Ponedeljak, 20.10.2014.

21:08

Vučićevo obezbeđenje izdvojeno

Obezbeđenje premijera Aleksandra Vučića izuzeto je iz sistema zaštite ličnosti, piše Danas.

Izvor: Danas

Vuèiæevo obezbeðenje izdvojeno IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

92 Komentari

Sortiraj po:

Vesna BG

pre 9 godina

Pa dobro, ako ne valjaju ti propisi prema kojima su razdvojeni onda ih spojite ili tražite već neko drugo rešenje. Kako drugi rade?

Jovo

pre 9 godina

Ovo sto Vucic radi smeta mnogo onima koji su navikli da rade u haosu i zbog reformi je stekao mnogo neprijatelja tako da mora biti mnogo pazljiv kada je bezbednost u pitanju!Mora se istraziti i huligan sa utakmice i vozac koji je udario u auto Vucica i ko sve salje pretnje i ko sve to organizuje!

Preldzo

pre 9 godina

U Srbiji je ovih dana a i godinama unazan najlakse bilo napasti nikog drugog do premijera nase drzave. Sta je pozatina toga sami mozemo zakljuci. Nalagodavci, ove moze se slobodno okarakterisati kao opomene za temeljne reforme koje se sprovode, mogu biti razni trgovci narkoticima, razni clanovi duvanske mafija a i razne policijske sluge koje rade u interesu mafije.

Milena

pre 9 godina

U proslosti smo imali nazalost slucaj sa Djindjicem koji smo imali, ali ne sme se vise dozvoliti ni najmanje da bude ugrozen covek koji je na takvoj funkciji.

Viktorija

pre 9 godina

Lica koja obezbeđuju premijera treba da prođu detaljnu proveru i da budu spremna u svakom momentu da ga zaštite.Ova država je svojim propustom izgubila jednog premijera.Takav luksuz sada nesmemo dozvoliti.

Leposava

pre 9 godina

Znamo dobro da su Srbi uvek bili protiv najvecih i najuspesnijih ljudi.to je nekakvo prokletstvo.Obezbedjenje mora biti na vrhunsko nivou,greske iz proslosti se ne smeju ponoviti.

Luka

pre 9 godina

Izgleda da cak ni posle reformi u MUP-u, postoji jedna doza nepoverenja prema toj sluzbi, zato je i pametnije da premijera cuva izdvojeno obezbedjenje, mada bi i ono trebalo da se pojaca pripadnicima BIA-e.

Obilić

pre 9 godina

Ne smem ni da pomislim da bi Đinđićev slučaj mogao da se ponovi. Bezbednost Vučića mora da se podgne na naviši mogući nivo!

Če....

pre 9 godina

Kobre su elitna jedinica za specijalna dejstva, to su časni i pošteni ljudi, za razliku od specijalaca iz Mup-a. Ko razume shvatiće, toliko.....

Braco

pre 9 godina

Vec duze vreme traju napadi na Vucica a sa verbalnog preslo se na konkretne napade kao sto je na njegovog brata,pa incident na utakmici,pa sudar,pa napadi iz medija!Nisu ovo pojedinacni incidenti nego mi mirise da neko sve to planira sa ciljem da Srbija ostane u ovom stanju kako bi pojedini nastavili sa svojim kriminalnim poslovima!

optimista

pre 9 godina

Mora se ozbiljno povesti racuna jer takve stvari ne smeju da se desavaju. Pa koga ce posle jadnicka da optuze zato sto je slusao necije naredjenje i birao izmedju svoje i Premijerove glave. Slucaj ispitati i ne dozvoliti da se ikad vise ponovi. To bi bilo previse za ovu zemlju a da ne pricam za demokratiju na kojoj se svi pozivaju.

Luka

pre 9 godina

Opasne stvari se desavaju!U medijima se stalno napada Vucic,huligan iz loze prolazi sve redare i vredja Vucica direktno u kameru,sudar sa njegovim vozilom...Previse slucajnosti,zar ne!

Zumbula

pre 9 godina

Mozete vi nekoga da volite ili ne volite ali zna se koja mu je uloga i duznost u zemlji i Vladi i kakve mere bezbednosti po protokolu on mora da ima.Niko nema prava da ugrozava premijera a da za to ne odgovara.

bezimena

pre 9 godina

... Jednom smo izgubili Premijera zbog propusta u obezbeđenju. To NIKAKO VIŠE NE BI SMELO DA SE PONOVI.
(zoran, 20. oktobar 2014 21:31)

Jednom!?
Obnovite malo istoriju pa ćete utvrditi da je "gubljenje" onih koji su na vlasti više pravilo nego izuzetak (Zoran Djindjič, Aleksandar Karadjordjević, Aleksandar Obrenović, Mihajlo Obrenović i dr.).

Zoran

pre 9 godina

Vucica moze neko da voli ili ne voli,postuje njegov rad ili ne, on je covek koji je dobio veliku podrsku naroda.Uhvatio se u kostac sa mnogim problemima udario na kriminalce i korupciju,svakako da mu je bezbednost ugrozena i da treba da ima najbolju mogucu zastitu,moze biti dobro zasticen i neupadljiv,necemo se vracati u proslost...

Luka

pre 9 godina

Opasne stvari se desavaju!U medijima se stalno napada Vucic,huligan iz loze prolazi sve redare i vredja Vucica direktno u kameru,sudar sa njegovim vozilom...Previse slucajnosti,zar ne!

Marko

pre 9 godina

Svi smo svedoci tragedije koja nam se dogodila pre 11 godina.Verujem da ce bezzbednost premijera i svih drzavnh funkcionera biti adekvatna.

Dule Astro

pre 9 godina

Na stranu obezbeđenje i zaštita, ali kako niko da postavi pitanje šta će službeno vozilo na VMA. Ono što se samo nameće kao zaključak je da to vozilo sigurno nije bilo korišćeno za ono za što je namenjeno, već je vozač, ili neko iz nekog ministarstva išao tamo zbog ličnih potreba.

Leposava

pre 9 godina

Znamo dobro da su Srbi uvek bili protiv najvecih i najuspesnijih ljudi.to je nekakvo prokletstvo.Obezbedjenje mora biti na vrhunsko nivou,greske iz proslosti se ne smeju ponoviti.

vuk83

pre 9 godina

Čisto sumnjam da Vučić ne veruje policiji, jer su ga pripadnici vojske i ranije čuvali i po meni je normalno da nastave da ga čuvaju.

odisej

pre 9 godina

Premijerova bezbednost je sigurno ugrožena i to je svima sasvim jasno jer se samo u nekoliko zadnjih dana dogodilo nekoliko različitih incidenata i svi su upereni prema Vučiću.

Dia

pre 9 godina

Upada u oči disproporcija između onoga što premijer radi i halabuke oko njegove navodne ugroženosti. Vučiću neko radi o glavi?! Zašto, zbog čega?

Gorana

pre 9 godina

Bez obzira kako se zove premijer Aleksandar, Miloš, Pavle, neophodno je da bude vrhunski obezbeđen jer imamo pouku iz prošlosti. Dobro je da i dalje njegov i auto njegovog obezbeđenja bude bez vidnih oznaka kako ne bi privlačili pažnju onih koji ne vole Vučića, ali je problem što se i u redovima MUP-a i članova vlade sigurno nalaze oni kojima smeta sve ovo što premijer preduzima kako bi zemlju izvukao iz krize.

jovan

pre 9 godina

Po mom misljenju ovo je proizvodnja vesti o coveku kome je usiljeni mars kroz medije jedini moguci politicki program. I kad nema sta da kaze onda su tu njegovi tviteri, onda se vrsi reciklaza starih izjava i dogadjaja, kao sto je to ovde slucaj. I time je jasno da su mediji udvoricki ucestvovali u gradjenju kulta licnosti ...

Braco

pre 9 godina

Vec duze vreme traju napadi na Vucica a sa verbalnog preslo se na konkretne napade kao sto je na njegovog brata,pa incident na utakmici,pa sudar,pa napadi iz medija!Nisu ovo pojedinacni incidenti nego mi mirise da neko sve to planira sa ciljem da Srbija ostane u ovom stanju kako bi pojedini nastavili sa svojim kriminalnim poslovima!

kojot

pre 9 godina

Nas preko 1 700 000 koji smo glasali za njega i verujem i još dosta neopredeljenih tražimo da se pojača obezbeđenje premijera i da se premijer po svaku cenu sačuva. Svetlu budućnost Srbije vidim samo sa njim na čelu.

Leo123

pre 9 godina

Zbog reformi koje je započeo, Vučić mnogima predstavlja smetnju. I zbog toga, a i same funkcije premijera, smatram da je neophodno da poseduje najbolju moguću zaštitu i da to treba biti samo njegova odluka ko će ga obezbeđivati.

Violeta

pre 9 godina

Kobre su elitne i najsposobnije,ne treba eksperimentisati,jednostavno okruziti se samo strogo proverenim ljudima.Svuda je tako u svetu.Premijer i predsednik moraju imati potpunu sigurnost kao i njihove porodice.

Glasno razmisljam

pre 9 godina

Uporedite poverenje naroda u Vojsku i MUP Srbije?
Kada ste procitali da je pripadnik neke vojne `specijalne jedinice` ucestvovao u bilo kakvom incidentu,reketiranju ili ne daj Boze,ubistvu?
Zasto Drzava,moze da kontrolise takvu silu kao sto je Vojska,a ne moze pripadnike MUP-a,da dovede u red(da mi oproste svi oni posteni policajci,koji su srecom u ogromnoj vecini)?
Posto nema jasnog odgovora na gorenavedena pitanja,odluka i bivseg(nazalost pokojnog) i sadasnjeg premijera je na mestu!
Greska i jednog i drugog je sto nisu zeleli da uskrate rotacije svakoj susi,jer je to ono sto nervira narod(ima ih na stotine),a Predsednik i Premijer bi trebali i morali po sili zakona da koriste sve vidove zastite.

Aleksa

pre 9 godina

Uvek su te sluzbe koje su obezbedjivale visoke drzavne funkcionere bile izdvojene, ali se nisu desavali ekscesi i nesporazumi izmedju sluzbi i pitanje obezbedjenja visokih drzavnih funkcionera bilo dovodjeno u pitanje.

majra

pre 9 godina

Premijer pod obvezno mora da ima vrhunsku pratnju tokom svih, pa i stranačkih aktivnosti, a takav rang zaštite uživaju i svi zvaničnici u svim drugim zemljama.

Legionar

pre 9 godina

Ovo je nelogicno,ako izdvojis iz sistema,kako ces i odakle da dobijas obavestajne podatke,ciju logistiku,podrsku.Izgleda da je opet ono,premijera cuvaju kobre,a vozi ga vozilo BIA-e koje je uzeto preko kancelarije za zajednicke poslove.Po kom to zakonu izdvojeni pojedinci van svoje sluzbe imaju dozvole za oruzje.
Ovo ovako ne moze,to je van zdrave paneti i profesionalne logike.

mikron

pre 9 godina

Premijer ima pravo da po sopstvenom diskrecionom pravu i sklonostima samoinicijativno izabere sluzbu kojoj ce poveriti poslove obezbedjenja. Obzirom na minula desavanja iincidente specijaknih jedinica MUPa izbor je zadovoljavajuc!

Nika

pre 9 godina

Kada je zastita bilo kog drzavnog zvanicnika u pitanju,a pogotovo premijera ,sredstva i nacini da se sve izvede kako treba nisu bitna,vazna je njihova bezbednost.

@pegica@

pre 9 godina

S obzirom na sled dogadjaj kako zadnjih dana tako i iz proslosti neophodno je obezbediti najbolje moguce obezbedjenje za premijera i zastiti ga...

Lidija 1981

pre 9 godina

Ova situacija sa udesom premijera ukazuje da mora nešto da se menja u sistemu i da nije potrebno da se desi nešto još gore pa da svi pričaju kako je bilo propusta i kako oni znaju šta je trebalo da se radi. Velika je cena njihovih greški, mi odavno nismo imali ovakvog premijera da bi se igrali sa njegovom bezbednošću. Službe pod hitno na sastanak i da se sve to uozbilji i dovede do visokog nivoa, ako ne znaju kako imali su sada prilike da vide Putinovo obezbeđenje.

Nije sve jedno.

pre 9 godina

Molim medije da uz Vucic vise ne pominju Djindjic i obrnuto, zato sto postoji manjina u ovoj drzavi koja je verovala Djindjicu od njegovih pocetaka u DS do danas, pa iz postovanja prema toj manjini. U manjinu ne spadaju ni Vesic ni Vucic, ni njima slicni likovi. Hvala.

VUKOTA

pre 9 godina

Svakom političaru, koji krene da se obračunava sa kriminalcima i teži modernizaciji i unapređenju države, preti opasnost, jer predstavlja opasnost za interese pojedinaca. Iz tog razloga smatram, po pitanju Vučićevog obezbeđenja, da treba da ostane kako jeste, bar još neko vreme.

Milos

pre 9 godina

Zasto me ovaj tekst podseca na pokusaj izjednacavanja Vucica sa likom i delom gospodina Dr Zorana Djindjica?! Te dve licnosti su nespojive, kao nebo i zemlja!

ajvanho

pre 9 godina

Premijeru posle svega što čini za ovu zemlju potrebno najbolje moguće obezbeđenje jer ima dosta njih koji žele to da sabotiraju i zavisni su na premijerovom uspehu.

Miljkooo

pre 9 godina

Sve što ne valja kod obezbeđenja Premijera treba pod hitno uskladiti i obezbediti kako treba. Propusti bilo kakve vrste su nedozvoljeni na tim nivoima zaštite.

sasa

pre 9 godina

Svajcarska ima 7 ministara (Bundesrat) od kojih je jedan premier. Verovali ili ne, vecinu njih je moguce videti kako setaju bez pratnje. Poznanik taksista u Bernu je pre par godina vozio predsednicu. Razumem da su kod nas okolnosti drugacije, al mi nije jasno da pored predsednika, premijera i tolikih ministara jos masa funkionera ima pravo na vozaca, pratnju i obezbedjenje. Neverovatno je da se nasi politicari osecaju ugrozenije od svajcarskih. Ili je nesto drugo u pitanju!?

Tanya

pre 9 godina

Vučić je zbog snažih mera koje preduzima stekao puno neprijatelja. Puno je lovaca u mutnom kojima je pređašnje stanje i te kako odgovaralo.

max

pre 9 godina

(zoran, 20. oktobar 2014 21:31)

U vecini normalnih zemalja obezbedjenje predsednika, premijera, kraljevskih porodica je vojno. Obezbedjuje ih ili vojska, neka jedinica ministarstva odbrane ili agencija/sluzba koja je opet popunjena vojnim licima. Tako je kod nas bilo za vreme kraljevine, za vreme SFRJ, tako je u SAD, Britaniji, Francuskoj.

Tibor

pre 9 godina

Ja razumem da treba stedeti svuda, ali o obezbedjenju ovakvog drzavnika i lidera treba posvetiti posebnu paznju i preduzeti sve mere.

Micula

pre 9 godina

To sto se desilo gospodiinu Vucicu moze samo da bude znak da treba da pojaca svoje obezbedjenje, radi svoje bezbednosti a ujedno i radi bezbednosti nase zemlje

Jedan iz civilnog društva

pre 9 godina

Da, premijer mora da ima najbolju moguću zaštitu, ali ne vojnu. Kakva smo to država ako policija ne može da pruži "najbolju moguću zaštitu"? Da nije premijeru možda stalo da ostavi utisak kako ga baš vojska čuva, kao da je vrhovni komandant?

Donkihot

pre 9 godina

Kobre su za sada jedino kvalifikovano obezbeđenje za premijera, ali mora se poraditi obavezno na tome da premijer ima vrhunsko i jako obezbeđenje.

Kosta

pre 9 godina

Toliko o poverenju u MUP, jer bez obzira sto je Stefanovic dosao skoro na celo MUP-a, to ne znaci da je odmah stavio pod kontrolu sve sluzbe i sluzbenike, jer to je jednostavno za ovo kratko vreme bilo nemoguce, obzirom da u policiji postoje nekolike struje, a neke od njihs su u i dalje pod velikim uticajem ljudi iz svere kriminala, tajkuna i raznih drugih intresnih grupa, koje su spremne na sve da bi zastitili sebe i svoje pozicije.

Lazar

pre 9 godina

U par navrata je rekao premijer Srbije da kada ga voze da se ne ukljucuje signalizacija kako ne bi iritirao gradjane.To i jeste greska jer po meni mozda ni ne bi doslo do sudara da je signalizacija postojala.

Horacio

pre 9 godina

Zbog lošeg iskustva koje smo imali u skorijoj prošlosti, jako je važno da premijer Srbije, koja god ličnost da je na toj funkciji, ima adekvatno obezbeđenje.

Kazanova

pre 9 godina

Nazalost desilo nam se sa Zoranom to sto nam se desilo,ne smemo dopustiti da se to nekome ponovo desi! Najjaca zastita mora postojati,on je predsednik vlade,voleli ga ili ne!

Ilija

pre 9 godina

Ako su informacije o praćenju šarićeve grupe, mogle da cure iz MUP-a, kako da premijer ima poverenje da neće informacije o njegovom kretanju takođe da cure...
Razumna odluka premijera da ga obezbeđuju kobre.

Emilisima

pre 9 godina

Moze njega neko da voli ili ne voli, ceni ili ne, ali da je covek koji je dobio nezapamcenu podrsku naroda, to niko ne moze da ospori. Uhvatio u u kostac sa velikim problemima, udario na kriminalce i korupciju, svakako da mu je bezbednost ugrozena i da treba da ima najbolju mogucu zastitu jer on je nas premijer nije premijer Albanije, pobogu ljudi !!!

Nanogica Bobica

pre 9 godina

Niko da kaze kako je regulisana ta raskrsnica. Mozi me da sa Karaburme idem na banjicu pa neka neko kaze .. taksisti znaju sigurno ...

zoran

pre 9 godina

Vojska ne bi trebala da radi ovaj posao. Ovo je posao za specijalne jedinice MUP-a.
Premijer ne bi trebao da se meša u bezbedonosne procedure. Postoje razlozi zbog kojih se koriste svetlosni signali i to treba prepustiti profesionalcima.
Jednom smo izgubili Premijera zbog propusta u obezbeđenju. To NIKAKO VIŠE NE BI SMELO DA SE PONOVI.

Ankica

pre 9 godina

Da li je u pitanju zastita kobri ili nekog drugod obezbedjenja svako mora da zastiti premijera kako treba maksimalno profesionalno.Ne treba da se vracamo u proslost i da poredimo neke slicnosti.Jel postoji mogucnost da je ovo bilo slucajno.

laura

pre 9 godina

Koliko god ne volim ovog coveka (a ne volim ga ni 1%), on je premijer Srbije i kao takav mora da ima najbolju mogucu zastitu.
(m4rk0, 20. oktobar 2014 21:19)
Naravno,nase pravo je da podrzavamo ili ne osobe na tako visokim funkcijama ali sa druge strane oni treba da budu cuvani 24-i sati sa najbezbednosnijom zastitom....

zoran

pre 9 godina

Vojska ne bi trebala da radi ovaj posao. Ovo je posao za specijalne jedinice MUP-a.
Premijer ne bi trebao da se meša u bezbedonosne procedure. Postoje razlozi zbog kojih se koriste svetlosni signali i to treba prepustiti profesionalcima.
Jednom smo izgubili Premijera zbog propusta u obezbeđenju. To NIKAKO VIŠE NE BI SMELO DA SE PONOVI.

Milos

pre 9 godina

Zasto me ovaj tekst podseca na pokusaj izjednacavanja Vucica sa likom i delom gospodina Dr Zorana Djindjica?! Te dve licnosti su nespojive, kao nebo i zemlja!

Nije sve jedno.

pre 9 godina

Molim medije da uz Vucic vise ne pominju Djindjic i obrnuto, zato sto postoji manjina u ovoj drzavi koja je verovala Djindjicu od njegovih pocetaka u DS do danas, pa iz postovanja prema toj manjini. U manjinu ne spadaju ni Vesic ni Vucic, ni njima slicni likovi. Hvala.

jovan

pre 9 godina

Po mom misljenju ovo je proizvodnja vesti o coveku kome je usiljeni mars kroz medije jedini moguci politicki program. I kad nema sta da kaze onda su tu njegovi tviteri, onda se vrsi reciklaza starih izjava i dogadjaja, kao sto je to ovde slucaj. I time je jasno da su mediji udvoricki ucestvovali u gradjenju kulta licnosti ...

bezimena

pre 9 godina

... Jednom smo izgubili Premijera zbog propusta u obezbeđenju. To NIKAKO VIŠE NE BI SMELO DA SE PONOVI.
(zoran, 20. oktobar 2014 21:31)

Jednom!?
Obnovite malo istoriju pa ćete utvrditi da je "gubljenje" onih koji su na vlasti više pravilo nego izuzetak (Zoran Djindjič, Aleksandar Karadjordjević, Aleksandar Obrenović, Mihajlo Obrenović i dr.).

sasa

pre 9 godina

Svajcarska ima 7 ministara (Bundesrat) od kojih je jedan premier. Verovali ili ne, vecinu njih je moguce videti kako setaju bez pratnje. Poznanik taksista u Bernu je pre par godina vozio predsednicu. Razumem da su kod nas okolnosti drugacije, al mi nije jasno da pored predsednika, premijera i tolikih ministara jos masa funkionera ima pravo na vozaca, pratnju i obezbedjenje. Neverovatno je da se nasi politicari osecaju ugrozenije od svajcarskih. Ili je nesto drugo u pitanju!?

Dia

pre 9 godina

Upada u oči disproporcija između onoga što premijer radi i halabuke oko njegove navodne ugroženosti. Vučiću neko radi o glavi?! Zašto, zbog čega?

laura

pre 9 godina

Koliko god ne volim ovog coveka (a ne volim ga ni 1%), on je premijer Srbije i kao takav mora da ima najbolju mogucu zastitu.
(m4rk0, 20. oktobar 2014 21:19)
Naravno,nase pravo je da podrzavamo ili ne osobe na tako visokim funkcijama ali sa druge strane oni treba da budu cuvani 24-i sati sa najbezbednosnijom zastitom....

Legionar

pre 9 godina

Ovo je nelogicno,ako izdvojis iz sistema,kako ces i odakle da dobijas obavestajne podatke,ciju logistiku,podrsku.Izgleda da je opet ono,premijera cuvaju kobre,a vozi ga vozilo BIA-e koje je uzeto preko kancelarije za zajednicke poslove.Po kom to zakonu izdvojeni pojedinci van svoje sluzbe imaju dozvole za oruzje.
Ovo ovako ne moze,to je van zdrave paneti i profesionalne logike.

Kazanova

pre 9 godina

Nazalost desilo nam se sa Zoranom to sto nam se desilo,ne smemo dopustiti da se to nekome ponovo desi! Najjaca zastita mora postojati,on je predsednik vlade,voleli ga ili ne!

Jedan iz civilnog društva

pre 9 godina

Da, premijer mora da ima najbolju moguću zaštitu, ali ne vojnu. Kakva smo to država ako policija ne može da pruži "najbolju moguću zaštitu"? Da nije premijeru možda stalo da ostavi utisak kako ga baš vojska čuva, kao da je vrhovni komandant?

Glasno razmisljam

pre 9 godina

Uporedite poverenje naroda u Vojsku i MUP Srbije?
Kada ste procitali da je pripadnik neke vojne `specijalne jedinice` ucestvovao u bilo kakvom incidentu,reketiranju ili ne daj Boze,ubistvu?
Zasto Drzava,moze da kontrolise takvu silu kao sto je Vojska,a ne moze pripadnike MUP-a,da dovede u red(da mi oproste svi oni posteni policajci,koji su srecom u ogromnoj vecini)?
Posto nema jasnog odgovora na gorenavedena pitanja,odluka i bivseg(nazalost pokojnog) i sadasnjeg premijera je na mestu!
Greska i jednog i drugog je sto nisu zeleli da uskrate rotacije svakoj susi,jer je to ono sto nervira narod(ima ih na stotine),a Predsednik i Premijer bi trebali i morali po sili zakona da koriste sve vidove zastite.

Lazar

pre 9 godina

U par navrata je rekao premijer Srbije da kada ga voze da se ne ukljucuje signalizacija kako ne bi iritirao gradjane.To i jeste greska jer po meni mozda ni ne bi doslo do sudara da je signalizacija postojala.

Dule Astro

pre 9 godina

Na stranu obezbeđenje i zaštita, ali kako niko da postavi pitanje šta će službeno vozilo na VMA. Ono što se samo nameće kao zaključak je da to vozilo sigurno nije bilo korišćeno za ono za što je namenjeno, već je vozač, ili neko iz nekog ministarstva išao tamo zbog ličnih potreba.

Violeta

pre 9 godina

Kobre su elitne i najsposobnije,ne treba eksperimentisati,jednostavno okruziti se samo strogo proverenim ljudima.Svuda je tako u svetu.Premijer i predsednik moraju imati potpunu sigurnost kao i njihove porodice.

Emilisima

pre 9 godina

Moze njega neko da voli ili ne voli, ceni ili ne, ali da je covek koji je dobio nezapamcenu podrsku naroda, to niko ne moze da ospori. Uhvatio u u kostac sa velikim problemima, udario na kriminalce i korupciju, svakako da mu je bezbednost ugrozena i da treba da ima najbolju mogucu zastitu jer on je nas premijer nije premijer Albanije, pobogu ljudi !!!

max

pre 9 godina

(zoran, 20. oktobar 2014 21:31)

U vecini normalnih zemalja obezbedjenje predsednika, premijera, kraljevskih porodica je vojno. Obezbedjuje ih ili vojska, neka jedinica ministarstva odbrane ili agencija/sluzba koja je opet popunjena vojnim licima. Tako je kod nas bilo za vreme kraljevine, za vreme SFRJ, tako je u SAD, Britaniji, Francuskoj.

Horacio

pre 9 godina

Zbog lošeg iskustva koje smo imali u skorijoj prošlosti, jako je važno da premijer Srbije, koja god ličnost da je na toj funkciji, ima adekvatno obezbeđenje.

Zoran

pre 9 godina

Vucica moze neko da voli ili ne voli,postuje njegov rad ili ne, on je covek koji je dobio veliku podrsku naroda.Uhvatio se u kostac sa mnogim problemima udario na kriminalce i korupciju,svakako da mu je bezbednost ugrozena i da treba da ima najbolju mogucu zastitu,moze biti dobro zasticen i neupadljiv,necemo se vracati u proslost...

Nanogica Bobica

pre 9 godina

Niko da kaze kako je regulisana ta raskrsnica. Mozi me da sa Karaburme idem na banjicu pa neka neko kaze .. taksisti znaju sigurno ...

Zumbula

pre 9 godina

Mozete vi nekoga da volite ili ne volite ali zna se koja mu je uloga i duznost u zemlji i Vladi i kakve mere bezbednosti po protokolu on mora da ima.Niko nema prava da ugrozava premijera a da za to ne odgovara.

Gorana

pre 9 godina

Bez obzira kako se zove premijer Aleksandar, Miloš, Pavle, neophodno je da bude vrhunski obezbeđen jer imamo pouku iz prošlosti. Dobro je da i dalje njegov i auto njegovog obezbeđenja bude bez vidnih oznaka kako ne bi privlačili pažnju onih koji ne vole Vučića, ali je problem što se i u redovima MUP-a i članova vlade sigurno nalaze oni kojima smeta sve ovo što premijer preduzima kako bi zemlju izvukao iz krize.

Ilija

pre 9 godina

Ako su informacije o praćenju šarićeve grupe, mogle da cure iz MUP-a, kako da premijer ima poverenje da neće informacije o njegovom kretanju takođe da cure...
Razumna odluka premijera da ga obezbeđuju kobre.

Ankica

pre 9 godina

Da li je u pitanju zastita kobri ili nekog drugod obezbedjenja svako mora da zastiti premijera kako treba maksimalno profesionalno.Ne treba da se vracamo u proslost i da poredimo neke slicnosti.Jel postoji mogucnost da je ovo bilo slucajno.

mikron

pre 9 godina

Premijer ima pravo da po sopstvenom diskrecionom pravu i sklonostima samoinicijativno izabere sluzbu kojoj ce poveriti poslove obezbedjenja. Obzirom na minula desavanja iincidente specijaknih jedinica MUPa izbor je zadovoljavajuc!

Nika

pre 9 godina

Kada je zastita bilo kog drzavnog zvanicnika u pitanju,a pogotovo premijera ,sredstva i nacini da se sve izvede kako treba nisu bitna,vazna je njihova bezbednost.

Donkihot

pre 9 godina

Kobre su za sada jedino kvalifikovano obezbeđenje za premijera, ali mora se poraditi obavezno na tome da premijer ima vrhunsko i jako obezbeđenje.

Aleksa

pre 9 godina

Uvek su te sluzbe koje su obezbedjivale visoke drzavne funkcionere bile izdvojene, ali se nisu desavali ekscesi i nesporazumi izmedju sluzbi i pitanje obezbedjenja visokih drzavnih funkcionera bilo dovodjeno u pitanje.

vuk83

pre 9 godina

Čisto sumnjam da Vučić ne veruje policiji, jer su ga pripadnici vojske i ranije čuvali i po meni je normalno da nastave da ga čuvaju.

Leo123

pre 9 godina

Zbog reformi koje je započeo, Vučić mnogima predstavlja smetnju. I zbog toga, a i same funkcije premijera, smatram da je neophodno da poseduje najbolju moguću zaštitu i da to treba biti samo njegova odluka ko će ga obezbeđivati.

Luka

pre 9 godina

Opasne stvari se desavaju!U medijima se stalno napada Vucic,huligan iz loze prolazi sve redare i vredja Vucica direktno u kameru,sudar sa njegovim vozilom...Previse slucajnosti,zar ne!

Luka

pre 9 godina

Opasne stvari se desavaju!U medijima se stalno napada Vucic,huligan iz loze prolazi sve redare i vredja Vucica direktno u kameru,sudar sa njegovim vozilom...Previse slucajnosti,zar ne!

Leposava

pre 9 godina

Znamo dobro da su Srbi uvek bili protiv najvecih i najuspesnijih ljudi.to je nekakvo prokletstvo.Obezbedjenje mora biti na vrhunsko nivou,greske iz proslosti se ne smeju ponoviti.

Obilić

pre 9 godina

Ne smem ni da pomislim da bi Đinđićev slučaj mogao da se ponovi. Bezbednost Vučića mora da se podgne na naviši mogući nivo!

ajvanho

pre 9 godina

Premijeru posle svega što čini za ovu zemlju potrebno najbolje moguće obezbeđenje jer ima dosta njih koji žele to da sabotiraju i zavisni su na premijerovom uspehu.

Miljkooo

pre 9 godina

Sve što ne valja kod obezbeđenja Premijera treba pod hitno uskladiti i obezbediti kako treba. Propusti bilo kakve vrste su nedozvoljeni na tim nivoima zaštite.

Tanya

pre 9 godina

Vučić je zbog snažih mera koje preduzima stekao puno neprijatelja. Puno je lovaca u mutnom kojima je pređašnje stanje i te kako odgovaralo.

Kosta

pre 9 godina

Toliko o poverenju u MUP, jer bez obzira sto je Stefanovic dosao skoro na celo MUP-a, to ne znaci da je odmah stavio pod kontrolu sve sluzbe i sluzbenike, jer to je jednostavno za ovo kratko vreme bilo nemoguce, obzirom da u policiji postoje nekolike struje, a neke od njihs su u i dalje pod velikim uticajem ljudi iz svere kriminala, tajkuna i raznih drugih intresnih grupa, koje su spremne na sve da bi zastitili sebe i svoje pozicije.

majra

pre 9 godina

Premijer pod obvezno mora da ima vrhunsku pratnju tokom svih, pa i stranačkih aktivnosti, a takav rang zaštite uživaju i svi zvaničnici u svim drugim zemljama.

Micula

pre 9 godina

To sto se desilo gospodiinu Vucicu moze samo da bude znak da treba da pojaca svoje obezbedjenje, radi svoje bezbednosti a ujedno i radi bezbednosti nase zemlje

VUKOTA

pre 9 godina

Svakom političaru, koji krene da se obračunava sa kriminalcima i teži modernizaciji i unapređenju države, preti opasnost, jer predstavlja opasnost za interese pojedinaca. Iz tog razloga smatram, po pitanju Vučićevog obezbeđenja, da treba da ostane kako jeste, bar još neko vreme.

Če....

pre 9 godina

Kobre su elitna jedinica za specijalna dejstva, to su časni i pošteni ljudi, za razliku od specijalaca iz Mup-a. Ko razume shvatiće, toliko.....

Viktorija

pre 9 godina

Lica koja obezbeđuju premijera treba da prođu detaljnu proveru i da budu spremna u svakom momentu da ga zaštite.Ova država je svojim propustom izgubila jednog premijera.Takav luksuz sada nesmemo dozvoliti.

Leposava

pre 9 godina

Znamo dobro da su Srbi uvek bili protiv najvecih i najuspesnijih ljudi.to je nekakvo prokletstvo.Obezbedjenje mora biti na vrhunsko nivou,greske iz proslosti se ne smeju ponoviti.

Tibor

pre 9 godina

Ja razumem da treba stedeti svuda, ali o obezbedjenju ovakvog drzavnika i lidera treba posvetiti posebnu paznju i preduzeti sve mere.

Lidija 1981

pre 9 godina

Ova situacija sa udesom premijera ukazuje da mora nešto da se menja u sistemu i da nije potrebno da se desi nešto još gore pa da svi pričaju kako je bilo propusta i kako oni znaju šta je trebalo da se radi. Velika je cena njihovih greški, mi odavno nismo imali ovakvog premijera da bi se igrali sa njegovom bezbednošću. Službe pod hitno na sastanak i da se sve to uozbilji i dovede do visokog nivoa, ako ne znaju kako imali su sada prilike da vide Putinovo obezbeđenje.

Marko

pre 9 godina

Svi smo svedoci tragedije koja nam se dogodila pre 11 godina.Verujem da ce bezzbednost premijera i svih drzavnh funkcionera biti adekvatna.

kojot

pre 9 godina

Nas preko 1 700 000 koji smo glasali za njega i verujem i još dosta neopredeljenih tražimo da se pojača obezbeđenje premijera i da se premijer po svaku cenu sačuva. Svetlu budućnost Srbije vidim samo sa njim na čelu.

Braco

pre 9 godina

Vec duze vreme traju napadi na Vucica a sa verbalnog preslo se na konkretne napade kao sto je na njegovog brata,pa incident na utakmici,pa sudar,pa napadi iz medija!Nisu ovo pojedinacni incidenti nego mi mirise da neko sve to planira sa ciljem da Srbija ostane u ovom stanju kako bi pojedini nastavili sa svojim kriminalnim poslovima!

odisej

pre 9 godina

Premijerova bezbednost je sigurno ugrožena i to je svima sasvim jasno jer se samo u nekoliko zadnjih dana dogodilo nekoliko različitih incidenata i svi su upereni prema Vučiću.

Braco

pre 9 godina

Vec duze vreme traju napadi na Vucica a sa verbalnog preslo se na konkretne napade kao sto je na njegovog brata,pa incident na utakmici,pa sudar,pa napadi iz medija!Nisu ovo pojedinacni incidenti nego mi mirise da neko sve to planira sa ciljem da Srbija ostane u ovom stanju kako bi pojedini nastavili sa svojim kriminalnim poslovima!

Preldzo

pre 9 godina

U Srbiji je ovih dana a i godinama unazan najlakse bilo napasti nikog drugog do premijera nase drzave. Sta je pozatina toga sami mozemo zakljuci. Nalagodavci, ove moze se slobodno okarakterisati kao opomene za temeljne reforme koje se sprovode, mogu biti razni trgovci narkoticima, razni clanovi duvanske mafija a i razne policijske sluge koje rade u interesu mafije.

@pegica@

pre 9 godina

S obzirom na sled dogadjaj kako zadnjih dana tako i iz proslosti neophodno je obezbediti najbolje moguce obezbedjenje za premijera i zastiti ga...

optimista

pre 9 godina

Mora se ozbiljno povesti racuna jer takve stvari ne smeju da se desavaju. Pa koga ce posle jadnicka da optuze zato sto je slusao necije naredjenje i birao izmedju svoje i Premijerove glave. Slucaj ispitati i ne dozvoliti da se ikad vise ponovi. To bi bilo previse za ovu zemlju a da ne pricam za demokratiju na kojoj se svi pozivaju.

Luka

pre 9 godina

Izgleda da cak ni posle reformi u MUP-u, postoji jedna doza nepoverenja prema toj sluzbi, zato je i pametnije da premijera cuva izdvojeno obezbedjenje, mada bi i ono trebalo da se pojaca pripadnicima BIA-e.

Milena

pre 9 godina

U proslosti smo imali nazalost slucaj sa Djindjicem koji smo imali, ali ne sme se vise dozvoliti ni najmanje da bude ugrozen covek koji je na takvoj funkciji.

Jovo

pre 9 godina

Ovo sto Vucic radi smeta mnogo onima koji su navikli da rade u haosu i zbog reformi je stekao mnogo neprijatelja tako da mora biti mnogo pazljiv kada je bezbednost u pitanju!Mora se istraziti i huligan sa utakmice i vozac koji je udario u auto Vucica i ko sve salje pretnje i ko sve to organizuje!

Vesna BG

pre 9 godina

Pa dobro, ako ne valjaju ti propisi prema kojima su razdvojeni onda ih spojite ili tražite već neko drugo rešenje. Kako drugi rade?

zoran

pre 9 godina

Vojska ne bi trebala da radi ovaj posao. Ovo je posao za specijalne jedinice MUP-a.
Premijer ne bi trebao da se meša u bezbedonosne procedure. Postoje razlozi zbog kojih se koriste svetlosni signali i to treba prepustiti profesionalcima.
Jednom smo izgubili Premijera zbog propusta u obezbeđenju. To NIKAKO VIŠE NE BI SMELO DA SE PONOVI.

Emilisima

pre 9 godina

Moze njega neko da voli ili ne voli, ceni ili ne, ali da je covek koji je dobio nezapamcenu podrsku naroda, to niko ne moze da ospori. Uhvatio u u kostac sa velikim problemima, udario na kriminalce i korupciju, svakako da mu je bezbednost ugrozena i da treba da ima najbolju mogucu zastitu jer on je nas premijer nije premijer Albanije, pobogu ljudi !!!

Zoran

pre 9 godina

Vucica moze neko da voli ili ne voli,postuje njegov rad ili ne, on je covek koji je dobio veliku podrsku naroda.Uhvatio se u kostac sa mnogim problemima udario na kriminalce i korupciju,svakako da mu je bezbednost ugrozena i da treba da ima najbolju mogucu zastitu,moze biti dobro zasticen i neupadljiv,necemo se vracati u proslost...

Luka

pre 9 godina

Opasne stvari se desavaju!U medijima se stalno napada Vucic,huligan iz loze prolazi sve redare i vredja Vucica direktno u kameru,sudar sa njegovim vozilom...Previse slucajnosti,zar ne!

kojot

pre 9 godina

Nas preko 1 700 000 koji smo glasali za njega i verujem i još dosta neopredeljenih tražimo da se pojača obezbeđenje premijera i da se premijer po svaku cenu sačuva. Svetlu budućnost Srbije vidim samo sa njim na čelu.

Kazanova

pre 9 godina

Nazalost desilo nam se sa Zoranom to sto nam se desilo,ne smemo dopustiti da se to nekome ponovo desi! Najjaca zastita mora postojati,on je predsednik vlade,voleli ga ili ne!

Violeta

pre 9 godina

Kobre su elitne i najsposobnije,ne treba eksperimentisati,jednostavno okruziti se samo strogo proverenim ljudima.Svuda je tako u svetu.Premijer i predsednik moraju imati potpunu sigurnost kao i njihove porodice.

laura

pre 9 godina

Koliko god ne volim ovog coveka (a ne volim ga ni 1%), on je premijer Srbije i kao takav mora da ima najbolju mogucu zastitu.
(m4rk0, 20. oktobar 2014 21:19)
Naravno,nase pravo je da podrzavamo ili ne osobe na tako visokim funkcijama ali sa druge strane oni treba da budu cuvani 24-i sati sa najbezbednosnijom zastitom....

Braco

pre 9 godina

Vec duze vreme traju napadi na Vucica a sa verbalnog preslo se na konkretne napade kao sto je na njegovog brata,pa incident na utakmici,pa sudar,pa napadi iz medija!Nisu ovo pojedinacni incidenti nego mi mirise da neko sve to planira sa ciljem da Srbija ostane u ovom stanju kako bi pojedini nastavili sa svojim kriminalnim poslovima!

Braco

pre 9 godina

Vec duze vreme traju napadi na Vucica a sa verbalnog preslo se na konkretne napade kao sto je na njegovog brata,pa incident na utakmici,pa sudar,pa napadi iz medija!Nisu ovo pojedinacni incidenti nego mi mirise da neko sve to planira sa ciljem da Srbija ostane u ovom stanju kako bi pojedini nastavili sa svojim kriminalnim poslovima!

Zumbula

pre 9 godina

Mozete vi nekoga da volite ili ne volite ali zna se koja mu je uloga i duznost u zemlji i Vladi i kakve mere bezbednosti po protokolu on mora da ima.Niko nema prava da ugrozava premijera a da za to ne odgovara.

odisej

pre 9 godina

Premijerova bezbednost je sigurno ugrožena i to je svima sasvim jasno jer se samo u nekoliko zadnjih dana dogodilo nekoliko različitih incidenata i svi su upereni prema Vučiću.

Leo123

pre 9 godina

Zbog reformi koje je započeo, Vučić mnogima predstavlja smetnju. I zbog toga, a i same funkcije premijera, smatram da je neophodno da poseduje najbolju moguću zaštitu i da to treba biti samo njegova odluka ko će ga obezbeđivati.

Tanya

pre 9 godina

Vučić je zbog snažih mera koje preduzima stekao puno neprijatelja. Puno je lovaca u mutnom kojima je pređašnje stanje i te kako odgovaralo.

Leposava

pre 9 godina

Znamo dobro da su Srbi uvek bili protiv najvecih i najuspesnijih ljudi.to je nekakvo prokletstvo.Obezbedjenje mora biti na vrhunsko nivou,greske iz proslosti se ne smeju ponoviti.

Ankica

pre 9 godina

Da li je u pitanju zastita kobri ili nekog drugod obezbedjenja svako mora da zastiti premijera kako treba maksimalno profesionalno.Ne treba da se vracamo u proslost i da poredimo neke slicnosti.Jel postoji mogucnost da je ovo bilo slucajno.

Luka

pre 9 godina

Opasne stvari se desavaju!U medijima se stalno napada Vucic,huligan iz loze prolazi sve redare i vredja Vucica direktno u kameru,sudar sa njegovim vozilom...Previse slucajnosti,zar ne!

optimista

pre 9 godina

Mora se ozbiljno povesti racuna jer takve stvari ne smeju da se desavaju. Pa koga ce posle jadnicka da optuze zato sto je slusao necije naredjenje i birao izmedju svoje i Premijerove glave. Slucaj ispitati i ne dozvoliti da se ikad vise ponovi. To bi bilo previse za ovu zemlju a da ne pricam za demokratiju na kojoj se svi pozivaju.

majra

pre 9 godina

Premijer pod obvezno mora da ima vrhunsku pratnju tokom svih, pa i stranačkih aktivnosti, a takav rang zaštite uživaju i svi zvaničnici u svim drugim zemljama.

Micula

pre 9 godina

To sto se desilo gospodiinu Vucicu moze samo da bude znak da treba da pojaca svoje obezbedjenje, radi svoje bezbednosti a ujedno i radi bezbednosti nase zemlje

VUKOTA

pre 9 godina

Svakom političaru, koji krene da se obračunava sa kriminalcima i teži modernizaciji i unapređenju države, preti opasnost, jer predstavlja opasnost za interese pojedinaca. Iz tog razloga smatram, po pitanju Vučićevog obezbeđenja, da treba da ostane kako jeste, bar još neko vreme.

Gorana

pre 9 godina

Bez obzira kako se zove premijer Aleksandar, Miloš, Pavle, neophodno je da bude vrhunski obezbeđen jer imamo pouku iz prošlosti. Dobro je da i dalje njegov i auto njegovog obezbeđenja bude bez vidnih oznaka kako ne bi privlačili pažnju onih koji ne vole Vučića, ali je problem što se i u redovima MUP-a i članova vlade sigurno nalaze oni kojima smeta sve ovo što premijer preduzima kako bi zemlju izvukao iz krize.

Marko

pre 9 godina

Svi smo svedoci tragedije koja nam se dogodila pre 11 godina.Verujem da ce bezzbednost premijera i svih drzavnh funkcionera biti adekvatna.

Lidija 1981

pre 9 godina

Ova situacija sa udesom premijera ukazuje da mora nešto da se menja u sistemu i da nije potrebno da se desi nešto još gore pa da svi pričaju kako je bilo propusta i kako oni znaju šta je trebalo da se radi. Velika je cena njihovih greški, mi odavno nismo imali ovakvog premijera da bi se igrali sa njegovom bezbednošću. Službe pod hitno na sastanak i da se sve to uozbilji i dovede do visokog nivoa, ako ne znaju kako imali su sada prilike da vide Putinovo obezbeđenje.

@pegica@

pre 9 godina

S obzirom na sled dogadjaj kako zadnjih dana tako i iz proslosti neophodno je obezbediti najbolje moguce obezbedjenje za premijera i zastiti ga...

Tibor

pre 9 godina

Ja razumem da treba stedeti svuda, ali o obezbedjenju ovakvog drzavnika i lidera treba posvetiti posebnu paznju i preduzeti sve mere.

ajvanho

pre 9 godina

Premijeru posle svega što čini za ovu zemlju potrebno najbolje moguće obezbeđenje jer ima dosta njih koji žele to da sabotiraju i zavisni su na premijerovom uspehu.

Horacio

pre 9 godina

Zbog lošeg iskustva koje smo imali u skorijoj prošlosti, jako je važno da premijer Srbije, koja god ličnost da je na toj funkciji, ima adekvatno obezbeđenje.

Kosta

pre 9 godina

Toliko o poverenju u MUP, jer bez obzira sto je Stefanovic dosao skoro na celo MUP-a, to ne znaci da je odmah stavio pod kontrolu sve sluzbe i sluzbenike, jer to je jednostavno za ovo kratko vreme bilo nemoguce, obzirom da u policiji postoje nekolike struje, a neke od njihs su u i dalje pod velikim uticajem ljudi iz svere kriminala, tajkuna i raznih drugih intresnih grupa, koje su spremne na sve da bi zastitili sebe i svoje pozicije.

Obilić

pre 9 godina

Ne smem ni da pomislim da bi Đinđićev slučaj mogao da se ponovi. Bezbednost Vučića mora da se podgne na naviši mogući nivo!

mikron

pre 9 godina

Premijer ima pravo da po sopstvenom diskrecionom pravu i sklonostima samoinicijativno izabere sluzbu kojoj ce poveriti poslove obezbedjenja. Obzirom na minula desavanja iincidente specijaknih jedinica MUPa izbor je zadovoljavajuc!

Če....

pre 9 godina

Kobre su elitna jedinica za specijalna dejstva, to su časni i pošteni ljudi, za razliku od specijalaca iz Mup-a. Ko razume shvatiće, toliko.....

Nika

pre 9 godina

Kada je zastita bilo kog drzavnog zvanicnika u pitanju,a pogotovo premijera ,sredstva i nacini da se sve izvede kako treba nisu bitna,vazna je njihova bezbednost.

Donkihot

pre 9 godina

Kobre su za sada jedino kvalifikovano obezbeđenje za premijera, ali mora se poraditi obavezno na tome da premijer ima vrhunsko i jako obezbeđenje.

Miljkooo

pre 9 godina

Sve što ne valja kod obezbeđenja Premijera treba pod hitno uskladiti i obezbediti kako treba. Propusti bilo kakve vrste su nedozvoljeni na tim nivoima zaštite.

bezimena

pre 9 godina

... Jednom smo izgubili Premijera zbog propusta u obezbeđenju. To NIKAKO VIŠE NE BI SMELO DA SE PONOVI.
(zoran, 20. oktobar 2014 21:31)

Jednom!?
Obnovite malo istoriju pa ćete utvrditi da je "gubljenje" onih koji su na vlasti više pravilo nego izuzetak (Zoran Djindjič, Aleksandar Karadjordjević, Aleksandar Obrenović, Mihajlo Obrenović i dr.).

Lazar

pre 9 godina

U par navrata je rekao premijer Srbije da kada ga voze da se ne ukljucuje signalizacija kako ne bi iritirao gradjane.To i jeste greska jer po meni mozda ni ne bi doslo do sudara da je signalizacija postojala.

Ilija

pre 9 godina

Ako su informacije o praćenju šarićeve grupe, mogle da cure iz MUP-a, kako da premijer ima poverenje da neće informacije o njegovom kretanju takođe da cure...
Razumna odluka premijera da ga obezbeđuju kobre.

max

pre 9 godina

(zoran, 20. oktobar 2014 21:31)

U vecini normalnih zemalja obezbedjenje predsednika, premijera, kraljevskih porodica je vojno. Obezbedjuje ih ili vojska, neka jedinica ministarstva odbrane ili agencija/sluzba koja je opet popunjena vojnim licima. Tako je kod nas bilo za vreme kraljevine, za vreme SFRJ, tako je u SAD, Britaniji, Francuskoj.

Leposava

pre 9 godina

Znamo dobro da su Srbi uvek bili protiv najvecih i najuspesnijih ljudi.to je nekakvo prokletstvo.Obezbedjenje mora biti na vrhunsko nivou,greske iz proslosti se ne smeju ponoviti.

sasa

pre 9 godina

Svajcarska ima 7 ministara (Bundesrat) od kojih je jedan premier. Verovali ili ne, vecinu njih je moguce videti kako setaju bez pratnje. Poznanik taksista u Bernu je pre par godina vozio predsednicu. Razumem da su kod nas okolnosti drugacije, al mi nije jasno da pored predsednika, premijera i tolikih ministara jos masa funkionera ima pravo na vozaca, pratnju i obezbedjenje. Neverovatno je da se nasi politicari osecaju ugrozenije od svajcarskih. Ili je nesto drugo u pitanju!?

Aleksa

pre 9 godina

Uvek su te sluzbe koje su obezbedjivale visoke drzavne funkcionere bile izdvojene, ali se nisu desavali ekscesi i nesporazumi izmedju sluzbi i pitanje obezbedjenja visokih drzavnih funkcionera bilo dovodjeno u pitanje.

vuk83

pre 9 godina

Čisto sumnjam da Vučić ne veruje policiji, jer su ga pripadnici vojske i ranije čuvali i po meni je normalno da nastave da ga čuvaju.

Luka

pre 9 godina

Izgleda da cak ni posle reformi u MUP-u, postoji jedna doza nepoverenja prema toj sluzbi, zato je i pametnije da premijera cuva izdvojeno obezbedjenje, mada bi i ono trebalo da se pojaca pripadnicima BIA-e.

Glasno razmisljam

pre 9 godina

Uporedite poverenje naroda u Vojsku i MUP Srbije?
Kada ste procitali da je pripadnik neke vojne `specijalne jedinice` ucestvovao u bilo kakvom incidentu,reketiranju ili ne daj Boze,ubistvu?
Zasto Drzava,moze da kontrolise takvu silu kao sto je Vojska,a ne moze pripadnike MUP-a,da dovede u red(da mi oproste svi oni posteni policajci,koji su srecom u ogromnoj vecini)?
Posto nema jasnog odgovora na gorenavedena pitanja,odluka i bivseg(nazalost pokojnog) i sadasnjeg premijera je na mestu!
Greska i jednog i drugog je sto nisu zeleli da uskrate rotacije svakoj susi,jer je to ono sto nervira narod(ima ih na stotine),a Predsednik i Premijer bi trebali i morali po sili zakona da koriste sve vidove zastite.

Jedan iz civilnog društva

pre 9 godina

Da, premijer mora da ima najbolju moguću zaštitu, ali ne vojnu. Kakva smo to država ako policija ne može da pruži "najbolju moguću zaštitu"? Da nije premijeru možda stalo da ostavi utisak kako ga baš vojska čuva, kao da je vrhovni komandant?

Viktorija

pre 9 godina

Lica koja obezbeđuju premijera treba da prođu detaljnu proveru i da budu spremna u svakom momentu da ga zaštite.Ova država je svojim propustom izgubila jednog premijera.Takav luksuz sada nesmemo dozvoliti.

Nije sve jedno.

pre 9 godina

Molim medije da uz Vucic vise ne pominju Djindjic i obrnuto, zato sto postoji manjina u ovoj drzavi koja je verovala Djindjicu od njegovih pocetaka u DS do danas, pa iz postovanja prema toj manjini. U manjinu ne spadaju ni Vesic ni Vucic, ni njima slicni likovi. Hvala.

Milos

pre 9 godina

Zasto me ovaj tekst podseca na pokusaj izjednacavanja Vucica sa likom i delom gospodina Dr Zorana Djindjica?! Te dve licnosti su nespojive, kao nebo i zemlja!

Dule Astro

pre 9 godina

Na stranu obezbeđenje i zaštita, ali kako niko da postavi pitanje šta će službeno vozilo na VMA. Ono što se samo nameće kao zaključak je da to vozilo sigurno nije bilo korišćeno za ono za što je namenjeno, već je vozač, ili neko iz nekog ministarstva išao tamo zbog ličnih potreba.

Preldzo

pre 9 godina

U Srbiji je ovih dana a i godinama unazan najlakse bilo napasti nikog drugog do premijera nase drzave. Sta je pozatina toga sami mozemo zakljuci. Nalagodavci, ove moze se slobodno okarakterisati kao opomene za temeljne reforme koje se sprovode, mogu biti razni trgovci narkoticima, razni clanovi duvanske mafija a i razne policijske sluge koje rade u interesu mafije.

Jovo

pre 9 godina

Ovo sto Vucic radi smeta mnogo onima koji su navikli da rade u haosu i zbog reformi je stekao mnogo neprijatelja tako da mora biti mnogo pazljiv kada je bezbednost u pitanju!Mora se istraziti i huligan sa utakmice i vozac koji je udario u auto Vucica i ko sve salje pretnje i ko sve to organizuje!

Legionar

pre 9 godina

Ovo je nelogicno,ako izdvojis iz sistema,kako ces i odakle da dobijas obavestajne podatke,ciju logistiku,podrsku.Izgleda da je opet ono,premijera cuvaju kobre,a vozi ga vozilo BIA-e koje je uzeto preko kancelarije za zajednicke poslove.Po kom to zakonu izdvojeni pojedinci van svoje sluzbe imaju dozvole za oruzje.
Ovo ovako ne moze,to je van zdrave paneti i profesionalne logike.

Dia

pre 9 godina

Upada u oči disproporcija između onoga što premijer radi i halabuke oko njegove navodne ugroženosti. Vučiću neko radi o glavi?! Zašto, zbog čega?

jovan

pre 9 godina

Po mom misljenju ovo je proizvodnja vesti o coveku kome je usiljeni mars kroz medije jedini moguci politicki program. I kad nema sta da kaze onda su tu njegovi tviteri, onda se vrsi reciklaza starih izjava i dogadjaja, kao sto je to ovde slucaj. I time je jasno da su mediji udvoricki ucestvovali u gradjenju kulta licnosti ...

Milena

pre 9 godina

U proslosti smo imali nazalost slucaj sa Djindjicem koji smo imali, ali ne sme se vise dozvoliti ni najmanje da bude ugrozen covek koji je na takvoj funkciji.

Nanogica Bobica

pre 9 godina

Niko da kaze kako je regulisana ta raskrsnica. Mozi me da sa Karaburme idem na banjicu pa neka neko kaze .. taksisti znaju sigurno ...

Vesna BG

pre 9 godina

Pa dobro, ako ne valjaju ti propisi prema kojima su razdvojeni onda ih spojite ili tražite već neko drugo rešenje. Kako drugi rade?