Četvrtak, 19.02.2015.

11:10

SU: Pas usmrtio vlasnicu

Jedna starija žena izgubila je život nakon što ju je jutros u Subotici izujedao njen pas rotvajler.

Izvor: Tanjug

SU: Pas usmrtio vlasnicu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

95 Komentari

Sortiraj po:

Ivan

pre 9 godina

Ovo je zaista tema za razmisljanje i analizu. Naravno, neki je koriste da bi pljuvali po vlasnicima pasa, nezbrinutim psima i dr. ali ne polaye nikad od uzroka problema. Ali, pitam se ozbiljno, kao vlasnik dva psa, sta bi moglo da se dogodi da oni na mene nasrnu. To smatram nemogucim i necu da verujem u neku drugu opciju, jer im puno ljubavi posvecujem i poznajem njihovu cud. Ne dozvoljavam da oni upravljaju sa mnom, ja sam alfa i tako postavljene stvari funkcionisu u njihovom svetu. Jako bih voleo da znam sta se zaista dogodilo. Da li je pas bio zdrav? Da li ga je vlasnica pravilno odgajala? Postavlja se mnogo pitanja kada se ovako nesto dogodi.

Mačker

pre 9 godina

Tragedija...
Životinje su kao i ljudi, svaka je različita. Ali U 99% slučajeva nikada ne bi napala gazdu. Možemo samo da nagađamo...

Govori tiho i vodi psa sa sobom - zato se drze opasni psi

pre 9 godina

Jedan rodjak je mom bratu od 10 godina (!?) poklonio mladog rotvajlera. Pas je bio dobar, bio je kod dede u velikom dvoristu. Starija komsinica ga se plasila, pa kad god je ulazila u dvoriste, nosila je u ruci nesto cime bi ga gadjala ako krene ka njoj. Jednom ga nije primetila, on je skocio na nju i srusio je na zemlju, nastavio da stoji na njoj... Tada ga je deda vratio rodjaku. On je imao nekoliko rotvajlera i sve ih je drzao i boksu dimenzija oko 4x4.

alban

pre 9 godina

Jadan Rotwailer, policia ga odmah ubila (neznalice). Svaki normalan pas i da je jedna obicna pudla moze postati agresivna ako joj je gazda vrlo los. Sta ce baki koja se jedva krece jedan pas kao sto je Rotwailer. Rotwailer je radna nemacka rasa, koja iziskuje mnogo rada i setnje svakim danom. Baka a i njeni blizni trebalo bi imati malo vise znanja o rasnim psima, narocito kada su u pitanju radni psi kao sto je Rotwailer, N.Ovcar, Doberman. Ako se ne brines o njima, ako ih ne mocioniras, ako ih uvek drzis unutra i zatvaras ih oni postaju vremenom nezadovolni i AGRESIVNI jer nemaju gde da ispraznjaju svoju veliku energiju koju peseduju. Svaki pas, a narocito radne rase koje ne dobijaju dovolno prostora i setnje za ispraznjavanje energije, moze se desiti cak i ovo kao sto se desilo ovoj baki, sto je veoma tragicno nazalost. Ako se ne brinete o svojim ljubimcima, bolje da ih uopste ne kupujete ili usvajate, i psi imaju dusu, nije dovolno samo ih hraniti i vezati za lanac kao sto vecina ljudi Balkana rade da bi im cuvali kucu. Oni Jesu dobri cuvari ali samo uz dobrog gazdu koji se brine o njima.

Roben

pre 9 godina

Prosto nemoguće,ako je ona vlasnik i ako je još kao štene pas bio uz nju,da je izujeda!Pouzdano tvrdim,nema šanse.KO zna kako je pas odgajan,možda je i promenio više vlasnika?

dreser

pre 9 godina

Ne verujem u ovu pricu. Retko, bas retko, gotovo nikad pas ne napada ovako. Ko zna sta je tu bilo. Baka zivela sama, pas mrtav, i da je ziv ne bi umeo da se brani.

realno

pre 9 godina

Ne uporedjujte vlasnicke pse i lutalice!!! Lutalice se plase i sopstvene senke, ako im date parce hleba u stanju su da vas prate u stopu, ako ih samo pomazite vrte repicem jer ih nikad niko nije voleo. Gladni, zedni, uplaseni. Vlasnicki pas je odraz vlasnika, kako ga naucis takav ce da bude.

Don Quijote

pre 9 godina

Jako volim pse, medju njima posebno rotvajlere, i ne mogu da verujem da se ovo dogodilo. Rotvajler je kao covek, ovo je neverovatno prosto ne mogu da verujem. Mnogo mi je zao i nesrecne zene, ali tu mora da ima nesto sto ne znamo.

Ro-Bot

pre 9 godina

Covek coveka ubija svaki dan i to na veliko. Ovo se desilo nazalost, ne trebamo praviti dramu, bolje mi da lecimo drustvo od setaca sa machetama!!!!

Hey

pre 9 godina

Imam ženku staforda i ne može biti razmaženija nego što jeste.Obožava celu porodicu i uprkos tome sto imamo veliko dvorište i stalno je puštena najviše voli da bude sa nama u kući jer ne voli da bude sama.To je jedno umiljato i odano stvorenje.Agresiju ne ispoljava uopšte.Tako da smatram da sve zavisi od vaspitanja psa i ophodjenja prema njemu.

extalker

pre 9 godina

Ne tražite grešku u rasi, već u jedinki i uslovima koji su do ovoga doveli.
Zreo rotvajler koji ujede gazdu ima problem, ali ako je u stanju da mu serijom napada nanese smrtonosne posledice....to je već ozbiljan poremećaj i veze nema sa rasom, sem što rot ima i dovoljno snage da to uradi.
Žali Bože grozne li smrti.

Pažljivo čitajte

pre 9 godina

Dovoljno je da jak i težak pas skoči na slabu ženu i obori je - eto teže povrede glave. Naravno u vestima se ne da naslutiti tačna priroda tragedije...

Movado

pre 9 godina

Imao sam dosta Rotova i nikad nisam imao problem. Jedna zenka je bila opasni cuvar ali nikog nikad nije ujela. Veliko dvoriste, ja tad dete, ali znalo se da sam gazda i tada i slusala je bas svakog od nas u kuci. Mora pas da se izdresira i da mu se pruzi dosta prostora.

Dragan

pre 9 godina

Volim pse i imam psa, ali kao što i čovek može da poludi i ubije nekoga, može i pas ako je dovoljno veliki i jak.

Kad ljudi kupuju štene, svi gledaju kako ono izgleda, a ono može da bude potpuno psihički nenormalno i da to ispolji u nekom trenutku. Nikakva dresura i stav prema psu ne može da spreči ovakvu tragediju, ako je pas psihički nenormalan. Možda je postojao i neki organski razlog što je poludeo, npr. tumor na mozgu ili tako nešto.

Sve u svemu, pas je takođe živo biće i svašta se može promeniti u trenutku. Ko nije u stanju da kontroliše velike pse, može da uzme neku malu bezopasnu rasu.

Sofija

pre 9 godina

Stvarno strašno, da te usmrti tvoj pas. Ali, ko zna šta se desilo i šta mu je kvrcnulo u glavi. Takva rasa nije pogodna za starije osobe, on ima izraženu ličnost i ako nema pravog gazdu, svašta se može očekivati.

objavite mi komentar

pre 9 godina

Na keju kod Juge, izvesni 157cm visoki "gospodin" pusta dva pitbula da slobodno trce bez povodca i korpe. Naravno kada su se zaleteli,zamolio sam ga da pricuva pse, jer se moja deca plase. Onda mi je objasnio kako treba da se ne plase da ce on da ih nauci da se ne plase.
To sto njega zivotinje mozda obozavaju i mozda ga nece napasti mene ne interesuje. U zakonu za pse koji su pitovi ili stafordi ili grupa autora ukrsteni sa ovim rasama, MORAJU BITI STALNO NA POVODCU I IMATI KORPU. Komunalaca nigde, jer su naravno zauzeti naplatom karata u gradskom.
Da komunalci naplaćuju kazne za pljuvanje po ulici, bacanje smeća, za neodgovorne vlasnike pasa i da ne nabrajam i da grad stimulise takvo kaznjavanje, gde pola od kazne ide policajcu koji bi bio stimulisan da radi svoj posao, grad bi bio cist, a mozda bi mogao i prevoz biti besplatan.

uh

pre 9 godina

@Pa jel to treba da bude opravdan razlog da pas ubije vlasnika!?

Ne, ali moze da bude razlog zbog koga je pas napao vlasnicu. Niko ne pravda nikoga ali uzrok mora da postoji i treba ga znati. Ne mozes tek tako da cuvas psa tog kalibra. Nije to civava.

Mozda je cuvan i pazen kako treba, ne kazem. Ne znam. Ali uzrok mora da postoji.

Sa_BiH

pre 9 godina

Ja imam samojeda. Veliki pas, prekrasan. Pitanje za one koji brane ove krvoločne pasmine: da li je iko ikad vidio/čuo/pročitao da je ovaj pas nekoga napao? Ko poslije ovakvih vijesti se ipak odluči da nabavi rotvajlera sam je kriv za posljedice...

Statistika je kao bikini, sve pokazuje a nista ne otkriva

pre 9 godina

(Nikola 108, 19. februar 2015 12:21)
Sve te statistike koje si nabrojao trebao si dodati i karon vlasnika i koliko su godina bili u zatvoru i zašto? To si tipovi koji su čuvali baš takve pse. Ma da su imali i maltetzera i taj bi imao 1000 ujeda ali bez smrtinh posledica.
Sve rotove koje znam u kraju su OK, mogu biti malo kavgadžije prema drugim psima ali sa ljudma milina.. Ortakinja ima malog kera, u kraju ima i jedan rot koji legne na zemlju samo da bi mu mali psić prišao da se igra sa njim.

Washington

pre 9 godina

Ne znajuci prirodu ove vrste pasa pre 20 ak godina smo kupili neizmerno slatko stene koje se pretvorilo u zver koju sam jedino ja mogao da kontrolisem. Ne bih preporucio nikome da cuva ovu vrstu pasa.
(Bojan, 19. februar 2015 11:19)

Haha, pa naravno kad si pustio psa da sam sebe trenira. Ako ne znas kako treba trenirati psa i ako nemas vremena da mu posvetis onda kupis lepo nekog manjeg psa, nekog JOrkija naprimer. A ne, svi hoce da budu opasni i da setaju rotvajlere.

Rotvajler je inace jako lep pas i jako je lagan za treniranje. Ovo kod nas sto se radi sa kerovima je mucenje. Zivotinje su svezane u dvoristu, neredovno hranjene, celo leto jadan na vrucini a sav je crn, prokuva mozak bre. Nije ni cudo sto je poludio. A ko zna sta se jos desavalo sto ne znamo.

Marko (Dorcol)

pre 9 godina

Evo, vlasnicki pas napao vlasnicu, pa se javljaju spin majstori sa obrazlozenjem da sve lutalice treba pobiti. Sustina je u tome da vlasnicki psi i lutalice nemaju istu psihologiju. 99% lutalica se plasi sopstvene senke zbog gladi, zime i jezivog odnosa ljudi prema njima. Pricam iz iskustva jer ih hranim po celom gradu vec 20 godina. Vlasnicki psi su druga prica. Sve zavisi od rase, a jos vise od vlasnika. Pitove i staforde bi trebalo zabraniti jer ih po pravilu drze isfrustrirane i iskompleksirane osobe. Njihova jedina socijalna aktivnost je zaziranje ljudi od njihovih pasa. Karakter vlasnika u kombinaciji sa agresivnom prirodom psa je uvod u tragediju. Sto se tice dobarmana, rotvajlera, sarplaninaca..., njih bi trebalo da drze samo ljudi koji su prosli odredjeni zdravstveni pregled i kojima je uradjen psiholoski profil. Ovi psi traze mnogo setanja, aktivnosti i ljubavi. Ipak, nasi ljudi ih dozivljavaju kao stvari. Prosetajte Batajnicom, Ugrinovcima, Vincom, Kaludjericom... i videcete na stotine pasa koji se danonocno drze u boksovima 1 sa 2 metra. Stavite civavu ili pekinezera u ovakve uslove i pobesnece posle nekoliko meseci. Zbog toga je pod hitno potrebno formirati odeljenje u MUPu koje ce se iskljucivo baviti zlostavljanjem zivotinja kao u svim civilizovanim zemljama. Ograniciti psa na dva kvadrata je tipican primer zlostavljanja, koji zahteva najostriju kaznu. Da ne otvaramo sada i pricu o psihopatama koje organizuju borbe pasa po celoj Srbiji.

Nikola, Lep je al' dzaba ti bilo

pre 9 godina

Imao sam ženku rotvajlere jedanaest godina i sada imam četiri godine staru ženku rotvajlera i mogu reći da nikada nisam imao vernijeg i odanijeg psa nego što je ova rasa. Besprekorno strpljiva sa decom i odličan čuvar. Pored rotvajlera imam i ruskog crnog terijera i bernskog planinskog psa i odlično se slažu. Ne bi sada trebalo da ovu plemenitu rasu pasa satanizujemo
(sinisa, 19. februar 2015 11:42)

Sinisa,

ne zelim ti, ali znam da je samo pitanje vremena kada ce se u tvom dvoristu desiti neka drama...
Sto se satanizacije Rotvajlera tice on je vec u filmu "Egzorcist/Isterivac Djavola" dovoljno satanizovan. Ko je gledao, setice se scene sa groblja. A i na vratima pakla navodno, kao cuvari pakla i onoga unutra, sede dva Rotvajlera!!??

kejto

pre 9 godina

"jadna zivotinja, mora da ga je ta zla zena mucila"
bre u kafileriju pseceg monstruma, bas kao i monstruma coveka na dozivotnu robiju ili jos ponegde na planeti na smrt.

beogradjanin214

pre 9 godina

I kad vidis klinca/utripovanog da seta pit bull bez maske (to im sada neki trip izgleda da budu kao opasni ?!)... Klinac ne obraca paznju kako se pas ponasa , a pas na svakog ko blizu prodje rezi ... Takvi kerovi bih uspavao kada vec vlasnike briga za bezbednost drugih ,a za vlasnika velika kazna kada ugrozava zivot drugih ! Po meni ker koji rezi je isto kao i pistolj...

Posmatrac

pre 9 godina

U Pancevu, naselje Streliste, jedna zena seta rota, cesto sa korpom ali neretko i bez nje, pas je jako agresivan, non stop rezi i zalece se a ona povodac drzi sa dve ruke i cesto kada prolazim on rezi i samo cekam da krene, ja bih se verovatno i odbranio ali sta bi dete ili zena? Neki ljudi prosto nisu za neke vrste pasa ili ih ne drze prikladno, pozdrav i nadam se da ce te objaviti komentar

Nikola 108

pre 9 godina

Ova rasa se samo kao stene nabavlja (najbolje da se ne nabavlja uopste)i dresira od prvog dana, najbolje od strane dresera profesionalca. To je nemacka rasa i spada u pastirske pse. Vrlo je inteligentan, kroz to, ako se ne dresira samovoljan, voli da radi sta hoce, nepredvidljiv je i jako agresivan. Muzjak dostize tezinu izmedju 50-60kg !!??

Jedna studija sprovedena u SAD od strane "Centers for Disease Control and Prevention", koja je ujede pasa izmedju 1979-1998 sa smrtnim posledicama istrazivala, ustanovila je da polovina svih smrtonosnih ujedanja otpada na rase Pit Bul I Rotvajler!?

Jedna druga studija iz 2002, uradjena u Svajcarskoj ustanovila je na osnovu broja povreda od ujeda pasa koje su medicinski bile opskrbljene, da su ujedi od strane Rotvajlera, obzirom na ukupan broj te rase u svajcarskoj pasjoj populaciji daleko iznad proseka bili.

Institut za Zastitu i posmatranje ponasanja zivotinja, na slobodnom univerzitetu u Berlinu atestirao je Rotvajleru (odmah iza nemackog ovcara) visok stepen upadljivog (u negativnom smislu), nepredvidljivog ponasanja. Jednom recju, oba psa su psiho.

Ova nasa jadnica nije znala kakvu bestiju drzi u dvoristu.

ludilo

pre 9 godina

Prvih 7 komentara da se sažeti: "nek su ga uspavali." A u vijesti ni riječi o tome u kakvim je uvjetima životinja živjela, je li cijepljena, je li joj pruženo dovoljno brige, šetnje i tako. Samo kažem.
(Ivan, 19. februar 2015 11:31)

Znači više ti žao psa nego te žene. Čuj možda ga nije dovoljno šetala! Pa jel to treba da bude opravdan razlog da pas ubije vlasnika!?

mirko

pre 9 godina

hvataju pse lutalice po gradovima i onda ih ispuste na njive pokraj sela a mi se moramo suocavati sa tim psima lutalicama napadaju nam decu!tu ne vidim da se interesuju ljudi odgovorni za prava zivotinja!

Budimir Trajkovic

pre 9 godina

Ja od kad znam za sebe uvjek smo imali psa sarplaninca. Uvjek su nas ljudi kritikovali i govorili da nije dobro za nas i našu bezbijednost. Međutim moje mišljenje je skroz drugačije . I vlastito dijete bi te ubilo da ga maltretiras. Moj pas i svi predhodni bi u vatru skakali za mnom ili bilo kojega člana naše familije. Ali i mi njih tretiramo kao člana familije a ne kao igračku pa kad imamo vremena. Zato se kaže da pas nije samo poklon za Božić !

Rott

pre 9 godina

@dobrica

Ovo je totalna glupost za rott-ove, malo vas zna da rotvajler ima standard rase od 1907. godine, znaci preko sto godina, pogledajte specijalne jedinice vojske i policije sirom sveta, sve imaju po nekoliko rotvajlera, zato sto su ubice bez mozga i ne moze da se radi sa njima? Ne bih rekao, nego je problem sto kod nas pare jedinke koje ni po karakteru ni po fizickim karakteristikama nisu za produzenje vrste. Jednostavnno je, ako se nametnete kao vodja copora i zastitnik, slusace vas i bice spreman da pogine za vas, ako ga pustite da rdi sta hoce, i on shvati da je glavni i sam donosi odluke, to je vec jako lose. Pogledajte na you tube koliko ima snimaka da je to pravi porodicni pas , pazljiv i zastitnicki nastrojen prema deci. Rott-ovi su najbolji

phil

pre 9 godina

bojan@ne znajuci prirodu ste udomili neizmerno slatko stene(dok je bilo malo i slatko),kad vam dosadilo i kada niste znali i umeli da ispunite sve njegove minimalne prohteve naravno izbacili ste ga na ulicu...problem resen,bravo majstore!po cemu mi ljudi vise zasluzujemo zivot i mislimo da imamo veca prava u odnosnu na zivotinje.

lol

pre 9 godina

Ja imam rota koji je mali doduše, ima 7 meseci, ali on se ponaša kao beba, jer sam ga ja tako naučila. Psi pamte kada ih vlasnik tuče i posle mu vrate.

rotvajleri su zakon

pre 9 godina

Imam 3 zenke rotvajlera, jedna je kod mene preko 8 godina. Najbolji i najodaniji prijatelji. Ako pas nije zatvoren u samici-boxu, 2x2 m, ako ide redovno u setnju, ima drustvo i prijatelja medju ljudima, nema sanse da napadne. Oni su jaki, hrabri, imaju stav, ali ako je pas mentalno zdrav nece napasti onoga ko ga hrani i brine se o njemu. Mozda je bio problem u psu, ne znam necu da pricam. Ali mnogo ljudi drzi pse u losim uslovima i ophode se prema njima kao prema stvarima, npr. automobilu, kad ti treba tu je, kad ti ne treba neka stoji, sa zivotinjom se ne moze tako. Znam profesora sa fakulteta u NS, covek drzao kavkaskog ovcara muzjaka od 70-80kg u prostoru 1x2 m, pustao ga samo nocu da cuva dvoriste, nikad preko dana, NIKAD nije izasao iz dvorista, napao ga je i povredio, to je kao da vas neko zatvori u kupatilo, da vas pusti sat dnevno, pa opet unutra, brzo bi i vi poludeli jel tako? Sta god ko prica, ja ih vise volim od ljudi, oni me nikad nece izdati, koliko ljubavi i paznje im das, deset puta toliko vrate. Ziveli rotfrajeri

Donvomkelemen

pre 9 godina

Imam 25 godina, od toga sam 17 proveo sa dva rota... Jedan 8, drugi 9 god.. Sa njima se stalno razgovaralo, igralo, mazeni su i pazeni, drugome sam cak drzao glavu u krilu dok je primao injekciju za uspavljivanje, jer je bio jako bolestan. Nije ni pomislio da zarezi, kamo li nesto gore.. Nikada nisu ni zalajali, ni jedan, ni drugi, ali isto tako ni minut nisu proveli u boksu ili na lancu.. Ziveli su sa nama, ulazili u kucu kad su zeleli, spavali uglavnom u kuci.. Svako je mogao da udje u dvoriste i izadje bez ikakvih problema, osim sto bi bio malo izbalavljen od srece.. Pored svega toga, bili su enormno veliki muzjaci.. Dakle, nemojte kriviti rasu, nikako.. Treba samo kontrolisati kako ljudi cuvaju pse.. I naravno da treba stititi prava zivotinja, da ne pocnem da sabiram koliko je u srbiji ljudi ubio covek, a koliko pas! Ako nemate 10 ari dvorista i 100 kvadrata kuce minimum i sredstava za oko kilogram mesa dnevno, a usput i dosta slobodnog vremena koje cete provesti sa rotvajlerom, nemojte imati ni rotvajlera.

igo

pre 9 godina

postoji razlika izmedju biti vlasnik i odgajati psa. to narocito vazi za drugu grupu FCI- sluzbene pse, koji traze konstantnu dresuru i redresuru na najmanje 6 meseci, svakodnevno istrcavanje i trning... to nisu psi za pratnju i razonodu, zatvoris te pasmine u box ili stan na 10 dana, pas se frustira i padne u depresiju, a posle ko ziv ko mrtav. ako vam je pas potrban da bude lutka i igracka, maza, izaberite rasu koja odgovara vasoj filozofiji i kastrirajte odmah.

Lana

pre 9 godina

Šta bi onda trebalo raditi sa zlikovcima koji ubijaju, siluju, muče, pale... Ah, izvinjavam se, to su Ljudi, oni mogu da prođu nekažnjeno ili neproporcionalno kažnjeno prema zločinu koji su napravili! Ne branim ovog psa, ali odmah napadati društva i ljude koji vole pse, na osnovu jednog slučaja je u najmanju rurku licemerno i zlobno! Dakle, pas je uspavan! Šta ćemo sa "ljudima"?

Novosadjanka

pre 9 godina

I čivava će biti agresivna ako je ne dresiramo pravilno i ako je na neki način maltretiramo. Znam mnogo rotova koji su kao mačke. Znači, mora da je bio mučen ili na neki način isprovociran.

Russ

pre 9 godina

Rotvajler je najodaniji i najveci prijatelj ! Ne bi menjao rota ni za jednog psa druge rase....zao mi je gospodje ,ovu tragediju isto tako je mogla naciniti i bilo koja druga rasa krupnih pasa

Vendeta

pre 9 godina

Ne slažem se sa pojedinim komentarima ovde. Žao mi je gospođe, ali i ja sam imao ženku rotvajlera i nikada nisam imao problema sa njom. Bila je dresirana, pametna i volela je decu. Mužjaci su dosta su teži za dresuru, po mom iskustvu. Inače sada imam labradora.

stella verde

pre 9 godina

Jadnica je sigurno izabrala tu rasu da je cuva. Bio je to,ocigledno, los izbor. Trebalo je da nabavi nekog velikog ovcara.
Imam psa, ali nikad ne bih izabrala par rasa, jedna od njih je i rot.

Za mrzitelje pasa poruka: ZVER SE NEUPOREDIVO CESCE BUDI U COVEKU, NEGO U PSU.

dobrica

pre 9 godina

Ma gde rotvajler. Ma gde staford,ma gde pitbul,ma gde te nakaze ukrstene od pasa da nekog ujedu ili usmrte. Mada kakav gazda takva i rasa psa. Sklop isti. Pogledajte psa i znajte karakternu osobinu vlasnika i karakter. Odstupanje max 5%.

Ljubav

pre 9 godina

Uopšte ne razumem potrebu ljudi da žive sa ovako krvolocnim psima poput rotvajlera ili pitbula.Kupi maltezera ili pudlicu,to je za stan,a ovoliki psi mogu da opstanu samo na većim imanjima.Žao mi je jadne žene.

Rene

pre 9 godina

Obozavam pse i smatram ih jednim od najlepsih bica na ovoj planeti. Moglabih da navodim i razloge za to ovde, ali nije u tome poenta. Ispravno je sto je pas uspavan, jer kome god otisao ponovo ko god sa njim radio opet bi postojala velika mogucnost da se ovo desi. A zasto se desilo? Pa pre nego sto bilo ko udomi psa treba da se dobro informise o toj rasi.Rotovi spadaju u jedne od najopasnijih, i svakako zahtevaju posebnu paznju i rad kao takvi. Tesko da je to bio pas za jednu stariju gospodju, penzionerku. Ne kazem, ima ga 5 godina, sigurno se lepo brinula o njemu ali takvim psina (opasnim rasama) ne treba puno zaneki okidac koji ce se ko zna kada desiti jer prosto, takva im je narav. I ne zaboravite, nju nije napala neka lutalica sa ulice, mesanac, vec rasno kuce ciju su rasu ljudi napravili kao takvu.

isprazne glave

pre 9 godina

@realno pogledaj statistiku - koliko pasa godisnje usmrti/ozledi nekoga? a koliko to ljudi rade jedni drugima. pa razmisli o gluposti koju iznosis. ipak je ovo tragedija i zao mi je gospodje koja je nastradala.

matrix

pre 9 godina

Imam rotvajlera 8 godina i hocu reci jednu stvar, naucio sam ga ko je gazda i kada bi me napao da bi mu to bilo poslednje sto bi uradio a sa sigurnoscu tvrdim da i on to zna. Odrastao je uz ljubav, paznju, mazenje i cesanje i nikad nije napao nekoga poznatog od prijatelja ili porodice. Ovde je pas kriv koliko i zena, na koji nacin ga je odgajila, to mogu da tvrdim.

i lve rottweilers

pre 9 godina

tuzno,dogadja se i dogadjati ce se,sve dok ne shvatimo da pojedine rase pasa nisu za svakoga,verujte da ima slucajeva gde su psi pametniji od vlasnika,i svesno odbijaju suradnju,..zato je pod hitno potrebno uvesti posebne dozvole za nabavu i posedovanje potencionalno opasih pasa,koje pored potrebnog znanja i iskustva o rasi obavezno traze i ozbiljan psihotest buduceg vlasnika..ljudi imajte ozbiljno na umu,ko jednom izgubi kod rotvajlera izgubio je zauvek,on ce vas do svoje trece godine starosti sigurno vise puta staviti na probu,ko na to bude reagovao pogresno ili grubo moze svemu posle da se nada..osim toga,nikad ne ostavljajte svog rotvajlera nekome drugom tek tako na cuvanje,..to su divni psi koji trebaju svakodnevnu konstruktivnu aktivnost i maksimalnu socijalizaciju,jednostavno receno treba znati s njima,a,kao covek morate sami posedovati sve one prave vrednosti koje cine rotvajera..o ovom tuznom slucaju ne mogu reci nista,jer o njemu znam samo toliko koliko pise u clanku,u biti ne znam nista,kao ni vi..bilo kako bilo,greska je uvek do coveka,..kad,ko,kako,zasto???

Djole

pre 9 godina

Inace, na tasmajdanskom parku ne moze da se seta od pit bulova, rotvajlera i slicno, ajde sto psi nemaju korpu nego su i van povodca, a KOMUNALNE policije ni na vidiku, ya sta primaju platu POBOGU

Igor

pre 9 godina

Ja se ne bih usudio da usvojim rotvajlera, iako sam već imao jednog. Moj stariji brat mu je bio gazda i on zaista nikada nije bio agresivan prema ljudima. Ali njima treba čvrsta ruka, tj. mora gazda da bude "vođa čopora". Inače mogu da se dese ovakve stvari.

Covek

pre 9 godina

Zivotinjomrzci, slucajno vam nije palo na pamet koliko dnevno ljudi pogine od ljudske ruke ali vam strasno bode oci kada se to jednom u ne znam koliko desi od strane zivotinje?
Nije da umanjujem tezinu ove tragedije jer jeste uzasno to sto se desilo samo ne volim licimere.

Dreser

pre 9 godina

Sigurno ga je dresirala za borbe! Ne bi on ovako, ne nikako. Jer pas je onakav kakav ga čovek napravi. Takvi su recimo i lav, nosorog, orke ... Pozdrav za zatucane branioce jednakosti među rasama pasa.

životinja nije zamena za dete ili čoveka

pre 9 godina

"neće, neće, on je dobra kuća..." i sve to dok pas krvolocno reži i navaljuje...

da ga nije možda bakica pujdala na borbe, ili je baba možda i sama bila agresivna i sklona ujedanju pa je "jadna kuca" to naucila, jeli zatucani "ljubitelji"???

postoje rase pasa koje su dokazano opasne i koje jedino uz profesionalni tretman mogu da se kontrolišu!
psi su pre svega životinje sa svojim instinktima i nagonima a ne igračke ili "deca" kako ih rastući broj kvaziljubitelja (uglavnom ženskog roda) percepira...

najed

pre 9 godina

Sta ce penzionerki rotfajler? Da li ga je hranila, da li mu je davala vodu? Da li ga je tukla, da li ga je setala ili drzala na lancu u kuci 24h ? Da li ga je kupila za 50e ili je kupila od proverenog odgajivaca?

Ivan

pre 9 godina

Prvih 7 komentara da se sažeti: "nek su ga uspavali." A u vijesti ni riječi o tome u kakvim je uvjetima životinja živjela, je li cijepljena, je li joj pruženo dovoljno brige, šetnje i tako. Samo kažem.

Nemačka

pre 9 godina

U većini pokrajina u Njemačkoj ne možeš čuvati rotvajlera ako nije prošo test socijalizacije. Na tom testu moraš, između ostalog, obuzdati ga rečima ako naiđe drugi pas. Bez povodca.

Ja

pre 9 godina

Kako je jednoj zeni (pa jos starijoj) uopste palo na pamet da drzi rota? Mozda ga je "nasledila" (npr. sin je imao rota, pa se odselio iz zemlje, a mami ostavio "kucu"). Ili to, ili je prosto bila malo cudna. Sve u svemu - uzas. A rotove bi po gradovima trebalo ZABRANITI. Traumiram se svaki put kad naidjem na takvog psa.

Dragan

pre 9 godina

Uz svo postovanje prema preminuloj starici, odakle vi znate kakvo je njeno ponasanje bilo prema psu?! Koliko vidim komentari su generizovali sada sve zivotinje kao ubice ?! Sta onda da kazemo za nas ljude, ubijamo se gdje stignemo i mi nekoga da osudjujemo?! Imam psa i odgovorno tvrdim da u 99% slucajeva pas jeste onakav kakvog ga gazda napravi .... Izroda ima na sve strane kako pasa tako i svega ostalog...

realno

pre 9 godina

Hajde sad nek se jave iz raznih drustava za zastitu prava zivotinja, kako je nad psom nacinjena nepravda jer je usmrcen, a nije mu omoguceno da se brani, ili da bude smesten u prihvatiliste resocijalizovan i dat nekoj novoj porodici po mogucstvu s decom jer je to najbolje za psa...

ostj

pre 9 godina

starija zenska osoba drzi rotvajlera??!! verujem da ga je zena udomila,ali da nije mogla da mu pruzi ono sto mu je neophodno..za velike pse je jako bitno mnogo fizicke aktivnosti,kako ne bi postali agresivni..zao mi je gospodje, koja je zbog svog velikog srca stradala..

K-9 se javlja na raport

pre 9 godina

Tuzno. Neka pociva u miru. :(

Sto se psa tice... Nisu ovi jaki psi losi sami po sebi. Ali ako imas civavu i ne bude dobro istrenirana, moze da ujede, ali posledice uglavnom nece biti ovakve.

Medjutim, ako odlucis da imas Rotvajlera, Cane Corso, Pit bulla, ili nekog drugog jakog psa, potrebno je znati tacno kako ga izdresirati i naravno ponasati se dobro prema njemu.

Ako se ne izdresira kako treba, imas psa punog snage koji je neposlusan iliti zver koju niko ne moze da kontrolise.

Uglavnom potrebno je mnogo odgovornosti generalno za drzanje ljubimaca (posebno pasa jer su potpuno zavisni od svog gazde). Nije to za svakoga. Ko odluci da ima psa, mora dosta vremena da mu posveti. Ko nije spreman za tu zrtvu, ne treba ni da drzi psa.

ajronik-supersonik

pre 9 godina

pas je kao najverniji chovekov prijatelj-slika i prilika svoga gazde!...mnogi chak tvrde da ljubimac chak i izgledom podsecca na gazdu,ili gazda na njega...e,sad....Poshto su "gazde kuccnih ljubimaca"(jednako kao i svi ostali koji to nisu..) u Svrbistanu onako kolektivno otishli svi komplet psihichki u ku**c...namecce se logichan zakljuchak da su i psi,tj. kuccni ljubimci(bar neki od njih) takodje-mentalno flipnuli s mozgom!....

sinisa

pre 9 godina

Imao sam ženku rotvajlere jedanaest godina i sada imam četiri godine staru ženku rotvajlera i mogu reći da nikada nisam imao vernijeg i odanijeg psa nego što je ova rasa. Besprekorno strpljiva sa decom i odličan čuvar. Nikada nikoga nije napala ali ne dozvoljava nikome ni da se šeta po dvorištu bez kontrole. U ovom slučaju je najverovatnije dugo vremena bio pas zatvoren u boksu i jednostavno je postao razdražljiv. To vam je kao da čoveka držite u zatvoru i ne puštate ga napolje te naprosto poludi. Ovo nije rasa pasa da se drži zatvorena u malom prostoru. To je pas koji traži prostor i nesmetano kretanje i tada neće nikoga dirati od ukućana. Pored rotvajlera imam i ruskog crnog terijera i bernskog planinskog psa i odlično se slažu. Žao mi je gospođe koja je nesretno nastradaa ali postoji i velika odgovornost vlasnika psa što je do ovoga došlo. Ne bi sada trebalo da ovu plemenitu rasu pasa satanizujemo

Petar

pre 9 godina

(Dreser, 19. februar 2015 11:18)

Jao, al se nalupa covece. Penzionerka koja ima psa vec pet godina ga je trenirala za borbe??? Da, to nasi penzioneri rade, treniraju rotvajlere??? za borbe u stanu??? Ako si neki dreser onda znas da rot i nije pas za borbe, penzioner ne moze da trenira psa za borbe, i na kraju, da li se psi za borbe treniraju u stanu. Ajde malo ukljuci mozak pre pisanja komentara. Jadna starica je drzala psa kao drustvo jer je usamljena. U mom naselju ima mnogo starijih ljudi koji drze pse da im prave drustvo, da ih setaju, mozda i pomazu.

Bojan

pre 9 godina

Ne znajuci prirodu ove vrste pasa pre 20 ak godina smo kupili neizmerno slatko stene koje se pretvorilo u zver koju sam jedino ja mogao da kontrolisem. Ne bih preporucio nikome da cuva ovu vrstu pasa.

Ajde

pre 9 godina

Verovatno nepravilan odgoj. Ta rasa traži dosta aktivnosti, trčanja, prostora... Ako psu to bude uskraćeno, agresija je neminovnost... I zlatni retriver može da se pretvori u krvoločnu zver, a da vlasniku ne bude jasno zašto je njegov ljubimac postao agresivan, kad je uredno dobijao 15ominutnu šetnju dnevno i živeo ušuškan u garsonjeri od 30 kvadrata... Tragična smrt za oboje...

Psi su divni

pre 9 godina

I ja sam pre 10 godina kupila preslatko stene rotvajlera koje je izraslo u jos divnijeg psa, koji je voljen i pazen, o kome se brinulo i brine i koji je shodno tome dresiran i koji nikada nije napravio nikome neprijatnu situaciju. Neprijatnu situaciju dozivljavamo on i ja svakodnevno usled ovakvih vesti koje imaju namneru samo da plase ljude i unose nemir.
DA, APSOLUTNO karakter psa zavisi od odnosa vlasnika prema njemu.

Kao sto ljudi ne umeju decu da vaspitaju pa postanu nasilnici i ubice, a cesto umemo da kazemo - "ju, pa iz dobre porodice su, kako je to moguce", tako da molim vas, ne pisite gluposti o genima i o stvarima o kojima ne znate, samo da biste svoju mrzovolju i nezadovoljstvo negde ispoljili.

Pit Bull Lover

pre 9 godina

Jedna stvar, ova rasa je veoma opasna, samo jaka dresura sa veoma stabilnom osobom moze da dovede psa u "normalu"...rotovi nisu za stan, nisu cak ni za dvoriste, to su psi koji su namenjeni da cuvaju velike objekte, a druga stvar, ljudi koji u zivotu nisu cuvali psa, cak ni kontakt nisu imali sa psima, dali su sebi za pravo da komentarisu, jos prozivaju drustva za zastitu zivotinja kako ce sada ona da se jave i da kritikuju postupak uspavljivanja psa...bolje radite na sebi, a ne na drugima.

Bojan

pre 9 godina

Ne znajuci prirodu ove vrste pasa pre 20 ak godina smo kupili neizmerno slatko stene koje se pretvorilo u zver koju sam jedino ja mogao da kontrolisem. Ne bih preporucio nikome da cuva ovu vrstu pasa.

realno

pre 9 godina

Hajde sad nek se jave iz raznih drustava za zastitu prava zivotinja, kako je nad psom nacinjena nepravda jer je usmrcen, a nije mu omoguceno da se brani, ili da bude smesten u prihvatiliste resocijalizovan i dat nekoj novoj porodici po mogucstvu s decom jer je to najbolje za psa...

Dreser

pre 9 godina

Sigurno ga je dresirala za borbe! Ne bi on ovako, ne nikako. Jer pas je onakav kakav ga čovek napravi. Takvi su recimo i lav, nosorog, orke ... Pozdrav za zatucane branioce jednakosti među rasama pasa.

rotvajleri su zakon

pre 9 godina

Imam 3 zenke rotvajlera, jedna je kod mene preko 8 godina. Najbolji i najodaniji prijatelji. Ako pas nije zatvoren u samici-boxu, 2x2 m, ako ide redovno u setnju, ima drustvo i prijatelja medju ljudima, nema sanse da napadne. Oni su jaki, hrabri, imaju stav, ali ako je pas mentalno zdrav nece napasti onoga ko ga hrani i brine se o njemu. Mozda je bio problem u psu, ne znam necu da pricam. Ali mnogo ljudi drzi pse u losim uslovima i ophode se prema njima kao prema stvarima, npr. automobilu, kad ti treba tu je, kad ti ne treba neka stoji, sa zivotinjom se ne moze tako. Znam profesora sa fakulteta u NS, covek drzao kavkaskog ovcara muzjaka od 70-80kg u prostoru 1x2 m, pustao ga samo nocu da cuva dvoriste, nikad preko dana, NIKAD nije izasao iz dvorista, napao ga je i povredio, to je kao da vas neko zatvori u kupatilo, da vas pusti sat dnevno, pa opet unutra, brzo bi i vi poludeli jel tako? Sta god ko prica, ja ih vise volim od ljudi, oni me nikad nece izdati, koliko ljubavi i paznje im das, deset puta toliko vrate. Ziveli rotfrajeri

Posmatrac

pre 9 godina

U Pancevu, naselje Streliste, jedna zena seta rota, cesto sa korpom ali neretko i bez nje, pas je jako agresivan, non stop rezi i zalece se a ona povodac drzi sa dve ruke i cesto kada prolazim on rezi i samo cekam da krene, ja bih se verovatno i odbranio ali sta bi dete ili zena? Neki ljudi prosto nisu za neke vrste pasa ili ih ne drze prikladno, pozdrav i nadam se da ce te objaviti komentar

ludilo

pre 9 godina

Prvih 7 komentara da se sažeti: "nek su ga uspavali." A u vijesti ni riječi o tome u kakvim je uvjetima životinja živjela, je li cijepljena, je li joj pruženo dovoljno brige, šetnje i tako. Samo kažem.
(Ivan, 19. februar 2015 11:31)

Znači više ti žao psa nego te žene. Čuj možda ga nije dovoljno šetala! Pa jel to treba da bude opravdan razlog da pas ubije vlasnika!?

dobrica

pre 9 godina

Ma gde rotvajler. Ma gde staford,ma gde pitbul,ma gde te nakaze ukrstene od pasa da nekog ujedu ili usmrte. Mada kakav gazda takva i rasa psa. Sklop isti. Pogledajte psa i znajte karakternu osobinu vlasnika i karakter. Odstupanje max 5%.

Nemačka

pre 9 godina

U većini pokrajina u Njemačkoj ne možeš čuvati rotvajlera ako nije prošo test socijalizacije. Na tom testu moraš, između ostalog, obuzdati ga rečima ako naiđe drugi pas. Bez povodca.

Ajde

pre 9 godina

Verovatno nepravilan odgoj. Ta rasa traži dosta aktivnosti, trčanja, prostora... Ako psu to bude uskraćeno, agresija je neminovnost... I zlatni retriver može da se pretvori u krvoločnu zver, a da vlasniku ne bude jasno zašto je njegov ljubimac postao agresivan, kad je uredno dobijao 15ominutnu šetnju dnevno i živeo ušuškan u garsonjeri od 30 kvadrata... Tragična smrt za oboje...

Ljubav

pre 9 godina

Uopšte ne razumem potrebu ljudi da žive sa ovako krvolocnim psima poput rotvajlera ili pitbula.Kupi maltezera ili pudlicu,to je za stan,a ovoliki psi mogu da opstanu samo na većim imanjima.Žao mi je jadne žene.

Nikola 108

pre 9 godina

Ova rasa se samo kao stene nabavlja (najbolje da se ne nabavlja uopste)i dresira od prvog dana, najbolje od strane dresera profesionalca. To je nemacka rasa i spada u pastirske pse. Vrlo je inteligentan, kroz to, ako se ne dresira samovoljan, voli da radi sta hoce, nepredvidljiv je i jako agresivan. Muzjak dostize tezinu izmedju 50-60kg !!??

Jedna studija sprovedena u SAD od strane "Centers for Disease Control and Prevention", koja je ujede pasa izmedju 1979-1998 sa smrtnim posledicama istrazivala, ustanovila je da polovina svih smrtonosnih ujedanja otpada na rase Pit Bul I Rotvajler!?

Jedna druga studija iz 2002, uradjena u Svajcarskoj ustanovila je na osnovu broja povreda od ujeda pasa koje su medicinski bile opskrbljene, da su ujedi od strane Rotvajlera, obzirom na ukupan broj te rase u svajcarskoj pasjoj populaciji daleko iznad proseka bili.

Institut za Zastitu i posmatranje ponasanja zivotinja, na slobodnom univerzitetu u Berlinu atestirao je Rotvajleru (odmah iza nemackog ovcara) visok stepen upadljivog (u negativnom smislu), nepredvidljivog ponasanja. Jednom recju, oba psa su psiho.

Ova nasa jadnica nije znala kakvu bestiju drzi u dvoristu.

ostj

pre 9 godina

starija zenska osoba drzi rotvajlera??!! verujem da ga je zena udomila,ali da nije mogla da mu pruzi ono sto mu je neophodno..za velike pse je jako bitno mnogo fizicke aktivnosti,kako ne bi postali agresivni..zao mi je gospodje, koja je zbog svog velikog srca stradala..

Igor

pre 9 godina

Ja se ne bih usudio da usvojim rotvajlera, iako sam već imao jednog. Moj stariji brat mu je bio gazda i on zaista nikada nije bio agresivan prema ljudima. Ali njima treba čvrsta ruka, tj. mora gazda da bude "vođa čopora". Inače mogu da se dese ovakve stvari.

Psi su divni

pre 9 godina

I ja sam pre 10 godina kupila preslatko stene rotvajlera koje je izraslo u jos divnijeg psa, koji je voljen i pazen, o kome se brinulo i brine i koji je shodno tome dresiran i koji nikada nije napravio nikome neprijatnu situaciju. Neprijatnu situaciju dozivljavamo on i ja svakodnevno usled ovakvih vesti koje imaju namneru samo da plase ljude i unose nemir.
DA, APSOLUTNO karakter psa zavisi od odnosa vlasnika prema njemu.

Kao sto ljudi ne umeju decu da vaspitaju pa postanu nasilnici i ubice, a cesto umemo da kazemo - "ju, pa iz dobre porodice su, kako je to moguce", tako da molim vas, ne pisite gluposti o genima i o stvarima o kojima ne znate, samo da biste svoju mrzovolju i nezadovoljstvo negde ispoljili.

stella verde

pre 9 godina

Jadnica je sigurno izabrala tu rasu da je cuva. Bio je to,ocigledno, los izbor. Trebalo je da nabavi nekog velikog ovcara.
Imam psa, ali nikad ne bih izabrala par rasa, jedna od njih je i rot.

Za mrzitelje pasa poruka: ZVER SE NEUPOREDIVO CESCE BUDI U COVEKU, NEGO U PSU.

objavite mi komentar

pre 9 godina

Na keju kod Juge, izvesni 157cm visoki "gospodin" pusta dva pitbula da slobodno trce bez povodca i korpe. Naravno kada su se zaleteli,zamolio sam ga da pricuva pse, jer se moja deca plase. Onda mi je objasnio kako treba da se ne plase da ce on da ih nauci da se ne plase.
To sto njega zivotinje mozda obozavaju i mozda ga nece napasti mene ne interesuje. U zakonu za pse koji su pitovi ili stafordi ili grupa autora ukrsteni sa ovim rasama, MORAJU BITI STALNO NA POVODCU I IMATI KORPU. Komunalaca nigde, jer su naravno zauzeti naplatom karata u gradskom.
Da komunalci naplaćuju kazne za pljuvanje po ulici, bacanje smeća, za neodgovorne vlasnike pasa i da ne nabrajam i da grad stimulise takvo kaznjavanje, gde pola od kazne ide policajcu koji bi bio stimulisan da radi svoj posao, grad bi bio cist, a mozda bi mogao i prevoz biti besplatan.

Lana

pre 9 godina

Šta bi onda trebalo raditi sa zlikovcima koji ubijaju, siluju, muče, pale... Ah, izvinjavam se, to su Ljudi, oni mogu da prođu nekažnjeno ili neproporcionalno kažnjeno prema zločinu koji su napravili! Ne branim ovog psa, ali odmah napadati društva i ljude koji vole pse, na osnovu jednog slučaja je u najmanju rurku licemerno i zlobno! Dakle, pas je uspavan! Šta ćemo sa "ljudima"?

Ivan

pre 9 godina

Prvih 7 komentara da se sažeti: "nek su ga uspavali." A u vijesti ni riječi o tome u kakvim je uvjetima životinja živjela, je li cijepljena, je li joj pruženo dovoljno brige, šetnje i tako. Samo kažem.

sinisa

pre 9 godina

Imao sam ženku rotvajlere jedanaest godina i sada imam četiri godine staru ženku rotvajlera i mogu reći da nikada nisam imao vernijeg i odanijeg psa nego što je ova rasa. Besprekorno strpljiva sa decom i odličan čuvar. Nikada nikoga nije napala ali ne dozvoljava nikome ni da se šeta po dvorištu bez kontrole. U ovom slučaju je najverovatnije dugo vremena bio pas zatvoren u boksu i jednostavno je postao razdražljiv. To vam je kao da čoveka držite u zatvoru i ne puštate ga napolje te naprosto poludi. Ovo nije rasa pasa da se drži zatvorena u malom prostoru. To je pas koji traži prostor i nesmetano kretanje i tada neće nikoga dirati od ukućana. Pored rotvajlera imam i ruskog crnog terijera i bernskog planinskog psa i odlično se slažu. Žao mi je gospođe koja je nesretno nastradaa ali postoji i velika odgovornost vlasnika psa što je do ovoga došlo. Ne bi sada trebalo da ovu plemenitu rasu pasa satanizujemo

Novosadjanka

pre 9 godina

I čivava će biti agresivna ako je ne dresiramo pravilno i ako je na neki način maltretiramo. Znam mnogo rotova koji su kao mačke. Znači, mora da je bio mučen ili na neki način isprovociran.

K-9 se javlja na raport

pre 9 godina

Tuzno. Neka pociva u miru. :(

Sto se psa tice... Nisu ovi jaki psi losi sami po sebi. Ali ako imas civavu i ne bude dobro istrenirana, moze da ujede, ali posledice uglavnom nece biti ovakve.

Medjutim, ako odlucis da imas Rotvajlera, Cane Corso, Pit bulla, ili nekog drugog jakog psa, potrebno je znati tacno kako ga izdresirati i naravno ponasati se dobro prema njemu.

Ako se ne izdresira kako treba, imas psa punog snage koji je neposlusan iliti zver koju niko ne moze da kontrolise.

Uglavnom potrebno je mnogo odgovornosti generalno za drzanje ljubimaca (posebno pasa jer su potpuno zavisni od svog gazde). Nije to za svakoga. Ko odluci da ima psa, mora dosta vremena da mu posveti. Ko nije spreman za tu zrtvu, ne treba ni da drzi psa.

Rene

pre 9 godina

Obozavam pse i smatram ih jednim od najlepsih bica na ovoj planeti. Moglabih da navodim i razloge za to ovde, ali nije u tome poenta. Ispravno je sto je pas uspavan, jer kome god otisao ponovo ko god sa njim radio opet bi postojala velika mogucnost da se ovo desi. A zasto se desilo? Pa pre nego sto bilo ko udomi psa treba da se dobro informise o toj rasi.Rotovi spadaju u jedne od najopasnijih, i svakako zahtevaju posebnu paznju i rad kao takvi. Tesko da je to bio pas za jednu stariju gospodju, penzionerku. Ne kazem, ima ga 5 godina, sigurno se lepo brinula o njemu ali takvim psina (opasnim rasama) ne treba puno zaneki okidac koji ce se ko zna kada desiti jer prosto, takva im je narav. I ne zaboravite, nju nije napala neka lutalica sa ulice, mesanac, vec rasno kuce ciju su rasu ljudi napravili kao takvu.

i lve rottweilers

pre 9 godina

tuzno,dogadja se i dogadjati ce se,sve dok ne shvatimo da pojedine rase pasa nisu za svakoga,verujte da ima slucajeva gde su psi pametniji od vlasnika,i svesno odbijaju suradnju,..zato je pod hitno potrebno uvesti posebne dozvole za nabavu i posedovanje potencionalno opasih pasa,koje pored potrebnog znanja i iskustva o rasi obavezno traze i ozbiljan psihotest buduceg vlasnika..ljudi imajte ozbiljno na umu,ko jednom izgubi kod rotvajlera izgubio je zauvek,on ce vas do svoje trece godine starosti sigurno vise puta staviti na probu,ko na to bude reagovao pogresno ili grubo moze svemu posle da se nada..osim toga,nikad ne ostavljajte svog rotvajlera nekome drugom tek tako na cuvanje,..to su divni psi koji trebaju svakodnevnu konstruktivnu aktivnost i maksimalnu socijalizaciju,jednostavno receno treba znati s njima,a,kao covek morate sami posedovati sve one prave vrednosti koje cine rotvajera..o ovom tuznom slucaju ne mogu reci nista,jer o njemu znam samo toliko koliko pise u clanku,u biti ne znam nista,kao ni vi..bilo kako bilo,greska je uvek do coveka,..kad,ko,kako,zasto???

životinja nije zamena za dete ili čoveka

pre 9 godina

"neće, neće, on je dobra kuća..." i sve to dok pas krvolocno reži i navaljuje...

da ga nije možda bakica pujdala na borbe, ili je baba možda i sama bila agresivna i sklona ujedanju pa je "jadna kuca" to naucila, jeli zatucani "ljubitelji"???

postoje rase pasa koje su dokazano opasne i koje jedino uz profesionalni tretman mogu da se kontrolišu!
psi su pre svega životinje sa svojim instinktima i nagonima a ne igračke ili "deca" kako ih rastući broj kvaziljubitelja (uglavnom ženskog roda) percepira...

realno

pre 9 godina

Ne uporedjujte vlasnicke pse i lutalice!!! Lutalice se plase i sopstvene senke, ako im date parce hleba u stanju su da vas prate u stopu, ako ih samo pomazite vrte repicem jer ih nikad niko nije voleo. Gladni, zedni, uplaseni. Vlasnicki pas je odraz vlasnika, kako ga naucis takav ce da bude.

extalker

pre 9 godina

Ne tražite grešku u rasi, već u jedinki i uslovima koji su do ovoga doveli.
Zreo rotvajler koji ujede gazdu ima problem, ali ako je u stanju da mu serijom napada nanese smrtonosne posledice....to je već ozbiljan poremećaj i veze nema sa rasom, sem što rot ima i dovoljno snage da to uradi.
Žali Bože grozne li smrti.

Pit Bull Lover

pre 9 godina

Jedna stvar, ova rasa je veoma opasna, samo jaka dresura sa veoma stabilnom osobom moze da dovede psa u "normalu"...rotovi nisu za stan, nisu cak ni za dvoriste, to su psi koji su namenjeni da cuvaju velike objekte, a druga stvar, ljudi koji u zivotu nisu cuvali psa, cak ni kontakt nisu imali sa psima, dali su sebi za pravo da komentarisu, jos prozivaju drustva za zastitu zivotinja kako ce sada ona da se jave i da kritikuju postupak uspavljivanja psa...bolje radite na sebi, a ne na drugima.

Ja

pre 9 godina

Kako je jednoj zeni (pa jos starijoj) uopste palo na pamet da drzi rota? Mozda ga je "nasledila" (npr. sin je imao rota, pa se odselio iz zemlje, a mami ostavio "kucu"). Ili to, ili je prosto bila malo cudna. Sve u svemu - uzas. A rotove bi po gradovima trebalo ZABRANITI. Traumiram se svaki put kad naidjem na takvog psa.

Dragan

pre 9 godina

Uz svo postovanje prema preminuloj starici, odakle vi znate kakvo je njeno ponasanje bilo prema psu?! Koliko vidim komentari su generizovali sada sve zivotinje kao ubice ?! Sta onda da kazemo za nas ljude, ubijamo se gdje stignemo i mi nekoga da osudjujemo?! Imam psa i odgovorno tvrdim da u 99% slucajeva pas jeste onakav kakvog ga gazda napravi .... Izroda ima na sve strane kako pasa tako i svega ostalog...

mirko

pre 9 godina

hvataju pse lutalice po gradovima i onda ih ispuste na njive pokraj sela a mi se moramo suocavati sa tim psima lutalicama napadaju nam decu!tu ne vidim da se interesuju ljudi odgovorni za prava zivotinja!

Marko (Dorcol)

pre 9 godina

Evo, vlasnicki pas napao vlasnicu, pa se javljaju spin majstori sa obrazlozenjem da sve lutalice treba pobiti. Sustina je u tome da vlasnicki psi i lutalice nemaju istu psihologiju. 99% lutalica se plasi sopstvene senke zbog gladi, zime i jezivog odnosa ljudi prema njima. Pricam iz iskustva jer ih hranim po celom gradu vec 20 godina. Vlasnicki psi su druga prica. Sve zavisi od rase, a jos vise od vlasnika. Pitove i staforde bi trebalo zabraniti jer ih po pravilu drze isfrustrirane i iskompleksirane osobe. Njihova jedina socijalna aktivnost je zaziranje ljudi od njihovih pasa. Karakter vlasnika u kombinaciji sa agresivnom prirodom psa je uvod u tragediju. Sto se tice dobarmana, rotvajlera, sarplaninaca..., njih bi trebalo da drze samo ljudi koji su prosli odredjeni zdravstveni pregled i kojima je uradjen psiholoski profil. Ovi psi traze mnogo setanja, aktivnosti i ljubavi. Ipak, nasi ljudi ih dozivljavaju kao stvari. Prosetajte Batajnicom, Ugrinovcima, Vincom, Kaludjericom... i videcete na stotine pasa koji se danonocno drze u boksovima 1 sa 2 metra. Stavite civavu ili pekinezera u ovakve uslove i pobesnece posle nekoliko meseci. Zbog toga je pod hitno potrebno formirati odeljenje u MUPu koje ce se iskljucivo baviti zlostavljanjem zivotinja kao u svim civilizovanim zemljama. Ograniciti psa na dva kvadrata je tipican primer zlostavljanja, koji zahteva najostriju kaznu. Da ne otvaramo sada i pricu o psihopatama koje organizuju borbe pasa po celoj Srbiji.

ajronik-supersonik

pre 9 godina

pas je kao najverniji chovekov prijatelj-slika i prilika svoga gazde!...mnogi chak tvrde da ljubimac chak i izgledom podsecca na gazdu,ili gazda na njega...e,sad....Poshto su "gazde kuccnih ljubimaca"(jednako kao i svi ostali koji to nisu..) u Svrbistanu onako kolektivno otishli svi komplet psihichki u ku**c...namecce se logichan zakljuchak da su i psi,tj. kuccni ljubimci(bar neki od njih) takodje-mentalno flipnuli s mozgom!....

isprazne glave

pre 9 godina

@realno pogledaj statistiku - koliko pasa godisnje usmrti/ozledi nekoga? a koliko to ljudi rade jedni drugima. pa razmisli o gluposti koju iznosis. ipak je ovo tragedija i zao mi je gospodje koja je nastradala.

Ro-Bot

pre 9 godina

Covek coveka ubija svaki dan i to na veliko. Ovo se desilo nazalost, ne trebamo praviti dramu, bolje mi da lecimo drustvo od setaca sa machetama!!!!

Petar

pre 9 godina

(Dreser, 19. februar 2015 11:18)

Jao, al se nalupa covece. Penzionerka koja ima psa vec pet godina ga je trenirala za borbe??? Da, to nasi penzioneri rade, treniraju rotvajlere??? za borbe u stanu??? Ako si neki dreser onda znas da rot i nije pas za borbe, penzioner ne moze da trenira psa za borbe, i na kraju, da li se psi za borbe treniraju u stanu. Ajde malo ukljuci mozak pre pisanja komentara. Jadna starica je drzala psa kao drustvo jer je usamljena. U mom naselju ima mnogo starijih ljudi koji drze pse da im prave drustvo, da ih setaju, mozda i pomazu.

Dragan

pre 9 godina

Volim pse i imam psa, ali kao što i čovek može da poludi i ubije nekoga, može i pas ako je dovoljno veliki i jak.

Kad ljudi kupuju štene, svi gledaju kako ono izgleda, a ono može da bude potpuno psihički nenormalno i da to ispolji u nekom trenutku. Nikakva dresura i stav prema psu ne može da spreči ovakvu tragediju, ako je pas psihički nenormalan. Možda je postojao i neki organski razlog što je poludeo, npr. tumor na mozgu ili tako nešto.

Sve u svemu, pas je takođe živo biće i svašta se može promeniti u trenutku. Ko nije u stanju da kontroliše velike pse, može da uzme neku malu bezopasnu rasu.

Russ

pre 9 godina

Rotvajler je najodaniji i najveci prijatelj ! Ne bi menjao rota ni za jednog psa druge rase....zao mi je gospodje ,ovu tragediju isto tako je mogla naciniti i bilo koja druga rasa krupnih pasa

Don Quijote

pre 9 godina

Jako volim pse, medju njima posebno rotvajlere, i ne mogu da verujem da se ovo dogodilo. Rotvajler je kao covek, ovo je neverovatno prosto ne mogu da verujem. Mnogo mi je zao i nesrecne zene, ali tu mora da ima nesto sto ne znamo.

beogradjanin214

pre 9 godina

I kad vidis klinca/utripovanog da seta pit bull bez maske (to im sada neki trip izgleda da budu kao opasni ?!)... Klinac ne obraca paznju kako se pas ponasa , a pas na svakog ko blizu prodje rezi ... Takvi kerovi bih uspavao kada vec vlasnike briga za bezbednost drugih ,a za vlasnika velika kazna kada ugrozava zivot drugih ! Po meni ker koji rezi je isto kao i pistolj...

najed

pre 9 godina

Sta ce penzionerki rotfajler? Da li ga je hranila, da li mu je davala vodu? Da li ga je tukla, da li ga je setala ili drzala na lancu u kuci 24h ? Da li ga je kupila za 50e ili je kupila od proverenog odgajivaca?

Sofija

pre 9 godina

Stvarno strašno, da te usmrti tvoj pas. Ali, ko zna šta se desilo i šta mu je kvrcnulo u glavi. Takva rasa nije pogodna za starije osobe, on ima izraženu ličnost i ako nema pravog gazdu, svašta se može očekivati.

Hey

pre 9 godina

Imam ženku staforda i ne može biti razmaženija nego što jeste.Obožava celu porodicu i uprkos tome sto imamo veliko dvorište i stalno je puštena najviše voli da bude sa nama u kući jer ne voli da bude sama.To je jedno umiljato i odano stvorenje.Agresiju ne ispoljava uopšte.Tako da smatram da sve zavisi od vaspitanja psa i ophodjenja prema njemu.

Djole

pre 9 godina

Inace, na tasmajdanskom parku ne moze da se seta od pit bulova, rotvajlera i slicno, ajde sto psi nemaju korpu nego su i van povodca, a KOMUNALNE policije ni na vidiku, ya sta primaju platu POBOGU

Pažljivo čitajte

pre 9 godina

Dovoljno je da jak i težak pas skoči na slabu ženu i obori je - eto teže povrede glave. Naravno u vestima se ne da naslutiti tačna priroda tragedije...

dreser

pre 9 godina

Ne verujem u ovu pricu. Retko, bas retko, gotovo nikad pas ne napada ovako. Ko zna sta je tu bilo. Baka zivela sama, pas mrtav, i da je ziv ne bi umeo da se brani.

Donvomkelemen

pre 9 godina

Imam 25 godina, od toga sam 17 proveo sa dva rota... Jedan 8, drugi 9 god.. Sa njima se stalno razgovaralo, igralo, mazeni su i pazeni, drugome sam cak drzao glavu u krilu dok je primao injekciju za uspavljivanje, jer je bio jako bolestan. Nije ni pomislio da zarezi, kamo li nesto gore.. Nikada nisu ni zalajali, ni jedan, ni drugi, ali isto tako ni minut nisu proveli u boksu ili na lancu.. Ziveli su sa nama, ulazili u kucu kad su zeleli, spavali uglavnom u kuci.. Svako je mogao da udje u dvoriste i izadje bez ikakvih problema, osim sto bi bio malo izbalavljen od srece.. Pored svega toga, bili su enormno veliki muzjaci.. Dakle, nemojte kriviti rasu, nikako.. Treba samo kontrolisati kako ljudi cuvaju pse.. I naravno da treba stititi prava zivotinja, da ne pocnem da sabiram koliko je u srbiji ljudi ubio covek, a koliko pas! Ako nemate 10 ari dvorista i 100 kvadrata kuce minimum i sredstava za oko kilogram mesa dnevno, a usput i dosta slobodnog vremena koje cete provesti sa rotvajlerom, nemojte imati ni rotvajlera.

Movado

pre 9 godina

Imao sam dosta Rotova i nikad nisam imao problem. Jedna zenka je bila opasni cuvar ali nikog nikad nije ujela. Veliko dvoriste, ja tad dete, ali znalo se da sam gazda i tada i slusala je bas svakog od nas u kuci. Mora pas da se izdresira i da mu se pruzi dosta prostora.

Washington

pre 9 godina

Ne znajuci prirodu ove vrste pasa pre 20 ak godina smo kupili neizmerno slatko stene koje se pretvorilo u zver koju sam jedino ja mogao da kontrolisem. Ne bih preporucio nikome da cuva ovu vrstu pasa.
(Bojan, 19. februar 2015 11:19)

Haha, pa naravno kad si pustio psa da sam sebe trenira. Ako ne znas kako treba trenirati psa i ako nemas vremena da mu posvetis onda kupis lepo nekog manjeg psa, nekog JOrkija naprimer. A ne, svi hoce da budu opasni i da setaju rotvajlere.

Rotvajler je inace jako lep pas i jako je lagan za treniranje. Ovo kod nas sto se radi sa kerovima je mucenje. Zivotinje su svezane u dvoristu, neredovno hranjene, celo leto jadan na vrucini a sav je crn, prokuva mozak bre. Nije ni cudo sto je poludio. A ko zna sta se jos desavalo sto ne znamo.

igo

pre 9 godina

postoji razlika izmedju biti vlasnik i odgajati psa. to narocito vazi za drugu grupu FCI- sluzbene pse, koji traze konstantnu dresuru i redresuru na najmanje 6 meseci, svakodnevno istrcavanje i trning... to nisu psi za pratnju i razonodu, zatvoris te pasmine u box ili stan na 10 dana, pas se frustira i padne u depresiju, a posle ko ziv ko mrtav. ako vam je pas potrban da bude lutka i igracka, maza, izaberite rasu koja odgovara vasoj filozofiji i kastrirajte odmah.

Covek

pre 9 godina

Zivotinjomrzci, slucajno vam nije palo na pamet koliko dnevno ljudi pogine od ljudske ruke ali vam strasno bode oci kada se to jednom u ne znam koliko desi od strane zivotinje?
Nije da umanjujem tezinu ove tragedije jer jeste uzasno to sto se desilo samo ne volim licimere.

uh

pre 9 godina

@Pa jel to treba da bude opravdan razlog da pas ubije vlasnika!?

Ne, ali moze da bude razlog zbog koga je pas napao vlasnicu. Niko ne pravda nikoga ali uzrok mora da postoji i treba ga znati. Ne mozes tek tako da cuvas psa tog kalibra. Nije to civava.

Mozda je cuvan i pazen kako treba, ne kazem. Ne znam. Ali uzrok mora da postoji.

Budimir Trajkovic

pre 9 godina

Ja od kad znam za sebe uvjek smo imali psa sarplaninca. Uvjek su nas ljudi kritikovali i govorili da nije dobro za nas i našu bezbijednost. Međutim moje mišljenje je skroz drugačije . I vlastito dijete bi te ubilo da ga maltretiras. Moj pas i svi predhodni bi u vatru skakali za mnom ili bilo kojega člana naše familije. Ali i mi njih tretiramo kao člana familije a ne kao igračku pa kad imamo vremena. Zato se kaže da pas nije samo poklon za Božić !

Sa_BiH

pre 9 godina

Ja imam samojeda. Veliki pas, prekrasan. Pitanje za one koji brane ove krvoločne pasmine: da li je iko ikad vidio/čuo/pročitao da je ovaj pas nekoga napao? Ko poslije ovakvih vijesti se ipak odluči da nabavi rotvajlera sam je kriv za posljedice...

Rott

pre 9 godina

@dobrica

Ovo je totalna glupost za rott-ove, malo vas zna da rotvajler ima standard rase od 1907. godine, znaci preko sto godina, pogledajte specijalne jedinice vojske i policije sirom sveta, sve imaju po nekoliko rotvajlera, zato sto su ubice bez mozga i ne moze da se radi sa njima? Ne bih rekao, nego je problem sto kod nas pare jedinke koje ni po karakteru ni po fizickim karakteristikama nisu za produzenje vrste. Jednostavnno je, ako se nametnete kao vodja copora i zastitnik, slusace vas i bice spreman da pogine za vas, ako ga pustite da rdi sta hoce, i on shvati da je glavni i sam donosi odluke, to je vec jako lose. Pogledajte na you tube koliko ima snimaka da je to pravi porodicni pas , pazljiv i zastitnicki nastrojen prema deci. Rott-ovi su najbolji

matrix

pre 9 godina

Imam rotvajlera 8 godina i hocu reci jednu stvar, naucio sam ga ko je gazda i kada bi me napao da bi mu to bilo poslednje sto bi uradio a sa sigurnoscu tvrdim da i on to zna. Odrastao je uz ljubav, paznju, mazenje i cesanje i nikad nije napao nekoga poznatog od prijatelja ili porodice. Ovde je pas kriv koliko i zena, na koji nacin ga je odgajila, to mogu da tvrdim.

kejto

pre 9 godina

"jadna zivotinja, mora da ga je ta zla zena mucila"
bre u kafileriju pseceg monstruma, bas kao i monstruma coveka na dozivotnu robiju ili jos ponegde na planeti na smrt.

Statistika je kao bikini, sve pokazuje a nista ne otkriva

pre 9 godina

(Nikola 108, 19. februar 2015 12:21)
Sve te statistike koje si nabrojao trebao si dodati i karon vlasnika i koliko su godina bili u zatvoru i zašto? To si tipovi koji su čuvali baš takve pse. Ma da su imali i maltetzera i taj bi imao 1000 ujeda ali bez smrtinh posledica.
Sve rotove koje znam u kraju su OK, mogu biti malo kavgadžije prema drugim psima ali sa ljudma milina.. Ortakinja ima malog kera, u kraju ima i jedan rot koji legne na zemlju samo da bi mu mali psić prišao da se igra sa njim.

phil

pre 9 godina

bojan@ne znajuci prirodu ste udomili neizmerno slatko stene(dok je bilo malo i slatko),kad vam dosadilo i kada niste znali i umeli da ispunite sve njegove minimalne prohteve naravno izbacili ste ga na ulicu...problem resen,bravo majstore!po cemu mi ljudi vise zasluzujemo zivot i mislimo da imamo veca prava u odnosnu na zivotinje.

Nikola, Lep je al' dzaba ti bilo

pre 9 godina

Imao sam ženku rotvajlere jedanaest godina i sada imam četiri godine staru ženku rotvajlera i mogu reći da nikada nisam imao vernijeg i odanijeg psa nego što je ova rasa. Besprekorno strpljiva sa decom i odličan čuvar. Pored rotvajlera imam i ruskog crnog terijera i bernskog planinskog psa i odlično se slažu. Ne bi sada trebalo da ovu plemenitu rasu pasa satanizujemo
(sinisa, 19. februar 2015 11:42)

Sinisa,

ne zelim ti, ali znam da je samo pitanje vremena kada ce se u tvom dvoristu desiti neka drama...
Sto se satanizacije Rotvajlera tice on je vec u filmu "Egzorcist/Isterivac Djavola" dovoljno satanizovan. Ko je gledao, setice se scene sa groblja. A i na vratima pakla navodno, kao cuvari pakla i onoga unutra, sede dva Rotvajlera!!??

lol

pre 9 godina

Ja imam rota koji je mali doduše, ima 7 meseci, ali on se ponaša kao beba, jer sam ga ja tako naučila. Psi pamte kada ih vlasnik tuče i posle mu vrate.

alban

pre 9 godina

Jadan Rotwailer, policia ga odmah ubila (neznalice). Svaki normalan pas i da je jedna obicna pudla moze postati agresivna ako joj je gazda vrlo los. Sta ce baki koja se jedva krece jedan pas kao sto je Rotwailer. Rotwailer je radna nemacka rasa, koja iziskuje mnogo rada i setnje svakim danom. Baka a i njeni blizni trebalo bi imati malo vise znanja o rasnim psima, narocito kada su u pitanju radni psi kao sto je Rotwailer, N.Ovcar, Doberman. Ako se ne brines o njima, ako ih ne mocioniras, ako ih uvek drzis unutra i zatvaras ih oni postaju vremenom nezadovolni i AGRESIVNI jer nemaju gde da ispraznjaju svoju veliku energiju koju peseduju. Svaki pas, a narocito radne rase koje ne dobijaju dovolno prostora i setnje za ispraznjavanje energije, moze se desiti cak i ovo kao sto se desilo ovoj baki, sto je veoma tragicno nazalost. Ako se ne brinete o svojim ljubimcima, bolje da ih uopste ne kupujete ili usvajate, i psi imaju dusu, nije dovolno samo ih hraniti i vezati za lanac kao sto vecina ljudi Balkana rade da bi im cuvali kucu. Oni Jesu dobri cuvari ali samo uz dobrog gazdu koji se brine o njima.

Vendeta

pre 9 godina

Ne slažem se sa pojedinim komentarima ovde. Žao mi je gospođe, ali i ja sam imao ženku rotvajlera i nikada nisam imao problema sa njom. Bila je dresirana, pametna i volela je decu. Mužjaci su dosta su teži za dresuru, po mom iskustvu. Inače sada imam labradora.

Roben

pre 9 godina

Prosto nemoguće,ako je ona vlasnik i ako je još kao štene pas bio uz nju,da je izujeda!Pouzdano tvrdim,nema šanse.KO zna kako je pas odgajan,možda je i promenio više vlasnika?

Govori tiho i vodi psa sa sobom - zato se drze opasni psi

pre 9 godina

Jedan rodjak je mom bratu od 10 godina (!?) poklonio mladog rotvajlera. Pas je bio dobar, bio je kod dede u velikom dvoristu. Starija komsinica ga se plasila, pa kad god je ulazila u dvoriste, nosila je u ruci nesto cime bi ga gadjala ako krene ka njoj. Jednom ga nije primetila, on je skocio na nju i srusio je na zemlju, nastavio da stoji na njoj... Tada ga je deda vratio rodjaku. On je imao nekoliko rotvajlera i sve ih je drzao i boksu dimenzija oko 4x4.

Ivan

pre 9 godina

Ovo je zaista tema za razmisljanje i analizu. Naravno, neki je koriste da bi pljuvali po vlasnicima pasa, nezbrinutim psima i dr. ali ne polaye nikad od uzroka problema. Ali, pitam se ozbiljno, kao vlasnik dva psa, sta bi moglo da se dogodi da oni na mene nasrnu. To smatram nemogucim i necu da verujem u neku drugu opciju, jer im puno ljubavi posvecujem i poznajem njihovu cud. Ne dozvoljavam da oni upravljaju sa mnom, ja sam alfa i tako postavljene stvari funkcionisu u njihovom svetu. Jako bih voleo da znam sta se zaista dogodilo. Da li je pas bio zdrav? Da li ga je vlasnica pravilno odgajala? Postavlja se mnogo pitanja kada se ovako nesto dogodi.

Mačker

pre 9 godina

Tragedija...
Životinje su kao i ljudi, svaka je različita. Ali U 99% slučajeva nikada ne bi napala gazdu. Možemo samo da nagađamo...

Dreser

pre 9 godina

Sigurno ga je dresirala za borbe! Ne bi on ovako, ne nikako. Jer pas je onakav kakav ga čovek napravi. Takvi su recimo i lav, nosorog, orke ... Pozdrav za zatucane branioce jednakosti među rasama pasa.

realno

pre 9 godina

Hajde sad nek se jave iz raznih drustava za zastitu prava zivotinja, kako je nad psom nacinjena nepravda jer je usmrcen, a nije mu omoguceno da se brani, ili da bude smesten u prihvatiliste resocijalizovan i dat nekoj novoj porodici po mogucstvu s decom jer je to najbolje za psa...

rotvajleri su zakon

pre 9 godina

Imam 3 zenke rotvajlera, jedna je kod mene preko 8 godina. Najbolji i najodaniji prijatelji. Ako pas nije zatvoren u samici-boxu, 2x2 m, ako ide redovno u setnju, ima drustvo i prijatelja medju ljudima, nema sanse da napadne. Oni su jaki, hrabri, imaju stav, ali ako je pas mentalno zdrav nece napasti onoga ko ga hrani i brine se o njemu. Mozda je bio problem u psu, ne znam necu da pricam. Ali mnogo ljudi drzi pse u losim uslovima i ophode se prema njima kao prema stvarima, npr. automobilu, kad ti treba tu je, kad ti ne treba neka stoji, sa zivotinjom se ne moze tako. Znam profesora sa fakulteta u NS, covek drzao kavkaskog ovcara muzjaka od 70-80kg u prostoru 1x2 m, pustao ga samo nocu da cuva dvoriste, nikad preko dana, NIKAD nije izasao iz dvorista, napao ga je i povredio, to je kao da vas neko zatvori u kupatilo, da vas pusti sat dnevno, pa opet unutra, brzo bi i vi poludeli jel tako? Sta god ko prica, ja ih vise volim od ljudi, oni me nikad nece izdati, koliko ljubavi i paznje im das, deset puta toliko vrate. Ziveli rotfrajeri

ludilo

pre 9 godina

Prvih 7 komentara da se sažeti: "nek su ga uspavali." A u vijesti ni riječi o tome u kakvim je uvjetima životinja živjela, je li cijepljena, je li joj pruženo dovoljno brige, šetnje i tako. Samo kažem.
(Ivan, 19. februar 2015 11:31)

Znači više ti žao psa nego te žene. Čuj možda ga nije dovoljno šetala! Pa jel to treba da bude opravdan razlog da pas ubije vlasnika!?

Bojan

pre 9 godina

Ne znajuci prirodu ove vrste pasa pre 20 ak godina smo kupili neizmerno slatko stene koje se pretvorilo u zver koju sam jedino ja mogao da kontrolisem. Ne bih preporucio nikome da cuva ovu vrstu pasa.

Ivan

pre 9 godina

Prvih 7 komentara da se sažeti: "nek su ga uspavali." A u vijesti ni riječi o tome u kakvim je uvjetima životinja živjela, je li cijepljena, je li joj pruženo dovoljno brige, šetnje i tako. Samo kažem.

Russ

pre 9 godina

Rotvajler je najodaniji i najveci prijatelj ! Ne bi menjao rota ni za jednog psa druge rase....zao mi je gospodje ,ovu tragediju isto tako je mogla naciniti i bilo koja druga rasa krupnih pasa

Ljubav

pre 9 godina

Uopšte ne razumem potrebu ljudi da žive sa ovako krvolocnim psima poput rotvajlera ili pitbula.Kupi maltezera ili pudlicu,to je za stan,a ovoliki psi mogu da opstanu samo na većim imanjima.Žao mi je jadne žene.

dobrica

pre 9 godina

Ma gde rotvajler. Ma gde staford,ma gde pitbul,ma gde te nakaze ukrstene od pasa da nekog ujedu ili usmrte. Mada kakav gazda takva i rasa psa. Sklop isti. Pogledajte psa i znajte karakternu osobinu vlasnika i karakter. Odstupanje max 5%.

Psi su divni

pre 9 godina

I ja sam pre 10 godina kupila preslatko stene rotvajlera koje je izraslo u jos divnijeg psa, koji je voljen i pazen, o kome se brinulo i brine i koji je shodno tome dresiran i koji nikada nije napravio nikome neprijatnu situaciju. Neprijatnu situaciju dozivljavamo on i ja svakodnevno usled ovakvih vesti koje imaju namneru samo da plase ljude i unose nemir.
DA, APSOLUTNO karakter psa zavisi od odnosa vlasnika prema njemu.

Kao sto ljudi ne umeju decu da vaspitaju pa postanu nasilnici i ubice, a cesto umemo da kazemo - "ju, pa iz dobre porodice su, kako je to moguce", tako da molim vas, ne pisite gluposti o genima i o stvarima o kojima ne znate, samo da biste svoju mrzovolju i nezadovoljstvo negde ispoljili.

Lana

pre 9 godina

Šta bi onda trebalo raditi sa zlikovcima koji ubijaju, siluju, muče, pale... Ah, izvinjavam se, to su Ljudi, oni mogu da prođu nekažnjeno ili neproporcionalno kažnjeno prema zločinu koji su napravili! Ne branim ovog psa, ali odmah napadati društva i ljude koji vole pse, na osnovu jednog slučaja je u najmanju rurku licemerno i zlobno! Dakle, pas je uspavan! Šta ćemo sa "ljudima"?

Don Quijote

pre 9 godina

Jako volim pse, medju njima posebno rotvajlere, i ne mogu da verujem da se ovo dogodilo. Rotvajler je kao covek, ovo je neverovatno prosto ne mogu da verujem. Mnogo mi je zao i nesrecne zene, ali tu mora da ima nesto sto ne znamo.

stella verde

pre 9 godina

Jadnica je sigurno izabrala tu rasu da je cuva. Bio je to,ocigledno, los izbor. Trebalo je da nabavi nekog velikog ovcara.
Imam psa, ali nikad ne bih izabrala par rasa, jedna od njih je i rot.

Za mrzitelje pasa poruka: ZVER SE NEUPOREDIVO CESCE BUDI U COVEKU, NEGO U PSU.

Novosadjanka

pre 9 godina

I čivava će biti agresivna ako je ne dresiramo pravilno i ako je na neki način maltretiramo. Znam mnogo rotova koji su kao mačke. Znači, mora da je bio mučen ili na neki način isprovociran.

životinja nije zamena za dete ili čoveka

pre 9 godina

"neće, neće, on je dobra kuća..." i sve to dok pas krvolocno reži i navaljuje...

da ga nije možda bakica pujdala na borbe, ili je baba možda i sama bila agresivna i sklona ujedanju pa je "jadna kuca" to naucila, jeli zatucani "ljubitelji"???

postoje rase pasa koje su dokazano opasne i koje jedino uz profesionalni tretman mogu da se kontrolišu!
psi su pre svega životinje sa svojim instinktima i nagonima a ne igračke ili "deca" kako ih rastući broj kvaziljubitelja (uglavnom ženskog roda) percepira...

Nikola 108

pre 9 godina

Ova rasa se samo kao stene nabavlja (najbolje da se ne nabavlja uopste)i dresira od prvog dana, najbolje od strane dresera profesionalca. To je nemacka rasa i spada u pastirske pse. Vrlo je inteligentan, kroz to, ako se ne dresira samovoljan, voli da radi sta hoce, nepredvidljiv je i jako agresivan. Muzjak dostize tezinu izmedju 50-60kg !!??

Jedna studija sprovedena u SAD od strane "Centers for Disease Control and Prevention", koja je ujede pasa izmedju 1979-1998 sa smrtnim posledicama istrazivala, ustanovila je da polovina svih smrtonosnih ujedanja otpada na rase Pit Bul I Rotvajler!?

Jedna druga studija iz 2002, uradjena u Svajcarskoj ustanovila je na osnovu broja povreda od ujeda pasa koje su medicinski bile opskrbljene, da su ujedi od strane Rotvajlera, obzirom na ukupan broj te rase u svajcarskoj pasjoj populaciji daleko iznad proseka bili.

Institut za Zastitu i posmatranje ponasanja zivotinja, na slobodnom univerzitetu u Berlinu atestirao je Rotvajleru (odmah iza nemackog ovcara) visok stepen upadljivog (u negativnom smislu), nepredvidljivog ponasanja. Jednom recju, oba psa su psiho.

Ova nasa jadnica nije znala kakvu bestiju drzi u dvoristu.

Ja

pre 9 godina

Kako je jednoj zeni (pa jos starijoj) uopste palo na pamet da drzi rota? Mozda ga je "nasledila" (npr. sin je imao rota, pa se odselio iz zemlje, a mami ostavio "kucu"). Ili to, ili je prosto bila malo cudna. Sve u svemu - uzas. A rotove bi po gradovima trebalo ZABRANITI. Traumiram se svaki put kad naidjem na takvog psa.

najed

pre 9 godina

Sta ce penzionerki rotfajler? Da li ga je hranila, da li mu je davala vodu? Da li ga je tukla, da li ga je setala ili drzala na lancu u kuci 24h ? Da li ga je kupila za 50e ili je kupila od proverenog odgajivaca?

sinisa

pre 9 godina

Imao sam ženku rotvajlere jedanaest godina i sada imam četiri godine staru ženku rotvajlera i mogu reći da nikada nisam imao vernijeg i odanijeg psa nego što je ova rasa. Besprekorno strpljiva sa decom i odličan čuvar. Nikada nikoga nije napala ali ne dozvoljava nikome ni da se šeta po dvorištu bez kontrole. U ovom slučaju je najverovatnije dugo vremena bio pas zatvoren u boksu i jednostavno je postao razdražljiv. To vam je kao da čoveka držite u zatvoru i ne puštate ga napolje te naprosto poludi. Ovo nije rasa pasa da se drži zatvorena u malom prostoru. To je pas koji traži prostor i nesmetano kretanje i tada neće nikoga dirati od ukućana. Pored rotvajlera imam i ruskog crnog terijera i bernskog planinskog psa i odlično se slažu. Žao mi je gospođe koja je nesretno nastradaa ali postoji i velika odgovornost vlasnika psa što je do ovoga došlo. Ne bi sada trebalo da ovu plemenitu rasu pasa satanizujemo

isprazne glave

pre 9 godina

@realno pogledaj statistiku - koliko pasa godisnje usmrti/ozledi nekoga? a koliko to ljudi rade jedni drugima. pa razmisli o gluposti koju iznosis. ipak je ovo tragedija i zao mi je gospodje koja je nastradala.

mirko

pre 9 godina

hvataju pse lutalice po gradovima i onda ih ispuste na njive pokraj sela a mi se moramo suocavati sa tim psima lutalicama napadaju nam decu!tu ne vidim da se interesuju ljudi odgovorni za prava zivotinja!

Ajde

pre 9 godina

Verovatno nepravilan odgoj. Ta rasa traži dosta aktivnosti, trčanja, prostora... Ako psu to bude uskraćeno, agresija je neminovnost... I zlatni retriver može da se pretvori u krvoločnu zver, a da vlasniku ne bude jasno zašto je njegov ljubimac postao agresivan, kad je uredno dobijao 15ominutnu šetnju dnevno i živeo ušuškan u garsonjeri od 30 kvadrata... Tragična smrt za oboje...

Pit Bull Lover

pre 9 godina

Jedna stvar, ova rasa je veoma opasna, samo jaka dresura sa veoma stabilnom osobom moze da dovede psa u "normalu"...rotovi nisu za stan, nisu cak ni za dvoriste, to su psi koji su namenjeni da cuvaju velike objekte, a druga stvar, ljudi koji u zivotu nisu cuvali psa, cak ni kontakt nisu imali sa psima, dali su sebi za pravo da komentarisu, jos prozivaju drustva za zastitu zivotinja kako ce sada ona da se jave i da kritikuju postupak uspavljivanja psa...bolje radite na sebi, a ne na drugima.

Nikola, Lep je al' dzaba ti bilo

pre 9 godina

Imao sam ženku rotvajlere jedanaest godina i sada imam četiri godine staru ženku rotvajlera i mogu reći da nikada nisam imao vernijeg i odanijeg psa nego što je ova rasa. Besprekorno strpljiva sa decom i odličan čuvar. Pored rotvajlera imam i ruskog crnog terijera i bernskog planinskog psa i odlično se slažu. Ne bi sada trebalo da ovu plemenitu rasu pasa satanizujemo
(sinisa, 19. februar 2015 11:42)

Sinisa,

ne zelim ti, ali znam da je samo pitanje vremena kada ce se u tvom dvoristu desiti neka drama...
Sto se satanizacije Rotvajlera tice on je vec u filmu "Egzorcist/Isterivac Djavola" dovoljno satanizovan. Ko je gledao, setice se scene sa groblja. A i na vratima pakla navodno, kao cuvari pakla i onoga unutra, sede dva Rotvajlera!!??

Petar

pre 9 godina

(Dreser, 19. februar 2015 11:18)

Jao, al se nalupa covece. Penzionerka koja ima psa vec pet godina ga je trenirala za borbe??? Da, to nasi penzioneri rade, treniraju rotvajlere??? za borbe u stanu??? Ako si neki dreser onda znas da rot i nije pas za borbe, penzioner ne moze da trenira psa za borbe, i na kraju, da li se psi za borbe treniraju u stanu. Ajde malo ukljuci mozak pre pisanja komentara. Jadna starica je drzala psa kao drustvo jer je usamljena. U mom naselju ima mnogo starijih ljudi koji drze pse da im prave drustvo, da ih setaju, mozda i pomazu.

Dragan

pre 9 godina

Uz svo postovanje prema preminuloj starici, odakle vi znate kakvo je njeno ponasanje bilo prema psu?! Koliko vidim komentari su generizovali sada sve zivotinje kao ubice ?! Sta onda da kazemo za nas ljude, ubijamo se gdje stignemo i mi nekoga da osudjujemo?! Imam psa i odgovorno tvrdim da u 99% slucajeva pas jeste onakav kakvog ga gazda napravi .... Izroda ima na sve strane kako pasa tako i svega ostalog...

Sa_BiH

pre 9 godina

Ja imam samojeda. Veliki pas, prekrasan. Pitanje za one koji brane ove krvoločne pasmine: da li je iko ikad vidio/čuo/pročitao da je ovaj pas nekoga napao? Ko poslije ovakvih vijesti se ipak odluči da nabavi rotvajlera sam je kriv za posljedice...

dreser

pre 9 godina

Ne verujem u ovu pricu. Retko, bas retko, gotovo nikad pas ne napada ovako. Ko zna sta je tu bilo. Baka zivela sama, pas mrtav, i da je ziv ne bi umeo da se brani.

Hey

pre 9 godina

Imam ženku staforda i ne može biti razmaženija nego što jeste.Obožava celu porodicu i uprkos tome sto imamo veliko dvorište i stalno je puštena najviše voli da bude sa nama u kući jer ne voli da bude sama.To je jedno umiljato i odano stvorenje.Agresiju ne ispoljava uopšte.Tako da smatram da sve zavisi od vaspitanja psa i ophodjenja prema njemu.

Rene

pre 9 godina

Obozavam pse i smatram ih jednim od najlepsih bica na ovoj planeti. Moglabih da navodim i razloge za to ovde, ali nije u tome poenta. Ispravno je sto je pas uspavan, jer kome god otisao ponovo ko god sa njim radio opet bi postojala velika mogucnost da se ovo desi. A zasto se desilo? Pa pre nego sto bilo ko udomi psa treba da se dobro informise o toj rasi.Rotovi spadaju u jedne od najopasnijih, i svakako zahtevaju posebnu paznju i rad kao takvi. Tesko da je to bio pas za jednu stariju gospodju, penzionerku. Ne kazem, ima ga 5 godina, sigurno se lepo brinula o njemu ali takvim psina (opasnim rasama) ne treba puno zaneki okidac koji ce se ko zna kada desiti jer prosto, takva im je narav. I ne zaboravite, nju nije napala neka lutalica sa ulice, mesanac, vec rasno kuce ciju su rasu ljudi napravili kao takvu.

Covek

pre 9 godina

Zivotinjomrzci, slucajno vam nije palo na pamet koliko dnevno ljudi pogine od ljudske ruke ali vam strasno bode oci kada se to jednom u ne znam koliko desi od strane zivotinje?
Nije da umanjujem tezinu ove tragedije jer jeste uzasno to sto se desilo samo ne volim licimere.

Movado

pre 9 godina

Imao sam dosta Rotova i nikad nisam imao problem. Jedna zenka je bila opasni cuvar ali nikog nikad nije ujela. Veliko dvoriste, ja tad dete, ali znalo se da sam gazda i tada i slusala je bas svakog od nas u kuci. Mora pas da se izdresira i da mu se pruzi dosta prostora.

Ro-Bot

pre 9 godina

Covek coveka ubija svaki dan i to na veliko. Ovo se desilo nazalost, ne trebamo praviti dramu, bolje mi da lecimo drustvo od setaca sa machetama!!!!

ajronik-supersonik

pre 9 godina

pas je kao najverniji chovekov prijatelj-slika i prilika svoga gazde!...mnogi chak tvrde da ljubimac chak i izgledom podsecca na gazdu,ili gazda na njega...e,sad....Poshto su "gazde kuccnih ljubimaca"(jednako kao i svi ostali koji to nisu..) u Svrbistanu onako kolektivno otishli svi komplet psihichki u ku**c...namecce se logichan zakljuchak da su i psi,tj. kuccni ljubimci(bar neki od njih) takodje-mentalno flipnuli s mozgom!....

Washington

pre 9 godina

Ne znajuci prirodu ove vrste pasa pre 20 ak godina smo kupili neizmerno slatko stene koje se pretvorilo u zver koju sam jedino ja mogao da kontrolisem. Ne bih preporucio nikome da cuva ovu vrstu pasa.
(Bojan, 19. februar 2015 11:19)

Haha, pa naravno kad si pustio psa da sam sebe trenira. Ako ne znas kako treba trenirati psa i ako nemas vremena da mu posvetis onda kupis lepo nekog manjeg psa, nekog JOrkija naprimer. A ne, svi hoce da budu opasni i da setaju rotvajlere.

Rotvajler je inace jako lep pas i jako je lagan za treniranje. Ovo kod nas sto se radi sa kerovima je mucenje. Zivotinje su svezane u dvoristu, neredovno hranjene, celo leto jadan na vrucini a sav je crn, prokuva mozak bre. Nije ni cudo sto je poludio. A ko zna sta se jos desavalo sto ne znamo.

Marko (Dorcol)

pre 9 godina

Evo, vlasnicki pas napao vlasnicu, pa se javljaju spin majstori sa obrazlozenjem da sve lutalice treba pobiti. Sustina je u tome da vlasnicki psi i lutalice nemaju istu psihologiju. 99% lutalica se plasi sopstvene senke zbog gladi, zime i jezivog odnosa ljudi prema njima. Pricam iz iskustva jer ih hranim po celom gradu vec 20 godina. Vlasnicki psi su druga prica. Sve zavisi od rase, a jos vise od vlasnika. Pitove i staforde bi trebalo zabraniti jer ih po pravilu drze isfrustrirane i iskompleksirane osobe. Njihova jedina socijalna aktivnost je zaziranje ljudi od njihovih pasa. Karakter vlasnika u kombinaciji sa agresivnom prirodom psa je uvod u tragediju. Sto se tice dobarmana, rotvajlera, sarplaninaca..., njih bi trebalo da drze samo ljudi koji su prosli odredjeni zdravstveni pregled i kojima je uradjen psiholoski profil. Ovi psi traze mnogo setanja, aktivnosti i ljubavi. Ipak, nasi ljudi ih dozivljavaju kao stvari. Prosetajte Batajnicom, Ugrinovcima, Vincom, Kaludjericom... i videcete na stotine pasa koji se danonocno drze u boksovima 1 sa 2 metra. Stavite civavu ili pekinezera u ovakve uslove i pobesnece posle nekoliko meseci. Zbog toga je pod hitno potrebno formirati odeljenje u MUPu koje ce se iskljucivo baviti zlostavljanjem zivotinja kao u svim civilizovanim zemljama. Ograniciti psa na dva kvadrata je tipican primer zlostavljanja, koji zahteva najostriju kaznu. Da ne otvaramo sada i pricu o psihopatama koje organizuju borbe pasa po celoj Srbiji.

alban

pre 9 godina

Jadan Rotwailer, policia ga odmah ubila (neznalice). Svaki normalan pas i da je jedna obicna pudla moze postati agresivna ako joj je gazda vrlo los. Sta ce baki koja se jedva krece jedan pas kao sto je Rotwailer. Rotwailer je radna nemacka rasa, koja iziskuje mnogo rada i setnje svakim danom. Baka a i njeni blizni trebalo bi imati malo vise znanja o rasnim psima, narocito kada su u pitanju radni psi kao sto je Rotwailer, N.Ovcar, Doberman. Ako se ne brines o njima, ako ih ne mocioniras, ako ih uvek drzis unutra i zatvaras ih oni postaju vremenom nezadovolni i AGRESIVNI jer nemaju gde da ispraznjaju svoju veliku energiju koju peseduju. Svaki pas, a narocito radne rase koje ne dobijaju dovolno prostora i setnje za ispraznjavanje energije, moze se desiti cak i ovo kao sto se desilo ovoj baki, sto je veoma tragicno nazalost. Ako se ne brinete o svojim ljubimcima, bolje da ih uopste ne kupujete ili usvajate, i psi imaju dusu, nije dovolno samo ih hraniti i vezati za lanac kao sto vecina ljudi Balkana rade da bi im cuvali kucu. Oni Jesu dobri cuvari ali samo uz dobrog gazdu koji se brine o njima.

ostj

pre 9 godina

starija zenska osoba drzi rotvajlera??!! verujem da ga je zena udomila,ali da nije mogla da mu pruzi ono sto mu je neophodno..za velike pse je jako bitno mnogo fizicke aktivnosti,kako ne bi postali agresivni..zao mi je gospodje, koja je zbog svog velikog srca stradala..

kejto

pre 9 godina

"jadna zivotinja, mora da ga je ta zla zena mucila"
bre u kafileriju pseceg monstruma, bas kao i monstruma coveka na dozivotnu robiju ili jos ponegde na planeti na smrt.

objavite mi komentar

pre 9 godina

Na keju kod Juge, izvesni 157cm visoki "gospodin" pusta dva pitbula da slobodno trce bez povodca i korpe. Naravno kada su se zaleteli,zamolio sam ga da pricuva pse, jer se moja deca plase. Onda mi je objasnio kako treba da se ne plase da ce on da ih nauci da se ne plase.
To sto njega zivotinje mozda obozavaju i mozda ga nece napasti mene ne interesuje. U zakonu za pse koji su pitovi ili stafordi ili grupa autora ukrsteni sa ovim rasama, MORAJU BITI STALNO NA POVODCU I IMATI KORPU. Komunalaca nigde, jer su naravno zauzeti naplatom karata u gradskom.
Da komunalci naplaćuju kazne za pljuvanje po ulici, bacanje smeća, za neodgovorne vlasnike pasa i da ne nabrajam i da grad stimulise takvo kaznjavanje, gde pola od kazne ide policajcu koji bi bio stimulisan da radi svoj posao, grad bi bio cist, a mozda bi mogao i prevoz biti besplatan.

Rott

pre 9 godina

@dobrica

Ovo je totalna glupost za rott-ove, malo vas zna da rotvajler ima standard rase od 1907. godine, znaci preko sto godina, pogledajte specijalne jedinice vojske i policije sirom sveta, sve imaju po nekoliko rotvajlera, zato sto su ubice bez mozga i ne moze da se radi sa njima? Ne bih rekao, nego je problem sto kod nas pare jedinke koje ni po karakteru ni po fizickim karakteristikama nisu za produzenje vrste. Jednostavnno je, ako se nametnete kao vodja copora i zastitnik, slusace vas i bice spreman da pogine za vas, ako ga pustite da rdi sta hoce, i on shvati da je glavni i sam donosi odluke, to je vec jako lose. Pogledajte na you tube koliko ima snimaka da je to pravi porodicni pas , pazljiv i zastitnicki nastrojen prema deci. Rott-ovi su najbolji

matrix

pre 9 godina

Imam rotvajlera 8 godina i hocu reci jednu stvar, naucio sam ga ko je gazda i kada bi me napao da bi mu to bilo poslednje sto bi uradio a sa sigurnoscu tvrdim da i on to zna. Odrastao je uz ljubav, paznju, mazenje i cesanje i nikad nije napao nekoga poznatog od prijatelja ili porodice. Ovde je pas kriv koliko i zena, na koji nacin ga je odgajila, to mogu da tvrdim.

realno

pre 9 godina

Ne uporedjujte vlasnicke pse i lutalice!!! Lutalice se plase i sopstvene senke, ako im date parce hleba u stanju su da vas prate u stopu, ako ih samo pomazite vrte repicem jer ih nikad niko nije voleo. Gladni, zedni, uplaseni. Vlasnicki pas je odraz vlasnika, kako ga naucis takav ce da bude.

i lve rottweilers

pre 9 godina

tuzno,dogadja se i dogadjati ce se,sve dok ne shvatimo da pojedine rase pasa nisu za svakoga,verujte da ima slucajeva gde su psi pametniji od vlasnika,i svesno odbijaju suradnju,..zato je pod hitno potrebno uvesti posebne dozvole za nabavu i posedovanje potencionalno opasih pasa,koje pored potrebnog znanja i iskustva o rasi obavezno traze i ozbiljan psihotest buduceg vlasnika..ljudi imajte ozbiljno na umu,ko jednom izgubi kod rotvajlera izgubio je zauvek,on ce vas do svoje trece godine starosti sigurno vise puta staviti na probu,ko na to bude reagovao pogresno ili grubo moze svemu posle da se nada..osim toga,nikad ne ostavljajte svog rotvajlera nekome drugom tek tako na cuvanje,..to su divni psi koji trebaju svakodnevnu konstruktivnu aktivnost i maksimalnu socijalizaciju,jednostavno receno treba znati s njima,a,kao covek morate sami posedovati sve one prave vrednosti koje cine rotvajera..o ovom tuznom slucaju ne mogu reci nista,jer o njemu znam samo toliko koliko pise u clanku,u biti ne znam nista,kao ni vi..bilo kako bilo,greska je uvek do coveka,..kad,ko,kako,zasto???

lol

pre 9 godina

Ja imam rota koji je mali doduše, ima 7 meseci, ali on se ponaša kao beba, jer sam ga ja tako naučila. Psi pamte kada ih vlasnik tuče i posle mu vrate.

Vendeta

pre 9 godina

Ne slažem se sa pojedinim komentarima ovde. Žao mi je gospođe, ali i ja sam imao ženku rotvajlera i nikada nisam imao problema sa njom. Bila je dresirana, pametna i volela je decu. Mužjaci su dosta su teži za dresuru, po mom iskustvu. Inače sada imam labradora.

extalker

pre 9 godina

Ne tražite grešku u rasi, već u jedinki i uslovima koji su do ovoga doveli.
Zreo rotvajler koji ujede gazdu ima problem, ali ako je u stanju da mu serijom napada nanese smrtonosne posledice....to je već ozbiljan poremećaj i veze nema sa rasom, sem što rot ima i dovoljno snage da to uradi.
Žali Bože grozne li smrti.

Donvomkelemen

pre 9 godina

Imam 25 godina, od toga sam 17 proveo sa dva rota... Jedan 8, drugi 9 god.. Sa njima se stalno razgovaralo, igralo, mazeni su i pazeni, drugome sam cak drzao glavu u krilu dok je primao injekciju za uspavljivanje, jer je bio jako bolestan. Nije ni pomislio da zarezi, kamo li nesto gore.. Nikada nisu ni zalajali, ni jedan, ni drugi, ali isto tako ni minut nisu proveli u boksu ili na lancu.. Ziveli su sa nama, ulazili u kucu kad su zeleli, spavali uglavnom u kuci.. Svako je mogao da udje u dvoriste i izadje bez ikakvih problema, osim sto bi bio malo izbalavljen od srece.. Pored svega toga, bili su enormno veliki muzjaci.. Dakle, nemojte kriviti rasu, nikako.. Treba samo kontrolisati kako ljudi cuvaju pse.. I naravno da treba stititi prava zivotinja, da ne pocnem da sabiram koliko je u srbiji ljudi ubio covek, a koliko pas! Ako nemate 10 ari dvorista i 100 kvadrata kuce minimum i sredstava za oko kilogram mesa dnevno, a usput i dosta slobodnog vremena koje cete provesti sa rotvajlerom, nemojte imati ni rotvajlera.

phil

pre 9 godina

bojan@ne znajuci prirodu ste udomili neizmerno slatko stene(dok je bilo malo i slatko),kad vam dosadilo i kada niste znali i umeli da ispunite sve njegove minimalne prohteve naravno izbacili ste ga na ulicu...problem resen,bravo majstore!po cemu mi ljudi vise zasluzujemo zivot i mislimo da imamo veca prava u odnosnu na zivotinje.

Statistika je kao bikini, sve pokazuje a nista ne otkriva

pre 9 godina

(Nikola 108, 19. februar 2015 12:21)
Sve te statistike koje si nabrojao trebao si dodati i karon vlasnika i koliko su godina bili u zatvoru i zašto? To si tipovi koji su čuvali baš takve pse. Ma da su imali i maltetzera i taj bi imao 1000 ujeda ali bez smrtinh posledica.
Sve rotove koje znam u kraju su OK, mogu biti malo kavgadžije prema drugim psima ali sa ljudma milina.. Ortakinja ima malog kera, u kraju ima i jedan rot koji legne na zemlju samo da bi mu mali psić prišao da se igra sa njim.

Roben

pre 9 godina

Prosto nemoguće,ako je ona vlasnik i ako je još kao štene pas bio uz nju,da je izujeda!Pouzdano tvrdim,nema šanse.KO zna kako je pas odgajan,možda je i promenio više vlasnika?

Posmatrac

pre 9 godina

U Pancevu, naselje Streliste, jedna zena seta rota, cesto sa korpom ali neretko i bez nje, pas je jako agresivan, non stop rezi i zalece se a ona povodac drzi sa dve ruke i cesto kada prolazim on rezi i samo cekam da krene, ja bih se verovatno i odbranio ali sta bi dete ili zena? Neki ljudi prosto nisu za neke vrste pasa ili ih ne drze prikladno, pozdrav i nadam se da ce te objaviti komentar

Igor

pre 9 godina

Ja se ne bih usudio da usvojim rotvajlera, iako sam već imao jednog. Moj stariji brat mu je bio gazda i on zaista nikada nije bio agresivan prema ljudima. Ali njima treba čvrsta ruka, tj. mora gazda da bude "vođa čopora". Inače mogu da se dese ovakve stvari.

beogradjanin214

pre 9 godina

I kad vidis klinca/utripovanog da seta pit bull bez maske (to im sada neki trip izgleda da budu kao opasni ?!)... Klinac ne obraca paznju kako se pas ponasa , a pas na svakog ko blizu prodje rezi ... Takvi kerovi bih uspavao kada vec vlasnike briga za bezbednost drugih ,a za vlasnika velika kazna kada ugrozava zivot drugih ! Po meni ker koji rezi je isto kao i pistolj...

Mačker

pre 9 godina

Tragedija...
Životinje su kao i ljudi, svaka je različita. Ali U 99% slučajeva nikada ne bi napala gazdu. Možemo samo da nagađamo...

Djole

pre 9 godina

Inace, na tasmajdanskom parku ne moze da se seta od pit bulova, rotvajlera i slicno, ajde sto psi nemaju korpu nego su i van povodca, a KOMUNALNE policije ni na vidiku, ya sta primaju platu POBOGU

Budimir Trajkovic

pre 9 godina

Ja od kad znam za sebe uvjek smo imali psa sarplaninca. Uvjek su nas ljudi kritikovali i govorili da nije dobro za nas i našu bezbijednost. Međutim moje mišljenje je skroz drugačije . I vlastito dijete bi te ubilo da ga maltretiras. Moj pas i svi predhodni bi u vatru skakali za mnom ili bilo kojega člana naše familije. Ali i mi njih tretiramo kao člana familije a ne kao igračku pa kad imamo vremena. Zato se kaže da pas nije samo poklon za Božić !

Pažljivo čitajte

pre 9 godina

Dovoljno je da jak i težak pas skoči na slabu ženu i obori je - eto teže povrede glave. Naravno u vestima se ne da naslutiti tačna priroda tragedije...

uh

pre 9 godina

@Pa jel to treba da bude opravdan razlog da pas ubije vlasnika!?

Ne, ali moze da bude razlog zbog koga je pas napao vlasnicu. Niko ne pravda nikoga ali uzrok mora da postoji i treba ga znati. Ne mozes tek tako da cuvas psa tog kalibra. Nije to civava.

Mozda je cuvan i pazen kako treba, ne kazem. Ne znam. Ali uzrok mora da postoji.

Ivan

pre 9 godina

Ovo je zaista tema za razmisljanje i analizu. Naravno, neki je koriste da bi pljuvali po vlasnicima pasa, nezbrinutim psima i dr. ali ne polaye nikad od uzroka problema. Ali, pitam se ozbiljno, kao vlasnik dva psa, sta bi moglo da se dogodi da oni na mene nasrnu. To smatram nemogucim i necu da verujem u neku drugu opciju, jer im puno ljubavi posvecujem i poznajem njihovu cud. Ne dozvoljavam da oni upravljaju sa mnom, ja sam alfa i tako postavljene stvari funkcionisu u njihovom svetu. Jako bih voleo da znam sta se zaista dogodilo. Da li je pas bio zdrav? Da li ga je vlasnica pravilno odgajala? Postavlja se mnogo pitanja kada se ovako nesto dogodi.

Nemačka

pre 9 godina

U većini pokrajina u Njemačkoj ne možeš čuvati rotvajlera ako nije prošo test socijalizacije. Na tom testu moraš, između ostalog, obuzdati ga rečima ako naiđe drugi pas. Bez povodca.

Sofija

pre 9 godina

Stvarno strašno, da te usmrti tvoj pas. Ali, ko zna šta se desilo i šta mu je kvrcnulo u glavi. Takva rasa nije pogodna za starije osobe, on ima izraženu ličnost i ako nema pravog gazdu, svašta se može očekivati.

K-9 se javlja na raport

pre 9 godina

Tuzno. Neka pociva u miru. :(

Sto se psa tice... Nisu ovi jaki psi losi sami po sebi. Ali ako imas civavu i ne bude dobro istrenirana, moze da ujede, ali posledice uglavnom nece biti ovakve.

Medjutim, ako odlucis da imas Rotvajlera, Cane Corso, Pit bulla, ili nekog drugog jakog psa, potrebno je znati tacno kako ga izdresirati i naravno ponasati se dobro prema njemu.

Ako se ne izdresira kako treba, imas psa punog snage koji je neposlusan iliti zver koju niko ne moze da kontrolise.

Uglavnom potrebno je mnogo odgovornosti generalno za drzanje ljubimaca (posebno pasa jer su potpuno zavisni od svog gazde). Nije to za svakoga. Ko odluci da ima psa, mora dosta vremena da mu posveti. Ko nije spreman za tu zrtvu, ne treba ni da drzi psa.

igo

pre 9 godina

postoji razlika izmedju biti vlasnik i odgajati psa. to narocito vazi za drugu grupu FCI- sluzbene pse, koji traze konstantnu dresuru i redresuru na najmanje 6 meseci, svakodnevno istrcavanje i trning... to nisu psi za pratnju i razonodu, zatvoris te pasmine u box ili stan na 10 dana, pas se frustira i padne u depresiju, a posle ko ziv ko mrtav. ako vam je pas potrban da bude lutka i igracka, maza, izaberite rasu koja odgovara vasoj filozofiji i kastrirajte odmah.

Dragan

pre 9 godina

Volim pse i imam psa, ali kao što i čovek može da poludi i ubije nekoga, može i pas ako je dovoljno veliki i jak.

Kad ljudi kupuju štene, svi gledaju kako ono izgleda, a ono može da bude potpuno psihički nenormalno i da to ispolji u nekom trenutku. Nikakva dresura i stav prema psu ne može da spreči ovakvu tragediju, ako je pas psihički nenormalan. Možda je postojao i neki organski razlog što je poludeo, npr. tumor na mozgu ili tako nešto.

Sve u svemu, pas je takođe živo biće i svašta se može promeniti u trenutku. Ko nije u stanju da kontroliše velike pse, može da uzme neku malu bezopasnu rasu.

Govori tiho i vodi psa sa sobom - zato se drze opasni psi

pre 9 godina

Jedan rodjak je mom bratu od 10 godina (!?) poklonio mladog rotvajlera. Pas je bio dobar, bio je kod dede u velikom dvoristu. Starija komsinica ga se plasila, pa kad god je ulazila u dvoriste, nosila je u ruci nesto cime bi ga gadjala ako krene ka njoj. Jednom ga nije primetila, on je skocio na nju i srusio je na zemlju, nastavio da stoji na njoj... Tada ga je deda vratio rodjaku. On je imao nekoliko rotvajlera i sve ih je drzao i boksu dimenzija oko 4x4.