili po naredjenju. Jer kako su predstavili Šešelj je vec trebo da umre. Nema trece.
A sad ga hoce nazad, a lepo im je rekao da se on ne vraca. Sto su ga kod djavola uopste pustili.

Ekolog

pre 9 godina

Ovo je bila vrlo neozbiljna odluka, o pustanju Seselja na slobodu, i ne verujem da nisu imali u vidu njegove politicke atkivnosti i provokacije. Neka sada haski tribunal sam resava problem koji su sami napravili.

Duša

pre 9 godina

Žena lepo sve kaže, ali meni nije jasno kako je sada odjednom doneta ovakva odluka da se vrati Šešelj u Hag i zašto baš sada.Oni su znali kada su ga puštali da on nikada neće dobrovoljno da se vrati.Čini mi se kao da nešto namerno izazivaju, kao da sada to Zapadu odgovara.

Kosovka devojka

pre 9 godina

Hag je kao fudbalski sudija. Jednom pogrese i umesto da priznaju oni krecu da prave jos vece greske. To nije sud. To je cirkus i to zna svaki bar malo obrazovan covek u kojoj god zemlji da zivi.

danilo

pre 9 godina

Apsolutno tacno. Mada njih i da razumem, ljuti su sto se nismo okrenuli protiv Rusije, premijer ima jak uticaj u Srbiji, ne mogu da ga kontrolisu. Najsmesnije su demokrate. Prvo su se radovali seselju, pa kad je izvodio perfonmans oko godisnjice ubistva bivseg premijer onda im je bio odvratan, a sad im je opet cool kad treba da se destabilizuje vlada i Vucic. Kao deca.

mlekadzija

pre 9 godina

Jel ovo nekakva naknadna pamet???? F.Artman ima nekakve nerasciscene racune sa Hagom...nesto su je tuzili...a o znacajnom doprinosu FA cirkusu u Hagu ne bih ovom prilikom.

jaca

pre 9 godina

Haski tribunal je jedna od vecih gluposti na koju smo pristali, do sad bi mu vec sto puta presudili jel kriv ili nije dokle vise s tim sudjenjem i agonijom. Putili su ga ocigledno da bi destabilizovali aktuelnu vlast ali im ni to nije poslo za rukom. Narod veruje u politiku Aleksandra Vucica i ni tri Seselja ne mogu svojim govorancijama da to opovrgnu!

Harpun

pre 9 godina

Florence Hartmann je u pravu. Sud u Den Haagu je oko slucaja Seselj napravio nesvakidasnji cirkus. Ako je presuda donijeta prije tri godine, zasto je ne procitaju i ne objave? Ako je nevin, onda je nevin. A ako je kriv, onda je kriv. Cemu ovo sve? Kome ovo treba? Ovakvo ponasanje Tribunala je neodgovorno kako prema zrtvama Seseljevog terora tako i prema Srbiji, koja strijemi kao i EU i koja je ovakvim potezom dovedena u kompliciranu situaciju.

Srbija ako bude pametna, ovaj vruci krompir ce vratiti u Den Haag kako bi oni sami odlucili da li ce ga hladiti ili napraviti pire.

zemljoradnik

pre 9 godina

Nazalost situacija je takva da mnogima u zemlji i svetu ne odgovara vlada u Srbiji koja pre svega misli o svojim gradjanima i koja zeli da od ove zemlje napravi lidere u regionu.Prvo su hteli da je destabilizuju kada su pustali Seselja iz Haga a kada su shvatili da im nije uspelo, sad bi da ga vrate.Jednostavno Evropi ne odgovara jak premijer i jaka vlada Srbije, ne odgovara im nasa neutralnost oko pitanja sukoba u Ukrajini, i mnoge stvari koje su u interesu srpskog naroda.

snupi

pre 9 godina

Hag je oranizovao cirkus a Seselj ce ispasti najveci ma..un ako prihvati da suruje sa haskim tribunalom i nanese nepopravljive stete Srbiji i gradjanima. Treba svojom voljom da se vrati u postupak kao sto je prvi put i otisao i da saceka presudu.

BISENIJA

pre 9 godina

Naravno da je Hag odgovoran za ovaj cirkus oko Seselja i treba da preduzme nesto. Oni ga isporucili bez icijeg trazenja, odlozili presudu a sada ga hoce nazad. Pa stvarno cirkus

joca

pre 9 godina

Haski sud pokusava da Srbiju drzi na kratkom povodcu i zbog te cinjenice i nije donela presudu u postupku protiv Seselja vec odugovlacenjem postupka zele da unesu sukobe i naruse stabilnost Srbije. Siguran sam da ce vlada iznaci resenje ove zamrsene situacije i da je narod dovoljno razuman da se bilo kakvi medjusobni sukobi izbegnu.

kole

pre 9 godina

I slepci vide da je Hag ko zna pod čijim instrukcijama zakuvao sa Šešeljem sve zard destabilizacije vlade u Srbiji ali im nije pošlo za ruku pa sad vraćaju ga nazad.

lana69

pre 9 godina

Dobro da je neko to priznao.Naravno da je Hag kriv .Oni su ga pustili a sad ce od nas da traze da ga mi vratimo nazad.Strasno kako nam prave frku.

Dinosaurus

pre 9 godina

Ne treba nama nikakav bivši ili sadašnji zvaničnik iz Haga da kaže da li smo mi u pravu ili ne. Dosta nam je popovanja. Vrlo dobro znamo kakve su instrukcije zapada i zašto prave haos.

cuki

pre 9 godina

Isuvise providni potezi Haga da se utice na destabilizaciju vlasti i premijera.Kako im nije uspeo plan destabilizacije sa pustanjem na slobodu tako nece ni ovaj sa zahtevom za povratak u pritvorsku jedinicu.

MRSI MU

pre 9 godina

Kako se ljudi menjaju, kada su na funkciji onda im je Srbija trn u oku, kada su daleko od funkcije onda su dobri, bože ,oprosti im , ne znaju šta rade!

Mare,NS

pre 9 godina

Nije kriv Hag,nego politicki pritisak iz EU i NATO-a!
Zamislite da srpski parlament zaseda i donese zakljucak,da neki sud u Srbiji treba da preispita svoju odluku.
Krenula bi lavina optuzbi na temu mesanja u nezavisnost pravosudja.
E,to je uradio Evropski parlament i komentarisao odluku o pustanju Seselja i trazio njegovo vracanje u Hag.
Nisu se setili da pitaju,zasto za jedanaest godina nije donesena presuda,iako se dobrovoljno i odmah odazvao pozivu suda?
Nisu se pitali,zasto mu nisu dozvolili da iznosi odbranu i poziva svedoke.
Nisu se pitali,kako ce opravdati tih jedanaest godina,ako presuda bude oslobadjajuca ili manja od tog perioda?
Apelujem na sve gradjane Srbije da ostanu smireni,jer se radi o jos jednoj smisljenoj provokaciji onih,koji Srbiji ne zele i nikad nisu zeleli dobro.
Ako krenimo da se delimo i svadjamo,postigli su svoj cilj.
Siguran sam da ih je i Seselj procitao(zna on sa kim ima posla) i da nece dozvoliti da dodje do nereda.
Osudimo svi JEDNOGLASNO ponasanje Haskog tribunala(njihovih mentora) i pokazimo da vise nismo glupi,necemo dozvoliti podele i necemo nasesti na provokacije.

Mir braco,mir!!!

Dane

pre 9 godina

Sad će ispasti da je premijer kriv za njegovo vraćanje. Najlakše ako se nekom nešto ne svidi u inostranstvu odmah vršiti destabiliziranje zemlje. Ne smemo to dopustiti i moramo ostati pri čvrstom stavu.

Neko nepristrasan

pre 9 godina

Svi eu zvaničnici, predsednici, potparoli, izaslanici i ostali, pričaju istinu kada siđu sa funkcije. Osete valjda da će živeti još kratko pa peru grehe. U pakao s' njima.

Dejan

pre 9 godina

Trebalo je da mu izreknu kaznu,odbiju godine sto je proveo tamo ,da odlezi ostale i da se vrati kao normalan covek,ovako je pusten zbog navodnih zdravstvenih problema i sta sad ocekuju da se sam vrati.

Izida

pre 9 godina

Kada bivša potparolka da ovakvu izjavu onda je sasvim jasno šta se tu dešava, produžena ruka EU svesno pokušava da destabiliše Srbiji.

Lasta

pre 9 godina

Taj sud uopste ne radi odgovorno i onako kako treba sto se vidi iz toga da je Seselj cekao tolike godine da mu izreknu presudu a sada su ga ko zna iz kojeg razloga pustili uslovno da bi se brze bolje predomislili pa sada mi da ga vracamo nazad.

Emilija

pre 9 godina

Svi su generali posle bitke, pa što su ga puštali, a bilo je razloga za puštanje, sada ga žele nazad, samo se pravi nepotrebna gužva i pometnja!

Micika

pre 9 godina

Veliki propust suda ili velika neodgovornost koja ce doneti samo probleme nasoj drzavi zato sto mi moramo da ispunjavamo nase medjunarodne obaveze i deportujemo ga ako to sud nalozi.

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

I gospodja Artman predstavlja jednu od tipicnih haskih sudskih hohstaplera, uprkos tome sto daje intervjue i sebe distancira od ove kvazi sudske instance. Zar nije i ona u vise momenata pokazala da ne postuje taj sud? Uprkos svemu, uprkos neverovatnoj stvatri da covek lezi u pritvoru 12 godina cekajuci da mu se dokazu zlocini, uprkos tome sto je sudjenje zavrseno PRE TRI GODINE, njoj je na kraju najvaznije da gospodin Vojislav Seselj bude osudjen. Barem pre njegove smrti, kako bi navodne Seseljeve zrtve imale navodnog krivca?! Zlocin je da krivi budu neosudjeni i da slobodno setaju ali je jos veci zlocin osuditi coveka, cija se krivica ne moze dokazati odnosno, cija su glavna krivicna dela njegovi "vatreni govori"?! I ovaj intervju gospodje Artman samo govori da je Haski tribunal djavolja ustanova u kojoj se do cilja dolazi na najprljavije moguce nacine.

Drcha

pre 9 godina

Ovo je jos jedan od pokusaja da se destabilizuje vlada Srbije i da se narusi stanje u nasoj drzavi,jer Evropi ne odgovara jak i stabilan premijer na celu Srbije. Ne odgovara im stabilna i neutralna Srbija po pitanju sankcija Rusiji i sto ne mozemo da zaboravimo NATO agresiju i zrtve agresije 1999. Prvo su pustili gospodina Seselja sami,a sada ga opet vracaju. Besmisleno,ne treba dozvoliti da destabilizuju nasu drzavu.

dado90

pre 9 godina

Covek je pusten da bi destabilizovao trenutnu vlast i premijera sa ciljem da se utice na politiku koja Srbiji donosi dobro.To isto rade i sa danasnjom odlukom.Moze Hag da pokusava da destabilizuje ovu zemlju koliko hoce, ali nece uspeti zato sto srbiju vode casni i posteni ljudi a ne prevrtaci i ljudi od interesa.

ManUTD

pre 9 godina

Ista ta Florens Artman je pre bila za destabilizaciju Srbije. Ne treba ona da nam govori šta i kako. Odlično to znamo i sami, u tome bar imamo iskustva na pretek, kad su pritisci sa strane u pitanju.

Lepka

pre 9 godina

Lepo je da neko koje blizak tribunalu u Hagu ovakvu istinu prizna, ali je bilo mnogo bolje da je aktivno rađeno na eliminisanju takve prakse ovog tribunala dok su ona i Karla imale uticaj u tribunalu, a ne da sada pričaju priče radi lične promocije!

Wisdom

pre 9 godina

Evidentno je da postoje različiti modaliteti prevazilaženja jedne bizarne situacije koju je isprovocirao "tribunal", svojom nepromišljenom i nesmotrenom odlikom. Ono što je još očiglednije jeste činjenica da svako od rešenja, u volšebnom "slučaju Šešelj", IZRAZITO zavisi od političke volje svih njegovih aktera. Mislim da čak i "čelična" Florens Artman indirektno priznaje ovu činjenice i time sugeriše način postupanja naše strane. Drugim rečima, MAKSIMALNO se mora insistirati na onim modalitetima daljeg rada tribunala koji ne zahtevaju AMA BAŠ NIKAKAV angažman naših vlasti, u prvoim redu, ministarstva pravosuđa.

fenix

pre 9 godina

Haški sud radi po nalogu moćnika. Nalogodavci bi opet da okrvave zube nad Srbijom ali ovoga puta im neće uspeti jer odavno Srbija nije imala petlje da svoje interese stavi u prvi plan i da se ponaša odgovorno ma koliko to nekog iritiralo!

SNS u srcu

pre 9 godina

Jao koja pametna izjava bivse potparolke tribunala u Hagu,tacno se islo da se naskodi Srbiji ali jedini krvac je Hag i dzaba sad oni svaljuju krivicu na nas!

lajk za peticiju

pre 9 godina

Artmanova je u pravu, a ja ocu da iskoristim da prenesem ovde komentar koji sam lajkovo na drugoj vesti:

Dobro bre ljudi, je l' taj Šešelj uopšte bolestan ili nije???
Zar su lekari u Hagu kompletni idioti, glupaci i neznalice, kad su ga onomad pustili, bezuslovno, praktično - da umre kod kuće?!

Ili su možda ipak u pravu oni koji su tvrdili da tamo nema lekara, nego da su u pitanju šarlatani koji ne leče ljude, već su samo proforme prisutni i ispunjavaju naloge koje dobijaju od za to zaduženih osoba iz Tužilaštva i/ili Suda?

Ako sve to nije tako i ako su na predlog ozbiljnih, odgovornih i stručnih lekara Šešelja pustili zbog TEŠKE bolesti, šta se u medjuvremenu desilo da ovaj vitla po Srbiji, umesto da leži na samrtnoj postelji?! Šta je Šešelj? Neki zdravstveni fenomen, tipa, spontano izlečenje politikom?

Pa dajte ljudi, ako to "radi", da pravimo PETICIJU, neka i druge teško obolele odnesu do tv studija, neka tamo urlaju na Vladu, psuju, prete, vredjaju žive i mrtve, pa da i oni tako volšebno ozdrave!!!! a, šta kažete?
(peticija!!!!!, 30. mart 2015 20:15)

razumom do pobede

pre 9 godina

Sramotan potez Haga,jer su znali sta ce Seselj uraditi,znaci svesno su udarili na vladu i premiera i sad kao Srbija u nezgodnom polozaju,nosite Seselja nije vam uspela igrica!!!

Flash Gordon

pre 9 godina

Verovatno je običaj da se izricanje optužnice odvija u prisustvu optuženog. Međutim, takav "običaj" nije integralni deo Pravilnika o radu Sudskog veća, što Florens Artmana jako dobro zna. Drugim rečima, ako Brisel i Strazbur zaista žele da se ova situacija prevaziđe sigurno je da postoje brojni i elegantni načini. Na našoj diplomatiji je da ŠTO PRE sugeriše ove načine !

Cule

pre 9 godina

Haski tribunal kao rdjav djak srlja iz greske u gresku, a Srbija umesto da se bavi sopstvenim siromastvom trosi energiju na teme koje joj se namecu.

Um caruje

pre 9 godina

Treba coveka dok traje cela ova frka prebaciti u Rusiju. Rusija je puna raznoraznih diktatora i anti zapdno orjentisanih ljudi. Ne vidim sto je to problem. Medjutim, ja mislim da on ne bi hteo znog tog njegovog ponosa i tvrdoglavosti. Bolje tako nego da se opet medjusobno koljemo. Vucic bi napravio veliku gresku kada bi ga hapsio, pa shodno tome bolje ovako nekako zavrsiti i mirni smo pred svetom. Naravno ako ga svet moze preuzeti iz Rusije, srecno im bilo kao i sa svim ostalim koji uzivaju u blagodetima Ruske imperije. U krajnjem slucaju trebao bi samo otici u Rusku amabasadu, sto je Ruska teritorija i kraj price :D Ne volim doticnog gospodina ali zaista dosta bre vise dvostrukih arsina, dosadni ste vise, sta bre hocete vise od nas, ostavite na s na miru. Nevine hocete i bolesne da hapsimo,osudjujemo. Ja ne mogu da verujem da je ovo moguce.

akrobata68

pre 9 godina

Nespretno je i žalosno što se Tribunal ovako ponaša, Srbija treba da kritikuje situaciju i da pozove Tribunal da što pre donese presudu Šešelju čije je suđenje završeno pre tri godine.
Da li je potrebno ovde išta komentarisati.

Marija

pre 9 godina

Meni je žao što će ga uhapsiti ponovo, ne zato što ga volim nego zato da napaljene srbende iz Beča vide da ne postoji nikakva šansa da SRS bude najjača stranka u Srbiji. Čak i kada bi se takvo nešto nekim slučajem i dogodilo nikakva promjena se ne bi dogodila, on bi nakrao malo para i zbrisao negdje u inostranstvo. Isto ono što vlasti ovdje rade od uvijek, još od Stefana Nemanje.

Popcorn

pre 9 godina

Pa svi u Srbiji smo se odmah složili da je Hag kriv. Ali jedna stvar mi nije jasna, kako tribunal može sebi da dozvoli da pravi takve greške, prvo posle 3 godine od završetka sudjenja presuda nije doneta, a onda ga puštaju, pa traže nazad. Niko o njima nije imao pozitivno mišljenje, ni optuženi, a ni žrtve, a sada su totalno uprskali reputaciju. Čini mi se da je tribunal već trebao biti ugašen, a da ostane samo rezidualni mehanizam do kraja svih postupaka, tako da moraju okončati ovu farsu što pre.

Hristina

pre 9 godina

Zapadu ne odgovara jaka i stabilna Srbija,vojna neutralnost,pogotovo odbijanje sankcija protiv Rusije.Takođe,ne odgovara im premijer koji jasno zna šta hoće i neće,kakav je Vučić.Vlada iz senke se radovala dolasku Šešelja jer su mislili da će tako rejting SNS-a biti smanjen,pošto se to nije desilo sad im odgovara da se vrati u Hag.

dragana

pre 9 godina

Tačno pravi cirkus, on je zato i pušten jer lako je predvideti njegovo ponašanje, dokaz o neozbiljnosti i neodgovornosti Tribunala.

Geto-Posle-Tranzicije-BG

pre 9 godina

Ova žena je jedina, čini mi se, bila nepristrasna tokom rada. U pravi je svakako u jednom: cirkus i ništa drugo. Pozadina cirkusa je nešto sasvim drugo

zelenko

pre 9 godina

Bojim se da se na taj cirkus racunalo sa pustanjem Seselja iz Haga kao na svojevrstan pritisak na Srbiju da se opredeli izmedju EU i Rusije.

Emilija

pre 9 godina

Zanimljivo da Artmanova daje ovakve izjave, nije ih lako povezati sa njom - kada je se setimo kao britke sablje u rukama Karle Del Ponte. Slazem se da je u pitanju cirkus, ali ne znam koga bi trebalo da zabavlja.

silvester pacov

pre 9 godina

Evidentno je da Hag snosi krivicu,a kako kaže i bivša portparolka Tribunala u Hagu Florens Artman sami su krivi za ovaj cirkus koji ćemo po svemu sudeći mi platiti.

obilic

pre 9 godina

Ma Hag je to i hteo,da pustanjem Seselja na slobodu,pa da opet zahteva njegovo izrucenje,samo poremeti vladu u Srbiji,jer joj ne zele mir i stabilnost.

Kostic

pre 9 godina

Pa naravno da je Hag kriv. Njihovom odlukom je pusten, sada ga traze. Oni vrlo dobro znaju kakav je covek Seselj i da je problematican. Ali njhove odluke nisu nimalo naivne vec koriste to znanje da bi vrsili pritisak na nasu drzavu. Neka Hag sam dodje da ga uzme, a ne samo nama da stvaraju probleme.

pire

pre 9 godina

Delom je i svojim ponašanjem Šešelj kumovao ovakvoj odluci Tribunala koji je krajnje neozbiljan u celokupnom Šešeljevom slučaju, samo su napravili bezvezan problem i pritisak na srpsku Vladu!!!

Joca

pre 9 godina

Da li je njihova namera zaista bila da se pustanjem Seselja destabilizuje vlast,to ne znam.Kako bilo, u tome nisu uspeli i povlace svoje sredstvo!!!

Glas@Razuma

pre 9 godina

Zalostan pokusaj Haga da destabilizuje rad vlade i premijera!!I sad jos ce mi da ispadnemo krivi zbog ponasanja neuravnotezenog i bolesnog coveka!Vodite ga,nije uspeo da zavrsi misiju!

Natasa

pre 9 godina

Realno, sasvim je nezavidna situacija u kojoj se trenutno nalazi Vucic i vlada Srbije..nametnute su nam obaveze i odluke koje nicim izazvano treba da izvrsavamo!

Judge Dredd

pre 9 godina

Istražni postupak je odavno završen apresudana nije izvedena. "Stricto sensu", vlada Republike Srbije nema pravni osnov na osnovu koje bi izvršila ekstradiciju Vojislava Šešelja. Drugim rečima, u pravno-formalnom smislu, Šešelj je nevin. Vlada bi SAMA izazvala destabilizaciju ukupnih prilika u zemlji ako bi bi izašla u susret "političkom potraživanju" koje prisitiže iz evropskih centara moći. To se, naravno, neće dogodtiti. Vučić odlično poznaje međunaradno pravo i lako će poentirati u ovoj, naizgled, "zamršenoj" situaciji.Ubrzoće se ispostaviti sledeće: ko god da je naručio ovakvu odluku Žalbenog Veća, ko god da stoji iza takve "brljotine", postigao je "auto-gol" ...

Bora

pre 9 godina

Kakve bre ce to nemire Seselj da napravi? O cemu vi pricate? Hag je pokazao potrpunu nekompetenciju i pristrasnost. Haski tribunal treba da plati srbiji odstetu za nevidjeno ponizenje koje je naneto srpskom narodu, a nemire ce izazvati SNS sa svojom bolesno izdajnickom politikom, pa kad narodu padne mrak na oci presesce im sve zajebancije, lazi i izdaje, a narocito udruzivanje sa NATOom.

Stepa

pre 9 godina

Nazalost Hag koristi Seselja umesto sargarepe na stapu kako bi usmeravali Srbiju u pravcu koji oni zele. Optimista sam i nadam se da ce celni ljudi drzave mirno resiti i ovaj problem

strejder

pre 9 godina

Naravno da je sramotno ponasanje tribunala i naravno da ce Srbija da zahteva da se sto pre dopnese presuda Seselju,to je trebalo da se uradi jos pre tri godine!Treba da se raspsti klovnovska institucija u Hagu!!!

stevica

pre 9 godina

Ko bi drugi mogao biti kriv no Hag.Pitam se samo sta li sada hocu,jer posto su sami napravili ovaj cirkus oko njega,zalosno,12 god.ga drzali u pritvoru pustili i sad ga hocu nazad,neshvatljivo

b.

pre 9 godina

Oteze se zato sto nemaju vecinu da ga osude, nisam ljubitelj Seselja ali covek im je objasnio neke stvari u Hagu. Verovatno ce ga uhapsiti i onda mrcvariti jos godinu dana dok ne umre, a presuda nikada nece biti donesena! Medjunarodno pravo...

feniks_13

pre 9 godina

Pa naravno nda su oni krivi,ma namerno su ga pustili da pravi haos pa kad sad nailaze na veliko negodovanje zemlje i ljudi pokusavaju da vade fleke...Posto ste ga pustili sami ga i vratite a ne vase propuste mi da ispravljamo

sinisa

pre 9 godina

seselj nije nikada rekao da ce sprecavati nekoga da izvrsava svoje obaveze, vec ako treba da ga izrucuju, nek to cine oni koji su mu svo vrijeme bili najblizi saradnici. tacno je da se covjek smatra nevinim dok se ne dokaze krivica, al sto ga onda drze tamo 12 godina bez presude?! smijesno je ko vjeruje u tu instituciju!

Srbin

pre 9 godina

Zamislite to da ljudi koji su do juče nosili bedževe "stop haškoj tiraniji" danas isporučuju tom istom hagu svog dojučerašnjeg saradnika.Mislim da takvu izdaju svet još nije video i to znači da se takvim ljudima nemože verovati.

belial

pre 9 godina

Covek je branio Srbiju 12 godina i jos ga pljuju zbog toga.Ne mogu da verujem sta se desava sa ovim narodom kao da vam je ispran mozak.Nije Seselj kriv za ovaj realiti sou,covek je dokazao svoju nevinost.Covek veruje u ideale koji su u interesu Srbije.Cega se bojite?Da nije mozda nekog novog rata? Pa Srbija ima najgori geopoliticki polozaj u svetu i cak 5 zarista koja se mogu zapaliti po volji nasih partnera sa zapada.Srbi se moraju boriti za opstanak!!Ugledajmo se na Izrael.

dusanmal

pre 9 godina

@ИБАРСКИ ВУК - kao sto ova navodi - sudjenje je zavrseno... Ostaje da izreknu presudu. Te su ga, opet kao sto ekspert navodi-pustili bezuslovno. E, sad oni hoce nesto trece (razlozi ocigledni ali nevazni). U bilo kom organizovanom pravosudju, to nije dozvoljeno. Nema manjanja pravila u sred procesa.
Prema tome, ako izreknu presudu, mogu nesto da traze. Bez toga, nema nikakvih pravnih osnova za bilo kakvo potrazivanje.

Divos

pre 9 godina

Да, овај квази-суд се претворио одавно у политички суд, и наравно да се претворио и у општу лакрдију, али то и нема са процесом др Шешељу. Својим начином рада су доказали да им је једина сврха, не трагати за правдом и да починиоци злочина буду праведно кажњени, него угодити послодавцу и дати свој допринос у наметнутом тумачењу ближе прошлости на Балкану. Као такви, а тако то и бива са полтичким судовима који се претворе само у оруђе силника, су сами себе одавно компромитовали и обесмислили.

И госпођа Аерман беше упослена у том суду, и дала је свој допринос у том силовању над истином. А дала је посредно и не својом кривицом допринос у још једној од бројних лакрдија тог квази-суда. За потпуно исти прекршај, непоштивање суда, ова госпођа је кажњена са 7.000 евра (отприлике њена двонедељна плата док је била упослена), а др Шешељ са 15 месеци робије (додуше др Шешељ беше опоран у непоштивању па је кажњен још 2 пута за исти прекршај).

Како год, у овом квази-суду, ето Војвода од Шевенингена 12 година тамнује и чека првостепену пресуфу, са малом вероватноћом да ће је дочекати, и остаће тај квази-суд упамћен као цивилизацијско ругло на почетку овог миленијума.

Čardak

pre 9 godina

Hag i svi savetnici kojima je zadatak destabilizacija Srbije su više nego poraženi. Providnim pokušajima su sami sebi skočili u stomak a Šešelja potrošili u ovoj smešnoj akciji. Nego dobro, najbitnije je da Srbija nije osetila posledice po njegovom povratku a to što ga sad zovu da se vrati je apsolutno dobra vest pošto je on sramota Srbije.

bezimena kojoj ne objavljuju komentare

pre 9 godina

Dobro kaže ova pametna žena.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (salas u malom ritu, 30. mart 2015 20:53)

Da je pametna ne bi bila bivša (obavestite se sami zašto je bivša) i ovaj način samoreklamerstva je glup!

Mare,NS

pre 9 godina

Gospodja Artman je osudjena u Haskom tibunalu za nepostovanje suda.
Odbila je da plati i dodje na izdrzavanje kazne.
Drzava Francuska je odbila da je izruci.
Bas ste nasli,koga da pitate!!!
A,mozda i nama posluzi kao primer,kako ozbiljne drzave stite svoje gradjane od progona kvazi-sudova!

Клисура

pre 9 godina

Значи да су Шешељеве тврдње потковане, и да је суд у Хагу продужена рука неправде према Србији. Владу Србије не кривим ни трунке, и свако ко другачије мисли, није у праву, али има право да мисли.

aaa

pre 9 godina

Kakva sramota od izjave. Ona govori da Hag treba da donese konacnu presudu da je kriv. A po cemu je on kriv, I ko ste vi da komentarisete kakva presuda treba da bude.
Nastavak haske price koju svi znamo kako ide.

deakon

pre 9 godina

Zaista suludo,ne branim ga,ali ako je kriv,postjanje sad ili britanije je kriminalno delo.Kolonije nisu zlocin,veliki nikada ne cine zlocin.to se pripusuje nama "MALIMA",bizarno,smesno...Istina uvek pobedi,moramo da cutimo i slezemo ramenima,doci ce nase vreme,samo to treba docekati.Bila emisija da Avganistan nikada nije porazen kroz istoriju,a ko je nas porazio kroz istoriju?Jesmo bili okupirani,ali nikadaq porazeni.Ja sam mozda seljak i prost covek,ali sam ceo ceo zivot slobodan i Srbin sam i ne priznajem nista drugo.Dati zivot za te ideale je za mene cast,kao sto su to ucinili moji dedovi po ocu i majci.

boranin

pre 9 godina

Ovom odlukom Hag još jednom potvrđuje da je u pitanju politički sud koji radi po dikatatu Zapada, a pre svega Amera, jer Haški tribunal nije mogao da očekuje da će Šešelj poštovati bilo kakve zabrane koje pred njega postavi Hag, jer on to nije poštovao ni u Hagu, a čak mislim da je Šešelj mnogo radikalnije izjave davao u vreme suđenja u Hagu, nego što izjavljuje u ovih par meseci koliko je na slobodi.

Čarapan

pre 9 godina

Sve je ovo tačno, ponašanje tribunala je skandalozno. Pa ipak, ne treba dozvoliti destabilizaciju zemlje, posebno ako je to bio cilj. Mi smo mala zemlja, bez nekog uticaja, nismo u NATO, nismo u EU i svako moze sa nama sta mu se prohte, takve su prilike. Medjunarodno pravo nije isto za nas i za neke druge, jače i uticajnije... Uhapsiti ga, ispuniti svoje medjunarodne obaveze i ići dalje. Ako je pokojni Djindjić to mogao sa Slobodanom M., u onakvom trenutku, zarad interesa Srbije, onda morate i vi sa ovim vasim. Nema mesta patetisanju, i Vucic i Dacic i Nikolic su svojim minulim radom poprilicno odgovorni za ovu trenutnu ujdurmu, prema tome, izvolite, ponašajte se odgovorno.

paun

pre 9 godina

Besmisleno je ovo sto Hag radi,pravi velike propuste u obavljanju svog posla sto ce naneti stetu samo nasoj drzavi...treba se mudro sa tim izboriti.

uriah heep

pre 9 godina

Ma za sve imaju scenario!I kad su ga slali ovamo i sad kad ga vraćaju imaju unapred razrađenu taktiku,ništa im sveto nije!

Mikser

pre 9 godina

Naravno da je kriv za njegovo ponašanje. Očigledno je da su lovili u mutnom pošto će se vratiti u isti taj Hag neobavljena posla. Očigledan poraz svih onih koji su mu pružali podršku u nastojanju da napravi planirani haos.

Клисура

pre 9 godina

Значи да су Шешељеве тврдње потковане, и да је суд у Хагу продужена рука неправде према Србији. Владу Србије не кривим ни трунке, и свако ко другачије мисли, није у праву, али има право да мисли.

курс на листу

pre 9 godina

(Marija, 30. mart 2015 20:40)

Уместо курса филозофије боље да си ишла на курс познавања правописа.

Saša

pre 9 godina

U pitanju je bivši portparol tribunala. Ista bi komentarisala potpuno suprotno da je ostala na radnom mestu. Nego, dobila "nogu" pa lupeta. I sada će neku da je dožive kao "prijatelja srpskog naroda".
Ova će vlast jednog dana samo da objavi da je Šešelj stigao u Hag. Tako su i Miloševića. Vrlo nezgodna situacija.

NikolaS

pre 9 godina

Činjenica je da je sam sud u Hagu najveći krivac za ovu situaciju. Da je dao uslove pod kojim puštaju Šešelja na slobodu, situacija bi bila potpuno drugačija. Logično bi bilo da sami ispravljaju svoju grešku.

Stefan M

pre 9 godina

Pitanja o krivici u vezi Šešelja su odavno već istorija. Život ide dalje i uvek ima šansi za novi početak. Možda je skori povratak Šešelja u Hag prilika da se greške u procesu protiv ovog haškog optuženika konačno isprave.

dida

pre 9 godina

Jednostavno moramo da shvatimo da smo na udaru ljudi i zemalja kojima ne odgovara jak premijer koji zeli da od Srbije napravi lidera u regionu.Mozda je sve ovo pokusaj destabilizacije citave vlade i kazna za ne ucestvovanje u sankcijama sprovedenih protiv Rusije.Citava igranka prvo oko pustanja na slobodu a sad oko vracanja u pritvor, dok neko u svemu tome trazi korist, a taj neko je opozicija u zemlji predvodjenja Demokratskom strankom.

Lutkar

pre 9 godina

Naravno da je tribunal kriv, sad on treba da resava ovaj problem, hteli su kako malo da ga smire time sto ce da ga puste i kao ce da se vrati, neka dobro razmisle sta im je ciniti.

vori

pre 9 godina

Jos jedan od dokaza da je taj sud obican cirkus. Samo su hteli da poremete vladu Srbije sa njegovim pustanjem. Ali bice da su ljudi koji vode nasu drzavu malo tvrdji orah...:)

secuan

pre 9 godina

Ništa,ostala je EU bez jednog igrača,ali tu su im još bolji-Hrvatinići i Šiptari,verni,odani i poslušni,a ne traže posebnu negu...baciš im mrvice sa stola,oni večno zahvalni.

Branislava 75

pre 9 godina

Zaista je sramotno ponasanje haskog Tribunala. Ovo je samo dokaz njihove nesposobnosti u obavljanju poslova zbog kojih je Tribunal i osnovan. Velika lakrdija i pokusaj da se Srbija ponovo destabilizuje.

iskra

pre 9 godina

Nazalost Hag se igra sa Srbijom. Da nece mozda da mi ispadnemo krivi sto je Seselj palio AMericku zastavu. Strasno. I da unosi se nemir u Srbiju po necijem scenariu

Obrad Savčić

pre 9 godina

Stepa: Na žalost ovo je pritisak EU da prizna nezavisnost Kosova i da uvedemo sankcije Rusiji. Dasadašnji pritisci nisu imali uspeha pa sada pokušavaju sa Šešeljom.

Milanko Vitomir

pre 9 godina

feniks:Naravno da su Šešelja pustali da bi napravio haos u Srbiji. Pošto to nisu uspeli ,sada pokušavaju sa njegovim povratkom u Hag. Ni ovo im neće uspeti.

Kalina

pre 9 godina

Zanimljivo da Artmanova daje ovakve izjave, nije ih lako povezati sa njom - kada je se setimo kao britke sablje u rukama Karle Del Ponte. Slazem se da je u pitanju cirkus, ali ne znam koga bi trebalo da zabavlja.

cole

pre 9 godina

Zapadu definitivno ne odgovara jak premijer u Srbiji i što Srbija odbija da se priključi sankcijama protiv Rusije . Ovo oko Šešelja je Zapad namerno uradio.

marina

pre 9 godina

Pa, i DS ne zna šta hoće. Prvo su se radovali povratku Šešelja iz Haga, a sada se raduju pozivu tribunala za njegov povratak. A što je još gore oni su (sedeći na dve stolice) nekada bili na čelu naše države. Strašno.

stalker

pre 9 godina

Naravno da je kriv. Znali su jos kad je otisao u Hag, sa kim imaju posla. Ocigledno Seselj nije ispunio ono sto se od njega ocekivalo, pa ga sad za kaznu zele nazad.

GERNIKA

pre 9 godina

U pravu je i konacno jedan iskreni iskaz iz duse.Mi smo samo njihove marionete sa kojima se poigravaju kad god im se prohte.Naravno da je njihova krivica za sav haos koji je Seselj svojim izlaskom priredio Srbiji.

had

pre 9 godina

Ovo što je tribunal uradio sa Šešeljem i jeste kompletan cirkus sa potencijalno vrlo ozbiljnim posledicama kako u Srbiji tako i u regionu !

prorok

pre 9 godina

Mene uopšte nije iznenadilo ponašanje Haga i do sad su imali skandalozne odluke i presude tako da se priča sad samo nastavlja.

marko

pre 9 godina

Seselj je navodno pusten je da bi se lecio a to je ono cemu se najmanje posvetio od kada je dosao...u startu je igra bila jasna...

Wilson

pre 9 godina

Hag svoju nestručnost i nesposobnost pokušava da sakrije a Šešelja iskoristi u političke svrhe kako bi destabilizovao Srbiju koja je sa ovom vladom jedinstvena i jaka i polako postaje lider u regionu.

Marija

pre 9 godina

Meni je žao što će ga uhapsiti ponovo, ne zato što ga volim nego zato da napaljene srbende iz Beča vide da ne postoji nikakva šansa da SRS bude najjača stranka u Srbiji. Čak i kada bi se takvo nešto nekim slučajem i dogodilo nikakva promjena se ne bi dogodila, on bi nakrao malo para i zbrisao negdje u inostranstvo. Isto ono što vlasti ovdje rade od uvijek, još od Stefana Nemanje.

MRSI MU

pre 9 godina

Kako se ljudi menjaju, kada su na funkciji onda im je Srbija trn u oku, kada su daleko od funkcije onda su dobri, bože ,oprosti im , ne znaju šta rade!

lajk za peticiju

pre 9 godina

Artmanova je u pravu, a ja ocu da iskoristim da prenesem ovde komentar koji sam lajkovo na drugoj vesti:

Dobro bre ljudi, je l' taj Šešelj uopšte bolestan ili nije???
Zar su lekari u Hagu kompletni idioti, glupaci i neznalice, kad su ga onomad pustili, bezuslovno, praktično - da umre kod kuće?!

Ili su možda ipak u pravu oni koji su tvrdili da tamo nema lekara, nego da su u pitanju šarlatani koji ne leče ljude, već su samo proforme prisutni i ispunjavaju naloge koje dobijaju od za to zaduženih osoba iz Tužilaštva i/ili Suda?

Ako sve to nije tako i ako su na predlog ozbiljnih, odgovornih i stručnih lekara Šešelja pustili zbog TEŠKE bolesti, šta se u medjuvremenu desilo da ovaj vitla po Srbiji, umesto da leži na samrtnoj postelji?! Šta je Šešelj? Neki zdravstveni fenomen, tipa, spontano izlečenje politikom?

Pa dajte ljudi, ako to "radi", da pravimo PETICIJU, neka i druge teško obolele odnesu do tv studija, neka tamo urlaju na Vladu, psuju, prete, vredjaju žive i mrtve, pa da i oni tako volšebno ozdrave!!!! a, šta kažete?
(peticija!!!!!, 30. mart 2015 20:15)

nenad rs

pre 9 godina

Ово је неозбиљно,судски процес је завршен и чека се пресуда,какво суђење,о чему говорите,па нисмо глупи да ништа не схватамо.

ИБАРСКИ ВУК

pre 9 godina

десет година му траје суђење и нису му пресудили ..........ово постаје смешно........

sinisa

pre 9 godina

seselj nije nikada rekao da ce sprecavati nekoga da izvrsava svoje obaveze, vec ako treba da ga izrucuju, nek to cine oni koji su mu svo vrijeme bili najblizi saradnici. tacno je da se covjek smatra nevinim dok se ne dokaze krivica, al sto ga onda drze tamo 12 godina bez presude?! smijesno je ko vjeruje u tu instituciju!

b.

pre 9 godina

Oteze se zato sto nemaju vecinu da ga osude, nisam ljubitelj Seselja ali covek im je objasnio neke stvari u Hagu. Verovatno ce ga uhapsiti i onda mrcvariti jos godinu dana dok ne umre, a presuda nikada nece biti donesena! Medjunarodno pravo...

Mare,NS

pre 9 godina

Gospodja Artman je osudjena u Haskom tibunalu za nepostovanje suda.
Odbila je da plati i dodje na izdrzavanje kazne.
Drzava Francuska je odbila da je izruci.
Bas ste nasli,koga da pitate!!!
A,mozda i nama posluzi kao primer,kako ozbiljne drzave stite svoje gradjane od progona kvazi-sudova!

belial

pre 9 godina

Covek je branio Srbiju 12 godina i jos ga pljuju zbog toga.Ne mogu da verujem sta se desava sa ovim narodom kao da vam je ispran mozak.Nije Seselj kriv za ovaj realiti sou,covek je dokazao svoju nevinost.Covek veruje u ideale koji su u interesu Srbije.Cega se bojite?Da nije mozda nekog novog rata? Pa Srbija ima najgori geopoliticki polozaj u svetu i cak 5 zarista koja se mogu zapaliti po volji nasih partnera sa zapada.Srbi se moraju boriti za opstanak!!Ugledajmo se na Izrael.

Srbin

pre 9 godina

Zamislite to da ljudi koji su do juče nosili bedževe "stop haškoj tiraniji" danas isporučuju tom istom hagu svog dojučerašnjeg saradnika.Mislim da takvu izdaju svet još nije video i to znači da se takvim ljudima nemože verovati.

Клисура

pre 9 godina

Значи да су Шешељеве тврдње потковане, и да је суд у Хагу продужена рука неправде према Србији. Владу Србије не кривим ни трунке, и свако ко другачије мисли, није у праву, али има право да мисли.

Saša

pre 9 godina

U pitanju je bivši portparol tribunala. Ista bi komentarisala potpuno suprotno da je ostala na radnom mestu. Nego, dobila "nogu" pa lupeta. I sada će neku da je dožive kao "prijatelja srpskog naroda".
Ova će vlast jednog dana samo da objavi da je Šešelj stigao u Hag. Tako su i Miloševića. Vrlo nezgodna situacija.

strejder

pre 9 godina

Naravno da je sramotno ponasanje tribunala i naravno da ce Srbija da zahteva da se sto pre dopnese presuda Seselju,to je trebalo da se uradi jos pre tri godine!Treba da se raspsti klovnovska institucija u Hagu!!!

Bora

pre 9 godina

Kakve bre ce to nemire Seselj da napravi? O cemu vi pricate? Hag je pokazao potrpunu nekompetenciju i pristrasnost. Haski tribunal treba da plati srbiji odstetu za nevidjeno ponizenje koje je naneto srpskom narodu, a nemire ce izazvati SNS sa svojom bolesno izdajnickom politikom, pa kad narodu padne mrak na oci presesce im sve zajebancije, lazi i izdaje, a narocito udruzivanje sa NATOom.

dusanmal

pre 9 godina

@ИБАРСКИ ВУК - kao sto ova navodi - sudjenje je zavrseno... Ostaje da izreknu presudu. Te su ga, opet kao sto ekspert navodi-pustili bezuslovno. E, sad oni hoce nesto trece (razlozi ocigledni ali nevazni). U bilo kom organizovanom pravosudju, to nije dozvoljeno. Nema manjanja pravila u sred procesa.
Prema tome, ako izreknu presudu, mogu nesto da traze. Bez toga, nema nikakvih pravnih osnova za bilo kakvo potrazivanje.

bezimena kojoj ne objavljuju komentare

pre 9 godina

Dobro kaže ova pametna žena.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (salas u malom ritu, 30. mart 2015 20:53)

Da je pametna ne bi bila bivša (obavestite se sami zašto je bivša) i ovaj način samoreklamerstva je glup!

aaa

pre 9 godina

Kakva sramota od izjave. Ona govori da Hag treba da donese konacnu presudu da je kriv. A po cemu je on kriv, I ko ste vi da komentarisete kakva presuda treba da bude.
Nastavak haske price koju svi znamo kako ide.

Čarapan

pre 9 godina

Sve je ovo tačno, ponašanje tribunala je skandalozno. Pa ipak, ne treba dozvoliti destabilizaciju zemlje, posebno ako je to bio cilj. Mi smo mala zemlja, bez nekog uticaja, nismo u NATO, nismo u EU i svako moze sa nama sta mu se prohte, takve su prilike. Medjunarodno pravo nije isto za nas i za neke druge, jače i uticajnije... Uhapsiti ga, ispuniti svoje medjunarodne obaveze i ići dalje. Ako je pokojni Djindjić to mogao sa Slobodanom M., u onakvom trenutku, zarad interesa Srbije, onda morate i vi sa ovim vasim. Nema mesta patetisanju, i Vucic i Dacic i Nikolic su svojim minulim radom poprilicno odgovorni za ovu trenutnu ujdurmu, prema tome, izvolite, ponašajte se odgovorno.

jaca

pre 9 godina

Haski tribunal je jedna od vecih gluposti na koju smo pristali, do sad bi mu vec sto puta presudili jel kriv ili nije dokle vise s tim sudjenjem i agonijom. Putili su ga ocigledno da bi destabilizovali aktuelnu vlast ali im ni to nije poslo za rukom. Narod veruje u politiku Aleksandra Vucica i ni tri Seselja ne mogu svojim govorancijama da to opovrgnu!

deakon

pre 9 godina

Zaista suludo,ne branim ga,ali ako je kriv,postjanje sad ili britanije je kriminalno delo.Kolonije nisu zlocin,veliki nikada ne cine zlocin.to se pripusuje nama "MALIMA",bizarno,smesno...Istina uvek pobedi,moramo da cutimo i slezemo ramenima,doci ce nase vreme,samo to treba docekati.Bila emisija da Avganistan nikada nije porazen kroz istoriju,a ko je nas porazio kroz istoriju?Jesmo bili okupirani,ali nikadaq porazeni.Ja sam mozda seljak i prost covek,ali sam ceo ceo zivot slobodan i Srbin sam i ne priznajem nista drugo.Dati zivot za te ideale je za mene cast,kao sto su to ucinili moji dedovi po ocu i majci.

Stepa

pre 9 godina

Nazalost Hag koristi Seselja umesto sargarepe na stapu kako bi usmeravali Srbiju u pravcu koji oni zele. Optimista sam i nadam se da ce celni ljudi drzave mirno resiti i ovaj problem

Čardak

pre 9 godina

Hag i svi savetnici kojima je zadatak destabilizacija Srbije su više nego poraženi. Providnim pokušajima su sami sebi skočili u stomak a Šešelja potrošili u ovoj smešnoj akciji. Nego dobro, najbitnije je da Srbija nije osetila posledice po njegovom povratku a to što ga sad zovu da se vrati je apsolutno dobra vest pošto je on sramota Srbije.

Ekolog

pre 9 godina

Ovo je bila vrlo neozbiljna odluka, o pustanju Seselja na slobodu, i ne verujem da nisu imali u vidu njegove politicke atkivnosti i provokacije. Neka sada haski tribunal sam resava problem koji su sami napravili.

razumom do pobede

pre 9 godina

Sramotan potez Haga,jer su znali sta ce Seselj uraditi,znaci svesno su udarili na vladu i premiera i sad kao Srbija u nezgodnom polozaju,nosite Seselja nije vam uspela igrica!!!

Mikser

pre 9 godina

Naravno da je kriv za njegovo ponašanje. Očigledno je da su lovili u mutnom pošto će se vratiti u isti taj Hag neobavljena posla. Očigledan poraz svih onih koji su mu pružali podršku u nastojanju da napravi planirani haos.

Stefan M

pre 9 godina

Pitanja o krivici u vezi Šešelja su odavno već istorija. Život ide dalje i uvek ima šansi za novi početak. Možda je skori povratak Šešelja u Hag prilika da se greške u procesu protiv ovog haškog optuženika konačno isprave.

Judge Dredd

pre 9 godina

Istražni postupak je odavno završen apresudana nije izvedena. "Stricto sensu", vlada Republike Srbije nema pravni osnov na osnovu koje bi izvršila ekstradiciju Vojislava Šešelja. Drugim rečima, u pravno-formalnom smislu, Šešelj je nevin. Vlada bi SAMA izazvala destabilizaciju ukupnih prilika u zemlji ako bi bi izašla u susret "političkom potraživanju" koje prisitiže iz evropskih centara moći. To se, naravno, neće dogodtiti. Vučić odlično poznaje međunaradno pravo i lako će poentirati u ovoj, naizgled, "zamršenoj" situaciji.Ubrzoće se ispostaviti sledeće: ko god da je naručio ovakvu odluku Žalbenog Veća, ko god da stoji iza takve "brljotine", postigao je "auto-gol" ...

Natasa

pre 9 godina

Realno, sasvim je nezavidna situacija u kojoj se trenutno nalazi Vucic i vlada Srbije..nametnute su nam obaveze i odluke koje nicim izazvano treba da izvrsavamo!

Um caruje

pre 9 godina

Treba coveka dok traje cela ova frka prebaciti u Rusiju. Rusija je puna raznoraznih diktatora i anti zapdno orjentisanih ljudi. Ne vidim sto je to problem. Medjutim, ja mislim da on ne bi hteo znog tog njegovog ponosa i tvrdoglavosti. Bolje tako nego da se opet medjusobno koljemo. Vucic bi napravio veliku gresku kada bi ga hapsio, pa shodno tome bolje ovako nekako zavrsiti i mirni smo pred svetom. Naravno ako ga svet moze preuzeti iz Rusije, srecno im bilo kao i sa svim ostalim koji uzivaju u blagodetima Ruske imperije. U krajnjem slucaju trebao bi samo otici u Rusku amabasadu, sto je Ruska teritorija i kraj price :D Ne volim doticnog gospodina ali zaista dosta bre vise dvostrukih arsina, dosadni ste vise, sta bre hocete vise od nas, ostavite na s na miru. Nevine hocete i bolesne da hapsimo,osudjujemo. Ja ne mogu da verujem da je ovo moguce.

danilo

pre 9 godina

Apsolutno tacno. Mada njih i da razumem, ljuti su sto se nismo okrenuli protiv Rusije, premijer ima jak uticaj u Srbiji, ne mogu da ga kontrolisu. Najsmesnije su demokrate. Prvo su se radovali seselju, pa kad je izvodio perfonmans oko godisnjice ubistva bivseg premijer onda im je bio odvratan, a sad im je opet cool kad treba da se destabilizuje vlada i Vucic. Kao deca.

paun

pre 9 godina

Besmisleno je ovo sto Hag radi,pravi velike propuste u obavljanju svog posla sto ce naneti stetu samo nasoj drzavi...treba se mudro sa tim izboriti.

Harpun

pre 9 godina

Florence Hartmann je u pravu. Sud u Den Haagu je oko slucaja Seselj napravio nesvakidasnji cirkus. Ako je presuda donijeta prije tri godine, zasto je ne procitaju i ne objave? Ako je nevin, onda je nevin. A ako je kriv, onda je kriv. Cemu ovo sve? Kome ovo treba? Ovakvo ponasanje Tribunala je neodgovorno kako prema zrtvama Seseljevog terora tako i prema Srbiji, koja strijemi kao i EU i koja je ovakvim potezom dovedena u kompliciranu situaciju.

Srbija ako bude pametna, ovaj vruci krompir ce vratiti u Den Haag kako bi oni sami odlucili da li ce ga hladiti ili napraviti pire.

Kostic

pre 9 godina

Pa naravno da je Hag kriv. Njihovom odlukom je pusten, sada ga traze. Oni vrlo dobro znaju kakav je covek Seselj i da je problematican. Ali njhove odluke nisu nimalo naivne vec koriste to znanje da bi vrsili pritisak na nasu drzavu. Neka Hag sam dodje da ga uzme, a ne samo nama da stvaraju probleme.

Glas@Razuma

pre 9 godina

Zalostan pokusaj Haga da destabilizuje rad vlade i premijera!!I sad jos ce mi da ispadnemo krivi zbog ponasanja neuravnotezenog i bolesnog coveka!Vodite ga,nije uspeo da zavrsi misiju!

zemljoradnik

pre 9 godina

Nazalost situacija je takva da mnogima u zemlji i svetu ne odgovara vlada u Srbiji koja pre svega misli o svojim gradjanima i koja zeli da od ove zemlje napravi lidere u regionu.Prvo su hteli da je destabilizuju kada su pustali Seselja iz Haga a kada su shvatili da im nije uspelo, sad bi da ga vrate.Jednostavno Evropi ne odgovara jak premijer i jaka vlada Srbije, ne odgovara im nasa neutralnost oko pitanja sukoba u Ukrajini, i mnoge stvari koje su u interesu srpskog naroda.

snupi

pre 9 godina

Hag je oranizovao cirkus a Seselj ce ispasti najveci ma..un ako prihvati da suruje sa haskim tribunalom i nanese nepopravljive stete Srbiji i gradjanima. Treba svojom voljom da se vrati u postupak kao sto je prvi put i otisao i da saceka presudu.

Joca

pre 9 godina

Da li je njihova namera zaista bila da se pustanjem Seselja destabilizuje vlast,to ne znam.Kako bilo, u tome nisu uspeli i povlace svoje sredstvo!!!

feniks_13

pre 9 godina

Pa naravno nda su oni krivi,ma namerno su ga pustili da pravi haos pa kad sad nailaze na veliko negodovanje zemlje i ljudi pokusavaju da vade fleke...Posto ste ga pustili sami ga i vratite a ne vase propuste mi da ispravljamo

Lepka

pre 9 godina

Lepo je da neko koje blizak tribunalu u Hagu ovakvu istinu prizna, ali je bilo mnogo bolje da je aktivno rađeno na eliminisanju takve prakse ovog tribunala dok su ona i Karla imale uticaj u tribunalu, a ne da sada pričaju priče radi lične promocije!

fenix

pre 9 godina

Haški sud radi po nalogu moćnika. Nalogodavci bi opet da okrvave zube nad Srbijom ali ovoga puta im neće uspeti jer odavno Srbija nije imala petlje da svoje interese stavi u prvi plan i da se ponaša odgovorno ma koliko to nekog iritiralo!

Hristina

pre 9 godina

Zapadu ne odgovara jaka i stabilna Srbija,vojna neutralnost,pogotovo odbijanje sankcija protiv Rusije.Takođe,ne odgovara im premijer koji jasno zna šta hoće i neće,kakav je Vučić.Vlada iz senke se radovala dolasku Šešelja jer su mislili da će tako rejting SNS-a biti smanjen,pošto se to nije desilo sad im odgovara da se vrati u Hag.

Dane

pre 9 godina

Sad će ispasti da je premijer kriv za njegovo vraćanje. Najlakše ako se nekom nešto ne svidi u inostranstvu odmah vršiti destabiliziranje zemlje. Ne smemo to dopustiti i moramo ostati pri čvrstom stavu.

SNS u srcu

pre 9 godina

Jao koja pametna izjava bivse potparolke tribunala u Hagu,tacno se islo da se naskodi Srbiji ali jedini krvac je Hag i dzaba sad oni svaljuju krivicu na nas!

dado90

pre 9 godina

Covek je pusten da bi destabilizovao trenutnu vlast i premijera sa ciljem da se utice na politiku koja Srbiji donosi dobro.To isto rade i sa danasnjom odlukom.Moze Hag da pokusava da destabilizuje ovu zemlju koliko hoce, ali nece uspeti zato sto srbiju vode casni i posteni ljudi a ne prevrtaci i ljudi od interesa.

stevica

pre 9 godina

Ko bi drugi mogao biti kriv no Hag.Pitam se samo sta li sada hocu,jer posto su sami napravili ovaj cirkus oko njega,zalosno,12 god.ga drzali u pritvoru pustili i sad ga hocu nazad,neshvatljivo

obilic

pre 9 godina

Ma Hag je to i hteo,da pustanjem Seselja na slobodu,pa da opet zahteva njegovo izrucenje,samo poremeti vladu u Srbiji,jer joj ne zele mir i stabilnost.

neko tu debelo muti

pre 9 godina

@ (lajk za peticiju, 30. mart 2015 20:45)
Ti se zavitlavaš pa zato nemaš mnogo lajkova, al si u pravu za to sto pišeš.
Oni su njega pustili zbog zdravstvenih razloga, i nicime nisu uslovili njegov povratak u bgd, sto je znacilo da je jako tesko bolestan, bar tako sam ja mislio.
Njihovi lekari ili su neznalice ili su postupili po naredjenju. Jer kako su predstavili Šešelj je vec trebo da umre. Nema trece.
A sad ga hoce nazad, a lepo im je rekao da se on ne vraca. Sto su ga kod djavola uopste pustili.

Geto-Posle-Tranzicije-BG

pre 9 godina

Ova žena je jedina, čini mi se, bila nepristrasna tokom rada. U pravi je svakako u jednom: cirkus i ništa drugo. Pozadina cirkusa je nešto sasvim drugo

kole

pre 9 godina

I slepci vide da je Hag ko zna pod čijim instrukcijama zakuvao sa Šešeljem sve zard destabilizacije vlade u Srbiji ali im nije pošlo za ruku pa sad vraćaju ga nazad.

pire

pre 9 godina

Delom je i svojim ponašanjem Šešelj kumovao ovakvoj odluci Tribunala koji je krajnje neozbiljan u celokupnom Šešeljevom slučaju, samo su napravili bezvezan problem i pritisak na srpsku Vladu!!!

Flash Gordon

pre 9 godina

Verovatno je običaj da se izricanje optužnice odvija u prisustvu optuženog. Međutim, takav "običaj" nije integralni deo Pravilnika o radu Sudskog veća, što Florens Artmana jako dobro zna. Drugim rečima, ako Brisel i Strazbur zaista žele da se ova situacija prevaziđe sigurno je da postoje brojni i elegantni načini. Na našoj diplomatiji je da ŠTO PRE sugeriše ove načine !

Mladen Mladenovic

pre 9 godina

I gospodja Artman predstavlja jednu od tipicnih haskih sudskih hohstaplera, uprkos tome sto daje intervjue i sebe distancira od ove kvazi sudske instance. Zar nije i ona u vise momenata pokazala da ne postuje taj sud? Uprkos svemu, uprkos neverovatnoj stvatri da covek lezi u pritvoru 12 godina cekajuci da mu se dokazu zlocini, uprkos tome sto je sudjenje zavrseno PRE TRI GODINE, njoj je na kraju najvaznije da gospodin Vojislav Seselj bude osudjen. Barem pre njegove smrti, kako bi navodne Seseljeve zrtve imale navodnog krivca?! Zlocin je da krivi budu neosudjeni i da slobodno setaju ali je jos veci zlocin osuditi coveka, cija se krivica ne moze dokazati odnosno, cija su glavna krivicna dela njegovi "vatreni govori"?! I ovaj intervju gospodje Artman samo govori da je Haski tribunal djavolja ustanova u kojoj se do cilja dolazi na najprljavije moguce nacine.

lana69

pre 9 godina

Dobro da je neko to priznao.Naravno da je Hag kriv .Oni su ga pustili a sad ce od nas da traze da ga mi vratimo nazad.Strasno kako nam prave frku.

Dinosaurus

pre 9 godina

Ne treba nama nikakav bivši ili sadašnji zvaničnik iz Haga da kaže da li smo mi u pravu ili ne. Dosta nam je popovanja. Vrlo dobro znamo kakve su instrukcije zapada i zašto prave haos.

Drcha

pre 9 godina

Ovo je jos jedan od pokusaja da se destabilizuje vlada Srbije i da se narusi stanje u nasoj drzavi,jer Evropi ne odgovara jak i stabilan premijer na celu Srbije. Ne odgovara im stabilna i neutralna Srbija po pitanju sankcija Rusiji i sto ne mozemo da zaboravimo NATO agresiju i zrtve agresije 1999. Prvo su pustili gospodina Seselja sami,a sada ga opet vracaju. Besmisleno,ne treba dozvoliti da destabilizuju nasu drzavu.

dida

pre 9 godina

Jednostavno moramo da shvatimo da smo na udaru ljudi i zemalja kojima ne odgovara jak premijer koji zeli da od Srbije napravi lidera u regionu.Mozda je sve ovo pokusaj destabilizacije citave vlade i kazna za ne ucestvovanje u sankcijama sprovedenih protiv Rusije.Citava igranka prvo oko pustanja na slobodu a sad oko vracanja u pritvor, dok neko u svemu tome trazi korist, a taj neko je opozicija u zemlji predvodjenja Demokratskom strankom.

Cule

pre 9 godina

Haski tribunal kao rdjav djak srlja iz greske u gresku, a Srbija umesto da se bavi sopstvenim siromastvom trosi energiju na teme koje joj se namecu.

Emilija

pre 9 godina

Zanimljivo da Artmanova daje ovakve izjave, nije ih lako povezati sa njom - kada je se setimo kao britke sablje u rukama Karle Del Ponte. Slazem se da je u pitanju cirkus, ali ne znam koga bi trebalo da zabavlja.

Wisdom

pre 9 godina

Evidentno je da postoje različiti modaliteti prevazilaženja jedne bizarne situacije koju je isprovocirao "tribunal", svojom nepromišljenom i nesmotrenom odlikom. Ono što je još očiglednije jeste činjenica da svako od rešenja, u volšebnom "slučaju Šešelj", IZRAZITO zavisi od političke volje svih njegovih aktera. Mislim da čak i "čelična" Florens Artman indirektno priznaje ovu činjenice i time sugeriše način postupanja naše strane. Drugim rečima, MAKSIMALNO se mora insistirati na onim modalitetima daljeg rada tribunala koji ne zahtevaju AMA BAŠ NIKAKAV angažman naših vlasti, u prvoim redu, ministarstva pravosuđa.

Dejan

pre 9 godina

Trebalo je da mu izreknu kaznu,odbiju godine sto je proveo tamo ,da odlezi ostale i da se vrati kao normalan covek,ovako je pusten zbog navodnih zdravstvenih problema i sta sad ocekuju da se sam vrati.

cuki

pre 9 godina

Isuvise providni potezi Haga da se utice na destabilizaciju vlasti i premijera.Kako im nije uspeo plan destabilizacije sa pustanjem na slobodu tako nece ni ovaj sa zahtevom za povratak u pritvorsku jedinicu.

vori

pre 9 godina

Jos jedan od dokaza da je taj sud obican cirkus. Samo su hteli da poremete vladu Srbije sa njegovim pustanjem. Ali bice da su ljudi koji vode nasu drzavu malo tvrdji orah...:)

dragana

pre 9 godina

Tačno pravi cirkus, on je zato i pušten jer lako je predvideti njegovo ponašanje, dokaz o neozbiljnosti i neodgovornosti Tribunala.

Duša

pre 9 godina

Žena lepo sve kaže, ali meni nije jasno kako je sada odjednom doneta ovakva odluka da se vrati Šešelj u Hag i zašto baš sada.Oni su znali kada su ga puštali da on nikada neće dobrovoljno da se vrati.Čini mi se kao da nešto namerno izazivaju, kao da sada to Zapadu odgovara.

Izida

pre 9 godina

Kada bivša potparolka da ovakvu izjavu onda je sasvim jasno šta se tu dešava, produžena ruka EU svesno pokušava da destabiliše Srbiji.

Neko nepristrasan

pre 9 godina

Svi eu zvaničnici, predsednici, potparoli, izaslanici i ostali, pričaju istinu kada siđu sa funkcije. Osete valjda da će živeti još kratko pa peru grehe. U pakao s' njima.

Kosovka devojka

pre 9 godina

Hag je kao fudbalski sudija. Jednom pogrese i umesto da priznaju oni krecu da prave jos vece greske. To nije sud. To je cirkus i to zna svaki bar malo obrazovan covek u kojoj god zemlji da zivi.

BISENIJA

pre 9 godina

Naravno da je Hag odgovoran za ovaj cirkus oko Seselja i treba da preduzme nesto. Oni ga isporucili bez icijeg trazenja, odlozili presudu a sada ga hoce nazad. Pa stvarno cirkus

akrobata68

pre 9 godina

Nespretno je i žalosno što se Tribunal ovako ponaša, Srbija treba da kritikuje situaciju i da pozove Tribunal da što pre donese presudu Šešelju čije je suđenje završeno pre tri godine.
Da li je potrebno ovde išta komentarisati.

Mare,NS

pre 9 godina

Nije kriv Hag,nego politicki pritisak iz EU i NATO-a!
Zamislite da srpski parlament zaseda i donese zakljucak,da neki sud u Srbiji treba da preispita svoju odluku.
Krenula bi lavina optuzbi na temu mesanja u nezavisnost pravosudja.
E,to je uradio Evropski parlament i komentarisao odluku o pustanju Seselja i trazio njegovo vracanje u Hag.
Nisu se setili da pitaju,zasto za jedanaest godina nije donesena presuda,iako se dobrovoljno i odmah odazvao pozivu suda?
Nisu se pitali,zasto mu nisu dozvolili da iznosi odbranu i poziva svedoke.
Nisu se pitali,kako ce opravdati tih jedanaest godina,ako presuda bude oslobadjajuca ili manja od tog perioda?
Apelujem na sve gradjane Srbije da ostanu smireni,jer se radi o jos jednoj smisljenoj provokaciji onih,koji Srbiji ne zele i nikad nisu zeleli dobro.
Ako krenimo da se delimo i svadjamo,postigli su svoj cilj.
Siguran sam da ih je i Seselj procitao(zna on sa kim ima posla) i da nece dozvoliti da dodje do nereda.
Osudimo svi JEDNOGLASNO ponasanje Haskog tribunala(njihovih mentora) i pokazimo da vise nismo glupi,necemo dozvoliti podele i necemo nasesti na provokacije.

Mir braco,mir!!!

Micika

pre 9 godina

Veliki propust suda ili velika neodgovornost koja ce doneti samo probleme nasoj drzavi zato sto mi moramo da ispunjavamo nase medjunarodne obaveze i deportujemo ga ako to sud nalozi.

joca

pre 9 godina

Haski sud pokusava da Srbiju drzi na kratkom povodcu i zbog te cinjenice i nije donela presudu u postupku protiv Seselja vec odugovlacenjem postupka zele da unesu sukobe i naruse stabilnost Srbije. Siguran sam da ce vlada iznaci resenje ove zamrsene situacije i da je narod dovoljno razuman da se bilo kakvi medjusobni sukobi izbegnu.

mlekadzija

pre 9 godina

Jel ovo nekakva naknadna pamet???? F.Artman ima nekakve nerasciscene racune sa Hagom...nesto su je tuzili...a o znacajnom doprinosu FA cirkusu u Hagu ne bih ovom prilikom.

silvester pacov

pre 9 godina

Evidentno je da Hag snosi krivicu,a kako kaže i bivša portparolka Tribunala u Hagu Florens Artman sami su krivi za ovaj cirkus koji ćemo po svemu sudeći mi platiti.

ManUTD

pre 9 godina

Ista ta Florens Artman je pre bila za destabilizaciju Srbije. Ne treba ona da nam govori šta i kako. Odlično to znamo i sami, u tome bar imamo iskustva na pretek, kad su pritisci sa strane u pitanju.

Branislava 75

pre 9 godina

Zaista je sramotno ponasanje haskog Tribunala. Ovo je samo dokaz njihove nesposobnosti u obavljanju poslova zbog kojih je Tribunal i osnovan. Velika lakrdija i pokusaj da se Srbija ponovo destabilizuje.

boranin

pre 9 godina

Ovom odlukom Hag još jednom potvrđuje da je u pitanju politički sud koji radi po dikatatu Zapada, a pre svega Amera, jer Haški tribunal nije mogao da očekuje da će Šešelj poštovati bilo kakve zabrane koje pred njega postavi Hag, jer on to nije poštovao ni u Hagu, a čak mislim da je Šešelj mnogo radikalnije izjave davao u vreme suđenja u Hagu, nego što izjavljuje u ovih par meseci koliko je na slobodi.

iskra

pre 9 godina

Nazalost Hag se igra sa Srbijom. Da nece mozda da mi ispadnemo krivi sto je Seselj palio AMericku zastavu. Strasno. I da unosi se nemir u Srbiju po necijem scenariu

uriah heep

pre 9 godina

Ma za sve imaju scenario!I kad su ga slali ovamo i sad kad ga vraćaju imaju unapred razrađenu taktiku,ništa im sveto nije!

Клисура

pre 9 godina

Значи да су Шешељеве тврдње потковане, и да је суд у Хагу продужена рука неправде према Србији. Владу Србије не кривим ни трунке, и свако ко другачије мисли, није у праву, али има право да мисли.

Divos

pre 9 godina

Да, овај квази-суд се претворио одавно у политички суд, и наравно да се претворио и у општу лакрдију, али то и нема са процесом др Шешељу. Својим начином рада су доказали да им је једина сврха, не трагати за правдом и да починиоци злочина буду праведно кажњени, него угодити послодавцу и дати свој допринос у наметнутом тумачењу ближе прошлости на Балкану. Као такви, а тако то и бива са полтичким судовима који се претворе само у оруђе силника, су сами себе одавно компромитовали и обесмислили.

И госпођа Аерман беше упослена у том суду, и дала је свој допринос у том силовању над истином. А дала је посредно и не својом кривицом допринос у још једној од бројних лакрдија тог квази-суда. За потпуно исти прекршај, непоштивање суда, ова госпођа је кажњена са 7.000 евра (отприлике њена двонедељна плата док је била упослена), а др Шешељ са 15 месеци робије (додуше др Шешељ беше опоран у непоштивању па је кажњен још 2 пута за исти прекршај).

Како год, у овом квази-суду, ето Војвода од Шевенингена 12 година тамнује и чека првостепену пресуфу, са малом вероватноћом да ће је дочекати, и остаће тај квази-суд упамћен као цивилизацијско ругло на почетку овог миленијума.

zelenko

pre 9 godina

Bojim se da se na taj cirkus racunalo sa pustanjem Seselja iz Haga kao na svojevrstan pritisak na Srbiju da se opredeli izmedju EU i Rusije.

Popcorn

pre 9 godina

Pa svi u Srbiji smo se odmah složili da je Hag kriv. Ali jedna stvar mi nije jasna, kako tribunal može sebi da dozvoli da pravi takve greške, prvo posle 3 godine od završetka sudjenja presuda nije doneta, a onda ga puštaju, pa traže nazad. Niko o njima nije imao pozitivno mišljenje, ni optuženi, a ni žrtve, a sada su totalno uprskali reputaciju. Čini mi se da je tribunal već trebao biti ugašen, a da ostane samo rezidualni mehanizam do kraja svih postupaka, tako da moraju okončati ovu farsu što pre.

курс на листу

pre 9 godina

(Marija, 30. mart 2015 20:40)

Уместо курса филозофије боље да си ишла на курс познавања правописа.

Lasta

pre 9 godina

Taj sud uopste ne radi odgovorno i onako kako treba sto se vidi iz toga da je Seselj cekao tolike godine da mu izreknu presudu a sada su ga ko zna iz kojeg razloga pustili uslovno da bi se brze bolje predomislili pa sada mi da ga vracamo nazad.

Emilija

pre 9 godina

Svi su generali posle bitke, pa što su ga puštali, a bilo je razloga za puštanje, sada ga žele nazad, samo se pravi nepotrebna gužva i pometnja!

Lutkar

pre 9 godina

Naravno da je tribunal kriv, sad on treba da resava ovaj problem, hteli su kako malo da ga smire time sto ce da ga puste i kao ce da se vrati, neka dobro razmisle sta im je ciniti.

Obrad Savčić

pre 9 godina

Stepa: Na žalost ovo je pritisak EU da prizna nezavisnost Kosova i da uvedemo sankcije Rusiji. Dasadašnji pritisci nisu imali uspeha pa sada pokušavaju sa Šešeljom.

Milanko Vitomir

pre 9 godina

feniks:Naravno da su Šešelja pustali da bi napravio haos u Srbiji. Pošto to nisu uspeli ,sada pokušavaju sa njegovim povratkom u Hag. Ni ovo im neće uspeti.

Kalina

pre 9 godina

Zanimljivo da Artmanova daje ovakve izjave, nije ih lako povezati sa njom - kada je se setimo kao britke sablje u rukama Karle Del Ponte. Slazem se da je u pitanju cirkus, ali ne znam koga bi trebalo da zabavlja.

cole

pre 9 godina

Zapadu definitivno ne odgovara jak premijer u Srbiji i što Srbija odbija da se priključi sankcijama protiv Rusije . Ovo oko Šešelja je Zapad namerno uradio.

marina

pre 9 godina

Pa, i DS ne zna šta hoće. Prvo su se radovali povratku Šešelja iz Haga, a sada se raduju pozivu tribunala za njegov povratak. A što je još gore oni su (sedeći na dve stolice) nekada bili na čelu naše države. Strašno.

NikolaS

pre 9 godina

Činjenica je da je sam sud u Hagu najveći krivac za ovu situaciju. Da je dao uslove pod kojim puštaju Šešelja na slobodu, situacija bi bila potpuno drugačija. Logično bi bilo da sami ispravljaju svoju grešku.

secuan

pre 9 godina

Ništa,ostala je EU bez jednog igrača,ali tu su im još bolji-Hrvatinići i Šiptari,verni,odani i poslušni,a ne traže posebnu negu...baciš im mrvice sa stola,oni večno zahvalni.

stalker

pre 9 godina

Naravno da je kriv. Znali su jos kad je otisao u Hag, sa kim imaju posla. Ocigledno Seselj nije ispunio ono sto se od njega ocekivalo, pa ga sad za kaznu zele nazad.

GERNIKA

pre 9 godina

U pravu je i konacno jedan iskreni iskaz iz duse.Mi smo samo njihove marionete sa kojima se poigravaju kad god im se prohte.Naravno da je njihova krivica za sav haos koji je Seselj svojim izlaskom priredio Srbiji.

had

pre 9 godina

Ovo što je tribunal uradio sa Šešeljem i jeste kompletan cirkus sa potencijalno vrlo ozbiljnim posledicama kako u Srbiji tako i u regionu !

prorok

pre 9 godina

Mene uopšte nije iznenadilo ponašanje Haga i do sad su imali skandalozne odluke i presude tako da se priča sad samo nastavlja.

marko

pre 9 godina

Seselj je navodno pusten je da bi se lecio a to je ono cemu se najmanje posvetio od kada je dosao...u startu je igra bila jasna...

Wilson

pre 9 godina

Hag svoju nestručnost i nesposobnost pokušava da sakrije a Šešelja iskoristi u političke svrhe kako bi destabilizovao Srbiju koja je sa ovom vladom jedinstvena i jaka i polako postaje lider u regionu.