Nedelja, 09.03.2014.

16:44

Ultimatum Krima: Predajte se do 20h

Predstavnici snaga samoodbrane Krima dali ultimatum ukrajinskim snagama na Krimu da do 20 sati po lokalnom vremenu predaju oružje, javila ukrajinska agencija.

Izvor: Tanjug

Ultimatum Krima: Predajte se do 20h IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

37 Komentari

Sortiraj po:

Pamtim duže od zlatne ribice

pre 10 godina

Mnogo toga mi je čudno u ovoj vesti, ali jedno baš bode oči. Rusija je potopila svoje brodove da bi blokirala ukrajinske.
E, sad, koje ukrajinske brodove? One što su "prešli na rusku stranu" ili "one što su svi pobegli za Odesu jer im je tamo sigurna luka", a ta Odesa je "takođe proruska"?
Ovo sad već postaje jako komplikovano za praćenje.
Više bi mi odgovaralo manje, ali proverenijih vesti.

Mucnite glavom

pre 10 godina

Ljudi ukoliko niste nikada bili u Ukrajini nemojte davati brzoplete zakljucke!

Niko tamo ne zeli rat, a ponajmanje Rusi!

Sve je ovo iscenirano. Nijedna Ukrajinska baza nije blokirana, vojnici se slobodno krecu, istina je da Rusi imaju punktove ali imaju i Ukrajinci i oni ni u ludilu nece jedni na druge, oni su nesto kao mi i Crnogorci.

Moja zena je iz Ukrajine, zapadnog dela, mnogo neistine ima u medijima. A u Kijevu vladaju strane sluzbe, dotle je doslo da je i Ukrajincima to jasno. Nece oni Ruse ali nisu hteli ni strane sluzbe.

Vladimir

pre 10 godina

Ne znam zasto se ljudi raduju samostalno proglasenoj nezavisnosti Krima i zasto navijaju za Rusiju. Kako li ce to drzave koje nisu priznale nezavisnost da gledaju na Srbiju i Kosovo onda? Uostalom koliko god da ovo poricu, Rusi su ovim putem priznali Kosovo. Jos jedno pitanje, zar nam nisu i Ukrajinci pravoslavna braca? Hvala

aleksandar

pre 10 godina

Gričenko...mi-rusini nismo ukrajinci...u vojvodini rusini iako nas ima 15 tak hiljada imamo tv,novine,skole,crkve...u ukrajini rusina ima od 600 000 pa navise...ukrajina rusine ne priznaje ni kao nacionalnu manjinu i nemaju nikakva prava...tako da rusini bas ne obozavaju ukrajince...uvek smo bili proruski sto nam i ime rusin govori

nikad ne okreci ledja

pre 10 godina

@Posmatrac
Ok imas ti sva prava da budes rusofil, ko ti to moze zabraniti?
Rusija je Krimu garantovala suverentitet, ako je Rusiji otet Krim, zasto su im garantovali suverenitet?
Drugo, debelo se varas ako mislis da Rusija nije ucestvovala u nekim dogadjajima gde je, kako ti kazes, Amerika uvodila fasizam. Rusi sve vreme podrzavaju Asada u Siriji recimo, i nikako nisu neutralni, kao sto bi ti zeleo da natuknes. Isto ti je i sa Palestinom, vise puta ih je Izrael optuzio da naoruzavaju palestince. Pre 3 godine, ako se ne varam, nestao je jedan ruski tanker, ispostavilo se kasnije da je Izrael odgovoran za to, zato sto se na njemu nalazilo oruzje za palestince. Nasi mediji su to precutali, zato sto je to bilo u jeku one Putinofilije koja se sirila na ovim prostorima.
Daleko su oni od neutralnosti, ne zavaravaj se.
Rusi su dugo vremena bili u nekom nezavidnom polozaju, i svi su ih ovde sazaljevali, i optuzivali zapad za njihovu propast. Al cim je Rusija uhvatila malo vazduha, odma su pokazali da njihove aspiracije nista nisu drugacije od americkih. Gruzija je to prva osetila na svojoj kozi, danas i Ukrajina. Da su jos jaci, nego sto su sada, verovatno bi isto kao i ameri, uvodili neku svoj fasizam u neke trece zemlje na drugom kraju sveta. To ti je prosto priroda velikih sila.
Ja se samo nadam u nekoj buducnosti, da ce ameri i rusi poceti da ratuju na sopstvenim teritorijama, ako vec hoce da ratuju, a ne da unistavaju neke trece zemlje, svojim igrarijama.

Владимир

pre 10 godina

(Vladimir, 9. mart 2014 22:03)

Ниси ти разумео ситуацију, ил си се јуче пробудио. Ништа не брини, настави да спаваш. И Косово и Крим!
(:

JNA

pre 10 godina

Ovo što se sada dešava ukrajinskoj vojsci na Krimu je sudbina pripadnika JNA zatečenih u kasarnama po izbijanju rata u bivšoj Jugoslaviji, onih koji nisu dezertirali (znači uglavnom Srba). Preko noći su proglašeni agresorima, okupatorima, proterivani su, ubijani i zarobljavani. Ako Srbi sada podrže ovo što Rusija radi na Krimu, nikada više neće imati priliku da dokazuju stradanja vojnika JNA.

Duci0167

pre 10 godina

Ukrajinci,nemojte ginuti. Nije vredno gubitka jednog zivota ginuti u vec izgubljenoj bitci. Vodite rat mozgom,tiranija nikada nije dobro donela tiranima.

Dejan

pre 10 godina

@nikad ne okreci ledja

Da li ti znas sta pricas?Kakav je bre Janukovic ruska marioneta?On se dugo vremena zalagao za evro-integracije i kad je video da Ukrajini vise znace Rusi ,onda im se i okrenuo.Pa su se sad ovi tvoji setili da ga optuzuju za neke pronevere i pljacke.Ako je to istina zasto su do sada cutali?!Uostalom setite se Timoscenkove...Ovo je jasna situacija,a jedine marionete su privremeni upravitelji Ukrajine,koji su na vlast dosli izazvavsi PUC!

nikad ne okreci ledja

pre 10 godina

@Grigorije silni
Da i Amerika i Velika Britanija ako se ne varam su garant tog sporazuma. Ali naveo sam samo Rusiju, zato sto je ona ugrozila taj teritorijalni suverenitet pokusajem da im ocepi teritoriju. Oni su ti koji su izneverili taj sporazum, ostali potpisnici ne.
Ne slazem se da je ovo sah-mat, kako tvrdis. Ja mislim da je igra tek pocela. Upravo po tom domino efektu koji si pomenuo, samo na drugi nacin. Moje misljenje je da ce zapad naterati Rusiju da vodi bitke na vise frontova. Ne bi se zacudio da se ponovo aktiviraju neka ranija zarista, Gruzija, Dagestana, Cecenija, Osetija... a rusi osim toga imaju velikih problema sa terorizmom, sto svedoce nedavni dogadjaji, turci su ih optuzivali prosle godine da su naoruzavali kurde, izrael da su naoruzavali palestince. Rusija je stekla veliki broj neprijatelja, mnogi ce u ovome videti svoju sansu. Ne znam sta je konacan ishod ove price, al lako se moze dogoditi da se sve ovo Rusiji olupa o glavu, i da bude prinudjena da bira izmedju nekih prioriteta, recimo, ili Krim ili Dagestan... tesko je voditi ratove na vise frontova.
Meni se u prvom mahu ucinilo da ce zapad pustiti Ukrajinu niz vodu, nakon onog dogovora Putina i Janukovica, sada se vise u to ne bi smeo opkladiti.
Daleko od toga da je gotova partija, tek je pocelo.

Petar

pre 10 godina

Ovo naravno nije tacno. Imate snimak narednika Ukrajinske vojske sa Krima koji nije naklonjen Rusima pa i jednog generala iz Kijeva. Objasnjavaju kako su sve to lazi i kako nijedna baza nije blokirana. POtrazite te snimke, samo sto treba znati jezik.

Ђокица

pre 10 godina

@ Gričenko

Драги Гриченко,

Нико није у Србији против Украјинаца него смо против америчких империјалиста (невероватно шта пишем, пре 25 година сам се смејао Марксу). Против америчких империјалиста и њихових јаничара.

Срдачно,
...

Posmatrac

pre 10 godina

@nikad ne okreci ledja
А коме треба веровати? Американцима? Па исто су они урадили са Вијетнамом, Авганистаном и Босном - обећавали, па пустили савезнике низ воду чим им је то одговарало. У реду је када Амери користе своју силу и моћ да заводе фашизам по свету, а сада када то Руси раде - е, онда се позивамо на морал, етику, УН, међународно право... Јесам русофил, али их у овом подржавам из 2 разлога - 1. Крим је отет од Русије од стране Украјинца Хрушчова; 2. Зато што Руси нису спречавали, а могли су, сваку интервенцију Америке, Немачке и Британије до сада. Па то просто није колегијално.

Pravoslavac

pre 10 godina

Intezivno pratim desavanja u Ukrajini. Kako vreme prolazi sve sve mi se cini da ovo nece izaci na dobro! Voleo bih da gresim ali mislim da smo svedoci pocetka velikog zla.

Slavic

pre 10 godina

Pa to i deca znaju.Sa Rusima nemoj da piješ i da se biješ. ;)
Bilo bi lepo rešiti ovo mirnim putem.Meni,analfabeti,su ionako svi "Rusi",nisam se updateovao od SSSR-a.
Amerika je dragocena,ali samo kada je zauzdana.Svako naleti na tvrd orah...

Grigorije silni

pre 10 godina

@ nikad ne okreci ledja
Da znaš da si na pravom tragu i da nisam pročitao realniji ,mada tretira pola istine, komentar za ovo mjeseci krize u Ukrajini s tim da moram dodati da je i USA upletena u nuklearnom razoružavanje Ukrajine.....vječita je borba bila čiji će pulen doći na čelo Ukrajine,slučaj proRusa na vlasti Zapadu su vezane ruke a opet slučaj proZapadnih na vlastti danas bi Rusija gorela i prosto se mora primjetiti da je Rusija to maestralno odradila i da ni malo nisu bili iznenađeni razvojem situacije čak su i Janukoviča sklonili i prepustili neredu da odrađuje ono što oni žele..sada riješavaju pitanje Krima a sve ostalo će biti domino efekat u Ukrajini..dakle šah mat Zapadu.

Posmatrac

pre 10 godina

Treba da shvate svi oni koji su za i ptotiv, da je ovo glavna igra oko Krima. Da su Rusi predali Amerikamcima Krim oni bi im dali ostatak Ukrajine.
Sada Turci,Nenci, Britanci, Francusi koji su zajedno ratovali protiv Rusa za Krim dizu glas.
Da nije tragicno bilo bi smesno.

peak in

pre 10 godina

Evo kako se Ukrajina odnosila premo svojim vojnim potencijalima:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2572149/Stunning-images-huge-abandoned-tank-graveyard-Ukraine-machines-come-retirement-tensions-Russia-continue-escalate.html

nikad ne okreci ledja

pre 10 godina

Ma ovo vam je od pocetka smisljena igrarija od strane rusa. Vidi se da rusi uopste nisu iznenadjeni razvojem dogadjaja, i prilicno su spremni, o cemu svedoce i njihovi postupci i reakcije.
Plan je bio da se preko marionete Janukovica Ukrajina prevede na stranu Rusije i odbije od zapada, kada im to nije proslo, pokusavaju da ocerupaju od Ukrajine, ono sto se moze ocerupati. Radi se o klasicnoj okupaciji, sto vecina na ovom portalu zadojena ruskom propagandom, nije u stanju sebi da prizna.
Rusija je garanotvala Ukrajini suverenitet, ako se odrekne nuklearnog oruzja, nekim sporazumima. Ova danas situacija vam samo govori koliko se Rusiji moze verovati, i koliko njihove garancije vrede.
Treba drzati na oku ove njihove elemente koje su instalirali u Srbiji. I oni cekaju neku ovakvu priliku. Sreca te smo duboko u zoni zapadnih interesa, sto nas donekle stiti od slicnog scenarija, a Ukrajincima zelim sve najbolje, iako mislim da ova njihova prica nece imati srecan kraj.

Mihailo

pre 10 godina

Normalno, nova ruska republika ne želi da trpi okupatore na svojoj teritoriji. Neka se Ukrajinci povuku, a potom krenu u konstruktivni dijalog i građenje dobrih odnosa sa južnim susedom.

Gričenko

pre 10 godina

Kod nas je malo poznato da u bivšoj SFRJ živi veliki broj Ukrajinaca.Oni su kolonizovani u Vojvodinu, Hrvatsku i Bosnu za vreme AU Monarhije. Najviše je Ukrajinaca Rusina u Vojvodini i Slavoniji,a Ukrajinci Galičinci i Bukovljani su podjedanako zastupljeni u Bosni, Vojvodini i Hrvatskoj. Moja familija je kolonizovana u Bosnu, u kraj oko Banja Luke,a posle 1945.godine su prešli u Vojvodinu, u Vrbas. Inače, puružamo punu podršku Ukrajini i ukrajinskom narodu.Danas je velik idan.Danas se slavi 200 godina od rođenja velikog nacionalnog radnik i pesnika Tarasa Ševčenka.Dok jedni zveckaju oružjem, drugi slave pesnika i čoveka koji je širio ljubav. Večeras se u mnogim zajednicama i ustanova ukrajinske manjine od Lipovljana u Slavonije,preko Banja Luke i Prnjavora, do Vukovara i Vrbasa i Ruskog Krstura, održavaju skupovi prisećanja na Ševčenka,ali i skupovi podrške mladim vojnicima,koji stoje na braniku majke Ukrajine.
A danas je ovako bilo u Harkovu.Desetine hiljada građana šetali su, pevali himnu Ukrajine i nosili dugu zastavu Ukrajine. http://24tv.ua/home/showSingleNews.do?antivoyenna_hoda_v_harkovi_bilshe_10_tisyach_lyudey_pronesli_100metroviy_prapor_foto&objectId=418924

Zoki

pre 10 godina

Zasto ih zovete jedinice samoodbrane kada su to ruski vojnici?
To sto su skinuli oznake ih ne cini manje ruskim vojnicima. To samo Putina cini kukavicom.

Najmodernije oruzje, borbena kola i transporteri koji su u naoruzanju SAMO ruske armije, profi oprljemeni vojnici, profi i disciplinovano ponasanje (mislim da su zasenili i americku vojsku).

TO NISU lokalne jedinice samoodbrane!

To je ruska vojska koja je izvrsila okupaciju i prekrsila sve ugovore sa Ukrajinom.
Novu vladu u Kijevu je ipak proglasio parlament izabran na prethodnim izborima - dakle predstavnici svih partija koji jos uvek imaju mandat. Nova vlada je posteno odma raspisala nove opste izbore. Tako i treba.
Parlament na Krimu je zbacen ruskom vojskom i proglasen nov predsednik - dakle nije legitiman. Tacka. Nema tu sta.

Radite sta hocete, navijajte za koga hocete, ja navijam za Srbiju i kad se sve svede ostali me se u stvari i ne ticu, ali ljudi, nazovite stvari svojim imenom.

runner

pre 10 godina

Nasilja na Krimu protiv pripadnika ruskog naroda I Jevreja, od strane ukrajinskih neonacista, nije bilo samo zato što je Putin adekvatno I na vreme reagovao, inače bilo bi svašta. Ukoliko Rusi dozvole boravak stranim posmatračima na Krimu, naći će se svakako jedan Vilijam Voker koji će uz pomoć CNN-a, da stvar iscenira I izrežira u korist Zapada, ne brinite.

runner

pre 10 godina

Nasilja na Krimu protiv pripadnika ruskog naroda I Jevreja, od strane ukrajinskih neonacista, nije bilo samo zato što je Putin adekvatno I na vreme reagovao, inače bilo bi svašta. Ukoliko Rusi dozvole boravak stranim posmatračima na Krimu, naći će se svakako jedan Vilijam Voker koji će uz pomoć CNN-a, da stvar iscenira I izrežira u korist Zapada, ne brinite.

Mihailo

pre 10 godina

Normalno, nova ruska republika ne želi da trpi okupatore na svojoj teritoriji. Neka se Ukrajinci povuku, a potom krenu u konstruktivni dijalog i građenje dobrih odnosa sa južnim susedom.

Zoki

pre 10 godina

Zasto ih zovete jedinice samoodbrane kada su to ruski vojnici?
To sto su skinuli oznake ih ne cini manje ruskim vojnicima. To samo Putina cini kukavicom.

Najmodernije oruzje, borbena kola i transporteri koji su u naoruzanju SAMO ruske armije, profi oprljemeni vojnici, profi i disciplinovano ponasanje (mislim da su zasenili i americku vojsku).

TO NISU lokalne jedinice samoodbrane!

To je ruska vojska koja je izvrsila okupaciju i prekrsila sve ugovore sa Ukrajinom.
Novu vladu u Kijevu je ipak proglasio parlament izabran na prethodnim izborima - dakle predstavnici svih partija koji jos uvek imaju mandat. Nova vlada je posteno odma raspisala nove opste izbore. Tako i treba.
Parlament na Krimu je zbacen ruskom vojskom i proglasen nov predsednik - dakle nije legitiman. Tacka. Nema tu sta.

Radite sta hocete, navijajte za koga hocete, ja navijam za Srbiju i kad se sve svede ostali me se u stvari i ne ticu, ali ljudi, nazovite stvari svojim imenom.

nikad ne okreci ledja

pre 10 godina

Ma ovo vam je od pocetka smisljena igrarija od strane rusa. Vidi se da rusi uopste nisu iznenadjeni razvojem dogadjaja, i prilicno su spremni, o cemu svedoce i njihovi postupci i reakcije.
Plan je bio da se preko marionete Janukovica Ukrajina prevede na stranu Rusije i odbije od zapada, kada im to nije proslo, pokusavaju da ocerupaju od Ukrajine, ono sto se moze ocerupati. Radi se o klasicnoj okupaciji, sto vecina na ovom portalu zadojena ruskom propagandom, nije u stanju sebi da prizna.
Rusija je garanotvala Ukrajini suverenitet, ako se odrekne nuklearnog oruzja, nekim sporazumima. Ova danas situacija vam samo govori koliko se Rusiji moze verovati, i koliko njihove garancije vrede.
Treba drzati na oku ove njihove elemente koje su instalirali u Srbiji. I oni cekaju neku ovakvu priliku. Sreca te smo duboko u zoni zapadnih interesa, sto nas donekle stiti od slicnog scenarija, a Ukrajincima zelim sve najbolje, iako mislim da ova njihova prica nece imati srecan kraj.

Slavic

pre 10 godina

Pa to i deca znaju.Sa Rusima nemoj da piješ i da se biješ. ;)
Bilo bi lepo rešiti ovo mirnim putem.Meni,analfabeti,su ionako svi "Rusi",nisam se updateovao od SSSR-a.
Amerika je dragocena,ali samo kada je zauzdana.Svako naleti na tvrd orah...

Pravoslavac

pre 10 godina

Intezivno pratim desavanja u Ukrajini. Kako vreme prolazi sve sve mi se cini da ovo nece izaci na dobro! Voleo bih da gresim ali mislim da smo svedoci pocetka velikog zla.

Posmatrac

pre 10 godina

@nikad ne okreci ledja
А коме треба веровати? Американцима? Па исто су они урадили са Вијетнамом, Авганистаном и Босном - обећавали, па пустили савезнике низ воду чим им је то одговарало. У реду је када Амери користе своју силу и моћ да заводе фашизам по свету, а сада када то Руси раде - е, онда се позивамо на морал, етику, УН, међународно право... Јесам русофил, али их у овом подржавам из 2 разлога - 1. Крим је отет од Русије од стране Украјинца Хрушчова; 2. Зато што Руси нису спречавали, а могли су, сваку интервенцију Америке, Немачке и Британије до сада. Па то просто није колегијално.

Gričenko

pre 10 godina

Kod nas je malo poznato da u bivšoj SFRJ živi veliki broj Ukrajinaca.Oni su kolonizovani u Vojvodinu, Hrvatsku i Bosnu za vreme AU Monarhije. Najviše je Ukrajinaca Rusina u Vojvodini i Slavoniji,a Ukrajinci Galičinci i Bukovljani su podjedanako zastupljeni u Bosni, Vojvodini i Hrvatskoj. Moja familija je kolonizovana u Bosnu, u kraj oko Banja Luke,a posle 1945.godine su prešli u Vojvodinu, u Vrbas. Inače, puružamo punu podršku Ukrajini i ukrajinskom narodu.Danas je velik idan.Danas se slavi 200 godina od rođenja velikog nacionalnog radnik i pesnika Tarasa Ševčenka.Dok jedni zveckaju oružjem, drugi slave pesnika i čoveka koji je širio ljubav. Večeras se u mnogim zajednicama i ustanova ukrajinske manjine od Lipovljana u Slavonije,preko Banja Luke i Prnjavora, do Vukovara i Vrbasa i Ruskog Krstura, održavaju skupovi prisećanja na Ševčenka,ali i skupovi podrške mladim vojnicima,koji stoje na braniku majke Ukrajine.
A danas je ovako bilo u Harkovu.Desetine hiljada građana šetali su, pevali himnu Ukrajine i nosili dugu zastavu Ukrajine. http://24tv.ua/home/showSingleNews.do?antivoyenna_hoda_v_harkovi_bilshe_10_tisyach_lyudey_pronesli_100metroviy_prapor_foto&objectId=418924

Posmatrac

pre 10 godina

Treba da shvate svi oni koji su za i ptotiv, da je ovo glavna igra oko Krima. Da su Rusi predali Amerikamcima Krim oni bi im dali ostatak Ukrajine.
Sada Turci,Nenci, Britanci, Francusi koji su zajedno ratovali protiv Rusa za Krim dizu glas.
Da nije tragicno bilo bi smesno.

Ђокица

pre 10 godina

@ Gričenko

Драги Гриченко,

Нико није у Србији против Украјинаца него смо против америчких империјалиста (невероватно шта пишем, пре 25 година сам се смејао Марксу). Против америчких империјалиста и њихових јаничара.

Срдачно,
...

Mucnite glavom

pre 10 godina

Ljudi ukoliko niste nikada bili u Ukrajini nemojte davati brzoplete zakljucke!

Niko tamo ne zeli rat, a ponajmanje Rusi!

Sve je ovo iscenirano. Nijedna Ukrajinska baza nije blokirana, vojnici se slobodno krecu, istina je da Rusi imaju punktove ali imaju i Ukrajinci i oni ni u ludilu nece jedni na druge, oni su nesto kao mi i Crnogorci.

Moja zena je iz Ukrajine, zapadnog dela, mnogo neistine ima u medijima. A u Kijevu vladaju strane sluzbe, dotle je doslo da je i Ukrajincima to jasno. Nece oni Ruse ali nisu hteli ni strane sluzbe.

Grigorije silni

pre 10 godina

@ nikad ne okreci ledja
Da znaš da si na pravom tragu i da nisam pročitao realniji ,mada tretira pola istine, komentar za ovo mjeseci krize u Ukrajini s tim da moram dodati da je i USA upletena u nuklearnom razoružavanje Ukrajine.....vječita je borba bila čiji će pulen doći na čelo Ukrajine,slučaj proRusa na vlasti Zapadu su vezane ruke a opet slučaj proZapadnih na vlastti danas bi Rusija gorela i prosto se mora primjetiti da je Rusija to maestralno odradila i da ni malo nisu bili iznenađeni razvojem situacije čak su i Janukoviča sklonili i prepustili neredu da odrađuje ono što oni žele..sada riješavaju pitanje Krima a sve ostalo će biti domino efekat u Ukrajini..dakle šah mat Zapadu.

aleksandar

pre 10 godina

Gričenko...mi-rusini nismo ukrajinci...u vojvodini rusini iako nas ima 15 tak hiljada imamo tv,novine,skole,crkve...u ukrajini rusina ima od 600 000 pa navise...ukrajina rusine ne priznaje ni kao nacionalnu manjinu i nemaju nikakva prava...tako da rusini bas ne obozavaju ukrajince...uvek smo bili proruski sto nam i ime rusin govori

peak in

pre 10 godina

Evo kako se Ukrajina odnosila premo svojim vojnim potencijalima:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2572149/Stunning-images-huge-abandoned-tank-graveyard-Ukraine-machines-come-retirement-tensions-Russia-continue-escalate.html

Dejan

pre 10 godina

@nikad ne okreci ledja

Da li ti znas sta pricas?Kakav je bre Janukovic ruska marioneta?On se dugo vremena zalagao za evro-integracije i kad je video da Ukrajini vise znace Rusi ,onda im se i okrenuo.Pa su se sad ovi tvoji setili da ga optuzuju za neke pronevere i pljacke.Ako je to istina zasto su do sada cutali?!Uostalom setite se Timoscenkove...Ovo je jasna situacija,a jedine marionete su privremeni upravitelji Ukrajine,koji su na vlast dosli izazvavsi PUC!

nikad ne okreci ledja

pre 10 godina

@Grigorije silni
Da i Amerika i Velika Britanija ako se ne varam su garant tog sporazuma. Ali naveo sam samo Rusiju, zato sto je ona ugrozila taj teritorijalni suverenitet pokusajem da im ocepi teritoriju. Oni su ti koji su izneverili taj sporazum, ostali potpisnici ne.
Ne slazem se da je ovo sah-mat, kako tvrdis. Ja mislim da je igra tek pocela. Upravo po tom domino efektu koji si pomenuo, samo na drugi nacin. Moje misljenje je da ce zapad naterati Rusiju da vodi bitke na vise frontova. Ne bi se zacudio da se ponovo aktiviraju neka ranija zarista, Gruzija, Dagestana, Cecenija, Osetija... a rusi osim toga imaju velikih problema sa terorizmom, sto svedoce nedavni dogadjaji, turci su ih optuzivali prosle godine da su naoruzavali kurde, izrael da su naoruzavali palestince. Rusija je stekla veliki broj neprijatelja, mnogi ce u ovome videti svoju sansu. Ne znam sta je konacan ishod ove price, al lako se moze dogoditi da se sve ovo Rusiji olupa o glavu, i da bude prinudjena da bira izmedju nekih prioriteta, recimo, ili Krim ili Dagestan... tesko je voditi ratove na vise frontova.
Meni se u prvom mahu ucinilo da ce zapad pustiti Ukrajinu niz vodu, nakon onog dogovora Putina i Janukovica, sada se vise u to ne bi smeo opkladiti.
Daleko od toga da je gotova partija, tek je pocelo.

Duci0167

pre 10 godina

Ukrajinci,nemojte ginuti. Nije vredno gubitka jednog zivota ginuti u vec izgubljenoj bitci. Vodite rat mozgom,tiranija nikada nije dobro donela tiranima.

Vladimir

pre 10 godina

Ne znam zasto se ljudi raduju samostalno proglasenoj nezavisnosti Krima i zasto navijaju za Rusiju. Kako li ce to drzave koje nisu priznale nezavisnost da gledaju na Srbiju i Kosovo onda? Uostalom koliko god da ovo poricu, Rusi su ovim putem priznali Kosovo. Jos jedno pitanje, zar nam nisu i Ukrajinci pravoslavna braca? Hvala

Petar

pre 10 godina

Ovo naravno nije tacno. Imate snimak narednika Ukrajinske vojske sa Krima koji nije naklonjen Rusima pa i jednog generala iz Kijeva. Objasnjavaju kako su sve to lazi i kako nijedna baza nije blokirana. POtrazite te snimke, samo sto treba znati jezik.

nikad ne okreci ledja

pre 10 godina

@Posmatrac
Ok imas ti sva prava da budes rusofil, ko ti to moze zabraniti?
Rusija je Krimu garantovala suverentitet, ako je Rusiji otet Krim, zasto su im garantovali suverenitet?
Drugo, debelo se varas ako mislis da Rusija nije ucestvovala u nekim dogadjajima gde je, kako ti kazes, Amerika uvodila fasizam. Rusi sve vreme podrzavaju Asada u Siriji recimo, i nikako nisu neutralni, kao sto bi ti zeleo da natuknes. Isto ti je i sa Palestinom, vise puta ih je Izrael optuzio da naoruzavaju palestince. Pre 3 godine, ako se ne varam, nestao je jedan ruski tanker, ispostavilo se kasnije da je Izrael odgovoran za to, zato sto se na njemu nalazilo oruzje za palestince. Nasi mediji su to precutali, zato sto je to bilo u jeku one Putinofilije koja se sirila na ovim prostorima.
Daleko su oni od neutralnosti, ne zavaravaj se.
Rusi su dugo vremena bili u nekom nezavidnom polozaju, i svi su ih ovde sazaljevali, i optuzivali zapad za njihovu propast. Al cim je Rusija uhvatila malo vazduha, odma su pokazali da njihove aspiracije nista nisu drugacije od americkih. Gruzija je to prva osetila na svojoj kozi, danas i Ukrajina. Da su jos jaci, nego sto su sada, verovatno bi isto kao i ameri, uvodili neku svoj fasizam u neke trece zemlje na drugom kraju sveta. To ti je prosto priroda velikih sila.
Ja se samo nadam u nekoj buducnosti, da ce ameri i rusi poceti da ratuju na sopstvenim teritorijama, ako vec hoce da ratuju, a ne da unistavaju neke trece zemlje, svojim igrarijama.

JNA

pre 10 godina

Ovo što se sada dešava ukrajinskoj vojsci na Krimu je sudbina pripadnika JNA zatečenih u kasarnama po izbijanju rata u bivšoj Jugoslaviji, onih koji nisu dezertirali (znači uglavnom Srba). Preko noći su proglašeni agresorima, okupatorima, proterivani su, ubijani i zarobljavani. Ako Srbi sada podrže ovo što Rusija radi na Krimu, nikada više neće imati priliku da dokazuju stradanja vojnika JNA.

Владимир

pre 10 godina

(Vladimir, 9. mart 2014 22:03)

Ниси ти разумео ситуацију, ил си се јуче пробудио. Ништа не брини, настави да спаваш. И Косово и Крим!
(:

Pamtim duže od zlatne ribice

pre 10 godina

Mnogo toga mi je čudno u ovoj vesti, ali jedno baš bode oči. Rusija je potopila svoje brodove da bi blokirala ukrajinske.
E, sad, koje ukrajinske brodove? One što su "prešli na rusku stranu" ili "one što su svi pobegli za Odesu jer im je tamo sigurna luka", a ta Odesa je "takođe proruska"?
Ovo sad već postaje jako komplikovano za praćenje.
Više bi mi odgovaralo manje, ali proverenijih vesti.

Zoki

pre 10 godina

Zasto ih zovete jedinice samoodbrane kada su to ruski vojnici?
To sto su skinuli oznake ih ne cini manje ruskim vojnicima. To samo Putina cini kukavicom.

Najmodernije oruzje, borbena kola i transporteri koji su u naoruzanju SAMO ruske armije, profi oprljemeni vojnici, profi i disciplinovano ponasanje (mislim da su zasenili i americku vojsku).

TO NISU lokalne jedinice samoodbrane!

To je ruska vojska koja je izvrsila okupaciju i prekrsila sve ugovore sa Ukrajinom.
Novu vladu u Kijevu je ipak proglasio parlament izabran na prethodnim izborima - dakle predstavnici svih partija koji jos uvek imaju mandat. Nova vlada je posteno odma raspisala nove opste izbore. Tako i treba.
Parlament na Krimu je zbacen ruskom vojskom i proglasen nov predsednik - dakle nije legitiman. Tacka. Nema tu sta.

Radite sta hocete, navijajte za koga hocete, ja navijam za Srbiju i kad se sve svede ostali me se u stvari i ne ticu, ali ljudi, nazovite stvari svojim imenom.

nikad ne okreci ledja

pre 10 godina

Ma ovo vam je od pocetka smisljena igrarija od strane rusa. Vidi se da rusi uopste nisu iznenadjeni razvojem dogadjaja, i prilicno su spremni, o cemu svedoce i njihovi postupci i reakcije.
Plan je bio da se preko marionete Janukovica Ukrajina prevede na stranu Rusije i odbije od zapada, kada im to nije proslo, pokusavaju da ocerupaju od Ukrajine, ono sto se moze ocerupati. Radi se o klasicnoj okupaciji, sto vecina na ovom portalu zadojena ruskom propagandom, nije u stanju sebi da prizna.
Rusija je garanotvala Ukrajini suverenitet, ako se odrekne nuklearnog oruzja, nekim sporazumima. Ova danas situacija vam samo govori koliko se Rusiji moze verovati, i koliko njihove garancije vrede.
Treba drzati na oku ove njihove elemente koje su instalirali u Srbiji. I oni cekaju neku ovakvu priliku. Sreca te smo duboko u zoni zapadnih interesa, sto nas donekle stiti od slicnog scenarija, a Ukrajincima zelim sve najbolje, iako mislim da ova njihova prica nece imati srecan kraj.

Gričenko

pre 10 godina

Kod nas je malo poznato da u bivšoj SFRJ živi veliki broj Ukrajinaca.Oni su kolonizovani u Vojvodinu, Hrvatsku i Bosnu za vreme AU Monarhije. Najviše je Ukrajinaca Rusina u Vojvodini i Slavoniji,a Ukrajinci Galičinci i Bukovljani su podjedanako zastupljeni u Bosni, Vojvodini i Hrvatskoj. Moja familija je kolonizovana u Bosnu, u kraj oko Banja Luke,a posle 1945.godine su prešli u Vojvodinu, u Vrbas. Inače, puružamo punu podršku Ukrajini i ukrajinskom narodu.Danas je velik idan.Danas se slavi 200 godina od rođenja velikog nacionalnog radnik i pesnika Tarasa Ševčenka.Dok jedni zveckaju oružjem, drugi slave pesnika i čoveka koji je širio ljubav. Večeras se u mnogim zajednicama i ustanova ukrajinske manjine od Lipovljana u Slavonije,preko Banja Luke i Prnjavora, do Vukovara i Vrbasa i Ruskog Krstura, održavaju skupovi prisećanja na Ševčenka,ali i skupovi podrške mladim vojnicima,koji stoje na braniku majke Ukrajine.
A danas je ovako bilo u Harkovu.Desetine hiljada građana šetali su, pevali himnu Ukrajine i nosili dugu zastavu Ukrajine. http://24tv.ua/home/showSingleNews.do?antivoyenna_hoda_v_harkovi_bilshe_10_tisyach_lyudey_pronesli_100metroviy_prapor_foto&objectId=418924

runner

pre 10 godina

Nasilja na Krimu protiv pripadnika ruskog naroda I Jevreja, od strane ukrajinskih neonacista, nije bilo samo zato što je Putin adekvatno I na vreme reagovao, inače bilo bi svašta. Ukoliko Rusi dozvole boravak stranim posmatračima na Krimu, naći će se svakako jedan Vilijam Voker koji će uz pomoć CNN-a, da stvar iscenira I izrežira u korist Zapada, ne brinite.

Mihailo

pre 10 godina

Normalno, nova ruska republika ne želi da trpi okupatore na svojoj teritoriji. Neka se Ukrajinci povuku, a potom krenu u konstruktivni dijalog i građenje dobrih odnosa sa južnim susedom.

nikad ne okreci ledja

pre 10 godina

@Grigorije silni
Da i Amerika i Velika Britanija ako se ne varam su garant tog sporazuma. Ali naveo sam samo Rusiju, zato sto je ona ugrozila taj teritorijalni suverenitet pokusajem da im ocepi teritoriju. Oni su ti koji su izneverili taj sporazum, ostali potpisnici ne.
Ne slazem se da je ovo sah-mat, kako tvrdis. Ja mislim da je igra tek pocela. Upravo po tom domino efektu koji si pomenuo, samo na drugi nacin. Moje misljenje je da ce zapad naterati Rusiju da vodi bitke na vise frontova. Ne bi se zacudio da se ponovo aktiviraju neka ranija zarista, Gruzija, Dagestana, Cecenija, Osetija... a rusi osim toga imaju velikih problema sa terorizmom, sto svedoce nedavni dogadjaji, turci su ih optuzivali prosle godine da su naoruzavali kurde, izrael da su naoruzavali palestince. Rusija je stekla veliki broj neprijatelja, mnogi ce u ovome videti svoju sansu. Ne znam sta je konacan ishod ove price, al lako se moze dogoditi da se sve ovo Rusiji olupa o glavu, i da bude prinudjena da bira izmedju nekih prioriteta, recimo, ili Krim ili Dagestan... tesko je voditi ratove na vise frontova.
Meni se u prvom mahu ucinilo da ce zapad pustiti Ukrajinu niz vodu, nakon onog dogovora Putina i Janukovica, sada se vise u to ne bi smeo opkladiti.
Daleko od toga da je gotova partija, tek je pocelo.

Vladimir

pre 10 godina

Ne znam zasto se ljudi raduju samostalno proglasenoj nezavisnosti Krima i zasto navijaju za Rusiju. Kako li ce to drzave koje nisu priznale nezavisnost da gledaju na Srbiju i Kosovo onda? Uostalom koliko god da ovo poricu, Rusi su ovim putem priznali Kosovo. Jos jedno pitanje, zar nam nisu i Ukrajinci pravoslavna braca? Hvala

JNA

pre 10 godina

Ovo što se sada dešava ukrajinskoj vojsci na Krimu je sudbina pripadnika JNA zatečenih u kasarnama po izbijanju rata u bivšoj Jugoslaviji, onih koji nisu dezertirali (znači uglavnom Srba). Preko noći su proglašeni agresorima, okupatorima, proterivani su, ubijani i zarobljavani. Ako Srbi sada podrže ovo što Rusija radi na Krimu, nikada više neće imati priliku da dokazuju stradanja vojnika JNA.

Posmatrac

pre 10 godina

@nikad ne okreci ledja
А коме треба веровати? Американцима? Па исто су они урадили са Вијетнамом, Авганистаном и Босном - обећавали, па пустили савезнике низ воду чим им је то одговарало. У реду је када Амери користе своју силу и моћ да заводе фашизам по свету, а сада када то Руси раде - е, онда се позивамо на морал, етику, УН, међународно право... Јесам русофил, али их у овом подржавам из 2 разлога - 1. Крим је отет од Русије од стране Украјинца Хрушчова; 2. Зато што Руси нису спречавали, а могли су, сваку интервенцију Америке, Немачке и Британије до сада. Па то просто није колегијално.

nikad ne okreci ledja

pre 10 godina

@Posmatrac
Ok imas ti sva prava da budes rusofil, ko ti to moze zabraniti?
Rusija je Krimu garantovala suverentitet, ako je Rusiji otet Krim, zasto su im garantovali suverenitet?
Drugo, debelo se varas ako mislis da Rusija nije ucestvovala u nekim dogadjajima gde je, kako ti kazes, Amerika uvodila fasizam. Rusi sve vreme podrzavaju Asada u Siriji recimo, i nikako nisu neutralni, kao sto bi ti zeleo da natuknes. Isto ti je i sa Palestinom, vise puta ih je Izrael optuzio da naoruzavaju palestince. Pre 3 godine, ako se ne varam, nestao je jedan ruski tanker, ispostavilo se kasnije da je Izrael odgovoran za to, zato sto se na njemu nalazilo oruzje za palestince. Nasi mediji su to precutali, zato sto je to bilo u jeku one Putinofilije koja se sirila na ovim prostorima.
Daleko su oni od neutralnosti, ne zavaravaj se.
Rusi su dugo vremena bili u nekom nezavidnom polozaju, i svi su ih ovde sazaljevali, i optuzivali zapad za njihovu propast. Al cim je Rusija uhvatila malo vazduha, odma su pokazali da njihove aspiracije nista nisu drugacije od americkih. Gruzija je to prva osetila na svojoj kozi, danas i Ukrajina. Da su jos jaci, nego sto su sada, verovatno bi isto kao i ameri, uvodili neku svoj fasizam u neke trece zemlje na drugom kraju sveta. To ti je prosto priroda velikih sila.
Ja se samo nadam u nekoj buducnosti, da ce ameri i rusi poceti da ratuju na sopstvenim teritorijama, ako vec hoce da ratuju, a ne da unistavaju neke trece zemlje, svojim igrarijama.

Posmatrac

pre 10 godina

Treba da shvate svi oni koji su za i ptotiv, da je ovo glavna igra oko Krima. Da su Rusi predali Amerikamcima Krim oni bi im dali ostatak Ukrajine.
Sada Turci,Nenci, Britanci, Francusi koji su zajedno ratovali protiv Rusa za Krim dizu glas.
Da nije tragicno bilo bi smesno.

Grigorije silni

pre 10 godina

@ nikad ne okreci ledja
Da znaš da si na pravom tragu i da nisam pročitao realniji ,mada tretira pola istine, komentar za ovo mjeseci krize u Ukrajini s tim da moram dodati da je i USA upletena u nuklearnom razoružavanje Ukrajine.....vječita je borba bila čiji će pulen doći na čelo Ukrajine,slučaj proRusa na vlasti Zapadu su vezane ruke a opet slučaj proZapadnih na vlastti danas bi Rusija gorela i prosto se mora primjetiti da je Rusija to maestralno odradila i da ni malo nisu bili iznenađeni razvojem situacije čak su i Janukoviča sklonili i prepustili neredu da odrađuje ono što oni žele..sada riješavaju pitanje Krima a sve ostalo će biti domino efekat u Ukrajini..dakle šah mat Zapadu.

Slavic

pre 10 godina

Pa to i deca znaju.Sa Rusima nemoj da piješ i da se biješ. ;)
Bilo bi lepo rešiti ovo mirnim putem.Meni,analfabeti,su ionako svi "Rusi",nisam se updateovao od SSSR-a.
Amerika je dragocena,ali samo kada je zauzdana.Svako naleti na tvrd orah...

Ђокица

pre 10 godina

@ Gričenko

Драги Гриченко,

Нико није у Србији против Украјинаца него смо против америчких империјалиста (невероватно шта пишем, пре 25 година сам се смејао Марксу). Против америчких империјалиста и њихових јаничара.

Срдачно,
...

Dejan

pre 10 godina

@nikad ne okreci ledja

Da li ti znas sta pricas?Kakav je bre Janukovic ruska marioneta?On se dugo vremena zalagao za evro-integracije i kad je video da Ukrajini vise znace Rusi ,onda im se i okrenuo.Pa su se sad ovi tvoji setili da ga optuzuju za neke pronevere i pljacke.Ako je to istina zasto su do sada cutali?!Uostalom setite se Timoscenkove...Ovo je jasna situacija,a jedine marionete su privremeni upravitelji Ukrajine,koji su na vlast dosli izazvavsi PUC!

aleksandar

pre 10 godina

Gričenko...mi-rusini nismo ukrajinci...u vojvodini rusini iako nas ima 15 tak hiljada imamo tv,novine,skole,crkve...u ukrajini rusina ima od 600 000 pa navise...ukrajina rusine ne priznaje ni kao nacionalnu manjinu i nemaju nikakva prava...tako da rusini bas ne obozavaju ukrajince...uvek smo bili proruski sto nam i ime rusin govori

peak in

pre 10 godina

Evo kako se Ukrajina odnosila premo svojim vojnim potencijalima:
http://www.dailymail.co.uk/news/article-2572149/Stunning-images-huge-abandoned-tank-graveyard-Ukraine-machines-come-retirement-tensions-Russia-continue-escalate.html

Pravoslavac

pre 10 godina

Intezivno pratim desavanja u Ukrajini. Kako vreme prolazi sve sve mi se cini da ovo nece izaci na dobro! Voleo bih da gresim ali mislim da smo svedoci pocetka velikog zla.

Duci0167

pre 10 godina

Ukrajinci,nemojte ginuti. Nije vredno gubitka jednog zivota ginuti u vec izgubljenoj bitci. Vodite rat mozgom,tiranija nikada nije dobro donela tiranima.

Mucnite glavom

pre 10 godina

Ljudi ukoliko niste nikada bili u Ukrajini nemojte davati brzoplete zakljucke!

Niko tamo ne zeli rat, a ponajmanje Rusi!

Sve je ovo iscenirano. Nijedna Ukrajinska baza nije blokirana, vojnici se slobodno krecu, istina je da Rusi imaju punktove ali imaju i Ukrajinci i oni ni u ludilu nece jedni na druge, oni su nesto kao mi i Crnogorci.

Moja zena je iz Ukrajine, zapadnog dela, mnogo neistine ima u medijima. A u Kijevu vladaju strane sluzbe, dotle je doslo da je i Ukrajincima to jasno. Nece oni Ruse ali nisu hteli ni strane sluzbe.

Владимир

pre 10 godina

(Vladimir, 9. mart 2014 22:03)

Ниси ти разумео ситуацију, ил си се јуче пробудио. Ништа не брини, настави да спаваш. И Косово и Крим!
(:

Petar

pre 10 godina

Ovo naravno nije tacno. Imate snimak narednika Ukrajinske vojske sa Krima koji nije naklonjen Rusima pa i jednog generala iz Kijeva. Objasnjavaju kako su sve to lazi i kako nijedna baza nije blokirana. POtrazite te snimke, samo sto treba znati jezik.

Pamtim duže od zlatne ribice

pre 10 godina

Mnogo toga mi je čudno u ovoj vesti, ali jedno baš bode oči. Rusija je potopila svoje brodove da bi blokirala ukrajinske.
E, sad, koje ukrajinske brodove? One što su "prešli na rusku stranu" ili "one što su svi pobegli za Odesu jer im je tamo sigurna luka", a ta Odesa je "takođe proruska"?
Ovo sad već postaje jako komplikovano za praćenje.
Više bi mi odgovaralo manje, ali proverenijih vesti.