Nismo stigli na red zbog premijera

Beograd -- Poslanici DS nisu mogli da postave pitanja o ponašanju državanih organa u poplavama jer je premijer Vučić predugo govorio, rekao je Borislav Stefanović.

Izvor: Beta
Pošaljite komentar
  1. Šta bi se moglo drugo očekivati od Borka Stefanovića sem da se i na ovakve stavove premijera žali da nije navodno imao vremena da postavi odgovarajuća pitanja premijeru i da je premijer iskoristio blagonaklonost predsednice Gojković da govori duže nego što treba.Imak i sam Borko konstatuje da će na zahtev DS-a biti sazvana posebna sednica sa ovom temom na kojoj će opozicija imati dovoljno vremena da o ovoj temi raspravi sve što je sporno.A nikakvih spora nema. vlada i država je reagovala makismalno koliko je u ovim uslovima mogla i sve priče o hiljadama žrtvava pale su u vodu i pokazale se kao spekulacije onih koji su želeli zlo ovom narodu i državi.
    (neša012, 2. jun 2014 15:14)

    # Link komentara

  2. Ds je ovo stanje u zemlji video kao nacin da iz svih raspolozivih sredstava napadne Vucica i u tome nece prezati ni od cega i samo mogu da kazem da je stvarno jadno koristiti ovu tragediju u politicke svrhe i borbu protiv svojih politickih protivnika!Neki ljudi stvarno nemaju osecaja za tesku situaciju u kojoj se nalazimo i da najzad moramo pokazati jedinstvo ako hocemo da izadjemo iz ove tragedije!
    (Bojan, 30. maj 2014 18:29)

    # Link komentara

  3. ovaj stefanovic bi mogao da donira neki dinar za ugrozene u poplavama!
    (leki, 30. maj 2014 00:52)
    Preporučujem (+5)Ne preporučujem (-136)

    Komedija. Pomislili SNS botovi da je "ovaj stefanović" Nebojša Stefanović pa udri po minusima. Sada će neko da im čupa uši.
    (Prle, 30. maj 2014 13:17)

    # Link komentara

  4. Skrivanje iza gradjana Srbije zaista nije uredu. Jer su ni zaistra heruju u ovoj celoj situaciji. Ali pravu odgovornost treba traziti u svim prethodnim godinama I prava pitanja koja treba postaviti su ta gde su novci ulozeni u vodoprivredu? Gde su investicije svih ovih prethodnih godina? Zasto su nam nasipi zapusteni , zasto se nije ulagalo u civilni sektor odbrtane? Sve su to pitanja koje treba postaviti vladama koje su vodile ovu zemlju polsednjih 10 i 12 godina.
    (Verica22, 30. maj 2014 10:35)

    # Link komentara

  5. Nije neka velika šteta. Naprotiv.
    (Dobošar, 30. maj 2014 10:33)

    # Link komentara

  6. Nisu stigla da postave pitanja ili nisu imali smelosti da pitaju, to je glavno pitanje!
    (Gogolj, 30. maj 2014 10:01)

    # Link komentara

  7. Demokrate zaista ne znaju da izaberu pravi momenat za bilo sta.Zar je sada vreme da se polemise o tome ko sebi pripisuje zasluge i zbog cega.Uostalom,narod je sve video.Svaka cast premijeru i svim nadleznima na organizaciji i ukazanoj pomoci koju su pruzali za vreme ovih katastrofalnih dana.
    (Jexic, 30. maj 2014 09:31)

    # Link komentara

  8. Slazem se sa Borislavom Stefanovicem da je bilo gresaka u organizaciji i radu vlade, ali bih volela da se on osvrne na ogromne greske u normativnom ustrojstvu i celokupnom ustanovljenom sistemu rada vladinih sluzbi i institucija u vanrednim prilikama i na sve zasluge svojih partijskih drugova u gasenju onih oblika organizovanja i mobilizacije naroda, kao sto su TO i civilna zastita, a koji bi nam dobrodosli u ovakvim situacijama.
    (cija je krivica veca?!, 30. maj 2014 09:19)

    # Link komentara

  9. Ješiću, majstore, tako se to radi. Bolje je pametno ćutati nego uludo zboriti.Tvoja dela su dvoljno glasna, što bi rekle komšije "glasovita ti ta šutnja".Državu vuše košta ovo njihovo jučerašnje presipanje nego sav tvoj trošak u odbrani od poplava.
    I da,valjda Maja neće zaključiti da svojim ćutanjem vršiš mobing nad jadnom ženom.Ako zaključi, spasa ti nema
    (sremica, 30. maj 2014 08:20)

    # Link komentara

  10. Radikali, odakle vam ta teorija da svako ko kritikuje Vucica po bilo kojoj temi, nije ucinio nista da pomogne u poplavama? To neka vasa ekstraculna percepcija, ili sta...????
    (neradikal, 30. maj 2014 08:20)

    # Link komentara

  11. Radim u drzavnom preduzecu, Posta Srbije, radna jedinica Nis. Nas direktor je promenio onoliko stranaka, koliko je i bilo vlasti u zadnjih 15 godina. Ljudi koji su na rukovodecim mestima su nesto sto se ne srece u svakodnevnom zivotu. Nesposobnost je blaga rec. Nezamislivo je kakvi su to "strucnjaci". Kao stvoreno za emisiju Insajder, ali nije toliko atraktivno jer su to "sitnice" za teme koje su do sada obradili. Kroz sve ove godine, kad god su se pojavljivali novi "strucnjaci", uvek , po pravilu se iznenadis koliko je novi gori od prethodnog, naravno direktor je uvek isti i on postavlja ljude. Preduzece mi je uvek bilo "mala drzava". Cilj je da podredjeni budu sto vise "sposobni" kako bi nadredjeni sto lakse kontrolisao situaciju. Takva je i drzava Srbija. Identicna. Svi uz vodju. Niko svoj stav, niko svoj mozak, sto vise botova. Zapamtite jednu stvar. U ovoj nasoj napacenoj Srbiji ce iz godine u godinu biti sve gore i gore, ko god bude na vlasti, pa i licno Isus da nas vodi, jednostavno smo takav narod. Uzasavam se politike i politicara u Srbiji.
     (postar, 30. maj 2014 08:18)

    # Link komentara

  12. ko sme druga tita da prekine
     (pexy, 30. maj 2014 07:52)

    # Link komentara

  13. Pa naravno DEMAGOG zna kako da potroši vreme.
    (lažov br 1, 30. maj 2014 07:28)

    # Link komentara

  14. Sadasnju celokupnu kako vladu tako i opoziciju smeniti,proterati i zabraniti bilo kako pojavljivanje pred medije i narod!Naci nove danas politicki neopredeljenje strucnjake a verujte ima ih.U suprotnom ostacemo bez drzave.
     (penicilin, 30. maj 2014 07:23)

    # Link komentara

  15. Svi vi politicar nam pojedste vreme. A ovi ga gutaju.
     (Ribnički Delfin, 30. maj 2014 07:14)

    # Link komentara

  16. Mika mi je od premijera što se dere, od direktora koji ne proveravaju ugovore i nisu krivi za višemilionske štete, od toga što ćže sebi da dižu infrastrukturne spomenike o našem trošku i nesreći a narod nema leba da ejde, što zastrašuju novinare...
    (muka mi je, 30. maj 2014 06:10)

    # Link komentara

  17. Ja mislim da premijer nije smeo uopste da prica vec samo da odgovara klimanjem glave jer tako bi se stvorilo potrebno vreme kako bi Borko i ekipa mogli nesmetano satima da pricaju kako je sve bilo super kad su oni vladali i da ni kisa nije smela da padne bez njihovog odobrenja!Ipak mislim da imamo srece jer da vlast nije promenjena ko zna sta bi bilo s nama!
    (Anja, 30. maj 2014 02:14)

    # Link komentara

  18. dabogda vladao Srbijom jos 20 godina, toliko da ga smene njegovi botovi ,je ja na ulicu vise necu .Eh da mogu negde pobeci odavde nikada se ne bih vratio ni u ludilu.
    (loki, 30. maj 2014 01:47)

    # Link komentara

  19. ovaj stefanovic bi mogao da donira neki dinar za ugrozene u poplavama!
     (leki, 30. maj 2014 00:52)

    # Link komentara

  20. Ne volim ovog nadmenog autokratu, ali da li je iko od ovih iz opozicije ucestvovao u spasavanju, pomoci, doniranju...bilo cemu? A mnogo su para oteli, kao sto ce i ovi sadasnji da nas dokusure!!!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Maxima, 29. maj 2014 23:46)

    Da, svi smo učestvovali, ali da li je i jedan medij smeo da objavi. Drugo, pravi donatori se ne hvale javno, ne reklamiraju, pomažu i ćute. Da nije Vučić rekao da je Đilas dao donaciju to od Đilasa ne bi saznali, jer on nikada ne govori o donacijama, a mnogo je donirao. Jedini čovek koji je vrhunski obavio svoj posao je Goran Ješić, ali on nije vodao medije sa sobom i slikao se. Mnogo ljudi je stradalo, a ovo nije bio zenljotres, pa da nije bilo vremena za evakuaciju i neko mora za ovo da odgovara, a onaj ko je najodgovorniji pokušava na sve načine da izbegne odgovornost.
    (SNS je zlo, 30. maj 2014 00:44)

    # Link komentara

  21. "Jedini pravi heroji su bili građani Srbije", bravo Stefanoviću!
     (skorpija, 30. maj 2014 00:24)

    # Link komentara

  22. Setimo se samo kako su se za vreme dosa ponašali današnji naprednjaci-ex radikali šešeljevci. Pa bre nije se moglo doći do reči od njih. Ometali su i konstantno kočili donošenje zakona u skupštini. Ometali su rad skupštine, pravili haos, nosili majice sa likom šešelja, vršili opstrukciju vlade. Izbacivali su ih i iznosili iz skupštine kao iz kafane. Zamislite da danas to opozicija radi njima.
    (zoki, 30. maj 2014 00:20)

    # Link komentara

  23. Власт не доказује неспособност сваки дан .Она је то доказала до краја мандата,уколико не абдицира (У КОМПЛЕТУ) раније.
    (бидермајер, 30. maj 2014 00:08)

    # Link komentara

  24. Ova vlada tek posle ovih poplava neće imati šta da da ovom narodu...osim što se pokazala kao dobar spasilac, nepogodom ugroženih građana, ona posle ovakvog debakla može samo da radi na obnovi zemlje. E qq nama sa njima, i sa polavama i bez njih...pomozi bože!
    (nikolicaprikolica, 29. maj 2014 23:58)

    # Link komentara

  25. Predlazem vama sa b92 da ukinete mogucnost davanja pluseva i minusa na komentare koji se kriticki odnose prema delu i liku Aleksandra Vucica. Jednostavno, botovi su potpuno obesmislili taj koncept. Udaraju minuse kao na traci a zglavni komentar nisu u stanju da napisu. Pozdrav.
     (Banezi, 29. maj 2014 23:51)

    # Link komentara

  26. U jednom momentu, premijer na mostu, ministar policije u camcu, ministar vojni u amfibiji, a prvi vojnik na nasipu u Sapcu. Moje pitanje je: Ko u to vreme vodi zemlju?
     (svedok, 29. maj 2014 23:46)

    # Link komentara

  27. Ne volim ovog nadmenog autokratu, ali da li je iko od ovih iz opozicije ucestvovao u spasavanju, pomoci, doniranju...bilo cemu? A mnogo su para oteli, kao sto ce i ovi sadasnji da nas dokusure!!!!
     (Maxima, 29. maj 2014 23:46)

    # Link komentara

  28. "očigledan primer žalosnog odnosa vladajućeg režima prema opoziciji"... potpuno se slažem, samo vih još dodao "zaduženo žalosan odnos". jer kakva opozicija, takav i tretman. žalosan je bio vaš odnos prema narodu dok ste bili na vlasti, žalosan je narod sa vama takvima, zato ste žalosno prošli na izborima, a sad dobijate žalosni odnos vlasti... kako seješ, tako ćeš i žnjeti...
     (dare, 29. maj 2014 23:42)

    # Link komentara

  29. japajizam na prvom mestu!
     (...sve sve ali nista, 29. maj 2014 23:39)

    # Link komentara

  30. Da ste vi bili na vlasti podavilo bi se 80% stanovnistva u Obrenovcu! (ja, 29. maj 2014 21:22

    Tamo gde je Ješić organizovao i komandovao nije se kokoška jedna udavila. A ti mali sns botu, nastavi da živiš u iluzijama i deluzijama. Činjenice nemaju emocije.
     (Hugo, 29. maj 2014 23:26)

    # Link komentara

  31. Kada je SNS pre dve godine došao na vlast, stvarno sam osetio neku nadu. Sada, shvatam da su to sve samo priče. Prvo ovo, pa ono, pa rekonstrukcija, pa neko ometa. Evo sad niko ne ometa, pa opet umesto da se nešto stvarno radi, prazne priče. I sve neka patetika, i kontranapadi umesto odgovora. To odgovorna vlast ne radi. Ne vadi se na foru, tipa šta ste vi pre x godina. Pusti DS, oni su bili i radili, i prošli su kako su prošli. Ajde da pričamo o tome šta ne valja danas. A toga nema. Sve je isto, možda čak i gore nego pre dve godine. Sad se hapse ljudi koji su postovali nešto što su čuli, a prvi je Vučić pričao o tome da nismo svesni kakva je tragedija u Obrenovcu. On započne tu priču, i sada troje ljudi čami u pritvoru. A on drži lekcije. Pa da si hteo da izbegneš paniku - trebao si paziti šta pričaš i kako se ponašaš prvih dana. Veoma neodgovorno ponašanje za nekog ko pretenduje da bude ozbiljan čovek i političar.
    (dusan, 29. maj 2014 23:18)

    # Link komentara

  32. Vučić ne govori predugo, nego pravi velike pauze između reči.
    (A., 29. maj 2014 21:50)

    Laganje ozbiljno opterećuje mozak. Potrebno je mnogo više truda da se izgovori laž nego istina.
    Da bi neko bio uverljiv, mora živeti u laži, što znači da mora uveriti sebe u laž. To je stresan posao, jer je mnogo lakše zapamtiti istinu nego detalje laži. Ako osobu ispituju o situaciji koja je dovela do laži, mora se držati priče čak i ako je neko suoči sa dokazom da je u pitanju laž.
    Laganje može da ima vrlo slične simptome kao i teskoba. Laž ljudi često koriste kako bi prikrili grešku koju su napravili pa su zato nervozni. Oni koji ne govore istinu izgledaju smrtno ozbiljni, prave pauze u govoru, dugo govore...Možete da zamislite situaciju da su svi koji govore u skupštini priključeni na detektor laži i da postoji crvena lampica koja se pali kad lažu....crvena lampica bi non-stop gorela.
    (ST, 29. maj 2014 23:18)

    # Link komentara

  33. Sramota je što se skupština pretvara "Tešku reč" ili "upitnik", odnosno parodija intervjua i novinarstva.
    (borac, 29. maj 2014 23:15)

    # Link komentara

  34. Prisilala sam sebe samu da pogledan prenos iz Skupštine, do nekle: posle izlaganja poslanika iz SPO, koji se dva puta javljao za reč, ulizički i neljudski, bedno, podanički veličao Vučića, shvatila sam da je SVE IZREŽIRANO i promenila kanal...Sve mi je mučno, tužno i tragično!
    (Lara, 29. maj 2014 23:09)

    # Link komentara

  35. Puno ste se vi napricali poslednjih deceniju i po skoro, a pritom nista pametno niste rekli, sada malo slusajte, mozda nesto i naucite!
    (no name, 29. maj 2014 23:06)

    # Link komentara

  36. Danas su cenzurisali predsednika Nove stranke kada je krenuo da pljuje po Gospodaru i kada je postavio pitanje zasto nemamo osiguranje od poplava!Cenzurisu skupstinu !!!!
     (Vuk, 29. maj 2014 23:00)

    # Link komentara

  37. Kada se priroda uzjoguni covek nema kada da se za tako nesto pripremi,ljudi u Obrenovcu nisu imali predstavu da se desava prirodna katastrofa takvih razmera,kao sto i pricaju sve se desavalo prebrzo,i sad je Vucic kriv sto se grad nije evakuisao na vreme ,ma dajte . . . predugo pricao - verovatno imao sta da kaze . . .
    (mima86, 29. maj 2014 22:51)

    # Link komentara

  38. Gledao sam iživljavanje sns i satelita, ali ako vam ne daju da govorite u skupštini vi to uradite ispred skupštine, pozovite medije i obratite im se. Gledam i sada na RTS režim ne sme da se suoči sa opozicijom, gostuju odvojeno...pa čega se plaše ako su dobro radili...Ješić je sve rekao, nema dalje, to je to. Kad režim cenzuriše, ne da da se čuje istina, da se čuje da je režim nesposoban, da su neznalice...to je znak da su gotovi...
    Što se tiče Malog, Vesića, Mladenovića i ekipe skandal je da su takve neznalice i prevaranti na čelu Beograda, ja im ne bih dao ni ovce da čuvaju...važno je da su na javnim nabavkama za GSP naručili viski, rakiju, vino...
    (SNS je zlo, 29. maj 2014 22:37)

    # Link komentara

  39. Slazem se sa Borislavom Stefanovicem da je bilo gresaka u organizaciji i radu vlade, ali bih volela da se on osvrne na ogromne greske u normativnom ustrojstvu organizacije rada vladinih sluzbi i institucija u vanrednim prilikama i na sve zasluge svojih partijskih drugova u gasenju onih oblika organizovanja i mobilizacije naroda, kao sto su TO i civilna zastita, a koji bi nam dobrodosli u ovakvim situacijama.
    (cija je krivica veca, 29. maj 2014 22:26)

    # Link komentara

  40. ovo danas je bila prava demonstracija bahatosti režima, koji je uspeo da bude gori i od miloševićevog. 2 godine drže zemlju u predizbornoj kampanji, izmišljaju neprijatelje, imaju armiju ljudi za pisanje po netu, guše medije, predali su kosovo na tanjiru, obećavali fabrike čipova, avio delova, mercedes, jeftine stanove, investicije. najveću poplavu u istoriji su zloupotrebili za obračun sa poltičkim neistomišljenicima, dno dna. dugujem izvinjenje tadicu i miloševiću, ovi su dokazali da uvek može gore.
     (otmicar mike, 29. maj 2014 22:26)

    # Link komentara

  41. Beogradska vlast svakodnevno dokazuje svoju nesposobnost.
    (Spectator, 29. maj 2014 22:23)

    # Link komentara

  42. pa da , danima si bio na terenu u gumenim cizmama na svezem vazduhu sa narodom pa si bas hteo da prenes svoje utiske i zapazanja, ali eto nije bilo vremena, ma to je sigurno namerno i smisljeno uradjeno da se diskredituje sve sto si radio proteklih desetak dana....
     (stalni posmatrac, 29. maj 2014 22:16)

    # Link komentara

  43. SNS je grozota ali DS i ostatak opozicije je uzas! Vrijeme je za neke nove ljude i neke nove programe.
    (Ozz, 29. maj 2014 22:12)

    # Link komentara

  44. Kada pogledam ove komentare , meni je jasno zbog čega smo tu gde jesmo . Ne daj bože da neko krikuje mesiju . Ljudi ja se bojim da se sve ovo ne raspadne kao kula od karata , ako nešto drastično ne počne da se menja u narednih mesec do dva ja se stvarno plašim šta će biti sa nama . Dosta više pljuvanja i napadanja onih koji više nisu ni u opoziciji . Ponašate se kao da ste sinoć došli na vlast , a ne pre dve godine . Molim Vas počnite stvarno nešto da radite , ako možemo da se izvučemo iz ovog beznadja . Hapsite nemam ništa protiv svakog ko se ogrešio o zakon , to pozdravljam i 100% sam na Vašoj strani , ali od toga se ne živi . To neće pokrenuti privredu . Imate li nešto konkretno da nam ponudite kako bi nam bilo bolje. Dajte da to čujemo . Sve ovo sam mogao da shvatim do jula 2013 , tek ste došli na vlast i trebalo Vam je vremena da shvatite gde ste , mada ako ćemo iskreno imali ste manjinskog partnera koji je bio u vladi od 2008-2012 pa su Vam valjda mogli reći šta se dešava . Ali sve i ovo po strani . Zaboravimo i to dugo ste bili opozicija i trebalo je vremena . Sada mislim da više nemate vremena . Krajnje je vreme da nešto učinite da bi nam bilo svima bolje , naravno pod uslovom da znate šta treba činiti .
    (Zoran Stanković, 29. maj 2014 22:10)

    # Link komentara

  45. Vučić ne govori predugo, nego pravi velike pauze između reči.
    (A., 29. maj 2014 21:50)

    # Link komentara

  46. Sada mi je jasno što vas nigde ne vidoh među nama u pomaganju poplavljenim, niste došli na red od premijera koji je stigao na svaki nasip, svaki grad, svaku opštinu, svaku ulicu.
    (Volonterka Mimi, 29. maj 2014 21:18)

    Da li si ti tamo išla da volontiraš ili da zveraš i gledaš ko je došao a ko nije od političara, da li si ti bila na svakom nasipu, u svakom gradu u svakoj opštini, u svakoj ulici pa si videla tamo premijera? Ili ti se i u snovima javlja? Da li si videla Selakovića u Krupnju i on bio na slikanju?
    Da li si igde videla Ješića, ipak je čovek ljudski obavio posao a nije se slikao kao premijer.
    (Voland, 29. maj 2014 21:46)

    # Link komentara

  47. Da bar ume šta da kaže za to pojedeno vreme. ,,Baš me briga...,, je njegov slogan na mišljenje drugačije od njegovog. Biće zapamćen da je svojim dolaskom Srbiju strefila neviđena katastrofa a Obrenovac posebno. Grad je potrebno obnoviti a može biti i poruka da mu ime treba obnoviti, vratiti staro ime.
    (Baš, 29. maj 2014 21:46)

    # Link komentara

  48. probajte kada bude gostovao u teskoj reci ponovo putem telefona "uzivo",svi ste vi politicari isti,pa ja koji sam niko i nista jedan obican radnik i smrtnik bih zapusio usta svima vama da mi se dozvoli da vam postavim par pitanja!!!
     (Huan Pablo Don Fernando, 29. maj 2014 21:44)

    # Link komentara

  49. Lako je sada analizirati sta je ko radio i da li je radio, kada su se poplave smirile.Trebalo je da budete u kozi ljudi dok je pola Srbije bilo poplavljeno, pitanje je da li svaka odluka u takvim situacijama moze biti dobra
    (kika, 29. maj 2014 21:35)

    # Link komentara

  50. Ne može od njega ni Sveti Petar da dođe do reči, a kamoli DS poslanici. Pravi autokrata.
    (Aca Znalac, 29. maj 2014 21:35)

    # Link komentara

  51. "Jedini pravi heroji su bili građani Srbije"

    Ništa ja tu ne bih dodavao.
    (Gej, 29. maj 2014 21:33)

    # Link komentara

  52. Ovo je genijalno. I nazalost istinito:

    "To se videlo i danas na skupštini jer očigledno da je premijer navikao da odgovara samo na pitanja koja su otprilike: 'Kako ste uspeli tako veličanstveno da odreagujete?'.
     (mrsimud, 29. maj 2014 21:32)

    # Link komentara

  53. "Jedini pravi heroji su bili građani Srbije", dodao je Stefanović.

    Potpuna i jedina ISTINA!!! Drzava se pokazala kao haoticna banda, nije se znalo ko pije, a ko placa!!!
    (svetla buducnost, 29. maj 2014 21:31)

    # Link komentara

  54. Nije ovo pluralizam nego predavanje!!! Zar to još niste shvatili? Pa vi ste kao vodeća opoziciona partija koja vuče pristojne dnevnice. Kupite nešto za cirkulaciju krvi u mozgu na nivou poslaničke grupe ako do sada niste shvatili gde sedite dve godine!
     (adam, 29. maj 2014 21:29)

    # Link komentara

  55. Valjda i jeste bio cilj da čujemo ministe i Vladu. Vas gledamo i slušamo skoro svaki dan kako diskutujete o poslovniku.
    (Dobacili..., 29. maj 2014 21:28)

    # Link komentara

  56. Stefanoviću stalno nešto fali, uvek ima zamerke, i ne može nikako da mu se ugodi.
    (Avangarda, 29. maj 2014 21:22)

    # Link komentara

  57. Da ste vi bili na vlasti podavilo bi se 80% stanovnistva u Obrenovcu!
     (ja, 29. maj 2014 21:22)

    # Link komentara

  58. Pravo u metu.
    (ObiWanKenobi, 29. maj 2014 21:22)

    # Link komentara

  59. Mislim da su se stvarno dosta iskompromitovali oko ovih poplava. Onpbrenovac je pretrpeo katastrofu, a sve osrtalo je bila maska za propuste. Jedino je narod odreagovao ljudski i odazvao se na sve pozive nadleznih.
    Usli smo u vreme senzacionalizma, svaki dan nas bombarduju hapsenjima, aferama, i to sve u nekom zaverenickom stilu.
    Bojim se da cemo baveci se tim aferama prestati da se bavimo najbitnijim ekonomskim temama. Jos uvek zivimo u najavama, vec duze vremena slusamo sta ce da bude, a nikako da krene da se desava.
    Nadam se da gresim, ali evo pitam se sta se desava sa pripremom terena za Beograd na vodi? Posklanjase one sine, Mali se prosetao i? Jos uvek pricaju kako ce da osnipuju preduzece "Beograd na Vodi" a koliko se secam to su prvi put pomenuli jos prosle godine, pa ne vidim sta je problem, koliko traje osnivanje preduzeca?
    (sasa jokic, 29. maj 2014 21:21)

    # Link komentara

  60. Sada mi je jasno što vas nigde ne vidoh među nama u pomaganju poplavljenim, niste došli na red od premijera koji je stigao na svaki nasip, svaki grad, svaku opštinu, svaku ulicu.
    (Volonterka Mimi, 29. maj 2014 21:18)

    # Link komentara

  61. Јежим се од накнадне жутаћке памети и њиховог душебрижништва, али јежим! Нико није тако темељно рашрафио земљу, попљачкао државну касу и унизио углед земље, али нико никад! Они који су војску "реформисали" по налозима НАТО генерала (тако да је од ње остала ватрогасна бригада за мисије у Афганистану и Сирији) и распродавали војну опрему,сад држе неком предавања о одговорности за поплаве? Нечувено бешчашће!
     (ЛанеБг, 29. maj 2014 21:14)

    # Link komentara

  62. Građani Srbije su sigurno mnogo više želeli da čuju informacije vezane za elemntarnu nepogodu od premijera, jer su se vaših laži i tendencioznih napada na svakoga ko nije član DS naslušali, a i sve što ste imali da pokažete pokazali ste do 2012. godine te vam je narod rekao - sklonite se, dosta je više upropašćavanja zemlje.
    Što se tiče odgovornosti onih za koje se utvrdi da su načinili propust ubeđen sam da će snositi sankcije, i da neće biti zaštićenih bilo kojoj stranci da pripadaju, ali se moraju sagledati i propusti prethodnih vlada.
    (BogDAN, 29. maj 2014 21:11)

    # Link komentara

  63. Pratio sam, ona Maja Gojković, i da voliš SNS nju ne možeš. Garant krši pola procedura, prekine reč bez najave, alooo pa onaj Neša je bio pošteniji.
     (Milos, 29. maj 2014 21:05)

    # Link komentara

  64. Ajojjjjjjjj, gospodine Stefanovicu, diko nasa, covece da li breeee nesto vama valja? Te ne valja kad cuti te kad prica, te ide da se slika, te ne slika se. Daj odlucite se vise, napadajte ga ali idite jednim pravcem a ne kao babe narikace da kukate i menjate misljenja. Muka mi je od vas.
    (Ilija Cvorovic, 29. maj 2014 21:02)

    # Link komentara