Sreda, 27.08.2014.

20:50

Putin mora da razjasni upad u UKR

Nemačka kancelarka Angela Merkel rekla je ruskom predsedniku Vladimiru Putinu da izveštaji o novim upadima ruske vojske u Ukrajinu moraju biti razjašnjeni.

Izvor: Tanjug

Putin mora da razjasni upad u UKR IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

86 Komentari

Sortiraj po:

Лакоћемо

pre 9 godina

Милан Кашанин је лепо уочио да "наши људи" воле да коментаришу светска збивања због тога што ставове за и против добијају већ формулисане, па их само понављају. А кад треба да се размишља о утицају тих збивања на наше интересе и уопште о нашим интересима онда тих коментатора нигде нема или су им коментари несувисли.

Just my opinion

pre 9 godina

Alexa, loše vam je poređenje. U Nišu ne žive Bugari dok na Krimu i u istočnoj Ukrajini ima Rusa. Mnogo bi bilo realnije porediti pripajanje Krima Rusiji sa ujedinjenjem Istočne i Zapadne Nemačke. Kada je Nemačka podeljena, isti narod je podeljen na "Istočne" i "Zapadne" Nemce. 10 godina nakon toga je Krim pripojen Ukrajini kao republici u sastavu SSSR tako da su ti ljudi koji su tamo živeli postali odjednom "Ukrajinci". Da ne ulazim u polemiku oko toga da li su Ukrajinci zaista nacija ili ne jer sa današnim standardima očigledno da je sve što je potrebno da se stvori nova nacija, je nekoliko usijanih glava i interes velikih sila (ukrajinska nacionalna svest se rađa krajem IX veka a samim tim i nacija no dobro ). Vreme je da se neke stvari postave na svoje mesto. Hvala na objavi komentara.

Ruslan

pre 9 godina

Ko si pa ti da tebi Putin bilo sta razjasnjava!? Fraulein Merkel kad ne budete imali skoro 43000 americkih vojnika u Nemackoj, mozda ce ti nesto i razjasniti, na primer kako ce za 72 casa Ruska armija doci ispod Brandenburske kapije.

neko iz mase

pre 9 godina

(Damijan, 28. avgust 2014 01:28)
Smesniji komentar u zivotu nisam video u toliko kratkom zapisu :D
Auuu tebra al je tebi dobro

Just my opinion

pre 9 godina

Alexa, loše vam je poređenje. U Nišu ne žive Bugari dok na Krimu i u istočnoj Ukrajini ima Rusa. Mnogo bi bilo realnije porediti pripajanje Krima Rusiji sa ujedinjenjem Istočne i Zapadne Nemačke. Kada je Nemačka podeljena, isti narod je podeljen na "Istočne" i "Zapadne" Nemce. 10 godina nakon toga je Krim pripojen Ukrajini kao republici u sastavu SSSR tako da su ti ljudi koji su tamo živeli postali odjednom "Ukrajinci". Da ne ulazim u polemiku oko toga da li su Ukrajinci zaista nacija ili ne jer sa današnim standardima očigledno da je sve što je potrebno da se stvori nova nacija, je nekoliko usijanih glava i interes velikih sila (ukrajinska nacionalna svest se rađa krajem IX veka a samim tim i nacija no dobro ). Vreme je da se neke stvari postave na svoje mesto. Hvala na objavi komentara.

miroslav

pre 9 godina

Jao.... izgleda da se je Putin slagirao od straha jer ova Merkelova non-stop nesto upozorava i prijeti iako je vecina nijemaca i ostalih gradjana zapadne Evrope protiv bilo kakve konfrontacije sa rusijom. Ovi jadni zapadni politicari jos nisu shvatili da treba da govore u ime svog naroda i ne u ime americkog diktata.

AntiAngloBot

pre 9 godina

Pozdrav za sve postene i hrabre komentatore, umorio sam se od ovih anglo-botova servilnog kukavičkog morala i prodate duše. Nijedna imperija nije u redu, ali samo slep ili pokvaren može ovu sada Rusiju da stavlja u istu ravan sa ovim sada SAD-om. Nema šta Putin vama da objašnjava, zapadno licemerje i nasilje prešlo je sve granice razuma. Objasnite surove agresije i zločine nad Srbijom, Irakom, Libijom , Sirijom, narodom Novorusije...objasnite MH17, koji ste oborili radi pregrupisavanja i anti propagande...vi ste zadužena, nemoralna, sebična, agresorska i neljudska civilizacija podređena otimačini od ljudi i prirode i uvijena u nekakvu prefinjenu civilizaciju koju vidimo po gradovima zapadne evrope i US dok u isto vreme njihove armije ubijaju milione neduznih vraćajući ih u srednji vek i satirući ih.

Alexa

pre 9 godina

Ne razumem da neko danas navija za Rusiju u ovom sukobu... Oni su okupirali Krim i vrše invaziju na susednu zemlju. Kako neko može da dobije podršku za to? Kao kada bi nas napali Bugari (samo mnooooogo jači nego što jesu) sa ciljem da nam otmu recimo Niš... i to neko u svetu podrži jer je Niš nekada bio u bugarskom carstvu. Ne razumem fascinaciju lokalnim siledžijom. Da li smo toliko frustrirani zbog toga što su nas bombardovali kada smo pšokušali ovo isto što radi Rusija samo u ex SFRJ, da smo u stanju da podržavamo očiglednu nepravdu iz čiste mržnje prema onima koji su nas prebili? Ljudi, vi ovde podržavate agresiju na suverenu zemlju...

Jordanka

pre 9 godina

Mora da se zna: Da je u pogranicnim pojasevima to jedan isti narod. Da su im porodice i sa jedne i sa druge strane granica. Isto kao svojevremeno Istocna i Zapadna Nemacka. Prirodno je da ce medjusobno da se pomazu. Putin i Rusija su tu nemocni. Narod odlucuje sa kime ce da zivi u buducnosti.

mister

pre 9 godina

Zapad ima dobre strane sa stanovista ekonomije,napretka,svesti ljudi,nacina razmisljanja..Rusi imaju to (povezano je danas sve) isto verujte familija mi je tamo,razlika je u tome sto ne daju na sebe i sto imaju "lud" mentalitet..Nisu blesavi,povezali severni tok,sad ide juzni a pri tom povezali KINU sa energentima!!!Najjace svemirsko naoruzanje RUSIJA i SAD,vojno isto,moc diplomatije isto,aloooo SILE OGROMNE!Koja crna Gruzija,Baltik,Srbija,Kosovo,Poljska,Ukrajina(na zalost)...ako razumete...

pre toga...

pre 9 godina

Mozda su to vojnici koji su upali greskom,kao sto su recimo greskom,ukrajinski vojnici reketirali teritoriju Rusije..Da li je to obrazlozeno i da li su pronadjeni krivci!Ma nisu!Ili ono kad su gadjali skole i bolnice ili vozilo sa ranjenicima..Ili mozda kad su zapalili civilnu zgradu!Da li je bilo zvanicnog obrazlozenja i da li je neko odgovarao za to!Do sada nije,naravno!Da li je to objasnjeno javno..Nesto se ne secamo!Pa je zato cudno da se posle zvanicnog ruskog objasnjenja ,trazi neki drugi kontekst u svemu!Pogotovo,sto nista nije obrazlozeno a desilo se pre ovoga!Deset vojnika,na armiju ukrajinske vojske sa sve armijskim naoruzanjem je sasvim bezopasno a i deplasirano je traziti odgovore a pogotovo zbog onoga sto se tamo desava..A to je totalitarni mrak!

Damijan

pre 9 godina

opasna je merkelovka.. uvek se namece da se i ona nesto pita. a najgore od svega je sto ce joj putin ipak objasniti. smesan je posebno posto je ipak odobrio uvoz nekih poljoprivrednih proizvoda iz evrope. a opet toliko zavisan od nemacke megaekonomije da nece smeti na zimu da zavrce slavinu. o blamu da francuska jednoj tako mocnoj ruskoj armiji proizvodi ratne brodove ne zelim ni da pricam..

Zoran

pre 9 godina

Kakvi smo,nas ni jedna temeljita okupacija,a zasluzili smo,kao i denacifikacija(i to smo,itekako, zasluzili),ne bi dovela u red civilizovanih drustava.
Gore napisano se odnosi na vecinu komentara u vezi Ukrajine,izmedju ostalog.

Mare,NS

pre 9 godina

@ISKANDER

Pogledaj sta pise zagrebacki Jutarnji list:

""...LONDON - Britanski general Sir Richard Shirreff, koji je ranije ove godine odstupio s pozicije zamjenika vrhovnog zapovjednika NATO-a, izjavio je za medije kako NATO ne bi bio u stanju zaustaviti moguću rusku invaziju istočne Europe...""

Ako ovo nekom nije jasno,onda...

que

pre 9 godina

@Miloš: Ili ste zaista nedovoljno informisani ili namerno proturate poluinformacije i neistine: Italijanska ekonomija je reda velicine ruske samo ako namerno previdjate da je njihov spoljni dug veci od njihovog BDP-a, bez tog duga oni su u debelom minusu kao i vecina zemalja zapada.
Sto se tice nuklearnog oruzja, tacno da ga imaju i Pakistan i Indija, ali prvo nemaju nacina da ga isporuce na vecu udaljenost, imaju relativno mali broj tih raketa i njihova razorna moc je relativno mala. Za razliku od njih, Rusija ima hiljade tih raketa ogromne razorne moci, rakete dometa preko 10,000 km, podmornice koje mogu da ih ispaljuju sa bilo koje tacke kao i avione koji ih mogu dopremiti do bilo koje tacke. Za sada, jedino Rusija i SAD imaju punu nuklearnu trijadu i zato jedino te 2 zemlje imaju kapacitet da u potpunosti uniste citavu planetu.
To je i razlog zasto nijedan normalan covek koji zna za ove cinjenice ne bi smeo da se igra sa sudbinom planete i glumi neko ludilo provocirajuci eskalaciju i rat tamo gde posledice mogu biti apokalipsa za citav svet.

Gresite Milose!

pre 9 godina

@(Miloš, 27. avgust 2014 21:19)
Najveća zabluda koja zrači glupošću u skoro svakom komentaru je da je današnja Rusija ravna Americi, imali smo skoro izveštaj, ruska ekonomija je reda veličine italijanske, a kada govorimo o nuklearnom oružju, ni to državu više ne čini velesilom...

Broj nuklearnih glava koje poseduje Rusija ekvivalentan je broju onih koje poseduju SAD. Zapravo ima ih vise, 8000 prema 7315 stim sto svi ostali imaju oko 1000 komada. To ih to cini nuklearnom supersilom? Stanovnistva ima nesto vise nego trecinu sto je jedina stvar koja je tacna u Vasem komentaru. Da bi bili ekonomski podjednaki Italiji potrebnno je ruske brojke smanjiti za pola.
Za citaoce malo uporedjivanja:
SAD - tenkovi 8,325, borbena vozila 25,782, aktivna vojska 1,430,000, rezervna 850,880, samohodna artiljerija 1,934, artiljerija 1,791, raketni sistemi 1,330, avijacija 13,683 (lovci 2,271)
Rusija - tenkovi 15,500, borbena vozila 27,607, aktivna vojska 766,000, rezervna 2,485,000, samohodna artiljerija 5,990, artiljerija 4,625, raketni sistemi 3,781, avijacija 3,082 (lovci 736)
Za uporedjivanje navodim i pojedine brojke Britanije kao najveceg saveznika SAD-a, a nalazi se na petom mestu:
tenkovi - 407, avijacija 908 (lovci 84), samohodna artiljerija 89, artiljerija 138,...
Jos kako su velesila! Mozda su ljudi u zabludi sa brojkama zbog medija. Zbog cega ste Vi u zabludi? Imali ste "skoro izvestaj"? Ko to vi? Ovo su izvestaji koje sam ja koristio: GFP, CIA.gov, CIA World Factbook,...

Gradjanin

pre 9 godina

@Pitanje za Angelu: Da li ste Vi objasnili streljanje neduznih djaka u Sumaricama u Kragujevcu?
(MerkelB, 27. avgust 2014 22:24)

Objasnili su i uradili ono sto vama smeta kad god uradi neko ko ima obraza i casti, IZVINILI SU SE i to rade svake godine i priznali su greske iz proslosti i platili su i placaju odstete i dan danas!!! Za razliku od nekih, pa i nas na primer, jer upravo TAKVIMA KAO STO SI TI, smeta da priznamo nekome istinu.

Po tebi mi smo slobodarski narod jer su nam streljali decu u Kragujevcu? Pa jeste, pre 70 godina, a bas te briga i kao ne znas sta je bilo 1993. koja ti je bliza, a tu si se negde rodio, oko te godine ili jos gore ako si stariji.

Uparvo to sto Nemacka govori o II.Sv.ratu, zato i sizi i ludi na ove koji su tad bili "fini", jer su ti "fini" preuzeli ulogu nemaca, samo u jagnjecoj kozi. Mesas babe i zabe. Nisi objektivan ili ne znas. Jedno je sta bih ja voleo, a sta su cinjenice pred kojima za razliku od mojih sugradjana ne zatvaram oci.

Pa do juce bukvalno si imao rezim koji naruci ubistvo novinara koji im se ne svidja ili politickog protivnika koga smatraju opasnim po svoj dzep i gubitak vlasti i kao takav (mislim na Srbiju kao drzavu) ces da drzis slovo najjacoj ekonomiji u Evropi??? Nemoj, budi bar pristojan, ako nisi upucen i obrazovan.

Niko od politicara u Srbiji nikad, u zvanicnom susretu, nije ohol pred jakim silama. Jaki su bili samo na tv-u kad vam se hvale kako biste ih zaokruzili i kako biste mislili da su patriote.

Rock

pre 9 godina

(Miloš, 27. avgust 2014 21:19)

U USA ce ove godine broj bele dece koje polaze u skolu po prvi put biti manji od dece ostalih rasa. A u Fergusonu smo videli odnos i bele i crne populacije, u tradicionalno podeljenom drustvu. Toliko o populaciji u USA. A o Mexikancima ciji broj divlja iz godine u godinu na teritorijama jugozapadnih drzava da ne govorimo... i svi zele svoju zemlju nazad.

Toliko su ti banalni komentari da samo diletantima mogu biti zanimljivi... i vredni paznje. Uporediti Italiju sa Rusijom... a da li znas sta ce se desiti sa italijanskom privredom ukoliko se zatvori rusko trziste, ili ne stigne ruski gas u EU. Sta se desi sa Mercedesom ako Rusija zabrani uvoz?

Citaj ti o ukrajinskim vojnim pobedama i uzivaj...

ISKANDER

pre 9 godina

Kad malo bolje razmislim, da li je ovo upozorenje? Da li ce to mocna Nemacka poslati svih svojih 300 (citaj kako je napisano: slovom i brojem tristotine) svojih tenkova, koliko ih trenutno poseduje u Ukrajinu? Ma, Putinu su se verovatno noge odsekle, pa ce odmah da podvije rep i uputi izvinjenje!!!
(Mare,NS, 27. avgust 2014 22:26)

Upravo tako, jer Rusija ima 'svega' 6500-10000 operativnih tenkova, a oko 6000-8000 je u rezervi.
Bilo je 22500 tenkova operativno do 2008-me, ali su onda starije verzije T-72, T-62, T-64 i malobrojni T-55 povuceni.
Cemu da drze tolike tenkove kada 4 evropske 'velesile' (Francuska 'leklerk', V.Britanija 'celindzer', Nemacka 'leopard 2' i Italija 'ariete' ) zajedno imaju 1300 tenkova !

A da dodamo 'slag na tortu samo tako sto cemo navesti da se sledece godine na vojnoj paradi pojavljuje i potpuno novi tenk pod imenom 'Armata'..
Taj tenk ne predstavlja novu moderznicaiju tenkova T-64 (savremenija verzija T-80) i T-72 (T-90), vec je u pitanju prvi svetski tenk koji nece imati posadu u borbenom odeljenju, tj. u kupoli..

Namuceni

pre 9 godina

Da li uopste Putin treba da objasnjava nesto nekome ? Jednostavno previse ste se priblizili ruskim granicama sada gledajte i kritikujte, jedino to i mozete. Mnogo mi je zao ukrajinskog naroda koji pati zbog americkih pulena koji su pučem dosli na vlast... Ziveo mir za slovensku bracu !

Mare,NS

pre 9 godina

Kad malo bolje razmislim, da li je ovo upozorenje? Da li ce to mocna Nemacka poslati svih svojih 300 (citaj kako je napisano: slovom i brojem tristotine) svojih tenkova, koliko ih trenutno poseduje u Ukrajinu? Ma, Putinu su se verovatno noge odsekle, pa ce odmah da podvije rep i uputi izvinjenje!!!

sta on duguje

pre 9 godina

Gospodjo Merkel, i vrapci na grani znaju da vi Americi jos uvek svojim podanickim polozajem placate Americi ujedinjenje dve Nemacke.
Ovaj iz KGB, prvo odskolovan u vasoj zemlji, poznaje vas mentalitet savrseno, a i nikom nista nije uzeo pa i ne duguje nikakva objasnjenja.
Za cetiri vasa vojnika koji su bili u OEBS-u navodno digli ste opstu paniku dok nisu pronadjeni, a njegov narod gine mesecima i sad je on taj koji duguje objasnjenja.
Ne znam samo kako bi se Nemacka ponasala da umesto ruskog zivlja tamo zive pripadnici nemackog naroda.

Ljubav pobedjuje

pre 9 godina

Proruski separatista govori za ukrajinski radio: " ...mi cemo vas pobediti ne zato sto smo jaci borci od vas nego zato sto ovo parce zemlje volimo vise od vas."

Putin

pre 9 godina

Evo ovako Angela. Sve cu da objasnim. Molim te nemoj se ljutiti. Objasnicu i zasto smo usli u Berlin i zasto smo ubijali postene Nemce kod Moskve, Kurska, Staljingrada........

niki

pre 9 godina

Prosli put kad je Novorusija krenula u kontra ofanzivu srusen je avion i ofanziva je stala i to ih je zestoko kostalo kad su se ovi pregrupisali.E sad su skoro pred unistenjem posto im je glavnina snaga opkoljena i maksimalno 7 dana mogu izdrzat dok ne budu unisteni.Znaci sledecih 7 dana mozemo svasta ocekivati pa i da kazu da i marsovci i leteci tanjiri dolaze iz Rusije samo da bii ofanziva stala. Ali ovaj put je ulog puno veci i mislim da Novorusija moze stati samo ako su ludi.

Romper Stomper

pre 9 godina

Nemci izgleda ne shvataju da su danas, u nekoj sferi pravog sukobljavanja između Rusije i Zapada, toliko inferiorini da se mogu uporediti sa najmanje bitnim i uticajnim državama sveta. Mogu da glume silu samo u Evropi i to u onoj meri koliko im SAD dozvole, preko toga - ništa. Bolje bi im bilo da se ne petljaju previše u ovaj ukrajinski sukob gde su glavni i jedini igrači Rusija i SAD, jer će u slučaju da dođe do veće eskalacije i evropskog rata žestoko dobiti po ušima, već po dobrom starom ruskom običaju mlaćenja Švaba.
Kada si mali i nebitan zavučeš se u rupu i čekaš da prođe oluja.
(Mihailo, 27. avgust 2014 20:57)

@Mihailo: ti si ocito prespavao kraj 80ih i pocetak 90ih. Ko je koga mlatio kad je pao berlinski zid, kad je crvena armija brze bolje zbrisala iz DDR-a i kad se Nemacka ujedinila? Ko je vodio glavnu rec u Evropi tokom gradjanskog rata u SFRJ, onaj vecito pijani Jeljcin i njegovi "nismo vise komunisti" marsali ili, kako ih ti nazivas, Svabe? Previse si ti gledao Otpisane, Nemci su danas mnogo mocniji i uticajniji nego sto ti mislis, a za razliku od nas Srba, vrlo su dobro naucili lekcije iz proslosti, pa su zato danas tamo gde jesu a mi.....

čuda li..

pre 9 godina

do neki dan su svi branili ruse i prozivali amere,zapad i ostale belosvetske urotnike da je laž o prisutnosti rusa u ukrajini a vidi sad......

danijela

pre 9 godina

Gospođo Merkel,iako objasni,npr,kaže da šalje pomoć u tehnici i ljudstvu,narodu kog u Ukrajini ima 10 ak miliona,a protiv istog se primenjuju sila i represija, da li ZAPAD, Nato, EU, Sad,ko je vec nadležan, mora da objasni po čijem nalogu je oboren MH 17, i svesno, u ime proruske antipropagande,zrtvovano 298 ljudskih života, mora li to?

nevski

pre 9 godina

Gospođo, izgleda da ste pomešali g-dina Putina sa jednim drugim političarem koji je malo malo kod Vas pa se samo pravda za nešto. Prošetajte gospođo Berlinom, obratite pažnju na jedan spomenik, mislim da piše, slava Sovjetskim vojnicima, znam da bode oči, ali, podsetiće Vas, gospođo, ko ste, šta ste. Mislim da Vam drugo objašnjenje ne treba.

Petar

pre 9 godina

Jedno veliko " URAAAA!" za sve nas hardkor rusofile koji uzivaju da gledaju kako Rusi rade identicno sto i zapadnjaci decenijama unazad, tj rade jedno a pricaju drugo. Bas kao sto su svabe naoruzavale hrvate, ameri siptare i muslimane, i slicno. Ucili su od najboljih.

Bear Brown

pre 9 godina

Vitalij Kličko je nedavno izjavio: "Što je čovek stariji to mu je više godina". Jel možete vi nama gospođo da razjasnite šta je vaš pulen hteo da kaže?

Bojan KG

pre 9 godina

Važno je samo da je kofer sa šiframa za lansiranje atomskih bombi uvek pored njega. Dok je tako, ovi sa Zapada mogu samo da laju na prazno. A komentar koji je ovde dat da nuklearno oružje nije bitno i ne čini zemlju silom je baš glupo. Ono je garant da vas niko ne može napasti, uništiti vam zemlju kao što su nas pre 15 godina, Libiju, Irak... i ostale zemlje koje su sad u totalnom rasulu nakon dolaska američke demokratije. Ako je to malo onda u redu.

Bojan

pre 9 godina

Gospodja Merkel se zaboravila ! Mnogo manji vadari Rusije od Vladimira Vladimirovica, a bilo ih je, nikada nisu mnogo vecim vladarima Nemacke od frau Merkel, a bilo ih je, polagali racune... Prema tome !!!!

cin

pre 9 godina

@Miloš - Sve navedeno stoji, ali ne meri se da li je neko sila po tim parametrima. Vojna moć je besprekorna i oni izotopi urana i plutonijuma su garant granica ogromne zemlje koju bi mnogi da čerupaju. Potencijal rasta ruske ekonomije je ogroman. Da, imaju demografskih problema, ali ne manjih od EU. Oni su svet za sebe. Nisu supersila, ali su velesila. I definisali su svoju zonu zaštite. Mnogo je plića i manja od američke. Meni nije milo zbog događaja u Ukrajini i bratoubilačkog rata, ali Rusija radi ranije pomenuto - drži svoju zonu. Nije lepo, ali je tako. Da li bi SAD tolerisale ovakvu "demokratiju" u Meksiku?

Staljinove orgulje

pre 9 godina

Putin je sve "objasnio" i rekao još 2006. Tada je Nobelovac Marti Ahtisari pripremio plan za Kosovo, a Putin je upozorio da Rusija nikada neće prihvatiti nezavisno Kosovo. Onda je naveo bar 20-tak teritorija u Evropi i svetu, koje bi mogle da budu "presedan", ako Kosovo bude "presedan". Između ostalih, naveo je Krim, Abhaziju, J.Osetiju, Pridnjestrovlje, ali i Republiku Srpsku itd. Takođe je naznačio, da "ko hoće da menja granice uspostavljene ishodom Drugog Svetskog Rata, izaziva novi svetski rat". Bio je vrlo ozbiljan kada je govorio o tome. Šta sada nije jasno? Čovek samo ispunjava ono što je i rekao. Malo je danas državnika u svetu, koji ispunjavaju svoje reči, a Putin je jedan od retkih. Mogu mu se pridružiti neki "diktatori", koji odjednom treba da spasavaju svet od katastrofe. Nažalost, sada je verovatno kasno. Pozdrav!

Mihailo

pre 9 godina

Šezdeset Ukrajinaca je večeras pobeglo na teritoriju Ruske Federacije, Rusi odmah da u maniru Ukrajinaca proglase invaziju, pohapse kukavice i sude im za terorizam.

Перча Контраш

pre 9 godina

„Nemačka kancelarka Angela Merkel rekla je ruskom predsedniku Vladimiru Putinu da izveštaji o novim upadima ruske vojske u Ukrajinu moraju biti razjašnjeni“. А ви госпођо Меркел да нам брзо разјасните зашто је на нашу територију на Косову и Метохији упала ваша солдатеска из 25-30 земаља чланица НАТО-пакта и оних који то још увек нису, на пример Украјина! Шта ће украјинска војска на Косову и Метохији, шта ће ваша војска тамо, зашто сте покрајину поделили ви, Французи, Американци, Италијани и Енглези на 5 окупационих зона! Разјасните нам то на брзину зашто сте бомбардовали једну суверену државу и отели јој део територије и на њој формирали дрогерашко-мафијашку албанску државу! И још брже нам разјасните зашто сте пре тога у крви уништили СФР Југославију и разбили је на неколико држава! Колико ја видим, сви немачки канцелари су исти, да л' се зову Адолф Хитлер или Ангела Меркел или ови између њих!

Dragan

pre 9 godina

Miloše evo da ti odgovorim. Svaka država je jaka onoliko koliko je nezavisna i slobodna. Naravno da je SAD finansijski i vojno moćnija država od Rusije. Ali Nemačka nije dorasla da drži Rusiji lekcije, iz prostog razloga što je Rusija slobodna i potpuno nezavisna a Nemačka nije. Nemci moraju i dalje da slušaju Amere. Tako da su ove izjave kancekarke Merkel smešne. Otprilike, kao kad bi Vučić dao izjavu da Angela Merkel mora nešto da objasni.

Sanjarka

pre 9 godina

Sjajna ova kancelarka. Čula sam da je plakala kad su onomad bombardovali Beograd i tražila objašnjenje bilo koga iz Ovalnog kabineta... Ili, kad su Nemci u pitanju - nije ni trepnula, dapače!

Kiza

pre 9 godina

Poljaci kazu ako Rusi napadnu za tri dana ce pregazit Poljsku,eto ih za dane piva u Berlinu,daleko im Minhen
(nikola, 27. avgust 2014 20:53)

Ne pada Rusima na pamet da napadaju nikog ali ako budu napadnuti, onda zna se.

AlekS

pre 9 godina

Najveća zabluda koja zrači glupošću u skoro svakom komentaru je da je današnja Rusija ravna Americi, imali smo skoro izveštaj, ruska ekonomija je reda veličine italijanske, a kada govorimo o nuklearnom oružju, ni to državu više ne čini velesilom, Pakistan, Indija, svi oni imaju nuklearno oružje. Što se stanovništva tiče, imaji tek trećinu od onoga kolika je populacija SAD, a teritorija nije garant ničega. Zabluda o ruskoj moći nije krivica ljudi koji su na nju naseli, već medija koji nam konstantno plasiraju takve informacije, bez naravno ikakvog realnog utemeljenja.
(Miloš, 27. avgust 2014 21:19)

Da je sve tako kao sto pises, Amerikanci bi vec uzeli ceo Sibir. Bas onako kako se Medlin Olbrajt izlanula jednom prilikom: "nedopustivo je da jedna drzava ima toliku teritoriju". Kod nuklearnog naoruzanja je nebitno da li imas 1000 ili 8000 bojevih glava, jedan milion ili jednu milijardu stanovnika, dokle god imas onih 100 nuklearnig glava. Dovoljno je samo deset sa pretvoris u prah onog drugog. I ne hvataj se price o ruskoj ekonomiji, jer je ona nebitna ako se uzme u obzir americka i ruska zaduzenost. Prvi ves deset godina troze vise nego sto njihova edokonomije moze da pokrije, a vec dve godine trose vise nego sto proizvode, a drugi duguju samo 13,5% BDP-a.

Miloš

pre 9 godina

Najveća zabluda koja zrači glupošću u skoro svakom komentaru je da je današnja Rusija ravna Americi, imali smo skoro izveštaj, ruska ekonomija je reda veličine italijanske, a kada govorimo o nuklearnom oružju, ni to državu više ne čini velesilom, Pakistan, Indija, svi oni imaju nuklearno oružje. Što se stanovništva tiče, imaji tek trećinu od onoga kolika je populacija SAD, a teritorija nije garant ničega. Zabluda o ruskoj moći nije krivica ljudi koji su na nju naseli, već medija koji nam konstantno plasiraju takve informacije, bez naravno ikakvog realnog utemeljenja.

Steva

pre 9 godina

"...Znamo kako zapad funkcioniše napada samo slabije..."
(Petar, 27. avgust 2014 21:28)

To je tačno slažem se Petre ali ćeš se i ti nadam se složiti samnom.A ko je nama kriv što smo umislili da smo naka velesila da smo mnogo važni i,da će Rusija i Kina da uđu u rat sa 18 država sveta.Niko nam nije kriv,sami pali sami se razbili.Dakle stvar je u lošoj proceni tadašnjeg rukovodstva Srbije koje je Srpski narod zavilo u crno i tu smo di smo.

Analiticar bez emocija

pre 9 godina

Zena je lepo rekla da Putin mora da razjasni a ne i da prestane sa upadima. Sada ce Putin da to njoj objasni i da sutra uputi nova pojacanja pa ce joj onda prekosutra to razjasniti jer Vlade super spreha dojc...

MAD

pre 9 godina

@Milos
Evo ti jednog utemeljenja: Rusija je jos uvek JEDINA zemlja koja moze vojno potpuno da unisti Ameriku (i pritom i sama bude unistena u nuklearnoj odmazdi koja bi znacila i kraj ljudske civilizacije). Nije dovoljno samo imati nuklearke, to ne znaci nista ako nemas raketnu tehologiju sposobnu da tu nuklearku sruci na neprijatelja hiljadama kilometra daleko. Tako da ti je poredjenje sa Indijom i Pakistanom vise nego smesno, oni jedva jedni do drugih mogu da dobace. Rusija moze u slucaju rata svaki grad u SAD da pretvori u radioaktivnu pustinju. Pritom je i prirodnim resursima najbogatija zemlja na svetu, ubedljivo. E, to je ipak moc. A Cetvrti rajh kome se divis samo moc i snagu priznaje, cim oseti da je neko ko nece da bude njihov sluga slab, a bogat resursima, odmah izmisle neki povod da ga bombarduju i okupiraju. Davno bi oni poput lesinara (sto u sustini i jesu) napali i rasparcali Rusiju da nije dovoljno jaka da se brani.

Ако ме објаве, објаве!!!

pre 9 godina

А ко ће да објасни да су 92 Украјинска војника који су прешли вечерас код места Авило-Успенка на руску територију и још 126 код места Кујбишево и предали се наравно руској војсци... Све са белим заставама од доњег веша!!! Ај мало реалности???

Petar

pre 9 godina

@Miloš: tesko da je zabluda. Znamo kako zapad funksionicse, napada samo slabije. Nesto ne cujem da neko preti da ce da bombarduje Rusiju. Da li mozes da zakljucis zasto? Bilo je jos takvih potcenjivaca kroz istoriju i nikada ih ne nedostaje...npr Napoleon, Hitler...

samo urbano

pre 9 godina

@Miloš. Dovoljna je činjenica o ruskoj moći je što može bez problema da napadne Ameriku svojim interkontinentalnim raketama sa nuklearnim bojevim glavama. To je realna i opipljiva moć,a o ostalim aspektima moći može da se diskutuje.

Mihailo

pre 9 godina

Nemci izgleda ne shvataju da su danas, u nekoj sferi pravog sukobljavanja između Rusije i Zapada, toliko inferiorini da se mogu uporediti sa najmanje bitnim i uticajnim državama sveta. Mogu da glume silu samo u Evropi i to u onoj meri koliko im SAD dozvole, preko toga - ništa. Bolje bi im bilo da se ne petljaju previše u ovaj ukrajinski sukob gde su glavni i jedini igrači Rusija i SAD, jer će u slučaju da dođe do veće eskalacije i evropskog rata žestoko dobiti po ušima, već po dobrom starom ruskom običaju mlaćenja Švaba.
Kada si mali i nebitan zavučeš se u rupu i čekaš da prođe oluja.

mister

pre 9 godina

Putin ne mora nista...Evropa MORA nazalost da balansira izmedju SAD i Rusije..A Amerika i Rusija su dzinovi i globalni igraci prvog ranga tako da je tim sve receno.

nevski

pre 9 godina

Gospođo, izgleda da ste pomešali g-dina Putina sa jednim drugim političarem koji je malo malo kod Vas pa se samo pravda za nešto. Prošetajte gospođo Berlinom, obratite pažnju na jedan spomenik, mislim da piše, slava Sovjetskim vojnicima, znam da bode oči, ali, podsetiće Vas, gospođo, ko ste, šta ste. Mislim da Vam drugo objašnjenje ne treba.

mister

pre 9 godina

Putin ne mora nista...Evropa MORA nazalost da balansira izmedju SAD i Rusije..A Amerika i Rusija su dzinovi i globalni igraci prvog ranga tako da je tim sve receno.

Petar

pre 9 godina

Jedno veliko " URAAAA!" za sve nas hardkor rusofile koji uzivaju da gledaju kako Rusi rade identicno sto i zapadnjaci decenijama unazad, tj rade jedno a pricaju drugo. Bas kao sto su svabe naoruzavale hrvate, ameri siptare i muslimane, i slicno. Ucili su od najboljih.

Mihailo

pre 9 godina

Nemci izgleda ne shvataju da su danas, u nekoj sferi pravog sukobljavanja između Rusije i Zapada, toliko inferiorini da se mogu uporediti sa najmanje bitnim i uticajnim državama sveta. Mogu da glume silu samo u Evropi i to u onoj meri koliko im SAD dozvole, preko toga - ništa. Bolje bi im bilo da se ne petljaju previše u ovaj ukrajinski sukob gde su glavni i jedini igrači Rusija i SAD, jer će u slučaju da dođe do veće eskalacije i evropskog rata žestoko dobiti po ušima, već po dobrom starom ruskom običaju mlaćenja Švaba.
Kada si mali i nebitan zavučeš se u rupu i čekaš da prođe oluja.

Kiza

pre 9 godina

Poljaci kazu ako Rusi napadnu za tri dana ce pregazit Poljsku,eto ih za dane piva u Berlinu,daleko im Minhen
(nikola, 27. avgust 2014 20:53)

Ne pada Rusima na pamet da napadaju nikog ali ako budu napadnuti, onda zna se.

Sanjarka

pre 9 godina

Sjajna ova kancelarka. Čula sam da je plakala kad su onomad bombardovali Beograd i tražila objašnjenje bilo koga iz Ovalnog kabineta... Ili, kad su Nemci u pitanju - nije ni trepnula, dapače!

Bojan

pre 9 godina

Gospodja Merkel se zaboravila ! Mnogo manji vadari Rusije od Vladimira Vladimirovica, a bilo ih je, nikada nisu mnogo vecim vladarima Nemacke od frau Merkel, a bilo ih je, polagali racune... Prema tome !!!!

Staljinove orgulje

pre 9 godina

Putin je sve "objasnio" i rekao još 2006. Tada je Nobelovac Marti Ahtisari pripremio plan za Kosovo, a Putin je upozorio da Rusija nikada neće prihvatiti nezavisno Kosovo. Onda je naveo bar 20-tak teritorija u Evropi i svetu, koje bi mogle da budu "presedan", ako Kosovo bude "presedan". Između ostalih, naveo je Krim, Abhaziju, J.Osetiju, Pridnjestrovlje, ali i Republiku Srpsku itd. Takođe je naznačio, da "ko hoće da menja granice uspostavljene ishodom Drugog Svetskog Rata, izaziva novi svetski rat". Bio je vrlo ozbiljan kada je govorio o tome. Šta sada nije jasno? Čovek samo ispunjava ono što je i rekao. Malo je danas državnika u svetu, koji ispunjavaju svoje reči, a Putin je jedan od retkih. Mogu mu se pridružiti neki "diktatori", koji odjednom treba da spasavaju svet od katastrofe. Nažalost, sada je verovatno kasno. Pozdrav!

MAD

pre 9 godina

@Milos
Evo ti jednog utemeljenja: Rusija je jos uvek JEDINA zemlja koja moze vojno potpuno da unisti Ameriku (i pritom i sama bude unistena u nuklearnoj odmazdi koja bi znacila i kraj ljudske civilizacije). Nije dovoljno samo imati nuklearke, to ne znaci nista ako nemas raketnu tehologiju sposobnu da tu nuklearku sruci na neprijatelja hiljadama kilometra daleko. Tako da ti je poredjenje sa Indijom i Pakistanom vise nego smesno, oni jedva jedni do drugih mogu da dobace. Rusija moze u slucaju rata svaki grad u SAD da pretvori u radioaktivnu pustinju. Pritom je i prirodnim resursima najbogatija zemlja na svetu, ubedljivo. E, to je ipak moc. A Cetvrti rajh kome se divis samo moc i snagu priznaje, cim oseti da je neko ko nece da bude njihov sluga slab, a bogat resursima, odmah izmisle neki povod da ga bombarduju i okupiraju. Davno bi oni poput lesinara (sto u sustini i jesu) napali i rasparcali Rusiju da nije dovoljno jaka da se brani.

Petar

pre 9 godina

@Miloš: tesko da je zabluda. Znamo kako zapad funksionicse, napada samo slabije. Nesto ne cujem da neko preti da ce da bombarduje Rusiju. Da li mozes da zakljucis zasto? Bilo je jos takvih potcenjivaca kroz istoriju i nikada ih ne nedostaje...npr Napoleon, Hitler...

Mihailo

pre 9 godina

Šezdeset Ukrajinaca je večeras pobeglo na teritoriju Ruske Federacije, Rusi odmah da u maniru Ukrajinaca proglase invaziju, pohapse kukavice i sude im za terorizam.

danijela

pre 9 godina

Gospođo Merkel,iako objasni,npr,kaže da šalje pomoć u tehnici i ljudstvu,narodu kog u Ukrajini ima 10 ak miliona,a protiv istog se primenjuju sila i represija, da li ZAPAD, Nato, EU, Sad,ko je vec nadležan, mora da objasni po čijem nalogu je oboren MH 17, i svesno, u ime proruske antipropagande,zrtvovano 298 ljudskih života, mora li to?

Перча Контраш

pre 9 godina

„Nemačka kancelarka Angela Merkel rekla je ruskom predsedniku Vladimiru Putinu da izveštaji o novim upadima ruske vojske u Ukrajinu moraju biti razjašnjeni“. А ви госпођо Меркел да нам брзо разјасните зашто је на нашу територију на Косову и Метохији упала ваша солдатеска из 25-30 земаља чланица НАТО-пакта и оних који то још увек нису, на пример Украјина! Шта ће украјинска војска на Косову и Метохији, шта ће ваша војска тамо, зашто сте покрајину поделили ви, Французи, Американци, Италијани и Енглези на 5 окупационих зона! Разјасните нам то на брзину зашто сте бомбардовали једну суверену државу и отели јој део територије и на њој формирали дрогерашко-мафијашку албанску државу! И још брже нам разјасните зашто сте пре тога у крви уништили СФР Југославију и разбили је на неколико држава! Колико ја видим, сви немачки канцелари су исти, да л' се зову Адолф Хитлер или Ангела Меркел или ови између њих!

Dragan

pre 9 godina

Miloše evo da ti odgovorim. Svaka država je jaka onoliko koliko je nezavisna i slobodna. Naravno da je SAD finansijski i vojno moćnija država od Rusije. Ali Nemačka nije dorasla da drži Rusiji lekcije, iz prostog razloga što je Rusija slobodna i potpuno nezavisna a Nemačka nije. Nemci moraju i dalje da slušaju Amere. Tako da su ove izjave kancekarke Merkel smešne. Otprilike, kao kad bi Vučić dao izjavu da Angela Merkel mora nešto da objasni.

Bear Brown

pre 9 godina

Vitalij Kličko je nedavno izjavio: "Što je čovek stariji to mu je više godina". Jel možete vi nama gospođo da razjasnite šta je vaš pulen hteo da kaže?

Mare,NS

pre 9 godina

@ISKANDER

Pogledaj sta pise zagrebacki Jutarnji list:

""...LONDON - Britanski general Sir Richard Shirreff, koji je ranije ove godine odstupio s pozicije zamjenika vrhovnog zapovjednika NATO-a, izjavio je za medije kako NATO ne bi bio u stanju zaustaviti moguću rusku invaziju istočne Europe...""

Ako ovo nekom nije jasno,onda...

Rock

pre 9 godina

(Miloš, 27. avgust 2014 21:19)

U USA ce ove godine broj bele dece koje polaze u skolu po prvi put biti manji od dece ostalih rasa. A u Fergusonu smo videli odnos i bele i crne populacije, u tradicionalno podeljenom drustvu. Toliko o populaciji u USA. A o Mexikancima ciji broj divlja iz godine u godinu na teritorijama jugozapadnih drzava da ne govorimo... i svi zele svoju zemlju nazad.

Toliko su ti banalni komentari da samo diletantima mogu biti zanimljivi... i vredni paznje. Uporediti Italiju sa Rusijom... a da li znas sta ce se desiti sa italijanskom privredom ukoliko se zatvori rusko trziste, ili ne stigne ruski gas u EU. Sta se desi sa Mercedesom ako Rusija zabrani uvoz?

Citaj ti o ukrajinskim vojnim pobedama i uzivaj...

Ljubav pobedjuje

pre 9 godina

Proruski separatista govori za ukrajinski radio: " ...mi cemo vas pobediti ne zato sto smo jaci borci od vas nego zato sto ovo parce zemlje volimo vise od vas."

niki

pre 9 godina

Prosli put kad je Novorusija krenula u kontra ofanzivu srusen je avion i ofanziva je stala i to ih je zestoko kostalo kad su se ovi pregrupisali.E sad su skoro pred unistenjem posto im je glavnina snaga opkoljena i maksimalno 7 dana mogu izdrzat dok ne budu unisteni.Znaci sledecih 7 dana mozemo svasta ocekivati pa i da kazu da i marsovci i leteci tanjiri dolaze iz Rusije samo da bii ofanziva stala. Ali ovaj put je ulog puno veci i mislim da Novorusija moze stati samo ako su ludi.

Analiticar bez emocija

pre 9 godina

Zena je lepo rekla da Putin mora da razjasni a ne i da prestane sa upadima. Sada ce Putin da to njoj objasni i da sutra uputi nova pojacanja pa ce joj onda prekosutra to razjasniti jer Vlade super spreha dojc...

que

pre 9 godina

@Miloš: Ili ste zaista nedovoljno informisani ili namerno proturate poluinformacije i neistine: Italijanska ekonomija je reda velicine ruske samo ako namerno previdjate da je njihov spoljni dug veci od njihovog BDP-a, bez tog duga oni su u debelom minusu kao i vecina zemalja zapada.
Sto se tice nuklearnog oruzja, tacno da ga imaju i Pakistan i Indija, ali prvo nemaju nacina da ga isporuce na vecu udaljenost, imaju relativno mali broj tih raketa i njihova razorna moc je relativno mala. Za razliku od njih, Rusija ima hiljade tih raketa ogromne razorne moci, rakete dometa preko 10,000 km, podmornice koje mogu da ih ispaljuju sa bilo koje tacke kao i avione koji ih mogu dopremiti do bilo koje tacke. Za sada, jedino Rusija i SAD imaju punu nuklearnu trijadu i zato jedino te 2 zemlje imaju kapacitet da u potpunosti uniste citavu planetu.
To je i razlog zasto nijedan normalan covek koji zna za ove cinjenice ne bi smeo da se igra sa sudbinom planete i glumi neko ludilo provocirajuci eskalaciju i rat tamo gde posledice mogu biti apokalipsa za citav svet.

Namuceni

pre 9 godina

Da li uopste Putin treba da objasnjava nesto nekome ? Jednostavno previse ste se priblizili ruskim granicama sada gledajte i kritikujte, jedino to i mozete. Mnogo mi je zao ukrajinskog naroda koji pati zbog americkih pulena koji su pučem dosli na vlast... Ziveo mir za slovensku bracu !

Miloš

pre 9 godina

Najveća zabluda koja zrači glupošću u skoro svakom komentaru je da je današnja Rusija ravna Americi, imali smo skoro izveštaj, ruska ekonomija je reda veličine italijanske, a kada govorimo o nuklearnom oružju, ni to državu više ne čini velesilom, Pakistan, Indija, svi oni imaju nuklearno oružje. Što se stanovništva tiče, imaji tek trećinu od onoga kolika je populacija SAD, a teritorija nije garant ničega. Zabluda o ruskoj moći nije krivica ljudi koji su na nju naseli, već medija koji nam konstantno plasiraju takve informacije, bez naravno ikakvog realnog utemeljenja.

sta on duguje

pre 9 godina

Gospodjo Merkel, i vrapci na grani znaju da vi Americi jos uvek svojim podanickim polozajem placate Americi ujedinjenje dve Nemacke.
Ovaj iz KGB, prvo odskolovan u vasoj zemlji, poznaje vas mentalitet savrseno, a i nikom nista nije uzeo pa i ne duguje nikakva objasnjenja.
Za cetiri vasa vojnika koji su bili u OEBS-u navodno digli ste opstu paniku dok nisu pronadjeni, a njegov narod gine mesecima i sad je on taj koji duguje objasnjenja.
Ne znam samo kako bi se Nemacka ponasala da umesto ruskog zivlja tamo zive pripadnici nemackog naroda.

AlekS

pre 9 godina

Najveća zabluda koja zrači glupošću u skoro svakom komentaru je da je današnja Rusija ravna Americi, imali smo skoro izveštaj, ruska ekonomija je reda veličine italijanske, a kada govorimo o nuklearnom oružju, ni to državu više ne čini velesilom, Pakistan, Indija, svi oni imaju nuklearno oružje. Što se stanovništva tiče, imaji tek trećinu od onoga kolika je populacija SAD, a teritorija nije garant ničega. Zabluda o ruskoj moći nije krivica ljudi koji su na nju naseli, već medija koji nam konstantno plasiraju takve informacije, bez naravno ikakvog realnog utemeljenja.
(Miloš, 27. avgust 2014 21:19)

Da je sve tako kao sto pises, Amerikanci bi vec uzeli ceo Sibir. Bas onako kako se Medlin Olbrajt izlanula jednom prilikom: "nedopustivo je da jedna drzava ima toliku teritoriju". Kod nuklearnog naoruzanja je nebitno da li imas 1000 ili 8000 bojevih glava, jedan milion ili jednu milijardu stanovnika, dokle god imas onih 100 nuklearnig glava. Dovoljno je samo deset sa pretvoris u prah onog drugog. I ne hvataj se price o ruskoj ekonomiji, jer je ona nebitna ako se uzme u obzir americka i ruska zaduzenost. Prvi ves deset godina troze vise nego sto njihova edokonomije moze da pokrije, a vec dve godine trose vise nego sto proizvode, a drugi duguju samo 13,5% BDP-a.

Ако ме објаве, објаве!!!

pre 9 godina

А ко ће да објасни да су 92 Украјинска војника који су прешли вечерас код места Авило-Успенка на руску територију и још 126 код места Кујбишево и предали се наравно руској војсци... Све са белим заставама од доњег веша!!! Ај мало реалности???

cin

pre 9 godina

@Miloš - Sve navedeno stoji, ali ne meri se da li je neko sila po tim parametrima. Vojna moć je besprekorna i oni izotopi urana i plutonijuma su garant granica ogromne zemlje koju bi mnogi da čerupaju. Potencijal rasta ruske ekonomije je ogroman. Da, imaju demografskih problema, ali ne manjih od EU. Oni su svet za sebe. Nisu supersila, ali su velesila. I definisali su svoju zonu zaštite. Mnogo je plića i manja od američke. Meni nije milo zbog događaja u Ukrajini i bratoubilačkog rata, ali Rusija radi ranije pomenuto - drži svoju zonu. Nije lepo, ali je tako. Da li bi SAD tolerisale ovakvu "demokratiju" u Meksiku?

Putin

pre 9 godina

Evo ovako Angela. Sve cu da objasnim. Molim te nemoj se ljutiti. Objasnicu i zasto smo usli u Berlin i zasto smo ubijali postene Nemce kod Moskve, Kurska, Staljingrada........

Bojan KG

pre 9 godina

Važno je samo da je kofer sa šiframa za lansiranje atomskih bombi uvek pored njega. Dok je tako, ovi sa Zapada mogu samo da laju na prazno. A komentar koji je ovde dat da nuklearno oružje nije bitno i ne čini zemlju silom je baš glupo. Ono je garant da vas niko ne može napasti, uništiti vam zemlju kao što su nas pre 15 godina, Libiju, Irak... i ostale zemlje koje su sad u totalnom rasulu nakon dolaska američke demokratije. Ako je to malo onda u redu.

ISKANDER

pre 9 godina

Kad malo bolje razmislim, da li je ovo upozorenje? Da li ce to mocna Nemacka poslati svih svojih 300 (citaj kako je napisano: slovom i brojem tristotine) svojih tenkova, koliko ih trenutno poseduje u Ukrajinu? Ma, Putinu su se verovatno noge odsekle, pa ce odmah da podvije rep i uputi izvinjenje!!!
(Mare,NS, 27. avgust 2014 22:26)

Upravo tako, jer Rusija ima 'svega' 6500-10000 operativnih tenkova, a oko 6000-8000 je u rezervi.
Bilo je 22500 tenkova operativno do 2008-me, ali su onda starije verzije T-72, T-62, T-64 i malobrojni T-55 povuceni.
Cemu da drze tolike tenkove kada 4 evropske 'velesile' (Francuska 'leklerk', V.Britanija 'celindzer', Nemacka 'leopard 2' i Italija 'ariete' ) zajedno imaju 1300 tenkova !

A da dodamo 'slag na tortu samo tako sto cemo navesti da se sledece godine na vojnoj paradi pojavljuje i potpuno novi tenk pod imenom 'Armata'..
Taj tenk ne predstavlja novu moderznicaiju tenkova T-64 (savremenija verzija T-80) i T-72 (T-90), vec je u pitanju prvi svetski tenk koji nece imati posadu u borbenom odeljenju, tj. u kupoli..

Gresite Milose!

pre 9 godina

@(Miloš, 27. avgust 2014 21:19)
Najveća zabluda koja zrači glupošću u skoro svakom komentaru je da je današnja Rusija ravna Americi, imali smo skoro izveštaj, ruska ekonomija je reda veličine italijanske, a kada govorimo o nuklearnom oružju, ni to državu više ne čini velesilom...

Broj nuklearnih glava koje poseduje Rusija ekvivalentan je broju onih koje poseduju SAD. Zapravo ima ih vise, 8000 prema 7315 stim sto svi ostali imaju oko 1000 komada. To ih to cini nuklearnom supersilom? Stanovnistva ima nesto vise nego trecinu sto je jedina stvar koja je tacna u Vasem komentaru. Da bi bili ekonomski podjednaki Italiji potrebnno je ruske brojke smanjiti za pola.
Za citaoce malo uporedjivanja:
SAD - tenkovi 8,325, borbena vozila 25,782, aktivna vojska 1,430,000, rezervna 850,880, samohodna artiljerija 1,934, artiljerija 1,791, raketni sistemi 1,330, avijacija 13,683 (lovci 2,271)
Rusija - tenkovi 15,500, borbena vozila 27,607, aktivna vojska 766,000, rezervna 2,485,000, samohodna artiljerija 5,990, artiljerija 4,625, raketni sistemi 3,781, avijacija 3,082 (lovci 736)
Za uporedjivanje navodim i pojedine brojke Britanije kao najveceg saveznika SAD-a, a nalazi se na petom mestu:
tenkovi - 407, avijacija 908 (lovci 84), samohodna artiljerija 89, artiljerija 138,...
Jos kako su velesila! Mozda su ljudi u zabludi sa brojkama zbog medija. Zbog cega ste Vi u zabludi? Imali ste "skoro izvestaj"? Ko to vi? Ovo su izvestaji koje sam ja koristio: GFP, CIA.gov, CIA World Factbook,...

Mare,NS

pre 9 godina

Kad malo bolje razmislim, da li je ovo upozorenje? Da li ce to mocna Nemacka poslati svih svojih 300 (citaj kako je napisano: slovom i brojem tristotine) svojih tenkova, koliko ih trenutno poseduje u Ukrajinu? Ma, Putinu su se verovatno noge odsekle, pa ce odmah da podvije rep i uputi izvinjenje!!!

Steva

pre 9 godina

"...Znamo kako zapad funkcioniše napada samo slabije..."
(Petar, 27. avgust 2014 21:28)

To je tačno slažem se Petre ali ćeš se i ti nadam se složiti samnom.A ko je nama kriv što smo umislili da smo naka velesila da smo mnogo važni i,da će Rusija i Kina da uđu u rat sa 18 država sveta.Niko nam nije kriv,sami pali sami se razbili.Dakle stvar je u lošoj proceni tadašnjeg rukovodstva Srbije koje je Srpski narod zavilo u crno i tu smo di smo.

samo urbano

pre 9 godina

@Miloš. Dovoljna je činjenica o ruskoj moći je što može bez problema da napadne Ameriku svojim interkontinentalnim raketama sa nuklearnim bojevim glavama. To je realna i opipljiva moć,a o ostalim aspektima moći može da se diskutuje.

Gradjanin

pre 9 godina

@Pitanje za Angelu: Da li ste Vi objasnili streljanje neduznih djaka u Sumaricama u Kragujevcu?
(MerkelB, 27. avgust 2014 22:24)

Objasnili su i uradili ono sto vama smeta kad god uradi neko ko ima obraza i casti, IZVINILI SU SE i to rade svake godine i priznali su greske iz proslosti i platili su i placaju odstete i dan danas!!! Za razliku od nekih, pa i nas na primer, jer upravo TAKVIMA KAO STO SI TI, smeta da priznamo nekome istinu.

Po tebi mi smo slobodarski narod jer su nam streljali decu u Kragujevcu? Pa jeste, pre 70 godina, a bas te briga i kao ne znas sta je bilo 1993. koja ti je bliza, a tu si se negde rodio, oko te godine ili jos gore ako si stariji.

Uparvo to sto Nemacka govori o II.Sv.ratu, zato i sizi i ludi na ove koji su tad bili "fini", jer su ti "fini" preuzeli ulogu nemaca, samo u jagnjecoj kozi. Mesas babe i zabe. Nisi objektivan ili ne znas. Jedno je sta bih ja voleo, a sta su cinjenice pred kojima za razliku od mojih sugradjana ne zatvaram oci.

Pa do juce bukvalno si imao rezim koji naruci ubistvo novinara koji im se ne svidja ili politickog protivnika koga smatraju opasnim po svoj dzep i gubitak vlasti i kao takav (mislim na Srbiju kao drzavu) ces da drzis slovo najjacoj ekonomiji u Evropi??? Nemoj, budi bar pristojan, ako nisi upucen i obrazovan.

Niko od politicara u Srbiji nikad, u zvanicnom susretu, nije ohol pred jakim silama. Jaki su bili samo na tv-u kad vam se hvale kako biste ih zaokruzili i kako biste mislili da su patriote.

Romper Stomper

pre 9 godina

Nemci izgleda ne shvataju da su danas, u nekoj sferi pravog sukobljavanja između Rusije i Zapada, toliko inferiorini da se mogu uporediti sa najmanje bitnim i uticajnim državama sveta. Mogu da glume silu samo u Evropi i to u onoj meri koliko im SAD dozvole, preko toga - ništa. Bolje bi im bilo da se ne petljaju previše u ovaj ukrajinski sukob gde su glavni i jedini igrači Rusija i SAD, jer će u slučaju da dođe do veće eskalacije i evropskog rata žestoko dobiti po ušima, već po dobrom starom ruskom običaju mlaćenja Švaba.
Kada si mali i nebitan zavučeš se u rupu i čekaš da prođe oluja.
(Mihailo, 27. avgust 2014 20:57)

@Mihailo: ti si ocito prespavao kraj 80ih i pocetak 90ih. Ko je koga mlatio kad je pao berlinski zid, kad je crvena armija brze bolje zbrisala iz DDR-a i kad se Nemacka ujedinila? Ko je vodio glavnu rec u Evropi tokom gradjanskog rata u SFRJ, onaj vecito pijani Jeljcin i njegovi "nismo vise komunisti" marsali ili, kako ih ti nazivas, Svabe? Previse si ti gledao Otpisane, Nemci su danas mnogo mocniji i uticajniji nego sto ti mislis, a za razliku od nas Srba, vrlo su dobro naucili lekcije iz proslosti, pa su zato danas tamo gde jesu a mi.....

AntiAngloBot

pre 9 godina

Pozdrav za sve postene i hrabre komentatore, umorio sam se od ovih anglo-botova servilnog kukavičkog morala i prodate duše. Nijedna imperija nije u redu, ali samo slep ili pokvaren može ovu sada Rusiju da stavlja u istu ravan sa ovim sada SAD-om. Nema šta Putin vama da objašnjava, zapadno licemerje i nasilje prešlo je sve granice razuma. Objasnite surove agresije i zločine nad Srbijom, Irakom, Libijom , Sirijom, narodom Novorusije...objasnite MH17, koji ste oborili radi pregrupisavanja i anti propagande...vi ste zadužena, nemoralna, sebična, agresorska i neljudska civilizacija podređena otimačini od ljudi i prirode i uvijena u nekakvu prefinjenu civilizaciju koju vidimo po gradovima zapadne evrope i US dok u isto vreme njihove armije ubijaju milione neduznih vraćajući ih u srednji vek i satirući ih.

Zoran

pre 9 godina

Kakvi smo,nas ni jedna temeljita okupacija,a zasluzili smo,kao i denacifikacija(i to smo,itekako, zasluzili),ne bi dovela u red civilizovanih drustava.
Gore napisano se odnosi na vecinu komentara u vezi Ukrajine,izmedju ostalog.

Jordanka

pre 9 godina

Mora da se zna: Da je u pogranicnim pojasevima to jedan isti narod. Da su im porodice i sa jedne i sa druge strane granica. Isto kao svojevremeno Istocna i Zapadna Nemacka. Prirodno je da ce medjusobno da se pomazu. Putin i Rusija su tu nemocni. Narod odlucuje sa kime ce da zivi u buducnosti.

čuda li..

pre 9 godina

do neki dan su svi branili ruse i prozivali amere,zapad i ostale belosvetske urotnike da je laž o prisutnosti rusa u ukrajini a vidi sad......

Ruslan

pre 9 godina

Ko si pa ti da tebi Putin bilo sta razjasnjava!? Fraulein Merkel kad ne budete imali skoro 43000 americkih vojnika u Nemackoj, mozda ce ti nesto i razjasniti, na primer kako ce za 72 casa Ruska armija doci ispod Brandenburske kapije.

Alexa

pre 9 godina

Ne razumem da neko danas navija za Rusiju u ovom sukobu... Oni su okupirali Krim i vrše invaziju na susednu zemlju. Kako neko može da dobije podršku za to? Kao kada bi nas napali Bugari (samo mnooooogo jači nego što jesu) sa ciljem da nam otmu recimo Niš... i to neko u svetu podrži jer je Niš nekada bio u bugarskom carstvu. Ne razumem fascinaciju lokalnim siledžijom. Da li smo toliko frustrirani zbog toga što su nas bombardovali kada smo pšokušali ovo isto što radi Rusija samo u ex SFRJ, da smo u stanju da podržavamo očiglednu nepravdu iz čiste mržnje prema onima koji su nas prebili? Ljudi, vi ovde podržavate agresiju na suverenu zemlju...

miroslav

pre 9 godina

Jao.... izgleda da se je Putin slagirao od straha jer ova Merkelova non-stop nesto upozorava i prijeti iako je vecina nijemaca i ostalih gradjana zapadne Evrope protiv bilo kakve konfrontacije sa rusijom. Ovi jadni zapadni politicari jos nisu shvatili da treba da govore u ime svog naroda i ne u ime americkog diktata.

mister

pre 9 godina

Zapad ima dobre strane sa stanovista ekonomije,napretka,svesti ljudi,nacina razmisljanja..Rusi imaju to (povezano je danas sve) isto verujte familija mi je tamo,razlika je u tome sto ne daju na sebe i sto imaju "lud" mentalitet..Nisu blesavi,povezali severni tok,sad ide juzni a pri tom povezali KINU sa energentima!!!Najjace svemirsko naoruzanje RUSIJA i SAD,vojno isto,moc diplomatije isto,aloooo SILE OGROMNE!Koja crna Gruzija,Baltik,Srbija,Kosovo,Poljska,Ukrajina(na zalost)...ako razumete...

Just my opinion

pre 9 godina

Alexa, loše vam je poređenje. U Nišu ne žive Bugari dok na Krimu i u istočnoj Ukrajini ima Rusa. Mnogo bi bilo realnije porediti pripajanje Krima Rusiji sa ujedinjenjem Istočne i Zapadne Nemačke. Kada je Nemačka podeljena, isti narod je podeljen na "Istočne" i "Zapadne" Nemce. 10 godina nakon toga je Krim pripojen Ukrajini kao republici u sastavu SSSR tako da su ti ljudi koji su tamo živeli postali odjednom "Ukrajinci". Da ne ulazim u polemiku oko toga da li su Ukrajinci zaista nacija ili ne jer sa današnim standardima očigledno da je sve što je potrebno da se stvori nova nacija, je nekoliko usijanih glava i interes velikih sila (ukrajinska nacionalna svest se rađa krajem IX veka a samim tim i nacija no dobro ). Vreme je da se neke stvari postave na svoje mesto. Hvala na objavi komentara.

Just my opinion

pre 9 godina

Alexa, loše vam je poređenje. U Nišu ne žive Bugari dok na Krimu i u istočnoj Ukrajini ima Rusa. Mnogo bi bilo realnije porediti pripajanje Krima Rusiji sa ujedinjenjem Istočne i Zapadne Nemačke. Kada je Nemačka podeljena, isti narod je podeljen na "Istočne" i "Zapadne" Nemce. 10 godina nakon toga je Krim pripojen Ukrajini kao republici u sastavu SSSR tako da su ti ljudi koji su tamo živeli postali odjednom "Ukrajinci". Da ne ulazim u polemiku oko toga da li su Ukrajinci zaista nacija ili ne jer sa današnim standardima očigledno da je sve što je potrebno da se stvori nova nacija, je nekoliko usijanih glava i interes velikih sila (ukrajinska nacionalna svest se rađa krajem IX veka a samim tim i nacija no dobro ). Vreme je da se neke stvari postave na svoje mesto. Hvala na objavi komentara.

Damijan

pre 9 godina

opasna je merkelovka.. uvek se namece da se i ona nesto pita. a najgore od svega je sto ce joj putin ipak objasniti. smesan je posebno posto je ipak odobrio uvoz nekih poljoprivrednih proizvoda iz evrope. a opet toliko zavisan od nemacke megaekonomije da nece smeti na zimu da zavrce slavinu. o blamu da francuska jednoj tako mocnoj ruskoj armiji proizvodi ratne brodove ne zelim ni da pricam..

pre toga...

pre 9 godina

Mozda su to vojnici koji su upali greskom,kao sto su recimo greskom,ukrajinski vojnici reketirali teritoriju Rusije..Da li je to obrazlozeno i da li su pronadjeni krivci!Ma nisu!Ili ono kad su gadjali skole i bolnice ili vozilo sa ranjenicima..Ili mozda kad su zapalili civilnu zgradu!Da li je bilo zvanicnog obrazlozenja i da li je neko odgovarao za to!Do sada nije,naravno!Da li je to objasnjeno javno..Nesto se ne secamo!Pa je zato cudno da se posle zvanicnog ruskog objasnjenja ,trazi neki drugi kontekst u svemu!Pogotovo,sto nista nije obrazlozeno a desilo se pre ovoga!Deset vojnika,na armiju ukrajinske vojske sa sve armijskim naoruzanjem je sasvim bezopasno a i deplasirano je traziti odgovore a pogotovo zbog onoga sto se tamo desava..A to je totalitarni mrak!

neko iz mase

pre 9 godina

(Damijan, 28. avgust 2014 01:28)
Smesniji komentar u zivotu nisam video u toliko kratkom zapisu :D
Auuu tebra al je tebi dobro

Лакоћемо

pre 9 godina

Милан Кашанин је лепо уочио да "наши људи" воле да коментаришу светска збивања због тога што ставове за и против добијају већ формулисане, па их само понављају. А кад треба да се размишља о утицају тих збивања на наше интересе и уопште о нашим интересима онда тих коментатора нигде нема или су им коментари несувисли.

Miloš

pre 9 godina

Najveća zabluda koja zrači glupošću u skoro svakom komentaru je da je današnja Rusija ravna Americi, imali smo skoro izveštaj, ruska ekonomija je reda veličine italijanske, a kada govorimo o nuklearnom oružju, ni to državu više ne čini velesilom, Pakistan, Indija, svi oni imaju nuklearno oružje. Što se stanovništva tiče, imaji tek trećinu od onoga kolika je populacija SAD, a teritorija nije garant ničega. Zabluda o ruskoj moći nije krivica ljudi koji su na nju naseli, već medija koji nam konstantno plasiraju takve informacije, bez naravno ikakvog realnog utemeljenja.

Gradjanin

pre 9 godina

@Pitanje za Angelu: Da li ste Vi objasnili streljanje neduznih djaka u Sumaricama u Kragujevcu?
(MerkelB, 27. avgust 2014 22:24)

Objasnili su i uradili ono sto vama smeta kad god uradi neko ko ima obraza i casti, IZVINILI SU SE i to rade svake godine i priznali su greske iz proslosti i platili su i placaju odstete i dan danas!!! Za razliku od nekih, pa i nas na primer, jer upravo TAKVIMA KAO STO SI TI, smeta da priznamo nekome istinu.

Po tebi mi smo slobodarski narod jer su nam streljali decu u Kragujevcu? Pa jeste, pre 70 godina, a bas te briga i kao ne znas sta je bilo 1993. koja ti je bliza, a tu si se negde rodio, oko te godine ili jos gore ako si stariji.

Uparvo to sto Nemacka govori o II.Sv.ratu, zato i sizi i ludi na ove koji su tad bili "fini", jer su ti "fini" preuzeli ulogu nemaca, samo u jagnjecoj kozi. Mesas babe i zabe. Nisi objektivan ili ne znas. Jedno je sta bih ja voleo, a sta su cinjenice pred kojima za razliku od mojih sugradjana ne zatvaram oci.

Pa do juce bukvalno si imao rezim koji naruci ubistvo novinara koji im se ne svidja ili politickog protivnika koga smatraju opasnim po svoj dzep i gubitak vlasti i kao takav (mislim na Srbiju kao drzavu) ces da drzis slovo najjacoj ekonomiji u Evropi??? Nemoj, budi bar pristojan, ako nisi upucen i obrazovan.

Niko od politicara u Srbiji nikad, u zvanicnom susretu, nije ohol pred jakim silama. Jaki su bili samo na tv-u kad vam se hvale kako biste ih zaokruzili i kako biste mislili da su patriote.

Romper Stomper

pre 9 godina

Nemci izgleda ne shvataju da su danas, u nekoj sferi pravog sukobljavanja između Rusije i Zapada, toliko inferiorini da se mogu uporediti sa najmanje bitnim i uticajnim državama sveta. Mogu da glume silu samo u Evropi i to u onoj meri koliko im SAD dozvole, preko toga - ništa. Bolje bi im bilo da se ne petljaju previše u ovaj ukrajinski sukob gde su glavni i jedini igrači Rusija i SAD, jer će u slučaju da dođe do veće eskalacije i evropskog rata žestoko dobiti po ušima, već po dobrom starom ruskom običaju mlaćenja Švaba.
Kada si mali i nebitan zavučeš se u rupu i čekaš da prođe oluja.
(Mihailo, 27. avgust 2014 20:57)

@Mihailo: ti si ocito prespavao kraj 80ih i pocetak 90ih. Ko je koga mlatio kad je pao berlinski zid, kad je crvena armija brze bolje zbrisala iz DDR-a i kad se Nemacka ujedinila? Ko je vodio glavnu rec u Evropi tokom gradjanskog rata u SFRJ, onaj vecito pijani Jeljcin i njegovi "nismo vise komunisti" marsali ili, kako ih ti nazivas, Svabe? Previse si ti gledao Otpisane, Nemci su danas mnogo mocniji i uticajniji nego sto ti mislis, a za razliku od nas Srba, vrlo su dobro naucili lekcije iz proslosti, pa su zato danas tamo gde jesu a mi.....

Zoran

pre 9 godina

Kakvi smo,nas ni jedna temeljita okupacija,a zasluzili smo,kao i denacifikacija(i to smo,itekako, zasluzili),ne bi dovela u red civilizovanih drustava.
Gore napisano se odnosi na vecinu komentara u vezi Ukrajine,izmedju ostalog.

Mihailo

pre 9 godina

Nemci izgleda ne shvataju da su danas, u nekoj sferi pravog sukobljavanja između Rusije i Zapada, toliko inferiorini da se mogu uporediti sa najmanje bitnim i uticajnim državama sveta. Mogu da glume silu samo u Evropi i to u onoj meri koliko im SAD dozvole, preko toga - ništa. Bolje bi im bilo da se ne petljaju previše u ovaj ukrajinski sukob gde su glavni i jedini igrači Rusija i SAD, jer će u slučaju da dođe do veće eskalacije i evropskog rata žestoko dobiti po ušima, već po dobrom starom ruskom običaju mlaćenja Švaba.
Kada si mali i nebitan zavučeš se u rupu i čekaš da prođe oluja.

Alexa

pre 9 godina

Ne razumem da neko danas navija za Rusiju u ovom sukobu... Oni su okupirali Krim i vrše invaziju na susednu zemlju. Kako neko može da dobije podršku za to? Kao kada bi nas napali Bugari (samo mnooooogo jači nego što jesu) sa ciljem da nam otmu recimo Niš... i to neko u svetu podrži jer je Niš nekada bio u bugarskom carstvu. Ne razumem fascinaciju lokalnim siledžijom. Da li smo toliko frustrirani zbog toga što su nas bombardovali kada smo pšokušali ovo isto što radi Rusija samo u ex SFRJ, da smo u stanju da podržavamo očiglednu nepravdu iz čiste mržnje prema onima koji su nas prebili? Ljudi, vi ovde podržavate agresiju na suverenu zemlju...

Petar

pre 9 godina

Jedno veliko " URAAAA!" za sve nas hardkor rusofile koji uzivaju da gledaju kako Rusi rade identicno sto i zapadnjaci decenijama unazad, tj rade jedno a pricaju drugo. Bas kao sto su svabe naoruzavale hrvate, ameri siptare i muslimane, i slicno. Ucili su od najboljih.

nevski

pre 9 godina

Gospođo, izgleda da ste pomešali g-dina Putina sa jednim drugim političarem koji je malo malo kod Vas pa se samo pravda za nešto. Prošetajte gospođo Berlinom, obratite pažnju na jedan spomenik, mislim da piše, slava Sovjetskim vojnicima, znam da bode oči, ali, podsetiće Vas, gospođo, ko ste, šta ste. Mislim da Vam drugo objašnjenje ne treba.

čuda li..

pre 9 godina

do neki dan su svi branili ruse i prozivali amere,zapad i ostale belosvetske urotnike da je laž o prisutnosti rusa u ukrajini a vidi sad......

mister

pre 9 godina

Putin ne mora nista...Evropa MORA nazalost da balansira izmedju SAD i Rusije..A Amerika i Rusija su dzinovi i globalni igraci prvog ranga tako da je tim sve receno.

Bojan

pre 9 godina

Gospodja Merkel se zaboravila ! Mnogo manji vadari Rusije od Vladimira Vladimirovica, a bilo ih je, nikada nisu mnogo vecim vladarima Nemacke od frau Merkel, a bilo ih je, polagali racune... Prema tome !!!!

Kiza

pre 9 godina

Poljaci kazu ako Rusi napadnu za tri dana ce pregazit Poljsku,eto ih za dane piva u Berlinu,daleko im Minhen
(nikola, 27. avgust 2014 20:53)

Ne pada Rusima na pamet da napadaju nikog ali ako budu napadnuti, onda zna se.

Sanjarka

pre 9 godina

Sjajna ova kancelarka. Čula sam da je plakala kad su onomad bombardovali Beograd i tražila objašnjenje bilo koga iz Ovalnog kabineta... Ili, kad su Nemci u pitanju - nije ni trepnula, dapače!

Petar

pre 9 godina

@Miloš: tesko da je zabluda. Znamo kako zapad funksionicse, napada samo slabije. Nesto ne cujem da neko preti da ce da bombarduje Rusiju. Da li mozes da zakljucis zasto? Bilo je jos takvih potcenjivaca kroz istoriju i nikada ih ne nedostaje...npr Napoleon, Hitler...

Mihailo

pre 9 godina

Šezdeset Ukrajinaca je večeras pobeglo na teritoriju Ruske Federacije, Rusi odmah da u maniru Ukrajinaca proglase invaziju, pohapse kukavice i sude im za terorizam.

Mare,NS

pre 9 godina

@ISKANDER

Pogledaj sta pise zagrebacki Jutarnji list:

""...LONDON - Britanski general Sir Richard Shirreff, koji je ranije ove godine odstupio s pozicije zamjenika vrhovnog zapovjednika NATO-a, izjavio je za medije kako NATO ne bi bio u stanju zaustaviti moguću rusku invaziju istočne Europe...""

Ako ovo nekom nije jasno,onda...

MAD

pre 9 godina

@Milos
Evo ti jednog utemeljenja: Rusija je jos uvek JEDINA zemlja koja moze vojno potpuno da unisti Ameriku (i pritom i sama bude unistena u nuklearnoj odmazdi koja bi znacila i kraj ljudske civilizacije). Nije dovoljno samo imati nuklearke, to ne znaci nista ako nemas raketnu tehologiju sposobnu da tu nuklearku sruci na neprijatelja hiljadama kilometra daleko. Tako da ti je poredjenje sa Indijom i Pakistanom vise nego smesno, oni jedva jedni do drugih mogu da dobace. Rusija moze u slucaju rata svaki grad u SAD da pretvori u radioaktivnu pustinju. Pritom je i prirodnim resursima najbogatija zemlja na svetu, ubedljivo. E, to je ipak moc. A Cetvrti rajh kome se divis samo moc i snagu priznaje, cim oseti da je neko ko nece da bude njihov sluga slab, a bogat resursima, odmah izmisle neki povod da ga bombarduju i okupiraju. Davno bi oni poput lesinara (sto u sustini i jesu) napali i rasparcali Rusiju da nije dovoljno jaka da se brani.

Staljinove orgulje

pre 9 godina

Putin je sve "objasnio" i rekao još 2006. Tada je Nobelovac Marti Ahtisari pripremio plan za Kosovo, a Putin je upozorio da Rusija nikada neće prihvatiti nezavisno Kosovo. Onda je naveo bar 20-tak teritorija u Evropi i svetu, koje bi mogle da budu "presedan", ako Kosovo bude "presedan". Između ostalih, naveo je Krim, Abhaziju, J.Osetiju, Pridnjestrovlje, ali i Republiku Srpsku itd. Takođe je naznačio, da "ko hoće da menja granice uspostavljene ishodom Drugog Svetskog Rata, izaziva novi svetski rat". Bio je vrlo ozbiljan kada je govorio o tome. Šta sada nije jasno? Čovek samo ispunjava ono što je i rekao. Malo je danas državnika u svetu, koji ispunjavaju svoje reči, a Putin je jedan od retkih. Mogu mu se pridružiti neki "diktatori", koji odjednom treba da spasavaju svet od katastrofe. Nažalost, sada je verovatno kasno. Pozdrav!

Steva

pre 9 godina

"...Znamo kako zapad funkcioniše napada samo slabije..."
(Petar, 27. avgust 2014 21:28)

To je tačno slažem se Petre ali ćeš se i ti nadam se složiti samnom.A ko je nama kriv što smo umislili da smo naka velesila da smo mnogo važni i,da će Rusija i Kina da uđu u rat sa 18 država sveta.Niko nam nije kriv,sami pali sami se razbili.Dakle stvar je u lošoj proceni tadašnjeg rukovodstva Srbije koje je Srpski narod zavilo u crno i tu smo di smo.

danijela

pre 9 godina

Gospođo Merkel,iako objasni,npr,kaže da šalje pomoć u tehnici i ljudstvu,narodu kog u Ukrajini ima 10 ak miliona,a protiv istog se primenjuju sila i represija, da li ZAPAD, Nato, EU, Sad,ko je vec nadležan, mora da objasni po čijem nalogu je oboren MH 17, i svesno, u ime proruske antipropagande,zrtvovano 298 ljudskih života, mora li to?

Dragan

pre 9 godina

Miloše evo da ti odgovorim. Svaka država je jaka onoliko koliko je nezavisna i slobodna. Naravno da je SAD finansijski i vojno moćnija država od Rusije. Ali Nemačka nije dorasla da drži Rusiji lekcije, iz prostog razloga što je Rusija slobodna i potpuno nezavisna a Nemačka nije. Nemci moraju i dalje da slušaju Amere. Tako da su ove izjave kancekarke Merkel smešne. Otprilike, kao kad bi Vučić dao izjavu da Angela Merkel mora nešto da objasni.

Damijan

pre 9 godina

opasna je merkelovka.. uvek se namece da se i ona nesto pita. a najgore od svega je sto ce joj putin ipak objasniti. smesan je posebno posto je ipak odobrio uvoz nekih poljoprivrednih proizvoda iz evrope. a opet toliko zavisan od nemacke megaekonomije da nece smeti na zimu da zavrce slavinu. o blamu da francuska jednoj tako mocnoj ruskoj armiji proizvodi ratne brodove ne zelim ni da pricam..

Перча Контраш

pre 9 godina

„Nemačka kancelarka Angela Merkel rekla je ruskom predsedniku Vladimiru Putinu da izveštaji o novim upadima ruske vojske u Ukrajinu moraju biti razjašnjeni“. А ви госпођо Меркел да нам брзо разјасните зашто је на нашу територију на Косову и Метохији упала ваша солдатеска из 25-30 земаља чланица НАТО-пакта и оних који то још увек нису, на пример Украјина! Шта ће украјинска војска на Косову и Метохији, шта ће ваша војска тамо, зашто сте покрајину поделили ви, Французи, Американци, Италијани и Енглези на 5 окупационих зона! Разјасните нам то на брзину зашто сте бомбардовали једну суверену државу и отели јој део територије и на њој формирали дрогерашко-мафијашку албанску државу! И још брже нам разјасните зашто сте пре тога у крви уништили СФР Југославију и разбили је на неколико држава! Колико ја видим, сви немачки канцелари су исти, да л' се зову Адолф Хитлер или Ангела Меркел или ови између њих!

Mare,NS

pre 9 godina

Kad malo bolje razmislim, da li je ovo upozorenje? Da li ce to mocna Nemacka poslati svih svojih 300 (citaj kako je napisano: slovom i brojem tristotine) svojih tenkova, koliko ih trenutno poseduje u Ukrajinu? Ma, Putinu su se verovatno noge odsekle, pa ce odmah da podvije rep i uputi izvinjenje!!!

Rock

pre 9 godina

(Miloš, 27. avgust 2014 21:19)

U USA ce ove godine broj bele dece koje polaze u skolu po prvi put biti manji od dece ostalih rasa. A u Fergusonu smo videli odnos i bele i crne populacije, u tradicionalno podeljenom drustvu. Toliko o populaciji u USA. A o Mexikancima ciji broj divlja iz godine u godinu na teritorijama jugozapadnih drzava da ne govorimo... i svi zele svoju zemlju nazad.

Toliko su ti banalni komentari da samo diletantima mogu biti zanimljivi... i vredni paznje. Uporediti Italiju sa Rusijom... a da li znas sta ce se desiti sa italijanskom privredom ukoliko se zatvori rusko trziste, ili ne stigne ruski gas u EU. Sta se desi sa Mercedesom ako Rusija zabrani uvoz?

Citaj ti o ukrajinskim vojnim pobedama i uzivaj...

Putin

pre 9 godina

Evo ovako Angela. Sve cu da objasnim. Molim te nemoj se ljutiti. Objasnicu i zasto smo usli u Berlin i zasto smo ubijali postene Nemce kod Moskve, Kurska, Staljingrada........

ISKANDER

pre 9 godina

Kad malo bolje razmislim, da li je ovo upozorenje? Da li ce to mocna Nemacka poslati svih svojih 300 (citaj kako je napisano: slovom i brojem tristotine) svojih tenkova, koliko ih trenutno poseduje u Ukrajinu? Ma, Putinu su se verovatno noge odsekle, pa ce odmah da podvije rep i uputi izvinjenje!!!
(Mare,NS, 27. avgust 2014 22:26)

Upravo tako, jer Rusija ima 'svega' 6500-10000 operativnih tenkova, a oko 6000-8000 je u rezervi.
Bilo je 22500 tenkova operativno do 2008-me, ali su onda starije verzije T-72, T-62, T-64 i malobrojni T-55 povuceni.
Cemu da drze tolike tenkove kada 4 evropske 'velesile' (Francuska 'leklerk', V.Britanija 'celindzer', Nemacka 'leopard 2' i Italija 'ariete' ) zajedno imaju 1300 tenkova !

A da dodamo 'slag na tortu samo tako sto cemo navesti da se sledece godine na vojnoj paradi pojavljuje i potpuno novi tenk pod imenom 'Armata'..
Taj tenk ne predstavlja novu moderznicaiju tenkova T-64 (savremenija verzija T-80) i T-72 (T-90), vec je u pitanju prvi svetski tenk koji nece imati posadu u borbenom odeljenju, tj. u kupoli..

Gresite Milose!

pre 9 godina

@(Miloš, 27. avgust 2014 21:19)
Najveća zabluda koja zrači glupošću u skoro svakom komentaru je da je današnja Rusija ravna Americi, imali smo skoro izveštaj, ruska ekonomija je reda veličine italijanske, a kada govorimo o nuklearnom oružju, ni to državu više ne čini velesilom...

Broj nuklearnih glava koje poseduje Rusija ekvivalentan je broju onih koje poseduju SAD. Zapravo ima ih vise, 8000 prema 7315 stim sto svi ostali imaju oko 1000 komada. To ih to cini nuklearnom supersilom? Stanovnistva ima nesto vise nego trecinu sto je jedina stvar koja je tacna u Vasem komentaru. Da bi bili ekonomski podjednaki Italiji potrebnno je ruske brojke smanjiti za pola.
Za citaoce malo uporedjivanja:
SAD - tenkovi 8,325, borbena vozila 25,782, aktivna vojska 1,430,000, rezervna 850,880, samohodna artiljerija 1,934, artiljerija 1,791, raketni sistemi 1,330, avijacija 13,683 (lovci 2,271)
Rusija - tenkovi 15,500, borbena vozila 27,607, aktivna vojska 766,000, rezervna 2,485,000, samohodna artiljerija 5,990, artiljerija 4,625, raketni sistemi 3,781, avijacija 3,082 (lovci 736)
Za uporedjivanje navodim i pojedine brojke Britanije kao najveceg saveznika SAD-a, a nalazi se na petom mestu:
tenkovi - 407, avijacija 908 (lovci 84), samohodna artiljerija 89, artiljerija 138,...
Jos kako su velesila! Mozda su ljudi u zabludi sa brojkama zbog medija. Zbog cega ste Vi u zabludi? Imali ste "skoro izvestaj"? Ko to vi? Ovo su izvestaji koje sam ja koristio: GFP, CIA.gov, CIA World Factbook,...

AlekS

pre 9 godina

Najveća zabluda koja zrači glupošću u skoro svakom komentaru je da je današnja Rusija ravna Americi, imali smo skoro izveštaj, ruska ekonomija je reda veličine italijanske, a kada govorimo o nuklearnom oružju, ni to državu više ne čini velesilom, Pakistan, Indija, svi oni imaju nuklearno oružje. Što se stanovništva tiče, imaji tek trećinu od onoga kolika je populacija SAD, a teritorija nije garant ničega. Zabluda o ruskoj moći nije krivica ljudi koji su na nju naseli, već medija koji nam konstantno plasiraju takve informacije, bez naravno ikakvog realnog utemeljenja.
(Miloš, 27. avgust 2014 21:19)

Da je sve tako kao sto pises, Amerikanci bi vec uzeli ceo Sibir. Bas onako kako se Medlin Olbrajt izlanula jednom prilikom: "nedopustivo je da jedna drzava ima toliku teritoriju". Kod nuklearnog naoruzanja je nebitno da li imas 1000 ili 8000 bojevih glava, jedan milion ili jednu milijardu stanovnika, dokle god imas onih 100 nuklearnig glava. Dovoljno je samo deset sa pretvoris u prah onog drugog. I ne hvataj se price o ruskoj ekonomiji, jer je ona nebitna ako se uzme u obzir americka i ruska zaduzenost. Prvi ves deset godina troze vise nego sto njihova edokonomije moze da pokrije, a vec dve godine trose vise nego sto proizvode, a drugi duguju samo 13,5% BDP-a.

sta on duguje

pre 9 godina

Gospodjo Merkel, i vrapci na grani znaju da vi Americi jos uvek svojim podanickim polozajem placate Americi ujedinjenje dve Nemacke.
Ovaj iz KGB, prvo odskolovan u vasoj zemlji, poznaje vas mentalitet savrseno, a i nikom nista nije uzeo pa i ne duguje nikakva objasnjenja.
Za cetiri vasa vojnika koji su bili u OEBS-u navodno digli ste opstu paniku dok nisu pronadjeni, a njegov narod gine mesecima i sad je on taj koji duguje objasnjenja.
Ne znam samo kako bi se Nemacka ponasala da umesto ruskog zivlja tamo zive pripadnici nemackog naroda.

niki

pre 9 godina

Prosli put kad je Novorusija krenula u kontra ofanzivu srusen je avion i ofanziva je stala i to ih je zestoko kostalo kad su se ovi pregrupisali.E sad su skoro pred unistenjem posto im je glavnina snaga opkoljena i maksimalno 7 dana mogu izdrzat dok ne budu unisteni.Znaci sledecih 7 dana mozemo svasta ocekivati pa i da kazu da i marsovci i leteci tanjiri dolaze iz Rusije samo da bii ofanziva stala. Ali ovaj put je ulog puno veci i mislim da Novorusija moze stati samo ako su ludi.

Bear Brown

pre 9 godina

Vitalij Kličko je nedavno izjavio: "Što je čovek stariji to mu je više godina". Jel možete vi nama gospođo da razjasnite šta je vaš pulen hteo da kaže?

Analiticar bez emocija

pre 9 godina

Zena je lepo rekla da Putin mora da razjasni a ne i da prestane sa upadima. Sada ce Putin da to njoj objasni i da sutra uputi nova pojacanja pa ce joj onda prekosutra to razjasniti jer Vlade super spreha dojc...

Namuceni

pre 9 godina

Da li uopste Putin treba da objasnjava nesto nekome ? Jednostavno previse ste se priblizili ruskim granicama sada gledajte i kritikujte, jedino to i mozete. Mnogo mi je zao ukrajinskog naroda koji pati zbog americkih pulena koji su pučem dosli na vlast... Ziveo mir za slovensku bracu !

samo urbano

pre 9 godina

@Miloš. Dovoljna je činjenica o ruskoj moći je što može bez problema da napadne Ameriku svojim interkontinentalnim raketama sa nuklearnim bojevim glavama. To je realna i opipljiva moć,a o ostalim aspektima moći može da se diskutuje.

cin

pre 9 godina

@Miloš - Sve navedeno stoji, ali ne meri se da li je neko sila po tim parametrima. Vojna moć je besprekorna i oni izotopi urana i plutonijuma su garant granica ogromne zemlje koju bi mnogi da čerupaju. Potencijal rasta ruske ekonomije je ogroman. Da, imaju demografskih problema, ali ne manjih od EU. Oni su svet za sebe. Nisu supersila, ali su velesila. I definisali su svoju zonu zaštite. Mnogo je plića i manja od američke. Meni nije milo zbog događaja u Ukrajini i bratoubilačkog rata, ali Rusija radi ranije pomenuto - drži svoju zonu. Nije lepo, ali je tako. Da li bi SAD tolerisale ovakvu "demokratiju" u Meksiku?

Ljubav pobedjuje

pre 9 godina

Proruski separatista govori za ukrajinski radio: " ...mi cemo vas pobediti ne zato sto smo jaci borci od vas nego zato sto ovo parce zemlje volimo vise od vas."

pre toga...

pre 9 godina

Mozda su to vojnici koji su upali greskom,kao sto su recimo greskom,ukrajinski vojnici reketirali teritoriju Rusije..Da li je to obrazlozeno i da li su pronadjeni krivci!Ma nisu!Ili ono kad su gadjali skole i bolnice ili vozilo sa ranjenicima..Ili mozda kad su zapalili civilnu zgradu!Da li je bilo zvanicnog obrazlozenja i da li je neko odgovarao za to!Do sada nije,naravno!Da li je to objasnjeno javno..Nesto se ne secamo!Pa je zato cudno da se posle zvanicnog ruskog objasnjenja ,trazi neki drugi kontekst u svemu!Pogotovo,sto nista nije obrazlozeno a desilo se pre ovoga!Deset vojnika,na armiju ukrajinske vojske sa sve armijskim naoruzanjem je sasvim bezopasno a i deplasirano je traziti odgovore a pogotovo zbog onoga sto se tamo desava..A to je totalitarni mrak!

Bojan KG

pre 9 godina

Važno je samo da je kofer sa šiframa za lansiranje atomskih bombi uvek pored njega. Dok je tako, ovi sa Zapada mogu samo da laju na prazno. A komentar koji je ovde dat da nuklearno oružje nije bitno i ne čini zemlju silom je baš glupo. Ono je garant da vas niko ne može napasti, uništiti vam zemlju kao što su nas pre 15 godina, Libiju, Irak... i ostale zemlje koje su sad u totalnom rasulu nakon dolaska američke demokratije. Ako je to malo onda u redu.

que

pre 9 godina

@Miloš: Ili ste zaista nedovoljno informisani ili namerno proturate poluinformacije i neistine: Italijanska ekonomija je reda velicine ruske samo ako namerno previdjate da je njihov spoljni dug veci od njihovog BDP-a, bez tog duga oni su u debelom minusu kao i vecina zemalja zapada.
Sto se tice nuklearnog oruzja, tacno da ga imaju i Pakistan i Indija, ali prvo nemaju nacina da ga isporuce na vecu udaljenost, imaju relativno mali broj tih raketa i njihova razorna moc je relativno mala. Za razliku od njih, Rusija ima hiljade tih raketa ogromne razorne moci, rakete dometa preko 10,000 km, podmornice koje mogu da ih ispaljuju sa bilo koje tacke kao i avione koji ih mogu dopremiti do bilo koje tacke. Za sada, jedino Rusija i SAD imaju punu nuklearnu trijadu i zato jedino te 2 zemlje imaju kapacitet da u potpunosti uniste citavu planetu.
To je i razlog zasto nijedan normalan covek koji zna za ove cinjenice ne bi smeo da se igra sa sudbinom planete i glumi neko ludilo provocirajuci eskalaciju i rat tamo gde posledice mogu biti apokalipsa za citav svet.

Jordanka

pre 9 godina

Mora da se zna: Da je u pogranicnim pojasevima to jedan isti narod. Da su im porodice i sa jedne i sa druge strane granica. Isto kao svojevremeno Istocna i Zapadna Nemacka. Prirodno je da ce medjusobno da se pomazu. Putin i Rusija su tu nemocni. Narod odlucuje sa kime ce da zivi u buducnosti.

Ако ме објаве, објаве!!!

pre 9 godina

А ко ће да објасни да су 92 Украјинска војника који су прешли вечерас код места Авило-Успенка на руску територију и још 126 код места Кујбишево и предали се наравно руској војсци... Све са белим заставама од доњег веша!!! Ај мало реалности???

mister

pre 9 godina

Zapad ima dobre strane sa stanovista ekonomije,napretka,svesti ljudi,nacina razmisljanja..Rusi imaju to (povezano je danas sve) isto verujte familija mi je tamo,razlika je u tome sto ne daju na sebe i sto imaju "lud" mentalitet..Nisu blesavi,povezali severni tok,sad ide juzni a pri tom povezali KINU sa energentima!!!Najjace svemirsko naoruzanje RUSIJA i SAD,vojno isto,moc diplomatije isto,aloooo SILE OGROMNE!Koja crna Gruzija,Baltik,Srbija,Kosovo,Poljska,Ukrajina(na zalost)...ako razumete...

AntiAngloBot

pre 9 godina

Pozdrav za sve postene i hrabre komentatore, umorio sam se od ovih anglo-botova servilnog kukavičkog morala i prodate duše. Nijedna imperija nije u redu, ali samo slep ili pokvaren može ovu sada Rusiju da stavlja u istu ravan sa ovim sada SAD-om. Nema šta Putin vama da objašnjava, zapadno licemerje i nasilje prešlo je sve granice razuma. Objasnite surove agresije i zločine nad Srbijom, Irakom, Libijom , Sirijom, narodom Novorusije...objasnite MH17, koji ste oborili radi pregrupisavanja i anti propagande...vi ste zadužena, nemoralna, sebična, agresorska i neljudska civilizacija podređena otimačini od ljudi i prirode i uvijena u nekakvu prefinjenu civilizaciju koju vidimo po gradovima zapadne evrope i US dok u isto vreme njihove armije ubijaju milione neduznih vraćajući ih u srednji vek i satirući ih.

Just my opinion

pre 9 godina

Alexa, loše vam je poređenje. U Nišu ne žive Bugari dok na Krimu i u istočnoj Ukrajini ima Rusa. Mnogo bi bilo realnije porediti pripajanje Krima Rusiji sa ujedinjenjem Istočne i Zapadne Nemačke. Kada je Nemačka podeljena, isti narod je podeljen na "Istočne" i "Zapadne" Nemce. 10 godina nakon toga je Krim pripojen Ukrajini kao republici u sastavu SSSR tako da su ti ljudi koji su tamo živeli postali odjednom "Ukrajinci". Da ne ulazim u polemiku oko toga da li su Ukrajinci zaista nacija ili ne jer sa današnim standardima očigledno da je sve što je potrebno da se stvori nova nacija, je nekoliko usijanih glava i interes velikih sila (ukrajinska nacionalna svest se rađa krajem IX veka a samim tim i nacija no dobro ). Vreme je da se neke stvari postave na svoje mesto. Hvala na objavi komentara.

Ruslan

pre 9 godina

Ko si pa ti da tebi Putin bilo sta razjasnjava!? Fraulein Merkel kad ne budete imali skoro 43000 americkih vojnika u Nemackoj, mozda ce ti nesto i razjasniti, na primer kako ce za 72 casa Ruska armija doci ispod Brandenburske kapije.

Just my opinion

pre 9 godina

Alexa, loše vam je poređenje. U Nišu ne žive Bugari dok na Krimu i u istočnoj Ukrajini ima Rusa. Mnogo bi bilo realnije porediti pripajanje Krima Rusiji sa ujedinjenjem Istočne i Zapadne Nemačke. Kada je Nemačka podeljena, isti narod je podeljen na "Istočne" i "Zapadne" Nemce. 10 godina nakon toga je Krim pripojen Ukrajini kao republici u sastavu SSSR tako da su ti ljudi koji su tamo živeli postali odjednom "Ukrajinci". Da ne ulazim u polemiku oko toga da li su Ukrajinci zaista nacija ili ne jer sa današnim standardima očigledno da je sve što je potrebno da se stvori nova nacija, je nekoliko usijanih glava i interes velikih sila (ukrajinska nacionalna svest se rađa krajem IX veka a samim tim i nacija no dobro ). Vreme je da se neke stvari postave na svoje mesto. Hvala na objavi komentara.

miroslav

pre 9 godina

Jao.... izgleda da se je Putin slagirao od straha jer ova Merkelova non-stop nesto upozorava i prijeti iako je vecina nijemaca i ostalih gradjana zapadne Evrope protiv bilo kakve konfrontacije sa rusijom. Ovi jadni zapadni politicari jos nisu shvatili da treba da govore u ime svog naroda i ne u ime americkog diktata.

neko iz mase

pre 9 godina

(Damijan, 28. avgust 2014 01:28)
Smesniji komentar u zivotu nisam video u toliko kratkom zapisu :D
Auuu tebra al je tebi dobro

Лакоћемо

pre 9 godina

Милан Кашанин је лепо уочио да "наши људи" воле да коментаришу светска збивања због тога што ставове за и против добијају већ формулисане, па их само понављају. А кад треба да се размишља о утицају тих збивања на наше интересе и уопште о нашим интересима онда тих коментатора нигде нема или су им коментари несувисли.