Petak, 19.09.2014.

17:21

Ostavka premijera Škotske

Prvi ministar Škotske Aleks Salmond podneo je ostavku posle objave rezultata referenduma o nezavisnosti Škotske.

Izvor: B92

Ostavka premijera Škotske IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

104 Komentari

Sortiraj po:

abc

pre 9 godina

Ja ne znam sta je sa vama u Srbiji ali shvatite to vec jednom Skoti su dobili sansu da glasaju i izglasali su ostanak i ta stvar je zavrsena za navek, nikad vise referendum .VB od sada bice jos snaznija jos mocnija drzava a vama u Srbiji ostalo je samo da crknete od muke.
(anglophile, 19. septembar 2014 22:34)

Što bismo crkli od muke, šta se to nas tiče? I nisi u pravu. Škotska posle ovoga otprilike dobija više od autonomije, manje od nezavisnosti. Da ne govorim o tome da dobija i više novca od Londona. Inače, do ovog trenutka, položaj Škotske u VB je takav da se London ne pita ništa u Škotskoj, ali da se Škotska pita u Londonu. Zvuči poznato? I meni. I teško da je to pitanje rešeno zauvek. Referendum su i dozvolili jer nisu smatrali da ima šanse da uspe inače bi to isto dozvolili i Severnoj Irskoj. Međutim, ispostavilo se da su oni na kojima ostaje budućnost Škotske, dakle mladi ljudi, za nezavisnost. Pogledaj tvit Endija Mareja, čisto ilustracije radi. Škotska je pobednik u svakom slučaju a u narednim decenijama svašta može da se desi samo zato jer je London čačkao mečku sa tim zakazivanjem referenduma.

BoKi

pre 9 godina

Čas iz demokratije iz najstarije demokratije na svetu: neka ceo svet vidi šta je red, kada reda ima. Nije rezultat važan, nego kako se do njega dolazi i šta se posle njega radi. To je svetinja. Zašto ne bismo gledali i učili?

anglophile

pre 9 godina

Ja ne znam sta je sa vama u Srbiji ali shvatite to vec jednom Skoti su dobili sansu da glasaju i izglasali su ostanak i ta stvar je zavrsena za navek, nikad vise referendum .VB od sada bice jos snaznija jos mocnija drzava a vama u Srbiji ostalo je samo da crknete od muke.

Melenci

pre 9 godina

MILANE,kada shvatis da je politika veoma slicna prostituciji bice ti mnogo jasnije da politicar mora da bude ponekad mio ponekad zao,a najmanje svima dobar.Politicar mora da balansira u interesu svoje zemlje.Mogao je Vucic otvoreno da kritikuje i to sa razlogom Kirbija ali je to iskulirao i jos dodao da je Kirbi dobar ambasador i prijatelj Srbije.Licno sta misli to mora da proguta.No sve to nema veze sa ostavkom premijera Skotske,jer on bi svakako dao ostavku da njegova zamenica nastavi tamo gde je on zastao.Stao nije kao ni pitanje samostalnosti Skotske.Jos samo da dodam kakav lik je tek bio Tito, svi su ga postovali,ceo svet a nije pripadao ni jednom bloku.

Dusko Dugousko

pre 9 godina

Brze bolje ste sklonili vest kako su Rusi optuzili za manipulisanje na referendumu: Evo snimka in flagrante: https://www.youtube.com/watch?v=LbJif7vISQg

brmbrm

pre 9 godina

Upravo smo u ova dva dana imali, cas iz demokratije, u najcistijem njenom obliku!!! Gde se razlicitosti postuju, gde se vecina slusa, i gde je moral na najvisem novou!!!

Vojvođanin

pre 9 godina

Kako su čudni komentari i ocene kad nema botova, izgleda da im ova vest nije interesantna, odnosno ne vide vezu između premijera Škotske i njihovog velikog vođe! A da, njihov vođa je do sada sve ispunio što je obećao i rekao, umalo da smetnem sa uma tu činjenicu!

Nikola skepticni

pre 9 godina

Ljubomir Davidović, na Krfu je bio zadužen za smeštaj i obrazovanje izbegličke dece, mnoge je poslao u Francusku na školovanje i time ih spasio od rova. Ne i svog sina koji je poginuo u ratu.

(Vukodav, 19. septembar 2014 20:02)

Eto Vukodave, jedva si nasao jednog...a i taj jedan...hmmm. Koliko su ta deca, koju je taj Davidovic, 1914-1915 smestao, obrazovao (???), slao u Francusku na skolovanje (???) da bi ih, kako ti kazes, spasio od rova, imala godina? Pa nisu valjda Srbi, decu slali u rat? Vidis da tvoja "prica" nekako nema ni glavu ni rep. Sastoji se od nekih rekla-kazala poluistina, neproverenih cinjenica, a o nepostojecim dokazima i da ne govorimo. Takva nam je cela istorija, nasa, srpska.

Dušan

pre 9 godina

jedini političar kod nas koji je ovako nešto uradio je Miroljub Labus... Đelića ne mogu da računam, jer je dve nedelje nakon ostavke najavljivao svoje i planove svoje stranke za predstojeći period... Miljama smo mi od civilizacije i demokratije...

Naš Aleks Salmond

pre 9 godina

Poslednji vitez političke scene Srbije, u novijoj srpskoj istoriji je bio ( a sva je prilka da će to,zauvek i ostati) Prof.Dr. Vojislav Koštunica - visokomoralan,dostojanstven. pametan, častan,principijelan , istinski rodoljub i pravi patriota.

zlopamtilo

pre 9 godina

Ko je ono rekao da ce se povuci iz politike ako ne postane gradonacelnik Bg i izgubi od Djilasa?

Mislim da je bio gospodin Vucic, nisam bas siguran, ukoliko gresim, molim da me demantuje.
(Jos jedared, 19. septembar 2014 19:43)

Posle tih izbora Vucic,se potpuno povukao sa javne scene,nije `izbacio` nekog od poslanika SRS iz skupstine i zauzeo njegovo mesto,kao neki drugi,nego se iskljucivo bavio stranackim radom,daleko od ociju javnosti!

A,kako je Djilas pobedio na tim izborima?

Ovaj pritisak na Skote je nista,koliki je pritisak vrsen na Dacica,od strane DS i pojedinih ambasadora,o cemu je sam pricao lider SPS i iskreno rekao,da ga je bilo sramota pogledati Vucica u oci,jer je ranije vec potpisao dogovor po kojem Vucic postaje gradonacelnik!

Jadni li smo ti mi ...

pre 9 godina

To su moralni političari.
Naš bivši predsednik, je napustio stranku koja ga je dovela do mesta predsednika Republike!!!!, i osnovao novu stranku!!!!
Jedino se Koštunica poneo dostojanstveno, i na državnom i na stranačkom nivou.
Ostale smo teško i silom oterali, a nove nećemo moći ni bagerima...

trunkamozgamajore

pre 9 godina

Kolika zaluđenost u Srbiji od onih koji "se ne sećaju političara koji je podneo ostavku". Pamćenje dirigovano, kao u žutih mrava. Potpredsednik vlade Božidar Đelić je podneo ostavku tačno u dan kad ju je obećao ako proces pridruživanja EU za koji se zalagao ne bude uspešan. Za razliku od onih koji su ostavke obećavali ali se reči nisu držali. Njih sada ni motkom ne možeš oterati, kao krpelj su se uhvatili vlasti. Šta je za njih reč?

Milan

pre 9 godina

A naš premijer je čas nacionalista, čas europejac, čas prijatelj islamista...kako vetar duva...nema ni svoje ja...čas moli Merkelovu, čas Putina, a od mozga ni m..

Vukodav

pre 9 godina

Budi malo konkretniji. Kada smo to imali casne politicare? Molim te samo da ne pocnes sa srednjevekovnom Srbijom. Pocni ako je moguce od prvog srpskog ustanka pa naovamo, do Vucica i ostale bulumentije pre njega. Nadji mi bar tri casna srpska politicara.
(Nikola skepticni, 19. septembar 2014 18:13)

Ljubomir Davidović, na Krfu je bio zadužen za smeštaj i obrazovanje izbegličke dece, mnoge je poslao u Francusku na školovanje i time ih spasio od rova. Ne i svog sina koji je poginuo u ratu.

Od prvog srpskog ustanka do danas smo imali puno časnih političara, ljudi od integriteta, uglavnom su to bili istaknuti intelektualci. Na žalost danas nema takvih.

Alba gu bràth

pre 9 godina

Zar nije najbolje za Skote da ostvare svoje prava bez nepotrebnog uzurpiranja komsiluka? Sve ostalo vodi u nove probleme.

Milan

pre 9 godina

Kljucna rijec u demokratiji je ODGOVORNOST. Ne moras ni biti moralan, ni dobra osoba, ali ako si na nekoj funkciji i nisi u stanju da izvrsis zadatak preuzmi odgovornost na neuspjeh a ne svaljuj na prethodnu vlast.

Evertonian

pre 9 godina

@Foklandska ovčica božja
Faklandska ostrva su iskljucivo naseljena najvecim brojem potomcima skota i velsana, mada ima i francuza i skandinavaca. Kada su otkrivena bila su potpuno pusta i nenaseljena, tako da da argentina ne moze da ima nikakva porava na njih.
Svaka cast Salmondu, ne znam za koliko je verovati glasovima da je brojanje namesteno alki da je kampanja unionista nije bila fer to stoji.

petar

pre 9 godina

dosta ih komentariše da nema takvih političara u zemlji. istina je da kod nas nijedan ne sme da dozvoli referendum u nekom delu Srbije..

..a eto rešenja za vlast u Vojvodini: raspišemo referendum, pa ako ne prodje otcepljenje - ode Bojan, pa mu kažemo da je 'gospodin'

JEDNA MAMA SA DORCOLA

pre 9 godina

Molim da mi objasnite sta znaci rec OSTAVKA, ta rec ocigledno ne postoji na Srpskom jeziku, a izgleda da nece nikad ni postojati !!!
(Inace briga me za Skote u Engleze) !!!

Sarada

pre 9 godina

Svi cekamo trenutak koji bi postao praksa i u Srbiji, kao svuda u normalnom svetu, da predsednik partije posle losih izbornih rezultata svoje partije na izborima podnese ostavku i ode. Za sada je jedino Kostunica to uradio, ali morace uskoro i ostali da pocnu...

Jos jedared

pre 9 godina

Da ponovimo sto neko vec rece:

Ko je ono rekao da ce se povuci iz politike ako ne postane gradonacelnik Bg i izgubi od Djilasa?

Mislim da je bio gospodin Vucic, nisam bas siguran, ukoliko gresim, molim da me demantuje.

serdjo

pre 9 godina

kakvi skoti kakvi bakraci, prevara ziva a mi se jos ponadali. mogu pricati sta hoce al propustena prilika je fakat, finito. mozete mahat usima al pali ste u ocima slobodarskog svjeta.

"S jeseni zaleni tuga u meni..."

pre 9 godina

Neverovatno, ovde nema dva-tri komentara o Škotlandjanima i Škotskoj u odnosu na Englesku i Zapadnu Evropu, na čelu sa američkim trenutnim šefom Obamom; no se ovde onako jeftino i mizerno govori o nekakvim srpskim problemima.
Pa dobro, hajde srpska deco - prijavite se u natovsku vojsku, očevi vas mole.

moravac

pre 9 godina

kada se uzme u obzir otvorene pretnje britanskog premijera i cinjenice da su za ostanak glasali vecinom penzioneri zabrinuti za svoje penzije ako se skotska osamostali. ocekivan rezultat . sada samo treba sacekati da penzioneri pomru i da ponove referendum.

Doktor86

pre 9 godina

Jedino sto je posle ovog referenduma jasno je da je Skotska duboko podeljena. A sto se tice filma Hrabro srce, molim vas, jedino mi na Balkanu zivimo i mastamo o slavnoj proslosti. Obicno je tako kada narodi nemaju lepu sadasnjost ili ne vide lepu buducnost.

Nikola PO3

pre 9 godina

Možete li zamisliti našeg Vučka u toj ulozi? Naprosto nezamislivo!
(dole vlada, 19. septembar 2014 17:39)

Pa nije toliko problem u Vucku koliko u nepostojecoj alternativi. Gospodin Salmond se je pobrinuo da posle njega na celu njegove stranke bude adekvatan covek tj. u njegovom slucaju adekvatna zena. Ko treba Vucka da nasledi? Pa Vucko je tako, zbog nedostatka boljih, i isplivao na povrsinu srpske politicke morasti. Sada nam je to sto nam je. Srbija nema konstruktivnu, kvalitetnu opoziciju, i dok je to tako Srbija je klinicki tj. politicki mrtva.

Maks Veber

pre 9 godina

ko je ono rekao da ce se povuci iz politike ako ne postane gradonacelnik Bg i izgubi od Djilasa :)
(dzumandzi, 19. septembar 2014 17:35)

"Sve dok je budala u Srbiji, ja ne moram da brinem za svoju političku karijeru."
Ne, nije ON, ali ovo jeste rekao Njegov politički otac.
Može ON da ode iz radikala, ali radikal nikad neće iz njega.

Fukusima

pre 9 godina

Ovim cinom je pokazao da mu je ideja vaznija od pozicija, vlasti i privilegija. Sada zaista verujem da je projekat nezavisnosti bio iskren i da ce u blizoj buducnosti Skotska krenuti samostalnim putem. Koliko sam pratio njihovu stampu danas, ocekuje se u periodu od 5-20 godina ponovo referendum.

alek

pre 9 godina

Ovi izbori posle objave rezultata nisu nista drugo nego navlacenje drugih oblasti sirom evrope na istu stvar. Referendum je cisto planski uradjen da bi se stavilo do znanja, da ako to moze da uradi jedna skotska u okviru velike britanije, sto to ne bi uradila i katalonija, baskija, istra, srpska itd. Samo sto je referendum u nabrojanim oblastima pun rizik da dodje do sukoba sto automatski odgovara britancima, kao sto im je uvek i odgovaralo. Sto bi moj deda Vukasin rekao, mani ti britance to su ti svetske ku*ve.

nece86

pre 9 godina

Svaka cas gospodinu Salmondu, ali to ne znaci da nije bio uspsan. Referendum su mu dali jer su bili sigurni da referendum nece proci. Medjutim zadnji mesec dan su videli da je odnos snaga izjednacen i onda je pocelo zastrasivanje i pretnje. I to da ce gradjani ostati bez penzija, da ce Skotska ostati bez banaka, da vise niko nece piti viski i slicne glupost na koje deo narod naseo.

Foklandska ovčica božja

pre 9 godina

Pa dobro, Škoti nisu Irci, iako im je kraljica ista stara, pametna i bistra lepotica engleska. Škoti nisu Slovenci ili Hrvati zajedno sa Albancima, ili pak Crnogorci, oni su prosto sami hteli i želeli da posle toliko stotina godina postanu svoji na svome, bez da im natovci (nacisti) u tome pomognu, e da bi danas ovde seirili...
Škoti nemaju ni Nemce, Amerikance, Turke i Francuze na svojoj strani, pa opet dobro. Škotlanđani su gospoda, nisu valjda tako "pametni" da očekuju (kao gore navedeni) da će im pomoći ovi, koji su pre nekoliko godina dobili svoju ZVANIČNU državu i ZVANIČNI JEZIK.
P.S. Ima li netko pojma - koliko godina ima njihova voljena engleska kraljica. Jel su joj unuci na nekom ratištu trentuno, ubijaju li nekog - nekoliko hiljada kilometara daleko od svoje domaje, u ime svoje pametne i škotske i irske i australijanske i ine bakice.
Recimo, na Foklandu

Nikola skepticni

pre 9 godina

Bravo, gospodin čovek!
Nekad smo i u Srbiji imali časne političare...
(Vukodav, 19. septembar 2014 17:30)

Budi malo konkretniji. Kada smo to imali casne politicare? Molim te samo da ne pocnes sa srednjevekovnom Srbijom. Pocni ako je moguce od prvog srpskog ustanka pa naovamo, do Vucica i ostale bulumentije pre njega. Nadji mi bar tri casna srpska politicara.

anoniman

pre 9 godina

Evo kako je izglasan ostanak u V.B..Zamilo bih redakciju da ovo objavi jer je veoma vazno da ljudi vide kako funkcionise 'demokratski' svet. https://www.youtube.com/watch?v=kUR-HgAtwtg

Mare,NS

pre 9 godina

Bravo gospodine,Salmond!

Ovo je za nauk nasim politicarima,koji bi zauvek da vode svoje stranke i da budu na vlasti,bez obzira na rezultate izbora i podrsku naroda!

Hvala ti na podrsci i osudi NATO bombardovanja SRJ,kada si se ostro suprotstavio premijeru Toniju Bleru i ministru spoljnih poslova Robinu Kuku,a njihov postupak nazvao "neoprostivom gluposcu"!

Od srca ti zelim,da ti se snovi jednog dana ostvare,jer mladost Skotske je uz tebe,a na mladjima svet ostaje!!!

Ganja

pre 9 godina

Kakav car.....odmah....ali odmah ostavka....auuuuu....koja si ljudina shmekeru,odushevio me chovek za vjeke vjekova.
Da li vidi tvoj kolega iz Srbije kako se staje iza svojih ciljeva i ideala i kako se prihvata poraz jedne politike,domacji lopovi,lazovi i kvazipolitichari kao i poluljudi,gadite mi se....a za ovog choveka eternal respect !

belodedic

pre 9 godina

@Možete li zamisliti našeg Vučka u toj ulozi? Naprosto nezamislivo!
(dole vlada, 19. septembar 2014 17:39)

Ne mogu zamisliti NI JEDNOG srpskog politicara :-)
A pogotovo ne Toleta:-)

Đura

pre 9 godina

Principijelni političari. Mogli bi i ovi naši dosta da nauče kako to izgleda biti prvo političar a potom i čovek. Samo još kad bi hteli...

Milosh

pre 9 godina

Eto sta je moral, bar u toj nekoj maloj meri, koji nama Srbima toliko nedostaje. Nesto sto bi trebalo da je normalna stvar svuda, ali nazalost nije. Moram reci, svaka cast na potezu.

King

pre 9 godina

Svaka cast, to se zove moralan i odgovoran covek, a ne kao kod nas lazu, kradu, unistavaju zemlju na svaki moguci nacin, a onda se ponovo kandiduju kao novi ljudi koji ce doneti promene i reforme.... Zato smo mi tu gde jesmo - na dnu!

nev

pre 9 godina

@" Možete li zamisliti našeg Vučka u toj ulozi? Naprosto nezamislivo!
(dole vlada, 19. septembar 2014 17:39)"

A Pajtic je bolji pa odmah posle rezultata izbora tako nesto uradio u Vojvodini?
Kako se lako prepoznaju svi bot-ovi od S-povaca do D-ovaca. Ne mogu da vas shvatim da ne mozete to skontati i da nas vasim bot-ovanjem sve vise iritirate.
E ovo je demokratija i preuzimanje odgovornosti politicari nasi, a ne samo opravdanje i optuzbe. Samo se menjate na vlasti zadnjih 25 godina i unistavate nas dok nas strana cizma uz vasu direktnu i indirektnu pomoc gazi i porobljava. Zato nema ni demarsa onom ambasadoru nego "nas prijatelj" (ne samo vodja nego i prethodnik gosn. maneken to isto radio). Sve gosn posteni do postenog dok dzepovi gradjana prolaze pored i prazne se pa kad budete uhvaceni onda nisam ja eno onaj portir zvani direktor tamo, a i videli ste i cistacicu kako je zdipila toalet papir. Trebalo bi preinaciti drzavni sluzbenik naziv u nadimak koji ce oslikavati sta je dostupno za maznjavanje, od tetka toalet pa do teca fabrikas ili popa korisnik skupstinskog restorana...

my way

pre 9 godina

Човек који је директно био против бомбардовања Србије! Зато и због тога што нам је Шкотска кроз историју била највећи пријатељ у Британији смо ми подржавали Шкоте и њега и прижељкивали да изађу из Британије без да било коме длака са главе фали (Британије, која је на сваки начин, па и силом подржавала крваво комадање Југославије и Србије), а не да би некоме цркла некаква крава као што неки пуни мржње према Србима кажу.

In ur face, Salmond!!!

pre 9 godina

Still more majestic shalt thou rise,
More dreadful, from each foreign stroke;
As the loud blast that tears the skies,
Serves but to root thy native oak.

"Rule, Britannia! rule the waves:
"Britons never will be slaves."

Kralj Ibi

pre 9 godina

Nije tacno da nijedan nas politicar nije dao ostavku i povukao se iz politike. Ucinio je to Kostunica, jedini politicar od integriteta. Na zalost u Srbiji su popularni ovi sto menaju misljenje i gazde kao gace. Jedni bili nekad za Veliku Srbiju danas mogu i bez nje samo da su na vlasti. Ovi drugi bili za demokratiju pa kad su dosli na vlast potrcali da prigrabe svu vlast i ovajde se sto vise. Treci hteli nekima da seku ruke i organizoval dobrovoljce pa kad je zapucalo podvukli rep i sad bi u Nato sve trceci.

lalo novi sad

pre 9 godina

Samo tako ce moci da priprema sledeci referendum kada ce vec skotski metuzalemi biti van opticaja a mladi ce izglasati ono cemu teze. Pozdravljam ovaj potez skotskog Premijera pa neka se i drugi ugledaju na njega kada ne uspeju u svojoj politici.

daevon

pre 9 godina

Koliko su ovi Škoti daleko od nas. Mislim da su Škotska i UK održali lekciju celom svetu kako se to radi. Čestitam i zavidim vam na civilizovanoj državi i pametnom narodu.

Mare,NS

pre 9 godina

Bravo gospodine,Salmond!

Ovo je za nauk nasim politicarima,koji bi zauvek da vode svoje stranke i da budu na vlasti,bez obzira na rezultate izbora i podrsku naroda!

Hvala ti na podrsci i osudi NATO bombardovanja SRJ,kada si se ostro suprotstavio premijeru Toniju Bleru i ministru spoljnih poslova Robinu Kuku,a njihov postupak nazvao "neoprostivom gluposcu"!

Od srca ti zelim,da ti se snovi jednog dana ostvare,jer mladost Skotske je uz tebe,a na mladjima svet ostaje!!!

Milosh

pre 9 godina

Eto sta je moral, bar u toj nekoj maloj meri, koji nama Srbima toliko nedostaje. Nesto sto bi trebalo da je normalna stvar svuda, ali nazalost nije. Moram reci, svaka cast na potezu.

Đura

pre 9 godina

Principijelni političari. Mogli bi i ovi naši dosta da nauče kako to izgleda biti prvo političar a potom i čovek. Samo još kad bi hteli...

Maks Veber

pre 9 godina

ko je ono rekao da ce se povuci iz politike ako ne postane gradonacelnik Bg i izgubi od Djilasa :)
(dzumandzi, 19. septembar 2014 17:35)

"Sve dok je budala u Srbiji, ja ne moram da brinem za svoju političku karijeru."
Ne, nije ON, ali ovo jeste rekao Njegov politički otac.
Može ON da ode iz radikala, ali radikal nikad neće iz njega.

daevon

pre 9 godina

Koliko su ovi Škoti daleko od nas. Mislim da su Škotska i UK održali lekciju celom svetu kako se to radi. Čestitam i zavidim vam na civilizovanoj državi i pametnom narodu.

Ganja

pre 9 godina

Kakav car.....odmah....ali odmah ostavka....auuuuu....koja si ljudina shmekeru,odushevio me chovek za vjeke vjekova.
Da li vidi tvoj kolega iz Srbije kako se staje iza svojih ciljeva i ideala i kako se prihvata poraz jedne politike,domacji lopovi,lazovi i kvazipolitichari kao i poluljudi,gadite mi se....a za ovog choveka eternal respect !

Milan

pre 9 godina

A naš premijer je čas nacionalista, čas europejac, čas prijatelj islamista...kako vetar duva...nema ni svoje ja...čas moli Merkelovu, čas Putina, a od mozga ni m..

my way

pre 9 godina

Човек који је директно био против бомбардовања Србије! Зато и због тога што нам је Шкотска кроз историју била највећи пријатељ у Британији смо ми подржавали Шкоте и њега и прижељкивали да изађу из Британије без да било коме длака са главе фали (Британије, која је на сваки начин, па и силом подржавала крваво комадање Југославије и Србије), а не да би некоме цркла некаква крава као што неки пуни мржње према Србима кажу.

belodedic

pre 9 godina

@Možete li zamisliti našeg Vučka u toj ulozi? Naprosto nezamislivo!
(dole vlada, 19. septembar 2014 17:39)

Ne mogu zamisliti NI JEDNOG srpskog politicara :-)
A pogotovo ne Toleta:-)

King

pre 9 godina

Svaka cast, to se zove moralan i odgovoran covek, a ne kao kod nas lazu, kradu, unistavaju zemlju na svaki moguci nacin, a onda se ponovo kandiduju kao novi ljudi koji ce doneti promene i reforme.... Zato smo mi tu gde jesmo - na dnu!

Dušan

pre 9 godina

jedini političar kod nas koji je ovako nešto uradio je Miroljub Labus... Đelića ne mogu da računam, jer je dve nedelje nakon ostavke najavljivao svoje i planove svoje stranke za predstojeći period... Miljama smo mi od civilizacije i demokratije...

lalo novi sad

pre 9 godina

Samo tako ce moci da priprema sledeci referendum kada ce vec skotski metuzalemi biti van opticaja a mladi ce izglasati ono cemu teze. Pozdravljam ovaj potez skotskog Premijera pa neka se i drugi ugledaju na njega kada ne uspeju u svojoj politici.

Jadni li smo ti mi ...

pre 9 godina

To su moralni političari.
Naš bivši predsednik, je napustio stranku koja ga je dovela do mesta predsednika Republike!!!!, i osnovao novu stranku!!!!
Jedino se Koštunica poneo dostojanstveno, i na državnom i na stranačkom nivou.
Ostale smo teško i silom oterali, a nove nećemo moći ni bagerima...

Kralj Ibi

pre 9 godina

Nije tacno da nijedan nas politicar nije dao ostavku i povukao se iz politike. Ucinio je to Kostunica, jedini politicar od integriteta. Na zalost u Srbiji su popularni ovi sto menaju misljenje i gazde kao gace. Jedni bili nekad za Veliku Srbiju danas mogu i bez nje samo da su na vlasti. Ovi drugi bili za demokratiju pa kad su dosli na vlast potrcali da prigrabe svu vlast i ovajde se sto vise. Treci hteli nekima da seku ruke i organizoval dobrovoljce pa kad je zapucalo podvukli rep i sad bi u Nato sve trceci.

Milan

pre 9 godina

Kljucna rijec u demokratiji je ODGOVORNOST. Ne moras ni biti moralan, ni dobra osoba, ali ako si na nekoj funkciji i nisi u stanju da izvrsis zadatak preuzmi odgovornost na neuspjeh a ne svaljuj na prethodnu vlast.

Jos jedared

pre 9 godina

Da ponovimo sto neko vec rece:

Ko je ono rekao da ce se povuci iz politike ako ne postane gradonacelnik Bg i izgubi od Djilasa?

Mislim da je bio gospodin Vucic, nisam bas siguran, ukoliko gresim, molim da me demantuje.

Vukodav

pre 9 godina

Budi malo konkretniji. Kada smo to imali casne politicare? Molim te samo da ne pocnes sa srednjevekovnom Srbijom. Pocni ako je moguce od prvog srpskog ustanka pa naovamo, do Vucica i ostale bulumentije pre njega. Nadji mi bar tri casna srpska politicara.
(Nikola skepticni, 19. septembar 2014 18:13)

Ljubomir Davidović, na Krfu je bio zadužen za smeštaj i obrazovanje izbegličke dece, mnoge je poslao u Francusku na školovanje i time ih spasio od rova. Ne i svog sina koji je poginuo u ratu.

Od prvog srpskog ustanka do danas smo imali puno časnih političara, ljudi od integriteta, uglavnom su to bili istaknuti intelektualci. Na žalost danas nema takvih.

trunkamozgamajore

pre 9 godina

Kolika zaluđenost u Srbiji od onih koji "se ne sećaju političara koji je podneo ostavku". Pamćenje dirigovano, kao u žutih mrava. Potpredsednik vlade Božidar Đelić je podneo ostavku tačno u dan kad ju je obećao ako proces pridruživanja EU za koji se zalagao ne bude uspešan. Za razliku od onih koji su ostavke obećavali ali se reči nisu držali. Njih sada ni motkom ne možeš oterati, kao krpelj su se uhvatili vlasti. Šta je za njih reč?

BoKi

pre 9 godina

Čas iz demokratije iz najstarije demokratije na svetu: neka ceo svet vidi šta je red, kada reda ima. Nije rezultat važan, nego kako se do njega dolazi i šta se posle njega radi. To je svetinja. Zašto ne bismo gledali i učili?

brmbrm

pre 9 godina

Upravo smo u ova dva dana imali, cas iz demokratije, u najcistijem njenom obliku!!! Gde se razlicitosti postuju, gde se vecina slusa, i gde je moral na najvisem novou!!!

Doktor86

pre 9 godina

Jedino sto je posle ovog referenduma jasno je da je Skotska duboko podeljena. A sto se tice filma Hrabro srce, molim vas, jedino mi na Balkanu zivimo i mastamo o slavnoj proslosti. Obicno je tako kada narodi nemaju lepu sadasnjost ili ne vide lepu buducnost.

Foklandska ovčica božja

pre 9 godina

Pa dobro, Škoti nisu Irci, iako im je kraljica ista stara, pametna i bistra lepotica engleska. Škoti nisu Slovenci ili Hrvati zajedno sa Albancima, ili pak Crnogorci, oni su prosto sami hteli i želeli da posle toliko stotina godina postanu svoji na svome, bez da im natovci (nacisti) u tome pomognu, e da bi danas ovde seirili...
Škoti nemaju ni Nemce, Amerikance, Turke i Francuze na svojoj strani, pa opet dobro. Škotlanđani su gospoda, nisu valjda tako "pametni" da očekuju (kao gore navedeni) da će im pomoći ovi, koji su pre nekoliko godina dobili svoju ZVANIČNU državu i ZVANIČNI JEZIK.
P.S. Ima li netko pojma - koliko godina ima njihova voljena engleska kraljica. Jel su joj unuci na nekom ratištu trentuno, ubijaju li nekog - nekoliko hiljada kilometara daleko od svoje domaje, u ime svoje pametne i škotske i irske i australijanske i ine bakice.
Recimo, na Foklandu

anglophile

pre 9 godina

Ja ne znam sta je sa vama u Srbiji ali shvatite to vec jednom Skoti su dobili sansu da glasaju i izglasali su ostanak i ta stvar je zavrsena za navek, nikad vise referendum .VB od sada bice jos snaznija jos mocnija drzava a vama u Srbiji ostalo je samo da crknete od muke.

Evertonian

pre 9 godina

@Foklandska ovčica božja
Faklandska ostrva su iskljucivo naseljena najvecim brojem potomcima skota i velsana, mada ima i francuza i skandinavaca. Kada su otkrivena bila su potpuno pusta i nenaseljena, tako da da argentina ne moze da ima nikakva porava na njih.
Svaka cast Salmondu, ne znam za koliko je verovati glasovima da je brojanje namesteno alki da je kampanja unionista nije bila fer to stoji.

In ur face, Salmond!!!

pre 9 godina

Still more majestic shalt thou rise,
More dreadful, from each foreign stroke;
As the loud blast that tears the skies,
Serves but to root thy native oak.

"Rule, Britannia! rule the waves:
"Britons never will be slaves."

Sarada

pre 9 godina

Svi cekamo trenutak koji bi postao praksa i u Srbiji, kao svuda u normalnom svetu, da predsednik partije posle losih izbornih rezultata svoje partije na izborima podnese ostavku i ode. Za sada je jedino Kostunica to uradio, ali morace uskoro i ostali da pocnu...

moravac

pre 9 godina

kada se uzme u obzir otvorene pretnje britanskog premijera i cinjenice da su za ostanak glasali vecinom penzioneri zabrinuti za svoje penzije ako se skotska osamostali. ocekivan rezultat . sada samo treba sacekati da penzioneri pomru i da ponove referendum.

JEDNA MAMA SA DORCOLA

pre 9 godina

Molim da mi objasnite sta znaci rec OSTAVKA, ta rec ocigledno ne postoji na Srpskom jeziku, a izgleda da nece nikad ni postojati !!!
(Inace briga me za Skote u Engleze) !!!

Vojvođanin

pre 9 godina

Kako su čudni komentari i ocene kad nema botova, izgleda da im ova vest nije interesantna, odnosno ne vide vezu između premijera Škotske i njihovog velikog vođe! A da, njihov vođa je do sada sve ispunio što je obećao i rekao, umalo da smetnem sa uma tu činjenicu!

Nikola PO3

pre 9 godina

Možete li zamisliti našeg Vučka u toj ulozi? Naprosto nezamislivo!
(dole vlada, 19. septembar 2014 17:39)

Pa nije toliko problem u Vucku koliko u nepostojecoj alternativi. Gospodin Salmond se je pobrinuo da posle njega na celu njegove stranke bude adekvatan covek tj. u njegovom slucaju adekvatna zena. Ko treba Vucka da nasledi? Pa Vucko je tako, zbog nedostatka boljih, i isplivao na povrsinu srpske politicke morasti. Sada nam je to sto nam je. Srbija nema konstruktivnu, kvalitetnu opoziciju, i dok je to tako Srbija je klinicki tj. politicki mrtva.

nev

pre 9 godina

@" Možete li zamisliti našeg Vučka u toj ulozi? Naprosto nezamislivo!
(dole vlada, 19. septembar 2014 17:39)"

A Pajtic je bolji pa odmah posle rezultata izbora tako nesto uradio u Vojvodini?
Kako se lako prepoznaju svi bot-ovi od S-povaca do D-ovaca. Ne mogu da vas shvatim da ne mozete to skontati i da nas vasim bot-ovanjem sve vise iritirate.
E ovo je demokratija i preuzimanje odgovornosti politicari nasi, a ne samo opravdanje i optuzbe. Samo se menjate na vlasti zadnjih 25 godina i unistavate nas dok nas strana cizma uz vasu direktnu i indirektnu pomoc gazi i porobljava. Zato nema ni demarsa onom ambasadoru nego "nas prijatelj" (ne samo vodja nego i prethodnik gosn. maneken to isto radio). Sve gosn posteni do postenog dok dzepovi gradjana prolaze pored i prazne se pa kad budete uhvaceni onda nisam ja eno onaj portir zvani direktor tamo, a i videli ste i cistacicu kako je zdipila toalet papir. Trebalo bi preinaciti drzavni sluzbenik naziv u nadimak koji ce oslikavati sta je dostupno za maznjavanje, od tetka toalet pa do teca fabrikas ili popa korisnik skupstinskog restorana...

nece86

pre 9 godina

Svaka cas gospodinu Salmondu, ali to ne znaci da nije bio uspsan. Referendum su mu dali jer su bili sigurni da referendum nece proci. Medjutim zadnji mesec dan su videli da je odnos snaga izjednacen i onda je pocelo zastrasivanje i pretnje. I to da ce gradjani ostati bez penzija, da ce Skotska ostati bez banaka, da vise niko nece piti viski i slicne glupost na koje deo narod naseo.

alek

pre 9 godina

Ovi izbori posle objave rezultata nisu nista drugo nego navlacenje drugih oblasti sirom evrope na istu stvar. Referendum je cisto planski uradjen da bi se stavilo do znanja, da ako to moze da uradi jedna skotska u okviru velike britanije, sto to ne bi uradila i katalonija, baskija, istra, srpska itd. Samo sto je referendum u nabrojanim oblastima pun rizik da dodje do sukoba sto automatski odgovara britancima, kao sto im je uvek i odgovaralo. Sto bi moj deda Vukasin rekao, mani ti britance to su ti svetske ku*ve.

Fukusima

pre 9 godina

Ovim cinom je pokazao da mu je ideja vaznija od pozicija, vlasti i privilegija. Sada zaista verujem da je projekat nezavisnosti bio iskren i da ce u blizoj buducnosti Skotska krenuti samostalnim putem. Koliko sam pratio njihovu stampu danas, ocekuje se u periodu od 5-20 godina ponovo referendum.

Dusko Dugousko

pre 9 godina

Brze bolje ste sklonili vest kako su Rusi optuzili za manipulisanje na referendumu: Evo snimka in flagrante: https://www.youtube.com/watch?v=LbJif7vISQg

abc

pre 9 godina

Ja ne znam sta je sa vama u Srbiji ali shvatite to vec jednom Skoti su dobili sansu da glasaju i izglasali su ostanak i ta stvar je zavrsena za navek, nikad vise referendum .VB od sada bice jos snaznija jos mocnija drzava a vama u Srbiji ostalo je samo da crknete od muke.
(anglophile, 19. septembar 2014 22:34)

Što bismo crkli od muke, šta se to nas tiče? I nisi u pravu. Škotska posle ovoga otprilike dobija više od autonomije, manje od nezavisnosti. Da ne govorim o tome da dobija i više novca od Londona. Inače, do ovog trenutka, položaj Škotske u VB je takav da se London ne pita ništa u Škotskoj, ali da se Škotska pita u Londonu. Zvuči poznato? I meni. I teško da je to pitanje rešeno zauvek. Referendum su i dozvolili jer nisu smatrali da ima šanse da uspe inače bi to isto dozvolili i Severnoj Irskoj. Međutim, ispostavilo se da su oni na kojima ostaje budućnost Škotske, dakle mladi ljudi, za nezavisnost. Pogledaj tvit Endija Mareja, čisto ilustracije radi. Škotska je pobednik u svakom slučaju a u narednim decenijama svašta može da se desi samo zato jer je London čačkao mečku sa tim zakazivanjem referenduma.

Naš Aleks Salmond

pre 9 godina

Poslednji vitez političke scene Srbije, u novijoj srpskoj istoriji je bio ( a sva je prilka da će to,zauvek i ostati) Prof.Dr. Vojislav Koštunica - visokomoralan,dostojanstven. pametan, častan,principijelan , istinski rodoljub i pravi patriota.

Nikola skepticni

pre 9 godina

Bravo, gospodin čovek!
Nekad smo i u Srbiji imali časne političare...
(Vukodav, 19. septembar 2014 17:30)

Budi malo konkretniji. Kada smo to imali casne politicare? Molim te samo da ne pocnes sa srednjevekovnom Srbijom. Pocni ako je moguce od prvog srpskog ustanka pa naovamo, do Vucica i ostale bulumentije pre njega. Nadji mi bar tri casna srpska politicara.

anoniman

pre 9 godina

Evo kako je izglasan ostanak u V.B..Zamilo bih redakciju da ovo objavi jer je veoma vazno da ljudi vide kako funkcionise 'demokratski' svet. https://www.youtube.com/watch?v=kUR-HgAtwtg

petar

pre 9 godina

dosta ih komentariše da nema takvih političara u zemlji. istina je da kod nas nijedan ne sme da dozvoli referendum u nekom delu Srbije..

..a eto rešenja za vlast u Vojvodini: raspišemo referendum, pa ako ne prodje otcepljenje - ode Bojan, pa mu kažemo da je 'gospodin'

serdjo

pre 9 godina

kakvi skoti kakvi bakraci, prevara ziva a mi se jos ponadali. mogu pricati sta hoce al propustena prilika je fakat, finito. mozete mahat usima al pali ste u ocima slobodarskog svjeta.

zlopamtilo

pre 9 godina

Ko je ono rekao da ce se povuci iz politike ako ne postane gradonacelnik Bg i izgubi od Djilasa?

Mislim da je bio gospodin Vucic, nisam bas siguran, ukoliko gresim, molim da me demantuje.
(Jos jedared, 19. septembar 2014 19:43)

Posle tih izbora Vucic,se potpuno povukao sa javne scene,nije `izbacio` nekog od poslanika SRS iz skupstine i zauzeo njegovo mesto,kao neki drugi,nego se iskljucivo bavio stranackim radom,daleko od ociju javnosti!

A,kako je Djilas pobedio na tim izborima?

Ovaj pritisak na Skote je nista,koliki je pritisak vrsen na Dacica,od strane DS i pojedinih ambasadora,o cemu je sam pricao lider SPS i iskreno rekao,da ga je bilo sramota pogledati Vucica u oci,jer je ranije vec potpisao dogovor po kojem Vucic postaje gradonacelnik!

Melenci

pre 9 godina

MILANE,kada shvatis da je politika veoma slicna prostituciji bice ti mnogo jasnije da politicar mora da bude ponekad mio ponekad zao,a najmanje svima dobar.Politicar mora da balansira u interesu svoje zemlje.Mogao je Vucic otvoreno da kritikuje i to sa razlogom Kirbija ali je to iskulirao i jos dodao da je Kirbi dobar ambasador i prijatelj Srbije.Licno sta misli to mora da proguta.No sve to nema veze sa ostavkom premijera Skotske,jer on bi svakako dao ostavku da njegova zamenica nastavi tamo gde je on zastao.Stao nije kao ni pitanje samostalnosti Skotske.Jos samo da dodam kakav lik je tek bio Tito, svi su ga postovali,ceo svet a nije pripadao ni jednom bloku.

"S jeseni zaleni tuga u meni..."

pre 9 godina

Neverovatno, ovde nema dva-tri komentara o Škotlandjanima i Škotskoj u odnosu na Englesku i Zapadnu Evropu, na čelu sa američkim trenutnim šefom Obamom; no se ovde onako jeftino i mizerno govori o nekakvim srpskim problemima.
Pa dobro, hajde srpska deco - prijavite se u natovsku vojsku, očevi vas mole.

Nikola skepticni

pre 9 godina

Ljubomir Davidović, na Krfu je bio zadužen za smeštaj i obrazovanje izbegličke dece, mnoge je poslao u Francusku na školovanje i time ih spasio od rova. Ne i svog sina koji je poginuo u ratu.

(Vukodav, 19. septembar 2014 20:02)

Eto Vukodave, jedva si nasao jednog...a i taj jedan...hmmm. Koliko su ta deca, koju je taj Davidovic, 1914-1915 smestao, obrazovao (???), slao u Francusku na skolovanje (???) da bi ih, kako ti kazes, spasio od rova, imala godina? Pa nisu valjda Srbi, decu slali u rat? Vidis da tvoja "prica" nekako nema ni glavu ni rep. Sastoji se od nekih rekla-kazala poluistina, neproverenih cinjenica, a o nepostojecim dokazima i da ne govorimo. Takva nam je cela istorija, nasa, srpska.

Alba gu bràth

pre 9 godina

Zar nije najbolje za Skote da ostvare svoje prava bez nepotrebnog uzurpiranja komsiluka? Sve ostalo vodi u nove probleme.

In ur face, Salmond!!!

pre 9 godina

Still more majestic shalt thou rise,
More dreadful, from each foreign stroke;
As the loud blast that tears the skies,
Serves but to root thy native oak.

"Rule, Britannia! rule the waves:
"Britons never will be slaves."

zlopamtilo

pre 9 godina

Ko je ono rekao da ce se povuci iz politike ako ne postane gradonacelnik Bg i izgubi od Djilasa?

Mislim da je bio gospodin Vucic, nisam bas siguran, ukoliko gresim, molim da me demantuje.
(Jos jedared, 19. septembar 2014 19:43)

Posle tih izbora Vucic,se potpuno povukao sa javne scene,nije `izbacio` nekog od poslanika SRS iz skupstine i zauzeo njegovo mesto,kao neki drugi,nego se iskljucivo bavio stranackim radom,daleko od ociju javnosti!

A,kako je Djilas pobedio na tim izborima?

Ovaj pritisak na Skote je nista,koliki je pritisak vrsen na Dacica,od strane DS i pojedinih ambasadora,o cemu je sam pricao lider SPS i iskreno rekao,da ga je bilo sramota pogledati Vucica u oci,jer je ranije vec potpisao dogovor po kojem Vucic postaje gradonacelnik!

Foklandska ovčica božja

pre 9 godina

Pa dobro, Škoti nisu Irci, iako im je kraljica ista stara, pametna i bistra lepotica engleska. Škoti nisu Slovenci ili Hrvati zajedno sa Albancima, ili pak Crnogorci, oni su prosto sami hteli i želeli da posle toliko stotina godina postanu svoji na svome, bez da im natovci (nacisti) u tome pomognu, e da bi danas ovde seirili...
Škoti nemaju ni Nemce, Amerikance, Turke i Francuze na svojoj strani, pa opet dobro. Škotlanđani su gospoda, nisu valjda tako "pametni" da očekuju (kao gore navedeni) da će im pomoći ovi, koji su pre nekoliko godina dobili svoju ZVANIČNU državu i ZVANIČNI JEZIK.
P.S. Ima li netko pojma - koliko godina ima njihova voljena engleska kraljica. Jel su joj unuci na nekom ratištu trentuno, ubijaju li nekog - nekoliko hiljada kilometara daleko od svoje domaje, u ime svoje pametne i škotske i irske i australijanske i ine bakice.
Recimo, na Foklandu

nev

pre 9 godina

@" Možete li zamisliti našeg Vučka u toj ulozi? Naprosto nezamislivo!
(dole vlada, 19. septembar 2014 17:39)"

A Pajtic je bolji pa odmah posle rezultata izbora tako nesto uradio u Vojvodini?
Kako se lako prepoznaju svi bot-ovi od S-povaca do D-ovaca. Ne mogu da vas shvatim da ne mozete to skontati i da nas vasim bot-ovanjem sve vise iritirate.
E ovo je demokratija i preuzimanje odgovornosti politicari nasi, a ne samo opravdanje i optuzbe. Samo se menjate na vlasti zadnjih 25 godina i unistavate nas dok nas strana cizma uz vasu direktnu i indirektnu pomoc gazi i porobljava. Zato nema ni demarsa onom ambasadoru nego "nas prijatelj" (ne samo vodja nego i prethodnik gosn. maneken to isto radio). Sve gosn posteni do postenog dok dzepovi gradjana prolaze pored i prazne se pa kad budete uhvaceni onda nisam ja eno onaj portir zvani direktor tamo, a i videli ste i cistacicu kako je zdipila toalet papir. Trebalo bi preinaciti drzavni sluzbenik naziv u nadimak koji ce oslikavati sta je dostupno za maznjavanje, od tetka toalet pa do teca fabrikas ili popa korisnik skupstinskog restorana...

anglophile

pre 9 godina

Ja ne znam sta je sa vama u Srbiji ali shvatite to vec jednom Skoti su dobili sansu da glasaju i izglasali su ostanak i ta stvar je zavrsena za navek, nikad vise referendum .VB od sada bice jos snaznija jos mocnija drzava a vama u Srbiji ostalo je samo da crknete od muke.

Naš Aleks Salmond

pre 9 godina

Poslednji vitez političke scene Srbije, u novijoj srpskoj istoriji je bio ( a sva je prilka da će to,zauvek i ostati) Prof.Dr. Vojislav Koštunica - visokomoralan,dostojanstven. pametan, častan,principijelan , istinski rodoljub i pravi patriota.

serdjo

pre 9 godina

kakvi skoti kakvi bakraci, prevara ziva a mi se jos ponadali. mogu pricati sta hoce al propustena prilika je fakat, finito. mozete mahat usima al pali ste u ocima slobodarskog svjeta.

Kralj Ibi

pre 9 godina

Nije tacno da nijedan nas politicar nije dao ostavku i povukao se iz politike. Ucinio je to Kostunica, jedini politicar od integriteta. Na zalost u Srbiji su popularni ovi sto menaju misljenje i gazde kao gace. Jedni bili nekad za Veliku Srbiju danas mogu i bez nje samo da su na vlasti. Ovi drugi bili za demokratiju pa kad su dosli na vlast potrcali da prigrabe svu vlast i ovajde se sto vise. Treci hteli nekima da seku ruke i organizoval dobrovoljce pa kad je zapucalo podvukli rep i sad bi u Nato sve trceci.

Nikola skepticni

pre 9 godina

Ljubomir Davidović, na Krfu je bio zadužen za smeštaj i obrazovanje izbegličke dece, mnoge je poslao u Francusku na školovanje i time ih spasio od rova. Ne i svog sina koji je poginuo u ratu.

(Vukodav, 19. septembar 2014 20:02)

Eto Vukodave, jedva si nasao jednog...a i taj jedan...hmmm. Koliko su ta deca, koju je taj Davidovic, 1914-1915 smestao, obrazovao (???), slao u Francusku na skolovanje (???) da bi ih, kako ti kazes, spasio od rova, imala godina? Pa nisu valjda Srbi, decu slali u rat? Vidis da tvoja "prica" nekako nema ni glavu ni rep. Sastoji se od nekih rekla-kazala poluistina, neproverenih cinjenica, a o nepostojecim dokazima i da ne govorimo. Takva nam je cela istorija, nasa, srpska.

my way

pre 9 godina

Човек који је директно био против бомбардовања Србије! Зато и због тога што нам је Шкотска кроз историју била највећи пријатељ у Британији смо ми подржавали Шкоте и њега и прижељкивали да изађу из Британије без да било коме длака са главе фали (Британије, која је на сваки начин, па и силом подржавала крваво комадање Југославије и Србије), а не да би некоме цркла некаква крава као што неки пуни мржње према Србима кажу.

"S jeseni zaleni tuga u meni..."

pre 9 godina

Neverovatno, ovde nema dva-tri komentara o Škotlandjanima i Škotskoj u odnosu na Englesku i Zapadnu Evropu, na čelu sa američkim trenutnim šefom Obamom; no se ovde onako jeftino i mizerno govori o nekakvim srpskim problemima.
Pa dobro, hajde srpska deco - prijavite se u natovsku vojsku, očevi vas mole.

Dusko Dugousko

pre 9 godina

Brze bolje ste sklonili vest kako su Rusi optuzili za manipulisanje na referendumu: Evo snimka in flagrante: https://www.youtube.com/watch?v=LbJif7vISQg

Mare,NS

pre 9 godina

Bravo gospodine,Salmond!

Ovo je za nauk nasim politicarima,koji bi zauvek da vode svoje stranke i da budu na vlasti,bez obzira na rezultate izbora i podrsku naroda!

Hvala ti na podrsci i osudi NATO bombardovanja SRJ,kada si se ostro suprotstavio premijeru Toniju Bleru i ministru spoljnih poslova Robinu Kuku,a njihov postupak nazvao "neoprostivom gluposcu"!

Od srca ti zelim,da ti se snovi jednog dana ostvare,jer mladost Skotske je uz tebe,a na mladjima svet ostaje!!!

Jadni li smo ti mi ...

pre 9 godina

To su moralni političari.
Naš bivši predsednik, je napustio stranku koja ga je dovela do mesta predsednika Republike!!!!, i osnovao novu stranku!!!!
Jedino se Koštunica poneo dostojanstveno, i na državnom i na stranačkom nivou.
Ostale smo teško i silom oterali, a nove nećemo moći ni bagerima...

Evertonian

pre 9 godina

@Foklandska ovčica božja
Faklandska ostrva su iskljucivo naseljena najvecim brojem potomcima skota i velsana, mada ima i francuza i skandinavaca. Kada su otkrivena bila su potpuno pusta i nenaseljena, tako da da argentina ne moze da ima nikakva porava na njih.
Svaka cast Salmondu, ne znam za koliko je verovati glasovima da je brojanje namesteno alki da je kampanja unionista nije bila fer to stoji.

daevon

pre 9 godina

Koliko su ovi Škoti daleko od nas. Mislim da su Škotska i UK održali lekciju celom svetu kako se to radi. Čestitam i zavidim vam na civilizovanoj državi i pametnom narodu.

Dušan

pre 9 godina

jedini političar kod nas koji je ovako nešto uradio je Miroljub Labus... Đelića ne mogu da računam, jer je dve nedelje nakon ostavke najavljivao svoje i planove svoje stranke za predstojeći period... Miljama smo mi od civilizacije i demokratije...

moravac

pre 9 godina

kada se uzme u obzir otvorene pretnje britanskog premijera i cinjenice da su za ostanak glasali vecinom penzioneri zabrinuti za svoje penzije ako se skotska osamostali. ocekivan rezultat . sada samo treba sacekati da penzioneri pomru i da ponove referendum.

alek

pre 9 godina

Ovi izbori posle objave rezultata nisu nista drugo nego navlacenje drugih oblasti sirom evrope na istu stvar. Referendum je cisto planski uradjen da bi se stavilo do znanja, da ako to moze da uradi jedna skotska u okviru velike britanije, sto to ne bi uradila i katalonija, baskija, istra, srpska itd. Samo sto je referendum u nabrojanim oblastima pun rizik da dodje do sukoba sto automatski odgovara britancima, kao sto im je uvek i odgovaralo. Sto bi moj deda Vukasin rekao, mani ti britance to su ti svetske ku*ve.

petar

pre 9 godina

dosta ih komentariše da nema takvih političara u zemlji. istina je da kod nas nijedan ne sme da dozvoli referendum u nekom delu Srbije..

..a eto rešenja za vlast u Vojvodini: raspišemo referendum, pa ako ne prodje otcepljenje - ode Bojan, pa mu kažemo da je 'gospodin'

lalo novi sad

pre 9 godina

Samo tako ce moci da priprema sledeci referendum kada ce vec skotski metuzalemi biti van opticaja a mladi ce izglasati ono cemu teze. Pozdravljam ovaj potez skotskog Premijera pa neka se i drugi ugledaju na njega kada ne uspeju u svojoj politici.

trunkamozgamajore

pre 9 godina

Kolika zaluđenost u Srbiji od onih koji "se ne sećaju političara koji je podneo ostavku". Pamćenje dirigovano, kao u žutih mrava. Potpredsednik vlade Božidar Đelić je podneo ostavku tačno u dan kad ju je obećao ako proces pridruživanja EU za koji se zalagao ne bude uspešan. Za razliku od onih koji su ostavke obećavali ali se reči nisu držali. Njih sada ni motkom ne možeš oterati, kao krpelj su se uhvatili vlasti. Šta je za njih reč?

Maks Veber

pre 9 godina

ko je ono rekao da ce se povuci iz politike ako ne postane gradonacelnik Bg i izgubi od Djilasa :)
(dzumandzi, 19. septembar 2014 17:35)

"Sve dok je budala u Srbiji, ja ne moram da brinem za svoju političku karijeru."
Ne, nije ON, ali ovo jeste rekao Njegov politički otac.
Može ON da ode iz radikala, ali radikal nikad neće iz njega.

Milan

pre 9 godina

A naš premijer je čas nacionalista, čas europejac, čas prijatelj islamista...kako vetar duva...nema ni svoje ja...čas moli Merkelovu, čas Putina, a od mozga ni m..

abc

pre 9 godina

Ja ne znam sta je sa vama u Srbiji ali shvatite to vec jednom Skoti su dobili sansu da glasaju i izglasali su ostanak i ta stvar je zavrsena za navek, nikad vise referendum .VB od sada bice jos snaznija jos mocnija drzava a vama u Srbiji ostalo je samo da crknete od muke.
(anglophile, 19. septembar 2014 22:34)

Što bismo crkli od muke, šta se to nas tiče? I nisi u pravu. Škotska posle ovoga otprilike dobija više od autonomije, manje od nezavisnosti. Da ne govorim o tome da dobija i više novca od Londona. Inače, do ovog trenutka, položaj Škotske u VB je takav da se London ne pita ništa u Škotskoj, ali da se Škotska pita u Londonu. Zvuči poznato? I meni. I teško da je to pitanje rešeno zauvek. Referendum su i dozvolili jer nisu smatrali da ima šanse da uspe inače bi to isto dozvolili i Severnoj Irskoj. Međutim, ispostavilo se da su oni na kojima ostaje budućnost Škotske, dakle mladi ljudi, za nezavisnost. Pogledaj tvit Endija Mareja, čisto ilustracije radi. Škotska je pobednik u svakom slučaju a u narednim decenijama svašta može da se desi samo zato jer je London čačkao mečku sa tim zakazivanjem referenduma.

nece86

pre 9 godina

Svaka cas gospodinu Salmondu, ali to ne znaci da nije bio uspsan. Referendum su mu dali jer su bili sigurni da referendum nece proci. Medjutim zadnji mesec dan su videli da je odnos snaga izjednacen i onda je pocelo zastrasivanje i pretnje. I to da ce gradjani ostati bez penzija, da ce Skotska ostati bez banaka, da vise niko nece piti viski i slicne glupost na koje deo narod naseo.

Nikola PO3

pre 9 godina

Možete li zamisliti našeg Vučka u toj ulozi? Naprosto nezamislivo!
(dole vlada, 19. septembar 2014 17:39)

Pa nije toliko problem u Vucku koliko u nepostojecoj alternativi. Gospodin Salmond se je pobrinuo da posle njega na celu njegove stranke bude adekvatan covek tj. u njegovom slucaju adekvatna zena. Ko treba Vucka da nasledi? Pa Vucko je tako, zbog nedostatka boljih, i isplivao na povrsinu srpske politicke morasti. Sada nam je to sto nam je. Srbija nema konstruktivnu, kvalitetnu opoziciju, i dok je to tako Srbija je klinicki tj. politicki mrtva.

Doktor86

pre 9 godina

Jedino sto je posle ovog referenduma jasno je da je Skotska duboko podeljena. A sto se tice filma Hrabro srce, molim vas, jedino mi na Balkanu zivimo i mastamo o slavnoj proslosti. Obicno je tako kada narodi nemaju lepu sadasnjost ili ne vide lepu buducnost.

Melenci

pre 9 godina

MILANE,kada shvatis da je politika veoma slicna prostituciji bice ti mnogo jasnije da politicar mora da bude ponekad mio ponekad zao,a najmanje svima dobar.Politicar mora da balansira u interesu svoje zemlje.Mogao je Vucic otvoreno da kritikuje i to sa razlogom Kirbija ali je to iskulirao i jos dodao da je Kirbi dobar ambasador i prijatelj Srbije.Licno sta misli to mora da proguta.No sve to nema veze sa ostavkom premijera Skotske,jer on bi svakako dao ostavku da njegova zamenica nastavi tamo gde je on zastao.Stao nije kao ni pitanje samostalnosti Skotske.Jos samo da dodam kakav lik je tek bio Tito, svi su ga postovali,ceo svet a nije pripadao ni jednom bloku.

BoKi

pre 9 godina

Čas iz demokratije iz najstarije demokratije na svetu: neka ceo svet vidi šta je red, kada reda ima. Nije rezultat važan, nego kako se do njega dolazi i šta se posle njega radi. To je svetinja. Zašto ne bismo gledali i učili?

Alba gu bràth

pre 9 godina

Zar nije najbolje za Skote da ostvare svoje prava bez nepotrebnog uzurpiranja komsiluka? Sve ostalo vodi u nove probleme.

Vukodav

pre 9 godina

Budi malo konkretniji. Kada smo to imali casne politicare? Molim te samo da ne pocnes sa srednjevekovnom Srbijom. Pocni ako je moguce od prvog srpskog ustanka pa naovamo, do Vucica i ostale bulumentije pre njega. Nadji mi bar tri casna srpska politicara.
(Nikola skepticni, 19. septembar 2014 18:13)

Ljubomir Davidović, na Krfu je bio zadužen za smeštaj i obrazovanje izbegličke dece, mnoge je poslao u Francusku na školovanje i time ih spasio od rova. Ne i svog sina koji je poginuo u ratu.

Od prvog srpskog ustanka do danas smo imali puno časnih političara, ljudi od integriteta, uglavnom su to bili istaknuti intelektualci. Na žalost danas nema takvih.

Milosh

pre 9 godina

Eto sta je moral, bar u toj nekoj maloj meri, koji nama Srbima toliko nedostaje. Nesto sto bi trebalo da je normalna stvar svuda, ali nazalost nije. Moram reci, svaka cast na potezu.

Ganja

pre 9 godina

Kakav car.....odmah....ali odmah ostavka....auuuuu....koja si ljudina shmekeru,odushevio me chovek za vjeke vjekova.
Da li vidi tvoj kolega iz Srbije kako se staje iza svojih ciljeva i ideala i kako se prihvata poraz jedne politike,domacji lopovi,lazovi i kvazipolitichari kao i poluljudi,gadite mi se....a za ovog choveka eternal respect !

Nikola skepticni

pre 9 godina

Bravo, gospodin čovek!
Nekad smo i u Srbiji imali časne političare...
(Vukodav, 19. septembar 2014 17:30)

Budi malo konkretniji. Kada smo to imali casne politicare? Molim te samo da ne pocnes sa srednjevekovnom Srbijom. Pocni ako je moguce od prvog srpskog ustanka pa naovamo, do Vucica i ostale bulumentije pre njega. Nadji mi bar tri casna srpska politicara.

anoniman

pre 9 godina

Evo kako je izglasan ostanak u V.B..Zamilo bih redakciju da ovo objavi jer je veoma vazno da ljudi vide kako funkcionise 'demokratski' svet. https://www.youtube.com/watch?v=kUR-HgAtwtg

Jos jedared

pre 9 godina

Da ponovimo sto neko vec rece:

Ko je ono rekao da ce se povuci iz politike ako ne postane gradonacelnik Bg i izgubi od Djilasa?

Mislim da je bio gospodin Vucic, nisam bas siguran, ukoliko gresim, molim da me demantuje.

Đura

pre 9 godina

Principijelni političari. Mogli bi i ovi naši dosta da nauče kako to izgleda biti prvo političar a potom i čovek. Samo još kad bi hteli...

King

pre 9 godina

Svaka cast, to se zove moralan i odgovoran covek, a ne kao kod nas lazu, kradu, unistavaju zemlju na svaki moguci nacin, a onda se ponovo kandiduju kao novi ljudi koji ce doneti promene i reforme.... Zato smo mi tu gde jesmo - na dnu!

Sarada

pre 9 godina

Svi cekamo trenutak koji bi postao praksa i u Srbiji, kao svuda u normalnom svetu, da predsednik partije posle losih izbornih rezultata svoje partije na izborima podnese ostavku i ode. Za sada je jedino Kostunica to uradio, ali morace uskoro i ostali da pocnu...

brmbrm

pre 9 godina

Upravo smo u ova dva dana imali, cas iz demokratije, u najcistijem njenom obliku!!! Gde se razlicitosti postuju, gde se vecina slusa, i gde je moral na najvisem novou!!!

belodedic

pre 9 godina

@Možete li zamisliti našeg Vučka u toj ulozi? Naprosto nezamislivo!
(dole vlada, 19. septembar 2014 17:39)

Ne mogu zamisliti NI JEDNOG srpskog politicara :-)
A pogotovo ne Toleta:-)

JEDNA MAMA SA DORCOLA

pre 9 godina

Molim da mi objasnite sta znaci rec OSTAVKA, ta rec ocigledno ne postoji na Srpskom jeziku, a izgleda da nece nikad ni postojati !!!
(Inace briga me za Skote u Engleze) !!!

Vojvođanin

pre 9 godina

Kako su čudni komentari i ocene kad nema botova, izgleda da im ova vest nije interesantna, odnosno ne vide vezu između premijera Škotske i njihovog velikog vođe! A da, njihov vođa je do sada sve ispunio što je obećao i rekao, umalo da smetnem sa uma tu činjenicu!

Fukusima

pre 9 godina

Ovim cinom je pokazao da mu je ideja vaznija od pozicija, vlasti i privilegija. Sada zaista verujem da je projekat nezavisnosti bio iskren i da ce u blizoj buducnosti Skotska krenuti samostalnim putem. Koliko sam pratio njihovu stampu danas, ocekuje se u periodu od 5-20 godina ponovo referendum.

Milan

pre 9 godina

Kljucna rijec u demokratiji je ODGOVORNOST. Ne moras ni biti moralan, ni dobra osoba, ali ako si na nekoj funkciji i nisi u stanju da izvrsis zadatak preuzmi odgovornost na neuspjeh a ne svaljuj na prethodnu vlast.