Petak, 06.03.2015.

15:05

"Ne odustajem od privatizacije"

Premijer Aleksandar Vučić izjavio je da ne odustaje od privatizacije sportskih klubova, da se nada da će to uspeti u narednom periodu da se uradi.

Izvor: Tanjug

"Ne odustajem od privatizacije" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

194 Komentari

Sortiraj po:

SNOWWEY

pre 9 godina

− Postoji model javno-privatnog partnerstva koji je sproveo Minhenski Bajern, a cini mi se i Celzi i mislim da za to zna i sam premijer, a sigurno i Vanja Udovicic. Njihovo udruzenje gradjana je uslo u poslovno drustvo sa jos nekim firmama i ta ideja svakoj upravi kluba deluje vrlo interesantna ali su (smatram) svi skepticni i niko ne sme da podrzi takvu ideju. Cak ima i dosta zainteresovanih ljudi iz Nemacke ali videcemo vec, premijer ne odustaje od toga i to je najbitnije!

MILOS

pre 9 godina

Naravno da se tome protive mnogi, jer se boje uvodenja reda i u toj oblasti. Godinama su razni preko sportskih klubova ostvarivali sopstvene
interese na štetu klubova i ''pravih'' navijaca koji svoje klubove neizmerno vole. Nadam se da ce Vucic uspeti u svojoj nameri, obzirom da privatizacijom, po mom misljenju, rezultati nece izostati.

crnidzic

pre 9 godina

Drzava treba da ulaze u sport i u mlade talente ,kao i da nagradi uspeh pojedinaca i klubova ali nije zasluzila da fudbalski klubovi i njihovo rukovodstvo muljaju ,a da ne daju rezultate.

Čvorak

pre 9 godina

I ne treba da odustane od privatizacije pošto je očigledno da ovako ne ide. Svi znamo kome ne odgovara da se klubovi privatizuju zato što onda ne bih mogli da se bogate na tuđ račun i to je osnovni razlog zbog kojeg Vučić ne sme da odustane kako bi uspeo da iskoreni kriminal iz srpskog sporta.

Dusan10

pre 9 godina

Privatizacija je jedini način da se naši klubovi oslobode dugova.Samo tako može naš klupski fudbal da stane na zdrave noge.

Kori

pre 9 godina

Mogu se slagati ili ne slagati sa nhegovom (Vučićevom vizijom, ali niko ne može da ustvrdi da su njegove odluke motivisane sebičnim i ličnim intersima.

Veronika

pre 9 godina

Problem je sto je decenijama unazad sport sluzio kao idealno sredstvo za pranje novca I izvlacenja velikih suma iz drzavne kase. Sada je problem pojedincima koji moraju svega toga da se odreknu…

Teodor

pre 9 godina

Privatizacija nasih najvecih klubova moze doneti samo dobro sportu I pravim I iskernim navijacima koji su godinama I decenijama unazad zloupotrebljavani!

Anja

pre 9 godina

Ne slazem se sa misljenjem da ne treba privatizovati klubove, jer ocigledno je da ovako klubovi ne funkcionisu. Mozda ne treba dozvoliti 100% privatizaciju ali svakako ih treba prodati.

Asterix

pre 9 godina

Privatizacija je jedino rešenje da se sačuvaju naši najveći klubovi. Sve osim toga bi bila propast i za Zvezdu i za Partizan.

Burduš

pre 9 godina

Iako nema podršku nikako ne sme da odustane od privatizacije pošto je ona jedino rešenje za spas naših klubova. Jednostavno nema drugog rešenja i sve dok se klubovi ne privatizuju tavoriće i tapkaće u mestu.

Zoran

pre 9 godina

Mnogi veliki evropski klubovi su se privatizovali i onda eksplodirali u takmicenjima. Ovako niko nije zadovoljan, ni igraci, ni navijaci, ni drzava koja mora da izdrzava ove klubove a koji za uzvrat ne daju nikakve rezultate.

cospot

pre 9 godina

siguran sam da ce premijer naci pravo resenje za privatizaciju klubova za opste dobro svih gradjana i drzave i veom velika odlika njegove covecnosti je sto uvek izlazi u susret ljudima koje zadese nepogode

vulinar

pre 9 godina

ako je neko uradio dobro na polju privatizacije i oporavka ekonomije to je Vucic i nema ni jedan jedini razlog da nece naci resenje i za klubove

Bagrdan

pre 9 godina

Jedino što će sprečiti bacanje budžetskog novca u bunar i što će doneti dobar fudbal na ove prostore je privatizacija Zvezde i Partizana. Teško jeste ali mora biti sprovedeno do kraja.

Lale

pre 9 godina

Prazna vam je kesa, baš me interesuje ko će da kupi naše bisere, sa tolikim dugovima. Nadam se da ne planirate otplatu dugova iz budžeta,jer se selim momentalno iz ove zemlje i ostaćete bez mojih 100 000 i više isplaćenih PDV-a godišnje.

Ljubomir

pre 9 godina

Pa, koliko vidim i do sada je drzava pomagala, taj trend mora da se nastavi, nikako ti ljudi ne trebaju da se ostave na cedilu ma ko bio u vlasti i ma koga od politicara voleli ili ne.

Tajm skver

pre 9 godina

Zasto da ne, svedoci smo mnogih dobrih privatizacija. Vucicu je samo potrebna neophodna podrska jer sve sam ne moze da postigne i uradi.

jovanN

pre 9 godina

Sabotiraju je oni koji preko tih klubova peru novac i zaradjuju na prodaji igraca. Kod nas se to debelo ukorenilo i mislim da je sada vreme da se to sasece u korenu.

diamox

pre 9 godina

jedini nko moze da stane na put bahatog ponasanja klubova i trosenja para je premijer i siguran sam da ce uspesno realizovati privatizaciju klubova samo sato je potrebno mmalo vremena

synter

pre 9 godina

sve najteze slucajeve koje je stalno neko zaobilazio je premijerresio. tako da nema razloga da i za klubove nece naci model i opet osvetlati obraz celoz drzavi

plavadaaax

pre 9 godina

Stvarno je smesno sto se sada u pozadini javljaju veliki protivnici privatizacija a sve su to neki bivsi visoki funkcioneri i tajkuni.

Ivan

pre 9 godina

"Ne odustajem od privatizacije, ali nemam podršku od klubova!" To je rekao Vučić! Pa da l' je očekivao podršku od nekoga kome je to direktno suprotno interesima koji se mere milionima svakakvih moneta?! Zaista neozbiljna izjava! Ajde, možda je slučajno tako rekao, ali zašto nije objasnio šta je imao na umu i ispravio izrečenu glupost?!

Milosavljevic

pre 9 godina

Ako neko uspe da se izbori sa ovom (ne)sportskom mafijom onda je to ova vlada. Ocigledno je da sa nasim klubovima nesto finansijski debelo nije u redu i vreme je da se ovo razreši. Dok se ne bude znao gazda u klubovima dolaziće i do ovakvih situacija.

UtopicUnicorn

pre 9 godina

Aman ljudi!
Pa Tadic je slao poresku inspekciju u PFC pa kako su prosli - navijaci ih nisu pustili na stadion!!!!
OSNOVNI RAZLOG ZA PRIVATIZACIJU - kriminal!
Danas poslati inspektore, uhapsiti sve i pregledati knjige lepo!

Beatrisa

pre 9 godina

Tacno je da se ta statnica radi preko 40 godina. I to je jedna velik sramota za srbiju. Koliko mogu da primetime premijer je odlucan da to privede kraju.

P Jovanovic

pre 9 godina

Nekada moraš da uzmeš odgovornost u svoje ruke i rešiš problem.
Društvene saglasnosti oko privatizacije sportiskih klubova nikada neće biti, jer bi se time ugrozili interesi različitih intresnih gupa, koje manipulišu sa navijačima i celom javnošću.
Gordijev čvor se može otpetljavati ili preseći.

zemljoradnik

pre 9 godina

Svi nas lazu iz sportskih klubova da su za privatizaciju a upravo su oni najveci otporasi eventualnoj privatizaciji i reformama koje se ticu sporta.Zasto je to tako, nije tesko pitanje.Velike pare su u pitanju i doklen god u upravama budu sedeli politicari,tajkuni,huligani a najmanje ljudi kojima je na prvom mestu klub, mi bolju situaciju u sportskim klubovima ne mozemo imati.Ugledajmo se na nase susede u Rumuniji koji su takve probleme resili privatizacijom i zato su danas daleko ispred nas.

RECIKLAZA

pre 9 godina

Ne samo da Vucic zeli privatizaciju Zvezde i Partizana nego i vecina ljudi u Srbiji dosta su klubovi bili stranacki plen i dosta je bilo mafijasa u upravi ,privatizacija je jedino resenje.

Popovicke93

pre 9 godina

Sto se tice zelezare to bi morala da bude dobra privatizacija i netreba pristajati na ucene onih koji bi je uzeli,ali moraju da se obavezu da ce ispostovati ono sto im vlada ponudi.

rajko

pre 9 godina

dokle vise politicari u klubovima? dokle vise uzimanja para od drzave za klubove, a da bi se oni koji ih vode bogatili? privatizovati sto pre

Vladan

pre 9 godina

Stanje u sportskim klubovima je sve losije, pa se privatizacija namece kao jedino resenje. Treba imati zivaca da se taj proces sprovede, ali verujem da premijer to moze da ucini, s obzirom na to sta je sve do sada uradio za svoju zemlju.

RIKOSET

pre 9 godina

Realno gledano ako se ovako nastavi necemo vise imati ni Zvezdu ni Partizan jer su mafijasi i lopovi u upravi i nemaju oni pojma sa sportom,privatizacija je najbolje resenje.

netko

pre 9 godina

Ono sto primecujem jeste da sve sto se najavljuje da ce biti uradjeno to je i uradjeno. Ljudi mogu da racunaju da ce do 2017. Srbija infrastrukturno biti mnogo drugacija nego danas.
(Mara, 6. mart 2015 16:10)

naravno, posle najezde vas botova i vasih nalogodavaca ni kamen na kamenu u srbiji nece ostati.
bice 2017 drugacije nego sad, infrastrukturno i moralno cemo biti jos vise unakazeni.

Bački Buda

pre 9 godina

"Prema njegovim rečima uvek je za sve najlakše okriviti državu "i kada padne sneg i kiša i novi dalekovodi...".
Gde je preventiva Lokalnih vlasti ?

Saša

pre 9 godina

To je kao kada bi radnici smederevske železare rekli da neće da se privatizuju, lepo im ovako. Svaki mesec 10 miliona evra iz budžeta. I onda prebacivanje odgovornosti na njih - mi smo hteli, a nisu nam dali. Smanjiti ovlašćenja udruženja građana ili čuvati birački kapacitet? Hajde neka se privatizuje najpre manje poznati klub, na primer iz unutrašnjosti. Neka ga prodaju za dolar. Kada 2-3 godine zaredom uzme titulu, sami će i zvezda i partizan da traže gazdu. Ali, stvarno!

dusanmal

pre 9 godina

@Sredice... "Ja lično ne želim da neko kupi moj klub, jer to znači da taj neko ako poželi može da mu promeni ime, ugasi ga... Zašto navijači ne bi bili vlasnici, makar delimično?!!!" - Resenje nije "delimicna" privatizacija nekih klubova, cak ni za navijace. Celokupan sport se mora privatizovati, ovo sto imamo je zaista ostatak trulog komunizma. Te truli i smrdi od korupcije do neba. Bez privatizacije to je nemoguce resiti. Navijaci vlasnici?-Udruzite se, skupite pare te platite i upravljajte time sto ste kupili... To je pravi kapitalizam. Uz to ide, neizbezno, da ako klub nema finansiskog uspeha - on moze da propadne (gledajte Parmu u Italiji...). To sto vi volite taj klub vam ne kupuje nikakvo ucesce. Novac kupuje. Takodje, za vase Nemacke primere - VLASNIK kluba moze ako on hoce da da navijacima ucesce. To je njegov izbor, ne drzavni namet ili zakon. Da, privatizacija znaci da bi bilo gasenja i bankrotstva. No za par godina to bi znacilo zdrav, sposoban sport.

Beatrisa

pre 9 godina

Tacno je da se ta statnica radi preko 40 godina. I to je jedna velik sramota za srbiju. Koliko mogu da primetime premijer je odlucan da to privede kraju.

Nikola

pre 9 godina

Niko ne traži od Vučića da bilo koga natera na privatizaciju, već da im ukine svaki dinar tzv. sponzorstva javnih preduzeća i naplati svaki dinar poreza. Naravno, Vučić to neće uraditi, jer u upravama dva štetočinska kluba ipak sede njegovi ljudi.

Шумадинац

pre 9 godina

Тотално је у праву! Буџет би био растерећен за неколико милијона на месечном нивоу!

dalco

pre 9 godina

Sve pare koje drzava kroz sponzorstva daje sportskim klubovima a pre svega mislim na Crvenu Zvezdu i Partizan, bacene su u bunar, dzepovi raznih tajkuna i politicara koji sede u upravi istih su napunjeni a klubovi propadaju i svaki dan se zaduzuju sve vise.Da je tesko resiti taj problem naravno da jeste i tu se slazem sa premijerom ali ne treba taj problem dugo zaobilaziti.Nadam se da ce premijer smoci snage i resiti ga onako kako ce najvise odgovarati klubu i navijacima a ne njihovim upravnicima.

Dana

pre 9 godina

Moze da se buni ko hoce, ali je privatizacija jedino resenje Kako kaze i sam Den Tana u tim klubovima se godinama vrte u krug isti ljudi, koji trose drzavne pare, a rezultata , nema. Vreme je da se nesto menja.

Artem

pre 9 godina

Ni ne treba da odustaneš Vučiću! Red je da se skinu sa grbače naroda oni koji su poznatiji po izlascima i vezama sa starletama i manekenkama, nego po fudbalskim, klubskim uspesima...

cuki

pre 9 godina

Fudbaleri Partizana i Crvene zvezde odavno su velika bruka Srbije i tuzno je sto takvi ljudi, koji nas sramote na svakom koraku van ove napacene zemlje, dobijaju pare od drzave, tacnije od nas koji placamo poreze i od cijih plata se finansira kakvo-takvo funkcionisanje zemlje.Neophodno je uneti zdrav kapital u srpski sport odnosno neophodna je sto hitnija privatizacija klubova.

Srediće ti Toma broj Twittera

pre 9 godina

Ti ne želiš privatizaciju i niko drugi. Prestani da kukaš, jer kontrolišeš bukvalno sve u ovoj zemlji. Ako ti ne možeš, ko može?

Mislim da ti ipak razmišljaš da udovoljiš partijskim kadrovima koji su se udomili u klubovima, a i huliganima koje koristiš ko zna za šta.

Ja lično ne želim da neko kupi moj klub, jer to znači da taj neko ako poželi može da mu promeni ime, ugasi ga... Zašto navijači ne bi bili vlasnici, makar delimično?!!! Tako to funkcioniše u Nemačkoj u nekim klubovima, Barsa i Real imaju odličan sistem. Znate to i vi, ali ne želite to da pominjete jer bi tako vaši tajkuni i partijski lešinari ostali bez vrednog parčeta zemlje.

arkan

pre 9 godina

Jos je '90 arkan uvideo moc navijackih grupa Ili ti huligana. Prava mala privatna vojska koja ne kosta nista a zavrsava posao ljudima kojima treba da se zavrsi. Horda pacenika koji su spremni da terorisu sve oko sebe. Nikad nece da se privatizuju blizanci. Deca komunizma I dalje vladaju.

sozgas

pre 9 godina

da li zaposleni u telekomu i eps-u zele privatizaciju? ko je pitao radnike u vec privatizovanim preduzecima da li to hoce. reci da se plasis da se zameris svojoj huliganskoj sabraci.
(dr feelgood, 6. mart 2015 15:27)
ZAPOSLENI jedva cekaju privatizaciju, oni drugi koji se samo formalno tako vode su protiv.

Petar Petrović Niški

pre 9 godina

Ne mora da se privatizuju klubovi. Jednostavno im ukinite dotacije, donacije, sponzoestva pa ce sami traziti da ih neko kupi. Plenite imovinu kao sto plenite imovinu Miskovicu zbog neplacenih poreza i postepenoklubovi prelaze u ruke drzave a onda ih ona proda. Eto tako!

Horacije12

pre 9 godina

Ova vlada se dokazala u prošlogodišnjoj nesreći da je uvek tu za svoj narod i narod to oseća. Narod je siguran da će vlada učiniti sve što može da oni ne osete posledice ove vrmenske nepogode. Kao i u budućem periodu da će uraditi sve da smanji ili potpino isključi da se ponovi idelić prošlogodičnje pošasti.

Klaudio

pre 9 godina

Svedoci smo svi sta se desava danima I mesecima po terenima, kako prozivaju premijera, jer znaju da je odlucan u onome sto naumi. Fudbalski klubovi I treba da se privatizuju I tako se sprece maksimalne zloupotrebe.

Tard

pre 9 godina

(Zak, 6. mart 2015 16:10)

Na takvoj je poziciji da mora da razmišlja i brine o budućnosti. Od i u prošlosti se ne živi, tako da mora da postoji plan za naredni period.

hadrijan

pre 9 godina

Dobro je da vlada ne odustaje od privatizacije klubova. To je ipak u interesu svih nema smisla svake godine bacati pare u njih kao u crne rupe jer i sami vidim oda to nedaje rezultate. Da bi smo omogućili našim timovima da napreduju i prave rezultate u evropi na kakve su pravili ranije jedino rešenje je privatizacija.

levac

pre 9 godina

Vucicu, ti imas apsolutnu vecinu i u vladi i skupstini i ne vidim sta se tu ne moze.Ali ako ti se bas ne zamera sa navijacima tj. huliganima i bagrom koji navodno navijaju ima prosto resenje.Zavrni te im sve slavine i oni ce te moliti da ih prodas.Ne obmanjuj vise ovaj narod .

perunko

pre 9 godina

Prvo napraviti nove zatvore, onda pohapsiti bagru i da za vreem robijanja svaki dan rade zemljoradnju rucno ili da uzgajaju stoku na farmama, tako ce se odvici od lagodnog zivota a svima biti primer kako zavrsavaju elitni kriminalci

miki86

pre 9 godina

Nece privatizacija biti korak koji ce nase najvece kllubova da podigne na visi nivo organizacije , vec ce d aih spase od totalnog gasenja koliko se ja razumem

burger

pre 9 godina

Nasi kluboci propadaju iz dana u dan,nasa deca,nasi mladi talenti propadaju iz dana u dan a jedino resenje da sve to napokon prestane jeste upravo ta privatizacija klubova,jer sigurno da privatnik nece dozvoliti da mu Tole Karadzic odredjuje ko ce da mu igra u timu a ko ne!

rema

pre 9 godina

Koja je vrednost ovih klubova?
-Stadioni?rekonstrukcije bi kostale koliko i cela ukupna vrednost stadiona i zamljista,a da ne pricamo koliko je to tesko izvesti.
-Istoriski sportski uspesi?Ogromni!Oni imaju 95 %,naseg uspeha.Ali im oni ne daju nikakvu vrednost, jer vec duze vreme, nemaju nikakav plasman u Evropi.Tj ova vrednost ima mali znacaj na domace igrace koji to vide kao potencionalnu odskocnu dasku.
Pitanje koje se po meni namece, jeste, da li njihove vrednosti, trzisne, prevazilaze njihove dugove?Na to pitanje odgovor moze dati iskljucivo trziste.
Kako drzava moze da SPORT vrati u zizu?Jer valjda se o tome ovde radi?
-Prvo! Finansiski fer plej!
Ono sto ljudi zanemaruju, jeste to da mi ovde pricamo o 2 kluba, a zbog toga pate svi. Tj svi oni manji klubovi, koji posluju prema mogucnostima, isplacuju plate redovno, ulazu u svoje igrace.
-Drugo! Prava konkurencija!Posteno takmicenje.
-Trece! Sponzorstvo! Naravno da drzava treba da podrzi sve to, a kako, da to bude posteno? Ne treba drzava da gura ni Partizan ni Zvezdu, nego nasu ligu! To je nacionalni brend i nije neko tamo drustvo gradjana.Da se recimo sampion, osvojac kupa, plasman u Evropu, nagradjuje!Da nagrada bude znacajna, tako da bi i "manji" klubovi, zagrizli kako treba, a Zvezda i Partizan, bi bili cak i podredjeni(zbog dugova) i vrlo brzo bi dobili odgovor, da li zaista vrede nesto ili ne?

@milan,

pre 9 godina

Jedan dobar zakon koji ce biti sproveden u delo I nadam se kao navjac uspesno zavrsiti privatizaciju najvecih klubova .. Donece samo korist sportu a ne onima koji u tome vide cist interes

Idea Voli Telekom

pre 9 godina

Premijer od kada se zalaže za privatizaciju klubova najviše je državnih para slupano u državni projekat CZ FMP Telekom.
Da li je to normalno, da država finansira privatnike i njihove klubove?
Hoće li onaj koji je već privatizovao grb, ime i navijače Crvene Zvezde vratiti kredite koje je uzeo od Agrobanke i pare od naroda sa Kosova?

Tea021

pre 9 godina

Privatizacija klubova je dobra stvar, jer će se jedino na taj način klubovi rešiti dugova i imati zdrave finansije.
Premijeru treba pružiti podršku, da bi sportski klubovi što pre "stali na noge" što bi se reklo.

Ko ce bre ovo da kupi!

pre 9 godina

Intervju sa Nebojsom Covicem u Vestima u 4,koji je upravo zavrsen, govori nam SRAM GA BILO DA GA SRAM BUDE!!! POKAZAO JE SVOJE LICE OVAJ NEBOJSA COVIC. Slika i prilika sebe i sto je gore slika i prilika svega sto nam prave svi ovi necasni ljudi od nase Zvezde i Partizana, ismevaju nase legende, ismevaju sve talentovane i vredne ljude koji su kroz sport ikada pokazali svoje lepo u ovoj zemlji. Nista njima sveto nije. Tuga.

Dejan

pre 9 godina

Država nema snage da izađe na kraj sa udruženjem građana? Pa hajde za početak počnite da primenjujete zakone ove države, za neplaćanje poreza plenidba imovine, za huliganstvo na sportskoj manifestaciji, zatvor i zabrana prisustvovanja sportskim manifestacijama. Vrlo brzo biste našli zajednički jezik sa njima.

Darko 88

pre 9 godina

Privatizacije je spas za naš sport, a pogotvu za naš klupski fudba. Ukoliko do toga ne dođe slobodno možemo da svedemo ligu na amaterski nivo.

strasno!

pre 9 godina

Raspisi izbore, jednostavno ti ne ide nista od ruke.
(DEki, 6. mart 2015 15:26)

Vala bas!!!

Ama bas nista!! Valjda je i onaj Velja vise uradio od njega, ovaj, cega god se takne ili krene po zlu ili ni ne krene!!!

GRADJANIN Srbije

pre 9 godina

Ono sto jedna neuka osoba zabrlja, ni stotinu ucenih....ni za sto godina ne moze da ispravi!!! Svedoci smo sramnih vremena za Srbiju, mala je vajda sto ce istorija osuditi neuke!

mlekadzija

pre 9 godina

Bas me zanima koji ce sposobni bizmismen da kupi Zvezdu. Mozda za 3 evra kao Kole one secerane...Oprace pare i jos jedna muljavina na vidiku. Obzirom da smo nepresusni izvor bizmismena kandidata ima mnogo. Da ne nabrajam...

Andrija

pre 9 godina

Privatizacija sportskih klubova je dobra ideja, jer će se jedino na taj način klubovi rešiti dugova i imati zdrave finansije.
Premijeru treba pružiti podršku, jer je ovaj potez neophodan.

ne treba

pre 9 godina

I ne treba odustajati jer je privatizacija klubova za sportiste najvaznija, pogotovo za mlade igrace koji nemaju priliku da se izraze zbog monopola.

Jupi !

pre 9 godina

Subota, 6.dan meseca marta. 6.dan uzastopno u kome Premijer izlazi u javnost sa intervjuom ili konferencijom.

Pa kako drugačije, kad nam je sramota kako nam dobro ide. Svaka čast Vučiću. Jedva čekam sutrašnju pojavu i novu temu.

Fedex

pre 9 godina

Svi pravi navijači i sportisti treba da pruže punu podršku privatizaciji, jer to je jeidno rešenje za spas srpskog fudbala. I Zvezda i Partizan su postale prave rupe bez dna.

Mara

pre 9 godina

Ono sto primecujem jeste da sve sto se najavljuje da ce biti uradjeno to je i uradjeno. Ljudi mogu da racunaju da ce do 2017. Srbija infrastrukturno biti mnogo drugacija nego danas.

dex

pre 9 godina

@tea021 i ostali botovi

A ko ce privatizovati klubove? Kome se isplati da kupi Zvezdu sa 50 miliona duga, ili Partizan sa 30? Nema novca od ulaznica, jer mi ne idemo na utakmice ni kad je ulaznica 100 dinara. Nema novca od tv prava, a evropska takmicenja uglavnom vidjamo na tv-u. Neko u Zvezdu treba da ulozi oko 70 miliona da stabilizuje klub, a te pare nece vratiti u narednih 20-25 godina. Ko je onda dovoljno glup da to uradi?

Brankica

pre 9 godina

Drzava nije kriva za vremenske nepogode koje su nas zahvatile i premijer jasno porucuje da ce pomoci tim podrucjima ali da se ne moze svuda stici odmah u sekundi!

linda

pre 9 godina

Smatram da je premijer u pravu po pitanju predloga privatizacije klubova u cilju rešavanja njihovih finansijskih problema. To treba rešiti što pre !

lucke

pre 9 godina

Ja bih iskreno voleo da se tako nesto zaista i desi,ali tesko da ce neko uspeti tu mafiju da istera iz naseg fudbala,previse su oni pustili svoje korenje i sada jedino na silu ih moze neko oterati odatle...

Truman

pre 9 godina

Činjenica je da samo putem privatizacije ovi klubovi mogu da opstanu. Ne može se večno živeti na račun države i naroda, u to nema sumnje. Privatizacija je definitivno dobra odluka.

P Lukic

pre 9 godina

Ja bih klubove ponudio navijačima.
Ako imaju novca za skupu pirotehniku, sigurno mogu da kupe i svoj voljeni klub.
Vuci siti i ovce na broju !

NEKA IDU U MULJ

pre 9 godina

Klubovi su oko sebe okupili tipove sumnjivih pona[anja, treba ih pustiti da se udave u sopstvenom muilju, da propadnu i svi kao pacovi s a potonulog broda pobegnu a onda ponovo na poštenju postaviti klubove i privatizovati ih

Paja21

pre 9 godina

Potrebno je napraviti privatizaciju klubova po uzoru na strane klubove.Jer ovakav način rada naših klubova je samo trošenje državnih para bez ikakve kontrole.Jedino gazda kluba može uvesti red po tom pitanju,da se zna kako i gde se troši njegov novac.

Matičar moli da se objavi pitanje premijeru

pre 9 godina

Gospodine predsedniče, da li je privatni košarkaški klub Nebojše Čovića osnovan pre 70 godina, kako on to javno govori i slavi a "krštenica" govori drugačije? Molim vas da kao pravnik koji poznaje obligaciono pravo i koji sigurno zna dobro da protumači neki ugovor, odgovorie na ovo jednosavno pitaje, jer kome može da odgovara lutanje po magli? Navijačima i državi sigurno ne.

dado90

pre 9 godina

Nazalost rukovodstva sportskih klubova svesno prave otpor kako bi stopirali reforme u sportu koje podrazumevaju privatizaciju dva najveca nasa sportska kluba.Sve dok u upravama klubova budu sedeli politicari i tajkuni mi ne mozemo racunati da ce se finansijsko stanje tih klubova znacajnije popraviti.

radoman

pre 9 godina

Premijer Aleksandar Vučić izjavio je da preuzima odgovornost za to što nema privatizacije sportskih klubova. Nije kriv, ali shvata da je to odgovornost cele Srbije.

Stojan

pre 9 godina

Pozdavljam ovaj stav premijera.
Treba odmah raspisati tender za menadžemnt koji će upravljati kulibovima do privatizacije, kao za železaru !

top

pre 9 godina

Vucic nije kriv sto ne moze sam da resi pitanje klubova, ali kriv je sto ne ume da stvori institucije koje bi time trebalo da se bave. Sto ne prokopa po naucnoj eliti i stvori saradju sa ljudima koji su strucni da se bave problemima drzave? No i stranackim Mega menadzerima ipak treba naci posao. Sa ovim nasim strankama Srbija ce jos dugo stagnirati.

AV AV AV

pre 9 godina

Ukinite i Zvezdu i Partizan kakva privatizacija. Zavrnite im sve slavine i ne dajte im nikakve pare. Pametnije ulozite novac u obrazovanje i lecenje dece, a ne da punite dzepove mangupariji. Oduzmite im kompletnu imovinu na ime dugova i rasprodajte sve strancima, a pare vratite u budzet odakle je i potroseno.

PRAVEDAN

pre 9 godina

I NE TREBA ODUSTATI OD PRIVATIZACIJE KLUBOVA,DO SADA SVE ŠTO JE VUČIĆ REKAO JE I ISPUNIO. VERUJEM DA ĆE I NA OVOM POLJU URADITI SAMO NAJBOLJE ZA KLUBOVE.

NS

pre 9 godina

Zvezda je Srpski i svetski velikan i treba je spasiti.Za JSD koliko daju Hrvatska,Makedonija i ostale republike neka da i Srbija.Ipak su oni Jugoslovensko Sportsko Društvo.

Delija istok

pre 9 godina

Nama nema pomoći dok "navijači" vode klubove i dok oni potpisuju menadžerske ugovore sa igračima. Zbog tih stvari nam je fudbal pao na niske grane i jedino rešenje je privatizacija.

sawbills

pre 9 godina

Svaka kompanija u kojoj je dokazano da država ne može efikasno da upravlja njom, već se iz godinu u godinu krpe rupe nelogičnim finansiranjem iz budžeta republike treba da bude privatizovana. Nadam se da će Vučić uspeti da završi sve započete reforme pre nego što većina građana poveruje u bajke srpske Sirize.

Pajo

pre 9 godina

Šta će nama navijačima ovakvi klubovi? Kako oni sad igraju, tako se nekad igralo u III rangu. Uskoro će biti kao u IV. I gde je kraj? Vučiću, spašavaj.

Alisa 973

pre 9 godina

Vučić kao da je u Tamnom vilajetu. Da je rekao da će privatizovati klubove po svaku cenu, svi bi ga napali, ako kaže da neće na silu, opet ga napadaju vidi nesposoban, neće da se zamera ovom ili onom. Svi koji su protiv privatizacije nisu istinski navijači ili ljubitelji sporta kada dozvoljavaju da se klubovi i dalje koprcaju u agoniji u kojoj su se našli. Lično smatram da nam to sada nije prioritet, ali podrška Vučiću, ako će ga ionako napadati, onda neka uradi bar pravu stvar.

milanche

pre 9 godina

Crvenu Zvezdu volim od malih nogu! Sam sam je zavoleo i nisam imao predstavu čiji je klub! Poslednja utakmica mi je bila sa Bajernom. Posle par godina znam samo da nije više moja, kao što nije ničija do jedne grupe interesnih ljudi koji ne rade ništa. Od tada moj dečački klub propada, sve dublje i dublje. Potrebno je prodati nekom ako hoćemo da imamo sport!

lala53

pre 9 godina

Jedinu hrabrost je nas Premijer pokazao kada je naredio otimanje dela penzija.Svaka cast a, i sta ce nam ti matorci, kada su svoje odradili, neka putuji,,,,,

ne lazi vise

pre 9 godina

Sjecam se prosle godine kada je obecao da nece vise davati pare sportskim klubovima,nego ce otvoriti racun za pomoc bolesnoj djeci i tada sam pomislio da ti stvarno imas dobre namjere da napravis nesto od Srbije,ali..

dr feelgood

pre 9 godina

da li zaposleni u telekomu i eps-u zele privatizaciju? ko je pitao radnike u vec privatizovanim preduzecima da li to hoce. reci da se plasis da se zameris svojoj huliganskoj sabraci.

marinko

pre 9 godina

privatizacija je jedini izlaz za klubove i to se mora isterati do kraja..a ovi sto se protive nije nista cudno jer ce im nestati nepresusan izvor punjenja dzepova

TheRiddler

pre 9 godina

Premijer je u pravu. Privatizacija je jedino resenje za domace klubove. Jedino tako bi se oslobodili domace korupcije po klubovima koja je pustila duboko korenje. Malo vise podrske.

stiv

pre 9 godina

Ne mirisem ni Vucica ni SNS, ali definitivno podrzavam ovo. Zasto da placam porez da bi se Bg klubovi sa kojima nemam dodirne tacke baskarili? Privatizacija pod hitno!

ima li nesto da mozes?

pre 9 godina

Ako vec nisi u stanju nista drugo onda ih nateraj da plate porez,da plate zarade zaposlenima,posalji inspekcije i policiju da cesljaju poslovanje i ukini im pare od drzavnih sponzora.Ili ni to ne mozes?

mare90

pre 9 godina

Vucic ispravno razmislja, ali dugacak je put do privatizacije. Svako bi to bilo najbolje rešenje za klubove i iskreno se nadam da će se to pitanje resiti u skorije vreme.

Super Hik

pre 9 godina

Ovo nema veze sa sportom, nego sa novcem i zaradom. Sport vise nista lepom neuci nasu decu, vec se na sport gleda samo kao izvor zarade. Sportisti psuju, pljuju na utakmicama tenis, fudbal kosarka itd... I njihovi treneri se bolje neponasaju, samo NOVAC

Darko 88

pre 9 godina

Privatizacije je spas za naš sport, a pogotvu za naš klupski fudba. Ukoliko do toga ne dođe slobodno možemo da svedemo ligu na amaterski nivo.

opasulji se vise

pre 9 godina

Covece, nisi doneo od dede iz Bosne Srbiju.Bar biraj recnik, ako ne znas nista da radis.Ja, ja, ja...poceo si iz kontejnera da iskaces.

milanche

pre 9 godina

Crvenu Zvezdu volim od malih nogu! Sam sam je zavoleo i nisam imao predstavu čiji je klub! Poslednja utakmica mi je bila sa Bajernom. Posle par godina znam samo da nije više moja, kao što nije ničija do jedne grupe interesnih ljudi koji ne rade ništa. Od tada moj dečački klub propada, sve dublje i dublje. Potrebno je prodati nekom ako hoćemo da imamo sport!

Tajm skver

pre 9 godina

Zasto da ne, svedoci smo mnogih dobrih privatizacija. Vucicu je samo potrebna neophodna podrska jer sve sam ne moze da postigne i uradi.

Tea021

pre 9 godina

Privatizacija klubova je dobra stvar, jer će se jedino na taj način klubovi rešiti dugova i imati zdrave finansije.
Premijeru treba pružiti podršku, da bi sportski klubovi što pre "stali na noge" što bi se reklo.

Truman

pre 9 godina

Činjenica je da samo putem privatizacije ovi klubovi mogu da opstanu. Ne može se večno živeti na račun države i naroda, u to nema sumnje. Privatizacija je definitivno dobra odluka.

dr feelgood

pre 9 godina

da li zaposleni u telekomu i eps-u zele privatizaciju? ko je pitao radnike u vec privatizovanim preduzecima da li to hoce. reci da se plasis da se zameris svojoj huliganskoj sabraci.

dado90

pre 9 godina

Nazalost rukovodstva sportskih klubova svesno prave otpor kako bi stopirali reforme u sportu koje podrazumevaju privatizaciju dva najveca nasa sportska kluba.Sve dok u upravama klubova budu sedeli politicari i tajkuni mi ne mozemo racunati da ce se finansijsko stanje tih klubova znacajnije popraviti.

radoman

pre 9 godina

Premijer Aleksandar Vučić izjavio je da preuzima odgovornost za to što nema privatizacije sportskih klubova. Nije kriv, ali shvata da je to odgovornost cele Srbije.

hadrijan

pre 9 godina

Dobro je da vlada ne odustaje od privatizacije klubova. To je ipak u interesu svih nema smisla svake godine bacati pare u njih kao u crne rupe jer i sami vidim oda to nedaje rezultate. Da bi smo omogućili našim timovima da napreduju i prave rezultate u evropi na kakve su pravili ranije jedino rešenje je privatizacija.

TheRiddler

pre 9 godina

Premijer je u pravu. Privatizacija je jedino resenje za domace klubove. Jedino tako bi se oslobodili domace korupcije po klubovima koja je pustila duboko korenje. Malo vise podrske.

burger

pre 9 godina

Nasi kluboci propadaju iz dana u dan,nasa deca,nasi mladi talenti propadaju iz dana u dan a jedino resenje da sve to napokon prestane jeste upravo ta privatizacija klubova,jer sigurno da privatnik nece dozvoliti da mu Tole Karadzic odredjuje ko ce da mu igra u timu a ko ne!

Brankica

pre 9 godina

Drzava nije kriva za vremenske nepogode koje su nas zahvatile i premijer jasno porucuje da ce pomoci tim podrucjima ali da se ne moze svuda stici odmah u sekundi!

miki86

pre 9 godina

Nece privatizacija biti korak koji ce nase najvece kllubova da podigne na visi nivo organizacije , vec ce d aih spase od totalnog gasenja koliko se ja razumem

Darko 88

pre 9 godina

Privatizacije je spas za naš sport, a pogotvu za naš klupski fudba. Ukoliko do toga ne dođe slobodno možemo da svedemo ligu na amaterski nivo.

Pajo

pre 9 godina

Šta će nama navijačima ovakvi klubovi? Kako oni sad igraju, tako se nekad igralo u III rangu. Uskoro će biti kao u IV. I gde je kraj? Vučiću, spašavaj.

UtopicUnicorn

pre 9 godina

Aman ljudi!
Pa Tadic je slao poresku inspekciju u PFC pa kako su prosli - navijaci ih nisu pustili na stadion!!!!
OSNOVNI RAZLOG ZA PRIVATIZACIJU - kriminal!
Danas poslati inspektore, uhapsiti sve i pregledati knjige lepo!

Stojan

pre 9 godina

Pozdavljam ovaj stav premijera.
Treba odmah raspisati tender za menadžemnt koji će upravljati kulibovima do privatizacije, kao za železaru !

Dana

pre 9 godina

Moze da se buni ko hoce, ali je privatizacija jedino resenje Kako kaze i sam Den Tana u tim klubovima se godinama vrte u krug isti ljudi, koji trose drzavne pare, a rezultata , nema. Vreme je da se nesto menja.

Idea Voli Telekom

pre 9 godina

Premijer od kada se zalaže za privatizaciju klubova najviše je državnih para slupano u državni projekat CZ FMP Telekom.
Da li je to normalno, da država finansira privatnike i njihove klubove?
Hoće li onaj koji je već privatizovao grb, ime i navijače Crvene Zvezde vratiti kredite koje je uzeo od Agrobanke i pare od naroda sa Kosova?

rajko

pre 9 godina

dokle vise politicari u klubovima? dokle vise uzimanja para od drzave za klubove, a da bi se oni koji ih vode bogatili? privatizovati sto pre

perunko

pre 9 godina

Prvo napraviti nove zatvore, onda pohapsiti bagru i da za vreem robijanja svaki dan rade zemljoradnju rucno ili da uzgajaju stoku na farmama, tako ce se odvici od lagodnog zivota a svima biti primer kako zavrsavaju elitni kriminalci

Milosavljevic

pre 9 godina

Ako neko uspe da se izbori sa ovom (ne)sportskom mafijom onda je to ova vlada. Ocigledno je da sa nasim klubovima nesto finansijski debelo nije u redu i vreme je da se ovo razreši. Dok se ne bude znao gazda u klubovima dolaziće i do ovakvih situacija.

mare90

pre 9 godina

Vucic ispravno razmislja, ali dugacak je put do privatizacije. Svako bi to bilo najbolje rešenje za klubove i iskreno se nadam da će se to pitanje resiti u skorije vreme.

Beatrisa

pre 9 godina

Tacno je da se ta statnica radi preko 40 godina. I to je jedna velik sramota za srbiju. Koliko mogu da primetime premijer je odlucan da to privede kraju.

Tard

pre 9 godina

(Zak, 6. mart 2015 16:10)

Na takvoj je poziciji da mora da razmišlja i brine o budućnosti. Od i u prošlosti se ne živi, tako da mora da postoji plan za naredni period.

linda

pre 9 godina

Smatram da je premijer u pravu po pitanju predloga privatizacije klubova u cilju rešavanja njihovih finansijskih problema. To treba rešiti što pre !

Petar Petrović Niški

pre 9 godina

Ne mora da se privatizuju klubovi. Jednostavno im ukinite dotacije, donacije, sponzoestva pa ce sami traziti da ih neko kupi. Plenite imovinu kao sto plenite imovinu Miskovicu zbog neplacenih poreza i postepenoklubovi prelaze u ruke drzave a onda ih ona proda. Eto tako!

stiv

pre 9 godina

Ne mirisem ni Vucica ni SNS, ali definitivno podrzavam ovo. Zasto da placam porez da bi se Bg klubovi sa kojima nemam dodirne tacke baskarili? Privatizacija pod hitno!

Popovicke93

pre 9 godina

Sto se tice zelezare to bi morala da bude dobra privatizacija i netreba pristajati na ucene onih koji bi je uzeli,ali moraju da se obavezu da ce ispostovati ono sto im vlada ponudi.

P Lukic

pre 9 godina

Ja bih klubove ponudio navijačima.
Ako imaju novca za skupu pirotehniku, sigurno mogu da kupe i svoj voljeni klub.
Vuci siti i ovce na broju !

dalco

pre 9 godina

Sve pare koje drzava kroz sponzorstva daje sportskim klubovima a pre svega mislim na Crvenu Zvezdu i Partizan, bacene su u bunar, dzepovi raznih tajkuna i politicara koji sede u upravi istih su napunjeni a klubovi propadaju i svaki dan se zaduzuju sve vise.Da je tesko resiti taj problem naravno da jeste i tu se slazem sa premijerom ali ne treba taj problem dugo zaobilaziti.Nadam se da ce premijer smoci snage i resiti ga onako kako ce najvise odgovarati klubu i navijacima a ne njihovim upravnicima.

Klaudio

pre 9 godina

Svedoci smo svi sta se desava danima I mesecima po terenima, kako prozivaju premijera, jer znaju da je odlucan u onome sto naumi. Fudbalski klubovi I treba da se privatizuju I tako se sprece maksimalne zloupotrebe.

lucke

pre 9 godina

Ja bih iskreno voleo da se tako nesto zaista i desi,ali tesko da ce neko uspeti tu mafiju da istera iz naseg fudbala,previse su oni pustili svoje korenje i sada jedino na silu ih moze neko oterati odatle...

Ko ce bre ovo da kupi!

pre 9 godina

Intervju sa Nebojsom Covicem u Vestima u 4,koji je upravo zavrsen, govori nam SRAM GA BILO DA GA SRAM BUDE!!! POKAZAO JE SVOJE LICE OVAJ NEBOJSA COVIC. Slika i prilika sebe i sto je gore slika i prilika svega sto nam prave svi ovi necasni ljudi od nase Zvezde i Partizana, ismevaju nase legende, ismevaju sve talentovane i vredne ljude koji su kroz sport ikada pokazali svoje lepo u ovoj zemlji. Nista njima sveto nije. Tuga.

Andrija

pre 9 godina

Privatizacija sportskih klubova je dobra ideja, jer će se jedino na taj način klubovi rešiti dugova i imati zdrave finansije.
Premijeru treba pružiti podršku, jer je ovaj potez neophodan.

Paja21

pre 9 godina

Potrebno je napraviti privatizaciju klubova po uzoru na strane klubove.Jer ovakav način rada naših klubova je samo trošenje državnih para bez ikakve kontrole.Jedino gazda kluba može uvesti red po tom pitanju,da se zna kako i gde se troši njegov novac.

rema

pre 9 godina

Koja je vrednost ovih klubova?
-Stadioni?rekonstrukcije bi kostale koliko i cela ukupna vrednost stadiona i zamljista,a da ne pricamo koliko je to tesko izvesti.
-Istoriski sportski uspesi?Ogromni!Oni imaju 95 %,naseg uspeha.Ali im oni ne daju nikakvu vrednost, jer vec duze vreme, nemaju nikakav plasman u Evropi.Tj ova vrednost ima mali znacaj na domace igrace koji to vide kao potencionalnu odskocnu dasku.
Pitanje koje se po meni namece, jeste, da li njihove vrednosti, trzisne, prevazilaze njihove dugove?Na to pitanje odgovor moze dati iskljucivo trziste.
Kako drzava moze da SPORT vrati u zizu?Jer valjda se o tome ovde radi?
-Prvo! Finansiski fer plej!
Ono sto ljudi zanemaruju, jeste to da mi ovde pricamo o 2 kluba, a zbog toga pate svi. Tj svi oni manji klubovi, koji posluju prema mogucnostima, isplacuju plate redovno, ulazu u svoje igrace.
-Drugo! Prava konkurencija!Posteno takmicenje.
-Trece! Sponzorstvo! Naravno da drzava treba da podrzi sve to, a kako, da to bude posteno? Ne treba drzava da gura ni Partizan ni Zvezdu, nego nasu ligu! To je nacionalni brend i nije neko tamo drustvo gradjana.Da se recimo sampion, osvojac kupa, plasman u Evropu, nagradjuje!Da nagrada bude znacajna, tako da bi i "manji" klubovi, zagrizli kako treba, a Zvezda i Partizan, bi bili cak i podredjeni(zbog dugova) i vrlo brzo bi dobili odgovor, da li zaista vrede nesto ili ne?

zemljoradnik

pre 9 godina

Svi nas lazu iz sportskih klubova da su za privatizaciju a upravo su oni najveci otporasi eventualnoj privatizaciji i reformama koje se ticu sporta.Zasto je to tako, nije tesko pitanje.Velike pare su u pitanju i doklen god u upravama budu sedeli politicari,tajkuni,huligani a najmanje ljudi kojima je na prvom mestu klub, mi bolju situaciju u sportskim klubovima ne mozemo imati.Ugledajmo se na nase susede u Rumuniji koji su takve probleme resili privatizacijom i zato su danas daleko ispred nas.

Vladan

pre 9 godina

Stanje u sportskim klubovima je sve losije, pa se privatizacija namece kao jedino resenje. Treba imati zivaca da se taj proces sprovede, ali verujem da premijer to moze da ucini, s obzirom na to sta je sve do sada uradio za svoju zemlju.

dusanmal

pre 9 godina

@Sredice... "Ja lično ne želim da neko kupi moj klub, jer to znači da taj neko ako poželi može da mu promeni ime, ugasi ga... Zašto navijači ne bi bili vlasnici, makar delimično?!!!" - Resenje nije "delimicna" privatizacija nekih klubova, cak ni za navijace. Celokupan sport se mora privatizovati, ovo sto imamo je zaista ostatak trulog komunizma. Te truli i smrdi od korupcije do neba. Bez privatizacije to je nemoguce resiti. Navijaci vlasnici?-Udruzite se, skupite pare te platite i upravljajte time sto ste kupili... To je pravi kapitalizam. Uz to ide, neizbezno, da ako klub nema finansiskog uspeha - on moze da propadne (gledajte Parmu u Italiji...). To sto vi volite taj klub vam ne kupuje nikakvo ucesce. Novac kupuje. Takodje, za vase Nemacke primere - VLASNIK kluba moze ako on hoce da da navijacima ucesce. To je njegov izbor, ne drzavni namet ili zakon. Da, privatizacija znaci da bi bilo gasenja i bankrotstva. No za par godina to bi znacilo zdrav, sposoban sport.

@milan,

pre 9 godina

Jedan dobar zakon koji ce biti sproveden u delo I nadam se kao navjac uspesno zavrsiti privatizaciju najvecih klubova .. Donece samo korist sportu a ne onima koji u tome vide cist interes

RECIKLAZA

pre 9 godina

Ne samo da Vucic zeli privatizaciju Zvezde i Partizana nego i vecina ljudi u Srbiji dosta su klubovi bili stranacki plen i dosta je bilo mafijasa u upravi ,privatizacija je jedino resenje.

P Jovanovic

pre 9 godina

Nekada moraš da uzmeš odgovornost u svoje ruke i rešiš problem.
Društvene saglasnosti oko privatizacije sportiskih klubova nikada neće biti, jer bi se time ugrozili interesi različitih intresnih gupa, koje manipulišu sa navijačima i celom javnošću.
Gordijev čvor se može otpetljavati ili preseći.

Ljubomir

pre 9 godina

Pa, koliko vidim i do sada je drzava pomagala, taj trend mora da se nastavi, nikako ti ljudi ne trebaju da se ostave na cedilu ma ko bio u vlasti i ma koga od politicara voleli ili ne.

Horacije12

pre 9 godina

Ova vlada se dokazala u prošlogodišnjoj nesreći da je uvek tu za svoj narod i narod to oseća. Narod je siguran da će vlada učiniti sve što može da oni ne osete posledice ove vrmenske nepogode. Kao i u budućem periodu da će uraditi sve da smanji ili potpino isključi da se ponovi idelić prošlogodičnje pošasti.

RIKOSET

pre 9 godina

Realno gledano ako se ovako nastavi necemo vise imati ni Zvezdu ni Partizan jer su mafijasi i lopovi u upravi i nemaju oni pojma sa sportom,privatizacija je najbolje resenje.

NEKA IDU U MULJ

pre 9 godina

Klubovi su oko sebe okupili tipove sumnjivih pona[anja, treba ih pustiti da se udave u sopstvenom muilju, da propadnu i svi kao pacovi s a potonulog broda pobegnu a onda ponovo na poštenju postaviti klubove i privatizovati ih

ne treba

pre 9 godina

I ne treba odustajati jer je privatizacija klubova za sportiste najvaznija, pogotovo za mlade igrace koji nemaju priliku da se izraze zbog monopola.

Nikola

pre 9 godina

Niko ne traži od Vučića da bilo koga natera na privatizaciju, već da im ukine svaki dinar tzv. sponzorstva javnih preduzeća i naplati svaki dinar poreza. Naravno, Vučić to neće uraditi, jer u upravama dva štetočinska kluba ipak sede njegovi ljudi.

Bački Buda

pre 9 godina

"Prema njegovim rečima uvek je za sve najlakše okriviti državu "i kada padne sneg i kiša i novi dalekovodi...".
Gde je preventiva Lokalnih vlasti ?

marinko

pre 9 godina

privatizacija je jedini izlaz za klubove i to se mora isterati do kraja..a ovi sto se protive nije nista cudno jer ce im nestati nepresusan izvor punjenja dzepova

sawbills

pre 9 godina

Svaka kompanija u kojoj je dokazano da država ne može efikasno da upravlja njom, već se iz godinu u godinu krpe rupe nelogičnim finansiranjem iz budžeta republike treba da bude privatizovana. Nadam se da će Vučić uspeti da završi sve započete reforme pre nego što većina građana poveruje u bajke srpske Sirize.

Beatrisa

pre 9 godina

Tacno je da se ta statnica radi preko 40 godina. I to je jedna velik sramota za srbiju. Koliko mogu da primetime premijer je odlucan da to privede kraju.

Alisa 973

pre 9 godina

Vučić kao da je u Tamnom vilajetu. Da je rekao da će privatizovati klubove po svaku cenu, svi bi ga napali, ako kaže da neće na silu, opet ga napadaju vidi nesposoban, neće da se zamera ovom ili onom. Svi koji su protiv privatizacije nisu istinski navijači ili ljubitelji sporta kada dozvoljavaju da se klubovi i dalje koprcaju u agoniji u kojoj su se našli. Lično smatram da nam to sada nije prioritet, ali podrška Vučiću, ako će ga ionako napadati, onda neka uradi bar pravu stvar.

PRAVEDAN

pre 9 godina

I NE TREBA ODUSTATI OD PRIVATIZACIJE KLUBOVA,DO SADA SVE ŠTO JE VUČIĆ REKAO JE I ISPUNIO. VERUJEM DA ĆE I NA OVOM POLJU URADITI SAMO NAJBOLJE ZA KLUBOVE.

Artem

pre 9 godina

Ni ne treba da odustaneš Vučiću! Red je da se skinu sa grbače naroda oni koji su poznatiji po izlascima i vezama sa starletama i manekenkama, nego po fudbalskim, klubskim uspesima...

Mara

pre 9 godina

Ono sto primecujem jeste da sve sto se najavljuje da ce biti uradjeno to je i uradjeno. Ljudi mogu da racunaju da ce do 2017. Srbija infrastrukturno biti mnogo drugacija nego danas.

NS

pre 9 godina

Zvezda je Srpski i svetski velikan i treba je spasiti.Za JSD koliko daju Hrvatska,Makedonija i ostale republike neka da i Srbija.Ipak su oni Jugoslovensko Sportsko Društvo.

Шумадинац

pre 9 godina

Тотално је у праву! Буџет би био растерећен за неколико милијона на месечном нивоу!

diamox

pre 9 godina

jedini nko moze da stane na put bahatog ponasanja klubova i trosenja para je premijer i siguran sam da ce uspesno realizovati privatizaciju klubova samo sato je potrebno mmalo vremena

Delija istok

pre 9 godina

Nama nema pomoći dok "navijači" vode klubove i dok oni potpisuju menadžerske ugovore sa igračima. Zbog tih stvari nam je fudbal pao na niske grane i jedino rešenje je privatizacija.

synter

pre 9 godina

sve najteze slucajeve koje je stalno neko zaobilazio je premijerresio. tako da nema razloga da i za klubove nece naci model i opet osvetlati obraz celoz drzavi

Lale

pre 9 godina

Prazna vam je kesa, baš me interesuje ko će da kupi naše bisere, sa tolikim dugovima. Nadam se da ne planirate otplatu dugova iz budžeta,jer se selim momentalno iz ove zemlje i ostaćete bez mojih 100 000 i više isplaćenih PDV-a godišnje.

Darko 88

pre 9 godina

Privatizacije je spas za naš sport, a pogotvu za naš klupski fudba. Ukoliko do toga ne dođe slobodno možemo da svedemo ligu na amaterski nivo.

cuki

pre 9 godina

Fudbaleri Partizana i Crvene zvezde odavno su velika bruka Srbije i tuzno je sto takvi ljudi, koji nas sramote na svakom koraku van ove napacene zemlje, dobijaju pare od drzave, tacnije od nas koji placamo poreze i od cijih plata se finansira kakvo-takvo funkcionisanje zemlje.Neophodno je uneti zdrav kapital u srpski sport odnosno neophodna je sto hitnija privatizacija klubova.

Fedex

pre 9 godina

Svi pravi navijači i sportisti treba da pruže punu podršku privatizaciji, jer to je jeidno rešenje za spas srpskog fudbala. I Zvezda i Partizan su postale prave rupe bez dna.

plavadaaax

pre 9 godina

Stvarno je smesno sto se sada u pozadini javljaju veliki protivnici privatizacija a sve su to neki bivsi visoki funkcioneri i tajkuni.

jovanN

pre 9 godina

Sabotiraju je oni koji preko tih klubova peru novac i zaradjuju na prodaji igraca. Kod nas se to debelo ukorenilo i mislim da je sada vreme da se to sasece u korenu.

top

pre 9 godina

Vucic nije kriv sto ne moze sam da resi pitanje klubova, ali kriv je sto ne ume da stvori institucije koje bi time trebalo da se bave. Sto ne prokopa po naucnoj eliti i stvori saradju sa ljudima koji su strucni da se bave problemima drzave? No i stranackim Mega menadzerima ipak treba naci posao. Sa ovim nasim strankama Srbija ce jos dugo stagnirati.

Srediće ti Toma broj Twittera

pre 9 godina

Ti ne želiš privatizaciju i niko drugi. Prestani da kukaš, jer kontrolišeš bukvalno sve u ovoj zemlji. Ako ti ne možeš, ko može?

Mislim da ti ipak razmišljaš da udovoljiš partijskim kadrovima koji su se udomili u klubovima, a i huliganima koje koristiš ko zna za šta.

Ja lično ne želim da neko kupi moj klub, jer to znači da taj neko ako poželi može da mu promeni ime, ugasi ga... Zašto navijači ne bi bili vlasnici, makar delimično?!!! Tako to funkcioniše u Nemačkoj u nekim klubovima, Barsa i Real imaju odličan sistem. Znate to i vi, ali ne želite to da pominjete jer bi tako vaši tajkuni i partijski lešinari ostali bez vrednog parčeta zemlje.

lala53

pre 9 godina

Jedinu hrabrost je nas Premijer pokazao kada je naredio otimanje dela penzija.Svaka cast a, i sta ce nam ti matorci, kada su svoje odradili, neka putuji,,,,,

ima li nesto da mozes?

pre 9 godina

Ako vec nisi u stanju nista drugo onda ih nateraj da plate porez,da plate zarade zaposlenima,posalji inspekcije i policiju da cesljaju poslovanje i ukini im pare od drzavnih sponzora.Ili ni to ne mozes?

ne lazi vise

pre 9 godina

Sjecam se prosle godine kada je obecao da nece vise davati pare sportskim klubovima,nego ce otvoriti racun za pomoc bolesnoj djeci i tada sam pomislio da ti stvarno imas dobre namjere da napravis nesto od Srbije,ali..

opasulji se vise

pre 9 godina

Covece, nisi doneo od dede iz Bosne Srbiju.Bar biraj recnik, ako ne znas nista da radis.Ja, ja, ja...poceo si iz kontejnera da iskaces.

AV AV AV

pre 9 godina

Ukinite i Zvezdu i Partizan kakva privatizacija. Zavrnite im sve slavine i ne dajte im nikakve pare. Pametnije ulozite novac u obrazovanje i lecenje dece, a ne da punite dzepove mangupariji. Oduzmite im kompletnu imovinu na ime dugova i rasprodajte sve strancima, a pare vratite u budzet odakle je i potroseno.

netko

pre 9 godina

Ono sto primecujem jeste da sve sto se najavljuje da ce biti uradjeno to je i uradjeno. Ljudi mogu da racunaju da ce do 2017. Srbija infrastrukturno biti mnogo drugacija nego danas.
(Mara, 6. mart 2015 16:10)

naravno, posle najezde vas botova i vasih nalogodavaca ni kamen na kamenu u srbiji nece ostati.
bice 2017 drugacije nego sad, infrastrukturno i moralno cemo biti jos vise unakazeni.

Super Hik

pre 9 godina

Ovo nema veze sa sportom, nego sa novcem i zaradom. Sport vise nista lepom neuci nasu decu, vec se na sport gleda samo kao izvor zarade. Sportisti psuju, pljuju na utakmicama tenis, fudbal kosarka itd... I njihovi treneri se bolje neponasaju, samo NOVAC

Dejan

pre 9 godina

Država nema snage da izađe na kraj sa udruženjem građana? Pa hajde za početak počnite da primenjujete zakone ove države, za neplaćanje poreza plenidba imovine, za huliganstvo na sportskoj manifestaciji, zatvor i zabrana prisustvovanja sportskim manifestacijama. Vrlo brzo biste našli zajednički jezik sa njima.

strasno!

pre 9 godina

Raspisi izbore, jednostavno ti ne ide nista od ruke.
(DEki, 6. mart 2015 15:26)

Vala bas!!!

Ama bas nista!! Valjda je i onaj Velja vise uradio od njega, ovaj, cega god se takne ili krene po zlu ili ni ne krene!!!

levac

pre 9 godina

Vucicu, ti imas apsolutnu vecinu i u vladi i skupstini i ne vidim sta se tu ne moze.Ali ako ti se bas ne zamera sa navijacima tj. huliganima i bagrom koji navodno navijaju ima prosto resenje.Zavrni te im sve slavine i oni ce te moliti da ih prodas.Ne obmanjuj vise ovaj narod .

Matičar moli da se objavi pitanje premijeru

pre 9 godina

Gospodine predsedniče, da li je privatni košarkaški klub Nebojše Čovića osnovan pre 70 godina, kako on to javno govori i slavi a "krštenica" govori drugačije? Molim vas da kao pravnik koji poznaje obligaciono pravo i koji sigurno zna dobro da protumači neki ugovor, odgovorie na ovo jednosavno pitaje, jer kome može da odgovara lutanje po magli? Navijačima i državi sigurno ne.

Jupi !

pre 9 godina

Subota, 6.dan meseca marta. 6.dan uzastopno u kome Premijer izlazi u javnost sa intervjuom ili konferencijom.

Pa kako drugačije, kad nam je sramota kako nam dobro ide. Svaka čast Vučiću. Jedva čekam sutrašnju pojavu i novu temu.

dex

pre 9 godina

@tea021 i ostali botovi

A ko ce privatizovati klubove? Kome se isplati da kupi Zvezdu sa 50 miliona duga, ili Partizan sa 30? Nema novca od ulaznica, jer mi ne idemo na utakmice ni kad je ulaznica 100 dinara. Nema novca od tv prava, a evropska takmicenja uglavnom vidjamo na tv-u. Neko u Zvezdu treba da ulozi oko 70 miliona da stabilizuje klub, a te pare nece vratiti u narednih 20-25 godina. Ko je onda dovoljno glup da to uradi?

GRADJANIN Srbije

pre 9 godina

Ono sto jedna neuka osoba zabrlja, ni stotinu ucenih....ni za sto godina ne moze da ispravi!!! Svedoci smo sramnih vremena za Srbiju, mala je vajda sto ce istorija osuditi neuke!

sozgas

pre 9 godina

da li zaposleni u telekomu i eps-u zele privatizaciju? ko je pitao radnike u vec privatizovanim preduzecima da li to hoce. reci da se plasis da se zameris svojoj huliganskoj sabraci.
(dr feelgood, 6. mart 2015 15:27)
ZAPOSLENI jedva cekaju privatizaciju, oni drugi koji se samo formalno tako vode su protiv.

mlekadzija

pre 9 godina

Bas me zanima koji ce sposobni bizmismen da kupi Zvezdu. Mozda za 3 evra kao Kole one secerane...Oprace pare i jos jedna muljavina na vidiku. Obzirom da smo nepresusni izvor bizmismena kandidata ima mnogo. Da ne nabrajam...

arkan

pre 9 godina

Jos je '90 arkan uvideo moc navijackih grupa Ili ti huligana. Prava mala privatna vojska koja ne kosta nista a zavrsava posao ljudima kojima treba da se zavrsi. Horda pacenika koji su spremni da terorisu sve oko sebe. Nikad nece da se privatizuju blizanci. Deca komunizma I dalje vladaju.

Ivan

pre 9 godina

"Ne odustajem od privatizacije, ali nemam podršku od klubova!" To je rekao Vučić! Pa da l' je očekivao podršku od nekoga kome je to direktno suprotno interesima koji se mere milionima svakakvih moneta?! Zaista neozbiljna izjava! Ajde, možda je slučajno tako rekao, ali zašto nije objasnio šta je imao na umu i ispravio izrečenu glupost?!

Asterix

pre 9 godina

Privatizacija je jedino rešenje da se sačuvaju naši najveći klubovi. Sve osim toga bi bila propast i za Zvezdu i za Partizan.

Veronika

pre 9 godina

Problem je sto je decenijama unazad sport sluzio kao idealno sredstvo za pranje novca I izvlacenja velikih suma iz drzavne kase. Sada je problem pojedincima koji moraju svega toga da se odreknu…

Saša

pre 9 godina

To je kao kada bi radnici smederevske železare rekli da neće da se privatizuju, lepo im ovako. Svaki mesec 10 miliona evra iz budžeta. I onda prebacivanje odgovornosti na njih - mi smo hteli, a nisu nam dali. Smanjiti ovlašćenja udruženja građana ili čuvati birački kapacitet? Hajde neka se privatizuje najpre manje poznati klub, na primer iz unutrašnjosti. Neka ga prodaju za dolar. Kada 2-3 godine zaredom uzme titulu, sami će i zvezda i partizan da traže gazdu. Ali, stvarno!

Burduš

pre 9 godina

Iako nema podršku nikako ne sme da odustane od privatizacije pošto je ona jedino rešenje za spas naših klubova. Jednostavno nema drugog rešenja i sve dok se klubovi ne privatizuju tavoriće i tapkaće u mestu.

Bagrdan

pre 9 godina

Jedino što će sprečiti bacanje budžetskog novca u bunar i što će doneti dobar fudbal na ove prostore je privatizacija Zvezde i Partizana. Teško jeste ali mora biti sprovedeno do kraja.

Zoran

pre 9 godina

Mnogi veliki evropski klubovi su se privatizovali i onda eksplodirali u takmicenjima. Ovako niko nije zadovoljan, ni igraci, ni navijaci, ni drzava koja mora da izdrzava ove klubove a koji za uzvrat ne daju nikakve rezultate.

vulinar

pre 9 godina

ako je neko uradio dobro na polju privatizacije i oporavka ekonomije to je Vucic i nema ni jedan jedini razlog da nece naci resenje i za klubove

cospot

pre 9 godina

siguran sam da ce premijer naci pravo resenje za privatizaciju klubova za opste dobro svih gradjana i drzave i veom velika odlika njegove covecnosti je sto uvek izlazi u susret ljudima koje zadese nepogode

Teodor

pre 9 godina

Privatizacija nasih najvecih klubova moze doneti samo dobro sportu I pravim I iskernim navijacima koji su godinama I decenijama unazad zloupotrebljavani!

Kori

pre 9 godina

Mogu se slagati ili ne slagati sa nhegovom (Vučićevom vizijom, ali niko ne može da ustvrdi da su njegove odluke motivisane sebičnim i ličnim intersima.

Čvorak

pre 9 godina

I ne treba da odustane od privatizacije pošto je očigledno da ovako ne ide. Svi znamo kome ne odgovara da se klubovi privatizuju zato što onda ne bih mogli da se bogate na tuđ račun i to je osnovni razlog zbog kojeg Vučić ne sme da odustane kako bi uspeo da iskoreni kriminal iz srpskog sporta.

MILOS

pre 9 godina

Naravno da se tome protive mnogi, jer se boje uvodenja reda i u toj oblasti. Godinama su razni preko sportskih klubova ostvarivali sopstvene
interese na štetu klubova i ''pravih'' navijaca koji svoje klubove neizmerno vole. Nadam se da ce Vucic uspeti u svojoj nameri, obzirom da privatizacijom, po mom misljenju, rezultati nece izostati.

Anja

pre 9 godina

Ne slazem se sa misljenjem da ne treba privatizovati klubove, jer ocigledno je da ovako klubovi ne funkcionisu. Mozda ne treba dozvoliti 100% privatizaciju ali svakako ih treba prodati.

Dusan10

pre 9 godina

Privatizacija je jedini način da se naši klubovi oslobode dugova.Samo tako može naš klupski fudbal da stane na zdrave noge.

crnidzic

pre 9 godina

Drzava treba da ulaze u sport i u mlade talente ,kao i da nagradi uspeh pojedinaca i klubova ali nije zasluzila da fudbalski klubovi i njihovo rukovodstvo muljaju ,a da ne daju rezultate.

SNOWWEY

pre 9 godina

− Postoji model javno-privatnog partnerstva koji je sproveo Minhenski Bajern, a cini mi se i Celzi i mislim da za to zna i sam premijer, a sigurno i Vanja Udovicic. Njihovo udruzenje gradjana je uslo u poslovno drustvo sa jos nekim firmama i ta ideja svakoj upravi kluba deluje vrlo interesantna ali su (smatram) svi skepticni i niko ne sme da podrzi takvu ideju. Cak ima i dosta zainteresovanih ljudi iz Nemacke ali videcemo vec, premijer ne odustaje od toga i to je najbitnije!

Srediće ti Toma broj Twittera

pre 9 godina

Ti ne želiš privatizaciju i niko drugi. Prestani da kukaš, jer kontrolišeš bukvalno sve u ovoj zemlji. Ako ti ne možeš, ko može?

Mislim da ti ipak razmišljaš da udovoljiš partijskim kadrovima koji su se udomili u klubovima, a i huliganima koje koristiš ko zna za šta.

Ja lično ne želim da neko kupi moj klub, jer to znači da taj neko ako poželi može da mu promeni ime, ugasi ga... Zašto navijači ne bi bili vlasnici, makar delimično?!!! Tako to funkcioniše u Nemačkoj u nekim klubovima, Barsa i Real imaju odličan sistem. Znate to i vi, ali ne želite to da pominjete jer bi tako vaši tajkuni i partijski lešinari ostali bez vrednog parčeta zemlje.

Ivan

pre 9 godina

"Ne odustajem od privatizacije, ali nemam podršku od klubova!" To je rekao Vučić! Pa da l' je očekivao podršku od nekoga kome je to direktno suprotno interesima koji se mere milionima svakakvih moneta?! Zaista neozbiljna izjava! Ajde, možda je slučajno tako rekao, ali zašto nije objasnio šta je imao na umu i ispravio izrečenu glupost?!

dex

pre 9 godina

@tea021 i ostali botovi

A ko ce privatizovati klubove? Kome se isplati da kupi Zvezdu sa 50 miliona duga, ili Partizan sa 30? Nema novca od ulaznica, jer mi ne idemo na utakmice ni kad je ulaznica 100 dinara. Nema novca od tv prava, a evropska takmicenja uglavnom vidjamo na tv-u. Neko u Zvezdu treba da ulozi oko 70 miliona da stabilizuje klub, a te pare nece vratiti u narednih 20-25 godina. Ko je onda dovoljno glup da to uradi?

Matičar moli da se objavi pitanje premijeru

pre 9 godina

Gospodine predsedniče, da li je privatni košarkaški klub Nebojše Čovića osnovan pre 70 godina, kako on to javno govori i slavi a "krštenica" govori drugačije? Molim vas da kao pravnik koji poznaje obligaciono pravo i koji sigurno zna dobro da protumači neki ugovor, odgovorie na ovo jednosavno pitaje, jer kome može da odgovara lutanje po magli? Navijačima i državi sigurno ne.

opasulji se vise

pre 9 godina

Covece, nisi doneo od dede iz Bosne Srbiju.Bar biraj recnik, ako ne znas nista da radis.Ja, ja, ja...poceo si iz kontejnera da iskaces.

ne lazi vise

pre 9 godina

Sjecam se prosle godine kada je obecao da nece vise davati pare sportskim klubovima,nego ce otvoriti racun za pomoc bolesnoj djeci i tada sam pomislio da ti stvarno imas dobre namjere da napravis nesto od Srbije,ali..

GRADJANIN Srbije

pre 9 godina

Ono sto jedna neuka osoba zabrlja, ni stotinu ucenih....ni za sto godina ne moze da ispravi!!! Svedoci smo sramnih vremena za Srbiju, mala je vajda sto ce istorija osuditi neuke!

lala53

pre 9 godina

Jedinu hrabrost je nas Premijer pokazao kada je naredio otimanje dela penzija.Svaka cast a, i sta ce nam ti matorci, kada su svoje odradili, neka putuji,,,,,

AV AV AV

pre 9 godina

Ukinite i Zvezdu i Partizan kakva privatizacija. Zavrnite im sve slavine i ne dajte im nikakve pare. Pametnije ulozite novac u obrazovanje i lecenje dece, a ne da punite dzepove mangupariji. Oduzmite im kompletnu imovinu na ime dugova i rasprodajte sve strancima, a pare vratite u budzet odakle je i potroseno.

levac

pre 9 godina

Vucicu, ti imas apsolutnu vecinu i u vladi i skupstini i ne vidim sta se tu ne moze.Ali ako ti se bas ne zamera sa navijacima tj. huliganima i bagrom koji navodno navijaju ima prosto resenje.Zavrni te im sve slavine i oni ce te moliti da ih prodas.Ne obmanjuj vise ovaj narod .

Dejan

pre 9 godina

Država nema snage da izađe na kraj sa udruženjem građana? Pa hajde za početak počnite da primenjujete zakone ove države, za neplaćanje poreza plenidba imovine, za huliganstvo na sportskoj manifestaciji, zatvor i zabrana prisustvovanja sportskim manifestacijama. Vrlo brzo biste našli zajednički jezik sa njima.

arkan

pre 9 godina

Jos je '90 arkan uvideo moc navijackih grupa Ili ti huligana. Prava mala privatna vojska koja ne kosta nista a zavrsava posao ljudima kojima treba da se zavrsi. Horda pacenika koji su spremni da terorisu sve oko sebe. Nikad nece da se privatizuju blizanci. Deca komunizma I dalje vladaju.

top

pre 9 godina

Vucic nije kriv sto ne moze sam da resi pitanje klubova, ali kriv je sto ne ume da stvori institucije koje bi time trebalo da se bave. Sto ne prokopa po naucnoj eliti i stvori saradju sa ljudima koji su strucni da se bave problemima drzave? No i stranackim Mega menadzerima ipak treba naci posao. Sa ovim nasim strankama Srbija ce jos dugo stagnirati.

mlekadzija

pre 9 godina

Bas me zanima koji ce sposobni bizmismen da kupi Zvezdu. Mozda za 3 evra kao Kole one secerane...Oprace pare i jos jedna muljavina na vidiku. Obzirom da smo nepresusni izvor bizmismena kandidata ima mnogo. Da ne nabrajam...

Jupi !

pre 9 godina

Subota, 6.dan meseca marta. 6.dan uzastopno u kome Premijer izlazi u javnost sa intervjuom ili konferencijom.

Pa kako drugačije, kad nam je sramota kako nam dobro ide. Svaka čast Vučiću. Jedva čekam sutrašnju pojavu i novu temu.

sozgas

pre 9 godina

da li zaposleni u telekomu i eps-u zele privatizaciju? ko je pitao radnike u vec privatizovanim preduzecima da li to hoce. reci da se plasis da se zameris svojoj huliganskoj sabraci.
(dr feelgood, 6. mart 2015 15:27)
ZAPOSLENI jedva cekaju privatizaciju, oni drugi koji se samo formalno tako vode su protiv.

netko

pre 9 godina

Ono sto primecujem jeste da sve sto se najavljuje da ce biti uradjeno to je i uradjeno. Ljudi mogu da racunaju da ce do 2017. Srbija infrastrukturno biti mnogo drugacija nego danas.
(Mara, 6. mart 2015 16:10)

naravno, posle najezde vas botova i vasih nalogodavaca ni kamen na kamenu u srbiji nece ostati.
bice 2017 drugacije nego sad, infrastrukturno i moralno cemo biti jos vise unakazeni.

ima li nesto da mozes?

pre 9 godina

Ako vec nisi u stanju nista drugo onda ih nateraj da plate porez,da plate zarade zaposlenima,posalji inspekcije i policiju da cesljaju poslovanje i ukini im pare od drzavnih sponzora.Ili ni to ne mozes?

strasno!

pre 9 godina

Raspisi izbore, jednostavno ti ne ide nista od ruke.
(DEki, 6. mart 2015 15:26)

Vala bas!!!

Ama bas nista!! Valjda je i onaj Velja vise uradio od njega, ovaj, cega god se takne ili krene po zlu ili ni ne krene!!!

Saša

pre 9 godina

To je kao kada bi radnici smederevske železare rekli da neće da se privatizuju, lepo im ovako. Svaki mesec 10 miliona evra iz budžeta. I onda prebacivanje odgovornosti na njih - mi smo hteli, a nisu nam dali. Smanjiti ovlašćenja udruženja građana ili čuvati birački kapacitet? Hajde neka se privatizuje najpre manje poznati klub, na primer iz unutrašnjosti. Neka ga prodaju za dolar. Kada 2-3 godine zaredom uzme titulu, sami će i zvezda i partizan da traže gazdu. Ali, stvarno!

cuki

pre 9 godina

Fudbaleri Partizana i Crvene zvezde odavno su velika bruka Srbije i tuzno je sto takvi ljudi, koji nas sramote na svakom koraku van ove napacene zemlje, dobijaju pare od drzave, tacnije od nas koji placamo poreze i od cijih plata se finansira kakvo-takvo funkcionisanje zemlje.Neophodno je uneti zdrav kapital u srpski sport odnosno neophodna je sto hitnija privatizacija klubova.

dr feelgood

pre 9 godina

da li zaposleni u telekomu i eps-u zele privatizaciju? ko je pitao radnike u vec privatizovanim preduzecima da li to hoce. reci da se plasis da se zameris svojoj huliganskoj sabraci.

Stojan

pre 9 godina

Pozdavljam ovaj stav premijera.
Treba odmah raspisati tender za menadžemnt koji će upravljati kulibovima do privatizacije, kao za železaru !

PRAVEDAN

pre 9 godina

I NE TREBA ODUSTATI OD PRIVATIZACIJE KLUBOVA,DO SADA SVE ŠTO JE VUČIĆ REKAO JE I ISPUNIO. VERUJEM DA ĆE I NA OVOM POLJU URADITI SAMO NAJBOLJE ZA KLUBOVE.

Lale

pre 9 godina

Prazna vam je kesa, baš me interesuje ko će da kupi naše bisere, sa tolikim dugovima. Nadam se da ne planirate otplatu dugova iz budžeta,jer se selim momentalno iz ove zemlje i ostaćete bez mojih 100 000 i više isplaćenih PDV-a godišnje.

NS

pre 9 godina

Zvezda je Srpski i svetski velikan i treba je spasiti.Za JSD koliko daju Hrvatska,Makedonija i ostale republike neka da i Srbija.Ipak su oni Jugoslovensko Sportsko Društvo.

Alisa 973

pre 9 godina

Vučić kao da je u Tamnom vilajetu. Da je rekao da će privatizovati klubove po svaku cenu, svi bi ga napali, ako kaže da neće na silu, opet ga napadaju vidi nesposoban, neće da se zamera ovom ili onom. Svi koji su protiv privatizacije nisu istinski navijači ili ljubitelji sporta kada dozvoljavaju da se klubovi i dalje koprcaju u agoniji u kojoj su se našli. Lično smatram da nam to sada nije prioritet, ali podrška Vučiću, ako će ga ionako napadati, onda neka uradi bar pravu stvar.

radoman

pre 9 godina

Premijer Aleksandar Vučić izjavio je da preuzima odgovornost za to što nema privatizacije sportskih klubova. Nije kriv, ali shvata da je to odgovornost cele Srbije.

Mara

pre 9 godina

Ono sto primecujem jeste da sve sto se najavljuje da ce biti uradjeno to je i uradjeno. Ljudi mogu da racunaju da ce do 2017. Srbija infrastrukturno biti mnogo drugacija nego danas.

mare90

pre 9 godina

Vucic ispravno razmislja, ali dugacak je put do privatizacije. Svako bi to bilo najbolje rešenje za klubove i iskreno se nadam da će se to pitanje resiti u skorije vreme.

Tea021

pre 9 godina

Privatizacija klubova je dobra stvar, jer će se jedino na taj način klubovi rešiti dugova i imati zdrave finansije.
Premijeru treba pružiti podršku, da bi sportski klubovi što pre "stali na noge" što bi se reklo.

stiv

pre 9 godina

Ne mirisem ni Vucica ni SNS, ali definitivno podrzavam ovo. Zasto da placam porez da bi se Bg klubovi sa kojima nemam dodirne tacke baskarili? Privatizacija pod hitno!

Brankica

pre 9 godina

Drzava nije kriva za vremenske nepogode koje su nas zahvatile i premijer jasno porucuje da ce pomoci tim podrucjima ali da se ne moze svuda stici odmah u sekundi!

Horacije12

pre 9 godina

Ova vlada se dokazala u prošlogodišnjoj nesreći da je uvek tu za svoj narod i narod to oseća. Narod je siguran da će vlada učiniti sve što može da oni ne osete posledice ove vrmenske nepogode. Kao i u budućem periodu da će uraditi sve da smanji ili potpino isključi da se ponovi idelić prošlogodičnje pošasti.

TheRiddler

pre 9 godina

Premijer je u pravu. Privatizacija je jedino resenje za domace klubove. Jedino tako bi se oslobodili domace korupcije po klubovima koja je pustila duboko korenje. Malo vise podrske.

Fedex

pre 9 godina

Svi pravi navijači i sportisti treba da pruže punu podršku privatizaciji, jer to je jeidno rešenje za spas srpskog fudbala. I Zvezda i Partizan su postale prave rupe bez dna.

dado90

pre 9 godina

Nazalost rukovodstva sportskih klubova svesno prave otpor kako bi stopirali reforme u sportu koje podrazumevaju privatizaciju dva najveca nasa sportska kluba.Sve dok u upravama klubova budu sedeli politicari i tajkuni mi ne mozemo racunati da ce se finansijsko stanje tih klubova znacajnije popraviti.

linda

pre 9 godina

Smatram da je premijer u pravu po pitanju predloga privatizacije klubova u cilju rešavanja njihovih finansijskih problema. To treba rešiti što pre !

hadrijan

pre 9 godina

Dobro je da vlada ne odustaje od privatizacije klubova. To je ipak u interesu svih nema smisla svake godine bacati pare u njih kao u crne rupe jer i sami vidim oda to nedaje rezultate. Da bi smo omogućili našim timovima da napreduju i prave rezultate u evropi na kakve su pravili ranije jedino rešenje je privatizacija.

milanche

pre 9 godina

Crvenu Zvezdu volim od malih nogu! Sam sam je zavoleo i nisam imao predstavu čiji je klub! Poslednja utakmica mi je bila sa Bajernom. Posle par godina znam samo da nije više moja, kao što nije ničija do jedne grupe interesnih ljudi koji ne rade ništa. Od tada moj dečački klub propada, sve dublje i dublje. Potrebno je prodati nekom ako hoćemo da imamo sport!

Truman

pre 9 godina

Činjenica je da samo putem privatizacije ovi klubovi mogu da opstanu. Ne može se večno živeti na račun države i naroda, u to nema sumnje. Privatizacija je definitivno dobra odluka.

Darko 88

pre 9 godina

Privatizacije je spas za naš sport, a pogotvu za naš klupski fudba. Ukoliko do toga ne dođe slobodno možemo da svedemo ligu na amaterski nivo.

sawbills

pre 9 godina

Svaka kompanija u kojoj je dokazano da država ne može efikasno da upravlja njom, već se iz godinu u godinu krpe rupe nelogičnim finansiranjem iz budžeta republike treba da bude privatizovana. Nadam se da će Vučić uspeti da završi sve započete reforme pre nego što većina građana poveruje u bajke srpske Sirize.

marinko

pre 9 godina

privatizacija je jedini izlaz za klubove i to se mora isterati do kraja..a ovi sto se protive nije nista cudno jer ce im nestati nepresusan izvor punjenja dzepova

Tard

pre 9 godina

(Zak, 6. mart 2015 16:10)

Na takvoj je poziciji da mora da razmišlja i brine o budućnosti. Od i u prošlosti se ne živi, tako da mora da postoji plan za naredni period.

Andrija

pre 9 godina

Privatizacija sportskih klubova je dobra ideja, jer će se jedino na taj način klubovi rešiti dugova i imati zdrave finansije.
Premijeru treba pružiti podršku, jer je ovaj potez neophodan.

ne treba

pre 9 godina

I ne treba odustajati jer je privatizacija klubova za sportiste najvaznija, pogotovo za mlade igrace koji nemaju priliku da se izraze zbog monopola.

miki86

pre 9 godina

Nece privatizacija biti korak koji ce nase najvece kllubova da podigne na visi nivo organizacije , vec ce d aih spase od totalnog gasenja koliko se ja razumem

Klaudio

pre 9 godina

Svedoci smo svi sta se desava danima I mesecima po terenima, kako prozivaju premijera, jer znaju da je odlucan u onome sto naumi. Fudbalski klubovi I treba da se privatizuju I tako se sprece maksimalne zloupotrebe.

Pajo

pre 9 godina

Šta će nama navijačima ovakvi klubovi? Kako oni sad igraju, tako se nekad igralo u III rangu. Uskoro će biti kao u IV. I gde je kraj? Vučiću, spašavaj.

Idea Voli Telekom

pre 9 godina

Premijer od kada se zalaže za privatizaciju klubova najviše je državnih para slupano u državni projekat CZ FMP Telekom.
Da li je to normalno, da država finansira privatnike i njihove klubove?
Hoće li onaj koji je već privatizovao grb, ime i navijače Crvene Zvezde vratiti kredite koje je uzeo od Agrobanke i pare od naroda sa Kosova?

Delija istok

pre 9 godina

Nama nema pomoći dok "navijači" vode klubove i dok oni potpisuju menadžerske ugovore sa igračima. Zbog tih stvari nam je fudbal pao na niske grane i jedino rešenje je privatizacija.

Darko 88

pre 9 godina

Privatizacije je spas za naš sport, a pogotvu za naš klupski fudba. Ukoliko do toga ne dođe slobodno možemo da svedemo ligu na amaterski nivo.

P Lukic

pre 9 godina

Ja bih klubove ponudio navijačima.
Ako imaju novca za skupu pirotehniku, sigurno mogu da kupe i svoj voljeni klub.
Vuci siti i ovce na broju !

Tajm skver

pre 9 godina

Zasto da ne, svedoci smo mnogih dobrih privatizacija. Vucicu je samo potrebna neophodna podrska jer sve sam ne moze da postigne i uradi.

rema

pre 9 godina

Koja je vrednost ovih klubova?
-Stadioni?rekonstrukcije bi kostale koliko i cela ukupna vrednost stadiona i zamljista,a da ne pricamo koliko je to tesko izvesti.
-Istoriski sportski uspesi?Ogromni!Oni imaju 95 %,naseg uspeha.Ali im oni ne daju nikakvu vrednost, jer vec duze vreme, nemaju nikakav plasman u Evropi.Tj ova vrednost ima mali znacaj na domace igrace koji to vide kao potencionalnu odskocnu dasku.
Pitanje koje se po meni namece, jeste, da li njihove vrednosti, trzisne, prevazilaze njihove dugove?Na to pitanje odgovor moze dati iskljucivo trziste.
Kako drzava moze da SPORT vrati u zizu?Jer valjda se o tome ovde radi?
-Prvo! Finansiski fer plej!
Ono sto ljudi zanemaruju, jeste to da mi ovde pricamo o 2 kluba, a zbog toga pate svi. Tj svi oni manji klubovi, koji posluju prema mogucnostima, isplacuju plate redovno, ulazu u svoje igrace.
-Drugo! Prava konkurencija!Posteno takmicenje.
-Trece! Sponzorstvo! Naravno da drzava treba da podrzi sve to, a kako, da to bude posteno? Ne treba drzava da gura ni Partizan ni Zvezdu, nego nasu ligu! To je nacionalni brend i nije neko tamo drustvo gradjana.Da se recimo sampion, osvojac kupa, plasman u Evropu, nagradjuje!Da nagrada bude znacajna, tako da bi i "manji" klubovi, zagrizli kako treba, a Zvezda i Partizan, bi bili cak i podredjeni(zbog dugova) i vrlo brzo bi dobili odgovor, da li zaista vrede nesto ili ne?

Ko ce bre ovo da kupi!

pre 9 godina

Intervju sa Nebojsom Covicem u Vestima u 4,koji je upravo zavrsen, govori nam SRAM GA BILO DA GA SRAM BUDE!!! POKAZAO JE SVOJE LICE OVAJ NEBOJSA COVIC. Slika i prilika sebe i sto je gore slika i prilika svega sto nam prave svi ovi necasni ljudi od nase Zvezde i Partizana, ismevaju nase legende, ismevaju sve talentovane i vredne ljude koji su kroz sport ikada pokazali svoje lepo u ovoj zemlji. Nista njima sveto nije. Tuga.

burger

pre 9 godina

Nasi kluboci propadaju iz dana u dan,nasa deca,nasi mladi talenti propadaju iz dana u dan a jedino resenje da sve to napokon prestane jeste upravo ta privatizacija klubova,jer sigurno da privatnik nece dozvoliti da mu Tole Karadzic odredjuje ko ce da mu igra u timu a ko ne!

@milan,

pre 9 godina

Jedan dobar zakon koji ce biti sproveden u delo I nadam se kao navjac uspesno zavrsiti privatizaciju najvecih klubova .. Donece samo korist sportu a ne onima koji u tome vide cist interes

NEKA IDU U MULJ

pre 9 godina

Klubovi su oko sebe okupili tipove sumnjivih pona[anja, treba ih pustiti da se udave u sopstvenom muilju, da propadnu i svi kao pacovi s a potonulog broda pobegnu a onda ponovo na poštenju postaviti klubove i privatizovati ih

lucke

pre 9 godina

Ja bih iskreno voleo da se tako nesto zaista i desi,ali tesko da ce neko uspeti tu mafiju da istera iz naseg fudbala,previse su oni pustili svoje korenje i sada jedino na silu ih moze neko oterati odatle...

Paja21

pre 9 godina

Potrebno je napraviti privatizaciju klubova po uzoru na strane klubove.Jer ovakav način rada naših klubova je samo trošenje državnih para bez ikakve kontrole.Jedino gazda kluba može uvesti red po tom pitanju,da se zna kako i gde se troši njegov novac.

Beatrisa

pre 9 godina

Tacno je da se ta statnica radi preko 40 godina. I to je jedna velik sramota za srbiju. Koliko mogu da primetime premijer je odlucan da to privede kraju.

Anja

pre 9 godina

Ne slazem se sa misljenjem da ne treba privatizovati klubove, jer ocigledno je da ovako klubovi ne funkcionisu. Mozda ne treba dozvoliti 100% privatizaciju ali svakako ih treba prodati.

Super Hik

pre 9 godina

Ovo nema veze sa sportom, nego sa novcem i zaradom. Sport vise nista lepom neuci nasu decu, vec se na sport gleda samo kao izvor zarade. Sportisti psuju, pljuju na utakmicama tenis, fudbal kosarka itd... I njihovi treneri se bolje neponasaju, samo NOVAC

vulinar

pre 9 godina

ako je neko uradio dobro na polju privatizacije i oporavka ekonomije to je Vucic i nema ni jedan jedini razlog da nece naci resenje i za klubove

Burduš

pre 9 godina

Iako nema podršku nikako ne sme da odustane od privatizacije pošto je ona jedino rešenje za spas naših klubova. Jednostavno nema drugog rešenja i sve dok se klubovi ne privatizuju tavoriće i tapkaće u mestu.

cospot

pre 9 godina

siguran sam da ce premijer naci pravo resenje za privatizaciju klubova za opste dobro svih gradjana i drzave i veom velika odlika njegove covecnosti je sto uvek izlazi u susret ljudima koje zadese nepogode

Asterix

pre 9 godina

Privatizacija je jedino rešenje da se sačuvaju naši najveći klubovi. Sve osim toga bi bila propast i za Zvezdu i za Partizan.

Teodor

pre 9 godina

Privatizacija nasih najvecih klubova moze doneti samo dobro sportu I pravim I iskernim navijacima koji su godinama I decenijama unazad zloupotrebljavani!

Kori

pre 9 godina

Mogu se slagati ili ne slagati sa nhegovom (Vučićevom vizijom, ali niko ne može da ustvrdi da su njegove odluke motivisane sebičnim i ličnim intersima.

perunko

pre 9 godina

Prvo napraviti nove zatvore, onda pohapsiti bagru i da za vreem robijanja svaki dan rade zemljoradnju rucno ili da uzgajaju stoku na farmama, tako ce se odvici od lagodnog zivota a svima biti primer kako zavrsavaju elitni kriminalci

Petar Petrović Niški

pre 9 godina

Ne mora da se privatizuju klubovi. Jednostavno im ukinite dotacije, donacije, sponzoestva pa ce sami traziti da ih neko kupi. Plenite imovinu kao sto plenite imovinu Miskovicu zbog neplacenih poreza i postepenoklubovi prelaze u ruke drzave a onda ih ona proda. Eto tako!

Vladan

pre 9 godina

Stanje u sportskim klubovima je sve losije, pa se privatizacija namece kao jedino resenje. Treba imati zivaca da se taj proces sprovede, ali verujem da premijer to moze da ucini, s obzirom na to sta je sve do sada uradio za svoju zemlju.

Milosavljevic

pre 9 godina

Ako neko uspe da se izbori sa ovom (ne)sportskom mafijom onda je to ova vlada. Ocigledno je da sa nasim klubovima nesto finansijski debelo nije u redu i vreme je da se ovo razreši. Dok se ne bude znao gazda u klubovima dolaziće i do ovakvih situacija.

Ljubomir

pre 9 godina

Pa, koliko vidim i do sada je drzava pomagala, taj trend mora da se nastavi, nikako ti ljudi ne trebaju da se ostave na cedilu ma ko bio u vlasti i ma koga od politicara voleli ili ne.

Bagrdan

pre 9 godina

Jedino što će sprečiti bacanje budžetskog novca u bunar i što će doneti dobar fudbal na ove prostore je privatizacija Zvezde i Partizana. Teško jeste ali mora biti sprovedeno do kraja.

Zoran

pre 9 godina

Mnogi veliki evropski klubovi su se privatizovali i onda eksplodirali u takmicenjima. Ovako niko nije zadovoljan, ni igraci, ni navijaci, ni drzava koja mora da izdrzava ove klubove a koji za uzvrat ne daju nikakve rezultate.

Veronika

pre 9 godina

Problem je sto je decenijama unazad sport sluzio kao idealno sredstvo za pranje novca I izvlacenja velikih suma iz drzavne kase. Sada je problem pojedincima koji moraju svega toga da se odreknu…

Шумадинац

pre 9 godina

Тотално је у праву! Буџет би био растерећен за неколико милијона на месечном нивоу!

zemljoradnik

pre 9 godina

Svi nas lazu iz sportskih klubova da su za privatizaciju a upravo su oni najveci otporasi eventualnoj privatizaciji i reformama koje se ticu sporta.Zasto je to tako, nije tesko pitanje.Velike pare su u pitanju i doklen god u upravama budu sedeli politicari,tajkuni,huligani a najmanje ljudi kojima je na prvom mestu klub, mi bolju situaciju u sportskim klubovima ne mozemo imati.Ugledajmo se na nase susede u Rumuniji koji su takve probleme resili privatizacijom i zato su danas daleko ispred nas.

Beatrisa

pre 9 godina

Tacno je da se ta statnica radi preko 40 godina. I to je jedna velik sramota za srbiju. Koliko mogu da primetime premijer je odlucan da to privede kraju.

rajko

pre 9 godina

dokle vise politicari u klubovima? dokle vise uzimanja para od drzave za klubove, a da bi se oni koji ih vode bogatili? privatizovati sto pre

Dana

pre 9 godina

Moze da se buni ko hoce, ali je privatizacija jedino resenje Kako kaze i sam Den Tana u tim klubovima se godinama vrte u krug isti ljudi, koji trose drzavne pare, a rezultata , nema. Vreme je da se nesto menja.

dalco

pre 9 godina

Sve pare koje drzava kroz sponzorstva daje sportskim klubovima a pre svega mislim na Crvenu Zvezdu i Partizan, bacene su u bunar, dzepovi raznih tajkuna i politicara koji sede u upravi istih su napunjeni a klubovi propadaju i svaki dan se zaduzuju sve vise.Da je tesko resiti taj problem naravno da jeste i tu se slazem sa premijerom ali ne treba taj problem dugo zaobilaziti.Nadam se da ce premijer smoci snage i resiti ga onako kako ce najvise odgovarati klubu i navijacima a ne njihovim upravnicima.

Popovicke93

pre 9 godina

Sto se tice zelezare to bi morala da bude dobra privatizacija i netreba pristajati na ucene onih koji bi je uzeli,ali moraju da se obavezu da ce ispostovati ono sto im vlada ponudi.

Nikola

pre 9 godina

Niko ne traži od Vučića da bilo koga natera na privatizaciju, već da im ukine svaki dinar tzv. sponzorstva javnih preduzeća i naplati svaki dinar poreza. Naravno, Vučić to neće uraditi, jer u upravama dva štetočinska kluba ipak sede njegovi ljudi.

Bački Buda

pre 9 godina

"Prema njegovim rečima uvek je za sve najlakše okriviti državu "i kada padne sneg i kiša i novi dalekovodi...".
Gde je preventiva Lokalnih vlasti ?

RECIKLAZA

pre 9 godina

Ne samo da Vucic zeli privatizaciju Zvezde i Partizana nego i vecina ljudi u Srbiji dosta su klubovi bili stranacki plen i dosta je bilo mafijasa u upravi ,privatizacija je jedino resenje.

Artem

pre 9 godina

Ni ne treba da odustaneš Vučiću! Red je da se skinu sa grbače naroda oni koji su poznatiji po izlascima i vezama sa starletama i manekenkama, nego po fudbalskim, klubskim uspesima...

RIKOSET

pre 9 godina

Realno gledano ako se ovako nastavi necemo vise imati ni Zvezdu ni Partizan jer su mafijasi i lopovi u upravi i nemaju oni pojma sa sportom,privatizacija je najbolje resenje.

dusanmal

pre 9 godina

@Sredice... "Ja lično ne želim da neko kupi moj klub, jer to znači da taj neko ako poželi može da mu promeni ime, ugasi ga... Zašto navijači ne bi bili vlasnici, makar delimično?!!!" - Resenje nije "delimicna" privatizacija nekih klubova, cak ni za navijace. Celokupan sport se mora privatizovati, ovo sto imamo je zaista ostatak trulog komunizma. Te truli i smrdi od korupcije do neba. Bez privatizacije to je nemoguce resiti. Navijaci vlasnici?-Udruzite se, skupite pare te platite i upravljajte time sto ste kupili... To je pravi kapitalizam. Uz to ide, neizbezno, da ako klub nema finansiskog uspeha - on moze da propadne (gledajte Parmu u Italiji...). To sto vi volite taj klub vam ne kupuje nikakvo ucesce. Novac kupuje. Takodje, za vase Nemacke primere - VLASNIK kluba moze ako on hoce da da navijacima ucesce. To je njegov izbor, ne drzavni namet ili zakon. Da, privatizacija znaci da bi bilo gasenja i bankrotstva. No za par godina to bi znacilo zdrav, sposoban sport.

P Jovanovic

pre 9 godina

Nekada moraš da uzmeš odgovornost u svoje ruke i rešiš problem.
Društvene saglasnosti oko privatizacije sportiskih klubova nikada neće biti, jer bi se time ugrozili interesi različitih intresnih gupa, koje manipulišu sa navijačima i celom javnošću.
Gordijev čvor se može otpetljavati ili preseći.

diamox

pre 9 godina

jedini nko moze da stane na put bahatog ponasanja klubova i trosenja para je premijer i siguran sam da ce uspesno realizovati privatizaciju klubova samo sato je potrebno mmalo vremena

synter

pre 9 godina

sve najteze slucajeve koje je stalno neko zaobilazio je premijerresio. tako da nema razloga da i za klubove nece naci model i opet osvetlati obraz celoz drzavi

UtopicUnicorn

pre 9 godina

Aman ljudi!
Pa Tadic je slao poresku inspekciju u PFC pa kako su prosli - navijaci ih nisu pustili na stadion!!!!
OSNOVNI RAZLOG ZA PRIVATIZACIJU - kriminal!
Danas poslati inspektore, uhapsiti sve i pregledati knjige lepo!

jovanN

pre 9 godina

Sabotiraju je oni koji preko tih klubova peru novac i zaradjuju na prodaji igraca. Kod nas se to debelo ukorenilo i mislim da je sada vreme da se to sasece u korenu.

plavadaaax

pre 9 godina

Stvarno je smesno sto se sada u pozadini javljaju veliki protivnici privatizacija a sve su to neki bivsi visoki funkcioneri i tajkuni.

Dusan10

pre 9 godina

Privatizacija je jedini način da se naši klubovi oslobode dugova.Samo tako može naš klupski fudbal da stane na zdrave noge.

Čvorak

pre 9 godina

I ne treba da odustane od privatizacije pošto je očigledno da ovako ne ide. Svi znamo kome ne odgovara da se klubovi privatizuju zato što onda ne bih mogli da se bogate na tuđ račun i to je osnovni razlog zbog kojeg Vučić ne sme da odustane kako bi uspeo da iskoreni kriminal iz srpskog sporta.

crnidzic

pre 9 godina

Drzava treba da ulaze u sport i u mlade talente ,kao i da nagradi uspeh pojedinaca i klubova ali nije zasluzila da fudbalski klubovi i njihovo rukovodstvo muljaju ,a da ne daju rezultate.

MILOS

pre 9 godina

Naravno da se tome protive mnogi, jer se boje uvodenja reda i u toj oblasti. Godinama su razni preko sportskih klubova ostvarivali sopstvene
interese na štetu klubova i ''pravih'' navijaca koji svoje klubove neizmerno vole. Nadam se da ce Vucic uspeti u svojoj nameri, obzirom da privatizacijom, po mom misljenju, rezultati nece izostati.

SNOWWEY

pre 9 godina

− Postoji model javno-privatnog partnerstva koji je sproveo Minhenski Bajern, a cini mi se i Celzi i mislim da za to zna i sam premijer, a sigurno i Vanja Udovicic. Njihovo udruzenje gradjana je uslo u poslovno drustvo sa jos nekim firmama i ta ideja svakoj upravi kluba deluje vrlo interesantna ali su (smatram) svi skepticni i niko ne sme da podrzi takvu ideju. Cak ima i dosta zainteresovanih ljudi iz Nemacke ali videcemo vec, premijer ne odustaje od toga i to je najbitnije!