Utorak, 29.07.2014.

11:03

RUS: Ko uvede sankcije - agresor?

Ruska Državna duma će uskoro razmotriti predlog da se u rusko zakonodavstvo uvrst novi pojam - "država agresor", piše današnji moskovski dnevnik Izvestija.

Izvor: Beta

RUS: Ko uvede sankcije - agresor? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

97 Komentari

Sortiraj po:

c!

pre 9 godina

@
(Marija, 29. jul 2014 16:06)

Otkuda tolika nervoza, tesna koza, treperenje ? Pokusaj da nadjes mir-preko ti je potreban. A ako ga nadjes, ne dozvoli nicemu da ga narusi.

iKrem

pre 9 godina

(Бојан Илић, 29. jul 2014 21:39)

Koji si ti, brate, fantom. Najjaci si, iz komentara u komentar. Bolju karikaturu balkanskog pozersko-konzervativnog kvazi-moral-nacio-filozofa od tebe nikad nisam video.

Nadam se da je namerno.

Ako jeste... svaka cast kralju!!!! ;)))

Serbissimo

pre 9 godina

Stara africka poslovica glasi "tamo gde se tuku slonovi strada trava." I otprilike sublimira ovaj konflikt izmedju Rusije i Zapada.
Kao i obicno, vecina vas (kao i vecina svetskog javnog mnjenja uostalom) upada u zamku crno-belog, good guys vs bad guys poimanja sveta.
Svet je siv, dobrih momaka medju svetskim silama nema jer je na delu bespostedna borba za sve tanje i samim tim sve skuplje vitalne resurse na planeti koja je sve prenaseljenija.
Pametnom dosta.

Nikolaj Dobrovoljski

pre 9 godina

I vidis bar se potpisujem kao srpkinja Marija, nemam u potpisu rusko ime.
Mozda ti i to smeta.
(Marija, 29. jul 2014 20:09)


Bogami, u medjuvremenu mi najvise smeta da si nepismena. Razocarala si me. Nisam to ocekivao od jednog borca protiv lenjinisticko-staljinisticke, KGB-ovske, Putinovske, usput jos UDBA-ske mafije.

Marija

pre 9 godina

(runner, 29. jul 2014 21:40)

Kao prvo DSS je pro- ruska stranka , verovatno nisi skapirao delovanje iste.
Kao drugo sto se tice puca , jeste general Mirkovic to izveo uz pomoc engleske obavestajne sluzbe i to postoj svi istorijski podaci to niko ne spori.
Ali vidim svi izbegavaye da zavrsite tu pricu, to je prvi deo price, a drugi je da je nakon konferencije u Teheranu , na sastanku odluceno da tadasnja SFRJ podpadne pod uticaj Staljinovih komunista.
Tada na tlo SFRJ slece agent ruske Kominterne poljak jevrejskog porekla Joshua Ambroz Mayer- Tito, Staljinov covek pod pseudonimom kamarad Walter, koji uz nalog boljsevika sa istoka a odobrenjem Engleza pocinje da okuplja komuniste koji ce kasnije doci u Srbiju da zavedu boljsevicku diktaturu.

Uz pomoc Crvene Armije kasnije dolazi u Srbiju i zavodi sa Udbasima rusofilima boljsevicku diktaturu prilikom cega je likvidirano preko sto hiljada ljudi mestkom u potiljak i zatrpano u zivi krec i proterano preko 850 hiljada ljudi iz Srbije i svojih domova.

Prema tome uloga boljsevika komunista je isto tako velika kao uloga Engleza , cisto da se zna i drugi deo price.
Da ne budu samo Englezi krivi a boljsevici sa istoka "nevine mace".

Dobro je da si priznao da su nam Rusi uveli sankcije 90-ih .
Poenta price niti su nam Engezi ni Amerikanci braca a nisu nam ni Rusi braca kako se predstavlja po Srbiji.

Istina

pre 9 godina

Rusi nisu umeli ni olimpisko selo da zavrse kako treba.

Problem sa Rusima je u tome sto oni sami ne postuju sopstven zivot i Rusku drzavu. Cim skupe vece pare pobegnu u London, i vala ovde ih ima.

Kako da verujes nekome koji ne postuje sebe, krade drzavu, i jedino ume da gine?

Sto se tice KGB on je nastao kao policija komunisticke partije, sa ciljem da juri sve one koji ne misle kao komunisti, a ne da brani Rusku drzavu. To i danas KGB radi brani Putinove tajkune a ne Rusku drzavu. Da KGB ume da brani Rusku drzavu nikada se ne bi desilo da sadasnji Ukrjanski veliki tajkun onako propituje Putina i javno komentarise da je neuracunjiv.

Hitlera je stvorio danasnju Rusiju, jer Rusi zive od uspomene vezane za velicastvene pobede Ruskog naroda nad fasistima.

СТОП АГРЕСОРИМА !!!

pre 9 godina

ПУНИ ПАМЕТИ !!! Тако се то ради, а не предаје се суверенитет агресору, па се још тврди да та предаја "НЕМА АЛТЕРНАТИВУ" !!!

Бојан Илић

pre 9 godina

Sto, smeta ti moje prisustvo kao prave Srpkinje, pravog patriote koja voli svoju zemlju, koja zna sta su nam Udbasi uradili po Srbiji sa nalozima iz KGB-a, kako su nas uveli u ratove, kako su nam opljackali zemlju?Da ste rusofili upola patiote kao ja gde bi ovoj drzavi bio kraj.

A taj KGB nam je uveo sankcije 90-ih godina da ne zaboravite to rusofili.
(Marija, 29. jul 2014 20:09)

Маро, пријатељски савет:

Мани се тих прича које си чула од неког "првоборца" 9.марта у Бгд-у!
Таквих "проповедача" је било пуно!
Погледај мало историју да видиш када је Тито рекао НЕ Русима!
Причаш о комунистичкој Русији, као да време почиње од Лењина?!
То је последица тог "проповедања" деветомартовца који ти је тако затровао главу!
Али нећу више да те смарам, ти само терај ....:-)
Ја сам свој патриотизам показао када је требало и када сам увек могао, него ти происпитај твој, јер несвесно прелази у аутошовинизам а и некад "зборовски" у шовинизам!:-*

runner

pre 9 godina

(Marija, 29. jul 2014 20:09)
Живо ме занима шта би то с нама тзв. комунистичким симпатизерима или "русофилима" било 1944 да је којим случајем четничко-популистичка и националистичка политика победила у Србији? А те вајне "нафтне ресурсе" Русима су "продали" ваши истомишљеници из ДСС-а. И они се, баш као и Ви, бусају у јуначка, патриотска ,српска прса и на сва уста вичу: "КГБ!", "УДБА"! Комунисти!? Када бијаху мајске поплаве у Србији, браћа Руси и Словенци први послаше хуманитарну помоћ и спасилачке екипе, а Јенкија и Европљана не бијаше ни од корова. Бар да известише на медијима о размерама катастрофе. Ни то! Њихова донаторска помоћ неком чудном алхемијом углавном се претвори у кредит за обнову поплављених подручја. Ништа они моја Марија не дају џаба. Мартовски преврат 1941 је извршио генерал Мирковић по налогу Винстона Черчила и МИ-5 а не КГБ-а. У то време Хитлер и Стаљин су имали тзв. "Пакт о ненападању" који су потписали Рибентроп-Молотов. Није тада горела Москва, него Лондон. А санкције 1992. године нам је увео Јељцин као одмазду за Милошевићеву подршку пучистима Руцкој-Хазбулатову. Тада је Јељцин гранатирао руску Думу и убио 5000 људи уз прећутну подршку Запада. Толико о западној хуманости.

Romulus

pre 9 godina

@(Marija, 29. jul 2014 20:09)

Marija je ime hebrejsko porekla. Danas je to internacionalno ime prihvaceno i ustaljeno svuda u Evropi. Naravno, kod Slovena je najpopularnije, a u Srbiju je doslo tj uneseno iz Rusije. A odakle drugo :-P Imas lepo rusko ime. Jevreji su ostavili dubok trag u ruskoj istoriji i kulturi... Samo ljudi snaznog intelekta i velike kulture to mogu da razumeju. Ne,i ti... Ti jos zivis u vreme KGB-a. Podsecas na Danicu Draskovic.

Slobodan

pre 9 godina

Sankcije za Rusiju su prilika da i nama uvedu sankcije.
Ovo je za ove pametnjakovice sto kazu da su sankcije Rusiji prilika za nas!

Smesno do daske . . povadicemo Ruse i nas!

Mister

pre 9 godina

@ (Proka, 29. jul 2014 20:52)

Zapravo KGB nije umesan u dogadjaje oko 27.martovskog prevrata vec britanska obavestajna sluzba. Toliko bi trebalo da znas. Englezi su Srbe gurnuli u propast, i za sve sto je kasnije zadesilo Srbe - genocid od strane Hrvata i muslimana u NDH, gradjanski rat, Sremski front i dalje.... za sve mozemo da ''zahvalimo'' Englezima. Ne samo Hitleru.

Glu*ani slepi i ostrasceni.

Starac

pre 9 godina

Dragi Mujchinovichu ... mozda bi Saudijska Arabija trebalo da bude demokratski uzor?

Draga Marija, Srbiju u rat 1941. nije uveo KGB nego Engleska obavestajna sluzba. Jugoslaviju, najvece zlo koje je Srbe i Srbiju zadesilo, kralj Aleksandar nije napravio pod uticajem Rusije ili KGB, vec zapadnih masonskih loza.

Dragi oboje :) od mrznje moze da se poludi .. hodate po ivici provalije ...

Orgasmatron

pre 9 godina

@ (Marija, 29. jul 2014 20:09)

A vi ste, Marija, tu i radnim danima..... Ta opsesija i manija gonjenja od strane KGB verovatno vas je i odvela do institucija. Takvu mrznju i opsesiju si i ustase prema Srbima, nacisti prema Jevrejima... i evo sad.

Nego, odakle to nama nafta?

Da, Rusi nemaju naftu i gas, i te enormne kolicine koje Srbi imaju su im od zivotnog znacaja. Toliko smo mi bitni.

Kum Ruzvelt

pre 9 godina

Sto, smeta ti moje prisustvo kao prave Srpkinje, pravog patriote koja voli svoju zemlju, koja zna sta su nam Udbasi uradili po Srbiji sa nalozima iz KGB-a, kako su nas uveli u ratove, kako su nam opljackali zemlju?
Da ste rusofili upola patiote kao ja gde bi ovoj drzavi bio kraj.
Smeta ti sto napisem da smo KGB-u poklonili nasa srpska nalazista nafte u vrednosti od 8.2 milijarde eura?
A idemo molimo po svetu da nam daju pare da renoviramo nasim ljudima po Obrenovcu i Krupnju kuce unistene poplavama?
A KGB kopejku nije dao Srbiji, to cutite ne pisete, nego nam crpe naftu nemilice .
Niti jedna zemlja na svetu nije poklonila nacionalne resurse zemlje tudjoj drzavi.
Ali kad se nacionalni resursi daju KGB-u onda to tako treba.
A taj KGB nam je uveo sankcije 90-ih godina da ne zaboravite to rusofili.
I vidis bar se potpisujem kao srpkinja Marija, nemam u potpisu rusko ime.
Mozda ti i to smeta.
(Marija, 29. jul 2014 20:09)

Možeš da se potpisuješ i kao Amerikanka Marija, Marija je rusko ime i u Americi i u Srbiji.

Proka

pre 9 godina

@ (Starac, 29. jul 2014 20:40)

Svi smo u školi učili da je Hitlerov napad na Jugoslaviju odližio invaziju na Rusiju, tako da priča da KGB (ili kako se tad zvao) nije imao udela u 27. martovskim demostracijama je smešna

c!

pre 9 godina

@ (Marija, 29. jul 2014 16:06)

Otkuda tolika nervoza, tesna koza, treperenje ? Pokusaj da nadjes mir-preko ti je potreban. A ako ga nadjes, ne dozvoli nicemu da ga narusi.

Marija

pre 9 godina

Uhhh, Bogu hvala! Sve je u redu! "Marija" se javila...ziva je. KGB je spomenula...pa gde ces vise? Voleo bih da je jos neke lenjinisticko-staljinisticke, trockisticke, crveno-boljsevisticke, putinovske bande u ovom kontekstu spomenula. Tek tada bi to bila prava "Marija". Ovako, sve mi se cini...ma izgleda da se je umorila.
(Nikolaj Dobrovoljski, 29. jul 2014 19:20)

Sto, smeta ti moje prisustvo kao prave Srpkinje, pravog patriote koja voli svoju zemlju, koja zna sta su nam Udbasi uradili po Srbiji sa nalozima iz KGB-a, kako su nas uveli u ratove, kako su nam opljackali zemlju?
Da ste rusofili upola patiote kao ja gde bi ovoj drzavi bio kraj.
Smeta ti sto napisem da smo KGB-u poklonili nasa srpska nalazista nafte u vrednosti od 8.2 milijarde eura?
A idemo molimo po svetu da nam daju pare da renoviramo nasim ljudima po Obrenovcu i Krupnju kuce unistene poplavama?
A KGB kopejku nije dao Srbiji, to cutite ne pisete, nego nam crpe naftu nemilice .
Niti jedna zemlja na svetu nije poklonila nacionalne resurse zemlje tudjoj drzavi.
Ali kad se nacionalni resursi daju KGB-u onda to tako treba.
A taj KGB nam je uveo sankcije 90-ih godina da ne zaboravite to rusofili.
I vidis bar se potpisujem kao srpkinja Marija, nemam u potpisu rusko ime.
Mozda ti i to smeta.

Mia

pre 9 godina

@luckyLu

Da li si svestan sta se sada desava u Libiji? Sankcije izmedju velikih igraca nisu dobre jer koce svetsku trgovinu i vracaju svet blokovskoj podeli tzista umesto jedinstvenog svetskog trzista.

iskreno

pre 9 godina

nije nama niko nista uzeo, jedni su dali zapadu drugi istoku a treci grcaju. kada otkrijete tajnu svoje mrznje prema svome, imacete iskrenu ljubav prema tudjem.

Orgasmatron

pre 9 godina

@ (ne shvaćam, 29. jul 2014 18:55)

Pa i ne mogu im realno nista. Taj deo si dobro razumeo.

Ali njihove kontra-sankcije mogu i te kako da kostaju EU. Pa kad vec krecu da uvode sankcije, treba da imaju stetu. E taj deo nisi razumeo. Ne cudi me sto nisi.


Nego, kad smo vec kod sankcija, cemu tolika pompa oko toga, posto ce Ukrajinci vec da pobede za par dana (kako kazu na ukrajinskom dnevniku) onda ni za tim sankcijama nece biti potrebe. Zar ne?

Mada, mozda i gresim.... hahaha... razumecete vi europejci na sta ja mislim...

dzoni

pre 9 godina

Srpski izvoz je porastao za godinu dana u Rusiju cak 70% i presao milijardu $ ..ove sankcije su ogromna prilika za Srbiju,,da li treba da pomenem da se samo u Moskvi za nedelju dana pazari robe i hrane za vise nego sto je ceo srpski godisnji budzet.

Nikolaj Dobrovoljski

pre 9 godina

Dali smo KGB-u super kvote da nam muzu Srbiju .
Ali uskoro cemo uz pomoc EU sve to revidirati , nase probleme sa "kvotama" sa KGB-om.
(Marija, 29. jul 2014 16:06)


Uhhh, Bogu hvala! Sve je u redu! "Marija" se javila...ziva je. KGB je spomenula...pa gde ces vise? Voleo bih da je jos neke lenjinisticko-staljinisticke, trockisticke, crveno-boljsevisticke, putinovske bande u ovom kontekstu spomenula. Tek tada bi to bila prava "Marija". Ovako, sve mi se cini...ma izgleda da se je umorila.

Anita

pre 9 godina

A sta ce Crnogorci, jadna li im majka? Sad ce da se dice ulogom vaznog: Mi sokolovi agresori, blagos nama kako smo bitni! A to sto ih ruski turisti zaobilaze, nije vazno, sve ce to ionako narod da placa. Srecan vam don Milo I dugo vam zivio!

Бојан Илић

pre 9 godina

zapad mora radom i prozvodnjom da stvara profit dok rusi imaju nepresusne izvore nafte i gasa.(ss, 29. jul 2014 12:34)Koliko ti imaš godinica!?Misliš li da Rusi ništa ne rade, samo odvrnu česmice a ono poteku nafta i gas, i tako putuju do Evrope!?
(bezimena, 29. jul 2014 17:32)

Нажалост, морам Вам рећи да поред сјајних коментара понекад иненадизе са овим безидејним контрама, онако чисто да се нешто напише!
Полако, чему толика жуч у исказивању "фуј" става према свему руском?!:-)

Ivica

pre 9 godina

A gde je "Marija" covece? Ne javlja se na ovu boljsevisticko- komunisticku, KGB-ovsku vest? Da nije bolesna? Javi se "Marija". Daj neki znak zivota. Nedostajes nam covece.
(Nikolaj Dobrovoljski, 29. jul 2014 15:07)


Jel mislis na onu udvojenu licnost koja je nekada "Marija", a nekada "EU Citizen"? Ona koju placaju po svakoj otkucanoj frazi "KBG banda" ili "boljsevicka banda? :)

bezimena

pre 9 godina

zapad mora radom i prozvodnjom da stvara profit dok rusi imaju nepresusne izvore nafte i gasa.
(ss, 29. jul 2014 12:34)

Koliko ti imaš godinica!?
Misliš li da Rusi ništa ne rade, samo odvrnu česmice a ono poteku nafta i gas, i tako putuju do Evrope!?

Boban

pre 9 godina

Ruska Duma je poznata po ovako pamethim predlozima koje je imala i kada su nas bombardovali, a koje nisu zarezivali ni Rusi niti ceo svet , a najmanje NATO. Smesni su ... ha, ha,..!!! Gori su od naseg parlamenta kad pocnu da "gomilaju" pametne predloge bez ikakvog pravnog znacaja niti obaveze za Rusiju. . .ha, ha...

to je bas

pre 9 godina

o boze jos jedna u nizu obostranih gluposti. A za ove sto bi da izvozimo u Rusiju da kazem nesto mi nemamo i ne mozemo da im ponudimo nista jer nemamo kapacitete i kvalitet ni kvantitet koji oni traze. Samo Moskva i jos recimo Peterbug bi mogli da progutaju sve sto mi ukupno proizvedemo i to za tri do cetiri meseca. Sto se mesa tice i mesnih preradjevina ono ne da ne moze iz Srbije lako nego nemate pojma. Zbog toga sto mi i dalje vakcinisemo protiv svinjske kuge sto nije dozvoljeno u Eu meso saljemo za sada u CG kontejnerima pa 60 dana brodovima sa raznim utovarima i pretovarima stize u Rusiju . A i imamo cesto da nece ni da prime jer je upakovano uvozno meso koje nije kod nas proizvedeno itd. Znaci za nas je sansa malo trt.
A ovo ce najvise kostati nas sitnu boraniju od drzava jer mi zavisimo od velikih koji verovali moje Srbende ili ne mogu bez nas samo tako

to je bas

pre 9 godina

o boze jos jedna u nizu obostranih gluposti. A za ove sto bi da izvozimo u Rusiju da kazem nesto mi nemamo i ne mozemo da im ponudimo nista jer nemamo kapacitete i kvalitet ni kvantitet koji oni traze. Samo Moskva i jos recimo Peterbug bi mogli da progutaju sve sto mi ukupno proizvedemo i to za tri do cetiri meseca. Sto se mesa tice i mesnih preradjevina ono ne da ne moze iz Srbije lako nego nemate pojma. Zbog toga sto mi i dalje vakcinisemo protiv svinjske kuge sto nije dozvoljeno u Eu meso saljemo za sada u CG kontejnerima pa 60 dana brodovima sa raznim utovarima i pretovarima stize u Rusiju . A i imamo cesto da nece ni da prime jer je upakovano uvozno meso koje nije kod nas proizvedeno itd. Znaci za nas je sansa malo trt.
A ovo ce najvise kostati nas sitnu boraniju od drzava jer mi zavisimo od velikih koji verovali moje Srbende ili ne mogu bez nas samo tako

gorca

pre 9 godina

Ne znam koliko ce im biti od koristi ali sankcije sigurno jesu prilicno agresivan oblik napada na neku zemlju. Srbija je iskusila koliko.

Marija

pre 9 godina

(Srdjina skola, 29. jul 2014 15:53)

Koje kvote mi imamo , te kvote su sarena rusofilska laz koja se plasira u Srbiji.
Samo smo KGB-u mi dali kvote da nam crpu srpsku naftu iz Srbije za dzabe, poklonili smo im nacionalne resurse Srbije.
Duguju nam do sada 4 milijarde eura koliko su isrcprli nafte za prethodne 3.5 godina i rudne takse koje placaju na mizernom nivou.
Na to se dodaje uvoz ruskog gasa na napumpanim cenama koje ide preko Jugorosgasa, do sada skoro milijarda eura.

Dali smo KGB-u super kvote da nam muzu Srbiju .
Ali uskoro cemo uz pomoc EU sve to revidirati , nase probleme sa "kvotama" sa KGB-om.

Nikolaj Dobrovoljski

pre 9 godina

A gde je "Marija" covece? Ne javlja se na ovu boljsevisticko- komunisticku, KGB-ovsku vest? Da nije bolesna? Javi se "Marija". Daj neki znak zivota. Nedostajes nam covece.

Srdjina skola

pre 9 godina

Rusija ce u prvom paketu sankcija zabraniti uvoz voca,povrca , mesa i mlecnih proizvoda iz EU sto je decenijska prilika za Srbiju. Konacno se crno na belo vidi posledica odluke da ne ucestvujemo u sankcijama i Srbija nije na spisku drzava za koje ce Rusko trziste biti zatvoreno za nabrojane proizvode ( na spisku je vecina EU drzava , Moldavija , Gruzija , Balkanske drzave osim nas ) i trziste Rusije,Belorusije i Kazakstana je toliko da ce Srbija osim svojih proizvoda moci da bude posrednik , tj da uvozi tu robu pa da zatim izvozi u Rusiju i pravi profit. Inace je Rusija zabranila uvoz naborjanih proizvoda iz Ukrajine pa je kijevski rezim probao da nadje rupu u zakonu i da preko Belorusije i njihovih carina plasira robu u Rusiju ali je prvi kontingent zaustavljen na ulasku iz Belorusije u Rusiju , roba je naravno propala i vracena je u Ukrajinu a nakon toga ni Belorusi ne pustaju ulaz tih proizvoda iz Ukrajine u Belorusiju. Ako postoji nacin, nema sumnje da ce ga nasi pronaci da pokupe kajmak kao posrednici i generalno svako zaostravanje politike zapada i istoka je ekonomska sansa za Srbiju i njenu politiku i Zapad i Rusija. Tu kvote koje imamo ne igraju ulogu jer ce cene tih proizvoda na zapadu pasti zbog zatvaranja trzista od 200mil i sama dozvola da Srbija moze da prodaje tu robu na isti nacin kao npr Holandija do sankcija je razlika koja pravi profit a Rusima nije cilj da izazovu nestasicu proizvoda u Rusiji nego da ove druge lisi dela profita

boza

pre 9 godina

Sacekajte jos malo pa kad vas klepnu oni iz oblasti gde crpite naftu i gas sa zahtevima; za vecu autonomiju i za veci povrat dolara od prodane nafte i gasa-skacete sami sebi u trbuh sa dumom ili bez dume.

Suvereni demokrata

pre 9 godina

To je dobra definicija drazva agresor, Rusija treba naci nacin da razbije Nato,Nato nije neka sila al je veliko smetalo a bez Nato Amerikanci su goli kao zaba i veoma slabi,bez Nato oni bi svi od straha poskakali u more,hahahahhahaha.

Lomonosov

pre 9 godina

A zasto bi Rusija imala ekonomsku stetu od sankcija a njeni zapadni ''prijatelji'' ne?

Ovako treba. Prava vest. A zna se i ko ce imati najvecu stetu. Nemci. Broj 1. Zato se svabe najmanje i raduju sankcijama. A kad osete svabe osetice to svi. Dobra vest.

Jeff

pre 9 godina

Svjedoci smo kako Svjetski terorist br.1 kreira svjetsku Politiku .
Samo u poslednjih 10 god izazvao je 10-tak Ratova ili Kriznih podrucja .
Sve to im die naruku jer EU kao Drzava clanica nema jedinstvenu politiku i mnogi njeni clanovi , ili su ovisni o njemu ili imaju strah od njega. naravno postoje odredjene Drzave koje se pokusaju oduprijeti takvoj svjetskoj torturi , i one su prisiljene praviti saveze , kao sto je BRIKS , koji zeli $(dolar) zamjeniti €(eurom) . To je jedan izmedju ostalih razloga za trenutnu politicku i sigurnosnu situaciju u Europi i Svijetu . Na udaru je naravno prva Russija koja je i najveci i najjaci takmac . Nada postoji da ce se Russija uspjeti obraniti od ovih napada i uspostaviti novu svjetsku ravnotezu , u protivnom sve vise cemo biti potcinjeni i vece sluge ili robovi.

luckyLu

pre 9 godina

pametan potez, sad ce kao u severnoj koreji sluziti ova propaganda samo da ovi "super oligarci" ostanu u vlast i svi drugi etiketirani krivim, i to sve dok ne ustane narod pa da ga ko gafafija svrgnu od besa i glađe ;-)
p.s. zaboravili su komunizam kada su za 5$ prodavali ženu za kg hleba

svi (ni)su isti

pre 9 godina

dok ne ustane narod pa da ga ko gafafija svrgnu od besa...
(luckyLu, 29. jul 2014 13:01)

Ala si nasao dobar primer, svaka cast! Eno ih sada u Libiji super zadovoljni i sretni, poubijase se od srece! E svasta covek ovde moze nauciti!

Sada par ozbiljnijih reci. Ovo lici na ono od pre nekoliko dana kada je Crveni krst proglasio da je u Ukrajini rat, sto menja klasifikaciju borbenih dejstava i neka od njih se mogu proglasiti ratnim zlocinom. Zasto se i sankcije ne bi mogle proglasiti ratnim zlocinom? Iskusili smo sami da su deca umirala po bolnicama jer zbog sankcija nekih vitalnih stvari nije bilo, dakle i sankcije ubijaju isto kao i klasicno oruzje.

Usput, sta su Amerikanci postigli sankcijama kod svojih komsija na Kubi? Nista. Vec drugi Kastro je na vlasti i Amerika treba duplo da se stidi - sto muci Kubance i sto nije uspela da slomi zemlju daleko manju i slabiju od Rusije. Cista bruka, kako god okrenes, i ako si prijatelj i ako si neprijatelj Amerike.

tt

pre 9 godina

Pre svega, Rusija preko UN treba da insistira na podizanju optuznica za ratni zlocin za prekomernu upotrebu sile i neselektivno artiljerijsko i vazdusno bombardovanje gradova i sela na istoku Ukrajine kojr ima za posledicu veliki broj civilnih zrtava. Insistirati na podizanju optuznice za ratni zlocin zbog prekomerne upotrebe sile i neselektivnog bombardovanja gradovai sela na teritoriji Gaze, praceno velikim brojem civilnih zrtava. Insistirati na podizanju optuznice za ratni zlocin (ko god to bio) zbog navodjenja putnickog avionana liniju vatre i obaranje tog aviona praceno velikim brojem zrtava! Rusija iz pasivnosti mora odmah preci u diplomatsku ofanzivu!

Gorance

pre 9 godina

pametan potez, sad ce kao u severnoj koreji sluziti ova propaganda samo da ovi "super oligarci" ostanu u vlast i svi drugi etiketirani krivim, i to sve dok ne ustane narod pa da ga ko gafafija svrgnu od besa i glađe ;-)
p.s. zaboravili su komunizam kada su za 5$ prodavali ženu za kg hleba
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (luckyLu, 29. jul 2014 13:01)


Otac mi je radio u Rusiji od 83. do 96. I to prodavanje zene je bilo u vreme velikog demokrate Jeljcina koji je ruinirao drzavu, i kada bukvalno nisu imali sta da jedu, a ne u periodu komunizma.
A sto se tice Gadafija i besa i gladi... izvoli link (vest sa B92) pa vidi kako uzivaju u demokratiji: http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?yyyy=2014&mm=02&dd=17&nav_id=813210

Monti

pre 9 godina

Dragi srbi, bas ste smesni kad iz svog svinjca pokucavate da dobacite pogled ka vasoj slovenskoj braci koja danas imaju i ponos i standard. Nazalost,ovim nasim slepcima iz svinjca nema pomoci.

Dobro jutro

pre 9 godina

Ah, konačno se retorika ukrašena frazom 'naši zapadni partneri' menja u prikladniji, 'agresori'. Stvari treba nazvati pravim imenom.

Rekapitulacija

pre 9 godina

NIje logicno a ni pravedno da jedna zemlja ili skup zemalja sankcionise Rusiju a da kompanije iz tih zemalja budu zasticene i posluju sa profitom!?

Svasta

pre 9 godina

"Pametan predlog, verujem da ce biti usvojen.
(srba, 29. jul 2014 11:22) "

Ma ne, cini ti se, gde da usvoje nesto sto dolazi od Putina, nece oni...

Inace, zemlja koja ima na desetine "agresora" sve vise lici na severnu Koreju.

s4

pre 9 godina

zar ovo nije poznata politika bar nama u srbiji?

tako je i Sloba sve strani placenici izdajnici pa gde ono zavrsismo?
a da ima ko da uci putina tu politiku MIRA SA MARKOM

Sveta

pre 9 godina

Car Vladimir Vladimirovich Putin I ce tako zaviti Rusiju u crno da ce im trebati najmanje 20 godina posle njega da poprave stetu koju je nicim izazavan prouzrocio pokusaj uspostavljanja ruske imperije ucenama i oruzijem.

lesa

pre 9 godina

Oooo pa ko to oće nama da se pobudi? Lepo ste pajkili, a? Aj sad na prozor pa da bacite malo pogled kod bratka Novorosijca. Svašta se izdešavalo dok ste vi medeni mečići pavali...

sale

pre 9 godina

Rusija i ovako ima problema sa kredibilnošću finansijskih izveštaja svojih kompanija. Ako budu sprečili reputabilne kompanije da rade reviziju i svojim potpisom potvrde da su izveštaji valjani i da nije bilo korupcije i nameštanja brojeva - samo Rusija može biti na gubitku..

Prilično glup potez. Mada kod sankcija uopšte, svaka sankcija neizostavno pogađa obe strane.

Ћезо рца

pre 9 godina

Ма јок, пријатељи су вам... Нас су убеђивали, било да су нам уводили санкције, било да су нас бомбардовали, како је то за наше добро... Подмукли агресори, него шта... Реципроцитет...!!! Па ко воли, нек' изволи...

kondor

pre 9 godina

Sve ovo sto rade Rusi je posebna nova vrsta rata. Demonstrirali su najbrzi blic krig ikad vidjen na Krimu,ovo sa Novorosijom je odrzavanje sukoba da uzmu cijelu Ukrajinu,a ne samo dio,a zapad ujedaju u poluge ekonomske moci. Ovo niko nije ocekivao i Amerika u citavoj prici ne iz dana u dan,vec iz sekunde u sekundu srozava svoj ugled i moc. Nije ovo Amerikancima trebalo,mogli su napraviti dobar partnerski odnos,ali je sladje bilo da su svima gazde. Ovaj Putin zna svake sekunde sta radi,a ima uporiste u vojnoj moci i beskrajnim energetskim resursima.Treci svjetski rat uveliko traje,a Evropa mutava kao i u prethodna dva.

zgodan u podne

pre 9 godina

tako se to radi kad znas da mozes.
A mozes jer si o tome mislio na vreme. a kad si mislio, tad si i radio na ostvarenju svog legitimnog cilja.
Ne slazem se s tobom Putine u mnogo cemu, al se jos manje slazem sa Amerikom. Ravnoteza je neophodna. Svet bez Rusije bi bio jos losiji.

Mare,NS

pre 9 godina

Najzad!Nije mi jasno sta ste cekali do sada?Udarite ih po dzepu i brzo cete videti rezultate!To im je najbolnija tacka,jer to sto ljudi ginu njih ne zanima,sve dok je u njihovom interesu!

nevski

pre 9 godina

Postoji agresor, postoji realna opasnost po bezbednost,znaci,postoji i mogucnost rata. Blago nama, bar ce nam dugove obrisati...,( sarkazam ispred svega)

Andrija

pre 9 godina

Samo vi zatezite.. Setite se kako ste ziveli dok je bio Jeljcin.. nije pas imao za sta da vas ujede. Sad ce vam biti jos gore. Malo ste se preracunali dragi Rusi.

Ћезо рца

pre 9 godina

Ма јок, пријатељи су вам... Нас су убеђивали, било да су нам уводили санкције, било да су нас бомбардовали, како је то за наше добро... Подмукли агресори, него шта... Реципроцитет...!!! Па ко воли, нек' изволи...

Rekapitulacija

pre 9 godina

NIje logicno a ni pravedno da jedna zemlja ili skup zemalja sankcionise Rusiju a da kompanije iz tih zemalja budu zasticene i posluju sa profitom!?

kondor

pre 9 godina

Sve ovo sto rade Rusi je posebna nova vrsta rata. Demonstrirali su najbrzi blic krig ikad vidjen na Krimu,ovo sa Novorosijom je odrzavanje sukoba da uzmu cijelu Ukrajinu,a ne samo dio,a zapad ujedaju u poluge ekonomske moci. Ovo niko nije ocekivao i Amerika u citavoj prici ne iz dana u dan,vec iz sekunde u sekundu srozava svoj ugled i moc. Nije ovo Amerikancima trebalo,mogli su napraviti dobar partnerski odnos,ali je sladje bilo da su svima gazde. Ovaj Putin zna svake sekunde sta radi,a ima uporiste u vojnoj moci i beskrajnim energetskim resursima.Treci svjetski rat uveliko traje,a Evropa mutava kao i u prethodna dva.

zgodan u podne

pre 9 godina

tako se to radi kad znas da mozes.
A mozes jer si o tome mislio na vreme. a kad si mislio, tad si i radio na ostvarenju svog legitimnog cilja.
Ne slazem se s tobom Putine u mnogo cemu, al se jos manje slazem sa Amerikom. Ravnoteza je neophodna. Svet bez Rusije bi bio jos losiji.

Mare,NS

pre 9 godina

Najzad!Nije mi jasno sta ste cekali do sada?Udarite ih po dzepu i brzo cete videti rezultate!To im je najbolnija tacka,jer to sto ljudi ginu njih ne zanima,sve dok je u njihovom interesu!

Andrija

pre 9 godina

Samo vi zatezite.. Setite se kako ste ziveli dok je bio Jeljcin.. nije pas imao za sta da vas ujede. Sad ce vam biti jos gore. Malo ste se preracunali dragi Rusi.

Lomonosov

pre 9 godina

A zasto bi Rusija imala ekonomsku stetu od sankcija a njeni zapadni ''prijatelji'' ne?

Ovako treba. Prava vest. A zna se i ko ce imati najvecu stetu. Nemci. Broj 1. Zato se svabe najmanje i raduju sankcijama. A kad osete svabe osetice to svi. Dobra vest.

Dobro jutro

pre 9 godina

Ah, konačno se retorika ukrašena frazom 'naši zapadni partneri' menja u prikladniji, 'agresori'. Stvari treba nazvati pravim imenom.

nevski

pre 9 godina

Postoji agresor, postoji realna opasnost po bezbednost,znaci,postoji i mogucnost rata. Blago nama, bar ce nam dugove obrisati...,( sarkazam ispred svega)

svi (ni)su isti

pre 9 godina

dok ne ustane narod pa da ga ko gafafija svrgnu od besa...
(luckyLu, 29. jul 2014 13:01)

Ala si nasao dobar primer, svaka cast! Eno ih sada u Libiji super zadovoljni i sretni, poubijase se od srece! E svasta covek ovde moze nauciti!

Sada par ozbiljnijih reci. Ovo lici na ono od pre nekoliko dana kada je Crveni krst proglasio da je u Ukrajini rat, sto menja klasifikaciju borbenih dejstava i neka od njih se mogu proglasiti ratnim zlocinom. Zasto se i sankcije ne bi mogle proglasiti ratnim zlocinom? Iskusili smo sami da su deca umirala po bolnicama jer zbog sankcija nekih vitalnih stvari nije bilo, dakle i sankcije ubijaju isto kao i klasicno oruzje.

Usput, sta su Amerikanci postigli sankcijama kod svojih komsija na Kubi? Nista. Vec drugi Kastro je na vlasti i Amerika treba duplo da se stidi - sto muci Kubance i sto nije uspela da slomi zemlju daleko manju i slabiju od Rusije. Cista bruka, kako god okrenes, i ako si prijatelj i ako si neprijatelj Amerike.

Svasta

pre 9 godina

"Pametan predlog, verujem da ce biti usvojen.
(srba, 29. jul 2014 11:22) "

Ma ne, cini ti se, gde da usvoje nesto sto dolazi od Putina, nece oni...

Inace, zemlja koja ima na desetine "agresora" sve vise lici na severnu Koreju.

Sveta

pre 9 godina

Car Vladimir Vladimirovich Putin I ce tako zaviti Rusiju u crno da ce im trebati najmanje 20 godina posle njega da poprave stetu koju je nicim izazavan prouzrocio pokusaj uspostavljanja ruske imperije ucenama i oruzijem.

Gorance

pre 9 godina

pametan potez, sad ce kao u severnoj koreji sluziti ova propaganda samo da ovi "super oligarci" ostanu u vlast i svi drugi etiketirani krivim, i to sve dok ne ustane narod pa da ga ko gafafija svrgnu od besa i glađe ;-)
p.s. zaboravili su komunizam kada su za 5$ prodavali ženu za kg hleba
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (luckyLu, 29. jul 2014 13:01)


Otac mi je radio u Rusiji od 83. do 96. I to prodavanje zene je bilo u vreme velikog demokrate Jeljcina koji je ruinirao drzavu, i kada bukvalno nisu imali sta da jedu, a ne u periodu komunizma.
A sto se tice Gadafija i besa i gladi... izvoli link (vest sa B92) pa vidi kako uzivaju u demokratiji: http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?yyyy=2014&mm=02&dd=17&nav_id=813210

s4

pre 9 godina

zar ovo nije poznata politika bar nama u srbiji?

tako je i Sloba sve strani placenici izdajnici pa gde ono zavrsismo?
a da ima ko da uci putina tu politiku MIRA SA MARKOM

Jeff

pre 9 godina

Svjedoci smo kako Svjetski terorist br.1 kreira svjetsku Politiku .
Samo u poslednjih 10 god izazvao je 10-tak Ratova ili Kriznih podrucja .
Sve to im die naruku jer EU kao Drzava clanica nema jedinstvenu politiku i mnogi njeni clanovi , ili su ovisni o njemu ili imaju strah od njega. naravno postoje odredjene Drzave koje se pokusaju oduprijeti takvoj svjetskoj torturi , i one su prisiljene praviti saveze , kao sto je BRIKS , koji zeli $(dolar) zamjeniti €(eurom) . To je jedan izmedju ostalih razloga za trenutnu politicku i sigurnosnu situaciju u Europi i Svijetu . Na udaru je naravno prva Russija koja je i najveci i najjaci takmac . Nada postoji da ce se Russija uspjeti obraniti od ovih napada i uspostaviti novu svjetsku ravnotezu , u protivnom sve vise cemo biti potcinjeni i vece sluge ili robovi.

tt

pre 9 godina

Pre svega, Rusija preko UN treba da insistira na podizanju optuznica za ratni zlocin za prekomernu upotrebu sile i neselektivno artiljerijsko i vazdusno bombardovanje gradova i sela na istoku Ukrajine kojr ima za posledicu veliki broj civilnih zrtava. Insistirati na podizanju optuznice za ratni zlocin zbog prekomerne upotrebe sile i neselektivnog bombardovanja gradovai sela na teritoriji Gaze, praceno velikim brojem civilnih zrtava. Insistirati na podizanju optuznice za ratni zlocin (ko god to bio) zbog navodjenja putnickog avionana liniju vatre i obaranje tog aviona praceno velikim brojem zrtava! Rusija iz pasivnosti mora odmah preci u diplomatsku ofanzivu!

sale

pre 9 godina

Rusija i ovako ima problema sa kredibilnošću finansijskih izveštaja svojih kompanija. Ako budu sprečili reputabilne kompanije da rade reviziju i svojim potpisom potvrde da su izveštaji valjani i da nije bilo korupcije i nameštanja brojeva - samo Rusija može biti na gubitku..

Prilično glup potez. Mada kod sankcija uopšte, svaka sankcija neizostavno pogađa obe strane.

Suvereni demokrata

pre 9 godina

To je dobra definicija drazva agresor, Rusija treba naci nacin da razbije Nato,Nato nije neka sila al je veliko smetalo a bez Nato Amerikanci su goli kao zaba i veoma slabi,bez Nato oni bi svi od straha poskakali u more,hahahahhahaha.

lesa

pre 9 godina

Oooo pa ko to oće nama da se pobudi? Lepo ste pajkili, a? Aj sad na prozor pa da bacite malo pogled kod bratka Novorosijca. Svašta se izdešavalo dok ste vi medeni mečići pavali...

Monti

pre 9 godina

Dragi srbi, bas ste smesni kad iz svog svinjca pokucavate da dobacite pogled ka vasoj slovenskoj braci koja danas imaju i ponos i standard. Nazalost,ovim nasim slepcima iz svinjca nema pomoci.

Nikolaj Dobrovoljski

pre 9 godina

A gde je "Marija" covece? Ne javlja se na ovu boljsevisticko- komunisticku, KGB-ovsku vest? Da nije bolesna? Javi se "Marija". Daj neki znak zivota. Nedostajes nam covece.

luckyLu

pre 9 godina

pametan potez, sad ce kao u severnoj koreji sluziti ova propaganda samo da ovi "super oligarci" ostanu u vlast i svi drugi etiketirani krivim, i to sve dok ne ustane narod pa da ga ko gafafija svrgnu od besa i glađe ;-)
p.s. zaboravili su komunizam kada su za 5$ prodavali ženu za kg hleba

Srdjina skola

pre 9 godina

Rusija ce u prvom paketu sankcija zabraniti uvoz voca,povrca , mesa i mlecnih proizvoda iz EU sto je decenijska prilika za Srbiju. Konacno se crno na belo vidi posledica odluke da ne ucestvujemo u sankcijama i Srbija nije na spisku drzava za koje ce Rusko trziste biti zatvoreno za nabrojane proizvode ( na spisku je vecina EU drzava , Moldavija , Gruzija , Balkanske drzave osim nas ) i trziste Rusije,Belorusije i Kazakstana je toliko da ce Srbija osim svojih proizvoda moci da bude posrednik , tj da uvozi tu robu pa da zatim izvozi u Rusiju i pravi profit. Inace je Rusija zabranila uvoz naborjanih proizvoda iz Ukrajine pa je kijevski rezim probao da nadje rupu u zakonu i da preko Belorusije i njihovih carina plasira robu u Rusiju ali je prvi kontingent zaustavljen na ulasku iz Belorusije u Rusiju , roba je naravno propala i vracena je u Ukrajinu a nakon toga ni Belorusi ne pustaju ulaz tih proizvoda iz Ukrajine u Belorusiju. Ako postoji nacin, nema sumnje da ce ga nasi pronaci da pokupe kajmak kao posrednici i generalno svako zaostravanje politike zapada i istoka je ekonomska sansa za Srbiju i njenu politiku i Zapad i Rusija. Tu kvote koje imamo ne igraju ulogu jer ce cene tih proizvoda na zapadu pasti zbog zatvaranja trzista od 200mil i sama dozvola da Srbija moze da prodaje tu robu na isti nacin kao npr Holandija do sankcija je razlika koja pravi profit a Rusima nije cilj da izazovu nestasicu proizvoda u Rusiji nego da ove druge lisi dela profita

Ivica

pre 9 godina

A gde je "Marija" covece? Ne javlja se na ovu boljsevisticko- komunisticku, KGB-ovsku vest? Da nije bolesna? Javi se "Marija". Daj neki znak zivota. Nedostajes nam covece.
(Nikolaj Dobrovoljski, 29. jul 2014 15:07)


Jel mislis na onu udvojenu licnost koja je nekada "Marija", a nekada "EU Citizen"? Ona koju placaju po svakoj otkucanoj frazi "KBG banda" ili "boljsevicka banda? :)

Marija

pre 9 godina

(Srdjina skola, 29. jul 2014 15:53)

Koje kvote mi imamo , te kvote su sarena rusofilska laz koja se plasira u Srbiji.
Samo smo KGB-u mi dali kvote da nam crpu srpsku naftu iz Srbije za dzabe, poklonili smo im nacionalne resurse Srbije.
Duguju nam do sada 4 milijarde eura koliko su isrcprli nafte za prethodne 3.5 godina i rudne takse koje placaju na mizernom nivou.
Na to se dodaje uvoz ruskog gasa na napumpanim cenama koje ide preko Jugorosgasa, do sada skoro milijarda eura.

Dali smo KGB-u super kvote da nam muzu Srbiju .
Ali uskoro cemo uz pomoc EU sve to revidirati , nase probleme sa "kvotama" sa KGB-om.

gorca

pre 9 godina

Ne znam koliko ce im biti od koristi ali sankcije sigurno jesu prilicno agresivan oblik napada na neku zemlju. Srbija je iskusila koliko.

Nikolaj Dobrovoljski

pre 9 godina

Dali smo KGB-u super kvote da nam muzu Srbiju .
Ali uskoro cemo uz pomoc EU sve to revidirati , nase probleme sa "kvotama" sa KGB-om.
(Marija, 29. jul 2014 16:06)


Uhhh, Bogu hvala! Sve je u redu! "Marija" se javila...ziva je. KGB je spomenula...pa gde ces vise? Voleo bih da je jos neke lenjinisticko-staljinisticke, trockisticke, crveno-boljsevisticke, putinovske bande u ovom kontekstu spomenula. Tek tada bi to bila prava "Marija". Ovako, sve mi se cini...ma izgleda da se je umorila.

bezimena

pre 9 godina

zapad mora radom i prozvodnjom da stvara profit dok rusi imaju nepresusne izvore nafte i gasa.
(ss, 29. jul 2014 12:34)

Koliko ti imaš godinica!?
Misliš li da Rusi ništa ne rade, samo odvrnu česmice a ono poteku nafta i gas, i tako putuju do Evrope!?

to je bas

pre 9 godina

o boze jos jedna u nizu obostranih gluposti. A za ove sto bi da izvozimo u Rusiju da kazem nesto mi nemamo i ne mozemo da im ponudimo nista jer nemamo kapacitete i kvalitet ni kvantitet koji oni traze. Samo Moskva i jos recimo Peterbug bi mogli da progutaju sve sto mi ukupno proizvedemo i to za tri do cetiri meseca. Sto se mesa tice i mesnih preradjevina ono ne da ne moze iz Srbije lako nego nemate pojma. Zbog toga sto mi i dalje vakcinisemo protiv svinjske kuge sto nije dozvoljeno u Eu meso saljemo za sada u CG kontejnerima pa 60 dana brodovima sa raznim utovarima i pretovarima stize u Rusiju . A i imamo cesto da nece ni da prime jer je upakovano uvozno meso koje nije kod nas proizvedeno itd. Znaci za nas je sansa malo trt.
A ovo ce najvise kostati nas sitnu boraniju od drzava jer mi zavisimo od velikih koji verovali moje Srbende ili ne mogu bez nas samo tako

to je bas

pre 9 godina

o boze jos jedna u nizu obostranih gluposti. A za ove sto bi da izvozimo u Rusiju da kazem nesto mi nemamo i ne mozemo da im ponudimo nista jer nemamo kapacitete i kvalitet ni kvantitet koji oni traze. Samo Moskva i jos recimo Peterbug bi mogli da progutaju sve sto mi ukupno proizvedemo i to za tri do cetiri meseca. Sto se mesa tice i mesnih preradjevina ono ne da ne moze iz Srbije lako nego nemate pojma. Zbog toga sto mi i dalje vakcinisemo protiv svinjske kuge sto nije dozvoljeno u Eu meso saljemo za sada u CG kontejnerima pa 60 dana brodovima sa raznim utovarima i pretovarima stize u Rusiju . A i imamo cesto da nece ni da prime jer je upakovano uvozno meso koje nije kod nas proizvedeno itd. Znaci za nas je sansa malo trt.
A ovo ce najvise kostati nas sitnu boraniju od drzava jer mi zavisimo od velikih koji verovali moje Srbende ili ne mogu bez nas samo tako

Boban

pre 9 godina

Ruska Duma je poznata po ovako pamethim predlozima koje je imala i kada su nas bombardovali, a koje nisu zarezivali ni Rusi niti ceo svet , a najmanje NATO. Smesni su ... ha, ha,..!!! Gori su od naseg parlamenta kad pocnu da "gomilaju" pametne predloge bez ikakvog pravnog znacaja niti obaveze za Rusiju. . .ha, ha...

Бојан Илић

pre 9 godina

zapad mora radom i prozvodnjom da stvara profit dok rusi imaju nepresusne izvore nafte i gasa.(ss, 29. jul 2014 12:34)Koliko ti imaš godinica!?Misliš li da Rusi ništa ne rade, samo odvrnu česmice a ono poteku nafta i gas, i tako putuju do Evrope!?
(bezimena, 29. jul 2014 17:32)

Нажалост, морам Вам рећи да поред сјајних коментара понекад иненадизе са овим безидејним контрама, онако чисто да се нешто напише!
Полако, чему толика жуч у исказивању "фуј" става према свему руском?!:-)

Starac

pre 9 godina

Dragi Mujchinovichu ... mozda bi Saudijska Arabija trebalo da bude demokratski uzor?

Draga Marija, Srbiju u rat 1941. nije uveo KGB nego Engleska obavestajna sluzba. Jugoslaviju, najvece zlo koje je Srbe i Srbiju zadesilo, kralj Aleksandar nije napravio pod uticajem Rusije ili KGB, vec zapadnih masonskih loza.

Dragi oboje :) od mrznje moze da se poludi .. hodate po ivici provalije ...

Anita

pre 9 godina

A sta ce Crnogorci, jadna li im majka? Sad ce da se dice ulogom vaznog: Mi sokolovi agresori, blagos nama kako smo bitni! A to sto ih ruski turisti zaobilaze, nije vazno, sve ce to ionako narod da placa. Srecan vam don Milo I dugo vam zivio!

boza

pre 9 godina

Sacekajte jos malo pa kad vas klepnu oni iz oblasti gde crpite naftu i gas sa zahtevima; za vecu autonomiju i za veci povrat dolara od prodane nafte i gasa-skacete sami sebi u trbuh sa dumom ili bez dume.

Orgasmatron

pre 9 godina

@ (ne shvaćam, 29. jul 2014 18:55)

Pa i ne mogu im realno nista. Taj deo si dobro razumeo.

Ali njihove kontra-sankcije mogu i te kako da kostaju EU. Pa kad vec krecu da uvode sankcije, treba da imaju stetu. E taj deo nisi razumeo. Ne cudi me sto nisi.


Nego, kad smo vec kod sankcija, cemu tolika pompa oko toga, posto ce Ukrajinci vec da pobede za par dana (kako kazu na ukrajinskom dnevniku) onda ni za tim sankcijama nece biti potrebe. Zar ne?

Mada, mozda i gresim.... hahaha... razumecete vi europejci na sta ja mislim...

Mister

pre 9 godina

@ (Proka, 29. jul 2014 20:52)

Zapravo KGB nije umesan u dogadjaje oko 27.martovskog prevrata vec britanska obavestajna sluzba. Toliko bi trebalo da znas. Englezi su Srbe gurnuli u propast, i za sve sto je kasnije zadesilo Srbe - genocid od strane Hrvata i muslimana u NDH, gradjanski rat, Sremski front i dalje.... za sve mozemo da ''zahvalimo'' Englezima. Ne samo Hitleru.

Glu*ani slepi i ostrasceni.

dzoni

pre 9 godina

Srpski izvoz je porastao za godinu dana u Rusiju cak 70% i presao milijardu $ ..ove sankcije su ogromna prilika za Srbiju,,da li treba da pomenem da se samo u Moskvi za nedelju dana pazari robe i hrane za vise nego sto je ceo srpski godisnji budzet.

Marija

pre 9 godina

Uhhh, Bogu hvala! Sve je u redu! "Marija" se javila...ziva je. KGB je spomenula...pa gde ces vise? Voleo bih da je jos neke lenjinisticko-staljinisticke, trockisticke, crveno-boljsevisticke, putinovske bande u ovom kontekstu spomenula. Tek tada bi to bila prava "Marija". Ovako, sve mi se cini...ma izgleda da se je umorila.
(Nikolaj Dobrovoljski, 29. jul 2014 19:20)

Sto, smeta ti moje prisustvo kao prave Srpkinje, pravog patriote koja voli svoju zemlju, koja zna sta su nam Udbasi uradili po Srbiji sa nalozima iz KGB-a, kako su nas uveli u ratove, kako su nam opljackali zemlju?
Da ste rusofili upola patiote kao ja gde bi ovoj drzavi bio kraj.
Smeta ti sto napisem da smo KGB-u poklonili nasa srpska nalazista nafte u vrednosti od 8.2 milijarde eura?
A idemo molimo po svetu da nam daju pare da renoviramo nasim ljudima po Obrenovcu i Krupnju kuce unistene poplavama?
A KGB kopejku nije dao Srbiji, to cutite ne pisete, nego nam crpe naftu nemilice .
Niti jedna zemlja na svetu nije poklonila nacionalne resurse zemlje tudjoj drzavi.
Ali kad se nacionalni resursi daju KGB-u onda to tako treba.
A taj KGB nam je uveo sankcije 90-ih godina da ne zaboravite to rusofili.
I vidis bar se potpisujem kao srpkinja Marija, nemam u potpisu rusko ime.
Mozda ti i to smeta.

Orgasmatron

pre 9 godina

@ (Marija, 29. jul 2014 20:09)

A vi ste, Marija, tu i radnim danima..... Ta opsesija i manija gonjenja od strane KGB verovatno vas je i odvela do institucija. Takvu mrznju i opsesiju si i ustase prema Srbima, nacisti prema Jevrejima... i evo sad.

Nego, odakle to nama nafta?

Da, Rusi nemaju naftu i gas, i te enormne kolicine koje Srbi imaju su im od zivotnog znacaja. Toliko smo mi bitni.

Kum Ruzvelt

pre 9 godina

Sto, smeta ti moje prisustvo kao prave Srpkinje, pravog patriote koja voli svoju zemlju, koja zna sta su nam Udbasi uradili po Srbiji sa nalozima iz KGB-a, kako su nas uveli u ratove, kako su nam opljackali zemlju?
Da ste rusofili upola patiote kao ja gde bi ovoj drzavi bio kraj.
Smeta ti sto napisem da smo KGB-u poklonili nasa srpska nalazista nafte u vrednosti od 8.2 milijarde eura?
A idemo molimo po svetu da nam daju pare da renoviramo nasim ljudima po Obrenovcu i Krupnju kuce unistene poplavama?
A KGB kopejku nije dao Srbiji, to cutite ne pisete, nego nam crpe naftu nemilice .
Niti jedna zemlja na svetu nije poklonila nacionalne resurse zemlje tudjoj drzavi.
Ali kad se nacionalni resursi daju KGB-u onda to tako treba.
A taj KGB nam je uveo sankcije 90-ih godina da ne zaboravite to rusofili.
I vidis bar se potpisujem kao srpkinja Marija, nemam u potpisu rusko ime.
Mozda ti i to smeta.
(Marija, 29. jul 2014 20:09)

Možeš da se potpisuješ i kao Amerikanka Marija, Marija je rusko ime i u Americi i u Srbiji.

c!

pre 9 godina

@ (Marija, 29. jul 2014 16:06)

Otkuda tolika nervoza, tesna koza, treperenje ? Pokusaj da nadjes mir-preko ti je potreban. A ako ga nadjes, ne dozvoli nicemu da ga narusi.

iskreno

pre 9 godina

nije nama niko nista uzeo, jedni su dali zapadu drugi istoku a treci grcaju. kada otkrijete tajnu svoje mrznje prema svome, imacete iskrenu ljubav prema tudjem.

СТОП АГРЕСОРИМА !!!

pre 9 godina

ПУНИ ПАМЕТИ !!! Тако се то ради, а не предаје се суверенитет агресору, па се још тврди да та предаја "НЕМА АЛТЕРНАТИВУ" !!!

Istina

pre 9 godina

Rusi nisu umeli ni olimpisko selo da zavrse kako treba.

Problem sa Rusima je u tome sto oni sami ne postuju sopstven zivot i Rusku drzavu. Cim skupe vece pare pobegnu u London, i vala ovde ih ima.

Kako da verujes nekome koji ne postuje sebe, krade drzavu, i jedino ume da gine?

Sto se tice KGB on je nastao kao policija komunisticke partije, sa ciljem da juri sve one koji ne misle kao komunisti, a ne da brani Rusku drzavu. To i danas KGB radi brani Putinove tajkune a ne Rusku drzavu. Da KGB ume da brani Rusku drzavu nikada se ne bi desilo da sadasnji Ukrjanski veliki tajkun onako propituje Putina i javno komentarise da je neuracunjiv.

Hitlera je stvorio danasnju Rusiju, jer Rusi zive od uspomene vezane za velicastvene pobede Ruskog naroda nad fasistima.

runner

pre 9 godina

(Marija, 29. jul 2014 20:09)
Живо ме занима шта би то с нама тзв. комунистичким симпатизерима или "русофилима" било 1944 да је којим случајем четничко-популистичка и националистичка политика победила у Србији? А те вајне "нафтне ресурсе" Русима су "продали" ваши истомишљеници из ДСС-а. И они се, баш као и Ви, бусају у јуначка, патриотска ,српска прса и на сва уста вичу: "КГБ!", "УДБА"! Комунисти!? Када бијаху мајске поплаве у Србији, браћа Руси и Словенци први послаше хуманитарну помоћ и спасилачке екипе, а Јенкија и Европљана не бијаше ни од корова. Бар да известише на медијима о размерама катастрофе. Ни то! Њихова донаторска помоћ неком чудном алхемијом углавном се претвори у кредит за обнову поплављених подручја. Ништа они моја Марија не дају џаба. Мартовски преврат 1941 је извршио генерал Мирковић по налогу Винстона Черчила и МИ-5 а не КГБ-а. У то време Хитлер и Стаљин су имали тзв. "Пакт о ненападању" који су потписали Рибентроп-Молотов. Није тада горела Москва, него Лондон. А санкције 1992. године нам је увео Јељцин као одмазду за Милошевићеву подршку пучистима Руцкој-Хазбулатову. Тада је Јељцин гранатирао руску Думу и убио 5000 људи уз прећутну подршку Запада. Толико о западној хуманости.

Proka

pre 9 godina

@ (Starac, 29. jul 2014 20:40)

Svi smo u školi učili da je Hitlerov napad na Jugoslaviju odližio invaziju na Rusiju, tako da priča da KGB (ili kako se tad zvao) nije imao udela u 27. martovskim demostracijama je smešna

Romulus

pre 9 godina

@(Marija, 29. jul 2014 20:09)

Marija je ime hebrejsko porekla. Danas je to internacionalno ime prihvaceno i ustaljeno svuda u Evropi. Naravno, kod Slovena je najpopularnije, a u Srbiju je doslo tj uneseno iz Rusije. A odakle drugo :-P Imas lepo rusko ime. Jevreji su ostavili dubok trag u ruskoj istoriji i kulturi... Samo ljudi snaznog intelekta i velike kulture to mogu da razumeju. Ne,i ti... Ti jos zivis u vreme KGB-a. Podsecas na Danicu Draskovic.

Бојан Илић

pre 9 godina

Sto, smeta ti moje prisustvo kao prave Srpkinje, pravog patriote koja voli svoju zemlju, koja zna sta su nam Udbasi uradili po Srbiji sa nalozima iz KGB-a, kako su nas uveli u ratove, kako su nam opljackali zemlju?Da ste rusofili upola patiote kao ja gde bi ovoj drzavi bio kraj.

A taj KGB nam je uveo sankcije 90-ih godina da ne zaboravite to rusofili.
(Marija, 29. jul 2014 20:09)

Маро, пријатељски савет:

Мани се тих прича које си чула од неког "првоборца" 9.марта у Бгд-у!
Таквих "проповедача" је било пуно!
Погледај мало историју да видиш када је Тито рекао НЕ Русима!
Причаш о комунистичкој Русији, као да време почиње од Лењина?!
То је последица тог "проповедања" деветомартовца који ти је тако затровао главу!
Али нећу више да те смарам, ти само терај ....:-)
Ја сам свој патриотизам показао када је требало и када сам увек могао, него ти происпитај твој, јер несвесно прелази у аутошовинизам а и некад "зборовски" у шовинизам!:-*

Mia

pre 9 godina

@luckyLu

Da li si svestan sta se sada desava u Libiji? Sankcije izmedju velikih igraca nisu dobre jer koce svetsku trgovinu i vracaju svet blokovskoj podeli tzista umesto jedinstvenog svetskog trzista.

Marija

pre 9 godina

(runner, 29. jul 2014 21:40)

Kao prvo DSS je pro- ruska stranka , verovatno nisi skapirao delovanje iste.
Kao drugo sto se tice puca , jeste general Mirkovic to izveo uz pomoc engleske obavestajne sluzbe i to postoj svi istorijski podaci to niko ne spori.
Ali vidim svi izbegavaye da zavrsite tu pricu, to je prvi deo price, a drugi je da je nakon konferencije u Teheranu , na sastanku odluceno da tadasnja SFRJ podpadne pod uticaj Staljinovih komunista.
Tada na tlo SFRJ slece agent ruske Kominterne poljak jevrejskog porekla Joshua Ambroz Mayer- Tito, Staljinov covek pod pseudonimom kamarad Walter, koji uz nalog boljsevika sa istoka a odobrenjem Engleza pocinje da okuplja komuniste koji ce kasnije doci u Srbiju da zavedu boljsevicku diktaturu.

Uz pomoc Crvene Armije kasnije dolazi u Srbiju i zavodi sa Udbasima rusofilima boljsevicku diktaturu prilikom cega je likvidirano preko sto hiljada ljudi mestkom u potiljak i zatrpano u zivi krec i proterano preko 850 hiljada ljudi iz Srbije i svojih domova.

Prema tome uloga boljsevika komunista je isto tako velika kao uloga Engleza , cisto da se zna i drugi deo price.
Da ne budu samo Englezi krivi a boljsevici sa istoka "nevine mace".

Dobro je da si priznao da su nam Rusi uveli sankcije 90-ih .
Poenta price niti su nam Engezi ni Amerikanci braca a nisu nam ni Rusi braca kako se predstavlja po Srbiji.

Nikolaj Dobrovoljski

pre 9 godina

I vidis bar se potpisujem kao srpkinja Marija, nemam u potpisu rusko ime.
Mozda ti i to smeta.
(Marija, 29. jul 2014 20:09)


Bogami, u medjuvremenu mi najvise smeta da si nepismena. Razocarala si me. Nisam to ocekivao od jednog borca protiv lenjinisticko-staljinisticke, KGB-ovske, Putinovske, usput jos UDBA-ske mafije.

Slobodan

pre 9 godina

Sankcije za Rusiju su prilika da i nama uvedu sankcije.
Ovo je za ove pametnjakovice sto kazu da su sankcije Rusiji prilika za nas!

Smesno do daske . . povadicemo Ruse i nas!

Serbissimo

pre 9 godina

Stara africka poslovica glasi "tamo gde se tuku slonovi strada trava." I otprilike sublimira ovaj konflikt izmedju Rusije i Zapada.
Kao i obicno, vecina vas (kao i vecina svetskog javnog mnjenja uostalom) upada u zamku crno-belog, good guys vs bad guys poimanja sveta.
Svet je siv, dobrih momaka medju svetskim silama nema jer je na delu bespostedna borba za sve tanje i samim tim sve skuplje vitalne resurse na planeti koja je sve prenaseljenija.
Pametnom dosta.

iKrem

pre 9 godina

(Бојан Илић, 29. jul 2014 21:39)

Koji si ti, brate, fantom. Najjaci si, iz komentara u komentar. Bolju karikaturu balkanskog pozersko-konzervativnog kvazi-moral-nacio-filozofa od tebe nikad nisam video.

Nadam se da je namerno.

Ako jeste... svaka cast kralju!!!! ;)))

c!

pre 9 godina

@
(Marija, 29. jul 2014 16:06)

Otkuda tolika nervoza, tesna koza, treperenje ? Pokusaj da nadjes mir-preko ti je potreban. A ako ga nadjes, ne dozvoli nicemu da ga narusi.

Andrija

pre 9 godina

Samo vi zatezite.. Setite se kako ste ziveli dok je bio Jeljcin.. nije pas imao za sta da vas ujede. Sad ce vam biti jos gore. Malo ste se preracunali dragi Rusi.

Sveta

pre 9 godina

Car Vladimir Vladimirovich Putin I ce tako zaviti Rusiju u crno da ce im trebati najmanje 20 godina posle njega da poprave stetu koju je nicim izazavan prouzrocio pokusaj uspostavljanja ruske imperije ucenama i oruzijem.

Svasta

pre 9 godina

"Pametan predlog, verujem da ce biti usvojen.
(srba, 29. jul 2014 11:22) "

Ma ne, cini ti se, gde da usvoje nesto sto dolazi od Putina, nece oni...

Inace, zemlja koja ima na desetine "agresora" sve vise lici na severnu Koreju.

sale

pre 9 godina

Rusija i ovako ima problema sa kredibilnošću finansijskih izveštaja svojih kompanija. Ako budu sprečili reputabilne kompanije da rade reviziju i svojim potpisom potvrde da su izveštaji valjani i da nije bilo korupcije i nameštanja brojeva - samo Rusija može biti na gubitku..

Prilično glup potez. Mada kod sankcija uopšte, svaka sankcija neizostavno pogađa obe strane.

s4

pre 9 godina

zar ovo nije poznata politika bar nama u srbiji?

tako je i Sloba sve strani placenici izdajnici pa gde ono zavrsismo?
a da ima ko da uci putina tu politiku MIRA SA MARKOM

Monti

pre 9 godina

Dragi srbi, bas ste smesni kad iz svog svinjca pokucavate da dobacite pogled ka vasoj slovenskoj braci koja danas imaju i ponos i standard. Nazalost,ovim nasim slepcima iz svinjca nema pomoci.

luckyLu

pre 9 godina

pametan potez, sad ce kao u severnoj koreji sluziti ova propaganda samo da ovi "super oligarci" ostanu u vlast i svi drugi etiketirani krivim, i to sve dok ne ustane narod pa da ga ko gafafija svrgnu od besa i glađe ;-)
p.s. zaboravili su komunizam kada su za 5$ prodavali ženu za kg hleba

kondor

pre 9 godina

Sve ovo sto rade Rusi je posebna nova vrsta rata. Demonstrirali su najbrzi blic krig ikad vidjen na Krimu,ovo sa Novorosijom je odrzavanje sukoba da uzmu cijelu Ukrajinu,a ne samo dio,a zapad ujedaju u poluge ekonomske moci. Ovo niko nije ocekivao i Amerika u citavoj prici ne iz dana u dan,vec iz sekunde u sekundu srozava svoj ugled i moc. Nije ovo Amerikancima trebalo,mogli su napraviti dobar partnerski odnos,ali je sladje bilo da su svima gazde. Ovaj Putin zna svake sekunde sta radi,a ima uporiste u vojnoj moci i beskrajnim energetskim resursima.Treci svjetski rat uveliko traje,a Evropa mutava kao i u prethodna dva.

Ћезо рца

pre 9 godina

Ма јок, пријатељи су вам... Нас су убеђивали, било да су нам уводили санкције, било да су нас бомбардовали, како је то за наше добро... Подмукли агресори, него шта... Реципроцитет...!!! Па ко воли, нек' изволи...

Marija

pre 9 godina

(Srdjina skola, 29. jul 2014 15:53)

Koje kvote mi imamo , te kvote su sarena rusofilska laz koja se plasira u Srbiji.
Samo smo KGB-u mi dali kvote da nam crpu srpsku naftu iz Srbije za dzabe, poklonili smo im nacionalne resurse Srbije.
Duguju nam do sada 4 milijarde eura koliko su isrcprli nafte za prethodne 3.5 godina i rudne takse koje placaju na mizernom nivou.
Na to se dodaje uvoz ruskog gasa na napumpanim cenama koje ide preko Jugorosgasa, do sada skoro milijarda eura.

Dali smo KGB-u super kvote da nam muzu Srbiju .
Ali uskoro cemo uz pomoc EU sve to revidirati , nase probleme sa "kvotama" sa KGB-om.

Suvereni demokrata

pre 9 godina

To je dobra definicija drazva agresor, Rusija treba naci nacin da razbije Nato,Nato nije neka sila al je veliko smetalo a bez Nato Amerikanci su goli kao zaba i veoma slabi,bez Nato oni bi svi od straha poskakali u more,hahahahhahaha.

Mare,NS

pre 9 godina

Najzad!Nije mi jasno sta ste cekali do sada?Udarite ih po dzepu i brzo cete videti rezultate!To im je najbolnija tacka,jer to sto ljudi ginu njih ne zanima,sve dok je u njihovom interesu!

zgodan u podne

pre 9 godina

tako se to radi kad znas da mozes.
A mozes jer si o tome mislio na vreme. a kad si mislio, tad si i radio na ostvarenju svog legitimnog cilja.
Ne slazem se s tobom Putine u mnogo cemu, al se jos manje slazem sa Amerikom. Ravnoteza je neophodna. Svet bez Rusije bi bio jos losiji.

boza

pre 9 godina

Sacekajte jos malo pa kad vas klepnu oni iz oblasti gde crpite naftu i gas sa zahtevima; za vecu autonomiju i za veci povrat dolara od prodane nafte i gasa-skacete sami sebi u trbuh sa dumom ili bez dume.

Rekapitulacija

pre 9 godina

NIje logicno a ni pravedno da jedna zemlja ili skup zemalja sankcionise Rusiju a da kompanije iz tih zemalja budu zasticene i posluju sa profitom!?

Lomonosov

pre 9 godina

A zasto bi Rusija imala ekonomsku stetu od sankcija a njeni zapadni ''prijatelji'' ne?

Ovako treba. Prava vest. A zna se i ko ce imati najvecu stetu. Nemci. Broj 1. Zato se svabe najmanje i raduju sankcijama. A kad osete svabe osetice to svi. Dobra vest.

tt

pre 9 godina

Pre svega, Rusija preko UN treba da insistira na podizanju optuznica za ratni zlocin za prekomernu upotrebu sile i neselektivno artiljerijsko i vazdusno bombardovanje gradova i sela na istoku Ukrajine kojr ima za posledicu veliki broj civilnih zrtava. Insistirati na podizanju optuznice za ratni zlocin zbog prekomerne upotrebe sile i neselektivnog bombardovanja gradovai sela na teritoriji Gaze, praceno velikim brojem civilnih zrtava. Insistirati na podizanju optuznice za ratni zlocin (ko god to bio) zbog navodjenja putnickog avionana liniju vatre i obaranje tog aviona praceno velikim brojem zrtava! Rusija iz pasivnosti mora odmah preci u diplomatsku ofanzivu!

Boban

pre 9 godina

Ruska Duma je poznata po ovako pamethim predlozima koje je imala i kada su nas bombardovali, a koje nisu zarezivali ni Rusi niti ceo svet , a najmanje NATO. Smesni su ... ha, ha,..!!! Gori su od naseg parlamenta kad pocnu da "gomilaju" pametne predloge bez ikakvog pravnog znacaja niti obaveze za Rusiju. . .ha, ha...

Gorance

pre 9 godina

pametan potez, sad ce kao u severnoj koreji sluziti ova propaganda samo da ovi "super oligarci" ostanu u vlast i svi drugi etiketirani krivim, i to sve dok ne ustane narod pa da ga ko gafafija svrgnu od besa i glađe ;-)
p.s. zaboravili su komunizam kada su za 5$ prodavali ženu za kg hleba
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (luckyLu, 29. jul 2014 13:01)


Otac mi je radio u Rusiji od 83. do 96. I to prodavanje zene je bilo u vreme velikog demokrate Jeljcina koji je ruinirao drzavu, i kada bukvalno nisu imali sta da jedu, a ne u periodu komunizma.
A sto se tice Gadafija i besa i gladi... izvoli link (vest sa B92) pa vidi kako uzivaju u demokratiji: http://www.b92.net/biz/vesti/svet.php?yyyy=2014&mm=02&dd=17&nav_id=813210

lesa

pre 9 godina

Oooo pa ko to oće nama da se pobudi? Lepo ste pajkili, a? Aj sad na prozor pa da bacite malo pogled kod bratka Novorosijca. Svašta se izdešavalo dok ste vi medeni mečići pavali...

Dobro jutro

pre 9 godina

Ah, konačno se retorika ukrašena frazom 'naši zapadni partneri' menja u prikladniji, 'agresori'. Stvari treba nazvati pravim imenom.

Marija

pre 9 godina

Uhhh, Bogu hvala! Sve je u redu! "Marija" se javila...ziva je. KGB je spomenula...pa gde ces vise? Voleo bih da je jos neke lenjinisticko-staljinisticke, trockisticke, crveno-boljsevisticke, putinovske bande u ovom kontekstu spomenula. Tek tada bi to bila prava "Marija". Ovako, sve mi se cini...ma izgleda da se je umorila.
(Nikolaj Dobrovoljski, 29. jul 2014 19:20)

Sto, smeta ti moje prisustvo kao prave Srpkinje, pravog patriote koja voli svoju zemlju, koja zna sta su nam Udbasi uradili po Srbiji sa nalozima iz KGB-a, kako su nas uveli u ratove, kako su nam opljackali zemlju?
Da ste rusofili upola patiote kao ja gde bi ovoj drzavi bio kraj.
Smeta ti sto napisem da smo KGB-u poklonili nasa srpska nalazista nafte u vrednosti od 8.2 milijarde eura?
A idemo molimo po svetu da nam daju pare da renoviramo nasim ljudima po Obrenovcu i Krupnju kuce unistene poplavama?
A KGB kopejku nije dao Srbiji, to cutite ne pisete, nego nam crpe naftu nemilice .
Niti jedna zemlja na svetu nije poklonila nacionalne resurse zemlje tudjoj drzavi.
Ali kad se nacionalni resursi daju KGB-u onda to tako treba.
A taj KGB nam je uveo sankcije 90-ih godina da ne zaboravite to rusofili.
I vidis bar se potpisujem kao srpkinja Marija, nemam u potpisu rusko ime.
Mozda ti i to smeta.

Jeff

pre 9 godina

Svjedoci smo kako Svjetski terorist br.1 kreira svjetsku Politiku .
Samo u poslednjih 10 god izazvao je 10-tak Ratova ili Kriznih podrucja .
Sve to im die naruku jer EU kao Drzava clanica nema jedinstvenu politiku i mnogi njeni clanovi , ili su ovisni o njemu ili imaju strah od njega. naravno postoje odredjene Drzave koje se pokusaju oduprijeti takvoj svjetskoj torturi , i one su prisiljene praviti saveze , kao sto je BRIKS , koji zeli $(dolar) zamjeniti €(eurom) . To je jedan izmedju ostalih razloga za trenutnu politicku i sigurnosnu situaciju u Europi i Svijetu . Na udaru je naravno prva Russija koja je i najveci i najjaci takmac . Nada postoji da ce se Russija uspjeti obraniti od ovih napada i uspostaviti novu svjetsku ravnotezu , u protivnom sve vise cemo biti potcinjeni i vece sluge ili robovi.

Srdjina skola

pre 9 godina

Rusija ce u prvom paketu sankcija zabraniti uvoz voca,povrca , mesa i mlecnih proizvoda iz EU sto je decenijska prilika za Srbiju. Konacno se crno na belo vidi posledica odluke da ne ucestvujemo u sankcijama i Srbija nije na spisku drzava za koje ce Rusko trziste biti zatvoreno za nabrojane proizvode ( na spisku je vecina EU drzava , Moldavija , Gruzija , Balkanske drzave osim nas ) i trziste Rusije,Belorusije i Kazakstana je toliko da ce Srbija osim svojih proizvoda moci da bude posrednik , tj da uvozi tu robu pa da zatim izvozi u Rusiju i pravi profit. Inace je Rusija zabranila uvoz naborjanih proizvoda iz Ukrajine pa je kijevski rezim probao da nadje rupu u zakonu i da preko Belorusije i njihovih carina plasira robu u Rusiju ali je prvi kontingent zaustavljen na ulasku iz Belorusije u Rusiju , roba je naravno propala i vracena je u Ukrajinu a nakon toga ni Belorusi ne pustaju ulaz tih proizvoda iz Ukrajine u Belorusiju. Ako postoji nacin, nema sumnje da ce ga nasi pronaci da pokupe kajmak kao posrednici i generalno svako zaostravanje politike zapada i istoka je ekonomska sansa za Srbiju i njenu politiku i Zapad i Rusija. Tu kvote koje imamo ne igraju ulogu jer ce cene tih proizvoda na zapadu pasti zbog zatvaranja trzista od 200mil i sama dozvola da Srbija moze da prodaje tu robu na isti nacin kao npr Holandija do sankcija je razlika koja pravi profit a Rusima nije cilj da izazovu nestasicu proizvoda u Rusiji nego da ove druge lisi dela profita

svi (ni)su isti

pre 9 godina

dok ne ustane narod pa da ga ko gafafija svrgnu od besa...
(luckyLu, 29. jul 2014 13:01)

Ala si nasao dobar primer, svaka cast! Eno ih sada u Libiji super zadovoljni i sretni, poubijase se od srece! E svasta covek ovde moze nauciti!

Sada par ozbiljnijih reci. Ovo lici na ono od pre nekoliko dana kada je Crveni krst proglasio da je u Ukrajini rat, sto menja klasifikaciju borbenih dejstava i neka od njih se mogu proglasiti ratnim zlocinom. Zasto se i sankcije ne bi mogle proglasiti ratnim zlocinom? Iskusili smo sami da su deca umirala po bolnicama jer zbog sankcija nekih vitalnih stvari nije bilo, dakle i sankcije ubijaju isto kao i klasicno oruzje.

Usput, sta su Amerikanci postigli sankcijama kod svojih komsija na Kubi? Nista. Vec drugi Kastro je na vlasti i Amerika treba duplo da se stidi - sto muci Kubance i sto nije uspela da slomi zemlju daleko manju i slabiju od Rusije. Cista bruka, kako god okrenes, i ako si prijatelj i ako si neprijatelj Amerike.

Nikolaj Dobrovoljski

pre 9 godina

A gde je "Marija" covece? Ne javlja se na ovu boljsevisticko- komunisticku, KGB-ovsku vest? Da nije bolesna? Javi se "Marija". Daj neki znak zivota. Nedostajes nam covece.

Nikolaj Dobrovoljski

pre 9 godina

Dali smo KGB-u super kvote da nam muzu Srbiju .
Ali uskoro cemo uz pomoc EU sve to revidirati , nase probleme sa "kvotama" sa KGB-om.
(Marija, 29. jul 2014 16:06)


Uhhh, Bogu hvala! Sve je u redu! "Marija" se javila...ziva je. KGB je spomenula...pa gde ces vise? Voleo bih da je jos neke lenjinisticko-staljinisticke, trockisticke, crveno-boljsevisticke, putinovske bande u ovom kontekstu spomenula. Tek tada bi to bila prava "Marija". Ovako, sve mi se cini...ma izgleda da se je umorila.

Istina

pre 9 godina

Rusi nisu umeli ni olimpisko selo da zavrse kako treba.

Problem sa Rusima je u tome sto oni sami ne postuju sopstven zivot i Rusku drzavu. Cim skupe vece pare pobegnu u London, i vala ovde ih ima.

Kako da verujes nekome koji ne postuje sebe, krade drzavu, i jedino ume da gine?

Sto se tice KGB on je nastao kao policija komunisticke partije, sa ciljem da juri sve one koji ne misle kao komunisti, a ne da brani Rusku drzavu. To i danas KGB radi brani Putinove tajkune a ne Rusku drzavu. Da KGB ume da brani Rusku drzavu nikada se ne bi desilo da sadasnji Ukrjanski veliki tajkun onako propituje Putina i javno komentarise da je neuracunjiv.

Hitlera je stvorio danasnju Rusiju, jer Rusi zive od uspomene vezane za velicastvene pobede Ruskog naroda nad fasistima.

Бојан Илић

pre 9 godina

zapad mora radom i prozvodnjom da stvara profit dok rusi imaju nepresusne izvore nafte i gasa.(ss, 29. jul 2014 12:34)Koliko ti imaš godinica!?Misliš li da Rusi ništa ne rade, samo odvrnu česmice a ono poteku nafta i gas, i tako putuju do Evrope!?
(bezimena, 29. jul 2014 17:32)

Нажалост, морам Вам рећи да поред сјајних коментара понекад иненадизе са овим безидејним контрама, онако чисто да се нешто напише!
Полако, чему толика жуч у исказивању "фуј" става према свему руском?!:-)

nevski

pre 9 godina

Postoji agresor, postoji realna opasnost po bezbednost,znaci,postoji i mogucnost rata. Blago nama, bar ce nam dugove obrisati...,( sarkazam ispred svega)

bezimena

pre 9 godina

zapad mora radom i prozvodnjom da stvara profit dok rusi imaju nepresusne izvore nafte i gasa.
(ss, 29. jul 2014 12:34)

Koliko ti imaš godinica!?
Misliš li da Rusi ništa ne rade, samo odvrnu česmice a ono poteku nafta i gas, i tako putuju do Evrope!?

Proka

pre 9 godina

@ (Starac, 29. jul 2014 20:40)

Svi smo u školi učili da je Hitlerov napad na Jugoslaviju odližio invaziju na Rusiju, tako da priča da KGB (ili kako se tad zvao) nije imao udela u 27. martovskim demostracijama je smešna

Ivica

pre 9 godina

A gde je "Marija" covece? Ne javlja se na ovu boljsevisticko- komunisticku, KGB-ovsku vest? Da nije bolesna? Javi se "Marija". Daj neki znak zivota. Nedostajes nam covece.
(Nikolaj Dobrovoljski, 29. jul 2014 15:07)


Jel mislis na onu udvojenu licnost koja je nekada "Marija", a nekada "EU Citizen"? Ona koju placaju po svakoj otkucanoj frazi "KBG banda" ili "boljsevicka banda? :)

Anita

pre 9 godina

A sta ce Crnogorci, jadna li im majka? Sad ce da se dice ulogom vaznog: Mi sokolovi agresori, blagos nama kako smo bitni! A to sto ih ruski turisti zaobilaze, nije vazno, sve ce to ionako narod da placa. Srecan vam don Milo I dugo vam zivio!

Kum Ruzvelt

pre 9 godina

Sto, smeta ti moje prisustvo kao prave Srpkinje, pravog patriote koja voli svoju zemlju, koja zna sta su nam Udbasi uradili po Srbiji sa nalozima iz KGB-a, kako su nas uveli u ratove, kako su nam opljackali zemlju?
Da ste rusofili upola patiote kao ja gde bi ovoj drzavi bio kraj.
Smeta ti sto napisem da smo KGB-u poklonili nasa srpska nalazista nafte u vrednosti od 8.2 milijarde eura?
A idemo molimo po svetu da nam daju pare da renoviramo nasim ljudima po Obrenovcu i Krupnju kuce unistene poplavama?
A KGB kopejku nije dao Srbiji, to cutite ne pisete, nego nam crpe naftu nemilice .
Niti jedna zemlja na svetu nije poklonila nacionalne resurse zemlje tudjoj drzavi.
Ali kad se nacionalni resursi daju KGB-u onda to tako treba.
A taj KGB nam je uveo sankcije 90-ih godina da ne zaboravite to rusofili.
I vidis bar se potpisujem kao srpkinja Marija, nemam u potpisu rusko ime.
Mozda ti i to smeta.
(Marija, 29. jul 2014 20:09)

Možeš da se potpisuješ i kao Amerikanka Marija, Marija je rusko ime i u Americi i u Srbiji.

dzoni

pre 9 godina

Srpski izvoz je porastao za godinu dana u Rusiju cak 70% i presao milijardu $ ..ove sankcije su ogromna prilika za Srbiju,,da li treba da pomenem da se samo u Moskvi za nedelju dana pazari robe i hrane za vise nego sto je ceo srpski godisnji budzet.

Orgasmatron

pre 9 godina

@ (ne shvaćam, 29. jul 2014 18:55)

Pa i ne mogu im realno nista. Taj deo si dobro razumeo.

Ali njihove kontra-sankcije mogu i te kako da kostaju EU. Pa kad vec krecu da uvode sankcije, treba da imaju stetu. E taj deo nisi razumeo. Ne cudi me sto nisi.


Nego, kad smo vec kod sankcija, cemu tolika pompa oko toga, posto ce Ukrajinci vec da pobede za par dana (kako kazu na ukrajinskom dnevniku) onda ni za tim sankcijama nece biti potrebe. Zar ne?

Mada, mozda i gresim.... hahaha... razumecete vi europejci na sta ja mislim...

c!

pre 9 godina

@ (Marija, 29. jul 2014 16:06)

Otkuda tolika nervoza, tesna koza, treperenje ? Pokusaj da nadjes mir-preko ti je potreban. A ako ga nadjes, ne dozvoli nicemu da ga narusi.

Starac

pre 9 godina

Dragi Mujchinovichu ... mozda bi Saudijska Arabija trebalo da bude demokratski uzor?

Draga Marija, Srbiju u rat 1941. nije uveo KGB nego Engleska obavestajna sluzba. Jugoslaviju, najvece zlo koje je Srbe i Srbiju zadesilo, kralj Aleksandar nije napravio pod uticajem Rusije ili KGB, vec zapadnih masonskih loza.

Dragi oboje :) od mrznje moze da se poludi .. hodate po ivici provalije ...

runner

pre 9 godina

(Marija, 29. jul 2014 20:09)
Живо ме занима шта би то с нама тзв. комунистичким симпатизерима или "русофилима" било 1944 да је којим случајем четничко-популистичка и националистичка политика победила у Србији? А те вајне "нафтне ресурсе" Русима су "продали" ваши истомишљеници из ДСС-а. И они се, баш као и Ви, бусају у јуначка, патриотска ,српска прса и на сва уста вичу: "КГБ!", "УДБА"! Комунисти!? Када бијаху мајске поплаве у Србији, браћа Руси и Словенци први послаше хуманитарну помоћ и спасилачке екипе, а Јенкија и Европљана не бијаше ни од корова. Бар да известише на медијима о размерама катастрофе. Ни то! Њихова донаторска помоћ неком чудном алхемијом углавном се претвори у кредит за обнову поплављених подручја. Ништа они моја Марија не дају џаба. Мартовски преврат 1941 је извршио генерал Мирковић по налогу Винстона Черчила и МИ-5 а не КГБ-а. У то време Хитлер и Стаљин су имали тзв. "Пакт о ненападању" који су потписали Рибентроп-Молотов. Није тада горела Москва, него Лондон. А санкције 1992. године нам је увео Јељцин као одмазду за Милошевићеву подршку пучистима Руцкој-Хазбулатову. Тада је Јељцин гранатирао руску Думу и убио 5000 људи уз прећутну подршку Запада. Толико о западној хуманости.

Marija

pre 9 godina

(runner, 29. jul 2014 21:40)

Kao prvo DSS je pro- ruska stranka , verovatno nisi skapirao delovanje iste.
Kao drugo sto se tice puca , jeste general Mirkovic to izveo uz pomoc engleske obavestajne sluzbe i to postoj svi istorijski podaci to niko ne spori.
Ali vidim svi izbegavaye da zavrsite tu pricu, to je prvi deo price, a drugi je da je nakon konferencije u Teheranu , na sastanku odluceno da tadasnja SFRJ podpadne pod uticaj Staljinovih komunista.
Tada na tlo SFRJ slece agent ruske Kominterne poljak jevrejskog porekla Joshua Ambroz Mayer- Tito, Staljinov covek pod pseudonimom kamarad Walter, koji uz nalog boljsevika sa istoka a odobrenjem Engleza pocinje da okuplja komuniste koji ce kasnije doci u Srbiju da zavedu boljsevicku diktaturu.

Uz pomoc Crvene Armije kasnije dolazi u Srbiju i zavodi sa Udbasima rusofilima boljsevicku diktaturu prilikom cega je likvidirano preko sto hiljada ljudi mestkom u potiljak i zatrpano u zivi krec i proterano preko 850 hiljada ljudi iz Srbije i svojih domova.

Prema tome uloga boljsevika komunista je isto tako velika kao uloga Engleza , cisto da se zna i drugi deo price.
Da ne budu samo Englezi krivi a boljsevici sa istoka "nevine mace".

Dobro je da si priznao da su nam Rusi uveli sankcije 90-ih .
Poenta price niti su nam Engezi ni Amerikanci braca a nisu nam ni Rusi braca kako se predstavlja po Srbiji.

gorca

pre 9 godina

Ne znam koliko ce im biti od koristi ali sankcije sigurno jesu prilicno agresivan oblik napada na neku zemlju. Srbija je iskusila koliko.

Slobodan

pre 9 godina

Sankcije za Rusiju su prilika da i nama uvedu sankcije.
Ovo je za ove pametnjakovice sto kazu da su sankcije Rusiji prilika za nas!

Smesno do daske . . povadicemo Ruse i nas!

Orgasmatron

pre 9 godina

@ (Marija, 29. jul 2014 20:09)

A vi ste, Marija, tu i radnim danima..... Ta opsesija i manija gonjenja od strane KGB verovatno vas je i odvela do institucija. Takvu mrznju i opsesiju si i ustase prema Srbima, nacisti prema Jevrejima... i evo sad.

Nego, odakle to nama nafta?

Da, Rusi nemaju naftu i gas, i te enormne kolicine koje Srbi imaju su im od zivotnog znacaja. Toliko smo mi bitni.

Mister

pre 9 godina

@ (Proka, 29. jul 2014 20:52)

Zapravo KGB nije umesan u dogadjaje oko 27.martovskog prevrata vec britanska obavestajna sluzba. Toliko bi trebalo da znas. Englezi su Srbe gurnuli u propast, i za sve sto je kasnije zadesilo Srbe - genocid od strane Hrvata i muslimana u NDH, gradjanski rat, Sremski front i dalje.... za sve mozemo da ''zahvalimo'' Englezima. Ne samo Hitleru.

Glu*ani slepi i ostrasceni.

Mia

pre 9 godina

@luckyLu

Da li si svestan sta se sada desava u Libiji? Sankcije izmedju velikih igraca nisu dobre jer koce svetsku trgovinu i vracaju svet blokovskoj podeli tzista umesto jedinstvenog svetskog trzista.

СТОП АГРЕСОРИМА !!!

pre 9 godina

ПУНИ ПАМЕТИ !!! Тако се то ради, а не предаје се суверенитет агресору, па се још тврди да та предаја "НЕМА АЛТЕРНАТИВУ" !!!

to je bas

pre 9 godina

o boze jos jedna u nizu obostranih gluposti. A za ove sto bi da izvozimo u Rusiju da kazem nesto mi nemamo i ne mozemo da im ponudimo nista jer nemamo kapacitete i kvalitet ni kvantitet koji oni traze. Samo Moskva i jos recimo Peterbug bi mogli da progutaju sve sto mi ukupno proizvedemo i to za tri do cetiri meseca. Sto se mesa tice i mesnih preradjevina ono ne da ne moze iz Srbije lako nego nemate pojma. Zbog toga sto mi i dalje vakcinisemo protiv svinjske kuge sto nije dozvoljeno u Eu meso saljemo za sada u CG kontejnerima pa 60 dana brodovima sa raznim utovarima i pretovarima stize u Rusiju . A i imamo cesto da nece ni da prime jer je upakovano uvozno meso koje nije kod nas proizvedeno itd. Znaci za nas je sansa malo trt.
A ovo ce najvise kostati nas sitnu boraniju od drzava jer mi zavisimo od velikih koji verovali moje Srbende ili ne mogu bez nas samo tako

to je bas

pre 9 godina

o boze jos jedna u nizu obostranih gluposti. A za ove sto bi da izvozimo u Rusiju da kazem nesto mi nemamo i ne mozemo da im ponudimo nista jer nemamo kapacitete i kvalitet ni kvantitet koji oni traze. Samo Moskva i jos recimo Peterbug bi mogli da progutaju sve sto mi ukupno proizvedemo i to za tri do cetiri meseca. Sto se mesa tice i mesnih preradjevina ono ne da ne moze iz Srbije lako nego nemate pojma. Zbog toga sto mi i dalje vakcinisemo protiv svinjske kuge sto nije dozvoljeno u Eu meso saljemo za sada u CG kontejnerima pa 60 dana brodovima sa raznim utovarima i pretovarima stize u Rusiju . A i imamo cesto da nece ni da prime jer je upakovano uvozno meso koje nije kod nas proizvedeno itd. Znaci za nas je sansa malo trt.
A ovo ce najvise kostati nas sitnu boraniju od drzava jer mi zavisimo od velikih koji verovali moje Srbende ili ne mogu bez nas samo tako

Romulus

pre 9 godina

@(Marija, 29. jul 2014 20:09)

Marija je ime hebrejsko porekla. Danas je to internacionalno ime prihvaceno i ustaljeno svuda u Evropi. Naravno, kod Slovena je najpopularnije, a u Srbiju je doslo tj uneseno iz Rusije. A odakle drugo :-P Imas lepo rusko ime. Jevreji su ostavili dubok trag u ruskoj istoriji i kulturi... Samo ljudi snaznog intelekta i velike kulture to mogu da razumeju. Ne,i ti... Ti jos zivis u vreme KGB-a. Podsecas na Danicu Draskovic.

Nikolaj Dobrovoljski

pre 9 godina

I vidis bar se potpisujem kao srpkinja Marija, nemam u potpisu rusko ime.
Mozda ti i to smeta.
(Marija, 29. jul 2014 20:09)


Bogami, u medjuvremenu mi najvise smeta da si nepismena. Razocarala si me. Nisam to ocekivao od jednog borca protiv lenjinisticko-staljinisticke, KGB-ovske, Putinovske, usput jos UDBA-ske mafije.

Бојан Илић

pre 9 godina

Sto, smeta ti moje prisustvo kao prave Srpkinje, pravog patriote koja voli svoju zemlju, koja zna sta su nam Udbasi uradili po Srbiji sa nalozima iz KGB-a, kako su nas uveli u ratove, kako su nam opljackali zemlju?Da ste rusofili upola patiote kao ja gde bi ovoj drzavi bio kraj.

A taj KGB nam je uveo sankcije 90-ih godina da ne zaboravite to rusofili.
(Marija, 29. jul 2014 20:09)

Маро, пријатељски савет:

Мани се тих прича које си чула од неког "првоборца" 9.марта у Бгд-у!
Таквих "проповедача" је било пуно!
Погледај мало историју да видиш када је Тито рекао НЕ Русима!
Причаш о комунистичкој Русији, као да време почиње од Лењина?!
То је последица тог "проповедања" деветомартовца који ти је тако затровао главу!
Али нећу више да те смарам, ти само терај ....:-)
Ја сам свој патриотизам показао када је требало и када сам увек могао, него ти происпитај твој, јер несвесно прелази у аутошовинизам а и некад "зборовски" у шовинизам!:-*

iskreno

pre 9 godina

nije nama niko nista uzeo, jedni su dali zapadu drugi istoku a treci grcaju. kada otkrijete tajnu svoje mrznje prema svome, imacete iskrenu ljubav prema tudjem.

iKrem

pre 9 godina

(Бојан Илић, 29. jul 2014 21:39)

Koji si ti, brate, fantom. Najjaci si, iz komentara u komentar. Bolju karikaturu balkanskog pozersko-konzervativnog kvazi-moral-nacio-filozofa od tebe nikad nisam video.

Nadam se da je namerno.

Ako jeste... svaka cast kralju!!!! ;)))

c!

pre 9 godina

@
(Marija, 29. jul 2014 16:06)

Otkuda tolika nervoza, tesna koza, treperenje ? Pokusaj da nadjes mir-preko ti je potreban. A ako ga nadjes, ne dozvoli nicemu da ga narusi.

Serbissimo

pre 9 godina

Stara africka poslovica glasi "tamo gde se tuku slonovi strada trava." I otprilike sublimira ovaj konflikt izmedju Rusije i Zapada.
Kao i obicno, vecina vas (kao i vecina svetskog javnog mnjenja uostalom) upada u zamku crno-belog, good guys vs bad guys poimanja sveta.
Svet je siv, dobrih momaka medju svetskim silama nema jer je na delu bespostedna borba za sve tanje i samim tim sve skuplje vitalne resurse na planeti koja je sve prenaseljenija.
Pametnom dosta.