Ponedeljak, 01.09.2014.

16:59

UKR: Veliki rat pred našim pragom

Ukrajinski ministar odbrane Valerij Geletej upozorio je da je s Rusijom na pomolu "veliki rat" u kome bi moglo stradati na desetine hiljada ljudi.

Izvor: Tanjug

UKR: Veliki rat pred našim pragom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

101 Komentari

Sortiraj po:

Бојан Илић

pre 9 godina

Ukrajina ne preti.Covek konstatuje cinjenicu.Kako god ovo ce trajati dugo i bice krvavo jer portabl Napoleon zeli sto vise mrtvih.Ko ce pobediti videcemo?
(mujcinovic salih, 02. septembar 2014 00:01)

"Портабл"?!
Ал' си начитан......:-))

gradinar

pre 9 godina

Taj rat nije izmedju Rusije i Ukrajine, nego izmedju Nato (citaj Amerike) i Rusije, ali preko tudjih ledja...
Jedna ledja su ukrajinska, gde ce Ukrajinci i Rusi da sluze da budu topovsko meso, a druga ledja je Evropa koja treba da se "nadgornjava" sankcijama i kontrasankcijama sa Rusijom. Tako ce Ameri sa strane da gledaju kako Rusija i Evropa slabe (sto je osnovni cilj ovog zamesateljstva) i da se spremaju za nove poteze kad procene da je dosao trenutak za laganu intervenciju apsolutnog vladara svetom...

mujcinovic salih

pre 9 godina

Ukrajina ne preti.Covek konstatuje cinjenicu.Kako god ovo ce trajati dugo i bice krvavo jer portabl Napoleon zeli sto vise mrtvih.Ko ce pobediti videcemo?

mister

pre 9 godina

Sa Rusima i Amerima nema za.........Evropa treba da se preispita,ne dao BOG da Rusi polude i udare.Nije SSSR to je zabluda bila..Rusi imaju keceve u rukavu i vrlo dobro igraju sah,ako udare mat,hmm...nisam pametan..Bas kao i SAD!!!Ogromne su to SILE,a sa takvima se pregovara i nudi resenje!

bonaparta3

pre 9 godina

Nisam stručnjak za geostrategiju,ali dozvoliću sebi luksuz da prokomentarušem ovakve besmislene izjave. Zašto mislim da su besmislene?
Razlog prvi ukrajinska vojska nemože da izađe na kraj sa navodnim pobunjenicima. Zamislite takvoj navodnoj sili koja misli ili bolje rečeno umišlja da može da ratuje sa Rusijom, pobunjenici zarobe 7000 vojnika naoružani duplo slabije od vojske i bez logistike koju jedna takva vojna sila kao što je Ukrajina.
Drugo, ako oni zamišljaju da će zbog njih NATO ući u rat sa Rusijom onda je to račun bez krčmara.
Treće kako je situacija na terenu počela da se menja, sve mi se čini da će pobznjenici uskoro ući u Kijev. Postavlja se pitanje šta tu Rusija ima da radi.
Četvrto niti imaju pare niti kapactitete da vode ozbiljan rat. Sprembija je bila Srbija za NATO agresiju nego oni sada.
Ukoliko ovako mali Đokica zamišlja tv onda je to moguće.

ma idu...ali juce..

pre 9 godina

Dok pojedinci u Ukrajini pricaju o nekom ,velikom ratu, sa Rusijom..Putin i Rusija su danas pokrenuli gradnju gasovoda sa Kinom i napravili opasan posao!A ovi jos od Kijeva mastaju o nekom ,velikom ratu,..Valjda hoce da kazu..Treci svetski rat!Jer ,veliki, se kaze,kad se misli na svetski rat..a ne shvata,da zbog njih nece niko ratovati!Samo se zanose..Ko je lud da se kaci sa Rusima,zbog rezima kakav je u Ukrajini..Mislim bilo bi to previse i sasvim suludo!A i nisu u NATO paktu,pa samim tim sem moralne podrske i nemaju neke ingerencije da reaguju u Ukrajini..a i previse je vec ruskih civilnih zrtava,da bi se jos neko tamo mesao!I to na strani rezima,koji poseduje svu vojnu silu u Ukrajini..uz sebe!Od tenkova,aviona,raketa,oruzja..Jedino im je vojska nesto nevoljna da ratuje,pa cesto pretrcava na drugu stranu!A to sto stalno govore o napadu Rusije na njih,postaje vec degute i totalni fijasko!Vec se i vicevi o tome pricaju!Ko o cemu oni o tome!Pa su poceli da pisu o,velikom ratu,i preko fejsbuka!Rusi ih kuliraju za sve pare!Doduse blizi se vreme da se plati dug za gas..Pa se onda obicno sete,da ih Rusija ugrozava..Valjda da se Evropa ili neko seti,da im pripomogne oko placanja duga..Ma ko ce ih znati!

Vladimir

pre 9 godina

mozes misliti o kojoj ekipi se radi kad ministar odbrane najavljuje najveci rat od drugog svetskog rata preko facebook-a !???? ali sa tkvim mo*onima, stvar uopste nije iskljucena...

Dejan

pre 9 godina

Zaboravite price o nepovredivosti granica, o suverenosti kada su u pitanju vestacke ili multietnicke drzave.
Ako se u poslednjih 25 godine Jugoslavija raspala, ako se raspala Cehoslovacka, ako se odcepila Eritreja ili istocni Timor, ako se Kosovu daje drzavnost sto se ne bi i drzava Ukrajina podelila na osnovu volje naroda. Ako zapad hoce sa EU nek ide i nek se zove kako hoce Ukrajina/Galicija a ako istok nece nek ode i neke se zove kako hoce Novorusija/Malorusija/Rusija.
U ostalom i za one koje se pozivaju na nepostojece medjunarodno pravo - pravo naroda na samoopredeljenje je jace od prava na nepovredivost granice.

Lav

pre 9 godina

I NE ukrajna ne ratuje protiv svojih gradana nego protiv izdajica! Zasto izdajice! jednostavno! da su patrijote borili bi se za drugaciju ukrajnu ( onakvu kakvu oni zele vidjet )kao sto su i ovi na majdanu. Gradan i patriota ne moze se boriti za raspad vlastite drzave!
(Srpska posla, 01. septembar 2014 18:24)

Reci to Slovencima i Hrvatima..

Slavisa

pre 9 godina

Kada bi Rusija htela za tri dana ne bi postojao pedalj Ukrajine na kom nije zgazila ruska cizma. A ti pricas o velikom ratu sa Rusijom...Nadam se da je Ukrajincima posle ove izjave malo jasnije koga su im doveli na vlast.

Rumpel Stickin

pre 9 godina

"Hoćel' biti rata..." po ko zna koji put se dokazuje da ljudska glupost nema granice i naravno opet će običan narod da strada, bez obzira s koje strane.Poglavari će da se busaju u grudi a glupi narod će da gine i kad sve prođe i posle ogromnog ljudskih gubitaka ti isti poglavari će sesti za isti sto da jedu i piju i tupe o miru koji su mogli na vreme da obezbede svojim građanima... već viđeno...

Eli

pre 9 godina

Ukrajina vise nikad nece biti ono sto je bila. Kada se jednom sa vojnog stvari prebace na politicki teren rasprave ce se voditi o dobrosusedskim odnosima.

Neko spolja

pre 9 godina

Ministar odbrane Ukrajine najavljuje rat sa Rusijom (!) preko Facebooka. Moram da zovem ženu da mi zatvori usta, čitam, čitam ponovo i ne mogu da verujem.

Nemanja

pre 9 godina

Ako Rusi krenu ko na Berlin '45, nema te sile koja ce ih zaustaviti. Al iskreno se nadam da nece, ipak su to sve slovenska braca koju stranci pokusavaju da zavade.

Nevit

pre 9 godina

Ako će to biti rat koji nije viđen od ww2, onda će se broj žrtava meriti u najmanje stotinama hiljada a ne u desetinama hiljada ?

Republic(s) of Bananas

pre 9 godina

Zaustavite sve vojne akcije na istoku i "veliki rat" neće "preći" prag.
Prosto, za pregovarački sto i od rata nema ništa.

Upomoć

pre 9 godina

Ako je Ukrajina htela miran put, nije smela da svrgava legalnu vlast, a onda da Rusima uskraćuje prava.
Za vraćanje na početak je kasno, pa Ukrajina, ako ne želi rat, koji najavljuje ministar, treba hitno da Rusima omogući maksimalnu autonomiju, što bi oni verovatno prihvatili. (dok nije kasno)

Laza

pre 9 godina

Nešto ratnih zločina već su počinili, a sad nam fino najavljuju da će pomlatiti još koju desetinu hiljada vlastitih građana: baš im je žao, ali moraće...

Očekujem da se danas-sutra oglase, kod nas i širom sveta, prijatelji razrušenog Vukovara, advokati opsednutog Sarajeva i oplakivači Srebrenice, ovog puta dižući glas protiv masakra u Odesi i ubijanja gradova na istoku Ukrajine.

Goran

pre 9 godina

Danas potvrdjeno oboren ukrajinski SU-27 ... zasto nema u vestima. Ovo obaranje SU-27 znaci samo da je Ukrajina fakticki ostala bez avijacije. Ja se pitam sta bi stvarno bilo da je Rusija intervenisala, ... bolje sto nije.

Лима

pre 9 godina

Да ли је Кличку у његовој напаћеној глави допрла мрва свести и савести, да помисли, Боже, шта ми је све ово требало ?!

Vladimir

pre 9 godina

Sve mogu da shvatim, ali ovoliku najezdu Hrvata na ovim komentarima ne mogu. Šta ih tera da vise po (njihov termin) "srbijanskim sajtovima" i svima sole pamet? Ja hrvatski sajt otvorim s mene pa na uštap (danas, recimo, posle poraza od Senegala, čisto onako, ha-ha). Shvatite, ljudi, ovo nije vaša priča. Istok Ukrajine, ako može da se poredi, je srpsko-crnogorska priča; jedini deo koji može da se ravna sa Hrvatskom (Galicija i Volinski kraj) niko ne dira, sem ako oni ne dođu na istok da pucaju - e tad shvate kako je to kad udariš na Ruse (mnogo su nezgodni kad se naljute. Toliko, hvala.

Komša

pre 9 godina

Kakav crni veliki rat,ovo je priča za domaću upotrebu.Kao nisu se povukli jer su ih ovi razmontirali nego zato što očekuju napad Rusije.Usput pokušava da naprži još koga za četvrtu po redu mobilizaciju.Na redu su studenti - na ukrajinskoj tv danima pozivaju studente da se odazovu i da polože ispit iz patriotizma.

Li Osvald

pre 9 godina

Dario: Ne dragi moj, nego ce to, očas posla, kao ssto je tvoja voljena "najveca vojna sila na svetu" uradila u Vijetnamu u još radi u tom istom Afganistanu....

Srbin

pre 9 godina

@narodu u ukrajini je potrevan mir,zivi sinovi i muzevi,deca koja mirno spavaju nocu,nasmejane zene,jer,lepe su zlo.Najveca prepreka svemu tome je hunta u Kijevu,rezim koji je dosao nelegalno na vlast,koji ubija svoj narod.Eksperiment bratstva i jedinstva nigde nije uspeo,i,zbog toga,odvojeni,ali u miru,na silu nista ne biva.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nevski, 1. septembar 2014 18:58)

Ljudi zasto smo mi srbi takvi da vecno zamenjujemo teze? Isto kao kad bi rekao zasto je Luka Jovanovic gurao to vece auto na mostu, KUDA IDU VOZILA, pa ga je slucajno udario Marko Milicev.
To je to poredjenje.
Covek napise HUNTA (a ne zna ni sta to znaci kako treba) u Kijevu i dobija pluseve od polupismenog sveta. Na cijoj teritoriji PRIZNATOJ U UJEDINJENIM NACIJAMA (A IZ TOG RAZLOGA SRBIJA PRIZNAJE I KRIM, A DA NE GOVORIMO O ISTOKU UKRAJINE) U UKRAJINI SE VODE BORBE? U ISTOCNOJ U K R A J I N I!!!!!! STA TRAZI RUSIJA TAMO?????? Pa kad zapocnu nuklearni rat i kad nestanu mozda ce se smiriti oni sto ostanu pod sljivom.

Lepo je Putin rekao da su oni JEDNA OD VODECIH (NE NAJVECA, I NE GLAVNA) nuklearnih sila. Niko nije jaci od "celog sveta". Videcete na primeru Rusije. Ovi i nece sa Rusima nuklearno, a ako rusi krenu, TO CE IM BITI KRAJ, i kraj price srba o rusima, nadam se.

seljadin

pre 9 godina

neka se Ukrajina ugleda na razdruzivanje mirnim putem Srbije, Crne Gore i Makedonije, ni jedan jedini metak nije opaljen...
Primer Bosne i Hrvatske je veoma los, a izgleda da taj primer Ukrajina sledi, i etnicko ciscenje koje se dogodilo nad 1 milion Srba preko Drine, ali svega toga ne bi bilo da nije NATO zabranio Srbiji da stiti svoj narod.
U ovom slucaju NATO ne moze zabraniti Rusiji da sacuva narod...

vk

pre 9 godina

Veliko je pitanje da li narod Ukrajine zeli da gine u desetinama hiljada za interese lokalnih tajkuna, korumpirane politicke "elite" i njihovih zapadnih sefova.

smrt fasizmu

pre 9 godina

''Problem je sto ce se Rusi stustiti na ukrajinsku armiju svom silinom,a onda ce na celu ovu pricu konacno biti stavljena TACKA . Treba konacno osloboditi Ukrajinu zapadne 'civilizacije' i sfere uticaja.''

Hoce li se stustiti s istom onom armijom kojom su se stustili svojedobno na Afganistan pa su dobili po tamburi i brze bolje se stustili nazad podvijena repa! (dario, 01. septembar 2014 18:14)

Ne, nego sa onom armijom koja je usla u Berlin i Pariz. A u Afganistanu su sada Amerikanci, sire demokratiju, zemlja je nacisto procvetala, kao i Irak, Libija, Sirija...

Grunf

pre 9 godina

Vrlo pristojan izbor iznošenja zapažanja o posledicama budućeg rata preko društvenih mreža.Prosto fascinirajuće.Zamislite samo na društvenoj mreži neko skupi hrabrost da napiše da će doći do krvoprolića koje će s emeriti desetinama hiljada poginulih?Pa kad već pišete imate copy-paste scenario,bivša SFRJ-Ukrajna-Rusija.Za šaku dolara sve s emože izazvati.Ekonomska kriza,energetska kriza,otcepljenje,rat a ko profitira?Dok mladi ginu foteljaši iznose svoje velike misli na društvenim mrežama.Pa zarad podesećanja ko je u svim ratovima učestvovao i najviše profitirao,zaključite sami.Istorijski gledano skoro u svim "značajnim"sukobima profitirao je SAD.Jednostavno ta zemlja zbog svoje vojne sile i izopačene politike ne može da opstane ako je u svetu makar i prividni mir.1949. Kineski građanski rat,Grčka 1946-1949,
1950. SAD je politički i finansijski intervenisala u Italiji ne bi li sprečila da na izborima pobede komunisti
Korejski građanski rat, Filipini,1949-1953.Albanija,1953.Iran,1954. Gvatemala ’50-ih godina dva puta Sirija
U Vijetnamu dve decenije i nešto više od milion mrtvih,Kongo, Brazil, Dominikana, Kuba, Indonezija, Nikaragva, Libija, Panama, Avganistan,Irak,Somalija,BiH,SRJ.Da li je to normalno.Sada samo sipaju pare i dolivaju ulje na vatru izmedju Rusije i Ukrajine.Ljudi su maestralni samo u jednom.Imaju tu sposobnost,moć da dva oka u glavi zavade.Pa navali prikane na društvene mreže.Vidi gde si i za koliko?

Dejan

pre 9 godina

Kaže u nekim zapadnim medijima danas: NATO se konačno rešava boljke - krize identiteta. LA TIMES: Ukraine crisis may solve NATO's 'identity crisis' Razmislite kome ovo odgovara.

Branko

pre 9 godina

@(Srpska posla, 1. septembar 2014 18:24)
Zašto je dozvoljeno da se izbriše granica između istočne i zapadne Nemačke? Zašto je dozvoljeno da se nacrta granica na Kipru? Zašto je dozvoljeno da se SFRJ pocepa po republičkim granicama koje su crtali Titini komunisti? Zašto je NATO oteo Srbiji Kosovo i Metohiju i dao ga Albancima? Odakle američka vojna baza "Bondstil" na jugu Srbije? A što se tiče Ukrajine i tamo (SSSR) su boljševički diktatori crtali republičke granice. Krim je bio u sastavu Rusije sve do 1954. godine kada ga je komunistički diktator, inače Ukrajinac po nacionalnosti, Nikita Hruščov jednim potezom pera (Ukazom) bez da pita narod, pripojio Ukrajini. Kako to da "demokratski svet" priznaje nedemokratske odluke komunističkih diktatora poput Staljina, Hruščova,... i Josipa Broza Tita? Znači li to da se priznaje sve ono što je na štetu Srba u Jugoslaviji i na štetu Rusa u SSSR-u?

Suvereni demokrata

pre 9 godina

Rat je rizican zato sto se moze i izgubit,sa tim Ukrajina postaje sve manja i manja,za sada ,a koga ces posle naterat u rat ta kuja na silu ne donosi zeca ,hahahhahahaha.

Simeon Piscevic

pre 9 godina

Porosenko je isto najavio totalni rat. Ni on ni Geletej samo nisu rekli sa cime ce da vode taj rat, jer je vojska Ukrajine u gorem stanju nego Vermaht u zimu 1944. godine.

Hunta u Kijevu se sve vise razoblicava. Oni zapravo ne rade u interesu Ukrajine, nego u interesu onog ko ih je instalirao. Njima je jedini zadatak da naprave sto vise stete i jaza izmedju Rusa i Ukrajinaca. Zato "trose" Ukrajince, i ljude i tehniku, kao u video igrici, gadjaju civile i ruse infrastrukturu u Donbasu. Vratili su zemlju ekonomski 200 godina unazad. Razorice Ukrajinu potpuno, samo da naskode sto vide Rusiji. Otud ove fatalisticke izjave, i ne sumnjam da bi oni to i uradili, samo kad bi mogli.

Ovakve tragedije se desavaju kad se ne postuje izborna volja gradjana. Oterali su izabranog predsednika Janukovica ko psa, sad ce da mu ljube sliku. Svaki narod ima rukovodstvo kakvo zasluzuje.

guja

pre 9 godina

Jok bre. Sve mož' da bude gotovo za 15 minuta. Kakav crni veliki rat. Ovi mogu za 10 minuta da slete helikopterima i 5 minuta da pobodu kočiće. I gotovo. Taknuto maknuto. Ne glupirajte se Ukrajinci, nego uzimajte šta vam komšije nude. Ne mislim na Poljake i Rumune. Tako smo i mi Srbi i Hrvati. E sad smo goli k'o ražanj i jedni i drugi. Ali imamo demokratiju/demokraciju.

dario

pre 9 godina

''Problem je sto ce se Rusi stustiti na ukrajinsku armiju svom silinom,a onda ce na celu ovu pricu konacno biti stavljena TACKA .
Treba konacno osloboditi Ukrajinu zapadne 'civilizacije' i sfere uticaja.''

Hoce li se stustiti s istom onom armijom kojom su se stustili svojedobno na Afganistan pa su dobili po tamburi i brze bolje se stustili nazad podvijena repa!

Action Man

pre 9 godina

Ne podrzavam Putina,naprotiv,ali bi Ukrajinci isto mogli da prekinu napade,da predloze primirje,sve da preduzmu da ne dodje do tragedije,neka oni budu ljudi kad to suprotna strana ne zeli biti...

Stari Vujadin

pre 9 godina

Pa onda trazite prekid vatre, prestanite da napadate i za pregovaracki sto. Ili tih desetina hiljada ljudi koji bi izginuli vam nisu toliko vazni?

čeda

pre 9 godina

uja
o čemu pričamo ovde...ako mi nije nešto promaklo,čini mi se da su ProRusi u ekspanziji i da ubrzano oslobađaju svoju teritoriju.

nevski

pre 9 godina

narodu u ukrajini je potrevan mir,zivi sinovi i muzevi,deca koja mirno spavaju nocu,nasmejane zene,jer,lepe su zlo.Najveca prepreka svemu tome je hunta u Kijevu,rezim koji je dosao nelegalno na vlast,koji ubija svoj narod.Eksperiment bratstva i jedinstva nigde nije uspeo,i,zbog toga,odvojeni,ali u miru,na silu nista ne biva.

zar nije dosta

pre 9 godina

Pobili ste preko 2000 svojih gradjana "u ime Evrope".
A mir moze da bude sutra.Dajte ljudima koji vas nece, ono sto traze,ali ni vama, ni Evropi i Vasingtonu ne odgovara.Dombas je i najbogatiji deo Ukrajine i NATO bi dosao na granicu sa Rusijom.
Njih interesuje samo profit a vi ste trebali da razmisljate o posledicama pre nego ste ste krenuli u avanturu.

Vladimir

pre 9 godina

Putin može da dobije veliki deo Ukrajine, ali je za sva vremena izgubio Ukrajince.
A pošto Putin nema dovoljno zemlje, a ne zna šta će sa ljudima, opet je pobedio.

djed stojko

pre 9 godina

ma od tog pisanja nema nista i strasno ih nervira a i eu nato sad-e sto rusija zvanicno nece da udje u rat sa ukrajnom da bi svi oni imali alibi za sva dosadasnja desavanja nego se ona ogranicila na nezvanicnu podrsku jednoj strani u gradjanskom ratu u kojem posto rusija nije zvanicni ucesnik u ratu na hiljade dobrovoljaca hrle u ukrajnu da pomognu ukraincima ruskog porekla da ostvare svoja demokratska prava eu nato sad-e mogu jedino od rusije da traze da nekako sprece kriminalce da nesvercuju oruzje preko rusko ukrainske granice ja licno znam da ruska strana sve preduzima protiv tog vida kriminala ali nedolazi na razumevanje sa ukrainske strane u sprecavanju te kriminalne radnje svo ovo pisanje ukrainskih zvanicnika ima za cilj opravdanjeza neopravdanog i glupog okruzenje velikog broja ukrainskih snaga u mariupolju jer su mislili da ce ih prorusi i dobrovoljci napasti i izazvati velika razaranja grada medjutim cvrc nista od toga

Srpska posla

pre 9 godina

Branko! Ajde razmisli dali su o tome razmisljali rusi dok su zauzimali drzavne objekte i vjesali rusku zastave po drzavi koja NIJE rusija... To sto su ukrainci radili na majdanu nije razlog da se odcjepljuje dio teritorija... I NE ukrajna ne ratuje protiv svojih gradana nego protiv izdajica! Zasto izdajice! jednostavno! da su patrijote borili bi se za drugaciju ukrajnu ( onakvu kakvu oni zele vidjet )kao sto su i ovi na majdanu. Gradan i patriota ne moze se boriti za raspad vlastite drzave!

Branko

pre 9 godina

"Ukrajinski ministar odbrane Valerij Geletej upozorio je da je s Rusijom na pomolu "veliki rat" u kome bi moglo stradati na desetine hiljada ljudi."
Da li ste o tome mislili na Majdanu i kada ste izvršili državni udar? Da li ste o tome mislili kada ste avijacijom i raketama napali svoje građane na istoku zemlje ili da prevedem, kada ste napali Ruse u Ukrajini razarajući njihove gradove?

ISKANDER

pre 9 godina

Tako i treba..
Obmanuli ste sopstveni narod, te niste hteli 15 milijardi od Rusa,a sada cete dobiti po tamburi..Kako god,neke koristi ce imati samo oni placenici koji ce jos kratko vreme biti na celu Ukrajine.
Niste obratili paznju ni na 'slucaj Sakasvili',a mucenik je za svega 5 dana dobio rasturenu zemlju i potpuno razvaljenu armiju nakon ulaska Rusije u rat.
Problem je sto ce se Rusi stustiti na ukrajinsku armiju svom silinom,a onda ce na celu ovu pricu konacno biti stavljena TACKA .
Treba konacno osloboditi Ukrajinu zapadne 'civilizacije' i sfere uticaja.
.

Protiv rata

pre 9 godina

Idioti jedni, nije bitno sa koje ste strane,,,veliki rat ,,, e pa svi ovi ratovi su djecija igra prema ratu za vrijeme raspada Jugoslavije. 500000 zrtava ukupno....ali opet dzaba budale se igraju ratom.......20 godina poslije opet rat...budale ostaju budale...

Milton

pre 9 godina

Ako bude rat velikog intenziteta završiće se ulaskom prorusa u Kijev.
Jedino što može da spreči taj scenario je da EU odbije da naoruža ukraince.

rezigniran

pre 9 godina

pripadne mi muka kad citam komentare raznoraznih pacenika kojima se jedan slovenski narod bodri da ubija drugi slovenski narod. ko zeli rat, neka mu rat u kuci bude. ovaj rat ne vodi visoki politicari sa bilo koje od strana, vec mobilisana sirotinja, i ruska i ukrajinska (uz sacicu ekstremista sa obe strane).

brale

pre 9 godina

Pa dolazi vreme da na videlo izadju stvarni gubici ukrainske vojske.Ne može ,večno,da se prikrije 18.000 poginulih vojnika.Svima na zapadu bi ruska invazija došla kao alibi za guranje nesretne ukrajne u rat.

Sergey

pre 9 godina

Pa ako je tako onda se federalizujte, dajte i Rusima i Poljacima, Rusinima i ostalima prava kao svaka normalna država. Uradite ono što je uradila Finska. Možete da vam političari nisu tvrdoglavi da živite i od EU i od Rusije .Ali..... nešto je jače od zdravog razuma

Ако ме објаве - објаве!!!

pre 9 godina

"Написао на фејсбуку"... Је ли то онај министар што је под писао заклетву у парламенту затвореним налив пером!!! Нађите на нету! Покушавају да глуме "брифинг конференције" по угледу НАТО фашиста!!!

Zoran

pre 9 godina

Cena državnog udara koji su osmislili i finansirali svetski probisveti i mutikese je, na žalost, izuzetno visoka i krvava. Platiće je kao i uvek obični ljudi... A probisveti i mutikese će se, baš kao i na drugim mestima u kojima su posejali haos (Irak, Libija, Avganistan...) povući, smejati i ubirati kamate na visoke pozajmice i koncesije koje su dobijene u nevreme od marionetskih vlasti... Recept star višde desetina godina unazad....

mrki

pre 9 godina

Dobar facebook majstor ovaj probisvet, priziva veliki rat sedeci za kompjuterom. Bas bi bio veliki rat sa Rusijom a nemoze smiriti ni svoj narod.

pacijenti sa šarom

pre 9 godina

Zato su te i postavili tu gde si, da bi objavio namere US-EU!!! Žalosno, ali izgleda da su belosvetcki kriminalci odlučili da napadnu Rusiju iz svih resursa. Naravno oni to ne rade zbog Ukrajine i Ukrajinaca, već zbog ruskih resursa!!! Ispred su isturili Ukrajince, koji trebaju da im posluže kao živi štit!!! Od samog početka krize se videlo da koalicija US-EU forsira krizu kao na Kosovu 90'ih!!! Nadam se da će im to biti poslednje i da im neće proći bolesne namere!!!

Адмирал флоте

pre 9 godina

Украјински министар одбране (који је као и остали украјински министри на власт дошао државним ударом) би морао да поднесе оставку због катастрофалног пораза које су његовој такозваној војсци нанеле снаге Новорусије, уместо што пискара по Фејсбуку. А ако буде намеравао да се појави у јавности, прво би требало да навуче неку кесу преко главе, да га не суграђани не би препознали.

profesionalni komentator

pre 9 godina

Rat bi bio pred Vasim pragom da ruska armija napreduje ka Kijevu,ovako posto ste vi poslali armiju na istok Ukrajine da ubija ljude u njihovim kucama, ne bih rekao da je to adekvatan izraz

Aron

pre 9 godina

Ja se nadam da neće biti rata, ali ako dođe ukrajinska vojska će se samo povući i pustiti Ruse da uđu. Nemaju oni ni moral, a ni kapacitete za takav sukob. Biće lakše nego kad su Amerikanci okupirali Granadu ili Irak.

Krkobaba

pre 9 godina

Ja molim urednika B92 da veoma dobro procenjuje TANJUGove vesti jer se tamo nesto veoma cudno desava. Da li im u prostorijama pustaju neki smehotresni gas, ali ne prilici B92 da se tako oslanja na njihove gluposti. Taj isti ministar je na toj istoj stranici da se DANAS ZAVRSILA ANTITERORISTICKA OPERACIJA NA ISTOKU ZEMLJE I DA JE ISTOK ZEMLJE OSLOBODJEN OD TERORISTA. Isto tako je napisao da je Ukrajini nekoliko puta iz Moskve preceno PRIMENOM TAKTICKOG NUKLEARNOG ORUZJA. Ovaj Ministar kao da je direktor TANJUGa. Dakle, dobro razmislite pre nego sto objavite bilo sta od ovih gluposti. Jer postaje vic citanje ovakvih tekstova, bez analitike, cinjenica, tematike. Slagali su javnost za saopstenje ruskog MIDa (lako moze da se desi da Rusija zbog toga ulozi nasoj drzavi protest, ruski ambasador je vec kontaktirao, doduse redovnim putem nas MSP).

dragan

pre 9 godina

Preteruje. Najveci sukob na tlu Evrope posle 2.sv.rata je bio na tlu Jugoslavije, a i dalje traje. Preko 130.000 poginulih, stotine hiljada raseljenih. Hunti nije daleko kraj, to znaju pa otuda panicne izjave o velikom ratu. Nisu oni spsobni za veliki rat kada nisu bili sposobni da izadju na kraj sa ustanicima u Luganskom i Donjeckom.

Pantagruel

pre 9 godina

Прети празном пушком. Војска му се распада, а грађани (коју год страну подржавали) очигледно нису спремни да гину. Неће ту бити велике погибије, осим ако (као Троцки) не уведе политичке комесаре овлашћене да пуцају у леђа дезертерима.

Goran

pre 9 godina

Pravi fatalisti ovi ukrajinski politicari. Te odlucuje se o sudbini sveta na nekom tamo sastanku, te sad pa veliki rat i slicno. A istina je da je ovo lokalni sukob i jedino sto ga cini potencijalno vecim i globalnim jeste ponasanje SAD i EU i njihova konfrontacija sa Rusijom.

mimmo

pre 9 godina

Sta prizivas rat, obustavi napade i daj sansu pregovorima! Na zalost ratujete jer vam ameri komanduju! A nemate dovoljno pameti da shvatite gde vas to vodi. Ljudska glupost nema granice na zalost.

mikicar

pre 9 godina

Veliki rat koji ćete ti, Kličko, Julija, Porošenko, Jacnjejuk i drugi budzovani da propratite putem TV-a. Kupićete oružje od Zapada na kredit, zadužiti narod i dati to oružje sinovima ukrajinske sirotinje da ratuju za vas. Lepo ste zakuvali sve to. Kako li spavate noću?

Mare,NS

pre 9 godina

Niste u stanju da dobijete ni mali rat u vidu "vojno-redarstvene" operacije tipa "oluja", protiv dela vlastitog naroda,a pretite Velikim ratom supersili!
Verovatno hocete da Rusija zauzme Ukrajinu,pa da placa umesto vas dugove,koje ste napravili za kupovinu oruzja na zapadu i naravno da ne vratite ni njima njihov novac!
Malo ste se preracunali!!!

Fukusima

pre 9 godina

Evo sad sam gledao stranicu ministra. On je jos napisao da je Rusija nezvanicnim vojnim kanalima nekoliko puta pretila da ce napasti Ukrajinu taktickim nuklearnim bombama. I jos je napisao da je danas 1. septembra zavrsena ATO na istoku zemlje i da nema vise terorista. Ovaj je za Lazu Lazarevica. Bolje da pogledaju da im neko ne fali.

SRBIJA Ceka

pre 9 godina

dokle vise da Rusi prave invaziju na UK. Ista situacija sa Srbijom u ratu sa ust. i Tur. gde god je srpski narod bice i srpskih dobrovoljaca, a Rusi? Bili su sa nama u Bosni a nece pomoci svojoj braci u UK. Smesno, da stvarno krenu od UK ne bi ostalo nista isto i nasa JNA. Da nije bila komunisticka i da nije slusala naseg SLOBU od HR I BIH nista ostalo ne bi, zato ne lupajte gluposti o invaziji na ruskoj granici a niko ne pita Amere sta traze u Iraku, Avganistanu, Kosovu, Bosni, Libiji, Koreji... itd... a smetaju im Rusi! ! ! LUD ZBUNJENOG.

Богдан

pre 9 godina

Е добар си министре војни... Лако туђе животе у смрт слати. Мојне да будеш храбар преко туђе грбаче и са пар хиљада км удаљености.

alex

pre 9 godina

ove politicare treba sve pokupiti i u prve redove....nek ratuju kolko im volja....nahuskali narod i jos im dostavljaju oruzje a oni kilometrima a neki i miljama daleko...svima koji se bave politikom, zelim sve najgore....oni su rak covecanstva..

rodondedron

pre 9 godina

@Iskander
Iskanderu svaka cast na komentaru, nadam se da Rusi nece stati ovaj put, a od tebe kao znalca ocekujem i neke vijesti sa terena da cujem 'kako stojimo'.

ISKANDER

pre 9 godina

Tako i treba..
Obmanuli ste sopstveni narod, te niste hteli 15 milijardi od Rusa,a sada cete dobiti po tamburi..Kako god,neke koristi ce imati samo oni placenici koji ce jos kratko vreme biti na celu Ukrajine.
Niste obratili paznju ni na 'slucaj Sakasvili',a mucenik je za svega 5 dana dobio rasturenu zemlju i potpuno razvaljenu armiju nakon ulaska Rusije u rat.
Problem je sto ce se Rusi stustiti na ukrajinsku armiju svom silinom,a onda ce na celu ovu pricu konacno biti stavljena TACKA .
Treba konacno osloboditi Ukrajinu zapadne 'civilizacije' i sfere uticaja.
.

mimmo

pre 9 godina

Sta prizivas rat, obustavi napade i daj sansu pregovorima! Na zalost ratujete jer vam ameri komanduju! A nemate dovoljno pameti da shvatite gde vas to vodi. Ljudska glupost nema granice na zalost.

Branko

pre 9 godina

"Ukrajinski ministar odbrane Valerij Geletej upozorio je da je s Rusijom na pomolu "veliki rat" u kome bi moglo stradati na desetine hiljada ljudi."
Da li ste o tome mislili na Majdanu i kada ste izvršili državni udar? Da li ste o tome mislili kada ste avijacijom i raketama napali svoje građane na istoku zemlje ili da prevedem, kada ste napali Ruse u Ukrajini razarajući njihove gradove?

mikicar

pre 9 godina

Veliki rat koji ćete ti, Kličko, Julija, Porošenko, Jacnjejuk i drugi budzovani da propratite putem TV-a. Kupićete oružje od Zapada na kredit, zadužiti narod i dati to oružje sinovima ukrajinske sirotinje da ratuju za vas. Lepo ste zakuvali sve to. Kako li spavate noću?

Адмирал флоте

pre 9 godina

Украјински министар одбране (који је као и остали украјински министри на власт дошао државним ударом) би морао да поднесе оставку због катастрофалног пораза које су његовој такозваној војсци нанеле снаге Новорусије, уместо што пискара по Фејсбуку. А ако буде намеравао да се појави у јавности, прво би требало да навуче неку кесу преко главе, да га не суграђани не би препознали.

Branko

pre 9 godina

@(Srpska posla, 1. septembar 2014 18:24)
Zašto je dozvoljeno da se izbriše granica između istočne i zapadne Nemačke? Zašto je dozvoljeno da se nacrta granica na Kipru? Zašto je dozvoljeno da se SFRJ pocepa po republičkim granicama koje su crtali Titini komunisti? Zašto je NATO oteo Srbiji Kosovo i Metohiju i dao ga Albancima? Odakle američka vojna baza "Bondstil" na jugu Srbije? A što se tiče Ukrajine i tamo (SSSR) su boljševički diktatori crtali republičke granice. Krim je bio u sastavu Rusije sve do 1954. godine kada ga je komunistički diktator, inače Ukrajinac po nacionalnosti, Nikita Hruščov jednim potezom pera (Ukazom) bez da pita narod, pripojio Ukrajini. Kako to da "demokratski svet" priznaje nedemokratske odluke komunističkih diktatora poput Staljina, Hruščova,... i Josipa Broza Tita? Znači li to da se priznaje sve ono što je na štetu Srba u Jugoslaviji i na štetu Rusa u SSSR-u?

Fukusima

pre 9 godina

Evo sad sam gledao stranicu ministra. On je jos napisao da je Rusija nezvanicnim vojnim kanalima nekoliko puta pretila da ce napasti Ukrajinu taktickim nuklearnim bombama. I jos je napisao da je danas 1. septembra zavrsena ATO na istoku zemlje i da nema vise terorista. Ovaj je za Lazu Lazarevica. Bolje da pogledaju da im neko ne fali.

Sergey

pre 9 godina

Pa ako je tako onda se federalizujte, dajte i Rusima i Poljacima, Rusinima i ostalima prava kao svaka normalna država. Uradite ono što je uradila Finska. Možete da vam političari nisu tvrdoglavi da živite i od EU i od Rusije .Ali..... nešto je jače od zdravog razuma

seljadin

pre 9 godina

neka se Ukrajina ugleda na razdruzivanje mirnim putem Srbije, Crne Gore i Makedonije, ni jedan jedini metak nije opaljen...
Primer Bosne i Hrvatske je veoma los, a izgleda da taj primer Ukrajina sledi, i etnicko ciscenje koje se dogodilo nad 1 milion Srba preko Drine, ali svega toga ne bi bilo da nije NATO zabranio Srbiji da stiti svoj narod.
U ovom slucaju NATO ne moze zabraniti Rusiji da sacuva narod...

mrki

pre 9 godina

Dobar facebook majstor ovaj probisvet, priziva veliki rat sedeci za kompjuterom. Bas bi bio veliki rat sa Rusijom a nemoze smiriti ni svoj narod.

Pantagruel

pre 9 godina

Прети празном пушком. Војска му се распада, а грађани (коју год страну подржавали) очигледно нису спремни да гину. Неће ту бити велике погибије, осим ако (као Троцки) не уведе политичке комесаре овлашћене да пуцају у леђа дезертерима.

vk

pre 9 godina

Veliko je pitanje da li narod Ukrajine zeli da gine u desetinama hiljada za interese lokalnih tajkuna, korumpirane politicke "elite" i njihovih zapadnih sefova.

Vladimir

pre 9 godina

Sve mogu da shvatim, ali ovoliku najezdu Hrvata na ovim komentarima ne mogu. Šta ih tera da vise po (njihov termin) "srbijanskim sajtovima" i svima sole pamet? Ja hrvatski sajt otvorim s mene pa na uštap (danas, recimo, posle poraza od Senegala, čisto onako, ha-ha). Shvatite, ljudi, ovo nije vaša priča. Istok Ukrajine, ako može da se poredi, je srpsko-crnogorska priča; jedini deo koji može da se ravna sa Hrvatskom (Galicija i Volinski kraj) niko ne dira, sem ako oni ne dođu na istok da pucaju - e tad shvate kako je to kad udariš na Ruse (mnogo su nezgodni kad se naljute. Toliko, hvala.

brale

pre 9 godina

Pa dolazi vreme da na videlo izadju stvarni gubici ukrainske vojske.Ne može ,večno,da se prikrije 18.000 poginulih vojnika.Svima na zapadu bi ruska invazija došla kao alibi za guranje nesretne ukrajne u rat.

Nemanja

pre 9 godina

Ako Rusi krenu ko na Berlin '45, nema te sile koja ce ih zaustaviti. Al iskreno se nadam da nece, ipak su to sve slovenska braca koju stranci pokusavaju da zavade.

Лима

pre 9 godina

Да ли је Кличку у његовој напаћеној глави допрла мрва свести и савести, да помисли, Боже, шта ми је све ово требало ?!

SRBIJA Ceka

pre 9 godina

dokle vise da Rusi prave invaziju na UK. Ista situacija sa Srbijom u ratu sa ust. i Tur. gde god je srpski narod bice i srpskih dobrovoljaca, a Rusi? Bili su sa nama u Bosni a nece pomoci svojoj braci u UK. Smesno, da stvarno krenu od UK ne bi ostalo nista isto i nasa JNA. Da nije bila komunisticka i da nije slusala naseg SLOBU od HR I BIH nista ostalo ne bi, zato ne lupajte gluposti o invaziji na ruskoj granici a niko ne pita Amere sta traze u Iraku, Avganistanu, Kosovu, Bosni, Libiji, Koreji... itd... a smetaju im Rusi! ! ! LUD ZBUNJENOG.

Neko spolja

pre 9 godina

Ministar odbrane Ukrajine najavljuje rat sa Rusijom (!) preko Facebooka. Moram da zovem ženu da mi zatvori usta, čitam, čitam ponovo i ne mogu da verujem.

Ако ме објаве - објаве!!!

pre 9 godina

"Написао на фејсбуку"... Је ли то онај министар што је под писао заклетву у парламенту затвореним налив пером!!! Нађите на нету! Покушавају да глуме "брифинг конференције" по угледу НАТО фашиста!!!

dragan

pre 9 godina

Preteruje. Najveci sukob na tlu Evrope posle 2.sv.rata je bio na tlu Jugoslavije, a i dalje traje. Preko 130.000 poginulih, stotine hiljada raseljenih. Hunti nije daleko kraj, to znaju pa otuda panicne izjave o velikom ratu. Nisu oni spsobni za veliki rat kada nisu bili sposobni da izadju na kraj sa ustanicima u Luganskom i Donjeckom.

pacijenti sa šarom

pre 9 godina

Zato su te i postavili tu gde si, da bi objavio namere US-EU!!! Žalosno, ali izgleda da su belosvetcki kriminalci odlučili da napadnu Rusiju iz svih resursa. Naravno oni to ne rade zbog Ukrajine i Ukrajinaca, već zbog ruskih resursa!!! Ispred su isturili Ukrajince, koji trebaju da im posluže kao živi štit!!! Od samog početka krize se videlo da koalicija US-EU forsira krizu kao na Kosovu 90'ih!!! Nadam se da će im to biti poslednje i da im neće proći bolesne namere!!!

Simeon Piscevic

pre 9 godina

Porosenko je isto najavio totalni rat. Ni on ni Geletej samo nisu rekli sa cime ce da vode taj rat, jer je vojska Ukrajine u gorem stanju nego Vermaht u zimu 1944. godine.

Hunta u Kijevu se sve vise razoblicava. Oni zapravo ne rade u interesu Ukrajine, nego u interesu onog ko ih je instalirao. Njima je jedini zadatak da naprave sto vise stete i jaza izmedju Rusa i Ukrajinaca. Zato "trose" Ukrajince, i ljude i tehniku, kao u video igrici, gadjaju civile i ruse infrastrukturu u Donbasu. Vratili su zemlju ekonomski 200 godina unazad. Razorice Ukrajinu potpuno, samo da naskode sto vide Rusiji. Otud ove fatalisticke izjave, i ne sumnjam da bi oni to i uradili, samo kad bi mogli.

Ovakve tragedije se desavaju kad se ne postuje izborna volja gradjana. Oterali su izabranog predsednika Janukovica ko psa, sad ce da mu ljube sliku. Svaki narod ima rukovodstvo kakvo zasluzuje.

guja

pre 9 godina

Jok bre. Sve mož' da bude gotovo za 15 minuta. Kakav crni veliki rat. Ovi mogu za 10 minuta da slete helikopterima i 5 minuta da pobodu kočiće. I gotovo. Taknuto maknuto. Ne glupirajte se Ukrajinci, nego uzimajte šta vam komšije nude. Ne mislim na Poljake i Rumune. Tako smo i mi Srbi i Hrvati. E sad smo goli k'o ražanj i jedni i drugi. Ali imamo demokratiju/demokraciju.

Lav

pre 9 godina

I NE ukrajna ne ratuje protiv svojih gradana nego protiv izdajica! Zasto izdajice! jednostavno! da su patrijote borili bi se za drugaciju ukrajnu ( onakvu kakvu oni zele vidjet )kao sto su i ovi na majdanu. Gradan i patriota ne moze se boriti za raspad vlastite drzave!
(Srpska posla, 01. septembar 2014 18:24)

Reci to Slovencima i Hrvatima..

Mare,NS

pre 9 godina

Niste u stanju da dobijete ni mali rat u vidu "vojno-redarstvene" operacije tipa "oluja", protiv dela vlastitog naroda,a pretite Velikim ratom supersili!
Verovatno hocete da Rusija zauzme Ukrajinu,pa da placa umesto vas dugove,koje ste napravili za kupovinu oruzja na zapadu i naravno da ne vratite ni njima njihov novac!
Malo ste se preracunali!!!

smrt fasizmu

pre 9 godina

''Problem je sto ce se Rusi stustiti na ukrajinsku armiju svom silinom,a onda ce na celu ovu pricu konacno biti stavljena TACKA . Treba konacno osloboditi Ukrajinu zapadne 'civilizacije' i sfere uticaja.''

Hoce li se stustiti s istom onom armijom kojom su se stustili svojedobno na Afganistan pa su dobili po tamburi i brze bolje se stustili nazad podvijena repa! (dario, 01. septembar 2014 18:14)

Ne, nego sa onom armijom koja je usla u Berlin i Pariz. A u Afganistanu su sada Amerikanci, sire demokratiju, zemlja je nacisto procvetala, kao i Irak, Libija, Sirija...

Goran

pre 9 godina

Danas potvrdjeno oboren ukrajinski SU-27 ... zasto nema u vestima. Ovo obaranje SU-27 znaci samo da je Ukrajina fakticki ostala bez avijacije. Ja se pitam sta bi stvarno bilo da je Rusija intervenisala, ... bolje sto nije.

Slavisa

pre 9 godina

Kada bi Rusija htela za tri dana ne bi postojao pedalj Ukrajine na kom nije zgazila ruska cizma. A ti pricas o velikom ratu sa Rusijom...Nadam se da je Ukrajincima posle ove izjave malo jasnije koga su im doveli na vlast.

Krkobaba

pre 9 godina

Ja molim urednika B92 da veoma dobro procenjuje TANJUGove vesti jer se tamo nesto veoma cudno desava. Da li im u prostorijama pustaju neki smehotresni gas, ali ne prilici B92 da se tako oslanja na njihove gluposti. Taj isti ministar je na toj istoj stranici da se DANAS ZAVRSILA ANTITERORISTICKA OPERACIJA NA ISTOKU ZEMLJE I DA JE ISTOK ZEMLJE OSLOBODJEN OD TERORISTA. Isto tako je napisao da je Ukrajini nekoliko puta iz Moskve preceno PRIMENOM TAKTICKOG NUKLEARNOG ORUZJA. Ovaj Ministar kao da je direktor TANJUGa. Dakle, dobro razmislite pre nego sto objavite bilo sta od ovih gluposti. Jer postaje vic citanje ovakvih tekstova, bez analitike, cinjenica, tematike. Slagali su javnost za saopstenje ruskog MIDa (lako moze da se desi da Rusija zbog toga ulozi nasoj drzavi protest, ruski ambasador je vec kontaktirao, doduse redovnim putem nas MSP).

Laza

pre 9 godina

Nešto ratnih zločina već su počinili, a sad nam fino najavljuju da će pomlatiti još koju desetinu hiljada vlastitih građana: baš im je žao, ali moraće...

Očekujem da se danas-sutra oglase, kod nas i širom sveta, prijatelji razrušenog Vukovara, advokati opsednutog Sarajeva i oplakivači Srebrenice, ovog puta dižući glas protiv masakra u Odesi i ubijanja gradova na istoku Ukrajine.

Zoran

pre 9 godina

Cena državnog udara koji su osmislili i finansirali svetski probisveti i mutikese je, na žalost, izuzetno visoka i krvava. Platiće je kao i uvek obični ljudi... A probisveti i mutikese će se, baš kao i na drugim mestima u kojima su posejali haos (Irak, Libija, Avganistan...) povući, smejati i ubirati kamate na visoke pozajmice i koncesije koje su dobijene u nevreme od marionetskih vlasti... Recept star višde desetina godina unazad....

rodondedron

pre 9 godina

@Iskander
Iskanderu svaka cast na komentaru, nadam se da Rusi nece stati ovaj put, a od tebe kao znalca ocekujem i neke vijesti sa terena da cujem 'kako stojimo'.

profesionalni komentator

pre 9 godina

Rat bi bio pred Vasim pragom da ruska armija napreduje ka Kijevu,ovako posto ste vi poslali armiju na istok Ukrajine da ubija ljude u njihovim kucama, ne bih rekao da je to adekvatan izraz

Dejan

pre 9 godina

Zaboravite price o nepovredivosti granica, o suverenosti kada su u pitanju vestacke ili multietnicke drzave.
Ako se u poslednjih 25 godine Jugoslavija raspala, ako se raspala Cehoslovacka, ako se odcepila Eritreja ili istocni Timor, ako se Kosovu daje drzavnost sto se ne bi i drzava Ukrajina podelila na osnovu volje naroda. Ako zapad hoce sa EU nek ide i nek se zove kako hoce Ukrajina/Galicija a ako istok nece nek ode i neke se zove kako hoce Novorusija/Malorusija/Rusija.
U ostalom i za one koje se pozivaju na nepostojece medjunarodno pravo - pravo naroda na samoopredeljenje je jace od prava na nepovredivost granice.

Republic(s) of Bananas

pre 9 godina

Zaustavite sve vojne akcije na istoku i "veliki rat" neće "preći" prag.
Prosto, za pregovarački sto i od rata nema ništa.

Komša

pre 9 godina

Kakav crni veliki rat,ovo je priča za domaću upotrebu.Kao nisu se povukli jer su ih ovi razmontirali nego zato što očekuju napad Rusije.Usput pokušava da naprži još koga za četvrtu po redu mobilizaciju.Na redu su studenti - na ukrajinskoj tv danima pozivaju studente da se odazovu i da polože ispit iz patriotizma.

Goran

pre 9 godina

Pravi fatalisti ovi ukrajinski politicari. Te odlucuje se o sudbini sveta na nekom tamo sastanku, te sad pa veliki rat i slicno. A istina je da je ovo lokalni sukob i jedino sto ga cini potencijalno vecim i globalnim jeste ponasanje SAD i EU i njihova konfrontacija sa Rusijom.

Grunf

pre 9 godina

Vrlo pristojan izbor iznošenja zapažanja o posledicama budućeg rata preko društvenih mreža.Prosto fascinirajuće.Zamislite samo na društvenoj mreži neko skupi hrabrost da napiše da će doći do krvoprolića koje će s emeriti desetinama hiljada poginulih?Pa kad već pišete imate copy-paste scenario,bivša SFRJ-Ukrajna-Rusija.Za šaku dolara sve s emože izazvati.Ekonomska kriza,energetska kriza,otcepljenje,rat a ko profitira?Dok mladi ginu foteljaši iznose svoje velike misli na društvenim mrežama.Pa zarad podesećanja ko je u svim ratovima učestvovao i najviše profitirao,zaključite sami.Istorijski gledano skoro u svim "značajnim"sukobima profitirao je SAD.Jednostavno ta zemlja zbog svoje vojne sile i izopačene politike ne može da opstane ako je u svetu makar i prividni mir.1949. Kineski građanski rat,Grčka 1946-1949,
1950. SAD je politički i finansijski intervenisala u Italiji ne bi li sprečila da na izborima pobede komunisti
Korejski građanski rat, Filipini,1949-1953.Albanija,1953.Iran,1954. Gvatemala ’50-ih godina dva puta Sirija
U Vijetnamu dve decenije i nešto više od milion mrtvih,Kongo, Brazil, Dominikana, Kuba, Indonezija, Nikaragva, Libija, Panama, Avganistan,Irak,Somalija,BiH,SRJ.Da li je to normalno.Sada samo sipaju pare i dolivaju ulje na vatru izmedju Rusije i Ukrajine.Ljudi su maestralni samo u jednom.Imaju tu sposobnost,moć da dva oka u glavi zavade.Pa navali prikane na društvene mreže.Vidi gde si i za koliko?

zar nije dosta

pre 9 godina

Pobili ste preko 2000 svojih gradjana "u ime Evrope".
A mir moze da bude sutra.Dajte ljudima koji vas nece, ono sto traze,ali ni vama, ni Evropi i Vasingtonu ne odgovara.Dombas je i najbogatiji deo Ukrajine i NATO bi dosao na granicu sa Rusijom.
Njih interesuje samo profit a vi ste trebali da razmisljate o posledicama pre nego ste ste krenuli u avanturu.

Богдан

pre 9 godina

Е добар си министре војни... Лако туђе животе у смрт слати. Мојне да будеш храбар преко туђе грбаче и са пар хиљада км удаљености.

Upomoć

pre 9 godina

Ako je Ukrajina htela miran put, nije smela da svrgava legalnu vlast, a onda da Rusima uskraćuje prava.
Za vraćanje na početak je kasno, pa Ukrajina, ako ne želi rat, koji najavljuje ministar, treba hitno da Rusima omogući maksimalnu autonomiju, što bi oni verovatno prihvatili. (dok nije kasno)

Milton

pre 9 godina

Ako bude rat velikog intenziteta završiće se ulaskom prorusa u Kijev.
Jedino što može da spreči taj scenario je da EU odbije da naoruža ukraince.

Nevit

pre 9 godina

Ako će to biti rat koji nije viđen od ww2, onda će se broj žrtava meriti u najmanje stotinama hiljada a ne u desetinama hiljada ?

čeda

pre 9 godina

uja
o čemu pričamo ovde...ako mi nije nešto promaklo,čini mi se da su ProRusi u ekspanziji i da ubrzano oslobađaju svoju teritoriju.

Stari Vujadin

pre 9 godina

Pa onda trazite prekid vatre, prestanite da napadate i za pregovaracki sto. Ili tih desetina hiljada ljudi koji bi izginuli vam nisu toliko vazni?

Aron

pre 9 godina

Ja se nadam da neće biti rata, ali ako dođe ukrajinska vojska će se samo povući i pustiti Ruse da uđu. Nemaju oni ni moral, a ni kapacitete za takav sukob. Biće lakše nego kad su Amerikanci okupirali Granadu ili Irak.

Protiv rata

pre 9 godina

Idioti jedni, nije bitno sa koje ste strane,,,veliki rat ,,, e pa svi ovi ratovi su djecija igra prema ratu za vrijeme raspada Jugoslavije. 500000 zrtava ukupno....ali opet dzaba budale se igraju ratom.......20 godina poslije opet rat...budale ostaju budale...

alex

pre 9 godina

ove politicare treba sve pokupiti i u prve redove....nek ratuju kolko im volja....nahuskali narod i jos im dostavljaju oruzje a oni kilometrima a neki i miljama daleko...svima koji se bave politikom, zelim sve najgore....oni su rak covecanstva..

Dejan

pre 9 godina

Kaže u nekim zapadnim medijima danas: NATO se konačno rešava boljke - krize identiteta. LA TIMES: Ukraine crisis may solve NATO's 'identity crisis' Razmislite kome ovo odgovara.

Rumpel Stickin

pre 9 godina

"Hoćel' biti rata..." po ko zna koji put se dokazuje da ljudska glupost nema granice i naravno opet će običan narod da strada, bez obzira s koje strane.Poglavari će da se busaju u grudi a glupi narod će da gine i kad sve prođe i posle ogromnog ljudskih gubitaka ti isti poglavari će sesti za isti sto da jedu i piju i tupe o miru koji su mogli na vreme da obezbede svojim građanima... već viđeno...

rezigniran

pre 9 godina

pripadne mi muka kad citam komentare raznoraznih pacenika kojima se jedan slovenski narod bodri da ubija drugi slovenski narod. ko zeli rat, neka mu rat u kuci bude. ovaj rat ne vodi visoki politicari sa bilo koje od strana, vec mobilisana sirotinja, i ruska i ukrajinska (uz sacicu ekstremista sa obe strane).

Li Osvald

pre 9 godina

Dario: Ne dragi moj, nego ce to, očas posla, kao ssto je tvoja voljena "najveca vojna sila na svetu" uradila u Vijetnamu u još radi u tom istom Afganistanu....

nevski

pre 9 godina

narodu u ukrajini je potrevan mir,zivi sinovi i muzevi,deca koja mirno spavaju nocu,nasmejane zene,jer,lepe su zlo.Najveca prepreka svemu tome je hunta u Kijevu,rezim koji je dosao nelegalno na vlast,koji ubija svoj narod.Eksperiment bratstva i jedinstva nigde nije uspeo,i,zbog toga,odvojeni,ali u miru,na silu nista ne biva.

Eli

pre 9 godina

Ukrajina vise nikad nece biti ono sto je bila. Kada se jednom sa vojnog stvari prebace na politicki teren rasprave ce se voditi o dobrosusedskim odnosima.

Srpska posla

pre 9 godina

Branko! Ajde razmisli dali su o tome razmisljali rusi dok su zauzimali drzavne objekte i vjesali rusku zastave po drzavi koja NIJE rusija... To sto su ukrainci radili na majdanu nije razlog da se odcjepljuje dio teritorija... I NE ukrajna ne ratuje protiv svojih gradana nego protiv izdajica! Zasto izdajice! jednostavno! da su patrijote borili bi se za drugaciju ukrajnu ( onakvu kakvu oni zele vidjet )kao sto su i ovi na majdanu. Gradan i patriota ne moze se boriti za raspad vlastite drzave!

Vladimir

pre 9 godina

mozes misliti o kojoj ekipi se radi kad ministar odbrane najavljuje najveci rat od drugog svetskog rata preko facebook-a !???? ali sa tkvim mo*onima, stvar uopste nije iskljucena...

Suvereni demokrata

pre 9 godina

Rat je rizican zato sto se moze i izgubit,sa tim Ukrajina postaje sve manja i manja,za sada ,a koga ces posle naterat u rat ta kuja na silu ne donosi zeca ,hahahhahahaha.

Action Man

pre 9 godina

Ne podrzavam Putina,naprotiv,ali bi Ukrajinci isto mogli da prekinu napade,da predloze primirje,sve da preduzmu da ne dodje do tragedije,neka oni budu ljudi kad to suprotna strana ne zeli biti...

dario

pre 9 godina

''Problem je sto ce se Rusi stustiti na ukrajinsku armiju svom silinom,a onda ce na celu ovu pricu konacno biti stavljena TACKA .
Treba konacno osloboditi Ukrajinu zapadne 'civilizacije' i sfere uticaja.''

Hoce li se stustiti s istom onom armijom kojom su se stustili svojedobno na Afganistan pa su dobili po tamburi i brze bolje se stustili nazad podvijena repa!

djed stojko

pre 9 godina

ma od tog pisanja nema nista i strasno ih nervira a i eu nato sad-e sto rusija zvanicno nece da udje u rat sa ukrajnom da bi svi oni imali alibi za sva dosadasnja desavanja nego se ona ogranicila na nezvanicnu podrsku jednoj strani u gradjanskom ratu u kojem posto rusija nije zvanicni ucesnik u ratu na hiljade dobrovoljaca hrle u ukrajnu da pomognu ukraincima ruskog porekla da ostvare svoja demokratska prava eu nato sad-e mogu jedino od rusije da traze da nekako sprece kriminalce da nesvercuju oruzje preko rusko ukrainske granice ja licno znam da ruska strana sve preduzima protiv tog vida kriminala ali nedolazi na razumevanje sa ukrainske strane u sprecavanju te kriminalne radnje svo ovo pisanje ukrainskih zvanicnika ima za cilj opravdanjeza neopravdanog i glupog okruzenje velikog broja ukrainskih snaga u mariupolju jer su mislili da ce ih prorusi i dobrovoljci napasti i izazvati velika razaranja grada medjutim cvrc nista od toga

Srbin

pre 9 godina

@narodu u ukrajini je potrevan mir,zivi sinovi i muzevi,deca koja mirno spavaju nocu,nasmejane zene,jer,lepe su zlo.Najveca prepreka svemu tome je hunta u Kijevu,rezim koji je dosao nelegalno na vlast,koji ubija svoj narod.Eksperiment bratstva i jedinstva nigde nije uspeo,i,zbog toga,odvojeni,ali u miru,na silu nista ne biva.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nevski, 1. septembar 2014 18:58)

Ljudi zasto smo mi srbi takvi da vecno zamenjujemo teze? Isto kao kad bi rekao zasto je Luka Jovanovic gurao to vece auto na mostu, KUDA IDU VOZILA, pa ga je slucajno udario Marko Milicev.
To je to poredjenje.
Covek napise HUNTA (a ne zna ni sta to znaci kako treba) u Kijevu i dobija pluseve od polupismenog sveta. Na cijoj teritoriji PRIZNATOJ U UJEDINJENIM NACIJAMA (A IZ TOG RAZLOGA SRBIJA PRIZNAJE I KRIM, A DA NE GOVORIMO O ISTOKU UKRAJINE) U UKRAJINI SE VODE BORBE? U ISTOCNOJ U K R A J I N I!!!!!! STA TRAZI RUSIJA TAMO?????? Pa kad zapocnu nuklearni rat i kad nestanu mozda ce se smiriti oni sto ostanu pod sljivom.

Lepo je Putin rekao da su oni JEDNA OD VODECIH (NE NAJVECA, I NE GLAVNA) nuklearnih sila. Niko nije jaci od "celog sveta". Videcete na primeru Rusije. Ovi i nece sa Rusima nuklearno, a ako rusi krenu, TO CE IM BITI KRAJ, i kraj price srba o rusima, nadam se.

Vladimir

pre 9 godina

Putin može da dobije veliki deo Ukrajine, ali je za sva vremena izgubio Ukrajince.
A pošto Putin nema dovoljno zemlje, a ne zna šta će sa ljudima, opet je pobedio.

ma idu...ali juce..

pre 9 godina

Dok pojedinci u Ukrajini pricaju o nekom ,velikom ratu, sa Rusijom..Putin i Rusija su danas pokrenuli gradnju gasovoda sa Kinom i napravili opasan posao!A ovi jos od Kijeva mastaju o nekom ,velikom ratu,..Valjda hoce da kazu..Treci svetski rat!Jer ,veliki, se kaze,kad se misli na svetski rat..a ne shvata,da zbog njih nece niko ratovati!Samo se zanose..Ko je lud da se kaci sa Rusima,zbog rezima kakav je u Ukrajini..Mislim bilo bi to previse i sasvim suludo!A i nisu u NATO paktu,pa samim tim sem moralne podrske i nemaju neke ingerencije da reaguju u Ukrajini..a i previse je vec ruskih civilnih zrtava,da bi se jos neko tamo mesao!I to na strani rezima,koji poseduje svu vojnu silu u Ukrajini..uz sebe!Od tenkova,aviona,raketa,oruzja..Jedino im je vojska nesto nevoljna da ratuje,pa cesto pretrcava na drugu stranu!A to sto stalno govore o napadu Rusije na njih,postaje vec degute i totalni fijasko!Vec se i vicevi o tome pricaju!Ko o cemu oni o tome!Pa su poceli da pisu o,velikom ratu,i preko fejsbuka!Rusi ih kuliraju za sve pare!Doduse blizi se vreme da se plati dug za gas..Pa se onda obicno sete,da ih Rusija ugrozava..Valjda da se Evropa ili neko seti,da im pripomogne oko placanja duga..Ma ko ce ih znati!

bonaparta3

pre 9 godina

Nisam stručnjak za geostrategiju,ali dozvoliću sebi luksuz da prokomentarušem ovakve besmislene izjave. Zašto mislim da su besmislene?
Razlog prvi ukrajinska vojska nemože da izađe na kraj sa navodnim pobunjenicima. Zamislite takvoj navodnoj sili koja misli ili bolje rečeno umišlja da može da ratuje sa Rusijom, pobunjenici zarobe 7000 vojnika naoružani duplo slabije od vojske i bez logistike koju jedna takva vojna sila kao što je Ukrajina.
Drugo, ako oni zamišljaju da će zbog njih NATO ući u rat sa Rusijom onda je to račun bez krčmara.
Treće kako je situacija na terenu počela da se menja, sve mi se čini da će pobznjenici uskoro ući u Kijev. Postavlja se pitanje šta tu Rusija ima da radi.
Četvrto niti imaju pare niti kapactitete da vode ozbiljan rat. Sprembija je bila Srbija za NATO agresiju nego oni sada.
Ukoliko ovako mali Đokica zamišlja tv onda je to moguće.

gradinar

pre 9 godina

Taj rat nije izmedju Rusije i Ukrajine, nego izmedju Nato (citaj Amerike) i Rusije, ali preko tudjih ledja...
Jedna ledja su ukrajinska, gde ce Ukrajinci i Rusi da sluze da budu topovsko meso, a druga ledja je Evropa koja treba da se "nadgornjava" sankcijama i kontrasankcijama sa Rusijom. Tako ce Ameri sa strane da gledaju kako Rusija i Evropa slabe (sto je osnovni cilj ovog zamesateljstva) i da se spremaju za nove poteze kad procene da je dosao trenutak za laganu intervenciju apsolutnog vladara svetom...

mujcinovic salih

pre 9 godina

Ukrajina ne preti.Covek konstatuje cinjenicu.Kako god ovo ce trajati dugo i bice krvavo jer portabl Napoleon zeli sto vise mrtvih.Ko ce pobediti videcemo?

mister

pre 9 godina

Sa Rusima i Amerima nema za.........Evropa treba da se preispita,ne dao BOG da Rusi polude i udare.Nije SSSR to je zabluda bila..Rusi imaju keceve u rukavu i vrlo dobro igraju sah,ako udare mat,hmm...nisam pametan..Bas kao i SAD!!!Ogromne su to SILE,a sa takvima se pregovara i nudi resenje!

Бојан Илић

pre 9 godina

Ukrajina ne preti.Covek konstatuje cinjenicu.Kako god ovo ce trajati dugo i bice krvavo jer portabl Napoleon zeli sto vise mrtvih.Ko ce pobediti videcemo?
(mujcinovic salih, 02. septembar 2014 00:01)

"Портабл"?!
Ал' си начитан......:-))

Srbin

pre 9 godina

@narodu u ukrajini je potrevan mir,zivi sinovi i muzevi,deca koja mirno spavaju nocu,nasmejane zene,jer,lepe su zlo.Najveca prepreka svemu tome je hunta u Kijevu,rezim koji je dosao nelegalno na vlast,koji ubija svoj narod.Eksperiment bratstva i jedinstva nigde nije uspeo,i,zbog toga,odvojeni,ali u miru,na silu nista ne biva.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (nevski, 1. septembar 2014 18:58)

Ljudi zasto smo mi srbi takvi da vecno zamenjujemo teze? Isto kao kad bi rekao zasto je Luka Jovanovic gurao to vece auto na mostu, KUDA IDU VOZILA, pa ga je slucajno udario Marko Milicev.
To je to poredjenje.
Covek napise HUNTA (a ne zna ni sta to znaci kako treba) u Kijevu i dobija pluseve od polupismenog sveta. Na cijoj teritoriji PRIZNATOJ U UJEDINJENIM NACIJAMA (A IZ TOG RAZLOGA SRBIJA PRIZNAJE I KRIM, A DA NE GOVORIMO O ISTOKU UKRAJINE) U UKRAJINI SE VODE BORBE? U ISTOCNOJ U K R A J I N I!!!!!! STA TRAZI RUSIJA TAMO?????? Pa kad zapocnu nuklearni rat i kad nestanu mozda ce se smiriti oni sto ostanu pod sljivom.

Lepo je Putin rekao da su oni JEDNA OD VODECIH (NE NAJVECA, I NE GLAVNA) nuklearnih sila. Niko nije jaci od "celog sveta". Videcete na primeru Rusije. Ovi i nece sa Rusima nuklearno, a ako rusi krenu, TO CE IM BITI KRAJ, i kraj price srba o rusima, nadam se.

Srpska posla

pre 9 godina

Branko! Ajde razmisli dali su o tome razmisljali rusi dok su zauzimali drzavne objekte i vjesali rusku zastave po drzavi koja NIJE rusija... To sto su ukrainci radili na majdanu nije razlog da se odcjepljuje dio teritorija... I NE ukrajna ne ratuje protiv svojih gradana nego protiv izdajica! Zasto izdajice! jednostavno! da su patrijote borili bi se za drugaciju ukrajnu ( onakvu kakvu oni zele vidjet )kao sto su i ovi na majdanu. Gradan i patriota ne moze se boriti za raspad vlastite drzave!

ISKANDER

pre 9 godina

Tako i treba..
Obmanuli ste sopstveni narod, te niste hteli 15 milijardi od Rusa,a sada cete dobiti po tamburi..Kako god,neke koristi ce imati samo oni placenici koji ce jos kratko vreme biti na celu Ukrajine.
Niste obratili paznju ni na 'slucaj Sakasvili',a mucenik je za svega 5 dana dobio rasturenu zemlju i potpuno razvaljenu armiju nakon ulaska Rusije u rat.
Problem je sto ce se Rusi stustiti na ukrajinsku armiju svom silinom,a onda ce na celu ovu pricu konacno biti stavljena TACKA .
Treba konacno osloboditi Ukrajinu zapadne 'civilizacije' i sfere uticaja.
.

dario

pre 9 godina

''Problem je sto ce se Rusi stustiti na ukrajinsku armiju svom silinom,a onda ce na celu ovu pricu konacno biti stavljena TACKA .
Treba konacno osloboditi Ukrajinu zapadne 'civilizacije' i sfere uticaja.''

Hoce li se stustiti s istom onom armijom kojom su se stustili svojedobno na Afganistan pa su dobili po tamburi i brze bolje se stustili nazad podvijena repa!

Vladimir

pre 9 godina

Putin može da dobije veliki deo Ukrajine, ali je za sva vremena izgubio Ukrajince.
A pošto Putin nema dovoljno zemlje, a ne zna šta će sa ljudima, opet je pobedio.

SRBIJA Ceka

pre 9 godina

dokle vise da Rusi prave invaziju na UK. Ista situacija sa Srbijom u ratu sa ust. i Tur. gde god je srpski narod bice i srpskih dobrovoljaca, a Rusi? Bili su sa nama u Bosni a nece pomoci svojoj braci u UK. Smesno, da stvarno krenu od UK ne bi ostalo nista isto i nasa JNA. Da nije bila komunisticka i da nije slusala naseg SLOBU od HR I BIH nista ostalo ne bi, zato ne lupajte gluposti o invaziji na ruskoj granici a niko ne pita Amere sta traze u Iraku, Avganistanu, Kosovu, Bosni, Libiji, Koreji... itd... a smetaju im Rusi! ! ! LUD ZBUNJENOG.

Branko

pre 9 godina

@(Srpska posla, 1. septembar 2014 18:24)
Zašto je dozvoljeno da se izbriše granica između istočne i zapadne Nemačke? Zašto je dozvoljeno da se nacrta granica na Kipru? Zašto je dozvoljeno da se SFRJ pocepa po republičkim granicama koje su crtali Titini komunisti? Zašto je NATO oteo Srbiji Kosovo i Metohiju i dao ga Albancima? Odakle američka vojna baza "Bondstil" na jugu Srbije? A što se tiče Ukrajine i tamo (SSSR) su boljševički diktatori crtali republičke granice. Krim je bio u sastavu Rusije sve do 1954. godine kada ga je komunistički diktator, inače Ukrajinac po nacionalnosti, Nikita Hruščov jednim potezom pera (Ukazom) bez da pita narod, pripojio Ukrajini. Kako to da "demokratski svet" priznaje nedemokratske odluke komunističkih diktatora poput Staljina, Hruščova,... i Josipa Broza Tita? Znači li to da se priznaje sve ono što je na štetu Srba u Jugoslaviji i na štetu Rusa u SSSR-u?

Branko

pre 9 godina

"Ukrajinski ministar odbrane Valerij Geletej upozorio je da je s Rusijom na pomolu "veliki rat" u kome bi moglo stradati na desetine hiljada ljudi."
Da li ste o tome mislili na Majdanu i kada ste izvršili državni udar? Da li ste o tome mislili kada ste avijacijom i raketama napali svoje građane na istoku zemlje ili da prevedem, kada ste napali Ruse u Ukrajini razarajući njihove gradove?

Action Man

pre 9 godina

Ne podrzavam Putina,naprotiv,ali bi Ukrajinci isto mogli da prekinu napade,da predloze primirje,sve da preduzmu da ne dodje do tragedije,neka oni budu ljudi kad to suprotna strana ne zeli biti...

rodondedron

pre 9 godina

@Iskander
Iskanderu svaka cast na komentaru, nadam se da Rusi nece stati ovaj put, a od tebe kao znalca ocekujem i neke vijesti sa terena da cujem 'kako stojimo'.

Vladimir

pre 9 godina

Sve mogu da shvatim, ali ovoliku najezdu Hrvata na ovim komentarima ne mogu. Šta ih tera da vise po (njihov termin) "srbijanskim sajtovima" i svima sole pamet? Ja hrvatski sajt otvorim s mene pa na uštap (danas, recimo, posle poraza od Senegala, čisto onako, ha-ha). Shvatite, ljudi, ovo nije vaša priča. Istok Ukrajine, ako može da se poredi, je srpsko-crnogorska priča; jedini deo koji može da se ravna sa Hrvatskom (Galicija i Volinski kraj) niko ne dira, sem ako oni ne dođu na istok da pucaju - e tad shvate kako je to kad udariš na Ruse (mnogo su nezgodni kad se naljute. Toliko, hvala.

Slavisa

pre 9 godina

Kada bi Rusija htela za tri dana ne bi postojao pedalj Ukrajine na kom nije zgazila ruska cizma. A ti pricas o velikom ratu sa Rusijom...Nadam se da je Ukrajincima posle ove izjave malo jasnije koga su im doveli na vlast.

Адмирал флоте

pre 9 godina

Украјински министар одбране (који је као и остали украјински министри на власт дошао државним ударом) би морао да поднесе оставку због катастрофалног пораза које су његовој такозваној војсци нанеле снаге Новорусије, уместо што пискара по Фејсбуку. А ако буде намеравао да се појави у јавности, прво би требало да навуче неку кесу преко главе, да га не суграђани не би препознали.

seljadin

pre 9 godina

neka se Ukrajina ugleda na razdruzivanje mirnim putem Srbije, Crne Gore i Makedonije, ni jedan jedini metak nije opaljen...
Primer Bosne i Hrvatske je veoma los, a izgleda da taj primer Ukrajina sledi, i etnicko ciscenje koje se dogodilo nad 1 milion Srba preko Drine, ali svega toga ne bi bilo da nije NATO zabranio Srbiji da stiti svoj narod.
U ovom slucaju NATO ne moze zabraniti Rusiji da sacuva narod...

mimmo

pre 9 godina

Sta prizivas rat, obustavi napade i daj sansu pregovorima! Na zalost ratujete jer vam ameri komanduju! A nemate dovoljno pameti da shvatite gde vas to vodi. Ljudska glupost nema granice na zalost.

brale

pre 9 godina

Pa dolazi vreme da na videlo izadju stvarni gubici ukrainske vojske.Ne može ,večno,da se prikrije 18.000 poginulih vojnika.Svima na zapadu bi ruska invazija došla kao alibi za guranje nesretne ukrajne u rat.

rezigniran

pre 9 godina

pripadne mi muka kad citam komentare raznoraznih pacenika kojima se jedan slovenski narod bodri da ubija drugi slovenski narod. ko zeli rat, neka mu rat u kuci bude. ovaj rat ne vodi visoki politicari sa bilo koje od strana, vec mobilisana sirotinja, i ruska i ukrajinska (uz sacicu ekstremista sa obe strane).

Simeon Piscevic

pre 9 godina

Porosenko je isto najavio totalni rat. Ni on ni Geletej samo nisu rekli sa cime ce da vode taj rat, jer je vojska Ukrajine u gorem stanju nego Vermaht u zimu 1944. godine.

Hunta u Kijevu se sve vise razoblicava. Oni zapravo ne rade u interesu Ukrajine, nego u interesu onog ko ih je instalirao. Njima je jedini zadatak da naprave sto vise stete i jaza izmedju Rusa i Ukrajinaca. Zato "trose" Ukrajince, i ljude i tehniku, kao u video igrici, gadjaju civile i ruse infrastrukturu u Donbasu. Vratili su zemlju ekonomski 200 godina unazad. Razorice Ukrajinu potpuno, samo da naskode sto vide Rusiji. Otud ove fatalisticke izjave, i ne sumnjam da bi oni to i uradili, samo kad bi mogli.

Ovakve tragedije se desavaju kad se ne postuje izborna volja gradjana. Oterali su izabranog predsednika Janukovica ko psa, sad ce da mu ljube sliku. Svaki narod ima rukovodstvo kakvo zasluzuje.

Nemanja

pre 9 godina

Ako Rusi krenu ko na Berlin '45, nema te sile koja ce ih zaustaviti. Al iskreno se nadam da nece, ipak su to sve slovenska braca koju stranci pokusavaju da zavade.

Mare,NS

pre 9 godina

Niste u stanju da dobijete ni mali rat u vidu "vojno-redarstvene" operacije tipa "oluja", protiv dela vlastitog naroda,a pretite Velikim ratom supersili!
Verovatno hocete da Rusija zauzme Ukrajinu,pa da placa umesto vas dugove,koje ste napravili za kupovinu oruzja na zapadu i naravno da ne vratite ni njima njihov novac!
Malo ste se preracunali!!!

zar nije dosta

pre 9 godina

Pobili ste preko 2000 svojih gradjana "u ime Evrope".
A mir moze da bude sutra.Dajte ljudima koji vas nece, ono sto traze,ali ni vama, ni Evropi i Vasingtonu ne odgovara.Dombas je i najbogatiji deo Ukrajine i NATO bi dosao na granicu sa Rusijom.
Njih interesuje samo profit a vi ste trebali da razmisljate o posledicama pre nego ste ste krenuli u avanturu.

nevski

pre 9 godina

narodu u ukrajini je potrevan mir,zivi sinovi i muzevi,deca koja mirno spavaju nocu,nasmejane zene,jer,lepe su zlo.Najveca prepreka svemu tome je hunta u Kijevu,rezim koji je dosao nelegalno na vlast,koji ubija svoj narod.Eksperiment bratstva i jedinstva nigde nije uspeo,i,zbog toga,odvojeni,ali u miru,na silu nista ne biva.

smrt fasizmu

pre 9 godina

''Problem je sto ce se Rusi stustiti na ukrajinsku armiju svom silinom,a onda ce na celu ovu pricu konacno biti stavljena TACKA . Treba konacno osloboditi Ukrajinu zapadne 'civilizacije' i sfere uticaja.''

Hoce li se stustiti s istom onom armijom kojom su se stustili svojedobno na Afganistan pa su dobili po tamburi i brze bolje se stustili nazad podvijena repa! (dario, 01. septembar 2014 18:14)

Ne, nego sa onom armijom koja je usla u Berlin i Pariz. A u Afganistanu su sada Amerikanci, sire demokratiju, zemlja je nacisto procvetala, kao i Irak, Libija, Sirija...

vk

pre 9 godina

Veliko je pitanje da li narod Ukrajine zeli da gine u desetinama hiljada za interese lokalnih tajkuna, korumpirane politicke "elite" i njihovih zapadnih sefova.

Лима

pre 9 godina

Да ли је Кличку у његовој напаћеној глави допрла мрва свести и савести, да помисли, Боже, шта ми је све ово требало ?!

guja

pre 9 godina

Jok bre. Sve mož' da bude gotovo za 15 minuta. Kakav crni veliki rat. Ovi mogu za 10 minuta da slete helikopterima i 5 minuta da pobodu kočiće. I gotovo. Taknuto maknuto. Ne glupirajte se Ukrajinci, nego uzimajte šta vam komšije nude. Ne mislim na Poljake i Rumune. Tako smo i mi Srbi i Hrvati. E sad smo goli k'o ražanj i jedni i drugi. Ali imamo demokratiju/demokraciju.

Lav

pre 9 godina

I NE ukrajna ne ratuje protiv svojih gradana nego protiv izdajica! Zasto izdajice! jednostavno! da su patrijote borili bi se za drugaciju ukrajnu ( onakvu kakvu oni zele vidjet )kao sto su i ovi na majdanu. Gradan i patriota ne moze se boriti za raspad vlastite drzave!
(Srpska posla, 01. septembar 2014 18:24)

Reci to Slovencima i Hrvatima..

pacijenti sa šarom

pre 9 godina

Zato su te i postavili tu gde si, da bi objavio namere US-EU!!! Žalosno, ali izgleda da su belosvetcki kriminalci odlučili da napadnu Rusiju iz svih resursa. Naravno oni to ne rade zbog Ukrajine i Ukrajinaca, već zbog ruskih resursa!!! Ispred su isturili Ukrajince, koji trebaju da im posluže kao živi štit!!! Od samog početka krize se videlo da koalicija US-EU forsira krizu kao na Kosovu 90'ih!!! Nadam se da će im to biti poslednje i da im neće proći bolesne namere!!!

Li Osvald

pre 9 godina

Dario: Ne dragi moj, nego ce to, očas posla, kao ssto je tvoja voljena "najveca vojna sila na svetu" uradila u Vijetnamu u još radi u tom istom Afganistanu....

Protiv rata

pre 9 godina

Idioti jedni, nije bitno sa koje ste strane,,,veliki rat ,,, e pa svi ovi ratovi su djecija igra prema ratu za vrijeme raspada Jugoslavije. 500000 zrtava ukupno....ali opet dzaba budale se igraju ratom.......20 godina poslije opet rat...budale ostaju budale...

Zoran

pre 9 godina

Cena državnog udara koji su osmislili i finansirali svetski probisveti i mutikese je, na žalost, izuzetno visoka i krvava. Platiće je kao i uvek obični ljudi... A probisveti i mutikese će se, baš kao i na drugim mestima u kojima su posejali haos (Irak, Libija, Avganistan...) povući, smejati i ubirati kamate na visoke pozajmice i koncesije koje su dobijene u nevreme od marionetskih vlasti... Recept star višde desetina godina unazad....

dragan

pre 9 godina

Preteruje. Najveci sukob na tlu Evrope posle 2.sv.rata je bio na tlu Jugoslavije, a i dalje traje. Preko 130.000 poginulih, stotine hiljada raseljenih. Hunti nije daleko kraj, to znaju pa otuda panicne izjave o velikom ratu. Nisu oni spsobni za veliki rat kada nisu bili sposobni da izadju na kraj sa ustanicima u Luganskom i Donjeckom.

Milton

pre 9 godina

Ako bude rat velikog intenziteta završiće se ulaskom prorusa u Kijev.
Jedino što može da spreči taj scenario je da EU odbije da naoruža ukraince.

čeda

pre 9 godina

uja
o čemu pričamo ovde...ako mi nije nešto promaklo,čini mi se da su ProRusi u ekspanziji i da ubrzano oslobađaju svoju teritoriju.

Sergey

pre 9 godina

Pa ako je tako onda se federalizujte, dajte i Rusima i Poljacima, Rusinima i ostalima prava kao svaka normalna država. Uradite ono što je uradila Finska. Možete da vam političari nisu tvrdoglavi da živite i od EU i od Rusije .Ali..... nešto je jače od zdravog razuma

profesionalni komentator

pre 9 godina

Rat bi bio pred Vasim pragom da ruska armija napreduje ka Kijevu,ovako posto ste vi poslali armiju na istok Ukrajine da ubija ljude u njihovim kucama, ne bih rekao da je to adekvatan izraz

mikicar

pre 9 godina

Veliki rat koji ćete ti, Kličko, Julija, Porošenko, Jacnjejuk i drugi budzovani da propratite putem TV-a. Kupićete oružje od Zapada na kredit, zadužiti narod i dati to oružje sinovima ukrajinske sirotinje da ratuju za vas. Lepo ste zakuvali sve to. Kako li spavate noću?

mrki

pre 9 godina

Dobar facebook majstor ovaj probisvet, priziva veliki rat sedeci za kompjuterom. Bas bi bio veliki rat sa Rusijom a nemoze smiriti ni svoj narod.

Suvereni demokrata

pre 9 godina

Rat je rizican zato sto se moze i izgubit,sa tim Ukrajina postaje sve manja i manja,za sada ,a koga ces posle naterat u rat ta kuja na silu ne donosi zeca ,hahahhahahaha.

Laza

pre 9 godina

Nešto ratnih zločina već su počinili, a sad nam fino najavljuju da će pomlatiti još koju desetinu hiljada vlastitih građana: baš im je žao, ali moraće...

Očekujem da se danas-sutra oglase, kod nas i širom sveta, prijatelji razrušenog Vukovara, advokati opsednutog Sarajeva i oplakivači Srebrenice, ovog puta dižući glas protiv masakra u Odesi i ubijanja gradova na istoku Ukrajine.

Krkobaba

pre 9 godina

Ja molim urednika B92 da veoma dobro procenjuje TANJUGove vesti jer se tamo nesto veoma cudno desava. Da li im u prostorijama pustaju neki smehotresni gas, ali ne prilici B92 da se tako oslanja na njihove gluposti. Taj isti ministar je na toj istoj stranici da se DANAS ZAVRSILA ANTITERORISTICKA OPERACIJA NA ISTOKU ZEMLJE I DA JE ISTOK ZEMLJE OSLOBODJEN OD TERORISTA. Isto tako je napisao da je Ukrajini nekoliko puta iz Moskve preceno PRIMENOM TAKTICKOG NUKLEARNOG ORUZJA. Ovaj Ministar kao da je direktor TANJUGa. Dakle, dobro razmislite pre nego sto objavite bilo sta od ovih gluposti. Jer postaje vic citanje ovakvih tekstova, bez analitike, cinjenica, tematike. Slagali su javnost za saopstenje ruskog MIDa (lako moze da se desi da Rusija zbog toga ulozi nasoj drzavi protest, ruski ambasador je vec kontaktirao, doduse redovnim putem nas MSP).

Pantagruel

pre 9 godina

Прети празном пушком. Војска му се распада, а грађани (коју год страну подржавали) очигледно нису спремни да гину. Неће ту бити велике погибије, осим ако (као Троцки) не уведе политичке комесаре овлашћене да пуцају у леђа дезертерима.

Goran

pre 9 godina

Danas potvrdjeno oboren ukrajinski SU-27 ... zasto nema u vestima. Ovo obaranje SU-27 znaci samo da je Ukrajina fakticki ostala bez avijacije. Ja se pitam sta bi stvarno bilo da je Rusija intervenisala, ... bolje sto nije.

mujcinovic salih

pre 9 godina

Ukrajina ne preti.Covek konstatuje cinjenicu.Kako god ovo ce trajati dugo i bice krvavo jer portabl Napoleon zeli sto vise mrtvih.Ko ce pobediti videcemo?

Ако ме објаве - објаве!!!

pre 9 godina

"Написао на фејсбуку"... Је ли то онај министар што је под писао заклетву у парламенту затвореним налив пером!!! Нађите на нету! Покушавају да глуме "брифинг конференције" по угледу НАТО фашиста!!!

Fukusima

pre 9 godina

Evo sad sam gledao stranicu ministra. On je jos napisao da je Rusija nezvanicnim vojnim kanalima nekoliko puta pretila da ce napasti Ukrajinu taktickim nuklearnim bombama. I jos je napisao da je danas 1. septembra zavrsena ATO na istoku zemlje i da nema vise terorista. Ovaj je za Lazu Lazarevica. Bolje da pogledaju da im neko ne fali.

Grunf

pre 9 godina

Vrlo pristojan izbor iznošenja zapažanja o posledicama budućeg rata preko društvenih mreža.Prosto fascinirajuće.Zamislite samo na društvenoj mreži neko skupi hrabrost da napiše da će doći do krvoprolića koje će s emeriti desetinama hiljada poginulih?Pa kad već pišete imate copy-paste scenario,bivša SFRJ-Ukrajna-Rusija.Za šaku dolara sve s emože izazvati.Ekonomska kriza,energetska kriza,otcepljenje,rat a ko profitira?Dok mladi ginu foteljaši iznose svoje velike misli na društvenim mrežama.Pa zarad podesećanja ko je u svim ratovima učestvovao i najviše profitirao,zaključite sami.Istorijski gledano skoro u svim "značajnim"sukobima profitirao je SAD.Jednostavno ta zemlja zbog svoje vojne sile i izopačene politike ne može da opstane ako je u svetu makar i prividni mir.1949. Kineski građanski rat,Grčka 1946-1949,
1950. SAD je politički i finansijski intervenisala u Italiji ne bi li sprečila da na izborima pobede komunisti
Korejski građanski rat, Filipini,1949-1953.Albanija,1953.Iran,1954. Gvatemala ’50-ih godina dva puta Sirija
U Vijetnamu dve decenije i nešto više od milion mrtvih,Kongo, Brazil, Dominikana, Kuba, Indonezija, Nikaragva, Libija, Panama, Avganistan,Irak,Somalija,BiH,SRJ.Da li je to normalno.Sada samo sipaju pare i dolivaju ulje na vatru izmedju Rusije i Ukrajine.Ljudi su maestralni samo u jednom.Imaju tu sposobnost,moć da dva oka u glavi zavade.Pa navali prikane na društvene mreže.Vidi gde si i za koliko?

Republic(s) of Bananas

pre 9 godina

Zaustavite sve vojne akcije na istoku i "veliki rat" neće "preći" prag.
Prosto, za pregovarački sto i od rata nema ništa.

Komša

pre 9 godina

Kakav crni veliki rat,ovo je priča za domaću upotrebu.Kao nisu se povukli jer su ih ovi razmontirali nego zato što očekuju napad Rusije.Usput pokušava da naprži još koga za četvrtu po redu mobilizaciju.Na redu su studenti - na ukrajinskoj tv danima pozivaju studente da se odazovu i da polože ispit iz patriotizma.

ma idu...ali juce..

pre 9 godina

Dok pojedinci u Ukrajini pricaju o nekom ,velikom ratu, sa Rusijom..Putin i Rusija su danas pokrenuli gradnju gasovoda sa Kinom i napravili opasan posao!A ovi jos od Kijeva mastaju o nekom ,velikom ratu,..Valjda hoce da kazu..Treci svetski rat!Jer ,veliki, se kaze,kad se misli na svetski rat..a ne shvata,da zbog njih nece niko ratovati!Samo se zanose..Ko je lud da se kaci sa Rusima,zbog rezima kakav je u Ukrajini..Mislim bilo bi to previse i sasvim suludo!A i nisu u NATO paktu,pa samim tim sem moralne podrske i nemaju neke ingerencije da reaguju u Ukrajini..a i previse je vec ruskih civilnih zrtava,da bi se jos neko tamo mesao!I to na strani rezima,koji poseduje svu vojnu silu u Ukrajini..uz sebe!Od tenkova,aviona,raketa,oruzja..Jedino im je vojska nesto nevoljna da ratuje,pa cesto pretrcava na drugu stranu!A to sto stalno govore o napadu Rusije na njih,postaje vec degute i totalni fijasko!Vec se i vicevi o tome pricaju!Ko o cemu oni o tome!Pa su poceli da pisu o,velikom ratu,i preko fejsbuka!Rusi ih kuliraju za sve pare!Doduse blizi se vreme da se plati dug za gas..Pa se onda obicno sete,da ih Rusija ugrozava..Valjda da se Evropa ili neko seti,da im pripomogne oko placanja duga..Ma ko ce ih znati!

Goran

pre 9 godina

Pravi fatalisti ovi ukrajinski politicari. Te odlucuje se o sudbini sveta na nekom tamo sastanku, te sad pa veliki rat i slicno. A istina je da je ovo lokalni sukob i jedino sto ga cini potencijalno vecim i globalnim jeste ponasanje SAD i EU i njihova konfrontacija sa Rusijom.

Stari Vujadin

pre 9 godina

Pa onda trazite prekid vatre, prestanite da napadate i za pregovaracki sto. Ili tih desetina hiljada ljudi koji bi izginuli vam nisu toliko vazni?

Neko spolja

pre 9 godina

Ministar odbrane Ukrajine najavljuje rat sa Rusijom (!) preko Facebooka. Moram da zovem ženu da mi zatvori usta, čitam, čitam ponovo i ne mogu da verujem.

Aron

pre 9 godina

Ja se nadam da neće biti rata, ali ako dođe ukrajinska vojska će se samo povući i pustiti Ruse da uđu. Nemaju oni ni moral, a ni kapacitete za takav sukob. Biće lakše nego kad su Amerikanci okupirali Granadu ili Irak.

Богдан

pre 9 godina

Е добар си министре војни... Лако туђе животе у смрт слати. Мојне да будеш храбар преко туђе грбаче и са пар хиљада км удаљености.

Upomoć

pre 9 godina

Ako je Ukrajina htela miran put, nije smela da svrgava legalnu vlast, a onda da Rusima uskraćuje prava.
Za vraćanje na početak je kasno, pa Ukrajina, ako ne želi rat, koji najavljuje ministar, treba hitno da Rusima omogući maksimalnu autonomiju, što bi oni verovatno prihvatili. (dok nije kasno)

Eli

pre 9 godina

Ukrajina vise nikad nece biti ono sto je bila. Kada se jednom sa vojnog stvari prebace na politicki teren rasprave ce se voditi o dobrosusedskim odnosima.

Dejan

pre 9 godina

Zaboravite price o nepovredivosti granica, o suverenosti kada su u pitanju vestacke ili multietnicke drzave.
Ako se u poslednjih 25 godine Jugoslavija raspala, ako se raspala Cehoslovacka, ako se odcepila Eritreja ili istocni Timor, ako se Kosovu daje drzavnost sto se ne bi i drzava Ukrajina podelila na osnovu volje naroda. Ako zapad hoce sa EU nek ide i nek se zove kako hoce Ukrajina/Galicija a ako istok nece nek ode i neke se zove kako hoce Novorusija/Malorusija/Rusija.
U ostalom i za one koje se pozivaju na nepostojece medjunarodno pravo - pravo naroda na samoopredeljenje je jace od prava na nepovredivost granice.

alex

pre 9 godina

ove politicare treba sve pokupiti i u prve redove....nek ratuju kolko im volja....nahuskali narod i jos im dostavljaju oruzje a oni kilometrima a neki i miljama daleko...svima koji se bave politikom, zelim sve najgore....oni su rak covecanstva..

djed stojko

pre 9 godina

ma od tog pisanja nema nista i strasno ih nervira a i eu nato sad-e sto rusija zvanicno nece da udje u rat sa ukrajnom da bi svi oni imali alibi za sva dosadasnja desavanja nego se ona ogranicila na nezvanicnu podrsku jednoj strani u gradjanskom ratu u kojem posto rusija nije zvanicni ucesnik u ratu na hiljade dobrovoljaca hrle u ukrajnu da pomognu ukraincima ruskog porekla da ostvare svoja demokratska prava eu nato sad-e mogu jedino od rusije da traze da nekako sprece kriminalce da nesvercuju oruzje preko rusko ukrainske granice ja licno znam da ruska strana sve preduzima protiv tog vida kriminala ali nedolazi na razumevanje sa ukrainske strane u sprecavanju te kriminalne radnje svo ovo pisanje ukrainskih zvanicnika ima za cilj opravdanjeza neopravdanog i glupog okruzenje velikog broja ukrainskih snaga u mariupolju jer su mislili da ce ih prorusi i dobrovoljci napasti i izazvati velika razaranja grada medjutim cvrc nista od toga

Rumpel Stickin

pre 9 godina

"Hoćel' biti rata..." po ko zna koji put se dokazuje da ljudska glupost nema granice i naravno opet će običan narod da strada, bez obzira s koje strane.Poglavari će da se busaju u grudi a glupi narod će da gine i kad sve prođe i posle ogromnog ljudskih gubitaka ti isti poglavari će sesti za isti sto da jedu i piju i tupe o miru koji su mogli na vreme da obezbede svojim građanima... već viđeno...

Vladimir

pre 9 godina

mozes misliti o kojoj ekipi se radi kad ministar odbrane najavljuje najveci rat od drugog svetskog rata preko facebook-a !???? ali sa tkvim mo*onima, stvar uopste nije iskljucena...

Dejan

pre 9 godina

Kaže u nekim zapadnim medijima danas: NATO se konačno rešava boljke - krize identiteta. LA TIMES: Ukraine crisis may solve NATO's 'identity crisis' Razmislite kome ovo odgovara.

Nevit

pre 9 godina

Ako će to biti rat koji nije viđen od ww2, onda će se broj žrtava meriti u najmanje stotinama hiljada a ne u desetinama hiljada ?

Бојан Илић

pre 9 godina

Ukrajina ne preti.Covek konstatuje cinjenicu.Kako god ovo ce trajati dugo i bice krvavo jer portabl Napoleon zeli sto vise mrtvih.Ko ce pobediti videcemo?
(mujcinovic salih, 02. septembar 2014 00:01)

"Портабл"?!
Ал' си начитан......:-))

bonaparta3

pre 9 godina

Nisam stručnjak za geostrategiju,ali dozvoliću sebi luksuz da prokomentarušem ovakve besmislene izjave. Zašto mislim da su besmislene?
Razlog prvi ukrajinska vojska nemože da izađe na kraj sa navodnim pobunjenicima. Zamislite takvoj navodnoj sili koja misli ili bolje rečeno umišlja da može da ratuje sa Rusijom, pobunjenici zarobe 7000 vojnika naoružani duplo slabije od vojske i bez logistike koju jedna takva vojna sila kao što je Ukrajina.
Drugo, ako oni zamišljaju da će zbog njih NATO ući u rat sa Rusijom onda je to račun bez krčmara.
Treće kako je situacija na terenu počela da se menja, sve mi se čini da će pobznjenici uskoro ući u Kijev. Postavlja se pitanje šta tu Rusija ima da radi.
Četvrto niti imaju pare niti kapactitete da vode ozbiljan rat. Sprembija je bila Srbija za NATO agresiju nego oni sada.
Ukoliko ovako mali Đokica zamišlja tv onda je to moguće.

gradinar

pre 9 godina

Taj rat nije izmedju Rusije i Ukrajine, nego izmedju Nato (citaj Amerike) i Rusije, ali preko tudjih ledja...
Jedna ledja su ukrajinska, gde ce Ukrajinci i Rusi da sluze da budu topovsko meso, a druga ledja je Evropa koja treba da se "nadgornjava" sankcijama i kontrasankcijama sa Rusijom. Tako ce Ameri sa strane da gledaju kako Rusija i Evropa slabe (sto je osnovni cilj ovog zamesateljstva) i da se spremaju za nove poteze kad procene da je dosao trenutak za laganu intervenciju apsolutnog vladara svetom...

mister

pre 9 godina

Sa Rusima i Amerima nema za.........Evropa treba da se preispita,ne dao BOG da Rusi polude i udare.Nije SSSR to je zabluda bila..Rusi imaju keceve u rukavu i vrlo dobro igraju sah,ako udare mat,hmm...nisam pametan..Bas kao i SAD!!!Ogromne su to SILE,a sa takvima se pregovara i nudi resenje!