Sreda, 05.02.2014.

22:24

Mihajlovićeva:Mnogi bi hteli sa SNS

Potpredsednica SNS Zorana Mihajlović smatra da će mandat vlade izabrane u martu trajati do 2018, kada će Srbija biti u završnoj fazi pregovora sa EU.

Izvor: Danas

Mihajloviæeva:Mnogi bi hteli sa SNS IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

165 Komentari

Sortiraj po:

декомпозиција

pre 10 godina

Наравно да би хтели,зато што мисле да могу да се увале и ушушкају у министарске фотеље тако што ће приступити у коалицију иако су до скоро били супротних мишљења.

miki

pre 10 godina

mnogi bi hteli ali nekima nije tu mesto tako da najbolje je da se situacija kontrolise i neizmakne kontroli sve treba pomno pratiti

Koshi

pre 10 godina

Svi su uvideli da je SNS ubedljivo u prednosti u odnosu na ostale stranke, jer ima poverenja naroda. Sada su svi pametni i jednostavno hoce uz lidere, ali su izdajice svoje stranke...

Djordje

pre 10 godina

Svi hoce sa SNS-om jer znaju da ih narod podrzava i tako vide svoju sansu da se uguraju u neku fotelju. Dzabe im kad SNS nece ljude koji su nas upropastili.

karadodjevici

pre 10 godina

To sto svi sada hoce dovoljno govori o njima kao pojedincima i strankama. Gde su.bili kad se stranka osnivala i kada je kobajagi bila ekstremna.

Salieri

pre 10 godina

Jeste kraj nasim mukama ako SNS osvoji vecinu. Pa, da li stvarno mislite da treba pruziti sansu bilo kojoj drugoj stranci- SPS, DS? Mislim da su ove navedene ,,potrosile kredit'' kod naroda i to u potpunosti.

ISIDOR

pre 10 godina

Sasvim je logično da mnogi hoće u vlast sa SNS-om, jer drugi način da dođu do neke moći nemaju, jer su se se sve stranke već pokazale, kao nesposobne da upravljaju državom. Bez obzira na opredeljenje da se ide u koaliciju sa još nekim strankama, i stvori širok reformski front, posle izbora, treba da se vodi računa, da neka neprirodna koalicija ne smanji funkcionalnost novo stvorene vlade.

KLikeraš

pre 10 godina

Ko kaže da naprednjaci i demokrate nemaju identična razmipljanja. Eto, slažu se u jednom da neće biti u istoj Vladi što me iskreno raduje! Demokratama nije mesto u Nemanjinoj 11.

NVIDIA

pre 10 godina

Logično je što svi hoće koaliciju sa njima, to im je karta za ulazak u vlast. Ponuda je velika, a izbor će biti isključivo zaslužen. Naravno, sve zavisi od rezultata na izborima.

roxana

pre 10 godina

U ljudskoj prirodi je da svi vise vole da budu sa uspesnijim od onih koji to nisu, tako je i sa strankama, jer na taj nacin vide sansu za afirmaciju svojih politickih ideja.

змај од ноћаја

pre 10 godina

Pokazaće vreme ko je koliko sposoban i ko je istinski dosledan da stoji do SNS a ko u tome vidi mogućnost ostvarivanja svog ličnog interesa.

Futurista

pre 10 godina

Ne samo da su dosli regularno vec su za tako mali period postigli vise nego sve predhodne vlasti od drzavnog udara na ovamo ,koje bes e godine...'99? Daleko od toga da ja volim i jednu politicku partiju ali volim sebe,zelim bolji zivot, bolji standard, bolju buducnost za sebe i svoju decu i iskren da budem ubedjen sam da ce sns, stranka i ljudi za koje pre 5 godina nikad ne bi rekao da ce to uspeti,napokon izvesti na pravi put posle toliko godina agonije i sedenja u mraku. S obzirom da me politika ne zanima izacicu na izbore i podrzacu reforme koje su nam svima preko potrebne a smatram da bi svi slicni meni trebali tako da urade.

Suzica

pre 10 godina

Da bi mogli da stojite uz nekoga ko je dobar morate i sami da posedujete odgovarajuci kvalitet.Pokazace vreme ko je koliko sposoban i ko je istinski dosledan da stoji do SNS a ko u tome vidi mogucnost ostvarivanja svog licnog interesa.

FIFI

pre 10 godina

Verujem u ispravnost odluke naprednjaka da se greske od pre dve godine nece ponavljati i da ce dozvoliti da uz njih stanu samo odabrani koji ce doprinositi razvoju Srbije bez ubacivanja licnih ambicija u celokupan projekat.

Detelina

pre 10 godina

I u obicnom zivotu stvari stoje tako, uvek bi svi da se nadju u drustvu najboljeg i najpopularnijeg.Kvalitet je ono sto SNS izdvaja od drugih i nista ne izenadjuje to sto bi i ostali hteli da stanu rame uz rame sa njima.

janaJo

pre 10 godina

vodjenjem pozitivne kampanje, kakvu ste bez premca oduvek i vodili, imacete apsolutnu podrsku naroda, sto je i najbitnije, a nakon toga mozete da nastavite sa vodjenjem poltike u pravom smeru bez ikakvih kocnica

Zoran(a)

pre 10 godina

Mnogi bi želeli da vide leđa Zorani Mihailović i ajde, nemam ništa protiv, ali bojim se lica koje ćemo posle toga videti!Zorana Živkovića?!

Zacudjena

pre 10 godina

Ja bih pre rekao da imamo stranku na vlasti čiji funkcioneri nikad nisu krivi (to mu dođe kao aksiom). Nisu oni krivi za alfatoksin u mleku već Ješić. Za bruku sa malom maturom opet nisu oni krivi već neka službenica. Za račune za struju opet nisu krivi funkcioneri SNS-a već neki tamo direktori elektrodistribucija. Za UBB banku opet nisu oni krivi već bezobrazni akcionari. A za džakove sa listićima se ne zna ko je kriv ali sigurno nisu oni i kako oni da saznaju ko je kriv kada nisu na vlasti već u konstantnoj predizbornoj kampanji. Njihova najveća sreća je što ustvari toliko mnogo znaju da i ne vide kada su krivi.
(toya, 5. februar 2014 23:44)
Nisam znala da je Žarko Obradović službenica?! Pitam se da li bi on bio smenjen za vreme prethodne vlasti?

darmarrr007

pre 10 godina

Ovo je prilika da se promeni praksa u Srbiji. Da stranka koja osvoji najviše glasova ima i premijera i da jednim za svagda male stranke prestanu da ucenjuju velike.

-Podrška-

pre 10 godina

Narod će vam i ukazati nesebičnu podršku. U koga drugo da se uzdamo? Jedina stranka koja istupa sa konkretnim rešenjima ste vi.

Daleko je sunce

pre 10 godina

To je normalno, svi hoce sa pobednicima. Sad je na pobednicima da se odupru vihoru pobede i izaberu za partnere one koji nude najbolji program i kadrove. Daleko je 2018., a posla koji treba uraditi mnogo.

Whirlpool

pre 10 godina

Izjavu gospođe Mihajlović smatram na mestu,ona i jeste jedna od pravih kandidata za gradonačelnika Beograda,jer nam je u ovom tenutku potreban neko ko će raditi u interesu Beograda a ne isključivo ya sopstvene interese.

maruska

pre 10 godina

Uopste nije iskljuceno da je imala krticu u ministarstvu i da je neko namerno hteo da joj napakosti s obzirom na to da vodi tim sns na gradu.

Viki

pre 10 godina

Meni je sve ovo glupo. Da je sns toliko jak izašao bi na izbore sam. Ovo je čista prevara glasača i samo pokušaj da se političari dočepaju fotelja, a mi ćemo i dalje da plaćamo velike račune.

Vođstvo

pre 10 godina

SNS,za sada,korektno radi.Ja ih nisam glasao na proslim izborima,ali cu ih ovoga puta glasati,iskljucivo zbog obracuna njihovog lidera sa korupcijom i kriminalom.

Darko 88

pre 10 godina

Naravno da je tako, ali SNS bi trebalo pažljivo da bira sa kim će da ide, jer sada svi žele da idu sa njima da bi se dočepali malo vlasti. SNS će postići ubedljivu pobedu na izborima, to je više nego izvesno.

Noca

pre 10 godina

Sada bi svi u koaliciju sa SNS je jedino ona moze i hoce da Srbija krene napred, sto su za ovo kratko vreme svoje vlasti pokazali i uradli nego mnogi za godinama sto su bili navlasti, zato im narod i daje ogromnu podrsku.

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Mihajlovićeva: Mnogi bi hteli sa SNS

Samo neko ko je "nacisto lud" nebi hteo da "vlada" zajedno sa SNS !
Pogotovu danas kada su se i gradjani vec "navikli na nacin" na koji "vlada SNS", navikli na "aflatoksin u Mleku", navikli da zive bez vode za pice, navikli na "milionske racune za struju", navikli "da jedu jednom dnevno", navikli "da se bez ikakvog POVODA dive Aleksanru Vucicu", navikli da "preko medija procitaju kako im je dobro" a ne da kao ranije sami "donose zakljucke o tome" i da "zapomazu bez razloga" samo zato sto su bez posla ili sto su svakim danom sve gladniji i bedniji, naviki "da veruju" u "buducnost u koju veruju", navikli da se "UZALUDNO NADAJU"...
I ko nebi voleo da "vlada" takvim gradjanima ?

TRUBA

pre 10 godina

Logičan sled događaja.Svi bi hteli da su sa najboljima,a ako može i da se malo "ogrebu" o vlast to je onda super.Kod naprednjaka da se "ogrebu" ne treba ni da razmišljaju to ne mogu ni neki koji su pokušali,ali ih je Vučić glatko počistio.

covek institucija

pre 10 godina

Ova zena opusteno kaze da je oko milion ljudi i vise koji nece glasati za njenu stranku nebitno,meni to nije u svakom slucaju normalno!Predvidjam joj beg iz zemlje kad pukne balon

No1

pre 10 godina

Alek@

Ona jeste iritantna i u pravu si za nju 100% i ja ne mogu da je gledam, ali glasati za djilasa?!? Pa gde si ti ziveo zadnjih 10 godina? Pa covece oni su pokrali celu zemlju, i to vise i ne kriju, razbacuju milione evra svaki dan, a tebi je on idol, i hoces da glasas.SNS nije sposoban, SPS su lopovi, ali DS je najvece zlo koje postoji. Dali je moguce da ima ljudi koji nisu clanovi iste, da hoce da glasaju za njih?! Za bolje nismo.....

Snouden

pre 10 godina

Nisam znao da ste ovako pokvareni, a bio sam vam dao glas,vise nikada kad ni do dece sa dijabetesom vam nije stalo.
Evo malo o PPV spasavanju:
http://glasno.org/politika/novinarka-zbog-vuciceve--akcije-spasavanja--stopiran-crveni-krst/

Mladjan

pre 10 godina

Kada neko dobro radi, i ima veliku podrsku naroda, svi bi da budu uz njega, to je laksi deo, tezi deo je izboriti se da steknete takvu reputaciju.

Coca-Cola

pre 10 godina

Eto dobili ste Tadica,
nadam se da ce vam mnogo pomoci u kampanji,
sva sreca da je napustio DS on i njemu slicni.....
Mozete da ga angazujete u EPS-u da kontrolise racune!!!
Moj glas za Dragana.

niki

pre 10 godina

Ovo je prilika da se promeni praksa u Srbiji. Da stranka koja osvoji najviše glasova ima i premijera i da jednim za svagda male stranke prestanu da ucenjuju velike. na ovim izborima pobednik je već određen. Zbog toga bi svo mali bar jedno mesto u skupštini. pa i nije tako loše da se i oni ponekad čuju.

a vi?

pre 10 godina

spin doktorka u akciji, ponovo. zaboravila da napomene da je akademska, legalna titula izgubila vrednost a njihiva partijska knjižica postala glavna fora za zapošljavanje.
i o đilasovom bogatstvu bolje da ne trubi, neka objasni bogaćenje predsednika tome i njegove porodice.

Slobodan N.

pre 10 godina

Voleo bih da SNS izadje sa konkretnim programom, pogotovo u sferi ekonomije (sa svim šta to podrazumeva). Pričaju o reformama a konkretno ništa: na koji način, od kojih para, itd ....

Snouden

pre 10 godina

Nisam znao da ste ovako prljavi i pokvareni,a bio sam vam dao glas,vise nikada kad ni do dece sa dijabetesom vam nije stalo.
Evo malo o PPV spasavanju sto svi mediji cute: http://glasno.org/politika/novinarka-zbog-vuciceve--akcije-spasavanja--stopiran-crveni-krst/

Ana

pre 10 godina

Ova gospodja treba da se bavi svojim poslom, a ne da bude glasnogovornik SNS. Mene brinu rezultati izbora, jer vecina siromasnih i neobrazovanih, veruje u njihove price. Nista nisu uradili za vreme njihove vladavine, samo najave afera, a ono sa spasavanjem zavejanih od strane Vucica je toliko degutantno, da nisam tih dana prestajala da se smejem.Guvernerka, ne da nije smanjila svoju plat, vec je povecala.Treba hitno da napusti to mesto, narocito posle skandala sa Univerzal bankom.Od kojih para se isplacuje stedisama, ako ne od poreskih obveznika.Ako SNS formira sama Vladu, brzo ulazimo u diktaturu,,,,neka nam Bog pomogne.

brigate

pre 10 godina

Čitam komentare i zgražavam se na mržnju koju ljudi seju oko sebe. Možete da ne volite naprednjake, ma možete i da ih mrzite, to je vaša stvar. Ali morate da prihvatite da su oni sadašnjost i budućnost naše političke scene i da se nadate da će zaista i završiti ono što su započeli a od čega su svi prethodni bežali.

makita

pre 10 godina

SNS i Aleksandar Vucic su dokazali da ne vode politiku za bolje sutra svih gradjana Srbije u medijima vec to rade konkretno na terenu.Dosta je narod slusao sve i svasta po medijima a kad treba nesto od toga da se sprovede u delo.gura se pod tepih.Zato moje misljenje je da ce SNS ubedljivo pobediti na pedstojecim izborima jer realno nemaju dostojnog politickog protivnika na politickoj sceni Srbije.

ivanhoe

pre 10 godina

2015. ce biti godina kad cete sici s vlasti. Mozda na prolece ili jesen. I to ce biti takvi protesti da ce prema tome ovi ukrajinski biti blagi protest. Nazalost krecemo se ka tom scenariju, jer nama vladaju diletanti koji nisu svesni dubine krize u kojoj je nase drustvo decenijama.

akademac

pre 10 godina

Politika SNS-a je u mnogome pokazala da se istinski zeli obracunati sa kriminalom i korupcijom,da istinski zeli da obnovi ovu zemlju i pretvori je u jednu modernu Evropsku clanicu.Sto je najvaznije njihova politika se ne zasniva samo na markentingu vec oni postepeno to realizuju i nije slucajno istorijska podrska naroda za SNS.

Zorann

pre 10 godina

Dosli ste na vlast ni krivi ni duzni a nista zivo niste uradili jer ste nesposobni. Vucic vlada hapsenjem politickih protivnika i medijskom blokadom a vi oko njega morate da klimate glavom. Zemlju cete dovesti do pecinskog doba a ne do EU.

samotnjak

pre 10 godina

Naravno da svi hoce sa njima, jedino oni imaju sanse da urade nesto na ovim izborima. Samo se nadamo da ce se isplatiti poverenje koje cemo im ukazati.

Teodor

pre 10 godina

Dakle, istina je. Mnogi bi da se "ogrebu" za parče vlasti.
Podržavam stav naprednjaka da ne bi trebalo da budu sami na vlasti i nadam se da će uspeti da dobro selektuju "krpelje" i da bi u fokusu tom prilikom morao biti - minuli rad.

Rock

pre 10 godina

Zbog trenutnog rejtinga stranke, ponude za saradnju stižu sa svih strana. Ono što bi trebao SNS da iskoristi, je mogućnost odabira najboljih i iz drugih stranaka za potencijalnu buduću vladu.

Miloš

pre 10 godina

Za mnoge je put do Parlamenta i vlasti jedini preko SNS. Sad bi svi uz njih, ali verujem da će Vučić napraviti dobru selekciju. Može to, nema razloga da prihvata svakoga, iako je za reforme potreban širok front, velika podrška svih.

Snezana

pre 10 godina

Svaka rec joj je na mestu. Tajkuni su vec krenuli sa investicijama za bolje sutra, tako da do izbora ocekujem da ce DS igrati prljavo, samo da bi ostao na vlasti.

suboticasusu

pre 10 godina

Treba sacekati da se izborizavrse,zasto praviti veliku koaliciju i na taj nacin slabiti i ovako losu opoziciju. Snaga vlade se povecava jacanjem opozicije koja ima za cilj poboljsanje zivota gradjana,a nasa opozicija gleda svoje interese i na taj nacin ubija svoje postojanje.

Sandra Ilić

pre 10 godina

Sa SNS-om bi mnogi u koaliciju zbog velike većine glasova koja se očekuje 16.03., ali siguran sam da će samo odgovorni i pošteni moći u koaliciju, a svi hokštapleri pred lice pravde.

monk

pre 10 godina

Dobra udavača, mnogo udvarača. Tako i sa SNS-om, svako želi sa prvima. Mali to znaju nekada debelo da iskoriste. Bez ljutnje, ja SPO ne bih izabrala. No izbor je vaš, ja samo komentarišem postupak.

Torima

pre 10 godina

Treba obratiti pažnju na kadrove dss-a,koji ne podržavaju politiku okrenutu prema eu pošto-poto ali imaju odlične predloge za saradnju kako sa eu tako i sa ostalim svetskim državama.

čuvate li račune, pogledajte ranije godine...

pre 10 godina

sta je sa strijom.veci racuni, nikom nista aaa???
(leki, 5. februar 2014 23:56)
"Strija" je uveliko rešena a ostatak problema se rešava! I tek sada vidimo svu dubinu problema ali i razmere krađe koju EDB čini godinama. Sistem uspostavljen mnogo ranije!

premijer-ministar, ne biva to...

pre 10 godina

Nadam se se samo bez SPSa svaki resor pod njihovim kadrom je nazadovao.
(vojaman, 5. februar 2014 23:40)
Zbog alavosti SPS koalicije se i ide na izbore! Svi što tvrde drugačije zaobilaze istinu!

Zulum

pre 10 godina

Opšte je poznato da mnogi žele među uspešne,treba im dati šansu,ja bih to nazvao probnim periodom,od dve do četiri godine pa ako pokažu privrženost partiji i radu sa narodom,uz rezultate,dati im šansu u užem rukovodstvu stranke.

Tucson

pre 10 godina

Opozicija uporno ide glavom kroz zid - ako se promene i počnu da rade u interesu građana, jednog dana će i oni možda biti u prilici da opet preuzmu odgovornost vođenja zemlje.

silja

pre 10 godina

E kad nas rebne sa racunima za grejanje, vodu i iznosenje smeca. Ocekujem da ce se i tad pojaviti krivac .... ali ne ona naravno. Jel mozete da zamislite kad pocne da melje kako nam je lepo u Beogradu od kad je ona dosla. Idem da izbore samo da ona ne bude ....

Una Ivošević

pre 10 godina

"Dragan Đilas više puta ponovio da ne želi saradnju" sa SNS
A što ne kažete da ga nikada niko nije epitao, već je sve to samoinicijativno izgovarao.

mare

pre 10 godina

Činjenica je da su naprednjaci najpoželjniji partner strankama jer su siguran pobednik prestojećih izbora. Očekujem da će tu svoju pobedu opravdati rezultatima jer jedino tako mogu da očuvaju lidersku poziciju. Očekujem da će nastaviti započete poslove i iskoristiti svoju snagu da od Srbije naprave bolje mesto za život.

Nešo

pre 10 godina

Naravno da bi mnogi želeli sa SNS jer im je to garancijadu uđu vlast. Međutim dobro bi bilo da se koalicije prave posle završetka izbora. Kada se prebroje glasovi i vidimo ko koliko ima poverenje građana onda se mogu praviti kombibacije oko koalicija za formiranje vlasti.

strajin

pre 10 godina

Srbija je konačno ostvarila konkretne rezultate poput otpočinjanja pregovora o članstvu u EU, pa do konkretnih rezultata u borbi protiv sistemske korupcije koju je Vučić zatekao u skoro svim državnim institucijama.

dalje

pre 10 godina

Takođe bi i mnogi hteli da vam vide leđa (u smislu da nestanete sa političke scene) ali nažalost nemaju trenutno alternativu za glasanje!

prvi april

pre 10 godina

"Pripremili smo sve uslove za sprovođenje snažnih privrednih i društvenih reformi i samo čekamo mandat naroda", rekla je Mihajlovićeva za list "Danas".

Tirion Lanister

pre 10 godina

Uglavnom ce svi hteti sa SNS-om u koaliciju,narod pokazuje najvece poverenje njima. Pokazali su za kratko vreme sta znaci rec promena.

Milos M

pre 10 godina

Bilo ko da formira vlast očekuje ga posla kao sve prethodnike pre njega zajedno, jer su sada potrebni rezultati po svaku cenu i da se krene od propadanja i statusa "kvo".

Milovan S Nikolić Somborr

pre 10 godina

Sa koje planete je stigla gospodja Mihajlović? Dama iz jata propalih političara koje je savetovala soli pamet narodu.
Postati ono što gospođa želi može samo na prevaru, ali je teško istu ponoviti onome ko je iskoristio kao gospođa.

mikamuzika

pre 10 godina

ja imam najvise poverenja u Vucica,njemu dajem glas,od svih politicara on je u ovoj vladi poceo da ispunjava obecanja a i ima zaista volju da uredi ovu zemlju,smatram da ce odabrati pravi tim za glavni grad

Srbin 100%

pre 10 godina

SNS u ovome trenutku predstavlja najpozeljnijeg koalicionog partnera jer gradjani polazu velike nade u njihov reformski kapacitet koji bi trebalo da bude okosnica kako njihove predizborne kampanje tako i vodilja sledece vlade koja se ozbiljno mora pozabaviti problemima koji opterecuju nase drustvo i drzavu

Beli Listic

pre 10 godina

Kao veliki protivnik svega sto predstavlja SNS i ova postovana dama nadam se da ce se ovi komentari i ovi minusi na podrsku doticnoj reflektovati na izborni rezultat. Ali normalni odavno ne izlaze.

nebazdareni strujomer

pre 10 godina

Ostavi se price ko hoce da bude sa vama ali ono sto vecinu interesuje, konkretno, da li cemo imati jeftiniju struju vikendom. Bas me briga za te mnoge, bas me briga za makete ja hocu konkretna obecanja, a ne pricu o popunjavanju vasih stranackih redova.

Golub

pre 10 godina

Pa mnogi bi hteli zato što će biti nemoguće formirati vladu bez Sns bez obzira da li uzme apsoslutnu većinu što je takođe moguć scenario.

Red_Devil_019

pre 10 godina

Obećavati , je trenda koji je prošao. Mogu ili ne mogu, hoću ili neču. Rešenost u rešavanju nekih problema je ključ. Bitno je da narod shvati da imate tu rešenost. Moram da konstantujem da je Vučić prvi shvatio tu suštinu. Da šarene laže ne prolaze, i da s narodom treba pošteno i realno, Možemo toliko i toliko, ali samo ukoliko ozbiljno pristupimo tom problemu. Biće prepreka sigurno, ali bitna je rešenost. I upravo na tom sistemu Vučiću i raste rejting.
Deluje mi kao da su svi shvatili da je to put, i da je narod izabarao da glasa za poverenje, ne obećanja, i sada shodno tome, niko ne obećava kule i gradove. Ali opet mislim da su osim Vučića svi oni ispucali svoje... Imali su prilika, nisu učinili ništa opipljivo. I u ovakvom stanju raspada demokratske opcije, Srbija nema alternativu osim da veruje onome ko plasira najrealniju ideju. Ostali se trude da se drze Vučića i normalno je da žele koaliciju s njim.

Lane

pre 10 godina

Što više ovakvih ljudi u novoj vladi, kao što je Zorana Mihajlović, Krstić, Selaković, Udovičić, to su ozbiljni i pošteni ljudi. Dosta je više bilo kvazi stručnjaka.

amarko

pre 10 godina

skroz je neozbiljna ova mihajovicka,stalno se nesto ljuti,preti-a svoj posao slabo radi-a dosta pokazatelja su protiv nje(i dalje je lepa :)).Kad bi PPV-rejting men izvuko Jorgovanku za ministarku finansija,moze i privrede,Jorgovanka je carica za ceo sns,zmaj

Cika Sapke

pre 10 godina

Male stranke su do proslih izbora ucenjivale velike stranke. Dodje vreme da se situacija promeni i sada male stranke mole veliku stranku da udju u koaliciju.

Smoking

pre 10 godina

Jedina stranka koja se ne bavi drugima i koja je odmah izasla sa imenom premijera i jasno definisanom politikom za predstojeci period je Napredna stranka,kod ostalih je vidno primetna doza rasula u sopstvenim redovima i nejasna politika delovanja.

Povidon

pre 10 godina

To je ona ministarka koja kaze "imamo plan, pa cemo sesti i napraviti plan". Lazovi. Sve je poskupelo od kada su dosli na vlast, ali je zato plata manja.

Jovan

pre 10 godina

Svi bi hteli da operu svoje biografije i da se priključe pobedničkom timu i da tako iybegnu odgovornost za sva nedela koja su radili. Svim časnim i poštenim ljudima vrata SNS-a su otvorena.

Mirjam

pre 10 godina

kao da ovde neko povecava racune zato sto mu se eto tako svidja, ako su racuni i uvecani, to se radi da nas za pet godina ne bi sacekao opsti kolaps! Zivimo u kapitalizmu, proizvod kosta onoliko koliko kosta, a ne onoliko koliko vama odgovara, moramo da se navikenmo na takav sistem, proslo doba komunizma

Zabrinuti gradjanin Srbije za svoju egzistenciju ako pobedi SNS i njihovi saveznici

pre 10 godina

Skupo ce nas kostati te vase reforme.Prvo cemo dobiti 80 % vece poreze na imovinu, onda nam sledi do kraja 2015. udar od nekoliko stotina evra da ugradimo kalorimetre tj minimum 50 evra po radijatoru,a onda 2 i 3 puta veci racuni za grejanje od 2015. sa njima nego dok smo placali po m2, jer sam gledao na RTS priloge da su ljudi placali po 5000 din grejanja, a po novom obracunima sa kalorimetrima grejanje ih kosta 12000 i 16000 dinara. Uz to bese moramo da promenimo i stare postanske sanducice ako ne odgovraju dimenzijama koje je propisala agencija za tu oblast i tu trosak od jedno 20 tak evra. A onda nam sledi najveci udar u vidu energetske efikasnosti objekata.Prvo izrada pasosa a izrada kosta verovanto nekoliko stotina evra a bez njega bese nema vise prodaje i iznjamljvanaj stanova a onda tek sledi udar od nekoliko hiljada evra jer po zakonu ce svi ne dobrovoljno nego prinudno svom objektu morati da dignu za 1 stepen vise efikasnost od dobijene u pasosu a to se radi menjanjem fasade, prozora..a uz to cemo placati i ekonomsku cenu struje vode,grejanja...za kratno vreme tj za neku godinu.A sve te nove namete i racune cemo placati sa mizarnim platama a ko nema novca da plati te nove namete,racune za komunalne usluge ,poreze ce biti izabecni iz svojih energetskih stanova i kuca uz pomoc profesionlanih izvristelija i ili poreznika i njihova pokretna a ako to nije dovoljno i nepokrenta imovina ce biit prodata u besecnje novopecenim bogatasima koji su se obogatili 90 tih i 2000 tih.

Lil Bub

pre 10 godina

"Uložiće sve što imaju u kampanju protiv Vučića i SNS" - Nesporno je da će se voditi prljava kampanja, ali pitanje je koliko će od toga imati koristi. Ovo vreme u vlasti sns je iskoristio na najbolji mogući način, pokazali su da su sposobni da upravljaju državom i iza sebe imaju rad i rezultate, što je za glasače najbitnije.

Stefan

pre 10 godina

Sa vama,ni u ludilu!Stvarno jesu nas krali zuti,ali bar pametno,perfidno...a vi,toliko ste prosti i providni da vredjate inteligenciju!Dno,fuj!!!

pera-marsovac

pre 10 godina

ova zena je zlo neopevano. svaki normalan covek koji procita ovo mora da se zgrozi. pa ministarko nije radulovic postao ministar zato sto je imao podrsku u narodu vec zato sto ga je tvoj vodja postavio tamo. a tu nebulozu da djilas mora da tuzi celu srbiju, jer misle, ponavljam: jer misle, da se obogatio zahvaljujuci vlasti koju je imao, nema nikakve veza sa tuzbom koja tebe ceka. ti naime tvrdis( bez i jednog dokaza do sada) da je on lopov.jedno je misliti a drugo tvrditi, zato beri prnje kad u martu puknete i pravac zabela...

Tika

pre 10 godina

Mi smo toliko u energetskoj dubiozi da nam može pomoći samo hitna gradnja kapitalnih objekata poput Đerdapa. Pošto ništa nije rađeno dve decenije, a sa stabilnom vladom bi to mogli da pokrenemo.

Andrej

pre 10 godina

A sto uzeste stranku Ljajica kad bas svi hoce> Jeste li im proverili poslanike? SNS ne trebaju takvi autogolovi..kad moze da bira. Krajnje cudno.

toya

pre 10 godina

Imamo jednu stranku na vlasti koja ne priznaje kolektivnu odgovornost kada su recimo upitanju računi za struju. Krivac mora da se pronađe što je po meni sasvim uredu. Jer kada svako bude snosio posledice svog rada prema obavezama će se pnašati mnogo odgovornije.
(bobi, 5. februar 2014 22:44)
Ja bih pre rekao da imamo stranku na vlasti čiji funkcioneri nikad nisu krivi (to mu dođe kao aksiom). Nisu oni krivi za alfatoksin u mleku već Ješić. Za bruku sa malom maturom opet nisu oni krivi već neka službenica. Za račune za struju opet nisu krivi funkcioneri SNS-a već neki tamo direktori elektrodistribucija. Za UBB banku opet nisu oni krivi već bezobrazni akcionari. A za džakove sa listićima se ne zna ko je kriv ali sigurno nisu oni i kako oni da saznaju ko je kriv kada nisu na vlasti već u konstantnoj predizbornoj kampanji. Njihova najveća sreća je što ustvari toliko mnogo znaju da i ne vide kada su krivi.

Jolić

pre 10 godina

Čekali smo Vas da dođete na Vlast, čekali smo rekonstrukciju Vlade, a sad hoćete i još jedan mandat od naroda.
Toliko Vam treba da završite urušavanje domaćeg bankarskog sektora i pljačku akcionara ??

bobi

pre 10 godina

Imamo jednu stranku na vlasti koja ne priznaje kolektivnu odgovornost kada su recimo upitanju računi za struju. Krivac mora da se pronađe što je po meni sasvim uredu. Jer kada svako bude snosio posledice svog rada prema obavezama će se pnašati mnogo odgovornije.

dejan

pre 10 godina

Dogurali smo mi do jos vece tuge nego one sa Milosevice, kada mnogi hoce s Tomom i Vuckom. Voleo bi da osvoje koji procenat manje nego zadnje izbore, makar da stanu da nas bombarduju da su oni jedini, da svi hoce sa njima i da je jedan jedini eliki vodja, spasioc borac protiv svega i svacega, europpejac najveci, onaj sto se u sve mesa.

Dumi kladovon

pre 10 godina

Vec su se oni usemili kod vas. Tako da vam dajem odredjeni period da pocnu kao Cvijan da urade svoj posao.

Sad ce te pobediti ali koje kadrove imate ZALOSBA VAM MAJKA.

Tako je i DS primao ove sto sad beze po funkcije njima narod,DRZAVA familija i obraz su nebitni..

Plavusaaasampastaaa

pre 10 godina

Nadam se da ovoga puta nece biti gresaka slicnih kao sa Radulovicem...mada bi svi sa SNS,moraju dobo da razmisle koga pustaju previse blizu sebe...

Maki5

pre 10 godina

Iskreno i nama gradjanima je dosadilo "nadvlacenje" u Vladi. Potrebna nam je stabilnost, jaka politicka volja i korenite promene. Slazem se u potpunosti, ali mislim da je to veliki zadatak i veliki naporan rad sto sadasnja Vlada nije imala.

Alek

pre 10 godina

Jedan od brojnih razloga da se glasa za Djilasa , jeste i ova iritirajuca zena! Nista nije u stanju da uradi, nizasta nije sposobna , osim za praznu pricu .
Napred DS,napred Djilas u Beogradu!

Alek

pre 10 godina

Jedan od brojnih razloga da se glasa za Djilasa , jeste i ova iritirajuca zena! Nista nije u stanju da uradi, nizasta nije sposobna , osim za praznu pricu .
Napred DS,napred Djilas u Beogradu!

Jolić

pre 10 godina

Čekali smo Vas da dođete na Vlast, čekali smo rekonstrukciju Vlade, a sad hoćete i još jedan mandat od naroda.
Toliko Vam treba da završite urušavanje domaćeg bankarskog sektora i pljačku akcionara ??

dejan

pre 10 godina

Dogurali smo mi do jos vece tuge nego one sa Milosevice, kada mnogi hoce s Tomom i Vuckom. Voleo bi da osvoje koji procenat manje nego zadnje izbore, makar da stanu da nas bombarduju da su oni jedini, da svi hoce sa njima i da je jedan jedini eliki vodja, spasioc borac protiv svega i svacega, europpejac najveci, onaj sto se u sve mesa.

toya

pre 10 godina

Imamo jednu stranku na vlasti koja ne priznaje kolektivnu odgovornost kada su recimo upitanju računi za struju. Krivac mora da se pronađe što je po meni sasvim uredu. Jer kada svako bude snosio posledice svog rada prema obavezama će se pnašati mnogo odgovornije.
(bobi, 5. februar 2014 22:44)
Ja bih pre rekao da imamo stranku na vlasti čiji funkcioneri nikad nisu krivi (to mu dođe kao aksiom). Nisu oni krivi za alfatoksin u mleku već Ješić. Za bruku sa malom maturom opet nisu oni krivi već neka službenica. Za račune za struju opet nisu krivi funkcioneri SNS-a već neki tamo direktori elektrodistribucija. Za UBB banku opet nisu oni krivi već bezobrazni akcionari. A za džakove sa listićima se ne zna ko je kriv ali sigurno nisu oni i kako oni da saznaju ko je kriv kada nisu na vlasti već u konstantnoj predizbornoj kampanji. Njihova najveća sreća je što ustvari toliko mnogo znaju da i ne vide kada su krivi.

Dumi kladovon

pre 10 godina

Vec su se oni usemili kod vas. Tako da vam dajem odredjeni period da pocnu kao Cvijan da urade svoj posao.

Sad ce te pobediti ali koje kadrove imate ZALOSBA VAM MAJKA.

Tako je i DS primao ove sto sad beze po funkcije njima narod,DRZAVA familija i obraz su nebitni..

Stefan

pre 10 godina

Sa vama,ni u ludilu!Stvarno jesu nas krali zuti,ali bar pametno,perfidno...a vi,toliko ste prosti i providni da vredjate inteligenciju!Dno,fuj!!!

Zabrinuti gradjanin Srbije za svoju egzistenciju ako pobedi SNS i njihovi saveznici

pre 10 godina

Skupo ce nas kostati te vase reforme.Prvo cemo dobiti 80 % vece poreze na imovinu, onda nam sledi do kraja 2015. udar od nekoliko stotina evra da ugradimo kalorimetre tj minimum 50 evra po radijatoru,a onda 2 i 3 puta veci racuni za grejanje od 2015. sa njima nego dok smo placali po m2, jer sam gledao na RTS priloge da su ljudi placali po 5000 din grejanja, a po novom obracunima sa kalorimetrima grejanje ih kosta 12000 i 16000 dinara. Uz to bese moramo da promenimo i stare postanske sanducice ako ne odgovraju dimenzijama koje je propisala agencija za tu oblast i tu trosak od jedno 20 tak evra. A onda nam sledi najveci udar u vidu energetske efikasnosti objekata.Prvo izrada pasosa a izrada kosta verovanto nekoliko stotina evra a bez njega bese nema vise prodaje i iznjamljvanaj stanova a onda tek sledi udar od nekoliko hiljada evra jer po zakonu ce svi ne dobrovoljno nego prinudno svom objektu morati da dignu za 1 stepen vise efikasnost od dobijene u pasosu a to se radi menjanjem fasade, prozora..a uz to cemo placati i ekonomsku cenu struje vode,grejanja...za kratno vreme tj za neku godinu.A sve te nove namete i racune cemo placati sa mizarnim platama a ko nema novca da plati te nove namete,racune za komunalne usluge ,poreze ce biti izabecni iz svojih energetskih stanova i kuca uz pomoc profesionlanih izvristelija i ili poreznika i njihova pokretna a ako to nije dovoljno i nepokrenta imovina ce biit prodata u besecnje novopecenim bogatasima koji su se obogatili 90 tih i 2000 tih.

pera-marsovac

pre 10 godina

ova zena je zlo neopevano. svaki normalan covek koji procita ovo mora da se zgrozi. pa ministarko nije radulovic postao ministar zato sto je imao podrsku u narodu vec zato sto ga je tvoj vodja postavio tamo. a tu nebulozu da djilas mora da tuzi celu srbiju, jer misle, ponavljam: jer misle, da se obogatio zahvaljujuci vlasti koju je imao, nema nikakve veza sa tuzbom koja tebe ceka. ti naime tvrdis( bez i jednog dokaza do sada) da je on lopov.jedno je misliti a drugo tvrditi, zato beri prnje kad u martu puknete i pravac zabela...

makita

pre 10 godina

SNS i Aleksandar Vucic su dokazali da ne vode politiku za bolje sutra svih gradjana Srbije u medijima vec to rade konkretno na terenu.Dosta je narod slusao sve i svasta po medijima a kad treba nesto od toga da se sprovede u delo.gura se pod tepih.Zato moje misljenje je da ce SNS ubedljivo pobediti na pedstojecim izborima jer realno nemaju dostojnog politickog protivnika na politickoj sceni Srbije.

brigate

pre 10 godina

Čitam komentare i zgražavam se na mržnju koju ljudi seju oko sebe. Možete da ne volite naprednjake, ma možete i da ih mrzite, to je vaša stvar. Ali morate da prihvatite da su oni sadašnjost i budućnost naše političke scene i da se nadate da će zaista i završiti ono što su započeli a od čega su svi prethodni bežali.

akademac

pre 10 godina

Politika SNS-a je u mnogome pokazala da se istinski zeli obracunati sa kriminalom i korupcijom,da istinski zeli da obnovi ovu zemlju i pretvori je u jednu modernu Evropsku clanicu.Sto je najvaznije njihova politika se ne zasniva samo na markentingu vec oni postepeno to realizuju i nije slucajno istorijska podrska naroda za SNS.

Andrej

pre 10 godina

A sto uzeste stranku Ljajica kad bas svi hoce> Jeste li im proverili poslanike? SNS ne trebaju takvi autogolovi..kad moze da bira. Krajnje cudno.

Snezana

pre 10 godina

Svaka rec joj je na mestu. Tajkuni su vec krenuli sa investicijama za bolje sutra, tako da do izbora ocekujem da ce DS igrati prljavo, samo da bi ostao na vlasti.

niki

pre 10 godina

Ovo je prilika da se promeni praksa u Srbiji. Da stranka koja osvoji najviše glasova ima i premijera i da jednim za svagda male stranke prestanu da ucenjuju velike. na ovim izborima pobednik je već određen. Zbog toga bi svo mali bar jedno mesto u skupštini. pa i nije tako loše da se i oni ponekad čuju.

Miloš

pre 10 godina

Za mnoge je put do Parlamenta i vlasti jedini preko SNS. Sad bi svi uz njih, ali verujem da će Vučić napraviti dobru selekciju. Može to, nema razloga da prihvata svakoga, iako je za reforme potreban širok front, velika podrška svih.

Mladjan

pre 10 godina

Kada neko dobro radi, i ima veliku podrsku naroda, svi bi da budu uz njega, to je laksi deo, tezi deo je izboriti se da steknete takvu reputaciju.

Sandra Ilić

pre 10 godina

Sa SNS-om bi mnogi u koaliciju zbog velike većine glasova koja se očekuje 16.03., ali siguran sam da će samo odgovorni i pošteni moći u koaliciju, a svi hokštapleri pred lice pravde.

KLikeraš

pre 10 godina

Ko kaže da naprednjaci i demokrate nemaju identična razmipljanja. Eto, slažu se u jednom da neće biti u istoj Vladi što me iskreno raduje! Demokratama nije mesto u Nemanjinoj 11.

Rock

pre 10 godina

Zbog trenutnog rejtinga stranke, ponude za saradnju stižu sa svih strana. Ono što bi trebao SNS da iskoristi, je mogućnost odabira najboljih i iz drugih stranaka za potencijalnu buduću vladu.

TRUBA

pre 10 godina

Logičan sled događaja.Svi bi hteli da su sa najboljima,a ako može i da se malo "ogrebu" o vlast to je onda super.Kod naprednjaka da se "ogrebu" ne treba ni da razmišljaju to ne mogu ni neki koji su pokušali,ali ih je Vučić glatko počistio.

janaJo

pre 10 godina

vodjenjem pozitivne kampanje, kakvu ste bez premca oduvek i vodili, imacete apsolutnu podrsku naroda, sto je i najbitnije, a nakon toga mozete da nastavite sa vodjenjem poltike u pravom smeru bez ikakvih kocnica

Salieri

pre 10 godina

Jeste kraj nasim mukama ako SNS osvoji vecinu. Pa, da li stvarno mislite da treba pruziti sansu bilo kojoj drugoj stranci- SPS, DS? Mislim da su ove navedene ,,potrosile kredit'' kod naroda i to u potpunosti.

Vođstvo

pre 10 godina

SNS,za sada,korektno radi.Ja ih nisam glasao na proslim izborima,ali cu ih ovoga puta glasati,iskljucivo zbog obracuna njihovog lidera sa korupcijom i kriminalom.

samotnjak

pre 10 godina

Naravno da svi hoce sa njima, jedino oni imaju sanse da urade nesto na ovim izborima. Samo se nadamo da ce se isplatiti poverenje koje cemo im ukazati.

Whirlpool

pre 10 godina

Izjavu gospođe Mihajlović smatram na mestu,ona i jeste jedna od pravih kandidata za gradonačelnika Beograda,jer nam je u ovom tenutku potreban neko ko će raditi u interesu Beograda a ne isključivo ya sopstvene interese.

Detelina

pre 10 godina

I u obicnom zivotu stvari stoje tako, uvek bi svi da se nadju u drustvu najboljeg i najpopularnijeg.Kvalitet je ono sto SNS izdvaja od drugih i nista ne izenadjuje to sto bi i ostali hteli da stanu rame uz rame sa njima.

karadodjevici

pre 10 godina

To sto svi sada hoce dovoljno govori o njima kao pojedincima i strankama. Gde su.bili kad se stranka osnivala i kada je kobajagi bila ekstremna.

Zorann

pre 10 godina

Dosli ste na vlast ni krivi ni duzni a nista zivo niste uradili jer ste nesposobni. Vucic vlada hapsenjem politickih protivnika i medijskom blokadom a vi oko njega morate da klimate glavom. Zemlju cete dovesti do pecinskog doba a ne do EU.

Daleko je sunce

pre 10 godina

To je normalno, svi hoce sa pobednicima. Sad je na pobednicima da se odupru vihoru pobede i izaberu za partnere one koji nude najbolji program i kadrove. Daleko je 2018., a posla koji treba uraditi mnogo.

darmarrr007

pre 10 godina

Ovo je prilika da se promeni praksa u Srbiji. Da stranka koja osvoji najviše glasova ima i premijera i da jednim za svagda male stranke prestanu da ucenjuju velike.

-Podrška-

pre 10 godina

Narod će vam i ukazati nesebičnu podršku. U koga drugo da se uzdamo? Jedina stranka koja istupa sa konkretnim rešenjima ste vi.

Suzica

pre 10 godina

Da bi mogli da stojite uz nekoga ko je dobar morate i sami da posedujete odgovarajuci kvalitet.Pokazace vreme ko je koliko sposoban i ko je istinski dosledan da stoji do SNS a ko u tome vidi mogucnost ostvarivanja svog licnog interesa.

FIFI

pre 10 godina

Verujem u ispravnost odluke naprednjaka da se greske od pre dve godine nece ponavljati i da ce dozvoliti da uz njih stanu samo odabrani koji ce doprinositi razvoju Srbije bez ubacivanja licnih ambicija u celokupan projekat.

Futurista

pre 10 godina

Ne samo da su dosli regularno vec su za tako mali period postigli vise nego sve predhodne vlasti od drzavnog udara na ovamo ,koje bes e godine...'99? Daleko od toga da ja volim i jednu politicku partiju ali volim sebe,zelim bolji zivot, bolji standard, bolju buducnost za sebe i svoju decu i iskren da budem ubedjen sam da ce sns, stranka i ljudi za koje pre 5 godina nikad ne bi rekao da ce to uspeti,napokon izvesti na pravi put posle toliko godina agonije i sedenja u mraku. S obzirom da me politika ne zanima izacicu na izbore i podrzacu reforme koje su nam svima preko potrebne a smatram da bi svi slicni meni trebali tako da urade.

Darko 88

pre 10 godina

Naravno da je tako, ali SNS bi trebalo pažljivo da bira sa kim će da ide, jer sada svi žele da idu sa njima da bi se dočepali malo vlasti. SNS će postići ubedljivu pobedu na izborima, to je više nego izvesno.

Zacudjena

pre 10 godina

Ja bih pre rekao da imamo stranku na vlasti čiji funkcioneri nikad nisu krivi (to mu dođe kao aksiom). Nisu oni krivi za alfatoksin u mleku već Ješić. Za bruku sa malom maturom opet nisu oni krivi već neka službenica. Za račune za struju opet nisu krivi funkcioneri SNS-a već neki tamo direktori elektrodistribucija. Za UBB banku opet nisu oni krivi već bezobrazni akcionari. A za džakove sa listićima se ne zna ko je kriv ali sigurno nisu oni i kako oni da saznaju ko je kriv kada nisu na vlasti već u konstantnoj predizbornoj kampanji. Njihova najveća sreća je što ustvari toliko mnogo znaju da i ne vide kada su krivi.
(toya, 5. februar 2014 23:44)
Nisam znala da je Žarko Obradović službenica?! Pitam se da li bi on bio smenjen za vreme prethodne vlasti?

NVIDIA

pre 10 godina

Logično je što svi hoće koaliciju sa njima, to im je karta za ulazak u vlast. Ponuda je velika, a izbor će biti isključivo zaslužen. Naravno, sve zavisi od rezultata na izborima.

Povidon

pre 10 godina

To je ona ministarka koja kaze "imamo plan, pa cemo sesti i napraviti plan". Lazovi. Sve je poskupelo od kada su dosli na vlast, ali je zato plata manja.

Noca

pre 10 godina

Sada bi svi u koaliciju sa SNS je jedino ona moze i hoce da Srbija krene napred, sto su za ovo kratko vreme svoje vlasti pokazali i uradli nego mnogi za godinama sto su bili navlasti, zato im narod i daje ogromnu podrsku.

змај од ноћаја

pre 10 godina

Pokazaće vreme ko je koliko sposoban i ko je istinski dosledan da stoji do SNS a ko u tome vidi mogućnost ostvarivanja svog ličnog interesa.

Djordje

pre 10 godina

Svi hoce sa SNS-om jer znaju da ih narod podrzava i tako vide svoju sansu da se uguraju u neku fotelju. Dzabe im kad SNS nece ljude koji su nas upropastili.

maruska

pre 10 godina

Uopste nije iskljuceno da je imala krticu u ministarstvu i da je neko namerno hteo da joj napakosti s obzirom na to da vodi tim sns na gradu.

roxana

pre 10 godina

U ljudskoj prirodi je da svi vise vole da budu sa uspesnijim od onih koji to nisu, tako je i sa strankama, jer na taj nacin vide sansu za afirmaciju svojih politickih ideja.

suboticasusu

pre 10 godina

Treba sacekati da se izborizavrse,zasto praviti veliku koaliciju i na taj nacin slabiti i ovako losu opoziciju. Snaga vlade se povecava jacanjem opozicije koja ima za cilj poboljsanje zivota gradjana,a nasa opozicija gleda svoje interese i na taj nacin ubija svoje postojanje.

Ana

pre 10 godina

Ova gospodja treba da se bavi svojim poslom, a ne da bude glasnogovornik SNS. Mene brinu rezultati izbora, jer vecina siromasnih i neobrazovanih, veruje u njihove price. Nista nisu uradili za vreme njihove vladavine, samo najave afera, a ono sa spasavanjem zavejanih od strane Vucica je toliko degutantno, da nisam tih dana prestajala da se smejem.Guvernerka, ne da nije smanjila svoju plat, vec je povecala.Treba hitno da napusti to mesto, narocito posle skandala sa Univerzal bankom.Od kojih para se isplacuje stedisama, ako ne od poreskih obveznika.Ako SNS formira sama Vladu, brzo ulazimo u diktaturu,,,,neka nam Bog pomogne.

monk

pre 10 godina

Dobra udavača, mnogo udvarača. Tako i sa SNS-om, svako želi sa prvima. Mali to znaju nekada debelo da iskoriste. Bez ljutnje, ja SPO ne bih izabrala. No izbor je vaš, ja samo komentarišem postupak.

nebazdareni strujomer

pre 10 godina

Ostavi se price ko hoce da bude sa vama ali ono sto vecinu interesuje, konkretno, da li cemo imati jeftiniju struju vikendom. Bas me briga za te mnoge, bas me briga za makete ja hocu konkretna obecanja, a ne pricu o popunjavanju vasih stranackih redova.

Beli Listic

pre 10 godina

Kao veliki protivnik svega sto predstavlja SNS i ova postovana dama nadam se da ce se ovi komentari i ovi minusi na podrsku doticnoj reflektovati na izborni rezultat. Ali normalni odavno ne izlaze.

Milovan S Nikolić Somborr

pre 10 godina

Sa koje planete je stigla gospodja Mihajlović? Dama iz jata propalih političara koje je savetovala soli pamet narodu.
Postati ono što gospođa želi može samo na prevaru, ali je teško istu ponoviti onome ko je iskoristio kao gospođa.

Tika

pre 10 godina

Mi smo toliko u energetskoj dubiozi da nam može pomoći samo hitna gradnja kapitalnih objekata poput Đerdapa. Pošto ništa nije rađeno dve decenije, a sa stabilnom vladom bi to mogli da pokrenemo.

Snouden

pre 10 godina

Nisam znao da ste ovako pokvareni, a bio sam vam dao glas,vise nikada kad ni do dece sa dijabetesom vam nije stalo.
Evo malo o PPV spasavanju:
http://glasno.org/politika/novinarka-zbog-vuciceve--akcije-spasavanja--stopiran-crveni-krst/

Coca-Cola

pre 10 godina

Eto dobili ste Tadica,
nadam se da ce vam mnogo pomoci u kampanji,
sva sreca da je napustio DS on i njemu slicni.....
Mozete da ga angazujete u EPS-u da kontrolise racune!!!
Moj glas za Dragana.

amarko

pre 10 godina

skroz je neozbiljna ova mihajovicka,stalno se nesto ljuti,preti-a svoj posao slabo radi-a dosta pokazatelja su protiv nje(i dalje je lepa :)).Kad bi PPV-rejting men izvuko Jorgovanku za ministarku finansija,moze i privrede,Jorgovanka je carica za ceo sns,zmaj

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Mihajlovićeva: Mnogi bi hteli sa SNS

Samo neko ko je "nacisto lud" nebi hteo da "vlada" zajedno sa SNS !
Pogotovu danas kada su se i gradjani vec "navikli na nacin" na koji "vlada SNS", navikli na "aflatoksin u Mleku", navikli da zive bez vode za pice, navikli na "milionske racune za struju", navikli "da jedu jednom dnevno", navikli "da se bez ikakvog POVODA dive Aleksanru Vucicu", navikli da "preko medija procitaju kako im je dobro" a ne da kao ranije sami "donose zakljucke o tome" i da "zapomazu bez razloga" samo zato sto su bez posla ili sto su svakim danom sve gladniji i bedniji, naviki "da veruju" u "buducnost u koju veruju", navikli da se "UZALUDNO NADAJU"...
I ko nebi voleo da "vlada" takvim gradjanima ?

bobi

pre 10 godina

Imamo jednu stranku na vlasti koja ne priznaje kolektivnu odgovornost kada su recimo upitanju računi za struju. Krivac mora da se pronađe što je po meni sasvim uredu. Jer kada svako bude snosio posledice svog rada prema obavezama će se pnašati mnogo odgovornije.

Slobodan N.

pre 10 godina

Voleo bih da SNS izadje sa konkretnim programom, pogotovo u sferi ekonomije (sa svim šta to podrazumeva). Pričaju o reformama a konkretno ništa: na koji način, od kojih para, itd ....

a vi?

pre 10 godina

spin doktorka u akciji, ponovo. zaboravila da napomene da je akademska, legalna titula izgubila vrednost a njihiva partijska knjižica postala glavna fora za zapošljavanje.
i o đilasovom bogatstvu bolje da ne trubi, neka objasni bogaćenje predsednika tome i njegove porodice.

Maki5

pre 10 godina

Iskreno i nama gradjanima je dosadilo "nadvlacenje" u Vladi. Potrebna nam je stabilnost, jaka politicka volja i korenite promene. Slazem se u potpunosti, ali mislim da je to veliki zadatak i veliki naporan rad sto sadasnja Vlada nije imala.

silja

pre 10 godina

E kad nas rebne sa racunima za grejanje, vodu i iznosenje smeca. Ocekujem da ce se i tad pojaviti krivac .... ali ne ona naravno. Jel mozete da zamislite kad pocne da melje kako nam je lepo u Beogradu od kad je ona dosla. Idem da izbore samo da ona ne bude ....

Viki

pre 10 godina

Meni je sve ovo glupo. Da je sns toliko jak izašao bi na izbore sam. Ovo je čista prevara glasača i samo pokušaj da se političari dočepaju fotelja, a mi ćemo i dalje da plaćamo velike račune.

Mirjam

pre 10 godina

kao da ovde neko povecava racune zato sto mu se eto tako svidja, ako su racuni i uvecani, to se radi da nas za pet godina ne bi sacekao opsti kolaps! Zivimo u kapitalizmu, proizvod kosta onoliko koliko kosta, a ne onoliko koliko vama odgovara, moramo da se navikenmo na takav sistem, proslo doba komunizma

Plavusaaasampastaaa

pre 10 godina

Nadam se da ovoga puta nece biti gresaka slicnih kao sa Radulovicem...mada bi svi sa SNS,moraju dobo da razmisle koga pustaju previse blizu sebe...

ivanhoe

pre 10 godina

2015. ce biti godina kad cete sici s vlasti. Mozda na prolece ili jesen. I to ce biti takvi protesti da ce prema tome ovi ukrajinski biti blagi protest. Nazalost krecemo se ka tom scenariju, jer nama vladaju diletanti koji nisu svesni dubine krize u kojoj je nase drustvo decenijama.

Snouden

pre 10 godina

Nisam znao da ste ovako prljavi i pokvareni,a bio sam vam dao glas,vise nikada kad ni do dece sa dijabetesom vam nije stalo.
Evo malo o PPV spasavanju sto svi mediji cute: http://glasno.org/politika/novinarka-zbog-vuciceve--akcije-spasavanja--stopiran-crveni-krst/

mikamuzika

pre 10 godina

ja imam najvise poverenja u Vucica,njemu dajem glas,od svih politicara on je u ovoj vladi poceo da ispunjava obecanja a i ima zaista volju da uredi ovu zemlju,smatram da ce odabrati pravi tim za glavni grad

prvi april

pre 10 godina

"Pripremili smo sve uslove za sprovođenje snažnih privrednih i društvenih reformi i samo čekamo mandat naroda", rekla je Mihajlovićeva za list "Danas".

dalje

pre 10 godina

Takođe bi i mnogi hteli da vam vide leđa (u smislu da nestanete sa političke scene) ali nažalost nemaju trenutno alternativu za glasanje!

Una Ivošević

pre 10 godina

"Dragan Đilas više puta ponovio da ne želi saradnju" sa SNS
A što ne kažete da ga nikada niko nije epitao, već je sve to samoinicijativno izgovarao.

Jovan

pre 10 godina

Svi bi hteli da operu svoje biografije i da se priključe pobedničkom timu i da tako iybegnu odgovornost za sva nedela koja su radili. Svim časnim i poštenim ljudima vrata SNS-a su otvorena.

Cika Sapke

pre 10 godina

Male stranke su do proslih izbora ucenjivale velike stranke. Dodje vreme da se situacija promeni i sada male stranke mole veliku stranku da udju u koaliciju.

Lane

pre 10 godina

Što više ovakvih ljudi u novoj vladi, kao što je Zorana Mihajlović, Krstić, Selaković, Udovičić, to su ozbiljni i pošteni ljudi. Dosta je više bilo kvazi stručnjaka.

Smoking

pre 10 godina

Jedina stranka koja se ne bavi drugima i koja je odmah izasla sa imenom premijera i jasno definisanom politikom za predstojeci period je Napredna stranka,kod ostalih je vidno primetna doza rasula u sopstvenim redovima i nejasna politika delovanja.

Golub

pre 10 godina

Pa mnogi bi hteli zato što će biti nemoguće formirati vladu bez Sns bez obzira da li uzme apsoslutnu većinu što je takođe moguć scenario.

Red_Devil_019

pre 10 godina

Obećavati , je trenda koji je prošao. Mogu ili ne mogu, hoću ili neču. Rešenost u rešavanju nekih problema je ključ. Bitno je da narod shvati da imate tu rešenost. Moram da konstantujem da je Vučić prvi shvatio tu suštinu. Da šarene laže ne prolaze, i da s narodom treba pošteno i realno, Možemo toliko i toliko, ali samo ukoliko ozbiljno pristupimo tom problemu. Biće prepreka sigurno, ali bitna je rešenost. I upravo na tom sistemu Vučiću i raste rejting.
Deluje mi kao da su svi shvatili da je to put, i da je narod izabarao da glasa za poverenje, ne obećanja, i sada shodno tome, niko ne obećava kule i gradove. Ali opet mislim da su osim Vučića svi oni ispucali svoje... Imali su prilika, nisu učinili ništa opipljivo. I u ovakvom stanju raspada demokratske opcije, Srbija nema alternativu osim da veruje onome ko plasira najrealniju ideju. Ostali se trude da se drze Vučića i normalno je da žele koaliciju s njim.

Srbin 100%

pre 10 godina

SNS u ovome trenutku predstavlja najpozeljnijeg koalicionog partnera jer gradjani polazu velike nade u njihov reformski kapacitet koji bi trebalo da bude okosnica kako njihove predizborne kampanje tako i vodilja sledece vlade koja se ozbiljno mora pozabaviti problemima koji opterecuju nase drustvo i drzavu

čuvate li račune, pogledajte ranije godine...

pre 10 godina

sta je sa strijom.veci racuni, nikom nista aaa???
(leki, 5. februar 2014 23:56)
"Strija" je uveliko rešena a ostatak problema se rešava! I tek sada vidimo svu dubinu problema ali i razmere krađe koju EDB čini godinama. Sistem uspostavljen mnogo ranije!

premijer-ministar, ne biva to...

pre 10 godina

Nadam se se samo bez SPSa svaki resor pod njihovim kadrom je nazadovao.
(vojaman, 5. februar 2014 23:40)
Zbog alavosti SPS koalicije se i ide na izbore! Svi što tvrde drugačije zaobilaze istinu!

Tucson

pre 10 godina

Opozicija uporno ide glavom kroz zid - ako se promene i počnu da rade u interesu građana, jednog dana će i oni možda biti u prilici da opet preuzmu odgovornost vođenja zemlje.

covek institucija

pre 10 godina

Ova zena opusteno kaze da je oko milion ljudi i vise koji nece glasati za njenu stranku nebitno,meni to nije u svakom slucaju normalno!Predvidjam joj beg iz zemlje kad pukne balon

Koshi

pre 10 godina

Svi su uvideli da je SNS ubedljivo u prednosti u odnosu na ostale stranke, jer ima poverenja naroda. Sada su svi pametni i jednostavno hoce uz lidere, ali su izdajice svoje stranke...

Lil Bub

pre 10 godina

"Uložiće sve što imaju u kampanju protiv Vučića i SNS" - Nesporno je da će se voditi prljava kampanja, ali pitanje je koliko će od toga imati koristi. Ovo vreme u vlasti sns je iskoristio na najbolji mogući način, pokazali su da su sposobni da upravljaju državom i iza sebe imaju rad i rezultate, što je za glasače najbitnije.

Torima

pre 10 godina

Treba obratiti pažnju na kadrove dss-a,koji ne podržavaju politiku okrenutu prema eu pošto-poto ali imaju odlične predloge za saradnju kako sa eu tako i sa ostalim svetskim državama.

Nešo

pre 10 godina

Naravno da bi mnogi želeli sa SNS jer im je to garancijadu uđu vlast. Međutim dobro bi bilo da se koalicije prave posle završetka izbora. Kada se prebroje glasovi i vidimo ko koliko ima poverenje građana onda se mogu praviti kombibacije oko koalicija za formiranje vlasti.

No1

pre 10 godina

Alek@

Ona jeste iritantna i u pravu si za nju 100% i ja ne mogu da je gledam, ali glasati za djilasa?!? Pa gde si ti ziveo zadnjih 10 godina? Pa covece oni su pokrali celu zemlju, i to vise i ne kriju, razbacuju milione evra svaki dan, a tebi je on idol, i hoces da glasas.SNS nije sposoban, SPS su lopovi, ali DS je najvece zlo koje postoji. Dali je moguce da ima ljudi koji nisu clanovi iste, da hoce da glasaju za njih?! Za bolje nismo.....

Tirion Lanister

pre 10 godina

Uglavnom ce svi hteti sa SNS-om u koaliciju,narod pokazuje najvece poverenje njima. Pokazali su za kratko vreme sta znaci rec promena.

Milos M

pre 10 godina

Bilo ko da formira vlast očekuje ga posla kao sve prethodnike pre njega zajedno, jer su sada potrebni rezultati po svaku cenu i da se krene od propadanja i statusa "kvo".

strajin

pre 10 godina

Srbija je konačno ostvarila konkretne rezultate poput otpočinjanja pregovora o članstvu u EU, pa do konkretnih rezultata u borbi protiv sistemske korupcije koju je Vučić zatekao u skoro svim državnim institucijama.

mare

pre 10 godina

Činjenica je da su naprednjaci najpoželjniji partner strankama jer su siguran pobednik prestojećih izbora. Očekujem da će tu svoju pobedu opravdati rezultatima jer jedino tako mogu da očuvaju lidersku poziciju. Očekujem da će nastaviti započete poslove i iskoristiti svoju snagu da od Srbije naprave bolje mesto za život.

Zulum

pre 10 godina

Opšte je poznato da mnogi žele među uspešne,treba im dati šansu,ja bih to nazvao probnim periodom,od dve do četiri godine pa ako pokažu privrženost partiji i radu sa narodom,uz rezultate,dati im šansu u užem rukovodstvu stranke.

Teodor

pre 10 godina

Dakle, istina je. Mnogi bi da se "ogrebu" za parče vlasti.
Podržavam stav naprednjaka da ne bi trebalo da budu sami na vlasti i nadam se da će uspeti da dobro selektuju "krpelje" i da bi u fokusu tom prilikom morao biti - minuli rad.

Zoran(a)

pre 10 godina

Mnogi bi želeli da vide leđa Zorani Mihailović i ajde, nemam ništa protiv, ali bojim se lica koje ćemo posle toga videti!Zorana Živkovića?!

ISIDOR

pre 10 godina

Sasvim je logično da mnogi hoće u vlast sa SNS-om, jer drugi način da dođu do neke moći nemaju, jer su se se sve stranke već pokazale, kao nesposobne da upravljaju državom. Bez obzira na opredeljenje da se ide u koaliciju sa još nekim strankama, i stvori širok reformski front, posle izbora, treba da se vodi računa, da neka neprirodna koalicija ne smanji funkcionalnost novo stvorene vlade.

miki

pre 10 godina

mnogi bi hteli ali nekima nije tu mesto tako da najbolje je da se situacija kontrolise i neizmakne kontroli sve treba pomno pratiti

декомпозиција

pre 10 godina

Наравно да би хтели,зато што мисле да могу да се увале и ушушкају у министарске фотеље тако што ће приступити у коалицију иако су до скоро били супротних мишљења.

Plavusaaasampastaaa

pre 10 godina

Nadam se da ovoga puta nece biti gresaka slicnih kao sa Radulovicem...mada bi svi sa SNS,moraju dobo da razmisle koga pustaju previse blizu sebe...

Maki5

pre 10 godina

Iskreno i nama gradjanima je dosadilo "nadvlacenje" u Vladi. Potrebna nam je stabilnost, jaka politicka volja i korenite promene. Slazem se u potpunosti, ali mislim da je to veliki zadatak i veliki naporan rad sto sadasnja Vlada nije imala.

Tika

pre 10 godina

Mi smo toliko u energetskoj dubiozi da nam može pomoći samo hitna gradnja kapitalnih objekata poput Đerdapa. Pošto ništa nije rađeno dve decenije, a sa stabilnom vladom bi to mogli da pokrenemo.

bobi

pre 10 godina

Imamo jednu stranku na vlasti koja ne priznaje kolektivnu odgovornost kada su recimo upitanju računi za struju. Krivac mora da se pronađe što je po meni sasvim uredu. Jer kada svako bude snosio posledice svog rada prema obavezama će se pnašati mnogo odgovornije.

Ana

pre 10 godina

Ova gospodja treba da se bavi svojim poslom, a ne da bude glasnogovornik SNS. Mene brinu rezultati izbora, jer vecina siromasnih i neobrazovanih, veruje u njihove price. Nista nisu uradili za vreme njihove vladavine, samo najave afera, a ono sa spasavanjem zavejanih od strane Vucica je toliko degutantno, da nisam tih dana prestajala da se smejem.Guvernerka, ne da nije smanjila svoju plat, vec je povecala.Treba hitno da napusti to mesto, narocito posle skandala sa Univerzal bankom.Od kojih para se isplacuje stedisama, ako ne od poreskih obveznika.Ako SNS formira sama Vladu, brzo ulazimo u diktaturu,,,,neka nam Bog pomogne.

Zorann

pre 10 godina

Dosli ste na vlast ni krivi ni duzni a nista zivo niste uradili jer ste nesposobni. Vucic vlada hapsenjem politickih protivnika i medijskom blokadom a vi oko njega morate da klimate glavom. Zemlju cete dovesti do pecinskog doba a ne do EU.

Snouden

pre 10 godina

Nisam znao da ste ovako pokvareni, a bio sam vam dao glas,vise nikada kad ni do dece sa dijabetesom vam nije stalo.
Evo malo o PPV spasavanju:
http://glasno.org/politika/novinarka-zbog-vuciceve--akcije-spasavanja--stopiran-crveni-krst/

Coca-Cola

pre 10 godina

Eto dobili ste Tadica,
nadam se da ce vam mnogo pomoci u kampanji,
sva sreca da je napustio DS on i njemu slicni.....
Mozete da ga angazujete u EPS-u da kontrolise racune!!!
Moj glas za Dragana.

Slobodan N.

pre 10 godina

Voleo bih da SNS izadje sa konkretnim programom, pogotovo u sferi ekonomije (sa svim šta to podrazumeva). Pričaju o reformama a konkretno ništa: na koji način, od kojih para, itd ....

Snouden

pre 10 godina

Nisam znao da ste ovako prljavi i pokvareni,a bio sam vam dao glas,vise nikada kad ni do dece sa dijabetesom vam nije stalo.
Evo malo o PPV spasavanju sto svi mediji cute: http://glasno.org/politika/novinarka-zbog-vuciceve--akcije-spasavanja--stopiran-crveni-krst/

a vi?

pre 10 godina

spin doktorka u akciji, ponovo. zaboravila da napomene da je akademska, legalna titula izgubila vrednost a njihiva partijska knjižica postala glavna fora za zapošljavanje.
i o đilasovom bogatstvu bolje da ne trubi, neka objasni bogaćenje predsednika tome i njegove porodice.

Zoran(a)

pre 10 godina

Mnogi bi želeli da vide leđa Zorani Mihailović i ajde, nemam ništa protiv, ali bojim se lica koje ćemo posle toga videti!Zorana Živkovića?!

ivanhoe

pre 10 godina

2015. ce biti godina kad cete sici s vlasti. Mozda na prolece ili jesen. I to ce biti takvi protesti da ce prema tome ovi ukrajinski biti blagi protest. Nazalost krecemo se ka tom scenariju, jer nama vladaju diletanti koji nisu svesni dubine krize u kojoj je nase drustvo decenijama.

Bucko razmisljam

pre 10 godina

Mihajlovićeva: Mnogi bi hteli sa SNS

Samo neko ko je "nacisto lud" nebi hteo da "vlada" zajedno sa SNS !
Pogotovu danas kada su se i gradjani vec "navikli na nacin" na koji "vlada SNS", navikli na "aflatoksin u Mleku", navikli da zive bez vode za pice, navikli na "milionske racune za struju", navikli "da jedu jednom dnevno", navikli "da se bez ikakvog POVODA dive Aleksanru Vucicu", navikli da "preko medija procitaju kako im je dobro" a ne da kao ranije sami "donose zakljucke o tome" i da "zapomazu bez razloga" samo zato sto su bez posla ili sto su svakim danom sve gladniji i bedniji, naviki "da veruju" u "buducnost u koju veruju", navikli da se "UZALUDNO NADAJU"...
I ko nebi voleo da "vlada" takvim gradjanima ?

No1

pre 10 godina

Alek@

Ona jeste iritantna i u pravu si za nju 100% i ja ne mogu da je gledam, ali glasati za djilasa?!? Pa gde si ti ziveo zadnjih 10 godina? Pa covece oni su pokrali celu zemlju, i to vise i ne kriju, razbacuju milione evra svaki dan, a tebi je on idol, i hoces da glasas.SNS nije sposoban, SPS su lopovi, ali DS je najvece zlo koje postoji. Dali je moguce da ima ljudi koji nisu clanovi iste, da hoce da glasaju za njih?! Za bolje nismo.....

Viki

pre 10 godina

Meni je sve ovo glupo. Da je sns toliko jak izašao bi na izbore sam. Ovo je čista prevara glasača i samo pokušaj da se političari dočepaju fotelja, a mi ćemo i dalje da plaćamo velike račune.

Lane

pre 10 godina

Što više ovakvih ljudi u novoj vladi, kao što je Zorana Mihajlović, Krstić, Selaković, Udovičić, to su ozbiljni i pošteni ljudi. Dosta je više bilo kvazi stručnjaka.

Snezana

pre 10 godina

Svaka rec joj je na mestu. Tajkuni su vec krenuli sa investicijama za bolje sutra, tako da do izbora ocekujem da ce DS igrati prljavo, samo da bi ostao na vlasti.

makita

pre 10 godina

SNS i Aleksandar Vucic su dokazali da ne vode politiku za bolje sutra svih gradjana Srbije u medijima vec to rade konkretno na terenu.Dosta je narod slusao sve i svasta po medijima a kad treba nesto od toga da se sprovede u delo.gura se pod tepih.Zato moje misljenje je da ce SNS ubedljivo pobediti na pedstojecim izborima jer realno nemaju dostojnog politickog protivnika na politickoj sceni Srbije.

Smoking

pre 10 godina

Jedina stranka koja se ne bavi drugima i koja je odmah izasla sa imenom premijera i jasno definisanom politikom za predstojeci period je Napredna stranka,kod ostalih je vidno primetna doza rasula u sopstvenim redovima i nejasna politika delovanja.

Mirjam

pre 10 godina

kao da ovde neko povecava racune zato sto mu se eto tako svidja, ako su racuni i uvecani, to se radi da nas za pet godina ne bi sacekao opsti kolaps! Zivimo u kapitalizmu, proizvod kosta onoliko koliko kosta, a ne onoliko koliko vama odgovara, moramo da se navikenmo na takav sistem, proslo doba komunizma

mikamuzika

pre 10 godina

ja imam najvise poverenja u Vucica,njemu dajem glas,od svih politicara on je u ovoj vladi poceo da ispunjava obecanja a i ima zaista volju da uredi ovu zemlju,smatram da ce odabrati pravi tim za glavni grad

Lil Bub

pre 10 godina

"Uložiće sve što imaju u kampanju protiv Vučića i SNS" - Nesporno je da će se voditi prljava kampanja, ali pitanje je koliko će od toga imati koristi. Ovo vreme u vlasti sns je iskoristio na najbolji mogući način, pokazali su da su sposobni da upravljaju državom i iza sebe imaju rad i rezultate, što je za glasače najbitnije.

Alek

pre 10 godina

Jedan od brojnih razloga da se glasa za Djilasa , jeste i ova iritirajuca zena! Nista nije u stanju da uradi, nizasta nije sposobna , osim za praznu pricu .
Napred DS,napred Djilas u Beogradu!

Jovan

pre 10 godina

Svi bi hteli da operu svoje biografije i da se priključe pobedničkom timu i da tako iybegnu odgovornost za sva nedela koja su radili. Svim časnim i poštenim ljudima vrata SNS-a su otvorena.

Srbin 100%

pre 10 godina

SNS u ovome trenutku predstavlja najpozeljnijeg koalicionog partnera jer gradjani polazu velike nade u njihov reformski kapacitet koji bi trebalo da bude okosnica kako njihove predizborne kampanje tako i vodilja sledece vlade koja se ozbiljno mora pozabaviti problemima koji opterecuju nase drustvo i drzavu

Red_Devil_019

pre 10 godina

Obećavati , je trenda koji je prošao. Mogu ili ne mogu, hoću ili neču. Rešenost u rešavanju nekih problema je ključ. Bitno je da narod shvati da imate tu rešenost. Moram da konstantujem da je Vučić prvi shvatio tu suštinu. Da šarene laže ne prolaze, i da s narodom treba pošteno i realno, Možemo toliko i toliko, ali samo ukoliko ozbiljno pristupimo tom problemu. Biće prepreka sigurno, ali bitna je rešenost. I upravo na tom sistemu Vučiću i raste rejting.
Deluje mi kao da su svi shvatili da je to put, i da je narod izabarao da glasa za poverenje, ne obećanja, i sada shodno tome, niko ne obećava kule i gradove. Ali opet mislim da su osim Vučića svi oni ispucali svoje... Imali su prilika, nisu učinili ništa opipljivo. I u ovakvom stanju raspada demokratske opcije, Srbija nema alternativu osim da veruje onome ko plasira najrealniju ideju. Ostali se trude da se drze Vučića i normalno je da žele koaliciju s njim.

Golub

pre 10 godina

Pa mnogi bi hteli zato što će biti nemoguće formirati vladu bez Sns bez obzira da li uzme apsoslutnu većinu što je takođe moguć scenario.

Andrej

pre 10 godina

A sto uzeste stranku Ljajica kad bas svi hoce> Jeste li im proverili poslanike? SNS ne trebaju takvi autogolovi..kad moze da bira. Krajnje cudno.

Cika Sapke

pre 10 godina

Male stranke su do proslih izbora ucenjivale velike stranke. Dodje vreme da se situacija promeni i sada male stranke mole veliku stranku da udju u koaliciju.

Noca

pre 10 godina

Sada bi svi u koaliciju sa SNS je jedino ona moze i hoce da Srbija krene napred, sto su za ovo kratko vreme svoje vlasti pokazali i uradli nego mnogi za godinama sto su bili navlasti, zato im narod i daje ogromnu podrsku.

Rock

pre 10 godina

Zbog trenutnog rejtinga stranke, ponude za saradnju stižu sa svih strana. Ono što bi trebao SNS da iskoristi, je mogućnost odabira najboljih i iz drugih stranaka za potencijalnu buduću vladu.

Whirlpool

pre 10 godina

Izjavu gospođe Mihajlović smatram na mestu,ona i jeste jedna od pravih kandidata za gradonačelnika Beograda,jer nam je u ovom tenutku potreban neko ko će raditi u interesu Beograda a ne isključivo ya sopstvene interese.

brigate

pre 10 godina

Čitam komentare i zgražavam se na mržnju koju ljudi seju oko sebe. Možete da ne volite naprednjake, ma možete i da ih mrzite, to je vaša stvar. Ali morate da prihvatite da su oni sadašnjost i budućnost naše političke scene i da se nadate da će zaista i završiti ono što su započeli a od čega su svi prethodni bežali.

Sandra Ilić

pre 10 godina

Sa SNS-om bi mnogi u koaliciju zbog velike većine glasova koja se očekuje 16.03., ali siguran sam da će samo odgovorni i pošteni moći u koaliciju, a svi hokštapleri pred lice pravde.

Miloš

pre 10 godina

Za mnoge je put do Parlamenta i vlasti jedini preko SNS. Sad bi svi uz njih, ali verujem da će Vučić napraviti dobru selekciju. Može to, nema razloga da prihvata svakoga, iako je za reforme potreban širok front, velika podrška svih.

niki

pre 10 godina

Ovo je prilika da se promeni praksa u Srbiji. Da stranka koja osvoji najviše glasova ima i premijera i da jednim za svagda male stranke prestanu da ucenjuju velike. na ovim izborima pobednik je već određen. Zbog toga bi svo mali bar jedno mesto u skupštini. pa i nije tako loše da se i oni ponekad čuju.

akademac

pre 10 godina

Politika SNS-a je u mnogome pokazala da se istinski zeli obracunati sa kriminalom i korupcijom,da istinski zeli da obnovi ovu zemlju i pretvori je u jednu modernu Evropsku clanicu.Sto je najvaznije njihova politika se ne zasniva samo na markentingu vec oni postepeno to realizuju i nije slucajno istorijska podrska naroda za SNS.

suboticasusu

pre 10 godina

Treba sacekati da se izborizavrse,zasto praviti veliku koaliciju i na taj nacin slabiti i ovako losu opoziciju. Snaga vlade se povecava jacanjem opozicije koja ima za cilj poboljsanje zivota gradjana,a nasa opozicija gleda svoje interese i na taj nacin ubija svoje postojanje.

TRUBA

pre 10 godina

Logičan sled događaja.Svi bi hteli da su sa najboljima,a ako može i da se malo "ogrebu" o vlast to je onda super.Kod naprednjaka da se "ogrebu" ne treba ni da razmišljaju to ne mogu ni neki koji su pokušali,ali ih je Vučić glatko počistio.

Jolić

pre 10 godina

Čekali smo Vas da dođete na Vlast, čekali smo rekonstrukciju Vlade, a sad hoćete i još jedan mandat od naroda.
Toliko Vam treba da završite urušavanje domaćeg bankarskog sektora i pljačku akcionara ??

Darko 88

pre 10 godina

Naravno da je tako, ali SNS bi trebalo pažljivo da bira sa kim će da ide, jer sada svi žele da idu sa njima da bi se dočepali malo vlasti. SNS će postići ubedljivu pobedu na izborima, to je više nego izvesno.

dejan

pre 10 godina

Dogurali smo mi do jos vece tuge nego one sa Milosevice, kada mnogi hoce s Tomom i Vuckom. Voleo bi da osvoje koji procenat manje nego zadnje izbore, makar da stanu da nas bombarduju da su oni jedini, da svi hoce sa njima i da je jedan jedini eliki vodja, spasioc borac protiv svega i svacega, europpejac najveci, onaj sto se u sve mesa.

Tirion Lanister

pre 10 godina

Uglavnom ce svi hteti sa SNS-om u koaliciju,narod pokazuje najvece poverenje njima. Pokazali su za kratko vreme sta znaci rec promena.

Una Ivošević

pre 10 godina

"Dragan Đilas više puta ponovio da ne želi saradnju" sa SNS
A što ne kažete da ga nikada niko nije epitao, već je sve to samoinicijativno izgovarao.

amarko

pre 10 godina

skroz je neozbiljna ova mihajovicka,stalno se nesto ljuti,preti-a svoj posao slabo radi-a dosta pokazatelja su protiv nje(i dalje je lepa :)).Kad bi PPV-rejting men izvuko Jorgovanku za ministarku finansija,moze i privrede,Jorgovanka je carica za ceo sns,zmaj

mare

pre 10 godina

Činjenica je da su naprednjaci najpoželjniji partner strankama jer su siguran pobednik prestojećih izbora. Očekujem da će tu svoju pobedu opravdati rezultatima jer jedino tako mogu da očuvaju lidersku poziciju. Očekujem da će nastaviti započete poslove i iskoristiti svoju snagu da od Srbije naprave bolje mesto za život.

FIFI

pre 10 godina

Verujem u ispravnost odluke naprednjaka da se greske od pre dve godine nece ponavljati i da ce dozvoliti da uz njih stanu samo odabrani koji ce doprinositi razvoju Srbije bez ubacivanja licnih ambicija u celokupan projekat.

Stefan

pre 10 godina

Sa vama,ni u ludilu!Stvarno jesu nas krali zuti,ali bar pametno,perfidno...a vi,toliko ste prosti i providni da vredjate inteligenciju!Dno,fuj!!!

strajin

pre 10 godina

Srbija je konačno ostvarila konkretne rezultate poput otpočinjanja pregovora o članstvu u EU, pa do konkretnih rezultata u borbi protiv sistemske korupcije koju je Vučić zatekao u skoro svim državnim institucijama.

Zulum

pre 10 godina

Opšte je poznato da mnogi žele među uspešne,treba im dati šansu,ja bih to nazvao probnim periodom,od dve do četiri godine pa ako pokažu privrženost partiji i radu sa narodom,uz rezultate,dati im šansu u užem rukovodstvu stranke.

Detelina

pre 10 godina

I u obicnom zivotu stvari stoje tako, uvek bi svi da se nadju u drustvu najboljeg i najpopularnijeg.Kvalitet je ono sto SNS izdvaja od drugih i nista ne izenadjuje to sto bi i ostali hteli da stanu rame uz rame sa njima.

Zabrinuti gradjanin Srbije za svoju egzistenciju ako pobedi SNS i njihovi saveznici

pre 10 godina

Skupo ce nas kostati te vase reforme.Prvo cemo dobiti 80 % vece poreze na imovinu, onda nam sledi do kraja 2015. udar od nekoliko stotina evra da ugradimo kalorimetre tj minimum 50 evra po radijatoru,a onda 2 i 3 puta veci racuni za grejanje od 2015. sa njima nego dok smo placali po m2, jer sam gledao na RTS priloge da su ljudi placali po 5000 din grejanja, a po novom obracunima sa kalorimetrima grejanje ih kosta 12000 i 16000 dinara. Uz to bese moramo da promenimo i stare postanske sanducice ako ne odgovraju dimenzijama koje je propisala agencija za tu oblast i tu trosak od jedno 20 tak evra. A onda nam sledi najveci udar u vidu energetske efikasnosti objekata.Prvo izrada pasosa a izrada kosta verovanto nekoliko stotina evra a bez njega bese nema vise prodaje i iznjamljvanaj stanova a onda tek sledi udar od nekoliko hiljada evra jer po zakonu ce svi ne dobrovoljno nego prinudno svom objektu morati da dignu za 1 stepen vise efikasnost od dobijene u pasosu a to se radi menjanjem fasade, prozora..a uz to cemo placati i ekonomsku cenu struje vode,grejanja...za kratno vreme tj za neku godinu.A sve te nove namete i racune cemo placati sa mizarnim platama a ko nema novca da plati te nove namete,racune za komunalne usluge ,poreze ce biti izabecni iz svojih energetskih stanova i kuca uz pomoc profesionlanih izvristelija i ili poreznika i njihova pokretna a ako to nije dovoljno i nepokrenta imovina ce biit prodata u besecnje novopecenim bogatasima koji su se obogatili 90 tih i 2000 tih.

Tucson

pre 10 godina

Opozicija uporno ide glavom kroz zid - ako se promene i počnu da rade u interesu građana, jednog dana će i oni možda biti u prilici da opet preuzmu odgovornost vođenja zemlje.

Nešo

pre 10 godina

Naravno da bi mnogi želeli sa SNS jer im je to garancijadu uđu vlast. Međutim dobro bi bilo da se koalicije prave posle završetka izbora. Kada se prebroje glasovi i vidimo ko koliko ima poverenje građana onda se mogu praviti kombibacije oko koalicija za formiranje vlasti.

janaJo

pre 10 godina

vodjenjem pozitivne kampanje, kakvu ste bez premca oduvek i vodili, imacete apsolutnu podrsku naroda, sto je i najbitnije, a nakon toga mozete da nastavite sa vodjenjem poltike u pravom smeru bez ikakvih kocnica

Suzica

pre 10 godina

Da bi mogli da stojite uz nekoga ko je dobar morate i sami da posedujete odgovarajuci kvalitet.Pokazace vreme ko je koliko sposoban i ko je istinski dosledan da stoji do SNS a ko u tome vidi mogucnost ostvarivanja svog licnog interesa.

toya

pre 10 godina

Imamo jednu stranku na vlasti koja ne priznaje kolektivnu odgovornost kada su recimo upitanju računi za struju. Krivac mora da se pronađe što je po meni sasvim uredu. Jer kada svako bude snosio posledice svog rada prema obavezama će se pnašati mnogo odgovornije.
(bobi, 5. februar 2014 22:44)
Ja bih pre rekao da imamo stranku na vlasti čiji funkcioneri nikad nisu krivi (to mu dođe kao aksiom). Nisu oni krivi za alfatoksin u mleku već Ješić. Za bruku sa malom maturom opet nisu oni krivi već neka službenica. Za račune za struju opet nisu krivi funkcioneri SNS-a već neki tamo direktori elektrodistribucija. Za UBB banku opet nisu oni krivi već bezobrazni akcionari. A za džakove sa listićima se ne zna ko je kriv ali sigurno nisu oni i kako oni da saznaju ko je kriv kada nisu na vlasti već u konstantnoj predizbornoj kampanji. Njihova najveća sreća je što ustvari toliko mnogo znaju da i ne vide kada su krivi.

pera-marsovac

pre 10 godina

ova zena je zlo neopevano. svaki normalan covek koji procita ovo mora da se zgrozi. pa ministarko nije radulovic postao ministar zato sto je imao podrsku u narodu vec zato sto ga je tvoj vodja postavio tamo. a tu nebulozu da djilas mora da tuzi celu srbiju, jer misle, ponavljam: jer misle, da se obogatio zahvaljujuci vlasti koju je imao, nema nikakve veza sa tuzbom koja tebe ceka. ti naime tvrdis( bez i jednog dokaza do sada) da je on lopov.jedno je misliti a drugo tvrditi, zato beri prnje kad u martu puknete i pravac zabela...

prvi april

pre 10 godina

"Pripremili smo sve uslove za sprovođenje snažnih privrednih i društvenih reformi i samo čekamo mandat naroda", rekla je Mihajlovićeva za list "Danas".

Vođstvo

pre 10 godina

SNS,za sada,korektno radi.Ja ih nisam glasao na proslim izborima,ali cu ih ovoga puta glasati,iskljucivo zbog obracuna njihovog lidera sa korupcijom i kriminalom.

-Podrška-

pre 10 godina

Narod će vam i ukazati nesebičnu podršku. U koga drugo da se uzdamo? Jedina stranka koja istupa sa konkretnim rešenjima ste vi.

Futurista

pre 10 godina

Ne samo da su dosli regularno vec su za tako mali period postigli vise nego sve predhodne vlasti od drzavnog udara na ovamo ,koje bes e godine...'99? Daleko od toga da ja volim i jednu politicku partiju ali volim sebe,zelim bolji zivot, bolji standard, bolju buducnost za sebe i svoju decu i iskren da budem ubedjen sam da ce sns, stranka i ljudi za koje pre 5 godina nikad ne bi rekao da ce to uspeti,napokon izvesti na pravi put posle toliko godina agonije i sedenja u mraku. S obzirom da me politika ne zanima izacicu na izbore i podrzacu reforme koje su nam svima preko potrebne a smatram da bi svi slicni meni trebali tako da urade.

Beli Listic

pre 10 godina

Kao veliki protivnik svega sto predstavlja SNS i ova postovana dama nadam se da ce se ovi komentari i ovi minusi na podrsku doticnoj reflektovati na izborni rezultat. Ali normalni odavno ne izlaze.

Milos M

pre 10 godina

Bilo ko da formira vlast očekuje ga posla kao sve prethodnike pre njega zajedno, jer su sada potrebni rezultati po svaku cenu i da se krene od propadanja i statusa "kvo".

čuvate li račune, pogledajte ranije godine...

pre 10 godina

sta je sa strijom.veci racuni, nikom nista aaa???
(leki, 5. februar 2014 23:56)
"Strija" je uveliko rešena a ostatak problema se rešava! I tek sada vidimo svu dubinu problema ali i razmere krađe koju EDB čini godinama. Sistem uspostavljen mnogo ranije!

premijer-ministar, ne biva to...

pre 10 godina

Nadam se se samo bez SPSa svaki resor pod njihovim kadrom je nazadovao.
(vojaman, 5. februar 2014 23:40)
Zbog alavosti SPS koalicije se i ide na izbore! Svi što tvrde drugačije zaobilaze istinu!

monk

pre 10 godina

Dobra udavača, mnogo udvarača. Tako i sa SNS-om, svako želi sa prvima. Mali to znaju nekada debelo da iskoriste. Bez ljutnje, ja SPO ne bih izabrala. No izbor je vaš, ja samo komentarišem postupak.

darmarrr007

pre 10 godina

Ovo je prilika da se promeni praksa u Srbiji. Da stranka koja osvoji najviše glasova ima i premijera i da jednim za svagda male stranke prestanu da ucenjuju velike.

Zacudjena

pre 10 godina

Ja bih pre rekao da imamo stranku na vlasti čiji funkcioneri nikad nisu krivi (to mu dođe kao aksiom). Nisu oni krivi za alfatoksin u mleku već Ješić. Za bruku sa malom maturom opet nisu oni krivi već neka službenica. Za račune za struju opet nisu krivi funkcioneri SNS-a već neki tamo direktori elektrodistribucija. Za UBB banku opet nisu oni krivi već bezobrazni akcionari. A za džakove sa listićima se ne zna ko je kriv ali sigurno nisu oni i kako oni da saznaju ko je kriv kada nisu na vlasti već u konstantnoj predizbornoj kampanji. Njihova najveća sreća je što ustvari toliko mnogo znaju da i ne vide kada su krivi.
(toya, 5. februar 2014 23:44)
Nisam znala da je Žarko Obradović službenica?! Pitam se da li bi on bio smenjen za vreme prethodne vlasti?

roxana

pre 10 godina

U ljudskoj prirodi je da svi vise vole da budu sa uspesnijim od onih koji to nisu, tako je i sa strankama, jer na taj nacin vide sansu za afirmaciju svojih politickih ideja.

Povidon

pre 10 godina

To je ona ministarka koja kaze "imamo plan, pa cemo sesti i napraviti plan". Lazovi. Sve je poskupelo od kada su dosli na vlast, ali je zato plata manja.

nebazdareni strujomer

pre 10 godina

Ostavi se price ko hoce da bude sa vama ali ono sto vecinu interesuje, konkretno, da li cemo imati jeftiniju struju vikendom. Bas me briga za te mnoge, bas me briga za makete ja hocu konkretna obecanja, a ne pricu o popunjavanju vasih stranackih redova.

Milovan S Nikolić Somborr

pre 10 godina

Sa koje planete je stigla gospodja Mihajlović? Dama iz jata propalih političara koje je savetovala soli pamet narodu.
Postati ono što gospođa želi može samo na prevaru, ali je teško istu ponoviti onome ko je iskoristio kao gospođa.

samotnjak

pre 10 godina

Naravno da svi hoce sa njima, jedino oni imaju sanse da urade nesto na ovim izborima. Samo se nadamo da ce se isplatiti poverenje koje cemo im ukazati.

Mladjan

pre 10 godina

Kada neko dobro radi, i ima veliku podrsku naroda, svi bi da budu uz njega, to je laksi deo, tezi deo je izboriti se da steknete takvu reputaciju.

Daleko je sunce

pre 10 godina

To je normalno, svi hoce sa pobednicima. Sad je na pobednicima da se odupru vihoru pobede i izaberu za partnere one koji nude najbolji program i kadrove. Daleko je 2018., a posla koji treba uraditi mnogo.

maruska

pre 10 godina

Uopste nije iskljuceno da je imala krticu u ministarstvu i da je neko namerno hteo da joj napakosti s obzirom na to da vodi tim sns na gradu.

змај од ноћаја

pre 10 godina

Pokazaće vreme ko je koliko sposoban i ko je istinski dosledan da stoji do SNS a ko u tome vidi mogućnost ostvarivanja svog ličnog interesa.

NVIDIA

pre 10 godina

Logično je što svi hoće koaliciju sa njima, to im je karta za ulazak u vlast. Ponuda je velika, a izbor će biti isključivo zaslužen. Naravno, sve zavisi od rezultata na izborima.

KLikeraš

pre 10 godina

Ko kaže da naprednjaci i demokrate nemaju identična razmipljanja. Eto, slažu se u jednom da neće biti u istoj Vladi što me iskreno raduje! Demokratama nije mesto u Nemanjinoj 11.

Dumi kladovon

pre 10 godina

Vec su se oni usemili kod vas. Tako da vam dajem odredjeni period da pocnu kao Cvijan da urade svoj posao.

Sad ce te pobediti ali koje kadrove imate ZALOSBA VAM MAJKA.

Tako je i DS primao ove sto sad beze po funkcije njima narod,DRZAVA familija i obraz su nebitni..

Torima

pre 10 godina

Treba obratiti pažnju na kadrove dss-a,koji ne podržavaju politiku okrenutu prema eu pošto-poto ali imaju odlične predloge za saradnju kako sa eu tako i sa ostalim svetskim državama.

Teodor

pre 10 godina

Dakle, istina je. Mnogi bi da se "ogrebu" za parče vlasti.
Podržavam stav naprednjaka da ne bi trebalo da budu sami na vlasti i nadam se da će uspeti da dobro selektuju "krpelje" i da bi u fokusu tom prilikom morao biti - minuli rad.

Djordje

pre 10 godina

Svi hoce sa SNS-om jer znaju da ih narod podrzava i tako vide svoju sansu da se uguraju u neku fotelju. Dzabe im kad SNS nece ljude koji su nas upropastili.

Koshi

pre 10 godina

Svi su uvideli da je SNS ubedljivo u prednosti u odnosu na ostale stranke, jer ima poverenja naroda. Sada su svi pametni i jednostavno hoce uz lidere, ali su izdajice svoje stranke...

dalje

pre 10 godina

Takođe bi i mnogi hteli da vam vide leđa (u smislu da nestanete sa političke scene) ali nažalost nemaju trenutno alternativu za glasanje!

silja

pre 10 godina

E kad nas rebne sa racunima za grejanje, vodu i iznosenje smeca. Ocekujem da ce se i tad pojaviti krivac .... ali ne ona naravno. Jel mozete da zamislite kad pocne da melje kako nam je lepo u Beogradu od kad je ona dosla. Idem da izbore samo da ona ne bude ....

covek institucija

pre 10 godina

Ova zena opusteno kaze da je oko milion ljudi i vise koji nece glasati za njenu stranku nebitno,meni to nije u svakom slucaju normalno!Predvidjam joj beg iz zemlje kad pukne balon

ISIDOR

pre 10 godina

Sasvim je logično da mnogi hoće u vlast sa SNS-om, jer drugi način da dođu do neke moći nemaju, jer su se se sve stranke već pokazale, kao nesposobne da upravljaju državom. Bez obzira na opredeljenje da se ide u koaliciju sa još nekim strankama, i stvori širok reformski front, posle izbora, treba da se vodi računa, da neka neprirodna koalicija ne smanji funkcionalnost novo stvorene vlade.

Salieri

pre 10 godina

Jeste kraj nasim mukama ako SNS osvoji vecinu. Pa, da li stvarno mislite da treba pruziti sansu bilo kojoj drugoj stranci- SPS, DS? Mislim da su ove navedene ,,potrosile kredit'' kod naroda i to u potpunosti.

karadodjevici

pre 10 godina

To sto svi sada hoce dovoljno govori o njima kao pojedincima i strankama. Gde su.bili kad se stranka osnivala i kada je kobajagi bila ekstremna.

miki

pre 10 godina

mnogi bi hteli ali nekima nije tu mesto tako da najbolje je da se situacija kontrolise i neizmakne kontroli sve treba pomno pratiti

декомпозиција

pre 10 godina

Наравно да би хтели,зато што мисле да могу да се увале и ушушкају у министарске фотеље тако што ће приступити у коалицију иако су до скоро били супротних мишљења.