Nedelja, 01.03.2015.

13:11

"Plašili su te se, Borise"

Desetine hiljada građana danas je komemorativnom šetnjom u centru Moskve odalo počast ubijenom liberalnom opozicionaru Borisu Njemcovu.

Izvor: B92

"Plašili su te se, Borise" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

121 Komentari

Sortiraj po:

serb

pre 9 godina

citam ove komentare i procitam u jednom od njih"putin fasista" i "fasisticki rezim u rusiji"sta reci na takav komentar,osim da je doticni pomesao fasisticki rezim koji vlada u ukrajini sa rezimom u rusiji,ljudi citaju komentare na internetu,gledaju pojedine tv-stanice i misle da znaju sve,ali to nije dovoljno,pojedincima je znanje na veoma niskom nivou ocigledno!nadam se da ce te objaviti!

NAUM BAČKI

pre 9 godina

Svako ubistvo je zločin bez obzira da li je žrtva ubijena bombom,metkom ili na drugi način .Meni se čini da javna egzekucija nije svojstvena "državnim tajnim"službama , pogotovo u bivšim državama socijalističkog bloka .Čak i Staljin koji je bio diktator nije vršio javne egzekucije , već je protivnike uništavao u zatvorima ili bi ih eliminisao na način da to izgleda kao nesreća ili samoubistvo.Nemcov je sigurno imao mnogo protivnika jer se zna da je javno osuđivao pripajanje Krima Rusiji , da je za rušenje malezijskog aviona optuživao pobunjenike u Donbasu ,da je bio ekonomski savetnik Viktora Juščenka , da se u više navrata susretao sa senatorom McCain-om i Libermanom ( predstavnici američke politike koji podržavaju pobunjenike u Siriji-FSA,Al Nusra , pokrete islamista u Libiji ,naoružavanje režima u Kijevu,uvođenje sankcija Rusiji ), da je kao gradonačelnik Sočija bio protiv Olimpijade u Sočiju ( posle toga je na izborima za gradonačelnika dobio 12% glasova , a njegov protivkandidat 77%) .Osnivač je pokreta "Solidarnost" ( čudna podudarnost sa istoimenim pokretom iz devedesetih u Poljskoj) .Imao je finasijske afere kao član upravnog odbora banke i za ruske prilike vrlo visok standard spram većine Rusa , a zna se da je po struci fizičar .Sve u svemu po svojoj biografiji podseća na mnoge tranzicione tajkune .Ubistvo treba rasvetliti i počinioce i naručioce kazniti ,a šta će biti ako se ispostavi da su egzekutori dobili narudžbinu iz "demokratskih" država .

Dragacevac

pre 9 godina

Veoma providno. I vrabci znaju da je sve organizovala stana služba. Mislim da neće imati nikakvog efekta. A kad to vide i zapadnjaci moraće da smire strasti. Putin je uspeo da ubedi svoje građane da im je država u ratu,da im zapadnjaci rade o glavi i to mu daje dovoljno prostora da amortizije ovakve pokušaje destabilizacije.

antiPutin

pre 9 godina

Svakome ciji IQ je veci od trenutne temperature u Sibiru je jasno da je ubistvo narucio fasista Putin..... Putin unistava Rusiju isto kao sto je Milosevic unistavao Srbiju..... ali najzalosnije je to sto sme mi vratili u '90..... Milosevicevci i Seseljevci sprovode torturu.... i raduju se agresiji Rusuje na Ukrajinu i sada ubistvu prodemokratskog vodje opozicije protiv fasistickog rezima u Moskvi.

mr b

pre 9 godina

necu da se upustam u ovu besmilenu raspravu ali citajuci komentare moram da primetim jednu stvar: upadljivo je da ovi fanaticni rusofobi i ovi drugi, koji obozavaju putina podjednako nemaju ama bas nikakvog pojma o ruskoj drzavi, istoriji, kulturi i rusima kao ljudima. to je jedna zbrkana gomila predrasuda, lepih i ruznih zelja, nebuloza i sazvakanih polu-istina koje im je neko servirao, a na osnovu kojih oni formiraju neko svoje pseudo-misljenje.
uz punu svest o tome da je putin jedan anahroni autokrata i da bi pre svega za rusiju bilo dobro da ode, moram ipak da primetim da komentari ogrezli u patolosku mrznju prema svemu sto je rusko izazivaju nelagodu, mucninu i svojim tonom podsecaju na najmracnije trenutke novije evropske istorije.

Analitičar

pre 9 godina

Nema nikakve zdravorazumske logike da bi ovo ubistvo moglo poticati od Putina. Štaviše njemu su potrebni ovi smešni opozicionari da bi se i tamo glumela neka demokratija. Najlogičnije je da su ga ubili njegovi mentori sa zapada kako bi se svalila sva krivica na Putina ili je potpuno nešto levo.. ko misli da bi Putin kao više nego iskusni političar sebi priredio ovako nešto nije normalan.

Predrag Popovic

pre 9 godina

Zasto je Nemcov (Rus) izdajnuk, strani placenik i sl. a Putin (takodje Rus) idol, heroj, patriota i sl. I Zorana Djindjica je Milosevicev rezim svojevremeno nazivao izdajnikom i stranim placenikom ali je vreme pokazalo da je bilo obrnuto (Milosevic je bio placenik Rusije).

atomski s leva

pre 9 godina

Samo da podsetim tastatura-junačine da je 20-og marta delimično pomračenje Sunca i da ne zaborave da zamrače prozore kao što su činili i 99 11-og avgusta.

strašni ostoja

pre 9 godina

Ko je uopšte bio taj čovek!? Gde je rodjen, koliko ima godina, čime se bavio, gde se školovao, gde radio,... pitanja su na koje tražim odgovor, da bih mogao da dodjem do nekakvog zaključka o njemu i eventualno o onima koji su platili da bude likvidiran!
Neću da čitam ni Rojters, ni AP, ni Ciju, ni Miju...

Langus

pre 9 godina

Mene vise zanima ko je ubio Dzona F. Kenedija i kad ce rezultati nezavisne istrage. A da diktatore treba uklanjati to je tacno. Evo samo pogledajte procvat Iraka i Libije cim su diktatori uklonjeni. Narod slobodan do bola, svako selo ima svoju vojsku i vlast, ma bolje i od Amerike, nema sta!

Nenad

pre 9 godina

@T rec "Uzasno je sto biti rusoFil znaci da nisi u stanju da posaljes bar jedan smislen komentar bilo kad po bilo kom pitanju.Sigurno su USA krive i za stanje u kom se nalazi njihov mozak posto su USA krive za sve."

To ih u Ruskom Domu u Beogradu brifinguju i tu im pisu komentare, pola ih je iz Dveri, DSS, navijaci

Adam

pre 9 godina

Koliko je to sve providno i jasno kad se posmatra sa strane, iz daljine..
Ne kazu dzabe da se treba udaljiti par koraka da bi se sagledala celina.

Kimi

pre 9 godina

Ja ne znam ko je ubio Njemcova,mogu samo da nagadjam kao i mi svi ovde.Moj utisak je da mi sve to lici na neke dogadjaje u Srbiji ranijih godina.A i samo ubistvo sa sve grtalicom i spremnim autom govori da je odradjeno sve profesionalno i to maksimalno.Sa sve potpisom KGB-a

sasa

pre 9 godina

Zasto je ovo bitno da stoji na naslovnoj. Istrazite malo nasu bedu i pricajte svaki dan kako ljudi u Srbiji zive a kako politicari i koliko firmi imaju. Pozdrav!!!!

dejan

pre 9 godina

Meni je drago što po komentarima vidim koliko smo pametni kao narod. Kako smo samo otkrili zaveru zapada protiv uvek pravedne Rusije i najvećeg sina slovena.

T Rec

pre 9 godina

Uzasno je sto biti rusoFil znaci da nisi u stanju da posaljes bar jedan smislen komentar bilo kad po bilo kom pitanju.Sigurno su USA krive i za stanje u kom se nalazi njihov mozak posto su USA krive za sve.

Marija

pre 9 godina

Identicne price kao sa Udbom u Srbiji 90-ih.

Tako je i Udbaska KGB bitanga Slobodan Milosevic sa Udbaskom bagrom pustao u javnost price da je Stambolica ubila CIA da bi destabilizovala Srbiju, a na kraju Stambolica ubila Udbaska bagra sa svojim egzekutorom sa one strane Drine Legijom , zatim ga zatrpala u zivi krec, sto je potpis Udbasko-Oznaske boljsevicke rulje koja je 45-e godine to isto uradila sa preko 200 hiljada Srba koje su likvidirali metkom u potiljak i zatrpali u zivi krec, uz preko 1,5 milona proteranih Srba iz Srbije...

daleki sever

pre 9 godina

ubijeni ugledni novinari koji su kritikovali vlast nisu bitni,zatvoreni opozicionar nije bitan,ubijeni politicki protivnik putina nije bitan,ne znam kome smetaju ako su toliko nebitni,konstatacija da je za sve kriva amerika i cia je na nivou komedije balkanski spijun,mada se od rusofilcica i ne ocekuje normalan komentar,sve im se svodi na ciu i ameriku,a sa druge strane pricaju kako je amerika izgubila uticaj u svetu i sada vladaju zemlje briksa...rusofili-posvadjani sa mozgom

X=iks

pre 9 godina

Али руски народ није одавно на "пинк" дрогама (Димитрије, 1. mart 2015 15:18)

Ne, ruski narod je u najmanju ruku na purple drogama. Dovoljno je na YT pogledati na sta lice njihovi TV programi.

Teutonac-Marsovac

pre 9 godina

Gospodo paranoicari (mada mislim da ste nesto drugo ali ajde da vam tepam mozda objave komentar), ja nemam pojma ko je ovo uradio jer postoje najmanje 5 mogucih scenarija...ali ako boga znate prestanite sa definitivnim CIA teorijama - pa onda je i Mira markovic CIA kada su se ubijali nebitni politicki protivnici u Srbiji samo ostaje pitanje zasto je stiti Rusija - mozda je tamo po zadatku CIA teoreticari dragi???

Димитрије

pre 9 godina

Његове газде, западне обавештајне службе искористиле су Њемцова да послужи ономе за шта је на крају могао једино да послужи! Маргиналан политички утицај, не представља никакву претњу Путину и ово монтирано убиство са стране западњака биће један смешан и блед покушај да се покуша да дискредитује Кремљ. Али руски народ није одавно на "пинк" дрогама, и гледа на свет онако како и треба да гледа народ који има цивилизацијски задатак да спаси свет у овом миленијуму!

Gvozden

pre 9 godina

Ma baš je bio opasan za rusku vlast, nema šta. Tipičan ruski profesionalni aktivista-političar kao naš Čedomir Jovanović, kome je politika samo bila sredstvo za lagodan život. Šta reći o ozbiljnosti političara koji je sa svojih 55 godina života bio u vezi sa 23-godišnjom manekenkom, a započeli su vezu pre 4 godine kada je njoj bilo jedva 19. Lakrdija. E, baš će takav sa podrškom građana na nivou statističke greške da bude na meti vlasti... Kako je živeo tako je i završio - na ulici, pod sumnjivim okolnostima. I narod je to osetio, čim je izašlo na ulice tako malo ljudi.

Gera

pre 9 godina

Mozda je gospodja sa cvetom u kosi tajni CIA konsultant? svakakvih teorija, ova nije nista gluplja od ostalih kao na primer "zasto bi ga iko u majcici RUS ubio kada i nije bio neki protivnik sa uticajem". Gospodja sa cvetom bi mozda mogla objasniti tamo na licu mesta.

UR

pre 9 godina

Rusofili, hajde, dogovorite se! Da li je Nemcov bio bitan ili ne? Kazete 'doslo je svega 10.000 ljudi', to znaci da nije bio narocito bitan. Zasto bi onda Amerikanci izvrsili atentat na njega kako bi destabilizovali Rusiju? Zar ne mislite da bi to bilo malo bolje isplanirano? Ono sto je verovatnije jeste da je Nemcov tek poceo da dobija znacajniju podrsku naroda, te ga je Putin skinuo pre nego sto postane ozbiljnija pretnja. Ali ako ipak jesu Ameri, onda su ucinili Putinu uslugu.

Jo

pre 9 godina

Sledeci korak zapada bio je da puni njega parama kako bi podrivao sistem i pokusao da urusi Rusiu iznutra. Neki ljudi ne nauce nikada (mi), a neki su sposobni da nauce iz tudjih gresaka. Previse je to velika igra da bi jedan zivot znacio nesto, znao je to i Nemcov, cim je imao hrabrosti da bude zapadnjacki agent u Rusiji . Nothing personal, just bussiness bro...

bachi

pre 9 godina

A, ovaj transparent ,,heroji nikad ne umiru" je vrh. Covek koji se bavio politikom pa heroj. Ma kako da ne. Imao tri zene, cetvoro dece, devojku, lagodan zivot...
(Narod je naivan, 01. mart 2015 14:40)
Pa i putin je političar pa ga pola Srbije smatra herojem, to nisi primetio!

ana

pre 9 godina

Istraga će otkriti..evo, kao i za Politkovskaju..nije moguće da još ne znamo ko je ubica?! Nego, mene ovaj narod brine..osim sto se divi satrapima, operisan je od svakog ljudskog saosećanja, empatije, pun je mržnje, jeda, zluradosti..ježim se.
Kažete, šačica ljudi, to sve govori - pametnom dosta. Tako je, pametnom dosta, jer pametni su uvek bili u manjini, pa i ovde.

Marko

pre 9 godina

Nisam bio na licu mesta da bih cenio koliko ljudi je bilo, ali sledece treba imati u vidu:

(1) deo gradjana je zastrasen rezimom, posebno nakon ubistva, plasi se da izadje; dronovi snimaju sve ucesnike skupa i sta moze obican gradjanin da ocekuje ako se ubijaju lideri opozicije.

(2) nebitno je da li Nemcov uziva 5% ili 50% podrke; on jeste bio realna pretnja rezimu zbog onog sto je govorio, sto bi navelo gradjane da preispitaju sebe koliko veruju Putinu. Drugo, Nemcov je sposoban organizator i ima kontakte u establismentu, vojsci i policiji, sto je dobra baza za neki buduci udar na vlast. Ni Djindjic 5. oktobra nije imao podrsku kao licnost, ali je uspeo da izvede 5. oktobar. A Nemcov je bio operativan i sposoban, mozda bi nasao nekog svog "patriotskog" Kostunicu za neke naredne izbore da ga isturi kao licnost koja bi formalno vodila opoziciju.

1914

pre 9 godina

Sramotni komentari vecine.Ako sad znate da je zapad/Amerika ubila ovog lika kazite mi ko je onda godinama hapsio opozicione lidere po Rusiji?Jel i tu dosao neko iz Amerike da ih hapsi?Sta ste se upregli da branite tog Putina ko da je jedini Rus na svetu?Ogromna korupcija,maltretiranje svake opozicije,milijarde nestale samo od olimpijade u Sociju koji zvrji prazan,pa zabranili su psovke u filmovima,ej bre srednji vek i vi to branite?Od tolike ogromne i prebogate zemlje Rusi zive bedno ko i mi a negde i gore.Ocajni putevi,infrastruktura,saobracaj i haos koji podseca na nas devedesetih umesto da budu medju najacim na svetu?A vi to branite.Stvarno mi nije jasno sta je u vasim glavama...

Pušim, pijem, volim da se bijem

pre 9 godina

Srpski NVO aktivisti plaču po direktivi! A pazite samo patetiku koja naprosto bljuje iz komentara. Je li ih to teta Jelena pisala? Do jučer, niko od vas nije imao blagog pojma ko je Nemcov, a danas je već 'Div-junak':D

Mavro

pre 9 godina

Sada mi je jasno tko je stajao iza ubojstva Đinđića, iste ove snage mraka i kaosa koje bi da spriječe razvoj Srbije u jedno moderno i istinski demokratsko društvo. Objavite.

bole

pre 9 godina

vidim vec su krenuli izgovori natofila za ovu "veliku" posecenost.
pitao sam se ko ce prvi da spomene KGB i strah ljudi da ucestvuju na marsu...

Genije

pre 9 godina

Komentari o zaveri protiv pravoslavalja, slonestva, komunizma su u stvari pozivi za zadržavanje istočnjačkog despotizma i diktature. Neka se rusofili sete 1813. , 1878., 1939., 1948., 1991., 1999., 2008., južnog toka ....... Toliko o poznavanju istorije i izvlačenju pouka. Svaka ličnost koja u Rusiji, Srbiji, Bugarskoj, Makeodniji, Ukrajini, Belorusiji, razmišlja slobodarski završi kao Boris Njemcov. Tako je od pamtiveka. Dok se to ne promeni nama sreće nema.
(Đorđe)

Rusofili brkaju ratovanje sa "slobodarstvom" (iako moze biti deo toga). Zato postoji ona nasa "sve izgubimo u miru sto dobijemo u ratu"...kada bi analizirali zasto je tako rezultati bi bili porazavajuci - stalni zabunluk sta znaci sloboda pa onda nabrajamo broj ubijenih rusa i srba u ratovima kao dokaz slobodarstva...

Nikad kao Bane

pre 9 godina

Svejedno da li je 16 ili 50 hiljada. Smesne brojke za Moskvu. Iz toga se moze zakljuciti da ga je vlast uklonila. I Putin i CIA su znali koliko ljudi moze da se ocekuje danas. Da je u pitanju milion, bilo bi sumnjivo, jer Putin sigurno ne bi smaknuo nekoga zbog koga ce milion ljudi na ulicu. Ovako - pun pogodak za vlast. Za mesec dana nece izaci ni 5 hiljada. Ista stvar kao kod nas - Draskovica niko nije dirao 9. marta (a da su sa Zapada hteli tada da skinu Milosevica, lako bi se nasao neki zalutali metak, i 10. marta bi bio 5. oktobar). Ali zato, kada je SPO imao 10-ak procenata, dva atentata. Da su uspeli, to bi u svakom slucaju bio plus za Milosevica, bez obzira ko je narucilac.

Urbini

pre 9 godina

Sad ce rusofili da kazu kako ovo zapadni placenici marsiraju.
(klipnjača, 01. mart 2015 13:58)
Ma rusofili ima da ih sve nazovu fašistima i izdajicama, tako je to u Srbiji, pardon Rusiji. Ima li kakve razlike? Ista tuga, isti čemer!

финго

pre 9 godina

Права опозиција Путину су Комунистичка партија,Либерално демократска партија која је ултра националистичка партија и праведна Русија.Све три су нападале Путина јер још није интервенисао у Украини и то су странке које су ушле у Думу.Ове странке које сад протествују нису никад ушли у Думу,потпуно мизарне странке.

Del piero

pre 9 godina

Meni je iskreno žao ovog čoveka zato što je izgubio život zbog političkih igara istoka i zapada. Takođe mislim da je ovo ubistvo delo zapadnih obaveštajnih službi, jer stvarno ne vidim šta dobija vlast u Rusiji njegovim smaknućem. Neka mu je laka zemlja...

Narod je naivan

pre 9 godina

A, ovaj transparent ,,heroji nikad ne umiru" je vrh. Covek koji se bavio politikom pa heroj. Ma kako da ne. Imao tri zene, cetvoro dece, devojku, lagodan zivot...

Jelena

pre 9 godina

Nije bez značaja, Laki, znacajan je! Dok postoji i jedan glas razuma koji ima hrabrosti da se javi, uz tiranina koji je već više puta pokazao kako ućutkava takve glasove, nije bez značaja.

nema besplatnog ručka

pre 9 godina

Nit' sam bot, nit' sam rusofil, al' meni se sve ovo niš' ne sviđa. Mislim pre svega na svako huškanje sa strane. Ono što posebno upada u oči je da kao po pravilu opozicija u svim (većini?) zemalja u svojoj borbi da dođe na vlast priziva (i dobija) pomoć (razne vrste pomoći) iz tzv "demokratskih" zemalja, pre svega iz USA i GB. Zbog toga se više uopšte ne može govoriti o samostalnosti opozicije u svim tim zemljama. Kad/ako dodju na vlast, ta pomoć dolazi na naplatu, ovako ili onako.
Jezive se igre igraju na globalnom nivou. Za to vreme USA ogrezla u korupciju živi neki "zaseban" život, u njoj nikakvih promena nema ni na vidiku, osim što su se pisci i filmadžije potpuno opustili i sve više pišu knjige, snimaju filmove i serije u kojima su najveći negativci političari, sve do samog vrha - predsednika. Neko će reći - pa eto, to je demokratija! Možda. Uglavnom, amerikanci prihvataju da su im predsednici opisani kao ubice i silovatelji (House of cards, Scandal ... ), a kad ih oni sami tako opisuju, onda nije cudo što i za predsednike drugih država misle isto tako.

Banga

pre 9 godina

Bilo bi lepo da i americi nekad vidimo miting opozicije ali tamo OPOZICIJA NE POSTOJI.
(Nikola, 1. mart 2015 14:08)

Opozicija - cemu? Za sve probleme imaju sindikate i pravo na strajk, ekonomski i ostali problemi se resavaju na taj nacin, a ne menjanjem vlasti, sto je odlika slusanja glasa naroda - a ne politike.
Glasas za jednu od dve opcije i ona vlada 4 godine.
Razlika je u tome sto kad dodje do veceg skandala, pada predsednik, a sa tim i cela vlada. Kad se to desilo kod nas ili kod bilo kog u Istocnoj Evropi? Nikad. Kod nas je vazno da ima hiljadu i petsto partija/stranaka, i nikad ne znas ko sta od njih misli.

Đorđe

pre 9 godina

Komentari o zaveri protiv pravoslavalja, slonestva, komunizma su u stvari pozivi za zadržavanje istočnjačkog despotizma i diktature. Neka se rusofili sete 1813. , 1878., 1939., 1948., 1991., 1999., 2008., južnog toka ....... Toliko o poznavanju istorije i izvlačenju pouka. Svaka ličnost koja u Rusiji, Srbiji, Bugarskoj, Makeodniji, Ukrajini, Belorusiji, razmišlja slobodarski završi kao Boris Njemcov. Tako je od pamtiveka. Dok se to ne promeni nama sreće nema.

zabrinuta za novi narastaj

pre 9 godina

Sve ovo je u proteklih dvadesetak godina vec toliko puta vidjeno.
Mene brine to sto je sada na redu direktno Rusija ( ne njeni interesi izvan njene teritorije).
Plasim se da tok dogadjaja koji slede ne izmaknu kontroli.
Ne bi bilo prvi put da svi misle: ma nece valjda, a onda ipak bude: da, velikog, ozbiljnog rata.

nevski

pre 9 godina

Sutra je novi radni dan u Moskvi,proci ce ovo,cistaci ce ocistiti ulice,naci ce se ubica,Ruska vlast apsolutno nema nikakvog razloga da ubije coveka ciji je politicki zenit davno prosao. Bog da mu dusu prosti,ali,krivci za njegovu smrt su van Rusije,ovaj put je to ocigledno.

lale

pre 9 godina

.. 10.000 ljudi x 20 dolara, plati cvece, plati transparente, pa treba da se plati covek koji je pucao, pa devojka koja ga je dovela do pucaca, pa vozac, pa covek koji puca u coveka koji je pucao .. e bilo je lako onomad u Dalasu, zvekete iz daljine ..

bojan

pre 9 godina

Мислим, свака част технологији .... али баш су били брзи у припреми плаката за Немцова!
Темплејт или креативност? Отпор или предвиђање! Знање или слобода ...

stastoreko

pre 9 godina

Ne znam ko ga je ubio, ali je veoma naivno i pomisliti da ga ruske tajne službe nisu pratile 24/7 i da ako to one nisu uradile, kako to da nisu sprečile druge tajne službe da rade sta im odgovara na sopstvenoj teritoriji.

Mare,NS

pre 9 godina

Ubili su ga oni koji zele da destabilizuju Rusiju a svi dobro znamo ko su oni.
(MM, 1. mart 2015 13:31)

Naravno da znamo - Putin i njegova fasisticka klika. Sloboda Rusiji!

vojvodjanin

pre 9 godina

deset hiljada, a dvanaest miliona ima grad. hehe, cak nisu ni svi moskovljani ovde, dosli su iz okoline. a bilo je i onih koji su dobili pare da bi izasli na protest. sve u svemu jos jedan corak zapada. srbe je lako bilo prevariti, ovo ce ici malo teze. rusi su jako prevejani i lukavi.

Peja

pre 9 godina

Amerikanci unapred sve izrezirali, pa ubili svoju marionetu. Mrtav im vredeo vise nego ziv. Ukrajinska prostitutka ga je dovela tacno do mesta gde treba i cao.
americki fasizam na delu...

petar petrović

pre 9 godina

Па људи, зар нико не види шаблон ????
Па зар не видите да има само пар различитих врста протестног материјала, и да је вероватно једна једна штампарија штампала све ове летке, постере, или не знам како ли се правилно зову, и онда их та једна штампарија поделила свим овим људима на слици....
Не би ме зачудило да су добили и неку дневницу за присуствовање митингу !

А ко је платио тој штампарији ?

Западни окупатори који би да дестабилизују Русију.

Alan Ford

pre 9 godina

Nepismenost je preteča manipulacije! Država je imala obavezu da ga štiti, ko god da je ubio čoveka država je kriva...da ne pominjem ključnu reč Stambolić jer su i njega ubili Albanci i CIA da bi destabilizovali državu

NBGDEMOKRATA

pre 9 godina

Bilo bi lepo da i americi nekad vidimo miting opozicije ali tamo OPOZICIJA NE POSTOJI.
(Nikola, 01. mart 2015 14:08)

Jesi cuo nekada za "Mars miliona"? Sedi jedan!

Hipokrizija

pre 9 godina

Meni je iskreno žao ovog čoveka zato što je izgubio život zbog političkih igara istoka i zapada. Takođe mislim da je ovo ubistvo delo zapadnih obaveštajnih službi, jer stvarno ne vidim šta dobija vlast u Rusiji njegovim smaknućem. Neka mu je laka zemlja...
(Del piero)

Ne vidim ni kakve koristi je Milosevic i njegove sigurnosne sluzbe imale od ubistva politickih protivnika i pokusaja ubistva (Draskovic) ljudi kojinisu imali veliki uticaj u politici. Neki likovi i sluzbe jednostavno ne podnose protivnike i kritiku. Poruka ostalima slicnih namera pore nego neka kriticna masa ljudi ne pocne da pravi "probleme"????

Bgdsk

pre 9 godina

Nemcov je bas bio toliko popularan da ugrozi Putina kako da ne... Ovi amerikanci bas ko osice kad se okome na nekoga iz dana u dan samo prave nestabilnost.Drugi hladni rat bice surov kao i prosli.

DIS

pre 9 godina

Eto koliko je bio bitan,kad je od cele Moskve na ulice izaslo 7.000 ljudi.Nemojte me shvatiti lose,zao mi je svakog izgubljenog ljudskog zivota,ali on nikakva pretnja nije bio Putinu.

MarkO

pre 9 godina

1. izazovi rat
2. uvedi sankcije
3. skrši ekonomiju
4. izazovi nemire
5. skini predsednika
6. postavi "demokratsku vast"
7. dovedi nevladine organizacije
8. kompromituj vojsku i crkvu
9. privatizuj
10. zaduži građane i državu
11. rasparčaj državu
12. kolonizuj
13. donesi nov zakon o radu
14. otpusti ljude
15. stvori pritisak na privatni sektor
16. dovedi svoje firme
17. daj plate 150 evra
18. uništi sve vrednosti
19. radi sta hoćeš
20. ponovi u drugoj državi

Srbin

pre 9 godina

Ja ne verujem sta cujem.Ko da znate da postoje jedino dve opcije ko je ubica.Istok ili zapad.Ama ljudi ovo nista ne znaci.Ja mislim da je covek imao neprijatelje pa se zato to desilo.A ne neka vrsta teorije zavere.

Ja

pre 9 godina

Na ulicu su izasli samo najhrabriji. KGB-ovci su se sigurno dobro potrudili da zabeleze ko su sve ucesnici, koji su sledeci na spisku za odstrel. Daleko je rusko prolece.

beogradski_sindikat

pre 9 godina

svi vi koji kritikujete putina,zapitajte se sta bi se bilo kad bi se ovo desilo u americi,pa ja mislim da bih ceo svet slavio opoziciju,jer realno amere niko ne voli...al ubedljivo su mi najjaci ovi maloumnici koji kritikuju putina,a amerika prouzrokovala 90% sadanjih ratova u svetu...koji ste vi licemeri ja nemam reci,uvek ce mi biti drazi putin od obame i ostalih ''dobrotvora'' koji ratuju za slobodu (citaj naftu,zlato itd itd)...udrite rusi po olosu samo napred,pozdrav.

Nenad

pre 9 godina

Pocetak kraja ruskog diktatora ovo je jezgro buducih demokratskih promena u Rusiji. Pet hiljada ljudi na javnom okupljanju u obrucu KGB nije malo s obzirom da su slovenski narodi poznati po plasljivosti i visokoj toleranciji na ugnjetavanje i tiraniju. Pa mi smo bili 500 godina pod Turcima i niko nije smeo da pisne. Nadam se da ce se veliki ruski narod jednog dana ipak docepati slobode i da ce gradjani Rusije bar na ulici smeti glasno da kazu sta misle bez straha da ce ih tajna policija ubiti.

bv

pre 9 godina

Da li ih je bilo 10000 ili 50000 nije uopste bitno.
Za par dana ce se sve zaboraviti i bice "ubrojan" veliki minus za one koji su ubili obog coveka.

ema

pre 9 godina

U gradu koji je veci od Srbije za trecinu, skupilo se oko 7000 ljudi. Ocito taj like nij ebio nesto bitan. A i verujem da je umesan u razne gluposti sa stranim sluzbama. Nekako mi sve to lici na neki obracun trecerazrednih wannabe kriomosa-politicara. Uostalom, zanemarimo Putina kome je ovaj like nevazan, kako neko moze u nekoj zemlji da toliko bude proti interesa sopstvene zemlje, a da radi za interese druge zemlje? To m nikad nije bilo jasno. Ok, razumem, lova. Ceda Jovanovic je dobio veliku lovu od SAD-a, ali ljudi moji, pa nizakakve pare se takve stvari ne rade. Ne ne i ne.
Nakon ovakvih gluposti, pocinjem da gotivim Putina.
Tip plejboj koji seta klinke i bavi se politikom. Ma dokle vise?

Леонид

pre 9 godina

Најпрецизнији опис оваквих ситуација су давале Стака Новковић,Душанка Калањ,Татјана Ленард...

Bokisha

pre 9 godina

Nekako mi se cini da je pokret bez istrage, vec doneo presudu o krivici za ubistvo? Mozda gresim. Veoma brzo i dobro su organizovali 'spontani' skup izrazavanja solidarnosti sa ubijenim. Doduse, koliko vidim preorijentisali su namenu skupa i cilj protesta. Sad imaju i 'mucenika', 'Je suis Nemcov', vredi iskoristiti.

Ljonja

pre 9 godina

Treba imati hrabrosti, obzirom da ce vecina imati problema, kako na poslu, tako i sa okolinom koja vecinom radi za KGB,POLICIJU,FSB,OMON.
SVAKA CAST.

MarkO

pre 9 godina

1. izazovi rat
2. uvedi sankcije
3. skrši ekonomiju
4. izazovi nemire
5. skini predsednika
6. postavi "demokratsku vast"
7. dovedi nevladine organizacije
8. kompromituj vojsku i crkvu
9. privatizuj
10. zaduži građane i državu
11. rasparčaj državu
12. kolonizuj
13. donesi nov zakon o radu
14. otpusti ljude
15. stvori pritisak na privatni sektor
16. dovedi svoje firme
17. daj plate 150 evra
18. uništi sve vrednosti
19. radi sta hoćeš
20. ponovi u drugoj državi

Narod je naivan

pre 9 godina

A, ovaj transparent ,,heroji nikad ne umiru" je vrh. Covek koji se bavio politikom pa heroj. Ma kako da ne. Imao tri zene, cetvoro dece, devojku, lagodan zivot...

vojvodjanin

pre 9 godina

deset hiljada, a dvanaest miliona ima grad. hehe, cak nisu ni svi moskovljani ovde, dosli su iz okoline. a bilo je i onih koji su dobili pare da bi izasli na protest. sve u svemu jos jedan corak zapada. srbe je lako bilo prevariti, ovo ce ici malo teze. rusi su jako prevejani i lukavi.

Mare,NS

pre 9 godina

Ubili su ga oni koji zele da destabilizuju Rusiju a svi dobro znamo ko su oni.
(MM, 1. mart 2015 13:31)

Naravno da znamo - Putin i njegova fasisticka klika. Sloboda Rusiji!

Del piero

pre 9 godina

Meni je iskreno žao ovog čoveka zato što je izgubio život zbog političkih igara istoka i zapada. Takođe mislim da je ovo ubistvo delo zapadnih obaveštajnih službi, jer stvarno ne vidim šta dobija vlast u Rusiji njegovim smaknućem. Neka mu je laka zemlja...

DIS

pre 9 godina

Eto koliko je bio bitan,kad je od cele Moskve na ulice izaslo 7.000 ljudi.Nemojte me shvatiti lose,zao mi je svakog izgubljenog ljudskog zivota,ali on nikakva pretnja nije bio Putinu.

Jelena

pre 9 godina

Nije bez značaja, Laki, znacajan je! Dok postoji i jedan glas razuma koji ima hrabrosti da se javi, uz tiranina koji je već više puta pokazao kako ućutkava takve glasove, nije bez značaja.

Gvozden

pre 9 godina

Ma baš je bio opasan za rusku vlast, nema šta. Tipičan ruski profesionalni aktivista-političar kao naš Čedomir Jovanović, kome je politika samo bila sredstvo za lagodan život. Šta reći o ozbiljnosti političara koji je sa svojih 55 godina života bio u vezi sa 23-godišnjom manekenkom, a započeli su vezu pre 4 godine kada je njoj bilo jedva 19. Lakrdija. E, baš će takav sa podrškom građana na nivou statističke greške da bude na meti vlasti... Kako je živeo tako je i završio - na ulici, pod sumnjivim okolnostima. I narod je to osetio, čim je izašlo na ulice tako malo ljudi.

petar petrović

pre 9 godina

Па људи, зар нико не види шаблон ????
Па зар не видите да има само пар различитих врста протестног материјала, и да је вероватно једна једна штампарија штампала све ове летке, постере, или не знам како ли се правилно зову, и онда их та једна штампарија поделила свим овим људима на слици....
Не би ме зачудило да су добили и неку дневницу за присуствовање митингу !

А ко је платио тој штампарији ?

Западни окупатори који би да дестабилизују Русију.

Bokisha

pre 9 godina

Nekako mi se cini da je pokret bez istrage, vec doneo presudu o krivici za ubistvo? Mozda gresim. Veoma brzo i dobro su organizovali 'spontani' skup izrazavanja solidarnosti sa ubijenim. Doduse, koliko vidim preorijentisali su namenu skupa i cilj protesta. Sad imaju i 'mucenika', 'Je suis Nemcov', vredi iskoristiti.

Alan Ford

pre 9 godina

Nepismenost je preteča manipulacije! Država je imala obavezu da ga štiti, ko god da je ubio čoveka država je kriva...da ne pominjem ključnu reč Stambolić jer su i njega ubili Albanci i CIA da bi destabilizovali državu

1914

pre 9 godina

Sramotni komentari vecine.Ako sad znate da je zapad/Amerika ubila ovog lika kazite mi ko je onda godinama hapsio opozicione lidere po Rusiji?Jel i tu dosao neko iz Amerike da ih hapsi?Sta ste se upregli da branite tog Putina ko da je jedini Rus na svetu?Ogromna korupcija,maltretiranje svake opozicije,milijarde nestale samo od olimpijade u Sociju koji zvrji prazan,pa zabranili su psovke u filmovima,ej bre srednji vek i vi to branite?Od tolike ogromne i prebogate zemlje Rusi zive bedno ko i mi a negde i gore.Ocajni putevi,infrastruktura,saobracaj i haos koji podseca na nas devedesetih umesto da budu medju najacim na svetu?A vi to branite.Stvarno mi nije jasno sta je u vasim glavama...

ema

pre 9 godina

U gradu koji je veci od Srbije za trecinu, skupilo se oko 7000 ljudi. Ocito taj like nij ebio nesto bitan. A i verujem da je umesan u razne gluposti sa stranim sluzbama. Nekako mi sve to lici na neki obracun trecerazrednih wannabe kriomosa-politicara. Uostalom, zanemarimo Putina kome je ovaj like nevazan, kako neko moze u nekoj zemlji da toliko bude proti interesa sopstvene zemlje, a da radi za interese druge zemlje? To m nikad nije bilo jasno. Ok, razumem, lova. Ceda Jovanovic je dobio veliku lovu od SAD-a, ali ljudi moji, pa nizakakve pare se takve stvari ne rade. Ne ne i ne.
Nakon ovakvih gluposti, pocinjem da gotivim Putina.
Tip plejboj koji seta klinke i bavi se politikom. Ma dokle vise?

Peja

pre 9 godina

Amerikanci unapred sve izrezirali, pa ubili svoju marionetu. Mrtav im vredeo vise nego ziv. Ukrajinska prostitutka ga je dovela tacno do mesta gde treba i cao.
americki fasizam na delu...

Ljonja

pre 9 godina

Treba imati hrabrosti, obzirom da ce vecina imati problema, kako na poslu, tako i sa okolinom koja vecinom radi za KGB,POLICIJU,FSB,OMON.
SVAKA CAST.

beogradski_sindikat

pre 9 godina

svi vi koji kritikujete putina,zapitajte se sta bi se bilo kad bi se ovo desilo u americi,pa ja mislim da bih ceo svet slavio opoziciju,jer realno amere niko ne voli...al ubedljivo su mi najjaci ovi maloumnici koji kritikuju putina,a amerika prouzrokovala 90% sadanjih ratova u svetu...koji ste vi licemeri ja nemam reci,uvek ce mi biti drazi putin od obame i ostalih ''dobrotvora'' koji ratuju za slobodu (citaj naftu,zlato itd itd)...udrite rusi po olosu samo napred,pozdrav.

nevski

pre 9 godina

Sutra je novi radni dan u Moskvi,proci ce ovo,cistaci ce ocistiti ulice,naci ce se ubica,Ruska vlast apsolutno nema nikakvog razloga da ubije coveka ciji je politicki zenit davno prosao. Bog da mu dusu prosti,ali,krivci za njegovu smrt su van Rusije,ovaj put je to ocigledno.

Đorđe

pre 9 godina

Komentari o zaveri protiv pravoslavalja, slonestva, komunizma su u stvari pozivi za zadržavanje istočnjačkog despotizma i diktature. Neka se rusofili sete 1813. , 1878., 1939., 1948., 1991., 1999., 2008., južnog toka ....... Toliko o poznavanju istorije i izvlačenju pouka. Svaka ličnost koja u Rusiji, Srbiji, Bugarskoj, Makeodniji, Ukrajini, Belorusiji, razmišlja slobodarski završi kao Boris Njemcov. Tako je od pamtiveka. Dok se to ne promeni nama sreće nema.

daleki sever

pre 9 godina

ubijeni ugledni novinari koji su kritikovali vlast nisu bitni,zatvoreni opozicionar nije bitan,ubijeni politicki protivnik putina nije bitan,ne znam kome smetaju ako su toliko nebitni,konstatacija da je za sve kriva amerika i cia je na nivou komedije balkanski spijun,mada se od rusofilcica i ne ocekuje normalan komentar,sve im se svodi na ciu i ameriku,a sa druge strane pricaju kako je amerika izgubila uticaj u svetu i sada vladaju zemlje briksa...rusofili-posvadjani sa mozgom

UR

pre 9 godina

Rusofili, hajde, dogovorite se! Da li je Nemcov bio bitan ili ne? Kazete 'doslo je svega 10.000 ljudi', to znaci da nije bio narocito bitan. Zasto bi onda Amerikanci izvrsili atentat na njega kako bi destabilizovali Rusiju? Zar ne mislite da bi to bilo malo bolje isplanirano? Ono sto je verovatnije jeste da je Nemcov tek poceo da dobija znacajniju podrsku naroda, te ga je Putin skinuo pre nego sto postane ozbiljnija pretnja. Ali ako ipak jesu Ameri, onda su ucinili Putinu uslugu.

bojan

pre 9 godina

Мислим, свака част технологији .... али баш су били брзи у припреми плаката за Немцова!
Темплејт или креативност? Отпор или предвиђање! Знање или слобода ...

stastoreko

pre 9 godina

Ne znam ko ga je ubio, ali je veoma naivno i pomisliti da ga ruske tajne službe nisu pratile 24/7 i da ako to one nisu uradile, kako to da nisu sprečile druge tajne službe da rade sta im odgovara na sopstvenoj teritoriji.

Langus

pre 9 godina

Mene vise zanima ko je ubio Dzona F. Kenedija i kad ce rezultati nezavisne istrage. A da diktatore treba uklanjati to je tacno. Evo samo pogledajte procvat Iraka i Libije cim su diktatori uklonjeni. Narod slobodan do bola, svako selo ima svoju vojsku i vlast, ma bolje i od Amerike, nema sta!

Nenad

pre 9 godina

Pocetak kraja ruskog diktatora ovo je jezgro buducih demokratskih promena u Rusiji. Pet hiljada ljudi na javnom okupljanju u obrucu KGB nije malo s obzirom da su slovenski narodi poznati po plasljivosti i visokoj toleranciji na ugnjetavanje i tiraniju. Pa mi smo bili 500 godina pod Turcima i niko nije smeo da pisne. Nadam se da ce se veliki ruski narod jednog dana ipak docepati slobode i da ce gradjani Rusije bar na ulici smeti glasno da kazu sta misle bez straha da ce ih tajna policija ubiti.

lale

pre 9 godina

.. 10.000 ljudi x 20 dolara, plati cvece, plati transparente, pa treba da se plati covek koji je pucao, pa devojka koja ga je dovela do pucaca, pa vozac, pa covek koji puca u coveka koji je pucao .. e bilo je lako onomad u Dalasu, zvekete iz daljine ..

Ja

pre 9 godina

Na ulicu su izasli samo najhrabriji. KGB-ovci su se sigurno dobro potrudili da zabeleze ko su sve ucesnici, koji su sledeci na spisku za odstrel. Daleko je rusko prolece.

dejan

pre 9 godina

Meni je drago što po komentarima vidim koliko smo pametni kao narod. Kako smo samo otkrili zaveru zapada protiv uvek pravedne Rusije i najvećeg sina slovena.

nema besplatnog ručka

pre 9 godina

Nit' sam bot, nit' sam rusofil, al' meni se sve ovo niš' ne sviđa. Mislim pre svega na svako huškanje sa strane. Ono što posebno upada u oči je da kao po pravilu opozicija u svim (većini?) zemalja u svojoj borbi da dođe na vlast priziva (i dobija) pomoć (razne vrste pomoći) iz tzv "demokratskih" zemalja, pre svega iz USA i GB. Zbog toga se više uopšte ne može govoriti o samostalnosti opozicije u svim tim zemljama. Kad/ako dodju na vlast, ta pomoć dolazi na naplatu, ovako ili onako.
Jezive se igre igraju na globalnom nivou. Za to vreme USA ogrezla u korupciju živi neki "zaseban" život, u njoj nikakvih promena nema ni na vidiku, osim što su se pisci i filmadžije potpuno opustili i sve više pišu knjige, snimaju filmove i serije u kojima su najveći negativci političari, sve do samog vrha - predsednika. Neko će reći - pa eto, to je demokratija! Možda. Uglavnom, amerikanci prihvataju da su im predsednici opisani kao ubice i silovatelji (House of cards, Scandal ... ), a kad ih oni sami tako opisuju, onda nije cudo što i za predsednike drugih država misle isto tako.

Jo

pre 9 godina

Sledeci korak zapada bio je da puni njega parama kako bi podrivao sistem i pokusao da urusi Rusiu iznutra. Neki ljudi ne nauce nikada (mi), a neki su sposobni da nauce iz tudjih gresaka. Previse je to velika igra da bi jedan zivot znacio nesto, znao je to i Nemcov, cim je imao hrabrosti da bude zapadnjacki agent u Rusiji . Nothing personal, just bussiness bro...

Marija

pre 9 godina

Identicne price kao sa Udbom u Srbiji 90-ih.

Tako je i Udbaska KGB bitanga Slobodan Milosevic sa Udbaskom bagrom pustao u javnost price da je Stambolica ubila CIA da bi destabilizovala Srbiju, a na kraju Stambolica ubila Udbaska bagra sa svojim egzekutorom sa one strane Drine Legijom , zatim ga zatrpala u zivi krec, sto je potpis Udbasko-Oznaske boljsevicke rulje koja je 45-e godine to isto uradila sa preko 200 hiljada Srba koje su likvidirali metkom u potiljak i zatrpali u zivi krec, uz preko 1,5 milona proteranih Srba iz Srbije...

bv

pre 9 godina

Da li ih je bilo 10000 ili 50000 nije uopste bitno.
Za par dana ce se sve zaboraviti i bice "ubrojan" veliki minus za one koji su ubili obog coveka.

Bgdsk

pre 9 godina

Nemcov je bas bio toliko popularan da ugrozi Putina kako da ne... Ovi amerikanci bas ko osice kad se okome na nekoga iz dana u dan samo prave nestabilnost.Drugi hladni rat bice surov kao i prosli.

Pušim, pijem, volim da se bijem

pre 9 godina

Srpski NVO aktivisti plaču po direktivi! A pazite samo patetiku koja naprosto bljuje iz komentara. Je li ih to teta Jelena pisala? Do jučer, niko od vas nije imao blagog pojma ko je Nemcov, a danas je već 'Div-junak':D

T Rec

pre 9 godina

Uzasno je sto biti rusoFil znaci da nisi u stanju da posaljes bar jedan smislen komentar bilo kad po bilo kom pitanju.Sigurno su USA krive i za stanje u kom se nalazi njihov mozak posto su USA krive za sve.

финго

pre 9 godina

Права опозиција Путину су Комунистичка партија,Либерално демократска партија која је ултра националистичка партија и праведна Русија.Све три су нападале Путина јер још није интервенисао у Украини и то су странке које су ушле у Думу.Ове странке које сад протествују нису никад ушли у Думу,потпуно мизарне странке.

Димитрије

pre 9 godina

Његове газде, западне обавештајне службе искористиле су Њемцова да послужи ономе за шта је на крају могао једино да послужи! Маргиналан политички утицај, не представља никакву претњу Путину и ово монтирано убиство са стране западњака биће један смешан и блед покушај да се покуша да дискредитује Кремљ. Али руски народ није одавно на "пинк" дрогама, и гледа на свет онако како и треба да гледа народ који има цивилизацијски задатак да спаси свет у овом миленијуму!

NBGDEMOKRATA

pre 9 godina

Bilo bi lepo da i americi nekad vidimo miting opozicije ali tamo OPOZICIJA NE POSTOJI.
(Nikola, 01. mart 2015 14:08)

Jesi cuo nekada za "Mars miliona"? Sedi jedan!

Marko

pre 9 godina

Nisam bio na licu mesta da bih cenio koliko ljudi je bilo, ali sledece treba imati u vidu:

(1) deo gradjana je zastrasen rezimom, posebno nakon ubistva, plasi se da izadje; dronovi snimaju sve ucesnike skupa i sta moze obican gradjanin da ocekuje ako se ubijaju lideri opozicije.

(2) nebitno je da li Nemcov uziva 5% ili 50% podrke; on jeste bio realna pretnja rezimu zbog onog sto je govorio, sto bi navelo gradjane da preispitaju sebe koliko veruju Putinu. Drugo, Nemcov je sposoban organizator i ima kontakte u establismentu, vojsci i policiji, sto je dobra baza za neki buduci udar na vlast. Ni Djindjic 5. oktobra nije imao podrsku kao licnost, ali je uspeo da izvede 5. oktobar. A Nemcov je bio operativan i sposoban, mozda bi nasao nekog svog "patriotskog" Kostunicu za neke naredne izbore da ga isturi kao licnost koja bi formalno vodila opoziciju.

bachi

pre 9 godina

A, ovaj transparent ,,heroji nikad ne umiru" je vrh. Covek koji se bavio politikom pa heroj. Ma kako da ne. Imao tri zene, cetvoro dece, devojku, lagodan zivot...
(Narod je naivan, 01. mart 2015 14:40)
Pa i putin je političar pa ga pola Srbije smatra herojem, to nisi primetio!

Urbini

pre 9 godina

Sad ce rusofili da kazu kako ovo zapadni placenici marsiraju.
(klipnjača, 01. mart 2015 13:58)
Ma rusofili ima da ih sve nazovu fašistima i izdajicama, tako je to u Srbiji, pardon Rusiji. Ima li kakve razlike? Ista tuga, isti čemer!

Hipokrizija

pre 9 godina

Meni je iskreno žao ovog čoveka zato što je izgubio život zbog političkih igara istoka i zapada. Takođe mislim da je ovo ubistvo delo zapadnih obaveštajnih službi, jer stvarno ne vidim šta dobija vlast u Rusiji njegovim smaknućem. Neka mu je laka zemlja...
(Del piero)

Ne vidim ni kakve koristi je Milosevic i njegove sigurnosne sluzbe imale od ubistva politickih protivnika i pokusaja ubistva (Draskovic) ljudi kojinisu imali veliki uticaj u politici. Neki likovi i sluzbe jednostavno ne podnose protivnike i kritiku. Poruka ostalima slicnih namera pore nego neka kriticna masa ljudi ne pocne da pravi "probleme"????

Banga

pre 9 godina

Bilo bi lepo da i americi nekad vidimo miting opozicije ali tamo OPOZICIJA NE POSTOJI.
(Nikola, 1. mart 2015 14:08)

Opozicija - cemu? Za sve probleme imaju sindikate i pravo na strajk, ekonomski i ostali problemi se resavaju na taj nacin, a ne menjanjem vlasti, sto je odlika slusanja glasa naroda - a ne politike.
Glasas za jednu od dve opcije i ona vlada 4 godine.
Razlika je u tome sto kad dodje do veceg skandala, pada predsednik, a sa tim i cela vlada. Kad se to desilo kod nas ili kod bilo kog u Istocnoj Evropi? Nikad. Kod nas je vazno da ima hiljadu i petsto partija/stranaka, i nikad ne znas ko sta od njih misli.

ana

pre 9 godina

Istraga će otkriti..evo, kao i za Politkovskaju..nije moguće da još ne znamo ko je ubica?! Nego, mene ovaj narod brine..osim sto se divi satrapima, operisan je od svakog ljudskog saosećanja, empatije, pun je mržnje, jeda, zluradosti..ježim se.
Kažete, šačica ljudi, to sve govori - pametnom dosta. Tako je, pametnom dosta, jer pametni su uvek bili u manjini, pa i ovde.

sasa

pre 9 godina

Zasto je ovo bitno da stoji na naslovnoj. Istrazite malo nasu bedu i pricajte svaki dan kako ljudi u Srbiji zive a kako politicari i koliko firmi imaju. Pozdrav!!!!

zabrinuta za novi narastaj

pre 9 godina

Sve ovo je u proteklih dvadesetak godina vec toliko puta vidjeno.
Mene brine to sto je sada na redu direktno Rusija ( ne njeni interesi izvan njene teritorije).
Plasim se da tok dogadjaja koji slede ne izmaknu kontroli.
Ne bi bilo prvi put da svi misle: ma nece valjda, a onda ipak bude: da, velikog, ozbiljnog rata.

Mavro

pre 9 godina

Sada mi je jasno tko je stajao iza ubojstva Đinđića, iste ove snage mraka i kaosa koje bi da spriječe razvoj Srbije u jedno moderno i istinski demokratsko društvo. Objavite.

X=iks

pre 9 godina

Али руски народ није одавно на "пинк" дрогама (Димитрије, 1. mart 2015 15:18)

Ne, ruski narod je u najmanju ruku na purple drogama. Dovoljno je na YT pogledati na sta lice njihovi TV programi.

Gera

pre 9 godina

Mozda je gospodja sa cvetom u kosi tajni CIA konsultant? svakakvih teorija, ova nije nista gluplja od ostalih kao na primer "zasto bi ga iko u majcici RUS ubio kada i nije bio neki protivnik sa uticajem". Gospodja sa cvetom bi mozda mogla objasniti tamo na licu mesta.

bole

pre 9 godina

vidim vec su krenuli izgovori natofila za ovu "veliku" posecenost.
pitao sam se ko ce prvi da spomene KGB i strah ljudi da ucestvuju na marsu...

Teutonac-Marsovac

pre 9 godina

Gospodo paranoicari (mada mislim da ste nesto drugo ali ajde da vam tepam mozda objave komentar), ja nemam pojma ko je ovo uradio jer postoje najmanje 5 mogucih scenarija...ali ako boga znate prestanite sa definitivnim CIA teorijama - pa onda je i Mira markovic CIA kada su se ubijali nebitni politicki protivnici u Srbiji samo ostaje pitanje zasto je stiti Rusija - mozda je tamo po zadatku CIA teoreticari dragi???

Nenad

pre 9 godina

@T rec "Uzasno je sto biti rusoFil znaci da nisi u stanju da posaljes bar jedan smislen komentar bilo kad po bilo kom pitanju.Sigurno su USA krive i za stanje u kom se nalazi njihov mozak posto su USA krive za sve."

To ih u Ruskom Domu u Beogradu brifinguju i tu im pisu komentare, pola ih je iz Dveri, DSS, navijaci

atomski s leva

pre 9 godina

Samo da podsetim tastatura-junačine da je 20-og marta delimično pomračenje Sunca i da ne zaborave da zamrače prozore kao što su činili i 99 11-og avgusta.

Kimi

pre 9 godina

Ja ne znam ko je ubio Njemcova,mogu samo da nagadjam kao i mi svi ovde.Moj utisak je da mi sve to lici na neke dogadjaje u Srbiji ranijih godina.A i samo ubistvo sa sve grtalicom i spremnim autom govori da je odradjeno sve profesionalno i to maksimalno.Sa sve potpisom KGB-a

Genije

pre 9 godina

Komentari o zaveri protiv pravoslavalja, slonestva, komunizma su u stvari pozivi za zadržavanje istočnjačkog despotizma i diktature. Neka se rusofili sete 1813. , 1878., 1939., 1948., 1991., 1999., 2008., južnog toka ....... Toliko o poznavanju istorije i izvlačenju pouka. Svaka ličnost koja u Rusiji, Srbiji, Bugarskoj, Makeodniji, Ukrajini, Belorusiji, razmišlja slobodarski završi kao Boris Njemcov. Tako je od pamtiveka. Dok se to ne promeni nama sreće nema.
(Đorđe)

Rusofili brkaju ratovanje sa "slobodarstvom" (iako moze biti deo toga). Zato postoji ona nasa "sve izgubimo u miru sto dobijemo u ratu"...kada bi analizirali zasto je tako rezultati bi bili porazavajuci - stalni zabunluk sta znaci sloboda pa onda nabrajamo broj ubijenih rusa i srba u ratovima kao dokaz slobodarstva...

Analitičar

pre 9 godina

Nema nikakve zdravorazumske logike da bi ovo ubistvo moglo poticati od Putina. Štaviše njemu su potrebni ovi smešni opozicionari da bi se i tamo glumela neka demokratija. Najlogičnije je da su ga ubili njegovi mentori sa zapada kako bi se svalila sva krivica na Putina ili je potpuno nešto levo.. ko misli da bi Putin kao više nego iskusni političar sebi priredio ovako nešto nije normalan.

Леонид

pre 9 godina

Најпрецизнији опис оваквих ситуација су давале Стака Новковић,Душанка Калањ,Татјана Ленард...

Predrag Popovic

pre 9 godina

Zasto je Nemcov (Rus) izdajnuk, strani placenik i sl. a Putin (takodje Rus) idol, heroj, patriota i sl. I Zorana Djindjica je Milosevicev rezim svojevremeno nazivao izdajnikom i stranim placenikom ali je vreme pokazalo da je bilo obrnuto (Milosevic je bio placenik Rusije).

antiPutin

pre 9 godina

Svakome ciji IQ je veci od trenutne temperature u Sibiru je jasno da je ubistvo narucio fasista Putin..... Putin unistava Rusiju isto kao sto je Milosevic unistavao Srbiju..... ali najzalosnije je to sto sme mi vratili u '90..... Milosevicevci i Seseljevci sprovode torturu.... i raduju se agresiji Rusuje na Ukrajinu i sada ubistvu prodemokratskog vodje opozicije protiv fasistickog rezima u Moskvi.

Dragacevac

pre 9 godina

Veoma providno. I vrabci znaju da je sve organizovala stana služba. Mislim da neće imati nikakvog efekta. A kad to vide i zapadnjaci moraće da smire strasti. Putin je uspeo da ubedi svoje građane da im je država u ratu,da im zapadnjaci rade o glavi i to mu daje dovoljno prostora da amortizije ovakve pokušaje destabilizacije.

strašni ostoja

pre 9 godina

Ko je uopšte bio taj čovek!? Gde je rodjen, koliko ima godina, čime se bavio, gde se školovao, gde radio,... pitanja su na koje tražim odgovor, da bih mogao da dodjem do nekakvog zaključka o njemu i eventualno o onima koji su platili da bude likvidiran!
Neću da čitam ni Rojters, ni AP, ni Ciju, ni Miju...

Srbin

pre 9 godina

Ja ne verujem sta cujem.Ko da znate da postoje jedino dve opcije ko je ubica.Istok ili zapad.Ama ljudi ovo nista ne znaci.Ja mislim da je covek imao neprijatelje pa se zato to desilo.A ne neka vrsta teorije zavere.

Nikad kao Bane

pre 9 godina

Svejedno da li je 16 ili 50 hiljada. Smesne brojke za Moskvu. Iz toga se moze zakljuciti da ga je vlast uklonila. I Putin i CIA su znali koliko ljudi moze da se ocekuje danas. Da je u pitanju milion, bilo bi sumnjivo, jer Putin sigurno ne bi smaknuo nekoga zbog koga ce milion ljudi na ulicu. Ovako - pun pogodak za vlast. Za mesec dana nece izaci ni 5 hiljada. Ista stvar kao kod nas - Draskovica niko nije dirao 9. marta (a da su sa Zapada hteli tada da skinu Milosevica, lako bi se nasao neki zalutali metak, i 10. marta bi bio 5. oktobar). Ali zato, kada je SPO imao 10-ak procenata, dva atentata. Da su uspeli, to bi u svakom slucaju bio plus za Milosevica, bez obzira ko je narucilac.

Adam

pre 9 godina

Koliko je to sve providno i jasno kad se posmatra sa strane, iz daljine..
Ne kazu dzabe da se treba udaljiti par koraka da bi se sagledala celina.

mr b

pre 9 godina

necu da se upustam u ovu besmilenu raspravu ali citajuci komentare moram da primetim jednu stvar: upadljivo je da ovi fanaticni rusofobi i ovi drugi, koji obozavaju putina podjednako nemaju ama bas nikakvog pojma o ruskoj drzavi, istoriji, kulturi i rusima kao ljudima. to je jedna zbrkana gomila predrasuda, lepih i ruznih zelja, nebuloza i sazvakanih polu-istina koje im je neko servirao, a na osnovu kojih oni formiraju neko svoje pseudo-misljenje.
uz punu svest o tome da je putin jedan anahroni autokrata i da bi pre svega za rusiju bilo dobro da ode, moram ipak da primetim da komentari ogrezli u patolosku mrznju prema svemu sto je rusko izazivaju nelagodu, mucninu i svojim tonom podsecaju na najmracnije trenutke novije evropske istorije.

NAUM BAČKI

pre 9 godina

Svako ubistvo je zločin bez obzira da li je žrtva ubijena bombom,metkom ili na drugi način .Meni se čini da javna egzekucija nije svojstvena "državnim tajnim"službama , pogotovo u bivšim državama socijalističkog bloka .Čak i Staljin koji je bio diktator nije vršio javne egzekucije , već je protivnike uništavao u zatvorima ili bi ih eliminisao na način da to izgleda kao nesreća ili samoubistvo.Nemcov je sigurno imao mnogo protivnika jer se zna da je javno osuđivao pripajanje Krima Rusiji , da je za rušenje malezijskog aviona optuživao pobunjenike u Donbasu ,da je bio ekonomski savetnik Viktora Juščenka , da se u više navrata susretao sa senatorom McCain-om i Libermanom ( predstavnici američke politike koji podržavaju pobunjenike u Siriji-FSA,Al Nusra , pokrete islamista u Libiji ,naoružavanje režima u Kijevu,uvođenje sankcija Rusiji ), da je kao gradonačelnik Sočija bio protiv Olimpijade u Sočiju ( posle toga je na izborima za gradonačelnika dobio 12% glasova , a njegov protivkandidat 77%) .Osnivač je pokreta "Solidarnost" ( čudna podudarnost sa istoimenim pokretom iz devedesetih u Poljskoj) .Imao je finasijske afere kao član upravnog odbora banke i za ruske prilike vrlo visok standard spram većine Rusa , a zna se da je po struci fizičar .Sve u svemu po svojoj biografiji podseća na mnoge tranzicione tajkune .Ubistvo treba rasvetliti i počinioce i naručioce kazniti ,a šta će biti ako se ispostavi da su egzekutori dobili narudžbinu iz "demokratskih" država .

serb

pre 9 godina

citam ove komentare i procitam u jednom od njih"putin fasista" i "fasisticki rezim u rusiji"sta reci na takav komentar,osim da je doticni pomesao fasisticki rezim koji vlada u ukrajini sa rezimom u rusiji,ljudi citaju komentare na internetu,gledaju pojedine tv-stanice i misle da znaju sve,ali to nije dovoljno,pojedincima je znanje na veoma niskom nivou ocigledno!nadam se da ce te objaviti!

Mare,NS

pre 9 godina

Ubili su ga oni koji zele da destabilizuju Rusiju a svi dobro znamo ko su oni.
(MM, 1. mart 2015 13:31)

Naravno da znamo - Putin i njegova fasisticka klika. Sloboda Rusiji!

Jelena

pre 9 godina

Nije bez značaja, Laki, znacajan je! Dok postoji i jedan glas razuma koji ima hrabrosti da se javi, uz tiranina koji je već više puta pokazao kako ućutkava takve glasove, nije bez značaja.

MarkO

pre 9 godina

1. izazovi rat
2. uvedi sankcije
3. skrši ekonomiju
4. izazovi nemire
5. skini predsednika
6. postavi "demokratsku vast"
7. dovedi nevladine organizacije
8. kompromituj vojsku i crkvu
9. privatizuj
10. zaduži građane i državu
11. rasparčaj državu
12. kolonizuj
13. donesi nov zakon o radu
14. otpusti ljude
15. stvori pritisak na privatni sektor
16. dovedi svoje firme
17. daj plate 150 evra
18. uništi sve vrednosti
19. radi sta hoćeš
20. ponovi u drugoj državi

Nenad

pre 9 godina

Pocetak kraja ruskog diktatora ovo je jezgro buducih demokratskih promena u Rusiji. Pet hiljada ljudi na javnom okupljanju u obrucu KGB nije malo s obzirom da su slovenski narodi poznati po plasljivosti i visokoj toleranciji na ugnjetavanje i tiraniju. Pa mi smo bili 500 godina pod Turcima i niko nije smeo da pisne. Nadam se da ce se veliki ruski narod jednog dana ipak docepati slobode i da ce gradjani Rusije bar na ulici smeti glasno da kazu sta misle bez straha da ce ih tajna policija ubiti.

Ljonja

pre 9 godina

Treba imati hrabrosti, obzirom da ce vecina imati problema, kako na poslu, tako i sa okolinom koja vecinom radi za KGB,POLICIJU,FSB,OMON.
SVAKA CAST.

Ja

pre 9 godina

Na ulicu su izasli samo najhrabriji. KGB-ovci su se sigurno dobro potrudili da zabeleze ko su sve ucesnici, koji su sledeci na spisku za odstrel. Daleko je rusko prolece.

vojvodjanin

pre 9 godina

deset hiljada, a dvanaest miliona ima grad. hehe, cak nisu ni svi moskovljani ovde, dosli su iz okoline. a bilo je i onih koji su dobili pare da bi izasli na protest. sve u svemu jos jedan corak zapada. srbe je lako bilo prevariti, ovo ce ici malo teze. rusi su jako prevejani i lukavi.

Marko

pre 9 godina

Nisam bio na licu mesta da bih cenio koliko ljudi je bilo, ali sledece treba imati u vidu:

(1) deo gradjana je zastrasen rezimom, posebno nakon ubistva, plasi se da izadje; dronovi snimaju sve ucesnike skupa i sta moze obican gradjanin da ocekuje ako se ubijaju lideri opozicije.

(2) nebitno je da li Nemcov uziva 5% ili 50% podrke; on jeste bio realna pretnja rezimu zbog onog sto je govorio, sto bi navelo gradjane da preispitaju sebe koliko veruju Putinu. Drugo, Nemcov je sposoban organizator i ima kontakte u establismentu, vojsci i policiji, sto je dobra baza za neki buduci udar na vlast. Ni Djindjic 5. oktobra nije imao podrsku kao licnost, ali je uspeo da izvede 5. oktobar. A Nemcov je bio operativan i sposoban, mozda bi nasao nekog svog "patriotskog" Kostunicu za neke naredne izbore da ga isturi kao licnost koja bi formalno vodila opoziciju.

DIS

pre 9 godina

Eto koliko je bio bitan,kad je od cele Moskve na ulice izaslo 7.000 ljudi.Nemojte me shvatiti lose,zao mi je svakog izgubljenog ljudskog zivota,ali on nikakva pretnja nije bio Putinu.

1914

pre 9 godina

Sramotni komentari vecine.Ako sad znate da je zapad/Amerika ubila ovog lika kazite mi ko je onda godinama hapsio opozicione lidere po Rusiji?Jel i tu dosao neko iz Amerike da ih hapsi?Sta ste se upregli da branite tog Putina ko da je jedini Rus na svetu?Ogromna korupcija,maltretiranje svake opozicije,milijarde nestale samo od olimpijade u Sociju koji zvrji prazan,pa zabranili su psovke u filmovima,ej bre srednji vek i vi to branite?Od tolike ogromne i prebogate zemlje Rusi zive bedno ko i mi a negde i gore.Ocajni putevi,infrastruktura,saobracaj i haos koji podseca na nas devedesetih umesto da budu medju najacim na svetu?A vi to branite.Stvarno mi nije jasno sta je u vasim glavama...

UR

pre 9 godina

Rusofili, hajde, dogovorite se! Da li je Nemcov bio bitan ili ne? Kazete 'doslo je svega 10.000 ljudi', to znaci da nije bio narocito bitan. Zasto bi onda Amerikanci izvrsili atentat na njega kako bi destabilizovali Rusiju? Zar ne mislite da bi to bilo malo bolje isplanirano? Ono sto je verovatnije jeste da je Nemcov tek poceo da dobija znacajniju podrsku naroda, te ga je Putin skinuo pre nego sto postane ozbiljnija pretnja. Ali ako ipak jesu Ameri, onda su ucinili Putinu uslugu.

Đorđe

pre 9 godina

Komentari o zaveri protiv pravoslavalja, slonestva, komunizma su u stvari pozivi za zadržavanje istočnjačkog despotizma i diktature. Neka se rusofili sete 1813. , 1878., 1939., 1948., 1991., 1999., 2008., južnog toka ....... Toliko o poznavanju istorije i izvlačenju pouka. Svaka ličnost koja u Rusiji, Srbiji, Bugarskoj, Makeodniji, Ukrajini, Belorusiji, razmišlja slobodarski završi kao Boris Njemcov. Tako je od pamtiveka. Dok se to ne promeni nama sreće nema.

Del piero

pre 9 godina

Meni je iskreno žao ovog čoveka zato što je izgubio život zbog političkih igara istoka i zapada. Takođe mislim da je ovo ubistvo delo zapadnih obaveštajnih službi, jer stvarno ne vidim šta dobija vlast u Rusiji njegovim smaknućem. Neka mu je laka zemlja...

NBGDEMOKRATA

pre 9 godina

Bilo bi lepo da i americi nekad vidimo miting opozicije ali tamo OPOZICIJA NE POSTOJI.
(Nikola, 01. mart 2015 14:08)

Jesi cuo nekada za "Mars miliona"? Sedi jedan!

daleki sever

pre 9 godina

ubijeni ugledni novinari koji su kritikovali vlast nisu bitni,zatvoreni opozicionar nije bitan,ubijeni politicki protivnik putina nije bitan,ne znam kome smetaju ako su toliko nebitni,konstatacija da je za sve kriva amerika i cia je na nivou komedije balkanski spijun,mada se od rusofilcica i ne ocekuje normalan komentar,sve im se svodi na ciu i ameriku,a sa druge strane pricaju kako je amerika izgubila uticaj u svetu i sada vladaju zemlje briksa...rusofili-posvadjani sa mozgom

Narod je naivan

pre 9 godina

A, ovaj transparent ,,heroji nikad ne umiru" je vrh. Covek koji se bavio politikom pa heroj. Ma kako da ne. Imao tri zene, cetvoro dece, devojku, lagodan zivot...

ema

pre 9 godina

U gradu koji je veci od Srbije za trecinu, skupilo se oko 7000 ljudi. Ocito taj like nij ebio nesto bitan. A i verujem da je umesan u razne gluposti sa stranim sluzbama. Nekako mi sve to lici na neki obracun trecerazrednih wannabe kriomosa-politicara. Uostalom, zanemarimo Putina kome je ovaj like nevazan, kako neko moze u nekoj zemlji da toliko bude proti interesa sopstvene zemlje, a da radi za interese druge zemlje? To m nikad nije bilo jasno. Ok, razumem, lova. Ceda Jovanovic je dobio veliku lovu od SAD-a, ali ljudi moji, pa nizakakve pare se takve stvari ne rade. Ne ne i ne.
Nakon ovakvih gluposti, pocinjem da gotivim Putina.
Tip plejboj koji seta klinke i bavi se politikom. Ma dokle vise?

Banga

pre 9 godina

Bilo bi lepo da i americi nekad vidimo miting opozicije ali tamo OPOZICIJA NE POSTOJI.
(Nikola, 1. mart 2015 14:08)

Opozicija - cemu? Za sve probleme imaju sindikate i pravo na strajk, ekonomski i ostali problemi se resavaju na taj nacin, a ne menjanjem vlasti, sto je odlika slusanja glasa naroda - a ne politike.
Glasas za jednu od dve opcije i ona vlada 4 godine.
Razlika je u tome sto kad dodje do veceg skandala, pada predsednik, a sa tim i cela vlada. Kad se to desilo kod nas ili kod bilo kog u Istocnoj Evropi? Nikad. Kod nas je vazno da ima hiljadu i petsto partija/stranaka, i nikad ne znas ko sta od njih misli.

Hipokrizija

pre 9 godina

Meni je iskreno žao ovog čoveka zato što je izgubio život zbog političkih igara istoka i zapada. Takođe mislim da je ovo ubistvo delo zapadnih obaveštajnih službi, jer stvarno ne vidim šta dobija vlast u Rusiji njegovim smaknućem. Neka mu je laka zemlja...
(Del piero)

Ne vidim ni kakve koristi je Milosevic i njegove sigurnosne sluzbe imale od ubistva politickih protivnika i pokusaja ubistva (Draskovic) ljudi kojinisu imali veliki uticaj u politici. Neki likovi i sluzbe jednostavno ne podnose protivnike i kritiku. Poruka ostalima slicnih namera pore nego neka kriticna masa ljudi ne pocne da pravi "probleme"????

T Rec

pre 9 godina

Uzasno je sto biti rusoFil znaci da nisi u stanju da posaljes bar jedan smislen komentar bilo kad po bilo kom pitanju.Sigurno su USA krive i za stanje u kom se nalazi njihov mozak posto su USA krive za sve.

Marija

pre 9 godina

Identicne price kao sa Udbom u Srbiji 90-ih.

Tako je i Udbaska KGB bitanga Slobodan Milosevic sa Udbaskom bagrom pustao u javnost price da je Stambolica ubila CIA da bi destabilizovala Srbiju, a na kraju Stambolica ubila Udbaska bagra sa svojim egzekutorom sa one strane Drine Legijom , zatim ga zatrpala u zivi krec, sto je potpis Udbasko-Oznaske boljsevicke rulje koja je 45-e godine to isto uradila sa preko 200 hiljada Srba koje su likvidirali metkom u potiljak i zatrpali u zivi krec, uz preko 1,5 milona proteranih Srba iz Srbije...

Alan Ford

pre 9 godina

Nepismenost je preteča manipulacije! Država je imala obavezu da ga štiti, ko god da je ubio čoveka država je kriva...da ne pominjem ključnu reč Stambolić jer su i njega ubili Albanci i CIA da bi destabilizovali državu

Gvozden

pre 9 godina

Ma baš je bio opasan za rusku vlast, nema šta. Tipičan ruski profesionalni aktivista-političar kao naš Čedomir Jovanović, kome je politika samo bila sredstvo za lagodan život. Šta reći o ozbiljnosti političara koji je sa svojih 55 godina života bio u vezi sa 23-godišnjom manekenkom, a započeli su vezu pre 4 godine kada je njoj bilo jedva 19. Lakrdija. E, baš će takav sa podrškom građana na nivou statističke greške da bude na meti vlasti... Kako je živeo tako je i završio - na ulici, pod sumnjivim okolnostima. I narod je to osetio, čim je izašlo na ulice tako malo ljudi.

X=iks

pre 9 godina

Али руски народ није одавно на "пинк" дрогама (Димитрије, 1. mart 2015 15:18)

Ne, ruski narod je u najmanju ruku na purple drogama. Dovoljno je na YT pogledati na sta lice njihovi TV programi.

Urbini

pre 9 godina

Sad ce rusofili da kazu kako ovo zapadni placenici marsiraju.
(klipnjača, 01. mart 2015 13:58)
Ma rusofili ima da ih sve nazovu fašistima i izdajicama, tako je to u Srbiji, pardon Rusiji. Ima li kakve razlike? Ista tuga, isti čemer!

nevski

pre 9 godina

Sutra je novi radni dan u Moskvi,proci ce ovo,cistaci ce ocistiti ulice,naci ce se ubica,Ruska vlast apsolutno nema nikakvog razloga da ubije coveka ciji je politicki zenit davno prosao. Bog da mu dusu prosti,ali,krivci za njegovu smrt su van Rusije,ovaj put je to ocigledno.

dejan

pre 9 godina

Meni je drago što po komentarima vidim koliko smo pametni kao narod. Kako smo samo otkrili zaveru zapada protiv uvek pravedne Rusije i najvećeg sina slovena.

petar petrović

pre 9 godina

Па људи, зар нико не види шаблон ????
Па зар не видите да има само пар различитих врста протестног материјала, и да је вероватно једна једна штампарија штампала све ове летке, постере, или не знам како ли се правилно зову, и онда их та једна штампарија поделила свим овим људима на слици....
Не би ме зачудило да су добили и неку дневницу за присуствовање митингу !

А ко је платио тој штампарији ?

Западни окупатори који би да дестабилизују Русију.

Bokisha

pre 9 godina

Nekako mi se cini da je pokret bez istrage, vec doneo presudu o krivici za ubistvo? Mozda gresim. Veoma brzo i dobro su organizovali 'spontani' skup izrazavanja solidarnosti sa ubijenim. Doduse, koliko vidim preorijentisali su namenu skupa i cilj protesta. Sad imaju i 'mucenika', 'Je suis Nemcov', vredi iskoristiti.

Peja

pre 9 godina

Amerikanci unapred sve izrezirali, pa ubili svoju marionetu. Mrtav im vredeo vise nego ziv. Ukrajinska prostitutka ga je dovela tacno do mesta gde treba i cao.
americki fasizam na delu...

Teutonac-Marsovac

pre 9 godina

Gospodo paranoicari (mada mislim da ste nesto drugo ali ajde da vam tepam mozda objave komentar), ja nemam pojma ko je ovo uradio jer postoje najmanje 5 mogucih scenarija...ali ako boga znate prestanite sa definitivnim CIA teorijama - pa onda je i Mira markovic CIA kada su se ubijali nebitni politicki protivnici u Srbiji samo ostaje pitanje zasto je stiti Rusija - mozda je tamo po zadatku CIA teoreticari dragi???

Jo

pre 9 godina

Sledeci korak zapada bio je da puni njega parama kako bi podrivao sistem i pokusao da urusi Rusiu iznutra. Neki ljudi ne nauce nikada (mi), a neki su sposobni da nauce iz tudjih gresaka. Previse je to velika igra da bi jedan zivot znacio nesto, znao je to i Nemcov, cim je imao hrabrosti da bude zapadnjacki agent u Rusiji . Nothing personal, just bussiness bro...

beogradski_sindikat

pre 9 godina

svi vi koji kritikujete putina,zapitajte se sta bi se bilo kad bi se ovo desilo u americi,pa ja mislim da bih ceo svet slavio opoziciju,jer realno amere niko ne voli...al ubedljivo su mi najjaci ovi maloumnici koji kritikuju putina,a amerika prouzrokovala 90% sadanjih ratova u svetu...koji ste vi licemeri ja nemam reci,uvek ce mi biti drazi putin od obame i ostalih ''dobrotvora'' koji ratuju za slobodu (citaj naftu,zlato itd itd)...udrite rusi po olosu samo napred,pozdrav.

Nenad

pre 9 godina

@T rec "Uzasno je sto biti rusoFil znaci da nisi u stanju da posaljes bar jedan smislen komentar bilo kad po bilo kom pitanju.Sigurno su USA krive i za stanje u kom se nalazi njihov mozak posto su USA krive za sve."

To ih u Ruskom Domu u Beogradu brifinguju i tu im pisu komentare, pola ih je iz Dveri, DSS, navijaci

Димитрије

pre 9 godina

Његове газде, западне обавештајне службе искористиле су Њемцова да послужи ономе за шта је на крају могао једино да послужи! Маргиналан политички утицај, не представља никакву претњу Путину и ово монтирано убиство са стране западњака биће један смешан и блед покушај да се покуша да дискредитује Кремљ. Али руски народ није одавно на "пинк" дрогама, и гледа на свет онако како и треба да гледа народ који има цивилизацијски задатак да спаси свет у овом миленијуму!

Nikad kao Bane

pre 9 godina

Svejedno da li je 16 ili 50 hiljada. Smesne brojke za Moskvu. Iz toga se moze zakljuciti da ga je vlast uklonila. I Putin i CIA su znali koliko ljudi moze da se ocekuje danas. Da je u pitanju milion, bilo bi sumnjivo, jer Putin sigurno ne bi smaknuo nekoga zbog koga ce milion ljudi na ulicu. Ovako - pun pogodak za vlast. Za mesec dana nece izaci ni 5 hiljada. Ista stvar kao kod nas - Draskovica niko nije dirao 9. marta (a da su sa Zapada hteli tada da skinu Milosevica, lako bi se nasao neki zalutali metak, i 10. marta bi bio 5. oktobar). Ali zato, kada je SPO imao 10-ak procenata, dva atentata. Da su uspeli, to bi u svakom slucaju bio plus za Milosevica, bez obzira ko je narucilac.

antiPutin

pre 9 godina

Svakome ciji IQ je veci od trenutne temperature u Sibiru je jasno da je ubistvo narucio fasista Putin..... Putin unistava Rusiju isto kao sto je Milosevic unistavao Srbiju..... ali najzalosnije je to sto sme mi vratili u '90..... Milosevicevci i Seseljevci sprovode torturu.... i raduju se agresiji Rusuje na Ukrajinu i sada ubistvu prodemokratskog vodje opozicije protiv fasistickog rezima u Moskvi.

Genije

pre 9 godina

Komentari o zaveri protiv pravoslavalja, slonestva, komunizma su u stvari pozivi za zadržavanje istočnjačkog despotizma i diktature. Neka se rusofili sete 1813. , 1878., 1939., 1948., 1991., 1999., 2008., južnog toka ....... Toliko o poznavanju istorije i izvlačenju pouka. Svaka ličnost koja u Rusiji, Srbiji, Bugarskoj, Makeodniji, Ukrajini, Belorusiji, razmišlja slobodarski završi kao Boris Njemcov. Tako je od pamtiveka. Dok se to ne promeni nama sreće nema.
(Đorđe)

Rusofili brkaju ratovanje sa "slobodarstvom" (iako moze biti deo toga). Zato postoji ona nasa "sve izgubimo u miru sto dobijemo u ratu"...kada bi analizirali zasto je tako rezultati bi bili porazavajuci - stalni zabunluk sta znaci sloboda pa onda nabrajamo broj ubijenih rusa i srba u ratovima kao dokaz slobodarstva...

ana

pre 9 godina

Istraga će otkriti..evo, kao i za Politkovskaju..nije moguće da još ne znamo ko je ubica?! Nego, mene ovaj narod brine..osim sto se divi satrapima, operisan je od svakog ljudskog saosećanja, empatije, pun je mržnje, jeda, zluradosti..ježim se.
Kažete, šačica ljudi, to sve govori - pametnom dosta. Tako je, pametnom dosta, jer pametni su uvek bili u manjini, pa i ovde.

Kimi

pre 9 godina

Ja ne znam ko je ubio Njemcova,mogu samo da nagadjam kao i mi svi ovde.Moj utisak je da mi sve to lici na neke dogadjaje u Srbiji ranijih godina.A i samo ubistvo sa sve grtalicom i spremnim autom govori da je odradjeno sve profesionalno i to maksimalno.Sa sve potpisom KGB-a

lale

pre 9 godina

.. 10.000 ljudi x 20 dolara, plati cvece, plati transparente, pa treba da se plati covek koji je pucao, pa devojka koja ga je dovela do pucaca, pa vozac, pa covek koji puca u coveka koji je pucao .. e bilo je lako onomad u Dalasu, zvekete iz daljine ..

bachi

pre 9 godina

A, ovaj transparent ,,heroji nikad ne umiru" je vrh. Covek koji se bavio politikom pa heroj. Ma kako da ne. Imao tri zene, cetvoro dece, devojku, lagodan zivot...
(Narod je naivan, 01. mart 2015 14:40)
Pa i putin je političar pa ga pola Srbije smatra herojem, to nisi primetio!

bojan

pre 9 godina

Мислим, свака част технологији .... али баш су били брзи у припреми плаката за Немцова!
Темплејт или креативност? Отпор или предвиђање! Знање или слобода ...

Bgdsk

pre 9 godina

Nemcov je bas bio toliko popularan da ugrozi Putina kako da ne... Ovi amerikanci bas ko osice kad se okome na nekoga iz dana u dan samo prave nestabilnost.Drugi hladni rat bice surov kao i prosli.

Pušim, pijem, volim da se bijem

pre 9 godina

Srpski NVO aktivisti plaču po direktivi! A pazite samo patetiku koja naprosto bljuje iz komentara. Je li ih to teta Jelena pisala? Do jučer, niko od vas nije imao blagog pojma ko je Nemcov, a danas je već 'Div-junak':D

nema besplatnog ručka

pre 9 godina

Nit' sam bot, nit' sam rusofil, al' meni se sve ovo niš' ne sviđa. Mislim pre svega na svako huškanje sa strane. Ono što posebno upada u oči je da kao po pravilu opozicija u svim (većini?) zemalja u svojoj borbi da dođe na vlast priziva (i dobija) pomoć (razne vrste pomoći) iz tzv "demokratskih" zemalja, pre svega iz USA i GB. Zbog toga se više uopšte ne može govoriti o samostalnosti opozicije u svim tim zemljama. Kad/ako dodju na vlast, ta pomoć dolazi na naplatu, ovako ili onako.
Jezive se igre igraju na globalnom nivou. Za to vreme USA ogrezla u korupciju živi neki "zaseban" život, u njoj nikakvih promena nema ni na vidiku, osim što su se pisci i filmadžije potpuno opustili i sve više pišu knjige, snimaju filmove i serije u kojima su najveći negativci političari, sve do samog vrha - predsednika. Neko će reći - pa eto, to je demokratija! Možda. Uglavnom, amerikanci prihvataju da su im predsednici opisani kao ubice i silovatelji (House of cards, Scandal ... ), a kad ih oni sami tako opisuju, onda nije cudo što i za predsednike drugih država misle isto tako.

bole

pre 9 godina

vidim vec su krenuli izgovori natofila za ovu "veliku" posecenost.
pitao sam se ko ce prvi da spomene KGB i strah ljudi da ucestvuju na marsu...

Analitičar

pre 9 godina

Nema nikakve zdravorazumske logike da bi ovo ubistvo moglo poticati od Putina. Štaviše njemu su potrebni ovi smešni opozicionari da bi se i tamo glumela neka demokratija. Najlogičnije je da su ga ubili njegovi mentori sa zapada kako bi se svalila sva krivica na Putina ili je potpuno nešto levo.. ko misli da bi Putin kao više nego iskusni političar sebi priredio ovako nešto nije normalan.

финго

pre 9 godina

Права опозиција Путину су Комунистичка партија,Либерално демократска партија која је ултра националистичка партија и праведна Русија.Све три су нападале Путина јер још није интервенисао у Украини и то су странке које су ушле у Думу.Ове странке које сад протествују нису никад ушли у Думу,потпуно мизарне странке.

Mavro

pre 9 godina

Sada mi je jasno tko je stajao iza ubojstva Đinđića, iste ove snage mraka i kaosa koje bi da spriječe razvoj Srbije u jedno moderno i istinski demokratsko društvo. Objavite.

stastoreko

pre 9 godina

Ne znam ko ga je ubio, ali je veoma naivno i pomisliti da ga ruske tajne službe nisu pratile 24/7 i da ako to one nisu uradile, kako to da nisu sprečile druge tajne službe da rade sta im odgovara na sopstvenoj teritoriji.

Dragacevac

pre 9 godina

Veoma providno. I vrabci znaju da je sve organizovala stana služba. Mislim da neće imati nikakvog efekta. A kad to vide i zapadnjaci moraće da smire strasti. Putin je uspeo da ubedi svoje građane da im je država u ratu,da im zapadnjaci rade o glavi i to mu daje dovoljno prostora da amortizije ovakve pokušaje destabilizacije.

Gera

pre 9 godina

Mozda je gospodja sa cvetom u kosi tajni CIA konsultant? svakakvih teorija, ova nije nista gluplja od ostalih kao na primer "zasto bi ga iko u majcici RUS ubio kada i nije bio neki protivnik sa uticajem". Gospodja sa cvetom bi mozda mogla objasniti tamo na licu mesta.

Langus

pre 9 godina

Mene vise zanima ko je ubio Dzona F. Kenedija i kad ce rezultati nezavisne istrage. A da diktatore treba uklanjati to je tacno. Evo samo pogledajte procvat Iraka i Libije cim su diktatori uklonjeni. Narod slobodan do bola, svako selo ima svoju vojsku i vlast, ma bolje i od Amerike, nema sta!

Леонид

pre 9 godina

Најпрецизнији опис оваквих ситуација су давале Стака Новковић,Душанка Калањ,Татјана Ленард...

Predrag Popovic

pre 9 godina

Zasto je Nemcov (Rus) izdajnuk, strani placenik i sl. a Putin (takodje Rus) idol, heroj, patriota i sl. I Zorana Djindjica je Milosevicev rezim svojevremeno nazivao izdajnikom i stranim placenikom ali je vreme pokazalo da je bilo obrnuto (Milosevic je bio placenik Rusije).

Srbin

pre 9 godina

Ja ne verujem sta cujem.Ko da znate da postoje jedino dve opcije ko je ubica.Istok ili zapad.Ama ljudi ovo nista ne znaci.Ja mislim da je covek imao neprijatelje pa se zato to desilo.A ne neka vrsta teorije zavere.

strašni ostoja

pre 9 godina

Ko je uopšte bio taj čovek!? Gde je rodjen, koliko ima godina, čime se bavio, gde se školovao, gde radio,... pitanja su na koje tražim odgovor, da bih mogao da dodjem do nekakvog zaključka o njemu i eventualno o onima koji su platili da bude likvidiran!
Neću da čitam ni Rojters, ni AP, ni Ciju, ni Miju...

zabrinuta za novi narastaj

pre 9 godina

Sve ovo je u proteklih dvadesetak godina vec toliko puta vidjeno.
Mene brine to sto je sada na redu direktno Rusija ( ne njeni interesi izvan njene teritorije).
Plasim se da tok dogadjaja koji slede ne izmaknu kontroli.
Ne bi bilo prvi put da svi misle: ma nece valjda, a onda ipak bude: da, velikog, ozbiljnog rata.

mr b

pre 9 godina

necu da se upustam u ovu besmilenu raspravu ali citajuci komentare moram da primetim jednu stvar: upadljivo je da ovi fanaticni rusofobi i ovi drugi, koji obozavaju putina podjednako nemaju ama bas nikakvog pojma o ruskoj drzavi, istoriji, kulturi i rusima kao ljudima. to je jedna zbrkana gomila predrasuda, lepih i ruznih zelja, nebuloza i sazvakanih polu-istina koje im je neko servirao, a na osnovu kojih oni formiraju neko svoje pseudo-misljenje.
uz punu svest o tome da je putin jedan anahroni autokrata i da bi pre svega za rusiju bilo dobro da ode, moram ipak da primetim da komentari ogrezli u patolosku mrznju prema svemu sto je rusko izazivaju nelagodu, mucninu i svojim tonom podsecaju na najmracnije trenutke novije evropske istorije.

bv

pre 9 godina

Da li ih je bilo 10000 ili 50000 nije uopste bitno.
Za par dana ce se sve zaboraviti i bice "ubrojan" veliki minus za one koji su ubili obog coveka.

atomski s leva

pre 9 godina

Samo da podsetim tastatura-junačine da je 20-og marta delimično pomračenje Sunca i da ne zaborave da zamrače prozore kao što su činili i 99 11-og avgusta.

sasa

pre 9 godina

Zasto je ovo bitno da stoji na naslovnoj. Istrazite malo nasu bedu i pricajte svaki dan kako ljudi u Srbiji zive a kako politicari i koliko firmi imaju. Pozdrav!!!!

Adam

pre 9 godina

Koliko je to sve providno i jasno kad se posmatra sa strane, iz daljine..
Ne kazu dzabe da se treba udaljiti par koraka da bi se sagledala celina.

NAUM BAČKI

pre 9 godina

Svako ubistvo je zločin bez obzira da li je žrtva ubijena bombom,metkom ili na drugi način .Meni se čini da javna egzekucija nije svojstvena "državnim tajnim"službama , pogotovo u bivšim državama socijalističkog bloka .Čak i Staljin koji je bio diktator nije vršio javne egzekucije , već je protivnike uništavao u zatvorima ili bi ih eliminisao na način da to izgleda kao nesreća ili samoubistvo.Nemcov je sigurno imao mnogo protivnika jer se zna da je javno osuđivao pripajanje Krima Rusiji , da je za rušenje malezijskog aviona optuživao pobunjenike u Donbasu ,da je bio ekonomski savetnik Viktora Juščenka , da se u više navrata susretao sa senatorom McCain-om i Libermanom ( predstavnici američke politike koji podržavaju pobunjenike u Siriji-FSA,Al Nusra , pokrete islamista u Libiji ,naoružavanje režima u Kijevu,uvođenje sankcija Rusiji ), da je kao gradonačelnik Sočija bio protiv Olimpijade u Sočiju ( posle toga je na izborima za gradonačelnika dobio 12% glasova , a njegov protivkandidat 77%) .Osnivač je pokreta "Solidarnost" ( čudna podudarnost sa istoimenim pokretom iz devedesetih u Poljskoj) .Imao je finasijske afere kao član upravnog odbora banke i za ruske prilike vrlo visok standard spram većine Rusa , a zna se da je po struci fizičar .Sve u svemu po svojoj biografiji podseća na mnoge tranzicione tajkune .Ubistvo treba rasvetliti i počinioce i naručioce kazniti ,a šta će biti ako se ispostavi da su egzekutori dobili narudžbinu iz "demokratskih" država .

serb

pre 9 godina

citam ove komentare i procitam u jednom od njih"putin fasista" i "fasisticki rezim u rusiji"sta reci na takav komentar,osim da je doticni pomesao fasisticki rezim koji vlada u ukrajini sa rezimom u rusiji,ljudi citaju komentare na internetu,gledaju pojedine tv-stanice i misle da znaju sve,ali to nije dovoljno,pojedincima je znanje na veoma niskom nivou ocigledno!nadam se da ce te objaviti!